B1 blogcsalád



2016-ban még több biciklisávot követelt a Fidelitas Budapestre

2020. szeptember 09. - nickgrabowszki

Ma meg már ámokfutás. karacsony_4.jpg
Kedden a helyettes-állattitkárból a Fidelitas elnökévé visszafokozott Illés Boglárka azzal támadt a főváros ellenzéki vezetésére, hogy a nagykörúti biciklisávval

  • dugókat okoznak,
  • ellehetetlenítik az autósok életét
  • az autósokat a biciklisták ellen uszítják.

Karácsony Gergelyt külön felszólította, hogy

fejezze be az ámokfutást.

Szóval biciklisáv, amelynek a felét a Nagykörúton amúgy már meg is szüntették, ámokfutás.

De nem volt ez még mindig így. Alig 4 évvel ezelőtt, a Fidelitas budapesti szervezete még arra szólította fel az akkori - jobboldali-fideszes-kormánypárti - városvezetést, hogy hozzon létre több biciklisávot Budapesten.

A közleményt Varga-Bajusz Veronika, a budapesti Fidelitas elnöke, az Emmi ifjúsági főosztályvezetője írta alá:

fidel_1.jpg

Tehát ami 2016-ban még minden budapesti érdeke volt, ma már ámokfutás.

Nagyot fordult velük a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1716195706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.09.09. 16:28:40

rohatt orban építi a bickli utat
trógery festy

Galerida 2020.09.09. 16:55:55

Akkor a Fidelitas most úgy járt Karácsonnyal, mint az egyszerű ember a dzsinnel, akitől azt kérte, hogy érjen földig a farka, mire az levágta a lábát.
Kb. Karácsony is így valósítja meg az ígéreteit....

Tényelek 2020.09.09. 17:26:37

Kezdem érteni a liberálbolsevik logikát, aki biciklisávot akart pár éve Karakószörcsögön, annak el kell fogadni, hogy 20 perc alatt ér át autóval a Petőfi hídin Budáról Pestre, mert egy hadibarom leszűkítette a nagykőrutat, aminek eleve kevesebb volt az áteresztőképessége, mint amit a forgalom igényelt!?

nincs1agy 2020.09.09. 17:27:47

Bicikliutat építeni és felfesteni nem egészen ugyanaz. Nagyon nem.

a nagy hohohorgász 2020.09.09. 17:28:15

Azért az gyanús hogy a fidelitas nem a nagykörút terhére és a rakpart lezárására gondolt!!!!! lehet úgy is kerékpárutat építeni hogy nem szo.p.atsz szarrá mindenkit. De a blogger megint okosba tolja a kiforgatást. Galerida meg be is szo.pja. szerintem a vasutat szüntessük meg és adjuk a kerékpárosoknak :)) aki nem ért egyet az rohadt fidesznáci!!!!

Tényelek 2020.09.09. 17:41:05

@a nagy hohohorgász:
Mondjuk a sinek biciklisávosítása egy nagyon jó ötlet, akkor is, ha tán viccnek szánta, mert a sinpár miatt részegen is lehet rajta kerekezni, .., ráadásul ugyanilyen elven a metróvonalakat is lehetne használni, ott meg megosztva, az egyik sin a szerelvényé, a másikon lehetne biciklizni.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.09. 17:45:47

A bicikliutak mindig a szivárványbüszkeséghez vezetnek.

Tényelek 2020.09.09. 17:46:45

@nincs1agy:
Rövidesen kírják a közbeszerzést vízfesték beszerzésre, a Dunai bicikliutak felfestéséhez, állitólag Krinyóék végzik a felület egyengetését.

Galerida 2020.09.09. 17:54:56

@a nagy hohohorgász: Miért nem szerethető az az okos budapestiek által MEGVÁLASZTOTT vezető, aki ilyen frappáns módon oldja meg a problémákat?
A "klímavészhelyzet" kihirdetésével leküzdötte a globális felmelegedést és néhány ivókúttal megszüntette a meleget a metróban is?
Kell ennél több a választóinak? Nem hiszem...

N. Barbie 2020.09.09. 18:11:52

Ertem en ezt a fideszes Karacsonyon van/nincs sapka dolgot, de azert full kretenbe nem kene nyomni. Tiz ev alatt se egy elfogadott terv se egy kapavagas a kormany tamogatasat elvezo tarloskanak Lanchid felujitas ugyben? Semmi gond, attol meg kerjuk szamon a par honapja felallt uj vezetest, hogy miert is nincs mar kesz a felujitas. Ultraszanalmas.
Nem tudom akkor fideszek hogy kepzelik el a fovaros egeszsegesebbe tetelenek egyaltalan az elkezdeset, ha a draga urvezeto urakhoz es holgyekhez, akik meg sz@rni is kocsival jarnak, na hozzajuk nem lehet nyulni, a legkisebb bosszusagot se lehet nekik okozni, ami esetleg legalabb a par szazalekukat egy ido utan arra osztonozne, hogy letegyek a kocsit. Nem, nem, az autosok csak pofogjek tele a varost, aki legalabb probal ellene valamit tenni, arra meg fogja ra, hogy uldozi az autosokat. Na persze.
Az is erdekelne, hogy az utolso negyzetmeterig beepitett budapesti belvarosban ugyan hogyan mashogy lehetne kerekparutat kijelolni, mint a meglevo utakon felfestessel??? Hova is lehetne uj kerekparutakat epiteni a nem letezo szabad hely mellett? Vagy a jardabol kene elvenni? Vagy az ut felett 3 meterrel megepiteni? Masreszt meg mibol is lenne erre also hangon tobb szaz milliard forint?
Szoval nem ertem ilyenkor mire gondolnak fideszek, nyilvan, mindenert kopkodni kell Karigerit, meg az ellenkezojeert is, de azert nemi realitaserzet maradjon mar meg.

Olyan ez mint mikor a fidesz altal kitartott torockai lacibohoc nyilatkozik nagy buszken, hogy menjen le Geri Asotthalomra, majd o megmutatja hogy kell kerekparutat epiteni. Aha. Egy videki kisvarost hasonlit a fovaros belso keruleteihez, ja, tenyleg ugyanaz a ketto...
Mondjuk azt valahogy nem tette hozza lacika, hogy egyreszt a csunya EU finanszirozta azt is, masreszt ott a helyi adottsagok miatt kb 30 meter tavolsag van a fout ket oldalan a hazsorok kozott, plusz van egy ugy 3-4 meter szeles fuves arokpart vegig, amibol volt hely elvenni.

Meg egyebkent is, valoban annyi alapja van a fidesznek zold temaban megszolalni, hiszen az utolerhetetlen tarloskajuk 10 ev alatt annyit tett azert, hogy a hazbol kilepve ne fuldokoljon az ember, hogy, hat, ize, ja, nem, az eg vilagon semmit.

