B1 blogcsalád



A Fidesz egyik fő ellenségei a fák - rögtön az emberek után

2019. augusztus 28. - jdesi

A budapesti József nádor tér letarolása szép példája annak, ami az Orbán rezsimben történik. Megérne egy alaposabb elemzést, hogy vajon miért a fák jelentik az egyik fő ellenséget. De ettől még regisztráljuk, mi történik. (Az emberek sem menekülhetnek meg, lásd egészségügy , oktatás.)

budapest-v-kerulet-jozsef-nador-ter-_1.jpgÍgy nézett ki

jozsef_nador_ter.jpg (Forrás: Fortepan / Budapest Főváros Levéltára. Levéltári jelzet: HU.BFL.XV.19.d.1.07.200)

jozsef_nador_ter_2.jpg

Most rend, csend fegyelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5315027742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.08.28. 09:27:32

Majd jönnek a libbsik, és ültetnek 50 éves fákat ezeret. mindenhová, hogy legyenek amik rádőlhetnek egy vihar esetén az autókra, emberekre, vezetékekre.
Építenek olyan tereket, amik eleve tele lesznek kutyaszarral, szeméttel. Nem kell majd ezekre várni 1 napot sem.

Mellesleg csak jól mennek a dolgok, ha már csak ilyen faszságokba lehet belekötni. Csak még arra leszek kíváncsi, ha jönnek a turisták és egekbe dicsérik majd, hogy milyen gyönyörű város Bp , azt miként fogjátok félremagyarázni.

Willkommenskultur 2019.08.28. 09:41:25

Nekem nagyon tetszenek a Fidesz fasitasai. Szerintem ennyi fa soha nem volt korabban az orszagban.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.08.28. 09:44:50

Nem lehet, hogy Zorbán stróman-oligarchákon keresztül eladja a kivágott ellenzéki fákat Putyinnak, majd ebből stadiont épít, ahová kisgyerekkorú mendékkérőket lakatol le, majd éhezteti őket?

puszt 2019.08.28. 10:33:57

@Willkommenskultur: "Szerintem ennyi fa(sz) soha nem volt korábban az országban."
ha ezt írtad volna egyetértettem volna...

6.Lenin 2019.08.28. 10:35:07

@puszt:

Bocs, tényleg talán kicsit alábecsültem a ballibákat. Talán tényleg képesek akár 100 éves fákkal teleültetni Bp-et.
Vagy talán olyanokkal amik 1 nap alatt lesznek 100 évesek.

Elnézést kérek tőlük, hogy ennyire alá becsültem őket. Téged főleg.

Willkommenskultur 2019.08.28. 11:12:00

Jooj blin

"Megint csúsztatott a Népszava
A faültetésekről szólva elmondta, a Népszava pontatlanul idézte őt az egyik írásában, ugyanis ő azt közölte korábban, hogy azon a tízezer helyen, amelyet a Főkert kezelésében kijelöltek, lassan elfogynak már az üres helyek. Közölte azt is, hogy 2016 óta 9947 fát ültettek. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag évente átlagban 2000 fát ültettek, míg 2010 előtt általában 200-300 fát ültettek."

Opwa

6.Lenin 2019.08.28. 11:24:07

@Willkommenskultur:

Félreérted, itt nem az a gond, hogy hány fát, hanem mekkorát!

Nézd az első képet: így nézett ki, és a harmadikon pici fák.

A libbantaknál akár 1 nap alatt is megnőnek a fák, akár az égig is. Ilyenre a mucsai jobboldal nem képes. Ők csak rombolni képesek.
Kevés nagy fából, sok kicsit.

azt a marhák elfelejtik, hogy azt a sok öreg fát lehet csupa hortysta gazember ültette, nem ők, mert akkor is csak a picsában voltak, ahogy most is.

ez fáj(hat) nekik, és ezt a fák nagyságában, nem a sokaságaikban élik meg.

normális embernek nem szabadna az ő agyukkal gondolkodni, az sose fog menni. ahhoz az ő agyuk kicsi, és csak rövidtávú dolgokra (néhány perc esetleg) képesek igénybe venni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 11:32:52

@Willkommenskultur: "évente átlagban 2000 fát ültettek"

Ha kivágsz egy száz éves fát, azt nem helyettesíti egy csenevész fakezdemény, ahelyett száznál többet kell ültetni. És évekig gondozni. A fideSS ezrével irtja a fákat, ültetni is százezrével kellene, kétezer az semmi.

"míg 2010 előtt általában 200-300 fát ültettek."

Az elkúrónak sok bűnére emlékszem, de fideSS mértékű fairtás nem volt közte. Egyébként is tíz év múlva már nem elegáns emútnyócévezni, marha unalmasak vagytok, fideSSfasszopók.

Willkommenskultur 2019.08.28. 11:38:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ha kivágsz egy száz éves fát, azt nem helyettesíti egy csenevész fakezdemény, ahelyett száznál többet kell ültetni."

Na, ennek ellenere senki a vilagon nem ultet 100 eves fakat.

De orulunk hogy elmondtad.

Hajra Magyarorszag, hajra magyarok!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 11:38:57

Az azért vicces, hogy akármennyit irtja Ondó Viktor a népet, vagy akár a természetet, a fideSSfasszopók lelkesen tapsolnak. Egy csecsemőt is megnyúzhatna nyílt színen, a hívei éljeneznének.

6.Lenin 2019.08.28. 11:39:00

"Ha kivágsz egy száz éves fát, azt nem helyettesíti egy csenevész fakezdemény, ahelyett száznál többet kell ültetni."

Na, mit írtam?

Igaz, azt én sem voltam képes átlátni, hogy egy drb 100 éves fa helyére 100 kis fát kell ültetni.

A libbantaknak nincs idejük 100 évig várni, míg 1 drb kis fa 100 éves lesz. Addigra kipusztulnak. Na, nem a fák, hanem ők.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 11:54:11

@Willkommenskultur: "nem ultet 100 eves fakat."

Ennyire hülye vagy? Mégis, hogy ültetnél 100 éves fát, fideSSfasszopó?

De még fontosabb kérdés: miafasznak kellett kiirtani a József nádor teret, te barom?

Cycmen 2019.08.28. 11:56:11

Ahogy elnézem a hülye libsi kommentelőket, a fakivágás hiba volt, a facsemetékre nem lehet libbantat akasztani!
No de semmi sem tart örökké libsithzek, ahogy a nép lecserélt benneteket, úgy a fákat is lecseréli!

Cycmen 2019.08.28. 11:58:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "De még fontosabb kérdés: miafasznak kellett kiirtani a József nádor teret, te barom?"

Kiirtotta a zOrrbán a Lyózsef nándor teretet aranyom? :D

Willkommenskultur 2019.08.28. 12:01:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nekem nagyon tetszik a Jozsef Nador ter, szebb mint valaha. Es meg nincs kesz!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 12:10:11

@Willkommenskultur: "tetszik a Jozsef Nador ter"

:))

Látod, ezt mondom, ha Ondó Viktor csinál bármilyen ocsmányságot, ti tapsoltok neki. A geci felmutatja a megnyúzott csecsemőt, neked az is mindennél jobban tetszeni fog.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 12:20:57

@Cycmen: "libsithzek, ahogy a nép lecserélt benneteket, úgy a fákat is lecseréli!"

