B1 blogcsalád



Szemünk láttára esik szét az MSZP

2020. szeptember 08. - nickgrabowszki

A haláltusáját vívja éppen az egykori kormánypárt. mszp.jpg

A rendszerváltás óta 3 parlamenti választást is nyertek, mára teljesen elkisgazdásodtak.

 A Népszava azt közölteaz MSZP "országos elnöksége és etikai bizottsága arra jutott, nincs más lehetőség a helyi problémák megoldására, mint a megyei szervezetek teljes átszervezése". Ami egészen magyarul azt jelenti, hogy két héttel a tisztújítás előtt föloszlatták a MSZP Pest megyei szervezetét, azaz egyszerűen megfosztották mandátumától a kongresszus küldötteinek 10%-át.

Ez konkrétan putyini és lukasenkai tempó, bizonyíthatóan még Orbán se jutott eddig.

A pártvezetés arra hivatkozik, hogy több, Pest megyei alapszervezet is szabálytalanul jött létre. Még 2018-ban. Másfél-két évvel ezelőtt.

A szabálytalanságok orvoslása és az újjászervezés eddig mégse volt fontos, csak a tisztújító kongresszus előtt lett hirtelen az. Molnár Zsolt pártigazgató azt nyilatkozta, azért, hogy ne legyen támadható a tisztújítás eredménye.

A Pest megyei szervezet és a Tóth Bertalan elnököt kihívó korábbi elnök, Mesterházy Attila szerint viszont azért, hogy ne legyen kérdéses az elnökválasztás eredménye, a föloszlatott szervezet ugyanis őt támogatta.

Nagyon úgy néz ki, hogy az MSZP-ben most történik meg az, ami az LMP-ben 2018-ban, a Jobbikban 2019-ben történt. A kisgazdáknál, valamint a rendszerváltás utáni magyar szocdemeknél pedig folyamatosan:

a párt éppen felszámolja önmagát.

Nehéz úgy a demokráciáért küzdeni Orbánnal szemben, hogy közben saját pártjukban ugyanazzal az erő elvét használó, antidemokratikus, a hatalommal való visszaélésen alapuló működési módot vezetnek be, amit kifelé - joggal - kritizálnak.

De úgy látszik, már föladták azt a gondolatot, hogy nem elég demokratikusnak látszani, annak is kell lenni.

Alighanem semmi más nem történik, mint hogy az MSZP vezetői felmérték az esélyeiket, és belátták, nemhogy választást nyerni vagy váltópárt lenni sem tudnak már, önállóan a parlamentbe se kerülnének be, és még az ellenzéken belül is a második sorba szorultak. (A DK és a Momentum mögé, a Jobbik és a Kutyapárt mellé, az LMP, a Párbeszéd és Szanyi ISZOM-ja elé.)

Az MSZP-ben már nincs se politikai, se üzleti potenciál, elfogytak mögüle a szavazók.

A legtöbb, amit ki lehet belőle hozni az 3-5 mandátum, és az ezzel járó képviselői havi millió 2026-ig. A párt a haláltusáját vívja. Az utolsó majd oltsa le a villanyt.

Ha addig ki nem kapcsolják azt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4816194610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.09.09. 16:06:59

@midnight coder:

Szerinted. Ez a baj. Mások szerint meg nem baj, neki mással van a baj, olyannak adnak, akiknek nem járna, szerinte. Vannak, akiknek a pártoknak kell adni, az egyházaknak nem. A drogosoknak jár, a beteg kisgyerekeknek (azt hiszem Bence) meg adjon aki akar.

A legfőbb baj, hogy ezek a kérdések nincsenek a XXi. sz elején tisztázva, kinek, mi, és mennyi jár, cserébe mi a kötelessége. Mert az is egy lényeges kérdés, elvárhatom-é, hogy adjanak, ha cserébe nem adok semmit?

Elsőként talán azt kellene tistázni, hogy mi az ami jár, és ezért mi is a kötelességem. Mi az én egyéni felelősségem/kötelességem, ha már közösségben élünk.

lobaszopiatej 2020.09.09. 16:19:02

@6.Lenin:
a támogatások alapból olyanok, hogy annak osztyák aki igényli, plusz valami józan kritérium is mindig van (nyilván kommentben nem fejtem ki)
lehet rajta vitatkozni, kinek mennyit mi alapján, de ha már eldöntöttük hogy visszaosztunk X összeget, akkor annak legyen közhaszna (pl tömegsport - futás, bicikli, úszás, ...), ne pedig felesleges pazarlás (foci, élsport) ahol csak az az 1-2 versenyző jár jól (plusz a rájuk épült üzleti kör - ami a focinál jellemző).

2020.09.09. 16:25:30

Gyurcsány most pontosította, hogy győzelmük esetén kikre vonatkozik majd a minden szempontból földönfutóvá tétel.
Azt mondta, hogy mindenkire, aki él és mozog, nemcsak a színházi életre, hanem minden létező szakterületen most dolgozó emberekre,..., szóval azok értették jól, akik úgy értették, hogy
szemkilövető patkány a legsötétebb Rákosi korszakot hozza vissza.
Még mielőtt itt a liberálbolsevik kommentelők azt állítanák, hogy ez hazudság, kapcsoljanak az inforádióra, többször meg fogják ismételni a riportot, ahogy szokták,....., még a riporternek is felcsúszott a homloka, próbált tompítani, de Gyurcsány ráerősitett.

6.Lenin 2020.09.09. 16:28:19

@lobaszopiatej:

Értelek én baszki, de a baj ott kezdődik mindig, hogy azt, hogy kinek mi jár, azt mindig mások döntik el, hatalmon, aztán ellenzékben meg ordibálnak ellene.

Mindig itt kezdődnek a bajok. Ezt kellene már egyszer közösen megbeszélni, de akkor kurvára unalmas lenne minden, hiszen mivel baszogatnánk akkor a másikat?

Rázós dolgok ezek. Igy nem unatkozunk. Nem vetted észre, hogy szinte mindenkinek más a véleménye? De a sajátját tartja az egyedüli igaznak? Mi lenne, ha most itt megegyeznénk? Nem lenne miért szidnom az anyádat, baszki. Dícsérni meg mi a faszért kellene? Nem ismerem, téged sem.

Libsik jobban szeretik az arabfaszt a hazájuknál 2020.09.09. 16:43:22

@midnight coder: "Ëzzel eltűnik az egyetlen olyan párt a magyar parlamentből aki politikai okokból embereket végeztetett ki, börtönöztetett be, vagy csak veretett szarrá."

Ne aggodj az SZFE-en autetikusan orzik Kadar Janos szellemet. A jelenlegi tanarok nagyreszet , meg szemelyesen Kadar vagy Aczel elvtars nevezte ki. Es biztos lehetsz benne, hogy valtozatlanul adjak tovabb a kommunistaliberalis internacionalista eszmet a hallgatoiknak.

nincs1agy 2020.09.09. 16:55:20

@chrisred: A világ számos pontján van klubcsapatokhoz rendelve az utánpótlásképzés.

"És? Akkor annyi pénzből kell gazdálkodniuk, amennyit az a nem tolongó pár néző hoz nekik."

Tévedsz. Ott is beszáll az állam illetve az önkormányzat valamilyen formában. A sportok királyáról van szó..

