B1 blogcsalád



A fideszes polgármester-jelölt fizet azért, hogy zseniálisnak nevezzék

2019. augusztus 23. - nickgrabowszki

A kormányoldalnak is lett Falus Ference, de még mindig nem késő lecserélni. np2.jpg

Július végén indult el a szegedi polgármester-jelölt, Nemesi Pál támogató oldala, a "Nemesi Pált Szeged Polgármesterének", amelyen egész dicshimnuszokat zengenek a Fidesz által támogatott politikusról. Az oldal bemutatkozásában például azt írják,

Hisszük és tudjuk, a rendszerváltás óta nem volt még alkalmasabb, talpraesettebb polgármester-jelölt Szegeden, mint Nemesi Pál. Mi, akik az oldalt létrehoztuk, hosszú évek óta igencsak közelről ismerjük, gyakorlatilag végig néztük, ahogy az egyszerű paraszti sorból érkező, gádorosi szegény legény irtózatos munkabírással és zseniális üzleti érzékkel, gyakorlatilag a nulláról építette fel a Ferroép Zrt-t, ahogy végig küzdötte az elmúlt 30 évet, csatát csatára nyert, úgy, hogy közben egyszer sem fordult ki önmagából. 

Továbbá világos és éles különbséget tesznek Nemesi és az oldal készítői ("mi, szegediek") között:

Nekünk (és Nemesi Pálnak) SZEGED az Első!"

Tehát vannak ők, az oldal készítői, és tőlük függetlenül van Nemesi Pál.

És most kiderült, hogy kamu az egész.

Nemesinek nincsenek is támogatói vagy rajongói. Legalábbis ingyen nincsenek. Mint a szegedi önkormányzat oldala észrevette: ő maga finanszírozza, hogy a legalkalmasabbnak, legtalpraesettebbnek, sőt egyenesen zseniálisnak minősítsék: np_2.jpg

"Mi, akik az oldalt létrehoztuk, hosszú évek óta igencsak közelről ismerjük" - és ebben nem hazudnak, Nemesi Pálnál valóban senki nem ismeri közelebbről Nemesi Pált:

gyakorlatilag saját magát nevezi zseniálisnak.

A milliárdos szegedi építőipari nagyvállalkozó még nem is hivatalos polgármesterjelölt, de már azóta botrányok kísérik, mióta néhány hónapja először felmerült a neve, hogy a jobboldal őt indítja Botka László ellen.

  • Először tagadta, hogy polgármester-jelölt akarna lenni. Aztán kiderült, hogy mégis.
  • Utána azt tagadta, hogy a Fidesz jelöltje lenne. Aztán kiderült, hogy találkozott Kubatov Gáborral és Orbán Viktorral, rendszeresen egyeztet a helyi Fidesz vezetőivel, végül a Fidesz-KDNP hivatalosan is közölte, hogy őt támogatja.
  • Aztán az bukott ki róla, hogy milliárdos közös üzletben vett részt azzal a Szeviép nevű céggel, amellyel a Fidesz éveken át támadta Botkát.
  • Aztán szembement a kormánypártok 4 éve tartó migránsellenes kampányával: elismerte, hogy külföldi vendégmunkásokat foglalkoztatnak az alvállalkozói. (A Fidesz évek óta azzal riogat, hogy Botka majd migránsokat fog importálni a városba, és ezek után elindít egy olyan jelöltet, akivel szemben ez már nemcsak feltételezés, hanem elismert tény.)
  • Azután az derült ki róla, hogy a Facebook-oldalának kommentelői és lájkolói is szerb profilok.
  • Most pedig az, hogy még a rajongói oldala is kamu, ő fizeti.

Ha valakinek ez a botránysorozat Falus Ferencet idézi eszébe, aligha téved nagyot. A jobb sorsra érdemes egykori országos tisztifőorvost a baloldali ellenzék 2014-ben Tarlós István ellen indította Budapesten, de végül kénytelenek voltak visszaléptetni Bokros Lajos javára, mert politikai antitalentumnak bizonyult.

Nemesi eleve csak azért merülhetett fel polgármester-jelöltként, mert a helyi Fidesz annyira leamortizálta magát, hogy pártpolitikus szóba sem jöhetett a kampány arcaként, valamint azért, mert a szegedi jobboldal fölötti uralomért kitört hatalmi harcot Kubatov Gábor nyerte Lázár Jánossal szemben.

Az esélyei akkor is csekélyek volnának, ha nem kísérné folyamatos bénázás a kampányát,

mert nem elég, hogy a jobboldal kisebbségben van Szegeden az ellenzékkel szemben, még megosztott is, ugyanis

  • jelölteti magát a város utolsó (2002 előtti) fideszes polgármestere, Bartha László,
  • valamint a kormánypropaganda által az elmúlt években Botka ellen felépített Szabó Bálint is.

Szabó tavaly még a kormánylapban jelenthette be a jelöltségét, és nem volt hajlandó visszalépni annak ellenére sem, hogy a pártállami adóhatósági eljárással próbálta rákényszeríteni. Szabó "bűne" az volt, hogy Lázár emberének számított, bár mindketten tagadták, hogy függő viszony volna köztük.

Mindennek fényében egyáltalán nem volna meglepő, ha Lázár még most is arról győzködné az országos Fideszt (azaz valójában Orbánt), hogy a folyamatos botrányok miatt Nemesinek már semmi esélye Botka ellen, és

még mindig nem késő lecserélni.

(Nyilván a "nem is az ő embere", "független-civil" Szabóra.)

A  kampány hivatalosan csak augusztus 24-én, szombaton kezdődik, az aláírásokat még később kell leadni, elvileg még nincsenek elkésve a cserével. Az persze kérdés, hogy be tudná-e még hozni a Fidesz azt a többhónapos hátrányt, amit Nemesi negyedéves bénázásával szedtek össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr615021292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.23. 16:57:05

csutti orsós is fizet, bajer zsóti pl. nyilvánosan szokta kényeztetni (meg is kapta jutalmát) de Semjén is szemmel szokta cirógatni a pötsit.

szervilis ge..ik

taga20 2019.08.23. 17:05:01

@R.V.J.: már megint szoptál fityeszdroid? de hát ti élvezitek:)))

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.23. 17:06:10

@R.V.J.:

cumi, persze egész nap itt baxod a rezet, fisdessnyik, legközelebb bejön. :D

..i..

soros soros migráncs migráncs! lopjunk 2 stadion között 4 autópályára valót lölő brattyi.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.23. 17:21:29

@taga20: @csüngőhasú norvégbáró:
Ez van.
Be kell vallanom, ti sokkal jobbak vagytok a réz ittbaszásában!!!
Gratulálok!
Hogy a Bunyós Pityu énekelné bikicsunájt a temetéseteken!

taga20 2019.08.23. 17:24:25

@R.V.J.:

"Be kell vallanom, ti sokkal jobbak vagytok a réz ittbaszásában!!!"

na ne szerénykedj virágevtárs!
van írói vénád, és természetes, hogy 0-24-ben itt csillogtatod aszt:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.23. 17:31:11

@taga20:

"Dícsérjen téged a taga 20" mondta egy rosszakaróm tegnap, és tessék!!

:(((

taga20 2019.08.23. 17:40:22

@R.V.J.:

mondta a faszt, ne kamuzz!:)

de azé értem az élcet, fityeszdroid;)

HabonyArpi 2019.08.23. 19:35:12

"A fideszes polgármester-jelölt fizet azért, hogy zseniálisnak nevezzék"

Micsoda vilagbotrany. Felfoghatatlan, hogy meg mindig nem vonultak be az ENSZ csapatok.

Ellenzéki szavazó 2019.08.23. 19:47:31

@HabonyArpi: De gondolom a közmunkások ingyen plakátolnak ennek a zseninek.

Akkor fogtok nézni, ha ezt a választást is illegitimnek minősíti az EBESZ.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.23. 20:35:13

@R.V.J.:

de előbb a családodén, te padkány....

Árulja már el valaki, hogy miért jó ez a kleptomán hazaáruló csürhe, akik pofán köpik a magyar embereket; ellopnak mindent, amit tudnak; ráteszik a kezüket mindenre, amire tudják; lebontják a demokráciát; mossák az emberek agyát; úgy élnek mint a kiskirályok; összeszerelő országot csinálnak; rohasztják az oktatást; beengedik a migránsokat pénzért, amit persze ellopnak és azt is mi fizetjük ki; lemennek kutyába Putyin előtt; építik a legsötétebb Rákosi korszakot, de közben mindenki mást lekommunistáznak; lehazaárulóznak mindenkit, aki nem ért velük egyet; dilettáns, csinovnyik lelkületű embereket alkalmaznak mindenfajta szaktudás nélkül és ezek hoznak szabályokat, bukta előtt kiveszik a pénzüket az alapokból, hogy ne veszítsenek pénzt, de a sima pornép meg a megtakarításait veszti el, elintézik, hogy a fideszesek ki tudják fizetni a devizahitelt, de senki másnak nem segítenek; 1/3 választóval 2/3 -ot nyernek; mindig a választások előtt indulnak meg a migránsok,...etc. ...tudnám még sorolni, csak már forr az agyam ezektől.
Miért?

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.23. 20:54:23

youtu.be/y6KjT-yg1fY?t=37

cziggányvajda 9000 forintból vett 2.5 milla nyugger szavazatot.

durvaanyátok?

persze a kormányhivatalnokok bérét csökkentették a gazdaság teljesítményére való tekintettel. hogy hazudik a geci banda. :(

Ellenzéki szavazó 2019.08.23. 21:36:06

@csüngőhasú norvégbáró: Hát igen, szórják az üveggyöngyöket a választók elé.

Szeptemben végén, basszus, ennél átlátszóbban nem csinálhatnák...

A nyugdíjasok helyében inkább azt nézném, hogy hanyadszor csesz ki velük idén is a KSH és a kormány, alábecsülve a nyugdíjas inflációt, erodálva a nyugdíjak reálértékét; miközben ezek a rezsiutalványok, ahogy a tavalyi Bözsike se épülnek be az alapnyugdíjba, ezek egyszeri, a választásnak szóló szavazatvásárló aktusok maradnak.

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.23. 22:07:35

@csüngőhasú norvégbáró: "kik pofán köpik a magyar embereket; ellopnak mindent, amit tudnak; ráteszik a kezüket mindenre, amire tudják; lebontják a demokráciát; mossák az emberek agyát; úgy élnek mint a kiskirályok; összeszerelő országot csinálnak; rohasztják az oktatást; "

Ne aggodj, ezek a dolgok a valosagban nem leteznek, csak az elmebetegek kepzeleteben. A normalis emberek ezert nem is foglalkoznak ilyenekkel.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.24. 07:48:25

@MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET.:

"Ne aggodj, ezek a dolgok a valosagban nem leteznek, csak az elmebetegek kepzeleteben. A normalis emberek ezert nem is foglalkoznak ilyenekkel. "

kispatkány, ne etess a fél ország orbáncbirodalom, a mi lopott pénzünkből vásárolják fel, majd a kis forintjaidat is náluk költöd, meg a kafeteriád... tiborczka ráhelke ezeknek már mindegy, gyakorlatilag visznek mindent

olkt.hu/omlik-penz-tiborcz-istvan-egerszaloki-saliris-hoteljebe/

greenfo.hu/hir/az-ellopott-balaton-orban-emberei-megszereznek-mindent/

168ora.hu/itthon/az-utolso-szabadstrandot-is-bezarjak-keszthelyen-mar-csak-meszaros-lorinc-es-tiborcz-istvan-jarhat-jol-170081

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.24. 08:19:57

@Ellenzéki szavazó:

"Bözsike se épülnek be az alapnyugdíjba, ezek egyszeri, a választásnak szóló szavazatvásárló aktusok maradnak. "

a stadion-cziggány csuti strómanbáró nem megélhetést biztosít, csak vegetálást és alamizsnát, függőséget a kegyeitől.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.24. 08:21:22

@csüngőhasú norvégbáró:

"a stadion-cziggány csuti strómanbáró nem megélhetést biztosít, csak vegetálást és alamizsnát, függőséget a kegyeitől. "

ja, jól mondod, vagy 11 éve nem emeltek a közszférában, pedig dübörög a gazdaság, sikerült kisöpörni a kormányhivatalokat is, a bércsökkentéssel és a patkánykodásssal. :D

dunántúli gyerek 2019.08.24. 10:20:03

Nalam ez a faszi mindent megnyert.

