B1 blogcsalád



Kövér László elmondta Grósz Károly fehérterroros beszédét

2019. szeptember 16. - nickgrabowszki

Felfordulás, ribillió, polgárháború és végül a bukás.  kovbay_2.jpg

Az Országgyűlés fideszes elnöke elment az egyik propagandatévébe, és lovagkeresztes pincsikutyájának elvbarátjának azt bírta mondani, hogy az ellenzék polgár- gerillaháborúra készül:

Hirtelen elbizonytalanodtam, hogy most akkor főpolgármester-választásra fog Budapesten sor kerülni vagy teljhatalmú diktátor megválasztására, aki azt csinál Budapesten amit akar vagy burkoltan azt jelenti-e, hogy

a liberálisok ki akarják szakítani Magyarország közjogi testéből Budapestet és egy önálló városállamot létrehozni,

ahol persze a főpolgármester a törvényhozó és végrehajtó hatalom egy személyben. Nem különbözik ettől Karácsony Gergely logikája sem, de ne is menjünk bele ennek taglalásába, csak azt rögzítsük itt amit Kósa Lajos barátom is elmondott, hogy teljesen világos a kínálat a két oldal részéről. Mi annak a békés, együttműködésen alapuló építkező munkának a folytatását ígérjük az önkormányzati választások után a települések közösségei számára is, ami az elmúlt 10 évben elkezdődött, ezzel szemben baloldal immáron megint nem tudván kibújni a saját bőréből

felfordulást, polgárháborút, ribilliót akar,

ezt kínálja, ezt ígéri. Azt ígéri, hogy

kis gerillabázisokat, erdő mélyi bunkereket kéne létrehozni mint annak idején a Vietkong

az amerikaiak által folytatott háború idején és akkor onnan törnek majd elő, ott gyűjtik össze az erőiket és 2022-re előbukkannak a lyukakból és megrohamozzák a főhatalmat és elfoglalják. Erre jó nekik az önkormányzati választás, aki ezt gondolja és nincs kétségem afelől, hogy ’’Kari Geri’’ meg a többiek szellemi képességei és morális állapota alapján indokolt azt gondolnunk, hogy ők ezt gondolják. De aki ezt komolyan gondolja, annak

lövése sincs a demokráciáról.

Erről egyfelől eszünkbe juthat, hogy Vietkong anno megnyerte a vietnámi háborút azzal, hogy a gerillaakcióival megtörte a nyomasztó fölényben lévő amerikai hadsereg legyőzhetetlenségének mítoszát.

Továbbá az is, hogy Magyarországon legutóbb az MSZMP főtitkára vizionált polgárháborút. Grósz Károly 1988-ban ugyanazt az ellentétet állította fel, mint most a Fidesz és benne Kövér:

  • békésen építkező kormány és állampárt,
  • ellenforradalmat, fehérterrort, polgárháborút, anarchiát és "káhoszt" akaró ellenzék.

Aztán másfél évvel később nemcsak az állampárt, hanem a rendszer is megbukott, Grósz pedig ment a levesbe, és mára legfeljebb lábjegyzet a törikönyvekben.

A történelem eddig ismétli önmagát. Bár visszajutottunk az állampárti autokráciába, de legalább már annak végén járunk, amikor a rendszer oda jutott, hogy a fontos embere már polgárháborúval kénytelen riogatni, mert kopik a legyőzhetetlenségének mítosza.

 Mondjuk Grósz legalább a demokráciáról nem akarta kioktatni az akkori ellenzéket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr915099006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antiinternáci 2019.09.16. 17:10:06

Az ember utál már ebben az országban élni lassan. Folyamatos ostromállapotot, polgárháborús hisztériát tartanak fenn a bolsevisták. Nincs az a gazság, amit már túlságosan aljasnak tartanának, olyan elvetemültség, aminek a bevetésétől visszahőkölnének.

Én azt szeretném, ha Isten megbüntetné az irigy/ostoba/gazember bolsevista szavazókat: kapják meg büntetésképpen az ÁVÓ Pártot, meg a percembereket! Sínylődjenek saját maguk a tolvajláson és a korrupción kívül SEMMIHEZ sem értő internácik uralma alatt. Legyen nekik 72 WC minden utcasarkon, hogy az összes "társadalmi nem(telenség)nek" legyen sajátja, járjon nekik havi prájd, és mind köteles legyen beköltöztetni 10 migránst, hallgassák együtt a müezzint. Legyen végrehajtva a Sermer-program, legyen nekik kötelező belőni magukat. Gyereket csak a férfiak szülhessenek!

Persze úgy kérem Istentől ezt, hogy a normális és tisztességes emberek ne kapják meg ezt a förtelmes büntetést, rajtuk ne uralkodhassanak a bolsevisták. Csak azokon, akik a kommunistákra szavaznak! De az mind!

Egy év sem telne bele, és az idióta, saját érdekeit felismerni képtelen banda szűkölne, hogy nem akar éhen pusztulni, meg nem bírja a terrort, és a napi seggbedurrantást...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.09.16. 17:12:24

Ribillióról jut eszembe. A Ribillióban meséltem a viccem. Alább.

hu-hu.facebook.com/Ribillio

A Pilvax kávéházba ment be Petőfi 1848 március 16-án. Kérdi a pultos. Két unicumot kérsz Sanyikám, mint tegnap?

Nem nem! Tiltakozott Petőfi. Látod tegnap is micsoda ribillió, akarom mondani rebellió lett belőle. :-)

Köteles dagilacira pedig hagy ne reagáljak.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 17:19:39

Sivalkodunk, sivalkodunk?

Bukás szélén az "állampárt"?

Szegény lipsikéim, ti kezdtek végleg elszakadni a valóságtól.

Az országnak még soha nem ment ilyen jól:
mindenszo.hu/hivatalos-szijjarto-a-magyar-gazdasag-novekedesi-uteme-a-leggyorsabb-az-eu-ban/

Ti pedig akkor most mivégre sivalkodtok?

Csak mert mi azt mondjuk, hogy a kormány jobban megtalálná a közös hangot egy olyan önkormányzattal, amelyik konstruktív és együttműködő

s.g.l. 2019.09.16. 17:40:25

3 őfőméltóságból kettő komcsi elmebeteg, a harmadik meg bajszos szar.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.16. 17:40:27

@antiinternáci: Baszdki,miket írtál ide a fideszről.
Nem fog haragudni a gazdi?

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 17:52:35

@s.g.l.: huh?

Valami mondanivalód is van lippsikém?

Vagy csak a közjogi méltóságaink gyalázása megy?

antiinternáci 2019.09.16. 18:16:06

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ja, nagyon elmés hozzászólás.
Végül is mindenki tudja, hogy a Zorbán a gender téma fő szponzora. Van is 5 gyereke, biztosan 5 különböző nemmel. Csak ezt még a bolsevisták elfelejtették a terhére róni, ami meglepő, hiszen mibden gazságot képesek kimondani. Meg a Sermer is a Fidesz tagja biztosan, így e minőségében akarja legalizálni a kábulatot.

Gábris szomszéd 2019.09.16. 18:16:09

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Igen kedves barista elvtárs a mindenhazugszó is megírta.

Oxica 2019.09.16. 18:20:51

Hát ezt eddig is tudtuk, hogy köteles laca volt Grósz elvtárs legjobb tanítványa. Az MSZMP élt él és élni fog.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és az 1:2

nincs1itt 2019.09.16. 19:08:34

@rdos: tudod mi a különbség Isten és o.v. között? hát Isten nem akar o.v. lenni

forrás:
www.youtube.com/watch?v=CkeVEdyEi-c

ép-ész 2019.09.16. 19:22:30

Sajnos, a Túlsúlyos Laci bácsira azt sem lehet mondani, hogy olyan szinten hülye, ahogy megszületett, mert azóta az agya állaga csak romlott.

rovid 2019.09.16. 19:24:55

a fenti képen csók elött, vagy csók után vannak?

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 19:33:34

@Gábris szomszéd: Csak nem a te új kedvenceidet említették negatív kontextusban??!

Persze a régiekről is van azért egy-két kínos sztori, ugyibár?
pestisracok.hu/a-birosag-altal-elitelt-jobbikos-politikus-segiti-az-ellenzek-polgarmesterjeloltjet-cegleden/

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 19:37:59

@ép-ész: Látom te is szeretsz gyalázkodni, lippsikém.

