B1 blogcsalád



Mészáros Lőrincék csinálnak egy völgyet, hogy építhessenek fölé egy viaduktot

2019. szeptember 09. - nickgrabowszki

Közpénzből, természetesen. via.jpg

Az új M8-as autóút Körmendtől az osztrák határig húzódó szakasza olyan, mint cseppben a tenger, mindent elmond a NER-ről. A közpénzkezelésről, az alattvalókkal való bánásmódról és a hozzáértésről és a környezetpolitikáról is.

1.  A megbízást természetesen a NER kedvenc oligarchái, Orbán kliensei és vagyonkezelői, Mészáros Lőrinc és Szijj László cégei kapták.

2.  Akik persze jó vastagon megnyomták a tollukat: a 28 kilométeres út 63 milliárd forintba kerül. Tehát 1 km több mint 2 milliárdba. Pedig nem is autópálya, hanem csak autóút lesz.

3.  Az út Natura 2000-es természetvédelmi területen, eddig háborítatlan erdőkön keresztül vezet. (A NER gyűlöli a fákat.)

4.  Biztos, ami biztos, azért kivágtak egy olyan erdőt is, amit elkerült volna, mert - az Átlátszó szerint - elnézték a nyomvonalat.

5.  Leaszfaltoztak egy legelőt, amit nemcsak, hogy nem kellett volna, de valakinek a magántulajdona volt.

6.  A terület jobbára lapos, ezért semmi szükség nem volna egy viaduktra, ami jelentősen megdrágítani képes az építkezést. De Mészárosékat ez tudta befolyásolni:

építenek bele egy völgyet.

Mesterséges dombokat emelnek (lásd a fenti képet), hogy 500 méteres völgyhíddal köthessék őket össze, ami majd átível 

egy patak és egy bekötőút fölött.

7.  A vidéki nyilvánosság és a civil szféra állapotát jól mutatja, hogy az egészről nem lenne fogalmunk se, a NER-kliensek háborítatlanul tehették volna a dolgukat, ha nem döntenek úgy, hogy még keresnek egy kicsit.

De úgy döntöttek. Megsprórolták a szervizút árát, és Vasszentmihályon keresztül, az ott lakók jogait semmibe véve szállították az építőanyagot a viadukthoz

Közpénzek, oligarchák, szakértelem, emberek és fák, az egész már-már olyan, mintha az Orbán-rezsim önparódiája lenne. A miniszterelnök - visszatérve közel 2 évtizedes kampányszlogenjéhez - hétfőn azt bírta mondani, hogy a jövő elkezdődött.

Pedig dehogy, csak a múlt folytatódik.

(via Átlátszó, kép: Wikipédia)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4415054928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alöksz róz 2019.09.10. 19:28:36

@taga20: a mikijanira meg a magyarország magyar ország-ra is fáj egy kicsit a fogam :-)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.10. 19:30:52

@alöksz róz: Na mesélj öccse!Miről maradtam le?
Aha tanultál.
Akkor a 8 általános talán már megvan.
Dolgozol. Seggnyalás közben nem is tudsz panaszkodni.

6.Lenin 2019.09.10. 19:30:53

@Sir Bates dö Hól:

"Már csak annyit. A projekt címe az volt, hogy...

Az öntelt pöcsök miként reagálnak, ha a lelkükbe kúrnak. A téma sikeresen le lett zárva."
Elkéstél.

alöksz róz 2019.09.10. 19:34:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: a tanulásról meg a munkáról maradtál le.
helyette idejársz rinyálni, hogy neked az orbán miatt milyen szar.

Sir Bates dö Hól 2019.09.10. 19:36:09

@6.Lenin: csatlakoznék @alöksz róz: (szerinted beosztottam) azon véleményéhez, miszerint nem biztos, hogy a blogolás a te hinnie: az hagyján, hogy R.V.J.-t momentumosnak deklarálod, de minket hármunkat közös halmazba tenni nem az interperszonális relációk szenzitív kódolásának tulajdonságával való rendelkezésre utal;-)...
(kérd meg az onokát, fordítsa le!)

6.Lenin 2019.09.10. 19:38:07

@Gábris szomszéd:

A saját szavai szerint se volt soha lelkiismeret furdalása, amikor zsidó vagyonok rekvirálásában játszott közre.
Melle3sleg nem érdekel, hogy ki, milyen rasszhoz tartozik. Egyik se mentes a gazemberektől sem.

6.Lenin 2019.09.10. 19:44:41

@Sir Bates dö Hól:

Az öntelt pöcsök halmazába minden akadály nélkül beférsz. A projekt lezárva, semmi újat nem tudsz már mutatni a témában.
R.V.J.-nek meg van stílusa, élvezet olvasni. Hová tartozik? Nem leszarom.

taga20 2019.09.10. 19:44:44

@alöksz róz:

van egy gusztusod, de ha neked kedvesek, akkor hajcsá rájuk!:)

de semmi buzulás!:)))

alöksz róz 2019.09.10. 19:46:34

nem jó mán ez a blog :-(

szevasztok

Gábris szomszéd 2019.09.10. 20:13:14

@6.Lenin: Ahogy a geci gazdidnak sincs lelkiismeret furdalása, amikor a nemzeti vagyont vagy az EU-s pénzeket kell magánosítania.

6.Lenin 2019.09.10. 20:23:02

@Gábris szomszéd:

Én ezt még nem hallottam tőle a saját szavaival. Amiről én írtam az fent van a neten, megnézheted.

alöksz róz 2019.09.10. 20:31:55

@Magyarország MAGYAR Ország: nem zavar trócsányi. sőt még a magyar válogatott veresége miatt is szomorú vagyok :D
csak azt akartam mondani, h annak ellenére h itt lipsizel, nagyobb lipsi vagy a lipsiknél

Magyarország MAGYAR Ország 2019.09.10. 21:06:14

@alöksz róz: "nagyobb lipsi vagy a lipsiknél"

Miert is?

