B1 blogcsalád



Tagadja "a székely lobbi", hogy ők rúgatták volna ki az Index főszerkesztőjét

2020. július 28. - nickgrabowszki

A "Budapesten terjedő" pletykából csak annyi igaz, hogy megpróbálták propagandafelületként használni a lapot, az meg nem hagyta magát.pl_5.jpg

A dologról maga Pesty László, a Székelyföld autonómiájáért és a brüsszeli apanázsért indított aláírásgyűjtés Fidesz- és NER-közelinek okkal nevezhető kampányfőnöke számolt be egy interjúban, de

szerinte nem igaz.

  • Annyi viszont az, hogy megpróbált cikket elhelyezni az Indexen az eredeti határidőig eredménytelen, de meghosszabbított aláírásgyűjtésről.
  • Dull Szabolcs viszont nem erre nem hajlandó; SMS-ben azt írta Pestynek, hogy "hello, nem élünk ezzel".

Ez volt július 17-én, 22-én Dull kirúgták, de Pesty szerint nincs összefüggés a 2 dolog között:

Én hatszemközt valóban kifejeztem nemtetszésemet, hiszen ezzel komolyan hátráltatta a székely lobbit,

mivel több mint másfél milliós elérésű online felületről beszélünk. Számunkra hatalmas segítség lett volna, ha ők is támogatják az ügyet.

Persze, hogy sérelmeztem a dolgot, de ennek ellenére nem igaz az a Budapesten terjedő pletyka, miszerint a székely lobbi – vagy, ahogy ellenségeink fogalmaznak – a székely maffia – rúgatta ki Dull Szabolcsot! Ezt határozottan cáfoljuk, és kikérjük magunknak! Mostanáig tisztán tartottuk ezt a kampányt, és szeretnénk, ha ez így is maradna.

Azt tehát Pesty elismerte, hogy sérelmezte, de azt nem árulta el, hogy ki volt a másik 2 szempár gazdája. Kinél sérelmezte?

Dullnál? Bodolainál? Szombathynál? Vaszilynél? Rogánnál? Dömötörnél? Noch dazu Orbánnál vagy Kövérnél?

Akár ez volt Dull távozásának közvetlen oka, ami (illetve a vissza nem helyezése) kiváltotta a szerkesztőség túlnyomó többségének távozását, és az eddig ismert Index megszűnését, akár nem ez kulminálta az eseményeket direktben, az eset több dologra is rámutat.

1.  A NER, a Fidesz, a magyarországi pártállam támogatja, hogy egy Székely Nemzeti Tanács nevű, jogi személyiséggel nem rendelkező pszeudoszervezet a bukaresti kormány megkerülésével, közvetlenül jusson uniós forrásokhoz. Magyarország esetében ezt a leghatározottabban elutasítja még olyan legitim aktorok esetében is, mint az önkormányzatok és a bejegyzett civil szervezetek.

2.  Pestynek és az aláírás-, illetve pénzgyűjtő akciójának semmi szüksége nem volt az Indexen való megjelenésre. Vagy akár bármelyik másik magyar lapban, mert Magyarországon (továbbá Romániában, valamint Szlovákiában) meglett a szükséges számú szignó - már csak további 4 másik (bármelyik uniós) ország hiányzik, hogy az indítványt Brüsszel tárgyalni legyen kénytelen. Ehhez az Index-címlapon való megjelenés aligha tudott volna érdemit hozzátenni.

3.  Ennek dacára a Pesty megpróbált cikket elhelyezni az Indexen, és megsértődött az elutasításon, ami rámutat arra, hogy semmisnek tekintették/tekintik szerkesztői-újságírói autonómiát. Már nemcsak azzal van bajuk, ha valaki szembeszáll velük, de azzal is, ha valaki nem áll melléjük teljes mellszélességgel.

Lehet, hogy nem az aláírásgyűjtés propagálásának elmulasztása volt Dull kirúgásának konkrét oka, de alighanem ezek a trendek vezettek az Index megszűnéséhez:

az Orbán-rezsim és csatolt részei megpróbáltak cikkeket elhelyezni a lapban,

ilyen módon átvenni az irányítást és propagandafelületté tenni, amibe Bodolaiék belementek (közvetve ezt célozta volna a GG-terv is), az újságírók azonban nem, és inkább felálltak, hogy megőrizhessék az arcukat és későbbi esélyeiket (akár az újraindításra újrakezdésre).

Pedig, mint látszik, még csak szükség sem volt arra, hogy cikk jelenjen meg az aláírásgyűjtésről. Egyszerűen azért akarták, hogy lássák, megtehetik-e. Lehet, hogy nem ez volt a közvetlen ok, inkább csak valami lakmuszpapír lehetett: az Index propagandához való hozzáállásának indikátora.

(Kép: Pesty László Orbán Viktor kormányfői évértékelőjén 2014-ben, Wikipédia)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr316081236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DezInf 2020.07.28. 19:28:32

@6.Lenin:
tldr;
egyre inkább gyengül a kifejező készséged
ideje lenne nyögdìjba vonulnod ;))

6.Lenin 2020.07.28. 19:31:49

@DezInf:

Sajnálom, ha nem tudtam visszaadni a poszt hangulatát, talán nekem is innom kellett volna előtte.
Bocsi.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.07.28. 19:31:52

" A NER, a Fidesz, a magyarországi pártállam támogatja, hogy egy Székely Nemzeti Tanács nevű, jogi személyiséggel nem rendelkező pszeudoszervezet a bukaresti kormány megkerülésével, közvetlenül jusson uniós forrásokhoz"

Ha az Index haza áruló fő szerkestztője a bukaresti és brüsszeli magyar gyűlölő , román párti vonalat tolta volna , a magyarság , székelység ügyeivel szemben , és ez volt az oka , hogy lapátra tették , akkor nagyon jól tették.

De sajnos én ezt szinte kizártnak tartom , Bodolaiban nincs annyi magyar szív , hogy ezt a nemes kezdeményezést így támogatta volna.

Szerintem egyszerűen csak annyi történt , hogy a balliberális tulajdonos és a balliberális firkászok össze vesztek a pénz ügyeken.

Csak azt tudnám , hogy a kormányt miért akarják ebbe bele keverni ?!!! Ez a ballibek ügye , oldják meg maguk.

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.07.28. 19:35:38

@6.Lenin: "a lényeg, hogy működik, ami megszünt."

Hát igen , ez meg a másik csoda.

Napok óta megy a sivalkodás , hogy Orbán megszűntette , betíltotta , felszámolta , az indexes firkászok meg úgy tolják ki a cikkeket , mintha mi se történt volna.

Milyen diktatúra az ilyen ?!!!

6.Lenin 2020.07.28. 19:46:35

@Jön még KUTYÁRA dér.:

Kellett egy ügy az EP-nek, hogy Tehénke sivalkodhasson.

Ez pont olyan ügy, mint a CEU, úgy szétverte a mocskos Fidesz, hogy most már 2 is van belőle. Az indexből is lesz több.
Lesz olyan, amit szétvertek, de működik, vagy csak úgy néz ki, Brüsszelből nem fogják látni, az ziher. Aztán lesz olyan is, amit annyira szétvernek, hogy még ők sem fogják tudni, hogy működnek. Aztán....de ehhez kevés egy jobboldali fantáziában szenvedő nyomorult fidesz bérenc gondolatnak látszó vad agyi, zavaros sejttevékenysége.

