B1 blogcsalád



Egyetlen kép, ami megmutatja, hol tart a neofeudalizmus a magyar vidéken

2019. október 28. - nickgrabowszki

A fideszes náboboknak már VIP-padsor jár a templomokban. neo_1.jpg

Őri László, a Baranya Megyei Közgyűlés frissen megválasztott elnöke, eddigi pécsi alpolgármester posztolt néhány képet a Facéra vasárnap a Baranyai Református Egyházmegye csányoszrói, reformációnapi ünnepi istentiszteletéről.

Az egyiken (lásd fentebb) jó látszik, hogy a fideszes közgyűlési elnöknek és a - szintén Fidesz-KDNP-s - Hoppál Péter országgyűlési képviselőnek külön, VIP-sor jár a templomban, mert ők nem ülhetnek akárhová.

Ahol régebben a földesurak ültek, ott ülnek most a NER-potentátjai.

A kép igen jól kifejezi, hol tart a neofeudális rezsim kiépülése a magyar vidéken, és mi a keresztény szabadság valódi tartalma.

És ha már keresztény szabadság. A vonatkozó idézet a Máté evangéliumából:

Jézus ekkor a néphez és a tanítványokhoz fordult, ezekkel a szavakkal:

„Az írástudók és a farizeusok Mózes tanítói székében ülnek. Tegyetek meg és tartsatok meg ezért mindent, amit mondanak nektek, de tetteikben ne kövessétek őket, mert bár tanítják, de tetté nem váltják. Elviselhetetlenül nehéz terheket hordanak össze és raknak az emberek vállára, de maguk ujjal sem hajlandók mozdítani rajta. Minden tettükben az vezeti őket, hogy az emberek előtt feltűnjenek. Szélesre szabják imaszíjukat és megnagyobbítják köntösükön a bojtokat. Szívesen elfoglalják a lakomákon a főhelyeket és a zsinagógában az első székeket, szeretik, ha a tereken köszöntik s rabbinak szólítják őket az emberek. Ti ne hívassátok magatokat rabbinak, mert egy a ti mesteretek, ti pedig mindnyájan testvérek vagytok. Atyának se szólítsatok senkit a földön, mert egy a ti Atyátok, a mennyei. Tanítónak se hívassátok magatokat, mert egy a ti tanítótok, Krisztus. Aki nagyobb közületek, az a szolgátok lesz. Aki felmagasztalja magát, azt megalázzák, aki megalázza magát, azt felmagasztalják.

Jaj nektek, írástudók és farizeusok, ti képmutatók!"

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1415268436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2019.10.28. 13:54:59

Mai napi lippshitz kioktatás kereszténységből. Bízzátok már ránk, a lófasz se kérdezett benneteket!

CSOKKI MÁLNA 2019.10.28. 14:01:43

Tasnádinak állítólag külön névtáblával ellátott ülőhelye vol a Dohány utcában,a hőskorban..

Cycmen 2019.10.28. 14:08:27

@CSOKKI MÁLNA: És Szemjon Judkovics Mogiljevicsnek is! Ment a kapcsolatépítés ezerrel, az akkori történések sokszor ott öltöttek körvonalat!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 14:14:08

Most mi a gond? Helyesen írták ki: vagytok, akik vagytok... miként csicskáitok is azok, amik: jobbágyok, robotra!!!

(de látom, már megjelentek;-))

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 14:16:56

Éljen a szabad piac!... állami pénzből; biztos azoknak segít, akikre hivatkoznak

GNDL 2019.10.28. 14:33:06

Mondjuk keresztényeknél csak egyetlen „very important person” van, és ha magát a Zistent nem számítjuk (mivel nem „person”), hát akkor az bizony Dzsízasz lesz... nem lennék Hoppál elvtárs helyében ha a srác visszaköveteli majd a helyét. :D

nincs1itt 2019.10.28. 15:58:19

@GNDL: ahhoz a visszaköveteléshez lesz ám a marcipán fáraónak is egy-két szava!

nincs1itt 2019.10.28. 16:16:22

@Cycmen: bocs, azért szabad nekem is rom.kat.-ként tengetni a napjaimat? igaz református a képet és a vip padot használó... csak halkan merem megjegyezni, hogy a reformáció napja 10.31. csekély 502 éve.

nincs1itt 2019.10.28. 16:20:06

@Sir Bates dö Hól: azért megnyugodtam, hogy egy átlagos ház (cimbora éppen most árulja, mert kinőtte a család), pont a fészkesfőváros környéke, csekély 165 ezer ájrót kóstál... 100 nm. hirtelen megnéztem a környékünket, 149 ezerért 3x ekkorát veszel, telekkel...
ugye, hogy ugye! 700 eurós átlag nettó mellett, simán kitermelhető összeg...

2019.10.28. 16:39:01

Egyszer elszakad a cérna - lásd a New York Times cikke a kórházak állapotáról -,
és megkeressük ezeket a VIP faszfejeket, és...

...megsimogatjuk a kobakjukat néhány kaszával, kapával.
Na akkor lesz itt sírás-rívás.

2019.10.28. 17:13:35

Nem igazán érthető vidéki jelző a cikk címében, mert ez Budapesten és Bécsben is így nézki, bár az sem világos, hoy miként kapcsolható össze a hatalmi helyzet és egy kötött egyházi rend,?
Természetesen ezeket nem illik keresni egy propaganda anyagban, arra azért kiváncs lennék, hogy mit szolnának egy zsiinagógában vagy mecsetben ahhoz, hogy két nő is keveredne a férfiakkal, mint ezen a képen?

2019.10.28. 17:20:24

@Látens Inszinuáció: Egyszer elszakad a cérna - lásd a New York Times cikke a kórházak állapotáról -,
és megkeressük ezeket a VIP faszfejeket, és...
A cikket egy 444-esfirkász írta, azért van tele a szokásos liberálbolsevik csusztatással, hazudozással.
Az elvtársnál nem cérna szakadt el csak elgurult a gyógyszere vagy túladagolta magát és ezért jöttek ezek szörnyű latomásai.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.28. 17:38:34

Úristen!

kiszorultak a legjobb köpködő helyekről

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 17:45:29

tablet.hvg.hu/ingatlan/20191028_Elkepesztoen_dragak_lettek_a_kulso_keruleti_ingatlanok
kb. ennyit ér a segítség: szabad piac, állami pénzzel, de nem azoknak segítség, akire hivatkoznak...@nincs1itt:

Cycmen 2019.10.28. 17:47:39

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Vadász, vadász! Medvefaszt evett?
Taga meg arabozik!

2019.10.28. 17:49:25

@nincs1itt: Budapest árszintje lassan utoléri Kismarton lakásárait, ezért addig kell vásárlni Pesten, amíg ennyire ólcsók az árak, mert a fizetéseknél mindig egy kicsivel gyorsabban fognak nőni!
www.portfolio.hu/ingatlan/20190401/hatalmas-szakadek-tatong-kozottunk-terkepen-ausztria-lakasarai-318393

Oxica 2019.10.28. 17:53:24

Mise után meg, add ide a didit szolgáltatás a VIP ben, mi elvtársak?

Keresztény szabadság.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és a 3:0

2019.10.28. 18:02:03

@Oxica: Mondjuk az azért a kettősmérce tipikus példája, hogy Borkai több lyukas golfozása elitélendő, miközben az egyik momentumos homár hasonló cselekedetének nyilvánosságra hozataláért bocsánatkérésre köteleztéka közzétevő honlapot.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.28. 18:06:20

"Budapest utcáin masírozó neonácikról kérdezték Gulyás Gergelyt"

rossz helyre címezték
ez 13.a után lett rendszeres

Cycmen 2019.10.28. 18:11:50

@Oxica: Ha azt látod valahol hogy keresztény, akkor az téged nem érint! A proliügyek az más, abba beleszólhatsz!

2019.10.28. 18:51:10

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Budapest utcáin masírozó neonácikról kérdezték Gulyás Gergelyt"
Hiába a kommunistarendszerből örökölt kapcsolatrendszerrel sokra viheti az ember,...míg azegyszerű haladóknak doktori meg habilitáció kell, addig az újhullámos elvtársak érettségivel oktathatnak az egyetemen, nem is akármit.
Ezért nem kell meglepődni, hogy pont Gulyás Gergely kérdezik!

6.Lenin 2019.10.28. 18:51:40

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

A neonácik a ballib család közeli rokonsága. Amikor a hatalom közelébe kerülnek, mindig összeröffen a nagy család.
Nem tudok élni nélküled szokták könnyes szemmel énekelni ilyenkor.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.10.28. 18:54:43

Gyerünk srácok ,toljátok csak a kampányt!
Eddig is milyen jól bejött!XD

nincs1itt 2019.10.28. 19:18:45

@Tényelek: 700 euró netto/hónap...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.28. 19:19:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Gyerünk srácok ,toljátok csak a kampányt!"

Most komolyan, minek eteti ezeket Kubatov 3 évig? Hagyhatná, hogy éhendögöljenek, a következő választáskor is lesz elég új fideSSfasszopó.

2019.10.28. 19:23:47

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Megette a fene, ha igy az összes választás lefutása után is a kampányt akarják tólni!
Szerintem most már ideje elkezdeni a munkát mindenkinek, főkén úgy hogy több kerületben legelőször a saját fizetésüket emelték meg először, szóval anyagi gondjaik már biztosan nem akadályozzák őket!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.28. 19:24:46

@nincs1itt: Akinek nem telik rá, annak nem kell nagy lakást vennie, és nem kell feltétlenül a legmenőbb környékén laknia (ahogy Londonban se lakna ott).

Egyebekben a CSOK és a kedvezményes lakásáfa segítheti a jobbmódú, hasonlóan drága lakásokat kereső lakásvásárlókat.

Mellesleg Pesten a kereseti és üzleti lehetőségek is jobbak, mint máshol az országban, ezért drágábbak az ingatlanok ott és az aglomerációban. (Nyilván rosszabb helyzetű városokban, falvakban, vidéken itt is vehetsz nagyobb alapterületű házat abból a pénzből.)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.10.28. 19:25:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Há jó de tudod viktor milyen.
Támadni!Támadni!Támadni!
Sosem tud leállni.

2019.10.28. 19:30:13

@nincs1itt: 900 euró az, Pestről beszélünk! Persze az is túró ehhez a szinthez, de a nyugati benzinárakat is fizetnünk kell ebből a keresetből és azt is megoldjuk.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.28. 19:31:55

"Hétfőn elküldte a MSZP szegedi szervezetének a kilépésről szóló nyilatkozatát Botka László, Szeged polgármestere. Az MSZP egykori miniszterelnök-jelöltje, aki négy évig a párt választmányi elnöke, vagyis lényegében második embere is volt, ezzel hivatalosan is elhagyta a szocialistákat.

Aki figyelemmel kísérte a mozgásomat, láthatta, hogy a döntést a kilépésről lelkileg már két éve meghoztam. Csak nem akartam tavaly és az idén a választási kampányok időszakában ezzel tematizálni a közbeszédet

– mondta az Indexnek Botka László."
index.hu/belfold/2019/10/28/botka_laszlo_kilepett_az_mszp-bol/

Egy korszak vége? Hol lehet a következő állomás?

DK? Momentum? Egy új párt?

nincs1itt 2019.10.28. 19:41:12

@Szergej Szergejevics Szergejev: @Tényelek: durvára nem "menő" hely, bp.-től nem messze. a kereset pedig 8860 eur/év, mondom ÉV. átlag... de 165 ezer euróért azért bajoroknál is szép házat tudsz venni... persze münchenben 300-400 ezer körül kezdődnek.
a benzinárak, na ja. élelmiszer?

eszti..... 2019.10.28. 19:59:46

@Tényelek:

900 eurós fizetés az sok Magyarországon? mondjuk a közszférában?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.10.28. 20:03:44

@eszti.....: Hát a fideszbirkák szerint ez az átlagfizetés!XD

Cycmen 2019.10.28. 20:13:26

@eszti.....: Én a feléért eláslak!
Vagy ez most nem versenytárgyalás

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.10.28. 20:18:33

@eszti.....: Szerintem sok,de a fideszbirkák egyből jönnek majd a bruttóval!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.28. 20:21:00

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: A budapesti átlagfizetés... Merthogy Pest környéki ingatlanról volt szó.

