B1 blogcsalád



Fidesz-közeli ügyvéd kaszálta a legnagyobbat a "börtönbizniszen"

2020. január 31. - nickgrabowszki

Beleszaladt a késbe a kormány és propagandája. mohor.jpg

Orbán Viktor szokásos pénteki rádiószózatát intézte a néphez és szokásos módon nem mondott igazat, amikor 

A miniszterelnök elképesztőnek nevezte, hogy olyan magyar emberek, akik ügyvédnek mondják magukat, felépítenek egy bizniszt a bűnözőkre és tizenkétezer pert indítanak az Európai Bíróságon a saját hazájuk ellen, azzal a mondvacsinált indokkal, hogy Magyarországon kínozzák az elítélteket, mert nem süt be a nap a cellájukba.

Tudniillik:

  • nem ügyvédnek mondják magukat, hanem valóban azok.
  • nem saját hazájuk, hanem csak az állam ellen indítanak pert (Orbán tévesen azonosítja magát Magyarországgal);
  • nem az Európai Bíróságon, hanem a területileg illetékes magyar bíróságokon indítanak pereket;
  • ami semmi nem tilt, sőt, a jogszabály lehetővé teszi, ezért fogalmilag nem lehet joggal való visszaélés;
  • a vonatkozó törvényt ráadásul maga a Fidesz fogadta el még 2017-ben.

Orbán tehát a lehető legfinomabban fogalmazva is

arcátlanul hazudott.

Se az ellenzéknek, se Sorosnak, se Brüsszelnek, se háttérhatalmaknak semmi köze nincs az ún. börtönbizniszhez. Annál inkább a Fidesznek.

Az Origo nevű, a magyar adófizetők pénzén kitartott propagandalap például csütörtökön valamilyen - nyilván kormányzati - forrásból hozzájutott és leközölt egy listát a börtönkártérítési ügyeket vivő ügyvédi irodákról, hogy igazolja, Magyar György irodája nyerészkedik úgymond a magyar államon. (A lista elejét lásd fent.)

Azt meg már a Vastagbőr blog vette észre, hogy a revolverlap listáját nem az ellenzékhez köthető ügyvéd vezeti a listát, hanem egy debreceni ügyvédi iroda, aki viszont erősen

a NER-hez és a Fideszhez köthető.

A listát a debreceni székhelyű Mohácsi Ügyvédi Iroda vezeti, aminek 1880 ügye négy és félszer annyi, a neve mellett szereplő 814 miliós összeg pedig 270 millióval több, mint a Magyar Györgyékhez kapcsolt adat.

  • Az irodát vezető Mohácsi Ferenc évtizedek óta dolgozik Debrecen "örökös Fidesz-többségű" önkormányzatának.
  • A Kósa Lajos-féle városvezetés annyira bízott benne, hogy több cikluson át, két évvel ezelőttig ő volt a városban a helyi választási bizottságnak a masszívan fideszes többségű debreceni közgyűlés által megválasztott elnöke.
  • De dolgozott a NER Klebersbegről elnevezett intézményének is.

Az Origónak valahogy nem tűnt fel, hogy egy Fidesz- és Kósa-közeli ügyvéd áll a saját maga által leközölt lista élén. Meg a propagandaminisztériumnak se, hogy a lista kiadásával saját emberüket leplezik le.

Ha tehát Orbán Viktornak nem tetszik a börtönbiznisz, akkor elég volna szólni saját klientúráján belül azoknak, akik "magukat ügyvédnek mondják", hogy álljanak le vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr915448666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 14:32:48

Ügyvédi megbízásokat teljesített, politizálni nem láttam úgy, mint Magyart, ez a Fidesz közeli terminus így sántít, hiszen ilyen alapon alperes közeli, felperes közeli, esetleg gyanúsított, vagy sértett közeli ügyvédről is beszélhetnénk! Az ügyvédek meg jogi nőgyógyászok, kaszálnak ahogy csak tudnak! Persze ezek után remélem nem kap kormányközeli megbízást ez a fattyú!

morph on deer 2020.01.31. 16:59:40

@Grimbusz Makszimusz:
“ Persze ezek után remélem nem kap kormányközeli megbízást ez a fattyú!”

Az nem lehet, mert ő a miniszterelnök!
:)

DezInf 2020.01.31. 17:17:31

@Grimbusz Makszimusz: hát ez nagyon gyenge volt elvtárs

látjátok feleim szümtükkel 2020.01.31. 18:12:24

Ügyvédnek tilos politizálni? Mert ha igen, akkor ügyvéd sem ilyen, sem olyan oldali önkormányzat, párt, kormány megbízását nem fogadhatja el. Ha meg egy ügyvéd éveken át egy fideszes önkormányzatnak dolgozik, akkor nem mondható rá, hogy nem fidesz közeli. Miért nem dolgozik más is ennek az önkormányzatnak? Talán mert nem elég közeli?
Röviden: visszanyalt a fagyi.

Muhammad Balfas 2020.01.31. 18:19:46

Húbazz..Választási bizottsági elnök volt.Ez komoly..

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:20:52

Mondjuk ügyszám per kifizetett összeg tekintetében a darabonként 2.5 milliós Mohácsi ügyek eltörpülnek A többi ügyenként tízmillió fölötti kifizetésekkel, úgyhogy ez még elmegy kárminimalizálásnak is köcsögök!

Muhammad Balfas 2020.01.31. 18:26:39

Azért azt látni,hogy Magyarék alig negyedannyi ügyből nem negyedannyi pénzt csináltak,mint Mohácsiék , hanem sokkal többet. Ami valszeg azért lehet,mert Magyarék a súlyosabb bűnözők ügyeit vállalták el , ami többet hoz a konyhára..

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:28:30

@látjátok feleim szümtükkel: Ha meg egy ügyvéd éveken át egy fideszes önkormányzatnak dolgozik, akkor nem mondható rá, hogy nem fidesz közeli. .............

Végül is lehet, bár a közeliség és a szeretet legszebb jele, amikor a pártvezér elmegy a sittes ügyvédje tárgyalására, majd mentességet szerez neki, aztán megbízásokat adat a csicskás polgármestereivel! Monnyuk az most nem fideszes fagyi, de jól visszanyal! :DDD
Tudod, Czeglédyről, meg Gyurcsótányodról van szó, még mielőtt nem értenéd! :PPPPPPPPPPPPPP

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:28:30

@látjátok feleim szümtükkel: Ha meg egy ügyvéd éveken át egy fideszes önkormányzatnak dolgozik, akkor nem mondható rá, hogy nem fidesz közeli. .............

Végül is lehet, bár a közeliség és a szeretet legszebb jele, amikor a pártvezér elmegy a sittes ügyvédje tárgyalására, majd mentességet szerez neki, aztán megbízásokat adat a csicskás polgármestereivel! Monnyuk az most nem fideszes fagyi, de jól visszanyal! :DDD
Tudod, Czeglédyről, meg Gyurcsótányodról van szó, még mielőtt nem értenéd! :PPPPPPPPPPPPPP

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.31. 18:48:22

GYerünk fideszgecik,védeni a védhetetlent!XD

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:55:20

Jaj pajtikáim, ha már itt tartunk, mi van a ballib közeli bírókkal arra Szeged felé????
Annyira tökre imádom a hülye lippshitzeket, belevágnak egy témába, aztán ha az ember belegondol, akkor ezrével jönnek fel az ő általuk elkövetett hasonló, de nagyságrendileg súlyosabb ügyek!
Borkait is bedobtátok, aztán jött a Wittinghoff, meg a Greczy! :D
Nem megy ez nektek, lássátok már be!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:55:20

Jaj pajtikáim, ha már itt tartunk, mi van a ballib közeli bírókkal arra Szeged felé????
Annyira tökre imádom a hülye lippshitzeket, belevágnak egy témába, aztán ha az ember belegondol, akkor ezrével jönnek fel az ő általuk elkövetett hasonló, de nagyságrendileg súlyosabb ügyek!
Borkait is bedobtátok, aztán jött a Wittinghoff, meg a Greczy! :D
Nem megy ez nektek, lássátok már be!

