B1 blogcsalád



Beállt a totális agyhalál az orbáni udvarban: azt állítja az egyik csicska, hogy "Európa Soros György gázkamrája"

2020. november 28. - nickgrabowszki

Már nemcsak a fiktív Soros-tervről hazudoznak, hanem képzelt hullahegyekről is. deszi_1.jpg

Mértéktartásukról és az arányérzékükről soha nem voltak híresek, de mostanra alighanem elszakadt a NER felső köreit a valósággal összekötő utolsó szál is. Az egyik Orbán-jobbágy, a Petőfi Irodalmi Múzeumot igazgató Demeter Szilárd Soros Györgyről közölt egészen szürreális írást az egyik közpénzből kitartott agitkában.

A kultúrcsinovnyik ebben nemcsak azt állítja, hogy Sorosnak

  • küldetéstudata van,
  • Messiásnak képzeli magát,
  • írni tehetségtelen,
  • gondolkodása zavaros,

hanem az amerikai-magyar-zsidó üzletember befolyását nagyságrendekkel túlbecsüli, továbbá tevékenységét - fundamentalizmus és nacionalizmus elleni fellépését - egyenesen a holokauszthoz méri.

A civilizált emberek közül ezzel kiiratkozó Demeter olyanokat állít, hogy Soros

hullahegyeken akar felkapaszkodni az örökkévalóság trónjáig. (...)

Európa Soros György gázkamrája:

a multikulturális nyitott társadalom kapszulájából árad a mérgező gáz, ami az európai életformára halálos, mi, európai nemzetek pedig arra vagyunk ítélve, hogy egymást eltaposva, egymásra mászva próbáljunk az utolsó korty levegőért küzdeni.

Mi vagyunk az új zsidók. (...)

Soros György a liberális Führer.

Ezeket arról az emberről írja, aki gyerekkorában maga is csaknem áldozatául esett a német és magyar nacionalistáknak, akiknek a hullahegyei nagyon is léteztek, ellentétében a kizárólag a holdkóros NER-csicskák képzeletében létező kitaláltakkal.

Nem teljesen világos, de ha jól értem, akkor az lenne mérgező és halálos az európai életformára,

  • ha nem szólna bele az állam, ki kivel házasodhat,
  • megadná a méltányos eljárás jogát a menekülteknek,
  • ha nem vonná meg az egyetemek autonómiáját,
  • ha nem szüntetné meg lépésről lépésre az igazságszolgáltatás és a média függetlenségét.

Ha ezeket nem tenné, akkor az Orbán-jobbágy szerint vége lenne Európának. És aki ezeket ellenzi, az

libárja.

És ezt egy magyar kormányalkalmazott gondolja így a XXI. század elején. Ami nem nagyon állhat távol a NER fősodrától, és magától a felcsúti klánvezértől sem, tekintve, hogy Demeter magát

"megveszekedett orbánistának" nevezi.

Érdemes követni, hogy éppen holt tart a szellemi leépülésük. Ott tartunk, hogy már nemcsak a fiktív Soros-tervről hazudoznak, hanem képzelt hullahegyeket is vizionálnak. A valósággal való minden egyezés már nemcsak a véletlen műve, hanem egyenesen teljesen kizárt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7716305418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boborján20 2020.11.28. 16:58:08

helgát kérjük a mikrofonhoz szagérteni!:)))

boborján20 2020.11.28. 17:01:00

ja és egy poszt jótündértől. patent, nincs mit hozzá fűzni.

"Demeter Szilárd szerint a szolidaritás olyan, mint a Zyklon-B, a multikulturális társadalom pedig maga Auschwitz, nyilván Priti Patelre és Rishi Sunakra gondol, esetleg a francia kormány muszlim gyökerű tagjaira, vagy arra a két török származású tudósra akik a Pfizer vakcinát fejlesztették ki. Bécsre, Vancouverre, Londonra, olyan helyekre, ahol egy Demeter intellektusú véglény nem kapna takarítói állást.

Egész gyerekkorom azzal telt, hogy az elgázosított családtagjaimról hallottam történeteket, néztem annak a kissrácnak a fényképét, aki miatt a nevemet kaptam, akinek a testét elégették a Demeter Szilárdok, Szilvayk, Bayerek a krematóriumban.

Demeter a havi kétmillió nettójával, a kis rímhingyóival, akiket pénzzel töm, mert egyszer gondolom megadják neki, mártírnak festi le magát, mert nem mocskolhatja a melegeket és a zsidókat kénye-kedve szerint, egyébként de, erről szól a szaros kis élete. Ő most a zsidókban akar felháborodást kelteni, hogy utána újra rúghasson egyet beléjük. Amit érzek az nem felháborodás, hanem a mélységes megvetés. De nem a hazám megvetése. Egyre élesebben tudom elkülöníteni ezt a kis magyar hazát azoktól a senkiháziaktól, egy egyre kisebb magyar hazát, de a magyar hazát. "

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 17:05:00

Ennek a Demeternek az összes meglátása igaz, egy szikra túlzás sincs benne, egyedül az zavar (engem is, ahogy a posztert, csak más okból) hogy a libsibolsi dialektika összes eszközét használva fejti ki az aggodalmát!
Én a szemére hányt mondatokból mindegyikkel találkoztam már a libsimantrákban, ezek az unásig ismert panelek egytől egyig! Hát persze hogy hülyeség poszter, de a ti édesgyermekeitek egytől egyig, akár be is perelhetnétek szellemi tulajdon jogtalan felhasználása miatt!

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 17:07:04

@boborján20: bocs kötsög, hoty elkéstem, de már itt vagyok! :D

boborján20 2020.11.28. 17:14:57

@Jehovah’s Witnesses: mi van, öregszel nyilasházmester?:)))

boborján20 2020.11.28. 17:17:06

@Jehovah’s Witnesses: mi ez az új nicknév baszod?

aszt azé remélem tuttad, hogy dzsézusz is zsidó volt?:)))

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 17:18:58

@boborján20: Kutyát sétáltattam, meg macskaalmot takarítottam vazze!

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 17:20:19

@boborján20: Neeeemooondoood! Erre nem is gondoltam! ?:D

Galerida 2020.11.28. 17:36:35

Soros úgy gazdagodott meg, hogy jót tett másokkal!
Ellopta a pénzüket, így nem kellett azon agyalniuk, hogy mire költik...
Egy normális világban követ törne valahol Palesztinában, most viszont kéretlenül osztja az észt és fogadja az EU vezetőinek hódolatát.....
Biztosan örülnek a zsidók is, hogy egy ilyen derék ember növeli a közkedveltségüket....

Fülig José 2020.11.28. 17:36:42

kicsit túldramatizáljátok. elkészült kormányzati oldalon (4ig, hétcsilliárd-százmilliomilliárd-egyszázezermilliárd-háromszázöt forintért) a
felszopo1@orbanforever.hu mailcím, ennek elnyerésére írtak ki pályázatot az érdeklődőknek. a román vendégmukás pályaművét olvashatták (már akiket érdekelt...)
gondolom lesz pályázat patkányzsótitól meg bunkóbencsiktől is, azzé' nem akármit lehet itt nyerni kéremszépen.

boborján20 2020.11.28. 17:41:10

@Jehovah’s Witnesses:

bakker, amilyen rendes ember kezdesz lenni, még karácsonyi ajándékot is kapni foksz az asszonytól?

gondolom valami ilyet:)))

uploads.disquscdn.com/images/0fa3410a8d70f4edc6f4c172768063411f8986413cff5e716e42ed7b49088c95.jpg

boborján20 2020.11.28. 17:43:53

@Galerida: a csutigeci úgy gazdagodott meg, hogy jót tett másokkal!
Ellopta a pénzüket, így nem kellett azon agyalniuk, hogy mire költik...
Egy normális világban követ törne valahol szibériában, most viszont kéretlenül osztja az észt és fogadja a többi retardált diktátorvezetőinek hódolatát.....
Biztosan örülnek a magyarnerlovagok is, hogy egy ilyen derék ember növeli a közkedveltségüket....

Galerida 2020.11.28. 18:11:27

@boborján20: Az a különbség, hogy a lopott pénzéért tisztelt Gyuri bátyátok piszkos ügyeiről dokumentumok tanúskodnak, Orbánra meg eddig milliárdokért próbáljátok a saját szarotokat rákenni eredmény nélkül...
Már van annyi rutinotok a tetűségben, hogy ellenőrizhetetlen, nem mérhető dolgokkal rágalmazzátok. Talán ennek is köszönhető, hogy lassan eltűntök a történelem szemétdombján...

boborján20 2020.11.28. 18:19:10

@Galerida: érdekes a dagattgeci háza végében stadion van, a gázszerelő strómanja az uralkodása alatt magyarország leggazdagabb oligarhája lett, a veje milliárdos lett(többek között az OLAF vizsgálat, ami után nem nyújtották be a dagatték a számlát az eu-nak, mehetett a szar szemét tróger lopás a mi adó fizetői adóinkból), és holnap reggelig sorolhatnám fityeszjobbágy!

lassan mondom, hogy te is megértsd!
a szemétdombra a moslék tolvaj gazdád fog jutni, ahogy most a trámp haverja.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 18:23:28

@Galerida: nem tudom taga mennyit kap ezért de szeretném tudni hol kell sorban állni a pénzért ha Orbánt szidjuk?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 18:24:42

@boborján20: ja és szólhattál volna te is hogy hol adják a pénzt az orbánszidásért?

Galerida 2020.11.28. 18:25:12

@boborján20: Akkor jó nektek...tiétek a jövő.....
És nem szoktátok egymást kiröhögni, ha egymás között vagytok?
Amúgy meglehetősen szarba lennétek, ha bizonyítanotok kellene az állításaitokat....sok kicsi korózs meg hadházi....

Galerida 2020.11.28. 18:29:08

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Több helyen, főleg beltenyésztett belvárosi szavazókörzetekben! Elég, ha kiálltok a DK iroda elé és várjátok, hogy Gy-né D. Klára kivigye nektek az Európai Minimálbért! Mert már megvan....
Ő mondta!

boborján20 2020.11.28. 18:32:55

@Galerida: ha te neked ezek a dolgok, amik 10 éve történtek az országban rendben vannak, és avval kelsz és fekszel minden nap, hogy soros meg migráns meg brüsszel, meg satöbbi hülyeség, akkor neked szép és boldog az életed.

gratulálok neked.

boborján20 2020.11.28. 18:35:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

ha nem tuttad volna, mi libsik mék irigyek is vagyunk.

na jó, ha többet nem szidod a zenéimet, akko majd egy-két jó szót szólok gyuribának az érdekedben:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 18:37:23

@boborján20: az a dolga!
Olyan mint a diktátor című filmben a dublőr!
Azért van hogy fejbelőjék!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 18:38:18

@boborján20: abból a jó kis alpoki zenéből még vagy hármat!

enrikokaruszo 2020.11.28. 18:50:19

nem szól bele az állam, ki kivel akar házasodni, a meddő kisérleteket, (férfi férfival, nő nővel), nem támogatja, azaz, élhetnek együtt, de nem nevezzük őket családnak...a menekültek, ha valóban azok, a biztonságért nem kell eljöjjenek idáig...

taga19+1 2020.11.28. 18:56:12

a zsozsi berakta belénk az arabfaszot r-gó (csikidámm) ejropa hősi filószemlye (mi is asz vagyok) ergó (csikidámm robi) fidessnácikok reszkesetek

morph on deer 2020.11.28. 18:57:12

Úgy látom, már elég nagy lehet a gáz orbán házatáján, ha már ezt a szerencsétlent is hadra fogták!

És még ő meri mondani bárkiről is, hogy “ írni tehetségtelen, gondolkodása zavaros”!

Ő vajon nem olvassa amit leír?
Mert ha zavaros gondolkodásra valló, tehetségtelenül megírt cikket keres valaki, akkor ezt meglehetősen nehéz lesz túlszárnyalni, bár orbán beszédírói még versenyben vannak..!

Maaargit!

boborján20 2020.11.28. 18:59:47

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

holnap lesz az állománygyűlés, akko tudok csak találkozni gyuribával, te kis türelmetlen!:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 19:00:05

@morph on deer: mindjárt jön lenyinefftárs és elmagyarázza hogy nem érted a nagypolitikát!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 19:01:32

@boborján20: személyesen?! Darth Sidiussal?!
Te szerencsés flótás!

Sir Galahad 2020.11.28. 19:08:22

Nagyon ízléstelenül megfogalmazott írás. Rossz olvasni. Az a baj, hogy bár a szerző olyan dolgokra igyekszik ráirányítani a figyelmet, amik valós problémák, ezek a borzalmas metaforák, hasonlatok pont az ellenkező hatást váltják ki, hiteltelenítik a mondandót. A cél nyilván a figyelem felkeltése volt, és ez tulajdonképpen sikerült is, de a szerző alaposan túllőtt a célon. Ráadásul komoly muníciót adott az elleoldalon állóknak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.11.28. 19:10:34

Látom idemis megérkezett a hivatalos pártdirektíva!

alöksz róz 2020.11.28. 19:23:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: igen, én is láttam, a taga ideköpködte a drágabolgárúr felnyalt turháját

morph on deer 2020.11.28. 19:28:16

Nem győzök betelni, a baromság ezen szintje már-már egy saját kategória!

