B1 blogcsalád



Nem elég kereszténynek lenni, fasisztának is kell

2020. augusztus 31. - nickgrabowszki

A keresztény szabadságtól a soha nem vetemedésig.
ivga.jpg

Orbán Viktor 2 gyerekét is Iványi Gábor metodista lelkész keresztelte meg.

Orbán Viktor az azóta eltelt 3 évtized alatt liberálisból jobbközéppé, majd jobboldalivá, aztán populistává, végül szélsőjobboldalivá változott.

Ezt Iványi lelkész is látta. Egy interjúban elmondta, számára a 75 évvel ezelőtti időket idézi a szobrok visszaállítása a Parlament környékén, az ellenzék elnémítása, a fegyvergyártás fejlesztése, a „vad hatalomkoncentráció”:

az irány, amit a miniszterelnök vett, a fasizmus iránya.

Orbán Viktor ezen megsértődött: Bernard Henry-Lévy francia filozófusnak elmondta, Iványi lefasisztázta őt, és ezt nem tudja neki megbocsátani.

A megbocsátás keresztényi erény.

Orbán miniszterelnök azt is mondta, hogy azért küzd, hogy Európa keresztény maradjon, és hogy a rendszerét a keresztény szabadságra építi.

Orbán Viktor szerint a keresztény szabadság lényege:

amit nem akarsz, hogy veled cselekedjenek, azt te se tedd másokkal. 

  • Iványi lelkész metodista. Keresztény.
  • Igaz, nem Szíriában vagy Egyiptomban él.

orban-viktor_3.jpgOrbán miniszterelnök kormánya 2020-ban megvonta a támogatást az Iványi lelkész egyháza által működtetett iskoláktól.

Orbán 3 évvel ezelőtt az Európai Parlamentben azt mondta, 

mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk a velünk egyet nem értőket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr716183858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.31. 17:19:14

1 igaz keresztény életútja

2008-ban kapta meg az Országos Rabbiképző – Zsidó Egyetem címzetes egyetemi tanár rendet
1977-ben egyesületi joggal való visszaélés címén felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték
1990-1994-ig, majd 1998-2002-ig országgyűlési képviselő az SZDSZ színeiben
A 80-as években a Magyar Zsidó Kulturális Egyesület, parlamenti időszakban pedig a Magyar-Izraeli Baráti Társaság tagja

nincs1itt 2020.08.31. 17:35:52

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "Orbán Viktor 2 gyerekét is Iványi Gábor metodista lelkész keresztelte meg." szeretnéd még égetni magad???

csulla 2020.08.31. 17:49:29

Egy bomlott roncs kitartottjaitól mit lehet várni,a hazugságok és lenyúlásokon kivül!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.31. 18:27:16

@nincs1itt: 1 igaz keresztény életútja

2008-ban kapta meg az Országos Rabbiképző – Zsidó Egyetem címzetes egyetemi tanár rendet
1977-ben egyesületi joggal való visszaélés címén felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték
1990-1994-ig, majd 1998-2002-ig országgyűlési képviselő az SZDSZ színeiben
A 80-as években a Magyar Zsidó Kulturális Egyesület, parlamenti időszakban pedig a Magyar-Izraeli Baráti Társaság tagja

MAXVAL bircaman közbaszó 2020.08.31. 18:30:50

Hát őtet nem sunáznám, írjatok inkább a Juditkáról. Vagy van egy kis szöszi is, valami állattitkár.

nincs1itt 2020.08.31. 18:34:58

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "Orbán Viktor 2 gyerekét is Iványi Gábor metodista lelkész keresztelte meg." szeretnéd még égetni magad???
értem, hogy nem érted... elvégre te is fidesz-tálib vagy, értsd: fogyatékos

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.08.31. 19:01:48

Iványi a valóságban egy ballib megmondóember, a kereszténysége csak álca.

6.Lenin 2020.08.31. 19:02:20

Jajj, de aranyos, magyarázza a keresztény erényt egy libernyák, ballibbant.

Hú, ilyen meleg volt ma, valahol, árnyékban?

Ez most miért is téma?

nincs1agy 2020.08.31. 19:31:46

@maxval bircaman (cenzúrázott): Pont mint Donáth, de a hosszú szakállas legalább nem zaklatja a takarítónőket a partfistárolóban..

havrilla 2020.08.31. 20:47:18

Hazudsz firkász!!
A törvények szerinti alaptámogatást kapja továbbra is, mint minden más iskola, csak az eddigi ( a két szép szeméért) TÖBBLETET nem.
És akkor mi van?

morph on deer 2020.08.31. 20:53:44

@maxval bircaman (cenzúrázott):

Iványi valójában Karl Marx második eljövetele, a kereszténysége csak álca... - nem ezt akartad mondani?

Mert ez is legalább akkora baromság, de legalább hasonlít kicsit...

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.08.31. 21:30:53

@morph on deer:

Marx antiszemita volt, Iványi-tudtommal-nem az.
Valamint Marxnak szobra lehet a merkeli Németországban, Iványinak-egyelőre-nem.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.08.31. 21:36:09

A KIEGÉSZÍTŐ (avagy TÖBBLET-) támogatást vonták meg az amúgy MET-fenntartású suliktól. Ami nem automatikusan JÁR, csak ADHATÓ.

És úgy döntöttek, hogy most nem adják. Hát így jártatok.

Nekoashi2005 2020.08.31. 21:48:17

Kellett a pénz a teniszszövetségnek, meg a féléve elkészült Puskás stadion renoválására....

kamugeri fél éve rosszabb mint Demszki 20 éve 2020.08.31. 22:03:28

"A megbocsátás keresztényi erény."
Mondjak ezt azok a liberalisok akik napi 24 oraban gunyoljak a keresztenyseget, es a kereszteny embereket. Es eroszakkal terjesztik az iszlamot.

Greccsi Zsot 2020.08.31. 22:09:15

"aztán populistává, végül szélsőjobboldalivá változott."

Közben már átváltozott Adolf Hitlerré. A két szememmel láttam faszverés közben.

miért 2020.08.31. 22:28:00

@kamugeri fél éve rosszabb mint Demszki 20 éve: nem a kereszténységet gúnyolják, csak az illiberális álkeresztény trógereket kicsihuszár!

nincs1agy 2020.08.31. 22:32:34

@havrilla: Öreg rozmár nem szaroz már..:)

nincs1agy 2020.08.31. 22:39:12

@miért:

Sosem értettem ezeket a hülyeségeket, hogy "megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel", meg hogy " ha megütnek tartsd oda a másik orcádat is" meg hogy "szeresd ellenségedet". Miért? Ha megütnek, kétszeres erővel baszom pofán az illetőt.. Nem ez a normális? Nem minden jobber keresztény. Egyszerűen kevésbé tartom kártékony vallásnak, mint az iszlámot. Az európai iszlám visszaszorításához szükség van kereszténységre, mert sok embernek szüksége van valamilyen irracionális hitvilágra.

élveteg 2020.08.31. 23:47:54

Csak így tovább Minél több fasiztázás annál jobb Már sz szdsz-nek is nagyon bejött

FCUK 2020.09.01. 05:40:35

Idén megkapja a feke támogatást, tehát a szerző hazudik, nem 2020-ban vonták meg tőle a támogatást, múlt időben, hanem 2021-ben, jövő időben. Továbbá ez az alap finanszírozáson felüli plusz volt, ami nem jár, csak adható. Itt kettő van csak, ami jár, az is feleslegesen: a szerző és Iványi szája.

Nekoashi2005 2020.09.01. 05:51:47

@FCUK: @csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: @maxval bircaman (cenzúrázott): @6.Lenin:

A lopás, yachtozás, kurvázás (by borkai) fidesses keresztény erkölcs?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 06:12:04

@morph on deer:

Iványi egy politikus, aki nem meri ezt nyíltan bevallani.

Külön vicces, amikor a ballibak nyomják a "ne politizáljon a pap" mantrát, s közben ájultan tapsolnak Iványinak, aki a legtöbbet politizáló magyar pap.

Egyébkébt azzal van a gond, hogy politizál Iványi, bár a szűk pártpolitizálása vissztaszító.

FCUK 2020.09.01. 06:13:09

@Nekoashi2005: elfelejtetted elolvasni a cuccot, tudod, csak hogy tudd, mi a téma. Egyébként a yachtozással nincs baj, Borkai ügye erősen képmutatás volt, ilyen ugye van a másik oldalon is, a lopást meg az istennek nem mondja ki bíróság. Anything else?

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 06:13:33

@kamugeri fél éve rosszabb mint Demszki 20 éve:

Eleve a megbocsátás mindig abűnösnek szól, sose a bűnnek.

Pl. a homokosságot el kell ítélni, de egy homokosnak meg kell bocsátani.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 06:15:46

@Nekoashi2005:

A jachtozás nem bűn. Sőt, egyes apostolok is jachtoztak annak idején.

A lopás, a kurvázás az bűn.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 06:18:48

@nincs1agy:

A megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel az jelenti: állítsuk meg az erőszak körforgását, az ellenségnek mutassuk meg lehet másképp is.

De nem azt jelenti, hogy az ezt nem megértő, ezt kihasználó ellenségnek hagyjuk bambán hadd üssön minket még jobban.

Én úgy csinálom, hogy alapból nem reagélok, megbocsátok, de ha látom, hogy a másik ezt a gyengeség jelének véli, akkor háromszor adom vissza neki.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 06:23:01

@miért:

A magyar liberalizmus egyik alapeleme a keresztényellenesség, nem most lett az, mndig az volt.

