B1 blogcsalád



Varga Judit megpróbálta letagadni, hogy ő is részt vett a zsófiapusztai Covid-partin, de Gulyás meghazudtolta

2020. augusztus 30. - nickgrabowszki

A szokás hatalma.hvj.jpg

Voltaképpen pimf ügy lenne. Piszlicsáré, bagatell, szóra sem érdemes. Csak olyan jellemző.

Az alaptörténetet mindenki ismeri. A közpénzekből kitömött, kormányközeli civil szervezet, amelyet vélhetően megtévesztésből Alapjogokért Központnak neveznek, és amelyik még nem hallott róla, hogy a koronavírus rendezvényeken terjed, vagy nem tartja alapjognak a járványmentes életet, múlt szombaton partit rendezett kormánypotentátoknak a Veszprém megyei Úrkút mellett Zsófiapusztán, egy kúriában.

A partin több miniszter és államtitkár is megjelent, és azon részt vett a Fidesz-KDNP Hollik nevű kommunikációs igazgatója, aki utóbb a Covid-19 nevű betegség tüneteit mutatta.

Mivel a partin többeket, akár mindenkit megfertőzhetett, több Fidesz-képviselő, -államtitkár és -miniszter is karanténba került. Utóbbiból kettő: Gulyás Gergely és Varga Judit.

Illetve csak egy, Gulyás, mert Varga azt írta a Facebookon, ő hétfőn  - tehát nem szombaton - került kapcsolatba koronavírusos személlyel, amiatt van elzárás alatt.

A hétfői kontaktálás természetesen indifferens lett volna abban az esetben, ha már szombaton is találkozott bizonyítottan fertőzött személlyel, a Hollikal. FB-posztjában (lásd fent)

Varga asszony tehát nem kevesebbet állított, mint hogy az ő karanténozása független a többiekétől, ő nem vett részt a múlt szombati partin.

De mit mondott a karanténból már negatív tesztjei miatt kiengedett Gulyás miniszter a péntek délutáni sajtótájékoztatóján? A Miniszterelnökség saját oldalának beszámolója szerint ezt:

Azt is mondta (ti. Gulyás), hogy a hétvégi magánrendezvényen, amelyen találkoztak Hollik Istvánnal, a kormány két tagja,

Varga Judit és ő volt jelen.

Amiből több dolog is következhet.

  • Például az, hogy Gulyás nem mond igazat.
  • Vagy az, hogy Vargának nem jutott a tudomására, hogy hétfő előtt már szombaton is kontaktusba került igazoltan Covid-19 fertőzött személlyel. (Mert pl. nem olvas újságot.)

De a legvalószínűbb mégis az, hogy Varga miniszter egyszerűen megpróbálta letagadni, hogy ott volt a szombati partin.

Aminek éppen annyi valóságtartalma volt, mint amikor egy éve azt hazudta Brüsszelben, hogy a kormánynak a világon semmi köze nem volt a kormánypárti propagandaholding létrehozásához.

Azóta a miniszter azt is közölte, hogy a második tesztje is negatív lett. De ki hiszi ezt el neki? Az se biztos, hogy tényleg Vargának hívják.

Különösen széppé teszi a történetet, hogy Varga Judit az Orbán-kormányban nem a dekázás-, hanem hivatalosan az IGAZSÁGügyminiszteri posztot tölti be.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9916182656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.30. 14:24:21

Vajon Kovács vagy a Varga hazudik??? Szerintem mindkettő. :))

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.30. 15:29:01

ha ebbe nem bukikk bele a patás akkor KEDD

S. Baldrick 2020.08.30. 16:01:52

Még szép, hogy a zorbán-kormány igazságügyi minisztere (is) egy notórius hazudozó. Az lenne a meglepetés, ha igazat (is) mondana. Nemrég az édesapja SZT-tiszti múltját próbálta elsikálni, akkor is jól rábaszott. Inkább maradt volna csöndben...

hvg.hu/itthon/20191127_Varga_Judit_az_apja_ugynokmultjat_magyarazza

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.30. 16:03:06

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "bukikk bele a patás"

355,85 forint az Euró. Mészaros Viktor gazdád szerint a kormánynak le kell mondania. :))

morph on deer 2020.08.30. 16:14:08

Most miért ne lehetne igaz!

Szombaton csak messziről, - azaz legalább két méterről - látta Hollikot, hétfőn viszont már kapcsolatba is került vele, jelentsen ez bármit. :)
Én ezt elhiszem!
De el ám!
Én ezt úgy elhiszem, hogy sokkal jobban már nem is igen lehetne..!

Dinkainka 2020.08.30. 16:25:58

Politikus, ha kinyitja a száját, csak hazugság jön belőle!

Sir Galahad 2020.08.30. 16:42:18

Meg az is lehet, hogy ott volt Zsófiapusztán, de pont úgy alakult, hogy nem találkozott Hollikkal.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.30. 16:58:06

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: hát
ha már választással nem m1
külföldi segítséggel sem m1
csak ez maradt
monnyon le!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.30. 17:15:30

@Sir Galahad: Persze. Szerintem különböző idősíkon voltak.

Vagy a Hollik a valóságban volt, a Varga meg a fideSS alternatív valóságában. :))

6.Lenin 2020.08.30. 17:28:01

Szerintem hétfőn jutott tudomására, hogy kapcsolatba került egy olyan személlyel aki vírusos volt.
Arról egy szó sincs az idézett szövegben, hogy ez a találkozás mikor is történt.
Ő hétfőn tudta meg, hogy mi is a szitu.