“ És aki ezeket ellenzi, az libárja.”

Hogy MI VAN?
Mert ha valaki, akibe szorult némi fantázia a liberális és árja szavakat akarja keresztezni, az hétszentség, hogy nem ezt az állattartási szakkifejezésre emlékeztető szót hozza össze, még ha mindenáron muszáj is orbáni magaslatokba emelkedni, à la libernyák, mert ennél még a “liberárja” is jobban hangzik!
A magyar anyanyelvűek számára mindenképpen.

(Igen, tudom: de az ő liberárja szebb! :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.28. 19:28:28

@alöksz róz: Te turhát szoktál enni, fide$$fasszopó? Akkor mindent értek. :))

boborján20 2020.11.28. 19:28:45

@Sir Galahad: +1:

meglepően korrekt komment ez tőled. elismerésem.

viszont, hogy kicsit vitatkozzunk is, mik azok a valós problémák szerinted ill. a szerző szerint?

boborján20 2020.11.28. 19:30:14

@alöksz róz: rözse baszod, ma mék nem is egyeztettem a drágabogárúrral:)))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.28. 19:30:37

@enrikokaruszo: "nem nevezzük őket családnak"

Fasz közötök van hozzá, mi történik egy családban, fide$$fasszopó. A sajátotokat hozhatnátok rendbe.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.28. 19:33:48

@Galerida: "Elég, ha kiálltok"

Anyádtól így láttad, fide$$fasszopó? Akkor azért van száz apád. :))

Fide$$fasszopóéknál az anya nő, az apa tömeg. :))

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 19:34:38

@boborján20: ja és egy poszt jótündértől. patent, nincs mit hozzá fűzni............

Fasznak teszed ide, aki kíváncsi arra a majomra, aki semmiféle más véleményt nem bír el, az majd odakattint és elolvassa!
Látszik rajtad hülye samesz, hogy a vincentre jársz továbbképzésre, ugyanaz a beteges paranoiás gondolkodásod van, csak te primitívebben adod elő!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.28. 19:35:41

@Galerida: "Orbánra meg eddig milliárdokért"

Ondó Viktor gazdáddal kapcsolatban felmerülnek a milliárdok, de azt mind ő lopta. Mit milliárdokat. Ezermilliárdokat.

morph on deer 2020.11.28. 19:36:48

@Sir Galahad:
“ Rossz olvasni.”

Ahogy mondod. És ezt a témától és oldaltól függetlenül is ki lehet jelenteni, ez rossz!

Még rosszabb hír, hogy ő lett az irodalmi-kulturális főatyaúristen, a zsinórmérték, (netalán etalon?) a nemzeti kulturkampf élharcosa, aztán csodálkoznak, hogy az istennek se megy a dolog...
De legalább a pénz megy, és azért az is valami, nem?

boborján20 2020.11.28. 19:41:33

@Jehovah’s Witnesses:

mir-mur, én úgy emlékszem, hogy a jehovatanúi jó fejek, és nem ilyen pokrócok, mint te;)

egyébként, tavaly ilyenkor jártak ide hozzánk vagy tízszer, de nem sikerült megtéríteni engem:)))

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 19:49:54

@boborján20: Én vagyok a hamistanú öcsém! Örülj, hogy nem én mentem téríteni, lett volna sipákolás nálatok! :D

boborján20 2020.11.28. 19:53:06

@Jehovah’s Witnesses:

hát haver lehet, de lehet, hogy te nyigtál volna. vagy-vagy:)))

alöksz róz 2020.11.28. 20:09:20

@morph on deer: pedig passzol oda a liba is, nyilván nem hallottad még gágogni a fradiszurkolókat mtk elleni meccsen :-)

alöksz róz 2020.11.28. 20:10:37

@alöksz róz: de lehet hogy én vagyok a tájékozatlan :-)))

alöksz róz 2020.11.28. 20:11:33

@boborján20: csak meghallgattad a klubrádióban, elég az is

6.Lenin 2020.11.28. 20:12:35

"A kultúrcsinovnyik ebben nemcsak azt állítja, hogy Sorosnak

küldetéstudata van,
Messiásnak képzeli magát,"

"– Mi kell ahhoz, hogy az ember elégedett legyen a világban a helyével?
– Nekem úgy látszik, nagyon sok pénzt kellett keresnem. Nekem a sikerre szükségem volt. A külvilág egy kis jelentéktelen, szegény, félszeg fiatalembernek látott. Én zseninek tartottam magam, messiásnak. Teljesen más volt a véleményem magamról, mint a világ véleménye. "

"Én zseninek tartottam magam, messiásnak".

Ezek soros saját szavai.

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

boborján20 2020.11.28. 20:20:49

@alöksz róz: rözse, bogárúr hétfőtől-péntekig 16-18 között van. tehát ma biztos nem tuttam meghallgatni ebben a témában.

próbálkozzál valami mással gyökér!

morph on deer 2020.11.28. 20:26:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

A hír nem ez, mert ezt tudjuk.

Képzeld el, hogy az jelenik meg, hogy “Kövér László szereti Gyurcsány Ferencet!”

Na? Ez már tényleg hír lenne, nem gondolod?
:))))

6.Lenin 2020.11.28. 20:30:20

www.youtube.com/watch?v=ZPKJLEXvVDE

Ha én nem csinálom, megcsinálja más.

Ennyi, és a lelkiismeret-ha van- máris patyolat tiszta.

morph on deer 2020.11.28. 20:34:40

@6.Lenin:
“ Messiásnak képzeli magát,”

Így, jelen időben.

Tőled meg megtudtuk, hogy:
“ A külvilág egy kis jelentéktelen, szegény, félszeg fiatalembernek látott. Én zseninek tartottam magam, messiásnak.”

Múlt időben, arról a szegény félszeg fiatalemberről, aki ő volt.
Hány évvel korábban is?
60-70? Még több?

Ez az ember (D.Szilárd nagykorú) vagy nagyon buta, vagy nagyon geci, és az olvasóit nézi hülyének. Egyik sem jó hír.

boborján20 2020.11.28. 20:39:58

@6.Lenin: végignéztem, de semmi különöset nem láttam, csak azt, hogy te ebből, az áldozatot akarod hibáztatni.

avval nincs semmi bajod, hogy a keresztény magyarok haláltáborba vagoniroztak 500000 zsidó magyart. gratulálok munkásőr!

6.Lenin 2020.11.28. 20:41:06

@morph on deer:

Gondolod, hogy azóta elhülyült az öreg? Vagy rájött, hogy mégsem zseni, messiás? Esetlen nem lehet, hogy azóta még jobban megerősödött benne ezek az elképzelések, hiszen azóta még több pénze van, és megvette a nyugati politikai elit nagy részét, és hatalmas hálózatot épített ki?
Ja, és rengeteg vér is tapad a kezéhez, közvetve. (ahol tevékenyen beavatkozott más országok belügyeibe, vagy az Európára erőltetett migráció miatti gyilkosságok)
Tudtommal sem Hitler, sem Sztálin nem gyilkolt személyesen meg senkit.

6.Lenin 2020.11.28. 20:46:40

@boborján20:

Miért, az egyik felmenti a másikat?

Lehet, hogy néhány éven belül lesz néhány százezer lenyakazott keresztény Euróban is.
Vagy csak a fekete, és zsidó életek számítanak, a fehér, keresztény, nem?

A gulágra hurcolt magyarok élete nem számít?

Én nem szándékozom sem az egyiket, sem a másikat , sem védeni, sem támadni, csak leírtam néhány adalékot a poszthoz, amit a poszt írója kifelejtett. ennyi.

boborján20 2020.11.28. 20:55:04

@6.Lenin:
"Lehet, hogy néhány éven belül lesz néhány százezer lenyakazott keresztény Euróban is."

bazdmeg, te összehasonlítasz egy megtörtént dolgot egy meg nem történttel?

eszednél vagy?

hogy jön most ide a gulág, és ki mondott olyat, hogy azoknak a magyaroknak az élete nem számított?

egyébként, te és a moslék dagatgecibandája azoknak a picsáját nyaljátok, akiknek az elődei a gulágért felelősök és a 40 éves megszállásért!

2020.11.28. 21:06:38

A lényegi mondandóját tekintve 110 százalékban igaz az írás információtartalma.
Ha netán valakinek kétségei vannak akkor olvassa el a sok felsőbbrendűségi komplexusban szenvedő libárja tálalását az írással kapcsolatban, akár itt, akár bármelyik liberálbolsevik médiában.!

2020.11.28. 21:08:42

@boborján20:
Mert úgy kellene várnunk a véget, mint a zsidók a holokausztot és csak utána panaszkodhat a pár túlélő?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) · http://bircahang.org 2020.11.28. 21:12:20

Szimpla tény, hogy Soros gazda Kelet-Európa fő háttérhatalmista rombolója.

2020.11.28. 21:12:32

@boborján20:
A zsidó rémuralom idején, Rákosiék megtizedelték a lakosságot,..., mindkettő borzalmas volt,....., akik maradtak mindkét oldalon, megtanulhatnának együttélni, hogy mégegyszer ne fordulhassanak elő ilyen borzalmak!

Sir Galahad 2020.11.28. 21:15:39

@boborján20: Kösz, de nincs mit, erre az írásra nem lehet mást mondani (kivéve, ha valamilyen hátsó szándékkal íródott, mint anno Lovas István nevezetes Véralgebrája, de ilyenről egyelőre nem tudunk).

A problémák lényege az, hogy a nyugati mainstream politika Magyarországra (is) akar kényszeríteni kívülről olyan jogi formulákat, amelyek ellenkeznek a magyar többségi akarattal. Ilyen volt a migránsok befogadása, vagy ilyen most a szexuális kisebbségek jogkiterjesztése. Mivel a jogállamiság kritériumai nincsenek pontosan definiálva, és az említetthez hasonló igények időről időre felmerülnek Magyarországgal szemben, félő, hogy ezeket a jogállamisági mechanizmuson keresztül fogják ránk erőltetni. Tágabb összefüggésben ez egy általános szuverenitási kérdés: ránk erőltethetnek-e kívülről olyan jogi megoldásokat, amik szemben állnak a népakarattal ("lopakodó alkotmányozás")?

Ez persze az egyszerű ember így aligha érti. Számukra adtak a problémának egy nevet, egy arcot - ez Soros Györgyé, aki egyébként ez ellen nem is tud ttakozni, hiszen a nyilvánosság előtt állandóan olyasmiket mond, tesz, amik visszaigazolják, hogy ilyen nézetei, szándékai vannak. Persze valójában nem egyetlen ember mesterkedéséről van szó, de így egyszerűbb a dolgot kommunikálni.

mazsihiszti 2020.11.28. 21:22:15

ez most telitalálat volt
úgy bőgnek a zsidrákok és cselédjeik, öröm nézni
sok ilyen tisztázó cikkre van szükség

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 21:25:30

@Sir Galahad: a jogállamiság kritériumai nincsenek pontosan definiálva, ....................

És ugyebár nincs is jobb paragrafus, mint a gumiparagrafus!
Ráadásul mindez manifeszt idióták kezében, akik szemmel láthatóan a vesztükbe rohannak!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.28. 21:25:45

@Tényelek: "zsidó rémuralom"

A Föld meg lapos, ugye, fide$$fasszopó. :))

boborján20 2020.11.28. 21:29:06

@Sir Galahad: én mégis köszönöm, mert ami jár az jár, mégha nagyon sok dologban nem értek veled, vagy azokkal, akik ilyeneket állítanak, hogy soros van minden mögött, a nyugat mindenféle rossz dolgokat akar ránk erőltetni.

a logikád szerint, 90 előtt is a nyugat ránk akarta erőltetni a jogi formuláit a magyar többség ellenében.

ha meg nem sértelek, most nincs kedvem tovább részletezni, mert megyek aludni, de holnap folytathatjuk.

jóéjt!

midnight coder 2020.11.28. 21:54:55

@boborján20: "Egész gyerekkorom azzal telt, hogy az elgázosított családtagjaimról hallottam történeteket, néztem annak a kissrácnak a fényképét, aki miatt a nevemet kaptam, akinek a testét elégették a Demeter Szilárdok, Szilvayk, Bayerek a krematóriumban."

