B1 blogcsalád



Polt kezében a döntés Szijjártó adriai jachtozásáról és Mészáros tihanyi luxusvillájáról

2020. szeptember 03. - nickgrabowszki

A legfőbb ügyész már nyomoztat, mert valaki feljelentette őket. szpml.jpg

Hogy ki, az egyelőre nem derül ki, de a Központi Nyomozó Főügyészség azt válaszolta a Hvgnek, hogy 

valaki az utazás miatt feljelentette a külügyminisztert, eredmény még nincs, egyelőre a feljelentés elbírálás alatt van.

Mint az köztudott, Szijjártó augusztusban egy olyan luxusjachton töltötte az idejét a családjával, 

  • amelyiknek a heti bérleti díja kb. ötéves miniszteri fizetése,
  • amelyiknek a tulajdonosa, Szijj László, állami megrendelésekkel 100 millárdosra hizlalt vagyonú építési vállalkozó.

Szijjártó Péter vagyonnyilatkozatában semmi nem utal arra, hogy lenne pénze ilyen drága nyaralásra. A képviselői megbízatásával összefüggésben nem fogadhat el olyan ajándékot vagy más ingyenes juttatást, amely meghaladja a képviselői tiszteletdíj egyhavi összegét. 

Szijjártó nem adott adott választ arra, hogy ki fizette (illetve fizette-e valaki) a jachtozást, ahhoz ragaszkodott, hogy

magánügy.

Közben Vadai Ágnes képviselő írásbeli kérdésére a legfőbb ügyész elárulta, természetkárosítás miatt nyomozás folyik Mészáros Lőrinc tihanyi luxusvillájának - amelyik hivatalosan gyümölcsös - ügyében is. 

  • Polt Péter szerint a természetkárosítást el lehet követni az építésügyi szabályok megszegésével.
  • Biztosította a képviselőt, hogy az ügyészség "az elkövető személyére tekintet nélkül" mindig intézkedik.

Polt annyit közölt, hogy június 22-én elindult egy büntetőeljárás, de nem árulta el, ki ellen, ami is folyamatban van, de gyanúsítottat még nem hallgattak ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3516188184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.03. 22:13:09

@Rodney_2: Igen.

Ha meg nem érdekli, 200k-ért megírja neki bárki.

Rodney_2 2020.09.03. 22:20:51

@nincs1agy: ne várj lehetetlent egy IT szakembertől

alöksz róz 2020.09.03. 22:25:59

akkora gól volt öcsém elsőre el se hittem.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.03. 22:33:42

@alöksz róz: én se baszki, el is fingtam magam örömömbe!

Szerencsére úgyis elég büdös a kocsma.

PánikOszlató PajSzer DokTrína ÉszBe VésŐ 2020.09.03. 22:50:34

A legaberráltabb csuti a reggeli hashajtó után
röfögéssel leplezve a szaftos böfingot bután
kérődzött csámcsogva és nyelte vissza a cumót
orrába túrt, majd a turhát kanalazta izomból;
kiötlötte: kezdjünk oszkárt osztogatni de úgy,
veregessük vállunk, mielőtt a filmünknek fuccs,
a rohadt brüsszel és az egész EU: nyomorúság,
kígyóvállú libernyákok, a pénszt oszt utalják!
A külügyi csicskám, a faszszopkodó SZJÁ-gyártó
mert melóban nincs párja, ezért ne támadjátok;
ne pitináerkedjetek, küldjük a biankó csekket,
a 300milliárdos lélegeztetőgép ügye: keveslet;
küldhettetek volna még drágábban, az is kevés,
de senki ne vádaskodjon, ha egyik buziparádém,
elfogad ezt-azt, másnap tendert nyer a köcsögöm
akinek milliárdokat játszottunk át a pöcsömből;
az egész szfe-ügy kábé másról nem szólhat hát,
hogy az elképesztő rinyát hitelesen próbálják,
már előadni: jajj, hát bántcsák a magyarokat,
jaj bántcsák magyarisztánt, bántcsák orbánunkat,
taknyos orrunk nélküle törölgetni: képtelenség,
nem az ország, de viktátor elleni támadás ért!

grécci mikropenist mindenkibe 2020.09.03. 22:55:20

Ezeket is megbasznám, de más a világnézetük, sebaly a ferigery az enyém. Így jártatok faszopók.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.04. 07:05:12

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ideje lenne az ELTE-n is "rendet csinálni". Ha anno elfogadták a dolgozatot, és ezek az állítólagos szabálytalanságok nem tűntek fel nekik, akkor most már ideje lenne kussolniuk.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.04. 07:08:18

@nincs1itt: Miért kéne Orbánnak akármilyen szakvizsga?! Tudtommal a jövőben sem tervezi, higy ügyvédként praktizál.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.04. 07:12:57

Ami a poszt témáját illeti, a hamis vád bűntett, ami három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.* Nem célszerű tehát alaptalanul vádaskodni, hacsak valaki nem akar rácsok mögött hűsölni.

Irigykedhettek nyugodtan Orbánra és Szijjártóra, mert ők sikeres politikusok, és Mészárosra, aki sikeres üzletember, de ők a tehetségük és szorgalmuk révén jutottak el oda, ahol most vannak (ez az, ami nektek jellemzően nincs, lipsikém) Lehet megpróbálni utánuk csinálni, hajrá.

* "Btk. 268. § (1) Aki

a) mást hatóság előtt bűncselekmény elkövetésével hamisan vádol,

b) más ellen bűncselekményre vonatkozó koholt bizonyítékot hoz a hatóság tudomására,

bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Nekoashi2005 2020.09.04. 08:50:38

@Zsorzsi bácsi pincsije:

"Irigykedhettek nyugodtan Orbánra és Szijjártóra, mert ők sikeres politikusok, és Mészárosra, aki sikeres üzletember,"

Téged melyik diliházból szalasztottak?

Ha a hatalom csúcsán eltöltött időt nézzük, akkor Kádár is sikeres politikus volt - és ő tényleg puritán életvitelt folytatott! - de nem ez dönti el a "sikerességet"!

De hogy a pénztáros lőrincz sikeres üzletember, aki saját erejéből "sikeres"? Simicska is "sikeres üzletember" volt a G napig! És ha majd Méltóságos Döbrögi Nagyúr is feldobja a talpát, lölő is abban a pillanatban elveszti a "sikeres üzletember" mítoszát!

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.04. 09:02:15

@Nekoashi2005: "nem ez dönti el a "sikerességet""

Kádárt valódi többpárti választásokon egyszer sem szavazták be a hatalomba az emberek, Orbán Viktort többször is.

