B1 blogcsalád



Megint kivégzett egy újságot a NER

2020. október 15. - nickgrabowszki

Jön majd az ún. szakmaiság, függetlenség, továbbá a tények figyelembevétele. kep_2020-10-15_135550.png

Jogi eszközökkel vagy a közpénzek magánosításának útját folytatódik az Orbán-rezsim eszeveszett térfoglalása. Csak az utóbbi hetekben a Színművészetit, az Indexet, a Libri nevű könyvkiadó és -kereskedő cégcsoportot vagy a komplett egészségügyet vonták az érdekkörükbe.

A legújabb fejlemény szerint a Médiapiac nevű lap esett áldozatául a terjeszkedésnek. A vásárló, egy Boros Bánk Levente nevű NER-stróman és -propagandista egy másik kormányagitkának nyilatkozva nem árulta el (meg se kérdezték tőke), hogy honnan volt pénze az akvizícióra. Azt viszont igen, hogy hogy miért szüksége a NER-nek a Médiapiacra:

Ez a lap lehetőség arra, hogy

független, szakmai értelmezését adjuk

Magyarország és a világ médiapiaca működésének, ez az ars poeticánk. Eddig ugyanis elsősorban a balliberális narratíva érvényesült ebben a kérdésben, akár a hazai kontextust, akár a magyar médiapiac nemzetközi megítélését nézzük. Így például ha Brüsszelben az utóbbi években terítékre került a magyar média témaköre, akkor csak a szakma balliberális szegmense volt jelen, a saját álláspontjával.

Ami egészen magyarul azt jelenti, vettek egy lapot, amit a civilizált világban az asztalra lehet tenni, mint a józan ész ellensúlyát:

azért foglalták el a Médiapiacot, hogy abban le tudják tagadni a médiapiac elfoglalását.

A Boros nevű ember erősen kárhoztatta

  • a fals értelmezéseket,
  • a tények figyelmen kívül hagyását,
  • a szakmaiság megerőszakolását.

Aminek okán azonmód ki is rúgta a Médiapiactól a lap addigi összes munkatársát.

Hogy a régi néven működő vadonatúj lap mennyire lesz "független", azt jól előrejelzi, hogy a Boros a közpénzekből finanszírozott ún. Médianéző Központ igazgatója.

A várható "szakmaiságot" meg nem nem kizárólag az mutatja meg tökéletesen, hogy a politológusi diplomával rendelkező kormányszolga egy éve még a választás napján is holtbiztos volt abban, hogy Karácsony nemcsak ALKALMATLAN, de teljesen esélytelen is, és Tarlós simán nyerni fog.

De az is, hogy az általa vezetett propagandaintézet megpróbálta a média NER általi legyalulását azzal letagadni, hogy nemcsak a Nők Lapját, de még a Kurucinfót is az ún. balliberális oldalhoz sorolta.

Ami nyilván szakmaiság, a helyes értelmezés, a függetlenség és a tények figyelembevételének netovábbja.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3316240176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.10.25. 11:08:57

@cicmen:

A teszt nem véd semmi ellen, csak az adott idő állapotát mutatja. a teszteltek is fertőzhetnek, ha később megfertőződnek.
A tótok meg úgyis lehazudják még a csillagos eget is. Tök mind1, hogy kit, mikor tesztelnek. Tipikus pöcsméregetők.

2020.10.25. 11:10:11

@cicmen:
Az osztrákok még az influenza elleni oltást sem erőltetik a teljes lakosságra, mint mi, mert félnek a civid fertőzés átadásától,..., de a szlovákok bátrak, ötmillió kontaktot erőszakolnak rá a lakosságra egy olyan teszt miatt, aminek az eredményét egy reprezentatív minta kijelölésével 8-10 ezer emberrel is megoldhatnának.

2020.10.25. 11:18:27

@nincs1agy:
Most éppen a liberálbolsevikok rasszizmus elleni korszakát éljük, ezért pontosan kell fogalmazni, ami megfelel az asztali PC szabályainak!
Ebből következően nem Csuti, hanem Csuti Cigány!

2020.10.25. 11:24:01

@cicmen:
100 milliárdot költenek egy fölösleges tesztre, miközben 15 milliárdból megoldhatnák az ingyenes influenza elleni oltást,..., vagy akár mindkettőt is megoldhatnák, ha már két mankóval is odarendelik az embereket, ahogy azt a tegnapi hiradóban láthattuk.

eszti..... 2020.10.25. 11:51:48

@cicmen:

fotelhuszár! tájékozódj!
az eü. kapacitása miatt két hétvége. különben 2x egymás után ajánlják teszteltetni magunkat. INGYENESEN...

eszti..... 2020.10.25. 11:59:33

@Tényelek:

"odarendelik az embereket"
csak ugyanazt mondhatom, tájékozódj! nem kötelező a tesztelés.
ezen a hétvégén a legfertőzöttebb régiókban zajlik. szombat estig 121 518 embert teszteltek, ebből 4 432 minta lett pozitív.

2020.10.25. 12:37:03

@eszti.....:
Tájékozódtam, aki nem megy el, annak kötelező 10 napra karanténba vonulni, nem kap fizetést, táppénzt,.., a munkahelyét nagy valószínűséggel elveszti,.., a napi ellátását főként vidéken, meg sem tudja oldani.
Szóval nem kötelező, de ha nem megy el, akkor éhen döglik,..., libsi szlovák demokrácia.

2020.10.25. 12:52:33

@eszti.....:
Ön arról ír, hogy hány fertőzöttet találtak, aminek semmi jelentősége, ha egyébként nincs tünete én meg azt számolgatom, hogy eddig milyen arányban esett át a társadalom a járványon, mert amíg nincs védőoltás, az ad némi biztonságot, ha már kifelé megyünk a járványból, tehát átlépjük az ötvenszázalékot.
A durván kétszázalékos pozitív eredmény hozza az általam becsűlt arányt Szlovákiában, mi viszont jobban állhatunk /Többen áteshettek rajta! /, mert itt kevesebb tesztet csináltak.