Így aztán nem is csoda, hogy szegény Jótündérből felnőve az lett, ami. Csak tudod, azért mert valaki nagyon fél a barlangi medvétől, még simán elütheti egy autó. Ma Európában nem a nácik jelentik a zsidókra a veszélyt, hanem pont az a multikulti amit Demeter megénekelt. Pontosabban a kultinak leginkább az iszlamista része. És igen, lehet - sőt, jó eséllyel lesz is - ebből még a Holocaustnál jóval nagyobb hullahegy Európában, és ezeken a hullahegyeken elég nagy arányban képviseltethetik magukat a zsidók is. Csak ezt a dolgot az a ballibbant, aki a Holocaust puszta említése miatt is azonnal antiszemitizmust kiált, nemigen fogja fel.

2020.11.28. 21:55:21

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Nem kétlem, hogy ön és a felmenői nagyon elvezték azt az dőszakot, de nekünk magyaroknak az rémuralom volt.

Sir Galahad 2020.11.28. 22:01:46

@boborján20: Semmi baj, jó éjt! Annyit azért megjegyzenék, hiszen végzős gimnazista voltam a rendszerváltás idején és emlékszem a közhangulatra, hogy mondjuk a többpártrendszerű választás nyugati követelésével bizony egyetértett a többség, de ha azt követelték volna, hogy árva gyerekeket bízzunk a homoszexuálisokra, azt pont ugyanúgy elutasította volna, mint most. Szóval nem ilyen egyszerű ez, ráadásul akkoriban ez utóbbit Nyugaton se követelték. Másképp lehet, hogy inkább maradunk a legvidámabb barakk :)

midnight coder 2020.11.28. 22:03:04

@Tényelek: Rákosi nem mint zsidó tette amit tett, hanem mint kommunista. Mint ahogy Hitler sem azért volt gazember, mert osztráknak született. A kommunizmus pedig sok-sok embert megfertőzött, zsidókat, magyarokat, oroszokat, németeket és mindenféle nációt. Ma újra fertőz, csak ma zöldnek, szociáldemokratának, sőt liberálisnak hazudja magát, holott a kommunizmus és a liberalizmus tűz és víz. Ahogy az, ahogy a magát ma európában liberálisnak hazudó mainstream politika és a liberalizmus is az.

midnight coder 2020.11.28. 22:07:16

@Sir Galahad: Ez pontosan így van. Persze nekünk akkortájt picit más képünk volt Európáról mint ma, igaz Európa is más volt még akkoriban. És persze mindenki azt hitte, hogy ha elmennek az oroszok, azzal minden bajunk megoldódik, és pár éven belül beérjük az osztrákokat. Fel sem merült, hogy soha nem fogjuk beérni őket... De szerintem a nyugat-európaiak sem igen gondolták volna, hogy 30 év múlva itt tartanak majd.

2020.11.28. 22:13:06

@midnight coder:
Arra irtam válaszként, hogy a kolléga szerint a keresztény magyarok küldték gázkamrába a zsidókat,...., attól még tény, hogy középkáder kategóriáig csak zsidók voltak Rákosi rendszereben, a nepirtásokat, deportálásokat csak és kizárólag zsidók felügyelték, rendelték el,..., ez annyira nyilt titok, hogy még a Napfény ize című filmbe is bekerült, aminek megvalósításában sok zsidó honfitársunk is résztvett.

2020.11.28. 22:18:59

@midnight coder:
Nemrég jött ki egy brit tanulmány, ami szerint 2030-ra beérjuk Ausztriát,..., a nyugati országok a sok migri miattibődületes kiadások miatt zúgnak visszafelé,.., a franciáknál, spanyoloknál erről szól a balhé, az olaszok meg eladósodnak e miatt,.., a svédek, dánok is szarban vannak a sok léhűtő miatt.
Csak azzal utolérjük őket, ha sikerül távoltartani a muszlim hordát az országtól.

bumburnyák20 2020.11.28. 22:31:34

elakarjátok veni belőlem az arabust ti faszopo názik

morph on deer 2020.11.28. 22:36:25

@6.Lenin:
“ Esetlen nem lehet, hogy azóta még jobban megerősödött benne ezek az elképzelések”

Ó, hogyne. Minden lehet.

Ahogy az is lehetett volna, hogy ez a kis lihegő import kotorék helyesen fejezi ki magát, és a valóságot írja meg.
Mondjuk azt, hogy “Soros messiásnak és zseninek tartotta magát ifjú korában”, amitől ugyan Soros nem lett volna se szebb, se jobb ember, de Demeter Szilárd CSAK tehetségtelen, bár szolgalelkű írónak tűnt volna, nem pedig hazugnak és egyúttal tehetségtelen cselédnek, mint most.

Mert mindig muszáj még egy lapáttal rátenni a bornírt faszságokból, mert azt hiszik, arra bukik az átlag fideszes.
A tahóság úgy látszik határtalan az orbánhitű “értelmiség” köreiben is. Gondolom nem akarnak lemaradni...
Bizisten szánalmas.

morph on deer 2020.11.28. 22:38:33

@MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott):
“ háttérhatalmista rombolója.”

Az olyan, mint a csatahajó?

alöksz róz 2020.11.28. 22:46:24

@midnight coder: "Ma újra fertőz" - mostanra fordult termőre a nyugaton elvetett mag.
eredetüket le se tagadhatnák, ugyanaz a stílus, ugyanazok a módszerek

nincs1itt 2020.11.28. 22:55:22

@alöksz róz: ez nem csak lehetséges, hanem bizonyosság! csak neked, csak ma, csak itt: "Nálunk a nemzetet gyilkolják meg. Pár százezer ember kisajátítva tartja a országot. A nép milliói jogtalan rabszolgák. Az ország koldus és leigázott. A parlament urai pedig liferálják a népet, a nép jogait, a hazát. Ilyen nemzetveszejtő ocsmányságot nem mutat föl a világhistória. Orgiája ez az összegyülemlett bűnöknek. Beteljesülése a kérlelhetlen fátumnak. Fölfakadt seb vagyunk most Európa testén. Lesz-e balzsam erre a sebre, vagy egyszerűen ki fogják égetni?… Rettenetes, rettenetes történet ez… Nagyváradi Napló 1903. július 30."

morph on deer 2020.11.28. 22:57:58

@Tényelek:
“ a nyugati országok a sok migri miattibődületes kiadások miatt zúgnak visszafelé”

És nem csupán amiatt.
Egészen komoly belpolitikai kérdésként jelentkezett pl a svédeknél az olyan rezsimek pénzügyi támogatása, mint a magyar, ahol a pénz jó része nem a támogatás eredeti céljának megfelelően kerül felhasználásra, hanem klientúra-építésre, korrupcióra, és pl az EU elleni áskálódásokra.
Tekintettel arra, hogy ők lényegesen többet tesznek bele a közösbe, mint amennyit kivesznek, miközben a “rászorulók” pancsolnak a száz- és ezermilliárdokban.
A Szijjártó yachtozási esete után borult ki a bili végképp, mert ott bizony a vezető politikusok is járnak tömegközlekedéssel, vagy épp bicikliznek, szóval nem díjazzák a rongyrázást egyébként sem. Hát még ha az ő pénzük is benne van!

Ezért is ragaszkodnak a jogállami kitételhez a költségvetéssel meg az egyéb pénzekkel kapcsolatban.

(Ez eredetileg a protestáns gondolkodásmód hagyományos velejárója: a tékozlás bűn.)

morph on deer 2020.11.28. 23:02:43

@alöksz róz:
“ ezeket te komolyból írod?”

Melyikeket?
Mert a csatahajózás komplett hülyeség, nyilvánvalóan. Rühellem a patetikus, hatásvadász kifejezéseket.
Tudod: zászlóshajó, gyorsnaszád, meg társai. :)

alöksz róz 2020.11.28. 23:09:55

@morph on deer: hát mit gondolsz, ezeket az agyatlan fröcsögéseket. vagy neked fel se tűnik? :D

alöksz róz 2020.11.28. 23:17:30

@nincs1itt: na pont ez hiányzott, lesz kin röhögni, a műszaki rajzot még életébe nem látott főmérnök úr megérkezett szakérteni :D
a szokás szerint jó előre bekészített mindenhez is passzoló adibandi idézettel :D

de mi köze ennek a libárhoz? amiről eddig még életembe nem hallottam, és te se. vagy akár csak a libához?

alöksz róz 2020.11.28. 23:21:36

@morph on deer: a svédektől a gdp-jük mekkora része érkezik hozzánk eu-támogatásként, meg tudod mondani?
mibe hogy nem.

2020.11.28. 23:24:18

@morph on deer:
Mert a hülye svédek azt hiszik, hogy támogatják a magyarokat?
A száz év liberálbolsevik uralom mitt már teljesen meghülyült alakosság ezért tájékozatlanok és nem tudják, hogy Magyarország évente 4 milliárd euró kompenzációt kap azért mert szabadrablást engedélyezett többek között a svédeknek is az országban, amiből évente 6 milliárd euró áramlik vissza hozzájuk,..., ez azt jelenti, hogy évente 2 milliárd euróval rabolnak le bennönket azok, akik állításuk szerint finanszíroznak bennönket,..., elvárnák, hogy még hálásak is legyünk ezért, sőt csicskáztatni akarnak.
Abból a 2 kétmilliárdból bőven visz el tőlünk az Ikea, Elektrolux meg a többi svéd cég, szóval ne ugasson a sok deviáns!

2020.11.28. 23:33:55

@alöksz róz:
Csak az Ikea félmilliárd eurót kapott cégfejlesztésre a most lejáró ciklusra, ebből épitett új gyárakat, bővítette, új gépekkel szerelte fel pl. a sopronit, logisztikai központot, áruházat.
De mivel a svédeknél a közmédiát közvetlen párkatonák irányítják,..., nesze neked csúcsjogállam meg sajtószabadság,.., és ők ugatnak nekük, ezért olyan szinten meg vannak szűrve a hírek, hogy átlag Jürgensennek fogalma sincs mi történik a világban.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.28. 23:37:39

@midnight coder: : Rákosi nem mint zsidó tette amit tett, hanem mint kommunista...........

Hogyne, csak a haverjai, akikkel tette azok is azok voltak, a Kunbéláék szintúgy, aztán a kádári érában is benne voltak bőven, utána az MSZP, a szadeszről ne is beszéljünk, soroljam azokat, akik hatalmas kártevők ? Kissé sok a véletlen!

2020.11.28. 23:44:10

@nincs1itt:
Ezt akkor írhatta, amikor nézte a szifiliszes farkát, ez megzavarta a tisztánlátásban,..., egyébként a történelemben még sohasem volt akkora fejlődés, mint abban az időszakban, amikor ezt írta,..., az ilyen letargikus állapot zavarja tisztánlátást,..., ami persze a művészet területén kifejezetten előnyös,..., politikában, gazdaságban nem igazán előny, mint a példa is mutatja.

Sir Galahad 2020.11.28. 23:54:11

@midnight coder: Ez pontosan így volt, illetve van.

morph on deer 2020.11.29. 00:04:50

@Tényelek:
“ Magyarország évente 4 milliárd euró kompenzációt kap azért mert szabadrablást engedélyezett többek között a svédeknek is az országban, amiből évente 6 milliárd euró áramlik vissza hozzájuk,”

De jó, hogy te legalább tudod, nem?
Ekkora baromságot!

Mit kéne kompenzálni, mesélj?

De ne gyere nekem a vámokkal, mert az qrvára vám lenne nekünk is minden terméken, amit mi akarunk kivinni, mint ahogy vámbevételeink is lennének, - szóval ez bullshit.

“Kinyitottuk a piacainkat” - másik egetverő baromság!
És ha nem?
Akkor menne a Hajdú mosógép meg az Orion tévé?
Mi akartuk, hogy normális, európai árukínálat legyen az országban, és ne a GUM áruház legyen a modell, - ezért milyen “kompenzáció” jár?

Nyugodtan elfelejtheted ezeket a hazugságokat, nem fog hiányozni. :)

Ja igen: be kell zárni az IKEÁt, meg a többi ronda multit izibe, majd Matolcsy fia ellátja bútorral a lakosságot, Mészáros Lőrinc meg Kósa mamája szállítja a zabálnivaló, közben Tiborcz halkan világít. Mindenki 2RULE egyenruhákban jár, valamint minden időben Tisza cipőben, és mindezt gyalog...

Ez hozzávetőleg a Bircának, orbánnak és közröhejnek felel meg, arra is való.

morph on deer 2020.11.29. 00:06:53

@alöksz róz:
“ ezeket az agyatlan fröcsögéseket”

Mi nem stimmel, mesélj, hátha tudok segíteni!
:)

alöksz róz 2020.11.29. 00:09:07

@morph on deer: a hajdu most is megy, kiváló minőségű termékeket gyárt jó áron.
és az orion is megy, csak távol-keleti tulajdonban van.

alöksz róz 2020.11.29. 00:11:46

@morph on deer: á, nem kell, az eggyel fentebbi hozzászólásodban már megfröcsögted rá a választ :D

morph on deer 2020.11.29. 00:12:26

@Tényelek:
“ Csak az Ikea félmilliárd eurót kapott cégfejlesztésre a most lejáró ciklusra”

Kitől is kapta?
És miért is?
Ők adták volna maguknak?
Nem mondod..!