@Gábris szomszéd: "EU-s pénzeket kell magánosítania"

Amikor KKV-knek adnak tamogatast (reszben) unios forrasokbol, akkor technikailag ugyan "maganosithatjak" az EU-s penzeket, de mindezt adott palyazati feltetelek menten es celok erdekeben teszik.

Lehet fetisizalni ezeket a dolgokat, de vegso soron nem a kozpenz/maganpenz jellege a lenyeg, hanem az, hogy mikent hasznosul. Es e tekintetben a jelenlegi kormany fenyevekkel teljesit jobban az elodjenel. Sot, mostanaban europai osszevetesben is figyelemre melto, amit a magyar gazdasag nyujt.
www.portfolio.hu/gazdasag/20190906/az-eu-s-gazdasag-tovabbra-is-stagnal-magyarorszag-hasit-400155

Gábris szomszéd 2019.09.10. 21:41:44

@6.Lenin: "Amiről én írtam az fent van a neten, megnézheted."

Szerintem erre gondoltál. :)

hvg.hu/itthon/20110906_orban_wikileaks_ne_figyeljenek

Gábris szomszéd 2019.09.10. 21:47:30

@Magyarország MAGYAR Ország: "Lehet fetisizalni ezeket a dolgokat, de vegso soron nem a kozpenz/maganpenz jellege a lenyeg, hanem az, hogy mikent hasznosul. Es e tekintetben a jelenlegi kormany fenyevekkel teljesit jobban az elodjenel."

Igen tényleg. :)

És akkor végre egy lista, amiben az EU élén vagyunk: a csalásoké

www.borsod24.com/2019/09/08/es-akkor-vegre-egy-lista-amiben-az-eu-elen-vagyunk-a-csalasoke/

hvg.hu/itthon/20190425_Meg_a_fideszesek_is_azt_hiszik_ellopjak_az_EUs_penzeket_itthon

"Sot, mostanaban europai osszevetesben is figyelemre melto, amit a magyar gazdasag nyujt."

Mi az, hogy! Nagyon is hasítunk. :)

Csak Bulgária szegényebb Magyarországnál az EU-ban
24.hu/kulfold/2018/12/14/eurostat-magyarorszag-aic-szegenyseg/

Közel egymillió magyar hagyhatta el az országot
24.hu/kulfold/2018/06/22/kivandorlas/

R.V.J. 2019.09.10. 21:54:05

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"érdekes amikor a mojzes hitű gyerekek összefognak a holokoszt tagadókkal a konc reményében"

Valamit gyorsan leszögeznék!!! A Kulcsár ellen azonnal vétóztunk, még akkor is, amikor a Gergely az Andris pártelnökúr erkélye alatt fenyegetőzött zokogva az öngyilkossággal!!!

Csak miután levizsgázott az érzékenyítő tréningeken és a 12 lépcsős rehabilitációs programon, kezdhette meg a visszaszivárgást a politikába!!!

eszti..... 2019.09.10. 23:11:40

@Magyarország MAGYAR Ország:

Igazán maradhatnál a paraszthajszál nickednél, ha már minden alteregóddal a mindenszót linkeled. :)

Magyarország MAGYAR Ország 2019.09.10. 23:20:44

@eszti.....: 1.) Hatarozottan nem en vagyok az egyetlen, aki a mindenszot linkeli
2.) A paraszthajszal nicket valamikor idoszamitasunk elott 2500-ban tilthattak ki innen. (De ha nem si akkor, akkor is jo regen.)

eszti..... 2019.09.10. 23:27:11

@Magyarország MAGYAR Ország:

Nyilván, amennyiben minden név alatt ezt nyomod. A 29 ezer lájk is így jött össze?

Magyarország MAGYAR Ország 2019.09.10. 23:42:07

@eszti.....: b1.blog.hu/2019/06/05/weber_porig_alazta_fideszt_de_ok_csak_azert_is_megvalasztottak_frakciovezetonek#c37383478 <- Itt is idezik a mindenszo-t, de ez hatarozottan nem en voltam.
b1.blog.hu/2019/06/30/orban_es_sleppje_vegre_oszinte_nyiltan_gyulolik_a_demokraciat#c37383454 <- ez sem.

De nekem is hatarozottan bejon a mindenszo stilusa. Nem kerulgetik a forro kasat, egyenesen megmondjak a frankot.

eszti..... 2019.09.10. 23:45:24

@Magyarország MAGYAR Ország:

Igazad van!

/– Mester, mi lehet a boldogság titka?
– Ne vitatkozz idiótákkal.
– Én nem hiszem, hogy ez lenne a titok.
– Igazad van – mondta a mester… /

nincs1itt 2019.09.10. 23:45:53

@Sir Bates dö Hól: engem ki ne hagyj! me' én is hozzád szaladok, ha ez a takarék-láng elme uljanov megpörzsöl!
olyanokat is mond, hogy "projekt lezárva", beszéltem egy hozzáértő sírbolt építővel, kriptográfus az az! nem? ő sem értette a projekt szót, a lezárva szó még csak-csak...

eszti..... 2019.09.10. 23:56:40

@Magyarország MAGYAR Ország:

mindenszó..... mert nem kerulgeti a forro kasat, egyenesen megmondja a frankot

/ csak tiszta forrásból. bár, bántja szemem az ékezetek hiánya/

CSOKKI MÁLNA 2019.09.11. 00:47:51

@eszti.....: Neked vajon ki a mestered?Müller Péter,vagy Csernus doki..?:)

nu pagagyí 2019.09.11. 08:05:32

Én csak egy dologban vagyok biztos, az utat kb. a feléért meg lehetne építeni. A rendszer ugyanis úgy működik, hogy Mészáros leszedi a túlárazás harmadát, a másik harmad megy a Fidesz titkos korrupciós alapjába, a harmadik részt meg az udvari besszállító kapja. Mindenki jól jár, kivéve az országot, amely kétszer ennyi utat építhetett volna ennyi pénzből, talán a m44 is elkészült volna 10 év alatt.

