B1 blogcsalád



A kormány már azt tervezi, hogy kitiltja Magyarországról a tőle független civil szervezeteket

2020. február 09. - nickgrabowszki

A Századvég már méri, mennyien támogatnák ezt - állítja egy belső körös kormányember. Az tudható, hogy az Orbán-kormány úgy működik, előzetesen igyekszik tesztelni az általában represszív intézkedéseinek várható hatását. Azaz közvéleménykutatásokkal méri fel, mennyien támogatnának egy adott döntést.

  • Ha tehát ismerjük, hogy mire kérdeznek rá a felmérésekben, akkor tudhatjuk, hogy mit terveznek.
  • Ha azt is tudjuk, mekkora a támogatási arány, akkor jó eséllyel megjósolható, hogy mire készülnek.

Általában csak utólag hozzák nyilvánosságra a kutatás eredményét. Most viszont - véletlenül vagy tudatosan - fordítva történt: a Századvégnél dolgozó kormánypolitológus, Kiszelly Zoltán az állami média honlapján vezetett (természetesen közpénzből finanszírozott blogján) pénteken azt állította,

A Századvég friss kutatása szerint a magyarok többsége (61%) betiltaná a külföldről pénzelt, politizáló “civil” szervezeteket.

Amit meg is indokol:

Igazuk van! Egyetlen állam sem tűrheti, hogy más államok, spekulánsok, vagy gazdasági érdekcsoportok civil álarc mögé bújva, demokratikus felhatalmazás nélkül alakítsák át kényük-kedvük szerint a társadalmat.

A betiltás indokoltságát a józan ész dicsőségére valahogy sikerült abból a gondolatból levezetnie, hogy 

A demokrácia az egymással versengő alternatívák közötti szabad választás lehetősége.

A Kiszelly által hivatkozott kutatást eddig nem hozták nyilvánosságra. A Századvég azonban az elmúlt hetekben közölte

  • a gyöngyöspatai szegregációs kártérítés
  • és a börtönzsúfoltsági kártérítések

fogadtatásáról szóló felméréseit. Aligha véletlen, hogy a kormány által finanszírozott intézet éppen a kormánypropaganda két legfontosabb témáját kutatja nagy erőkkel.

Alkalmasint ezeknek a méréseknek a része volt az a kérdés is, aminek eredményét Kiszelly kiadta. (A Századvég kutatásainak hitelét némileg gyengíti, hogy szeptember végén azt publikálták, a fővárosiak az "erős és tapasztalt vezetőt, azaz Tarlóst preferálják az "alkalmatlan" Karácsonnyal szemben, ám ezt az állítást a valóság kicsit sem igazolta vissza.)

Az Orbán-rezsim évek óta háborúban áll a tőle független civil szervezetekkel.

Már represszív jogszabályokat is elfogadott ellenük, 2018-ban az ún. Stop Sorost, amelyik illegálisnak minősíti a menekültek segítését, valamint különadóval is terheli az ebben résztvevő szervezeteket.

A nyilvánvalóan alkotmányellenes törvény miatt az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított, és bírósághoz is fordult, úgyhogy a gyakorlatban egyelőre nem alkalmazzák.

De korábban arra is volt példa, hogy a kormány rendőri-hatósági erővel lépett fel a vele nem egy politikai állásponton lépvő organizációk ellen. 2014-ben piti - és utólag kiderült: hamis - indokokkal rabláncon vitték el a Norvég Civil Alap pénzeit kezelő Ökotárs Alapítvány vezetőit.

Az indoklás az NGO-kal szembeni represszió mellett az, hogy "szemben állnak a nemzeti érdekkel". Azaz a kormány magának vindikálja a nemzeti érdek képviseletét és kizárólagos meghatározását, és nemzeti érdeket azonosítja az állam, illetve az azt uraló politikai-gazdasági érdekcsoport érdekeivel.

Így fordulhat elő, hogy a magyar állammal szemben az alattvalók érdekei kevesebbet érnek: a magyar állampolgárokat a kártérítési ügyekben képviselő civil szervezetek betiltását fontolgatják.

Időnként egészen abszurd indoklásokkal megtámogatva. Például a Századvég azt állította, azért "aggályos", hogy a közérdekű adatok igénylésénél NGO-k működnek közre, mert az adatok így esetleg eljuthatnak a "külföldi finanszírozókhoz" is.

Hát hogyne. Elolvashatják akár az újságban. A dolog lefordítható úgy is, hogy nehogy a külföld is megtudja, mire költik a közpénzt Magyarországon, inkább ne ismerhessék meg a magyar állampolgárok sem, hová folyik el a tőlük beszedett adó.

A közadatigényléseket érintő századvéges megnyilvánulás különös pikantériája, hogy a konkrét adatkérelem éppen a Századvég kormányzati finanszírozásának megismerését célozta. 

Az Orbán-rezsim fő problémája ezekkel a szervezetekkel nem kizárólag az, hogy ellentétes véleményen vannak, hanem főként az, hogy nemcsak jogilag,

anyagilag sem függenek a kormánytól, ezért nehezen lehet őket befolyásolni.

Ellentétben például az ellenzéki pártokkal  amelyek az államtól kapják a működésükhöz szükséges forrásokat, ezért ezeknek a megvonásával - a politikailag kétségtelenül elfogult ÁSZ bírságain keresztül - eredményesen lehet zsarolni őket. (Lásd a Jobbik esetét az elmúlt évekből, akik éppen olyan burkolt pártfinanszírozás olyan miatt kaptak többszázmilliós büntetést, ami miatt a Fidesznek a haja szála sem görbült.)

A külföldi finanszírozás természetesen nem valami ellenséges befolyásolási kísérletet jelent. Az NGO-k vagy a NATO-szövetséges Egyesült Államokból vagy az Európai Unió valamelyik tagállamából kapnak pénzt. Alternatívája ezek elfogadásának nincs. A magyar közpénzek elosztásánál a kormány szelektál a szervezetek között: csak azokat támogatja, akik nem kritikusak vele szemben.

  • A kormány számára az ideális civil szervezet amelyik nem politizál, hanem bélyeget gyűjt vagy népdalokat.
  • Vagy ha igen, akkor nacionalista, vallási, antiliberális szellemben, a rezsimet támogatva, mint a CÖF-CÖKA és a Fidesz körüli pszeudo-civilszervezetek (a GONGÓ-k).

Ha tehát a Fidesz-KDNP megtiltja a külföldi támogatás igénybevételét, az a valódi NGO-k ellehetetlenüléséhez és megszűnéséhez vezet, mert más anyagi forráshoz nem tudnak jutni. Nyilván ez is a cél. 

A ki- és betiltás ugyanakkor egészen drasztikus lépés volna és az Orbán-kormány további elszigetelődéséhez vezetne. A külföldi finanszírozású civil szervezetek Európában eddig csak Putyin Oroszországából tiltották ki. (Az Átlátszó szedte össze az ehhez vezető 5 lépést.) Orbán tehát a nagy mentor és példakép nyomába léphet, ha valóban ellehetetleníti a tőle független és vele kritikus szervezetek működését.

Természetesen az egymással versengő alternatívák közötti szabad választás lehetőségének nagyobb dicségére.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7415465130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2020.02.09. 13:47:01

Alapvetően abszurd, hogy idegen hatalmak lobbistákat fizetnek, majd ezeket "civilek" név alatt futatják.

Legyenek lobbista szervezetek, semmi gond, de ezek vállalják nyíltan, gerincesen, hogy lobbisták.

Civilnek csak az nevezhesse magát, aki valóban az.

6.Lenin 2020.02.09. 13:54:00

Vajon melyik államban engedélyeznének nyugaton orosz, vagy kínaiak által fizetett felforgató szervezeteket?
Min is hörögtek az USA-ban, hogy valakik befolyásolták a választókat?

Nálunk ez miért is lenne szabad? Mitől is "civilek" ezek a szervezetek? Mérte valaki a támogatottságukat?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2020.02.09. 14:19:09

@Koshinae:

Átlátszó, Helsinki Bizottság, Korrupciókutató Központ. Direkt36, stb.

Grimbusz Makszimusz 2020.02.09. 14:28:09

A civil szervezet nem politizál. El kell tüntetni nyíltan külföldről támogatott erőszakos beavatkozóegységeket!

Muhammad Balfas 2020.02.09. 14:50:23

„Hadban áll a tőle független civil szervezetekkel..”

Igen , TŐLE függetlenek..Mi is volt a Siewert-féle hangfelvételen..?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 16:08:19

@6.Lenin:
"Min is hörögtek az USA-ban, hogy valakik befolyásolták a választókat?"

Hello!! A Trump megválasztását Putyin személyesen csinálta, nem volt semmi Cöfögés, meg civilálca.
Itthon ezzel szemben az IGAZI civileket tiltják ki, azokat, akik segítenek, jogvédenek, felvilágosítanak!!! Többségük már most sem itthonról működik és óriási probléma az aktivistáknak a Budapest-Bécs-Oslo ingázás!!!

19540511 2020.02.09. 16:18:38

Orbán narcisztikus személyiségzavarban szenved, emiatt van, hogy csak az a jó neki, ami ő akar, más véleménye nem érdekli, vagy inkább sárba akarja tiporni. Orbán beteg, az igazi bűnösök azok, akik kiszolgálják egy beteg elme szüleményeit.

Muhammad Balfas 2020.02.09. 16:28:06

@R.V.J.: Ezek a hülye , elmaradott , alkoholista oroszok meghekkelték a világ legfejlettebb demokráciájának választását..Hogyan fordulhatott ez elő ? Hogy , hogy , hogy..?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 16:37:59

@Muhammad Balfas:
"Hogyan fordulhatott ez elő ? Hogy , hogy , hogy..?"

Jó kérdés Mooky. A szakértők szerint az amerikaiak jóhiszeműsége a ludas. Ezenkívül számos fatális véletlen egybeesés gátolta a hatóságok észlelését. Azt is mondják a szakérők, hogy a helyzet hasonlított 9/11-re, amikor egy fatális véletlen folytán pontakkor volt egy nagyon zavaró hadgyakorlata az észak-amerikai elfogó vadászbombázóknak és a légvédelemnek, ezért sikerült az Osamának lerombolnia New Yorkot meg a Pentagont...

graycivil 2020.02.09. 16:47:54

A jó kurta anállyukba!

graycivil 2020.02.09. 16:48:39

A jó kurta anállyukba!

Muhammad Balfas 2020.02.09. 17:06:28

@R.V.J.: Pontosabban a Pentagon egy éppen felújítás alatt álló szárnyát..A kamerafelvételeket azóta sem hozták nyilvánosságra..

6.Lenin 2020.02.09. 17:20:56

@graycivil:

És meddig leszel ott? Ha véletlenül valaki keresne. Vagy csak most készülsz odamenni?

Joe Ball 2020.02.09. 17:26:28

Majd a Szabad Európa rádió megmondja a frankót mint régen,gondolok itt a különböző közérdekű adat igénylésre,majd stikában a paplan alatt hallgatom,mint a 60-s években.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 17:47:09

@Muhammad Balfas:
"Pontosabban a Pentagon egy éppen felújítás alatt álló szárnyát."

Ne is mondd. Szerencse a szerencsétlenségben. Még így is óriási volt a katasztrófa, mert 10 évnyi könyvelés lett a lángok martaléka. Panaszkodott is Donald Rumsfeld, hogy így már képtelenség feltárni a költségvetési hiány okait.

antiinternáci 2020.02.09. 17:51:02

@R.V.J.:

Ha tényleg Putyin buktatta meg az eszement bolsevista Clintonnét, akkor Nobel Békedíjat érdemel az emberiség számára tett szolgálatáért.

alöksz róz 2020.02.09. 17:53:06

"Egyetlen állam sem tűrheti, hogy más államok, spekulánsok, vagy gazdasági érdekcsoportok civil álarc mögé bújva, demokratikus felhatalmazás nélkül alakítsák át kényük-kedvük szerint a társadalmat." - ez így van, ezzel nem lehet vitatkozni.

antiinternáci 2020.02.09. 17:58:58

Jellemző, hogy a külföldi bolsevisták által pénzelt itteni ügynökszervezetek a hazai adózóktól lényegében NULLA támogatást kapnak, tehát szinte kizárólag külföldi pénzből folytatják felforgató tevékenységüket.

miért 2020.02.09. 17:59:11

@közíró MAXVAL bircaman: érdekes! 15 éve a CDU támogatása tartotta felszínen a baltásvezért! Akkor kellett volna csapkod iá az asztalt!

miért 2020.02.09. 18:01:07

@antiinternáci: a moszkvai rádiót hallgatja macskajancsi?!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 18:08:32

@antiinternáci:
"eszement bolsevista Clintonnét"

Utálod csak mert nő. Abban egyetértek, hogy az ő megfontolt, visszafogott külpolitikájának most nincs itt az ideje.
Majd az új elnök Pete Buttigieg, aki maga is a katonai hírszerzésnél szolgált, felveszi a kesznyüt a Putyin ellen, és megdöntetteti a gonosz tengelyének zsebdiktátorait is!!! Hogy fogtok majd prüszkölni, amikor az első meleg elnök hozza el a világbékét!!! HAHAHAHA

antiinternáci 2020.02.09. 18:13:45

@miért:

Nem, én az internacionalista médiából tájékozódom.
ÁVÓ Rádiót hallgatok Bolgárral, Désivel...
Indexet, 24-et, 444-et meg B1 blogot olvasok.

