B1 blogcsalád



Egymás torkának ugrott Kubatov és Lázár

2019. október 06. - nickgrabowszki

Fideszes fideszesnek farkasa.fark.jpg

Lázár János egy héttel a polgármesterválasztás előtt látta jónak, hogy megdicsérje az ellenfél jelöltjét. Az egykori parlamenti Fidesz-frakcióvezető egy rádióinterjúban az ellenzéket ekézte, hogy az önkormányzati választást arra akarja használni, hogy pozíciókat építsen ki, majd leváltsa a kormányt.

De közölte: azért vannak kivételek. Például ő is ilyen volt, amikor hódmezővásárhelyi polgármesterként együttműködött az akkori szocialista kormányzattal. Továbbá ilyen a jelenlegi szegedi polgármester is:

én Botka Lászlótól soha nem hallottam, hogy Orbán Viktort lámpavasra kellene küldeni, (..) vagy hogy le akarná csukatni a kormánytagokat, a Fidesz vezetőit.

Ebből lehetett akár arra gondolni, hogy Lázár éppenhogy diszkreditálni akarja Botkát azzal, hogy Fidesz-kollaboránsnak állítja be. Hogy ez nem igaz, azt onnan tudhatjuk, hogy a szombati szokásos szegedi látogatására érkező Kubatov Gábor saját propagandalapjában külön interjút szentelt annak, hogy

Lázár megdicsérte Botkát.

A pártalelnök, aki komisszárként kifejezetten feladatul kapta, hogy vegye át a szegedi Fidesz- és az önkormányzati kampány irányítását, azt állította, 

Lázár a Fidesz ellen dolgozik:

Lázár János egy kiváló stratéga, védi a városát, ahol él. Így aztán az érdeke az, hogy egy alkalmatlan városvezető kerüljön Szeged élére és Botka László pontosan ilyen. Ha Szegedet egy erős, kormánypárti polgármester irányítja, akkor Hódmezővásárhely vezető szerepe megkérdőjeleződik. A fejlesztési forrásokból is jóval kevesebb jut majd Hódmezővásárhelynek.

Kubatov és Lázár konfliktusa nem előzmény nélküli. Az utóbbi bő egy évben azon csaptak össze, ki irányítsa Szegedet (de legalábbis a szegedi Fideszt).

  • Lázár teljesen átvette, szétverte és saját embereiből újraalkotta volna a helyi pártszervezetet.
  • Kubatov, aki ezt megakadályozandó ment (vagy küldetett) a csongrádi megyeszékhelyre, annyit elfogadott, hogy ne fideszes pártpolitikust állítsanak szembe Botkával, hanem próbálkozzanak civil jelölttel, ám nem Lázár favoritja, Szabó Bálint, hanem a politikában addig ismeretlen milliárdos építőiparos, Nemesi Pál mögé állt be a Fidesz. (Itt írtunk erről.)

A belső ellentétről tehát eddig is lehetett tudni, de most szintet lépett a dolog. Nyilvánosan először deklarálták ellenérdekelt félnek a másikat: Kubatov gyakorlatilag azzal vádolta meg meg Lázárt, hogy ártani akar a Fidesz kampányának, azért dicséri Botkár, és azért akar ártani, mert kell neki a pénz.

Azaz áruló.

Egy héttel a választás előtt legalábbis szokatlan egy ilyen erős minősítés saját párttárssal szemben.

Ráadásul pont akkor, amikor már Orbán Viktor is jónak látta felszólítani az embereit, hogy legyen béke, szeretet és egyetértés ne gyalázzák egymást. Alig egy hete, a Fidesz-kongresszuson az újraválasztott elnök - beszédének elején, amikor talán még ébren vannak - azt mondta:

A bajtársiasság a legfontosabb dolog. Politikai pártként és szövetségesekként is ezen fordul meg a sorsunk. (...)  Barátaim, ugyan melyikünk nem tévedett még az elmúlt harminc év során? De összetartottunk, de zártuk a sorainkat, vállt a vállnak vetettük, őszinték voltunk egymáshoz, és végül minden nehézségből mindig kilábaltunk. Ezért vagyunk mi fent, és az egymást folyton-folyvást eláruló liberális baloldal pedig ezért van lent. Ronald Reagan ezt nevezte a tizenegyedik parancsolatnak. Igen, a politikában szükség van a tizenegyedik parancsolatra. Ez úgy hangzik, ne mondj rosszat a fideszes társadról. Ezt majd még gyakorolni kell. És ahogy belföldi ellenlábasaink fogynak, s egyre inkább komolyan vehető ellenfél nélkül maradunk, ez a tizenegyedik parancsolat is egyre fontosabbá válik. Egyre kevésbé az ellenfél támadásai és egyre inkább a bajtársiasság abroncsai tartják össze a közösségünk dongáit.

Kubatov most tehát megszegte az elnöki parancsolatot, mert rosszat mondott egy másik fideszesről. Nem is akárkiről, és nem is akármit. (Lázár nem is említette se Kubatovot, se más szegedi fideszest.)

Orbánnak létkérdés, hogy egybentartsa a párját, mert más nem maradt neki. Külpolitikai ambíció (lásd még: "a lázadás éve") kudarcba fulladtak. Legfeljebb a status quo fenntartásában reménykedhet, meg abban, hogy a magyar hátország megmarad neki. De az is csak addig, amíg van pénz, és csak akkor, ha az ellenfél megosztott, a Fidesz meg nem.

Belháborúkról legutóbb 5 éve lehetett hallani (Orbán-Simicska, öregek-urizáló fiatalok, Lázár-Rogán), most már évek óta nagyjából csend van. A Lázár-Kubatov harc viszont valami újnak a kezdete lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3215200590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.10.07. 14:39:56

@Gábris szomszéd:

A linkjeidet nem is olvasom, az igaz. 1x néztem be az Alfahír oldalra, többet minek?
Éppen olyan elfogult, mint a többi, ráadásul irigy, bunkó, csürhének szól. az meg nem én vagyok.
Lehet szépen is hazudozni, finoman.

Én de genere Mi 2019.10.07. 14:42:47

@Cycmen:

Huhh, nagy kő esett le a szívemről!
Már-már azt hittem. átkk-ztam valami fontosat ...

Egyébként tényleg dögség!