Tényelek 2019.09.11. 08:20:11

A józan paraszti észjárás szerint a Natura 2000 területek miatt /Is!/ építeni kell vad "áteresztő" helyet, ami alatt, felet szabadon közlekedhetnek az állatok.
Nagy valószínűséggel az út hossza miatt, sok ilyet kell építeni, ami komoly összeggel terheli az építkezést.

nu pagagyí 2019.09.11. 08:25:53

@Magyarország MAGYAR Ország:
"Amikor KKV-knek adnak tamogatast (reszben) unios forrasokbol, akkor technikailag ugyan "maganosithatjak" az EU-s penzeket, de mindezt adott palyazati feltetelek menten es celok erdekeben teszik."

A pályázatok feltételeiről és célaairól:
index.hu/gazdasag/2019/09/09/szazmilliokbol_epitettek_a_semmit_simonka_falujaban/

És ez csak egy tetszőlegesen kiragadott eset.
Az EU-s pénzeket Magyarország költi el a legkorruptabb módon (OLAF), ebből sejthető, hogy a rezsim és polgármesterei mit művelnek azokkal a pénzekkel, amik mentesek a nemzetközi kontrolltól. Nálunk már nincs civil kontroll. A civilszervezetek és a független sajtó elleni hatóvadászatnak pont az volt a célja, hogy zavartalanul lehessen lopni. És lopnak is egyfolytában, épülnek a magánkastélyok, annak ellenére, hogy az ország időközben a béka segge alá esett a propaganda és a plakátkampányok ellenére. A GDP nagyobb részét kitevő óriásplakát produktum nem ehető meg, nem termel hasznot.

morph on deer 2019.09.11. 09:18:50

@6.Lenin:
”amikor zsidó vagyonok rekvirálásában játszott közre”

Azt hogy kell csinálni?
Te legalább érted, hogy most mit is mondtál?

Mert ugye az történt, hogy annak a hivatalnoknak, - akire apja a kis (akkor 14 éves) Sorost rábízta - volt a munkája az elkobzott ingatlanok és az ott található tárgyak leltárba vétele, a stácot meg vitte magával. Unalomüzésül, meg hogy szem előtt legyen.
Na ebben segített 14 évesen annak a felnőttnek, aki gyakorlatilag bújtatta a zsidó gyereket, családtagként kezelte.

Szóval így “játszott közre” Soros a rekvirálásban, amire - gondolom - hivatkozol.
Mivel ez biztosan valami olyan dolog lehet, aminek komoly jelentősége van, ha már így szóba hoztad, gondoltam elmondom a történetet, hátha más rájön, hogy mi is a poén. Nekem nem sikerült

Cycmen 2019.09.11. 09:20:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " Annyira lehetett tudni,hogy ma te leszel az első fideszfasszopó!!XD"

Életedben először te is tudtál valamit! Erre inni kell! Mit kérsz?

Cycmen 2019.09.11. 09:20:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " Annyira lehetett tudni,hogy ma te leszel az első fideszfasszopó!!XD"

Életedben először te is tudtál valamit! Erre inni kell! Mit kérsz?

Cycmen 2019.09.11. 09:26:40

@nu pagagyí: Mikor hagytok fel ezekkel a proliságokkal, hogy lopnak mert az Olaf azt mondta meg közpénz óriásplakát, istenfasza? Mert biztosan az óriásplakátok dobják meg a GDP-t ugye? Nálatok dicsőség ostoba baromnak lenni és te ebből sportot űzöl úgy látom!
Miért nincs itt az IMF, ha annyira nagy a szar elmondanád? Itt a posztban a példa, még dombot építeni is van pénz bazmeg!

6.Lenin 2019.09.11. 09:30:06

@morph on deer:

Aljas József kegyetlenül meggyilkolta és kirabolta a szomszédját. Ebbéli tevékenységében a sogór 14 fia is részt vett, mivel az említett tevékenységhez használt baltát, ő cipelte a használatba vétele előtt, és utána is ő mosta le az említett eszközről a vért.

A bíróság Aljas Józsefet felfüggesztett börtönre ítélte, mivel a szomszédtól lopott értékek szintén lopásból származtak, és a szomszéd különben egy geci fideszes volt.

A sógor fejszét cipelő fiát felmentették, mert ő abban a hitben cipelte, hogy rőzsét mennek gyűjteni a közeli (600 km-re lévő) erdőbe. Amikor pedig Aljas Lajos az eszközt ettől eltérően vette igénybe, ő éppen háttal állt a lezajlott eseményhez. Különben is éppen mobilozott, és nem tudott volna közbeavatkozni, mert a B1 -re írt kommentet.

Kbbb ennyiben van némi hajazás a két eseményre.

CSOKKI MÁLNA 2019.09.11. 09:35:01

@nu pagagyí: Ha már itt járunk. Mennyiért is építettek szociszadeszék 1 km autópályát..?:)

6.Lenin 2019.09.11. 09:35:49

@6.Lenin:

Bocs , Aljas Lajos, Aljas József ikertestvére, ezért is kevertem össze őket, meg azért is, mert mindketten azonos tevékenységből keresik a betevőt.

Cycmen 2019.09.11. 09:46:30

@morph on deer: "Mert ugye az történt, hogy annak a hivatalnoknak, - akire apja a kis (akkor 14 éves) Sorost rábízta - volt a munkája az elkobzott ingatlanok és az ott található tárgyak leltárba vétele, a stácot meg vitte magával. Unalomüzésül, meg hogy szem előtt legyen.
Na ebben segített 14 évesen annak a felnőttnek, aki gyakorlatilag bújtatta a zsidó gyereket, családtagként kezelte."

