B1 blogcsalád



Orbán közölte, semmit nem tesz a járvány ellen

2020. október 03. - nickgrabowszki

Magyarországon éppen azok félnek a legkevésbé, akiknek a legtöbb okuk lenne rá. or_2.jpg

A Titanic nagy sebességgel tart a jéghegy felé. Az utasok egy része tagadja, hogy lenne ott jéghegy. Mások gyorsítást követelnek, és hogy a zenekar játszon tovább. A kapitány teljesíti a kérésüket.

  • A járvány magyarországi halottainak a száma szombatra elérte a 800-at.
  • A fertőzöttek száma naponta 1000 fölött nő, de ez nem valós adat, mert az egészségügy elérte a tesztelési maximumát.
  • 700-nál többen vannak kórházban koronavírussal, az egészségügyben már katonailag kell átcsoportosítani az orvosokat és ápolókat, mert néhány helyen az összeomlás fenyeget.
  • Egy amerikai járványkutató intézet a rendet extrapolálva 12 ezernél több koronavírusos halottat jósol Magyarországra az idén.

De a Fidesz-kormány nem tesz semmit. Az eddigi intézkedések kimerültek a határellenérzés visszaállításában (de bárkit átengednek, akinek van útlevele, a kormány kocsmák bezárásában 11-kor, és hogy bevezették a lázmérést az ovisoknál.

Orbán ezt azzal indokolta, hogy az emberek döntöttek, az országnak működnie kell. Azaz a kormánypárti szavazók nemzeti konzultációnak nevezett nemreprezentatív hangulatfelméréséből Rogánék azt olvasták ki, hogy a népesség nagyrésze inkább vállalja a kockázatot, mintsem elszenvedjen bármiféle korlátozást. Innen nézve érdemes megismeri, hogy milyen is az 

a közhangulat, amivel nem mer szembemenni a Fidesz. 

Egy reprezentatív közvéleménykutatás szerint árnyaltabb kép. Mondható, hogy a népesség kicsi többsége egyetért a kormány irányával, azaz hogy ne tegyen semmit, legfeljebb 11 helyett már 10-kor zárja be a kocsmákat. De úgy is össze lehet foglalni, hogy a választókorú lakosság kétharmada szorgalmaz érdemi lépéseket.

Pulzus a Napi.hu-n megjelent mérése szerint a felnőtt magyar lakosság

  • 31%-a véli úgy, hogy a kormány által követett irány jó, 
  • 22%-a további intézkedéseket tart szükségesnek,
  • 44% viszont az egész irányt rossznak tartja.
  • 3% a vírus létezését sem hiszi el.

A valóságot totálisan ignoráló vírustagadók átszámolva negyedmillióan vannak. Jellemzően középfokú végzettségűek, és falun élnek. Nekik is van választójoguk.

Az adatokat korcsoport, lakóhely, az iskolázottság és nem szerinti bontásban átnézve feltűnő, hogy a kormány járványkezelési stratégiájának értékelése szinte perfekt módon leképzi a Fidesz-ellenzék törésvonalat.

  • Minél nagyobb településen él valaki, minél képzettebb és minél fiatalabb, annál elégedetlenebb az Orbán-kormány semmitevésével.
  • A falusiak és a kevésbé iskolázottak viszont támogatják a legfeljebb látszatcselekvést.

És ami különösen váratlan, az idősek is, hiába ők a legveszélyeztetettebb népcsoport. Körükben ugyan nem magas a vírustagadók aránya, de

  • 41%-uk szerint elég, amit a kormány eddig csinált (a fiatalabbaknál ez 26-27%);
  • és csak 36% szerint rossz az irány (a fiatalabbaknál ez 47-48%).

Ebből az látszik, hogy

pont azok félnek a legkevésbé, akiknek a legtöbb okuk lenne rá.

Pedig éppen ők azok, akiknek a legkevesebb okuk lenne a munkájuk elvesztésétől tartani, merthogy nyugdíjasok vagy akiknek a legkevesebb gondjuk lenne az iskolák bezárásából, mert a gyerekeik már bőven felnőttek.

A nyugdíjasok, továbbá a falusiak.kisvárosban élők és alacsony iskolázottságúak (aka. Fidesz-szavazók) elvárásainak engedve Orbán szombaton bejelentette, hogy semmiféle érdemi korlátozó lépést nem tervez:

Mindannyian látjuk, hogy a járvány felszálló ágban van, és amíg nincs vakcina, ott is marad.

Hangulatjavító intézkedésként ellenben megemelik az egészségügyi béreket, noha attól sem több orvos és ápoló, se kevesebb fertőzött nem lesz.

A Titanic tartja az irányt, az utasok jól érzik magukat, a zenekar játszik tovább, és már a pezsgőt is ingyen adják.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6916225706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs1agy 2020.10.08. 12:06:18

@mgdé: Ne terelj! Ha elutasítod a vezénylését lehetőségét, a leszakadó régiók lakosságával baszol ki. Tessék választani! Az I. Vh.-s terelésedhez meg annyit, hogyha az USA nem avatkozik be nagyhatalmi ambíciókat dédelgetve, megegyeznek a felek és aztán nincs Hitler meg Holokauszt meg Trianon..

nincs1agy 2020.10.08. 12:09:46

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Kis buta, hülyeségeket küldenek neked a zsorzsicenterből, tudod, mint amikor a 270-és euróról szövegeltél, te ostoba..:)))

alöksz róz 2020.10.08. 12:12:07

@Tényelek: papám, pár kattintással bárki leellenőrizheti :-)

alöksz róz 2020.10.08. 12:13:31

@Tényelek: már ő se tudja, annyi nicken ír...