Galerida 2020.09.09. 18:34:35

@N. Barbie: Konkrétan eddig mit valósított meg Karácsony a választási ígéretei közül?

nincs1agy 2020.09.09. 18:36:04

@Tényelek: Krinyó-az éhes-sztem föld alatti bicikliutakban gondolkodik. A így előálló jelentősebb földmunka miatt a haveri cég többet kaszálhat. És persze Krinyó is..:)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.09. 18:44:50

Régen a 270 forintos Euró is magas volt Mészaros Viktornak, ma a 370 is alacsony. :))

nincs1agy 2020.09.09. 18:48:47

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Ezt küldték a zsorzsicenterből, hogy így kell korrigálnod? :)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.09. 19:02:47

@Tényelek: "20 perc alatt ér át autóval a Petőfi hídin Budáról Pestre, mert egy hadibarom leszűkítette a nagykőrutat, aminek eleve kevesebb volt az áteresztőképessége"

Falusi paraszt vagy, ezért nem ismered Budapest közlekedését. A Nagykörutat a Moszkva tér fogja meg. (Falusi parasztoknak Széll Kálmán tér.) Mikor a Császár Előd bedrogozva megölte a rendőrt - aki nem volt bekötve -, az egész nagykörúton órákig állt a sor.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.09. 19:12:44

@N. Barbie: "kerjuk szamon a par honapja felallt uj vezetest, hogy miert is nincs mar kesz a felujitas"

Azt mondták ezek a faszok, hogy ha Tarlós maradt volna a polgármester, már kész lenne a Lánchíd felújítása. :))

miért 2020.09.09. 19:17:31

@Galerida: m3 metró? Erről talán a maffia-főnökét kellene megkérdezni! Neki köszönhetjük ezeket az "ultramodern" kocsikat! Egyébként az M3 felújítása lassan tovább tart, mint egy új metróvonal építése. Az áráról nem is beszélve!

miért 2020.09.09. 19:19:44

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ennyiből? A "haverokc maximum 29 km autópályát!

Tényelek 2020.09.09. 19:21:44

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Érdekes megközelítés,...., mondjuk azt nem tudtam, mert eddig simán át lehetett jönni csak azóta van ez totyorgás, amióta felfestették a biciklisávokat.
Én buta meg összekötöttem a kettőt, de ha ön azt állítja, hogy ez csak véletlen egybeesés, akkor biztosan így van :-)

Tényelek 2020.09.09. 19:24:47

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Tudomásom szerint a Lánchíd már kész van, több, mint 100 éve, de lehet, hogy ezt is rosszul tudom, mint nagykörúti dugó okát.

nincs1agy 2020.09.09. 19:27:18

@miért: Prágában is felújított orosz szerelvények közlekednek.

élveteg 2020.09.09. 19:39:02

Mi a fészkes fenének városban bringázni ? Mondom úgy hogy bringázást imádó ember vagyok Csúcskategóriás géppel évi 4 ezer km -ert tekerek De az tök jó dolog kemény edzés Csak azért kell mee hollandiába is ? Hülyeséget beszéltek a fidelitasék is de ők legalább nem valósították meg ezt az ostobaságot

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.09. 20:10:03

@Tényelek: "Tudomásom szerint a Lánchíd már kész van, több, mint 100 éve"

Jól van, paraszt, ezt eltaláltad. Nem kis teljesítmény 80-as IQ-val. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.09. 20:15:31

@nincs1agy: "A Felszab. teret"

Nem sírok vissza semmit. Bár nem lenne ellenemre, ha nem nevezgetnék állandóan át az utakat, tereket.

A Felszabadulás tér 6 szótag, a Ferenciek tere is 6 szótag, nem jobb a régi. A Moszkva tér viszont egy szótaggal rövidebb, mint a Széll Kálmán tér, és jobban megszoktam, a Rózsadombon élek.

nincs1agy 2020.09.09. 20:45:51

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Hát ez az egy szótag aztán tényleg egy kurvára lényeges kérdés..
Ennél talán lényegesebb, hogy annak idején a Ferenciek terét teret pontosan ugyanolyan okokból keresztelték át a kommancsok Felszabadulás térré, mint a Széll Kálmán teret Moszkva térré..
Putyint ugyanúgy bosszantotta a Moszkva tér visszakeresztelése Széll Kálmánra, mint téged. Egy platformra kerültetek..:))

miért 2020.09.09. 20:46:23

@nincs1agy: de azokon van klíma, és modern vezérlés és motorok. Azt, ha jól tudom, az észtek szállították, de taplósnak olyan nem kellett.

nincs1agy 2020.09.09. 21:07:09

@miért: Tévedsz, nincs klíma a prágai felújított metrókocsikon,és felújított magyar szerelvényeken is beépítettek új funkciókat a felújításon túl. Pl a fékezés során fellépő surlódási energia visszatáplálását lehetővé tévő rendszert.

a nagy hohohorgász 2020.09.09. 21:52:30

@N. Barbie: barbika az megvan hogy ha orban lezarja a hatart az a baj ha nem akkor meg az???? Budos kurva

Kété Otó Illogista Szillogista Aszillexikografista 2020.09.09. 22:21:19

Rotorog a helikopter Érd felől Százhalombatta felé,
a kőgazdagsági és külütyminisztárral a fedélzetén.
Dolga sietős: avatás lesz, bőőődületes csinnadratta,
az M6-os utolsó kátyúját egy brit tudós megtalálta.
A megemlékezés után rohan is vissza a köpcigányhoz,
aki kitanítja a napi direktívára: az infláció a barátod!
A rémítő költségvetési hiány ellenére mondjuk azt:
árnyék ellen profin harcolunk, a gazdaság szárnyal,
a válság közepette mi repülőt és harckocsit vegyünk,
milliárdból 300 ide, 700 oda, így 1 billió a cehhünk.
De ez aprópénz, te is tudod, most lődd be a séród,
( ja, megjött a képeslapod, amit küldtél a jachtról );
Vesd ki az utasokra a maszk-adót, kérdezd: i'ccál?
Nyomjad a süket dumád, ahogy szoktad, este fuccál.
A pohos eztán ghecitartály feje újabb ötletén töri:
az NBIII-as meccsek nézését kell kötelezővé tenni;
egy omladóra tervezett stadion-város sponzorálható:
a nyugdíjjas álló jegy lehetne mondjuk a legolcsóbb.
És buggyosgatyában a tükörnél próbál: visszapattanás;
Vagy az a nyakamon van? Mert ott is van egy pattanás.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.09.09. 22:37:20

nem fognak ezek 2042-ig orban mellett labdába rúgni

nincs1agy 2020.09.09. 22:50:01

@Kété Otó Illogista Szillogista Aszillexikografista:

Küldd be a Hócipőbe ! Nyugi azt a színvonalat bőven megütöd..:)

N. Barbie 2020.09.09. 23:52:30

@a nagy hohohorgász: tehat a fidesznyikeknek kinos kerdesekre egy tereles meg egy kurvazas a szellemi szinvonalad? Igazi szektas mintapeldany vagy, ketrecbe kene mutogatni. Holgyeim, Uraim, a vitakeptelen IQ nulla taplo paraszt fideszes. :DD

N. Barbie 2020.09.09. 23:55:48

@Galerida: "Konkrétan eddig mit valósított meg Karácsony a választási ígéretei közül? "
A szuk 1 ev alatt? Vagy lemaradtam valamirol es lejart a megbizatasa, hogy maris el kene szamolni?
A fidesznyikek szerint a valaha volt legjobb polgi tarlos bologatojancsi mit is tud felmutatni 10 ev alatt? Ja, megvan, minden sarkon van egy uj stadion. Taps.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.09.09. 23:57:18

@N. Barbie: ne terelly, göndörítsd be a szempilládat transzgender

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 01:45:49

@nincs1agy: "beépítettek új funkciókat a felújításon túl"

Hazudsz, agyatlan fidesztálib. Ezek eladhatatlan, korszerűtlen "új" szerelvények, amit Mészaros Viktor Putyin gazda parancsára ráerőltetett Taplósra. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 06:40:30

A Színház- és Filmművészeti Egyetem (SZFE) reagált az Állami Számvevőszék (ÁSZ) kedden kiadott közleményére, amely arra hívja fel az egyetem figyelmét, hogy tíz éve szabálytalan a gazdálkodása. Az SZFE közleményben reagált: „az ÁSZ-t nem érdeklik a tények, kormányzati megrendelést teljesít”.

index.hu/belfold/2020/09/09/reagalt_az_szfe_az_asz_kozlemenyere/

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 06:47:35

Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára egy egyszerű választ adott, amikor Bencsik János országgyűlési képviselő megkérdezte, hogyhogy nincs kontaktkutatás, ha valakiről kiderül, hogy koronavírusos.

