B1 blogcsalád



Orbán az európai szélsőjobboldal egyesítésén dolgozik

2020. január 14. - nickgrabowszki

Oda ülne át a Fidesz is.
salor.jpg

Hónapok óta tart az üzengetés a Fidesz és az Európai Néppárt (EPP) között.

  • A jobbközép pártcsalád azzal fenyegetőzik, hogy kizárja a tagsági jogaitól már amúgy is megfosztott kormánypártot.
  • Amelyik viszont azzal zsarol, hogy maga  távozik, ha a Néppárt továbbra sem hajlandó idegengyűlölő és antiliberális irányba fordulni.

Azonban nem lép egyikük sem. Ez a Néppárt részéről érhető volt, nem akarnak párt(család)-szakadást kockáztatni, láthatóan örülnének neki, ha Orbán beváltaná a fenyegetését és kivinné a Fideszt a jobbközép tömörülésből.

Azonban Orbán sem lép, hagyja a feje fölött lebegni a kizárást, aminek okait eddig nem lehetett látni.

Most azonban előkerült egy nyom az olasz La Republica (az Euronews idézte) arról írt, hogy

tárgyalások folynak a Fidesz, az olasz Liga és a lengyel kormánypárt, a Jog és Igazságosság között egy új európai pártcsalád létrehozásáról.

Tehát nem egyszerűen arról van szó, hogy ha kizárnák vagy maga lépne ki, akkor a fideszesek egyszerűen átülnek egy másik (kisebb és szélsőjobboldali) EP-képviselőcsoportba, hanem egy egészen újat akarnak létrehozni.

Az olasz lap által közölt tervezett névből,  Konzervatívok és identitás, az is következik, hogy

a tárgyalások célja egyesíteni az Európai Parlament két szélsőjobboldali frakcióját,

az Európai Konzervatívok és Reformistákét, valamint az Identitás és Demokráciát.

  • Az előbbinek olyan tagjai vannak, mint a kilépni lészülő brit Toryk vagy a Jog és Igazságosság.
  • Az utóbbiba a szélsőjobboldal prominensei tömörültek: Salvini Ligája, Le Pen Nemzeti Frontja, az osztrák Szabadságpárt, a dán Néppárt és a német AfD.

A két frakciónak együtt (a brit kiválást is kalkulálva) több mint 140 képviselője lenne az EP-ben, amivel az EPP és a szocialista-szociáldemokraták mögött a harmadik helyen állna.

Ha sikerülne még 1-2 párt (például Berlusconi FI-ja, a cseh Babis miniszterelnök ANO-ja vagy a Kotleba-féle szlovák szélsőjobb) csatlakozását elérni, akkor előléphetnének a második helyre is.

A Fidesz ehhez minimum 16 fővel tud hozzájárulni. A saját 12 képviselője mellett minden bizonnyal magával vinné az RMDSZ 2, a KDNP és a Szlovén Néppárt 1-1 emberét is.

A tárgyalások léte eddig sem volt titok, Orbán ingázik Varsó, Bécs és Róma között, de a célja, egy nagy, egyesített szélsőjobboldali pártcsalád létrehozása igen.

Pedig a Fidesz elnöke már a múlt heti Orbáninfón is utalt rá, amikor arról beszélt, 

  • az EPP  liberális, baloldali és centrista irányba halad,
  • gazdátlanul maradtak a keresztény értékek,
  • az egész európai pártszerkezet mély átalakulásban van.

Drámai változások vannak,

a szerkezetátalakítások már megkezdődtek az európai pártok életében. Ha a Néppárt nem változtat, akkor egy új, kereszténydemokrata kezdeményezés kell. Ha ez EPP-n belül fordulatra nincs mód, akkor új európai kezdeményezéssel fogunk élni. (...)

Ott kell helyet keresni, ahonnan az EPP eltűnt.

Akkor nem nagyon értette senki, milyen változásra utalt Orbán. Most kiderült, hogy arra, amin ő maga ügyködik: az európai politika jobbszélének koalícióján. Ennek ismertében már minden homályos utalása érthetővé válik.

A La Republica szerint azonban a tárgyalások egyelőre elakadtak, mert a lengyel PiS elnöke, Jarosław Kaczyński ellenzi, hogy a Putyin-barát, Marine Le Pen vezette francia Nemzeti Tömörülést is bevegyék a blokkba. 

Ezért van az, hogy a Fidesz egyelőre húzza az időt, és fenyegetőzik, hogy elhagyja a Néppártot. Pedig már rég elhagyta volna, ha lenne hová mennie; ha már összejött volna a barna internacionálé.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7115409504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.01.14. 18:20:17

Szélsőjobb, nem szélsőjobb – az EPP-ből mára már a balliberálisok cinkosa lett, ott tovább maradni nemigen érdemes.

Hogy a következő lépés micsoda, azt ti folyamatosan csak találgatjátok, de a Fidesz mindig legalább egy lépéssel előttetek jár.

6.Lenin 2020.01.14. 18:23:45

Nem mind1, hogy egy jelentéktelen, perifériára szorult politikus mit lép?

Valami nincs stimmelésben a B1-en.

GNDL 2020.01.14. 19:12:29

Nincs egységes szélsőjobb Európában, a skandináv és a keleti, egykori szocialista államokban meglévő szélsőjobb (Orbán posztkommunista fideszes söpredékével ellentétben) erősen antikommunista és oroszellenes, a nyugati szélsőjobb meg többek kött Putyinhoz való dörgölőzéssel is sokkolja az EU-t.