Miért? Tudsz jobbat ahonnan pontosan meg lehet tudni az igazságot? Én tudom, mi a valóság: pont az ellenkezője annak, amit ezek beszélnek...

antiinternáci 2020.02.09. 18:15:46

@R.V.J.:

"eszement bolsevista Clintonnét"

"Utálod csak mert nő. "

Csak azt az egyet nem utálom benne, hogy nő.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2020.02.09. 18:20:09

Ja, ja. Tiltsák csak be a nertársak az Ohm törvényt és a függvénytáblát is. :-( Attól majd biztosan jobb lesz. :-(

Grimbusz Makszimusz 2020.02.09. 18:27:58

@rdos: Ja, ja. Tiltsák csak be a nertársak az Ohm törvényt és a függvénytáblát is. :-(.........

Hát ha a hülyeséget is betiltják, akkor te bajban leszel!

6.Lenin 2020.02.09. 18:46:01

@R.V.J.:

És mi lesz a klímával, ha ennyire melexik a világ? Pláne, ha majd a sok meleg miatt a jegesmedvék is beköltöznek a városokba hűsölni. Őket ki fogja szaporítani?
Kezdem utálni már a Földet.

Eltiltott Vélemény 2020.02.09. 18:51:00

@rdos: " ... Tiltsák csak be a nertársak az Ohm törvényt és a függvénytáblát is. ... "

Van egy rossz hírem, a gimnáziumokban a 4jegyű függvénytáblázat használata már nem tananyag...

Néhány dolgot mondjanak meg nekem a magyar liberálfasiszták:
- Mi a pélóért nem támogatják a saját zászlóvivő szervezeteiket?
- Miért van az, hogy az ilyen "NGO" vaskosan megfizeti az alkalmazottait, és azok nem önkéntesen szabadidejüket áldozva ingyen csinálják, amit csinálnak?
- Miért van az, hogy amikor kucsányék a tömegbe lövettek, utána csak ímmel-ámmal védték a demokráciát?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 19:19:39

@antiinternáci:
"Csak azt az egyet nem utálom benne, hogy nő."

jaj bocs. Egy szakképzett, intelligens nő. Ezt útálod.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 19:23:49

@6.Lenin:
"És mi lesz a klímával, ha ennyire melexik a világ? "

Értem mire célzol, de a melegek hüvös eleganciája semlegesíti a nekik tulajdonìtott környezeti hatásokat.
A jegesmedvék meg amùgy a hájat szeretik, ùgyhogy menekülj.

Eltiltott Vélemény 2020.02.09. 19:28:46

@R.V.J.: Hát.... , egy nyugger. Egy rusnya ráncos nyugger. Nem szimpi, emlékeztet arra, hogy én sem vagyok mai csirke :-(

6.Lenin 2020.02.09. 19:33:21

@R.V.J.:

Az igaz, hogy a rosszakaróim néha mondják, ez a 6. egy minden hájjal megkent, de nem láccik, közelről se, messziről (néhány km) pláne nem. Szegény medvék éhen halnának, hacsak nem seftelnek valamivel, de szokott születni aránylag elfogadható (másoknak is) megegyezés velem.
Jobb, ha ezt a hájas dolgot nem hozzuk szóba, pláne nagy nyilvánosság előtt.

nincs1itt 2020.02.09. 19:49:18

@alöksz róz: kivételes alkalom, de ezzel egyetértek. viszont nem rémlik, hogy lenne olyan kikötője mo.-nak ahova ngo-s hajók szállítanák a gumimatraccal(tengerjárásara nem alkalmas eszköz, tehát nem áll fenn a "tengeri vészhelyzet") tengernek vágó repülőgép mechanikereket... bár volt mo.-nak ellentengernagya is egy deka sós víz nélkül... igaz akkor nem fregatton feszített, hanem lovon.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 19:49:20

@Kitiltott Vélemény:
"Egy rusnya ráncos nyugger"
Azért én szeretnék ennyi idősen ilyen jó sebészhez járni. Egy hegg sem látszik az arcán.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 19:53:12

@6.Lenin:
"rosszakaróim néha mondják, ez a 6. egy minden hájjal megkent"

jaja, szerinted meg az Irónia egy vasércben gazdag ország igaz?

morph on deer 2020.02.09. 19:59:51

“ A kormány már azt tervezi, hogy kitiltja Magyarországról a tőle független civil szervezeteket”

Akkor lehet, hogy mondjuk a Korrupciókutató Központ fel fogja gyújtani a Reichstagot?
Vagy az majd a Helsinki lesz?
:(((

6.Lenin 2020.02.09. 20:06:07

@R.V.J.:

Irónia esetleg érdekelhetne, ha lenne ott egy jó nagy aranyér, ami nem az enyém (és nem is lesz). Csupán csak a gondolat játéka végett, mi lenne , ha? Meg tudnék válni tőle, vagy fájna ?

morph on deer 2020.02.09. 20:08:04

@alöksz róz:
“ alakítsák át kényük-kedvük szerint a társadalmat." - ez így van, ezzel nem lehet vitatkozni.”

Most akkor megszűnik a Bethlen-alapítvány is?
Csak mert pl az is pont megfelel a kritériumnak.
Vagy ha mi nyomjuk a pénzt külföldi szervezeteknek, pofázunk bele más ország társadalmi berendezkedésébe, addig ez OK?

alöksz róz 2020.02.09. 20:19:58

@morph on deer: fingom nincs mi az a bethlen alapítvány

morph on deer 2020.02.09. 20:23:31

@nincs1itt:
“ viszont nem rémlik, hogy lenne olyan kikötője mo.-nak ahova ngo-s hajók szállítanák a ..”

Hát hogy lehetsz ilyen? Most letagadod?
És az a (300 méter kopár tengerpart, sekély vízzel) világszínvonalú MAGYAR kereskedelmi kikötő az Adrián, mindjárt Trieszt mellett, az neked smafu?

Hát ezért dolgozik érted éjjel-nappal ott a tengerparton (Borkai) Szijjártó, meg végvári főnöke?!
Még ilyet..!

Igenis, mert orbán (józan ész)ellentengernagy majd onnan fogja védeni Európát a tenger felől is!
Már szinte látom, amint Zotmund fiához hasonlóan majd sorra elsüllyeszti a migránsok gumicsónakjait, léket vágva rajtuk a bugylibicskájával...
Szóval jaj nekik!
Is.

morph on deer 2020.02.09. 20:25:12

@alöksz róz:
A romániai magyar szervezeteket, meg még ezt-azt támogatnak rajta keresztül.

morph on deer 2020.02.09. 20:27:18

@R.V.J.:
“ Irónia egy vasércben gazdag ország”

Óbaxky..!:)))

nincs1itt 2020.02.09. 20:27:35

@morph on deer: jóvanna, ez csak éberségi teszt volt! de te biztosan tudod, hogy akkor a szakszervezetek is ngo-k??

FCUK6 2020.02.09. 20:54:33

Ha ezt meglépi a kormány, örökre hatalomban maradnak hálánk jeléül.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.09. 21:11:30

@6.Lenin:
"Meg tudnék válni tőle, vagy fájna ?"
Kérdezze meg kezelőorvosát vagy látszerészét.

budaimaganrendelo.hu/maganrendelesek/urologia

alöksz róz 2020.02.09. 21:20:33

@morph on deer: fasza pénzosztogató műhely lehet.
és mit csinál, társadalmi berendezkedést akar megváltoztatni?

látjátok feleim szümtükkel 2020.02.09. 21:22:10

"... a kormány magának vindikálja a nemzeti érdek képviseletét és kizárólagos meghatározását, és nemzeti érdeket azonosítja az állam, illetve az azt uraló politikai-gazdasági érdekcsoport érdekeivel."

Ja, ez a fidesz demokráciája. A kétmilliós kétharmad a maradék hat milliónak megmonja, hogy mi az ő nemzeti érdekük. De az nem lehet más, mint a nerben fogant fidesz érdek.

látjátok feleim szümtükkel 2020.02.09. 21:27:13

@alöksz róz: "Egyetlen állam sem tűrheti, hogy ... gazdasági érdekcsoportok civil álarc mögé bújva, demokratikus felhatalmazás nélkül alakítsák át kényük-kedvük szerint a társadalmat." -

Cöf-cöf-cöf?????

rasztaszív 2020.02.09. 22:20:16

csókolom,egyházi álarc mögé bújva lehet politizálni...?
jajj,elnézést,nem is tudom,szabad itt erről még beszélni...?

Európai téridő 2020.02.09. 22:43:50

@R.V.J.: Internáci balfax síkhülyelvtárs, ostobaságokat beszélsz.

HabonyArpi 2020.02.09. 22:53:55

"A kormány már azt tervezi, hogy kitiltja Magyarországról a tőle független civil szervezeteket"

Hat igy jartatok, lehet menni sirankozni Soros Gyorgyhez.

imi60 2020.02.10. 00:54:16

Kim viktor még a soros motort is betiltaná annyira elmeháborodott már. a sok hülye meg megy utána.A volt KISZ titkár hazaküldte az oroszokat akkor azért hurráztatok most meg KGB elvtárs Putyint sírjátok vissza?

Ha támadják Gréczy Zsoltot meghoszabítjuk Bicskéig 2020.02.10. 02:40:33

"és az Orbán-kormány további elszigetelődéséhez vezetne. "

Na es aztan kinemszarjale. Mar 10 eve ugy elvagyunk szigetelve, hogy ennel jobban ugysem lehet. Ugyhogy tehetnek egy sziveseget.

ebella 2020.02.10. 04:03:11

Félnek. Nagyon. A hatalom jelenti a pénzt. Nagyon sokat. Nem akarják elveszíteni. Ezért a demokrácia névlegessé tétele sem nagy ár. Nem hiába kommunistakánt indultak a fiúk.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.10. 04:17:08

őrjönglyetek libbshik
a Viktorkor után tiborckor jön

megamedve 2020.02.10. 06:19:51

Jó lesz ez, most mit rinyáltok?
Megmondták már rég: csak a fidesz!
Ez azt is jelenti, hogy minden a fidesz.
Tapsol hozzá mindenki.
Aki meg nem, az meg kussol.
Már túl vagyunk azon, hogy itt majd egy választással leváltják őket.
Hülye vagy? Nézz körül: mindenhol az ő embereik vannak. Politikai, gazdasági, társadalmi, drótkötél erejű összefonódás.
Ennek az országnak csengettek.

Csaba Szikora 2020.02.10. 08:00:54

A sok nyomorult "jogvédő" eltünhetne már a balfenéken.senkit nem védenek,csak akik az ő érdekeit szolgálják.Hol vannak amikor kilakoltatják a devizahitelest?Hol vannak amikor a cigány kisebbség terrorban tart falvakat?Hol vannak amikor a patkány Peti gyalázza a nem homár keresztényeket?
Ki kell őket b@szni az országból.Onnantól lesz nyugalmunk.

Csaba Szikora 2020.02.10. 08:02:35

@megamedve: Egyébként téged bántott a Fidesz valamivel?És ezek a jogvédők tettek érted valamit,hogy véded őket.Kérlek mond el nekem,hagy okuljak.

Csaba Szikora 2020.02.10. 08:06:55

@ebella: ezzel mire gondolsz?Azóta van mindenre pénz az országban,amióta ezt a "demokráciának" csúfolt valamit próbálják megreformálni.
Mit nevezel demikráciának?Talán azt hogy amikor egy választáson 2/3-al nyer az egyik,a másik 1/3.os kikiáltja magát többségnek,és vicsorogva tüntetnek.Ez a demokrácia?Mégis melyik?

antiinternáci 2020.02.10. 08:08:46

@R.V.J.:

Nem utálim azért sem, ha intelligens. Hanem azért, gonosz, ártó célokra használja.
Hannibal Lecter: 140-es IQ. És attól jó ember?
Nem vártam tőled ilyen csacskaságot.

megamedve 2020.02.10. 08:16:02

@Csaba Szikora:
Ha valaki 9 év fidesz után fel tud tenni egy ilyen kérdést, az ezzel ékesen bizonyítja azt, hogy nem érdemes neki erre válaszolni.

