B1 blogcsalád



Tüntetés a Színművészeti Egyetem szabadságáért - Iványi Gáborékkal

#freeSZFE - vasárnap este ugyanitt, élőlánccal

2020. szeptember 05. - jdesi

A szabad Színház- és Filmművészeti Egyetemért tüntettek pénteken Budapesten, Iványi Gáborék szervezésében. Szót emelve az Igazgyöngy Alapítvány, az Ámbedkar Iskola és Iványiék oktatási intézményei támogatásának megvonása ellen is..

Így kezdte beszédét Bíró Kriszta színművész

 

xfreeszfe_img_4592_2.JPG

xfreeszfe_img_4600_2.JPG

xfreeszfe_p1700673_2.JPG

xfreeszfe_p1700687_2.JPG

 

xfreeszfe_p1700689_2.JPG

xfreeszfe_p1700694_2.JPG

xfreeszfe_p1700698_2.JPG

xfreeszfe_p1700700_2.JPG

xfreeszfe_p1700704_2.JPG

xfreeszfe_p1700713_2.JPG

xfreeszfe_p1700716_2.JPG

xfreeszfe_p1700718_2.JPG

xfreeszfe_p1700723_2.JPG

 

xfreeszfe_p1700731_2.JPG

 

xfreeszfe_p1700727_2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6516191158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényelek 2020.09.06. 22:41:54

@nincs1itt:
180000 bruttó :-)
Hát az szomorú, hogy a Fidesz tíz év alatt 10%-al csökkentette az átlagbér, ezzel visszacsúsztunk a 2007-es bérszintre.
Nagy szerencse, hogy ön itt van, így nem csúszunk le az ilyen eltitkolt hiteles információkról :-) !
Ennyire hülyék az emberek, hogy tíz éve folyamatosan csökkentik a béreket, mégis újra választották őket :-)?

6.Lenin 2020.09.07. 08:55:56

@mgdé:

Persze, kis köcsög, neked az nem tetszik, ha valaki kétségbe vonja az alaptalan önimádatodat. Meg is lepődnék, ha nem így lenne.
Fordítva ülsz a lovon.
Nekem nincs arra igényem, hogy az öntelt ömlengéseidet, alaptalan minősítéseidet olvassam. Hol írtál te normális véleményt bármiről is? Honnan ismernéd mások értékrendszerét, ha csak a magadét tartod elfogadhatónak? Minden igyekezeted arra irányul, hogy magadat fényezd, arra meg kevesen kíváncsiak.
Ti mindig összekeveritek a véleményeteket a tényekkel, a kettőnek nem sok köze van egymáshoz. De nyilván te már ettől a beidegződésedtől nem fox megszabadulni, hiszen már nem is érzed, nem tudatosul benned.

mgdé 2020.09.07. 09:50:24

@6.Lenin:

Megint fáj a fejed, vén prideimádó? Megint inkább Morzsit választotta a partnered? :P
Elég sok embernek, elég sok helyen írtam már normális véleményt. Az, hogy te minden érdemi eszmecserére alkalmatlan vagy, s hagymázlufik zabálásán kívül téged semmi nem érdekel, nem az én bajom, csakis a tied. A kis kaján pokolbéli ördögöcskék előbb-utóbb majd rádöbbentenek erre. Kezdjél edzeni! :P

6.Lenin 2020.09.07. 10:12:45

@mgdé:

"Megint fáj a fejed, vén prideimádó? Megint inkább Morzsit választotta a partnered? :P"

Látod mekkora köcsög vagy, még te igazolod, amit rólad írtam. Már el sem jut a piciny agyadig.
Honnan tudnád megállapítani, milyen a normális vélemény, ha a sajátodon kívül másokét képtelen vagy még értelmezni is.
az nem "normális" vélemény, ha kopizol a wikiből, vagy a googliból.
Nézd, én elfogadom, hogy imádod a görög történelmet, irodalmat, vagy bármi mást, én is kedvelem a népzenéjüket, ahogy a legtöbb nemzetéét is. De azt is elfogadom, ha vannak, akik nem kedvelik, vagy kiemelten másokét tartják jobbnak.

Az eszmecsere semmiképpen nem azt jelenti, hogy EL KELL azt fogadnom, amit a másik mond valamiről, hiszen mindenkinek másak az érdekei, más utat jár be az életében, mást tart értéknek. Ezeket én el tudom fogadni, de azt nem, ha rám szeretné erőltetni a sajátját, mint egyetlen elfogadhatót.
Te ezeket nem érted, és szerintem nem is fogod.
Mi közöd lenne pl ahhoz, hogy a partnerem a morzsit kedvelné helyettem? Azt semmiképpen nem jelenti, hogy te mint kedvenc bármikor is szóba jöhetnél nála.
Ráádaásul azt sem tudod elképzelni, hogy tulajdonképpen mindkettőnket az tart össze, hogy a morzsi közös kedvencünk, miközben egymást meg utáljuk.

Miért is kéne bármire is rádöbbennem? Hogy élem a magam életét? Mások is elfogadnak olyannak, aki vagyok? Erre nekem nem kell edzenem, mert mindig ilyen is voltam. Nekem nincsenek ellenségeim, de ettől még én lehetek másoknak az, de hát ilyenek vagyunk, emberek. Ebben neked mi az újdonság?

nincs1agy 2020.09.07. 11:04:19

@6.Lenin: figyi nem baj, hogy buzi vagy, mer legalább cukifiú.

6.Lenin 2020.09.07. 11:08:26

@nincs1agy :

Miért? Téged zavarna? Engem nem zavar, sőt. Szerinted melyik lehetek a 70-ből, kisköcsög? Baj ez neked?

nincs1agy 2020.09.07. 11:15:27

@nincs1agy : Már megint lusta voltál az avatarhoz , te kis amatőr..:)

6.Lenin 2020.09.07. 11:21:20

@nincs1agy:

Én dícséretnek veszek ilyen kommenteket. Amikor nem tudnak már mit válaszolni, akkor jönnek ezekkel a módszerekkel.
Szerencsétlen köcsögök az ilyenek.

mgdé 2020.09.07. 11:34:36

@6.Lenin:

Hogyne, hogy a mexikóiak szeretik a nőket, és sok a gyerekük. :D

De ha a párhuzamot keresed, igen, én szeretem a szabadságot.
Te meg - olvashatjuk nap mint nap n-szer -- még a szót sem érted.

(Amúgy meg, megvigasztalódhatsz, se a Morzsit, se a partnered nem kell tőlem ennyire féltened,
maradhatnak a tieid, a lányunokáidat és unokahúgaidat sokkal inkább, amennyiben már nagykorúak. :P)

6.Lenin 2020.09.07. 11:43:27

@mgdé:

Nekik mi közük az itteniekhez? NEM KELL MÁR BIZONYÍTANOD SEMMIT. Nekem minden világos, hogy milyen is lehetsz élősúlyban, is.