"Az a bankok döntése, meg annak az államnak a döntése"

Igen..Játsszunk kapitalizmust ! Max ha nagy baj lesz kisegít az állam..:)

"Valójában mindenkiért annyit fizetnek, amennyit a vásárló klub ki tud gazdálkodni."

Drasztikusan megnövekedtek a játékosok árai, és nem nőttek ilyen mértékben sem a jegybevételek sem a közvetítési díjak

nincs1agy 2020.09.09. 17:00:34

Egy zseniális elemzés az SZFE elmúlt évtizedeiről:

www.origo.hu/itthon/20200909-interju-balogh-tibor-sznhazi-esztetaval.html

"Az SZFE tanárai, a hallgatókkal hallgatólagos szövetségben elbliccelték a tényleges egyetemmé alakulást. Kölcsönös függőségbe, szimbiózisba kerültek. A szimbiózis – nem mellesleg – kényelmi állapot. A buborékrendszerben a diák fölvétele a tanár bizalmát jelenti. A tanár nem akar csalódni a jó szemében, ezért igyekszik bebizonyítani magának, hogy a legtehetségesebbeket választotta ki a temérdek jelentkező közül. Próbálja tehát abba az irányba terelni az oktatás-nevelés és számonkérés eseményeit, hogy sikerrel helytálljanak majd a hallgatók a végső megmérettetésen is. Ebben az együttműködésben ott rejlik a sokoldalúságra nevelés elmaradásának veszélye. A sokoldalúságra nevelés a tanár számára is többletfeladat. A buborék nem ad lehetőséget a külső kontrollra, mert zárt a struktúra, amely a tanárokban előhívhatta a Kaposvár-nosztalgiát, a hajdani, Budapesttől távoli összezártságban töltött közösségi életforma emlékét, míg a diákok napi létében a tanárok viselkedése kialakította az erre hajazó érzetet. Ez egy vonzó-szerethető, tartalmas, ugyanakkor súlyosan jövőfertőző állapot is lehet. A kommunaféltés erős indoka a tiltakozásnak. A beszélgetésünk tárgyától kissé eltérve jegyzem meg, hogy a kommuna-nosztalgiában látom a Gothár-jelenség eredőjét is. Kommuna, társulat, szerződéses munkaviszony: az összetartozás eltérő szintjei. Gothár ott kísérelte meg, a Katona József Színházban, a kommunában a természetes szokásjogot érvényesíteni, ahol réges-rég meghaladták már az alapításkor létezett társulati állapotot is: olyan dolgozónál próbálkozott, akinek a munkaszerződése nem írja elő a bizalmas viszonyt."

2020.09.09. 17:06:45

@lobaszopiatej:
Aki városban vagy edzőteremben fut az hülye, mert több kárt okoz a szervezetének a szar levegővel, mint amennyit nyer az izmai megmozgatásával.
A megfelelő környezetbe kimenni viszont idő és pénzigényes hobbivá teszi ezt a sportot.
A legtöbben egyébként a horgászatot űzik Magyarországon, közel 700.000 ember,...., mondjuk ez is költséges.

midnight coder 2020.09.09. 17:12:40

@Tényelek: Miért, aki mondjuk Pesten focizik az import svájci magaslati levegőt szív az edzés alatt ? Mondjuk az tény, hogy amennyibe a falábúak kerülnek akár ez is beleférne...

2020.09.09. 17:18:56

@midnight coder:
A stadionok parkkörnyezetben vannak, míg aki a rakparton vagy kis vagy nagykörúton fut az nyeli a friss kipufogógázt és ózont.

midnight coder 2020.09.09. 17:37:49

@Tényelek: Kismillió más helyen is lehet futni.

lobaszopiatej 2020.09.09. 18:45:29

@nincs1agy: "Gothár ott kísérelte meg, a Katona József Színházban, a kommunában a természetes szokásjogot érvényesíteni"

A pinafogdosás szokásjog??

alöksz róz 2020.09.09. 19:41:48

@midnight coder: van olyan ország, ahol már a kurvázást is támogatja az állam, ezt a szintet kéne elérni :-)

nincs1agy 2020.09.09. 20:47:50

@lobaszopiatej: Sajnos igen..Kommuna, szekta jellegű közösségekben az alfák előjoga..

nincs1itt 2020.09.09. 22:34:47

@Tényelek: jáááánoska, a '90-es években... khm, megint hülye vagy fiam, ülj le elégtelen. 1991-től független és összesen 7 azaz hetes stadionja van, amiből nem tudom mennyi "örökölt" jugoszláviából... sötét, gyökér magyar jobbágy vagy! tényleg! hogy állnak a német ingatlan befektetéseid? jaaaa! anyád szólt, hogy pakold el végre a monopoly-t?!

chrisred 2020.09.10. 03:53:38

@nincs1agy: "A világ számos pontján van klubcsapatokhoz rendelve az utánpótlásképzés."

Általában egy gazdasági társaság maga dönti el, hogy mivel foglalkozik.

"Ott is beszáll az állam illetve az önkormányzat valamilyen formában. A sportok királyáról van szó.."

Finnországban a futball semmilyen kiemelt szerepet nem élvez. Ott a téli sportok számítanak fontosnak.

"Drasztikusan megnövekedtek a játékosok árai, és nem nőttek ilyen mértékben sem a jegybevételek sem a közvetítési díjak.

Az élklubok jogdíj- és reklámbevételei folyamatosan nőnek.

en.m.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League

2010-ben a Real Madrid 400 millió eurós körüli bevétellel volt listavezető, a 2020-as listán ekkora bevétel az első tízbe kerülésre sem elegendő.

ebella 2020.09.10. 04:37:13

@nincs1agy: Szinte sehol nem száll e az állam a fociba, de úgy 100%-nem, hogy néhány csapatnak milliárdokat juttat. (Vagy közvetlenül cégei által, vagy az államtól százmilliárdos megrendeléseket kapó cégek által, napláne adóelengedéssel azon cégeknek aki csapatokat pénzelnek. A saját cégük állami megrendelésekből összejött adóját nem kell befizetni, hanem a saját tulajdonára költheti, Hol van ilyen?) Szóval van akinek milliárdok, tízmilliárdok a közpénzekből, másoknak semmit, ugyanabban az osztályban. Lenne is nagy balhé ahol nem ilyen kommunista alapokon nyugvó vadkapitalizmus van. Ez csak a jobbágyoknak természetes, megszokták, hogy szopnak, pár ezer éve, azt hiszik, csak így lehet. A polgárokat -napláne aki a saját erejéből fizet milliárdos adókat- ez felháborítja.

Ha azt mondod hasonló formában bárhol a régi demokráciákban beszáll az állam , vagy az önkormi, hozz hiteles példákat!

ebella 2020.09.10. 06:09:47

Focihoz. És ezt hányan csinálják meg:

"Nem vicc! Fizetésemelés helyett focimeccs-belépőt kapnak az ápolók!

A vámpírkormány nagylelkű ajándékkal lepi meg az egészségügyi dolgozókat. Rájöttek, hogy hosszú ideje elhanyagolták őket, és most így akarnak bocsánatot kérni. Vajon mit kapnak a koronavírus ellen küzdő nők és férfiak, akik az életüket kockáztatják? Fizetésemelést? Fizetett szabadságot? Jachtos nyaralást? Nem igazán.

A nagy fájdalomdíj egy ingyenjegy lesz a Szuperkupa-döntőre. 500 embernek. A tömött Puskás Stadionban, hogy minél többen elkapják a betegséget."

