B1 blogcsalád



Így hazudott a kormánypropaganda Pikó Andrásról

2020. június 25. - nickgrabowszki

Pikó és az ellenzéki önkormányzat csak azt tette, amit a törvény előír neki, erre azonnal megvádolta a kormány egyik szennylapja. pa_2.jpg

Pikó András osztotta meg a Facebookon, hogy sajtópert nyert az Origo ellen. A propagandalap azt bírta róla írni, hogy megválasztása után rögtön az első dolga volt, hogy felemelje a fizetését.

Ami igaz.

Pikó is ezzel kezdte, meg ezzel kezdte volna Sára Botond is, ha a VIII. kerületiek nem nyilvánítják ki, hogy nem akarják, hogy ő kezdje ezzel. (Ti. leváltották a fideszest.)

Ugyanis ez a törvényi kötelezettségük. A 2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól így rendelkezik:

43. § (1) A képviselő-testület az alakuló ülését a választás eredményének jogerőssé válását követő tizenöt napon belül tartja meg.

(2) Az alakuló ülést a polgármester hívja össze és vezeti. A megyei közgyűlés alakuló ülését a választást követő tizenöt napon belül a korelnök hívja össze, és vezeti a megyei közgyűlés új elnökének szervezeti és működési szabályzat szerinti megválasztásának időpontjáig.

(3) A képviselő-testület az alakuló vagy az azt követő ülésen e törvény szabályai szerint megalkotja vagy felülvizsgálja szervezeti és működési szabályzatáról szóló rendeletét, a polgármester előterjesztése alapján megválasztja a bizottság vagy bizottságok tagjait, az alpolgármestert, alpolgármestereket,

dönt illetményükről, tiszteletdíjukról.

A döntés tehát kötelezettség, Pikó és a VIII. kerületi testület akkor járt volna el törvénytelenül, ha nem döntenek saját illetményükről.

Azonban nem tehették meg szabadon, önkényesen, saját fejük után menve. Ugyanez a törvény azt is megmondja, hogyan kell dönteniük:

71. § (2) A megyei jogú város polgármestere, a fővárosi kerületi önkormányzat polgármestere megbízatásának időtartamára havonta illetményre jogosult, amelynek összege 997 200 forint.

Ezt a törvényt 2011-ben a Fidesz-KDNP parlamenti többség fogadta el kétharmaddal. Alacsonyabb (pl. önkormányzati) jogszabállyal nem lehet felülírni, a legjobb, ha az ember engedelmeskedik neki.

Pikóék - ahogy a tavaly megalakult önkormányzatok túlnyomós többsége - ezt tették, erre a kormánypropaganda egyik szennylapja azt közli, hogy első dolguk felemelni saját fizetésüket.

Egyszerűen nem eldönthető, melyik a rosszabb.

  • Ha a kormánypropagandában jól ismerték a jogszabályt, de feltették, hogy az olvasóik viszont mindent elhisznek, és puszta lejáratási okokból írtak kapitális baromságot: vádoltak meg olyannak egy önkormányzatot, ami törvényi kötelezettsége.
  • Vagy az, ha nem tudták, mi a képviselő-testület dolga az alakuló ülésén, és tényleg meglepődtek azon, hogy rögtön a saját fizetésükkel kezdik.

Vagy aljas hazugok, vagy fogalmatlan ostoba idióták, eközül lehet választani.

Az különösen szép tud lenni, amikor mindeközben ők minősítik fakenews-gyárnak a valódi sajtót.

(Kép: jozsefvaros.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2315913366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 11:58:16

@6.Lenin:
Közben a valóság meg az, hogy titeket tart a Zorbigarchikus Gömböctatúra által etetett habonymédia mesterséges retardációban.
22-ben jön nektek a hidegzuhany, amitöl kicsúszik a szappan a kezetekböl, annak minden hátulütöjével és elölzsugorítójával!!!!

mazsihiszti 2020.06.26. 11:58:48

@R.V.Juli: fogtok még együtt ájvékolni a marhavagonban

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 12:25:42

@6.Lenin: Mit vartyogsz már megint? Kinek a mijét kapod be? Megint zagyválsz. Az illibsi hazugságokról írt dolgokra persze nem válaszoltál.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 12:28:37

@mazsihiszti: A kis fotelnáci álmodozik! Te csak szidolozzad a volt keretlegény nagypapid nyilaskeresztes kitüntetéseit! Vagy inkább hívd vissza anyádat az Állatkertből, ne dobálja a gólyát, nem az tehet róla hogy ilyen hülye fia született!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 12:31:28

@6.Lenin: "Nekem nincs, és ez most sajnos, vagy jó, ilyen kurva melegben pont nem érrdekel." - Neked van valamilyen extra géned, ami fogalmazás gátló hormont termel?

mazsihiszti 2020.06.26. 12:43:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 38-ban is ilyen nagy pofája volt a fajtádnak
zabáld a maceszt, jól habozzál majd szappan "úrfi"

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 12:54:36

@mazsihiszti:
Hogy a háromlábú kihalgatósámlira hasaltatva szeretgetne meg téged hátúlról a Yossi Cohen.

6.Lenin 2020.06.26. 13:07:36

@R.V.Juli:

Izékém! Gyuri bá Orbán miatt valószinűleg remegő kézzel (az idegállapottól) összehugyozza még a felső emeleti wc kagyló környékét is.

