B1 blogcsalád



A Fideszhez képest Szarumán egy kimondott természetbarát volt

2019. augusztus 19. - nickgrabowszki

Azt nem lehet mondani, hogy a NER már 9 éves fennállása változatlanul hagyta volna Magyarországot és benne Budapestet, de azt is nehéz volna állítani, hogy ez előnyére vált volna. (via)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr715014496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman cenzúrázott 2019.08.19. 09:33:26

Táskarádió,
Kókuszos dió,
Családi körben, könyékig zöldben,
Úgy enni, enni jó.

alöksz róz 2019.08.19. 09:58:01

nektek semmi se jó, grabowszki... hát valahova fel kell használni az a sok követ ami a kőbányából kigyön, csak nem állhat halmokban, hogy nézne az ki :D

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.19. 09:59:27

Hazug libbantkáknak sikerül egy felújítás közbeni, ideiglenes állapotot összehasonlítani az eredetivel, bravó...

Akit az is érdekel, hogy mit szeretnének ott ténylegesen, az itt megnézheti:
pestbuda.hu/cikk/20190410_burkoljak_a_jozsef_nador_teret_impozans_ter_parkkal_es_diszkutakkal

Cycmen 2019.08.19. 10:01:45

"Azt nem lehet mondani, hogy a NER már 9 éves fennállása változatlanul hagyta volna Magyarországot és benne Budapestet,"

Ja, ahelyett, hogy hazudtak volna reggel éjjel meg este (még ezt a kibaszott mondatot sem sikerült neki csont nélkül elmondani), meg közben nem csinálnak semmit!

CSOKKI MÁLNA 2019.08.19. 10:16:13

Mit is mondott annak idején miniszter Ágika,amikor a tüdőbetegeket beköltöztették a városba,hogy az ingatlant jó pénzért eladhassák?

conchita wurst 2019.08.19. 12:45:17

Semmi bajom a Fidesz kornyezetvedelmi politikajaval, amig tudom - a kornyezetnek az a legjobb, minnel tobbet rugdalja a Fidesz a csuszomaszo libbantakat

Minden mas kornyezetvedelem csak ezutan jon.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.19. 15:31:44

@alöksz róz:
" hát valahova fel kell használni az a sok követ ami a kőbányából kigyön"

Nagyon vicces!! Sajnos ezt a teret nem tudtuk a ligetvédökkel megmenteni :(
Szerencsére a vársoligetben fától fáig tartó közelharcban, óriási veszteségek árán (piszkos cipö, szakadt Benetton poló) sikerült megvédeni!!

Kérdem én, mi a baja a fidesznek a parkos, fás területekkel???? Talán az, hogy néha szerelmesek bújnak a bokrok közé Érosz szellemének áldozni??? Prüd banda!!!

Greccsi Zsot 2019.08.19. 16:47:45

Faknal nagyobb baj, hogy Merkel mar megint nem valtotta le a fasiszta Orbant.

Nekoashi2005 2019.08.19. 17:47:12

@maxval bircaman cenzúrázott: @A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: @Cycmen: @conchita wurst: @Greccsi Zsot:
Ti mennyiért szopjátok le a csuti geci farkát? Vidéken már megvan a trafijája, hogy a telepi cigányok mennyiért szavaznak a fidessre! 20.000 meg némi kaja. Ti ez alá vagy felé mentek?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.19. 18:06:32

Ha meguntam, hogy mindig itt legyek
Majd utazgatok, mert utazni élvezet
De szóba se jöhet Skandinávia
Csak a jó meleg Afrika, ott fülledt az erotika
Kibérelek egy jó nagy puputevét
Bejárom Kenyát és Zimbabwét
Minden feketének fizetek egy feketét
Tömény romantika, imádlak Afrika
Párduc, oroszlán, gorilla, makákó
bambusznád, majomkenyérfa, kókuszdió
szavannák, fekete nők

taga20 2019.08.19. 19:10:21

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Ma elkezdődik a forradalom
Fegyverkeznek a fegyvertelenek
Feszülten lapít a hatalom
Nem engednek az elégedetlenek
Felgyújtják majd a kukákat a randalírozók
Vérszagra gyűlik az utálat
És a nép tartja majd a harapófogót

Reccsen a csont omlik a rendszer
Maga alá temet
De eme szentűl mocskos matériából
Új világ lehet
Ez az eszme hajtja előre a világnak barmait
Hogy szelídek maradhassanak
És a végűl a tigris
Behúzza karmait

Egy részeg haver a padlón hever horkol a saját vérében
A másik éppen meghágja magát
Mind a kétféleképpen
A saját lábában botlik meg
Nem a másiknak a térdében
Az emberiség jövője ott van
Mindannyiunk kezében..

Hát üvöltsön akinek tetszik a zaj!
Aki a bársonyszékbe új majmot akar
Hát fel a kezekkel aki nem akar félni!
Segget nyalni kussban remélni

quimby.

alöksz róz 2019.08.19. 19:18:05

@R.V.J.: ha neked is lenne kőbányád, te is rögtön másképp tekintenél a témára :-)

taga20 2019.08.19. 19:25:44

@alöksz róz:

ja és, egy kibaszott pártitkár lenne az apád, aki anno időnként szarrá rúgott, ezé mostanra egy gátlástalan hulladék lennél.

nehéz az élet, fityeszdroid, mi?

