B1 blogcsalád



Fényképen, ahogy a hadsereg teherautókonvojjal szállítja el a holttesteket az olaszországi Bergamóból

2020. március 19. - nickgrabowszki

Mert nem győzik a helyi krematóriumok. berg.jpg

Csak emlékeztetőül: a kormánypropaganda hírhedt megmondóembere, Bencsik András még a múlt héten is azt írta

  • nem a koronavírus jelenti az igazi fenyegetést,
  • és valójában nincs is semmiféle járvány.

Csak valamiféle médiaösszeesküvés van:

Rohadt nagy járvány. Legalábbis ami a médiában végigszaladt. Mintha egy világméretű kísérletet futtattak volna le, amely révén azt akarták kideríteni, hogy megfelelően kiépített propagandával el lehet-e hitetni az emberekkel egy rettenetes világjárvány fenyegetését úgy, hogy

a valóságban nincs semmiféle járvány,

annak halvány nyoma sem? A válasz: igen. Ma a világmédia bárkivel bármit el tud hitetni, semmit sem számít a valóság, semmit sem ér a józan ész. A koronavírus-kampány valójában egy háború volt a józan ész ellen, és ebben a háborúban a józan ész vereséget szenvedett. 

Hát, most itt egy "halvány nyom". Valamint igazán kár, hogy a járvány nemlétezéséről nem tudnak Olaszországban, ahol elérte a 3 ezret a halálos áldozatok száma, és csak szerdán közel 500-an haltak bele a nem valódi fenyegetésbe.

(Kép forrása)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2415536050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.03.21. 14:54:12

@Grimbusz Makszimusz: A britekre azt írják a szakemberek, hogy 25.000 lélegeztetőgépre /Az altatógépeket is ideszámolják, mert van rajta ilyen funkció/ lenne szükségük a normális működéshez, 66 millió lakosra, ... a németeknek 28.000 van 82 millió emberre, magyarul ők is rosszul állnak, bár hírül sem annyira, mint a britek, .., az olaszok a britek mostani ellátottsági szintjén küzdenek ezért esélyük sincs, ..
nekünk 4.000 + 120 "megtalált" eszközünk van 10 millió lakosra és a szakembereink még további 2-3000 darab rendelését kérték a biztonságos ellátás érdekében, amelyek folyamatosan érkeznek be az országba.
Nem teljesen világos, hogy libeálbolsiék miért hisztiznek és bezzegeznek a felszereltségünk miatt ?!

morph on deer 2020.03.21. 14:56:34

@Tényelek:
“ mert épp most nyilatkozták, hogy nem volt hivatalos lefoglalás,”

Kösz az infót, ez jó hír!

Őszintén szólva már az összes tököm tele van, hogy állandóan velünk van valami, ami nem egészen frankó, kóser, fasza, tisztességes... (Nem kívánt törlendő! Meg tudom: a szám is:)

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 15:00:43

@mgdé: Én monnyuk a TE véleményeidet és javaslataidat kérdeztem, pláne, mert az általad említett Tompikánál így látatlanban is többre tartalak! (egy kis nyalizás belefér asszem).
Például a gyöngyöspatavölgyi előembertípus távoktatását miképpen oldanád meg?

mgdé 2020.03.21. 15:02:41

@6.Lenin:

Nincs. Mind azonnali kínhalált halt már a legelső kommented olvastán. :(
Mivel nem vagy irigy, igazán beszállhatnál a temetési költségeikbe. A pap ugyan kissé mohó, de kifizethető jóféle szilvalével is, csak legyen belőle sok!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 15:07:09

@Muhammad Balfas: "az-egyik-leggazdagabb-europai-orszag-elkepeszto-benazassal-segiti-a-koronavirus-terjedeset"

Messze nem vagyunk az egyik leggazdagabb ország. A többi stimmel.

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 15:07:41

@Grimbusz Makszimusz: Mirmur, ne haragudj, de amit írsz, az blődség;-)... Tudod mit? Basszatok mindenkit dutyiba, aki kritikát fogalmaz meg vagy kérdést tesz fel, azt a végén csak a gajdics/huth/apáti/stb. félék maradnak, meg itt is majd a tényelek nevű hülyegyerek, s akkor majd jó világ lesz;-)... (bár sz'tem visszasírnál, ha csak szervilis és seggnyaló hülyékkel tudnál kommunikálni;-)... majd beszélünk, ha vége az egésznek;-))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 15:08:47

@Szergej Szergejevics Szergejev: "tűpontosan"

Legfeljebb a te fejedben. :))

Én ezt mondtam: "Egy nap alatt nőtt a statisztikánk, pontosabban - kevesebb bizonytalansággal - ismerjük a halálozási értéket."

De ezt, neked, mint kívülállónak, hiába magyarázom.

mgdé 2020.03.21. 15:09:50

@Grimbusz Makszimusz:

Ahogy az ősök. Dobszó és füstjelek.

(Rákosinál, a nálunk fejlettebb szocializmusban, már falurádió is volt, az otthoni tornaórát azzal is le lehet vezényelni, amennyiben a hangszóró elég hangos.)