Álmodozzatok csak, ha ez megnyugtat benneteket. Én is tojok rátok. Szerencsére ide már nem ér el az sok kreténség, ami most ott fent dívik. Nekem még megadatik élvezni a természet szépségeit. A többi érdektelen.

6.Lenin 2020.06.26. 13:09:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Bunkókám, te csak érted, amit a szádba szarnak? Mit nem értesz?

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 13:42:21

@6.Lenin:
Most nem ö a Soros, miért kell iderángatni? Semmi köze a Gömböctatúra gazs´agaihoz? Azon kívül hogy volt kedves fizetni a fideSS slepp taníttatását valamint a másik orcáját is odafordította amikor a Zorbán egy pofonnal feléröen elárulta 1994-ben!!!!

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.26. 13:45:21

Nem hazudhattak tudatosan, mert nem tudták a jogszabály tartalmát, pedig a főni nem régen adta elő magát azzal, hogy ő jogvégzett ember. Az általa és csicskásai által irányítotttt médiába nem jutott jogvégzett, csak az általuk diktált szöveg. Merné-e valaki kétégbevonni a hozzáértésüket?

Azt mondja a másik jogvégzett - Deutsch Tamás -, hogy a az elenzék furkálása alapján az úniós pénzek nagy százalékát elveszti az ország. Közben meg arról megy nagyban a szó, hogy az úniótól lehet majd a vállalkozásnak közvetlenül pályázatban támogatáshoz jutni. KI, és mit is fog ezáltal elveszíteni?;D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 13:46:38

@6.Lenin: "Nekem nincs, és ez most sajnos, vagy jó, ilyen kurva melegben pont nem érrdekel." - Vartyogd el ez mit jelent!

@mazsihiszti: Újabb nicket generáltál magadnak nácikám? Kikaptál anyádtól amikor meglátta miket írogatsz és erre rejszolsz a wécén?

6.Lenin 2020.06.26. 13:54:34

@R.V.Juli:

Miért árulta el? Gyuri bá befektető, látot fantáziát Orbánban, nem jött össze. Az üzleti életben ez teljesen szokásos. Van, ami bejön, a másik bukta.
Lehet, hogy bosszantja az öreget, de szerintem ő ezzel tisztában is van.
Most már olyasvalakit keres (befektetésként) aki eltakarítaná Orbánt. Jelentkezők vannak, csak seggfejek hozzá, eddig. Ez se látszik bejönni az öregnek. Mo kemény dió.
Nyilván, hogy az öreg sem adja fel, így van rendben, így izgalmas a dolog, mindkettőjüknek. Jelenleg mi állunk nyerésre. Remélem így is marad még sokáig.

Gyuri bának ez csupán üzleti kérdés, szarik az emberekre, neki azok csak megvehetők, nem megvehetők. A többség megvehető. Ennyi.
Az öreg egy önjelölt messiás, és mint ilyen, kellőképpen gazember is.

Semmi ujdonság, kérem, tovább lehet sétálni.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 13:59:54

@6.Lenin:
Mi kérlek eltakarítjuk a Zorbánt 22-ben, Sorosan vagy Soronkívül, mindegy.
A gravitációval keményen küszködöhasú vezíred meg megy a történelem szelektív hulladékgyüjtöjébe.
#andrisforpresident

6.Lenin 2020.06.26. 14:03:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Nyalják a kóbor kutyák, ha van hozzá megfelelően progressziv izlésük.
Nekem nincs, és ez most sajnos, vagy jó, ilyen kurva melegben pont nem érrdekel. "

Izéke felkínált valamit bekapásra fideszeseknek. Én fideszt támogató vagyok, tehát magamra is vahatném akár, de az én izlésem nem elég progresszív ahhoz, hogyy bekamjak, vagy megnyaljam a felkínált valamilyét Izékéne.

Moszt ez nekem jó, vagy rossz, én személyesen nem tudom eldönteni, pláne ilyen kurva melegben. Túl megterhelő lenne, meg valójában baszok is rá.
Totál nincs kedven Izéke izéjét se bekapni, se kinyalni, és szívesen átengedem kobor kutyáknak, köztük hátha akadna 1 db aki örömet is okozhatna ezen jótettével, Izékének.
Amig ilyen bunkó vagy , kérdezhetsz nyugodtan, ha valami zavaros a fasz fejednek, agyatlan köcsög. Tedd már le a bunkót a váladról, nagyon szépen kérlek.

6.Lenin 2020.06.26. 14:05:33

@R.V.Juli:

Kíváncsian várom, csak a nagy erőlködében nehogy összecsináljátok magatokat.

6.Lenin 2020.06.26. 14:10:03

Komcsi vagyok nem turista!

mazsihiszti 2020.06.26. 14:11:42

@R.V.Juli: téged is a weinstein szeretgetett meg, vagy valamely más zsidrák állat (polansky, allen, epstein, rosenberg...)?
ezek szerint valamilyen módon fizetett, nem lettél meto, hanem szopod tovább a szemita dicket

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 14:11:48

@6.Lenin:
Nagyon ne várjad te, te számítógépel´´epenészedett fideSSzopórollertroller!!! Mert te is mész a Rodostóba fürdeni a gazdádután. Ott hányásig nézhetitek eredeti nyelven a Szulejmánt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 14:13:16

@6.Lenin: "nekem jó, vagy rossz, " - na, végre rájöttél - elég sokáig tartott - hogy egy épkézláb mondatot nem tudsz összehozni. Mert ugye a vagy rossz kimaradt. A metalkótól összetöpörödött agyad nem volt képes erre rájönni, csak többszöri rávezetéssel.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 14:20:24

@mazsihiszti:

Clemenceau szindrómában szenvedsz náCicuskám. Talán megcsalt népünk egy erös alfahímje, hogy ennyire utálkozol? A szerelem rossz tanácsadó, engedd el. Ha idén lesz Kurultáj, ott találhatsz magadnak egy ürgebörbegöngyölt lófaszijászt magadnak.

mazsihiszti 2020.06.26. 14:25:14

@R.V.Juli: szedd össze magad ga liba
ez nagyon gyenge volt

6.Lenin 2020.06.26. 14:29:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mondtam, hogy te csak azt érted, amit a szádba szarnak (szájbarágóst).

