B1 blogcsalád



A Fidesz már tavaly törvénybe iktatta, hogy Magyarország pártállam

2019. szeptember 24. - nickgrabowszki

Az államnak nem kell semlegesnek lennie, nyugodtan segítheti a Fideszt.stop_1.jpg

2018 tavaszán a megsemmisülés szélére sodródott az Orbán-rezsim. De senkinek még csak fel sem tűnt.

Már persze Orbánékon és a Fideszen kívül, mert ők nagyon észrevették, hogy komolyan megkérdőjeleződött a választások tisztasága, és ezzel a kormány és a rezsim legitimitása.

  • Most nem arról van szó, hogy az évek óta tartó propagandakampány és a határon túlról importált, továbbá a Magyarországon megvásárolt voksok dacára  a választók többsége a Fidesz-KDNP ellen szavazott.
  • Még csak nem is arról, hogy ha az ellenzék képes felismerni az érdekeit, és legalább az egyéni jelöltek indítását koordinálja, akkor nincs a kormánypártoknak nincs minősítette parlamenti többsége és szabad keze a jogszabályok testreszabásában.

Hanem arról, hogy - Szél Bernadett akkori LMP-elnök keresetére - a bíróság kimondta:

a kormány törvénytelen eszközökkel nyerte meg a választást.

A Kúria megállapítja, Magyarország Kormánya megsértette a pártok közötti esélyegyenlőséget azzal, hogy a 2018. március 26. napjától közzétett figyelemfelhívó kampányának STOP feliratú, tömött sorokban menetelő migránsokat/menedékkérőket ábrázoló plakátjaival a FIDESZ-MPSZ és KDNP jelölőszervezetek választási kampányát erősíti.

A Kúria Magyarország Kormányát a további jogsértéstől eltiltja.

A Kúria nem merészkedett tovább. Pedig a következtetés nyugodtan levonható: ha nem érvénysült a pártok esélyegyenlőségének elve, mert a kormány (azaz tkp. a magyar állam) az egyik oldalon egyértelműen és komoly hatással beavatkozott a választásba a maga (ebben a tekintetben legalábbis) korlátlan anyagi erejével, akkor a választás nem volt tiszta és szabad, tehát az eredménye nem tekintethető legitimnek.

A Kúria ennél tovább nem ment, mert Szél Bernadett sem kérte a választás eredményének megsemmisítését. Bár ez pont olyan, mintha egy büntetőbíróság megállapította volna, hogy a vádlott jogtalanul jutott a tulajdonhoz, a döntése értelmében

a tolvaj mégis megtarthatta a lopott holmit.

A NER-potentátok számára ijesztő lehetett belegondolni:

mi van, ha a kereset kéri a választás megismétlését, és a Kúria kénytelen igazat adni neki?

Hogy a lehetőség nem légből kapott, az Szlovénia példája mutatja, ahol a Legfelsőbb Bíróság tavaly tavasszal megsemmisítette egy népszavazás eredményét, mert a kormány állami pénzből, részrehajlóan kampányolt a népszavazás előtt.

Pont ugyanaz történt tehát, mint Magyarországon, de eltérő végeredménnyel. Szlovéniában működik a demokratikus jogállam, amihez azért lehet köze annak, hogy nem sikerült elfoglalnia Orbán korrupt, szélsőjobboldali szövetségesének.

A Fidesz és a NER vezetői az esetből azt a következtetést vonták le, hogy a NER helyzete egyáltalán nem sziklaszilárd, bármikor megbukhat, amíg csak morzsája is létezik a jogállamnak. Sürgősen rendezni kellett tehát a helyzetet.

A legegyszerűbb eszköz az újabb kétharmad birtokában (Vona!, Schiffer!) természetesen a jogszabálymódosítás volt. A Fidesz-KDNP parlamenti többsége tavaly ősszel fogadta el, és december 28-ától lépett hatályba a választási eljárásról szóló törvény módosítása, amelynek 7§-a kimondja: 

A Ve. 142. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„142. §
Nem minősül választási kampánynak a választási szervek tevékenysége, az állampolgárok – mint
magánszemélyek – közötti személyes kommunikáció, függetlenül annak tartalmától és formájától,
továbbá az Alkotmánybíróság, a bíróságok, a helyi önkormányzatok és más állami szervek
jogszabályban meghatározott feladatuk során végzett tevékenysége.”

Ez az ártatlannak hangzó mondta voltaképpen azt mondja ki, hogy ezek után a kormány, az állam vagy önkormányzatok sem vonhatók felelősségre, ha beleavatkoznak a kampányba. Az államnak nem kell semlegesnek lennie, ezzel a törvénymódosítással legálissá vált, hogy segítse az általa preferált pártokat.

Mostantól (tavaly decembertől) lehetőség nyílt az állam és egy párt (a jelenlegi hatalmi viszonyokból következően a Fidesz-KDNP) összefonódására: 

törvénybe iktatták a pártállamot.

Azt egyelőre nem is kellett leírni, hogy Magyarországon csak a Fidesz lehet halamon, elég, hogy a kampányban való állami részvételből pont ez következik.

  • Ha a fideszes polgármesternek úgy tetszik, hogy krumplit vagy tüzifát oszt a választás napján (természetesen szociális okokra hivatkozva), akkor ezt 2018. december végétől teljesen jogszerűen teheti.
  • Ha pedig az Orbán-kormány úgy dönt, hogy - tájékoztató kampány címén - 100 milliárd forintot fordít a Fidesz támogatására, akkor senkinek se lehet egy szava sem.

Ami tavaly tavasszal még törtvénytelen volt, azt mindössze egy hatsoros szöveggel legalizálták. Most már nyugodtan el lehet szedni az ellenzéki szavazók pénzét, és abból érdekeik és véleményük ellen kampányolni.

Törvényjavaslatot egyébként Semjén nyújtotta be a kormány nevében, és Gulyás Gergely volt az előadója. (A vonatkozó paragrafus indoklásában az bírói gyakorlat kodifikálására hivatkoztak. De - szinte már természetesen - ebben is hazudtak, mert - mint fent látható - a kúriai gyakorlat éppen nem engedte meg a kormánynak a törvénysértést.)

Ami tehát hétfőn történt, az nem volt sem váratlan, sem előzmények nélküli. A Kúria nem tehetett mást, mint hogy kimondja, Gulyás nem sértette a főpolgármester-választás tisztaságát, amikor megfenyegette/megzsarolta budapesti választókat, hogy a főváros nem kapja meg a megígért sokszázmilliárdos fejlesztési pénzeket, ha nem a Fidesznek kedvező eredmény születik, azaz nem Tarlós, Orbán kesztyűbábja nyer.

A Kúria a fenti törvénymódosítás miatt nem tehetett mást, mint hogy kimondja:

a választói akarat befolyásolása = kampány, kivéve akkor ha azt a kormány csinálja, mert akkor nem az.

A Kúria azt is megállapította, hogy Magyarország Alaptörvénye nem írja elő – az egyébként nem semleges természetű – állami szervek semlegességét a választási kampányban, tehát a tavalyi törvénymódosítás nem alkotmányellenes, Ugyanakkor erről kikérhették volna az Alkotmánybíróság véleményét is, de nem tették, mert 

a választások legitimációjának biztosítása erősebb alkotmányos érték, mint az a lehetőség, hogy a bíróság közvetlenül az Alkotmánybírósághoz forduljon olyan esetben, amikor az esetleges alkotmányossági probléma más eljáráson keresztül is (alkotmányjogi panasz) feloldható lehet.

Pedig éppen ez a lényeg: a választások legitimációjának biztosítása. Egy választás nyilvánvalóan nem legitim, szabad, tiszta és tisztességes, ha az állam minden eszközével és anyagi erejével az egyik felet támogatja.

Pusztán attól, mert a Orbán megszavaztatta, hogy (már) nem illegális, amit csinálnak, még nem lesz legitim is. Csak akkor lenne az, ha egyszer már szabad és tiszta versenyben, egyenlő feltételek között is tudnának nyerni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1915163626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.09.24. 18:28:48

A Fidesz helyében egyszer-két hónapra-átengedném a hatalmat ennek a balfácán bandának. Szerintem utána többet nem kéne az ilyen kérdéseken rágódni többet.
A büdös életben nem lenne többet esélyük a hatalom közelébe se kerülni.

Talán ennyit megérne egy próba.
Szerintem.

nincs1itt 2019.09.24. 18:42:06

@6.Lenin: hiába no, az a drááága 1párt rencer, igaz vologya? akkor még annyit sem kellett gondolkodnod mint most... pedig pár éve még hogy ment a gondolkodás...

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 18:45:44

@6.Lenin:

adná az isten, hogy a stadion-ciggányod a jó édes anyjába takarodjon, és nem kívánok ennek az országnak "libsi" vezetést se, de ilyen aljas tolvajgeci bandát soha többet.

egyébként, dögölj már meg te rohadvány, kérlek... mi a kurvaanyádért nyalod orbán valagát, halkabban te tanulatlan féreg.

hja, pártállam..

nem a fidess, a legfőbb vezér programja, egyetlen programja a lopáson felül a kövér kokszos patkányának

azonnali.hu/gallery/fidesz_kdnp_ep.jpg

6.Lenin 2019.09.24. 18:49:20

@csüngőhasú norvégbáró:

Én nem Orbán seggét nyalom, hanem titeket tartalak hülyének. Óriási a különbség.
De reményem sincs arra, hogy ezt valaha is megérted.