Te ágálsz a multik ellen, orbán meg lapátolja nekik a pénzt, hogy jobban ki tudják zsákmányolni szikes hazánk földjét?
Vagy mi van?
:)
Ez a kognitív disszonancia, nem tűnik fel?

morph on deer 2020.11.29. 00:21:22

@alöksz róz:
“ a hajdu most is megy, kiváló minőségű ”

De ha csak azt lehetne kapni, az miért is lenne neked jó?

Mert a Hajdúnak nyilván még jobban menne, mert ugye kell a mosógép az egész országban. (Bár nem mindenhol ugyanannyira... )

Persze, be lehet zárkózni.
Az egy elég népszerű ötlet szokott lenni a helyi lakosság körében, itt is nagy siker lenne.
Csak figyeld a briteket mondjuk jövőre, hogy a vámbevételek hogy meglökik majd a gazdaságot!
Ja.

2020.11.29. 00:27:07

@morph on deer:
A multik hozzászoktak, hogy megfejik a kormányokat nyugaton meg keleten is,..., az állami korrupciót a Strabag hozta be hozzánk,.., Ausztriában már bejáratott rendszerük volt csak be kellett idomitani a keletieket,..., ezért mindegy a multiknak, hogy ki van hatalmon, mindig ők nyerne,..., csak Orbán :-), meg, Horn, Megyo, Gyurcsány, Antall, Bajnai, Németh, Boros,..., nyugaton is ugyanúgy Merkell, Kurz meg az összes többi.
Az EU sokkal többet ad el itt, mint mi ott,.., mostanában nem olvastam ilyen kutatást, 2012-es adatoknál évente csak a vám kiesésekkek öt milliárdot buktunk, ehhez még hozzájön az adózással kiesett bevétel, ami szintén milliárdos tétel évente,.., és van még bőven kiesés.
Pár év és jobban járunk anyagilag, ha kilépünk, ha meg ránk eresztenek párszázezer migrit, azzal meg anyagilag sem bírunk,.., a napi nyakazásokat nem számolva,...., ., mielőt ideérnek ki kell lépni.

2020.11.29. 00:30:14

@morph on deer:
Ne már,......., Kínában is lehet kapni az összes ország világmárkáit, az oroszoknál Mercedes és egyéb gyár van, pedig egyik sem tagja az EU-nak,.
Remélem nem hiszi el, amiket ír!?

alöksz róz 2020.11.29. 01:15:27

@morph on deer: ne degeneréskedj már, van hajdu és még jó is, ez bezárkózást jelent? :D

egyébként ha már svédek: mit nyertünk azzal h felvásárolta a lehelt az electrolux?
a lehel hűtők is nagyon jók voltak, ha még emlékszel rájuk. sok még ma is megy, 40-50 éves korában... nem volt ám akkor se minden szar, csak semminek nem volt marketingje :-)

vagy a bhg-ból is csinált egy csomó pénzt az ericsson, az is remek sztori, bár az még rendszerváltás előtti

MOSLÉKKOALÍCIÓT KIHÁNYTÁK AZ EMBEREK 2020.11.29. 01:16:29

"magyar nacionalistáknak, akiknek a hullahegyei nagyon is léteztek, "

Mint ahogy Sztalin vezette liberalisok hullahegyei is leteztek, barmennyire is tagadjak most a lipsik.

alöksz róz 2020.11.29. 01:21:10

@alöksz róz: "nem volt ám akkor se minden szar, csak semminek nem volt marketingje" - meg egy kis formatervezés is segített volna :-)))

alöksz róz 2020.11.29. 01:24:33

@alöksz róz: és még a szar gripenjeiket is megvettük

boborján20 2020.11.29. 07:22:27

@alöksz róz: mi volt veled rözse az éccaka? bebasztál, asztán magaddal dumáltál?

egészségedre!:)))

szárny 2020.11.29. 07:54:16

Soros György a liberális Führer.
Ez a helyzet.

boborján20 2020.11.29. 08:05:36

@szárny: ilyen alapon, a csuti a hülyék, a gátlástalan barmok, és a tolvajgecik führere.

ez a helyzet.

R. V. Juli 2020.11.29. 08:17:43

Úristen, hogy hová süllyedt ez az ember! Valakit, egy eleven embert kamrának nevezni?! Hát nem is olyan kövér.

atomic power 1986DucaDuca 2020.11.29. 08:55:01

"Már nemcsak a fiktív Soros-tervről hazudoznak, hanem képzelt hullahegyekről is."

A Soros terv valós, a hullahegyek fiktívek.

"küldetéstudata van"
"Messiásnak képzeli magát"

Idézet 30 évvel ezelőtti nyilatkozatából:

„Nekem többet jelentene, ha a filozófiámat jobban ki tudnám bontani. Csak véletlenül Amerikában pénzt keresni könnyebb, mint filozófiát írni. És ez által ott érvényesültem. Ha olyan filozófus lennék, aki befolyásolni tudja a világ sorsát, akkor inkább lennék filozófus, mint pénzember.”

1993-ban Bukarestben a következőt mondta az őt elkísérő amerikai riporternek:

„Nyugodtan írja csak azt, hogy ami egykor szovjet birodalom volt, az Soros-birodalom lett.”

"gondolkodása zavaros"

Ellentmondásos személyiség. Saját bevallása szerint amorális tevékenységekben vett, vesz részt.

„Azt szeretném, ha financiális, filantróp és filozófiai spekulánsnak tartanának” – ezekkel a szavakkal vette át Oxfordban tiszteletbeli diplomáját.

14 évesen razziákon szidó vagyonokat lefoglalásában vett részt bűntudat nélkül.

Ez kérdéseket vet fel:

14 évesen nem volt pszihikailag ahhoz érett, hogy felismerje cselekménye társadalmi, erkölcsi következményeit?

Értelmi képességei nem tették lehetővé, hogya cselekményét a társadalomtól elvárt módon tudja értékelni?

14 éves korban az általános európai büntetőjog szerint beszámíthatóság és belátási képesség fennállása esetén a büntethetőség fennáll!

"..... az amerikai-magyar-zsidó üzletember befolyását nagyságrendekkel túlbecsüli...."

2019-es adatok szerint a korábbi bizottsági vezetés alatt húsz alkalommal találkozott az EU meghatározó politikusaival, többek között Jean-Claude Junckerrel, Frans Timmermansszal, Dimitrisz Avramopulosszal, Katainen és Jourová uniós biztosokkal is.

Az EP akkreditációval rendelkező Open Society European Policy Institute (OSEPI) 12 lobbistája 52 alkalommal, vagyis gyakorlatilag heti rendszerességgel találkoztak a bizottság képviselőive. Az alapítványi munkatársak egyeztettek az EP akkori elnökével, Martin Schulz-cal is.

Juncker 2015. március 20-án szinte titokban egyeztetett Sorossal. Dimitrisz Avramopulosz korábbi EU biztossal 2015 júniusában és novemberében találkoztak a lobbistái Brüsszelben.

A DCLeaks hekkercsoport által kiszivárogatott dokumentumoknak köszönhetően fény derült arra, hogy a migrációs biztos 24-48 órás jelentéseket írt Soroséknak.

Komoly befolyása van az Európai Parlamentben is, a korábbi parlamentben 226 képviselő voksolt rendszeresen az elvárásainak megfelelően, ráadásul az új EP-ben is nagyjából ugyanennyi képviselő mögött áll a Soros-hálózat.

Globális hálózata ma már közel 40 országban tart fenn képviseletet és 140 országban aktív.

S. Gy-öt a nácikhoz hasonlítani botorság. A nácik nacionalisták voltak, ő pedig a nyílt társadalom, a globalizmus, a kozmopolitizmus híve. Sokkal inkább hasonlítható az internacionalistákhoz!

6.Lenin 2020.11.29. 09:18:48

@morph on deer:

Te tényleg nem látod a Soros birodalom ténykedéseit a világban? Mi történt a Majdanon? Miért lángolnak parlamentek elmaradt országokban? Kik menetelnek állatként nyaranta a városok utcáin? Analfabéták tömegeit engedik be, miközben esetleg tök egészséges magzatok millióit gyilkolják le az egész világon? Soroljam még?

Ne csak az erdőbe mászkálj a macskáddal, nézz már körül az emberek világában is.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 09:22:50

Jaj már be is indult az ajvék az indexen, a mazsihisz nevezetű pénzszivattyúzó szervezet elkezdett replikázni, hogy a holokausztmonopóliumát megtörték! Szerintük ez ízléstelen! Mondjuk a temetővel kapcsolatos sikkasztásaik, meg valami természetesen általunk szponzorált felújítás alatt eltűnt milliárdok, meg a mostani főrabbi kibaszásuk nem ízléstelen!
Ja és már Vámos Miklós is megszólalt....hűha, Vámos Miklós.....most mi lesz, nagy a baj, mert ezek nem szólalnak meg mindenért.....ja, de!

boborján20 2020.11.29. 09:22:55

@atomic power 1986DucaDuca:

a kommented tele van hazugságokkal, csúsztatásokkal, és áldozat hibáztatásokkal.

ha még egy kicsit csiszolnál magadon, még rendes laposföldhívő is lehetnél, baszod!

csak egy a sok hülyeséged közül pl. ez:

"Komoly befolyása van az Európai Parlamentben is, a korábbi parlamentben 226 képviselő voksolt rendszeresen az elvárásainak megfelelően, ráadásul az új EP-ben is nagyjából ugyanennyi képviselő mögött áll a Soros-hálózat."

6.Lenin 2020.11.29. 09:28:02

@boborján20:

Szerintem akkor is már igen csak gyűlölték valamiért a zsidókat, amikor Európában még kőbaltával szaladgáltak az erdőkben.
Abban igazad van, hogy a holokausztról akkor még szó sem volt az útszéli kocsmákban.
Egyszer csak nyugaton kitalálták a művelt németek, és voltak a dolognak rajongói más művelt nyugati országokban is. Bekövetkezett, amiről még fingjuk se volt. néhány évvel előtte, csak álmaikban dédelgették esetleg a lehetőségét.
A nyakazások meg már zajlanak.

6.Lenin 2020.11.29. 09:32:15

@boborján20:

Mutass arról felvételeket, hogy mire is költi Soros azt a rengeteg pénzt. Talán Jézusos lufikat osztogat az antifa tüntetéseken? Vagy nyuszis cukorkát hord az EP-be?

Tényleg elhiszed, hogy a hálózatai a saját pénzüket költik? B+, ha így lenne, egy sem létezne.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 09:34:26

"Az egyik Orbán-jobbágy, a Petőfi Irodalmi Múzeumot igazgató Demeter Szilárd Soros Györgyről közölt egészen szürreális írást az egyik közpénzből kitartott agitkában."

Hogyne, csak ha Demeter Szilár libsi lenne, akkor most nemzetközileg elismert múzeumi szakembernek becéznétek és ha nem Soros neve lenne ott, hanem Orbáné, akkor ez a szöveg minden további nélkül megjelenhetne a zéleté sirodalomban amitől meg távol áll az agitáció és a részrehajlás, ugyanis teljesen független!!

István Tamasi 2020.11.29. 09:54:43

Ez a mocskos állat most (is) bizonyítja, hogy van aljas tróger a migránsok között.

boborján20 2020.11.29. 10:03:41

@6.Lenin: "Abban igazad van, hogy a holokausztról akkor még szó sem volt az útszéli kocsmákban.
Egyszer csak nyugaton kitalálták a művelt németek, és voltak a dolognak rajongói más művelt nyugati országokban is."

numerus claususról hallottál már? arról hallottál már, hogy mikor pár hónap alatt bevagoníroztak 500000 magyar zsidót a felmenőid/felmenőim, akkor eichmanék elégedetten csettintettek, hogy ők még ilyen flott és gyors népirtást még nem láttak sehol.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:04:58

@boborján20:a kommented tele van hazugságokkal, csúsztatásokkal, és áldozat hibáztatásokkal..........................................

Talán mert 75évvel az események után tele van a faszunk, hogy napirenden van tartva és ezzel baszogatnak minket, amihez nulla közünk volt!
Le kellene már állni a holokausztozással, Schiffer is megmondta, persze le is nácizták gyorsan a primitív ebben a bizniszben utazók!