Vizsga:
Kapsz egy baseball ütőt, van két napod, használd amit tanultál, s hozz egy ASAP SAP fejlesztést 350 milla + Áfa értékben.

6.Lenin 2020.03.21. 15:16:20

@mgdé:

Inkább küldök neked e-mailban valami értelmes szöveget, amivel fel tudnál bosszantani, és téged se néznének ennyire seggfejnek, mint a saját kútföből merített marhaságaid.

Sajnálom a baráti körödből kipusztult értelmesnek vélteket, akkor most így egyedül mihez kezdesz? Észre se vettem a romlást, igaz nem is figyeltem annyira, mind1.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 15:17:42

@morph on deer: “ mert épp most nyilatkozták, hogy nem volt hivatalos lefoglalás,”
Kösz az infót, ez jó hír!"

Jó hír mostmár? Pofára estél és már terelsz, hogy megnyugodtál? Gusztustalan vagy, csakúgy, mint a libsi sajtó! Mindig így megy ez, előállnak egy hírrel, amiről messziről ordít, hogy nagy kamu, majd amikor lebuknak, akkor eljátsszák, hogy ők "jóhiszeműen" jártak el, csak tájékoztattak, de közben tudatosan tájékoztattak félre manipuláltak ál és fél hírekkel! Te is a megjelenésekor azonnal idelinkelted, Orbán eistandot pofáztál meg sem vártad a pontosabb, részletesebb infókat, de most egy óra múlva múlva megjött a "jó hír" hogy nem is igaz? Ugye, te tetű?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 15:19:07

@Grimbusz Makszimusz: "A poroszos oktatás miért nem jó?"

Arra tanítja a gyerekeket, hogy ne kérdőjelezzék meg a tekintélyt, szolgalelkűen böfögjék vissza a lexikális tudást, amit a tanár a fejükbe töltött. Nem hogy bátorítaná, de egyenesen bünteti a gondolkodást.

Másik baj a poroszos oktatással, hogy ugyanazt követeli meg minden diáktól. Egy majdani költőnek is tudnia kell a csonkagúla térfogat képletét, és egy majdani mérnöknek is elemezni kell tudnia a héjanászazavaront. Jobb lenne, ha csak egy minimumszint lenne megkövetelve minden területből, és jobban elmélyülhetnének azokban a tárgyakban, ami nekik passzol.

A mai kisdiákok harmadának olyan foglalkozása lesz, ami ma még csak nem is létezik. Az iskolának gondolkodásra kéne tanítania, nem felesleges adatok memorizálására.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 15:25:18

@Grimbusz Makszimusz: "amiről messziről ordít, hogy nagy kamu"

Az a baj, hogy Ondó Viktor akkora patkányságokat követett már el, hogy ilyen kisebb csínyevései teljesen hihetők, már fel se szisszenünk.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 15:26:21

@Sir Bates dö Hól: Hagyjuk a szójátékot, mindketten tudjuk, hogy az a kritika nem kritika, hanem rágalmazás, a kérdések szintén nem kérdések, hanem provokációk, hallottam a kormányinfón, hogy mit műveltek az újságírónak nevezett kretének, valaki itt idézte is az indexes újságíró hülye kérdését, az arra kapott választ és azt, amit leírt ezek után! Erről beszélek, de látom, hogy hivatalból nem akarod megérteni, játszod a nünükét, hogy kérdésekről és kritikákról van szó! Lónak a faszát!

2020.03.21. 15:32:15

@Sir Bates dö Hól: A maszkos témáról is kiderült, mint sok-sok dologról az elmúlt napokban, években, hogy csak a libsi média kreálmánya és megpróbálnak vele hangulatot kelteni, ahogy szokták, mert minél nagyobb a káosz, annál jobb liberálbilsi elvtársaknak.
De nincs ezzel sem gond, ezzel megint lebuktak, de biztosra vehető, hogy még ma, legkésőbb holnap megint kijönnek valami hazugsággal, és, utána, megint, megnt és megint, ahogy szokták.
Az tény, hogy nem állítanak csak hallották valakitől és erre alapozva kérdeznek a kormánytól, operatív törzstől, .. azoknak meg fogalmuk sincs róla, hogy miről beszélnek, ..., ráállítanak egy csomó szakembert, hogy derítsék ki van-e olyan, ..., addig nem tudnak a saját munkájukkal foglalkozni, .., a végén mindig kiderül, hogy nem létezik a probléma csak szórakoznak a libsik, hogy addig se tudjanak a szakemberek embereket menteni.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 15:33:14

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Másik baj a poroszos oktatással, hogy ugyanazt követeli meg minden diáktól. Egy majdani költőnek is tudnia kell a csonkagúla térfogat képletét, és egy majdani mérnöknek is elemezni kell tudnia a héjanászazavaront. Jobb lenne, ha csak egy minimumszint lenne megkövetelve minden területből, és jobban elmélyülhetnének azokban a tárgyakban, ami nekik passzol."

Bazmeg a csonkagúla és a verselemzés se egy nagy dörrenés, ezek alap dolgok, hat éves korában szakosítod őket, hogy a mérnök azt se tudja ki volt Ady, mert tényleg, minek!

