B1 blogcsalád



A kormánypropaganda véletlenül bebizonyította, hogy a Fidesz a falusi öregek pártja

2020. augusztus 01. - nickgrabowszki

Pedig pont az ellenkezőjét akarták. s.jpg

A pártállam és csatolmányai meg vannak sértődve azon, hogy egy évtizeddel a NER bevezetése után is akad még, aki nem kollaborál, és nem a Fidesz-KDNP-re szavaz. Meg azon is, hogy vannak, akik azt állítják, hogy az állampártokat a az iskolázatlan, vidéki nyugdíjasok támogatják.

A propaganda zászlóshajójával írattak egy sorvezetőt ennek eltagadására, de a kimagasló kompetencia bizonyítékaként sikerült leközölni egy olyan grafikont, ami pont azt támasztja alá, hogy

  • minél kisebb egy település, annál nagyobb számban szavaznak a Fideszre;
  • az életkor előrehaladtával nő az állampárt támogatottsága.

A Nemzet cikke ezzel szemben azt próbálja sulykolni:

A valós adatok szerint a Fidesz–KDNP-pártszövetség jóval népszerűbb a fiatalok, a budapestiek és a diplomások körében is, mint bármelyik ellenzéki formáció. (...)

A Fidesz–KDNP ugyanis hosszú évek óta minden jelentős társadalmi csoportban messze a legnépszerűbb a pártok közül. (...)

A Fidesz–KDNP a legnépszerűbb a negyven évnél fiatalabbak, a felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkezők és a budapestiek körében is.

Azonban a általuk leközölt grafikon ennek a tökéletes ellenkezőjét bizonyítja.

kutmn.jpgEzen jól látszik, hogy 

  • a 40 év alattiak körében 34-40% támogatja a Fideszt. Következésképp 60-66% nem, azaz ellenzi a rezsim politikáját.
  • Továbbá Budapesten 40% alatti, falun 60% fölötti az állampártok szimpatizánsainak aránya, valamint a települési lakosságszám csökkenésével egyenes arányban nő a Fidesz támogatottsága.

Az iskolázottság és a politikai preferencia összefüggéseiről sajnos nem közöltek az állításaikat ilyen látványosan cáfoló grafikont, de számokat igen. Eszerint 

a felsőfokú végzettséggel rendelkezők 43 és az érettségizettek 48 százaléka a kormánypártokra szavaz.

Amiből nem vonják le azt a következtetést, hogy  kormánypártok kisebbségben vannak a tanultak között, de mi megtesszük. A diplomások között 57%, az érettségizettek között 52% az ellenzék támogatottsága: a közép- és felsőfokú végzettségűek többsége ellenzi az Orbán-rezsimet. Tehát éppenhogy igaz az az állítás, amit a propaganda tagadni igyekszik:

a kormány a tanulatlan, vidéki, idős embereknek köszönheti sikerét.

És ezek a közpénzből kitartott Nézőpont Intézet adatai. Igen valószínűtlen, hogy - az ellenség megtévesztésére - a megrendelő kormány ellenében masszírozták volna őket.

A trükk az, hogy az agitációs és propagandaosztály valami félreértés folytán újságírónak nevezett munkatársa pártokra lebontva adja meg a támogatottságot, és nem vesz tudomást arról, hogy

  • az ellenzék - bár sokéves késéssel, de végül - felismerte a közös indulás előnyeit (noha a kormány nagyon igyekezett erről lebeszélni őket tavaly és tavalyelőtt is),
  • mert rég nincsenek már pártkötődésű szavazók: olyanok vannak, akik támogatják Orbánt, a Fideszt, a NER-t, meg olyanok, akik nem.

Az fel sem merül, hogy a kormánypropaganda boszorkánykonyhájában - nem a Magyar Nemzetnél, hanem az őket vezénylő Rogán-Dömötör-féle kabinetminisztériumban - ne tudnák értelmezni az adatokat, inkább abban bízhattak, hogy a cikk célközönsége, a hardcore jobboldali propagandafogyasztó nem tudja majd.

Amivel újfent sikerült megmutatniuk, mit gondolnak a kormánypárti szavazók intellektuális kapacitásáról.

A grafikon amúgy azt is megmutatja, hogy a bár a Fidesz-KDNP bázisa a falusi öregek között a legerősebb, nem igaz az az összefüggés, hogy a vidéki nyugdíjas automatikusan = fideszes birka:

a falusiak 40, a 60 év fölöttiek 43 százaléka is ellenzi a kormány, illetve a rezsim politikáját.

Amiből természetesen nem következik, hogy ez szavazatokban is megnyilvánul majd. A közvéleménykutatások közismert módon, és nevükből is következően véleményt mérnek, nem viselkedést, magatartást vagy cselekvést.

De ugyanez igaz a Fidesz-szavazóira is: többen mondják közülük, hogy elmennek támogatni a kormányt, mint amennyien végül valójában megteszik. Ezért kell őket motiválni propagandára, zsák krumplival vagy pár ezer forinttal.

És ezért van az, hogy a jelenleg magát Fidesz-szimpatizánsnak nevező 2,5 millió választó 20 százaléka nem tudja megmondani, hogy 2018-ban kire szavazott.

Félmillió(!) ember már 2 évre visszamenőleg se emlékszik alapvető dolgokra.

Ami azért kevéssé valószínűvé teszi, hogy 2 választás között neurobiológusként, részecskefizikusként vagy filozófiatörténészként dolgoznának.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9416098898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.01. 13:31:54

höhö
9.5 millióan ellenzik a lopcsányt

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 13:32:41

"az ellenzék - bár sokéves késéssel, de végül - felismerte a közös indulás előnyeit"

Indulni tudnak ugyan közösen, de amikor – helyi szinten – hozzájutnak egy kisebb húsos fazékhoz, máros megkezdődik a torzsalkodás...

"Kezd kirajzolódni előttünk az ellenzéki horrorkoalíció valódi arca.

A nagy szélbal és széljobb együttműködésnek nem véletlenül van számos gúnyneve:
Ellenzéki összefosás
Moslékkoalíció
Horrorkoalíció
Roncsok

Itt a legújabb eset: emberi és szakmai alkalmatlanság címén Göd város Momentumos polgármesterét felmentette a képviselőtestület. A felmentett polgármester konkrétan be sem teheti a lábát a polgármesteri hivatalba. Kabaré. Vicc. Tragikomédia. Szégyen. Ezek a szavak jutnak eszünkbe az eset hallatán.

Sok, ehhez hasonló ügy borzolja a kedélyeket országszerte, de ezekről majd később. Kedves ellenzéki és kormánypárti olvasó: képzelje el, ha ezek megragadnák a kormányrudat, mi lenne hazánkkal? Azzal semmi baj, ha az Orbán-kormánnyal szemben az ellenzék 2022-ben próbál alternatívát felmutatni. Ezt nevezzük demokráciának. Az már viszont sokkal nagyobb baj, hogy egy ilyen szedett-vedett kretén társaságra rábízni az országot életveszélyes! Nem lehet úgy kísérletezni egy egész országgal, ahogy a fővárosi vezetés teszi azt Budapesttel! Tarlós tíz éves munkáját egy barom 1 év alatt lenullázta! Mi történne egész Magyarországgal, ha ezek visszajönnének?"
mindenszo.hu/ennyit-er-az-osszefogas-teljesen-szetcseszodott-god-onkormanyzata/

sZulamith 2020.08.01. 13:47:51

Mit kell ezen csodálkozni. A falusi öregek konyhájában nincs tv, ott a Kossuth rádió szól. Az meg ontja a kormány okosságait, sőt magát Orbán Viktort hallhatja hétről hétre.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.08.01. 14:01:33

a mexűnt zsindex tetején ma is1 "transznemű " van
csak 1 ócska buzi

miért 2020.08.01. 14:58:14

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: nocsak macskajancsi! Azok a rejtett vonzódások így kijönnek?!

midnightcoder2 2020.08.01. 15:00:31

"a 40 év alattiak körében 34-40% támogatja a Fideszt. Következésképp 60-66% nem, azaz ellenzi a rezsim politikáját."

Az, hogy valaki nem támogatja a Fidesz politikáját, nem jelenti azt, hogy egyben ellenzi is azt. Ez az ellenzék szempontjából azt jelenti, hogy ettől még nem biztos, hogy bármelyik ellenzéki pártot is támogatná.

Ez a szokásos ellenzéki balfékség. Azt nem képesek felfogni, hogy nekik nem azt kell elsősorban elérni, hogy minél kevesebben szavazzanak Orbánra, hanem azt, hogy minél többen rájuk.

morph on deer 2020.08.01. 15:14:28

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:
“ Sok, ehhez hasonló ügy borzolja a kedélyeket országszerte, de ezekről majd később”

Majd ha megtörténnek?
Az se rossz..:)

Ezek szerint a javasasszony azt is megjósolta, hogy hol és mikor fog majd történni valami?
Vagy csak elfogyott a kávézacc a további jövendőmondáshoz?

Látod látod, vannak még nehézségek...

miért 2020.08.01. 16:19:50

Eléggé egyértelműek az összefüggések, hiszen minél kisebb egy település, annál nagyobb a kiszolgáltatottság a NER földesurainak. És az ország lakosságának nagyobbik felé meg mindig kisvárosokban és falvakban el. A legszegényebb egyharmad számára pedig jóformán csak az állami média elérhető.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 16:27:15

@morph on deer: "Majd ha megtörténnek?"

Múlt, jelen és jövő időben is lehet említeni ilyen ügyeket.

"Rabosították Paróczai Anikót a kispesti momentumos képviselőt a helyi MSZP-s mutyik feltárása miatt, közölte a Momentum Mozgalom. A párt szerint Kispest Momentumos képviselője és átláthatósági tanácsnoka egy, február elején megjelent, “Kispest, Nagy Lopás” című videósorozat első része miatt került rendőrségi eljárásba, melyben Paróczai bemutatta, hogy a nyilvánosságra került és elhíresült kispesti hangfelvételeken elhangzottak alapján milyen bizonyítékokat talált.

A Momentum képviselője a kispesti vagyonkezelőt azóta is vezető Kránitz Krisztián ügyei után való nyomozása során megtalálta Kránitz spanyolországi medencés villáját, amely a kikért földhivatali dokumentumok szerint Don Ferenc Krisztián Kránitz nevén szerepel (a földhivatali dokumentumok és a spanyolországi villáról készült képek itt találhatók). Paróczai Anikó akkor elmondta:

A korrupciónak nincs színe, a kispesti közélet megtisztulásához pedig felelősségrevonásra van szükség. Lackner Csabának le kell mondania, Kránitz Krisztiánnak pedig távoznia kell a kispesti vagyonkezelő éléről.

"Ehhez képest nem hogy a korrupciós gyanúba keveredett személyek nem távoztak a pozícióikból, de Paróczait feljelentették becsületsértés és különleges adatokkal való visszaélés miatt", közölte a politikus pártja. A Momentum közleménye kiemelte azt is:

AZT NEM TUDJÁK PONTOSAN, HOGY KI TETTE A FELJELENTÉSEKET, DE BECSÜLETSÉRTÉS BÜNTETŐJOGI TÉNYÁLLÁSA MIATT KIZÁRÓLAG KRÁNITZ KRISZTIÁN KEZDEMÉNYEZHETTE AZ ELJÁRÁS INDÍTÁSÁT."
index.hu/belfold/2020/07/15/kranitz_krisztian_mszp_kispest_gajda_peter_lackner_csaba_paroczai_aniko/

A forradalom felfalja gyermekeit.

Tényelek 2020.08.01. 17:29:17

Enny tévkövetkeztetéssel, amit a poszter levont az egyébként egyértemü Fidesz fölényt mutató kutatàsból , egyetlen egyetemen sem engednék àt kutatàsmódszertanból, beleértve a nagyhìrü kisinyovi egyetemet is.
Ha tovàbb visszük a logikàjàt, akkor viszont az Ellenzék nevü pàrtnak semmi félnivalòja nincs, mert ha a Fidesz csak megórzi a 2, 5 millió szimpatizànsàt 2022-ig , akkor a maradék 7,5 millió szimpatizànssal simàn fogjàk vinni a parlamenti helyek 90%-àt.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 18:46:33

@morph on deer: @Hоva fogják elásni KariGerit?!: ÚJABB ELLENZÉKI BOTRÁNY BORZOLJA A KEDÉLYEKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Zár alá vette az adóhatóság a háromszoros kenuvilágbajnok és szegedi önkormányzati képviselő Joób Márton családi házát, derült ki az RTL Klub híradójának riportjából. A képviselőt adócsalás gyanúja miatt tartoztatták le hét társával együtt, az ügyészség szerint 250 millió forint értékben fogadott be fiktív számlákat. Joób két céget is vezet, mindkettő érintett lehet az ügyben, a szórólapozással foglalkozó cégének számláit egy nappal letartóztatása előtt zárolta az adóhatóság.

A tizenegy gyereket nevelő Joób a szegedi önkormányzatnál család-, szociálpolitikai és sportért felelős tanácsnokként is dolgozott. 2018-ban az MSZP–Párbeszéd jelöltjeként indult az országgyűlési választáson, ám alulmaradt a Fidesz jelöltjével szemben. A 2019-es önkormányzati választáson az Összefogás Szegedért Egyesület színeiben nyert egyéni mandátumot. (A várost 18 éve vezető Botka Lászlót is ez a szervezet jelölte a legutóbbi helyhatósági választásokon, miután a polgármester szakított az MSZP-vel.) A 38 éves Joób 2003-ban és kétszer 2007-ben nyert világbajnokságot C-4-es kenuban 200, 500 és 1000 méteres távon. 2004-ben az athéni olimpián a hetedik helyig jutott.

Az RTL Híradója megkereste a szegedi önkormányzatot, hogy Joób megtarthatja-e pozícióját, de nem kaptak választ kérdésükre."
index.hu/belfold/2020/08/01/zar_ala_vettek_az_adocsalassal_gyanusitott_szegedi_onkormanyztai_kepviselo_hazat/

alöksz róz 2020.08.01. 18:58:23

@miért: "Eléggé egyértelműek az összefüggések, hiszen minél kisebb egy település, annál nagyobb a kiszolgáltatottság a NER földesurainak." - eléggé egyértelmű, hogy te az életben nem jártál kisebb településnek még a közelében sem :D

6.Lenin 2020.08.01. 19:25:05

@alöksz róz:

Valószínűleg nem csak ő nem járt vidéken.

Jelenleg egy kb 600 lelkes zempléni faluban lakom.
Vezetékes víz, gáz, szennyvíz elvezetés, optikai kábel, betonút, vasútállomás 5 km, nagyváros 60 km, kisvárosok 30 km-en belül, csend, jó levegő, hegyek, minden mi szem szájnak ingere. Az egész világ itt van előttem, körülöttem hót kényelem.

Igaz összehugyozott aluljárók, hajléktalanok , villamos, troli, büdös buszok, tömeg nincs, de egyik sem hiányzik.