Sosem lesz egységes ez a barbár horda...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.14. 20:27:56

@Szergej Szergejevics Szergejev: "az EPP-ből mára már a balliberálisok cinkosa lett, ott tovább maradni nemigen érdemes."

Hmmm... Akkor miért kapaszkodik Ondó Viktor gazdád 10 körömmel, hogy benn maradhasson?

taga20☺ 2020.01.14. 21:24:15

éncsak aszondom beszáratt a Faszkondom

nyílass orban hoty a gyurcsanyi lövese kia szemétt hoty a balynai terejjeel a libájit hoty a horny verlyle a vesélyit

morph on deer 2020.01.14. 21:39:28

“...a lengyel PiS elnöke, Jarosław Kaczyński ellenzi, hogy a Putyin-barát, Marine Le Pen vezette francia Nemzeti Tömörülést is bevegyék a blokkba. ”

Nyilván neki elég a Putyin-barát orbán is, abból a fajtából.

Azt azért megnézném, hogy orbán olyan klubot gründol ezerrel, ahol nem ő fog uralkodni. Ami viszont Kaczyński és Salvini jelenlétében nehezen elképzelhető, hogy majd mindenki úgy fog ugrálni, ahogy orbán (Putyin?) szeretné.
Nem egy ígéretes helyzet, valljuk be.

Na ezért fogy annyi tabletta a kolostorban mostanában. :)

Bryan élete 2020.01.14. 21:46:41

Ez kurva jó hír! A pocakos fél éven belül szétveri ugyis. mert ennyi dudás nem fér meg egy csárdában. Salvini akkorát basz a kiskakas fejére, ha okoskodik, hogy derékig süllyed. A látszat ellenére úgyis a bögyében van, hogy neki kell benyelni a sok migrit.

morph on deer 2020.01.14. 22:00:46

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Tudod az, hogy valaki a példaképe valakinek, az azt jelenti, hogy az illető olyan akar lenni, azt akarja elérni, stb., mint a példaképe!
Amit viszont biztosan NEM jelent, az az, hogy az illető alávetné magát a ‘példakép’ akaratának, sőt!
Nagyon gyakori a rivalizálás, amikor a követő túl akar tenni a példaképén, nézd meg csak a sportolókat ezügyben: mind jobb akar lenni, kivétel nélkül, mint a példaképe!

morph on deer 2020.01.14. 22:50:52

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Csak a kedvedért, hogy mégse csalódj a 444!-ben, meg hogy a keresztényi értékek megőrzéséhez is közelebb kerülhess:

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--sNb4q9Ex--/7P8Ta5fvOh3OCMFUs.jpeg

Muhammad Balfas 2020.01.14. 23:06:35

Merkel-Weber: a múlt..
Orbán-Salvini: a jövő..

morph on deer 2020.01.14. 23:10:10

@Muhammad Balfas:
Legfeljebb a tied!
(Én a rénszarvasokkal vagyok.:))

Muhammad Balfas 2020.01.14. 23:10:10

@Bryan élete: Tipikus libsi felfogás,amit előadsz.Ti nem ismeritek a közös érdekek alapján történő együttműködést,csak szervilis kollaborációban vagytok képesek gondolkodni..

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.14. 23:12:42

EZEK AKARNAK KIOKTATNI MINKET ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Karácsony Gergely főkertésze kioktatja a budapestieket: “Autó nélkül is lehet élni a belvárosban”

Köszönjük, főkertész úr!"
mindenszo.hu/karacsony-gergely-fokertesze-kioktatja-a-budapestieket-auto-nelkul-is-lehet-elni-a-belvarosban/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.14. 23:13:30

HAZUDNAK REGGEL , ÉJJEL ÉS ESTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Dömötör Csaba leleplezte a hazudós Népszavát! Íme! – Videó

A kormány eddig is sok uniós forrást biztosított Budapestnek"
mindenszo.hu/domotor-csaba-leleplezte-a-hazudos-nepszavat-ime-video/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.14. 23:14:30

EZEK MÉG ÍRNI SEM TUDNAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Funkcionális analfabéták dolgoznak a DK-nál

Feltárjuk a DK szellemi kapacitásait…"
Részletek és képek a mindenszo.hu-n: mindenszo.hu/funkcionalis-analfabetak-dolgoznak-a-dk-nal/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.14. 23:15:46

MIT AKAR EZ A LIBA ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TAKARODJON A KÖZÉLETBŐL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Bősz Anett egyre nagyobb suttyó

Ahogy belépett a DK-ba, a képviselőnő megváltozott…"
mindenszo.hu/bosz-anett-egyre-nagyobb-suttyo/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morph on deer 2020.01.14. 23:16:01

@Muhammad Balfas:
Azért legalább egyetlen esetet megemlíthetnél, amikor orbán jószántából lemondott a hatalomról, vagy egyszerűen csak a saját érdekeiről, mert az “együttműködés” azt kívánta!

Hajdani politikai “szövetségesei” tudnának erről mesélni.
(A kádéempé nulla jelentőséggel nem ér, meg az egyébként is csak fügefalevél...)

Ellenzéki szavazó 2020.01.15. 00:14:24

@morph on deer: "Azért legalább egyetlen esetet megemlíthetnél, amikor orbán jószántából lemondott a hatalomról, vagy egyszerűen csak a saját érdekeiről, mert az “együttműködés” azt kívánta!"