6.Lenin 2019.08.19. 20:00:20

@taga20:

Jó a szöveg. ezt énekelték már sok ezer évvel ezelőtt is, és ezt fogják még nagyon sok ezer évig.
Remélem azt tudod, hogy minden főnök hülye, addig, amíg nem te leszel a főnök.

Ezek olyan melengető sorok, a ..............nek/nak. mind1.

Gondolom most te is hősnek érzed magad. Pedig maradtál annak, ami eddig is voltál.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 20:17:05

@Greccsi Zsot: Leváltani nem váltotta, de. :-) Szerintem ma gyakornokok ülnek minden szerkesztőségben, mert a mai nap híre sehol sem címlapos.

Idézem az index tudósítását:

" ... Magyarország jól fekteti be ezeket a pénzeket az ország és a lakosság érdekében.

Egységesek vagyunk vannak gazdaságilag sikeres országok, mint amilyen Magyarország is, így lehet, hogy a jövőben kevesebb olyan régiója lesz, amely támogatásra szorul - mondta Merkel. "Mindig kompromisszumokat kell találnunk és ezt meg is fogjuk tenni.""

Ez magyarul úgy hangzana: "pofátlanul lopjátok az Eu polgárok pénzét, ezért kevesebb Eu támogatást fogtok a jövőben kapni".

Mi ez ha nem a nap híre és mi ez ha nem egy szép nagy gyomros túl kedves vezetőnknek?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 20:17:05

@Greccsi Zsot: Leváltani nem váltotta, de. :-) Szerintem ma gyakornokok ülnek minden szerkesztőségben, mert a mai nap híre sehol sem címlapos.

Idézem az index tudósítását:

" ... Magyarország jól fekteti be ezeket a pénzeket az ország és a lakosság érdekében.

Egységesek vagyunk vannak gazdaságilag sikeres országok, mint amilyen Magyarország is, így lehet, hogy a jövőben kevesebb olyan régiója lesz, amely támogatásra szorul - mondta Merkel. "Mindig kompromisszumokat kell találnunk és ezt meg is fogjuk tenni.""

Ez magyarul úgy hangzana: "pofátlanul lopjátok az Eu polgárok pénzét, ezért kevesebb Eu támogatást fogtok a jövőben kapni".

Mi ez ha nem a nap híre és mi ez ha nem egy szép nagy gyomros túl kedves vezetőnknek?

alöksz róz 2019.08.19. 20:38:20

@rdos: így is mondhatta volna: a német cégek eddig sokat nyertek az eu-támogatásokkal. most a bmw jön, az szegényebb térségbe költözött, most inkább oda nyomunk kicsit többet :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 20:44:35

@alöksz róz: Mondhatta volna, de nem ezt mondta. Hanem azt mondta hogy csak a szegényebb régiók kapnak ezután támogatást.

morph on deer 2019.08.19. 20:44:42

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
“... sikerül egy felújítás közbeni, ideiglenes állapotot “

Ideiglenes, picim?
Mint a dicsőséges déli hadseregcsoport hazánkban történő állomásozása?

Csak nem azt akarod mondani, hogy “ideiglenesen” lekövezték a teret, hogy majd legyen mit feltörni a faültetéshez?
Vagy addigra úgy is elkopik?

Ha oda fát akartak ültetni, akkor miért nem ültettek fát?
Szerinted?

Netán arra gondolsz, hogy mindenki ugyanolyan korlátolt mint te, és tényként kezel egy látványtervet?

Hát nem, most képzeld!

alöksz róz 2019.08.19. 20:55:12

@rdos: de hát magyarország kurva szegény, ti mondtátok. dőlni fog a sok pénz :-)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 20:58:49

@alöksz róz: Mindig csak a magam nevében beszélek és nem rémlik hogy mikor mondtam hogy dőlni fog a sok pénz. Hacsak nem úgy hogy eldőlt sok pénz sorsa, ezután kevesebbet kap Mo. :-(

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.08.19. 22:04:03

@rdos:
" ... Magyarország jól fekteti be ezeket a pénzeket az ország és a lakosság érdekében."

