B1 blogcsalád



Kiderült: Hadházy Ákos is egy postaládában lakik!

2020. július 13. - nickgrabowszki

Vagy ki tudja már ezt, mert a kormánypropaganda teljesen belezavarodott abba, hogy hová kéri Hadházy visszaküldeni a nemzeti propaganda papírokat.lakprop.jpg

Az Origo nevű förmedvény néhány napja még ezt írta:

„Hadházy Ákos és társai egy baloldali újságíró lakásának címére gyűjti a nemzeti konzultációs íveket”

Most viszont már ezt állította:

„Hiába tagadják: Hadházy otthonába érkezhetnek a nemzeti konzultációs ívek”

Na most, mivel azt tudjuk, hogy Hadházy egy alapítvány (Tisztességes és Igazságos Társadalomért AlapítványTITA) postacímére, egy postafiókba (1401 Budapest, Pf. 152.) kéri a visszaküldeni az agitkaíveket, az a furcsa helyzet állt elő, hogy kiderült,

  • nemcsak a 24.hu újságírója lakik egy postaládában,
  • de már Hadházy Ákos is.

Felteszem, mindketten családostul. Ráadásul ugyanabban. Kicsit zsúfolt lehet nekik odabent, de hát sok jó ember. A másik lehetőség, hogy a kormánypropi egyszerűen hazudik.

Hacsak úgy nem. 

(Via Media1)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1316001224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.07.13. 08:59:09

Ez ma Mo-on a legnagyobb probléma, hogy egy szar ember mit csinál?

Ennyire nincsenek már valós problémák ebben az országban? Ilyen jó a mostani kormány?
Basszátok meg, gondolkodik itt már valaki is? Ennyire nincs valós téma?

Ki a faszt érdekelnek már ilyenek, Hadházik, Korózsok, Bangónék, Kunhalmik?
Ez a néhány seggfej ekkora probléma lenne? Vagy cska ez a problémánk?
Ilyen jól élünk?

Magentax 2020.07.13. 09:25:52

@6.Lenin: Gratulálok végtelenül elmés és intelligens hozzászólásodhoz.
Simán leszarozol, leseggfejezel olyan embereket, akik próbálnak is tenni valamit a mérhetetlen cinizmus, korrupció és az ország kirablása ellen.
Orvos látott már, te gyökér?!

Ego55 2020.07.13. 09:27:18

Tessenek elolvasni a cikket és akkor megvilágosodnak!

nincs1agy 2020.07.13. 09:34:04

Az egészben mindössze Hadházy és a 24.hu összefonódása érdekes..

6.Lenin 2020.07.13. 09:36:14

@Magentax:

Az általam felsorolt nevek akarnak tenni az országért?

az iylen mondvacsinált hazugságokkal? Tényleg nincsenek valós problémák, ezért szalad az ajtónak Kunhalmi, vagy a Korózs , aki hülyének nézi még a saját választóit?
Ők akarnak tenni az országért?
És még te küldenél orvoshoz?

6.Lenin 2020.07.13. 09:41:26

@Ego55:

Általában-normális esetben- egy postafiók nyilván tartozik valakihez, aki viszont általában egy lakásban lakik.
ilyen bonyolult lenne ez logikailag valakiknak?

Akkor nam csodálkozom, hogy a ballib oldalon kik is a menők. Akikett felsoroltam, rajtuk röhög már minden normális ember.

Ezek csak lejáratják az ellenzékiséget. Fizetett bohócok, akik hülkyének nézik még a saját választóikat is.

chrisred 2020.07.13. 09:51:53

@6.Lenin: "Ez ma Mo-on a legnagyobb probléma, hogy egy szar ember mit csinál?"

Ha Habonynak hívják, és közpénzmilliárdok felett rendelkezik, akkor elég nagy probléma.

chrisred 2020.07.13. 09:54:55

@6.Lenin: "Általában-normális esetben- egy postafiók nyilván tartozik valakihez, aki viszont általában egy lakásban lakik.
ilyen bonyolult lenne ez logikailag valakiknak?"

Éppen ellenkezőleg, magánember általában akkor bérel postafiókot, ha a lakáscímére küldemény nem kézbesíthető, vagy nem tudja átvenni.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 10:00:15

Postafiók nyitásakor a szerződésben a szerződést kötő félnek a személyazonosságát és lakcímét igazolnia kell. Innentől kezdve direkt kapcsolat van a postafiók és a személy között. Ennyi az egész, nem kell hozzá "habverés"!

6.Lenin 2020.07.13. 10:03:04

@chrisred:

De itt a cég-alapítvány- a lakásban van bejelentve, akkor a fiók is ahhoz tartozik. A másik az alapítvány vezetője, vagy ki a lófasz.
Tényleg ekkora köcsögök vagytok?
Hol volt itt szó Habonyról?

Itt most erről az idiótáról van szó. Keversz te már mindent. Pihenned kéne.

6.Lenin 2020.07.13. 10:05:06

@atomic power 1986DucaDuca:

Ne essél túlzásokba. Ekkora szellemi teljesítményt vársz el egy mai ellenzékitől, ezt átlátni?

DezInf 2020.07.13. 10:07:18

ezt biztos tanítani fogják az úságíró iskolákban
a ne tolld fullba a kretént fejezetben :)))

6.Lenin 2020.07.13. 10:07:24

Szerintem itt ez a poszt kifújt.

nincs valami komolyabb téma?
Ilyen jól mennek itt a dolgok, hogy ilyen faszságokon kell lovagolni?

chrisred 2020.07.13. 10:07:50

@atomic power 1986DucaDuca: Én nem nagyon látom a kapcsolatot, mert a lakcímkártya a szerződéskötéshez kell, nem a szolgáltatáshoz. Ha a lakcímed az ország túlsó felén van, ugyanúgy lehet postafiókod, mintha abban a házban laksz, ahol a posta van.

chrisred 2020.07.13. 10:09:01

@6.Lenin: A cikk a nerpropagandáról szól, csak ezt nem nagyon fogtad fel.

6.Lenin 2020.07.13. 10:24:34

@chrisred:

Láttam a Hírtv-n a riportot. Nem kell belemagyaráznod sem neked, sem másnak semmit.
Hadházy egy sima szarkeverő. Nem csak ebben az ügyben.
Ha én ellenzéki lennék nem az ő , ilyen marhaságai miatt támadnám a jelenlegi kormányt.

Sőt, elgondolkodnék azon, hogy mit is csinálnának ezek kormányon.

Nem is kéne olyan sokat gondolkodnom, csak megnézni a mai Budapest önkormányzatát.

Kurva nagy szerencséje van MO-nak, hogy Kari Geri nem szeretne me lenni. Nagy mázli ez. Még talán meg is választanák, mi lenne itt , te jó Isten. Tényleg menekülni kéne az országból.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 10:31:26

@6.Lenin:

"Kurva nagy szerencséje van MO-nak, hogy Kari Geri nem szeretne me lenni."

Ezt kiterjeszteném az egész "ellenzéknek" nevezett társaságra.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 10:36:27

@chrisred:

"Én nem nagyon látom a kapcsolatot, mert a lakcímkártya a szerződéskötéshez kell, nem a szolgáltatáshoz. Ha a lakcímed az ország túlsó felén van, ugyanúgy lehet postafiókod, mintha abban a házban laksz, ahol a posta van."

Változtat a lényegen? Személy és postafiók között kényszerkapcsolat van. Teljesen mindegy, hogy közvetlenül a lakásra jön a küldemény, vagy először elmégy a postafiókhoz és úgy viszed haza!

chrisred 2020.07.13. 10:42:18

@atomic power 1986DucaDuca: A személy és a postafiók között, és nem a postafiók és a lakcím között. A bankszámlanyitáshoz ugyanúgy kell lakcímkártya, pedig a bankot a legkevésbé sem érdekli, hogy hol laksz, vagy egyáltalán laksz-e valahol. Azzal igazolod, hogy magyarországi illetőségű vagy.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 10:52:42

@chrisred:

A személy és a postafiók között, és nem a postafiók és a lakcím között. A bankszámlanyitáshoz ugyanúgy kell lakcímkártya, pedig a bankot a legkevésbé sem érdekli, hogy hol laksz, vagy egyáltalán laksz-e valahol. Azzal igazolod, hogy magyarországi illetőségű vagy.

Logika: ha a személy és a postafiók között direkt kapcsolat van, akkor a postafiók és a lakcím között is, mert az alapján történt a szerződéskötés. Az más kérdés, hogy az illető nem ott lakik, de akkor megsérti a lakcímtörvényt.

chrisred 2020.07.13. 11:02:49

@atomic power 1986DucaDuca: Egyáltalán nem, olyan lakcímkártya is van, amin nincs lakcím, csak településnév. Ilyennel is köthetsz postafiókszerződést, sőt, még indokoltabb is, mert ilyenkor megadhatod értesítési címként. A lakcímtörvénynek végképp semmi köze nincs a postafiókszerződéshez.

6.Lenin 2020.07.13. 11:07:20

Ja, és nem menti semmi Hadházy nevezetű szarházit attól, hogy esetleg visszaél mások személyes adataival.
Tök mind1, hogy hol az a postafiók, és hol lakik ez a szarházy.

Amit csinál az ívekkel az egy 1xű szarkeverés, és valószínűleg bűncselekmény is.
Beszarozni egy demokratius intézményt?
Ez tetszik nektek, ballibsi honfittársaim?

Ez a kurva kormány kíváncsi az emberek véleményére? A szemetek.

Tudom, titeket nem érdekel az emberek véleménye, hiszen ti jobban tudjátok mindenkinél, hogy mit is szeretne. Minek kell ezért a sok bunkót megkérdezni.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.13. 11:14:37

@Magentax:
Végre egy értelmes hozászólás!!!! <3<3<3<3<3
A Hatházy az egyik legtehettségesebb, legválasztékosabban beszélő az ellenzék futottakmég kategóriájában.
A #momentum feltétlenül szàmít rá 22-ben amikor a visszalépésekről kezdődnek a tárgyalások!!!

6.Lenin 2020.07.13. 11:18:30

@R.V.Juli:

Nyilván, egy hülyével több, vagy kevesebb a csapatban, kit zavar?

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 11:24:22

@chrisred:

"Egyáltalán nem, olyan lakcímkártya is van, amin nincs lakcím, csak településnév."

Talán az, aki ezt a szemét dolgot műveli, az hajléktalan? Se rendes zokni, se lakás? Ezektől várjátok a megváltást?

"A lakcímtörvénynek végképp semmi köze nincs a postafiókszerződéshez."

Három munkanapon belül be kell jelenteni a változást. Vagy szerinted törvénytelen lakcímkártyával helyes dolog szerződést kötni?

6.Lenin 2020.07.13. 11:32:10

@atomic power 1986DucaDuca:

Mikor számított ezeknek a törvény? Ez az egész akció törvénytelen, néhány apró körülmény már nem olyan érdekes.
Ez a Szarházy csak benne akar lenni a tv-ben, neki a felhajtás az érdekes. A büntetést meg a sok hülye kifizeti helyette. Ennél nagyobb tróger nem hiszem, hogy még van az országban.

chrisred 2020.07.13. 11:35:06

@atomic power 1986DucaDuca: "Három munkanapon belül be kell jelenteni a változást. Vagy szerinted törvénytelen lakcímkártyával helyes dolog szerződést kötni?"

Nem, de teljesen jogszerűen elköltözhetsz máshová akár egy nappal azután, hogy megkötötted a postafiókszerződést. A postát nem fogja érdekelni.

chrisred 2020.07.13. 11:39:59

@6.Lenin: Véletlenül nem arra gondolsz, aki nyilvánosságra hozta valakinek a lakcímét anélkül, hogy erre felhatalmazást kapott volna?

6.Lenin 2020.07.13. 11:42:53

@chrisred:

Ha ezt az akciót fideszes csinálná, rögtön más lenne a véleményed az egészről.
Te valamilyen trógert mosogató cégnél vagy alkalmazásban?
Vagy csak hobbi, netán meggyőződésből, ingyen?

6.Lenin 2020.07.13. 11:48:35

@chrisred:

Nézd meg az erről szóló riportot a hírtv-n, az adatvédelmi biztos véleményével együtt.
De mondom, ha ezt fideszesek csinálnák, rögtön más véleményt rikácsolnál te is.

Nyilván ezért is vannak ilyen alapítványok, meg hassonlók magánlakásokba bejelentve, hogy legyen hivatkozási alap. Ügyes trükk.

Én nem azt mondom, hogy ezek a fizetett ügynökök hülyék lennének ( a pénzelőik tuti nem azok), ezek szarházy gazemberek. Pénzért bármire képesek.

chrisred 2020.07.13. 11:49:20

@6.Lenin: Én nem mosogattam senkit, te akarod elterelni a figyelmet a közpénzből finanszírozott hazugságokról és jogsértésről.