Egyébként nem a fideszbirkák, hanem a Központi Statisztikai Hivatal szerint. Lásd itt:
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qli030b.html
(Nettó átlagfizetés Budapesten 299 ezer Ft ≈> 900 euró)

legeslegujabbkor 2019.10.28. 20:49:23

@eszti.....:
ez most bruttó vagy nettó?
Magyarországon a fizetésekhez hozzá kell számolni, hogy az állam mennyit vesz le stadionokra, amit úgy hív, hogy szociális hozzájárulási adó, meg egyéb járulékok, amit nem a nyugdíjasokra meg a kisgyerekesekre fordít.

Svédországi adózásunk van, csak ellopják

eszti..... 2019.10.28. 20:52:45

@legeslegujabbkor:

nettó. pl Borsodban keres egy közszolga ennyit?

Cycmen 2019.10.28. 20:53:54

Segítség, segítség, gyorsan siessenek!
Szegény édesanyám varrás mentén reped.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.28. 21:03:22

@eszti.....: Nem értem, miért pont a közszolgák érdekelnek ennyire?

Nekik (elviekben) a bértábla miatt kevésbé függ az illetményük attól, melyik megyében dolgoznak.

A nettó átlagkereset viszont jelentősen alacsonyabb Borsodban, mint Pesten (187 ezer v. 300 ezer a KSH szerint).
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qli030b.html

morph on deer 2019.10.28. 21:05:12

“Jaj nektek, írástudók és farizeusok, ti képmutatók!”

Közelebbit nem lehetne?
Esetleg dátum, vagy ilyesmi...

eszti..... 2019.10.28. 21:06:47

@Szergej Szergejevics Szergejev:

mert arra van rálátásom. a versenyszféra számomra áttekinthetetlen.

2019.10.28. 21:08:03

@eszti.....:
Kedves! Olvasson mielőtt fölöslegesen kérdez! Ön szerint az általam használt túró jelző mire utal?
Semmi jelentősége, hogy mily szférában vizsgáljuk, de azt azért tudni kell, hogy a közszféra béreinek mindig jóval alacsonyabbnak kell lennie ahhoz, hogy müködőképes maradjon a társadalom, ez minden jól működő gazdaságban így van.
Ezért, ha kózszférában dolgozók fizetésemelést szeretnének, akkor tüntessenek a versenyszféra béremelésért!
Nagyon remélem, hogy egyszer eljutnak idáig agyilag!

morph on deer 2019.10.28. 21:09:26

@6.Lenin:
“ Egy detoxikáló.”
:)
Cheers!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.28. 21:09:45

Képviselői fizetésemelés után felbomlott a pesterzsébeti ellenzéki szövetség

index.hu/belfold/2019/10/28/pesterzsebet_onkormanyzat_fizetesemeles_momentum/

ölég sokájig kitart a szivárvány koala

2019.10.28. 21:22:54

@legeslegujabbkor:Nem kell túlozni, a svédek é még sok ország bőven ránkver az adó elvonásban!

www.portfolio.hu/gazdasag/20171129/agyonnyomnak-minket-a-magyar-adok-26932

legeslegujabbkor 2019.10.28. 21:24:46

@eszti.....:
"pl Borsodban keres egy közszolga ennyit?"

Az állam által fizetett munkaköröknek van egy bértáblája. A viszonyítási alap megállapodás kérdése. Ja, hogy már évek óta nincs megállapodás? Rájuk szavaztatok

Miért nem azt kérdezed, mennyi egy államtitkár fizetése? Ha jól tudom, van egy Fidesz által bevezetett 2 milliós plafon. Persze lehet, hogy ez rájuk nem vonatkozik :(

eszti..... 2019.10.28. 21:32:08

@legeslegujabbkor:

Rájuk szavaztatok

??????????????????????????

eszti..... 2019.10.28. 21:41:59

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Látod, látod ez a különbség a kormánypárti és ellenzéki sajtó között. Az ellenzéki hírt ad a saját brandzsban található disznóságról is.
Míg a kormánypárti mélyen hallgat róla. :D

2019.10.28. 21:44:52

@legeslegujabbkor: Rosszul tudja, már nem él a 2 millió plafon, azt 2010-ben kényszerültek bevezetni az óriási örökőllt adósság miatt!
Érdekes is lenne, ha az még most is érvényben volna, mert a fizetések azóta több, mint a duplájára nőttek! Egyébként meg, akinek a havi 900 euró kevés az menjen el önkormányzati képviselőnek, mert ott minimum megkreshet 100 milliót évente. Ha Pesten indul, ott tutra meg is válasszák, úgy hogy biztosan tudják, hogy ennyit lop.

2019.10.28. 21:51:01

@eszti.....: Ez csak azért lett hír, mert a Momentum ki akarja mosdarni magát a szégyenteljes helyzetből. Ez nem a demokrácia csúcsa csak helyezkedési taktika a részükről, ezt jósólta pl. Lengyel László is.

morph on deer 2019.10.28. 21:59:04

@legeslegujabbkor:
“Svédországi adózásunk van, csak ellopják”

A faszt. (A ló szabadnapos!)

Ott csak 25% az áfa, de az élelmiszerekre ennnek is csak a fele(!), azaz 12.5%, a kultúrára (könyv, színház, stb.) meg 5%!

Ráadásul pl. az ingatlanodon végzett munkák munkadíjának jó részét jóváírhatod, az esetleges kamatokat - bármilyen kölcsön után - pedig automatikusan levonják az adóalapodból. Csakúgy, ahogy még pár átalány és sablonköltséget, pl bizonyos összeget közlekedésre, stb., vagy a nyigdíjalapba befizetett összeget. (Az utóbbi után akkor adózol, amikor felveszed.)

Ennél már csak egy rosszabb hírem van: ott tudod, hogy mire megy az adód! Maximálva vannak az éves egészségügyi költségek, a gyógyszerekre kifizetett összeg, de akár a kórházi tartózkodás költségei is!

Ez azt jelenti, hogy ha elértél egy bizonyos összeget az orvosi költségekben, - vizitdíj - akkor az év hátralavő részében az orvos/nővér/labor/stb ingyenes.
Ez azt hiszem 1600 Sk, (nem vagyok naprakész.)
Abból indulj ki, hogy szakorvos 300 Sk, labor 50, gyógytornász 80 - attól is függően, hol laksz.

Azaz relatíve hamar összejön.
A gyógyszernél a határ 2200 Sk, de ezek után a havi 50.000 koronás gyógyszer is ingyenes, - ez személyes tapasztalat - az év további részében!

Kórházban max 1500 koronát fizetsz, akármit is csinálnak veled, plusz hoz-visz a betegszállító, (vagy a taxi, attól függően, hogy mit bírsz) maximum 150 Sk fejében, gyakorlatilag akárhonnan akárhová.

A legnagyobb dolog egyébként - szerintem - az, hogy ott az adóhivatal soha nem levenni akar, hanem segít, ahol tud!
Komolyan! Persze hogy azért, hogy a végén fizess, de ott az a cél, hogy tudj fizetni, és nem az, hogy kihúzzák alólad a talajt, vagy épp beledöngöljenek...
Így is lehet.

Ezt azért - is - mondtam el, hogy legyen némi fogalom arról, hogy egy svéd miért is tartja normálisnak az adófizetést, szemben velünk.
(Éltem jó 30 évet épp ott, szóval nem úgy hallottam róla, azért mondom.)

Szóval nem, ez itt nem svéd adó, ez balkáni sarc.

eszti..... 2019.10.28. 22:01:22

@Tényelek:

Lengyel László számodra a hiteles forrás? :D :D

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.10.28. 22:13:28

a legaljabb amikor beultek nagyhirtelen az elso sorokba...

2019.10.28. 22:13:44

@morph on deer:
Milyen jó is lenne, ha nálunk is megemelnék az alapvető élelmiszerek áfáját 5-ről 12,5 %-ra, mint a svédeknél :-)! Azért, mert ott élt, attól még itt nem magasabb az elvonás, mint! Szerintem maradjunk számoknál és higyjük el az OECD-nek, hogy nálunk alacsonyabb az összesítet sarc!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:14:17

@Szergej Szergejevics Szergejev: azért az komoly gond, hogy strasbourgban is olyanok az árak, mint budapesten; s itt van munka is mindig, sz'al nem a froi vidék; a csók, meg a babaváró jól felbassza az árakat, sz'al pont azokon nem segít, akikre hivatkozik a kormány... már megint el tudták kúrni ezt is (tudod, hogy mi az, hogy 30-40%-os emelkedés? az, hogy ugyanott vagy, mint előtte csok nélkül)... de a zsíros hajú kurva azért mondja: moon az emberek saját tulajdonú lakásban akarnak lakni, nem bérlakásban... tényleg? a két opció közül inkább tulajdonos lenne? ez mindenhol így van, ha így teszed fel a kérdést... (egyébként ebből nagyon nagy gáz lesz, ha nem lesznek szociális bérlakások)

morph on deer 2019.10.28. 22:15:47

@Tényelek:
“a Momentum ki akarja mosdarni magát a szégyenteljes helyzetből“

Majdnem. Szerintem még arról is szó van, hogy ma jött ki egy eredmény, mely szerint a Momentum beérte a dékát.

Hogy ez miért érdekes?
Mert le akarják rázni magukról az együttműködés látszatát is, és arról ábrándoznak, hogy majd ők lesznek “az új, tiszta erő”?
Ugyan!
Helyett a “mérleg nyelve,” egy alku-pozícióban, akik majd kellenek orbánnak is, ha ő lesz jobb helyzetben, meg az orbánmentes oldalnak is, ha megtörténik a csoda.

Merthogy egyedül nem megy, de...

Hát ez a Momentum, drágalátós hölgyeim és uraim.

2019.10.28. 22:17:22

@eszti.....: Nem, de nem akartam egy kormánypárti elemzőt irni, bár írhattam volna többet is, mert ebben mindkét oldalon nagy az egyetértés.

morph on deer 2019.10.28. 22:21:58

@Tényelek:
“ az alapvető élelmiszerek áfáját 5-ről 12,5 %-ra”

Ott MINDEN élelmiszer áfája annyi, a kaviáré is...

“... nálunk alacsonyabb az összesítet sarc!”

Ó, hát hogyne. Meg is látszik az eredménye, valóban..!
Amúgy stadionépítésben tényleg qrva szarul állnak, bevallom.

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:22:17

@eszti.....: lófaszt keresnek annyit, ez az átlagbér, de ebben benne van tiborcz sleppje is...
ha ennyit keresne a többség, akkor ott háváj, dizsi, napfény lenne, orbán meg ⅞-ot kapna a választáson

eszti..... 2019.10.28. 22:24:11

@Tényelek:

mind a két oldalról támadják a Momentumot?
akkor valamit nagyon jól csinálnak.

eszti..... 2019.10.28. 22:25:19

@Sir Bates dö Hól:

b+! akkor nekem kurva jó dolgom van itt az isten háta mögött. :D

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:27:07

@Tényelek: "Semmi jelentősége, hogy mily szférában vizsgáljuk, de azt azért tudni kell, hogy a közszféra béreinek mindig jóval alacsonyabbnak kell lennie ahhoz, hogy müködőképes maradjon a társadalom, ez minden jól működő gazdaságban így van."

ez priceless

eszti..... 2019.10.28. 22:28:48

@morph on deer:

mi bajod a mérleg nyelvével? ez egy sztender dolog a politikában.

nem lehet véletlenül, hogy a régi pártok begyepesedett apparátussal beszartak a fiataloktól? az meg végképp felháborítja őket, hogy nem hajlandó játszaniuk kisded játékaikat?
pl. az első ülésen megemeljük a fizetést?

morph on deer 2019.10.28. 22:32:08

@eszti.....:
“ mind a két oldalról támadják a Momentumot?”

Csudát!
Én például a (hát)gerinc irányából nézem a tevékenységüket, - azaz egyik oldalról sem, - és ott például nem zavar meg semmi.

Sehol egy gerinc, magyarul.
Csak érdek van, semmi más.
Mondjuk az is valami, például egy elempéhez képest, but still...

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:32:20

@morph on deer: egyébként ez a nagy különbség: ahol van szociális háló, ahol működik a szolidaritás, ott szégyen, ha adót nem fizetsz, de ott látod, hogy vissza is jön; a szolgáltató állam az nem uralkodó állam...