Varom, hogy a magyar balliberalis media cafatokka tepje Merkelt. Ilyet mondani, hat maganal van ez ?
10 eve uvoltik a libbantak hogy az Orban minden penzt ellop, erre idejon Merkel, es nem hogy nem valtja Orbant, hanem megdicseri a magyar es unios kozpenzek hatekony felhasznalasaert. :))))))))))))))))))

alöksz róz 2019.08.19. 22:10:31

@rdos: azt mondtátok, magyarország kurva szegény.
akkor kapnia kell egy csomó támogatást akkor is, ha csak a szegényebb régiók kapnak :-)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.19. 22:23:33

@alöksz róz:

ja biza
itt megtudhattuk hogy a bocskorosok meg a tótok elhúztak mellettünk
most beszopták, mivel merkell az ő pénzüket is Viktornak adja

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 22:36:38

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: Tegyük fel én vagyok a munkahelyi főnököd. Nagyon megdicsérlek, hogy milyen szépen szellemesen és helyesen írsz és ezért holnaptól a fele fizetésed megvonom. Mert Te olyan szép és helyes vagy hogy neked annyi is elég. :-)

Gondolom boldogan mész haza, hiszen dicséretben részesültél. :-)

Egyébként Mutti valóban tévedett mert nem Magyarország használta fel "jól" a pénzt, hanem lopkovitya. :-(

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 22:39:01

@alöksz róz: Méhecske! Ezt már egyszer megbeszéltük. Zárva az ablak, azért nem tudsz kirepülni. :-) Csak a magam nevében beszélek, ezért csak mondhattam (ha mondtam), de nem mondhattuk! :-)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.19. 23:20:26

@rdos: "Nagyon megdicsérlek, hogy milyen szépen szellemesen és helyesen írsz és ezért holnaptól a fele fizetésed megvonom"

Lipsikém, a helyedben nem dicsekednék azzal, hogy nem tudom, hogy működnek az EU-támogatások; de azért súgok neked, hogy ne haljál meg hülyén.

A legtöbb támogatásra a jelenlegi szabályok szerint is azok az ún. konvergenciarégiók jogosultak, ahol az egy főre jutó GDP nem éri el az EU-átlag 75%-át.

Ez az átlag az Egyesült Királyság kilépésével kicsit amúgy is csökkenni fog; és ha mi olyan gyors ütemben növekszünk, mint jelenleg,* akkor a Közép-Magyarországi Régiónkon kívül is lehetnek majd olyanok, amelyek kikerülnek a jogosultak köréből (az ország egésze 2018-ban 70%-on állt, a Nyugat-Dunántúli Régió 72%-on, így erősen közelíten ehhez a küszöbhöz).
* www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp

Ellenben pl. a románok, a horvátok meg a bolgárok továbbra is megőrzik a legtöbb régiójuk konvergenciarégió-státuszát, hiszen messze vannak a 75-től, a görögök meg annyira lassan növekedtek, hogy ők újonnan kerülnek be ebbe a csapatba (visszaestek, elhagytuk őket).

Az "elloptátok ezért megbüntetünk" egyszerű wishful thinking, köze nincs a valósághoz.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.19. 23:29:46

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Nertárs! Tanulj meg linkelni, utána érveidet még lehet hogy el is olvasom. :-) Linked olvashatatlan. :-)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.19. 23:45:06

@rdos: Olvashatatlan, vagy csak a reklám alá kell görgetni? :-)

Amúgy ez egy Google news AMP (tárolt/archív hír), de belinkelem neked az eredetit is, csak félek, nem fogod tudni megnézni, mert a Portfolio kb. minden harmadik archív hírt engedi megnézni:
portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html
(Ha ez nem megy, a lényege itt is megvan: m.hirstart.hu/hk/20190515_megvan_a_gdp-bovules_eu-ranglistas_helye )

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.19. 23:56:56

@alöksz róz: "magyarország kurva szegény. akkor kapnia kell egy csomó támogatást akkor is, ha csak a szegényebb régiók kapnak"

Így van. És a rengeteg támogatás lehetővé teszi Ondó Viktornak, hogy továbbra is fenntartsa hatalmát, és folytassa az ország lecsúsztatását. Elhagyjuk Bulgáriát, irány Banglades.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.20. 00:13:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szevasz, te hazug lipsi szar!

A tények nem zavarnak, ugye?

Hogy Merkel Sopronban arról beszélt, hogy a várost is magába foglaló Nyugat-Dunántúli Régió egy főre jutó GDP-je hamarosan elérheti az uniós átlag 75%-át, így kevesebb támogatásra lesz jogosult?

Hiszen már a 2019 februárjában közzétett Eurostat-adatok szerint is 72%-on állt, és azóta gyors ütemben nőtt az egész magyar gazdaság, így 2020-ra akár elérheti a küszöböt?
ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/9618249/1-26022019-AP-EN.pdf
m.portfolio.hu/gazdasag/ismet-kellemes-meglepetest-okozott-a-gdp-adat.334259.html

Dehát persze a LIPSI HAZUGSÁGGYÁR szerint ez irány "Banglades"?

Ismered azt a mondást, hogy a hazug lipsit hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát?!

Pedig ez így van; és sajnos ezeknek a hazugságoknak egyre kevesebben hisznek Magyarországon, így október 13-án készíthetitek az orcátokat egy hatalmas, sistergős pofonra...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 00:23:46

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "A tények nem zavarnak"

Dehogynem, éppen a tények zavarnak kurvára. Hogy a gazdád egy évtized alatt lecsúsztatta az országot az EU legszegényebb államai közé. Pedig a legnagyobb EU-segílyt markolta föl. A magyar háztartások költése az EU-ban az utolsó. Döngeted a melled egy három hónapos 5%-os GDP adattal, pedig Ondó Viktor 7%-ot ígért, és nem 3 hónapra. Ettél már GDP-t? Hogy ízlett? És nem elég a gecinek az utolsó hely, tönkretette az oktatást és az egészségügyet, hogy biztosítsa, hogy ez így is marad.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.20. 00:58:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A magyar háztartások költése az EU-ban az utolsó."