Én ne érteném a szabadságot? Mindig is az voltam. Látom, hogy a videóból se értettél semmit. Mit gondolsz, hogy a filmből miért ez a kedvenc részletem? Mert elég lett volna csak ennyit is bemutatni, nekem, mert ebben minden benne van a szabadságról, az
életből, nekem.

Nehogy félreérts, egy mp sem sajnállak. Te ezt választottad, a tiéd. Én mást.

mgdé 2020.09.07. 12:30:16

@6.Lenin:

Az olyan meghatóan szép, olyan igazán-igazán-orbános, hogy te magyarázod nekem a szirtakit. :DD

Ugyan már, Szepi, te a róka vagy, nem a sas ...

mgdé 2020.09.07. 13:56:25

@6.Lenin:

("Én ne érteném a szabadságot?"
Azért az nagyon töményen szép, hogy Lyukasenka odaadó, feltétlen net-híve a Szabadság szószólójának kiáltja ki magát. Ilyen cifraságot még Birca küldetéstudatos theokrata agya sem bírna szülni. :D )

6.Lenin 2020.09.07. 13:58:52

@mgdé:

Te tényleg egy öntelt seggfej vagy. De miért szeretnéd ezt még 1000x bizonyítani? Tényleg tudom, hidd már el.

Látom, hogy a videóból semmit sem értettél.

6.Lenin 2020.09.07. 14:05:38

@mgdé:

Mi köze volt Lukasenkónak az én, vagy Zorba szabadságához? Se engem, se Zorbát soha nem érdekelte, hogy ilyen Lukasenkók, vagy bárkik is élnek még a Földön.
Pontosan te vagy ilyen faszságoknak a rabja. Neked az a szabadság, hogy hazatólhatod a farkaddal az elfáradt kecskéteket? De még mindig nem sajnállak, egy mp-ig sem.
Ez már kezd nagyon unalmas lenni, nekem.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.07. 14:15:27

@6.Lenin: én az előbb fingni akartam és hát majdnem beszartam. Van ilyen.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.07. 15:56:11

@Tényelek: "tíz éve folyamatosan csökkentik a béreket, mégis újra választották őket"

2014 óta csak választási csalással nyer a fideSS.

mgdé 2020.09.07. 16:40:53

@6.Lenin:

Bácsika, bácsika, te tényleg kezdesz szenilis lenni. :D
Zorba sohasem támogatott / támogatott volna
belarusz vagy bármilyen egyéb Lyukasenkákat.

Ha nem hiszed, a szokásos unalmas netszájalásod helyett
nyugodtan kérdezd meg inkább Kazantzakiszt vagy Theodorakiszt.
Hátha tanulsz végre valamit ...

6.Lenin 2020.09.07. 16:49:53

@mgdé:

Pont ezt írtam én is, te seggfej, már olvasni sem tudsz? Én nemhogy támogatom/nemtámogatom, leszarom, ahogy lassan téged is.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.07. 16:55:40

@mgdé: "Hátha tanulsz végre valamit ..."

Jó pap holtig tanul.

És egy kivénhedt bolsevik munkásőr? :))

6.Lenin 2020.09.07. 17:02:52

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Most megleptél. Tőletek kéne tanulnom valamit? Ez kurvára kezd érdekelni, hogy mit kellen megtanulni két db seggfejtől.

Ha lennél olyan kedves, és felvilágosítanál.

morph on deer 2020.09.07. 17:25:16

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
“ 2014 óta csak választási csalással nyer a fideSS.”

Na, akkor ezt nézd meg.
Igaz, rámegy vagy 5 órád, és van még jónéhány belőle:

youtu.be/apfAtkDyRvc

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.07. 17:58:27

@morph on deer: :))

Teljesen felesleges. Úgyis bemondanak egy számot, hogy mondjuk 23 millióan töltötték ki. :))

Tényelek 2020.09.07. 18:10:26

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Azt tudom, hogy a liberálbolsevikok /Akkor éppen MSZMP-MSZP-SZDSZ-nek hívták őket./ a rendszerváltás előtt a Vörös Hadseregre támaszkodva létrehoztak egy Alkotmány és egy választási rendszert, amit a kerekasztalnál tárgyaló pártok közül egyedül a Fidesz nem írt alá.
A választókörzeteket úgy szabták, hogy ahol jobboldaliak éltek főként, ott volt, ahol kilencszer annyian éltek, mint a stabilan liberálbolsevik körzetekben.
Egy Budapest belvárosi szavazata pl, nyolc soproni szavazattal ért fel.
Mindenki tudta, hogy szar, de mivel kétharmad kellett a változtatáshoz , ezért csak Hornék tudták volna átirni, de mivel ők írták meg ilyenre, logikusan nem változtattak rajta.
Az összes nemzetközi szervezet felszólította a kormányokat, hogy szüntessék meg az elképesztő aránytalanságokat, tegyék egyenlő súlyúvá a szavazatokat.
2002- ben az AB Alkotmányellenesnek mondta ki a teljes választási törvényt, onnantól kezdve az összes választás jogilag is Alkotmány ellenes volt, ezt az állapotot számolta fel a Fidesz a 2014- es választások előtt.
Az új rörvényt az összes nemzetközi szervezet elfogadta és az AB sem emelt kifogást.
Csak jelzem, hogy a Fidesz kétszer nyert a kifejezetten a liberálbolsevikokra megalkotott rendszerben.

Tényelek 2020.09.07. 18:13:19

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
A 23 millió az MSZP és a DK szerencseszáma, annyi románt vártak a kettőállampolgársági népszavazásnál.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.07. 19:01:13

@Tényelek: "MSZMP-MSZP-SZDSZ-nek hívták őket./ a rendszerváltás előtt a Vörös Hadseregre támaszkodva létrehoztak egy Alkotmány és egy választási rendszert"

Kevered nagyon. Lehetett az emeszempé, amire gondolsz, és lehetett a Horn kormány. Az emeszempét, illetve az utódpártját, meg a lippsibolsevik szadeszt, meg a szintéln bolseviklippsi fideszt legyőzte az MDF, akármilyen csalásban is serénykedtek.

Az MSZP-SZDSZ meg ha serénykedett valami hasonlóban, esélytelenek voltak a Bokros csomag után.

Gyurcsány gazdád csalása nem zavar?

Egyébként Hornt utáltam, mint a szart, nem gondoltam volna, hogy visszatekintve Antall után a legnagyobb demokrataként kell számontartani.

mgdé 2020.09.07. 19:52:55

@6.Lenin:

"Se engem"

Aha. Akkor meg is van a 'félreértés' :D forrása.

Nehogy már Zorbával azonosítsd magad, vén troll. Mondd, te el sem olvasod a nyalázatos lakájszövegeidet amiket a kiváló pártodról firkálsz? :D

morph on deer 2020.09.07. 19:53:35

@Tényelek:
“A 23 millió az MSZP és a DK szerencseszáma, annyi románt vártak a kettőállampolgársági népszavazásnál.”