Már megint ugráltok a takonyra. Balfasz libernyákok, ti már csak így fogtok elpatkolni.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.08.30. 17:38:57

Miről hadováltok?! Miért lett volna irreleváns a hétfői kontakt attól, ha szombaton már részt vett a zsófiapusztai rendezvényen?! Nyilván egy időben későbbi ismert kontakttól kellene számítani a karantén idejének kezdetét (amitől a negatív tesztekkel szabadult meg), NEM a korábbitól (ti. akkor előbb járna le).

Szóval ez megint egy műbalhé....

Galerida 2020.08.30. 17:39:31

Az nem létezik, hogy egy libernyák felderítő sem sunyított Zsófia pusztán, önmagát kutyaszarnak álcázva! Várjuk a Kórozs által beállított szintű leleplező videót!

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.30. 17:44:14

A rendezvényeken résztvevő kormánytagok transzparens, felelős politikusok módjára viselkedtek; önként karanténba vonultak, együttműködtek a hatóságokkal, csak a negatív teszt után léptek újra a nyilvánosság elé.

Ellenben a ti lieblingjeitekkel:
"A központi római katonai kórház személyzetére és a biztonsági feladatokat ellátó katonákra támadt három nigériai, miután megtudták, hogy pozitív lett a koronavírustesztjük, írja az MTI az olasz védelmi minisztériumra hivatkozva.

A két nigériai férfit és a nőt előzőleg a főváros közelében lévő fogadóközpontból szállították a római Celio katonai kórházba, a Covid-19 járvány fertőzöttjeinek a kezelésére kijelölt központba. Miután közölték velük, hogy fertőzöttek, el akartak szökni az egészségügyi intézményből. Megtámadták a kórház személyzetét és néhány ott szolgálatban lévő katonát, ütlegelni és harapni kezdték őket. Csupán néhány könnyebb sérülést okoztak, de ezután rögtön feljelentették őket hatósági személy elleni erőszakért."
index.hu/kulfold/2020/08/30/koronavirus_covid-19_olaszorszag_roma_korhaz_tamadas/

Csupán néhány könnyebb sérülést, és pluszban egy kis Covid-19 fertőzést. Nekünk ezeket az agysebészeket kellene befogadnunk??!

morph on deer 2020.08.30. 18:04:49

@6.Lenin:
“ Arról egy szó sincs az idézett szövegben, hogy ez a találkozás mikor is történt.”

Olvasd már el, legalább!

“Tisztelettel tájékoztatok mindenkit, hogy tudomásomra jutott, hogy hétfőn kontaktusba kerültem egy, azóta igazoltan Covid-19 fertőzött személlyel.”

Na most olvasd el, mit írtál...

morph on deer 2020.08.30. 18:13:56

@Jön még KUTYÁRA dér.:
“ A rendezvényeken résztvevő kormánytagok transzparens, felelős politikusok módjára viselkedtek”

Mijjazhogy!

Sőt! Nem csak áttetsző, de egészen átlátszó hazugságokat nyomnak azóta is!
———
“ Nekünk ezeket az agysebészeket kellene befogadnunk??!”

Igen, mert hátha te is kórházba kerülsz, és kell a tiédnek megfelelő szintű szakértelemről is gondoskodni!
Ez egy ilyen világhírű egészségügyi rendszerben teljesen természetes..!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.30. 18:27:16

@Jön még KUTYÁRA dér.: "felelős politikusok módjára viselkedtek"

Igen, ha egyszer nem figyelnek, és véletlenül így történik, az valóban országos hír. :))

Bár nemtom mennyire felelős viselkedés az ordas hazudozás. De legalább karanténba vonultak, hisz odavalók. :))

6.Lenin 2020.08.30. 18:33:34

@morph on deer:

Elég rossz fogalmazás, az már biztos.

Mikor jutott tudomására? szombaton, hogy hétfőn találkozott egy....
Vagy hétfőn jutott tudomására, hogy valamikor találkozott...
Vagy hétfőn jutott a tudomására, hogy akivel valamikor előtte találkozott, arról utólag kiderült, hogy fertőzött. Tehát amikor találkoztak, senki nem tudhatta, hogy van köztük fertőzött, mert az csak utólag derült ki.

Mi a tökömön csámcsogtok ebben? Pont a Gyurcsányisták kérnek számon valamit, B+, ez még viccnek is nagyon szar. Vagy a videók után (lassan már felsorolni is eltart egy hónapig)

De mind1 is, ez mindenképpen így tálalva egy szánalmasan picsa ügy, de nektek úgy látszik megér egy vödör taknyot. Ugráljatok rajta.

DezInf 2020.08.30. 18:45:04

@6.Lenin: varga hétfőn trócsánnyal találkozott
ő most ep képviselő, aki igazoltan elkapta a vìrust
ezek szerint vargának kétszer is volt esélye elkapni a vìrust

agador 2020.08.30. 18:45:49

Ha szombaton esetleg elkapta a koronavírust a gazságügyi asszonyság, még az is lehet, hogy fétfőn ő fertőzte meg Trócsányit.

6.Lenin 2020.08.30. 18:51:55

Basszátok meg, kénytelen voltam utána nézni, mert gondoltam, hogy egy balfasz banda nem szokott gondolkodni, mielőtt leírnak valamit.

www.vg.hu/kozelet/kozeleti-hirek/hollik-istvan-koronavirusos-lett-2969354/

"Engem is utolért a koronavírus.