Muhammad Balfas 2020.01.31. 18:56:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Milyen védhetetlent? Mert ügyvédként dolgoztak az önkormányzatnak? Meg választási bizottsági elnök volt? Húbazz , ez aztán nagyon komoly politikai elköteleződést jelent..Semmi ehhez képest az , ahogy Magyar György saját blogján , meg az ATV-n leprázza a kormányt, gyakorlatilag baloldali politikai közszereplővé
előlépve
Tudod mi a védhetetlen? Az , hogy bizonyos baloldalo önkormányzatok

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 19:00:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: gyerünk libsigecik védeni a vedhetetlent. Annyi évvel roviduljon az életed ahány tudatos hazugságot írtál.

6.Lenin 2020.01.31. 19:04:40

@a nagy hohohorgász:

Akkor gyakorlatilag nem lett volna szabad megszületnie sem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.31. 19:05:42

@a nagy hohohorgász: Még jó,hogy a ballibek gyűlölködnek és még jó,hogy én sem vagyok az.:))
Namost tizedik nicken fizetett bérhazudozóként ilyet leírnod a pofátlanság csúcsa!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.31. 19:10:09

@6.Lenin: Na a másik pofátlan hazudozó!
Van bőr a pofátokon fijjúk!

Muhammad Balfas 2020.01.31. 19:12:58

@Muhammad Balfas: ..a büntetett előéletű Czeglédy ügyvédi szolgáltatásait veszik igénybe..

Muhammad Balfas 2020.01.31. 19:14:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Te sose írsz két sornál hosszabb kommentet..? :)

6.Lenin 2020.01.31. 19:14:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Annyi évvel roviduljon az életed ahány tudatos hazugságot írtál. " ezt írta a pecás.

Akkor te meg sem születhettél volna. Ezt mag én.

Mi ebben a hazugság.

Látom minden este teleszarod a b1.bolg.hu-t

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.31. 19:18:56

@Muhammad Balfas: Minek? A vége úgyis mindig ugyanaz:sorosgyurcsánymigránssimogatóballib!
Amikor a szocikat szidtuk,az ő híveik nem voltak ekkora hazaáruló elvtelen szarházi tetvek és kretének,mint most ti a fejenkénti több nicknévvel!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.31. 19:21:30

@6.Lenin: Na mesélj elvtelen szarházikám miben és mikor hazudtam?
Amikor pont te kamuzod tele a blogot!

6.Lenin 2020.01.31. 19:26:39

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Mindig, mindenben. Még létezned se szabadna, a pecás szerint is. Az egész léted egy hazugság.

Muhammad Balfas 2020.01.31. 19:59:29

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Na végre egy négysoros tőled. Gyűjtői értéke van, annyira ritka..:)

eszti..... 2020.01.31. 20:01:46

@6.Lenin:

"Látom minden este teleszarod a b1.bolg.hu-t."

Van, aki reggeltől késő estig teszi. Az ám a bámulatra méltó produkció! :D

Bobacska 2020.01.31. 20:48:22

@Grimbusz Makszimusz: Gondolod, ha kétszer írod le, akkor igazad lesz?

nincs1itt 2020.01.31. 20:51:21

éééés yesss!!! ismét 90%-ban a fidesz-tálibok egy libsibolsimigráncssooros blogon a keresztény lelkület fáklyái! de most tényleg. adva van egy lista, aminek eredete megkérdőjelezhetetlen, mert maga f idesz agit-prop osztálya adta ki. és nekiálltok itt védeni a védhetetlent?
na mindegy, ti ebből éltek. lelketek rajta!

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 21:14:18

@nincs1itt: megint győztes vagy kommunikációban de amúgy vesztes vagy és ez frusztrál téged is. Ez a liberalizmus. A te utad végén egyedül leszel. Fasza lesz.

eszti..... 2020.01.31. 21:28:06

@a nagy hohohorgász:

szerintem @nincs1itt: most dőlt a kardjába.
csaknem személyesen oravecz nórához van szerencsénk?:D

nincs1itt 2020.01.31. 21:32:15

@a nagy hohohorgász: kérlek mesélj még! miben vagyok "vesztes"? az "út" - tao - végén mindenki egyedül marad. a liberalizmus nélkül, sem te, sem én nem pofázhatnánk itt és a többiek sem! esetleg látod azt a fideszes blogot, ahol a libsibolsisorosmigráncsbérencek uralnák a porondot? mert bizony, ha csak 1 ilyen lenne, akkor még igazad is lehetne...
de neked is marad a "jobb felől üt nékem fütyöl, bal felől üt nékem fütyöl"... nincs azzal baj, ha nem pofázhatok, de legalább marad "megbízásom".

nincs1itt 2020.01.31. 21:43:32

@a nagy hohohorgász: elnézést, de én nem maradok egyedül, amikor az "utam" végére érek! mert én nem hiszek, hanem tudom!

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 21:58:02

@nincs1itt: akkor mond mid van neked ilyen hozzaallassal? Mert a család az már közösség? Szóval kis önző geci mid van neked? Vagy nem is vagy önző? Akkor nem vagy liberális. Mert a te erdeked és a gyerekede nem ugyanaz.

Soros csicskák húzzatok haza! 2020.01.31. 22:11:14

Engem nem érdekel, hogy dolgozik-e fideszes önkormányzatnak vagy sem, de ha a magyar államnak ezek az ügyvédi irodák bűnözőket segítve milliós károkat okoznak, és maguk pedig a sikerdíjakból szintén milliókat tesznek zsebre, ott itt az ideje tenni valamit.

Ha már nem lehet ezeket a parazitákat hatóságilag betiltani (pedig az ideális megoldás az lenne), szerintem meg kellene fontolni, hogy erre az ágazatra is bevételarányos ágazati különadót vessen ki a kormány, ahogy azt korábban több más szolgáltató ágazatban tette (a bankoktól a kiskereskedelemig).

Azt a jogszabályt pedig, ami alapján az államnak az áldozatok és az ártatlanok (mint adófizetők) által összeadott pénzből a gyilkosoknak és a "bűntárs" ügyvédeiknek kell milliókat leperkálni, csak mert "szegénykéket" nem a Hiltonban szállásolják el, a lehető leghamarabb meg kell változtatni!

alöksz róz 2020.01.31. 22:22:12

@látjátok feleim szümtükkel: ja, ügyvédeknek nem tilos, akkor meg jogos a kategória
csak a bíróknak nem lenne szabad meg az ügyészeknek

alöksz róz 2020.01.31. 22:23:25

@Grimbusz Makszimusz: most pont azt csinálod mint a lippsik :-)

alöksz róz 2020.01.31. 22:25:42

@nincs1itt: "miben vagyok "vesztes"?" - abban h buta vagy, mind a főd

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.31. 22:29:28

MEGÉRKEZTEK A LEGJOBB KÉPEK A NIEDERMÜLLER ELLENI TÜNTETÉSRŐL !!!!!

GALÉRIA A TÍZEZRES TÖMEGRŐL !!!!!!!!!!

"Több ezren követelték Niedermüller Péter (DK) erzsébetvárosi polgármester lemondását a Fidesz és a Fidelitas helyi szervezete által meghirdetett, a VII. kerületi polgármesteri hivatal előtt csütörtökön tartott demonstráción."
mindenszo.hu/megerkeztek-a-legjobb-kepek-a-niedermuller-elleni-tuntetesrol-galeria/

PETIKE , IDEJE LENNE ELHÚZNI A BELED !!!!!!!!!!!!!!!!

AMÍG SZÉPEN KÉRJÜK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.31. 22:31:31

ENNYIT A MAGÁNKÓRHÁZAKRÓL !!!!!!

BEZÁRT WITTINGHOFFÉK FERTŐZŐ SZEMÉSZETE !!!!!!!!!

MÉGHOGY ROSSZ AZ ÁLLAMI EGÉSZSÉGÜGY !!!!!!!!!

"Visszavonta a hatóság az egynapos szemészeti sebészet működési engedélyét Budaörsön – írta a Magyar Nemzet. A lapnak a Pest Megyei Kormányhivatal vezetője azt mondta, súlyos mulasztások miatt vakult meg egy ember Wittinghoff Tamás városában. Tizenkét betegen kellett utólagosan szemműtétet végrehajtani a fővárosban, közülük egy ember véglegesen elveszítette a látását, három embernek pedig a látása súlyosan és tartósan romlott."
mindenszo.hu/ennyit-a-magankorhazakrol-bezart-wittinghoffek-fertozo-szemeszete-meghogy-rossz-az-allami-egeszsegugy/

ÉS EZ AZ EMBER MÉG MINDIG SZABADLÁBON VAN ?!!!!!!!!!!!!

