B1 blogcsalád



Az élelmes magyarok egy picit manipulálták az év sportolója választást

2020. január 02. - nickgrabowszki

Ebben is világbajnokok vagyunk.szgycszs.jpgMiután az MTI hírt adott róla, a teljes magyar média - még a kormányfüggetlenek kevesek közül is - átvették, hogy micsoda hatalmas sikert értek el már megint a magyarok. Ti. hogy a Nemzetközi Sportújságíró Szövetség (AIPS) hagyományos év végi szavazásán

  • Hosszú Katinka a negyedik,
  • Milák Kristóf a nyolcadik,
  • a Győr női kézilabdacsapata az ötödik helyen végzett.

Ez kétségtelenül nagy eredménynek tűnik; a sport hivatásos szakértői úgy látták, hogy minden kategóriában a világ élvonalába tartozik Magyarország.

A szavazás megerősíti hitében az átlagmagyart: országa igazi sportnagyhatalom.

Akár ezt is gondolhatnánk, és a magyarországi média nagy része ezt is gondolta. Csont nélkül benyalták sokan, anélkül, hogy kicsit is utánanéztek volna.

Az AIPS Media saját hírében a listát böngészve - amelyen egyébként Lionel Messi, Simone Biles és az FC Liverpool végzett az élen - először az tűnik fel, hogy sehol sincs a 2019-ben a 6. Super Bowlját megnyerő New England Patriots és irányítója, Tom Brady, de hát minden ilyen lista szubjektív, és különben is, február régen volt, ki emlékszik már rá.

Még meglepőbb, hogy a 200 pillangón világbajnok Milák 2 hellyel megelőzte a 100 méteres síkfutás világbajnokát, de hát van ilyen, ők így látták.

Az azonban már igazán meghökkentő, hogy a magyar úszó 8 helyezéssel verte azt a Caleb Dresselt, aki 6 aranyat (közte 4 egyénit + 2-2 váltóaranyat és -ezüstöt) nyert azon a versenyen, amin Milák egyet. A mi fiunk ugyan hatalmas világcsúccsal lett világbajnok nyáron Dél-Koreában, de az amerikai szintén, a magyar pillangózó mégis utcahosszal, háromszor annyi szavazatot kapva győzte le ezen a voksoláson.

És még többel a mellúszás királyait, a brit Peatyt és az orosz Csupkovot.

Ez már nem pusztán szubjektív vélemény. Itt már nem arról van szó, hogy nehéz összevetni a körtét a naranccsal, a cselgáncsozót a biciklistával, az úszót a futballistával és a golfozóval. Ez már egyértelmű fogalmatlanság, amit semmi sem indokol, amit racionálisan nem lehet alátámasztani.

Egyáltalán kik szavazták meg ezt a listát?

Az AIPS-ben volt annyi ténytisztelet, hogy ezt nem hallgatták el (szemben az MTI-vel, meg a Nemzeti Sporttal). A hírükben szerepel, hogy 102 ország 331 újságírója szavazott. A végén pedig azt is elárulták, hogy melyik országból mennyien, és ez az igazán érdekes.

surv.jpgKiderül belőle, hogy

a voksok több mint 10 százalékát magyar sportújságírók adták le.

  • Toronymagasan a legtöbbet.
  • A 331-ből 37-et.
  • Ami több mint háromszor annyi, mint a második legtöbb bolgároké (12).
  • És több mint 2-4. helyezetté összesen.

Az eredmény relevanciáját jól jelzi, hogy például a ghánai újságírók 10 szavazatot adtak le, míg a sportban közismerten jelentéktelen Egyesült Államokból csak négyen szavaztak.

Ezekből tisztán látszik, hogy a Nemzetközi Sportújságíró Szövetség egy jelentéktelen gittegylet - végrehajtó bizottsági tag: Csisztu Zsuzsa, az európai szekció alelnöke: Szöllősi György (lásd fönt, az MSÚSZ-tól kölcsönzött képen) -, "hagyományos évvégi" szavazása pedig teljesen komolytalan. 

De ezt nem sokan tudják, ezért az AIPS szavazásáról halló, a hírt olvasó átlagmagyar most alighanem büszke arra, hogy milyen magasra értékelt, sportágtól függetlenül ismert és elismert sportolói is vannak az országnak. (Nem volt hát hiába a - professzionális - sportba öntött sok százmilliárd.)

Pedig inkább arra kellene büszkének lenni, milyen ügyesen tudtak manipulálni a miniszterelnök házi sportújságírójának emberei egy érdektelen szavazást, amit aztán a kormánypropaganda eladott, mint újabb világraszóló magyar sikert.

Igazi illiberális tempó: ha azt akarod, hogy szerepelj a listán, magad állítsd össze.

Innen nézve már az sem tűnik véletlennek, hogy az AIPS kongresszusát egy hónap múlva éppen Budapesten rendezik. Azaz közpénzből fizetünk nekik, mert megengedték, hogy felszavazzuk magunkat a listára.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8015385700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.02. 19:17:17

Természetesen a magyar szarban sem lehet, sikereket nem mutathat fel, merjünk kicsik lenni!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.02. 19:18:57

Ez a Hosszú Katinka is annyira unalmas, nekünk miért nincsenek néger sportolóink?

Grimbusz Makszimusz 2020.01.02. 19:34:31

"Ezekből tisztán látszik, hogy a Nemzetközi Sportújságíró Szövetség egy jelentéktelen gittegylet - végrehajtó bizottsági tag: Csisztu Zsuzsa, az európai szekció alelnöke: Szöllősi György (lásd fönt, az MSÚSZ-tól kölcsönzött képen) -, "hagyományos évvégi" szavazása pedig teljesen komolytalan. "

Bezzeg amikor a négy képviselős DK "politikusasszonya" Dobrev Klára EU parlamenti elnökhelyettesi posztot kap, az halál komoly!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.02. 19:38:42

"Igazi illiberális tempó: ha azt akarod, hogy szerepelj a listán, magad állítsd össze."

Visszanyalt a fagyi és ellopták a libsi stratégiát? Még a végén a Nobel-díj kiosztást is megbundázzák és gojok is kapnak! :D

Grimbusz Makszimusz 2020.01.02. 19:48:31

"A szavazás megerősíti hitében az átlagmagyart: országa igazi sportnagyhatalom."

Ez az "átlagmagyar" az új terminus technicus libsiéknél a rendes emberekre? :D Olyan kis egyszerű, mindennek örülni tudó szürke kis egerek mi? Bezzeg a mindenen fanyalgó prolik, azok igen!

Oxica 2020.01.02. 20:18:15

Legközelebb viszont már 120% ot kell teljesíteni szőllősi elvtárs, mert még több cirkuszt a lápi hülyemagyarnak.

Közben meg már az egész felcsúti cigány pereputty milliárdos lett.

A tolvajpárti felcsúti lótolvaj kipcsak cigány, varacskos Maradona strómanjának a strómanja is.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és a 2:0, EB nélküled geci.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.01.02. 20:34:48

@Oxica:
"Közben meg már az egész felcsúti cigány pereputty milliárdos lett"

Neem, valójában már minden falubeli és családtag dollárbilliárdos... Libsikém, a csillagokat nem akarjátok lehazudni az égről?

2022-ban is a primitív cigányozós prolihergelésre akarjátok építeni a kampányotokat?

Ugye ez már 2014-ben és 2018-bannis nagyon bejött nektek, biztos azért folytatjátok... Előre a Fidesz 4/5-ért...

"2:0, EB nélküled geci"

Libsikém, látom te ösztönösen is mindig a magyar sportsikerek ellen drukkolsz, de van számodra egy rossz hírem!

A Nemzetek Ligája rájátszása, melyben a magyar válogatott is részt vesz, idén tavasszal lesz, jó esetben onnan még az eb-re is kijuthatnak... És akkor titeket jól megüthet a guta...

nincs1itt 2020.01.02. 20:48:47

@Szergej Szergejevics Szergejev: na nem azért, de egy kicsit "ciki", hogy a vigaszágon(tudod, a magyar falábúak utolsó szalmaszála) is csak szerencsével lehetséges a bejutás az eb-re. 1964-nem szerzett érmet a magyar válogatott utoljára eb-n. épp 56 éve...
nemstróman lőrincet már a forbes is jegyzi. ez azért szép teljesítmény, nem?!