Mert vagy kurva nagy hülye, vagy akkora fidesz fan, hogy lila köd van előtte.
A harmadik lehetőséget nem tételezem fel rólad hogy spontán egy nemzeti barom vagy.

antiinternáci 2020.02.10. 08:22:11

@morph on deer:

"Vagy ha mi nyomjuk a pénzt külföldi szervezeteknek, pofázunk bele más ország társadalmi berendezkedésébe, addig ez OK?"

Mi a Trianoni diktátum miatt hátrányos helyzetbe került magyarokat támogatjuk, ami kötelességünk.

Ezzel szemben az internácik és a kollaboránsok a szélsőséges liberalizmust, a Soros-terroristákat, az ÁVÓ Párt fedőcégét, stb... támogatják. Tehát a magyar emberek többségének ellenére, velük szemben ellenségesen viselkedő erőket pénzelnek.

ebella 2020.02.10. 08:32:47

@Csaba Szikora: Az a demokrácia, ha a nagy támogatottsággal rendelkező pártok véleményt legalább résznem figyelembe veszik. De, hogy fel kell tedd a kérdést, mutatja, hogy nem múlt el a kommunizmus nyomtalanul. Akik nem elég intelligensek, azoknak még mindig az ott tanult, onnan örökölt reflexek működtetnek. Mindenkit lenyomni, ha mi vagyunk hatalmon!

Egyébként nem kétharmad szavazott az ifjúkommunistákra. Kb fele fele aki támogatja őket és aki nem.

ebella 2020.02.10. 08:33:45

@Csaba Szikora: Az a demokrácia, ha a nagy támogatottsággal rendelkező pártok véleményt legalább résznem figyelembe veszik. De, hogy fel kell tedd a kérdést, mutatja, hogy nem múlt el a kommunizmus nyomtalanul. Akik nem elég intelligensek, azoknak még mindig az ott tanult, onnan örökölt reflexek működtetnek. Mindenkit lenyomni, ha mi vagyunk hatalmon!

Egyébként nem kétharmad szavazott az ifjúkommunistákra. Kb fele fele aki támogatja őket és aki nem.

ebella 2020.02.10. 08:41:26

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Én szerintem európai polgár vagyok, aki nem akarja mindig legyőzni, aki nem ért vele egyet. A libsik, mások, ugyanolyanok mint ti ifjúkommunisták. Azt szeretnék, hogy csak az ő véleményük érvényesüljön. Persze eredetileg a liberális nem ezt jelentette, de valóban mára Magyarországon ide jutott. Ahogy sajnos a Fidesz is, akikre 2010-ig magam is szavaztam. Szolgáld a pártot tovább, mint régen a Jobbágyok urukat, háta bevesznek a havi hatvanezret (csodás pénz egy lumpenprolinak) megkapó, csicskás csapatba!

Persze a jobbágyok 90 %-a legalább utálta urát. Ti meg imádjátok. Nagy defekt van a lelketekben, az biztos. Értelmes ember mindenhez kritikával viszonyul, csak a legalja, képes egyesek minden megnyilvánulását éljenezni.

Grimbusz Makszimusz 2020.02.10. 08:42:51

"A kormány már azt tervezi, hogy kitiltja Magyarországról a tőle független civil szervezeteket"

A Máltai Szeretetszolgálat is független a kormánytól. Fogadunk, hogy nem akarják kitiltani őket?
Soros miért nem támogat még hasonlót sem? Mert az egyetemein végzett kreténjei másra vannak kiképezve?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 08:45:08

@antiinternáci:
"Hanem azért, gonosz, ártó célokra használja. "

Mit ártott neked a Hillary szívem?

Secnir 2020.02.10. 08:48:27

@közíró MAXVAL bircaman:
" de ezek vállalják nyíltan, gerincesen, hogy lobbisták. [...] Átlátszó, Helsinki Bizottság, Korrupciókutató Központ. Direkt36"

egy: te egy bolgár vagy, szófiában ücsörögsz és orbán mellett lobbizol, nyíltan. civil vagy, vállald gerincesen, hogy lobbista vagy - ellenkező esetben ki kellene téged tiltani a picsába
kettő: a korrupciókutató munkatársai hétköznapi MTA-tagok.
három: az Átlátszó és a Direkt36 speciel elvégzi azt a piszkos munkát, amit úgy hívnak, hogy tényfeltáró újságírás. Arról nem tehetnek, hogy a legnagyobb gané a kormány és a környezetében leledzik. Miért nem Hadházyról írnak ilyet? Mert nincs miről.
négy: a HB jogvédő szervezet, mint a DAS vagy a TASZ. lobbisták - a jog mellett lobbiznak. Ha már civileknek kell megtenniük az állam helyett, ott már gáz van.

Secnir 2020.02.10. 08:53:49

@Csaba Szikora:
új fiú vagy, ezért válaszolok:

"A sok nyomorult "jogvédő" eltünhetne már a balfenéken.senkit nem védenek,csak akik az ő érdekeit szolgálják.Hol vannak amikor kilakoltatják a devizahitelest?"
-ott vannak, csak valahogy nem kerül bele a KESMA híreibe...

"Hol vannak amikor a cigány kisebbség terrorban tart falvakat?"
-mutass pls egy falut, amit egy cigány kisebbség terrorban tart. ha így volna, a gój motorosok meg a kurucinfo már rég azon rugózna...

"Hol vannak amikor a patkány Peti gyalázza a nem homár keresztényeket?"
-ezt nem tudom hová tenni, kiről vagy miről beszélsz

"Ki kell őket b@szni az országból.Onnantól lesz nyugalmunk."
-te nyugtalan vagy, mert léteznek jogvédő civil szervezetek? segítek: egy ügyvéd is civil, és ha elmegy hozzá valaki, akkor jogvédő. lőjük halomra az ügyvédeket, és akkor megnyugszol? ha úgy érzed, mentálisan instabil vagy és segítségre van szükséged, tudok ajánlani egy telefonszámot...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 08:57:04

@Csaba Szikora:
"És ezek a jogvédők tettek érted valamit,hogy véded "

Igen rengeteget tettek azokért, akik erre rászorulnak. Ha te nem szorulsz rá, annak csak örülhetsz. Adj inkább hálát a teremtödnek, hogy vannk olyan jótétlelkek, akik a kormány és trolljainak gyülölete ellenére még mindig lelkesen segítik a hátrányos helyzetüeket, jogtalanul bebörtönözötteket, éheztetett menekülteket stb. sajnos a sor hazánkban végtelen!!!

Toadwart66 2020.02.10. 09:02:31

@Muhammad Balfas: Úgy, hogy az oroszok nagyon fejlett elektronikai hadviselést folytatnak. Olvass utána a Kraszukháknak, amelyeket Szíriában sikeresen vetettek be, az amcsik be is tojtak ettől. Az orosz gazdaság az alacsony olajárak miatt komoly belpolitikai válsággal küszködik, Putyin ennek ellenére hatékony haderő reformot vezetett be az első grúz háború után. Nagyon komoly dezinfomációs hadegységeik vannak, melyet nem idióta alkoholisták, hanem jól képzett, több nyelven beszélő szakemberek vezetnek, rendkívül komoly szaktudással. Mielőtt hozzászólsz, nézz utána a dolgoknak, mivel az ilyen ostoba hozzászólásokkal csak a tudatlanságodat fitogtatod.

hu.news-front.info/2018/12/10/a-sziriaba-telepitett-orosz-elektronikai-zavaro-rendszerek-akadalyozzak-az-amerikai-es-a-dzsihadista-terjeszkedest/

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.10. 09:05:41

@R.V.J.: a sor hazánkban végtelen!!!

adjátok vissza jeruzsálemet a keresztényeknek, muszlimoknak, 1 ből jobban foglyátok érezni magatokat

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 09:12:27

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"adjátok vissza jeruzsálemet a keresztényeknek, muszlimoknak"

A közel-kelet egyetlen demokráciájának nevében nem nyilatkoznék, de én személyszerint beengedném keresztény-muszlimokat a szentföldre, persze csak egy alapos testüreg átkutatás után.

6.Lenin 2020.02.10. 09:17:50

@Secnir:

Tipikus ballipsi (náci) duma.

Amiről nem beszélünk, az nincs, ami nincs, de mi beszélünk róla, az lesz.

6.Lenin 2020.02.10. 10:04:09

Milyen kár, hogy a nyugati határszélen nem a haladók nyertek.

Most kiírhatnék, mint Budapesten:

KLÍMA VÉSZHELYZET! VIHARNAK,MELEGNEK (kivéve a melegeket)HIDEGNEK BELÉPNI, TILOS! STOP! BELÉPÉS CSAK OXIGÉN, és 1-70-ig, és füveseknek.
És mindenki hepi lenne.

agador 2020.02.10. 10:21:05

Ugyanakkor meg ártunk és ormányunk talicskával hordozza a mi adónkat külföldi civil szervezeteknek, focicsapatoknak, egyházaknak, de még médiát is vásárolnak Macedóniában, Szlovéniában. Ha valaki befolyásol, az éppen ez a csürhe.

rovid 2020.02.10. 10:32:20

Ha valami úgy kezdődik, "a századvég friss kutatása??!" onnan menekülni kell! mert az inkább helyszini közvetítés egy állatkert csúszó-mászó szekciójából!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 10:34:47

@6.Lenin:
"Amiről nem beszélünk, az nincs, ami nincs, de mi beszélünk róla, az lesz. "

Jól összefoglaltad a Zorbán gazdaságpolitikáját, ami -Borkai Segge szerint is- Románia alá kormányozta az életszínvonalat!!!

A klimakatasztrófával meg nem szabad viccelni, mert az 8 milliárdnyi földlakó honfitársunk börére megy!!! Szégyeld magad.
Szerencsére Budapesten már értelmes, felvilágosult vezetés van. Remélem hamarosan elöterjesztik a parlamentben a gyülöletbeszéd kibövítését a Klimakatasztrófatagadókra!!!!

élveteg 2020.02.10. 10:46:42

"A kormány számára az ideális civil szervezet amelyik nem politizál, hanem bélyeget gyűjt vagy népdalokat."

Az a" civil "szervezet amelyik politizál az politikai szervezet Ez igaz a fideszes civilekre is természetesen

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.10. 10:56:39

támogatok minden civil szervezetet, amelyik
állatot ment, szemetet szed, betegeket, szegényeket, időseket támogat, kulturális értéket átment, lokálpatrióta
a többit beszántani!

6.Lenin 2020.02.10. 11:02:42

@R.V.J.:

Igen a fővárosnak remek vezetése van.

Adjál pénzt-én elbaszom-te meg ne pofázz bele semmibe se. Ez egy remek politika,
szegény lökött Geri fel van háborodva, még a végén dolgoznia kell(ene), pfujj!!

Tomika már betalál a hivatalába? Tudod a Soproni, szegény. Nagy teher lehet ez nekije.

Secnir 2020.02.10. 11:32:52

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"amelyik állatot ment, szemetet szed, betegeket, szegényeket, időseket támogat, kulturális értéket átment,"

érdekes, ez nem az állam feladata? de. csak nincs rá pénze.
ugyanúgy nincs pénze börtönt építeni - viszont a rabok körülményeit elhallgatja, mert az olcsóbb. na de jön egy ügyvéd, vagy egy jogvédő szervezet (mert lássuk be, a raboknak is vannak jogaik), és perel - joggal. így az állam két év alatt kifizeti öt börtön árát, és közli, hogy a civil szervezet a hibás, meg börtönbiznic.
a kulturális értékek mentése szintén az állam feladata - lenne, ha volna kivel és mivel. így maradnak az önjelölt bartókok és kodályok. csak nincs rá pénze
az összes többi, amit felsoroltál, az ingyenes jogsegélyszolgálatig bezárólag az állam feladata lenne - csak nincs rá pénze, nincs szakembere.
ennyi
látszatintézkedések, azok vannak, de semmi más. próbáltad már felhívni azt a zöldszámot, ami a cigisdobozokon van, hogy szeretnél leszokni? megszüntette mögötte a kormány az egészet. mert nincs rá pénz.
súgok: a TASZ ingyenes jogvédő civil szervezet. 2007-ben orbán viktort képviselték az állam elleni perben (és nyertek is). de miért megy egy jogász a TASZ-hoz? amikor a barátai is jogászok, és a fidesz is tele van ügyvédekkel? hm? mert azok, ott értenek is hozzá, és orbán nyerni akart (nyert is). most orbán egyik legnagyobb ellensége a TASZ - de nem is tudja kicsinálni, nem véletlenül. vajon miért ellenség? na ugye.