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.08. 12:19:56

@nincs1agy: "270-és euróról"

Tényeg nincs 1 agy??? Tudod mikor volt 270 Ft az Euró? Mikor a gazdád uralomra került. Azóta levitte 360-ig. Vergődik is miatta naponta, alig tudja arogán lefogni, nehogy lemondjon. :))

alöksz róz 2020.10.08. 12:43:14

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "A fideSS baszik ki az emberekkel, nem tartozom hozzájuk." - na, végre te is belátod, hogy nem tartozol az emberekhez.

gyurcsány csetbotja öntudatra ébredt
döbbenet hol tart a technikai fejlődés

alöksz róz 2020.10.08. 12:46:33

mondjuk intelligenciának még a legnagyobb jóindulattal se lehet nevezni, de legalább mesterséges

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.08. 12:47:03

@alöksz róz: "gyurcsány csetbotja öntudatra ébredt"

Akkor már ketten vagyunk ezzel a felismeréssel. Én régóta mondom, hogy a 6.Troll egy kibaszott csetrobot. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.08. 12:48:46

@alöksz róz: "mondjuk intelligenciának még a legnagyobb jóindulattal se lehet nevezni, de legalább mesterséges"

Ezzel is egyet kell értenem. A 6.Trollnál nincs idiótább fideSSfasszopó, még te se, pedig erős a mezőny. :))

2020.10.08. 12:52:55

@alöksz róz:
Ezért kérrtem, hogy ezt tegye meg,.., a Lidl kírta, hogy 268.000 a bér,...., a szakdolgozók közül lámpával talál csak olyat, aki ennél kevesebbet keres,..., a táblázat a szakképzettség nélküli betedhordókkal, segédápolókkal, műtőssegédekkel nyit..., ha már megszületett a felismerés, akkor kattintson!

2020.10.08. 12:55:38

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
és Gyurcsány alatt volt 316 is, ahhoz képest most a válság közepén jól állunk.

2020.10.08. 13:01:14

@Tényelek: az kimaradt, hogy 230 ról sikerűlt feltornázni 316 ra.

6.Lenin 2020.10.08. 13:13:20

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Talán, mert rájöttem mekkora seggfej vagy? Te nem érted, hogy soxor mit is írsz: Néha egy hozzászóláson belül is ellentmondasz saját magadnak is.
Ez ennyire zavar?

alöksz róz 2020.10.08. 13:19:04

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: látod, innen lehetett tudni, hogy csetbot vagy.
nincs egy önálló gondolatod se.

alöksz róz 2020.10.08. 13:38:23

@Tényelek: mondjuk a c és d "kategória" még ez alatt lesz novembertől is.
de belátom, tévedtem.
ma már nem a lidlibe éri meg elmenni dolgozniuk.
hanem az aldiba.
ott 323.000 a kezdőbér. a kiemelt üzletekben meg 355.000, ez még a szuperül kereső diplomás ápolóénál is több.

2020.10.08. 14:23:24

@alöksz róz:
Most is tévedett, mert az országban az egyetlen nagy cég az Aldi, ahol nem lehet teljesértékű nyugdíjjogosultságot szerezni, ugyanis a vezetőket kivéve a dolgozók maximum 35 órában vannak foglalkoztatva, a teljeshez, meg 36 óra kellene,.., arra tippelek, hogy az ott dolgozók zöme majd csak az évek számolásánál fog örjöngeni,.., szerintem annyi plusz pénzert, amit a cég ennek a trükknek a prifitjából odalök, nem érdemes lemondani a szolgálati idő feléről.

2020.10.08. 14:43:32

@alöksz róz:
Most látom, hogy ön azt hiszi, hogy a magyar egé@Tényelek: zségügyben olyan kis csitri csajok dolgoznak nagytöbbségben, akik most kezdtek,.., ha így lenne, akkor minden fickó kórházba akarna keülni,.., az eü szakdolgozók munkában töltött átlaga jelenleg 26 év, ott érdemes keresgélni, ha a valós fizetéseket akarja tudni,.., egy rakás kórházban már olyan idős ápolók dolgoznak, hogy ők maguk is kezelésre szorulnak.
A szakápolók az E osztálytól vannak besorolva, némelyik munkaköre D.

2020.10.08. 14:46:44

@Tényelek: Tök érdekes szövegbevitel,.., de odafigyeléssel érthető :-)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.08. 14:59:29

@Tényelek: "Gyurcsány alatt volt 316 is"

És olyan ügyes volt, hogy onnan visszahozta 270-re? Megmondalak Kubatovnak, hogy az elkúrót fényezed, és nem fogsz kapni fizetést. :))

mgdé 2020.10.08. 15:01:30

@Tényelek:

Pontosan milyen földrajztudóshoz?
Mint gróf Teleki Pál már réges-rég, még a múlt évezredben tisztességgel meghaltam, ezt azért tudhatnád.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.08. 15:01:41

@alöksz róz: "nincs egy önálló gondolatod se."

Miért ilyen elhasznált paneleket pufogtatsz? Nincs egy önálló gondolatod se? :))

mgdé 2020.10.08. 15:07:40

@Tényelek:

A terelés az saját szokásod :D , lásd:
Feri nem a főnököm, nem is volt, nem is lesz, ahhoz nem elég okos,
ellenben nem azt kérdeztem, hogy Feri miért nem lépte ezt meg a 4-5 éves bohóckodása alatt,
hanem azt, hogy a nagy politikus jelenleg regnáló kormányfő miért nem lépte ezt meg a már több mint 10 éve folyamatos kormányzása alatt?

Leszel szíves eleve kudarcra ítéltetett terelési próbálkozásaid helyett ERRE válaszolni? :P

mgdé 2020.10.08. 15:19:35

@nincs1agy:

Nem kellett volna elkezdeni.

