B1 blogcsalád



Családvédelmi akcióterv: mitől kell megvédeni a családokat?

2020. szeptember 28. - kkerenyi

Például attól, hogy agyonnyomja őket az állami apparátusimage-1_aspx.jpeg

Október elsejétől Novák Katalin család- és ifjúságügyi államtitkár tárca nélküli miniszterként folytathatja a munkát. Máris azt ígéri, hogy hamarosan új családvédelmi programmal áll elő. Nem nagy meglepetés, hogy a családpolitikát is áthatja a kormányzati háborús retorika: a “családtámogatás” kifejezés valószínűleg túl barátságosan hangzana, muszáj azt sugallni, hogy a tündéri, aranyfürtös, kék szemű babákat és a róluk gondoskodó szülőket valamiféle lesben álló rettenet fenyegeti, amitől csak egy hősies miniszter óvhatja meg őket.

Félreértés ne essék: korszerű családpolitikára nagyon is szükség lenne. Ez azonban jóval összetettebb és hosszabb távú terveket igényelne, mint hogy pénzt ígérünk mindenkinek, aki hajlandó szülni, és minden házasságkötést úgy ünneplünk, mintha ez lenne az egyetlen módja a családalapításnak. A vadonatúj állampolgárok létrehozása után az életben tartásuk is épp olyan fontos lenne, mint a születési statisztikák feltornázása. Ehhez pedig a jó minőségű és mindenki számára elérhető egészségügyi ellátás ugyanúgy hozzátartozik, mint egy gyerekközpontú oktatási rendszer működtetése vagy a gyermekvédelem korszerűsítése. Ilyesmiről szó sem esett eddig: az eddig elhintett információmorzsák alapján gazdasági csomag várható új hitelekkel és a lakáspiac felpörgetésével. A helyzet most úgy áll, hogy a családok valóban védelemre szorulnak, de egészen más miatt, mint ahogy azt a hatalmon lévők vélik vagy sugallják.

De akkor mitől kell megóvni őket?

Attól, hogy teljesen eladósodjanak

A kedvezményesen felvehető hitelek csodálatosan hangzanak mindaddig, amíg vissza nem kell fizetni őket. A most születő gyerekek egy része húsz-huszonöt év múlva úgy kezdi meg a felnőtt életet, hogy a szülei addig nem törlesztett adósságait is megkapja életkezdő útravalóként. Addigra persze már valaki más lesz a családok ügyeiért felelős miniszter, legyen ez majd az ő gondja!

Attól, hogy ne tekintsék őket családnak

A jelenlegi kormány családpolitikai rendszere a házasságban élő, többgyermekes szülők támogatását tűzte ki céljául. Mintha a gyerekét egyedül nevelő szülő, vagy a gyerek nélkül egy háztartásban élő több generáció, a nagyszülők által nevelt unokák, a gyermektelen élettársak nem számítanának egy családnak. Arról, hogy kinek milyen neműnek vagy világnézetűnek illene lennie ahhoz, hogy megfeleljen az elvárt követelményeknek, most inkább ne is ejtsünk szót.

shutterstock_108189845-3-390x285.jpg

Attól, hogy bizonyos életkor elérése után a családtagok ne számítsanak embernek

A jelenlegi családpolitika szerint a legértékesebbek a gyerekek, utánuk jönnek a gyermekek létrehozására képes és hajlandó fiatal felnőttek, negyvenéves korig. És aztán következnek a többiek, akik persze vannak, de minek is. Az, hogy a középkorú korosztály tartja el az előbbi kettőt, valamint mindazokat, akik az őket kisemmiző jogszabályokat kitalálják és érvényesítik, figyelemre sem méltó apróság.

Attól, hogy küzdeniük kelljen azért, amihez joguk van

A gyerekeknek joguk van olyan oktatásban részesülni, amit a szüleik megfelelőnek gondolnak a számukra. Joguk van jó minőségű orvosi ellátásra akkor is, ha nincs sok pénzük. Joguk van családban élni anélkül, hogy tíz óra igazolatlan iskolai hiányzás után védelembe vételi eljárást kezdeményezzenek a szüleik ellen. Ezekhez nem kell semmilyen új akcióterv, egyszerűen csak az érvényben lévő törvények betartása. A tapasztalat azt mutatja, hogy ezek az alapvető dolgok sem működnek zökkenőmentesen.

Attól, hogy megbélyegezzék őket a döntéseik miatt

A frissen kinevezett, családügyekért felelős miniszter a közösségi oldalán örömmel hirdette egy-két nappal ezelőtt, hogy még el sem kezdte a munkát, máris milyen csodálatos eredmények mutatkoznak, hiszen a születések és a házasságkötések száma nőtt, a válások és az abortuszok száma pedig csökkent a korábbiakhoz képest 2020 első félévében. Csak, hogy tisztán lássunk: ha úgy döntesz, hogy házasságban élsz, és gyerekeket nevelsz, az jó. Ha úgy döntesz, hogy élsz a jogaiddal, és bármilyen okból - amihez egyébként senkinek semmi köze nincsen, miért - , elválsz, vagy nem szülsz meg egy gyereket, akkor tudd, hol a helyed a többiekhez képest!

Szükség lenne rá, hogy megvédjük a családokat. A családpolitikától, és attól, hogy akaratuk ellenére eszközként szolgáljanak a hatalom kezében.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3216216774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Miklós János 2020.09.28. 09:25:26

Buzimesekönyvektől is meg kéne védeni.

Első.

chrisred 2020.09.28. 09:44:51

Nem nagyon vettem észre, hogy akár a gyerekek, akár a gyerekeket nevelő családok különösebben értékesek lennének a rezsim számára. Csak statisztikai adatnak jók.

"És aztán következnek a többiek, akik persze vannak, de minek is."

