B1 blogcsalád



Egy elveszett telefon lehet a Borkai-botrány hátterében

2019. október 09. - nickgrabowszki

A gruppenszex-videót egy csak első ránézésre hihető sztoriba ágyazták.
bozso.jpg

Ígéretes kezdés után erős visszaesés. Az "Ördög ügyvédje" nem tartotta a szavát, nem hozott nyilvánosságra bizonyítékokat arra nézve, hogy talicskával tolták ki a milliárdokat a győri városházáról.

  • Sehol a szingapúri bankszámlaszámok.
  • Sehol a "közeli ország bankjában" tisztára mosott pénzek és cégek adatai.
  • Sehol videók a százmilliókat számolgató Borkai Zsoltról.
  • Vagy akár csak a kokaint szippantó polgármesterről.

Csak néhány fénykép és videó van egy jachton elkövetett gruppenszexről. Habár ez sem kevés, mert rámutat arra,

miként mulatnak a NER nagyurai, amikor azt hiszik, hogy nem látják őket illetéktelenek.

De emiatt az ügyészségnek még csak látszat kedvéért sem kell nyomozást indítani. Ahhoz meg kisebb csoda kellene, hogy némi kis kurvázás miatt Borkai elveszítse a választást vasárnap. (Némi kokainszippantó képre azért még számítok, de valószínűleg az sem lenne elég hozzá.)

Kedden még azt ígérte a blogszerző, hogy a Maldív-szigetekről oszt meg egy sztorit, ami korrupciós ügyet bizonyít majd, ehelyett csak egy névvel vállalhatatlan gyanúgyűjteményt publikált.

Az ígért, de elmaradt bizonyítékok hiánya arra utal, hamis volt az eredeti narratíva. Az "Ördög ügyvédje" nem egy bűnbánó maffiózó, a NER-elit strómanja vagy stómanszervező ügyvédje, mint magáról állította. Ilyen nem létezik. Az Orbán-rezsimben tartják az omerta fogadalmát:

amíg van pénz, kurvák és kokain, addig senki nem fog kiszállni a tutiból.

Pláne nem indít zsarolásszagú akciót azért, hogy kiszállhasson. Életszerűtlen volna bűncselekményekkel megvádolni magát, hogy büntetlenséget nyerhessen. A gruppenszexen kívüli összes információt már a sajtó tette hozzá - némelyiket sok évvel ezelőtt, csak nem érdekelt senkit.

A lapok már 7 éve megírták az Audi-földek sztoriját. És most ugyancsak az újságírók ásták elő a szexbuli előtti hetekben kivett százmilliókat, az önkormányzati pénzzel kitömött ügyvédhaver által a polgármester fián keresztül visszaosztott havi egymilliót vagy a szintén gruppenszex-résztvevő vendéglátóssal bizniszelő polgármesteri leány történetét.

Az "Ördög ügyvédje" pár szexképnél és videónál többel nem állt elő. Csak olyan, Győr-szerte közismert sztorikat, pletykákat és feltételezéseket osztott meg, amelyeket nem lehet bizonyítani - bár az nemigen kétséges, hogy 90-95 százalékuk igaz.

Ilyenformán arra is keresztet vethetünk, hogy - mint a blogszerző ígérte - Borkai csak a kezdet, és majd eljut a leleplezésben a NER igazi nagyágyúiig. Minden bizonnyal eleve Borkai volt a célpont. Annál az egyszerű oknál fogva, hogy róla volt anyag.

Nem egy kiugrani kész ügyvéd állt a háttérben, ilyen nincs. Hanem egyszerűen egy telefon. Amivel a nem túl szofisztikált és veszélyérzet nélküli prostik egyike csinált pár fotót és videót, alkalmasint fel sem fogva, mihez gyárt bizonyítékot éppen. Ráadásul 

képes volt elveszíteni a telefont.

Esetleg ellopták tőle. Mindenesetre eljutott olyanokhoz, akik ütni akartak Borkain, de még inkább a NER-lovagokon és magán a rezsimen.

A gruppenszex-anyagot nem egyszerűen feltették a netre, hanem egy csak első pillantsára hihető háttérsztori ágyazták. A dolgot kézenfekvő volt a kampányhajrában, 1-2 héttel a választás előtt kihozni, nem mintha érdemben tudna változtatni az eredményen.

  • A Fidesz-szavazók egy nem jelentéktelen részéhez el sem jutott a dolog.
  • Akihez mégis, azoknak egy komoly hányada már olyan fokra jutott a valóság tagadásában, hogy Borkai beismerése ellenére is képes kétségbe vonni a képek és videók valódiságát.

A nagy többséget azonban - hiába tud róla - se a kurvázás, se annak fedezete nem érdekli. Nem szavazott volna két és félmillió magyarországi választó tavaly a Fideszre, ha Orbán személyes vagyonkezelőjére íratott, sokszázmilliárdos, egészen felfoghatatlan nagyságú vagyon bármit számított volna a szemükben.

És holt van ehhez képest a Borkaiék által feltételezetten ellopott havi egymilliárd? Lőrinc ennyiért a nevét se írja alá.

Annyi hatása azért minden bizonnyal lesz a Borkai-botránynak, hogy - nemcsak helyben, hanem országosan, főleg országosan - mozgósítja az ellenzéki szavazókat, akik az egész Fidesz-rezsimre jellemzőnek látják a közpénzből kistaffírozott haverokkal elkövetett jachtozást és kurvázást. És alighanem jó okkal.

További valószínű következmény, a Fidesz is kénytelen visszavenni újdonat propagandaszólamaiból a "keresztény értékekről" és a normalitásról. Különben azt kockáztatják, hogy a saját közönségük egyszerűen kiröhögi őket.

Mert az, hogy a történtek után nem határolódtak el Borkaitól élesen, és nem rúgták a pártból azonnal, az azért világossá tette, hogy mennyit számítanak nekik a keresztény, konzervatív értékek, és hogy a Fideszben, meg a NER-lovagok és -potentátok között egészen más számít normálisnak, mint a magyarok túlnyomó többségénél.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6715213106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.10.11. 18:54:45

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Még én se tartom annyira hülyének, hogy ne értette volna, de volt ott egy "," is.

De ez egy trükk, ha nem tud válaszolni, akkor maszatol, beleköt minden másba, de ez =, hogy tudja miről van szó, csak ciki neki rá válaszolni, normálisan. Vagy tényleg nem tud.

