B1 blogcsalád



Orbán Viktor megvédte Tiborczot az orvul rátámadó finnektől

2019. október 01. - nickgrabowszki

Bár inkább a magyar adófizetőket kellett volna Tiborcztól. orti_1.jpg

Hétfő este Budapestre jött Antti Rinne finn miniszterelnök, hogy - Orbán Viktor kifejezésével - megmossa a magyar miniszterelnök fejét. A zaklatottnak nyugodtan nevezhető tárgyalás utáni sajtótájékoztatón egy finn újságíró megkérdezte a finn miniszterelnököt:

  • hogyan juthattak uniós pénzek Orbán vejéhez, Tiborcz Istvánhoz;
  • hogyan lehet garantálni hogy az uniós támogatásokkal ne lehessen visszaélni;
  • hogyan lehet visszavonni ezeket a támogatásokat.

A nem is neki címzett, finnül elhangzott kérdésre Orbán magához ragadta a mikronfont, és azt mondta,  hogy ami a kérdésben elhangzott, az

fakenews.

Azaz, hogy nem is jutottak uniós pénzek a vejéhez.

És egészen kivételesnek nevezhető módon Orbán ezúttal nem is hazudott. Érdemes azonban áttekinteni, pontosan miként is volt, hogy nem jutottak uniós pénzek a lányának férjéhez.

Ami Elios-ügyben történt:

  • 2011 és 2015 között 35 darab, közvilágítás-korszerűsítésre kiírt pályázattal 43,7 millió euró, mai árfolyamon csaknem 14 milliárd forint uniós támogatást játszottak a fideszes önkormányzatok az Elioshoz, Tiborcz István, a miniszterelnök vejének közvetett és közvetlen tulajdonában lévő céghez.
  • Az ügyeket vizsgálta az OLAF, az Európai Unió Csalás Elleni Hivatala, amelyik ajánlást tett a magyarországi ügyészség számára eljárás indítására a 35 ügyben feltárt szabálytalanságok miatt.
  • A magyar királyi ügyészség az eljárást meg is indította, de 2018 novemberében bűncselekmény hiányában lezárta.
  • Ennek indokáról Polt Pétert meg akarta kérdezni az Európai Parlament illetékes bizottsága, de a  legfőbb ügyész közölte, el sem megy a meghallgatásra, mert politikai okokat sejt mögötte.
  • Az Európai Bizottság közölte az Orbán-kormánnyal, hogy a bűncselekmény gyanúját felvető szabálytalanságok, valamint az érdemi vizsgálat hiánya miatt nem hajlandó kifizetni Magyarországnak az ügyre költött 13,8 milliárd forintot.
  • Az összeget a magyar költségvetés megelőlegezte, hogy majd utólag kifizetteti Brüsszellel, de a várható elutasítás miatt az Orbán-kormány már le sem adta a számlákat a Bizottságnak.

A helyzet tehát az, hogy Tiborcz cége eredetileg az Európai Unió által finanszírozott pályázatokon nyert, ám a (khm) szabálytalanságok miatt azokat

a magyar állam nem fizettette ki Brüsszellel, hanem maga állta a cechet.

Az uniós adófizetőknek tehát egyetlen eurocentjébe sem került tehát a miniszterelnök vejének saját lábra állása. Kivéve természetesen a magyarokat, akiknek  13,8 milliárd forintjába.

Egy fideszes vereség esetén 2018-ban felálló új magyar kormány

  • megpróbálhatta volna visszaszerezni ezt az összeget Tiborcztól.
  • Vagy kezdeményezhetett volna új eljárást a rendőrségen.
  • Esetleg csatlakozhatott volna az Európai Ügyészséghez, amit éppen az ilyesfajta visszaélések ellen terveznek létrehozni.

De nem. A magyar választók egy nem jelentéktelen hányada tavaly áprilisban úgy döntött, jó helyen van az a csaknem 14 milliárd Tiborcznál.

Mert nekik a család az első.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9215185580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Womb Rаider 2019.10.03. 11:53:47

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Oly kísértetiesen emlékeztet engem ez a 23 millió románozásra..

Sir Bates dö Hól 2019.10.03. 11:57:59

@Womb Rаider : "Orbánt a pénzzel lehet megfogni – véli az Európai Parlament helyettes elnöke."

erről volt szó (mármint a támogatások/kifizetések feltételekhez kötéséhez), s te ezt pörgetted/transzformáltad át arra, hogy "Vajon már Brüsszel akarja megmondani, hogy ki legyen Magyarország miniszterelnöke?";-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.03. 12:00:44

@Womb Rаider: "Szerinted a magyar miniszterelnök személye nem magyar belügy. Oké. Ez egy vélemény.
Egybecseng azzal, hogy hiba magyar nagyvállalkozói réteget építeni és támogatni. A külföldi burzsuj a jó burzsuj.
Össze áll ez szépen..."

Ezt én mondtam volna? Mikor? Hol? Kinek?;-DDDD...

"Mi a következő? kezdjünk románul tanulni? használjunk szerb trikolórt? Az országot nevezzük át Kiadó országnak?"

Ezek maximum a te túlélési stratégiáid;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.10.03. 12:04:23

@6.Lenin: na most lettél paraszt... lányod van, unokád, b+ kérdezz meg egy nőt, aki közel áll hozzád, ő miként élne meg egy ilyen helyzetet!...

Gábris szomszéd 2019.10.03. 12:10:17

@Sir Bates dö Hól: Akkor már nem fog ugatni uljanovka, amikor fél-egy év múlva, természetesen, erről a geci megrendelésére készült rágalomról is kimondja a bíróság, hogy hazugság volt. Picit azért óvatosabb lennék a helyében, de hát ők már csak ilyen fidesz szarok.

Cycmen 2019.10.03. 12:10:26

@Sir Bates dö Hól: " a kognitív disszonanciára ez is egy megoldás: mindig továbbpörgeted a kérdést/témát, de semmiképpen sem vagy hajlandó szembesülni semmivel, ami prekoncepciód stabilitását kérdőjelezi meg;-)..."

Kurva jó duma, de a gyakorlatban ezek a kérdések/témák csak terelések és hazugságok, amik egy másik prekoncepció alátámasztását szolgálják és semmiképpen sem az objektív ténymegállapítást.