Ez csak egy ballibsi fejében-mivel ott van bőven hely- jelenthet némi fényt, ami kb egy átlagos fekete lyuk ragyogásával egyenlő.
Sima földi halandónak nem is szabad ezzel próbára tenni a szellemi képességeit.

miért 2020.07.28. 20:05:18

@6.Lenin: önmagának írogat lenin-elvtárs?

6.Lenin 2020.07.28. 20:12:03

@miért:

Írhatok neked is.

-Mi a baj Béla? Már az anyósod is hülyének néz? Zárd ki ha megint részegen jön haza.
Ne légy pipogya, Béla!

Secnir 2020.07.28. 20:39:09

nem tudom, szerintem ez nem volt, nem lehetett ok. viszont az lehetett, hogy az index -ha jól tudom- semmilyen politikai oldalnak nem adott teret semmilyen aláírásgyűjtésre. most lehet, hogy tévedek, beszámolt róluk, hogy van, de nem dobta fel hirdetésben.
(megnéztem: az
aláírásgyűjtés site:index.hu
gugli keresésre valóban nincs olyan cikk, ami reklámozná bármelyik párt aláírásgyűjtését, csak beszámol, beleértve ezt az akciót is, mi több, még megírták, hogy karácsony is aláírta.)

Secnir 2020.07.28. 20:52:54

@Jön még KUTYÁRA dér.:
"az indexes firkászok meg úgy tolják ki a cikkeket , mintha mi se történt volna. Milyen diktatúra az ilyen ?!!!"

ez nem diktatúra, ez szimpla tájékozatlanság a részedről, elnézzük neked.
index.hu/szolgalati-kozlemeny/2020/07/27/tavozik_a_szerkesztoseg_ki_irja_most_az_indexet/

Nekoashi2005 2020.07.28. 21:15:25

Igazi családbarát kormány! Az orbán családnak, a mészáros családnak....

k.blog.hu/2020/07/27/morzsanak_tunnek_a_panziotamogatasok_meszaros_ner_hoteljeihez_kepest

"Az aránytalanságok a fenti példán is kitapinthatóak: Mészáros Hunguest-je önmagában több pénzt kapott a Kisfaludy-programból, mint Hajdúszoboszló, Siófok, Balatonfüred, Eger, Gyula, Harkány, Zalakaros, Miskolc, Keszthely, Hévíz és további 15 kedvelt turistacélpont több ezer magánszálláshelye ÖSSZESEN. "

Nekoashi2005 2020.07.28. 21:41:35

@miért:
Persze, 6. troll legalább 3 néven írogatt. Pont ma délután belezavarodott, mert 6. leninnek írtam, hogy több néven írogatt, erre "tényelek" néven válaszolt, hogy ö nem libsi, neki csak egy neve van...

Tényelek 2020.07.28. 22:35:16

@Nekoashi2005: Kedves liberálbolsi haverom!
Hazudni csak pontosan , szépen.............!
Azt kifelejtette, hogy megjelőltem a hozzászólását, amiben engem leninezett le, persze ha ez már a demens korszaka, akkor bocsi, de attól még egyértelmű tény, hogy hazudik!

Nekoashi2005 2020.07.28. 23:12:26

@Tényelek:
Jaj, 6. troll, válthatsz mostmár tegezésről magázásra, akkor is lebuktál! Nagy fejmosás volt? Akarsz róla beszélni?

Tényelek 2020.07.28. 23:23:44

@Nekoashi2005: Ezt irtam többször, hogy a liberálbolsevikok egyik legfontosabb ismérve, hogy gond nélkül hazudnak még akkor is, ha egyértelmű a lebukásuk, mint most az öné.
Értem, hogy még névtelenül is szégyen, amiket idebüfizik, de legalább napon belül vállalja fel önmagát!
A magázás meg marad, mert azt nem tudják másolni a liberálbolsik, túl buták hozzá.

Tényelek 2020.07.28. 23:33:26

Engem meglepett, hogy Pestinek egyáltalán eszébe jutott, hogy az indexes, magyargyűlő patkányok beszállnának egy magyar ügyet segítő kampányba,....., rájuk prájdosok számíthattak, de a 23 millió román magyarul beszélő részétől már régen is hánytak.
Mindenesetre , így hogy kiderült , még annyi szimpátiát sem fognak kapni, mint eddig, pedig az sem sok volt.

nickgrabowszki 2020.07.28. 23:36:15

Figyelem: B1-ből sincsen másik.

nincs1agy 2020.07.28. 23:47:48

Dull nem hazudtolta meg nemzetáruló énjét..

nincs1agy 2020.07.28. 23:50:48

@nickgrabowszki : Sose adj okot a bosszúra egy székelynek..:)

Tényelek 2020.07.28. 23:51:26

@nickgrabowszki : Akkor vigyázzon nagyon, nehogy felmondjon önmagának, mert az index a felmondások ellenére még működni fog, de egy egyszemélyes blog biztosan megszűnik!

nincs1agy 2020.07.28. 23:57:46

@Jön még KUTYÁRA dér.: Háme nem adott neki villamosműves hirdetéssel ingyenpézt..
Persze, amikor a ballisi kormányok idején a Magyar Nemzetben szinte csak Toyota hirdetések voltak, akkor ez nem zavarta őket..

nincs1agy 2020.07.29. 00:01:22

DULLt szíve lippschikéknek felmondani vágy..

cicmen 2020.07.29. 07:04:44

Pesty László, a Székelyföld autonómiájáért és a brüsszeli apanázsért indított aláírásgyűjtés Fidesz- és NER-közelinek okkal nevezhető kampányfőnöke megpróbált cikket elhelyezni az Indexen az eredeti határidőig eredménytelen, de meghosszabbított aláírásgyűjtésről.
Dull Szabolcs viszont nem erre nem hajlandó; SMS-ben azt írta Pestynek, hogy "hello, nem élünk ezzel".................................................

Nakéremszépen! Mitől is meri függetlennek nevezni magát ez a kibacott zsindeksz?
Egy független médiában egy aláírásról szóló cikk minden további nélkül megjelenhetne, viszont egy szar libsi orgánum ismérve pont ez, hogy kerüli a magyar érdekekről szóló témákat, helyette viszont egyből megjelenik ugyanott például egy álmentős néni ellenőrizetlen faszsága, ha egy kretén maszopos pojáca "kéri" !
Emellett pedig egy főszerkesztő legyen már úriember és ne írjon ilyen kurta, cinikus SMS-eket, vagy ne csodálkozzon, ha kirúgják!
Apropó, kirúgás! A vírus miatt rengeteg cég rúg ki ennél a libsibibsi főszerkesztőnél nagyságrendileg értékesebb embereket, mégsem keltenek miatta ajvékcunamit!
Piacgazdaság van, meg kapitalizmus, állandóan ezt szajkózzátok büdös libsik, most meg nem tetszik, ha egy tulajdonos él a jogaival? Amúgy is megvan a megoldás, Medgyessy megmondta, akinek nincs médiája, az vegyen magának !