Egy öntelt seggfej, és nyitott könyv már.

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 18:56:20

@6.Lenin: "Az nem éppen magas intelligenciára vall- inkább az irigy csürhére jellemző-, hogy esetleg 1-2- gazember hibái miatt ítélkezel több millió másik ember felett."

ezzel azt mondod, hogy mindenki, aki a kispestiek okán általánosít a ner-ellenzékkel kapcsolatban, az "irigy csűrhe";-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 19:05:24

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: "ha csöndben maradtál volna, bölcs maradtál volna";-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 19:07:39

@6.Lenin: "Egy öntelt seggfej, és nyitott könyv már."

Lajos, de abban a könyvben csak bötük vannak;-DDDD...

6.Lenin 2019.10.11. 19:16:15

@Sir Bates dö Hól:

Igen, sok betű, értelmetlen zagyvaságban. Ahogy nálad.

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 19:21:07

@6.Lenin: a funkcionális illetve tényleges analfabéták nak az csupán "értelmetlen zagyvaság";-)...

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.11. 19:27:29

@Sir Bates dö Hól: Nattyon eredeti... Gondolom neked még latinul is menne...

Figyelj má', bölcs ember, szerinted attól lesz a kommentfolyam színvonalas, ha pár sekkfej minden hiányzó kötőszóba, vesszőbe beleköt?! Hä?

Esetleg nem lenne jobb a tartalmi vitánál maradni az öncélú kötekedés helyett? Csak kérdem.

6.Lenin 2019.10.11. 19:30:44

@Sir Bates dö Hól:

Figyelj töki, egyszer berágok, és visszakeresek néhány hsz-edet, ahol magadnak mondasz ellen. vagy látszik, hogy nem érted (na jó, ezt még én sem hiszem, hogy egyszer ennyire berágnék miattatok)

6.Lenin 2019.10.11. 19:36:57

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Csak így tudják-maguknak- bemesélni, hogy netán véletlenül számítanak is valamit. Itt érdemi vita?
Majd pont neked, vagy nekem, vagy bárkinek egyszer csak beismerik, hogy balfaszok?
Biztos hanyatt vágnám magam a meglepetéstől. Nem hiszem, hogy biztonsági övet kéne a székemre szereltetni.

6.Lenin 2019.10.11. 19:57:31

@Sir Bates dö Hól:

Honnan ? Innen is. Valamelyik este azt hitted, hogy csak neked van neted. ezen a gépemen szoktam nézni ezek-, és a többi közül, hogy mi is a helyzet máshol.

wwitv.com/television/73.htm

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 20:53:47

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: ;-) az "is" másra vonatkozott, olvasd vissza az elejétől, akkor látod;-)...
(egyébként igazad van, nem volt korrekt az inszinuáció veled szemben, elnézést, ha tényleg bánt)

Tartalmi vita? Itt? Kivel? A fidesztálibokkal? Mert velük nem lehet (tudom, sokakkal azok közül, akik a ner-rel szemben állnak, azokkal sem lehet).
Milyen tartalmi vitát lehet olyannal folytatni, aki a mészáros-tiborcz vagy a ner-lovagokkal kapcsolatban annyit mond, hogy "feljelentést kell tenni"! Komolyan? Arról esetleg lehetne vitatkozni, hogy jó-e az egykulcsos adórendszer (sz'tem ma moon nem), hogy a 9%tánya jó e (sz'tem alacsony), hogy a MÁK+ mire jó (sz'tem csupán arra, hogy a 27%áfával terhelt Eco+-os terméket megvenni kénytelen szerencsétlenek által befizetett adóból még többen kaphassanak vissza azok, akiket a ner magyarnak gondol), hogy miért nem tesz semmit az establishment a cigányság integrációjáért (muszlimoktól fosnak itt az árvízkárosultak?! jelenleg 9-15% közt van a cigányok moi aránya, s már hat évvel ezelőtt is lehetett tudni, hogy '50-re 30-35% lesz ez az arány! nem ezzel kell foglalkozni, a nemlétező migráncsokkal!). De sajnos tényleg az a helyzet, hogy a ner intellektuális hátrányban van, vitaképtelen: pl. németh, kósa, semjén, mráz, gajdics, stb. nullák eleve alkalmatlanok bármilyen intellektuális tevékenységre, a g.fodor meg mit tud mondani, mikor tudja, hogy hamis az, amit állít? A ner mellett elvből kiállni lehetetlen, érdekből igen, de elvből?...

Sir Bates dö Hól 2019.10.11. 21:01:01

@6.Lenin: ezzel most mit kezdjek? innen ismered froot? attól, hogy nézem az nhk adásait, még nem ismerem japánt;-)...
(nem is tudtam, hogy beszélsz franciául! akkor esetleg megmagyarázhatnád, hogy a lakájmédia miként is hozta ki macron beszédéből azt, hogy ő már orbánt követi;-))

Én de genere Mi 2019.10.11. 23:46:30

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Kiscsillag, Cöfi bácsi nem először beszél félre, ugyanazt a hibát egyfolytában harmadszor is elkövetni nem véletlen ... Csak nem ő a tanítóbácsid, hogy így véded? Választhattál volna legalább egy komoly énektagozatos szaktanárt helyette. :P

Másrészt meg eldönthetnéd végre, hogy libsik vagy komcsik. :P
Lévén '90 előtt nem az szdsz, '90 után meg nem Thürmer irányított. Messze nem ugyanaz. Tudod, államosítás kontra privatizáció. Állami tervgazdaság kontra piac. Stb. Meg stb. Persze ez neked magas, aki nem narancs az neked mind-mind hazátlan kurd. Ideje előbb Marxot, s csak már aztán, ha az alapok már úgy ahogy rendben, a 6. Lenin bácsi összest olvasgatnod ... :P

Én de genere Mi 2019.10.11. 23:50:43

@6.Lenin:

Cöfi bácsi, innen indult:
""ki a faszom lopta szét az országot 90 előtt""

Te tényleg demens vagy.
Elnézést, hogy eddig frocliztalak, beteg emberrel szemben ez nem szép.

A hű kistanítványod természetesen azért még ütöm tovább. :P

Én de genere Mi 2019.10.12. 00:02:32

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

S mondd kisfiú, pl. azt a kifejezést már hallottad, hogy 'teljes foglalkoztatottság'?
S most, hogy már hallottad, értelmezni is tudnád? Meg azt is hogy ez mit hoz magával, mivel jár?