Ennek 2 oka is van: személyes sétődöttség és ideológiai fanatizmus.

Személyes sérttődöttség: sok magyar liberális megmondóember zsidó, s az őseiket ért súlyos sérelmet (Horthy 1944) mindenkin szeretnék megbosszúlni, akik más mint ők. A nem zsidók meg alkalmazkodnak ehhez, sokszor olyan kényszeresen, hogy nagyobb keresztényutálók, mint a zsidók.

A fanatizmus pedig a messianisztikus hév: minden ellenideológiát szeretnének eltűntetni, mely ellentmond vagy nehezíti a liberális eszmék győzelmét.

Nekoashi2005 2020.09.01. 07:29:16

@FCUK:
"Egyébként a yachtozással nincs baj,"

Miért nincs? Ezt próbáld megmagyarázni!

miért 2020.09.01. 08:11:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: elég gusztustalan az érvelés. A kádár-rendszerben, csüngőhasú istenéhez hasonlóan mondvacsinált indokokkal próbálták a kisegyházakat ellehetetleníteni, a békepapsággal karöltve.

miért 2020.09.01. 08:12:20

@maxval bircaman (cenzúrázott): megint szálasit olvasgat az elvtárs?!

miért 2020.09.01. 08:22:05

@nincs1agy: "Az európai iszlám visszaszorításához szükség van kereszténységre"
Nekem erről a fasizmus jut eszembe, mert hosszú ideig azzal áltatta magát Európa, hogy a kommunizmus visszaszorítása miatt van szükség hitlerre!

midnight coder 2020.09.01. 08:31:51

@nincs1agy: Igazából nagyon furcsa ez az egész politika, hogy ki kinek hívja magát.

A "keresztény értékeket" védő illiberálisok, mint Pl. Orbán, valójában a szabadságot védik. Legalábbis szavak szintjén azzal, hogy nem engedik be Európába az iszlamistákat, tulajdonképp azok mellett a liberális értékek mellett állnak ki, mint Pl. egyház és állam szétválasztása, vallási sokszínűség, sőt ateizmus.

Az iszlamista migri aki bejön Európába nem fogja a határon a szögre akasztani a vallását, értékrendjét. Oszama Bin Laden sem tette, pedig kis híján mérnöki diplomát szerzett itt Európában. És azok az iszlamisták sem, akik Európából indultak harcolni az iszlám államért.

Ahol pedig erős az iszlám, ott nincs szekularizáció, nincs vallásszabadság, nincs Pride, hanem vallásrendőrség van akik korbácsolják a szabályokat megszegőket, az ateistákat pedig kivégzik.

Ennek a dolognak az európai elterjedésének a megakadályozásának a politikailag korrekt neve valójában a keresztény értékek védelme.

A magukat liberálisoknak vallók pedig pont a leglelkesebben harcolnak a liberális alapértékek ellen. Lásd szólásszabadság, önmagadért való felelősségvállalás, és persze lelkesen importálnák be Európába azokat akiknek a hite nem igazán összeegyeztethető a liberális elvekkel.

camilló 2020.09.01. 09:02:01

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ne zavarjon, hogy Marx zsidó volt. Ha olvastál volna valamit Róla, nem írnál ekkora hülyeséget! Ami miatt a hozzád hasonlóak antiszemitának mondják az az egyik könyve, ami valójában a tőke működését mutatja be. Ja, ehhez el is kellene olvasni és megérteni.

6.Lenin 2020.09.01. 09:17:57

@midnight coder:

"Igazából nagyon furcsa ez az egész politika, hogy ki kinek hívja magát."

Politikusna nem csak a saját szempontjait(elveit) kell figyelembe vennie, mert egy társadalom, közösség nagyon sokszínű. Az egyőn pedig csak a saját érdekein esett sérelmeit rója fel a politikusnak.

AS libernyákok magyarázák más vallásúak sérelmeit, amit a sajátjukban elítélnek. Ezt kívánja a saját érdekük. Képmutatóak, és aljasak.

Nekik mások szabadsága csak addig érdekes, míg nem sérti a felsőbbrendűségbe vetett hitüket, ami nagyon 1xű, ők mindig, mindeninél jobban tudnak mindent, főleg ellenzékben. Hatalmon viszont rögtön elhülyülnek.

A megoldás is 1xű, próbáld beleképzelni magad a kritizáló helyébe, rögtön kiderül, hogy hazudik. A libernyákok esetében nagyon hamar. Amiért ők ellenzékben harcolnak, hatalmon rögtön megtorolják, megtiltják.

FCUK 2020.09.01. 09:26:59

@Nekoashi2005: mert bárkinek lehetősége van rá. és ne gyere azzal, hogy pénze nincs, mert arra is van lehetősége, hogy legyen.

Nekoashi2005 2020.09.01. 09:27:25

@6.Lenin:
"Amiért ők ellenzékben harcolnak, hatalmon rögtön megtorolják, megtiltják."

Hogy is volt a "luxus baloldal"?
Pedig 2010 előtt nem volt yachtozás meg business jet! Mivel is támadták Gyurcsányt 2009-ben? Elment Bécsbe Tina Turner koncertre? Milyen dolog, hogy egy miniszterelnök válság idején mulat? A fidess sajtótájékoztatót hivott össze!

Nekoashi2005 2020.09.01. 09:28:04

Alaptörvény
                      

                         VIII. cikk

(5) Szakszervezetek és más érdek-képviseleti szervezetek az egyesülési jog alapján szabadon alakulhatnak és tevékenykedhetnek.

Naposcsibe miniszter:
"Tehát ezért azt szeretném mondani, hogy szakszervezetesdit eddig sem játszottunk a külügyminisztériumban, ezután sem fogunk. És ha valakinek ilyenhez van kedve, az szintén megkapja a lehetőséget arra, hogy ezt a játékot a minisztériumon kívül játssza. Nem engedjük meg ezt természetesen a jövőben sem."

Na fidess-bolsevikek! A miniszter áthághatja, semmibe veheti a "gránitszilárdságú"  alaptörvényt?

6.Lenin 2020.09.01. 09:38:40

@Nekoashi2005:

Gy Fletó évente 120 millió HFt-t vesz ki a cégeiből+ politikusi jövedelmei+ külföldről kapott ismeretlen nagyságú támogatások.
Semmi nyoma, hogy mire költi. Te nem is tudhatsz róla, mert ő azt magánügynek tekinti. Neked semmi közöd hozzá, ki is mondja, te meg kussolsz is ezzel kapcsolatban.

Te egy sötét, rosszindulatú seggfej vagy. Ha ennél komolyabban válaszolnék, az azt jelentené, hogy komolyan veszlek, ami eleve lehetetlen. Pontosan igazolod, amit írtam. Látszólag mások jogaiért harcolsz, ellenzékben, de hatalmon rögtön tiltanád, ahogy akiknek a nevében téped itt a szád, mindig is tették.

Nekoashi2005 2020.09.01. 09:51:40

@6.Lenin:
"Semmi nyoma, hogy mire költi. Te nem is tudhatsz róla, mert ő azt magánügynek tekinti."

Te nagyonhülye fidesz-bolsevik ifjúgárdista!

Miért kellene beszámolnia arról, hogy az adózott jövedelmét mire költi! Akkor kellene beszámolnia a jövedelme forrásairól, ha mondjuk erőn felül költekezne!

Naposcsibe miniszter még azt sem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy miböl telt a házára!

6.Lenin 2020.09.01. 10:01:56

@Nekoashi2005:

Emlélxel, hogy hogyan szerezte a magánvagyonát? Emléxel mit mondott arról , hogy honnan jönnek a pénzek az MSZP-be, amiről "nem kell tudnotok"?
Te pontosan követed azt a politikát, amiről írtam. Hergelitek a sötét, irigy proli réteget, hogy aztán hatlamon befogatjátok a pofájukat, hogy válság van (amit mindig is ők okoznak)

Most ordibálnak, hogy kevés a pedagógus, 2010 előtt meg simán kirúgta 10 500-at átszervezis, iskola bezárások, összevonások miatt.

Figyelj már te sötét seggfej, nekem már ezeket NEM KELL BIZONYÍTANOD, már régen tudom.

Ja, Fletóék simán elvették más házát, mindenki tudja, minek bizonyítani? Most is elvennék a haverjai is, már be is jelentette, hogy mindenki földönfutó lesz, ha hatalomra kerülnek.

Galerida 2020.09.01. 10:06:34

@Nekoashi2005: A 2002.es választások előtt a Fidesz vezetőit meghívták egy faluba gulyáslevesre. A pogácsát ők vitték, ezért a ballibek rettenetes kavalkádot csináltak, hogy ki fizette a pogácsát.
Aztán megválasztottátok őket és :"A kormány tagjai és a meghívottak számára a budapesti Mágnáskert étteremből szállították a felszolgált ebédet. Az egynapos program 2,4 millióba került, ebből 734 ezer forintot tett ki a kormányebéd 100 fő részére.

A menü
Az ebéd az alábbi fogásokból állt:

mandulával töltött angolna
pácolt fogasfilé és fokhagymás parajjal tekert harcsa
erdei gombaleves kakukkfüves vadhúsgombóccal
házias borjúsült pirított borjúmájjal
Rigó Jancsi
gesztenyekupola
diós holdacska"

6.Lenin 2020.09.01. 10:11:36

@Galerida:

Neki ilyesmikre nem szabad emlékeznie, nem illik bele a politkájukba. Mást mondanak ellenzékben, és mást hatalmon. Így születnek, ez már beléjük van égve.