Irbisz 2020.07.29. 08:16:18

@cicmen: mi a francért magyar érdek ez az aláírásgyűjtési baromság?
kb. csak annyira, mint sokmilliárdért szponzorálni olyan szerbiai (vajdasági) focicsapatot, amelynek van 1-2 magyar felmenőkkel rendelkező tagja, vagy az amikor Székelyföldön költenek el román állampolgárok jólétére tizmilliárdnyi összeget mindenféle célra, ahelyett hogy az anyaországban élő és itt adózó magyar állampolgárokra jólétére és egészségére költenék el ezeket a pénzeket.
vicc, kb. az a szint, mint amikor merkelék a migránsokra költik a német adófizetők pénzét :(. bár azok akkor már németországban leledzenek legalább, nem más szuverén állam polgárai ...

agador 2020.07.29. 08:20:21

@Jön még KUTYÁRA dér.: Maga idióta, egy kecskeméti nevenincs kdnp-s volt az index tualjdonosa.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 08:28:41

@cicmen: "Dull Szabolcs viszont nem erre nem hajlandó"

A valóság ezzel szemben az, hogy nem egy cikk volt az Indexen az aláírásgyűjtésről.

index.hu/kulfold/eurologus/2020/07/09/szekely_nemzeti_tanacs_alairasgyujtes_polgari_kezdemenyezes/

index.hu/kulfold/eurologus/2020/06/25/eu_polgari_kezdemenyezes_szekely_alairas_meghosszabbitas/

Stb...

Ha emiatt rúgták volna ki Dull Szabolcsot, akkor mondják azt. De nem mondták.

Ondó Viktor apátok inkább erről nemzeti konzultálhatna, nem a hazugságairól. De nem teszi, ő leszarja a székely autonómiát, nála panaszkodj.

A mélymagyar népnemzeti bolsevik Origó miért nem közli le, amit Pesthy akar???

nincs1agy 2020.07.29. 08:53:12

@Irbisz: És az mi a francért lenne magyar érdek, hogy több ezer vagy tízezer illegális migránst etessen, lakasson az ország?
Teljesen jogos, ha egy ország kisebbségi létbe szorult nemzettársai autonómiatörekvéseit támogatja. Persze ezt egy DULLt agyú lippschinek hiába magyarázom..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 08:55:48

Vadai Ágnes „futóbolond társaságnak” nevezte a Honfoglalás 2000 Egyesületet, amely a minap közleményben kérte Lévai Anikót, figyeljen jobban a miniszterelnök alakjára, öltözködésére. Szerinte ez nem téma a közbeszédben, nem az a baj Orbán Viktorral, hogy túl nagy öltönyt hord.

24.hu/belfold/2020/07/29/vadai-agnes-megvedte-levai-anikot/

Áttértem gyorsan a 24.hu-ra, mielőtt azt is bezárná a fideSS.

6.Lenin 2020.07.29. 09:29:13

Akkor nézzük a valóságot, magát.

Mo-on egy ilyen ügy kavar némi izgalamat, de szerintem, ha valaki belefingana egy tál 0-ás lisztbe, annk nagyságendekkel nagyobb hatása lenne.
A librenyákok ezen vinnyognak, az csak azt jelenti, hogy ma Mo-on minden jól megy, ha csak ilyesmibe lehet belekötni.

Ez egy igen szánalmas műbalhé, ami az EP-nek szól, és a DK-s Tehénke kavarja. Ez nem a magyar fogysztóknak szól. Az EP-be dagonyázó idiótáknak.
Nálunk is csak a leghülyébbek próbálnak erre a hullámra ráülni. ebbe belekeverni a székelyeket a legszánalmasabb dolog.
Hülye libernyákok.

chrisred 2020.07.29. 09:50:53

@Irbisz: Erdély autonómiája a magyar történelem része. Más kérdés, hogy szerintem az Indexen elhelyezett cikk az aláírásgyűjtésről nagyon keveset érte volna, mert ahol a magyarul olvasó közönség található, ozt az aláírások már régen megvannak. Magyarországon, Románián és Szlovákián kívül még további négy országban kellene átlépnie az aláírásoknak a népességarányos küszöböt, amire kevés az esély.

morph on deer 2020.07.29. 09:53:39

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
“ nem egy cikk volt az Indexen az aláírásgyűjtésről.”

Az igaz, de most nem is arról lett volna szó, hogy megint írjanak róla!
Pesty egy kész cikket akart ELHELYEZNI az Indexen, és felháborodott, amikor ezt nem engedték!

Tehát arról lett volna szó, hogy az Index közöljön le egy kész propagandacikket, és nem arról, hogy írjanak az eseményről.

Ez olyan, mint mikor Jolánka a kifőzdéből megpróbálja rávenni a legnagyobb étterem konyhafőnökét arra, hogy majd ő áthoz egy fazék székelykáposztát(!) és tegyék már meg a kedvéért, hogy azt szolgálják fel a saját vendégeiknek..!

Aztán most a qrvaanyját a rohadt libsi konyafőnöknek, mert nem élt ezzel a nemzetthy ajánlattal.

Nem figyeltem, volt már “libernyák”?
Ha nem, akkor sürgősen pótolom: a libernyák asz’onta, hogy "hello, nem élünk ezzel", mer’ ő egy nemzetellenes Sorosberenc!
De már nem sokáig, mert majd jön az orbán, és majd jól elviszi az ő hátán...
Bzonyám!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 10:01:42

@morph on deer: :))

"libernyák"

Azt Ondó Viktor forgatja. :))

"Azonban a libernyák egy régen se túl gyakran használt, mára már teljesen kihalt magyar szó volt. Jelentése köpönyeg. Ráadásul Bajza József, író álnéven Kurucz Pál 179 évvel ezelőtt egy igencsak aktuális idézetben használta a libernyák kifejezést.

Dragomán György író ásta elő az évszádos Bajza cikket, mely “Az Atheneum 1841-es, 48-as számában jelent meg, s így szól:

Kötelességemnek hiszem ennek következtében magamat igazolni és felvilágosítást adni. Én nem írok díjért, hanem hazafiságból; ez nekem elvem. Tudom, hogy ez elv mellett felkoppan az ember álla s ha ma három frakkja van, egy év múlva megköszönheti hogy egy rongyos libernyák figyeg még a vállán. De hiába szép a hazafiasság rongyos nadrágban is, s ha az ember éhen elvész nagy patriotizmusában holta után legalább sírjára írják: jó hazafi volt."

hirhugo.hu/2020/07/26/vajon-orban-tenyleg-egyetlen-hatborzongato-szoval-uzent-az-indexeseket/

6.Lenin 2020.07.29. 10:02:26

Lehet, hogy végre fény derül az igazságra.

A Németh családnak volt még több gyerekei is, ezek mind egyszerre születtek, mind a 10-en.
ezt a hatalmas világbotrányt tuladonképpen Dr. Némerh Zoé, a 4. vagy 5. gyerek (az anyjuk se emléxik pontosan, hogy hányadik Zoé a sorban) robbantotta ki, 3 éve rejtegetett tüziijáték patronnnal, de mivel azok besültek, kirugatta Dullt, a kedves tekintetű kibaszott független akármit.

Amint mélyebben belelátunk a pöcegödörbe, frissítünk.
Állítólag 3-an is fognak indulni a DR. Németh családból a me helyért való ádáz küzdelemben, 22-ben. Már most óriási a támogatottságuk libernyákéknál.

Orbán reszkess! Jövünk, kiabálta álmában valamelyik Dr. Németh gyerek.

Határozottan hülyültök, libernyákok.

morph on deer 2020.07.29. 10:22:33

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

“ Vadai Ágnes „futóbolond társaságnak” nevezte a Honfoglalás 2000 Egyesületet”

Teljes joggal!
Mert aki úgy fogalmaz, hogy: “az XXL méretű öltönye helyett a karcsúbb, XL-t részesítse előnyben”, az valószínűleg a GUM áruház jégeralsó választékát ismerheti, ha egyáltalán bármit is, de egy öltönyt még biztosan nem látott még közelről!