Ismét egy lipsi hazugság.

"Ettél már GDP-t?"

Igen, ettem már a GDP részét képező, itthon termelt élelmiszereket. Ti. a GDP a gazdaságban, adott időszak (többnyire egy év) alatt előállított, végső felhasználásra rendelkezésre álló termékek és szolgáltatások összértékét jelenti.

"tönkretette az oktatást és az egészségügyet"

Ez is hazugság, többet költünk az oktatásra és egészségügyre, mint 2010-ben.
"Varga Mihály elmondta, hogy emellett minden kiemelt szakpolitikai terület lényegesen több forrásból gazdálkodhat, oktatásra 645 milliárd forinttal, egészségügyre 770 milliárd forinttal, az ország biztonságának megőrzésére közel 800 milliárd forinttal lesz magasabb összeg, mint a baloldal által utoljára benyújtott 2010-es költségvetésben."
www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/a-2020-as-koltsegvetes-a-csaladokrol-es-a-gazdasagi-eredmenyek-megvedeserol-szol

Libbantkám, ez ma nem a te napod! Legközelebb találj ki nehezebben cáfolható hazugságokat!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 01:25:49

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Minden szavad ordas hazugság, fideSSfasszopó.

"többet költünk az oktatásra és egészségügyre, mint 2010-ben."

Ez csak félig hazugság. Nominálisan valóban többet költ a geci, mint az elkúró, de reálértékben még mindig kevesebbet.

morph on deer 2019.08.20. 03:51:32

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
“... oktatásra 645 milliárd forinttal, egészségügyre 770 milliárd forinttal, az ország biztonságának megőrzésére közel 800 milliárd forinttal lesz magasabb összeg, mint a baloldal által utoljára benyújtott 2010-es költségvetésben."

Hű, de nagy dolog!
Akkor már kezdi megközelíteni mondjuk a foci nevű badarságra évente elszórt összeget..! Ez pedig nagy szó, hiszen annál semmi nem fontosabb..!

Lehet, hogy egy ilyen költségvetésbe már az ingyenes poloskariasztó és bőrnyugtató krém is belefér már? Mert a poloskaírtás még mindig nem, azt megértjük, onnan még messze vagyunk...
Hacsak Tiborcz cége nem dob oda még pár, millió eurós hálapénzt, ha beteg a gyerek...

Vagy például védősisak azokban az iskolákban, ahol a diákok fejére hullik a vakolat, legalább addig, míg a szülők saját erőből meg nem próbálják kijavítani..!

Ezt nevezem fejlődésnek, de tényleg!

HabonyArpi 2019.08.20. 06:27:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" Döngeted a melled egy három hónapos 5%-os GDP adattal, pedig Ondó Viktor 7%-ot ígért, "

Nagyon savanyu a szollo. A liberalis idokben minusz 5 szalekos GDP-k voltak, meg 300-800 milliardos eves koltsegvetesi hianyok, es 25-30 szazalekos munkanelkuliseg. Most plusz 5 szazalekos GDP van, koltsegvetesi tobblet van, MUNKAEROHIANY van.
Lenyegeben a liberalisok 20 eve alatt vegig folyamatos ALLAMCSODBEN volt az orszag, amit csak elkepeszto eladosodas aran tudtak ugy ahogy kivedekezni. Trianon ota erre a fellendulesre var az orszag, ezert nincs eselyetek nevetseges hazugsagokkal legyozni az orszagot ujraepito kormanyt.

nu pagagyí 2019.08.20. 07:48:06

@HabonyArpi: A hit hegyeket mozgat, de talén árnyaltabban látod a sikerszériát, ha áttanulmányozod az alábbit:

index.hu/gazdasag/2018/12/29/magyarorszag_listakon_2018/

Jó szokás szerint, a világgazdasági válságot ismét az előző kormányok nyakába varrod, pedig az a kérdés mi lenne most, ha ismét leállna az autóipar, az építőipar, aminek következtében felszaporodnának a munkanélkülivé vált lakosság nem fizetett hitelei a bankoknál, ami miatt azok sem hiteleznek majd semmit.

Nagy valószínűséggel ugyanaz lenne, mint 2008 végén és 2009-ben, sőt megkockáztatom, szarabb, mert a multik nélküli magyar gazdaság egy hajítófát sem ér, lásd Mészáros Lőrinc hozzájárulása a költségvetéshez (minusz mennyi is?).

nu pagagyí 2019.08.20. 07:57:06

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Tetszik Varga Mihály nagyot mondása, amivel az almát körtével hasonlítja. 2010-ben egy csomó mindent nem csak az állami költségvetésből finanszíroztak, hanem például önkormányzatiból is: például általános iskolák, szakrendelők.