Secnir 2020.02.10. 11:34:49

@6.Lenin:
"Amiről nem beszélünk, az nincs, ami nincs, de mi beszélünk róla, az lesz."
nagyon szép bullshit volt, megtapsollak és adok cukorkát
/buksisimogatás
valamit érdemben? nem? oké.

6.Lenin 2020.02.10. 11:40:07

@Secnir:

"(mert lássuk be, a raboknak is vannak jogaik),"

Önként lemondott a jogairól, amikor bűnözik a társadalom, vagy a tagjai ellen. Aki lemond a jogairól, annak lópisztoly a fenekébe.

6.Lenin 2020.02.10. 11:45:08

@Secnir:

Üres hülyeségre ez is sok volt. Én csak összefoglaltam a mondanivalód (volt valami?) lényegét.
Most mondani szerettél volna valamit? Vagy beismerted, hogy mi is a politikátok lényege-bullshit lenne? De hát ezt írtam én is.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.10. 11:52:44

@Secnir: ügyvéd, ügyész, újságíró, politikus, celeb, ripacs: az emberiség szemete
nonprofit HAHA

morph on deer 2020.02.10. 14:22:53

@antiinternáci:
” Mi a Trianoni diktátum miatt hátrányos helyzetbe került magyarokat támogatjuk, ami kötelességünk.”

Nem mondod?
Talán hülye fociakadémiák hiányában voltak hátrányos helyzetűek?
Talán számukra az volt a legnagyobb csapás, hogy Mészáros nem vett magának focicsapatot?

Te tényleg ennyire hülye vagy, vagy simán csak egy fideszes gyökér, akinek ha nincs érve, akkor előkapja az ÁVÓt, mert igaz ugyan, hogy már vagy ötven éve nincs olyan, de legalább “jól” hangzik...

Gondolom ezek is a trianoni diktátum miatt hátrányos helyzetbe került magyarok, mi?
Így aztán “a kormány egy kanadai alapítványon keresztül támogatja 24 millióval az Edda három amerikai koncertjét”

Hát ha ez nem segít az elcsatolt területek lakosságán, akkor nincs is olyan... Várom, hogy Pataki mikor indíthat állami támogatásból zálogházzal kibővített UFO-akadémiát mondjuk Tusványoson, merőben a hátrányos helyzetű magyarok támogatására...

Te tényleg ennyire hülyének nézel mindenkit, vagy az volt az utasítás, hogy a trianoni maszlagot kell nyomni, mert azzal minden mocsokság eladható?

Szerinted és a többi csökött agyú fideszes szerencsétlen szerint az NGO-k külföldi támogatása a magyar belügyekbe való, politikai szándékú beavatkozás, - de amikor orbán kampányol a vajdaságban, meg Erdélyben, és számolatlanul nyomja a magyar pénzt az ottani, neki kedves politikusoknak és politikai pártoknak, az mi?

Elmondom, hogy már a határontúli magyaroknak is kezd elege lenni ebből, meg az örökös belepofázásból, mert ahogy kinéz, még az erdélyieket sem érdekli különösebben az autonómia, és az akkor kikerülhetetlen magyarországi beavatkozás az életükbe.

“A Székely Nemzeti Tanács kilenc hónappal ezelőtt indította az aláírásgyűjtést, de a szükséges egymillióból mindössze 60 ezren támogatták a kezdeményezést.”

Még az érdekeltek között sincs meg a kellő támogatottsága annak sem, hogy az EU egyáltalán napirendre tűzze a kérdést! De nálunk azért megy a Trianonozás, éjt nappallá téve...
Gratulálok!

Olvasd csak el ezt:
bekialtas.blog.hu/2020/02/09/bekialtas_nem_mozdulnak_a_szekelyek

morph on deer 2020.02.10. 14:50:47

@6.Lenin:
“ Önként lemondott a jogairól, amikor bűnözik a társadalom, vagy a tagjai ellen.”

Ezt valahogy kihagyta Szájer betegtárs a kis dolgozatából, amit ismeretlen okból “alaptörvény” névvel illetnek.
Nem gondolod, hogy az illetékes elvtársaknál kéne előbb elintézni, hogy ez legyen “a” magyar törvény - az emberi jogok egyetemes deklarációjában elfogadottakkal szemben?

Vagy add be újításként!
Ha te is beveszed Rogánt, akkor hétszentség, hogy zöld utat kap!

De addig még ez úgy van, hogy a börtön CSAK a szabadság korlátozását jelentheti, az emberi jogok csorbítását NEM.
Büntetésként egyedül a polgári jogok gyakorlásától tiltható el valaki, de még annak is jár a törvénynek megfelelő bánásmód a törvénynek megfelelő körülmények között!

Közben a ”zemberek igazságérzete” meg száraz kenyeret és napi többszöri korbácsolást tartana elfogadhatónak!

Pech..!
Látod, hogy milyen igazságtalan az élet?

6.Lenin 2020.02.10. 15:00:51

@morph on deer:

Ezért írtam, hogy csak kellene hozni egy ilyen törvényt. Egy társadalomban vannak jogok, és KÖTELESSÉGEK is. Vagyis csak akkor lehetnek/hivatkozhat a jogaira, ha betartja az előírt normákat is. Ha ezekről lemond, lemond a jogairól is.

Ennek ilyen 1xűnek kellene lennie.

Tudod sok embernél ezek úgy működnek, hogy inkább sokan a börtönt választják, mint a családjukat, vagy azért mennek külföldre dolgozni, sokkal rosszabb körülmények közé, hogy ne legyenek otthon a családjukkal. Tudnék neked sok ilyet mutatni névvel/címmel, de ha járnál emberek közé te is találkozhatnál ilyenekkel is.

6.Lenin 2020.02.10. 15:06:32

Na, itt a megoldás, csak le kell másolni.

index.hu/kulfold/2020/02/10/norveg_miniszterelnok_kitiltana_a_fiatal_bandakat/

Ki kell tiltani az országból a civil szervezeteknek álcázott külföldről pénzelt ügynököket, első lépésként.

morph on deer 2020.02.10. 15:22:57

@6.Lenin:
Ezt nem kétlem egy percig sem.
Csak az a helyzet, hogy a klientúra eléggé vegyes, és nem hiszem, hogy még ebből a szempontból is lehetne/kellene differenciálni.

Az meg eléggé elgondolkoztató, ha egy társadalomban vannak, akik még a börtönben is jobban érzik magukat, mint szabadon, a családjukkal. Valami ott nagyon mellé ment, szerintem.

Muhammad Balfas 2020.02.10. 15:24:07

@R.V.J.: Greta Thunbergről mikor lesz elnevezve közterület..?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 15:32:00

@Muhammad Balfas:
"Greta Thunbergről mikor lesz elnevezve közterület..?"

Ha az nem is, de díszpolgár az igen. Ibolya Tomi a külügyi kapcsolatok felelőse már meg is hívta Grétát hazánkba. Úgy tudom mind a Máv, mind Fa Nándor jelentkezett, hogy elhoznák!!!

6.Lenin 2020.02.10. 15:52:54

@morph on deer:

Nem (mindig) kell túldramatizálni. Már Norbi is említett okokat. Kövér lett az asszony, valahogy sok lett a gyerek, macerás velük foglalkozni, rengeteg hasonló az ok.
Sokkal jobb lehúzni néhány hónapot egy wellness szállodában (börtönben)néha kiengedik gyereket csinálni, nehogy a tehén asszony otthon unatkozzon, vagy külföldön sokkal olcsóbb egy női nemiszerv, és nem is pofázik bele mindenbe.
Sok esetnek semmi köze a rendszerhez.
Főleg a külföldön dolgozók közül. Otthon sokkal jobb körülmények közt éltek. Nem kell mindig ezekből politikai kérdést csinálni. Szar trógerekről van szó a legtöbb esetben.

morph on deer 2020.02.10. 17:55:01

@6.Lenin:
“ Nem kell mindig ezekből politikai kérdést csinálni. ”

Nem közvetlenül az. De annak, hogy valaki hogyan érzi magát a bőrében, és/vagy mitől válik trógerré, mégiscsak vannak társadalmi vonatkozású okai is, nem minden csak az egyén döntésén múlik.

Azért az, hogy a városban szinte csak rossz hangulatú embereket látni, - most nem a kocsmákra gondoltam - akik ugranak a legkisebb okra is, eléggé lehangoló.
Vagy ha egy eladóval vagy ügyintézővel hoz össze a sors, akkor úgy bánik veled első látásra is, mintha te irtottad volna ki a családját, de legalább is az árvácskákat a sírjukról.
Ez az alaphangulat, és akkor még nem is mondtad, hogy egyáltalán akarsz-e valamit.

Persze általánosítok, meg szubjektív, stb, de nekem ez így jön át, anélkül is, hogy egyetlen szó lenne a politikáról.
Lehet, hogy van aki azt mondja, hogy ezt meg lehet(ne) szokni, de nekem ez baromira nyomasztónak tűnik.

6.Lenin 2020.02.10. 18:20:37

@morph on deer:

Ezért nem szerettem a várost, most sem. Ritka eset, hogy normálisan lehetne beszélgetni, ha nem régi ismerős valaki. Nyilván oka a bezárkózottság, még a lépcsőházi szomszédok se igen ismerik egymást, vagy netán összejárnának. Nyomasztó? Igen, az.

Vidéken talán a politikai ellenfelek is jobban elfogadják egymást, hiszen ismerik egymást más oldalról is. A nézeteit talán nem is tudják ma, hiszen nem járnak már pártgyűlésekre.

Kár mindenbe belekeverni a politikát, főleg úgy, hogy nem ismerjük el a másik jogát a más véleményre.

antiinternáci 2020.02.10. 18:28:19

@Secnir:

"vajon miért ellenség?"

Mert külföldi pénzből a magyar érdek ellen szervezkednek, galádkodnak. Tehát ellenséges tevékenységet fejtenek ki.
Annyiban igazat adok, hogy a törvények rosszak, amivel a szélsőségesek vissza tudnak élni. Persze azt akarniuk is kell. (Mielőtt bárki elhinné, hogy akkor a szegény internácik már nem is bűnösek. Ha megyek az utcán, és látok egy lehúzott ablakú autót, nem rámolom ki, csak mert valaki hibát követett el...)
Tehát a kártékony, liberálextrémista törvényeket kell eltörölni, és persze be kell tiltani a külföldi bolsevisták érdekeit szolgáló, felbérelt ügynökök tevékenységét.

Muhammad Balfas 2020.02.10. 18:41:05

@R.V.J.: Nyilván ezek a bandák szőke , kék szemű rosszcsontokból állnak.. (Ja , nem..)

Muhammad Balfas 2020.02.10. 18:44:27

@morph on deer: Ne mindig van családjuk.. A hajléktalanok többek között azért nem szeretik a szállót , mert a börtönből kijött jól , táplált kigyúrt figurák ott szeretik befenyíteni őket..

antiinternáci 2020.02.10. 18:54:27

@morph on deer:

Emlékszel amikor azt mondtam, hogy mindennel egyetértek amit a Fidesz csinál?
Nem hiszem, hogy ezt meg tudnád mutatni, mert én még saját magammal sem értek teljesen egyet néha.

Mindent kritikusan szemlélek, csak nem tévesztem össze a szezont a fazonnal, nem öntöm ki a gyereket is a fürdővízzel.
Vagyis a Fidesz általánosságban lényegtelen hibái nem adhatnak okot arra a förtelemre, hogy a bolsevisták kerüljenek hatalomra a Gyurcsány-dúlás után ismételten. Azok, akikről már kiderült, hogy ostobák, semmihez a világon nem értenek a lopáson és a korrupción kívül. Magyarországot Gyurcsány Apró Vadai csaknem felszámolták fizikailag is. Bár ez a bűnük eltörpül a bolsevista rémtettek mellett, pl. az immár önként vállalt 2004. dec. 5-i Trianon 2.0 mellett.

Van gyereked? És ha igen, akkor ő tökéletes? Semmit sem hibázik?

