B1 blogcsalád



Szijjártó azután bírta letagadni, hogy a BMW elhalasztja a debreceni gyárépítését, hogy a német cég már bejelentette, elhalasztja

2020. május 06. - nickgrabowszki

Újabb sokáig emlékezetes alakítás a magyar asz-Szahaftól. szp_2.jpgUnortodox-Illibériában minden máshogy van. Hajszálpontosan lehet következtetni arra, mit tervez az Orbán-rezsim, abból, amit állítanak. Egyszerűen pontosan az ellenkezőjét kell venni.

  • Ha azt állítják, új atomerőművet építenek Paksra, akkor biztosak lehetünk benne, nem építenek.
  • Ha azt állítják, meg akarják akadályozni a járvány terjedését, akkor mérget lehet venni arra, hogy az ellenkezője, a fertőzések számának növelése a céljuk.
  • Ha azt állítják, az Unióban akarnak maradni, akkor tutira lehet venni, hogy már nagyban szervezik a Huxit utáni időket.

Ezekkel azonban könnyű a dolguk, mert ezek a jövőre vonatkozó állítások. Csak utólag fog kiderülni, hogy hazudtak, amikor már nem lesz tétje és senkit fog érdekelni. (A múlt meghamisítását kiszervezik a csatlósoknak.)

Azzal azonban sikerült szintet lépni, hogy már a jelenre vonatkozó, tehát könnyen ellenőrizhető valóságról is pontosan az ellenkezőjét állítják annak, ami ténylegesen van.

Szijjártó például május 6-án, szerdán azt közölte,

szó sincs arról, hogy a BMW elhalasztaná debreceni gyárának felépítését.

Orbán külügyi és külgazdasági kifutója az erről szóló híreket "sajtóértesüléseknek" nevezte.

Csakhogy ezek nem sajtóértesülések voltak, hanem a BMW hivatalos közlése. Az idei első negyedéves gyorsjelentés utáni sajtótájékoztatón Oliver Zipse, a BMW csoport igazgatóságának elnöke azt mondta,

egy évvel elhalasztják a magyarországi gyár építését.

Zipse az igazgatósági elnök, a BMW főfőnöke, első embere. Ha valaki, akkor ő tudja mit fog tenni az irányítása alatt lévő cég. Ti. pl. onnan, hogy ő döntött róla.

Elvileg. De nem, mert Szijjártó jobban tudja: 

A BMW debreceni gyárépítésének “elhalasztásáról” szóló sajtóértesülések kapcsán az igazság: 1. A vállalat vezetőivel ma...

Posted by Szijjártó Péter on Wednesday, 6 May 2020

 

Van az a híres sztori, amikor 2003-ban, az iraki elleni invázió idején Szaddám tájékoztatási minisztere sajtótájékoztatón tagadta, hogy az amerikaiak már Bagdadban lennének.

Amikor erre mutattak neki kamerafelvételeket, hogy már foglalják el a fővárost, az Abrams-tankok éppen kelnek át a Tigrisen, akkor Mohamed Szaid asz-Szahaf továbbra sem zavartatta magát a nyilvánvalótól, és állította, hogy ezek manipulált felvételek, valamint álhírek.

Van tehát a valóság, és van, amit a Szijjártó- és asz-Szahaf-félék állítanak a a valóságról. Ami jellemzően a tökéletes ellenkezője annak, mint ami tényleg van.

A különbség legfeljebb annyi, hogy asz-Szahaf legalább elismerte, hogy hazudott. Persze csak utólag, amikor a Szaddám-rezsim már összeomlott, és a Vezér egy földalatti lyukban kényszerült bujkálni.

A valóságot nem tudta megváltoztatni, hogy a propagandaminiszter letagadta, legfeljebb magát tette köznevetség tárgyává, akire történelmi léptékben is emlékezni fognak, mint a leghülyébb csicskára, akit a Diktátor rászabadított a világra.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6115664956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgdé 2020.05.07. 14:43:00

@törppicur:

"mint másik szakértő szekértábortársa" :DDD :P

mgdé 2020.05.07. 14:44:21

@R.V.J.:

"pártösszejövetelre" ???

Sithből nem csak kettő van egyszerre? :D

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.05.07. 14:49:51

@mgdé:

"Sithből nem csak kettő van egyszerre?"

Nemtudom, sosem voltam büntetve ¯\_( ͡❛ ᴗ ͡❛)_/¯

FCUK29 2020.05.07. 14:52:13

@mgdé: miután a fővárosban van a betegek 70%-a, és a gyógyultaknak csak 52%-a, ez szar eredmény. tudom, hogy nem érted, miért, de maradjunk annyiban, hogy matek.

mgdé 2020.05.07. 15:04:28

@FCUK29:

Jééé, te vagy a csókolódzós is? :D

A többezer méter magasan fekvő örmény és grúz falvacskák lakói fertőzöttségi, stb. számairól nem akarsz statisztikát hozni? Pedig a grúzoknál állítólag még sok is a különösen veszélyeztetett igen magas életkorú ... No meg, a fejlett Európa ők is, ráadásul minden kétség nélkül egyértelműen ők a törzsfejlődési piramis csúcsán található kaukázusi rassz! :D

(Gerrynek semmiben nem lehet 50 % feletti sikere. Ez minden trolliskolai habonyjegyzet első oldalán ott szerepel, az alapfogalmak között. Tehát: max 49 % lehet a gyógyult! :P)

Womb Rаider 2020.05.07. 15:37:39

@morpho: "Írjak még? "

Hááát.. volna mit, de láthatóan kerülöd a kényes kérdéseket :)
Már ha így belejöttünk, akkor azt is jó lenne tudni, hogy vajon egy kormánynak elsősorban a választói/szélesebben a vezetett ország polgárainak érdekit kell szem előtt tartani és érvényesíteni.. vagy a külföldi tőke kedvében kell járni és gombokért elajándékozni nekik az ország vagyonát, minekutána egy olyan választási rendszerben jutottak hatalomra, amit a Velencei Bizottság is aránytalannak, a vidékieket hátrányosan megkülönböztetőnek tartott. Valamiért nem is akaródzott nekik hozzányúlni, ki volt az találva, az ősi balos>liberális fészek szavazatainak felértékelésére.
Hosszasan lehetne sorolni a 'másik' csapat húzásait, amik vitathatatlanul nagy tetszést arattak a külföldi nagytőke köreiben, csak éppen hosszú-hosszú időre jelentősen visszavetették a választóik felemelkedési-felzárkózási esélyeit, lehetőségeit.
Egyébként a választási tv-t már elég régen írták át utoljára és ahogyan én saccolom, jó ideig nem lesz , aki megtegye újra. Ki azért, mert nincs rá szándéka, ki azért, mert nincs meg hozzá a felhatalmazása :)
(azt meg, hogy egy országban lesz, vagy sem változás, talán praktikusabb, ha a választók döntik el, ha már demokráciásdit játszunk.)