"tényleg puritán életvitelt folytatott"

Ez volt az a propaganda szar, amit az egyszeri prolival sikerrel megetettek. Dehogy volt ő puritán, exkluzív vadászhelyeken vadászott, fűtött úszómedencéje volt stb.

"Kádár János, amikor belügyminiszter lett Rákosi Mátyás idején, valószínűleg megirigyelte Péter Gábortól a fűtött úszómedencét, így rózsadombi, Cserje utcai villájába ő is beépíttetett egy ilyet. De sajnos nem élvezhette a melegvizű medence előnyeit, mert mire elkészült, letartóztatták. (Egyébként éppen Péter Gábor ÁVH-főnök tette ezt a hivatalban lévő belügyminiszterrel, 1951-ben.)

Miután kiengedték a börtönből, és az 1956-os forradalom leverése után a hatalom csúcsára jutott, sem tudott otthonában úszkálni, mert addigra a „puritán Kádár” imázsát kezdte építgetni. Így az úszómedencét megszüntette, helyette pedig tyúkokat kezdett telepíteni a párt első titkárává és időnként miniszterelnökké avanzsált politikus. ...

Majtényi [György történész] beszélt arról is, hogy Kádár mennyire szerette a vadászatokat. Mindez emlékeztetett a korábbi rendszerek elitjére, hiszen a kommunista vezetők a főurak e régi szórakozását vették át, és hosszú évekig tartották fenn maguknak az exkluzív vadászhelyeket"
m.hvg.hu/tudomany/20111028_kadar_janos_tyuk_parttitkar_szereto

"lőrincz sikeres üzletember, aki saját erejéből "sikeres"? "

Igen, bármennyire fáj is nektek ez. Amúgy csak Lőrinc (z nélkül).

Nekoashi2005 2020.09.04. 09:20:54

@Zsorzsi bácsi pincsije:
pénztáros lölőt nevezed "üzletembernek"? Egy bővített mondatott nem tud elmondani! A stróman iskolapéldája! Megkapja a néhány %-ot, és az ő nevén van a főni vagyonának nagyobb része!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.04. 09:22:59

@Zsorzsi bácsi pincsije: "Kádárt valódi többpárti választásokon egyszer sem szavazták be a hatalomba az emberek, Orbán Viktort többször is."

Kétszer is: 1998-ban és 2010-ben.

Mellesleg 2010-ben egy üres öltönyt is megválasztottak volna, akár Kádár is lehetett volna benne. ... Na ja, valójában az volt benne.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.04. 09:25:58

@Nekoashi2005: "ő tényleg puritán életvitelt folytatott"

Annyira azért nem volt puritán, de tényleg nem hivalkodott. De a fideSSmaffiához viszonyítva abszolút puritán volt. Bár ahhoz képest bármely normális ember puritán, aki nem kokózik és kurvázik yachtokon. :))

Nekoashi2005 2020.09.04. 09:27:05

"Az SZFE oktatóit ért sajtótámadásokról Mácsai Pál azt mondta, hogy nem érti, ilyen alacsonyról ilyen magasra hogyan lehet felköpni."

Így válogatnak a lakájmédiába.. .

6.Lenin 2020.09.04. 09:34:49

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Milyen puritán volt Kádár, és bandája.

Anno, a Bakony szélén volt egy település, ahol egy embernek az volt a feladata(munkája), ha jöttek az elvtársak vadászni, be kellett szerveznie a környék kurváit, bort készíteni, és egy gk-val a buli után körbehordani az elvtársakat, hogy az autóból tudjanak lövöldözni a kikötött vadakra.
Nagyon puritán emberek voltak, az ilyen sötét és hülye prolik előtt, akik ilyeneket nosztalgiáznak róluk.

Látom lököd 1000-el több poszt alatt, kevés a lóvé, vagy közeledik 22? Meg kell győznöd a hozzád hasonló szarrakásokat? Hajrá!

morph on deer 2020.09.04. 09:49:23

@maxval bircaman (cenzúrázott):

” a feljelentés helye a kukában van”

Szerintem meg a feljelentettek helye van ott, már elég régóta, a többiekkel együtt!
De ami késik, (az a MÁV) nem múlik, nyugodj meg!

nincs1agy 2020.09.04. 09:51:27

Ha ezt szegény Gothár megérhette volna..Marton „jár a keze” tanár úr meg forog a sírjában..

morph on deer 2020.09.04. 09:53:41

@Zsorzsi bácsi pincsije:
“ Tudtommal a jövőben sem tervezi, higy ügyvédként praktizál.”

Tudtoddal nem?
Mert amúgy kéne tudnod, de ehet, hogy ezt eltitkolta előled?

Egyébként nem ártana, a cellatársak nagyra értékelik, ha képzett jogász kerül közéjük.;)

morph on deer 2020.09.04. 09:57:23

@6.Lenin:
“ ...hogy az autóból tudjanak lövöldözni a kikötött vadakra”

Lám, mennyit fejlődtünk már azóta! Most ugyanezt már helikopterről is lehet, háziállatokra!
Ez azért sokkal jobb, ugye?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.04. 10:19:35

@morph on deer:

@morph on deer:

Ami késik, az elmúlik. Ez alapvető politikai törvény.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.04. 10:19:45

@morph on deer: :))

Vagy megtanulhatna helikoptert vezetni. Csau is mire jutott. :))

morph on deer 2020.09.04. 10:25:09

@6.Lenin:
“ ahol egy embernek az volt a feladata(munkája), ha jöttek az elvtársak vadászni, be kellett szerveznie a környék kurváit, bort készíteni,”

Akikről te beszélsz, azok nagyon alacsony rangú elvtársak lehettek, mert a felsőbb köröknél ez nem így működött.

Egyrészt a kurvákat/társalkodónőket/eszkortokat vitték magukkal, - ellenőrzött, megbízható és válogatott csapatról van szó, - másrészt még a szakácsot is, nemhogy a piát!
Azok egyébként többnyire tudtak lőni, de minden fontos elvtársnak volt profi kísérője, aki adott esetben kisegítette az ügyetenjedőt, és lelőtte a kiválasztott vadat.
Ja igen: nem kötözték le, de már napokkal korábban felhajtották a megfelelő áldozatot, hogy biztosan sikeres legyen a vadászat.

Szóval inkább ezt terjeszd, ha az akkori főelvtársak vadászatairól akarsz mesélni, mert ez tényleg így volt.
Mielőtt kérdeznéd: nem, én nem vettem részt ilyesmiben akkor sem, viszont ismertem azt, aki igen, tehát első kézből származó információról van szó.

