B1 blogcsalád



Orbán nem felpofozta a nyilasokat, hanem beállt közéjük

2019. október 24. - nickgrabowszki

Wass Albertet idézve nehéz is lenne hazazavarni őket. lh.jpeg

Amikor 2008 májusában a Fidesz vezérét arról kérdezték, hogyan viszonyul a radikális szélsőjobbhoz, azt az emlékezetes választ adta, hogy 

ha kormányra kerül, úgy fog tenni, mint Horthy a nyilasokkal, kioszt nekik két pofont és hazazavarja őket.

Ehhez képest: Orbán majd' 10 éve kormányra került,

a nyilasok meg büszkén masíroznak végig Budapest utcáin.

Eltekintve attól, hogy Horthy se zavarta haza a nyilasokat, hanem inkább - a nácikkal együtt - azok zavarták el őt, Orbán se váltotta valóra az ígéretét. Csak idén és csak a tavaly alakult vállaltan szélsőjobboldali Légió Hungária már 3 emlékezetes megmozdulást is produkált :

  • februárban megünnepelték a nácik és nyilasok 1945-ös kitörési kísérletét a Budai Várból;
  • júliusban megpróbálták megzavarni a budapesti Pride-ot;
  • október 23-án pedig egy - zárva lévő - baloldali-alternatív közösségi helyet támadtak meg, elégettek egy szivárványos zászlót, és büszkén, alakzatban, uniformisszerű öltözetben végigmeneteltek a Nagykörúton. (Lásd a fenti képet.)

A hatóság azonban ilyenkor úgy tesz, mintha nem tudna semmiről. És helyesen járnak el, mivel ha a nyílt nácik ellen fellépnének, akkor a látens nácikra is sort kellene keríteniük. Orbán ugyanis ígéretével szemben nem hazazavarta a nyilasokat, hanem 

beállt közéjük.

  • A Fidesz eszményképe éppúgy a Horthy-Magyarország, mint a (nyíltan) szélsőjobboldalé.
  • Ismert antiszemiták kapnak állami kitüntetéseket.
  • Szélsőjobboldali "történészek" irányítják az állami emlékezetpolitikát és állítják össze az irodalmi kánont.
  • Orbán világképével a neonyilasok gond nélkül egyetérthetnek, 2015-ben például a HVIM állt ki nyíltan a kormány mellett és a szíriai menekültek ellen.
  • A Fidesz és a kormány gyűlöletpropagandája el is szívta a Jobbiktól a szélsőjobboldali szavazókat,
  • A miniszterelnök októberi 23-ai beszédét a "magyar és keresztény megmaradásról" a Fidesz által 20+ éve még "komplett nácinak", ma vátesznek tekintett Csurka is nyugodtan elmondhatta volna.

Ezek után nincs mit csodálkozni azon, hogy a szélsőjobboldal büszkén - és következmények nélkül - masírozik a főváros utcáin. Hiszen mi bajuk lehetne?

Ugyanazt mondják, mint a Fidesz, ugyanazt képviselik, mint a kormány.

A szónok a Zeneakadémián Wass Albertet idéz, az olvasók odakint vonulnak. Nincs itt semmi meglepetés. Nehéz is volna Wass Albert-idézetekkel hazazavarni a nyilasokat:

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3915260230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgdé 2019.10.26. 13:10:27

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Az a "ra", amilyen szista lennék, már ha ..., az Rá napisten akart lenni?
Ha igen, akkor vállalom, isteni leszármazottnak lenni, bizony jó!

(Azt nem tudom, az az al-Sziszi elnök mit fog szólni ehhez, de le..., ő úgyis csak egy arábiai gyüttment Alsó- és Felső Egyiptom Szent Földjén, semmivel sem jobb mint holmi hükszoszok!)

Édg Rá

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.26. 13:15:31

@Sir Bates dö Hól: OK, de az továbbra sincs meg, hogy miért is durvább a magyar képviselők által igénybe vett (hazai szinten valóban bőkezű) kompenzációs mechanizmus az EP-képviselőkénél.

Ha egy német szerint Varga 900€/hó támogatása "koldus jobbágy", akkor az (itt: @Szergej Szergejevics Szergejev: ) idézett Guardian-cikk szerint az EP-képviselők napi 313€-s megélhetési támogatása (brüsszeli, strasbourgi tartózkodásuk idejére) a dőzsölő földesúr? Vagy a német, francia MEP-nek ezt is szabad, csak a csicska KKE-jobbágynak nem?

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 13:33:38

@Szergej Szergejevics Szergejev: az általad említett országokban képesek voltak felhasználni a támogatásokat, a tőkeinjekciókat, mert volt struktúra, mely erre alkalmas volt. moon nem. amellett, hogy már '90-ben rossz útra léptünk (fizetünk, mint a katonatiszt, antall "úriember" volt, de nem államférfi, alkalmatlan volt a vezetésre, s azóta sem volt, az egy horn kivételével, erre alkalmas személy miniszterelnöknek. talán gyurcsány lehetett volna, ő viszont politikusnak volt gyenge akkor még. most már jó politikus (ha a közvélekedés szerint nézzük, hogy milyen jellemzők kellenek egy sikeres politikusnak), de pszichésen alkalmatlan ő is.), s azóta is azon járunk.

mindenkit savaznak, de pl. fillonon 400k€-t kerestek, nem üveggyöngyök miatt támadták.

lehet berzenkedni, de az sehová sem vezet. szembe kellene nézni a valósággal, s mindenkinek. kezdhetnénk trianon okaival. hogy elmaradt a kiegyezés a románokkal, szlovákokkal, szerbekkel. de egyszerűbb clemenceau menyét hibáztatni. miként az is jobban hangzik, hogy "mi kitartunk egy szövetség mellett", mint elismerni, hogy horthyék még kiugrani sem tudtak, ahhoz is balfaszok voltak. sz'al moon marad a járadékvadászat, az individualizmus önzősége, a szolidaritás hiánya. s a másik elárulása saját helyzetünk elviselhetőbbé tételéhez.
s a fentiek igazságán mit sem változtat, hogy "magyargyűlölő, vedd fel a júdáspénzt!" a zsigeri reakció;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 13:37:41

@Szergej Szergejevics Szergejev: varga moon vette fel ezt a pénzt. az ismert airbnb-zése mellett. évi 10800€-ért éhezve magát. moon irigység tárgya, de itt szánalmas közröhejé (pedig froban simlis mindenki, ezt ne felejtsd el!)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 13:39:14

@fáragyon a cassához: nyugi, minden egyes komment után rezeg a mobilom, dzsordzsi tudja, hogy mi a piacgazdaság;-)...

mgdé 2019.10.26. 13:42:08

@Sir Bates dö Hól:

A Hól-ra válaszul:

Piramisom, lovag úr, Rá isten kegyelméből mindig nyitva áll Ön előtt,
a sötétség oszlatása céljából végzett szent háborújával kiérdemelte. ;)

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 13:50:41

@Édg Rá: ez megnyugtató, és köszönöm, bár számomra odinék testhezállóbbak. indiát még nem igazán ismerem ebből a szempontból, csak a felszínt kapargatom ott. viszont az égigérő fa az enyém!;-)...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.26. 14:00:03

"az általad említett országokban képesek voltak felhasználni a támogatásokat, a tőkeinjekciókat, mert volt struktúra, mely erre alkalmas volt."

Ööö, sorry to burst your bubble, de azért ezek közül maximum Írország az, ami valódi sikertörténetnek tekinthető.

A többiek esetében történt ugyan valami átmeneti felzárkózás-féle (ahogy írtam is, elsősorban a sokkal bőkezűbb támogatási rendszernek köszönhetően); de az eurózónában, különösen a válság után kiütközött a versenyképességi deficitjük, az államháztartási fegyelem hiánya.