Nekoashi2005 2020.09.01. 10:12:00

@6.Lenin:
"Emlélxel, hogy hogyan szerezte a magánvagyonát? Emléxel mit"

Tarsd meg a hülye gyerek fidelitass haverjaidnak ezt az idióta szlenget, öcsi! Ha komoly felnőttnek szeretnél látszani, írj felnőtt módra!

Írd már le először, miből lettek az orbán bányák! A szállodák! Az adriai-parti villák, yachtok, magánrepülők! Egy magyar és egy horvát focicsapat! Miből telt erre a döbröginek? Először erről regélj, idióta ifjúbolsevik!

Nekoashi2005 2020.09.01. 10:13:55

@Galerida:
Idióta fidess-bolsevik! Orbán dolgozószobálya 4 milliárdba került!

Galerida 2020.09.01. 10:29:30

@6.Lenin: Azért ennél igényesebbek, de mióta Karácsony klíma vészhelyzetet hirdetett (????? az mi a túró???) és ivókutat adott nekik légkondi helyett, azóta mintha kevéssé lennének frusztráltak....

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.01. 10:30:49

@Nekoashi2005: LOL. Ne zavarjon, hogy az nem a magántulajdona, hanem a mindenkori miniszterelnök hivatali dolgozószobája. Csakhát, mivel a magadfajta libbantka propagandatrollok elég gyengusz munkát végeznek, úgy tűnik, hogy azt a szobát is 2022-től is használhatja majd...

morph on deer 2020.09.01. 10:32:12

@6.Lenin:
“ Ja, Fletóék simán elvették más házát, mindenki tudja, minek bizonyítani?”

Nálad nincs még kicsit korán az ilyen faszságokhoz?

Kinek a házát vették el Fletóék, mesélj már erről egy kicsit!

Mert azt a lakást, amit a feleségének nagyapja kapott a rákosista pártállamtól, azzal a házzal együtt már korábban államosították, még csak nem is Apró elvtárs kedvéért!

Az meg ahogy látom a legkevésbé sem zavar, hogy akkor még sem Fletó, sem Dobrev Klára meg sem született, amikor mindez történt!

De őszintén remélem, hogy nem ezt a történetet akartad érvként felhozni, mert annyira buggyant még nem szoktál lenni ebben a napszakban...

Szóval kinek a hazát is vették el Fletóék, mikor és miért is?

Mivel szerinted én vagyok itt az egyetlen, aki erről nem tud, tekintve, hogy “ mindenki tudja, minek bizonyítani”, tedd már meg, hogy csak simán elmeséled, nem is kell bizonyítanod!

Merthogy “minek”, mint tudjuk.
Előre is köszönöm!

6.Lenin 2020.09.01. 10:33:52

@Nekoashi2005:

Látom nem érted. Nekem egy gazember ne prédikáljon erkölcsről. Ennyi, azt hittem ez egy nagyon 1xű tétel, bárki megérti. te, és a hozzád hasonlók nem fogják fel.

Azt is írtam már, ha komolyan válaszolnék, akkor azt a tévhitet erősíthetném, hogy titeket komolyan kell venni. Nem kell(ene), ti sötét és aljas gazemberek vagytok.

Galerida 2020.09.01. 10:35:04

@Nekoashi2005: Nem vagy elég optimista!
Orbán még nem tudja, de az a dolgozószoba 2022-től Dobrev Kláráé lesz és ő már úgy szocializálódott, hogy tudja, az előző tulalydonost illik minimum internáltatni!
Hejesen: szobája!

Galerida 2020.09.01. 10:38:22

@morph on deer: Ne hagyd, hogy sárral dobálják az ártatlanságot! Az őszödi üdülőhöz, a képviselői irodához, a csillárhoz és a MOTIM-hoz is abszolút korrekt módon jutottak hozzá!

6.Lenin 2020.09.01. 10:41:28

@morph on deer:

-Jajj, Kedves Kára, és Fletó, olyan gyönyörű itt nálatok. Biztos sokba kerülhetett ez nektek.
-Á dehogy, a nyagypapáék rabolták, apu is hozzátett egy kicsit, anya is. Nekünk szinte semit nem kellet már hozzá lopnunk. Bár Feri néha hozott ajándékba ezt-azt, de nem kérdeztem honnan, ő meg azt mondta nem kell tudnod róla, Mert így akkor se tudnám elárulni, ha kínoznának .
-Jajj, úgy irigyellek, hogy ilyen ügyesek vagytok.
-Igen, igyexünk, mi nem a farkunkat verjük egész nap, pedig az is olyan aranyos.

camilló 2020.09.01. 10:43:03

@6.Lenin: Egy cellába Viktort és Fletót!

6.Lenin 2020.09.01. 10:52:28

@camilló:

Igen ez is jellemző, ha egy gazember , hogy mentse magát, mindenkit gazembernek mond, ő csak azt hitte, hogy ez a folklór része, de ezek szerint átverték.

Jézust is ezen logika mentén ölték meg az erkölcsös emberek, igaz régen, talán igaz se volt. Igaz, nem ő volt az utolsó. Látom a logika ma is él, benned is.

camilló 2020.09.01. 10:55:08

@6.Lenin: Milyen erkölcsről beszélsz! Ha olvastad is valaha a Bibliát, érteni nem értettél belőle semmit!

Nekoashi2005 2020.09.01. 10:55:38

@6.Lenin:
"Nekem egy gazember ne prédikáljon erkölcsről"

Akkor miért hallgatsz orbánra?

chrisred 2020.09.01. 10:58:44

@maxval bircaman (cenzúrázott): "De nem azt jelenti, hogy az ezt nem megértő, ezt kihasználó ellenségnek hagyjuk bambán hadd üssön minket még jobban."

De, azt jelenti. Pontosabban azt, hogy a saját erkölcsi elveim irányítanak, és nem azoké, akik erőszakkal akarják átformálni a világot.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 11:00:05

@chrisred:

Erkölcsi elved, hogy győzzön az ellenséged?

chrisred 2020.09.01. 11:02:21

@midnight coder: "Az iszlamista migri aki bejön Európába nem fogja a határon a szögre akasztani a vallását, értékrendjét. Oszama Bin Laden sem tette, pedig kis híján mérnöki diplomát szerzett itt Európában."

És szerinted azok az iráni diákok meg fogják tenni, akiknek a magyar állam ösztöndíjat adott?

6.Lenin 2020.09.01. 11:03:35

@camilló:

Ebben igazad van, csak addig olvastam, mikor Isten elítéli a homokosokat, meg odabaszott nekik amikor elpusztította a városaikat. Pedig azt elég fasza dolognak tartottam, hogy a maradékból megteremtette Évát, Ádám ( a férfiak) szórakoztatására. Ez tetszett, bár az a része, hogy Éva beszélni is tudott, szerintem tévedés volt Isten részéről. Ráadásul túlzásba is viszik ezt néhányan közülük.

Ilyen náci irodalmat én nem szívesen olvasok.

camilló 2020.09.01. 11:13:49

@6.Lenin: Páran előttem már emlegették a megbocsátást, a másik megértését. Javaslom olvasgasd az Új Testamentumot is, de nem árt ha elgondolkodsz a Kumráni tekercseken talált írás értelmezésén. Esetlegesen a szentek életében is elmerülhetsz. Hű mamelukja vagy Viktornak!:)

Galerida 2020.09.01. 11:24:14

@camilló: Kifejezetten bájosak vagytok, amikor a saját brutalitásotok után a másik oldatól a keresztényi szeretetet várjátok el! És okosak is.....

6.Lenin 2020.09.01. 11:26:40

@camilló:

Írtam vala, hogy nem kedvelem a náci irodalmat. a Biblia néhány napon belül az lesz végérvényesen. Szerintem már felesleges túlságosan belemerülni az olvasásába. Miért lennék Viktor mamalukja? Gondolom itt Orbánra gondolsz.
Viktor egy tehetséges politikus, szerintem. Ennyi. Ma másokat nem érzékelek és nem csak Mo-on. Hülyékkel miért is kellene foglalkoznom?

Azt is írtam vala, hogy rohadtul nem kedvelem, ha gazemrek szeretnének oktatni, akik abból lófszt se tartanak be, amit mások esetében kritizálnak. Nálam ez eleve kizárja még az elgondolkodást is ezen a faszságon.

Szerintem a most megtalált tekercsk nagy részét kb két hete írhatták, de közben elfelejtették, hová dugták, ezért csak tegnap kerültek elő (némi túlzással tekintve ezekre)

chrisred 2020.09.01. 11:29:19

@maxval bircaman (cenzúrázott): És győzött volna Jézus, ha nem azt mondja Péternek, hogy tedd a hüvelyébe a kardot, amikor a főpap szolgái érte jöttek, hogy elfogják, hanem azt kéri a tanítványoktól, hogy ne engedjék elfogni őt?

cicmen 2020.09.01. 11:33:01

@camilló: " Páran előttem már emlegették a megbocsátást, a másik megértését............................................................................... Hű mamelukja vagy Viktornak!:)"

Vagy ne oktasd ki Lenint a megértésről,vagy ne gúnyolódj, balfax lippshitz, mert a kettő üti egymást! Persze azt hisztek, hogy nektek mindent szabad!

cicmen 2020.09.01. 11:35:51

SZDSZ-es keresztény...... és még lelkész is..................hahaha!
Ki a fact érdekel ezek után, hogy mit mond ez a bokorarcú kriptozsidó?