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 18:52:23

@6.Lenin:

"Én nem Orbán seggét nyalom, hanem titeket tartalak hülyének"

miért is?

mert a tököm tele a pofátlan tolvaj cigányoddal és a bandájával? unom, ahogy gazdagodik a kibaszott családja és haverjai, mindeközben Magyarország az eu mocska lett?

kotródj már az any@dba, vén tudatlan komcsi féreg.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.09.24. 18:55:22

Hat igy jartatok, budos lipsik.

Amugy szerintetek, ha meg kell ismetelni a valasztast, akkor mi lett volna az eredmeny? Szerintetek ti nyertetek volna?!

Iden tavasszal is volt valasztas, akkor mi lett az eredmeny?!

Most mar azzal az atlatszo hulyeseggel sem johettek, hogy "ha a Mi Hazanktol a Munkaspartig az osszes ellenzeki szavazatot osszeadjuk, akkor tobb kesz beloluk, mint a Fidesznek", mintha e partok kozott barmilyen erdemi kozos nevezo lenne; hiszen most majusban a Fidesz mar a szavazatok ABSZOLUT tobbseget is vitte.

Pont a billego torpepartoknak (mint amelyik Szel Berniket is befuttatta a parlamentbe) aligha hianyzott volna az eredmenyek megsemmisitese + egy ujabb valasztas, ujabb orult kaparas az 5%-ert, nem veletlen, hogy ilyet nem is kertek a birosagtol...

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 18:58:17

@Magyarország MAGYAR Ország:

"Hat igy jartatok, budos lipsik."

a cziggányon összevásárol szavazataira vered a kis répád te torzszülött? 51% az a fidessmaffia szerint 2/3, kár, hogy van ebben az országban még 2.5 millió szavazó (aki nem szavazott nem is számítom) aki biza nem a csutti romára ikszelt,

tán mind libsi, és imádja, hogy a csutti czzzzigánybáró stadionokat épít, és kitömi a családját de vastagon dollárral?

mennyit lopatsz még a gazdáddal, te homogén állat? mennyit?

GNDL 2019.09.24. 19:00:31

@Magyarország MAGYAR Ország: „ ha meg kell ismetelni a valasztast, akkor mi lett volna az eredmeny?”

A Fidesz ma már csúnyán elbukna egy szabad és tiszta demokratikus választáson... ami ott kezdődik, ugye, hogy egyenlő esélyek a választáson induló pártoknak (tekintve köztéri plakátozást és kampányra fordítható forrásokat is többek közt), objektív és kiegyensúlyozott tájékoztatás a JBE médiában és legfőképp a közmédiában, például egyenlő arányú műsoridő a választáson induló politikai szervezetek és jelöltjeik közt... valamint nyilvános vita, ugye... :)

Tehát így semmiképp: blog.atlatszo.hu/2019/05/unhack-democracy-europe-igy-csalhatott-a-fidesz-a-2018-as-valasztasokon/

6.Lenin 2019.09.24. 19:00:56

@csüngőhasú norvégbáró:

Miért nem inkább a renccert döntögeted. Itt nyomod a süket dumát, amivel csak elriasztasz mindenkit aki le is váltaná az Orbán mocskos rendszerét, de mikor te megjelensz, mindenki rohan a Fideszre szavazni, még akkor is, ha nincs szavazás.

6.Lenin 2019.09.24. 19:03:48

@GNDL:

Ha a közmédiában is ugyanezt mondanád, amit itt írsz, akkor még annyian se szavaznának rátok mint most. Ne áltasd magad hiú reményekkel. Sokkal jobb, ha nem ismernek.

Gábris szomszéd 2019.09.24. 19:05:29

@csüngőhasú norvégbáró: 2006, amikor a Fidesz még ennek ellenkezőjét mondta...

Magyarországon nem először nyilvánult meg kormánypolitikus a fejlesztési pénzek és az ellenzéki vezetésű önkormányzatokkal kapcsolatban. Miután a Fidesz 2006 október elején „szétnyerte” magát az önkormányzati választáson, Lamperth Mónika akkori önkormányzati és területfejlesztési miniszter egy kiszivárgott hangfelvételen ezt mondta zárt ajtók mögött MSZP-s berkekben:

Higgyétek el, hogy tudjuk a dolgunkat. Én olyan javaslatot fogok a frakciókkal való egyeztetés után a kormány elé terjeszteni, ami a kormánypárti politikusoknak és a szocialista politikusoknak erős lehetőséget és mandátumot ad a regionális területfejlesztési tanácsban. (Nyugodtan megtapsolhatod, taps, köszönöm.) Bízzatok bennem, tisztességes javaslatot teszünk le az asztalra és fogunk erről egyeztetni frakció-keretben is, ha kell, választmány-keretben is. Gábor, fölajánlom, hogy a választmány-keretben is tudunk erről egyeztetni, és olyan módosítás lesz, ami áthúzza azt az újságokban címlapon megjelent állítást, hogy majd innentől megnézhetjük magunkat, mert a Fidesz fogja osztani a pénzt.

Akkor a Fidesz szóvivője, Szijjártó Péter úgy értékelte az MSZP-s politikus megnyilvánulását, hogy

a szocialisták támadást intéztek az alkotmányos rend és az önkormányzatok ellen,

a Fidesz EP-képviselői pedig közleményükben lemondásra szólították fel Lamperthet, mert szerintük kiszivárgott kijelentése alapján alkalmatlanná vált arra, hogy az uniós intézményekben hitelesen képviselje Magyarországot.

taga20 2019.09.24. 19:06:48

@6.Lenin:

te mi a kurvaanyádért nyalod a csutigeci gazdád seggét minden nap?

szerintem, te 1957 májuselsején az első sorban meneteltél, hulladék munkásőr!

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 19:07:46

@6.Lenin:

" Itt nyomod a süket dumát, "

neked mi a célod, hogy itt ugatsz? nem tudsz inkább egy könyvet olvasni te kultúrszar, ahelyett, hogy a csutti valagát nyalod?

életed a felcsúti romabáró te alja barma, segíts neki még többet lopni, komcsi patkány.

GNDL 2019.09.24. 19:07:57

@6.Lenin: Szóval Orbán csak úgy a hecc kedvéért tesz meg mindent annak érdekében, többnyire tökéletesen törvénytelenül vagy antidemokratikus módon, hogy kirekessze a tömegtájékoztatásból vagy egyenesen elhallgattassa a vele kritikus véleményeket és az alternatív javaslatokat?! :D

Orbán már attól is retteg bazmeg, ha Tiborcz neve megjelenik egy hírben... az MTI le sem hozhat sajtóközleményt ha abban említik Mészárost, Garancsit, Tiborczot, Rogán Szeszilt vagy Orbán Ráhelt... :D

Csúnya vége lesz ennek, pöcsök... ne legyen az, hogy nem szólt senki. :)

6.Lenin 2019.09.24. 19:08:55

@Gábris szomszéd:

Szerencsére Mónika eltűnt magától is. Ti is mentek nemsokára. Már csak néhány hét.

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 19:10:03

@taga20:

ja nem, nyilván azt a fidess patkányt kell isteníteni aki a nemzet vagyonának, valutájának leértékelését röhögve, tök vakarva nézi

1 euró ma 335 forint volt.

sikeresen inflációja a csutti geci a vagyonbukott, igen fidessnácik, a tieteket is.

persze az mnb kancsal mokcsa majd jól kilopja a tejfölt ahogy szokta, A FIDESS ALAPÍTVÁNYOKBA. :D

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 19:11:39

@GNDL:

"Orbán már attól is retteg bazmeg, ha Tiborcz neve megjelenik egy hírben... az MTI le sem hozhat sajtóközleményt ha abban említik Mészárost, Garancsit, Tiborczot, Rogán Szeszilt vagy Orbán Ráhelt... :D
"

remélem a Finnek, beleverik a szart a kövér csutti patkányba, ha már ez a nép ilyen töketlen.

siralmas bazmeg.

6.Lenin 2019.09.24. 19:12:32

@GNDL:

Minden értelmes ember tudja, ha másokat szidsz, te attól még hülye maradsz.
Azt kéne bizonyítani, hogy jobbak vagytok.
Lehet, hogy Orbán nem lángész, de te még annyit se mutattál, hogy egy gyoygósnál többre tartsalak.

6.Lenin 2019.09.24. 19:14:52

@csüngőhasú norvégbáró:

Csak 335? Nekem jobb lenne gyengébb is, ugyanis euróban kapom a nyugdíjam egy részét.

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 19:15:02

@6.Lenin:

"Lehet, hogy Orbán nem lángész"

milliárdos lett a családja, semmi munkával, milliárdos, a sleppje a haverjai a strómanjai, mind MILLIÁRDOS.

mindent elhordanak, mindent, persze te hamarosan megdöglessz, ami jó, de mi marad a szerencsétlen kölykeidnek, v nekünk? a csutti nyaralói?

te hülye csóró f@szmajom.-

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 19:16:24

@6.Lenin:

"Nekem jobb lenne"

erről beszélek, olyan vagy mint a csutti patkányod, NEKEM LEGYEN MEG A PÉNZEM, NEKEM JÓ.

érzed ugye? neked legyen jó. moslék.

6.Lenin 2019.09.24. 19:19:08

@csüngőhasú norvégbáró:

Ne féltsd a gyerekeimet, marad utánam elég sok minden nekik. Én ugyanis dolgoztam egész életemben, és jól is kerestem.

Te próbáltál valaha is dolgozni?

taga20 2019.09.24. 19:25:02

@6.Lenin: te ostoba demens fasz!

ha megbaszna a csutigeci, te annak is örülnél!