Ma már Görögország a GDP/fő mutatót tekintve egyértelműen hátrébb tart, mint a KKE-országok átlaga, és Portugália vagy akár Spanyolország sincs sokkal előrébb.

A KKE-országok (a Brexiten túl) éppen azért fognak kevesebb támogatáshoz jutni, mert a mediterrán perifériát (különösen a görögöket) is ismét fel kell zárkóztatni, amire nyilván nem lenne szükség, ha ezeknek az országoknak az uniós tagsága baromi nagy sikertörténet lenne.

"fillonon 400k€-t kerestek" "moon irigység tárgya, de itt szánalmas közröhejé (pedig froban simlis mindenki, ezt ne felejtsd el!)"

Na igen, Franciaországban a nagypolitika krémjét is a korrupciós vádak érintik (a néhai Chiractól Sarkozyig); de ezek szerint arra van zsigeri késztetésük, hogy a keleti parlamenti képviselőkön röhögjenek? Vajon miért?

Azt lehet mondani, hogy a magyar parlament költségtérítési szabályozása túlzottan nagyvonalú, és ezt sok képviselő kihasználja; de azok után, hogy a 751 európai parlamenti képviselő túlnyomó többsége ennél még sokkal gálánsabb szabályozást használ ki náluk is sokkal gátlástalanabbul, azt kell mondjam, hogy a kedves nyugati közvélemény igen rossz érzékkel választja ki a "közröheje" tárgyát; ennyi erővel nyugodtan röhöghetnek saját magukon is.

eszti..... 2019.10.26. 14:36:00

@Sir Bates dö Hól:

Segély vagy támogatás, tökmindegy. A kelet európai országokban ingyen pénzként kezelik.
Elég csak megnézni, hogy az uniós agrártámogatás kapcsán hogyan asszisztál minden kormány a lenyúláshoz.
Magyarország- Ángyán lista, Szlovákia- Kelet-Szlovákiai grófnője, Kuciak gyilkosság/ az olasz maffia mezőgazdasági szövetkezetei, Csehország- Babis gólyafészke.

Nekem leginkább ez a passzus tetszik Schanda /!!!!/ miniszterhelyettes úr felháborodott véleményéből:
"Rámutat, hogy a kelet-közép-európai országok rájöttek arra: ebben a külső keretben csak együtt erősek (főként a visegrádi négyekre utal), és csak összefogással tudnak eredményeket elérni. Kijelenti: „A közös érdekérvényesítés meghozta az eredményét: a térség mára erősödik. A régió országai már elutasítják, hogy másodrendű államokként tekintsenek rájuk, és a nyugati érdekek „beszállító államaivá” tegyék őket.”

Csak halkan kérdem, hogy a picsába tekintsenek rájuk
1. mikor mindent zsebre tesznek
2. egymás között versenyeznek a legjobb beszállító állam címért

A visegrádi négyek egységét inkább nem jellemezném még egyszer.

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 14:54:43

@Szergej Szergejevics Szergejev: nem elgondolkozol az általam leírtakon, hanem nem létező buborékokat akarsz kipukkantani;-)... így mi értelme van ennek?

írország? az offshore-sziget? mint sikertörténet?;-)... a megfojtott görögország, mint ellenpélda? a szolidáris ibériai-félsziget? mondj egy ír terméket az alkoholon kívül? spanyolt találsz, spanyol fdi-t találsz.

gdp? mi emeli a magyar gdp-t? a német, stb. üzemek és a fasiszta-náci gazdasági csoda típusú közmunkák mellett? az építőipar felfutása? amit az állam generál, s fizetőképes kereslet anélkül nulla? ha valami, akkor ez a luftballon;-)...

provinciális az előttünk, vidékiként viselkedik, finom, fineszt igénylő csalások helyett csak einstandolni tud. az oroszoknál is a zabraty az alap, de legalább nyelveket beszélnek. mo leggazdagabb embere pedig egy sutyerák paraszt. tényleg nem érzed a különbséget?;-)... novák katalin a france24-ben zsíros hajjal képviseli agresszív paraszt módjára moot?! hajat kellene mosni minden nap, ez az alap. de ő is csak egy jobbágy, még ha janicsár, akkor is;-)...

ha csak azt akarod látni, amit akarsz, nekem mindegy;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 15:01:20

@eszti.....: schanda azt felejti csak el, hogy egymásra licitál a V4 az fdi-k miatt: a másik oldal rendel egy kávét, míg nézi a földön dulakodó csórókat, kik egy marék apróért bohóckodnak;-)... s a leglelkesebbek a magyarok: nincs belső piac, mint a lengyeleknél, nincs önálló termék, mint a cseheknél, s nincs euró, mint a szlovákoknál, mo a gatyáját letolja mindenkinek, s vazelin nélkül is bevállalja. ide jutottunk...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 15:13:44

@Édg Rá: sz'tem a régi nicked sem értették, sz'al ez végképp talány lesz. elkészült a geneaológus?;-)...

eszti..... 2019.10.26. 15:19:49

@Sir Bates dö Hól:

schanda nem felejt el semmi, ahhoz elsősorban ismeretekre lenne szüksége.
ha már ennyi időd van, magyarázd el mi az fdi, nincs időm a neten kutakodni.
....
.. hogy mik vannak!

"miközben a Fidesz és környéke 2012-ig még csak-csak kritizálgatta a „szoclib” Strabagot, a mélyben már 2009-től barátkozni kezdett a bécsi lobbistákkal."

www.valaszonline.hu/2019/01/29/strabag-fidesz-sztori-meszaros-belfry/
g7.hu/kozelet/20180328/meszaros-lorinccel-egyutt-duborog-az-osztrak-ugyved-nevere-bejegyzett-60-milliarddal-kitomott-csodaceg/

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 15:22:02

m.magyarnarancs.hu/belpol/nagyon-magyar-123192

mondtam, az elitnek jó a paraszt, hisz ő is az, semmi más, csak jobbágy, aki járadékvadásszá szeretne válni, de csupán a vidéki martalóc szerepre alkalmas;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 15:26:30

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ha ilyeneket olvasol szabadidődben, akkor mi a gond a genderstudies-zal?;-)...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.10.26. 15:29:23

@Sir Bates dö Hól: "írország? az offshore-sziget? mint sikertörténet?;-)"

A maguk szempontjából simán, mert azért még a kedvező adózási feltételek mellett is bőven csurran-cseppen az "ott megtermelt" GDP-ből az íreknek is. Az EU-nak persze kevésbé tetszhet mindez, de az írek csak a meglévő kiskapukat használták ki ügyesen; miért hagyták ezeket nyitva nekik.

"mondj egy ír terméket az alkoholon kívül? spanyolt találsz, spanyol fdi-t találsz"

Ír terméket? Mondjuk pl. ír Kerrygold vaj itt minden Spar polcán van (ahogy persze spanyol Serrano sonka is). Ez mondjuk szerintem pont nem tartozik a lényeghez.

Persze, egy negyvenmilliós országban nagyobb eséllyel lesz saját nagyvállalat, egyedi termék (a 4,5 milliós Írországhoz képest), az egykori gyarmatbirodalmi kapcsolatokkal, a nyelvi azonosságot felhasználva a latin-amerikai fdi sem akkora nagy cucc, de ennek ellenére is: ha csak az életszínvonalat veted össze, abból se a spanyolok jönnek ki jól (bár nyilván nem akkora a különbség, mint a GDP/fő-ben).

"finom, fineszt igénylő csalások helyett csak einstandolni tud. az oroszoknál is a zabraty az alap, de legalább nyelveket beszélnek. ... tényleg nem érzed a különbséget?;-)"

Őszintén? Nem igazán.