Úgy is az van, hogy a makik meccseire vagy háromezer ingyenjegyet osztanak szét meccsenként (állandóan kínálgatják a Gázműveknél a fiamnak, pedig mondta, hogy hagyják már békén ezzel a szarsággal, és nem csak ott van ilyen, hallom más "sponzoroknál" is, még vidékről is buszokkal hozzák az ingyen Pesti kirándulásra hajlamos egyszerűbb népeket), ahogy el tudom képzelni, hogy Felcsútra is jutalomutazást és ingyenjegyet kínálnak a fideszes önkormik dolgozóinak rendes fizetés helyett, és akkromég ez is. Kamu párt, kamu nézőadatok, kamu pénzek azoknak akik melóznak. Látszat itt nem csak a demokrácia, hanem szinte minden ami fontos az Orbánnak.

nincs1agy 2020.09.10. 09:51:33

@ebella: Sajnos az angolon kívül nem beszélek más idegen nyelven, így a finn, svéd, olasz, lengyel, szitkozódó futballgyűlölő kommenteket nem értem..:)

morph on deer 2020.09.10. 09:52:20

@nincs1agy:
“ Drasztikusan megnövekedtek a játékosok árai, és nem nőttek ilyen mértékben sem a jegybevételek sem a közvetítési díjak”

Akkor most mi is van a “sportok királyával”?
Az lett a “sport”, hogy ki tud venni magának olyan játékost, aki már valahol megtanulta amit kell?

Időnként konkrétan röhögnöm kell, amikor a “magyar” fociról van szó, és közben mindenféle színű játékosok szaladgálnak a pályán!
Legutóbb pl egy képet láttam a boldog Fradi-játékosokról, aminek alapján a Fradi nyugodtan lehetne afrikai, vagy dél-amerikai csapat is, de hogy köze lenne a “magyar” focihoz, az eszembe se jutna, ha nem ismerném a nevet már ezer éve..!

Komolyan mondom, ez inkább úgy néz ki, mint egy versenyistálló, és nem mint egy “nemzeti” sport.

Az meg, hogy ennek mi köze a sorthoz, az megint másik kérdés.
Mert szerintem ez már minden, csak nem sport. :(

nincs1agy 2020.09.10. 09:59:32

@chrisred:

"Ott a téli sportok számítanak fontosnak."

Nálunk meg a vízi sportok, mégis támogatja az állam a labdarúgást, ahogy a világ szinte összes országában, mert a topligákon kívül sehol nem hoz akkora bevételt ez a sport már, hogy önmagukat fenn tudják tartani. Sőt pl. az olasz elsőosztály középcsapatainál sem már.
Másrészt meg ne csináljunk már úgy ,mintha a stadionok felépítésére, felújítására elköltött összeg éves támogatás lenne, mert ne megy kommentet láttam, amely ezzel próbálkozik. egyébként stadionrekonstrukciós program a Gyárfás-féle utolsó körig jutott EB pályázatban is szerepelt. Akkor nem cirkuszolt a baloldali közvélemény. A Nolimpia mozgalomhoz hasonló aláírásgyűjtési akció sem indult valami különös oknál fogva, holott a miniszterelnök maga ismerte el, hogy "nincs tovább, azért nincsen mert elkúrtuk", meghogy "annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt korábban nem tudtuk volna elképzelni..) Különös, nem?

morph on deer 2020.09.10. 09:59:54

@ebella:
“ Vajon mit kapnak a koronavírus ellen küzdő nők és férfiak, akik az életüket kockáztatják? ”

Mit, mit..!
Hát lehetőséget!

Lehetőséget arra, hogy most tényleg megmutassák, ki az igazi faszagyerek, ki az, aki hajlandó kockáztatni az életét derék nemzetvezetőnk szórakoztatása érdekében!

Hadd tudja meg ország-világ, hogy itt a nép annyira hülye és manipulálható, hogy egyértelmű járványhelyzet en is tízezrével rohan egy meccsre, - az elmebeteg vezére kedvéért!

Azért ez nem semmi, ha belegondolsz..

2020.09.10. 10:02:40

@nincs1itt:
Kedves Proli Barátom!
Már megint a hegymászó mozdonya magasságaiba sikerűlt jutnia :-).
A horvátoknál csak olyan stadionból van hét, ahol elvileg legalább 10.000 néző fér be, de azok mellett egy rakás olyan tőrpestadion, mint a felcsúti, de gyakorlatilag minden falu kapott pályát.

Köszönöm proli kérdését az ingatlanommal kapcsolatban, de mivel proli ezért nem tudja, hogy azzal kapcsolatban nem lehet mindennap szenzációs változásokat bejelenteni, mert hosszútávú fefektetés.
Ne kérdezze meg mindennap, ahogy az szokásává vált bármennyire is eszi a sárga irígység, mert semmi újat nem fogok tudni írni!
Csak vicceltem, kérdezze, amikor csak akarja, mert legalább látjuk, hogy annyira eszi a penész, hogy ezzel kel, fekszik :-)?!

nincs1agy 2020.09.10. 10:03:40

@morph on deer:

"Időnként konkrétan röhögnöm kell, amikor a “magyar” fociról van szó, és közben mindenféle színű játékosok szaladgálnak a pályán!"

Az ezredforduló nagy Arsenaljában sem sok angol volt. Tele volt színes bőrű francia állampolgárságú játékosokkal és az edző is francia volt. A londoni dokkmunkások csapatáról beszélünk..:)
Vagy a "galaktikusok" Real Madridjában. Hány spanyol volt a csapatban? Nem sok..

chrisred 2020.09.10. 10:11:19

@nincs1agy: "Nálunk meg a vízi sportok, mégis támogatja az állam a labdarúgást, ahogy a világ szinte összes országában, mert a topligákon kívül sehol nem hoz akkora bevételt ez a sport már, hogy önmagukat fenn tudják tartani."

Dehogynem, már szó volt arról, hogy a Salzburgot nem az osztrák állam, hanem a Red Bull pénzeli, és gyakorlatilag így van Nyugat-Európában mindenütt, magánpénzek vannak a futballban. Nálunk abnormális, hogy profi sportegyesületek adóból támogathatóak, állami (nem önkormányzati) infrastruktúrát kapnak ingyen, a köztévé fizeti nekik a közvetítési díjakat.

"egyébként stadionrekonstrukciós program a Gyárfás-féle utolsó körig jutott EB pályázatban is szerepelt."

Amihez önerőből pár makett épült, egyébként az EB megrendezése több bevételt hozott volna, mint annak a pár stadionnak a felhúzása - egyébként négy stadion átépítéséről lett volna szó (Népstadion, Győr, Debrecen, Székesfehérvár).

2020.09.10. 10:11:55

@morph on deer:
2002-2010 között az egészségügyi dolgozók 5%-os reálbéremelésben részesültek,...,Megyó meglökte őket, aminit majdnem teljes egészében elvitt az infláció.
2010-2020 között az egészségügyi dolgozók fizetése 102 %-al emelkedett reálértéken, ami hússzoros különbség az előző liberálbolsevik regnáláshoz képest.
Szóval szerintem csak szerényen a fikázással!