Erről nekem egy ősrégi Lenin-vicc jut eszembe:

"Egyszer Sztálin elvtárs a dolgozószobájában dolgozott, amikor a téren, az ablaka alatt játszó gyerekek berugták a labdát az ablakán, és az felborította Sztálin elvtárs tintatartóját. Erre Sztálin elvtárs egy nagy késsel kilyukasztota a labdát, a gyerekek közé dobta, majd hangos kiabálással elkergette őket a térről.
Ebből is látszik, hogy Sztálin elvtárs milyen jószivű volt, hiszen közéjük is lövethetett volna."

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.15. 02:23:28

@Ellenzéki szavazó: igazi leninyista dákós humorman vagy
a lenyin "vicc"ben nincs lenyin

morpho 2020.01.15. 04:00:49

@Muhammad Balfas: "Orbán-Salvini: a jövő.."

'36-ban a Hitler-Mussolini duóról mondták ugyanezt. Fasza jövő volt.

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"a lenyin "vicc"ben nincs lenyin"

Nem gond. Reggel úgy is jön ide, megmondani a frankót.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2020.01.15. 05:45:52

Atya Isten, Zorbán kikiáltja az antiszemita diktatúrát???

rallus 2020.01.15. 07:48:49

@morpho: Igazad van! Már a karizmatikus Bajnaitól is félt, de például Fegyőr Andrástól egyenesen retteg!

Európai téridő 2020.01.15. 08:48:13

Amióta a Szovjetunió szétesett, a nyugat-mucsai internáci balfax hülyelvtárs, "lappangó" ex-eurokommunisták hatására pont azokat az "európai értékeket" dobják sutba a brüsszelita csicskabirkabarmok, amelyek lehetővé tették az egykori "sztálini érdekszféra" "felszabadulását", elporladását.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.15. 08:48:19

@közíró MAXVAL bircaman: csak ha a barátai támogatják
úgymint slowmo, netanyau, kornstejn...

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 09:43:58

@Európai téridő: "európai értékeket" dobják sutba a brüsszelita csicskabirkabarmok, amelyek lehetővé tették az egykori "sztálini érdekszféra" "felszabadulását", elporladását."

Szerintem meg csak átkerültünk egy másik érdekszférába, az amerikaiba, ha megnézed ugyanúgy van egy ránkerőszakolandó ideológia és ami még rosszabb, hogy a gazdasági kizsákmányolást is kifinomultabb módszerekkel hajtják végre!
Az meg egy még kellemetlenebb ráadás, hogy a nagy amerikai érdekszférán belül sem vagyunk egyenrangúak, hanem az EU és ezen belül az erősebb országok szintén érdekszféra gyanánt bánnak velünk, annak minden ismérvével!

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.01.15. 09:56:30

Atyaisten, büfögtem, és visszajött a kecskeszar.

taga20☺ 2020.01.15. 10:40:40

fingottam nem kelet vóna
csuppa arabcsperma a gatyám

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.01.15. 10:57:07

A zorbán az Unió berkein belül akarja építeni a 4. Birodalmat??? Aminek ő vagy a dinasztija lenne a vezére???? Azt már nem!!!!
Azonnal betiltani és/vagy terrorista feketelistára rakni az összes szélsőJOBBOS pártokat az EU-ban!!!!

Muhammad Balfas 2020.01.15. 11:07:05

@morph on deer: Valakit legyőzni kell, valakivel együttműködni. Egy autonóm politikai erő így gondolkodik. Ti ballippschik viszont csak az erős külső hatalommal való kollaborációban vagytok képesek gondolkodni..

Muhammad Balfas 2020.01.15. 11:09:04

@morpho: Valamikor azt gondoltátok, hogy Gyurcsány a jövő, a csodafegyver a gonosz Zorbány ellen. Azóta se tudtok szabadulni tőle..:)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 11:39:29

@morph on deer:" Azért legalább egyetlen esetet megemlíthetnél, amikor orbán jószántából lemondott a hatalomról, vagy egyszerűen csak a saját érdekeiről, mert az “együttműködés” azt kívánta!"

Ja persze, a hülye libsi képmutató duma, Orbán mondjon le a hatalomról meg az érdekeiről és működjön együtt mert ezt kívánjátok és választást nyerni nem tudtok! Működjön együtt Gyurcsánnyal, az EU libsijeivel, meg Sorossal ugye? Te mekkora kretén vagy!

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.01.15. 11:57:24

Én meg itten épp most szarok. Igen, igen, nektek nyomom.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.01.15. 11:58:34

@Muhammad Balfas:
"Ti ballippschik viszont csak az erős külső hatalommal való kollaborációban vagytok képesek gondolkodni.."

Eltekintve a rejtett antiszemitizmusodtól (ballibSCHIK???), vitatkoznék az állításoddal.
A baloldal, és a középpártok az EU-ban a józanész és humanizmus zászlóshajói.
Ide KELL tartozni nekünk is.
Aki viszont a nácik között lavírozok az meg megüti a bokáját (gyk. a Zorbán)!!!!

morpho 2020.01.15. 11:58:50

@Muhammad Balfas: Márhogy kik? Én és a mobilom? Imádom ezt a többes számot. Másrészt ki az a Gyurcsány? Az a lúzer pojáca, aki kiszesként szedte meg magát? Csodafegyvere nem Hitlernek volt majdnem? Nagy kavar van a te fejedben...

morpho 2020.01.15. 12:01:52

@Grimbusz Makszimusz: Tök igazad van! A demokraták mindig 30 évig vezetnek egy pártot és mindig maradnak, ha nyernek, ha veszítenek! Sőt, ha egymás után két választást buknak el, akkor meg pláne!