Tényleg a Fideszre szavazok már 94 óta, mert hülyékre miért is szavaznék?
Az ellenzékre miért kellene? Azokra szavazanak a hülye városiak. Mwert azokra, csak azok szavaznak.

nincs1agy 2020.08.01. 19:38:57

Basszus milyen fideszes lett ez az index:

index.hu/kultur/2020/08/01/eloszor_nyert_magyar_iro_hugo-dijat/

(A mi kis hazai gyártású Conchitánk..:)))

nincs1agy 2020.08.01. 19:41:50

"a 40 év alattiak körében 34-40% támogatja a Fideszt. Következésképp 60-66% nem, azaz ellenzi a rezsim politikáját."

Ezt a visszatérő hülyeségeteket annyira imádom..Ugyanezen logika mentén miért nem számoljátok ki, hogy hányan nem támogatták tavaly októberben Karigery megválasztását, he?

6.Lenin 2020.08.01. 19:47:59

@nincs1agy:

Bp-en van kb 1,3 millió szavazásra jogosult, a lökött Gerire 350 ezren szavaztak (sok külföldi) . Majdnem 1 millióan nem támogatták a KamuGerit.

Természetesen a libernyákok szerint ebben az estben ez a logika érvénytelen.

enrikokaruszo 2020.08.01. 20:00:10

ott tartok, hogy jó helyzetfelismerő képességű, értelmes következtetéseket levonó ellenzékieket keresek, nagyon hasznosak volnának az országnak...sajnos itt is hiába

élveteg 2020.08.01. 20:04:30

A neurobiologusok, részecskefizikusok meg a filozófiatörténészek szoros szövetségben a ropogós fiatalokkal azok itt összpontosultak már 2011 -ben is Azóta csak fiatalodtak és még neurobiológusabbak lettek

www.youtube.com/watch?v=JxeiYZbFTC8

6.Lenin 2020.08.01. 20:06:16

@enrikokaruszo:

Ma már a legtöbb munkát gépekkel végzik. A libernyákok amúgy se szerettek soha dolgozni.
Mit tudnának tenni az országért? Talán, ha csatlakoznának a migrikhez, és elmennének innen, az hasznos is lehetne. És a levegő is tisztább lenne az országban.
Szerintem.

enrikokaruszo 2020.08.01. 20:17:44

@6.Lenin: ha nincs verseny, egy győztes pozícióba belehülyül bárki...kéne a visszajelzés

nincs1itt 2020.08.01. 20:20:24

@6.Lenin: vologya, vologya... 8 millióból 2,5 millió a fideszre a többi csekélyke 5,5 millió pedig NEM a fideszre. ostoba fidelitaszos gyökér vagy...

6.Lenin 2020.08.01. 20:26:02

@enrikokaruszo:

Ebben van igazság, de, ha 30 év alatt nem jött össze egy normális alternatíva, gondolod, hogy lenne még remény?
Jelenleg sajnos én nem látok még csíra állapotban sem.

Nekem lenne egy tippem. Mondjuk a városiak nem szavaznának a bukott hülyékre. Hátha kikelne valahol az aszfalton, vagy a koszos aluljárókban egy elfogadható banda.

De, amíg visszaszavazzák a soxor bukott hülyéket, én nem látok reményt egy normális alternatívára.

Persze azt is tisztázni kéne előtte, hogy az országnak ellenzékre ( ellenségre), vagy alternatívára lenne szüksége?

Szerintem libernyák koponyákban ez még elég zavaros jelenleg.

6.Lenin 2020.08.01. 20:28:50

@nincs1itt:

Na, kösz, hogy igazoltad, amit írtam. Az ilyen seggfejek miatt nincs szerintem elfogadható alternatíva ma Mo-on. Ráadásul a partvonalon túlról szeretnéd lökni az észt, de kár, hogy ahhoz is köcsög vagy.

nincs1itt 2020.08.01. 20:34:50

@6.Lenin: vologya, vologya... nem az életkorod, hanem az intelligencia hányasodos a 75... kistelepülésen élsz, 60 fölötti vagy és fidesz-tálib, kell ennél több a poszt igazolásához?
öcsi, belekavarodtál a kitalált identitásodba. most meg különösen kínos. de mit várhatunk egy fidiótától?

6.Lenin 2020.08.01. 20:38:17

@nincs1itt:

"de mit várhatunk egy fidiótától? "

22-ben egy újabb Fidesz győzelmet. És cserébe felajánlom, hogy a lezárt Lánchídon kinyalhatod a seggem. Mást nem hiszem, hogy érdemelnél még ebben a nyomorult életedben.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 20:47:49

@nincs1itt: LiPpPpPpPschykém, már megint nagyon benéztetek valamit. 2018-ban 5,7 millió szavazóból több mint 2,8 milliónyian szavaztak a Fidesz-KDNP listájára, többen, mint a parlamentbe bejutó bukott balliberális ellenzéki oldalra összesen.

Ha már a ti elcseszett libernyák megközelítéseteket fogadjuk el, és a tök fals nyolcmilliós számot vesszük bázisként (milyen alapon gondoljuk, hogy véleményt akart nyilvánítani, aki nem is szavazott), akkor ilyen alapon elmondhatjuk, hogy
8 millióból 7 millió nem szavazott a listán Vona Gabriellára és a Ballikra
8 millióból 7,3 millió nem szavazott a listán Kamu Geryke és Kunhalmy "Ajtónindzsa" Ágyca szörnyszülött szövetségére
8 millióból 7,6 millió nem szavazott a listán Széllelbélelt Bernikéékre
8 millióból 7,7 millió nem szavazott Gyurcsányi "Elkúró" Fery pártjára
8 millióból 7,8 millió nem szavazott Fegyőr Bandikáékra, és
8 millióból 7,96 millió nem szavazott Juhász "Füves" Petikére...

Emésztgesd csak nyugodtan ezeket a számokat, LiPpPpPpPschykém, mert 2022-ben ennél akár még sokkal csúnyábbakat kell majd megemésztened.

Balfasz liberrált...

nincs1itt 2020.08.01. 20:48:14

@6.Lenin: látom telitalálat volt... nem baj vologya.

nincs1itt 2020.08.01. 20:50:52

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: ostoba jobbágy, 5,7 millió ember ment el szavazni, a szavazásra jogosultak kb 8 millió. de te csak fújjad a fogyatékosoknak kitalált fidesz propagandát.
balfasz fidesz-tálib, jobbágy magyar.

6.Lenin 2020.08.01. 20:54:43

@nincs1itt:

Mi volt telitalálat, te szerencsétlen. Ilyen ócska bárgyú szöveggel próbálod magad mentegetni?
Szepi te olyan szerencsétlen vagy, hogy őszintén mondom, hogy kezdelek néha sajnálni.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 21:01:37

@nincs1itt: Ostoba LiPpPpPpPschyke, ajvékolhatsz nyugodtan, ezekkel az arcokkal akartok ti választást nyerni ?!!!!!!!

LiPpPpPpPschykém, ez 2022-ben sem fog menni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Íme a vörös maffia! Vörös bárók: Futó Péter, Gyurcsány és Bajnai

Befolyásos pozíciókban gyarapodik a baloldal vörös báróinak vagyona"
mindenszo.hu/ime-a-voros-maffia-voros-barok-futo-peter-gyurcsany-es-bajnai/

"Az ostoba Kunhalmi nem fogadta meg a tanácsunkat – Most a Velencei tónál tüncizik nyaralás helyett

A téma mindig ugyanaz. A Balatonnál a NER és a Balaton, a Velencei tónál pedig a NER és a Velencei tó. Budapestről felbuszoztattak 20 db szektás nyugdíjas agyhalottat, és most a Velencei tónál nyivákolt a végtelenül ostoba képviselőnő."
mindenszo.hu/az-ostoba-kunhalmi-nem-fogadta-meg-a-tanacsunkat-most-a-velencei-tonal-tuncizik-nyaralas-helyett-kapott-a-kommenteloktol-is/

"Nem, a képen nem egy hajléktalan látható, hanem Kálmán László nyelvész, aki Orbánt szidja

Nem, ő nem egy hajléktalan a sarokról, hanem állítólag nyelvész, aki szerint a legalja ez a libernyákozás. Kálmán László nyelvész elfelejtett hasonló kritikákat mondani az Orbán 1 Gecizésért, az O1G feliratokért, nem szólt semmit soha a “bajszos szar”-ozásért, akkor mélyen hallgatott.

A hajléktalan kinézetű Kálmán Lászlóval éppen ezért nem kell foglalkozni, ugyanis egy libernyák mindig kettős mércét alkalmaz. Kálmán László is csak egy ócska libernyák. Ennyi, és nem több."
mindenszo.hu/nem-a-kepen-nem-egy-hajlektalan-lathato-hanem-kalman-laszlo-nyelvesz-aki-orbant-szidja/

LiPpPpPpPschykém, jobb ha már most előre tágítjátok a segglyukatokat 2022-re, mert jókora lófasz fog bele érkezni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nincs1itt 2020.08.01. 21:05:46

@6.Lenin: mondom, hogy telitalálat volt! az, hogy te nem érted, nem az én gondom, vologya... saját legendád szerint falun/kisvárosban élsz, elmúltál 60, fidesz-tálib vagy... mi nem stimmel, vologya??? ugyan kicsi fidelitaszos, belebonyolódtál, mint hülyegyerek a hózentrógerbe...

nincs1itt 2020.08.01. 21:08:19

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: csak jelzem, hogy 5,7 milliónak sem a 2/3-a a 2,5 millió.

alöksz róz 2020.08.01. 21:14:26

@nincs1itt: "8 millióból 2,5 millió a fideszre a többi csekélyke 5,5 millió pedig NEM a fideszre" - tévedés. magyarul ezt azt jelenti, hogy 5,5 millióan szavaztak a többi a pártra.

próbáld meg inkább cigányul, az csak jobban megy, mint a magyar

nincs1itt 2020.08.01. 21:31:52

@alöksz róz: soknevű sanyika, mi nem világos? nem volt szövegértési előkészítő a komenikációs ókájés előtt??? a "NEM a fideszre", az azt jelenti, hogy másra. esetleg, ha megismerkednél a magyar nyelvvel az sokat dobna az életminőségeden.
bántják a kollegákat? azonnal itt teremsz?

alöksz róz 2020.08.01. 21:51:35

@nincs1itt: "a "NEM a fideszre", az azt jelenti, hogy másra." - na ez az. a magyar nyelv vagy a valóság nem megy?
szerintem mindkettővel gondjaid vannak, more

nincs1agy 2020.08.01. 21:52:12

@6.Lenin: Igen, valamiért Karigeryre nem alkalmazzák ezt a libsilogicot..

6.Lenin 2020.08.01. 22:06:19

@nincs1itt:
Mi ezzel a bajod? Falun élek, mert így rendeztem. Minden kényelmem biztosírva van. a Fideszre szavazok 94 óta, mert eddig ők tettek is valamit az országért, a nemzetért.
És akiket ismerek, (nem csak falun) kb így gondolkodnak. Ezért van a fidesznek nagyobb támogatottsága.

Most leírni egy baromságot, hogy a bunkó falusiak tartják életben a fideszt, az a mai magyar ellenzék szegénységi bizonyítványa.
Fingjuk sincs a valóságról, neked se, csak jössz itt néha kicsavart bárgyú szöveggel.

De kinyalnátok a vidéki bunkók seggét, ha rátok szavaznának, de nem fognak, mert nem bunkók. Bunkók ti vagytok, mert ezt képtelenek vagytok felfogni.

Szepi, ha lebunkóztok mindenkit, attól senki nem lesz köztetek okosabb.

B+, ti szoptok már 10. éve, és fogtok is sokáig, ha így gondolkodtok, ahogy te is most.

Te nem találtál bele semmibe sem, hanem elárultad már 1000x hogy nem értesz te semmit. Érzed, hogy valami nem stimmel, de fingod sincs, hogy az mi lehet.

6.Lenin 2020.08.01. 22:12:38

@nincs1agy:

Mindig, mindent úgy próbálnak kiforgatni, hogy a figyelmetlen olvasóban az a tévképzet alakuljon ki, hogy nekik mindig igazuk van.
Aki viszont jobban odafigyel, rövid idő alatt tisztában lesz azzal, mekkora seggfejek ezek.

Soha nem is fogja senki meggyőzni őket erről. Velük született génhiba ez, tudomásul kell venni. Ha ellenkezik velük az ember csak azt erősíti, hogy lehetséges, tényleg nekik van igazuk, és ezt el is hiszik. Hagyni kell a téveszméikkel együtt szép csendben kimúlni őket.

nincs1agy 2020.08.01. 22:14:10

@6.Lenin: Nyilván a Józsefváros mélyén egy drogtanyán élve, vagy újpesti DK-s kisnyuggerként, esetleg délben ébredő, anyuékon élősködő romkocsma töltelékként jobban értenéd a világ történéseit..:)

6.Lenin 2020.08.01. 22:20:24

@nincs1agy:

Na, ez a másik. Én tök hülye vagyok ahhoz, hogy megértsem, nekem tulajdonképpen mi is lenne jó.
Elvárnák, hogy minden kritika nélkül fogadjam el azt, amit ők mondanak, mert ők mindenhez is értenek, főleg ahhoz, hogy nekem mi is lehet a jó.

nincs1itt 2020.08.01. 22:52:22

@alöksz róz: soknevű sanyi, mi nem világos? hiába "morézol", attól még nyilvánvaló, hogy nem érted. 5,7 millióból 2,5 fideszre, 3,2 NEM a fideszre. tehát?

nincs1itt 2020.08.01. 22:56:54

@6.Lenin: vologya, a poszt arról szól, hogy a falun élő, idős = 60 feletti emberek fidesz szavazók. erre ideállsz és mellébeszélsz. 60 felettinek állítod magad? igen. falun élsz? igen. fidesz szavazó vagy? igen.
szánalmas a magyarázkodásod. az pedig egyszerűen röhögni való, hogy ilyenkor(menetrend szerint), amikor ismét bizonyítjátok, kik is vagytok. rögtön felbukkan egy "másik" troll akivel arról kezdtek lamentálni, hogy milyen buta is aki lebuktatott titeket...

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 23:07:59

@nincs1itt: "5,7 millióból 2,5 fideszre, 3,2 NEM a fideszre. tehát?"

Tehát a számokat sem ismered, Ostoba LiPpPpPpPschyke...

Listákra leadott érvényes szavazatok száma összesen: 5 732 283 (100,00%)

Pártlistákra leadott érvényes szavazatok száma összesen: 5 694 751 (99,35%)

A Fidesz-KDNP listájára érkezett szavazatok összesen: 2 824 551 (49.27%)

www.valasztas.hu/orszagos-listak-eredmenye

Ha ennyire nem megy a matek, ne tartsál számtanórát, LiPpPpPpPschykém !

Csak égeted vele magadat és a balliberális oldalt !

nincs1itt 2020.08.01. 23:13:17

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: ostoba fidesz jobbágy 49,27% sem 2/3-ad! mi több! kevesebb mint a fele: értsd 50%...
mit szerettél volna mondani, buta fidióta?
egyszerű ez, minél iskolázatlanabb valaki, annál inkább fideszes...