Na menj a büdös picsába! Soros csak szórakozni járt nagy bujkálása közben a bébiszitterével a zsidóvagyon könyvelőcéghez mi? Biztosan kifestőkönyvezett, meg az írógéppel játszott amíg számbavették Kohn Manóék szatócsboltjának a raktárkészletét bazmeg!

Cycmen 2019.09.11. 09:47:57

@CSOKKI MÁLNA: Fogadsz velem hogy rádszól amiért visszafelé mutogatsz?

6.Lenin 2019.09.11. 09:50:15

Egy, a neve elhallgatását kérő baloldali faszkalap óriási felfedezést tett!!!

Bebizonyította hosszú sikeres kutatás után, hogy Orbán nem is igazi jobboldali!!

Olyan nadrágot hord, ahol a slicc a bal oldalra nyílik, hogy bal kézzel is ki tudja venni a bránerét, EGY JOBBOLDALI KERESZTÉNY!!!
Ekkora aljasságra is csak Orbán képes. Ébresztő emberek, ne szavazzatok ilyenekre!

Okt. 13-án dönts jól! Dönts le egy soproni APU-t, világos? Ha barna, akkor is!

morph on deer 2019.09.11. 09:53:43

@6.Lenin:
“Kbbb ennyiben van némi hajazás a két eseményre.”

Szerintem ma korábban keltél, mint ahogy ez egészséges lett volna... aludj vissza inkább.

6.Lenin 2019.09.11. 10:03:39

@morph on deer:

Egy 14 éves fiú nem tudta, hogy mi is történik körülötte?

Legalább azt nyilatkozta volna később, hogy nagyon megrázták ezek az események, de tehetetlennek érezte magát, hogy tegyen ellene, de nem, semmi ilyesmi, sőt. Baszott rá.

Később se érzett soha igazán lelkiismeret furdalást, a cselekedeteiért. Gondolja, ha lefizet néhány gazembert, akkor mentesíti magát a sok meghalt, tönkrement ember életéért.

Igazi gazember mentalitás, csak te nem értetted az összehasonlítást.
( a lopott érték is nagyrészt lopásból származik, és ez felmentést is adhat)

morph on deer 2019.09.11. 10:07:40

@Cycmen:
“Na menj a büdös picsába!”

Már voltam, de nem volt az. Nálunk van vezetékes víz, most képzeld! Az egy olyan ravasz libsi találmány, hogy csövön jön, egyenesen a fürdőszobába, és nem a gémeskútról hordod... Neked is érdemes lesz megismerned, ajánlom, keress rá a neten..!

“Soros csak szórakozni járt nagy bujkálása közben a bébiszitterével a zsidóvagyon könyvelőcéghez mi? Biztosan kifestőkönyvezett, meg az írógéppel játszott amíg számbavették Kohn Manóék szatócsboltjának a raktárkészletét bazmeg!”

Akire rábízták nem akarta, hogy egyedül bóklásszon, nem volt ajánlatos akkoriban. A kifestőkönyvet illetően vannak kétségeim, de az írógépben lehet valami...

Miért, szerinted ez hogy volt?
Gondolom, te jobban tudod, azért vagy ennyire feldúlt! Javíts ki, semmi gond!
Szóval?

6.Lenin 2019.09.11. 10:28:11

-Aljas József, ön az említett időpontban bement Szorgos Gizella lakásába, és az ott található készpénzt, és több értékes tárgyat is eltulajdonított.
-Igen Tisztelt Bíróság, valóban így történt.
-Mit tud a védelmében felhozni?
-Kérem TB, hetekig nem tudtam aludni, mikor megtudtam, hogy az említett hölgy milyen értékeket tart a lakásában felügyelet nélkül. Gondoltam magamhoz veszem, mert talán nálam nagyobb biztonságban lennének. Ez meg is történt, de mivel a hölgy nem jelentkezett, hát a sógorral elbasztuk az egészet.
-Aljas József, hogy jelentkezett volna a hölgy, ha ön egy rozsdás baltával fejbe vágta?
- Amikor az említett dolgokat megőrzésre átvettük, kiabált a hölgy, ÉJJEL, zavarva a szomszédokat a nyugodt pihenésben, kénytelen voltam lehalkítani, de utána-míg ott voltunk -néha megmozdult még, úgy látszott, hogy nincs a továbbiakban segítségre szüksége.
-Rendben, Aljas József elmehet, ha volt utazási költsége, a pénztárnál a jegy ellenében vegye fel. További eredményekben gazdag életet kívánunk a Kuria nevében is.

6.Lenin 2019.09.11. 11:02:32

@Gábris szomszéd:

Nem mindenki marad meg azon a szinten, ahol 3 éves korában volt. Neked sikerült.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 11:04:23

@morph on deer: és ilyenektől fogadta el ondó elvtárs a támogatást, azóta is nagy puszipajtások. :)

nepszava.hu/i/16/9/1/536440.jpg
https://zsurpubi.hu/shared/hirek/belpol/Tyler/március/sorostabló_Zsurpubi_verzio_01.jpg

6.Lenin 2019.09.11. 11:11:19

@Gábris szomszéd:

Szeretettel ajánlom a figyelmedbe a kommunisták életútját tanulmányozni, a liberálisokét (SZDSZ-t is ide véve), és a Jobbik utóbbi néhány évét, hónapját is .
De sok baloldalon imádott politikusét is.