De ha akarod, megkérdezem tőled a bértömeg gazdálkodást és a bérszínvonal gazdálkodást is, a gmk-t is és a gebint is. Meg még azt is, tudod-e hány ezer nagyságrenddel volt jobb és nagyobb ember Farkas Jancsi a Farkasflóridnál?

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 00:04:24

@Én de genere Mi: "Lévén '90 előtt nem az szdsz, '90 után meg nem Thürmer irányított"

Jaj, ne gyere már ilyen faszságokkal.

Én kommunista utódpártot írtam, tudod, az a NAGYOBBIK kormánypárt, az MSZP volt, ami átmentette az MSZMP vagyonát és pártszervezetét, de megszabadult néhány doktríner komcsitól (Grósz Karcsi).

Ettől még a kontinuitás a személyek szintjén is megvolt, Horn Gyula, Medgyessy Péter, Kovács László – legfeljebb ugyanők átmaszkírozták magukat komcsikból szociáldemokrata piacgazdaság-hívőkké...

Sz'al ez gyenge próbálkozás volt, degeneráltkám, legközelebb valami okosabbat találj ki

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 00:06:54

@Én de genere Mi: "S mondd kisfiú, pl. azt a kifejezést már hallottad, hogy 'teljes foglalkoztatottság'?"

Igen, ahogy azt is, hogy "kapun belüli munkanélküliség".

youtu.be/BDpxL4I0rZo

Én de genere Mi 2019.10.12. 00:16:42

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Kontinuitás. :D

Ezt most az alelnökségig jutó nemzetközi libsi Viktornak címezted, vagy a forradalmár Bonaparte tüzérkapitánynak?

Kicsi fiú, te ...

B+, a társadalmi-gazdasági rendszerek működési alapjait nem az határozza meg, hogy épp milyen hülye szlogent adtak ki aznapra a fidelitasnál.

A szász törzs- és nemzetségfők mind behódoltak Nagy Károlynak, s alkalmazkodtak az új feudális rendhez, természetesen ők jól is jártak, a népeik már nem annyira. A sorozatos lázadásokat vezető Widukind - míg végül egy hercegi címmel és birtokkal meg nem vásárolták őt is - az új rendben lejjebb csúszó köznemes volt. De úgysem érted ...

Én de genere Mi 2019.10.12. 00:23:17

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Ezt most vették fel egy Lölő-féle építőipari cégnél? :D

A ... útnál áprilisban kezdtek.
Amikor még ki volt táblázva a kivitelező, a határidő, az ár (az a hülye EU elvár ilyeneket, ha fizet) július 7. volt a feltüntetett határidő.
Mostani állapot: Kb. egy hét óta az egyik irányú sáv már kész. A másik irányba még "várják a billencset".
A táblák június vége óta nincsenek kint, valamelyik éjszaka szégyenükben egyszerűen elszöktek. Utoljára a moldáv határnál látták őket ...

Örülök, hogy segíthettem. :)

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 00:27:41

@Sir Bates dö Hól: "Arról esetleg lehetne vitatkozni, hogy jó-e az egykulcsos adórendszer (sz'tem ma moon nem)"

Nézd, az nagyjából ismert, hogy milyen érvek szólnak az egykulcsos szja mellett ill. ellene; az, hogy ebből ki mit érez erősebbnek, leginkább értékválasztás kérdése (többletteljesítmény megfelelő honorálása v. "társadalmi igazságosság").

Ami viszont objektív probléma volt a korábbi, többkulcsos rendszerrel, hogy a Magyarországon amúgy is problematikus "adómorált" jelentős mértékben gyengítette.

A minimálbér adómentessége, szemben akár az átlagos bérek adóterhelésével bizonyos vállalatkategóriákban és iparágakban általános gyakorlattá tették a minimálbéren bejelentést + zsebbe fizetést. Ez persze a dolgozóknak is rossz volt (kiszolgáltatottság, kisebb nyugdíjra, munkanélküli segélyre való jogosultság); az államnak is (kieső adóbevételek), meg a tisztességesen játszó cégeknek is (versenyhátrány a csalókkal szemben).

További hátrány a Magyarországon amúgy is jellemző munkaerő-elvándorlásra való hatás, hiszen ha a magasabb képzettségű ill. kurrensebb szakmákban dolgozó (tehát magasabb fizetésű) munkaerőtől arányaiban többet veszel el, akkor felerősítheted a Nyugat-Európával szembeni bérhátrányt, így a kivándorlást is. (Kivándorni nem a képzetlen, nyelveket sem beszélő minimálbéres dolgozó fog.)

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 00:30:22

@Én de genere Mi: "B+, a társadalmi-gazdasági rendszerek működési alapjait nem az határozza meg, hogy épp milyen hülye szlogent adtak ki aznapra a fidelitasnál."

Azt nem, de az idegen érdekek kiszolgálói akkor sem lesznek hazafiak, ha moszkvai helyett már washingtoni seggeket nyalnak.

Komcsi kutyából nem lesz szociáldemokrata szalonna.

Én de genere Mi 2019.10.12. 01:42:06

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:

Brüsszel elvtársat már meg sem akarják gyilkolni??? :P

Valamint:
A német multik seggét nyaldosók azok vajon igaz hazafiak vagy pusztán csak kifinomult ínyencek?

Azt hallottad, hogy Győrben gyűjtés indítottak zoknira, szegény Borkainak?
Nem elég, hogy lebukott, de lyukas talpú zokniban dugott a szerencsétlen.
Hiába, egy komoly nemzeti politikusnak nem telik felesleges luxusra ...

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 07:44:27

@Én de genere Mi: Még mindig jobb egy lyukas zokni,mint egy lyukas koton..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 07:48:46

Időközben Lackneréknál is előkerültek a prostik.Lackner arról beszél,hogy az egyk bérnő rosszul lett,mert cukorbeteg..

Cycmen 2019.10.12. 09:34:31

@Veszéjben a lyogállamiság !: Időközben Lackneréknál is előkerültek a prostik.Lackner arról beszél,hogy az egyk bérnő rosszul lett,mert cukorbeteg...........................

Kurváknál nincs üzemorvos?