Womb Rаider 2019.10.03. 12:11:53

@Sir Bates dö Hól: Nem olyan rövid a te emlékezeted.. pár kommenttel fentebb állítottad, hogy a magyar minelnök kiléte úniós belügy (implicite)

Ugyanígy te ágálsz folyton az ellen, hogy megerősödjön a hazai 'burzsoázia'. Igaz, hogy kb. mindenütt megvan ugyanezen réteg, de mi járjunk más úton.. Miért? Ej, ráérünk arra még?

"Ezek maximum a te túlélési stratégiáid;-)... "
Gondolod te..ha ettől könnyebb.. hidd így.

Cycmen 2019.10.03. 12:18:21

@Sir Bates dö Hól: " na most lettél paraszt... lányod van, unokád, b+ kérdezz meg egy nőt, aki közel áll hozzád, ő miként élne meg egy ilyen helyzetet!..."

Biztosan szarul viszont itt szerintem a jelenséget kritizálja, aminek nem egy adott ügy feltárása a célja, hanem bizonyos személyek kinyírása , vagy nagyobb csoportok lejáratása. Itt a cél szentségteleníti az eszközt! Majdnem mindig több évtizedes történetek? Nebassz, hogy nem átlátszó!

6.Lenin 2019.10.03. 12:42:15

@Sir Bates dö Hól:

Ha nem érted, minek pofázol bele, szarzsák.

morph on deer 2019.10.03. 12:52:33

@6.Lenin:
“ -Igen, bíró úr. 30 évvel ezelőtt elővette a fonnyadt pöcsét és megmutatta.”

Most lelkiismeretfurdalásod van?
Lehet is..!
Fonnyadtan? Ejnye már..!

6.Lenin 2019.10.03. 12:53:43

@Gábris szomszéd:

Én írtam, hogy bizonyítani kéne, de csak az egyik oldalnak?

Hol írtam ilyet, te faszfej. Te se értettél semmit sem ebből, sem az előzőkből.

Én pontosan azt írtam, ha így, akkor mindenkinek. Nem rágtam a szádba?

Miért lehet félmillió embernek szavaznia Gyurcsányra? Mert joga van hozzá. De akkor miért nem lenne joga 3 milliónak a gecire szavaznia?
Mert néhány faszfejnek ez nem tetszik? Tényleg? És még ti pofáztok diktatúráról?

Legalább azt értenétek, amit ti írtok , mondtok. Aztán a másik a hülye. B+ néha tényleg nem ártana, ha nem csak pofáznátok, hanem előtte néhány percet gondolkodnátok is.

Én de genere Mi 2019.10.03. 12:58:35

@Cycmen:

Cicus, inkább örüljünk, hogy vannak végre igazi, komoly világcégeink! A síkságra 10 centis kilátó építésben mienk a világtapasztalat 99,9 %, a vetélytársak - románok pl. - még gyönyörű kilátóinkon állva sem láthatóak, annyira lemaradtak.

Cicus, Cicus, téged tényleg nem zavar, hogy a mesterségesen felhizlalt újnemzetthy újburzsoáziánk túlnyomó többsége még egy lecsúszott londoni kebabhálózat infrastrukturális megrendeléseit sem lenne képes időben és megfelelő minőségben teljesíteni?
A könyvtárszakos lánykáink diplomája legalább jó arra, hogy ott mosogathassanak.
A megtámogatatlan, sőt, okoska trolljaink által agyonszidott könyvtárszakosaink hogy-hogy a világpiac szerint minőségileg sokkal jobb teljesítményre képesek, mint a burzsoáziánk? :P

6.Lenin 2019.10.03. 12:59:53

@morph on deer:

Jajj, jajj, de vicces? Úristen, ma még magamhoz fogok térni? jajj, jajj , mennyei atyám, ekkora humor, még a szomszéd is összeszarta magát úgy nevetett.

Miért is?

De a szádba rágom. Ha ki lehetett csinálni egy embert, egy 30 év előtti, bizonyíthatatlan rágalommal, akkor most miért nem lehetne? Vagy nem lenne jobb leállni mindenkinek ilyesmivel, és abbahagyni ezt a végtelenül primitív egymásnak ugrást?

Dereng? Vagy inkább írjam le 1xűen, hülye DK-s.

Gábris szomszéd 2019.10.03. 13:04:54

@6.Lenin: Szerintem ha a geci főnököd megrendeli, a saját anyádról is nyugodtan írsz majd abban a stílusban, amit megengedtél magadnak László Imrével kapcsolatban. Többet nem is érdemes veled foglalkozni, hiszen maradtál az, ami eddig is voltál. Egy meszelt sír, a többi agyhalott fideszparazita között.

6.Lenin 2019.10.03. 13:09:29

@Gábris szomszéd:

Kösz, hogy ilyen nyíltan vállalod mekkora bunkó is vagy. Igaz én ezt már régóta sejtettem, de nem vártam, hogy ilyen egyenesen ki is állsz. Még egyszer kösz, hogy igazoltad.

6.Lenin 2019.10.03. 13:12:33

@6.Lenin:

Ja, és hol írtam egy szót is A szoci pacákról? Én egy másikról írtam, aki már sajnos nem él, mert valszeg beleroppant a megaláztatásba, aminek lehet semmi alapja sem volt, mint egy tehetségtelen, sikerre vágyó ripacsnak a rágalmai. Azt reméltem érteni fogod. Tévedtem.

6.Lenin 2019.10.03. 13:22:14

@Cycmen:

Bocs, de tényleg feltőtelezed, hogy nem értette?
Szerintem értik, na nem mindegyik az igaz, de ez a nyomorult nem annyira hülye.
De, ha tévednék, hát vállalom népünk igazságos megvetését irántam.

Gábris szomszéd 2019.10.03. 13:24:32

@6.Lenin: Igen uljanovka itt mindenki bunkó, aki nem a gazdid seggét nyalja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2019.10.03. 13:26:04

@Én de genere Mi: "A síkságra 10 centis kilátó építésben mienk a világtapasztalat 99,9 %, a"

:))

Womb Rаider 2019.10.03. 13:27:43

@Én de genere Mi: "Cicus, Cicus, téged tényleg nem zavar, hogy a mesterségesen felhizlalt újnemzetthy újburzsoáziánk túlnyomó többsége még egy lecsúszott londoni kebabhálózat infrastrukturális megrendeléseit sem lenne képes időben és megfelelő minőségben teljesíteni? "

Óóóó..ez egy minden kockázatot nélkülöző gondolatkísérlet, amibe bármit bele tudsz gondolni, ami csak kell a narratívád megtámogatásához!