2020.09.10. 10:15:38

@chrisred:
A TAO a nyugat európai modellek alapján lett megalkotva, a Redbull sem a profitjából tolja a Lipcsét meg a Salzburgot!

chrisred 2020.09.10. 10:25:20

@Tényelek: Fakenews.

www.gki.hu/wp-content/uploads/2019/05/GKI-Az-eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgy-helyzete-20190409.pdf

"A reál értelemben vett növekedés 2008 és 2018 között a humán-egészségügyi ellátásban dolgozók körében 47%-ot tett ki, mely növekedési ütem 7 százalékponttal haladta meg a nemzetgazdasági átlagot. A gyorsulás itt a 2015 utáni időszakot érintette igazán, mivel ekkor 2008-as bázison még csupán 2%-on állt a reál mutató."

Vagyis az első öt évben 2%-os volt a reálbér emelkedés.

chrisred 2020.09.10. 10:27:23

@Tényelek: "A TAO a nyugat európai modellek alapján lett megalkotva, a Redbull sem a profitjából tolja a Lipcsét meg a Salzburgot!"

Hát mi másból? Nem támogatja ezeket a klubokat, hanem a tulajdonosa.

alöksz róz 2020.09.10. 10:27:37

@ebella: ezalenyeg.hu :DDD

hát ezért nem merted a forrást berakni. az egész honlapon nincs egy olyan mondat, ami ne lenne hazugság.

2020.09.10. 10:30:13

@chrisred:
Ez mit bizonyít a 2020-as bérszinttel kapcsolatban?

2020.09.10. 10:41:17

@chrisred:
Látom nem igazán van képben :-),
Mi a jelentősége annak, hogy szponzor vagy tulajdonos, az adóból ugyanúgy leírja a költségeit, ami azt eredményezi, hogy az adó nem folyik be a közkasszába, focistafizetés lesz belőle?
Az Allianznak sem kell a prifitjából áldozni arra, hogy a Bayer stadionon az ő neve van, leírja az adójából.
A Red Bull annyiban egy jelenség, hogy ők azt találták ki, hogy miként lehet úgy beszállni a sportba, hogy azzal kiváltsák a reklámköltségeik felét az eredetileg adóként befizetendő pénzből.
Szóval nyugodjon meg, Szoboszlai fizetésének 100%-át az osztrák adófizetők állják!

2020.09.10. 10:44:43

@Tényelek:
Az kimaradt, hogy mindenütt speciális szabályok vonatkoznak a sportra, ezért nem az adóalapból lehet levonni, mint költség, hanem a befizetendő adóból.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 10:45:47

@nincs1agy: "egyébként stadionrekonstrukciós program a Gyárfás-féle utolsó körig jutott EB pályázatban is szerepelt. Akkor nem cirkuszolt a baloldali közvélemény."

Miér, a jobboldali cirkuszolt, Talán csak egy stadionról volt szó, és nem százról.

"A Nolimpia mozgalomhoz hasonló aláírásgyűjtési akció sem indult valami különös oknál fogva"

A különös ok a következő: nem volt a napnál világosabb mindenki számára, hogy az egészet el fogják lopni, és még plusz a négyszeresét.

Téged sokkol, fideSSfaswszopó, hogy Mészaros Viktor gazdád tolvajlásairól mindenki tud? Olyan nagyon nem takargatja, sőt, egyenesen a képünkbe mondta: az elmúlt 30 évben is így loptam, ezután is így fogok lopni. :))

morph on deer 2020.09.10. 10:46:45

@nincs1agy:
“ Az ezredforduló nagy Arsenaljában sem sok angol volt.”

Na és? Ez min változtat azzal kapcsolatban, amit írtam?
Ez a foci már rég nem a sportról szól, hanem arról, hogy ki kit tud megvenni, ki milyen reklám- meg szponzori lóvékat tud összeszedni, kivel szerződnek szállítóként, (2Rule megvan?) meg ehhez hasonlók.

A gyerek sem azért focizik manapság, mert szeret labdázni, hanem mert ő is szeretne “Lambót” vagy/és Ferrarit, és ha apukának van annyi pénze, hogy a kis “tehetség” bekerüljön valamelyik “akadémiára”

Az egész egy beteg, monstre cirkusz lett, nem sport.

Tudom, máshol is. De ettől ez még nem lesz jobb, nem gondolod?

chrisred 2020.09.10. 11:01:20

@Tényelek: "Mi a jelentősége annak, hogy szponzor vagy tulajdonos,..."

A szponzor annyi pénzt ad, amennyit jónak lát, a tulajdonos meg felelős a működési költségek előteremtéséért. Tehát a szponzornak teljesen mindegy, hogyan gazdálkodik a sportklub. Nem, a tulajdonos nem írhatja le a cége költségeit az adójából. Eleve nem is adózik annyit.

"Az Allianznak sem kell a prifitjából áldozni arra, hogy a Bayer stadionon az ő neve van, leírja az adójából."

Erről nekem fogalmam sincs, de elég valószínűtlenül hangzik. Ez egyszerű reklámköltség, azt meg nem lehet leírni az adóból. Ráadásul azt olvastam, hogy az Allianz a stadionépítési költségekbe szállt be, annak ellenértékeként kapta meg a névhasználati jogot.

"Szóval nyugodjon meg, Szoboszlai fizetésének 100%-át az osztrák adófizetők állják!"

Fakenews. A Salzburg az elmúlt hat évben 300 millió eurót keresett játékoseladásból, és folyamatosan tavaszig szerepel a nemzetközi kupákban, és ennek megfelelő bevételt kap.

2020.09.10. 11:04:51

@morph on deer:
Nyugaton a nagy foci klubok pénzmosodaként működnek, a csórobbak csak egy klubot szponzorálnak és egymással "üzletelnek", a profi tolvajoknak legalább két csúcs klubjuk van és belső adminisztrációval keresnek vagyonokat, pl. Neymart 200 millióért vették meg önmaguktól.

alöksz róz 2020.09.10. 11:07:43

@chrisred: "Vagyis az első öt évben 2%-os volt a reálbér emelkedés." - :D

alöksz róz 2020.09.10. 11:10:13

@chrisred: "Erről nekem fogalmam sincs" - de azé rávágod, hogy nem igaz :D
ha fogalmad sincs róla, akkor ugyan honnan faszból tudhatnád, igaz-e vagy sem

chrisred 2020.09.10. 11:14:00

@Tényelek: A Paris SG tulajdonosa egy katari befektető klub, és mivel a Barcelona nem akarta eladni Neymart, ezért a játékosnak "adták oda" a pénzt, vásárolja ki magát a szerződésből, hogy szabadon igazolható legyen. Azért nem ők maguk vették meg, mert a Financial Fair Play szabályai szeint nem költhettek volna ennyi pénzt játékosvásárlásra.

chrisred 2020.09.10. 11:16:43

@alöksz róz: Fogalmam sincs, hogy az Allianz a profitjából áldozott a névhasználat megvásárlására, vagy mondjuk banki hitelt vett fel rá. Valószínűéleg az utóbbi, pár óra alatt kideríthető, de nem fogom ezzel tölteni az időt.

6.Lenin 2020.09.10. 11:17:02

@alöksz róz:

Hmm! Mindig vannak, akik úgy tudnak mindent, hogy közben semmit sem tudnak.
Olvasod te a posztok alatt lévő hozzászólásokat?

Csak annyi a különbség, hogy amit az egyik oldalon nem tudnak, azt a másikoldalon lévők érzik ugy, hogy tudják, és fordítva. Minenki mást nem tud, miközben meg van győződve arról, hogy csak ő tudja egyedül.