édesjóisten, és te/ti vagytok a csutimaffia támasza!

rallus 2019.09.24. 19:25:42

Merő humánumból hagyni kellene szerencsétlen ballibeknek, hogy legalább virtuálisan elszakadjanak a 4-6% -os eredményeiktől. Kárt nem tesznek vele, visszaáll a libidójuk és amúgy sem veszik észre, hogy mindenki rajtuk röhög....

taga20 2019.09.24. 19:30:03

@rallus:

köszönjük emese! mára ennyi!

lehet elkocogni a pénztárhoz, felvenned a rubelt, asztán szunya te szerencsétlen fityeszszolga!

anyádnak hazudozzál parazita!

6.Lenin 2019.09.24. 19:45:45

@Gábris szomszéd:

Ti ettől még mindig csak hülyék maradtok. Tényleg nem érted?
Döntsétek meg, vegyétek el mindenét, csinálhattok bármit. Ez rajtatok semmit nem fog változtatni, ugyan ott lesztek, vagy lejjebb, ahol most vagytok.

Mit nem lehet ezen érteni?

Gábris szomszéd 2019.09.24. 19:49:53

@6.Lenin: Te szerencsétlen neked kell megdönteni, hiszen te vagy a nagyon becsületes választó, aki rühelli a hazaárulókat. Ja és ne nálam reklamálj, hanem ondó elvtársnál.

Gábris szomszéd 2019.09.24. 19:51:10

@taga20: Nehogy elpatkoljon kövérlaca vagy ondó elvtárs, mert akkor a fideszes Lenin-fiúknak is annyi. :)

6.Lenin 2019.09.24. 19:52:47

@Gábris szomszéd:

Az, hogy te kit, minek tartasz, azt ki nem szarja le?

taga20 2019.09.24. 19:55:45

@Gábris szomszéd:

hát én lehet, hogy pont ezé imádkozom, a magam ateista módján:)))

taga20 2019.09.24. 20:02:13

@Gábris szomszéd:

és ehhez, mit szósz?

ha eszt a csutigeci tudta volna, akkor biztos nem engedte volna! és mekvédte volna a magyarokat!:)))

444.hu/2019/09/24/magyar-allampolgar-lett-kafiya-said-mahdi-a-szomaliabol-elmenekult-fotomodell

Ted Kaczynski 2019.09.24. 20:04:33

@6.Lenin: Azt nem tudom,hogy miért kell nekünk itt a 89-es jött menteket elviselni -az Általános Munkásegylet óta Magyarországon a baloldal 1868 óta jelen vannak ,ezek az akárkik 1989-ban jöttek mindenféle ideológiai előzmény nélkül. Ez undorító ,a franciában ezt hívják parvenu-nek. Ami a tökösségüket illeti a tökösség nem 89-ben kellett egy haldokló rendszer ellen szervezkedni hanem 1982 környékén ahogy Demszky meg Kőszeg Ferencék tették. Ez amit ők tettek szájtépés . Mostanában azonban annyi előny van,hogy a hazaárulózás elveszett a magyar jobboldal szóhasználatából, mert valakinek elmagyarázták ,hogy ha olyanokat mond, hogy a Roszatom megveszi neki az R.t.l. club-ot azt hívják úgy,hogy hazaárulás.

Ted Kaczynski 2019.09.24. 20:08:25

@6.Lenin: Azt nem tudom,hogy miért kell nekünk itt a 89-es jött menteket elviselni -az Általános Munkásegylet óta Magyarországon a baloldal 1868 óta jelen vannak ,ezek az akárkik 1989-ban jöttek mindenféle ideológiai előzmény nélkül. Ez undorító ,a franciában ezt hívják parvenu-nek. Ami a tökösségüket illeti a tökösség nem 89-ben kellett egy haldokló rendszer ellen szervezkedni hanem 1982 környékén ahogy Demszky meg Kőszeg Ferencék tették. Ez amit ők tettek szájtépés . Mostanában azonban annyi előny van,hogy a hazaárulózás elveszett a magyar jobboldal szóhasználatából, mert valakinek elmagyarázták ,hogy ha olyanokat mond, hogy a Roszatom megveszi neki az R.t.l. club-ot azt hívják úgy,hogy hazaárulás.

6.Lenin 2019.09.24. 20:10:19

@Ted Kaczynski:

Te is hiába kergeted őket? Basszátok meg, jó helyen próbálkoztok?
Nem kéne kijönni a pincéből? Hátha.

alöksz róz 2019.09.24. 20:11:08

@taga20: na mi van roki, mire vered magad megint, elvették a százalékot, nem jut már kannásborra? :D
te ostoba szerencsétlen fogyatékos... de hát minek ittál annyit, nem robbantál volna le

morph on deer 2019.09.24. 20:23:48

@taga20:
“ imádkozzunk!:))”

Lehet, hogy mindössze az erjesztett lótej kumiszkodott vele, (a ló nem bírta a magasságot?) kerozinnal keverve valóban durva lehet...

taga20 2019.09.24. 20:25:59

@alöksz róz: mi van rözse, elfogyott a kannásborod?

te ostoba fosgerincű fityeszparazita, mennyél és kunyerálj egy kis rubelt a kubatov gazdádtól:)))

inkább imádkozz, hogy nehogy beadja a kulcsot a kövérlaca, az a hulladék!

Gábris szomszéd 2019.09.24. 20:27:31

@6.Lenin: Nagyon durva lenne, ha már ondó elvtárs szavait is negligálnád. :)

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.24. 20:29:02

@taga20:

lehet végre megdöglik ez is? :D nem lenne baj, jó öreg stróman andy nem unatkozna a földöntúli kaszinóiban...

6.Lenin 2019.09.24. 20:35:05

Látom itt is aktuális, sőt jelentkeznek is sorban a hasonló gondokkal küszködők. Ide is bekopizom.

@taga20: de a többieknek is szól, gábris, csüngőhasú!

Rájöttem a titkodra!!!
Azért szeretnéd, ha minden normális ember MO-on meghalna, mert akkor nem lenne olyan feltűnő, mekkora bunkó vagy, mert a bunkók megértik egymást (egy darabig). B+, kezdelek csodálni, mekkora egy penge vagy, ide eljutni nem lehetett valami könnyű ennyi ésszel. Majdnem logikus a megoldásod.
Azta! Éles az elméd, mint egy kőbalta.

Csak van egy bibi benne, akiknek a halálát kívánod, azok mind hosszú életűek lesznek, tartja a népi bölcsesség.

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.09.24. 20:35:33

"a kormány törvénytelen eszközökkel nyerte meg a választást."

MONDJAK EZT A SZEMKILOVETO GYILKOSOK !!!!!!!!!!!!!!!!!
Bezzeg szemkilovetessel, megfelemlitessel lehet valasztast nyerni.

alöksz róz 2019.09.24. 20:35:33

@taga20: hiába reménykedsz, te nyomorult szánalmas kis féreg, nem adja vissza a karigeri a rokkantnyugdíjadat :D
mehetsz ki az árokpartra a cigányok közé... ha rendes köcsög leszel és őket is leszopkodod, talán kapsz tőlük hétvégére egy doboz cigit meg két liter kannásbort.

taga20 2019.09.24. 20:42:03

@alöksz róz: mász rá anyádra lefekvés előtt, ahogy mindennap csinálod, te gecigerincű, leköpnivaló fityeszhulladék, aztán szunya!

holnap meg verekedj össze a segélyért a rokonaiddal a polgármesteri hivatal előtt, te fityesz parazita!:)))

taga20 2019.09.24. 20:44:14

@csüngőhasú norvégbáró: túl könnyű lenne ennek a rohadéknak, ha csak úgy megdöglene.

hosszú kínok közti véget kívánok neki, ahogy ők is ez teszik az ország felével 9 éve!

Gábris szomszéd 2019.09.24. 20:44:23

@taga20: Azok a régi szép idők, amikor még tahótlanítani is lehetett. :)

Gábris szomszéd 2019.09.24. 20:46:37

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: "MONDJAK EZT A SZEMKILOVETO GYILKOSOK !!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ha van bármi bizonyíték gyuriferi bűnösségére mijafaszért nem számoltatta el a geczi gazditok, immáron 9 éve? (lásd Budai és Papcsák miniszteri biztosok kinevezése)
Ha viszont ártatlan (nincs jogerős bírósági ítélete) gyorsan abba is lehet hagyni a baromságok mantrázását a többi fideszbirkával egyetemben. Arról már nem is beszélve, hogy vér ciki az elmúlt kilenc év után mást sem csinálni mint elmúltnyócévezni. :)

HabonyArpi 2019.09.24. 20:49:07

" Egy választás nyilvánvalóan nem legitim, szabad, tiszta és tisztességes, ha az állam minden eszközével és anyagi erejével az egyik felet támogatja."

Hat igy jartatok budos lipsik. Volt 60 evetek 1950-2010-ig amig orosz segitseggel korlatlanul pusztitotatok raboltatok az orszagunkat. De most visszaszereztuk az orszagunkat, es szep lassan helyre hozzuk a 60 evnyi rombolast.

alöksz róz 2019.09.24. 20:50:27

@taga20: nyomi, ne rám legyél mérges, hogy szétittad az agyadat és lerobbantál, nem én tehetek róla, hanem anyád, aki már pulyakorodban pálinkát öntött beléd. nála reklamálj...

de nem mersz, mert akkor nem ad pinát, mi, szerencsétlen nyomorult... a legeslegalja szardarab vagy, nincs pénzed se pinára, se piára, anyádnak kell könyörögnöd mindkettőért :D

taga20 2019.09.24. 20:53:26

@alöksz róz: rözse, észre se vetted, de te a velencei tükör előtt írtad a kommentedet!

:))))))))))

Gábris szomszéd 2019.09.24. 20:54:33

@HabonyArpi: "Hat igy jartatok budos lipsik. Volt 60 evetek 1950-2010-ig amig orosz segitseggel korlatlanul pusztitotatok raboltatok az orszagunkat."