Hát ahhoz mit szólsz, hogy a te kedvenceid még a fővárosunk nevét se tudják helyesen leírni?

m.origo.hu/itthon/20190916-karacsony-gergely-nem-tudta-helyesen-leirni-budapestet.html

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 19:49:55

@Gábris szomszéd: Te komolyan ennyire vagy csak képes? Belinkelsz egy Schmitt-bakit 2011-ből, 8 évvel ezelőttről?

Pedig a tieidről friss hírek vannak... És szomorúak (nekik):
www.origo.hu/itthon/20190916-demokratikus-koalicio-allami-szamvevoszek.html

Kage kyōi 2019.09.16. 19:52:47

Ha másfél évet kéne itt is várni hogy a pártállam menjen a levesbe, hát én fél lábon de kibekkelem!

Gábris szomszéd 2019.09.16. 19:53:48

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Ez ugyanolyan baki szerencsétlenkém, de te ebből csinálsz "ügyet". Szánalmas nézni a vergődéseteket ondó elvtárs és bandájával egyetemben. :)

nincs1itt 2019.09.16. 19:54:15

@Gábris szomszéd: terveztem, hogy veszek egy új órát a közeljövőben... de megvárom amíg olyan is lesz, amin látható lesz fct (fidesz central time)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 19:57:49

@Gábris szomszéd: "Ez ugyanolyan baki szerencsétlenkém"

LOL, oké.

És Schmitt Pál hol van már?! Régen lemondott!

Ennek ma, 2019-ben már semmifajta aktualitása, relevanciája nincsen.

Ellentétben a ti mocskos ügyeitekkel...

mindenszo.hu/fegyor-nyilt-hazaarulast-kovetett-el-magyar-adofizetok-zsebeben-turkal-video/

CSOKKI MÁLNA 2019.09.16. 19:59:47

Ki is fantáziált önálló budapesti alkotmányról..?

Gábris szomszéd 2019.09.16. 20:00:41

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Igen igen jól mondod. Arról már nem is beszélve, hogy a vonatok is gyuriferiék miatt késnek. :)

24.hu/belfold/2019/09/16/itm-schanda-tamas-mav/

Nekem amúgy bejön, amikor nap mint nap, önként és dalolva röhögteted ki saját magad. :)

CSOKKI MÁLNA 2019.09.16. 20:03:22

@s.g.l.: A komcsi elmegeteg a kisz kb.-s Gyurcsány,meg a magánlakásokat államosítani akaró Karigeri,a bajszos szar pedig Bokros..:)

Sir Bates dö Hól 2019.09.16. 20:07:10

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: János, azt hittem egyetértünk abban, hogy nyugatifény/mindenszó/pestisrácok égés, az propagandista ismérve... ne menj egy szint alá;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.09.16. 20:12:29

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: ez a provinciális szervilizmus sem szexi/cool;-)... RVJ, Mirmur igen, még a kézcsókoló ME is jó;-)...

Gábris szomszéd 2019.09.16. 20:13:49

Kövér László mellett Kósa Lali is nagyot ment a hétvégén. Kupaklala Veszprémben tartott sajtótájékoztatót, ahol sokadszorra mondta el, mi is a soron következő választás tétje. Nóvumot keresni benne nem érdemes.

"A további építkezés, fejlesztés, szépítés melletti kiállás vagy az ellenségeskedés állandósulása az önkormányzati választás tétje - jelentette ki. Szerinte az a cél, hogy hogy Magyarországon az önkormányzati kínálat életminőségben, szolgáltatásban érje utol 2030-ra az európai uniós önkormányzati szint átlagát. Ezzel szemben az ellenzék az Orbán-rendszer elleni fellépést, háborúskodást hirdet." :)

Gábris szomszéd 2019.09.16. 20:15:11

@CSOKKI MÁLNA: Nyugi málnácska a közpénzek magánosításában ondó elvtárs és bandája verhetetlen. :)

Gábris szomszéd 2019.09.16. 20:21:00

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Azt már tudjuk, hogy neked nem kínos, amikor fideszes kamuoldalakat hánysz ide 2 percenként. :)

Sir Bates dö Hól 2019.09.16. 20:25:53

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Nem a lippsi a jelzője, hanem az, hogy hamis és hiteltelen propaganda (arról pedig ki tehet, hogy a kesma alá nem tartozik egyetlen egy olyan orgánum sem, melynek nem az előbb általam említettek a fő jellemzői;-)...

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.16. 20:47:55

index.hu/video/2019/09/16/mtva_m1_hirado_kozszolgalat_migransok_orban/

a csutti cziggányfajzat meg csak lopat lopat és lopat... soros migráncs mellett csak lopat.

a durva anyját a füstös mocsoknak

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.16. 20:53:44

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "origo"

Féknyúz. Most komolyan, ezekből tájékozódsz? Nincs több kérésem.

Gábris szomszéd 2019.09.16. 21:00:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát miből "tájékozódna" egy félkegyelmű fitymaszbirka. Az igazsághoz nem engedhetik oda, mert akkor csökkenne ondó elvtárs birkaserege. :)

Gábris szomszéd 2019.09.16. 21:05:15

Még szép :)

A Fidesz legalább tíz éve listázza törvénytelenül a választókat, mégis Pikóék ellen nyomoznak

blog.atlatszo.hu/2019/09/a-fidesz-legalabb-tiz-eve-listazza-a-valasztokat-megis-pikoek-ellen-nyomoznak/

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.09.16. 21:14:09

RIP Terry Black - egy filmművész, táncos-énekes, politikus, rágalmazó. A főállású kaméleonok hazai ikonja hagyott itt minket!!!

Legyen könnyü néked az urnafedő :(((((

index.hu/belfold/2019/09/16/meghalt_terry_black/

Gábris szomszéd 2019.09.16. 21:16:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Orbán Viktor és beosztottjai esetében a menekülés – amit egyébként egy kósza független kamera is kivált – érthető. Neki olyan kérdésekkel kellene hadakozni, hogy például mennyit lopott a közvetlen családja a mai napon, ezen a héten, ebben az évben, és ki fizeti a tízmilliárdos büntit, amikor ezt véletlenül észreveszi Európa. Felelni kéne az iskolák és a kórházak állapotáért, valamint az összes eddigi ígéretért. Egyáltalán nem lenne nehéz megszorongatni – ezért van az, hogy a miniszterelnök már csak az Európai Parlamentben találkozik érdemi kérdésekkel, ahonnan aztán nagy duzzogva somfordál haza. Túl sok már a védhetetlen, nyilvánvaló bűn, túl sok a családban a megúszott börtönév.

Ezért épít médiabuborékot a híveinek, kizárva a kellemetlen tényeket és benépesítve világukat kitalált eseményekkel. Ezért van kisebbségben Budapesten, ahol a buborék óhatatlanul kipukkad, mert túl sok az interakció.

És ezért a direktíva, hogy vitázni nem szabad.