Tényleg muszáj faszságokkal égetni magad?
A DK 2010 óta létezik, a 23 milliós utalást meg Kovács László tette, 2004-ben, az MSZP színeiben.

morph on deer 2020.09.07. 20:04:17

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

“ Teljesen felesleges.”

Ó, dehogy!
Az egészben nem az az érdekes, hogy hány személyt hamisítanak, oppardon: hány személynek könnyítik így meg a dolgát, merő segítőkészségből, hanem a tény önmagában!

Tisztelt hölgyeim és uraim, íme a nemzeti keresztény-konzervatív kormány, épp “kormányzás” közben, amint “erős legitimációra” tesz szert.

Hogy rohadnának meg sürgősen! - mondanám, ha ma nem lennék mértéktartó kedvemben. De tartom a collstokot, és nem mondom!
Nem is kell, megy az anélkül is..!

morph on deer 2020.09.07. 20:06:46

@mgdé:
“ Nehogy már..”

Pedig de: zorrba-szájba dícséri a zorbánt, - ez azért valami, nem hondolod?

Tényelek 2020.09.07. 20:29:53

@morph on deer:
A 23 millió románnal riogatást Gyurcsány találta ki,.....,
, szégyen, hogy ezt egy kődékás, mint ön nem tudja!
Tessék elolvasni Debreceni könyvét, ahol ezzel dicsekszik a főnöke, hogy milyen jól bevált!

Tényelek 2020.09.07. 20:39:26

@morph on deer:
Elnézést kolléga, de már többször írtam, hogy senki ne legyen annyira lusta, hogy egy egyedi, nem bárki által letőlthető avatárt odaillesszen a nickje mellé!
A jobbosokat meg hanyagolja ebben a témában, mert volt olyan időszak, amikor nekem három bitorlóm is volt!

nincs1agy 2020.09.07. 20:47:50

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ő nem a te gazdád? (Ja, bocs elfelejtettem, hogy most inkognitóban vagy, és a középen álló, elégedetlen, soha sehova nem szavazó felháborodott állampolgárt kell alakítanod.:))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.07. 21:08:04

@nincs1agy: "Ő nem a te gazdád?"

Nem, nektek, bolsevik fideSSfasszopóknak volt a gazdája a 2006-os leszerepléséig. Nektek mindig kell egy gazda, legyen az Kádár, Gyurcsány, vagy Mészaros Viktor.

Nekünk, jobboldali hazafiaknak nincs szükségünk gazdára, önálló, autonóm személyiségek vagyunk.

"középen álló"

Sose álltam középen, mindig is jobboldali voltam. A bolsevikokat már akkor is utáltam, mikor te még meg se születtél.

Tényelek 2020.09.07. 21:17:34

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Ha ön valóban jobboldali, akkor egy újabb nicklopással állunk szemben, mert a kommentjei alapján ön egy gyepes agyú liberálbolsevik a rosszabbik fajtából.
Sürgősen nézzen utána, hogy ki tud belépni az oldalra, hogy teljesértékűen használja a nickjét!
Lehet, hogy az anyósa akarja lejáratni.

mgdé 2020.09.07. 21:32:10

@Tényelek:

Már bocsánat, de a "gyepes agyú", az nem a stadionokon szocializálódott ifjú fidesznyikek szinonimája? Ha nem, akkor rosszul tudom ...

S mit szólsz ahhoz, hogy az élőláncoló sokezernyi egyetemista hangszóróiból, példamutatásul, Viktor hangja szólt? :D

Tényelek 2020.09.07. 21:35:52

@mgdé:
Szerintem tök jó ötlet tőlúk, hogy tanulás helyett eszterláncoznak meg tünciznek, bent laknak a suliban így nem kell albérletet fizetniük,..., kár, hogy nekünk anno ez nem jutott eszünkbe!

nincs1agy 2020.09.07. 21:59:19

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: De azért nyugtass meg, hogy nem lennél elkeseredve, ha a DK részvételével alakulna kormány 2022 áprilisa után. Ugye nem? ;)

nincs1itt 2020.09.07. 22:41:02

@Tényelek: jááánoska, persze, hogy "nektek anno" nem jutott eszetekbe! anyádnál laktál mindig, egyetemre csak addig jártál, amíg az építkezés tartott és kellett a segédmunkás, utána posztgraduális mentél következő építkezésre...
180 ezer környéke a kezdő diplomás bér, az orvosok kaphatnak szaktól függően akár 250 ezret is.
na mesélj még a németo.-ban bérbe adott lakásról egy keveset. akkor teljes lesz a repertoár...

nincs1itt 2020.09.07. 22:42:10

@mgdé: a kössz-beszerzés még lóg a levegőben, mert az ep keménykedik... mentik a pénzt, amíg lehet.

Tényelek 2020.09.07. 23:13:24

@nincs1itt:
Látom képben van a bérekkel, mint mással is mindig :-)
Ráadásul megint előbújt a proli énje és megint elöjött a lakástémával, amiröl azt állította, hogy sohasem szokott :-).
De, ha már rákérdezett,.... , csak önnek, csak most,..., utána úgysem fog rá visszatérni, ahogy szokott :-),........., sajna a bennszülött germánok nem tudnak fizetni, mert a kurcijukból arra nem futja,..., most féláron maradhatnak, a negyedét meg hitelbe kapják, ha lesz munkájuk, majd ideadják. Szóval most éppen dotálom a gazdag nyugatot,..., valójában nincs szivem kirakni őket. Egyébként meg az ingatlabefektetés nem rövidtávú játék, az ilyenek beleférnek.
Remélem kellő mértékben kielégítettem a kíváncsiságát, jól fog tudni aludni :-)!

morph on deer 2020.09.08. 00:14:44

@Tényelek:
” Gyurcsány találta ki...”

Aha.
Ezzel szemben nem ő riogatott vele, én magam láttam-hallottam Kovács Lászlótól valamelyik tévéműsorban, ez az egyik.
Ha meg Gyurcsányra akartál célozni, akkor miért nem írod azt, hogy “Gyurcsány”, és mi a bánatért DK-zol egy 2004-es eseménnyel kapcsolatban?

Csak mert Gyurcsány akkor már/még/is volt, a DK meg még a távoli horizonton sem, vagy hat évig!

Attól még, hogy ennyire lelkes vagy, azért figyelhetnél néha!
:)

morph on deer 2020.09.08. 00:24:05

@Tényelek:
“ de már többször írtam, hogy senki ne legyen annyira lusta...”

Mert?
Különben bünti lesz?
:)
Szerintem pedig mindenki pontosan annyira lehet lusta, amennyire jólesik, te pedig nyugodtan írd ezt le még sokkal, de sokkal többször!
Ehhez mit szólsz?