2020.09.10. 11:18:40

@chrisred:
A TAO német találmány, az osztrákok is átvették.
Az Allianz által adott pénzeket közvetlenül az adójából írja le, nem reklámköltségként az adóalapból,..., igen, ingyenreklámot kap érte.
A Redbull csinálja ezt legjobban az egész világon, úgy váltja ki a tetemes reklámköltségeit, hogy egy centjébe sem kerül.
A klubnál képződő profitra viszont teljesen más szabályok vonatkoznak, az nem szabadon felhasználható, mint az anyacégé, azután akkor nem kell extra adót fizetni, ha azt szintén a sportba fektetik be és ez a teljes EU-ra vonatkozik, ezért terjeszkedik a cég olyan agresszíven a sportban Európában,.., ugyanezért kell kihozni a britektől az autóversennyel, repüléshez kötödő sporcégeit, mert a Brexit miatt elszállna az adóleírás lehetősége.

morph on deer 2020.09.10. 11:19:50

@Tényelek:
“ Szóval szerintem csak szerényen a fikázással!”

Mert ha nem, akkor mi lesz?
:)))
Először is, én egy qrva szót nem szóltam az egészségügyi dolgozók bérezéséről, - még, - én arról az arcpirítóan szégyenletes húzásról mondtam véleményt, amit ezzel a “hogyan szerezzünk nézőket, akik kockáztatják az egészségüket, és mindezt úgy, hogy jutalomnak tűnjön” című akcióval tesz a kormány, és annak bűzlő feje!

Azon túlmenően, hogy elmebeteg ötlet pont az egyébként is szűkös létszámú egészségügyi dolgozó egészségét és életét kockára tenni, ezen kívül még megalázó is! Mert ha az orbánviktor őrs tagjait meccsjeggyel jutalmazzák, mert ügyesen szedték a szotyolát, akkor az rendben van, az az a szint!

De hogy nem sül le a képéről a bőr EZT judolomként feltüntetni azért a megfeszített és áldozatos munkáért, amit az első hullám alatt és eddig végeztek???

Nem kéne még talán fideszes kitűzőt, meg pár matricát is kapniuk? Netán Kásler és Cilike képmásával ellátott arcmaszkot?

Nooormálisak azok ott, akik ezt a pofátlanságot kiötlötték?

A bérezésről csak annyit, hogy ma, itt és most teljesen irreleváns, hogy az előző kormányok alatt mennyi béremelést kaptak az egészségügyi dolgozók, ugyanis azóta az általános bérszint is jócskán megemelkedett, egész Európában egyébként, meg eltelt több mint tíz év!
Időközben a forint bő 30%-kal ér kevesebbet, az infláció meg 3,8%, épp most.
Azt meg, hogy az EU-ban nálunk esett - a spanyolok és a horvátok után - harmadikként legtöbbet a GDP, a maga 14,5%-ával, az eléggé rózsás kilátásokra ad okot az egészségügyi béreket illetően, afelől semmi kétségem nincs!
Gondolom jövőre kapnak majd egy-egy zacskó savanyúcukrot, hacsak nem kell az a pénz is a focira inkább...

2020.09.10. 11:24:02

@chrisred:
Régen műtárgyakkal mosták a pénzt, most focistával,...., a technikának nem sok jelentősége van, bár az igaz, hogy egy Picasso kép nem tudna egyik helyről a másikra pénzt átvinni, még akkor sem, ha az virtuális, mint pl. Neymár esetében is volt.

chrisred 2020.09.10. 11:26:24

@Tényelek: Ismereteim szerint az uniós szabályozás tiltja a gazdasági társasaságok közvetlen vagy közvetett állami támogatását, tehát kizártnak tartom, hogy akár Németországban, akár Ausztriában erre ilyen rendszer épüljön.

chrisred 2020.09.10. 11:27:42

@Tényelek: Nem hiszem, hogy egy arab cégnek különösebben mosnia kellene az olajpénzeit, egyszerűen felvásárol belőle mindent, amit akar.

alöksz róz 2020.09.10. 11:41:44

@6.Lenin: de csak egy van, aki azt mondja: fingja sincs róla, mégis ő tudja jobban
:-)

2020.09.10. 11:43:36

@morph on deer:
Budapesten lesz egy olyan, az egész világon népszerű esemény, amilyen még sohasem volt Magyarországon.
Erre, ha akarnak akkor ingyen mehetnek egészségügyi dolgozók, adott létszámban,..., úgy egyébként hatszoros túljegyzés van a jegyekre, nem biodiszletnek kellenek.
Senkit nem fognak odakényszeríteni, aki bejut az hálát ad az istenének,, és ön meg sajnálja tőlük ezt az élményt,..., kaptak bruttó 500.000 forintot is a folyamatosan emelkedő fizetésük mellé, szóval nem ezzel vannak kifizetve, ez csak egy olyan plussz, amihez a legtöbb olyan magyar sem jut hozzá egész életében, aki kifejezetten vágyik rá.

Sokadszorra írja, hogy nálunk csökkent a legnagyobbat a GDP,..., eddig 6,1%-os csökkenésnél tartunk ebben az évben,..., mutasson már egy olyan hiteles adatbázist, ahol nem azt írják, hogy ez közel a legkisebb visszaesés egész Európában!

2020.09.10. 11:50:47

@chrisred:
Bizony tiltja,..., de mivel nem céget, hanem a sportot támogatja így az állam, ezért ez így joszerű és szabályos, bevett gyakorlat,..., nálunk ez még új, azért megy a nyálverés, meg uyge azért mert a liberálbolsevikok pontosan tudják, hogy a sport az egyik legnagyobb nemzettudat erősítő elem, e miatt ellenzik általában a sportsikereket elősegítő támogatásokat, nem bírják elviselni az internacionalista vagy globalista érdekeik miatt.

chrisred 2020.09.10. 11:55:48

@Tényelek: Az állam az amatőr sportot támogathatja.

2020.09.10. 11:56:32

@chrisred:
Az iszlám tiltja a kamatot, de ugye attól még infláció van, ezért hozzák nem iszlám területre a pénzüket és bizony nagyon kell igyekezniük, hogy pótolják az otthon maradt vagyonelemeik értékvesztését is.

chrisred 2020.09.10. 12:08:03

@Tényelek: Lehet, hogy meglepetésként ér, de az arab olajmilliárdosok nagy ívben tesznek rá, mit tilt az iszlám és mit nem. Ők nem fialtatni akarják a pénzüket azzal, hogy eurómilliárdokat tesznek be egy futbalklubba, hanem sikereket akarnak vásárolni vele. Akár Abramovics, választhatott, hogy vesz egy új luxusjachtot, vagy BL győztest csinál a Chelsea-ből, és az utóbbi mellett döntött.

2020.09.10. 12:17:13

@chrisred:
Érdekes meglátás,..., akkor az csak véletlen, hogy csak és kizárólag olyan muszlim országokból jönnek a milliárdosok, ahol az iszlám ordodox változata állami szinten bevezetett gyakorlat,..., a többiek el vannak otthon :-).
Ha igaz lenne, amit ír, az azt jelentené, hogy arrafelé az összes milliárdos hülye, minden évben elbukja az inflációnak megfelelő részét a vagyonának :-).
De gondolom azt sem tudja, hogy ezekben az országokban, azt aki leszarja az iszlámot, megölik, függetlenül, hogy muszlim vagy sem.

