B1 blogcsalád



Ez jut eszébe a családbarát magyar kormánynak a gyermekjogokról

2020. november 24. - kkerenyi

Brüsszel, Soros és a jogi kiskapuk. De leginkább semmi.

sad-child-910x455-300x150.jpg

November 20-a 1989 óta a Gyermekjogok Világnapja: ezen a napon fogadta el az ENSZ közgyűlése a Gyermekjogi Egyezményt (UN Convention on the Rights of the Child). Magyarország 1990-ben csatlakozott az aláírók köréhez, és 1991-ben ennek szellemében született a ma is érvényben lévő gyermekvédelmi törvény. Az egyezmény jóval több, mint egy szimbolikus gesztus: betartási kötelezettséget is ró az aláíró államokra. Éppen ezért különösen kínos, hogy a magát kereszténynek és családbarátnak tartó magyar kormány egyszerűen megfeledkezett erről a fontos dátumról.

Orbán Viktor miniszterelnök, aki gyakran és szívesen hivatkozik arra, hogy a gyermekek az ország jövője, és előszeretettel fotózkodik óvodásokkal kampányidőszakban, a jeles napot a futballeredmények ismertetésével és könnyed, jóleső sorosozással kezdte egy rádióinterjúban. A világjárvány kapcsán azt is megemlítette, hogy a politikai érdekek helyett az emberi életek számítanak. Ehhez képest bármilyen, oktatást, gyermekjólétet, családpolitikát érintő megnyilatkozást mellőzött azon a napon, amikor nemzetközi szervezetek világszerte igyekeztek felhívni a figyelmet a gyermekek kiszolgáltatott helyzetére.

Varga Judit igazságügyminiszter figyelmét is teljesen elkerülte a dátum. Bár munkaköri leírása szerint a jogegyenlőség felügyelete és fenntartása az egyik olyan terület, ahol tevékenykednie kellene, a gyermeki jogok, úgy látszik, nem érik el az ingerküszöbét. Közösségi oldalán több nyelven igyekezett tájékoztatni a nagyközönséget, hogy bármi is történjék, “nem engedünk a brüsszeli zsarolásnak és nem engedünk a migráció ránk erőltetésének sem”. Pedig szép átkötés lehetett volna a Gyermekjogi Egyezmény 22. cikkének felütése, mely szerint:

Az Egyezményben részes államok megteszik a megfelelő intézkedéseket, hogy az a gyermek, aki akár egymagában, akár apjával és anyjával vagy bármely más személlyel együtt az erre vonatkozó nemzetközi vagy hazai szabályok és eljárások értelmében menekült helyzetének elismerését kéri vagy menekültnek tekintendő, megkapja az Egyezményben elismert jogok élvezetéhez szükséges védelmet és humanitárius támogatást. 

vargaorban.jpg

Kásler Miklós az EMMI vezetőjeként a szociális és gyermekvédelmi ügyekért is felelőséggel tartozik, bár orvosként kétségtelenül nem ez a szakterülete. Valószínűleg úgy ítélte meg, hogy gyermekjog-ügyben minden rendben van kis hazánkban, mert eszébe sem jutott megemlékezni a világnapról, Abba viszont egészen sok energiát fektetett a napokban, hogy néhány alapítványi óvoda életét megkeserítse az idegennyelvi oktatás-nevelés ellehetetlenítésével. Esetleg érdemes ezt összevetni a Gyermekjogi Egyezmény azon pontjával, ami a gyerekek jogát taglalja az igényeiknek és érdeklődésüknek megfelelő oktatáshoz - na, de ez már tényleg szőrszálhasogatás.

Novák Katalin egy lépéssel továbbment kollégái részvéttelen közönyénél. Mint a családokért felelős tárcanélküli minszter, munkaköréhez tartozónak érezte megemlékezni a jeles napról közösségi oldalán. Közben viszont felfedezte az ebben rejlő lehetőségeket, és egy gyors árukapcsolással felhívta a figyelmet a CSOK nagyszerűségére is:

A gyermeknek joga van ahhoz, hogy szerető családban, közösségben, és biztonságban nőjön fel. Ennek elengedhetetlen feltétele a családok erkölcsi és anyagi megerősítése.”

Miután ennyivel le is rendezte a dolgot, közzétett egy interjút, amiben büszkén közölte: azzal ,hogy a homoszexuális párok nem fogadhatnak örökbe, sikerült végre bezárni egy jogi kiskaput. Igaz, egy másik ajtó is nagy csattanással zárul be közben:  néhány gyerek így az ellátórendszerben ragad, holott alapvető joguk lenne, hogy családban nőhessenek fel.

34927869_d1e0f12d2d25524cf847222b32e2cb2e_wm.jpg

Ami ezen a hétvégén történt, azaz nem történt, pontos képet ad arról, mennyit jelentenek a gyerekek valójában az ország vezetésének. Egy sok állam által közösen elfogadott egyezménnyel nem törődni nem egyszerűen szórakozottság, hanem jó mutatója annak, hogy ma hazánkban a legkiszolgáltatottabbak állami szintű elhanyagolása zajlik. Ez pedig éppen az, aminek megakadályozására maga a Gyermekjogi Egyezmény megszületett.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr216296400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.11.24. 21:02:48

Kezdődik a Keménymag.

L-mentem
Hallgassatok egy kis zenét inkább

www.youtube.com/watch?v=rLByPugnx8A

mgdé 2020.11.24. 21:26:42

@6.Lenin:

Persze hogy emberek. Se oroszlánok, se hiénák, se darazsak, se pónilovak nem tudtak volna sem ideológiákat megalkotni, sem államokat vezetni, sem háborúkat kirobbantani. Védtelen kisgyerekeket kamera előtt megerőszakolni sem, államkincstárakat kiüresíteni sem, meg a törököt beengedni (mit beengedni, pénzért hajókon átszállítani) Európába sem.

Gyurcsány hogy illik ebbe a sorba? Ő ugyan mitől érte el a voldemorti szintet?
Nem mondod, hogy a táncikálása meg a hetvennegyedik 30 pontja kicsit is összemérhető Timur Lenk vagy Rettegett Iván, netán - hogy a kisebbekre is kitérjünk - Bokassa, Ceausescu, Idi Amin Dada, id. Trujillo, stb. tetteivel?

(Ha az lenne, akinek te hiszed, akkor már sem a Tv székház ostromlói, sem a Kossuth téri tüntetők közül sem élne egy sem, Viktornak meg a Mihály helyett a Vazul lenne a második keresztneve. (Mondjuk Vazulnak éppenséggel Mihály volt az apja, de ez most - kivételesen - tényleg mellékes.))

2020.11.24. 23:38:15

@mgdé:
Mert ez ön szerint indokolja, hogy Svédországban jogszerüen legyenek 7-10 éves feleségek, akiknek a nemiszervét megcsonkították és természetesnek veszik, hogy egy feleség süt, főz, takarít, nincs ideje iskolába járni, mert még a férje szexuális igényeit is ki kell elégítenie,.., neki ugye ilyen sohasem lehet ...?!