Amúgy szándékosan nem használok egyéb avatart: nem lustaságból, hanem mert a default véletlenül pont megfelelő ahhoz a karakterhez aki itt vagyok. Ez a titka.

mgdé 2020.09.08. 00:33:26

@Tényelek:

Az egyetemek/főiskolák jó része ma kezdett, tehát a tegnap-vasárnapi táncos tüncijüket nyugodtan felfoghatod egy össz-gólyatábori bulinak. Az albérletek meg, ha hiszed, ha nem, valóban drágák, egy közbesz eljárás keretében biztosan olcsóbbak lennének. :P

mgdé 2020.09.08. 00:35:26

@mgdé:

ui.: ezt még "hétfőn" írtam. :D

Tényelek 2020.09.08. 00:49:56

@morph on deer:
Nem annyira bonyolult ez.
Debreceni Gyurcsányról szóló kónyvében van, hogy a Böszme maga találta ki a riogatást, az MSZP. teljes mellszélességgel beleállt.
Ebből következik, hogy a szociké és az ótletgazdán keresztül a dékájé a 23 milliós románozás öröksége,..., arról nem beszélve, hogy a dk szoci tagokból épűlt fel.
De szerintem nem is lenne fer, hogy a Gyurcsány szart bele a volt pártjába és öket leszarozzuk, aki meg odaszart azt meg tisztának tekintjük.
Ráadásul Gyurcsány azóta többször is lerománozta az erdélyi magyarokat, míg Mesterházy bocsánatot kért,...., igaz elzavarták, de legalább probálkozott.

morph on deer 2020.09.08. 13:29:00

@Tényelek:
Na nézzük:

“ De szerintem nem is lenne fer, hogy a Gyurcsány szart bele a volt pártjába és öket leszarozzuk, aki meg odaszart azt meg tisztának tekintjük.”

A helyzet az, hogy az MSZP egy rakás szar módjára viselkedett, kormányzás helyett a piti túlélés foglalkoztatta őket elsősorban, - ezért is hordott le mindenkit Gyurcsány Őszödön.
(Amúgy nem ártana egyszer figyelmesen végigolvasni az egészet, és nem leragadni pár jelzőnél, egyértelműen látszik, hogy Gyurcsány változásokat - reformokat - akart, az MSZP pedig kibekkelni a következő négy évet is, nyakig a langyos vízben...)
Ezért aztán ellene fordultak, és páran úgy gondolták, hogy jó ötlet orbán kezébe adni a felvételt, mert majd jól megbukik Gyurcsány, és minden más marad a régiben, - csak éppen jelentősen túllőttek a célon, még az öntökönlövésben is...

“Ráadásul Gyurcsány azóta többször is lerománozta az erdélyi magyarokat“

- Akik mindeközben román állampolgárként Románia lakói.
Hát ez tényleg borzasztó..!

Mellesleg abban teljesen igaza volt, hogy akkor, mikor még Románia nem volt az EU tagja, schengeni útlevelet adni olyan személyeknek, akiket semmilyen módon nem tudunk ellenőrizni, meglehetősen felelőtlen lépés. Ráadásul onnantól, ha magyar útlevéllel utazik valaki, a magyar államé a felelősség, ha bármi történik, ha bármit követ el az illető, stb., miközben Magyarország nem tud eljárni egy nem uniós Romániában, hogy csak egy példát mondjak.

Ehelyett egy kiterjesztett hatású magyar igazolvány lett volna teljesen reális akkor, amivel az erdélyi magyarok szabadon jöhetnek-mehetnek Magyarország és Románia között, hiszen - állítólag a nemzetegyesítés lett volna a cél, nem?
Cserébe viszont azonnal ezrével indultak el a hanyatló (tényleg, akkor hanyatlott már?) nyugat felé, nagy ívben szarva a nemzetegyesítésre!

Ha már itt tartunk: a határon kívülieknek az a joga, hogy részt vehessenek a magyarországi választásokban, szerintem teljesen elhibázott, a módja pedig tisztességtelen a magyarországi magyarokkal szemben!
Ebben teljesen igazat adok Gyurcsánynak, például.

Viszont!
Lehetőséget kéne adni arra, hogy képviselőket delegáljanak a magyar parlamentbe, lélekszám arányában, csakúgy mint itthon, választhassanak maguknak, ez lenne természetes!
Meg az is, hogy azok a képviselők függetlenként lennének a parlament tagjai, ahol aztán természetesen azt támogathatnák, akivel egyetértenek, - ahogy ez tisztességes!
Lenne!
Mert ez, ami most van, NEM az!

Na ennyit a történelemóráról.
Mindenesetre remélem, hogy azt a marhaságot elfelejted, hogy a DK bármit is mondott- vagy tett volna 2004-ben.
Gyurcsány igen, de akkor azt is kell mondani. Már csak a hitelesség kedvéért is.
:)

Galerida 2020.09.08. 13:49:15

@morph on deer: "Mindenesetre remélem, hogy azt a marhaságot elfelejted, hogy a DK bármit is mondott- vagy tett volna 2004-ben."
Teljesen igazad van! Az MSZP sem felelős azokért a gaztettekért, amiket az MKP, az MDP és az MSZMP követett el, hiba volt szinte ugyanaz a tagsága és a baráti orvgyilkosságok túlélői a vezetői!
A DK Gyurcsány kivételével a földre szállt, előélet nélküli angyalok gyűjtőpártja, ezt mindenki tudja!

6.Lenin 2020.09.08. 13:49:26

@morph on deer:

Te vagy Gyurcsány anyukája, hogy igyexel tisztába tenni?

Lehet a Gyurcsány beszédnek ilyen olvasata is, ha el akarjuk maszatolni.

Nem volt nyilvános, tehát csak a sajátjainak szólt, hogy mindenkiről tud mindent, és tisztázta azt is, ő itt a góré. Még azután se csinált semmit- a saját hatalmának mentésén kívül-amikor már látszott, hogy ezt nem fogja tudni megúszni. A beszéd után semmi sem változott a pártban, kivéve, hogy teljesen maga alá szerette volna gyűrni, ahogyan azóta is. Szerencsére 1re sikeresebben. Az MSZP-nek lassan nyekk. A DK meg szart se fog érni Gyutrcsány-nyal, és kedves tehénkéjével.

Ha a külhoni magyarok bent lennének a Parlamentben, akkor külföldi állampolgárként , KÖZVETLENÜL is beleszólhatnának a magyar belügyekbe, így csak az általuk támogatott pártokon keresztűl.
Most se zárja ki senki, és semmi, hogy ellenzéki pártokat is támagathatnának.

Most a DK=Gyurcsány, a párt pedig egy szekta, egy vezérrel, mindenkinek kuss a szektában, eleve nevetséges is lenne, hogy a szekta tagjai bármibe is beleszólhatnának.

Sok évtizedes tapasztalat, ha sokat írsz, annak nagy része hülyeség, és láss csodát, most is az volt.