Ondó Viktor kiirtotta a lippsi fákat, és fasiszta facsemetéket ültetett. :))

Szerintem túltolod az álkeresztény baromságot. :))

Eltiltott Vélemény 2019.08.28. 12:21:31

Azér, ha már a poszter így kipellengérezi a József Nádor tér átalakítását, akkor vehette volna a fáradtságot, hogy objektíve olyan fotókat hasonlítson össze, amik ugyanabból a nézőpontból készültek.... De a B1-es posztereken objektivitást számonkérni pont ugyanolyan, mint a Csuti Mini Duce hívein számonkérni ugyanazt az objektivitást... Hírből sem ismerik. Egyik sem.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 12:25:46

@Kitiltott Vélemény: "objektíve olyan fotókat hasonlítson össze, amik ugyanabból a nézőpontból készültek."

Egyetértek. Ha 3 lépést hátrál a fényképész, egész másként nézne ki a tér. :))

Szerintem meg valamelyik facsemete levelei közül kellett volna fényképezni, hogy a kopasz tér őserdőnek tűnjön. :))

Willkommenskultur 2019.08.28. 12:34:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Orban szereti a magyar gyerekeket, magyar csaladokat.

Nem kell olyasmitol tartanod.

Willkommenskultur 2019.08.28. 12:36:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A B1et ismerve megalapozottan felteheto, hogy a fas kep a mostani Fideszes, a kopar pedig a lipsi regula idejen vot olyan.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 12:38:28

@Willkommenskultur: "Orban szereti a magyar gyerekeket, magyar csaladokat."

...kifosztani, elszegényíteni. Sikerült is neki.

Annyira szereti a gyerekeket, hogy tönkretette az oktatást.

Annyira szereti a magyar családokat, hogy tízezer számra gyilkolja a tagjait.

Ja, persze, egy bolsevik hazaáruló fideSsfasszopónak ettől hízik a mája.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 12:47:57

@Willkommenskultur: "a fas kep a mostani Fideszes, a kopar pedig a lipsi regula idejen vot olyan."

:))

Szerintem elindultál a fideSSfasszopóságból való kigyógyulásod útján. Már a tagadás fázisában vagy. A javadra írom, hogy hazugságaid ellenére mégis a szép tér tetszik neked, nem a giccses, ízlésficamos, kopasz.

Azt nem tudom, hogy miután elhagytad az elkúrót, és elhagyod a gecit is, ki lesz a gazdád? Fekete-Győr András???

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 12:54:18

Mert ugye a Föld tüdeje az esőerdő..

2019.08.28. 12:54:21

Én kimondottan örülök ennek a hírnek. Sőt!
Az összes kibaszott lippsi/libsi/kommenista/fasiszta/liberális/illiberális/demokrata/ fát ki kell vágni a gecibe a fővárosban mindenhol.
Terjedjen a benzin/diesel/liberális szarszag!
Nem kellenek a fák/bokrok/virágok.
Helyette kell a betondzsungel, a bulinegyedben hajnalonként terjengő hányás-, és gandzsa szag. Hiszen csak az a csökött agyú Soros és hálózata terjeszti a klímaváltozás hírét.
Ezt már a vezír is megasszonta.
Oszt jó napot!

Willkommenskultur 2019.08.28. 12:54:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Gyoztes csapaton ne valtoztass.

Ez a velemenyem a fovarosi politikakrol.

Eltiltott Vélemény 2019.08.28. 12:55:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" ... Egyetértek. Ha 3 lépést hátrál a fényképész, egész másként nézne ki a tér. :)) ... "

Ha mondjuk onnan készül, mint a 2. (FF) fénykép, akkor jobban látszana az átalakítás mértéke....

Amúgy viszont, ha jól tudom, a tér alá mélygarázst építettek, az fölé pedig nehézkes a komolyabb gyökérzetet igénylő növények telepítése... azaz a korábbi látkép helyreállítása lehetetlenné vált...
Vigasztaljon az, hogy a tér peremére összességében több fát ültettek, mint a téren korábban kivágott 24 fa.
Ami pedig az "porcelán életfa" típusú fallikus szimbóleumot illeti, hát az baromi rusnya, szerencsére nem ott lakok, hogy az ablakon kinézve azt a tornyos kutyaszart lássam nap min nap....

Willkommenskultur 2019.08.28. 12:56:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Orban Viktor a csaladok valasztasa.

Ki kell menni es el kell mondani a zembereknek, hogy mit tett tonkre az Orban Viktor, mert ide nem jarnak azok az emberek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:00:13

@Willkommenskultur: "Orban Viktor a csaladok valasztasa."

Ez neked a magyar család? :))

www.youtube.com/watch?v=5X3hKKwArxs
"A Fideszre szavaztam, nem arra kellett volna?"

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 13:01:13

Egykori szocllib egészségügyi miniszter, Horvát Ágnes mondta,hogy nem a jó levegő gyógyítja a tüdőbeteget, midőn betelepítette őket a város közepére, hogy az ingatlant el lehessen adni..

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:02:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tarlos Istvan idealis fopolgarmester.

Hatekony, megtalalja a hangot a Fidesszel, tud penzt szerezni. Egy ujabb lippsi polgi ebben a fideszorszagban, katasztrofat hozna a varosra. Karacsony meg a sajat keruletet se vezette jol.

Pista, a legjobb

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:04:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A legkulonbozobb retegekben is nepszeru mar a Fidesz, de kosziklara van epitve - a magyar csaladokra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:04:57

@Kitiltott Vélemény: "Ha mondjuk onnan készül, mint a 2. (FF) fénykép, akkor jobban látszana az átalakítás mértéke...."

Szerintem így is sokkoló, hogy egy fákkal övezett térből egy giccses, ízlésficamos pusztaságot csináltak.

És szerintem objektíve hasonló időpontokat kell összehasonlítani, nem száz évvel ezelőtti állapotot.

"a tér alá mélygarázst építettek, az fölé pedig nehézkes a komolyabb gyökérzetet igénylő növények telepítése."

Pedig a fideSSfasszopók fixa ideája, hogy 100 éves fákat kellett volna ültetnie a gecinek. :))

Minden budapesti park helyére mélygarázst! Pusztuljanak a fák, éljenek az autók!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:06:51

@Willkommenskultur: "A legkulonbozobb retegekben is nepszeru mar a Fidesz"

A legkülönbözőbb nincstelen, alja népek rétegeiben. Az értelmiség már elpártolt tőle. 10 év dúlás után nemtom mit vársz.

6.Lenin 2019.08.28. 13:07:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ideteszel egy videót, ami tökéletesen mutatja a saját hüleségeteket. B", ti nem értetek semmit, és semmihez.

A nő csak egy pártot ismer, mégpedig a Fideszt. Miért nem ismer többet?
ezen kéne legondolkodnotok.
Te is lenézed őket. Valszeg nem is mernél ezek után oda menni, aztán ti fasisztáztok.

Cicus te akkora seggfej vagy-és magad bizonyítod naponta, hogy nincs is akkora mértékegység, amivel le lehetne írni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:08:55

@Willkommenskultur: "Tarlos Istvan idealis fopolgarmester."

Fakivágásra? A római eldózerolására?

Mindenesetre a demszkinnél jobb. Nem értem, miért sírod vissza.

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:09:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az ertelmiseg tokmind1 kire szavaz. Aki penzt is keres, annak megeri a Fideszre.

A tarsadalom szerencsetlenjeit a Fidesz karolta fel, szegyen szemre. De granitszilardsagu alapja a kozeposztalybeli magyar kereszteny jellegu csaladok.

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:11:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem szamit a Demszky, Tarlos Pista azonban jobb mint Karacsony.

Milyen nev ez kulonben, tuti felvett nev ilyen kereszteny magyar csaladnev eleve nincs hogy Karacsony.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:13:32

@Willkommenskultur: "Az ertelmiseg tokmind1 kire szavaz."

