B1 blogcsalád



Fogják a fejüket a történészek: Kásler újabb 12 résznyi történelemhamisítást rendelt

2020. december 29. - nickgrabowszki

Ismerve a NER-t, az se volna váratlan, ha Hadtörténeti Intézet  a Magyarságkutató alá rendelődne. 
kos.jpg

Akkora siker volt az Orbán-kormány ún. Magyarságkutató Intézetének A pozsonyi csata című animációs filmje, hogy Kásler Miklós, a lunatikus konfabulációk iránt fogékony humánerőforrás-miniszter megrendelt újabb 12 résznyi hasonlót.

A pixeles filmet a Youtube-on eddig több mint 60 ezren nézték meg, a történészszakma viszont teljesen egyöntetűen elítéli. Négyesi Lajos hadtörténész-ezredes például az egyik kormánylapnak(!) fogalmazott igen erősen:

Hadtörténeti szempontból is nagyon gyenge lett ez a film. (...)

A Hadtörténeti Intézet történészeiből létrehozott bizottság véleményezte a filmet, és megállapította, hogy nem lenne szerencsés bemutatni ezt a videót, mert szakmailag nem állja meg a helyét. (...)

Amit a Magyarságkutató Intézet tett, az felelőtlenség. (...) Egy ilyen komolytalan alkotás hiteltelenné teszi a szándékot. (...)

Ez tiszteletlenség a magyar őstörténettel szemben. (...)

Ezzel csak nevetség tárgyává tesszük magunkat. 

Horváth-Lugossy Gábor, az MKI főigazgatója egy másik kormánylapnak az nyilatkozta,

 Semmi olyan nincs a filmben, ami nem lenne helyénvaló, vagy amit cáfolni lehetne. 

Ezzel szemben viszont Négyesi ezredes hosszan cáfolja a film állításait:

  • Például, hogy a frankok ki akarták volna irtani a magyarokat: Bajorországból, amelyhez a mai Nyugat-Dunántúl is tartozott, akarták kiűzni.
  • Vagy hogy árpát arattak volna.
  • Vagy hogy az íjak 300-350 méterre elhordtak volna.
  • A pozsonyi csata idején létezett volna magyar nehézlovasság.
  • Pláne szarmata kosszarvvas.

A filmben ábrázolt harc nem felel meg a kor taktikájáról meglévő ismereteinknek.

A hadtörténész az interjúban az is elmondta, Baltavári Tamásnak és a Történelmi Animációs Egyesületnek ez már a harmadik filmje, de a mohácsi és a nándorfehérvári csatáról szólók sem állták meg a helyüket szakmailag.

Horváth-Lugossy szerint viszont A pozsonyi csata körül

Semmilyen vita nem zajlik, legfeljebb a balliberális tudományos kánont képviselők, illetve azok tollforgatói vívják saját magukkal utóvédharcaikat. 

A főigazgató megnyugtatásul azt is közölte, a megrendelt 12 új rész

hasonló minőségben készül majd.

Ami alighanem azt jelenti, hogy hasonlóan gagyi lesz, telistele nettó hazugságokkal.

Innen nézve - és ismerve a NER-t - nem volna váratlan, ha Hadtörténeti Intézet hamarost a Magyarságkutató alá rendelődne. Akkor aztán nem tudnák megzavarni a mítosz- és mesegyártást a szakmaiságra, a tényekre és a történelmi valóságra való kicsinyes hivatkozásokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4016362442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boborján20 2020.12.29. 13:00:34

ez a selejtes szar ugyan olyan, mint a nerrendszer és a csutigeci!

akko meg ne csodálkozzunk! ennyi!

cicmen 2020.12.29. 13:16:37

A Saul fia a történelem, minden egyéb hamisítás, illetve az előző relativizálása, hiszen a honfoglalás, vagy az Aranybulla, nem vetekedhet az említett ifjú egyedi és megismételhetetlenül összehasonlíthatatlan kalandjaihoz!

bumburnyák20 2020.12.29. 13:24:57

csak homopornót nézzek de esz szar selelyt

boborján20 2020.12.29. 13:40:44

@cicmen: nyílasgeci, te nem bírod ki, hogy ne zsidózzál minden nap egy nagyot?!

cicmen 2020.12.29. 13:58:27

@boborján20: Ha nem csinálnak ilyen filmeket, akkor nem tudnék, ugyebár!
A történelemmel kapcsolatban meg pláne igazam van, mert a Saulo9s része nem vitatható, ha jön valaki valami adattal, vagy történettel, akkor mindenki szopja le magát bánatában, de a magyar íj, az már getzizés tárgyát képezi egyből, hogy meddig hordott, arra ráröppennek ezek a történészpitbullok!

cicmen 2020.12.29. 14:00:11

Ezt a Négyesi ezredest meg le kell százalékoltatni, jó lesz ő hadtörténész tizedesnek is! :DDDDDDDD

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2020.12.29. 14:04:39

Atya Isten, ezek szerint már nem Soros gazda kamufüggetlen szakértői fogják írni a magyar történelmet??? Botrány!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.12.29. 14:05:35

Grabowszki!
Mikor ír már egy bődületes hazugságotth arrról hogyan álllította sarokba Orrbán Brüsszelt? Erre váárunk már hetek óta! Ne hozzon szégyent a közösségünkrehh! ____ őő ___ Igazz nem is kelll mert folyamatosssan abban vagyunkh.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.12.29. 14:11:13

@boborján20: Nézze Boborján.
Baranyi Krisztina sem bírja ki hogy ne zsidózzon minden nap egy nagyotth. __ Látttya ____ nincs ebből semmi baj. __ Tugggya mit! ______ Zsidózzon maga iss!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 14:18:58

363,73 Ft az Euró. Ondó Viktor azon vergődik, hogy a kormány A L K A L M A T L A N .

boborján20 2020.12.29. 14:38:01

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

te most mit vergőcc? nem tuttad, hogy megnyertük a bratyiszlavai csatát?:)))

ahmedabdul 2020.12.29. 14:47:42

@boborján20: redges liberalog, ne merjédeg a szádogra venni a minizderelnögurat, érdideg?!

élveteg 2020.12.29. 14:50:00

"Például, hogy a frankok ki akarták volna irtani a magyarokat: Bajorországból, amelyhez a mai Nyugat-Dunántúl is tartozott, akarták kiűzni."

Lehet Csak az egy olyan kor volt hogy azé lett a terület akinek ereje volt megszerezni A bajorokat talán a föld szarta ki egyenesen bajorországba amihez a dunántúl is tartozott ? A fenét Meg akarták tartani a területet A magyarok meg meg maguknak akarták Csak úgy láttszik hogy előállt az a magyar progresszió számára érthetelen helyzet hogy a magyarok az anyuk kínjába hajtották a bajorokat

Szájjal József 2020.12.29. 14:50:12

Lényeg lesznek benne sok, napon izzadó kopjás lófarkas férfijak. Mindig mondom, hogy sok jó ember kis helyen elfér.

ahmedabdul 2020.12.29. 14:50:33

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: redges fazzobó liberálog, a gyenge forint segídi a magyar exbordod, érdhedő?!

Szabó Miklós János 2020.12.29. 14:54:41

@ahmedabdul: hogy örülhet ennek sok, exportra termelő nyugdíjas...

ahmedabdul 2020.12.29. 14:57:58

@Szabó Miklós János : a magyar nyugdíjasog vegyeneg magyar csirgefarhádad, ne foglalgozzanag az árvolyammal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 15:04:37

@ahmedabdul: "a gyenge forint segídi a magyar exbordod"

Tévedés. Magyarország importját drágítja. Az export kisebb jelentőségű, a németeknek tök mindegy, mennyi a forint, és ők teszik ki az export nagy részét.

Egyébként meg nem velem vitatkozol, hanem Ondó Viktor gazdáddal, ő állítja, hogy az egyre gyengülő forint miatt A L K A L M A T L A N a kormányzásra.

Neokаkshi2005 2020.12.29. 15:04:47

@Szabó Miklós János : Lippsikém, te sem leszel már sokkal hülyébb.

A magysr nyugdíjakat évek óta az inflációhoz, azaz az áremelkedés mértékéhez indexálják (ha az infláció a vártnál jelentősen magasabb, akkor kiigazítják).

Ha a forint erősebb, és emiatt a külföldi termékek ára lassabban nő, akkor a nyugdíjasok kisebb emelést kapnak; ha gyengébb, akkor nagyobbat. (Esetleg annyi van, hogy ebben az esetben inkább magyar termékeket vesznek, ami mondjuk a magyar élelmiszeriparnak nem tesz rosszat.)

Szóval nekik aztán tényleg kár aggódni az árfolyamon.

Szabó Miklós János 2020.12.29. 15:07:01

@Neokаkshi2005: oké nacikám, de mondd csak, láttál te már nyugdíjast?!

Csak van neked is anyád, nagyanyád, netán beszélgessél egy kicsit velük. Már ha ismered őket egyáltalán.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 15:07:31

@Neokаkshi2005: "A magysr nyugdíjakat évek óta az inflációhoz, azaz az áremelkedés mértékéhez indexálják"

Igen, nagyon csökkennek a nyugdíjak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 15:09:09

@Szabó Miklós János : "Már ha ismered őket egyáltalán."

:))

"- Anya, én miért vagyok néger?
- Ó, fiacskám, ha tudnád, milyen buli volt... Örülj, hogy nem ugatsz."