Erkölcsileg ugyanarról van szó, a közpénzek/állam szempontjából is nagyon hasonló a végeredmény; ehhez a fajta fineszhez nekem nincs kedvem tapsolni (ha neked van, az a te dolgod).

Arról már nem is szólva, hogy a külföldi parlamenti képviselők, EP-képviselők költségtérítéses botrányai esetében (azaz azokban az ügyekben, amik még az ottani alacsony lécet is leverik) általában semmilyen fineszről, finomságról nincs szó; amibe bele tudnak bukni, az a rokonok, szeretők alkalmazása és állami pénzből való kitömése; millió példa van rá.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.26. 15:40:50

"It is currently estimated that 40% of the French population is descended at least partially from the different waves of immigration the country has received since the early 20th century;[257] between 1921 and 1935 alone, about 1.1 million net immigrants came to France.[258] The next largest wave came in the 1960s, when around 1.6 million pieds noirs returned to France following the independence of its Northwest African possessions, Algeria and Morocco"

milyen kedves és megtisztelő lehet migráncsoban toronyőrnek lenni
sok noir, a fehérek meg maradtak parasztok mer valakinek meg kell termelni a káposztát a 30M migráncs szájába

mgdé 2019.10.26. 15:43:05

@Sir Bates dö Hól:

El. A legújabb kutatások szerint Kötöny és Rá. ;)

mgdé 2019.10.26. 15:47:08

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Öcsike, nem kellene ám Nazarbajev nagyúr véréről ilyeneket ... Csaxólok.

mgdé 2019.10.26. 15:54:00

@Sir Bates dö Hól:

Szerinted a Kolaxaist már értenék? Akkor legyen! :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.26. 15:56:13

@Édg Rá: Nazarbaev Úr kiásná és elégetné a szifiliszes kábszeres buzi hazaáruló migráncst, ha lenne idelye ekkora senkikkel foglalkozni

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.26. 15:59:17

@Édg Kolaxais: akinek nem megy a latin, az ne erőltesse
mer pofára esik mint phovard

mgdé 2019.10.26. 16:00:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Igazad van, kézrehajló!
Aki nem állt ki és győzte le Batu hadait, azt mind ki kell ásni és elégetni a maradékát!

mgdé 2019.10.26. 16:21:38

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Öcsike, ez gyenge. Figyelmesebben olvasd Homéroszt is és Vergiliust is.
Persze a te képességeiddel ez érthető, hisz még két szó leírására sem vagy képes Blianül. :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.26. 16:24:53

@Édg Kolaxais: kis helóta nagy wiki huszár vagy
gogle transzlátorral még érdekesebb nevecskéket kotor6sz elő
oszt dicsekedly el a bátesznek vele minden kép
talyparaszt

mgdé 2019.10.26. 16:31:57

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Már a transzformerekkel jössz? :D
Öcsike, nem nézel te túl sok Marvelt, DC Comicsot és DreamWorksöt?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.26. 16:32:16

nemsoká befut a szabadkai gyors, gyün a trraktorros
azt még kivárom hogy mi a véleménye a nyilas misikrű

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 16:42:22

@Szergej Szergejevics Szergejev: nem tudom, bár sejtem, hogy miért negligálod -de minimum irrelevánsnak minősíted- a komplexitást, holott képes vagy rá, sz'al javaslom, hogy eggyezzünk meg abban, hogy k.o.-val győztél;-)...

(az offshore lehetőség egyébként a hollandok miatt maradt meg anno, mert jelezték, hogy különben csáó; nyilván blöfföltek, meg akkor még más idők jártak; a dél-amerikai, angolai/mozambiki fdi pedig jelentős az ibér peninsuláról; s az ír vaj finom, s mondom ezt úgy, hogy fro nem mo;-))

morph on deer 2019.10.26. 16:45:48

@Szergej Szergejevics Szergejev:
“ Na igen, Franciaországban a nagypolitika krémjét is a korrupciós vádak érintik (a néhai Chiractól Sarkozyig); de ezek szerint arra van zsigeri késztetésük, hogy a keleti parlamenti képviselőkön röhögjenek? Vajon miért?”

Mert azok mindezeken felül még stílustalan, nevetséges bunkók is, azért!
Vegyük például orbán viktor mihályt, a gusztustalan kézcsókjaival, a kis kék papír irattartójával, a felnőttek számara készült, rajta harmonikázó nadrágjával a kinőtt zakójához, - és akkor még meg sem kínálták, hogy enni is látták volna..!

Mindez, bár valójában szánalmas, a franciák számára egyértelműen röhejes, maradjunk annyiban. Ott az elemi viselkedési normákat illetően ilyen szinten fogalmatlan személy még egy falunapon is kirívó lenne, nem hogy az ország kormányfőjeként!

Szóval van okuk röhögni, és meg is teszik.

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 16:51:49

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: pubi, itt a feketelábúak citoyenek voltak, fehérebbek, mint csúti dakota;-)... s ha maradnak, maradhatnak, akkor a maghreb most nem ilyen;-)... viszont a beurettek nélkül nincs a les trente glorieuses sem;-)... átbaszott kancsalgyurka a simplicity-vel: complexity, máshogyan nem érdemes nézni;-)...

Ménár Atya 2019.10.26. 16:53:18

@antiinternáci:
Azt hiszem nem érted amit írtam.
Én sem szeretném a diktatórikus vezetést.
De, azért volt egy rendszerváltás, azóta szerencsére ezek a szélsőségek nem jellemzőek, talán a köcsög fletó -demszky volt aki ismét erőszakhoz fordult a hatalma megtartásáért.
Szerintem ne ítélj előre, anélkül, hogy látnád mit hoztak össze.
Bízni én sem bízom bennük, de ki tudja, lehet hogy jobb lesz.
Amúgy pedig ,nem hiszem, hogy egy mai polgi mesternek olyan hatalma lenne, mint a komcsi diktatúra véreskezű urainak.
Bár az ígéreteikből látszik, hogy azt hiszik most aztán mindent lehet, de hamar jön a hideg zuhany szerintem, nekik is,meg a szavazóiknak is, a csalódással együtt.
De őszintén mondom, ne legyen igazam.
Nem érdekem, hogy a saját városomban azért legyen rossz, mert épp nem kormánypárti a vezetés.
Jövőre megszűnik úgy is a hajléktalanság , nem lesz dugó, és mindenki kedvére bringázhat, senki nem hal meg a hidegben, és megszűnik a korrupció,mint kispesten :)

antiinternáci 2019.10.26. 16:53:23

@Sir Bates dö Hól:

Nem zárom ki, hogy ő német értelemben kereszténydemokrata.
De szerintem a CDU (és sajnos ma már a CSU is) nagyjából az utolsók közé tartoznak, akiket követnünk kellene. Talán egy árnyalatnyival ha jobbak, mint a legelvetemültebb szélsőségesek. De szerintem a neofiták mindig rosszabbak, túl akarják teljesíteni az eleve elvetemülteket. Undorral szemlélem a nap mint nap végrehajtott hűségesküket, csak hogy megfeleljenek a bolsevistáknak.

Franz-Jozef Strauss és Helmuth Kohl kilépne ezekből az elkorcsosult, bolsevisták által megszállt pártokból. Nem véletlen, hogy Kohlt, aki pechükre hosszú életet élt, a CDU-bolsevisták minden eszközzel elszigetelték a külvilágtól. F-J Strauss szerencsésebb volt, nem kellett megérnie ezt a gyalázatos ámokfutást, amit hajdani pártja nevében ma művelnek.

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 16:53:47

@Édg Kolaxais: ha a Mi is gondot okozott, szerinted ez mitől menne?;-)...