(Mondjuk azt nem árt tudni, hogy a mi kölcsöneink túlnyomó részét bankok adták, míg pl. a lengyeleké nagy részét meg nemzetközi szervezetek és államok, s úgy azért könnyebb. Nem a tulajtól kéred, csak a - számon nem nagyon kérhető - kezelőtől. Persze a bankok is csak 'kezelők', de őket azért jobban fenyegeti a közvetlen csődveszély mint mondjuk magát az akkori NSZK-t. De ezt csak azért, hogy okosodj. :D )

6.Lenin 2019.10.07. 14:46:42

@Orbán veje:

Látod, hogy irigy, bunkó, csürhe vagy.
Mi közöd, hogy mire költöm a pénzem? Nézz meg egy tengerparti kikötőt, tele jachtokkal, az mind tolvaj? A kokó hol nagyobb divat, kik ordibálnak, hogy legyen legális?
Egy biztos, nem az olyan csóró, faszfejek, mint te. Azok is pont az olyan balfaszoktól veszik el a lóvét, mint ti vagytok, voltatok is mindig.

Mióta bűncselekmény félrekefélni, vagy jachtot venni, bérelni, a kokót meg csak bemondták, az az egy lenne bűncselekmény, ha igazolható lenne, hogy fogyasztottak.

Neked soha nem fognak megadatni ezek, ez hiányzik ugye, irigy bunkó.

Orbán veje 2019.10.07. 14:54:03

@6.Lenin:

Hát öregem! Még a végén megsajnállak, olyan szánalmas vagy. Egyszerűen nincs más választásod, mint tövig szopni orbán faszát! Rohadt egy helyzet, nem irigyellek!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2053363044764176&set=p.2053363044764176&type=3&theater!

:)))))

Cycmen 2019.10.07. 14:59:12

@Én de genere Mi: Ezzel most melyik állításomat cáfoltad?

Gábris szomszéd 2019.10.07. 15:02:54

@Orbán veje: Minél jobban kapálódznak, annál jobban belesüllyednek a geczi gazdijuk szarába. :)

"Imádom a magyar újságírókat. Nekem írogatnak, hogy adatokat kérnek, még több infót. Dolgozzatok végre! Bár az internet népe a feladatotok nagy részét elvégezte.

Megadtam Borkai egy konkrét utazásának adatait. Tavaly pünkösd, Pér (ahol nagyon nem ellenőrzik a táskák tartalmát...), Rákosfalvy magángépe, Dubrovnik, hajó.
Tudom a gép lajstromjelét. De dolgozzatok, és derítsétek ki. A hajót sem nehéz megtalálni, és ha megtaláljátok, szóljatok már a horvát hatóságoknak, hogy keressék ott kábítószer nyomait.

A lányokat is megtalálták már helyettetek.
És igen, nekik a készpénzen kívül uniós támogatásokkal is fizettek. Mert ezt is megtehetik. A lányok, mivel kábítószert vittek magukkal külföldre, gondolom, a hatóságok számára is érdekesek. Szerencsére a sofőröm nevét nem tudják.

Ha igyekeztetek volna, akkor lementitek a lányok fotóit az instáról, mielőtt törölték őket.
Szerencsére az internet népe dolgozott helyettetek, és így ez a kép is megvan.
Segítsek, mi volt tavaly május 22-e környékén, vagy megy nélkülem is?

Összegzem: adott egy repülőgép, van egy hajó, rajta kábítószer eltűnthetetlen nyomai, és három csaj, akik mindent tudnak. Hajrá!

Hmm, Borkai címe nincs meg nektek véletlenül? Otthonában is felkereshetitek.
Vagy ehhez gyávák és lusták vagytok?

Amit teszek, tudom, miért teszem. És azt is egyértelműen megírtam, miért Borkaival kezdtem. A mindent megfertőző korrupcióra akartam felhívni a figyelmet, aminek sajnos magam is részese voltam. Talán most elindul egy megállíthatatlan folyamat. Segíteni fogom még több nyilvánosságra hozott információval. Időm van."

www.facebook.com/110955260308909/photos/a.117771549627280/117771469627288/?type=3&permPage=1

Cycmen 2019.10.07. 15:07:09

@Orbán veje: Az a te fácse oldalad? Te vagy az a proteinhuszár csicska a százéves kredenc előtt?

6.Lenin 2019.10.07. 15:07:29

@Orbán veje:

Te sajnálsz engem? Veled ijesztgetem az unokáimat, hogy ők is ilyen bunkók maradnak, ha nem tanulnak rendesen. Eddig bevált, nagyon jól tanulnak, hála neked is.

Gábris szomszéd 2019.10.07. 15:21:34

@6.Lenin: Megint hazudsz, de ez már senkit nem lep meg. :)

Orbán veje 2019.10.07. 15:23:32

@Gábris szomszéd:

Telitalálat, teljesen egyetértek.

Ennél már csak az orbán trollok vergődése jobb! Össze kell egyeztetniük a kereszténydemokráciát, a kurvákat, a yachot, még a népnek kiosztott krumplit a kokainnal.

Nem irigylem őket!

www.facebook.com/photo.php?fbid=2502742793096434&set=gm.748539092259854&type=3&theater

:)))))

:))))

6.Lenin 2019.10.07. 15:24:44

@Gábris szomszéd:

index.hu/belfold/2019/10/07/lelottek_ordog_ugyvedje_blog/

Ő már nem szeretne fizetni. Ennyit értek. Ma már nem lehet minden biliből kiszippantani a szart. Keress más hobbit magadnak.

6.Lenin 2019.10.07. 15:30:56

@Orbán veje:

index.hu/belfold/2019/10/07/borkai_zsolt_megszolalt_a_szexvideok_kikerulese_utan_megbanta_de_nem_lep_vissza/

"Az egész üggyel kapcsolatban büntetőeljárás megindítását kezdeményezem"

Várjuk meg, ki fogja összaszarni magát a jogerős bírói ítélet után.

Orbán veje 2019.10.07. 15:38:21

@6.Lenin:

Haver! Téged sem az eszed miatt alkalmaznak! Gondolod a bírósági ítélet hatására eltűnik a yacht, a kokain, s a kurvák? És marad a fideszes kereszténydemokrácia?

Haver! Csak nem kokaint küldött neked Borkai?

:)))))

www.facebook.com/455897077948365/photos/a.455901087947964/1293737747497623/?type=3&theater

:)))))

Orbán veje 2019.10.07. 15:50:23

Állítólag már szerveződik a fideszes békemenet Borkai mellett!!!!

www.facebook.com/photo.php?fbid=1147429538799874&set=p.1147429538799874&type=3&theater

:))))))

Én de genere Mi 2019.10.07. 15:51:07

@Cycmen:

Nem cáfoltam semmit. Pusztán örültem, hogy nem kk-ztam át egy fontos esemény hivatalos bekövetkeztét. Valamint - hacsak igen csekély mértékben is - meg próbáltam bővíteni a '90-ről való a tudásod.