Egyébként szerinted mennyivel különb, mikor Lázár meg Semjén gyilkolja halomra százával a védtelen állatokat?
Vagy Isten áldásával mindjárt más a vérontás is?

morph on deer 2020.09.04. 10:31:43

@maxval bircaman (cenzúrázott):
“ Ami késik, az elmúlik”

Én ezt inkább úgy látom, hogy “amit ma megtehetsz, azt..” meg is kell tenned, mert ha kihagyod, visszaüthet a következménye.
Pl ezért kellett volna még idejekorán pofánbaszni orbánt, amikor Gyurcsány megtehette volna, és joggal, de ő ezt kihagyta, és ennek isszuk most a levét. De a jó hír az, hogy már nem sokáig. :)

6.Lenin 2020.09.04. 10:32:09

@morph on deer:

Hol mondtam , hogy ez jobb lenne? De mitől lesz valaha is jobb, ha két sötét tábor szdná egymás anyját?

Ezt nem értitek. Ti nyaljátok egy köztudottan gazember seggét, de másnek ezt nem negeditek. Miért is? Ráadásul az egyik fele igaz, a másik csak a ti sötét agyatokban dereng. Az elsőt nem kell nagyon bizonyítani, hiszen 2010-ben összeomlott, és azóta is csak lefelé megy, a másik NAGY RÉSZE csak irigy kitaláció, minden bizonyíték nélkül, miközben az ország fejlődik. Van hiba, lesz is mindig, hiszen mindenhol emberek dolgoznak, nem istenek.

Lehet kritizálni, lenne is mit, de ilyen sötét szarrakások, mint itt ez a macska is, mit csinál? Igy soha nem lesz ebből az országból semmi, ha mindig csaak ilyen sötét seggnyalók szeretnék megmondani a tutit. De őket egy normális ellenzéknek kéne elzavarni a picsába. Van ilyen, hogy normális ellenzék? Miért nem ezen töritek a sötét agyatokat.

morph on deer 2020.09.04. 10:33:58

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
“ Csau is mire jutott.”

Ha jól emlékszem “elment a falig”, ahogy illik...

6.Lenin 2020.09.04. 10:40:19

@morph on deer:

Ne akard nekem bemesélni azt, amit személyesen is láttam. B+, azért ne legyél már ennyire....
Miért is volt Kádár letépett körmökkel Csolnok mellett egy táborban? Kik verték agyon a saját elvtársaikat, akiket néhányszor újratemettek? Alacsony rangú elvtársak? B+, ne akard nekem bemutatni, szépíteni azt a rendszert, akik az én családomat is kisemmizték.
Abban a rendszerben nőttem fel, és nyitott szemmel.

A Rajk Lászlóktól, meg Mécs Imréktől, most a Jakab Péterektől kérdezt, hogy miért is támogatnak volt gyilkosokat? Az ország javáért? Tényleg? Ekkora marha nem lehetsz, vagy mégis?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.04. 10:43:07

@morph on deer:

Megpróbáltak a szocik 2002-ben fellépni Orbán ellen, külön miniszter volt kinevezve a "korupciók" felderítésére, aztán másfél év eltelt és nem sikerült találni semmit.

morph on deer 2020.09.04. 10:44:52

Azért még mindig meg tud lepni ez az észlény:

Orbán Viktor: Lengyelország lesz Európa új Németországa

Én: Magyarország lesz Európa új Moldáviája... ha addig el nem csesszük még azt az esélyt is
:(

6.Lenin 2020.09.04. 11:08:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Szarrakás, gondolod, ha belekapszkodsz egy másikba, akkor már igazatok lesz?
Kutva sötét faszok vagytok.

Talpig Jimmy 2020.09.04. 11:10:07

@Zsorzsi bácsi pincsije: "Irigykedhettek nyugodtan Orbánra és Szijjártóra, mert ők sikeres politikusok, és Mészárosra, aki sikeres üzletember..."
Rég olvastam ilyen jó szatírát :D
Nem is tudtam, hogy itt ilyen vicces kommentek, kommentelők vannak.
Különösen Mészáros Lőrinc üzletember mivolta tetszik. Az, hogy sikeres, tagadhatatlan. :D

FCUK 2020.09.04. 11:24:55

"amelyiknek a heti bérleti díja kb. ötéves miniszteri fizetése," AZ ÉVES MEG MÉG TÖBB, MIÉRT NEM AZT ÍRJÁTOK? ELEVE NEM IS LEHET BÉRELNI :D

6.Lenin 2020.09.04. 11:26:30

@Talpig Jimmy:

Kiknek a tehetségéhez méred őket? Vagy félsz, hogy te még viccesebb kommentelő leszel?

Talpig Jimmy 2020.09.04. 11:36:04

@6.Lenin: szerintem itt nem nekem kell magyarázkodnom :D
Nincs racionálisan gondolkodó ember, aki elhiszi a Mészáros üzleti zsenijéről szóló mesét.

6.Lenin 2020.09.04. 11:41:34

@Talpig Jimmy:

Miért, mert te mondod? Ő lenne az egyetlen a világon? Mondjuk az EU-ban nem volt gáz biztosnak lenni 8 általánossal? (én nem vonom kétségbe, hiszen személyesen nem ismertem a képességeit, és, hogy amikor valamiben döntött, valóban ő döntött-é).

Neked adnának a kezedbe akkora vagyont, képes lennél gazdaságosan üzemeltetni? Vagy kik? Néhány név sokat segítene ezt megérteni. Bukottak nem érvényesek.

2020.09.04. 11:43:52

@morph on deer:
Komoly erkölcsi dilemma, hogy mi az etikusabb, védtelen állatokra vadászni és megbírkozni a keresztény bűntudattal vagy embereket őlni millió számra Irakban, Afganisztánban, Líbiában, stb., csak azért, mert nem hajlandóak önként áttérni a liberális vallásra?!

2020.09.04. 11:48:45

@Talpig Jimmy:
Mészáros Horn idejében lett milliárdos a felgyorsított gázhálózat kiépítésében való részvétellel, most akkor az ő vagy Orbán strómanja?

nincs1itt 2020.09.04. 11:51:53

@nincs1agy: sajnálom, ha meghaladta a képességeidet, legközelebb majd lehozom a te szintedre: "sorosmigráncslibernyák".

nincs1itt 2020.09.04. 11:53:01

@Tényelek: jááánoska, megittad anyád sütő rumját? délelőtt? ezért mit kapsz, ha hazaér!

nincs1itt 2020.09.04. 11:54:15

@Zsorzsi bácsi pincsije: csak kérdeztem. de ha nincs, akkor nincs...