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.31. 22:32:46

ELFOGTÁK A RENDŐRÖK AZ ERZSÉBETVÁROSI TÜNTETÉS SZERVEZŐJÉT MEGÜTŐ FÉRFIT !!!!

"Elfogtak csütörtökön egy férfit, aki a gyanú szerint megütötte az aznapi erzsébetvárosi tüntetés egyik szervezőjét"
mindenszo.hu/megint-baloldali-eroszak-elfogtak-a-rendorok-az-erzsebetvarosi-tuntetes-szervezojet-meguto-ferfit/

MEGINT BALOLDALI ERŐSZAK !!!!

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.31. 22:34:56

EZEK ZAVARTÁK MEG A TÜNTETÉST !!!!

"egészen közelről láthatjuk, kik is ezek az ellenzéki, DK-s provokátorok. Konkrétan név szerint be lehet őket azonosítani...

Igen, ezek ők. Ez az ellenzék. Megzavarják a Himnuszt, megzavarják a Radnóti verset, ezeknek semmi sem szent."
mindenszo.hu/nezegessen-ellenzeki-provokatorokat-ezek-zavartak-meg-a-tuntetest-video/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.31. 22:36:33

AGYHALÁL !!!!!!!!!!!!!!!!

GYURCSÁNY IS A KERESZTÉNYEKEN GÚNYOLÓDOTT !!!!!!

A keresztény embereken gúnyolódott Gyurcsány Ferenc, amikor újságírók Niedermüller Péter botrányos és sértő kijelentéséről kérdezték.

A VII. kerület DK-s polgármestere korábban „rémisztő képződménynek” nevezte a fehér, keresztény, heteroszexuális férfiakat és nőket. Csütörtökön több ezer ember követelte Erzsébetvárosban a polgármester távozását, aki világossá tette, hogy nem kér bocsánatot, ugyanis szerinte ő senkit sem bántott meg."
mindenszo.hu/agyhalal-gyurcsany-is-a-keresztenyeken-gunyolodott-video/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nincs1itt 2020.01.31. 22:37:44

@alöksz róz: na jól van! ismét olyan érv és tény halmazzal bombáztál porig... mint eddig bármikor. ááá. csak a szokásos... sanyi szerint mindenki hüjje, aki nem...

nincs1itt 2020.01.31. 22:41:48

@a nagy hohohorgász: szép és összetartó családom van, akik felnőttek lévén, élik az életüket. de nem feledkeznek meg arról, honnan indultak és mit kaptak. szerinted, aki önző az liberális? ha így van, akkor o.v. micsoda ultraszélsőliberális?
világéletemben liberális voltam, sőt konzervatív is egyben. ezt egy fidesz-tálibnak nehéz értelmezni, de segítek: a liberális és a konzervatív nem egymást kizáró fogalmak, hanem komplementerei egymásnak.
@alöksz róz: figyelsz sanyi!?

nincs1itt 2020.01.31. 22:51:26

@Hova fogják elásni KariGerit?!: el is kéne olvasni, nem csak hivatkozni a Bibliára! segítek Máté 5. fejezet részlet: "...11Boldogok vagytok, amikor gyaláznak és üldöznek titeket, és hazudozva minden rosszat mondanak rátok miattam. 12Örüljetek és ujjongjatok, mert jutalmatok nagy a mennyekben; így üldözték ugyanis a prófétákat is, akik előttetek voltak."
a hozzád hasonló vasárnapi keresztények miatt kell szégyenkezni!

alöksz róz 2020.01.31. 22:51:30

@nincs1itt: igen, figyeltem, valóban nagyon buta vagy

alöksz róz 2020.01.31. 22:53:46

@nincs1itt: nagyon ügyesen tudsz guglizni
látod, ez való neked, a biblia, ezt még te is megszakértheted

nincs1itt 2020.01.31. 23:04:21

@alöksz róz: na végre egy halvány dicséret "A MESTER"-től. nem volt hiába, ma sem, hogy felkeltem!
olyan jó érzés, amikor törekvő - bár tudatlan - elmémet megvilágítod! tömör és pengeéles érvekkel, tények olyan tárházát nyitva meg ezáltal, hogy csak ámulok miért nem te vagy Isten! mit Isten, egyenesen o.v.!
te tényleg ilyen ostoba balfax vagy? esetleg ezért fizetnek többet?

eszti..... 2020.02.01. 00:26:38

@Hova fogják elásni KariGerit?!:

Aztán mi csinálsz velük, miután konkrétan, név szerint beazonosítottad őket? :D

eszti..... 2020.02.01. 00:29:30

@alöksz róz:

na, bakker! megfertőződött. :D

eszti..... 2020.02.01. 00:40:43

@Soros csicskák húzzatok haza!:

aztán miért ne lehetne hatóságilag betiltani? Semjén benyújtja a törvénytervezetet, a kétharmad megszavazza ellenvetést nélkül.
ahogy mindig...

Épüljön STADION a CEU helyére.. 2020.02.01. 02:37:45

"Fidesz-közeli ügyvéd kaszálta a legnagyobbat a "börtönbizniszen"

Teljesen rendben van, nehogy mar csak a soros ugynokok nyereszkedjenek. A nemzeti oldal meg ebben is jobb a libbantaknal.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 05:13:14

gradlopszki véletlenül elfelejtetted idézni a cikk első mondatát

"Magyar György ügyvéd az ATV Egyenes beszéd című műsorában nemrég azt állította, hogy ügyvédi irodájával már három éve nem vállalnak börtönkártérítési ügyeket, és egyértelműen érzékeltette, hogy semmi köze a börtönbizniszhez."

kibaszott szarfaszú vagy

rallus 2020.02.01. 07:46:39

"börtönbiznisznek" nevezett ügykörben Mohácsi Ferenc Zsolt ügyvéd és a tulajdonában álló Dr. Mohácsi Ferenc Zsolt Ügyvédi Iroda járt el, amellyel az önkormányzatnak és szerveinek semmilyen kapcsolata nem állt fenn, sem a közelmúltban, sem korábban."

A bajai videó sikeresebb volt...

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 08:17:28

@alöksz róz: "most pont azt csinálod mint a lippsik :-)"

Hát igen, mert célszerű egy háborúban ugyanazt a fegyvert használni, mint az ellenség!
Én sem szeretem ezt, viszont ezekkel nem lehet korrekt vitát folytatni objektív érvek mentén, ha megpróbálod, csak visszaélnek vele és ők tovább nyomják a demagóg kreténségeiket!

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 09:03:36

@rallus:
Ez ám a cáfolat! Már csak az a kérdés, hogy a rohadt sorosista, ballipsi, népellenes dr. Mohácsi Ferenc Zsolt miért a keresztény, fehér, heteroszexuális dr. Mohácsi Ferenc honlapján hirdette a börtönbizniszét, és hová tűnt hirtelen ennek a tisztességes, önkormányzati megbízásokból élő ügyvédnek a honlapja.

Amúgy elképesztő, hogy listázzák azokat az embereket, akik az országgyűlés által elfogadott törvényeknek és az esküjüknek megfelelően, magánszemélyek magánmegbízásai alapján végzik a munkájukat.
Közben az állam arra hivatkozva nem fizeti ki a kórházi beszállítók nem vitatott követelését, hogy van nekik elég pénzük. De ugye ők az antikommunisták.

Csaba Szikora 2020.02.01. 09:11:59

Azért kívánom a cikk szerzőjének,hogy a lányát húzza a f@szára egy kancig@ny,és miután leülte azt az 1-2 évet kapjon egy kis életkezdési támogatást.Biztosan egyettért ezzel a cikk szerzője,bárki legyen is az,mert természetesen nem adta hozzá a nevét.Biztosan fél hogy egy-egy ilyen iromány után,hazafelé nehogy kapjon néhány tockost.