Hétfőn és kedden rosszul éreztem magam, ezért a következő napok találkozóira és elsősorban a Tranzit Közéleti Évadnyitóra figyelemmel azt tartottam felelős magatartásnak, ha teszteltetem magam.

Ez sajnos pozitív lett, így elővigyázatosságból minden programot lemondtunk, én azonnal karanténba vonultam"

"Mivel múlt szombaton részt vettem egy magánrendezvényen, a szabályok szerint minden kontaktomat leadtam a hatóságok felé. Ez érinti több kormánypárti politikustársamat is"

Vagyis még kedden sem volt világos, hogy fertőzött volt a pacák.

6.Lenin 2020.08.30. 18:54:00

@DezInf:

És? Te tudod kit fox megfertőzni jövő héten? Vagy kitől kapod el szerdán?

6.Lenin 2020.08.30. 19:00:04

Basszátok meg, ti szeretnétek nyerni 22-ben? Mi a lófasznak?

grécci mikropenist mindenkibe 2020.08.30. 19:17:04

@6.Lenin: Nyerésem esetén hatalmas mikrofasz bronzszobrot állíttatok a medencém közepére, azon fogunk lovagolni. De titeket fidess faszopók nem engedünk be.

szárny 2020.08.30. 19:26:01

@6.Lenin: Ők az Első Újlipóciai Öngyilkos Kommandó. Csak még a saját tolkukat se tudják elvágni...

6.Lenin 2020.08.30. 19:32:22

@szárny:

Nem az a baj, hogy vannak ilyenek, lesznek is mindig, de legalább van kiken szórakozni.
A baj, hogy vannak, akik ezekre szavaznak. Ez az igazi baj, sajnos nem is kevesen.

chrisred 2020.08.30. 19:40:43

@6.Lenin: Akkor nem hazudik, csak magyarul nem tud.

chrisred 2020.08.30. 19:47:21

@6.Lenin: Én ezt a cikket nem értem. Hogyhogy valaki fertőzött volt azon a szombati rendezvényen? Az a valaki Hollik volt, nem? Sokan úgy interpretálták, hogy Hollik azon a szombati rendezvényen kapta el a vírust. De attól hétfőre nem érezhette rosszul magát, annál hosszabb a lappangási idő. Bár tudom, a nerkáderek is különös anyagból vannak gyúrva, mint a nagy elődeik.

6.Lenin 2020.08.30. 19:50:10

@chrisred:

Felőlem hazudhat, te is hazudozol éppen eleget.
Engem inkább az bosszant, hogy milyen jövő is néz ki az országnak, ha ezek hatalomba kerülnének. Ilyen szarokon rágódhatnánk.
Betegagyú faszok valahogy nem a példaképeim, de lehet, hogy te ezt élvezed, igaz vannak itt barátaid ebben.

6.Lenin 2020.08.30. 19:55:05

@chrisred:

Vagyis szombaton ő sem tudhatta, hogy fertőzött. ez kb kedden, vagy szerdán derült ki a tesztelésnél.
Ahogy látom kurva nehéz szellemi feladat betegagyúéknál ezt feldolgozni. Azért birkózz vele még egy picit, hátha neked összejön.

chrisred 2020.08.30. 19:57:07

@6.Lenin: Ez a sztori láthatóan túlnőtt e felfogóképességeden.

chrisred 2020.08.30. 19:58:44

@6.Lenin: Te tényleg még a szokásos szintedet is alulmúlod szövegértésben.

6.Lenin 2020.08.30. 20:03:38

@chrisred:

Mit kéne felfognom, te seggfej. Volt szombaton valahol, valami. Szerdán kiderült, hogy az egyik résztvevő fertőzött, rögtön karanténba vonult, és azok is, akik erről utólag tudomást szereztek. Akik tesztje negatív, dolgoznak tovább.
Hétfőn nem tudhatták, hogy egy fertőzött pacákkal voltak azon a rendezvényen.

Néhány seggfej erre ugrott, mint tyúk a takonyra. Mi a faszt kell ezen felfogni? Néhány barom már ilyen szartól is boldog, ezt már 10. éve tudom.

1x talán te is részese lehetsz a felismerésének.

chrisred 2020.08.30. 20:03:39

@6.Lenin: "Engem inkább az bosszant, hogy milyen jövő is néz ki az országnak, ha ezek hatalomba kerülnének"+."

Én már nem izgulok. Bármikor azt hittem a magyar politikusokról, hogy ennél mélyebbre nem lehet süllyedni, bebizonyították az ellenkezőjét.

chrisred 2020.08.30. 20:09:44

@6.Lenin: Akkor próbáld összeszedni mindazt, amit az iskolában a fejedbe próbáltak verni a magyar nyelvtanból, és elemezd ezt a mondatot: "Tisztelettel tájékoztatok mindenkit, hogy tudomásomra jutott, hogy hétfőn kontaktusba kerültem egy azóta igazoltan Covid-19 fertőzött személlyel."

Nem fűzök hozzá sok reményt, de próbáld meglepni a világot.

6.Lenin 2020.08.30. 20:15:26

Kezd derengeni valami.