Tényelek 2020.09.08. 14:33:10

@morph on deer:
Na most meglepett rendesen!
Tehát azt mondja, hogy a határontúliaknak létszámarányosan kellene képviselőhelyeket biztosítani a parlamentben.
Most, mivel csak listára szavazhatnak, ha 100%-os lenne a részvételük, akkor akár kilenc képviselőt is küldhetnének a parlamentbe, e helyett legutóbb hármat adtak ők.
Létszámarányosan 30 képviselői hely lenne az övék,..., na akkor 500 évig nem lenne kormányváltás :-).
Szerintem a mostani jobb, mert van képviseletük, ami szerintem jár nekik, de a tizenötszázalék szerintem nem jár nekik, mert mégiscsak miénk a költség és felelősség, ..., de attól dobja fel ezt Orbánnak a dékás kedvencén keresztül, tutira megszavazzák!

Szóval azt állítja, hogy Gyurcsány Öszöd előtt kényszerböl lopott, csalt, hazudott,..., oké, de miért csinálta ugyanazt még utána három évig, ..., hobbiból :-)?
Irja, hogy az MSZP egy trágyadomb volt, a szűzies Gyurcsány, aki vezette őket, mi volt,..?
A DK akkor alakúlt, amikor Gyurcsány zátonyra futtatta a szocik hajóját, majd az liberálbolsevik etika szerint, mint kapitány, magaköré vette az elsőtisztet, gépészt, szakácsot, navigátórt, mindenkit, aki értett valamihez és az összes mentőcsonakot felhsználva, elhúzott velúk a felesége monogramját használó új hajóra,...., azóta még visszajár a volt hajójára és összeszed minden használhatót és átviszi a sajátjára.
Ő ilyen, már a KISZ-ben is ezt csinálta,..., Demisz,..., Új generáció vagy mi franc, amit Schifferrel , Bajnaival ügyködtek össze.

chrisred 2020.09.08. 14:38:56

@Tényelek: Nincs valódi képviseletük, mert csak magyarországi pártokra szavazhatnak, saját egyéni jelöltekre meg egyáltalán nem. És persze itt nem is csak a szomszédos országokról lenne szó, hanem minden olyan külföldön élő magyart, akit mi a nemzet részének tekintünk. És a cél pont az lenne, hogy az érdekeik képviselete ne azon múljon, hogy a magyar belpolitika hogyan alakul.

Tényelek 2020.09.08. 14:55:43

@chrisred:
Egyetértúnk, de egyéni jelöltre az egész világon csak az szavazhat, akinek állandó lakhelye van az érintett országban, ezért szavazhatnak csak listára a határontúliak a németeknél, spanyoloknál, portugáloknál is.
Amiről ön ír azt is meg lehetne csinálni, de csak akkor, ha visszahoznák a Horthy féle kétkamarás parlamentet.
Persze nem pont úgy, mert változott a világ, hanem minden olyan nagyközösségnek létszámarányos képviseletet biztosítani, akik egy adott tömeget képviselnek.
Így pl. lenne zsidó, katolikus, horgász, szakszervezetis, gyáriparos, sport, kultúra, stb. felsőházi képviselőnk.
Mondjuk ez annyi vitával járna, hogy szerintem addig nem valósul meg, amíg nem nyer valamelyik négyötöddel.

6.Lenin 2020.09.08. 14:55:51

@chrisred:

Az ellenzék szerint azok a "magyarok" nem is magyarok, nem részei a nemzetnek. Akkor?
Ilyen értelemben ennek a kérdésnak nem szabadna függenie a belpolitikai helyzettől, ebben igazad van. Kinek a sara?

6.Lenin 2020.09.08. 15:05:00

@Tényelek:

A valamilyen ok folytán a határainkon kívül élő nemzettársainknak csak az lenne a lényeg, hogy a NEMZET nem rekeszti ki őket. A többi szinte lényegtelen, ne szóljanak-szerintem nem is akarnának- a belpolitikába, hszen valóban nem itt fizetnek adót, járulékokat, stcb, bár, ha aolyan gazdag ország lennénk, hogy ezek lényegtelen kérédések lennének, az se lenne nagy probléma.

A lényegnek annak kéne lennie, hogy minden oldal egységesen a nemzet részeinek tekintené őket, és anyagilag is támogatná a kint rekedtek nemzethez tartozással összefüggő igényeit. Ezek nem szabadna, hogy vitákat jelentsenek a különböző politikai oldalak közt, mint ma is.
Szerintem.

chrisred 2020.09.08. 15:06:16

@Tényelek: Ismereteim szerint a külföldön élő portugálok 4 képviselőt választhatnak be a portugál törvényhozásba.

Amúgy sok országban nincs lakcímnyilvántartás, ott a választási névjegyzékbe történő regisztráció jelenti a választásra való jogosultságot.

Szerintem itt nem a társadalmon belüli külön közösségekről van szó, hanem olyan magyar polgárokról, akiknek nincs az országon belüli választási körzetük. Tehát én nem is arról beszéltem, ami megkülönbözteti őket más magyar pőolgárokról, hanem amiben ugyanolyanok, és ezért ugyanolyan elbánásban kellene őket részesíteni.

chrisred 2020.09.08. 15:10:57

@6.Lenin: Én ilyesmit nem hallottam tőlük (mármint a DK-tól), csak azt, hogy ők nem a magyar állam területén élnek, nem itt fizetnek adót, nem a magyar joghatóság terjed ki rájuk, ezért számukra a törvényhozó testület választásain való részvétel nem jár olyan következményekkel, mint a Magyarországon élőkre. Ami szintén egy eléggé elavult nézet egy globalizálódó világban.

Tényelek 2020.09.08. 15:12:01

@6.Lenin:
Egyetértünk és szerintem a mostani rendszer alkalmas is arra, hogy a nemzethez tartozás érzését megadja.
A Gyurcsány, Fegyőr féle patkányok hiába nem részei a nemzetnek, mert kizárták magukat onnan, nekünk kell szégyenkezni miattuk.

Tényelek 2020.09.08. 15:25:22

@chrisred:
A portugáloknak nincs Gyurcsányuk meg Fegyőrük, minden párt akarja, hogy a külhoniaknak legyen képviseletük ezért ott egy szakértői lista van, ahol rangsorolni lehet őket és akik a legtöbb szavazatot kapják, azok kerülnek be, ha valaki lemond, vagy meghal akkor erősorrenben pótólják.
Itt, amíg a dk meg a momentum románnak tartják a romániai magyarokat, nem lehet normálisabb választási keretet kidolgozni.
Értem, amit írt, de aki nem lakik itt, azt bizony meg kell különböztetni, mert más felelőssége van, mint annak, akiitt él.
A kanadai, brazíliai, stb. magyarok meg a felvidékiekkel, erdélyiekkel együtt szavazhatnak.
Aki kint dolgozik, viszont egyéni képviselőre is tud szavazni.
Szerinem a legjobban ezt a kétkamarás parlamenttel lehetne megoldani, ahol lehetne angliai, dél-amerikai, stb. magyar képviselő, kizárólag szakmai alapon, korlátozott szavazati joggal.

chrisred 2020.09.08. 15:35:05

@Tényelek: "Értem, amit írt, de aki nem lakik itt, azt bizony meg kell különböztetni, mert más felelőssége van, mint annak, akiitt él."