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 23:31:16

@nincs1itt: "ostoba fidesz jobbágy 49,27% sem 2/3-ad!"

Ostoba LiPpPpPpPschyke, ezek szerint te nemcsak a számtannal állsz hadilábon, hanem a választási eljárással is.

Magyarországon az országgyűlési választásokon alapvetően kétfajta mandátum szerezhető (és ez már a korábbi választási rendszerben is így volt): listás és egyéni (a nemzetiségi és kompenzációs listákba most nem megyünk bele, hiszen te még az alapokat se érted); a listák esetében bejutási küszöbbel.

A Fidesz a 49,27%-kal több szavazatot szerzett, mint a parlamentbe jutó (azaz a küszöböt elérő) ellenzéki pártok összesen; de egyéniben, ahol a relatív szavazattöbbséget elnyerő jelölt győz, még sokkal meggyőzőbb volt a fölénye, mert – ellentétben azzal, amit a balhibbant posztoló sugallni akart – az ellenzéki szavazóknak sem volt mindegy az, hogy libbantka, vagy műnácika pártra szavaznak. A zsidó nyugdíjasok nem nagyon szavaztak egyéniben a zsidókat listázni kívánó Lyobbykra, mint ahogy a cigánybűnözés szlogenjét szimpatikusnak tartó Lyobbik-szavazók sem feltétlenül akartak egy olyan DáKó pártra szavazni, ahol az ÁVO-s körömletépő Bauer fiacskája volt az alelnök. Ebből következően pedig az egyéni mandátumokat tekintve a Fidesz tarolt, és az összes mandátum 2/3-át szerezte meg.

Na, akkor folytathatod az ajvékolást !!!

nincs1itt 2020.08.01. 23:39:20

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: gyökér, magyar, jobbágy(azaz te). a választási szabályok és az algebra köszönő viszonyban sincs egymással(kérj meg valakit, hogy magyarázza el ezt a mondatot). csak a száraz tényeket közöltem: a szavazáson megjelentek és érvényes szavazatot leadók 49,27%-a szavazott a fideszre. 50,73% pedig NEM a fideszre. ez tény? igen. tehát a fidesznek úgy van 2/3-os többsége, hogy számszerűen kisebbségben van. ismerős(dehogy ismerős, tanulatlan vagy te ehhez), bolsevik/mensevik? tudod, amikor a komcsik bolseviknek(többségnek) nevezték magukat, pedig valójában elenyésző kisebbségben voltak. na pont ilyen a fidesz 2/3 is.
minél tanulatlanabb vagy annál inkább vagy fideszes!

nincs1agy 2020.08.01. 23:42:07

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: Egyébként pl. a DK 4%-nyi szavazatot kapott listán. Komenzációval lettek felhúzva a bejutási küszöb fölé.

Vago Istvan 2020.08.01. 23:47:31

A fideszre kizarolag a tanulatlan gumicsizmas videki bunkok szavaznak. Ennyit tudnak, taposak a tragyat, es a fideszre szavaznak.

Tényelek 2020.08.02. 00:09:09

@nincs1itt: Ha valaki a parlament összetételéröl hadovál, mint ön is annak legyen annyi esze, hogy csak az oda bejutott pártok eredményeit vegye figyelembe!
Ez alapján a Fidesznek 54% az eredménye, az összes ellenzéki párté 46%, a kétharmadot az egyéni körzetek 80+%-nak behuzásával érték el.
A francia rendszerben háromnegyedes, a britben négyötödös többségük lenne ugyanezzel az eredménnyel,......, persze, lehet, hogy azokban az országokban még nagyobb diktatúra van, mint itt.

havrilla 2020.08.02. 04:23:43

@nincs1itt: Te tényleg ekkora hüléye seggfej vagy?

havrilla 2020.08.02. 04:33:38

@nincs1itt:
Seggfejkém. A nem szavazók nem szavaztak senkire. Akkor miért mondod azt, hogy ,ha nem szavaztak a Fideszre, akkor másra szavaztak? Hülye vagy.
Ha 10 millió emberből tüdőbajos 1 millió, akkor a a 9 millió egészséges? Nem lehet más betegségük?
A világon sehol nem számolnak választási eredményt azokkal, akik nem mentek el szavazni.
Na, pont az ilyen teféle ostobák miatt nem nyertek választást.

D E G L O B A L I Z A T I O N 2020.08.02. 06:10:14

@havrilla: Kiveve a libbantaknal. Mert ok, a valasztas elott azt mondjak, "aki nem szavaz az mind a fideszre szavaz".
A valasztas utan meg azt mondjak "aki nem szavazott, az mind ellenzeki szavazo".

Tehat a libbant eszjaras szerint az is szavaz aki nem szavaz.

agador 2020.08.02. 07:23:30

Sajnos tényleg így van. Nekem is vannak idős rokonaim, anno nagy mszmp tagok voltak, most az ő viktátorukért vannak oda. Betéve tudják a migránosokról szóló összes rémhírt, meg hogy az "amerikai vén gazember" hogy tör a nemzetth vesztére és örülnek a 3000 Ft-os nyugdíjemelésnek. Helló röfi!

havrilla 2020.08.02. 07:45:08

@agador:
Nem irigylek a rokonaidért, vagy....egyszerűen lóditasz.

A tapasztalatom szerint a sok "vidéki" sokszor értelmesebben áll az élethez és az életben, mint a diplomás pesti aszfaltparaszt.

cleanwater 2020.08.02. 08:12:57

@havrilla: Örülsz a közmunkának?Fidesztálib....

megamedve 2020.08.02. 08:15:05

Orbán az isten ebben a szarfészekben.
Miért is fájna hogy:
- szétlopnak mindent, amihez az állam hozzàfér (de irgalmatlanul, a nokiás doboz az lepkefing volt ehhez képest)
- amihez az állam nem fér(t) hozzá anyagilag, de köze volt hozzá, azt is bekebelezik
- amihez az állam nem fér hozzá, azt az időközben megzsírosodott NER strómanok, àllami befolyás segítségével megszerzik, vagy ha nem megy, ellehetetlenítik. Ez érdekes módon általában kapcsolódik az aktuális EU támogatáshoz, jelenleg turizmus, vagy egyéb a létükre károsan ható cég, lásd szabad sajtó.
- iszonyat gazdag, tehetségtelen, de kellő nyelvcsapásszámmal rendelkező szaremberek irgalmatlan urizálását kell végignézni (helikopterek, magánrepülők, jachtok, birtokok, kurvák, kokó, milliárdos kiállítás, stb.) (Maga a főni is horror árú rezidenciában van már, ahová még eddig senki nem tette a seggét az elmút 150 évben)
- még a szétlopott pénzekből is idióta dolgok épülnek. (Stadion, stb) Ugyanakkor más sportok döglődnek a pénzhiánytól.
- buta, arrogáns, beképzelt, teljesen alkalmatlan pártemberek bármely pozícióba való kinevezése, majd elvárása annak, hogy hanyatt essünk előttük.
- a nép szándékos butítása, torz, elferdített, vagy elhallgatott hírek, paródia szintű közmédia, piaci alapon azonnal halálraítélt, reklámnak álcázott kormánypropagandával kitömött médiák.
- hülye ideológiák oktatása, lassan koldusszintű oktatási intézmények
- amit az àllamnak kell működtetni, azok a területek iszonyat szarul muzsikálnak, egészségügy, oktatás, közigazgatás.
- a rendőrök az elmúlt 10 évben iszonyat bunkók lettek. (Saját tapasztalat is)
- hosszú még a lista, de sajnos kiszartam magamat, és csak ennyi időt vagyok hajlandó szánni erre, de még egy utolsó:
a kövér bajsza undorító!

István Tamasi 2020.08.02. 08:17:35

A harmincas évek elején a németek elsöprő többsége támogatta, szerette hitlert. A végeredmény már történelem.

chrisred 2020.08.02. 08:18:23

@D E G L O B A L I Z A T I O N: @Tényelek: Azokban az országokban olyan diktatúra van, hogy a brit alsóházban csak egy minősitett többséget igénylő szavazás van (parlament feloszlatása), a franciák az elnököt is közvetlenül választják, aki maga jelöli ki a miniszterelnököt.

chrisred 2020.08.02. 08:20:12

@havrilla: "A tapasztalatom szerint a sok "vidéki" sokszor értelmesebben áll az élethez és az életben, mint a diplomás pesti aszfaltparaszt."

És Pestre költözik. :)

megamedve 2020.08.02. 08:29:57

@havrilla: te tényleg hülye vagy, vagy még küzdesz a 8 elemivel.
Teszek egy próbát:
nincs1agy nem a szavazásra jogosult szavazókról beszélt, hanem a választáson megjelent, a szavazáson részt vett szavazókról.
Tehát amit állított az helyes.
Számszerűen kevesebben szavaztak a fideszre, mint nem a fideszre.
(Nem azt állította, hogy mindenki, aki nem a fideszre szavazott, az csak egy másik pártra)
És itt jön a trükk, ( választási rendszernek, szabalyoknak nevezik) voala: ⅔ lett belőle.
Részemről kijelenthető, hogy undorító mutatvány.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.08.02. 08:43:17

@Tényelek:
A magadfajta fide-SS médiamunkások még mindig nem értik a statisztika alapszabályait!!!!
Az ellenzék támogatóinak százalékpontjait abszolút értékben össze kell adogatni, majd a a fide-SSt nem támogatók százalékpontjával összevonni.
Franciaországgal kisbarátom te ne példállózzál, mert ott jobboldal soha nem győzhet semmijen választási rendszerben!!!
Ahogy a francia vezető gondolkodó Hassen Chalghoumi mondotta:
"Repah, reteque, modjoreaux, Coran reghuel ritquan rikhante a riaeux!"

chrisred 2020.08.02. 08:45:47

@megamedve: A fideszes 2x-es választási kampányban az összes parlamenti ellenzéki párt vezetőjét sorosbérencezték. Tehát a nerlogika szerint a rájuk leadott szavazatokat nem csak a pártlistán, hanem az egyéni körzetekben is egybe kellene számolni. Úgy még durvább lenne, a sorospártok bőven kétharmad fölött lettek volna.

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 08:53:08

@megamedve:

"Számszerűen kevesebben szavaztak a fideszre, mint nem a fideszre."

2017-ben Macronra nem szavazott a választásra jogosultak 81,1%-a.
A ténylegesen szavazók 50,88%-a nem rá szavazott.

2018-ban O.V.-ra a választásra jogosultak 65,7%-a nem szavazott. / Magyarországi Németek Országos Önkormányzatára leadott szavazatok ebben nincsenek benne/

A ténylegesen szavazók 50,28%-a nem rá szavazott. / Magyarországi Németek Országos Önkormányzatára leadott szavazatok ebben nincsenek benne/

A parlamentbe jutott pártok szavazataránya:

Macron mögött: a Köztársaság Lendületben + MoDem: 49,1%

A magyar kormány mögött: Fidesz KDNP: 52,9%

"Részemről kijelenthető, hogy undorító mutatvány."

A stabil kormányzás?

nincs1agy 2020.08.02. 09:02:47

@chrisred: Franciaországban is vannak parlamenti választások. Aki itt kormánytöbbséget képes szerezni azt kéri fel a köztársasági elnök kormányalakításra, ahogy nálunk is..

chrisred 2020.08.02. 09:14:09

@nincs1agy: Az elnök felelőssége, hogy az általa kiválasztott kormányfő képes-e a parlamenti többséget maga mögé állítani. Ebben semmilyen szabály nem köti. Nálunk az elnök csak jelöl, a parlament választja meg.

chrisred 2020.08.02. 09:17:29

@atomic power 1986DucaDuca: A Fidesz szavazataránya 49,27% volt, nem 52.

6.Lenin 2020.08.02. 09:26:35

@megamedve:

Te egy ilyen irigy, szar ember vagy? És csodálkozol, hogy nincs sikeretek?

6.Lenin 2020.08.02. 09:38:18

@nincs1itt:

De a vidéki szavazók nem bunkók, azok ti vagytok. A másik, ma Mo-on a választásra jogosultak többsége városokban él (kb 70 %-a). Csak a vidéki szavazókkal nem lenne meg a Fidesz többsége.
Vidéken is vannk idősek, akik az ellenzéki pártokra szavaznak, igaz általában nagyon kis %-ban (voltam szavazat számláló is)

Azt értem, hogy szeretnétek valamilyen logikus magyarázatot találni a balfaszságotokra, keresitek, de nem jön össze, csak egy mégnagyobb balfaszság.

Pedig lenne esély (?), bár ez nem bizonyított, hogy akik nem szavaznak, azok tulajdonképpen kiket is támogatnának, ha elmennének.

ezeket hozzáadni a az ellenzékhez egy jó nagy balfaszság, elismerése a tehetségtelenségnek.

Azon is túl kéne már lépnetek, hogy miért is van a Fidesznek meg a kétharmad. Mert akik elmennek voksolni, azok többsége (több a Fideszre leadott érvényes szavazatok száma) rájuk szavaz. Lehet ezeket csűrni, csavarni, de ez a saját balfaszságod igazolja csak.
Ezt nem vagytok képesek felfogni.

Az nyer a választáson, akire a legtöbb érvényes szavazatot adják le. Lásd őszi választások 1-2 helyen. Működik? Nem. Van akkor értelme? Nincs.

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 09:47:03

@chrisred:

"A Fidesz szavazataránya 49,27% volt, nem 52."

A Fidesz-KDNP-re adott listás szavaztok száma: 2 824 206

A parlamentba jutott pártokra adott listás szazatok száma: 5 311 970

Ez több, mint 50%!

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 10:02:30

@6.Lenin:

Csodálom, hogy van türelmed ennek a magyar gyűlölő, rasszista, szellemi toprongynak írni!

6.Lenin 2020.08.02. 10:13:37

@atomic power 1986DucaDuca:

Neki is írtam, hogy lassan kezdem sajnálni. Nyomorult élete lehet. Ő utálja a magyarokat, mert nem hitték el neki, hogy svábként egy felsőbbrendű ember, a németek meg utálják, mint egy bevándorlót.
Nem irigylen az ilyeneket, de őt valamiért kezdem sajnálni. Keresi a megoldást, de szerintem rossz irányba megy. Mind1, belefér az időmbe.

midnightcoder2 2020.08.02. 10:15:52

@nincs1itt: Az hagyján de hányan szavaztak NEM a DK-ra, hányan NEM az MSZP-re, hányan NEM a jobbikra, és pláne hányan NEM a Momentumra ?

midnightcoder2 2020.08.02. 10:20:21

Amúgy ezért gáz ez a koalíciózgatás is. Anno a Horn kúrmány idején én bevallom, az SZDSZ-re szavaztam. De elsősorban NEM az MSZP-re. Ehhez képest szépen összefeküdtek velük a rohad kurvák!