Meg még egyet is értettem* veled, hogy legyen mára egy kis sikerélményed is. :)

(*Lévén nem_ritkán _egyetértőleg ismerem Brecht vonatkozó szavait.)

Cycmen 2019.10.07. 16:01:34

@Én de genere Mi: "Meg még egyet is értettem* veled, hogy legyen mára egy kis sikerélményed is. :)
(*Lévén nem_ritkán _egyetértőleg ismerem Brecht vonatkozó szavait.)"

Erre pedig mi is lenne méltóbb válasznak, mint Oscar Wilde Arthur Rimbaudhoz intézett szavai, "szopjál le!"
Irodalomkedvelők egymás közt c. összeállításunkat hallhatták az Astoria szálló halljából.

6.Lenin 2019.10.07. 16:02:29

@Orbán veje:

Látom nem érted, igaz egy seggfej hogy is értené.

Nem történt bűncselekmény. Ez egy több éves felvétel volt. Én is emléxem, de akkor a Balatonon történt állítólag.
Mivel nem történt bűncselekmény, akkor ez csak sima rágalmazás, amiért-egy jogerős bírói ítélet után- kártérítésért perelhet, kiforgathat még a gatyádból is.

Ez sima polgári per lesz utána évekig, szakértőkkel, meg minden más- pénzlehúzó faszsággal. Könnyen rámehet mindened.

Ennek utána semmi köze nem lesz a politikához.

Hülye, irigy , bunkó vagy.

eszti..... 2019.10.07. 16:10:13

A pazar műsor miatt nem lehetne meghosszabbítani a választási kampányt legalább két héttel?

6.Lenin 2019.10.07. 16:21:19

@Orbán veje:

Na, most az, hogy egy irigy,hülye, bunkó, miről , mit gondol, azt leszarom.

Vannak dolgok, amihez senkinek, semmi köze, még akkor is, ha közszereplőről van szó.
A magán élet mindenkinek a személyes ügye, addig, míg nem bizonyítható az összefüggés a politikai tevékenységével. Semmi közöd a vallási meggyőződése közt.

Sorost sem a zsidó volta miatt támadják, hanem a gazdasági, politikai tevékenysége miatt, mert tapintható összefüggés van a kettő közt. ehhez a rassznak, vallásnak semmi köze. Csak a te bunkó agyadban vannak összekeveredve bizonyos dolgok.

Azt, hogy mekkora faszfej vagy, NEKEM NEM KELL MÁR bizonyítanod, már régen tudom, de ezt másoknak szánod, akkor azt külön jelezd, ha kérhetlek ilyesmire.
A te, és Borkai politikai, vallási hovatartozását meg magasról leszarom.

6.Lenin 2019.10.07. 16:25:29

@eszti.....:

sokkal 1xűbb , ha összeköltözöl @Orbán vejével. Szerintem megértenétek egymást, a kis eltérés megoldható könnyen. Vagy ő költözik hozzád, vagy te hozzá, és már nincs is gond.

Orbán veje 2019.10.07. 16:40:05

@6.Lenin:

Haver! Már megint velem foglalkozol, ahelyett hogy a megoldáson törnéd a fejed. Ki leszel az állásodból baszva, mehetsz a krumpli osztókhoz.

Figyelj! Inkább segítek! Mi lenne ha ma a fideszes köztévén valami ilyesmit mondanánk be:

"Balliberális, bedrogozott soros kurvák megerőszakolták a győri kereszténydemokrata Pógármester urat!"

Még képet is mellékelnénk hozzá!!!!!

www.facebook.com/photo.php?fbid=1153027531574949&set=p.1153027531574949&type=3&theater

:)))))))

6.Lenin 2019.10.07. 16:47:06

@Orbán veje:

A megoldás a győri választók döntése lesz vasárnap. Előfordulhat, hogy máshol sokkal nagyobb gazembert fognak megválasztani.

De ez a te bunkóságodon semmit nem fog változtatni. Te megmaradsz annak, ami (nem aki, az túlzás lenne) most is vagy.

eszti..... 2019.10.07. 16:47:47

@6.Lenin:

Ne rám legyél mérges, amiért a magyarországi önkormányzati választások kampánya egyre inkább az ócska bulvársajtó színvonalára süllyed.
Védd tovább Borkai sejhaját!

Esetleg a dunaújvárosi helyzetet is elemezhetnéd, ahogy a helyi fidesz kampánya a Dunaferr közleménye szerint munkahelyeket sodor veszélybe :

"Azok a politikusok, akik saját, rövid távú céljaik elérésének érdekében államosítással fenyegetik, feljelentésekkel vagy rágalmakkal támadják, destabilizálni próbálják a Dunaferr működését, az itt dolgozó több ezer embert és családjukat is támadják, megélhetésüket veszélyeztetik."

index.hu/belfold/2019/10/04/dunaujvaros_vasmu_dunaferr_fidesz_cserna_gabor_dorkota_lajos_galambos_denes_acel_kampany/

6.Lenin 2019.10.07. 16:54:51

@eszti.....:

Látom te sem érted. Nem Borkait védem.

Én azt nem szeretném, ha az egyik gazember helyett jönne egy másik, a neked Kedves Gazember.

Abban 1etértünk, hogy a kampányok 1re inkább a mocsárban zajlanak. Nálatok is. Voltam választások idején Szlovákiában.

Én de genere Mi 2019.10.07. 16:54:59

@Cycmen:

Cicus, Cicus, te most összekeversz valami kdnp-támogatta pógival?!
Könyvekről állítólag már ők is hallottak, ministránsfiút meg bizton láttak közelről. :P

Én de genere Mi 2019.10.07. 17:02:53

@6.Lenin:

"Nem Borkait védem."

Persze, hogy nem. Sima kognitív disszonancia.
A belátás képessége hiányában nyugodtan kezeld a jó kis házipáleszoddal ...

6.Lenin 2019.10.07. 17:06:32

@Én de genere Mi:

2019.10.07. 16:54:51
@eszti.....:

Ezt olvasd el, ha nem szeretnél hülyeként elpatkolni.

Én de genere Mi 2019.10.07. 17:07:43

@eszti.....:

Ezt már eljátszották '98 és '02 között, amikor a Vasmű akkori - még magyar - vezetése nem átallotta rossz helyről, az új jelentkező helyett a régi, bevált szállítótól rendelni a mészkövet ...