Ménár Atya 2019.10.26. 16:55:12

@Sir Bates dö Hól: Azt hiszem, ebben egyetértünk, és ez mindenkinek rossz így.
Nem tudom hogy lehetne ezt megváltoztatni.

Cycmen 2019.10.26. 16:55:15

@morph on deer: "Mert azok mindezeken felül még stílustalan, nevetséges bunkók is, azért!
Vegyük például orbán viktor mihályt, "

Miért nem bírok meglepődni! :D Ti már Orbánra veritek a faszotokat is! És még aszondja hogy Mihály! Háháháháhá! Hát kecske nem te vagy a legélesebb kanál sem a fiókban!

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 16:56:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: szar dolog a szőkőkúti rókalét, ha érik a szőlő;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 17:00:57

Skacok, de tényleg! Ahol németh szilárd alelnök lehet, ott mit lehet magyarázni? Ahol kormánytag lehet az, aki annyit ért a piacgazdaságból, hogy megkapta a leadót az iskolai budipapír rendelés után!

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 17:02:23

@morph on deer: fehérek közt európai;-)... a svédek nem múltak el nyomtalanul;-)...

Cycmen 2019.10.26. 17:31:50

@Thomas Grande: " Ismerem a fajtádat, csak azért él még mert még ahhoz is gyáva, hogy véget vessen értelmetlenül nyomorult életének. Na, békén hagylak most már, így eléggé összezavartalak már, azt hiszem."

Hát nekem nem úgy tűnik, hogy én vagyok összezavarodva!

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 20:14:00

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ez is egy vélemény, ha megtörténne, egymás szarát ennétek;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 20:24:48

@Ménár Atya: első lépés, hogy lebontani a ner-t, majd visszatérni a '90-es modellhez, csak nem hagyni, hogy megint szabadrablás legyen, s kikényszeríteni a felelős gazdálkodást, a jó gazda módjára hozzáállást a vagyonhoz, s persze ezt számonkérni a választók által. vagy maradjon a ner, és tapicskolni tovább a szarban. mert a 9%szja/16%tánya az a nyomorba vezeti az országot, bár személyesen lehet ennek valaki a haszonélvezője. de ha nem emeled fel a 4m nyomorgót és integrálod a cigányokat azonnal, akkor még van 15-20 év maximum, hogy aki tudja, az élvezze a viszonylagos jólétet, mert utána mo már latin-amerika, nem európa. a csóró gyereket szül, mert nem tehet mást.

Sir Bates dö Hól 2019.10.26. 20:29:55

@antiinternáci: sz'tem neked relaxálnod kellene, mondjuk egy spanglival, mert nagyon kitekerten látod a világot: te vagy a fehér, s az attól eltérő a fekete. s ez a gondolkodásmód csak zsákutcába vezet. ha nem neked, akkor a téged követő generációnak. de tudomásul veszem, hogy te így érzed. csak elfogadhatatlan számomra.

Ménár Atya 2019.10.27. 06:00:33

@Sir Bates dö Hól:
És mégis ki lenne a jó gazda?
Talán fletó, vagy a maszop-szadesz, aki elszegényítette az országot?
Ennél még a fidesz bagázs is jobb szerintem.
A szegénység felszámolását hogy képzeled, mert ez is megérne pár gondolatot,
Ha 4 millió szegény van, akkor a baloldal miért támogatja a migránsok kvóta szerinti betelepítését?
Itt van egy kis ellentmondás.
Cigányokat nem lehet integrálni, csak erőszakkal, erről már van 1-200 év tapasztalat szerintem.
De erőszakot nem alkalmazhatunk, mert akkor a a volt komcsi szocik futnak fasisztázni.........
Amúgy nem az alacsony adók viszik nyomorba az országot, hanem az alacsony bérek, és az ebből befolyó kevés adó rossz felhasználása.
Ha agyonadóztatsz valakit, mert szorgos, akkor az vagy lopni" fog, (adóoptimalizálás)
Vagy elkeseredik, és levált, lásd fletó és sleppje elküldése a picsába.
Nekem nem jött be a szoci rendszer, ahol az a mai napig a vezérvonal, hogy bezzeg náluk a minimálbér adómentes volt.
1,
Éljen meg az a minimálbérből,aki szerint ez erény
2.
Aki ezt hangoztatja az általában szoci milliomos mutyi király, lásd a kispesti videó szocreál valóságát.
Nincs kétségem, hogy minden pártnál így megy ez, de legalább ne játszanák meg a volt kormánypártok a talpig becsületest,ennek ismeretében.
Szóval nehéz ez, jelenleg nincs épkézláb ellenzék, ugyanazok a múmiák jönnének vissza, akik elkúrták, nem kicsit, nagyon.
És ez azonnal látszik a főpolgi választás után sajnos.

nincs1itt 2019.10.27. 09:20:24

@antiinternáci: te gyerek! értem én, hogy nem sokkal vagy többre képes, mint a kedvenc pártod. de azért ne engem hibáztass, hogy kimaradtál az oktatásból úgy 10 éves korod körül és ezt a lemaradást azóta sem vagy képes behozni.

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 09:21:20

@Ménár Atya: a jó gazdát az önkormányzattal kapcsolatban említettem; hogy ki a jó gazda? Ezt te tudod helyben. A demokrácia macerásabb dolog, mint a többség gondolja: nem annyiból áll, hogy négy/öt évente leszavazok. Helyben meg még hozzá is férsz az információkhoz.
Először is nincs baloldal moon. Igaz, jobboldal sincs. Mármint pártként. A szegénység csökkentése/felszámolása valóban megérné pár sort.
Migránsok nem léteznek. Ellenben vannak menekültek, bevándorlók és vendégmunkások. Ez már egyszerűsíti a helyzetet. Ha befogad mo akár 10e főt (nem ennyiről volt szó, 1200-ról), akkor mi van? Most menekültekről beszélünk. Komolyan, az változtatna bármit is?
A cigányoknak még soha nem adott semmit a többségi társadalom a megvetésen kívül. Ezt azért jó lenne belátni. Hivatkozni hivatkoztak rájuk, iszonyatos mennyiségű pénzt vettek fel tanulmányokra (mszp-szdsz), programokra (fidesz), és pont semmi nem jutott el a cigányok hoz. (Bár a Híd a munka világába 1,5Mrd összege is nevetséges, mikor 35M/fő a kormány támogatása egy multinak.) Én nem oda értük, de legitim elvárás, hogy ne állatként kezeljük őket, főleg, ha eddig sem tettünk meg semmit a felemelkedésükért (s most 1948-tól nézzük). Ellenben 5-10 éven belül megszervezik magukat, s milyen jó lesz, ha együtt, egy tömegben szavaznak (már ma is 12% az arányuk, 10 év múlva ez 18% lesz, '50-re cca. 35-40%), s jobb a korfájuk, mint a többségnek.

Tudod mennyit fizetnek a multik tányában? 4%-ot. Ez a gond. A 27% áfa mellett.
Nem én szavaztam azokra, akik ellopták az elmúlt évek támogatásait/segélyeit. Normálisan kellett volna felhasználni.
Én nem értek egyet az adómentességgel, de felőlem akár 70%-os adó is terhelheti a jövedelmet. De ne nevezzünk senkit gazdagnak azért, mert 4000€ bruttója van;-). Az egy normális jövedelem, nincsenek napi gondok, ennyi. Van erre megoldás, csak nem egy neoliberális gazdaságpolitikát kellene folytatni. A leginkább neoliberás a fidesz.

Persze az ingyenpénz és segély hajója elment, ilyen már nem lesz, a ner-nek meg ebből ennyit sikerült felmutatnia: stadionok, mészáros, ner-lovagok, igazi klasszikus járadékvadászok á la Márai aladárjai. Erre bárki képes lett volna.