6.Lenin 2020.09.04. 11:56:42

@Tényelek:

A vadászat nem csak védtelen állatok lelövése, hanem annál joval több is lehet (pl túlszaporodás gátlása, de ennél jóval több is). Vagy a beteg állatok tudatos kilövése.
De igen, az mennyivel volt etikusabb, hogy megvárjuk míg valaki nagykorú lesz, hogy fel lehessen akasztani? Vagy , mint most az USA-ban, olyasmikért kéne ma megalázkodnod bűnözők előtt, amihez még a nyagyszüleidnek sem volt köze?
Vagy egy kiszolgáltatott gyerek nemét megváltoztatni, anélkül, hogy neki fogalma sincs még arról sem, a szülei egy életre szóló traumát is okozhatnak neki, egy libernyák őrület miatt?
De az általad is felsoroltak etikusak, libernyákék szerint?

morph on deer 2020.09.04. 12:02:42

@6.Lenin:
“ Van ilyen, hogy normális ellenzék?”

Miért pont az lenne?

Van itt ilyen, hogy normális kormány? Vagy csak profi kóklerek véd- és dacszövetsége próbál uralkodni, több-kevesebb sikerrel?

Egyébként nem, NINCS normális ellenzék, csak kisebb-nagyobb önjelölt megváltók és megélhetési politikus-palánták hapazard gyülekezete, ahol mindenki mindenki ellen próbál boldogulni.

Most mit csodálkozol?
Ez ma Magyarország, darling.

Ennek ellenére a véleményem egyáltalán nem változott azzal kapcsolatban, hogy ezt a NER-mocskot, amit most a magyar kormány fémjelez, el kell takarítani az ország éléről, mégpedig bármi áron!
Igen, jól értetted.

Én nem akarok egy olyan országban magyar lenni, ahol egy rablóbanda száz évvel visszahazudja az időt, a gondolkodásmódot, a tudást, meg úgy általában mindent, amit lehet, 2020-ban, Európa közepén!
És most nem az a kérdés, hogy miért nem megyek el, nekem ugyanis az nem okoz gondot, hogy máshol éljek, gyakorlatilag egyik napról a másikra, nem erről van szó.
Hanem arról, hogy kiderült, a magyar egy olyan nép, amely tetszés szerint hülyíthető, és a legnagyobb mocsokságban is hajlandó részt venni, ha úgy gondolja, hogy neki attól jobb lesz, de ha nem is, legalább valaki másnak lesz rosszabb, és az milyen jó..! (A szomszéd tehene, megvan?)

A pofámról sül le a bőr, mikor ez a sötét tahó zsebre dugott kézzel pöffeszkedik, vagy tehénkedik a pulpitusra nemzetközi találkozók alkalmával, és még ezt is tudja fokozni, amikor megszólal: “mi magyarok..!”
Már meg sem fordul a fejemben, hogy külföldön magyarul szólaljak meg, mert nem vagyok hajlandó semmiféle közösséget vállalni egy ilyen gyökérrel, magyarázkodni meg végképp nem, hogy miért is fasizálódik egy korábban normálisnak tűnő ország ilyen ótvaros módon, és miközben a legszegényebb régiók jó része is nálunk van, csilliárdokat költünk kivagyi beruházásokra és fegyverkezésre..!

Nekem ebből nagyon elég, és gondolkodás nélkül szavazok bárkire, akár a vak komondorra is, ha ettől a felcsuti pöcegödör-szökevénytől meg lehet szabadulni végre!
Ez van.

Talpig Jimmy 2020.09.04. 12:14:42

@6.Lenin: "Neked adnának a kezedbe akkora vagyont..."
Itt van a kutya elásva, a 'kezedbe adva' :D
De, hogy kerül most ide az iskolai végzettség? Vagy fájó pont?
Pedig én nem is firtattam. :D

morph on deer 2020.09.04. 12:16:31

@6.Lenin:
“ Alacsony rangú elvtársak? B+, ne akard nekem bemutatni, szépíteni azt a rendszert, akik az én családomat is kisemmizték.”

Pedig ez így igaz: a magasabb rangúak ezt nem így csinálták, hanem úgy, ahogy elmeséltem!
Pontatlanok az információid, az legfeljebb a járási titkár elvtárs lehetett, akiről te hallottál. (Vagy Orbán Győző propagandista elvtárs? :))

Ne hisztizz Aljosa, az én családomat is kisemmizték, plusz a nagyapám hónapokig véreset vizelt a puskatus vesére gyakorolt mellékhatása következtében, (miután belebaszta az őt kihallgató ávós arcát a saját íróasztalába,) és alig sikerült meglépniük a deportálás meg kitelepítés elől, szóval sok újat nem mondtál.

Fölöslegesen túráztatod magad, hidd el.

Csak azért azt is ildomos lenne végre felfogni, hogy attól még, hogy régebben is, meg mások is voltak mocskok, az még a világon semmilyen módon nem igazolja a mostaniak tolvaj geciségeit, mocsokságait, úrhatnám pökhendiségét, stb!

Mert akkor mi a különbség?

morph on deer 2020.09.04. 12:19:57

@6.Lenin:
“ Ő lenne az egyetlen a világon?”

Ő bizony! Mivel ott nincs több szomszédja orbánnak..!

morph on deer 2020.09.04. 12:31:23

@Tényelek:
“ Komoly erkölcsi dilemma, hogy mi az etikusabb”

Szerinted ezek egymás alternatívái?
Egyik sem az, tehát én egyiket sem teszem.
Arról már nem beszélve, hogy az egyik nem igazolja a másik létjogosultságát, sem így, sem úgy.

Valahol soha nem tartottam férfias tevékenységnek a vadászatot, hiszen szerencsétlen állatok nem tudnak visszalőni!
Mert ha például felfegyverzett - és mondjuk náci - rénszarvasok ellen indulna Semjén, még kehet, hogy drukkolnék is neki!
De így, sunyi módon, messziről, lesből..!

Mondjuk Semjénhez ez illik, tőle nem is lehet mást várni, de ez akkor is gyalázat!

morph on deer 2020.09.04. 12:37:36

@6.Lenin:
“ De az általad is felsoroltak etikusak, libernyákék szerint?”

Itt nincs “de”, nem fogod fel?
Egyik sem az!