6.Lenin 2019.10.07. 17:09:39

@Én de genere Mi:

Esetleg ezt is:

2019.10.07. 16:47:06
@Orbán veje:

A megoldás a győri választók döntése lesz vasárnap. Előfordulhat, hogy máshol sokkal nagyobb gazembert fognak megválasztani.

Némi értelmi képességgel a kettőt össze lehet kapcsolni. (az előzőt, és ezt, ha nem értenéd az előző mondat lényegét)

Én de genere Mi 2019.10.07. 17:26:48

@6.Lenin:

"máshol"

Megértettem: Győrben vagy őt, vagy nálánál kisebbet.
Te írtad! :P

6.Lenin 2019.10.07. 17:33:55

@Én de genere Mi:

Nem csak Győrben lesz választás. De látom nem voltál képes összekapcsolni az @eszti-nek írtakkal.

Máshol= egy másik városban, településen.
Vagyis egy másik településen Borkainál sokkal nagyobb gazembert választanak polgármesternek. Csak az másoknak lesz a Kedves Gazember.

Ha valami még nem világos, bólints!

Cycmen 2019.10.07. 17:37:07

@eszti.....:" A pazar műsor miatt nem lehetne meghosszabbítani a választási kampányt legalább két héttel?"

Inkább ne, Gyurcsány seggét már nem akarom látni, ahogy a Vadait keféli!

eszti..... 2019.10.07. 17:38:44

@6.Lenin:

Ja! Régen minden jobb volt. :)))

Tudod, csak az a különbség a két ország között, hogy nálunk nem a kormányzópárt és az ellenzék vívja az önkori választásokat.
2018-ban Szlovákia nyolc megyeszékhelyén független polgármester nyert, a parlamenti pártok jelöltjei cudarul leszerepeltek.
Magyarországon pedig tovább folyik a végeláthatatan csata.

6.Lenin 2019.10.07. 17:40:32

@Cycmen:

Ez jó!

Pedig nagy szám lenne, ahogy közben kígyók , kígyóznának körülöttük.

eszti..... 2019.10.07. 17:40:35

@Cycmen:

Gondolom, a fideszes hátsókhoz vagy szokva.
Gusztus dolga.

Cycmen 2019.10.07. 17:46:20

@eszti.....: "Gondolom, a fideszes hátsókhoz vagy szokva."

Gondolod! ROTFL! Ezért kár volt gondolkodni anya! Irkálj továbbra is gondolkodás nélkül, mert tökmindegy!

6.Lenin 2019.10.07. 17:47:03

@eszti.....:

Esztikém a sztrapacska tuti jobb Szlovákiában, a sör meg Cseheknél, krkovicka knédlivel is.
a politika meg éppen olyan, mint bárhol.

Szerintem sokkal jobb, mindenkinek, ha otthon turkálsz a biliben.

Orbán veje 2019.10.07. 17:51:13

@6.Lenin: @Cycmen:

Haver! Segíts mán! Az illiberális kereszténydemokráciába hogyan illeszkedik a yacht a kokain és kurvák!

Csak azé kérdem, mert a tagság is kérdi! És neked mint geci orbánista agtipropnak már biztos kiadta a párközpont a helyes iránymutatást a helyzetről.

Mellékelek képet is csak segíccs!

www.facebook.com/455897077948365/photos/a.455901087947964/1293971477474250/?type=3&theater

:)))))

eszti..... 2019.10.07. 17:52:49

@Cycmen:

"Ezért kár volt gondolkodni anya! "

Ennyire egyértelmű? :D

eszti..... 2019.10.07. 17:56:19

@6.Lenin:

Értem, érzékeny téma.

alöksz róz 2019.10.07. 18:16:22

@Cycmen: még lehet gurmai zitáról is van valami szexuáliskényszerítős

el is hiszem róla, elég csak megnézni a gogléba a képeit

6.Lenin 2019.10.07. 18:18:31

@eszti.....:

Érzékeny? Engem nem érdekelnek a szlovák választások körüli dolgok, én itt élek.
Teljesen más mentalitású emberek, ők rendezzék az életüket úgy, ahogy ők jónak gondolják a maguk számára.
Miért lennék érzékeny erre?

6.Lenin 2019.10.07. 18:25:44

@Orbán veje:

Látom ez neked nagyon beakadt. Vakszeg nagyon szerettél volna te is ebben a pózban tetszelegni, de valamiért soha nem jött össze.
Talán még azt meg is bocsájtották volna neked a kurvák, hogy hülye vagy, ezt pénzzel lehet elsimítani, de voltak ennél súlyosabb hiányosságok. Alkalmatlan eszköz pl, azt pénzzel nem lehet kiváltani.

Nem baj, élvezkedj azon, hogy más képes rá, te meg nézegesd nyugodtan.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.07. 18:34:15

ahogy a felkent libsi költő mondá
napjaink pinálya a segg
ez a borkai most beleköpött a lippsi világrendbe, prüszkölnek

nincs1itt 2019.10.07. 18:40:15

@eszti.....: ajjaj! a dunaferr még nincs fidesz kézben? ne aggódjon senki, megszerzi magának azt is. csak azért nem írom, hogy o.v. (persze már mészáros készen áll 1db, 2 személyes kft-vel a tranzakcióra, csakis a szakértelem jegyében), mert az világos, hogy o.v.=fidesz. a kampány, hm... ez nem az, itt a durvaanyázás zajlik. a blogon fellelhető fidesz-tálibok szintje tökéletesen mutatja, hol is mozog a fidesz általános nívója.
homo homini lupus est! ebben a mocsárban érzik otthonosan magukat. trágárság, erkölcstelenség.

Orbán veje 2019.10.07. 18:42:00

@6.Lenin:

Értem haver, szóval nem adott ki még a központ iránymutatást. Azt hittem, hogy te mint geci orbánista agitpropos már kaptál.

De legalább abban segíccs, hogy fideszes tagságnak ezentúl a Szent Mise előtt vagy után kell mennie a kurva nénikhez? És mikor kap a tagság is kokaint, elvégre dolgoznak keményen!!!!! (Krumplit osztanak!!)

:)))))

6.Lenin 2019.10.07. 18:46:18

@Orbán veje:

Van még vasárnapi néhány napod, használd ki, utána önkéntes kuss jön nektek. gondolom a borkai képe szépe rendezve lettek egy mappában, hogy később is legyen partnered a rejszolásban.
Tetováltasd a kezedre.

nincs1itt 2019.10.07. 18:48:26

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: te vagy a legjobb példa a kivonásra! kivontak 1 agyat belőled és fideszes lettél! na mi van? ismét a lényegen sikerül rugózni? nem találtak tegnap este rántott húst? jó lesz az avas szalonna is, akkor a kutya fog veled foglalkozni, ha a nyakadba köti valaki!
na eredj szépen és beszéld meg a főnököddel!

nincs1itt 2019.10.07. 18:50:35

@Orbán veje: hagyjad már vologyát! a franc megeszi, hogy nem kapott csak porcukrot.
de az az egy csík legalább ingyen volt a krumpli mellé, az erzsébet utalvánnyal vakarta fel a földről, ahova szórták neki...