Nemesi Palit Szegedre! Eljen a szabaccsag, eljen a haza!

dunántúli gyerek 2019.08.24. 10:23:16

@csüngőhasú norvégbáró: "sikerült kisöpörni a kormányhivatalokat is, a bércsökkentéssel és a patkánykodásssal. :D"

Ez jo hir, 30 eve minden kormany megigerte,

Orban megcsinalta!

Eljen Orban Viktor, eljen a szabaccsag, eljen a haza!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.24. 11:47:30

@dunántúli gyerek:
"Nemesi Palit Szegedre"

Legyen már végre vége a soviniszta elnyomásnak és válasszanak a -ič nevűt szegedin élére!!!

alöksz róz 2019.08.24. 12:35:26

"A fideszes polgármester-jelölt fizet azért, hogy zseniálisnak nevezzék" - nincs ebben a dologban semmi új, a ballibek már évtizedek óta alkalmazzák ezt a módszert a művészeik támogatására

alöksz róz 2019.08.24. 12:36:23

@dunántúli gyerek: nálad nem nehéz nyerni, úgy látom :D

Ellenzéki szavazó 2019.08.24. 13:26:36

@R.V.J.: Hát ez elég mű-szerb sovinizmus a részedről, fityeszork, a szerbhorvát (-fia) az -ić, nem -ič.

maxval bircaman cenzúrázott 2019.08.24. 13:46:15

A dunántúli hülyegyereknek nem kell sok.

Meg a tanga 20-nak se.

maxval bircaman cenzúrázott 2019.08.24. 13:47:48

@Ellenzéki szavazó: azért tart itt az ellenzék, mer ilyen hülyék tolják a szekerit

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.24. 13:50:40

@Ellenzéki szavazó:
"szerbhorvát (-fia) az -ić, nem -ič."

Köszi a a lényeges kiigazítást! A fontos az, hogy aki győz az końíćon a szerb kultúrához!!!

Cycmen 2019.08.24. 15:12:36

Kellemes hétvégét kívánok az összes ballib köcsögnek, az ordas kurva feleségüknek és a mongolidióta kölykeiknek!

FCUK6 2019.08.24. 15:41:09

Ti is kapjátok a lóvét, Nick, nem keresitek. Remélem, érted a különbséget :)

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.24. 20:14:08

@csüngőhasú norvégbáró:
"kispatkány, ne etess a fél ország orbáncbirodalom, a mi lopott pénzünkből vásárolják fel, majd a kis forintjaidat is náluk költöd, meg a kafeteriád... "

Ha igy volna, az sem zavarna, a legkisebb mertekben sem, sot tamogatom. Az a biztos, ami Orbaneknal van, mert azt mar nem tudjak a szemkiloveto lipsik ellopni, kulfoldre utalni, Soros Gyorgynek utalni.
Mert 2010 -ig ez ment. Amit a szemkiloveto komcsi libsik nem loptak el, az ment kozvetlenul Sorosnak az illegalis bevandorlas tamogatasara. Ha nem lett volna ALLAMCSOD 2010-ben, akkor lehet hogy meg mindig omlene a penz kulfoldre.

dunántúli gyerek 2019.08.25. 04:39:48

@MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET.: Pontosan jol latod. Eljenek a magyarok, eljen a haza.

ellensegeink pusztuljanak

nu pagagyí 2019.08.25. 06:53:22

@dunántúli gyerek: Komoly probléma lehet az indentitásoddal a haverjaiddal együtt, ha lépten-nyomon bizonygatnod kell, hogy magyar vagy. Valószínűleg a tetteitek nem elég világosan bizonyítják a dolgot, ezért a rezsimhez hasonlóan állandóan reklámoznotok kell azt ami nincs, hátha olyannak látják, mintha lenne. Sajnos a pofázás nem pótolja a társadalmilag hasznos tevékenységet.

Ha magyarok lennétek, akkor ezért az országért dolgoznátok. Többel járulnátok hozzá a nemzet felemeléséhez, mint amennyit kisíboltok a polgárok adójából, a saját zsebetekbe. Ha magyarok lennétek meg sem fordulna a fejetekben, hogy bomlasszátok a nemzetet, gyűlöletet szítsatok azok ellen, akik ennek az országnak a tudományát, kultúráját, egyáltalán a tudását jelentik. Nem rúgnátok bele abba, akinek esélyt sem ad a rezsim. Nem kúrnátok mindent szét, ami egy nemzet szolidaritását jelenti: a közös intézményeket, a társadalombiztosítást, a szociális rendszert, az oktatást, a kultúrát. Kártékony, torz emberek vagytok, saját egyéni szabadságotokért sem küzdötök, így a nemzet szabadságáért sem tudnátok.

nu pagagyí 2019.08.25. 07:08:05

@Ellenzéki szavazó: Szerintem ez bűncselekmény, az állam és állami pénzek felhasználása a Fidesz kampányához. Semmiféle előzménye nincs annak, hogy rezsicsekket kapjanak a nyugdíjasok és annak sem, hogy szeptemberi extrajutalmakat osztogassanak a közszférában.

Kíváncsi lennék a hivatalos indokra. Elszaladt az infláció? Mégsem nőttek olyan nagyon átlagemberek jövedelmei? Ezentúl minden szeptemberben járni fog ez a juttatás? Ez most segély és a célcsoport kétségbeejtő szociális helyzete indokolja?

Cycmen 2019.08.25. 10:02:56

@nu pagagyí: " Szerintem ez bűncselekmény, az állam és állami pénzek felhasználása a Fidesz kampányához. Semmiféle előzménye nincs annak, hogy rezsicsekket kapjanak a nyugdíjasok és annak sem, hogy szeptemberi extrajutalmakat osztogassanak a közszférában."

Jaj kisöreg! Szerinted valami ez, meg az! És?
A Fidesz kampánya tényleg a kormányzati tevékenység és ehhez úgylátszik megteremtették az anyagi bázist is, van miből adni a nyuggereknek! Nem kell nekik azt kamuzni, hogy majd nem lesz gázáremelés, hanem nincs! Nem kell ígérgetni, hogy huszonharmadik havi nyugdíj is lesz, hanem adnak kisebb mértékű, de reális juttatásokat! És hogy nincs előzménye a nyugdíj kiegészítésnek? Ez az ellenzék hibája, miért nem adtak amikor alkalmuk volt rá? Ja, hogy akkor nem látták szükségét, meg nem is nagyon volt miből, mert éppen szokás szerint mínuszban voltak és IMF hitelért kellett koldulni?
Ne háborogj drága barátom, ez egy ilyen játék, nem a surmó libsik mondják meg, hogy mit lehet és it nem lehet adni, ráadásul megint fordítva ültök a paripán, mert az ilyen "minek adnak" műsor még több szavazatot von el a ballib csürhétől! Ami nekünk jó!

taga20 2019.08.25. 10:20:08

@Cycmen:

mindig is egy szervilis geciszopó jobbágy voltál, és ezt nap-nap után bizonyítod.

aki a fityeszmaffia szekerét tolja, az egy agyhalott!

dunántúli gyerek 2019.08.25. 10:40:49

@Cycmen: Pontosan. Eljen Orban Viktor, eljenek a magyarok. Hajra magyarok!

Cycmen 2019.08.25. 11:14:19

@taga20: "aki a fityeszmaffia szekerét tolja, az egy agyhalott!"

Jól van buzi, agyhalott vagyok, de akkor az micsoda, akinek Nagy Blankákat indítanak hogy válassza meg képviselőnek? Na azok az igazi agyhalottak, akik ezt szó nélkül elfogadják, nem küldik el a picsába a kedvenc pártjukat, ezzel a buta trágár proli libával együtt! Mert bennetek semmi méltóság nincs! A parlamentbe már általatok beválasztott félnótás nőket és férfiakat bemutatni sem kell!
A Fidesz csinál valamit, ad valamit, véd a migriktől, nem bírja a buzipropagandát és még sorolhatnám, nektek meg csak annyi van a fejetekben, hogy fúj Viktor, azt sem tudjátok hogy mi a bajotok vele, ha nem jön a busz, vagy büdös a feleségetek pinája, akkor is a Fideszt szidjátok!

Ellenzéki szavazó 2019.08.25. 11:35:17

@Cycmen: „A Fidesz csinál valamit, ad valamit, véd a migriktől”

Csinál valamit: lopnak reggel, délben meg este.

Ad valamit: tisztes nyugdíj helyett szánalmas alamizsnát, azt is csak szavazatvásárlási céllal.

Véd a migriktől: azért jöhetett ide több ezer leteplepedési államkötvényes, azért vannak itt az ukrán vendégmunkások is.

„nektek meg csak annyi van a fejetekben, hogy fúj Viktor”

Ez még mindig jobb annál a zavaros káposztalénél, ami a te fejedben van.

„A Fidesz kampánya tényleg a kormányzati tevékenység és ehhez úgylátszik megteremtették az anyagi bázist is, van miből adni a nyuggereknek!”

Azaz dicsekszel azzal, hogy megsértik a kampányszabályokat, semmibe veszik az egyenlő versenyfeltételek megteremtését.

Csak azt nem értem, hogy ha ennyire semmit nem jelentenek nektek a demokrácia játékszabályai, a tisztességes, demokratikus választások, akkor miért kell ilyen bonyolultan csinálni?

Miért nem álltok ki egy-egy kondér gulyással a szavazóhelyiségek elé, hogy közvetlenül onnan etessétek a lecsúszott szerencsétleneket, elszegényedett kisnyugdíjasokat a szavazatukért cserébe?!

Akkor legalább mindenki láthatná, hogy Magyarország végre elérte Kirgizisztán, Türkmenisztán szintjét a „demokrácia fejlettségében”!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 11:39:59

@Cycmen:
"akinek Nagy Blankákat indítanak hogy válassza meg képviselőnek?"
Na idefigyelj te orizatriznyák!! Szállj le a Blankáról, ő egyértelműen nemzedékének igazi nehézsúlyú politikai tehettsége!!!

OFF
Az indexes Domschitz Matyi végre kioknyomozta, hogy Cuba a méregzöld utópia-társadalom új követendő példája!!!
Hajrá Matyi! Idén a tied lesz a pulitzeremlékdij, hamár a hégetöhonorka díjat megint elvitte a Földes Andris!!

index.hu/gazdasag/2019/08/25/kuba_karbonsemleges_klimavaltozas_olajimport_zold_castro_kulonleges_idoszak_szovjetunio_osszeomlas_olaj_valsag/

Cycmen 2019.08.25. 11:52:47

@Ellenzéki szavazó: Mindent jobban csinálnak mint az ellenzék csinált valaha is!
Ki a jelölted szánalm asom? Gyurcsány? Mert az az ellenzék vezére! Ennyit erről, Gyurcsány lehet itt még bármi, mert nincs jobb amit felmutatnátok és mert olyan hülyék vagytok hogy szavaztok rá! Akinek jó a szar, az nem is kap mást!
És az egyik ostobaságodra kükön is válaszolok, erre: "Véd a migriktől: azért jöhetett ide több ezer leteplepedési államkötvényes, azért vannak itt az ukrán vendégmunkások is."