István Tamasi 2020.05.07. 15:59:37

@István Tamasi:
Például itt van rögtön a BMW gyár építése.
De Paks 2-vel kapcsolatban, a nemzetthy kereskedőházakkal kapcsolatban is éppen eleget hazudozott kakadupetike.

FCUK29 2020.05.07. 16:16:17

@mgdé: gerinek azért sem lehet sikere a témában, mert nincs önkormányzati kórház. Kudarca viszont van: bkk tömeg, Pesti út, stb.

törppicur 2020.05.07. 16:20:38

@István Tamasi: szűkitsd le a konkrét BMW-s hazugságra a gyengébbek kedvéért.
Nem mindenki képes úgy általánosságban meglátni.

morpho 2020.05.07. 17:19:03

@Womb Rаider: Az a baj, hogy összevissza hazudozol és terelsz. A választási törvényt az önkormányzati választás után írták át utoljára. Az összes lehetőséget kivették, amivel az ellenzék nyert. A memória, mi? Ez meg külön jó: "külföldi tőke kedvében kell járni" Orbán mást se csinál! A 400 órás túlóratörvényt, a dolgozók kizsákmányolásáról, kifejezetten az autógyáraknak találták ki! Szigorúan a nép érdekében! Neked tényleg minden szart be kell védened? Milyen ember vagy te baszod?

morpho 2020.05.07. 17:20:40

@törppicur: "Nem mindenki képes úgy általánosságban meglátni" Dehogynem!

nincs1itt 2020.05.07. 17:40:01

@Tényelek: jááános, te ostoba jobbágy! abból az "indokolatlanul" drága, neked, baz+ sok zsák krumplit kell összekommentelni egyért, 2019-ben 2,5 millió darabot adtak el...
szóval sötét vagy mint az éjszaka.
Stuuttgart két "t", 21 program összesen került 10 milliárdba. de sebaj, majd ha megtanulsz németül(magyarul is csak döcögve megy), akkor nem kell a kesma(?) ferdítéseire hagyatkoznod(lásd még macron beszéd). szóval, te szerencsétlen, irigy magyar! soros hitel? ide, nekünk németo.-ba? na majd azt figyeld mekkora lesz a tarhálás fideszéknél... de sebaj, megint sikerült bizonyítanod, mekkora balfasz vagy!

nincs1itt 2020.05.07. 17:45:03

@morph on deer: márpedig úgy néz ki, hogy bmw sem lesz mo.-on. sőt, ahogy hallom, a zf-thyssenkrupp is elmenőben van, 3-4 éves termelés után...
már az iskola is megvolt hozzá? egyem szívüket! nagy szemű babbal és chiantit innék rá!
n szóval 40 hektár, mert ez a bmw "szokásos mérete"... nagy faszt 20 hektár a 16-21 ezer főt foglalkoztató anyaüzem területe, tokkal, vonóval. majd egy 1000 fős üzemhez, 5-10 hektár bőven sok. na de sebaj, az örök mondás: " ha a kormány szándéka, elsőre nem világos, akkor lopni akar!" graffity.

nincs1itt 2020.05.07. 17:48:13

@eszti.....: minden autóra(német gyártású, új autó) csere prémiumot hirdettek. vagyis, több ezer euróval támogatja az állam, hogy fogyjon az új autó. a 2018-2019-ből megmaradt készletet, olyan akcióval kínálják, hogy csak lestem...
jááánosnak, hiába mondanád, magyarul sem érti a szöveget, nemhogy külföldiül!
szégyenletesen buta, jobbágy magyar.

eszti..... 2020.05.07. 18:30:43

@nincs1itt:
ne csodálkozz! aki a novekedes.hu blogról tájékozódik és Matolcsy szemüvegén keresztül nézi a világot, az ilyen.... mondjuk, a genetika is rásegít állapotára....
elég józan paraszti ésszel gondolkodni. nyilvánvaló, hogy a német kormány, a német autóipari cégek elsősorban a német munkahelyeket fogják megvédeni/fenntartani, a német fogyasztást támogatni.

nincs1itt 2020.05.07. 18:37:06

@eszti.....: ez van. sajnos elhiszik, amit az állami propaganda sulykol. de amikor ráböksz, hogy hol is hibádzik a beszűkült világképük (bmw, spartanburg, debrecen) akkor már csak hápognak...

morph on deer 2020.05.07. 18:54:12

@Womb Rаider:
“ A tőke nem szekértáborok és ködös ideológiák, lózungok, címkék mentén dönt.”

Csak az a szépséghiba, hogy amikor azt látják, hogy egy kormány tetszés szerint különadókat vethet ki, meg einstandolhat cégeket, akkor szerinted ki az, aki normális elmeállapotban egy ilyen helyen beruház? Hiszen semmiféle garancia nincs rá, hogy holnap nem ő lesz a soros Soros, például..!

nincs1itt 2020.05.07. 19:14:06

@eszti.....: megnéztem ezt z oldalt a "vezércikk" rögtön a aaa használtautó kereskedésről szól. csak annyi a probléma, hogy ez meg egy cseh vállalkozás... egyébként stimmel.

nincs1itt 2020.05.07. 19:16:38

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: na jól van hülyegyerek, jáccá' csak. ennyit tudol. de téged mindig így szerettek, kicsit buta, de azért jól bele lehet rúgni... meg volt napi ostobaságod. mehecc a krunplijért

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.05.07. 19:33:20

lyálly de mekszepentem moshogya szepi le rántotta a leplét

Womb Rаider 2020.05.07. 19:36:12

@morph on deer: Ehhez képest (lehet, más felülről látja a képet, amit alulról igyekszel kiszaszerolni?) nem lehet azt állítani, hogy nem áramlik be tőke az országba.
www.novinite.com/articles/199881/What+Kind+of+Companies+from+Fortune+Global+500+Are+Investing+in+the+CEE-6%3F

Tippelek.. egyiküknek sem te vagy a befektetési tanácsadója :)

eszti..... 2020.05.07. 19:39:18

@nincs1itt:
láthatod! annyi kinyílott a pitypang jellegű cikk van az oldalon, hogy igazán nem csodálkozhatunk egyesek kincstári optimizmusán. )))))

Womb Rаider 2020.05.07. 19:44:01

@morpho: "A választási törvényt az önkormányzati választás után írták át utoljára. Az összes lehetőséget kivették, amivel az ellenzék nyert."
:)))) Baszod alássan.. pont erről beszélt a Velencei Bizottság (tán Orbán kottájából olvasták ki?) arról beszéltek, hogy a ballib tábornak lejt a pálya.. ha érted. Igen, kivették az örökgaranciát, és lám, most már az is elég, ha a legnagyobb társadalmi támogatottságot bíró politikai formáció alakíthat cselekvőképes kormányt. Már a választókat kell meggyőzni arról, hogy együtt többre jutnak, nem pedig a külföldet, hogy jó helytartók lesznek. Mecccsoda különbség..
Nem kéne tovább hülyének gondolni azokat, akik szavazatára szükség van, nem kéne azt hinni, hogy vakok és csak a Kossuth rádió adását hallgatják..