6.Lenin 2020.07.13. 11:58:36

@chrisred:

Az emberek megkérdezése közügy, legitimációt ad a kormánynak, esetleg változtatásra is kényszerítheti. Ez miért lenne jogsértés.
A demokrácia a világ legdrágább faszsága.

Jogsértés eddig csak ez a Szarházy követett el, nem is egy esetben. MTVA, dudálás, ez a begyűjtési akció.

Semme, de semmi konkrét jelentősége azon kívül, hogy neki ezek a felhajtások a megélhetését biztosítják.

Nehogy felhozd nekem a korrupt magyar bíróságok ítéleteit. Az egy külön misét is megérne.

Ez a posz tereli el a figyelmet a jogsértésről, amit az ívek törvénytelen kezelése jelent. Ék élnek vissza a személyes adatokkal, nem amit visszaküldenek, hanem amiket kilopnak a postaládákból, vagy postások lopnak le, vagy nem oda továbbítanak, ahová címezték őket.
Ez az elterelés itt.

Galerida 2020.07.13. 12:01:37

@chrisred: A nagy valószínűséggel örökös ellenzék éber tekintete előtt egy hazugság, vagy pláne jogsértés nem maradhat rejtve! Kásler is hiába próbálta tagadni a félig összevarrt hassal hazaküldött betegek ügyét, akik közül tízből kilenc meghalt még a derék asszony, Athína szerető gondolkodása ellenére is!
Lehet, hogy Hatházy nem olyan intelligens, mint Athina, de az ébersége garantáltan lankadatlan!

chrisred 2020.07.13. 12:16:51

@6.Lenin: A polgári szabadságjogaid közé tartozik, hogy bármilyen politikai reklámbrossúrát, amit elküldtek neked, oda továbbítod, ahová akarod. Ha kitöltve vissza akarod küldeni a feladónak, akkor oda, ha Hadházynak, akkor oda, ha a szemétkosárba, akkor oda.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 12:19:15

@chrisred:

"Nem, de teljesen jogszerűen elköltözhetsz máshová akár egy nappal azután, hogy megkötötted a postafiókszerződést. A postát nem fogja érdekelni."

A személy viszont ugyanaz marad! A személyen keresztül továbbra is megvan a postafiók és a lakása közötti direkt kapcsolat.

chrisred 2020.07.13. 12:34:25

@atomic power 1986DucaDuca: Szerintem nincs direkt kapcsolat, mivel pont a bemásolt lehetőségből következik, hogy a postafiók bérlés nem kapcsolódik egy konkrét lakcímhez. Akár van lakcím, akár nincs, akár megszűnik, akár egy új lesz, a postafiókkal való kapcsolatra nincs hatással.

Tényelek 2020.07.13. 12:42:22

Ennek a hírértéke abban van, hogy van egy perverz barom, aki a lónak a faszát követelte a saját részére a parlamentben, személyesen a miniszterelnöktöl, ......, gondolom azért töle, mert úgy gondolta, , ha Orbán nam tud neki intézni egyet, akkor senki.
Mivel nem jutott hozzá így sem a napi betevöjéhez, ezért most 60 iq alatti személyek személyes adatainak a gyüjtögetésével próbálja elnyomni a lófaszelvonási tüneteit,........, meg hátha kisül belöle valami számára fontos, mégha nem is akkora löket, mint amihez a lovaknál szokott.

6.Lenin 2020.07.13. 12:48:30

@chrisred:

Ezt írtam én is, de, ha kilopják a postaládámból, vagy nem oda továbbítják, ahová címeztem, az már bűncselekmény.

Ennek a Szarházynak, csak ilyen kétes ügyei voltak, semmi gyakorlati jelentőséggel az ellnzék számára, hacsak az nem, hogy kiröhögtetik magukat. Lyukas zokni, ajtónak rohanni, aztán a nadrágját köti be.
Te ezeket kajálod?

6.Lenin 2020.07.13. 12:51:09

@6.Lenin:

Vagy más, előttem ismeretlen célra használják fel a személyes adataimat, az is bűncselekmény.
Erről tereli el a poszt is a figyelmet.

chrisred 2020.07.13. 12:58:32

@6.Lenin: Sajna, alapból nem bűncselekmény, ha valaki belenyúl más postaládájába, és onnan kivesz valamit.

6.Lenin 2020.07.13. 13:15:49

@chrisred:

Mondjuk kiküldi a bankom az új kártyámat, vagy a bani elszámolásomat, és azt ellopják, és tippet szolgáltat valakinek, hogy érdemes -él hozzám esetleg betörni, vagy zsarolni valamivel. a postaláda a tulajdonom, a benne lévő leveleg, küldemények is.

Azért ilyen mélyre már miért mész le? Ne égesd magad ennyire. Így is már sok mindennel tisztában vagyok veled kapcsolatban, miért rontod még ezt? Igaz, ez a te dolgod.

chrisred 2020.07.13. 13:48:46

@6.Lenin: A dyslexiád megint előtört, nem láttad, hogy azt írtam, sajnálatos, hogy alapból nem bűncselekmény? A felsorolt példák viszont annak számítanak, ha csak belenyúl a postaládába, és az ott talált leveleket bedobja olvasás nélkül a kukába, az nem. Pedig azzal is okozhat komoly károkat, akár anyagilag, akár erkölcsileg.

6.Lenin 2020.07.13. 13:58:54

@chrisred:

Előzőleg nem említesz ilyen dolgokat, mert te is jól tudtad ezeket. Amikor ezt szóba hozom, akkor már te is másként kezdesz hozzáállni.
Ezt neveztem önégetésként. Amikor valószínűleg szándékosan kihagytok dolgokat, hátha bejön alapon , valószínűleg. Ismert trükkje ez a ballib oldalnak. ezek szerint te is alkalmazod, hátha bejön alapon. Most nem jött be, rögtön másként állsz hozzá, látszólag.

chrisred 2020.07.13. 14:07:48

@6.Lenin: Nehezményezed, hogy miért nem mindig azzal kezdem a kommentelést, hogy a postaládák fosztogatását bűncselekménnyé kellene nyilvánítani, csak akkor írom le, ha szóba kerül a téma? Ez még tőled is meglepően agyhalott képtelenség.

6.Lenin 2020.07.13. 14:26:52

@chrisred:

Tévedés. A címmel, és a hozzátartozókkal is besültél. Pedig benne van, ha a lakcím, és az alapítvány cime is ugyan az.
Ugyan így a postaküldeményekkel kapcsolatban is benne van. Eleve vagy megírok minden lehetségest, vagy emelek ki azok közül csak olyasmiket, amiket esetleg a másik nem vesz észre, vagy nincs tisztában vele.

tipikus Korózs videó. Nem igaz, hogy nem volt tisztában a faszi azzal, hogy minden részlete könnyen ellenőrizhető. Ennyire nem lehet hülye, még előttem sem.
Ez a része nem ÉRDEKELTE. Tudta, hogy a választói csak arra figyelnek, 10-ből 9-en meghaltak. Még arra se ügyelt, hogy ez esetleg felveti a gondozó hanyagságát. Ez a része se érdekelte. Ha kiderül, majd rákenik a spinére.. Ő a felelős, amiért megvezette őket . Ezt is tették, vállalva, hogy mindenki ilyen hülyének nézi őket ezek után.

Tisztában volt azzal, hogy a híveiben felkorbácsol egy aljas szándékot, meggyűlölni a másik oldalt. SEMMI MÁS NEM ÉRDEKELTE. Ez egy bevett szokás a ballib oldalon. Ezért képesek hülyét csinálni magukból is. szerintük megéri, mert leszarják, hogy a hülye választó mit is gondol róluk, lényeg a hatalom, és a vele járó óvé.

Itt nem számít semmi, mert a media, a korrupt bíróságok úgyis nekik adnak igazat, A hülye választó meg beveszi. Ez a módszer lényege. Rendkívül aljas, hiszen tudatosan csinálják.
A saját választóikat nézik hülyének. A másik oldalt. Te is.

mgdé 2020.07.13. 14:32:34

@chrisred:

Lenyinkebácsi batárostürk tudatú, ezért ha egy postaládára kürt, vagy ló, esetleg kolozsvári holló van festve, azt hiszi, az a postaláda az övé. A magáét meg persze hogy nagyon védi, s elvárná hogy ami az övé, azt te is védd - persze ingyen -.

S - mintha - a nagy példakép is nagyjából így ...

chrisred 2020.07.13. 14:32:40

@6.Lenin: Ennek se füle, se farka. Milyen alapítvány, milyen lakcím, milyen halottak? Egyre jobban hasonlítasz egy saját farkát kergető kutyára, rajtad kívül senki sem érti, amiről írsz.

Tényelek 2020.07.13. 15:13:16

Akkora a golyôm, hogy lelòg a bicikli ūllésrõl.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 15:19:15

@chrisred:

"Szerintem nincs direkt kapcsolat, mivel pont a bemásolt lehetőségből következik, hogy a postafiók bérlés nem kapcsolódik egy konkrét lakcímhez. Akár van lakcím, akár nincs, akár megszűnik, akár egy új lesz, a postafiókkal való kapcsolatra nincs hatással."

Mi a cikk "alapvetése"? Idézem:

"Kiderült: Hadházy Ákos is egy postaládában lakik!"

Ezt írta egy félkegyelmű! A nem mindennapi következtetés oka, hogy
az újság szerint a kleptomániás otthonába érkeznek a nemzeti konzultációs ívek. És honnan tudjuk, hogy nem?

Igazad van, lakhat bárhol, de egyszer csak kiveszi azokat az íveket, és mi a garancia, hogy nem az otthonába viszi? Legyen az törvényesen bejelentett vagy nem.

Szerintem ez a lényeg.

Többet azonban nem akarok ezzel a témával foglalkozni, mert a kleptomániás annyira érdektelen számomra, és amiket csinál annyira visszataszító, hogy eddig is kár volt az időt fecsérelni rá.

6.Lenin 2020.07.13. 15:25:06

@chrisred:

Most vagy abban a stádiumban, hogy megjátszod inkább a hülyét.

Milyen alapítvány? Erről szól a poszt, Szarházy alapítványa hol, és hogyan van bejelentve. A lakcím, és az alapítvány cime azonos.

Milyen halottak? Hát ez az, Korozs nem tudta, hogy ez könnyen ellenőrizhető lenne? De, de nem is érdekelte. Próbálkozott, nem jött be neki, ahogy neked sem, és inkább most eljátszod a hülyét. Nem kell, már régen tudom.
Ppont erről írtam, nem jön ösze a másik hülyének nézése, eljátszod, hogy valójában te vagy az. Pontosan igazoltad is, amiről írtam. Inkább bevállalod, hogy te vagy hülye.

eljátszod, hogy nem érted azt, amirő egész megy a szájtépés.
Ismerem ezeket az ócska trükköket.

Már az elején leírtam. Nekem bejött. Nyitott könyv vagytok, az ócska , aljas kis trükkökkel.

6.Lenin 2020.07.13. 15:29:46

@mgdé:

Nem neked kéne védened őt, inkább neki, téged. Te sokkal hülyébb vagy nála is.
Még az ő kis trükkjeit se tudod alkalmazni.
Ne erőlködj, felesleges, tudom, ki vagy, vagy amit itt mutatsz magadból. A többi úgysem érdekelne.

sZulamith 2020.07.13. 15:29:56

Szerintem ez a nemzeti konzultáció a postának szól, legyen bevétele és hála, a korábbi években tett szolgálatáért. Különben mit ér? Ki ellenőrzi, hogy mennyi kérdőivet küldtek vissza, hányat, és miként töltöttek ki.

Ahhoz, hogy mit gondolunk nem kellene ilyen drága felhajtás, elég lenne letérni az autópályáról, kimenni a parlamentből. De az sem lenne baj, ha az ellenzéket, tüntetőket nem szükséges rossznak tekintené a kormány, és a kommentelők:)
Nagyszerű megfogalmazása volt a fiatal tüntetőnek "Ugyis megszavazzák, mi csak a háttér zenét adjuk."

nincs1agy 2020.07.13. 15:51:36

@sZulamith: Miért baj, hogy megkérdezik az állampolgárok véleményét?

6.Lenin 2020.07.13. 16:00:31

@nincs1agy:

Nekik nem az a baj, hogy megkérdezik, hanem az, miért?

Miért kérdeznék ők meg? Ők tudják a legjobban, hogy neked, és másoknak mi a jó. Honnan tudnák ők, hogy nekik mi a jó?
Ezt nem képesek felfogni.