6.Lenin 2020.09.01. 11:39:09

Nekem ezekben a történetekben az tetszik, hogy kétségbe vonják, hogy élt -e Jézus, és mikor is, de szó szerint idézik, hogy április 2-án a reggeli után , mit is mondott.
Vagy valamelyik fáraó +, - néhány száz év eltéréssel mikor is uralkodott, de arról van egy tök tiszta audió felvétel, hogy az év 2. keddjének reggelén lebaszta az egyik szolgáját, hogy nem tisztította meg rendesen a kanalát, pedig mindjárt ebédelni kéne.

Apropó , tényleg mindjárt ebéd. Jó étvágyat, akinek jut, a többieknek meg majd a kávé után elmesélem, hogy milyen érzés is enni, néha.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 11:39:28

@chrisred:

Különböző helyzetekben különböző megoldás szükséges.

6.Lenin 2020.09.01. 11:44:59

Na tessék, már kiabált is az asszonyállat, hogy ebéd!
Csak sikerült ebben a nyomorult diktatúrában ma is öszekapargatnia valamit.

Megyek! Drágám, repülök, mert kurvára éhes vagyok már, még szeptemberben nem is ebédeltem 1x sem. Talán ma végre összejön, ha nem lopja el közben a Viktor.

cicmen 2020.09.01. 11:44:59

Orbán Viktor ezen megsértődött: Bernard Henry-Lévy francia filozófusnak elmondta, Iványi lefasisztázta őt, és ezt nem tudja neki megbocsátani.

A megbocsátás keresztényi erény......................................

Annak bocsátunk meg, aki megbánja és beismeri az ellenük elkövetett vétkét, de ugyebár ez is önkéntes alapon történik, tehát ha egy pofátlan libsi szemétséget követ el és mg pofátlanul neki áll feljebb és számonkéri a keresztényi értékrendet, azt el kell küldeni az anyjába!

chrisred 2020.09.01. 11:49:20

@maxval bircaman (cenzúrázott): Vagyis az erkölcsi alapállást kell hozzáigazítani a szituációhoz, amiben vagyunk?

camilló 2020.09.01. 12:00:10

@cicmen: Tőlem pont olyan messze állnak az általad lipsiknek nevezettek, mint ti. Nem én vallom magam kereszténynek én csak nagy szeretettel érdeklődöm az elveitek betartása felől. Persze úgy nehéz válaszolnod, hogy nem vagy tisztában vele. Hogy miért vagyok fényévekre tőletek és a "lipsiktől"? Képzelj el egy ceruzát aminek a hegye felfelé néz. Középen megfogjuk, na én ott helyezkedek el. Ha fordul a ceruza és a hegye kerül lefelé, én pont ott maradok ahol voltam. Ergo: a hozzám hasonlóknak semmi nem változik azzal, ha a keresztények hazudott fasiszták, vagy a "lipsik" kerülnek hatalomra.:)

cicmen 2020.09.01. 12:25:10

@camilló: Tőlem pont olyan messze állnak az általad lipsiknek nevezettek, mint ti. Nem én vallom magam kereszténynek én csak nagy szeretettel érdeklődöm az elveitek betartása felől................................................

Menj már ezzel a fos dumával, mi vagy te, Buddha, aki megvilágosodott és kívülről szemléli a világot? Engem nem érdekel, hogy mit állítasz magadról, én arra alapozom a véleményemet rólad, amit látok. Az pedig lippsis vitathatatlanul! A másik, hogy te ne kérd számok az én és a többi keresztény értékrendjét, ez a megbocsátásos, meg keresztényi türelmes dolog csak egy iránymutatás, erre ne alapoz, mert pofán ver a katkó ha nem viselkedsz normálisan és hülyeségeket ugatsz!

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 12:26:53

@chrisred:

Az erkölcs ugyanaz minden esetre, az alapelv nem változik. Ami változik az a konkrét eljárási módozat.

A szeretet elve néha azt jelenti, megbocsátok az ellenségemnek. De ha a megbocsátást az ellenség félreérti, s alapnak tekinti újabb erőszakra, akkor az a helyes kifejezése a szeretetnek, hogy megállítom erőszakkal az ellenséget. A cél ugyanis az erőszak csökkenése, s nem az erőszaktevők szabad garázdálkozása.

chrisred 2020.09.01. 12:33:03

@maxval bircaman (cenzúrázott): Ez egy pragmatikus, liberális szemlélet. A liberálisok mondják, hogy tisztelem a szabadságjogaidat, amennyiben te is ugyanolyan mértékben tiszteletben tartod az enyémet. A hívő keresztény meg azt mondja, hogy számára nem az a mérce, amit egy másik ember mutat a számára, hanem ahogyan Jézus példát mutatott.

cicmen 2020.09.01. 12:37:14

Orbán Viktor az azóta eltelt 3 évtized alatt liberálisból jobbközéppé, majd jobboldalivá, aztán populistává, végül szélsőjobboldalivá változott.....................

Az ember magatartását és a nézeteit erősen befolyásolja a környezete, egy normális ellenzék mellett biztosan megmaradt volna báránylelkűnek! :D
Egyébként kötve hiszem, hogy annyira liberális lett volna, másrészt a fidesz liberális irányzatát egészséges volt letörni, hiszen annak nem volt jövője, lásd szadesz!

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 12:38:08

@chrisred:

Se nem pragmatikus, se nem (végképp nem) liberális.

A liberáis elve a "tisztelem a szabadságodat" szöveg abszurd, a valóságbna a liberálisok se gondolják ezt komolyan.

A keresztény számára mindig Isten a mérce, ez tény. S lám ő is szétvágott acélostorral az emberek között, amikor kellett.

alöksz róz 2020.09.01. 12:57:14

@camilló: ha hülyeségnek tartod, akkor miért kéred számon a betartását? egyáltalán mi közöd van a keresztények dolgához, ez nem világos

egyébként amíg a saját elveidet nem tartod be, ne nagyon érdeklődjél másoké felől

chrisred 2020.09.01. 12:59:35

@maxval bircaman (cenzúrázott): Igen, a keresztények számára Isten feladata, hogy megtorolja a bűnöket.

camilló 2020.09.01. 13:00:16

@cicmen: Látom otthon vagy filozófiában és tökéletesen meg tudod különböztetni a politikai irányvonalakat. Ja, nem!:) Szitkokkal azok szoktak érvelni akinek nincsenek érveik, mondta egy gondolkodó és mennyire igaza van. A kereszténység a feltétel nélküli megbocsátásról, szól a többi ember szeretete mellett. Van mit pótolnod:)

alöksz róz 2020.09.01. 13:02:02

@chrisred: "A liberálisok mondják, hogy tisztelem a szabadságjogaidat, amennyiben te is ugyanolyan mértékben tiszteletben tartod az enyémet." - ezt nem a liberálisok mondják.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 13:04:04

@chrisred:

S a hívő kötelessége pedig ellenállni a bűnöknek.

cicmen 2020.09.01. 13:21:48

@camilló: Látom otthon vagy filozófiában és tökéletesen meg tudod különböztetni a politikai irányvonalakat. Ja, nem!:) Szitkokkal azok szoktak érvelni akinek nincsenek érveik, mondta egy gondolkodó és mennyire igaza van. ............................

A politikai irányvonalak mára megváltoztak, pl.a magukat szabadelvű liberálisoknak mondók tanúsítják a legszélsőségesebb, a régi bolsevikokra és fasisztákra jellemző magatartást és közben folyamatosan náciznak, fasisztáznak teli pofával! Ugyanígy a baloldali és a jobboldali jelző sem azt jelenti, mint régen. Ezek a meglátásaim és ezek alapján nem az érdekel, hogy ki minek tartja magát, hanem azután ítélek, amit látok! Tehát a tipikus lippsi dumád után nem hiszem, hogy pártokon felüli lennél!

chrisred 2020.09.01. 13:40:15

@maxval bircaman (cenzúrázott): Igen. Mármint hogy ő maga nem kövessen el bűnöket.

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.09.01. 13:44:49

@chrisred:

Jobb bűnt elkövetni és ezzel nagyobb bűnt megakadályozni, mint a bűntelenségben tetszelegve passzívnak maradni, amikor pedig az ember tudna cselekedni.

6.Lenin 2020.09.01. 13:53:11

Valamikor régen az ember rájött, hogy jó lenne valami erkölcs nevezetű, hogy élhető is legyen az élet. A libernyákok meg rájöttek, hogy ezzel az erkölcs nevezetűvel kiválóan lehet baszogatni a másikat. Miért is nem tartják be azt, amit ők soha nem vettek komolyan, és ami csak arra jó, hogy az ellenfeleiken számon tudják kérni a be nem tartását.
Ma már ennek kb ennyi a lényege, semmi több. Vagy kicsit másképpen, vannak, akik be szeretnék tartani, mert élni szeretnének, a libernyákok pedig inkább élősködni az élni akarók felett. Szar ügy, az már tuti.

antal100 2020.09.01. 14:24:38

@Zsorzsi bácsi pincsije: És kinek adják az "adható"-t? A seggnyalóknak?

antal100 2020.09.01. 14:28:16

@cicmen: A Liberális Internacionálé alelnöke nem volt "igazán" liberális? Hát akkor mi volt? Csak nem egy beépített tégla?

6.Lenin 2020.09.01. 14:29:44

@antal100:

Feltaláltad a langyos vizet. Gratulálok.