Hogy ez eddig eszünkbe sem jutott. :)

coub.com/view/1fcp0u

6.Lenin 2019.09.24. 20:55:04

@Gábris szomszéd:

Gyurcsány F. Mo me volt, a rendőrséggel végig tartotta a kapcsolatot. A rendőrség cselekedhetett volna a jóváhagyás nélkül?

A magyar igazságszolgáltatásnak nevezett valami semmiképpen nem hozta volna ki bűnösnek.
De ezen nem is kéne vitázni, hiszen ismert , hogy ki, ki felett áll, kinek az utasítására cselekedhet csak. Ezt csak látszólag úszták meg.

Mo esetében az ezer évezés se lenne jogtalan, nem az elmúltnyolcévezés. Jogfolytonosság áll fenn. Minden múltbéli vezetés felelős a jelenlegi helyzetért.

alöksz róz 2019.09.24. 21:00:06

@taga20: hát persze, hogyne, vigasztald magad... könnyebb lesz elviselni holnap a vinetu faszát a szádban
addig jó a környékbelieknek, míg anyád él, mert különben kezdhetik félteni a gyerekeiket.
úgyhogy lapíts szardarab mert meglincselnek :D

Gábris szomszéd 2019.09.24. 21:00:53

@6.Lenin: Igen majdnem. Nyilván az "elszámoltatási" biztosokat is csak a ti hülyítésetek miatt nevezte ki ondó elvtárs. Fogadjunk, hogy te mint jó narancs demokrata egyetértesz azzal, hogy egy jogállamban csak az bűnös, akit a bíróság jogerősen elítél. :)

6.Lenin 2019.09.24. 21:12:21

@Gábris szomszéd:

Mo van bíróság, akik bűnösöket ítélnek el? Mióta?

Ha 2006-ban létezett volna jogállam, azok az események nem történhettek volna meg, és Gyurcsánynak már a nevére se kéne emlékeznie senkinek Mo-on.

Mellesleg én végignézetem a mindenféle "bizottság" vizsgálódásairól készült videókat.
Hát, az kész röhej.
De ezt nem és szeretném megoldani, sem belemenni parttalan sárdobálásba. Ferinek már régen el kellett volna takarodnia a közéletből.

Gábris szomszéd 2019.09.24. 21:25:10

@6.Lenin: "Ferinek már régen el kellett volna takarodnia a közéletből."

Szerintem is, de erről ondó elvtársnak egész más a véleménye. A többiekről már nem is beszélve.

alfahir.hu/2018/08/03/elszamoltatas_fidesz_orban_viktor_mszp_szdsz_gyurcsany_ferenc

alöksz róz 2019.09.24. 21:27:54

@Gábris szomszéd: szerinted is? akkor mégis minek kampányolsz neki? :D

Gábris szomszéd 2019.09.24. 21:32:02

@6.Lenin: Ja és korántsem csak Gyuriferiéknek kellene eltakarodnia a közéletből, hanem ondó elvtárséknak is.

"Mi, már jól ismerjük ezt a társaságot. A mára oly bátran villogtatott tigriskarmaikat rajtunk élesítették három keserves évtizeden át. A felemelkedésüket, helyi érdekű nagykánokká válásukat mi fizettük meg.
Erre ment rá a nagyszüleink igazsága, a szüleink munkája egészsége és méltósággal megélt idős kora, a mi életünknek már legalább a fele, de talán még a gyerekeink jövője is.

Ezek az "antikommunista kilencvenesek" kötöttek mocskos alkut a nagyszüleinket bitófára küldő, kifosztó és rettegésben tartó gazemberekkel, ezek a "keresztény elkötelezettségű kilencvenesek" adták el fillérekért a szüleink feje felől a munkahelyüket, lopták el a kínkeservesen kiizzadt adóforintjaikat. És ők azok, akik miatt idő előtt elveszíthetjük őket a lerohadt, munkaerő hiánytól döglődő kórházakban. Miattuk dolgozunk a német bérek negyedéért, vagy, ha többet szeretnénk, akkor ezerötszáz kilométerre az otthonunktól. És miattuk nem lesz jobb sorsa az iskolában segédmunkásnak nevelt gyerekünknek sem.

Miattuk vagyunk összeszerelő cselédei a német, balekjai a kínai és csicskái az orosz nagytőkének. Ők adták el a hazájukat Nyugatnak, Keletnek, Délnek, Északnak a szélrózsa minden irányának - és még ahhoz is mohók voltak, hogy legalább a legjobb árajánlatot kivárják. Ők, a kilencvenesek hazudták magukat szocialistának, baloldalinak, liberálisnak, humanistának, nemzetinek, kereszténynek, jobboldalinak, vagy épp középen állónak és szakértőnek. Leosztották egymás közt a szerepeket, mi pedig 28 esztendeje tapsolunk annak a bárgyú és közönséges esztrádműsornak, amit előadnak. Két évtizeden át egymást váltogatták a rivaldafényben, míg végül az egyik csapat szépen, lassan lekerült a színlapról. A másik most egyedül uralja a deszkákat, és azt hazudja, hogy semmi köze az előző évadokhoz." (B.G)

Gábris szomszéd 2019.09.24. 21:36:14

@alöksz róz: Ne erőlködj Rózika. Ondó elvtársnak sokkal nagyobb szüksége van gyuriferire, mint bárki másnak ebben a hazában.

taga20 2019.09.24. 21:39:39

@Gábris szomszéd:

"szerinted is? akkor mégis minek kampányolsz neki? :D"

csak azt bánom, hogy nem tudok visszamenni pár évet az időben, és nem tudok ilyen kommenteket belinkelni neked.

de még így is viccesek ezek a benyögések:)))))

Oxica 2019.09.24. 21:50:34

Lápi hülyemagyarországon pártállam van.

Hát ezt eddig is tudtuk.

Egészen addig, amíg a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány meg nem döglik, úgy 2030 idusán.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és az 1:2

Gábris szomszéd 2019.09.24. 21:51:59

@taga20: Elég nagyon fordult velünk a világ. Ondó elvtárs sem gondolta volna néhány évvel ezelőtt, hogy a Mussolini unokákkal fog együtt bulizni. :)

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.09.24. 21:58:21

@Gábris szomszéd: Attol, hogy taktikailag jobb szabadlabon hagyni Gyurcsanyt, ezt az elszabadult hajoagyut, attol a liberalisok meg bunosok. Elmebeteg szadista allatkent gyilkoltak a magyarokat 2006-ban es 1956-ban.

6.Lenin 2019.09.24. 22:08:33

@Gábris szomszéd:

Dobrev K. kinek az unokája? Miért csak a jobboldalon számít, hogy ki, kinek az akárkije?
A baloldalon miért nem felelősek a szüleik, nagyszüleik tettéért?

Te miért harmincévezel Orbánnal kapcsolatban, és miért baj ha mások nyolcévezenek?
Azért most nagyon odavágtál, akik báncsák a Ferit.
Nyalod a seggét?

Gábris szomszéd 2019.09.24. 22:10:56

@6.Lenin: Dehogy, inkább te nyalod az ő seggüket. :)

coub.com/view/1helk4

Amúgy meg szedd össze magad és gyúrj rá egy kicsit az értő olvasásra is.

6.Lenin 2019.09.24. 22:20:01

@Gábris szomszéd:

B+, már hagyd abba ezeket a hülye videókat. Ki készíti nektek? Van egy csapat?
Mit kéne megértenem? Azt a kettős mércét amit itt bemutattok?
Ezentúl többesszámban beszélek hozzád, mert 1re nyilvánvalóbb, hogy egy csapat áll mögötted. Annál is inkább mert néha nem is érted előtte miről is volt szó. Talán többen is írjátok a hozzászólásokat.
Tulajdonképpen nekem tök mind1, mert így is értelmetlen, hiszen a picsában sem vagytok, akár a DK-nak, akár a Jobbik maradékának dolgoztok.
Bár ma már az egész ballib oldal egy banda (igaz mindig is az volt, csak más-más néven, de a gyökér közös (ezért is gyökerek).
Az Alfahírt most sem olvastam el, nem is fogom, kár nekem ilyeneket linkelned.

Próbáljatok saját kútfőből valamit, valami értelmeset, vagy az már nehéz dió nektek?

alöksz róz 2019.09.24. 22:25:00

@Gábris szomszéd: jaja, de nem ő kampányol neki, hanem te.
nem is iga, aztat monták másolgassunk nyugottan, csak csel az
:D

Gábris szomszéd 2019.09.24. 22:25:14

@6.Lenin: "Bár ma már az egész ballib oldal egy banda (igaz mindig is az volt, csak más-más néven, de a gyökér közös (ezért is gyökerek)."

Igen mindig a gyökér libsikkel volt a baj.

youtu.be/crRGp7aL3Ow

Na és persze azokkal, akiket ondó elvtárs nemzeti jelmezbe bújva ilyen-olyan oldalakra tud bontani. Na ebbe a brancsba tartozol te is. Kéjes érzéssel hiszed azt magadról, hogy kurva jó oldalon állsz, közben csak a hazád árulóit segíted, ezáltal cinkossá is válva a tetteikben.