6.Lenin 2020.03.21. 15:34:42

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

"Az iskolának gondolkodásra kéne tanítania, nem felesleges adatok memorizálására. "

Erről már te végleg lemaradtál, vagy felesleges volt veled foglalkozni. A gondolkodás nálad még atomi szinten se észlelhető. Te csak imamalom szerűen ismételgetsz baromságokat, amit valahol bemagoltattak veled. Másra nem is vagy képes.

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 15:39:48

@Grimbusz Makszimusz: Mirmur, két hét múlva majd visszatérünk erre;-)...
(van, amikor a valóság tagadása és a képzelt világ valósként bemutatása szórakoztató, bár fárasztó, most ellenben eljött az idő, hogy ne kamuzzon tovább a ner, a trolljai, a baribaszók, a felszopó lakájmédia, mert moon nagyon gáz lesz a helyzet, s b+ bizhattok abban, hogy a varázskövetek miatt nem fog rajtatok se golyó, se kard, de hidd el, ezt a szemben állóknak (covid19 vagy az ország valós állapota, a realitás) nem mondták, sz'al marad az imádság, bár kásler is ezt javasolta már, semjénnel, meg a többi félnotás futóbolonddal együtt...

alöksz róz 2020.03.21. 15:40:08

@Grimbusz Makszimusz: egyműveletes barbárokat képezne ez az idióta...

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 15:43:50

@Tényelek: te meg húzzál el a deszkán telibaszott retkes kurva anyádba...

mgdé 2020.03.21. 15:48:54

@Grimbusz Makszimusz:

Most nincs kedvem utána nézni, lehet, h nem pontos, s azt se tudom, mennyibe került nekik (no meg az ország is kisebb, bár sok a sűrű erdő).

Az észteknél (ha rosszul emlékszem, akkor a letteknél) a mobilnet egy alapsebességen (fejből nem tudom mennyi, ha akarod nézd meg) az egész ország teljes területén fogható és ingyenes, az ÁLLAM biztosítja, mert - szerintük - a net ma már majd olyan, mint az országút/vasút, vagy az ivóvíz vezeték. (Nagyobb sebességért már fizetni kell.) Ha ez biztosított, már kicsit könnyebb, pl. használt, leadott, lecserélt mobil akad nem kevés, valós értékük ugyan van - működnek -, de piaci értékük már nemigen, s azokkal is lehet(ne) használni, azokkal is lehetne valamit kezdeni. Még akár a pataiaknak is ...

Az egységes hw/sw platform már nehezebb ügy, az komoly pénz, a norvégok - nekik van - megoldották, Az iskolás gyerekek, már általánosban is - bár ott - asszem -, az általános kicsit más, mintha 6+3+3 -as felosztású lenne a kötelező suli felépítése (?) -, a suliban kapnak egy szabvány - elég nagy - tabletet, s a suliban - amikor kell - azzal dolgoznak. Haza normál esetben nem vihetik. Erre megfelelő iskolai sw is van, arra a tablet típusra optimalizálva. (Megjelenés, sebesség, stb.)
(Gondolom - nem most kezdték -, ennek annak idejéni kidolgozásába közrejátszott a kifejezetten ritkán lakott, szép nagy Észak-Norvégia lakói, no meg a lappok gyerekeinek a megfelelő közoktatásba bevonási szándéka.)

Most hazavitették velük ezeket a gépeket, s arra küldik a feladatokat,
Az egyedi számonkérés módja is kidolgozott.

(Megj.: - nem olvasom vissza, hogy te írtad-e, de mintha igen: "Szakonként egy tanár" nem elég, előadást tartani ugyan elég, de értékelni, javítani, nem. "Automatizálni" csak a tesztek kiértékelését lehet. Tesztesíteni meg nem lehet mindent. Pl. A verselemzést se, azért utálod. :P Esszék, szöveges, leírásos témák mindenképpen embereket igényelnek az értékeléshez, meg a külön foglalkozások is, mert ott nem mindenkinek ugyanaz magyarázandó, adandó le, a problémás érintetteknek. A tesztnél elkövetett hibáit sem tudod végigbeszélni vele. Tehát indokolt az x gyerekre 1-1 szaktanár, szakonként. Az x-re lehet becslést kérni akár az ausztráloktól és új-zélandiaktól is, ott is évtizedes gyakorlat - ők is nagyok, s jó nagy helyenként ritkán lakottak - már az iskolai netes távoktatás, már az általánostól. (A hozzájuk hasonló adottságú Kanadát perpill nem tudom, pedig van ott középiskolai tanár rokonom.) De tőlem akár Tompika is megmondhatja, csak jót mondjon. Ha valóban jót mond, jutalmul kaphat érte néhány - a tanulásért minden áldozatra hajlandó - prostit.)