Megkérdezni az embereket? Minek? Mi tudjuk, hogy nekik mi a jó, ők honnan tudnák?

mgdé 2020.07.13. 16:17:16

@6.Lenin:

"tudom, ki vagy, vagy amit itt mutatsz magadból" :D

Ha tudnád, el tudnád dönteni. :D De te csak "vagy"-ozni tudsz.
Mondjuk jól dönteni akkor sem tudnál, túl sok a tisztánlátást zavaró por körülötted.

Tényelek 2020.07.13. 16:27:48

@sZulamith: Az illiberális demokráciákban megkérdezik az embereket, hogy mi a fontos számukra.
A liberális demokráciában Sorossal és a szervezeteivel beszélik meg, hogy milyen döntéseket hozzanak, ha ez nem tetszene a népnek akkor szétlövik öket, mint itt 2006-ban, de akár éveken keresztül, mint most a franciáknál.
Az itteni tüntetőket meg nem lehet komolyan venni, mert a fele nem is tud magyarul , a másik felének meg az a föállása, az esetek többségében még azt sem tudják miért tüntetnek, azért fizetik őket, hogy ott legyenek.
Akkora faszok, hogy rendszeresen angolul üzennek a magyar társadalomnak, magyar nyelvű transzparens csak tévedésből szokott náluk lenni :-).

6.Lenin 2020.07.13. 16:50:53

@mgdé:

Néha , önsanyargatásként elolvasom amit itt irogatsz. Miért ne tudnám ezek alapján eldönteni, hogy mit is szeretnél itt magadról reklámozni?
De akkor vizsgáljuk a dolgot más szemszögből.
Belémkötsz. Miért is? Valami oka csak van? Gondolod, hogy ez olyan bonyolult lenne?
Valamikor belekúrtam a lelkivilágodba, és úgy érzed, ezért tartozol nekem valamivel?
Szeretnél visszavágni?
Gondolod, hogy én ezt nem tudom?
(és nem játszok rá erre)

Hol itt a zavaró por? Seggfejkém, te csak képzeld magad fel a Hegyre, a bogaraid közé.
Őszinte leszek, nem mindig szórakoztat az ilyesmi, van, amikor igen. Most pont nem.
Lehet, hogy az én hibám, de sajna, vagy nem, de utálom az öntelt pöcsöket. Te az vagy.
Az én hibám lenne? Szerintem nem.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.13. 17:18:42

ha ebbe nem bukikk bele az orban akkor semmibe

mgdé 2020.07.13. 17:34:45

@6.Lenin:

Tehát, ha valaki okosabb nálad, s nem sikerült átvágnod az Ecserin, az "öntelt pöcs".
Akit meg igen, az meg buta pesti proli. Ehhez így, a saját magad besorolásával együtt, már komoly 1,5 bit is szükségeltetik. Lenyinkebácsi, elismerésem, valóban kiváló alany vagy szógolyószórózó propagandistának. :D

MAXVAL birсaman közíró (cenzúrázott) 2020.07.13. 17:36:04

Hatházi Mákos 2022-ben végre megpihenhet, hisz soha nem lesz többé képviselő, így lesz majd ideje megtalálni a szükséges pszichiátriai segítséget.

Tényelek 2020.07.13. 17:43:15

Nem száll le a klónyom a tojásomról.

alöksz róz 2020.07.13. 17:45:29

@mgdé: ...bappabadoppop
ez lemaradt a végéről

chrisred 2020.07.13. 17:45:49

@atomic power 1986DucaDuca: Nem, a cikk alapvetése - legalábbis a media1.hu cikkének, mert ez egy blogbejegyzés - hogy a nerpropaganda először azt állította, hogy egy újságíró címére mennek az ívek, mert annak a postának a címe, ahol a postafiók található, megegyezik egy újságíró lakáscímével, mert ugyanabban a házba lakik, ahol a posta található. Utána azt állította, hogy Hadházy lakására érkeznek, mert az alapítványának a kurátora szintén abban a lakásban él, mert az újságíró férje. Ez így összesen két hazugság és egy személyes adat kiadása engedély nélkül.

Hogy a postafiókból hová viszik az íveket, lehet találgatás kérdése, de az eredeti felvetés nem ez volt.

6.Lenin 2020.07.13. 17:46:59

@mgdé:

Ebben tévedsz. Az ecseris mérés nem pontos. Gimnazistaként tényleg ott lógtam nyári szünetekben. Nagyon sokat tanultam ott (az élethez), és jókat szórakoztam.
Akikel esetleg sikerült "jó" üzletet kötnöm, azokat se tartottam buta pesti prolinak, mert nem azok voltak , csak ahhoz a témához nem értettek, és ezt én szép csendben, minden feltűnés nélkül kihasználtam. A tudás hatalom, vagy kifizetődő inkább.
Teljesen másak az én mércéim, de szerintem te ezt soha nem értenéd. Világok választanak el minket, emberileg.
Mellesleg félreértesz. Nekem semmi bajom veled. Te kötsz mindig belém. Ha jó a kedvem, kicsit elszórakozom veled, ha nem , túllépek rajtad. Ennyi.

atomic power 1986DucaDuca 2020.07.13. 18:37:53

@chrisred:

"Nem, a cikk alapvetése - legalábbis a media1.hu cikkének, mert ez egy blogbejegyzés - hogy a nerpropaganda először azt állította, hogy egy újságíró címére mennek az ívek, mert annak a postának a címe, ahol a postafiók található, megegyezik egy újságíró lakáscímével, mert ugyanabban a házba lakik, ahol a posta található."

Bocs, de én csak arra reagáltam, ami a blogbejegyzésben van! Az pedig egy címeres ökörség.

nincs1ész 2020.07.13. 18:39:09

6hazy für dajcsh prezident

morph on deer 2020.07.13. 18:53:23

“ nemcsak a 24.hu újságírója lakik egy postaládában,
de már Hadházy Ákos is.”

Miért, ez mennyivel rosszabb, mint a közel kétszáz ukrán ugyanabban a falusi házban?
Nekik bevált!
:))

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.13. 19:47:06

@6.Lenin:
"Gimnazistaként tényleg ott lógtam nyári szünetekben."

Melyik csapattal lógtál annó? A Boka gigerlijeivel a Pál utcában, vagy Áts Feri prolijaival az Orczyban?

maxvall baribaszó 2020.07.13. 19:57:26

Nekem van egy ilyen nagyobb, tömlő szerű faszom.

6.Lenin 2020.07.13. 20:04:01

@R.V.Juli:

Egyedül. Nyaranta, mivel minden évben a nagybátyámnál töltöttem a szünidőből kb 1-1,5 hónapot.. du. 4-re kellett hazaérnem. Akkor jött haza a Lőrinci Fonó-ból, ott volt valamilyen góré, ha jól emléxem.
A másik kedvenc helyem a Dagály volt. Ez mind 63 előtt volt.
Amikor kiköltözött a piac, oda is elmentem néhányszor, de akkor már más dolgok kezdtek érdekelni inkább.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.13. 20:07:24

@6.Lenin:
Szuper emlékek, köszi hogy megosztottad. Remélem a Pásztorék nem einstandolták a golyóidat a Muziumnál.

6.Lenin 2020.07.13. 20:16:43

@R.V.Juli:

A golyóim, inkább a mozikban, a hátsó sorokban voltak veszélyben. Szinte minden moziban voltam anno, a körúton, a Móricz Zs. körtértől (Bartók B u.) a Moszkva térig.Sajnos a jegyeket nem tudtam megőrizni, mert a legtöbbx sikerült a híradó után belógnom.

grécci mikropenist mindenkibe 2020.07.13. 20:59:04

nekem van a lexebb
kérés nélkül képet is küldök

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.13. 21:41:45

@6.Lenin:
"mert a legtöbbx sikerült a híradó után belógnom"

Hát kinek is lett volna kedve a Horthy gyárlátogatásait nézni a Hyppolit a Lakàj előtt.

sZulamith 2020.07.13. 22:01:52

@nincs1agy: "Ahhoz, hogy mit gondolunk nem kellene ilyen drága felhajtás, elég lenne letérni az autópályáról, kimenni a parlamentből. De az sem lenne baj, ha az ellenzéket, tüntetőket nem szükséges rossznak tekintené a kormány, és a kommentelők:)"

sZulamith 2020.07.13. 22:09:56

@nincs1agy: Azonkivül mi a biztositék arra vonatkozóan, hogy a válasz amit a média közöl velünk igaz.
Semmi, hiszen még a "rangos" népszavazáson is ellenőrzik a szavazás tisztességét.

morpho 2020.07.13. 22:10:57

Édes narancskullancsok. Ha esik az eső, akkor az utca vizes lesz?

sZulamith 2020.07.13. 22:14:29

@Tényelek: Érdekes meglátás, remélem azok a bátor emberek akik arcukat adják véleményükhez, nem olvassák

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.13. 22:51:36

Én meg zacskós fingot hoztam, ki kéri? Kikéri?

taga19+1 2020.07.13. 23:43:02

hattházy lalcsi nem is lakol póstába velem lakólsz a ló istálóba asok nagy Faszal

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.14. 01:28:13

@6.Troll: "ma Mo-on a legnagyobb probléma, hogy egy szar ember mit csinál?"

Igen. Ondó Viktor gazdád egy szar ember, és tönkreteszi az országot. Ez a legnagyobb probléma nekünk, jobboldali hazafiaknak.

alöksz róz 2020.07.14. 01:35:25

hujuj, vigyázni, a morpó csuda rafinált csapdát állított megint
:D

mgdé 2020.07.14. 02:33:32

@6.Lenin:

"Világok választanak el minket"

Ó! Ez valamelyik Romana füzetből van, bácsika? :D

morpho vok néha obánroltrio 2020.07.14. 04:16:38

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: igen igen
mi gyurcsisták azaz lyobb oldali haza fakk tugyuk csak a zigazságot
kurva ország bassza meg - hogy a nagyembert idézzem

chrisred 2020.07.14. 05:21:19

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Megbízható segéderő a régi időkből. Ő volt az egyetlen az egész országban, aki a migráns népszavazáson arra buzdította az embereket, hogy igennel szavazzanak.

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.14. 06:46:50

Arra válaszoljatok már, hogy a fingot, hogy kéritek e, mert megromlik!

6.Lenin 2020.07.14. 09:02:03

@R.V.Juli:

Soxor a híradó jobb volt , mint a nagyfilm. Olyan is volt, hogy csak a híradó végett lógtam be, Kedvencem volt a Gusztáv sorozat, rajzfilmen.
Hol mutogatták Hortyt az 50, 60-as években?
Izéke ne bomolj már ennyire.

6.Lenin 2020.07.14. 09:08:17

@mgdé:

Szarj rá, hogy miket írok, neked is jobb lenne.

(mi a fasz bajod van velem? Mi nyugtalanít? De van egy jó hírem, engem ezekre adott válaszaid nem érdekelnek)

Írtam már, nekem semmi bajom veled. de miért ne lehetne véleményem rólad azok alapján, amit itt mutatsz magadról? Ha neked megfelel, a te dolgod.
Neked is lehet rólam, bármi, nem érdekel. Remélem végre megérted már.

6.Lenin 2020.07.14. 09:14:21

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Na, ebben tényleg igazad van, te így látod, hogy ő a szar ember, rendben. Mi úgy látjuk, hogy ti vagytok a szar emberek, és mi vagyunk jelenleg többen, és hatalmon.
Ez a lényeg, és amíg ez így lesz, nincs, és nem is lesz nagy gond az országban. Pláne, ha ti 1re kevesebben lesztek.
Végre 1x volt egy értelmes hsz-ed. Lehet, hogy mégsem vagy annyira hülye, mint aminek szeretnéd itt magad előadni? Bár szerintem nem értetted amit írtál, de most eltaláltad a tőgye közt a szarvát.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.14. 10:14:46

@6.Lenin:
50-60as évek? Bocs, nem tudtam, hogy csak a nyugdíjas éveid elején kezted el a mozibabelógást.

mgdé 2020.07.14. 12:13:27

@6.Lenin:

Már megint csak a szentimentális ömlengés.
Lenyinbácsi, nem lehetne, hogy a jövőben kicsit rövidebben nem_reagálsz? :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.14. 14:30:27

a lyobikos parlamenti zsidózásról mikor írtok?

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.14. 14:37:00

Hallo, egy ideje nem voltam. Esett szó ma már a szarásról?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.14. 15:06:15

@6.Troll: "mi vagyunk jelenleg többen, és hatalmon."

Ti nem vagytok hatalmon. Ondó Viktor gazdátok seggnyalói vagytok. Csak röhög rajtatok.