Mert ha igen, akkor javaslom, hogy lökd ki az utcára. Hiszen hibázott.
Aztán azzal a lendülettel menj be egy árvaházba, és vegyél ki onnan egy-két fiatalkorú gyilkost helyette, és vidd haza. Pl. aki bedrogozva agyonvert két hajléktalant - csak úgy.
Vagy akik a taxis fejét ásványvizes palackkal szétverték. Aztán becézgesd otthon, és örülj, hogy milyen jó cserét csináltál.

Hát nem látod azt az elképesztő ámokfutást, amit a mérhetetlenül tehetségtelen KerGeri, Neandermüller, meg a kórházstopos László művelnek??? Mi kell még, hogy felnyíljon a szemetek?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 19:22:52

@Muhammad Balfas:
"Nyilván ezek a bandák szőke , kék szemű rosszcsontokból állnak.. (Ja , nem..)"

pedig de, vikingbűnözés!! Nem írják sehol az ellenkezőjét!!

nincs1itt 2020.02.10. 19:45:02

@antiinternáci: akkor még egyszer, mert valaki már írta: a tasz, amikor a el chapo seggét védte, akkor is külföldről(tuggyukkiktől) kapta a pénzt, akkor nem volt genyó-ngo, mert akkor sikerrel megvédte o.v-t. mára az lett, mert a fidesz ellenében is képes...
végül is a "térdere! imához! csuhások!"-ból mára már a trianon(ánnódecibell a parlamenti trianon megemlékezésről látványosan kivonuló) veszteseit védő templomos lovaggá vedlett a néhai szdsz ultraliberális fiók-pártocskából (akkori gúnynevén "zsidesz") így lesz vérkeresztény, vérmagyari ultrajobboldali illiberális néppárt.
emlékező tehetség!

nincs1itt 2020.02.10. 19:50:51

@antiinternáci: figyelj jóbarát, o.v.-nál nagyobb szar alak csak gy.f. lehet. ez nem is vitás. de azért szólok, hogy 12 éve köze nincs a hatalomhoz. nem kis szerencsére. viszont egy hozzá hasonlóan gátlástalan és ostoba alak 10 éve bitorolja a hatalmat. ez előző neked címzett hozzászólásomban, nagy vonalakban felvázoltam a fidesz "evolúcióját". szerintem elég beszédes kis történet...

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 19:52:45

@R.V.J.: Szerintem is norvégok (szőkék kékszeműek Férfiak És heterok valószínűleg keresztények is) ez már csak azért is biztos mert különben nem mernék kitiltással fenyegetni őket és már megindultak volna szarhegyiek a hetes cikkellyel.És csak Orbán mondana Nekik hogy Norvégia nem eus tagállam. Akkor visszatérnek ránk persze

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 20:00:35

@a nagy hohohorgász: Orbán Viktorban azt szeretem hogy támogatja a rá szavazókat és amikor majd visszahozzatok az elqurokat akkor az a réteg fog teljesen csődbe menni akiket ő úgy szeret.hahaha.jöhettek majd uzsoraert. Mert a gazdagok eggyik rendszerben sem vesztesek

alöksz róz 2020.02.10. 20:14:18

@morph on deer: "Azért az, hogy a városban szinte csak rossz hangulatú embereket látni, - most nem a kocsmákra gondoltam - akik ugranak a legkisebb okra is, eléggé lehangoló." - mert hergelitek őket.

amúgy alapvető biológiai vagy miatököm okai is vannak, ugyanúgy szarul vannak mint az állatkertbe zárt vadállatok

alöksz róz 2020.02.10. 20:15:21

japánok erdőterápiákat is szerveznek ellene

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 20:36:13

@R.V.J.: na mi van nyomi? Érzed hogy jobban trollkodok mint te és még igazat is mondtam

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.02.10. 20:52:17

KOMMENTÁR NÉLKÜL

"Az európai jobboldal vezetője találkozott Angela Merkellel

Biztosan találnak olyan megállapodási lehetőséget az Európai Unió következő, többéves költségvetése ügyében, amely mindenkinek jó lesz, de ehhez még idő kell – mondta Orbán Viktor miniszterelnök hétfőn Berlinben.

A kormányfő a német kancellárral közösen nyilatkozott a sajtónak. A következő uniós büdzsé is téma lesz az Angela Merkellel folytatandó tárgyaláson – közölte Orbán Viktor.

Bár a magyar és a német nézőpont más, vannak olyan európai vezetők, akik nem először dolgoznak uniós költségvetésen, és biztosan találnak megállapodási lehetőséget – mondta.

Hangsúlyozta: beszélni fognak kétoldalú kérdésekről, de ezeknek európai dimenziójuk is van.

Angela Merkel ragaszkodik ahhoz, hogy a márciusi EU-csúcson megvitassák az európai versenyképesség és iparpolitika kérdéseit.Ez lényeges találkozó lesz, hiszen a legfontosabb kérdés ma az, hogy miként nyerheti vissza versenyképességét Európa – közölte a kormányfő."
Részletek a mindenszo.hu-n: mindenszo.hu/az-europai-jobboldal-vezetoje-talalkozott-angela-merkellel/

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.02.10. 20:54:14

GYŐZÖTT A FIDESZ JELÖLTJE A KESZTHELYI VÁLASZTÁSON !!!!!!!!!!

56%-OT KAPOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Sáringer-Kenyeres Marcell nyerte a keszthelyi időközi választást vasárnap, erről a város polgármestere számolt be közösségi oldalán. Nagy Bálint azt írta: új taggal bővült Keszthely képviselő-testülete! Gratulálok Sáringer-Kenyeres Marcinak! Köszönjük a ­keszthelyiek támogatását! Hajrá, Keszthely! Lapzártánkkor pontos eredményekről még nem, de magabiztos győzelemről írt a Fidesz helyi szervezete is. Keszthelyen a 6. számú egyéni választókerületben szavazategyenlőség miatt kellett képviselőt választani. Ketten indultak a tisztségért: a Fidesz–KDNP és a Kisvárosunkért Érdekvédelmi Egyesület jelöltje."
mindenszo.hu/breking-gyozott-a-fidesz-jeloltje-a-keszthelyi-valasztason-56-ot-kapott/

NA MI VAN , LIPSIKÉK ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muhammad Balfas 2020.02.10. 21:09:12

@R.V.J.: Mondjuk ha a trondeimi migrkéket visszavinnénk az időben egyetlen napra az ezer évvel ezelőtti Trondheimbe , hányan jönnének vissza élve a jelenkorba..?

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 21:45:23

Mi van matyika be vagy baszva a dks gyűlés óta? Hol vagy te nincstelen senki? Kifogytak a haverjaid. Vagy már nincs gond mert Ferkó megmondta a tutit. Bmeg akkorát hazudott hogy még a zsindex sem meri napirenden tartani.....

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 21:49:15

@a nagy hohohorgász: mit szólsz hozzá hogy kovács Laci bácsi ott ült az első sorban? Ti még a fidesznel is mocsingabbak vagytok.

a nagy hohohorgász 2020.02.10. 21:54:45

@a nagy hohohorgász: majd ha a klimavesz miatt visszajonnek a kitantorgok akkor kell megsapolni őket. Mert az ősök által kiválasztott föld még mindig jobban védett mint bármi más. Tisztelet a kivételnek persze. Mert mi még emberből vagyunk aki beismeri a hibáját és tanul belőle az rendben. A többi veszni fog.

evighed 2020.02.10. 22:08:49

@a nagy hohohorgász:
"kispajtasaid most dicsekednek egy másik blogon hogy szarrá utazzak az agyukat annak ellenére hogy Grétacska azt mondta ez klíma szennyezés"

Azmelyikblog? A Grétáról lehet példátvenni s nem gúnyolódni. Ö pl. családjával egyetemben beköltözött Birkába az élö-lélegzö kora-középkori svéd vikingfaluba a föld megkímélése érdekében.
Te mit tettél ma a földért??? Semmit. Gondoltam.

antiinternáci 2020.02.10. 22:10:38

@nincs1itt:

OK. Ki van, aki nem bolsevista, és jobb lenne mint Orbán?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.10. 22:15:59

@evighed:
"A Grétáról lehet példátvenni s nem gúnyolódni."

Milyen jól szóltál!!! +++

@Muhammad Balfas:
"Mondjuk ha a trondeimi migrkéket visszavinnénk az időben egyetlen napra az ezer évvel ezelőtti Trondheimbe , hányan jönnének vissza élve a jelenkorba..?"

Agyadra ment az HBO. Ha jól emlékszem a "migrik" keletröl elég szépen elintézték a szép szöke germánokat amikor elárasztották európát 434-ben meg 895-ben.

nincs1itt 2020.02.10. 23:01:27

@antiinternáci: o.v.-nél bárki jobb lenne, ha lenne... de nincs. gondolom ez a te dillemmád is...

nincs1itt 2020.02.10. 23:06:32

@evighed: ööö, ki is ez a tanulatlan, kissé sérült leányzó? áááá, a húga is... a szülők pedig sikertelen "művészek", opera énekes anya, színész apa... akik 2-3 havonta új helyre költöztek a klímasemlegesség jegyében, két fogyatékos gyermekkel, akiknek a betegsége éppen az állandóságot kívánta volna meg. Boyan Slat na ő klíma aktivista, tanult, egészséges fiatalember. ostoba sötétzöld balfax vagy...

morph on deer 2020.02.10. 23:42:21

@a nagy hohohorgász:
“ nem mernék kitiltással fenyegetni őket és már megindultak volna szarhegyiek a hetes cikkellyel”

Te észlény, Norvégia nem tagja az EU-nak, miről beszélsz!

morph on deer 2020.02.10. 23:48:41

@alöksz róz:
“ugyanúgy szarul vannak mint az állatkertbe zárt vadállatok”

Erre így nem gondoltam, de sajna elég pontos! :(

morph on deer 2020.02.10. 23:53:12

@Muhammad Balfas:
“ ott szeretik befenyíteni őket..”

És minek?
Sosem értettem, hogy az mire jó. Ha valaki már csak egy hajléktalannál “jobb”, akkor azt muszáj bizonyítania is?
Egyébként erről fogalmam sem volt. Szerencsére...

morph on deer 2020.02.11. 00:22:03

@antiinternáci:
“ Van gyereked? És ha igen, akkor ő tökéletes? Semmit sem hibázik?”

Alapvető tévedésben vagy. A gyerek értékrendje, normarendszere, jelleme, nagyrészt a viselkedése is aszerint alakul, ahogy neveled, és azért te, mint szülő vagy az elsőszámú felelős.

Ebben az esetben erről szó nincs!

Hibát mindenki követ el, az igazi kérdés nem ez, hanem az, hogy mi módon kezeli. És itt annak a felismerésén és őszinte megközelítésén van a hangsúly.
Ha a hibát bünteted, akkor legfeljebb csak azt éred el, hogy a gyerek megtanul hazudni, jobb biztosan nem lesz.

Visszatérve: a fidesznek nem hibái vannak, hanem előre megfontolt szándékkal elkövetett bűnei, és ez egy teljesen más kategória.
Ráadásul ennek letagadása, elhazudása, és az arrogancia amivel ez történik, sem elnézésre, de még türelemre sem ad okot.
Szóval kösz, de NEM, kösz, én ebből nem kérek!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 03:18:36

Gyurcsány: Nem leszek tagja a következő kormánynak
"Én az egyik legalázatosabb és legbátrabb támogatója leszek a következő kormánynak, amelynek nem leszek tagja, minden bizonnyal"

rábasztatok libbsik
bolond flepkó támogatni foglya Viktort!

RÉMÍSZTŐ KÉPZŐDMÉNY 2020.02.11. 03:32:56

@morph on deer: "hanem előre megfontolt szándékkal elkövetett bűnei,"

Ha a fidesznek bunei vannak, akkor az elore megfontolt szandekkal szemeket kiloveto, embereket SZANDEKOSAN MEGVAKITO liberalisoknak mijuk van ???????????????

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 04:51:56

@morph on deer: Istenbarma tanulj meg olvasni

"És csak Orbán mondana Nekik hogy Norvégia nem eus tagállam. "

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2020.02.11. 07:44:29

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "bolond flepkó támogatni foglya Viktort"

"Merkel: a magyar gazdaság fejlődése „nagyon-nagyon pozitív"
Miutan ez mar nem az elso alkalom, hogy Merkel dicseroen nyilatkozik a magyar gazdasagrol, ez mar a gyurcsanyt is meggyozte.