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.12.29. 15:13:56

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Nézze Segg Ondó!
Tugggya ki az ÉN gazdám? ______________ Soros György. ___ Most már tuggya.

T.Jani 2020.12.29. 15:21:13

De legalább kiderült hogy Európa ősi Nemzete vagyunk és a honfoglalás nem úgy volt csak a kalandozó csapataink jöttek vissza segíteni, akik éppen Keletre próbáltak nyitni.
Érdekes hogy ezt azért torrenten is leszedték már vagy 600-an, igaz a TOP torrent jelenleg 13 ezer letöltésnél jár, pedig az is elég silányra sikerült.

Szabó Miklós János 2020.12.29. 15:26:11

@T.Jani: te mi a szent szarról hadoválsz? Mi derült ki, miből?

morpho 2020.12.29. 15:37:54

A Trónok Harcának nagyobb a valóságtartalma, mint ennek a hakni filmnek. Az a baj, hogy olyan kevés ismeretünk van a pozsonyi csatáról, hogy még az sem biztos, hogy Pozsonyban volt. Mi a fasznak kellett erről ilyen gagyi animációs izét csinálni? Bár hozzá kell tennem, hogy én nagyon jól szórakoztam rajta, úgyhogy ha egy a könnyedén értelmezhető gyermekmese volt a cél , akkor rendben van. Csak kár, hogy nem a Cartoon Networkon ment le! Mondjuk a Tini Titánok után. Sokkal több nézőhöz eljutott volna. Ezt a folytatásoknál megfontolásra ajánlom. (még a Nickelodeon is szóba jöhet esetleg)

boborján20 2020.12.29. 15:54:11

@morpho: ráadásul, a pozsonyi csatát 5 évvel ezelőtt megcsinálták, és az még jó is.

én már párszor megnéztem azóta.

www.youtube.com/watch?v=XHE0MAOgvRY

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.12.29. 16:07:48

24.hu/tudomany/2013/07/07/nem-sikerult-megsemmisiteni-a-magyarokat/

"A nagy összecsapás ideje 907-ben jött el, amikor is IV. (Gyermek) Lajos keleti frank király kiadta a parancsot: „elrendeljük… hogy a magyarok kiirtassanak”."

/Decretum: Ugros eliminandos esse./

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.12.29. 16:20:15

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Lipsik azóta is próbálkoznak vele.

Azóta se jött nekik össze, ezért is ajvékolnak...

nu pagagyí 2020.12.29. 16:25:29

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Árnyaltabban a "kiírtásról"
tenyleg.com/index.php?action=recordView&type=places&category_id=3115&id=1308636

Összefoglalva: a magyarokat Bajorországból szerették volna kiűzni, mert fenyegették a közbiztonságot.

citromlány1 2020.12.29. 16:37:14

A magyar egészségügy totális csődje, hogy ilyen Kásler féle elmebetegek szsbadlábon vannak, klepto és cezaromániás elmebeteg vezérével.

nu pagagyí 2020.12.29. 16:41:50

@Neokаkshi2005: Kár, hogy a nyugdíjakat egy kosár inflációjához igazítják, amiből nem esznek, amiből meg ennének, azt nem bírják megfizetni.

Ismerek a nyugdíjast, aki 2000-ben ment nyugdíjba (tőlem). Mindig átlag feletti jövedelme volt, hosszú szolgálati idővel. Annak idején az ellenőrök kijöttek ellenőrizni a jövedelmeit, tényleg annyi volt-e, mert magasnak tartották. Most a nyugdíja 180 ezer Ft (ami kb. 270 ezer ft bruttónak felel meg, miközben a KSH által hamisított átlagbér 375 ezer), egyedül él, épp hogy kijön belőle, ha még tíz évig él, hajléktalan lesz.

nu pagagyí 2020.12.29. 16:46:42

@citromlány1: A covid magyarországi halálozási arányát elnézve, úgy tűnik, imával mégsem lehet gyógyítani.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.12.29. 16:50:20

@nu pagagyí: Aha, ők maguk hívták be nem ritkán egymás elleni konfliktusaikban a magyarokat:

www.rubicon.hu/magyar/oldalak/899_szeptember_24_a_kalandozo_magyarok_gyozelme_berengar_folott/

" A kalandozások megindulásában – a nomádok portyázási szokásai és az esetleges nyugati irányú vándorlás terve mellett – az a körülmény is komoly szerepet játszott, hogy a gyenge és széttagolt Európa uralkodói hatalmas lehetőséget láttak a térségben megjelenő magyarokban ambícióik megvalósítására, és a következő évtizedekben gyakran bérelték fel őket ellenfeleik megsemmisítésére. "

a Miniszterelnök Úr a világ 8. csodálya 2020.12.29. 16:52:47

jó hogy nem kalandoztak a Magyarok izrelbe
máig fizetnénk a túlélőknek

nu pagagyí 2020.12.29. 17:00:29

Visszatérve a témához. A magyarokat pont olyan szívesen látták Nyugaton, mint mi a tatárokat a muhi csata idején. A "kiírtás" miatti újkeletű nyavalygás, csak a szokásos ostoba vinnyogás, sérelmek sorjázása, hogy nem mi vagyunk hülyék, hogy szar országot teremtünk magunknak, nem a mindenkori népelnyomó elit lopja el az életteret az emberek elől, hanem a tudjukkik. Érdekes, hogy az augsburgi csatavesztés után sem irtottak ki minket. Meg most is micsoda feltételeket támasztanak, hogy saját pénzükből pénzeljenek minket. Szörnyű, hogy nem lehet lopni! - illetve lehet csak körülményesen.

boborján20 2020.12.29. 17:01:54

@nu pagagyí: és a tízparancsolat is lófaszt ér:)))

Metrology 2020.12.29. 17:16:57

Úgy szeretnék néha GONDOLATOKAT olvasni véleményként. De sehol sem találok mást, mint arcnélküli "emberek" trágár köpködését. A témáról ugyan elképzelésük sincs, de végre kiélhetik kisebbségi érzésüket, mert... most... itt.. ők a VALAKIK!

nincs1agy 2020.12.29. 17:17:19

@nu pagagyí: Úgy tűnik, a belgáknak sem sikerül ez:

pandemia.hu/belgium-koronavirus/

(Több mint kétszer annyi covid halott, mint nálunk..)

nu pagagyí 2020.12.29. 17:17:23

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ritkán meg nem. Úgy tűnik, egy idő után befuccsolt az üzlet.

Meseország mindenkié.

Galerida 2020.12.29. 17:23:19

A ballib történészek szerint a honfoglalók törpe, görbe lábú primitív finnugor származékok voltak, akik fosztogatni jöttek a Kárpát medencébe.
Mára a régészeti és genetikai kutatások ezt megcáfolták, de az "idegen szívűek" ragaszkodnak hozzá. Feltehetően az ő őseiket valóban koszosan és büdösen ette ide a fene, hogy élősködhessenek a már itt élők nyakán...

istvankah 2020.12.29. 17:24:09

@boborján20: Mert a családja a zsidóktól rekvirált cuccokból csinált belőle rassz-embert!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.12.29. 17:24:45

@nu pagagyí: István idején is próbálkoztak. II. Konrád hadjáratot indított Magyarország ellen. Aztán inkább hazakotródott, de Bécsnél bekerítették a magyar erők. Végül fia békeajánlata mentette meg a saját hülyeségétől.

nu pagagyí 2020.12.29. 17:26:21

@nincs1agy: A belgák az első hullámban szedték össze a zömét, mostanában 30 körüli a napi halott. A második hullámban nekünk sikerült beerősíteni (az a fránya nemzeti konzultáció), decemberben a hasonló népességű országok halálozási arányát utcahosszal nyertük (qubit.hu/2020/12/09/decemberben-magyarorszagon-haltak-meg-a-legtobben-covid-ban-a-hasonlo-meretu-orszagokhoz-kepest)

Még szerencse, hogy bölcs vezetőnk leszarta a nemzeti konzultáció általa diktált eredményét, mert már nemzethalál lenne.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.12.29. 17:26:28

@nu pagagyí: A mongolokat senki nem hívta ide, ellenben a magyarokat sokan szívesen látták saját szövetségükben nyugaton.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.12.29. 17:28:00

@nu pagagyí: "A "kiírtás" miatti újkeletű nyavalygás, csak a szokásos ostoba vinnyogás"

Ja, a népirtás sem számít, ha "csak" a magyarokról van szó...

Kíváncsi vagyok, hogy ha valaki egy bizonyos sémi népcsoporttal összefüggésben írná le ugyanezt, arra mekkora ajvékolás jönne?

nu pagagyí 2020.12.29. 17:30:31

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ezek akkor már csak a keresztény hatalmak szokásos villongásai voltak. A pápa mindenkit szeretett.

nu pagagyí 2020.12.29. 17:34:32

@Jön még KUTYÁRA dér.: Pont az a lényeg, hogy senki nem akarta kiirtani a magyarokat, csak ki akarták űzni őket a saját területükről, hogy ne fosztogassanak kedvük szerint. A félrefordítás új keletű, lesz még több is belőlük a következő 12 részben.

nu pagagyí 2020.12.29. 17:52:55

@Galerida: Érdekes, hogy a nyelvünk, nyelvtanunk finnugor. Most akkor Árpádék vagy nem magyarok voltak (a filmben: nem görbelábú, nem törpe, nem koszos) és akkor nem is beszéltek magyarul, vagy a finnugor nyelveket esetleg többféle etnikum beszélte, ami nem lenne csoda, mert Európa egyik ősnyelve volt. Amíg ide nem ette a fene az indo-európaiakat ez volt a liga-franca. A tárgyban ajánlom Kalevi Viik könyvét az európai nyelvek történetéről.