Orbán veje 2019.10.07. 18:53:27

@6.Lenin:

Haver! Megint nem válaszoltál a kérdésre, de nem csoda, van most bajod elég! Orgia, kurvák, meg kereszténydemokrácia, szóval neked mint geci orbánbérencnek van itt meló bőven.

Viszont nagyon jó hírem van! Képzeld Borkainak nem kellett fizetni a kurvákért mert kiderült, hogy EU-s támogatásból finanszírozták. Tehát ők így már nemzeti kurvák!

:)))))

Gábris szomszéd 2019.10.07. 18:55:03

@6.Lenin: "Ma már nem lehet minden biliből kiszippantani a szart."

Elsősorban a tiétekből kéne kiszippantani, csak mér nem győzitek. Ja és látod mekkora faszok vagytok? :)

alfahir.hu/2019/10/07/borkai_zsolt_fidesz_lanyok_gyor_ordog_ugyvedje

www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=118068569597578&id=110955260308909&__tn__=-R

6.Lenin 2019.10.07. 19:07:52

@Orbán veje: @Gábris szomszéd:

Majd vasárnap Győrben eldől. Ha megválasztják, nem ő lesz az első, és nem is az utolsó, akit ilyen előzmények után is elfogadnak a saját választói.
Ha őt elutasítják, az ő dolguk. Egy másik városban, településen meg megválasztanak egy ugyan olyant, csak a másik tábor szavazói.
Ja, hogy arról ti nem tudtok meg mindent?
Változni fog valami?

Én nem Győrben fogok szavazni, meg erről az egészről már mindent leírtam. Ha eddig nem értettétek, már nem is fogjátok.

Cycmen 2019.10.07. 19:09:34

@Gábris szomszéd: Hányadszor teszed már ki a Borkai linket! Ne másokat nézegess, próbáld ki egyszer te is! :D

6.Lenin 2019.10.07. 19:13:05

@Cycmen:

Pont ez a fő baj náluk, szeretnék, de eddig soha nem jött össze a megfelelő eszköz hiányában, vagy pont rosszkor volt működésképtelen.

morph on deer 2019.10.07. 19:17:08

@Gábris szomszéd:
“ De hát ott volt ő is. :)”

Mert ő volt a soros!
Csak korábban jött a műszakváltásra..

nincs1itt 2019.10.07. 19:22:54

@6.Lenin: áááá, megtaláltad a magyarázatot, borkai+orbán+mészáros+bármely fidesz potentát milliós, milliárdos "hóbortjaira"!
gratulálok! mo.-on hogyan néz ki a jövedelmi egyenlőtlenség?
nem vagy te ennyire egyszerű...

Gábris szomszéd 2019.10.07. 19:24:08

@Cycmen: "Hányadszor teszed már ki a Borkai linket!"

Ez uljanovkától kérdezd meg, hiszen ő ujjongott itt, hogy már nem elérhető a téma első oldala. Persze van már helyette másik, hiszen az ügy további részletei jönnek még. :)
Szerintem már nagyon várjátok, hogy a további szart is benyeljétek.

6.Lenin 2019.10.07. 19:25:37

@nincs1itt:

Nem magyaráztam semmit. Neked minek is.
Csak küldtem egy linket, hogy ezen rágódj, ez a te ügyed. Te élsz segélyen.

morph on deer 2019.10.07. 19:27:41

@6.Lenin:
“ Várjuk meg, ki fogja összaszarni magát a jogerős bírói ítélet után.”

A múltkor ez nem jött be, csak szólok.
Tudod, mikor az M1-nél parádéztak a képviselők, és te ugyanezt mondtad, amikor azt taglaltuk, hogy ki járt el jogszerűen. Akikre én tippeltem, azaz a képviselők!

Most meg hétszentség, hogy pl “rágalmazás” vagy “jó hírnévhez való jog” címén Borkai semmit nem fog nyerni,- ezt nyugodtan írd fel valahová,- egyéb vádalap meg mi lenne?

Szóval nyugodj meg, ha valaki veszíteni fog, akkor az a yachton keménykedő polgármester lesz, nem más.

6.Lenin 2019.10.07. 19:35:09

@morph on deer:

Csak egy elsőfokú, szart sem érő ítélet van. Csak szólok,

eszti..... 2019.10.07. 19:35:41

@nincs1itt:

Néhány éve már megpróbálták megszerezni, de Putyin nem engedélyezte a tranzakciót. Ugyanis a cég többségi tulajdonosa az orosz állami Vnyesekonombank (VEB)

A dunaújvárosi fidesz beleszellentett a nullás lisztbe. :))))

morph on deer 2019.10.07. 19:42:16

@6.Lenin:
“ Csak szólok”

De jó! Akarsz fogadni?
:)

nincs1itt 2019.10.07. 19:44:04

@6.Lenin: látod vologya, megint az az átkozott projektálás... tudjuk, tudjuk, hogy majdnem akkora "üzletember" voltál, mint mészáros. de csak majdnem...
figyelj, te szerencsétlen elme roggyant, attól nem lesz igazad, hogy a saját nyomorodat másra vetíted. a lényegre nem válaszoltál, de megszoktuk, mert hát a garázs abc-ben is zömmel magadban voltál, az emberi társalgás nem a te műfajod. ne a német jövedelmi problémákkal foglalkozz, mert az nem válasz sem mészáros=o.v. gazdagságára, sem borkai+co disznóságaira. gyökér...

eszti..... 2019.10.07. 19:44:08

@morph on deer:

Erre én nem fogadnék nagy tételben. A bajtársiasság abroncsai megtartják Borkait is. Max. figyelmeztetik, hogy legközelebb ne olyan ribiket foglalkoztasson, akik uniós támogatásban részesültek.

6.Lenin 2019.10.07. 19:46:26

@nincs1itt:

Nem érted? Nem akarok én tőled semmit, csak küldtem egy linket, hogy mindenhol van probléma. Ennyi, és semmi több.

Cycmen 2019.10.07. 19:48:31

@Gábris szomszéd:" Szerintem már nagyon várjátok, hogy a további szart is benyeljétek."