Womb Rаider 2020.02.11. 09:17:49

Kitiltja őket? Pedig közéjük is lövethetne :)

evighed 2020.02.11. 09:19:17

@nincs1itt:
"kissé sérült leányzó...két fogyatékos gyermekkel, akiknek a betegsége éppen az állandóságot kívánta volna meg...ostoba sötétzöld balfax"

Azt hittem, hogy az internetcsöcseléknek már nincs hová süllyedni szellemileg, de ezután a komment után rá kellett ébrednem, hogy még a pokol legmélyebb bugyrainál is van lejjeb.
Na soha viszlát.

látjátok feleim szümtükkel 2020.02.11. 09:24:06

@RÉMÍSZTŐ KÉPZŐDMÉNY:

Rémísztő képződményei. Akire nagyon illik amit Cipő már régen megénekelt. Nevezetesen , hogy "...aki hyüle, az is marad."

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 09:30:40

@evighed:
"Azt hittem, hogy az internetcsöcseléknek már nincs hová süllyedni"

Most egy picit hamar ítélkezel!!!
Egyáltalán nem akarom @nincs1itt -et védeni, de szerintem személyes érintettség okán ő igazán tudja mik a szellemi fogyatékosok szükségletei.
Az persze más tészta, hogy Grétával és családjával nincs semmi baj, sőt.

6.Lenin 2020.02.11. 09:50:58

@R.V.J.:

"Az persze más tészta, hogy Grétával és családjával nincs semmi baj, sőt."

A jelenleginél akármilyen kicsi többlet is már kegyetlen túlzás lenne az evolúciótól. Talán nem lehet ennyire kegyetlen a sors sem.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 09:54:25

@evighed: én mit teszek a foldert? Szembeszallok minden nap a globalista csőcselékkel mint te

Muhammad Balfas 2020.02.11. 10:19:31

@R.V.J.: De viszont Ahmedék nem tudnak hátrafelé nyilazni..:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 10:21:23

@6.Lenin:
"A jelenleginél akármilyen kicsi többlet is már kegyetlen túlzás lenne az evolúciótól. Talán nem lehet ennyire kegyetlen a sors sem. "

Szeretem amikor ilyen misztikusan fogalmazol. Nem értem ugyan, de tetszik.

Mit állítunk: túlzás lenne. Mi lenne túlzás? --------.
Milyen túlzás lenne a --------? kegyetlen
Mennyi --------- lenne kegyetlen túlzás? akármilyen többlet.
Minél lenne kegyetlen túlzás akármilyen többlet a -----------? jelenleginél.
Kitöl túlzás? az evolúciótól.

Még mindig gondolkodom ezen...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 10:29:31

@R.V.J.: azt akarta kifelyezni az elvtárs, hogy grétike halmozottan hátrányos jelen formályában is, hát még ha kapott volna még1 hátrányt
na az már vicces lenne
pl. 1 2. púpot a felye mellé

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 10:34:24

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"hogy grétike halmozottan hátrányos jelen formályában is"

nem tudom neked van-e gyerek otthon, de szívesen látnék egy GIF-t az arcodról amikor kiderül, hogy ugyanígy beszélnek róla a hátatok mögött röh¨ögve a tanáriban.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 10:44:13

@Muhammad Balfas:
"De viszont (SIC!) Ahmedék nem tudnak hátrafelé nyilazni..:)"

Mert ha tudnának akkor szeretnétek öket? Teherautóval hátrafelé a tömeghajtani az tetszene???

6.Lenin 2020.02.11. 10:44:18

@R.V.J.:

Mondjuk az evolúció még azt a terhet is rá osztotta volna, hogy harcoljon a pénisz lehető legminimálisabbra zsugorodásáért, anélkül, hogy most legalább 1x átélhetné egy normálisnak mondható méretűvel végrehajtott akciót.

Szerintem a zsugodásért folytatott kegyetlen küzdelem teljesen eltorzítaná a most sem éppen kellemes mimikáit, főleg, ha beleszámítjuk a kihagyott gyönyör nélkül átélt feleslegesnek mondható órákat. Magyarul, tulajdonképpen mi a faszért eszik annyi kenyeret feleslegesen.
Egy felhőkarcolóról végrehajtott ugrás, sokat könnyítene az eddig elbaszottnak számított életén, sőt az embertársaién is. De ebben döntsön ő.

Szerintem az evolúció már ennél bonyolultabbnak látszó feladatokat is megoldott, amikor egyeseknél a szaporodási képesség csökkentésével vedi a klímaváltozást. (minek basznák itt el a levegő minőségét, mérgezve azt)

Mondjuk abban én is kicsit billegek, hogy ez kegyetlenség, vagy jótett az evolúció részéről. Mind1, tojok rá, nem én vagyok felelős ezért.

Muhammad Balfas 2020.02.11. 10:50:00

@R.V.J.: Ha tudnának is, ló nélkül nem sokra mennének..

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 10:50:47

@R.V.J.: szerintem az ő gyereke nem akarja megmondani a világnak hogy hányas a kabát, de valószínű még a tanárnéniknek sem ezért nem súgnak össze semmit a tanáriban, max annyit gonoszkodnak hogy nem értik hogyan lehet egy jobboldali nézetű embernek ( ez lenne balfas) normális gyereke amikor én liberális vagyok (ez a tanár) és az enyém ver engem és lopja az apjától a lóvét.
Mondtam már neked ( ifju momentum ) ha hazudsz és trollkodsz, azt csináld rendesen :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 10:51:09

@R.V.J.: itthon nincs gyerek jelenleg
a fehér fasiszta gyerekek ilyenkor iskolában vannak

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 10:52:55

@R.V.J.: bocs én sem tudok rendesen trollkodni mert nem Balfas hanem Ferkó gyerekéről van szó persze

Muhammad Balfas 2020.02.11. 10:58:06

@a nagy hohohorgász: Most ezzel konkrétan mit akarsz mondani?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:00:32

@6.Lenin:
" -nem idéznélek-"

Szerintem nem jó ötlet faszozni egy kontextusban egy kiskorúval, mert még végén úgy jársz, mint az egyszeri fideszes diplomata-cukrosbácsi.

index.hu/belfold/2020/02/10/novemberben_emeltek_vadat_a_gyermekpornografiaba_keveredett_magyar_diplomata_ugyeben/

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:00:33

amúgy tényleg művészek gyereke? én nem tudtam, mert akkor már érthető. Ezért nem szabad a művészeket kiengedni a valóságba, mert ez lesz belőle :)

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:09:37

@Muhammad Balfas: bocs összekevertem, azt hittem a nyomi a te gyerekedbe kostolt bele, de közben a miniszter urat kostolgatta.

a mondandóm lényege meg az hogy megint hazudik mert "csokolom a miniszter úr kezét" gyereke nem akarja megmondani a világnak hányas a kabát ezért nem súgnak össze a tanárok a háta mögött max annyit hogy hogyan lehet egy jobboldali nézetű embernek normális gyereke amikor én liberális vagyok (ez a tanár) és az enyém ver engem és lopja az apjától a lóvét.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 11:11:52

@R.V.J.: maszopita a szó amit keresel

"2002. áprilisában került a Külügyminisztériumba, az amerikai főosztály USA-referenseként. 2006-ban nyerte el a Los Angeles-i Fökonzulátus pályázatát, 2007. január 15-étől a konzuli feladatokat látta el."

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:13:23

@R.V.J.: hát igen a fideszes rohadék nem tudja hogy a szexuális zaklatás minden korosztályban Alföldi Róbert és a liberális művészek monopóliuma. De ne izgulj nemzetivé tesszük ezt is.

Amit viszont írtam az nálam is kiveri a biztosítékot olyan gusztustalan ezzel viccelni. Rohadjon meg az összes ember férfi-nő aki ilyet tesz ha valóban igaz.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:15:07

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: látom egy apróságot már megint elferdített a független média :)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:17:22

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Az mszp választotta, a fidesz meg rejtegette. hát szépen vagyunk.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:25:23

@a nagy hohohorgász:
1. nem szálltam bele senki gyerekébe, empátiát ébresztettem a trollban, mert már megint hülye.
2. a szexuális zaklatást büntetik hazánkban, ha tudom´asod van róla, hogy liberálisok tömege zaklat akkor jelentsd fel öket, Polt P. örülni fog.
3. térj már észhez Tamás Bátyja, azon az oldalon trollkodsz ahol a felmenöinket irtották és irtanák ma is!!!!

6.Lenin 2020.02.11. 11:26:45

@R.V.J.:

Ilyen idős korban roma testvéreink már a 2. gyereknél tartanak. A migráncséknál ennél
fiatalabbakat is férjhez adnak, nem beszélve másik testvéreinkről, ahol 3 éves korig lehet dugni a kislányokat is, ha nincs más kéznél.

Gréta azért mert kicsi, sovány, szellemileg topronygy, némileg még lehetne akár harcképes is, ha valóban érdekelné az életnek ez a része, és nem más faszsággal baszná el a szabad idejét, feleslegesen.
Mellesleg a nyagyon műveltéknél se vetik meg a zsenge húst. Most kezd szárnyalni a gondolat, hogy engedni kéne, a tárgyszemély is beleegyezik, miért is ne ha vesznek neki egy fagyit.
Azt már látom, hogy néha az álszentet is szívesen játszod valamiért. Gondolom az egyik hülyeség nálad nem üti a többit.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:32:03

@6.Lenin:
kérlek, ezekhez a beteg pedofil dumákhoz ne linkeld be az én nickemet. Elöre is köszi.

u.i.: mára már felfordult töled a gyomrom, pá

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:33:25

@R.V.J.: na végre hogy válaszoltál már azt hittem hogy kirekesztesz :) pedig az rátok nem jellemző.
1. hazugsággal sosem lehet empátiát ébreszteni ezért nem sikeres sajnos a Grétácska sem
2. már tettem feljelentést de azt mondták hogy azért nem csukják le a bibsiket hogy a papokat se kelljen .
3. Az melyik oldal is? mert az én felmenőimet mindenki irtotta és irtaná

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:37:09

@R.V.J.: a kettőnk közti egyik különbség hogy te valakik ellen trollkodsz én meg valamiért. Az egyik biztos bukó a másik meg kurva nehéz.....

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:38:27

@a nagy hohohorgász:
"3. Az melyik oldal is? mert az én felmenőimet mindenki irtotta és irtaná "

Hát az én felmenöimet nem a liberális eszme szabadság és egyenlöség párti koncentrációstáboraiba vitték. A tieidet oda?

morph on deer 2020.02.11. 11:42:26

@RÉMÍSZTŐ KÉPZŐDMÉNY:
“ embereket SZANDEKOSAN MEGVAKITO liberalisoknak mijuk van ???????????????”

Lőfegyverük?
Mindenesetre, ahogy látom, sajnos nálad félmunkát végeztek...
Bár téged nem a szemed zavar a tisztánlátásban, az teljesen biztos! :)

6.Lenin 2020.02.11. 11:42:31

@R.V.J.:

Mi a fene, de kényes teccel lenni, ha rólatok van szó. A tükör ennyire szar tud lenni?
Pedig lehetne linkelni, ahol már lassan óvodásokat használtok a politikai céljaitokhoz.
De ezeket tényleg felesleges, hiszen ti ezt jobban tudjátok.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 11:49:14

az én felmenőimet irtotta és irtaná a besenyő a germán a tatár a török a labanc az orosz a román a zsidó
és mégis itt vagyunk
hajrá Magyarok hajrá Viktor!

6.Lenin 2020.02.11. 11:49:38

@R.V.J.:

Egy beteg kislányt politikai célra használni, azt lehet? Az nem veri ki a biztosítékodat, óvodákban transzvesztitáknak érzékenyíteni, az menő. azzal lehet viccelni.
Kezded érteni, hogy miért is tartalak egy szar alaknak?

morph on deer 2020.02.11. 11:49:42

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“Istenbarma tanulj meg olvasni”

Erre a kis időre? Normális vagy?
:)
Amúgy onnantól már nem éreztem indíttatást a folytatásra, őszintén megmondva.
De ahogy látom nem is vesztettem valami sokat...

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:53:02

az enyémeket se oda vitték . Rosszul tetted fel a kérdést :)?

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 11:55:45

@morph on deer: hát igen az igazsággal nem tudsz mit kezdeni :) Te észlény !

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 11:59:54

@a nagy hohohorgász:
"az enyémeket se oda vitték "

Na látod, akkor a liberális, szabadság és egyenlöség táborába nyugodtan beállhatsz, ha már a többiek ki akarnak irtani.

morph on deer 2020.02.11. 12:02:30

@a nagy hohohorgász:
“ az igazsággal nem tudsz mit kezdeni”

Már ne haragudj, de ez most éppen melyik igazság volt?