A migráns az iratok nélküli jöttment és ne mosd össze a fizető ellenőrzött letelepedési kötvényessel, a vendégmunkás, meg vendégmunkás, ezt te is így írtad (mert hülye vagy és saját magadat cáfolod a saját mondatodban :DDDDD) tehát nagyon nem migráns!
Amúgy meg a migrik veszélyét szóban tagadja az összes libsi szar, de perpill az Origo híre alapján, fél-egy óra a várakozás Hegyeshalomnál az Osztrák hatóságok ellenőrzése miatt és nem letelepedési kötvényeseket keresnek! :D Elhiszed, faszfejem? :P

Cycmen 2019.08.25. 12:06:57

@R.V.J.: Ezt nem is olvastam, köszi a linket, hajrá Kuba, csak keményen és vissza ne engedjétek az amerikai maffiózókat meg a zsidrák tőkéseket!
Milyen érdekes, hogy anno amikor dőlt az USA-ba a pénz Kubából, Battistával nem volt bajuk, amikor meg Castro kivágta őket mint a szart, egyből előkerültek az emberi jogok!

taga20 2019.08.25. 12:17:40

@Cycmen:

bazdmeg, meghekkelték a nickneved!?

mindig egy gerinctelen fityeszork voltál, akinek csorog a nyála, ha meghallja a gazdája, a csútigeci nevét, de ez a kommented még ezeket is übereli, csigagerincű valami!

bazdmeg, nektek semmi nem elég?

Ellenzéki szavazó 2019.08.25. 12:19:51

@Cycmen: „Mindent jobban csinálnak mint az ellenzék csinált valaha is!”

A lopást és a választási csalásokat feltétlenül... Máshoz viszont sajnos nem értetek.

„A migráns az iratok nélküli jöttment”

Nagy tévedés: migráns az, aki a lakóhelyét, a migrációs statisztikák értelmezésében: országát elhagyva máshová költözik.
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Migration_and_migrant_population_statistics/hu

A letelepedési kötvényes pont ugyanúgy migráns, mint a menekültstátusz kérelmezői; a különbség csak az, hogy ebből nem az illegális embercsempészek, hanem a Fidesz-közeli vállalkozók húznak hasznot.

A migráció és a migrány szociológiai, statisztikai szakkifejezések, amelyeknek megvan a maga pontos definíciója! Az, hogy ezeket te nem ismered, a saját szegénységi bizonyítványod.

„fél-egy óra a várakozás Hegyeshalomnál az Osztrák hatóságok ellenőrzése miatt és nem letelepedési kötvényeseket keresnek!”

Valóban nem azokat keresnek, hanem a menekültválság ürügyén az osztrák munkaerőpiacon zavart keltő, a béreket leszorító ingázó magyar vendégmunkásokkal akarnak kiszúrni, hogy lehetőleg kevesebben járjanak át Ausztriába dolgozni, mert a burgenlandiakat már bosszantja a jelenlétük.

Persze, ha valóban olyan nagy lenne nálunk a jólét, ahogy azt ti állítjátok, talán a soproniak, kőszegiek se dolgoznának ilyen nagy számban a sógoroknál. De hát ehhez kormányozni is kellett volna az elmúlt kilenc évben, nem csak lopni és rasszista kampányokat csinálni.

dunántúli gyerek 2019.08.25. 12:33:50

@Ellenzéki szavazó: ti is ugy loptatok volna mint a Fidesz, mar Ausztria szintjen lennenk

selejtes agyhalottak, egyszeruen senkik vagytok

eljenek a magyarok, eljen a Fidesz!

dunántúli gyerek 2019.08.25. 12:36:35

@R.V.J.: Foldes Andris meg a Domschitz is gazkamraba valo zsido hulyegyerek

hogy elhettek tul nem ertem

Cycmen 2019.08.25. 12:42:42

@Ellenzéki szavazó: Leszarom az eurostatot, hogy szerinte ki a migráns, akkor se a munkavállaló az, hanem az ilyen olyan semmirekellő menekült! Amúgy az osztrák honnan jön rá az uniós magyar állampolgár esetében, hogy dolgozni megy??????? Magyarázd már el, hátha közben rájössz, hogy mekkora barom voltál ismét? És a burgenlandiakat bosszantja a magyar munkás? Nekik lehet idegent gyűlölni, csak te várod el, hogy mi szeressük őket, de más esetben ez elfogadott nálad? A logikailag felépített támadhatatlan fogalmazás nem az erősséged! Szavazz Gyurcsányra, annak a tömegbázisa a hülye proli, az való neked!

Cycmen 2019.08.25. 12:43:16

@Ellenzéki szavazó: Leszarom az eurostatot, hogy szerinte ki a migráns, akkor se a munkavállaló az, hanem az ilyen olyan semmirekellő menekült! Amúgy az osztrák honnan jön rá az uniós magyar állampolgár esetében, hogy dolgozni megy??????? Magyarázd már el, hátha közben rájössz, hogy mekkora barom voltál ismét? És a burgenlandiakat bosszantja a magyar munkás? Nekik lehet idegent gyűlölni, csak te várod el, hogy mi szeressük őket, de más esetben ez elfogadott nálad? A logikailag felépített támadhatatlan fogalmazás nem az erősséged! Szavazz Gyurcsányra, annak a tömegbázisa a hülye proli, az való neked!

taga20 2019.08.25. 12:43:43

@dunántúli gyerek:

igor, szojjá má a főnöködnek, hogy rendes fordító programot adjanak neked, me így mindenki vágja, hogy egy kibaszott fizetett ügynök vagy!

taga20 2019.08.25. 12:55:10

@dunántúli gyerek:

húzzál innen gecitroll anyádba!

dunántúli gyerek 2019.08.25. 13:01:05

Magyarorszagon allamcel az etnikai homogenitas.

Bezzeg nyugaton allamcel a homokszexualitas.

Tessek valasztani

alöksz róz 2019.08.25. 13:08:08

@Ellenzéki szavazó: "Mindent jobban csinálnak mint az ellenzék csinált valaha is!”

A lopást és a választási csalásokat feltétlenül... Máshoz viszont sajnos nem értetek." - na mutasd, mit csináltatok jobban

Cycmen 2019.08.25. 13:08:29

@taga20: Te most az arabszopó másodtaga vagy, vagy az eredeti érdi közmunkás?

taga20 2019.08.25. 13:20:41

@Cycmen: szerinted melyik vagyok?

te és a rohadék fityeszbandád, ócska szar sunyi módon, lopjátok mások nicknevét és avatarját.

és van pofád erről kérdezni engem, te takonygerincű fityeszzombi?!

anyáddal szórakozzál takony!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 13:25:12

@Cycmen:
@dunántúli gyerek:

Mélyen elhatárolódok a zsidózásotoktól!!

Tudjátok legközelebb, amikor gyorskölcsönre vesztek gyémántgyűrűt az asszonynak akkor az a susugó hang a háttérben az az, amikor mi a rajtatok keresett dupla hasznot vágjuk zsebre!!!

Cycmen 2019.08.25. 13:25:52

@alöksz róz: "- na mutasd, mit csináltatok jobban"

Gyurcsány elmondta Őszödön, nem hallottad? Monnyuk az mind balfaszság volt, de azt jobban csinálták, az tény! :D
Ezek bazmeg mindent elfelejtenek és itt verik a nyálukat, bár ez kommentelési szempontból előnyös nekünk, hiszen a múlt felhánytorgatásával kiválóan lehet mélytorkoztatni őket!

Cycmen 2019.08.25. 13:29:54

@taga20: @ Köszönöm, bár elég lett volna annyi, hogy az érdi buzi! :D
Az avatarhamisításról meg csak annyit, hogy a birca évek óta hamisítva van, úhhogy aszt se mi kezdtük komám! Nem szép játék, de ti honosítottátok meg, nem kell sírni!

dunántúli gyerek 2019.08.25. 13:29:57

@R.V.J.: Ezert kell a zsidosagot becsicskitani, azt ok is megertik

Orban Viktor ezt is megtette, sikeresssen. A lipsiknek maradt a maradek, a Buzsihisz fele gyulolkodo galicianerek.

taga20 2019.08.25. 13:34:58

@R.V.J.: egy féreg vagy, és ezt te is vágod.

sok rohadék rohangál itt, de te vagy a nonplusultra köztük.

Cycmen 2019.08.25. 13:35:10

@R.V.J.: "Mélyen elhatárolódok a zsidózásotoktól!!"

Akkor határolódjál el, nem kell segítség, megy az nekem egyedül is!
Amúgy tök érdekes a zsidózás mint olyan, egyből megy a purparlé ha csak leírod hogy zsidó és amúgy semmi rosszat nem teszel hozzá, automatikusan tudják hogy ők egy hazug tolvaj sunyi gecik és nem is kell mondani! :D

taga20 2019.08.25. 13:38:57

@Cycmen: te ostoba állat! miért terelsz te szargerincű féreg?

mit nem kezdtetek ti? szerintem te is csinálod a mai napig!

és bazdmeg, elkezdesz beszélgetni, és utalgatni az általatok létrehozott kamunickkektől?!

a kurvaanyádat nézd hülyének fityeszork!

taga20 2019.08.25. 13:47:05

@Cycmen: jézusról hallottál már nyilasházmester?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 13:54:29

@taga20:
"egy féreg vagy"
Már te is beálltál a dehumanizálók sorába???

Cycmen 2019.08.25. 13:59:00

@taga20: Nézd, leszarom hogy elhiszed e, leszarom a véleményedet is egyébként, úgyhogy még véletlenül se tekintsd mentegetőzésnek, de nincsenek kamunickjeim, három rendes nickem van és csak akkor váltok ha tiltanak és akkor mindenhol, ott is ahol nem tiltottak, mert nem szeretem állítgatni, valamint annyira tartom magam, hogy ne variáljak ilyenekkel! Pöcs!
Jézusról meg csak annyit, hogy katolikus vagyok, Jézus jó arc volt, de nem gyakorolom a vallásomat, mert nem fogok imádni egy zsidót!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 14:03:11

@Cycmen:
"csak leírod hogy zsidó és amúgy semmi rosszat nem teszel hozzá"

Aham. A sorok között olvasást éppenséggel tanítják az ADL-nél.
A te soraidból az Alfred Rosenberg összes művét ki lehet olvasni.

taga20 2019.08.25. 14:04:39

@Cycmen: "Jézusról meg csak annyit, hogy katolikus vagyok, Jézus jó arc volt, de nem gyakorolom a vallásomat, mert nem fogok imádni egy zsidót!"

szar ügy!

nem baj, szép még lehecc!

Cycmen 2019.08.25. 14:06:38

@taga20: Ja, az önbeszélgetésről másik saját nick alatt meg csak annyit, hogy én általában valami provokatívat írok, hogy felbasszam a degenerált fejeteket, tehát ehhez nem jó tarcsinick, mert én az igazi reakciókra utazom! :P

Cycmen 2019.08.25. 14:09:19

@taga20: "nem baj, szép még lehecc!"

Szép nem merek lenni, nehogy arabnak nézz és leránts! :D :P !

dunántúli gyerek 2019.08.25. 14:10:02

@R.V.J.: "A sorok között olvasást éppenséggel tanítják az ADL-nél."

Ahhoz meg nem is kell a sorok kozott olvasni, hogy tuggyuk - az ADL egy rasszista elnyomo szervezet

taga20 2019.08.25. 14:11:13

@R.V.J.: szerintem anyádat nézd hülyének, vagy a kölködet!

ha van valami értelmes gondolatod, akkor nosza. a bulsit faszságot tartogasd a fityeszretekhaverjaidnak!

u.i.: egyébként bírlak, csak valakivel összekeversz;)

dunántúli gyerek 2019.08.25. 14:13:31

kasthiel rabbi

“Yes, we’re racists. We believe in racism… There are races in the world and peoples have genetic traits, and that requires us to try to help them,” he said. “The Jews are a more successful race.”