Ugyanis öltönyöket sehol nem számoznak így, még Moszkvában sem!

Amúgy ez az egész történet, az “Orbán Viktorné Asszonynak” (Az meg ki lehet? Mert orbán feleségét NEM Orbán Viktornénak hívják, az ő neve Lévai Anikó..!) címezett levélke, és annak közlése nem egyéb, mint porhintés.
Ez azért van, hogy Brüsszel lássa, hogy nálunk a közmédia igenis helyt ad a miniszterelnök kritizálásának, (!!!) tehát hazugság, hogy csak kormánypárti propagandát közölnek!
Izgatottan várom a további cikkeket, pl orbán cipőfűzőjének hosszáról, vagy arról, hogy az általa viselt szalmakalapot nem igazi magyar tisztabúza szárából készítették székely népművészek, hanem a kommunista Kínában éhbérért dolgoztatott kiskorúak, ráadásul génmanipulált, és vegyszerrel kezelt gabonaszárból, és ez mennyire árt a határontúli magyarság érdekeinek...

Vagy valami hasonlóan érdemi kritikát, mivel itt dübörög a sajtószabadság!
Bizony!

Tényelek 2020.07.29. 10:24:44

@Irbisz: A német példája nagyon jó, ugyanis a németek évente 12-15 milliárd eurót költenek a határon túl élő németek támogatására, pl. az itt élő svábokra.
Ez közel akkora összeg, mint amit nekünk ad az EU. 7 évre.
Kétdezze meg tőlük, ők miért pazarolnak, hátha megérti a magyarokat is,.., mondjuk, ha magyar lenne, anélkül is értené!

6.Lenin 2020.07.29. 10:27:49

A www.pocegodor.com/idex -ról érkezett friss hír...

„Úgy esett szét, hogy nem kellett belenyúlniuk, röhögnek a markukba” – szemlézte a beszélgetést a Magyar Hang. Bodolai azt is hozzátette, hogy még azelőtt lemondtak Gerényi Gábor, a szerkesztőséget szétszabdaló tervéről, hogy az úsjágírók kirakták volna a függetlenségi barométert. Az újságírók bedobták az "all in"-t.

www.atv.hu/belfold/20200729-bodolai-az-index-ugy-esett-szet-hogy-a-fidesznek-bele-sem-kellett-nyulnia

Sokkal határozottabban hülyültök , libernyákok. (kár, hogy ez már nem hat meglepetésként senkire sem, ebben a hőségben sem)

Tényelek 2020.07.29. 10:33:52

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
A libernyák szot már sok-sokéve a redvás libsikre használják.
Ez legalább értelmezhető, nem úgy, mint a hülye libsik meleg-buzi, homofób-totál értelmezhetetlen, stb. műszavai.

a nagy hohohohorgász 2020.07.29. 10:40:08

Nehéz méltón búcsúzni de az indexnek sikerült.

morph on deer 2020.07.29. 10:42:49

@Tényelek:
“ az indexes, magyargyűlő patkányok beszállnának egy magyar ügyet segítő kampányba”

Pedig rosszul tették, hogy nem!

Ugyanis ha az erdélyiek közvetlenül kapnának támogatást, akkor talán sikerülne elérni azt, hogy a Magyarországnak szánt uniós támogatások egy részét orbán ne a Románia támogatására fordítsa!

Mert most az van, hogy orbán az uniós pénzekből, - na meg a magyar adókból - támogatja a határon túli magyar cégeket, beruházásokat, építkezéseket, stb., ez pedig azt jelenti, hogy ezeknek a pénzeknek a hozadéka mind a román államot gazdagítja, nem Magyarországot!

A Romániában fejlesztett cég Romániában adózik, ott vannak az ingatlanjai, a vagyona.
A dolgozói ott fizetnek adót, ott költik a megkeresett pénzt, ott élnek, ott fogyasztanak, stb.
(Cserébe viszont nálunk ér a szavazatuk...)

Tehát ki is gazdagodik a magyaroknak szánt uniós támogatások egy részéből, meg a magyar közpénzből?

Igen, Románia!
Mindeközben az EU 20 legszegényebb régiójából 7 Magyarországon van!

Na ezen az állapoton lehetne talán segíteni, ha nem a mi pénzünk gazdagítaná Romániát, hanem a nekik szánt uniós támogatást direkt ők kapnák.
Legalább is remélem...

pirimogyoró 2020.07.29. 10:46:20

@6.Lenin: "vagy valamilyen más nemes szerve is"

Nem, ő maga a "szerv" :)

Nekoashi2005 2020.07.29. 10:51:42

index.hu/belfold/2020/07/29/greczy_zsolt_per_helyreigazitas_pesti_sracok/

Ezért kell beszántani a bíróságokat! Hogy jön ide egy ilyen nyikhaj bíró, hogy megkérdőjelezi a prosti srácok szavahihetőségét!

Micsoda skandalum!

(Ettől függetlenül Grécy ebben az ügyben egy idióta volt...)

6.Lenin 2020.07.29. 10:54:28

@pirimogyoró:

Elsőre sikerült nagyot alkotnod. Gratulálok. Pont beleférsz te is a hülye libernyák kategóriába.

Nekoashi2005 2020.07.29. 10:58:28

@6.Lenin:

Feladtál egy magas labdát, amit a képedbe vertek, és most sirdogálsz?

Inkább beszélges magaddal, úgyis van vagy három neved..

6.Lenin 2020.07.29. 10:59:24

@morph on deer:

Rájöttem a trükkötökre ezzekkel a pöcsméregetésekkel.

Te is dicsekedtél, hogy Isten az egyik kezével adott.

Lófaszt adott, neked se nagyobb, csak te a Grécziéhez mérted a tiédet. Ezért méregettek ti állandóan.
Így könnyű dicsekedni.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 11:05:05

@morph on deer: "XXL méretű öltönye"

:))

Szerintem a fogadó fél értelmi színvonalára próbáltak leereszkedni. Bár Ondónét fiatal korában okosnak tartották. De egy okos ember nem venne részt ilyen gaztettekben, úgyhogy nemtom.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 11:05:28

@Nekoashi2005: "Na ez az igazi minőségi újságírás!
Ezt csinálják utánuk az indexesek!

http://www.sonline.hu/egyperces/ferfiak-egymas-kozott-unokajaval-posztolt-kepet-orban-viktor-3109331/"

Parancsolj:

"Megszületett Orbán Viktor első fiúunokája

Azzal, hogy Orbán Viktor 26 éves, Sára nevű lányának második gyermeke megszületett, a miniszterelnök négyszeres nagypapává vált. Az újszülöttel készült közös képéhez Orbán a hivatalos Facebook-oldalán azt írta:

„FÉRFIAK EGYMÁS KÖZÖTT”"
index.hu/belfold/2020/07/29/orban_viktor_a_legfiatalabb_unokajaval_fotozkodott//

Gratulálunk!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 11:12:59

@Tényelek: "hülye libsik meleg-buzi, homofób"

Eleve a baloldaliak és liberálisok értékrendje nem fedi át egymást. Bár el tudok képzelni talán egy tucat embert, aki egyszerre baloldali is és liberális is. Namost ezek közül mondjuk 10 hülye, a 10 közül statisztikailag 1 buzi. Homofób buzik csak ti vagytok, fideSSfasszopók. Annak a valószínósége, hogy Magyarországon az egyetlen baloldali és liberális és hülye és buzi még fideSSfasszopó is legyen, elhanyagolható. Na de tegyük fel a valószínűtlent, és legyen az. Ő biztos, hogy tudni fogja, hogy a libernyák kifejezéssel őt akarod megszólítani? :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 11:15:27

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Nem sikerült szó szerint átvenni a szöveget. Sztem ilyenekért rúgták ki a zindexeseket. :))

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.07.29. 11:19:03

@Nekoashi2005: Sajnos a HVG kihagyta a bon mot-t, lehet, hogy őket mégis be kell tiltanunk?