"Nekem nincs, és ez most sajnos, vagy jó, ilyen kurva melegben pont nem érrdekel. "

Nekem nincs olyan izlésem, ez sajnos most nekem rossz, vagy jó, ..........(remélem ez a része nem okozott túl nagy problémát megérteni, hogy mire is gondohattam, amikor leírtam.

Tényleg nem tudtad a rövidebb változatot feldolgozni a csöpp agyadban? Tényleg ekkora bunkó vagy? Most megleptél még engem is, picivel többre tartottalak, de tévedtem.
Van ilyen, még én is tévedhetek ezek szerint. Baszni rá. Esik. Ilyenkor belefér.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 14:29:46

@mazsihiszti:

diszlexiás zsidóként jobban írok-olvasok finnugorul mint te, szarérzés lehet.

mazsihiszti 2020.06.26. 14:45:43

@R.V.Juli: halcsontból is jobban jósolsz, sőt a kabbala is elborítja a fejedben a kocsonyát
Én viszont tudok Magyarul
vergőggyé csak torzszülött biboldó, mielőtt elvisz a sakter gólem

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 14:52:16

@mazsihiszti:
Dehogy tudsz te. Max. 2 félmondatot tudsz kinyögni egylevegövel, annál többet nem.

mazsihiszti 2020.06.26. 14:59:49

@R.V.Juli: szókincsed mint a sztrókos újszülött félcigány félzsidóé
csak nem a taga vagy nyomi?

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 15:09:15

@mazsihiszti:

Gyönyörü mondat.
Hazád büszke rád...persze csak addig, amíg tovább nem osztjuk a szomszédok között, így az örömünnep 100 éves évfordulóján.

Nemsoká búcsútmondhadttok a rántotthús alakú térképeknek és jöhetnek a paksimogyoró alakúak.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 15:22:25

@mazsihiszti:
Olyan, hogy magyar nép nincsen. Finnugorul beszélö szlávok, újlatinok, meg germánok vannak. Szerintem a te fajtád is a balkánról támolygott a mostani zsákfaluba ahol laksz. Nem szégyen az, a Horváth, meg a Rácz is ember.

mazsihiszti 2020.06.26. 15:31:49

@R.V.Juli: egy ideig még mocorogtok pondrók, de már kitartóitok is felismerték bennetek az állatot

everydayantisemitism.com/2016/08/29/facebook-allows-kill-all-jews-post-on-wall-of-canadian-professor/

alöksz róz 2020.06.26. 15:48:18

@látjátok feleim szümtükkel: "Közben meg arról megy nagyban a szó, hogy az úniótól lehet majd a vállalkozásnak közvetlenül pályázatban támogatáshoz jutni." - ja, várhatóan elsősorban a ny-európai cégeknek. de kurva jó lesz. akkor még kevesebb értelme marad az uniós tagságnak.

6.Lenin 2020.06.26. 16:02:03

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te kértél (ragaszkodtál) magyarázatot, mivel nem értetted. Most meg ásítsz?
Rájöttél közben, hogy tényleg bunkó vagy? Nem szégyen, legalább néha nyomokban vannak arra utaló apró jelek, hogy talán lehetnek tiszta pillanataid is. Kellemetlen lehet ez neked, de egyben biztató is, nem vagy teljesen reménytelen eset. simán elvegetálhatsz ilyen apró kellemetlen fogyatékossággal akár meddig. A gyerekeket kerüld, ha röhögnek rajtad. Erre csak tudsz koncentrálni?

R. V. Juli 2020.06.26. 17:05:07

@mazsihiszti: te, amúgy mi bajod a zsidókkal?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 19:39:58

@6.Lenin: Én abszolút értettem, hogy nem tudsz fogalmazni. Már elfelejtetted mit írtam? Nagyon szenilis vagy már. :-))

a nagy hohohorgász 2020.06.26. 20:30:18

@R. V. Juli: amugy egy demokraciaban lehetne erre valaszolni.... csak sajnos diktatura van ... bibsi diktatura.... meg kene mar valaszolni azt a kerdest normalisan miert akartak kiuzni a zsidokat egyiptombol es a hitler miert rajuk palyazott???? Es a nyugat miert hagyta hitlert hogy azt tegye amit... ifju davidka en veled vagyok ami az igazsagot keresed. Ha hazudsz akkor nem....

a nagy hohohorgász 2020.06.26. 20:32:57

@a nagy hohohorgász: a kibaszott nyugat tudta hogy mi folyik auswitzban meg is hagyta.... vajon miert? Juli sára ezt a kerdest feltetted e mar magadnak????

a nagy hohohorgász 2020.06.26. 20:51:41

@a nagy hohohorgász: ja es a feketekrol... afrikaban mi a helyzeta tisztaszivu feketekkel? Pont ugyannyira gecik mint a feherek,zsidok meg a kinaiak.