„A koronavírus-fertőzöttekkel kontaktusba került személyek kontaktjainak felkutatása járványtani és virológiai szempontból sem szükséges” - mondta Rétvári a politikusnak, aki levelét a Magyar Hanghoz juttatta el.

Rétvári szerint ugyanis „nem az elvégzett tesztek védenek meg bennünket, hanem a higéniás szabályok és a járványügyi intézkedések betartása”.

Mindez arra volt válasz, hogy hétfőn megjelent egy cikk arról, hogy az azonnali.hu egyik újságírójának a barátja koronavírusos lett, a hatóságoknál pedig önként jelentkezett, hogy segítsen a kontaktjai felkutatásában, csakhogy ők nem akarták felkutatni.

444.hu/2020/09/09/retvari-azert-nem-kell-konktaktkutatas-mert-az-ugysem-ved-meg-a-virustol

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 06:56:55

Vidnyánszky rendszeresen arról beszél, az ő világnézete nem kap teret, a Kaposváron végzett hallgatók elmondása szerint viszont ennek nem volt ott különösebb korlátja.

A két színész elmondta, képzésük akadozott, rendszeresen maradtak el, vagy voltak tömbösítve órák, sokszor azért, mert Vidnyánszky egyéb feladatai mellett egyszerűen nem ért rá velük foglalkozni.

444.hu/2020/09/09/vidnyanszky-kaposvari-kepzesen-az-ment-az-oran-a-nyugat-zsido-szennylap-kertesz-imre-nem-magyar

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 06:58:30

Vidnyánszkynak volt lehetősége Kaposváron bizonyítani, és ha ott jó képzést valósított volna meg, ők most azt mondhatnák az SZFE tiltakozó hallgatóinak, hogy nem kell aggódniuk. De nem tudják jó szívvel ezt mondani.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 07:18:33

A tavasz óta fennálló járványhelyzet ellenére még mindig nem mennek gördülékenyen a dolgok, hogy miért, a mentők, az állami laboratóriumok, vagy éppen a közigazgatás túlterheltsége miatt, azt nehéz szétszálazni, és ha az állami hatóságokon múlik a dolog, akkor nem is lesz tisztább a kép: lapunk gyakorlatilag március óta próbálja megtudni a kormánytól, hány tesztet tudnak egy nap elvégezni az országban és mi akadályozza meg, hogy ezeket el is végezzék, eddig azonban egyszer sem kaptunk értékelhető választ.

hvg.hu/itthon/20200909_teszt_PCR_laboratorium_koronavirus

konrada 2020.09.10. 08:07:41

Puff neki. Matyika most segg néven fut...

chrisred 2020.09.10. 08:30:33

@nincs1agy: Egészen pontosan a Skoda által felújított szerelvények közlekednek, vagyis helyi vállalat a helyi igényeknek megfelelően alakította ki az új változatot. Nálunk a Metrovagonmas hozott pár elavult kasztnit, ami már Irkutszkba sem volt elég jó.

chrisred 2020.09.10. 08:36:11

@nincs1agy: A prágai metróvonalak szellőzőberendezéseivel állítható a befújt levegő hőmérséklete, tehát nem a kocsikat klimatizálják, hanem az egész metróvonalat. A visszatáplálás csak arra jó, hogy annál melegebb ne legyen a kocsi belsejében, mint amilyen az állomásokon egyébként is van. Persze mindez akadémikus kérdés, mert mire az egész hármas metróvonal kész lesz, addigra ezek a felújított kocsik olyan állapotban lesznek, mint a régi kékek a csere előtt.

chrisred 2020.09.10. 08:37:29

@nincs1agy: Biciklisávról van szó a közleményben több helyen is, nem bicikliútról.

erol 2020.09.10. 09:03:56

@élveteg: "Mi a fészkes fenének városban bringázni ?"
pl mert itt lakom és itt dolgozom stb, persze bringázhatnék a szántóföldön is, csak annak nem lenne értelme.

Galerida 2020.09.10. 09:43:11

@chrisred: Egyáltalán, minek kellett a metrókocsikhoz hozzányúlni, amikor Demszky mindent ragyogó állapotban hagyott vissza és a bankszámlán is töméntelenül sok pénz parkolt. Egyedül az előjellel volt egy kis probléma.....Mármint nem Demszky bankszámlájánál, hanem a fővárosénál....

nincs1agy 2020.09.10. 09:47:49

@chrisred: Ettől még nem lesz ugyanaz a kettő. Egyiket építeni kell a másikat felfesteni..

A Fidelitas 2016-os közleménye pedig több kerékpárútról, és kerékpársávról beszél. Persze utóbbi se mindegy , hogy hol. Talán nem a város legforgalmasabb részein kellene. Márcsak a bicajosok tüdejét is védve ezzel..

chrisred 2020.09.10. 09:56:49

@Galerida: Talán mert a negyven éves szerelvények már szerkezetileg is alkalmatlanok lettek volna a további használatra. Nem a cserével volt a gond, hanem hogy Tarlós hiába szeretett volna új kocsikat beszerezni, a kormány csak felújításra engedélyezett hitelfelvételt. Vajh ki tudja, miért, állítólag Vitézyt is ezért rúgták ki.

merce.hu/2017/10/29/orosz-befolyas-miatt-meneszthettek-vitezyt-a-bkk-elerol/

chrisred 2020.09.10. 09:58:48

@nincs1agy: Miért, a Bajcsy-Zsilinszky út nem elég forgalmas?

konrada 2020.09.10. 10:14:00

@chrisred:
...mert a biztosítóberendezés új rendszerre cserélése több tízmilliárd lett volna, és a zúnijó csak annyi pénzt adott hozzá, ami a volt rendszer felújításával volt csak elég...

konrada 2020.09.10. 10:15:32

@chrisred:
A körúthoz képest? Ahhoz mérve nem.

nincs1agy 2020.09.10. 10:23:46

@chrisred: Ez a te véleményed..Semmi gond nincs ezekkel a szerelvényekkel, amit a ballib sajtó felhozott, azok mondva csinált hülyeségek. Ráadásul el kellene dönteni, hogy mit hazudnak. Mert egyszer azt mondják, hogy "rozsdás régi szarok", máskor meg azt, hogy hát ezek valójában új szerelvények ,csak azért kellet úgy beállítani hogy felújításról van szó, hogy ne vesszen el az EU-s támogatás. Tessék már eldönteni!

nincs1agy 2020.09.10. 10:30:14

@chrisred: Nincs split klíma a kocsikon ott sem, amiket a baloldal reklamál itthon (és láss csodát Geryke sem állt neki ilyeneket telepíteni a 3-asra).
A teljes vonal felújítása után nálunk is adottak lesznek azok a feltételek, amik Prágában kocsiklíma nélkül is megfelelő hőmérsékletet biztosítanak.