Addig is elmélkedj el rajta, hogyan és miért cserélnek nyelvet a népek. Miért csak a magyar határokhoz viszonylag közel vannak magyar nyomok, előtte hol voltak? Hogy a fenébe maradt fent egy vadászó-gyűjtögető kultúra nyelve az elvileg fejlettebb kultúrájú indo-európai tengerben, miért nem cseréltünk nyelvet?

nu pagagyí 2020.12.29. 17:59:05

@Jön még KUTYÁRA dér.: Az a probléma, hogy nincs alapja annak amiről beszélsz, így nincs is min felháborodni. Műfelháborodásod csak a saját virtuális világodban érvényes, amit én speciel leszarok.

nincs1agy 2020.12.29. 18:04:16

@nu pagagyí: Képes vagy értelmezni linkben a belga covid halálozási görbét? Október elején még 10 ezer halottnál jártak. Mostanra több mint 19 ezernél..

nu pagagyí 2020.12.29. 18:08:15

@nincs1agy: Tudom értelmezni. Hátrányból indultunk, de élre törtünk.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.12.29. 18:08:30

@nu pagagyí: Persze, lipsikém.

Nektek ez műfelháborodás, mert magyarokról van szó.

A népirtás is csak akkor számít, ha azt az egy bizonyos sémi népcsoportot érinti.

De akkor nincs is annál fontosabb dolog a világon, ha valaki azt próbálná "relativizálni", azt azonnal börtönbe csuknátok.

Hát ilyen a lipsi kettős mérce, köszönjük, hogy ezt ilyen szépen prezentálod.

Galerida 2020.12.29. 18:10:40

@nu pagagyí: Hát persze! A finnekkel együtt legeltettünk a tundrán! Mi rénszarvast, ők jegesmedvét!
Talán ezért van annyi fókákról és rozmárokról szóló magyar népmese!
Nem adjátok fel... 20-30 véletlen szóból bármit le tudtok vezetni.....

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:24:25

@nincs1agy: "Képes vagy értelmezni linkben a belga covid halálozási görbét?"

Ő képes. te nem vagy képes. :))

A görbe, amit nézel, a tavaszi hullámban nőtt meg. Nálunk nem volt tavaszi hullám, csak kórházi fertőzésként funkcionált, és az onnan átfertőzött idősotthonokban voltak még halálozások.

Próbáld értelmezni, hogy az őszi hullámban megelőztük a belgákat az 1M főre eső halálozásban

szeptember 27.:
belga: 861
magyar: 76

december 27.:
belga: 1657
magyar: 937

Tehát az utóbbi két hónap alatt:
belga: +796
magyar: +861

Tudom, hogy fide$$fasszopó létedre a szövegértésed nulla, de próbáld most az egyszer összeszedni magad. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:27:36

@Galerida: "20-30 véletlen szóból bármit le tudtok vezetni"

Ez nem laposföld elmélet, mint amiben utazni szoktatok, fide$$fasszopó. :))

A finnugor nyelvcsaládba tartozik a magyar, ez nem vita tárgya, nyugodtan veheted ténynek, annyira megalapozott elmélet. Alternatív tudományos elmélet nem létezik.

Nem velünk vitatkozol, hanem nagytudású nyelvészek nemzedékével. :))

cicmen 2020.12.29. 18:27:36

@Metrology:
"Úgy szeretnék néha GONDOLATOKAT olvasni véleményként. De sehol sem találok mást, mint arcnélküli "emberek" trágár köpködését. A témáról ugyan elképzelésük sincs, de végre kiélhetik kisebbségi érzésüket, mert... most... itt.. ők a VALAKIK! "
Metrology
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.12.29. óta tag...................................................................

Na ehhez kell a pofádon az a vastag bőr mi öcsém? :DDDDDDDDD

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:29:42

Amikor ősszel megnőtt a járvány áldozatainak száma, a kormány azt mondta, nézzük inkább a teljes, tavasz óta tartó időszakot.
Ez hamis érvelés volt a második hullám szempontjából, de mostanra már ez a trükk sem segít.
Március óta Magyarország koronavírusos halálozási adatai nyolcadik legrosszabbak Európában.
Franciaországban alig rosszabb, Svédországban, Romániában, Ausztriában jobb a helyzet.
Az elmúlt két hétben pedig nálunk volt a harmadik legtöbb halott.

444.hu/2020/12/29/keves-europai-orszagban-pusztit-jobban-a-virus-mint-magyarorszagon

nincs1agy 2020.12.29. 18:32:41

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Október eleje óta 9 ezer halottjuk van., okoska. Ez hanyadik hullám?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:34:14

A magyar háztartások kiadásainak nagy részét teszik ki az élelmiszerek, és ez az elmúlt években csak még jellemzőbb volt, és ez a szegényebb országokra jellemző. A magyar háztartások fogyasztása a második legkisebb az unióban – közölte az Eurostat.

444.hu/2020/12/29/a-magyar-haztartasok-fogyasztasa-a-legkisebbek-kozott-van-az-eu-ban

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:35:12

@nincs1agy: Nekünk sajnos több van 1M főre vetítve.

Ez nálunk az első hullám, nekik a második.

nincs1agy 2020.12.29. 18:35:53

@nu pagagyí: Arról szövegeltél, hogy náluk az első hullámban volt a halottak zöme, Ehhez képest október elejétől 9 ezerrel nőtt meg náluk a covid halálozás.

cicmen 2020.12.29. 18:36:31

@istvankah: Mert a családja a zsidóktól rekvirált cuccokból csinált belőle rassz-embert!........................................

Hogyne, most is van nálam pár hamisan mérő szatócsmérleg, néhány papírból készült bakancstalp, meg egy aranykeretes uzsoratáblázat! Gyere értük, visszaadom!

Gyodavagyok_magáért 2020.12.29. 18:37:24

@boborján20:

"Történelemszemléletben 100, eszközrekonstrukcióban minimum 10, technikai kivitelezésben 15 éves visszalépést jelent a Magyarságkutató Intézet (MKI) pozsonyi csata-filmje. A szkíta–hun–avar–magyar folytonosságot tényként kezelő, a honfoglalást „visszatérésnek” nevező, csúnya bakik sokaságát elkövető animációs alkotás határpont a két éve létező MKI működésében. A Kásler Miklós miniszter vonzáskörzetében működő műhely ezzel a filmmel lényegében kivonult a bármennyire is tudományos céllal működő állami intézetek sorából, és helyet foglalt a történelmi fantasy világában."

www.valaszonline.hu/2020/12/22/pozsonyi-csata-film-magyarsagkutato-intezet-film-elemzes/

nincs1agy 2020.12.29. 18:38:11

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Nekünk sajnos több van 1M főre vetítve."

??

Arról tudsz esetleg, hogy Belgium kb. azonos lakosságszámú , mint Magyarország? Ehhez képest tízezerrel több halottjuk van, 9 ezer október eleje óta halt meg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:44:59

@nincs1agy: A belgák több, mint 17%-kal többen vannak.

Az utóbbi 2 hónapban nálunk 8%-kal többen haltak meg 1M főre vetítve. Sajnos hamarosan abszolút értékben is lehagyjuk a belgákat.

Tudom, hogy a laposföldhívő fide$$fasszopók hisznek a gecinek, hogy mindenkit meggyógyít, de sajnos a valóságban százszámra hullanak naponta a magyarok még a meghamisított statisztika szerint is.

boborján20 2020.12.29. 18:47:41

@Gyodavagyok_magáért:

haver, aszt elfelejtetted megemlíteni, hogy dzsézusz pártus herceg vot.
tehát full magyar gyökér vot:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:50:01

@nincs1agy: "Arról szövegeltél, hogy náluk az első hullámban volt a halottak zöme"

Nagyjából a fele. Június 8-ig közel 10 ezer belga halt meg. (9776)

Itt megnézheted, ha nekem nem hiszel:
ourworldindata.org/coronavirus

boborján20 2020.12.29. 18:50:30

@cicmen: nálam meg van pár rejtő könyv és néhány radnóti vers.

gondolom te csak a mejnkámfot olvasod nyílasgeci!

nincs1agy 2020.12.29. 18:54:21

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

" A belgák több, mint 17%-kal többen vannak."

És több mint 100 %-kal többen haltak meg náluk..

nincs1agy 2020.12.29. 18:58:11

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Június 8-ig 9606 covid halott volt a belgáknál. Nagyjából fele-fele arányban oszlik meg az első és a második hullám között a halottaik száma. A második hullámban is nagyon sokan haltak meg náluk, ellentétben azzal, amit nu pagagyi írt,és sokkal többen mint nálunk

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 18:59:18

@nincs1agy: "több mint 100 %-kal többen haltak meg náluk.. "

Ha a két hullámot összeadod, akkor igen. Sajnos az őszi hullámban több magyar halt meg, mint belga, 1M főre vetítve.

Küldtem linket, nézd már meg, agyatlan fide$$fasszopó. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 19:02:22

@nincs1agy: "és sokkal többen mint nálunk "

Nem, nálunk haltak meg 8%-kal többen 1M főre vetítve.