Vagyis tulajdonképpen ugyanaz a véleménye, mint Gyurcsányéknak, csak éppen valami látszat szavazati joggal azt a feelinget akarja kelteni, mintha mégis ugyanolyannak tartja őket, mint az itt élő magyarokat?

6.Lenin 2020.09.08. 15:38:02

@chrisred:

Hiába csűröd-csavarod, ők nem tartják őket a nemzet részeinek. Vagyis magyaroknak.
Amint írtam, ez nem is arról szólna, hogy bármilyen beleszólásuk legyen a belpolitikába, gazdasági kérdésekre. Csak lehessenek a nemzet részei, őrizhesséh -kint is-a szokásaikat, kultúrájukat, nyelvüket, ehhez minde anyaországi politikai erő is adja az anyagi, erkölcsi támogatást. Ennek csupán ennyi lenne a lényege, és nem a szavazatok, bár, mivel köztük is lehetnek más nézetűek, pártlistákra szavazhatnának, vagy úgy, hogy politikailag az ő szavazataik nem is számítanának be hasonló mértékben a végeredménybe. Ezt egyszer kéne csak mindenki által tisztázni.

6.Lenin 2020.09.08. 15:40:56

@chrisred:

A gyerekeid kimennek dolgozni, tanulni valahová, netán kivándorolnának, akkor a családhoz tartozásuk neked már csak egy feeling?

chrisred 2020.09.08. 15:46:06

@6.Lenin: "Hiába csűröd-csavarod, ők nem tartják őket a nemzet részeinek. Vagyis magyaroknak."

Ha adsz erről egy linket, akkor elhiszem, addig csak azt, hogy szavazni nem engednék őket, amivel szintén nem értek egyet.

chrisred 2020.09.08. 15:46:39

@6.Lenin: Semmiben nem kezelném őket másképp, mint akik itthon maradnak.

Tényelek 2020.09.08. 15:49:24

@chrisred:
Nagyon sokat beszélek határon túli magyarokkal, ők nem akarják megszabni nekünk, hogy mennyi pénzt költsünk egészségügyre, oktatásra, stb., ők abba szeretnének beleszólást, ami őket érinti.
Ezt szerintem elég tűrhetően megoldották, rendszeresen konzultálnak velük a fideszesek és a kormány tagjai is.

6.Lenin 2020.09.08. 15:52:34

@chrisred:

Hol a tökömben élsz? Milyen linket adjak,? Nam hallottál még semmit Gyurcsánytól, vagy más ellenzéki pártoktól? A momentumtól pl.
Te is olyan lehetsz mint ez japónicken irogató seggfej, linket kér, ha bebukta.

Tényelek 2020.09.08. 15:55:23

@chrisred:
Az komoly hiba lenne azokkal kapcsolatban, akik önként, kényszer nélkül hagyják itt a közösséget, más ország állampolgáraivá válnak,...., mert az olyan lenne, mintha az asszony elkurvul, elköltözik egy másik fickóhoz, de minden hónapban vissza akarna jönni beosztani a férj által hazahozott fizetést.
Neki csak a gyerekek láthatási joga jár!

chrisred 2020.09.08. 15:57:56

@Tényelek: Csak a pénzt nem tőlük kapják, hanem az adófizetőktől. Ezért ne mindenféle háttér mutyival oldják meg (ez se hozzájuk, se hozzánk nem méltó), hanem ültessék be a képviselőiket a magyar parlamentbe, és hivatalosan terjesszék a plénum elé a kéréseiket. És láthassuk pontosan, hogy kik azok, mennyien vannak. Ha mondjuk a 400 ezer külhoni választóból 350 ezer Romániában szavaz a képviselőire, akkor ez érvényesüljön a képviseleti arányokban is, ne csak azon múljon, hogy kinek milyen jók a kapcsolatai a hazai pártokkal.

Tényelek 2020.09.08. 16:00:18

@chrisred:
A felvidéki magyar legyen büszke szlovák,..., ismerős.
Ha Romániában 23 millió román él, akkor hány lehet a magyar,..., segítek, akkor papíron Románia lakossága 23 millió volt.
Ha beírja a keresőbe a kérdését sokmillió hírt feldob önnek!

chrisred 2020.09.08. 16:00:51

@Tényelek: Ez már megint egyfajta gyurcsányista magyarságmérő módszer. Kiment, mert olyanja volt, attól ő még magyar.

Tényelek 2020.09.08. 16:03:45

@chrisred:
A liberális demokrácia valójában pártokrácia, ez van,..., ez csak akkor változhat, ha nem csak szóban, hanem a gyakorlatban is létrehozunk egy illiberális modellt, ami demokratikusabb, mint a most zabált libsi moslék.

chrisred 2020.09.08. 16:07:03

@Tényelek: Azért ez kicsit más, mint a "felvidéki magyar büszke szlovák is lehet", mert ez nem vagy-vagy. A 23 millió románt meg Kovács László mondta az Orbán-Nastase paktumra.

Tényelek 2020.09.08. 16:17:39

@chrisred:
Lassan feadom,..., Gyurcsányék szerint, aki Romániában él az román, aki Ukrajnában az ukrán, stb.
Akit elcsatoltak, annak már az ősei is magyarok voltak, nem akart elmenni,..., aki el akar menni önként az teljesen más kategória.
Lehet kint magyar, ezt jelezheti azzal, hogy megtartja, felveszi az állampolgárságot, de az állampolgársági kötelezettségeinek csak töredékét teljesíti, ennek arányában kap jogokat a parlamentben.
Gyurcsányék vallása / globalizmus, internacionalizmus/ szerint a nemzetek idejétmúlt, káros közösségek, ezért románoznak és ugyanezért nem adnának semmilyen szintű szavazati jogot, illetve állampolgárságot a kinti magyaroknak.
Gyurcsányék egyetlen magyarnak sem adnának állampolgárságot a Kárpát medencében, erről szólt a népszavazás 2004-ben,...., nemhogy szavazati jogot!

Tényelek 2020.09.08. 16:20:28

@chrisred:
Ne hülyüljön már, hogy szegény Kovácsra fogja a 23 millió románozást, amikor maga Gyurcsány dicskedett vele, hogy ő találta ki,..., tessék elolvasni Debreceni Gyurcsányról szóló könyvében.!

morph on deer 2020.09.08. 18:26:59

@Galerida:
“ A DK Gyurcsány kivételével a földre szállt, előélet nélküli angyalok gyűjtőpártja, ezt mindenki tudja!”

Agyatlan lélek, miért nem olvasod el, hogy mire válaszolsz?

Én egy konkrét esetről beszélek, ami hat évvel a DK létrejötte előtt történt, mit nem értesz?
Az ott akkor nem a DK volt, ezen nincs mit magyarázni.
Tőlem ócsárolhatsz akit akarsz, de legalább olyasmiért ócsárold, ami valóban megtörtént!
Van olyan is bôven.

morph on deer 2020.09.08. 18:51:23

@6.Lenin:
“ Te vagy Gyurcsány anyukája, hogy igyexel tisztába tenni?”