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 12:05:46

@R.V.J.: én a liberális, szabadság és egyenlőség táborába állok de téged nem látlak sehol koma. Amiről te beszélsz az más; az a deviánsok tábora . Oda én sosem fogok tartozni

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 12:07:16

@morph on deer: az amivel nem tudsz mit kezdeni. Mondtam már neked , értő olvasás!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 12:16:23

@a nagy hohohorgász:
"de téged nem látlak sehol koma"

Vedd le a vaskalapot bigottkám, akkor talán rendesen körbe tudsz nézni és meglátod, hogy mindannyian értékes tagjai vagyunk ennek a nyitott és befogadó társadalomnak.

A szivárványzászló színei közt a te éjszakai böngészöelözményeid is ott bújnak.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 12:24:41

@R.V.J.: az a kis probléma Repedt Valagú Jövőlátó, már amerika sem hisz nektek, visszaszorultok ény eu-ba és a közel-keletre

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 12:25:36

@R.V.J.: az a jó hogy már csak a puszta létem trollkodás mert el sem hiszed hogy létezem.

Sorold már fel milyen értékekre gondolsz kérlek mert ezt annyiszor hangoztatjátok, de egyikőtök sem sorolja fel... Eddig azt hittem azért mert nincs, de téged nem úgy ismerlek....

volt egy cikk asszem az indexen a pornórákereséseknél ahol országonként kimutatták hogy mi a tuti. Érdemes megnézni :)

morph on deer 2020.02.11. 12:29:33

@a nagy hohohorgász:
” Mondtam már neked , értő olvasás!”

De miről? Csak nem a te saját hozzászólásaidra gondolsz?
Bár az kizárt, hiszen az igazságot emlegetted...:))
Szóval?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 12:33:22

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"Repedt Valagú Jövőlátó, már amerika sem hisz nektek, visszaszorultok ény eu-ba és a közel-keletre "

Szólíts nyugodtan Julinak.

Amerika következö elnöke Pete Buttigieg egy LMBT+ személy, oldalán a first gentlemannel!!!!
Éppenséggel ti szorultok vissza a saját vasfüggönyötök mögé, olyan kellemes úriemberekkel, mint Lukasenko meg a raszPutyin

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 12:46:57

@R.V.J.: ugy látom a liberális, szabadság és egyenlőség tábor szólt belőled nyomi :)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 12:54:22

@a nagy hohohorgász:
"kérlek mert ezt annyiszor hangoztatjátok, de egyikőtök sem sorolja fel"

Azt hiszem már felsoroltam, éppenséggel neked. De nembaj ismétlés a barázdázza a jobberagyat.

Szóval. A teljesség igénye nélkül:
-Kisebségek jogvédelme
- a többség kötelességeinek számonkérése
- befogadás, tolerancia (kisebségek)
- deszegregáció, kvótarendszer
- elutasítás, kirekeszt´es (nácizmus stb)
- teljes piaci szabadság
- szoros együttmüködés az IMF-fel
- börtönreform (amnesztia)
- jogireform (dekriminalizálás, rehabilitál´as)
- a társadalom fiatalítása Ratkógyerekek nélkül.
- a szegények terheit viselje a középosztály
- stb.

antiinternáci 2020.02.11. 13:09:36

@morph on deer:

Sikerült a témához nem kapcsolódóan válaszolnod.
Szavazz akkor a bolsevistákra, csak mert felfújsz -a nagyképet tekintve nem lényeges- dolgokat. Az irigység motivál benneteket, hogy MÁSOK miért...
Nekem ez kevésbé gusztusos. Holott fel tudnál építeni egy hidat, vasutat, utat, ha azt mondanák, hogy tessék, te nyerted? Nem, nem tudnál. Akkor mit érdekel, hogy más meg fel tudja??? Ez az ócska irigy proli mentalitás húzta vissza mindig is az országot...

De mindegy is. Számomra elképzelhetetlenül alávaló dolog a bolsevista felforgatás, agresszív hazudozás, gyűlölködés. Nem létezik olyan ok, amivel menthető lenne a rájuk való szavazás.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 13:25:05

@R.V.J.: ne haragudj de akkor én rossz iskolába jártam mert nekem ezek a célok nem egyeztethetőek össze a liberális, szabadság és egyenlőség-gel. de elmentem amit írtál, hogy lássa az utókor hogy ifjú momentumosaink mit gondolnak demokráciának. B+ megalol vagy . Ismered a matyit? na pont olyan rettegő demokrata lesz belőled... Sok sikert.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.11. 13:30:28

index.hu/kulfold/eurologus/2020/02/11/weber_europai_tanacs_hetes_cikk_napirend/

a wéber öcsit nagyon mélyen érintette a Viktor által rámért vereség
7es czikkej a kutyát nem foglalkoztatja, de ez a párt"család"ból vinnyog a bosszúvágytól
csak nehogy úgy járjon, mint a feri

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 13:31:14

@a nagy hohohorgász:
"B+ megalol vagy . Ismered a matyit? "

Ez valami onanizálós vicc? Nyugodtan mentsd el amit írtam, habár bövebb lére eresztve ott van a honlapunkon.
Amúgy kettönk között szólva, üdvözöld a 2022-es 100 napos programot :))) Nyugi a Gyurcsány nem lesz kormánytag.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 13:50:08

@R.V.J.: Nem akarjátok hogy ezt is elqurja?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 13:56:49

@a nagy hohohorgász:
"Nem akarjátok hogy ezt is elqurja? "

Mindt ö maga mondotta, a neje kezébe adja a botot, hogy ö kurvajókönyveket írjon a szenvedélybetegségek leküzdéséröl.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 14:01:40

@R.V.J.: Küldj már linket is hogy ezeket a reformokat milyen akciókkal éritek el?még az érdekelne.

morph on deer 2020.02.11. 14:31:44

@antiinternáci:
“ Az irigység motivál benneteket, hogy MÁSOK miért... ”

Hát ezt éppen nem találtad el.
Az van ugyanis, hogy én már “been there, done that, have the t-shirt”, és köszönöm szépen, jól vagyok. Mindezt saját erőmből, anélkül, hogy loptam-, csaltam-, segget nyaltam volna azért amit elértem. Jó, megértem, ez a fehér (keresztény heteroszexuális) holló, de akkor is így van.
Ráadásul sosem értettem azokat a barmokat, akik mindhalálig harácsolnak, akiknek soha semmi nem elég, lásd orbán és köre, például. Pár ismerősöm már sikeresen összeszedte a maga pár szívrohamát, de még most is kaparja, legyen még több, meg még több, és fogalma sincs, hogy mi más is lehetne az életében ezen kívül...
Szóval tévedsz, én nem irigy vagyok, csak szimplán megvetem ezt a mentalitást.

Ami bosszantó, az az, hogy itt szó nincs arról, hogy ez az “elit” a hozzáértése, rátermettsége, stb. okán ér el bármit is, hanem a nepotizmus és a vazallusi viszonyok miatt, ami szégyen!
Arról már nem beszélve, hogy ez az arcátlan tolvajlás legfeljebb egy - másik - banánköztársaságban fordulhat(na) elő, Európában már ez rég kiment a divatból.

És mindezt annak fejében, hogy két pofára kapjátok a hazug, nacionalista lózungokat, meg a “dicső” múlt illúzióját, közben a szőnyeget is kilopják alólatok.
De legalább tapsoltok neki, és már az is valami, nem? :)

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 14:37:51

@morph on deer: Ha fehér keresztény hetero vagy akkor miért nem hapogtal egy hete? Azokban a kommentjeidben elnyomott buzi zsidónak vallottad magad. Most akkor ez hogy van?

6.Lenin 2020.02.11. 14:43:43

@morph on deer:

"Arról már nem beszélve, hogy ez az arcátlan tolvajlás legfeljebb egy - másik - banánköztársaságban fordulhat(na) elő, Európában már ez rég kiment a divatból. "

Nem olvastál a legutóbbi német tartományi választásról, vagy a demokraták előválasztásáról. Ott a választások miről szólnak vajon?

Igaz, valamivel raffináltabb módszerekkel basszák át a polgárokat (?). Még hiszel a mesékben?

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 14:59:57

@R.V.J.: elkezdtem kiütni magam, amúgy amit olvastam (2018-as kormányprogram) jónak tűnt; csak 2 hibát láttam eddig azt hogy nem láttam ezt miből akarják fedezni ( de azt hiszem ekkor jön az IMF-es rész ) :))))))) és akkor megint ott vagyunk ahol az elqúrók. A második pedig hogy amit 2018-óta csinálnak az pontosan az ellenkezője mint amit leírtak. Pedig ellenzékből semmi sem drága. Mielőtt valami faszkalap azzal jön hogy nem ők vannak kormányon leírom hogy az aktuális politikai megnyilvánulásaikra gondoltam.

morph on deer 2020.02.11. 15:14:03

@a nagy hohohorgász:
“ Ha fehér keresztény hetero vagy akkor miért nem hapogtal egy hete? Azokban a kommentjeidben elnyomott buzi zsidónak vallottad magad. Most akkor ez hogy van?”

Még jó, hogy te beszéltél “értő olvasásról”... Az a holló, te “olvasó“! De legalább a memóriád is van olyan jó, mint ahogy olvasni tudsz. Gratulálok!
:)
Niedermüller mondatán csupán azok sértődnek meg, akik vagy annyira korlátoltak, hogy nem tudnak egy többszörösen összetett mondatot értelmezni, vagy pont rájuk illik a nacionalista, kirekesztő, etnikai és vallási alapon történő megkülönböztetést preferálókról szóló leírás, ami elhangzott.

A normális fehér, keresztény heteróknak ezzel semmi baja, mert ez a kijelentés nem róluk szólt.
Ez ennyire egyszerű, és azóta is így van.

Még valami?

antiinternáci 2020.02.11. 15:14:22

@morph on deer:

Nem tudom, milyen nacionalista lózungokra gondolsz. Én simán szetetem a hazámat, tehát megvédendőnek tarzom azt a bolsevista zabrálóktól. Mind gazdasági, mint ideológiai zabrálástól.
Én egyébként a bolsevistákat mindig is a magyaellenesség, a hazugság és gyűlölködés miatt utáltam, a lopás és korrupció az vsak egy második vonulat, természetes tőlük. Hiszen annak idején is a faluk munkakerülő csirkefogói, tyúktolvajok lettek a kommunisták.
Csak annyi változott, hogy kikupálódtak pár évtized alatt, és később már földet, bankot, gyárakat loptak, mint pl. az Apró-Gyurcsány klán.
De ez sokkal kevésbé fontos, mint pl. a Trianon 2.0, ahol a korábban fenyegetéssel, erővel ránk kényszerített, Mohács után második legnagyobb nemzeti tragédiánkat Gyurcsány önkéntesen erősíttette meg az irigy, aljas söpredékkel.
Ezt a bűnt sosem lehet a bolsevistáknak megbocsátani. Ehhez képest az a (folyó áron) néhány százezer milliárd forint, amit 70 éves uralmuk során elloptak, semmihez sem értésükkel eltrehánykodtak, lényegtelen tényező.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 15:17:23

@a nagy hohohorgász:
"de azt hiszem ekkor jön az IMF-es rész"

Igen, 2018-as programból helyhiány miatt ez kimaradt, de remélem a 22-esbe befér.
Nagyon jó az új program is, a think tank szerint cutting edge. Bocs a zsargonért, szakmai ártalom.

Ahogy a Pártelnökúr szokta volt mondani:
A nemzetközi szaktudás a mi oldalunkon van,
so let's show them how it's been done!!

antiinternáci 2020.02.11. 15:23:45

@R.V.J.:

"-Kisebségek jogvédelme
- a többség kötelességeinek számonkérése"

Az első azt jelenti, hogy az aberráltakat, munkakerülőket, bolsevista felforgatókat tarsák el a másodikak, akiknek a bolsevisták szerint csak kötelességük van.

Ezt jó lenne ha terjesztenétek, ugyanis sok csököttagyú ezt magától nem tudja, és tévedésből rátok szavaz.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 15:30:29

@antiinternáci:

A többség (bolsevikok) számonkérése rátok vonatkozik, akik most a szegényeken zsírosodtok. Nektek kicsit többet kell majd a közösbe tenni. Amikor a kvótarendszer szerint felvett kisebbségi kollégáid is olyan jól keresnek mint ti, akkor majd ök is többet tesznek bele.

antiinternáci 2020.02.11. 15:30:48

@R.V.J.:

Aztán minek az a szoros együttműködés az IMF-fel? Rájuk akkor van szükség, amikor a bolsevisták kormányoznak, mert minden zabrálásuk után eddig csőd szélére került az ország.