ZX 2020.01.15. 12:09:11

@Hova fogják elásni KariGerit?!: “Autó nélkül is lehet élni a belvárosban”

És nem kurvára igaza van? Ja nem, igazad van, sok nyominger még 2 lépést sem bír gyalog menni.

ZX 2020.01.15. 12:11:27

@Muhammad Balfas: Valamikor azt gondoltátok O1G gátat szab a lopásnak és felemeli a zországot. Aztán belőle lett a főrabló. :(

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 12:25:21

@morpho: "Tök igazad van! A demokraták mindig 30 évig vezetnek egy pártot és mindig maradnak, ha nyernek, ha veszítenek! Sőt, ha egymás után két választást buknak el, akkor meg pláne!"

Ha valaki tehetséges, akkor addig vezet pártot, a demokratákat meg kár volt felhoznod, mert öngól, hiszen a kormányzása alatt megbukó és csúfosan leváltott Gyurcsányotok most az ellenzék vitathatatlan vezére, közben a negyedik osztályos tananyagból is megbukna, mint ahogy azt a prímszámos standupján láthattuk! Orbán meg negyedszer miniszterelnök! Vadász, vadász!

morpho 2020.01.15. 12:43:04

@Grimbusz Makszimusz: A Gyurcsány, mint vezér? 30 éve? Miniszterelnökként hány választást bukott el? 2009-ben nem mondott le a pártelnöki posztról? Milyen ellenzék? Olyan csak demokráciában van. Mit hazudozol itt összevissza buta bérkommentelő narancskullancs?

morpho 2020.01.15. 12:45:00

@ZX: Emlékszel még a "pofátlan végkielégítések" hantára? Istenem, de szép szíjjártói mondat volt...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 12:59:18

@Grimbusz Makszimusz: "Orbán mondjon le a hatalomról meg az érdekeiről és működjön együtt"

Dehogy mondjon le a hatalomról, folytassa a választási csalássorozatot egészen a haláláig, tegye tönkre még jobban az országot, ha egyáltalán lehetséges. Ondó Viktor érdekei, pl. a látványos meggazdagodása, mindenek fölött áll. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 13:01:32

@Muhammad Balfas: "Valamikor azt gondoltátok, hogy Gyurcsány a jövő, a csodafegyver a gonosz Zorbány ellen."

Amikor ezt gondolták a szocik, akkor még nem volt gonosz a geci gazdád. Első uralkodása alatt még visszafogottan tolvajkodott. "Ne mi nyerjük a legtöbbet."

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 13:02:38

@Muhammad Balfas: "Valakit legyőzni kell, valakivel együttműködni."

A nemzet hímivarsejtje senkivel nem működik együtt.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.01.15. 13:05:16

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
"Dehogy mondjon le a hatalomról, folytassa a választási csalássorozatot egészen a haláláig, tegye tönkre még jobban az országot, ha egyáltalán lehetséges. "

Miazhogy!! Azt tudtad, fidesznyikkém, hogy a fidesz alatt lett kishazánk az EU sereghajtója??? Azt tudtad, hogy a Zorbán alatt elözött le minket Románia mindenben, meg a romák iskolázottságában is???
Ezen gondolkozz el, ne a Borkai hátsóján!!

konrada 2020.01.15. 13:09:58

@morpho:
Szvsz. nem nagyon érted te a demokráciát.
A demokráciában a többség döntése az iránymutató-betartandó szabály,
valamint egy demokráciában az állam nem azonos az irányítást egy választás esetén megnyerő párttal.

...szóval: ha a parlamenti választást elbukó párt (és annak vezetője) nem mond le az állami tisztségről, az nem demokrácia, mert az egy irányban szavazó többség ellenére marad.

...ha egy párt vezetőjének egy elbukott választás után is bizalmat szavaznak pártjában, és az meg elfogadja, az meg demokrácia ugyanazért: az adott pártban a többség megszavazta.

Remélem nem túl bonyolult...;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 13:15:21

@R.V.J.: Sajnos tudom.

A borkai segge meg beleégett a retinámba. Voltam olyan balfasz, hogy rákattintottam a videóra. A grécit már gondosan elkerültem. :))

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 13:23:08

@morpho: Kígyók kígyóznak! :DDDDDDDDDDD

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Ondó Viktor érdekei, pl. a látványos meggazdagodása,...........
Te vagy a másik hülye ezekkel a Gréczy gecijéből nyert ihleteiddel!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2020.01.15. 13:26:53

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
"Voltam olyan balfasz, hogy rákattintottam a videóra. A grécit már gondosan elkerültem"

A "teremtés koronáinak" feltétlen dokumentálniuk kell a legutolsó hajnali merevedést is. Söt ezek szerint még a másét is regisztrálnák.
A helyedben kitakarítanám a sexy-selfieket telód galériájából...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 13:31:09

@R.V.J.: "Valamikor azt gondoltátok, hogy Gyurcsány a jövő, a csodafegyver a gonosz Zorbány ellen."