2019.10.28. 22:32:56

@Sir Bates dö Hól: Több féle megoldás létezik a lakhatási és a mobilitási problémák megoldására, a szociális bérlakás nyugaton sem működik jól, magyarul döglődik, generációkat nevelt már ki az életképtelenségbe, legjobbpélda erre Párizs és Berlin.
Amagyar kormány 2010 óta a munkához kötött bérlakásprogrammal kisérletezik sikerre, több ezer család problémáját oldották meg, de hasonló alapon működik a munkásszálló program is, ma már nem karám elhelyezést takar.
Mellé persze nem ártanak a szociális lakások sem, de fölöslegesen nem kell rá költeni mert önmagában csa a bajt termeli!

morph on deer 2019.10.28. 22:34:20

@eszti.....:
“ mi bajod a mérleg nyelvével?”

Elvtelen, az.
Aki például hajlandó lepaktálni BÁRMILYEN OKBÓL orbánnal és csürhéjével, az semmivel sem különb.
Ennyi.

morph on deer 2019.10.28. 22:36:55

@Sir Bates dö Hól:
“ahol van szociális háló, ahol működik a szolidaritás, ott szégyen, ha adót nem fizetsz”

Ahogy mondod!
Esős időben nem fogalmazok ilyen szofisztikáltan, de pontosan erről van szó!
Kösz!

2019.10.28. 22:37:51

@Sir Bates dö Hól: Semmi jelentősége, hogy mily szférában vizsgáljuk, de azt azért tudni kell, hogy a közszféra béreinek mindig jóval alacsonyabbnak kell lennie ahhoz, hogy müködőképes maradjon a társadalom, ez minden jól működő gazdaságban így van."

ez priceless

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.28. 22:40:16

@Sir Bates dö Hól: "azért az komoly gond, hogy strasbourgban is olyanok az árak, mint budapesten" "tudod, hogy mi az, hogy 30-40%-os emelkedés? az, hogy ugyanott vagy, mint előtte csok nélkül"

Akinek meg van eladó, kiadó ingatlanja (pl. örökölt egyet), az nem ugyanott tart, hanem éppen ennyivel előrébb...

Akad olyan ismerősöm is, aki még a nyomott árak idején egyszerre hat lakást vásárolt befektetési céllal, és ad ki airbnb-vel, és hát szintén nem nagyon bánja, hogy emelkedett az ingatlanjai értéke.

Az ingatlanárak emelkedése és a csok nem jött rosszul az építőiparnak sem, ami egészen a közelmúltig kiemelkedően jó számokat produkált.

Persze az, aki éppen lakást venne, esetleg lakást bérel(ne), az valóban szívhatja kicsit a fogát; de őket annyival lehet biztatni, hogy ez az ingatlanpiaci boom se fog örökké tartani...

"a két opció közül inkább tulajdonos lenne? ez mindenhol így van, ha így teszed fel a kérdést"

Ez azért nem csak "szeretne" kérdése, hanem kulturális kérdés is – nálunk ténylegesen is magasabb a saját tulajdonú lakások aránya.

"egyébként ebből nagyon nagy gáz lesz, ha nem lesznek szociális bérlakások"

Jaj, ne aggódj! Hiszen Gergő megígérte, hogy lesznek!

Csak nem gondolod, hogy az az áldott, bülbül-szavú jóember ne tartaná be az ígéretét?! :-)

eszti..... 2019.10.28. 22:44:24

@morph on deer:

lepaktálni... ha már gerinceskedünk, az volt a legnagyobb lepaktálás, hogy az ellenzéki pártok beültek a parlamentbe és hozzájárultak a bábszínház működéséhez.
nem kellett volna elfogadni a mandátumot, vagy eleve bojkottálni a választást.

a momentumos pesterzsébeti képviselők szerintem jól döntöttek. ne az legyen az első dolguk, hogy megemelik saját fizetésüket. különben miben különböznének a fideszesektől?????

2019.10.28. 22:44:42

@eszti.....: Ha egy nőre a magyar, cigány és az arab is azt modja, hogy randa az nem azt jelenti, hogy valójában szép :-)!
Totál gerinctelen párt már működött Magyarországon SZDSZ-nek hívták, most meg Momentumnak.
Ha ez a választék, akkor inkább maradjon, ami van, az sokkal kevésbé rossz!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:50:33

@Tényelek: te már megint mi az anyád retkes picsájáról beszélsz?! mit írogatsz te @morph on deer: nek?! baromarcú, a tej, tojás, tőkehús 5%, a tejtermékek, kenyér 18%, a feldolgozott élelmiszerek meg 27%! ezzel szemben noban 7%, froban 5%! nálad mi a napi bevásárlás, te köcsög? jó napot kívánok, kérek egy fél marhát?! te tényleg az egyik leghülyébb fasz vagy itt! áfa tv 3/A melléklete, te praeanthropus!

2019.10.28. 22:51:23

@eszti.....: már gerinceskedünk, az volt a legnagyobb lepaktálás, hogy az ellenzéki pártok beültek a parlamentbe és hozzájárultak a bábszínház működéséhez.
nem kellett volna elfogadni a mandátumot, vagy eleve bojkottálni a választást.
Ha így halad az ellenzé, akkor a Fidesznek 2022-ben simán meglesz a 66 %- a szavazatiarányban, ami ma mandátum szintjén akár 85%-ék is lehet.
Az ember sokszor azt gondolja, hogy ennyire hülyék nem lehetnek, pedig de

2019.10.28. 22:51:23

@eszti.....: már gerinceskedünk, az volt a legnagyobb lepaktálás, hogy az ellenzéki pártok beültek a parlamentbe és hozzájárultak a bábszínház működéséhez.
nem kellett volna elfogadni a mandátumot, vagy eleve bojkottálni a választást.
Ha így halad az ellenzé, akkor a Fidesznek 2022-ben simán meglesz a 66 %- a szavazatiarányban, ami ma mandátum szintjén akár 85%-ék is lehet.
Az ember sokszor azt gondolja, hogy ennyire hülyék nem lehetnek, pedig de

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.28. 22:51:43

@eszti.....: ellenzéki????????????????????
minden2. hazudozásuknál tolják az ember pofájába hogy függetlenek + adakozzunk nekik

eszti..... 2019.10.28. 22:52:25

@Tényelek:

Köszi! Valóban ez a kulcsmondat.

"akkor inkább maradjon, ami van, az sokkal kevésbé rossz!"

Milyen jó is lenne még 30 évig fidesz-mszp-dk ban gondolkodni. Ugye? :D :D

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:53:23

@eszti.....: nem, szlovákiában van jó dolgod! erről ugatnak itt, hogy már szlovákia is túl van a kanyaron...

eszti..... 2019.10.28. 22:53:28

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

sóher vagy? akkor ne adj.
én mondjuk fizetem, fussa!

eszti..... 2019.10.28. 22:59:09

@Tényelek:

78%- szerintem annyi lesz, vagy 80, ha most minden oldalról nekiesnek a momentumnak.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.28. 22:59:13

@morph on deer: ilyen rossz véleménnyel vagytok a világ legnagyobb demokráciájáról, a guantánamói nyilas államról

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 22:59:26

@Tényelek: te, nekem ne írogass, mert ad1/ fogalmatlan vagy minden témában; ad2/ demagóg baromságokat írsz; ad3/ mert inszinuálsz már ezzel is...
mi az anyád retkes picsáját tudsz te a froi lakhatási rendszerről? felhúzol egy társasházat, leadsz lakást az önkorinak! a lakbérhez, ha magánszemélytől bérled, akkor hozzájárulást adnak egy főre jutó jövedelem alapján! tényleg menj a kurva anyádba!

2019.10.28. 23:00:12

@Sir Bates dö Hól: A vita nem a szellemileg visszamaradottak szintjének való, mint ön! A téma, hogy melyik országban nagyobb az elvonás szintje.
A vitapartnerem értelmes ember, mert lezárta azt, a linkelt anyag után csak az önhöz hasonló felsőbbrendűségi komplexusban szenvedő 65-ös iq-val rendelkezők erőltetik a hülyeségüket.

2019.10.28. 23:05:20

@eszti.....: A Momentum az a párt, mint a borkai videón a lányok, akkor már inkább borkai :-)
Basszus, ezt a választékot!

morph on deer 2019.10.28. 23:05:40

@eszti.....:
“vagy eleve bojkottálni a választást.”

Én ezt először 2010-ben mondtam, aztán ‘14-ben, ‘18-ban...“meg holnap is megyek”*

Én egy régi vágású, avítt fasz vagyok, elvekkel. Hogy legyen fogalmad: több, mint ötven éve dobtam ki az utolsó borotvámat, és akkor (még) fél méter hajam volt.
És hogy ez mit jelent? Semmilyen erőszakot, - make love, not war, megvan? -hatalmaskodást, megalkuvást nem fogadok el, semmilyen okból és semmilyen áron, semmilyen politikai- vagy egyéb cél érdekében, semmelyik oldaltól sem!
Ha nincsenek elveid, csak érdekek vezetnek, - pl itt politikai karrier, kényelmes megélhetéssel kiegészítve, - akkor menj (anyádba) a francba, én köszönöm, de nem kérek belőled!

Mondom. avítt. :)

*Mici és Maca találkoznak.
- Mizu?
- Képzeld, megerőszakoltak!
- Nahát, ez szörnyű, hogyan, mikor?!
- Hát tegnap, és ma is, meg holnap is megyek..!)

eszti..... 2019.10.28. 23:09:14

@Tényelek:

mint már említettem, valamit nagyon jól csinálnak, ha az utálati listán megelőzik Gyurcsányt.

2019.10.28. 23:10:14

@Sir Bates dö Hól: OKÉ, értem, hogy Franciaországban már ajárda is kolbászból van nemcsak a keríté és az emberek azért járnak sárga mellényben, hogy kitűnjenek a kolbászok színéből.
Van ez így.

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:13:02

@Szergej Szergejevics Szergejev: moon azért magasabb a saját tulajdonú lakások aránya, mert '90-től megvehették a bérlők, akkor jó ötletnek tűnt... sz'al ennyit a kulrúrális kérdésről;-)...

te másról beszélsz: az értéke megy föl, megy le, ha odaér a válság, az egész ingatlanpiac beszakad megint... aztán majd felmegy...
a lakhatási válságot ellenben a "megfizethetetlen lakbérek" okozzák... ezzel ellenben kezdeni kell valamit, bárki is a főnök moon vagy bpen...
New Yorkban is vannak kötött bérű lakások! s azt azért nem állítanám, hogy ott európai értelemben vett szociális háló lenne...

(amit még írsz, hogy az építőipar jól teljesített, az igaz, de ez valójában egy virtuális gdp növekedést hozott, amit a statisztikában lehet mutogatni, de valójában semmit sem jelent, egy paraszt állítás csupán... mint a gdp, mint fő mérőszám, de ez más történet)

eszti..... 2019.10.28. 23:15:23

@morph on deer:

Ha nincsenek elveid, csak érdekek vezetnek, - pl itt politikai karrier, kényelmes megélhetéssel kiegészítve

erről szól a fidesz-mszp játszma már évtizedek óta.

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:18:12

@Szergej Szergejevics Szergejev: ne baszogass karácsonnyal! ma már elküldtem a kurva anyjába azt is! tüttő a városüzemeltetés élén! teljesen elmebeteg... egyébként nyilván, hogy állami, önkormányzati feladat lenne, s most nem csak bpről van szó, hanem minden megyeszékhelyről, nagyobb városról, mondjuk 10ezer főtől felfelé!

2019.10.28. 23:20:56

@eszti.....: Akkor leírom érthetőbben: Magyarországon az emberek kétharmada jobboldali amaradél balos meg libsi.
Most összefogott a szélsőségese liberális nemzeti szocialista, de ilyen elvi közösség nem létezik, ezért ez a választásii eredmény soha többé nem létrejönni.
Most versenyeznek a balliberális pártok, hogy ki legyen a vezére az egyharmadnak, a jobbos szavazóknak meg marad Fidesz, eseteg a MH.
Az elvtelen nagy koalíciókba sorba bukna bele nyugaton, az elvtelen ellenzéki pártoknak ugyanez a sorsa.

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:23:34

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ezt nézd meg youtu.be/BpZw16IltZc visítva röhögtem, hogy milyen baromságokat hadovál, mikor az ideológiáról kérdezik! a persze roppant elkeserítő ugyanakkor...