A vadgazdálkodás, gondozás, erdészet, stb., az valami egészen más, mint amit Lázár és Semjén urak KEDVTELÉSBŐL művelnek, ezt azért eléggé könnyű megérteni, szerintem.

2020.09.04. 12:47:53

@6.Lenin: Az ÁVH, KGB, GESTAPO, STASI, SECURITATE betegállatok gyülekezete volt, de sohasem jutott volna eszükbe olyan szintű társadalmi rombolás, amit a liberálbolsevikoktól naponta tapasztal a világ.

FCUK 2020.09.04. 12:49:05

érdekes ez a Mészáros-nyaraló ügy. június 30-án vette, ha minden igaz, tehát ha törvénysértő módon épült is a nyaraló, nem az ő bűne. utána meg már minden mindegy alapon szoktak adni rá fennmaradási engedélyt. ezzel megint luftot rúgtok :D

FCUK 2020.09.04. 12:51:16

444.hu/2020/08/12/meszaros-lorincek-felmilliardert-vettek-medences-nyaralonak-latszo-gyumolcsost-tihanyban

kiemelem a lényeget: "A Mészáros házaspár csupán néhány nappal azelőtt, június 30-án írta alá az adásvételi szerződést,"

2020.09.04. 12:51:25

@morph on deer:
Nem írtam, hogy bármelyik etikus lenne csak rangsorolást kértem, mert mindkettő hozzátartozik a napi életünkhöz?!

2020.09.04. 12:55:37

@morph on deer:
Mondjuk az is igaz, havalahol túlszaporodnak az őzek, vaddisznók, akkor bizony le kell vadászni.
Ha meg rendszzeresen látogatnák a medvék, imába foglalná annak a nevét aki lelövi, szóval képmutatás .......

6.Lenin 2020.09.04. 13:09:34

@morph on deer:

Morphikám, egy dolgot mindig kifelejtesz az emberi tulajdonságok közül, az irigységet. Pedig a libernyák propaganda CSAK erre építkezik, te is.

Sok embert ismerek/ismertem, akik mindig többre tartották magukat másoknál- a legtöbb esetben teljesen alaptalanul- , és képtelenek voltak elviselni, hogy szerintük, egy tehetségtelen ember többre vitte, mint ők, az életben.

Én mindig óvatosabban bánok a minősítésekkel. Vannak, akik szinte minden nap bizonyítják a saját alkalmatlanságukat. Vannak, akik bemondásra ítélkeznek, saját beképzelt nagyságuktól.

Egyszer sem válaszoltál a gyurcsány fingós videójára. Igaz, nem is dicsérted meg érte, csak simán lapítottál.

Én elfogadnám a kritikákat, ha legalább látszólag lenneének konkrét, vagy elfogadható bizonyítékok, de csak akkor, ha az mindenkire érvényes.

De amikor a tolvaj kiállt rendőrért, az nálam nem nyerő.

Énn már számtalanszor leírtam, hogy bárkire szívesen szavaznék, ha jobbat kínál a Fidesznél. Mikor beszélt a mai ellenzék egy elfogadható jövőképről? Mikor mutatta, hogy ők jobbra képesek? 2010 előtt? Netán az ősszel nyert önkormányzatok (ellenzéki)?
Kié is lett Bp? Örülök, hogy nem ott lakom. Ez lenne a siker?

Miről beszélnek csak, a prolikat mivel lehet felhergelni? Az irigységgel. Mitől is lenne jobb az országnak, és nekem? Beszél erről valaki közületek?

6.Lenin 2020.09.04. 13:24:11

@Talpig Jimmy:

Nem véletlenül írtam. Minden hatalomban lévőnek szüksége van hűséges , vagy egyetértő támogatókra, akikben megbíznak.

A libernyákok miért rúgnak ki mindenkit váltáskor, akik nem az ő tévesszméiket erősítik?

Én ismerek nagyon sok olyan embert, aki sokkal többre képes, mint esetleg az iskolai végzetsége, vagy a diploma léte jelentene. És olyanokat is, akik hülyébbek ahhoz képest, amit el lehetne várni tőlük a végzettségük alapján.

Az nálam szart ér, hogy valaki SAJÁT MAGÁT minek (és nem kinek)tartja, legtöbb esetben teljesen alaptalanul. Nekem más a mércém, mert anno, láttam, hogy IV. osztályú kocsmákban több volt a professzor, mérnök, stb, mint a legfelsőbb pártvezetésben. Csak a számazásuk miatt, nem a tudásuk, vagy mert alkoholisták lettek volna. A rendszer kényszrítette őket oda.

Különösen most a celebek világában, ahol esetleg az számit, mekkorák a csöcsei, vagy a farka, de sötét mint egy néger segge lyuka.

Valami ütősebbel gyere.

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 13:24:42

@morph on deer:

"........amit most a magyar kormány fémjelez, el kell takarítani az ország éléről, mégpedig bármi áron!"

Elgondolkodtam azon, amit írtál! A "bármi áron" kifejezésbe sok minden belefér:

a gazdasági - és politikai instabilitástól kezdve egészen az államcsődig, a káoszig, anarchiáig, a véres polgárháborúig minden!

Jól átgondoltad?

Van családod? Gyerekeid, unokáid?

Szerintem gondold át mégegyszer.

6.Lenin 2020.09.04. 13:31:24

@atomic power 1986DucaDuca:

Ez a "bármi áron" kiderül ősszel az USA-ban.

Ha nyernek a demokraták simán tömegbe fognak lőni, hogy az általuk felhergeltek haza menjenek. Kussolni fog mindenki.

Ha Tump nyerne, felégetik a viágot. És nem csak náluk. Mások élete őket sose érdekelte.

Két hónap múlva kiderül, szerintem.

6.Lenin 2020.09.04. 14:27:19

@atomic power 1986DucaDuca:

Bocs, de mikor volt egy libernyák épeszű? Tavaly május első keddjén 8:00:00-8:00:01-ig?

Ami most az USA-ban zajlik, az épp észre vall? Vagy, hogy gazdag országok hagynak gyerekekt, nőket a tengerbe fulladni, mikor magukhoz csalogatják őket? Nincsenek repülőik, hajóik, amivel oda lehetne szállítani őket? Miért kell végiggyalogolniuk ezer kilométereket?

Sok százezer karakter kellene felsorolni a kérdésket az épeszűségről.

Nekoashi2005 2020.09.04. 14:30:03

@Tényelek:
"Az ÁVH, KGB, GESTAPO, STASI, SECURITATE betegállatok gyülekezete volt, de sohasem jutott volna eszükbe olyan szintű társadalmi rombolás, amit a liberálbolsevikoktól naponta tapasztal a világ."