6.Lenin 2020.07.14. 15:49:30

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Röhögj nyugodtan, nem sajnálom, neked csak ennyi jutott.
De, hatalmon vagyunk, mert le is válthatjuk, csak nem a ti hülye bandátokra cserélnénk.

Gyenge vagy töki.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.14. 17:03:33

Viktort csakis Semjén Úr válthatja.
kivétel KEDD

R. V. Juli 2020.07.14. 20:45:23

Na és mi lesz, ha feldobja a talpát?

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.14. 21:53:39

@R. V. Juli: Erre azért most még jó eséllyel hiába bazíroztok. Mi lesz, ha te előbb "dobod fel"?

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.14. 22:33:59

Minőségi fingjaim nem kellenek senkinek. Szélnek eresztem hát őket.

nincs1agy 2020.07.14. 23:30:45

@MAXVALL bircaman közíró: Te véletlenül nem a Szélművészeti Egyetemen végeztél?

morph on deer 2020.07.15. 00:53:34

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ Viktort csakis Semjén Úr válthatja.”

Ja.
Csakis a Semmilyen Zsozsó.
Apróra...

maxvall bircaman a teknőcbaszó 2020.07.15. 10:04:11

Álmodtam, majdnem - megbasztam egy pingvint. Annyira könyörgött érte. De aztán rájöttem, hogy fiúpingvin, és exkuzáltam magam a segge luka mögül.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.07.15. 12:47:11

@maxvall bircaman a teknőcbaszó: @morph on deer: @A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: @mgdé:
SZAROS GYÖRGY IDEGES !!!!!!!!!

SZERBIA UTÁN BULGÁRIÁT IS FEL AKARJA GYÚJTANI !!!!!!!!!!!

"Anton Zlatanov, a szófiai rendőrfőkapitány helyettese szerda hajnalban azt mondta, hogy „provokátorok próbáltak behatolni” a parlamentnek a kormányszékház mellett lévő épületébe, betörve az üvegajtót, miközben „gyúlékony anyaggal és vörös festékkel töltött palackokat dobáltak a rendőrökre”.

A rendőrök azonban visszaverték a rohamot. Hat embert állítottak elő – tette hozzá Zlatanov, aki szerint

futballszurkolók kis csoportjai és egyéb provokátorok próbáltak összecsapást kirobbantani a tüntetők és a rendőrök között."
mindenszo.hu/szaros-gyorgy-ideges-szerbia-utan-bulgariat-is-fel-akarja-gyujtani-ugyanaz-a-forgatokonyv-mar-unjuk/

UGYANAZ A FORGATÓKÖNYV, MÁR UNJUK !!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.07.15. 12:48:44

@maxvall bircaman a teknőcbaszó: @morph on deer: @A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: @mgdé:
FELSZÓLÍTJUK FERINÉT !!!!!!!!!!

TAKARODJON A MAGYAR PARLAMENTBŐL !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEMMI KERESNIVALÓJA OTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Hé, Dobrev!

Milyen alapon teszed be a lábadat a magyar parlamentbe? Ki engedte ezt meg Neked? Bolgároknak nem adtunk szót!
Véreskezű komcsi unokáknak nem adtunk szót!
Tolvaj rablónak, aki zsidóktól rabolt villában lakik, nem adtunk szót!
Maffiózó privatizátornak nem adtunk szót!
Magyargyűlölő bolgároknak nem adtunk szót!

Takarodj a magyar parlament környékéről is, és húzzál vissza Brüsszelbe, de gyorsan!"
mindenszo.hu/felszolitjuk-ferinet-takarodjon-a-magyar-parlamentbol/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.07.15. 12:50:22

@maxvall bircaman a teknőcbaszó: @morph on deer: @A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: @mgdé:
DRASKOVICS BEISMERTE !!!!!!!!!!!

EZEK TÉNYLEG ELLOPTÁK BUDAPEST 180 MILLIÁRDOS MEGTAKARÍTÁSÁT !!!!!!

"Választ vár Karácsony Gergelytől a Fidesz fővárosi frakciójának vezetője, hogy mire költötte a főváros a 180 milliárd forintos megtakarítást – erről ír a Magyar Nemzet. A lap emlékeztet, hogy ebből a pénzből a Lánchíd felújítását is lehetne finanszírozni, de a főváros a kormánytól vár támogatást. Nemrég Draskovics Tibor, a BKK igazgatóságának elnöke ismerte el egy nyilatkozatban, hogy Budapest elköltötte a Lánchídra szánt pénzt."
mindenszo.hu/draskovics-beismerte-ezek-tenyleg-elloptak-budapest-180-milliardos-megtakaritasat/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 13:28:41

353,87 Ft az Euró. Ondó Viktor szerint a kormány A L K A L M A T L A N .

maxvall bircaman a teknőcbaszó 2020.07.15. 13:44:35

@Hova fogják elásni KariGerit?!: eztet mér nekem írod, mucika, micsináljak velük? Megbaszom az összeset, kezdve gy-nével.

Tanga20 2020.07.15. 15:48:34

Én is mekbasznák egy pingvint. Nem baj ha fijú, de viszont előny

taga19+1 2020.07.15. 16:58:20

sokk itt a perverc
arabfaszszopásnál nincse ki elégitöbb

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.15. 20:05:15

Fogynak a bűnös népek!!! <3<3<3<3
Az elnyomottaké a jövö!!!
#vivalarevolucion

index.hu/techtud/2020/07/15/termekenyesgi_rata_zuhanas_kutatas_nepesseg/

Tényelek 2020.07.15. 20:25:50

@R.V.Juli: Mi, természetes úton fogyunk, ők meg hullani fognak, mint a legyek, mert a természetes környezet nem képes ennyi ember eltartására.
Az index propagandaanyagot faragott ebből a kuatásból a migráció mellet, pedig az eredeti kutatásnak nem ez a lényege!
Az a hatamas tömeg már most sem tud megélni megfelelő szinten, túlhasználja a környezetét, amit a század végére olyan szintre amortizál, hogy maximum 1, 5-2 milliárd ember megélhetését tudja majd csakk biztosítani.
Egy ilyen tanulmányra épitve elég vicces arra következtetni, hogy fogadjon be mindenki most húsz migrit és tárolja le őket a kamrában, amíg még van belőlük a szabadpiacon, mert úgyis elkapkodják őket mások :-)!

nincs1agy 2020.07.15. 20:34:44

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: A gyenge forint kifejezetten kedvez a magyar exportőröknek..

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 20:41:28

Kránitz Krisztián, a kispesti vagyonkezelő vezetője, akinek amúgy beszámolási kötelezettsége van a képviselők és a testület felé, feljelentette a képviselőt, aki nyilvánosságra hozta, hogy tulajdonosa egy, a vagyonnyilatkozatában fel nem tüntetett spanyolországi ingatlannak.

A feljelentések miatt Paróczainak be kellett mennie a 18. kerületi kapitányságra, ahol rabosították. A politikus az Indexnek azt mondta, szerda délelőtt hallgatták ki, miután az idézésében csak annyi szerepelt, hogy büntetőeljárás gyanúsítottja.

index.hu/belfold/2020/07/15/kranitz_krisztian_mszp_kispest_gajda_peter_lackner_csaba_paroczai_aniko/

Tehát nem a tolvaj fideszest rabosították, hanem aki szót emelt a tolvajlás miatt. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 20:50:28

@nincs1agy: "A gyenge forint kifejezetten kedvez a magyar exportőröknek."

Ezt mondd Ondó Viktor gazdádnak, szerinte a gyenge forint a kormány A L K A L M A T L A N S Á G Á T bizonyítja.

Miért nem ezer forint az euró, te fasz? Az még sokkal kedvezőbb lenne. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 20:55:34

A Momentum átragasztotta a nemzeti inzultációs plakátokat

„A Te országod. A Te hangod" – szlogen utolsó szavát cserélték ki, így ez most úgy szól: „A Te országod. A Te pénzed".

index.hu/belfold/2020/07/15/momentum_plakat_ragasztas_konzultacio/

Cseh Kattka 2020.07.15. 21:05:07

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: „A Te országod. A Te pénzed"

Úgy vann!!!! Nagyon igazunk van!!!!

Gyuri bácsi, ez a te országod, a te pénzedből fogjuk neked visszaszerezni!!!!!

"Miért nem ezer forint az euró, te fasz?"

Gyuri bácsinak ezen a héten még nem volt ideje shortolni a forintot!

LMP – Lipsimentes Magyarorszagert Platform 2020.07.15. 21:08:31

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Tehát nem a tolvaj fideszest rabosították"

LiPPPsikém, te ezek szerint olvasni sem tudsz?

Ebben a történetben egy darab fideszes sincsen; Don Kránitz Krisztián Gajda Petivel és Lackner "Kokó" Csabyval együtt ballipsi, ahogy a momentumos hölgyike is.

Most, hogy már világosan látszik, hogy az országos húsos fazéktól 2022-ben is távol lesztek tartva, elkezdődött a marakodás a kerületi koncokért...

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 21:26:21

@LMP – Lipsimentes Magyarorszagert Platform: "egy darab fideszes sincsen"

Uh. Már úgy megszoktam, hogy ebben az országban csak a fideszesek lopnak. Úgy látszik, a rendőrök is. Automatikusan a fideszes tolvajt védik. :))

Nagybetűs szalagcímek kellenek már. "Óóóóóóriáááási SZENZÁCIÓ!!!! Most az egyszer nem a fideszes lopott."

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.15. 22:27:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "a legtöbbet még mindig ferkó bálványod lopta"

Ki kell ábrándítsalak, elkúró szerelmed - minden fidessfasszopó 2006-ban még gyurcsányfasszopó volt - ugyanúgy 6 milliárdos vagyonnal kezdte az uralkodását, ahogy 6 milliárddal fejezte is be. Ondó Viktor gazdád viszont csak a fidesszékházból lopott milliárddal kezdte, mostanra sokszáz milliárdos vagyont lopott össze, és gőzerővel folytatja az ország teljes kifosztásáig.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.07.15. 23:09:08

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: ti balfasz gyurcsányisták átlátszóak vagytok mint a menzás húsleves

R. V. Juli 2020.07.15. 23:25:25

@Tényelek: Én beraktam a mélyhűtőbe pár migrót, jól jönnek még az ínségesebb időkben.

nincs1agy 2020.07.15. 23:33:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Van egy sáv, és ez még belefér. De te ezt nem értheted, mert hülye vagy hozzá.Az erős hazai fizetőeszköz nem túl ideális egy olyan exportorientált gazdaságnak, mint a magyar.

nincs1agy 2020.07.15. 23:35:16

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Krinyó az "éhes", hogy Gajda a kispesti szocialista polgármester jellemezte párttársát? :))

grécci mikropenist mindenkibe 2020.07.16. 01:36:18

liberrállis elkúrást mindenkibe!

mazsihiszti 2020.07.16. 03:45:51

bibsik mentsétek meg a zsindexet

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.16. 07:28:00

@Tényelek:
Elfelejted Mókuska, hogy az emberi civilizáció már évezredeken keresztül viràgzott Afrikában és Kis-Ázsiában, miközben a te bűnös fajtád még mindig egy barlang sötét sarkában zabálta az emberhúst és csalta az élettársát a szomszéd neandervölgyi "szépséggel".

Nyugodj meg, ellesz a világ nélkületek azután is, hogy az utolsó fehér nácit is abortálták!!!

maxvall baribaszó 2020.07.16. 07:31:12

Felállt és nem akar lemenni.

6.Lenin 2020.07.16. 08:42:27

@maxvall baribaszó: velem is volt már ilyen, utoljára 1972-ben...

bumburnyák20 2020.07.16. 08:57:31

mi balfaszok mind faszopok vagyunk

nincs1ész 2020.07.16. 10:06:51

mi itten dájcsba aszongyuk csak pija és fasz lögyön elég mig belém férnek

Tényelek 2020.07.16. 11:32:46

@R.V.Juli: A poén, hogy az újkori rabszolgaság nem jöhetett volna létre, ha a afriai fekete királyok nem ajánlják fel a sajátjaikat megvételre.
Az elején csak összefogdosták öket , majd a kereslet növekedésével már tenyésztőtelepeket hoztak létre, ahonnan jórabszolga nevelés után kerültek átadásra a gonosz fehéreknek.
Az arabok az összefogdosos módszerrel voltak jelen az iparágban évszázadokig.
A fehérek közül meg csak a portugálok, spanyolok és a britek utaztak ebben a buliban, erre felénk kulturnépek éltek, az irott történelmunk nem is ismeri a rabszolgaság fogalmát, egyedül a bunkó románok tartottak rabszolgákat 1870-ig.