6.Lenin 2020.08.02. 10:30:52

@midnightcoder2:

Én 90-ben szavaztam az SZDSZ-re, de szerencsére hamar kiismertem őket, de 94-ben még rájuk szavazni, nagyon optimista lehetsz.

www.youtube.com/watch?v=lYvb9vWWDs0

nincs1agy 2020.08.02. 10:36:20

@chrisred: Ha olyan miniszerelnököt választana, aki mögött nincs parlamenti többség, megbénulna a törvényhozás. Szóval nincs túl sok mozgástere e téren..

nincs1agy 2020.08.02. 10:37:46

@midnightcoder2: Az SZDSZ ekkor árulta el a rendszerváltást, és teljesedhetett ki a módszerváltás..

nincs1agy 2020.08.02. 10:39:36

@chrisred: A brit rendszer szerint a 199 fős magyar parlamentben jelenleg kb. 30 ellenzéki képviselő ülne..

6.Lenin 2020.08.02. 10:44:43

@nincs1agy:

Szerintem ők nem árultak el soha senkit. A libernyákok, komcsik, nácik az egy család volt mindig is. Ők ilyenek, a hatalomért bármikor elárulnak bárkit, aki nem a családjukhoz tartozik (bár családon belül is marják egymást). Az ilyen emberek soha sem fognak megváltozni. Kár is ebben reménykedni. Ezeknek semmi közük a liberalizmushoz, sem a baloldalhoz. Valójában aljas nácik, csak a másik ideákat csak takarónak használják, időnként. Csak kicsi a takaró, és a lóláb mindig kilóg.

chrisred 2020.08.02. 10:44:45

@nincs1agy: Igen, nyilvánvalóan jobb lenne, főleg, hogy a 169 kormánypárti képviselőnek semmivel nem lenne több hatalma, mintha százan lennének. Már a brit jogrend szerint, ahol nincs kétharmados alkotmányozó többség.

chrisred 2020.08.02. 10:55:22

@atomic power 1986DucaDuca: Akkor a parlamentbe nem bejutott pártokra szavazók nem is léteznek? A franciáknál a 49.11% az összes leadott listás szavazat aránya a 2. fotrdulóban.

midnightcoder2 2020.08.02. 10:57:13

@6.Lenin: A nácik és a baloldal kb. mindig is egy csapat voltak, csak picit más megközelítéssel, a nácik azért irtották a zsidót mert görbe az orra (valójában a pénzéért), a komcsik meg azért mert burzsuj (tehát a pénzéért). A lényeg, hogy be kell gyűjteni a társadalom szemetét, és rá kell őket uszítani egy vagyonosabb/értelmesebb csapatra akiket lerabolva addig meg lehet vásárolni a fenti csoport lojalitását, amíg olyan rémuralmat nem teremtünk, ahol már senki nem meri megkérdőjelezni a hatalmunk forrását. Az irigység komoly hajtóerő, így egy olyan ideológia ami azt mondja, hogy nekünk jogunk van kifosztani / meggyilkolni azokat akiknek jobban megy mint nekünk, nagy népszerűségre tehet szert.

A liberalizmus egy másik történet. Azt csak felhasználják a komcsik, ahogy a környezetvédelmet is az úgynevezett zöldek. Mind az úgynevezett zöldek, mind az úgynevezett liberálisok mögött kommunistákat találsz, csak más-más színűre festve.

nincs1agy 2020.08.02. 10:58:52

@chrisred: Jelenleg nincs alkotmányozó többség a magyar törvényhozásban..

midnightcoder2 2020.08.02. 11:01:33

@6.Lenin: Valódi liberalizmus sehol nincs Európában. Igény sem nagyon lenne rá, az európai ember alapvetően alattvaló. Ami leginkább hasonlít a liberalizmusra, az az USA-ban van, igyekeznek is megfojtani az ottani vörösnácik. Érdekes amúgy, hogy a balfékek akik lényegükből adódóan antidemokratikusak, milyen szívesen hívják magukat demokratáknak. Lásd idehaza is Fletó kis pártocskája.

chrisred 2020.08.02. 11:06:07

@midnightcoder2: Ez nagyjából az összes pártra elmondható Magyarországon, amelyiknek a nevében benne van a demokrata szó valamilyen formában.

6.Lenin 2020.08.02. 11:12:53

@midnightcoder2:

Látom, hogy nálad is 94 óta letisztultak a dolgok. Ezzel én is pontosan így jártam. Az emberek egy része idealistaként kezdi, aztán talán a korral, vagy a begyűjtött tapasztalatokkal letisztulnak ezek a dolgok.
Ezért is téves az a jelenlegi ellenzéki mantra, hogy az idős emberek bunkók. Még csak nem is kell túlképzettnek lenni ahhoz, hogy a mindennapi tapasztalatok alapján a legtöbb ember képest tiszta képet alakotni a körülötte zajlóról, és elfogahatóan dönteni.
Szerintem.

midnightcoder2 2020.08.02. 11:16:09

@chrisred: Orbánék is antidemokratikusak persze, de baloldalinak elég nehéz lenne nevezni őket, még a mai értelemben is, amikor a baloldal már nem a dolgozók hanem a lumpenek, bűnözők, terroristák, és más deviáns csoportok érdekeit védi.

chrisred 2020.08.02. 11:16:28

@midnightcoder2: "A lényeg, hogy be kell gyűjteni a társadalom szemetét, és rá kell őket uszítani egy vagyonosabb/értelmesebb csapatra akiket lerabolva addig meg lehet vásárolni a fenti csoport lojalitását, amíg olyan rémuralmat nem teremtünk, ahol már senki nem meri megkérdőjelezni a hatalmunk forrását."

Leírtad az illiberális rendszerek működését. Mi jelenleg a bűnbakképzés szakaszában vagyunk, a városi lakosság elszigetelése és kiéheztetése ahatalom célja.

6.Lenin 2020.08.02. 11:17:57

@chrisred:

Igen, világosan látszik az az igyekezet a részedről, hogy ezt szeretnéd belemagyarázni a tehetetlenségetekbe . Talán nem is létezik a világon olyan dolog, amit ne lennél képes megpróbálni kimagyarázni, sőt annak az ellenkezőjét is. Csöpög az izzadság a monitorból, az ilyen igyekezeteid után.

chrisred 2020.08.02. 11:21:19

@midnightcoder2: De, ilyen értelemben igen, a Fidesz a különböző deviáns csoportok, a szélsőjobbos idegengyűlölők, a hatalommal visszaélő munkásőr viceházmesterek rétegét preferálja, az ideológiája az ő gondolatvilágukra épít.

midnightcoder2 2020.08.02. 11:30:51

@chrisred: "Leírtad az illiberális rendszerek működését."
Nem feltétlenül. Az emberiség az elmúlt évezredekben végig illiberális társadalmakban élt, az elmúlt 70 év kivételével, ehhez képest a fenti játékot csak viszonylag kevesen játszották. Ellenség az persze akadt bőven, Pl. a törökök vagy a tatárok idején, de a rendszerszintű belső ellenségkép gyártás és kifosztás elég ritka, a nácikon és a komcsikon kívül talán csak Szép Fülöp és a templomosok jutnak az eszembe.

A város-vidék ellentétet pedig leginkább a liberósok szítják. Évtizedek óta megy a vidékiek alázása, a vidéki csak tájékozatlan bunkó paraszt lehet, aki trágyás gumicsizmában jár és olvasni sem tud. Ehhez most hozzájárul az idősek fikázása is.

Lásd amúgy burkoltan ez a post is.

miért 2020.08.02. 11:36:50

@alöksz róz: Ejnye kicsihuszár! Megint tévedek az információi! Alapos frissítésre szorul a kubatov-listájuk!

midnightcoder2 2020.08.02. 11:40:35

@chrisred: Idegengyűlölet az, amikor katonákat küldök egy másik országba, hogy irtsam ki az ott lakó népességet. Az, hogy nem akarok arabot a szomszédba nem idegengyűlölet, hanem józan önérdek. A dolog nem annyira az idegenségről szól ugyanis, hanem a mi civilizációnkkal való összeférhetőség. Pl. a kicsi kínaiak kinézetre sokkal inkább idegenek mint mondjuk az arabok vagy a cigányok, még sincs velük szemben akkora ellenérzés. Vajon miért ? Talán mert nem akarják hogy az egész világon Buddha vagy Mao írásai alapján törvénykezzenek ? Vagy mert nem állnak sorba hosszú tömött sorokban a segélyért ? Vagy nem másznak rá a BKV-n egyedül utazó nőkre ? Vagy nem viszik el a csirkét a hátsó udvarból ? Ez az egész nem "fagyi" kérdés, ahogy ezt a libbantak be akarják állítani, hanem kulturális. Az átlagpolgárnak a világon semmi baja sincs egy diplomás, beilleszkedett cigánnyal. Amúgy a cigók elég nagy részéről a külseje alapján nem is mondanád meg, hogy az. Az arabok már picit macerásabb kérdés: Oszama Bin Laden Pl. egy kimondottan kulturált ember volt, kis híján mérnök lett belőle. Náluk nem feltétlenül könnyű megmondani, hogy melyikük fogja felrobbantani a segged alatt a vonatot.

nincs1agy 2020.08.02. 11:43:09

@chrisred: Miért , mert nem akarunk Frankfurtból Mogadishut csinálni? Miért kell lenácizni azt, aki vissza akarja szorítani az illegális bevándorlást, és észszerű kontrollált bevándorláspolitikát szeretne?

6.Lenin 2020.08.02. 11:48:16

@midnightcoder2:

Szerintem ezekkel ő is tisztában van, másként miért igyekezne ennek az ellenkezőjét bizonyítani? Vannak, akik valóban nem értik, de nem is próbálkoznak érveknek látszó hazugságokkal ezeket cáfolni.
Aki görcsöl a kimagyarázással, az érti, hogy mit és kéne hazudni azoknak, akik szintén tisztában vannak a dolgokkal.

szerint ezt szépen lehet követni az itt hozzászólók írásaiból. Kik a hívők, kik zsigerből, és kik hazudnak, vagy igyekeznek hazudozni.
Névsort lehetne írni a különböző csoportokról.

alöksz róz 2020.08.02. 11:48:31

@miért: kaptál a párttól 3 panelt, azt ismételgeted.

havrilla 2020.08.02. 11:56:05

@cleanwater:
Irigy vagy, mert te még erre sem vagy alkalmas?

havrilla 2020.08.02. 11:57:03

@chrisred:
Látom, te is ott laksz már. Ezzel betelt a hülyék létszáma veled.

alöksz róz 2020.08.02. 11:57:07

@midnightcoder2: "Lásd amúgy burkoltan ez a post is." - burkoltan? :DD
ez teljesen egyértelmű és nyílt uszítás, hergelés.

de ennek a hülyének úgyis hiába magyarázod :D

chrisred 2020.08.02. 11:59:51

@midnightcoder2: Szerintem frissítsd fel a történelmi ismereteidet az eétnekek, a boszorkányok, a protestánsok üldözésével, és akkor még csak a keresztényekről beszéltünk. De valojában az illiberalizmusról a polgári demokrácia megjelenése óta van értelme beszélni.

havrilla 2020.08.02. 12:01:12

@megamedve:
Tényleg ennyire buta vagy, hogy nem is tudod? létezik egy egyéni körzetes szavazás is?
Hát tudd meg, hogy van és a Fidesz ott 90%-ot ért el.
Meglep?
Csak, hogy ne legyél továbbra is ennyire hülye, közlöm, hogy a parlamenti helyek száma a listás és az egyéni szavazatok ÖSSZEGÉBŐL jött létre.
Télnyleg ennyire hülye vagy, hogy azt hiszed az ostobaságodat a baloldali csökkentagyúakon kívül normális ember elhiszi?
Na ezért nem nyertek szavazást.

havrilla 2020.08.02. 12:03:03

@megamedve:
Tévedsz. Te lettél bunkóbb és a tükörbe nézel állandóan.

havrilla 2020.08.02. 12:08:40

@nincs1agy:
De elméletileg van, mert pl. a német kisebbségi is a Fideszre szavazhat és az un. függetlenek közül is . Tehát adott esetben simán lenne 2/3, de nincs rá szükség.

chrisred 2020.08.02. 12:11:01

@midnightcoder2: "Idegengyűlölet az, amikor katonákat küldök egy másik országba, hogy irtsam ki az ott lakó népességet."

Ez már a végletes megjelenési formája.De ha egy társadalomnak nincsenek erőforrásai arra, hogy ezt véghezvigyék, még nem jelenti azt, hogy náluk nem lehet idegengyűlölet. Kőrösi Csoma Sándor utazásai közben többször került olyan helyre, ahol nem élte volna túl, ha leleplezik, hogy európai. Ez ugyanúgy az idegengyűlölet szélsőséges formája, holott ezek a közösségek még csak nem is gondolhattak arra, hogy hódító háborút indítsanak az európai hatalmak ellen.

chrisred 2020.08.02. 12:15:07

@nincs1agy: Szerintem nekünk semmi közünk ahhoz, hogy a frankfurtiak mit akarnak csinálni a városukból. Nem tudom, mi az a kontrollált bevándorláspolitika, de én mind a letelepedési kötvényt, mind a vendégmunkások behozatalát ellenzem.

chrisred 2020.08.02. 12:25:50

@havrilla: A modorod alapján te viszont még nem.

nincs1agy 2020.08.02. 12:27:04

@chrisred: Már hogyne lenne közünk hozzá, hogy mi lesz abból az Európából, amelyhez mi is tartozunk? A letelepedési kötvény egy minimális számot jelent ahhoz a napi több ezer illegális bevándorlóhoz képest, akik a rajtunk keresztül akartak nyugatra jutni..

"mind a vendégmunkások behozatalát ellenzem. "

Semmi gond a vendégmunkással. Szerződéssel jön dolgozni, és ne ma befogadó államon akar élősködni.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 12:27:10

@chrisred: Libsikém, a kontrollált bevándorláspolitika arról szól, hogy nem azt engedjük be, akiket a sorosista NGO-k ide akarnak hívni Fekete-Afrikából (és még elvárnák, hogy fizessük is azt itt tartózkodásukat !!!!); hanem azokat, akik valamilyen szempontból hasznot hoznak az országnak.

Pl. befektetéseket valósítanak meg, hozzájárulnak az államadósság finanszírozásához, a tandíjak fizetése révén a felsőoktatási intézmények fenntartásához, vagy éppen olyan munkákat látnak el, amelyekre a munkaadó nem talál hazai munkaerőt (ti. ez a feltétele annak, hogy egy magyar állampolgársággal nem rendelkező ukránt itt foglalkoztatni tudjanak mondjuk az építőiparban).

A cél az, hogy a hasznos idegen bejöhessen, a haszontalan söpredéket meg kint tartsuk, ez az a racionális politika, amelyet Ausztráliától az Amerikai Egyesült Államokig már többhelyütt megvalósítottak, a libernyákok sivalkodása ellenére, és amelyet Magyarországon is megvalósítunk.

nincs1agy 2020.08.02. 12:28:04

@havrilla: Úgy értem, hogy e jelenlegi kormánypártoknak nincs kétharmados többsége.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 12:37:54

@R.V.Juli: "Franciaországgal kisbarátom te ne példállózzál, mert ott jobboldal soha nem győzhet semmijen választási rendszerben!!!"