Küldtem linket, nézd már meg, agyatlan fide$$fasszopó. :))

Ha nagyon akarod, az USA-ban haltak meg legtöbben, sokszor annyian, mint a magyarok. De ha 1M főre nézed, akkor már utolértük az usákokat sajnos.

Gyodavagyok_magáért 2020.12.29. 19:09:49

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Érdeklődni szeretnék, esetleg nem tudja valaki a 10 éve nagyon jól bevált Mészáros Lőrinc lencsefőzelék receptjét?

Gyodavagyok_magáért 2020.12.29. 19:11:42

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

A százalékban meghatározott nyugdíjemelés azoknak a kisnyugdíjasoknak jelenti a legkevesebbet, akik amúgy is csak tengődnek. És persze azoknak adja a legtöbb pluszt, akiknek semmi szükségük rá.

24.hu/fn/gazdasag/2020/12/29/hetvenszeres-kulonbseg-a-nyugdijemelesnel-a-legszegenyebbek-karara/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 19:17:18

@Gyodavagyok_magáért: "Mészáros Lőrinc lencsefőzelék"

Gusztustalan vagy. Az rendben, hogy megérdemel életfogytot talpig vasban. Én a halálbüntetés ellen vagyok, pláne, hogy megenni... :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 19:54:20

@Gyodavagyok_magáért:

- Ön szerint ezért van az, hogy a nyugdíjasok túlnyomó többsége az ellenzéki összefogást támogatja?

-Ön szerint a közel 4 millió létminimum alatt élő állampolgár dühe, és közvetve szavazata, látható lesz a következő országgyűlési választás eredményében?

-Ön szerint volt pozsonyi csata?

-Ön szerint milyen csatáról beszélt Johannes Aventinus írásában?

nincs1agy 2020.12.29. 20:00:09

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

A tavaszi-nyári időszakot több mint 9 ezer covid halottal csinálták végig, az őszi téli időszakot több mint 9 ezer halottal csinálták végig eddig. Nálunk összesen volt 9 ezernél valamivel több halott eddig. A magyar vezetés valamit jobban csinál, mint a belga.

Metrology 2020.12.29. 20:00:57

DDDDD... hát erről beszéltem... Kultura jeszt... ahogy oroszul mondják... név, arc sehol, (gondolat még úgy se - honnan lenne) mert úgy már nem lehetne vállalni.

nincs1agy 2020.12.29. 20:03:37

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

aha, az alternatív kis valóságuniverzumodban. Mindkét ország kb 10 milliós lakosú. Náluk mégis 10 ezerrel több covid halálozás volt eddig.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:05:05

@nincs1agy: " A magyar vezetés valamit jobban csinál, mint a belga."

Ondó Viktor szempontjából mindenképpen jobban. Az utóbbi 2 hónapban 8%-kal több a magyar halott 1M főre számolva, mint a belga.

Küldtem linket, nézd már meg, agyatlan fide$$fasszopó. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:06:46

@A Telex újságírója vagyok: "szavazata, látható lesz a következő országgyűlési választás eredményében?"

Igen. A fide$$ megveszi a szavazatukat 1 kiló krumpliért. :))

Metrology 2020.12.29. 20:07:37

@boborján20: Kunos Klára a tisztes polgári nevem.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:07:43

@Metrology:

-Ön szerint egy vállalhatatlanná és cikivé vált volt szocialista blogon lehet az adott blogbejegyzés tartalmáról komoly és tényszerű beszélgetést, esetleg vitát folytatni?

-Ön szerint van jelentősége egy - a történészek szerint közel sem olyan jelentős
- csatáról ennyit vitázni és beszélni?

- Ön szerint van értelme aktuálpolitikai témává tenni a honfoglalás korának ezt a közel sem jelentős részét?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:09:24

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

- Ön szerint miben bízhat az ellenzéki összefogás, ha a szavazó 1 kilogramm burgonyával megvásárolható?

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 20:09:58

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor ti miért nem vesztek másfél kiló krumplit?!

Esetleg ez csak egy újabb szar kifogás, hogy miért törlik majd fel veletek a padlót 2022-ben is?! Ennyire szar a helyzet, hogy már most, másfél évvel a választások előtt előre magyarázkodnotok kell a vereség miatt?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:10:09

@nincs1agy: "Mindkét ország kb 10 milliós lakosú."

1 700 000-rel több belga van. 6 magyarra több, mint 7 belga jut. Mármint ebben az Univerzumban. A laposföldhívő fide$$fasszopók alternatív univerzumában talán fordítva. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:11:14

@Zsorzsi bácsi pincsije: "ti miért nem vesztek másfél kiló krumplit?!"

Mi jobboldaliak nem csalunk a választásokon. Az a hazaáruló bolsevik fide$$ kiváltsága.

boborján20 2020.12.29. 20:13:12

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

ez a fityeszjobbágy évek óta a fityesz krumpliból él még!:)))

Metrology 2020.12.29. 20:14:30

@boborján20: Aki Radnótit olvas, annak - szerintem egy kicsit más a szókincse...

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 20:15:29

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Mi jobboldaliak nem csalunk a választásokon"

Csak néha-néha, és akkor is csak kicsit, ugye?
www.origo.hu/itthon/20190826-farkas-gergely-vademeles.html

@boborján20: A krumplit nem is szeretem... Szökőévente egyszer, ha eszem.

boborján20 2020.12.29. 20:19:30

@Metrology: mi a gondod lázár ervinnel? csak nem te is olyan darálós csaj vagy?:)

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 20:22:23

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Semmi féknyúz, hivatalos, ügyészségi forrásból van a hír.

"A Központi Nyomozó Főügyészség választás rendje elleni bűntett miatt emelt vádat a Jobbik Magyarországért Mozgalom megnevezésű párt országgyűlési képviselője ellen a Kecskeméti Törvényszéken.

A vádirati tényállás szerint Farkas Gergely 2018 márciusában, az országgyűlési választást megelőzően – a Jobbik Bács-Kiskun megyei 5. számú országgyűlési egyéni választókerületben nyilvántartásba vett képviselőjelöltjeként – a Lehet Más a Politika megnevezésű párt nyilvántartásba vett képviselőjelöltjének egy beszélgetés során felajánlotta, hogy ha visszalép a választástól, kifizeti neki a kampányra addig fordított hatszázezer forint költségét."
ugyeszseg.hu/vademeles-farkas-gergely-ellen/

Hatszázezer forintból azért kijön jópár kiló krumpli, nemdebár?!

boborján20 2020.12.29. 20:23:19

@Zsorzsi bácsi pincsije: pedig egy jó paprikáskrumpli vagy egy jó rakottkrumpli még az olyan nyomorult fityeszdroidnak, mint te, is ízlene:)))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:26:12

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

- Ön szerint az esetről készült hangfelvételt az Origó készítette, esetleg manipulálta?

- Ön szerint hazudott az LMP-s képviselőjelölt az esetről?

- Ön szerint kényszerítő körülmények hatására ismerte el Farkas Gergely a történteket?

- Ön jobboldaliként sajnálja, hogy Farkas Gergely kilépett a Jobbik Magyarországért Mozgalomból és így már nem tagja az ellenzéki összefogásnak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:34:13

@A Telex újságírója vagyok: "az Origó készítette"

Az Origó egy alternatív univerzumban él, ahol nem Magyarország a harmadik legszegényebb EU ország, ahol Magyarország nagyobbik része, 4 régió a hétből nincs az EU 20 legszegényebb régiója között, nem 360 forint egy Euró, és nem egy hatalommániás impotens geci vezeti az országot. Ja, de az utóbbi igen. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:39:03

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

- Akkor Ön szerint az Origó azért hamisított vagy manipulálta a felvételt, mert ezzel próbálta eltakarni azt a tényt, hogy Magyarország a 3. legszegényebb ország az EU-ban, ahol emberek milliói élnek mélyszegénységben a rossz forint-euró árfolyam és az alkalmatlan kormányzás miatt?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:40:49

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön szerint az problémát jelent, hogy az alternatív univerzumban élő és azt olvasóinak bemutató Origó az egyik leglátogatottabb hírportál Magyarországon?

morpho 2020.12.29. 20:43:31

@A Telex újságírója vagyok:

- Ön szokott tárkonyt tenni az özpörköltbe?

- Ön látott már falon pókot?

- Ön ismerte még személyesen Lenint?

-Ön releváns kérdéseket tesz fel Batu kánról?

- Ön megfelelő nicknevet választott az unokahúgának?

Gyodavagyok_magáért 2020.12.29. 20:46:08

@boborján20: Beszarás ez a fidióta is. Itt lovagol a farkasgergelyen, miközben a gezci és bandája. :)

- Ukrajnából tömegesen szállították a magyar szavazókat a határ menti településekre.
- Manipulálták a levélszavazatokat.
- Átszabták a választókerületeket.
- Szavazatvásárlások
ésatöbbi

alfahir.hu/2019/05/18/fidesz_kim_lane_scheppele_valasztasi_csalas_2018_as_valasztas_ep_valasztas_2019

alfahir.hu/2019/04/25/fidesz_kozmunka_korrupcio_szavazatvasarlas_zsarolas_yale_egyetem

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:46:49

@A Telex újságírója vagyok: "problémát jelent, hogy az alternatív univerzumban élő és azt olvasóinak bemutató Origó az egyik leglátogatottabb hírportál Magyarországon?"

Igen. Minél több embernek hazudik, annál rosszabb.