CSOKKI MÁLNA 2020.11.25. 00:15:41

Csehországban rosszabbul alakulnak a covid halálozási adatok mint nálunk:

pandemia.hu/csehorszag-koronavirus/

--

mgdé 2020.11.25. 00:25:53

@Tényelek:

"jogszerüen"

Te tényleg teljesen meghibbantál?
(amúgy hosszú ű ...)

Hol engednek meg ilyet a svéd törvények???
Idézd, légy oly szíves ...

mgdé 2020.11.25. 00:36:53

@CSOKKI MÁLNA:

Na, képes vagy tanulni, bravó! :)

Igazad is van, meg nem is.
Jóval több a betegük. (Vagy jobban felmérték, ki beteg.)

Lényegesen több a halott náluk. Ebben rosszabbak.
(Nálunk ~4e, náluk ~7,5e.)
Lényegesen jobb náluk az elhunyt/gyógyult arány. Ebben meg sokkal jobbak.
(Nálunk 9% fölött, náluk 2% alatt.)

alöksz róz 2020.11.25. 00:46:53

@mgdé: háromból csak hármat hibáztál, nem rossz.

mgdé 2020.11.25. 00:58:41

@alöksz róz:

Jé, szegény Rózsika néni erősen diszkalkuliás. :D

(Nem csoda hát, hogy a nickjei számát sem tudja észben tartani. :D)

Nemezissz 2020.11.25. 01:54:32

@chrisred: "létező és kiszolgáltatott gyerekek, akiknek a képét Kaleta nyáladzva nézegette a monitoron."

Nincsennek kiszolgáltatott gyerekek, hanem millió számra magukat és egymást önként fényképező felnőttek és gyerekek vannak. Ha valaki ilyen, akár évtizedekkel korábban készült képeket megnéz, azzal senkinek sem tud ártani, mivel hogy soha senki erről tudni sem fog. Nincsennek áldozatok, a férfigyűlőletből legyilkolt férfiak kivételével.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.11.25. 03:24:00

a pedók ugyanolyan betegek mint buzik, ezért mind2 csoportot gyógyítani kell
ha pszihódoki nem segít jöhet a sebész

midnight coder 2020.11.25. 07:02:59

@mgdé: "Gyurcsány hogy illik ebbe a sorba? Ő ugyan mitől érte el a voldemorti szintet? "
Elárulom neked, hogy Hitler sem csinált volna Holocaustot ha a történelem nem hozza olyan helyzetbe hogy megteheti. Ha Pl. nincs világválság akkor ma max. mint zs kategóriás festőről emlékeznének meg róla a különösen unatkozó művészettörténészek.

Fletó soha nem volt olyan helyzetben hogy gyilkolászhasson. De azért volt pár olyan húzása, ami miatt nem szeretjük. Pl. az illiberális demokrácia ugyan Orbán találmánya, de az európai demokráciák sorából Fletó írt ki minket az öszödi beszéddel és következményeivel. Aztán Megyó megpuccsolása után lett volna lehetősége behúzni a féket - ennek valószínűleg az MSZP 2006-os győzelme, és jó eséllyel az ő politikai karrierje lett volna az ára (egy ideig legalábbis), de cserébe megmenthette volna a magyar gazdaságot és a baloldalt. Nem tette, ehelyett 19-re lapot húzott, és vesztett. És nem csak ő, de mi mindannyian. Viktor bácsi mostani országlása is az ő vívmánya. Ő most azért lehet ennyire gátlástalan, mert nincs ellenfele. Azért nincs, mert Fletó szétverte a baloldalt, a maradék DK-val pedig ő a legnagyobb ellenzéki erő, ami garantálja hogy épeszű ember ne akarja Viktort leváltani.

Tényelek 2020.11.25. 07:05:02

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: úgy bizony, ámde nyugaton már mindenki pedó. Már a gyerekek is, pici gyermekkortól. Lehet odaköltözök.

Tényelek 2020.11.25. 07:07:04

@Nemezissz: sőt amekkora kurvák, szinte könyörögnek, hagy fényképezzék mán le őket...

Tényelek 2020.11.25. 07:20:59

Nyugaton nem hátrány ha buzi, ám de viszont előny.

midnight coder 2020.11.25. 07:28:34

@Tényelek: Nos, az igazság az, hogy a technológia mai szintje mellett simán lehet olyan tökéletesen fotorealisztikus pedo képeket / videókat is csinálni, ahol gyerek a közelben sincs. Gyereket renderelni sem nehezebb mint Alient. Ráadásul a technológia ma már viszonylag olcsó is, ergo ha az egész történet nem lenne kriminalizálva, akkor ez a része a dolognak simán működhetne anélkül, hogy egy gyereknek is bántódása esne.

chrisred 2020.11.25. 08:28:06

@Nemezissz: A gyerek objektív szempontból kiszolgáltatottnak minősül, mert nem ismeri a világot, ezért másoktól függ. Természetesen a felnőttek között is lehet olyan egyedi eset, hogy valaki kiszolgáltatottá válik, bár én velük kapcsolatban a férfi kifejezést erősen idézőjelesen szoktam használni, mert abba a fogalomba nálam beletartozik, hogy tud magára vigyázni, és felelősséget vállal a tetteiért.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 08:41:03

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: " ... A melegek között sokkal több a tehetséges művészember ... "

Jajj nemáááá! Fordítva ülsz a döglött lovon! Nem a buzik között sok a művész, hanem a művészek között sok a buzi....
Valami miatt, az úgy nevezett művészek hajlamosabbak elbuzulni, mint a rendes emberek. Egyébként igazad van, elgondolkodtató, hogy a művészek örökbefogadását is korlátozni kellene, mert a végén még úgy járnak mint a Májkrém Dzsekszon, akinek a pedofil dolgait a mai napig nem tisztázták, pedig már régóta elpatkolt.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 08:58:19

" ... Az egyezmény jóval több, mint egy szimbolikus gesztus: betartási kötelezettséget is ró az aláíró államokra. Éppen ezért különösen kínos, hogy a magát kereszténynek és családbarátnak tartó magyar kormány egyszerűen megfeledkezett erről a fontos dátumról. .... ( a Csuti Patás Napóleon ) Ehhez képest bármilyen, oktatást, gyermekjólétet, családpolitikát érintő megnyilatkozást mellőzött azon a napon, amikor nemzetközi szervezetek világszerte igyekeztek felhívni a figyelmet a gyermekek kiszolgáltatott helyzetére. ... "

Tudjátok, imádom, amikor a liberálfasiszta újságíró arra veri a nyálát, hogy egy bizonyos napon nem harsogta tele a csicskamédiáját lózungokkal a kúrmány, az egy kicsit röhejes...