Te mégis milyen drogot szívsz, lípsíkém?

A jobboldali választási rendszer évtizedeken keresztül kétpárti váltógazdálkodáshoz vezetett a gaullista párt (pl. Pompidou, Giscard d'Estaing, Chirac, Sarkozy) és a szocialista/baloldali párt (pl. Mitterrand, Hollande; miniszterelnökként Mauroy, Fabius, Rocard, Cresson stb.) között, a gaullisták egyértelmű dominanciájával.

alöksz róz 2020.08.02. 12:37:54

@Libernyák mentes jó napot!: "amelyekre a munkaadó nem talál hazai munkaerőt" - tévedés.
a hazai munkaerőt NEM AKARJA foglalkoztatni, mert olcsóbban megkapja az ukránt

chrisred 2020.08.02. 12:38:46

@nincs1agy: "Már hogyne lenne közünk hozzá, hogy mi lesz abból az Európából, amelyhez mi is tartozunk?"

Csak az a probléma, hogy mint minden szövetség, ez is csak kölcsönösségi alapon működik. Ha elvárod, hogy nyugaton neked tetsző népességpolitikát folytassanak, akkor el kell fogadnod, hogy ők meg azt akarják, hogy a jogállamiságnak azt a formáját alakitsuk ki, ami náluk szokásos, és nem azt, amit a Kremlben találnak ki.

chrisred 2020.08.02. 12:41:57

@Libernyák mentes jó napot!: Értem, hogy a kontrollált bevándorláspolitika az, ami hasznot hoz Rogán offshore-os haverjainak, meg amivel a nyugati multik le tudják verni a magyarszági bérszínvonalat. De ez csak a ti uraitoknak az érdeke, nem az országé.

miért 2020.08.02. 12:42:17

@alöksz róz: úgy látszik a maffia trolljai csak saját magukból tudnak kiindulni!

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 12:43:02

@alöksz róz: Csak úgy foglalkoztathat nem-EU állampolgárt, hogy az adott álláshelyet megnyitja a magyarok előtt is, és csak akkor, ha arra hazai jelentkező nincs.

A koronavírus-járványig a magyar foglalkoztatási statisztikák szerint a (kényszerű) munkanélküliség igen alacsony szintű volt, és az építőipari dolgozók körében sem volt jellemző.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 12:47:34

@chrisred: Az az ország érdeke, hogy gazdaságilag hasznos (pl. hiányszakmában munkát végző, befektetéseket hozó, a magyar államadósság finanszírozásához hozzájáruló stb.) külföldiek jöhessenek, az integrálhatatlan söpredék (pl. eltartandó, segílyért ácsingózó élősködők; kődobálók, nőket erőszakolók; karácsonyi vásárokon baltával hadonászók) pedig ne.

Pechetekre a bevándorláspolitikát az a parlamenti többség és a bizalmukat bíró kormány alakítja ki, amely erre a magyar állampolgároktól a választásokon felhatalmazást kapott, a lipsiknek meg marad a sivalkodás.

nincs1ész 2020.08.02. 12:49:53

mi iten dájcsba nem szavaztunk a fidesssre ezér mi értellmiségesek mekbukktatyuk a nazy ss rezsümét

chrisred 2020.08.02. 12:51:33

@Libernyák mentes jó napot!: "Csak úgy foglalkoztathat nem-EU állampolgárt, hogy az adott álláshelyet megnyitja a magyarok előtt is, és csak akkor, ha arra hazai jelentkező nincs."

Mi ez a blődli? Még jó, hogy egy családos magyar embernek más az igényszintje, mint egy Ukrajnából vagy a Balkánról érkező melósnak. Mit jelent az, hogy megnyitni egy álláshelyet?

Tényelek 2020.08.02. 13:05:20

@chrisred: A SzarGentini jeletésböl tudjuk, hogy a deviàns liberàlbolsik szerint a jogàllamisàg azt jelenti, hogy minden ellenörzés nélkül kôtelesek vagyunk minden olyan ungabungàt beengedni, aki ùgy dönt, hogy ide akar jönni és kötelesek vagyunk eltartani is,..., söt még az is jogellenes, ha nem engedjük nekik, hogy kövel dobàljàk a rendöreinket.
Az is a jogàllamisàgot sérti, ha nem engedjük szaros pitàék hàzassàgkötését.
Szó sincs jogàllamisàgról, azt vàrjàk el, hogy ugyanolyan barmok legyünk, mint ök, ezért kell öket elhajtani a francba!

alöksz róz 2020.08.02. 13:11:48

@Libernyák mentes jó napot!: "Csak úgy foglalkoztathat nem-EU állampolgárt, hogy az adott álláshelyet megnyitja a magyarok előtt is, és csak akkor, ha arra hazai jelentkező nincs." - kamu.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 13:14:00

@chrisred: "Mit jelent az, hogy megnyitni egy álláshelyet?"

Hogy az adott álláshelyet meg kell hirdetni a (megfelelő képzettséggel stb. rendelkező) magyar álláskeresők számára is, és csak akkor lehet ukránnal betölteni, ha magyar nem jelentkezik rá.

"A [harmadik országbeli polgárok számára a] munkavállalási engedélyt akkor kell kiadni, ha

1. a foglalkoztató a harmadik országbeli állampolgár által ellátandó tevékenységre vonatkozóan érvényes munkaerőigénnyel rendelkezett, és
2. a munkaerőigény benyújtásától kezdődően nem közvetítettek ki részére kiközvetíthető munkaerőt, akit az Flt. és végrehajtási rendeletei alapján álláskeresőként tartanak nyilván, és aki rendelkezik a jogszabályban előírt, valamint a foglalkoztató munkaerőigényében megjelölt alkalmazási feltételekkel, és
3. a harmadik országbeli állampolgár megfelel a jogszabályban előírt, valamint a foglalkoztató munkaerőigényében megjelölt alkalmazási feltételeknek."
ugyintezes.magyarorszag.hu/ugyek/410002/Kulfoldiek_magyarorszagi_munkavallalasa20091202.html

"Még jó, hogy egy családos magyar embernek más az igényszintje, mint egy Ukrajnából vagy a Balkánról érkező melósnak."

Nálunk libsikém piacgazdaság van -- azt, hogy a fizetésed mennyi lesz, nem az "igényszinted" dönti el, hanem az, hogy milyen szakmával, az adott szakmában milyen tapasztalatokkal, referenciákkal rendelkezel. Ha jó szakmát tanulsz, ügyesen építed a karrieredet, akkor nem kell attól tartanod, hogy nem fogod tudni eltartani a családodat; ha pedig nem, akkor magadban keresd a hibát!

chrisred 2020.08.02. 13:17:27

@Libernyák mentes jó napot!: "Nálunk libsikém piacgazdaság van -- azt, hogy a fizetésed mennyi lesz, nem az "igényszinted" dönti el, hanem az, hogy milyen szakmával, az adott szakmában milyen tapasztalatokkal, referenciákkal rendelkezel. Ha jó szakmát tanulsz, ügyesen építed a karrieredet, akkor nem kell attól tartanod, hogy nem fogod tudni eltartani a családodat; ha pedig nem, akkor magadban keresd a hibát!"

Ezek alapján te vagy a leggátlástalanabb libernyák, akivel mostanában találkoztam.

alöksz róz 2020.08.02. 14:17:14

@chrisred: erre már én is rávilágítottam.
de nem hitte el, érdekes.

mondjuk arra a még egyértelműbb dologra is rávilágítottam, hogy síkhülye vagy és időnként még azt se érted, amit te magad írsz, és te se hitted el.

midnightcoder2 2020.08.02. 14:21:28

@chrisred: Az illiberalizmus egy állapot, függetlenül attól hogy máshol vannak-e polgári demokráciák. Olyan persze máshol is volt, hogy különféle csapatokat üldöztek, de olyan hogy a rendszer erre komolyabban támaszkodott volna anyagi értelemben, nem. De igazából még Szép Fülöp sem annyira jó példa, mert ők nem az alapján határozták meg magukat, hogy mi üldözzük a templomosokat, míg a komcsik vagy a nácik esetében a burzsujok illetve a zsidók elleni fellépés az identitás meghatározó része volt.

midnightcoder2 2020.08.02. 14:35:02

@chrisred: "De ha egy társadalomnak nincsenek erőforrásai arra, hogy ezt véghezvigyék, még nem jelenti azt, hogy náluk nem lehet idegengyűlölet."

Igazából több különböző dologról beszélünk:
1. Ha én annyira utálom a pirézeket, hogy atombombát dobnék Piréziára (függetlenül attól, hogy van-e atombombám).
2. Utálom az 5. gerenáció óta itt lakó pirézeket, és hazazavarnám őket Piréziába.
3. Felőlem a generációk óta itt lakó pirézek maradhatnak, de új ne jöjjön ide.

Aztán az is különbség, hogy miért ?
1. A piréz nem is ember, hanem egy büdös primitív állat, mindet ki kell irtani.
2. A pirézek kultúrája nem összeegyeztethető az enyémmel, így tömeges letelepedésük (vagy csak egy piréznek a közelembe) az én hosszú távú anyagi/személyes biztonságomat fenyegeti, illetve rongálja a népem kultúráját.

Szerintem a 3/2 kombináció teljesen normális dolog, míg Pl. az 1/1 nem.

chrisred 2020.08.02. 14:50:05

@midnightcoder2: Szerintem értelmetlen annak alapján meghatározni korábbi korok hatalmi berendezkedéseit, hogy mennyire feleltek meg egy modern demokrácia által megkövetelt feltételeknek. Mert így például nem lehet megkülönböztetni mondjuk a görög városállamokat és a perzsa birodalmat, mindkettő rabszolgamunkán alapult. Ahogy írtad, a náciknak a zsidók, a bolsevikoknak a kulákok ugyanúgy zsákmánynak számítottak, ahogy Szép Fülöpnek a templomosok, vagy a Fidesznek a városi polgárság.

chrisred 2020.08.02. 14:55:27

@midnightcoder2: A saját hivatalos kommunikációjuk szerint a nácik 2/2 voltak a zsidókkal szemben, holott mindenki számára nyilvánvaló, hogy a valóságban 1/1 volt. Amit itt kifejtesz, az csupán ugyanannak a jelenségnek a küllönböző csomagolása.

Ader Janos 2020.08.02. 15:03:18

@midnightcoder2: Ez tul bonyolult, kommunikalhatatlan. Sokkal egyszerubb, ha atomot dobunk mindenkire, aki nem mi vagyunk. Aztan biztos ami biztos, egy kis napalmot.

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 15:22:11

@chrisred:

"Akkor a parlamentbe nem bejutott pártokra szavazók nem is léteznek?"

Már miért ne léteznének? Csak a szavazatuk veszik el.

"A franciáknál a 49.11% az összes leadott listás szavazat aránya a 2. fotrdulóban."

I./ A 2017-es francia nemzetgyűlési választásokon a 2. forduló listás szavazatai szerint:

Macront támogató pártok

A Köztársaság Lendületben + MoDem listás szavazatainak száma: 8 927 222

Választásra jogosultak száma: 47 292 967

Macronra szavazott a válaszásra jogosult franciák 18,9%-a.

II./ 2018-as magyar országgyűlési választások listás szavazatai szerint:

O. V.-t támogató pártok

Fidesz-KDNP listás szavazatainak száma: 2 824 206

Választásra jogosultak száma: 8 312 000

Fidesz-KDNP-re szavazott a választásra jogosultak 34%-a.

III./ Konklúzió: O. V-nak csaknem kétszer akkora a társadalmi támogatottsága, mint Macronnak!

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 16:25:48

@6.Lenin:

"Ő utálja a magyarokat, mert nem hitték el neki, hogy svábként egy felsőbbrendű ember, a németek meg utálják, mint egy bevándorlót.
Nem irigylen az ilyeneket, de őt valamiért kezdem sajnálni. Keresi a megoldást, de szerintem rossz irányba megy."

Ez egy magyar blog. Nem értem, mit keres itt egy magyargyűlölő rasszista. Szerintem a magyarságukra büszke kommentelőknek ignorálni kellene ezt a szemétládát, hogy többet ne is írogasson ide! Van egy határ, amit senkinek sem szabad átlépni.

Sajnálni szerintem meg akkor kell, ha elmebeteg. De nem az, hanem egy szellemi toprongy, ami nem ugyanaz!

chrisred 2020.08.02. 16:27:18

@atomic power 1986DucaDuca: Mellébeszélsz, arról volt szó, hogy a franciáknál a nem parlamenti pártokra leadott szavazatokat nem számítva hány százaléka volt a győztes koalíciónak.

Fidesz-KDNP listás szavazatainak száma: 2 824 206

Választásra jogosultak száma: 8 312 000

Téves, mert ebben a szavazatokban a külföldről leadott listás szavazatok is benne vannak. Tehát nem csak azokat a kell a Kárpát-medencében élő magyarok közül beleszámolni, akik kettős állampolgárságért folyamodtak, és regisztrálták magukat a választói jegyzékben, hanem az összeset, aki ezt megtehetné. Ellenkező esetben azt állítod, hogy ők nem magyarok.

Ha Orbán velünk, ki ellenünk ? 2020.08.02. 16:35:21

Megszünt már az index ? Nem akarom a katintásommal segíteni őket ha mégse, ezért nem nyitom meg.

Dobrev Transzvesztita Lárifáriklári 2020.08.02. 16:47:00

@chrisred: A szádba rágtam te ökör mit írjál. Elküldtem emailban, elmondtam telefonon, erre mást pofázol, és pillanatok alatt kiderül rólad, hogy egy libbant ökör vagy.
Ki vagy rúgva!

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 16:50:48

@chrisred:

"Mellébeszélsz, arról volt szó, hogy a franciáknál a nem parlamenti pártokra leadott szavazatokat nem számítva hány százaléka volt a győztes koalíciónak."

Ennek viszont a lényege a hatalom legitimitásának mértéke. A mérleg mindenféleképpen O.V. felé billen, akárhogy számolod!

"Tehát nem csak azokat a kell a Kárpát-medencében élő magyarok közül beleszámolni, akik kettős állampolgárságért folyamodtak, és regisztrálták magukat a választói jegyzékben, hanem az összeset, aki ezt megtehetné. Ellenkező esetben azt állítod, hogy ők nem magyarok."

Ugye nem akarod a saját ízlésed szerint újraértelmezni a választásra jogosultak számításának módját?

www.valasztas.hu/valasztopolgarok-szama

Sir Galahad 2020.08.02. 16:51:17

Én akárhogy nézem azt a grafikont, nem látok olyan pártot, amelyik népszerűbb lenne a Fidesznél.

Legyen Habony Árpád az index főszerkesztője. 2020.08.02. 17:23:51

@Dobrev Transzvesztita Klára: Ez jellemzo a baloldalra, hogy nyiltan folytatjak le a harcaikat, nem pedig hazon belul.

midnightcoder2 2020.08.02. 17:29:47

@chrisred: A nácik jobban szerették volna a 2-es megoldást, csak nem jött össze nekik. Az erőforrások pedig erősen fogyóban voltak, ezért aztán áttértek az 1-es megoldásra. De ha ingyen át lehetett volna telepíteni őket Izraelbe, akkor Hitler boldogan megcsinálta volna.