Ha Tarlós kiállna vitára, azzal megtörné a stratégiát, ami a Fideszt és népét megtartja a maga varázsvilágában. Veszélyes precedenst teremtene. Akkortól ott lebegne minden választásnál a kérdés: ugyan miért is ne állna ki, aki biztos az igazában? Tarlós volt elég bátor, mitől fél Orbán?
A verseny szoros. Tarlós veszíthet, mert a Fidesz jelöltje, és igen, mert a karaktere kevésbé passzol. Vannak más eszközök is, hogyne. Lehet rendőrséget küldeni ellenzéki jelöltekre, be lehet vetni a bajszosszar-meztelencsiga hibridet (tudományos nevén adatvédelmi biztos), és kinn vannak már a plakátok, miszerint minden más jelölt egyaránt bohóc. A szokásos fideszes módszerek: együtt tették tönkre az országot, lebontanák a kerítést, Soros, fullba tolt kreténség."

hvg.hu/itthon/20190916_Tarlos_Istvant_varjak_a_mikrofonnal

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.09.16. 21:23:59

@nincs1itt: :-) Na. Ez sem most volt, de ha már móka és kacagás. :-) Káderjanibá mondta a KP előtt (Központi bizottság) . Eeeevtarsak. Meg kell mondjam, hogy az 1984 évi parlamenti választásokat meghamisítottuk. Halk moraj a kábéban. Majd folytatta janibá. Az ogy választásokat (akkor csak maszops lehetett ogy képviselő), meghamisítottuk. Ugyanis a választást 1o8 % -al nyertük, de maehamisítottuk 98 %-ra. :-(

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.16. 22:11:29

@R.V.J.:

"Legyen könnyü néked az urnafedő :((((("

remélem anyád mihamarább kaszinózik ezzel az exstrómannal, te féreg

images.alfahir.hu/alfahir/styles/article_node/s3/indexfoto/frhzikil.jpg?itok=Osob84-t

nincs1itt 2019.09.16. 22:16:27

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: aha, hazatérnek? akkor a hivatkozott g7 tanulmányban miért is emelkedik külföldről mo.-ra utalt pénz összege?
hogy is van az, hogy a legszegényebbek gyakorlatilag abból élnek, és a legtöbbet pedig a felsőbb tizedbe tartozók kapják?
értem, nem osztogatnak hanem fosztogatnak, és nem merciket, hanem moszkvicsokat.

rallus 2019.09.16. 22:22:41

Nem okos dolog a liberálisokkal ujjat húzni... Szegény Medgyessy csak megeresztett egy gondolatot, "Az SZDSZ tele van korrupciós ügyekkel!" és úgy kivágták a hatalomból, mint a macskát ..rni.
Az a gyanúm, hogy a Momentum aktivistái már Kövér utódlására koncentrálnak...

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 23:02:02

@Gábris szomszéd: Hát a libbantkák közül bárki mást rátolhattak volna a plakátra. Tordai Bencét egészen biztosan...

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 23:05:37

@nincs1itt: Hát igen, hazatérnek a tékozló fiúk. Most először már a visszatérők többen vannak a távozóknál, a lipsikék meg rágják a kefét, újabb kampánytémát dobhatnak a kukába (2022-re biztosan).

Mivel a trend még csak most fordult visszájára, ez a hazautalások korábbi statisztikáiban még nem igazán látszódhat meg, de az nem árt meg a gazdaságnak, ha folyik be egy kis lóvé.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.16. 23:19:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ""mindenszo"

Féknyúz. Ne olvasd."

Bosszant, hogy van olyan sajtótermék, ahol nem Soros Gyurka (a gazdád) seggét nyalják?

Hát rágd nyugodtan a kefét te is 2022-ig:
mindenszo.hu/jeszenszky-zsolt-olyan-kepet-posztolt-amitol-minden-ellenzeki-kiakadt-mutatjuk/

Sir Bates dö Hól 2019.09.16. 23:53:25

@rallus: nem gyanú vagy sejtés, hanem axióma: te hülye vagy;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.09.16. 23:55:53

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: János! Neked is felteszem ugyanazt a kérdést, amit Mir-murnak a másik poszt alatt:
oké, játsszuk le!;-)... tegyük fel, hogy szükség van nemzeti burzsoáziára (a tőkés ugyanis ezt jelenti!), s nem lehetne ugyanazon feladatokat egy állami tulajdonú céggel elvégezni. tegyük fel, hogy erre a feladatra pont mészáros a legalkalmasabb (ő a legjobban felkészült, tárgyalóképes több nyelven, iskolázott, már bizonyított... most tényleg nem a fűtés- és gázszerelőket akarom kifigurázni), így ő kapja az összes megbízást, bár még életében nem csinált mást, mint konvektorokat kötött be, meg bojlereket, sz'al biztos ért az útépítéshez. mondom, a régi egri útépítő állami vállalat is ugyanúgy kiválasztódhatott volna erre a feladatra, s akkor a profit az államnál marad, mint az mnb nyeresége, bár igy nem tudom miként veszthetné el közpénz jellegét, s kerülne mészáros privát számlájára. de lépjünk túl ezen! mészáros, aki a közös pénzünkből, adónkból feltőkésített "nemzeti tőkés" (bár sz'tem én sokkal jobban megfelelnék erre a feladatra -tényleg, miként is választották ki? tombolán kisorsolták?-) mit vesz a profitból? yachtot bazmeg! meg focicsapatot! meg g merdzsót! sz'al magyarázd már el nekem, hogy mészáros miért is jobb, mint herr müller, mr smith vagy mr ferrant?
sz'al sz'tem én a hazámért aggódom, a nemzetemért, azokért, akik ott élnek. ellenben a ner üzemeltetőivel, haszonélvezőivel. s ezért vagyok azok ellen, akik eddig voltak a hatalmon! ellenben ti/te kik mellett álltok/állsz? ugye a rendszerváltás sikertelen volt? kinek? csányinak? gyucsánynak? vagy orbán győzőnek?;-)...

agador 2019.09.17. 00:00:08

Jó sokára, de végülis igaza lett Grósz elvtársnak, tényleg kialakulóban egy fehérterror. Ezt meg éppen a valahavolt mszmp tagok, párttitkáraok, kisz titkárok szervezik.

agador 2019.09.17. 00:02:16

Jó sokára, de végülis igaza lett Grósz elvtársnak, tényleg kialakulóban egy fehérterror. Ezt meg éppen a valahavolt mszmp tagok, párttitkáraok, kisz titkárok szervezik.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.17. 00:21:27

@Sir Bates dö Hól: "életében nem csinált mást, mint konvektorokat kötött be, meg bojlereket"

Ez butaság; Mészáros már rég nem köt be bojlereket; most mondhatnám, hogy pl. Soros Gyurka is egyszerű bolti eladóként kezdte Amerikában, de ez nem akadályozta meg abban, hogy később sikeres üzletember, majdan pedig millárdos legyen.

"nem lehetne ugyanazon feladatokat egy állami tulajdonú céggel elvégezni."

Ezek szerint az uniós finanszírozású nagy infrastrukturális projekteknél nem kötelező a nyílt közbeszerzés?!

"mit vesz a profitból? yachtot bazmeg! meg focicsapatot! meg g merdzsót!"

Ne legyünk már álszentek. A jacht meg a merci státuszszimbólumok, úgy ne tegyünk már, mintha a másik oldali "gazdag emberek" egy fillért se költenének luxusfogyasztásra.
www.origo.hu/itthon/20170530-botka-laszlo-vagyon-ingatlanok-luxuskarora-luxusterepjaro.html

A nemzetgazdaság szintjén azon a pártízmillió forinton egyébként sem múlik semmi.

"mészáros miért is jobb, mint herr müller, mr smith vagy mr ferrant?"

Ő legalább hazai üzletember, az alvezérei is magyarok, magyarokkal dolgoztat, itt van a vállalatainak a székhelye is. Persze, nem az egész profitja marad Magyarországon, mert egy részét a környező országokban is befekteti, de egy magyar központú közép-európai vállalatbirodalmat csak így van esély felépíteni.

És hát ne legyünk finnyásak, az erős gazdasági hátország kell ahhoz is, hogy a jobboldal ne legyen akkora médiaellenszélben, mint mondjuk az I. Orbán-kormány idején volt.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.17. 00:25:34

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: *Soros Gyurka is egyszerű bolti eladóként kezdte Amerikában

Pardon, persze Amerika helyett Angliában.

Greccsi Zsot 2019.09.17. 00:29:29

"de legalább már annak végén járunk, "

Ugy van holnap kedd es bukik a rezsim.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.09.17. 00:32:52

@Greccsi Zsot: Zsóti, már ma KEDD van, már egyet se kell aludnod, és bukik a rezsim!!!!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.17. 00:51:04

@R.V.J.: csak óvatosan ezzel a spermahajderrel, zsorzsi elfenekel ha lelyáratod

"Politikai karrierre is tört, a Szabad Szabadság Pártnak volt nyolc évig az elnöke, majd 2009-ben elindult az európai parlamenti választásokon a Magyarországi Kisebbségek Pártja jelöltjeként. 2010-ben már az MSZP-vel indult jelöltként Tököl egyik választókerületében."