Ez annyira jó duma volt, hogy szeretnék rá visszatérni vasárnap este! De itt legyél ám és megbeszéljük kinek mennyi szart kell lenyelnie!

Cycmen 2019.10.07. 19:51:35

@eszti.....: " Max. figyelmeztetik, hogy legközelebb ne olyan ribiket foglalkoztasson, akik uniós támogatásban részesültek."

Gondolom utánad egy fillért sem fizetnének és tripla adag kokain kellene hogy megdugjon valaki!

nincs1itt 2019.10.07. 19:53:08

@6.Lenin: akkor minek szólítasz meg? különösen akkor, ha teljesen ide nem illő dolgot akarsz közölni? gondolkodást bírod?

6.Lenin 2019.10.07. 19:53:20

@morph on deer:

A székház ügyben, vagy a borkaiéban?

A székházügy el fog húzódni még néhány évet.
A Borkairól meg a választók majd vasárnap döntenek, és ettől függően vagy lesz folytatása, vagy nem.

A székházügyben meg majd szakértők hada fog vitázni évekig.

Vagy 22-ben érdektelenné válik, mert az ott bohóckodók kiesnek a további küzdelemből. Ez utóbbi lehet, most el fog dőlni, és tavasztól ezek már csak lesznek, de mindenki szarni fog rájuk. Feri szétveri őket, ő meg esélytelen Mo-on.

6.Lenin 2019.10.07. 19:56:08

@nincs1itt:

2019.10.07. 19:17:08
@nincs1itt:

http://www.atv.hu/kulfold/20191007-tortenelmi-csucson-a-jovedelmi-egyenlotlenseg-nemetorszagban

Küldtem minden kommentár nélkül 1 linket.

Gábris szomszéd 2019.10.07. 20:02:53

@6.Lenin: "Küldtem minden kommentár nélkül 1 linket."

Én kettőt küldök.

Csak Bulgária szegényebb Magyarországnál az EU-ban
24.hu/kulfold/2018/12/14/eurostat-magyarorszag-aic-szegenyseg/

Drasztikusan nőtt a dolgozói szegénység Magyarországon
mfor.hu/cikkek/makro/drasztikusan-nott-a-dolgozoi-szegenyseg-magyarorszagon.html

nincs1itt 2019.10.07. 20:04:17

@eszti.....: mondom, egyre több az éhes száj, a torta meg csak nem lesz nagyobb... de majd a bonsai duce rendet fog rakni

6.Lenin 2019.10.07. 20:11:33

@Gábris szomszéd:

Németországban is nőtt. Franciaországban hónapok óta tüntetnek, még a rendőrök is.

mindenhol van probléma, de az olyan faszok, mint te is vagy, azt akarják elhitetni az ilyen faszságokkal, hogy itt minden szar, mert szeretnének hatalomra jutni, hogy tényleg szar legyen.

Minden magához kell mérni, honnan indult, hová jutott.

Hülyének születtél, az is maradtál, csak most több lett az élő súlyod. Ennyit fejlődtél.

No libsi no cry 2019.10.07. 20:16:41

@nincs1itt: ehes szajak es bonsai duce, mi?

Mar kozeleg a palotaforradalom, hiszen holnap is kedd lesz!

Csak valahogy a vegen vasarnaponkent mindig elmarad a folytatas, ti meg csak neztek, mint Rozi a moziban.

"Alig mozdulnak a pártpreferenciák, az önkormányzati választás kampánya nem térítette el a szavazókat korábbi pártjaiktól. A Fidesz látszik kivételnek, a kormánypárt némileg még tovább erősödött"
kozvelemenykutatok.hu/2019-szeptemberi-kutatasi-eredmenyek-zri-zavecz/

Hat igy.

No libsi no cry 2019.10.07. 20:18:30

@Gábris szomszéd: Nagyon jol nyomod az ajvekolast, itt a nyomor es a pusztulas.

Csak valahogy a szavazok ezt megsem igy erzik?

"Alig mozdulnak a pártpreferenciák, az önkormányzati választás kampánya nem térítette el a szavazókat korábbi pártjaiktól. A Fidesz látszik kivételnek, a kormánypárt némileg még tovább erősödött"
kozvelemenykutatok.hu/2019-szeptemberi-kutatasi-eredmenyek-zri-zavecz/

Vajon oktober 14-en (egy het mulva) mivel fogtok mosakodni?

No libsi no cry 2019.10.07. 20:21:02

@Orbán veje: Latom, haver, ma megint egesz nap szolgalatban voltal.

Nyomtad a vakert szorgalmasan, remelem meg is kaptad erte a jarandosagodat.

Csak sajnos nem tul hatekony a propagandatok, ugye tudod?

"Alig mozdulnak a pártpreferenciák, az önkormányzati választás kampánya nem térítette el a szavazókat korábbi pártjaiktól. A Fidesz látszik kivételnek, a kormánypárt némileg még tovább erősödött"

Vajon vasarnap ejjel (jovo hetfon) mivel mentegetozol majd a megbizodnak?!

No libsi no cry 2019.10.07. 20:23:56

@morph on deer: "Szóval nyugodj meg, ha valaki veszíteni fog, akkor az a yachton keménykedő polgármester lesz, nem más."

Juj, de kemenyek vagytok, majd szetdurrantok az onbizalomtol.

De azt azert tudod, hogy ha valaki vesziteni fog, most vasarnap, azok mar megint ti lesztek?

"Alig mozdulnak a pártpreferenciák, az önkormányzati választás kampánya nem térítette el a szavazókat korábbi pártjaiktól. A Fidesz látszik kivételnek, a kormánypárt némileg még tovább erősödött"
kozvelemenykutatok.hu/2019-szeptemberi-kutatasi-eredmenyek-zri-zavecz/

Vajon hogy lehet az, hogy itt basszatok a rezet egesz heten, meg kommunista szombat is van, aztan megsincs semmi eredmenye?

Lehet, hogy ez a sok hazudozas megse celravezeto, ha valasztasokat akartok nyerni?

eszti..... 2019.10.07. 20:27:53

@Cycmen:

Most mit vagdalkozol?
Ne rám légy dühös, hanem a nemzeti keresztény társulat azon felére, akinek egy jó dugáshoz uniós támogatás kell, meg kokain.
Én majd megoldom az életem azzal, akivel és akkor, amikor akarom.
Hidd el, nem kell az Adriáig szaladnom érte. :D

eszti..... 2019.10.07. 20:36:40

@No libsi no cry:

Hülye vagy? Választásokat nyerni ebben a kampányban, mikor már Budapesten is krumplit osztanak? /Hasonló csak háború után történt./

Itt a választó"polgár" be van árazva. Kegyelmesék szétosztják a tűzifát és a krumplit pluszbónusz migránsokkal riogatnak.
Ezt a versenyt csak a fidesz nyerheti.
Örülj, míg nem érted!

taga20 2019.10.07. 20:39:19

@eszti.....: olvastam egy ide vágó kommentet a 444-en:)))

"Pázsit Mókus • 4 órája
ha van választás én akkor a szétkokózott, exportból visszamaradt szakadt qrvákat töcskölni próbáló keresztény, családbarát jelöltekre fogok szavazni."

