B1 blogcsalád



Az origós lakáj gratulált az új indexes főszerkesztő-helyettesnek

2020. július 30. - nickgrabowszki

Ebből is a Napnál világosabban látszik, hogy a Fidesznek semmi, de semmi, a világon semmi köze nincs az Indexnél történtekhez.tika.jpg

Tevan Imre a Facebookon jelentette be, hogy az ő első szerencsefecske, aki máris berepült az szinte komplett szerkesztőség felmondása után még ki sem hűlt székek egyikébe. Konkrétan főszerkesztő-helyettes lett belőle, amit a kommentelők finoman szólva se fogadtak kitörő lelkesedéssel.

(Érdemes beleolvasni, vagy akiknek nincs kedve többszáz ekéző hozzászóláshoz, megtekintheti a Media1 rövidített, de jellemző válogatását.)

Azért nem mindenki mondott ítéletet a gerinctelenség fölött. A Media1 összeállításában sem szerepel, hogy

Kovács András, az Origo nevű kormánylap propagandistája az a kivétel, akinek tetszett hullarablás.

Ezt írta (lásd a fenti képen):

Gratulálok Imre, és sok sikert kívánok!

Tevan és Kovács onnan ismerhetik egymást, hogy mindketten akkor kerültek az Origóhoz, amikor a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokra hivatkozva kicsinálták a Sáling-féle szerkesztőséget, és kormánypropagandává züllesztették a lapot.

Ez most biztosan nem fog megtörténni, ha hihetünk az Kovács lapjának, amely napok óta azt a képtelen konteót sulykolja, hogy a DK és a Momentum, az ó- és új baloldal közötti konfliktus vezetett az Index szerkesztőségének távozásához, akik az újbaloldalinak titulált Momentumhoz húztak volna, és nem tűrték, hogy óbaloldali vezetőket ültessenek a fejükre.

Külön csavar a történetben, hogy a kirúgott Dull főszerkesztő állítólag maga is Gyurcsányékhoz húzott volna, ezért rúgták ki, és ezért álltak fel az újságírók, akik viszont momentumosok.

Ha nem teljesen tiszta a logika, akkor a t. olvasó ne bennem, és pláne ne önmagában keresse a hibát; az nem a mi készülékünkben lehet.

Egy biztos, a Fidesznek a lehető legkisebb köze sincs a történtekhez.

Ebben csodálatos módon a kormánypropaganda össze orgánuma egyetért. És ha ők mondják, akkor erre akár mérget is vehetünk.

UPDATE: Tevan máris lemondott a főszerkesztő-helyettességről, de állítása szerint nem az őt ért támadások miatt, hanem azért, mert pesszimista volt, össze lehet-e hozni egy új, professzionális, indexes csapatot. Ez nem úgy tűnt abból, hogy

  • 1 hét alatt ennek csak egyetlen tagját (őt magát) tudták bejelenteni;
  • Szombathy és Sztankóczy még azt sem tudta eldönteni, melyikük a főszerkesztő; ti. kinek a helyettese lenne Tevan.

Így inkább nem lesz egyiküké sem. Elhamarkodta a gratulációt az origós agitátor.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5516087062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 11:31:30

A "VÉLEMÉNY-FORMÁLÓ" ÉRTELMISÉG TERRORJÁTÓL BEFOSOTT A BALLIBBANT FIRKÁSZ !!!!!!

"Megijedt az indexesek véleményterrorjától, visszalépett az új főszerkesztő-helyettes

Huszonnégy óráig sem volt pozícióban az Index új főszerkesztő-helyettese: miután az új indexesek a baloldali "kultúrkör" tagjaival közösen szellemi lincselésben részesítették, Tevan Imre visszakozott döntéséből. Ez az abszurd jelenet is megmutatja, hogy milyen állapotok uralkodnak a baloldali médiában.

Tegnap még úgy tűnt, hogy Tevan Imre személyében új főszerkesztő-helyettese lesz az Indexnek. A baloldali újságíró azonban péntek hajnali posztjában jelezte, hogy mégsem vállalja el a pozíciót. "Nem leszek az Index főszerkesztő-helyettese" - írta szűkszavúan, majd azt a megjegyzést tette, hogy "rosszul mérte fel a terepet". A bejegyzése alatti hozzászólásában hosszasan magyarázkodott, miért gondolta meg magát, írásának végén pedig Új Péternek, a 444 főszerkesztőjének gondolataival példálózott.

Ahogy többször is beszámoltunk róla, hetek óta tart az új és a régi indexesek belháborúja. Jelen állás szerint utóbbiak állnak nyerésre, hiszen két, a régi baloldalhoz köthető személy is bekerült az Index Zrt. igazgatóságába: Szombathy Pál, a Horn-korszak vezető belpolitikai újságírója, és Sztankóczy András, Gyurcsány Ferenc bizalmi embere, aki 2006-ban a gyurcsányi terrort letagadta."
m.origo.hu/itthon/20200731-tevan-imre-visszalepett.html

HÁT HA A BALLIBBANTAK NEM AKARJÁK, AKKOR NEM LESZ INDEX – CSAK AZTÁN NE ORBÁNRA MUTOGASSATOK, TI BALFASZ CSICSKÁK, MAGATOKNAK INTÉZTÉTEK EZT EL !!!!!!!!!!!!!

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Tevan, Bodolai, Szombathy egy brancs, ballibbant nímandok mind. Nekünk egyik sem hiányzona, ha véletlenül valaki a helyi MSZP-vezetésből el találná ásatni őket Zuglóban.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 11:35:50

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: "Tevan, Bodolai, Szombathy egy brancs, ballibbant nímandok mind."

Akkor szólj Ondó Viktor gazdádnak, hogy árulók kerültek a fideSSpatkányok közé. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 11:39:57

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: "az Index Zrt. igazgatóságába: Szombathy Pál,"

Le vagy maradva, fideSSfasszopó. :))

"Szombathy Pál megdöntötte Ződi Zsolt rekordját az Index legrövidebb ideig hivatalban lévő vezérigazgatójaként, míg Ződi hat napot töltött a poszton, Szombathy utcahosszal vert rá: négy nap alatt elfogyasztotta őt a pozíció, vagy ő a pozíciót."

444.hu/2020/07/27/szombathy-pal-mar-nem-az-index-vezerigazgatoja

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 11:47:18

FideSSfasszopók, most a geci gazdátok terve nem vált be. meg akarta főzni a zindexeseket lassú tűzön, mint a békákat, aki nem veszik észre, hogy forró lesz a víz, és nem ugrálnak ki idejében a kondérból. De ne búsuljatok, száz másik csatában győzött és fog győzni, a magyar demokráciát már majdnem teljesen elpusztította.

6.Lenin 2020.07.31. 11:47:44

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

B+, a gecinek csak röhögni kell, és rendelni egy kávét.

Ilyen marhákat még cikizni is kezd már kurvára gáz lenni. Pléne, ha ilyenek, mint te próbálják a szart másokra kenni.

Kamu video, kamu bezeárások.

Jövőre rendethetitek a Gyurmai maraton emlékversenyt.

B+, ez már tényleg kurvára gáz, amit itt csináltok. Lagalább lapítanaták, mint tehénszar a fűben, de nem, még ti ordibáltok másokra?

6.Lenin 2020.07.31. 11:51:35

Már a billentyűmnek is ciki,ha ilyen marhákat fikázok. Annyira röhög, hogy kihagy néhány betűt, vagy mellémegy.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 11:55:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Te olvasni még tudsz azért, ugye?

A 444 cikkében is ez van:
"A Dull Szabolcs főszerkesztőt menesztő Bodolai szerint Szombathy Pál olyan ellenállással találkozott, hogy visszalépett a poszttól, de az igazgatói tanácsban továbbra is részt vesz."

Le Orme 2 2020.07.31. 11:57:01

Ha egy kormányrendelet tiltja be az indexet, megköszönném a kormánynak, tehát ha valaki bebizonyítja nekem, hogy a krománynak köze van az index önpucssához, öntökönrúgásához, akkor szintén megköszönöm a kormánynak, hogy lekapocsolták végre ezt a pöcegödröt.
Azt is megköszöntem, amikor az origót semlegesítették.