Igen. Ondó Viktor tesz róla, hogy az értelmiség elenyésző legyen, és a zsákfalusi szegénység szavazata döntsön. Gyártja a szegényeket nagyüzemben. Hajrá, halszagú Magyarország!

6.Lenin 2019.08.28. 13:16:26

Na, még másfél hónap, aztán ezek a balfaszok ismét a helyükre kerülnek.

tulajdonképpen ez a poszt is mutatja, hogy végük. Már ebbe kötnek bele, ami nyilván egy jó nagy faszság.

A 100 éves fák is ültetéskor kicsik voltak, és ráadásul a horty pribékek ültették. Vagy kun béláék? Minde1, kicsik voltak és szinte üresnek látszott akkor a tér.

De a lényeg, ma Bp-en ez a legnagyobb probléma, akkor csak jól mennek a dolgok, ha a marhák csak ebbe tudnak belekötni.

Még másfél hónap, aztán lecsendesednek. Szép csendben kussolni fognak. A többi érdektelen.

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:17:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha europa leggyorsabb gdp-emelkedesehez a zsakfalusi szegenyseg tamogatasa, es a beeelpestiek ehezese kell, am legyen.

Ez olyan vallalhato kompromisszum, amit az ertelmmiseg szivesen meghoz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:19:24

@Willkommenskultur: "europa leggyorsabb gdp-emelkedesehez a zsakfalusi szegenyseg"

A GDP-t nem lehet megenni. Attól, hogy Pénztáros Lőrinc rakétasebességgel gazdagodik, a szegényeknek nem lesz jobb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:22:13

@6.Lenin: "a horty pribékek ültették. Vagy kun béláék"

Igen. És Rákosi se vágta ki. Kádár se. Horn Gyuszi se. Még az elkúró se. Ehhez egy Ondó Viktor kellett!!! Hajrá, halszagú Magyarország, hajrá magyarok!

Womb Rаider 2019.08.28. 13:25:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az elkúrónak sok bűnére emlékszem, de fideSS mértékű fairtás nem volt közte. Egyébként is tíz év múlva már nem elegáns emútnyócévezni, marha unalmasak vagytok, fideSSfasszopók. "

Demens vagy... nézz statisztikát. Valójában messze nagyobb a faállomány, mind darabszám, mind térfogat tekintetében, kb 25 millió m3 a gyarapodás 2010 óta..

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:25:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: De jobb lett, beelpesten 800ezer az atlagkereset.

De a legszegenyebb megyeben is 250 az atlag, cikany kozmunkassal egyutt. Meg sosem voltak a szegeny megyek ilyen gazdagok.

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:28:01

@Womb Rаider: Oriasi fasitast hozott a Fidesz kormany. Azt meg jol teszik, ha a fideszellenes keruletekben mindent lepermeteznek.

A polgarsagot ugy lehet megtanulni, ha az ellenallok is felfogjak: a tetteknek kovetkezmenye van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 13:33:38

@Womb Rаider: "beelpesten 800ezer az atlagkereset."

:))

"25 millió m3 a gyarapodás 2010 óta."

:))

Annyi fa nincs is Pesten. Nem kéne erőltetni ezt az Ondó Viktor 100 éves fákat ültet mantrát, csak hülyét csinálsz magadból. :))

Ja, már nem tudsz. :))

ZX 2019.08.28. 13:35:24

@Willkommenskultur: "A tarsadalom szerencsetlenjeit a Fidesz karolta fel" Hogy mit csinált???? Ahhhahaha. Az a baj, hogy ezt tök komolyan gondolod és röhögés nélkül le mered írni.

Egyébként meg amit jelent az, hogy "keresztény jellegű"? XD

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:38:27

@ZX: A kollegad mondta hogy a szegenyek a Fideszre szavaznak. Ez igy is van, persze a gazdagok is, meg aki a ketto kozott van.

A kereszteny jellegu Magyarorszagon azt jelenti, hogy nem kommunista-ateista-liberalis jellegu, bar utobbiaknal a csalad is ritka (vagy ha van is az 2 apa plusz a kecske). Igy Orban Viktor igen okosan a kereszteny jellegu csaladokat tette a rendszer fundamentumava.

ZX 2019.08.28. 13:51:16

@Willkommenskultur: A szegények azért szavaznak a fideszre, mert be vannak fosatva, hogyha nem rájuk szavaznak akkor itt mindent ellepnek a migráncsok és még azt a kicsit is elveszik amit a geci meghagyott nekik.

"A kereszteny jellegu Magyarorszagon azt jelenti, hogy nem kommunista-ateista-liberalis jellegu, bar utobbiaknal a csalad is ritka (vagy ha van is az 2 apa plusz a kecske)"

Ez azért fura, mert a kisgömböc és a pártja eléggé komcsi. Viszont azt most már értem, hogy a szamár- és lóbúgatók azok illipsik.

Willkommenskultur 2019.08.28. 13:53:14

@ZX: Ugy kellett a libbantaknak, mondhattak volna 2015 ota, hogy naluk jobban senki nem utalja a migranst, de ehhez is hulyek voltak.

"Ez azért fura, mert a kisgömböc és a pártja eléggé komcsi. " - kiveve mikor fasiszta

Cycmen 2019.08.28. 14:02:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szerintem így is sokkoló, hogy egy fákkal övezett térből egy giccses, ízlésficamos pusztaságot csináltak................

Mennyit sétáltál ott, amíg nem vágták ki a fákat?

6.Lenin 2019.08.28. 14:04:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

B+, hallottál már erdőgazdálkodásról, vadgazdálkodásról?

Egy 100 éves fát is ki kell sok esetben vágni, mert már csak esetleg a korhadt kérge tartja. Az első szellő rádönthetné akár emberekre is. Időnként a beteg fákat is ki kell vágni, vagy más fajtát ültetni helyette. ezért vannak a kertészek, akik értenek is hozzá.

B+ ti nem értetek semmihez, csak mindenbe belepofáztok, de ez nem egy értékelhető ok.

Te mi a faszért csinálsz magadból hülyét naponta? Ez valamilyen DK-s hobbi?
Ott ennyire marha minden párttag.

Az lenne a baj, ha nem ültetnének helyette, esetleg más fajtát, mert az is lényeges.

Womb Rаider 2019.08.28. 14:20:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Országos szinten, te szerencsétlen.. nem érdekel amúgy a kutyaszaros városotok.
És, ha kérhetlek, próbálj pontosan idézgetni..

@6.Lenin: "Te mi a faszért csinálsz magadból hülyét naponta? Ez valamilyen DK-s hobbi?
Ott ennyire marha minden párttag."

Szerinted? Ugyanazon ostoba paneljait tolja szakmányban. Egyszer bele talál szaladni a késbe és lesz sírás.

[Orbán] "Annyira szereti a magyar családokat, hogy tízezer számra gyilkolja a tagjait."
Ez nagyon a penge éle..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 14:23:39

@Womb Rаider: "Országos szinten"

Kurvára örülnek a pestiek, ha Ondó Viktor náluk kivágja az összes fát, és facsemetéket ültet Borsodban.

Nekem mindegy, a Rózsadombhoz még nem mert nyúlni a geci.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 14:25:38

@6.Troll: "Egy 100 éves fát is ki kell sok esetben vágni, mert már csak esetleg a korhadt kérge tartja."

Kurva életszerű, hogy József nádor tér összes fáját csak a kérge tartotta. Te mekkora egy fasz vagy!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 14:27:14

@Cycmen: "Mennyit sétáltál ott"

A Rózsadombról nem megyek sétálni a belvárosba.