2020.10.25. 12:58:31

@Tényelek: Elírtam, nem kettő, hanem négyszázalék, de ez utóbbival számoltam.

eszti..... 2020.10.25. 13:10:32

@Tényelek:

csúsztatsz, mint mindig.
aki nem akarja teszteltetni magát, az csak betegszabadságra nem mehet a 10 napos karantén alatt. de vehet ki szabadságot vagy megegyezhet a munkáltatóval, home officban dolgozhat.
el lehet menni
- orvoshoz
- a legközelebbi boltba, patikába
- tesztelésre
- kutyát sétáltatni a lakóhelytől 100 m-re
ezek a rendelkezések november 1-től lépnek életben.
különben jelenleg is részleges kijárási tilalom van érvényben.

2020.10.25. 13:23:52

@eszti.....:
Meg dolgozni sem mehet, a szabadságok szerintem már mindenütt kimerültek,..., a munkák kilenctizede nem végezhető homokosofiszban, egy kereskedő, építő, autógyári, stb. munkás nem tudja otthon ellátni a feladatát,..., egy rakás településen nincs bolt,...,
Szóval ez a szokásos szlovák agyműködéses szabad választás, minthogy fel lehet venni más ország állampolgárságát, de le kell mondani a szlovákról.

eszti..... 2020.10.25. 13:41:09

@Tényelek:

"egy rakás településen nincs bolt"

vagyis ebben az esetben mit jelent /az általam használt/ legközelebbi bolt kifejezés?

cicmen 2020.10.25. 13:56:40

@eszti.....: az eü. kapacitása miatt két hétvége. különben 2x egymás után ajánlják teszteltetni magunkat. INGYENESEN...

És aki a második után kapja meg???
Ja, nálam meg ingyenes a beöntés a tótoknak! :P

2020.10.25. 13:59:01

@eszti.....:
Azt, hogy nem elég, hogy elveszti a jövedelemforrását, nagy valószínűséggel több hónapra, de még arra is extra pénz kell, hogy kenyeret vegyen,..., mert ön szerint mit jelent az, ha valakinek nincs pénze, vásárolni se, de még buszjegyet is kell vennie, de ezt megúszhatja, ha "önként" tesztelteti magát?

eszti..... 2020.10.25. 14:06:31

@cicmen:

vigyázz! csak nehogy ezzel is úgy járj, mint a maszkviseléses hisztiddel. addig ágáltál ellene, míg nálatok is bevezették. :)))

eszti..... 2020.10.25. 14:07:36

@Tényelek:

különben nem kellene buszjegyet vennie? :)))

morph on deer 2020.10.25. 14:40:46

@atomic power 1986DucaDuca:

“ Valakinek a kezében kell lennie? ”

Pontosabban fogalmazok, hátha segít: a “nem az ő kezében van” helyett “nincs az ő kezében”!

Nézz körül kicsit, orbánnál minden a totális kontrollról szól, legyen az tankönyv, gyógyszer, vagy pálinka!

Ha meg valami akár csak a legkisebb mértékben is alkalmas lehet a gondolkodásmód befolyásolására, akkor az neki kell, azonnal.

Ezen még az sem változtat, hogy a színházkedvelő közönségnek már meglehetősen kialakult világnézete van, szóval azt feltételezni, hogy pl a Puskás Öcsi mint operett-hős majd ezreket fog a nemzetthy oldalra csábítani, hát minimum baromság, de mindenképpen teljesen téves helyzetértékelésre vall.
Pedig ugye viktorunk ehhez is mennyire ért, ja!

“ Számomra a nagy formátumú színművészek az olyanok, mint pl.: Darvas, Sinkovits, Páger, Ruttkai, Tolnai, Törőcsik, stb.”

Nem tudom tudod-e, hogy a fentiek, Páger kivételével, már mind a háború utáni átkos idők termékei, szóval nem a régi szép horthysta idő kultúráján nevelkedtek... Azaz: nem a színészképzés vagy a színházak esetleges világnézeti befolyásán múlik, hogy kiből válik kiemelkedő színész, vagy akár ember, ha már ott tartunk.

Csak tájékoztatásul: a kultúra sokszínűségét még soha nem lehetett felülről, erőszakkal biztosítani! Az egyedüli módja az, ha a meglévőnél jobbat érdekesebbet, különbet, stb. tudsz ajánlani, semmi más nem működik. Még az sem, ha közben tönkreteszik a “konkurenciát”, lásd a Nemzeti milyen qrvajól megy. Ja, nem...

Na, itt van egy kis pluralista kultúrprogram, hogy ne érezd annyira kirekesztve az igazi nemzetthy művészetet:

youtu.be/vaUbVjewzZo

cicmen 2020.10.25. 14:51:42

@morph on deer: “ Számomra a nagy formátumú színművészek az olyanok, mint pl.: Darvas, Sinkovits, Páger, Ruttkai, Tolnai, Törőcsik, stb.”

Nem tudom tudod-e, hogy a fentiek, Páger kivételével, már mind a háború utáni átkos idők termékei, szóval nem a régi szép horthysta idő kultúráján nevelkedtek... Azaz: nem a színészképzés vagy a színházak esetleges világnézeti befolyásán múlik, hogy kiből válik kiemelkedő színész, vagy akár ember, ha már ott tartunk....................................

A világnézet viszi a szemetét, a tehetség meg tehetség! Sem Sinkovits, sem Darvas nem volt komcsi!
A SZFE-n tanító színész tanárok a szakmában maximum közepes tehetségek voltak, Máté Gábor nem egy nagy szám, előtte a Hegedűs D. nagy párttag volt, utána meg libsi és a Huszti Péter is könnyen felejthető!

morph on deer 2020.10.25. 14:53:51

@Tényelek:
“... ezt megúszhatja, ha "önként" tesztelteti magát?”

Képzeld, ha nálunk lakna, akkor minden további nélkül mehetne vásárolni mondjuk Ukrajnába, meg vissza, - se karantén, se semmi, csak szavazni kell!
Erre az időre a járvány természetesen betartja a tűzszünetet, mert hiszen mi más magyarázhatná ezt a szintű felelőtlenséget, ha nem így lenne, nem?
De jó!