Meg azt is jó lenne jobban reklámozni, hogy a középosztályt akarjátok kifosztani és az elrabolt pénzt szétosztani a klienseitek között.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 15:31:49

@morph on deer: már megint beszoptad ( én vagyok a holló, aha értem):

Hát ezt éppen nem találtad el.
Az van ugyanis, hogy én már “been there, done that, have the t-shirt”, és köszönöm szépen, jól vagyok. Mindezt saját erőmből, anélkül, hogy loptam-, csaltam-, segget nyaltam volna azért amit elértem. Jó, megértem, ez a fehér (keresztény heteroszexuális) holló, de akkor is így van.

Rudi Vagy Juli-val ha lehetne még magatokat is kirekesztenétek és lenáciznátok.....

Rudika: abban igazatok van hogy a nemzetközi "szaktudás" veletek van. Ezt mi is tudjuk. Végre van egy közös pont.

morph on deer 2020.02.11. 15:34:59

@6.Lenin:
“ Igaz, valamivel raffináltabb módszerekkel basszák át a polgárokat (?). Még hiszel a mesékben?”

Nem követem a német politikát, de ha te mondod, biztosan úgy történt.

Csak az a baj, hogy az egyrészt semmilyen módon nem igazolja azt, ami itt zajlik, másrészt ez a rokon-barát-szerető továbbá különböző kasztokba sorolható nyaloncokból álló udvartartás nem jellemző a németekre sem, tudomásom szerint.

Nekem azzal önmagában semmi bajom, ha valakinek ez tetszik, - bár a véleményem megvan róla (is:)) - ami bosszant az az, amikor jönnek a hazugságok, a relativizálások, meg az a baromság, hogy “megérdemli”, meg hogy “nem érdekel, mennyit lopnak, ha...”

Miért muszáj eltűrni mindezt?
Miért ne lehetne megkövetelni, hogy az országot csak tisztakezű emberek vezethessék?
Mert akkor talán nem lehetne olyan önfelmentéseket hangoztatni, hogy “lám, ő sem különb” meg “ha neki szabad”, de mindent visz a “hülye lenne nem lopni, ha megteheti”

Ezzel az egésszel az a gondom, hogy nekem mint magyarnak baromi rosszul esik, hogy a tolvajlás hovatovább alapjogként kezeltetik, - tolvajnép lettünk?
És akkor hencegünk az ezer évvel, meg több tiszteletet követelünk, közben előbb utóbb már a szarkát is rólunk fogják elnevezni..!

És mindez a nagy nemzetthy hazaffyjak szerint rendjén van így!
Miért?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 15:38:14

@antiinternáci:
"Aztán minek az a szoros együttműködés az IMF-fel?"

Egy nyitott gazdaság alapja a jó kapcsolat az IMF-fel. Ezen felül rengeteg öko- és integrációs beruházást kell majd velük finansziroztatni.
A cél egy nyitott, az európai együttmüködésre erösen ráutalt országot létrehozni ebböl az Orbigarchikus fertöböl.

a nagy hohohorgász 2020.02.11. 15:56:56

@morph on deer: nehogy atszurja az orrod a monitort pinokkio

morph on deer 2020.02.11. 16:02:35

@antiinternáci:
“ Én simán szetetem a hazámat, tehát megvédendőnek tarzom azt a bolsevista zabrálóktól. Mind gazdasági, mint ideológiai zabrálástól.”

És miért nem mindenféle zabrálótól akarod akkor már megvédeni?
Mert a jelek szerint neked csak egyik oldal(?) zabrálásával van gondod, a jelenlegi harácsolás teljesen rendjén van.
Tehát akkor nem az a lényeg, hogy senki ne lopjon, hanem az, hogy csak az lophasson, akinek megengedjük?

Szerintem meg bárki, bármit, bármikor “zabrál”, azt nagyon de nagyon pofán kell baszni, tekintet nélkül arra, hogy milyen zászló alatt milyen istenhez imádkozik!

Annak tudod az okát, hogy már a negyedik orbán kormány van, és a Gyurcsányt miért nem vonták még egyik alatt sem felelősségre, ha pedig minden úgy van, ahogy mondod?
Ezt most komolyan kérdem.

6.Lenin 2020.02.11. 17:28:38

@morph on deer:

Miért? Mert nem az a banda lop, akiket te kedvelsz.

Egy dolgot azért valahogy mindig kerültök. Amikor a ballibák loptak, nem ment előrébb az ország sem, az emberek nagyon nagy többsége sem. A nemzetről már ne is beszéljünk (most itt értsünk a nemzet alatt egy családot). Nyitott (moslék) társadalom meg sose volt, sose lesz, mert nem ilyen az ember, és ahogy a történelemnek sem lett vége, a versengő embernek, ideológiáknak sem lesz. Valami másnak kellene lennie a megoldásnak (ha létezik ilyesmi, vagy kell-é, vagy a pusztulást jelentené)

Most ezek az irányok teljesen másak. Az, hogy sok irigy, régivágású tolvaj, gazember ezt másként látja, az sajnos természetesnek vehető (vagy inkább a természetükből fakadó)

Teljesen más a két tábor által , az országért tett munka végeredménye. Nem tökéletes?
Ilyen ellenérdekeltség mellett még ez is csoda, hogy meg lehetett tenni ennyit is.

Ezek a különbségek most rendkívül jól érzékelhetők is az októberi választások óta. Talán nem is szükséges ezt részletezni.
Én azt természetesnek veszem, hogy vannak, akiknek ez nem jó. Ilyenek vagyunk, voltunk, leszünk, sajnos. ezeken a felületeken ez jól követhető is, és sajnos a világ már csak ebbe az irányba halad. Valószínűleg ez a végső összecsapás előtt időszak (az ideológiáknak). A rossz eddig sose jött ki ezekből győztesen, nyilván most is ez lesz.

Mikor? Na, ez egy jó kérdés, de tuti nem holnap lesz.

antiinternáci 2020.02.11. 18:07:39

@R.V.J.:

Csakhogy az olyanok mint én, már most is sokszorta többet tesznek a közösbe. Többet nem akarok, illetve improduktív, értelmetlen, gusztustalan és/vagy felháborító dolgokra egy fillért sem szánok. Szóval, ha a bolsevisták valaha is hatalomra kerülnének, úgy elviszem a cégeimet az országból, hogy csak úgy füstöl.
Soha többé bolsevista rabigát, tegyük ki a parlamentből a haza ellenzékét, mint az ÁVÓ Párt, a Nyom(oren)tum, a Maszop meg a Ballik!

antiinternáci 2020.02.11. 18:14:18

@R.V.J.:

"Mindt ö maga mondotta, a neje kezébe adja a botot,"

Dobreva mist bukitt hatalmasat az európai minimálbér és egybesült államok nevű baromságaival, bukott szamár.
Ő természetesen még Gyurcsánynál is sokkal rosszabb, hiszen ha nincs az Apró-klán, nem lett volna Gyurcsány sem...
A Gyurcsány Apró Vadai terrocsoport létrehozása még nagyobb bűne Apróéknak, mint a gyilkoskormányban való tagság förtelmes vétke.

antiinternáci 2020.02.11. 18:42:52

@morph on deer:

Figyelj, a fidesz "lopásait" a bolsevisták mondják, tehát én nem hiszem el, mint általában semmit, amit ők mondanak. Ugye, az ellenőrizhető dolgokban 100%-ban lebuktak.

Az nem lopás, ha x helyett y végez el egy munkát, felháborító az erről szóló boksrvists propaganda.

A kommunisták lopásai viszont közismertek, azt nem kell bizonygatni, hogy bolsevista =tolvaj (is). Elegendő megnézni, hogy a kb. 70 év bolsevista uralom minden szakasza után csődöt kellett menedzselni: 90 után, 94(!) után, 98 után, 2010 után egyaránt csődben volt az ország. 70 évetek volt eredményt felmutatni, de nulla az eredmény.
Ennek a fő oka az volt, hogy a bolsevisták úgy loptak, hogy nem baj, ha a többi ember éhen döglik. Így csinálták meg az ország történetének legnagyobb lopásait, mint a manyup, meg a devizaALAPÚhitel.
Ezzel szemben, ha vannak is fideszes lopások, az ország fejlődik, a bérek növekednek: tehát a bolsevistákkal ellentétben másnak is hagynak...

Azért nem vonták Gyurcsányt felelősségre, mert a rendszerváltás után olyan laza törvények voltak, amelyek lehetővé tették a kommunistáknak a lopást. És ők tudtak lopni, hiszen nekik colt a szükséges információ a birtokukban. Ahogyan a pufajkás Horn mondta: törvényes, de nem erkölcsös.
Erre írtam korábban azt, hogy ha lehet is lopni, mert a törvény nem akadályozza meg, nem kötelező.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.02.11. 19:10:45

@antiinternáci:
"úgy elviszem a cégeimet az országból, hogy csak úgy füstöl."

Ahogy a Pártelnökúr szokta volt mondani a panaszkodó "vállalkozóknak":

"Hogy ha nekem tudni véled,
hogy az EU- kívül is van élet,
akkor ne késlekedj kérlek

mert szeretettel vár
délkelet-balkán."

látjátok feleim szümtükkel 2020.02.11. 20:23:29

@a nagy hohohorgász: "De ne izgulj nemzetivé tesszük ezt is."

Akkor mijaf*ért titkolják már egy éve? Most is csak azért derülhetett ki, mert a bírósági tárgyalás nyilvános, és ezt már nem bírták elhallgatni? Ez a nemzeti benne? Vagy az, amiért megvádolták?

morph on deer 2020.02.11. 23:41:26

@antiinternáci:
“ Az nem lopás, ha x helyett y végez el egy munkát”

Az tényleg nem lopás, az csak s vazallusi kör helyzetbe hozása.
A lopás ott kezdődik, amikor x helyett y összegbe kerül az az elvégzett munka, ahol az az y≦2x, vagy akár 3x is, ahogy a vezér jónak látja!
Ez a probléma ezzel az urambátyám meg pereputty rendszerrel!

Azt értem, hogy nem hiszed el, de elmerengtél már azon, hogy mit fogsz tenni, ha egyszer feketén-fehéren bebizonyosodik számodra is, hogy igen, az elmúlt 12 évben (is) megvezettek, és közben a közjavakat is igen komoly nagyságrendben dézsmálták meg, akkor mit fogsz tenni?

Nem viccből kérdezem!
Mert tudod, azon túl, hogy orbán momentán deklaráltan antikommunista, egyetlen egy olyan tulajdonságát nem tudod megemlíteni, ami különbbé tenné bárki másnál, sőt!

Szóval nem ártana néha megpróbálni tárgyilagosan is átgondolni ezeket a dolgokat, mert lehet, hogy érdekes dolgokra jönnél rá!

Például, hogy nem mind arany, ami fénylik, meg hogy a király bizony tök meztelen, maholnap már évtizedek óta, meg ilyesmik.
Nem mondanám, hogy irigylésre méltó helyzet lesz, de ígérem, hogy meg fogsz könnyebbülni a végén, mert nem nyomaszt majd ez a sok-sok hazugság, amivel teletömték a fejed.
Komolyan!
(Hogy mi lesz helyette, azt ne kérdezd, mert fogalmam sincs! De ennél az is jobb, ígérem!)

orbántrollirtó 2020.02.12. 10:47:09

@antiinternáci:

"Figyelj, a fidesz "lopásait" a bolsevisták mondják, tehát én nem hiszem el"

Te mint szarházi orbánista bértroll, mi mást tehetnél? Ezért kell itt rohadnod 30 nicken reggeltől estig. Hazudsz ezerrel, mentegeted a fideszes bűnszövetkezetet, mint a geci gazdád.

Muhammad Balfas 2020.02.12. 18:11:09

@morph on deer: A kilóméterenként 3 milliárdba kerülő autópályákra tetszik emlékezni még?
Hát a hidegben bekrepáló hév információs kijelzőkre , amelyekre a vállalkozó utólag szigszalagozott hősugárzót? :)

alöksz róz 2020.02.12. 18:38:43

@morph on deer: "Szóval nem ártana néha megpróbálni tárgyilagosan is átgondolni ezeket a dolgokat" - tanácsolta az elborult agyú fanatikus.

:DDD

nincs1itt 2020.02.13. 19:48:25

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: dehogy szidtam. csak a tényeket voltam bátor közölni vele kapcsolatban.
süti beállítások módosítása