Nekem minden magyar ügye szívügyem, nem vagyok fideSSfasszopó.

ZX 2019.08.28. 14:27:44

@Willkommenskultur: " mondhattak volna 2015 ota, hogy naluk jobban senki nem utalja a migrans" Így is van elég barom, minek még többet csinálni?

Womb Rаider 2019.08.28. 14:33:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Kurva életszerű, hogy József nádor tér összes fáját csak a kérge tartotta. Te mekkora egy fasz vagy! "

Te nyomorult... mégis miként applikáltad volna az esetlegesen 'átmentett' öreg fákat a megváltozott adottságú térre? Mennyire lett volna hosszú távú az a megoldás?
Nem muszáj gondolkodnod..ahogyan kommentelned sem az..

"Kurvára örülnek a pestiek, ha Ondó Viktor náluk kivágja az összes fát, és facsemetéket ültet Borsodban."
Hopp.. ez valami agyafúrtan csomagolt cigányozás lesz... ennyi telik tőled :)))

6.Lenin 2019.08.28. 14:37:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te tényleg ennyire hülye vagy? Ez jött le csak neked?
Tipikus DK-s fasz vagy.

Mellesleg ugathatsz bármit. Ha ma már csak ezeken akadtok ki, akkor nektek már harangoztak. Van még másfél hónapotok. Éld ki magad, aztán úgyis kussolni fox.

Nekem az ilyen posztok csak a Fidesz munkáját dicsérik. Picsába se vagytok. Nagyon is jól döntöttem, amikor őket támogatom.

ZX 2019.08.28. 14:40:59

@6.Lenin: "Nekem az ilyen posztok csak a Fidesz munkáját dicsérik. Picsába se vagytok. Nagyon is jól döntöttem, amikor őket támogatom."

Szóval politikai színvak vagy, én meg azt hittem, hogy szimplán csak retardált. :D:D:D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 14:42:46

Kurva jót szórakozom rajtatok. :))

1.) Rossz szögből fényképezték, az valójában egy kibaszott erdő.

2.) Nem is vágta ki a geci a fákat, a B1 összecserélte az előtte és utána képeket.

3.) A kopár giccses ízlésficamos tér a proliknak jobban tetszik.

4.) Az összes fa korhadt volt, csak a kérgük tartotta.

5.) Ez valójában fásítás, eggyel több facsemetét ültettek, mint ahány száz éves fát kivágtak.

6.) A terv szerint 100 éves fákat ültettek volna, de közbeszólt a valóság.

7.) Már olyan modern gyógyszerek vannak, nincs is szükség jó levegőre.

8.) A lippsi fákat kivágták, jó magyar fasiszta facsemetéket ültettek, nincs ezzel baj.

9.) Ez nem is fairtás, hanem erdőgazdálkodás.

10.) Na igen, de Borsodban tízszer ennyit ültettek.

11.) Nem is jár senki hazaáruló arra, ez csak a maroknyi hazafinak probléma.

12.) Igaz, hogy gyűlöli a geci a magyarokat és a fákat, Putyint viszont szereti. Leszopni.

13.) Migráncs, Soros.

6.Lenin 2019.08.28. 14:52:05

@ZX:

Amikor téged, meg ezt a cicus olvasom, vagy a tga20-akat, mire kéne gondolnom, másra, mint arra, hogy a sors kegyetlen is tud lenni.

Ennyi ésszel csak vegetáltok. Van még másfél hónapotok.

ez a legnagyobb probléma ma Bp-en? Hogy néhány agyament hülyének nem tetszik egy tér? De a turisták-nyugatról is- meg imádni fogják.

A cicus SS-ezik, aztán cigányozik, meg másokat kizárna, akik legalább tesznek is valamit.

Ti mi a faszt tudnátok tenni? Már többx is bemutattátok, csőd lett a vége. Aztán itt ugattok, hogy a fiatal fa kicsi, a 100 éves meg nagy és korhadt,

Az embernek lassan már nevetni sincs kedve az ilyen marhákon, szánakozik inkább, hogy vajon nekik miért ez jutott a nyomorult kis életükben.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 14:56:17

Hát igen, a facsemetének idő kell, míg fa lesz belőle, valóban.

De ami a ti bajotok, hogy ti azt már nem fogjátok megérni!

A választók elzavarnak benneteket, és mivel a rendes munkához sose értettetek, fel fog kopni az állatok!

ZX 2019.08.28. 16:00:16

@6.Lenin: Hát ha én csak vegetálok akkor te mi vagy ennyi ésszel? Egy több ,illió éve megkövült akármi?
"Ti mi a faszt tudnátok tenni? Már többx is bemutattátok, csőd lett a vége. " Nem tudom kiről beszélsz, én még egyszer sem vittem csődbe semmit.

Amúgy ha már témánál vagyunk, ez is érdekes:
index.hu/belfold/2019/08/28/pilisvorosvar_pilisszanto_meszko_banya_ujranyitas_kozmeghallgatas/

а nаgу hohohorgász 2019.08.28. 16:11:15

RVJ leszbikus. Pinát nyal, hogy füfüfüfü.

6.Lenin 2019.08.28. 16:13:13

@ZX:

Olvastam, hogy te mit is tettél volna. Csődbe vitted volna az országot, ahogy a kedvenceitek is tették eddig is.

Tudod ki most az aktuális haladó?

A zöld homokos. ez ma a példakép.

Ebbe a sorba illik a te linked is. A címét én is olvastam, de a cikkbe már nem elegem van az idiótákból.

Most minden zöld homokos valakit, valamit meg szeretne menteni, pedig csak orvoshoz kéne fordulnia.

Greccsi Zsot 2019.08.28. 16:13:51

@6.Lenin: "azt a marhák elfelejtik, hogy azt a sok öreg fát lehet csupa hortysta gazember ültette, nem ők, mert akkor is csak a picsában voltak, ahogy most is."

Ha nyerunk oktoberben, akkor kivagjuk az osszes fasiszta fat, es tiszteseges liberalis fakat ultetunk a helyukre.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.28. 16:19:28

Zöldségekkel nem foglalkozva, mert van nagyobb gondunk is. :-( Pl a cím.

"rögtön a zemberek után" :-(

Szerintem ízlésesebb - kevésbé ner - kompatibilis lett volna a "rögtön a magyar állampolgárok után", vagy a "rögtön a magyar polgárok után".

6.Lenin 2019.08.28. 16:20:16

@Greccsi Zsot:

Rátapintottál, ez a legnagyobb hülyeség ma Mo-on. Mindent, amit a másik csinált, le kell rombolni, vagy hagyni tönkremenni.
Ezért (is) tartunk ott, ahol ma vagyunk. Talán most van esély végre ebből kilábalni, mert akik akadályoznak mindent, azok most a végóráikat élik.

ZX 2019.08.28. 16:22:40

@6.Lenin: Tehát a zöld=homokos akkor a narancs mi? Kecske vagy anyabaszó? :O

"Olvastam, hogy te mit is tettél volna. Csődbe vitted volna az országot, ahogy a kedvenceitek is tették eddig is."

Ha te mondod....(ááásííít).

6.Lenin 2019.08.28. 16:29:35

@ZX:

Nem azt írtam, hogy egyenlő, hanem ki a legmenőbb embertípus ma.

A zöld homokos, aki se nem zöld, se nem homokos, csak állítja magáról, mint a ballibsik, akik se nem baloldaliak, se nem liberálisak. Csak annak hazudják magukat.