Eközben Londonban:

www.mirror.co.uk/news/uk-news/london-tube-hot-commuters-battling-12818744

:)

chrisred 2020.09.10. 10:35:57

@nincs1agy: A szerelvényeket nem uniós pénzből vásárolta a főváros, hanem hitelt vett fel rá. Azért lett felújításként meghirdetve, hogy a közbeszerzésben az ajánlattevők körét le lehessen szűkíteni azokra a cégekre, amelyek orosz gyártmányú szerelvények felújításával foglalkoznak. A "rozsdás régi szarok" lehetnek még soha nem használt régi típusú szerelvények, amik évek óta rozsdásodtak a Metrovagonmas telepein, mert senkinek sem tudták eladni.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 10:37:46

@nincs1agy: "egyszer azt mondják, hogy "rozsdás régi szarok", máskor meg azt, hogy hát ezek valójában új szerelvények"

Sajnos a kettő egyszerre igaz.

chrisred 2020.09.10. 10:39:36

@nincs1agy: "A teljes vonal felújítása után nálunk is adottak lesznek azok a feltételek, amik Prágában kocsiklíma nélkül is megfelelő hőmérsékletet biztosítanak."

Vagy nem.

dotoho.atlatszo.hu/2017/07/04/miert-van-olyan-brutalis-meleg-a-budapesti-metroban/

nincs1agy 2020.09.10. 10:51:45

@chrisred: Ugyan mikor cikk ez már Bőti Bocitól? :) Őskövület. A felújítás is eleve úgy történt, hogy a fékezés során keletkező súrlódási energia visszatáplálható legyen a rendszerbe, csökkentve a hőkibocsátást.

nincs1agy 2020.09.10. 10:52:20

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Hogy lehet valami egyszerre új és régi? Libsilogic?

nincs1agy 2020.09.10. 10:53:36

@chrisred:

" "rozsdás régi szarok" lehetnek még soha nem használt régi típusú szerelvények, amik évek óta rozsdásodtak a Metrovagonmas telepein"

Igen és nagypapi lehetett a 6-os villamos, ha volt kereke..:)

nincs1agy 2020.09.10. 10:56:07

@chrisred: Komoly minőségi probléma nem merült fel. Amikkel előjöttek a ballibsi lapok , azok mondva csinált hülyeségek, meg fakockák ..

chrisred 2020.09.10. 11:05:12

@nincs1agy: Ha hatodszor írod le, akkor is csak annyit jelent, hogy nem melegszik menetközben még tovább a hőmérséklet a szerelvényeken belül. De arra nincs ráhatással, hogy milyen belül a hőmérséklet, ami nem melegszik tovább.

chrisred 2020.09.10. 11:07:01

@nincs1agy: És az oroszok annyira megijedtek a ballibsi lapok cikeitől, hogy elismerték a BKV kötbérkövetelését. :)

chrisred 2020.09.10. 11:07:59

@nincs1agy: Szerintem a Combinok csókolommal köszönhetnek ezeknek az orosz veteránoknak. :)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 11:28:19

@nincs1agy: "Hogy lehet valami egyszerre új és régi?"

Mint a párod, fideSSfasszopó. Még baszatlan picsa, de már öregecske. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 11:35:42

@nincs1agy: "Amikkel előjöttek a ballibsi lapok , azok mondva csinált hülyeségek, meg fakockák .."

:))

Elképzelem Taplóst, mit ballipsi lapot. :))

Sajnos vizuális típus vagyok. :))

Egy fakockát nejlontasakban lehetne minden szám mellé adni. :))

FCUK 2020.09.10. 12:19:11

SZÓ NEM VOLT 2016-BAN A KÖRÚT KERÉKPÁROSÍTÁSÁRÓL. MOST MEG ANNYIRA LETT ELBASZVA, AMENNYIRE CSAK LEHETETT.

NICK, HA LEKAPCSOLJA A VILLANYT AZ MSZP, GYŰJTÜNK NEKED CUCCRA, ÉN MÁR FÉLRE IS TETTEM EGY LUKAS HÚSZFILLÉREST :)

nincs1agy 2020.09.10. 12:34:15

@chrisred: Ha kocsiklímát használsz, azzal fűtöd az alagutat. Nincs értelme, ahogy a prágai példa is mutatja. Megfelelő 26 fokos hőmérséklet tartható kocsiklíma nélkül, a fékezés energia visszatáplálásával-Ha védeni akarod a klímát ne klímázz ! :))

nincs1agy 2020.09.10. 12:35:57

@chrisred: Ahogy a prágaiaknak is..Nem kell mindig új.

chrisred 2020.09.10. 12:37:47

@nincs1agy: "Ha kocsiklímát használsz, azzal fűtöd az alagutat."

Az legfeljebb az alagútban dolgozókat érinti, nem a naponta több mint félmillió utazást lebonyolító utasokat. Mitől lenne a 26 fok megfelelő? Nem a föld alatti járatokban található hőmennyiség okozza a klímaváltozást.

nincs1agy 2020.09.10. 12:37:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Anyádra célzol? Az nem a párom, csak néha szájba tolom. (Ügyes a néni egyébként..:)

nincs1agy 2020.09.10. 12:40:23

@chrisred: Ha kocsiklímát használsz több energiát fogyasztasz szükségtelenül. Nyári ruhában 26 fok maximum bőven elfogadható. Ismerek olyat, aki ennyire fűti fel télen a lakását.

"Az legfeljebb az alagútban dolgozókat érinti"

Az alagút és a kocsi egy rendszernek tekinthető. Nincsenek minimálisan sem leszigetelve egymástól..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 12:46:45

@nincs1agy: Uh.. Szóval nem csak buzi vagy, hanem nekrofil is. Hányok tőletek, fideSSfasszopók. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 12:49:30

@MOTHERFCUK: "ANNYIRA LETT ELBASZVA, AMENNYIRE CSAK LEHETETT"

Utoljára augusztusban autóztam a Körúton, de meglepően könnyedén ment a forgalom. Szerintem nagyon jól csinálta Karácsony.

nincs1agy 2020.09.10. 12:55:20

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Sztem te el sem hagyod a rózsadombi szerszámtároltót, ahol lakhatsz a takarításért cserébe, és a wifi még épp elér odáig..:)))

lobaszopiatej 2020.09.10. 12:57:56

A külső sáv autósan amúgy se használható gyors haladásra: vagy a jobbra kanyarodók, vagy az árufeltöltők, vagy a megálló buszok akasztyák a forgalmat.
Csúcsba meg eszedbe ne jusson arra menni, mindig is dugós volt 2 sávosan is (vírus előtt).

chrisred 2020.09.10. 12:58:23

@nincs1agy: "Az alagút és a kocsi egy rendszernek tekinthető. Nincsenek minimálisan sem leszigetelve egymástól.."

Durva lenne, ha egy kabrióban furikáznánk a föld alatt, bár biztosan hűvösebb lenne a kocsikban. A kinti levegőt külön szellőztető berendezés juttatja be, bár igazából sokat nem ér.