2020.09.10. 12:20:27

@chrisred:
Abramovics csinált egy szuper mosodát, ehhez siker kellett,..., attól még élvezte a rivaldafényt, de jól meg is szedte magát.

chrisred 2020.09.10. 12:23:36

@Tényelek: "akkor az csak véletlen, hogy csak és kizárólag olyan muszlim országokból jönnek a milliárdosok, ahol az iszlám ordodox változata állami szinten bevezetett gyakorlat,...,"

Csak olyan országokból jönnek a milliárdosok, ahol olaj van. Dubai azért nem a legortodoxabb hely, övék a Manchester City.

chrisred 2020.09.10. 12:25:38

@Tényelek: Mit kellett vona mosnia? Putyinon kívül senkinek sincs joga firtatni, hogy honnan szerezte a vagyonát. Neki meg aztán teljesen mindegy, hogy Abra mire költi a pénzt, ha kegyvesztett lesz, így is, úgy is megy a novicsok. :)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 12:53:19

@Tényelek: "infláció van, ezért ... vagyonelemeik értékvesztését is."

:))

FideSSfasszopó, alapvető fogalmakkal nem vagy tisztában. :))

nincs1agy 2020.09.10. 13:01:30

@morph on deer: Az volt a bajod, hogy csupa külföldi játékos van a magyar klubokban. Angliában a 80-as évek végére totál leesett a foci színvonala. A Bosman szabály utáni külfödi játékosok tömegei hoztak színvonalat a labdarúgásukba, aztán persze kinevelődtek a saját sztárjátékosaik. Nálunk is ez a forgatókönyv..

"Tudom, máshol is. De ettől ez még nem lesz jobb, nem gondolod?"

Lehet ezt gondolni, csak egyesek ezt szeretik leszűkíteni a hazai viszonyokra. Úgy beállítva, mintha külföldön ez kizárólag a magánszféra ügye lenne..

2020.09.10. 13:33:36

@chrisred:
Ha Dubai csak a turistáknak szánt majomketrecből állna, akkor igaza is lenne, de az EAE nem ebből áll.
Az állam területén gyakorlatilag a saria szerint kötelesek élni az emberek,..., ha a turistáknak kijelőlt zónán kívűl valaki átöleli a feleségét vagy a saját lányát, akkor mehet a börtönbe.
Csak a legbátrabbak mernek a városból is kimenni, általában csak az óvárosig merészkednek, mert ott még megtalálják az utazásszervezők, ha valami olyat tesznek, amit a saria tílt és e miatt börtönbe kerülnek,.., de fejlődnek, nemrég megengedték a nőknek, hogy a lakáson kívűl vállaljanak munkát, ha van olyan férfi családtag, aki oda-vissza kíséri őket, és természetesen csak olyan munkahelyre, ahol biztosan nem fordulhat meg férfi.

2020.09.10. 13:42:28

@chrisred:
Az oroszoknál a fociklubbok alapból mosodák már évtizedek óta, olyan irreális összegek mozognak sok-sok éve, hogy csak les az ember,...., gondolom ismeri a világverő Mahalacskát, amelyik 20 milliót adott Dzsuzsákért anno, ráadásul akkor az egyik olcsó játékosuk volt.
Abramovics ezt a szakmát vitte a britekhez, akik nem bánták, mert jöttek az eredmények.
Akinek van saját mosodája, annak nem kell a saját szennyesét mással kimosatnia,..., és, hát alapból az a szakterülete, hogy mások szennyesét mossa.

chrisred 2020.09.10. 13:58:03

@Tényelek: Ha bánták a britek, ha nem, az üzleti világ olyan, ha valaki leteszi a pénzt az asztalra, akkor az övé a klub. Az pedig továbbra sem tiszta nekem, mit és miért kellene mosnia Abramovicsnak. Mindenki tudja, hogy az orosz maffia pénztárosa volt, de Putyin kedveli, ezért nem börtönbe ment, hanem ő lett Csukcsföld kormányzója.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.10. 15:15:16

– Már nyolc napja nem szartam – közölte bizalmasan. – Nem azt mondom, hogy nem szartam egy jót, jót már hónapok óta nem szartam, hanem hogy nyolc napja egyáltalán nem szartam.

morph on deer 2020.09.10. 18:37:16

@Tényelek:
“ Sokadszorra írja, hogy nálunk csökkent a legnagyobbat a GDP,”

Surprise, surprise: sokadszorra nem mondasz igazat!

“... az EU-ban nálunk esett - a spanyolok és a horvátok után - harmadikként legtöbbet a GDP, a maga 14,5%-ával“

Ez meg itt az Eurostat link, elég az oszlopdiagramot megnézni:

ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/10545471/2-08092020-AP-EN.pdf/43764613-3547-2e40-7a24-d20c30a20f64

Jó szórakozást!

nincs1itt 2020.09.10. 18:52:02

@Tényelek: jááánoska, egy kis segítség: cimlap.blog.hu/#bloghu/vonattal-termeszetesen/2020/09/02/a_vilag_legerosebb_mozdonya
"A kínai CRRC Zhuzhou elkészítette a világ legerősebb mozdonyát, mely 28,8 MW teljesítményű, ami több, mint 4 Taurus mozdony teljesítményével ér fel. Feladata a 10 ezer tonnás szénvonatok továbbítása lesz a bányákból az erőművek felé.

A mozdonyokat a China Shenhua Energy társaság fogja használni a 266 km hosszúságú Shenmu–Shuozhou-vasútvonalon. Legnagyobb sebességük 120 km/h, melyet 1,2 %-os emelkedőkön is képes elérni teljes terhelés mellett."

monoployzzál tovább magadban... ostoba, hazug magyar jobbágy!

morph on deer 2020.09.10. 19:08:55

@nincs1agy:
“... aztán persze kinevelődtek a saját sztárjátékosaik. Nálunk is ez a forgatókönyv..“

Tegyük fel, hogy tényleg.
Na és? Akkor mi van?
Nem viccelek, nem értem!

Mert ha ugyanekkora összeget tömegsportra, egészséges életmódra való nevelésre, meg hasonlókra költenek, akkor azt értem, hiszen egy egészségesebb ország mindenkinek jobb, nem beszélve arról, hogy lényegesen kevesebbe kerülhetne az egészségügy, például.

De nem, nálunk a miniszterelnök egyik gyerekkori ábrándját hajszoljuk, kerül amibe kerül, miközben a potrohos lakosság lelkesen szemléli, ahogy húszan szaladgálnak!
Mert ők szeretik a “sportot”!
Csak neeem?

nincs1agy 2020.09.10. 20:17:50

@morph on deer: Bocsánat , de én úgy emlékszem, hogy egy 2010 előtti miniszterelnök akart futball EB-t rendezni, és ettől csak néhány ukrán oligarcha kenőpénze mentette meg a sportág hazai gyűlölőit..

2020.09.10. 21:24:59

@nincs1itt:
Akkor ez az ön eredet állítását támasztja alá, hogy a Stuttgart projetlktben tervezett 23%-os, illetve a metrók átépítése után 13%-os emelkedőn fel-le futkározik, mint a huzat,..., monjuk szerintem a lefelé csak-csak menne :-)
Egyébként meg tudom én, hogy át akar verni, közben meg már sorozatgyártásban van az ön által tervezett Himalája mászó mozdonya :-)

nincs1itt 2020.09.10. 21:30:41

@Tényelek: jááánoska, kérek hivatkozást, ahol az általad említett számok szerepelnek...
szóval, a vonat nem tud emelkedőn/lejtőn menni?! ostoba gyökér magyar jobbágy.
esetleg nem ismered % jelhez hasonlót? csak egyel több nulla szerepel benne? ez a valószínű... ne fáradj, nem kell több bizonyíték, sík hülye vagy!