A példa ott bukik rögtön, hogy a büdös életben nem fognak magyar cégeket közel engedni a tűzhöz, ha nem kényszer..ellenben velünk szemben elvárás, hogy totálisan nyissuk meg a gazdaságunk.. mer' ez ugye bevált a cukoripar tekintetében (csak Mo. nem képes cukrot gyártani..) a növényolaj gyártásnál..és sok-sok egyéb más esetben, amikor a nyugati , tőke és kapcsolati tőke túltengésben szenvedő cégek a konkurencia csíráját is felperzselték..kerül, amibe kerül.

És megint az a fura érzés kapja el az embert olvasva a kommentedet, hogy mintha te úgy en bloc nem tartanád sokra a magyarságot.. no, de akkor miért is ez a furtonfurt aggódó sopánkodás? Akiknek nincs semmije, még kebabhálózata se'.. no, az annyit is ér. Az már most jobban teszi, ha feláll az asztaltól..

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.03. 13:27:53

vajon Viktor melyik évben adja át az ország vezetését Tiborcz Úrnak?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2019.10.03. 13:29:31

@Womb Rаider: "a 23 millió románozásra"

Igen, Ondó Viktor szinte minden szemétségére megtalálható előkép az elkúrónál, csak a geci ezeket megsokszorozta, és négyzetre emelte.

6.Lenin 2019.10.03. 13:30:45

@Gábris szomszéd:

Nem mindenki, de te magad által is igazoltan, az vagy.
Könyörgöm, már többx nem kell igazolnod. Én már akkor sejtettem, amikor te még nem is merted ezt magadról feltételezni.

Cycmen 2019.10.03. 13:30:58

@6.Lenin: "Bocs, de tényleg feltőtelezed, hogy nem értette?"

Értette, nem értette, félremagyarázta! Ezeket a paneltereléseket nem árt lelőni!

Látens Inszinuáció 2019.10.03. 13:31:24

@Womb Rаider:

Tessék:

hirtv.hu/ahirtvhirei_adattar/szijjarto-utananez-az-ukran-nyugdijak-ugyenek-2441099

Idézet a cikkből;

"Célpont című oknyomozó műsorunk decemberben mutatta be az ukrán nyugdíjbizniszt. Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében csak az elmúlt két évben 23 ezerrel több lakost regisztráltak. Sankó József házában például papíron 120-an laknak.

...

"A szabolcsi kisnyugdíjas ukrán–magyar kettős állampolgárként havonta több mint 300 ezer forintból gazdálkodhat a magyar és ukrán állam közötti szerződés alapján, míg az ukrán átlagnyugdíj átszámítva alig 20 ezer forint."

Nos, a témát a saját HITELES médiád vetette fel, és - ugye a HÍR TV csak nem hazudik!!! - írta meg.

De gondolom ezt is tagadod. Hiába, a ti agyatok úgy működik, hogy ami fityiszes lopás/svindli/lenyúlás/vagy elveszíti közpénz jellegét, az rendben van, ellenben a balliberális oldal bármilyen baklövését/lopását/lenyúlását égbekiáltó bűnnek ordítjátok.

A tükörbe nézve köpitek magatokat szemen, vagy felfelé, és alá álltok?
Nehéz kérdések ezek...

6.Lenin 2019.10.03. 13:34:24

@Cycmen:

Tényleg nem szeretnék ebbe nagyon belemenni, de, ha félremagyarázta, akkor értette, másként miért görcsölne a félremagyarázással.
Ok! Vedd úgy, hogy nem szóltam bele. Ez kettőtök dolga.

Én de genere Mi 2019.10.03. 13:38:30

@Womb Rаider:

Ne bomolj már! :)
Az újnemzetthy újburzsoáziánkat nem tartom sokra, igaz, lehet hogy én más, még éhesebb, még pofátlanabb szegmensüket ismerem/tapasztalhattam meg, mint te.

A trollokat, pláne a h.ttollokat meg hagy idegesítsem már, ha éppen ahhoz van kedvem.

(*S itt nem Cicusra gondolok, az ő bajszát más okból húzkodom.)

Womb Rаider 2019.10.03. 13:50:23

@Látens Inszinuáció: Nehari.. láttunk egy bumfordi faszit, aki bemondta a tutit, majd láttunk egy papírfecnit, amit 8 perc alatt előállítok számodra tetszőleges számokkal..
Ám a lényeg: van egy államközi szerződés (örökség a múltból..vagy akna..ki minek nevezi) van jópár kárpátaljai magyar (te hívhatod őket ukránoknak) és van ezen szerződés kötelme. Nem tartom jó konstrukciónak.. de ne éld bele magad, hogy a választások szempontjából bárminemű szignifikáns hatása van egykupacba betelepített pártízezer 'ukránnak'. Nem ezen buktok el évtizeden átnyúló időtávon újra és újra.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.03. 13:53:16

@Én de genere Mi: a magas vérnyomás emeli a trombózis valamint a félregépelés esélyét

Én de genere Mi 2019.10.03. 14:18:42

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

"félregépelés" ... Piha ...
Még ha a félrelépés magas vérnyomásos 'hátrányaival' fenyegetnél ...

A vessző kihagyása és a pont elhagyása a magas vérnyomás következménye nálad?
Nem kellene gyógyszert szedned? Vagy, mint oly sokszor, máris a túl olcsó gyógyszer hatása alatt trollkodsz!? Szedj drágábbat! :P

Én de genere Mi 2019.10.03. 14:20:06

@MAXVALL bircaman közíró:

Tedd nyugodtan! Digger és a marslakó szeretni fogják! :P

Gábris szomszéd 2019.10.03. 14:44:01

@6.Lenin: Nálad remekül párosul a nagypofa az agyalágyultsággal. Jókat lehet szórakozni rajtad. :)

morph on deer 2019.10.03. 14:48:23

@6.Lenin:
” Dereng? Vagy inkább írjam le 1xűen, hülye DK-s.”
:)
Hogy te milyen cuki vagy mikor így duzzogsz, szivi! Csak nehogy megártson!

Na most, hogy miután a szomszédot is tisztába tetted, merengj már el azon, hogy talán tényleg kissé egyoldalúan bugyuta volt a példabeszéded.

Képzeld el, valóban van olyan, hogy valaki évtizedekig együtt él egy ilyen/olyan/amolyan nem kívánt szexuális élménnyel, és nem képes tőle megszabadulni, de beszélni sem róla!
Ráadásul ezt még az is komplikálja, hogy nem mindenkire hat egyformán akár ugyanaz az esemény sem...