"Nyári ruhában 26 fok maximum bőven elfogadható. Ismerek olyat, aki ennyire fűti fel télen a lakását."

Nekem nincsenek afrikai ismerőseim. :)

chrisred 2020.09.10. 12:59:51

@lobaszopiatej: Mondjuk pont ezért agyrém ott a biciklisáv.

nincs1agy 2020.09.10. 13:28:37

@chrisred:

Kocsiklímával kicsapatod a hőt az alagútba, vagyis növeled a szerelvény körüli hőmérsékletet. Egyébként Bőtös cikkében 24,8 fok szerepel kocsiklíma nélkül. Lehet, hogy Geryke is elolvasta, és ezért csak ígérgeti a klímát a szerelvényekre?
Nyári ruházatban 28-29 fok körül kezdi az ember kellemetlenek érezni a hőmérsékletet. Ha közvetlen napsugárzásnak van kitéve akkor talán korábban. De ez utóbbi ugye nem jellemző egy alagútban..:)

Galerida 2020.09.10. 13:31:41

@chrisred: Karácsony a kedvetekért rakatott ivókutakat a metróba! Mi a túrót akarsz még?
A többi ígéretéből még ennyi sem fog teljesülni, úgy hogy most még büszkék lehettek amiért jól választottatok!

FCUK 2020.09.10. 13:32:56

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: szerinted, de kb egyedül vagy ezzel az érzéssel. még ő maga szerint is szar lett, mert máris változtatnak rajta :D

FCUK 2020.09.10. 13:34:17

@chrisred: az alagút egy része állomás névre hallgat, na azt is fűtené a klíma, te agyatlan barom.

chrisred 2020.09.10. 13:37:45

@Galerida: Ezt címezd annak, aki rá szavazott.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 13:40:20

@MOTHERFCUK: "egyedül vagy ezzel az érzéssel"

Nem annyira. Sok autós, és az összes biciklis, és a környéken lakó és közlekedő lélegző emberek támogatják Karigeri Nagykörúti biciklisávját. :))

chrisred 2020.09.10. 13:41:35

@FCUK: Ahogy azt a kettes meg a négyes metró klímája teszi, ugye? Előbb gondolkozz, aztán osztogasd a névjegyeidet.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 13:43:32

@nincs1agy: Az alagóútban eleve hűvösebb van. Ha olyan szerelvények járnának, amik visszatáplálják fékezéskor az energiát, és nem hőt csinálnak belőle, plusz az állomások hűtése elegendő lenne, külön klíma nem kellene.

chrisred 2020.09.10. 13:49:15

Moszkvában is fűtik az alagutat:

magyarnemzet.hu/archivum/gazdasag-archivum/moszkva-annyiert-kap-uj-metrot-mint-budapest-felujitottat-3872954/

"Februárban a moszkvai metró összesen 18 szerelvényt rendelt a Metrovagonmastól kocsinként 73 millió rubelért. Ez a cég legmodernebb típusa, a Moszkva nevű szerelvény. Ehhez képest a budapesti metrónak szállított szerelvények 2015. augusztusi árfolyamon – a szerződés aláírásának idején – kocsinként körülbelül 72,5 millió rubelbe kerültek.

A legújabb Moszkva típusú metrót tavaly szeptemberben mutatták be a nagyközönségnek. A szerelvényekben stresszmentes világítás, több tablet- vagy telefontöltő-csatlakozás található, de a legfontosabb ismérve – szemben a nálunk éppen ismét nem futó kocsikkal –, hogy a klímaberendezés az alapfelszereltség része. Az egész kocsi összességében kinézetre és felszereltség szempontjából is olyan, mintha a kettes és a négyes vonalon futó Alstom szerelvények modernebb kiadása lenne. A típus Wikipedia-oldalán látható a járművek minden adata. Az új kocsik április óta futnak a moszkvai metróban."

nincs1agy 2020.09.10. 13:51:10

@chrisred: Pedig nem kellene..Dehát a korrupció ott is nagy úr..

FCUK 2020.09.10. 14:05:41

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: menj fel a színes erzsébetváros facebook csoportba pl, ami belsős csoport, örömkönnyeket várna az ember, aztán nem az megy :)

FCUK 2020.09.10. 14:07:06

@chrisred: a négyes metrót ugye ne hozzuk példának, azt eleve úgy építették meg, hogy ne okozzon gondot a levegő mozgása és hűtése-fűtése.

a kettes metro más tészta, ott egyrészt új kocsik vannak, másrészt fel lett újítva teljesen, és egyébként melegebb is van jóval, mint a négyes megállóiban pl.

annyira bírom, mikor lehajolsz és leszopod magad :)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 14:09:42

@MOTHERFCUK: "örömkönnyeket"

Nem kellenek az örömkönnyek. Látom a bicikliseket, csúcsokat döntöget a számuk.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 14:10:18

@MOTHERFCUK: "leszopod magad"

Nagy szavak egy anyabaszótól. :))

chrisred 2020.09.10. 14:16:09

@FCUK: "a kettes metro más tészta, ott egyrészt új kocsik vannak, másrészt fel lett újítva teljesen, és egyébként melegebb is van jóval, mint a négyes megállóiban pl."

De természetesen most nem a négyes metróval kell összehasonlítani, hanem a hármassal.

FCUK 2020.09.10. 14:31:46

@chrisred: te hoztad a négyest példának, nem is értettem... de egyébként ha megértenéd, amit írtam, ne adj úristen, tudnál logikusan gondolkodni, akkor megértetted volna a kommentem is. sötét vagy mint ide Lacháza.

chrisred 2020.09.10. 14:38:56

@FCUK: Meg a kettest, meg a moszkvai metrót, de nem azért, hogy egymással hasonlítsd ezeket össze, hanem a hármas metró jelenlegi állapotával. Volt egy állításod, hogy a klímával a hármas metró állomásait fűtenék, most kivételesen ne falazd a köntört a négyes és a kettes metró összehasonlításával, hanem próbálj felnőtt módjára érvekkel reagálni.

FCUK 2020.09.10. 14:45:45

@chrisred: érveltem, a négyesbe beletervezték a klímát, a hármasnál meg a teljes felújítás és az új szerelvények beszerzése tette lehetővé, hogy némi hőmérséklet-emelkedéssel megoldható legyen a klíma. a kettes ezzel szemben még csak most áll felújítás alatt, plusz a kettessel ellentétben nem is alakítható a klímázáshoz olyan mértékben, de ehhez nem értek, nem tudom a miértjét. mondom, hogy nem érted meg, amit ír az ember, vagy inkább leszarod, ami persze egy legitim álláspont, mint ahogy az is, hogy hülye vagy.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 14:59:09

@lobaszopiatej: az eszedbe jutott mar nagyokos ha nincs kulso sav akkor a belso savban rakodnak es kanyarodnak. Bmeg nem vagy tul okos. Ja a megoldas ne menj arra.... bmeg te hulye keruljek budakeszi fele?????

chrisred 2020.09.10. 15:10:20

@FCUK: Kicsit belezavarodtál a számozásba, de attól még a felvezetés érthető. Csak a konklúzió nem, mert pont az derül ki, hogy függetlenül az alagutak tervezésétől, illetve a felújítási munkálatoktól, teljesen általános, hogy az új szerelvényeket klímával szállítják, mert ez alapfelszereltség. És senkit nem tántorít el, hogy az a klíma fűti az állomásokat,ez egy kezelhető jelenség. Kivétel a régi típusú orosz szerelvény, mert azt nem úgy tervezték, hogy elbírja a klímaberendezés súlyát. Ezért Prágában, ahol az új szerelvények beszerzése helyett úgy döntöttek, hogy a saját hazai cégükkel újítják fel a régi szerelvényt, nincs is klíma. De nekünk semmi ilyen indokunk nem volt arra, hogy régi helyett régi szerelvények fussanak az ország legforrgalmasabb közlekedési vonalán, legfeljebb az, hogy ebbe át lehetett szerelni a már felszerelésekor elavult AVR rendszert. Ennek abszolút semmi köze nincs az alagút hőmérsékletéhez, ahogy a rekuperáció sem elsődlegesen klimatizáló funkciót lát el, annak az elsődleges előnye az energiatakarékosság.