“Let’s just start with whether Hitler was right or not,” he told students. “He was the most correct person there ever was, and was correct in every word he said… he was just on the wrong side.”

www.timesofisrael.com/embracing-racism-rabbis-at-pre-army-yeshiva-laud-hitler-urge-enslaving-arabs/

Ennyit a mocskos zsidokrol.

taga20 2019.08.25. 14:15:28

@Cycmen: látom néha nem vagy agyhalott.

ezt láttad már?

www.youtube.com/watch?v=Av-cuR2N-zg

dunántúli gyerek 2019.08.25. 14:21:01

@taga20: lippsik szeretnek ellopni a nyugdijat, de nem tudjak hogy szerezzenek valasztot

mi ebben az ujsag?

taga20 2019.08.25. 14:23:29

@dunántúli gyerek:

igor, mennyé és beszélgess anyáddal!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 14:30:43

@taga20:
"egyébként bírlak, csak valakivel összekeversz;)"

Az emberi elme egy minoszi labirintus...
Szerintem neked Csáth Gézai értelemben kellene öngyógyítanod magad.

taga20 2019.08.25. 14:34:12

@R.V.J.: nem vágom, hogy ki ez a csóka, de mi lenne, ha nem lennél ekkora fityeszfaszszopó?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 14:40:08

@dunántúli gyerek:
"az ADL egy rasszista elnyomo szervezet"

Nos, ez vitatható, de ahogy azt Zvi tanárbácsi a Lauderban mondta nekünk az IDF brutális katonai taktikáival kapcsolatban:
"Az ürüléket sem fehér kesztyüben célszerű eltakarítani!"

Cycmen 2019.08.25. 14:43:09

@taga20: Nem láttam, érdekes! Köszi! Igaz az egész, csak nem Orbánra kellene fogni! Így igaz, a cigányság a mi migránsaink, nem tanulnak, nem dolgoznak, csak szaporodnak!
Ezt én már régen mondom, hogy rendészeti eszközökkel sürgősen rá kell őket bírni az együttélés szabályaira!

taga20 2019.08.25. 14:48:06

@Cycmen:

"Ezt én már régen mondom, hogy rendészeti eszközökkel sürgősen rá kell őket bírni az együttélés szabályaira!"

te hülye vagy? ennyit értettél meg ebből?

dunántúli gyerek 2019.08.25. 14:58:37

@R.V.J.: A Lauder is takaroggyon a Golan-fennsikra, ahova valo

taga20 2019.08.25. 15:06:31

@dunántúli gyerek: olvass te ostoba állat!

hát ha ragad a gecin kívül más is, te fityeszselejt!:))

hu.wikipedia.org/wiki/Hatnapos_h%C3%A1bor%C3%BA

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 15:12:41

@dunántúli gyerek:
"A Lauder is takaroggyon a Golan-fennsikra, ahova valo"

Nem, nem polgártárs. Dávidkirály népe itt élt, él és élni fog!!
Sokasodunk és sokasodunk, nagy valószínűseggel -látensen- még benned és leszármazottaidban is!!

index.hu/techtud/2019/08/13/csak_izraelben_tobb_a_zsido_leszarmazott_mint_magyarorszagon_gen_dns_kutatas_myheritage/

taga20 2019.08.25. 15:20:47

@R.V.J.: rejtőernőről, szerbantalról esetleg radnótimiklósról, vagy guttmannarnoldról hallottál má?

dunántúli gyerek 2019.08.25. 15:21:11

@R.V.J.: elhetnek judapesten, rendesen becsicskitva

nem vagyunk alatok

Cycmen 2019.08.25. 15:24:43

@taga20: De még egyebet is megértettem, az urak a szokásos fikapolitizálás szellemében mindent leszólnak, mert azt ugyan nem lehet mondaniuk hogy ez így nem jó, de megvan a másik okosság, hogy majd ebből baj lesz, mert túl jó minden!
Mindaz ami itt szóba került, már régóta jósolható, mégsem hallottam ti ellenzéki balfaszok, hogy károgtatok volna, amikor Gordonka a nyugdíjakra vett fel IMF hitelt!
Ez a három seggarc hogyhogy nem Amerikában vendégprofesszor ha ennyire jól tudnak mindent?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 15:29:01

@taga20:
Ha mástól nem is, de tőled biztos, mert ezt a 4 nevet az összes kommentfolyamba beszoktad írni.

taga20 2019.08.25. 15:29:52

@Cycmen:

te hülye vagy?

mi az anyádról pofázol????

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 15:33:14

@dunántúli gyerek:
"elhetnek judapesten, rendesen becsicskitva

nem vagyunk alatok"

Mégegyszer: TI is MI vagyunk + lehet most úgy érzed, hogy RAJTATOK a nadrág, de emlékezz, a kaftánt a nadrág felett hordják!!

morph on deer 2019.08.25. 15:33:50

@taga20:
“ezt láttad már?”

Kösz a linket! Tanulságos!
Vagyis: lenne, ha képes lenne tanulni akire tartozik..:(

dunántúli gyerek 2019.08.25. 15:36:21

90 év bölcsesség

A Népszava szombati számában az egyik publicista ezzel a címmel méltatja a ma 90 éves Paul Lendvait. A magyarországi származású, 1957 óta Ausztriában élő újságíró a baloldal egyik kedvence

Kilencven év bölcsességétől ámulunk, miközben tudjuk, kicsoda az az ember, aki egykor Lendvai Pál néven szolgálta a Rákosi-rezsimet a pártlap újságírójaként, olykor a rádió egyik propagandistájaként, zagyva brosúrák (Tito, a magyar nép ellensége. Bp., 1951. stb.) jól honorált szerzőjeként. Lendvai is azon kétes hírű alakok közé tartozik, akik úgy váltogatták nézeteiket, mint mások az alsónadrágjukat.

Ujabb szargerincu zsido a ballenzek ikonja.

dunántúli gyerek 2019.08.25. 15:37:23

@R.V.J.: mi nem vagyunk TI, es ti sorstalan korcsok sosem lesztek MI

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.25. 15:41:43

@dunántúli gyerek:
"mi nem vagyunk TI, es ti sorstalan korcsok sosem lesztek MI"

Már késő. Mondtad volna a törzsfőnöködnek aki beházasodott a Kazárok közé, vagy a üknagyapádnak, akinek jól jött a hozomány.

Cycmen 2019.08.25. 15:42:05

@taga20: " rejtőernőről, szerbantalról esetleg radnótimiklósról, vagy guttmannarnoldról hallottál má?"

Ahha, jóváteszik Kun Béla, Szamuely, Rákosi rémtetteit, kezébe nyomsz egy a színzsidó ávo által körömletépettnek egy rejtőjenőt vigasztalásnak? Soros intézze a világ dolgait? Rólam zsidó ne döntsön, már megint ők akarják vezetni az országomat, amit én egyáltalán nem tűrök! Menjenek írónnak, leszarom, vagy elolvasom, vagy nem, de a közéletből takarodjanak! Magyarország a magyaroké, izrael a zsidóké, itt viselkedjenek és ne mocskolják a gazdanépet!

Cycmen 2019.08.25. 15:45:20

@morph on deer: Ilyeneknek csinálják mint ti, normális ember ezt le sem szarja! Ja! Már csak te hiányoztál!

taga20 2019.08.25. 15:57:48

@Cycmen:

"Magyarország a magyaroké, izrael a zsidóké, itt viselkedjenek és ne mocskolják a gazdanépet!"

hulladék vagy, nem magyar!

zenét bírod magyar cigány? nesze nyílasházmester!

www.youtube.com/watch?v=ti2XY-7j_aw

dunántúli gyerek 2019.08.25. 16:07:50

@taga20: Eleg undorito ez a zsido formedveny

taga20 2019.08.25. 16:10:26

@dunántúli gyerek:

mi van náci? zikhej putyincsicska?

miért nem takarocc a kurvanyádba szardarab?!

Cycmen 2019.08.25. 16:10:52

@taga20: Mekkérdezték hogy zsidaj e és örült, hogy kiválasztottnak tartják! HÁNYOK!
Egyébként pont ettől a kiválasztottnak gondolásuktól, de bezzeg amikor Mengele választhatta ki őket, akkor az nem tetszett! Felsőbbrendűek a faszt!

dunántúli gyerek 2019.08.25. 16:17:37

Milyen meglepo, az amazoniai erdotuz hiszti is ballipsi media-kacsa

vilagoszold.blog.hu/2019/08/25/politikai_eszkoz-e_az_erdotuz

Nincs olyan tema, amiben a libbant media ne hazudozna!

taga20 2019.08.25. 16:19:06

@Cycmen: tényleg hülye vagy? vagy csak csinálod?

nézzél bele a romlott, fasz lelkivilágodba!

www.youtube.com/watch?v=TLI6LfnPoJs

taga20 2019.08.25. 16:31:20

@dunántúli gyerek: ű

nigger, még jézus is zsidó volt!

és így az apja is:)))

nesze nyílasretek, egy kis zene:)))

www.youtube.com/watch?v=pWPlM2V4-3c&list=RDpWPlM2V4-3c&start_radio=1

dunántúli gyerek 2019.08.25. 16:32:35

@taga20: A zsidok nem ismerik el Jezust, te gyengeelmeju - magyarul letagadjak

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.25. 16:42:39

@dunántúli gyerek:

"Ez jo hir, 30 eve minden kormany megigerte,

Orban megcsinalta!

Eljen Orban Viktor, eljen a szabaccsag, eljen a haza! "

éljen, legalább a vajda gecire ennyivel kevesebb iksz megy...

taga20 2019.08.25. 16:46:00

@dunántúli gyerek:

arra válaszolj te ruszkiügynök, hogy dzsézusz zsidó vagy sem?!

anyádnak süketelj faszdarab!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.25. 16:51:01

@Cycmen:

"Mengele választhatta ki őket, akkor az nem tetszett! Felsőbbrendűek a faszt! "

remélem ezért kiszed a moszad, és a faxod a nyakadba teszi, te mocsok náci fidessféreg....

Cycmen 2019.08.25. 16:57:14

@csüngőhasú norvégbáró: Nyugi kókadtfaszú buzibáró, tulajdonképpen csak a holotörténelmet erősítem a visszaemlékezésemmel! :P

taga20 2019.08.25. 17:00:08

@csüngőhasú norvégbáró:

most jöttél rá, hogy minden fityeszork náci?

te eddig hol éltél?:))

coub.com/view/1x4gu7

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.25. 17:03:53

@Cycmen: Meg annak a tetves riherongy jó édes kurva anyádnak aki a világra szart és nem tanította meg neked az alapvető dolgokat sem!te parasztbarom!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.25. 17:49:26

@Willkommenskultur:

"tetu balliberalisok "

anyád szádra ne vedd, troll.

alöksz róz 2019.08.25. 18:09:20

@taga20: jézus má nem számít zsidónak, mert kikeresztelkedett. még ezt se tudod, nyomi?

Cycmen 2019.08.25. 18:33:28

@alöksz róz: A kikeresztelkedett zsidó olyan, mint a balatoni hekk!

alöksz róz 2019.08.25. 19:16:05

@Cycmen: senki nem tehet arról, kik voltak a szülei :-)

Willkommenskultur 2019.08.25. 19:48:03

78 per cent of students who identify as trans, non-binary, or “genderqueer” meet the criteria for at least one mental disorder, according to Boston University research.