"az Origó azért hamisított"

Azért hazudik az Origó, hogy megtévessze az egységsugarú állampolgárokat. Elzárja őket a valós információktól, az ország sanyarú állapotáról, ne tudják meg mennyire impotens a fide$$ kormányzása, mennyire kifosztja az országot a tolvaj gazdád.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:47:53

@morpho: :))

Hagyd Tényeleket, ő már csak ilyen hülye marad.

morpho 2020.12.29. 20:48:40

@A Telex újságírója vagyok:
- Ön szerint problémát jelent, hogy a zeneileg teljesen értéktelen koreai nyelven íródott és egy teljesen jelentéktelen ember által idióta tánc közben előadott Gangnam Stile című popdal1689 napig tartotta a megtekintési rekordot a youtube videomegosztón több mint 800 millió megtekintéssel?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:51:58

@morpho: :))

Mellesleg a Gangnam Stile rövidke melódiájának felét egy régi japán slágerből lopta. 30 éve két évet dolgoztam Japánban, rengetegszer hallottam.

morpho 2020.12.29. 20:55:09

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Sajnos én is, pedig én nem dolgoztam Japánban :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 20:55:44

@boborján20: Azt tudtad, hogy a magyarban a "tus" szónak van a legtöbb jelentése?

boborján20 2020.12.29. 20:56:11

@Gyodavagyok_magáért: be is szartam ezen a nyomorult fityeszorkon:)))

ja és a pozsonyi csatát láttad má?

szerintem nem azé, hanem ezé érdemes magyarnak lenni.

itt az ezé:)

www.youtube.com/watch?v=uPiRhiaPUk4

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 20:59:54

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Ön szerint akkor az Origó meghamisította Farkas Gergely megvesztegetési ajánlatáról készült felvételt?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:01:08

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön szerint az Origó mellett még mely hírportálok hazudnak az embereknek?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 21:06:02

@A Telex újságírója vagyok: "az Origó mellett még mely hírportálok hazudnak az embereknek?"

Valami 500 fide$$es másik propaganda kiadvány. Guglizz rá, hogy: KESMA.

Tényelek, te teljes amnéziában szenvedsz? Mert egyébként ugyanúgy tolod a geci gazdád szekerét, mint múlt hónapban. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:07:20

@morpho:

- Ön szerint PSY Gangnam Style című száma felvet jogállami problémákat?

- Ön szerint PSY Gangnam Style című száma hatással volt a koreai von és az euró, vagy akár a forint és az euró árfolyamára?

-Ön szerint PSY Gangnam Style című száma eltitkolt vagy elferdített olyan fontos híreket és információkat, ami alapján a koreai, vagy akár a magyar választó rosszul, hibásan dönthetett a választások alkalmával?

-Ön kedveli PSY Gangnam Style című számát?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 21:08:30

@boborján20: Festék, vívásban, birkózásban... a győzelem, fürdőeszköz, zenekari hang. Aztán van még pér kevésbé ismert, asszem.

Persze ezek különböző szavak, csak a hangalakjuk vált azonossá.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:09:28

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön a KESMA alapítványhoz tartozó hírportálok közül melyeket tartja meghatározónak, nagy befolyással bírónak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 21:09:48

@A Telex újságírója vagyok: Morpho, lebuktál, ez a te nicked, csak te lehetsz ilyen vicces. :))

Túltoltad, evvan. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:11:17

@Gyodavagyok_magáért:

-Ön szerint ilyen körülmények, ilyen közeg és ilyen választási törvény mellett van esélye az ellenzéki összefogásnak?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:21:02

@morpho:

- Ön készített már őzpörköltet vörös bor nélkül? Mert ha igen, akkor tárkonyos kérdése értelmezhetetlen.

-Ön takarít eleget lakásában, ha szobája falán pókot lát?

-Mivel Lenin élt, él és élni fog így mindeni ismerheti személyesen. Ön nem talákozott még Leninnel?

-Ön szerint Batu Kánról lehet releváns kérdéseket feltenni úgy, hogy személyesen ismerjük Lenint?

-Ön szerint milyen nicknevet kellene választani egy nemlétező unokahúgnak?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:22:28

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Mondták már Önnek, hogy a "Ki van a nicknév mögött?" című vetélkedőben még véletlenül se induljon el?

Gyodavagyok_magáért 2020.12.29. 21:23:18

@boborján20: Szakadok a röhögéstől haver :)

Annyira kevesen nézik HírTV-t, hogy a csatorna maga mondta fel a szerződését a UPC Directnél

444.hu/2020/12/29/annyira-kevesen-nezik-hirtv-t-hogy-a-csatorna-maga-mondta-fel-a-szerzodeset-a-upc-directnel

és ezek a barmok erre a fosra is százmilliókat dobtak ki az ablakon.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:28:54

@Gyodavagyok_magáért:

- Ön szerint minőségi váltás lesz az, hogy a Hír TV helyére, pont ugyanarra a csatornaszámra(31) a Pesti TV kerül?

-Ön szerint beváltja a reményeket a UPC Direct januárban induló 16 új csatornája?

-Ön is egyetért azzal, hogy a legjobb, legátfogóbb sportkínálatot januártól a UPC Direct kínálja Magyarországon?

-Ön szerint mekkora nézettsége lesz az RTL Spike-ot váltó TeenNick-nek?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 21:34:22

@Gyodavagyok_magáért: A második legjobb tévé az ATV után. Plusz-mínusz, Csörte.

Ezen kívül van:
Civil a pályán
Öt
Havas megmondja
Saller
KO
Flaszter
Kötöttfogás fele, ha a Csintalant áttekerem

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 21:40:33

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "A Jobbik nem jobboldali, faszfej"

Na, végre valami okos gondolat tőled.

Megvallom, szerintem sem azok, de ebben az esetben elég homályos, hogy te mégis kikre gondolhattál a "mi jobboldaliak" királyi többeseddel...

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 21:41:43

@boborján20: "egy jó rakottkrumpli még az olyan nyomorult fityeszdroidnak, mint te, is ízlene"

A paprikás krumplit kifejezetten nem szeretem.

Ha már egyszerű, de magyaros étel, akkor én a birkapörköltre szavazok.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:44:43

@Zsorzsi bácsi pincsije:

-Tudja Ön, hogy mi a különbség a rakott krumpli és a paprikás krumpli között?

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 21:47:57

@Gyodavagyok_magáért: "lovagol a farkasgergelyen"

Lovagol a fene, a b**ulást meghagyom nektek...

"Manipulálták a levélszavazatokat"

Kamu, semmifajta bizonyíték nincs arra, hogy bárki is manipulálta volna a levélszavazatokat. Persze az lehet, hogy Kim Lane Scheppele New Yorkból így látta, de esetleg vegyen egy erősebb szemüveget...

"Szavazatvásárlások"

Ez is kamu, nem mellesleg ami Farkas Gergely csinált, az ugyan mivel is jobb annál, mintha szavazatokat vásárolt volna? Jogilag ez ugyanúgy csalás.

"Átszabták a választókerületeket."

Ez igaz ugyan, de e tekintetben szó sincs semmiféle csalásról.

Az országgyűlés mulasztásos alkotmánysértést követett el azzal, hogy a választókerületek népességének kiugró aránytalanságait nem orvosolta. Ezzel pedig egyben a választás tisztasága, arányossága is sérült.

A "választókerületek átszabása" révén pedig közel azonos lakosságszámú egyéni választókerületeket alakítottak ki, amellyel ezt a hibát orvosolták.

rovid 2020.12.29. 21:48:04

A lugossy az már az agy kiürítés utáni toldalék neve? És annak ellenére hogy a szakmai többség elmondja, hogy szar készült, ugyanolyan minőséget ígér a továbbiakra is!

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 21:49:51

@A Telex újságírója vagyok: Lehet, hogy túl sokat vágtam ki a hozzászólásából; a teljes változat ui. ez volt:

@boborján20: "pedig egy jó paprikáskrumpli vagy egy jó rakottkrumpli még az olyan nyomorult fityeszdroidnak, mint te, is ízlene:)))"

Erre írtam, hogy a paprikás krumplit kifejezetten nem szeretem.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 21:57:58

@rovid:

-Ön szerint miért nem érte kritika a pozsonyi csatát bemutató animációs film előtt, ugyanolyan minőségben és technikával készült filmeket, mint például a nándorfehérvári, a muhi, a kenyérmezei, a szentgotthárdi ,az egri, a szabácsi, a morvamezei, a zimonyi, vagy a pákozdi csatát bemutató alkotásokat?

miért 2020.12.29. 22:30:36

Nagyon várom a 2006-os, szabadság téri csatáról készülő opuszt, ahol a baltásvezér egymaga rohamozza meg az mtv csoki automatáját

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 22:43:31

@miért:

- Ön szerint benne lesz az a rész pixelmentesen, amikor Svábi András röhögve nézi az égő székházat?

-Ön szerint benne lesz az a rész, amikor Gyurcsány Ferenc azt nyilatkozza, hogy személyesen felügyeli és irányítja a rendőrség munkáját?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 22:47:35

@Zsorzsi bácsi pincsije: "Az RTL Híradó szerint Koncz Zsófia a facebookos költéssel túllépte a teljes keretet: a közpénzek átláthatóságáért küzdő Transparency International szerint a hatályos jogszabály alapján egy jelölt most legfeljebb 5,4 millió forintot költhet

a teljes kampányára.