Ha Orbán velünk, ki ellenünk ? 2020.08.02. 17:31:11

@atomic power 1986DucaDuca: Orbant mar mindennel tamadtak kulfoldrol, de a valasztasi eredmennyekel meg nem, mert mindegyik orszagban tudjak, hogy messze a Orbannak van a legnagyobb legitimitasa az unioban. Ezert bele sem mennek ilyen tamadasba.

chrisred 2020.08.02. 17:45:50

@atomic power 1986DucaDuca: "Ugye nem akarod a saját ízlésed szerint újraértelmezni a választásra jogosultak számításának módját?"

Az nem én voltam.

"Gulyás Gergely, az alkotmány-előkészítő bizottság fideszes alelnöke hozta szóba ismét a kérdést. „Az alkotmányból vélhetően kivesszük azt a passzust, ami kizárólag a Magyarországon állandó lakóhellyel rendelkező magyar állampolgároknak biztosítja a választáson való részvétel jogát”, nyilatkozta lapunknak. Az a véleménye, hogy valamilyen formában a határon túl élő magyar állampolgároknak választójogot kell kapniuk."

Tényelek 2020.08.02. 18:27:51

@chrisred: Ezzel gondolom nem azt akarja kifogásolni, hogy a magyarok csak nagyon korlátozottan adtak választòjogot a határontuli magyaroknak, ellentétben a hollandokkal, németekkel, írekkel, spanyolokkal, stb. , akik sokkal szélesebb körü választòjògot adtak a határaikon tùl élö sajátjaiknak?

Bagóné 2020.08.02. 18:29:43

@Dobrev Transzvesztita Klára: Szerintem nem kéne azonnal kirugni chrisred-t Dull Szabolcs az Index főszerkesztőjéhez hasonlóan Ő is kaphatna ujabb esélyt.

chrisred 2020.08.02. 18:36:37

@atomic power 1986DucaDuca: "Ennek viszont a lényege a hatalom legitimitásának mértéke. A mérleg mindenféleképpen O.V. felé billen, akárhogy számolod!"

Sehogy nem számoltam. Neked kellene bizonyítani az állításodat azzal, hogy kiszámolod a franciáknál a bejutott parlamenti képviselőkre leadott szavazatok közül a kormánykoalíció jelöltjeire szavazók arányát.

chrisred 2020.08.02. 18:38:05

@Tényelek: De igen, pont erről van szó.

karygery myndenkynek kyvery 2020.08.02. 18:38:20

@chrisred: Ehhez sem ért, maga egy polyáca akynek többé ky sem verem.

nincs1agy 2020.08.02. 18:50:11

@chrisred: Nem az a fő kérdés, hogy mit várok el, hanem , hogy mit tehetek egy kártékony folyamat ellen. Orbán az illegális bevándorlás ellenes politikát képvisel a V4-gyel karöltve. Politikai pólust hozott létre Európa iszlamizálása ellen. Határzárat épített, amely más balkáni határzárakat generált.
Az eurobürokraták, és tagállami szövetségeseik pedig ún. jogállami kérdéseket próbálnak erőltetni az tagországokra. Mérkőzzön meg két akarat. Ettől még nem náci a Fidesz és szavazótábora..

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.02. 18:56:48

@chrisred:

Ha úgy jobban tetszik, akkor vegyük ki a levélben szavazók számát a választásra jogosultak köréből!

A 2018-as magyar országgyűlési választások listás szavazatai szerint:

O. V.-t támogató pártok

Fidesz-KDNP listás szavazatainak száma Magyarországon: 2 608 086

Választásra jogosultak száma Magyarországon: 7 933 815

Fidesz-KDNP-re szavazott a magyarországi választásra jogosultak 33 %-a.

Konklúzió: O. V-nak 74%-al nagyobb a társadalmi támogatottsága, mint Macronnak!

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.08.02. 20:22:00

@Libernyák mentes jó napot!:
Olyan bűnös soviniszta, fasiszta, irredenta, revizionista jobboldal mint a hazai Orbigarchikus Gömböcdiktatúra olyan a Franciák kultúrállamában nincsen!!!!! Ettől ott minden balra van!!!!

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.02. 20:33:13

@R.V.Juli: A Le Pen család is? Bár én Jean-Marie-t jobban csíptem, mint a lányát.

@Bagóné: Vegyétek fel a Societasba, hogy legyen ki az ajtónak fusson, ha Ágica majd visszavonul.

@chrisred: Miért, milyen munkát látnak el itt az ukránok szerinted? Mert ukrán agysebésszel, Big Data-szakértővel még nem futottam össze, építőipari munkással vagy mezőgazdasági idénymunkással már igen. És mondjuk az utóbbiból akkor is nehéz tisztes egzisztenciát összehozni, ha egyetlen vendégmunkást sem hoznak át, szóval ha te ebből élsz és nyomorogsz, akkor ne az ukránokat okold ezért, hanem magadat.

Rodney_2 2020.08.02. 21:01:58

Ha az ember nem tudná hogy nickgrabowskit azért fizetik hogy összevissza hazudozzon, azt hinné az ember hogy szelklemi fogyatékos

Tényelek 2020.08.02. 21:06:00

@chrisred: Akkor kezdeményezni kell egy népszavazást, hogy ne alázzák a határontúliakat azzal, hogy csak listára szavazhatnak, hozzanak nekik létre a létszámuk arányához igazitva nyolc egyéni körzetet is, ahogyan azt a nyugati országok is teszik, én biztosan támogatom!

Tényelek 2020.08.02. 21:12:31

@R.V.Juli: A homomicsoda jelzö kimradt, tessék pòtolni!

Rodney_2 2020.08.02. 21:13:18

@midnightcoder2: "a 3/2 kombináció teljesen normális dolog, míg Pl. az 1/1 nem."

Itt sajnos az a konfliktus helyzet, hogy a 3/2 csak az 1/1 megvalősításával biztosítható. Na akkor mi van??

Tényelek 2020.08.02. 21:17:25

@Rodney_2: Valamiböl mindenkinek élni kell, de ahogy én látom a liberálbolsi oldalon a kettö nem zárja ki egymást, olyan is van, aki fejjel megy a csukott ajtònak, ..., ráadásul fönök, ..., hozzá képest a poszter még normálisnak is néz ki,..., minden relativ.

Rodney_2 2020.08.02. 21:19:19

@Tényelek: Na de olyan posztot írni, ahol mindenki aki elvégezte az általános iskolát látja hogy hazugság??

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.08.02. 21:32:27

@Libernyák mentes jó napot!:
"A Le Pen család is? Bár én Jean-Marie-t jobban csíptem, mint a lányát."

Jaj, ne nevettess már!! A Le Penek haladószellemű szabadosságpárti szocialisták a Zorbánhoz képest!!!!
Hol van ahhoz a csüngő elég fejlett gondolkodású, hogy férfi és női nevet is viseljen egyszerre??? Bárcsak lenne nekünk is olyan jobboldali politikusunk, akit mondgyuk Tollas Mária Jánosnak hívnak!!! Vagy legalább egy Kocsis Jolán Máté!!!

Tényelek 2020.08.02. 22:06:16

@Rodney_2: Làtom még nem ismerte ki azt a helyzetet, amikor egy felsöbbrendü szòl önhöz .
Ez olyan az ö részükröl, mintha mi a kutyànknak magyaràznànk el az otthoni költségvetést.
Probàlja meg igy értelmezni a helyzeteket, szövegeket, viszonyulàsokat a részükröl és egyböl minden érthetövé vàlik,....., a kiindulàsi alap, hogy mi nem emberek vagyunk,..., nem hirtelen felindulàsból, hanem alapból, ...., egy kurva orszàgban élünk, ahol szerintük nekünk az a dolgunk, hogy öket szolgàljuk, ahogy egy jó hàziàllathoz illik.

alöksz róz 2020.08.02. 23:02:14

@Rodney_2: nem zárja ki egymást a kettő.

alöksz róz 2020.08.02. 23:03:39

ja má elek lecsapta

meg vót beszélve? :D

Rodney_2 2020.08.02. 23:35:36

@alöksz róz: persze, így szoktunk zsidózni :))))

chrisred 2020.08.03. 08:05:55

@nincs1agy: A bevándorlás addig illegális, amíg a fogadó ország legálissá nem teszi. Onnantól legális.

Még mindig várom, hogy az Európa iszlamizálása elleni küzdelem jegyében a magyar kormány hivatalosan tiltakozzon a Hagia Sophia mecsetté alakítása ellen.

chrisred 2020.08.03. 08:11:56

@Tényelek: Ja, mert az utóbbi tíz évben aannyi népszavazási kezdeményezés ment át, amit nem az állampárt kezdeményezett. :) Mivel nekik így a legjobb, így is fog maradni.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.03. 09:15:07

@chrisred: "A bevándorlás addig illegális, amíg a fogadó ország legálissá nem teszi"

Pontosabban szólva a határátlépésnek és a bevándorlásnak minden EU-s országban, így Magyarországon is vannak jogilag szabályozott, legális formái, a gond soha nem ezzel volt.

Hanem azzal, hogy a migránsok egy része Magyarország (és az EU) határát e szabályok figyelmen kívül hagyása mellett (azaz illegálisan) lépte át vagy kívánta átlépni, és azokkal a "civil" (azaz Soros-) szervezetekkel, akik a bevándorlás e formáit és az abban résztvevő elkövetőket is támogatásban vagy védelemben kívánják részesíteni.

"Még mindig várom, hogy az Európa iszlamizálása elleni küzdelem jegyében a magyar kormány hivatalosan tiltakozzon a Hagia Sophia mecsetté alakítása ellen."

Ezzel úgy jó ötszáz évet késtünk volna el, Konstantinápolyt a korábban is iszlám vallású törökök 1453-ban foglalták el. Innentől kezdve az, hogy a Hagia Sophiát múzeumként vagy mecsetként használják, alapvetően török belügy. (Tiltakozni lehet ellene, de sokat nem érsz el ezzel, max. megromlik a kapcsolat a török kormánnyal.)

"Még mindig várom, hogy az Európa iszlamizálása elleni küzdelem jegyében a magyar kormány hivatalosan tiltakozzon a Hagia Sophia mecsetté alakítása ellen."

Magyarországon alapvetően közvetett, parlamentáris demokrácia van, a népszavazás pedig alapvetően nem olcsó dolog, csak indokolt esetben célszerű használni. Az nem cél, hogy bármilyen idióta a tetszőleges agymenését valós tömegtámogatás nélkül is népszavazásra bocsáthassa.

chrisred 2020.08.03. 09:29:09

@Libernyák mentes jó napot!: "Pontosabban szólva a határátlépésnek és a bevándorlásnak minden EU-s országban, így Magyarországon is vannak jogilag szabályozott, legális formái, a gond soha nem ezzel volt."

Igen, az elhatárolás pontos. Egyrészt van az illegális határátlépés, ami egy szabálysértés, mint a gyorshajtás, aki elköveti, azt a megfelelő súlyú büntetéssel kell sújtani. Az illegális bevándorlás teljesen más, azt azzal követi el valaki, ha valaki egy olyan országban akar életvitelszerűen élni, ahol nincs jogcíme tartózkodni. Neki két lehetősége van, vagy jogcímet szerez a tartózkodásra, vagy elhagyja az országot. Az illegális határátlépés ellen minden ország küzd (a schengeni országok esetében ez nemzetközi egyezményben meghatározott kötelezettség), az illegális bevándorlás kriminalizálása viszont az adott ország belügye.

"Konstantinápolyt a korábban is iszlám vallású törökök 1453-ban foglalták el. Innentől kezdve az, hogy a Hagia Sophiát múzeumként vagy mecsetként használják, alapvetően török belügy."

Vagyis szerinted Trianon óta román/szlovák/szerb/ukrán belügy, hogy milyen nyelven beszélhet a lakosság az elcsatolt területeken.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.03. 10:31:57

@chrisred: "az illegális bevándorlás kriminalizálása viszont az adott ország belügye"

Igen és nem.

Igen, mert a bevándorlással és állampolgársággal kapcsolatos jogi szabályozás megalkotása és érvényesítése alapvetően tagállami kompetencia; ugyanakkor azt is látni kell, hogy ha mondjuk Németország keresztényeket gyilkolni kész dzsihadisták tömegeinek ad állampolgárságot, az Magyarország számára is biztonságpolitikai fenyegetést jelent (az átjárható határok miatt).

"Vagyis szerinted Trianon óta román/szlovák/szerb/ukrán belügy, hogy milyen nyelven beszélhet a lakosság az elcsatolt területeken."

Ilyet még véletlenül sem.mondtam. Az előző kérdésre visszatérve azt azért figyelembe kell venni, hogy a Hagia Sophia az Oszmán birodalom fennállása alatt évszázadokig mecsetként működött, mielőtt a XX. században múzeumot csináltak belőle, azaz nem arról van szó, hogy most 2020-ban keresztény templomból lett mecsetté átalakítva.

Ami viszont a határon túli magyar kisebbségek jogait illeti, azt is figyelembe kell venni, hogy itt EU-tag, vagy (Szerbia és Ukrajna esetében) a tagságra aspiráló államokról van szó, akiknek az Alapjogi Chartát is figyelembe kell venni.

"21. Cikk
A megkülönböztetés tilalma
(1) Tilos minden megkülönböztetés, így különösen a nem, faj, szín, etnikai vagy társadalmi
származás, genetikai tulajdonság, nyelv, vallás vagy meggyőződés, politikai vagy más vélemény,
nemzeti kisebbséghez tartozás, vagyoni helyzet, születés, fogyatékosság, kor vagy szexuális
irányultság alapján történő megkülönböztetés.

22. Cikk
A kulturális, vallási és nyelvi sokféleség
Az Unió tiszteletben tartja a kulturális, vallási és nyelvi sokféleséget."
eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=LEGISSUM%3Al33501

chrisred 2020.08.03. 10:45:52

@Libernyák mentes jó napot!: "Igen, mert a bevándorlással és állampolgársággal kapcsolatos jogi szabályozás megalkotása és érvényesítése alapvetően tagállami kompetencia; ugyanakkor azt is látni kell, hogy ha mondjuk Németország keresztényeket gyilkolni kész dzsihadisták tömegeinek ad állampolgárságot, az Magyarország számára is biztonságpolitikai fenyegetést jelent (az átjárható határok miatt)."

"Ami viszont a határon túli magyar kisebbségek jogait illeti, azt is figyelembe kell venni, hogy itt EU-tag, vagy (Szerbia és Ukrajna esetében) a tagságra aspiráló államokról van szó, akiknek az Alapjogi Chartát is figyelembe kell venni."