Galerida 2020.11.29. 10:08:54

@István Tamasi: Ne bántsd Gyuri bátyádat, az ő népe ilyen alapon talán Palesztina kivételével szinte mindenhol migránsnak számít, ahol nagy szeretettel befogadták őket.
És nem tróger, hanem a milliárdjaival már átcsúszott a "sikeres" kategóriába, még ha ezt sokan vitatják is...

boborján20 2020.11.29. 10:08:58

@Jehovah’s Witnesses: ha az öreganyád villamos lenne, akkor a körúton csillingelne.

mi a faszt kínlódsz gyökér vidéki nyilasházmester?
inkább örüljél, hogy alakul a szép sötét világ, amiben a csutigeci és az ilyen demeter féle paraziták lesznek az istenek/isteneid!

6.Lenin 2020.11.29. 10:09:29

@boborján20:

B+, Hitler magyar volt? Menjél már a picsába te köcsög. Hol voltak a haláltáborok, kik építették, üzemeltették?
Kik randalíroznak megint a művelt nyugaton? Kik gyújtogatnak, gyilkolnak megint?

Csaknem a nácik, de most baloldaliként, esetleg szuper liberálisként?

6.Lenin 2020.11.29. 10:13:12

Lazításnak...

"Kunhalmi Ágnes “beismerte”, hogy jó állapotban van az ország, “hatalmas” tartalékokkal rendelkezünk"

A videó, ahol elmondja a saját szájacskájával:
pestisracok.hu/kunhalmi-agnes-beismerte-hogy-jo-allaptban-van-az-orszag-hatalmas-tartalekokkal-rendelkezunk/

midnight coder 2020.11.29. 10:13:49

@Jehovah’s Witnesses: "Hogyne, csak a haverjai, akikkel tette azok is azok voltak, a Kunbéláék szintúgy"

Ja. Neumannék meg számítógépet csináltak. Akkortájt elég nagy volt az értelmiségben a zsidók aránya, mert hogy földet nemigen szerezhettek, így a tehetősebb zsidóknak a kereskedésen kívül leginkább az értelmiségi pálya maradt. Ráadásul Trianon után Romániából is eljött kb. mindenki, akinek volt annyi fantáziája, hogy lássa hogy mi fog következni. Ennek hatására aztán akkoriban erősen túltermelés volt idehaza értelmiségből az ország eltartóképességéhez képest. Ráadásul akkor is voltak már erők, akik a zsidókat ki akarták szorítani a "normál" értelmiségi pályákról, így nem csoda, hogy az ilyen mozgalmakban nagy számban fordultak elő.

Ez amúgy figyelmeztetés lehet a mai társadalmak számára is, akik ma evidensnek veszik, hogy több diplomás = nagyobb jólét.

midnight coder 2020.11.29. 10:16:41

@6.Lenin: Azért annak amit a Kunhalmi mond, nemigen van nagyobb súlya a Mónika-show egy tetszőleges szereplőjénél.

midnight coder 2020.11.29. 10:19:43

@MOSLÉKKOALÍCIÓT KIHÁNYTÁK AZ EMBEREK: Sztálin mint liberális? Ember, eszednél vagy? Sztálin kb. annyira volt liberális, mint a mai magyar és európai balliberálisok. Tudod ki a liberális? Az USA-ban a republikánusok. És még ők is csak nagy-nagy jóindulattal.

midnight coder 2020.11.29. 10:22:52

@alöksz róz: "mostanra fordult termőre a nyugaton elvetett mag"
Na ja. Végül is, ha azt nézzük Marxék honnan indultak, van igazság a Földön, de ez nekünk így is dupla szívás, mert egyszer már megszívtuk a szakállas bácsi hülyeségét keletről, most megkapjuk ugyanazt nyugatról. Hogy száradt volna le a keze, amikor elkezdte írni a Tőkéjét.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:22:54

Na előlépett a másik nagy államférfink is, a gazdasági géniusz, aki megmentett minket a csődtől, Bajnai palimadár Gordon, akivel elvitették a balhét! Most ő is előugrott és követel!
Természetesen azt, hogy azonnal rúgják ki Demetert!
Azért kurva nagy, hogy ők elbasztak egy egész országot, de nem rúgták ki magukat, viszont most pár sor előhozta belőlük az igazságérzetet!
Tehát azt a hülye barom Demetert ki kell rúgni, hogy a lába sem érje a földet, de minimu fél év múlva, hogy a buzi libsik tudják, hogy hol a helyük!

midnight coder 2020.11.29. 10:25:24

@atomic power 1986DucaDuca: "A Soros terv valós, a hullahegyek fiktívek"
Ma még.

Irbisz 2020.11.29. 10:27:24

nem az a legnagyobb baj, hogy az ilyen szerencsétlen/aljas szarháziak ilyeneket mondanak és/vagy gondolnak, hanem hogy akad sokszázezer segghülye magyar "szavazópolgár" aki elhiszi nekik, mert "A TV-ben mondták!".
igy érthető az oktatás leépitése és züllesztése, az ilyen segghülye képzetlen tömegek a NER örök aranytartaléka.

6.Lenin 2020.11.29. 10:28:05

@midnight coder:

Tudom, amikor Orbánt szidva hazudik, akkor van. Valami érdekeset szerettél volna mondani?

Mellesleg a mai ellenzékben melyik szereplőjének van valamilyen súlya?
Kunhalmi me -nek is el tudná magát képzelni, nyilván eltűne rögtön ez a hatalmas tartalék. Az elvtársaknak liberális segítséggel ebben óriási gyakorlatuk van.

Már az óvodákban is köztudott, hogy bármelyik libernyák bármelyik pillanatban képes a zseniből átmenni tök hülyébe.
Itt is követheted ezt. Remek példák sokasága közt válogathatsz, nem is kellene nagyon keresned, csak olvasd vissza, mit írtál.

6.Lenin 2020.11.29. 10:29:54

@Irbisz:

Kérlek javítsd ki...

akad sokszázezer segghülye magyar "szavazópolgár" aki elhiszi nekik, mert "A TV-ben mondták!".

Mert az ATV-ben mondták-ra.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:31:00

@midnight coder: "Hogyne, csak a haverjai, akikkel tette azok is azok voltak, a Kunbéláék szintúgy"
Ja. Neumannék meg számítógépet csináltak. ...............................

Ki a faszomat érdekel ebben az ügyben, hogy Neumann mit csinált? Azzal jóvátette, vagy kioltotta Kunék bűneit és bocsássuk meg?
A nagy büdös lófaszt komám! Ez azt támasztja alá, hogy ne vezetgessék itt ezt az országot,mert amikor megtették, abból kurva nagy trógerség lett minden esetben! Maradjanak a tudományaiknál, aztán ha kijön belőle egy számítógép, akkor jó, ha meg elbassza és a számítógépe az egyszeregyet sem tudja, akkor az az ő baja, másoknak kárt nem okoz!

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:38:12

@Irbisz: igy érthető az oktatás leépitése és züllesztése, az ilyen segghülye képzetlen tömegek a NER örök aranytartaléka....................

Hogyne, mert tényleg a legalább józan paraszti ésszel rendelkező, a munkát nem kerülő, buziházasságot, migrációt és egyéb libsizmust elutasító ner szavazók a segghülyék, nem a léhűtő értelmiségiek, meg a lumpenprolik! Bazmeg, ne alakítsd már át a nagy gondolkodótok szavait, benneteket ostoba örökké elégedetlen és követelőző, de tenni nem akaró, bármilyen kreténségre rávehető aljanépet nevezett hasznos hülyéknek a nagy Iljics!

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:43:49

@midnight coder: , ha azt nézzük Marxék honnan indultak, van igazság a Földön, de ez nekünk így is dupla szívás, mert egyszer már megszívtuk a szakállas bácsi hülyeségét ..........

Más vége nem is lehetett volna, az is hülye aki benyeli Marxot a filozófiájával, hiszen amikor egy zsidó akarja megmenteni a zsidó tőkésektől a dolgozó proletariátust, annál nincs is nagyobb kutyakomédia!

6.Lenin 2020.11.29. 10:46:59

@Jehovah’s Witnesses:

A Big Bang -ról megesküdött 3 zsidó szemtanú, hogy ugyan ott voltak, de ők nem piszkáltak semmit.
Az már régen nem újdonság, hogy a zsidók nélkül az Univerzumban semmi sem történhetett (valszeg innen ered más népek utálata irántuk, mert tolakodóan tudatják más népekkel, hogy nélkülük még mindig kőbaltával szaladgálnának a sivatagban. És hát ezt nem igen tűrik izgágább népek)

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 10:47:19

@6.Lenin: Mellesleg a mai ellenzékben melyik szereplőjének van valamilyen súlya?......

A Smukk Andinak, de az mostanában már nem túl aktív!

6.Lenin 2020.11.29. 10:52:43

@Jehovah’s Witnesses:

Nemrég olvastam, hogy ő is sokat leadott a súlyából, önként.

boborján20 2020.11.29. 10:57:52

@6.Lenin: bibliáról hallottál már? ó szövetség? 10 parancsolatról, ami ha betartod kásler szerint, megvéd a ráktól?
dereng a sötét agyadban valami munkásőr?

a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője 2020.11.29. 11:01:19

@boborján20: ó szövetség
az akkor van mikor a szovlyet himnuszt rikácsoljátok a buzibárban

6.Lenin 2020.11.29. 11:05:48

@boborján20:

Te faszfej, nem a kőbevésett köve véd, hanem ha betartod a bevésett szöveget. A biblia sem, hiába teszed a fejed alá.

Még a ráktól is, ha kevesebbet tologatnád haza a kecskédet, úgy, hogy közben a farkadat képzeled slusszkulcsnak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.11.29. 11:08:34

Talán ott kellene kezdenetek libsikék, hogy nem álltok be egy nyíltan antiszemita, rasszista jelölt mögé a szerencsi időközin. Szóval, bagoly mondja verébnek, maradjunk annyiban...

Mindegy, most megkaptátok a gumicsontot, rágódjatok rajta! :)

boborján20 2020.11.29. 11:16:48

@a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője:

ebben a témában te vagy otthon köcsög, engem erről ne kérdezzél, me nem tudok neked segíteni:)))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.11.29. 11:24:27

@midnight coder: Ezt kikérem magamnak!! Felylődik a hejesírásom is.:)

István Tamasi 2020.11.29. 11:25:32

@Galerida: Maga nyilván nem magyar, nem ért magyarul és nem tud egyszerű magyar mondatot értelmezni. Csak magának: Amit írtam az demeter szilárdról szól.

a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője 2020.11.29. 11:26:49

@boborján20: látsz valahol kérdőlyelet buzimuki?
nincs kérdés
:))) etől én is olyan humoros lészek mint te
na nyomjá egy prüntyögi depöcs mód idézetet de úgy hogy ne verd ki közbe

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 11:31:53

@boborján20: mi a faszt kínlódsz gyökér vidéki nyilasházmester?.......................

Szó sincs itt kínlódásról, ugyanis ti libsik annyira átlátszó primitív rágalmakkal dolgoztok (gyakorlatilag még annak a kitalálása sem szellemi termék, mert a saját szokásaitokat vetítitek át a másik félre) amit gyerekjáték a pofátokba tolni !
Melyik betűm nem volt igaz, amit itt leírtam, nyomjad!

midnight coder 2020.11.29. 11:43:43

@6.Lenin: Kunhalmi a "Képviselőkbe folytani a szót illendő?" táblával írta ki magát a komolyan vehető emberek köréből.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 11:47:03

Index hír!!!!!!!!!!!!!!

Orvhalászt fogtak a Balatonon
Tiltott eszközzel, úgynevezetett sorhoroggal halászott egy férfi Balatonboglár kikötőjében...................................................

Nyilván geci fideszes halőrök voltak, hiszen bármilyen soros módszerrel lopó tolvajt elkapni antiszemitizmus! Náciki! Náciki! Náciik!

boborján20 2020.11.29. 11:51:33

@Jehovah’s Witnesses:

"Orvhalászt fogtak a Balatonon
Tiltott eszközzel, úgynevezetett sorhoroggal halászott egy férfi Balatonboglár kikötőjében...................................................

Nyilván geci fideszes halőrök voltak, hiszen bármilyen soros módszerrel lopó tolvajt elkapni antiszemitizmus! Náciki! Náciki! Náciik!"

nyilasgeci, ha ez nem erőlködés részedről, akkor nem tudom mi lenne az!:)))

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 11:52:45

@midnight coder: : Kunhalmi a "Képviselőkbe folytani a szót illendő?" táblával írta ki magát a komolyan vehető emberek köréből...............................

Miért, nálad még benne volt az ajtónak szaladás után?
Az a nő egy kis tündibündi, de hülye mint a segg!