GyurcsányNé 2020.01.02. 22:51:20

Greczy Zsolt spermas gatyaja tobbet er mint a lista osszes szereploje, neki kellett volna nyerni.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2020.01.03. 00:09:25

HIÁBA TERELTEK , MAGYARORSZÁG SPORTNEMZET . . .

ÚSZÓ VB, FOCI EB, ÉS IMMÁR ATLÉTIKAI VB . . .

"Bréking! Lesz atlétikai vb Budapesten 2023-ban, minden akadály elhárult

Nincs akadálya, hogy felépüljön az atlétikai központ, Budapest rendezi a 2023-as atlétikai világbajnokságot"
mindenszo.hu/breking-lesz-atletikai-vb-budapesten-2023-ban-minden-akadaly-elharult/

AZ OLIMPIA IS CSAK IDŐ KÉRDÉSE , BÁRHOGY SIVALKODHAT A NOMENTUM ÉS A DÁKÓ PÁRT !!!!!!!!!!!!!

taga20☺ 2020.01.03. 02:48:02

donáld lácló dákós képjeit raklyátok föll
donáld anna képjei nem kölenekk!

taga20☺ 2020.01.03. 02:51:18

esza donáld laci engöm is zakklat6na sexuálisan

Rodney2 2020.01.03. 02:52:40

nickgrabowszki, te ugye zsidó vagy?? :)

maxvall baribaszó 2020.01.03. 07:56:00

De tulajdonképpen bárkit.

graycivil 2020.01.03. 08:53:44

Az biztos, hogy 10 millió embernek talmi hírnevet hazudni gyorsabb és olcsóbb, mint mindenkinek kenyeret adni.

Orbán saját "dicsőségébe" fog belefulladni.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 09:45:12

@graycivil: "Az biztos, hogy 10 millió embernek talmi hírnevet hazudni gyorsabb és olcsóbb, mint mindenkinek kenyeret adni."

Adni????????????? Mert neked az jár? Valakinek meg meg kell dolgozni érte, te meg megzabálod? Így gondolod?
Van munka bőven, láss hozzá aztán nem kell várnod, hogy adjanak!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 10:05:50

@GyurcsányNé : "Greczy Zsolt spermas gatyaja tobbet er mint a lista osszes szereploje, neki kellett volna nyerni."

Az egy romantikus szerelmi vallomás a kultúra és az értelmiesség liberális képviselőjétől, össze sem lehet hasonlítani holmi szedett-vedett világbajnokok csalással kibundázott talmi csillogásával!

Neokakshi2005 2020.01.03. 10:14:48

@Grimbusz Makszimusz: na mi van, te vagy ma az ügyeletes troll a pártházban?

Csak szólok, hogy senki nem sajnálja a dicsőséget a Katinkától (egyesek mást se sajnálnának tőle, úgy látom), kár hogy csalni kellett ezért a szép helyezésért.

De mindez semmit nem von le aranyérmei fényéből.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 10:36:13

@Neokakshi2005:
1. na mi van, te vagy ma az ügyeletes troll a pártházban?

2.Csak szólok, hogy senki nem sajnálja a dicsőséget a Katinkától (egyesek mást se sajnálnának tőle, úgy látom), kár hogy csalni kellett ezért a szép helyezésért.

1. Visszakérdezek, ma te vagy az ügyeletes proli a romkocsmában?
2. Milyen csalásról beszélsz, ki csalt, hogyan csalt, vezesd le, mi lett volna a korrekt eredmény.

Gondolom ha Katinka Kulkával és Konc Zsuzsával együtt énekli az RTL-en az újévi köszöntődalt, akkor minden fasza, meg ha visszaadja azokat az érmeket, amiket az Orbán által épített uszodákban nyert, természetesen a demokrácia nevében ugye!

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.01.03. 10:50:29

@Neokakshi2005: "csalni kellett ezért a szép helyezésért"

Pontosan milyen csalásról is beszélsz, libsikém?!

Mitől lenne csalás az, ha a Nemzetközi Sportújságíró Szövetségnek több (aktív) magyar tagja van, mint szuahéli?

Ebből legfeljebb annyi következik, hogy a nagyobb objektivitás érdekében el kéne gondolkodni a szavazási mechanizmus megváltoztatásán (pl. saját nemzetbelire ne lehessen szavazni; esetleg fix szavazatszám országonként), de csalásról ettől még nincs szó.

@nincs1itt: "a vigaszágon(tudod, a magyar falábúak utolsó szalmaszála) is csak szerencsével lehetséges a bejutás az eb-re"

Szerencse? Hát nyerni éppen szerencsével is lehet, meg úgy is, ha jobban játszanak, mint az ellenfél.

Persze jobb lett volna, ha már nem kell izgulni, és egyenes ágon összejön a dolog, de nem jött (ahogy pl. a bolgároknak, szerbeknek, románoknak, szlovákoknak sem).

Ami meg a hiányolt érmeket illeti, csodák nincsenek, a nagy európai országok, focinemzetek (pl. Németország, Olaszország, Spanyolország, Franciaország) mellett a többi kicsi is csak ritkán ér el kimagasló eredményt.

"lőrincet már a forbes is jegyzi. ez azért szép teljesítmény, nem?!"

Valóban szép, csinálja utána, aki tudja!

A többiek, a tehetségtelenebbek meg irigykedhetnek rá (ahogy te is teszed)...

rallus 2020.01.03. 10:57:28

@Neokakshi2005: A magyar ember genetikailag alsóbbrendű!
Képesek ilyen sporttal kapcsolatos álhírnek örülni és képtelenek üvöltve sírni a fájdalomtól, amikor egy ismeretlen angliai újság korrekt módon leírja, hogy Magyarországon 23 millióan haltak éhen az idén, a többit meg Orbán személyesen verte agyon!
Ide jutottunk....

konrada 2020.01.03. 11:19:44

Ó te szegény grabowszki, hogy neked már csak ilyen önvigasztalások jutottak!
Őszinte részvétem a problémádért!

Sir Bates dö Hól 2020.01.03. 11:38:30

@Grimbusz Makszimusz: elsőre nagyon jó a riposzt, de valójában igen, az teljesen más: ott olyanok küldtek üzenetet a gesztussal, akik mögött valódi támogatás, érdekérvényesítő képesség és hatalom áll, s nem egy gittegylet...

Sir Bates dö Hól 2020.01.03. 11:45:23

Számomra teljességgel érthetetlen, hogy miként lehet ezt az eljárást védeni, függetlenül attól, hogy egyébként mit gonlosz a világról!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 12:08:00

@Sir Bates dö Hól: " elsőre nagyon jó a riposzt, de valójában igen, az teljesen más: ott olyanok küldtek üzenetet a gesztussal, akik mögött valódi támogatás, érdekérvényesítő képesség és hatalom áll, s nem egy gittegylet.."

Elsőre nagyon jó visszavágás, de azért érdekes, mert Hosszú Katinka mögött igen nagy teljesítmény van, Dobrev mögött meg lófasz sem! Az, hogy az EU-s senkik mögött valódi támogatás, rengeteg lóvé és érdekérvénysítő képesség áll, nem vitás és így gyakorlatilag egy rakás szarból is bármit csinálhatnak, ezt Juncker papais nagyon jól bizonyítja, valamint az egész folyamatról lerántja a leplet, hogy az bizony csak egy gittegylet álságos cirkusza!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 12:16:23

@Sir Bates dö Hól: "Számomra teljességgel érthetetlen, hogy miként lehet ezt az eljárást védeni, függetlenül attól, hogy egyébként mit gonlosz a világról!"

Mi érthetetlen, hogy magyarok, elsősorban magyart preferálnak? Számomra meg az érthetetlen, hogy neked ez hogy lehet érthetetlen! Pláne, úgy, hogy bár aránytalanul sok volt a magyar a "zsűriben", de nyilván mások is hasonlóan vélekedtek a magyar sportról, hiszen a tíz százalék az elért helyezéshez kevés lett volna.
Hála istennek ez még nem az Eurovíziós dalfesztivál és itt teljesítményt díjaznak.