De mondom, moon nincs önkormányzatiság. Akkor még miként lehetne demokrácia? Az alapokat kellene megteremteni.

Cycmen 2019.10.27. 09:36:58

@Sir Bates dö Hól: "De mondom, moon nincs önkormányzatiság. Akkor még miként lehetne demokrácia?"

Nevetségesek ezek a kinyilatkoztatásaid. Demokrácia is van és önkormányzatiság is!
Ugyanilyen volt, ha nem rosszabb minden amikor a nemzeti oldal ellenes erők voltak hatalmon és mégsem hiányolt semmit senki, bezzeg most, hogy nincsenek hatalmon, megy az ajvék.

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 09:47:25

@Cycmen: más definíciókat értünk egy-egy hangsor alatt. Ezen nem nyitok vitát. Ki milyen igényszinten áll, akként értékeli. Akinek jó a rendiség is, az boldog moon. Az analfabéták közt már király az is, aki a nevét le tudja kaparni;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 09:50:00

@Cycmen: "Ugyanilyen volt, ha nem rosszabb minden amikor a nemzeti oldal ellenes erők voltak hatalmon és mégsem hiányolt semmit senki, bezzeg most, hogy nincsenek hatalmon, megy az ajvék."

persze, csak fekete és fehér van, mi?;-)...

Ménár Atya 2019.10.27. 10:12:20

@Sir Bates dö Hól:
Pedig migráció van.
Amivel nem lenne gond, ha ezt nem erőltetné a liberó társaság.
Gondolom, ha ugy döntenék, hogy holnap a házadba beteszek négy cigányt, akkor te tapsikolnál, mert négy az semmi......
Szerintem nem érted a helyzetet.
Ha valaki ide szeretne jönni, jöhet, hivatalos úton, nem úgy hogy valakik majd idepasszolnak valakiket.
Szerintem ezen ne vitatkozzunk, mert ebből nem hiszem hogy engednék bárkinek is.
Majd azért nézz utána hány mlrd ft-ot fordtottak eddig a cigányok felzárkóztatására, sokat semmi sikerrel.
Már fiatalon beléjük neveli a család az élősködő életformát, és ez megy generációról generációra.
Mi meg fizetjük, és a neolib aki maradjunk annyiban, hogy nem a fidesz, hanem a mai ellenzéki gittegylet, ezt támogatja,mert ez az érdeke.
Csak emlékezzünk arra a sírásra,amikor a csp-t iskolába járáshoz kötötték, volt fasisztázás,meg hiszti, de csak a bukott politikusok között a maszopnál, a választóik azért egyetértettek ezzel.
Önkormányzatiság azért szerintem van, igaz működhetne jobban, de egyiknek sem érdeke egy ellenőrző rendszer beiktatása.
A lenyúlást pedig csak így lehetne megakadályozni.
Lásd a kispesti százmilliók elsikkasztását, pedig az csak egy önkori volt.
Ha nem lenne demokrácia, akkor ma nem lenne karácsony a főpolgi, tehát szerintem itt megdőlt ez a hipotézised.
Vagy akkor csalt az ellenzék, és ránk erőszakolták karigerit?

Cycmen 2019.10.27. 10:46:26

@Sir Bates dö Hól: " más definíciókat értünk egy-egy hangsor alatt. Ezen nem nyitok vitát. Ki milyen igényszinten áll, akként értékeli. Akinek jó a rendiség is, az boldog moon. Az analfabéták közt már király az is, aki a nevét le tudja kaparni;-)..."

Hányszor mondtam már, hogy nálam nem jön be ez a szőrös pofájú esztétika-filozófia szakos bolsevik zsidó duma, hogy "majd mi megmondjuk, hogy nektek mi a jó, ti kussoljatok, mert analfabéták vagytok"?????????
Leírod, hogy rendiség van itt demokrácia helyett úgy, hogy közben az emberek nagy részét kvázi alsóbbrendű hülyének nevezed, akik nem dönthetnek a saját sorsuk fölött felelősséggel? Hú de demokratikus vagy! Ebbe bukott bele az SZDSZ.

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 11:35:27

@Ménár Atya: beállítod a távcsövet, fixálod, s nem is vagy hajlandó azt megmozdítani, miért is látnád a horizont teljességét?
Amit a cigányság rá fordított összegeket illeti, tényleg nézz utána, ne zsigeri gyűlöletből mondd! Nézd, engem annyira nem érint, itt nincs cigány. Itt arabok, feketék vannak, sz'al én azért jobban látom, hogy mennyire gáz a nyugat, mint az, aki turistaként jön csak ide.
Miért kellene befogadnom akár egyetlen egy cigányt is? Fizettem az adót (még ha nem is mindet, ez igaz), ő is fizette, miért nekem kellene megoldanom az állami feladatokat? Megtehetem, de akkor meg mire az állam?
Tudod, hogy mit jelent itt az átlag muszlimnak a hite? Nem eszik disznóhúst, vallja Allahot és Mohamedet, többé-kevésbé tartja a ramadant és elmegy talán péntekenként a mecsetbe. Ebből mi az, ami téged zavar? Hogy vannak szélsőséges idióták is? Mennyien? 0,001%? Tízezerből egy? A te averziód a cigányokkal szemben már rasszista vagy náci elmeroggyanttá tesz? Én sem gondolom.
De jót beszélgettünk, eltérő perspektívából ellenére.

Cycmen 2019.10.27. 11:56:36

@Sir Bates dö Hól: Amit a cigányság rá fordított összegeket illeti, tényleg nézz utána, ne zsigeri gyűlöletből mondd!....................

Szerény számítások szerint is legalább négy diplomája kellene hogy legyen mindegyiknek a rájuk költött összeg nagysága alapján!

mgdé 2019.10.27. 12:42:04

@Cycmen:

"legalább négy diplomája kellene hogy legyen mindegyiknek"

S akkor hogy-hogy neked nincs annyi? :P

mgdé 2019.10.27. 13:07:36

@Ménár Atya:

"erről már van 1-200 év tapasztalat szerintem"

Ez ennyire talán nem egyszerű, ennél árnyaltabb a kép.

Testközelből nem tudom mi van a Tisza menti és a borsodi zsákfalvakban, elhiszem, hogy ott kilátástalanabb a "felemelés" esélye az ottani családi tradíciók miatt, de azt viszont láttam, hogy a '90-es évek elejei gyárbezárások pont a valamit akaró, a leginkább "magyar módra élni" akaró cigányokat, betanított munkás, szakmunkás, tették leginkább tönkre. Az első kirúgások őket érték, használható kapcsolataik nem voltak (jé, a hálózat matematika már akkor ...), s miután összedőlt a kis világuk, ami miatt 10-20-30 évet güriztek, öngyilkos lett, egyházhoz menekült, lezüllött alkoholistává, kábszeressé, vagy épp bűnözővé, stb., s a családjaik - a következő nemzedék(ek) - már nem tudtak kimászni innen. Ha viszont nincs pozitív példa, hogy lehetséges - s nem csak egyedileg, egy-egy kivételes eset - hanem még egyes rétegeknek is, akkor esélye sincs, hogy változzon csak legalább egy részük (ami máris javítana valamit a jövőbeni %-okon, az asszimilálódás mellett ennél a körnél már csak az életmódból következően a gyerekszám csökkenése révén is), mert nem látják értelmét még megpróbálni se.

Nem, nem tudom a konkrét kivitelezési módot, programot.
De nem is az én dolgom, nem én vagyok az állam (én "csak" adózok), sőt, még Fflórit vagy Hegedűs Zsuzsát se én futtatom.