6.Lenin 2020.11.29. 11:53:34

@midnight coder:

Szerintem akkor, amikor belépett az MSZP-be, vagy akkor, amikor csalt a bérletével még kezdőként.
Egy MSZP-s (a legtöbbx átnevezett párt)soha nem lehet értékelhető politikus, hiszen bármikor átkeresztelhetik a pártjukat. Elvtelenek.

midnight coder 2020.11.29. 11:53:54

@Jehovah’s Witnesses: "Azzal jóvátette, vagy kioltotta Kunék bűneit és bocsássuk meg?"
Nem. Az egyik zsidó feltalálta a számítógépet, a másik zsidó megírt egy rakás zseniális könyvet ami örökre gazdagítja a magyar irodalmat (Rejtő), illetve voltak olyan zsidók is, akik kommunista gyilkosok voltak. Ahogy voltak magyarok is akik feltalálták a transzfromátort, a gyufát, a szódavizet, a golyóstollat, a porlasztót, és voltak olyanok is, akik embereket lőttek a dunába. És nem azért, mert magyarok voltak, hanem azért, mert idióták. A kommunisták között is voltak szép számmal magyarok, Rákosi pajtás elvtárs pont zsidó volt, de Kádár elvtárs pl. félig szlovák, félig magyar volt. És neki köszönhetjük 56-ban a szovjet beavatkozást. Lenin elvtárs színtiszta orosz volt, Sztálin elvtárs grúz, Mao elvtárs kínai. Az a szellemi fertőzés amit baloldalnak hívunk, bárkit utolérhet.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 11:55:22

@boborján20: Ez is csak egy szembesítés, mert tényleg így működtök, ami egyszerűen tragikomikus!

midnight coder 2020.11.29. 11:59:41

@6.Lenin: Ez pontosan így van. Lehet azzal érvelni, hogy a mostani MSZP már nem az az MSZP aki anno az MSZMP jogutódja, de aki azóta oda belépett, az tudta hogy hova lép. Ha ma meglenne a nyilaskeresztes párt jogutódja, akkor bajos lenne az az érvelés, hogy a mai párttagok már senkit nem lőnek a dunába. Mert abba a pártba léptek be, ami azt az örökséget viszi tovább. Az MSZP az MSZMP jogutódja, ergo aki abba ma benne van, az ezzel felvállalta a 40 éves kommunista diktatúra örökségét is. Akik ma a mai magyar demokrácia miatt aggódnak, egy percig sem gondolnak bele, hogy a magyar parlamentben ma is van egy olyan párt, ami kommunista diktatúrát működtetett, aminek a kezéhez vér tapad.

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 12:00:57

@midnight coder: Na pont ezért kellene felhagyni az állandó holokausztiozással, meg antiszemitázással, ha annak nincs ott a helye, mert mindkét oldalon különféle emberek vannak és nagyon nem azokat nácifasisztázzák aki megérdemli, hanem mára mindenkit, aki csak egy kicsit is eltér az ő kánonjuktól! Erre péplda amit fentebb írtam, hogy a segghülye elvakult baromlibsik képesek vltak Shiffert lefasisztázni bazmeg! Már mindenkinek tele van a fasza ezzel az elmebetegséggel, mert ez már az!

boborján20 2020.11.29. 12:02:38

@Jehovah’s Witnesses:

nem bazdmeg jukrafutottál, és pontosan bemutattad, hogy hogy működik a nyomorult náciagyatok.

a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője 2020.11.29. 12:05:36

mi lesz itt, mikor a hanukach után az orban feloldja a kijárási korlátozást

midnight coder 2020.11.29. 12:23:23

@Jehovah’s Witnesses: Nem csak azért kellene felhagyni, hanem azért is, mert az európai zsidókat a következõ körben nem a nácik fogják irtani, hanem az antifák által felkarolt iszlamista migrik. Ebben az egészben amúgy az a legviccesebb, hogy a magukat annyira intelligensnek képzelõ ballibbantak szemmel láthatóan nem igazán tudták értelmezni Demeter szövegét, mert hogy abban a világon semmi nem volt, ami a zsidókat támadta volna. A Holocaustot mindössze hasonlatként használta, és egyáltalan nem pejoratív értelemben. A szövegében semmi dehonesztáló nem volt a Választott Népre, vagy az õ tragédiájukra, õ csak arra figyelmeztetett, hogy valami hasonló várható Európában is a multikulti miatt. És ebben igaza is van, csak ezt a mai liberósbolsi zsidók pont úgy nem fogják fel, mint azok a hajdani társaik majd 100 évvel ezelõtt, akik nem látták a fenyegetést a kis idióta kefebajszúban.

Irbisz 2020.11.29. 12:28:55

@Jehovah’s Witnesses:
szánalmas vagy hülyegyerek, itt ahol nincs tétje, mert marginális az olvasottság, nyugodtan beismerhetnéd, hogy igen, orbánszultán okos, egyszerűbb tanulatlan és igy megvezethető buta tömegekre épiteni, mintsem értelmes gondolkodó emberekre (egyrészt mert azokból kevesebb van, no meg azok előbb-utóbb hátat forditanak egy szar kormányzásnak). De ugy látszik még egy hozzád hasonló lelkiismetretlen bértopikoló is szégyelli amit ez a balkáni csürhe művel a nemzettel.
ja bocs, a balkán már becsületesebb, tisztább mint Magyarország, ott lecsuknak korrupt minisztereket és más hatalmasságokat is - nálunk ez elképzelhetetlen az inkább fekete-afrikai korrupcióval és a már teljesen kézivezérelt kádári "igazságszolgáltatással".

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 12:34:11

@boborján20: Te így akarod látni. Remélem másoknak azért lejön a mondandómból némi felhomályosító momentum is!

alöksz róz 2020.11.29. 12:37:27

@boborján20: ne magadból indulj ki, proli, én nem szoktam alkoholt fogyasztani

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 12:38:50

@midnight coder: Nem csak azért kellene felhagyni, hanem azért is, mert az európai zsidókat a következõ körben nem a nácik fogják irtani, hanem az antifák által felkarolt iszlamista migrik...............................

Persze, csak én már alapból nem ezen keresztül szeretném szemlélni a kérdést, mert nem az ő sorsuk érdekel elsősorban, hanem az enyém! Ugyanakkor ha az én szempontjaim érvényesülnek és nem őket hagyjuk itt irányítgatni, akkor ők is elkerülik a katasztrófát, mert igen bazmeg, a migriknek már hiába fognak antiszemitázni, azok kiröhögik őket és elsöprik!

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 12:47:19

@Irbisz: szánalmas vagy hülyegyerek, itt ahol nincs tétje, mert marginális az olvasottság, nyugodtan beismerhetnéd, hogy igen, orbánszultán okos, egyszerűbb tanulatlan és igy megvezethető buta tömegekre épiteni,..................

És akkor mi van? Ez a demokrácia faszfej, ne orbánszultánozz, mert a legutóbbi választásokon Borsodban ti is a nem túl művelt cigók szavazatára gyúrtatok, úgyhogy nektek is csak akkor hülye néptömeg a szavazó, ha nem rátok voksol!
Viszont ez a visszatérő legenda a jobboldali szavazók magasabb színvonaláról hatalmas röhej, nektek már a poolitikusaitok sem tudnak viselkedni, lófaszos táblákkal, meg krumplis zsákokkal mennek a parlamentbe, meg helyesírási hibás táblákkal vigyorognak, az utcán tüntikéző elvont barmokat szintén meg lehet nézni, vagy a DK gyűlésen uralkodó szellemi nihiilt, ahogy hordót ütnek a byuggerek! Ti vagytok az aljanép, ne másokat nézzetek le!

2020.11.29. 12:55:07

@Jehovah’s Witnesses:
Az arabok tömeges betelepitésével a zsidók gyilkolása nem az antiszemitizmus alapjain fog nyugodni, mert az arabok is szemita nép, hanem direktben a zsidógyűlöleten, és ők nem lesznek olyan humánusak, mint Hitler, nem gázt, hanem kardokat fognak használni a népirtáshoz,..,
Basszus, iszonyat, hogy ezt nekünk kell magyarázni olyanoknak, akik állítólag okosabbak, mint mi,..., ráadásul az oktatási rendszert is minősíti, mert az átlagnál még ma is több köztük egy kicsivel a diplomás, ...., napi szinten bizonyítják, hogy, aki hülyének születik, az is marad, bármennyi diplomát is szerez.

2020.11.29. 13:06:01

Beindult a iberálbolsevik diktatúra gépezete, Demetert letiltották a faszabukkról antiszemita megnyilvánulás miatt,..,, mert feltett egy KERTÉSZ IMRE idézetet,.., :-).

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 13:08:49

@Tényelek: napi szinten bizonyítják, hogy, aki hülyének születik, az is marad, bármennyi diplomát is szerez......................

:DDDDDDD ha tudnád, hogy hány többdiplomás barmot ismerek, olyan az agyuk mint egy szivacs, felmond mindent szó szerint, de hülye mint a segg és alkalmazni már nem nagyon tudja, mert nem érti, gyakorlati intellektusa egyenlő a nullával!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.11.29. 13:09:27

@6.Lenin: 200 %-osan voltak nemzeti szocialisták, aztán 200%-osan kommunisták, most éppen 200%-os liberálfasiszták. Mindig a maximumon! Perfect nation...:)

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 13:15:51

@Tényelek: , Demetert letiltották a faszabukkról antiszemita megnyilvánulás miatt,..,, mert feltett egy KERTÉSZ IMRE idézetet,.., :-).

Az idézet a másik halálom a libsiknél, ha valamit nem fogalmazott meg valami általuk elismert léhűtő fiozófuus, akkor olyan felismerésre maguktól képtelenek jutni, mástól ugyanazt a gondalatmenetet elfogadni nem hajlandóak! Ez is a kultúrsznobizmusuknak , meg a körlátoltságuknak egy ékes példája!
Ez a Demeter meg tényleg egy kretén, nem vágja, hgy mi a helyzet és Kertésztől idézget? :DDDD

2020.11.29. 13:18:21

@Jehovah’s Witnesses:
Persze,.., csak még mindig antiszemita támadásként hozzák le a hírekben az arabok által elkövetett terrorcselekményeket a zsidók ellen nyugaton,...
Tisztára hülye, értelmezhetetlen világot alakitott ki nekünk az egyre butuló libsi értelmiség, egy rakás olyan műszavat találtak ki nekünk, aminek semmi értelme,..., ránéztek a buzikra és agyaltak miben lehet más, mint a többi ember,.. Hm., háát attól, hogy meleg,.., mert az összes többi hideg?
Ezeknél már csak a homofób műszó a csúcsabb,..,

2020.11.29. 13:28:54

@Jehovah’s Witnesses:
Engem rendszeresen letiltottak iszlamofóbiára hivatkozva faszáék, mert az Iszlám egyház hivatalos oldaláról, az islam. comról tettem fel változtatás nélkül idézeteket, zömében a Koránból. Tudtam, hogy törölni fogom a fiókomat, ezért feszítettem a húrt rendesen,.., amikor feltettem a Korán idézetet, hogy aki kitér a hitéből meg kell őlni, az két hét letiltást ért nekik.
Ezekhez a liberálbolsevikokhoz képest Brezsnyev meg Kádár klasszikus értelemben vett liberális volt és engedte a szabad gondolkodást, véleménynyilvánitást.

Irbisz 2020.11.29. 13:33:09

@Jehovah’s Witnesses:
na, látszik hogy te nem a légélesebb kés vagy a fiókban itteni hülye eszmetársaiddal együtt, sőt még éles sem, és h. orbánék sajna sokkal rafináltabbak, mint a hozzád hasonló söpredék, akiket csak kihasználható hasznos idiótáknak tekintenek (hacsak nem küldtek hogy játszd abazári majmot ...).
rájöttek hogy ez a nyomi demeter nagyon túllőtt a célon, szépen visszavonatták azzal a gerinctelen senkiházival a kontrproduktiv hányadékát.

de hát neked annyi eszed nem volt, hogy rájöjj erre, még segitséggel se :)
na mondjuk ebben az a szomorú, hogy az átlag faékegyszerűségű fidesszavazó nálad sokkal ostobább és megvezethetőbb.

2020.11.29. 13:34:58

@Cycmen :
A barom liberálbolsevikok szerint mindenki buzi, aki él, mert a 36 fokos alap testhőmérséklet minden szempontból melegnek számít,.., sőt szegény melegvérű állatok sem űszták meg,...., ilyen az, amikor az idióták kapnak véleményformáló lehetőséget,.., a Rákosi rendszerben is tele volt a társadalom ilyen "értelmes" műszavakkal,.., a négy elemis parasztok meg fetrengtek a röhögéstől.

Cycmen 2020.11.29. 13:35:34

@Irbisz: Hát arra azért ne vegyél mérget, hogy ez kevésbé hülye, mint az átlag...

Cycmen 2020.11.29. 13:38:06

@Tényelek: magyarázhatod magad kisbarátom, de a tény ettől még tény marad: egy büdösseggű, oltári nagy köcsög vagy.

Lehet a libsik befogadnának.

2020.11.29. 13:41:03

@Irbisz:
15-20 éven belül sokmillió áldozata lesz a mostani liberálbolsevik ténykedésnek,..., ki fog derülni, hogy a Demeter féléknek igaza volt, szóval ne nagyon örömködjön,..., egyértelműen ki fog derülni, hogy most ki a hülye!