Oxica 2020.01.03. 13:15:23

off

444.hu/2020/01/03/ket-es-fel-ev-alatt-megette-a-rozsda-a-felujitott-budapesti-metrokocsikat

Sarlós elvtárs, mekkora király üzletet kötött, a ruszkiknak.

Már rég kint rohadtak a tajgán a kocsik, mert senkinek nem kellett. Aztán gondoltak egyet a ruszkik. Kicsit lemázolták, oszt a csicska lápi hülyemagyaroknak jó lesz - gondolta Stirlicz

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és a 2:0, EB nélküled geci.

on

sZulamith 2020.01.03. 14:17:34

Sportolóinkról jót, vagy semmit. Maradok az utóbbinál:)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 14:23:04

@sZulamith: "Sportolóinkról jót, vagy semmit. Maradok az utóbbinál:)"

Monnyuk akkor tartalmilag, illetve értékileg nem fogsz eltérni az eddigi munkásságodtól! :D Fő a következetesség!

2020.01.03. 14:44:39

Miláknak meg Hosszúnak nagyon messzire elér a keze, mert az amcsik is komoly rangsorolások élére tették őket, .. bár a legnagyobb esélye annak van, hogy Orbán vagy Mészáros intézte el nekik.
swimswam.com/swimswams-official-2019-swammy-awards-index/

2020.01.03. 14:48:32

A cikkben szereplő lista szerint Málta, San-Marino meg még egy pár ország lakosságarányosan ugyanannyi ugyanannyi szavazatot küldhetett a jelöltekre, .. miért csak a magyarokkal van a baj?
Azt viszont a cikkből tudtam meg, hogy már régóta van szuper bóvli verseny, . aki hatszor nyeri az meg a cikk írója szerint jobb, mint Hosszú Katinka :-) .

sZulamith 2020.01.03. 16:40:29

@Grimbusz Makszimusz: Ahhoz képest, hogy a magyarok nagy többségének milyen az életszinvonala, irreális amit a sportra költ a kormány. Ez nem következetesség, hanem látható, érezhető, tapasztalat. /nyugdijasoknak 2.8 %, a sportoló hozzátartozójának is több százezer, vagy millió, a havi juttatás/

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.03. 16:52:03

No és hogy szerepeltek a szlovák úszók..?

Neokakshi2005 2020.01.03. 16:53:35

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: amelyik át tudta úszni a Dunát, már magyar színekben versenyez... :D

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.03. 16:55:07

@Tényelek: Számokkal,észérvekkel ne próbáld megzavarni őket..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.03. 17:01:41

@sZulamith: Ha elveszed élsportra költött pénz mondjuk felét,és szétosztod a több millió nyugdíjas között,szerinted mekkora nyogdíjnövekményt eredményez per koponya? Száz forintot? (Egyébként megsúgom,hogy csak a Katona József színház kb. fél milliárd ft állami támogatást kap évente..Ezt is szétosztanád a szegények között?)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.03. 17:28:12

@sZulamith:" Ahhoz képest, hogy a magyarok nagy többségének milyen az életszinvonala, irreális amit a sportra költ a kormány. "

Mi ez a "milyen az életszínvonala"? Vicces ez az ellenzéki demagóg szöveg, számtalanszor bebizonyosodott, hogy az életszínvonal kormányon egyedül a Fideszt érdekelte. Momentán most butapesten Karigerit nem érdekli a BKV-sok életszínvonala. Ez az "osszák szét a szegények között" szöveg nagyon avas, úgy tudom, aki akar, az most dolgozhat és emelheti az életszínvonalát!

sZulamith 2020.01.03. 18:51:14

@Grimbusz Makszimusz: Nem aszt mondtam, hogy osszák szét a szegények között, hanem azt, hogy irreális az amit a kormány a sportra költ. Ezt csak az nem látja be aki annyit, vagy még többet kap, mint a dobogós élsportoló meg a hozzátartozója, vagy csak néz, de nem lát@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: :)

sZulamith 2020.01.03. 19:15:18

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Mi az, hogy szétosztod annak a felét amit az élsportoló kap? Ki beszél itt osztásról. Arról beszélek, hogy tul sokat költ a kormány a sportra. Ezt csak az nem veszi észre aki nem akarja. Szinház kell, és azt támogatni is szükséges. Ezt sem kéne magyarázni. @csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Nem számoltam utána. De azt megfigyeltem, hogy negatívum csak az ellenzéknek tituláltaknál fordulhat elő:)

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.03. 19:48:26

@sZulamith: Gondolom , amit az élsporttól elvennél, a szegényebb rétegekre fordítanád, nem?

"Szinház kell, és azt támogatni is szükséges."

A magyar lakosság jelentős része meg úgy gondolja, hogy az élsport kell és támogatni szükséges..

nincs1itt 2020.01.03. 20:37:51

@Szergej Szergejevics Szergejev: el kellene döntened, hogy mo. "kis" ország, vagy "nagy" ország... tudod a fodbal nem lottó, hanem olyan játék, amit gólra játszanak.
jelen állás szerint, sok évtizede, a magyar csapat csak akkor győz, ha az ellenfél ki sem megy a libalegelőre.
ha szerinted mészáros "élelmes" üzletember, aki több ezer ember megélhetését biztosítja, mellesleg milliárdossá vált, már dollárban is, akkor tényleg csak annyit mondhatok: te tényleg ennyire?

látjátok feleim szümtükkel 2020.01.03. 21:01:05

@GyurcsányNé :

Most gondolj csak bele, ha a gatya sokat ér, mennyit érhet ami benne van. Mennyi magyar gyereket tudnál abból kinyerni.;D

alöksz róz 2020.01.03. 23:23:19

@maxvall baribaszó: na, jobb későn, mint soha. gratulálok a felszabadulásodhoz

morph on deer 2020.01.03. 23:29:40

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:

“ A magyar lakosság jelentős része meg úgy gondolja, hogy az élsport kell és támogatni szükséges..”

Akkor már csak arra válaszolj, hogy ennek alapján a foci miért kap többszázmilliárdos támogatást?
Azaz: mi köze az élsporthoz?

morph on deer 2020.01.03. 23:37:08

@Grimbusz Makszimusz:
“ Bezzeg amikor a négy képviselős DK "politikusasszonya" Dobrev Klára EU parlamenti elnökhelyettesi posztot kap, az halál komoly!”

Miért, rá is 37 magyar szavazott?

sZulamith 2020.01.04. 08:12:10

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "A magyar lakosság jelentős része meg úgy gondolja, hogy az élsport kell és támogatni szükséges.."
Ha annyira jók akkor legyenek vállalkozók, és abból éljenek meg, de ne belőlem. Az 5-ös lottó szelvény 300 forintra drágult, miközben a Nemzeti Szerencsejáték szűkitette a nyerési lehetőségemet. Megszüntette a régiókénti számhúzó jelöltek sorsolását, és a korábbi 25 fős jelöltet 3-ra csökkentette. Csak egy apróság, hogy tudd:)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 09:25:04

@morph on deer: "Miért, rá is 37 magyar szavazott?"

Biztosan nem, hiszen Gyurcsányné sem szavaz magyarokra, abban a nőben a lakcímén kívül semmi nem magyar!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 09:32:32

@morph on deer: "Akkor már csak arra válaszolj, hogy ennek alapján a foci miért kap többszázmilliárdos támogatást?"

Mert a legnépszerűbb sport zsenikém, a futball az a sportesemény ami a leggyakrabban megrendezésre kerül, ebben a sportágban van országszerte a legtöbb sportegyesület, ergo igazi tömegsport.
Szólj ha valamit nem értesz, szívesen világosítok fel frissen idevetődött, távoli galaxisokból érkezett, mit sem tudó nyomikat.

NINCS KÉT ELLENZÉK CSAK FASZVERŐK VANNAK 2020.01.04. 09:59:08

@morph on deer: Megis mit kene tamogatni, Greczy Zsolt faszvereset ?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 10:25:21

@sZulamith:

"Ha annyira jók akkor legyenek vállalkozók, és abból éljenek meg, de ne belőlem."