Le Orme 2 2020.07.31. 11:58:54

Amúgy abból lesz cikk, hogy 24 órán belül lemondott a csóka?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 11:58:56

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: "visszalépett a poszttól, de az igazgatói tanácsban továbbra is részt vesz"

Nem csodálkozom, a fideSSpatkányok mind gyávák. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 12:00:39

@Le Orme 2: "lesz cikk, hogy 24 órán belül lemondott a csóka?"

Unalmas lenne, ha a fideSSpatkányok vergődésének minden mozzanatáról posztolna a B1. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 12:03:46

@Le Orme 2: "kormányrendelet tiltja be az indexet"

Ondó Viktor gazdád nem ilyen egyenes, fideSSfasszopó. A Népszabadságot, Origót, Hírtévét se így tiltotta be.

morph on deer 2020.07.31. 12:32:21

@6.Lenin:
“... vagy mellémegy.”

Célzóvíz, drága Uljánov elvtárs, célzóvíz!

(Valahol már biztosan elmúlt öt óra, tehát nincs túl korán!
Csak a lelki nyugalom miatt..:))

alöksz róz 2020.07.31. 12:39:19

@6.Lenin: "Ha ezt az EP ősszel beveszi" - miért kéne bevennie?

60 éve tanulmányozod ezeket, tudhatnád már

morph on deer 2020.07.31. 12:39:36

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:

Időközben a leendő főszerkesztő-helyettes is visszalépett, mivel “rosszul mérte fel a helyzetet mikor igent mondott”...

A bayer zsolt nem ér rá véletlenül? Nála (szélső)jobbat úgy sem találnak, és a lojalitás is garantált. Na jó, legfeljebb hozzá kell igazítani a magyar nyelvet kissé, de ez eddig sem okozott nagyobb gondot senkinek orbán környezetében, nem?
Fog ez menni!

Le Orme 2 2020.07.31. 12:43:42

A lényeg az, hogy takarítsa el valaki ezt a toxikus kútmérgező bandát, amit az index jelent.
Bárki teszi bárhogyan, hálás vagyok. Tehát hálás vagyok az önpucssuknak is.

Le Orme 2 2020.07.31. 12:45:04

@morph on deer:
Nem jó ötletet, túlságosan sok szenny tapad az index márkanévhez.

nincs1agy 2020.07.31. 13:08:03

Kicsinált ügy volt az egész. Az Apró villában eldöntetett, hogy ki kell vonni az erőket az Indexből, és új zöldmezős hazugsággyárat kell gründolni önkormányzati és ki tudja még milyen nyugati forrásokból. Az egész távozást pedig jó nagy parádéra kell kifuttatni.A többi duma.
( Várom a tippeket az új "független-objektív" híroldal nevére..:)))

6.Lenin 2020.07.31. 13:18:06

@alöksz róz:

Nyilván az 5let onnan jött, hogy valamit rá kéne kenni az Orbánra. Az index úgyis a csőd szélén állt. Kis hülyékre ki figyelt volna? Olyan kellett, ami "szól" is vamennyire.

Tehénke, és a lágy, kedves tekintetű Dull, lezsírozták, hogy akkor legyen az index, sokféle indok volt mellette.

Természetes, hogy az EP beveszi, hiszen övék lehet az 5let, de kellene már végre egy olyan magyarázat is, amit nem csak az idióta libernyákok vesznek be, az már kevés.
Erre gondoltam.

Nekoashi2005 2020.07.31. 13:52:21

Orbán azt mondta, szeretné tisztázni, hogy mi „nem kapunk pénzt az EU-tól, hanem a nyugatiak által innen kivitt pénz egy részét szereztük vissza”.

m.hvg.hu/gazdasag/20200731_Ujra_strategiai_megallapodast_kotne_a_kormany_a_CocaColaval

nincs1agy 2020.07.31. 14:19:52

@morph on deer: Vajon Apró nagyapó hogyan vélekedett. V.I. Uljanovról? :)

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.31. 14:19:54

Évek óta már hiába küzdök. Meddőn próbálok értelmet fingani a busa fejetekbe, lelket abba a potrohos porhüvelybe. Mosolyt a szuvas fogakat ölelő, visszavonulóban lévő ínyre. Tartást a sok hazugságba görbült, köszvényes gerincbe.

A szellemi nagy honvédő háború elveszett. Kaputt, kifingott.

A sírokon nem nő virág.

Úgyhogy én immár egyedül kakilok tovább, baszom a birkát. Visszavonulva a vidéki daciába, a ködbe, homályba.

További jó buzulást, kedves uraim!

a birka

morph on deer 2020.07.31. 14:21:40

@Le Orme 2:
Ahogy vesszük. A helyreigazítási perek eredményeit nézve a többiekhez képest még egészen jól állnak.
Mindenesetre nélkülük egyre egyszínűbb (barna?) lesz a paletta, ami kellően unalmas, szerintem.
Ha mindenki mindig mindenről ugyanazt mondja, az kit fog érdekelni, akármelyik oldalról is?

alöksz róz 2020.07.31. 14:22:44

@6.Lenin: nem kell ezeknek semmit elhinniük
még jobban is esik nekik

6.Lenin 2020.07.31. 14:31:49

@alöksz róz:

Lehet benne valami. Hiába is próbálkozom az ő logikájuk (? bekakilnák, ha lenne nekik) szerint gondolkodni, megítélni bármit is, eddig nem jött össze. Lassan feladom, igaz, eddig se volt ennek sok értelme, de azt hittem-tévesen-, hogy szorakoztató is lehet.
nem lehet, inkább kurvára ciki már.

morph on deer 2020.07.31. 14:40:13

@nincs1agy:
“ hogyan vélekedett”

Célzóvízzel, vagy anélkül?

Nem tudom, de nem is érdekel, bizisten. Ahogy az sem, hogy a te nagyapád hogyan vélekedett x-tucat évvel ezelőtt.
És azért nem, mert az a jelen világinkkal semmiféle releváns kapcsolatban nincs, nem is lehet.
Teljesen más bel- és külpolitikai viszonyok, más kulturális háttér, más erkölcsi és társadalmi normák szerint élő embereket a mai tudásunk, és a mai normák alapján megítélni szerintem teljesen értelmetlen.
Gondolj belel, hogy a háború utáni évtizedekben bizony nagyon sokan komolyan és őszintén hittek az akkori rendszerben is, a csalódások és a megvilágosodások többnyire csak jóval később váltak általánossá, ha egyáltalán.
Ráadásul akkoriban nem létezett “másik oldal” ahová át lehetett volna állni, ha valaki mégis meggondolta magát.

Mindenesetre ez csak általános háttér-információ, mivel mint mondtam, fogalmam sincs, és nem is érdekel a konkrét eset.
Sem. :)

6.Lenin 2020.07.31. 14:53:56

@morph on deer:

Másik oldal mindig volt, és lesz is. Mióta lejöttünk a fáról (?) azóta van. Vagy a program direkt így lett megírva, hogy harcoljunk a másik oldal ellen.
+,- csak így lehet egyensúly, az egyik vonz, akkor a másik taszít, vannak a jók, és a rosszak, stb
Ezek nélkül összeomlana minden.

Hogyan tudnád másként elfogadtatni a zsenialitásod, ha nem görcsölhetnél azzal, hogy bizonyítsd, hogy a geci, bunkó? Vagy mindenki más, rajtad kívül. Nem ezen görcsölsz itt?
Akkor reggeltől estig azzal baszakodhatnánk, hogy...

Vagy mindketten bunkók vagytok, vagy 1ik sem. mindkét verzió unalmas. De, hogy csak te, vagy csak ő, az már izgalmas.
El lehet vele baszakodni egy egész életen keresztűl, ráadásul úgy, hogy soha nem fogod tisztázni, ki is az igazán bunkó.
Bár az nyilvánvaló, hogy mindig a másik az.

ZX 2020.07.31. 15:07:10

Ide ette a fene az összes redvás patkány fidess bértollnokot?

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 15:33:16

@ZX: HOGYAN GAZDAGODOTT MEG ?!!!!!!

GYURCSÁNY FERENC MILLIÁRDOS JÖVEDELMET HÚZOTT A "DIKTATÚRA" ALATT IS !!!!!!!