Aztán valami/valaki elindítja a folyamatot, amitől az illető elkezd tudni szembenézni a múlttal, beszélni róla, stb., és a külvilág csak akkor szerez tudomást a dologról, - amire aztán ki-ki a maga módján reagál.
A leggyakrabban ez még akkor sem kerül a közvélemény tudomására, csak pl a pszichológusa, a társa, stb., szerez tudomást róla, aztán meg van, aki kiáll vele ország-világ elé valamilyen okból.

Ez mind van, és valóban van ilyen, én is ismerek - magánemberként- pár esetet személyesen.

Figyelmedbe ajánlom, hogy én nem arról beszélek, hogy ki- miért- mikor és hogyan jön elő az ilyen történetével, csak azt magyarázom, hogy igen, van olyan, hogy 10-20-30 év múlva kulminál a dolog.

Ez lehet az igazán (meg)kés(leltet)ett klimax, ha belegondolsz

morph on deer 2019.10.03. 14:55:07

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ adja át az ország vezetését Tiborcz Úrnak?”

Hát majd ha a Tiborcz úr lesz, nem?

6.Lenin 2019.10.03. 15:02:13

@morph on deer:

És miért csak akkor kell ezeket figyelembe venni, ha esetleg egy ballib hölgyet ért ilyen amúgy megszokott inzultus, ha az erőszakolással vádolt nem a táborhoz tartozik, mert ott esetleg ez megszokott formája a barátságnak kimutatásának ?
Pici DK-s barátom.

Cycmen 2019.10.03. 15:05:45

@morph on deer: "Képzeld el, valóban van olyan, hogy valaki évtizedekig együtt él egy ilyen/olyan/amolyan nem kívánt szexuális élménnyel, és nem képes tőle megszabadulni, de beszélni sem róla!"

Aztán pont egy kampány idején tör ki belőle!

MrzNur 2019.10.03. 15:22:48

@Womb Rаider: Nincs olyan, hogy kárpátaljai magyar, vagy romániai magyar stb... Román van, ukrán van, szerb van! Lett volna lehetősége vállalni a "magyarságát" és vállalni az itteni életet. Érdekes, hogy a híres magyarigazolvány és az egyszerűsített állampolgárság csak az Orbán rezsim alatt lett érdekes. Persze hálából csak jó helyre kell szavazni... Kérdem én, mi a f@sz köze van Magyarország belügyeihez egy tartósan külföldön élő (és oda adózó!!!) embernek?
Példaként ott van az a rengeteg "csau" idején ide telepített románnak, akik 30 év alatt sem voltak képesek normálisan beilleszkedni, elfogadni a magyar értékrendet, vagy legalább normálisan megtanulni magyarul...
Ne feledjük, hogy minden más náció betelepülése a jelen magyar kormány szerint is migrációnak számít. Nem kellenek ide!

nincs1itt 2019.10.03. 15:29:32

@Magyarország MAGYAR Ország: ne is törődj vele, hogy te ilyen "furmányos" vagy. nálad ez egyszerűbb, nem ismerted a két fogalom közötti különbséget.
továbbá, ha te "hibáidat" vennénk számba, pl. gazdaságról és bármi egyébről amit eddig szóba hoztál(a személyeskedés és kicsinyes kötekedés nem ér!), akkor gyakorlatilag nincs olyan mondatod, amiben nincs hiba...
de tényleg elmondanád, hogy miért is nem gyanús neked, hogy pályázik tiborcz, megvizsgálja az eu, nem ad rá pénzt(ennyivel csökken a keret), majd mégis jól megnyeri(igaz kibaxott xarul végzi el a munkát, ráadásul külföldi multik termékeit felhasználva) a pályázatot. be sem nyújtják az eu-nak, egyből kifizetik a közösből. ha a te szintedre akarom lehozni, ez azt jelenti, hogy biztosak voltak a lopásban(a kormány), ezért nem kockáztatták a tiborcz(o.v. család bevételét) kifizették a te zsebedből, a teljesen szükségtelen és xarul kivitelezett projektet.
na erre mit lépsz?

nincs1itt 2019.10.03. 15:46:00

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: jani, jani... most lebuktál! pedig magyarul volt feliratozva! tehát, te egyetem közelében csak akkor jártál, amikor az építkezésen voltál segédmunkás...

tudod, ha hernádi (interpol körözés miatt, nem hagyhatja el mo.-ot, nem érdekes?) lesz a tulajdonos, akkor mi fog történni? ha jártál felsőoktatás környékén, akkor kell lenni sejtésednek...

Womb Rаider 2019.10.03. 15:59:16

@MrzNur: "Lett volna lehetősége vállalni a "magyarságát" és vállalni az itteni életet. "

Érdekes amit mondasz... megpróbálunk közös erővel a "magyar" szócska helyére mást illeszteni?
Én benne vagyok, hogy szüntessük meg a kettős állampolgárság intézményét.. emlékeim szerint volt ezzel kapcsolatosan némi feszengés anno, amikor a Parlamentben dolgozó kettős állampolgárok helyzetét firtatták egyesek ;)

"Kérdem én, mi a f@sz köze van Magyarország belügyeihez egy tartósan külföldön élő (és oda adózó!!!) embernek?"
Majd tanulmányozd a választójogot, osztán be fogod látni, valójában picit többet látsz bele a dologba, mint kellene.
De inkább haladjunk sorban, kezdjük az elején...

"Nem kellenek ide! "
Psssszt! Ne játsz a tűzzel..

MrzNur 2019.10.03. 16:09:20

@Womb Rаider: Ez nem játék a tűzzel. Orbán is megmondta, a migráció minden formátumát elítéljük. Legyünk hát hűek magunkhoz! A kettős állampolgárság pedig egy baromság! Csak egy nemzeti identitásom lehet.
Ez vonatkozik képviselőre, miniszterré, kiscicára, mindenkire!
Vagy kizárólag magyar és ennek megfelelően viselkedik, vagy takarodjon innen!

Cycmen 2019.10.03. 16:22:45

@MrzNur:" Vagy kizárólag magyar és ennek megfelelően viselkedik, vagy takarodjon innen!"

Az eddigi irományaid alapján te minden vagy, csak magyar nem, úgyhogy takarodhatsz is!