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:28:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: valamiért - valószínűleg ott tényleg kulturális okból- ott szintén szégyen, ha nem fizetsz, főleg, ha wasp vagy; nem is véletlen, hogy trump sumákol a bevallásaival...

eszti..... 2019.10.28. 23:29:08

@Tényelek:

és mi van, ha feltűnik egy új jobboldali párt? vagy kettő?
a posztkommunista országokban már alig maradt 1-2 a régi rendszerváltó pártokból.
új pártok alakulnak, új arcok jönnek. ez a természetes folyamat.

morph on deer 2019.10.28. 23:29:36

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ a guantánamói nyilas államról”

Ne hülyéskedj, már ott is vettünk kikötő álnéven valamilyen sziklás parti területet?
Jó, tudom, az ott homokos, de hogy venné ki magát, ha mondjuk orbán és Semjén együtt felkeresné, nem igaz?
De ott például Borkainak sem kéne zokni, mert olyan kedvező az időjárás. OK, tudom, nem most, hanem úgy egy hónap múlva.

Szóval ott is lesz határon túli magyar terület? GITMO of Hungary?
Képzelem, ahogy Gyurcsány meg az egész DK ott fog sétálni a H-2RULE márkájú narancsszínű(!!) overáljában!
Gyönyörű lesz!

Kell az a nyilas állam, tényleg...

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:35:15

@Tényelek: praeanthropus, mi a telibaszott anyádat nem értesz azon, hogy ne írogassál nekem?! bazdmeg, hozzád képest még Lajos vagy rallus is nobel-díj várományosa, pedig egyiknek sem adnék gyufát a kezébe, még uszodában sem... Nálad nem az a baj, hogy egy baribaszó ner-cseléd vagy, hanem az, hogy nagyon buta vagy! te képes vagy akár egy pohár vizet szerezni önállóan? vagy a segged kitörölni? téged bohócnak tartottak a hüttében is?

eszti..... 2019.10.28. 23:46:15

@Sir Bates dö Hól:

mé? hol legyen jó no-ban vagy fro-ban, mikor itt élek?

morph on deer 2019.10.28. 23:46:30

@eszti.....:
“ erről szól a fidesz-mszp játszma már évtizedek óta.”

Igen, és?
Akkor ide kell még egy harmadik játékos is, mert nincsenek elegen, és egyébként is, ez eddig olyan qrva jól bevált?

Szerintem az nem elég indok, hogy holnaptól más színe lesz a szarnak, és a szagán is változtatunk kicsit..!
Attól még a tartalom ugyanaz marad, nem?

Az állampolgár szempontjából sokkal jobb lenne egy olyan kvázi “koalíció”, ahol a pártok által jelölt, de nem a pártokhoz tartozó szakemberek kormányoznának, közben a politikusok játszhatnák a saját balga kis játékaikat egymás közt, és egyfolytában figyelnék egymás kezét, hogy ki mihez nyúl, és mit csinál vele!

A tolvajt meg igazságosan szétosztani az érdeklődők között..! Szó szerint!

Állítom, hogy néhány éven belül ez lenne az egyik legsikeresebb ország.
Na de akkor mi lenne az újabb hatalomvágyó generációval, de most tényleg!
Még a végén dolgozni lennének kénytelenek, a világ szégyenére
Nem, nem soha! (Vagy valami ilyesmi.)

mgdé 2019.10.28. 23:52:30

@Tényelek:

"mint a borkai videón a lányok, akkor már inkább borkai"

Cicus erre azt mondaná: Hülye buzi!

Amúgy meg, vigyázz Zsolti seggével, mert, szintén Cicus szerint, lyukas zokniban veszélyes lehet ám az alagút ...

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:53:20

@eszti.....: úgy értettem, hogy nem az isten háta mögött a szerencsefaktor...

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:56:29

@mgdé: remélem megnyered a hülyegyerek-jackpotot;-)... inkább te, mint én, vagyok ennyire önző;-)... persze igazából nem kívánom ezt senkinek, orbánon kívül...

eszti..... 2019.10.28. 23:57:12

@morph on deer:

Na de akkor mi lenne az újabb hatalomvágyó generációval, de most tényleg!
Még a végén dolgozni lennének kénytelenek, a világ szégyenére

mi bajod velük? várják meg, míg elhaláloznak a vének, aztán 20 év múlva talán labdába rúghatnának?
komolyan nem értelek.
már csak a bezzeg az én időmben! meg a régen minden jobb volt! hiányzik.
aztán a végén a szeressük egymást gyerekek, zárásképp a magyar himnusz.

pálinkás kenyérrel kellett volna etetni a gyerekeket, nehogy felnőjjenek, mert nekünk nem akaródzik átadni a stafétát!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 23:59:31

@eszti.....: a momentum azért tényleg cinkes sok szempontból...

mgdé 2019.10.29. 00:00:33

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

"a világ legnagyobb demokráciájáról"

Igazán nem akarlak tényekkel megzavarni öcsi, áfa mentesen meg aztán különösen nem, de Kanada nagyobb, India népesebb.

eszti..... 2019.10.29. 00:07:41

@Sir Bates dö Hól:

azt hiszed nem látom? a naivaképző megnyitása óta eltelt már egy kis idő.
de ez az egyetlen hely jelenleg, ahová csatlakozhatnak a fiatalok, így nem kellene folyamatosan a víz alatt tartani őket.
majd kikupálódnak, vagy megszűnnek, ahogy az lenni szokott.

remélhetőleg jönnek újak, akiket csesztethettek az elvárásaitokkal.

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 00:08:33

Ez bazdmeg teljesen elmebeteg 444.hu/2019/10/28/orban-budapesten-lat-nemi-elbizonytalanodast-de-orszagosan-nem-fognak-visszafordulni-az-orszagepito-munkat-folytatjak mennyivel jobb lett volna, ha a tenyeres talpas picsa inkább programozó lenne, akkor szilícium-völgy épülne, de nem, a veje vett vagy tíz hotelt, attól lesz itt ausztria... gondolom ezt a családi brainstorming kitalálta a valutanepper kancsalgyurkával közösen... édes faszom...

morph on deer 2019.10.29. 00:12:16

@Sir Bates dö Hól:
Tényleg nagyon tanulságos a videó, kösz a linket!

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 00:12:28

@eszti.....: ja, csesztetés az elvárásokkal;-)... a ner-nek is adhatnánk időt többet, hát ha kiforrja magát az is, nem? meciar is kaphatott volna még egy kicsit, mi?;-)...

megnézed, és rájössz, hogy mi az alapvető gondom velük youtu.be/BpZw16IltZc

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 00:13:36

@morph on deer: melyiket? (az áfáról írtakat láttad?)

mgdé 2019.10.29. 00:16:37

@Sir Bates dö Hól:

Nincs félnivalóm, Delphoiban a papnő azt füstölte ki nekem, hogy semmilyen Elektől nincs okom tartani, a lapithák és a kentaurok küzdelmét végül Cirill és Metód nyeri.

eszti..... 2019.10.29. 00:29:21

@Sir Bates dö Hól:

vagy nem. :))))
azért használom a te és többiek agyát.

eszti..... 2019.10.29. 00:31:16

@morph on deer:

bocs. azt hiszem, túltoltam. :)

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 00:37:13

@mgdé: így könnyű! ha megmondta a tutit betépve a spiné, akkor könnyű;-)... (bár nekem delphoi egy kicsit csalódás volt, az elején, aztán jött egy vihar, akkor fantasztikus lett... ellenben a meteorák! csak a retsinát tudnám felejteni!)

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 00:38:57

@eszti.....: hát a gyíkom nem kellene! micsoda egy kizsákmányoló vagy te!...

morph on deer 2019.10.29. 01:24:02

@eszti.....:
“ azt hiszem,”
:)
Én meg nem!
Majd mondom, addig meg semmi gond, csak így tovább!
——-
Nem az a baj, hogy nem várnak, - miért kéne? Ha jobb, ő a nyerő. - hanem hogy ez nekem úgy néz ki, hogy az alapötlet mindössze annyi volt, hogy “legyünk politikusok”, és lőn.
Aztán az, hogy akkor mégis mit kéne csinálni, képviselni, milyen elv mellett kiállni, az talán jön később, vagy ha nem, hát nem, addig is telik az idő.

A sorrend rossz, de az legalább nagyon.

Én akkor szoktam szólásra jelentkezni, ha van mit mondanom, és nem úgy van, hogy felállok, és majd csak eszembe jut valami, aztán meglátjuk, hogy mi sül ki belőle... Ami most meglehetősen a helyzet a Momentummal.

Csomó dologban nagyon is egyetértek velük, főleg végre értelmes emberek!
Csak ez a se hús, se hal alapállás ne lenne. Mert ezzel így nem fog menni.

látjátok feleim szümtükkel 2019.10.29. 06:57:15

@Cycmen: "Mai napi lippshitz kioktatás kereszténységből. Bízzátok már ránk,..."

Ja, majd ti is úgy csináltok, mint a falusi pap, aki mint a falu legnagyobb munkáltatójaként kijlentette, hogy a beosztottjai közül aki el mer menni az ellenzéki polgármester eredményáró vacsorájára, az másnap már ne is menjen dolgozni?

No látod ezért bízta a falu másra a polgármesterséget. Meg a képviselőséget is.

Cycmen 2019.10.29. 07:21:20

Retkek vagytok! Markomba fingok és megszagulom.

Cycmen 2019.10.29. 07:38:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Gyerünk srácok ,toljátok csak a kampányt!
Eddig is milyen jól bejött!XD"

Nagyon szigorú vagy velünk kicsi hengerfejes pirostütű! Ez itt ugyebár egy vérlibsi oldal, itt vetik fel ezeket a problémákat, ez a ki hova ül egy olyan helyen,, ami benneteket nem is érint, totálisan egy kampányba illeszkedő proliheccelő téma. Ki is kampányol itt?

Cycmen 2019.10.29. 07:59:47

@látjátok feleim szümtükkel:" Ja, majd ti is úgy csináltok, mint a falusi pap, aki mint a falu legnagyobb munkáltatójaként kijlentette, hogy a beosztottjai közül aki el mer menni az ellenzéki polgármester eredményáró vacsorájára, az másnap már ne is menjen dolgozni?"

Bazmeg Rübi! Pap a legnagyobb munkáltató? Szent ostyasütő üzeme van a templom fészerében?
Ez az eredményváró vacsora is szenzációs, gondolom kétféle menü volt, győzelem esetén a kasszakulcs birtokában rablópecsenye gazdagon, vereség kihirdetésekor, meg kihozták volna a kőlevest! :D
Ezek az elvárásaitok a papokkal szemben pedig érdekesek, nem tudom miért alakult ki a papokról ez a tejbetök kép, természetesen szól érte, ha nem tetszik neki valami.

2019.10.29. 08:00:09

@eszti.....: és mi van, ha feltűnik egy új jobboldali párt? vagy kettő?
Arra van esély,, hogy Gyurcsány vagy Botka csinál egyet, Márki-Zayval hiába csináltatták meg a libsik.
Volt itt már komcsi KDMP, szóval van tapasztalat, de a Momentumról messziről lesír, libsik a deviáns fajtából. De, ha valóban lenne egy normális jobboldali középpárt az nyerne 2026-ban, 2022 már elúszott a mostani ellenzéki arculatvesztéssel, ... A lengyel ellenzék is belebukott.

mgdé 2019.10.29. 08:02:32

@Sir Bates dö Hól:

Én is esti viharban voltam ott. Fentről néztük ahogy az éjfekete égből csapkodják a lenti kék tengert a villámok. Igaz, nem retsinával, hanem cipuróval. :)

2019.10.29. 08:32:41

@Sir Bates dö Hól: praeanthropus, mi a telibaszott anyádat nem értesz azon, hogy ne írogassál nekem?! bazdmeg, hozzád képest még Lajos vagy rallus is nobel-díj várományosa, pedig egyiknek sem adnék gyufát a kezébe, még uszodában sem... Nálad nem az a baj, hogy egy baribaszó ner-cseléd vagy, hanem az, hogy nagyon buta vagy! te képes vagy akár egy pohár vizet szerezni önállóan? vagy a segged kitörölni? téged bohócnak tartottak a hüttében is?
Kedves teflon, ha nem szól hozzám, én sem teszem, de bebüfzte kirekesztő teflon hasonlatot,..
Persze tisztában vagyok vele, hogy kicsi az esélye, de abban reménykedem, hogy egyszer olvasok öntöl egy értelmes érvet nemcsak felsőbbrendű kinyilitkaztotásokat.
Azt azért jó, ha tudja, hogy hiába mondja önnek az imám vagy a rabbi, hogy felsőbbrendű az egy vitafelületen kevés, némi jelét kellene mutatni az értelemnek!