Példáúl?

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 14:50:28

@6.Lenin:

"Bocs, de mikor volt egy libernyák épeszű?"

Mikor azt írom, hogy épeszű ember nem akarhat ilyet, akkor azokra a normális emberekre gondoltam, akik nem a fenti kategóriába tartoznak!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.04. 15:01:36

@Nekoashi2005: "Példáúl?"

Nőknek is adnak szavazati jogot. Elképesztő libberallizzmuss. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.04. 15:03:00

@atomic power 1986DucaDuca: "a véres polgárháborúig"

Az még beleférne. Kevesebb halott, és kevesebb szegénység lenne az eredménye.

morph on deer 2020.09.04. 15:06:46

@atomic power 1986DucaDuca:
“ Jól átgondoltad?”

Jól. Azért mondom.
Amire te célzol, az itt nem fog megtörténni, mi igazából egy nyámnyila nép lettünk, aki már csak a múlt hősiességét színezgeti, mert másunk úgy sem nagyon van.

A bármi áron azt jelenti, hogy semmilyen egyéb érdek nem lehet fontosabb, egy pártnak sem lehet fontosabb a saját önmagáról kialakított ábrándja, mint az, hogy vége legyen végre ennek a hibbant csatározásnak, ennek a folytonos melldöngető hazudozásnak, amit orbán beteg személyiségének ápolgatása jelent!
Hogy végre ne hiúságból, vagy a határtalan megalománia manifesztálódásaként épüljön bármi ebben az országban, a klientúrának, haveroknak, meg a kiccsaládnak, hanem az ország minden lakójának javára!
Hogy először ne nyolcszáz templom épüljön újjá, hanem nyolcszáz iskola, nyolcszáz rendelő!
Az ország felzárkózásának legnagyobb lehetőségét cseszte el a köpcös cézár, és még most se fordult meg a fejében, hogy legalább fékezni kéne ezt a határtalanul ostoba pénzszórást!
Ugyanis az úgynevezett “magyar csoda“ is ahhoz hasonlít működésében leginkább, mint a klasszikus történetben: hogyan tudsz garantáltan egy millió dollárral a zsebedben távozni a kaszinóból? Hát úgy, ha ötmillióval a zsebedben ülsz le játszani, és időben abbahagyod... Magyarul irgalmatlanul költséges befektetéseket csinálunk, aztán büszkén lobogtatjuk az “eredményt”, miközben termelés hatásfoka meg töredéke a lehetségesnek...

Igen, én éppen a gyerekek, fiatalok, úgymond a jövő nemzedék érdekében mondom azt, hogy ezt bármi áron meg kell állítani!

És akkor arról a teljesen beteg, gyűlöletalapú ideológiai zagyvaságról még nem is beszéltem, amely alapvetően fertőzte meg a közgondolkozást, felmérhetetlen károkat okozva, generációkra...

Ha szerinted, - vagy bárki más szerint - ez így van jól, lelke rajta.
Szerintem ez megbocsáthatatlan, hogy itt tartunk. (És most nem érdekel, hogy még ki más lehetett hibás, mert ezt most orbán csinálja, nem más.)

Hogy nincs jobb?
Ki kell kényszeríteni, hogy legyen!

Elsősorban úgy, Hogy el kell zavarni a nemzetthy szégyenbrigádot, majd a lehető legszélesebb koalícióval meg kell változtatni a játékszabályokat úgy, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő!
Biztosítékokat kell beépíteni, hogy bárki felelősségre vonható legyen, aki visszaél a hatalmával és a közbizalommal! Eleve limitálni kell azt, hogy valaki hányszor lehet egymást követően miniszterelnök, például. Számtalan olyan tanulságra tettünk szert, amit igenis figyelembe kell venni, hogy soha többé ez a törzsi alapú feudális nemzetiszocializmus ne rombolhassa az országot, ha a jövője fontos.

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 15:14:26

@Nekoashi2005:

A túlzott liberalizmus anarchiába, káoszba juttat. Diktatúrát eredményez az ingamozgás törvénye alapján.

A liberálisok ágyaztak meg Hitlernek is. A németek a szabadságot feláldozták a biztonságért.

Ellenkező előjelű folyamat: "arab tavasz". Győzőtt a szabadság, de helyébe a nyomor, polgárháború, káosz, szervezetlenség.

Rombolás a társadalom hagyományos szövetében: család, nemzet, hazafiság, vallás tagadása, abortusz támogatása, gyermekvállalás ellenesség, genderizmus, devianciák
propagálása stb. Ideológia erőszakos terjesztése.

Mindez a túlhajtott liberalizmus, amit erőszakossága miatt liberálbolsevizmusnak neveznek.

Nekoashi2005 2020.09.04. 15:18:39

@atomic power 1986DucaDuca:
"A túlzott liberalizmus anarchiába, káoszba juttat. "

Példáúl?

Mert ez csak szófosás....

2020.09.04. 15:39:49

@Nekoashi2005:
A liberálbolsevik vallás képviselői egy olyan vallási csport betelepítését erőszakolta rá a saját társadalmaikra, amelynek a vallási eőírása, hogy mindenkit őljön meg vagy tegyen rabszolgává, aki nem az ő vallásukat követi.
Az írott történelem eddig nem ismert olyan vezetői beavatkozást, amelyik a teljes társadalom kiirtását, rabszolgasorba kényszerítését eredményezte volna önként, külső kényszer nélkül,..., a külső kényszer hatására történő , teljes térsadalom feszámolást az ép elmével rendelkezőkre is rá akarják erőltetni a mi szempontunkból kényszerbetelepítéssel.
A mostani liberálbolsevikokhoz képest Hitler meg Sztálin a humánum csúcsai voltak, mert csak a társadalom 10 százalékát tüntették el, míg most a teljes társadalom eltakarítását tervezik ,..., és nagyon jól állnak a terveik megvalósításában, már bő 60 millió ellenséget telepítettek szigetesen a bennszülöttek közé, legkésőbb egy fehér generáción belül végeznek a tőlük elvárt munkával.
Az egyéb , apró példákból lehetne írni egy Háború és béke méretű könyvet, de az csak a fűszerezés, mert a cél a fehér társadamak kiirtása,..., de a többi csak azt a célt szolgálja, hogy a tömeg ne azon aggódjon évekig, hogy le fogják fejezni rövidesen.
De, mint látható, nagy az isten állatkertje, mert pl. akik itt liberálbolsiként írogatnak, ők a legelsők kőzött rakják a fejüket a tőkére, ..., csak ők önként.