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 09:53:05

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: én nem tudok azonosulni az érveiddel (ez már lehet a szubjektum hatása;-))...

nem érzem teljesen korrektnek azt, hogy "többletteleljesítmény megfelelő honorálása": ez a "honoráció" megjelenik már a jövedelemben. azt elfogadom/támogatom, hogy mindenki adózzon, azt nem, hogy a medián jövedelemmel rendelkező többel adózzon, mint 25%, az átlagjövedelem legyen 20%, a legmagasabb kulcs meg legyen 60-75% között. viszont azt nem gondolom, hogy 4-500k/hó már magas jövedelemnek számít!

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 10:01:04

@Sir Bates dö Hól: folyt.

sz'tem nem a többkulcsos adórendszer okozta az általad leírtakat, hanem 1/ az adósávok és -kulcsok nem megfelelő meghatározása; 2/ a nem megfelelő kommunikáció a mindenkori establishment részéről, akik nem voltak képesek elmagyarázni komplexen, hogy miért van szükség adózásra, ezzel ráerősítve arra az évszázados, a kollektív tudatban máig élő izére (mi is az pontosan? mentalitás, determináltság, ösztön?), hogy a hatalmat mindig át kell baszni (amivel én is azonosulok, amennyiben a "hatalmat" tőlem független entitás

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 10:12:56

@Sir Bates dö Hól: bazdmeg! folyt

amennyiben a "hatalmat" tőlem abszolút független, omnipotens entitásként kezelem, s nem pl. a germán vagy kelta típusú törzsi demokrácia vagy ún. közvetlen demokrácia manifesztumaként, amely halmazba én is beletartozom)

Cycmen 2019.10.12. 10:20:45

@Sir Bates dö Hól: "Tartalmi vita? Itt? Kivel? A fidesztálibokkal? Mert velük nem lehet (tudom, sokakkal azok közül, akik a ner-rel szemben állnak, azokkal sem lehet).
Milyen tartalmi vitát lehet olyannal folytatni, aki a mészáros-tiborcz vagy a ner-lovagokkal kapcsolatban annyit mond, "

Nem hajlandóak az általad kijelölt szempontok alapján az általad elvárt következtetést levonni? Ezek a csúnya fidesztálibok!

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 10:24:32

@Sir Bates dö Hól: a társadalmi igazságosság vs. egyéni teljesítmény kérdésében (bár eleve nem tartom helyesnek a "versus" axiómatikus használatát!) pedig azt gondolom, hogy bármely egyéni teljesítmény elismeréséhe/érvényesüléséhez szükségesek a társadalom, mint tér, mint keret, ezt azonban együtt hozzuk létre, együtt tartjuk fent, s minél inkább sikeres vagy, annál inkább érdeked, hogy az adott tér fennmaradjon (kinek okoz nagyobb gondot, ha összeomlik a magyar állam, ha összeomlanak a keretek? egy cigánytelepi herbálozó kancigánynak vagy egy sikeres vállalkozónak? mindkettő ugyanolyan adókulccsal adózik ma.).

Cycmen 2019.10.12. 10:24:51

@Sir Bates dö Hól: "amennyiben a "hatalmat" tőlem abszolút független, omnipotens entitásként kezelem, s nem pl. a germán vagy kelta típusú törzsi demokrácia vagy ún. közvetlen demokrácia manifesztumaként, amely halmazba én is beletartozom)"

Jó lenne tudni, hogy mi a faszt akart mondani a költő!

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 10:32:40

@Cycmen: ;-) nem ezt írtam, ezt te akarod így interpretálni, s ezzel azonnal meg is akadályozni egy konstruktív eszmecsere kialakulását;-)...
(ami szerintem öngyilkosság, mert kooperálnunk kell, ha előre akarunk jutni, de anélkül, hogy legalább minimális mértékben megértenénk egymás motivációit, én ezt nem tartom lehetetlennek.)

[az külön bájos, hogy -miként azt te is tudod- nem téged sorollak a "fidesztálib" csoportba, veled nem lenne gond az együttműködés, persze nem itt, ebben a környezetben... ez most olyan piszkos fredes dícséret volt?;-))

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 10:44:05

@Sir Bates dö Hól: "nem érzem teljesen korrektnek azt, hogy "többletteleljesítmény megfelelő honorálása": ez a "honoráció" megjelenik már a jövedelemben"

Ha a magasabb jövedelem (lényegesen) magasabb kulccsal adózik, akkor pl. a többletteljesítménnyel arányos többletjuttatásnak csak egy része juthat el a címzetthez; másik része az államkincstárba vándorol majd.

Ha csak nem "zsebbe" fizetik a jutalmat is, ami egyébként szintén ismert gyakorlat, de ugyanúgy az adófizetési fegyelem romlását mutatja.

"legmagasabb kulcs meg legyen 60-75% között"

75%-os elvonás már-már a kisajátításnak felel meg, és ezt valahogy azért be is kéne hajtani. Azt se felejtsd el, hogy a különböző adóoptimalizációs technikák (offshore adóparadicsomok, külföldön bejelentett jövedelem/nyereség) is pont a megnyúzni szánt rétegek számára állnak rendelkezésre.

És az már csak a nyilvánosságot kapott ügyekből is látszik, hogy ezt ki is akarják használni (Depardieu orosz állampolgárságától Lionel Messi adóügyéig; v. számtalan amerikai ügyig: www.ajc.com/news/national/celebrities-who-have-ran-into-tax-trouble/AlItm0JbBUULmDsJks4d0H/ ); ahol az adómorál eleve rosszabb, mint nálunk, ott ez még többeket, még nagyobb svindliket jelentene.

"sz'tem nem a többkulcsos adórendszer okozta az általad leírtakat, hanem 1/ az adósávok és -kulcsok nem megfelelő meghatározása"

Az biztos, hogy ez is része volt a problémának. De szerintem az általad említett 75%-os kulcs a felső sávban hasonlóan része lenne, egyszerűen ekkora elvonás már túl erős ösztönzést adna az adóelkerülésre.

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 10:45:06

@Cycmen: a jobbágy/alattvaló kontra polgár/citoyen attitűdre vonatkozik ez: nem mindegy, hogy miként gondolsz a családi pótlékra: az állam, mint pater familias, adta azt nagy kegyesen a saját erszényéből vagy az egyéneknek -akik a közösséget képezik- a közösség döntésének megfelelően, a közösség fenntartását szolgáló közös befizetéseikből/hozzájárulásaikból járó jogos rész...