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 09:21:19

@rallus:
Arról az apróságról már nem is beszélve, hogy az origo közölte listán a dr. Mohácsi Ügyvédi Iroda szetepel, nem a dr. Mohácsi Ferenc Zsolt Ügyvédi Iroda. Magyarul a "bajai videót" vagy az origo készítette vagy a debreceni önkormányzat.

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 09:25:16

@Csaba Szikora:
És ezt miért nem a törvényt meghozó fidesz-frakció tagjainak kívánod?
Arról már nem is beszélve, hogy ebből a kártalanításból le kell vonni a bűncselekmény áldozatainak járó kártérítést, azaz legalább ebből a pénzből hozzájuthattak valamilyen kárpótláshoz.

ebella2 2020.02.01. 09:30:01

Amiben bűnös vagy, azt jó hangosan kend ellenfeleidre! Régi komcsi szokás.

ebella2 2020.02.01. 09:32:19

@Csaba Szikora: Ne szavazz többet a Fideszre! Ők hoztak olyan törvényt, ami lehetővé teszi a kancigányok pénzelését, ha nem jól érzik magukat a börtönben.

Soros csicskák húzzatok haza! 2020.02.01. 10:12:04

@fáskerti elvtárs: "elképesztő, hogy listázzák azokat az embereket,"

De hangosan tetszik ajvékolni a börtönbiznisz és a résztvevői védelmében, fáskerti elvtárs!

Csak nem amiatt sivalkodik, hogy magát is viszontlátta ezen a listán?!

Felment Önben a pumpa, hogy valaki végre megálljt merne parancsolni ennek az aljas kis vircsaftnak?

Bizony-bizony, szokjon hozzá, hogy Önnek csak eddig tartott a jó világ, amikor a "magánszemélyek magánmegbízása alapján" gyilkosokkal szövetségben foszthatta ki a magyar államot, és ezzel a becsületes magyar embereket (adófizetőket).

Horribile dictu, még az is lehet, hogy kénytelen lesz rendes, értékteremtő munkát keresni!

morph on deer 2020.02.01. 11:21:09

@Csaba Szikora:
Gondolom az az apróság még eddig meg sem fordult okos kis fejedben, hogy netán normális körülmények között kéne tartani az elítélteket, és akkor nem lenne miért kártérítést fizetni, ugye?

Ugyanis ha a büntetés szabadságvesztés, akkor az csak arra vonatkozik, hogy meghatározott időre elveszíted a szabad mozgáshoz való jogod, de - ha az ítélet másról nem rendelkezik - semmilyen egyéb jogod nem sérülhet!
És bizony ezek közé tartozik a normális, és egyébként előírásokban rögzített életkörülmények biztosítása is!

Ez a törvény. Ezt nem megkerülni kéne, vagy semmibe venni, mint ahogyan a magyar miniszterelnök teszi, például, hanem ha nem tetszik, akkor olyan törvényt kell hozni, amelynek alapján mondjuk csak fél négyzetméter állóhely jár egy elítéltnek, - és akkor mindjárt nincs miért panaszkodni, ha mondjuk másfél négyzetméter meg egy hokedli jut per fő...

Magyarul: nem ugatni kéne, hanem betartani a törvényeket!

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 11:31:52

@Soros csicskák húzzatok haza!:

Hát persze, én vagyok egy személyben dr. Mohácsi és Magyar.
Ha nem tetszik a "börtönbiznisz", köpködd az Istenedet, aki egyrészt olyan jogszabályokat alkot, másrészt olyan börtönviszonyokat teremt, hogy lehetséges a "börtönbiznisz".

Muhammad Balfas 2020.02.01. 13:34:18

@morph on deer: Kérdés,hogy mi számít normális körülménynek? Ha az EU oled tv-t , jacuzzit playstationt , meg masszőrlányokat írna elő,te azt is betartatnád , mert a brüsszeli bácsik azt mondták..
Én visszatérnék az alapokhoz: tömlöc , lábvas , szárazkenyér , hidegvíz..:)

alöksz róz 2020.02.01. 13:47:40

@nincs1itt: mire szerettél volna érveket, csak személyeskedés ment. de amilyen buta vagy, abban is mindig alulmaradsz
(neked amúgy se érdemes semmi mást írni, mert annyira ostoba vagy, hogy fel se fogod, amit olvasol)

na guglizz ki valami frappáns választ

alöksz róz 2020.02.01. 13:50:58

@Grimbusz Makszimusz: érthető ez a logika, de akkor végül mi lesz a különbség?

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 15:02:13

@alöksz róz: Sajnálom, nem én kezdem, a különbségre meg az egyéb stílusban íródott kommentjeimben lelhetsz! :D

nincs1itt 2020.02.01. 15:07:18

@alöksz róz: mondjuk, arra MESTER, hogy én miért is volnék olyan buta... esetleg te tudsz olyan fideszes blogot, ahol a poszt megjelenését követő 1-3 percben felbukkan 1-2 ballibsi-troll, 4-5-6 nick név alatt?

sajnálom, a Biblia minden sora nem megy fejből, kénytelen voltam - a pontosság kedvéért - a gógliba beütni majd idemásolni, mert ha véletlenül tévesztettem volna, akkor azért hülyéznél le.
egy deka személyeskedés nem volt, de ha gondolod... mert amit általában produkálsz "hozzászólás" címén, az minősítés, hülyézés. én nem emlékszem, akár egyszer is érdemben hozzászóltál volna bármihez. persze a libsibolsik minősítésén kívül.
nézzük a posztot, mi a véleményed arról, hogy a fidesz alkot egy törvényt, majd ha valaki betartja, a törvény betűje szerint jár el, akkor el chapo szerint "börtönbiznisz" van. tehát a törvényt betartók, pl büntetés végrehajtási bíró, az egy szemét ner-ellenség!!!
és most legyél okos, mert bizony te az vagy, veled szemben mindenki más olyan buta, hogy a fal adja a másikat.

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 15:23:43

@nincs1itt: esetleg te tudsz olyan fideszes blogot, ahol a poszt megjelenését követő 1-3 percben felbukkan 1-2 ballibsi-troll, 4-5-6 nick név alatt?.....................

Jaj, ne kezdd már te is, ne légy faszfej! Tudom kikre gondolsz, közöttük nyilván rám is de nekünk vannak saját gondolataink és vitázunk pl. veled, mert bár egy hülye buzi vagy, de legalább nem nonstop csak a panelszöveget nyomod! Trollok inkább nálatok vannak, örülj hogy itt vagyunk, mert különben beszélgethetnél azokkal, nem hiszem, hogy hosszú távon élveznéd a diskurzust tagával, summa cumival, vagy borkaiseggével! Marha!

nincs1itt 2020.02.01. 15:31:15

@Grimbusz Makszimusz: nem én kezdem, de ahogy írod is, van azért némi igazság abban, amit leírtam. persze, a hülyék mindig a túloldalon vannak...
még mielőtt meg is koszorúzod magatokat, ne gondold, hogy nélkületek annyira unalmas lenne az élet... persze feldobjátok az ember napját, amikor nekifutásból öntökönrúgjátok magatokat, majd közlitek: végül is jól esett!
megbocsáss, de lassan kezdem elhinni, hogy ültök egy ópener alagsorban, időnként lelkesen megveregetitek egymás vállát, hogy olyan kibebaxott nagyajólét és a minden is durvanagyon rendben van! és hasít az ellentengerkicsi kormányozta stadion, mint a turul madár fenn az égen!
marha...