"Megszületett Orbán első fiúunokája

Ő a negyedik unoka.

Az unoka a miniszterelnök 26 éves Sára lányának második gyermeke, Orbán negyedik unokája."
m.hvg.hu/itthon/20200729_Megszuletett_Orban_elso_fiuunokaja

Isten éltesse a nagypapát, a kismamát és az unokát!

6.Lenin 2020.07.29. 11:26:56

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Azt tudod, hogy ez nagyon árulkodó, amikor két hülye összekepeszkodik?

Mindig élvezem-mert tényleg sokat mond, amikor egy másik köcsög belémköt, te a szokásos betegelméjűségre utaló :))-el üdvözletedet küldöd a másiknak.
Ilyenkor egy jót nevetek.

B+, ti akkora köcsögök vagytok, hogy ez már a szomszéd kutyájának is fájhat, szerintem.

Ezt vedd egy jóindulatú megjegyzésnek, mert megérdemled, hogy hülyét csinálsz magadból, és még örülsz is ennek.

(Csak nyomja valami a beteg lelked ezek szerint. Ezt ez világosan mutatja)

morph on deer 2020.07.29. 11:59:07

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ megszületett a trónörökös”

Na végre!
Legalább lesz kire szavaznod 2062-ben is!

Nem tudod véletlenül, hogy mi a neve a kisdednek?
Én elsősorban a vezetéknevére lennék kiváncsi, hiszen a keresztneve csak viktor, Győző, - Győzike? - netán Gáspár lehet.

Csak mert szeretnék időben felkészülni a ‘62-es ünnepségekre! :)

S. Baldrick 2020.07.29. 12:18:28

@Jön még KUTYÁRA dér.: "Ha az Index haza áruló fő szerkestztője..."

Szánalmas, hogy anyanyelvükön írni nem képes bunkók mekkora magabiztossággal hazaárulóznak.
Több iskola, kevesebb hazaárulózás!

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 12:23:46

@morph on deer: @chrisred: Orbán Sára férje továbbra is Szokira Tamás.

@Nekoashi2005: "Sajnos már kesmásodik az index...."

Hát az jó lenne, ha végre jó útra térnének. Lehet, hogy olvasnám is őket, ha így lenne.

Közben szorul a hurok a lipsike bűnözők nyaka körül. Feljelentették az üzleti titkokat kiszivárogtató, volt főszerkesztőt. Gyurcsányné és a férje kezdhetnek izgulni, hiszen a rendőrség bizonyára vizsgálja majd a híváslistáját is. Talán hamarosan azt is megnézhetjük, hogy hogy áll Ferikén a börtönviselet?

"Az Index körüli történésekkel kapcsolatban üzleti titok megsértése bűntett gyanúja miatt tett feljelentést a IX. kerületi ügyészségen Tényi István.

A Media1.hu-n megjelent cikkben bemutatott, nyilvánosságra került internetes bejegyzés szerint Bodolai László, az Indexet tulajdonló alapítvány vezetője súlyos kijelentéseket tett Dull Szabolcsról, az elküldött főszerkesztőről. Utóbbi, Bodolai szerint, baloldali politikusokkal egyezkedve szétverte az Indexet, és ezért külföldön rendőrök vitték volna el belső, szenzitív információk versenytárshoz való szivárogtatásáért.

Az idézett bejegyzésben Bodolai azt állította: információi vannak arról, hogy a korábbi főszerkesztő és igazgatósági tag politikusokkal egyezkedett az elmúlt hetekben. Az Origó pedig arról írt, hogy Dull az elmúlt időszakban rendszeresen hívta a Gyurcsány család tulajdonában lévő Altus egyik számát, amelyen Dobrev Klárával egyeztetett. Bodolai szerint Dull már egy hónappal korábban tudott az úgynevezett Gerényi-tervről is, amely az Index átalakítását vetette fel.

Beadványában Tényi István kifejtette: bizonyítottság esetén az ügyben felmerülhet az üzleti titok megsértése bűntett gyanúja, egyúttal indítványozta, hogy az ügyben a tényállás tisztázása érdekében az ügyészség rendeljen el feljelentéskiegészítést, s szükség esetén rendeljék el a nyomozás megindítását"
magyarnemzet.hu/belfold/dull-szabolcs-ellen-nyomozas-indulhat-8440011/

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.07.29. 12:28:47

@S. Baldrick: Gondolom , te még soha se gépeltél el semmit , ugye ?!

Közben a DK vezér egyre nagyobb bajban , hamarosan fény derülhet az igazságra ?

"Nem merte tagadni az Index kirúgott főszerkesztője, hogy Gyurcsánynét hívogatta

Nem cáfolta Dull Szabolcs, az Index kirúgott főszerkesztője, hogy Gyurcsány Ferencnét hívogatta az elmúlt hetekben. Dull az ATV Egyenes Beszéd című műsorában szerepelt, és továbbra is azt állította, hogy politikai újságíróként beszélt emberekkel. Bodolai László, az Indexet tulajdonló alapítvány kuratóriumának elnöke hétfőn világossá tette, nem a főszerkesztő feladata, hogy politikusokkal beszéljen, hanem a politikai újságíróké.

Az ATV műsorvezetője próbált folyamatosan segíteni Dullnak, de egy ponton tévesen azt mondta, hogy a kirúgott főszerkesztő híváslistája már kint van az Origón, ezzel - akarata ellenére - csapdába csalta. Dull ugyanis láthatóan megijedt, és nem merte letagadni a hívásokat"

"Dull céges telefonjának híváslistája valóban bizonyítja, hogy az utolsó hetekben folyamatosan Gyurcsánynét hívogatta."

"Az is egyre világosabb, hogy mi lehetett a szándék - ezt a másik ellenzéki propagandalap, a 24 leplezte le. Vágyvezérelt cikkükben ugyanis azt írták, a kormánynak és Orbán Viktornak a legrosszabbkor jött az Index ügye, ez ugyanis - szerintük - elterelte a figyelmet a brüsszeli uniós csúcson elért magyar sikerről. A 24 abban is reménykedik, hogy ősszel, az újabb tárgyalásokon majd az Index ügye miatt mégis visszakerül a "jogállamisági mechanizmus" az uniós megállapodásba.

Így viszont már érthető, mi volt a cél, miért kellett Gyurcsánynéval egyeztetnie Dullnak folyamatosan, és mi is volt a cél az Index szétrobbantásával. "
www.origo.hu/itthon/20200728-dull-szabolcs-index.html

Csak hát arra nem gondoltak , hogy le fognak lepleződni !

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.29. 12:48:24

@morph on deer: azt akartad ideröfögni, Isten éltesse a Miniszterelnök Úr kedves családját
jól tetted

boborján20 2020.07.29. 12:58:55

Kurva fidesznyugger nigger anyátokba!

morph on deer 2020.07.29. 13:11:31

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:
“ Feljelentették az üzleti titkokat kiszivárogtató, volt főszerkesztőt. Gyurcsányné és a férje kezdhetnek izgulni, hiszen a rendőrség bizonyára vizsgálja majd a híváslistáját is.”