Ezt a színházakra is mondhatja az, akinek fontosabb az élsport, meg 4 évenkénti 5+ olimpiai arany. Ő meg a Katonának évente odaadott félmilliárd állami pénzt sokallja..

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 10:41:23

@NINCS KÉT ELLENZÉK CSAK FASZVERŐK VANNAK: " Megis mit kene tamogatni, Greczy Zsolt faszvereset ?"

Monnyuk az is tömegsport, többen űzik mint a focit, szerintem! :D

2020.01.04. 10:59:58

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: 700 millió az a félmilliárd évente, 2010-től hét milliárdot kapott csak a Katona.
A színházak fenntartására nagyjából négyszer annyit költünk, mint a sportra, stadion építésekkel, uszoda építésekkel együtt.

sZulamith 2020.01.04. 11:36:17

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Azt gondolom, hogy a színház nagyon más mint az élsport. A szinházi élmény tanit, érzelmileg gazdagit, egy csodálatos hangtól, vagy egy magával ragadó színdarabtól akár könnyekig is meghatódhatsz.
Nem nézem le magát a sportot, mert magam is amatőrként űzőm, de amennyire az élsportot sztároljuk/fizetjük az már hibakategória.

morph on deer 2020.01.04. 11:38:57

@NINCS KÉT ELLENZÉK CSAK FASZVERŐK VANNAK:
“ Megis mit kene tamogatni, Greczy Zsolt faszvereset ?”

Vagy a tiedet, miközben azt bámulod? Na nem mintha zavarna, hogy ilyesmire gerjedsz, - ami nyilvánvaló, hiszen csak ezzel foglalkozol, és teljesen beleéled magad az élménybe, - csak miért itt?

Hogy mi mást támogathatnának?
Mit szólnál például az óvónők, pedagógusok, és úgy általában a nevelők támogatásához, mivel ugye ők törődnek először a jövendő magyar generációjával, ők alapozzák meg a jövőt!

Igaz, akkor fennállna a veszélye, hogy értelmesebb emberek nőnének fel, - ergó kevesebb fideszes lenne, - de hátha addigra már ott is bekövetkezik egy generációváltás, ki tudja?

Mindenesetre a jövő Magyarországának garantáltan NEM több tehetségtelen bunkó focistára, hanem több értelmes, képzett, tanult emberre lesz szüksége, hogy jussunk valamire. Szerintem.
Te nem így gondolod?

2020.01.04. 11:50:48

@sZulamith: " A szinházi élmény tanit, érzelmileg gazdagit, egy csodálatos hangtól, vagy egy magával ragadó színdarabtól akár könnyekig is meghatódhatsz."
A színház művészet, mint minden művészeti ág egy kísérletezés, ezért arra is igaz, hogy az előadások több, mint fele után a nézők, úgy mennek el, mint egy vesztes foci meccs után, .. hogy ezért a szarét én még fizettem is.
Az élsport a kitartásra, küzdeni tudásra tanít meg, aminek sokkal több hasznát vesszük, mint annak, hogy megtanítják velünk, csókoljunk homlokon egy buzit, mert azt éppen most így illik az színdarab alkotói szerint, ... ,
Egyébként szerintem mindkettőre szükség van!
Abban viszont nagyot téved, hogy a színház annyiban más, mint az élsport, hogy ott még sírhatnak is az embereke, mert valószínűleg nem látta, hány trabális állat méretű férfi, .... meg a többiek is sírtak, amikor pl. a foci eb-én játszottak a focisták, vagy olimpiát nyert Hosszú Katinka.
Mondjuk szerintem már az önmagában vicces és szánalmas is egyben, hogy a liberálbolsevik oldal azt próbálja elhitetni az emberekkel, hogy a kultúra hozzájuk tartozik, míg az pórnép a sportot kedveli :-) .

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.04. 12:14:25

azér milyen kedvesek a biboldók
országokat bombáznak szét, kormányokat puccsolnak meg
majd az élhetetlenné tett országok lakosait pénzzel és információval segítik új hazájuk - európa megszállásában
majd ezek után terrortámadásokkal hergelik az arabokat
közben állami szankciókkal büntetnek kínai cégeket
mindezt a demokrácia és a szabadság nevében

alöksz róz 2020.01.04. 12:19:20

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: teljesen jogosak a kínai cégek elleni szankciók
szerintem még túl enyhék is

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.04. 12:29:39

@alöksz róz: én is amondó vagyok, mindenki beszéljen japánul
mégis mindenki kínait fog használni 49 év múlva

morph on deer 2020.01.04. 12:31:36

@Grimbusz Makszimusz:
“ Mert a legnépszerűbb sport zsenikém”

Még hogy SPORT?
Vicces fiú vagy te, nem vitás! :)
Ja, közismerten sportos, és egészséges személyek kerülnek ki onnan, lásd orbán. Igaz, a labdára egyre jobban hasonlít...

A foci - ismeretlen okból - valóban népszerű, de NEM a magyar foci! Talán nézz utána a látogatottsági adatoknak, mielőtt tovább győzködöd magad erről.
Közröhej tárgya, hogy még a felcsúti háromezres stadiont sem sikerült megtölteni, még oda is iskolásokat kell ingyen buszoztatni, hogy egyáltalán úgy nézzen ki, mintha valakit is érdekelne a falábú balett, ami ott zajlik...

Legyünk őszinték: a magyar foci egy gyenge vicc, ami csak elmeroggyant vezérünk jóvoltából nem került még a jól megérdemelt helyére, valahova a gombvarró-szakkör meg az ugróegér-tenyésztők klubja közé.
Ne félj, ha a kedvelőik támogatásából kéne működtetni a tevékenységüket, akkor nem lenne minden kilométerkőnél egy tucat futballcsapat, és akkor talán tényleg csak az játszhatna, aki tud is! Mert akkor talán azt a rengeteg selejtet kiszórnák a francba, hogy otthon primadonnáskodjon inkább a pázsiton...

Az a helyzet, hogy a felcsúti cézár rájött, hogy ez nagyon szépen megteszi cirkusz gyanánt, közben pedig nem kevés közpénzt lehet eltüntetni, gyakorlatilag az ország-világ szeme láttára, és a hülyék úgysem fognak panaszkodni, hiszen mindez része a mutatványnak.

“Csak a kezemet figyeljék, mert csalok!” - mondta hajdan Gács Rezső, azaz Rodolfo.
És sokkal jobban csinálta..!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 12:48:50

@sZulamith: Akkor mondd azt,hogy szerinted a színház államilag támogatandó, míg az élsport nem,és ne szociális demagógiával gyere sunyi módon..

2020.01.04. 13:03:11

@morph on deer: "Hogy mi mást támogathatnának?
Mit szólnál például az óvónők, pedagógusok, és úgy általában a nevelők támogatásához .."
Szintet tekintve, megőrizve az ön szakmaiságát, szerintem lehetne támogatni a szomszéd bácsi pajtájának hátsó falát vagy a részegeket esténként, hazafelé a kocsmából.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 13:05:48

@morph on deer: Ja, közismerten sportos, és egészséges személyek kerülnek ki onnan, lásd orbán. Igaz, a labdára egyre jobban hasonlít...

Vagy mint Puskás Ferenc idősebb korában. Ha megkérhetlek, ne fárassz a debil libsi érveléseddel.