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 15:52:33

@nincs1itt: Az mondjuk elég kóros, amikor elkezdesz vizionálni, hogy kik lehetünk, meg honnan kommentelünk! :D Ez a pincés is elég debil volt, igazi libsi duma!
Ja, amúgy te miért éersz ennyire rá, zárva van a Lahmacun Salon? :P

nincs1itt 2020.02.01. 16:00:33

@Grimbusz Makszimusz: nem tudom, hogy zárva van-e, mivel felénk nincs. csak pár wirtshaus. csak jelzem, szombat van. ilyenkor nem dolgozom(általában).
méghogy neked vannak saját gondolataid? ez a lahmacun salon ez nem fidesz-tálib panel, dehogy az! ne nevettesd ki magad, mert nem nagyon van olyan "ballibsi" blog, ahol ne kommentelnél vadul. fröcsögve sorosozva, migráncsozva, libsbolsizva... de érdekes, valahogy neked sem akaródzik megválaszolni azt a nem túl bonyolult kérdést, hogy melyik fideszes blogon lehet kommentelni? ha van ilyen, akkor ott a libsibolsi, lahmacun és döneres bódéban alkalmazott, hazaáruló, kitántorgott, ostoba, tanulatlan, semmihez sem értő, genderes kötschög egész nap, sőt 24/7-ben kommentel?
ha tudsz ilyet, kérlek add meg az elérhetőségét. ha nem. akkor viszont ne kacarássz, azon minek is tartanak... mert lehet, hogy nem is vicc!

alöksz róz 2020.02.01. 16:08:27

@Grimbusz Makszimusz: oké. a stílussal nincs bajom, de azt láthatod :D csak a kritikátlanság zavaró
(de nem is érdemes tovább ragozni)

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.02.01. 16:22:28

@nincs1itt: "érdekes, valahogy neked sem akaródzik megválaszolni azt a nem túl bonyolult kérdést, hogy melyik fideszes blogon lehet kommentelni?"

Melyiken nem?

Mennyire "fideszest" akarsz?

Mandineren lehet kommentelni: mandiner.hu/cikk/20200130_feher_kereszteny_heteroszexualis_ferfi_vagyok

Mindenszón szintén lehet kommentelni (facebook-profillal):
mindenszo.hu/megerkeztek-a-legjobb-kepek-a-niedermuller-elleni-tuntetesrol-galeria/

Nem klasszikus blog, de a Pesti Srácokon is lehet kommentelni (facebookon keresztül és külön regisztrációval álnéven is is):
pestisracok.hu/a-bunozoknek-megitelt-86-milliard-forint-61-szazaleka-ugyvedi-szamlakra-erkezett/

nincs1itt 2020.02.01. 16:29:08

@Szergej Szergejevics Szergejev: köszönöm! mivel nincs facebook "profilom" ezért az eleve kizárt, hogy olyan helyen kommentelni tudjak, ahol csak ezen keresztül lehet.
regisztráción még gondolkodom egy keveset. de szerintem nem nagyon lesz nekem erre időm.
a kérdés másik felére adandó válasszal te is adós maradtál, így hangzik:"ha van ilyen, akkor ott a libsibolsi, lahmacun és döneres bódéban alkalmazott, hazaáruló, kitántorgott, ostoba, tanulatlan, semmihez sem értő, genderes kötschög egész nap, sőt 24/7-ben kommentel?"

alöksz róz 2020.02.01. 16:37:08

@nincs1itt: "ha van ilyen, akkor ott a libsibolsi, lahmacun és döneres bódéban alkalmazott, hazaáruló, kitántorgott, ostoba, tanulatlan, semmihez sem értő, genderes kötschög egész nap, sőt 24/7-ben kommentel?" - míg nem regisztráltál oda, addig ne kérd számon magad

nincs1itt 2020.02.01. 16:40:58

@alöksz róz: éééés ismét a "legélesebb kés a fiókban". beleolvastam a kommentekbe, tényleg mindegyik felér egy-egy akadémiai székfoglalóval. te/ti kéritek számon másokon a "stílust"? sanya... elszomorító

alöksz róz 2020.02.01. 16:41:46

bár a genderes jelzőt furcsállom
ez eddig nem tűnt fel
@nincs1itt:

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 16:47:52

@nincs1itt: köszönöm! mivel nincs facebook "profilom" ezért az eleve kizárt, hogy olyan helyen kommentelni tudjak, ahol csak ezen keresztül lehet.....................

Körülbelül addig tart fészprofilt csinálni, mint indapasst! De ha nincs, akkor tényleg kénytelen vagy idejárni, ha szombaton zsidóként nem mosogatsz, a jobbos nickek számolgatását meg nem tiltja a talmud, meg a volt lakhelyed (nem hazád) szidalmazását sem! :P

alöksz róz 2020.02.01. 16:48:07

@nincs1itt: na hol láttál ilyet?

először olvasni és számolni tanulj meg
aztán alapvető összefüggéseket felismerni
majd megérteni
aztán akadémiázhatsz, guglihuszár

alöksz róz 2020.02.01. 16:49:39

bele tud írni a keresőbe, oszt rögtön azt hiszi a hülyéje, hogy mindenhez ért :D

nincs1itt 2020.02.01. 16:57:59

@Grimbusz Makszimusz: hát ilyen az élet. tudod te mint vérmagyari egy zsidó oldalán vitézkedsz? ejnye, ilyen gerinctelen lett a magyar? nem képes egy saját, keresztény, turulos közösségi oldalt összegründolni?
képzeld mosogattam, a szombat ellenére. megfőztem és utána, ami nem kerülhet a mosogató gépbe, azt kézzel! elmosogattam...
te ostoba balfasz, még zsidózáshoz is hülye vagy?

nincs1itt 2020.02.01. 17:02:20

@alöksz róz: és ismét! a tények és érvek atyamestere! te tényleg úgy gondolod, hogy ez jó bármire, azon kívül, hogy teljesen hülyét csinálsz magadból?
mit kellene számolnom? melyik magyarul írott szöveget nem értem?
ha jól láttam, a mandiner színvonala pont neked való! kétpofára zsidóznak, bárkit felkötnének aki nem élteti kellő lendülettel o.v.-t, neked/nektek való hely. érvelni, érdemi vitát folytatni nem kell, csak ontani a mocskot a monitorra, majd meglepődni, ha ti is ezt kapjátok...

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 17:04:59

@nincs1itt: Na az végelszámolásnál ezért jól seggbekúr jehova!

nincs1itt 2020.02.01. 17:10:54

@Grimbusz Makszimusz: mondom, hogy még ehhez is hülye vagy...

eszti..... 2020.02.01. 17:15:49

@alöksz róz:

oszt rögtön azt hiszi a hülyéje.... te meg azt hiszed, mindenkit leugathatsz. :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 17:15:58

azé előrelépés ennek a szerencsétlennek, már a tányérok közelébe engedik arab testvéreik nem csak a csicseriborsó hámozó kést bízzák rá
tessék megbecsülni a libbsi értelmiségit, nem körberöhögni

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 17:16:14

@nincs1itt: Mondod, vagy szarsz, mi a különbség? :P

nincs1itt 2020.02.01. 17:17:56

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: megjöttél? ó de jó, gyakoroltad? számonkér, számontart? megy már gond nélkül???

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 17:19:09

Na megjött tág punci is, szia@eszti.....: ke!

alöksz róz 2020.02.01. 17:19:22

@nincs1itt: "mit kellene számolnom?" - pl. 90-60 az mennyi?
"melyik magyarul írott szöveget nem értem?" - ovis mesék szintje fölött semmit. egyszerűen túl magas neked, be kellene látni... nem muszáj erőltetni, görcsölni rajta, mert ettől még nagyon értékes zöldgombos gépkezelő lehetsz németbe

nincs1itt 2020.02.01. 17:21:37

@Grimbusz Makszimusz: számodra semmi! tényleg, mit szólsz kicsi fidióta, a hollóházi porcelán gyár(hungarikum, ha jól tudom) eladásra került várhegyi attila részére, 175 millióért... de azért előtte, ez a remek ner belefeccölt a gyárba 540 milliót! ez mekkora biznisz mi? nehogy kiderüljön, hogy ez a várhegyi tuggyukki... esetleg, tök véletlenül valakinek a jóbarátja, ilyesmi... tudod a kormány környékére gondolok.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 17:21:53

@nincs1itt: ez valami imamalom gyakorlat a fajodnál, ugyanazt az értelmetlen pár szót ismételgetni?
nehogy már rám küldd a gólemet, vagy a medvezsidót

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 17:24:07

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Mondd neki, hogy szájonkúrod, meg szájábantartod, aszt kéri! :d vagy csak kúrd szájba!

nincs1itt 2020.02.01. 17:25:20

@alöksz róz: sanya, megint gyengébb lett mint gondoltad... de azért semmi meglepetést nem okoztál!
ha ennyire kis butuska vagyok, akkor minek fárasztod magad? hát igen, rossz érzés lehet, hogy egy zöldgombos gépkezelő is átlát rajtad. képzeld ha kicsit okosabb lennék!