6.Lenin 2020.06.26. 20:55:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te ahogy sötétedik, úgy hülyülsz? Gyanús ez nekem.

Figyelj te köcsög, elkezdünk egy témát, feltételezem a másikról, tudja is, hogy miről is van szó. Mi a faszért kéne mindig mindent egymás szájába rágni? Közben felejtesz?
Vagy kezdettől fogva fingod sincs a téma lényegéről, csak irkálsz ami eszedbe jut, véletlenül?

B+, kezdesz kíváncsivá tenni, ekkora marhát élőben még nem láttam. Merre szoktál bóklászni, ha éhes vagy? Egyszer megnéznélek csak úgy kíváncsiságból, néhány m távolságból.

R.V.Juli · https://migrationaid.org/ 2020.06.26. 21:23:09

@a nagy hohohorgász:
Ez a mazsihisztikriszti a te alteregód nepperkém?

a nagy hohohorgász 2020.06.26. 21:30:20

@R.V.Juli: te sarah jessica parker eltitkolt gyereke, te ifju rosenfeld.... irigy vagy a bkv davidkara? Szolj apanak hogy neked is kell a bogatyasok zsirjabol.... ha az igazsagot akarod veled vagyok, ha egy masik diktaturat akkor nem...

boborján20 2020.06.26. 21:44:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

mennyi moslék fityeszesdroid bassza itt a rezet, akik anno a kádár picsáját nyalták!

eklatáns példány ez a szarházi lenin. évek óta kompenzál, me tugya a szíve mélyén, hogy mekkora retek!:)))

boborján20 2020.06.26. 21:48:31

@mazsihiszti: mi van szarházi fityeszjobbágy, hiányoztam?:)))

kérdezzé cigány, elmagyarázom, hogy miért értelmetlen az életed!

i2.wp.com/gifrific.com/wp-content/uploads/2012/06/Shaq-points-laughs-and-leaves-press-conference.gif?ssl=1

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 23:01:34

@boborján20: Ja, a vén munkásőr már teljesen elitta az eszét.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.26. 23:03:36

@6.Lenin: Ja, most mosakodsz, mert zagyvaságokat írtál. Nem kéne annyit innod!

R. V. J. 2020.06.27. 00:17:56

Szeretem ha csíkra nyírt a pina.

CSOKKI MÁLNA 2020.06.27. 00:28:10

A vége jól mutatja, hogy milyenek a libsi kérdőívek, amelyekből függetlenobjektívék kiolvassák a „közhangulatot”..:)

Greccsi Zsot 2020.06.27. 01:18:46

"Pikó és az ellenzéki önkormányzat csak azt tette, amit a törvény előír neki, erre azonnal megvádolta a kormány egyik szennylapja. "

Es egy masik DK-as polgarmestert, László Imrét meg csak azert tamadja a mocskos naci,fasiszta, rasszista fidesz mert Adolf Hitlert eltette. A naci fasiszta rasszista fidesz aljasaga nem ismer hatarokat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.06.27. 01:21:49

Az az egy két troll rendesen megdolgozik a pénzünkért!

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.27. 01:57:27

@alöksz róz:

Senki nem mondott eddig olyat, csak te, hogy a nyugati cégeknek. Tagállamnak járó pénzeket nem adják a nyugati tagállam cégének, ha a magyar tagállam cégeinek van kiosztva a keret.

mazsihiszti 2020.06.27. 04:33:25

@R. V. Juli: tanulj zsidaja
rád fér
www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/hford1.htm

vagy kérdezd meg a babilónokat, egyipteket, rómákat, spanyolokat, francokat, lengyeleket, oroszokat, Magyarokat, németeket, vagy akárkit, aki találkozott a fajtáddal
a Magyarokat faggasd a kohn béla féle 99% zsidó rebellióról, akár az ávó 90% zsidó ügyködéséról, vagy a rósenfeld matyi 75% zsidó uralkodásáról

de a legegyszerűbb és legbiztosabb, ha a hozzád igen közeli migráncsoktól, szírektől, LIBANONIaktól, irániaktól... kérdezel

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.06.27. 07:33:07

Azt álmodtam, még nagyobbat tudok fingani.

atomic power 1986DucaDuca 2020.06.27. 09:10:23

„Pikó és az ellenzéki önkormányzat csak azt tette, amit a törvény előír neki, erre azonnal megvádolta a kormány egyik szennylapja.”

Mit ír elő a törvény? Azt, hogy a választás eredményének jogerőssé válását követő tizenöt napon belül tartsa meg alakuló ülését a képviselő-testület, és DÖNTSÖN az illetményekről. Ez a kötelezettség.

Döntés azonban csak alternatívák között lehet. A törvényben sehol nincs leírva, hogy a rögzített tiszteletdíjakat kötelező megszavazni. Ez ellentmondana a "döntésnek", mint a képviselő-testületnek a törvény által biztosított lehetőségnek.

Döntés lehet a törvényben meghatározott alacsonyabb tiszteletdíjakról is.

Az, hogy valaki valamire jogosult, az még nem jelent kötelező érvényt.

CSÜSZTATÁS!!!

István Tamasi 2020.06.27. 09:16:32

Breaking news
De hová lett - na nem Damon hill, hanem - az elmebeteg suttyó a szokásos pénteki igehirdetésről? Lehet, hogy Grazban generálozzák?