2020.11.29. 13:42:44

@Cycmen :
Ne reménykedjen, nem talált buzitársat a személyemben!

mgdé 2020.11.29. 13:43:58

@Tényelek:

"A lényegi mondandóját tekintve 110 százalékban igaz az írás"

Mondja ezt az, aki rendszeresen a hódító muszlim azeriek pártját fogja a keresztény őslakos örmények ellenében ...

Gratula! Neked is meg a vasgárdista Román Szilárdnak is.

mgdé 2020.11.29. 13:47:27

@Tényelek:

"Rákosiék megtizedelték a lakosságot"

Khm. Bár Rákosi is nagy gazember volt, de megint hazudsz, és megint hazudsz, és megint hazudsz. Azt áruld csak el, hogy pénzért, vagy mert élvezed?

2020.11.29. 13:55:11

@mgdé:
Látom hetek alatt sem képes felfogni azt, amit olvas.
Karabah jogilag azeri terület,..., ott ugyan örmények élnek,......, lehet fickóskodni, de értelmes ember ezt nem tenné a helyükben, mert az anyaország úgy le van gatyásodva, hogy ebből csak vesztesen kerülhetnek ki,..., a hülyék persze rakták a tüzet, hogy hajrá örmények,..., rövidesen ki fog derülni, hogy igazam volt azzal, hogy a jog pártján álltam, mert az idióta örmények a háboru folytatása mellett döntöttek,..., csak az oroszokon fog múlni, hogy az azeriek ne bonsák le karácsonykor a feldíszített fákat Jerevánban.

midnight coder 2020.11.29. 13:55:58

@Irbisz: "ja bocs, a balkán már becsületesebb, tisztább mint Magyarország, ott lecsuknak korrupt minisztereket és más hatalmasságokat is"

Látod ez így igaz, csak tudod ez nem Orbánnal kezdődött. Kis hazánkban a gengszterváltás óta sok ezer milliárd tűnt el _mindkét_ oldalon, ehhez képest pedig csak egy-két kishal ül börtönben, akik elsősorban a saját oldaluk számára váltak kellemetlenné. Lásd a rossz helyen és időben vicces Zuschlag. Lehet Orbánékat korrupt gazemberezni, és van is miért, csak ha komolyan gondoljuk ezt a korrupció üldözése dolgot, akkor kb. a gengszterváltás óta meg kellene nézni, hogy mikor, ki, mit lopott.
Mondjuk egy olyan törvénnyel, ami a korrupciót ugyanúgy elévülhetetlennek nyilvánítja mint az emberiség ellenes bűncselekményeket - ráadásul visszamenőleges hatállyal, hogy az összes gazemberséget ki lehessen vizsgálni, és az illetékeseket leültetni.

Ha majd egy ilyet olvasol valamelyik ellenzéki párt zászlaján, akkor esetleg el lehet filózni azon, hogy na ezek tényleg nem lopni indulnak. Persze, mivel ma az ellenzék vezető ereje a DK, Fletóval az élén, egy ilyen antikorrupciós csomag eleve csak számtanpéldában elképzelhető akkor is, ha Orbánékat sikerül eltakarítani. A következő csapat a DK-val az élen pont olyan korrupt lesz mint Orbánék.

alöksz róz 2020.11.29. 14:01:04

@Tényelek: "Látom hetek alatt sem képes felfogni azt, amit olvas." - de még azt se, amit ír

midnight coder 2020.11.29. 14:10:35

@Tényelek: Mondjuk amúgy elég vicces, hogy ezt a jogalapot anno az hozta létre, hogy Sztálin elvtárs egy, az átlagnál is gyengébb pillanatában úgy döntött, hogy ez a terület az azeriekhez tartozzon.

boborján20 2020.11.29. 14:21:53

@alöksz róz: mé te mit szoktál, habonnyal porcukrot szívni vagy a borkaival add ide a didire kefélni?

baszod, éjszaka kibaszott össze-visszapofáztál az fiksz!:)))

boborján20 2020.11.29. 14:25:17

@mgdé: a vérében van janinak, me fityeszesork a lelkem.

nincs itt semmi trükk, evan!

mgdé 2020.11.29. 14:31:26

@Tényelek:

A malenkij robotra a szovjetek vitték el az embereket, tökmindegy mit akart Rákosi.
A malenkij roborta vivés jóval előbb volt, mint Rákosiék hatalomra jutása.
AZT bizonyítsd konkrét számokkal, de alátámasztott, tényszerű számokkal, nem a nedves álmaiddal, hogy a f@sz Rákosi uralma alatt ('49-53) Magyarország lakosságának egytizedét szándékosan elpusztították. Ha ezt nem tudod megtenni, már pedig nem tudod, akkor - még ha pusztán aljas propagandacélokból is - de egyértelműen hazudtál.
Ennyi az egész.

Amúgy meg, sajnos sok embert elvittek - az én családomból is vittek -, de közel sem majd egymillió embert: "A közel egymillió emberből", amit te hadováltál.
Szóval ebben is hazudsz, kicsi kis propagandista.

2020.11.29. 14:31:44

@midnight coder:
Az igazság másik szelete, hogy ezt a helyiek kérték, mert nem akartak betagozódni Örményországba, mert saját kánságban éltek autonomival évszázadokig.., azzal, hogy az azeriekhez kerültek autonomiával, akkor jobban jártak,.., nem gondolkodtak előre.

mgdé 2020.11.29. 14:36:12

@alöksz róz:

No meg még vegán is, meg szűz is. Harcos turáni őseid most bizonyára nagyon boldogok. :P

Cycmen 2020.11.29. 14:41:24

@Tényelek: ne vergőggyé fartúró, lebuktál!

boborján20 2020.11.29. 14:42:46

@Tényelek: jani össze-visszahazudozol!

a saját magad karikatúrája vagy. szerintem rajtad mindenki röhög itt, mert vágja, hogy egy sültbolond vagy!

mgdé 2020.11.29. 14:43:59

@Tényelek:

S ki mondta, hogy örmények, hajrá, menjetek csak nekik?
Ez is valami nedves álmod. :D
(Igen, az erőviszonyok valóban nem nekik kedveznek.
De ettől még nekik van igazuk.)

S képzeld, Erdély közigazgatásilag meg sajnos román föld.
Akkor őket miért bujtogatod felelőtlenül?

2020.11.29. 14:45:07

@mgdé:
Rákosi irodájába futottak be a listák Moszkvába az itthoni elvtársaktól, hogy kiket kell kiiktatni a társadalomból, ahogy szállták meg a szovjetek a magyar településeket, úgy gyűjtötték be a listán szereplő embereket,.., adott létszám volt, csak akkor vittek el mást, ha nem sikerűlt minden listán lévőt levadászni.
Rákosi csak jogilag került hatalomra később valójában 44-től ő uralkodott az országban, ugyanúgy volt hatalmon, mint Szállasi, a kutya sem választotta meg, a megszállók vele tárgyaltak és a szovjet elvtársai mindenben támogatták,..., meg eleve erre választották ki,..., a vérszomján még Sztálin is ledöbbent, pedig nem volt egy könnyen ijeszthető figura.

2020.11.29. 14:51:30

@mgdé:
A háboruról volt szó, nem arról kinek van igaza.
Erdélynek minimum autonómia kell, legjobb az önállóság lenne,..., nem bujtogatom őket csak mindenben támogatom,..., ahogy én látom, jó irányba indultak el, egyre több erdélyi románnak is tele van a töke, hogy a bukaresti vezetés még 100 év után is megszállt, kirabolandó területként tekint Erdélyre.

mgdé 2020.11.29. 14:53:36

@Tényelek:

"44-től ő uralkodott az országban" :DDD

Aztakurta. :D S ezt a bevonuló német haderő tábornokai is tudták? Díszfogadás is volt? S Szálasi is tudta?

A rokonomat az utcáról vitték el. Nyilván a Tényelek megálmodta Rákosi féle Nagy Nyilvántartás miatt, külön őt keresgélve vittek el egy 19 éves éves gyereket, mint rendkívül veszélyes elemet. Elmeorvos látott már?

mgdé 2020.11.29. 15:00:02

@Tényelek:

"nem arról kinek van igaza"

Soha egyetlen alkalommal sem írtad le, hogy márpedig az örményeknek van igaza, az az ő földjük. Csak és kizárólag mellébeszéltél.

De ha így gondolod, tessék, itt az alkalom, máris írhatod:

(Vagy maradsz teljességgel hiteltelen.)

mgdé 2020.11.29. 15:02:40

@Tényelek:

Erdély: "legjobb az önállóság lenne"

No, Karabah is pont erre vágyna.

2020.11.29. 15:07:16

@mgdé:
Utána kell nézni a rokona orosz kartonjának,..., mindenkinek volt,..., ha nincsenek benne konkrét, rávonatkozó cselekményi adatok, akkor őt létszámfeltöltésre vitték el, ha igen, akkor listás ember,..., lista alapján sok tizenévest vittek el 14 éves kortól.
Rákosi sok évig dolgozott Moszkvában a hatalomátvételen, a hatalom visszafordíthatatlanságán.
Az akkori elfogadott elmélet szerint, amit pl. Lukács Győrgy is képviselt, a társadalom 10-15 százalékának a kiiktatása az ideális, hogy visszavonhatatlanul megszilárdítsák a hatalmukat.
Szóval nyugodjon meg, több, mint kilencven százalék az esélye annak, hogy a rokonát valamelyik szomszéd vagy kocsmáros, orvos vetette fel a litára, nem véletlenül került gulágra!

2020.11.29. 15:12:13

@mgdé:
Na ja,.., probáljon meg fizettetni erőszakkal egy ismeretlen hústoronytársasággal egy kőrt a kocsmában a saját haverjainak, mert erre vágynak!

Cycmen 2020.11.29. 15:17:23

@boborján20: haggyad már a szegény buzit.

Rákosi már 44-ben tizedelt, mer akkora gané volt, hogy bejött az oroszok előtt... egyes képeken ezért olyan csibész a mosolya április 4-én...

És bazdmeg szól neki valaki, erre lehülyézi és megmagyarázza...

mgdé 2020.11.29. 15:26:02

@Tényelek:

Cselekményi adatok. :D

Kiscsillag, munkából jött hazafelé.
Nem politizált, nem volt sehol tag.
Még épp_nem_18 évesen (kényszer)besorozták Horthyék, így fél évet kiskatona volt, azt megúszta, hogy hadifogságba essen, s haza tudott menni.

Szóval biztos, biztos Rákosi miatt, pont ahogy te mondod ... :P

mgdé 2020.11.29. 15:29:06

@Tényelek:

Hústornyok, mint Szlovákia, Ukrajna, Románia, Szerbia, Szlovénia, Horvátország, Ausztria egy_asztalnál?

mgdé 2020.11.29. 15:30:01

@Tényelek:

Hústornyok, mint Szlovákia, Ukrajna, Románia, Szerbia, Szlovénia, Horvátország, Ausztria egy_asztalnál? Szegény-szegény Karabah ...

alöksz róz 2020.11.29. 15:32:54

@mgdé: elhiszem hogy neked ez fáj, de nem lehet mindenki piás, mint te

mgdé 2020.11.29. 15:39:15

@alöksz róz:

Te hülye-e vagy? :D
A te turáni harcos őseid büszke mosolya a túlvilágon miért is fájna nekem??? :D

(S ja-ja, biztos az én kedvemért engedélyezte Viktorod a fejenkénti évi 86 liter házipáleszt! :D Az én részem úgy 50 év múlva sokat fog érni, megkezdetlen tételként veheted majd meg az árverésen. Remélem, minimum egy tengerparti luxusnyaraló árát kifizeted érte. :D)

alöksz róz 2020.11.29. 15:42:00

@boborján20: porcukrozni se szoktam. milyen összevisszaságról beszélsz, kiegészítettem a leírtakat :D

inkább arról mesélj, mire a nagy hisztitek? mi a vállalhatatlan szerinted abban amit demeter mondott, az igazság? :D

2020.11.29. 15:45:30

@Cycmen :
Látom nem magyarként nehezen igazodik el a magyar történelemben,..., 44 augusztusában léptek magyar területre a szovjet csapatok és egyből kezdték begyűjteni a Rákosi listáján szereplő embereket.
Mint olvashattuk nemrég, a vér nem válik vizzé, a Momentum is írja a mostani listákat Gyurcsányékkal karöltve csak ezt most Brüsszellel meg Sorossal közösen kivánják gyakorlatba ültetni.

alöksz róz 2020.11.29. 15:49:59

@mgdé: megint be vagy baszva, hogy ennyire félrebeszélsz?

boborján20 2020.11.29. 15:54:19

@alöksz róz: milyen igazság? egy nyomorult félbolond és bandája igazsága? az?

pl. ezt olvasd el. talán megérted, hogy mi a bajunk.