Lófaszt mama! - hogy idézzek egy klasszikust. :)
Csak qrvára utálom a hazugság minden fajtáját, a csúsztatást és mellébeszélést is beleértve.

Ahogy mondtam: lehet utálkozni, de akkor legalább olyasmi miatt, ami valóban megtörtént, úgy és akkor!

Nem hiszem, hogy nehéz lenne valós okokat találni, csak akkor talán újra kéne fogalmazni ezt-azt, meg a kép sem lenne pont olyan, mint ami a propagandából ismert.

“ Lehet a Gyurcsány beszédnek ilyen olvasata is, ha el akarjuk maszatolni.”

Miért kéne maszatolni?
Ezt (a részletet) például nem tudom, hogy ki és miért tudná másképpen magyarázni, mint ami, tessék:

“ Az a személyes sztorim, hogy változtassuk meg ezt a kurva országot, mert ki fogja megváltoztatni. Orbán Viktor fogja megváltoztatni a csapatával? Vagy C változat: nem történik semmi. El lehet még így egy darabig lébecolni. Persze, hogy bonyolult az egészségügynek a dolga. De hát amelyikünk bemegy egy egészségügyi intézménybe, tudja, hogy hazugságok sokaságára épül. Persze, hogy az oktatásban borzasztón nehéz bármihez hozzányúlni. De igen, azt látjuk, hogy nem egyenlően osztja a tudást széjjel. Valamelyikötök mondta, az mégis csak – talán az Arató Gergő – azért mégis csak a legnagyobb igazságtalanság, kérem szépen, hogy a magyar oktatási rendszer egyik oldalról a köztünk lévő társadalmi különbségeket fölerősíti, nem gyengíti, aztán meg szegregál is. Hát ez az igazi nagy probléma, ez a nagy gond. És az a nagy gond, hogy azoknak adjuk az ingyenes állami oktatás, kérem szépen, akik a legjobb családokból jönnek. Hát ehhez képest nem az a botrány, hogy ki kell fizetni 3 százalékonként. Ha van társadalmi botrány, akkor az, hogy a felső tízezer termeli magát újra közpénzen. Mi meg ezt nem merjük kimondani, és be vagyunk szarva, hogy azt mondjuk, hogy egyébként a 7 százalékot akkor tessék fizetni. Ne áltassuk itt egymást. Ez az igazi botrány. Az az igazi botrány, hogy akiről a Laci beszél, az ő cigány embereinek, annak tized olyan jó minőségű egészségügyi szolgáltatás jut, mint nekem. És mióta az anyám, az anyámnak ismerik a nevét Pápán és Gyurcsány Katusnak hívják, azóta neki is jobb jut, a kurva életbe! Nem tudta, hogy mi történt. Megjavult az egészségügyi rendszer, fiam? Mondom: egy lószart, mama. Az az igazság, hogy fölismerik a nevedet. Ez botrány. Hát ehhez képest, társadalmi értelemben a vizitdíj semmi. Az nem botrány, az kényelmetlen politikailag, meg kifizetni. Mert politikailag lehet neki súlyos következménye. De őszintén szólva ez a következmény legfeljebb bennünket érint, ha idióták vagyunk. A társadalmi következménye, az meg mindenkit érint. Mi azért nem merünk hozzányúlni egy sor nyilvánvaló társadalmi hazugsághoz, mert félünk a ránk ható politikai következményektől.

De hölgyeim és uraim! Ez egy pár száz embernek, meg a családjának, meg az ismerősének a problémája a miénk. De nem azért kell politikusnak lenni, mert ebből olyan kurva jól meg lehet élni. Mert már elfelejtettük, hogy milyen autófényezőnek lenni. Hanem azért, mert meg akarjuk ezeket oldani. ”

morph on deer 2020.09.08. 19:21:05

@Tényelek:
“ Szerintem a mostani jobb, mert van képviseletük”

Én meg arról beszéltem, hogy mi lenne tisztességes!
Tudod az eredmény az egy dolog, de a jelenlegi módszer egyértelműen tisztességtelen, és én azt kifogásolom.

Amúgy szerintem most a határon túliakat nem képviseli senki, ugyanis most csak az történik, hogy a határon túliak azt kapják, ami orbán érdekeinek megfelel, és az messze nem az, ami a határon túli magyarok többségének valóban számít.
Én például kizártnak tartom, hogy a romániai egyházi ingatlanokra, - mint pl a püspöki palota felújítása - költött milliárdok benne lennének akár az első tízben...

Arról nem is beszélve, hogy a támogatásokról netán a parlament dönthetne, és nem orbán, Semjén, vagy valamelyik egyéb clown.

A kulcsszó: TISZTESSÉGES - ha mond ez valamit.

Ja igen:
“ Szóval azt állítja, hogy Gyurcsány Öszöd előtt kényszerböl lopott, csalt, hazudott...”

Konkrétan mit lopott meg csalt Gyurcsány, megtennéd, hogy emlékeztetsz?
Mert azt tudom, hogy azt hazudta, hogy “hazudtunk”, ezt a részt már ismerem.
Szóval?

6.Lenin 2020.09.08. 19:21:38

@morph on deer:

Morphikám, nekem nem kell bemutatni Gyurcsányt a kamu dumájával.

Mondok én neked valamit. Ha ezt a dumát az M1-en nagy nyilvánosság előtt mondja el 2006 elején, aztán, amikor nyertek, kibassza a fél MSZP-t (inkább a 3/4-t) Szerintem ma már a Fidesz küszködne az elmúlás szélén az 1-2 %-ával.

Nyilván tudta, hogy mit csinál/csinált a ballib oldal 45-től. Gyurcsány nem hülye (teljesen) , inkább egy beteg gazember. Gondolod, hogy nem ismerte Tehénke családját, és a múltukat?
Elmagyarázta a sok másik gazembernek, hogy ezentúl csak egy kakas létezik a szemétdombon, és az Gyurcsány Ferenc. Aki beáll és kussol, marad, aki nem , az mehet.

Ő ment (mert a libsik kibaszták), és mostanra ki is nyírta az MSZP-t. De változott valami? Azon kívül, hogy ő szeretne lenni a császár, semmi sem változott. A hatalomért pillanatok alatt eladná az országot. Kedves Tehénke el is verné, mint szódás a lovát, ha valami mást akarna, véletlenül.
Gyurcsány nagyon ért a pártok szétveréséhez, hangfelvételek, videók készítéséhez MÁSOKRÓL, hátha 1x valamire jó lesz alapon. Neki nincs jövője a magyar politikában, amihez hozzáér, szarrá válik. Ja, és a libsiknek kurva nagy teher. Addig hagynák lubickolni, míg hatalomra nem juttatná őket is, aztán szépen kicsinálnák, mint utólag, félidőben megtanítanák repülni, megint.
Gondolom ezt a részét kintről is támogatják, tervezgetik. Ő a hasznos hülye, nekik.