A hatalmon lévők mindig a saját "seggnyalóinak" adják. Akkor is, amikor azok vannak hatalmon, akiknek te nyalsz. (természetesen tök függetlenként, és nem nyalsz, de közelről mégis annak látszik)

morph on deer 2020.09.01. 14:32:12

@6.Lenin:
“ -Igen, igyexünk, mi nem a farkunkat verjük egész nap, pedig az is olyan aranyos.”

Borkai nem élt hiába, mi?

Szóval ez a válasz?
Hamarosan bayeri magasságokba fogsz (emelkedni?) hmm... kerülni, ha így folytatod.
Igaz, nem lesz könnyű, mert népünk ötös számú lovagja elég rendesen belecsapott legutóbb!
Ő már az “ ávós, bolsi, rohadt szar, gyilkos” jelzőknél tart Gyurcsánnyal kapcsolatban, és nem vitás, hogy ez legközelebb már az irodalmi tanterv része lesz!

Kicsit még gyakorol, és akár még azt is megtudhatjuk, hogy Gyurcsány - pufajkában - sajátkezűleg végezte ki Dózsa Lászlót, legkevesebb háromszor, amiről bélyegsorozat, emlékérem, sőt, még musical is készül Mindeközben Terror Mariska már vadul keresi azt a három újabb tűzfalat, ahová felfestetheti majd ezeket a drámai eseményeket is...

Ahogy - a kórkép alapján - látom, nem is kell már sokáig várni minderre..!

6.Lenin 2020.09.01. 14:44:33

@morph on deer:

Meg kell, hogy dicsérjelek, remekül kevered a szart.

Borkai volt az első, és utolsó ember, aki félrekúrt. Ezt a libernyákok közül rendkívül sokan irigyelték, mert nekik még a grétcziféle csukló gyakorlatokkal is probléma volt, hiszen lankadtan még azt sem lehet verni . Ő meg simán hazatólt egy fáradt hölgyet, pedig a kezei szabadon voltak. De ő nem tudta kiverni, mert bent volt a fáradt hölgyben a szerszáma.

Gyurcsányiról pedig sokkal könnyebb felsorolni, hogy mi nem volt még. De leszarom a pacákot, annak ellenére, hogy ritka nagy gzember, és tulajdonképpen csodálkoznom kéne, hogy még mindig szabadon bóklászik, no nem, mint politikus, hanem, mint elmebeteg.

Képzeld Bayert nem mindig kedvelem, néha tök ellenszenves amit csinál. Nem jól fogalmaz, túlságosan félreérthető módon fogalmaz, de , mintha kezdené ledolgozni ez a kis hibát.

camilló 2020.09.01. 15:42:48

@cicmen: Pártokon felül álok, de egy politikai irányvonalhoz tartozom. Nem, nem változott semmi abban a tekintetben, hogy ki a jobboldali, ki a baloldali, ki liberális, stb. A tudatlan agymosott átlagpolgár az aki nem tud különbséget tenni pl, a liberális és a baloldali gondolat között. Segítek! Baloldali az, aki nem fogadja el, az ember ember általi kizsákmányolást. Ez elég egyszerű ugye? Klasszikus liberális nincs a hazai politikai palettán viszont van neoliberális. Ebbe a képbe még szeretett vezetőd is beleférne, ha letudná vetkőzni a fasisztoid megnyilvánulásait. Mivel nem tudja egyértelmű, hogy neohorthysta ahová besorolható. Az ellenzékinek hazudott pártok akiket a mainstream média baloldalinak mond (innen látszik, hogy újságíróink műveltségében komoly hiányosságok vannak) egyszerűen neoliberális. A tőke különösen a multinacionális tőke kiszolgálása amiről megismerhető ez a vonulat. Ide beleférne viktorod is (lásd autóipari cégek helyzetbe hozása, más multik adókedvezménye stb.), de a fasisztoid megnyilvánulásával nem nevezhető neoliberálisnak. Nem is konzervatív, mert azzal, hogy a Horthy korszakot tekinti elődjének, még nem lesz konzervatív. A keresztényi vonulat sem állja meg a helyét, mert az embert a tettei határozzák meg és nem a "pávatánca". Nyilván minden kornak megvannak a szervilis kedvezményezettjei. Ami nem fér a fejembe, hogy pl. Te mit kaphatsz ezért. Nyilván közel sem jársz nemzetünk gázszerelőjének a gázsijához. Nem tudom megéri-e akárkinek is eladnia lelkét az embernek, főleg ha az nem az ördög:)

camilló 2020.09.01. 15:43:56

@camilló: " Pártokon felül álok" Helyesen állok. Bocsi!

Nekoashi2005 2020.09.01. 15:56:35

"Az erdélyi Marosvásárhelyi Nemzeti Színház igazgatója, Gáspárik Attila színész-rendező a Színház Online-nak küldte el véleményét a budapesti Színház és Filmművészeti Egyetemen történtekkel kapcsolatban.

Gáspárik azzal kezdi levelét, hogy

„Nem kell ahhoz rektornak lenni egy egyetemen, hogy az ember átérezhesse mekkora energia kell a különböző egyéniségek, tehetségek szakmai szándékait közös nevezőre hozni egy felsőoktatási intézményben. Mennyit kell küszködni, hogy az intézményt ne sérüljön a külső hatások miatt. Hetek óta szomorúan tapasztalom, hogy mi történik Budapesten a Színház és Filmművészeti Egyetemen

Egy elv forog (forgott) kockán: az intézményi autonómia. Az egyetemi polgárság működésének alapfeltétele. Néha belegondolok, hogy milyen lenne ha egyszer Marosvásárhelyen, a több mint hetven éve működő Művészeti Egyetemre, megérkezne egy bukaresti csapat, kormány hátszéllel és azt mondaná: nem vagytok elég hazafiak, nem vagytok elég ortodoxok (szinte államvallás ez nálunk), ezért mától mi mondjuk meg, hogy mit és hogyan kell tenni! Minden intézményben lehet jobbítani, de semmibe venni a választott vezetőit, megbocsáthatatlan.”

6.Lenin 2020.09.01. 16:18:28

"ezért mától mi mondjuk meg, hogy mit és hogyan kell tenni! "

Írja, és nem érti, hogy ő is pont ugyanezt szeretné, csak az szerinte jó (a pesti libernyákok szerint is). Csak ők tudják, hogy mi a jó.

cicmen 2020.09.01. 16:52:38

@antal100: A Liberális Internacionálé alelnöke nem volt "igazán" liberális?..................

Pártcsalád ügyben mára tisztábban látunk, hogy ez mit jelent.....semmit. Előtte meg kisztitkár volt, ezt hogy hagyhattad ki a fenomenális érvelésedből? :DDDDDDD

morph on deer 2020.09.01. 17:00:38

@6.Lenin:
“ De ő nem tudta kiverni”

De nélküle nem részesülhettünk volna az élményben amelyet dr. Rákosfalvy Zoltán elmélyült tevékenysége jelentett.
(Azt mondjuk azóta sem tudom, hogy mért hatott rá ilyen inspiratív módon egy lyukas zokni, bár valóban az volt a legérdekesebb a képen. Na mindegy.)

Bayerral - az alapvetően gusztustalan karakterén kívül - az a baj, (baj?) hogy ha elszalad vele a ló, akkor a valóságtól annyira szélsőségesen távol álló jelzőket használ, ami azonnal hiteltelenné teszi, amit mond.
Jelen esetben ez az “ávós” meg a “gyilkos”. Úgy tűnik, hogy előbb van meg egy-egy jelző, amit mindenáron ki akar mondani, csak éppen a kapacitás nincs meg, hogy a megfelelő helyen a megfelelő mondatba sikerüljön szerkesztenie.
De igyekszik, szó se róla!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.01. 17:05:24

@camilló:

„Mi a zsidóság világi alapja? A gyakorlati szükséglet, a haszonlesés. Mi a zsidó világi kultusza? A kufárkodás. Mi a világi istene? A pénz. Nos hát! A kufárkodás és a pénz, tehát a gyakorlati, igazi zsidóság alól való emancipáció volna korunk önemancipációja. A zsidóságban felismerhetünk egy általános, jelen levő antiszociális elemet, amely a történelmi fejlődés révén – amelyben a zsidók e rossz vonatkozásban buzgón közreműködtek – a mostani tetőfokára érkezett, olyan magasságba, amelyen szükségképpen fel kell bomlania.
A zsidóemancipáció végső jelentésében az emberiségnek a zsidóság alól való emancipációja” (Karl Marx: A zsidókérdéshez, 1843).

Ernesto "Che" Guevara négerekről kinyilvánított véleményével most inkább nem borzolnám az idegeidet. Sok lenne így egyszerre.:DD

6.Lenin 2020.09.01. 17:12:12

@morph on deer:

A Borkai rész nem érdekel, magánügy. Lezárt ügy.
A Bayer résszel 1etértek, nekem is ez bajom vele. Elég, ha 1x leírja, hogy véleménye szerint gazember Gy Ferenc. Ezt nem lehet vitatni.
Majd megint elkaszálja valamelyik korrupt bíró, mire jó ez neki? Vélemény meg szabad, azért nem ítélhetik el.

antal100 2020.09.01. 17:16:00

@6.Lenin: És ez így rendben van? Tehát gyurcsány még sem volt tolvaj gazember, hanem aki hatalmon van, az mindenki így csinálja? Sosem voltam gyurcsányista, sem pártag, apám sem volt pártitkár (milyen alapon kommunistázik az ilyen?) Azt mondjátok nem volt igazán liberális. Akkor mi volt? Szélkakas? Egyébként meg fidesz szavazó voltam, retteneteset csalódtam!