Womb Rаider 2019.10.03. 16:35:54

@MrzNur: Kicsit leegyszerűsíted a kérdést.. nem kéne..bár az is igaz, hogy vannak országok, ahol bizonyos pozíciókat már nem tölthetsz be kettős állampolgárként.. ezen lehet gondolkodni.. Ám az is igaz, hogy sok-sok ember számára ez kényszer.. a diaszpórákban élők számára ez a nemzeti identitásuk feladását jelentené (és most hagyjuk az "Únióban nincsenek határok" mert pl. az osztrákok is adnak a dél-tiroliaknak állampolgárságot..de valójában a legtöbb állam ismeri , igényli és fenntartja ezen intézményt.. vész esetére? Nem tudom..) Ez egy kötelék, gesztus..amivel nyilván nem csak élni, de visszaélni is lehet. A visszaéléseket kell megakadályozni, amennyire lehet.
Én nem nagyon hiszek a nyílt társadalom eszméjében.. ellentétes az emberi természettel, legalábbis abban az értelemben, hogy a nemzeti összetartozás egyfajta pajzs egy közösség számára, még, ha a nemzetállomok felett fellegek gyűlnek és a határok is össze-vissza rajzolódnak olykor.

alöksz róz 2019.10.03. 16:52:54

@MrzNur: "A kettős állampolgárság pedig egy baromság! Csak egy nemzeti identitásom lehet." - nem is ugyanaz a kettő :D

Cycmen 2019.10.03. 16:58:16

@alöksz róz: - nem is ugyanaz a kettő :D

Csodálkozol hogy nem tudja?

Sir Bates dö Hól 2019.10.03. 17:17:28

@Cycmen: kultúrember ilyet nem csinál... miként a ketchupot is kerüli és fehér zoknit is csak sportoláshoz vesz fel...

MrzNur 2019.10.03. 17:17:42

@Cycmen: Nektek van bajotok a migrikkel... Arab, román, ukrán, mindegy. Ott születtél oda is tartozol. Nem nekem kell eltakarodnom a saját hazámból! Ha rajtatok jobbágyokon múlna, nem 1 millió fiatal magyar lenne kénytelen megélhetést keresni külföldön, hanem az összes! Unalmas már ez a "nem tetszik, el lehet menni" duma. Mit gondoltok, ha a 2018-as választást nézzük, és a veletek egyet nem értő kb. 3 millió ember (csak a választókorúak!!) a gyerekeikkel együtt akár 4 millió elhúz innen, mit fogtok csinálni az üres homokozóban?
Attól, hogy nem értitek az irónia, az irónia marad. Reméltem, hogy az írásomból leesik a tantusz, de Ti azt is komolyan vennétek, ha királyság visszaállításáról értekeztem volna.
Sajnos kiüt rólatok Tisztelt "Nemzeti" Oldal az embergyülölet (saját honfitársait ok iránt is!), az önteltség, az egyoldalú látásmód és a befolyásolhatóság. Remélem a gyerekeitek nem lesznek ennyire elvakultak!

Womb Rаider 2019.10.03. 17:25:43

@MrzNur: Nézzük más irányból.. jelenleg a Fidesz az a politikai formáció, akivel a legkevesebben nem értenek egyet ;)
Azt azért kissé lehangolónak érzem, hogy az állampolgárság és a nemzeti hovatartozás különválasztása impossible mission számodra..
No..de hallottunk már ilyet.. "Ahol a tévém, ott a hazám!"

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 17:41:54

@nincs1itt: "nem ismerted a két fogalom közötti különbséget."

Miert ne ismertem volna? Viszont veled ellentetben en tudok magyarul, ezert tudom, hogy a "Meszaros vagyonanak helyi erteke" kifejezes magyarul nem hasznalatos, valamintnem magyaros; ellenben "Meszaros vagyonanak nagysagrendjerol" lehet beszelni.

Tudod, ez az a bizonyos konnotacio, amit altalaban csak anyanyelvi beszelok ereznek.

"tényleg elmondanád, hogy miért is nem gyanús neked, hogy pályázik tiborcz, megvizsgálja az eu, nem ad rá pénzt(ennyivel csökken a keret), majd mégis jól megnyeri(igaz kibaxott xarul végzi el a munkát, ráadásul külföldi multik termékeit felhasználva) a pályázatot. be sem nyújtják az eu-nak, egyből kifizetik a közösből."

Latod, ez a sztori is csak arra vilagit ra, hogy te milyen szinten vagy fogalmatlan, ebben az altalad osszerakott sztoriban semmi sem stimmel.

Nem jo sem az idorend (a palyazat megnyerese es megvalositasa idoben joval megelozte az OLAF-vizsgalatot; nemcsak e palyazatnal, hanem a palyazatok 99%-anal a hazai koltsegvetesbol elofinanszirozzak azokat a koltsegeket, amiket aztan az EU jo esetben megterit), sem a tenyanyag, sem a kovetkeztetesek (mivel a tamogatasi keret tobb mint 100%-at kotottek le projektekkel, attol nem csokken a keret, hogy az EU-hoz vegul nem ezt a projektet nyujtottak be).

Gyakorlatilag halvany lila segedfogalmad nincs arrol, hogy nalunk Magyarorszagon hogy mukodik az unios tamogatasokhoz kapcsolodo palyazati es finanszirozasi rendszer, igy baromi ertelmetlen lenne, ha errol vitatkoznek veled.

Én de genere Mi 2019.10.03. 17:45:51

@alöksz róz:

"kevered a neveket"

Persze, mind a 32-t.
Aztán 10-10-10 -et kiosztok, 2-t meg leteszek talonba.

morph on deer 2019.10.03. 18:01:25

@6.Lenin:
“Pici DK-s barátom.”

Aha. Mamád mondta már valaha, hogy nehezen tanulsz? Én semmilyenes nem vagyok, viszont antibunkó és antigeci,- ahogy már tájékoztattalak pár tucatszor.

De a jelek szerint nem is figyelsz. Amit írtam:
“Figyelmedbe ajánlom, hogy én nem arról beszélek, hogy ki- miért- mikor és hogyan jön elő az ilyen történetével...”

Tehát NEM arról beszéltem, mint amire válaszoltál, ráadásul erről nagyrészt ugyanazt is gondolom amit te!
Az eltérés ott van, hogy én nem kizárólag az érdekelt személy rovására írom az ilyen eseményeket, - mint ahogy a mostani esetben is, - mivel egyértelmű, hogy politikai célból használták fel a hölgyet, bár ehhez az ő hozzájárulására is szükség van, ugye.

Csak én magát a tényt, hogy van ilyen, nem kérdőjelezem meg, mert rendelkezem kellő tapasztalattal és belátással.
De nem is vagyok fideszes..! :)

morph on deer 2019.10.03. 18:04:17

@Cycmen:
“ Aztán pont egy kampány idején tör ki belőle!”