Az Usa csak kihasználta a felkínált lehetőséget,
lecsapta a számára feldobott magas labdát.
Amit ti feldobtatok.

Az I.vh. felelősségének legnagyobb cupákja ugyanis az önhitt, elvakult, más rovására nyerészkedni akaró német-francia-orosz-osztrák-magyar-szerb-román-és_stb. kardcsörtetőké, legyen az politikus, nagytőkés, katonatiszt, bértollnok, egyházi felkent, vagy Barabást kiáltó, meggárgyult tömeg.
Azaz, éppenséggel pont a tiétek ...

alöksz róz 2020.10.08. 15:41:39

@Tényelek: kamuzol megint :D
1. az aldiban nemcsak részmunkaidős állások vannak. 2. aki régebb óta ott dolgozik, ugyanúgy többet keres a kezdő bérnél, ahogy az egészségügyi dolgozók. két 10 éve ott dolgozót összehasonlítva az aldisok a diplomás ápolóknál is jobban keresnek, papám, még ha a novemberi béremelést beleszámoljuk, akkor is.

alöksz róz 2020.10.08. 15:57:19

@Tényelek: "egy rakás kórházban már olyan idős ápolók dolgoznak, hogy ők maguk is kezelésre szorulnak" - ez elég szégyen, nem? de hát nem csoda, a fiatalok elmentek dolgozni a lidlibe meg az aldiba.

2020.10.08. 16:43:15

@alöksz róz:
A vezetőkön és a központi raktárban dolgozókon kívűl mindenki maximum 35 órában dolgozik, ez utóbbiról gondolják sokan, hogy teljes állás, nem az.. ,,..., most jött el az egyik ismerősünk két hónap után, amikor feltűt neki, hogy levonják tőle az eü hozzájárulást,..., szerintem n~zzen utána, felelőtlenül ne ajánlgassa a c~get a barátainak,.., itt ebben környezetben mégcsak értem,...
Németországban Aldiként, az osztrákoknál Hofferként ugyanezt csinálják.

2020.10.08. 16:54:06

@alöksz róz:
Eleve be sem mennek a suliba, inkább tanulnak más szakmát vagy már kint kezdenek szakmán belül.
Egyébként meg rengeteget fejlődtünk, mert harminc éve még közel hússzor annyit kerestek az osztrák eü sök, most két, két és félszeresét,.., ha sikrül bevezetni az eu minima lbért, akkor meg pár év alatt kiegyenlítődik, úgy le fogják nyomni a nyugati béreket.

2020.10.08. 17:26:19

@mgdé
Ha valóban nem látja, akkor szellemileg nagyon visszamaradtt,..,
, mivel kifejezetten kérte felvilágosítom, magamtól nem tenném, nem szeretek alázni másokat..
2010-óta nagyon jelentős béremelések voltak az egészségügyben, olyan szintű, amire előtte nem volt példa,..., az egészségügy rákfenéje a dokiknál van, ezért egy mostani szintű fejlesztést egyik kormány sem tudott volna meglépni, mert úgyabbúl jártak volna, mint az akadémia Rákosimentesítésével vagy most a ripacsképző átalakításával,.., ki kellett várni, hogy ezt a kamara kérje ésclecsapni a lehetőségetre,..., ezt tették most.
Ha nem kérhetnek pénzt a dokik azért, hogy életben maradjon a páciens, ahogy ezt az iszlám állam katonái is tették, az az egész rendszer megváltoztatására alkalmas, még az sincs kizárva, hogy a kórházakban ezentúl gyógyítani is fognak,.., nemcsak az időt töltik a kezeléssel, ami vagy kell vagy nem, ki nem szarja le, a kapacitást ki kell tölteni, az sem baj ha olyanokkal, akiknek nincs rá szüksége, míg a valódi betegek e miatt elpatkolnak.

alöksz róz 2020.10.08. 18:44:41

@Tényelek: nekem hiába hantázol :-) a kórházi ápolói vagy az aldis dolgozói munka közül biztos hogy az utóbbit ajánlanám mindenkinek.

mgdé 2020.10.08. 22:59:44

@Tényelek:

"akadémia Rákosimentesítésével" :D

Helyette bevonultak a derék villányi vörösek.

No meg, szintén ingyenpénzfelvevő Palko végre kedvére, ill. Viktor és súgói kedvére dirigálhat a fejlesztési pénzek fölött.

No, trollkodj nyugodtan tovább, de a terelés helyett - az eléggé gyengére sikeredett - keress valami talán eredményesebb, új eszközkészletet.

mgdé 2020.10.08. 23:03:01

@Tényelek:

"még az sincs kizárva, hogy a kórházakban ezentúl gyógyítani is fognak"

Bizony, már túl sok időt vett el tőlük a fideszhozsannázás, meg a káslermosdatás, másra nem maradt, ezen változtatni kell! :D

2020.10.09. 00:13:43

@alöksz róz:
Az szerintem magánügye, kérdés, hogy már tudja, mellé teszi-e azt az információt, hogy a nyugdíjnak jó r~sze elszáll és az eü hozzájárulást is fizetni kell havonta, ha meg van vállalkozása is van, akkor az nem másod, hanem főállásnak minősül, a hozzátartozó fizetési kötelezettséggel együtt. Az az ön felelőssége, hogy ajánlja-e az ismerőseinek, hogy menjenek egy olyan helyre dolgozni, ahol negyven év munkaviszonnyal húsz év szolgálati időt szerezhet.
Mondjuk én azt szoktam javasolni, hogy tanuljanak,..., de az meg az én dolgom.