Továbbá mekkora szemét ez a Csuti Törpe Dakota, mert ugye már régóta akciózik azért, hogy végtelenül egyszerű és könnyen irányítható ostoba fajankók hagyják el az iskolapadokat, mert az kényelmes a politikusoknak, és ezt a leépítő hadjáratot már elég régóta elindította, amit ez a "friss" cikk is bizonyít, amit a nemcsicska média jelentetett meg a minap:
www.napi.hu/magyar_gazdasag/iskolabezarasok_fele_hajszoljak_az_onkormanyzatokat.379578.html

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 09:16:06

@chrisred: " ... Nincs ilyen libsi mozgalom, maguk a pedofilok szeretnék ezt. ... "

Aha, értem. Így már érthető ez a tavaszi plakáthadjárat:
pestisracok.hu/a-szivarvanyosok-szerint-a-pedofilia-es-gyerekmolesztalas-egyszeruen-csak-szerelem/

6.Lenin 2020.11.25. 09:16:15

@mgdé:

Gyurcsányi hogyan kerül a képbe?
Az első két úriember (szerinted) kicsit nagyobb léptékben voltak inkább emberre hajazó lények (szerintem)
Gyurcsányi a magyar változata ezeknek, pici, de nagy gazember hazai viszonylatban. Talán nem túlzok, ha azt írom, hogy Mo-on a legnagyobb gazember.

6.Lenin 2020.11.25. 09:19:16

@chrisred:

Mi újság Biden papa reszkető kezeivel? Nem kalandoznak tiltott övezetekben?
Nem sugdoshat államtitkokat kislányok füleibe?

www.rt.com/usa/500646-biden-videos-flagged-twitter/

2020.11.25. 09:33:50

@mgdé:
Mit idézzek hülyegyerek?
Az európai értékekkel feltöltött jogállam lényege, hogy elismeri a harmadik ország jogi kötelékeit,..., így a kint kötött házasságot is.
Így alakul ki a kettős jogrendszer, a benszülött börtönbe kerül, Amhed meg kap családtámogatást a hat éves feleségével.
Ez nemcsak a svédeknél működik így, Bécsben is és az összes többi fejlett demokráciában ez a helyzet, járvány nélkül Sopronban, Mováron es Szombathelyen tömegével lehet találkozni Amhedekkel, akik a gyerek feleségükkel átjárnak vásárolni, nem egynek több is van,..., Bécsben meg már hozzátartoznak az utcaképhez,..., ez ma már libsiéknél európai értékké vált.

6.Lenin 2020.11.25. 09:41:35

@midnight coder:

Ez nagyon érdekes.
Kíváncsi lennék, hogy egy ekkora gazember, Mint Fletó, ha reggel felkel, miként dönti el, hogy ma jó leszek, de ebéd után picit gazemberkedem.

Ezek csak pillanatnyi döntések kérdése? Átírtad a "tudományt", tudsz róla? Vagy véletlen?

mgdé 2020.11.25. 09:43:06

@midnight coder:

"ami miatt nem szeretjük"

Ettől még messze nem ugyanaz a kategória.
Tippeld meg, mondjuk imádott Thatcher-ed mit tett volna a Tv székház ostromakor.
A finom lelkű Papadopulosz ezredes meg tankokat küldött volna rájuk.

Hidd el, túl jó dolgod van, ha a "Ferkó" lehet nálad személyesen maga a Sátán.

mgdé 2020.11.25. 09:49:04

@Tényelek:

Anyukáddal beszélsz, ócska professzorka? :D

Idézd azt a SVÉD törvényt, ami megengedi, hogy Svédországban egy 7 éves lányt vegyél el feleségül.

Hogy Afganisztánban vagy Szaúd-Arábiában, stb., mit szabad, arról sem a svéd, sem a magyar törvény nem tehet. (Vagy Pharaon esetében megakadályozta volna bármilyen magyar törvény, hogy Szaúd-Arábiában kit vehet el? Kiscsillag, ennyire nem lehetsz gyagya ...)

CSOKKI MÁLNA 2020.11.25. 09:52:38

@mgdé: Tipikus..amikor a lényeges mutatók ellenetek szólnak,megpróbáltok lényegteleneket fabrikálni.:)

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 09:57:56

@mgdé: " ... Tippeld meg, mondjuk imádott Thatcher-ed mit tett volna a Tv székház ostromakor. ... "

Ha a 2006-os ostromra gondolsz, akkor kellett volna azt a bandát a rohamrendőröknek úgy összeverni, hogy a saját fosukban fetrengjenek, aztán gyújtogatás és fosztogatás miatt lesittelni őket 15-20 évre, és nem lett volna semmi balhé 2006.10.23-i megemlékezéseken, nem lett volna szemkilövetés meg rendőri túlkapás, és persze a Csuti Dakota Király sem kapott volna 2/3-os trónt, amiről nem lehet leborítani....

A mai napig a Kurcsány az a csahos fenevad, ami egyben tartja a Csuti Kleptokrata Lennin nyáját...

6.Lenin 2020.11.25. 09:59:22

-Jó napot hölgyem/uram. Ön szerint ki gazember ma Mo-on?
-Jó napot, természetesen Gy. Fletó.
-Ön Fideszt támogató?
-Igen.
-Önnek is jó napot, és Ön szerint?
-Hülye kérdés, természetesen Orbán, és bandája.
-Akkor Ön nyilván ellenzéki?
-Igen.

Kedves nézőink, megkérdeztük ebben az érdekes témában az MTA egyik nemzetközileg is elismert kutatójának a véleményét, hiszen ő már kb 200 éve kutatja ezt.

-Nos kedves kutató úr, mi a lényege ennek?
-Üdvözlöm a kedves nézőket, és Önt is, hát nagyon 1xű a válaszom.
-Akkor, ha lehetne, ne idegeljen már minket.
-A válasz 1xű, a krumpli. Ki kap, ki nem.
-Ez csodálatos megállapítás. Emeljem már fel valaki, hanyatt estem.
Amint látják az itt lévő 2 db nézőnk is megértően bólogat.

mgdé 2020.11.25. 10:00:41

@6.Lenin:

"inkább emberre hajazó"

Khm. Hitlert pont a haja miatt felmagasztalni ...
Fura egy ízlésed van. Ez még nácikok körében is leesett állakat és tágra nyílt szemeket eredményezne. Mondd, iszol te rendesen? :D

6.Lenin 2020.11.25. 10:03:35

Bocs, van egy 3. is, valahogy bejött a képbe, önként. Éppen felettem.

6.Lenin 2020.11.25. 10:04:43

Nem ez, ő az első kettőben van.

CSOKKI MÁLNA 2020.11.25. 10:06:54

@Eltiltott Vélemény: Beszédes tény, hogy Gyurcsányék a TV székházhoz nem kipróbált rohamrendőröket, hanem egy épp budapesti továbbképzésen tartózkodó pécsi századot vezényeltek ki. Nő comment.

mgdé 2020.11.25. 10:07:26

@Eltiltott Vélemény:

"A mai napig a Kurcsány az a csahos fenevad, ami egyben tartja a Csuti Kleptokrata Lennin nyáját..."