Akik minden szidnak, amit mások csinálnak, mert ők semmire se képesek. Ezt az egész történetük bizonyítja. Ásíthatsz nyugodtan, nincs jelentősége mert csak a gyakorlat bizonyítja. Azt is, hogy éppen eltűnőfélben vagytok.

ZX 2019.08.28. 16:39:13

@6.Lenin: Az igazad bizonyítja a 330 feletti euro......ja nem!

6.Lenin 2019.08.28. 16:41:18

@ZX:

Majd kiderül, hogy megint spekulánsok próbálkoztak.
Te tényleg ennyire hülye lennél?

Womb Rаider 2019.08.28. 16:44:50

@rdos: "Zöldségekkel nem foglalkozva, mert van nagyobb gondunk is. :-( Pl a cím. "
Ja..hát, ez az "Egyik fő ellenségei" ez kicsit bántó.. de ugye a cipész cipője lukas, az újságíró meg nem boldogul a legfőbb eszközével. (Persze, ha neki a magyar idegen nyelv, úgy megkövetem..)

ZX 2019.08.28. 16:45:49

@6.Lenin: Spekulánsok? Maga soros, a patás ördög, az volt. A migrácsokkal együtt. A kurmányunk mindent faszán csinál.....vagy nem!

6.Lenin 2019.08.28. 16:54:26

@ZX:

Persze, hogy nem, erre játszanak a spekulánsok. tudod te, hogy miként is működik a világ? Mi a kapitalizmus? Milyen érdekek mozgatják?
Mi a különbség a felszín, és mi a valóság?

Kétlem. Egy seggfej miként is értené.

nincs1itt 2019.08.28. 16:59:05

kedves poszter, nem szívesen mondom ezt, de ez nekifutásból elkövetett öntökönrúgás minősített esete. szerintem illene utánanézni, hogy milyen időközönként kell "kicserélni" a városba ültetett fákat. mivel a józsef nádor tér nem őserdő, ezért bizony gondozni kell a fákat, ebbe beletartozik a kivágás és újratelepítés is...

ZX 2019.08.28. 17:06:04

@6.Lenin: ÁÁÁÁÁ én nem értek semmit, majd te elmagyarázod nekem, hiszen mindenhez is jobban értesz.

6.Lenin 2019.08.28. 17:15:40

@ZX:

Ezt most ellenérvnek szántad? Melyik része is az?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.28. 17:26:58

@Womb Rаider: :-) Igen, az idézeted (cím eleje) nekem is feltűnt, pedig a helyesírásom nekem is gyenge. :-( Szóvá csak azért nem tettem mert sajnos annyira gyakori a neten még komoly hírportálokon is hogy az valami nagyon siralmas. :-(

taga20 2019.08.28. 17:29:05

@nincs1itt: ezek bazdmeg minden fát kivágnak, és mindent letérkőveznek!

ez a retkes fityeszmaffia, utálja a természetet.

vagyis nincs itt semmi öntökönrúgás, makszimum te rúgtad magad pöcsön:)))

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.28. 17:32:34

@nincs1itt: Hogy a lényeghez (zöldség) is szóljak. Az idős és magas városi fák kifejezetten veszélyesek. Vihar alkalmával csúnya munkát tudnak végezni. :-(

2 jegenye fa volt sokáig a szomszéd tér közepén. A kocsink ott parkolt. Az egyik kidőlt, a kocsinktól 5 m-re ért földet, szerencsére senkit semmit nem tört össze. :-) Másnap az állva maradtat is kivágták. Szava nem volt senkinek ellene. :-)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 17:35:20

@taga20: Te, az nem zavar,hogy a fákat nem most vágták ki, hanem még akkor, amikor a mélygarázst csinálták?

Az se, hogy ültettek helyettük újat?

Vagy csak a vörös köd ült a szemedre, azért nem látod a facsemetéket, lippsikém?

Mire Orbán Viktor miniszterelnök úr átadja a stafétát a következő generációnak 2034-ben, már egész nagyok is lesznek, hehehe.
mindenszo.hu/megjottek-a-nyari-szezon-ellenzeki-memjei-zsenialisak/

nincs1itt 2019.08.28. 18:00:52

@taga20: azért ezt gondold végig, ajánlom rdos kollega hozzászólását... hidd el időnként le kell cserélni az elöregedett fákat. a többiről nem vitatkozom, mert te vagy ott és látod a tendenciát.

nincs1itt 2019.08.28. 18:03:28

@taga20: te figyelj már, látod a képeken a sok fiatal fát, mert a többi az bizony "kicsit" giccses... én erről ugatok, hogy az öreg, esetleg veszélyes fákat ki kell vágni! újat ültetni, ez pedig megtörtént...

taga20 2019.08.28. 18:10:59

@nincs1itt: ezek bazdmeg nem az öreg beteg fákat vágják ki, hanem tarvágást végeznek!

szerinted ez a néhány kis szar fa, mikor pótolja a 20 méteres fákat?

ezek "állatok"! nem tisztelnek se istent, se embert, ja és se a természetet.

taga20 2019.08.28. 18:16:38

@nincs1itt:

erről beszélek. nézd meg mindent beakarnak építeni, letérkővezni, a fákat a picsába kivágni!

index.hu/belfold/budapest/2019/08/27/sportcsarnok_parkolohaz_hegyvidek/

nincs1itt 2019.08.28. 18:19:47

@taga20: látom be vagy pöccenve, de higgadj le! oda parkolsz a szép piros autóddal, jön a vihar, mert az olyan. a szemre egészségesnek látszó fa rádől a piros autódra. akkor is a fidesz durvannyát mert miért nem cserélte ki. tegyük fel megvizsgálja valaki a fákat és aszongyahogy, a fele kivág másik fele marad, de a kivágottak helyére nem lehet 50-100 éves fákat ültetni! ez ugye megvan, ezért csemetéket ültetnek és akkor is fidesz durvannyát, mert hogy néz ki... bizony várni kell amíg újra szép nagyok lesznek a fák, de ez az erdőben is így van... szerintem nyugodj meg, mert ez bizony most olyan tevékenység, amivel csak öngólt rúghat az "ellenzék".

nincs1itt 2019.08.28. 18:23:06

@taga20: megint csak a kérdés, kell oda parkoló, vagy nem kell parkoló? mert ha a XIV. Dalai Lama az építetté, mert kell az a durva parkoló, akkor is ki kell vágni fákat... viszont, ha nem kell parkoló, mert annyi van, na akkor ezért tessék kiabálni! mert akkor biztos, hogy valaki megint zsebre dolgozik!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 18:25:01

Kurva jót szórakozom rajtatok. És nincs még vége. :))

1.) Rossz szögből fényképezték, az valójában egy kibaszott erdő.

2.) Nem is vágta ki a geci a fákat, a B1 összecserélte az előtte és utána képeket.

3.) A kopár giccses ízlésficamos tér a proliknak jobban tetszik.

4.) Az összes fa korhadt volt, csak a kérgük tartotta.

5.) Ez valójában fásítás, eggyel több facsemetét ültettek, mint ahány száz éves fát kivágtak.

6.) A terv szerint 100 éves fákat ültettek volna, de közbeszólt a valóság.

7.) Már olyan modern gyógyszerek vannak, nincs is szükség jó levegőre.

8.) A lippsi fákat kivágták, jó magyar fasiszta facsemetéket ültettek, nincs ezzel baj.

9.) Ez nem is fairtás, hanem erdőgazdálkodás.

10.) Na igen, de Borsodban tízszer ennyit ültettek.

11.) Nem is jár senki hazaáruló arra, ez csak a maroknyi hazafinak probléma.