A kisnyugdíjasok például azért vannak, hogy pár Erzsébet utalvánnyal meg lehessen venni a szavazatukat, meg a közmunkások is. Ha a kisgyerekes családokat elartó munkavállalók utcára kerülnek, három hónap után az állam számára nem létezővé válnak, de jövőre a a közmunkabér emelkedni fog, hiszen választás előtti év lesz.

nincs1agy 2020.09.28. 10:17:12

Mi van lippschikék? Nem sikerült a mohácsi áttörés? :)
Nektek Mohács kell(ett volna) ? :))

T.Jani 2020.09.28. 11:18:10

A családok védelme az első a hazug rohadék fasiszták szerint !!
De akkor miért nem emelik a családi pótlékot vagy miért csak 10 ezer forint jár még mindig 1 gyerek után, a megkeresett pénzünkből, miközben az elmúlt 10 évben az árak azért rendesen felmentek??

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.28. 11:31:09

Hajajj, előbb kuláztam, és aztán bement utánam a főni, és szerintem érezte.

nincs1agy 2020.09.28. 11:46:02

@T.Jani: Miért, miért te zseni? A cigók miatt.Miattuk csak az adókedvezmények módszere jöhet szóba..

2020.09.28. 12:03:34

@nincs1agy:
Karcagon viszont majdnem sikerült nekik 90% alá nyomni a Fideszt, .. , szóval nem szabad lebecsülni a magyarellenes, buzi és migri simogató propagandájuk erejét!

nincs1agy 2020.09.28. 12:07:52

@Tényelek: Már csak a kis házi nácikájukban bízhatnak Szerencsen..:)

2020.09.28. 12:59:30

@nincs1agy:
Valójában semmi nem jött be a magyargyűlölő patkányoknak a hétvégén, Erdélyben is hiába kampányólt Fegyőr a magyarok ellen, 20 év után még Marosvásárhelyt is visszaszerezték ,..., Fegyőr napokig fog sírni Gyurcsány vállán,..., de majd csak kitalálnak valami új nemzetromboló programot, biztosan nem fogják feladni.

nincs1agy 2020.09.28. 14:16:24

@Tényelek: Valamint Szászrégenben is magyar lett a polgármester. Libsibukta ott is..:)

FCUK 2020.09.28. 14:21:05

A HAZAI ELLENZÉKTŐL, NA ATTÓL KELL A CSALÁDOKAT (IS) MEGVÉDENI.

2020.09.28. 15:24:45

@Szabó Miklós János : Ezt mint a pedofilok támogatója mondod,vagy csak nem szereted,ha felismernek?@nincs1agy:

2020.09.28. 15:27:28

Mreglesz a Mohács ne aggódj kuka lakó!A maffia nemzethy seggtartóddal együtt a mehetsz a putyinkához hátha "befogad" nyaloncnak!

lobaszopiatej 2020.09.28. 15:44:36

"még el sem kezdte a munkát, máris milyen csodálatos eredmények mutatkoznak, "

Magyarul elég csak a médiába szerepelni, plusz kirakat családokra a plusz támogatást szabni (mindenki, ugye nem részesülhet plusz támogatásba, ahhoz adót kéne emelni, amit épp most csökkent a Varga Misi). Nameg a csúcs fizetését felvenni, a hülye kúrvának.
Esetleg még elvehet a szegényektől, abból lehet a nagycsaládot látványosabban támogatni.

nincs1agy 2020.09.28. 15:51:08

@csulla: Szoptok Szerencsen is libsidióta, hiába póbáltok a jobbikos seggébe bújva nyerni..:)

cicmen 2020.09.28. 16:18:35

@csulla: Mreglesz a Mohács ne aggódj kuka lakó!A maffia nemzethy seggtartóddal együtt a mehetsz a putyinkához hátha "befogad" nyaloncnak!.........................

Tíz éve veletek mossuk a padlót! :DDDDDDD
A nyaloncozás külön jó, ahogy szopjátok Brüsszel, a mindenféle libsik és Soros faszát, oszt mire mentek vele?

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.09.28. 16:40:50

Mitőll kelll mitőll kelll? _____ Hát TŐLLLEMM! __ Basssza meg!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.09.28. 16:53:12

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: maga inkább foglalkozzon a kígyózó kígyóival és fojtsa alkoholba bánatát

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.09.28. 17:35:26

Kovács László: A fiatalítás okozta az MSZP vesztét

Az MSZP volt elnöke szerint az erőltetett fiatalítás okozta a párt mélyrepülését. Gurmai Zitában látja a reményt.

Szabó Miklós János 2020.09.28. 18:04:32

@csulla: ezt abból vágtad le lippsikém, hogy ellenzem a gyerekeiknek tolt buzipropagandát? Bravó.

Rodney_2 2020.09.28. 19:04:36

@csulla: Szerinted mi az üzenete annak ha Mohácson sikerül legyőzni a fasiszta diktatúrát egy nyiltan antiszemita és náci jelölttel ??? Soros Gyuri örülni fog?? Vagy belátja hogy ide kár minden pénz és aztán szépen éhenhaltok. Te idióta barom :)))

morph on deer 2020.09.28. 20:03:03

@Szabó Miklós János :
“ellenzem a gyerekeiknek tolt buzipropagandát“

Te már találkoztál valaha is, olyan személlyel, vagy legalább hallottál már olyanról, aki propaganda hatására vált homoszexuálissá?

Most komolyan!
Vagy netán te lennél az a “szerencsés” kivétel?

Csak mert az összes többinél ez egy már embrió kortól predesztinált helyzet, ami akkor is van, ha az illető nem akarja, és vice versa.
Magyarul: ha a hajlam nincs meg, akkor te nyomhatsz bármilyen propagandát míg beleszakadsz, attól a személy soha nem lesz homoszexuális!