Komolyan gondolod, hogy a falvakban, kisvárosokban kiépült helyi gazdasági hatalmak ("munkaadók") Döbrögijei csakis "Ferkó" miatt tagozódtak be a Fidesz struktúrába? :)

Kurcsánnyal csak a nyírni való birkákat ijesztgetik.
(Ugye, kedves Lenyinkebácsi? :D)

mgdé 2020.11.25. 10:11:48

@Eltiltott Vélemény:

"Ha a 2006-os ostromra gondolsz, akkor kellett volna ..."

Ebben egyetértünk.
(S abban is, hogy Gyurcsány alkalmatlannak bizonyult.)

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 10:12:27

@mgdé: " ... Idézd azt a SVÉD törvényt, ami megengedi, hogy Svédországban egy 7 éves lányt vegyél el feleségül. ... "

Tudod, itt az a csúsztatás, hogy az illető nem a SVÉD anyakönyvi hivatalnál köti meg a házasságot, hanem valamely olyan országban ahol ez megengedett, és mivel a SVÉD törvények elismerik az ő családhoz való jogát, így teljesen legális a gyereklány felesége...

Galerida 2020.11.25. 10:15:20

@mgdé: Thatcher megengedte volna, hogy a szomszéd utcában várakozó, erre kiképzett rendőrök 10 perc alatt elzavarják a provokátorokat és nem reménykedett volna abban, hogy meghal egy rendőr...

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 10:21:25

@mgdé: " ... Komolyan gondolod, hogy a falvakban, kisvárosokban kiépült helyi gazdasági hatalmak ("munkaadók") Döbrögijei csakis "Ferkó" miatt tagozódtak be a Fidesz struktúrába? :) ... "

Igen, komolyan gondolom! Ha Kurcsány nem kúrja el 2006 őszén a dolgokat, akkor a Csuti Horizontális Duce sosem jut hozzá 2/3-os alkotmányozó hatalomhoz, és 2014-ben már valszleg le is lett volna váltva. De hát El Quro elkúrta, így meglett 2010-ben a 2/3-ad és sikeresen kiépült a NER, és így kényelmesen be lehetett tagozni a vidéki népeket a struktúrába.

Most aztán lehet várni, hogy jöjjön az Ámerikai vagy a Jurópauniós intervenciós sereg, ami majd megdönti a kúrmányt, vagy lehet annak szurkolni, hogy vegyék el Magyarországtól a Juniós támogatásokat, hogy csődbemenjen az ország és végre lehessen kúrmányt váltani....
Legalábbis, ha megfigyeled a liberálfasiszta médiát, most ez a csodavárás megy, amit jelenleg a Magyar ellenzék képes felmutatni, illetve nem csak várják a csodát, de még követelik is a EP-ben, hogy vegzálják már jól meg az országot.

mgdé 2020.11.25. 10:22:22

@Eltiltott Vélemény:

Volt az egyetemen többnejű évfolyamtársam. Oszt valahogy se le nem ültették, se nem tiltották ki mégsem Magyarországról. Pedig a bigámia tudtommal tiltott és büntetendő nálunk.

Abban viszont teljesen egyetértünk, hogy az ilyen férfit nem kell befogadni. Menjen haza.

CSOKKI MÁLNA 2020.11.25. 10:23:58

@Galerida: Plusz nem alkalmazott volna provokátorokat a minél nagyobb balhé érdekében.

mgdé 2020.11.25. 10:26:46

@Galerida:

Mondtam én, hogy Thatcher ezt rosszul csinálta volna? Akkor?

mgdé 2020.11.25. 10:32:16

@CSOKKI MÁLNA:

Ezt azért bizonyítani is kellene.

Aki - akár személyesen is - ismerős arcot láttam ott a képernyőn keresztül, az mind foci kapcsolódású volt - Fradi valamint Dózsa -, s egyértelműen mindig is, már jóval korábban is, kifejezetten jobbos vagy széljobbos.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 10:34:07

@mgdé: " ... Abban viszont teljesen egyetértünk, hogy az ilyen férfit nem kell befogadni. Menjen haza. ... "

Szerintem nem csak az ilyent, hanem az összes olyant nem kell befogadni, aki nem rendelkezik hiteles azonosító iratokkal, mert azoktól rövid úton megszabadult. Továbbá azokat sem, akiknek nem a normális határátkelő helyen érkeznek az UNIO területére, igazolva azt, hogy jogukban áll ide belépni.

mgdé 2020.11.25. 10:37:51

@Eltiltott Vélemény:

"és sikeresen kiépült a NER"

Khm, a NER kiépítőit senki nem kényszerítette fegyverrel a halántékuknál, hogy EZT találják ki és építsék ki. Maguktól tették, s tudatosan. Azaz, az ő felelősségük jóval nagyobb.

CSOKKI MÁLNA 2020.11.25. 10:38:07

@mgdé: Kiderülhet még, hogy a romagyilkosságokat elkövető “szélsöjobbosokat” kik is irányították valójában. Kíváncsi vagyok, mikor robban ez az ügy...

2020.11.25. 10:43:12

@mgdé:
A nyugati liberálbolsevik demokráciákban rendszerszintű a deviáns viszonyulás mindenhez, ami képes a társadalmak szétszedésére.
Kifejezetten szeretnek népszerü dpolgokra hivatkozni, amikor aljasságot művelnek,.., alap a jogállamiság,..., 2015-ben befogadtak 150 ezer migrit, amit családegyesítés cimén azóta megtoldottak 600 ezer emberrel, de a végeredmény ugyan az lesz, mint a dánoknál, ahol egy illegális migrire 12 rokon jutott a családegyesítés után,.., szóval Jürgensenéknek kétmillió léhűtőt kell ellátni pár éven belül úgy, hogy a többi beszállításának a költségeit is ők fizeti,...., ez a liberálbolsevik demokrácia.

mgdé 2020.11.25. 10:45:18

@Eltiltott Vélemény:

"azt, hogy jogukban áll"

Azt, hogy jogukban áll-e, azt mi (EU) döntjük el, s utólag. :)

Még 2015-ös felvetés:
A menekülttáborokban kell irodákat létrehozni, ott bárki beadhatja a kérelmét, s aki megkapta az engedélyt, de csak az, jöhet.
Nem lett belőle semmi ...

6.Lenin 2020.11.25. 10:45:28

@mgdé:

Kurcsánnyal csak a nyírni való birkákat ijesztgetik.
(Ugye, kedves Lenyinkebácsi? :D)

Ezek hülye városi "értelmiségiek" agymenései.
Fingotok sincs a vidéki emberek miként is gondolkodnak. (mellesleg pontosan úgy, mint a városokban, mindenki másként, a saját érdekeinek megfelelően)

Te is pontosan olyan hülye vagy, int vidéken néhányan. A városban se mindenki, vidéken sem.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 10:52:24

@mgdé: " ... NER kiépítőit senki nem kényszerítette fegyverrel a halántékuknál, hogy EZT találják ki és építsék ki. Maguktól tették, s tudatosan .... "

Ez így igaz, csak azt felejted el, hogy ki adott a NER kiépítésére és alkotmányozó többség elérésére kihagyhatatlan lehetőséget. Azaz Ha 2006-ban az őszödi beszéd után a kúrmány jól lemond, akkor már a Csuti Lótolvaj Führer csak egy bejegyzés lenne a 21. századi történelem margóján.... de így...