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2020.07.16. 12:22:47

@Tényelek: A negerek valojaban halaval tartoznak az oket Afrikabol Amerikaba szallito rabszolgakereskedoknek. Mert ha ok nincsennek, akkor nem ilyen hihetetlen joletben elnenek, hogy a legnagyobb problemajuk, az legyen hogy 85 collos tevet lopjanak a aruhazbol, hanem bananert verekednenek a majmokkal az oserdoben. Maguktol soha sem jutottak volna el az USA-ba, valoszinuleg meg az oserdobol sem talaltak volna ki, vagyis a negereknek kene halabol a feherek kezet labat csokolgatni napi 24 oraban.
Azonkivul, hogy a francba hazamehetnenek Afrikaba miutan vege van a rabszolgasagnak.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.16. 13:20:34

@Tényelek:
"az irott történelmunk nem is ismeri a rabszolgaság fogalmát"

Mondom b*meg, a pont a matyólajbis wannabe turbo-szittya fide-SS trollok lógtak az iskolából amikor a Kárpát-medence történelmét oktatták.
Kivakaródzott Vajk törvényei 1038-ból megvannak???? Neeeem? Akkor csak egy paragrafus a 6(!!!!) közül a témában:

"20. Arról, hogy a rabszolgák és rabszolganők vádaskodását vagy tanúskodását uraikkal vagy úrnőikkel szemben ne fogadják el

Hogy ennek az országnak a népe a rabszolgák és rabszolganők mindennemű támadásától és vádaskodásától mentes és nyugodt maradjon, a királyi tanács határozata szerint teljességgel megtiltottuk, hogy bármiféle bűnügyben valamely szolgaszemélynek urával vagy úrnőjével szemben vádaskodását vagy tanúbizonyságát elfogadják."

Na, most vakard fel az állad a padlóról, és gondolj Radnóti Miklósra, vagy Rejtő Jenőre akik RABSZOLGASORBAN haltak meg a 20. sz közepén!!!!!

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.16. 13:37:15

Szeretnék egy olyat fingani, amilyet még sose fingottam. De ilyen fing nincs, ez itt a probléma.

nincs1agy 2020.07.16. 15:36:32

@KERESZTÉNY SZABADSÁG:

Néger rabszolgaság nélkül jazz sincs, csakhogy Vágó kvízmester logikáját kövessem..

CSOKKI MÁLNA 2020.07.16. 15:48:04

Jó a néger ha van a háznál.

nincs1agy 2020.07.16. 16:06:00

Tiltsák be a jazz-t , mert a néger rabszolgaság következménye!

Tényelek 2020.07.16. 18:20:06

@R.V.Juli: Ahogy látom a magyar történelem hamisítása is nagy ütemben folyik, még napjainkban is.
Szent István törvényeiben egy szó sincs rabszolgákról csak szolgákról, de tény, hogy egy-két nem magyar honfitársunk így ferdítette több áltudományos munkájukban.
Érdekekes az a rabszolga helyzet, ahol egy rabszolga ki tudja váltani a tolvajlásért kirótt büntetését öt tinóval, ahogyan az a lopásra vonatkozó törvényekben van leírva.
Az akkori szolga /Nem rabszolga!/ nagyon jelentős magántulajdonnal rendelkezett, ingó és ingatlannal egyaránt.
Ez sokkal magasabb szint volt, mint később a jobbágyoké.
Radnóti nem rabszolga volt, hanem munkaszolgálatos, mert a Tanácsköztársaság után nem mertek nekik fegyvert adni,......, ugyanezekben az években a nem zsidók a fronton harcoltak,...., bármelyik cserélt volna a munkaszolgálatosokkal.
A szovjet megszállás után, a zsidó uralom idején viszont valóban volt rabszolgaság Magyarországon, ki követ tört, ki bányászott ithon, a még szerencsétlenebbeket meg átadták a ruszkuknak,....., 1953 után, amikor Ruscsov vissza akarta küldeni, azt a kevés életben maradtat, Rákosiék könyörögtek, hogy ne tegyék.
Ezt a pár évet kivéve sohasem volt rabszolgaság Magyarországon, de ezt nem számolom, mert ennek a magyarok csak elszenvedői voltak.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.16. 18:42:58

@Tényelek:
"Ahogy látom a magyar történelem hamisítása is nagy ütemben folyik, még napjainkban is."

Ringasd el magad. Hahaha!!! Ezt magyarázd ki Kispofám:

"Szent István Király Dekrétomainak Második Könyve17. Fejezet a szolgák felszabaditásáról

Végeztük, hogy ha valaki irgalomból, tanubizonyság előtt, szabadsággal ajándékozza meg az ő tulajdon szolgáit és szolgálóleányait, irigység miá senki ne merje az ő halála után szolgaságra vetni azokat.

1. § Ha pedig szabadságot igért, és halála gátolván, bizonyságtételt nem szerzett róla, özvegyének és fiainak legyen hatalmok azon szabadságot megbizonyitaniok és alamizsnálkodniok a szegényeknek a férj lelke váltságáért, tetszésök szerint."

Nnnnna, miért is kell valakit szabadsággal megajándékozni, ha nem rab????? Tökfej.

net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=03800017.TV&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.16. 19:05:57

@Tényelek:

Jóreggelt! Lógtunk a suliból itt is??? Hahahahaha

Könyves Kálmán törvényei
Az ún. I. Törvénykönyv

"41. Az ideiglenesen eladományozott kóbor rabszolgákról
Ha a király valakinek valamely kóbor rabszolgát ad, ez ( ti. a tulajdonos ) a fejét félig
nyírassa meg; ha ezt nem teszi, tíz penzát fizessen. Ha ennek feleséget ad, vele együtt
azt is veszítse el.

42. Az engedély nélkül tartott kóbor rabszolgákról
a) Ha valaki a király engedélye nélkül valami kóbor személyt tart magánál, ötvenöt
penzát fizessen.
b) És ha az ilyen uránál valamit lop, az úr a bűntett alól istenítélettel tisztázza magát; és
aki a szolga kezese volt, azt ( a szolga ) mutassa meg, és ha ártatlannak bizonyul,
ugyanazt a törvényt fizesse meg, mint a szolga visszatartója; ha pedig nincs vagyona,
saját szabadságát veszítse el.

43. Ugyanarról
Ha valaki valamely kóbor személyt elfogott, és így tart magánál, az ilyet ura egy penzával
váltsa ki.

44. Az elszökött javak ( =elszökött rabszolgák ) gyűjtőiről stb.
a) Ha valamely “jokszedő” a kóbor szolgát, akit magánál tart, valakinek kilencven
dénárért eladja, tíz penzát fizessen, és ugyanannyit az, aki a szolgát megveszi.
b) Lovasok, vásárosok, utasok, bármerre is járnak, egy kepe takarmányt csupán öt
nummusért ( aprópénzért ) vehessenek, ha akarnak. Aki pedig kisebb árat fogad el, vagy
aki drágábban adja, ötvenöt penzát fizessen.

56. A tolvaj családtagjainak büntetéséről
A tolvaj feleségét, ha részes ura bűnében, férjével
együtt adják el rabszolgának. Gyermekeik is, ha
tizenöt évesek vagy annál idősebbek, osztozzanak
anyjuk sorsában; azokat pedig, akik tizenöt éven alul
vannak, büntetlenül engedjék el.

74. A zsidók által tartott rabszolgákról
Zsidó ne merjen keresztény rabszolgát venni vagy eladni, és ne engedjék meg, hogy ilyet
szolgálatában tartson; aki pedig jelenleg ilyet tart magánál, ha a számára haladékképpen
engedélyezett időn belül el nem adja, veszítse el

75. A zsidók ingatlanszerzési jogáról
a) Akinek pedig közülük szántóföldje van, ezt ( csakis ) pogány rabszolgákkal
műveltesse.

77. A rabszolga- valamint állatkereskedelem szabályozásáról
a) Senki se merjen magyar nemzetiségű vagy egyáltalán Magyarországon született
rabszolgát vagy rabszolganőt, még ha idegen származású is, Magyarországon kívülre
eladni vagy kivinni, kivéve olyan idegen nyelvű rabszolgákat, akiket más országokból
hoztak ide; sem pedig ( ne merjen Magyarországon kívülre eladni vagy kivinni ) egyéb
állatot, mint ökröket.
b) Ha ezt az ispánok közül valaki megszegi: vagy tisztségétől fosszák meg, vagy pedig
veszítse el vagyonának kétharmad részét, annak egyharmad része azonban feleségének
és örököseinek maradjon."

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.16. 20:31:33

@Tényelek: "a magyar történelem hamisítása is nagy ütemben folyik, még napjainkban is."

Jól, látod, fideSSfasszopó. Ondó Viktor gazdád nagyiparban űzi. :))

Tényelek 2020.07.16. 21:16:19

@R.V.Juli: Látom tolja a tovább a hülyeséget!
Magyarországon nem létezett rabszolgaság csak szolgaság, az hogy ezt latin és görög nyelvből egy jól behatárolható szűk kör rosszul fordította le, még nem jelenti azt, hogy ez mégis csak létezett. Érdekes, hogy ugyanazt a szót egyszer szolgának, másszor rabszolgának fordították , .., és nem is tűnt fel nekik, .., :-) ?!
Olyannyira, hogy ha valaki veszi a fáradtságot és végigolvassa ezeket a törvényeket, akkor kiderül, hogy a szolgáknak volt ingó és ingatlan vagyona /Mert ezek is szerepelnek a törvényekben, tehát kellett, hogy legyen, ha már törvényben kellett szabályozni!/, házassághoz engedély kellett /De ez kellett később a jobbágynak is!/ , de házasodhattak, igaz szabadon csak az uruk szolgái közül választhattak, egyébként szolgát kellett cserélni a két úrnak, ha körön kívülről választottak párt maguknak.
A szolgaság a szolgálatból állt, a kötöttség területileg volt megadva, ebből alakult ki később a jobbágyok röghöz kötése.
Egyébként bőven volt idejük önmaguk számára is vagyont szerezni és ezt örökölték is a leszármazottai.
Szerintem ön lehet, hogy járt olyan tanórára, ahol ezt tanították, de képtelen volt értelmezni azt, amit olvasott, ..., és mint a példa mutatja ez a képessége a mai napig megmaradt.

nincs1agy 2020.07.16. 21:35:36

@Tényelek: A rabszolgát adni-venni lehet, a jobbágyot nem. Sztem a feudális rendszer itthoni kialakulásáig létezett rabszolgaság. A brit szigeteken 1066-ig, amíg a szászokat legyőző normannok meg nem szüntették..

Tényelek 2020.07.16. 21:36:41

@R.V.Juli: " 6. A rabszolgák tolvajlásáról

Ha valaki a rabszolgák közül lopást követ el, elsõ esetben adja vissza a lopott dolgot és orrát, ha tudja, váltsa meg öt tinóval, ha pedig nem tudja, vágják le azt.

Ha orra levágása után ismét lopást követ el, füleit váltsa meg öt tinóval, ha tudja, ha pedig nem, vágják le azokat. Ha pedig harmadszor is lopást követ el, életét veszítse. "

Érdekes dolog lehetett "rabszolgának" lenni nálunk, ha öt tinót is birtokolhatott egy "rabszolga", de ha olvasgatunk tovább, akkor kiderül, hogy nem csak ez lehetett neki, hanem háza, egyéb lábasjószág, aprójószág, :-) .
Egyedül mozgásszabadságuk nem volt nekik, .., meg valószínűleg bizonyos körök irányába szólásszabadsága, .., de, ha az amcsi rabszolgáknak ilyen sora lett volna, akkor még mindig rabszolgák lennének, mert puskatussal sem lehetett volna elzavarni őket a "gazdájuktól".

Tényelek 2020.07.16. 21:46:09

@nincs1agy: A szolgát adni-venni lehetett, ..., a jobbágyok számát is lehetett növelni, pl. a románok betelepítésével meg is tették, külön szerződtek a kenézekkel, ..., és bizony adni-venni is lehetett a jobbágyokat, az ilyen szerződésekben mindig megkötötték, hogy legalább ugyanolyan hozamú /Nem területű, mert volt olyan országrész, ahol kétszer akkora föld kellett, ugyanakkora hozamhoz, hogy a jobbágy állatait el tudja tartani!/ jobbágytelket kapjanak, mint az előző uruknál.
De volt olyan is, hogy ha egy földesúrnál nagyon jól éltek a jobbágyok, akkor egy idő után a népszaporulat miatt váltak fölöslegessé jobbágyok, ezeket el adták olyan földesuraknak, akinek kevés jobbágya volt.
Olyan önkéntes jobbágyok is voltak, akik a közösségi népekhez tartoztak /pl. kunok, székelyek/ ezért szabadon költözhettek, de önként felvállaltak pár évet egy földesúrnál, meghatározott keretek között, majd tovább álltak.
A rabszolgaság legfontosabb jellemzőjének egyike, hogy nem lehet magántulajdona az érintettnek, nálunk ilyen réteg nem volt soha!