Mivel mi magyarok vagyunk, tehát egyediek, én itt nálunk a visszacsapó reflextablet modellt tenném általánossá. :D

(Tőlem gyárthatja akár Lölő is, HA a célnak megfelelő minőségű, strapabíró, és nem túlárazott. Ha egyszer a nemzet érdeke, most kivételesen ne kaszáljon ezen, legyen elég a normál profit.)

mgdé 2020.03.21. 15:52:37

@6.Lenin:

Bácsika, mire esténként elszámolnál az ágyban az én IQ-mig, már rég durmolsz. :D

De azért próbálkozz, hisz az őserdőt is legyűrted, te egyes-egyedül! :D

2020.03.21. 15:54:16

@Sir Bates dö Hól: Na mi történt, a liberálbolsi hadműveletet megzavarták a tények :-) ?!

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 15:54:41

Na, akkor még egyszer, s utoljára: nem az a kérdés, hogy a moi egészségügy szar-e vagy sem (szar, innen nézve harmadik világbeli), mert a világelső egészségügy is összeomlása, ha túl gyorsan terjed a kór! Ez eddig fogható a blog összes hülyéjének? Igen? Akkor ebből következik, hogy moon csak akkor van esély, ha úgy tesznek, mint pl. montenegró: nem hazudják azt maguknak, hogy kurva kemények vagyunk, vírust eszünk reggelire, s minden kórházunj egy Elysium, hanem azt mondták, hogy okés, esêly akkor van, ha be sem jön, vagy, ha max 200 beteg van egyszerre.
De felőlem mindenki úgy dögleszti meg magát és szeretteit, ahogy akarja...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 15:59:51

@Grimbusz Makszimusz: A libsi origo is kamuzott a Donáth Anna ügyben aztán még nem tudták honnan az infó a tetves riherongy szájbabaszott kurva édes anyàdat te féreg!

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 15:59:57

@Tényelek: basszad anyád, milyen tények? amiket itt összedelirálsz?
Du-te dracu lui bulangiu...

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 16:01:19

@Sir Bates dö Hól: Jó, adok két hetet és visszatérünk rá, de ez a "(van, amikor a valóság tagadása és a képzelt világ valósként bemutatása szórakoztató, bár fárasztó, most ellenben eljött az idő, hogy ne kamuzzon tovább a ner, a trolljai, a baribaszók, a felszopó lakájmédia, mert moon nagyon gáz lesz a helyzet, s b+ bizhattok abban, hogy a varázskövetek miatt nem fog rajtatok se golyó, se kard, de hidd el, ezt a szemben állóknak (covid19 vagy az ország valós állapota, a realitás) " dumád elég szánalmas volt ezzel a jelzőcunamival, aminek értelme semmi sem volt, valamint a valósághoz való viszonyát sem jól érzékeled a két oldalnak, mert az imént bukott le lázító rágalmazó hazudozással az Index és az egyik lelkes "orbhánbuktatóvírus" drukker libsi kolléga!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 16:03:14

@Grimbusz Makszimusz: ebben a kommentekben elfelejtettél libsizni.Nem lesz így prémium!

2020.03.21. 16:03:35

@Sir Bates dö Hól: Kedves szőröstalpú barátom, a tények makacs dolgok, ahogy az egyik elvtársa mondá pár éve!

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.03.21. 16:04:05

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Kedves bennfentes úr, ha annyira profi, akkor daloljon már arról legyen kedves, hogy az ön most már bizonyára fantasztikusan mérvadó 103-as elemszámú (benne 4 pozitív), torzítással is terhelt mintája alapján mennyire megbízható a teljes fertőzötti populációra becsült várható értéke, pl. az 95%-kos valószínűséggel milyen intervallumba esik?

Csak hogy világos legyen, hogy ebben mennyire nem látnak tisztán még a valódi szakemberek sem, a brit miniszterelnök tanácsadó testületeként dolgozó "Scientific Advisory Group for Emergencies (Sage)" szerint az összes fertőzöttre (majdan megfertőzödöttre) vonatkozó, várható halálozási ratát csak igen durva bizonytalansággal, a 0,5-1%-ra tudta becsülni.
www.bbc.com/news/uk-51977802

Ebben persze benne van az, hogy az enyhe, kórházi ápolást nem igénylő eseteket jellemzően ők se tesztelik (kifejezetten kérik is, hogy sima lázzal, köhögéssel ne is hívják az 111-es segélyvonalat, ne terheljék az egészségügyi rendszert, csak különüljenek el), hogy terveik szerint elkerülhető az intenzív osztályok túlterhelése; valamint az idősek tartják magukat a nekik tanácsolt kockázatcsökkentési módszerekhez.

De a lényeg nem is ez, hanem hogy 1-100 elemű, ráadásul torzítással terhelt mintából (és a mintábpl tapasztalt gyakoriságból) technikailag lehet ugyan milliós sokaságra várható értéket számolni, csak ezt a "becslést" illene mérsékelten komolyan venni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 16:05:36

@6.Lenin: mi van vén munkásőrgeci,megint összeszartad magad?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.21. 16:06:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Pofád lapos lumpenproli! Látom most legalább részeg, vagy begombázott nem vagy, mert nem anyázol! Szóval neked kussolás van!

6.Lenin 2020.03.21. 16:15:27

@mgdé:

Őszintén beismerem, hogy a kettőnk közül ki a hülyébb versenyt te nyerted, utcahosszal.