6.Lenin 2020.09.04. 15:45:03

@atomic power 1986DucaDuca:

Akkor jól gondoltam én is, csak biztos akartam lenni benne. Bocs.

2020.09.04. 15:49:43

@morph on deer:
Szerintem ön nagyon aljas, hogy csak azért akar 800 iskola és rendelőfelújítást, annyi templom újúl meg.
Szerencsére Orbánéknak több eszük van, ezért több, mint 15000 iskolát és óvodát újítottak fel, és, ha minden összejön, akkor jövő év közepére végeznek az összes kórházzal és rendelőintézettel.
Egyáltan hogy juthat értelmes embernek eszébe, hogy a felújított templomok számához kössön ilyen a társadalom számára fontos elemeket?

morph on deer 2020.09.04. 15:57:12

@Tényelek: szerintem ön genetikailag képtelen megtanulni rendesen magyarul (nem magyarúl, baszki, magyarul).

Szerintem ön Cătălina Buzoianu, álruhában.

2020.09.04. 15:57:35

@Nekoashi2005:
Ha a liberálbolsevik agymenés anarchiába sűllyedését akarja megtapasztalni, akkor menjen el Malmő, Brüsszel, Lyon vagy Párisz muszlim negyedeibe, de úgy készüljön, hogy oda rendőr, mentő nem megy ön után, ott már a központi hatalmaknak nincs kompetenciája,...., interregnum sincs, mert már régen átvették a hatalmat a helyi muszlim sejkek.

2020.09.04. 16:01:53

@morph on deer :
Látom annyira szégyelli az alacsony intelligenciára valló kérdéseit, hogy ehhez morfondír nickjét használja, ..., megértem :-)

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 16:06:29

@morph on deer:

„Amire te célzol, az itt nem fog megtörténni, mi igazából egy nyámnyila nép lettünk, aki már csak a múlt hősiességét színezgeti, mert másunk úgy sem nagyon van.”

A „nyámnyilaság”meg a stabilitás igénye nem ugyanaz. A németek sem voltak „nyámnyilák”, de elegük volt a Weimari köztársaság anarchiájából. Nem voltak nagy igényeik, csak rendet, munkát, biztonságot kívántak. Azt választották meg, aki ezt ígérte, és biztosította a számukra.

Mi volt 2010 előtt Magyarországon? Se munka, se rend, se biztonság. Ahhoz, hogy valami változás bekövetkezzen a jelenlegi helyzetben, ahhoz az kell, hogy a társadalmat egy olyan „ütés” érje, hogy az emberek visszakívánják a 2010 előtti, vagy hasonló állapotokat a jelenlegi „kispolgári csökevény”nyújtotta biztonságérzetből. Mert ne rejtsük véka alá: egy esetleges kormányváltás után a „Gödi koalíció” gyorsan lejtőre vinné Magyarországot. Kérdés, hogy a magyarok a nagyobb „szabadságért”mikor lesznek készen erre az áldozatra.

„A bármi áron azt jelenti, hogy semmilyen egyéb érdek nem lehet fontosabb, egy pártnak sem lehet fontosabb a saját önmagáról kialakított ábrándja, mint az, hogy vége legyen végre ennek a hibbant csatározásnak, ennek a folytonos melldöngető hazudozásnak, amit orbán beteg személyiségének ápolgatása jelent!”

Na látod! Mások meg ennek az ellenkezőjét látják! A pártérdek felülírta az ország érdekét 2006-ban.

A hibbant csatározásról meg annyit, hogy a népi-urbánus ellentét nem az utóbbi tíz év szüleménye. Visszhangoznak a fülemben a csatározás jelszavai: a nácizás, az O1G, stb.
A hazudozásról meg az őszödi beismerő vallomás jut eszembe.

„Az ország felzárkózásának legnagyobb lehetőségét cseszte el a köpcös cézár, és még most se fordult meg a fejében, hogy legalább fékezni kéne ezt a határtalanul ostoba pénzszórást!”

Nézd meg az EUROSTAT adatokat. Ott mást fogsz látni.

„Igen, én éppen a gyerekek, fiatalok, úgymond a jövő nemzedék érdekében mondom azt, hogy ezt bármi áron meg kell állítani!”

Majd megállítja a „jónép”, ha lát ennél nagyobb biztonságot, jólétet garantáló politikai erőt. Az ellenzéknek kell ehhez megújulnia. De alaposan. A bóvli az nem menő a magyar választópolgár számára!

„És akkor arról a teljesen beteg, gyűlöletalapú ideológiai zagyvaságról még nem is beszéltem, amely alapvetően fertőzte meg a közgondolkozást, felmérhetetlen károkat okozva, generációkra...”

A genderizmusra gondoltál? Esetleg a család-,haza-, nemzetellenes doktrínákra? Másra nem tudok tippelni!

„Ha szerinted, - vagy bárki más szerint - ez így van jól, lelke rajta.”

Sokaknak nem jó, sokaknak meg jó. A többség majd eldönti, mi a jó neki. Nem mi ketten leszünk azok!

„Hogy nincs jobb?
Ki kell kényszeríteni, hogy legyen!”

Nem hiszek a forradalmakban! Békés, szerves fejlődésre van szükség. Mindkét oldalon. Csak így jutunk előre! Először legyen egy kompetens ellenzék. Ez az első lépcsőfok, amit nem lehet kihagyni, különben mindannyian nagyon pofára esünk.

„Elsősorban úgy, Hogy el kell zavarni a nemzetthy szégyenbrigádot, majd a lehető legszélesebb koalícióval meg kell változtatni a játékszabályokat úgy, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő!”

A forradalmi hevület nem jó tanácsadó. Az 1867-es Kiegyezés is többet hozott a konyhára, mint 48.

„Biztosítékokat kell beépíteni, hogy bárki felelősségre vonható legyen, aki visszaél a hatalmával és a közbizalommal!”

GY. F-el kezdd! Nem lesz könnyű, mert ő az erős ember az ellenzéki oldalon.

„Számtalan olyan tanulságra tettünk szert, amit igenis figyelembe kell venni, hogy soha többé ez a törzsi alapú feudális nemzetiszocializmus ne rombolhassa az országot, ha a jövője fontos.”

A társadalmi fejlődés lépcsőfokait nem lehet kihagyni. A rendszer mélyen a lelkekben gyökredzik.

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 16:09:55

@Nekoashi2005:

"Példáúl?"

Te nem ezen a Földgolyón élsz?

Nézd meg mi van az USA-ban. Lassan már nem lehet ráismerni!