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.27. 09:54:09

@atomic power 1986DucaDuca:

Há b+! Ezt nem a Pikó vagy a poszter csúsztatta:

"71. § (2) A megyei jogú város polgármestere, a fővárosi kerületi önkormányzat polgármestere megbízatásának időtartamára havonta illetményre jogosult, amelynek összege 997 200 forint."

Próbáld csak meg magyar nyelven értelmezni miről is szól!

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.27. 09:55:52

@István Tamasi:

Hát, jönnek-mennek a frontok, és lehet, hogy már nem bírja a sok harcot. Talán valahová elutazott a héten vendégségbe, írták, de nem emlékszem, mert nem fontos. Mármint nekem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.27. 10:39:25

@atomic power 1986DucaDuca: Egy fasz vagy. Tájékozatlan, buta, megvezetett, önálló gondolkodásra képtelen, kritikátlan barom.

Milyen fizetésemelésről beszélünk? Sok idióta narancstálib arra nem képes hogy kb 2 perc alatt utánanézzen, csak hörög?

8.kerulet.ittlakunk.hu/helyi-politika/191016/ennyi-vegkielegitessel-tavozhat-sara-botond

"Dr. Sára Botond, az eddigi kerületi polgármester fizetése havonta bruttó 1 147 000 forint volt"

index.hu/belfold/2019/11/07/egymillios_fizetest_szavaztak_meg_piko_andrasnak/

"Havi 997,2 ezer forint havi illetményt, plusz 150 ezer forint költségtérítést állapított meg Pikó András polgármesternek csütörtöki ülésén a józsefvárosi önkormányzat. "

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.27. 10:40:58

@mazsihiszti: Tudod amikor ilyen mocskos nácik kerülnek elő mint te, a jutyubon megnézem ahogy a 2. VH után akasztották őket.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.27. 10:42:52

@MAXVALL bircaman közíró: Mivel már teljesen szétdolgozták a hátsódat a gőzfürdőben ez nem is csoda. Akkor is jól esik leírni, ha tudom hogy hamisítod a birca nickjét.

Cycmen 2020.06.27. 11:25:32

Én meg zsidó akarok lenni

mazsihiszti 2020.06.27. 11:39:17

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: fonnyadt biboldó, nektek ennyi jutott
de legalább néha ottfelejtenek titeket a ratyiklub előtt a gondozóitok
nektek bulika az élet

atomic power 1986DucaDuca 2020.06.27. 11:51:17

@látjátok feleim szümtükkel:

"Próbáld csak meg magyar nyelven értelmezni miről is szól!"

Igazad van! A Belügyminisztérium módszertani útmutatójában leírják, hogy a képviselő-testületnek nincsen mérlegelési lehetősége a polgármester illetményének meghatározásában. Mérlegelési /döntési/ lehetőség csak az alpolgármesterek esetében van, ha nem is túl nagy.

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.27. 14:44:12

@atomic power 1986DucaDuca:

Elég baj, hogy ezt módszertani útmutatóban is le kellett írni, mert egyértelműen, érthetően, magyarul van a törvény szövege megfogalmazva. Mert ugyé a fidesz törvényeiben ha valaki jogosult, akkor az jár is neki. Pont.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.27. 15:06:28

@mazsihiszti: Elődeidnek meg az akasztófa jutott. Szépen himbálóztak a példaképeid. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2020.06.27. 15:20:34

@MAXVALL bircaman közíró: De az eredeti az. Szófiában a Bratovan utcai gőzfürdő törzsvendége volt.

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.06.27. 15:22:20

Én konzervatív módon használom a seggemet. Kizárólag output, és nem tágítok.

atomic power 1986DucaDuca 2020.06.27. 15:36:46

@látjátok feleim szümtükkel:

"Elég baj, hogy ezt módszertani útmutatóban is le kellett írni, mert egyértelműen, érthetően, magyarul van a törvény szövege megfogalmazva."

Családi pótlékra is sokan jogosultak, mégis bárki lemondhat róla. Jogosult vagy választásokon részt venni, de nem vagy kötelezhető a részvételre. A mindennapi szóhasználatban a jogosultság általában nem jelent kötelezettséget is. Beleírhatták volna a törvénybe expressis verbis, hogy nincs mérlegelésre lehetőség. Nekem zavaró a törvényi megfogalmazás, pont emiatt. Lehet hogy mások is így jártak, ezért kellett a törvény belügyminisztériumi értelmezése.

atomic power 1986DucaDuca 2020.06.27. 15:36:46

@látjátok feleim szümtükkel:

"Elég baj, hogy ezt módszertani útmutatóban is le kellett írni, mert egyértelműen, érthetően, magyarul van a törvény szövege megfogalmazva."

Családi pótlékra is sokan jogosultak, mégis bárki lemondhat róla. Jogosult vagy választásokon részt venni, de nem vagy kötelezhető a részvételre. A mindennapi szóhasználatban a jogosultság általában nem jelent kötelezettséget is. Beleírhatták volna a törvénybe expressis verbis, hogy nincs mérlegelésre lehetőség. Nekem zavaró a törvényi megfogalmazás, pont emiatt. Lehet hogy mások is így jártak, ezért kellett a törvény belügyminisztériumi értelmezése.

mazsihiszti 2020.06.27. 16:41:15

nincs annál szebb látvány, mikor a Magyar emberek az ávós zsidajait akasztják

histmag.org/grafika/2018_articles/awosze/awosze2.jpg

fantázia dús nick 2020.06.27. 17:38:34

@mazsihiszti: Húúú, de egy undorító féreg vagy te!

látjátok feleim szümtükkel 2020.06.27. 17:58:37

@atomic power 1986DucaDuca:

Nyelvtant tessék még tanulni! Benne van, hogy nincs mérlegelési lehetőség, mert a polgármester annyi bérre jogosult ( annyi jár neeki ), amennyit a tövény szémszerűsít. Ebből elvenni nem lehet, csak hozzá lehet tenni, ha van miből.