A memória, mi? Ez meg külön jó: "külföldi tőke kedvében kell járni" Orbán mást se csinál! A 400 órás túlóratörvényt, a dolgozók kizsákmányolásáról, kifejezetten az autógyáraknak találták ki! Szigorúan a nép érdekében! Neked tényleg minden szart be kell védened? Milyen ember vagy te baszod? "

Womb Rаider 2020.05.07. 19:53:57

@Womb Rаider: Jajj.. a vége, lemaradt a vége..
Óriási különbséget érzek én azért a rettenetes rapszolga törvény és az ország vagyonának elkótyavetyélése között. Ha a mostani helyzetben sem érzékeled a túlóra tv.-ben rejlő, lényegében mindkét fél számára mentőövnek felfogható funkciót, akkor reménytelen vagy.

Ez meg morpho n deernek:
index.hu/gazdasag/2019/07/22/kulfoldi_toke_az_europai_orszagokban/

látjátok feleim szümtükkel 2020.05.07. 20:04:46

@Womb Rаider:

A velencei bizottág olyat nem mondott, hogy helyes egy szavazatot kétszer figyelembe venni. Vagy erre már nem emlékszel?

morpho 2020.05.07. 20:06:08

@Womb Rаider: Kurva jól tolod! Ne hagyd abba!!!

morpho 2020.05.07. 20:08:31

@látjátok feleim szümtükkel: Sok mindenre nem emlékszik, de ne zavard meg, lendületben van! Mindjárt megtudjuk, hogy miért mászott fel a nyúl a fára!

Womb Rаider 2020.05.07. 20:34:32

@látjátok feleim szümtükkel: "Mindemellett megalapozottnak bizonyult az EBESZ és a Velencei Bizottság korábbi közös véleménye is, amely szerint a választójogi törvény megfelelő alapot teremt arra, hogy 2014-től valóban demokratikus választásokat rendezzenek Magyarországon. "

:))

Ha nem megy a kupleráj, ne a tapétát vádoljátok..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.05.07. 20:56:53

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Hát én meg úgy emlékszem, hogy az ,azóta hálistennek nyugdíjazott, humor nagyágyúi a Heti Hetesben 2002-2010 között is inkább Orbánnal foglalkoztak.

morpho 2020.05.07. 21:51:37

@Womb Rаider: Az Alapjogokért Központ véleményét linkelted ide?? Zseniális!! :))

Tényelek 2020.05.07. 22:01:58

@morpho: Úgy általában így van, de arra ügyelnek, hogy legalább egy megírja az igazságot is :- ) .

Tényelek 2020.05.07. 22:19:47

@nincs1itt: A BMW az X5 kivéve úgy általában egy trágyadomb, mindegyikhez adnak a csomagtartóban lapuló lengyel vagy ukrán autószerelőt, hogy egyáltalán közlekedni lehessen vele. Ha mostaninak még negyedével megemelik az árát, akkor már a drogdílerek meg a futóedzést irányítók sem fogják megvenni, pedig ők egy másodpercet sem dolgoznak a pénzükért.

Látom a "Stuttgart 21" programot a wikin nézte meg, ahol ott hagyták félbe az írók, hogy 10 milliárdba fog kerülni, .., azóta már a Discovery is csinált róla egy filmet, beillesztette a világ elcseszett építkezései sorozatba, ..., érdemes megnézni, jót lehet rajta röhögni, főleg, hogy nem a pénzünk :-) !
Nekem az a rész a kedvencem, hogy bővíteni akarták a főpályaudvar kapacitását, ezért negyedére tervezték az újat :-) , .., bár a csúcs, hogy a metró vonalak miatt emelkedő pályán kellene közlekednie, arra meg egyetlen vonatszerelvény sem képes, elgurulnak a babakocsik, kerekesszékek, meg úgy általában elcsúszik minden a helyéről :-) .
A konklúzió, hogy nem lehet megcsinálni, ráadásul, ha meg is csinálnák, akkor sem tudná kiváltani a főpályaudvart, amiért az egész projekt indult, .., nesze neked német precízitás, .., ennyi baromság egy ilyen drága projektben, szerintem Ugandában is sok lenne :-) !

Tényelek 2020.05.07. 22:24:19

@morph on deer: A tőkét nem érdekli a politika /Jól elvannak Kínával is!/ , .., a gazdasági környezet meg nálunk annyira kiszámítható már vagy 35 éve, hogy az már fáj, .., szóval nem értem mire alapozza, hogy hogy itt nincsenek biztonságban a multik, .., mi esetleg, de nekik sohasem kellet aggódniuk, most sem kell.

morph on deer 2020.05.07. 23:29:41

@Womb Rаider:
“ nem lehet azt állítani, hogy nem áramlik be tőke az országba.“

De lehet, ugyanis azok egyike sem az utóbbi hónapokban határozta el, hogy befektet nálunk, nézd csak meg alaposabban.
Aztán majd meséld el, hogy mégis ki az a befektetők közül, aki katonai jelenlétet szeretne az újólag alapított magyar cégében, vagy arra vágyik, hogy “önkéntes” TAO pénzekkel támogassa orbán focimániás agybaját...
Ezzel az erővel a szomszédba is viheti a pénzét, és még a nyugodtan is alhat, mert nagy valószínűséggel ugyanaz marad a törvény, mint tegnap volt.

morph on deer 2020.05.07. 23:37:25

@Tényelek:
“ ...a metró vonalak miatt emelkedő pályán kellene közlekednie, arra meg egyetlen vonatszerelvény sem képes, elgurulnak a babakocsik, kerekesszékek, meg úgy általában elcsúszik minden a helyéről :-) ”

Gondolom még nem jártál Svájcban, vagy nem utaztál vonaton. Csak mert ott mit sem tudnak az általad említett problémáról, és a vonatok vígan járnak hegyen-völgyön, és képzeld, még emelkedő pályán is! Biztos az lehet velük a baj, hogy nem olvassák ezt a blogot, és így nem tudják, hogy nem képesek rá!
Tudatlan egy népség lehet...

Tényelek 2020.05.08. 01:02:15

@morph on deer: Az ön helyében kihagytam volna ezt a hozzászólást ilyen dermesztően alacsony szintű tudással a témában, ami önnek van!
Emelkedő pálya és emelkedő pálya között van különbség, Stuttgartban inkább már fogaskerekűvé kellene alakítani a szerelvényeket ahhoz, hogy be tudjanak jutni a város alá, pontosabban a tervezett pályaudvarra, olyan vonat meg nincs, ami erre képes, ..., ön szerint miért adták fel már hivatalosan is, ha ez kivitelezhető lenne ? ..., persze a pénz az elúszott az összes, .., legfeljebb majd valamelyik helyi kiskirály gombát termeszt a fölöslegesen megépített alagútrendszerekben, .. szerintem nézzen utána, hogy legközelebb ne tűnjön mínusz negyven IQ-nak, mint most, ..., és ehhez jön még tahó parasztos nagyképűség a faluvégi kocsma stílusában :-) !

morph on deer 2020.05.08. 01:27:15

@Tényelek:
Olyan cuki vagy, amikor így duzzogsz, mondták már?
Ráadásul bölcs mondásokkal teszed mindezt igazán szórakoztatóvá, mint például:

“Emelkedő pálya és emelkedő pálya között van különbség,”

Valóban, darling? Ezt azért sosem gondoltam volna!
Látod, az ember manapság már az emelkedő pályákban sem bízhat, már azok közt is felütötte a fejét az individualizmus...