A vélemény nem tény, még ha csodálatosan elfogult is.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 11:16:40

@6.Lenin: Mondtam már korábban, ondó elvtársék alapvető célja az, hogy továbbra is fenntartsák a magyar társadalom megosztottságát, ilyen-olyan szekértáborokra bontva minket. (balos, jobbos, stb.) Teszik ezt azért mert védelmezik az eddig is összelopott szajrét. Mint anno a komcsik, akiktől ugye Márai szavaival; "nehéz lesz megszabadulni, mert senki sem olyan veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője, aki már nem az eszmét védi, hanem a zsákmányt!".
A kormánynak az is fő feladata, hogy elfeledtesse velünk azt az alapvető igazságot, hogy a jelenlegi állapotok között nem a jobb vagy a baloldalnak van meghatározó és felülírhatatlan érdeke, hanem az országnak. Ez az érdek pedig azt követeli, hogy minden értelmes ember fogjon össze a szervezett bűnözés hatalmával szemben. Vonatkozik ez minden "oldalra", a zsidókra, cigányokra, libsikre, balosokra, továbbá a radikális jobboldali demokratákra és a magukat konzervatívnak tartó, komcsifaló jobboldaliakra is, mert ma ez a lábszagú orbáni uram-bátyám világ a legfenyegetőbb és halálos veszély a jövőnkre nézve!
Nincs más út, mint összekapaszkodni és megalapítani sok zászlóból a másik tábort, amely nem hagyja magát – és nem hagyja a másik áldozatot sem. Olyan tábort, ahol helye van Magyarország minden színének, amelyet maga alá gyűrni igyekszik a nagy, pohos, löttyedt narancssárga segg. Olyat, ahol rovásírással véssük a falra, hogy te is más vagy. Nevezhetjük nyugodtan nemzeti oldalnak. Mert A NEMZET SOKKAL TÖBB, MINT A FIDESZ.

6.Lenin 2019.09.11. 11:24:39

@Gábris szomszéd:

"Mert A NEMZET SOKKAL TÖBB, MINT A FIDESZ. " Már megint egy fasz feltalálta a langyos vizet. Persze, hogy több.

Vannak benne liberálisok, baloldaliak, jobboldaliak, fasiszták, hülyék, okosak, gazemberek, terézanyuk, reformátusok, görög katolikusok stb. Ez mind a nemzet.

Hogy ki vezesse a nemzetet, egy demokráciában választásokon döntik el. 10. éve ezeket a Fidesz nyeri. Meg kell győztni a választókat, hogy rosszul döntöttek.

Ha ez nem megy, nem biztos, hogy ők a hülyék! Ennyi.

Ezt a kurva egyszerű dolgot ideje lenne már tudomásul venni.
Szerintem.
Mi a fasz ebben olyan bonyolult?

R.V.J. 2019.09.11. 11:27:09

@Cycmen:
"Soros csak szórakozni járt nagy bujkálása közben a bébiszitterével a zsidóvagyon könyvelőcéghez mi?"

Kérlek alássan, zsidó zsidó ellen nem követhetett el büncselekményt a vészkorszakban!! Nem is ítéltek el senkit érte!!! A koncentrációs táborok kápói közül sem ítélt el az izraeli bíróság senkit hosszab börtönbüntetésre! Miért? Mert KÈNYSZERÌTETTÈK SZEGÈNYEKET!!!!

Saját fülemmel hallottam, ahogy mesélték a volt kápók és Judenrat funkcionáriusok, hogy milyen mérhetetlen fájdalmat és lelki terrort éreztek, amikor megkenték öket a rabok a jobb bánásmódért, vagy amikor felvették a zsoldjukat az SS-töl.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 11:34:19

@6.Lenin: "Mi a fasz ebben olyan bonyolult?"

Neked abban mi a bonyolult, hogy nincs kiegyensúlyozott választási kampány, hiszen ondó elvtárs soha nem volt képes fair play-t játszani. Most komolyan el kell neked sorolni azokat a tényeket, amelyek arról szólnak, hogy ők harckocsival indulnak választási harcba, miközben ők csak vízipisztolyt engedélyeznek bárki másnak?

www.facebook.com/sztarklikk/videos/758571637685608/?hc_ref=ART8lOi3tHkdkr2rMvdLFp8wCSZpKrIklRXKvobVDIPTe5Hv-qJXz6mobsesRHwn0as&fref=gs&dti=660472347299608&hc_location=group

6.Lenin 2019.09.11. 11:38:27

@Gábris szomszéd:

98-ban, 2010-ben nyert a Fidesz sokkal rosszabb körülmények ellenére.

Mondanivaló kérdése az egész, és az adott helyzetnek. Ha választók érzik, váltanak, ha nem, akkor nem. Erre ma Mo-on minden adott.

6.Lenin 2019.09.11. 11:44:53

@Gábris szomszéd:

-Tegnap este szerettem volna Micikét gerincre vágni, de nem jött össze.
-Pénzt nem kínáltál érte, szolgáltatás, pénz jár érte.
-Kínáltam, nem is keveset
-Akkor nem értem, mi is lehetett a probléma. Micike nem olyan válogatós.
-Nem találta meg a pöcsömet, pedig mindenhol kereste.
-Nem tudtad, hogy az is kell a mókához?
-Meg voltam győződve, hogy én egy menő csávó vagyok.
-Mind1, szerencsére mind a két kezed megvan, használd azt, ha megtalálod.és ingyen van.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 11:48:06

@6.Lenin: Ebben sem értünk egyet de ez nem újdonság. Arról nem is beszélve, hogy nektek bőven elég a nemzeti jelmez, nálam viszont a tartalom sokkal fontosabb.