Ami viszont engem zavar, a bíróságok jogosultak a jogszabályok értelmezésére, minisztériumok nem. Ők legfeljebb csak állásfoglalást adhatnak ki, ami nem azonos erejű a bírói értelmezéssel.

nincs1agy 2020.06.27. 18:11:02

Kövér László mégsem volt KISZ- titkár, és MSZMP tag sem. Sajnálom, hogy eddig ezt a valótlanságot terjesztettem..:(

168ora.hu/itthon/horn-gyula-hazaarulozas-kover-laszlo-kossuth-radio-visszaszolas-mszmp-kisz-dr-horn-gyula-177138

"*A rendelkezésre álló dokumentumok alapján Kövér László nem volt MSZMP-tag, hanem az KB Társadalomtudományi Intézetének egy kutatócsoportjában dolgozott.

** A rendelkezésre álló dokumentumok szerint Kövér László KISZ-titkár sem volt."

Bocsánat, Házelnök Úr !

atomic power 1986DucaDuca 2020.06.27. 19:26:12

@látjátok feleim szümtükkel:

„Ami viszont engem zavar, a bíróságok jogosultak a jogszabályok értelmezésére, minisztériumok nem. Ők legfeljebb csak állásfoglalást adhatnak ki, ami nem azonos erejű a bírói értelmezéssel.”

Annál is inkább, mivel csak elsőfokú, nem jogerős ítélet született.
A törvényjavaslatot viszont a Belügyminisztérium terjesztette elő. A törvényességi, hatósági felügyeletet ez a szerv látja el.

R. V. J. 2020.06.27. 20:30:44

@mazsihiszti: köszi baszkikám, megy a feljelentés a gyűlöletbeszédért!

alöksz róz 2020.06.28. 00:59:36

@látjátok feleim szümtükkel: "Senki nem mondott eddig olyat, csak te, hogy a nyugati cégeknek." - igen, én is láttam h senki se mondta. pont azért szóltam. hogy tisztában legyél vele.
"Tagállamnak járó pénzeket nem adják a nyugati tagállam cégének, ha a magyar tagállam cégeinek van kiosztva a keret." - magyarországon működő cégeknek. és nem magyar tulajdonú cégeknek.

taga19+1 2020.06.28. 14:34:32

Eszöm azt a copós szádat puki bandi, megöklözhetnél a vastag szőrös ullyaiddal, csak az alföldy roby izgatot fel ennyire a mult évvel. Ety igaszi faszista vagyol cípségem ne törögy a sok irigy női személlyel, aszok a fizetségedet akalyák, nem igaziból minta büszke ffi szerelem.

nincs1itt 2020.06.28. 14:53:34

Akkor is Orbánra szavaznál, ha kiderülne, hogy időnként Sorossal vacsorázik?
Föld S. Péter
Föld S. Péter | 2020. június 28. 06:22
2010 elején azt mondta Orbán Viktor, hogy a választás után, olyan országban ébredünk majd, hogy rá sem ismerünk. Ha nem is egyik napról a másikra, de Orbán és a Fidesz ezt az ígéretét megtartotta. Nehéz dolga volna annak, aki egy nem hosszú, ám tanulságos időutazásra vállalkozna, és megpróbálná felidézni, hogy milyen volt az élet Magyarországon jó tíz évvel ezelőtt. Fel kellene lapozni az egykori újságokat, belenézni a régi híradókba, és még akkor sem biztos, hogy hinnénk a saját szemünknek. Beleborzonganánk, hogy hová jutottunk.

Sokan vannak, akik azt gondolják, hogy Orbán Viktort gyakorlatilag azért nem lehet leváltani, mert a publikum már beárazta a miniszterelnököt. Ismerik jól az emberek, tudják, milyen, nem tud meglepetést okozni. Ha kiderülne róla, hogy rendszeresen Soros Györggyel vacsorázik, hívei azt is elnéznék neki. Ha nyílt adásban piszkálná az orrát, és közben nagyokat böfögne, a rajongói ezért is odavolnának. Azt mondanák, hogy Gyurcsány csúnyábban böfög Orbánnál, és undorítóbban piszkálja az orrát. Ráadásul, gyakrabban vacsorázik Sorossal, mint a mostani miniszterelnök.

Orbánról mindenki tudja, hogy jóval vagyonosabb annál, mint amennyit hivatalosan bevall. És azt is tudják, hogy ez a vagyon nagyobb annál, mint ami törvényesen lehetne neki. A politikából ugyanis nem lehet ennyi pénze. Tudják ezt róla a hívek is, de erre meg azt mondják, hogy hát a másikak is loptak. És akkor már inkább a mi emberünk lopjon. Mert az mégis más, mint amikor idegenek teszik el a pénzünket. Multik, mindenféle jöttmentek, vagy – teszem azt – magukat magyarnak mondó idegenszívűek.