Elképzelhető, hogy egy DK-s bulin, mondjuk nem csak Gréczi szokta kiverni egyedül, hanem ez valamilyen közös rituálé lehet. Más is veri Gréczinek, ő is veri másnak is.
Tehát elég szoros az elvtársi kapcsolat.
Nem tudják még elképzelni sem, hogy valaki ott volt a bulin, de nem került közelebbi kontaktusba egy olyannal, akiről később kiderült valami. Mondjuk nem voltak egymáshoz közel 2m-en belül. Hétfőn viszont esetleg egy asztalnál ültek, akkor, amikor még egyik fél sem tudta mi is a szitu.

Tényleg ezek ennyire hülyék lennének? Ezt eddig még én sem feltételeztem róluk. Kezdenek ebben viszont nagyon meggyőzőek lenni. Kénytelen leszek elfogadni, ha már ennyire ragaszkodnak hozzá.

6.Lenin 2020.08.30. 20:18:03

@chrisred:

Olvasd el az előző hozzászólásomat. Kezdesz te is meggyőzni, hogy tényleg egy seggfej vagy.
Ha ennyire ragaszkodsz ehhez, én tudomásul veszem.

látjátok feleim szümtükkel 2020.08.30. 20:22:02

A legjobb az egész igaz mondó igazságügyi minisztertől az, hogy a "Ma reggel elvézett első laboratóriumi tesztem eredménye negatív."

Utánna néztem egy teszt eredménye mennyi idő alatt készül el. Egy híres magánlabor szerint a garatból vett minta, és ha szükéges további minta eredménye is 48 óra alatt készül el. Lehet, hogy nertárséknak van azonnal elkészülő mintavizsgálat?

További kérdés az ügyben?

Ja, van. Tudja valaki, hogy a kontaktokban esetleges fertőzöttség esetén mennyi idő után mutatható ki, hogy vírus rágja szegényt?

6.Lenin 2020.08.30. 20:30:27

@látjátok feleim szümtükkel:

Ha véletlenül olvasná több hírt ezekről, talán feltűnt volna, hogy szinte köztudott, nagyon sok lehet fertőzőtt-tünetmentesen-aki nem is tud róla, hogy fertőzött lenne.

Pont ezért ordibált itt is néhány agyament, hogy még az I. világháborúban elhunyt románokat is tesztelni kellene.

azigaziraptor 2020.08.30. 20:41:42

A vírus hegedülés, dekázgatás és szaxizás útján is terjed!
Kérdés, h ki volt a másik?
Hollik biztos nem, mert ő más! :-)

chrisred 2020.08.30. 20:44:46

@6.Lenin: Mármint Varga hétfőn találkozott Hollikkal, amikor az már saját bevallása szerint rosszul érezte magát, ezért szükségesnek tartotta, hogy elmenjen tesztelésre? Vadász, vadász, szerintem ne csavard tovább ezt a történetet.

6.Lenin 2020.08.30. 20:51:09

@chrisred:

Te csavarod, seggfej. Hétfőn, kedden érezte magát rosszul. Gondolod, hogy hétfőn már hason csúszva közlekedett valahol, és bolgár sört hányt, miközben afgán elfelejtett népdalokat sikoltozott?
Ennyire figyelmetlen volt Varga, hogy még ezek után sem gyanakodott valamire? Na ezt már én is elítélném, ha ott lettem volna a közelben.

chrisred 2020.08.30. 20:56:47

@6.Lenin: Nem tudom, mit jelent Holliknál, hogy rosszul érzi magát, de feltehetően a Covid-19 tünetei lehettek, ha úgy érezte, hogy szükséges elmennie tesztelésre.

alöksz róz 2020.08.30. 20:59:01

@látjátok feleim szümtükkel: neked 48 óra, VIP-ügyfélnek hamar megvan :-)

elvileg a lappangási idő alatt is ki lehet mutatni

nincs1agy 2020.08.30. 20:59:05

@6.Lenin:

Ne pazarold az időd. A libsik olyanok, mint ez a két őr:

www.youtube.com/watch?v=mQWHVfQNKAI

:)

nincs1agy 2020.08.30. 21:06:44

@chrisred: Honnan tudod, hogy a hétfőn mikor kezdte magát rosszabbul érezni Hollik?Simán lehet, hogy délelőtt találkozott Vargával, és estefelé jöttek az első tünetek, ahogy az gyakran előfordul más légúti fertőzés esetén is.

6.Lenin 2020.08.30. 21:11:58

@chrisred:

Kedden gondolta, hogy ez már komolyabb lehet. Én se tudom, mit jelenthet, és milyen gyakran, hogy valaki ilyen terhelésnél rosszullétre gyanaxik. De ez itt lényegtelen, nem ezt próbálta a poszt írója, és ti is kiforgatni.

Egyértelműen hazugsággal vádolnak valakit, mert rosszul értelmezték egy bejegyzését, Takonyra ugrottatok. Ezt már nem lehet kimagyaráznotok. Te is csűrted, csavartad, de látom lassan szeretnél belőle valahogy kihátrálni.

Szerintem szokj le arról, hogy mások fejével próbálsz gondolkodni, anélkül, hogy a sajátodat megpróbálnád rendesen használni. Valamit összezabálhattak is, vagy ittak, netán sokat dolgoztak, utaztak. egész héten le lehetett terhelve, stb. Kismillió lehetséges eset is előfordulhatna, de nem is ez volt itt a lényeg.