FCUK 2020.09.10. 15:17:53

@chrisred: nagyon sajnállak, hogy a hármason kell utaznod, de békélj meg vele, hogy nincs klíma, és szerintem nem is lesz.

ha Prágában, Párizsban és a világ számos pontján tudnak metrózni légkondi nélkül az utasok, nálunk is túlélik.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 15:23:20

@a nagy hohohorgász: "ha nincs kulso sav akkor a belso savban rakodnak"

Figyelj, paraszt - mert te még életedben nem jártál a fővárosban -, ha valaki leparkolna rakodni a nagykörúti belső sávban, egy perc alatt meglincselnék az autósok. :))

chrisred 2020.09.10. 15:23:20

@FCUK: Minden bizonnyal így lesz. Nagyobb problémának érzem, hogy Tarlós gyakorlatilag belebukott ebbe, és ennek a következményei a pestiek számára sokkal súlyosabbak lesznek, mint tíz perc utazás a szaunában.

FCUK 2020.09.10. 15:39:10

@chrisred: Tarlós nem ebbe bukott bele, hanem abba, hogy a pestiek megint hagyták magukat meghülyíteni. de sebaj, majd megtanulják.

chrisred 2020.09.10. 15:45:51

@FCUK: Nincsenek véletlenek, 2014-ben az embereknek nem jutott eszébe Tarlós helyett alternatívát keresni.

FCUK 2020.09.10. 15:51:49

@chrisred: kellett 9 év az ellenzéki hülyítéshez. de én nem bántom őket, mert fogyatékossággal születtek, nehéz lehet fél Pestnek nap mint nap agy nélkül élni

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 15:57:29

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Figyu te nagyokos. Akkor az már nem belső sáv. Szted hol fog kirakodni a Westend parkolóban vagy az egyirányú utcában szintén feltartva a forgalmat. Lofaszt mama. A kibaszott belső sávban fog rakodni. De nem baj én úgysem járok Budapestre.ti meg szopjatok a biciklisek faszat.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 15:59:41

@a nagy hohohorgász: Jut eszembe amióta nem Tarlós Pityu a polgi azóta az indexet és a libsiket nem zavarja a metró felújítás miatti dugó. Ki érti ezt???? Hahaha

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 16:19:41

@a nagy hohohorgász: "egyirányú utcában"

Te tényleg nem jártál még éltedben Budapesten. :))

Hogy jön a Nagykörút egy kis egyirányú mellékutcához???

Egyébként még egy egyirányú mellékutcában se szoktak leállni rakodni.

"belső sávban fog rakodni"

Ha jártál volna életedben a Nagykörúton, vagy bármilyen forgalmasabb utcában, ilyet véletlenül se mondanál. A külső sávot néha elfoglalják áruszállítók, akkor a biciklisek nem örülnek, de ki tudják kerülni azokat, de a belső sávban ez elképzelhetetlen.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 16:28:19

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Te uberfasza pesti mondj mar egy olyan első párhuzamos utcat a nagykoruttal ami nem egyirányú..... Bmeg még az anyád se tagadja h hazudsz. De mondom hogy nekem mindegy mi bivalybasznad alson hülyék vagyunk

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 16:41:49

@a nagy hohohorgász: "pesti"

Budai vagyok. :))

"első párhuzamos utcat a nagykoruttal"

A nagykörút környékén a kis utcák jellemzően egyirányúak. Nézd meg a gugli térképen, asszem ott jelzik is. Válassz magadnak. :))

Ha rakódó autónak keresel helyet, akkor találsz majd egy kapubejárót vagy egy szabad parkolót, nem kötelező az út közepére állni. Egyébként boltok mellett direkt szokott lenni rakodóterület kialakítva az áruszállító részére.

Na, vergőcc még egy sort, te belő sávos. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 16:45:56

@a nagy hohohorgász: "hülyék vagyunk"

Készséggel elhiszem. Nem is érdekelne ez senkit, ha nem nagyokosoznál le mást lekezelően, miközben éppen, hogy te mondasz egy oltári nagy baromságot.

Tényelek 2020.09.10. 17:21:45

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Ahol egy sáv van , ott akkor kóveti el a legkevesebb szabálysértést, ha megáll a belsősávban, mert ha kiáll jobbra, akkor még a biciklisáv elfoglalása miatt is mebünteti,..., ha valaki annyira hülye, hogy megfogadja az ön tácsát és kapubejáróra áll, akkor a szabadmozgást gátolja, ami öt évig terjedő börtönnel büntethető.
Ez még akkor is így van, ha csalk akkor kezelik így, ha kifejezetten ezért jelenti fel egy ott lakó, aki nem tud kihajtani.

nincs1agy 2020.09.10. 17:26:50

@chrisred: Miért és akkoriban nem volt meleg a metróban?

nincs1agy 2020.09.10. 17:36:35

@chrisred: Mi az energiatakarékos abban, hogy kicsapatod a hőt az alagútba, ahelyett, hogy megfelelő átszellőztetéssel és a fékezési energia visszatáplálásával oldanád meg a megfelelő hőmérséklet elérését, lényegesen kevesebb áram felhasználásával?
Kocsiklímának olyan szerelvényeken van értelme, amelyek útjuk jelentős hányadát teszik meg a felszínen, kitéve a közvetlen hősugárzásnak.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 17:38:17

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Tudsz te olvasni budai proli????te még büszke is vagy arra hogy hülye vagy. Remélem Budán is lesz bulinegyed a szegfudombon...

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 17:57:08

@a nagy hohohorgász: Amúgy az a jo a pesti emberek hozzászólásában hogy mindig rájövök hogy miért élek inkább bivalybasznad alsón lakatosekkal, mint Budapesten a prolikjak.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 18:00:11

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ja és mondd már meg a körúton hany szabad kapubejárat van autóknak. Ember miért hazudsz???? Mi a jó neked ebben?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 18:04:47

@a nagy hohohorgász: "körúton hany szabad kapubejárat"

:))

Annyira segg vagy, paraszt. :))

Az a kis egyirányú utcára vonatkozik. Tényleg nem jártál még életedben Budapesten. Ami nem baj, csak ne okoskodj, okoska. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 18:07:30

@Tényelek: "akkor kóveti el a legkevesebb szabálysértést, ha megáll a belsősávban"

:))

"kapubejáróra áll, akkor a szabadmozgást gátolja, ami öt évig terjedő börtönnel"

:))

Figyu, faszfej. Próbálj már egyszer megállni a nagykörúton a belső sávban, és elkezdeni rakodni. Istenem, de megnéznélek, legkevesebb szabálysértő. :))

lobaszopiatej 2020.09.10. 18:15:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Ha rakódó autónak keresel helyet, akkor találsz majd egy kapubejárót vagy egy szabad parkolót,"

A gyakorlat az, hogy az üzlethez legközelebb dobja le a furgont vészvillogóval, mer "éppen foglalt volt az imént a többi hely" (azaz siet + fog a faszom többet cipekedni). Kapubejáró, egyirányú, belsősáv mind lincselősek.
Dugós tapasztalatom, mikor arra jártam.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 18:28:06

@lobaszopiatej: :))

Eeeegen.