6.Lenin 2020.10.25. 15:06:38

@morph on deer:

Néha átmész nagy bukóba Morphikám.

www.youtube.com/watch?v=upQdBlzew9Q neked ez a "művészet" másnak meg amit te linkeltél, nekem meg teljesen más, és ahányan vagyunk annyiféle művészet létezik.

Szidod Orbánékat, pedig te pont az ellenkezőjét szeretnéd. Rá szeretnétek KÉNYSZERÍTENI másokra azt, amit ti tartotok művészetnek. Olyan művészet NEM létezik, egyedüliként.
Orbánék pedig azt szeretnék, hogy az ország fele is élvezhesse azt, amit ők tartanak művészetnek.
Mi ebben a baj Morphikám?

Nem mindenki kíváncsi Alföldi Robi fasz imádatára, vagy Sárosdi Lilla faszverőtechnikájára.
Legyen ez is, és más is. Pontosan ti vagytok azok, akik Kényszeríteni szeretnétek egy többséget a saját ideológiátokra.
Nem tudod felfogni, hogy esetleg másoknak is van sajátjuk, és ők azt szeretnék?

morph on deer 2020.10.25. 15:06:50

@cicmen:
“ Sem Sinkovits, sem Darvas nem volt komcsi!”

Ki mondott mást szerinted?

Viszont ez is igazolja, hogy talán mégsem az a mérvadó, hogy milyen rendszer idején tanulja valaki a szakmát, ha tehetséges, nem gondolod?

Ezért is tartom orbitális baromságnak, hogy most megint egy szájbalökött kontraszelektált, elvtársias alapon kiválasztott senkik kapnak pozíciókat, gyakorlatilag mindenhol!
Igen, a legrosszabb komcsi időket idézi ez a módszer, amikor a cipőfelsőrész-készítő elvtárs lett a cipőgyár igazgatója, mert ő megbízható elvtárs volt...

Pelikán elvtárs a vidámpark élén, megvan? “A szocialista szellem vasútja”!! :)
Majd meghosszabbítjuk Vásárosnaményig azt is, semmi gond!

6.Lenin 2020.10.25. 15:08:15

@morph on deer:

Az a bukó bunkó akart lenni. Amint látom nem mindig érted magad, mit is akarsz.

2020.10.25. 15:17:22

@eszti.....:
Szerinten, ha van az embernek jövedelme, akkor könnyebb buszjegyet venni, vagy ez Szlovákiában teljesen másként van?

cicmen 2020.10.25. 15:17:42

@morph on deer: Ezért is tartom orbitális baromságnak, hogy most megint egy szájbalökött kontraszelektált, elvtársias alapon kiválasztott senkik kapnak pozíciókat, gyakorlatilag mindenhol!
Igen, a legrosszabb komcsi időket idézi ez a módszer, amikor a cipőfelsőrész-készítő elvtárs lett a cipőgyár igazgatója, mert ő megbízható elvtárs volt...

A cipőfelsőrészes hasonlatod azért sántít, mert jelenleg az SZFE régi felsőrészkészítóit készülnek kivágni és őket védik foggal körömmel az övéik szakmai zseniként beállítva!
Így jelenleg a színművészeti politikailag semlegesnek semmiképpen nem tekinthető, hiszen ripacsék rendszeresen foglalnak állást az ellenzék mellett!

morph on deer 2020.10.25. 15:23:01

@6.Lenin:
“ neked ez a "művészet"

Neked ezt ki mondta, Aljosa?

Én ugyanis nem.
Rosszabb hírem is van: neked fogalmad sincs, hogy én mit tartok jónak, milyen művészethez van bármilyen vagy valamilyen közöm is, de legalább veszed a bátorságot, hogy a saját feltételezései alapján ítélkezz!
Gratulálok!

Mindenesetre amit belinkeltem az a LÉTEZŐ valóság, az orbán kulturális szintje, ahogy azt is tudjuk, hogy Borkaié meg Fekete Pákó!

Ragozhatod nyugodtan, de ezt nem fogod tudni elkenni, bármit is próbálsz cserébe hozzám kötni, mivel te a világon semmit nem tudsz arról, hogy mi az, amit én jó művészetnek tartok.

Szóval nyugodj meg, az orbán-szintű szemét soha NEM LESZ AZONOS a magyar kultúrával, ha beleszakad sem.

2020.10.25. 15:24:17

@morph on deer:
Szerintem ennek fusson neki mégegyszer, mert ennek semmi értelme,.., összefüggést sem lehet találni a két helyzet között, még akkor sem, ha nagyon erőltetjük!

2020.10.25. 15:29:16

@morph on deer:
Karácsonyra gondol, akinek az eü tanácsadója egy ápoló, akinek doktori címet hazudott, hogy tekintélyesebbnek tűnjön vagy a fővárosi cégeknél elhelyezett felügyelőbizottsági tagokra, akik között még nyomokban sincs olyan, aki értene a gazdasághoz, pénzügyekhez?

eszti..... 2020.10.25. 15:31:49

@Tényelek:

osz't mért ne lenne jövedelme? csak te vizionálod, hogy a tesztelés miatt elveszítik a munkájukat.
különben minden település hozzájut az alapélelmiszerhez. ha másképp nem, mozgóbolt segítségével.
lassan véget ér a legfertőzöttebb járások próbatesztelése. a részvétel majdnem 90%.
vagyis az emberek élnek ezzel a lehetőséggel.

2020.10.25. 15:37:06

@morph on deer:
Szerintem az, hogy valaki hol bohóckodik adott esetben egy lazítós estén, nem adja vissza a kulturális igényeit,..., bár, ha abból indulunk ki, hogy az ellenzék prominensei a Kék osztrigába járnak és ezért nekünk a saját pénzünkön néznünk kell a deviáns "művészeti" alkotásokat, akkor értem miért gondolja azt, hogy az a kultúra, ami a kocsmában van.