Azt viszont nem bánnám, ha megjelölné pontosan, hogy milyen mezei állásokat hirdet az Aldi, ha már sokadszorra, tapló, durung módon lekamuzózott, a primitív tárgyi tudásával,..,

2020.10.09. 00:20:25

@mgdé:
Az elmúlt évtizedekben az akadémiai kutatások öncélúak voltak, a zömének meg semmilyen társadalmi haszna nem volt,..., érdekes, hogy ilyen rövid idő alatt, amióta átalakították a rendszert, egy rakás eredmény van,..., pl. l~éegeztetőgép, covid gyógyszer, kutatás,..., ezek sokkal hasznosabbak, mint azt kutatni húsz évig, hogy mennyi a kutyaszar liberális tartalma.

mgdé 2020.10.09. 02:21:29

@Tényelek:

"egy rakás eredmény"

Nem mondod, hogy eddig nem létezett lélegeztetőgép, s most hirtelenjében kellett kitalálni?

(Pedig én azt hittem, most épp a könyvégetést, jaj, bocsánat, rosszul mondtam, a könyvnyomtatást találjuk fel.)

alöksz róz 2020.10.09. 11:58:28

@Tényelek: még ebben a megsértődős hsz-ben is kamuzol :D
de mi a fasznak kell ezt, kamuzni meg hasraütésre tök fals adatokat beírni, azt nem értem.

das.hu/jogi-esetek-es-hirek/reszmunkaido-%C3%A9s-nyugdijjogosultsag/
"A szolgálati időt nem kell arányosan csökkenteni kizárólag azért, mert teljes munkaidő helyett részmunkaidőben történt a foglalkoztatás. Ennek a nyugdíj összegének kiszámítása kapcsán van jelentősége. Ennek értelmében, tehát ha valaki 20 éven át részmunkaidőben dolgozik, úgy azt 20 éves, öregségi nyugdíjra jogosító szolgálati időként kell figyelembe venni."
www.jogado.hu/nyugdij-reszmunkaido-eseten-duplan-rosszul-jarhat/
"a részmunkaidőben eltöltött munkaviszony nyugdíjjogosultság szempontjából nem arányosítható."
"A nyugdíjra jogosultság szempontjából lényegtelen, hogy a munkavállaló a 20 éves szolgálati idejét rész- vagy teljes munkaidőben töltötte"

milyen primitív tárgyi tudása van a valóságnak, mi? :DD

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.09. 12:29:11

@alöksz róz: "kamuzni meg hasraütésre tök fals adatokat beírni, azt nem értem."

Minden fideSSfasszopó ezt csinálja. Laposföldhívők, a valóság nem érdekli őket. :))

6.Lenin 2020.10.09. 13:12:25

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Köcsög, a cége attól még működhet. Béres J. is meghalt, de még gyártják a nevén lévő cseppeket.
A cégének a nyeresége meg illetheti a jogutódokat, örökösöket.

2020.10.09. 14:31:51

@alöksz róz:
Ön viszont nem kamuzik soha, libernyákként ott árt, ahol tud, szándékosan hazudozik.
Az Aldiról volt szó, ahol az önállítása szerint nem részmunkaidős, hanem teljes állások vannak, ahová az ápolóknak kellene menni,..., az Aldi honlapján csak részmunkadiős állásokat hirdetnek
,.., hol van az ön állítása?!
A részmunkaidős fizetésekből egy jó kupac összeget le kell vonni, pl. eü hozzájárulást,.., nem a munkáltatótr, hanem az egyénit,....., ami marad, az bőven nem éri el a minimálbért sem, a szakmunkásbérminimumot meg nem is közelíti,.., pontosabban ez most éppen annyi pár hónapja, mert értelmes ember nem ment már hozzájuk,.., januártól meglátjuk mi lesz.
Egy részmunkaidősnek az állása alapján nincs biztosítási jogviszonya, ahhoz is 36 órás munkaviszony kell.
A tevékenysége alapján, ön sík hülye mindenhez csak a felsőbrendűségi komplexusa tartja kongásban a fejét, néha goglizik csak mivel nem képes felfogni, amit olvas, ezért csak vagy-vagy alapon sikerül megtalálnia a jó választ,..., most sem sikerült.

alöksz róz 2020.10.09. 15:02:55

@Tényelek: ne bosszants már, papám, hát már tényleg ott tartasz, hogy összevissza hazudozol :D

a bérekről és a nyugdíjjogosultságról már megmutattam, hogy hazudtál. nézzük a többit.

1. nem azt mondtam, hogy csak teljes munkaidős állások vannak, hanem h nemcsak részmunkaidős állások vannak.
2. szerinted csak részmunkaidős állások vannak. tessék, nemcsak azok vannak: https://karrier.aldi.hu/nc/allashirdetesek?type=0&tx_aldijobslist_pi1[selection][areaOfActivities]=8&tx_aldijobslist_pi1[selection][channel]=1&tx_aldijobslist_pi1[selection][distance]=0&tx_aldijobslist_pi1[selection][location]=0&tx_aldijobslist_pi1[selection][searchwords]=

3. "A biztosítást önmagában az keletkezteti, hogy alkalmazásban áll valaki, ezért a biztosításuk független attól, hogy a foglalkoztatás teljes (napi nyolc órában) vagy részmunkaidőben történik."
www.neak.gov.hu/felso_menu/lakossagnak/ellatas_magyarorszagon/jogosultsag_az_ellatasra/az_egsszsegbiztositas_szolgaltatasaira_jogosultak/biztositottak_penzbeli_es_egeszsegugyi_ellatasra/biztositottak.html#1.%20az%20alkalmazottk%C3%A9nt%20dolgoz%C3%B3k

4. ha fizetni kéne (de nem kell), akkor mennyit kéne, hogy a minimálbér alatt legyen, 170 ezret? nem. tehát mégez is hazugság.

milyen egy síkhülye felsőbbrendűségi komplexusos már ez a valóság, nem? :DD

alöksz róz 2020.10.09. 15:06:51

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "a valóság nem érdekli őket" - élmény ezt pont tőled olvasni :DDD

mgdé 2020.10.09. 17:21:42

@6.Lenin:

Ha meghalt, az már nem az ő cége.
Ha gondolod, olvass el egy cégkivonatot. Aztán vitatkozz tovább a joggal.