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 00:57:00

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: János! Sz'al csupán a szart maszatolod? S közben magad égeted? Tényleg csak ennyi telik tőled? Hát nincs benned semmi büszkeség? Ennyire számít a pozíció? Ezt várja el tőled a párt? Ha a csajod megtetszik a tartótisztnek, akkor te tartod majd a gyertyát? Integritás. Tudod-e, hogy mit jelent? Ha megfizetnek, leszopsz bárkit? Egy lovat is? Egy arabot? Egy négert? Majd hazamész, s elmagyarázod a gyerekednek, hogy milyen szerencsés, hogy magyarnak született? Tudod-e, hogy mennyien csinálták ezt '45-90 közt az előrejutásért? Pontosan mitől is vagy különb, mint egy tisztességes kurva a szemétégetőnél (én jobban becsülöm őket, mert nekik nincs választásuk;-))?
Haver, ha kurvának állsz, ne sírjál, ha baszni visznek;-)...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.17. 06:06:36

elmúlt K3DD
6 napig készülhetünk a bukásra

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.17. 06:54:03

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

"Ő legalább hazai üzletember, az alvezérei is magyarok, magyarokkal dolgoztat, itt van a vállalatainak a székhelye is. Persze, nem az egész profitja marad Magyarországon, mert egy részét a környező országokban is befekteti, de egy magyar központú közép-európai vállalatbirodalmat csak így van esély felépíteni."

pénztáros lölő vállalatbirodalma kizáróárólag az EU pénzek szopkodására és lopkodására épül, és a nemzet csutti cziggányát gazdagítja.

elios pityuka és pelus récsöl ugyanez, a nemzet csecsszopói.

egyszerű fosstróman, te idióta fidessf@sz.

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.17. 07:03:59

@Sir Bates dö Hól:

"mészáros, aki a közös pénzünkből, adónkból feltőkésített "nemzeti tőkés" (bár sz'tem én sokkal jobban megfelelnék erre a feladatra -tényleg, miként is választották ki? tombolán kisorsolták?-) mit vesz a profitból?"

péntáros lölö profitja magánvagyon lesz, pl. a csutti dakotáé., ebből a vagyonból vásárolják fel a Balatont, a szabadstrandokat, az országot, ahol majd a birka fasz elköltheti a maradék kafeteriáját, 5x áron.

az egész fidess egy vérszopó mocsok banda, nem vállalkozó, hanem maffia.

pénztáros lölö melyik cége hoz az országba komoly extraprofitot, euróban?????

és melyik vállalkozása szopkod kizárólag közpénz, eu pénzt???

naugye, mind. :D

csüngőhasú norvégbáró 2019.09.17. 07:06:58

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

"Bosszant, hogy van olyan sajtótermék, ahol nem Soros Gyurka (a gazdád) seggét nyalják?"

jobb, ha a csutti kokszos seggét nyalják, de a mi pénzünkből?

ebben az országban nemzeti lopás van, nem fejlődés és jólét. szalagmunkásország, jövőkép nélkül.

orbanisztán, mutyisztán, trafik és banánköztársaság.

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.09.17. 07:12:15

Vörös Sándor: Kéne még

Kéne még, kéne még
Ajakodra fingpecsét,
Jól lefosnám, aki vét,
Kitaposnám a belét.

nincs1itt 2019.09.17. 08:16:20

@Sir Bates dö Hól: ez egyszerű! 4 láb jó! 2 láb rossz! ennyi. ne várj ennél árnyaltabb választ. mihez ért mészáros? ne aggódj, a legenda készül! esetleg a fáradtságot sem veszik, hogy hihetőbbé tegyék, egyszerűen csak "élelmes üzletember". akinek már az óvodában is narancs volt a jele.

rallus 2019.09.17. 09:11:27

@nincs1itt: Mészáros gazdagodása mögött nincs igazi teljesítmény! Ő nem kemény munkával teremtette meg a vagyonát, mint Gyurcsány, aki 5 millióért vett alig 2 milliárdot érő MOTIM-ot, vagy Simon Gábor, aki az "Éhségmenet" élén gyalogolva gyűjtötte össze a mozgalmi nénikék 10 forintjaiból azt a pár száz milliót! És akkor a többiekről még nem is beszéltünk...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.17. 09:13:24

Mészáros Úr nevében visszautasítok minden sunyi gyanusítgatást. Pereljen akinek van bizonyítéka. Ja az senkinek nincs, csak a libbant suttogó propaganda megy. Név nélkül természetesen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 09:25:23

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "Mészáros Úr nevében visszautasítok minden sunyi gyanusítgatást."

Egy fideSSfasszopótól nem is várnék mást.

"Pereljen akinek van bizonyítéka."

Ki pereljen kit, te elmeroggyant? Ez köztörvényes ügy, Poltpot Péternek kéne vádat emelnie a számtalan feljelentés bármelyike alapján. A bizonyíték, a túlárazott közbeszerzések meg ott vannak a Közlönyben.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.17. 09:35:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ha a legkisebb bizonyíték lenne, kúrcsány főnököd már rég perelne...

Vitéz Nagyuram 2019.09.17. 09:39:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A bizonyíték, a túlárazott közbeszerzések meg ott vannak a Közlönyben."

Libsikém, te fogalmilag eltévedtél a paragrafusok útvesztőjében.

Szerinted az ügyész mi a fenét tud azzal kezdeni, hogy SZERINTED túl drága egy közbeszerzés?

És pláne: ezért ugyan hol a francba felelős az azon induló vállalkozó (ajánlattevő)?

Ő bead egy ajánlatot, remélve, hogy az ajánlatkérő (1) az előre megadott szempontok alapján az ő ajánlatát tartja majd a legjobbnak; (2) nem fogja erddménytelennek nyilvánítani a pályázatot, ha a legolcsóbb ajánlat is drágább, mint a becsült ár.

Viszont a döntés sem az (1), sem a (2) esetében NEM az ajánlattevő kezében van, ami már önmagában abszurddá teszi, hogy csak ezen az alapon a hozzád hasonló jogi analfabéták számonkérésről álmodozzanak.

Ez persze nem azt jelenti, hogy egy közbeszerzés mögött sosem lehet ügy, de ehhez azt kellene bizonyítani, hogy az ajánlattevő összejátszott (1) más ajánlattevőkkel v. (2) az ajánlatkérővel, esetleg (3) megvesztegetett valakit. Bármelyik eset áll fenn a háromból, a büntetőügyhöz (nem az ítélethez, hanem a vádemeléshez is!) konkrét bizonyítékra van szükség. Amit ti sosem mutattatok be.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 09:40:54

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "kúrcsány főnököd"

Kurcsány a geci gazdád láncos kutyája, nem harapná meg a kezet, ami enni ad neki.

Nekünk, jobboldaliaknak nincs pártunk se, még kevésbé főnökünk. Neked sincs főnököd, Ondó Viktor neked a gazdádád.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 09:49:37

@Vitéz Nagyuram: "SZERINTED túl drága egy közbeszerzés?"

Nem szerintem túl drága. Honnan ítélhetném meg, mennyi belőle a valós. A Mészaros gazdagodása szerint túlárazottak, pont annyival gazdagszik a geci. Vicces, hogy a gazdád saját maga ellen gyártja a bizonyítékokat. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 10:02:55

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "moszkovitából átnyergelt libbant"

Én mindig is jobboldali voltam. Ti nyergeltetek át gyurcsány fasszopóból bolsevik fideSSfasszopóvá.

Vitéz Nagyuram 2019.09.17. 10:05:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Honnan ítélhetném meg, mennyi belőle a valós"

Szóval még azt sem tudod megítélni, hogy mitől/mennyire "túlárazott", és mégis elvárnád, hogy az ügyészség csak ez alapján vádat emeljen?! Te egyébként normális vagy?!

"pont annyival gazdagszik"

Tehát csak azon az alapon emelnél vádat egy vállalkozó(i) (csoport) ellen, hogy "gazdagodnak" (nyereséget realizálnak)?!

Nem tűnt fel, hogy a szocializmusnak 30 éve vége?! Vén hülye komcsi!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 10:06:36

Vicces, hogy a fideSSfasszopók nem hazudhatják, hogy mindig is fideSSfasszpók voltak. Akkor vagy be kellene vallaniuk, hogy egykor ultraliberálisok voltak, vagy hogy a maszopból nyergeltek át, vagy azt kell hazudniuk, hogy csecsemőként is már a gecit szopták. :))

Bár az talán igaz is lehet. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 10:07:56

@Vitéz Nagyuram: "nyereséget realizálnak"

:))

Amikor a maffia "nyereséget realizál", azt magyarul lopásnak nevezik, és 20 évvel szankcionálják.