Pontosan tudjuk, hogy ahhoz képest mindent lepusztítottak 2010 óta, a finanszírozásként feltüntetett összegről pedig nem tudjuk hányad részét teszi zsebre a kialakított korrupciós rendszer oligarcha beszállítója és mennyi a tényleges teljesítés.

alöksz róz 2019.08.20. 08:58:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: bizony, és egy kibaszott kánaán lett volna itt, ha a haverjaid maradnak kormányon (kerülnek kormányra) :D

6.Lenin 2019.08.20. 09:02:08

Az a legszebb ünnepi ajándék Mo-nak, hogy visítanak a ballibák.. Jól mennek a dolgok.

Még néhány hét, buknak ezek a balfácánok egy jó nagyot, aztán kuss lesz 3 évig.
Mi lenne ettől szebb ajándék az országnak?

Lassan már nem tudtok hamisítani semmit, nem találtok olyan mutatókat, amiben nem lenne óriási előrelépés. Szép csendben beleőrültök a saját hülyeségetekbe.

Minél nagyobb a visítás, annál jobban megy az országnak, ez a lényeg. Szarni rátok.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 09:09:31

@morph on deer: "de nagy dolog"

Valoban, a Fidesz-kormany annyira jol gazdalkodott, hogy meg erre is tobb penz jut.

"foci nevű badarság"

Ha nem szereted a focit, nezzel kezilabda-merkozest.

Azt meg ugye nem a lypschyk fogjak eldonteni, hogy mire koltsuk a penzt; nem azert szavaztuk ki oket a hatalombol, hogy mindenbe beleugassanak.

"egy ilyen költségvetésbe már az ingyenes poloskariasztó és bőrnyugtató krém is belefér már?"

Nem, ez tipikusan maganfogyasztas, mi a budos francert akarnak dotalni a poloskariasztok, borkencek gyartoit? (Esetleg akinek tenyleg szuksege van ra, az kaphat gyogyszertamogatast a TB-alapbol.)

"egy ilyen költségvetésbe már az ingyenes poloskariasztó és bőrnyugtató krém is belefér már?"

Speciel a diakok is csinalhatnak, kozhasznu munka kereteben, ha mar ugy is kell nekik ilyet csinalni. Nem esne le a karikagyuru az ujjukrol, a mi idonkben a katonasagnal ennel szarabb melokat is meg kellett csinalni.

alöksz róz 2019.08.20. 09:11:00

@rdos: na akkor ha te nem mondtad, akkor most döntsd el melyik, egyszerre a kettő nem lehet igaz :-)

orbán olyan szarul kormányoz, hogy egyre szegényebb az ország és már mindenki elhúzott mellettünk -> kapunk egy rakás pénzt az eu-tól, sokkal többet mint mások, mert mi vagyunk a legszegényebbek
vagy gazdaságilag sikeres országként olyan faszául fejlődtünk, hogy már bőven lehagytuk a szegényebb régiókat -> így ha csak a szegényebb régiók kapnak eu-s pénzt, jóval kevesebb eu-támogatásra leszünk jogosultak

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 09:16:16

@nu pagagyí: "a világgazdasági válságot ismét az előző kormányok nyakába varrod"

A vilaggazdasagi valsagot nem varrjuk a nyakukba, de azt, hogy pucer seggel vartuk a valsagot, igen, es teljesen jogosan.

Esetleg tetszettek volna nem eladositani az orszagot, kormanyzas helyett hazudni reggel, ejjel meg este, es akkor legalabb allamcsod-kozeli helyzetbe nem kerultunk volna?!

Azota a kormany sokat tett szert, hogy valsagallobbak legyunk:
– A GDP-aranyos allamadossagot leszoritottuk
– Ezen belul a kulfoldi kezben levo reszt meg jobban leszoritottuk, inkabb belfoldi szereplok fele legyunk eladosodva
– Fegyelmezett, a maastrichti hianyszabalyt betarto koltsegveteseket keszitunk, igy nem kell a gazdasagi visszaesest melyito oriasi megszoritas, ha tenyleg jon a recesszio

Mindezt a kedvenceid is csinalhattak volna, de hulyek voltak hozza. Ehhez IS.

taga20 2019.08.20. 09:16:53

@6.Lenin:

"Lassan már nem tudtok hamisítani semmit, nem találtok olyan mutatókat, amiben nem lenne óriási előrelépés. Szép csendben beleőrültök a saját hülyeségetekbe."

mint anno a kapitalista nyugat munkásőr, ahogy beleörült a cocialista tábor mutatóiba?:)))

neked megváltás lesz má elhúzol a pokolba, a komcsi haverjaid után.
ja asztán majd a fityeszmaffiád is megy utánad, a gecivel az élen!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 09:18:54

@Magyarország MAGYAR Ország: @morph on deer: Pardon, az utolso kicsit felrement.