6.Lenin 2020.11.25. 10:53:47

@CSOKKI MÁLNA:

Az október 23. események előtt 1 HÉTTEL már Bp-re vezényeltek kb 4000 rendőrt. Válogatott lóbaszókat ( magas, erős fizikumú).
Ezeket meg kellett szervezni, jóváhagyni. ezekben nem dönthetett senki a felettese jóváhagyása nélkül.

Vagyis előre felkészültek. Egész éjjel néztem a Hírtv-n. Fletó még dicsekedett is, hogy szoros kapcsolatban van a rendőri vezetéssel.

Látszott is, Megálltak, aztán hirtelen megindultak a rendőrök, aztán megint hosszú percekig álltak. Nyilvánvaló, hogy a háttérben mindenről egyeztetés zajlott.

Tele a youtube is felvételekkel. minden követhető.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 10:56:19

@mgdé: " ... Nem lett belőle semmi ... "

Naná hogy nem, emléxel még erre a kifejezésre: "Willkommenskultur" ?

6.Lenin 2020.11.25. 11:01:40

@Eltiltott Vélemény:

Tévedsz. Miért bukott 2010-ben? És azóta is 3x? Magatokat csapjátok be a téves következtetésekkel. De ez legyen a ti bajotok.
Miért fognak bukni az ellenzékben lévő önkormányzatok, többsége? Nem az alkalmatlan vezetők miatt? Orbán miatt?
Akkor néhányan miért vannak sok éven keresztül is ellenzékiként hatalmon (Szeged, 13. ker, stb) Miért is kapnak állami támogatást is? Botka seggnyaló, vagy tud együttműködő is lenni?

Az a legnagyobb bajotok, hogy mindig MÁSBAN keresitek a saját hibáitokat.
Szerintem.

Galerida 2020.11.25. 11:01:47

@6.Lenin: Ráadásul a vidéki rendőröket szar körülmények között szállásolták el és a parancsnokaik azt ismételgették, hogy a Fidesz miatt kénytelenek ott lenni... Már alig várták, hogy agyonverjenek végre valakit, aki Fideszes... Szegény Révész Máriuszt aztán elkapták...a demokrácia (mert akkor még az volt..) nagyobb dicsőségére...

mgdé 2020.11.25. 11:09:44

@6.Lenin:

Lenyinkebácsi, kiscsillag, a legtöbb embernek vannak rokonai vidéken (is). S családon belül általában pontosan tudják, ki butuska, ki okos, ki jólelkű, segítőkész, ki zsivány, ki irigy, ki nem, ki tájékozott a világ dolgaiban, ki meg beszűkült, ki mit és mennyit iszik, stb. Nos, a még ma is üvöltve "gyurcsányi"-zók leginkább az irigy-butuskák. Ugye nem akarod, hogy téged érintő következtetést vonjak le ebből. :DDD

6.Lenin 2020.11.25. 11:15:14

@Galerida:

Már eleve úgy válogatták őket.

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 11:20:01

@6.Lenin: Mért nekem címzed? Tisztában vagyok azzal, hogy Kurcsány egy gerinctelen tetű, minden vezetői beosztásra alkalmatlan, és a politika szemétdombján lenne rég a helye.

Mindezek mellett, az ő bűne, hogy a Csuti Patás ki tudott emelkedni a politikai középszarból....

mgdé 2020.11.25. 11:21:01

@Eltiltott Vélemény:

Örültem volna, ha lemond. Sosem kedveltem a túlságosan akarnokokat, s a hatalom megszállottait. De nem tette. Gondolom, ha tudja, hogy jön a válság, talán (?) meg is teszi.

S igen, így valószínűleg Viktor is eltűnt volna, mert akkor őt kapja derékba a gazdasági világválság. De csak ezért, s nem azért, mert a hívei megvilágosodnak. A politikai szempontból inaktívak - a mérleg nyelve - rúgták volna picsán, mert akkor meg ő lett volna a szemükben a bűnbak.

(De majd mindjárt jönnek a ...-ok, s elmondják, hogy ha már 2006 őszétől Viktor van, akkor nem is lett volna világválság, mer' biz ő félkézzel ... :DDD)

6.Lenin 2020.11.25. 11:23:43

@mgdé:

Rokonai, azonos génekkel. És ők mindenkivel személyesen elbeszélgettek az országot feszítő kérdésekről. Hát ez csak természetes.
Te mi a faszért szeretnéd minden áron bizonyítani, hogy általában igazat írok rólad?
( mindent nem lehet, hiszen valójában csak azt ismerem, amit itt mutatsz, az pedig nagyon szomorú következtetésekre ad okot. A véleményedet meg leszarom, hiszen nem cáfolat semmire sem)
Az eddigiek alapján csak azt tudom leszűrni, hogy egy öntelt pöcs vagy. ehhez csak el kell olvasni, hogy miket írsz ide. Nem is kíván ez túl nagy emberismeretet. De ezeket már régen tudom, le is írtam már neked. Miért erőlködsz még?

Igaz én is simán elfogadhatnám, amit rólam írsz, nem is zavar, de te attól még ugyan olyan öntelt pöcs maradsz. Mi ebben a bonyolult neked?

mgdé 2020.11.25. 11:34:23

@6.Lenin:

"Rokonai, azonos génekkel. " :DDD

Te tényleg nagyon hülye vagy! :D
Mióta vannak közös génjeim az unokatestvérem feleségével, vagy annak testvérével, másik unokatestvérem férjével, unokaöcsém feleségével, stb., stb. stb.?
Nem mindenki családon belül áll össze, mint ti. :P

S igen, a gazdálkodó mezőgazdász, az informatikus-mérnök, a tanár, az asztalosmester, az építési vállalkozó, a banki dolgozó, a nyugdíjas, a gyerekorvos, a polgármester, a szálláskiadásból élő, az egyetemista, stb., is mond ezt-azt az általa tapasztaltakról, s hogy ő erről mit gondol. Ráadásul amit gondol, abban benne van az a környezet, ahonnan jött. Tehát - több ember - különböző környezetek hatása jelenik meg.
Nem mindenhol csak az idei szilvapálesz mennyisége ám az állandó téma, mint nálatok. :P

6.Lenin 2020.11.25. 11:35:38

@Eltiltott Vélemény:

Mert nem érzed benne az önellentmondást. És mert gyűlölöd valamiért Orbánt, és ez nem engedi, hogy valós értékelést adhatnál a két emberről.
Szerintem te Orbánt nagyságrendekkel jobban gyűlölöd, mint Feltót, talán titokban még bízol is benne, hogy a kedvedért eltakarítja az útból a Patást. Ez már majdnem szerelem.