2019.10.29. 09:11:42

@maxvall baribaszó: Ebbe a vitába nem akarok beszállni, bár felsőbbrendű elvtársnak mindenről az jut az eszébe és hát a pszichológia szabályai szerint annak egyértelmű oka van, ugyanilyen alapon az anyákkal kapcsolatos, részletes leírásai meg ödipusz komplexusra.
De értem, hogy az elsődleges cím az öné :-).

Cycmen 2019.10.29. 09:21:41

@maxvall baribaszó: a baribaszó én vagyok!!

Senki nem akarja elvitatni ezirányú érdemeidet, tedd tovább a dolgod!

6.Lenin 2019.10.29. 09:38:44

@Tényelek:

" bazdmeg, hozzád képest még Lajos vagy rallus is nobel-díj várományosa, pedig egyiknek sem adnék gyufát a kezébe, még uszodában sem."

Mivel a szarzsáknak írtad, gondolom a Lajos én lennék. Tetszik a jellemzésed.

2019.10.29. 09:41:44

@Sir Bates dö Hól: Csak, hogy értse mi történik az országban!
tablet.hvg.hu/itthon/20191023_onkormanyzati_valasztasok_szamai_hallgat_a_mely
Orbán azért beszél győzelemről, mert még sosem nyerte ekkorát, pedig már nyertek egy párszor.
Ha az ellenzék így foltatja, akkor ez még csak a kezdet, és én ezt a választások előtt többször is írtam, hogy ez lesz.
Ez a különbség az érzelmi és az értelmi értékelés között :-)!

2019.10.29. 09:45:21

@6.Lenin: Az idézet volt a francia elvtárstól, nem önnek szólt csak az idézőjeleim rendszeresen eltűnnek a feltöltési folyamat során.

6.Lenin 2019.10.29. 09:53:40

@Tényelek:

Értem, a szarzsák írta neked.

2019.10.29. 09:57:53

@6.Lenin: Igen és kttőnk közül ön a jobb az Emberminősítési Intézet vezetője szerint :-).

6.Lenin 2019.10.29. 10:05:09

@Tényelek:

Ez egy kicsit most lehangolt, ugyanis a szarzsák véleményére magasról teszek. A "jobb"-ot nem kellett volna kiemelni. Na, mind1, kár volt beleszólnom.

2019.10.29. 10:17:28

@6.Lenin: Nem kell ellkenődni, :-) "én kifejezetten élvezem, hogy olyan szinten van a fesőbbrendűségi komplexusa, hogy még azt sem érzékeli, hogy ezt némileg takargatni kellene,.
Az meg hogy azt gondolja ő döntheti el ki az ember, :-), már egyértelműen beteges.
Persze így legalább jól látható, hogy mi lenne a orsunk, ha az ő fajtájuk kerülne hatalomra, szóval végeredményben egy áldás a magyar nemzetnek a francia barátumnk.

Cycmen 2019.10.29. 10:20:01

@6.Lenin: "Ez egy kicsit most lehangolt, ugyanis a szarzsák véleményére magasról teszek"

Nem a megfelelő szemszögből állsz ehhez a problémához! Bizonyos irányból érkező átkozódások csalhatatlan jelei, hogy jó úton jársz és iránytűként szolgálhatnak a további tevékenységedhez!

6.Lenin 2019.10.29. 10:32:08

@Cycmen:

Kösz, hogy időben szóltál. 10:21:34-kor felvettem egy másik szemszöget, jelentem. A közeljövőben innen jelentkezem.

(izé, nem is gondoltam volna, hogy valamilyen szemszögben álldogálok itten, eddig azt hittem , hogy csak úgy. Na, mindig érheti az embert meglepetés)

(Valójában engem teljesen más dolgok érdekelnek az itt zajlókból. Megváltozhat-é a zsigeri, bárkiben is ? Na, ezt most jól kikotyogtam, vagy megint kamuztam 1et, mind1)

2019.10.29. 10:33:54

@Cycmen: A Magyar Nemzetnél agyalnak, hogy miként lehetne erősíteni a jobboldalt, de mire kitalálnának valamit már a B1 megoldja, a libsi kommentelők meg még rá is erősítenek.
Jó ez így, nem kell őket megzavarni!

Cycmen 2019.10.29. 10:44:56

@6.Lenin: Csak vigasztalni próbáltalak te buzi! De ha visszautasítod........

2019.10.29. 10:45:13

@6.Lenin: csak szólok, hogy pár éve egy floridai házaspá el kezdte rászoktatni a cápákat a hínárevésre,
Egy idő után sikeresnek ítélték az átállást, mert rendszeresen a felkínált hínárból, bő fél évvel a bejelentés után jött a hir, hogy a cápák megették a házaspárt.
Szerintem a cápák azóa is azt mesélgetik, hogy milyan sokat szenvedtek a finom falatokért, de megérte kitartani.

6.Lenin 2019.10.29. 10:52:00

@Cycmen:

Jelentem ebből a szemszögből világos volt, hogy mi volt a szándékod, de a szemszögváltás miatt kicsit lelassultam.
Mi a tosz, a szemszögváltás miatta lehet buzulni is? B+, miért nem szóltál hamarább. Most akkor álljak vissza? Nem szeretnék buzulni, már megszoktam a nőket. Nem szeretnék szaros kipufogókban kotorászni a drága műszeremmel.

6.Lenin 2019.10.29. 11:00:44

@Tényelek:

Jól rátapintottál, ez az, ami igazán érdekel már nagyon régen. És itt, ez a felület erre egy kincsesbánya.
Pontosan ma reggel erről beszélgettünk hosszasan, hogy vajon Orbán ezeket is tudja, vagy ösztönös-é, amikor úgy nyilatkozik, hogy ha így döntöttek, akkor az így is lesz, Budapesten. Mert....

Ismeri a résztvevőket, ismeri a gyorsabb megoldást, stb
Szerintem igen, végignézve az eddigieket.
Én is ezt tenném. Idő kérdése az egész. A folyamat ismert, igazolható.

Cycmen 2019.10.29. 11:01:51

@6.Lenin: " Nem szeretnék buzulni, már megszoktam a nőket. Nem szeretnék szaros kipufogókban kotorászni a drága műszeremmel."

Biztattalak ilyesmire? És ne mentegetőzz, légy férfi, vagy próbálj annak tűnni!

6.Lenin 2019.10.29. 11:04:22

@Cycmen:

Jajj, rábasztál, rád nem tudnék megharagudni még ha akarnék is.

6.Lenin 2019.10.29. 11:08:22

@Cycmen:

"légy férfi, vagy próbálj annak tűnni! "

Járjak állandóan kivont karddal? Jövő hétre mínuszokat mondanak. Igaz, ha megfagy a kutya lába, keményebb lesz. Bejönne nálam is?

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:13:10

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: én is mondtam már hasonlót, bár én a csók hiányára próbáltam alapozni...

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:16:09

@6.Lenin: Lajos, látom tegnap győztesen jöttél ki a kutyával vívott heroikus küzdelemből, de rendezte erőit, s visszafoglalta az alfa szerepét... sz'al ma minket boldogítasz...

2019.10.29. 11:20:57

@6.Lenin: Ha valaki fiatal és van szive, akkor liberális, ha középkorú és van esze, akkor kkonzervatív.
Az ember képes váltani, még szélsőségből is csak olyan impulzus kell, ami megérinti, mint pl. Az egyik elit gimiben, ahol soros katonái tartottak érzékenyítő tréninget. Az volt a feadat, hogy szedjék össze milyen eszközökkel védekezhetnek a buzik a fertőzések ellen.
Két hétig öklendeztek szegények, de megcsinálták, azután viszont változott az előzetes hozzállásuk, most nulla toleranciával fordulnak a buzik felé.
...... és még mondja valaki, hogy nincs érteme az ilyen homár simogató képzésnek :-)!
Ide szerintem a liberális kuultúra megismerésért érdemes járni, Nyirlugas alsón kulturáltabb a szókészlet a kocsmában., fél liter noha bor után, mint itt.

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:22:38

@6.Lenin: ha még meg is fürödnél, akkor az asszonyodnál elképzelhető;-)...

6.Lenin 2019.10.29. 11:23:10

@Sir Bates dö Hól:

Ezen elgondolkodtam 0,5 mp-ig.....semmi.....még a seggem se viszket.....ilyenkor mi van?
Hátha, te kurva okos vagy, szerinted?

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:24:49

@6.Lenin: és tanui lehetünk egy brománc szárba szökkenésének

Cycmen 2019.10.29. 11:24:58

@Sir Bates dö Hól: Ja! Próbálok egy másik lelki társat találni, de csak te maradsz a végén! Ajvé!

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:28:21

@Tényelek: praeanthropus, ti zalából hozzátok a nohát?! sz'al te ettől vagy ilyen hülye?

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:29:54

@6.Lenin: mitől viszketne? a féléves retek alatt?...

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 11:31:30

@Cycmen: hát, mindkét oldalon vannak meo alatti kollégák, sz'al így jártunk

2019.10.29. 11:31:40

@Sir Bates dö Hól: Ha válaszolok, akkor jön a Ne szól hozzám! Bájgúnár szöveggel?

6.Lenin 2019.10.29. 11:44:14

@Tényelek:

Igen, az első megállapításban van valami. De nem szabad esetleges egyedi esetekből általánosítani, pláne a politikában, ahol tömegek döntenek.

az elit gimis példa nem jó, hiszen valószínűleg már válogatott, adott a vizsgált, érzékenyítettek hozzáállása.
Igen, az ember képes változni, de egy szűk határok közt, bizonyos helyzetekben (ideiglenesen alkalmazkodik), de az alap bármikor kihozható, ha a körülmények azt kívánják meg.
Ezeknek a körülményeknek az előidézésével irányítani lehet, ki hová sorolódik be. A mostani választást megelőző propaganda is ezt mutatja. Akik ezt most irányították-szerintem nem a hazai ellenzék- ezekkel tisztában vannak. Meg is tudták azokat szólítani, akik most eldöntötték a választást, de a későbbi bukást is.
Szerintem ezt tudja Orbán is is , ezért látszik engedékenyebbnek is, látszólag.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 11:46:53

@Tényelek: " most nulla toleranciával fordulnak a buzik felé"

Akkor sikeres volt a tréning. :))

Ha öregek otthonában segítettek volna, akkor hasbarúgnák a nyuggereket, mint a gazdád kutyája, a habonyi.

6.Lenin 2019.10.29. 11:49:08

@Sir Bates dö Hól:

Te szarzsák neki van legalább humora, és amint érzékelem szórakoztatja is a hülyeségetek. És még te tartod magad valamiféle felsőbbrendű lénynek? B+...

Benned mit csodáljak? Tudod mennyi hozzád hasonló szarzsák szaladgál szabadon?

2019.10.29. 12:01:26

@6.Lenin: A Fidesz még soha nem kott ilyen sok szavazatot Budapesten, nincs miért aggodniuk.
Az engedékenység meg természetes, nem let egy közösségre ráerőszakolni egy világszínvonalú kézilabdacsarnokot, ha az ott élők ezt ellenzik.
Ha a budapestieknek ez nem kell, akkor megépül Érden vagy Kecskeméten és ez így lesz a többi beruházással is.
Ha meg úgy döntenek, hogy visszabontják a ligetben az új játszóteret, az is az ő dolguk és költségük, ilyenekbe nem lehet beleszólni és, ahogy én látom Orbánék nem is akarnak. Mindenestre érdekes elképzelés az ellenzék részéről, hogy a beruházások leállításával, megtiltásával akarják legyőzni a Fideszt.

2019.10.29. 12:08:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ne hasonllítsuk már össze a fekália ellen védő sátoros kupak használatának a megismerését egy idősothonnal.
Láttam milyen eszközöket gyűjtettek szegényekkel, aznap nekem is kimaradt a vacsora, olyan undorító volt
De igen sikeres volt a tréning, mert életben nem fog nekik eszükbe jutni ez fajta deviancia.

morph on deer 2019.10.29. 12:10:21

@Cycmen:
“És ne mentegetőzz, légy férfi, vagy próbálj annak tűnni!”

Azaz egyél erős csabai (Csabai?) kolbászt, merthogy az az igazi férfi, aki a legerősebb kolbászt is megeszi, - amint ezt megtudtuk egy igazi férfiimitátor külügyminiszter-imitátortól! :))
Hát, ha csak úgy nem, pubika!