Talán ezért is van az, hogy hivatkozások alkalmával az emelkedő szögét is szokásos megadni, mert akkor akár egészen egyértelmű is lehet, hogy miről van szó..:)

Egyébként igazán sajnálom, de én nem ismerem a tahó parasztos nagyképűséget a faluvégi kocsma stílusában, aminek te saját állításod szerint ismerője vagy, tekintve, hogy nem jártam, nem járok faluvégi kocsmákba.
Meg másmilyenekbe se, így marad a te tapasztalatod a mérvadó, eszem ágában sincs vitatni!
Mindenesetre egészségedre, ha már..!

Európai téridő 2020.05.08. 06:00:04

Agyturkászhoz kéne járnodb mert egyre nagyobb hülyeségeket böfögsz fel mocskos pofádból, internáci hülyelvtársak hasznos idiótája.

cicmen 2020.05.08. 06:52:17

@nincs1itt: "de téged mindig így szerettek, kicsit buta, de azért jól bele lehet rúgni..."

Fő az önbizalom, még ha a gyakorlatban nem is észlelhető ez a nagy intellektuális fölény, amit képzelegsz!

Womb Rаider 2020.05.08. 10:30:29

@morph on deer: "De lehet, ugyanis azok egyike sem az utóbbi hónapokban határozta el, hogy befektet nálunk, nézd csak meg alaposabban."

persze, hogy nem. Kizárólag 11 évvel ezelőtt.. de most már nem lehetett lefújni, az adott szó, ugye... ja.. nem is, izé...

"Aztán majd meséld el, hogy mégis ki az a befektetők közül, aki katonai jelenlétet szeretne az újólag alapított magyar cégében,"
Na, most ez rémesen béna volt.. A katonai jelenlét ebben a rendkívül speciális és párját ritkító helyzetben valójában inkább jelentett támogatást, mint akadályt. Ne játsz a hülyét és ne akard eladni, hogy jelenleg katonai puccs zajlik és orbán tábornok átveszi a hatalmat.. a jobb kezéből a balba.. esetleg.

"vagy arra vágyik, hogy “önkéntes” TAO pénzekkel támogassa orbán focimániás agybaját..."
A nyugati tőke korrupcióra való hajlandóságát nem szükséges bemutatni, elég csak a Siemensre gondolni, vagy az ÖBB-ra.
"Ezzel az erővel a szomszédba is viheti a pénzét, és még a nyugodtan is alhat, mert nagy valószínűséggel ugyanaz marad a törvény, mint tegnap volt. "
De könyörgöm... nem viszi a szomszédba, de legalábbis ide arányaiban többet hoz. Miről mesélsz? Az összes lítium akksis cég a közelmúlt ismeretében is bátran belevágott a fejlesztésekbe, úgy, hogy némelyiknek már volt bőven helyismerete.

Azt még érdemes lenne tisztázni, hogy magadat győzködöd, vagy engem, esetleg feladatot teljesítesz. Ha az utóbbi, kapd össze magad, szoktál te jobb is lenni, többet várnak tőled.

Womb Rаider 2020.05.08. 10:35:08

@látjátok feleim szümtükkel: Nem kell ezt túllihegni. A V.B. szerint az előző választási rendszer kifogásolható (igazsságtalan, aránytalan) volt. A mostanival kapcsolatban meg nem emeltek kifogásokat.
Mit lehet ezen ennyit zizegni?

A választási tv nem lóg ki a sokszínű választási eljárások sorából, egy hatalmas előnnyel azért bír: a többség támogatását bíró politikai formáció számára lehetőséget biztosít ahhoz, hogy ne kelljen folytonosan, béna kacsaként kényszeredett politikai háttéralkukba fulladóan kormányzást mímelni.

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.08. 10:59:52

@R.V.J.: "Balliberálist"

Nincs olyan, hogy "balliberális". A balooldali és az liberális értékeket egyszerre nem lehet képviselni.

Tényelek 2020.05.08. 12:12:48

@morph on deer: Szerintem ennél egyszerűbb az élet.
Írtam,mi projekt neve, hogy olyan meredeken kellene menni a szerelvénynek, amire képtelen, ... úgy el van cseszve, hogy feladták.
Ez azért elég egyértelmű ténysor, ön viszont úgy állította a saját baromságát, hogy fogalma sincs róla miről beszél.
Felénk már a kiscsoportos is indokol, nem nagyképüen löki a baromságokat, mint ón tette.

nincs1itt 2020.05.08. 19:45:11

@Tényelek: jááános, látod milyen ostoba vagy? 2,5 millió ember vette meg ezt a szart! bezzeg a te 15 éves suzukid, az az igazi! pláne, hogy anyád nevén van.
tudod a metró, az itt u-bahn vagy s-bahn. ami hol felszínen, hol föld alatt közlekedik, ilyenkor emelkedőn kell feljönni az alagútból, sőt lemenni pedig lejtőn szokott. ennyire vagy tájékozott. olyan ostobaság halmot sikerült összehoznod, ami még tőled is szokatlan. mi történt veled?

Tényelek 2020.05.09. 00:28:56

@nincs1itt: Na még egy idióta, akinek fogalma sincs róla, hogy miről vitázik, .., de ennek ellenére magabiztosan írja a hülyeségeket.
A Stuttgart 21 vasúti része sohasem fog elkészülni, mert technikailag kivitelezhetetlen, pedig arra alapozva tervezték az egész rendszert és kizárólag azért kaptak pénzt a központi büdzséből!
Azért nem tudják megcsinálni, mert a vasútvonalnak a metróvonalak alatt kellene mennie, de azt a szintű emelkedést már nem tudja megmászni egyetlen szerelvény sem. Nagy kompromisszum árán meg tudnának csinálni négy vágányt elbíró fogadóállomást, úgy hogy az egyik metróvonalat teljesen el kellene téríteni, .., /mindössze 4 milliárd euróba kerülne :-) /. , bár azt nagyon nagy szívással, .., de az meg csak ötöde a mostani kapacitásnak, miközben a mostani duplája kellene, ..,
Most azon agyalnak, hogy miként tálalják az ottani parasztoknak, hogy egy félmilliós városban, miként történhetett meg egyetlen projektben, hogy tíz Mészáros volumenű pénznek kelt lába a nagy büdös nagyon demokráciában.
Önnek is csak azt tudom ajánlani, hogy tájékozódjon mielőtt vitázik valamiről, .., bár tudom, hogy ez nem szokása, már tapasztaltam!
Ha nem tud németül, akkor nézze meg az erről szóló filmet magyarul, .., fentebb már írtam, hogy hol.
Úgy egyébként írhatnám, hogy most ezen az elcseszett projekten röhög az egész világ, de az nem lenne igaz, mert a liberális gazdaság lényege, hogy tömegesen és napi szinten vannak ilyen közkassza csapolások a világban, .., a németeknél az összegyűjtött filmben hármat mutattak be, .., bár a skótok jócskán rájuk vertek, szóval nem a németek csúcstartók, .., bár náluk később kezdődött a kapitalizmus, .., így gondolom be fogják hozni a lemaradásukat.