Törökország ugyanúgy csatlakozás előtt álló állam, sokkal előrehaladottabb állapotban, mint a másik kettő. Akkor náluk a lelkiismereti szabadsággal kapcsolatos kérdések miért számítanak belügynek?
Ez ugyanúgy igaz a letelepedési kötvényesekre is, akkor az nem Magyarország belügye.

chrisred 2020.08.03. 10:46:51

@chrisred: Az utolsó mondatnak az első idézet után kellett volna következnie.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.03. 10:57:14

@chrisred: "Törökország ugyanúgy csatlakozás előtt álló állam, sokkal előrehaladottabb állapotban, mint a másik kettő."

Na persze.

Akárhány fejezetet sikerült is lezárni velük (amúgy kevesebbet mint a szerbekkel), az elmúlt években nyilvánvalóvá vált, hogy az EU-nak nincs valós szándéka Törökország felvételére az EU-ba. Túl nagy, túl muszlim, kulturálisan idegen.

Ami a letelepedési kötvényeket illeti, aki ebben a programban akart letelepedési engedélyhez jutni, annak egy nemzetbiztonsági átvilágításon kellett átesnie; ráadásul, ha jól tudom, ezt a programot már évekkel ezelőtt felfüggesztették.

nincs1agy 2020.08.03. 11:03:22

@chrisred: Tudod engem annál, hogy török területen mecsetté alakítják a Hagia Sophiát jobban aggaszt az , amikor Spanyolországban mecsetté akarnak alakítani katolikus templomokat. Egyszerűen azért, mert előbbi egy muszlim országban történik az EU-n kívül, míg utóbbi az EU területén.

"A bevándorlás addig illegális, amíg a fogadó ország legálissá nem teszi. "

A bolti lopás pedig addig bűncselekmény, míg alapvető emberi joggá nem teszik a tolvajlást..

chrisred 2020.08.03. 11:04:34

@Libernyák mentes jó napot!: Vagy Törökországnak nincs valós szándéka csatlakozni, ami például az ilyen akciókból is kitűnik.

Kérdés, hogy miért bízzanak a németek jobban a magyar hatóságok által lebonyolított "nemzetbiztonsági átvilágításban" (amikor a hatóságot irányító állami vezetőknek anyagi érdekeltsége fűződik ahhoz, hogy az érintett átmenjen), mint mi magyarok abban, hogy a német idegenrendészeti hatóságok ki tudják szűrni a bűnözőket?

chrisred 2020.08.03. 11:09:48

@nincs1agy: Ki akar mecsetté alakíttani spanyol templomokat?

Egyelőre ott tartunk, hogy a magántulajdonnal való rendelkezés az alapvető emberi jog. A bolti tolvajlás legalizása nem növelné, hanem csökkentené az alapvető emberi jogok mértékét.

Tényelek 2020.08.03. 12:54:59

@chrisred: Az, hogy ki kaphat àllampolgàrsàgot az egyes àllamok kötvényrendszerében nemzetközi szerzödésekben rögzìtetett szabàlyok szerint döntik el.
Pl. Magyarorszàg elöjegyzett kötvényeinek tulajdonosainak névsoràt el kellett küldeni az összes EU orszàgnak, NATO szerveknek, kétoldalú szerzödés alapjàn USA-nak.
Ez a mechanizmus oda-vissza müködik, ha egy orszàg is nyomos indokot hoz fel valaki ellen, abból nem lesz àllampolgàr a kérvényezett orszàgban,..., ezért érthetetlen az ön feltevése a magyarokkal szembeni bizalmatlansàgról.

chrisred 2020.08.03. 13:01:08

@Tényelek: Nem értem, mi szüksége lenne annak, aki kötvényt vásárolt, hogy magyar állampolgárságot is szerezzen. A letelepedési engedéllyel minden joggal rendelkezik, csak az országgyűlési választásokon nem szavazhat.

Libernyák mentes jó napot! 2020.08.03. 13:06:05

@chrisred: "Vagy Törökországnak nincs valós szándéka csatlakozni, ami például az ilyen akciókból is kitűnik."

Ez max annyiban igaz, hogy az EU (pl. EP v. más vezetők) elmúlt években tett megnyilatkozásai után már "vették az adást", és az EU-s álmok miatt már nem akarnak kényszerűen igazodni, hiszen tudják, hogy hiába.

Megjegyzem, amilyen régen napirenden van a török EU-csatlakozás kérdése, nehéz lenne komoly arccal elmondani, hogy hát mi tökre fel akartunk titeket venni, de sajnos az Ayasofya mecsetként való újbóli megnyitása betette a kaput.

"mi magyarok abban, hogy a német idegenrendészeti hatóságok ki tudják szűrni a bűnözőket?"

Tudjuk, láttuk, hogy Németországban az elmúlt években is volt számtalan olyan eset, pl. a karácsonyi vásárokba teherautóval belehajtó, ott fejszével hadonászó; becsületgyilkosságokat elkövető, az ISIS kötelékébe szegődő idiótákkal; amelyek lazan vagy szorosabban azzal függnek össze, hogy Németországba az elmúlt évtizedekben rengeteg muszlimot engedtek be, és közülük akár a másod- vagy harmadgenerációs bevándorlók is beilleszkedési nehézségeket mutatnak. Bár ez alapvetően a németek problémája, azért azt is lássuk be, hogy különösebb problémát ezeknek a szélsőségeseknek nem jelentene, hogy vonatra vagy repülőre üljenek, eljöjjenek ide, és itt csináljanak ramazurit. Hozzájuk képest a befektetési kötvényes csókák kevesebben is voltak, és (átlagosan) kevésbé veszélyesek, éppen a magasabb társadalmi státuszuk, jobb gazdasági helyzetük miatt. Ennek ellenére ez a program összességében nem volt nagyon jól összerakva, lebonyolítva; ezért nem véletlen, hogy már 2017-ben leállították. (Szerintem az akkori formájában nem is fogják újraindítani.)

Tényelek 2020.08.03. 13:09:38

@chrisred: Törökorszàgban vallàsi küzdelem zajlik a nyugati vilàgi és a kelet ortodox muszlimok között, Erdogàn àll a jó oldalon, az brüsszeli barmok meg a sötét oldalon, az ortodoxok oldalàn,...., ha a nyugati idiótàk nem vàltoztatnak az àllàspontjukon, akkor egy évtizeden belül újjà alakulhat a Török Iszlàm àllam és mivel a törökök kezében van az Iszlàm kalifàja cìm csak 100 éve nem hasznàljàk,...., létre fog jönni a vilàg legerösebb àllama, atomfegyverrel megtàmogatva és ìgy fog dzsihadot indìtani az iszlàm eröszakos terjesztéséért.

Tényelek 2020.08.03. 13:13:38

@chrisred: Letelepedési engedély sem kaphat, ha bàrmelyik orszàg kifogàst emel a személye ellen.

chrisred 2020.08.03. 13:58:04

@Libernyák mentes jó napot!: "Megjegyzem, amilyen régen napirenden van a török EU-csatlakozás kérdése, nehéz lenne komoly arccal elmondani, hogy hát mi tökre fel akartunk titeket venni, de sajnos az Ayasofya mecsetként való újbóli megnyitása betette a kaput."

Na de ők nem is állítják be magukat a kereszténység védelmezőinek.

"Tudjuk, láttuk, hogy Németországban az elmúlt években is volt számtalan olyan eset, pl. a karácsonyi vásárokba teherautóval belehajtó, ott fejszével hadonászó; becsületgyilkosságokat elkövető, az ISIS kötelékébe szegődő idiótákkal;"

Minden országban vannak bűnözők. Azért a számtalan eset költői túlzás, arányaiban megegyezik a muszlim szélsőségesek és a szélsőjobbosok áldozatainak a száma. És nekem nem tűnt fel, hogy bárki is rettegne Magyarországon a német újnácik akcióitól.

"Hozzájuk képest a befektetési kötvényes csókák kevesebben is voltak, és (átlagosan) kevésbé veszélyesek, éppen a magasabb társadalmi státuszuk, jobb gazdasági helyzetük miatt."

Szerintem meg sokkal veszélyesebbek, egy magányos őrült akkor igazán veszélyes, ha valaki finanszírozza a tevékenységét.

chrisred 2020.08.03. 14:00:09

@Tényelek: "létre fog jönni a vilàg legerösebb àllama, atomfegyverrel megtàmogatva és ìgy fog dzsihadot indìtani az iszlàm eröszakos terjesztéséért."

Azért ahhoz a siítáknak is lesz egy-két szava, jelenleg a szunniták állnak rosszul a közel-keleti térségben.

nincs1agy 2020.08.03. 15:06:56

@chrisred:

"Ki akar mecsetté alakíttani spanyol templomokat?"

life.karpat.in.ua/?p=23497&lang=hu

"Egyelőre ott tartunk, hogy a magántulajdonnal való rendelkezés az alapvető emberi jog."

Igen, egyelőre...Vajon mi a véleménye erről a kérdésről a BLM-nek, és az európai szélsőbalnak?

chrisred 2020.08.03. 15:17:03

@nincs1agy: Ja, jó. Én meg azt akarom, hogy az emír adja nekem ajándékba pár olajkútját.

"Igen, egyelőre...Vajon mi a véleménye erről a kérdésről a BLM-nek, és az európai szélsőbalnak?"

Szerintem ők még szélsőségesebben magántulajdon pártiak. Úgy gondolják, hogy az ember munkaereje a saját magántulajdona, senki más nem használhatja a sajátjaként. Tehát a rabszolgatartás olyan volt, mint a legalizált bolti lopás.

nincs1agy 2020.08.03. 16:45:53

@chrisred:

"Szerintem ők még szélsőségesebben magántulajdon pártiak."

Hihi, az általuk kifosztott üzletek, meg kirabolt emberek nem arra utalnak, hogy tisztelnék a magántulajdont..

"Ja, jó. Én meg azt akarom, hogy az emír adja nekem ajándékba pár olajkútját."

Talán elkerülte a figyelmedet, hogy a spanyol baloldal támogatja az ötletet. Te egyelőre nem vagy politikai párt..

"Tehát a rabszolgatartás olyan volt, mint a legalizált bolti lopás. "

Helyesen írod, hogy VOLT, jelenleg nincs legalizált rabszolgaság, vagyis árnyékbokszolnak, ki tudja milyen valós politikai érdekek által mozgatva.

Tényelek 2020.08.03. 20:34:33

@chrisred: A siitàk nagyjàból 200 milliónyian vannak, szunitàk 1500 millionyian.
A két csoport legfontosabb eltérése, hogy màs-màs kalifàtól eredztetik magukat. Az utóbbiak kalifa örökösei a törökök, a siitàké a perzsàk. A szunitàk hétszer többen vannak és Pakisztàn révén atomhatalmak, nem làtom miért àllnànak vesztésre, az öbölorszàgok finanszìrozàsànak eredményeként màr több európai orszàgban is nyerésre àllnak.

nincs1agy 2020.08.03. 22:46:58

@Tényelek: Európára a szunnita fanatizmus jelenti a legfőbb veszélyt. A kártékony szalafita eszmék egyre inkább teret nyernek az európai muzulmán fiatalok körében..Mind az Al Kaida mind az IS szunnita terrorszervezet. A siita Hezbollah elsősorban Izraelre jelent veszélyt, és Irán támogatását élvezi. Valamint a Hezbollah hajlandó tárgyalni, az Al Kaidával és az IS-sel ellentétben..

chrisred 2020.08.04. 05:37:22

@nincs1agy: "Hihi, az általuk kifosztott üzletek, meg kirabolt emberek nem arra utalnak, hogy tisztelnék a magántulajdont."

Nem ismeretes előttem, hogy ennek bármilyen ideológiai célzata lenne. Bűnözés szerte a világban előfordul.

"Talán elkerülte a figyelmedet, hogy a spanyol baloldal támogatja az ötletet."

Neked meg az, hogy jelenleg a baloldal kormányoz Spanyolországban és Andalúziában is. Megnéztem több külföldi cikket is erről, de még legrészletesebbek sem említenek bármilyen politikai támogatást Spanyolországon belül, kizárólag aa spanyolországi muszlimokat.

www.cfnews.org.uk/turkey-muslims-claim-cordoba-cathedral/

chrisred 2020.08.04. 05:43:36

@Tényelek: A Közel-Keletről van szó, és a legnépesebb országokban (Irán, Irak, Szíria) a siíták vannak hatalmon. Ebből szempontból nem sokat számít, hogy Indonéziában vagy Nigériában hány szunnita él.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.04. 08:43:17

Karácsony Geryke ezt se tudta megoldani:
"Tartalmi hibák miatt a Közbeszerzési Hatóság visszadobta a Lánchíd felújításáról szóló tendert.
m.hvg.hu/gazdasag/20200804_lanchid_felujitas_tender_bkk_fidesz

Több mint fél év késlekedés után sem sikerült szabályos tartalmú közbeszerzést kiírni a fővárosi önkormányzat baloldali vezetésének a Lánchíd felújítására. A Közbeszerzési Hatóság tartalmi hibák miatt visszadobta a dokumentumot, így a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) igazgatóságának módosítania kell azt.

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nincs1agy 2020.08.04. 12:17:05

@chrisred: Nagyon is van ideológia benne: a fehér ember igazságtalanul vagyonosabb mint ők, tehát joguk van kifosztani őt.

888.hu/amerika-london-parizs/izelitot-kapnak-abbol-hogy-milyen-lesz-a-rendormentes-tarsadalom-4264860/

"Neked meg az, hogy jelenleg a baloldal kormányoz Spanyolországban és Andalúziában is"

A ti felfogásotokban ugye a Fidesznek 10 év kellett kormányon ahhoz, hogy kinyírja az Indexet.
Nyugat-Európában számos helyen tetten érhető a terjeszkedő iszlám és a baloldali erők szövetkezése a hagyományos fehér , keresztény, vagy zsidó gyökerű életvitel ellen. Persze nem mindig tudják megvalósítani azonnal elképzeléseiket, de ugye "lassú víz partot mos".

chrisred 2020.08.04. 13:06:29

@nincs1agy: Számomra nem világos, hogy mi köze az Indexnek a cordobai katedrálishoz, az viszont igen, hogy láthatóan a habonyművek féknyúzgyárán kívül semmi nem igazolja, hogy bármelyik spanyol pártnak köze lenne a mecsetté alakítási tervekhez. Ilyet egyelőre csak a ti Erdogan haverotok csinált.

nincs1agy 2020.08.05. 16:12:46

@chrisred:

"Számomra nem világos, hogy mi köze az Indexnek a cordobai katedrálishoz"

Úgy , hogy el kell telnie bizonyos időnek, míg bizonyos folyamatok beérnek..

www.szombat.org/politika/a-spanyol-baloldal-esete-a-cordobai-katedralissal

"Az egyházmegye vezetői attól félnek, hogy a baloldal erőfeszítéseit végül siker koronázhatja. Az amerikai katolikusok támogatását kérte Demetrio Fernández González, Córdoba püspöke a Hudson Institute’s Center for Religious Freedom által szervezett rendezvényen. "

Egy másik elgondolkodtató történés Spanyolországból:

pestisracok.hu/katolikus-templom-tetejerol-szolitottak-imara-a-muszlimok-video/

---

chrisred 2020.08.05. 16:19:41

@nincs1agy: Én értem, hogy a katolikusok számára a mecsetté alakítás meg a szekularizáció egyaránt negatív folyamat, de objektíve egymással teljesen ellentétes.