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 10:56:21

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: "Ha a magasabb jövedelem (lényegesen) magasabb kulccsal adózik, akkor pl. a többletteljesítménnyel arányos többletjuttatásnak csak egy része juthat el a címzetthez; másik része az államkincstárba vándorol majd."

Ezt kicsit jobban is kifejtem: ha az adózás sávos rendszerű, és mondjuk a felső sáv 75%-os kulccsal adózik, akkor az ide éppen csak beleeső jövedelem teljes (átlagos) adókulcsa is mondjuk pl. csak 40-50% körül lehet; de a jutalom, a többletjövedelem egésze már 75%-os kulccsal adódik.

Márpedig a közgazdasági elméletek (költség-haszon elemzés) szerint viszont ez, a marginális kulcs számít akkor, amikor egyénünk azt fontolgatja, hogy emelje-e erőfeszítéseit a magasabb jövedelem elérése érdekében. Ezért ez a rendszer nemigen támogatja azt, igen drágává teszi, hogy a munkáltató pl. pénzügyi ösztönzéssel bírja munkavállalónkat teljesítménye emelésére (persze a kirúgással fenyegetés, mint eszkôz megmarad...).

Cycmen 2019.10.12. 11:03:22

@Sir Bates dö Hól: A kettőnk viszonyát megbeszéltük és meg is egyeztünk, viszont amit most írtál az nettó demagógia!
Az állandó mindenhonnan a nerlovagokhoz kanyarodás nehézzé tesz egy normális vitát, sok egyéb terület van még a gazdasági háttérhatalmon kívül!

Cycmen 2019.10.12. 11:18:41

@Sir Bates dö Hól: " miként gondolsz a családi pótlékra: az állam, mint pater familias, adta azt nagy kegyesen a saját erszényéből vagy az egyéneknek -akik a közösséget képezik- "

Amiből visszaoszt az a saját erszénye hiába te fizetted be, de egyébként is fingfűrészelés magának az összegnek ilyen szintű meghatározásán filozófálni. A családdal kapcsolatos különböző támogatások pedig kormányonként változtak, tehát amire te diszkréten államként célzol az a Fidesz (ugye nem tévedek?) amit lehet is becsülni a számtalan támogatási mód miatt ami az előzőknek eszükbe sem jutott és azért,, mert a súlypontot áthelyezték a pusztán szaporodók támogatásáról a hasznosabb réteg ösztönzésére!

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 11:25:33

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: "Ha a magasabb jövedelem (lényegesen) magasabb kulccsal adózik, akkor pl. a többletteljesítménnyel arányos többletjuttatásnak csak egy része juthat el a címzetthez; másik része az államkincstárba vándorol majd."

Az is lenne a cél, hogy az államkincstárnál landoljon a különbözet. Természetesen az így létrejött forrásokat a közösség érdekében kellene felhasználni, nem egyéni érdekek mentén.

Értem én a 75% "megnyúzásként" való artikulálását, de ezt akkor tekintem korrekt álláspontnak, ha a kevesebb jövedelemmel rendelkezőknek is ugyanolyan esélye van elérni az állam által biztosított szolgáltatásokat, mint a jobb módúaknak pl. az oktatás terén: skandináviában mindegy, hogy hol laksz és milyen jövedelemmel rendelkezel, mindenki egyenlő (és magas!) színvonalú alapfokú oktatásban részesül, ezért mindegy, hogy a gyerek melyik iskolába jár. Moon ezzel szemben ez nem igaz, ellenben az oktatási rendszert a közösből fizetjük.

Azzal meg nem nagyon tudok mit kezdeni, hogy "adóelkerülés", "adóoptimalizáció": ezek megszüntetése csupán politikai akarat kérdése: depardieu szégyen sz'tem, ehhez joga volt, ellenben én azonnal megvontam volna tőle a francia állampolgárságot, s érvényesüljön az orosz útlevéllel; amit ők és a multinacionális cég tesznek, az a societas leonina iskolapéldája: csak az előnyöket élvezik, a kötelezettséget negligálják (egy kicsit ilyen ma az orbáni ner és az EU viszonya is)...

(gondolom nem ér meglepetésként, hogy én a vagyonkoncentráció ellen is fellépnék, az örökséget is megadóztatnám rendesen (50%) 2-3M€ felett→ mindebből kitűnhet, hogy nem egaliter, a más tehetségén elősködő bolsi vagyok, csupán a vagyoni különbségek demokráciára gyakorolt erózióját tekintem a legnagyobb veszélyforrásnak... miként a klasszikus athénban, mikor cserépszavaztak; ezt csak azért, hogy ne menjünk el a "tehetségtelen, önállóan életképtelen komcsi vagy" irányába;-))

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 11:40:17

@Cycmen: ;-)... igazad van: azon nem tudok felülemelkedni, hogy a morális origó nem lehet más, mint az, hogy a közös javakat magánosítani elfogadhatatlan/erkölcstelen/lopás/sikkasztás/stb. (kinek mi tetszik), s ez ugyanúgy vonatkozik '10 előttre, mint '10 utánra: igen, ez vonatkozik mátéra, gyurcsányra, az összes funkcionáriusra, akik politikai hatalmukat gazdasági hatalommá konvertálták '90 körül; de pontosan ezért vonatkozik ez a mai napra is...

S azért gondolom ezt alapnak, mert az, hogy esetleg zsidózol y az nem akadályoz meg abban, hogy leüljünk egy asztalhoz, az azonban igen, mikor az általam befizetett adóból hatalmi segítséggel lopsz minden konzekvencia nélkül (ha önállóan, független outsiderként dézsmálod a kincstárt, az persze más eset nálam, az nem zavar, hiszen vállalod a következményeket;-))

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 11:46:19

@Cycmen: más malomban örlünk;-)...

nem, állam alatt nem a fideszt értem, állam alatt az a konstrukciót értem, melynek velemszületett jogaim egy részét átadtam a társadalmi keretek létrehozásának hatékonyabb menedzselése érdekében, mert így eredményesebb a közösség fennmaradása; mondhatni a Birca által hangoztatott közjó érdekében;-)...

taga20 2019.10.12. 11:47:52

@vitéz Beverneky:

na elmész te a...ba!

a subbán normálisabbakat dobtál fel anno:))))

Cycmen 2019.10.12. 11:49:24

@Sir Bates dö Hól: "S azért gondolom ezt alapnak, mert az, hogy esetleg zsidózol y az nem akadályoz meg abban, hogy leüljünk egy asztalhoz,"

Attól pont leülhetsz, mert az itteni zsidózásomnak dramaturgiai okai vannak, amivel táncba hívom a szerényebb képességgel megáldott lippsitzeket, a zsidókhoz való viszonyom ennél összetettebb, bár kétségkívül abban a formában sem pozitív! Itt gyakorlatilag csak a megkövetelt hozzáállást kifogásolom a kérdéshez.

taga20 2019.10.12. 11:54:34

@Sir Bates dö Hól:

sír, te olyan jófej vagy, hogy még handkéval is kvaterkáznál:)))

de azé te is tudod, hogy mit mondott esterházy, és remélem nem felejted!