2020.01.04. 13:08:21

@morph on deer: "Legyünk őszinték: a magyar foci egy gyenge vicc, ami csak elmeroggyant vezérünk jóvoltából nem került még a jól megérdemelt helyére, valahova a gombvarró-szakkör meg az ugróegér-tenyésztők klubja közé.
Ne félj, ha a kedvelőik támogatásából kéne működtetni a tevékenységüket, akkor nem lenne minden kilométerkőnél egy tucat futballcsapat, és akkor talán tényleg csak az játszhatna, aki tud is!"
Magyarországon a színházak nagyjából negyede nem veszteséges, a többiek éhen halnának, ha jegybevételből, szponzorációból kellene megélniük.
Azon szinten, amilyenen nálunk a színészek élnek csak a színészek tizede élhetne, nyolcvan százaléka éhen halna, tíz százalék meg épp, hogy megmenekülne az éhhaláltól.
Ki kell írni népszavazást, hogy kellenek-e a színházak vagy legyen megint minden faluban posta, bankfiók, bolt, iskola, stb. !

sZulamith 2020.01.04. 13:48:40

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Azzal kezdtem, az élsport IRREÁLISAN támogatott. A szinházat támogatni kell, hogy milyen arányban - mennyi szinház szükséges - azt én nem tudom, de hogy valami baj van ott, abból látszik, hogy demonstráltak nem is régen.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 13:48:47

@morph on deer: "Legyünk őszinték: a magyar foci egy gyenge vicc"

Én úgy emlékszem, hogy a magyar válogatott megnyerte a csoportját a francia EB-n..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 13:50:17

@sZulamith: Nincs a világon még egy olyan ország, ahol ekkora állami támogatást kapnának a színházak. Egy élsportot kedvelő polgár számára meg ez irreálisan sok..

sZulamith 2020.01.04. 13:59:48

@Tényelek:" ....a liberálbolsevik oldal ......" Ezen már ideje lenne túllépni! Neked, nekem is egy életünk van, és ha nem vagy politikus pozicíóban, az ilyen szélsőséges gondolatokat felejteni kellene. Ha meg igen, akkor tanulj más véleményéből, akkor hosszú életű leszel a földön:)

morph on deer 2020.01.04. 14:01:26

@Grimbusz Makszimusz:
“ Vagy mint Puskás Ferenc idősebb korában. Ha megkérhetlek, ne fárassz a debil libsi érveléseddel.”

Arra gondolsz, hogy aki látja dagadt vezéredet, és nem a foci nevű “sport” egészségre gyakorolt pozitív hatása jut eszébe, az csakis debil libsi lehet?

Szerintem ideje szemüveget cserélned.
Csak tájékoztatásul: Puskás orbán életkorában még aktív tevékenységet folytatott, előtte meg azért felmutatott ezt-azt focistaként is.

Mindenesetre neki volt realitásérzéke, és kizártnak tartom, hogy ilyen elmebeteg módon szórta volna a (köz)pénzt erre a teljesen eredménytelen bohócságra, ami ma a magyar foci!

Neki leért a lába a földig, azon kívül, hogy még használni is tudta őket! Azaz nem CSAK pofázott, hanem JÓL is csinálta.
Na ez az egyik különbség köztük.

Mindenesetre én Puskást sosem láttam olyan röhejesen pöffeszkedő öntelt bohócnak, mint amivé orbán vált.
Ha te igen, akkor javíts ki nyugodtan!

morph on deer 2020.01.04. 14:02:54

@Tényelek:
Ki kell írni népszavazást, hogy kellenek-e a színházak vagy legyen megint minden faluban posta, bankfiók, bolt, iskola, stb. !

Tedd meg szivi.

morph on deer 2020.01.04. 14:11:15

@Tényelek:
“ A színházak fenntartására nagyjából négyszer annyit költünk, mint a sportra, stadion építésekkel, uszoda építésekkel együtt.”

Tehát nem ötször? Nem is hatszor? Hűha...!

Mi lenne, ha netán a konkrét számokat is mellékelnéd, a kis többszörözős példád mellé?

Amúgy tíz év alatt csak a focira ment el cirka 600 milliárd, - ez 2018-as adat.
Szerinted a színházak kaptak közben akár csak 2400 milliárdot is,- ami messze nem az egész sporttámogatás, csak a foci.
Tehát?

sZulamith 2020.01.04. 14:11:32

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: ..."ne szociális demagógiával gyere sunyi módon" Tudtad? A sértegetés a gyengék fegyvere:)

morph on deer 2020.01.04. 14:31:26

@Tényelek:
“Szintet tekintve, megőrizve az ön szakmaiságát...”

Ez nem jött be, darling, tudsz te ennél jobbat is! :)

nincs1itt 2020.01.04. 15:23:34

@Grimbusz Makszimusz: a magyar fodbal, nem létező valami. az átlagos nézőszám 3 ezer fő, ezért több 10 ezres befogadóképességű stadionokat(többet is) építeni értelmetlen. a nemzetközi szereplés minősíthetetlen. ellenben a falábúakra és körülöttük legyeskedőkre olyan pénzeket szórnak el, hogy csak na. a Gazdának ez a hobbija, én megértem, de mo. már a banán köztársaságok szintjén lenne? hiszen ott szokás a vezető kedvenc hobbijára számolatlanul és értelmetlenül szórni a pénzt.

morpho 2020.01.04. 15:32:41

Magyarországon lakosságszámra vetítve több a profi focista, mint Németországban vagy a világranglistát vezető, vb-bronzérmes Belgiumban. Vagy Brazíliában. Ez eredmények is hasonlóak? Biztos, hogy itt minden kóser, kedves széljobber kommentelők?
" Miközben a magyar futballt - ellentében a legtöbb vizsgált országgal - szinte 100 százalékban az állam finanszírozza, közpénzből. Hogy még durvább legyen, az adófizetők pénzre mégcsak nem is kizárólag magyarokra megy el: a magyarországi profik 29 százaléka külföldi"
Aki szerint ez így normális, az elmeroggyant!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 15:41:29

@morph on deer: Arra gondolsz, hogy aki látja dagadt vezéredet, és nem a foci nevű “sport” egészségre gyakorolt pozitív hatása jut eszébe, az csakis debil libsi lehet?.......

Nem, az ilyen értelmes mondatokból gondolom, hogy debil libsi vagy, meg mert mindenről Orbán jut eszedbe.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 15:53:20

@morpho: @morph on deer: Amúgy nem gond, hogy most nem a focistákról van szó? A posztban szereplő Hosszú Katinka,Milák Kristóf és a Győr női kézilabdacsapata nem focista. Már ha ezt fel tudjátok fogni.

alöksz róz 2020.01.04. 16:02:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: nem valószínű. szerencsére nagyjából egységes nyugati fellépés várható a kínaiak ellen. bár jobb lett volna hamarabb. a felvásárlásokat se lett volna szabad hagyni.

maxvall baribaszó 2020.01.04. 16:12:32

Kapjátok be disznók, csak irigyeltek.

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 16:31:25

@alöksz róz: " szerencsére nagyjából egységes nyugati fellépés várható a kínaiak ellen."

Milyen szerencséről beszélsz? Szankciók, amiket majd rajtunk számon kérnek, ők meg vígan seftelnek olyan területeken, ami nekik előnyös? Mint az oroszok esetében ugye?
Gondold csak végig, mitől fejlődött fel Kína ilyen rövid idő alatt? Mert a nyugati cégek kihelyezték a termelést, hogy ne kelljen fizetni az itteni drágább munkaerőt, csak a kínaiak önállósodtak és a nyugati balfaszok miatt hirtelen gazdaságilag nagyon megerősödtek. Most, hogy a haszon Kínában marad és nem csak mint bérgyártók funkcionálnak, kezdődik a kapkodás, meg összefogdosás, pedig az egészet maguknak köszönhetik!

morpho 2020.01.04. 16:56:13

@Grimbusz Makszimusz: "Amúgy nem gond, hogy most nem a focistákról van szó? A posztban szereplő Hosszú Katinka,Milák Kristóf és a Győr női kézilabdacsapata nem focista. Már ha ezt fel tudjátok fogni."

Ilyenkor jön a klasszik ócska széljobber menekülés. Gyors átnézéssel eddig ejtettél szót Dobrev Kláráról, Gréczy farkáról, Gyurcsányról, az RTL klubról, Koncz Zsuzsáról, az önállósodott kínaiakról, stb. Mind témába vág. A foci meg nem is sport. Most hirtelen térjünk vissza az úszókhoz. Ezt még egy átlagos oviban is kiszúrják trollkispajtás!

morph on deer 2020.01.04. 17:01:21

@Grimbusz Makszimusz:
“ mert mindenről Orbán jut eszedbe.”