Ha esetleg arra gondolsz, hogy ő alapította, s szerinted az számít, és kész, nos, akkor talán visszaadhatnátok a Lézerjanó neve által fémjelzett brilliáns vétel-eladás másnapján igazán érthetetlenül elhunyt Komáromi András volt cégét és szoftverét is. :P

6.Lenin 2020.10.09. 17:36:53

@mgdé:

Na, itt egy másik köcsög. Itt nem az az érdekes, hogy kinek a nevén van jelenleg, hanem kié a nyereség, ami a polgármester úr garantál.
Mondjuk valamilyen párt is részesül, vagy ki tudja ki/kik. Pontosan ezért nehezen bizonyíthatóak az ilyen ügyek. Kivéve, ha hozzád hasonló seggfejekre bíznák.

6.Lenin 2020.10.09. 17:56:58

@mgdé:

Talán még annyit, ha egy öntelt köcsög minden áron szeretne visszavágni a lelkébe kúrásért, az elvakult igyekezet rossz tanácsadó. Pláne, ha a lélekbe kúrót szórakoztatja a dolog, ha már az öntelt köcsög ezt mindenképpen ki szeretné provokálni. És a lélekbe kúrót nem vezérli semmiféle irigység. Amennyiben a köcsög óhajtja, hát megkapja.
Ennyi.

mgdé 2020.10.09. 18:41:10

@6.Lenin:

"valamilyen párt is részesül, vagy ki tudja ki/kik"

Csak nem a - nem ők alapította - Kaya Ibrahim és Joszif Tot tulajdonolta cégekről beszélsz a "valamilyen párt is részesül" bölcsességeddel? :P Hiába az eurodolláros nyugdíj bizony jótékony hatással van a bölcsességre. Legalábbis az átutalás megérkezte napján a kocsmai ingyenkört élvező helyi törzsközönség szakavatott bólogatása és a szilvától bepárásodott szemű véleménye szerint. Ugye, Lenyinkebácsi? :P

mgdé 2020.10.09. 18:49:01

@6.Lenin:

Miután Morzsié az asszony, éjszakai felriadós nedves álmaidban valakit már-már szinte kúrsz,
vagy mit akar ez jelenteni, kedves pattanásos kamaszbácsika? De ha már, akkor miért is nem egy nőről álmodsz, kedves, erkölcsileg ezek szerint ugyan kissé ingoványos, nemzetthy trollocskabácsi?
Hát senki nincs abban a tornyos kis falucskádban, aki jóra, no meg az asszonyokhoz és pinákhoz némi értésre taníthatna? :D

6.Lenin 2020.10.09. 18:56:45

@mgdé:

Te tényleg egy nagy köcsög vagy.
Nem ugrott be, hogy a második hozzászólásom miért is íródott?

Akkor most leírom érthetően: Nagyon meguntam az erőlködésedet, hogy visszavágj.
Utálom az öntelt köcsögöket, és hogy ellenőrizzem valóban az, belegyalogolok a lelkébe. Várom a visszaigazolást. Te szállítottad, most már tök érdektelen vagy számomra, kár tovább erőlködni. Ezt is csak azért írom, mert majdnem megsajnáltalak.

Mellesleg hol írtam, hogy CSAK bizonyos cégekre gondoltam? Köcsög, ezt a világon mindenhol, minden oldalon így oldják meg. Te meg itt ibrahimozol, balfasz.

mgdé 2020.10.09. 20:26:59

@6.Lenin:

Ja, ja, ahogy mondod, a te migránsod az megbízható, jó migráns, csencselt tőkét is hoz be, munkát is ad, hisz ő megbízható, jó kis kiürítettcég_zálogházas. Szóval te éj mint éj a jó Ibrahimról álmodozol ... :D Mik nem derülnek ki! :DDD

A "lelkébe". :D Látom, megvolt a napi feles adag a fináncnemlátta kisüsti vegyesből ma is. :DDD

nincs1agy 2020.10.09. 22:39:07

@mgdé: Az megvan, hogy az emberiség története konfliktusok története, és nem genderbaromságaitok története?
1914 előtt is voltak háborúk, aztán voltak békék. Így lett volna ez 1918 után is.A megegyezés felé haladt az egész konfliktus, mert nem bírtak egymással a felek.Csakhogy az amerikaiak több ezer kilométer távolságból beleütötték az orrukat,, abortálva a tisztességes békeszerződés lehetőségét Az USA belépésével egy olyan diktátumot kényszerítettek a németekre, amiről már akkor megmondta egy magas rangú katonatiszt, hogy ez nem béke, hanem egy húsz évre szóló tűzszünet.
Nem sokat hibázott. Az eredmény rövid távon számos magyar ajkú ember külhonba szakadása, hosszabb távon pedig Hitler hatalomra jutása, 6 millió zsidó kiirtása lett.
"Mindössze" ennyibe került, hogy az USA beteljesíthesse világhatalmi ambícióit.