2020.10.25. 15:45:44

@eszti.....:
Azért nincs jövedelme, mert ha nem megy el, akkor megszűnik a jövedelemforrása, 10 napra biztosan nem kap egy centet sem,.., ha szerencséje van, akkor később nem rúgják ki.
Arról dönthet, hogy vagy elmegy tesztelni, vagy tíz nap fizetésmegvonásban részesül minimum,.., ha az ottani átlagfizetést nézem, akkor az 5-600 eurós büntetés minimum,.., milyen érdekes, hogy a zöme "önként" elmegy.
Ez klasszikus liberálbolsevik diktatúra.

morph on deer 2020.10.25. 16:02:45

@Tényelek:
“ Szerintem az, hogy valaki hol bohóckodik adott esetben egy lazítós estén, nem adja vissza a kulturális igényeit”

Csak nem arra gondolsz, hogy van annyi alkohol, amennyitől orbán és a (ki tudja mire érdemes) művész is kultúremberré válhat?

Szerintem meg igenis tükrözi a kulturális szintet! Tudod, a bolond meg a részeg igazat mond, - ez van.
Mindenesetre engem még soha senki nem látott/hallott magyar nótát óbégatni, soha az életben, nem csak “lazítós estén” nem.
Nyilván más közegben nőttem fel, más a kulturális hátterem.

“bár, ha abból indulunk ki,”

Nincs miért. Én nem más helyett és más nevében mondok véleményt, arról már nem is beszélve, hogy nem ismerős a referencia. Így aztán nincs “miből” sem kiindulni.

morph on deer 2020.10.25. 16:11:07

@cicmen:
“ mert jelenleg az SZFE régi felsőrészkészítóit készülnek kivágni”

Úgy érted, hogy ők sem értenek ahhoz, amilyen pozícióban dolgoznak?
Ki szerint is?
Csak nem az Ukrajnából importált legfőbb magyar nemzetthy művész döntötte ezt el?

Vagy maga a felcsuti géniusz?
Akkor biztosan úgy van, semmi kétség! :D)

6.Lenin 2020.10.25. 16:18:15

@morph on deer:

"Szóval nyugodj meg, az orbán-szintű szemét soha NEM LESZ AZONOS a magyar kultúrával, ha beleszakad sem. "
Te érted is, hogy miket írsz?

Most nyugodtan írhatnám én is , hogy egy mophi-szintű szemét által kultúrának tartott se lesz az EGYEDÜLI magyar kultúra, már csak azért sem, mert az, hogy ki is a magyar, az egy eléggé sokszínű közösséget takar.

Magyar kultúrában része van a keresztény, zsidó és még sok más kultúrának is.

mophi, ne akarj másokra kényszeríteni semmit, ahhoz te néha nagyon bunkó is tudsz lenni, és ez kizár téged abból, hogy érdemes legyen bárkinek is követnie téged.

eszti..... 2020.10.25. 16:32:38

@Tényelek:

Figyelj! Kitehetnél néhány óriásplakátot, hogy átcsábítsd szegény elnyomottakat az iiliberalizmusba.
Ott nem vegzálják őket országos teszteléssel.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.10.25. 16:43:53

Miss Slovakia-döntőssel az oldalán karambolozott a pozsonyi parlament elnöke

csak a nyakcsigolyálya tört
szerencsére a legnemesebb részében nincs csont, de a fognyomok örökre bevésődtek

2020.10.25. 17:02:22

@morph on deer:
Azt értem, hogy ön undorodik a magyarnótától, de a magyaroknak ez a kultúrájuk része,..., na látja, ez a gond a ripacsképzővel is, hogy csak párszázezer ember igényeit akarja kiszolgálni, a magyarokét nem.
Azzal nekem nincs gondom, hogy nem vagyunk egyformák,..., az sem titok, hogy az "igazán műveltek" kultúrája a fekáliában dagonyázás,.., de miért várják el tőlünk, hogy mi is arra a szintre süllyedjünk?

2020.10.25. 17:04:01

@eszti.....:
Jönnek maguktól ezrével.

boborján20 2020.10.25. 17:06:09

@eszti.....: végig olvastam a kommenteket, és arra jutottam, hogy te nyertél.

pedig mecsiár idejében röhögtem a szlovákokon. erre idejutottunk 2020-ra.

ennyike!

atomic power 1986DucaDuca 2020.10.25. 17:13:58

@morph on deer:

"Nézz körül kicsit, orbánnál minden a totális kontrollról szól, legyen az tankönyv, gyógyszer, vagy pálinka!"

Ez annak a helyzetnek a következménye, amit a balliberális oldal teremtett Magyarországon. Itt mindent kritikátlanul átvettek a nyugattól, beleértve a kultúrpolitikát is. A népi-urbánus viták során a magyarságot "lemucsaizták", de mégis rájuk testáltak olyan megoldásokat, amely a fejlett polgársággal rendelkező államokban működhet, de itt még nem.

Az 1994-es parlamenti választások után a liberális kultúrpolitika egyoldalúan valósággal bebetonozta magát a szellemi - kulturális területen. A jobboldallal rokonszenvező értelmiség csak ideig-óráig tudott "labdába rúgni".

Az első Fidez kormány emiatt, és a balliberális médiahatalom miatt bukott meg egy sikeres kormányzás után.

Mindezen szituáció persze formálta a Fidesz további hozzáállását is. Korábban a népi-urbánus vitából ki akart maradni, inkább átengedte a terepet az SZDSZ-nek.
Ez változott meg 2002 után. A Fidesz rájött, hogy győzni és hatalmon maradni nem lehet akkor, ha a szellemi-kulturáli térben és a médiában nincs kellő erővel jelen.

Azonban a balliberális értelmiség napjainkig megőrizte pozícióinak nagy részét, sőt alakítja a kulturális életet.

"Ha meg valami akár csak a legkisebb mértékben is alkalmas lehet a gondolkodásmód befolyásolására, akkor az neki kell, azonnal."