Olvasgass:

"2010 előtt ellenszélben léteztünk – de pontosan tudtuk, kik vagyunk. Azt is tudtuk, kik állnak velünk szemben. Tőlük tudtuk, mert ezt a szembenállást soha nem tagadták, sőt, számtalanszor hetykén vágták az arcunkba. Amikor kilenc évvel ezelőtt kétharmados hatalomhoz jutott a magát jobboldaliként meghatározó Fidesz, sokan közülünk őszintén ünnepeltek, mások, mint én magam is, csupán fellélegeztek, hogy véget ért a balliberális kurzus, de gyanakodva tekintettek az új kormányzatra is. Abban azonban alighanem mindannyian egyetértettünk, hogy innentől kezdve legalább egy kicsit kevésbé lesz nehéz jobboldalinak lenni. Nagyobbat nem is tévedhettünk volna.
Mert, ami ez után következett, az még a hozzám hasonló javíthatatlan örök kétkedők legrosszabb rémálmaiban sem fordult elő:
Orbánék a Gyurcsány-korszak összes hibáját és bűnét folytatták, sőt négyzetre emelték, felcímkézve a „nemzeti”, „keresztény” és „konzervatív” jelzőkkel.
Idő kellett az ocsúdáshoz. Sokan, bár látták az egyre vállalhatatlanabb jelenségeket jó ideig makacsul hinni akarták, hogy ezek csupán kilengések, vagy szükséges rossz dolgok, de legalább végre jobboldali kormányzás van Magyarországon. Jó néhányan voltunk olyanok is, akiknek az volt a fő kritikájuk, hogy ez a kormányzás nem eléggé jobboldali. Hosszú évekbe telt, míg felismertük, hogy mindannyian tévedtünk, mert a lényeget nem ismertük fel: a zászlót, amelyre a számunkra legszentebb fogalmak voltak felírva, kilopták a kezünkből, hogy belebugyolálják a legócskább ostobaságot és leggátlástalanabb cinizmust, s e hazug csomagolásban kínálják a politika ócskáspiacán.
Hogy ez a hatalom sem többé, sem kevésbé nem konzervatív, keresztény, vagy nemzeti. Hogy ők és mi már sem többé, sem kevésbé nem lehetünk többes szám egyes személyben."

alfahir.hu/2019/08/30/marcali_disputa_konzervativizmus_jobboldal_ertelmiseg

alfahir.hu/2019/09/02/konzervativizmus_keresztenyseg_ertelmiseg_marcali_disputa_jobbik_alternativa

6.Lenin 2019.09.11. 11:55:03

@Gábris szomszéd:

GYŐZZ MEG, de ne bukott, sértett, tehetségtelen faszokkal.
Ha jobbat kínálsz, és képes is vagyok bevenni, rád szavazok. Ennyi az egész.

Azt érten, hogy kurva nehéz lehet beismerni a tehetségtelenséget, de közöm?
Jobb megoldásokat nem ismerek, mint amit fentebb említettem.
Meg kell győzni az embereket, hogy 2010-ben rosszul döntöttek, sőt azóta is.

Nincs mit mondani? Nem veszik be, amit kínáltok? Váltani kell akkor ezeken.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 12:00:04

@6.Lenin: Ha tiszta versenyt engedne a geci, egészen máshogy állnánk. De téged és az Orbán hívősereget már rég nem érdeklik a tények. Arról nem is beszélve, hogy az igazi alternatívákat egyből eltapossa, a könnyen győzhető "ellenfeleket" pedig felemeli. Lásd pld. gyuriferi.

Cycmen 2019.09.11. 12:06:57

@Gábris szomszéd: "Neked abban mi a bonyolult, hogy nincs kiegyensúlyozott választási kampány, hiszen ondó elvtárs soha nem volt képes fair play-t játszani."

Barátocskám, Ron Werber óta tudjuk, hogy a választási kampány nem habostorta! Tetszettek volna nem bevezetni kedves ellenzék a mocskos kampányt, vagy ne tessenek visítozni, ha visszanyal a fagyi!
Tudod az a dühítő bennetek ellenzéki lbsiprolikban, hogy olyan dolgok miatt hisztiztek állandóan, amit a ti oldalatok vezetett be és addig kóser volt, amíg a Fidesz nem kezdte jobban csinálni, mint minden mást!
Soroljam a fő részeket? Médiatúlsúly, saját üzleti érdekkörök, a fontos posztok betöltése saját káderekkel............................. Ismerős? Egy büdös szó nem volt ezekről amíg a balosok csinálták!

Cycmen 2019.09.11. 12:11:56

@Gábris szomszéd: " Arról nem is beszélve, hogy az igazi alternatívákat egyből eltapossa, a könnyen győzhető "ellenfeleket" pedig felemeli. Lásd pld. gyuriferi."

Ha tényleg azt hiszed, hogy Orbán ilyen szinten mozgatja az ellenzéket, ő dönt személyi kérdésekben, akkor miért szavazol ilyen szerencsétlen tehetségtelen nímandokra, akiknek ezek szerint Orbán a főnökük???????
Nincs benned büszkeség, hogy ezt azért ne, veled ezt nem lehet megcsinálni? :D

CSOKKI MÁLNA 2019.09.11. 12:18:10

@Cycmen: Akkor lenne-esetleg -igaza, ha az ellenzék vezérét nem Gyurcsány(i) Ferencnek hívnák..

R.V.J. 2019.09.11. 12:37:22

@Gábris szomszéd:
"Ha tiszta versenyt engedne a geci, egészen máshogy állnánk."