Koncznak több mint 18 ezer követője van a Facebookon; a kampány alatt igen aktív volt, az oldalon naponta jelentek meg szöveges-fotós bejegyzések, hogy szavazzanak rá. Azért, hogy ezek több emberhez eljussanak, Koncz fizetett posztban is hirdette őket. A végösszeg 5,5 millió forint környékén alakulhat, mert a pénzzel megtámogatott posztok (hirdetések) közül több még nem járt le – derül ki az RTL Híradóból.

A Facebook ma már nyilvánosan működő Hirdetéskezelőjében bárki rákereshet egy párt vagy politikai személy által indított, fizetett bejegyzésekre. A panel azt is mutatja, hogy a hirdetett tartalom potenciálisan mennyi embert ér(t) el, hogy a posztra egyenként mennyit költöttek, és ki finanszírozza azokat."

hvg.hu/tudomany/20201012_koncz_zsofia_fidesz_kampany_facebook_fizetett_hirdetes_reklam_hirdeteskezelo

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 22:56:45

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön szerint is a Facebook-os hirdetések és az 1 kilogramm burgonya döntötte el az időközi választást?

-Ön szerint is örömteli hír az, hogy a Facebook ígéretet tett arra, hogy a jövőben jobban figyel a politikai tartalmakra?

-Ön szerint is jó hír az, hogy így a jövőben már csak az 1 kilogramm burgonyával kell az ellenzéki összefogás jelöltjének megküzdeni?

-Ön szerint így már van esély az ellenzéki összefogás győzelemére?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 23:00:38

@Zsorzsi bácsi pincsije: "kikre gondolhattál a "mi jobboldaliak" királyi többeseddel..."

Nem királyi többes. Vagyunk jópáran jobboldali magyar hazafiak.

morpho 2020.12.29. 23:02:47

@A Telex újságírója vagyok:

- Ön szerint Akkor nemesb-e a lélek, ha tűri balsorsa minden nyűgét s nyilait;
Vagy ha kiszáll tenger fájdalma ellen, s fegyvert ragadva véget vet neki?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.29. 23:16:00

@morpho:

-Ön szerint most kiszáll tenger fájdalma ellen, s fegyvert ragadva véget vet neki?

-Vagy Ön szerint tovább tűri balsorsa minden nyűgét s nyilait?

imi60 2020.12.29. 23:32:45

@miért: előtte lesz mikor a hősies Viktor egyedül kikergeti az orosz-szovjet hadsereget.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.29. 23:57:42

@Zsorzsi bácsi pincsije: "melyik pártra"

Hát nem a hazaáruló bolsevik fide$$re. :))

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.29. 23:59:18

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Elfelejtettél egy fontos részletet bemásolni a cikkből:
"a Fidesz pedig azt közölte: minden szabályt betartottak"

Ha tudomásod és bizonyítékod van arról, hogy ez nem így történt, akkor fordulj a hatóságokhoz.

"A végösszeg 5,5 millió forint környékén alakulhat"

A hónapokkal a választások után megjelenő hirdetések költségeit aligha lehet a jelölt választással összefüggő költségeiként elszámolni.

Szóval megint sikerült kapufára vetődni...

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 00:00:03

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön jobboldaliként mely pártra vagy pártokra szavazott az elmúlt két országgyűlési választáson?

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.12.30. 00:00:34

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
"Hát nem a"

Nem az volt a kérdés, hogy melyikre nem, hanem hogy melyikre.

Egyszerű kérdés, annyira csak nem nehéz értelmezni...

De ha mégis, esetleg kérjetek segítséget egy gyógypedagógustól?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 00:08:53

@Zsorzsi bácsi pincsije: "a Fidesz pedig azt közölte: minden szabályt betartottak"

:))

Nyilván. :))

"Ha tudomásod és bizonyítékod van arról, hogy ez nem így történt,"

Mindenki tudja. Csak fészbúkon többet költött, mint amit lehetett volna, plusz a város tele volt plakátolva, az még többe került. Szóval bizonyítottan a sokszorosát költötte.

"akkor fordulj a hatóságokhoz."

Megtörtént többszörösen is, Poltpot Péterről lepergett, mint a összes többi bizonyított eset. Mi a kérdésed, fide$$fasszopó? Mintha a most jöttél volna a Marsról, annyira naivnak tünteted fel magad. vagy hazug vagy a végtelenségig, vagy buta mint a föld. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 00:43:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Melyik város volt teleplakátolva?

-Tud Ön arról, hogy a választókerület városaiban és nagyobb településein, két kivétellel, az ellenzéki jelölt nyert?

-Tud Ön arról, hogy a Mezőzomboron Fekete-Győr András szigorú tekintete és felügyelete ellenére a község a kormánypárti jelöltre szavazott?

-Tudja Ön, hogy hány kormánypárti plakát volt Mezőzomboron kiragasztva?

-Tud Ön arról, hogy Mezőzomboron hány kilogramm burgonyát osztottak szét, és mennyit foglalt le bizonyítékként Fekete-Győr András?

Szájjal József 2020.12.30. 08:03:39

@A Telex újságírója vagyok: ön miért buzeráns? Divatból? Kedvtelésből? Unalomból? Rossz a kedve? Vagy épp ellenkezőleg: jó kedvből?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 08:31:31

@Sancho12:

-Ön nem támogatja Brendel Mátyás kérlelhetetlen náciellenes és antifasiszta harcát, melyet a hozzászólásokat engedélyező blogokon folytat?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 08:41:39

@Sancho12:

-Ön látta már ezt a videót?
coub.com/view/2nc8m1

-Ön szerint is homofób és kirekesztő?

-Ön nem támogatja az LMBTQ szervezetek törekvéseit és céljait?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 08:42:48

@Sancho12:

-Mondták már Önnek, hogy a "Ki van a nicknév mögött?" című vetélkedőben még véletlenül se induljon el?

István Tamasi 2020.12.30. 09:17:02

Kásler közpénzből rendelt 12 részes sorozatot arról hogyan foglalták el migránsok a Pannon medencét.

nu pagagyí 2020.12.30. 10:34:51

@A Telex újságírója vagyok: Felesleges bizonygatnod, hogy az oligarcha párt természetes tömegbázisa az általa kiszipolyozott csóringer lakosság, akik egyöntetűen és lelkesen szavazzák meg megnyomorítójukat újabb négy évnyi garázdálkodásra.
A Fidesz az egész rendszert hekkelte meg, így a választások pont olyan tiszták, mint Kádár-apánk idején.

Nincs határvonal a Fidesz és az állam között, nem különböztethető meg a kormánypropaganda a pártpropagandától. Összemosódik a törvényhozási és a végrehajtói hatalom (lásd nemzeti konzultációk). Az AB nem foglalkozik az alkotmánnyal. Az ügyészség kiszolgálja a hatalmi pártot. A médiafelügyelet legfőbb dolga a nyilvánosság és a sokszínűség visszaszorítása. A közpénz és a Fidesz pénze az általuk kreált stróman gazdaságban kibogozhatatlanul összefolyik, miközben a versenypiacból cápaként habzsolják fel a profitot termelő ágazatokat.

Itt állunk most.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 11:18:22

@nu pagagyí:

-Ön szerint ahol most állunk, onnan az ellenzéki összefogás megszólíthatja és a maga oldalára állíthatja a "kiszipolyozott csóringer lakosságot"?

-Ön szerint megfelelő taktika az, hogy az átcsábítani és megszólítani kívánt tömegeket ostobának, tanulatlannak, vidéki bunkónak, "kiszipolyozott csóringernek" , megvezetett agyhalottnak tartja és nevezi az ellenzéki összefogás?

-Ön szerint, ha ez az ostoba, tanulatlan, vidéki bunkó, "kiszipolyozott csóringer" , megvezetett agyhalott tömegek az ellenzéki összefogás jelöltjeire szavaznak, akkor már nem lesznek ostobák, tanulatlanok, vidéki bunkók, "kiszipolyozott csóringerek" , megvezetett agyhalottak?

nincs1agy 2020.12.30. 11:51:35

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Már megint ott tartasz, hogy 17 %-kal nagyobb a lakosságuk és 100 %-kal több covid halottjuk van. Próbálkozz újra! :D

nincs1agy 2020.12.30. 11:55:07

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Hiába vergődsz, még egy gyakorlott sorosista trollnak is nehéz lesz kimagyarázni az utóbbi három hónapban bekövetkezett 9 ezer belga covid halálozást. A magyar adatok sokkal jobbak, hacsak nem fonákuniverzumban gondolkodsz, ahol ugye minden fordítva van.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 12:16:08

@Szájjal József: "ön miért buzeráns?"

Talán ezt a vonalat nem kéne annyira erőltetni a kedves ellenzéki összefosás részéről...

Mert esetleg a nép azt nem fogadja majd szívesen, ha aztán kiderül, hogy a nagy tisztogatás helyett a moslékkoalíció akár döntéshozói szerepben is alkalmazna LMBTQ személyeket, engedélyezné a melegházasságot és a gyermekek örökbefogadását szivárvány párok számára.