2010 óta nem történt lényegi változás a szellemi-kulturális dominanciában. Nem lehet azt mondani, hogy azonnal.

"Ezen még az sem változtat, hogy a színházkedvelő közönségnek már meglehetősen kialakult világnézete van....."

A 2000-es évek elején ereje teljében lévő liberális megmondó elit ma már önmaga torzója, erkölcsileg, morálisan és etikailag.

Ezért kell frissíteni, új témákat, megközelítéseket alkalmazni. Nem a Schilling féle "innovációra" gondolok!

nincs1agy 2020.10.25. 17:18:52

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Mentségére szolgáljon, hogy teljesen nyíltan randizgatott ilyen-olyan celebekkel évek óta. A csávónak egyébként 10 nőtől van 11 gyereke..:)

nincs1agy 2020.10.25. 17:20:25

@eszti.....:

Sokra mentek az osztrákok a rengeteg teszttel, és Németországban is igencsak elszaladt a fertőzöttek száma.

boborján20 2020.10.25. 17:22:02

@atomic power 1986DucaDuca:

moslék kurvanyádat fityeszpatkány!
és még finom votam, de egyszer szaladni fogsz te is moszkváig szargerincű patkány!

coub.com/stories/4122-fidesz-idogep

eszti..... 2020.10.25. 17:22:43

@boborján20:

na, azért a jelenlegi szlovák kormány is inkább a muppet show-ra hajaz működésileg.
de legalább nem unatkozunk )))))

eszti..... 2020.10.25. 17:28:07

@nincs1agy:

hol nem szaladt el?
a tesztelés arra jó, hogy megtudjuk ki a fertőzött. , nem a járvány megfékezésére szolgál, azt hittem ez mindenkinek nyilvánvaló

cicmen 2020.10.25. 17:42:09

@eszti.....: index.hu/kulfold/2020/10/25/boris_kollar_hazelnok_karambol/ a kocsiban tartózkodott és megsérült a Miss Universe Slovakia szépségverseny egyik szlovákiai döntőse, Miroslava Fabušová, Peter Fabuš jégkorongozó exfelesége.
Boris Kollár jobboldali vállalkozóként és politikusként közismerten nem szokta visszautasítani a nők társaságát. Bár a 2015-ben alapított és a parlamentbe is bejutó pártjának a neve Család vagyunk (Sme rodina), úgy tűnik, a család fogalmát nem kifejezetten konzervatív értelemben definiálja. A sípályákat és rádióadót tulajdonló Boris Kollár pillanatnyilag 11 gyermek apja 10 különböző nőtől, és ami a nőket illeti, mindig szívesen randevúzik a híresebbekkel a nyilvánosság előtt.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Na vére egy vagány tót!

eszti..... 2020.10.25. 17:48:14

@cicmen:

ezt miért nekem? már tegnap este láttam a híradóban. kollár előéletét is ismerem. ez csak nektek újdonság. ))))

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.10.25. 17:51:45

@cicmen: volt 1 másik vagány tót is valami pártelnök vagy mi
az 1 egész kínai falatozót tört össze

2020.10.25. 17:58:09

@eszti.....:
Ez a fajta tesztelés nem jó semmire, azért számít világszenzációnak, ahogy Orbán is mondta, figyelik mi sűl ki belőle és megprobálják kitalálni, hogy mire lehetne mégis használni az eredményeket,.., de most a szlovákokon a világ szeme, mert másutt ilyen pazarlásért elzavarnák őket.
Még csak azt sem lehet megtudni belőle hány fertőzött van, mert maga a teszt csak a fertőzést követően, leghamarabb a harmadik napjától képes kimutatni a fertőzést,..., a hvg honlapján vannak jó leírások a tesztek képességeiről.

eszti..... 2020.10.25. 18:02:32

@Tényelek:

ok! majd szólok a szlovák válságstábnak, hogy olvassanak hvg-t. és persze téged, mint a legfőbb szagértőt. ))))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.25. 18:54:38

@nincs1agy: "Sokra mentek az osztrákok a rengeteg teszttel"

Kivételesen igazad van, fideSSfasszopó.:))

A halálozási adatokban sokkal rosszabbul állunk Ausztriánál. Augusztus 20. és október 22. között 225 osztrák és 743 magyar áldozata volt a járványnak.

444.hu/2020/10/24/barcsak-igaza-lenne-orbannak-hogy-a-jarvanyban-nagyjabol-ausztriaval-vagyunk-egy-szinten

2020.10.25. 19:13:25

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Ezért jó a patkány liberálbolsevik médiát követni, mert számukra nem létezik olyan jó dolog, amiben valami rosszat ne tudnának találni,.., Soros 444 tetűi élen járnak ebben,..., szar lehet azoknak, akik komolyan veszik öket.

boborján20 2020.10.25. 20:02:19

@Tényelek: janigeci, úgy el fogsz takarod innen a picsába, ha bukni fog a csutigecimaffiád, hogy öröm lesz nézni!:))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.25. 20:04:46

@Tényelek: "nem létezik olyan jó dolog"

Figyusz, hazaáruló bolsevik fideSSfasszopó, mi jó neked háromszor annyi magyar halálában?

boborján20 2020.10.25. 20:14:04

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

te jani temetésére milyen virágot hozol? én csalánt vagy sárgarózsát!:))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.25. 20:23:29

@boborján20: :))

Én kólát.

Iszom. Aztán lehugyozom a sírját.

Nehogy már egy hazaáruló miatt károsítsam a természetet. :))

nincs1agy 2020.10.25. 21:23:31

@eszti.....: De hát nem az volt a szöveg, hogy nálunk azért szaladt el a járvány, mert nem tesztel a Zorbány? Látod, az osztrákoknál meg a cseheknél is elszaladt. A cseheknek küldtünk 150 lélegeztetőgépet.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.25. 21:26:11

@nincs1agy: "az osztrákoknál"

A halálozási adatokban sokkal rosszabbul állunk Ausztriánál. Augusztus 20. és október 22. között 225 osztrák és 743 magyar áldozata volt a járványnak.