Galerida 2020.09.08. 19:37:31

@morph on deer: Hát igen! Ferinek egyszer még lovasszobra fog állni valahol, de pillanatnyilag a hálátlan nép miatt ez nem aktuális.......
Érdekes lelke lehet annak, aki ebben a gátlástalan ripacsban, akit anyósmama tett naggyá, bármi pozitív vonást fel tud fedezni....

alöksz róz 2020.09.08. 19:44:56

@morph on deer: "Konkrétan mit lopott meg csalt Gyurcsány, megtennéd, hogy emlékeztetsz?" - pénzt, céget, ingatlant, szakdolgozatot.

tényleg hamar felejt a proli...

"mi az hogy! nagyon is!" :D

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.08. 19:49:53

@alöksz róz: "pénzt, céget, ingatlant, szakdolgozatot."

Faszt. A 2006-os választást lopta el. Pénzt akkor nem lopott, 6 MRD-dal kezdte, 6 MRD-dal fejezte be az uralkodását. Ellentétben a gecivel, aki alig lopott addig valamit, de ezermilliárdokat azóta.

nincs1itt 2020.09.08. 19:57:21

@Tényelek: jááánoska bearanyoztad estémet! igazán bájos, hogy most a felét fizetik, a negyedét ajándékba kapják, a többit meg majd megadják... ingatlan befektetés... te nagyobb háryjános vagy vologyánál is!
ha valaki fidesz-tálib/ner-mudzsahed miért világos, hogy hazudik?
múltkor anyád sütő rumját ittad meg és beszéltél marhaságokat, most a diana sósborszeszére jártál rá? ingatlan befektetés, ki kellett takarítanod a szobádat?

Tényelek 2020.09.08. 20:58:24

@nincs1itt:
Látom sikerűlt felélesztenem önben a proli sárkányt,..., örülök neki, nagyon tudom élvezni, amikor a láblógató patkányokat szétveti az irígység :-)
Azt még nem is írtam, hogy szinte biztos, hogy rövidesen már annak is örülök, ha télen a rezsit ki tudják fizetni,..., valószínűleg azt már segélyből, mert hiába mondtam nekik, hogy van ott egy bennfentes ismerősöm, aki szerint ott kolbászból van a kerítés, nem hitték el :-)

nincs1itt 2020.09.08. 21:57:17

@Tényelek: jááánoska, te szerencsétlen. szánalmas kis féreg vagy. igazi irigy, buta, hazug magyar jobbágy.

Tényelek 2020.09.08. 22:40:56

@nincs1itt:
Belebetegszik ebbe a lakástémába és én vagyok az irígy :-) ?
Nem tán liberálbolsiknek tetszik lenni, akik a saját bűneikkel simán megvádolják az ellenfelüket :-) ?

chrisred 2020.09.09. 08:09:17

@Tényelek: Ne adja fel, hanem igazolja idézetekkel, és akkor elhiszem. Én ilyen idézeteket találok:

gondola.hu/cikkek/41656-Gyurcsany_23_millio_romanrol_es_sajat_ambicioirol.html

"Az első kérdésemre azt válaszolta: Ha 23 millió román nem is, de 15 millió biztosan várható."

Ezek a kirekesztő panelek, amiket használ, hogy valaki nem igazi magyar, nem a nemzet része, máshol van a hazája, nem a ballibekre jellemző, hanem a fideszes propagandára. A ballibek azzal kampányolnak, hogy annak jár magyar állampolgárság, aki a magyar állam területén él, és ezért csak ők szavazhatnak a magyar parlaamenti választásokon. Én egyikkel sem értek egyet, de meg tudom különböztetni őket.

chrisred 2020.09.09. 08:13:45

@Tényelek: Még az Origo is Kovácshoz köti a kijelentést:

www.origo.hu/itthon/20181203-a-2004-december-5-i-nepszavazas-orok-memento-a-magyar-tortenelemben.html

"Lendvai Ildikó azt mondta a Népszabadság, 2004. november 11-i számában, hogy a kettős állampolgárság összeroppanthatja az ország gazdaságát. Ez nagyon hasonlított Kovács László hírhedt 2002-es riogatására a 23 millió románról."

Tényelek 2020.09.09. 17:31:35

@chrisred:
Szerintem Debreceni Gyurcsányról szóló könyvénél nincs hitelesebb forrás ezzel kapcsolatban, ott Gyurcsány büszke rá, hogy milyen jól kitalálta.

Tényelek 2020.09.09. 17:35:31

@chrisred: Megvan a könyv, a patkányirtás rejtel
mei mellett a polcon, de nem fogom elküldeni önnek.
Ezek igazi kincsek, mert mint az ön példája is mutatja, pár év és a csillagos ég is le van tagadva,....,

nincs1itt 2020.09.09. 22:26:44

@Tényelek: jááánoska, amikor a képzelt barátaid is kiközösítettek és kénytelen voltál egyedül monoplyzni, na akkor lettél háromszor "ingatlan befektető" = 1./ először, 2./ utoljára, 3./ soha többet.
biztosan betéve ismered a kug-on elterülő idióta germánokra vonatkozó, törvényben előírt lakhatási támogatás rendszerét.
egészen röviden: HAZUDSZ. elvégre fidesz-tálib vagy, mit tennél egyebet...

chrisred 2020.09.10. 08:11:00

@Tényelek: "A mi stábunk az, amely szembefordítja az MSZP-t és Medgyessyt az Orbán-Nastase-paktummal. Amikor kiderül, mi van a paktumban: hogy ez korlátozás- mentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) a paktum megtámadásában nagy lehetőség rejlik, odahívjuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőzzük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát... " (Debreczeni József: Az új miniszterelnök, 209. oldal)||

Tehát román állampolgárságról van szó az ön bíbliájában is.

Tényelek 2020.09.10. 22:52:32

@chrisred:
Ez a kitalás egy része, a kampányban már csak a 23 millió románt tólták.

Tényelek 2020.09.10. 22:56:57

@nincs1itt:
Egy családnak a lakhatáson kivűl enni is kell, meg még egy-két dolgot ezek mellett :-)
Engem szórakoztat, hogy nem tud aludni napok óta az irígységtől :-)

nincs1itt 2020.09.11. 13:57:33

@Tényelek: jááánoska, természetesen hazudsz, mellébeszélsz. mi köze a lakhatási támogatásnak az evéshez? a kug itt németo.-ban NEM azt jelenti amit mo.-on = kaphat pénzt a munkaadó, ha továbbadja, de alapvetően semmiféle kug támogatás nincs.
na? mi van?! megint beszorultál, mint a vonatos dologba? kicsi fidióta...

chrisred 2020.09.11. 15:32:46

@Tényelek: Ez van a Debreczeni könyvben, a kampányban meg Kovács László mondta ezt.