"A leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer és interszexuális emberek jogérvényesítését és az uniós emberi jogi kötelezettségek betartását említette fontos tennivalóként az MSZP, a DK, a Párbeszéd, az LMP és a Momentum egy-egy politikusa egy szombati budapesti kerekasztal-beszélgetésen."
infostart.hu/belfold/2019/04/27/a-melegek-jogainak-ervenyesiteset-szeretne-ot-ellenzeki-part

"úgy tudni, hogy PM, a liberálisok és az LMP támogatja a melegházasság bevezetését Magyarországon"
www.origo.hu/itthon/20161014-hat-part-koztuk-a-jobbik-is-vitazik-a-meleghazassagrol.html

És a néptől akár a képviselői fogadóóráikon is könnyen kaphatnak majd olyan kérdéseket, mint a magyar első Szetey Gabi:

"–A coming out előtt gyakorolta a könnyezést?

–Egyetért-e azzal, hogy a "normális" homoszexálisok megítélésén is rontott a Pride nevű rendezvény, ahol leginkább exhibicionista, divat-buzi emberek vonultak fel?

–És nem gondolja, hogy a melegfelvonulás sérti a heteroszexuálisok esélyegyenlőségét?"
www.origo.hu/itthon/20070712-szetey-gabor.html

Sancho12 2020.12.30. 12:43:29

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Addig amíg 1 polgármesternek bérlete volt a Kék Osztriga bárba(Homérosz a magyar neve)nincs miről beszélned.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 13:05:33

@Sancho12: Miért, mi fog történni a Homérosz klubtagjaival a választások után? Közhivataluktól megfosztatnak? Vagy esetleg államtitkár lesz belőlük, és a coming outjukat a hallgatóság első sorából tapsolja meg a miniszterelnöki pár, Dobrev Klári és Gyurcsányi Feri, mint Szeteyét 2007-ben.

Az a baj veletek, pajtikáim, hogy nem vagytok következetesek, de szerintem igazából még azt sem tudjátok, hogy mit akartok.

Az egyik nap még háborogtok az ellen, hogy bekerül az Alaptörvénybe, hogy Magyarországon a hagyományos család az, amit az állam véd és támogat (és nem a "szivárványcsaládok"), a másik nap meg már műfelháborodtok azon, hogy a Fidesz egy volt (azóta minden hivatalát és párttagságát elvesztő) képviselőjéről derül ki, hogy meleg. El kéne dönteni, hogy ti most homofóbiát akartok vagy melegjogokat.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.12.30. 13:06:59

@nu pagagyí: A kiindulásod az volt, hogy a magyarok nyugaton közbiztonsági problémát jelentettek, ehhez képest kiderült számodra, hogy nem ritkán egyik vagy másik nyugati hatalom mellett harcoltak azok konfliktusai során.
Sőt már a Honfoglalás is a a keleti frank - morva háborúhoz kapcsolódik. Ebben a konfliktusban a magyarok a Keleti Frank Birodalmat támogatták a morvák ellenében, amely Keleti Frank Birodalom később-már a 10. században- rájuk támadt.

"Meseország mindenkié".

www.rubicon.hu/magyar/oldalak/907_julius_4_a_pozsonyi_csata_kezdete/

" A két napon át tartó pozsonyi ütközet megtizedelte a bajor méltóságokat, hiszen a harcokban elesett a herceg, Thietmar érsek, és rajtuk kívül még számos püspök és apát is. A győztesek később üldözőbe vették a menekülő keresztény hadakat, és az ellentámadás során a magyar szállásterületet egészen az Enns folyóig tolták ki. A vereség akkora trauma volt a nyugatiak számára, hogy ezután egészen II. Konrád (ur. 1024-1039) 1030-as támadásáig nem vállalkoztak Magyarország meghódítására. "

Sancho12 2020.12.30. 13:36:21

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Nyugi,a törvényeket ti írjátok igaz ez még csak a 9. módosítás,lesz még több is attól függ,hogy a vajda szerint mi a család.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.30. 13:51:32

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Ezen a neveden is agyatlanul tolod a propagandát..!:))
Viccesek vagytok!

Szájjal József 2020.12.30. 13:55:22

@Sancho12: matyitlanítani kéne itt is, de innen senkit se basznak ki.

Szájjal József 2020.12.30. 13:57:07

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: mink buzikat akarunk. Tessék. Sok-sok fideszes buzit. Az se baj, ha szakállas vagy drogos.

Kérdezz még, kisfiam.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 14:03:31

@Szájjal József: Sajnos a fideszben viszont nem látjuk szívesen a magatok fajtát...

Nyugodtan tűzzétek csak ki a zászlótokra a melegházasságot és a droglegalizációt 2022-ben, ha az a célotok, hogy Butapesten kívül egy mandátumot se nyerjetek el...

@Sancho12: Látod, ha nem kaptátok volna 2018-ban immár sorozatban a harmadik 2/3-os pofont, akkor nehezebb lett volna ez az Alaptörvény-módosítás.

De szerencsére ti 10 éve folyamatosan csak a lófaszt kapjátok a szátokba, így 2034-ig még sok ilyen módosításra lesz lehetőségünk.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ti viszont inkább csak szánalmasak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.30. 14:11:50

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Ja,a gránitszilárdságú alaptörvény!!:))
Aszt csak dinamittal lehet faragni!:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.30. 14:13:57

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: de te majd 20 év múlva is azt hallod a gazditól,hogy 20 év múlva lehagyjuk ausztriát!:))

Sancho12 2020.12.30. 14:18:16

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Aha a 49% az 2/3 vagy nem.

@Sancho12: Látod, ha nem kaptátok volna 2018-ban immár sorozatban a harmadik 2/3-os pofont, akkor nehezebb lett volna ez az Alaptörvény-módosítás.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 14:35:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: 2/3-dal is lehet faragni. És szerencsére a ti lúzerségeteknek hála az továbbra is megvan.

"te majd 20 év múlva is azt hallod a gazditól,hogy 20 év múlva lehagyjuk ausztriát!:))"

Ha 40 év alatt hagyjuk le, az is nagyobb eredmény, mint a gazdád emberei (D-207, El Qro, LiBajnai) alatt, amikor TÁVOLODTUNK Ausztriától, és még államadósság-hegyeket is magatok után hagytatok.

@Sancho12: A mandátumok 2/3-a az egyéni választókerületekből és a listáról összesen. Nem olyan bonyolult dolog ez...

Szájjal József 2020.12.30. 14:37:44

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:

hm és ahhoz mit is szólsz, tudta e ön e, hogy 4 szép kis fiúka alapította a mai állampártot, akik szobatársak voltak, és hát az egyik buzi.

Ön elhiszi e, hogy a másik 3 nem vette észre?

Ön elhiszi e, hogy a Bayer meg ennek ellenére 30 éve tudta?

Vagy Bayer hazudott a tévében?

Vagy ő tudta, de a 3 másik, azóta kiöregedett fiúka meg nem tudta?

Ön mi a búbánatos jóistent hisz?

Ugyan gondolkodj már a fentieken, már ha tudsz gondolkodni.

Sancho12 2020.12.30. 14:55:54

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: A matek az mindig igaz a 2x2 sosem 5 csak a fidesznél.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.12.30. 15:04:35

Azért rendesen tartja a frontot ez a szerencsétlen ezen a nevén is.
Talán nem mi vagyunk a szánalmasak!:))
Mondjuk neki legalább gyomra van.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 15:10:37

@Szájjal József: Hogy a többi pártalapító tudott-e József ferde hajlamairól, arról fogalmam sincs, de szerintem lényegtelen is.

Hiszen Józsefnek nem a ferde hajlamai miatt kellett lemondania a mandátumáról és a párttagságáról, hanem az erkölcstelen életvitele miatt.

Ha tudott volna uralkodni a démonain, akkor akár még ma is képviselő lehetne.

Szájjal József 2020.12.30. 15:15:35

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: tehát akkor az életvitel.

Ön szerint Bajerzsoca tudta 30 éve (a démonjai, ahogy ő mondta), a saját szobatársai meg nem?

Ennyire hülyék és vezethetnek egy országot?

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.12.30. 15:19:12

@Sancho12: "A matek az mindig igaz a 2x2 sosem 5 csak a fidesznél"

A matek az tökéletesen kijön, csak ti nem tudtok számolni.

A Fidesz-KDNP pártszövetség a megszerezhető 93 listás mandátumból 42-t nyert el (45,2%; annak ellenére, hogy a szavazatok 49,27%-át kapták), az egyéni választókörzetekben megszerezhető 106 mandátumból 91-et (85,8%), azaz az összesen elnyerhető (egyéni+listás) 199 mandátumból 133-at (66,8% > 2/3).

Ha nálunk is csak egyéni körzetek lennének, mint mondjuk az Egyesült Királyságban, akkor ez egy 4/5-ös győzelem lett volna. Szerencsétekre a magyar választási matematika ehhez képest kevésbé szigorú, így "csak" egy sistergős, 2/3-os pofon lett a dolog vége.

boborján20 2020.12.30. 16:02:55

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:

sőt ha észak-korea lenne, akko a csutigeci és bandája 127% lenne, mint anno a krímben!

a kurvaanyádat moslék szarházi fityeszgeci, aszt!

boborján20 2020.12.30. 16:05:56

@Szájjal József: szerintem mindenki vágta 30 éven keresztül, hogy eresz józsi a faszt szereti, de csinálja ez a lipsimentes gyerek is a hülyét.

szerintem ő is saját kapura jáccik, és imádja az ánuszrózsát:)))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 18:03:26

@Szájjal József:

-Ön szerint miért nem volt elég az ellenzéknek közel tizenkét év, hogy ilyen hülyék alkotta kormányalakulatot legyőzzön?