Vagyis a baloldali szavazok legalabb 1 mentalis betegsegben szenvednek, a kulfoldi sajto szerint.

www.breitbart.com/europe/2019/08/24/study-78-per-cent-of-trans-non-binary-students-mentally-disordered/

taga20 2019.08.25. 20:11:01

@alöksz róz: nálad meg a szüleid nem tehetnek arról, hogy mekkora egy fasz lett a csemetéjük!

:)))

nincs1itt 2019.08.25. 20:34:58

@Willkommenskultur: azért breitbart(széles szakáll) nem egy FAZ, The Times usw...

Willkommenskultur 2019.08.25. 21:12:52

@nincs1itt: Es a Breitbart irta a tanulmanyt?

morph on deer 2019.08.25. 23:30:14

@Willkommenskultur:
”Vagyis a baloldali szavazok”

Gondolom neked a Vida Ildikó fordította a “78 per cent of studens”-t baloldai szavazókra, másképp ez nem sikerülhetett..! :))

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.25. 23:31:58

akkor jó a móka
ha loppsik kapálóznak
fákon lógva

morph on deer 2019.08.25. 23:36:34

@csüngőhasú norvégbáró:
“legalább a vajda gecire ennyivel kevesebb iksz megy...”

De róla legalább már elneveztek egy magnót, rólad meg még azt se!
(Tudod, amelyik még nem kazwttás volt..)

Ellenzéki szavazó 2019.08.25. 23:38:29

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Nagyon vicces vagy, nácikám.

Hát ahhoz mit szólnál, ha te és a barátaid kapálóznátok lógva úgy, mint Szálasi Feri haverotok '46-ban?

Mert ne gondoljátok, hogy ez most másképp fog végződni... Számotokra is eljő az ítélet napja.

Ellenzéki szavazó 2019.08.25. 23:43:38

@dunántúli gyerek: „Magyarorszagon allamcel az etnikai homogenitas.”
„Foldes Andris meg a Domschitz is gazkamraba valo zsido hulyegyerek”

Na, látom megjött a másik náci.

Hasonló államcélt már Szálasi is kitűzött, és ő is támogatta a gázkamrákat, mégis törött nyakkal, lógva végezte.

Sajnos a nácik sorsa már csak ilyen.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 06:44:35

@Cycmen:

" Na azok az igazi agyhalottak, akik ezt szó nélkül elfogadják, nem küldik el a picsába a kedvenc pártjukat, ezzel a buta trágár proli libával együtt! "

a retkes cziggányod és tolvajbandája a népnek nem gond? ráadásul a dzsipszi geci pont most vette meg 9000 forintért a nyuggerek szavazatát, ez aztán a jó választás. fidessnáci.

nem alamizsnát kellene csepegtetni, -ha már a szemüveges bérenc azt hirdeti, hogy hasíííít a gazdaság- hanem tisztességes béreket.

persze nyilvánvaló fidesskamu mellett ez nem megy.

index.hu/belfold/2019/08/23/duborog_a_rezsigepezet_a_kormany_szerint_2_6_millio_ember_kap_utalvanyt/

Ellenzéki szavazó 2019.08.26. 06:51:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Nagyon vicces, nácikám, de ti lesztek begyűjtve, ha bukik a csúti.

A rezsim kritikátlan kiszolgálói nyakbavalót kapnak majd, a társutasokat követ törni visszük.

A hóhér kezében pedig már részedről is hasztalan lesz minden sivalkodás.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.26. 08:25:04

előbb irán elpusztítja hulladék országodat, aztán jöttök ti

alöksz róz 2019.08.26. 08:53:11

@morph on deer: nana, nem az összes diák 78%-áról van szó, úgyhogy nagyjából mégiscsak jól értelmezte :-)

alöksz róz 2019.08.26. 08:59:25

@morph on deer: örömmel látom, hogy a szolid cigányozás azért csak belefér a heveny antirasszista baloldaliságba :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.26. 09:07:32

@alöksz róz: "szolid cigányozás"

Van annak egy diszkrét bája, mikor egy rasszista fideSSfasszopó rasszizmus miatt érzékenykedik. :))

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 09:19:09

@alöksz róz:

"szolid cigányozás"

már megbocsáss, de a cziggány, nem egyenlő a cigány, azaz roma kifejezéssel.

nekünk csak egy staddion-cziggányunk van, aki a zanyját vágná telibe még több lopható eu pénzért.

egyébként, még nagyreményű farkas flórián úrnak sem sikerült a népcsoportról jogtalanul kialakult negatív színezetű képet megváltoztatni, amúgy, költözzön kedves édesanyád mellé úgy 2000 roma, azt kívánom a fidessnyik fajtádnak.

Cycmen 2019.08.26. 09:45:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Van annak egy diszkrét bája, mikor egy rasszista fideSSfasszopó rasszizmus miatt érzékenykedik. :))"

Annak lenne, de nem ez történt! Annyit mondott, hogy ha másokat rasszistáztok, akkor ne cigányozzatok, mert hülyén néz ki!

nu pagagyí 2019.08.26. 09:50:56

@dunántúli gyerek: Bármit zagyválsz össze a Nyugatról, valószínűleg te is oda menekülnél majd, ha befuccsol a NER és eljön az elszámoltatás ideje. Persze lehet, hogy csak Türkmenisztán marad.

Cycmen 2019.08.26. 09:53:55

@csüngőhasú norvégbáró: "már megbocsáss, de a cziggány, nem egyenlő a cigány, azaz roma kifejezéssel."

Jaj komám, el ne játszd már a ballib értelmiségi filozófust nekünk!

nu pagagyí 2019.08.26. 09:58:47

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Loppsikon gondolom a jelenlegi rezsim hivatásos tolvajait érted. Nem kell őket felakasztani, elég trauma lesz nekik, ha a lopásból származó szajré elkobzása után saját "tehetségükkel" kellene boldogulni. Szegény Lőrinc ismét gázt szerelhet majd számla nélkül.

nu pagagyí 2019.08.26. 10:19:19

@Cycmen: Úgy látom a cigány szót te dehonesztáló értelemben szoktad használni, ezért háborodsz fel. Nem vagy egy picit rasszista? Az általad kritizált illető csak egy emberre használta ezt a szót, egy olyanra, aki még a származásáról is hazudik, pedig te minden szavát igazságnak gondolod. Ha arról hazudik, akkor valószínűleg másról is.

Nézzük csak:

- puritán életvitel?
Milliárdos családtagok, akik mind a kormányzása alatt váltak azzá.
Ingyen repülőzés a közpénz-nyelő baráti oligarchák repcsijén.
Saját háztáji stadion Felcsúton.
- arab terrorista migránsok?
Ő és családja is üzletelt a szomszédjukba települt Al-Kaidás professzorral(?).
- Soros György?
Neki köszönheti a karrierjét, amíg az előző diktatúrát akarta megdönteni.
Soros nem változott, ő viszont diktátor lett, amit szintén nem vallana be.
- Keresztény szabadság?
Kinek? Mert ha a nemzetnek szánja, akkor a szabadság szó eleve hazugság ebben az összetételben. Olyan ez, mint a tolvaj szabadság.

Cycmen 2019.08.26. 10:52:52

@nu pagagyí: "Úgy látom a cigány szót te dehonesztáló értelemben szoktad használni, ezért háborodsz fel. Nem vagy egy picit rasszista?"

Nem jött le te szarzsák, hogy mire célzok? Sok aljas emberi tulajdonság van, de ezek közül én a képmutatást gyűlölöm a legjobban! A képmutatók a legszarabb emberek és ti azok vagytok a javából! Ha cigányozol, akkor ne rasszistázz te tetű libsi!

rallus 2019.08.26. 10:56:31

@nu pagagyí:
Semmi baj nem lenne, ha Orbán általad dokumentált visszaélései mellett valami kis jót is tenne az országgal. De nem tesz!
Hiába küzdött oroszlánként hazánk felvirágoztatásáért (és jelképes fizetésért!!) Gyurcsány, majd Bajnai, ez a gonosz Orbán tönkretett mindent!
Nincs már túlzott deficit eljárás, infláció, munkanélküliség, általános eladósodás és lélekemelő könnygáz laza kardlapozással egybekötött gumilövedékes ünnepi programmal!
Szinte biztos, hogy a tieid az elnyomott tömegek támogatásával 98%-al nyerik az önkormányzati választásokat, előre vetítve a szebb jövőt! Addig fél lábon is kibírjátok!

Cycmen 2019.08.26. 11:00:35

@nu pagagyí: Te, annyira fárasztó ez a repülő, stadion, soros csinált belőle embert, keresztényező proli szöveg! Belegondoltál már, hogy évek óta ezt nyomjátok és a normális emberek leszarják a fejeteket és beikszelik újra a Fideszt, mert tudják, hogy ez hazugság és olyanok terjesztik, akik ezerszer rosszabbak!
Például szerintem most az önkormányzatikon fogjátok mélytorokra venni a faszt, immáron sokadszor!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.26. 11:12:33

@rallus: "Nincs már túlzott deficit eljárás"

Köszönhetően annak, hogy Ondó Viktor kivette a pénzt az oktatásból és az egészségügyből, butulnak gyermekeink, halnak meg honfitársaink, a fideSSfasszopók éljeneznek.

"infláció"

Infláció van, mégpedig a legmagasabb Európában.

"munkanélküliség"

Munkanélküliség van, a közmunka nem munka, a munkanélküli csak 3 hónapig számít annak, míg az alláskeresés átlagos ideje 1 éven felüli. Ami munkahelyet Ondó Viktor teremtett, az az EU-segílyből van.

"általános eladósodás"

A geci egyre csak növeli az államadósságot.

rallus 2019.08.26. 11:27:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Annyit garantáltan nem "butulnak gyermekeink" hogy konkurenciát jelentsenek neked...
Annyira bájosak vagytok ezekkel az összehuhogott "adataitokkal", hogy már a legderűsebb olvasók is csak sírni tudnak miatta, de a ti egyre gyorsabban amortizálódó hordátokat talán összetartja. Agyilag ennyit értek....

Cycmen 2019.08.26. 11:35:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:Ugyanaz a hülye duma már évek óta! Bazmeg ti olyanok vagytok mint a Zalatnay Cini a Nem vagyok én apácával, egyetlen egy számból akartok megélni, amit már ezer éve n a közönség!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 11:36:28

@csüngőhasú norvégbáró:
"már megbocsáss, de a cziggány, nem egyenlő a cigány, azaz roma kifejezéssel."

Na elmész te a 1-es szülöd ásító púzójába.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 11:46:35

@Cycmen:
"Zalatnay Cini a Nem vagyok én apácával"

Tölcsért csinálok a kezemböl????????

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 12:42:39

@R.V.J.:

"Na elmész te a 1-es szülöd ásító púzójába. "

nem tetszik valami fidessköcsög? lehet távozni.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 12:50:20

@csüngőhasú norvégbáró:
"nem tetszik valami fidessköcsög?"

Egy hyttlerista náttzy vagy és ez nem tetszik!
Hogy a betyársereg tapossa le a virágokat a kertedben!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 13:13:47

@R.V.J.:

"Egy hyttlerista náttzy vagy és ez nem tetszik!
Hogy a betyársereg tapossa le a virágokat a kertedben! "

hja, egy fidessféreg tipikus megnyilvánulása, vagy libsi, vagy buzi, vagy migráncs, mindegy mi sértő, aki nem akarja egy cziggány-staddion-vajdával szétlopatni az országoz, az

ellenség.

getzik. dögölne meg a gazdád, ha az ördög is az.

alöksz róz 2019.08.26. 13:33:18

@Cycmen: "Jaj komám, el ne játszd már a ballib értelmiségi filozófust nekünk!" - miért ne, ha a jellegzetes proli szóhasználatán finomít egy kicsit, fel se fog tűnni a különbség

2019.08.26. 13:35:01

@rallus:

Figyuzz csak fityisz droid.