nincs1itt 2020.02.01. 17:26:59

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: még mindig nem érted ezt a két magyar szót? na az rendben, hogy a te szinteden nem tudod használni, de az azért tényleg kellemetlen, hogy senki nincs ott a környékeden aki felvilágosítana...

eszti..... 2020.02.01. 17:27:05

@Grimbusz Makszimusz:

mirr-murr! a tótkurvázással sem értél el semmit. azt hiszed, ez hatásosabb lesz? ?D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 17:27:38

@nincs1itt: szar ügy mi? elhappolták a magyarok ezt is a felsőbbrendűek elől

nincs1itt 2020.02.01. 17:28:40

@Grimbusz Makszimusz: az a sok iskola, meg illemtan és táncóra... na az mind hiányzik nálad. kb 10 percig vagy képes emberi formát mutatni, aztán csak kibukik a fideszes...

alöksz róz 2020.02.01. 17:29:23

@eszti.....: ott a pont.
de azt nem hiszem, hanem teszem :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 17:30:16

@nincs1itt: ályvék
toljad a képzelgésedet, addig sem kell mosogatás közben a csirkefarhátra gondolnod

Grimbusz Makszimusz 2020.02.01. 17:38:03

@eszti.....: Nem akarok elérni semmit, nőknél sosem voltak kitűzött céljaim, hagyom alakulni a dolgokat!

nincs1itt 2020.02.01. 17:38:44

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: tényleg? biztos vagy benne, hogy magyar? az nem zavar, ha egy magyar lopja ki a szemed?
ugyan már, ne irigykedj! nem sokkal jobb a csirkefarhát(de azért jobb), mint a választási csírás krumpli...
küldjek a kosher gulyásból? van benne sertés hús és marha hús is, sőt egy kis füstöltszalonna is. mert így szeretem. ne aggódj, szombaton lehet kosher gulyást főzni! megkérdeztem!

eszti..... 2020.02.01. 17:38:57

@alöksz róz:

unatkozhatsz mostanság, ha az utcai harcosokat oktatod következetességre.

6.Lenin 2020.02.01. 17:39:06

"Csakhogy az ellenzéki lapok - tudatosan vagy véletlenül - összekevertek két ügyvédet. Mohácsi Ferencet és Mohácsi Ferenc Zsoltot. A börtönbizniszben utóbbi járt el, míg Debrecen önkormányzatának előbbivel volt kapcsolata."

eszti..... 2020.02.01. 17:42:42

@Grimbusz Makszimusz:

akkor miért minősíted a nunim?
nem vagyok én álmomentumos álleszbi, hogy felháborodjak egy ilyen olcsó panelen.

Muhammad Balfas 2020.02.01. 17:53:16

@6.Lenin: Hát ez kb. annyira nem volt tudatos, mint a petevezeték eltávolítós sztori..De a perköltségeket és a büntetést úgyis állja majd Gyuri Bácsi..:)

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 17:56:54

@6.Lenin:

Ha valaki kevert, az az origo, mert az általuk közölt listán szerepelt első helyen Mohácsi Ferenc ügyvédi irodája.
Amúgy meg nem kevert senki. Magamat idézném:
"Már csak az a kérdés, hogy a rohadt sorosista, ballipsi, népellenes dr. Mohácsi Ferenc Zsolt miért a keresztény, fehér, heteroszexuális dr. Mohácsi Ferenc honlapján hirdette a börtönbizniszét, és hová tűnt hirtelen ennek a tisztességes, önkormányzati megbízásokból élő ügyvédnek a honlapja."

6.Lenin 2020.02.01. 18:13:06

@fáskerti elvtárs:

Mióta tartod magad hiteles forrásnak?

Valszeg első körben az Origó se járt utána, hogy Mohácsi Ferenc ügyvédi iroda létezik, ahogy ma nagy divat minden oldalon.

6.Lenin 2020.02.01. 18:15:13

@6.Lenin:

Hány MF iroda létezik ....bocs

...ahogy ma nagy divat minden oldalon, ellenőrzés nélkül közölni....

eszti..... 2020.02.01. 18:20:34

@6.Lenin:

Hogy is van ez?
Az ellenzéki lapok tudatosan félrevezetnek, az origó meg csak nem járt utána?
Ez hányas mérce? :D

Muhammad Balfas 2020.02.01. 18:21:02

@fáskerti elvtárs: No és mi van, ha Mohácsiék nem csak a debreceni önkormányzattól kaptak megrendeléseket? A helyi választási bizottságok elnökének pedig gyakran választanak helyi ügyvédeket. Nem látom az összefüggést, hogy mitől lenne fideszes..

6.Lenin 2020.02.01. 18:26:22

@eszti.....:

Ne játszd a hülyét.

"...ahogy ma nagy divat minden oldalon, ellenőrzés nélkül közölni.... "

Ezt én írtam, a előtte lévőt idéztem.

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 18:35:25

@6.Lenin:

Nem különösebben érdekel, hogy kit tartasz hiteles forrásnak.
Felmész az ügyvédi kamara honlapjára és megnézed, hogy Debrecenben van
dr. Mohácsi Ferenc nevű ügyvéd, az ő irodája a Dr. Mohácsi Ügyvédi Iroda. Ő van az origo táblázatában, és róla írt a vastagbőr. Van egy Dr. Mohácsi Ferenc Zsolt Ügyvédi Iroda is, ez dr. Mohácsi Ferenc Zsolté.
A"börtönbiznisszel" kapcsolatos hirdetések (melyekben dr. Mohácsi Ferenc Zsolt ajánlja szolgáltatásait) a drmohacsi.hu-n jelentek meg. A honlap a Dr. Mohácsi Ügyvédi Iroda copyrightos honlapja, ami rejtélyes módon elérhetetlenné vált.

Szóval a kérdésem továbbra is aktuális, nyugodtan válaszolhatsz rá:

Már csak az a kérdés, hogy a rohadt sorosista, ballipsi, népellenes dr. Mohácsi Ferenc Zsolt miért a keresztény, fehér, heteroszexuális dr. Mohácsi Ferenc honlapján hirdette a börtönbizniszét, és hová tűnt hirtelen ennek a tisztességes, önkormányzati megbízásokból élő ügyvédnek a honlapja?

6.Lenin 2020.02.01. 18:45:28

@fáskerti elvtárs:

Te lennél az alatta lévő sorban a Fahidi Gergő?

Nos, az a véleményem, hogy ebben az ügyben én eddig különösebben nem írtam semmit, ami az üggyel kapcsolatos véleményemet tükrözné.
Idéztem egy a poszttal ellentétes megállapítást, és csak annyit fűztem hozzá, hogy ma nagy divat minden oldalon, ellenőrizetlen híreket megjelentetni. ennek megfelelően szoktam olvasni, véleményezni a híreket.

Az ügyvédek egymás közti csatája meg végképpen nem érdekel. Sajnos volt alkalmam megismerni 1-2 ügyvéd "erkölcsi" értékrendjét.

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 18:49:14

@6.Lenin:
Nem, én az lennék, aki használja a google-t.

fáskerti elvtárs 2020.02.01. 18:58:17

@6.Lenin:
Amúgy az origo most azt írja, hogy az IM megerősítette, a közölt adatok valósak.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.01. 19:00:27

fáskerti elvtárs

0 bejegyzést írt és 193 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2010.03.17. óta tag.

saját néven nem megy?

6.Lenin 2020.02.01. 19:25:54

@fáskerti elvtárs:

Akkor abban valóban igazam van, hogy ellenőrizetlen adatokat is simán leközölnek, minden oldalon.
Sőt az is előfordult már, hogy mivel 2 személy írt ugyanarról a témáról, ugyanazon az portálon, ellentétes adatokat írtak. Vagyis egymást se ellenőrzik.