Na, most mit szólsz?!
Ilyen az, amikor megszállja a tudatot a NER!
:))

alöksz róz 2019.10.03. 18:17:05

@Cycmen: inkább azon, hogy ezt a régen kihűlt szart akarja enni...
hátha még belül meleg :D

morph on deer 2019.10.03. 18:18:37

@MrzNur:
“ Remélem a gyerekeitek nem lesznek ennyire elvakultak!”

Lesznek???
Jééézus! Ne ijesztgess, jó?
Ezekből még egy adag? De szép is lesz..!

Mert hogy az Ukrán határ mentén szaporodnak, azt még értem, hiszen

6.Lenin 2019.10.03. 18:22:35

@morph on deer:

"Csak én magát a tényt, hogy van ilyen, nem kérdőjelezem meg, mert rendelkezem kellő tapasztalattal és belátással. "

Te is erőszakoskodtál már jobboldali hölgyekkel?
Egy DK-s?
Hmm!

alöksz róz 2019.10.03. 18:25:09

@morph on deer: ne gyűlölködj

arigeri megmondta világosan, hogy szeretetkampány van

nincs1itt 2019.10.03. 18:26:49

@Magyarország MAGYAR Ország: mivel csak a gógli áll rendelkezésedre, az is csak magyarul ezért segítek neked egy keveset, mert veled ellentétben beszélek(írok és olvasok) a magyar nyelven kívül még nyelveket.
szóval, helyesen magyarul, én egyetlen betűt sem írtam mészáros vagyonának helyi értékéről, egy elírás volt az, ami miatt játszod itt a tájékozottat. azért a denotációt is említsd meg, ha már konnotációt hozod fel a SAJÁT HÜLYESÉGED, kicsinyességed és főleg félműveltséged védelmében.

lássuk mit is nem értesz az eu-s pályázati rendszerben, adva egy keret amire pályázhatnak az országok, lennie kell saját erőnek is - de nem 99%-nak, ahogy azt te, mint nagyképű kis senki állítod -, továbbá adott, hogy mire lehet pályázni. tehát közvilágításra lehetett, adott volt egy összeg amit az eu kifizet. természetes, hogy a pályázható összeg fölé "lőnek", mert előfordulhat, hogy nem sikeres, elutasítják bármilyen oknál fogva.
a tény az, hogy az OLAF szépen nevesítette, hogy ez bizony fideszes lopás, elios és tsai. nem fognak rá fizetni ez 100%. de már megvolt a "beruházás", ezért az állam kifizette a 100%-át, az ismeretlen x% helyett, ami 100%-önrész. a kivitelezés csapnivaló volt, valószínűleg 13,8 milliárd (denotáld bátran) magasan túlárazott. tehát ismét egy árva szóval sem hangzott el az a faszság, amit összehordtál...
tudod az eu-ban a pályázati rendszer éppen 28x tök egyforma, kicsi fidióta! teccik érteni? nem, dehogy érted!
jóbarát, te olyan hülye vagy, hogy a hullámvasúton felfelé sikítasz!

morph on deer 2019.10.03. 18:42:56

@6.Lenin:
Drágaságom, én még sosem szorultam rá, hogy bárkivel is erőszakoskodjak, képzeld!
“Valahogy” így alakult.:)
(Csak neked mondom: még nyugdíjasként is “got my mojo working”, feleannyi időseknél is, ¡hola!..;))

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 18:43:25

@nincs1itt: Sajnos nagy faszsagokat tetszik itt osszehordani. Onnen vitatkozni errol a temarol olyan lenne, mint sajtreszelovel maszturbalni, ertelmetlen, de legalabb fajdalmas.

Azt javaslom, hogy eloszor tajekozodjon, utana kezdjen el kioktatni valakit valamirol, amit On lathatoan nem ismer, mert ezzel csak hulyet csinal magabol.

nincs1itt 2019.10.03. 18:48:06

@Magyarország MAGYAR Ország: jujj, már nem is tegeződünk?
figyeljen ide! a magázódástól nem lesz, ön sem, tanultabb, okosabb, meggyőzőbb.
csak olyan fájdalmasan sznob(sine nobilitate) és parvenü.

köszönöm, hogy megtisztelt, de sajnos fegyvertelen emberrel nem párbajozom!
minden jót a tanulmányaihoz.

p.s.: ideje lenne elkezdeni, mert ki fog futni az időből!

6.Lenin 2019.10.03. 18:52:19

@morph on deer:

Annyi pénzed volt, hogy bármit elnéztek érte?
Vagány lehettél a soron. Külföldről jött, sok lovettával, súgták egymásnak a "munkásnők".
Jól fizet, nem kell finnyásnak lenni. Azt a néhány mp-et el lehet viselni.
El tudom képzelni.

Sir Bates dö Hól 2019.10.03. 18:55:47

@6.Lenin: "Annyi pénzed volt, hogy bármit elnéztek érte?
Vagány lehettél a soron. Külföldről jött, sok lovettával, súgták egymásnak a "munkásnők".
Jól fizet, nem kell finnyásnak lenni. Azt a néhány mp-et el lehet viselni.
El tudom képzelni."

Lajos, ez most kámigáut? Mert te mindig azt mondogatod, hogy "dolgoztam évtizedeket külhonban, sikeres válalkozó is voltam, stb." ...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 19:00:59

@nincs1itt: "fegyvertelen emberrel nem párbajozom!"

Sajnos a ragot itt sem sikerult eltalalnia, fegyvertelen emberKENT (mivel lathatolag semmit nem tud a hazai, unios tamogatasokhoz kapcsolodo rendszerrol, es megis osztani akarja az eszt).

Na de tudjuk be ezt annak, hogy mar regota kulfoldon el.

Ami pedig a tanulmanyaimat illeti, szerintem bizonyara ismet osszekevert valamivel.

De hat ez az elorehaladott demencia sajnos mar csak ilyen...

nincs1itt 2019.10.03. 19:06:50

@Magyarország MAGYAR Ország: óóó, ismét egy nyelvtani "csavart labda".
kis gyakorlással eljuthatsz az amatőr szintig.

ami a "tanulmányait" illeti, bizony el kellene kezdeni azokat.

ismét sikerült olyan választ kiizzadni, ami még mélyebbre rángat a magad ásta gödörbe.

bizony fegyvertelen vagy, vita- és párbajképtelen. ezen lehet változtatni, láss hozzá! tanulj! amint némi ismerettel gazdagabb leszel, azonnal elmúlik ez a magabiztosság.
szinte azonnal felismered, hogy kételkedni sokkal hasznosabb, mint teljesen biztosnak lenni.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 19:12:33

@nincs1itt: "ami a "tanulmányait" illeti, bizony el kellene kezdeni azokat."