Valószínűleg szándékosan megpróbálta a poszt írója kiforgatni a bejegyzésben szereplő, és nem egyértelműnek látszó bejegyzést. ez volt itt a lényeg, meg az, hogy a seggfejek ráugorjanak a takonyra, ez kiválóan sikerült is neki. Feladat teljesítve, jöhet a következő, hasonló poszt. Ez, szerintem kifújt, legalább is számomra.
Én nem kedvelem a szarrágást. Nektek további jó szórakozást kívánok, rágjátok jóízűen.

nincs1agy 2020.08.30. 21:19:41

"A hétfői kontaktálás természetesen indifferens lett volna abban az esetben, ha már szombaton is találkozott bizonyítottan fertőzött személlyel, a Hollikal. "

Nem egészen , mert a hétfői találkozás közelebb volt a tünetek megjelenéséhez, Hollik ekkor fertőzőbb lehetett..

azigaziraptor 2020.08.30. 21:21:41

@6.Lenin: Ki akar rád (takonyra) ugrani? :-)

chrisred 2020.08.30. 21:24:19

@nincs1agy: Nem tudom, de a minimum az lenne, hogy szólok róla azoknak, akikkel aznap találkoztam.

6.Lenin 2020.08.30. 21:26:39

@chrisred:

Ja, még annyit, hogy eszembe jutott egy régi sztori, ami kicsit hajaz erre,

Az egyik szombaton voltam egy buliban, nem egyedül, de 1 milliónál kevesebben voltunk az tuti. Valamit belekeverhettek az italomba, vagy túllőttem a mennyiségen, és csak hétfőn ébredtem fel, egy csaj is volt ott, állítólag rám vigyázott-ő mondta-hálából közelebbi kontaktusba kerültünk, miután kicsit rosszul kezdtem magam érezni, hirtelen jött a sok egyirányú mozgás a gyomromnak. Akkor egyikünk se gyanakodott semmire, igaz utána se, pedig vagy 2 év után megint összefutottunk egy pillanatra. Ő se szólt semmit, én se, de most az eszembe jutott valamiért. Gondoltam neked segíthet feldolgozni a posztba írtakat is.

Jó8!
(majd reggel rákérdezek mire jutottál)

chrisred 2020.08.30. 21:30:13

@6.Lenin: Egyelőre a te hajánál fogva előrántott sejtéseid egy cseppet sem befolyásolják annak a lehetőséget, hogy Varga hazudott. Gulyás elmondta, hogy ők ketten voltak Vargával a kormánytól a rendezvényen, ő kezet fogott Hollikkal, Varga viszont jó messziről elkerülte. Elég életszerűnek tűnik.

nincs1agy 2020.08.30. 21:33:58

@chrisred: Honna tudod, hogy Hollik mikor kinek szólt? Sőt valszeg azonnal megindították a kontaktkutatást, miután kiderült fertőzöttsége..

6.Lenin 2020.08.30. 21:37:27

@chrisred:

További jó szarrágást. Millió életszerűt tudnék írni, ha még érdekelne ez a szar ügy.

Kedden, vagy szerdán derült ki, hogy a pacák fertőzött. Hétfőn még nem volt egyértelmű. Mikor kiderült, mindenki lépett is. ennyi a lényeg. A többit rágjátok.

6.Lenin 2020.08.30. 21:40:35

@nincs1agy:

Ezek a libernyákok mindig más fejével szeretnének gondolkodni. A sajátjukon meg csak a sapkát tartják, vagy még azt sem.

chrisred 2020.08.30. 21:40:52

@nincs1agy: Fogalmam sincs, de ha Hollik szólt neki, akkor Vargának nem a pozitív teszt után kellett volna önkéntes karanténba vonulnia, hanem Hollik értesítése után. Minél jobban forgatjátok ezt a sztorint, annál nagyobb lyukak bukkannak elő benne.

morph on deer 2020.08.30. 22:09:50

@6.Lenin:
“ Elég rossz fogalmazás, az már biztos.”

Ez nem vitás.
Csak én egyáltalán nem mernék megesküdni arra, hogy véletlen!
Mert így elég könnyű félreérteni, meg félremagyarázni, ami meg arra jó, hogy áthelyezze a hangsúlyt olyan értelmetlen vitákra, mint ez itt: mikor, mit és miért mondott, stb.

morph on deer 2020.08.30. 22:12:30

@azigaziraptor:
“ Hollik biztos nem, mert ő más! :-)”

Csak nem arra gondolsz, hogy hol lik, hol meg nem? Nahááát..!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.08.30. 22:40:53

@nincs1agy:

Bocs, de én ezen a videón csak a nagy lóbaszó négert látok.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.30. 23:04:06

@chrisred: "De attól hétfőre nem érezhette rosszul magát, annál hosszabb a lappangási idő"

Nem feltétlenül, bár általában igen.

"Coronavirus Incubation Period:
Last updated: March 12, 15:00 GMT
2 - 14 days
Possible outliers: 0 - 27 days"
www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-incubation-period/

A medián 5-6 nap, de változó. Hollik esetében a gyanú tudomásom szerint arról szólt, hogy a rendezvényen preszimptomatikus fertőzött volt (aki már képes másokat megfertőzni), ezért vonultak karanténba azok, akikkel kezet fogott. De teljesen kizárni azt se lehet, hogy ott kapta meg másoktól (csak ez kevésbé valószínű).