"a diákok fejére hullik a vakolat, legalább addig, míg a szülők saját erőből meg nem próbálják kijavítani"

Speciel a diakok is csinalhatnak, kozhasznu munka kereteben, ha mar ugy is kell nekik ilyet csinalni. Nem esne le a karikagyuru az ujjukrol, a mi idonkben a katonasagnal ennel szarabb melokat is meg kellett csinalni.

taga20 2019.08.20. 09:18:57

@Magyarország MAGYAR Ország:

"foci nevű badarság"

Ha nem szereted a focit, nezzel kezilabda-merkozest."

ki a jobb? fradika!

ria-ria hungária!:)))

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 09:21:25

@taga20: Ja, Fradinak lehet szurkolni kezilabdaban, fociban; van ferfi csapat, noi csapat.

Bar a ferfi kezisek sajnos kutyautok... De sebaj, a masik harom csapat akar bajnok is lehet.

taga20 2019.08.20. 09:31:05

@6.Lenin: vonyítsál fityesz kutya, majd dob egy csontot a gazdád, a geci:))))

taga20 2019.08.20. 09:33:35

@Magyarország MAGYAR Ország:

el kell, hogy szomorítsalak, de az egész magyar foci kutyaütő gyökerekből áll.

a fityeszmaffia és a geci büszke lehet arra, amit a fociban létreszart 9 év alatt!

6.Lenin 2019.08.20. 09:40:22

Éhező magyarok tízezrei lepték el Mo- több települését.

pestisracok.hu/ilyen-volt-a-honfoglalok-bevonulasa-az-idei-osok-napjan-tobb-tizezren-gyultek-ossze-a-bugaci-pusztan-ps-video/

Éhezők lepték el az utakat, nem lehetett már szállást se kapni, még a legkisebb települések vendégházaiban sem. Tízezrek hallgatták korgó gyomorral a különböző fesztiválokon a fellépőket.

Többször is majdnem felmerül, hogy a éhező tömegek ellen valamelyik szomszédos ország hadseregét kéne behívni. De a sok éhező terepjáróitól sajnos nem fértek volna el az utakon, ezért ezt az 5letet elvetették.

Vonyítsatok ballibák, már csak néhány hetetek van, aztán 3 év kuss lesz a feladatotok.

conchita wurst 2019.08.20. 09:41:44

Na mi van, nem mertetek megirni a cikket Mertkellrol?

Mi tortent hogy az zsindex az osszes fikablogot levette a musorrol?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 09:44:26

@6.Lenin:
"Az a legszebb ünnepi ajándék Mo-nak, hogy visítanak a ballibák.. Jól mennek a dolgok."

Ez csak pillanatkép! Most hogy Trump megveszi Grönlandot Dániától, elindít egy olyan dominóeffektust amitől egész európa keletre tolódik egy rubrikával!
A Zosztrákok már írják az adásvételit a gazdag
Sopron és Vas megyékre (amik idáig fideszesek voltak).
Mivel nekünk csak a szegény és többnyire szoci Arad, Bihar és Ung megye jut a bolhapiacon, nem jósolok nagy jövőt ennek a gazdasági fellendülésnek!! Höhöhö

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 09:48:57

@HabonyArpi: "A liberalis idokben minusz 5 szalekos GDP-k voltak,"

Igen, emlékszem, rosszabbul éltünk, mint 4 éve. Ja nem, ezt csak Ondó Viktor hazudta, el is bukta a választásokat.

Kurvára nem érdekel, mi csináltak a lippsik, elzavartuk őket. A probléma a geci, aki leválthatatlan, és az EU legszegényebb államává tette Magyarországot. Ilyen bravúrt még az elkúró se tudott véghez vinni, pedig ugyancsak erőlködött.

6.Lenin 2019.08.20. 09:49:24

Egy felháborító hír rázta meg a fejlett nyugatot.

Tegnapról mára virradó éjjel a tücskök hamisan hegedültek, hogy ezzel fejezzék ki a nemtetszésüket a gaz Orbán rezsim ellen.
Ez a hír óriási felháborodást keltett a fejlett világban, több helyen is néhány köcsög felszólította Orbánt a lemondásra.
De ez a szemét ezt nem hajlandó komolyan venni.

Valami ütősebb kellene...

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

6.Lenin 2019.08.20. 09:51:12

@R.V.J.:

Ez a pillanatkép már több éve lefagyott, és ma is tart, szerencsére.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 09:53:16

@alöksz róz: "egy kibaszott kánaán lett volna itt, ha a haverjaid maradnak kormányon"

Hát nem tudom. Lehetséges. De sajnos Antall meghalt, a fasz Boross beállt a fideSSbe, Dávidot kicsinálta Ondó Viktor Elvtárs. Az MDF-ből az összes ganéj a fideSSben van most, szóval akik a haverjaim maradtak volna az MDF-ben, valóban egy kibaszott Kánaánt csinálhattak volna az országból.

alöksz róz 2019.08.20. 09:53:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen, emlékszem, rosszabbul éltünk, mint 4 éve. Ja nem, ezt csak Ondó Viktor hazudta, el is bukta a választásokat." - ti meg nem tanultatok belőle, ugyanazt hazudjátok, sorra el is bukjátok a választásokat...