Én de genere Mi 2019.10.12. 11:58:48

@Cycmen:

Mirrmurr, nagyon igazad van!: A látványosan hasznosabb Csengécskét és Lilikét (meg azért ne nagyon szólaljanak ...) én is szívesebben támogatnám, mint holmi 19 gyerekes vénasszonyt, természetesen csak addig, amíg - ahogy jól mondtad - nem akarnának átkerülni a mindenáron tőlem szaporodni akarók táborába. A szaporodási költségeiket már fizesse a 'munkáltatójuk', tényfeltáró újságírói nyelven mondva: a futtatójuk ... Meg persze az EU ...

ui.: Aztán vigyázz magadra Cicus, nehogy valami nagy buli után kutyák szájából kelljen kiszedni téged. :D

(Szvsz: Nem az összeg nagysága került megkérdőjelezésre. Az a"vs" tárgya, hogy állami 'kegy', vagy az állampolgárok szándéka szerinti juttatás a közösség vagyonából (melynek egyik fő forrása az adó, de nem csak az), azokra helyzetekre, amikor jónak látja a közösség támogatni az ilyen helyzetbe került tagjait. Lásd régen: Kisgyerekes özvegyasszony nem adózik, ha a férje a király hadjáratában részt véve esett el. /Különben ki a dilis kockáztatta volna az életét azért, hogy aztán az ő hősiessége miatt a gyerekei mind-mind éhen dögöljenek?/ Mindez a társadalom érdeke - védjék meg, ha szükséges -, nem a királyé, a király csak egy zászló. S máris eljutottunk oda, hogy kik érdemelnek állami trafikjogot? Naná, hogy a deutchtomi rajongó csini manikűröslányok!!! :P (S ezzel nem állítottam azt, hogy a korábbiak bezzeg kivétel nélkül mind megérdemelték. De bármit is "állami keggyé tenni" alávalóság. Meg persze kiscsatlós réteg kialakítása, ó, nem az állam, hanem a Pásztor fiúk részéről.))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 12:02:17

@Cycmen: Volt egy dubaiozó prosti, akinek az egyik sejkherceg kiverte a teljes fogsorát a nász során, szóval, amit most látnak-mondta- az már épített fogsor..Viszont a kapott pénzből még három ilyen fogsor építtethetne..

Én de genere Mi 2019.10.12. 12:06:59

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Jogos! Hiába, ebben tényleg profi vagy! :D

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:07:59

@Cycmen: még annyi: én nem gondolom, hogy az az ő erszénye lenne, azt gondolom, hogy az továbbra is közös pénz/erszény, melybe/melyből meghatározott szabályok szerint lehet belenyúlni/kifizetéseket eszközölni; máshogy tekintünk az államra, mint entitásra/aktorra;-)...

Én de genere Mi 2019.10.12. 12:11:25

@Sir Bates dö Hól:

"aktorra"

Cicus utálja a színészeket, Alföldi miatt is - hisz másként tekint rá - mindig hisztizik. :D

Cycmen 2019.10.12. 12:11:59

@Sir Bates dö Hól: : más malomban örlünk;-)...

Én rendes malomban, te viszont imamalomban! :D

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:18:43

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik: köszönöm, de értettem elsőre is (viszont aki nem, annak sokat segítettél)

"Márpedig a közgazdasági elméletek (költség-haszon elemzés) szerint viszont ez, a marginális kulcs számít akkor, amikor egyénünk azt fontolgatja, hogy emelje-e erőfeszítéseit a magasabb jövedelem elérése érdekében. Ezért ez a rendszer nemigen támogatja azt, igen drágává teszi, hogy a munkáltató pl. pénzügyi ösztönzéssel bírja munkavállalónkat teljesítménye emelésére (persze a kirúgással fenyegetés, mint eszkôz megmarad...)."

ezek a sávoktól függenek: nem 10-20M a 75%-os sáv, hanem 0,5M vagy 1M€ után lépne be ez, ami azért nem az általános jövedelem (nézd, én egy igen magas árfekvésű országban élek (fro), de azért nagyon jó és kényelmes életet lehet itt élni már nettó 5k/hó vagy családként(2-3gyerek) 8k/hó bevétel mellett is...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:19:52

@Cycmen: talán nekem ezért nem korpás a hajam;-)...

Cycmen 2019.10.12. 12:22:49

@Én de genere Mi: Bazmeg te is, az állam gazdálkodik a te pénzeddel (legyen, hogy megnyugodj) ez a világon mindenütt így van, de érdemben ebbe már nem nagyon szólhatsz bele de ha közvetlenül beleszólhatnál, akkor sem lehetne mindenkinek a kedvére tenni ezt nem akarod elismerni és így tartunk még mindig ennél a témánál!

Cycmen 2019.10.12. 12:24:08

@Sir Bates dö Hól: Komojtalan huje vagy tudod? :DDDDDDDDDD

Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik 2019.10.12. 12:28:44

@Sir Bates dö Hól: "Azzal meg nem nagyon tudok mit kezdeni, hogy "adóelkerülés", "adóoptimalizáció": ezek megszüntetése csupán politikai akarat kérdése"

Bocs, de ez szerintem kissé naiv megközelítés. Gondolod, hogy azokban a nyugati országokban, ahol a progresszív adórendszer kitermeli a saját adóoptimalizáló és adócsaló celebjeit (számtalan példával) a "politikai akarat" nincs meg arra, hogy ez ne így legyen?

Aligha. A kiskapukat folyamatosan próbálják bezárni, egy-két durvább esettel lebukott főkolompost még dutyiba is zárnak (l. pl. Uli Hoeneß, a Bayern München fejese is leült másfél évet), de közben az adótanácsadó cégek újabb és újabb kiskapukat is találnak.