Nekoashi2005 2020.09.04. 16:30:42

@Tényelek:
"Ha a liberálbolsevik agymenés anarchiába sűllyedését akarja megtapasztalni, akkor menjen el Malmő, Brüsszel, Lyon vagy Párisz muszlim negyedeibe, de úgy készüljön, hogy oda rendőr, mentő nem megy ön után, ott már a központi hatalmaknak nincs kompetenciája,...., interregnum sincs, mert már régen átvették a hatalmat a helyi muszlim sejkek."

Ez is annyira igaz, mint a 400 ezer feletti fizetésű pályakezdő diplomás ápoló az állami egészségügyben.....

Nekoashi2005 2020.09.04. 16:31:53

@atomic power 1986DucaDuca:
"
Te nem ezen a Földgolyón élsz?

Nézd meg mi van az USA-ban. Lassan már nem lehet ráismerni!"

Miért, mi történik? Próbáld már leírni!

Nekoashi2005 2020.09.04. 16:34:28

@atomic power 1986DucaDuca:
"A forradalmi hevület nem jó tanácsadó. Az 1867-es Kiegyezés is többet hozott a konyhára, mint 48."

Barom kollaboráns! Kiegyezés nem jöhetett volna létre 1848-49 nélkül! Ha nincs forradalom, marad a csicskasors!

atomic power 1986DucaDuca 2020.09.04. 16:35:26

@Nekoashi2005:

"Miért, mi történik? Próbáld már leírni!"

Tudom, hogy hülyének tartasz, de azért a kedvedért ezt nem fokozom.

Nekoashi2005 2020.09.04. 16:38:04

@atomic power 1986DucaDuca:
"Tudom, hogy hülyének tartasz, de azért a kedvedért ezt nem fokozom."

Én nem tartalak hülyének, az vagy sajátjogon!

Felhozod, hogy mi van az USA-ban, de nem tudod leírni.... Ez csak szófosás! Írd le, hogy szerinted mi történik ott!

2020.09.04. 17:27:06

@Nekoashi2005:
Na ilyen is ritkán fordul elő, hogy teljes mértékben, vita nélkül elfogadja a tényeket,,,. , gratulálok, sokat fejlődött!

2020.09.04. 17:29:47

@atomic power 1986DucaDuca:
Az öreg rabbi tanácsa, hogy ha semmi ellenérv nincs, akkor addig kell kérdezni, amig érkezik egy hibás válasz, amibe bele lehet kötni,....,

Nekoashi2005 2020.09.04. 17:41:10

@Tényelek:
Milyen tényeket fogadtam el? Semmi tényt nem állítottál! Csak hazudozol összevissza, még rendszer sincs benne...

Nekoashi2005 2020.09.04. 17:43:21

@Tényelek:
"Az öreg rabbi tanácsa, hogy ha semmi ellenérv nincs, akkor addig kell kérdezni, amig érkezik egy hibás válasz, amibe bele lehet kötni,....,"

Érvekkel szemben lehet ellenérveket állítani, fake news hülyeségekkel szemben nem szükséges..

Nekoashi2005 2020.09.04. 17:45:44

444.hu/2020/09/04/meszaros-lorinc-es-felesege-valnak-es-errol-az-allami-hirugynokseg-szamol-be

Érdekes helyzett, mert csak névleg van a nevükön a vagyon. Ha az asszonyka ügyes, egész komoly vagyont patinthat le orbánról...

Talpig Jimmy 2020.09.04. 17:57:20

@6.Lenin: Hű, ez mekkora blabla volt :D

6.Lenin 2020.09.04. 18:04:12

@Talpig Jimmy:

Visszafelé olvasva meggyőző lehet(ne) arra, hogy télen miért használnak az alaszkai fókavadászok tollseprőt, ha köhögnek. Bár már nem emléxem, hogy valaki írt volna erről.

2020.09.04. 18:28:31

@Nekoashi2005: Ha valóban nem hiszi el, ami írtam, akkor nagy meglepetés fogja érni,...., az is tény, hogy erről a liberálbolsevik vezetésű országokban besz€lni sem lehet, nemhogy olvasni,...., de, ha valóban érdekli, hogy igaz lehet-e egy ilyen helyzet, keressen rá a filippinók harcára a hazájukért, életükért,..., náluk még létezik a szólásszabadság,......, pár évtizede még csak egy szigetet szaporodtak túl, ma már a hadseregük a főszigeteken küzdenek az új területek meghódításáért, ...., és ez minden országban így műkodik, amióta az iszlám létrejött,...., majd pont a prájdokon edződött Európában lesz másként.

morph on deer 2020.09.04. 18:46:24

@Tényelek:
“ Egyáltan hogy juthat értelmes embernek eszébe, hogy a felújított templomok számához kössön ilyen a társadalom számára fontos elemeket?”

Azt én sem tudom, van tipped?

Én ugyanis a fontossági sorrendről írtam, véleményem szerint ugyanis nagyságrendekkel fontosabb az iskolák és az egészségügyi intézmények felújítása, mint a templomoké!
Erről van szó, és nem a darabszámról.

Egyáltan hogy juthat értelmes embernek eszébe, hogy kül- és belföldi templomépítéseket, meg vadászati világkiállítást finanszírozzon, a béka segge alá csúszott oktatás és egészségügy helyett?

Igaz, értelmes embernek ilyesmi nem is jut eszébe...
Csak nem Semjénnél van a kasszakulcs?

nincs1agy 2020.09.04. 20:33:44

@nincs1itt: Tanulj meg tagoltan , értelmesen fogalmazni. Vagy ne használj kendert, mielőtt közölni akarsz valamit..:)

nincs1itt 2020.09.04. 21:02:22

@nincs1agy: so-ros-mig-ráncs-li-ber-nyák. sajnálom, ha még így sem megy! nyugodj meg, legfeljebb komló kivonatot fogyasztok. a te szinteden: sör

nincs1agy 2020.09.04. 21:51:01

@nincs1itt: Szedd már össze magad ember! Szét vagy esve, mint a budi tornádó után..:)

nincs1itt 2020.09.04. 21:52:38

@nincs1agy: nem én nem tudok értelmezni néhány mondatot...

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.04. 23:06:50

Valaki budit mondott?

Én 14 kis purcit fingtam zsinórban, számoltam.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.09.14. 19:39:33

@Rodney_2: Baszoma tetves riherongy kurvaanyádat!
A múltkor olyan jót írtál,hogy majdnem elfelejtettem,hogy csak egy fideszgeci vagy!
süti beállítások módosítása