Nézd, vannak olyan szánalmas véglények, akik nyomorult életükben csak erre tudnak büszkék lenni. :))

Lásd a fideSSfasszopókat, aki arab fasz hódításaikat itt teszik közkinccsé.

Eltiltott Vélemény 2020.01.15. 13:53:15

@morph on deer: " ... Én a rénszarvasokkal vagyok. ... "

Akkor, jobb ha vigyázol, nehogy a Semjén seggbe lőjön :-)

AvéCézárVavan 2020.01.15. 13:59:44

G*ci Orbán az európai politika állócsillaga! Keleten nem nyugszik, nyugaton meg nem kel(l). A többi nem számít.

morpho 2020.01.15. 13:59:58

@konrada: Mondjál már nekem légyszi egy példát, hogy egy demokráciában, egy demokratikus pártot valaki 30 évig vezet, akár nyer, akár veszít. Nem kell sok példa, egy elég! Aztán ha megvan a példa, akkor megdumcsizzuk, hogy ki érti a demokráciát és ki nem.

morpho 2020.01.15. 14:02:48

@Grimbusz Makszimusz: "Gréczy gecijéből nyert ihleteiddel!"

Szóval ki is van erre rákattanva buta bértrollnok? :))) Idióta! :)

konrada 2020.01.15. 14:14:32

@morpho:
Te fordítva ülsz a lovon!
A demokráciának nem az ismérve az, hogy egy párt belügye egyenlő az adott ország belügyével, és hogy az adott párt vezetéséről azok döntenek, akik az adott párt elveivel nem értenek egyet.

...még van mit tanulnod a demokráciáról!

(Teszem hozzá, én sem tartom igazán demokratikusnak a fidesz belső szervezetét, csak én meg tudom különböztetni a pártállamtól a pártot és az államot, így az adott párt belső ügyének tartom, hogy megtartja-e az adott veztetést az elveszített választás után, vagy sem. Majd az idő eldönti, hogy - az adott párt szempontjából - jól döntött-e a tagság, vagy sem. ...s egyenlőre úgy néz ki, hogy a fidesz szempontjából jó döntés volt.
...és hát például Fletó is elbukott zsinórban 2 választást, de az övéi ragaszkodnak hozzá, ők tudják miért...)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 14:15:47

@morpho: "Szóval ki is van erre rákattanva buta bértrollnok? :)))"

Te! Amikor nem hozom szóba, akkor próbálod erőltetni, ilyenkor meg örvendezel! Örülsz a gecinek?

morph on deer 2020.01.15. 14:16:42

@MAXVALL bircaman közíró:
“Ó bassza meg, rám nyitottak.”

De nem a gázcsapot... Sebaj, minden kezdet nehéz! :))

morpho 2020.01.15. 14:19:41

@konrada: Elfelejtettél példát írni. Gondolom véletlenül. Ki az a Fletó? Marginális figura, amikor me volt, és megbukott, lemondott. Azóta egy piti párt elnöke. Orbánnak se írom a számlájára, hogy '90-ben és '94 nem nyert a fidesz.

morpho 2020.01.15. 14:20:50

@Grimbusz Makszimusz: Én próbálom erőltetni? :)))) Ne már Helga! Ez még tőled is abszurd! :)))

morph on deer 2020.01.15. 14:23:53

@Kitiltott Vélemény:
“ nehogy a Semjén seggbe lőjön :-)”

Igazad van! Mert ugye, “ha Isten akarja, a Semjén is elsül”.
Vagy valami hasonló.:)

morph on deer 2020.01.15. 14:31:16

@konrada:
“ ...és hát például Fletó is elbukott zsinórban 2 választást, de az övéi ragaszkodnak hozzá, ők tudják miért...)”

Némi fogalomzavar támadt, úgy látom.
Nem bukhatott el választást, hiszen miniszterelnök jelölt sem volt, egyszer sem, mit bukhatott volna “el”?

Pártelnökként vett részt, és minden alkalommal nőtt a mandátumaik száma.
Szerintem ezért.

konrada 2020.01.15. 14:32:26

@morpho:
Nézd: minden eset más. A világban sok demokratikus ország van, abban még több párt, így nem állok neki keresgélni, melyiknél azonos a pártelnök 17 éve.

A pártelnöki tisztség azon pártok belügye, ha ezt valaki kívülről, ellendrukkerként akarja meghatározni, az több mint nem demokratikus, látszik te még Rákosi vonalán vagy, ő avatkozott bele abba, ki legyen a többi párt vezetője...

...s hagy legyen a fidesz baja, hogy 2006-ban rosszul döntött, és nem keresett másik elnököt az elbukott választás után. Meg is érdemlik a sorsukat....

..

morph on deer 2020.01.15. 14:33:01

@morpho:
“ Emlékszel még a "pofátlan végkielégítések" hantára? Istenem, de szép szíjjártói mondat volt...”

Pedig akkor még nem is látta Géczy fotóit!

morph on deer 2020.01.15. 14:40:21

@Grimbusz Makszimusz:
“ Ja persze, a hülye libsi képmutató duma”

A Balfas legalább érti amit olvas, szemben veled, te szerencsétlen... Szerintem ne erőltesd, nem megy!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 14:43:17

@morpho: Nem gond, húzd a strigulát és örvendezz, amikor szerepe lesz, nem fogom kihagyni a ziccert, hogy szívassam a hülye libsi fejeteket! A Helga meg tiltva van, ami nem meglepő ebben a roppant demokratikus és liberális közegben ugyebár! :D

konrada 2020.01.15. 14:44:39

@morpho:
Egyébként: CDU, Helmuth Khol 25 év ... belefér a demokráciába?