"Gyurcsány Ferenc, egykori szocialista miniszterelnök, évről évre több pénzt vehet ki az érdekeltségeibe tartozó cégekből. A bukott miniszterelnök sajátos meggazdagodásának körülményeiről rengeteg hír jelent meg az elmúlt másfél évtizedben.

A bukott miniszterelnök politikai tevékenysége az elmúlt években arra korlátozódott, hogy folyamatosan támadja a magyar kormányt és folyton diktatúráról beszél.

Gyurcsány Ferenc köztudottan vagyonos ember, és ahhoz képest, hogy irgalmatlan diktatúrát lát Magyarországon, az elmúlt tíz évben legalább megtízszerezte vagyonát.

2019-ben bruttó 238,3 millió forintot keresett vállalkozásból kivont jövedelem címen az Altus Portfólió Zrt.-n keresztül. Értékpapír-állományának értéke elérte a 734,7 millió forintot.

Az Altusnak egyébként brüsszeli érdekeltségei is voltak. A volt magyar miniszterelnök családi cége, az Altus Portfólió Kft. ugyanis egy konzorciumban 1,5 milliárd forint értékű megbízást nyert még 2015-ben arra, hogy az Európai Unióban a fejlesztési pénzek felhasználását vizsgálja."
mindenszo.hu/hogyan-gazdagodott-meg-gyurcsany-ferenc-milliardos-jovedelmet-szerzett-az-elmult-evekben/

GYURI BÁCSI BRÜSSZELEN FIZETI KI A HAZAÁRULÓKAT ?!!!!!!!!!!

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 15:36:23

@ZX: HIÁBA SIVALKODTAK A LIBERNYÁKOK BRÜSSZELBEN !!!!!!!!

BRUTÁLIS MENNYISÉGŰ PÉNZ JÖN MAGYARORSZÁGRA !!!!!!!

"Bár végleges adatok még nincsenek, de brüsszeli elemzők szerint Magyarországnak mintegy 60 milliárd euró áll majd rendelkezésre a következő hét évben uniós forrásokból. Úgy tűnik, hogy az Orbán Viktor vezette magyar küldöttség sikeresen dolgozott, mert lakosságarányosan Magyarország jut a legtöbb pénzhez a visegrádi csoport országai közül."
mindenszo.hu/brutalis-mennyisegu-penz-jon-magyarorszagra-mintegy-60-milliard-euros-unios-keretunk-lesz-a-visegradiak-kozul-magyarorszag-jar-a-legjobban/

VIKTOR KIHARCOLTA !!!!!!!

ZX 2020.07.31. 15:41:42

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:
1. "2019-ben bruttó 238,3 millió forintot keresett vállalkozásból kivont jövedelem címen"

És mennyit keresett ugyanekkor a lölő, tiborc meg a többi gennyláda?

2. nem értem ez hogy jön ide?! Ki a lónak a retkes pélóját érdekli a kurcsány?
3. ha a maszoposok tolvajlása ennyire zavar akkor miért nem zavar a fideszes gecik még nagyobb lopása? Haszonélvezője vagy netán?
4. Miért nem mész a picsába?

6.Lenin 2020.07.31. 15:55:49

@ZX:

Azért van egy óriási különbség a két lopás közt.

Amit a libernyákok loptak eddig, abból az ország nem látott semmit.

Amit a geci, és bandája lopnak el a magyaroktól, abból utak épülnek, várak, műemlékek szépülnnek, új munkahelyek, nyugdíjak emelkedne, fizetések, sorolhatnánk órákig.

Te miért nem élvezed a most ellopottakat? A libernyákokét élvezted? Soha nem láttál belőle semmit.
Nagy a különbség.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 15:56:14

@ZX: AZ ELLENZÉK HAZUDOTT !!!!!!!!!!!!!!!

HIVATALOS : BUDAPESTEN IS A FIDESZT TÁMOGATJA A LEGTÖBB DIPLOMÁS FIATAL !!!!!!!

"A valós adatok szerint a Fidesz–KDNP-pártszövetség jóval népszerűbb a fiatalok, a budapestiek és a diplomások körében is, mint bármelyik ellenzéki formáció. A baloldalon tehát hasztalanul erőltetik unos-untalan azt a lenéző narratívát, hogy a kormány a tanulatlan, vidéki, idős embereknek köszönheti sikerét.

A Nézőpont Intézet 2020 júliusában végzett közvélemény-kutatása szerint ugyanis minden jelentős demográfiai csoportban – kor, iskolai végzettség és településtípus szerint vizsgálva is – a Fidesz–KDNP a legnépszerűbb Magyarországon. A várható választási eredményt tekintve 51 százalékon állnak a kormánypártok. A legnagyobb ellenzéki párt, a Momentum pedig csupán 16 százalékos támogatottsággal rendelkezik, őket követi a DK tíz százalékkal. A közös listában gondolkodó ellenzéki pártok: a Momentum, a DK, a Jobbik, az LMP és az MSZP–Párbeszéd, támogatottsága pedig mindösszesen 43 százalékos."
mindenszo.hu/az-ellenzek-hazudott-hivatalos-budapesten-is-a-fideszt-tamogatja-a-legtobb-diplomas-fiatal/

HIÁBA A SIVALKODÁS , 2022-BEN JÖN AZ ÚJABB 2/3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZX 2020.07.31. 16:07:57

@6.Lenin: Nem tudom mit szedsz, de sürgősen állj le róla.

Gyurcsinak nem sok köze van a liberálisokhoz, még akkor sem ha a geci ezt állítja. Ellenben a geci liberális volt, vagy legalábbis ezt hazudta magáról, csak aztán gyorsan libernyákot váltott. :P
Amit a geci és bandája lop el abból nem épül semmi. Jobban mondva abból nem a magyaroknak épül bármi is, hanem a gecinek és a bandájának. Lásd orbán kúria, rogán antilop magától növő háza, sertéstelep a kósa maminak, meg még rettentő hosszasan lehetne sorolni mi minden épül valamelyik gecinek.
És nem, a maszop lopását sem élveztem, ezért is szavaztam ellenük. Ahogy teszem most a fidesz ellen, mert egyik lopásból sem láttam semmit.

ZX 2020.07.31. 16:08:55

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: Sikerült bemásolnod az összes anyagot amit küldtek a Lendvai utcából?

nincs1agy 2020.07.31. 16:15:02

@morph on deer: "A vér nem válik vízzé.." ;)

nincs1agy 2020.07.31. 16:17:01

@morph on deer:

"Ráadásul akkoriban nem létezett “másik oldal” ahová át lehetett volna állni, ha valaki mégis meggondolta magát."

Mondjuk talán nem volt kötelező belügyminiszternek lenni akkoriban, amikor az '56-osok halálos ítéleteit szignózták..

6.Lenin 2020.07.31. 16:18:14

@ZX:

Ma Mo-on nincsenek baloldaliak, liberálisok. Libernyákok vannak, a Szarházyak.

Azt sejtettem, hogy az előzőek lopását nem élvezted, hiszen ahhoz nem engedtek hozzáférni senkit. De mort miért nem jösz ki a pincéből? Bóklászhatsz az országban összevissza, és, ha nincs az arcodra írva nagy betűkkel, hogy te is bunkó libernyák vagy, akkor a kutya nem kérdezi, hogy mit élvezkedsz a gyönyörű várakban, utakon, stb.
Bocs, de rég olvastalak, elfelejtettem, hogy köcsög vagy.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 16:24:15

@ZX: EBBŐL BALHÉ LESZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FERINÉ BEISMERTE !!!!!!!!!!!!!!

BESZÉLT TELEFONON A KIRÚGOTT INDEXES FŐFIRKÁSSZAL, DULL SZABOLCCSAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Feriné nem tehetett mást, hiszen a híváslista egyértelmű: a botrány közepette többször egyeztetett Dull Szabolcs Dobrev Klárával, alias Ferinével.

Feriné azt hazudta, hogy nem szólt bele az Index működésébe. Persze, azért beszélt Dull Szabolccsal. Azt is mondta még Feriné, hogy ők nem szólnak bele a sajtó működésébe, az nem az ő kultúrájuk. Nem? Tényleg? És amikor Fegyőr Bandi berontott az Origo szerkesztőségébe fenyegetőzni? Az mi volt, drága Feriné? És az, hogy az Népszabadság az MSZP alapítványának tulajdonában volt, az mi volt, Feriné?