"Kurvára nem érdekel, mi csináltak a lippsik, elzavartuk őket." - te mindig rájuk szavaztál, komcsi. ezzel zavartad el őket? :D

alöksz róz 2019.08.20. 09:59:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: muhaha. egy csőd volt az mdf, elbaszta az egész rendszerváltást úgy ahogy volt. de te meg amúgy is öreg mszmp-s komcsi vagy, mi közöd neked hozzájuk?

6.Lenin 2019.08.20. 10:02:36

Van egy nagyon jó mérce a mai Mo helyzetére...

Ha jól figyeltek, ma ezen a blogon már csak egy fél tucat hülye visít a kormány ellen, ugyanazzal a beléjük égett hülyeséggel.
Nehéz lenne már egy tucatot is összeszámolni belőlük.
Még néhány hét aztán ezek is kussolni fognak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 10:08:10

@conchita wurst: "Megeloztuk a szlovak bereket mar 2018ban"

Én szeretnék a geci gazdád alternatív világában élni, ott minden fordítva van, mindenben Magyarország az első.

"Szlovákiában - amellett, hogy minden megyében magasabb a nettó átlagfizetés - sokkal kisebb az egyenlőtlenség."

www.penzcentrum.hu/karrier/tenyleg-ennyivel-jobban-elnek-a-szlovakok-igy-huztak-el-mellettunk.1074907.html

Azt hittem, fideSSfasszopó, Ausztriát akarjuk lehagyni, nem a szlovákokat. :))

conchita wurst 2019.08.20. 10:09:15

@6.Lenin: Ez volt a legnagyobb ellenzeki blog, de szetvertek mint a Nepszabot, a Nikkgrabovszki fele tehetsegek, mar annyira nem erdekelnek senkit hogy az Index se teszi ki oket.

2014es valasztas elott azert meg sok kis buzi jart ide remenykedni, de ma mar kiviszik ezeket kozmunkara.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 10:11:44

@alöksz róz: Dávid Ibolya volt a legkarakánabb igazságügyi miniszter. Pl. mikor édibédi Göncz Árpi bácsi megkegyelmezett a tolvaj bankárnak, nem írta alá. A fideSSfasszopók mikor növesztenek gerincet?

conchita wurst 2019.08.20. 10:13:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mosd ki a szad kutya, amikor a Miniszterelnok Ur nevet a szadra veszed!

Tehat a szlovak atlagbereket (amik az 1. OV kormany alatt is a szlovak felett voltak), mara ismet beeloztuk.

magyar www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/ker/ker1812.html
szlovak www.minimalnamzda.sk/priemerna-mzda.php

A magyar ber evente a szlovak 2xesevel no %-aranyban.

taga20 2019.08.20. 10:13:23

@conchita wurst:

ahhoz képest, állandóan itt rohadsz te szargerincű fityeszjobbágy!

taga20 2019.08.20. 10:16:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

ibolykát én is bírtam, főleg a mostani bűnözőkhöz képest, de azért az a mondata, hogy nem ért a focihoz, az azért durva volt.

remélem vágod, amiről pofázok?;)

6.Lenin 2019.08.20. 10:19:15

@conchita wurst:

Nem jönnek rá, hogy amit csinálnak, azzal pont az ellenkezőjét érik el. Annyi eszük sincs, hogy ezt felmérjék. Nem, mintha ez hiányozna az országnak. Normális ellenzéknek meg a csírája sem látszik.

Most látszik igazán, hogy Gyurcsány Fletó tényleg felér egy lottó telitalálattal. Szétver mindent maga körül.

Itt még vergődik cicus, taga20-ak, norvégbárók és ugyan ezek más nicken, de már egy tucat sincs belőlük.
1re nevetségesebbek, nem szabad már komolyan venni őket. Igaz, eddig se lehetett.

taga20 2019.08.20. 10:19:25

@conchita wurst:

virsli! az mi az a %-arany?

nektek leningrágban nem adnak rendes fordító progromot ibrahim, vagy mi a kurvaanyádért töröd itt a magyar nyelvet?

taga20 2019.08.20. 10:23:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

ez a fogyatékos, jövő héten avval fog jönni, hogy a románokat is beelőztük!:)))

vergődik itt néhány fityeszszardarab, és azt hiszik, hogy mindenki telipofával kajálja a csútigecit, úgy mint ők:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 10:23:36

@conchita wurst: "Mosd ki a szad kutya, amikor a Miniszterelnok Ur nevet a szadra veszed!"

Hát rohadtul megmosnám a szám, az kurvaélet, ha geci fröccsenne rá. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 10:25:19

@taga20: "avval fog jönni, hogy a románokat is beelőztük"

:))

Ondó Viktor legnagyobb tette a bolgár gazdaság beelőzése. :))

Vitéz Nagyuram 2019.08.20. 10:36:47

@6.Lenin: Így van, màr várom azt az ajvékolást, amit ezek október 13-án csapni fognak.

És még nagyobbat 14-én, amikor Gyuri bácsi is kirúgja ezeket a mihaszna semmirekellőket. (Igaz, eddig is kár volt őket alkalmaznia.)