(Helgácska kedves, kérlek szépen, te csak akkor szólj hozzá, ha értetted, amit írtam. Természetesen lehet ellenvéleményed, sőt, tudod, hogy ha olyat írsz, akkor azt helyén kezelem, de a csak zsigerből jött indulati hülyeségekre csak azt válaszolhatom majd, hogy akkor beszélgess a migráns Cöfi bácsival, ő a méltó férjjelölt.)

Cycmen 2019.10.27. 13:39:29

@mgdé: (Helgácska kedves, kérlek szépen, te csak akkor szólj hozzá, ....................

Pofád lapos hülye buzi!

Cycmen 2019.10.27. 13:50:25

@mgdé: " a '90-es évek elejei gyárbezárások pont a valamit akaró, a leginkább "magyar módra élni" akaró cigányokat, betanított munkás, szakmunkás, tették leginkább tönkre. Az első kirúgások őket érték, használható kapcsolataik nem voltak (jé, a hálózat matematika már akkor ...), s miután összedőlt a kis világuk, ami miatt 10-20-30 évet güriztek, öngyilkos lett, egyházhoz menekült, lezüllött alkoholistává, kábszeressé, vagy épp bűnözővé, stb., "

Hoppant éhdekes kedves thanult khollégám, csak azt mondd meg, hogy a cigány miért aljasodik le ezerszer jobban mint az ugyanabban a faluban élő magyar, valamint az állandó fő gondjuk, az iskolázottság hiánya miért csoda, ha az általánost is basznak kijárni, baszni viszont tudnak!

mgdé 2019.10.27. 14:04:14

@Cycmen:

Cöfi bácsival Ménár atya fog összeadni? :P

Cycmen 2019.10.27. 14:14:10

@mgdé: Egyébként megkérdezhetem, hogy mitől lettetek ekkora buzik a betosszal?

mgdé 2019.10.27. 14:19:00

@Cycmen:

Soha nem mondtam, hogy nem alhasosodik le, bocsánat, aljasodik le, ezerszer jobban. :P Pedig még fiatal nép.

Az volt az alapfelvetés amihez becsatlakoztam, hogy lehet-e, s ha igen, mit és mi módon lehet ez ellen tenni, mert valamit kellene, lévén ha így marad nem nagyon lehet jó vége. Tudom, te magad részéről már megoldottad, s le is szavaztál a megoldási módra, hisz te már elhelyezkedtél meósnak az újonnan alapított magyar kézifegyvergyárban. Ettől még a többiek által is végig gondolandó kérdés maradt.

mgdé 2019.10.27. 14:22:12

@Cycmen:

Kézrehajló öcsi megnevelése céljából.

Egy nyugat-kipcsaknak ugyanis legyen önérzete!

Cycmen 2019.10.27. 14:36:21

@mgdé:" Az volt az alapfelvetés amihez becsatlakoztam, hogy lehet-e, s ha igen, mit és mi módon lehet ez ellen tenni, mert valamit kellene, lévén ha így marad nem nagyon lehet jó vége."

Ezt levágtam és egyébként is régóta ismerem a paranoiás libsi lelkivilágot ami mindig valami nagy céllal akar valami vélt rosszat.... jól elbaszni a jónép legnagyobb örömére!
Azt kérdeztem, hogy tudálékos nagyképű baromból miért léptél át parasztba?

mgdé 2019.10.27. 15:19:49

@Cycmen:

"ismerem a paranoiás libsi lelkivilágot"

Akkor elhívlak hozzám, mesélj már nekem erről, mert én viszont nem.

Mer' - veled ellentétben - kézrehajló öcsi barátod semmit nem ért meg a versidézetekből ... Te legalább a fegyver- és rabszolgakereskedő költőket illően megbecsülöd, s a szexről is pont ugyanazt gondolod, mint ama woodyallen ...

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 16:05:29

@Cycmen: azért kerül rosszabb helyzetbe, mert sötétebb a bőrszíne, hullámos a haja, s ez már elég ahhoz, hogy leprásként kezeljék a hozzád hasonlók;-)... Mirmur, budapestet, s még sok nagyvárost sosem építették volna újra '45 után a cigányok nélkül... a fekete vonat az nem a mozdony színére utalt;-)...

Ménár Atya 2019.10.27. 16:42:39

@Sir Bates dö Hól:
Még régebben olvastam, hogy kb 180 milliárdot fordítottak rájuk, eredmény meg kb nulla.
Minek dolgozzak,mikor egy nap többet összehozok okosba"
Ezt több romától hallottam, ismerem őket, erre rendezkedtek be.
Ebből nehéz lesz kimozdítani őket megfelelő intézkedések nélkül.
Nem tudom te merre élsz, nem tartom számon, de itt ez a probléma, ezt kell orvosolni.
Ami a muszlimokat illeti, biztos nagyon békések, csak nekem nem igen tetszik ahogy a nőket kezelik, kb középkori a gondolkodásuk.
Elég csak megnézni az iráni,szaudi államot, és látható, hogy a békés muszlimok hogy gondolkodnak.
Nos, én viszont a hazámban úgy gondolkodok, hogy a nők egyenjogúak a férfiakkal, nem kell takargatni magukat a vallási szabályaik miatt, és nem cserealap tevéért.
Az a helyzet, hogy akit eddig ismertem arabot, nem győzött meg arról, hogy közénk valóak, főleg nem tömegesen.
Aki a vallási törvényeket helyezi a világiak elé, nem való demokráciába.
De, amúgy jöhetnek, csak be kell nyújtani a kérvényt a megfelelő szerveknél, és ennyi, nem a zöld határon, mint a török barátaink 5600 éve.
Szerintem volt velük úgy 150 tapasztalat, elég is volt ennyi .
A gondolkodásuk a probléma, nem a színük.
Csak jelzem, hogy amikor rasszistázol, akkor talán kicsit gondold át, hogy a rasszista magyarokat vajon miért nem zavarja az a kb 20-40000 kínai aki közöttünk él, ráadásulők tényleg nem nagyon hasonlítanak az európai népekre.
Talán azért nem zavarnak, mert még a 0.00001 részük sem akar vallási ideológia mentén robbantgatni, lövöldözni,tömegbe hajtani teherautóval, nem akarnak nálunk rendezkedni, és kínai népköztársaságot kikiáltani :)
Sőt, ezek inkább idomulnak a helyi lakossághoz, hogy üzletelni tudjanak.
De amúgy magam ismerek kínait,amerikait,németet,svájcit,oroszt,aki ide költözött, és semmi baj nincs velük.
Szóval, had legyen már beleszólásunk kit engedünk be a lakásunkba, országunkba, ne legyen már megint egy diktatúra,aki meghatározza mit tegyünk.
Nekem erről ez a véleményem, a jelenlegi kormány ez irányú politikája szerintem helyes.
Gazdasági kérdésekben már van néhány dolog ami nem tetszik, de az más kérdés.