De azt is írtam, hogy ezeket ennek megfelelően értékelem. Sőt a posztok témájához is ritkán írok véleményt, inkább a két tábor küzdelmében résztvevők érdekelnek.
Most is csak azért idéztem, mert kíváncsi voltam a reakciókra. Te legalább utána néztél.
Hozzáfűzve a saját, véleményed, amihez jogod van, de...

eszti..... 2020.02.01. 20:05:38

@6.Lenin:

Igen, idézted. Mondjuk, ezt Balfas nem vette észre és ráharapott.
Csak a jószerencsénknek köszönhetjük, hogy nem akadt két -három társa, aki tovább pörgeti a sorosozást.
Pedig a probléma úgymond rendszerszintű. Magyarországon hatalmas probléma a sajtó/munkások, lassan minősíthetetlen tevékenykedése.
Tökmindegy, hogy ellenzéki vagy kormánylap munkatársa.
A híradáshoz/tájékoztatáshoz vajmi közük van.

alöksz róz 2020.02.01. 20:18:19

@eszti.....: a szmájlis tagával már lebukott
van tipped a többire?

6.Lenin 2020.02.01. 20:18:39

@eszti.....:

Nem csak Mo-on. Itt is csak átvették, mint minden mást is a "haladó" világ (nézet)ból/ből.
Azért ebből kimismásolni Soros pénzét se egy dicsérendő hozzáállás. Vagy csak a pénzt, ahogy poszt témája is a pénz körül forog.

"Pedig a probléma úgymond rendszerszintű." Természetesen, mindig az egymással szemben álló rendszerek szintje. Mi a különbség köztük?
1xű, az egyiket te vallod magadénak, támogathatónak, a másikat mások. Kinek van igaza? Mindig a hatalmon lévőknek, és a hatalomra törőknek. Amennyiben mindent a saját szempontjaik szerint néznek, és miért is ne ezek szerint nézzék a körülöttük zajlót?
Győzz meg az ellenkezőjéről.

eszti..... 2020.02.01. 20:37:46

@alöksz róz:

nincs. nekem ezek mind egyformák. a mindenszós, a lippsis kávézós....

szergejt is kevertem velük, aztán lett saját hangja.

eszti..... 2020.02.01. 21:08:58

@6.Lenin:

erről is a rohadó nyugat tehet, mi? :D
öreg! ezt magyarázd annak, aki csak magyar sajtót olvas.
a lidové noviny köztudottan babis portfóliójába tartozik, de simán leközöl kormánykritikus cikkeket.
egyszer már megállapítottuk itt, sőt a fő ítész- alex- is jóváhagyta a tézist, elsősorban a saját oldallal legyünk kritikusak.
szerintem a kormányoldalnak árt elsődlegesen a jelenlegi helyzet. amíg a kritika nép-,nemzetellenességnek számít, addig nem beszélhetünk publicisztikáról, újságírásról. vadhajtások mindig is lesznek /még mindig a kormánypárti sajtóról beszélek/, s ha ezt vétek megfogalmazni, akkor örökös vastapsba fullad minden.

soros pénze.. bakker! a rendszerváltás előtt soros pénzével működött az ellenzék- igen, a fidesz is. közvetlenül rendszerváltás után soros pénzen képezték külföldön politikusainkat / a fideszeseket is/.
akkor nem volt büdös, csak mostanában lett az.
pedig az osf prioritásai azóta nem változtak.

győzzelek meg? nem vagyok én mlm ügynök, sem jehovista. téged is többre tartalak annál, mint aki néhány kommenttől feladja elveit.

Muhammad Balfas 2020.02.01. 21:35:48

@eszti.....: Miért , az Indexet nem egy Fidesz közeli vállalkozó vette meg Simicskától , miután az 2018-ban kiszállt a politikából?

alöksz róz 2020.02.01. 21:40:16

@eszti.....: "pedig az osf prioritásai azóta nem változtak" - na ez már jobb téma :D
akkoriban még nem lehetett ezt látni.

az kicsit sem fura neked, hogy a nyílt társadalom nevű alapítvány kifejezetten a nyílt társadalom ellen dolgozik? :-)

Muhammad Balfas 2020.02.01. 21:40:37

@eszti.....: Soros befolyást vásárolt a pénzén. Nem emberbaráti szeretetből pénzelt politikusokat , kezdő jogászokat a vasfüggönyön innen és túl..

eszti..... 2020.02.01. 22:17:21

@alöksz róz:

gyanítani sem lehetett?
miért is gondolod, hogy az ellen dolgozik?

eszti..... 2020.02.01. 22:19:50

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

kicsi szívem! csak tiszta forrásból tájékozódj! olvass szlovákiai magyar sajtót!
bumm.sk, ujszo.com
az index sem mindig hiteles.

6.Lenin 2020.02.01. 22:22:50

@eszti.....:

Az igaz, hogy itt nem szoktam ennyire belemenni ezekbe a témákba, de másokkal , mindig azzal kezdem, hogy sok jobboldalit be se engednék a tv-kbe, vagy bármely más médiába, FELKÉSZÜLETLENÜL!
Nézd meg a tv-s vitaműsorokban soxor csak a baloldali propagandisták előtt van egy rakat papír, előre megírt szöveggel. FEL VANNAK KÉSZÍTVE.

Hányszor írtam, hogy mennyire látni itt is, hogy ki a provokátor, 1000x lerágott témákat vetnek be, és 10-20 éves cikkel támadnak vissza. Valószínűleg előre elkészített adatbázisokból, tárolt "ellenérvekkel" vágnak vissza, ami megint eleve hamisított is soxor. Ne játsszuk itt a naivat. Ez harc a hatalomért, a pénzért.

Soros György pénzért vásárol politikai befolyást, mégpedig politikusok megvásárlásával. Mit kell ezen lamentálni. Pénzügyi és politikai BEFEKTETŐ. Van, amikor ez nem jön be, se pénzügyileg, se politikailag. Orbán, és a Fidesz nem jött be, elbukta a beléjük fektetett pénzt. Mi ebben a vasziszdasz? Máshol nyert, pénzt is, politikusokat is.

Ő egy önjelölt messiás. Nem az egyetlen az emberiség történetében, és valszeg nem is az utolsó.

Pedig meggyőzhető vagyok, ha valaki jól érvel, és nem próbál alapból hülyére venni, ugyanazzal a módszerrel, ami ellen ő küzd, nem helyesel.

Ma már a Föld egy kis falu, lassan mindenki ismer mindenkit. Kár itt a másikat hülyére venni, vagy azzal kísérletezni.

wwitv.com/television/186.htm

eszti..... 2020.02.01. 22:45:41

@6.Lenin:

Nem igazán értem ez a Soros hisztériát, mégpedig a következők miatt.
Szlovákiában is a rendszerváltástól működik az alapítványa. Évente civil szervezetek sokaságát támogatja, ahogy a norvég alap is. De valahogy nem látom ennek a fene nagy bomlasztásnak a hatását / eredményét.
Politikusokat pénzel? A szlovákiaiakat miért nem pénzeli? Ezek kígyót-békát kiabálnak egymásra, azt is nyilvánosságra hoznák, ha a gyanú árnyéka vetülne valakire.
Sőt! Most néztem, 20 szlovákiai állami iskolában futott a Nyitott Iskola program, ahol az OSF munkatársai tartott tréningeket állampolgári ismeretekből diákoknak.
S ez senkit sem zavar/t.
Akkor most Szlovákiában vagy mindenki Soros ügynök, vagy .......

alöksz róz 2020.02.01. 22:46:21

@eszti.....: de igen, voltak akik gyanították :-)
azokat reflexből lenácifasisztázták, és bizony sokan voltunk olyan naivak h bedőltünk ennek, és emiatt nem is foglalkoztunk a figyelmeztetések igazságtartalmával
(sok elvadított ember még most se hajlandó rá)

mi az a nyílt társadalom szerinted?

eszti..... 2020.02.01. 22:54:08

@6.Lenin:

FEL VANNAK KÉSZÍTVE.