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.16. 21:58:37

@Tényelek:
Fingod nincs miről próbálsz hazudozni. Citáljam Werbőczyt 1514-ből? Tessék egyed:

4. § Mert, elhatározták és végezték, hogy az ily parancs áthágóit, hacsak helyes mentségét nem adják, pallossal kell ketté vágni, vagy közönséges és örökös szolgaságra vetni.

1. § És ha ez a paraszt azon idő alatt magát az ilyen fogságból nem szabadíthatja is ki, az ellenfél őt még sem vetheti szolgaságban, hanem eskü alatt tett fogadására (hogy a míg adósságát le nem rója, mindannak a mit munkával vagy koldulással szerezhet, harmadrészét hetenkint ellenfelének hűségesen kiszolgáltatja) szabadon bocsátani tartozik.

2. § Ki ha erre megesküdni és ezt a terhet elfogadni és magára vállalni vonakodnék, vagy talán szabadságának visszanyerése után ellenfelét megcsalná: akkor az ellenfélnek teljes hatalmában áll ezt a parasztot mindenütt, a hol csak teheti, újból letartóztatni és bebörtönözni és mindaddig, a mig arra a díjra, kárra vagy adósságra nézve tényleg eleget nem tesz, szolgaságra vetheti és ennek akaratja ellenére kell azt kipótolni, a mit önként és szabad lábon megtenni nem akart."

GyK. Szabad parasztokat is rabszolgasorba lehetett vettetni még 16.sz. is.
Nyomi, legalább utánanézél te szerencsétlen!

nincs1agy 2020.07.16. 22:51:10

@Tényelek: De jobbágyot nem adtak-vettek rabszolgapiacon úgy, mint egy rabszolgát. A hűbéri feudális rendszerben minden a királyé volt. A földesúr is csak hűbérbe kapta földjeit és az azon élő jobbágyokat. Nem adhatta el őket. Sőt voltak időszakok, hogy a jobbágyokat megillette a szabad költözés joga, vagyis ők dönthették el, hogy melyik földesúr területére mennek. ilyet egy rabszolga soha nem tehetett, viszont felszabadíthatta a gazdája.

Tényelek 2020.07.16. 23:14:22

@R.V.Juli: Hááááát, ezt a szöveget még át kell olvasnia párszor :-) !

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.16. 23:14:58

Az a baj a négerekkel, hogy hiába erősek, mint a szar, nem tudnak koncentráltan fingani. Én pl bármikor elfingok Nyékládházáig is.

Tényelek 2020.07.16. 23:23:40

@nincs1agy: Persze, hogy nem, azt írtam, hogy eladták, ha volt létszámfölöslegük, .., .., nem a szolgapiacon. Rabszolgapiac nem létezett Magyarországon, .., legközelebb a mai Moldvában volt ilyen, ahol a kunok, tatárok, később a románok üzleteltek, ..., ilyen üzleteket itthon a "zöldasztal mellett" és nem piacokon kötöttek,..., és igen csak abban az időszakban, amikor már létezett a röghözkötés intézménye.
A királynak mindegy volt, így-úgyis ő járt jobban, ezért nem avatkozott bele az ilyen ügyekbe.
Bevett szokás volt nagy járványok idején is a jobbágyok vásárlása, de az ilyen üzleteknél a jobbágyok is jobban jártak, mert egy túlnépesedett területről egy ritkán lakott, nagyobb földterülettel rendelkezőre mehettek, .., erről szólt maga a rendszer, másként működésképtelen lett volna.

mazsihiszti 2020.07.17. 02:48:56

Miért tesznek különbséget a törvények a tolvajok és a zsidajai között? Hiszen a két(3) halmaz definiálja egymást. tolvaj=zsidaj+cigány

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.17. 05:20:46

@Tényelek:
Olvasgassál te apafej, ott áll feketén fehéren. Nehéz lenyelned tudom, rágjad előtte.
Juli tanítónénitől legalább tudod, hogy miért kell eltűnnetek a földszínéről. Szívesen.

nincs1agy 2020.07.17. 08:52:06

@MAXVALL bircaman közíró:

De te ugye a Szélművészeti Egyetemre jártál, ők meg csak a floridai rapper és gengszterképző főiskolára..

Greccsi Zsot 2020.07.17. 12:30:42

@R.V.Juli: Ossze-vissza hazudozol. Viragzo liberalis demokracia volt itt mar vagy ezer eve, amikor Jott a gonosz Orban Viktor, mindent tonkretett, es bevezette a fasiszta diktaturat. Mar a faszverest is betiltottak pedig abban mi voltunk a legjobbak.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.17. 13:05:50

@Greccsi Zsot:
"Hungária, a vagyonos rabszolgák országa" Ez állt a Kivakaródzott Vajk által árult szuveníreken.

taga19+1 2020.07.17. 15:22:11

Na mi újság buzifejek, itten gyülexünk a buzibloggon?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.17. 16:02:56

@taga19+1: "itten gyülexünk a buzibloggon?"

Hát, fideSSfasszopókáim, én úgy látom, hogy tényleg buziblogot csináltok a B1-ből. Elmehetnétek buzulni a kurva anyátok blogba. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.17. 16:04:53

@mazsihiszti: "tolvaj=zsidaj+cigány"

Hubazmeg. A tolvaj Ondó Viktor gazdád már zsidó is? :))

nincs1agy 2020.07.17. 16:28:24

@MAXVALL bircaman közíró: A szélenergia szektorban kamatoztathatnád a megszerzett tudást. Mondjuk egy otthoni kiserőművel kezdhetnél..:)

Tanga20 2020.07.17. 17:26:11

Zenét bírod nigger?

morph on deer 2020.07.17. 18:45:18

@nincs1agy:
“ A rabszolgát adni-venni lehet, a jobbágyot nem.”

Inkább úgy mondanám, hogy nem azonos módon.
A jobbágyok ugyanis a birtok tartozékának számítottak, és ha a birtok gazdát cserélt, mert esetleg eladták, akkor bizony a jobbágy is gazdát cserélt, mivel őt is eladták a birtokkal együtt.

6.Lenin 2020.07.17. 19:02:40

@morph on deer:

Mint Trianon? Eladták Mo egy részét a "jobbágyokkal" együtt. Netán Jalta? A művelt nyugat nem adta vette a birtokokat a rabszolgákkal együtt?
56-ban?
Háborog a lelkiismeret?

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.17. 19:09:56

@morph on deer:
"A jobbágyok ugyanis a birtok tartozékának számítottak,"

Mit adod alájuk a lovat? A Rakusko királok törvényeiben feketén-fehéren ott áll az utalàs az emberkereskedelemre, meg a felszabadítás feltételeire, nem beszélve a fejvadászatról!!!
A többi duma csak idióta Takarózás, meg Szakályozás!!!!

6.Lenin 2020.07.17. 19:20:03

Izéke, mióta vagy te szarkenegető? Ezért is fizet már Gyuri'bá? Vagy csak ezért?

Tényelek 2020.07.17. 20:16:07

@R.V.Juli: Mivel egyetlen rabszolga sem volt, igy nem tudtak kivakarozni!
Több törvénycikk a katonákat is a szolgák közé sorolja, értelmes ember ezen elgondolkodna egy kicst, hogy mit is jelenthetett a szó mögótti fogalom,...., , bár egy libsi simán el tudja magyarázni, hogy rabszolgahadsereggel védtük az országot meg a nemeseinket évszázadokon át,....., és simán túl is élték :-).

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.17. 21:49:59

@Tényelek:
Nemtudsz finnugorul ez a baj. Keressek neked szlovák vagy román fordítást?
Ha beszélnéd a nyelvet, akkor értenéd az odaírt szavak jelentését. Amúgy engem nem zavar, hogy hülyét csinálsz magadból. Mongyad csak, hol írják azt hogy valakit örökös katonának VETNEK? Hol írnak arról, hogy hová szabad katonákat ELADNI???? Zsidóknak lehettek keresztény katonái? Vagy pogányok? Nyomingerkém, magyarázzad.

nincs1ész 2020.07.17. 21:54:26

aggyá nekik julcsa! a jobágyok nem tugyák ma buzinak leni nem trendi ha nem kötelező
viva swarcz dajcsland

nincs1agy 2020.07.17. 22:14:26

@morph on deer: De konkrétan Gipsz Jakabot nem lehetett eladni. Pláne nem lehetett elválasztani Gipsz Jakabnétól , mint egy rabszolga esetében, ha a gazda úgy kívánta.
Egyébként a feudális rendszerben a birtok nem a földesúr tulajdona volt jogilag , hanem csak hűbérbirtokként kapta meg a királytól.
Fő és jószágvesztése pereknél az ítéletben elhangzott, hogy a lenyakazott birtokai visszaszállnak az udvarra.

morph on deer 2020.07.17. 22:21:32

@6.Lenin:
“ Háborog a lelkiismeret?”

Hogy mi van?
Rosszat álmodtál, Aljosa drága?

Amúgy honnan vetted a “lelkiismeret” szót? Csak nem valami liberális kiadású bibliát olvasgatsz éppen?
Mert fideszesként nem nagy eséllyel hallhattad élőbeszéd formájában, ez az egy több, mint valószínű...

Egyébként kevés dolog érdekel kevésbé, mint az eredeti Trianon, ezt jobb, ha felírod magadnak valahová.
Ami ezzel kapcsolatban szomorú, hogy egy orbán viktor nevű sötét féreg épp most szorgoskodik azon, hogy újra felépítse a már egyszer lebontott határokat Magyarország körül, újra elvágva magyart a magyartól, ráadásul mindezt merő dacból, mivel Európa nem esett seggre őmalacpofájúsága kinyilatkoztatásaitól, aztán majd most jól megkapják a magukét!

A magyarok, akik ezt a bűnözőt még mindig hagyják szabadon garázdálkodni, és visszaélni mindennel, amihez csak köze van!

Én a te helyedben nem próbálkoznék már megint a múltra mutogatni, épp mikor a miniszterelnököd folytat emberkereskedelmet, amikor épp orbán árulja ki a magyar emberek munkaerejét fillérekért a gaz nyugatnak, - vagy bárkinek, ha éppen úgy tartja kedve...

A te helyedben azért sem mutogatnék visszafelé, mert éppen ennek a bűnöző rezsimnek példaképe és egyik szellemi elődje hajtott rabszolgaságba százezerszám magyarokat, köztük számtalan olyan művészt és tudóst, akikhez mérhetőket azóta sem látott ez a szerencsétlen ország, és akiket rabszolgatartóik tetszés szerint gyilkolhattak halomra!

Szóval én nem tenném, a te helyedben. Szerintem fordulj a másik oldaladra, és aludj tovább, jobban jársz...

Tényelek 2020.07.17. 22:32:26

@R.V.Juli: Látom nem megy jól magyarnyelv, így meg aztán a latinból , görögből fordítás hogyan menne.
Ha értelmes lenne, akkor fel sem vetődtek volna önben azok a kérdések, amit nekem címzett.
A feudális rendszerekben mindenki függ valakitöl, szolgál valakit.
Mindenki csak egy urat szolgálhat és minden helyzetben szolgálnia kell.
A hatalom alapja a föld, tehát nem csak személyhez, helyhez is kötött mindenki, az úr is, mert a föld nem az övé, hűbérbirtokot igazgat.
A katona is szolga, mert szolgálja az urát, királyát.
A katonák szolgaként kezelése az általános részekben találhatóak.
Később a katonákat külön tárgyalják, mert ők azok az egyedüli szolganépek, akik fegyvert viselhetnek.

morph on deer 2020.07.17. 22:35:25

@nincs1agy:
“ a lenyakazott birtokai visszaszállnak az udvarra.”

Így igaz.
Csak tudod a jobbágyság mint olyan, különböző neveken több száz évig tovább dívott, és bizony még akkor is, mikor már adhatták-vehették a birtokokat az ott élő emberekkel együtt, akik akkor ugyancsak a földesúr “tulajdonát” képezték.
Azokról az időkről nem is szólva, mikor még nagyban zajlottak az egymás várainak, földjeinek és településeinek elfoglalása, a lakosok elhajtása kényszermunkára, pl építkezésekre, stb.

Aztán pedig voltak a kényszer-sorozások, amikor bizony elvitték Gipsz Jakabot Gipszné mellől, akár 15 évre is, ha úgy hozta a sors.

Igen, kissé szabadon kezeltem a jobbágyság fogalmát, csak szólok, hogy ezen nem akarok vitatkozni. :)
Mindenesetre nem voltak irigylésre méltó helyzetben, az biztos.