Gábris szomszéd 2019.09.24. 22:26:39

@alöksz róz: El vagy tévedve, de ez sem újdonság már itt. :)

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.09.24. 22:30:06

@Gábris szomszéd: "Értem tehát szerinted a bűnöst szabadon kell hagyni. "

Igen miert ne ? Ebben az esetben a bunos egyuttal maga a BUNTETES is.
A buntetes az, hogy elmebeteget szabadon hagyva szetveri megsemisiti a bunosoket. Az egesz ellenzek orommel szabadulna Gyurcsanytol, es latnak bortonben, de a nemzeti oldal, ertheto okbol nem teszi meg nekik ezt a sziveseget. Balliberalisok csinaltak miniszterelnokot, egy elmebetegbol, hat most pusztuljanak vele egyutt.
Kutyaharapast szorivel, a nemzeti oldal a Gyurcsannyal bunteti meg a hazaarulo balliberalis bunozoket.

alöksz róz 2019.09.24. 22:30:47

@Gábris szomszéd: el, mi?
nem is igaz a választási szöveség, meg hogy visszalépkedünk egymás javára se nem igaz :D

alöksz róz 2019.09.24. 22:33:07

mennyire kell ehhez hülyének lenni h valaki elhiggye? :-)

Európai téridő 2019.09.24. 22:33:59

Akkor ne politikai pártok induljanak a választásokon és mindjárt nem lesz pártállam. Ja, hogy ez fából vaskarika? A tökfej blogger poficek sem gondolt ebbe, ugye?

alöksz róz 2019.09.24. 22:47:12

@Gábris szomszéd: mit, hogy mennyire vagy hülye?
csak mint egy buta jobbikos lippsi :D

Gábris szomszéd 2019.09.24. 23:18:57

@alöksz róz: Menj el csucsulni, kell az erő holnapra is, rettegni gyuriferitől, lipsiktől, sorostól, migráncsoktól, stb. :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.24. 23:20:47

@Gábris szomszéd: a legfőbb gond nálatok libbantaknál hogy nem tudjátok eldönteni, Viktor komcsi vagy náci
amint ez meglesz, az ország minden problémája megoldódik
csak úgy magától

Gábris szomszéd 2019.09.24. 23:30:23

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: El vagy megint tévedve. Ondó elvtárs az, aki nem tudja saját magáról, hogy micsoda. Mostanra pedig oda jutott, hogy mindegy, milyen szemétdombon ül, csak ő ülhessen a tetején. :)

havrilla 2019.09.25. 02:01:21

Na ez a hónap leghülyébb cikke. És a sok hülye liberális, ellenzéki meg szopja, mint a lófaszt és örül a semminek.

6.Lenin 2019.09.25. 08:51:00

@Gábris szomszéd:

Igen, basszátok meg, a libsikkel, komcsikkal, nácikkal mindig csak a baj volt. ráadásul ők mindig csak idegen hatalmak hátsó támogatásával jutottak hatalomra, egy kis időre, aztán rendszeresen be is buktak, hiszen ők mindig csak eszköz, egy átmenetre.

Ne keverjétek a liberalizmust a libsikkel. 90-ben én is az SZDSZ-re szavaztam, azóta nem, el is tűntek a fenébe. A többi gazember is követni fogja őket, már csak néhány hét.
Már csak vergődtök.

Európai téridő 2019.09.25. 09:32:45

@alöksz róz: Poficek, a hülye bloggerhez hasonlatosan nem figyeltél fel te sem a Kúria ítéletének erre a kis részletecskére sem: "állami szervek
jogszabályban meghatározott feladatuk során végzett tevékenysége.”
Márpedig a 2015-ös nagy migránshacacáré során kialakult helyzet kezelése állami feladat volt, a déli határmenti gazdákat érő további súlyos káresemények megakadályozása sem pártfeladat volt. Át vagytok verve, mert nem ismeritek fel a még elfogadott jogászi sikánolásokat és ezért korlátolt as gondolkodásotok.

Eltiltott Vélemény 2019.09.25. 09:38:42

@csüngőhasú norvégbáró: " ... adná az isten, hogy a stadion-ciggányod a jó édes anyjába takarodjon, és nem kívánok ennek az országnak "libsi" vezetést se, de ilyen aljas tolvajgeci bandát soha többet. ... "

Milyen szép is lenne, ha a fidesznyikek összefogdosnák az összes maszopita és kurcsányita latrot, belelőnék a dunába, utána pedig a népharag utána lőné az összes fidesznyiket...

És eljönne végre Magyarországra is a Kánaán, lenne kolbászból kerítés (természetesen sertés húsból, hogy a migránycsok elkerüljék) :-)

Eltiltott Vélemény 2019.09.25. 09:56:43

@csüngőhasú norvégbáró: " ... remélem a Finnek, beleverik a szart a kövér csutti patkányba ... "

Lassan a fele már lejár a "finnuralom" idejének, egyelőre lófasz sem történt. Nincs sok esélye annak, hogy az ÜGY-ben komoly haladás történjen. Lesznek még meghallgatások, aztán majd megy a törpölés egy darabig, és más ország lesz a soros ( :-) ) elnökségben. Akkor lenne talán valamicske esélye annak, hogy az ORSZÁGOT ELMESZELJÉK, ha szépen sorban jönnének a skandináv országok, benelux-ék és franciaország, ahol tényleg komolyan gondolják a Rút Banya jelentésének hitelességét...

Szándékosan írtam, hogy nem a Csuti Bonsai Ducet fogják elmeszelni, mert nem arról fognak dönteni, hogy Orbánc repüljön a kaszás verembe, vagy esetleg karóba húzzák a Greve-tér -en, hanem arról, hogy hogy ne legyen szavazati joga...
És teljesen nyilvánvaló, hogy ezzel a döntéssel csak újabb lehetőségeket és érveket adnak a Csuti Lótolvaj Staddion Cziggány kezébe, amivel idehaza faszányosan tudja ekézni, az amúgy is szarházi kurcsányita és maszopita kollekciót. Nem csodálkoznék azon sem, ha egy ilyen brüsszeli döntés hatására 2022-ben a Csuti Fattyú Napóleonnak 4/5-e lenne.

Eltiltott Vélemény 2019.09.25. 10:02:55

@Gábris szomszéd: Szép írás, minden szava igaz! Ezeknek a kreténeknek (és családjuknak) az életfogytiglani kőtörés sem lenne elegendő, hogy ledolgozzák azt a kárt amit az országnak okoztak 1946 óta... Mert NEM VOLT RENDSZERVÁLTÁS, csak más nevet adtak az intézményesített lopásnak. Ugyanazok az ótvar bolsevik rohadékok ezek, csak épp családon belül adják tovább az ország vagyonát.

Eltiltott Vélemény 2019.09.25. 10:11:26

" ... A NER-potentátok számára ijesztő lehetett belegondolni:
mi van, ha a kereset kéri a választás megismétlését, és a Kúria kénytelen igazat adni neki?

Hogy a lehetőség nem légből kapott, az Szlovénia példája mutatja, ahol a Legfelsőbb Bíróság tavaly tavasszal megsemmisítette egy népszavazás eredményét, mert a kormány állami pénzből, részrehajlóan kampányolt a népszavazás előtt.

Pont ugyanaz történt tehát, mint Magyarországon, de eltérő végeredménnyel. Szlovéniában működik a demokratikus jogállam, amihez azért lehet köze annak, hogy nem sikerült elfoglalnia Orbán korrupt, szélsőjobboldali szövetségesének ... "

HA megtette volna ezt a szívességet a Kúria a Csuti Rabló Bandájának, akkor sokkal durvább lett volna az eredmény, LMP nem jut be, jobbik kb felét kapja, maszop kb felét kapja, kurcsányék 20%-kal többet, a többit pedig bezsebeli a fidesz, mert sokan el sem mentek volna újra szavazni, kivéve a 2/3-át féltő Kleptokraták klientúráját.

6.Lenin 2019.09.25. 10:13:29

@Kitiltott Vélemény:

"Nem csodálkoznék azon sem, ha egy ilyen brüsszeli döntés hatására 2022-ben a Csuti Fattyú Napóleonnak 4/5-e lenne. "

Nem is lenne ok a csodálkozásra. A tehetségtelenek mindig ide jutnak, saját magukat buktatják meg, mert nem értik a valóságot.

Itthon sem, kitalálnak valamit, vagy rákényszerítik őket, és a hatalomért még saját bukásukat se vaszik észre.

Nem értik, mert mindig külső hatalmak juttatják őket a hatalomba, soha sem a tömegek. Most sincs valós támogatottságuk., hiába is számolják maguknak a nem szavazókat is.

Gábris szomszéd 2019.09.25. 15:59:40

A narancsbolsik hazudnak reggel, éjjel meg este. :)

Jogerősen is pert nyert Botka László, helyi ellenfeleinek komoly kártérítést kell fizetniük

index.hu/belfold/2019/09/25/botka_laszlo_szabo_balint_per_szegedma_serelemdij/

Gábris szomszéd 2019.09.25. 16:00:57

@6.Lenin: "90-ben én is az SZDSZ-re szavaztam, azóta nem, el is tűntek a fenébe. A többi gazember is követni fogja őket, már csak néhány hét."

Jujj de jó, hogy a geci gazdidra fogsz szavazni. :)

6.Lenin 2019.09.25. 16:06:05

@Gábris szomszéd:

94 óta a Fideszre szavaztam, valszeg 22-ben is.

6.Lenin 2019.09.25. 16:17:52

@Gábris szomszéd:

Arra válaszolj már, hogy miért is kéne eleve bukásra szánt pártokra szavaznom?
Ma a Fideszen kívül nincs olyan párt (elnök), amelyik hoszútávon is képes kormányozni, sőt. A mai ellenzéki pártok semmire se képesek. Ha valamilyen külső hatalom a kezükbe adná a hatalmat, 1-2 max és buknak. Nincs miért szavazni egyikre sem.