Mar befejeztem, egyetemi szinten, kivalo eredmennyel.

"bizony fegyvertelen vagy, vita- és párbajképtelen"

Sajnos On ismet magarol beszel.

Lathatolag On sajnalta az idot arra, hogy tajekozodjon a hazai, unios tamogatasokhoz kapcsolodo palyazati rendszerrol, de arra nem, hogy kioktasson rola valakit, aki tobbek kozott ilyen projekteken is dolgozott.

De hat nekunk addig jo, amig a lipsiktol ez a maximum, ami fussa – legalabb nagyon meg sem kell eroltessuk magunkat a gyozelemert. :)

6.Lenin 2019.10.03. 19:12:52

Ennyi tüskét sikerült itt elszórnom? Ennyire fájhat?

nincs1itt 2019.10.03. 19:23:20

@Magyarország MAGYAR Ország: rendben van... unicum laude gondolom.
eu-s pályázati projekteken??? ne beszélj! húúúú, de micsoda nagy dolog!
okj-s képzésen sikerült megszerezni?

mert ez bizony nem túl magas iskolákról árulkodik:
"De hat nekunk addig jo, amig a lipsiktol ez a maximum, ami fussa – legalabb nagyon meg sem kell eroltessuk magunkat a gyozelemert. :) " leginkáb a fuSSA...

de sebaj, majd legközelebb szólj egy írástudónak, amikor már nagyon felbosszantottak, hogy olvassa már át, hogy koherens legyen a hozzászólás a vélt iskolai végzettséggel.

szóval a 6xelső + 2xmásodik elemi, az hosszú idő, de nem egyetem. téged megint átvertek!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 19:25:21

@nincs1itt: On olyan cuki, amikor erolkodik!:)

Csak be ne szarjon kozben...

nincs1itt 2019.10.03. 19:46:50

@Magyarország MAGYAR Ország: ugye? vigyázz is magadra! mert kevés az olyan félkegyelmű, aki önként állítja ki a bizonyítványt tenmagáról...
na, mára legyen ennyi elég. a terápia többi része már fizetős!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 19:50:07

@nincs1itt: Fizetos?

Penzert csinalsz magadbol bohocot?!

Hat ezt mondhattad volna elobb is, akkor nem pazarlom feleslegesen a karaktereket.

De ha mar igy alakult: sok szerencset az uzlethez!

nincs1itt 2019.10.03. 19:55:02

@Magyarország MAGYAR Ország: látom a parlagi humor az erősséged. ez nem a napközid(kocsma) kupola terme, kisfiam!
persze, hiába kommentelsz 4-5 nick név alatt, nem hoz annyit a konyhára, hogy rendesen kikezeltesd magad... igaz jani? mesterleveles közgazda, meg miazmás? ezt a hasonszőrű fidióták zabálják, de sajnos 2 mondat után kilóg az okj-s lóláb...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 20:02:35

@nincs1itt: Szerintem ismet keversz valakivel, de valoszinuleg megint csak az elorehaladott demenciad lehet.

Mellesleg az egyetem kozben, es azota is vegeztem el egy-ket dolgot (pl. szakvizsga), de okj-s papirom, na az pont nincs.

Hogy ez honnan jott nalad, azt nem tudom – bar gondolom magadbol indultal ki.

nincs1itt 2019.10.03. 20:21:12

@Magyarország MAGYAR Ország: aha, szóval nem vagy tisztában a szakvizsga fogalmával, abszolutórium fogalmával.
szerintem itt hagyd abba!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.03. 20:24:36

@nincs1itt: Szerintem TE hagyd itt abba.

Lathatolag neked megint fogalmad nincs a magyar kepzesi rendszerrol, a foglalkoztatashoz kapcsolodo kovetelmenyekrol, de probalod osztani az eszt.

Errol a szakvizsgarol van szo:
"A közigazgatási szakvizsga célja, hogy a felsőfokú végzettségű köztisztviselők olyan általános közigazgatási ismeretekre tegyenek szert, amelyek birtokában a közigazgatási szervek széles körében alkalmassá válnak a közhatalmi típusú döntések törvényes - a közigazgatás céljaival összhangban álló, a közigazgatás eszközrendszerét hatékonyan felhasználó - előkészítésére, illetve meghozatalára."
kti.uni-nke.hu/kozigazgatasi-vizsgak/kozigazgatasi-szakvizsga/altalanos-informaciok

alöksz róz 2019.10.03. 22:15:51

@nincs1itt: "nem vagy tisztában a szakvizsga fogalmával" - és megszakérti a hülyéje megint :D :D

Én de genere Mi 2019.10.04. 00:28:04

@Magyarország MAGYAR Ország:

Ja, hogy te a mi befizetett adónkból élsz és kommentelgetsz? Más pénzéből könnyű! :P

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 07:44:22

@Én de genere Mi: Ezt a marhasagot meg megis honnan veszed?! (Egyaltalan azt honnan veszed, hogy en meg mindig a kozigazgatasban dolgozom?!)

Szerintem nezz korul a kozigallas.gov.hu-n, hogy talalsz-e ott egyetlen (ber)kommenteloi allast, allashirdetest is. Elarulom, nem fogsz.

Masreszt ha nagyon csipi a csorodet, hogy a kozszolgakat Magyarorszagon (akar az osszes tobbi fejlett orszagaban) az adokbol fizetik, akkor alapits egy uj partot (vagy gyozz meg egy meglevot), hogy kampanyolhass a privatizalt kozigazgatas otletevel. Bizonyara garantalt lenne a siker.

Én de genere Mi 2019.10.04. 10:05:46

@Magyarország MAGYAR Ország:

Szóval már nem vagy közszolga?

Ezért fizettük az adónkból a sok-sok taníttatásod?
Hogy aztán több pénzért mást csinálj - már nem a köz javára, csakis a saját javadra -, s a taníttatásodra költött pénzünk a kútban végezze??