6.Lenin 2020.09.01. 17:46:41

@antal100:

Én meg 90-ben az SZDSZ-re szavaztam, mert azt hittem tényleg egy antikommunista, liberális párt. Már 92 környékén óriásit csalódtam bennük. Te a Fideszben. Nyilván mást vártál tőlük. Én is a liberálisoktól. Hol ebben a baj?
Az akkori Fidesz is kereste a helyét. Ahogy a mai Jobbik is keresi. Hol itt a gondod?

Te seggnyalásnak veszed, ha valaki, valamelyik párttal, ideával azonosulni tud. De nem tudod elfogadni-magadon kívül-ha csalódik abban, akiket csak "lakva" ismer meg igazán.

Mi se azért léptünk be az unióba, hogy a "nagyok" seggét nyaljuk. Állítólag azt hazudták annó, hogy egyenjogú, egyenrangú lesz mindenki. Nem lesznek megint egyenlőbbek, az egyenlőknél. Mi változott akkor a komcsikhoz képest?

Te valamiket nagyon keversz. Tisztáznod kéne 1x.

Mellesleg az egész világon valakik támogatnak valakiket, akik aztán kormányon viszonozzák ezt a támogatást, csak mindenhol másként nevezik, vagy ellenzékben, netán kormányon is más a beceneve ezeknek. Ebben sincs semmi ujdonság. Mi itt a problémád?

Én is csalódtam egyszer egy retteneteset. Hazakisértem egy csajszit, és a kapuban felhúzta a szoknyáját és levette egy szögről a kapukulcsot. A repedéstől a térdéig falába volt, és ott volt egy rozsdás szögre akasztva a bejárat kulcsa. Elképzelheted, hogy mennyire lelombozott a dolog, még el se köszöntem, csak elhúztam a csíkot.

Abrakadabra777 2020.09.01. 18:02:37

ÁLSZENT SZARPAKOLÁSSAL ARC-VESZTÉS ELLEN?!
PONTY-ARCÚ GNÓMOK RACCS-ORGIÁJA azaz az AJVÉK-MARABUK LÁZADÁSA!!!
MAGYARÁN: TETŰHINTÁSOK SZÍNLELÉSE 2020-ban!!!
superlust.bandcamp.com/track/p-los-trend-magyar-j-zus-322-es-busz-remix
Rémisztő, hogy 30 évvel az ún. Rendszerváltozás után még mindig 86%-os a magyarországi felsőoktatási agy-mosodák héber-fertőzöttsége úgy a vallatók, mint a hallgatni beájulók között!!!
ÚGY, HOGY a HIVATALOSAN MAGYARORSZÁGON HONOS és BEJEGYZETT 13 NEMZETI KISEBBSÉG KÖZÖTT (bolgárok, cigányok, görögök, horvátok, lengyelek,
németek, örmények, románok, ruszinok, szerbek, szlovákok, szlovének, ukránok!!!)
NEM IS LÉTEZNEK az ún. zsidók!!!
Ez a lélek és egyben fizikai határszám (86%) már a kezdet kezdetén rögösítette a dolgozó többségi társadalom adóforintjaiból eddig igen könnyen élősködő ún. „művészek, szín-művészek” és a vírusmentes időszakokban igen szemtelen és mérhetetlen nagy étvágyú ún. „KULTÚR-LOBBI” helyzetét is…- mivel a pénztermelő donor (Magyarország kizsákmányolt dolgozói!!!) testét már előtte csonkolták a mindenkori magyarországi „miniszterelnökeink” perverz-parazita ügynök-követei/követői a velejéig rothadt és korrupt KOMCSI-MILLIÁRDOSOK és a mai NEResztény „mészárosok”!!!
Ennek a donornak (Magyarország rabszolgabéren tartott állampolgárai!!!) az altatás nélküli amputálásáról azonban NAGYON NEM akarództak sem a függetlennek hazudott külföldről dotált libernyák belső ellenségek…- sem pedig az ország-rontó kormánypártiak agy-mosó propagandagépezetei beszámolni!!!
…és MIT AD ISTEN?!...- már megint az a pártízezres címlap és bulvár-bitang magamutogató adócsaló és/vagy alig adózó léhűtő focista, hímringyó színész-direktor, tátogó énekes-zenész, celeb-zselő senkiházi, szex-ragadozó rendező, hírverő szociopata ajvékol, akik eddig hajnaltól-NAPestig azzal kérkedtek és visszhangozták a létező összes média-csatornában, hogy mikor mit, kit vettek meg kilóra és, hogy hol, kivel nyaraltak évente négyszer…- kipihenni írtó-fárasztó „szakmájuk” fáradalmait!!!
…mert ez „1 SZAKMA AZD+” dübörögték kánonban,; - egóból, harsányan a „dolgozó, őket el és kitartó NÉPnek!”, hogy igenis tudja az a „paraszt”, hogy egy felsőbbrendű VIP tagjai ők !!!...- akik okkal és joggal keresnek 10x, 100x, 1000x is többet egy magyar halandónál (óránként, naponta, havonta, évente és/vagy 1 élet alatt!!!)!!!
MOST MEG, HOGY ELVÉREZNI LÁTSZIK A DONORJUK…- MÉG KISZÍVNÁK MAGUKNAK AZ UTOLSÓ CSEPPEKET IS!!!...- ezek a felettébb alantas, irritáló, antipatikus vérszívó paraziták, idegen nevű magyar-gyűlölők!!!...- és még mindig a FEJVESZTÉS TERHE NÉLKÜL teheti meg ez az ún. „művészréteg”: 2020-ban is!!!...- mert a cigány-úton dübörgő ORBÁN KOMPÁNIA, bűnös szokása szerint még mindig a hangos, agresszív kisebbség száját tömi be először: az ÉHEZŐ, MEGLOPOTT MILLIÓK HELYETT!!!
EBBŐL ELÉG: KULTÚR-MOCSKOK!!!
IDEJE LEMŰTENÜNK MAGUNKRÓL MINDEN RABOT/RABBIT, PÚPOT/PÁPÁT, SZÍNÉSZT/SZÍNLELÉSZT, ORVOT és ORROT, AMI MÁR MEGINT A DONOR SEGGÉBE ÉR!!!
Szerrel és tettel: PáLoS TReND
www.youtube.com/watch?v=RjL9HnIenwc
www.youtube.com/watch?v=qPcPhnsfzjg
www.youtube.com/watch?v=qPcPhnsfzjg
www.youtube.com/watch?v=VC1Wlxxaql0

Ha Orbán velünk, ki ellenünk ? 2020.09.01. 18:18:36

@Nekoashi2005: "Miért kellene beszámolnia arról, hogy az adózott jövedelmét mire költi! "

Gyurcsany Ferencnek NINCS adozott, torvenyes jovedelme.
Minden penzet vagyonat a kommmunista diktatura titkosszolgalatan keresztul szerezte. Minden egyes forinthoz RABLAS, TOLVAJLAS SIKKASZTAS, HAZAARULAS aran jutott. Gyurcsany Ferencnek NINCS, NEM VOLT, es SOHA SEM lehet egyetlen forintnyi torvenyes jovedelme sem, mert mindent a kommunista titkosszolgalatok segitsegevel rabolt el az orszagtol.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.01. 18:45:40

@Ha Orbán velünk, ki ellenünk ?: "Minden egyes forinthoz RABLAS, TOLVAJLAS SIKKASZTAS, HAZAARULAS aran jutott."

Így van.

Ezzel szemben Mészaros Viktor gazdád MINDEN EGYES SZÁZMILLIÁRDJÁÉRT MEGDOLGOZOTT. :))

Végeredményben Magyarország tönkretétele egy román ügynöknek munka, nem szórakozás. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.01. 18:59:27

@Greccsi Zsot: "faszverés közben."

Uh. Mészaros Viktor gazdád nem hagyja, hogy leszopjad? Büntibe vagy? :))

camilló 2020.09.01. 19:29:07

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Olvastam. Jó lenne ha összefüggésében értelmeznéd!

Nekoashi2005 2020.09.01. 19:44:17

@Ha Orbán velünk, ki ellenünk ?: @Abrakadabra777:

Titeket melyik elme- és gyógyintézetből szalajtottak?

Nekoashi2005 2020.09.01. 20:03:20

@Ha Orbán velünk, ki ellenünk ?:

Azt tudod, hogy már a neved is blaszfémia?

Tényelek 2020.09.01. 20:18:20

Az kimaradt a cikkből, hogy Iványiék protekcióval kaptak eddig is pénzt, mert évek óta nem hajlandóak eleget tenni a törvényi előirásoknak, miszerint a hátrányos helyzetet adminisztrálni kell,... , ennek ellenére kaptak támogatást 2013-óta.
Csak halkan jegyzem meg, hogy most megy a liberálbolsevik nyálverés, miközben 2010 előtt egy fillért sem adtak nekik az elvtársi kormányaik.

MAXVAL bircaman közfingó 2020.09.01. 22:07:05

Na buzikáim, ki hányat kakált ma?

Eltiltott Vélemény 2020.09.02. 10:21:55

@morph on deer: " ... Mert azt a lakást, amit a feleségének nagyapja kapott a rákosista pártállamtól, azzal a házzal együtt már korábban államosították, még csak nem is Apró elvtárs kedvéért!

Az meg ahogy látom a legkevésbé sem zavar, hogy akkor még sem Fletó, sem Dobrev Klára meg sem született, amikor mindez történt! ... "

Természetesen erről van szó, egy államilag rablott vagyont kaptak meg Apró elvtársék családi tulajdonba. Lehet szépíteni a dolgot, adni neki történelmi távlatot, de attól ez még lopott vagyon.