Így van! +1
1. Rossz a választási rendszer, nincs két forduló, ahol a másodikban lehetne keverni a kártyákat!!
2. VIDÈK!!! mondja már meg valaki, hogy hogyan lehet egy csajágaröcsögei közmunkás szavazata egy fövárosi értelmiségiével egyenlö értékü???? Fel kell szorozni a belsö és hegyvidéki kerületek szavazatait, MOST!!!!
3. Több külföldi választási megfigyelö kellene!!! Minden körzetbe kellene egy EUs delegált+tolmács a feljett nyugatról aki biztosítaná a választások tisztaságát!!
4. Legjobb lenne, ha csak az ellenzék delegáltjai számolhatnák össze a szavazatokat, és az ellenzék független civiljei összesítenék azokat a saját szervereiken, hogy a fidesz ne CSALHASSON!!!

nincs1itt 2019.09.11. 12:41:21

@Cycmen: nem kedvelem túlzottan o.v.-t. de! amit csinált, igaz nem szép, de a politika már csak ilyen, azt elismerem. úgy szalámizta fel a "jobboldali erőket" (madöf, fkgp, miép, jobbik, kdnp virtuális párt), hogy sok szeletelő gép is elismerését fejezné ki! maradt 1 maga a porondon, mint népnemzetiplebejusilliberális. az mszp-t és szdsz meg sem kellett piszkálni, maguktól indultak oszlásnak. a mai "ellenzéki" felhozatal meg arra jó, hogy igazolja a többpárti demokrácia létét mo.-on.
ebből a pozícióból tényleg azt csinál a fidesz, amit nem szégyell, márpedig semmit nem szégyell. maradt 5-6 millió szavazó "árván".

Gábris szomszéd 2019.09.11. 12:46:56

@Cycmen: Mennyire bájos látni, hogy ünnepled ondó elvtársat, aki az általad leírt dolgokban IS fényévekkel túltesz aljasságban a ballibsiknél. Persze annyi eszed már nincs, hogy észrevedd mi lesz ebből.
Miközben naphosszat a bálványotokat imádjátok nem veszitek észre, hogy Orbán rendszerét igazából nem a baloldaliak vagy liberálisok szívják meg, hanem a konzervatívok és a valóban keresztények... tetszik vagy sem, a Nárcisztikus pszichopaták Együttlopási Rendszere (NER) a lumpenprolik morálján állóknak kedvez. (pld ha tükörbe nézel) Most sokkal rosszabb annak, aki valóban vallja Jézust és konzervatív, mint bármikor Rákosi vagy Kádár alatt: akkor mintegy erkölcsi magaslaton állhattunk, most meg csak azt látjuk, hogy a kereszténységre és a nemzetre hivatkozva szinte mindenben ellene tesznek ezeknek az elveknek. Volt komcsik, kiszesek és soros ösztöndíjasok nemzeti jelmezbe bújva mocskolják a tisztán nemzeti és keresztény értékeket. Ez talán az egyik legnagyobb bűne Orbánnak és nersevik rendszerének, de lelkes hívőserege elvakultan ezt sem látja. Nektek bőven elég, hogy O1G elvtársnak hála ismét lehet ellenségképetek gyuriferi, rohattlibsik, migránsok, hajléktalanok, melegek, ellenzékiek, stb. képében, akiket 0-24-ben utálva minden gondotok "megoldódik".

Gábris szomszéd 2019.09.11. 12:56:16

@R.V.J.: Szerintem mindenkinek érdemes ezeket átfutni. Nem az összes, de több olyan pont van benne, amelyekkel teljesen egyet tudok érteni.

civilhetes.net/a-valasztasi-csalasrol-131-pontban-egy-informatikus-szemevel

6.Lenin 2019.09.11. 12:56:29

@Gábris szomszéd:

Végre beismered, hogy balfaszok vagytok ti ehhez a politkának nevezett játék . Azt én megértem, hogy nagyon nehéz ezt beismerni. De látod megy, ha nagyon nem figyelsz oda, hogy mit is írsz.

Gábris szomszéd 2019.09.11. 13:02:57

@6.Lenin: Hát el is ásnám magam, ha olyan gecinek kéne lennem mint ondó elvtárs és lelkes hívőserege.

6.Lenin 2019.09.11. 13:15:04

@Gábris szomszéd:

Miért kéne elásnod magad? 10. éve nem találjátok a megoldáshoz vezető utat, miként is tudnátok akkor kormányozni? Alkalmatlanok vagytok ehhez. Kész. Ennyi.

Ettől még lehetsz jó akármi is, talán. Talán szobatiszta is vagy. Nem lehet mindenki Orbánnal azonos szinten, de rátok is szükség lehet talán valahol. Bár én nehezen tudnék elképzelni olyasmit. De beismerem, ehhez kevés az én szerény fantáziám.

R.V.J. 2019.09.11. 13:15:25

@Gábris szomszéd:
"de több olyan pont van benne, amelyekkel teljesen egyet tudok érteni."

Ezt én olvastam a Fécen tavaly!! Egy valódi szakértö általi totális leleplezése a Zorbáni maffiarezsimnek!! Le is tiltotta Facebook!!!! MIÉRT???? Nem fake news!!!

Cycmen 2019.09.11. 13:31:31

@Gábris szomszéd: Bocsi cimbi, tudom hogy a buzi ellenzék fantáziátlan és sorra rendre veszi át és aggatja a jobboldaliakra az addig őrájuk alkalmazott jelzőket, de most arra kérlek, hogy állj meg!!!!!!
A lumpenprolik ti vagytok baszdszájba a nénikédet, ne próbáld áttestálni senki másra!

Gábris szomszéd 2019.09.11. 13:51:08

@6.Lenin: Te is lehetsz szobatiszta, de tükörbe azért ne nagyon nézz. :)

6.Lenin 2019.09.11. 13:59:46

@Gábris szomszéd:

Már régen meg akartam kérdezni, hogy mekkora adatbázisból dolgoztok? Kikn készítik ezeket nektek? És ki mondja meg, hogy mikor melyik videót, képet, cikket kell löknötök?
Mekkora a csorda, akik ezt felhasználják?

És még te pofázol, meg birkázol, aztán kész adatbázisból "dolgoztok", nem semmi faszok lehettek. Van érzékenyítő táborotok is?

Azért ezeket összegyűjteni, feldolgozni-gondolom külön könyvtárakba-, hogy mindig kéznél legyenek, kell némi szervezettség.
De, ha vannak ehhez embereitek, dolgoznak is ezekkel-ami nem kis munka lehet- miért nem valamilyen elfogadható programon dolgoznak? Nem lenne eredményesebb?
A rosszindulat nem engedi?