Tudod, ha nem próbálna mindenáron mindenbe beleavatkozni, akkor nyilván (valamivel) ritkábban hoznám szóba. Csak sajnos az a helyzet, hogy olyan döntéseket is ő hoz meg, amelyekhez semmiféle szakmai alapja nincs, ráadásul senkire nem hallgat, mert ő tévedhetetlen. Közben gyakran még az általa használt idegen szavak jelentésével sincs tisztában, hogy egyebeket ne is említsek. De legalább a hencegés és kivagyiság teljesen jól megy neki...
Ritka ellenszenves egy személy, na, szerintem.

Szergej Szergejevics Szergejev 2020.01.04. 17:02:54

@nincs1itt: "el kellene döntened, hogy mo. "kis" ország, vagy "nagy" ország"

Ezen nincs mit eldönteni, az általam felsorolt országok 40-80 milliós lakossággal, fejlettebb gazdasági háttérrel és jelenleg fejlettebb futballkultúrával rendelkeznek. Ez utóbbi szempont Puskásék idején még nem állt fent, de sajnos azoknak az arany időknek már vége van.

Ettől függetlenül Magyarországon még sokan vannak olyanok, akik szeretik a labdarúgást; és szeretnék, ha a magyar foci ismét közelebb kerülne a legjobbakhoz. Horvátország, Svédország vagy éppen Belgium példája mutatja, hogy ez azért egy kis-közepes ország számára sem lehetetlen, de ahhoz, hogy ez sikerüljön, az infrastrukturális fejlesztések után még sok területen kell még előrelépnünk (az utánpótlás-képzéstől a megfelelő ösztönzési rendszer kialakításán keresztül a professzionális menedzsmentig).

Ez azonban nem megy egyik napról a másikra – és abban hiában reménykedünk, hogy a válogatott jelenlegi játékosai 25-35 évesen hiretelen megtanulnak jobban focizni. Abban viszont lehet reménykedni, hogy a tavaszi erőpróbá(k)ra talán jobb formába lendülnek, és a szövetségi kapitány jól felkészíti a csapatot az ellenfélből, a megvalósítandó taktikából.

"jelen állás szerint, sok évtizede, a magyar csapat csak akkor győz, ha az ellenfél ki sem megy a libalegelőre"

Azért, ahogy erre már más is célzott, a 2016-os eb-re azért csak kijutottak, és ott még a csoportjukat is megnyerték.

"ha szerinted mészáros "élelmes" üzletember, aki több ezer ember megélhetését biztosítja, mellesleg milliárdossá vált, már dollárban is, akkor tényleg csak annyit mondhatok: te tényleg ennyire?"

Én nem írtam azt, hogy több ezer ember megélhetését biztosítja (bár az tény, hogy igen sokaknak ad munkát); Mészáros Lőrinc nem egy jótékonysági egylet, hanem egy vállalkozó. Az ő dolga (illetve a piacgazdaságban az összes üzletember dolga) az, hogy a vállalkozásait minél nagyobb nyereséggel működtesse. Az általad is felhozott vagyongyarapodás azt mutatja, hogy ezt ő igen sikeresen teszi. Akik meg irigykednek rá, azok jobban tennék, ha az ő vagyona helyett inkább azzal törődnének, hogy a saját választott pályájukon hogyan lehetnének hasonlóan sikeresek.

morpho 2020.01.04. 17:10:16

@Grimbusz Makszimusz: Baszd le légyszi Szergej Szergejevics Szergejevet, hogy itt nem a fociról van szó, már ha fel tudja fogni. Köszi előre is!

morpho 2020.01.04. 17:16:23

@Szergej Szergejevics Szergejev: Az én választott pályám is gázszerelő. Harminc éve tolom. Mészáros mit csinál jobban, hogy a vagyona 200 milliószorosa az enyémnek? Ennyivel jobban kezeli a csavarkulcsot, vagy hamarabb megérzi a szivárgást? Pláne, hogy ezt a vagyont az elmúlt 4 év alatt dobta össze. Mit tud jobban? Na mégis? ;)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 17:17:25

@morpho: Ilyenkor jön a klasszik ócska széljobber menekülés.............

Menekülni? Előled? Ne becsüld túl magad csórikám! Az meg egy dolog hogy én is beszéltem másról, de azzal együtt a témáról is, te viszont az egy kommented alatt egyből a fociról, már amennyiben a szar linkmásolás a 444-ről kommentnek nevezhető!

Neokakshi2005 2020.01.04. 17:30:11

@Grimbusz Makszimusz: azt tessen már megérteni, hogy a magyar foci szar.

Lehetne jó is, mindenki örülne. De szar.

Ha mondjuk nem lenne ilyen gyalázatosan szar, akkor sokan vagyunk, akik kevésbé sajnálnák a bele öntött milliárdokat. De hát szar.

És kajakra nem értem, mit lehet ezen védeni. Figyelj, lehet, hogy a fidesznek amúgy minden szakpolitikai kérdésben igaza van, az ellenzék meg csak fatökűen áskálódik. De ez a foci akkor is szar.

Lehet, hogy a sorosgyörgy vagy a migrók miatt ilyen szar, én nem tudom, nem is érdekel, de ezt még focinak se lehet nevezni.

morpho 2020.01.04. 17:40:39

@Grimbusz Makszimusz: Muhaha. Buta narancskullancs. :)))

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 18:17:18

@Neokakshi2005: Szerintem is szar a magyar foci, de ekkora buzikkal mint ti libsik, nem fogom együtt szidni, másrészt perpillanat nem focistákról, hanem kitartó, sikeres, győzni akaró sportolókról van szó, bár nektek ez is szar, illetve jó libsi szokás szerint csípi a szemeteket a siker, nektek a középszerűség és a lúzerség elfogadott csak, így nem is értem, hogy miért nem szeretitek a magyar focit, hiszen olyan mint ti! :D :P Háháháháhá!

morph on deer 2020.01.04. 18:23:04

@Szergej Szergejevics Szergejev:
“ ha a magyar foci ismét közelebb kerülne a legjobbakhoz. Horvátország, Svédország vagy éppen Belgium példája mutatja”

Akik töredékét költik a focira, - még abszolút értéken nézve is, de GDP arányosan különösen nagy az eltérés!

Ehhez képest a teljesítmény kb fordítottan arányos!

Felesleges a hülyítés, itt mindenki tudja, hogy a foci ma Magyarországon orbán agybajainak egyike, azon túl persze, hogy kiváló alkalom a közvagyon elsíbolására.

Nyugodtan sikíthatsz, de a magyar foci lényegesen sikeresebb volt, amikor a miniszterelnök a sakkot kedvelte, mint ennek a focista-csökevénynek az uralkodása alatt!

A tíz eltelt év mihez nem volt elég? Elvégezni a “fociakadémiát”?
És hány nemzetközi szintű focistát sikerült kinevelni 10 év és több tucat milliárd elcseszése után, mondjuk a felcsúti tenyésztelepen?

Vagy eddig az volt a baj, hogy nem volt fényterápiás(!!!) ágy a felcsúti fociakadémián?
Mert most már hál’isten az is van..!
Szóval?

morpho 2020.01.04. 18:36:45

@Grimbusz Makszimusz: Az nem siker, hogy manipulálják az adatokat. Az csalás. Te ennek örülsz? Hát örülj neki narancskullancs! Néha szopd is le magad örömödben és nézegesd közben a Gréczy farkát. Úgy is azt szoktad nézegetni! Tőled tudjuk seggfej! Muhaha! :))

morph on deer 2020.01.04. 18:38:02

@Grimbusz Makszimusz:
“perpillanat nem focistákról, hanem kitartó, sikeres, győzni akaró sportolókról van szó”

Te nem olvasol?
Itt arról van szó, ahogy a magyarok megbuheráltak egy szavazást, ahol pl több mint háromszor annyian szavaztak tőlünk, mint bármelyik más, akár harmincszor népesebb országból!
Na erről van szó.

Amit a magyarok úgy hívnak, hogy “hát a magyar “élelmes”, viszont mindenki más úgy látja, hogy ez unfair, tehát tisztességtelen.