12.) Igaz, hogy gyűlöli a geci a magyarokat és a fákat, Putyint viszont szereti. Leszopni.

13.) Migráncs, Soros.

14.) Ez a legnagyobb probléma ma Budapesten? Hogy egy tér tetszik-e vagy nem? Közben Tarlósék dózerolják el a Rómait.

15.) A turistáknak ez kell, imádni fogják.

16.) Ha meghagyják a fákat, kevesebbet lehetett volna ellopni belőle.

17.) Nem hagyták tönkremenni a fákat, ezért maguk tették tönkre.

18.) Ez csak a szokásos újratelepítés volt, nincs itt semmi látnivaló.

19. ) Már az is baj, ha gondozzák a fákat? A kivágás is egyfajta gondozás.

Írjatok még, még, még ilyen fasságokat! :))

taga20 2019.08.28. 18:27:18

@nincs1itt:

"tegyük fel megvizsgálja valaki a fákat és aszongyahogy, a fele kivág másik fele marad, "

arról dumálj haver, hogy ezen a kibaszott téren, hol a faszba látod a fele ki nem vágott fát?

ne legyél má fasz!

nézd meg ezt! ebbe a gimnáziumba jártam, és ezt is szétkúrják, a fákat a picsába kivágják, ha beteg, ha nem.

vágod haver?;)

index.hu/belfold/2019/08/23/letaroltak_a_szent_margit_gimnazium_kertjet_szentimrevarosban/

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 18:28:54

@Látens Inszinuáció: Klímaváltozás van, volt , lesz. Vajon a Kréta kori felmelegedés idején voltak klímahisztérikus dínók?:)

taga20 2019.08.28. 18:32:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

bakker, ez nagyon ott van a szeren virágevtárs:)))

ilyen kommentekért érdemes, ezt a sok szutyok fityeszparazitát átpörgetni!

mégegyszer, respekt. ja tudom:)))

www.youtube.com/watch?v=CsAr0EHGoc8

nincs1itt 2019.08.28. 18:34:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: most már tényleg érdekel, hogy akkor mi a pejparipa pimpilije is a baj? mert a képeken látszik, hogy a járda mellett is friss csemete fák és a tér középpontja körül is friss csemetefák vannak.
az a balliberális kormányzatnak is időbe kerül, és a náczikoknak is pont annyi időbe telik, míg fák megint szép nagyok lesznek, cca 30-40 évbe. igen kivágták az idős fákat... hallgatlak, te biztos forrásból tudod, hogy azok a fák legkevesebb 100-150 évig egészségesen ott álltak volna. baz+ ne légy már ennyire balfasz!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 18:36:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Persze , hogyha szeles ,viharos időben agyoncsapnak valakit egy lezuhanó ág, akkor az a Zorbány hibája, mert nem távolították el az elöregedett fát..A nyuszi meg a sapka játékot még mindig nagyon tudjátok..:)

nincs1itt 2019.08.28. 18:36:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: és ezek után megszeppenve álltok a választási eredmények előtt... baz+ amit összehordtál, ha beadod egy kutyának megveszik tőle... nem szereted a fideszt, akkor legalább az ellenzéknek ne árts!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 18:41:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vajon Kosztolányi híres Üllői úti fáit ki vágta ki? Az is a Zorbány vótt?? :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 18:48:44

@nincs1itt: "amit összehordtál"

Bazmeg, ezt a fideSSfasszopók hordták össze. Én csak letisztáztam.

taga20 2019.08.28. 18:53:12

@nincs1itt: te megvesztél, kioperálták azagyadat? vagy mi van veled?

nem látod mit csinál ez a tetű fityeszmaffia?

dehogy látod, a bajoralpok eltakar:)))

nincs1itt 2019.08.28. 18:55:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: lószart mama! csak fokozod a marhaságot! próbálj meg külső szemlélőként tekinteni a dologra. így néz ki(szerintem): a fidesz az mindig csak szart csinál!!! (jó elég gyakran, sőt ez az eset is lehet zsebre munka) OK! dehát azok fák akár veszélyt is jelenthetnek... a fidesz az csak szart csinál!!! dehát, ha ráesik valakire, valamire akkor... az is fidesz hibája!!!! ne vágjon ki semmit, sehol, soha!!! oldja meg úgy, hogy nem vágja ki!!! de ha egyszer muszáj... még ahhoz is hülyék, hogy úgy oldják meg, hogy nem vágják ki!!! a fidesz hülye!!!

na kb. ennyire vagy elvakult!

Greccsi Zsot 2019.08.28. 18:58:26

A szemet Orban nem csak Budapesten vagta ki a fakat, hanem mostmar bizonyitottan O gyujtotta fel az oserdot a Borzalino nevu haverjaval.

nincs1itt 2019.08.28. 18:59:23

@taga20: nem a bajor alpoknál lakom... de az agyam még megvan! ezért szólok, hogy ok o1g, de ha lehet olyasmivel támadjátok, amivel nem magatokat járatjátok le! ha nem épít sportcsarnokot, parkolót, teret akkor az a baj, ha épít akkor meg az... van 2 millió fidesz fun, a maradék 5 millió meg xarik az egészre és főleg az ilyen hisztérika ellenzékre. tessék végre valamit felmutatni a hőbörgésen kívül!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.28. 19:00:20

@Willkommenskultur: LOL!Már itt is hazudozol?:))
A Határátkelőn nem jött össze!XD

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 19:03:44

@nincs1itt: "azok fák akár veszélyt is jelenthetnek"

Jaj, ne csináld, szakadok. :))

Hetente egy magyar nőt megölnek a József nádor téri fák. Ki kellett irtani.

Ja, nem. A párjuk gyilkolja meg őket, nem a József nádor téri fák. Na most már mindegy.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 19:21:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Lippsikém, az okos ember nem várja meg, amikor már akkora baj van, hogy emberélet kerül veszélybe, hanem akkor lép, amikor még látszólag rendben van minden.

@taga20: Két tucat fa a bolygó oxigénháztartása szempontjából nem oszt, nem szoroz; mivel ültettek a helyükre új fákat (ezeket látod ott facsemeteként), néhány év múlva már fel se fog senkinek tűnni a régiek hiánya.

Persze ti addigra már sehol nem lesznek, hiszen a választók már október 13-án elküldik a vérbe a gazdáitokat, és ha azoknak van egy csöpp esze, akkor a hét szűk esztendőt a hozzátok hasonló ballaszt kidobálásával fogják kezdeni.

Nektek meg felkopik az állatok, lippsikék, bizonyám.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 19:27:03

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "emberélet kerül veszélybe"

6.Troll már megírta, hogy annyira szét voltak rohadva, hogy csak a kérgük tartotta az összes fát. Valami új fasságot találj ki, ha a listára akarsz kerülni. :))

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 19:30:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Miért akarnék én a listádra kerülni?

Az a lista semmi mást nem mutat, csak a saját szánalmas korlátoltságodat.

Ha valamit szépben rendbenhoznak, felújítanak, akkor ti libbantak mindig próbáljátok keresni az apró kis kapaszkodókat, hogy mibe kössetek bele.

Hogy a facsemeték az ültetés idején még nem nagy, terebélyes fák – hát valóban. Amikor meg megnőnek, akkor azok lesznek.

Persze nektek addigra már rég lefő a kávé...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 19:38:29

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "Miért akarnék én a listádra kerülni?"

Pfff... Azt én honnan tudjam? A fideSSfasszopók észjárását sohase értettem.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 19:56:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "sohase értettem"

Ti sajnos sok mindent nem értettetek, lippsikém.