Na, ne hülyéskedj! Ez lenne az alap.
Talán az ominózus Kósa interjú kapcsán kérdeztem tőled, hol vannak a pártok kommunikációs szakemberei? Miért nem készítik fel a politikusokat egy-egy interjúra?
Minden szlovák politikus, de a csehek is papírhalmazzal járnak a tv kerekasztal beszélgetéseire. Abból olvassák a lényeges adatokat- számokat, mert nem akarnak hülyeséget mondani.
Ők mindannyian Soros ügynökök, vagy csak felkészültek?

eszti..... 2020.02.01. 23:01:08

@alöksz róz:

kérdésre kérdéssel? :D

talán nem mondok hülyeséget, guglizni meg nem fogok, hisz rám kiabálnád. )))
szerintem a civil társadalom. én, mint állampolgár.... téma.
a kötelességeimet számon tartja állambácsi, de állampolgári jogaimat nekem kell érvényesítenem.
az állampolgári jogok védelme, érvényesítése. önszerveződés.

alöksz róz 2020.02.01. 23:26:30

@eszti.....: ja.
guglizni nem szégyen, csak ne higgye magát tőle szakértőnek az ember :-)

de ez mitől nyílt? kell ebben a tevékenységedben igazodni valamihez?

eszti..... 2020.02.02. 00:14:47

@alöksz róz:

önmagamhoz? :D

nyugi, már kigugliztam. a mobilitási esélyek a kulcsszó.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.02.02. 00:32:56

"Országunkban nincs helye a rémhírek és a rettegés által szított diszkriminációnak

– szögezte le Justin Trudeau, miután a Kínából indult járvány miatt felerősödtek a kínaiakkal szembeni rasszista és kirekesztő megnyilvánulások Kanadában."

nocsak

Nbl 2020.02.02. 01:08:15

A legjobb indikátor egy poszt valóságtartalmára, hogy Árpi mekkora trollkommandót uszít rá a kommenszekcióra :-D

6.Lenin 2020.02.02. 09:53:06

@eszti.....:

Írtam már, hogy ne nézd hülyének a másikat. nincs bezzeg Szlovákia. Nézte az AT3-at, be vannak szarva, hogy bedől az autóipar, és vele Szlovákia. Nézd meg, hogy mit csinálnak a kisebbséggel. Tengerszinthez mérik az egyes települések támogatását.
Nem ugrálnak a tótok, mint a magyarok? Mikor ugráltak a tótok a gazdáik ellen?
Ők nem ugrálnak, hanem mindig ahhoz igazodnak, akiket érdemes kiszolgálni, aztán simán szolgálnak másokat.
Soros egy BEFEKTETŐ, minden erkölcsi érzék nélkül. A saját szavai szerint sincs lelkiismeret furdalása, soha nem is volt.
Be is tojnék, ha egy befektető erkölcsi alapon spekulálna. Ennyire nem lehetsz......?
Én leszarom, hogy ez a gazember mit csinál, mit szeretne, hiszen amint itt hagy minket, néhány éven belül összeomlik az egész kóceráj, amit megpróbált felépíteni. Ezeknek ez a természete. Történelmi példák sokasága igazolja. Hány ideológia változott, amiért milliókat öltek meg, ma már az anyjja se ismer rá, az eredetire.

Inkább azt mond, hogy te hiszel benne, mert te ilyen vagy, mások másban, aztán majd az életképesebb győzni fog, egy darabig, aztán megint kezdődik minden elölről.
Helyette inkább azzal kéne foglalkozni, miként is lehetne ezen változtatni, és végre egy normális megoldást keresni, ha van, nem mindig elkövetni ugyanazokat a hibákat.

Nem vetted észre, hogy én is a felkészületlenséget tatom a jobboldal egyik legnagyobb hibájának? De ennek is megvan a magyarázata. Két teljesen más erkölcsi értékkel rendelkeznek a táborok. Az egyiknek van, a másiknak nincsenek, csak érdekeik.

Ezért van két fő tábor, mert.....de erről kérdezd a seggfej alexet, majd ő elmagyarázza különbség miértjeit.

6.Lenin 2020.02.02. 10:30:15

"az állampolgári jogok védelme, érvényesítése."
Legyen joga a meleg "házaspároknak" is a gyermekekhez. Állampolgári jog.

-Béla, mi ez az ordítás a szobában?
-Lajoskám, szerettelek volna meglepni, és vettem egy gyereket.
-De mi a faszért ordít ennyire.
-Nem tudom, de valszeg beszart, mert tisztára szaros hátul, ki akartam próbálni, de beszart.
-Dob ki, és hozzál egy másikat.
-Mindjárt megyek, de már csak néhány darab volt, és egyik sem tetszett annyira, mint ez, de úgy látszik rábasztam vele.
-Igyekezz.

6.Lenin 2020.02.02. 11:04:20

-Jó napot kívánok.
-Jó napot, mivel szolgálhatok?
-Szeretnénk venni egy gyereket.
-Van valamilyen határozott elképzelésük?
-Nincs, hogy őszinte legyek, Tudna adni valamilyen katalógust?
Tessék, üljenek le nézzék át.
-
-
-Nos döntöttek?
-Igen ezt szeretnénk.
-Jucika! Hozd ki a 342.sz kisfiút.
-Bocs, de ez kisfiú? Mi lányt szeretnénk, mi is lányok vagyunk. Utáljuk azt a ronda fityegő bőrdarabot.
-Jucika! Lesz egy átszabás is a 342. fiúcskán. Igyekezzetek, mert itt a kuncsaft., várják.
Rendben tessenek helyet foglalni, mindjárt kész az átalakítás, de ez némi plusz költséget is vonz maga után. Addig egy kávét esetleg, ez a cég ajándéka.
-Köszönjük, kérünk, és várunk türelmesen.

Állampolgári jog. És a gyereké?

Muhammad Balfas 2020.02.02. 12:04:50

@6.Lenin: Az ő felfogásukban a gyerek jogai sérülnek,ha nem kaphatja meg a „valódi” nemét egy átoperálással..
Persze, gondolom bevándorló hátterű muszlim gyerekekkel nem kísérleteznek , mert valszeg másnap megjelenne apu egy haleffel , és kifilézné az egész óvónői kart..

alöksz róz 2020.02.02. 12:38:29

@6.Lenin: a jobboldali és baloldali gének különbsége miatt van ez

6.Lenin 2020.02.02. 13:06:27

@Muhammad Balfas:

Ezért rendkívül aljas ez a mostani "haladó" banda, minden deviáns kisebbség jogaiért harcolnak (ha hatalomban lennének magasról szarnának a jogaikra), miközben a többség jogait leszarják.
Mindig találnak valamit, amiért harcolniuk KELL. Mivel építeni nem képesek, valamivel csak el kell baszniuk az idejüket. Jobbat nem találtak ki, mint harcolni, azt is inkább otthon a fotelből. Ha nem jön össze, találnak más kifogást.

6.Lenin 2020.02.02. 13:14:58

Most minden haladó a klíma ellen harcol. Hétfőn a Blahánál 5 percre meg is fogják állítani (ha összejön), ha nem, akkor el kell zavarni a geci Orbánt, mert biztosan megvajákolta a mocsok.
Ilyen ember kellett volna már régen, mint KariGeri, csúnyán kinézett az ablakon, írt a faszbukra egy dörgedelmeset, volt szmog, nincs szmog. Így kell ezt csinálni.
Mikor tud ilyet egy hülye jobbos fószer? Pláne a Pista bá? Öreg volt már az ilyen ádáz harchoz.

Muhammad Balfas 2020.02.02. 17:51:59

@6.Lenin: Alapvetően az idegen kultúra feltétlen tisztelete az elsődleges a számukra . Ez minden mást megelőz. Ezért nem is gondolkodnak valódi integrációban . Azokat a tisztességes feministákat például, akik az európai muszlim közösségekben élő nők jogait firtatják egyszerűen nácinak titulálva kizárják maguk közül..

Eltiltott Vélemény 2020.02.02. 21:24:17

Baszom a nézésedet Grabovszki! Fröcsögve lehozod, hogy a listát egy fideszközeli csóka vezeti, és ezzel mented fel a 2. helyezettet, hogy nem is akkora gané, mert a fideszes több pézt kapott és több ügye is volt....

De legalább nézzük meg egy-egy ügy átlagárát:

Mohácsiék ügyszám: 1880 összeg: 814580718
ez ügyenként kb 433000

Magyarék: ügyszám 419 összeg 544265646
ez ügyenként kb 1298963

Lehet, hogy Mohácsiék ganefok, mocskos tolvaj fideszes csutipatás fattyak, de azért Magyarék cerkája több mint 3szor vastagabban fog.
süti beállítások módosítása