A gyűlölet elvakít. Ez nem egy bonyolult dolog. Mások könnyen észrevehetik.

Mellesleg az, hogy gyűlölöd Orbánt, a te dolgod, jogod van hozzá, és ez a része nem is érdekel, a Fletóhoz való viszonyod sem, de annyira kilátszik a lóláb, hogy kívülállóként már nevetséges is, főleg, hogy megoldást a kétfarkú szélhámosokban látod. Akik nagyon jól tudják, de nem is szándékuk, hogy hatalomra kerülve, megoldást kínáljanak.

De ez az ellenzéknek is a problémája. egyetlen cél Orbán eltávolítása, de utána nagy a sötétség bennük.

Pedig 1xű a válasz. Buknak, mint eddig mindig. De te is ezt a fontos részt valamiért mindig elhessegeted, pedig valószínűleg tisztában vagy vele. Miért is?

chrisred 2020.11.25. 11:37:33

@Eltiltott Vélemény: Kinek a tavaszi plakáthadjárata?

6.Lenin 2020.11.25. 11:49:45

@mgdé:

Ne fárassz.
Elnézést a rokonaidtól, biztosan nem mindenki olyan hülye, mint te. Nem kellett volna belekeverni őket ebbe. Bár ahogy visszanéztem, nem én kezdtem rájuk hivatkozni.

Ez kurvára unalmas, és bunkóság, hogy Mo-on vidéken csak hülyék élnek, a városokban meg csak zsenik. Ha más nem is, de ez bizonyíték, hogy egy öntelt pöcs vagy, csak azért, mert esetleg városban élsz, és te vagy ott a legszebb, és legnagyobb valami.

Sőt, még azt is elárulom, hogy nyugaton járva is nem csak zsenikkel, de hozzád hasonló pöcsökkel is szép számban találkoztam, vidéken, és városokban is. Keleten is.

Nem nagyon szoktam általánosítani senkit, sem a külső megjelenése, pláne a lakhelye alapján. Én inkább arra szoktam szorítkozni, hogy mit nyújt, vagy szeretne magából mutatni. Ha te ennek, én mindig elfogadom.

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 12:09:04

@mgdé: Tippeld meg, mondjuk imádott Thatcher-ed mit tett volna a Tv székház ostromakor.
A finom lelkű Papadopulosz ezredes meg tankokat küldött volna rájuk............

Az "ostrom" csak úgy alakulhatott, hiszen azért voltak ott provokátoraik is gyurcsányéknak (konkrétan felismertek egy pest megyei állományba tartozó rendőrtisztet a résztvevők között) és szükség volt a szétbaszott épület látványára és a megsérült rendőrökre a későbbi, de már megtervezett "sajnálatos események" indoklásához, hogy szétveressék a felhergelt rendőrökkel a mezei utcán tartózkodók pofáját!
Pontos információim vannak arról, hogy az "ostrom" alatt a környéken tudatosan be nem vetett megfelelő létszámú és felkészültségű rendőri erő volt, akik már a puszta megjelenésükkel véget tudtak volna vetni minden jogellenes cselekménynek!

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 12:16:38

@mgdé: Nem mindenhol csak az idei szilvapálesz mennyisége ám az állandó téma, mint nálatok. :P......................................

Nem mindenki lehet buziaktivista, valakiknek dolgozniuk is kell ebben a kurva országban! Különben is rosszul idézed a példaképedet, mert a Landesmann tetűhintás fütyülős barackról beszélt!

mgdé 2020.11.25. 12:18:14

@Helga Beauty Salon2:

Zemplénben valamiért nem a barack a menő. :D

Eltiltott Vélemény 2020.11.25. 12:22:40

@chrisred: Az elmaradt buznyákfelvonulóké

mgdé 2020.11.25. 12:25:53

@6.Lenin:

"még azt is elárulom"

Szegény Lenyinkebácsi, kiscsillag, nem kell elárulnod semmit, már mindent elárultál, nem tudsz újat mondani. :D

A következtetéseid meg inkább felejtsd el :D , előre jelzetten a vidéki rokonokról volt szó. Akik többsége, de nem mindenki - jéé - szintén VÁROSBAN él, lévén Magyarországon a lakosság többsége a városokban él. Csak Budapesttel ez nem létezhetne. :P

mgdé 2020.11.25. 12:31:15

@Helga Beauty Salon2:

A Landesmann, az valami kóbor ritter? Mint Biberach vagy Németh Sziszi? :P

(Kedves Helgácska, ugyan minek nekem holmi aktivisták, amikor épp tegnap kaptam tőled ajándékba tíz belevaló, keményfarú négus csajt?! :P :D)

mgdé 2020.11.25. 12:38:56

@Helga Beauty Salon2:

"minden jogellenes cselekménynek!"

Tehát, azt mondod, jogellenes volt.

Mit tett hát velük Viktor kormánya? :D Vagy rendőrök megtámadása az már 2 nap alatt elévül?

_atpijkamo_ 2020.11.25. 12:39:42

CNN breaking news: A kardjába dőlve találták dr. Ondó Viktor Mihályt, Abszurdisztán teljhatalmú diktátorát, kezében a kinyomtatott, dossziéba fűzött MNB napi árfolyamokkal, pirossal bekarikázva a 360,96 Ft Euró árfolyamot, alatta macskakaparással: "elkúrtam, nincs más, le kell mondanom".

midnightcoder2 2020.11.25. 12:39:47

@mgdé: "Hidd el, túl jó dolgod van, ha a "Ferkó" lehet nálad személyesen maga a Sátán."
A TV székház már egy másik történet. Az egy füstfüggöny volt, kb. arra volt jó, hogy utána indokolni lehessen az októberi rendõrattackot. Ami igazából szintén csak füstfüggöny volt, arra kellett hogy a hírekben a balhé vigye a prímet, és ne az a tény hogy 56 ötvenedik évfordulóját azok ünneplik, akik anno az orosz beavatkozást kérték. Ez az egész történet csak és kizárólag errõl szólt. De ez igazából lényegtelen.

Fletó igazi bûne az öszödi beszéd volt. Nincs az a demokratikus ország, ahol egy ilyen beszéd után a miniszterelnök kérés vagy felszólítás nélkül nem áll fel azonnal a kormánnyal együtt. Gondolod, hogy ha Merkel, vagy akár Trump elmondott volna egy ilyet és ez kiszávrog, akkor a helyén marad? Nálunk meg Fletó egy vállrándítással elintézte az egészet, az MSZP pedig egy hülyeként állt ki mögötte - aláírva ezzel a saját halálos ítéletét - a "független" média pedig Igazságbeszédnek címezte Fletó beszédét és hugyosforradalmároknak a miniszterelnök elleni jogos tüntetést. Ekkor írta ki Fletó az országot végleg Európából. Orbán az illiberális demokráciával csak kimondta azt, ami már Fletó idején is nyilvánvaló volt.

midnightcoder2 2020.11.25. 12:41:50

@mgdé: Amúgy egyébként nem sátán, csak az elmúlt 30 év második legkártékonyabb politikusa. Az elsõ Antall volt, a harmadik pedig Orbán.