Tényleg azt hitted, hogy engem szórakoztat, vagy bármilyen módon érdekel egy ilyen pöcsméregetős verseny? Ennyire hülye lennél?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 16:15:33

@Grimbusz Makszimusz: talán örül,hogy most nem ég az arca a magyarsága miatt.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.03.21. 16:19:07

@Sir Bates dö Hól: Te miért szitkozódsz románul egy magyar kommentszekcióban?:)

Amúgy – "esêly akkor van, ha be sem jön, vagy, ha max 200 beteg van egyszerre."

Ha lenne olyan varázslatos módszer, amivel a betegek száma max. 200 főn tartható, akkor ezt feltehetőleg sok ország szívesen használná.

A baj az, hogy ilyen módszert sajnos senki nem ismer.

Egy olyan vírusról beszélünk, amelynek akár egyetlen betege képes közel félszáz, vagy még több másik megbetegedést okozni (l. egy esküvőn 44 embert megfertőző uruguayi divattervező www.theguardian.com/world/2020/mar/19/uruguay-coronavirus-party-guest-argentina ; vag a koreai Sincshondzsi szekta esete ), a terjedési rátát (egy beteg által okozott fertőzések száma) jelentős korlátozásokkal lehet csak 1-2 közé levinni, és nem feltétlenül világos, hogy 1 alá le lehet-e vinni egyáltalán. (Európai kultúrkörben sajnos kijárási tilalommal is nehéz lesz, itt nem fegyelmezett ázsiaiakról van szó.)

2020.03.21. 16:27:33

Fiúk, lányok, irány az új cikk, na az aztán a liberálbolsevik propaganda csúcsa, ... simán elmenne a kabaréba, ha nem lenne ennyire húsbavágó a téma!

morph on deer 2020.03.21. 16:43:19

@Grimbusz Makszimusz:
“ Pofára estél és már terelsz, hogy megnyugodtál?”

Már megint nem olvasol, vagy még mindig nem érted, ha netán mégis?
Megjelent egy híradás, ami igen rossz fényt vet kis hazánkra, tekintet nélkül arra, - de nem teljesen független tőle, - hogy éppen ki a király!
Naná, hogy zokon veszem, ha már ezen a szinten IS geciskedik dear nemzetvezetőnk, mert ez genyóság, pont most!

Ez vonatkozna arra is, ha valóban csak adminisztratív akadékoskodás lenne, azaz volt, mivel most vészhelyzet van!

Aztán ez rendeződött, én meg megköszöntem a hírt, - egy okkal kevesebb szégyenkezni!

Cica, időközben te olyan hülye lettél, hogy ez azért már egy fideszeshez képest is egy kackiás teljesítmény. Te olyankor is sikítozol habzó szájjal, amikor bőven elég lenne egy igen vagy nem, vagy netán akár válaszolhatnál is egy-egy kérdésre, ahogy az előbb nekem is tetted. Amiért egyébként köszönet, de ennek így kéne történnie úgy általában is, nem gondolod?

Visszatérve: nincs okom terelni, szivi, mert én szemrebbenés nélkül elmondom amit akarok, szemrebbenés nélkül elismerem, ha én tévedtem, és neked van igazad valamilyen tényt illetően, - ami nem arra vonatkozik, hogy ki a hülyébb,- és igen, megköszönöm azt az információt, amit arra érdemesnek tartok.

Ez viszont az én dolgom, és qrvára nem érdekel, hogy erről neked, vagy bárki másnak mi a véleménye.
További kellemes epeömlést!
:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 16:46:30

@alöksz róz: "valamin alapulnia kell a gondolkodásnak"

Igen. A tied miért nem alapul valamin?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 16:47:24

@morph on deer: válaszolok neked helyette:jössz itt ezzel a libsi dumával!

mgdé 2020.03.21. 16:48:02

@6.Lenin:

Cöfike bácsika, ó, ó, és ó, ennyire azért ne vigasztald magad! :DDD

Nem volt itt semmiféle verseny :D , lévén a tied már csak lóg. Aminek a nyomai már az agyműködéseden is elég jól láthatóak. Inkább nyomj valami zenét, olyankor néhányan, ha nem is sokan, még kicsit figyelnek rád. S akkor most mi is a törzskocsmád neve: Négycsöcsű vagy Nagycsöcsű?
Freud és Kásler, de még Mirmurr szerint sem mindegy ...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 16:48:20

@Grimbusz Makszimusz: "hat éves korában szakosítod őket"

Nem. Nézd meg a finn és a lengyel modellt, nekik működik. Tulajdonképpen bármelyik európai modell jobb a magyarnál.

mgdé 2020.03.21. 16:50:52

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Mert akinek írta, az, érti.
Téged meg nem szeretett volna megbotránkoztatni, lévén filantróp.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 16:55:09

@Szergej Szergejevics Szergejev: "mennyi ... a teljes fertőzötti populációra becsült várható értéke" ... és a szórása.