Gábris szomszéd 2019.09.11. 14:19:04

@6.Lenin: Nem tudom miken lamentálsz, de a gumiszobában még ez is meg van nektek engedve. Pár év és már csak megadóan paskolgatják a fejeteket. :)

Cycmen 2019.09.11. 14:23:28

@Gábris szomszéd: Mondjuk az a Népi Hősök emlékműve,az első ópiumi háború eseményeitől 1839 az 1949-es kínai polgárháborúig, ergo nem kifejezetten kommunista emlékhely, de ezt megbocsájtom neked mert tudatlan és rosszindulatú vagy és még buta is, mert azt hiszed, nem nézek pontosan utána!
Te jössz! :P

6.Lenin 2019.09.11. 14:28:19

@Gábris szomszéd:
Na ne játszd itt a hülyét. Ugyanazok a képek, videók, cikkek, nálad, taga20-nál is. még pár seggfejnél.
Nehogy azt mond, hogy ezek állandóan a fejedben vannak, és mindig újra és újra rákeresel, és belinkeled.
Bérkommentelő tetszel lenni? vagy van egy helység, központi pc-vel, ahonnan ezek lehívhatóak?

nu pagagyí 2019.09.11. 14:36:03

@R.V.J.: Tiszta versenyről volt szó. Na, az nincs. Van helyette állampárt.

R.V.J. 2019.09.11. 14:43:18

@nu pagagyí:
"Tiszta versenyről volt szó."

Fideszes blabla!!! Ahol a haladó eszmék nem nyernek ott csalás van!!!!

6.Lenin 2019.09.11. 14:47:18

@nu pagagyí:

Szerinted mi a tiszta verseny? A kormány hallgassa el az eredményeit, és mutassa be a hazudozó senkiháziakat? Hazugságaikat?

10 évetek volt elmondani, hogy 2010-ben rossz döntés volt a Fideszre szavazni. El is mondtátok kis milliószor. A választók mást érzékelnek. Nem hisznek nektek. Meg kéne verni őket, vagy kötelezővé tenni, hogy kikre KELL szavazni?

morph on deer 2019.09.11. 15:10:18

@R.V.J.:
“Soros csak szórakozni járt” stb.

Szerinted is..?
Szóval mit is követett el 14 évesen, ami párhuzamba állítható a kápókkal?

Ez már majdnem schmidtmarisi szint, nem gondolod?
Netán már az is kiderült, hogy tulajdonképpen Soros tervelte ki az egész holokausztot, hogy végre leltározhassa az elkobzott zsidó javakat, nota bene profitáljon belőle?

Csak mert ez még nem volt, és már úgy is csökkenőben az érdeklődés a téma iránt, szóval ideje adni az agymentes fideszhordának valami csámcsogni valót...

R.V.J. 2019.09.11. 15:23:35

@morph on deer:
"Szóval mit is követett el 14 évesen, ami párhuzamba állítható a kápókkal?"

Semmit nem követett el, nem is követhetett volna, hiszen nem indult eljárás ellene.
Amúgy látom, hogy amit hangsúlyozol az a 14 év, de ennek semmi jelentösége, mert ha meg volt a bar-micvója akkor már nagykorúnak számít. End of story.

morph on deer 2019.09.11. 17:40:41

@R.V.J.:
“ha meg volt a bar-micvója”

Azt se tudtam, hogy elveszett!
(Elnézést, de a balszerencse úgy hozta, hogy gőzöm nincs erről a dologról, pechemre más közegben nőttem fel.
De az elsőáldozásról tudok mesélni, bár a későbbi rituálékban már ott sem vettem részt.)

Az azért érdekelne, hogy mit is tudott - volna - Soros elkövetni akkor, ami most ezeket a dumákat indokolja, mert nem egészen sikerült perspektívába helyeznem az akkori ténykedését, ami nyilván az én hibám.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.11. 18:04:36

@6.Lenin: Attól ne legyen már balfasz valaki,hogy ha nem szereti ha a szájába szarnak!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.11. 18:06:36

@6.Lenin: vádold azzal az ellenfeled amit te csinálsz!

R.V.J. 2019.09.11. 18:07:24

@morph on deer:
"Az azért érdekelne, hogy mit is tudott - volna - Soros elkövetni akkor, ami most ezeket a dumákat indokolja,"

Akkor lemaradtál slusszpoénról Morfi bácsi/néni/gendersemlegesmegszólítás.
A nácik azzal vádolják a mr. Sorost, hogy kollaborált a nácikkal a vészkorszakban!! HAHA Mindezt az ő saját önéletrajzából kutatták ki!! A professzorok!!
Azaz a mi mr. George-unk bohó ifjú felnőttként söpörte a kápók által istápolt szomszédok padlásait.
Ez természetesen sem törvénytelen, sem erkölcstelen, hiszen ezen tevékenységet a szellemi örökösök változtatás nélkül átvették és folytatták.
A háború után természetesen nem vonták felelősségre. Miért is tették volna, hiszen epeve várt rá az amerikai álom, ahol köztudott, hogy centekből varázsolnak milliárdokat az egyszeri nincstelen menekültek, mindezt a legtörvénytisztelöbb módon!!

Gábris szomszéd 2019.09.12. 06:36:19

@Cycmen: Aha ondó elvtárs és a népi hősök Mesélj még. A franc essen bele, hogy mostanában a kis geci gazdid állandóan a komcsi tempóhoz vonzódik.

alöksz róz 2019.09.13. 19:10:04

@Magyarország MAGYAR Ország: mert ugyanúgy befogott füllel becsukott szemmel ordítasz te is mint ők, csak ők nálad kevésbé liberálisok