Például azt sem, hogy miért nem rátok, hanem a nemzeti kormányra szavaznak a magyar választók. Pedig annyi fondorlatos hazugsággal, csúsztatással jöttetek elő az utóbbi 9 évben, és Orbán Viktor mégis mindig 2/3-dal törölt képen titeket.

Azt sem értitek, hogy vajon mi lehet az a "nemzeti érdek", amelynek a képviseletére a magyar választók alkalmatlannak tartanak titeket. Persze ti semmilyen más érdeket nem ismertek, csak a megbízóitokét.

De ne csüggedj, megpróbáltatásaitok a végükhöz közelednek!

Október 13-án immár végleg lefő nektek a kávé, ti pedig majd végre csinálhattok valami hasznosat! (Vécépucolás, utcaseprés, csatornatisztítás...)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.28. 19:57:15

@nincs1itt: Ahol komoly városüzemeltetés - település üzemeltetés van, ott minimum évente értő szemek (kertész vagy erdész, mindegy csak olyan legyen aki már látott 1-2 esetleg több fát) lecsekkolják a köztéri fákat, hogy lábon maradhat-e? És még így is van egy rossz hírem. :-(

Mármost előző hsz-emben említett jegenye a talajszinten több mint 2 m átmérőjű volt, fejmagasságban a törzse lehetett 1 m+. Minden "vizsgán" átment, egészséges majd 3o m magas fa volt, "ez túl él mindőnket" jelszóval maradhat. Nem kellett más csak egy olyan vihar, ami mondjuk fél tucatszor a saját rezgésszámával meglengette, és kész volt a baj. Kisteherautónyi földlabdával dőlt ki, az emberi test vastagságú gyökerei úgy voltak elszakadva mint egy szalmaszál. Értem én hogy sokkal több feleséget öl meg a férje, mint ahány embert fa csap agyon. Ettől ami bajt meg lehet előzni, szerintem azt előzzük meg.

Ha erre szédül egy kertész vagy erdész, javítson ki. Kisvárosunkban azt látom, ahol új zöldség készül (park, járdaszigeten zöldség, csak hogy ne csak betont meg követ lássunk), ott jobbára csak bokrokat vagy sövényt ültetnek. Vélelmezem azért, hogy ne nőjön magasra.

Röviden. Szerintem ez a poszt mellé ment, elismerve a konkrét helyszínt, annak fáit, azok állapotát nem ismerem-ismertem. Ha tévedtem én kérek elnézést. :-)

nincs1itt 2019.08.28. 20:19:31

@rdos: épp erről merek én is vau-vau... csak ugye a "fidesz hüjje" az mindent felülír... itt a tavalyi tél olyan pusztítást mert végezni, hogy a fal adja a másikat... hasonló méretű fenyőket borított fel a hó nyomása, meg persze a szél is segített. lombos fákat tört ketté stb. ezért gondolom én is, hogy ez a poszt nem volltreffer.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.28. 20:30:41

@nincs1itt: Azért Neked mondtam, mert érvelsz. Veled szívesen beszélgetek. :-) Aki anyázik, azzal meg beszélgessen az anyja. :-)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 20:33:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Amiket most kivágtak, azok is csemeték voltak egyszer, amelyeket korábban kivágott öreg fák helyére ültettek.. Felfogod?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 20:36:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Felégetik a Föld tüdejét Brazíliában a Zorbányék, hogy Putyin vastüdejére kapcsolják a világot! Ugye, te nagyon hülye?

6.Lenin 2019.08.28. 20:38:55

Néha őszintén elcsodálkozom az itt zajló "vitákról" . Egy politikai blogon.

Aztán a résztvevők mindenféle faszságról írnak, hátha a másik totál hülye, és beveszi ezt a sok baromságot.

Néhány hét múlva választások lesznek. A kormányon lévők előnye óriási, az ellenzék a padlón. Mi teendő? Választókat szerezni (ez a cél). Hogyan?
Kitalálunk valamit, ami rossz közhangulatot eredményezhet(ne) (ez lenne az eszköz)
és hátha hoz néhány szavazót.
Most egy "okosnak" ez a dolog pattant ki. Kíváncsi lennék, hogy mennyit is hozhat?

10. éve küszködik az ellenzék ezzel, eredménytelenül. Nem találnak valódi témákat, ami tényleg jelenthetne valamilyen előrelépést. Szerintem megint csak a szarba csaptak egy nagyot.

Most akkor vagy ennyire szerencsétlenek, vagy nem igaz, amikkel itt próbálkoznak.

Majd okt. 13-án megint eldől. Nagy valószínűséggel megint buknak egy nagyot.
Egy darabig csend lesz, aztán a romokon marni fogják egymást, mert 22 vészesen közeledik.

A legszebb ebben, hogy sokan mennyire komolyra veszik a figurát.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.28. 21:46:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ATV... Tipikus.

DE hat ebben a riportban is elhangzik, hogy osszessegeben tobb fat ultetnek, mint amennyit kivagnak, szoval az egesz nem mas mint egy hulye lippsi mubalhe.

Lehet, hogy az uj faknak ido kell, meg megnonek, de ha 20 ev mulva vagtak volna ki oket (ha addig ra nem dolnek valakire...), akkor 20 ev mulva lenne nehany olyan ev, ahol a facsemete meg kisse kevesebb arnyekot ad.

Mindig ugyanaz a Soros-kozeli NGO-munkatars ("tajepiteszmernok", rohognom kell) nyilatkozik, akinek fizetnek azert, hogy a kormanyt szidja. A csepeli ovodasok meg koszonik szepen az arnyat ado fakat.

Ezek alapjan az o szuleik is tudni fogjak, hogy kire szavazzanak. A belpesti romkocsma-ertelmiseg meg ajvekolhat tovabb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 21:51:00

@Magyarország MAGYAR Ország: "osszessegeben tobb fat ultetnek, mint amennyit kivagnak"

Ez már elhangzott, az 5. számú hülyeség alatt listáztam. Saját magad nem tudsz egy baromságot kitalálni? :))

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.28. 21:54:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ez nem baromsag, hanem TENY.

Akarhogy sivalkodtok ti lippsikek, Budapest folyamatosan zoldul, a faallomany szaporodik, a csepeli ovodasok orulnek.

Persze ti nem is ezer ajvekoltok valojaban, hanem azert, mert a lippsi-allomanyt a szunyogokhoz hasonloan szorgosan gyeritik (immar az MTA kutatointezeti halozatabol is ki lesztek fustolve, nagyon helyesen).

dunántúli gyerek 2019.08.28. 23:04:26

Tamogatom Orban Viktor es Tarlos zold politikajat.

CSOKKI MÁLNA 2019.08.28. 23:25:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Két éve ugyanígy égett az esőerdő. Akkor miért nem rinyáltatok ennyire..?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.28. 23:47:00

@CSOKKI MÁLNA: "Két éve ugyanígy égett az esőerdő."

A József nádor téren sok fa volt, de nem nevezném esőerdőnek. Nem hiszem, hogy két éve leégett volna. Te teljesen zizi vagy. :))

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.29. 00:00:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A József nádor téren sok fa volt"

Igy van, most pedig megtobb fa lesz, ha a facsemetek megnonek?

Gond?

Persze a lippsik mindenert tudnak sivalkodni, azert is, mert a facsemeteknek ido kell, meg megnonek.

Ne aggodjatok, mire legkozelebb kormanyra kerultok 2222-ben, mar 5 masik generaciot ultetnek ezek helyere.

(Csak hulyulok, ti persze 2222-ben sem kerultok mar kormanyra – a magyar 2010-re megtanulta a lecket: soha tobbe lippsidulast!)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.29. 00:37:37

az ország halad, a lippsi ugat
Viktot, Victory!