Végre egy ember, aki járt már Pesten. :))

"Kapubejáró, egyirányú, belsősáv mind lincselősek."

Van egy egyirányú utca. Csak egy sáv, kétoldalt parkoló autók. De van egy kapubeálló. Száz méterre felfelé, lefelé, semmi. Akkor?

Tényelek 2020.09.10. 19:16:05

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Hát szerintem nem annyira vigyorgós a kapubejáró lezárásáért járó bünti,..., négy éve megjátszottam egy durunggal, aki miatt előtte haromszor hivtam ki a rendőröket, mert nem tudtam kihajtani a saját házamból,..., a rendőrök mondták, hogy ilyen is van, már nekik is elgük van..., legközelebb feljelentettem,..., két év felfüggesztettet kapott, bukta az állását az erkölcsi miatt, azóta nem állt oda,...,

alöksz róz 2020.09.10. 20:22:17

@a nagy hohohorgász: "Ember miért hazudsz???? Mi a jó neked ebben?" - semmi, nem azért csinálja mert jó neki. egyrészt vérében van a hazudozás ennek szar komcsi vénasszonynak, másrészt erre nevelték a pártiskolában.
annyira beleivódott a hazudozás, hogy valószínűleg már nem is tudatosul benne. szerintem már az se zavarja, ha nem hiszi el senki. ezt tudja és már vagy 50 éve ezt nyomja :D
mondjuk kb azóta nem is baszta meg senki :D

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 20:50:26

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Te budai fasz. Egyirányú utcában 1meteres jardaval Szerinted ki fér el? A kibaszott Budán sincsen 6 méter szeles járda. A kurva anyádba elmész te kommunista szar. Remélem elkap a covid és nem talál a mentő parkolóhelyet. Gusztustalan mócsingos gané vagy.

a nagy hohohorgász 2020.09.10. 20:55:43

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: A családod büszke lehet rád. Igazi libsi proli vagy. A családod fog elasni a hányásodba.

Tényelek 2020.09.10. 20:57:42

@alöksz róz:
Nem minha érdemben számítana, de seggarc többször írta, hogy a lányokat kedveli,....,

alöksz róz 2020.09.10. 21:13:09

@Tényelek: hát nyilván hazudott ebben is. teljesen valószínűtlen, hogy lezbi az öreglány.
egész nap a faszokon, a szopáson meg a spermán jár az esze.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 21:50:55

@a nagy hohohorgász: Vegyél be valami nyugtatót, meg ne üssön a guta, sültparaszt, kin röhögnék akkor? :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.09.10. 22:30:50

Szegény Kamu Geryke 45 évesen is olyan "idióta hülyegyerek" képe van. Na, erről még nem tehet, a baj az, hogy a tevékenysége is nagyjából kimerül abban, amit egy hülyegyerektől várni lehetne.

Pl. most már tudjuk, hogy a koronavírus leginkább az idősekre veszélyes, igazából rájuk kell különösen vigyázni, erre meg ?!
www.origo.hu/itthon/20200910-koronavirus-fertozottek-a-kamaraerdei-idosotthonban.html

És most azt is tudjuk, hogy egy alkalmazott vitte be a vírust, még a kórházakra se mutogathatnak...

konrada 2020.09.11. 07:33:02

@chrisred:
...azért ha véletlenül vidéken jársz majd, akkor sok háznál fogsz találni a kertben lejáratot a földbe akkor is, ha nincs a ház lepincézve.
Ennek nem az az oka, hogy ott megy a helyi metró, hanem az, hogy a föld jó hőszigetelő, így a legnagyobb melegben is lényegesen hűvösebb van, mint kint (Ezért ott lehet tárolni a hőre érzékeny élelmiszereket, italokat).
...és ha bejutsz ezekbe, akkor azt is látni fogod, hogy azok jóval kisebb mélységben vannak, mint a metróvonal, azaz sokkal vékonyabb a hőszigetelő földréteg felettük.
Magyarán: ha ezeket a pincéket nem fűtik melegben, úgy ott a hőmérséklet elviselhető.
...mint ahogyan azokon a metróvonalakon is szerte a földön, ahol a szerelvények hőtermelése minimális, azaz működik a visszatáplálás.

chrisred 2020.09.11. 15:26:12

@nincs1agy: Abban a ciklusban adták át a négyes metrót és a kettes metró felújítása is akkor fejeződött be, és mindkét vonalon új (klímás) szerelvényekkel indult be a közlekedés. Senki nem számított arra, hogy pont a legforgalmasabb vonalon állítanak be ócskavasakat.

chrisred 2020.09.11. 15:27:43

@konrada: Ez lényegtelen, mert az utasok nem a pincében álldogálnak, hanem egy járműben utaznak.

chrisred 2020.09.11. 15:29:13

@nincs1agy: A jelek szerint nem tudod, mi a rekuperáció.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.11. 15:45:19

@FCUK: A budapestiek nagy többsége támogatná, hogy a főváros olyan intézkedéseket hozzon, amelyek az autóforgalom csökkentését célozzák, derült ki a Závecz Research augusztus 15-25. között, ezer fős mintán végzett reprezentatív telefonos közvéleménykutatásából. A kutatás eredményei szerint a budapestiek 69 százaléka támogatná az ilyen lépéseket, míg csupán 26 százalékuk ellenezné.

444.hu/2020/09/11/a-budapestiek-elsopro-tobbsege-tamogatna-az-autos-forgalom-csokkenteset

FCUK 2020.09.11. 15:54:32

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: a csökkentést én is támogatnám, legalább jobban lehetne autózni a városban:)

A linkelt írás utolsó bekezdése ez: Még ennél is nagyobb az egyetértés a budapesti közvéleményben abban, hogy a tömegközlekedési eszközökön kötelezően maszkot kelljen viselni. A teljes minta 92 százaléka támogatta ezt a felvetést, ellenezni csupán a válaszadók 7 százaléka ellenezte.

De akkor vajon miért nem használ maszkot a 92%? Na ennyire igaz a felmérés első fele is. Kapufa:)

Tényelek 2020.09.11. 16:21:35

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Ez csak egyszerű politikai marketing, csak azt akarja a liberálbolsevik vezetés, hogy a dugódíj bevezetése nélkül ússzák meg, hogy vissza kelljen fizetni Brüsszelnek kamatokkal együtt 200 milliárdot.
Kint alkudoznak, itt meg hazudoznak, hátha elhiszik az emberek, hogy ilyen trágyadombi tömegközlekedés, és járványveszély mellett is ki akarja dobni az autóját.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.11. 16:25:53

@FCUK: "miért nem használ maszkot a 92%?"

Az első értelmes hozzászólásod idén.