white999 2020.10.10. 12:29:52

@Tényelek: Kormányváltáskor 2010. 04.10. 1 euro 260 forint átlagban. Most 356. Az kb 30% és 100 forint. Hogy aránylik a a 2006. 04.10 1 euro 266 ft Gyurcsány kormány kezdete, amiből lett 260.
Kérdés hogy aránylik a kettő egymáshoz illetve ha mondjuk emelkedett 10%-ot a fizetésed akkor mondjuk egy autót hogyan vettél jobb áron, akkor vagy a patás alatt.
Vagy ha 30%-ot emelkedett a fizetésed akkor a patásnál akkor mennyivel jártál jobban? Dollárról ne is beszéljünk mert ott még tragikusabb a helyzet.
Tények makacs dolgok de legalább nem kell vele előjönni ha nincs igazunk.

mgdé 2020.10.10. 13:25:50

@nincs1agy:

"1914 előtt is voltak háborúk"

Voltak. Meg emberevés is, meg rabszolgaság is, meg emberáldozat is, meg 'istenkirályok' is, meg csonkítás is, meg inkvizíció is.

No meg ostoba/önös érdekű uszítók is.

Oly szép volt, sírjuk hát vissza ...
-> Csak nem Birca egyetlen hű eszmei követőjéhez van szerencsém? :D

(A genderbaromságokról szóló sirámokhoz meg más partnert keress, kedves trollocska, semelyik oldali baromságotok nem érdekel. Ha meg szimpla terelés akart volna lenni, hát bebuktad.)

2020.10.10. 13:46:58

@white999:
Ha 2006-tól volt Gyurcsány miniszterelnök, akkor hazudott az Öszödi beszédben, amikor azt mondta, hogy majd beledöglöttem abba, hogy az elmúlt két évben úgy tettem, mintha kormányoztam volna,..., mondjuk utána még három évig ugyanazt csinálta, mégsem döglött bele
..,?!
Akkor ön szerint, az hogy a liberálbolsevikok államcsődbe vezették az országot 2010-re, mint kilencvenre is,.., semmilyen befolyással nem volt a forint árfolyamára,.., azt a Zorbánék idézték elő?

2020.10.10. 13:56:56

@mgdé:
Nem tudom feltűnt-e, de most ~ppen egy olyan járvány van, mivel még nem találkoztunk,.., ehhez nem ártott egy kicsit átalakítani az eddig használt gépeket,.., remélem ön majd a régire kerül, hogy érezze a különbséget?!
Esetleg a két újonnan kifejlesztett gyógyszer is jól jöhet,..., ne felejtsen el szólni, hogy az szart sem ér, nem kéri!

white999 2020.10.10. 14:10:51

@Tényelek: 2002.04.10. 1 euro 242 forint. A tények makacs dolgok. Akkor a kedvedért még az előző szoci kormányt is ide vettem. Ne égesd magad tovább. Tehát még egyszer 8 év szoci alatt 242-ről 260 ra. az 18 forint. Attól még hogy vágyálmaid vannak a google és mnb középárfolyam mást mutat. A fidesz hívők már csak ilyenek mindenben okosak csak egy alternatív valóságban.

alöksz róz 2020.10.10. 14:47:12

@white999: 100%-kal emelkedtek a bérek, nem 10-30%-kal. tehát most sokkal jobban jár, mint akkor, ez egyértelmű.

2020.10.10. 14:57:48

@white999:
Akkor ö n szerint a 316 forintos árfolyam 2009-re csak elírás vagy a gátlástalan lopás miatt üres államkasszát jutalmazta vele a pénzvilág?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 16:17:42

@Tényelek: "a 316 forintos árfolyam"

Visszasírod az elkúrót, fideSSfasszopó? :))

Ugye milyen jó lenne most 316 forintos Euró árfolyam. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 16:21:32

@alöksz róz: "100%-kal emelkedtek a bérek"

Féknyúz, fideSSfasszopó. :))

A forint esett hatalmasat, a legmagasabb az infláció, a legnagyobb a gazdaság visszaesése, a legszegényebb az ország, a legmagasabb az ÁFA...

A pedagógus béremelés például elenyészett, mert a pótlékokat elvette a geci gazdád. Legfeljebb azt nyerték a pedagógusok, hogy ha nem túlóráznak, akkor is ugyanannyit visznek haza.

2020.10.10. 16:23:38

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Bebaszna, sokkal jobb lenne nekem az 1000 forintos árfolyam!

2020.10.10. 16:26:51

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
A legmagasabb inflációval kapcsolatba arra gondol, hogy két évben defláció volt, négy évben meg jóval 3% alatt,...,, liberálbolsiék egy év alatt hoztak ekkora inflációt, az igen megcsináltuk lendülettel?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 17:09:46

@Tényelek: "3% alatt"

A németeknél meg negatív volt. Nem nagy dicsőség a geci gazdádnak plusz 3% infláció.

De nem Ádám-Éva koráról beszélek. Most van 4% fölött az infláció, sehol se ilyen magas.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 17:10:37

@Tényelek: "jobb lenne nekem az 1000 forintos árfolyam"

Megint az elkúrót, fényezed, fideSSfasszopó. Nem kapsz Kubatovtól fizetést. :))

white999 2020.10.10. 17:47:38

@Tényelek: www.mnbkozeparfolyam.hu/arfolyam-2010-04.html
Vitatkozz az mnb vel.
Amúgy nem a kilengéseket figyelem, mert akkor az Orbán kormányra 370-et kellett volna írnom és év végére meg 400 jósolnak. Persze igazad van akkor legyen Gyurcsány szar, mert 266 ról felvitte 316 az kb 10% és 40 forint. Akkor Orbán mennyire kúrta el a 30%-val?
Vagy ezen kritérium alapján Bajnai a király aki meg levitte. Hülye vagy sajnos és olyanba állsz bele ami megnyerhetetlen. Gyurcsány elkúrta de ezt pont nem az árfolyammal kellene bemutatnod, mert abban a patásod is szar sőt szarabb.