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.08.30. 23:29:53

@morph on deer: Hol lán, hol meg fiú..Igazi LMBTQ szimpatizáns ez az Ernő..:)

MAXVAL bircaman közfingó 2020.08.31. 06:48:06

Már is akkorát fingtam, hogy a szomszéd veri a falat.

szárny 2020.08.31. 06:59:13

PM@MAXVAL bircaman közfingó: pedig te nem adhattál mást, csak mi lényeged. De ez a raszistafasisztazorbánhívő ország ezt fintorogva fogadja. Rossz lehet neked. Vándorolnak ki, és fingj nagyokat a luxemburgi miniszterelnök orra alá. Még segélyt is fogsz kapni érte.

lobaszopiatej 2020.08.31. 09:43:09

Gináztatás után sztem nem emléxik semmire.

nincs1agy 2020.08.31. 09:44:59

@lobaszopiatej: Furaferkónak ehhez gina sem kell..

6.Lenin 2020.08.31. 09:49:18

@morph on deer:

Végre! Hosszú idő után ez az első értelmes hozzászólásod. Én nagyon örülnék, ha szándékos lenne a félreértelmezhető fogalmazás. Ugyanis az azt jelentené, hogy a Fidesz vezetése tökéletesen ismeri a libernyákok lelkivilágát. Vagyis, hogy ugrani fognak, mint tyúk a takonyra, mert más mondanivalójuk nincs. Bejött.

A boldog karácsony óta ez kezd bennem is erősödni, hogy Orbán már tudatosan leszarja ezt a balfasz ellenzéket. Felkínálják nekik a taknyot, amit aztán simán ellenük lehet fordítani. Ez is bejön, eddig.

Örülök, hogy ezt már te is kezded átlátni. Gyurcsány egy fasz, mondtam már régen, hogy hagyd a picsába, csak elhülyiti azokat, akik közel kerülnek hozzá.

nincs1agy 2020.08.31. 09:49:36

@chrisred: A pozitív teszt után vált nyilvánvalóvá Hollik fertőzöttsége.

6.Lenin 2020.08.31. 09:58:59

@nincs1agy:

Mit számít az ebben, nekik? Hazudik Va4rga akkor is, neki már csütörtökön kellett volna tudnia erről, mielőtt még odament erre a találkozóra.
Egy libernyáknak ez nem gond, ők mindig mindet jobban tudnak, mindent látnak, ellenzékben, Ha hatalomra kerülnek, egy pillanat alatt tök elhülyülnek. Lásd. őszi választások utáni néhány hónapot.

Semmi ujdonság, tessenek szépen tovább sétálni, nincs itt semmi látnivaló.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 11:26:46

Szijjártó nem tudja azt mondani, hogy saját zsebből fizette a jachtozást, de azt sem, hogy meghívták rá. A politikus nyaralása pont azt mutatja meg, hogy mit nem engedhetnek meg maguknak.

444.hu/2020/08/31/a-borkai-video-is-megmutatta-hogy-horvatorszagban-hajokazni-nem-maganugy

PalosBrand 2020.08.31. 13:26:19

A KSH adataiból kitűnik, hogy Mo-on 2020-ban az összes halálozások száma az első félévben 94.5%-a, az első negyedévben pedig 91.6%-a volt az egy évvel előbbinek. Tehát nem megugrott, vagy nőtt, hanem csökkent. Március eleje óta, 5.5 hónap alatt 609-en hunytak el koronavírus-fertőzés következtében (állítólag), tehát naponta átlagosan kevesebb, mint 4 ember, miközben (naponta) 350-en meghalnak más betegségekben (ezek egyharmada rákban, egy másik része szív- és érrendszeri megbetegedésekben). Mi mégsem ezekre figyelünk, hanem várjuk a világvégét a koronavírus miatt, amelyik állítólag azt a 4 halálesetet okozza. Azért állítólag, mert nézve a COVID19-ben Magyarországon hivatalosan elhunytak listáját (koronavirus.gov.hu/elhunytak), képtelen vagyok olyanra bukkanni, akinek nem volt más betegsége. Egy haláleset leírás így néz ki:
• 86 éves, magas vérnyomás, demencia, pitvar fibrilláció, általános érelmeszesedés
• 101 éves, magas vérnyomás, cukorbetegség, COPD tüdőbetegség, neurológiai betegségek, veseelégtelenség, csontritkulás
Nyílván minden eset egyedi, de azt hogyan lehet eldönteni, hogy a súlyos betegségekben szenvedők közül hányan haltak volna meg amúgy is az alapbetegségük következtében, vagy azt, hogy hány olyan fertőzött halt meg, akinek a szervezete már egyébként is nagyon le volt gyengülve, és a vírus már csak áttolta egy olyan határon, ahonnan már nem tudott felépülni?

Vagy tanulsz a történelemből, vagy megismétled!
"Az úgynevezett ''spanyol influenza" volt az eredmény egy hatalmas vakcina-kampány után országszerte.
1918. január és június között a Rockefeller Orvosi Kutató Intézet kísérleti, ló termesztésű bakteriális meningitisz vakcináját Fort Riley-ban amerikai katonáknak fecskendezték be New Yorkban.
Az ún. I. Világháború alatt a Rockefeller Intézet elküldte a mérgező vakcinát Angliába, Franciaországba, Belgiumba, Olaszországba és más országokba is, világszerte terjesztve a járványt!!!
Kb. 50 millió ember halt bele a Talmudisták direkt népirtó programjába!!!
Ellenőrizd le Te is az influenza időszakát 1918. történetében, és rögvest kiviláglik majd számodra, hogy az ún. I. Világháború befejezése után azonnal (jól szervezetten és irányítva!!!) lecsapott, amikor amerikai katonák hazatértek a tengerentúlról.
Ez volt az első háború, amelyben minden ismert vakcinát rákényszerítettek az amerikai csapatokra.
Ez a cefre méreg és putrid fehérje, amelyből az oltóanyagok készültek, olyan gyakori betegséget és halált okozott a katonák körében, hogy több katonát öltek meg az oltások, mint az ellenséges lövöldözések!!!
Több ezer ember volt rokkantan otthon vagy a katonai kórházakban reménytelen roncsként, mielőtt valaha egy csatában is részt vehettek volna…
Ugye mondanom se kell, hogy ugyanezt a régi/új a Kabbala rejtett „szisztémáin” alapuló "Luciferian rituálét” éljük ma is...?!