2020.09.10. 21:33:34

@morph on deer:
Szerintem ön azt nem ért, hogy az élsport adja a legnagyobb motivációt a tömegsportra.
Mert az, hogy sokáig élhet, nem motiváció egy gyereknek, kamasznak, mivel ő a nélkül is sokáig fog élni, így vagyunk kódolva, hogy bírjuk a gyűrődést,.
Gondoljon bele, van egy rakás buzi, aki szarban fetreng, egy rakás alkoholista, kövér, cigis, stb., és nem zavarja, mert álladó félelemben nem lehet élni ezért az agya elhiteti vele, hogy lehet, hogy mindenki beledöglik előbb-utóbb, de ő meg fogja úszni,..., csak nézzen rá a covid tagadókra, ők sem a racionalitás bajnokai!

2020.09.10. 21:42:11

@nincs1itt:
Csak és kizárólag arról vitázott vagy ötünkkel, hogy a Stuttgart projektben szereplő hegymászó verziót igénylő emelkedőn fel tud-e menni,..., a kivitelezők több év variálás és pénzégetés után azt mondta, hogy NEM, le is áltak vel,..., ön meg azt állította, hogy DE IGEN?!
Azóta meg maszatol az ilyen lökött példákkal, pedig ezzel nem mossa ki magát abból, hogy sík hülye volt abban a témában /IS/.

morph on deer 2020.09.10. 23:52:11

@Tényelek:
” Szerintem ön azt nem ért, hogy az élsport adja a legnagyobb motivációt a tömegsportra.”

Ez így igaz!
Csak ott van a gond, hogy az élsport gyakorlatilag köszönő viszonyban is alig van a focival

Mindenesetre ami nálunk megy az minimum aránytévesztés, de abból legalább egészen nagy.

A másik probléma velem, hogy én inkább azokat a sportokat szeretem akár nézni is, ahol főleg az egyéni teljesítmény számít, a csapatsportok közül meg inkább olyasmit, aminek tiszták és egyértelműek a szabályai, de főleg nincs test-test elleni kontakt az ellenfelek között. Röplabda, például.

Még rosszabb hír, hogy az életben nem üvöltöztem sportesemény kapcsán, de még azon a néhány meccsen sem, ahova véletlenül elkeveredtem.
Ráadásul nem is az érdekelt, hogy ki nyer, hanem hogy melyik játékos játszik szebben, jobban, sportszerűbben, stb.

Szóval nem vagyok az a kimondott szurkoló típus, efelől semmi kétség. :)
(Ugyanez vonatkozik a politikára is, csak megemlítem, ha már a lelkesedés előkerült, - mert előhoztam, - és mit mondjak, ez ugyanúgy nem egy kedvelt tulajdonság, mintha a meccsen lennénk.)

nincs1itt 2020.09.11. 13:53:28

@Tényelek: jááánoska, kicsi hazudós magyar jobbágy! a stuttgarti projektben a probléma az volt, amit a német vasútépítésre vonatkozó törvény leír. oda is idéztem, néhány ezrelék volt az eltérés, nem 23% vagy 13%-os lejtő/emelkedő, ahogy azt hazudozod azóta is... a lényeg az volt, hogy képes-e a vonat(általában) emelkedőn/lejtőn közlekedni. ti, agyhalott és iskolázatlan fidesz-tálibok váltig állítottátok, hogy NEM tud a vonat emelkedő/lejtőn közlekedni. a bp.-i metrótól a fogaskerekűn át, a tegnapi kínai példáig bizonyítottam az állításotok ellenkezőjét.
szóval, te sötét hazug, tanulatlan idióta, "hosszútávú ingatlanbefektető", aki éppen menti az "idióta germánokat", maradj meg a monopoly-nál. de csak egyedül játszd! akkor megint te leszel az év ingatlan befektetője, naponta háromszor.

alöksz róz 2020.09.11. 15:37:04

@nincs1itt: a saját állításaiddal vitatkoztál már akkor is
ráadásul irdatlan nagy faszságokkal "érveltél"

nincs1itt 2020.09.11. 15:43:28

@alöksz róz: sanyi!!!! na végre! érvelnél? esetleg? csak egyszer! naaaaa.... mesélj, szaladt a jáááánoska, hogy bántják? ugyan, sanyi. egyre szánalmasabbak vagytok.

alöksz róz 2020.09.11. 20:01:18

@nincs1itt: mire, a szalmabábjaidra? :D

világosan el lett magyarázva. az már a te bajod, hogy műszaki analfabéta vagy, és nem fogtad fel, és ezért akkora sebet kapott az önérzeted, hogy még hónapok múlva is ezen görcsölsz. a beégésedet csak magadnak köszönheted, buta cigány, minek szakértettél olyan témában, amiről alapfogalmaid sincsenek

nincs1agy 2020.09.11. 20:57:07

@morph on deer: Hát ezzel a problémával akkor a világ igen sok országában szembesülhetsz. Mert a legtöbb országban igen sok pénzt költenek el élsportra, amit elkölthetnének akár arra , hogy a 95 kilós mackó anyut rávegyék a rendszeres futásra, mackó aput meg arra, hogy a délutáni sörözés helyett inkább ússzon le néhány hosszt az uszodában..:)

2020.09.11. 21:47:47

@nincs1itt:
Na ja, pár ezrelék :-)
Egy rahedli, különböző szinten futó metróvonal alol kellet volna felbukkanni, mint a vakondnak,...., rájöttek, átraktak pár metróvonalat, de amikor kiderűlt, hogy az is kurva kevés, feladták,..., addigra, mindennel együtt közel 20 milliárd eurót basztak el, de olyan kurva jó érveltek, meg ugye adtak a susiból minden helyi pártnak, hogy gyakorlatilag mindenki megúszta,.., na ehhez a lenyúláshoz a magyar politikusoknak még 45 évet fejlődni kell, mert pótólni kell a komcsi idők kiesését.