Ehhez meg pont illik a magyar foci finanszírozása, nem gondolod?
Gondolj csak a tahó támogatás kilopását az adóbevételekből, azaz a közpénzből!

Na ezek vagyunk mi, és erről van igazából szó!

nincs1itt 2020.01.04. 18:40:04

@Szergej Szergejevics Szergejev: a magyar fodballról fentebb leírták, hogy lakosságarányra vetítve mo.-on a legtöbb a fodbalisták száma. ráadásul teljesen állami támogatásból, tehát adófizetők pénzén ilyen eredménytelenek. 2016-ban kijutottak az eb-re? megnyerték a csoportjukat? 44 év után először játszottak eb-on, és a nyolcaddöntőben - ami a futottak még kategória alja - 4 gólt kaptak belgiumtól és ennyi volt a csoda. röviden: ez nem eredmény, ez leégés, zérus, semmi, szégyen!
az infrastruktúra, hm tényleg! nem focizni kell tudni, hanem stadiont építeni! milyen igazad van!
a másik dolog, "nem egyik napról a másikra", de ha jól rémlik az ezernyolcszázas évek vége óta gyakorolják ezt mo.-on. szóval volt egy kis idő... 10 éve pedig a nemzet fodbalistája vette kézbe a dolgokat, az akkor 10 évesek mára már tudhatnának eredményeket produkálni, de valahogy egyre gyengébben megy!

nemstróman, khm sok-sok 1-2-3 személyes kft, ugyanazzal az 1-2-3 alkalmazottal... szóval, semmiféle termelő tevékenységet nem folytat, nincsenek gyárai, üzemei stb. kurvára nem más, mint egy közpénz tolvaj, aki valakinek gyűjti, mert a saját képességei nem elegendőek ekkora eredményhez...

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 19:16:34

@morpho: Az nem siker, hogy manipulálják az adatokat..............

Én egyébként nem beszéltem sikerről ebben a kérdésben, ez csak egy mezei szavazás újságírók között, jelentősége nem sok van, nem ettől győzött rengeteg alkalommal Hosszú Katinka vazze, ezt meg nem veheti el tőle egyik libsi sem aki itt csalásról hadovál.
Itt a libbant kórtünet érdekes, hogy a hülye hungarofób libsik nem értik és hisztiznek azon amikor magyar újságírók magyar sportolókra szavaznak és ebben az a legundorítóbb, hogy valós teljesítményt kérdőjeleznek meg.

morpho 2020.01.04. 19:33:05

@Grimbusz Makszimusz: "Én egyébként nem beszéltem sikerről ebben a kérdésben"

Mit hazudozol össze narancskullancs? Olvasd el a legelső kommentedet! Otthon meg nézegesd a Gréczy farkát! Muhaha! :))

"Természetesen a magyar szarban sem lehet, sikereket nem mutathat fel, merjünk kicsik lenni!"

alöksz róz 2020.01.04. 20:36:27

@Grimbusz Makszimusz: maguknak köszönhetik, ezt nem is vitatta senki, de ettől még nem lesz kevésbé szar a kínai nyomulás.

nem látszat szankciókra kell felkészülni, a saját érdekük, hogy ők maguk se sefteljenek velük. persze nem a pénzügyi érdekeiket fogják reklámozni, de ideológia is bőven akad, amivel azonosulni lehet (például felülhetnek majd szépen a zöld hullámra)

Grimbusz Makszimusz 2020.01.04. 20:58:00

@morpho: A siket nem szavazásra értettem, sportsikerekről van szó, mondjuk ti Gréczy faszán kívül nem tudtok mást felmutatni, talán ezért is emlegeted ennyire! Te is csak valami rövid pályás rejszführer libsi lehetsz!

morpho 2020.01.04. 21:26:06

@Grimbusz Makszimusz: Ebből a hazudozásból már nem keveredsz ki nsrancskullancs. Legalább saját magadat elolvasnád, mielőtt leírsz valamit. Buta troll :))

Neokakshi2005 2020.01.04. 21:32:58

@Grimbusz Makszimusz: @Grimbusz Makszimusz: na, csak tudunk egyetérteni valamiben. A díjazottak természetesen szerintem is k kiváló sportolók, én nem is szidtam őket. Azt nem értettem, hogy mit védesz a magyar focin, de ezt akkor tisztáztuk.

Hogy min röhögsz, azt mondjuk nem értem, de nem is érdekel.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 21:45:02

@morpho: Az államilag támogatott színházak egy főre jutó számát is összehasonlítanád?:)

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 21:52:28

@nincs1itt: Vagyis akkor szűkítsük le az EB-t 7-8 országra és bővítsük ki ezt a brazilokkal, meg az argentínokkal a VB-re,mert a többiek csak egy „szaros csoportgyőzelemre” képesek? A finnek pl. most először jutottak ki egy EB-re,korábban soha és VB-re se..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 21:54:59

@Grimbusz Makszimusz: Érdekes a hasonló szavazási szisztéma valamiért az eurovíziós dalversenyen nem zavarta őket..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.04. 21:58:35

@morpho: Dobrev Klára és Gréczy farka? Lehet,hogy a legkisebb csimuta nem is Ferenc product..?:)

nincs1itt 2020.01.04. 22:06:36

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: látom neked sem sok fogalmad van, mondjuk a finn labdarúgás állami támogatásáról, de pl. a német fociban egy árva állami cent sincs. ezzel szemben a magyar fodbalba csak úgy öntik az állami pénzt(csak segítek, olyan meg nincs, mivel az mind a te pénzed). sikertelen, xar a magyar fodbal, de legalább durva drága. ahogy mondtam, 10 év alatt sikerülnie kellett volna kinevelni egy olyan csapatot, ennyi pénzből, amelyik esetleg nem csak téblábol a libalegelőn. pl. a felcsúti hobbi-fodbal "akadémiának" 200 millióért busz venni? amikor a bayern münchennek is kb ennyibe került a busza? azért érzed a különbséget... 100 milliért "dombot építeni"?
mellesleg tőlem a foci eb-t eldönthetnék snóblin is. gyorsabb is lenne meg olcsóbb is. a sok félnótás drukker meg óbégathatna közben.

morpho 2020.01.04. 22:10:22

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Tök jókat firkálgatsz, vicces, meg minden. Akad még? Szívesen olvasnálak!

morpho 2020.01.04. 22:13:16

@nincs1itt: A hoki vb-n ( most nem Gréczyre gondolok) van A csoport a topcsapatoknak, meg B1 divízió a gyengébbeknek, meg az alatt is valami, és feljutásos/kieséses rendszer van. És működik! A fociban is meg lehetne csinálni simán.

nincs1itt 2020.01.04. 22:25:44

@morpho: nem tudom, nem vagyok sport rajongó. a foci sosem érdekelt, unalmas és ostoba "játék".

Grimbusz Makszimusz 2020.01.05. 09:18:33

@alöksz róz: "nem látszat szankciókra kell felkészülni, a saját érdekük, hogy ők maguk se sefteljenek velük. persze nem a pénzügyi érdekeiket fogják reklámozni, de ideológia is bőven akad, amivel azonosulni lehet (például felülhetnek majd szépen a zöld hullámra)"

Perpill a zöld hullámmal kapcsolatban olyat hallottam, hogy a hülye EU öngyilkos módon rá akar erőltetni különböző zöld kritériumokat a saját belső iparára, amik ártalmasak gazdaságilag és csak akkor lenne reális, ha a világon mindenki így tenne! Ezzel akaratlanul a Kínai gazdaságnak kedveznek. A másik Kínával kapcsolatban egy régebbi történet, az EU, hogy Kína kedvezőbb feltételekkel engedje be az ipari csúcstermékeiket (elsősorban német cuccokat) cserében engedte a kínai mezőgazdasági termékek behozatalát, ami a hozzánk hasonló országok kárára történt, ergo már akkor is velünk fizettették meg az ő bizniszeiket! Ezért írtam, hogy majd nekünk be kell tartani a Kína elleni szankciókat, ők meg azért alkalomadtán lebonyolítanak egy két bulit Kínával!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.05. 10:54:28

@morph on deer: "Tudod, ha nem próbálna mindenáron mindenbe beleavatkozni, akkor nyilván (valamivel) ritkábban hoznám szóba."