István Tamasi 2019.09.17. 10:10:34

köteleslaca az illegális tevékenységért kitüntetett felmenőitől nyilván tudja milyen is az amikor valaki kis eredi bázisokat, erdei bunkereket létesít és polgárháborút szít.

Vitéz Nagyuram 2019.09.17. 10:12:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem, ha egy profitorientált cég nyereséget realizál, azzal csak azt "bizonyítja", hogy egy normális, életképes vállalkozásról van szó.

Az a vállalkozó, aki középtávon se tud profitot realizálni, általában bukásra van ítélve.

A piacgazdaság nem a vesztesekről szól, komcsikám.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 11:03:39

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "kommunista eszméket harsogsz"

Hadd tanuljak! FideSSfasszopóéknál melyik gondolatom számít kommunistának?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 11:06:01

@Vitéz Nagyuram: "ha egy profitorientált cég nyereséget realizál"

Persze. De a fideSSzmaffia nem cég, hanem maffia. Kizárólag tolvajlásból gazdagszik, de abból észvesztően gyorsan.

harakiri 2019.09.17. 11:08:49

Ez a kövér is egyre hülyébb. Az időkori demencia kezd elhatalmasodni rajta.
Megint riogat, megint ellenségkép, megint háború...megint...megint!

.."Mi annak a békés, együttműködésen alapuló építkező munkának a folytatását ígérjük az önkormányzati választások után a települések közösségei számára is, ami az elmúlt 10 évben elkezdődött, ezzel szemben baloldal immáron megint nem tudván kibújni a saját bőréből"...

Ez meg aztán a non plus ultra... együttműködésen alapuló mi?
Együttműködésen alapuló lopás és a demokrácia leépítése? Együttműködésen alapuló haveri szerződések?
Tényleg agymenés ez a pali! ...és még van nekünk kósa-németsziszi-bayercsóti...
Pofámleszakad!

Vitéz Nagyuram 2019.09.17. 11:15:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "melyik gondolatom számít kommunistának"
Úgy az egész gondolatmenet, de konkrét példákkal:

""nyereséget realizál", azt magyarul lopásnak nevezik, és 20 évvel szankcionálják"

Nem nevezik lopásnak (aki nem hülye komcsi), a nyereség a tőkés vállalkozó jövedelme, a vállalkozói tevékenység ellentételezése, enélkül felkopna a vállalkozók álla.

Ezen mit se változtat az, ha közbeszerzésen induló vállalkozásokról van szó, nyereség nélkül ők is éhen halnának.

Mivel már nem a szocializmusban élünk, a vállalkozói tevékenység, a nyereségre való törekvés, nyereségszerzés eo ipso nem szankcionált, nemhogy 20 év, de büntetés se jár önmagában azért, mert nyereséget realizálnak.

"A Mészaros gazdagodása szerint túlárazottak"; "A bizonyíték, a túlárazott közbeszerzések"

Ezek is komcsi gondolatok, a "büntetendő" túlárazottság bizonyítékaként emlegetni a "gazdagodást".

Kapitalista viszonyok között ezt felróni egy vállalkozónak abszurd agyrém.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 11:21:34

@Vitéz Nagyuram: "a nyereség a tőkés vállalkozó jövedelme"

Így van. A fideSSmaffia viszont nem vállalkozik, versenyez, hanem kiosztja magának a pénzt, kifosztva az országot. Semmi köze a vállalkozáshoz a maffiának.

"Ezek is komcsi gondolatok, a "büntetendő" túlárazottság bizonyítékaként emlegetni a "gazdagodást"."

Nem. Ez szépen mutatja, mennyit lop Ondó Viktor gazdád. Még azzal se törődik, hogy a nyomait eltüntesse, pofátlanul lop a közpénzből.

Szóval adós vagy még a válasszal: melyik gondolatom számít kommunistának?

GyMasa 2019.09.17. 11:30:02

@Sir Bates dö Hól:
"... sz'al biztos ért az útépítéshez..."
Nem kell értenie hozzá.
Elég, ha vesz egy céget, amelyik ért hozzá, vagy felvesz alvállalkozónak egyet.
"...yachtot bazmeg!"
Ez, mondjuk, valószínüleg a mostani 300+ mill´´ardos vagyonának csak egy igen elenyészö része.
"... meg focicsapatot!"
Ami manapság akár egy igen jó befektetés is lehet.
" meg g merdzsót!"
Lásd Yacht. Plusz ezt ha Magyarorsszágon veszi meg, akkor az ÁFÁ-t kifizeti utána.
" sz'al magyarázd már el nekem, hogy mészáros miért is jobb, mint herr müller, mr smith vagy mr ferrant?"
Mondjuk, azért, mert:
- Mészárostól, igény esetén könnyebben vissza lehet venni a pénzt, mint egy Strabagtól.
- A Strabag/Siemens jellegü, közismerten a becsületesség mintapéldányainak nevezhetö cégek esetén kb. fordított az arány az országban maradó (visszajuttatott) pénz, és a külföldre kerülö pénz között. Lásd a 4-es metrót, ahol 500 milliárdot kellett ellopni, hogy Megyónak ki tudj´ak fizetni a jussát.
- Ezeknek a külföldi cégeknek külföldi cégközponttal kell korruptnak lenniük, ami ugye sokkal többe kerül, mert azokban az országokban kicsit nagyobb a rizikója a lebukásnak, (okosabb--> drágabb könyvelöket, ügyvédeket kell alkamazni) és alapvetöen azok nagyobb költségszintü országok is, azaz egy stabagnak a nyereségelvárása is EUR-ban keletkezik, és nem HUF-ban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 11:32:16

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: @Vitéz Nagyuram: Ha esetleg nem csak trollkodsz, hanem valóban olyan hülye vagy, hogy meg tud téveszteni a geci gazdád, akkor ajánlom tájékozódásra:

www.korrupcioinfo.hu/

atlatszo.hu/

blog.atlatszo.hu/

www.direkt36.hu/

vagy bármelyik más független sajtóorgánum. A fideSSmaffia 500 propagandaterméke nem számít ide.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 11:35:12

@GyMasa: "Mészárostól, igény esetén könnyebben vissza lehet venni a pénzt, mint egy Strabagtól."

Ja, a geci jobb, mint az elkúró, mert hatékonyabbal lop. Hát gratulálok mindkettő gazdádhoz.

Womb Rаider 2019.09.17. 12:02:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem sikerült dekódolnod.. El Kuro volt a hatékonyabb.. az a zsé már biztonságban van :)

"www.korrupcioinfo.hu/

atlatszo.hu/

blog.atlatszo.hu/

www.direkt36.hu/

vagy bármelyik más független sajtóorgánum."
Kicsit foghíjas felsorolás.. de örülök, hogy az általános híresztelésekkel szemben akad bőven ellenzéki propaganda oldal !

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 12:06:46

@GyMasa: miért érezted szükségét, hogy ezt a sületlenséget (az egy, mészáros és a hozzá hasonlók moi ingatlanvagyonát vonatkozó rész kivételével) ide írd? komolyan kérdem? se te, sem én nem vagyok egybites hülye (én például sosem kezdeném megmagyarázni, hogy gyurcsány vagyona miként keletkezett, hogy visszafizette a kölcsönt, hogy megállta helyét a piacon; semmi, apró piroskára való tekintettel, mint kijelölt, neki juttatták azt a vagyonelemet... aki mást állít, az vagy hülye, vagy hazudik; de ugyanez a helyzet ungár andrással, csányi sándorral, szélessel, mátéval, nagy elekkel, s sorolhatnám még matolcsyig bezárólag: ellenben nézd meg, hogy ebből ki is volt képes működtetni a vagyont?)...
tényleg nekem akartál válaszolni?;-)...

GyMasa 2019.09.17. 12:09:34

@Sir Bates dö Hól:
Óh, semmi, felejtsd is el gyorsan, hogy írtam.