Akik Orbánt nem kedvelik, ennél jobban már nem fogják utálni. A rajongók pedig akkor is a nemzet nagyját, a haza megmentőjét látják benne, ha cigány gyerekek potyognak az égből. Kitartanak mellette a végsőkig. Ha Orbán élő adásban megverne valakit, néhányan biztosan csóválnák a fejüket és hümmögnének, de megmagyaráznák ezt is: annyi erőszak volt már a tévében, egy ide, vagy oda, nem oszt, nem szoroz.

Ha bebizonyosodna róla, hogy Svájcban, van bankszámlája? Na és, akkor mi van? A Svájcban élő unokatestvéremnek (lányomnak, fiamnak, anyámnak, nagymamámnak – megfelelő aláhúzandó) is van svájci bankszámlája.

Ha elterjedne róla, mert a gonosz sajtó megszellőztetné, hogy időnként eljár a keze? Közöd? Egy-két pofon, még egyetlen gyereknek sem ártott. Minket is vertek a szüleink gyerekkorunkban, aztán bárki megnézheti, hogy milyen rendes, tisztességes emberré cseperedtünk. És az sem véletlen, hogy az egyik legismertebb magyar közmondás szerint a pénz számolva, asszony verve jó.

Ha naivak lennénk, azt is gondolhatnánk, hogy az övénél vonzóbb programokkal lehetne Orbánt legyőzni. De hát, aki nála nagyobbat és hihetőbbet ígér (hazudik?) a választóknak, az minimum gazember. Azt akarjuk, hogy a mostani miniszterelnököt egy másik gazember taszítsa le a trónról? Tegye fel a kezét, aki azt akarja!

Na ugye!

Talán, ha bebizonyosodna róla, hogy éhezteti a kutyáját és földhöz vágott egy kiscicát. Na, akkor mindennek vége lenne, mehetne a levesbe. De hát miért is tenne ilyet Orbán: nincs neki baja az állatokkal.

R. V. J. 2020.06.28. 16:24:01

@mazsihiszti: Na hogy elhallgattál, cicus. Remélem nem sikerült eldugnod az ip címed.

Shalom!

6.Lenin 2020.06.28. 16:34:40

@nincs1itt:

"Akkor is Orbánra szavaznál, ha kiderülne, hogy időnként Sorossal vacsorázik?"

Igen, és annál az 1xű oknál fogva, hogy emléxem milyen volt ez az ország 10 évvel ezelőtt, vagy bármikor a ballib kormányok idején. Látom, hogy milyen lett mára, mert én járok az országban, beszélgetek sok emberrel.

Kedves Föld S Péter, ön utálhatja Orbánt, mert nagyságrendekkel tehetségesebb önnél, de , sok más magyar állampolgárnak ehhez mi köze?
Ne próbálkozzon más fejével gondolkodni, ha a sajátjával sem megy.

Szepi, te ezt a faszt miért is idézted? Neked tetszik?

nincs1itt 2020.06.28. 16:43:49

@6.Lenin: rólad szólt az írás és a hozzád hasonlókról, tömegével lepitek el blog világot. igen ti, ilyenek vagytok és nem a szemeteknek hisztek, hanem annak amit o.v. mond. pedig a valóság:
www.portfolio.hu/gazdasag/20200627/peldatlan-zuhanas-magyarorszagon-meg-melyebb-lehet-a-valsag-438880?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

mazsihiszti 2020.06.28. 16:53:40

@R. V. J.: ezt a lábszagot bírtad felbüfizni dohos biboldó?

6.Lenin 2020.06.28. 16:59:50

@nincs1itt:

Szepi, ha járnál az országban, látnád az emberek hogyan is élnek, mik épültek, nem biztos, hogy ilyeneket idézgetnél. Ezzel csak lejáratod magad.

Te beveszed, amit az ellenérdekelt oldal rikácsol? És még te próbálod hülyére venni az embereket?

Néha tényleg meghallgatom Orbánt, mert van koncepciója, hosszútávú elképzelései. 2010 óta sok mindent, lépésről-lépésre meg is valósított. Ezt tényleg meghallgatom, de a személyes dolgai hidegen hagynak.

Te tökéletes vagy?
Szepi, aki azzal szeretnek feltűnni, hogy másokat ócsárol, az nagy általánosságban egy nyomorult szar életet cipel a hátán. De nehogy félreértsd, egy percig sem sajnállak, vagy irigyellek, ez a te ügyed, de tapasztalatból ismerem az ilyen típusú embereket.

Néha el szoktam olvasni, mit is írnak a Portfólión, de ritkán jött be nekik valami is, inkább az ellenkezője szokott. Mint a GKI-nál. Kit érdekel.

Szepi, mindig meg kell nézni, hogy kik írják, ha az ellenérdekeltek, akkor valószínűleg az ellenkezője igaz. De én inkább a szememnek, tapasztalataimnak hiszek. Te meg annak, akinek akarsz.

nincs1itt 2020.06.28. 17:08:14

@6.Lenin: vologya, vologya... ne akard nekem eladnia fidesz-tálib mantrát. van kapcsolatom mo.-val, képzeld még nálad is nagyobb fidesz hívő is van közöttük, de van libsibolsimigráncssorossimogató is. az információ világában, a tudatlanság egy választás. te ezt választottad. megdumálod(próbálod), hogy a portfólió, index stb mindig mellélő, hazudozik stb... rossz hírem van ez a j.p.morgan volt.
de ez sem találgatás, számok, tények: www.portfolio.hu/gazdasag/20200628/nincs-minek-orulni-rossz-helyzetben-vannak-a-magyar-minimalberesek-438824?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
szóval vologya, butuska vagy

6.Lenin 2020.06.28. 17:23:13

@nincs1itt:

Miért adnék el neked bármit is, írtam már, hogy én leszarom te miként oldod meg a saját problémáid. Akiket én ismerek, azok képesek megoldani a sajátjukat.
Tanulatlan , alkalmatlan emberek meg mindenhol a világon voltak, vannak, lesznek.
Aki ma Mo-on nem tud boldogulni, elmehet máshová. Sokat ismerek ilyeneket is, sokan vissza is jöttek, vagy ott sem érnek szart sem. Nekem nem rémmeséket előadnod.