Ménár Atya 2019.10.27. 16:59:01

@mgdé:
Szerintem nem jól látod a cigány kérdést, ami már a kádár rendszerben is megvolt.
Bár igaz, hogy sok ember sokat vesztett, de nem ettől lettek olyanok amilyenek.
Más a viselkedési rendszerük, és ha nem szabunk határokat, akkor e szerint élnek.
Ez viszont nekünk nem jó, sokba kerül, és ha az emberi jogokat nézzük, akkor ne felejtkezzünk meg az állampolgári kötelességekről sem, amit magasról leszarnak.
Az elég meredek, hogy a nagy egészből csak kivesz valaki, és soha nem tesz bele semmit, max 3 hasonszőrű gyereket.
Az áldozatok nem ők, hanem az adófizetők.
Azért vicc, hogy még egy papíron elért szakmát sem képesek elvégezni, legalább ,hogy megnyugodjon a hülye adófizető, úgy, hogy gyakorlatilag ingyen kaja,ingyen tanszer, ingyen minden van az első 12 tanulásra fordított évben.
Bocs, de ezt már elég nehéz megmagyarázni, ehhez már eleget éltem és láttam.
Persze egyszerűbb hivatkozni arra, hogy nem ért semmihez,mert nincs iskolája........
A megoldás valóban az állam dolga lenne, illetve az összes képviselőjé akit fizetünk, de ahogy egyik tenne valamit,a másik azonnal lefasisztázza politikai érdekből.
Dolgozni nehéz,valóban, de amikor van rá lehetőség, azért be lehetne állni, és nem a Tassznál nyekeregni, hogy a rasszisták dolgoztatni akarják a szegény iskolázatlan tudatlan romákat :)
Szóval nehéz ez, de vagy megoldják, vagy problémák lesznek előbb utóbb.

mgdé 2019.10.27. 17:01:50

@Ménár Atya:

"Szóval nehéz ez, de vagy megoldják, vagy problémák lesznek előbb utóbb."

Pont ugyanezt mondtam.

Ménár Atya 2019.10.27. 17:04:49

@mgdé: Látod, ebben legalább egyet is értünk akkor.
A probléma csak az, hogy nem fogják, mert egyik félnek sem érdeke.
Jó kis hivatkozási alap vitás esetekre.

Cycmen 2019.10.27. 17:14:08

@Sir Bates dö Hól: : azért kerül rosszabb helyzetbe, mert sötétebb a bőrszíne, hullámos a haja, s ez már elég ahhoz, hogy leprásként kezeljék a hozzád hasonlók;-)...

Anyádat is úgy kezelném, ha tudnám, hogy ő az anyád, de nem a bőre színe miatt, hanem miattad te tök! Én nem vagyok rasszista, dugtam már meg cigánycsajt!
Nem bőrre megy a játék, persze ha lusta, összeférhetetlen, meg lop, az más!

Cycmen 2019.10.27. 17:16:08

@Sir Bates dö Hól: Nekem nincsenek előítéleteim!
Ismerek nagyon rendes cigányokat, de mégsem hiszem, hogy mindegyik az!

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 19:47:30

@Ménár Atya: 180Mrd? mint az új puskás ára;-)... egy millió főre? ha igaz is lenne (de nem az, hisz max. 20Mrd-t, ha rájuk fordítottak, a többi csak hivatkozási alap, azt lenyúlták, lenyúlta az szdsz, az mszp, a fidesz) tudod milyen nevetséges összeg?
miért migránsozol? bevándorlók, vendégmunkások és menekültek vannak. három külön csoport. ez a kiindulási alap egy normális diskurzusban. viszont ekkor már nem lehet rettegtetni senkit. nem is véletlen, hogy nem kezdenek párbeszédet. kiderülne, hogy hazudnak. konkrétan eddig bármely frohoz kapcsolódó írást, amit láttam pl. az origón, az mind kamu volt, fakenews, még macron beszédét is meghamisították;-)...
az átlag magyar hogyan viszonyul a nőkhöz?;-)... én froban élek, a 2G-s arab lányok 90%-a még sálat sem hordja, nem, hogy fulárt;-)... ellenben a törökök igen, ott 85%-ban nem lépnek/léphetnek ki fedetlen hajjal az utcára, abban is dolgoznak. látom, ismerem őket. nektek fantomokat vetítenek, attól kellene rettegnetek. mint Kisfejű Nagyfejű Zordonbordon pomogácsai.

gyűlölködésre, rettegésre kondicionálják a moi népességet, hogy minél többet lophassanak. igazából pont leszarnám, ha nem maradt volna ott rokonom vagy, ha nem az én adomból finanszíroznák a ner-elitet az eu-segéllyel.

ha valóban megnézed bármely kérdéskört, akkor látod, hogy jóval bonyolultabb közelről. persze mondhatod, hogy leszarod, ez a te országod, nem kell differenciálni. ellenben akkor egy nyugati bruttó befizető is mondhatja, hogy büdös tolvaj paraszt mindenki, nem differenciálunk. s nem a nyugatnak van szüksége mora;-)... ha felbomlana az EU, monak annyi lenne: nincs haderő, nincs gazdaság, nincs tudás, nincs semmi, csupán ellenséges környezet; te komolyan gondolod, hogy a volt kisantant bármit is elfelejtett? ugyanolyan etnicista barmok vannak ott is, mint moon. ez a realpolitik, nem az, amit orbán csinál. az nem a magyar nemzeti érdek;-)...
(már, ha nem azonosítjuk orbánt és szűk körét a magyar nemzettel)

Sir Bates dö Hól 2019.10.27. 20:07:17

@Cycmen: nehéz átlépni saját árnyékunk;-)... én például már többször leírtam, hogy alapvetően rasszista, etnicista, antiszemita, homofób, konzervatív, szexszista és sovén nacionalista vagyok, mint a döntő többség, aki moon nevelkedett, mert ilyen a szociális környezet, mi más lehetnék? s az is maradok valahol lelkem mélyén mindig. de aztán megtanultam olvasni, kinyílt a világ, láttam, tapasztaltam, megtanultam kritikusan és önállóan gondolkodni, s túlléptem ezeken. ez azzal kezdődik, hogy nem tagadod, hogy nagyon nem vagy oda a romákért. én nem tagadom, én nem szeretem őket. de ettől még lehetek korrekt velük. pl. azzal, hogy megértem az okokat, hogy miért koszosak, primitívek és "bűnözők".
tudod, lehet, hogy ezt azért tudom megtenni, mert nem felejtettem el, hogy honnan jöttem. hogy mennyivel nehezebb volt elérni, sőt meghaladni azt a szintet, amit mások azzal kaptak alapból, hogy késő kádár-kori felső középosztályhoz tartoztak a szüleik. azért nehezebb elérni ugyanoda, ha a falnak menve a fedő esik a fejedre a révay összes helyett, ha operát húsz évesen hallgatsz először, mint ha zenélne a család, vagy, ha teljesen magától értetődő, hogy a család minden tagja minimum két, de inkább három idegen nyelvet beszél;-)...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.27. 22:51:17

dejó most parisban toronyőrnek lenni
zsíros kézzel hazai parizert enni
koszos aluljáróban niggert arabot baszni
kokszos pakurában lapostetvet kapni

(21.sz.magor migráncsének)

mgdé 2019.10.27. 23:59:55

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Ilyen gyönyörű, ilyen méltóságteljesen kifejező erejű verset utoljára az egyedi hangvételű, formabontóan zseniális Kóté Csenge írt, s adott elő.