2020.10.10. 17:49:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
A defláció azt jelenti, hogy az infláció a negatív tartományban, van..., mondjuk a németeknél a munkanélküliség is jobb, mint a miénk, háromszor annyi, ezért akarják migrikkel feltőlteni a létszámot.

white999 2020.10.10. 17:51:39

@Tényelek: Miután a statisztikai hivatal elég érdekesen számolja az inflációt kis bűvészkedéssel még az is kihozható hogy negatív legyen. Miközben az zemberek (érted zemberek akikre szokott a patás hivatkozni) úgy értékelik, hogy 10% feletti. Miért? Mert az ő fogyasztói kosarukban az élelmiszer ami 10% feletti nagyobb mértékben szerepel, mint az adrián egy luxus jachtozás ára ami nem változott. Előtte is ingyen volt és idén is.

2020.10.10. 17:52:42

@white999:
Leszarom az árfolyamot, minél rosszabb, annál jobb,.., ön kapszkodott bele,.., peig a fizetésekkel kapcsolatban az infláció számít, nem az árfolyam.

white999 2020.10.10. 18:19:48

@alöksz róz: Kié emelkedett 100%-al? Mármint a politikusokon kívül természetesen. Tanár? Szociális munkás? Könyvtáros? És hogyan? Hivatalosan emelkedett de például elvették a kis fizetés miatti pótlékot és gyakorlatilag nulla lett az emelkedés. Ami tökéletesen alkalmas agyhalottak kondicionálásra, hogy lám hogy fejlődik a fizetés.
Tudom az értelmi képességedet már meghaladja de ha van infláció és forint romlás is akkor lökd már ide, hogy mennyi emelkedésnél vagy pontosan ott mint 10 éve.
Segítek az inflációt általában 2-3%-al haladta meg az átlag fizetések alakulása. Ez dicséretes. Kis szépséghiba, hogy ebben nem szerepelnek az 5 fő alatti vállalkozások. Tudod ezek ahol csak minimálbért hajlandók fizetni a dolgozónak vagy még annyit se. Ami nyilván rontaná a statisztikát és erre jön rá a 30%-os pénzromlás. És ekkor még mindig átlag fizetésről és nem mediánról beszélünk ami igazán mutatná, hogy mi a helyzet. Már ha tudnád, hogy mit jelent a medián kifejezés ebben az esetben.

white999 2020.10.10. 18:25:25

@Tényelek: Észak-Koreában igen de egy olyan országban ahol import terméket vásárol az ember talán csak számít a forint romlás. Mondjuk igazad van öles léptekkel haladunk Észak-Korea felé. Van már fényességes csillagunk is. Elég nyilvánvalóan nem azonos a fogyasztói kosarunk, mondjuk egy német fogyasztó kosarával. Lakhatás például kifejezetten röhejesen van elszámolva. Kint nem egy havi keresetet kell fizetni albérletre.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 18:42:15

@Tényelek: "Leszarom az árfolyamot, minél rosszabb, annál jobb"

Igen, a fideSSes hazaárulóknak annál jobb, minél rosszabb a magyaroknak.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 18:43:58

@white999: "az adrián egy luxus jachtozás ára ami nem változott. Előtte is ingyen volt és idén is."

:))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.10. 18:44:56

356,82 Ft az Euró. Mészaros Viktor szerint a kormány A L K A L M A T L A N .

mgdé 2020.10.11. 01:24:26

@Tényelek:

Kedves trollbácsika!

1. Az átalakították és a feltalálták a lélegeztetőgépet között komoly jelentésbeli különbség van. Maradjunk abban, hogy eddig is volt lélegeztetőgép. :P
2. Amíg nem volt Covid, bajosan alakíthatták át Covid kompatibilissé amit szerinted kell, azaz ezt nehéz lenne az előző akadémiai rendszer számlájára alkalmatlansági "bizonyítékként" felírni. De azért próbálkozz nyugodtan, lesz itt olyan hívő lélek aki - mivel mindenáron hinni akar - hát hinni fog ...

alöksz róz 2020.10.11. 01:53:30

@mgdé: figyelj oda, el ne felejts nicket váltani megint :D

white999 2020.10.11. 10:58:08

@Tényelek: Nem aggódom. Gyurcsány szimplán hülye volt, a patás meg felvonultatja a nacionalizmus, fasizmus összes ismérvét a hatalomtechnikájában. Tehát Észak-Korea fényességes csillagának hazai megtestesítője.

mgdé 2020.10.11. 11:04:44

@alöksz róz:

Rózsika, kedves tinitrolltekink, úgy tűnik te egyre szenilisebb vagy, Tényelek te vagy,
tudod, álom, két macska, ráadásul a mongolokat is megvertük Muhinál. :P

boborján20 2020.10.11. 11:17:18

@mgdé: ne báncsd janit! ő az átlag fityeszjobbágy, egy szerencsétlen gerinctelen pondró!

mind ilyen:)))

mgdé 2020.10.11. 11:23:45

@Tényelek:

Ha ez az ön álomvilágában így van, akkor Palkovics akadémikus úr helyében azonnal lemondanék, s kiplakátolnám a fészbukra, hogy nagyon szégyellem, hogy én, a Palkovics, akadémikus voltam, s tudatos semmittevő, s ezért még jó sok pénzt is felvettem :P , vezeklésül karthauzi barát leszek egy floridai női öregek otthonában.
Ez utóbbit nyugodt szívvel ajánlhatom akár önnek is, kedves és oly szorgalmas propagandista úr. :P

mgdé 2020.10.11. 11:37:54

@boborján20:

Rózsika kicsit okosabb az átlaguknál, -29, egyszer beírt már egy sakkblogba is. :D

(Egyébként nem egyformák, Ménárd atya, Dickon, Szergej Szergejevics, meg még egy-kettő azért messze Lenyinbátyóka és tsai fölöttiek voltak. El is tűntek, a sokhangú de egyszólamú mesedélután könnyebben irányítható, s az esetleges szakmai vélemények amúgy is csak felesleges zajok. Még valaki véletlenül le merné írni, hogy don Simicska bizony fideszes volt, vagy hogy Tompika nem is informatikai zseni. :D)

boborján20 2020.10.11. 11:49:49

@mgdé: mondasz valamit degenera:)))

ja és aszt olvastad, hogy megint nyertünk?!

hvg.hu/kkv/20201011_Tallai_Gyozott_a_palinkaszabadsagharc

mgdé 2020.10.11. 12:21:05

@boborján20:

2,5 dl/nap. Ez csak rugalmas elszakadás.

Ennyi csak a belpesti horpadtmellű romkocsmafilozófusoknak elég, rendes dolgozó ember joga az napi 1l - de még a jóravaló antialkoholistáknál is min. 7 dl -, plusz még amit a vendégei megisznak. Csak-csak kilátszik ám, hol is fekszik az a fránya Parlament, s kik, miféle népnyúzók is ülnek benne. :D

alöksz róz 2020.10.11. 12:58:18

@mgdé: persze persze, mindegyik is én vagyok. ebből már nem mászol ki, scatman. te csak arra figyelj, hogy a nickváltást el ne baszd megint.
a szövegedre nem is kell, az úgyis a szar és a fos között ingadozik az összes nickeden. ilyen bamba legyen valaki h ilyen pancser módon lebuktassa magát... :D

és még sakkban is simán elvernélek. nem lennél ellenfél, gondolom abban is olyan ravasz vagy mint itt :D

alöksz róz 2020.10.11. 13:00:37

@boborján20: arról beszélj inkább, kinek szurkolsz a mai választáson, te messze földön híres filoszemita :-)

boborján20 2020.10.11. 13:22:35

@alöksz róz: én heller ágnes iránymutatása szerint drukkolok;)

egyébként, pl. bajcsy-zsilinszky endréről hallottá má?

mgdé 2020.10.11. 13:55:38

@alöksz róz:

Soknickes Sanyi, erre a sakkpartira nagy összegben inkább ne fogadj. Vagy ha igen, ne magadra.

Már rég nem előny, sőt és sőt, az a plusz pár év a javadra, már rég lefelé ballagsz. :D

S ha már Boborján megkérdezett Bajcsyról: és a Ságváriról hallottál-e? :P

alöksz róz 2020.10.11. 14:30:24

@mgdé: sokat számít a sakkban a rutin, azt aláírom, már megtapasztaltam. de elég sokat nyomtam az utóbbi időben ahhoz, hogy nyugodtan kijelenthesem: ilyen butákat mint te, bármikor megverek, tata, még ha 50-60 évet gyakoroltál, akkor is :-)

mgdé 2020.10.11. 14:36:58

@alöksz róz:

Az kevés lesz, hogy elkezdted gyakorolni a fekvőtámaszokat.

Tudás is kellene ahhoz, kedves Rózsika.
Az meg hárpi mesteredtől ehhez nem jön, sportban ő inkább a nyugdíjasokzebránrugdosásában van otthon.

Szólj úgy további 50 év sokat nyomás után, akkor talán-talán már lesz esélyed ... ;)

No, kezdheted is a gyakorlást!

boborján20 2020.10.11. 14:44:48

@alöksz róz: felkiáltó jelet kellett volna raknod a végére, kicsi csira:)))

miért is terelek?

alöksz róz 2020.10.11. 14:47:01

@mgdé: ellened már van belőle bőven elég, tata...
írni is sokat gyakoroltál, mégse megy :-)

alöksz róz 2020.10.11. 14:52:03

@boborján20: az legyen a legkevesebb.
!!!
filoszemitaként egy antiszemitát támogatni, az milyen? ezt "bírom" bennetek, ezt a totális elvtelenséget :DD

boborján20 2020.10.11. 15:50:54

@alöksz róz: te könyvdarálós köcsög, ezen mi az anyádat nem értesz?:)))

"én heller ágnes iránymutatása szerint drukkolok;)"

u.i.: neked ki a totális elvhű? csak nem a csutigeci? vagyki, hülyegyerek?

mgdé 2020.10.11. 23:02:41

@alöksz róz:

Ha majd elérted :D sakkban az OB I.-es szintet, szólj. Addig meg inkább szerényebben, kedves kis Soknickes Sanya. :)

alöksz róz 2020.10.11. 23:09:05

@mgdé: muhaha. messziről jött ember azt mond, amit akar...

mgdé 2020.10.11. 23:12:59

@boborján20:

Hát a nagy alöksz róz, ki más? És senki, de senki más. :D

mgdé 2020.10.11. 23:16:01

@alöksz róz:

:DDD Rózsika, a te világod igen-igen kicsi. Akár sajnálhatnálak is, ha lenne rá időm. :P

alöksz róz 2020.10.11. 23:33:13

@mgdé: elmegy az időd a sok nickedre, mi? :D
mennyi energiát beleraksz, és mégis képes vagy pancser módon lebukni és elbaszni az egész munkát, hihetetlen sok eszed van...

mgdé 2020.10.12. 01:06:16

@alöksz róz:

No, mesélj, okoska Rózsika, hol és mit olvastál félre? :D

(Ha egyedül nem megy, kérj segítséget főtinitrollteki Soknickes Sanyától. :P)
süti beállítások módosítása