és úgy a bajom, hogy nem vagyok se zsidó, se komcsi, se cigány, se meleg.

2020.11.29. 15:57:28

@mgdé:
Ha beszél a rabbijával, el tudja magyarázni önnek, hogyan lehet kóser pálinkát főzni és arra ugyanúgy vonatkozik az ingyenesség,.., nem kell kimaradni ebből a vallása miatt!

6.Lenin 2020.11.29. 15:58:31

@boborján20:

Csak simán 1 db köcsög.

alöksz róz 2020.11.29. 16:05:57

@boborján20: mit olvassak el?
neked amúgy ennyire nincs saját véleményed? :D

tudod honnan lehet tudni, mi az igaz? mindig az, amiért a leghangosabban sipítoztok.

boborján20 2020.11.29. 16:10:39

@alöksz róz: bocs a link lemaradt.

444.hu/2020/11/29/magyarorszag-tul-minden-remenyen

egyébként van véleményem, csak nincs kedvem oldalakat gépelni.

fésztufész bárkinek kifejtem a véleményem, sőt az asszony szerint nem hagyok másokat megszólalni, me csak lököm és lököm a dumát, egy-két sör után meg pláne:)))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:10:40

@Tényelek: "Ha beszél a rabbijával"

A zsidóknál van rabbi, okoska. :))

boborján20 2020.11.29. 16:12:22

@6.Lenin: munkásőr, téged azé bírlak, me patent az ütemérzéked, és mindig adekvát a böfögésed a témához:)))

mgdé 2020.11.29. 16:12:55

@alöksz róz:

Csak nem irigykedsz, derék opus dei lovagina? Megártott a böjtölés?
Peched van, csak lázálmodban. :P

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:13:54

@boborján20: Dementor Szilárd korunk Leonardója, annyi mindenhez IS ért. :))

De leginkább a gyűlölködéshez, mint egy rendes NERcseléd. :))

mgdé 2020.11.29. 16:15:24

@Tényelek:

Rabbim ... :DDD Nekem, ott fent az Olimposzon?
Propagandista bácsika, ennyire még te sem lehetsz gyagya! :D

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:17:52

@alöksz róz: "mi a vállalhatatlan szerinted abban amit demeter mondott"

Talán kérdezd magát, Dementor Szilárdot. :))

Törölte magát miatta az élők sorából. :))

mgdé 2020.11.29. 16:25:52

@Tényelek:

Hiába küzdesz malacként a jégen, teljességgel biztosak vagyunk benne, hogy te Rab Rábyt akartál írni, csak hát sz@r a helyesírásod. :P

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:25:53

@Tényelek: "azt sem tudja értelmezni"

Tovább kéne képezned magad a magyar nyelvben, fide$$fassozpó, hogy elérd az elemi színvonalat. Ne add fel. Román dezinformátorhoz képest elég jól megy.

boborján20 2020.11.29. 16:26:13

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

így igaz. ráadásul ha ránézel a fejére, akko BROÁF!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:27:35

@boborján20: "BROÁF"

Szerintem is a Mona Lisára hasonlít. Olyan sejtelmes a mosolya. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.29. 16:36:58

Dementor Szilárd karaktergyilkosság áldozata lett. Öngyilkos lett. Ön karakter gyilkos. De nem baj, NERcselédnek jó lesz így is. :))

boborján20 2020.11.29. 16:48:56

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
amennyit melózik, nem is csodállom, hogy ilyen rémesen néz ki.
ennyi sorosozás után?:)))

coub.com/view/1rix2m

Jehovah’s Witnesses 2020.11.29. 16:59:02

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: : Dementor Szilárd korunk Leonardója, annyi mindenhez IS ért. :))
De leginkább a gyűlölködéshez, mint egy rendes NERcseléd. :))

www.facebook.com/265672590604606/posts/1016390302199494/

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 17:19:44

@boborján20: mecsetet a dohány utcába,a tudodmimellé! Aki nem támogatja rohadt náci

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 17:21:41

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: érdekes h Jákob Petya, vona gabci és a szerencsi paraszt nem lehet az. Mert őket kimosdatjatok....

alöksz róz 2020.11.29. 17:26:42

@boborján20: rákattintottam a kedvedért. a lippsi véleménycikkeket azért szoktam elolvasni, hogy megtudjam, mi nem igaz.

demeter bemutatása után rögtön egy jó nagy hazugsággal indít: "Az a beszéd, amely egyenlőségjelet tesz a jogállamiság és a gázkamrák, a szolidaritás és a jogfosztás, az Európai Unió és Hitler Harmadik Birodalma közé"
nem folytattam, mi a faszról olvassak tovább, hogy a hazugságot magyarázza? :D

boborján20 2020.11.29. 17:26:57

@a nagy hohohorgász: ez most, hogy jön ide?

bakker, kezdesz összegabalyodni:)))

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 17:38:11

@boborján20: jaj jaj ifjú padavan... vona gabci mindig a zsidokert szonokolt....

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 17:39:17

@a nagy hohohorgász: ennyi erővel judas demeter meg egyenesen Mózes

boborján20 2020.11.29. 18:31:24

@a nagy hohohorgász: jodatata, bajcsy-zsilinszkyről teccett hallani?

tudja a tatuinról!:)))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2020.11.29. 18:48:35

@boborján20: Mit mondott Karácsony Dorosz lemondása után? Hogy Dorosz a pénz és a pozíció helyett a munkát választotta.. Gerykém, te is válaszd inkább a munkát és húzzál el a picsába! :DDD

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 18:49:33

@boborján20: igen hallottam róla. Valami út vagy mi a fene judapesten....

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 18:51:01

@boborján20: minden nap osszehannyak és osszeszarjak a judapestiek a nagy tiszteletukben.

Irbisz 2020.11.29. 19:07:28

@midnight coder:
bocs, de máshol többé-kevésbé realista szoktál lenni, ugy látszik a politika terén a tisztánlátásod csak nyomokban észlelhető.

korrupció volt, van, lesz, ne leygünk naivak, még Svájcban is van - csak épp nem mindegy mekkora volumenű és mennyire gátlástalan, és mi a következmény lebukás esetén.
minden párt alatt volt korrupció, csak a volumene nem mindegy, ezt vitte sose látott szintre, lényegében fekete-afirikai méálységekben orbán és bandája.
mert ha a az mszp-szdsz duó elkorrumpált évente mittudom én 250 mrd Ft-ot (inkább többet), akkor ez a nagyüzemi léptékben űző fideszcsürhe a 4-5-szörösésére növelte. Az, hogy téged nem zavar, hogy egy kormány 250 mrd forintot visz el évente a közösből, vagy 950 mrd-ot, az téged is minősit. Igenis van különbség abban, mennyit lop el egy kormány.

Ja, és az is a korripció, szándékos károkozás egy formája, ha egy magát nemzetinek hazudó kormány évente többszáz milliárdot éget el felesleges, később is csak a pénzt vivő stadionokra, tizmilliárdokat ad külföldi focira, birkozóstadionra, vagy hogy ne menjünk messzebb, a miniszterelnők háza végében épitett hobbistadion (ez egyébként ceaucescu-szintű cselekedet volt) kazánháza és fűtése 3+ mrd HUF.
Persze ezt lehet nem korripciónak titulálni, de akkor vagy orbitális ostobaság, vagy hazaárúlással egyenértékű pénzszórás.

boborján20 2020.11.29. 19:23:02

@a nagy hohohorgász: nem erre gondoltam, hanem erre. az életútjára.

hu.wikipedia.org/wiki/Bajcsy-Zsilinszky_Endre

u.i.: ezt a judapestezést lécci felejtsd már el, mer kurvára infantilis dolog. kösz.

midnight coder 2020.11.29. 19:39:02

@Irbisz: Nem tudom, szerintem már az egyszeri 250 milliárd is bőven van annyi, hogy az elkövetőket addig kellene börtönbe zárni, amíg rájuk rohad a műanyag lakat, nem hogy évente. Ehhez képest viszont csak pár piti csirketolvaj került börtönbe.

És én nem azt mondom, hogy a patásnak nincs ott a helye, hanem azt, hogy már 1998-ban le kellett volna csukni az akkor érintett gengszterváltó politikusokat és holdudvarukat, mert már ott már keményen zajlott az ország szétlopása. És azt is, hogy a világon semmi garancia - sőt, szerintem igazából esély se nagyon - arra, hogy az Orbánékat leváltó csapat majd kevesebbet lop.

A stadionokkal kapcsolatban is egyetértünk. Ugyanakkor azt látom, hogy annyira nagyon értelmes dolgokra anno Gyurcsányék sem költötték az EU-s pénzt. Én arra tippelnék ez ügyben, hogy annyira nem is nagyon lehet. Csinálhatsz belőle stadiont, térfelújítást, de semmi olyat, amivel versenyt jelenthetsz a fejlett EU-s tagországoknak.
Ezért sem tartom annyira nagyon jó dolognak az EU-s támogatásokat mint egyesek, lehet ugyan mondani hogy az EU hozzánk vág egy rakás pénzt, de ez a pénz fel van címkézve. Ugyanakkor azért mi is dobunk be pénzt a gépbe - azt viszont felcimkézetlenül.

morph on deer 2020.11.29. 19:57:25

@6.Lenin:
Te most mire válaszoltál, már ne haragudj a kérdésért?

Mert én mostanáig a Demeter Sszilárd nevű pondró és legfőbb irodalmár írói- és emberi minőségét tettem szóvá, azt mondjuk nagyon, de NEM elemeztem Sorost, se pro, se kontra!
Nem is áll szándékomban.

Egyébként kösz, de sokkal értelmesebb tevékenység a macskával sétálni, mint nézni, hogy hogyan ássa bele orbán egyre jobban az országot a fekáliába.

Mindenesetre a Demeter Szilárd cikke azt jelzi, hogy már komoly gondjai vannak szeretett vezérünknek, hogy most már a náci mocskot sem átallja magára kenni az általános szar mellé, annak reményében, hogy megrettennek tőle.
Tudatom, hogy most sikerült jócskán túllőni a célon, és eléggé látványos öntökönlövés lett az eredmény. D. Szilárd is jobban teszi, ha vadul dekázni kezd, ha nem ő akar lenni a gyalogáldozat, ha még nem késő.

Lehet, hogy mindketten jobban járnánk, ha inkább elkezdenék esti meséket olvasni a macskámnak, mert annak legalább lenne értelme. :)

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 20:29:08

@boborján20: én csak neked akartam megfelelni h a Fidesz szavazók nácik!!! Ha te is elfelejted h náci vagyok én is megteszem.

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 20:34:07

@boborján20: Te ismered azt a számtalan keresztény magyart aki zsidót mentett amikor kellett??? Köztük a nagyszüleimet. Nem azért mentették mert zsidók voltak vagy pénzt adtak hanem azért mert hittek a jóban, az emberiségben. Ti ugyanúgy elaruljatok a hitet a jóban mint a kisgomboc. Szomorú

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 20:37:07

@a nagy hohohorgász: hogy zsidozik valaki amikor a lányát rachelnek a fiát meg gasparnak nevezi. Én csak azt tamadom aki a csaladomra támad. Ebben pedig minden nacio fellelheto

a nagy hohohorgász 2020.11.29. 20:44:50

@a nagy hohohorgász: az utcán támad a cigány és a keresztény/zsidó vagy egyéb. A munkahelyen támad a zsidó és a magyar meg a külföldi. Cigány nincs mert a rohadtul megerto multi sem veszi fel a cigányt....a családban támad a náci meg a komcsi magyar... én mondom nektek 2 fele ember létezik a jó és a rossz !!! A jó megerti a rossz ember takarodjon a kurva anyjára.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.11.29. 21:28:55

Én olyan szép okkersárgát huggyozok.

alöksz róz 2020.11.29. 21:54:16

@MAXVAL bircaman közfingó: mert túl kevés vizet iszol. a te korodban má jobban kéne erre figyelned

MAXVAL bircaman közfingó 2020.11.29. 23:29:00

Van még a jippijó fing. Az olyan, hogy igaz ugyan, hogy jobb adni, mint kapni, de mégis instant mosolyt csal úgy a gyártóra, mint a felhasználóra. Csak úgy száguldanak az endorfinok.

FCUK 2020.11.30. 15:44:56

nagyon vicces, mikor egy csicska megállapítja valakiről, hogy csicska. nick, tudjuk, hogy szar vagy, de ennyire? :D

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.11.30. 19:28:57

@MOTHERFCUK: "nagyon vicces, mikor egy csicska megállapítja valakiről, hogy csicska"

Te csak tudod, csicska, ugye? :))

mgdé 2020.12.01. 14:32:19

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Törölte magát miatta az élők sorából"

Csak nem a nagytudású Tényelek prof. volt D.Szilárd maga??? :D
süti beállítások módosítása