Azért, mert nem ők akarnak hordani, hanem azt akarják, hogy mások hordják. Hogy miért akkora fájdalom hordani, azt én sem értem.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.11. 16:26:24

@Tényelek: "egyszerű politikai marketing"

Kevered, ez nem a fideSS, fideSSfassozpókám.

Tényelek 2020.09.11. 16:49:00

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Na ja, a liberálbolsevikok nem folytatnak politikai ropagandát, lásd CEU, Brüsszelben mocskoskodás.
Az autók kitakarítása nem környezetvédelmi kérdés, Demszkiék ugy kuncsorogtak pénzt Brüsszeltől, hogy cserébe kötelezően bevállalták a dugódíj bevezetését.
A határidő ebben az évben lejár, ha nem teljesítik, akkor kamatokkal együtt, vissza kell fizetniük 200 milliárdot.
Budapest most alkudozik, hogy kiválthassa valamivel,..., azért kell a biciklisáv, hogy a káromkodás kihallatszon Brüsszelbe, lássák, hogy dolgoznak az ügyön.
Közben itthon hazudoznak, hogy minden ember gyalog akat járni vagy biciklivel, csak egy törpe kisebbség akar autóval járni,..., ehhez ugyanúgy műfelméréseket dobnak be, mint a Népligettel kacsolatban, miközben ott is kétharmad támogatja, hogy megépűljön.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.11. 16:54:27

@Tényelek: "a liberálbolsevikok nem folytatnak politikai ropagandát"

Mutass egyet, érdekelne.

"lásd CEU"

Az Mészaros Viktor gazdád patkánysága volt.

"Brüsszelben mocskoskodás"

Felhívják a figyelmet a patkányságokra. A geci is ugyanúgy felhívta a brüszeliek figyelmét az emeszpé patkányságaira. megkövezed érte: :))

"Az autók kitakarítása nem környezetvédelmi kérdés"

De. Ingyenessé kéne tenni a tömegközlekedést, mindjárt élhetőbb lenne a város. Nagyon kevesen autóznának. Főleg, ti, fillérbaszó prolik nem ülnétek többet autóba. :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.09.11. 16:55:25

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Azért, mert nem ők akarnak hordani, hanem azt akarják, hogy mások hordják. Hogy miért akkora fájdalom hordani, azt én sem értem."

Ez inkább arra példa, hogy a közvéleménykutatókkal nem mindenki őszinte, mert attól tartanak, hogy megítélik, megszólják őket (ti. a maszkviselés ellenzése nagyobb stigmát hordoz, mint a "rossz" viselés [amikor kilóg az orr, vagy a telefonbeszélgetéshez leveszi]).

Legyünk őszinték, a maszkviselés nem kényelmes; és sokan azzal is tisztában vannak, hogy a maszk igazából nem (annyira) őket védi, hanem másokat tőlük. És akkor az a kis kényelmetlenség nekik már nem éri meg, de ezt az önzőséget nyilvánosan felvállalni nem mindenki meri.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.09.11. 16:59:23

RENDKÍVÜLI !!!!!!!!!!

AZONNALI FERTŐTLENÍTÉST VÉGEZ A KORMÁNYHIVATAL A KAMARAERDEI IDŐSEK OTTHONÁBAN !!!!!!

"Azonnali fertőtlenítést végez a kormányhivatal a Fővárosi Önkormányzat Kamaraerdei Idősek Otthonában. A Kormányhivatal XI. Kerületi Hivatala Népegészségügyi Osztálya mindkét helyszínen folyamatosan jelen van, a Kamaraerdei úti otthonban az érintett "C" épületre járványügyi zárlatot rendelt el, a mai napon pedig mindkét otthonban fertőtlenítést végeznek - írja Budapest Főváros Kormányhivatala közleményében.

A Fővárosi Önkormányzat által fenntartott
KAMARAERDEI IDŐSEK OTTHONA KÉT TELEPHELYÉN, A KAMARAERDEI ÚTI ÉS RUPPHEGYI ÚTI IDŐSOTTHONOKBAN ÖSSZESEN 29 FŐ FERTŐZŐDÖTT MEG KORONAVÍRUSSAL.
A Kamaraerdei úti otthonban 13 gondozott és 2 fő dolgozó, a Rupphegyi úti otthonban 12 gondozott és 2 dolgozó érintett.

A GYANÚ SZERINT A VÍRUST EGY GYÓGYTORNÁSZ VITTE BE AZ OTTHONBA, AKI 30 FŐ GONDOZOTTNAK TARTOTT GYÓGYTORNÁT.
Egy idős gondozott meghalt, 24 kórházban van"

KAMU GERY EZT IS ELINTÉZTE !!!!!!!!!!!!

SZEMÉT IDŐSGYILKOS BALLIBERÁLISOK !!!!!!!!!!!!!!!!!

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alöksz róz 2020.09.11. 17:31:21

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "A kutatás eredményei szerint a budapestiek 69 százaléka támogatná az ilyen lépéseket" - de persze úgy, hogy neki ne kelljen semmiről se lemondani hozzá, ő továbbra is kocsikázhasson, csak más ne üljön autóba.
hát mi mán ez

Tényelek 2020.09.11. 18:15:31

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Az ingyen közlekedés, sör, bor, pálinka a Kutyapárt programja,...,
Ha a környezetvédelem lenne a cél, akkor nem olyan intézkedéseket hoznának, aminek a sokkal nagyonn károsanyag kibocsátás lenne, mint most, mert a kevesebb autó poroszkálva pöfög.
Azért szerinten a 200 milliárd visszafizetendő támogatás is idegesíti Karácsonyt,..., még akkor is, ha nem olyan nagy összeg az, de szerintem, amit kiloptak a mtróépítésnél, már régen elkocsmázták.

FCUK 2020.09.11. 18:24:37

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: megint kapufa, nem sikerült megérteni, amiben nem az a bosszantó, hogy hülye vagy, mert mindenki annyira hülye, amennyire nem szégyelli, hanem az, hogy ugyanannyi szavazati jogod van, mint a normális embereknek.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.11. 18:51:51

@Tényelek: "sör"

A Carlsberg 1922-ben, amikor Bohr megkapta a Nobel-díjat, egy házat ajándékozott a fizikusnak, közvetlenül a koppenhágai sörfőzdéjük mellett. De ez még nem minden:
a házat egy cső kötötte össze a főzdével, így Bohr egész életében ingyen ihatta a Carlsberget.

index.hu/tudomany/til/2015/04/29/nobel-dijat_nyert_eletre_szolo_ingyensort_kapott/

Tényelek 2020.09.11. 18:55:32

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Maximálisan támogatnám, hogy az összes magyar Nobel díjas ingyen közlekedhessen az egész országbn, nem csak Budapesten.

nincs1agy 2020.09.11. 20:50:30

@chrisred: Ehhez képest a hármas metró egyik végállomásánál élő kőbányaiak újra választották a Fideszt tavaly októberben..

Tényelek 2020.09.11. 21:07:38

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Elolvastam a Závecz oldalán a kutatást,...,
én azt emeltem volna ki, hogy még csak 10 hónap telt el a választások óta, de Karácsonyra a saját választóinak csak a háromnegyede szavazna újra!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.09.14. 19:52:19

@N. Barbie: Jaj,ne terheld már a piciny agyukat ilyen bonyolult dolgokkal,kérlek!:))