2020.09.11. 22:05:28

@nincs1itt:
Ja,.., a vita csak és kizárólag a Suttgart projektről szól, amiről már egy rakás film is készűlt, de kurvára demokratikus Németországban egy sem kapott forgalmazási jogot,..., a birka németek....
De annak örülök, hogy bassza a csőrét a lakás,..., tudtam én, hogy prolival állok szemben a virtuális világban :-)
Remélem még sok álmatlan éjszakája lesz :-)

Viszont, ha már állítása szerint ott él,..., miért nem dicsekszik vele, hogy a német kormány tavasszal leállította csődeljárás minden elemét, ezért a gazdaságban tizezerszámra vannak fizetésképtelen cégek, akikről senki sem tud, mert a nyilvántartást is felfüggesztették.
Olyan körbetarozások vannak már most, mint nálunk a rendszerváltás után.
Egy rakás cég nem tudja a bérek ráeső részét sem fizetni, az erre kitalált állami kasszát folyamatosan tölteni kell, ezért a melósok örülnek, ha 2-3 hónap után megjön a pénz,..., és igen, rengetek bérbeadó szponzorálja a szerencsétleneket, mert egyértelmű, hogy nem ők a hibásak,..., meg mi lenne velük, meg a gyerekeikkel.

nincs1itt 2020.09.11. 22:29:57

@alöksz róz: sanyika, kellett 5 óra, hogy összeszedj valami ostobaságot? a titanic sós vízbe'... nem lehet! maradjunk annyiban, sanyika, hogy: hülye vagy, mint a fal adja a másikat.
@Tényelek: jááánoska, saját lakásod sincs. anyádnál laksz, macskád van és babettával jársz ízirájder öcsém! ízirájder!
a német gazdaságról lövésed sincs, ahogy most is bizonyítod. a fizetések pontosan érkeznek. a bérbeadók nem szponzorálnak senkit, mivel nincs szükség rá. de ott leragadtál, irigy, buta jobbágy, hogy mo.-on ez is jobb... szánalmasak vagytok.

nincs1itt 2020.09.11. 22:31:10

@Tényelek: jááánoska, ne tolass, előre sem tudsz menni... 23%-os emelkedő/lejtő mesélj még ostoba fidióta... mo. a 3%-os emelkedő is himalája. miről vartyogsz, ostoba?

2020.09.11. 22:37:19

@nincs1itt:
Szerintem engedje el, mert nincs olyan eleme a vitánk tárgyának, amit tudna vagy tudott volna anno, egyedül a pprojekt nevéről tudott, de szerintem azt is csak azért, mert írtam,..., később megnézte a wikin, de onnan meg nagyon demokratikusan az összes fontos infót kitöröltették, így hülye maradt!

nincs1itt 2020.09.11. 22:43:10

@Tényelek: jááánoska, ez megint nem jött be! de sebaj, megszoktad a magadban monopolyzást, elnézem, ha nem érted! a histórijás csenel az az igazi! ne eredj szépen aludni! mára már nagyon okos is voltál! ne is törődj vele, hogy 10 ezer tonna rakománnyal 120 km/óra sebességgel képes haladni egy vonatszerelvény EMELKEDŐN FELFELÉ!!!
csak gügyögj, hazudj. elvégre magyar jobbágy vagy!

2020.09.11. 22:44:20

@nincs1itt:
Az, hogy én mi vagyok az ön vágyai szerint.... :-)
Ha komolyan írja azt, hogy a németenél minden rendben van és a csőd felfüggesztés után nem lesz csődhullám, meg pontosan érkeznek a fizetések, nincs lakhatási válság, akkor ön nem ott él.

2020.09.11. 22:48:32

@nincs1itt:
A kutyát nem érdekli, hogy tud-e menni a szerelvény emelkedőn, mert a vita tárgya a S. projekt emelkedője volt, ahol a szakemberek azért dobták az egész projektet, mert nem tudott volna felmenni az emelkedőn a vonat.

nincs1itt 2020.09.11. 22:53:26

@Tényelek: jááánoska, azért nem valósult meg mert a tervek nem feleltek meg a német vasúti előírásoknak/törvényeknek. veled ellentétben én beszélek, írok, olvasok németül, ezért tisztában vagyok azzal, hogy a magáncsőd intézményét és eljárását enyhítették. nem csak a fideszes hírek jutnak el hozzám. ne erőlködj, nem fog ez sem sikerülni, ahogy megszokhattad. szóval mesélj még az ingatlanodról, hol is van németo.-ban? mekkora és mennyiért adtad bérbe eredetileg? ha kérhetem, ezt németül tedd!

2020.09.11. 23:10:29

@nincs1itt:
Ha úgy beszél németül, ahogy magyarul ír, akkor nem igazán tudja megértetni magát és önt sem ért senki.....
Nem teljesen világos, hogy miért kellene olyan pontos információkat adnom önnek, mint a német adóhivatalnak,..., ön szerint!?
Nekem nem kellett újságot olvasni, mert nem csak az én bérlőim vannak bajban, a szomszédaik is,..., rákerestem a neten,..., és képzelje el, magyarul több cikket találtam róla,..., ráadásul szinte mindegyik a liberálbolsevik média felületein,..., gondolom Orbánék szolidálisak Merkellel.
Ha valóban ott él, akkor nagyon boldog lehet,......, ha a bibliai állítás igaz.

nincs1itt 2020.09.11. 23:23:07

@Tényelek: jááánoska, ne erőlködj, rákerestél a neten??!! esetleg forrásokkal is szolgálnál? kezdesz a bohózatból, tragikumba fordulni! bérlőid? neked? megint rájártál anyád sütő rumjára?

alöksz róz 2020.09.12. 00:09:18

@Tényelek: lehet ők nem hallottak még a himalájai kanyarvonatról

hát így jár, aki nem veszi igénybe a nincs1itt szakértői segítségét

babbaba 2020.09.12. 05:52:40

@Tényelek: Azért a TAO az egy adó a világ elsöprő részén. Annak lehet máshol is az állam által megengedett külön célja az állam által befizetésen túl, de a mesén kívül még nem bizonyítottad be, hogy saját vállalkozásod be nem fizetett adójából, a saját tulajdonú csapatodra költhetsz jó pár tízmilliárdot, mint Magyarországon. Link, ahol ez szerepel, nagyot lendítene a hitelességeden. Ráadásul, azt sem, hogy ezt egyedileg bírálják el, tehát hogy X megteheti, Y meg nem. Y-nak be kell fizetni minden fillért. Mert nálunk ez a lehetőség sem vonatkozik mindenkire, aki TAO-t fizet, fizetne.

Azért az megnézném, hogy az Allianz meg a Red Bull milyen csapatot, csapatokat birtokol! Mert akkor lenne hasonló a dolog.

ebella 2020.09.12. 09:25:55

@babbaba:Pedig csak azt kellene bebinyonítania és már igazat is adhanánk neki, hogy ez nem csak Magyarországon van úgy, hogy valmkai a saját adóját nem befizetve a saját fociklubára költheti az állam pénzét. És azt hiszem, ezt nem is tudja. Bizony Magyarországon ellpoják a pénzt a magyar polgároktól, hogy haszontalan fociklubokra költsék. És, ha még csak arra lopnának.

ebella 2020.09.13. 06:11:12

@Tényelek: Mindjárt gondoltam, hogy nem tudsz linket adni, csak a fideszes mesedélután, valós tények nélkül.

Maradjunk abban, hoyg egy EB rendezést nem keverünk, egy (egypár) klub sok-sok milliárdos, rendszeres támogatásával! Az én adóimból. Én nem szeretnék egy klubot se támogatni, főleg nem évi százmilliókat kereső botlábú, sok évtizede nulla eredményt produkáló faszkalapoat! Az én pénzemből ne is tegye senki!

alöksz róz 2020.09.13. 09:15:59

@ebella: de a többség szeretné. hát ilyen ez a demokrácia, látod? a többség akarata érvényesül, még akkor is, ha neked nem tetszik.
és ráadásul az nem is a te pénzed, nem is te adód.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.13. 11:10:03

@alöksz róz: "a többség szeretné. hát ilyen ez a demokrácia"

Valami nagyon kifacsart, hamis elképzelésed van a demokráciáról. :))

Az nem demokrácia, hogy két farkas és egy bárány szavaznak arról, hogy kit egyenek meg vacsorára. :))
süti beállítások módosítása