330 forint az Euró árfolyama. Ez vajon sikertörténet?
Orvoshiány, tanárhiány, nővérhiány. Ez vajon sikertörténet?
Nálunk van a legalacsonyabb órabér az egész Unióban. Ez vajon sikertörténet?
2,7% nyögdíj emelés, 10% sertéshús áremelés. Ez vajon sikertörténet?
31% burgonya-, 60% zöldség áremelés. Ez vajon sikertörténet?

Gondolkozz pubi!

Nálad biztosan van intelligens tv, intelligens telefon, intelligens mosógép...
Gyakorlatilag már csak te vagy a hülye a házban.

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.26. 13:52:08

@Látens Inszinuáció: Igazad van, a SZEMKILÖVETÉS, TÖMEGBELÖVETÉS, ÁLLAMCSŐD az igazi sikertörténet. A liberálisok ezekre lehetnek büszkék. Bezzeg a szánalmas Orbán, már 10 éve nem képes az emberek közé lövetni, mert nem követi a liberális értékeket.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 14:00:36

@Látens Inszinuáció:
"330 forint az Euró árfolyama. Ez vajon sikertörténet?"

Segíts légyszi megérteni? Mi köze a gazdasági sikertelenségnek a devizaárfolyamokhoz?
Amikor legutóbb képregényeket rendeltem Japánból akkor 1 eurót 118 yenre váltottak a paypal-en. Eszerint a Japán gazdaság rosszul tejlesít?

rallus 2019.08.26. 14:31:35

@Látens Inszinuáció: Igazad van, valóban az volt a sikertörténet, amikor tanártöbblet, orvostöbblet, kórházi ágy többlet, vasútvonal többlet és hasonlók hoztak örömöt a munkásosztály hétköznapjaiba! A gumilövedék és könnygázgránát vonatkozásában pedig a mennyiségi és minőségi igényeket is igyekezett szeretett vezetőnk maximálisan kielégíteni.
Akkor talán még a tarifát sem emelték többszörösére a nehéz testi munkát végző lányok amikor rád néztek...

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 14:40:54

@Látens Inszinuáció:

"330 forint az Euró árfolyama. Ez vajon sikertörténet?
Orvoshiány, tanárhiány, nővérhiány. Ez vajon sikertörténet?
Nálunk van a legalacsonyabb órabér az egész Unióban. Ez vajon sikertörténet?
2,7% nyögdíj emelés, 10% sertéshús áremelés. Ez vajon sikertörténet?
31% burgonya-, 60% zöldség áremelés. Ez vajon sikertörténet?"

ott tartunk, hogy a 2010 utáni orbanisztán, Magyarország egyik legsötétebb korszaka.

ez az emberekre is értendő...

Willkommenskultur 2019.08.26. 14:42:49

@csüngőhasú norvégbáró: 2016 utan nincs az EUban Magyarorszagnal nagyobb sikertortenet

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 14:44:30

@R.V.J.:

"Segíts légyszi megérteni? Mi köze a gazdasági sikertelenségnek a devizaárfolyamokhoz?"

az te fidesspatkány, hogy szándékos forintrohasztás megy, mivel a kiáramló bértömeget kell hazabaxni, továbbá ólcsősítani kell a Magyarország (orbanisztán) lelkét adó SZALAGMUNKÁSOK BÉRÉT.

a 330 annyit jelent, hogy nincs gazdaság, értéktelenítés van. de a forint nem csak az euróhóz képest rohad, hanem a cseh korona, lengyel zloty, de még a török lírához képest is.

a nemzeti valuta elértéktelenítése, nettó hazaárulás.

persze tőled egy magasröptű elemzés nem várható el, anyád se akart belőled okos embert nevelni, nem hogy a dzsippó vektorod.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 14:45:41

@Willkommenskultur:

" 2016 utan nincs az EUban Magyarorszagnal nagyobb sikertortenet "

6000 ezer elvándorolt magyar, egy komplett sikertörténet, a nemzet pusztulása (kihalása) is az. :D

ez bizony a stadionbáró érdeme.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 14:47:57

@rallus:

"Igazad van, valóban az volt a sikertörténet, amikor tanártöbblet, orvostöbblet, kórházi ágy többlet, vasútvonal többlet és hasonlók hoztak örömöt a munkásosztály hétköznapjaiba!"

úgy tudom, az egészségügy viktory alatt rohadt csak igazán, a foci és stadionépítés ellenben szárnyal!!

2019.08.26. 14:49:12

@R.V.J.:

Ööö... Azt hittem Te intelligensebb vagy a fityisz tábor homályában, minthogy tudatosan provokálsz.

De ha nem érted, elmesélem.
Kezdjük az export-import gazdasági mutatóival.
Gondolom, tisztában vagy azzal, hogy az export a kivitel, az import a behozatal.
Tavaly az export összértéke 105 milliárd euróra nőtt az az előtti év 100 milliárdjához képest. Ha vesszük a 330 Eurós árfolyamot, akkor az azt jelenti, hogy ebben az esetben
5 milliárd euró szorozva 330-al lett a gazdasági többlet, ami nem kevés pénz.

Viszont az import 99 milliárd eurót tett ki az előző évi 92-höz képest.
Itt 7 milliárd szorozva 330-al lett a behozatal értéke.

Ha tudsz számolni, akkor világosan látod, hogy a behozatal értéke magasabb volt
AZONOS árfolyamon, mint a kivitel értéke.
Tehát ebben az esetben gazdasági DEFICIT keletkezett.

Ha mondjuk a behozatal kisebb árfolyamon történne, akkor természetesen a deficit is kisebb lenne, vagy mi több, még akár szufficit is keletkezne.

Egy kis gazdaságtan:

Egy ország exportját meghatározhatja a termékei minősége (itt legfeljebb az agrárium jöhet szóba, hiszen egyéb saját terméke az országnak, ami EXPORT minőségű, gyakorlatilag nincs. Meghatározhatja még a reálárfolyam (itt lép a képbe az Euró árfolyama, hiszen vagy ebben vagy USA-dollárban forog az export), illetve a külföldi makrojövedelem, és egyéb tényező. Egy kis ország azonban hiába termel többet, nem biztos, hogy többet fognak tőle vásárolni, főleg, ha NINCS olyan saját terméke, ami EXPORT képes lenne, hiszen mint tudjuk - és ezt kár cáfolni - gyakorlatilag összeszerelő üzem az ország harmada - fele. Az exportot ezért autonóm, a jövedelemtől független tényezőként fogjuk fel.

Viszont az import egy része nem a hazai jövedelem függvényében változik (hanem reálárfolyam (EURÓ árfolyama HELLÓ!), vámok, stb.). ezt hívjuk az import autonóm részének. Az import másik része függ a jövedelemtől, ami nálunk - hiába a KSH kozmetikázott adata - a béka segge alatt van. A 28 ország listáján alulról a 3. hazánk jövedelmi aránya. Viszont ha több (lenne) a jövedelem többet fogyaszta(ná)nak, és a többlet jövedelmünk egy részét külföldi termékekre költenénk.
Tehát ha nő a jövedelem nő az import és fordítva.

Ebből talán már világosan látszik, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy az euró napi árfolyama mennyi. És ez biza gazdaságilag erősen befolyásolja egy ilyen kis ország stabilitását.

Remélem segítettem.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 14:50:02

@csüngőhasú norvégbáró:
"Magyarország (orbanisztán) lelkét adó SZALAGMUNKÁSOK BÉRÉT"

Tetszettek volna rendes szakmát tanulni.

Azt értem, hogy a hazai gazdaság gatya a Zorbán miatt, de a kérdésem az volt, hogy a japánok is hazaárulók a gyenge devizájukkal?

alöksz róz 2019.08.26. 14:51:24

@csüngőhasú norvégbáró: "a nemzeti valuta elértéktelenítése, nettó hazaárulás" - vagy épp pont ellenkezőleg, mert az erős forint "ócsítja" az importot :-)

Willkommenskultur 2019.08.26. 14:53:18

@Látens Inszinuáció:" Tavaly az export összértéke 105 milliárd euróra nőtt az az előtti év 100 milliárdjához képest. Ha vesszük a 330 Eurós árfolyamot, akkor az azt jelenti, hogy ebben az esetben
5 milliárd euró szorozva 330-al lett a gazdasági többlet, ami nem kevés pénz.

Viszont az import 99 milliárd eurót tett ki az előző évi 92-höz képest."

Tehat export 105, import 99 az szerinted kereskedelmi deficit.

Okos lipsi

Willkommenskultur 2019.08.26. 14:55:42

@csüngőhasú norvégbáró: Magyarorszagrol kevesebben vandoroltak ki, mint Ausztriabol. Es az osszes tobbi szomszedunkbol.

Ez is egy hatalmas sikertortenet.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 14:56:54

@Látens Inszinuáció:
"Ha mondjuk a behozatal kisebb árfolyamon történne, akkor természetesen a deficit is kisebb lenne, vagy mi több, még akár szufficit is keletkezne."

Köszönöm.
A bolgárok 1 eurót 2 levára váltanak, tehát akkor az általad felvázolt közgazdasági törvényszerüségek alapján szufficitet termelnek, igaz?
Szerintem az új ellenzéki kormánynak Bulgáriából kellene szakértöket importálni!!!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:01:00

@R.V.J.:

"Azt értem, hogy a hazai gazdaság gatya a Zorbán miatt, de a kérdésem az volt, hogy a japánok is hazaárulók a gyenge devizájukkal? "

okos vagy buzikám, akkor sorolj fel 50 tisztán (nem multi) hazai japán céget, mely exportja szarrá termeli a lóvét az országnak, és majd 50 magyart.

a japán gazdaságot a magyar mellé állítani, látszik, mennyire intelligens vagy, fidesspatjány. :D

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:03:30

@R.V.J.:

"Bulgáriából kellene szakértöket importálni!!! "

nem kell, hiszen Bulgária előtt van 1 centivel a magyar életszínvonal, ezt is a csutti gecinek köszönd. :D

semmit nem tudtok felmutatni, fidesscsicskák, csak az ellopott EU lóvét!

qubit.hu/2019/06/20/mar-csak-ket-eu-tagallamban-rosszabb-az-eletszinvonal-mint-magyarorszagon

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 15:07:30

@csüngőhasú norvégbáró:

Köszi neked is Náttzybáró. Azt még mindig nem írdat le amit eredetileg is kérdeztem, hogy miért a gyenge deviza a probléma. De mindegy is ne eröltesd meg azt a 3 agysejtedet.

harakiri 2019.08.26. 15:09:31

@MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET.:

Ellenzéknek eszébe nem jutna, hogy focihuligánokat vonjon be az utcai zavargások kirobbantására, valamint nem gyújtják fel a tv-t, nem gyújtanak fel autókat...etc.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:10:47

@Willkommenskultur:

"Tavaly az export összértéke 105 milliárd euróra nőtt az az előtti év 100 milliárdjához képest. Ha vesszük a 330 Eurós árfolyamot, akkor az azt jelenti, hogy ebben az esetben
5 milliárd euró szorozva 330-al lett a gazdasági többlet, ami nem kevés pénz."

magyarázd el a gazdasági töltetett te primitív fasz.

a rohadó forint, a nemzet megtakarításának aljas elégetését, elértéktelenítését jelenti, miközben a kibaszott magyar gazdaság, SZÁRNYAL!!!!!!!!