Gábris szomszéd 2019.10.07. 20:41:45

@6.Lenin: Ne égesd magad uljanovka azzal, hogy nincs az a szar, amit ne tudnál mély torokra venni a geci gazdid kedvéért. A számokkal kapcsolatban már meg sem próbálsz érveket felhozni. :)

eszti..... 2019.10.07. 21:00:46

@taga20:

:D :D

Nekem Hofi jut eszembe:

ISTEN! HAZA! CSALÁD!
- az isten sem megy haza, míg otthon van a család....

Womb Rаider 2019.10.09. 17:21:15

@Gábris szomszéd: látod, bucifej.. buta vagy és reklámozod..

Majd fuss végig a kronológián.. aztán hupákolj..
De, láss csodát: a Zördög ügyvédjét olvasóknak is lassan leesik a tantusz, hogy merről is fú a szél, hogy nóvum nulla, azon túl, hogy a ti igényeitek is ki lett végre elégítve3 és különféle férfiseggekre csoroghat a nyálatok.
Sőt.. már az index is ott tart, hogy ez az egész egy nesze semm, fogd meg jól .
A folyamatosan sulykolt állításaitok mellé mindösszesen egy 7-8 éves sztorit tudtatok elővezetni, most meg pislogtok álaszentül: Jesszusom.. a hatalom akkor az igazi, ha szexre váltható..
Az elővezetett cucc valójában (jogi értelemben egészen nyilvánvalóan) kapanyél, ami visszafelé sül el. Lesznek páran, akik személyiségi jogok megsértése okán fognak keresetet benyújtani..hidd el, erre rá fog mozdulni a jogszolgáltatás.
Félrekúrni nem Btk.-ba ütköző .. mást meg ugye egyelőre nem láttunk..még akkor sem büntetendő, ha Csenge orra a bazilika kilincsére hajaz.
Viszont a kispesti harcostársak kábszis performansza kissé neccesebb ügy. Nyilván elkerülte a figyelmed a bősz fitymacsattogtatás közben..
Újfent demonstráltátok önnön proli tehetségtelenségeteket.. ezt is elbasztátok, a ti lelketeken szárad ..

Én de genere Mi 2019.10.09. 23:54:16

@Womb Rаider:

S mi a kétségbevonhatatlan bizonyítékod arra, hogy Csenguska nem izraeli kém, a tesója meg nem Iránnak dolgozik???

Nemzet- és Győrbiztonsági kockázat!!! :P

Womb Rаider 2019.10.10. 08:09:45

@Én de genere Mi: Wittinghof menyecskéje meg Indiának hírszerez? iff..be csúf..

Egyébiránt, így köztünk szólva, ezzel az egésszel egy a bibi.. Itt még véletlenül sem az a cél, hogy a közpénzek lenyúlása megszűnjön, vagy legalább mérséklődjön, hanem az, hogy végre már 'Ők' nyúlhassák le a zsét. A baloldal nagyon elbaszott stratégiát választott..de ez egyfajta kulturális örökség náluk.. Ők azt hitték, hogy beválik az, ami anno, a legvidámabb barakk korában . Hogy majd a külső erők (akkor ugye Moszkva) helytartóként örökre a hatalomban tartják őket. Ezért igyekeztek előre bérletet váltani a helytartói pozira, eladtak (odaadtak) mindent, amit csak tudtak, hogy ezzel támogatást vásároljanak. Kevés volt..és már nem nagyon van mit elkótyavetyélni. A forrásaik elapadtak, felélték a vagyont, a mögöttük sorakozó gazdasági és/vagy bűnözői körök meg simán ott hagyták őket az út szélén . Inkább a stratégiai és taktikai szinten messze összeszedettebben tevékenykedő Fidesz Zrt felé orientálódtak. Ehhez nyilván az is kell, hogy a fidesz a szociknál hatékonyabban képes az uniós pénzek lehívását organizálni (másfelől ugye kihozták az országot a túlzott deficit eljárás gátja mögül..) így folyamatos tőkefelhalmozássá nemesedhetett a kapcsolat.
A fidesz egyértelműen hosszú távon tervezi az ország (ezzel együtt a saját) jövőjét..és tesz is annak érdekében.
Az éhező ballib oldal meg kapálózik, érzik, hogy háttér emberek nélkül végzetesen el fognak gyengülni..és a külföldet is láthatóan egyre kevésbé érdekli a tehetetlen és tehetségtelen nímandok visongása. Nincs rájuk szükségük..
Győr érték, egy koronagyémánt, bődületes büdzsével, amin fel lehetne hízlalni a csont és bőrré aszott támogatóikat. (azt a keveset ami maradt)

Én de genere Mi 2019.10.10. 12:03:15

@Womb Rаider:

Inkább Kasmírnak. Hogy az Pakisztán vagy India, illetve barát vagy ellenség, majd kiderül. Amúgy az ellenzék ellen kémkedni, az nem a kormánynak tett szívesség? :P

A másik feléhez:
Van némi igazságod, de csak féligazság. Lévén nem csak a ballib politikus rétegnek és reménybeli gazdasági kedvezményezetteiknek van elege. Tehát messze nem mindenki a húsosfazékhoz ülés miatt.