Ménár Atya 2019.10.28. 06:54:56

@Sir Bates dö Hól:
Hát, az hogy lenyúlták a nagy részét, az szinte biztos, ebben egyet is értünk.
Viszont hogy eszük ágában nincs tanulni,dolgozni, az viszont a száraz valóság.
Ezt nap mint nap tapasztaljuk.
A migráns szóban semmi sértő nincs, amit leírtál azt jelenti, tehát ezek után is ezt használom.
Hogy a franciáknál hogy élnek a békés arabok azt láttuk.
Pl amikor újságrókat,papokat,fiatalokat öltek meg.
Tehát nekünk erre az általad említett problémás 0.001- re nincs szükségünk, főleg nem úgy, hogy ezeket valami megfoghatatlan nem tudjuk kik jelölik ki nekünk.
Az önrendelkezési jogunkat had tartsuk már meg még egy kicsit, elég volt a szovjet típusú barátságból.
Tudom, hogy a magyar férfiak hogy viszonyulnak a nőkhöz, sokkal jobban,mint az arabok.
De lehet, hogy ahonnan te származol, ott nem gy volt, viszont akit arabot ismerek nálunk, hát...ha rajtam múlna már valahol tevét fényezne újra a sivatagban.
Szóval ezek és pl az általad rossz törökökről írtak alapján sem értek egyet az eszetlen betelepítéssel.
Ráadásul az sem igen tetszik, hogy valaki a megkérdezésem nélkül szeretne a "házamba" beköltözni.
Amúgy semmiféle rettegésre nem kondícionálnak senkit, választások előtt persze kell valami mindig, a migráns kérdés is ilyen, és itt is a mszlimok nem kellenek, főleg nem merkeli méretekben.
Azért elég vicces, hogy meghívom az arab világot , de jobb ha nem nálunk laknak. :)
Szerintem te froban megtaláltad a számításod, és azt hiszed az a világ jobb,mert liberálisabb.
Hát kicsit pörgesd vissza a történelmet, hogy jutottak el idáig, mennyi országot nyomorítottak meg ,élősködtek rajtuk, főként pont az arab világban, de elég trianonra gondolni, vietnám, stb stb.
Szóval ezek a becsület bajnokai elég szar alakok voltak.
Az eu segély pedig nem létezik.
Volt egy szerződés, hosszú évekig felkészültünk, aztán csökkentett jogokkal,és finanszírozással beléphettünk, cserébe teljes piacot kaptak azonnal.
Jól jött ez nekik is, nekünk is.
Most sem akarnak szabadulni keleteurópától,mert hatalmas belső piac, olcsó munkaerő.
Mai napig aránytalanul magas szolgáltatási díjakat fizettetnek.
Elég csak egy áruhitelre gondolni, mondjuk a németeknél olyan 0-3 %, nálunk ugyan az a bank 20-30 %.
Szóval vizsgálhatjuk közelről, mint a rosszabb minőségű,de ugyanolyan árú élelmiszereket pl, és még sorolhatnánk.
Tehát ez a segély ez felejtős.
Az eu nem fog felbomlani valószínűleg, senkinek nem érdeke.
Differenciálni lehet, ha a szerződések engedik.
Vagy a jogállamiság csak addig fontos,amíg a nettó befizető érdekeit védi?:)
Amit leírtál a nincs tudás nincs haderő,nincs semmi, csak gyűlölködés, az kb nettó francia felsőbbrendű gondolkodást testesíti meg.
Azért ennyire nem súlyos a helyzet, hiszen te is magyar tudatlan létedre megélsz közöttük, tehát ők sem lehetnek akkor annyival okosabbak :)
Szóval a migráns kérdésben nem tudsz meggyőzni, mert én is azt látom, hogy a nyugati liberális sajtóban megjelentek nettó hazugságra épülnek, épp elég bevándorló él itt békében.
A gazdaság az más, ott vannak problémák a mindenkori kormányokkal valóban.

Cycmen 2019.10.28. 08:24:37

@Sir Bates dö Hól: Ez az antiszemitizmus és a rasszizmus érdekes fegyver, ugyanis a botot is hiába vágod vissza, mindig lesz széle és aki erre játszik, az mindig megvádolhat, hogy szélsőséges vagy! Aztán ennek vannak tragikomikus esetei is, pl. amikor a túltolt zsidó okosságokat megelégelő és azok miatt felzúduló zsidót is leantiszemitázzák, vagy amikor az életformát megelégelő, valamire jutni akaró cigány első dolga lesz szegregálni magát a fajtájától és garantáltan cigánymentes környékre költözni!
Jó volt a dumád a hátrányos helyzetből indulásról, de maszatolás, ugyanis noha nyilvánvaló, hogy egy tanyáról nehezebb doktorálni, mint a belpesti "gettóból" de ez extrém tálalása a helyzetnek, itt nemhogy egy kibaszott szakmát nem sajátítanak el merő linkségből, hanem az általánost sem járják ki, márpedig ezek elvégzéséhez már kis túlzással elég lenne bejárni!
Élettapasztalatom alapján, aki elkezdi sorolni, hogy mi a rossz, mit miért nem lehet megcsinálni, az igazából nem is akar semmit!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 08:48:43

@Ménár Atya: nem akarlak meggyőzni, csupán finomítottam a részleteken, az, hogy ezt negligálod, nem gond. tatárszentgyörgynél láttuk, hogy a rendes magyarok miként viszonyulnak a cigányokhoz (szarkazmus, persze, hogy az, de nem hagyhattam ki, megmutatni milyen ostobaság az általánosítás, te is céloztál a "békés arabokra, akik fiatalokat ölnek", sz'al ne háborogjunk sarghentini antiszemita, rasszista vádjain).
mindenesetre érdekes volt az eszmecsere, köszönöm. s külön azt is, hogy nekem, mint tudatlannak, aki liberális is egyben (bármit is értesz ez alatt), boldogulást kívánsz a nyugati fertőben (nem cinkellek, érted te a humort, láttam ezt korábban, azért is mentem az eszmecserébe bele;-)... tényleg köszönöm;-)... remélem még beszélünk, atyám;-))

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 08:51:12

@Cycmen: biztos genetikusan bűnözők á la kertész ákos;-)...

Cycmen 2019.10.28. 09:51:02

@Sir Bates dö Hól: A genetikus terheltség sokakon megfigyelhető egyébirányú viszonylagos műveltségük mellett is.

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 10:58:38

@Cycmen: igaz, én is küzdök a szíriuszi génjeimmel, miközben csupán az alaptalan hübrisz hajt, hisz minden egyes kommentemre minimum húsz wikipédia oldal átnyálazása jut, bár nem értem azokat;-)...

mgdé 2019.10.28. 12:41:30

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Te most már a Macron kezit csókolgatod, hogy milyen f@sza kemény csávó ő?
Meg kell mondjam, tényleg fejlődőképes vagy! :D

mgdé 2019.10.28. 12:49:57

@Sir Bates dö Hól:

Szólj a daimonodnak, hogy a wikipédia helyett inkább a καλοκαγαθία felé fordítsa a tekinteted! :)

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 13:14:05

@mgdé: keresztény szabadság! nem ismerem a thai ábécét! jó hogy nem azt akarod, hogy arab számokat használjak!

Sir Bates dö Hól 2019.10.28. 13:16:37

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: látod, a rohadék franciák még ebből is profitáltak! minden sátort a decathlonból vettek! csak a pénz...

Ménár Atya 2019.10.28. 18:00:35

@Sir Bates dö Hól:
A mérsékelt anyázással nincs bajom fiam, véleményeket lehet ütköztetni, ettől még nem utálok meg senkit, csak az agyhalottakat nem bírom, akik azt hiszik ,hogy csak az a nézőpont létezik, amit a pártgyüliken mondogatnak nekik.
Az úr legyen tevéled szaracén szomszédaid között! :)

mgdé 2019.10.28. 19:25:33

@Ménár Atya:

Atyám, ha már, imádkozzunk Szaláh ad-Dín Júszuf ibn Ajjúb feltámadásáért is.
Mert hisz, mint a Sir már jelezte volt, a török rosszabb a szaracénnál.
A kurdokra meg ráfér egy kis esély.

Ménár Atya 2019.10.29. 07:11:56

@mgdé:
Szaladin egy úr volt az utódaihoz, és a kortárs keresztényekhez képest, azért ezt ne feledjük!

mgdé 2019.10.29. 13:11:27

@Ménár Atya:

Igen! Ezért is neveztem meg pont őt.
No meg, még kurd származású is volt, ráadásul Egyiptom mellett később már Szíria(!) szultánja is. Úgyhogy, ha élne, én minden lényeges szempont alapján neki szurkolnék a basival szemben.

Azaz, egy imát megér ...

Cicusnak meg nagyon tetszene, hogy övé - mármint Szaladiné - Jeruzsálem. :D
süti beállítások módosítása