Willkommenskultur 2019.08.26. 15:11:33

@harakiri: Fosnak hogy a nepharag megolne oket. Ami sanszos.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:12:21

@harakiri:

"Ellenzéknek eszébe nem jutna, hogy focihuligánokat vonjon be az utcai zavargások kirobbantására, valamint nem gyújtják fel a tv-t, nem gyújtanak fel autókat...etc. "

az ellenzékben volt annyi, hogy beismerte a töketlenségét, ld. öszödi beszéd, a mostani rezsim tanult, csendben és hatékonyan lop, és annyi haszna sincs, mint a libsiknek.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:22:20

@R.V.J.:

"hogy miért a gyenge deviza a probléma."

mert a dzsipszid elértékteleníti a megtakarításainkat, a munkánk értékét, például, fidessnáci.

www.zsiday.hu/blog/v%C3%A1g-az-mnb-mindegy

emlékezzünk a staddion-cziggányra!

Ide tartozik egy 2004-es gyöngyszem a portfolióról:

www.portfolio.hu/gazdasag/orban_gyenge_forintot_csak_gyenge_emberek_akarhatnak.47441.html

"A forint gyengülése Orbán eszmefuttatása szerint azt jelenti, hogy tulajdonképpen "ellopják a pénzt az emberek zsebéből", mivel a bérből, fizetésből és egyéb járulékokból élők gyengébb forint esetén kevesebb árut tudnak megvásárolni a boltokban, a nyugdíjasok juttatása is kevesebbet ér. A pártvezető szerint a kormánynak a forint gyengítését célzó utalásai és kísérletei a középkori királyok módszeréhez hasonlíthatóak, amikor is az uralkodók a pénzek nemesfémtartalmát próbálták meg minimálisan csökkenti, elcsalva azok értékéből.

Orbán leszögezte: "a gyengébb forint egyértelműen ellentétes az emberek érdekeivel, a gyengébb forint gyengébb államot jelent, és gyenge forintot csak gyenge emberek akarhatnak."

Teljes mértékben egyetértek a 2004-es Orbán Viktorral...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 15:27:27

@csüngőhasú norvégbáró:

A Zorbán faszságaira nem vagyok kiváncsi, ha csak ennyit tudsz, akkor kár volt pazarolni a biteket.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:32:33

@R.V.J.:

"A Zorbán faszságaira "

dehát az ő faxát szopod idióta. :D most ő visz minket a szakadékba, szemét fidesznyik.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 15:38:55

@csüngőhasú norvégbáró:
"dehát az ő faxát szopod idióta"

A Zorbán orális kielégítése már olyan szinten fixa ideád, hogy nem tudok nem arra gondolni, hogy szerelmi csalódásról van az esetedben szó.
Ki túrt ki a térdelö pole-pozíciódból, a g.fodorgábor??

alöksz róz 2019.08.26. 15:39:56

@csüngőhasú norvégbáró: "mivel a bérből, fizetésből és egyéb járulékokból élők gyengébb forint esetén kevesebb árut tudnak megvásárolni a boltokban" - hát akkor vegyél hazai terméket, ha már egyszer olyan nagy hazafinak adod elő magad, annak az árát nem nagyon befolyásolja a forint árfolyama :-)

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 15:49:05

@alöksz róz:

"hát akkor vegyél hazai terméket, ha már egyszer olyan nagy hazafinak adod elő magad, annak az árát nem nagyon befolyásolja a forint árfolyama :-) "

merce.hu/2017/11/30/utoljara-a-horthy-korban-volt-ennyire-keves-kezben-a-magyar-termofold/

kisbuzi, eladott országban nem terem semmi, vágod?

láttad manapság a zöldségárakat, vagy anyukád olcsó csirkefarháttal eteti fidessnyik fejed?

szopatod magad, ostoba

alfahir.hu/ne_a_termofold_eladasaval_finanszirozza_a_fidesz_az_oligarchavaltast

index.hu/gazdasag/2019/08/05/70_szazalekot_dragultak_a_lecsoba_valo_zoldsegek_egy_ev_alatt/

csak a lecsóba való 70%, orbanisztánban... :D:D:D:D:D

Willkommenskultur 2019.08.26. 16:03:23

@csüngőhasú norvégbáró: ha a merce szerint nem jo kezben a termofold, az azt jelenti, hogy sosem volt jobb kezekben

ennyi

alöksz róz 2019.08.26. 16:07:49

@csüngőhasú norvégbáró: "kisbuzi, eladott országban nem terem semmi, vágod?" - hát ti adtátok el az országot, buta proli...
a gyenge forint meg elméletileg pont arra való, hogy a hazai termékeknek előnyt biztosítson az import ellenében.

ha olyan nagy hazafinak érzed magad, vegyél csak hazai terméket, erősebb lesz a gazdaság, kiszorul a külföldi, itt marad a pénz :-)

itt sírtok hogy a béka segge alatt vagyunk, és mégis rontanátok rajta, ennyi eszetek van

alöksz róz 2019.08.26. 16:09:56

@csüngőhasú norvégbáró: mi közük a magyar zöldségeknek a gyenge forinthoz?

Cycmen 2019.08.26. 16:16:32

@csüngőhasú norvégbáró: "az ellenzékben volt annyi, hogy beismerte a töketlenségét, ld. öszödi beszéd, "

Jól van Józsi, amikor tetten érnek pajszerrel a kezedben, akkor nem nagy cucc az őszinte feltáró jellegű vallomás! :D
Bár emlékeim szerint az csak a maffia megbeszélésen hangzott el és utána kiszivárgott. Akinek volt szeme, az látta mindezt és nem lepődött meg!
Persze a hozzád hasonló bamba prolik egy őszödi beszédtől meghatódnak, azt a becsület jelének vélik és újra szavaznak Gyurcsányra!

Cycmen 2019.08.26. 16:22:27

@alöksz róz: " mi közük a magyar zöldségeknek a gyenge forinthoz?"

Kérdezd inkább meg a faszszopó buzibárót, hogy emlékszik e arra, amikor Gyurcsány önként mondott le magyar mezőgazdasági kvótáról, mert szopnia kellett az EU faszát, hogy ne kúrogassák a kapitális hiányért!
Ezért üldözik az eu-ban Orbánt, jobb lenne egy elkúró, akit ugráltathatnak és az szervilisen csinálja amit előírnak neki, csak hogy hatalomban maradhasson!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 16:27:50

@Cycmen:

"Ezért üldözik az eu-ban Orbánt, jobb lenne egy elkúró, akit ugráltathatnak és az szervilisen csinálja amit előírnak neki, csak hogy hatalomban maradhasson! "

ezen a visszamutogatás nem segít fidessgeci, a stadion-cziggányod alatt drágul, MINDEN.

persze ezt lehet kompenzálni egyszeri 9000 forintos rezsiszarral. az ikszekért. :D

Willkommenskultur 2019.08.26. 16:30:29

@csüngőhasú norvégbáró: Meg sosem dragult ilyen lassan az elet 1990 ota. Az alacsony inflacio uj magyar sikertortenet.

alöksz róz 2019.08.26. 16:33:41

@Cycmen: "Kérdezd inkább meg a faszszopó buzibárót, hogy emlékszik e arra, amikor Gyurcsány önként mondott le magyar mezőgazdasági kvótáról, mert szopnia kellett az EU faszát, hogy ne kúrogassák a kapitális hiányért!" - ez igaz. hálás is volt neki a lippsi brigád, alig győzték felminősíteni az országot :-)

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 16:34:16

@Willkommenskultur:

"Meg sosem dragult ilyen lassan az elet 1990 ota. Az alacsony inflacio uj magyar sikertortenet. "

hja, a fidessnyikek legnagyobb sikere a QUESTOR ÉS BUDACASH rablás óta a megfizethetetlen ---- >>> lakás és albérletár.

hányszor verjem a seggembe a fejed? :D

nincs siker, a magyar nettó rabszolga, aki persze elmenekült, annak egy fokkal jobb.

alöksz róz 2019.08.26. 16:38:25

@csüngőhasú norvégbáró: te még azzal se vagy tisztában, buta proli, hogy miről fröcsögsz... de azért kiabálsz ész nélkül. ennyi eszetek van.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 16:40:50

@alöksz róz:

"ez igaz. hálás is volt neki a lippsi brigád, alig győzték felminősíteni az országot :-) "

hu.tradingeconomics.com/country-list/rating

igen, magyarország egy szinten van kazahsztánnal, indiával meg akár panamával is.

ez a fidesssiker. :D

ezt úgy sikerült elérni, mikor 2011 ben a dzsipszi fattyú a 3000 milliárdot (nyugdíjpénz) pofánverte, azóta jön az EU pénz az országba, azóta száguld a gazdaság.

száguld, meglátszik. :D 330 egy euró, de már 13 forint egy cseh korona is...

gyalázat.

Cycmen 2019.08.26. 16:41:02

@csüngőhasú norvégbáró: "ezen a visszamutogatás nem segít fidessgeci, a stadion-cziggányod alatt drágul, MINDEN. "

Na most nagyon figyelj jókomám! Ez nem visszamutogatás, hanem utalás arra, amit ti akartok a jövőre nézve, ugyanis perpill Gyurcsány az ellenzék vezére, ő jönne vissza, és megnyilvánulásai alapján hülyébb, mint amikor kormányzott!
De ha visszamutogatás lenne, akkor sem szólhatsz, ugyanis nem te határozod meg a vitaszabályokat!

Willkommenskultur 2019.08.26. 16:41:22

@csüngőhasú norvégbáró: A magyar megbecsuli, hogy 1990 ota a legnagyobb elkepzelheto joletben el.

A lippsi szukol, mert nem jut neki hely az uri szalonokban.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 16:45:07

@alöksz róz:

"te még azzal se vagy tisztában, buta proli, hogy miről fröcsögsz... de azért kiabálsz ész nélkül. ennyi eszetek van. "

mikor elfogy az érv, jön a személyeskedés. :D

magyarország az EU-ban a legtöbbet költötte soros migráncs és uszító plakátokra, mindeközben migráncsot (menedékkérőt) alig fogadott be.

az kiabál, akinek más mondanivalója, programja nincs. ellenben sokat lopikál.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 16:47:15

@Willkommenskultur:

"a legnagyobb elkepzelheto joletben el."

a számára legnagyobb elképzelhető.... mert aki innen lefalcolt, az tisztában van a szarszaggal, amit a stadionország áraszt.

hoppáré

www.portfolio.hu/img/upload/2019/08/ciganygyerkekjatszanak640-20190802.jpg

alöksz róz 2019.08.26. 16:50:13

@csüngőhasú norvégbáró: jaja, stabil alapokkal, erősödő gazdasággal, felelős pénzügyi gazdálkodással, csökkenő külső adóssággal és csökkenő kiszolgáltatottsággal ugyebár nincs is semmi, ami indokolná a felminősítést...

de a nulla növekedés, az eszetlen pénzszórás és hitelfelvétel, az ország kiárusítása, az államcsőd közelébe lavírozás, meg ezek várható következménye az fasza dolog, igaz? hát minősítsük fel, nehogy megijedjenek a hitelezők és így nehogy véletlenül lelassuljon az ország végleges tönkretételéhez vezető folyamat :D

Willkommenskultur 2019.08.26. 16:51:01

@csüngőhasú norvégbáró: "mert aki innen lefalcolt, az tisztában van a szarszaggal"

A kulfoldi magyarok 90%-a a fideszre szavazott.

alöksz róz 2019.08.26. 16:53:15

@csüngőhasú norvégbáró: hát mivel egy felvetésre se bírsz válaszolni a teljesen összefüggéstelen fröcsögésen kívül, érvényes következtetés, hogy fingod sincs, miről ugatsz :-)

2019.08.26. 16:59:40

@Willkommenskultur:

"Tehat export 105, import 99 az szerinted kereskedelmi deficit."

Figyelj hülye gyerek!