444.hu/2020/10/24/barcsak-igaza-lenne-orbannak-hogy-a-jarvanyban-nagyjabol-ausztriaval-vagyunk-egy-szinten

eszti..... 2020.10.25. 21:40:59

@nincs1agy:

nem kell elmagyaráznod, mi volt a "szöveg" tavasszal. itt voltam, olvastam, emlékszem.
köszönetet vársz? Babis már megtette.

nincs1agy 2020.10.25. 21:58:35

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Nincs két azonos fázisú fertőzést hullám, valamint az egészségtelen életmódból következő alapbetegséggel bíró koronás is több nálunk százalékosan, amelyből több halálozás következik.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 00:13:47

@nincs1agy: "fázisú fertőzést hullám"

Igen, mivel a magyargyűlölő geci csak minimálisat enged tesztelni, nagy léptekben hagyjuk le Ausztriát.

"több nálunk százalékosan"

Aha, a magyarok 3x betegebbek az osztrákoknál, persze. Akkor ez egy olyan mutató, amiben hatalmasat zuhantunk a geci 10 éves uralkodása alatt.

cicmen 2020.10.26. 09:15:21

boborján202020.10.25. 20:14:04
@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

te jani temetésére milyen virágot hozol? én csalánt vagy sárgarózsát!:))
VÁLASZ ERRE

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel2020.10.25. 20:23:29
@boborján20: :))

Én kólát.

Iszom. Aztán lehugyozom a sírját.

Nehogy már egy hazaáruló miatt károsítsam a természetet. :))

ÍME KÉT ELLENZÉKI "ELME" JELLEGZETES DIALÓGUSA! EHHEZ NEM KELL KOMMENTÁR, MERT ÖNMAGÁÉRT BESZÉL!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 09:15:48

a miniszterelnök csapata úgy kezdte az évet, hogy szinte a teljes első kerete koronavírusos lett. Így a csapat, ami neve ellenére jórészt magyar szinten drága külföldi légiósokból áll, kénytelen volt a B és C játékosaival kiállni - vagyis azokkal a magyar fiatalokkal, akik miatt elvileg létrehozták az egészet. Ehhez képes az első négy bajnokijukból hármat megnyertek. Aztán elkezdték visszatenni a csapatba az időközben felgyógyuló zsoldosaikat, azóta az eredmény 3-ból 3 vereség, 1 lőtt góllal és 8 kapottal.

foci.444.hu/2020/10/26/a-puskas-akademia-edzojenek-leolvadt-az-agya-veresegtol-es-megmondta-az-oszintet-arrol-hogy-a-magyar-fiatalok-helyett-jatszatott-kulfoldi-zsoldosok-miatt-allnak-igy

Van a gecinek kisvasútja, gombfoci csapata, órás csecsemő, olyan kövér, hogy nemsokára maga szüli meg az unokáját. :))

6.Lenin 2020.10.26. 09:29:00

@cicmen:

És, ha egy ez a (két) primitív bunkó?

nincs1agy 2020.10.26. 10:17:00

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Az volt a szöveg, hogy nyugaton a sok teszteléssel majd jól visszaszorítják a járványt. Hát, nem jött be..

2020.10.26. 10:17:52

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Arra gondol, hogy ebben az évben több ezerrel kevesebb ember halt meg , mint a tavalyi év első kilenc hónapjában és ez a rossz járványkezelés miatt van?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 10:19:30

@Tényelek: @nincs1agy: "Az volt a szöveg, hogy nyugaton a sok teszteléssel majd jól visszaszorítják a járványt"

Hülye szövegeitek vannak. :))

A teszteléssel lehet csökkenteni a járványt, az osztrákoknak fényesen sikerült, harmada náluk a halálozás.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 10:22:22

@Tényelek: "ebben az évben több ezerrel kevesebb ember halt meg , mint a tavalyi év első kilenc hónapjában"

Az azért van, mert tavasszal leállt az ország. Ha nem mennek az emberek autóval, autóbalesetben se halhatnak meg. Ilyen egyszerű. :))

Egyébként a távolságtartással, maszkviseléssel, kézmosással más betegségek terjedése is akadályozható. Pl. idén elmaradt az influenzajárvány a déli féltekén. Persze, köszönjék a geci gazdádnak, mi? :))

2020.10.26. 10:25:16

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
És ennek ellenére náluk ebben az évben többen haltak meg, mint tavaly,..., más kritériumok szerint számolják a covid áldozatokat.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 10:28:02

@Tényelek: Talán mert nem állította le az osztrák geci az országot. :))

Oppardon, az osztrákoknál nem gecinek hívják a miniszterelnököt, mert az övék igazi. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 10:33:55

@Tényelek: Akkor számolj tovább, fideSSfasszopó. :))

@Kubatov anyád picsája: Kűggyé má rendes trollokat, ezek negatívnak hiszik a koronavírus halálozási statisztikáját. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 10:35:17

@Tényelek: "jobban örülnének Orbánnak"

Oké, megdumáltuk. Vihetik. :))

nincs1agy 2020.10.26. 10:46:13

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Aberrált szexuális szokásaid senkit sem érdekelnek.
A rengeteg teszttel nem sikerült megállítani a járvány exponeciális növekedését nyugaton, hiába vergődést..:)

nincs1agy 2020.10.26. 10:49:11

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Fogd már fel, hogy a magasabb halálozás az egészségtelen hazai életmódból következő nagyobb számú alapbetegséggel függ össze..

6.Lenin 2020.10.26. 10:52:42

Már elég régen olvasom ezt a mára már szinte szarrá vált blogot, és egyet sehogy nem értek.
Itt van ez a seggarc, ritka egy bunkó (semmi önálló gondolat, csak a ballib szennylapokból idézget). Miért etetik egyesek őt? Vagy tulajdonképpen ők is azon az oldalon állnak, és így azt a látszatot keltik, mintha itt valóban értelmes szakmai vita zajlana?