Te tényleg ennyire retardált lennél?

Dull Szabolcs újságíró, Dobrev Klára pedig politikus, az EU egyik alelnöke, képviselő!
Ráadásul a munkahelye Brüsszel, tehát még nem is úgy van, hogy beballagsz hozzá az irodájába egy interjúért, na meg járvány is van.

Mindezekhez még azt sem ártana, ha tudnád, hogy Brüsszelben az elmúlt hetekben ezerrel ment a meló, éjjel nappal, többek közt még egy orbán nevű boldogtalan is ott lihegett napokig.

Vagyis: ha egy újságíró egy ilyen sűrű politikai helyzetben megpróbál egyeztetni egy politikussal, például egy interjúhoz, megpróbál közvetlen információkat szerezni tőle, egy fontos cikkhez, akkor mit is csinál, te szerencsétlen?

Hát hívogatja telefonon!
Tudod, az olyan távbeszélő, amelynek segítségével személyes találkozás nélkül is lehet kommunikálni!
Na mit szólsz?

Tudom, hogy a kis fideszes agyadnak ez túl sok, így hirtelenében, de talán kapsz segítséget egy arra tévedt nagycsoportos roma kiskorútól, ha szépen megkéred, biztosan segít...

Toadwart66 2020.07.29. 13:15:47

Lobbiznak, lobbiznak... Ja, mivel tökre nemes az ügy, mint mindig. A végén meg úgyis lopás lesz belőle. A NER javíthatatlan, az EU meg a magyar adófizetők majd állják a cehhet. Hülye majomok', fizessetek!
Ha nem akartok akartok rosszat magatoknak, ettől a puhos Pesty-től ne vegyetek semmit, akármivel házal.

morph on deer 2020.07.29. 13:21:29

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:
“ Orbán Sára férje továbbra is Szokira Tamás.”

Mire? Szokira? Hajaj...
Itt még csak nyoma sincs a vereckei hágónak!
Biztos, hogy nem Szotyira gondoltál?
Mit szól ehhez az őstürkmagyar szittyakipcsak lelke a drága nagyfaternak..??

morph on deer 2020.07.29. 13:37:19

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ azt akartad ideröfögni, Isten éltesse a Miniszterelnök Úr kedves családját
jól tetted”

Te a vesémbe látsz..!
:))
Egyébként igen, a családját éltetheti, semmi bajom velük, (a horvát autópályákat nem én takarítom, szerencsére,) sőt!
Némelyiküket kifejezetten sajnálom is, mert nem lehet könnyű nekik!
Többségük ugyanis nem tehet arról, hogy egy ekkora aljadék geci rokona lett, önhibáján kívül.
Nekik őszinte részvétem.

A többieknek majd csak akkor, ha aktuális lesz.

chrisred 2020.07.29. 13:58:41

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: Nem kimondottan a személyi adataira voltam kíváncsi, csak hiányoltam a megemlítését a jókívánságok listáján.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 14:09:13

@morph on deer: "Biztos, hogy nem Szotyira gondoltál?"

Baromi érett és vicces dolog mások nevével gúnyolódni... Ebből még politikai hasznotok se lesz, mert Szokira nem közszereplő.

"Itt még csak nyoma sincs a vereckei hágónak!"

Persze – mert mondjuk a kedvenc DK-saidnál, Niedermüller, Bauer vagy épp Dobrev esetében talán van? (Gyurcsány is egy szláv név.) A Kárpát-medence egy ilyen hely, nem lesz mindenkinek ősmagyar vezetékneve, és nem is ez a fontos.

"ha egy újságíró egy ilyen sűrű politikai helyzetben megpróbál egyeztetni egy politikussal, például egy interjúhoz, megpróbál közvetlen információkat szerezni tőle, egy fontos cikkhez"

Fontos cikket? Persze libsikém.

Aztán mutasd szépen, hol is van Dull Szabolcs híres leleplező cikke a DK-sok EP-s üzelmeiről, ahol leleplezi, hogy munkálkodnak Dobrevék hazánk és annak választott kormánya ellen?!

Egy ilyen cikk sincsen!

Ahogy Bodolai is megmondta, az nem a főszerkesztő feladata, hogy politikusokat hívogasson, miközben az Igazgatótanács (aminek Dull is tagja volt a szivárogtatásig) az Index strukturális és működési problémáit tárgyalja; bízza ezt rá a politikai rovat munkatársaira.

A történtek alapján teljesen világos, hogy miről tárgyaltak – arról, hogy hogyan tudnának Brüsszelben hangulatot kelteni a magyar kormány ellen az jndex szétrobbantásával; szegény Bodolai meg nézhetett, mint Rozi a moziban, hogy miként tehette ezt meg vele a főszerkesztője, hány év munkáját tette tönkre egy műbalhé kedvéért...

Jön még KUTYÁRA dér. 2020.07.29. 14:12:57

@chrisred: Egy szülés általában a babának és a mamának nehéz munka , megterhelő. Az apuka jó eséllyel meg is úszhatja némi izgulással. De ha ez hirtelen ennyire fontos lett neked : Sok boldogságot az egész családnak , a többi rokonnak is !

chrisred 2020.07.29. 14:15:21

@Jön még KUTYÁRA dér.: Egyetértek, de akkor viszont a nagypapa a kakukktojás.

6.Lenin 2020.07.29. 14:29:46

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:

Ez a műbalhé talán megéri nekik így is, mert maga a történet szart sem ér.

Valószínűleg az index rövid időn belül amúgy is becsődőlt volna, vagy a momentum seggét nyalták volna. A Tehénkének, és Gyogyós Ferinek semmi sem drága.

Ugyanis itt máson van a lényeg. Ezek nem a hazai piacra készülnek.

Nézzük csak a Korózs videot. Erről zengett a nyugati sajtó. Itthon mindenki tudta, hogy hazugság. A Korozs is, a készítői is. Azt is tudták, hogy ha feljelentés is lenne, nem számít. Hülyének nézik a szocikat? Mit számít? Őket ez nem érdekli.

A hatalom megérne bármit is, pláne a Gyogyósnak, meg Tehénkének.

Ennek a picsa ügynek is nagyobb kint a hangja-ősszel lehet rá hivatkozni Brüsszelben, hogy elitéljék az országot. Ki a fszt érdekel, hogy humbug az egész, különösen az EP-ben. Sok ott dagonyázó fasz libernyák azt sem tudja hol van Mo. Nem azért kapják a pénzt, hogy valamiféle igaszság nevezetű faszságért dolgozzanak.

Megkapják az ukázt kit kell kicsinálni, aztán azt marják, mint a veszett kutyák.

Ma már másak a módszerek. Tudják, hogy a libernyákokra szavazók bármit bevesznek, nyomják is nekeik a szart ahogy a csövön kifér.

Ez az ügy az EP-nek szól. Senkit nem érdekel akik ezt megcsinálták, hogy itthon mi is lesz a következménye. Ez már régen nem érdekli az itthoni libernyákokat, csak annyiban, hogy minnél nagyobbat szóljon Brüsszelben. Ezért még azt is elviselik, hogy itthon hülyének nézzék őket.