Neeem, Te nem szólsz bele a sajtóba, áh, dehogy! Te csak Dull Szabi hogylétéről érdeklődtél. És szerinted ezt mi bevesszük, te téglaképű?"
mindenszo.hu/ebbol-balhe-lesz-ferine-beismerte-beszelt-telefonon-a-kirugott-indexessel-dull-szabolccsal/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZX 2020.07.31. 16:26:24

@6.Lenin: Köpönyeg? Ezt jelenti a libernyák, és ti fideszes férgek vagytok akik ezt örömmel forgatjátok. A lopás az lopás akármelyik pondró követi is el, aki pedig ehhez tapsol az maga is a legnagyobb patkány.

morph on deer 2020.07.31. 16:27:01

@6.Lenin:
“ Másik oldal mindig volt, és lesz is. ”

Az csak a magyar lóval van így, annak csak túlsó oldala van!

Amiről meg én beszéltem, az a politikai “másik oldal” hiánya, ami nem hiszem, hogy vita kérdése lehetne, ugyanis a kérdéses időben csak egy párt volt. De te ezt ugyanolyan jól tudod: csak lapozd fel az emlékkönyvedet! :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.31. 16:30:55

a bezárt zsindexről:

Müller Cecília: Megállítottuk a járványt Mezőkövesden

Viktory!

morph on deer 2020.07.31. 16:32:17

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:
“ Azt is mondta még Feriné, hogy ők nem szólnak bele a sajtó működésébe, az nem az ő kultúrájuk. Nem? Tényleg? És amikor Fegyőr Bandi berontott az Origo szerkesztőségébe fenyegetőzni? Az mi volt, drága Feriné?”

Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy már megint mást próbálsz hülyének nézni?

Szerinted mi köze van a DK-nak egy momentumos cselekedeteihez?
Ráadásul akkor még együttműködés sem volt, a momentum elzárkózott minden ilyesmitől!

Nem gondolod, hogy ettől csak még nevetségesebb a görcsölésed?

6.Lenin 2020.07.31. 16:42:03

@ZX:

Most már beugrott, hogy te mekkora köcsög vagy.
Bocs. Ez a szöveg már kurvára fárasztó. Bár 10 év nem nagy idő, de ezt olvasni 10 évig, minden eredmény nélkül, az már ciki nekem is.
Unalmas vagy, ja, és sötét.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.31. 16:42:52

@ZX:

"És nem, a maszop lopását sem élveztem, ezért is szavaztam ellenük. Ahogy teszem most a fidesz ellen, mert egyik lopásból sem láttam semmit."

Tehát nem a lopással van a bajod, hanem azzal, hogy nem te lophatsz!

"ha a maszoposok tolvajlása ennyire zavar akkor miért nem zavar a fideszes ......... még nagyobb lopása? Haszonélvezője vagy netán?"

Már számtalanszor be lett bizonyítva, hogy az MSZP alatt a magyar gazdaságnak okozott kár olyan mértékű volt, amit semelyik másik kormány károkozásával nem lehet öszemérni!

De ne tedd le a hazugság fegyverét, mint az a japán katona, aki 30 évvel a háború befejezése után még mindig harcolt a kis alternatív világában. Az utolsó töltény után is.

Hajrá!

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 16:46:01

@morph on deer: "Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy már megint mást próbálsz hülyének nézni?"

AZ A BAJ , HOGY TITEKET BÁRMILYEN HÜLYÉNEK TARTHATUNK , A VALÓSÁGBAN AZT MINDIG KÉPESEK VAGYTOK ALULMÚLNI !!!!!!!!

"Szerinted mi köze van a DK-nak egy momentumos cselekedeteihez?"

EGYIK BALLIPSI , MÁSIK BALLIPSI – NEKÜNK NEM MINDEGY ?!!!!!!!!!

TI JÖTTETEK AZZAL , HOGY "DEMOKRATIKUS OLDAL" MEG "DEMOKRATIKUS ELLENZÉK" !!!!!!!!!

ILYENKOR MEG MEGY A FRAKCIÓZÁS ?!!!!!!!!!!!!!

ZX 2020.07.31. 17:02:07

@6.Lenin: Nem, az a kurva unalmas, hogy a rendszerváltás után 30 évvel is még mindig ostoba retkes komcsikkal kell vitatkozni, mint amilyen te is vagy.

@atomic power 1986DucaDuca: "Tehát nem a lopással van a bajod, hanem azzal, hogy nem te lophatsz!"

Nem ezt azért írtam mert a másik fideszes barom szerint az egyik lopásából látok valamit a másikéból meg nem.

"Már számtalanszor be lett bizonyítva, hogy az MSZP alatt a magyar gazdaságnak okozott kár olyan mértékű volt, amit semelyik másik kormány károkozásával nem lehet öszemérni!"

A fidesz lopása mellett ez már eltörpül. De higgyétek csak hogy a gazdaság hasít, véletlenül se vegyétek észre, hogy ez csak azért látszik úgy, mert a Forint árfolyama a béka segge alatt van.
Megnézném a képeteket, amikor a GDP arányos adósság már jól látszik, mert annyira váltig állítottátok, hogy azt nem nominálisan kell nézni, én meg írtam, hogy majd ha jön egy válság akkor feldughatjátok magatoknak a GDP arányosságot. Hát most itt van, kezdhetitek tágítani az ánuszotokat.

morph on deer 2020.07.31. 17:09:11

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:

“ EGYIK BALLIPSI , MÁSIK BALLIPSI – NEKÜNK NEM MINDEGY ?!!!!!!!!!”

Kösz a visszaigazolást!
:D)))

morph on deer 2020.07.31. 17:19:25

@Hоva fogják elásni KariGerit?!:

“ 2019-ben bruttó 238,3 millió forintot keresett vállalkozásból kivont jövedelem címen”

BRUTTÓ 238,3 millió forint?
Tényleg hülye ez a Fletó!
Ahelyett, hogy focizna, ilyen hülyeségekkel foglalkozik!

Mert például:
“ Már évi 500 milliót is kereshet majd nálunk egy futballista”

index.hu/sport/futball/2018/11/21/megduplazzak_evi_500_milliot_is_kereshet_majd_nalunk_egy_focista/amp

6.Lenin 2020.07.31. 17:27:13

@ZX:

Milyen komcsi vagyok? Te tényleg sötét vagy.
Ma az EP-ben legálisan vannak kömmunista pártok (nyugatiak).
Tehát teljesen legálissan lehetnék akár komcsi is.

Te náci vagy? Az jobb? Szerintem te simán hülye vagy, igaz nem vagy itt egyedül.

Milyen válságról hablatyolsz? A nyugati gazdaság válságáról? Ez meg miként lehetséges?
Akkor szart ér a haladó nyugat? Basszátok meg, legalább azt értsétek, amiről ti beszéltek. Válság 2008-ban, válság 2020-ban, mi van itt?

6.Lenin 2020.07.31. 17:29:08

@morph on deer:

Ki neked ez a Gyogyós Feri? Rokon, hogy így véde, vagy elvtárs?
Elfeljtetted, hogy te független vagy? Ott is meleg van?

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.31. 17:44:51

@ZX:

"De higgyétek csak hogy a gazdaság hasít, véletlenül se vegyétek észre, hogy ez csak azért látszik úgy, mert a Forint árfolyama a béka segge alatt van."

Ebből a megnyilatkozásodból látszik, hogy a gazdasághoz analfabéta vagy!
A fejlettség, és a fejlődési ütem összevetése a vásárlóerő paritáson mért GDP-vel történik! Ennek semmi köze az árfolyamokhoz.

A GDP-t sok mindenben ki lehet fejezni: dollárban, euróban, pengőben, garasban, stb., de az országok közötti fejlettség, illetve fejlődés összevetésére a vásárlóerő-paritáson számított GDP használjuk. Ennek kiszámítása nemzetközi (ENSZ, OECD, IMF, Világbank, Eurostat) statisztikai módszertan alapján történik, és nincs lehetőség az ettől való eltérésre.