6.Lenin 2020.01.15. 14:44:41

@konrada:

"...s hagy legyen a fidesz baja, hogy 2006-ban rosszul döntött, és nem keresett másik elnököt az elbukott választás után. Meg is érdemlik a sorsukat...."

Biztos, hogy nyer a Fidesz kétharmaddal 2010-ben egy másik elnökkel?

( a 2002-es elvesztett (?) választás után Orbán azt mondta, hogy nekik csak kétharmaddal érdemes nyerniük. Most is azt mondta , hogy ő egy Fidesz-zöld koalíciót semmiképpen se vezetne.

Az a kérdés, hogy miért nem mondott le a " bukott" választások után, eleve csak az ilyen @morpho szerű szellemi seggfejeknek jelent problémát. (nyilván abban reménykednek, hogy Orbán bukása után a Fidesz szétesne, és megnövekedne az esélyük a nyerésre, de minek is? Hogy néhány év múlva megint elbukjanak? Nekik ez a sorsuk, néha véletlenül nyernek, aztán hosszabb, rövidebb idő után megint buknak. Másra nem alkalmasak)

konrada 2020.01.15. 14:48:37

@6.Lenin:
Biztos hogy nem.
...de ezért is csipkedtem vele morpho-t, aki ugyan nem tudta megmagyarázni, mitől az a demokrácia alapja, hogy minden héten másik elnöke van egy pártnak, csak azt darálja egyfolytában, hogy le kellett volna mondania a saját tagság ellenében is, mert az egy olyan demokratikus izé...;))

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 14:54:47

@morph on deer: Jaj, mert nehéz felérni a szellemi magaslataidra!

6.Lenin 2020.01.15. 15:05:36

@konrada:

Én is inkább neki szántam, azért is említettem a nevét.

morpho 2020.01.15. 17:19:07

@konrada: "CDU, Helmuth Khol 25 év ... belefér a demokráciába" Az a bibi, hogy zsinórban 4!! Választást nyert, aztán1998-ban elvesztette a választást a Gerhard Schröderrel felálló SPD-vel szemben, így tizenhat év után ért véget kancellári pályafutása. Ugyanebben az évben lemondott pártelnöki posztjáról is. Ez simán belefér, hiszen addíg zsinórban nyert. Aki bukik egy demokráciában, az megy. Ráadásul nem 30 évig vezette a pártot. Rossz példa. Keress egy jót.

morpho 2020.01.15. 17:22:25

@konrada: "csak azt darálja egyfolytában, hogy le kellett volna mondania a saját tagság ellenében is, mert az egy olyan demokratikus izé"

Nem pubi! Azt darálom, hogy a fidesz nem demokratikus párt. Nem a pártnak van elnöke, hanem az elnöknek van pártja. Egy nem demokratikus párt nem vezethet demokratikusan egy országot sem. Magyarország már nem demokrácia. Ezt darálom.

morpho 2020.01.15. 17:25:27

@6.Lenin: "nyilván abban reménykednek, hogy Orbán bukása után a Fidesz szétesne"

Nem reménykedek ebben, mert ez triviális. Seggfejezés nélkül nem megy Iljics? Vegyük úgy, hogy csak tévedésből szóltam hozzád.

6.Lenin 2020.01.15. 17:30:09

@morpho:

"Azt darálom, hogy a fidesz nem demokratikus párt. "

Miért nem lépsz ki? Ott a DáKó, az tuti a legdemokratikusabb.

6.Lenin 2020.01.15. 17:32:36

@morpho:

"Seggfejezés nélkül nem megy "

Így mutatkoztál be itt.

morpho 2020.01.15. 17:36:32

@konrada: Mikor hallottál olyat utoljára, hogy a fidesz elnöksége, vagy választmánya összeült és valamiről döntést hozott? Minden kongresszuson Orbán nyer 98%-ksl, mert ketten direkt félrenyomnak. Milyen párt az, ahol mindig mindenki Orbánnal ért egyet? Te láttál már ilyen pártot? Az MSZMP esetleg. Kádár vagy Kádár? Most meg Orbán vagy Orbán? Ilyen csak Magyarországon van, egyik környező országban sem. Gyorsabban is fejlődik mindegyik. A politikai verseny s gazdaságot is élénkíti, de még a fideszben sincs verseny, nem hogy az országban. Fidesz=Orbán

Grimbusz Makszimusz 2020.01.15. 17:39:37

@morpho: "Seggfejezés nélkül nem megy Iljics? "

Mit mondjon, ha egyszer az vagy! Nem is értem, hogy mit remélsz, elkezdesz ajvékolni, hogy a Fidesz nem demokratikus párt és akkor Orbán lemond? :DDDDDD

19540511 2020.01.15. 18:15:49

@Muhammad Balfas: Orbán nem ismer olyat, hogy "közös érdek". Őt csakis a saját érdeke érdekli. Ha a többi választottja nem hülye, akkor erre ők is rájönnek, ezért nincs nagy jövője a tervének.

alöksz róz 2020.01.15. 18:24:05

@morpho: ez tipikus, a lippsiknek igen jól fejlett kettős mércéjük van, csak a sajátjuk jó, de az bármi áron, arról minden szart lesöpörnének, a máséra meg mindig rá akarnak valamit fogni, amiért nem jó.

alöksz róz 2020.01.15. 18:25:35

a fehérvári úti fideszávós pincebörtönből kilométerekre hallatszik a megkínzott bangónék sikolya :D

Muhammad Balfas 2020.01.15. 18:28:04

@morpho: Sose szavaztál a Gyurcsányra ugye? (De..)