Gábris szomszéd 2019.09.25. 16:32:25

@6.Lenin: Magyarázd már el nekem, miért kéne nemzeti jelmezbe bújt nárcisztikus pszichopata bűnözőkre szavaznom, akik meszelt sírokként 0-24-ben hazudozva tengetik farizeus életüket?

6.Lenin 2019.09.25. 16:48:28

@Gábris szomszéd:

Mert az ország kezd rendbe jönni, az emberek jobban élnek, és oda mennek ahová csak szeretnének, és azt tehetnek, mondhatnak, amit csak akarnak. Arra szavazhatnak, akikre csak akarnak. Ilyen már jó néhány évtizede nem volt lehetséges Mo-on.

Téged se kényszerít senki, a józan eszeden kívül, de ha nincs ilyened, az se baj. Nyugodtan szavazhatsz hülyékre is, de akkor számolj azzal, hogy sikerélményed nem lesz néhány évtizeden belül. Más bajod nem lesz belőle.

Gábris szomszéd 2019.09.25. 16:50:57

@6.Lenin: Látod milyen klassz dolog a szabad akarat? Te is szavazhatsz hétpróbás gazemberekre, miközben azt hiszed ettől még "boldog" is vagy.

morph on deer 2019.09.25. 18:08:52

@6.Lenin:
“ Arra szavazhatnak, akikre csak akarnak. Ilyen már jó néhány évtizede nem volt lehetséges Mo-on.”

‘94 huszonöt éve volt, - téged akkor ki gátolt abban, hogy másra szavazz?

Mennyivel szavazhat ma bárki szabadabban, mint például ‘94 óta mondjuk 2010-ig?

Az nem lehet, hogy te átaludtad ezt a negyedszázadot, mint Cs. Rozália kiskorú az üvegkoporsóban?
Tudod, mint a Vörös téren...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.25. 18:17:11

@6.Lenin: Éééés máár megint te vagy az első felszopó!XD

6.Lenin 2019.09.25. 18:18:18

@Gábris szomszéd:

Nem attól vagyok boldog. Előtte is az voltam. A boldogságom nekem nem a politikai pártoktó függ.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.25. 18:21:27

@6.Lenin: Az viszont tény és való,hogy tényleg elég töketlenek.
Nem ismerem annyira pl a kisebb pártok embereit de pl. karácsony is elég töketlen.
fecó nem volt az de ő meg lejárt lemez.

6.Lenin 2019.09.25. 18:23:25

@morph on deer:

94 -ben a józan eszem működött. Az SZDSZ átverte a szavazóit. Szocikra soha többet.
Egyetlen jövőképes párt (vezér) volt, a Fidesz. Láttam bennük fantáziát, be is jött. A többi eltűnt oda, ahová valók. Azóta sincs jobb náluk. Nem a legjobbak, de nagyságrendekkel jobbak a többinél. Főleg a vezér. A többiek hozzá képeset....izé...... nem is tudok olyan jelzőt, ami illene rájuk.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.25. 18:32:21

@6.Lenin: Baaaaaazzzzz!Milyen gyógyszerre mit ittál?!?!XDXD

nincs1itt 2019.09.25. 20:09:57

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: neki ez megy minden cucc nélkül!!! ha még be is tépne, na azt el sem merem képzelni... ;oP

2019.09.25. 20:51:43

"törvénybe iktatták a pártállamot."
Ezek szerint eddig nem tűnt fel, hogy minden liberális demokrácia "pártállam", más formációban nem is lehet indulni a választásokon, .. ezért hívják sokan pártokráciának, .. aminek nem igazán van köze a valódi demokráciához, elég megnézni a "régi liberális demokráciákat" USA, Franciaország, Nagy-Britannia, Svédország, .. csak röhögni lehet rajtuk, .. vagy sírni, mert másokra is rá akarják kényszeríteni a baromságaikat.

eszti..... 2019.09.25. 21:05:28

@Gábris szomszéd:

Ezek megsemmisülnének egy olyan közegben, ahol nem a bunkóság dívik, hanem pl választási programot kellene bemutatni és érdemi vitát folytatni.

antiinternáci 2019.09.25. 21:15:04

@Kitiltott Vélemény:

"Milyen szép is lenne, ha a fidesznyikek összefogdosnák az összes maszopita és kurcsányita latrot, belelőnék a dunába, utána pedig a népharag utána lőné az összes fidesznyiket..."

Csak az van, hogy baj van a gondolatmeneteddel. Nem lenne semmi féle népharag. Népünnepély lenne.

nincs1itt 2019.09.25. 21:31:16

@Tényelek: te elek, ez neked úgy van, vagy segítenek?

morph on deer 2019.09.25. 22:02:13

@6.Lenin:
“ A többiek hozzá képeset....i”
:)
Pedig már rettegtem, hogy Német Szilárdot is megemlíted..!

R. V. J. 2019.09.25. 23:35:15

Mi itt a #momentumban új pártállamot építünk. Hogy legyőzzük a zorbánt.

Gábris szomszéd 2019.09.26. 09:03:31

@eszti.....: "Egy pár éve elhunyt, szerintem méltatlanul kevéssé ismert, okos szlovén íróember, Žarko Petan azt mondta, hogy a jelszavak üres fejben keltik a legnagyobb visszhangot. Nem áll szándékomban senkinek a mimózalelkébe belegyalogolni ezzel az igen nehezen cáfolható axiómával – kár, hogy nem belém hasított előbb ez a felismerés -, viszont messzemenően találónak érzem arra a szürreális performanszra, amit Hende Csaba (a nemzet másik hősszerelmese, Matolcsy Rómeó az egyik) Szombathelyen levezényelt a kedves rajongói körében. Ahol nem hősszerelmesi minőségében, hanem levitézlett honvédelmi miniszterként, az országgyűlés törvényalkotásért felelős bizottságának alelnökeként (ó, anyám!), nem utolsó sorban Szombathely országgyűlési képviselőjeként vett részt az állampárt kampányszeánszán. És ahol arra kérte az összecsődült lelkes tömeget, hogy Nemény András ellenzéki polgármester-jelölt fotója láttán – aki Hende elvtárs szerint Brüsszelben arról tárgyalt, hogyan lehetne a magyar kormányt kikerülve migránsokat hozni Szombathelyre -, jobboldali morális fölényben fuldokló igaz magyar emberhez méltóan, hangosan és érthetően hazaárulózzon. És a hálás közönség hazaárulózott. Valakit, aki mást gondol a világról, mint a Fidesz. Automatikusan hazaáruló."

2019.09.26. 09:32:31

"Bár 2010 és 2017 között rekordokat produkált, az utóbbi másfél évben gyors ütemben elfogyott Magyarország árukereskedelmi többlete: a 2016-ban még 4,6 milliárdos plusz 1,4 milliárdos mínuszba fordult; és egy pénzügyi mutató szerint már külföldi finanszírozásra szorul az ország. "

Na erről pofáztam a múltkor fityiszdroidok, amikor arról folyt a polémia, hogy a magas euróárfolyamból szarul fogunk kijönni, kontra export-import.
Akkor is elmagyaráztam - és nem csak én, hanem maga az MNB is, hogy a magasan tartott euró látszólag jótékonyan hat az exportra, ám mivel a nálunk megtermelt áruk jó része egyben importra is szorul - és ráadásul a multik a nyereséget nem hagyják itthon -, ezért az exporttöbblet csak látszólagos, és csak addig tart, amíg ilyen magas az euró/forint árfolyam.

Ha ez 300 forint köré zuhan vissza - aminek egyes gazdasági elemzők szerint reális esélye van, főleg ha bezuhan Németország gazdasága -, na akkor lesz itt szopás minden fronton.

Ennyi.

6.Lenin 2019.09.26. 09:44:42

@morph on deer:

Ez így túl bárgyú, neveket kérek. Vagy elég 1 is. Feri lehetne, ha nem lenne gyogyós.
Ért a politika néhány Apró részletéhez, csak nem lát előre, következményeket meg végképpen nem képes átlátni.

nincs1itt 2019.09.26. 10:40:47

@Látens Inszinuáció: a német gazdaság gyakorlatilag stagnál. bár javultak a mutatók, de azért nem kicsi erőfeszítés kell, hogy ismét növekedést mutasson.
a 400 forintos euro sokak szerint inkább valószínű(fidesz-tálibok nagy örömére), mint a "felcsökkenése" 300 környékére...
ez talán még veszélyesebb, mint a 300-as euro.

antiinternáci 2019.09.26. 10:57:16

@Látens Inszinuáció:

"a 2016-ban még 4,6 milliárdos plusz 1,4 milliárdos mínuszba fordult;"

Honnan származik ez a szám, és mire vonatkozik? Mit tartalmaz?
Mert így önmagában nagyon keveset mond.

antiinternáci 2019.09.26. 11:07:33

@Gábris szomszéd:

Ez valami erdélyi termék?
Ez akkor azt bizonyítandó lett belinkelve, hogy az itteni Erdély-romantikával szemben ott vannak szaros szájú bolsevisták is?
Az irigy, szar emberek, tehát a bolsevisták törzsszavazói fejében tényleg nagy visszhangot keltenek az olyan elképesztő jelszavak mint az "Ezek is lopnak!".

Gábris szomszéd 2019.09.26. 11:14:11

@antiinternáci: "Az irigy, szar emberek, tehát a bolsevisták törzsszavazói"

Ne beszélj ennyit ondó elvtárs szektájáról. :)

antiinternáci 2019.09.26. 11:14:41

@Gábris szomszéd:

Azért ez nem olyan meglepő, miután a bolsevisták megtörték az évszázados axiómát, és egy viszkis éjszaka után Fletó váratlanul elkezdte hangoztatni, hogy a bolsevisták tulajdonképpen "hazafiak" lennének. (Jó, jó, azt nem mondta, hogy melyik országéi.)
Őszöd ehhez az oximoronhoz képest kismiska, még sem foglalkozunk ezzel a "lapos Föld" elmélettel eleget.