Aranyosi Ervin: Vedd le a maszkodat

Vedd le a maszkot és kezdj el végre látni,
ne hagyj már magadból bolondot csinálni,
ha a miért-eket felfogod, megérted,
eldobod félelmed, s végre léted éled!
Vedd le a gyeplőt és ne legyél gyáva,
fess végre új eget az átmázolt világra!
Vedd le a maszkot és kezdj el végre látni,
ha félsz nem tudod a gyönyörűt csodálni.
Odalenn a porban szépet nem teremthetsz,
megfagyott szíveddel jól te nem szerethetsz!
Ne hagyd az elmédet vezetni, uralni,
mert a sötétségtől lehet csak kihalni.
Vedd le a maszkodat, a szemellenződet,
ne csak tilosat láss, vedd észre a zöldet,
hiszen a szeretet képes felemelni,
félelem nélküli, szép világra lelni!
Nyugtasd meg lelkedet, múljon el a pánik!
Az alagút végén az élet virágzik!
Vedd le a maszkot és mutasd meg az arcod,
ha létedet éled nem vallhatsz kudarcot!
Vállald önmagadat, soha ne válj mássá!
Ne váljon életed röpke látomássá!
Élni születtél le és nem haldokolni,
felesleges dolog másokat okolni.
Vedd le csak a maszkod, nem kell neked álarc!
Éld meg a világod és a jövőt válaszd!
Azt, ahol szeretve élhet minden ember,
melyben a világból eltűnik a fegyver,
és eltűnik minden, mi félelmet okozhat,
a te ébredésed szebb világot hozhat.
Vedd csak le a maszkot, hiszen ez csak jelkép,
ami eltereli az emberek figyelmét!
Vedd észre, a világ dolgából kizárnak,
nincs beleszólásunk, rossz hírek az árnyak.
Az otthonainkból börtönt kovácsoltak,
ahová bezárva elveszhet a holnap!
Vegyük le a maszkot, mint egy rossz bilincset,
ne rémisztgethessen többé senki minket!
Nyílj meg világodnak, s az életet válaszd!

A szívedből újra szereteted áraszd!
Nyisd ki a szemedet, s ha kell, nyisd ki szádat,
tiszta fény borítsa végre be hazánkat!
Aranyosi Ervin ©
Doctors for Clarity - Konferencia a tisztánlátásért (orvosokatisztanlatasert.hu/)
www.verseskonyv.com/az-atom-bomba-illuzioacute.html

www.youtube.com/watch?v=i-S7TsMy74E

chrisred 2020.08.31. 13:42:40

@PalosBrand: Az összehasonlításnak csak akkor lenne értelme, ha 2019 tavaszán is bezárták volna az iskolákat és kijárási korlátozát vezettek volna be a 65 év felettiek számára stb.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 14:14:49

@PalosBrand: Magyarországon a fertőzöttek több, mint 10%-a meghalt.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.31. 15:00:37

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ez hülyeség. A fertőzöttek pontos száma nem ismert, de abban minden érdekelt fél egyetértett, hogy az igazolt (azonosított) fertőzöttek számának többszöröse. Ez a balliberális provokátorok által riogatásra használt "halálozási arány" csak az utóbbiakra vetíti a halálozások számát, emiatt erősen torzított.

chrisred 2020.08.31. 15:06:24

@Jön még KUTYÁRA dér.: Csak erősen kérdéses, hogy az a többszörös valójában mennyi is. Az oroszoknál az 1 millió főre jutó elvégzett tesztek száma 250 ezer fölött van, nálunk 44 ezer körül.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 15:06:59

@Jön még KUTYÁRA dér.: "A fertőzöttek pontos száma nem ismert"

Máshol se ismert a pontos szám, mégis pár százalékos, vagy százalék alatti a halálozás.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.31. 15:39:57

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Nem, ez nem igaz, máshol is vannak magas, 10% feletti CFR-ek, nálunk fejlettebb, gazdagabb nyugat-európai országokban is (és ezek ott sem a tényleges halálozási arányt tükrözik):
Egyesült Királyság: 41 499 haláleset; 334 467 igazolt fertőzött
Olaszország: 35 477 haláleset; 268 218 igazolt fertőzött
Franciaország: 30 606 haláleset; 277 943 igazolt fertőzött
Belgium: 9894 haláleset; 85 042 igazolt fertőzött
www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Olaszország esetében ugyan a járványcsúcs közelében előfordult, hogy a lélegeztetőgépek telítettsége miatt néhány idősebb betegtől meg kellett tagadniuk az életmentő kezlést (így ténylegesen is magasabb lehetett a betegek halálozási aránya annál, mint ami megfelelő kezelés esetén várható), de a többi ország esetében nem ez volt a helyzet, ahogy nálunk sem.