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 12:30:08

Benned mit csodáljak? Tudod mennyi hozzád hasonló szarzsák szaladgál szabadon?"

@6.Lenin: én nem ismerem a családtagjaid számát... ha a szarzsákok számát csökkenteni akarod a jövőben, ne szaporodjatok családon belül! frissítsetek a vérvonalon, például egy kecske már komolyan segítene... de az asszonyodon levö kutya is...

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 12:33:59

Az engedékenység meg természetes, nem let egy közösségre ráerőszakolni egy világszínvonalú kézilabdacsarnokot, ha az ott élők ezt ellenzik. 
Ha a budapestieknek ez nem kell, akkor megépül Érden vagy Kecskeméten és ez így lesz a többi beruházással is. "

Persze, mint Las Vegas: építsünk egy várost a semmi közepére, mert a közpénzszivattyú nem állhat meg! Bár Érd szintén felszabadult...

2019.10.29. 12:50:46

@Sir Bates dö Hól: Persze, mint Las Vegas: építsünk egy várost a semmi közepére, mert a közpénzszivattyú nem állhat meg! Bár Érd szintén felszabadult...
Látom nem érti a demokrácia lényegét, ugyanis nem az számít, hogy melyik párt vezeti a várost, hanem az, hogy akarja-e a beruházást.
Budapesten a liberálbolsevik vezetők kijelentették, hogy itt szóba sem jöhetnek, hogy megépítsék, viszont a versenyek megszervezésére érvényes szerződések vannak, meg kell építenii a létesítményeket,........ máshol.
Egyébként nagyo,n meglepne, ha kormány pl. Érdnek felajánlaná és a komcsi vezetés visszautasítaná, mert a lakosok helyben megnyúznák őket.

Cycmen 2019.10.29. 13:01:06

@morph on deer: Na ez a halálom, hogy mond valamit egy fideszes politikus és utána napokig ezen próbáltok gúnyolódni, de annyira fals helyzetekben rángatjátok elő, hogy az embernek sírni támad kedve!
De azért hahaha, csípős csabai kolbász, nagyon jó tjéfa volt kedves Fajkasházy Tivadaj!

6.Lenin 2019.10.29. 13:01:19

@Tényelek:

Azért a dolgok nem ilyen 1xűek. Mindig szét kell tudni választani, hogy valaki , mit mond, ír,
minek látszik, és azt, hogy mi van mögötte, milyen szándék, miért is mondja, írja. Mert a két dolog közt óriási is lehet az eltérés.
Aztán sok mindent lehet mondani, írni, de a zsiger úgyis egy adott irányba kényszeríti, nem lehet kitérni hosszabb távon.
Ha csak támadsz egy csoportot, valójában arra kényszeríted, hogy összezárjanak, még akkor is, ha az elveik teljesen eltérőek. Ez rossz taktikának bizonyult most is.

Ez pontosan olyan, mint a Tescóban miként vannak az áruk elhelyezve, de ehhez ismerni kell a vásárlókat, vásárlási szokásokat.
A politika miért is lenne más?

Engem mindig az érdekelt jobban, hogy vajon miért mond valaki, valamit, vajon mi lehet mögötte a szándék, érdek. Nálam bevált.

mgdé 2019.10.29. 13:03:53

@Tényelek:

"a lakosok helyben megnyúznák őket"

Ez mondjuk leginkább attól függ, utána kinek a pénzéből kell majd fenntartani az 'ajándék' létesítményt. Lásd pl. hajdan az egri uszoda, mostanság a balmazi stadion ...

6.Lenin 2019.10.29. 13:14:08

@Tényelek:

Hamar jött egy igazolás arról, amiről írtam.

www.atv.hu/belfold/20191029-rendkivul-meresz-otlettel-allt-elo-karacsony

Mást mondott, mint ami mögötte volt. Szó sincs itt arról, hogy szabad város, szabad polgárok. Van viszont egy kőkemény gyarmatosítási érdek. És ehhez találtak kiszolgálókat is. Sok-sok konzum idióta kell, nem szabad polgárok, meg szabad városok, azzal mit kezdenének?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 13:25:02

@Tényelek: "ez fajta deviancia."

A melegség nem deviancia. A fideSSfasszopás az. Lövésem sincs, hogy lahetne titeket kigyógyítani belőle.

2019.10.29. 13:27:53

@6.Lenin: Ezen én nem lepődöm meg mert tudom, hogy a Karácsony félék nem tekintik hazájuknak Magyarországot.
Amikor bejelentette a győzelmét, még mutatóban sem állítottak oda egy magyart sem, szerintem ott már egy-két rájuk szavazónak leesett, hogy átverték őket, mint Szamuelly Tibivel annakidején.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 13:32:11

@Cycmen: "egy fideszes politikus"

Olyan állatfaj nincs. A fideSSesek tolvaj maffiózók, semmi közük a politikussághoz. El se tudják verni kurvákra meg drogra annyit tolvajkodnak.

2019.10.29. 13:32:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ki írt olyat, hogy a melegség deviancia lenne?
Az ember alap testhőmérséklete 36 fok fölött van, tehát minden élő ember meleg.
Ki az a hülye, aki szerint minden ember deviáns?!

morph on deer 2019.10.29. 13:36:22

@Cycmen:
“ Na ez a halálom, hogy mond valamit egy fideszes politikus és utána napokig ezen próbáltok gúnyolódni”

Ha addig nem találkoznánk, nyugodj békében, Cica!

Amúgy mi lenne, ha “egy fideszes politikus” (sic!) nem mondana ilyen orbitális baromságokat, mondjuk a változatosság kedvéért?

Igazi férfi, bazmekk, meg a Szijjártó erős kolbásza..! :)))

2019.10.29. 13:38:56

@6.Lenin: Ahhoz, hogy a Fidesz ennél is nagyobbat nyerjen legközelebb, kellenek az ellenzék mostani kis-közepes győzelmei, az meg megtörtént!
2022-ben akkorát tarol majd a Fidesz, hogy kénytelenek lesznek maguk megszervezni a saját ellenzéküket.

Cycmen 2019.10.29. 13:41:43

@morph on deer: Igazi férfi, bazmekk, meg a Szijjártó erős kolbásza..! :)))

Ahogy elnézlek, te sem nagyon tudtad, hogy mit is mondott anyád, "Gyula hozz csabait" vagy "Csaba hozz gyulait" ! :D

2019.10.29. 13:46:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Na mondjuk azévi 100 milli nettót sem lehet elkölteni csípős kolbászra,, bármennyre is férfiasak akarnak lenni a liberálbolsevik elvtársak!

6.Lenin 2019.10.29. 13:48:37

@Tényelek:

Igen, 94-ben is nyertek kétharmaddal. 98-ban meg buktak.
Most se lesz másként. Korán "nyertek", kicsit.
Nekik kell 2 év, hogy ismét bemutassák a "tudásukat", túl magasra tolták a mércét, amit nyilván nem tudnak még elérni sem, nem még átugrani.

2019.10.29. 14:14:52

@6.Lenin: Engem az sem lepne, ha egyszer kiderülne, hogy szándékosan hagyták őket nyerni, hogy láthassák az emberek mit várhatnak tőlüka nagypolitikában.
Az sem újdonság, hogy Budapestet városállammá akarják tenni (Hanza városokkal példálóztak, amikor Timmermanssal tárgyaltak!), kiszakítani ezzel a magyar állambó területileg és közigazgatásilag, mert a szocialista párt Trianon időszakában hónapokig kónyörgött a jugoszláv királynak, hogy a Pécs+Baja vonaltól délre eső terülleteket elcsatolhassák az országtól.

6.Lenin 2019.10.29. 14:28:57

@Tényelek:

Ha már szeretnénk itt túltolni a fantáziánk, akkor én inkább abba az irányba mennék, hogy hagytak volna kicsit nyerni, hogy a brüsszeli demokrácia hiányt emlegetőknek most kicsit betartsanak (finn elnökségnek). Működik a demokrácia Mo-on. ennek nagyobb "hangja" lenne. Érdemes elolvasni DJ Jeszi írását, ami belinkeltem. Talán neki van igaza inkább.
Szerintem ezt a kampányt kintről szervezték. A magyar ellenzéktől még feltételezni se merek ilyen célzatos munkát. Ezt komoly szakemberek tervezték, de talán ők is ütősebbnek hitték.
Persze ezek csak találgatások, de a valóság inkább az lehet, hogy a Fidesz túl magabiztos volt, sőt én már régen hiányolom az ellenlépéseket a valótlan híresztelések ellen. Bár a magyar igazságszolgáltatás mellett nem sok esély lenne erre sem.
Minden estre 2 év van, hogy valós megoldást találjanak. Van rá esély.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 14:53:43

@Tényelek: "azévi 100 milli nettót ... liberálbolsevik elvtársak"

Kicsit keveslem a 100M-át, szerintem sokkal többel lop a fideSSmaffia. Bolsevikeknek hazaáruló bolsevik elvtársak, az rendben van, de nagyon rég voltak ultraliberálisok Ondó Viktorral az élen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 14:57:58

@Cycmen: "Hazabeszélsz?"

Van egy nagyon jó haverom, egy meleg srác. Sokat szenved az olyan faszok miatt, mint te.

És ha meleg lennék, attól több lennék vagy kevesebb? Nem oszt, nem szoroz. Akkor nem barátnőm lenne, hanem barátom, ennyi lenne csak a különbség. Most se kürtölöm világgá, mi történik a hálószobában, akkor se kürtölném.

Mondjuk biztos elmennék a prájdra, és ráznám a seggem, hogy megüssön titeket a guta. :))

Cycmen 2019.10.29. 15:03:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Van egy nagyon jó haverom, egy meleg srác. Sokat szenved az olyan faszok miatt, mint te."

Hát nem telhet neki sem minden faszban öröme! :D

nu pagagyí 2019.10.29. 15:07:15

@Tényelek: A Fidesz által rittyentett torz választási rendszer gyümölcse, hogy különböző elvet valló pártoknak össze kell fogniuk ahhoz, hogy eltakarítsák a szart. A szar véleménye e tárgyban közömbös, mivel pont ők okozták azt, amit kritizálnak.

morph on deer 2019.10.29. 15:07:49

@Cycmen:
“te sem nagyon tudtad, hogy mit is mondott anyád”

Hála az égnek, nem volt külügyminiszter közben, és nem is próbált annak látszani! :)
Így aztán anyám nem volt igazi férfi sem, látod!
Az élet tele van meglepetésekkel, tudom.:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.10.29. 15:12:03

@nu pagagyí: Gyönyörűen megfogalmaztad! Magam se mondhattam volna szebben. :))

Cycmen 2019.10.29. 15:17:22

@morph on deer: Hát legalább humorban szintet léptél, Farkasházyról Sass Józsira, egyedül az operettből átvett betétdal hiányzik, de ez nem akkora baj!

eszti..... 2019.10.29. 15:43:06

@Tényelek:

A PIS az alsóházban megtartotta abszolút többségét, viszont a felsőházban elveszítette azt. A szenátus pedig blokkolhatja vagy megváltoztathatja a szejmben elfogadott törvényjavaslatokat. Kaczynskiék hiába kérték a szavazatok újraszámolását, a Legfelsőbb Bíróság kimondta, hogy nem történt törvénysértés.
Vagyis számukra vége az aranykornak.

Gyurcsány /Botka /Márki-Zay - ez is a mantra része. ))))

6.Lenin 2019.10.29. 16:00:42

@nu pagagyí: -

"torz választási rendszer gyümölcse, hogy különböző elvet valló pártoknak össze kell fogniuk ahhoz, hogy .."

Vagyis kellene egy olyan választási rendszer, ahol csak egy elvnek szabadna nyernie, függetlenül a támogatók számától. Nem a többségnek.

Vagy olyannak, ahol a második körben kéne olyan pártoknak összefogniuk ( a választók feje felett adni-venni), ahol a koncért a különböző elvű pértoknak kéne összefogniuk.

Vagy tök mind1 milyenek az elveid, te nyerhetsz csak, és kész.

Szoktál gondolkodni is? Vagy az neked fárasztó?

eszti..... 2019.10.29. 16:16:16

@nu pagagyí:

már megbocsáss, de nem rittyentették. ezt az egyet gondosan kidolgozták és szisztematikusan végrehajtották.