Ha meg valaki az, azt nem fogod tudni meggyőzni a heteroszexualitás érdekében, sőt, még “kigyógyítani” sem fogod tudni, most mit szólsz!

Szóval nyugodj meg, bizonyos dolgokra nem hat a propaganda.
Attól egy gyerek se lesz buzi, ahogy például én se leszek fideszes a propagandától!

Arra is születni kell, úgy néz ki! :)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.28. 20:57:40

@morph on deer: "Attól egy gyerek se lesz buzi, ahogy például én se leszek fideszes a propagandától!
Arra is születni kell, úgy néz ki!"

:))

Sajnos egy homoszexuális fideszesnek ezt hiába magyarázod. Egyfolytában attól fél, hogy buzi lesz, és látszólag jogos a félelme, mert eleve buzi.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.28. 20:59:24

@Rodney_2: "mi az üzenete annak ha Mohácson sikerül legyőzni a fasiszta diktatúrát egy nyiltan antiszemita és náci jelölttel ?"

Az, hogy le lehet győzni a fasiszta diktatúrát. Reményt ad az embereknek.

Nekoashi2005 2020.09.28. 21:43:55

@nincs1agy: @Tényelek: @FCUK: @cicmen: @csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: @Szabó Miklós János:

2010
5458 szavazat
fidesses polgármester 74,67%
A 8 egyéni körzetben fidess képviselő
hatnak jobb volt az eredménye 60%-nál, egynek ezek közül még 80%-nál is

2014
4841 szavazat
fidesses polgármester 69,72%
A 8 egyéni körzetben fidess képviselő
ötnek jobb volt az eredménye 60%-nál egynek ezek közül még 70%-nál is

2020

8439 szavazat
fidesses polgármester 56,47%

A nyolcból 6 fidesses nyert, kettőt elbuktak. A hatból egy sem tudta megközelíteni a 60%-ot!

Ez egy hagyományosan fidesses település.

Így nézve a fidess szempontjából nézve igen romló tendencia!

Nekoashi2005 2020.09.28. 21:48:05

@nincs1agy: @Tényelek: @FCUK: @cicmen: @csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: @ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @Szabó Miklós János :

Ezt rólatok írták!

"A hierarchia csúcsától egészen a legalsó szinteken lelkesen gyűlölködő csicskáig (nem az átlag fideszes szavazóról beszélek!), akinek egyébiránt már morzsák sem jutnak a koncból, de szolgai alázattal, ávós-nyilas lelkülettel, a rendszer önkéntes rendőreként mégis csahol, mert legalább ezzel úgy érezheti, hogy egy táborba tartozik a nagyokkal. Ha győznek, tobzódni fognak a diadalmámorban, és még inkább hinni fogják, hogy „aki nincs velük, az ellenük”.

alöksz róz 2020.09.28. 21:52:01

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: megtaláltam a videót, amin bemutatod, hogy kell legyőzni a diktatúrát
www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU
egy melltartót azért felvehettél volna

alöksz róz 2020.09.28. 21:52:38

vagy volt rajtad? az még rosszabb :DDD

alöksz róz 2020.09.28. 22:00:53

@morph on deer: "Csak mert az összes többinél ez egy már embrió kortól predesztinált helyzet, ami akkor is van, ha az illető nem akarja, és vice versa.
Magyarul: ha a hajlam nincs meg, akkor te nyomhatsz bármilyen propagandát míg beleszakadsz, attól a személy soha nem lesz homoszexuális!" - szép mese, csak éppen 100% hogy nem így van.

Szabó Miklós János 2020.09.28. 22:11:33

@alöksz róz: haggyad hadd nézegessen buzipornót a hülye kölkével...

nincs1agy 2020.09.28. 22:20:10

@Nekoashi2005: Szoptatok egy nagyot Mohácson, pedig még Jakab Petya is lement kampányolni. Ehhez van valami hozzáfűznivalód..?

"morzsák sem jutnak a koncból"

Ezzel pont te jössz, akit egy marék apróért alkalmaz a zsorzsinetwork..?:)

FCUK 2020.09.28. 22:22:25

@Nekoashi2005: Ja, romló, vigasztaljon a tudat. Belerakhattad volna a tavalyi választást is, az lett volna a tuti:) ilyen ütemben egy laza 100 év múlva nyerhettek is :)

FCUK 2020.09.28. 22:25:37

@Nekoashi2005: itt valami tévedés lesz, rajtad kívül egyik felsorolt nick sem gyűlölködött, szerintem:) én legalábbis tuti nem. És igen, minden választás utam duplán örülök: egyrészt hogy az nyer, akit szeretnék, mert nekem ez a jobb, másrészt hogy nem a másik oldal nyer, mert egyrészt nekem nem lenne jó, másrészt féltem az országot.

Libsik jobban szeretik az arabfaszt a hazájuknál 2020.09.28. 22:29:40

@nincs1agy: Es nem csak itthon kaptak ki a lipsik, hanem meg Marosvasarhelyen is megvertuk oket. Ez ugy sikerult hogy az egesz ellenzek elukon Fegyor Andrassal kivonult Marosvasarhelyre, hogy a roman polgarmesterjeloltnek kampanyoljon. De ott is szoptak, magyar lett a polgarmester.

Nekoashi2005 2020.09.28. 22:30:58

@nincs1agy:
"Ezzel pont te jössz, akit egy marék apróért alkalmaz a zsorzsinetwork..?:)

Ne magadból indulj ki, nersevik-bolsevik!

nincs1agy 2020.09.28. 22:33:51

@Nekoashi2005: Filléres kis bérkommenter vagy, lerí rólad..:)

morph on deer 2020.09.28. 22:34:42

@alöksz róz:
“ szép mese, csak éppen 100% hogy nem így van.”
:)))
Hát, ha re mondod..!
Téged mivel győztek meg?
Akarsz róla mesélni?