Pedig a seggarc hozzászólásait olvasva egyértelmű, hogy ez a bunkó egy rendkívül primitív, rosszindulatú valami (nem valaki, mert az túlzás lenne, ha embernek számítanánk). Minden igyekezete , hogy rossz közhangulatot próbálna teremteni , bár kétlem, hogy pont ebből a posztból tájékozódnának az értelmes emberek tömegei.

Azt nem kétlem, hogy a hasonló bunkóknak kiváló tápanyagot szolgáltat, de azokat meggyőzni bármi másról, lehetetlenség lenne amúgy is.
Hiszen Ferenc testvér a legaljasabb 1én Mo-on, mégis van egy elég szép tábora. A többi marhának is, de ez már inább genetikai kérdés.

Nem veszik észre néhányan, ha komolyan válaszolnak ennek a seggarcnak, akkor azt a látszatot keltik, hogy ez egy komolyan is vehető valami?
Pedig ő csak egy aljas kis féreg. Így is kellene itt kezelni.
Szerintem.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 11:08:40

@nincs1agy: "Aberrált szexuális szokásaid senkit sem érdekelnek."

Mint fideSSfaszopónak, a heteroszexualitásom neked aberrált. :))

Örülök, hogy nem érdekel, magánügynek tartom. :))

"teszttel nem sikerült megállítani a járvány exponeciális növekedését nyugaton"

Senki se mondott olyat, hogy meg lehetne állítani. Csökkenteni lehet a terjedést, laposítani az exponenciális görbét, csökkenteni a halálozást, ahogy ezt Ausztria fényesen bizonyította: harmad annyi a halálozás Ausztriában, mint a segg Ondó Viktor uralma alatt, aki tiltja a tesztelést, mert félreérti, azt hiszi, antitestekre tesztel.

444.hu/2020/10/24/barcsak-igaza-lenne-orbannak-hogy-a-jarvanyban-nagyjabol-ausztriaval-vagyunk-egy-szinten

nincs1agy 2020.10.26. 12:00:28

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Akkor miért fantáziálsz faszerdőről? Ismét elárultad magadat..:)
Képes vagy felfogni, hogy az itthoni magasabb covid halálozás a lakosság egészségtelen életmódjából következő alapbetegségek nagy számával fūgg össze? Vezetők vagyunk szív-érrendszeri megbetegedésekben, rákban, dohányzásban, alkoholfogyasztásban, magas vérnyomásban, elhízásban, amelyek mind kritikus tényezők a Covid lefolyásával kapcsolatban.
Nyugaton pedig a rengeteg teszt ellenére sem sikerült elkerülni a járvány felpörgését, holott erről szövegeltek hónapok óta.
A vírus elterjedtségét pedig a szennyvízből is nagy pontossággal lehet becsülni..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 12:07:23

@nincs1agy: "faszerdőről"

Te rohangálsz benne, nem én. :))

De mondhatnám a medvés-vadászos példát, de annak a poénja is szexuális, nektek, buziknak offenzív lehet. :))

"a lakosság egészségtelen életmódjából következő alapbetegségek"

Erről is Soros György patrióta tehet, nem a geci gazdád, mi? :))

Egyébként nem, az osztrákoknál nem vagyunk 3x betegebbek, mégis már most is 3x-os a halálozás. Próbálj más kifogást találni. Laposföld hívőként foghatnád a kemtrélre. :))

morph on deer 2020.10.26. 12:37:51

@nincs1agy:
“ Az volt a szöveg,”

Nálunk meg az, hogy “aki pedig megbetegszik, azt meggyógyítjuk.”
Ez se jött be.
Ma 48 új hiányzó van
:((

nincs1agy 2020.10.26. 17:08:59

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Te fantáziálsz ilyenekről, nem én. Ez a legszebb álmod te kis szodomita? :)

Hiába vergődsz, köztudott, hogy az egészségtelen életmódból származó betegségek, illetve túlsúly növelik a halálozás kockázatát a covid-19 fertőzés esetén. Márpedig Magyarország sajnos élenjáró mindezekben, és nem tegnap óta.

nincs1agy 2020.10.26. 17:10:49

@morph on deer: Az volt a dumátok, hogy bezzeg a nyugati bácsik jó sokat tesztelnek és így el lehet különíteni a fertőzötteket, és majd jól megállítják a járvány drasztikus terjedését. Hát, nem jött be. Németországban, Ausztriába és Csehországban is igencsak elszaladt a Covid fertőzések száma..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 17:19:55

@nincs1agy: "megállítják a járvány drasztikus terjedését"

Igen, a drasztikust megállították. Ausztriában pl. harmad annyian halnak meg.

444.hu/2020/10/24/barcsak-igaza-lenne-orbannak-hogy-a-jarvanyban-nagyjabol-ausztriaval-vagyunk-egy-szinten

De neked nem a gecit kéne ekézni. Találj ki valami más hazugságot, hogy imádottadat fényezhesd. Mondjuk fényezd azzal, hogy milyen jó a magyar E-Ü. helyzete. :))

mgdé 2020.10.26. 18:23:58

@nincs1agy:

Nos, nem:
régen minden jobb volt, lásd Major Tamás sovány volt, Vidnyánszky meg nem az.

S most már hiába kapálódzol oly kétségbeesetten, ezt is elbuktad, mer' elb@ctátok,
s bizony Viktor tehet erről is. :P

nincs1agy 2020.10.26. 21:12:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Fogd már fel te szerencsétlen, hogy a halálozásszámot számos más tényező befolyásolja. Pl. ez egészségtelen életmódból következő alapbetegségek elterjedtsége is.
Akkor jött be volna a rengeteg tesztelés, hogyha nem emelkednének exponenciálisan a fertőzési adatok nyugaton:

www.portfolio.hu/gazdasag/20201015/merkel-figyelmeztet-robbanasszeruen-indult-be-nemetorszagban-a-koronavirus-452938

"Már nem csupán fenyegető veszély, hanem tény, hogy robbanásszerűen, exponenciálisan növekedik az új típusú koronavírussal fertőzöttek száma Németországban - jelentette ki Angela Merkel kancellár szerda este Berlinben. "

Szóval nem jött be a dumátok, mint már oly sokszor..:))

nincs1agy 2020.10.26. 21:15:12

@mgdé:

Sikerült már felfogni az időszámításunk előtt évek számozása és az időszámításunk utáni évek számozása közötti különbséget, kedves nincs1itt? Vagy úgy is mondhatnám hogy nincs1í..:)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 21:22:29

@nincs1agy: "a halálozásszámot számos más tényező befolyásolja"

Ahogy mindenhol máshol is.