Ez egy folyamatos küzdelem, amiben a nyugati államok is mindig vesztésre állnak...

"gondolom nem ér meglepetésként, hogy én a vagyonkoncentráció ellen is fellépnék, az örökséget is megadóztatnám rendesen (50%) 2-3M€ felett"

Gondolom téged sem ér meglepetésként, hogy ahol nagyon magas az örökösödési adó, ott ugyanúgy megjelennek a technikák arra, hogy ezt hogyan lehet ügyesen kijátszani, pl. a vagyon nagyobbik részét már az örökhagyó életében a leendő örököshöz juttatva...

Én de genere Mi 2019.10.12. 12:31:11

@Cycmen:

Az osztrakizmosz bevezetését ettől még támogathatom. :D
S bizonyára kedvenc fecód repülne elsőnek, de másodiknak már a népmesei legkisebbik idősebb Pásztor fiú.

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:34:08

@Cycmen: valószínűleg én érzem itt leginkább a viszonyod/hozzáállás a fenti témához (hogy nem tartom elegánsnak az ilyen provokációt, az egyéni szociális probléma), viszont abszrahálj már jobban: antiszemita helyett írhattam volna azt is, hogy liberális/konzervatív/bolsevik/bigott katolikus/stb. (pedofillal azért nem szívesen ülnék egy asztalhoz, sem erőszaktevővel)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:35:36

@taga20: miért ne?

esterházy sz'tem nem az ilyen szituációra értette azt;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:39:29

@Én de genere Mi: az szvsz a "tűpontos" interpretációja (hogy klasszikust is idézzek!;-)) az eredeti szándéknak...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:43:14

@Cycmen: semmivel sem nagyobb, mint te;-)... még megjelenik itt egy két nick és azonnal indulhat egy jóval színvonalasabb Troll, mint a hírtv-é (a szabadfogáshoz meg bevennénk Lajosom is, meg még valami másik roggyantat is)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:45:29

@Én de genere Mi: val'szeg most már scarlett johanssonra is, hogy szakított tarlóssal;-)...

vitéz Beverneky 2019.10.12. 12:54:22

@taga20:
nem tudom mire írtad, tfonon nem lehet visszanézni.
meg sose tudom, te vagy, vagy a klónod.

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 12:55:01

@Cycmen: sz'tem pedig az állam definíciója, szerepe, s a primátus kérdése a közösség, az egyén és az állam viszonyában a legfontosabb kérdés/választóvonal, mely meghatározza identitásunk/identifikációnk, s ezáltal a gondolkodásunk is (ez nem jó vagy rossz kérdése)

Én de genere Mi 2019.10.12. 12:59:08

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Arra nehéz lenne, pláne te 'finoman' :D - én apám fejéből pattantam ki.

Mondhatnám akár, hogy teljes fegyverzetben, de az a pontosan és jól fogalmazó, helyesen és szépen írni tudó, igazat és bölcseket mondó Pallasz Athéné. Azaz, őt te semmiképp nem ismerheted. :P

Én de genere Mi 2019.10.12. 13:00:36

@Sir Bates dö Hól:

Legyen. A kedvedért tételezzük fel, hogy olvasták. :)

vitéz Beverneky 2019.10.12. 13:02:00

@taga20:
ja ezt csak a nemzeti kersztény családbarátoknak raktam be, az il-libsi szentfazék csuti gecijükről.

taga20 2019.10.12. 13:02:46

@Sir Bates dö Hól: szerintem, esterházy a zsidózásra is gondolt, amikor a szintekről írt;)

taga20 2019.10.12. 13:04:43

@vitéz Beverneky: kösz haver, má majdnem elkesztem gépelni:)))

coub.com/view/1yntsy

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 13:11:02

@Vége a játéknak, ennyi volt, lipsik:
"Bocs, de ez szerintem kissé naiv megközelítés. Gondolod, hogy azokban a nyugati országokban, ahol a progresszív adórendszer kitermeli a saját adóoptimalizáló és adócsaló celebjeit (számtalan példával) a "politikai akarat" nincs meg arra, hogy ez ne így legyen?

Aligha. A kiskapukat folyamatosan próbálják bezárni, egy-két durvább esettel lebukott főkolompost még dutyiba is zárnak (l. pl. Uli Hoeneß, a Bayern München fejese is leült másfél évet), de közben az adótanácsadó cégek újabb és újabb kiskapukat is találnak.

Ez egy folyamatos küzdelem, amiben a nyugati államok is mindig vesztésre állnak..."

nincs meg a politikai akarat és erő, pontosan ez okozza a rendszer válságát (de természetesen sz'tem erre nem a meghekkelt demokráciaval létrehozott autokrácia vagy a diktatúra, esetleg a moon kialakítani szándékozott feudalizmus1.5 a megoldás!)! amellett megjelentek azok a multinacionális konglomerátumok, melyek önálló aktorként lépnek fel az informális térben, egyre jobban "state capture" pozícióba kerülve...

"Gondolom téged sem ér meglepetésként, hogy ahol nagyon magas az örökösödési adó, ott ugyanúgy megjelennek a technikák arra, hogy ezt hogyan lehet ügyesen kijátszani, pl. a vagyon nagyobbik részét már az örökhagyó életében a leendő örököshöz juttatva..."

ez csupán technikai kérdés: én is írok neked olyan szabályozást, mely ezt kizárja/lehetetlenné teszi; itt is az akarat és az erő hiányzik;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 13:12:49

@Én de genere Mi: sz'al tudnál hagyományos módon is kopulálni Mirmurral;-)...

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 13:13:14

@Én de genere Mi: Fallosz Athéné lesz az az LMBTQxy§%)("><#&@}{~^^° valamelyik szakágában..:))

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 13:18:37

@taga20: akkor meg gyökér, ugyanis nem tabusítunk egy olyan probléma kibeszélését, mely végig jelen van kultúrkörünk (keresztény európa) problémái között az utóbbi 2000 évben;-)..

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 13:19:39

@Veszéjben a lyogállamiság !: sz'al te a hermafroditákat preferálod;-)...

taga20 2019.10.12. 13:29:03

@Sir Bates dö Hól: szerinted is pártusherceg vot dzsézusz, és a rohadék zsidrákok keresztre feszítették?

végre, kiderült!:)))

ja és, szerintem vágod, hogy miről beszélek.