Ugyanis ha rád hatással van a “buzipropaganda” - akármi legyen is az, - akkor te nyilván nem vagy 100%-ban heteroszexuális, csak éppen ez korábban nem került a felszínre, próbáltad elfojtani, stb.

Még egyszer mondom: ha nincs (a génjeidben meghatározott) hajlamod a homoszexualitásra, akkor soha nem leszel az, akármilyen propagandával is találkozol!

Ez a szerencsétlen könyv meg azzal foglalkozik, hogy te akkor is ugyanúgy ember vagy, ha keréken gördülsz, meleg vagy, roma vagy, netán mindhárom egyszerre! Ez nem arról szól, hogy már pedig legyél homo Sanyika, hanem hogy nem azon múlik, hogy milyen ember valaki, hogy milyen színű, vagy ki felé vonzódik!
Magyarul az emberségről és az elfogadásról van szó.

Érdekes, hogy sehol egy önként jelentkező, akit meggyőzött a propaganda és elbuzult, vagy aki legalább konkrétan ismer valakit, akivel ez történt.
(Veled csak hülyéskedtem, mert szerintem te sem váltottál oldalt a mesekönyvtől, ugye? Na azééér’ :))

nincs1agy 2020.09.28. 22:34:45

@Nekoashi2005: Mohácsról pedig továbbra is kussolsz. Ki van adva, hogy nem szabad beszélni sem a buktáról? :)

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.09.28. 22:42:17

@Nekoashi2005: Igen!
Ha győőzökkh _____ tobzódni fogokkhh! _____ Nem kicsit ____ nagggyonn!

morph on deer 2020.09.28. 22:43:18

@Szabó Miklós János :
“ hadd nézegessen“

Jellemző.
Arra meg gondolom nincs válasz, amit kérdeztem.
Nevezetesen: mi a bizonyíték arra, hogy bárki homoszexuálissá vált a mesekönyvtől, vagy pl a kólareklámtól, vagy akármi hasonlótól?

Te el tudod magadról képzelni, hogy reklám, propaganda, vagy akár rábeszélés hatására sitty-sutty homoszexuális leszel, ha most még nem is vagy az?
És ha te nem, akkor miből gondolod, hogy más igen?

Ez nettó marhaság, ugye tudod?

2020.09.28. 22:49:31

@morph on deer:
Ezt a mesekönyvet Soros finanszírozásában az összes óvodának el fogják kúldeni..., ezt maga a szerző nyilatkozta.
Ne szórakozzon azzal, hogy egy felnőttre hogyan hat egy buzipropaganda mesekönyv, ezt három éves kortól akarják használni a gyerekek tönkre tételéhez!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.09.28. 22:50:36

@nincs1agy: Néézze.
Neokaksi nekünk dolgozikh _____ nem tagadomm. Boborján most szabadnapos. Az embereim nem gépekh _______ kimerülnek ____ szükkséégük van egy kis szabadsáágrahh. ____ Felvááltva dolgoznakhh. _____ Büszke VAGYOK ráájukh ______ az ÉN nevelésem mind.

alöksz róz 2020.09.28. 22:57:34

@morph on deer: na, ilyen a tipikus lippsi, érve az nincs, oszt rögtön lebuzizással próbálja a védhetetlent védeni...

"Csak mert az összes többinél ez egy már embrió kortól predesztinált helyzet, ami akkor is van, ha az illető nem akarja, és vice versa.
Magyarul: ha a hajlam nincs meg, akkor te nyomhatsz bármilyen propagandát míg beleszakadsz, attól a személy soha nem lesz homoszexuális!" - egyelőre még csak itt tartottunk. ókori görögök, rémlik valami spárta? szerinted spártában mindenki buzinak született?

2020.09.28. 22:59:35

@morph on deer:
Eddig még nem voltak buzi mesekönyvek, mert ugyan deviánsok eddig is voltak, de nem mertek arra vetemedni, hogy a devianciájuk kóvetését célzottan a pici gyerekekre támadó propagandával segítsék elő.
Tehát nem lehet rá példát találni, maga felvetés is pofátlanság.
Egyébként meg egy ilyen szintű támadást a gyerekeink ellen bármilyen eszközzel meg kell akadályozni , ez szülői kötelesség,
Ha olyan mesekönyvet írnának, amiben azt akarnák elhitetni a gyerekekkel, hogy elfogadható, ha megölik egymást, az is ugyan ebbe a kategóriába tartozik.

2020.09.28. 23:05:17

@alöksz róz:
Ráadásul semmilyen bizonyíték nincs rá, hogy a buzik genetikailag lennének kódolva csak töredéküknél találtak ilyen defektet.

Rodney_2 2020.09.28. 23:17:49

@Tényelek: Faludy György 36 évig élt egy balettáncos férfival, majd feleségül vette a nála 60 évvel fiatalabb Ribanc Máriát. Ennyit a buzulás genetikai meghatározottságáról :)))
ORVOS barátom szerint a buzulást a legjobban feldugott "tüzes piszkálóval" (Rejtő Jenő) vagy lángszóróval lehet gyógyítani. Kb ugyanez még igazabb a gender-fluid nevű elmebetegekre. Ott már 1-2 pofon is eredményes lehet :)))

Rodney_2 2020.09.28. 23:20:30

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Neokakival az a baj hogy nagyon ostoba, boborján meg nagyon bunkó. Minél többet kommentelnek, annál több lesz a fidesz szavazó. Le kellene őket cserélni valalmi kultúrált Jobbikos propagandistára az Összefogás jegyében.