Pff... Sose foglalkoztam gyakorlati statisztikával. Keress meg egy ebben járatos gyakorlati szakembert. A kérdésedet azért még fasságról értelmesre tudtam javítani. :))

Máskor figyelj oda, hogy értelmes és megválaszolható kérdést tegyél fel. Bár neked, mint az értelmen kívülállónak, ezt hiába is magyarázom. :))

alöksz róz 2020.03.21. 16:56:33

@morph on deer: "Cica, időközben te olyan hülye lettél, hogy ez azért már egy fideszeshez képest is egy kackiás teljesítmény." - az még nem jutott eszedbe, hogy időközben te csúsztál el nagyon a skálán?

alöksz róz 2020.03.21. 16:58:54

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Sose foglalkoztam gyakorlati statisztikával." - meg az elmélettel se. de ezt eddig is tudta mindenki.

alöksz róz 2020.03.21. 17:02:27

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: az én gondolkodásom a tudáson alapul.

neked meg nincs gondolkodásod, mert csetrobot vagy.

Sir Bates dö Hól 2020.03.21. 17:06:48

@Szergej Szergejevics Szergejev: ad1/ mert a románból importált köcsög csak ezt érti; ad2/ nincs ilyen módszer, s sokadszorra jelzem, hogy nincs olyan eü-rendszer, amely kibírná a lassítás nélküli terjedést, sz'al moon BÁRMILYEN kormányzat esetén ugyanilyen vészhelyzet lenne, s ha az eü froi szinten lenne, akkor is összeomlana lassítás nélkül: ez orbántól teljesen független (hogy 10 éve gyakorlatilag teljhatalommal kormányoz, azért felveti érintettségét az eü állapotával kapcsolatban)...

Amit ma, tegnap írtam, az kb. olyan, mint az olaszok videója a tíz nappal ezelőtti énjükhöz: én egy gócpontban vagyok, az eu egyik leggazdagabb régiójában, s látom, hogy miként omlik össze a rendszer normális működése; s ismerem moot is, s tudom, hogy ott az itteni hibák sokkal súlyosabb következményekkel fognak járni... s látom azt is, hogy ugyanazokat a hibákat követik el + még a kommunikáció is összeomlott, mert csakis a propagandára állt rá (a cenzúrát és börtönt követelők meg lesznek szívesek nem használni a "demokrata/demokratikus" minősítést magukkal kapcsolatosan (ami teljesen legitím, hogy valaki autoriter berendezkedést preferál, nem kell ezt szégyellni))

6.Lenin 2020.03.21. 17:09:10

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Nemrég a kedvedért beütöttem a gugliba a finn oktatási rendszert, B+, menjél te a picsába vele. Mo-on a közeljövőben sem lesz akkora szükség alkoholistákra, öngyilkos jelöltekre, és bunkókra néhány elit iskolát kivéve, amiket néha megmutatnak a hozzád hasonló bunkóknak, jobb esetben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.21. 17:13:07

@alöksz róz: "az én gondolkodásom a tudáson alapul."

Ma kivételesen a humorodnál vagy. :))

alöksz róz 2020.03.21. 17:14:31

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: egy ilyen buta proli mint te, ne adjon tanácsot nekem, az úrnak

alöksz róz 2020.03.21. 17:18:43

@morph on deer: most olvasd vissza a hozzászólásod utolsó 3 bekezdését...
na ez a tipikus köpködő lippsi duma :DD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 17:19:05

@6.Lenin: a hozzád hasonló munkásőrök helyett...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 17:23:22

@alöksz róz: valahogy nem hiszem hogy sokkal okosabb lennél.Lévén fideszes vagy ez már eleve kizárja a dolgot!

morph on deer 2020.03.21. 17:54:46

@alöksz róz:
“ -az még nem jutott eszedbe, hogy időközben te csúsztál el nagyon a skálán?”

Ó, hát dehogynem!
Azért is anyázok, személyeskedek és hívok mindenkit mindennek, mert elcsúsztam...

Amúgy melyik skála is lett volna az? Te nyilván közelebb vagy hozzá, gondolom onnan jobban is látszik...

alöksz róz 2020.03.21. 17:57:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nem kell ahhoz mirrmurr, hogy buta proli legyél... ha sok mindenben nem is, de az ostoba irigy prolik megítélésében egyetértek vele

alöksz róz 2020.03.21. 17:58:36

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: érdekes felvetés ez egy gyurcsány-szavazótól

alöksz róz 2020.03.21. 18:02:41

@morph on deer: ne beszélj mellé
ennek semmi köze az anyázáshoz, személyeskedéshez

tökmindegy, papám. bármelyiknek a szélén vagy :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:03:54

@alöksz róz: héló!Már mióta nem szavaztam fecóékra!2006 óta nem szavaztam rájuk!Nem nekem kell hazudoznom,elvégre én nem vagyok fideszes bérhazudozó illetve meggyőződéses!

morph on deer 2020.03.21. 18:04:01

@alöksz róz:
“ na ez a tipikus köpködő lippsi duma :DD”

Ajaj! Akkor lebuktam, mi?
Mert valahogy az istennek nem emésztem meg a hülyén fogalmazott hablatyolásokat, akár dandártábornok, akár miniszterelnök, akár pedig csak mezei hozzászóló (fideszes alelnök?) az illető.