Még egyszer, hogy megértsd.
Az export KIVITEL az országból, egységnyi valutáért. Ez legyen - hogy felfogd a homályos agyaddal - 10 egységnyi valuta, átváltva 330-al az 3300 forint.

Az import BEHOZATAL, amiért VALUTÁVAL FIZETSZ - érted már hülye gyerek?
Ez legyen szintén 15 egységnyi, azaz 330-al szorozva , az 4950 forint.
Tehát 1650 forinttal TÖBBET költöttél, mint amennyit eladtál.

Akkor ezt most minek hivják faszfej?
Ugye, hogy deficitnek?

Gyíkarc. Helybe jöttél a lófaszért.

alöksz róz 2019.08.26. 17:09:07

@Látens Inszinuáció: 1. ha az export 10 egység, az import 15 egység, az miért ugyanannyi nálad? :D
2. többet exportálunk, mint importálunk, ez bizony többlet. :D
és nem is érdekünk, hogy ez megváltozzon.

Willkommenskultur 2019.08.26. 17:09:43

@Látens Inszinuáció: tehat megegyszer

"Tehat export 105, import 99 az szerinted kereskedelmi deficit."

Amugy az eredeti nicken is valaszolhatsz, meg ha ciki is a beeges, hogy altsulis matek sem megy.

2019.08.26. 17:09:46

@Látens Inszinuáció:

És még mielőtt.

Az export azaz a KIVITEL 100 milliárdról 105 milliárdra nőtt. Ez 5 egységnyi különbség.
Az import azaz a BEHOZATAL 92-ről 99-re nőtt. Ez 7 egységnyi különbség.

Azaz 2 egységnyivel TÖBBET FIZETTÉL EURÓBAN, mint amennyit eladtál.
Na ettől deficit.

2019.08.26. 17:12:34

@alöksz róz:

Ez példa volt, hogy az agyhalott kollégád megértse, de láthatóan neked sem ment.

Ha a kivitel 5 egységnyit nőtt, a behozatal 7 egységnyit, de mindkettőért EURÓBAN fizetsz,
akkor szerinted több lett a pénz, vagy kevesebb?

Willkommenskultur 2019.08.26. 17:12:57

@Látens Inszinuáció: az export összértéke 105 milliárd euróra nőtt

Viszont az import 99 milliárd eurót tett ki az előző évi 92-höz képest.

Nem tudja a lippsi azt se, mit jelent az export meg az import, meg az alapmuveleteket se, de megszakerti.

alöksz róz 2019.08.26. 17:14:21

@Látens Inszinuáció: "Az import azaz a BEHOZATAL 92-ről 99-re nőtt" - hát legyél magyar hazafi, vegyél magyar terméket és akkor nem fog nőni az import :-)

Willkommenskultur 2019.08.26. 17:14:39

@Látens Inszinuáció: Mit hadovalsz?

1 bizonyos evben a kivitel 105 mrd euro, a behozatal 99 mrd euro.

Ertsd 6 mrd euro a pozitiv tobblet. Ennyit a deficitrol, valyuhoz etetes.

rof rof rof

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.26. 17:17:08

@harakiri: "valamint nem gyújtják fel a tv-t, nem gyújtanak fel autókat...etc. "

Az ellenzéknek csak az ország karácsonyfájának és a gyerekeknek szánt ajándékok felgyujtása jut eszébe.

alöksz róz 2019.08.26. 17:17:43

@Látens Inszinuáció: hát akkor nagyon szar példa volt, mert a külkereskedelmi mérlegünk pozitív.

meg azt még áruld el, hogy az nekünk miért jó, ha az erős forinttal az import termékeket támogatjuk?

alöksz róz 2019.08.26. 17:18:44

@Willkommenskultur: "Nem tudja a lippsi azt se, mit jelent az export meg az import, meg az alapmuveleteket se, de megszakerti."
:D

2019.08.26. 17:21:54

@Willkommenskultur:

Nem egy év volt te barom, hanem két év különbsége.
Téged sem az eszedért szeretnek húgyagyú.

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.26. 17:22:47

@csüngőhasú norvégbáró: "mindeközben migráncsot (menedékkérőt) alig fogadott be."

Miért is kellett volna az országra támado terroristákat befogadnunk ? Érdekes modon valamiért Akmed H. befogadasáért sem tolonganak az eddig nagyhanggal a terroristákat védő országok.

2019.08.26. 17:29:38

@alöksz róz:

" hát akkor nagyon szar példa volt, mert a külkereskedelmi mérlegünk pozitív."

Először is ez csak az export-import közötti különbséget taglalta, de hogy ne tőlem tudd meg, itt egy hiteles idézet:

"A beruházások és a fogyasztás meghatározó szerepe az ország gazdasági növekedésében, azok jelentős importtartalmával együtt oda vezetett, hogy az idei év első hónapjában is gyorsabban nőtt a behozatal az exportnál, és így folytatódott az áruforgalmi aktívum apadása – így kommentálták a hétfőn megjelent januári előzetes külkereskedelmi adatokat az MTI-nek nyilatkozó piaci elemzők."

Azaz a lényeg, hogy a BEHOZATAL több lett, mint a KIVITEL, ezért APADT (CSÖKKENT) a külkereskedelmi aktívum.

"A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) hétfőn kiadott első becslése szerint januárban az export euróban számított értéke 6,4 százalékkal, az importé 9,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest, a külkereskedelmi többlet 225 millió euróval, 382 millió euróra CSÖKKENT."

Remélem a hivatalos adatnak már hiszel.

alöksz róz 2019.08.26. 17:35:54

@Látens Inszinuáció: hát jó, ne legyen külkereskedelmi mérleg, legyen csak export-import különbség :D

"Azaz a lényeg, hogy a BEHOZATAL több lett, mint a KIVITEL" - nem, megint nem jó, nem lett több a behozatal, mint a kivitel.

atomic power 1986DucaDuca 2019.08.26. 17:38:26

@Látens Inszinuáció:

"Ugye, hogy deficitnek?"

Nem deficitnek, az biztos. Ez a külkereskedelmi mérlegtöbblet, más szavakkal az áruforgalmi többlet csökkenése.

Deficitről akkor beszélünk, amikor a mérlegben a bevételt túllépik a kiadások.
A kimenő áruk összértéke jelenleg is meghaladja a behozott árutömeg értékét, még ha ez csökkent is. Tehát az input nagyobb, mint az output.

A jelenleg kiépülő új exportkapacitások belépésével jövőre ismét emelkedő külkereskedelmi többlet várható..

alöksz róz 2019.08.26. 17:39:38

@Látens Inszinuáció: azt még mindig nem tudtuk meg, hogy nekünk miért lenne jó, ha az erős forinttal az importot támogatnánk

atomic power 1986DucaDuca 2019.08.26. 17:39:43

Helyesen: az output nagyobb az inputnál.

atomic power 1986DucaDuca 2019.08.26. 17:43:00

@Látens Inszinuáció:

"Azaz a lényeg, hogy a BEHOZATAL több lett, mint a KIVITEL, ezért APADT (CSÖKKENT) a külkereskedelmi aktívum."

A behozatal több lett, de nem a kivitelhez képest, hanem a korábbi behozatali értékhez!!
A külkereskedelmi aktívum továbbra is megvan!!

2019.08.26. 17:45:11

@atomic power 1986DucaDuca:

"Nem deficitnek, az biztos. Ez a külkereskedelmi mérlegtöbblet, más szavakkal az áruforgalmi többlet csökkenése."

Akkor neked is elmagyarázom, bár az elejétől kezdve kellett volna visszaolvasnod a témát, de akkor még egyszerűbben:

Ha TÖBBÉRT vásárolsz, mint amennyiért ELADSZ, az minek hívják?
Nincs több kérdésem.

alöksz róz 2019.08.26. 17:45:46

@atomic power 1986DucaDuca: attól függ, de szerintem jó volt az az input a beérkező pénzre :-)

alöksz róz 2019.08.26. 17:48:51

@Látens Inszinuáció: "Ha TÖBBÉRT vásárolsz, mint amennyiért ELADSZ, az minek hívják?
Nincs több kérdésem." - és szerinted mi többért vásárolunk, mint amennyiért eladunk?
ne legyél már hülye...

Cycmen 2019.08.26. 18:25:45

Van új poszt! Csaxólok, mert még libbantmentes!

Cycmen 2019.08.26. 18:27:26

@alöksz róz: ne legyél már hülye...

Ne kívánj már lehetetlent az inszeminátortól! :D

atomic power 1986DucaDuca 2019.08.26. 18:49:37

@Látens Inszinuáció:

„Ha TÖBBÉRT vásárolsz, mint amennyiért ELADSZ, az minek hívják?
Nincs több kérdésem.”

Mérleg romlásának. Hiába vásárolunk többért, mint korábban, ha a vásárolt áruk értéke ennek ellenére elmarad a kivitt áruk értékénél. A kivitt áruk értéke, minden árfolyam változás ellenére még mindig több, mint a behozott áruk értéke.

antiinternáci 2019.08.28. 08:23:52

@csüngőhasú norvégbáró:

"magyarország az EU-ban a legtöbbet költötte soros migráncs és uszító plakátokra, mindeközben migráncsot (menedékkérőt) alig fogadott be."

Ja, igazad van, a tetves bolsevisták aknamunkája miatt ilyen mód9n is kellett védekeznie az országnak, egy csomó pénzt kellett erre költeni. Bezzeg az olyan szerencsés országok, mint a többi V4 nem volt kénytelen ilyesmire költeni, mert ott nincs hazug és gyűlölködő ÁVÓ Párt, nincs kedves Bolgár úr, 444, 24, 1476,57, stb... és a Soros-terroristákat is páros lábbal kirúgták pl. Prágából még időben... Szóval, ahol nem voltak csirkefogó Hegedűs hadnagyok akik az országaik megszállásán dolgoztak volna, ott nem is kellett ilyenre költeni.
De nálunk sajnos a régi népi bölcsesség érvényes: nekünk még kommunistából is csak a legalja jutott...
Az meg, hogy hány menedékkérőt fogadott be (az illetékes hatóságok döntése alapján) Magyarország, pontosan megmutatja, hogy az érkezők 99%-a valóban illegális migráns, nem pedig menekült. Tehát nagyon helyesen döntött a kormány, amikor nem szolgáltatta ki az országot a Soros-terroristák által szervezett és erőszakolt illegális migrációnak.

antiinternáci 2019.08.28. 09:06:32

@Látens Inszinuáció:

"Azaz a lényeg, hogy a BEHOZATAL több lett, mint a KIVITEL, ezért APADT (CSÖKKENT) a külkereskedelmi aktívum."

Nem. A behozatal növekedése több volt, mint a kivitel növekedése. Mert amit írtál, az külkereskedelmi deficit lenne. De mivel aktívum (többlet) van, teljesen nem jó a következtetésed.
Másrészt nem is lehet önmagában értékelni ezt az információt, mármint hogy mit jelent(het) a jövőre nézve.
Pl. ha a fogyasztási cikkek importja miatt csökkent az aktívum, az nem túl jó (de nem is feltétlenül rossz, pl. ha sok számítógépet, napelemet, esővízhasznosítót vett a lakosság, annak ugye lehet hosszú távon hozadéka is, ha pedig kaviárt, annak nem). Ha viszont a beruházási javak miatt nőtt az import, akkor az elvben azt jelentheti, hogy azok aktívumot rontó hatása most jelentkezik, a termelésbe való beépülésük miatti aktívumot növelő hatásuk pedig majd később. Vagy nőhetett a később exportálandó termékekbe beépülő import alapanyagok, alkatrészek importja is.
Mivel most importálták, most rontotta az egyenleget, de csak később fogja késztermékként azt javítani.
Szóval óvatosabban kellene örvendezni, hogy milyen szar minden, meg a Fradi is kikapott...
süti beállítások módosítása