GyMasa 2019.09.17. 12:13:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mondjuk most a "nemzeti" alapú korrupciót hasonlítottam össze a nemzetközivel, mert ugye abban egyet értünk, hogy jelenleg ez a két csoport versenyez egymással.
A fidesz vs. gyurcsány összehasonlítas teljesen felesleges, mert azok egy oldalon állnak (ami nem a mi oldalunk).

Womb Rаider 2019.09.17. 12:24:21

@Sir Bates dö Hól: " hogy visszafizette a kölcsönt, hogy megállta helyét a piacon; semmi, apró piroskára való tekintettel, mint kijelölt, neki juttatták azt a vagyonelemet.."

Jól is teszed, hogy nem bonyolódsz bele..mert tán még azt is meg kellene említeni, hogy a felhalmozott raktárkészlet ért vagy kétszer annyi, mint amekkora áron hozzájutott a céghez :)
És hát igen.. egy pálgium ügybe keveredett harcos kiszkatona milyen gyorsan ásta bele magát a kapitalista kádkőgyártás rejtelmeibe :) ..és, hogy valójában szimpla Apró stróman a srác, semmi több.. (de az a volt kommer naccsalád vesse rá az első követ, amelyik nem ugyanezen módszer szerint húzódott a háttérbe, helyre kis 'ügyvivőket' tolva maga elé..
No, és igen, voltak olyanok, akik kevéssé mohó, nagyratörő módon megelégedtek az elkótyavetyélt köztulajdonért lepottyanó morzsácskákat őrző svejci, sorszámozott számlával, széffel..
Ha abból indulunk ki, hogy a privatizációban mely csoport bizonyult a legaktívabbnak ..nos akkor egyértelműen nem kéne neked ezt a kérdést feszegetned.

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 13:05:04

@Womb Rаider: te komolyan udvarolsz, bár tudod, hogy imádlak;-)... egyrészt tudod, hogy mit gondolok a vagyon szétlopásáról, másrészt pedig te is tudod, hogy nem hoz minőségi, sőt, semmilyen változást az, hogy újabb kinevezettek kapják meg ugyanazon vagyonelemeket, bár ez téged a determinista alapállásoddal nem igazán zavar;-)...

(hogy lehet kinagyítani az avatarod?)

Womb Rаider 2019.09.17. 13:18:14

@Sir Bates dö Hól: Nézd.. jelentős energiákat lehet megspórolni és másra öszpontosítani azzal, ha csak olyasmin akarsz változtatni, aminek jelentősége van és módodban áll megtenni.
Tudod, ezt a legnagyobbaktól lestem el.. Soros apánk is mondta volt: ha ő nem tette volna, úgy lehet, más, alkalmatlanabb végezte volna el a piszkos munkát. Nos.. tudjuk, a munkát el kell végezni, vagy más veszi kezébe a dolgokat..és láttunk a múltban arra példát, hogy nem nagyon tudott vele érdemben semmit kezdeni.
Másrészt.. azért majd nézd meg, hogy a Mészáros divízió az így-úgy megteremtett fundamentumokon milyen új és nemzetközi szinten is látható beruházásokat eszközölt ;)

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 13:44:21

@Womb Rаider: pontosan mit? az egy fehérjegyáron (vagy micsoda) kívül? s milyen forrásból? tudod a gond az, hogy mind az önrész, mind a támogatás a költségvetésből (közösből) megy; mikor külső tőkét vonnak be, mint az opusnál, egyből áll a bál: azonnal személyesen is érzik a részvényesek, hogy átbasszák őket (az külön szép, hogy leginkább azok vettek ilyen részvényt, akik eddig a haszonélvezői/kedvezményezettei voltak a ner-nek)... ez viszont bizalmi válsághoz vezet... várjuk meg, hogy milyen lesz a következő EU költségvetés: ha az előrejelzések szerinti, akkor viszont erre a bizalomvesztésre nagyon rácseszhetnek...

bár azt nem értem, hogy miért is jó az monak, hogy a költségvetést orbán és körének finanszírozása terheli, de én csak egy tárgya tudok fókuszálni egyidőben, kancsalgyurkával ellentétben...

Gábris szomszéd 2019.09.17. 13:46:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mit össze rinyáltak itt a fitymaszbirkák a soxar agitprop hazugsággyáraikra hivatkozva, de nagyon úgy néz ki, hogy ismét csak tátott szájjal szaladtak be a faszerdőbe. :)

"A Fővárosi Választási Bizottság (FVB), kimondta: egy fotó, és a kormánypárti sajtó cikkei nem jelentenek elég bizonyítékot arra, hogy Pikó András baloldali jelölt csalást követett volna el."

alfahir.hu/2019/09/17/piko_andras_fovarosi_valasztasi_bizottsag_csalas_rendorseg

Womb Rаider 2019.09.17. 13:48:08

@Gábris szomszéd: Na.. egyre jobb..akkor én most azt kell konstatáljam, hogy:

1. Sajtószabadság van
2. jelentős számú ellenzéki szócső üzemel, 7/24
3. A független jogszolgáltatás intézménye is ellátja a feladatát!
Feleim, örvendjünk vala!

Egyet hiányolok csupán.. az ellenzéki médiumok botlásait nem látom (csak akár viszonyítási alapul, az ojjektivitás látszatát fenntartva)
Pl:
media.mandiner.hu/cikk/20140123_igy_igazit_helyre_kalman_olga

kilencet egy csapásra!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 13:56:32

@Gábris szomszéd: :))

Szerintem az év vicce az, hogy Deutsch Tamást az EU-ban a CONT bizottság negyedik alelnökévé választották, így vizsgálhatja az EU-pénzek felhasználását. :))

Az EU megérett a pusztulásra.

Trócsányit és Hídvégit a jogállamiság ellenőrzésével kéne megbízni. A káposztát meg a kecskére, a kecskét a farkasra. :))

Gábris szomszéd 2019.09.17. 14:09:22

@Womb Rаider: "Egyet hiányolok csupán.. az ellenzéki médiumok botlásait nem látom"

Mondjuk ha látnál is, nem csak néznél? Ott van az is a linkelt cikkben.

"Kíváncsiak voltunk a pontos számokra, ezért közadatigénylésben kértük ki a Fővárosi Törvényszéktől, hogy 2018-ban a 888, a közmédia, a Lokál, a Magyar Idők, az Origo, a Pesti Srácok, a Ripost és a TV2 ellen hány darab sajtó-helyreigazítási kereset érkezett, és hány ilyen pert vesztettek el részben vagy egészben ezek a szerkesztőségek.
A Fővárosi Törvényszéktől kapott adatok szerint 2018-ban összesen 109 alkalommal marasztalta el a bíróság ezt a nyolc szerkesztőséget.
Összehasonlításképpen kikértük a kormánypárti politikusok által folyamatosan támadott, és “sorosista, ellenzéki, balliberális, hazug” jelzőkkel illetett néhány szerkesztőség 2018-as helyreigazítási statisztikáit is.
A bíróságtól kapott adatok szerint a 444, az Index, a (választás után bezárt) Magyar Nemzet, az RTL Klub és az Átlátszó összesen 14 helyreigazítási pert vesztett el tavaly részben vagy egészben."

Érzed ugye az arányokat? Tehát a geci és médiái 108-14 arányban nyertek a hazugságversenyben. Remélem magadtól is kitalálod, mit jelent ez pontosan? :)

atlatszo.hu/2019/02/07/109-helyreigazitasi-pert-vesztett-2018-ban-a-kormanykozeli-media/

Womb Rаider 2019.09.17. 14:09:43

@Sir Bates dö Hól: "az külön szép, hogy leginkább azok vettek ilyen részvényt, akik eddig a haszonélvezői/kedvezményezettei voltak a ner-nek"

BÁRKI előtt ott volt a lehetőség..másrészt amíg nem realizálod a veszteséget..addig nem érezheted magad átverve. 2009.-ben én is éreztem magam kissé átverve néhány német és osztrák ingatlanalappal..összeszorítottam a fogam , megvártam, mire feloldották a zárolást és összességében annyi volt a veszteség, amennyivel a jobban teljesítő papírok hoztak. Nominálisan még így is megfutotta a szintidőt :) csak a likviditáson esett folt.
"az egy fehérjegyáron (vagy micsoda) kívül? s milyen forrásból? "
Több az :) És ha a kádkőgyárosnak lehetett..nos, úgy másnál is beválhat a modell :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 14:09:53

@Womb Rаider: "1. Sajtószabadság van
2. jelentős számú ellenzéki szócső üzemel, 7/24"

Ez nem nevezhető sajtószabadságnak. A nép nagy része nem jut könnyen valós információhoz. Pl. a közszolgálati média is a fideSSmaffiát szolgálja. Mi, gondolkodó jobboldaliak persze hozzájuthatunk pártatlan hírforrásokhoz, de Kádár alatt is volt Szabadeurópa, Beszélő, stb.