nincs1itt 2020.05.09. 07:10:02

@Tényelek: jááánoska, stuttgartban nincs metro, u-bahn van, ami teljesen más. de azért fossad csak a szót... jobbágy magyar.

alöksz róz 2020.05.09. 16:25:44

@nincs1itt: nem tökmindegy hogy hívod?
a vonatok meg tényleg nem bírják az emelkedőt, még relatíve enyhe emelkedő is gondot okoz. ezt minden komolyabb műszaki végzettségű ember tudja...

alöksz róz 2020.05.09. 16:26:25

ezt nem láttad a gugliba, mi? :D

nincs1itt 2020.05.09. 18:45:35

@alöksz róz: sanyi, azért ezen egy cseppet gondolkozz el... tudom nem szoktál ilyesmit, de azért most sikerült önmagad hülyeségét is alulmúlnod.
www.gosauapartment.com/uploads/8/0/7/4/8074434/1100946_orig.jpg

Womb Rаider 2020.05.09. 18:56:16

@nincs1itt: Az talán a te figyelmedet is elkerülte, hogy itten kérem egy fogaskerekű vasútról látunk képet..
Jó, hogy rögtön nem egy liftről vagy egy helikopterről hoztál 'bizonyítékot'

nincs1itt 2020.05.09. 19:01:16

@Womb Rаider: vonat vagy nem vonat? ez itt a kérdés! a fogasléc+fogaskerék rásegítés, akár időszakosan is (meredek szakaszokon) működik.
semmi gond, hogy nem sok fogalmatok van a gépekről, gépészetről. kialakítható olyan pálya(sok hely kell hozzá), amikor nem szükséges a segéd hajtás. ha nincs elég hely, akkor jöhet a fenti megoldás.
örülök, hogy segíthettem.

Womb Rаider 2020.05.09. 19:09:33

@nincs1itt: Ó, ennél nagyobb feladatot is megoldottak már a történelem során a szorgos mérnökök.. ott van rögtön a volgai hajóvontatók korát meghaladó műszaki tartalommal bíró példája.. vagy San Francisco dróton rángatott villamosai..

Nem ismerem a német vasút mozdonyainak/motorkocsijainak lehetőségeit.. és azt sem tudom, hogy hánynak és milyen költségen lehet a kerekeiket sokszögesíteni, vagy miként lehet elérni, hogy egy kerékkel több legyen alattuk.. de hogy ebbe is bele lehetne ölni néhány milliárd eurót, azt valahogy zsigerből érzem.

nincs1itt 2020.05.09. 19:21:46

@Womb Rаider: látod? nem értesz hozzá, de van véleményed(persze, zsigerből érzed, hogy sok milliárdot lehet elsíbolni), amihez jogod van. az viszont teljesen jellemző, hogy jómagyari fidesz-tálibként a lopás ugrik be nálad. ez egy kész technológia, lehet adaptálni a körülményekhez. nem is annyira drága...
ha fényképet alaposan megnézed, hamar megérted, hogyan működik a fogaskerekes segéd hajtás. de ha jól rémlik a 2-es villamos is lemegy egy alagútba, majd fel is jön onnan volgai hajóvontatók és dróton húzgálás nélkül is.
ha a szerpentin utak mondnak valamit, akkor ilyen módon a vasút is kialakítható, kisebb emelkedéssel természetesen, mint az autóknál. mi több meg is történt... pl. semmeringi vasútvonal igaz nem hosszú, de majd 500 méter szint különbség a két végpontja között. talán 40-50 km hosszú a szakasz

Womb Rаider 2020.05.09. 19:37:53

@nincs1itt: Ez az! Ezt már szeretem! Építsetek szerpentint Stuttgartba! Kisebb kihívás, mint egy 2 kilométeres völgyhíd a két combosabb földhányás közé, vagy alagút Jenő bá' kukorica táblája alá..

Nem kérdőjeleztem meg, hogy a probléma megoldható.. akár még légihíd is kiépíthető, volt, amikor egy fél várost láttak el így ideológiával.. A kérdésem arra irányult, hogy a jelenleg üzemben lévő vasúti vontatásra alkalmas gépei közül hány van felkészítve erre , vagy hányat és miként lehet elfogadható áron és elvárható műszaki színvonalon átalakítani ilyen pályán való közlekedésre..

Ez nem egy mekekuka amit kisflex-trafó-pálca kombóval Béla az aranykezű lakatos kendácsolt wartburg motorból , zuk hátsó híddal.

Womb Rаider 2020.05.09. 19:39:07

@nincs1itt: " pl. semmeringi vasútvonal igaz nem hosszú, de majd 500 méter szint különbség a két végpontja között. talán 40-50 km hosszú a szakasz "

Pedig, ha időben szólsz nekik, csak pár fogaskerék és fogasléc kellett volna.. no, de még semmi nincs veszve!

alöksz róz 2020.05.09. 19:39:51

@nincs1itt: "de ha jól rémlik a 2-es villamos is lemegy egy alagútba, majd fel is jön onnan volgai hajóvontatók és dróton húzgálás nélkül is." - lehet újdonságot mondok, de a villamos meg a vonat nem ugyanaz, de honnan is tudnád... vasúti hidat láttál már?

nincs1itt 2020.05.09. 19:42:57

@Womb Rаider: az előbb még nem értettél hozzá. semmeringit valamikor a 19. sz. végén építette hansi és aranykezű lakatos csapata. de sebaj, a lényeg, hogy "máshol is lopnak", nem csak mo.-on.

nincs1itt 2020.05.09. 19:44:47

@alöksz róz: tényleg? ne viccelj! a nyomtávon kívül mondanál releváns eltéréseket? tudom rövidebb és inkább sárga, mint vonat.