Igazad lehet, mert ez valóban nem orbánhitű, nemzetthy tulajdonság.
Köpködés ellen viszont javaslom, hogy kapjál fel egy minimum FFP3 kategóriájú maszkot, mert a Kovi nem alszik! Bizony!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:05:24

@morph on deer: pont mi nem csúsztunk el semmilyen skálán idióta fideszes hazaáruló faszkalap!

alöksz róz 2020.03.21. 18:23:15

@morph on deer: "Mert valahogy az istennek nem emésztem meg a hülyén fogalmazott hablatyolásokat, akár dandártábornok, akár miniszterelnök, akár pedig csak mezei hozzászóló (fideszes alelnök?) az illető." - dehogynem emészted meg... niedermüllerét is milyen könnyen megemésztetted, rögtön meg tudtad magyarázni

alöksz róz 2020.03.21. 18:27:24

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ne aggódj, nem rád vonatkozott.
te nem csúsztál el sehova, mindig is a legszéle-legalja voltál

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:36:33

@alöksz róz: ja hogy mindenki Fecó aki nem Viktor!Akkor úgy már igen!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:38:36

@alöksz róz: egy hozzád hasonló birkától ez már gólnak számít!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:40:52

Ez a csöves androidos vacak nem tudja leírni a bókot!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 18:57:45

@alöksz róz: az egy dolog de most nem ez a lényeg!de szerintem nálad is okosabb a telefonod!

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.03.21. 19:07:29

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "A kérdésedet azért még fasságról értelmesre tudtam javítani. :))"

Miért is? Mert beleírtad a szórást, ami itt (közvetlenül) nem volt kérdés.

Elég lett volna, ha megadod, hogy 95% valószínűséggel hová esik a tényleges érték.

Összehasonlításképpen: A mediánnál, ami 1200 fős mintákkal dolgozik, és a lakossági pártpreferenciákat akarja felmérni (sokaság: a felnőtt lakosság), a mintavételi hiba +/-2,8%.

Pedig nekik elvileg véletlen/reprezentatív mintájuk van.

Te pedig egy 103 fős, többszörösen torzított (1: kevesebb a diagnosztizált fertőzött, mint a valódi; 2. a halálozás a megfertőzödéshez képest kb. 2-3 héttel késleltetett) mintával tudnál dolgozni.

alöksz róz 2020.03.21. 19:13:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: te ilyen buta vagy, hogy azt gondolod, az okostelefon tényleg okos?

morph on deer 2020.03.21. 19:25:05

@alöksz róz:
“ niedermüllerét is milyen könnyen megemésztetted, rögtön meg tudtad magyarázni”

- a félremagyarázást! Az ugyanis csak az nem értette, akinek nyelvismereti hiányosságai vannak, esetleg célra orientált fideszes. Ahhoz például elég lett volna magyarul tudni, na de hát olyasmit elvárni az orbánhitűektől, amiről vajmi kevés fogalmuk van, minimum illuzórikus.
A gond az, hogy ha valaki kicsit is választékosabban, és/vagy komplikáltabban fogalmaz, orbán büszke csapata azonnal elveszti a fonalat!
Cserébe viszont azonnal ágálni kezd, és rövid időn belül mindenki az orbáni narratívát fújja, az se baj, ha nem igaz!
Igen, még az orbánmentes oldal is átveszi időnként a habonyi megfogalmazást, ami szerintem súlyos szegénységi bizonyítvány, de ez van.

Én meg nem, mert valami okból érzékenyebb vagyok a sunyi dolgokra, - ez nyilván gyártási rendellenesség, mivel ez egyszerű, háztartási körülmények között, hazai alapanyagok felhasználásával történt.

Szóval ez nyilván pech, de én mindig azt hallom, amit mondanak, és még soha senkit nem mentegettem azzal, hogy “igen, de igazából ezt meg ezt akarta mondani!”
Mint például ahogy orbánt a pribékek, amikor az “illiberális állam” kijelentés elhagyta a száját szegénykémnek... Napokig az egész stáb ezt magyarázta, mintha az bármit is segített volna.

Tehát ne aggódj, mert ha értelmezési kétséged van, akkor én garantáltan helyre teszem, és nem beszélek mellé senki kedvéért!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 19:33:24

@morph on deer: Nnna ezzel a bonyolult szöveggel ismét végképp bizonyítottad libsi sőt libsibolsi mivoltodat!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.21. 19:35:31

De legalább ezzel a vacakkal lehet gyorsan kommentet küldeni!

alöksz róz 2020.03.21. 19:39:29

@morph on deer: értem. niedermüllerét félremagyarázták.
te meg csak helyesen értelmezted a szóvivő v ki a fasz mondatait, világos :DD

véletlenül se lehet, hogy csak az nem értette, akinek nyelvismereti hiányosságai vannak vagy célra orientált dékásnyugger. elég lenne magyarul tudni. de hát elborult agyú dékástól nem várhat ilyesmit az ember, amint egy kicsit komplikáltabban fogalmaz valaki, rögtön elveszti a fonalat. elönti az agyát a vér és csak a dékás propagandát fújja. nem zavarja hogy nem igaz, a lehető legnagyobbat akarja hazudni.