PuniValdes 2020.07.17. 22:47:27

Meglepet arcú hibrid hal.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.17. 23:03:50

@Tényelek:
"A katona is szolga, mert szolgálja az urát, királyát."

Tudom hogy csak szívatni próbálsz, mert rosszul adod a hülyét.
A 10-14. századi Rakusko társadalmi felépítése így nézett ki:
1. Rex
2. Nobilis
3. Libertinus
4. Servus

Nem, a legalsó kettő nem azt jeleni, hogy a libsik szervusszal köszönnek. Hanem, hogy a szolgák nem voltak szabadok. Aki nem szabad az mi???
Ha egy szabad valaki fizettségért szolgált valakit, az attól még nem lett a szolga osztály tagja, mert szedhedte a sátorfáját, ki is rúghatták. A Servus osztály ezzel szemben effektíve rabokból ált, legtöbbször nem is finnugorokból. De ha azokból, akkor azért mert oda VETETTÉK őket.

nincs1ész 2020.07.18. 00:57:03

yó vagy lyuli alászd be eszeket a gyökér magyarokat
mi az internacionális él csapat a markszy engelszy soros ösvényen nem tévethetünk
a tóra és a komün kis kátélya kisérlyen harcunkban

morpho vok néha obánroltrio 2020.07.18. 01:41:11

Lyancsi & Lyuliska 1személyben #free herma frodok #open mom entnum
le fele a mononemű fehér keresztély kép ződésekkel
kima nemnyalt négert arabot
nemér egy szar darabot
világ ceuistái egy esüljetek!

taga19+1 2020.07.18. 06:39:18

A vonat nem vár, a sorompó áll
és a szerelem, ha beindul, nincs megállás
A vonat nem vár, elindult már
és a szerelemvonatból, nincs kiszállás

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.18. 07:39:16

Úgyszólván hitetlen, deviszont mégis igaz: tegnap nem kakáltam.

Mondjuk a fingjaim azok büntettek. Lehet el kéne mennem ebbe az irányba.

taga19+1 2020.07.18. 09:27:38

6tházy 1 bari mer nincse 2 dudás a csárdába 1ló faszot szopik nekem lyut arabFasz öszes likamba ezér szeretyük őtet mink értelmieségi liberrásiak
fitymaszorkok el fogtok bukni mer hazutok lopptok és nikgrapolskit el internálátok megin hogy a Fasz száragyon belém

nincs1agy 2020.07.18. 10:06:26

@morph on deer: A jobbágyság 1848-ban szűnt meg sztem.

Tényelek 2020.07.18. 10:25:07

@R.V.Juli: "a szolgák nem voltak szabadok. Aki nem szabad az mi???"
Háááát nem rabszolga, ahogy ön erőlteti, sőt még aki kárt okoz és ezért szolgálatra kötelezik, amíg le nem dolgozza a kár összegét, az sem .., ráadásul ilyen megoldás a mai napig létezik minden országban, akkor a rabszolgaság intézménye él a mai napig Svájcban, a németeknél, amcsiknál, nálunk :-) ?!
Ha utánanézne, akkor arra is rájönne, hogy aki a szabad réteghez tartozott az is szolgált valakit csak magasabb hatalmat, ezért a többiek szemszögéből volt csak szabad.
Tipikus libsi értelmezés, hogy az akkori viszonyokat a mostani szabadságsablonokkal vizsgálja, e miatt, logikusan semmi értelmes nem sülhet ki belőle.
Az akkori szabadság nem abból állt, hogy szabadon mehettek a buzi felvonulásra a szivárványos zászlóikkal a templomok elé, a férfiak szüléshez való joga sem kerülhetett szóba, a migrik kötelező befogadása meg még kevésbé, .., szóval diktatúra volt, ahogy a liberálbolsik értelmezik az ilyen helyzeteket.
Olyan bonyolultabb dolgokról már ne is beszéljünk, hogy pl. a királynak egy négyzetcentiméter földje sem volt, mert minden földterületet a Szent korona birtokolt, akié a korona volt az azon keresztül igazgatta a földjeit.
A magyar király fölött Isten ált egyedüliként az egész világon, ezért hívták apostoli királynak, ami komoly előjogokat adott neki pl. a pápákkal szemben, .., ezért nem kellett csatázniuk, mint a Német-Római Birodalom császárainak vagy a francia királynak, ..., ezért lett vonzó a cseheknek, lengyeleknek, N-R- császároknak és a Habsburgoknak a magyar trón, ..., érdekes, hogy erről a pápák által adott, önkéntes előjogról semmilyen írott anyag nem maradt fenn.
Nekem úgy tűnik, ön annyira defektes, hogy inkább hagyjuk az ilyen komolyabb témákat, képtelen lesz megérteni!

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.18. 10:33:26

@R.V.Juli:
"Rakusko"

Aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul.
;)

Az Osztrák-Magyar Monarchia szlovák nevében (Rakúsko-Uhorsko) a Rakúsko az osztrák tartományokra utal, a Szlovákiát és Maďarskót is tartalmazó maradék rész az Uhorsko (csehül Uhersko).

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.18. 10:35:40

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Szerintem a gyerekmolesztálásról nektek nem kéne nagy hangon magyarázni, már csak azért se, mert nem a nemzeti sajtó mentegeti őket, hanem a balliberális.
www.origo.hu/itthon/20200713-alapjogokertkozpont-balliberalis-pedofil.html

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.18. 10:54:13

@nincs1agy: Inkább közel-keleti (sabbath) – jellemző, hogy nekik persze a bújtatott zsidózás is szabad pálya...

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 10:56:42

@Tényelek:
Hát, Tata. Kerülgeted, nyalogatod, szopogatod, de se lenyelni se kiköpni nemtudod a tényt, azt ami FEKETÉN-FEHÉREN le van írva a középkori Afgán származású proto-tàlib Árpádok törvényeiben.
A Servusok azaz szolganép, vagyontalan, rabosított, enyomott réteg volt, ahová fogolyszedés, vagy büntetés által lehetett vettetni.

nincs1agy 2020.07.18. 11:04:46

@Szergej Szergejevics Szergejev: Dehogy a zsidók már nincsenek divatban a ballibsiknél..Szélsőbalos tüntetéseken ma már simán büdös zsidóznak..

mazsihiszti 2020.07.18. 11:18:18

A zsidajaitól nem csak szaguk miatt undorodnak mindenhol...

Tényelek 2020.07.18. 11:32:44

@R.V.Juli: Értem, akkor csak propaganda céllal rakták bele a törvényekbe, hogy öt tinóval vagy mással kiválthatja magát a szolga, valójában még okostefonja sem lehetett, nemhogy vagyont érő tinója :-) .

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 11:51:36

@Tényelek:
Ezt a faszságot emlegeted egyfolytában. Akkor most lássuk a konkrét paragrafust. Idézzed kérlek forrással.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:04:47

@Szergej Szergejevics Szergejev: "balliberális"

Fasz közöm van a balosokhoz vagy a liberálisokhoz? Inkább magadba nézz, pedofil bolsevik fideSSfasszopó. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:06:25

@mazsihiszti: "A zsidajaitól nem csak szaguk miatt undorodnak mindenhol..."

Nem kapsz többet fizetést Kubatovtól, fideSSfasszopó, ha Ondó Viktor gazdádra ilyeneket mondasz. :))

alöksz róz 2020.07.18. 12:17:52

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Inkább itt szopjátok egymás faszát, minthogy gyerekeket basszatok! :))" - túlmentél a határon, dékásnyugger
nehogy azt gondold h egy nicknév mögé bújva bármit leírhatsz

Tényelek 2020.07.18. 12:19:56

@R.V.Juli: Liberálbolsi szlogen a "Csak írok, nem olvasok!".
Az öt tinósat betettem csak Önnek, de mint látható, minek?!
A csúcsok csúcsa, hogy az idióta műtudosok, akik lefordították, egy mondaton belül használják a rabszolga jelzőt és az öt tinóval kiváltás lehetőségét, ....,hű, de ki lehettek fosztva, el lehettek nyomva szegény " rabszolgák"..... :-) .

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.18. 12:22:30

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Na, ez nekem is új, újabban már zsidózzátok is Orbán Viktort? Gyuri bácsi mit szól ehhez, neki ez még frankó?

Ami pedig a pedofíliát illeti, ti egy darab kirúgott, karrierdiplomata nagykövettel példálóztok (aki amúgy a balliberális kormányok alatt szintúgy a Külügyminisztérium munkatársa volt, szóval ennyi erővel Kovács Laci bára vagy Göncz Kingára is próbálhatnád rátolni ezt, nekik is pont annyi saruk volt ebben, mint a jelenlegi vezetésnek [kb. semmi]), ahol viszont ellenzéki politikus kerül pedofilbotrányba, ott valahogy nem vagytok olyan hangosak az elítélésben, sőt:

"A kispesti szocialistákat nem undorítja a pedofilbotrányba belebukott volt SZDSZ-es polgármester

Lévay Leventét, Kispest korábbi SZDSZ-es polgármesterét pedofil pornóképek terjesztése miatt jogerősen egy évi, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte 2004-ben a Fővárosi Ítélőtábla. Azaz az akkori büntetési tétel hasonlóan enyhe volt a Kaleta-ítélethez. Egy Facebook-fotó tanúsága szerint Kispest szocialista politikusai nem undorodnak különösebben Lévaytól.

2004-es pedofilbotrányát követően Lévay Leventét mára “rehabilitálta a kerület”, hiszen gond nélkül mutatkozhat a kerület vezető politikusaival közös képeken a Facebookon. Többek között Gajda Péterrel, aki jelenleg Kispest szocialista polgármestere, valamint Kertész Csabával, aki Gajda Péter és Lévay Levente vezetése alatt egyaránt alpolgármesteri pozíciót kapott."
pestisracok.hu/a-kispesti-szocialistakat-nem-undoritja-a-pedofilbotranyba-belebukott-volt-szdsz-es-polgarmester/

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:36:02

@Szergej Szergejevics Szergejev: "újabban már zsidózzátok is Orbán Viktort?"

Mi jobboldaliak nem. Nekem is új, hogy ti, bolsevik fideSSfasszopók cigányozzátok és zsidózzátok tolvaj Ondó Viktor gazdátokat:

@mazsihiszti: "tolvaj=zsidaj+cigány"

Illetve a cigányozását már sokszor halottam, a zsidózását eddig még nem. :))

grécci mikropenist mindenkibe 2020.07.18. 12:40:40

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ne zsidózz elvtárs, mert a Ferid is zsidó, oszt nem fog úgy szeretni.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 12:44:43

@Tényelek:
Azért kértem a forrást. Mert ha netántán mégis a gazdának kellett volna fizetni rabszolga helyett ugye. Mert hát milyen logikus ha a rabszolgának van 5 tinója akkor biztos eszébe sem jutna elcsrélni azt egy gebére, hogy másnap reggelre már árkon-bokron túl legyen.
Miért is jutott volna, hisz ez volt a világ egyetlen: Vagyonos Rabszolgák Országa! :DDDD

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:51:36

@Szergej Szergejevics Szergejev: "egy darab kirúgott, karrierdiplomata nagykövettel példálóztok (aki amúgy a balliberális kormányok alatt szintúgy"

Most az nekem miért lenne öröm, hogy az elkúrónak is szolgált nem csak a gecinek? Egyik kutya, másik eb.

"SZDSZ-es"

Te mondod, hogy a liberálisok gyerekmolesztálók, akkor mit csodálkozol ezen? Az a pikáns, hogy a "nemzeti", keresztyény", családos fideszes kúrja a gyermekeket. Tudod, az nem nagyon keresztényi cselekedet.

Meg vicces, hogy Ondó Viktor gazdád alatt 10 évig szabadon űzte az ipart, az amcsik kapcsolták le. Szóvivő, nagykövet, titkok tudója és akadálymentesen zsarolható. A gazdád minden hozzáértőt kirúg, nem csoda, hogy a nemzetbiztonságot is pancser fideszesek irányítják. :))

A TEK vezetője is egy bohóc. :))

www.google.com/search?q=tek+hajdujanos+bohoc

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:53:25

@grécci mikropenist mindenkibe: Szeressen téged az elkúró, és Doszpot Péter rajzoljon körbe, faszfej. :))

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 12:54:57

@R.V.Juli: Ez a @Tényelek: egy tudatlan faszfej, csak azt böfögi, amit a Kubatov kézikönyvben olvasott. :))

Tényelek 2020.07.18. 13:07:09

@R.V.Juli: De, mint látható a törvény szövegéböl, a "rabszolga" válthatta ki magát a büntetés alol öt tinoval, nem az, akit szolgált.
Mondjuk, nem gondolom, hogy a földesurának megért volna öt tinót, hogy megmaradjon az orra a szolgájának.
Ha rabszolga lett volna, akkor szerez egy lovat /Csak súgom, hogy az alapból volt a szolgáknak is a munkavégzéshez..., kényszerből is, mert még nem Karigeri volt a főnök és nem voltak felfestve a biciklisávok!/ és visszamegy oda, ahonnan elhurcolták, ..., de nem az volt.