2020.11.25. 12:49:33

@mgdé:
Szegény Gyurcsány annyra jól kormányzott, hogy már a 2006-os dübörgő világgazdasági környezetben is kilenc százalékos államháztartási hiányt produkált.
Hogy lehessen viszonyoítani, nagyjából most is a körül leszb a járvány miatti totális világgazdasági összeomlás alatt.

mgdé 2020.11.25. 12:50:55

@midnightcoder2:

No, végül csak-csak árnyalódik a kép ... :D

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 12:51:41

@mgdé: Tehát, azt mondod, jogellenes volt.-------------------------

Teljes mértékben! Furcsa ugye?

mgdé 2020.11.25. 12:52:01

@Tényelek:

Rajtad kívül ki mondta, hogy Gyurcsány jól kormányzott? Szerintem senki. :D

_atpijkamo_ 2020.11.25. 12:52:49

@midnightcoder2: "Fletó igazi bûne az öszödi beszéd volt."

Egy faszt. Az elkúró egyik bűne az volt, amit tett, amit végül az őszödi beszédben bevallott. A tett a bűn, nem annak a bevallása.

Az elkúró másik bűne a 2006-os választások elcsalása.

A elkúró harmadik, legnagyobb bűne az, hogy nem mondott le

1. a választás előtt, mert elkúrta

2. a választás után, mert elcsalta

3. az őszödi beszéd után, mert a maszop képviselők megtudták

4. a botrány kirobbanásakor

és ezért Ondó Viktor lett az uralkodó, és szétbaszta az országot, szétlopta, elszegényítette, lecsúsztatta az EU sereghajtói közé. Az elkúró nélkül ezt nem tehette volna meg.

Az elkúró negyedig bűne, hogy most trollkodik a DK égisze alatt, szétbaszva az ellenzéket is, bebetonozva a gecit életfogytiglan.

mgdé 2020.11.25. 12:57:58

@Helga Beauty Salon2:

Dehogy furcsa.

Mondtam olyat bármikor is, hogy hülye vagy? Nem hinném.
(Csak azt, hogy időnként egy megveszekedett vadbarom. Így jár, aki felelőtlenül és megalapozatlanul buzizik, meg libsizik. :P)

_atpijkamo_ 2020.11.25. 13:00:51

@Helga Beauty Salon2: "Az "ostrom" csak úgy alakulhatott, hiszen azért voltak ott provokátoraik is gyurcsányéknak"

A Föld meg lapos.

Gyűlölitek a szeretőtöket, az elkúrót, aki elhagyott benneteket, de mégis szerelmesek vagytok bele, mert más, kitalált történetekkel próbáljátok relativizálni a valódi bűneit. Lást fent.

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 13:17:16

@mgdé: Rendőri részről is teljesen jogellenes volt egyébként! :D

Így jár, aki felelőtlenül és megalapozatlanul buzizik, meg libsizik. :P)..........................

Nem is akarok máshogy járni, amúgy mit takar az, hogy "felelőtlenül"?
Ha buzit látok mit csináljak, nevezzem mókuskának? A libsinél szintúgy, sőt, mert a buzi legalább saját kedvére saját érdekkörében teszi amit tesz, de a libsinél az az alap, hogy másokat basztat a hülyeségével! Ebből következik ugyebár a másik felismerésem, ugyanis a "normális" átlagbuzi jól elvan, nem akar házasodni, fel sem vonulgat, pláne nem akar örökbefogadni, tehát a libsik miatt buzizok, ők gerjesztik az ismétlődő baromságokat ezzel kapcsolatban, erre reagálok, magamtól külső okok híján a buzikra ritkán gondolok!

6.Lenin 2020.11.25. 13:20:22

@midnightcoder2:

Szerintem 2006 őszi eseményeivel kifelejt utólag szinte mindenki egy lényeges momentumot.
A Fidesz egy elsöprő választási győzelem előtt állt. (önkormányzati)

Nagy valószínűséggel az ősződi beszéd kiszivárogtatásának ez lehetett a kiváltó oka.
Ezért is nevezik azóta is "igazságbeszédnek", hiszen szoros értelemben véve az is.
Gyurcsány F. a híveinek elmondta, azt, amit mindenki tudott, de eddig soha, senki nem mondta ki, nyíltan. Az elmondásakor nyilván a szándék teljesen más volt.
A vesztésre álló választás megfordítására ajánlotta Ferenc testvérnek az egyik tanácsadója (akit menesztettek is utána), de nem ezt a hatást várták tőle.

A többi már csak sodródás volt az eseményekkel, az is sok hibával. Ferenc testvér megérezte a bukás illatát, és kapkodott.
2008-ra beérett a valóság, 2010-ben véglegesen is. Neki befellegzett jó hosszú időre.

2022-ben sorsdöntő ütközet várható. Még egy orbáni ciklus végleg kilökheti a politikából, vagy neki jó esetben, mint örök szarkeverő cirkuszolhat a parlamentben, szórakoztatva a közönséget. Szerintem ezt nyugaton is nagyon jól tudták/tudják. Neki már csak a szarkeverés maradt. Ő csak itthon jelent valamit, nem sokat.

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 13:23:31

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Gyűlölitek a szeretőtöket, az elkúrót, aki elhagyott benneteket, de mégis szerelmesek vagytok bele, mert más, kitalált történetekkel próbáljátok relativizálni a valódi bűneit......................................

Tudsz olvasni? Azt írom, hogy a tévéostromot még a kibontakozása előtt keményen szét kellett volna baszni! Viszont valakik nem tették, nem engedték!
Mégis kinek az érdeke volt, kinek jött kapóra? Mit relativizálok én??????????

mgdé 2020.11.25. 13:28:29

@Helga Beauty Salon2:

Itt a blogokon bárkit lebuzizol, ha épp olyanod van.
Nem melegeket, s még vélhetőleg nem_vonuló_melegeket is.
Mint ahogy a libsit is - amikor elfogy a merszed, s nem mered nyíltan :P - időnként zsidózás - ami meg ... - céljából használod.

A való életben nem tudom hogy teszel, lehet, hogy ott e tekintetekben normális vagy. :PPP

_atpijkamo_ 2020.11.25. 13:29:27

@Helga Beauty Salon2: "valakik nem tették, nem engedték!"

Persze. A Föld meg lapos.

Az elkúró bűneit próbálod relativizálni. Nem volt befolyása az eseményekre. Nem is akart, nem is tudott volna. Egyedül annyi, hogy engedte, hogy a Görényi azonosító nélkül küldje a rendőröket. Nemtom, erről volt-e egyáltalán tudomása. De ahelyett, hogy keményen megbüntették volna, kitüntették a Görényit.