Womb Rаider 2020.05.09. 19:55:10

@nincs1itt: Te nem érted, vagy csak nem akarsz válaszolni.
Hány mozdony , korszerű, ma használatos és járatos villamos mozdony hajtása alakítható át (van felkészítve) fogaskerekű vontatási üzemmódra?
Azért érzesem szerint ez picit összetettebb feladat, mintsem csak felütni egy fogaskereket a tengelyre.. sok jó kerék kis helyen is elfér elven..hiszen a nyomatékváltókban sokkal több is van kisebb helyen..)

nincs1itt 2020.05.09. 20:01:25

@Womb Rаider: ez egy lehetőség. a tengely, amin a kerekek vannak, egységként kiszerelhetők. megoldható feladat.
a nyomaték váltó... khm ez miként is jön ide?

alöksz róz 2020.05.09. 20:06:16

@nincs1itt: értem én hogy villanymotor, de mi hajtsa? :DD

alöksz róz 2020.05.09. 20:26:26

@nincs1itt: és tényleg... milyen hülyék az emberek, szerpentint építenek meg alagutat ásnak a vonatnak... hát miért nem szóltak a nincs1ittnek, az ráhegesztett volna egy fogaskereket

nincs1itt 2020.05.09. 20:30:25

@alöksz róz: na végre, hogy felismerted! mert bizony tibetben sincs vasút... ja, de van.
fogaskerék nélküli. sőt azt is felismerted, hogy a vonat is képes emelkedőn haladni! már megérte ma felkelnem!

Womb Rаider 2020.05.09. 20:47:12

@nincs1itt: hampage.hu/kozlekedes/becs021023/10230153.jpg
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fc/Moteur_6_FRA_4567.jpg/440px-Moteur_6_FRA_4567.jpg

Van itt némi zsúfoltság, de flexxel azért biztos lehet helyet csinálni egy fogaskeréknek.. (tudom, az egyik metro hajtás)

nincs1itt 2020.05.09. 20:52:13

@Womb Rаider: nem árt hozzá egy trafó+elektróda sem. mert ha jól rémlik, budapesten is megcsodálhatod ezt a műszaki fenomént...
na jó, bedobom a "csodafegyvert": hu.wikipedia.org/wiki/Fogaskerek%C5%B1_vas%C3%BAt

alöksz róz 2020.05.09. 20:57:08

@nincs1itt: na, gépészmérnök úr? nem sikerült rájönni? nem írja a gugli, miért nem tud felmenni a vonat az emelkedőn??

ha nem írja, akkor biztos fel tud :D
ezek meg elbasztak egy csomó pénzt a semmire, pedig csak a nincs1ittnek kellett volna szólni

alöksz róz 2020.05.09. 21:00:28

tejóisten, mennyi alagutat, szerpentint, völgyhidat meg lehetett volna spórolni...

nincs1itt 2020.05.09. 21:01:39

@alöksz róz: sanyi, látom meg kell harcolnod, hogy foglalkozzon veled valaki. megszántalak. de már sok lesz mára belőled. majd, egyszer, talán, ha érdemben is hozzászólsz bármihez, akkor esetleg komolyan vehető soknevű fidesz-tálib leszel. de addig még sok-sok tanulmányt kell pótolnod. kezdd az elején!

Womb Rаider 2020.05.09. 21:03:12

@nincs1itt: Te hülye vagy, már ne is haragudj.. Speciális jármű.. szerinted azokon a síneken mikor döngetett végig egy alacsonypadlós EC szerelvény? Vagy mikor ruccanhatott ki a 4-6os villamos egy kis levegőzésre.
Továbbra is az a kérdés, hogy az összes, azon a pályaszakaszon elképzelhető vasúti jármű közül hány képes leküzdeni módosítás nélkül az akadályt és hányat, milyen módon és mennyiért lehet olyanná alakítani, hogy képes legyen erre?

Azért ha ráérsz, tegyél be légyszíves képet egy sífelvonóról és egy katamaránról.. olyan még nem volt.

alöksz róz 2020.05.09. 21:07:30

@nincs1itt: tehát nem tudod.
nem baj, nem szégyen az.
de akkor ne add elő a szakértőt

nincs1itt 2020.05.09. 21:12:35

@Womb Rаider: látom beszorultál. ismét. keress olyan képeket, amilyeneket csak akarsz.
eleve mókás, hogy valaki u-bahn állomás/pálya alá egy másik vasúti szerelvényt szeretne bevinni. de semmi nem megoldhatatlan. szóval hülye vagy, de ezt már megszoktam tőled. jááános kollegád(is), ostobaságot hordott össze. mi pedig arról folytattunk eszmecserét, hogy mehet-e vasúti szerelvény lejtőn/emelkedőn. mehet, sőt, igen meredek pályán is.
a képlet egyszerű, megint valami fals hír alapján, azt szeretnétek bebizonyítani, hogy a fidesz nem egyedülállóan ótvaros, rabló kreténekből áll. ez olyan gyatra próbálkozás, mert az igaz mo.-on a lakosság 50%-a semmilyen idegen nyelven nem beszél, csak az állami hírekből tájékozódik. csak jelzem, hogy én nem tartozom közéjük. nálam nem érsz célt az ostoba, primitív paneleiddel.

nincs1itt 2020.05.09. 21:15:22

@alöksz róz: sanyika, kezdesz nagyon butának látszóból, teljesen hülyévé alakulni. mehet emelkedőn és lejtőn is a vasúti szerelvény.
szerinted a titanic sem süllyedhetett el sós vízben...

alöksz róz 2020.05.09. 21:19:00

@nincs1itt: hülye az egész világ, nincs1itt jobban tudja, úgy ám
:D

Tényelek 2020.05.09. 22:58:53

@nincs1itt: Kedves Benőke, aki rajtkőről vizel a medencébe!
A "Stuttgart 21" projektről van szó, .., és ezt úgy találták ki, hogy a meglévő kötöttpályás tömegközlekedési eszközök közül mindent, amit lehet levittek a föld alá, .., mert ugye ott a föld alatt lett volna a vasútállomás, .., le is vitték, .., tehát van metró, .., az egy más kérdés, hogy az alagutakat nem egy szintben fúrták, magyarul kész van, de sohasem fog működni ..., mert ugye a vasútállomás kiszolgálása lett volna a cél, ..., közben kiderült, hogy a vonatoknak úgy kellene feljönni az állomáshoz, mintha egy óriás műlesikló pályán másznának fel, .., majd ugyanúgy távozni az állomásról,.
Amikor erre "rájöttek", akkor a szakemberek azt mondták, hogy ez lehetetlen, és már fel is adták a projektet, .., a wikipédiában az eredetileg vagy nyolc oldalnyi anyag, térképpel, rajzokkal már csak egy nyúlfarknyi, .., nagyjából annyi maradt, hogy a projekt létezett .., szóval szerintem gyorsan hívja fel a polgármestert, mert ha ön megmondja nekik a tutit, hogy miként tud a vonat felmászni és lemenni /Mondjuk lefelé egy majomfogóháló segítene :-) /, akkor ön tutira milliárdos lesz euróban számolva, .., és nem kényszerül ilyen szánalmas hozzászólásokat írni, mint pl. itt is!