2019.10.29. 16:24:03

@nu pagagyí: A Fidesz ugyanabban a választási rendszerben versenyez, mint a többiek, semmi előnye nincs.
A kompenzáció a habakuk pártnak is járna ha feltornázná magát.
Nekem inkább az hiányzik, hogy az ellenzéki pártok egyike sem lőtt össze egy olyan programot, amire szavazni lehetne.
Ez olyan, mintha valaki kiállna a piacra újracsomagolt, használt pelenkákkal és lehülyézné a vásárlókat, mert nem veszik meg.
Egy ilyen helyzetben a szomszéd boltban a szakadt csomagolású lyukas pelenkákat is el lehet adni.
Itt tartunk és az idióta ellenzék még mindig a választókban keresi a hibát.

eszti..... 2019.10.29. 16:27:31

@6.Lenin:

"Élvezhető, fogyasztható, jó filmeket, sorozatokat csinálni, jó könyveket írni, jó közösségeket szervezni, ahová az emberek szívesen mennek, ahol jól érzik magukat, kényszer és nyomás nélkül. A mai korosztályokat érdeklő témákról, az ő hangvételükben kell beszélni, nem csak hozzájuk, hanem velük is – ellenkező esetben elveszítjük a fiatalokat, és a jövőért vívott harcot."

Ez ám a stratégia! )))))

6.Lenin 2019.10.29. 16:32:59

@eszti.....:

Hülye tót picsa (és még finom is voltam).

2019.10.29. 16:33:57

@eszti.....: Az úszoómedencék alja mindenütt lejt, de nem azért nem lesz mindenki, mert sokaknak gondot okoz emelkedőn úszni!

eszti..... 2019.10.29. 16:37:39

@morph on deer:

Talán azért gondolkodom másként, mert itt megszokott dolog, ha a választások előtt alakult 2-3 párt és legalább egy be is jut a parlamentbe.
A választók pedig valóban választhatnak, gondolkodhatnak kire szavazzanak.

eszti..... 2019.10.29. 16:42:27

@6.Lenin:

ez most köszönés, vagy érv akar lenni?
esetleg bemutatkozás?

2019.10.29. 16:49:39

@eszti.....: Ezek nem új pártok csak most már a volt komcsi ezérek, titkosszolgálati tisztek, főtisztek unokái is fenőttek és besegítenek a szerencsétlenkedő felmenőknek, hogy újra családi vállalkozásban tudják működtetni Magyarországot, ahogy azt tették 1945-óta 57 éven keresztűl.

6.Lenin 2019.10.29. 16:50:38

@eszti.....:

Válasz a hozzáállásodra. Ennyit érsz, nálam.

eszti..... 2019.10.29. 17:14:27

@Tényelek:

ezzel a szöveggel max. a nyugdíjasklubban arathatsz sikert. azt is csak alzheimereseknél.

2019.10.29. 17:19:43

@eszti.....:
Melyikkel, kedves, vagy alzheimeres tetszik lenni és már elfelejtette?

mgdé 2019.10.29. 17:28:45

@eszti.....:

Te szóba állsz egy ide migránssal???
Aki ráadásul dj Jeszy tinglitangliját gondolja hiteles magyar zenének?
Ejnye ...

taga20 2019.10.29. 17:37:01

@Tényelek: "Ha a budapestieknek ez nem kell, akkor megépül Érden "

az apád faszát építsék itt, te szerencsétlen fityeszjobbágy!

taga20 2019.10.29. 17:38:44

@6.Lenin:

te szarházi rohadék munkásőr!

és még ennyit se érsz.

eszti..... 2019.10.29. 17:40:11

@mgdé:

nem könnyű ám az identitásváltás, láttam már hasonlót. talán azért...

eszti..... 2019.10.29. 17:53:54

@Sir Bates dö Hól:

rajta van az enigma? akkor megnézném, mert mindenütt csak a Gullivert kínálgatják.

2019.10.29. 17:55:33

@taga20:
Azt mondta Karácsony Hanuka, Budapesten nem épülhetnek sportlétesítmények.
Vagy ön szerint ebben is hazudott?

taga20 2019.10.29. 18:01:33

@Tényelek:

te fogyatékos vagy?

mit nem értesz azon, hogy ne itt érden építsétek a kibaszott stadionjaitokat, hanem nálatok felcsúton?!

ember, amit te itt ámokolsz, az a magyarság szégyene! nincs egy értelmes, nem hazug kommented.

BROÁF!

taga20 2019.10.29. 18:03:01

@Tényelek:

és mi ez a karácsony hanuka kamukázásod? egy ostoba állat vagy,
te szerencsétlen barom!

6.Lenin 2019.10.29. 18:07:40

@taga20:

Mi van, kidobtak a 4Csöcsűből?

taga20 2019.10.29. 18:13:07

@6.Lenin: ja, közvetlen utánad.

egyébként, te is elmehecc a picsába!

2019.10.29. 18:16:52

@taga20: Azt írtam, hogy oda építsék, ahol azt a helyi közösség igényli, Érd a szuper kézis csajok miatt volt egy példa. Ha nem kell, akkor nem kell, mit kell ezen rugózni, én is azt írtam, vagy zavarja ha egyetértünk valamiben?
A Karácsony és Hanuka együttes használatával demonstrálni akartam, hogy nem vagyok kirekesztő, így az ünnepek közeledtével.

6.Lenin 2019.10.29. 18:21:36

@taga20:

Megsirattad Vonát? Köcsög náci. Én már 2010-ben megmondtam , hogy neki ez lesz a sorsa. Csak az ilyen balfácánok reménykedtek benne, mint te is vagy. Elmúlik, ha alkohollal kezeled a sebet, de ebben te profi vagy. Pár agysejt ide-oda már a kutyákat se érdekli Érden. Szerintem téged már meg se ugatnak, ha hazafelé botorkálsz.

taga20 2019.10.29. 18:23:22

@Tényelek:

anyám, hozzád képest az angolna egy smirglipapír.

mégegyszer mondom, neked nincs egy őszinte villanásod sincs.

gondolom a honfoglalás2000 egyesületben te lehecc a király:))

2019.10.29. 18:27:38

@6.Lenin: Szerintem Vonát megzsarolták vamivel, mert ilyen ámokfutásra nem sok más magyarázat van, ha csak nem ő iis beépített volt, mint, Szegedi Csanád.
Balra próbálta vinni a szavazóit, így biztosan nem a Fidesz a hunyó.

Cycmen 2019.10.29. 18:28:36

@taga20: Kevés vagy, mint ultraortodox családban a fitymacsattogás!

eszti..... 2019.10.29. 18:28:37

@taga20:

Csaba királyfi... csillagösvényen.
tudhatnád, hogy a legfőbb poszton mindig ott a reserve címke.

2019.10.29. 18:29:51

@taga20: Írja ezt egy vér libsi jobbikos :-)!

taga20 2019.10.29. 18:31:09

@6.Lenin: "Megsirattad Vonát? Köcsög náci. "

munkásőr, te keversz valakivel!

ha a csavarlazítót nem bírod, akkor tedd le, me csak magadat égeted fityeszkutya!

Cycmen 2019.10.29. 18:33:39

@Tényelek:" Vonát megzsarolták vamivel, mert ilyen ámokfutásra nem sok más magyarázat van,"

Ez már nekem is eszembe jutott. Emlékszel, amikor Orbán a férfi szoknyája mögé bújással basztatta? Meg mások is buzisággal gyanúsították? Ezzel együtt szvsz. nem a Fidesz zsarolta, mert akkor a Jobbik másképpen vált.

taga20 2019.10.29. 18:33:45

@Cycmen: hát bazdmeg, má csak te hiányoztál!

te nem csinálná egy olyan napot, amikor nem foglalkozol az előbőrrel?

szerintem jót tenne neked köcsög.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.29. 18:33:46

végre meggyütt a retardált
uncsi volt már ez a hej
mosmá buzis

6.Lenin 2019.10.29. 18:35:55

@Tényelek:

Szerintem veri a felesége, mert nem lett First Lady, pedig mindenszentekre megígérte neki.

taga20 2019.10.29. 18:35:56

@Tényelek:

te szerintem nem a király, hanem az isten lehecc a honfoglalás2000-ben.

ja és mingyá itt van a te istened is, a kágébésputyin. örülj muzsik!

Cycmen 2019.10.29. 18:44:00

@taga20: te nem csinálná egy olyan napot, amikor nem foglalkozol az előbőrrel?

Van annak, akinek le nem vágják! :D
Rinyáltál a hanukázás miatt, gondoltam ráteszek egy fitymával!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.29. 18:45:45

aszondom az árpinak:
épüljön csak az a cstadion érden a buzibár belyárata ölé
mire az árpi:
asz jó lesz mer addig is csportolnak a ratyik míg átküszdik magukat

2019.10.29. 19:00:28

@taga20: Mi az a honfoglás 2000?
A neve alapján, meg hogy ön emlegeti, valószínűsítem, hogy a 2002-es patkány honfoglalással lehet összefüggésben?

Cycmen 2019.10.29. 19:05:32

@taga20: szerintem is jót tenne nekem egy köcsög.

taga20 2019.10.29. 19:13:46

@Tényelek: 2010-es az fityeszpatkány!

ja és baszd telibe az istened, te szervilis muzsik!

www.bumm.sk/uploads/images/2015/feb/index_2.jpg

taga20 2019.10.29. 19:15:03

@eszti.....:

cica, ez nem az igazi köcsög mir-mur! ez a másik, aki festi magát:)))

taga20 2019.10.29. 19:16:28

@Cycmen: pókerezni ne mennyé, me ott ezé megbasznak, vagy lefitymálnak!:))

eszti..... 2019.10.29. 19:16:52

@taga20:

akkor neki csak stamperli jár.))))

Cycmen 2019.10.29. 19:18:35

@taga20: Bemutatom a helyettesemet! Vissza fogtok ti még sírni engem!

eszti..... 2019.10.29. 19:19:56

@taga20:

ez a táblakép mindent visz! )))))

2019.10.29. 19:21:00

@taga20: Ennél a manipulált képnél a kiscsoportos ovisok iis jobbat csinálnak.
Minőségi képi hazudozása nincs?

6.Lenin 2019.10.29. 19:24:53

@taga20:

Köcsög, ezt már elsütötted néhányx, de ezek jobbikosok. Ott az árpádsávos a csajnál.
A saját bandád.

taga20 2019.10.29. 19:26:21

@Cycmen:

má most virágevtárs:)))

2019.10.29. 19:27:14

@6.Lenin: Nincs mivel fogni táblát, ez egy béna összevágott kép.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.29. 19:29:11

ne báncsátok a tagákat ők stárok
fa-rockstárok

6.Lenin 2019.10.29. 19:31:54

@Tényelek:

Most nézem, ez @eszti... a piacon, ajánlatot tesz a bácsinak, vagy fordítva. Csak kevesli .

taga20 2019.10.29. 19:34:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

mi van csókos, mit sírsz itt nekünk?

na gyere, mekcsókolhatod a seggemet! de csak azután, miután királyvízzel gargalizáltál, me nem szeretnék elkapni valami a kibaszott vírust a gazdádtól:)))

eszti..... 2019.10.29. 19:40:38

@6.Lenin:

Ez még viccnek is rossz! Nagy-Magyarország kitűzőt ép elméjű ember nem akaszt magára. :D

2019.10.29. 19:49:21

@eszti.....: Nagy szerencse, hogy elődeink nem olyan idióták voltak, mint ön, mert akkor most Budapest, Eger, Győr, Esztergom Törökország része lenne!
Mondjuk annyi előnye lenne, hogy önnek kussolnia kelle, nem kommentelhetne.

6.Lenin 2019.10.29. 19:51:01

@eszti.....:

Pont ezért gondoltam rád.

taga20 2019.10.29. 19:51:58

@Tényelek: sőt, akkor még téged se szart volna ki anyád.
az még nagyobb előny lenne.

baszod, te tényleg ilyen retardált vagy, vagy csak rájáccol? komolyan!

eszti..... 2019.10.29. 19:57:23

@Tényelek:

igen? szerinted teljesen normális dolog, a XXI. században egy előző századból származó miniatűr térképlenyomattal demonstrálni a nemzeti érzést?
kinek?
minek?
miért?

morph on deer 2019.10.29. 19:59:15

@eszti.....:
A vaskeresztre szerelt koronás címer hogy tetszik?

eszti..... 2019.10.29. 20:00:23

@taga20:

most találtam:

Facebookon akadt ki igen durván a világszerte elismert, leghíresebb magyar divattervező Náray Tamás…

“Én már elengedtem ezt a nemzetvédelmezős dolgot. Egyszerűen lemaradtam, kisodródtam egy hajtűkanyarban, elfáradtam, kiégtem.
Amikor az IMF ellen harcoltunk azonnal felvettem a védekező alakzatot a globaloböllér karvalytőkével szemben.