A GDP volumenindexét először az adott ország nemzeti valutájában határozzák meg. Ez a folyóáras GDP érték. Ezután kiszűrik az árváltozásokat az adott időszakban, szintén az adott ország nemzeti valutájában.

A volumenindex úgy képződik, hogy a különböző időszakok GDP értékeit egymáshoz mérik, amely azt mutatja meg, hogy változatlan árakon számolva mennyivel változott a GDP volumen. Ezt hívják reál GDP-nek! Ez az a GDP növekedés, amely függetlenítve van az árváltozásoktól.

Ez az összehasonlítási alapja a különböző országok GDP-jének, illetve fejlődési ütemének. Ez teljesen független az áraktól, árfolyamok egymáshoz viszonyított arányától.

Egy példa: 2019. évben Magyarország bruttó hazai termékének volumenindexe
4,9 százalék, míg Szlovákia és Csehország esetében 1,9 és 1,7 százalék.

Ezek az árak változásától megtisztított mutatószámok, így a növekedési ütemek tekintetében összehasonlíthatóak, az árfolyam változás nem befolyásolja a volumenben mért növekedést, mert ezt kiszűrik az adatokból.

A fenti adatokból látható, hogy Magyarországon több mint kétszeres ütemben nőtt a gazdaság által előállított termékek és szolgáltatások volumene, mint a két másik országban.

Úgyhogy csak harcolj tovább a saját magadnak kreált valóságbuborékban!

morph on deer 2020.07.31. 18:10:06

@6.Lenin:
Igen itt is meleg van, de itt csak az időjárás.:)

Életemben nem láttam élőben, nem beszéltem vele, semmilyen kapcsolatban nem állunk, ha erre céloztál volna.

Viszont qrvára ellenszenves ez a primitív stílus, ez az egyértelműen gyökér próbálkozás, amikor már hazudni sem tudnak mit, de a híveknek szinte mindegy is, hiszen sem így, sem úgy nem gondolkoznak... Ha nem így lenne, maguk a fideszesek zavarnák a francba azokat, akik ennyire minőség alatti hazugságokat nyomnak.
De nem teszik, sőt, tetszik nekik!
Ez azért ijesztő.

Én meg - pechemre - emlékszem arra, amit valaha is olvastam, így aztán nem állom szó nélkül ezt a halom marhaságot...

Már csak azt várom, hogy azt is megtudhassam, melyik 5G antennán keresztül küldi Soros Gyurcsánynak a milliárdokat, meg az utasításokat, a Covid 19 víruson kívül, persze.
Mert ez még nem volt. :)))

6.Lenin 2020.07.31. 18:23:40

@morph on deer:

"De nem teszik, sőt, tetszik nekik!
Ez azért ijesztő. "

Hoppácska, mort esett le nálam, hogy....

Miért lenne ilyesztő, hogy a Gyogyosék ilyen sötétek? Én azért járok ide (is) hogy ellnőrizzem a fényviszonyokat.
Ha meglátnám, hogy libernyákéknál kezd legalább valamilyen halvány fény derengeni, kezdenék kétségbe esni, hogy kire is szavazzak ezek után. Sokkoló lenne számomra, ha valamilyen fatális véletlen folytán jobbat kínálnának-hihetően- a Fidesznél.

A múltkor már írtam, talán pont neked, hogy az Orbán 1re lazább a Parlamntben, ahogy látja, a Gyogyós látványosan leépül, a Tehénke meg kárnak is ordibál.

Ez a Fidesznek egy barométer, most nagyon győzelemre áll. Miért lenne ez ilyesztő?
( az igazat megvallva nekem is jobb lenne, ha lenne választék, de most remény se látszik két hasonló kvalitás versenyére, sajnos)

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 19:08:25

@atomic power 1986DucaDuca: "A fenti adatokból látható, hogy Magyarországon több mint kétszeres ütemben nőtt a gazdaság által előállított termékek és szolgáltatások volumene, mint a két másik országban."

Ebből is látható, hogy a GDP nem megfelelő mérőszám az ország fejlettségére. A GDP-t növeli Ondó Viktor gazdád minden tolvajlása. Tolvajlásban vezetünk az EU-ban.

Magyarország fejletlenségét jól mutatja, hogy az ország nagyobbik része, 7 régióból 4 az EU 20 legszegényebb régiója között van.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 19:13:31

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "Megállítottuk a járványt"

Brüsszelt állítottátok meg, fideSSfasszopó, BRÜSSZELT! Az egy kurva nagy város! Össze se mérhető vele egy 100 nanométeres vírus. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 19:16:21

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: "BUDAPESTEN IS A FIDESZT TÁMOGATJA A LEGTÖBB DIPLOMÁS FIATAL"

Na, az bebaszna, fideSSfaszpó. :))

Ne olvass féknyúzt, mert kifolyik az a maradék kis agyad is. :))

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.31. 19:16:48

Felfüggesztették Göd momentumos polgármesterét
Az ellenzéki pártok a Fidesszel közösen döntöttek erről. Korábban fegyelmi eljárást indítottak ellene, miután leváltotta a két alpolgármestert.

lopcsány elkezdte a nomentum felszámolását
höhö

6.Lenin 2020.07.31. 19:19:51

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Minden olyan mérőszám, ami csak a legkisebb mértékben is Mo-on az elmúlt 10 évben fejlődést mutatna, önmagához, ne adj isten másokhoz mérve, azt el kell vetni.
Az olyan barmok, mint te is ezt nem tudják elviselni. De ez mindenképpen a ti alacsony szintetekre kiváló merőszám. Csak erre képtelenek vagytok rájönni.

Nem unod még, hogy naponta hülyét csinálsz magadból? (igaz ez nem is érdekel valójában, a te dolgod)

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.31. 20:09:32

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Ebből is látható, hogy a GDP nem megfelelő mérőszám az ország fejlettségére. A GDP-t növeli Ondó Viktor gazdád minden tolvajlása. Tolvajlásban vezetünk az EU-ban."

Először jöttél a szlovák gdp-vel, mondván a szlovákok leköröztek bennünket. Egyébként igen, 2006 környékén!

Miután a magyar GDP gyorsabb ütemben kezdett növekedni, mint a szlovák, akkor
azzal a szöveggel jöttél, hogy a növekedés az uniós pénzek miatt van. Anélkül nem is lenne növekedés.

Majd jött az az állítás, hogy a pénzeket ellopják. Növekedés ennek ellenére mégis van! Nem is kicsi!

Tehát úgy „lopják” el a pénzeket, hogy abból jelentős termék- és szolgáltatás növekedés származik.

A GDP-t nem olyanok számolják ám ki, mint te, hanem több tucat szakértő több hónapos kemény munkával, a nemzetközi sztandardoknak megfelelően. A GDP egy adott ország adott idő alatt gazdasági termelésének a mérőszáma, amit az ENSZ, OECD, IMF, Világbank, Eurostat) statisztikai módszertana alapján számítanak. Itt nincs lehetőség trükközni!

Úgy „lopják” el a pénzeket, hogy eközben a GDP arányos államadósság több, mit 14 százalékponttal csökkent az elmúlt 10 év alatt, mindeközben más országokban nőtt! Romániában például 5,6 százalékponttal.

Tudom, hogy neked nehéz felfogni azt, hogy mekkora teljesítmény úgy növekedni egy országnak, hogy eközben a GDP arányos államadósság nem hogy nem nő, hanem ilyen mértékben csökken.

Legutóbb már a román gazdasági „csodával” példálóztál, ami kifulladni látszik a nagy egyensúlytalanságok miatt.

Pechedre, a koronavírus járvány kezelésében is jól vizsgázott az ország vezetése, és várhatóan gazdaságilag is hamarabb talpra állunk, mint más országok. Ez már látszik a foglalkoztatási adatokon és a lakásépítések bővülése alapján is. Nem beszélve a magas beruházási ráta jövő évben megmutatkozó hatásáról.

Ezek után bele kellett valamibe kapaszkodni, mert különben nem lenne hova hátrálni! Ezért hoztad elő a területi aránytalanságokat, ami egy öröklött állapot. Mint a régiós átlagnál lényegesen nagyobb államadósság is.