(s akkor most gondolkodj el pl. a nagyobb keresetért, jobb életért külföldre ment diplomásainkon ... akiket szidtok, hogy a mi pénzünkön képeztek ki, de elmennek ... meg egy csomó másmindenen is ... meg a baltiak, hollandok a mienkhez képest végtelenül egyszerűbb, elektronikus közigazgatásán ... stb. Aztán nyugodtan verd a melled tovább, te nagyon fejlett ...)

nincs1itt 2019.10.04. 21:21:32

@Magyarország MAGYAR Ország: azt hittem, valami komoly iskolád van... nem baj, neked ez is elég...

nincs1itt 2019.10.04. 21:24:21

@alöksz róz: szakvizsga: tudod, szakvizsga és szakvizsga között van különbség. ja, honnan is tudnád.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 21:27:22

@nincs1itt: Ugye nem zavar, hogy ez egy foglalkoztatashoz kapcsolodo, adott munkakorben kotelezo tovabbkepzes (ill. vizsga), es senkinel nem az alapvegzettseg, ami barmi lehet?

De osszad csak tovabb az eszt lipsi, hadd rohogjunk.

Aztan szoljal majd, ha a 93 – 63 mar megy, es mehetunk tovabb a szorzotablara.

Balfasz.

nincs1itt 2019.10.04. 21:35:39

@Magyarország MAGYAR Ország: engem az sem zavar, ha ezt isten képzőnek hívod! mert gyaníthatóan a zérettségi mellé kellett valami felsőfokú schicki-micki "képzés", hogy maradhass o.v. janicsárja valamelyik önkormányzatnál ügyintéző...
kis fidesz-tálib, majd akkor jelentkezz az efeb/okj-s okosítóiddal, ha egyszer nem a gógliból fogsz okosítani...
majd ha megy a kéttámaszú tartó veszélyes keresztmetszetének kiszámítása S960QL acélból, na akkor már leszel valaki, de ha ezt megfejeled a hegesztéstechnológiai eljárásokkal, akkor tegezhetsz is!
kötschög okj-s fidesz-tálib

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 21:48:38

@nincs1itt: Nyuszits csak nyugottan, libbant kutya.

Mar ebben a posztban is tobbszor kiderult (a denotaciotol szolo, ide nem baromsagodtll a hazai, operativ programokhoz kapcsolodo tamogatasi rendszerekrol osszehordott faszsagokig), hogy te vagy az, aki a Googli-tudomanyt muveli, raadasul meg a felet se erti annak, amit idefos.

De nagyon szorakoztato a musor, folytasd csak nyugodtan tovabb.

A popcornt is bekeszitettem.

nincs1itt 2019.10.04. 21:52:42

@Magyarország MAGYAR Ország: te szerencsétlen... minden hasonló hozzászólással csak megerősíted, hogy egy tanulatlan, bugris fidesz-tálib vagy. aki itt vagánykodik valami sújtásos "egyetem" bohócképzésével. ugyan kicsi rigó... önkormányzati helyettes tintanyaló vagy, nyócelemivel...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 21:56:31

@nincs1itt: Hat ezek kozul ismet semmi nem talalt, meg az onkormanyzat sem.

Esetleg a kutyam fajtajarol nem akarsz talalgatni? Azt is ugyanekkora esellyel talalnad el. ;)

nincs1itt 2019.10.04. 22:00:01

@Magyarország MAGYAR Ország: nem baj... de egyet azért árulj el! te tényleg nem veszed észre, hogy mennyire lejáratod magad? ha igaz lenne, hogy a nyóeleminél többre jutottál, akkor már abbahagytad volna...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 22:04:34

@nincs1itt: Lipsi, neked nem esik le, hogy te vagy az, aki itt ebben a topikban mar hatszazszor bizonyitottad a fogalmatlansagod?

A tamogatasi rendszertol a kozig. szakvizsgaig minden temaban feltorolted a padlot; ezzel csak magadat egeted, senki mast.

Nem veletlen, hogy mar a libbantka haverjaid se jonnek ide neked cafolni, mert mar nekik is ego, amit csinalsz. ;)

nincs1itt 2019.10.04. 22:15:36

@Magyarország MAGYAR Ország: látod kis iskolázatlan, olyan szó a magyarban csak bizonyos szint alatt létezik, hogy "fogalmatlan"(még a hejjesírázselenörzö is aláhúzza),
a padlót feltörölni pedig valakivel szokás, mondjuk én veled feltöröltem a padlót, amikor ráböktem, hogy bizony önkormányzati fidesz-tálib vagy, nyócelemivel(fogalmatlan), akit be kellett iskolázni, hogy a dátum bélyegzővel megbirkózzon végre.
az meg fel sem tűnik, hogy van frissebb poszt, ahol gondolom megint okosakat góglizol...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 22:20:37

@nincs1itt: :)))

Na basszus, ha te a helyesirasellenorzobol vezeted le, hogy melyik szo letezik, melyik nem, akkor nincs tobb kerdesem.

A fogalmatlan persze egy szleng szo (es?), de teged nagyon jol jellemez.

Az utolso mondatod is egy jo pelda erre, ha nem tunt volna fel, hogy van ujabb poszt (ahova nemreg posztoltam is), akkor hogy a picsaba gugliznek benne, te balfasz?

Te erted egyaltalan, hogy mit irsz le? :))))))))))))))))))))))))))))

nincs1itt 2019.10.04. 22:23:07

@Magyarország MAGYAR Ország: figyelj te sötét gyalog, olvasni sem tudsz, fuss neki még egyszer.
nem benne góglizol... de látom a nyócelemi is túlzás.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.10.04. 22:27:00

@nincs1itt: Ja, neked a nyolc elemi is tulzas, mert ahhoz a 93–63-nak mar mennie kene...

Na menjel, reklamaljal inkabb Lorincnel, hogy adja vissza neked a 353 ezer milliardot, amit ellopott toled...

Retardalt pocs.

;-)

alöksz róz 2019.10.05. 00:09:07

@nincs1itt: most minek erőlteted, ebből már csak szarul vagy még szarabbul tudsz kijönni...

nyomkodd inkább a zöld gombot, hátha ahhoz nem vagy túl hülye

látjátok feleim szümtükkel 2019.10.05. 17:55:56

@6.Lenin:

Akkor értsük úgy, hogy nyugodtan lopjanak ezek tovább? Sokat?

Erre válaszolj, ne hátra mutogass, hogy ki, mikor, és kire szavazott, vagy nem . Most ez van, erről kell bezsélni!

6.Lenin 2019.10.05. 19:20:16

@látjátok feleim szümtükkel:

Szerintem pedig pontosan ez a legnagyobb hiba. Nem szabadna felmentést adni senkinek sem, mert akkor soha nem lesz vége.