6.Lenin 2019.09.26. 11:18:23

@nincs1itt:

Mit gondolsz te, ha egy gazdasági csőd bedöntené az országot-ami tőlünk függetlenül mindig végigsöpör az áldott piacgazdaságban-akkor egy olyan kormány, akik még válság hiányában is csődöt produkálnak, miként oldanák meg a dolgot?
Gondolom , hogy a képességeid ehhez már nincsenek meg, te csak a csőddért imádkozol, mi lesz utána? Kussolni fox.
Más, ahhoz, hogy mi bebukjunk, elsőnek az itt lévő nyugati cégeknek nagyot bukniuk. Ez se ment át neked.

Miért nem mégy inkább lepkéket kergetni? Németben is vannak, láttam.

Gábris szomszéd 2019.09.26. 11:19:02

@taga20: Tarlós amúgy nem gyáva, csak Orbán nem engedi meg neki, hogy bátor legyen. :)

alöksz róz 2019.09.26. 11:21:48

@Látens Inszinuáció: ez tényleg zseniális érvelés, az se jó ha gyengül, az se jó ha erősödik, mindkettő szar amíg a fidesz van kormányon

azt meg már írták h ez így bármi lehet vagy akármi, ha nem tudjuk a tartalmát

alöksz róz 2019.09.26. 11:23:47

@nincs1itt: na szakértsd meg gyorsan... ez biztos a költséghely miatt van:D

Sir Bates dö Hól 2019.09.26. 11:28:18

@alöksz róz: "azt meg már írták h ez így bármi lehet vagy akármi, ha nem tudjuk a tartalmát"

mo hasít a negyedéves GDP növekedés terén! ;-) itt sem tudjuk a tartalmat;-)...
(linkelték mellé a cikket)

nincs1itt 2019.09.26. 12:00:56

@6.Lenin: óóóó, hát ismét a szent fidesz-tálib zsolozsma... reméltem, hogy eredeti gondolatokat olvashatok tőled...

alöksz róz 2019.09.26. 12:02:00

@Sir Bates dö Hól: olvastam a cikket, csak sajnos az index bölcsészmérnököknek ír :-) de azért nagyjából felsorolja kevés hibával a szempontokat, véleményeket, meg még szép grafikonokat is rajzoltak, csak pont ami érdekes lenne, az nincs benne számszerűsítve.

jó példa, nem tudjuk azt se, nyugodtan lehet messziről egymásnak kiabálni :-)

nincs1itt 2019.09.26. 12:02:04

@alöksz róz: ha te mondod... elvégre, amit eddig feltártál a tudás-galaxisodból, az arra enged következtetni, hogy legfeljebb a lapos földet láttad...

nincs1itt 2019.09.26. 12:05:03

@6.Lenin: tudod, egy "nagy bukás" vw konszernnél az nem összemérhető a mo.-i hatásaival. mert a vw még akkor is életben fog maradni. de félő, hogy a magyar gazdaság nem. ha ez nem megy át, akkor tényleg jobb ha a romlott párizsit gyorsan kicseréled a garázs ábécédben...

nincs1itt 2019.09.26. 12:06:59

@alöksz róz: na itt a baj nálad se bölcsész, se mérnök. csoda ha az ecceri fideszes nem igazodik el a soros=migráncs=nemzetthy halmazokon túl?

alöksz róz 2019.09.26. 12:30:51

@nincs1itt: jaja, de te már szerencsére többször felfedted, nagy derültségünkre :D

6.Lenin 2019.09.26. 12:33:12

@nincs1itt:

Látom, nem esett le neked a lényeg.

alöksz róz 2019.09.26. 12:35:04

@nincs1itt: de szerencsére itt vagytok ti szakérteni úgy, hogy egy koherens képet nem tudtok összerakni :D

alöksz róz 2019.09.26. 12:35:54

és még a fogalmakkal se vagytok tisztában

6.Lenin 2019.09.26. 12:36:43

@nincs1itt:

Valami nagyon nem jött be neked az életedben, akarsz róla beszélgetni?
Mondjuk én nem, leszarom, a te ügyed, de valami igen nyom téged. Rábasztál, de ezt old meg te.

nincs1itt 2019.09.26. 12:45:12

@alöksz róz: hááát, ha számodra "derültséget" jelent, akkor már megérte! a koherens alatt pontosan mit is értesz? mert egyelőre nagyon úgy fest, hogy bármi változzon is a világgazdaságban, abból az unorothodoxia és illiberalizmus csak xarul jöhet ki...

nincs1itt 2019.09.26. 12:48:52

@6.Lenin: többször kértelek, hogy taníccs még, mester! de hiába... bizony nehéz az élet, de neked jó! mert neked minden mindegy, csak a "vezér" legyen és leszarhatsz bármit!
ez mélyen szántó és életigenlő szemlélet, amivel megáldott a sors. végül is minél hülyébb vagy, annál szebb a napod!

6.Lenin 2019.09.26. 13:00:56

@nincs1itt:

Akkor, ha sikeres lennél bármiben is, nem itt basznád a rezet a FANYALGÁSAIDDAL. Esetleg alátámasztott kritikáiddal, megoldási javaslataiddal

Nem vagyok szakképzett agykurkász, de minden gátlás nélkül beutalnálak valamilyen terápiás kezelésre, az itt megjelent írásaid alapján.

A többit hiába is magyaráznám neked, úgysem értenéd. Vagy pont az a taktikád, hogy valamilyen oknál fogva szándékosan játszod a seggfejet. Én elfogadom ezt is, ez a hobbid, közöm? Semmi. Ha téged szórakoztat, legyen.

Ha kell, ezeket 1000x is le fogom írni neked.

(sok sikeres emberrel találkoztam, Németországban is néhánnyal, egyik se volt ekkora seggfej, mint te. Egyik se ácsingózott mások bukásáért. Ezeken csak a sikertelen, bukott emberek szoktak, ott is, mindenhol)

alöksz róz 2019.09.26. 13:15:28

@6.Lenin: "beutalnálak valamilyen terápiás kezelésre" - minek? butaságra nincs kezelés, tudhatnád

6.Lenin 2019.09.26. 13:22:21

@alöksz róz:

Hát ide biztosan nem utalnám.

nincs1itt 2019.09.26. 13:37:52

@6.Lenin: @alöksz róz: olyan jó olvasni és mindennap látni, hogy mo.-on még élnek valódi polihisztorok. a közgazdaságtantól a pszichológián át az államszervezésen keresztül bármihez értetek, sőt mindent, mindenkinél jobban tudtok!
vologya, egyszer, valamikor talán jártál az ndk-ban, ettől már minden németet jól ismersz, arról nem is beszélve, hogy tökéletesen átlátsz mindent. tudod, ha téged nem zavar, hogy egy országot sikerült 30 év alatt tönkre tenni, ezt az utóbbi 10 évben megduplázni, akkor tényleg nekem kell kezelésre járnom... biztos vagy te abban, hogy ha 1000x leírod:"leszarom, monnyá jobbat, hanemtucc akkor hüjje vagy" ez igazolja, hogy te bármihez értesz?
sanyi, te pedig valahol az olümposz és a parnasszus felett lebegsz, mert idebökött fél mondatokkal próbálod "bizonyítani" felsőbbrendű tudásodat.
bizony a tapasztalat, az komoly dolog, nálad jobban kevesen tudják: "butaságra nincs kezelés"

és zárásként, hátha valamit felfogtok. nekem tényleg mindegy, hogy o.v. vagy gy.f. esetleg bárki más. de az nem mindegy, hogy 10 millió ember sorsa, élete, lehetőségei hogyan alakulnak! egyszerű jobbágyok vagytok mindketten, akiket mindig is kihasználtak, átvertek. most pedig kaptatok valami kis gumicsontot, amin rágódhattok, tapsolhattok a "jó királynak", mert végre azt mondja nektek, amit hallani akartok. régen minden sokkal rosszabb volt?! igen!!! ordítjátok kórusban. és annyiszor elmondják nektek, hogy el is hiszitek. pedig a "régen" volt "rossz király" mellett is ott hízott a mai "jó királyotok", de akkor még csak udvari bohóc volt. na ezt nem volt képes levetkőzni, kisstílű, hatalom éhes, ostoba jobbágy maradt(ezért tetszik nektek, mert olyan mint ti). a nemesi allűrön átüt az istálló, pálinka és a frissen töltött kolbász bukéja. a parvenü lét minden szimptómája megfigyelhető a vezéreteknél. de ez csak még inkább erősíti bennetek az összetartozás érzését, hiszen egyformák vagytok!

6.Lenin 2019.09.26. 13:47:56

@nincs1itt:

Te tényleg egy oltári nagy seggfej vagy.

Ekézel minket, hogy mi mindent jobban tudunk (én ilyet soha nem írtam), München mióta volt NDK ? Sehol nem írtam, hogy merre is jártam, és név szeritnt kikkel is találkoztam. De te jobban tudsz mindent, de engem ekézel.