A második linkben szintén kérdéses, hogy egy katalán nacionalista párt tagjának a véleménye mitől lenne az egész spanyol baloldalé.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.05. 17:32:48

@nincs1agy: "katolikus-templom-tetejerol-szolitottak-imara-a-muszlimok"

Tetejérőőőől??? Az SEMMI! Berlinben beengedték a muszlimokat a templomba, ahelyett, hogy a keresztes lovagok mindet kardélre hányták volna. :))

A church in Berlin has opened its doors to Muslim worshippers unable to fit into their mosque under new social distancing rules.

www.bbc.com/news/world-europe-52780600

Én meg tőletek hányok, fideSSfasszopó. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.05. 17:37:28

Ondó Viktor kereszténygyűlölő támogatja a szélsőséges Erdogant, aki az Aja Szofia keresztény székesegyházat mecsetté teszi.

nincs1agy 2020.08.05. 22:46:50

@chrisred: Számodra viszonyt a szekularizáció és Európa iszlamizálódása egyaránt kedvező folyamat, ezt meg én érzek-nem kis-ellentmondást..

nincs1agy 2020.08.05. 22:52:17

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Vajon a mecsetekbe is beengedik imádkozni a keresztényeket..? Esetleg keresztény hitszónokok hirdethetnek igét egy mecset tetejéről?

"ahelyett, hogy a keresztes lovagok mindet kardélre hányták volna"

Tanulj egy kis történelmet: a korai keresztény egyháznak 5 fő püspöksége volt. A római a konstantinápolyi, a jeruzsálemi, az alexandriai, és az antiochiai. Utóbbi hármat elfoglalta a hódító iszlám. A keresztes háborúk ezután történtek.

nincs1agy 2020.08.05. 22:54:31

@chrisred: Számodra viszont a szekularizáció és Európa iszlamizálódása egyaránt kedvező folyamat, ebben meg én érzek-nem kis-ellentmondást..

chrisred 2020.08.06. 04:12:25

@nincs1agy: Európa iszlamizációja a putyinisták féknyúza, de már egész Európa tudja, hogy döglött lovon ültök.A szekularizáció minden polgári gondolkodású ember számára pozitív jelenség.

Tényelek 2020.08.06. 09:52:05

@chrisred: Csak Nigéria lakosságszáma meg fogja haladni az EU lakosságszámát egy generácion belül
Hatvan éve egy észak-nyugati tartományban voltak többségben a muszlimok, ma már az ország felében a saria szerint élnek, a központi hatalom be sem meri tenni a lábát a területükre a hadsereget is beleértve.
Az ütközö zònában párszázezres hadseregük takarítja ki a falvakat a nem muszlimoktòl.
Manapság 20-30 kilométert haladnak dél felé évente, a halottak száma több tízezer lehet, a szerencsések délebbre menekülnek.
A muszlimoknál abban a régiòban 8-9 életben maradt gyerek jut egy nöre, ök adják a hajòs bevándorlás zömét Europàban.
Lehet abban bízni, hogy a világ minden részén öldökölnek, de majd itt Euròpában integrálodni fognak, de mivel ezt a viszonyulást vallási elöirásaik kötelezôen irjàk elö a számukra, kicsi az esély, hogy a kedvünkért kitérnének a hitükböl, föként, mert ebben az esetben a többieknek kötelessége megölni a hitehagyottat
Értelmes ember egyetlen muszlimot sem engedne be az országába,...., mert mire észbekap vagy vágják a nyakát vagy csak az országa pici részét tudja megtartani egy polgárháboru árán, mint szudániak,...., a maradékot most Dél-Szudánnak hívják.

chrisred 2020.08.06. 10:02:48

@Tényelek: Szudán iszlamizációja 1200 évvel ezelőtt kezdődött, szóval volt némi idejük, hogy észbekapjanak.

Tényelek 2020.08.06. 10:41:11

@chrisred: Szudánban is a hatvanas években szédűltek át az addig nomád muszlimok az ország északi csücskéből, több volt a kaja, tulszaporodtak,..., addig csak a sivatagban tevegeltek, azt sem tudták mikor melyik országban vannak.
Ha beindulnak és van kaja, akkor gyorsan végeznek, Europának ilyen idióta vezetőkkel esélye sincs,..., most éppen az afrikai országok tucatjai bukják a partit, a hullahegyekről alig tudosítanak, nehogy rájöjjenek az itteni birkák, hogy már épülnek a vágóhidak.
és ez Putyintól független, a saját vezetőink áldoznak fel minket.

chrisred 2020.08.06. 10:54:37

@Tényelek: Szudán lakosságának döntő többsége muszlim volt évszázadok óta. A déli, elmaradott részt a brit gyarmati uralom idején egyesítették Szudánnal.

Tényelek 2020.08.06. 11:21:53

@chrisred: A téma szempontjából nincs jelentősége, a délieknél akkor telt be a pohár, amikor a muszlimok a déli tisztán keresztény területeken is bevezették a sariát és beindultak a mészárszékek, vitték a nőket feleségnek, követelték a gyaurok adóját, tömegével vitték rabszolgának azokat, akik visszautasították az áttérés lehetőségét.
Több áldozata volt a főtéri lefejezéseknek, mint a szabadságharcnak.,..., a mai napig nem tudják hány embert öltek meg, az elfogadott becslés 2-3 millió áldozattal számol.

nincs1agy 2020.08.06. 11:42:54

@chrisred: Amikor keresztény templomokat szerez meg az iszlám, amikor keresztény templomok tetejéről hívnak imára, azt minek neveznéd, ha nem az iszlám előretörésének Európában?
Vagy azt, amikor zsidókat üldöznek el azokból a városrészekből, ahol évszázadok óta élnek?

zsido.com/gettoba-vonulnak-francia-zsidok/

"Az iszlám antiszemitizmus miatt a Párizs környéki településekről menekülni kényszerülnek a zsidó lakosok."

chrisred 2020.08.06. 11:43:20

@Tényelek: Igen, ilyen szörnyűségek megestek a történelemben, ha a társadalom kisebbségi része ki van szolgáltatva az illiberális berendezkedésű többségnek. Remélhetően Európában ez már soha nem fog megtörténni.

chrisred 2020.08.06. 11:51:15

@nincs1agy: Érdekes kérdés, tekintve hogy ez az egész kérdéskör a Hagai Sophia meccsetté alakításának említésével indult meg, amit rajtam kívül senki nem akart minősíteni.

Ha választani kellene, inkább lennék zsidó Franciaországban, mint palesztin a Golan fennsíkon.

Tényelek 2020.08.06. 12:16:20

@chrisred: Ezt szerintem rosszul látja, hogy az illiberális hatalomgyakorlás okozna gondot, főként azért mert annak millió féle felépítése lehet és még ennél is több gyakorlati variánst.
Szudán egy a tucatnyi hasonló helyzetben lévő afrikai országból, akiknek ugyanaz a problémája, az agresszív muszlimok,....., okos ember ebből levonna következtetéseket
Jelenleg Európa biztonságát, a benne élő emberek életét a leberalizmus fenyegeti,...., a most éppen idióta, öngyilkos hajlamú formája.

nincs1agy 2020.08.06. 14:50:18

@chrisred: Egy muszlim országban lesz egy újabb mecset, amely egyébként több száz évig az volt 1453 óta. Előtte valóban keresztény templom volt. Nyilván nem örülök neki, de közel sem érdekel annyira, mint a muzulmán, elsősorban szinnuta expanzió az EU területén..

chrisred 2020.08.06. 14:58:54

@nincs1agy: Egy olyan országban, amelyik száz évvel ezelőtt megszűnt muszlim állam lenni, és új államiságának az egyik alapja a szekularizáció volt. Ha van ország Európa területén, ahol drasztikus szunnnita expanzió történt az utóbbi időben, az Törökország.

nincs1agy 2020.08.06. 15:01:06

@chrisred: Valóban. Nem örülök ennek és sem , ahogy írtam, de ennél jóval komolyabb probléma az EU területén zajló muzulmán expanzió..

Tényelek 2020.08.06. 15:21:19

@chrisred: Ha az EU-nak lenne egy csöpp esze, akkor nem tàmadnà Erdogant, hanem teljes mellszélességgel mögé àllnak, mert ott a rossz és a kegyetlenül rossz küzdelme zajlik régota és Erdogan az egyetlen esélyünk. A mecsetté alakitàs egy kisérlet arra, hogy gyengìtse az ellene felhozott egyhàzellenes vàdakat.
Ha elmarad a külsö segìtség, akkor Erdogànnak két vàlasztàsa marad, vagy bukik vagy felveszi az iszlàm kalifàja cimet és ugy próbàlja mederben tartani az eseményeket, amig tudja.
Az kérdés, hogy a nyugati vezetök valóban ennyire hülyék vagy céljuk van az események szabadjàra engedésével?

Tényelek 2020.08.06. 15:25:57

Van egy ùj CSÚCS cikk, itt meg a muszlimok kiértékelése zajlik?

chrisred 2020.08.06. 15:27:36

@Tényelek: Ja, ez ismerős, ezért nyomták be a hatalomba Hitlert is, azt mondták, a kommunistákhoz képest ő a kisebbik rossz. Erdogan a hatalomvágyával tönkrevágta az országát, és most a fanatikusok élére áll, hogy megfélemlítse a tömegeket.

Tényelek 2020.08.06. 16:18:17

@chrisred: Hitler sohasem kerülhetett volna hatalomra, ha 1918-21 között nem alázzák porrá a vesztesek.
Hitler nem probléma volt 1939-ig, hanem a megoldás, a problémát a gyöztes hatalmak ifdézték elö, a 39 utáni már egy más kérdés.
A törököknél òriási belsö problémák vannak
A keleti ortodox muszlimok túlszaporodták a nyugati mérsékelteket, a teljes plusz népszaporulat tölük jön negyven éve, most 55-60% körül lehetnek, már Ankarában is a lakosság felét adják, leértek a tengerpartig.
Na szerintük Györ. Buda, Eszttergom meg Eger török városok, amit vissza kell szerezni
Egyedül Erdoganban bizhatunk, sovány remény, de nincs más.

chrisred 2020.08.07. 08:21:40

@Tényelek: Hitler nem volt tényező a világválságig, ami konkrétan az első világháborúban felfuttatott ipari termelésből következő túltermelési válság volt. Az utcára kerülő milliók Németországban a kommunisták potenciális szavazói lettek. Az ott befektető amerikai cégek féltek az esetleges kommunista hatalomátvétel utáni szovjet típusú államosítástól, ezért támogatták hatalmas összegekkel Hitler kampányát.

"Na szerintük Györ. Buda, Eszttergom meg Eger török városok, amit vissza kell szerezni"

Erdogan ezeket a nézeteket nem tompítja, hanem gerjeszti a maga Szulejmán kultuszával, aki meg Szigetváron emlékművet emeltet a tömeggyilkosnak, az maga alatt vágja a fát.

Tényelek 2020.08.07. 14:25:07

@chrisred: A törökök első számú vezetője az Iszlám kalifája címet is birtokolja,..., szerencsére nem használja Erdogán!
Az emlékművek kölcsönösségi alapon műkődnek, ők fenntartják Rákocziét, mi Szulemánét, de náluk van Bem meg sok-sok magyar ember szobra, emlékműve, stb.

nincs1agy 2020.08.07. 23:14:47

@Tényelek: Komolytalan..Törökország, bár figyelemre méltó hadserege van, de közel sem olyan világpolitikai tényező, mint a 16. században. Valamint ott van a térségben egy szintén kurva erős görög hadsereg, amely úgy 100 milliárd euróért vásárolt fegyvereket Németországtól.
A hódítást ma másképpen kell értelmezni. Soft power, ez a jelszó. Vagyis "menekültként" beszivárogni a pc idiotizmus által legyengített nyugatra, és az ő pénzükből élni szaporodni, terjeszkedni, ellenállva mindenféle integrációs kísérletnek, belülről falva fel a gazdatestet. Ez ma még elsősorban nem a törökökre jellemző, legalábbis ami az iszlám fanatizmust illeti. Viszont a későbbi török nemzedékeknél ez változhat. nincs kőbe vésve, hogy Törökország világi állam.

Tényelek 2020.08.07. 23:53:32

@nincs1agy: A törökök a 16. században szerezték meg az Iszlám kalifája címet és onnantól kezdve vallási alapú haborúkat vivtak. Innentől kezdve jelentek meg nálunk is az arab meg néger muszlim harcosok.
Ha a kalifa hívja őket akkor mennek harcolnoi, mint az önkényesen kikiáltott kiskalifák esetében volt Irakban, Szíriában nemrég.
Ezt a címet Attatürk azért jegelte, hogy a nagyhatalmak jóváhagyják a határkiigazításait.
A cimet senki sem használhatja, addig marad talonban, amig marad a polgári berendezkedés.
Ha iszlám állammá válnak, akkor az elsőszámú vezető egyben az iszlám kalifa címet is birtokolni fogja, ami az összes szunníta feletti rendelkezést jelenti, ami cirka másfélmilliárd ember.
Nagy valószínűséggel ezért nem veszik fel őket az EU-ba sem.
Most nagyon úgy néz ki, hogy ha Erdogán nem veszi fel a címet, akkor megteszik azt az egyre szaporodó keleti ortodoxok,..., szóval sokkal szarabb a helyzet, mint ahogy az felületesen szemlélve látszik.

nincs1agy 2020.08.08. 00:24:00

@Tényelek: Akkor sincs meg az az erő, ami a 16. században, tök mindegy, hogy ki a kalifa. Csak a nyugati ember hülyeségében bízhatnak, és ezt felhasználva igázhatják le a hitetleneket.

Tényelek 2020.08.08. 09:35:18

@nincs1agy:
Viszonyítottan igaza van.
A menekültként beszivárgás nem ujdonság a muszlimok sunyiiságára, Buda várát turistaként foglalták el,...., az is agyrém, 500 év kevés volt hozzá, hogy megemésszük, hogy átvertek minket,....,
A elenlegi, nyugati viszonyulás miatt nem kell reguláris hadsereg Európa déli, nyugati és északi részének elfoglalásához, mi meg háboruzhatunk velük a lengyelekkel, oroszokkal karöltve, csak most minden irányból fognak támadni.

chrisred 2020.08.10. 08:56:29

@Tényelek: Rákóczi hány törököt mészárolt le? Az rendben van, ha Gül baba türbéjét gondozzuk, mert kulturális ösökség, de egy tömeggyilkosnak emlékművet állítani... Az osztrákok se várják el, hogy Haynau emlékművet létesítsünk.

chrisred 2020.08.10. 09:01:55

@Tényelek: "A menekültként beszivárgás nem ujdonság a muszlimok sunyiiságára, Buda várát turistaként foglalták el,....,"

Ne vicceljünk, Szulejmán előtte megszállta az egész országot.