-Ön szerint 2022-ben sikerülni fog?

-Nem fél Ön attól, hogy a Fidesz mind a 106 kerületben egy zsák burgonyát indít majd?

-Ön szerint ki lesz az ellenzéki összefogás miniszterelnök jelöltje?

-Ön szerint alkalmas lesz arra, hogy végre legyőzzön egy felcsúti romagyereket és a mögé felsorakozott 106 kilogramm burgonyát?

-Ön szerint ez még mindig nem sikerülhet az EU és az USA támogatása nélkül?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 18:10:56

@Szájjal József:

-Ön szerint Kéri László aki ezt négy fiúcskát kiemelte és a káderképzőjében okította, tudta ,hogy az egyikük meleg?

-Ön szerint mitől féltek azok az ellenzéki képviselők - akik szerint Szájer meleg mivolta köztudott volt - hogy a családjogi törvénytervezetek vitájánál elfelejtették a fideszesek képébe vágni ezt a tényt?

Ön szerint igaz lehet az, hogy az ellenzéki szavazótábor is legalább annyi homofóbot, rasszistát és antiszemitát tudhat a sora közt, mint a kormánypárti?

Karoly Temesi 2020.12.30. 20:35:55

öngóóól..! akkor most 907 ben már létezett pozsony - tehát a szlovák előbb itt volt....

Behaton 2020.12.30. 20:52:10

@Karoly Temesi:

Persze, hogy itt voltak! A csatát is ők nyerték!! És te is tót vagy!!!

taga20 2020.12.30. 21:01:10

@Behaton: sőt a muhi csatát is ők nyerték!:)))

mi a faszt erőlköcc fityeszgyík?

Behaton 2020.12.30. 21:17:55

@taga20:

:DDD
Itt nincsenek is magyarok! Te is cigány vagy!!

Szájjal József 2020.12.30. 22:29:54

@A Telex újságírója vagyok: rossz gombot nyomtam az előbb.

Na szóval ön mért buzi még mindig? Mikor itt már mindenki körberöhögi.

Ön matyi e? Ha nem, matyizik e? Ha igen, akkor is?

Önt mit érdekli az ellenzék miniszterelnök jelöltje? Azt se tudja, mi az.

Ön mit tudja, hogy mit tud kéri lászló? Azt se tudja ki az.

És ha kéri tudta, hogy melyik 2 buzi, abból mi következik? Ön is buzi, mégsincs mindennap karácsony.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 22:49:37

@Szájjal József:

-Ön gyakran nyom rossz gombot?

-Ez azért lehet, mert csak a Kék Osztriga Bár csengőgombját ismeri fel magabiztosan?

-Ön azért retteg Brendel Mátyástól, mert többször megalázta és nevetségessé tette Önt?

-Gyakran gondol Brendel Mátyásra? Akkor is?

-Ön tudja, hogy MI az ellenzék miniszterelnök jelöltje, ha már nem tudja, hogy KI (lesz)?

-Ön tényleg nem tudja, hogy a Bibó (káderképző) Szakkollégiumot miért gründolta össze Kéri László?

-Önt zavarja, hogy a szakkollégium meleg liberális politikusgyakornokai a Fideszben és nem az ellenzéki összefogás oldalán kötöttek ki?

-Nem gondolja úgy, ha az ellenzéki összefogás meleg élharcosai legyőzik a Fidesz meleg árulóit akkor Önnek 2022-ben minden nap karácsony lesz?

-Ön budapesti lakos? Ha igen, akkor nem érzi úgy, hogy az fővárosi ellenzék önkormányzati győzelme után Önnek minden nap Karácsony?

Szájjal József 2020.12.30. 23:14:21

@A Telex újságírója vagyok:

Ön látott már érintőképernyőt?

Ön mindig ilyen kis vicces fiú?

Ön minden buzi ilyen humoros? Vagy csak ön van beekizve?

Ha igen, mért nem viccelnek gyakrabban a fideszesek?

Vagy viccesek ezek de csak szűk körben humorizálnak?

25 fő az szűk?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 23:31:50

@Szájjal József:

-Ön mindig ilyen ügyetlenül tapogatja az érintőképernyőjét?

-Ön miért gondolja a Telex kérdéseit viccesnek?

-Ön régebben is ennyire érdekelte az LMBTQ közösség, vagy csak most, hogy leszerelték az ereszcsatornákat a társasházról, melyben lakik?

-Ön szerint van humorérzékük a fideszeseknek?

-Ön szerint van humorérzéke az ellenzéknek?

-Ön hány fő előtt mer viccesnek mutatkozni?

-Ön hány fő előtt szokott nevetség tárgyává válni?

-Ön milyen viccet sütne el egy szűk, ereszcsatorna nélküli társasházi szobában, ahol huszonöt civil melegjogi harcos érvel minden eszközzel ami csak szóba jöhet?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:37:18

@A Telex újságírója vagyok: "mindig ilyen ügyetlenül tapogatja az érintőképernyőjét?"

Nem, csak miután az esőcsatornán lemászva véresre sértette a kezét. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:39:00

@A Telex újságírója vagyok: "a Kék Osztriga Bár csengőgombját"

Szóval van csengőgombja? De otthonosan nyomogatod, buzi fide$$fasszopó. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:40:31

@A Telex újságírója vagyok: "a Fidesz mind a 106 kerületben egy zsák burgonyát indít majd?"

:))

Na, te nem lehetsz a buzi Tényelek, te egy imposztor vagy, barátom. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:41:23

@Karoly Temesi: "907 ben már létezett pozsony - tehát a szlovák előbb itt volt..."

:))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 23:43:34

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön látta már lemászni az ereszcsatornán?

-Közösen másztak?

-Ön gyakran kukkol ereszmászókat?

-Az Ön szubkultúrájának van már betűjele az LMBTQ közösségen belül?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 23:45:57

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön is sportszerűtlennek tartja, hogy az ellenzéki jelölteket sorozatosan legyőző 1 kilogramm burgonya indítását fontolgatja mind a 106 körzetben a Fidesz?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:47:10

@A Telex újságírója vagyok: "látta már lemászni az ereszcsatornán?"

Miért? Ti, buzi fide$$fasszopók, rendszeresen ott közlekedtek?

Örülnék, ha valaki látta volna, és készített volna felvételt. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 23:51:51

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Az Ön kollégája nyomott rossz gombot, és mivel komoly érdeklődést tanúsít a Fidesz meleg politikusai és közéleti szereplői iránt, a megoldás adta magát. De ha tévedett akkor kérem javítsa ki, javítson ki minket! Mivel azt már tudjuk, hogy hogy jut ki a Kék Osztriga Bárból, a Telex olvasóit az érdekli, hogy miként jut be oda.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.30. 23:55:05

@A Telex újságírója vagyok: Matyi! Kiestél a szerepedből. Ne magyarázkodj, csak rontasz rajta. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.30. 23:59:08

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön állította, hogy az itt kommentelő @Szájjal József: kollégája "az esőcsatornán lemászva véresre sértette a kezét". Pont úgy mint Szájer József.

A Telex olvasóit a következők érdeklik:

-Ön gyakran jár kommentelő kollégájával olyan helyekre, ahonnan az ereszcsatornán kell vagy muszáj távozni?

-Ön szívesen megvenné azt a felvételt, amin az látható, hogy Ön és kommentelő kollégája épp egy ereszcsatornán másznak le?

-Ön megosztaná ezt a felvételt az ismerősei között?

-Ön a későbbiekben gyakran megnézné ezt a felvételt nosztalgiázva esetleg magányos óráiban?

-Ön találkozott már Szájer Józseffel ereszmászás közben?

-Lógtak már közös ereszcsatornán Szájer Józseffel?

A Telex újságírója vagyok 2020.12.31. 00:01:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Önnek tényleg nem mondta még senki, hogy még véletlenül se induljon a "Ki van a nicknév mögött?" című vetélkedőn?

-Ön is azért látja minden nicknév mögé és azért retteg Brendel Mátyástól, mert többször megalázta és nevetségessé tette Önt?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.31. 00:07:31

@A Telex újságírója vagyok: "retteg Brendel Mátyástól"

:))

Matyi! Fasz se retteg tőled, a blog bohóca vagy. :))

A Telex újságírója vagyok 2020.12.31. 00:13:36

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Ön támogatja Brendel Mátyás azon törekvéseit, hogy másolt hozzászólás cunamijával megakadályozza azt, hogy náci és fasiszta hozzászólok befolyása alá kerüljön egy blogbejegyzés kommentszekciója?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.12.31. 00:24:57

@A Telex újságírója vagyok: "megakadályozza azt, hogy náci és fasiszta hozzászólok"

Ti, fide$$fasszopók, semmiben se akadályozzátok egymást.

A Telex újságírója vagyok 2020.12.31. 00:28:17

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

-Gyakran szokta Brendel Mátyást "fide$$fasszopónak" nevezni?

-Ön szerint Brendel Mátyás fideszes?

Karoly Temesi 2020.12.31. 11:51:24

@Behaton: nem tudok róla hogy tót lennék.....de Te ! .....stílusod alapján akár szvatopluk ivadéka is lehetsz.....nem ajánlom neked , személy szerint , a dns tesztet....

István Tamasi 2021.01.01. 10:43:39

Az elmebeteg suttyó elqrmányának egyik tagja 12 részes sorozatot rendelt arról hogyan foglalják el migráncsok a Pannon medencét.
süti beállítások módosítása