alöksz róz 2020.09.28. 23:23:16

@Tényelek: ez mondjuk azért is lehet, mert csak töredéküket vizsgálták :-)

klimahisztiverseny győztes 2020.09.29. 04:58:01

@morph on deer: A szexualitas reszben neveles kerdese. Az emberekre kulonosen a kialakulatlan, bizonytalan fiatalokra nyomas gyakorlassal lehet hatni. Azt hogy mit tekintunk szexualisan vonzonak, elfogadottnak azt a tarsadalmi kornyezet jelentosen befolyasolja. Az okori gorogorszagban sem volt mindenki buzi, de az embereket megis sikerult dontoen homoszexualissa alakitani, mert olyan volt tarsadalmi kornyezet, elvaras. Es a kulonbozo "civil" szervezetek jelenleg is ezt csinaljak, megprobalnak minnel tobb, az identitasaban bizonytalan embert legalabb atmenetileg meggyozni arrol, hogy homoszexualis. Persze az ilyen emberek nem valodi homoszexualisok, es hosszutavon nem is maradnak azok, de jo nehany evre meglehet ezeket az embereket zavarni, mire sikerul kikeveredniuk belolle es visszatalalni a igazi szexualitasukhoz.
Tehat nem az a baj, hogy a valodi melegeknek segitenek felismerni, feldolgozni, elfogadni a homoszexualitasukat, hanem hogy a nem homoszexualis embereket felhasznalva a sajat celjaikra, ideologia politikai okokbol homoszexualissa nevelnek. Ezzel sulyos karokat okozva az egyennek es a tarsadalomnak is.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.29. 09:12:29

Eszembe jutott egy versike a szarásról, de aztán elfelejtettem, pedig jó volt. Segítsetek!

2020.09.29. 09:17:44

@alöksz róz: A Brit királyi akadémia úgy nyolc éve , közel félmillió buzit vizsgált meg és nem egészen 3%-nál talált genetikai eltérést.
Azt akkor még a hvg is lehozta, én az ő linkjúket raktam be sokszor.
Bő három éve a cikkek és a kutatás sem elérhető, gondolom demokratikusan tűntek el mindenhonnan varázsütésre.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.29. 09:35:07

Kedd van, és 363,86 forint 1 Euró. Mészaros Viktor le akart mondani, de Kubatov leütötte, szőnyegbe csavarta, és kilopta a királyi palotából. Egy halászkunyhóban rejtegeti, és vizet csorgat a fejére, míg magához nem tér. :))

2020.09.29. 10:36:25

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Orbán megnézheti magát, ha fellázad az a kétmillió családtag, akik a nyugaton dolgozók fizetéséből élnek és már a tökük tele van vele, hogy 70-100.000 firinttal többet kell elkölteniük havonta,.., a briteknél dolgozóknak meg vagy 120.000-el többet,..., szerintem ezt nem fogják sokáig tűrni olyan lázadás lesz jövő hét kedden legkésőbb, hogy szerdán már Gyurcsány lesz a miniszterelnök.

cicmen 2020.09.29. 10:39:30

@morph on deer: Te már találkoztál valaha is, olyan személlyel, vagy legalább hallottál már olyanról, aki propaganda hatására vált homoszexuálissá?.......................................

Miért, te meg szoktad kérdezni a buzikat, hogy miképpen jutottak oda? Amúgy a normál uzik tényleg nem zavarnak senkit, teszik a dolgukat, nncs velük probléma, az csak azokkal van, akik a buziság mellé még hülyék is meg ezekkel az önjelölt jogharcosokkal, amilyen te is vagy, akik nem bírnak magukkal!
Faszikám, a gyerek kiskorú, a szülője dönti el, hogy mire és miképpen neveli, ami ebben az elbaszott mesekönyvben van, az egyébként valós jelenség, de semmiképpen nem akkora kiterjedésű, mint ahogy azt manapság beállítják, előtérben és napirenden tartják a hülye libsik, de legfőképpen nem óvodás gyereknek való téma, hiszen még pár felnőtt sem látja át ezt a problémát!
Amúgy mi olyan nagy kérés azon, hogy kopjon le a meleglobbi a gyerekeinkről, nem kell a duma, hogy ez nem propaganda, úgysem árt, ha a dohányzás korlátozva van, mert zavarhat másokat, akkor ebben az esetben is kuss, nincs visszapofázás, ez minket zavar, be lehet fejezni!

nincs1agy 2020.09.29. 11:22:35

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Pár hete még 270 volt nálad.. Micsoda zuhanás..:)

morph on deer 2020.09.29. 12:22:05

@Tényelek:
“ Tehát nem lehet rá példát találni, maga felvetés is pofátlanság.”
:)
Megbántottalak?
Nocsak..!

Magyarul: mindenféle alap nélkül óbégattok, de az a pofátlanság, ha erre rákérdezek?

Nem gondolod, hogy ez így azért elég gyenge?

Vagy tényleg úgy van, hogy az itt tiltakozók többségét valaki valamikor belevitte valamilyen homoszexuális kalandba, azaz hatott rájuk a propaganda és elbuzultak, és most ezért megy itt a tiltakozás, mert tapasztalták, hogy működik?

Azért kérdem, mert velem ilyesmi nem történt, tehát én nem tapasztaltam ezt meg hozzájuk/hozzátok hasonlóan, sőt, nem is tudok ilyenről.

Mi lenne, ha valami konkrétum is lenne ebben a történetben?
Mondjuk pl Jánoska olvasott a meleg királyfiról* és ő is kipróbálta?

*Most nem a “Jézus menyasszonyára” gondoltam, akire apuka ráripakodott, és most “vitéz” lesz belőle... A Jézus meg ott álldogál menyasszony nélkül! Nahát!