Muhammad Balfas 2020.01.15. 18:30:03

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Kapásból ott van v4,amely egy egyre kellemetlenebb tömörülés az eurolippschik számára..

Muhammad Balfas 2020.01.15. 18:33:06

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Valóban? Hát hogy fostatok, hogy 2006-ban visszajön,amitől Gyurcsány megmentett, aztán megásta a baloldal sírját..:)

morpho 2020.01.15. 18:36:25

@alöksz róz: Ez fasza, de mit akarsz írni? Mi a vezérfonal? Mit akartam lesöpörni s kiről és mit akarok ráfogni a kire?

@Muhammad Balfas: Képzeld, nyugdíjasok pártjára sosem szavaztam. Gyurcsány egy pojáca. Te meg belenéztél a varázsgömbödbe és érzed, ahogy áramlik az ektoplazma. Cirkuszban, élőben próbáltad már?

morpho 2020.01.15. 18:42:23

@Muhammad Balfas: A V4 csak papíron létezik. Teljesen más érdekeik vannak. Komolytalan. Ráadásul az EU nyugati tagállamainak befektetéseitől és pénzétől függ az egész.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 18:42:35

@Muhammad Balfas: "hogy fostatok, hogy 2006-ban visszajön"

Én nem fostam, de persze nem örültem neki, a geci elég arrogáns és tolvaj volt az első uralkodása alatt. Persze az elkúrót se akartam, szoci volt, meg hazudozott is. Én az MDF-re szavaztam, mint mindig.

Muhammad Balfas 2020.01.15. 18:42:58

@morpho: Kire szavaztál..? Arról ugye tudsz, hogy az MSZP koalíciós társa az SZDSZ volt?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 18:45:10

@Muhammad Balfas: "Sose szavaztál a Gyurcsányra ugye?"

A fideSSfasszopók szavaztak az elkúróra, azért nyert 2006-ban. Aztán az őszödi beszéd után átálltak a fideSShez.

morpho 2020.01.15. 18:48:02

@Muhammad Balfas: Nem sok közöd van hozzá. Melyik évben?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.01.15. 18:52:05

@19540511: "Őt csakis a saját érdeke érdekli."

A tetti alapján nehéz eldönteni, hogy Ondóm Viktor gyűlöli a magyarokat, vagy csak simán nem érdeklik. Szerintem gyűlöli.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.15. 18:57:50

@konrada: húzd már ki a fejed viki seggéből!
Ja,hogy így jobb?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.15. 18:59:55

@Muhammad Balfas: Ja.viki meg soros által támogatott lippsi vót.
Ja,de az már rég volt!

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Héló!Én sose voltam fidessfaszopó!XD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.15. 19:03:12

@Muhammad Balfas: Van pofád ezt leírni fideszesként!
Ja persze,mert fideszes vagy!

Muhammad Balfas 2020.01.15. 21:55:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Próbáld kifejteni értelmesen a gondolataidat.. akkor majd beszélgetünk..

Muhammad Balfas 2020.01.15. 21:57:00

@morpho: Feltételezem, hogy 2006-ban nem a Fideszre szavaztál, és nem is a Humanista pártra..:) De vajon kire? Csak nem az addig kormányzó koalícióra? ;)

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2020.01.15. 22:31:29

Végül kétszer kakáltam, az nem olyan sok.

morpho 2020.01.16. 00:22:14

@Muhammad Balfas: 2006-ban a Herényi Károlyra szavaztam. Személyes okból.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.16. 08:45:32

@morpho: ": 2006-ban a Herényi Károlyra szavaztam. Személyes okból."

Mi volt az, viszketett a heréd? :DDDDDDDDDDDDD
Olcsó poénnak tűnik egy magas labdára, de az itteni tevékenységedből kirajzolódó személyiséged és értékrended alapján én ennél bonyolultabb motivációt nem vélelmezek tőled!

Muhammad Balfas 2020.01.16. 10:05:08

@morpho: Ez már az MDF „cukisodása” után volt ugye?:)

Eltiltott Vélemény 2020.01.16. 10:15:05

@morph on deer: Ha nem is vadászpuskával, mert azt belterületen (városban) nem szabad használni, akkor jó pap módjára :-)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.16. 10:31:08

@morph on deer: "Némi fogalomzavar támadt, úgy látom.
Nem bukhatott el választást, hiszen miniszterelnök jelölt sem volt, egyszer sem, mit bukhatott volna “el”?"

A pártja nem győzött és a bukás egyik formája az is, hogy más mögé kénytelen bújni, mert a személye negatív megítélés alá esik, hiszen Gyurcsány esetében ugyebár nem beszélhetünk szerénységről! A két ember egyben közös, hogy ők a "párt" nélkülük nem lenne az, ami!

konrada 2020.01.16. 10:49:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Ne magadból indulj ki.
Az, hogy te más fenekében tartod a fejed, egyéni perverzió, nem általános - másokra is átvihető - jellemző.
...szóval ne akard megosztani ...