Eltiltott Vélemény 2020.09.02. 10:25:30

@Abrakadabra777: " ... a HIVATALOSAN MAGYARORSZÁGON HONOS és BEJEGYZETT 13 NEMZETI KISEBBSÉG KÖZÖTT (bolgárok, cigányok, görögök, horvátok, lengyelek,
németek, örmények, románok, ruszinok, szerbek, szlovákok, szlovének, ukránok!!!)
NEM IS LÉTEZNEK az ún. zsidók!!! ... "

Ostoba csökevény vagy, ŐK saját magukat nem nemzeti hanem VALLÁSI kisebbségként határozzák meg. Ennyi :-)

chrisred 2020.09.02. 10:28:04

@Eltiltott Vélemény: Aki a Rákosi rezsim óta ellenszolgáltatás nélküli állami támogatáshoz jut, annak rabolt vagyon jut a tulajdonába.

Eltiltott Vélemény 2020.09.02. 10:38:03

@chrisred: Ez bizony szikár tény. Ezt osztogatják még mindig, pedig volt már "rendszerváltás" is .... igaz elszámoltatás nélkül, de hát ez a magyar virtus...

6.Lenin 2020.09.02. 10:45:03

@Eltiltott Vélemény:

Minden váltáskor ki kellene itani, családostól, az előzőek híveit, vezetőit? Vgy bárkit, akitől örökölhető lehetne az a mentalitás?
Létezne még az emberiség?

cicmen 2020.09.02. 10:54:26

@camilló: Milyen cuki vagy, nyomod a liippsiproli dumát, azon megsértődsz, hogy lelibsizlek, mert te pártokon felül állsz, de engem meggyanúsítasz, hogy pénzért vagyok fideszes!
Én is független vagyok vazze!::D

alöksz róz 2020.09.02. 11:12:34

@Eltiltott Vélemény: "ŐK saját magukat nem nemzeti hanem VALLÁSI kisebbségként határozzák meg" - na látod, még ebben is hazudnak.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.02. 11:21:20

@alöksz róz: Ennél ez egy fokkal bonyolultabb ügy, tekintve, hogy a zsidóság maga sem egységes abban, hogy a saját zsidó vallásként, nemzetiségként vagy kulturális identitásként éli meg. De jobb, ha ezt nem valaki más akarja eldönteni helyettük.

alöksz róz 2020.09.02. 11:29:53

@Zsorzsi bácsi pincsije: amíg zsidónak születni lehet, ez mind tök lényegtelen

Eltiltott Vélemény 2020.09.02. 11:47:27

@6.Lenin: " ... Minden váltáskor ki kellene itani, családostól, az előzőek híveit, vezetőit? ... "

Az elszámoltatás, nem a kiirtást jelenti, hanem az elkövetett bűnök számonkérését a vezetőségen, és a vétkeseken. A Nürnbergi per esetében is csak a háborús bűnösöket ítélték el, nem összességében mindenkit. Bizony az 1989-et megelőző 40 év bűneit és haszonélvezőit kár volt büntetlenül hagyni, ennek a levét isszuk azóta is ...

6.Lenin 2020.09.02. 12:05:17

@Eltiltott Vélemény:

És elmúltak a náci eszmék? Simán nácizik mindenki ma is. Változott valami? az USA-ban most harcolnak a szocializmusért/kommunizmusért. Nemrég még ellene.

De a "vétkeket" számon szokták kérni, kirugják a nemtetszőket, és aki mondjuk beépült elvtárs volt? Vagy akit arra kényszerítettek, hogy nyaljon? Vagy azt akarták a híveivel elhitetni, hogy nyalt? Azokkal mi legyen?

A szöveg az jó, hogy ismét hergeljék az arra fogékonyakat, megint átverik a választókat. A nemtetszők meg szép csendben el szoktak tünni a homályban.
Gyurcsány börtönben mártír lenne a hívei szemében, igy meg aranyat ér a Fidesznek. Mi itt a baj?

www.youtube.com/watch?v=xIbRpfD69fc

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.02. 12:19:06

@camilló: Ha egy etnikai közösség egészére vonatkoztatsz egy kártékony tulajdonságot, az rasszizmus. Ha a zsidó ez a közösség, akkor antiszemitizmus.

" Mi a zsidó világi kultusza? A kufárkodás. Mi a világi istene? A pénz."

Ez simán elhangozhatott volna a Hűség Házában '44-ben . Lehet, hogy el is hangzott..

PalosBrand 2020.09.02. 16:01:49

@Eltiltott Vélemény: ...csak ún. vallási meghatározás és/vagy "mibenlét" tudat "AVATAR" nélkül nem létezik!!! Ahhoz kurva sok az évi 100 milliárd, hogy "sorstalan" és "vérvonal nélküli" belső ellenségeket növesszünk a nemzettestben!!!...:OOO

camilló 2020.09.02. 17:16:56

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Miről szól a könyv, A tőke működését mutatja be a zsidóságon keresztül. Marx ahogy írtam zsidó volt. Che a Kongói kaland után írt úgy , hogy akár rasszistának is lehetne mondani. Ismerve Che életútját ez teljességgel kizárt. Ahogy viselkedtek a harcban, az volt ami miatt így írt. Tehát ki lehet ragadni részeket, de összefüggésében kell látni.

camilló 2020.09.02. 17:27:49

@cicmen: Írtam már, hogy be sem tudod azonosítani ki a liberális, neoliberális, baloldali stb. és ezek után fogod valakire akiről nem tudod megállapítani, hogy milyen politikai irányvonalat próbál követni. A "lipsi", meg a proli manapság szitokszó és Te nem maradsz ki azok sorából akik így használják. Annak, hogy valaki a jelenlegi rendszert támogatja, több oka is lehet. Lehet szervilisnek lenni puszta meggyőződésből, látott már olyat a történelem. DE! Amikor valaki (k) így védik a védhetetlent azt nehéz meggyőződéssel magyarázni. A legkézenfekvőbb az anyagi érdekeltség, a másik, hogy totál lökött az illető. Én nem gondoltam, hogy az utóbbiak közé tartozol. Tudod egy okos ember egyszer azt mondta, hogy a hazugság biztos záloga az erkölcsi, politikai bukásnak. Hibát lehet elkövetni, de azt ki kell javítani. No ez nincs meg az oldaladon, de vigasztaljon az a tudat, hogy az általad "lipsiknek" nevezettek pont így vannak vele. Elmélyítik a hazugságot, ahelyett, hogy beismernék. Mindkét oldal. Szánalmasnak tartom, főleg, hogy ezek a regnáló hatalom képviselői, és a hatalom reménybeli várományosai. Nem kell védeni azt ami védhetetlen!

camilló 2020.09.02. 17:30:25

@Eltiltott Vélemény: "Nürnbergi per esetében is csak a háborús bűnösöket ítélték el, nem összességében mindenkit" Ez így nem teljesen igaz. Volt egy testület, akiket an bloc háborúsbűnösnek mondtak ki.

cicmen 2020.09.02. 18:59:21

@camilló: Nem kell védeni azt ami védhetetlen!..................

Ez is egy lippsi lózung és vitastratégia! Érvelj az ellen amit védek, mert az, hogy védhetetlennek nyilvánítod, semmit se jelent, ugyanis nem mérvadó a véleményed! Pláne ne írd le kétszer.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.02. 20:36:39

@camilló: Aki ilyen kijelentéseket tesz, az antiszemita függetlenül attól, hogy miket írt egyébként. Nem azt mondja, hogy bizonyos zsidók, vagy a zsidóság bizonyos csoportjai ilyenek (bár megjegyzem, hogy utóbbi leszűkítésekkel is azonnali antiszemitázást és hisztériarohamot váltanának ki a ballibákból egy jobboldali személyiség szájából elhangozva ), hanem hogy az egész zsidóság ilyen.
Guevara kijelentéseivel is ugyanez a helyzet. Feketékkel kapcsolatos kijelentéseinek töredéke elég lenne a rasszista bélyeghez egy nem akolbéli személyiség esetében. De Guevaráról "nem tudjuk elképzelni" akkora ikon ő. Miközben persze fingod nincs sem neked, sem a pólójukon Che portréval sörözgető romkocsmatöltelékeknek arról, hogy mit gondolt a feketékről vagy hogyan viszonyult hozzájuk, mindössze ezek az igencsak durva a mondatok vannak tőle. De homokba dugni a fejedet a legegyszerűbb: ha nem veszel tudomást ezekről a mondatokról nincsenek is.

Tényelek 2020.09.02. 21:15:53

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:
Az antiszemitizmus fogalmát a fehéreknek találták ki a zsidók.
Ma már értelmét veszítette, főként , mert pl. a mai Európában a lakosság négyötöde antiszemia, mert vagy a zsidókkal vagy az arabokkal van tele, amilye van a szemita népek közül.
Ennél már csak az nagyobb anakronizmus ezzel a fogalommal kapcsolatban, amikor hires proffok azt magyarázzák, hogy az arabok alapból antiszemiták, mert gyűlölik a zsidókat, pedig nem lehetnek azok, mert akkor a saját népüket is gyűlölnék.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.09.03. 10:07:45

@alöksz róz: "amíg zsidónak születni lehet"

Speciel be is lehet térni (l. Ivanka Trump, az első zsidó vérrokon az elnöki családban [First Family]).

A muszlimok is muszlimnak tekintik azt, aki muszlim szülőtől született (csak speciel ők az apát tekintik mértékadónak), és számukra a sariát alkalmazó országokban nem megengedett a hit elhagyása.