De erre baszni rá. Viszont az egészben utána jön a gyönyörűség. PL. rólam is tudsz mindent, és a 10 millió magyarról is,

Szepikém, honnan a picsából? Mindenkivel beszéltél, családlátogattál?

nincs1itt 2019.09.26. 14:01:18

@6.Lenin: így is van vologya! münchen, nebassz! tényleg?
akkor te tényleg világlátott ember vagy!
én ekézlek téged? már megbocsáss, de bárki, bármit ír, hivatkozik te vagy az első, aki ugrik: az nem úgy van, megkülönben monnyájobbat!
nem tudok rólad semmit, de amit itt látok "belőled" azt elég pontosan sikerült leírnom. értem, hogy bánt, de ettől még ez áll a legközelebb a valósághoz. változtass magadon, emelkedj fel oda, ahol szeretnél lenni. ha másokat próbálsz lerángatni magad mellé, attól te egy centivel sem leszel feljebb...
na minden jót!

alöksz róz 2019.09.26. 14:12:02

@nincs1itt: "mindent, mindenkinél jobban tudtok" - hát nálad bárki mindent jobban tud :-)
ja, nem, zöld gombot nyomogatni te tudsz a legjobban

6.Lenin 2019.09.26. 14:14:22

@nincs1itt:

Én nem akarok se lejjebb, se feljebb kerülni, se tőled, se senkitől.
Én csak leírom a véleményem, ami lehet téves is, de csak akkor, ha valaki meg is tudja cáfolni.
Szepikém, nem cáfolsz, hanem ugyan azzal vádolsz, amit te írsz .
Nincs egy valóság, Szepikém. Nekem is , neked is mást jelent a valóság.

Voltál te már egy találkozón a barátaiddal, ahol szóba kerültek régi-régi közös történetek? Nem tűnt fel még, hogy mindenki másra emlékezett? Mindenkinek más volt fontos akkor. Néha nem ártana gondolkodnod is , Szepikém.

nincs1itt 2019.09.26. 14:18:34

@alöksz róz: már megint én nyertem? a fene! majd legközelebb jobban vigyázok, nehogy megint rosszul érezd magad.

nincs1itt 2019.09.26. 14:23:57

@6.Lenin: látod vologya? már megint egy kitalált történettel jössz a baráti találkozókról. nekem még(!) nem demensek a barátaim. a közös élményekre ugyanúgy emlékszünk.

vologya, vologya egyetlen értelmes mondattal nem cáfoltál még egyetlen posztot sem, a hozzászólásokat már nem is említem. a véleményed kimerül annyiban és ezt írod 2-3 féle változatban: nem tudok jobbat, akkor ezt választom... ha majd valaki meggyőz, hogy jobb(ami nincs, mert én/te-nek értendő/ sem tudok olyat), na akkor majd mást fogok választani, ami ugye nincs is...

nagyon nem ártana gondolkodnod vologya...

alöksz róz 2019.09.26. 14:28:02

@nincs1itt: minek, azt a teljesítményt senki nem irigyli tőled

6.Lenin 2019.09.26. 14:38:20

@nincs1itt:

Nem kitalált. Ne kamuzz. Egy 40 évvel hamarább történt ugyan arra az eseményre szinte minden benne résztvevő másik részletet tart a maga számár kiemelendőnek.
Ha mindenki, a legapróbb részletre is pontosan egyformán emléxik, akkor ugyan abban az agyi torzulásban szenvednek, vagy még nem voltál ilyen találkozón, vagy nem is voltak, nincsenek barátaid.
Mindig is magányos lehettél.

Más, ha én kritizálok valamit, az csak akkor lesz hiteles, ha kínálok jobbat, a magam elképzelései szerint, ha semmit nem tudsz, akkor a kritikád hiteltelen.
Nem én szeretném megdönteni Orbán rendszerét. Miért kéne jobbat kínálnom?
Ha tőlük lennének jobbak-bizonyos kérdésekben- akkor őket támogatnám. A vitatott részekről soha nem írtam, mert nincs akkora jelentőségük, és infók hiányában nem is biztos, hogy lehetne az adott körülmények közt másként csinálni. Nincs semmi okom megdönteni a rendszert.
Mit nem értesz ebben?

nincs1itt 2019.09.26. 15:30:28

@6.Lenin: már megint a mellébeszélés, vologya!
a kritika nem csak akkor lehet hiteles, ha alternatívát is ajánl. de ez már olyan ismereteket igényel, aminek láthatóan nem vagy a birtokában.
az természetes a te tudásoddal, hogy a vitatott részekhez semmit nem fűztél hozzá. attól még a jelentőségük messze meghaladhatja azt, amit értelmezni képes vagy.
ismét leírtad, hogy mivel te szegényes tudással, még hézagosabb ismeretanyaggal rendelkezel, ezért az "adott körülmények között" nem is lehetne jobban... világos, neked a barlang is megfelel, mert még senki mutatott jobbat, olyan jobbat, amit te is elfogadsz jobbnak. és világos, hogy adott helyzetben a barlang a legjobb... nem kell semmin gondolkozni, jobbító szándékkal kritizálni. minden maradjon csak így, mert ezt sem érted, de legalább megszoktad és neked megfelel.
még azt sem érted, hogy nem a "rendszert" kell megdönteni, hanem a fidesz által felépített valóságot kell megváltoztatni. mert a demokrácia messze nem tökéletes, de eddig jobb még nem volt, ha nem liberális demokrácia lett volna mo.-on '90 után, akkor a fidesz sem juthatott volna sehova... na ennyit ők is felfogtak, tehát ha maradni akarnak, akkor azt rendszert kell kellően átfaragni, amiben mások is eljuthatnának oda, ahol már csak ők akarnak lenni... nem is feltételezem, hogy ezt érted.

nincs1itt 2019.09.26. 15:32:05

@alöksz róz: na ez világos, de még ebben is legyőztelek! magad jelentetted ki!

6.Lenin 2019.09.26. 15:46:34

@nincs1itt:

"ismét leírtad, hogy mivel te szegényes tudással, még hézagosabb ismeretanyaggal rendelkezel, ezért az "adott körülmények között" nem is lehetne jobban... világos, neked a barlang is megfelel, mert még senki mutatott jobbat, olyan jobbat, amit te is elfogadsz jobbnak. és világos, hogy adott helyzetben a barlang a legjobb... nem kell semmin gondolkozni, jobbító szándékkal kritizálni. minden maradjon csak így, mert ezt sem érted, de legalább megszoktad és neked megfelel."

Te birtokában vagy minden háttérinfónak a nagyhatalmak közt? Vagy csak az unióban?
Vagy csak Mo-és Németország viszonylatában? Ismersz mindent részletesen a nem nyilvános tárgyalásokról?

Szerinted, ha valamivel nem értek egyet, akkor én vissza szeretnék menni a barlangba?
Jobbító szándékkal kritizálsz úgy, hogy nem árulod el, hogy mi is az a a jobb?
Ami neked jó, az mindenki másnak is csak jó lehet?

B+, a többi is akkora zagyvaság, hogy még válaszolni se érdemes rá. Kezdesz kurvára fárasztó lenni, de ne reméld, hogy szó nélkül hagyom a hülyeségeidet.

nincs1itt 2019.09.26. 16:00:12

@6.Lenin: vologya, szerintem nem kell tovább küzdened a megértéssel. belátom, nem fog menni. nem akarlak tovább terhelni. neked minden jó úgy, ahogy van. kritizálás ne legyen, csak ha te is belátod, hogy a kritizálás jobbat eredményez. de azért figyelmeztetlek, sok-sok tanulni valód van még. ahogy te is mondtad volt: ucsitsza, ucsitsza, ucsitsza!

6.Lenin 2019.09.26. 16:09:06

@nincs1itt:

Ez jön le neked azokból amit neked írtam?

Nem akarlak égetni azzal, hogy bekopizom, mit is írtam eddig. Az túl övön aluli lenne.
B+, hát 1 az biztos, tőled nem szeretnék tanulni semmit.

alöksz róz 2019.09.26. 16:10:14

@nincs1itt: hol olvastál ilyet, kíváncsi vagyok

nincs1itt 2019.09.26. 16:28:34

@alöksz róz: hát itt, te pupák...
mindent, mindenkinél jobban tudtok" - hát nálad bárki mindent jobban tud :-)
ja, nem, zöld gombot nyomogatni te tudsz a legjobban

nincs1itt 2019.09.26. 16:37:29

@6.Lenin: te vologya, most komolyan kérdezem, te tényleg nem szoktad visszaolvasni, amit te magad ide írsz?
akkor megvilágítom, hogy miért gondollak egy igazi parvenünek, mégpedig a barlangos történeten keresztül, mert látom az felkeltette az érdeklődésedet.
te és kicsi törzsed egy szép, nagy barlangban éldegéltek. már az az idejét sem tudjátok mióta. de szomszédos törzs nekilátott, hogy házakat építsen, budi az erdő szélén, minden kis családnak egy saját házikó/kalyiba, de az csak az övék.
valaki a törzsből megemlíti, hogy azért azok a házak csak jobbak mint ez nagy, szép közös barlang. erre te mint a törzs legbölcsebbnek tartott, világlátott örege összevonod a szemöldököd és kioktatod a kritizálót!
- már miért is lenne jobb egy ház, mint a barlang. a barlangban lakunk már... nagyon régen és ha az őseinknek is megfelelt, akkor nekünk is jó! különben is, ez a barlang már itt van, készen. nem kell fáradtságos munkával felépíteni, állandóan javítgatni, nem kell gondolkodni miként lenne még jobb! meg aztán a vezér is azt mondta, hogy ennél jobb barlang nincs is! nézzétek meg a többieket, mit össze erőlködnek azokkal a házakkal! te meg, aki kritizálni merészelsz, mondj jobbat mint a barlang! ugye, hogy nincs!?

nem remélem, hogy megérted.

alöksz róz 2019.09.26. 16:42:16

@nincs1itt: ja értem, nem tudsz olvasni.

nincs1itt 2019.09.26. 16:48:47

@alöksz róz: jól van elégtelen, ülj le!
süti beállítások módosítása