Szepikén, ahonnan Mo indult, ahhoz képest nagyon is jól állunk. A lehetőségek is jók.
Csak élni kell velük. Ha itthon nem, hát mehetsz ma már ahová kedved tartja, vagy vissza is jöhetsz. Minden rajtad múlik.

Mit ír az index, vagy akárki, ma már érdektelen, tőled függnek, mit is szeretnél elérni, megvalósítani. Nyilván ők is a saját érdekeiket nézik.

Adott a lehetőség az ellenzéknek, hogy bemutassa, ahol nyertek, ott virágzik minden. Már nem lehet kamuzni. Tisztán látszik, ki, mire képes.
Eddig nem éppen azt mutatják, hogy az emberek bolondulni fognak értük 22-ben.

Az unió is bemutatta, hogy szart érnek. Már van elég kemény összehasonlítási alap.
Majd az emberek meg eldöntik, melyiknek is hisznek, a rombolásnak, őrületnek, vagy a valódi , normális életnek.

maxvall bircaman a teknőcbaszó 2020.06.28. 20:22:02

Egyszer én megkúrtam egy szepit. Egy másikat, remélem.

látjátok feleim szümtükkel 2020.07.01. 15:01:07

@alöksz róz:

Igen? A német autógyártók magyarországi cége az nem magyar cég? Meg a Suzuki, meg a többbi? Tanulnod kéne ökör, hogy tinó legyen belőled!

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.02. 09:13:41

@látjátok feleim szümtükkel: Cégjogi értelemben ezek magyar cégek; a gazdasági funkció már más kérdés – a járműipari vállalatok ugyan teremtenek (a nyugatinál rosszabbul fizetett) magyar munkahelyeket, de az általuk megtermelt jövedelem jelentős része a külföldi anyacéget, tulajdonost gazdagítja; a K+F-et, márkaépítést (stb.) jórészt az anyaországban végzik.

látjátok feleim szümtükkel 2020.07.02. 12:19:08

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Azt is tessék hozzá tenni, hog a magyarországi beruházás költségének túlnyomó részét is a külföldi beruházó adja. Valamikor szeretné vissza is kapni, és nem Lőrinc barátnak, meg vejempistinek adni.

Egyébként az anyaorzságban nem pénzbe kerül a tulajdonosnak a feljesztés? Ja, azt ez a nagy keresztény kurzus elfelejti elmondani, hogy Jézus koporsóját sem ingyen őrizték.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.07.02. 16:25:40

@látjátok feleim szümtükkel: Nézd, ezek baromi közhelyes lózungok. Azzal senki nem vitatkozott, vitatkozik, hogy egy (piaci alapú) beruházó joggal vár el megtérülést (legyen az akár magyar, akár külföldi illetőségű tőkés – ezért felesleges Lőrinc barátozni is); nemzetgazdasági szempontból azt azonban nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy (az akár uniós támogatással megvalósuló beruházáshoz kapcsolódó) tőkejövedelem kiáramlik-e az országból vagy itt marad.

"Jézus koporsóját sem ingyen őrizték"

OK, de akkor se tessék majd sivalkodni, amikor pl. az Indexhez és/vagy az Indamédiához kapcsolódó tulajdonosi kör is azt mondja, hogy a megtérülésre, gazdasági helyzetre tekintettel kevesebb léhűtő firkászt akarnak eltartani, vagy gazdasági megfontolásból kiszervezi a belsős rovatok egy részét olcsóbb, hatékonyabb külső szereplőkhöz.

látjátok feleim szümtükkel 2020.07.02. 21:19:27

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Talán a kormánnyal vitasd meg, hogy miért ad külföldi vállalkozásoknak milliárdos támogatásokat azért, hogy ide kozzák a tőkéjüket. Nyilván a hasznot elviszik. Ha a magyar vállalkozóknak adná ezeket az összegeket, azok meg szépen kicsöpögtetnék offshore számlákra, meg tengeri üdülőkre, jachtokra. Nem itthon költenék el, mint ahogy nem is itthon költik el. Sőt sokan nem is itthon fektetik be. a nyereségüket.

Azt nem értem hogy kerül ide az Index, és azt sem értem, ki és hol sivalkodik. ha csak te nem, mert én biztosan nem vitatom, hogy a tulajdonos - nem az állam a magántulajdonú médiákkal - azt csinál amit akar.
De tudod a média egy különlegs állat, van benne szellemi tulajdon, ami megbonyolítja a munkavállalók helyzetét, és talán a szerzői függetlenségért történő sivalkodásra van némi alapjuk.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.07.04. 18:29:34

@6.Lenin: ehh,már megint kiderült amit régóta tudok rólad hogy egy szarzsák vagy!
Néha imádom ezt a korrektort!