2020.03.21. 21:58:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Harmadik verzió;
munkatársaid :-)
Bocs, ezt nem hagyhattam ki , ..., úgy egyébként meg nem érdekelnek az elütések, ha abból ki lehet következtetni, hogy mit akartak írni.
Az igazság az, hogy az én munkatársaim egy ilyen szennyoldalra nem jönnek, én is csak "ismerkedni" jöttem, .., és egy párszor már el is mentem volna, de annyira akarták, hogy elmenjek, hogy e miatt maradtam, .., maradjon meg a szabad akaratom :-) .

2020.03.21. 22:02:17

@alöksz róz: Nem szabad piszkálni a dákosokat, tegnap mentek nyugdíjasklubba heten, a szomszéd biztosan dákos, .., mondtam nekik, hogy ilyenkor nem kellene bulit csapni, ..., elküldtek a halál faszára, a kacifántosabb körítéssel, hogy én aztán nekik ne ugassak, mert ők pontosan tudják, hogy a kormány hazudik, .., ők meg már több évtizede összejárnak és ez most sem fog változni.
Magyarul, az idióta ellenzék a saját szavazóit irtja ki, a kormány mindig hazudik szöveggel.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.22. 08:36:44

@morph on deer: “ niedermüllerét is milyen könnyen megemésztetted, rögtön meg tudtad magyarázni”

- a félremagyarázást! Az ugyanis csak az nem értette, akinek nyelvismereti hiányosságai vannak, esetleg célra orientált fideszes. Ahhoz például elég lett volna magyarul tudni, na de hát olyasmit elvárni az orbánhitűektől, amiről vajmi kevés fogalmuk van, minimum illuzórikus.
A gond az, hogy ha valaki kicsit is választékosabban, és/vagy komplikáltabban fogalmaz, orbán büszke csapata azonnal elveszti a fonalat!"

Az ügyeletes entellektüel zsidó olyan magas szinten kommunikál, hogy azt egyetemi szint alatt nem lehet megérteni? Miért, kinek mondta? Ha meg egy szűk bennfentes körnek ugat, akkor azt miért a tv-ben teszi, ahol szélesebb rétegek is hallják? Mi a kurva isten annyira választékos szerinted abban, hogy " a fehér keresztény heteroszexuálisok rémísztő jelenségek" ? Ez egy nyíltan támadó és provokáló, teljesen egyértelmű libsizsidó szöveg volt, csakúgy, mint a Moslékzabálózás, genetikai alattvalózás, és a bőgatyás, fütyülősbarackos duma! Nincs itt semmi félreértés, ez a DK-s gnóm zsidók támadása a normalitás ellen!
Persze most én sem zsidóztam, ha mégis úgy tűnik, az csak amiatt van, hogy a szellemi színvonalatok kevés a rejtett üzenet felfogásához! :DDDDDDDDD

2020.03.22. 11:37:50

@morph on deer: "hogy kapjál fel egy minimum FFP3 kategóriájú maszkot"
Ha az ffp3 besorolású maszk a minimum, mennyi maximum?

2020.03.22. 11:42:17

@Grimbusz Makszimusz: "olyan magas szinten kommunikál, hogy azt egyetemi szint alatt nem lehet megérteni?"
Niedermüller patkány szövegét nyolc osztállyal és három doktori diplomával is csak úgy lehetett érteni, ahogy mondta, nem ahogy azt később magyarázták a dákós elvtársai, ..., de ebben nincs semmi érdekes, mert az ő felfogásuk szerint a keresztény heteroszexuális csoportokra nagyon nincs szükség az általuk kitalált új világrendben.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.22. 11:54:22

@Tényelek: " az ő felfogásuk szerint a keresztény heteroszexuális csoportokra nagyon nincs szükség az általuk kitalált új világrendben."

Ez a zsidrák banda értelmiséginek nevezi magát, de alapjában véve rettenetesen primitívek! Ki fogja eltartani őket ha győznek? A cigányok? Az arabok? A többi entellektüel?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.22. 13:04:55

@Szergej Szergejevics Szergejev: "95% valószínűséggel hová esik"

Nem inkább 96% valószínűséggel? Vagy 94%? Egy százalék hibát engedsz meg? 99% pontossággal adjam meg? :))

Akkora farok vagy!!! :))

2020.03.22. 15:01:47

@Grimbusz Makszimusz: Vesznek fel hitelt, ahogy szokták és utánuk az özönvíz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.22. 16:50:07

@Grimbusz Makszimusz: Jól van,most nem hagytad ki a libsi szót!:))

Amúgy normalitás max. a kurva hazaáruló anyádban te féreg!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.22. 16:58:02

@Tényelek: Azt a redvás tripperes fasszopó seggbebaszott kurva anyádat,aki a másik lyukon ellett téged te elvtelen hazaáruló szarházi geciláda!
süti beállítások módosítása