Mint ahogy kivétel nélkül minden európai országban, Magyaroszágon is vannak területi aránytalanságok.

Többek között ezt is ti hagytátok ránk! Menj panaszra a DK központba!

morph on deer 2020.07.31. 20:42:06

@6.Lenin:
Az az ijesztő, hogy annyira igénytelen a fideszes hívők csapata, hogy már az sem számít, hogy akár némileg is hihető legyen, amit összehordanak az orbánmentes oldalról.
Mert ha ez a gátlástalanság miatt van, akkor azért, ha meg a szellemi szint miatt, akkor meg azért ijesztő. Szerintem.

Egyébiránt még kellően messze van a választás ahhoz, hogy bárki is lefutottnak tekinthesse, csak szólok.
Addig még közbejöhet bármi, a dögvésztől a koronázásig, szóval lehetnek bőven meglepetések, ne aggódj.

Az a legszomorúbb, hogy orbán alatt esélytelen egy mérsékelt és felvilágosult jobbközép politikai erő létrejötte, mert orbán csak szurkolótáborokban és térfelekben képes gondolkodni.
Ezért aztán vagy felfalja a kissé puhább politikai riválist, vagy eltapossa.
Pedig az országnak - szerintem - lényegesen kiegyensúlyozottabb politikára lenne szüksége, nem erre a permanens hadiállapotra.

Az egyensúly hiányzik, (amit te is szoktál emlegetni) a felesleges sallangok, túlzások és megalomán törekvések helyett.
Én még szerettem volna megérni, hogy egy unalmas, de profi kormánya legyen ennek az országnak, ahol lehet, hogy nem tudom az egészségügyi miniszter nevét sem, de mindenki teszi a dolgát, minden működik, ahogy kell, a felesleges csinnadratták nélkül is!
De a következő pár évtizedben ez már nem valószínű, tovább meg nem vagyok hajlandó várni emiatt..:)))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 21:19:36

@atomic power 1986DucaDuca: "a pénzeket ellopják"

Ezt nem kell különösebben bizonygatni, elég a leggazdagabb magyarok listáját nézni, tele van fideSS tolvajjal, élükön a leggazdagabb Ondó Viktor gazdád.

"Növekedés ennek ellenére mégis van!"

Igen, köszönd Brüsszelnek, amit a geci gazdád állandóan megállít, és Soros György patriótának, aki felelős a soha nem látott erősségű és hosszúságú konjunktúráért. Őt pedig hetente legyőzi a gazdád. :))

"A GDP-t nem olyanok számolják ám ki, mint te, hanem több tucat szakértő több hónapos kemény munkával, a nemzetközi sztandardoknak megfelelően."

Ilyen szó nincs. Vagy standardoknak vagy sztenderdeknek megfelelően.

Igen, és szépen beleszámolják a GDP-be Ondó Viktor és maffiája tolvajlásait a nemzetközi sztenderdeknek megfelelően. :))

"mekkora teljesítmény úgy növekedni egy országnak"

Igen, Soros György patriótának a rendkívüli teljesítménye. Csókolj kezet neki érte, ne állandóan a geci faszát szopjad. :))

"a koronavírus járvány kezelésében is jól vizsgázott az ország vezetése"

Na, van végre EGY dolog tíz év alatt a sokezerből, amit a geci NEM baszott el. Meghunyászkodott a pedagógusok és az ellenzék nyomására, és reggel még tiltotta az iskola bezárásokat, estére már teljes mellszélességgel mellé állt. Libernyák forgató, ez nagyon megy neki. :))

"a foglalkoztatási adatokon"

Ja, amit nagyüzemben hamisít Ondó Viktor? Beleveszi a részmunkaidős foglalkoztatást, külföldön dolgozókat, idénymunkásokat, diákmunkásokat, de kihagyja a munkanélkülieket 3 hónap után. Te hiszel a Mikulásban is. :))

"hoztad elő a területi aránytalanságokat"

Ez sajnos jól mutatja, hogy mennyire elmaradott Magyarország. Ezermilliárd segílyt csak azért kapunk az EU-tól, mert a gazdád szarul kormányoz már egy évtizede.

"Mint ahogy kivétel nélkül minden európai országban, Magyarországon is vannak területi aránytalanságok."

Csakhogy nálunk nem csökkennek, cserébe viszont nőnek.

" központba"

Ha ennyit hoztál a központból, az harmatgyenge, fideSSfasszopó. Olvasd mégegyszer el a Kubatov kézikönyvet, hátha találsz valami ütős érvet a geci védelmében. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 21:25:04

@morph on deer: "nem tudom az egészségügyi miniszter nevét sem"

Úgy van, sőt, a miniszterelnök nevét se szeretném tudni, ne kelljen vele foglalkozni, működjön az ország.

Ki tudja a finn miniszterelnök nevét?

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 21:46:54

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Ki tudja a finn miniszterelnök nevét?"

Nem sokan, de nyilván nincs is miért megjegyezni a nevét, a GDP növekedést tekintve elég harmatosa teljesít az ország évek óta, hazánkkal ellentétben.

Reál-GDP növekedési ütem Finnországban (Eurostat):
2012: 1,4
2013: -0,9
2014: -0,4
2015: 0,5
2016: 2,8
2017: 3,3
2018: 1,5
2012: 1,1

Ez lenne a nagy bezzegFinnország? És ebben a koronavírus hatása még nincs is benne.

"Csakhogy nálunk nem csökkennek, cserébe viszont nőnek."

Aha. Mit is mondtak a kedves szadeszos okoskák anno? A vidék le van szarva, csak Budapest számít?

Ehhez képest 2010 óta nálunk lecsapolták az ország vízfejét:
"2010-2017 között az országos átlaghoz képest veszített termelőképességéből a főváros, igaz, a rendkívül magas, 222,2 százalékos szintről olvadt az előny 105,9 százalékra. A gazdasági súly csökkenése meglátszik az országos bruttó hazai termékből kihasított arányon is, ami 38,4 százalékról 36,8 százalékra mérséklődött, ez gazdasági szempontból a "vízfejprobléma" enyhülését jelzi."
index.hu/gazdasag/2020/01/10/mar_nem_akkora_vizfej_budapest/

Ideje volt. Persze a lipsike Kamu Gery regnálása alatt ez a tendencia csak erősödni fog, te meg örvendezhetsz az egyenlőtlenség csökkenésének. Bár szerintem inkább éktelen sivalkodást fogtok csapni.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.31. 21:48:21

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: Bocs, 2012-ben természetesen -1,4%-ot hoztak a halszagú "rokonok", csak véletlenül töröltem a mínuszjelet.

nincs1itt 2020.07.31. 21:52:07

@morph on deer: meggyőződésem, hogy o.v. nem oka, hanem következménye az őt megelőző kormányoknak. akik megválasztják, az általad leírt ok miatt is teszik, illetve azért, mert "nincs jobb", a "többi is lop(o.v. propagandája szerint még többet is), világos, hogy akkor inkább o.v. lopjon, hazudjon... mert o.v. legalább megvédi mo.-ot! meg a zembereket is! éppen azoktól, akiket o.v. súlykolt a fejekbe, hogy bántják és az eu-csúcs óta tudjuk, hogy érthetetlen okból "gyűlölnek minket". de o.v. "sok ilyen libernyákot elvisz a hátán". ezzel a mondattal rögtön meg is határozta, hogy kikhez kíván szólni: a 304-es számú italbolt kupolatermének törzsközönségét célozta meg. ez ma a mai magyar valóság, rozsdatemető

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 22:09:45

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: "nincs is miért megjegyezni a nevét"

Ezt magyarázom. A 80-as években 2 évet éltem Finnországban, akkor se tudtam a miniszterelnök nevét, egyszerűen nem volt téma, tette a dolgát, szolgálta a társadalmat, nem uralkodott és élősködött rajta, mint Ondó Viktor gazdád. Mindenhova vezetett bicikliút, az utak nem voltak kátyúsak, egyszerűen élhető, kellemes hely volt már akkor is, sokkal előrébb voltak, mint most mi.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.31. 22:11:24

@Hоva fogják elásni KariGerit?!: De ne búsulj, fideSSfasszopó, ha hinni lehet Ondó Viktor gazdádnak, 2030-ban lehagyjuk Ausztriát. :))

A baj sajnos az, hogy MINDIG hazudik a geci. :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.31. 23:58:31

@nincs1itt: "jól láthatod hol van mo"

Igen, Európa szívében, a Kárpát-medencében.