Néhány szem kilövetése, stb, elhanyagolható ahhoz képest, amit az egész országgal tett az elkúró.

6.Lenin 2020.11.25. 13:36:34

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Nem volt befolyása az eseményekre. "

Ez már szerelem, ha ennyire véded. Az igaz, hogy egy gazember, de nem hülye, pláne ennyire. Különösen egy tapasztalt anyóssal a háttérben.

Mi vagy te (nem ki), a védőügyvédje?

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 13:41:17

@6.Lenin: Gyurcsány F. a híveinek elmondta, azt, amit mindenki tudott, de eddig soha, senki nem mondta ki, nyíltan. Az elmondásakor nyilván a szándék teljesen más volt.............

Gyurcsány ezzel próbálta összerázni és munkára fogni értelmes szóval azt a megosztott és csak kavarni képes ostoba csürhét, akik ebben is csak egy lehetőséget láttak meg és elárulták azzal, hogy nyilvánosságra hozták a beszédet, mert természetesen a belső ellenzék munkája volt! Tehát bár a Gyurcsány egy állat, de ott voltak nála bőven nagyobbak is!

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 13:49:56

@mgdé: Le is írtad amit reklamálsz és ezek szerint meg is értetted a motivációt, a szövegkörnyezetből kiderül, hogy az a buzizás nem komoly és egyéb problémáim vannak az adott személlyel! :D

6.Lenin 2020.11.25. 14:00:35

@Helga Beauty Salon2:

Akkor a bizalmatlansági szavazáskor miért szavaztak rá?
Szerintem ma se mer senki Ferenc testvérrel kekeckedni, hiszen komoly adatbázisa lehet mindenkiről. simán lebuktatni öngyilkosság lenne a lebuktatók számára. Őt csak lelőni érdemes, a közvetlen tettestársaival együtt. Az anyóssal, nejjel együtt ismernek minden bevált komcsi módszert.
Nézd meg a mostani eseményeket. Hang és videó szivárogtatás. Mögöttük meg Ferenc testvér.

Szerintem Ősződön Ferenc világosan elmondta, mindenkiről tudok mindent, nektek egy dolgotok van, beállni mögém. a beszéd után semmi sem változott, és senkit nem rúgtak ki.
A levél megjelenésével egyidőben Ferenc is megjelent a médiában. Nyilván tudott a dologról. Fel volt készülve a magyarázatra, csak a következményeit nézték be.

Mellesleg tényleg jó 5letnek tűnt a tábor előtt, de benézték a reakciót.

23-án már meg volt tervezve minden, egy igen aljas szándékkal. Ha sokat ugráltok, el lesztek picsázva, kegyetlenül. A "demokratikus" nyugat mögöttünk van. Nem is csináltak akkor semmit.
Szerintem.

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 14:09:52

@midnightcoder2: Amúgy egyébként nem sátán, csak az elmúlt 30 év második legkártékonyabb politikusa. Az elsõ Antall volt, a harmadik pedig Orbán.................

Na, akkor a nem károsak, sőt kifejezetten jók, Boros, Horn, Bajnai!
Te hülye vagy igaz? :D

_atpijkamo_ 2020.11.25. 16:07:03

Ondó Viktor elvesztette az elsőségért folytatott csatát. Bulgáriában többen halnak meg, és egy csomó ország beért minket halálozásban. A gecinek még a magyarok gyilkolása se sikerül teljes örömére.

Helga Beauty Salon2 2020.11.25. 16:45:01

@6.Lenin: Ez kurvára unalmas, és bunkóság, hogy Mo-on vidéken csak hülyék élnek, a városokban meg csak zsenik..............................

Mert így van! Ha egy debreceni egy pécsi MOL kúton OTP kártyával tankol, akkor Budapesten nő a GDP! Erre csak zsenik képesek! Ők tartják el az egész országot!

6.Lenin 2020.11.25. 17:00:43

@Helga Beauty Salon2:

Akkor én Bp-en valahogy mindig rossz helyeken ismerkedtem a helyiekkel.
Igaz ezt nem panaszként mondom, mert így jártam jobban.

2020.11.25. 18:06:47

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Látom, a csak írok, nem olvasok, liberálbolsevik mentalitása töretlen,..., legalább független :-) , libsi híroldalakat olvasson néha, mármint azt kevés nem propaganda cikket ...,, az elsö tíz hónapban többan szúlettek és kevesebben haltak meg, mint az előző évben,...., na most bömbölhet egész éjszaka bánatában!

Tényelek 2020.11.25. 21:11:05

Én ha nicktolvajt látok, átugrom mindig. Csak a múltkor felbuktam benne, és megütöttem a golyómat.

_atpijkamo_ 2020.11.25. 22:01:28

@Tényelek: "az elsö tíz hónapban többan szúlettek és kevesebben haltak meg, mint az előző évben"

Sajnos csak a szokásos ordas hazugságodat hangoztatod megint, fide$$fasszopó.

"A friss KSH-s adat szerint 27 százalékkal többen haltak meg a 44. héten idén, mint az elmúlt öt évben ilyenkor.

Miután ez gyorsjelentés, a számok utólag még emelkedni is szoktak. Így történt ez a 43. heti adatokkal is, utólag még 55 halálesetet regisztráltak. Már azon a héten is 19 százalékkal többen haltak meg, mint amennyi az előző öt év átlaga erre az időszakra."

444.hu/2020/11/25/sokkal-tobben-haltak-meg-magyarorszagon-oktober-utolso-heteben-mint-az-elmult-evekben-ilyenkor

_atpijkamo_ 2020.11.25. 22:43:46

@Tényelek: "egy igazán jó propagandista pontosan meg tudja jelölni"

De te szerencsére csak egy szar Kubatov propagandista vagy. :))

_atpijkamo_ 2020.11.26. 09:34:05

@Tényelek: "nem tudom van-e ilyen csapat"

Nyugi, mindenki tud a csapatotokról. Egyedül a fide$$ről bizonyosodott be, hogy szervezett trollcsapattal dolgoztat. :))

_atpijkamo_ 2020.11.26. 12:36:26

@Tényelek: Bolseviket én csak fide$$fasszopót látok itt. :))

6.Lenin 2020.11.26. 13:30:59

@Tényelek:

"rövidesen én is továbblépek, ez már régóta nem vitaplatform, inkább egy primitív környezetben üzemelő kocsmához hasonlít, zárás előtt. "

Ez nagyon igaz. Ide már tényleg szinte betegségnek számít, ha ír az ember. Beleértve magamat is.

A szarrakás macskával, vagy klónjaival "vitázni" már pszichiáterért kiállt. Nem egy szellemi kihívás, hanem-ahogy írod is- Egy VI. osztályú külvárosi kocsma részeg, beteg agyú vendégeinek zárás előtti szócsatája, minden értelem/eredmény nélkül.
süti beállítások módosítása