2020.09.29. 12:38:37

@morph on deer:
Ön szerint a filmeknek, játékoknak miért van korhatáros besorolása, ha látott, hallott dolgoknak ahogy ön állítja, semmilyen káros hatása nem lehet.
Ha a devianciát elfogadott normaként ábrázolják, akár filmben, akár mesekönyvben, az életre szóló károkat okoz a gyerekekben, ez olyan veszély, ami ellen nincs olyan eszköz, ami ne lenne bevethető azok ellen, akik ezt elkövetik,..., a könyv bedarálása csak egy jelzés a devianciájukat kiterjeszteni kívánok felé.

cicmen 2020.09.29. 12:49:54

@Nekoashi2005: Ezt rólatok írták!

"A hierarchia csúcsától egészen a legalsó szinteken lelkesen gyűlölködő csicskáig (nem az átlag fideszes szavazóról beszélek!), akinek egyébiránt már morzsák sem jutnak a koncból, de szolgai alázattal, ávós-nyilas lelkülettel, a rendszer önkéntes rendőreként mégis csahol, mert legalább ezzel úgy érezheti, hogy egy táborba tartozik a nagyokkal. Ha győznek, tobzódni fognak a diadalmámorban, és még inkább hinni fogják, hogy „aki nincs velük, az ellenük”.

Tudjuk hogy miket írtok rólunk te kis buzizacsi! :D Ezzel vígasztaljátok magatokat! Kihagyjátok a hazaszeretetet, mert nagy részünk nem is elkötelezett fideszes, csak nagyjából helyesnek tartja a kormány irányvonalát és ha sok elemével nem is ért egyet, abban biztos, hogy a kártékony, áruló, dilettáns ballibsi bandát nem szabad a hatalomhoz engedni, mert akkor Magyarország megszűnik!

cicmen 2020.09.29. 12:52:47

@Tényelek: , a könyv bedarálása csak egy jelzés a devianciájukat kiterjeszteni kívánok felé...........................

Annál is inkább, mert egy kifizetett és a saját tulajdonát képező könyvet darált le!
Részemről ledarálhatná valaki az el nem adott könyveket is és az íróikat, jobb lenne tőle a világ!

2020.09.29. 12:54:29

@cicmen:
Ez szerintem, hogy ez szöveg bárol megjelenhetett, totál hülyeség lehet, mert a liberálbolsevik narratíva szerint Magyaországon nincs kormánykritikus média, azárt vagyunk ennyire hülyék, tájékozatlanok,.., szóval ilyen szöveg legfeljebb szamizdatként jelenhetett meg, stencilezve,.., Jurova is ezt mondta.

chrisred 2020.09.29. 12:57:48

@cicmen: "Annál is inkább, mert egy kifizetett és a saját tulajdonát képező könyvet darált le!"

Amit teljes joggal megcsinálhat otthon, négy fal között. De ha ezt egy sajtótájékoztatón performansz keretében műveli, akkor ugyanolyan önjelölt jogharcos lesz belőle, mint akiket a homokosok közül kritizálsz.

2020.09.29. 13:03:47

@cicmen:
Gyuribá fizeti a több tízezres tételt,..., szóval nem nyer vele akkorát, mint az angol font bedöntésén,..., darált állapotből kiindulva még lehet belőle valami értelmes dolog.

2020.09.29. 13:08:02

@chrisred:
Ebben az esetben a buzival nem az a gond, hogy szaros, hanem az, hogy ugyanolyan deviánssá akarja tenni a gyerekeinket, mint ő maga.
Mi sohasem vetemednénk arra, hogy egy buzi által szűlt gyereket bármilyen deviancia propagandájával támadjunk, vagy ön tud erre mutatni egy példát?

chrisred 2020.09.29. 13:47:15

@Tényelek: Buzi által szült gyerekre? Nem igazán.

De ha a nevelési-oktatási programok ilyen hatással vannak a felnövekvő generációk magánéletben viselt dolgaira, akkor a katonai alapismeretek, és azon belül a fegyverekkel kapcsolatos információk oktatása nem okozhat devianciát a gyerekeknél?

2020.09.29. 14:24:07

@chrisred:
A buzikat és az egyéb deviánsokat a természet vagy Istem /Kinek melyik szinpatikusabb. / úgy "bünteti", hogy nem lehet gyerekük.
Ezek a gyerkvállalás elé helyezik a hedonizmust, pedig biztosan sok olyan hetero nő is van ahol élvezetben többet nyújt vibrátor jóska vagy a répa, de attól még szül gyereket, mert az teljesen más érzelmi szintet visz az életébe.
A deviánsoknak sohasem lesz gyerekük, mert nem tartják azt értéknek.
Ön szerint, ha nincs hatása az ő szempontjukból egy ilyen mesekönyvnek, akkor miért akarják a mi gyerekeink kezébe adni,.., miközben azokat a közvetlen környezetükből száműzik, mert zavarják a szexuális perverziójuk gyakorlását?

chrisred 2020.09.29. 14:29:19

@Tényelek: Akkor a leszbikusokat jobban szereti a természet/isten, mint a heteró férfiakat, mert nekik lehet gyerekük.

"Ön szerint, ha nincs hatása az ő szempontjukból egy ilyen mesekönyvnek, akkor miért akarják a mi gyerekeink kezébe adni,..."

Nem tudom, erre az adhat választ, aki elkészítette.

"...miközben azokat a közvetlen környezetükből száműzik, mert zavarják a szexuális perverziójuk gyakorlását?"

Egészséges heteroszexuális együttlét esetén sem tanácsos a gyerekek jelenléte, legalábbis az én erkölcsi felfogásom szerint.

2020.09.29. 14:47:50

@chrisred:
Nem akarok itt az alapokról papolni, de egy leszbikus nővel tart fent kapcsolatot, akitől bizony nem születhet gyereke,..., remélem nem tőlem hallja először, hogy nem a gólya a ludas.....!