A táblázat bruttó nominális átlagfizetés sora kiválóan bizonyítja, hogy a dinamikus gazdasági növekedés közepette is sikerült megtartani a bér-versenyképességünket, amely a működőtőke-vonzó képességünk egyik fontos eleme; ez pedig az elmúlt években tapasztalt vagy legalább ahhoz közeli dinamika fenntartásának fontos feltétele.

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "A 80-as években 2 évet éltem Finnországban, akkor se tudtam a miniszterelnök nevét"

Ezzel mondjuk a helyedben nem dicsekednék, ennyi politikai tájékozottságot azért általában egy vendégmunkástól is el szoktak várni.

De gondolom ezt kompenzáltad azzal, hogy mindennap csillogott-villogott a cégetek összes WC-je, nem sajnáltad az öblítőt a peremen vékony rétegben lerakódott fospermetre sem.

"2030-ban lehagyjuk Ausztriát"

Úgy legyen. Bár ennek a feltétele, hogy a hozzád hasonló balhibbantakat a következő 10 évben is kellően távol tartsuk a hatalomtól.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 00:09:19

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "Európa szívében"

Baromságot írsz, fideSSfasszopó. Ennyi gazdasági és politikai tájékozottságot el kéne várnia a Kubatovnak egy fizetett román dezinformátortól is. :))

"nem dicsekednék"

Nem dicsekvés, csak tény.

"csillogott-villogott a cégetek összes WC-je"

Nem cégnél, hanem egyetemeken voltam vendégkutató. Igen, minden csillogott villogott, a mellékhelyiségeket is beleértve.

"ennek a feltétele"

Ondó Viktor gazdád nem feltételes módban beszélt. Egyenesen azt hazudta, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.08.01. 00:57:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Ennyi gazdasági és politikai tájékozottságot el kéne várnia a Kubatovnak egy fizetett román dezinformátortól is. :))"

Kubatov és minden rendes magyar ember tudja, hogy Magyarországon van Európa szíve.
www.nationalgeographic.com/travel/destinations/europe/hungary/partner-content-heart-of-europe/

Ezt csak a hozzád hasonló idegen szívű Soros-zsoldosok szokták kétségbe vonni.

Egyetemeken vendégkutató, mi? Gondolom a szaros WC-papírgurigákat "kutattad ki" az eldugult klozikból valahol egy sarkkörön túli lepusztult vidéki főiskolán, ezt a kutatós mesét meg anyádnak akartad beadni, de még ő is csak röhögött rajta: "Hagyd már a kamuzást, Sanyikám, a nővéreddel ellentétben te még a nyolc elemit se végezted el."

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 01:01:19

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "a szaros WC-papírgurigákat "kutattad ki" az eldugult klozikból"

Nem kéne, hogy mindig magadból indulj ki, fideSSfasszopó. :))

DR. Smit Pal 2020.08.01. 01:26:59

"Külön csavar a történetben, hogy a kirúgott Dull főszerkesztő állítólag maga is Gyurcsányékhoz húzott volna, ezért rúgták ki, és ezért álltak fel az újságírók, akik viszont momentumosok."

Teljesen nyilvanvalo hogy, baloldali belharc. A momentum harcol a Dk-val az indexert, es a nevetseges hiszteriaval megprobaljak ezt elleplezni.

DR. Smit Pal 2020.08.01. 01:35:29

@Jön még KUTYÁRA dér.: "Erre kíderül, hogy továbbra is működnek, mint ha mi se történt volna ?!"

Pont ugy szuntek meg mint CEU.

ebella 2020.08.01. 05:25:18

@DR. Smit Pal: Ezt pénzét nyomjátok, vagy szimplán idióták vagytok?

Le Orme 2 2020.08.01. 10:37:21

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
"Egyenesen azt hazudta, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát."

Ilyet nem lehet hazudni. Majd 2030-ban meglátjuk, igaza lett-e vagy tévedett az előrejelzésben.
Az 1 millió új munkahelyet megteremtette. A szaros, állandóan csak fikázó index látványosan megbukott a munkahelyszámlálójával, amivel Orbánt akarta égetni. Fordítva sült el a dolog, önégetésként.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 11:48:56

@Le Orme 2: "Majd 2030-ban meglátjuk"

:))

Nem tudom eldönteni, ekkora fasz vagy, vagy ilyen vicces.

"1 millió új munkahelyet megteremtette"

Ja, ha ezt a fasságot elhiszed, akkor azt is elhiszed neki, hogy már le is hagytuk Ausztriát. :))

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.08.01. 12:20:05

@ebella: Naiv vagy, lipsikém... A politikai szálat ti teljesen rossz helyen kerestétek, pedig a megoldás végig ott volt az orrotok előtt.

Demeter nagyon jól leírta a szitut:
"Vannak a régi balosok és a DK-s vonal. Gyurcsány ebből a szempontból kifejezetten tehetségesnek bizonyult: bedarálta az egész baloldal régi vonulatát. Az MSZP most fel fog kapaszkodni az ő szekerükre, ami pár éve még fordítva lett volna. Viszont az újmarxista, hasznos idióta, futóbolond gyerekek, a lila ködös momentumosok meg nyilván meg akarják enni Gyurcsányt; az apagyilkosság a politikában természetes történet: akkor kerülök feljebb, ha meggyilkolom a keltetőmet."
hvg.hu/itthon/20200731_demeter_szilard_bodolai_laszlo_dull_szabolcs_index

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.01. 12:34:30

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"........... Viktor gazdád nem feltételes módban beszélt. Egyenesen azt hazudta, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát."

A hazugság az olyan hamis állítás, amely egy befejezett tényre irányul.
Amikor a M.E. arról beszél, hogy 2030-ra lehagyjuk Ausztriát, akkor egy víziót alkot, egy célt jelöl ki. Nyilván nem tanultál vezetéselméletet, ezért nem tudod, hogy a cél kijelölése mennyire fontos egy vezetés számára. Ha van cél, akkor az eredményesebb, hatékonyabb megvalósítást eredményez. Mozgósító erejű.

A 2002-2010 közötti kormányok nem jelöltek ki sem közép, sem hosszú távú célokat. Az eredményeket láttuk.

Hogy mennyire nem irreális Ausztria utolérése, annak alátámasztására számítást végeztem:

2019-ben a magyar és osztrák, vásárlóerő paritáson számolt GDP aránya a következő:

Magyar GDP: M

Osztrák GDP: 1,58M

Az osztrák GDP 58%-al magasabb, mint a magyar.

appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do

A képlet, amely alapján kiszámítható, hogy feltételezett, állandó GDP növekedési arányok mellett mekkora GDP érték várható egy adott időszak végén:

M*(1+X) ̂11, ahol X a korábbi tapasztalatok alapján várható éves GDP volumen növekedés.

Magyar GDP 11 év múlva:

M*(1+0,05) ̂11= 1,71 M

Osztrák GDP 11 év múlva:

1,58M*(1+0,02) ̂11=1,58*1,24=1,96M

A két GDP aránya 1,71/1,96=0,87

Nyilván ennek az a feltétele, hogy a két GDP aránya többé- kevésbé azonos maradjon a következő 11 évben. A GDP növekedések közötti olló ennél több is lehet. Ebben az esetben a két GDP közötti különbség eliminálódhat.

A standard szó használatával kapcsolatban viszont igazad van. Helytelenül írtam le.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 12:46:01

@atomic power 1986DucaDuca: "célt jelöl ki."

Ondó Viktor gazdád határozottan kijelentette, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát. Nem volt vízilova, nem célként mondta. Ha célként jelölné ki, még ti, fideSSfasszopók is kinevetnétek, mennyire irreális. :))

"Ha van cél, akkor az eredményesebb, hatékonyabb megvalósítást eredményez."