@chrisred: Igen, kérdéses, hogy a többszörös valójában mennyi, de az biztos, hogy a valós halálozási arány nem volt ilyen magas se nálunk, se a fenti országokban.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 16:53:36

@Jön még KUTYÁRA dér.: "máshol is"

Aha, Svédországban. Nézd már meg, idióta, mennyivel más ott a helyzet.

Hasonlítsd inkább az egykori keleti blokk országaival.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.31. 17:14:22

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Aha, Svédországban. Nézd már meg, idióta, mennyivel más ott a helyzet."

Nem, Svédországban nem, ott a korlátozások hiányának köszönhetően már korábban is fiatalabb volt a fertőzöttek korösszetétele, ezért az ő esetszámra vetített halálozási mutatójuk 10% alatti. (Azaz valóban "más ott a helyzet".)

"Hasonlítsd inkább az egykori keleti blokk országaival."

A lényeg nem az, hogy a CFR mutató konkrétan hol mekkora, hanem az, hogy nem a _fertőzöttek_ valós halálozási arányát mutatja (hanem a vetítési alap alkalmatlansága miatt egy nemzetközi összehasonlításra alapvetően alkalmatlan, torzított arányszám, ami max. riogatásra jó).

Azaz hülyeség azt mondani, hogy "Magyarországon a fertőzöttek több, mint 10%-a meghalt", hiszen ez (ebben a formában) éppen úgy nem igaz nálunk sem, mint ahogy nem igaz a szintén 10% feletti CFR-rel (de jóval ez alatti valós halálozási aránnyal) rendelkező Franciaországban, Belgiumban vagy az Egyesült Királyságban sem.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.08.31. 17:20:38

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: @Jön még KUTYÁRA dér.: De hogy ne kelljen csak bemondásra elhinni, hogy a CFR szar mutató, itt egy szakszerű summázat erről:
"Considering that a large number of cases are asymptomatic (or present with very mild symptoms) and that testing has not been performed on the entire population, only a fraction of the SARS-CoV-2 infected population is detected, confirmed through a laboratory test, and officially reported as a COVID-19 case. The number of actual cases is therefore estimated to be at several multiples above the number of reported cases. The number of deaths also tends to be underestimated, as some patients are not hospitalized and not tested.

If we base our calculation (deaths / cases) on the number of reported cases (rather than on the actual ones), we will greatly overestimate the fatality rate."
www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-rate/

A fertőzöttek valós halálozási arányára (ami nem a CFR [case fatality rate], hanem az IFR [infection fatality rate]) egyébként vannak becslések, és ezek jóval 10% alattiak.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.08.31. 18:32:06

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

A regisztrált fertőzötteké esetleg. Egy csomó fertőzött eleve tünetmentes. Valakinek vannak tünetei, de nem olyan súlyosak, hogy orvoshoz menjen..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.08.31. 18:39:13

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

A 8-9 milliós lakosság Ausztriában többen haltak meg koronavírus fertőzésben, mint a közel tízmilliós Magyarországon..

chrisred 2020.08.31. 19:10:43

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Csak ők legalább megúszták a keleti blokkot.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 20:33:57

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Az 5 milliós Szlovákiában tized annyian haltak meg, mint a 10 milliós Magyarországon.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 20:35:29

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Egy csomó fertőzött eleve tünetmentes."

Persze. De más országokban is ugyanez a helyzet, ahol a magyar 10% feletti halálozással szemben pár százalékos vagy százalék alatti halálozás van.

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.08.31. 21:21:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: És mit javasolsz?

Terjesszük el a vírust a magyar bölcsödékben és óvodákban, hogy alacsonyabb legyen a magyar halálozási arány?

Ti. abban minden mértékadó forrás egyetért, hogy a fertőzöttek túlélési arányának legfőbb meghatározója a fertőzöttek életkora.

Mivel nálunk Geryke & csodacsapata asszisztálása mellett főként az idősotthonokban terjedt el a nyavajakórság (míg a közösségi terjedést egészen augusztusig sikeresen akadályoztuk), ezért hullottak a Covid-betegek, mint a legyek.

De mindez a lakossági percepciót sem befolyásolta (mivel mindenki az alacsony fertőzötti és összhalálozási adatokat figyelte), így ti ebből se tudtatok jól kijönni:

"A felnőtt magyarok 78 százaléka mondta azt, hogy elégedett „a magyar kormány koronavírus terjedése ellen tett intézkedéseivel”, 17 százalék pedig azt, hogy nem.

A különösen veszélyeztetett 60 év feletti korcsoport 81, a magukat kormánykritikusnak vallók 46 százaléka is elégedettségét jelezte, 47 százalékuk viszont nem.

A budapestiek 76 százaléka szintén azt mondta, hogy elégedett a kormány járványügyi intézkedéseivel, míg 19 százalék elégedetlen.

A miniszterelnök munkájával való elégedettség is történelmi csúcsot döntött: Orbán Viktor teljesítményével a magyarok 72 százaléka elégedett, 21 százalékuk azt mondta, hogy nem."
www.vg.hu/kozelet/kozeleti-hirek/a-magyarok-tobbsege-a-rendkivuli-jogrend-mellett-2130639/

Rosszul áll a szénátok...

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.31. 22:22:13

@Zsorzsi bácsi pincsije: "És mit javasolsz?"

Egyszerű. Amit a VHO. Tesztelni, tesztelni, tesztelni!

"78 százaléka mondta azt, hogy elégedett"

Azzal is elégedettek, hogy Mészaros Viktor gazdád kirabolja az országot.
süti beállítások módosítása