Tényelek 2020.05.09. 23:08:22

@nincs1itt: " csak az állami hírekből tájékozódik. csak jelzem, hogy én nem tartozom közéjük."
Most látom, hogy mekkora gondok vannak a német állami televízió hitelességével, .., mert ugye, most nem Magyarországról vitázunk, hanem Németországról, .., nem mondja komolyan, hogy a német állami televíziónál ferdítenek meg hazudnak és ezért nem tudja, hogy a Stuttgart 21 projekt befuccsolt és elúszott 10 milliárd euró :-) ?!

Womb Rаider 2020.05.10. 07:35:55

@nincs1itt: Én inkább veled kapcsolatban érzem ezt.. ezt erősíti meg az is, hogy kérdésekre nem válaszolsz, próbálod itt-ott elviccelni és amikor ez sem elég, akkor jön a megszokott 'bunkómagyarozás'

www.ingenieure22.de

Itt találsz végeláthatatlan anyagot, a mérnöki szemmel már messziről is látható problémákról..

Egy, a sok közül:
"B Reducedsafety B1: Sixfold canted track gradient •Theslopeofthetracks in the S21 underground station of over15‰is6times highigherthan permissible pursuant to EBO §7 (<2.5 ‰) approved by the Federal RailwayAuthority without the legallyprescribed"proofofthesame safety". • Due to human or technical failure, this gradient can result in unintentional rolling of the train, as sometimes happens at Cologne main station with its much smaller track gradient of only 3.68‰, including with injury to people. This was erroneously disregarded in the plan approval of the S21 project. • The Cologne main station is so far the only big city station in Germany with a track inclination in the station of more than 2.5‰. In the period of 2010­2014, 23 such roll away occurrences were documented, eight © K21 Broschüre 5.Auflage
4
of them with injuries to people [5]. More known roll away cases are not recorded in this; it must also be assumed there is a high number of unreported cases. • The existing railway terminus Stuttgart, however, is constructed completely horizontally in the EEO; unexpected rolling of a train is thus excluded. "
Németül is ott van, de neked ez is éppen annyira jó ;)

nincs1itt 2020.05.10. 07:55:21

@Womb Rаider: mint minden olyan projektnél, ami 30 éve kezdődött és olyan mérnöki és kivitelezői teljesítményt igényel, mint stuttgart21, előfordulnak hibák, nehézségek. de mivel beszorultál egy témába, jelesül, hogy "nem tud a vonat lejtőn/emelkedőn közlekedni", de tud. 15‰ sőt 36‰ emelkedő/lejtő nem leküzdhetetlen, de az erre vonatkozó törvény és biztonsági előírások viszont betartandók.
az oldalt ismerem, sok érdekes infó lelhető fel, pl tűzvédelmi gondok, a klíma berendezés gyengeségei, stb, stb.
persze, persze főfőmérnök úr aki mindenben is... de ahogy látom neked csak gógli ferdítő maradt. nem kell ez a kivagyi, melldöngetős, echtungarisch nagyarc.
ettől sem hitelesebb nem leszel, sem okosabb, hozzáértőbb pedig végképp nem.
nyugodtan járj utána, kik is hozták létre ezt az oldalt a miért is világos lesz.
de gondolom angolul(gógliferdítővel) kicsit macerás.

alöksz róz 2020.05.10. 09:26:58

@nincs1itt: olvass már vissza, te fogyatékos, az emelkedőt az elek írta meg én... és nem az volt az állítás, hogy egyáltalán semmilyen lejtőn nem tud felmenni, hanem pl. az enyém az volt h "a vonatok meg tényleg nem bírják az emelkedőt, még relatíve enyhe emelkedő is gondot okoz", elek meg azt írta, hogy "azért nem tudják megcsinálni, mert a vasútvonalnak a metróvonalak alatt kellene mennie, de azt a szintű emelkedést már nem tudja megmászni egyetlen szerelvény sem".

te meg nem találtad meg a gugliban, miért nem :DD

a 15 ezrelékes emelkedő kilométerenként 15 métert jelent, te fasz...
(a villamos meg nemcsak a méretében különbözik, hanem abban is, hogy a szerelvénynek hány kerekét hajtják meg)

alöksz róz 2020.05.10. 09:33:37

hülye az egész világ, nincs1itt jobban tudja, úgy ám :D

Womb Rаider 2020.05.10. 10:07:13

@nincs1itt: "de mivel beszorultál egy témába, jelesül, hogy "nem tud a vonat lejtőn/emelkedőn közlekedni", de tud."

Már nem velem vitázol, kis kommancs, hanem szakemberekkel.. német szakemberekkel..vagy tán ők is a NER kottából játszanak? Esetleg félművelt sunyi magyar parasztok?

Én nem állítottam, hogy a vonatok csak sík terepen tudnak közlekedni.. te meg fogaskerekű vasutakról kezdtél el okoskodni.. amikor megkérdeztem, hogy a fogaskerekedet hova a púpba illesztenéd be, hogy melyik jelenleg használt német mozdony/motorkocsi alá lehetne bekendácsolni,a kkor meg jött az üres handabanda.

Összegezzük: a S21 hihetetlenül sok pénzbe került, úgy, hogy láthatóan megkerülhetetlen műszaki, környezetvédelmi, tűzvédelmi és balesetvédelmi problémák sokasága nem söpörhető a szőnyeg alá. A sztori ugyanaz, mint az Energiewend, csak két nagyságrenddel kisebb. Ettől még mutatja, hogy a németek is szeretik a haverokat kitömni állami megrendelésekkel és rajonganak a presztízsberuházásokért.

Azzal megtisztelnél, ha a proli fröcsögésedet mellőznéd, főleg a magyarozást.. a külügyminiszteretek tegnapi bejelentésének fényében főleg rossz érzéseket kelt..nehogy ismételje magát a történelem.

Womb Rаider 2020.05.10. 10:08:07

@alöksz róz: Egy Rolls Frakció szám jutott eszembe :)

nincs1itt 2020.05.10. 10:50:55

@alöksz róz: @Womb Rаider: és mindketten eljutottak odáig, hogy tud a vonat emelkedőn jönni, menni! azért ez nem kis eredmény.
a nem megvalósítható, pedig itt látható:
www.bahnprojekt-stuttgart-ulm.de/aktuell/
és igen a fidesz-tálib első gondolata: "lopás"! de két mindenben is szakértő magyar, megpróbálta! németül nem fog menni, a basic english(majd a króm lefordítja nektek) verziót keressétek meg magatok.
neked womb raider, te munkás szülők paraszt gyermekként láttál napvilágot. de prolizol vadul, sanyival kórusban. két irigy magyar, akik acsarkodnak bármire és bárkire aki kiemelkedik a szintjükről. ez nem teljesítmény, az tény. de mégis több, mint amikké valaha válhattok! valamikor úgy gondoltam, hogy mo.-on értelmes, törekvő, tanulni, fejlődni vágyó emberek élnek. de ti és magyar valóság bebizonyította, hogy kicsinyes, ostoba, de rendkívül beképzelt nép a magyar.

alöksz róz 2020.05.10. 13:46:42

@nincs1itt: és úgy látod te lennél az, aki kiemelkedik a szintünkről? :DD
te ostoba, nem tűnik fel h szalmabábot püfölsz? általunk nem is írt állításokat cáfolsz, ráadásul irdatlan nagy faszságokkal, pl. igen meredek pályán is tud menni, tibetbe is úgy megy, fogaskerekű se kell hozzá, vagy pl a fogaskerekes faszságod... alapvető műszaki ismereteid hiányát meg acsarkodással és magyarozással próbálod leplezni... de hiába :-)

Womb Rаider 2020.05.10. 14:47:23

@nincs1itt: "neked womb raider, te munkás szülők paraszt gyermekként láttál napvilágot. "

Nem tudom, ennek a kérdésnek mi relevanciája van..és még az is mellékes, hogy picit mellé lőttél de az azért érdekel, ezt ugyan miből deriváltad?