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.29. 03:50:17

"A Fidesz egyik fő ellenségei a fák - rögtön az emberek után"

Szerencsétlen libbantak, fűvel fával összefognának, hogy végre nyerjenek valahol. Persze amilyen jelöltjeik vannak ezeknek mindenféle poziciokra, ajtónak szaladó, földönfetrengőtől kezdve a valóságsó szereplőkig, már akkor is jobban járnának, ha egy tölgyfát indítanának maguk helyett.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.29. 06:47:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen. Ondó Viktor tesz róla, hogy az értelmiség elenyésző legyen"

Lippsikém, nem Orbán Viktor miatt lesz a nagykörúton belüli belpesti "értelmiség" elenyésző tényező, hanem a számarányok, a matematika törvényei miatt lesznek mindig kisebbségben.

Sajnos lippsikém, a szavazókat nem tudjátok leváltani, a béna politikusaitokat még le lehet.

És hát pechetekre az országban valóban ellenzékváltó hangulat van.

Maxval Balfácán Bircaman 2019.08.29. 07:33:14

Gyere, gyere velem rózsát venni,
Nagyfaszú a nagyapááám....

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 08:36:20

Beszéltem a ligetvédők vezetőivel és azt tervezik, hogy rárajzolják a térkövekre a kivágott fák helyét és ahhoz láncolják oda magukat!!!
A CNN már jelezte, hogy szívesen tudósíta az eseményről!!!
Ha szeretnél résztvenni "stay tuned", mert hamarosan jönnek a részletek!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.29. 09:01:44

@Magyarország MAGYAR Ország: "leváltani, a béna politikusaitokat még le lehet."

A gecit se lehet, pedig nála bénább nincs.

Cycmen 2019.08.29. 10:25:27

@taga20: "ez a retkes fityeszmaffia, utálja a természetet."

Csodálkozol, amikor a természetnek olyan durva tréfái vannak, mint amilyen te is vagy?

alöksz róz 2019.08.29. 11:24:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát ti, kozmopolita régikomcsik-újlippsik valóban nem tudjátok orbánt leváltani szerencsére.
mi magyarok le tudnánk, na de cseréljük le rátok? :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.29. 11:28:29

@R.V.J.: tuttad hoty a zoxigént nem a fákból nyerikk hanem a zalgábúl
van aki mekzabálja a zalgát
na anak kéne kiverni a fogajit

CSOKKI MÁLNA 2019.08.29. 11:47:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Esőerdő a József nádor téren?? Látom már benyomtad a mai adag kendert..:) Faunokat, tündéket is láttál..?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 11:53:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"a zoxigént nem a fákból nyerikk hanem a zalgábúl"

Még ha így is lenne, van egy nagy különbség!
Az alga napok alatt újra kinö, nézz csak a lábujjaid közé!
Ezzel szemben egy nyárfának kell legalább 4-5 év mire teleszöszöli a belvárost!!!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.29. 12:21:03

@R.V.J.: #free_algas #make_algas_hapy #dont_eat_inteligent_creatue

Maxvall Bircaman 2019.08.29. 12:47:52

Gyere, gyere velem rózsát venni,
Nagyfaszú a nagyapááám!
Gyere, gyere velem csókot lopni,
Mer' illatos a pinám...

morph on deer 2019.08.29. 13:21:12

Micsoda hülyeség ez! Mit nem lehet ezen érteni? Még ilyet..!

Miért, az orbán családnak talán faiskolái vannak?
Még csak kertészetük sincs, KŐBÁNYÁIK vannak!
Naugye!
Ezért aztán az teljesen termeszetes, sőt, elvárható, hogy a fákat igenis le kell cserélni kőre!
Mindenhol!
Ez a legkevesebb, amit a nemzetth megtehet dicső uralkodónk családjának felvirágoztatására!
(Természetesen kőrózsára gondoltam, még mielőtt valami zöld liberális félremagyarázná...)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 13:52:33

@morph on deer:
"Ezért aztán az teljesen termeszetes, sőt, elvárható, hogy a fákat igenis le kell cserélni kőre!"

Akkor várjuk csak tétlenül hogy a Zorbánrendszer teljesen belekövesedik az országba???
HÀT NEM!!
#intervenciotmost #varunkunesco

dunántúli gyerek 2019.08.29. 13:53:39

Tetszik vagy nem, 2034ig Orban donti el hol lesz fa es hol nem (korabban 2030rol volt szo).

Visithattok ahogy birtok.

Orban pedig hataron tuli magyart szan utodjaul, akik ruhellik a lippsiket mint az koztudott.

morph on deer 2019.08.29. 14:40:11

@dunántúli gyerek:
“Orban pedig hataron tuli magyart szan utodjaul,”

Nyilván olyat, aki még személyesen ismerte Nicolae Ceaușescut, hogy a betanítását meg lehessen spórolni...
(Persze korábbról, mert aki a falnál találkozott vele először az nem kvalifikál erre a célra)
Okos ez a viktor, “akárki meglássa”!

dunántúli gyerek 2019.08.29. 14:44:27

@morph on deer: Velemenyed leszarhato.

Orban egyszemelyben dont arrol, ki lesz 2034tol a kormanyzo.

morph on deer 2019.08.29. 14:46:59

@R.V.J.:
“a Zorbánrendszer teljesen belekövesedik az országba???”

Pedig az szinte kimeríthetetlen alapanyagot biztosítana térkövezéshez, meg turul szobrok és mindenféle emlékművek talapzataihoz!
Arról már nem is beszélve, hogy akár újra kőbölcső nagyhatalom lehetnénk, és végre mindenkinek jutna, nem csak a fideszesek szüleinek..!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 15:39:03

@morph on deer:
"Arról már nem is beszélve, hogy akár újra kőbölcső nagyhatalom lehetnénk, és végre mindenkinek jutna, nem csak a fideszesek szüleinek..!"

Ez a tendencia nem érhette meglepetésként a közvéleményt, hiszen Debreczeni József már évekkel ezelött megírta a Zorbánról szóló könyvében, hogy a kis Viktor ki nem állhatta A fából faragott királyfit, viszont a Köszivü ember fiait rongyosra olvasta.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.29. 17:25:27

@morph on deer:

Ceaușescut kifejezetten szerették nyugati főnökeid elődei..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.29. 17:29:14

@morph on deer: A turul szoborba legalább nem lehet beleköpni, (max belekötni..:)

morph on deer 2019.08.29. 19:42:49

@Veszéjben a lyogállamiság !:
“nyugati főnökeid elődei..:)”

Rosszul tudod szivi, mert én voltam a nyugati főnök, mielőtt nyugállományba helyeztem magam.:)

Nem vagy te szekus véletlenül, hogy ennyire ismerted megboldogult Nicolae kapcsolatait?
Na nem mintha baj lenne, így legalább megbecsült vagy, hiszen újra eljött a te időd. Csak gratulálni tudok!

morph on deer 2019.08.29. 19:44:36

@Veszéjben a lyogállamiság !:
“nem lehet beleköpni, (max belekötni..:)”

Próbálj pár másik igekötőt, és meg fogsz lepődni a lehetőségek sokaságán! ;)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.29. 21:10:25

@morph on deer: Ha néha olvasnál a közelmúlt történelméről , te is tudnál arról, hogy mennyire jó fej volt Nicolae nyugaton..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.29. 21:16:28

@morph on deer: Kulcsár Geri is lehet, hogy ilyesmin gondolkodik mostanában.. Saulusból Paulus..?;)
süti beállítások módosítása