Tényelek 2020.07.18. 13:15:14

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Látom ön tekintélymániás, csak akkor érne valamit a blog, ha Kubatov érdemesnek találja arra, hogy embert küldjön ide.
Ez a blog szerintem egy környezetkimélő módon működő valami, önmagát szúrja tökön rendszeresen, nem kell azt másnak megtenni,...., Kubatovról meg sok rosszat mondanak, de azt az ellenségei is elismerik, hogy okos ember, ezért csak kemény anyaghasználat mellett láthatja itt.

grécci mikropenist mindenkibe 2020.07.18. 13:17:10

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Arra vagy büszke, hogy a Feri a szádból csinál pinát, nem a seggedből? Ezzel nem mész sokra nála.

Tényelek 2020.07.18. 13:20:19

@R.V.Juli: A forrás már régen be lett rakva, de most látom, hogy második nekifutásra sem sikrült elolvasni, ...., vannak ilyenek, kapcsolja be felolvasás funkciót!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 13:25:28

@Tényelek: "Kubatov érdemesnek találja arra, hogy embert küldjön ide."

Vicces dezinformátorokat küldhetne, eleget fizet nekik a trollkodásért, de ti boka alattiak vagytok. :))

Tényelek 2020.07.18. 13:31:22

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Eszébe jutott már, hogy aki olvassa is, amiket írni szokott, annak teljesen mindegy milyen minősitést ad bárkiről?
Csak szólok, hogy ez vonatkozik az Orbánra, Gyurcsányra vonatkozókra is, ..., kérdés persze, mi a célja?!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.07.18. 13:33:26

@Tényelek: "Orbánra, Gyurcsányra"

Nyugodtan szopd a faszukat, nem érdekel. :))

Tényelek 2020.07.18. 13:35:52

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Az írásai alapján ön az egyikén él, elvonási tünetei lennének, ha nem férhetne hozzá.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 13:37:34

@Tényelek:
Na visszakerestem. Forrás nincs belinkelve. A szöveg amùgy egyértelmű. Váltsa ki HA tudja. Tudták, hogy nincs neki. Miért is lopott volna akkor ugye ha lett volna.
Szerinted persze volt nekik. Lovuk tinójuk ökrük mi? Láttad a vagyonnyilatkozatokat????

Tényelek 2020.07.18. 13:46:44

@R.V.Juli:
Csak ott lyukadunk ki, hogy libsi propaganda miatt alkották meg a törvényt, soha nem is tudták alkalmazni ,...., teljesen hülyének tetszik lenni :-)?
A ló abban az időben szerszám, eszköz volt, azzal szántottak, jártak az ABC áruházba, a nélkül nem lehetett élni.
Bemásoltam a jogtárból, mint ön,...., szelektíven lát?!

Tényelek 2020.07.18. 13:49:21

@Tényelek:
Ja és nagyon jó nyomon jár, ha ön szerint, akinek van az nem lop,...., Kispest önkormányzatnál is csak nincstelenek lopnak :-).

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 14:06:37

@Tényelek:
"A ló abban az időben szerszám, eszköz volt, azzal szántottak"
Nemtudásnak nyögés a vége. Az Afgán Árpádok korabeli sírokból előkerült lócsontvázakból kiindulva, azokkal bizony szántatni nem lehetett.
Még a szekereket is ökrökkel vontatták. Gondolom pszeudo-szittya őkegyelmének még a Feszty Körképet sem sikerült megtekintenie, nembeszélve az idevágó általános iskolai tankönyveket (szakirodalmat szándékosan nem írtam).
A lò elsősorban közlekesési eszköz és státuszszimbólum volt. Ezekközül egyiket sem preferálták egy rabszolga esetében.
Csak kíváncsiságból kérdezem, ezen elcsócsált tinós félmondaton kívül mire alapozod Tatám a kijelentèseidet?

morph on deer 2020.07.18. 14:25:51

@alöksz róz:
”... nehogy azt gondold h egy nicknév mögé bújva bármit leírhatsz”
:)
Ez a rendelet már ma életbe is lépett? Gondolom a jogállamiság illusztrálása céljából, hogy a viktornak legyen mire hivatkoznia Brüsszelben, mi?
:)))

morph on deer 2020.07.18. 14:46:33

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
“ Tudod, az nem nagyon keresztényi cselekedet.”

Sőt, ellenkezőleg!

“ Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket, és ne tiltsátok el tőlem őket, mert ilyeneké az Isten országa.”
(Magyar Bibliatársulat újfordítású Bibliája (1990) Márk evangéliuma 10. fejezet)

Ez csak azért érdekes, mert korábban még a kisdedekről volt szó:

“Engedjétek hozzám a kisdedeket, és ne akadályozzátok őket, mert ilyeneké az Isten országa!“

Új szövetség - Márk evangéliuma 10:1-12.

A jó hír viszont az, hogy ha például a csalétekre gondolunk, az “Isten országa“ még mindig sokkal kevésbé árt a fogaknak, mint például a többi cukrosbács által ajánlgatott nyalánkság...

Következésképpen, a vallásos, keresztény pedofil sokkal egészségesebb választásnak tűnik, mint egy Istentől elrugaszkodott pederaszta, például!
Naugye.

Tényelek 2020.07.18. 14:52:32

@R.V.Juli: Kiderül, hogy még számolni sem tud, FÉLMONDAT :-), ... mennyi is ?
Szerintem egy olyan figurával, mint ön, aki egyetlen tényt képes kilencszer tagadni, mert nem illik a felsőbbrendűségi baromsági listájába, semmi értelme egy újabb tényt közölni, mert nem is érti, .., az meg, hogy nem fogadja el, már természetes.
Az akkori lovainkhoz hasonlókkal művelik a földet a mai napig pl. Kazahsztánban és a mongoloknál, .., szóljon már nekik, hogy ezek alkalmatlanok arra, .., csapjanak már a homlokukra így pár ezer év téves alkalmazás után :-) !
Ez szerintem majdnem olyan tudományosan megalapozott állítás, mint a Himaláját gond nélkül megmászó vonatszerelvény nemrég :-)

morph on deer 2020.07.18. 14:54:16

@Tényelek:
“ A ló abban az időben szerszám, eszköz volt, azzal szántottak”

Mit nem mondasz!
Ahhoz például mit szólsz, ha elárulom: EKÉVEL szántottak, amit a ló legfeljebb csak húzott, ha volt, - lásd: igásló, - de húzhatta ökör, vagy szélsőséges esetben néhány családtag is.

Szóval a “szerszám, eszköz” NEM a ló volt, hanem - ebben az -esetben az eke...

Tényelek 2020.07.18. 15:00:09

@R.V.Juli: "A lò elsősorban közlekesési eszköz és státuszszimbólum volt."
Az megvan, hogy még a Muhi csata leírásából is vannak olyan részek, ahol arról írnak, hogy a a tömeghatás keltése miatt a magyarok négyszer-ötször annyi lovat hajtottak maguk előtt a csatákban, .., de az ezredforduló környékéről sokszáz ilyen leírás van, .., hol voltak ezek a lovak, amikor nem csatáztak , ..., gondolom húzták a vonatszerelvényt a Himalájára vendégmunkásként :-) ?!

Tényelek 2020.07.18. 15:01:54

@morph on deer: Mondjuk ebben az esetben a traktor helyett volt a ló, .., meg közlekedési eszköz is volt.

Tényelek 2020.07.18. 15:07:27

@Tényelek: Most a Hadházy féléket hagyjuk, aki képes volt a lónak a faszát követelni magának a parlamentben a miniszterelnöktől, mert ott hagyta az állását és lófaszelvonási tünetei lettek, mert neki biztosan nem eszköz volt a csődör, hanem szerelme tárgya!

morph on deer 2020.07.18. 15:15:54

@Tényelek:
“ a traktor helyett volt”

Na jó, rábeszéltél!
:)

alöksz róz 2020.07.18. 15:27:39

@morph on deer: már vagy 100 éve...
és téged se fog már megvédeni a komcsi vérbíró, lassan ideje lenne tudomásul venni

nincs1agy 2020.07.18. 15:49:52

@alöksz róz: Cohn- Bendit gyerekmolesztálási ügye persze nem zavarta őket. De Kaleta ügyben sem született poszt a B1-en valami különös oknál fogva. A Prideon állítólag idén már lesz pedo szekció a haladás jegyében..

morph on deer 2020.07.18. 16:04:51

@alöksz róz:
“ téged se fog már megvédeni a komcsi vérbíró”

Pedig hű de rá vagyok szorulva!
Lehet, hogy a végén még Handó Tünde elvtársnőhöz kell fordulnom? Ne mááár..

morph on deer 2020.07.18. 16:06:03

@nincs1agy:
“ A Prideon állítólag idén már lesz pedo szekció a haladás jegyében..”

Majd tapsolunk Kaletának, mikor vonul!

Tényelek 2020.07.18. 16:10:05

@nincs1agy: Már évek óta nan pedofil szekció, nem lesz!
Az első ilyen deviánsképzéseket Kőszeg Ferenc SZDSZ-es képviselő védőszárnyai alatt hozták össze.
A.libsik szerint már régóta alapvető emberi joguk a farkukon pörgetni 1-2 éves gyerekeket,..., most már a főpolgármester is mellettük áll.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 16:36:47

@Tényelek:
Ciki amikor sajátkùtfőből handabandázol. Valld be, a történelem távol áll tőled, csak a Szulajmánt ismered a témában. Nem szégyen az, csak akkor amikor kínodban sületlenségeket hordasz össze.

Tényelek 2020.07.18. 16:48:08

@R.V.Juli:
A nemzet jogtár, mint saját kútfő :-)?!
Érdekes megközelítés, mondaná erre Besenyő Pistabácsi.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 17:34:21

@Tényelek:
A jogtár még hagyján Tatám, de a további égő fejtegetéseid a Kazak Mongol szántóvetőkről meg a Muhi csatáról...jajjjmamám.

alöksz róz 2020.07.18. 18:34:59

@nincs1agy: "Cohn- Bendit gyerekmolesztálási ügye persze nem zavarta őket." - azt nem úgy kellett érteni.

alöksz róz 2020.07.18. 18:35:48

@morph on deer: "Pedig hű de rá vagyok szorulva!" - még lehetsz

Tényelek 2020.07.18. 19:31:24

@R.V.Juli:
Jól definiált ellenérveket sorakoztatott fel most is, pont, mint eddig ,....., ez az általánosan elfogadott liberálbolsevik mentalitás :-) .

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.07.18. 19:37:03

@Tényelek:
a totálciki gyerekes agymenéseiddel nincs mit vitatkozni. Nyissál ki egy 5.es törikönyvet. Erre több időm nincs.

morph on deer 2020.07.18. 22:28:22

@alöksz róz:
“ még lehetsz”

“Igaz, igaz Ányicska. Akár csak magam mondtam volna!” :)

Majd szólok! Te leszel az első, akivel megosztom a hírt, promise!

taga19+1 2020.07.19. 04:50:41

be engegyem vagy ne engegyem
nőszaga van
esz nöhö ért

chrisred 2020.07.19. 05:57:44

@alöksz róz: Miért, hogyan kell érteni Kaleta beismerő vallomását?

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.19. 08:08:01

@morph on deer: dehogynem lehet bármit is írni egy nick mögött...

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.07.19. 10:28:40

Van egy új fejlesztésű cuveém: spirális törpeterrorista.

alöksz róz 2020.07.19. 10:46:19

@chrisred: mert kaleta esetében úgy láttad, hogy vki azt magyarázta, hogy azt nem is úgy kell érteni? vagy mit fogyatékoskodsz itt

chrisred 2020.07.19. 20:05:11

@alöksz róz: Egyebet se látok. Kezdve azzal, hogy elhallgatták, majd a kipattanás után titkosították a sztorit.

alöksz róz 2020.07.19. 22:19:39

@chrisred: esetleg húzd ki a fejed a seggedből, akkor lehet jobban látsz majd :-)

mgdé 2020.07.25. 00:43:04

@alöksz róz:

Szia lenyinkecicus! Tudom már ki vagy: a házmester Rózsika.

mgdé 2020.07.25. 00:48:06

@Tényelek:

Jó buli is az éjszakai soklóhajtás a keskeny hídon!
Bár nem jött be, a templomosok, meg Kálmán herceg és lovagjai a soklótól sajnos nem fértek a tatárokhoz.