"de ti és magyar valóság bebizonyította, hogy kicsinyes, ostoba, de rendkívül beképzelt nép a magyar. "
:)))) Áthatott a német űbermesch néplélek. Látom, gyakran forgatod a Mein Kampfot és a papától hallott hősies történeteket motyogva ringatod magad álomba. Egyszer még eljön te időd;)

Womb Rаider 2020.05.10. 15:12:09

@nincs1itt: "a nem megvalósítható, pedig itt látható:
http://www.bahnprojekt-stuttgart-ulm.de/aktuell/"

Majd mutatok én is neked ilyen klafa videót a Városligetben megvalósított múzeumról!! Az is gyönyörű!

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.11. 07:46:32

A futóbolond kuszaszem hozza a formáját. :))

Matolcsy 2-3 százalékos növekedést vár idén a magyar gazdaságtól

444.hu/2020/05/10/matolcsy-2-3-szazalekos-novekedest-var-iden-a-magyar-gazdasagtol

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.11. 07:47:59

Így írt erről az Origo: „A Soros-hálózat koordinált fellépése végül elbukott, hiszen a Magyar Országgyűlés által elfogadott törvény az Európai Unió taxatív jogszabályain túl még annak általánosságban megfogalmazott értékeivel is összhangban van. Utóbbit maga a területért felelős bizottsági cseh alelnök, Vera Jourová április végén erősítette meg.”

„Rendszeresen Sorossal egyeztet a hazánkat ismét megtámadó uniós biztos” címmel közölt róla leleplező írást az Origo még Januárban: „A cseh politikustól nem is várhattunk mást, hiszen többéves közéleti tevékenysége alapján egyértelmű, hogy elkötelezett híve a tőzsdespekuláns Soros Györgynek.”

Mi történik, Soros embere meghiúsított egy Soros-támadást?

444.hu/2020/05/10/a-kormany-addig-gabalyitotta-a-soros-halot-amig-hasra-nem-esett-benne

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.11. 07:49:41

„Ami Magyarországon kialakult, az egy államközpontú gazdaság, ami frontálisan szembemegy a brüsszeli szabadpiaci gondolkodással. És akkor látunk ilyen közbülső szereplőket, mint az említett Mészáros Lőrinc, aki úgy szerepel Brüsszel felé, mint egy magánvállalkozó, de aki valójában az állam gazdaságpolitikáját bonyolítja le, még ha nem is közvetlen »alkalmazottja« az államnak.”

Ondó Viktor Mihály rendszere a kádárrendsszer, csak abban nem voltak ekkora tolvajok.

444.hu/2020/05/10/schopflin-gyorgy-meszaros-lorinc-valojaban-az-allam-gazdasagpolitikajat-bonyolitja-le

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.11. 07:51:53

A kormányzat igazi bűne nem az, hogy nem válaszolnak a járvánnyal kapcsolatos kérdéseinkre, hanem az, hogy az operatív törzset éppen azért hozták létre, hogy ne válaszoljon.

444.hu/2020/05/09/milyen-feri

cicmen 2020.05.11. 08:11:57

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: A kormányzat igazi bűne nem az, hogy nem válaszolnak a járvánnyal kapcsolatos kérdéseinkre, hanem az, hogy az operatív törzset éppen azért hozták létre, hogy ne válaszoljon.................................

Mi a faszom ez a zagyva libsi agymenés? Az operatív törzs a rendészeti, egészségügyi ás egyéb szakembereivel még a leghülyébbek számára is nyilvánvalóan a járvány ellen lett létrehozva és nem nektek válaszolni!
És másolj már ide néhány kérdést, ha mersz te hülye buzi, hogy hagy lássa más is, hogy milyen baromságok vannak kérdésnek álcázva!

cicmen 2020.05.11. 08:25:43

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: „Ami Magyarországon kialakult, az egy államközpontú gazdaság, ami frontálisan szembemegy a brüsszeli szabadpiaci gondolkodással. És akkor látunk ilyen közbülső szereplőket, mint az említett Mészáros Lőrinc, aki úgy szerepel Brüsszel felé, mint egy magánvállalkozó, de aki valójában az állam gazdaságpolitikáját bonyolítja le, még ha nem is közvetlen »alkalmazottja« az államnak.”

Ha tényleg így van és tényleg ezt hiszed (hiszitek) akkor mondd már meg, hogy a magánembernek és vállalkozónak nevezett Soros milyen alapon jelöl ki Brüsszelnek gazdasági irányelveket, ajánl fel első hallásra is meredek hitelkonstrukciókat?
De inkább beszéljünk nyíltan, Brüsszel milyen felhatalmazás alapján és milyen indokkal merészel tárgyalni ezzel a hírhedt, kártékony, rengeteg helyről kiutált vén zsidó spekulánssal, aki egyértelműen törvénysértő pénzügyi cselekményeket követett el Franciaországban, Angliában és Magyarországon, hogy csak az EU-s stiklijeit említsem?

A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel 2020.05.13. 18:51:34

@cicmen: "Soros milyen alapon jelöl ki Brüsszelnek gazdasági irányelveket, ajánl fel első hallásra is meredek hitelkonstrukciókat?"

Ingyen adja a sokat érő jó tanácsokat. Ha az EU nem fogadja meg, magára vessen.

"De inkább beszéljünk nyíltan, Brüsszel milyen felhatalmazás alapján és milyen indokkal merészel tárgyalni ezzel a hírhedt, kártékony, rengeteg helyről kiutált vén zsidó spekulánssal"

Ebből csak a rasszista kiszólásod igaz. Soros György a legnagyobb élő magyar patrióta. Milliárdokkal segíti a magyar társadalmat. Sajnos annyit nem tud adni, amennyit Ondó Viktor Mihály ellop.

Az EU vezetői azzal tárgyalnak, akikkel akarnak. Ne szomorítson el, hogy a geci mindenhonnan ki van utálva, mert egy jelentéktelen pöcs. Attól ti még imádhatjátok.