Mit számít, azok amúgy is, de a hatalomért talán megéri nekik még ez is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.07.29. 15:15:48

A főtroll kirúgása után egyhangúlag áll fel a trollsereg. Bréking, bréking!

morph on deer 2020.07.29. 15:28:44

@Lipsimentes szénsavas üdítőital:
“ Persze – mert mondjuk a kedvenc DK-saidnál, Niedermüller, Bauer vagy épp Dobrev esetében talán van? (Gyurcsány is egy szláv név.) ”

Aha, milyen igaz!

Akkor még csak azt mondd meg, hogy a fentiek közül melyik kezdi minden mondatát úgy, hogy “mi magyarok”, melyikük szokta a turultól, vagy a hunoktól származtatni magát, vagy ki szokott közülük a türk és/vagy kipcsak rokonságára hivatkozni?

Ugyanis ez csak ebben az összefüggésben érdekes!

Egyébként fogalmam sincs, hogy a Szokira név milyen etnikai háttérre utal, mert nincs is jelentősége, és nem is érdekel.
Ráadásul itt most teljesen egybeesik a véleményünk: szerintem is egy sötét gyökér, aki nálunk, itt a Kárpát medencében kinek-kinek a származását kéri számon, a magyarságára hivatkozva!
———
“ Egy ilyen cikk sincsen!

Ahogy Bodolai is megmondta, az nem a főszerkesztő feladata, hogy politikusokat hívogasson”

Honnan tudod, hogy hol, milyen cikk van, készen vagy készülőben?
Csak nem ugyanolyan, ahonnan Dull híváslistáját, és a beszélgetések tartalmát is ismered?

Nocsak!
Bodolai tudomásom szerint az újság menedzsmentjét vezeti, és nem a tartalmi/kreatív munkát, nem így van?
Ha pedig igen, akkor szerinted mi köze is van hozzá, hogy a főszerkesztő kit is hívogat?

Jut eszembe: milyen “üzleti titkot” adott/szivárogtatott ki Dull Szabolcs, te tudod?
És mit kezdhetne Dobrev Klára egy Indexes üzleti titokkal?

Vagy az volt “titok”, hogy a fidesz kesmásítani akarja az Indexet is, a NER-“sajtószabadság” nevében?

Tudod, az a fajta sajtószabadság, amikor teljesen szabadon írhatsz arról, amiről szabad!
“Kinyílott a pitypang, megírom...”

Mert ha igen, ehhez igenis van köze Dobrev Klárának, és az EU-nak, különösen akkor, amikor a jogállamiság kérdése - főleg a magyar kormánynak köszönhetően - fontossá vált az EU-ban.

Majd ne felejts el szólni, amikor Gyurcsányékat felelősségre vonják emiatt! Nem szívesen hagynám ki az élményt!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 15:48:57

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "Orbán Sára férje továbbra is Szokira Tamás."

Új név a NER lovagok gyülevész hadában. Nyilván hamarosan megjelenik a közbeszerzési értesítőben is, hogy hány milliárdot lopott. Nem szoktak megállni rongyos százmillióknál. :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 16:16:59

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Új név a NER lovagok gyülevész hadában"

Dehogy új, 2017-ben házasodtak, a fiúgyermek is már a második...

"Nyilván hamarosan megjelenik a közbeszerzési értesítőben is, hogy hány milliárdot lopott."

Nem olvasod elég szorgalmasan a libernyák sajtót, lipsikém?

Őt pont a pozitív ellenpéldaként próbáltátok beállítani, mert nem vállalkozó: A "férjről nem volt könnyű információkat találni: nincsenek befolyásos szülei, sem jól menő (...) cégei, mint Orbán Viktor másik vejének, a miniszterelnök legidősebb lányát, Ráhelt 2013-ban elvevő Tiborcz Istvánnak. Az interneten is alig található róla bármilyen információ: a nevére az esküvő hírén túl szinte csak azokat a 2014-es cikkeket adja ki a kereső, amelyekben egy, a miniszterelnök által posztolt családi fotó alapján először azonosították Orbán Sára udvarlójaként."
www.hvg.hu/itthon/20170921_szokira_tamas_orban_sara_orban_viktor

(Puff neki kapitalizmus: lipsikééknél ma már amiatt is szégyenkezni kell, ha valaki munkát ad másoknak? Persze csak akkor, ha jobboldali, a ballibeknél ez teljesen rendben van.)

"Nem szoktak megállni rongyos százmillióknál."

Neki nincsnek százmilliói, így a ballib üdvöske Lackner Chubby biztos lúzernek tartaná...

"Ahogy arról beszámoltunk, összefonódásokról, kenőpénzekről, fenyegetésekről, háttérmutyikról beszélgetnek azokon a hangfelvételeken XIX. kerületi szocialista kerületi politikusok , akikről a Magyar Nemzet hosszabb cikksorozatban számolt be.

KAPCSOLÓDÓ

Fehér port egyenget és korrupciós ügyekről beszél egy kispesti MSZP-s

A Hír Tv szerint Lackner Csaba arról beszél, könnyű elkölteni 200 millió forintot.

A felvételeken Lackner súlyos állításokat fogalmaz meg a XIX. kerület vagyonkezelő vezetőjéről, akinél komoly pénzek kötöttek ki, a szintén szocialista kerületi képviselő Kránitz Krisztiánról, illetve a szocialista polgármesterről, Gajda Péterről. Elhangzik az a mondat, hogy

aki az önkormányzati politikában nem keresi meg az évi százmillió forintot, az hülye."
index.hu/belfold/2019/10/26/lackner_csaba_kispest_mszp_kizaras_botrany_mandatum/

cicmen 2020.07.29. 17:13:13

@Irbisz: mi a francért magyar érdek ez az aláírásgyűjtési baromság?..........................

Semmiért. Ne törődj vele, ha nem tudod magadtól, akkor hagyd!

cicmen 2020.07.29. 17:21:14

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ha emiatt rúgták volna ki Dull Szabolcsot, akkor mondják azt. De nem mondták...................................................

Akkor nem ezért rúgták ki, ennyire egyszerű! Bírom a libsi búrátokat, mert kihaluztok valami baromságot, aztán követelirek, hogy mások mondják azt! Az index egy magáncég, hiába média, ugyanazok a működési szabályai, mint egy mezei cégnek, tehát egy új tulajdonos minden további nélkül kirúghatja a főnököt....igazgatót.. főszerkesztőt, mint a szart, egyedül a munkajogi szabályokat kell betartania! Érthető?

cicmen 2020.07.29. 17:24:02

DullSzabolcs nem tagadta, hogy rendszeresen egyeztetett Dobrev Klárával! (hír tv)

Csaba Szikora 2020.07.29. 17:58:26

ti még mindig keresitek a bűnbakot?Már réh minden normális magyar tudja hogy a bokgár téglaképű keze van a dologban.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 18:00:03

@cicmen: "Az index egy magáncég"

Ez a baj, hogy szinte egész Magyarország már a geci magáncége.

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 21:27:47

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: @S. Baldrick: Tudjuk, hogy fáj nektek, hogy immár 10 éve (és feltehetőleg a következő 10 évre is) távol kerültetek a húsos fazéktól, és ezért gyűlölitek ezt az országot, mert nem kért belőletek, de van választási lehetőségetek, elhúzhattok egy kevésbé "geci" országba.

Ha tudjátok bizonyítani, hogy zsidó felmenőitek vannak, akkor nyugodtan alijázhattok Izraelbe, de az egységes belső piac révén az EU maradék 26 országa (+ EGT) is nyitva áll előttetek, arrafelé bizonyára nagyobb teretek nyílna a kibontakozásra.

morph on deer 2020.07.29. 22:50:43

@Csaba Szikora:
“ Már réh minden normális magyar tudja hogy a bokgár téglaképű keze van a dologban.”