"3. A független jogszolgáltatás intézménye is ellátja a feladatát!"

Az is erősen sérült már, a fideSSmaffia kezében vannak a kinevezések, presszionálják a bírókat...

Womb Rаider 2019.09.17. 14:11:40

@Gábris szomszéd: Boccs.. nem görgettem le, csak a grafikonyt bámultam..

Womb Rаider 2019.09.17. 14:18:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A nép nagy része nem jut könnyen valós információhoz. "
Kéremszépen.. az olvasni tudók előtt ott a lehetőség, a felelősség meg ugyanígy az ellenzéket is terheli. Ám némi igazságod vagyon... mindkét oldal szemrebbenés nélkül hazudik, terel és céljaihoz illeszkedőn tematizál.. kihámozni az igazságot nem egyszerű.
Neked láthatóan nem is igazán sikerül, ezért csak felbüfized a Központ brossúráját..

"Mi, gondolkodó jobboldaliak persze hozzájuthatunk pártatlan hírforrásokhoz,"
ROTFL... elkapkodtad.. így kellett volna: MI gondolokodó jobboldaliak* hozzájuthatunk pártatlan hírforrásokhoz, de azon szegény honfitársaink, akiket O1G gecimaffiája mészárolt le a lerombolt egészségügyben, azok sajnos nem tudhatták meg az igazságot.

"Szabadeurópa, Beszélő"
ROTFL..
"Tartsatok ki, veletek vagyunk!"

*már ez is, téged ismerve, egy szimpla hazugság..se a jobb, se a gondolkodó nem áll meg és csak folytatod..

Womb Rаider 2019.09.17. 14:21:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az is erősen sérült már, a fideSSmaffia kezében vannak a kinevezések, presszionálják a bírókat... "

Bizony, 110%-ban el kellett volna marasztalni a kormányközeli véleményeket megfogalmazókat! Írmagjuk se maradjon!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 14:40:41

@Womb Rаider: "az olvasni tudók előtt"

Persze. Városban már nincs is többsége a fideSSmaffiának.

Gábris szomszéd 2019.09.17. 15:08:47

@Womb Rаider: "Ám némi igazságod vagyon... mindkét oldal szemrebbenés nélkül hazudik, terel és céljaihoz illeszkedőn tematizál."

Csak az arányok tolódtak el "kissé". Ondó elvtárs és bandája már nagyüzemi szinten üzemelteti a hazugsággyárait, ugyanúgy a közpénz lopást sem nokiás dobozokban, hanem tehervagonokkal intézik. Olyan "apróságról" már nem is beszélve, hogy ők ugye állandóan azzal kampányolnak, hogy különbek Gyuriferiéknél. Hát hallod ez sajnos igaz. Nagyságrendekkel többet lopnak és hazudnak.

Remélem tudtam segíteni a lényeg felismerésében. :)

Womb Rаider 2019.09.17. 15:15:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ez sem igaz..de nem feladatok hogy hitedben ingassalak meg.

Ám azt azért megkérdeném, hogy az vajon miért van, hogy ti, büszke, olvasott, gondolkodó értelmiségiek képtelenek vagytok megtalálni a kommunikációs csatornát az általatok deklaráltan semmibe vett, lenézett... gyűlölt.. vidékiekkel?
Tudás megvan (én most, neked, így bemondásra elhiszek mindent..)
Jövőkép? Pipa!
Nemzetközi hátszél? Pipa!
Szorgalom? Pipa!!
Hatalomvágy? Mi az hogy!
Hitelesség? ...ööö...

Womb Rаider 2019.09.17. 15:18:32

@Gábris szomszéd: "Nagyságrendekkel többet lopnak és hazudnak.
"
Én ma, itt mindenkinek elhiszem, amit ír!

Azt nem értem csak, ha mindent (is) ellopnak.. akkor miért jobbak lényegesen a makrogazdasági mutatók, miért épül ez-az..miért sikerül kisebb adósságnövekedés mellett lényegesen értékelhetőbb gazdaságnövekedést produkálni?
Lopnak.. ez vitán felül áll.. de nem hagynak mindenkit lopni ;) Ez a ti nagy szívfájdalmatok.

Womb Rаider 2019.09.17. 15:33:58

@Gábris szomszéd: Bárgyú.. de ezt bizonyos körökben úgy értékelik: beismerésben van ..
Nos.. a nyomozati szakaszt le is zárhatjátok, irány a Nemzetközi Bíróság!

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 15:35:29

@Womb Rаider: nem ismered ezek szerint az ügyet, ez az www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://hvg.hu/kkv/20190911_Haborognak_a_kisbefektetok_a_Meszaros_csalad_vacsorain_dol_el_ki_melyik_kozbeszerzesen_indul&ved=2ahUKEwih-YzG-dfkAhUFyYUKHRieAI8QFjAAegQIBxAB&usg=AOvVaw16RX7fqlz6sAPl5Oo7hoyp

mi volt több? mik azok amiket a "mészáros divízió az így-úgy megteremtett fundamentumokon milyen új és nemzetközi szinten is látható beruházásokat eszközölt"?

"És ha a kádkőgyárosnak lehetett..nos, úgy másnál is beválhat a modell :)" nem áll jól neked ez a cinikus magatartás, ellenben jó az avatar; sz'al megnézve csak annyit mondhatok: mondd, hova kell ikszelnem, ma femme fatale?!;-)...

Womb Rаider 2019.09.17. 15:59:50

@Sir Bates dö Hól: Ismerem, hajaj... de ilyen ez a popszakma :) Emlékszem a bódog békeidőkre, akkor Priczgabi kisrészvényesei verték a tam-tamot, mert basztak osztalékot fizetni, de a RÁBA is játszott ilyet.
Ki kell szállni ..oszt majd maguk kárán tanulnak ;) Vagy nem.. azt ugye sosem szabad elfelejteni, hogy a részvény csak résztuléajdont testesít meg, ám egyáltalán nem jogosít fel arra, hogy a menedzsment vagy különböző spec részvények tulajdonosainak kifürkészhetetlen akaratával vitatkozz :)
Sok tőzsdei cég fejte már meg mohó befektetőket..itt és másutt is.

"mondd, hova kell ikszelnem"
hányadik iksz? Ez fontos! ;)
Na..tényleg megyek, ezer a dolog.

Gábris szomszéd 2019.09.17. 16:28:26

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Mennyivel jobban járnánk ha a geci gazdid a lopás helyett, ilyesmikkel foglalkozna.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.17. 17:13:51

@Womb Rаider: "képtelenek vagytok megtalálni a kommunikációs csatornát"

Miért kéne nekem kommunikációs csatornát keresnem akárkivel? Nem vagyok porszívóügynök.

"az általatok deklaráltan semmibe vett, lenézett... gyűlölt.. vidékiekkel?"

Én nem gyűlölök senkit, csak a gyűlölködőket. Én nem nézem le a vidékieket. Én a gonosz és buta embereket nézem le, akik nem akarnak megjavulni, okosodni. Legyenek azok városiak vagy vidékiek. A legjobb barátom vidéki.