Én de genere Mi 2019.10.12. 13:37:51

@Sir Bates dö Hól:

Nem egészen. Csupán arra céloztam - tudod, a hagyományok ... - az első fiú jöttét a hős típusú apák kifejezetten akarják, nem baleset eredménye, mint vélhetőleg a mi kis "veszéjben"-esünk. Aki miért kérdezné, ha nem sorstársakat keres? :)

Én de genere Mi 2019.10.12. 13:41:56

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Tátott szájú kiscsillag, a barbárok minden kiejtett szava szélbe szórt, felesleges homokszem ...

Előbb tanulj, művelődj, tégy le valamit az asztalra, legyél valaki! :P

Én de genere Mi 2019.10.12. 13:46:56

@taga20:

Párthus!!! A zsinaton akárki nem vehet részt! Holmi Esterházy sem!

Szóval majd Kövér úr eldönti, Bayer úr megírja, és kész.

taga20 2019.10.12. 13:47:26

@Én de genere Mi: ez a valami nem akar tanulni, ennek a rohadék fityeszparazitának a tiborcgyerek és mészaroslölö az eszményképe. és olyan kemény akar lenni, mint borkai a kokohajón:)))

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 13:49:10

@taga20: érteni vélem;-)
(bár sz'tem te egy kicsit túlpörögtél e témában, lassan már rozensteint is lecseszed, ha zsidótojást készít;-))

Én de genere Mi 2019.10.12. 13:53:14

@taga20:

Az avatárja alapján én azt véltem, ő pusztán csak annyit szeretne, hogy végre ne ordítsa le minden egyes percben a fejét valamiért az asszony ...

taga20 2019.10.12. 13:53:23

@Én de genere Mi:

gulyásgergely mek elmagyarázza, semjénzsoca meg lelövi, ez az iciri-piciri meg megeszi az ökröcskét:))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 14:11:57

@Én de genere Mi: Ha már semmit nem tettél le az asztalra, legalább ne szarj az asztal közepére..Mindössze ennyi a társadalom elvárása veled szemben..:)

Én de genere Mi 2019.10.12. 14:12:01

@Sir Bates dö Hól:

(Egyébként beszélgetni valószínűleg tudnék vele. Persze az is benne van, hogy a végén lelőne, vagy én őt. :D S pont azért, amit te is vélsz, s ami miatt Birca is érdekes volt, az ő talpa alatt is valami hit (avagy tévhit ...) található, mintha, s nem puszta együttbégetés. Mindenesetre unokahúgom viszonylag komolyan erősportolgató, de kevésbé tanulgató fia nagyon elszontyolodott, amikor felvilágosítottam, hogy Adolf bizony egyheréjű volt, ezáltal egy jókiállású kamaszfiúnak nem biztos, hogy ő a legideálisabb történelmi tétel. Helyette Muhammad Alit ajánlottam. :D (Teofilo-ról sajnos nem tudta kicsoda, Castro helyében én azért minimum ide basznék egy valódi keményöklű légidesszantot.))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.10.12. 14:13:30

@Én de genere Mi: az avataromon Kohnberger Ágika van, csak szólok. Valamin épp nagyon meglepődik..:)

Én de genere Mi 2019.10.12. 14:14:44

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Barbárka, kiscsillag, én az asztalt tettem oda. Na, egyél gyorsan és csendben, mielőtt megtalál az asszony ... :P

Én de genere Mi 2019.10.12. 14:21:16

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Igen látom. Pont ezért mondom, hogy fordulj pszichológushoz, az asszonykát pedig rendezd el, de jól(!), legalább heti 4-szer- 5-ször. Hidd el, számodra mindkettő elengedhetetlenül szükséges az emberi élethez. Ha ezekhez véletlenül segítség kell, szólj Cicusnak. De figyelmeztetlek, csak a pszichológust nem fogja vállalni.

taga20 2019.10.12. 14:27:15

@Sir Bates dö Hól: lehet. ráadásul tőled még el is fogadom;)

zenét bírod migráncs, tessék!:))) (lehet, hogy votmá, de jó:)

www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM&list=RDVyRxTTegjXM&start_radio=1

taga20 2019.10.12. 14:29:26

@Veszéjben a lyogállamiság !:

te szerencsétlen ostoba nyilas szardarab!
nem lenne egyenesebb, ha úgy zsidóznál, mint cycmen?

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 17:11:12

@Veszéjben a lyogállamiság !: Azért van abban némi báj, mikor orbán az idolod, te meg kohnbergerezel;-)... Ne legyél már hülye;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 17:15:16

@taga20: ez tényleg megtisztelő.
(engem különösebben nem zavar itt)

taga20 2019.10.12. 17:17:28

@Sir Bates dö Hól: ha eszt netanyau megtudja! a csutigeci biztos nem engedné, ha a náci/nyilas szavazóbázisa eszt tenné!

ebben biztos vagyok!

az se engedné, hogy mir-mur nyilas legyen, pedig van esze a rohadéknak, csak rosszra használja:)))

taga20 2019.10.12. 17:30:27

@Sir Bates dö Hól:

ami jár, az jár;)

zenét bírod migráncs? nesze:)

www.youtube.com/watch?v=83KHLFKsbxQ&list=RD83KHLFKsbxQ&index=1

ha vot má, akkor csurdigung, de jó:)))

Sir Bates dö Hól 2019.10.12. 21:27:20

@taga20: figyú, én is vakaróznék, ha a gyerek egy -berggel állítana be, hogy ő lesz a vejem vagy menyem, de egy kanalastól azért hirtelen lepadlóznék; első, zsigeri reakció a tenyérbe temetett arc, s azonnal tekernék egy hatalmas rakétát (nyilván kezelném a helyzetet, s minél kevesebb reláció a másik családjával); s bárki bármit is mond, ez mo... sz'al @Cycmen: nincs egyedül...

Womb Rаider 2019.10.13. 11:21:12

@Sir Bates dö Hól: Hűűű..látom, üsszeült a hímzőkör :))

Na, Taga, ma legalább jóllaktál! Adj hálát a Teremtőnek ;) Tudod, több nap , mint kolbász..jön a córesz !

Én de genere Mi 2019.10.13. 22:26:33

@Womb Rаider:

na szegény Zsolti, a mai napért ő lesz a bűnbak házon belül ...