A buziság, répa, heteroszexualitás, krumpli, stb., egy szexuális szokás, a gyerekvállalás meg kisközösségi vállalás,..., ezt a heterók bevállalják, a deviánsok nem, ezt jelenti, hogy zavarja őket a perverziójuk gyakorlásában,..., egyébként az ő gyerekeik, ha vannak is, sohasem fognak látni, a buzik ágya körül is lehet húsz szarkupac is, még csak nem is pislognak, nemhogy néznék. k, hogy gyúrják az újabb tesót.

chrisred 2020.09.29. 15:04:37

@Tényelek: De egy leszbikus elmehet a spermabankba, ha gyereket akar. Egy férfi meg teljesen feleslegesen tenné meg ezt e túrát, akkor se lesz gyereke.

kunzoo 2020.09.29. 16:25:54

@chrisred:
Az a baj hogy túltolják a PC-t. A japóknál már nem lesznek hölgyek meg urak, hanem "mindenki"

Olyan ez mintha annak is kerekesszékbe kellene ülnie, aki nem mozgáskorlátozott, mert a járással sértjük a mozgássérültek érzékenységét.

A cigányoknak nem kéne leköpniük, megverniúk a tanárnénit, akkor mesekönyv sem kéne hogy pozitív kép alakuljon ki róluk.

2020.09.29. 16:56:02

@chrisred:
Saját bevallásuk szerint eddig egy leszbikus pár döntött amellett, hogy egyikőjük kihasználja az életet adó képességét, egy gyereknek meg nem éri meg mesekönyvet nyomtatni.
Eddig három gyereket fogadott örökbe buzink, azóta beledöglött az aidsbe, most a gyerekek ott vannak a világvégén, senkihez sem tartoznak.
Úgy egyébként kurvára nagy tömegről van szó, 780 egynemű bejegyzett pár van az egész országban, valószínűleg a zoofiliások is sokkal többen vannak,.., az uborkásokról, banánosokról nem is beszélve.

2020.09.29. 18:05:34

@chrisred:
Arra azért vigyázzon, hogy ne kérdőjelezze meg a buzik szüléshez való jogát, mert abból még baja származhat, főként, mert ha ő nőnek tekinti magát, akkor másnak ezt el kell fogadnia, ezt hívják elfogadásnak,..., ha mensiznek, akkor a hisztijüket is!

cicmen 2020.09.29. 18:32:09

@chrisred: Amit teljes joggal megcsinálhat otthon, négy fal között. De ha ezt egy sajtótájékoztatón performansz keretében műveli, akkor ugyanolyan önjelölt jogharcos lesz belőle, mint akiket a homokosok közül kritizálsz.....................................................................

Ott csinálja ahol akarja, mert politikus, te kis szerencsétlen jobbágy, ne hasonlítsd már egy nevenincs, magával mit kezdeni nem tudó libsi értelmiségihez!
A pártjának a családok védelme a fő programja, a Dúró, meg több gyermekes anya, tehát ilyen minőségében is érintett! Ez nem performansz ezek alapján, neki ehhez köze van, nem úgy, mint a hülye fehér libsinek, aki letérdel a néger előtt és bocsánatot kér a rabszolgaságért!

chrisred 2020.09.29. 19:38:14

@cicmen: A politikus gyerekeit mi, adófizetők tartjuk el, a bolsik gondolkodtak utoljára úgy, hogy a politikával foglalkozó pártkádereket más anyagból gyúrták, ezért többletjogaik vannak.

kunzoo 2020.09.29. 20:48:36

@Tényelek:
A Blááájenélete-poén íme, valósággá vált.

2020.09.29. 21:53:22

@kunzoo:
Ez sajnos az én sokéves poénom, csak sajnos ezen már nem lehet vigyorogni,.., a mostani tinik nem is értik a poénokat, mert már több országban megadták a férfiak szúléshez való jogát is.
A Forogj világ helyett a betegnél tartunk.

alöksz róz 2020.09.30. 20:17:31

@chrisred: te csak "ne mi tartjuk el"-ezz itt, te tanár vagy, téged is mi tartunk el :D

alöksz róz 2020.09.30. 20:18:30

@chrisred: gyakorlatilag adót se fizetsz

alöksz róz 2020.09.30. 20:19:13

@Tényelek: ne bassz, te írtad a brian életét? :D

2020.09.30. 21:05:18

@alöksz róz:
Nem de én még tudtam rajta röhögni, de azóta a poénok zömét megvalósították,..., a mostani tinik azt hiszik , hogy dokumentum film.
Sok éve poénkodok vele, hogy abban már nincs poén, ide is irtam többször.....

2020.09.30. 21:08:02

@chrisred:
Ezért úszta meg Biden fia a több milliárd dolláros sikkasztást Ukrajnában?

alöksz róz 2020.09.30. 21:21:55

@Tényelek: nem tudod te, mi a humor. nekem viszont elmagyarázta egy genderlobbista már tizenvalahány éve, hogy abban nem is az a poén, hogy a loretta a hülye, hanem az, hogy a mindenki más a hülye.
azt gúnyolja ki a jelenet, és aki nem így látja, annak nincs humorérzéke, pont.

2020.09.30. 21:37:40

@alöksz róz:
Köszönóm a levezetést, magamtól erre nem jöttem volna rá :-)!

chrisred 2020.10.01. 08:13:45

@Tényelek: Valószínűleg. Meg Trump is az adócsalást.

2020.10.01. 10:21:20

@chrisred:
De akkor ez mégsem komcsi szokás, ahogy írta :-)?

chrisred 2020.10.01. 10:31:11

@Tényelek: Bolsikat írtam. A Biden fiú egy bolsi utódállamban csinálta, ahogy a magyar nerelit is ilyenben működik, Trump a kakukktojás, aki egy olyan országban csinálta, ahová korábban nem engedték be a bolsikat.