S mindettől függetlenül:
Időnként - országosan és/vagy egyes helyeken - szükség van váltásokra, leváltásokra. Hogy ne csontosodjanak bele a hatalomba. Hogy ne gondolhassák azt, hogy nekik mindent szabad. Hogy némi munkára is rá legyenek kényszerítve, ne csak egyéni/családi meggazdagodásra (lopásra) és politikai propagandára. Lévén az elkényelmesedésből, eltunyulásból nem lesz előre lépés, fejlődés, netán, uramisten, haladás. Nézd csak végig nyugodtan a sok évtizedig egyetlen győztes párt - nem kommunista, tehát nem a SZU, illetve a téves gazdasági rendszer miatti - struktúrával bíró országok történetét, gazdasági és szellemi elbutulását. Argentína, Mexikó, Kenyatta Kenyája, Franco Spanyolországa, stb. S lám, a legtöbbjüknél (igen, nem mindnél) egy kis politikai vérpezsdülés előrelépést hozott.
Itt meg - látom - mit is hoz a monolitosodás, a kizárólagosodás: az államigazgatás egyre nagyobb mérvű elhülyülését, elalkalmatlanodását, a gazdasági feltételek eltorzulását, a csalhatatlanság érzete önhittségét, alkalmatlan emberek, sógor-koma-rokon pozíciókba helyezését, ingyenélést, stb. Alkotásvágy helyett önbebetonozást, járadék szedést, szpáhi rendszert, félázsiát. Komoly kulturális értékek megtagadását, holmi igazábólmégcsakosztályvezetőhelyetteskéneksealkalmas emberek vezényletével.
Úgyhogy, igenis kellenek az ébresztő pofonok. Kell a váltás LEHETŐSÉGE. Már ha jót akarsz a népednek, országodnak, hazádnak. De akkor is, ha csak a pártodnak. Mert különben kisbrezsnyevek gyülekezete lesz belőle.

Womb Rаider 2019.10.10. 12:19:04

@Én de genere Mi: Ezt én egyetlen pontján sem vitatom..hálás vagyok, hogy szépen megfogalmaztad. El is mentettem (egyszer lehet, fel tudom használni ellened ;))

De basszus.. itt nem vérpezsdítés lenne, hanem gyors, szakszerű kivéreztetés..

Én csak Karácsonyt tudom idézni..aki ugye nem fideszes, tehát igazat kell mondjon:
A szocik mindent szétlopnak, ha helyzetbe hozzák őket"
Értem én a naaaagy történeti áttekintést és az abból származó következtetéseket.. de ugye kétszer ugyanazon folyóba nem lép lábunk, a régmúltra visszatekintő, más kulturális-strukturális -aktuálpolitikai helyzet más eredményt hoz. Ugyanazon kiindulópontról több úton is el lehet jutni ugyanoda..meg nyilván máshová is.. nem hiszem, hogy értelme van ennyire sémák szerint gondolkodni. Vagy csak akkor, ha nagyon elnagyolt modellt próbálsz belepasszírozni a vizsgált helyzetekbe.
Azt azért még megemlíteném, hogy a társadalmi leépülés világjelenség.. pedig ugye vannak, akik nálunk jobb poziból és effektívebb módon igyekeztek haladni valamerre.
Az, hogy valahol nagyobb a jólét és több jut a népnek is..nos az még nem zárja ki azt, hogy a háttérben ugyanolyan mechanizmusok működnek. Maximum még kifinomultabb , jobban rejtett módon. Ha nem így lenne, úgy nem polarizálódnának végletesen a nyugati társadalmak sem. Az nem etalon, hogy jobban élünk, mint a magyarok..

Én de genere Mi 2019.10.10. 13:09:20

@Womb Rаider:

"hogy a társadalmi leépülés világjelenség"

Ja, ja, ez teljesen igaz, jönnek a barbárok! A mi saját(!!) barbáraink.
(Vagy már itt is vannak? :PPP)

De ez nem ok arra, hogy én is levegyem a tógát, s büdös, cserzetlen farkasbőrbe bugyoláljam magam. Meg az erkölcsi felmentésükre se ...

Aetius

:P

Womb Rаider 2019.10.10. 13:15:41

@Én de genere Mi: Nem értesz, ugye..vagy nem akarsz :)
Kapálózhatunk, de ha az általad többre tartott országok mindegyikáben azt láthatjuk, hogy a társadalmi egyenlőtlenség fokozatosan emelkedik, egyre szélesebb körben látható elszegényedés, a kábítószerek fogyasztása emelkedik, akkor milyen olyan új módszert tudsz ajánlani, ami Mo.-t más pályára állítaná, mint amin a belátható és nálunk állítólag demokratikusabb és fejlettebb országok is haladnak. Minden út Rómába vezet..és jó szándékkal kikövezett..

Én de genere Mi 2019.10.10. 13:21:32

@Womb Rаider:

"Az nem etalon, hogy jobban élünk, mint a magyarok.."

Ez való igaz. De miért baj a magyarok egy nem csekély részének teljességgel érthető ragaszkodása az ősi ius murmurandi-hoz? Ok bőven van rá, nem pusztán hobbi ...

Valamint, tisztelettel javasolnám, hogy az új polgármesteretek Borkai fia legyen.
Őutána meg az unokája. Végül is, így ment ez a Kőszegieknél, Héderváriaknál, Csákoknál, stb. is.

Az én polgármesterem viszont egyikük se lesz. :P

(Valamint, de az sem etalon ám, hogy a vagyonmegoszlás az indiai minta irányába menjen. Persze neked könnyű, te fehér nő vagy, s megmondta a svájci doktor bácsi, hogy ennek a mai világnak te vagy a fő kedvezményezettje, s egyre csak vagyonosodsz, hízol, vagyonosodsz, hízol ... :D)

Én de genere Mi 2019.10.10. 13:28:07

@Womb Rаider:

Lehet, hogy csak a sör teszi náluk, de a csehek valahogy elégedettebbek. Menj végig bármelyik utcájukon, s nézd az emberek arcát. Prága, nagyváros, kisváros, falu, mindegy. Pedig ők azért nem "Norvégia". Szóval a szerinted szükségszerűen lefelé vezető ösvények között is van meredekebb, s kevésbé meredek.

Ja, s remélem, Allah akaratából azért is a kurdok győznek! :P

Womb Rаider 2019.10.10. 13:53:13

@Én de genere Mi: "Szóval a szerinted szükségszerűen lefelé vezető ösvények között is van meredekebb, s kevésbé meredek."

Na, ez már célratörőbb megközelítés..bíztam benne, hogy nem hozod fel :)
Ebben igazad van.
Az okok kibontása érdekes lenne.. de könnyen konteókban és háttérhatalmakban gázolnánk szügyig.

Ezért én a magam részéről azzal zárnám ezt rövidre: én, a saját hatáskörömben tartózkodom a közösben és mások zsebében garázdálkodástól. Nem nagy dicsőség, mert jelentős könnyebbség, hogy nem kell(ett) szexet vennem, bár ugyanígy eladnom sem kell(ett) soha. Hogy mit hoz a jövő, nem tudhatom. De igyekszem kitartani, Isten segedelmével...

A laaó néz, a csíííkau lát :) Ezen behaltam..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.10.10. 18:28:16

@6.Lenin: Végre mondtál valami frappánsat,baszod!
te meg cycmen kolléga tartjátok magatokat az egy értelmes komment/tíz év mennyiséghez!XD