Tehát azzal véded a gecit, hogy azért maradtunk le a szomszédos államoktól, mert nem volt a gecinek célja? Szánalmas magyarázkodás. :))

"számítást végeztem"

Hát az hiába végezted, faszfej, 10 éve folyamatosan leszakadóban vagyunk, az EU utolsó államaitól is, még ha felhagyna a tolvajlásokkal - elképzelhetetlen - és teljes hátraarcot csinálna a geci - ebben nagy gyakorlata van -, akkor se lenne semmi esélyünk. Reális lenne mondjuk 10 év alatt a keleti blokk középmezőnyébe visszakapaszkodni.

Számítást végeztem. Ha Jézus idejében egy rézpetákot betettem volna a bankba, ma annyi aranyam lenne, mint háromszor a Földgolyó tömege. :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.08.01. 13:07:59

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Nem volt vízilova"

Lippsykyém, sajnos úgy tűnik, hogy már megint kitolt veled a diszlexiád... A vízió nem viziló, és a stratégiai tervezésben a hosszú távon (mint 2030-r) megkívánt állapot megjelölését éppen így hívják.

Persze miért várnánk azt, hogy egy négy elemit (sem) végzett vécépucoló konyítson a stratégiai tervezéshez?

"Hát az hiába végezted, faszfej, 10 éve folyamatosan leszakadóban vagyunk, az EU utolsó államaitól is"

Lypppschykhém, sajnos ebben már megint megmutatkoznak a képzettségbeli hiányosságaid, még egy egyszerű statisztikai táblázat

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.08.01. 13:15:13

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: értelmezése is problémákat okoz számodra...

ec.europa.eu/eurostat/web/products-datasets/-/tec00114

2010-ben Magyarország egy főre jutó, vásárlóerő-paritáson számított GDP-je az uniós átlag 66%-a volt. 2019-re már az uniós átlag 73%-a, tehát nemhogy leszakadást, de felzárkózást látunk a statisztikákban, méghozzá úgy, hogy közben a GDP-arányos államadósság is csökken.

Az EU utolsója egyébként Bulgária, amely 2019-ben 53%-on állt, messze hazánk alatt.

Tehát nyugodtan sivalkodhatsz, hazudozhatsz, a tényekkel vitatkozol.

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.01. 13:16:57

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Ondó Viktor gazdád határozottan kijelentette, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát. Nem volt vízilova, nem célként mondta."

Na, csak fejlődsz te is. Azért az nem semmi, hogy az "egyenesen azt hazudta" után eljutottál a "határozottan kijelentette" kifejezésig.

Te ezek szerint ott voltál a velencei frakcióülésen, ezért tudod, hogy mit mondott, hogyan mondta. Mindig tudtam, hogy a kormánypártok embere vagy! Csak DK-snak álcázod magad!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 13:33:34

@atomic power 1986DucaDuca: "az "egyenesen azt hazudta" után eljutottál a "határozottan kijelentette" kifejezésig."

Ondó Viktor gazdádnál ez a kettő egy és ugyanaz. :))

"ott voltál a velencei frakcióülésen"

A tévé is bemondta. Abban igazad van, hogy csak célként fogalmazta meg. De ezzel az erővel azt is megfogalmazhatta volna célként, hogy a magyarok 2030-ra a Marsra menjenek. Hazudott a geci, esze ágában sincs abbahagyni a tolvajlást és elkezdeni dolgozni a magyarok érdekében. Egy percet se dolgozott az életében. :))

www.youtube.com/watch?v=ENM2AMaC1ks

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.01. 13:37:15

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Nem volt vízilova, nem célként mondta."

Ha célként jelölné ki, még ti, fideSSfasszopók is kinevetnétek, mennyire irreális. :))

Neokаkshi2005 2020.08.01. 13:40:54

@atomic power 1986DucaDuca: A cicus-féle butapropagistákat még az sem zavarja, ha két hozzászóláson belül megcáfolják önmagukat...

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.01. 13:41:10

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Ezt állítottad:

"Nem volt vízilova, nem célként mondta."

Utána meg:

"Abban igazad van, hogy csak célként fogalmazta meg."

Röpke egy órán belül így változik a véleményed? Mindenben ilyen következetes vagy?
Nem vagy te egy kicsikét komolytalan?

morph on deer 2020.08.01. 13:47:48

@Zsorzsi bácsi pincsije:
Hát azért Demetert sem a logikus gondolkozásáért tartják!
:)
Azt mondja, hogy;

“ Én inkább itt látom a megfejtést. Nem tudom, hogy Dull kivel beszélt, vagy kivel nem. Nem is nagyon érdekel. De az biztos, hogy az Index bedarálása és a másik három-négy portál helyzetbe hozása a balliberális oldalnak volt az érdeke. Az indexesek nem tudták megemészteni Gyurcsányt. Ez az egyetlen érdemük.”

Na most mi is történt az Indexnél?
Nem az, hogy Dull Szabolcsot rúgták ki, akit állítólag Gyurcsány/Dobrev kontrollált, míg az Indexesek Gyurcsány ellenesek voltak, Demeter szerint.

Ehhez képest az Indexesek követelték vissza Dull Szabolcsot,- amire Bodolai azt válaszolta, hogy “nem teheti meg” - és erre fel mondott fel a személyzet, ugye.

Akkor ebből hogyan áll össze az, hogy a szoclib oldal érdeke volt az Index szétzavarása?

Akkor most ki kivel van?

Hiszen Bodolai rúgta ki Dullt, és nem fordítva, mindeközben az állítólagosan Momentum párti mezei Indexesek a Gyurcsányista Dull visszahelyezését követelik, ez akkor hogyan függhet össze Demeter - és a fideszesek - fejében azzal, hogy mindez egy szoclib érdekérvényesítés eredménye, nem pedig egy elcseszett fideszes infiltráció következménye, ahogy pl szerintem valószínűbb.

Szóval tudja valaki a megoldást ezekre a logikai bakugrásokra?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 13:52:09

@atomic power 1986DucaDuca: "változik a véleményed"

Nem. Az, hogy mit mondott a geci gazdád, az tény. Nézd már meg a szótárban, fideSSfasszopó, hogy mi a különbség a tény és vélemény között. :))

DR. Smit Pal 2020.08.01. 14:05:09

@ebella: Ingyen is csinalnam, de jol megfizetnek erte.

atomic power 1986DucaDuca 2020.08.01. 15:29:05

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Az, hogy mit mondott a ............ gazdád, az tény."

Az biztos, hogy ha valaki valamit mond, az tény. Maga a közlés nem tagadható. Mármint, hogy közölt valamit. Te itt trollkodsz, az például tény. Ezt mindketten tudjuk.

Az, hogy a M.E. valamit mondott a velencei frakcióülésen Ausztriával kapcsolatban, az valószínűleg tény. Azt, hogy mit mondott, milyen megfogalmazásban, milyen szövegkörnyezetben, azt csak az tudja aki részt vett a rendezvényen.

Te először azt állítottad, hogy:

".........Viktor gazdád nem feltételes módban beszélt. Egyenesen azt hazudta, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát."

Úgy állítottad valakiről, hogy hazudik, akinek a beszédét nem is hallottad. Ráadásul az állításod nem is konzekvens, mert hazudni egy jövöben bekövetkező /vagy nem bekövetkező/ dologról nem lehet.

Ezután a "hazugságot" módosítottad:

".............Viktor gazdád határozottan kijelentette, hogy 2030-ban lehagyjuk Ausztriát. Nem volt vízilova, nem célként mondta."

Ezután írod:

"A tévé is bemondta. Abban igazad van, hogy csak célként fogalmazta meg."

Csak sikerült eljutni az igazságig! Nehéz dolga lehetett a tanítóidnak az általános iskolában!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.08.01. 15:55:51

@atomic power 1986DucaDuca: "Úgy állítottad valakiről, hogy hazudik, akinek a beszédét nem is hallottad."

Ondó Viktor gazdád hazudik, ha mozog a szája. :))

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.08.01. 16:08:28

A FÉL ORSZÁG EZEN RÖHÖG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INDEX – UTOLSÓ ÚT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Normális ember nem olvas Indexet.

Normális embernek nem fog hiányozni az Index.

Íme a nagy temetés:
www.youtube.com/watch?v=MOvD1Ndb5q8
"

MÉG SZÉP , HOGY EZEN RÖHÖG MINDENKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!