2020.10.01. 15:07:10

@chrisred:
Na ja, az Apeh elnökét meg a korrupcióra hivatkozva tiltották ki az USA-ból Bidenék, .., mit tett az amcsiknál,..., a fia által ellopott 3 milliárd dollár nem zavarta.
Legalább itt ne húlyitsen már ilyen alpári szöveggel!

2020.10.01. 15:09:04

@Tényelek: Ja és a Biden gyerek többszörös áttettel, de amcsi köuzpénz lopott Ukrajnában.

chrisred 2020.10.01. 15:46:36

@Tényelek: Ki kapott amcsi hitelt és támogatást? Az ukrán állam. Biden meg egy ukrán magáncég vezetőségébe került be, és orosz meg kínai kenőpénzt fogadott el, állítólag illegális pénzeket mosott tisztára.

chrisred 2020.10.02. 08:09:43

@Tényelek: Akkor az ukrán közpénz volt. Amkor a magyar kormány az uniós támogatásokat nyomja Mészáros cégeibe, akkor arról lenne szó, hogy a nyugati nettó befizető államok akarják pénzelni Orbán sameszait?

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.10.02. 13:25:50

@Rodney_2: Nézze.
Muszáj GYURCSÁNY imáádó hülyékkel körülvennemm MAGAM. Így VAGYOK biztobságbannn. ____ Nem kelll attól retttegnemm __ hoggy puccsott szerveznek a hátammmögöttth.

Rodney_2 2020.10.02. 23:50:15

@chrisred: A Biden story-t még frissiben elég jól leírta a The Economist (nem egy Soros hiradó, de azért elég hiteles :) ) egy 3 oldalas cikkben (legalább fél éve amikor kiderült hogy a Trump, teljes joggal, az akarta hogy ukránok nyomozzanak ez ügyben). Nagyon vicces stílusban ráadásul ami azért nem jellemző arra a hetilapra. Inkább angol humor, aki érti...
A Biden gyerek úgy került a képbe hogy az ukrán oligarchának bennragadt a UK-ben valami 25 millió GBP körüli pénze (nem emléksz pontosan) mert pénzmosás miatt zárolták. Erre az oligarcha felvette a Biden fiút igazgatósági tagnak havi 50 ezer USD-ért (nem nagy pénz de néhány éve emlékszem hogy az USA elnök hivatalos ÉVES fizetése volt 220 ezer USD). Aztán csoda történt, a UK hatóságok elengedték a zárolt pénzt. (ez azért felvet kérdéseket az überfasza tisztakezű Nyugattal kapcsolatban is, de nem akarlak zavarba hozni)
Amik most kerültek nyilvánosságra, hogy ezen túlmenően összevissza ment néhány millió USD a Biden családon belül, az már Orbán klán jellegű tevélkenység és egyszerűen nem találok szavakat. :)))
Te is kicsit gondolkozzál el az egyszerű világképeden (nem bántásból mondom) és próbáld felfogni hogy az USA következő elnöke vagy a már ismert Trump, vagy egy már közben demensé vált ballibsinak hazudott orbánpiktor lesz a nigger csőcselék szavaztával. Ez van. Csúcsdemokrácia, jogállamiság, minden lófasz. Erre elég. És azt is próbáld megemészteni, hogy a nyugati politikai körökben is elég nagy korrupció van. Pl simán elhiszem hogy a fél EP a Soros payrollján van. És tudod miért? Mert tudok egy csomó konkrét esetet ahol a fényes überdemokratikus jogállamban simán megvesznek kilóra politikusokat, bírókat, ügyészeket. Nem is drágák :) És ezt nem újságból, hanem azoktól akik megveszik. Hát ez van. Lehet szomorkodni.

PS: amikor az oligarchák repülöin utazgatás van műsoron, akkor mindíg eszembe jut a PAKS story hogy a német EU biztos, aki kivizsgálta PAKS 2 ügyét, a dologban érintett orosz oligarcha magángépén érkezett Budapestre kivizsgálni, aztán mindent rendben talált. Ez a dolog nyilvánosságot is kapott, de ugye az illető nem fizetett az útért (hahahha) nem lett belőle ügyészségi vizsgálat, nem kellett lemondani, semmi. Következmények nélküli Nyugat :)))
Tudod mibe kerül külföldinek számlát vezetni egy svájci bankban? Elképesztően drága dolog. Csak akkor éri meg, ha a pénz nem tiszta eredetű (kenőpénz, adócsalás, egyéb bűncselekmény, stb). Több millió németnek van / volt ilyen számlája. A német adóhatóság számos projektet indított hogy megszerezze a neveket és adatokat, a leghíresebb egy lichteinsteini bank (ugyanaz pepitában) ügye volt ahol több százezer németnek volt számlája, amit egy alkalmazott eladott egy CD-n a német adóhatóságnak aki jó pénzt fizetett érte. A becsületes nyugati állampolgárok, ja :) ÉBRESZTŐŐŐ! :)

chrisred 2020.10.03. 04:12:38

@Rodney_2: Érdekes nagymonológ volt, nem akarlak megzavarni benne, de egy szóval sem mondtam az ellenkezőjét. Szóval mielőtt mások világképét értékelnéd, teszteld a saját szövegértésedet.

"Pl simán elhiszem hogy a fél EP a Soros payrollján van."

Szóval számodra az az összetett világkép, ha bemondásra hiszel el állításokat a propaganda világából?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.10.03. 09:10:45

@Rodney_2: "simán elhiszem hogy a fél EP a Soros payrollján van"

Csak félig hiszed el Mészaros Viktor propagandáját? Akkor a másik feled ballibsi. :))
süti beállítások módosítása