Viszont a tesztelés tiltásával a geci gazdád 3x annyi halálesetet generált, mint amit Ausztriában tapasztaltak.

Szóval fényesen bejött a tesztelés az osztrákoknak. Jó nekik. Sajnos nekünk miniszterelnök helyett csak Ondó Viktor jutott.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.26. 21:23:55

@nincs1agy: "évek számozása"

Mi az, mér ez is problémát okoz neked? Alsótagozatos tananyag. :))

atomic power 1986DucaDuca 2020.10.26. 21:35:20

@A segg:

Viszont a tesztelés tiltásával a.............gazdád 3x annyi halálesetet generált, mint amit Ausztriában tapasztaltak.

Global coronavirus death toll could be 60% higher than reported.

www.ft.com/content/6bd88b7d-3386-4543-b2e9-0d5c6fac846c

mgdé 2020.10.26. 22:05:10

@nincs1agy:

Mint már megírtam, kedves kis tinitrollteki, amellett, hogy erkölcsileg kissé ingoványosnak bizonyultál, még annál is lényegesen hülyébb vagy, mint amilyennek eddig gondoltalak. :D
Gondolod, ha az én avatáromat loptad volna el, s regeltél volna az enyémre hajazó nicket hozzá, nem küldenélek el - szépen tagoltan, hogy jól értsd -, oda ahová való vagy? :D

Arról meg, hogy Caesar kiknek a támogatásával, hogyan és miért lett az aki - nem pedig csak egy átlagos, meggazdagodásra vágyó szenátorka -, láthatólag fingod nincs, lévén a maximum, ameddig képes vagy eljutni, az a wiki. Nem olyan nagy baj ez, középszerű emberekre is szükség van, végül is a talponállókat is el kell tartaniuk valakiknek, s ott akár olyanokat is találsz, akik, mint a savanyú bort, áhítattal isszák szavaidat. :P

No, további jó lopkodást. :D

nincs1agy 2020.10.27. 21:05:01

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Képes vagy végre felfogni, hogy Magyarország az egyik legegészségtelenebb életmódú ország a világon? Az ebből következő alapbetegségek igencsak kedvezőtlenül befolyásolják a covid halálozási adatokat.

Hiába vergődsz nyugaton elszállt a járvány, ezt Merkel is kénytelen volt elismerni:

www.portfolio.hu/gazdasag/20201015/merkel-figyelmeztet-robbanasszeruen-indult-be-nemetorszagban-a-koronavirus-452938

nincs1agy 2020.10.27. 21:14:45

@mgdé:

1. Nem tudtad megmondani-mert nem találtad a wikipédián-hogy Caesart miért ott ölték meg, ahol. Decimus szerepéről láthatóan ne is hallottál.

2. A saját kérdésedre sem tudtad a választ, mert valszeg a wikin az sem szerepelt, hogy hispániai propraetori tisztsége hozta meg számára a kilábalást az adósságcsapdából.
De még az általam belinkelt cikket sem voltál képes rendesen értelmezni, mivel nem voltál tisztában vele, hogy az időszámítás előtti évszámok esetében a nagyobb évszám korábbi időpontot jelöl, így consuli ideje utáninak gondoltál a buta kis fejeddel olyasmit, ami valójában consuli ideje előtt volt.:)))

így jártál.

www.youtube.com/watch?v=eTCXVugKovo

A szóhasználatoddal pedig elárultad magadat:

mgdé=nincs1itt..:)

nincs1agy 2020.10.27. 21:16:18

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Alsótagozatos tananyag."

Úgy tűnik mgdé libsidióta kollégádat elfelejtették tájékoztatni erről..:)

mgdé 2020.10.27. 23:00:32

@nincs1agy:

"A szóhasználatoddal pedig elárultad magadat" :D

Profilozónak semmiképpen ne menjél, kicsi troll.

Igen, Decimus volt a legjelentősebb összeesküvő, most már teljességgel meggyőztél.
Mindkét Philippinél vívott csatában is Ő főparancsnokolt, totális sikerrel. :P

Kicsit utána nézhetnél végre a Julius família családi kapcsolatainak, s hogy vajh miért hiteleztek neki, az állandóan túlköltekező aranyifjúnak annyian, s kik segítették ki, ha már túl nagy és túl kockázatos volt az anyagi bonyodalom. S miért? Mondjuk azt tudom, hogy az önállóság éppenséggel nem előny a fidelitaszostinitrolltekiképzőkben, így aztán benned sem lehet sok. :P Pontosítsuk: semennyi sincs. Úgyhogy csakis a reményhal miatt kérem ... :P

mgdé 2020.10.27. 23:06:36

@nincs1agy:

"így consuli ideje utáninak gondoltál"

Nem mondod, hogy Galliát még az első konzulsága előtt - jé, több is volt szegénynek ... - meghódította? :DDD

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.27. 23:15:14

@nincs1agy: "Magyarország az egyik legegészségtelenebb életmódú ország a világon?"

Most mit bántod Ondó Viktor gazdádat ezzel? :))

Ne ragadj ki egy mutatót, add hozzá, hogy a geci miatt a legszegényebb, valamint legrosszabb az oktatása és az egészségügye, és akkor kiegyensúlyozottabb lesz az ítéleted. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.27. 23:21:27

@nincs1agy: "nem találtad a wikipédián"

Figyusz, wikipedia huszár. Dicséretes dolog, hogy igyekszel utána nézni, de láthatóan Mgdé klasszissal műveltebb nálad. :))
süti beállítások módosítása