Európai téridő 2020.01.16. 11:05:46

@Grimbusz Makszimusz: Valóban volt ilyen is, de jött Trump és azóta a cincogó internáci balfax hülyelvtárs európai egerek okoskodják túl a dolgokat. Ha nem vívta volna meg földrészünk egyik fele a másik ellen két világháborúját, az érdekszférák sem jöttek volna létre. És ha a háborúk elmaradtak volna, akkor az Osztrák-Magyar Monarchia szétzúzására sem lett volna ürügy. És akkor ez a "kizsákmányolósdi" sem érvényesült volna hazánk területén. Sovány vigaz, hogy a "szétzúzásra" agitáló csehszlovákok jutalmul ugyanúgy jártak a második világháború után, mint mi, büntetésképpen. Csekély elégtétel, hogy eme egykori "ellenségek" mára barátok lettek, az internáci balfax hülyelvtársak legnagyobb megrőkönyödésére és bosszúságára.

AvéCézárVavan 2020.01.16. 11:15:39

@Grimbusz Makszimusz: Nem! Ez a Kárpátok Előző Géniuszának, Nicolae Ceausescu elvtársnak dicsőítésére született. Kár, hogy Kárpátok Előző Géniuszának, Nicolae Ceausescu elvtársnak olyan csúnya véget osztott a sors! (vagy nem)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.16. 11:19:54

@Európai téridő: ". És ha a háborúk elmaradtak volna, akkor az Osztrák-Magyar Monarchia szétzúzására sem lett volna ürügy. "

Mennyire érdekes egyébként, hogy a most erőltetett határok nélkül együttélő sokféle nemzetiséget szedték szét a most üldözött nemzeti elvek mentén! Persze a monarchiában még nem voltak négerek, akik elengedhetetlenek egy jóféle multikultihoz! :DDDDDD

Európai téridő 2020.01.16. 12:09:52

@Grimbusz Makszimusz: Bizony, mára segget csináltak az utódok az elődök szájából. Való igaz, hogy Európa saját maga másik fele ellen vívott két világháborújának a "hozadékából" levont közvetett beismerés, hogy kapitális hiba volt az évszázadokkal korábban beindított "viszálykodási spirál", de ha Amerika nem szólt volna rájuk, tovább folytatták volna. Ez az egész "európázás" is amerikai idea volt, akárcsak 100 éve a "népek önrendelkezése" c. wilsoni kamuagitprop. És, sajnos, a Habsburg-birodalom is beindította a "viszálykodási spirált" és annak a lebonyolítását az akkor még lojális csehekre bízták. A Szovjetunió, mint "érdekszférabirtokos" nem szólt az itteni népekre, legalábbis az internáci balfax hülyelvtársi druzsbázás alias "népek barátsága" jelszavával takarózva inkább tovább szította a viszályt. Az már eredmény, hogy a csehek mára Magyarország barátai lettek, bár ez a formája továbbra sem tetszik a hazai internáci balfax hülyelvtársaknak. Amúgyis csekély elégtétel, hogy a csehek kisbirodalmi, fiókimperialista ábrándjaiknak is betett a "történelem", Szilézia végképp elveszett, "Polábiát" hazavágta a német egység, Szlovákia pedig szintén levált róluk, így az "eredeti állapotnál" rosszabb lett törekvéseik "végeredménye". A nyugat-mucsai szimpátiával meg mehetnek Kukutyinba zabot hegyezni, mivel attól még maradnak az "utó-keleti blokk" státusával a mi "csónakunkban". És továbbra is "együtt sírunk együtt nevetünk".

morpho 2020.01.16. 12:48:22

@Grimbusz Makszimusz: Tevékenységed itt neked van. Én csak néha hozzászólok. A poénod meg ócska. Szóra sem, buta propagandista.

@Muhammad Balfas: Az MDF- nek ehhez semmi köze nem volt. Nem politikai indíttatású döntés volt. Ennyit erről. Most azért válaszoljak egy kérdésedre, hogy utána faszságokkal basztass? Cukiskodás, meg kisfaszom. Az én kérdéseimre egy kurva narancskullancs sem válaszol soha, csak terel mint egy curling játékos. Kurva unalmas és értelmetlen ez az egész B1 kommentsáv.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.16. 17:35:54

@Muhammad Balfas: Vagy tudatosan hazudsz de inkább fel sem fogod,hogy mit írsz!

6.Lenin 2020.01.16. 17:42:06

@morpho:

Most tűnt csak fel, hogy volt egy néhány hónapos jó időszaka is a B1-nek. Nem akkor, amikor te nem kommenteltél? Érdemes lenne utána nézni., ha érdekelne véletlenül valakit is.

Muhammad Balfas 2020.01.17. 11:52:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mindent elintézel egy-két jól begyakorolt panellel, kedves kis kétmondatos barátom. Próbáld használni az agyad, és kialakítani egy véleményt..

Muhammad Balfas 2020.01.17. 11:55:46

@morpho: Milyen személyes oka lehetett annak, hogy hernyóirtó Herényire szavaztál..? Annak idején kedvezményesen kártevő mentesítette a hétvégi házadat? :)) No és listán kire szavaztál, ha nem vagyok Windischgrätz..?
süti beállítások módosítása