Te egyébként milyen nyelve beszélsz helyesen és folyékonyan?
Már ne haragudj, hogy kérdem, se a szövegedet olvasva spontán felmerült a kérdés..:
Hogy mi van???

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 23:02:19

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "elhúzhattok"

Mi, magyar hazafiak itthon vagyunk. Te húzz a vérbe, hazaáruló. :))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2020.07.29. 23:11:01

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Te mondtad, hogy ez az ország a "geci" magáncége.

Akkor mégis mit keresel még itt?

Miért nem fogadod meg Feri bátyád jótanácsát?

"El lehet menni Magyarországról, itt lehet bennünket hagyni. Tessék, lehet menni"

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.07.29. 23:20:51

Székely szája szélén lecsurrant a geci.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 23:33:05

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "ez az ország a "geci" magáncége."

Még nem teljesen. Pl. tudok olyan szállodába menni, ami nem Ondó Viktor gazdád tulajdonában van. És bízom abban is, hogy a tolvajtól vissza lehet venni a javakat. És a természeti környezetre se tette még rá teljesen a kezét, nem vágott ki még minden fát...

Zsorzsi bácsi pincsije 2020.07.29. 23:40:11

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
"Pl. tudok olyan szállodába menni, ami nem Ondó Viktor gazdád tulajdonában van."

Aha. De azért ilyenkor is gondolj arra, hogy a szállásod után fizetett ÁFA, IFA (meg a hotel tulaja által fizetendő tánya, munkaadói járulékok stb.) is mind-mind a központi vagy az önkormányzati költségvetésbe folynak be, ahonnét a parlamenti többség vagy a települési önkormányzati többség akarata szerint kerülhetnek felhasználásra.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.29. 23:44:44

@Zsorzsi bácsi pincsije: "az önkormányzati költségvetésbe folynak be"

Az nem is baj. Az a baj, mikor Ondó Viktor gazdád ellopja.

Hоva fogják elásni KariGerit?! 2020.07.29. 23:44:55

HOPPÁCSKA !!!!!!!

NEM TAGADTA DULL SZABOLCS, HOGY DOBREV KLÁRÁT HÍVOGATTA !!!!!!!!

"Nem tagadta Dull Szabolcs, hogy Gyurcsány Ferenc feleségét hívogatta a menesztése előtti hetekben. Az Index.hu kirúgott főszerkesztője továbbra is azt állította az ATV-ben, hogy politikai újságíróként beszélt emberekkel. Az Origo hozta nyilvánosságra Dull híváslistáját, amiből – a portál szerint kiderült, hogy rendszeresen az Altus-t, Dobrev Klára cégét hívogatta."
mindenszo.hu/hoppacska-nem-tagadta-dull-szabolcs-hogy-dobrev-klarat-hivogatta/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emzé Periksz 2020.07.30. 06:56:57

A lényeg, hogy a szánalmas önpuccsa miatt haldoklik az internet pöcegödrébe tartozó index.

Kannásbori 2020.07.30. 08:40:03

Nincsen már sok hátra, aztán hazamegyek Szlovákiába. Hánynom kell már tőletek.

MÁV tulaj 2020.07.30. 08:52:02

@Jön még KUTYÁRA dér.: Az Index sokkal többet tett a magyaroktól (határon belüli és kívüli) az aláírások összegyűjtéséért, mint a lapok, akár kormányközeli lapok többsége: rendszeresen hírt adott a kezdeményezésről, rá lehetett kattintani az aláírási felület linkjére, s tekintettel az Index olvasottságára, talán a legtöbb magyarhoz általuk jutott el maga a kezdeményezés híre.
Tucatnyi cikket dobott fel a kereső az index-székely-aláírás szavakra a témáról.
pl.:
index.hu/kulfold/eurologus/2020/03/10/alairasgyujtes_erdely_autonomia_eu_regionalis_politika_eci_minority_safepack/
Ennél jobban egy lap nehezen tudta volna segíteni az ügyet.
Az más kérdés, hogy amikor már OKAFOGYOTTÁ vált a dolog, mert a magyarajkú országokban rég összejött a megfelelő számú aláírás, nem tartották hírnek Pesty úr ötletét.
Hollandok, dánok, portugálok stb. pedig jellemzően nem az Index-szel kezdik a napot.
Most már mi sem.

MÁV tulaj 2020.07.30. 09:06:50

@Emzé Periksz: Attól, hogy valaki képes egy klaviatúrán betűket egymás után nagyjából meghatározott sorrendben leütni, nos, attól bizony még nem ostromolja az értelem és az IQ magasabb régióit.
Ön egyik kiváló példa erre.
Egy internetes lap az olvasóit nem ajándékokkal, hirdetésekkel, rábeszéléssel vagy utasításokkal gyűjti, hanem a tartalom érdekességével és minőségével. Egy hírportál pedig a megbízhatóságával és az objektivitásra való törekvéssel. Minő csoda, hogy a mucsai bunkók által szétvert Index naponta több látogatót produkált sok-sok éven át, mint az utána következő 5 hírportál összesen!
Ha Ön szerint ez a "pöcegödör", akkor a szívének oly kedves, igen belterjes, olvasatlan és olvashatatlan, gyűlölködést fröcsögő szennylapokat hova sorolja?

alöksz róz 2020.07.30. 12:45:03

Néha cica voltam, néha rózsi voltam, s néha csak úgy toltam, zakatoltam.

Bogomil 2020.07.30. 19:27:39

A "székely" kezdeményezést (ami természetesen nem a székely autonómiáról, hanem a nemzetiségi-regionális identitások és kultúrák megőrzésének EU-s támogatásáról szól) ellenzékiként is aláírtam. Viszont amit Pesty itt felhoz, az nyilvánvaló bullshit; az Index korábban írt (konkrétan az eurológus rovat) a kezdeményezésről, és ahogy NickGrabowski helyesen megállapítja, Magyarországról már egyáltalán nincs szükség további aláírásokra. Mint kampányfőnök, már előre menteni igyekszik magát, mert valószínű, hogy nem jön össze a szükséges támogatás még 3 vagy 4 uniós tagországban...

Emzé Periksz 2020.07.30. 22:25:39

@MÁV tulaj: Nagyon jó ad hominem érveid vannak.
155+ -os IQ tesztet írtam 2004-ben, amikor még 150 volt a mensa hungarica-ba lépés alsó határa. Rövid ideig tag is voltam, de nem tetszett a színvonal.
Mindenki tudja, hogy az index megszűri, torzítja a híreket, sejtet, ködösít és a véleményét tényként próbálja erőltetni. Tendenciózusan értékelik a híreket, ha a kormány egy területnek pénzt ad, akkor pazarol, ha pénzt von meg, akkor megszorít. Ha adót emel, akkor nyomorgatja az embereket, ha adót csökkent, akkor elszabadítja a költségvetési hiányt. 2015-ben hónapokig kisgyerekfotók voltak csak a migráns témájú cikkeiknél, miközben a migránsok túlnyomó többsége húszas éveiben járó férfi volt.

Le Orme 2 2020.07.31. 12:24:05

@MÁV tulaj:
az indexes "tartalom minősége" nálad súlyos agyrombolást eredményezett

alöksz róz 2020.07.31. 12:31:00

@alöksz róz :
köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk, scatman

kösz a sok új nicket is