Az, hogy a deprivált nyomorgók zsákfalukban koncentrálódnak, az Ondó Viktor bűne, nem az övék.

nincs1itt 2019.09.17. 17:59:56

@rallus: te is beállsz a sorba? hol írtam olyat, hogy libsi lopás jó, fideszes lopás rossz? feltettem egy kérdést, ami 18 év alat 353 ezer millió forint (nem forgalmat, nyereséget, árbevételt stb) tisztán vagyon!, honnan ered!? mert ha ezt az adózással és egyéb kiadásokkal visszaszorozzuk, akkor bezony egy akkora szám lesz, hogy a fal adja a másikat. ezzel párhuzamba állítható gyarapodás 18 év alatt, nem fordult elő mo.-on. ez itt a kérdés.

rallus 2019.09.17. 18:19:19

@nincs1itt: Valamit nagyon jól csinál, mert az amcsik, akik Merkelt, Orbánt, sőt még Orbán kutyáját is megfigyelik, nem derítettek ki semmit! Ti sipogtok itt folyamatosan, pedig inkább örülni kellene, hogy bár ezek mindent IS ellopnak, mégsem ott tart az ország, ahol 2010-ben.

Sir Bates dö Hól 2019.09.17. 18:32:21

@Womb Rаider: ilyen a popszakma? okés, ahogy gondolod...

rallus 2019.09.17. 18:40:21

@Sir Bates dö Hól: Ezt az érzést már több mint egy évtizede szakaszosan élvezitek választástól választásig...

nincs1itt 2019.09.17. 18:44:34

@rallus: miért vagy abban biztos, hogy senki, semmit nem tud? ja, mert mészáros még amerika kapitánynál is keményebb fickó. sőt csáknorisz is nála tanult...
ez bizony ismét egy kimerítő és meggyőző érvekkel telezsúfolt válasz volt a tőled. miért nem vagyok meglepve?

rallus 2019.09.17. 18:53:44

@nincs1itt: Az biztos, hogy Gyurcsány és a Zölddossziés Ember mindent is tud Orbánék gaztetteiről és még dokumentumokkal is tudják bizonyítani!
Ők nem buktatták le Viktort, mert mindketten cizellált lelkű finom úriemberek.
Téged viszont semmi nem tarthat vissza a lebuktatásuktól! Sőt! Hős lehetsz és nem ilyen szánalmasan irigy lumpenproletár, mint pillanatnyilag...

nincs1itt 2019.09.17. 19:02:34

@rallus: tudod, én nem vagyok irigy. lumpen proli meg végképp nem. mészárosra, leisztingerre, gyurcsányra, tiborczra és valahány név az "élelmes vállalkozók" sorában.
én téged kérdeztelek, de megint én vagyok a téma. pedig neked, mint a fidesz seggében betyárkörte funkcióval felruházottnak, illene tudni mindent, mindenről.
veled sincs bajom, fideszes vagy? semmi gond, nagyobb hendikeppel is élnek emberek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.17. 20:34:06

@CSOKKI MÁLNA: az a Bokros akinek az elmebeteg gazdád még mindig tartozik egy kézcsókkal?

Womb Rаider 2019.09.18. 08:10:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Miért kéne nekem kommunikációs csatornát keresnem akárkivel? Nem vagyok porszívóügynök."
Nem, ez vitán felül áll. Annál messze haszontalanabb..sőt..károsabb valamit próbálsz rátukmálni az embertársaidra..
És igazad van.. az ellenzéki felsőbbrendűség nem teszi szükségessé a kommunikációt a jobbágysággal, elég, ha továbbítják számukra az utasításokat és betartatják azokat.
Az ellenzék nem fecsérel energiát arra, hogy jövőképet, célokat, elképzeléseket mutasson be. Nekik elég, ha a készen kapott template mentén körvonalazzák a teendőket. Minek feltalálni a langyosvizet, mikor azt a nyugat már elég régen kifejlesztette..és a nagy igyekezet közben már a gyereket is kiöntötte azzal.
Ti nem kommunikációra, kooperációra törekszetek, hanem engedelmes betagozódást vártok el.

"Az, hogy a deprivált nyomorgók zsákfalukban koncentrálódnak, az Ondó Viktor bűne, nem az övék. "
Sokkal inkább a kreatív liberálisoké, akik meglátták a lehetőséget a hazai cigányságban és ezt igyekeztek konzerválni és egyben hatékonyan ki is használni . Többek között arra, hogy lassan, de biztosan elnéptelenítsék a vidéket, majd ezt követően mennél nagyobb mértékben a kormány döntéseitől függővé tegyék a városokba beözönlő falusi népeket.
Az, hogy valaki generációk során át sem képes érdemi életmód változtatásra, az csak részben írható adott politikai kurzusok számlájára. A pozitív diszkriminációnál pusztítóbb, alattomosabb megoldás nem létezik.. és ez valamiért szintén ugyanazon politikai csoportosulás agyszüleménye.. Az oszd meg és uralkodj sikeresen pazarolt el mérhetetlen erőforrásokat, szélesítette a szakadékot a cigányság és a többségi társadalom között.

Womb Rаider 2019.09.18. 08:13:59

@Sir Bates dö Hól: B+.. nekem ne gyere már azzal a hasbaakasztós szöveggel, hogy a tőzsdei cégek körében ismeretlen volt ez a gyakorlat, mígnem Mészárosék színre léptek..
Időről időre meg szokta nem egy cég fejni a naív de pénzéhes befektetőket.
Főleg azokat, akik a kajapénzből gondolják a kitörést megalapozni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.19. 10:31:34

@Womb Rаider: "Az ellenzék nem fecsérel"

Nincs olyan, hogy "ellenzék". Ti egységesen vagyok Ondó Viktor szekértolói, ugyanazokat a hazugságokat szajkózzátok, egyszerre léptek. A Földgolyó többi 7,5 milliárd emberére nem hivatkozhatsz "ellenzék"-ként.

Womb Rаider 2019.09.19. 10:50:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nincs olyan, hogy "ellenzék".

Nos,,, ha te ezt állítod..én hajlok arra, hogy ezt mint szakértői véleményt, elfogadjam és annyit tudok csak hozzátenni: pedig igény, az lenne rá!

" A Földgolyó többi 7,5 milliárd emberére nem hivatkozhatsz "ellenzék"-ként. "

Be szép is.. már nem csak 15 millió magyar miniszterelnöke Orbán Viktor, hanem egyenesen 200 millióé!!!! Csak bejött a CSOK-os húzás!

Sir Bates dö Hól 2019.09.19. 12:49:37

@Womb Rаider: dehogynem, de annak következményei vannak; te a jogellenes magatartást ismét azzal próbálod igazolni, hogy az létezik;-)... nem is értem, hogy miért büntetik az erőszakot, hiszen az mindig előfordult, s valószínűleg a jövőben is megtörténik majd...

Womb Rаider 2019.09.19. 13:45:35

@Sir Bates dö Hól: Nem ez a lényeg.. hanem az, hogy a nagy szavakon és ígéreteken túl semmi, de semmi hihető bizonyítékot nem tudsz prezentálni arra, hogy mindez megváltozna attól, hogy azok vennék át a kormányzást, akik között nem mellékesen ugyanúgy találni 'már bizonyított' emberkéket :)

Ez a 'bízzátok csak ide, majd minden jobb lesz'..ez kevés.
Midőn nem Viktátor vezette a gyorsnaszádot az élet tengerén, nos olyankor is voltak arcpirító disznóságok, engem pedig nem vígasztal, hogy cserébe nem kell hittant tanulnom az iskolában, vagy felvonulhatok a fenekembe dugott kereszttel, ha arra érzek vágyat.

Te folyton az elmélettel jössz, én viszont a gyakorlatban mást láttam eddig, mindenki részéről.

Sir Bates dö Hól 2019.09.19. 14:29:21

@Womb Rаider: ;-) ha azt akarod, mondhatom azt is, hogy neked van igazad;-)...

(neked mindig "győzni" kell, igaz? de nem zavar sosem a másik szemében ott lévő gúny, vagy fáradtság, mely jelzi, hogy csupán mellébeszélésed miatt hagyja rád? szívem, ez váláshoz vezethet!;-))

Womb Rаider 2019.09.19. 14:47:50

@Sir Bates dö Hól: Simán megfordíthatnám a kérdésed..
Hangember vagy.. súlytalanságod menedék, prédikálhatsz, szónokolhatsz, erkölcsi dörgedelmeid forrása mégis inkább vélhetően az esti hagymás bab ..

Hidd el, kis bemelegítés után bárki felállhatna a helyedre a hordón és mesélhetne arról, mi lenne a legjobb..de a sánta kutyát nem érdekli mindez. A lehetséges, járható út a lényeg, nem a pozőrködés.
süti beállítások módosítása