Aztán jött a helyesbítés, hogy vaklárma, mégsem ők a veszélyesek, Bajnai és Gyurcsány áskálódik. Én rendes alattvalóként átforgattam a lőtornyokat a ház tetején a Rózsadomb irányába.

Aztán jött a helyesbítés helyesbítése, hogy hagyjuk az előző kormányfőket, valójában Norvégia a veszélyes, mert pénzt ad. De a rosszaknak! Nem volt mit lehet tenni, lebontottam a lőtornyokat és kitettem a vikingcsapdákat.

Telt múlt az idő, és jött a futár, hogy hagyjuk a norvégokat, Brüsszel a veszélyes! Hát, megint tévedtünk, mondom, de sebaj, jobb félni, mint megijedni, kiplakátoltam körbe a telekhatáromra belgául, hogy ‘nópaszarán’.

Nem sokkal később, megint jött a direktíva, hogy valójában Soros akarja lemészárolni a nemzettestünk, rituálisan levizelni, és kint hagyni a keselyűknek. És ehhez majd bangladesi szunnita négereket vet be.
Megrántottam a vállam, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, vettem egy csomó disznót, trikolorra festettem őket, beequippeltem rájuk a ‘+4 prot from evil’ rózsafüzéreket, és eleresztettem őket minden éjszakára.

Erre most jön a telefon, hogy megtámadott minket az ENSZ. Mert dönteni akar. Hát elmentek ti a f.szomba.” – írja Náray Tamás

www.canadahun.com/temak/a-vil%C3%A1gh%C3%ADr%C5%B1-divattervez%C5%91-akkora-sallert-osztott-ki-orb%C3%A1nnak.60264/

eszti..... 2019.10.29. 20:09:24

@morph on deer:

öööö... hát nem is tudom.

néhány évvel ezelőtt láttam a szentkorona egy pár gumicsizmán montázst.
kár, hogy nem találom sehol.

morph on deer 2019.10.29. 20:27:39

@eszti.....:
Ez a tökig dekorált - oppardon: muffig feldíszített élemedett hajadon valahol az esszenciája a “hű, de nagyon mélymagyar vagyok” attitűdnek, amikor minden szart összehalmoznak a hazaffyak, csak “szép” legyen és “magyarosch”!
Az pedig, hogy a jelképeknek egymáshoz sincs köze, meg a az igazi hazafisághoz sem, tényleg csak azt zavarja, aki tudja is, hogy mit lát. A falkatársak legalább boldogok, és az is valami.

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 20:35:25

@6.Lenin: te faszkalap, a kétfordulós rendszerben, ha nem tetszik, másodjára nem kötelező szavaznod

eszti..... 2019.10.29. 20:35:56

@morph on deer:

ha meglátok egy hasonló tetőtől-talpig nemzeti jelképbe öltözött valakit, az első gondolatom, hogy hű, de bizonytalan!

Ekrü 2019.10.29. 20:39:23

Árverésből visszamaradt, leértékelt nickek szinte féláron eladók!

Érdeklődni: a b1 szerkesztőségében.

Sir Bates dö Hól 2019.10.29. 20:41:23

A két retardált ma hatalmasat futott

2019.10.29. 21:16:29

@eszti.....: A törökök az első magyarországi hódításuk és az utolsó aloluk felszabadított település ideje között bő 260 év telt el. Ha elődeink kidobták volna térképeket, mert ha megnyerte, had vigye, akkor most Magyarország nem létezne, mind muszlimok vagy rabszolgák lennénk.
De ezen a részen nem csak mi vagyunk ilyen megáltalkodottak, a lengyeleknek 170 évig egy négyzetmilliméter országuk sem még sem adták fel.
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy libsiék alaptézise szerint csak az egyén érdeke számít és minden közösséget el kell tüntetni a föld színéről, beleértve ebbe a családot, vallást, nemzetet, stb.
Ha netán sikerülne ezt elérniük az olyan diktatúrát eredményezne, amilyet az irott történelem nem ismer,.. Értelmesék ezért ragaszkodnak pl. a nemzetmegtartáshoz.

taga20 2019.10.29. 21:21:07

@Tényelek:

megint össze-visszahazudozol.
nincs egy kommented se, ahol ne eszt csinálnád szarházi!

eszti..... 2019.10.29. 21:23:31

@Tényelek:

Értelmesék ezért ragaszkodnak pl. a nemzetmegtartáshoz.- nagy-magyarország kitűzővel??

2019.10.29. 21:29:25

@eszti.....: A visszatérési térkép az, természetes, hogy azzal fejezik ki a ragaszkodást.

2019.10.29. 21:54:02

@eszti.....: Az még csak 100 év, mint írtam a törökökkel kapcsoltos ilyen irányú távlat 260 évnél is több. Fel lehet adni, de akkor eltűnünk.

eszti..... 2019.10.29. 22:08:13

@Tényelek:

aha! szóval te vissza akarod foglalni az "elszakított területeket"
mivel? körömollóval?

2019.10.29. 22:13:38

@eszti.....: Nem kell hozzá körömoló, reszelő sem az érdekek egyezése újra összefogja rakni.

eszti..... 2019.10.29. 22:24:08

@Tényelek:

mesélj még! ez érdekel.

2019.10.29. 22:36:52

@eszti.....: A gyerekeimnek szoktam mesélni, örökbefogadni nem kívánok senkiit, önt sem, ezért ez most kimarad az életünkből.

mgdé 2019.10.29. 22:39:24

@Sir Bates dö Hól:

Ugyan már, miket beszélsz te! Hisz másodjára is adnak krumplit.

eszti..... 2019.10.29. 22:42:33

@Tényelek:

akkor csak azt áruld el, milyen érdekel fognak egyezni 150 év múlva a nagy egyesítéskor? és addig ki fogja viselni a nagy-magyarország kitűzőt?

2019.10.29. 22:51:45

@eszti.....: Értelmetlen kérdésre nem lehet válaszolni

morph on deer 2019.10.29. 23:15:38

@Tényelek:
“ Fel lehet adni, de akkor eltűnünk.”

Hát ahogy elnézem a legfőbb ideje! Még mielőtt sikerül telerondítanunk egész Európát az orbanista retrográd faszságokkal!
A kárpát medence lassan már csordulásig van egyébként is ...

alöksz róz 2019.10.30. 00:01:52

@morph on deer: még az internacionálét énekeld el azért lefekvés előtt

eszti..... 2019.10.30. 00:19:33

@alöksz róz:

te tudsz valamit erről az érdekek egyezéséről, ami újra összerakja nagy-magyarországot?

alöksz róz 2019.10.30. 00:32:03

@eszti.....: nem, semmit, ezt a mesét még nem olvastam, úgyhogy kb olyan tájékozatlan vagyok ebben, mint gábris a nagy jobbikos tervben :-)

alöksz róz 2019.10.30. 00:39:24

@eszti.....: közbe kitaláltam mi lehet, hát a v4 perszonálunióban

eszti..... 2019.10.30. 00:50:07

@alöksz róz:

olvastad Pálffyt a Magyar Nemzetben. hja, így könnyű...

alöksz róz 2019.10.30. 00:58:53

@eszti.....: nem tudom ki a pálffy és nem olvasok magyar nemzetet

eszti..... 2019.10.30. 02:08:57

@alöksz róz:

ez a perszonálunió nem olyan multikultis?
mi lesz az erős nemzetállamokkal?

morph on deer 2019.10.30. 06:42:40

@eszti.....:
“Ne arra figyeljenek, amit mondok, hanem...”

mgdé 2019.10.30. 07:56:28

@alöksz róz:

A csehek biztos tűrni fogják a lengyel dominanciát ...

Cycmen 2019.10.30. 09:01:18

@mgdé: A csehek biztos tűrni fogják a lengyel dominanciát ...

Még mindig jobb, mint az Eszti nevű tót domina!

6.Lenin 2019.10.30. 09:04:44

@mgdé:

Az EEÁ-ban hogy fogják az alattvalók tűrni a ???? dominanciát?

alöksz róz 2019.10.30. 09:31:02

@Cycmen: nem domina, hanem provokálós sub
mindig kiharcolja a büntetést

eszti..... 2019.10.30. 09:47:15

@alöksz róz:

sub nélkül nincs dom. vagyis ki irányít?

eszti..... 2019.10.30. 10:06:17

@6.Lenin:

Pompásan. Kiváló előképzésben részesültek a nemzeti kormányok műhelyeiben.

2019.10.30. 10:44:59

A történelmi Magyarország területi visszaálításából kiindulva itt a többség már Prágában van meg a Balti tengeren.
Van itt fantázia meg hódítási hajlam mindkét oldalon :-)!

6.Lenin 2019.10.30. 10:55:02

@eszti.....:

Az eleve szolgalelkűek biztosan, mint a tótok, románok. A csehek, lengyelek, magyarok szerintem nem.
A tótok mindig is csak szolgák voltak. Kiszolgálták a nácikat, komcsikat, talán jó muszlim is válna belőlük.

mgdé 2019.10.30. 13:08:16

@6.Lenin:

A cseheknek miben is előnyös a lengyel dominancia?

Ad piacot, vagy tőkét, vagy knowhow-t, vagy jó munkaerőt, vagy nélkülözhetetlen nyersanyagot, ásványi kincseket, vagy energiát, vagy megvédi őket a világ viszontagságaitól? Mitől JÓ nekik EZ a perszonálunió?
Ha nem jó, miért vennének benne részt?
A lengyel pánok* öröme kedvéért?
(*Mert ugye azt nem gondolod, hogy ebben a négyesben más lenne/lehetne a domináns?)

6.Lenin 2019.10.30. 14:25:41

@mgdé:

Miért gondolkodol dominancián?
A cseh, lengyel, magyar szabadságszerető nemzet. A tót, román szolgalelkű nemzet.

Jobban értenéd, ha ismernéd őket, a nagy átlagot. Természetesen náluk is vannak lakájok.
Miért nem elképzelhető, hogy képesek szabad nemzetek egymás mellett élni?

Az EEÁ-ban miért is lennének szabadabbak, mint most? Német, francia dominanciát eltűrve? Az EEÁ-t ki/kik irányítanák valójában?

A nálunk kialakult moslék koalíciót ki irányítja? Tudna működni irányítás nélkül? Fog működni?

mgdé 2019.10.30. 14:48:20

@6.Lenin:

Miért lenne a lengyel tőkés Magyarországon, Szlovákiában vagy Csehországban más, mint mondjuk egy osztrák tőkés? Ha lengyelek, attól automatikusan kivétel nélkül "jobb"ember"-ek lennének? Már már nem is tőkések, hanem szamaritánusok?
Ugyan már ...

Szerinted a lengyel nagytőke egyenlő súlyú a szlovák nagytőkével?

A többit számold ki ...

6.Lenin 2019.10.30. 15:32:55

@mgdé:

Megváltozna a véleményed, ha legalább minden nemzetből min. egy élő példánnyal sikerülne elbeszélgetned.

6.Lenin 2019.10.30. 15:50:39

@Cycmen:

eszti tót, ezek meg csehül énekelnek.

eszti..... 2019.10.30. 17:25:06

@6.Lenin:

honnan ez a megveszekedett tótgyűlölet?
csaknem abból a csapatból igazoltál át? :D

6.Lenin 2019.10.30. 17:37:54

@eszti.....:

Miért gyűlölném a tótokat? A cseheket tényleg jobban kedvelem.

www.youtube.com/watch?v=MyIFjqMV9W8

pl egyik kedvencem

eszti..... 2019.10.30. 18:59:39

@6.Lenin:

S úsměvem mudrce
si vlastní kapsu plnit
Dát ruku na srdce
a jako had se vlnit
Rozmlouvat o právu
a bezprávím se živit
Nadávat na slávu
a pro slávu se křivit

www.youtube.com/watch?v=gmeTh7H2_QE

mgdé 2019.10.30. 19:56:11

@6.Lenin:

Látom, te már kurddal, asszírral, baszkkal, és pirézzel is sokat beszélgettél, s mindent tudsz róluk. Is. A világról nem is beszélve. :D
süti beállítások módosítása