Pl. Szudánban ezen az alapon halálra ítéltek egy (amúgy ortodox keresztény anyja által nevelt) nőt, mert keresztény férfihez ment feleségül, dacára annak, hogy muszlim apjával soha nem élt együtt. Az ítéletet végül a nemzetközi felháborodás hatására visszavonták, de ha nem gyakorol Szudánra nyomást pl. az USA, bizonyára végre is hajtották volna az ítéletet.
24.hu/kulfold/2014/05/15/terhes-not-iteltek-halalra-mert-kereszteny/

camilló 2020.09.03. 17:30:28

@cicmen: Mit kell még érvelni azon, hogy keresztényi értékekkel nem összeegyeztethető dolgokat cselekednek, Te simán véded, holott gyanítom el sem olvastad a Bibliát, vagy ha igen nem érted a szellemiségét...

6.Lenin 2020.09.03. 17:34:39

@camilló:

Igazad van, minden nyavajás libernyákot kővé kell(ene) változtatni. Isten bizonyos kérdésekben nem sokat szarozott, keményen odacseszett.

camilló 2020.09.03. 17:39:52

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Nyilván egy Marx magát is utálta, mert zsidó:) Mégegyszer leírom a tőke működését mutatta be a zsidókon keresztül. Che-ről. Amit lehetett elolvastam róla, sőt beszéltem olyannal aki ismerte. Vannak olyan dolgok amik arra hivatottak, hogy egy olyan képet fessenek Róla, ami valójában nem Ő. Ő tiltakozott volna a legjobban ez ellen. Mindig is félt hogy olyan embert csinálnak belőle, mint ahogy most egyesek beállítják. Ő a tipikus forradalmár megtestesítője a hibákkal és az erényekkel. A hibákat nem szokták bemutatni, de én tisztában vagyok ezzel is. Mégis több a pozitívum az életében mint a negatívum. Négerekről alkotott véleménye a Kongó kaland alatt alakult ki és azokról akik ott voltak. Ugye tudod, hogy Kubában is él néger? Sőt harcostársa is volt. Ha kiragadod az összefüggésekből úgy Marx, mint Che beállítható rasszistának, de ez akkor sem igaz.
Megint ballibákról írsz. Tisztán látszik, hogy nem tudsz különbséget tenni a baloldali és a liberális - napjainkban - neoliberális eszmék között. A két eszmerendszer kizárja egymást a fentebb már leírtak miatt.

camilló 2020.09.03. 17:41:49

@6.Lenin: Isten úgy szerette az embereket, hogy feláldozta érte a fiát! Mit nem értesz ezen? Mit nem értesz azon, hogy egy keresztény az ellenségeinek is megbocsát feltétel nélkül. Nem sorolom, javaslom olvasd el a Bibliát és ha nem megy az értelmezése, akkor kérj meg egy papot, hogy segítsen....

6.Lenin 2020.09.03. 17:47:56

-Megérdemelte, hogy lelőtték a gazembert.
-Miért, ő egy nagyon jó ember volt, szerintem.
-Ő jó ember? Ezereket gyilkolt le.
-Lehet, de egyszer, amikor nyaraltunk, enni adott a macskánknak, mert mi elfelejtettünk neki készíteni.
-Akkor elnézést, hogy ilyen rossz véleménnyel voltam, de , hát ezt híresztelték.
-Na látja, azok voltak a gonoszak, mert irigykedtek rá.

6.Lenin 2020.09.03. 17:52:02

@6.Lenin:

Miközben másokat meg kővé változtatott, meg választott saját népet magának, aminek következményeibe mintha sokan belehaltak volna. Vagy Isten, néha tévedni is szokott?
Mondjuk, ha ilyen nyilvánosan másokat kirakesztenek a jóból, és is berágnék.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.05. 22:49:38

@camilló: Igen vannak ilyenek, pl. Bobby Fischer is ilyen volt. Fájó, de az elhangzott rasszista , antiszemita mondatokat nem tudod meg nem történtté tenni.

" Négerekről alkotott véleménye a Kongó kaland alatt alakult ki és azokról akik ott voltak."

Igen, és ezek rasszista mondatok voltak. Kubában is élnek négerek és? Attól nem lehet rasszista egy kubai politikus? Hány néger volt a forradalmi Kuba vezetésében? Miért nem lehet elfogadni, hogy bizonyos neveltetés mellett rasszistává válik az ember, és ezt kurva nehéz megváltoztatni. Ez nem azt jelenti, hogy feltétlenül fekete ellenes politikát fog folytatni, vagy állandóan velük foglalkozik, de mindig is egyfajta negatív véleménye lesz a színes bőrűekről.
Egyébként a másik nagy ikon Jim Morisson is igencsak rasszista volt. A "jó déli nevelés" nem múlt el következmények nélkül. Számos rasszista megnyilvánulása volt. Erre sem szeretnek emlékezni sokan.

Marx viszont valamiért a saját fajtáját gyűlölte meg. A legdurvább megnyilvánulása az volt, amikor Ferdinand Lassale német szociáldemokrata politikust "zsidó nigger"-nek nevezte.
Kíváncsi vagyok, hogy ezt vajon hogyan próbálod meg kimagyarázni..:)

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.05. 23:00:04

@camilló: "Tisztán látszik, hogy nem tudsz különbséget tenni a baloldali és a liberális"

Gyengébbek kedvéért: baloldali-liberális..

camilló 2020.09.06. 20:03:07

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Márt leírtam, de megteszem még egyszer! Egy liberális sem lehet baloldali, mert baloldali az, aki nem fogadja el az ember ember általi kizsákmányolását! Mi olyan nehéz ezen, hogy nem lehet megérteni? A liberálisok, és ami utódaik a neoliberálisok, a nemzetközi tőke feltétlen kiszolgálói. Ebben viktorod is pont követi az általa megvetett libernyákokat!:)

camilló 2020.09.06. 20:03:48

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Nem olvastam Marxtól ilyet, de utána nézek.

camilló 2020.09.06. 20:05:03

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Che nem kubai volt, de ez teljesen mindegy is. Az egész életútja ellenkezik az állításoddal.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.09. 20:52:06

@camilló:

magyarnemzet.hu/velemeny/a-balliberalis-politika-bune-8008625/

"A baloldali liberalizmus ezzel szemben a klasszikus liberalizmus rombolója, a megtestesült rossz. George Soros és inasainak liberális jelszava a „nyitott társadalom”, amely ideológia halálos propagandával áltatja a hiszékeny európaiakat, azzal a céllal, hogy megszüntesse a határaikat, identitásukat és a nemzeti szuverenitásukat. Pusztításuk ­miatt már nem sok maradt az európai országok hagyományából, társadalmi kohéziójából. Médiájuk populistáknak gúnyolja azokat, akik mindezt védik és ellenállnak a migráció ismétlődő hullámainak."

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.09. 20:57:31

@camilló: Mit tudsz az életútjáról? Néhány állomást ismersz, és ezeket a kijelentéseket, amelyekkel kollektíven bélyegzett meg színesbőrű afrikaiakat, kétségbe vonva szellemi képességeiket
Tudom, hogy nem kubai volt, hanem argentin. Ettől még kaphatott olyan nevelést, hogy súlyos előítéletei legyenek a feketékkel szemben, ahogy valószínűleg kapott is, csak ezek akkor buktak ennyire ki nyíltan belőle, amikor sok fekete között élt.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.09. 21:02:29

@camilló: Gerő András is hivatkozott legutóbbi cikkében erre a kijelentésre az ÉS-ben..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.09.10. 01:48:02

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Szánalmasak vagytok, ti laposföld hívők. Ilyen fasságot beszoptok. :))

chrisred 2020.09.10. 08:14:55

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Fából vaskarika. A nemzetállami Európa a liberalizmus korában született.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.09.18. 19:14:34

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: A nemzeti liberálisok a nemzeti függetlenségért küzdöttek. Pl Kossuth A mai baloldali liberálisok a nemzeti függetlenség felszámolásáért. Ezt sem vagy képes felfogni?

beszelo.c3.hu/cikkek/liberalizmus-es-nacionalizmus

"A szabadság és az önazonosság keresése, kiváltképpen a liberalizmus és a nacionalizmus ambivalens viszonyban állt egymással a tizenkilencedik és a huszadik század közép-, kelet- és dél-európai történelme során. Eleinte szinte szétválaszthatatlanul összefonódtak, majd szembe – jószerivel kibékíthetetlen ellentétbe – kerültek egymással."

A mai liberálisoknak nem sok köze van Kossuthoz..

camilló 2020.09.23. 19:59:55

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Marx antiszemitizmusa manapság jött elő. Számos írás található a neten erről. Valahogy mindig elfelejtik, hogy volt 49 műve amiben teljesen másról ír és az a lényeg. Egyébként pont azok szokták előrángatni az antiszemitizmus vádját, akik maguk antiszemiták.
A fősodorbeli véleményalkotók találták ki a baloldali liberálist mint kifejezést. leírtam már, hogy a kettő kizárja egymást. Mondhat a Magyar nemzet bármit az akkor is így van. Fogalmuk sincs mi a baloldaliság lényege.
Che életéről amit lehet elolvastam és találkoztam olyannal aki személyesen ismerte. A Kongóban történtek miatt az ottani négerekkel szemben voltak ellenérzései. Kubában több barátjai is néger volt. Ő azok közé tartozott aki a teljesítménye alapján ítélte meg az embereket, nem a származása után.