Biztosan lemaradtál a hírről, de ő a miniszterelnök, tehát nagyjából mindenbe beleavatkozhatna, de ezt egyébként idő hiányában nyilvánvalóan nem teszi meg, bármennyire is vergődtök itt, ez van!

Grimbusz Makszimusz 2020.01.05. 11:05:12

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: :" Érdekes a hasonló szavazási szisztéma valamiért az eurovíziós dalversenyen nem zavarta őket.."

A szisztéma olyan amilyen, az ilyen szavazások velejárója némi szubjektivitás, itt inkább a tettenérhető manipuláció lényeges, ami a fesztiválnál nyertesnek kihozott torzszülöttek esetén nyilvánvaló, míg a sikeres, versenyek sokaságát megnyerő sportolóknál inkább félremagyarázás!

alöksz róz 2020.01.05. 12:41:32

@Grimbusz Makszimusz: a zöld hullámra felüléssel a lakosság ideológiai nevelésére gondoltam, földet elpusztító gonosz kínai termékeket ne vegyünk, ott van a mi a földmegmentő termelésünk... (ez annyira nem is alaptalan, és ennél sokkal gyengébb szövegeket is megesznek a népek, pl usa lakossága simán elhiszi, hogy ők a demokráciát szabadságot viszik a világba)
akkor az volt az érdekük. de ez változik, amikor a saját gazdaságuk fennmaradása lesz a tét, akkor már nagyon nem lesz érdekük a kínai üzlet.
addig kell lépni, amíg a lakossági fogyasztás nagy része az ún. nyugati országokban történik. ez elég nagy hatalom lenne a kezünkben, csak az emberek nem tudják.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2020.01.05. 22:47:43

@nincs1itt: A Ferencvárosnak szurkoló híres személyek

Magyarország Karsai „Hipós” Ferenc örökös főszurkoló
Magyarország Sziva Balázs zenész, a Romantikus Erőszak énekese
Magyarország Petrovity Zorán zenész
Magyarország Szendrey "Szasza" Zsolt Károly zenész
Magyarország Ortutay Gyula néprajzkutató, politikus
Magyarország Tompa Sándor színművész
Magyarország Fülöp Kálmán dalszövegíró[40]
Magyarország Sinkovits Imre színművész
Magyarország Grosics Gyula labdarúgó, az Aranycsapat kapusa
Magyarország Kovács István ökölvívó
Magyarország Farkasházy Tivadar humorista
Magyarország Baumgartner Zsolt autóversenyző
Magyarország Balázs Fecó zenész[41]
Magyarország Kóbor János zenész[42]
Magyarország Dörner György színművész[43]
Magyarország Trethon Ferenc munkaügyi miniszter[44]
Magyarország Palócz László operaénekes, színész[45]
Magyarország Vitézy László filmrendező[46]
Magyarország Kazal László színművész, énekes[47]
Magyarország Sasvári Sándor színész, énekes[48]
Magyarország Helyey László színművész[49]
Magyarország Koós János előadóművész
Magyarország Aradszky László előadóművész
Magyarország Bács Ferenc színművész
Magyarország Kozák András színművész
Magyarország Nacsa Olivér humorista
Magyarország Deák Bill Gyula zenész[50]
Magyarország Eperjes Károly színművész[51]
Magyarország Kucsera Gábor kajakozó
Magyarország Vörös István zenész[52]
Magyarország Hevesi Tamás előadóművész
Magyarország Balázs Pali előadóművész
Magyarország Lékó Péter sakkozó
Magyarország Kocsis Zoltán karmester, zongoraművész és zeneszerző[53]
Magyarország Kibédi Ervin színész[54]
Magyarország Kövy Zsolt református lelkész, egyháztörténész[55]
Magyarország Farkas Bertalan űrhajós[56]
Magyarország Mensáros László színművész[57]
Magyarország Klinghammer István térképész, államtitkár[58]
Magyarország Springer Miklós ügyvéd, Ferencváros díszpolgára, a klubalapító unokája[59]
Magyarország Rakonczai Imre előadóművész
Magyarország Nagy Feró zenész[60]
Magyarország Földes László (Hobo) zenész
Magyarország Pataky Attila zenész[61]
Magyarország Csiszár Jenő rádiós műsorvezető[62]
Magyarország Szabó Gyula színművész[63]
Magyarország Máté Péter zenész[64]
Magyarország Payer András zenész[65]
Magyarország Gidófalvy Attila zenész
Magyarország Bubik István színész
Magyarország Bajor Imre színész
Magyarország Csala Zsuzsa színésznő[66]
Magyarország Sztankay István színművész, rendező[67]
Magyarország Győrffy György színész[68]
Magyarország Komár László előadóművész[69]
Magyarország Bujtor István színművész[70]
Magyarország Novotny Zoltán sportújságíró[71]
Magyarország Tarlós István politikus[72][73]
Magyarország Karinthy Ferenc Kossuth-díjas író, dramaturg[74]
Magyarország Rédli András világ- és Európa-bajnok párbajtőrvívó[75]

nincs1itt 2020.01.06. 16:13:05

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: akkor mostantól ne tartsam ostoba és unalmas játéknak? pont hidegen hagy, hogy melyik "híresség" éppen mit csinál. a német foci sem érdekel, a magyar falábúak vergődése meg végképp...

Eltiltott Vélemény 2020.01.06. 17:00:22

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Szép lista, bár nem túl hosszú, és eléggé árnyalja, hogy a lista egy része már rég nem szurkol az FTC-nek, mert időközben elhunyt, miközben az FTC teljesítménye erősen leromlott, mondhatni szar, ahogy az egész magyar futball teljesítménye is, akadémiástul, edzőstül bíróstul, mindenestül.

Egyet viszont baromira nem értek. Hogy az O1G-be tudott ebből az anyagból Dárdai viszonylag rövid idő alatt egy elfogadhatóan jól muzsikáló válogatottat összehozni...

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.07. 10:16:23

@nincs1itt: A német foci, meg a spanyol ,meg az angol. Ezek a topligák nagy nézettségeket képesek produkálni. Az összes többit szüntessük meg? Vajon hogyan kíváncsiak egy Turku-Tampere bajnokira..?Arról nem is beszélve, hogy sok nyugati sztárcsapat brutálisan el van adósodva és a nekik hitelező bankokat ugye állam bácsi menti meg időről -időre..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.07. 10:20:18

@Kitiltott Vélemény: "Dárdai viszonylag rövid idő alatt egy elfogadhatóan jól muzsikáló válogatottat összehozni... "

A lipschik szerint csak mázli volt : a norvégok oda-vissza verése, az osztrák "tarka" válogatott elpicsázása, a később az angolokat verő Izlanddal szembeni döntetlen.. Szóval ez mind csak mázli volt, és szó nincs itt egy elfogadhatóan jól muzsikáló válogatottról kérem szépen..

Grimbusz Makszimusz 2020.01.07. 10:24:16

@Kitiltott Vélemény: "Egyet viszont baromira nem értek. Hogy az O1G-be tudott ebből az anyagból Dárdai viszonylag rövid idő alatt egy elfogadhatóan jól muzsikáló válogatottat összehozni..."

Én nagyjából sejtem. Rengeteg edző és volt szövetségi kapitány utalt rá, hogy felülről beleszólnak a munkájukba és nem tudnak dolgozni rendesen. Dárdai könyörgésre, kvázi szívességből vállalta el a posztot és kis időre, ezért gondolom békén hagyták nehogy lelépjen! Pluszban jó edző is és elhozta a bundesligás játékfelfogást.

nincs1itt 2020.01.07. 17:48:02

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: kezdjük a német focival, itt 44 csapatnak van annyi, igazolt profi játékosa, mint mo.-on 32 csapatnak...
csak súgok, durvára nincsenek eladósodva és itt pl. egyetlen bankot sem mentett meg állambácsi.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2020.01.07. 18:49:42

@nincs1itt: A németek talán kivétel, de a nagy angol és spanyol klubok többségére igaz.
süti beállítások módosítása