6.Lenin 2019.08.20. 10:38:09

Na, mit mondtam. Már csak ez a 2drb seggfej marad hatalmas kormányellenes erőnek.
Sajnos már nevetni se lehet rajtuk annyira szánalmasak.

6.Lenin 2019.08.20. 10:40:13

@Magyarország a Magyarok Országa:

Ne félj, nem lesz ajvékolás, csendben fognak kussolni, mint a tavalyi választás után egy jó darabig.

alöksz róz 2019.08.20. 10:42:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ez az a karakán dávid ibolya, aki szó nélkül tűrte a komcsik garázdálkodását?
aki a sportpályákon tapasztalt rasszizmusra és antiszemitizmusra azt bírta reagálni, hogy nem ért a focihoz?
vagy az a karakán dávid ibolya, aki szövetségre lépett a fasiszta önkényuralmat építő fidesszel és minden lopást simicskástul kayaibrahimostul szó nélkül elnézett nekik? :D

Vitéz Nagyuram 2019.08.20. 10:47:21

@taga20:
Nagyon vicces, lipsike.

A bolgárokat, románokat nem előztük meg, mert előttük voltunk, előttük maradtunk, de az Eurostat adatai alapján megelőztük pl. a görögöket, vásárlóerő-paritáson vett egy főre jutó GDP-ben..

Hát a te kis kedvenceid alatt kit előztünk meg, lipsike? (És nem adósságban, mert abban sokakat...)

conchita wurst 2019.08.20. 10:47:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Bezzegromania

Dăncilă kormányfő, Teodorovici miniszter, Andronescu asszony részéről. Nagyon jól tudják, hogy 2000 iskolának az udvaron van a WC-je, minimális higiéniai feltételek nélkül, az életüket improvizált pöcegödrökbe esve elveszítő gyermekekkel, mégis a pótköltségvetés alkalmával elvesznek az oktatástól egymilliárd lejt, hogy mit tudom én, mire fordítsák.
Forrás: kuruc.info/r/4/201710/

muhaha

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.20. 10:50:33

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Ezt nem hiszem el. Egy 3o éves trend cáfolatára hozol egy utolsó negyedévi adatot? Itt fejeztem be a veled való diskurzust.

Egyébként is, ha megtisztítod a pénztároslőrinc hatástól, akkor lesz az kisebb is. :-(

morph on deer 2019.08.20. 10:52:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
“A fideSSfasszopók mikor növesztenek gerincet?”

Minek?
Ugyan már! Nincs rá szükség. Akadályozná őke a kellő hajlékonyságban...

Bezzeg Navracsics aláírta az azeri mészáros (kisbetű!) kiadását, mikor elseftelték a baltást, és még hazudott is hozzá!
Nevezetesen: azt állította, hogy az azeriek megigérték, hogy nem engedik szabadon Safarovot, egy táviratban, (!!!) amit a külügyminisztériumnak küldtek!
Bizonyítékként közölték a fotót, és láss csodát: egy qrva szó nem volt benne ilyen igéretről, csak arról volt szó, hogy a nemzetközi jog szerint fognak eljárni!
Nem csoda, hogy Navracsics inkább elhagyta a helyszínt, ahogy tehette.
Lehet, hogy még a jutalomból sem kapott?

Azóval nem kell itt gerinc, mert még ártana az önbecsülésüknek...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.08.20. 10:52:48

@alöksz róz: Méhecske! Ezt már 2 alkalommal is megbeszéltük. Ablak kinyit, mehetsz ki a szabadba. Ne is lássalak többé. :-)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 10:54:15

@Magyarország a Magyarok Országa:
"Gyuri bácsi is kirúgja ezeket a mihaszna semmirekellőket."

"Gyuri" bácsi beleírt minket a végrendeletébe, úgyhogy nem járunk úgy, mint az egyszeri timike.

A zorbán szélkakasként pávatáncol és most jól ropja egy ideje, de ez csak ideiglenes.
Egyszer úgy is elvéti a ritmust és akkor leváltják mint janukovicsot és mehet vissza putyinhoz moszkvába.

6.Lenin 2019.08.20. 10:56:47

Na, lassan a fél tucat mégis összejön.

Nemsokára névsorolvasás lesz!

taga20 2019.08.20. 11:09:42

@6.Lenin:

mi van munkásőr, teljesen meghülyültél?

inkább számolgasd a gazdád betyárkörtéit, mert csak arra vagy jó, te szánalmas nyálcsorgató fityesznyugger!

nemsokára névsorolvasás lesz a csillagban, ahol az első név a csútigeci lesz. szerintem a torz alakján tök jó fog állni a rabruha:)))

szánalmas kripli vagy fogatlan szardarab!

miért 2019.08.20. 11:15:10

@6.Lenin: ejnye macskajancsi! Moszkvából ilyen optimistának látják a helyzetet?

nu pagagyí 2019.08.20. 11:15:45

@Magyarország MAGYAR Ország: A propaganda jobb lett, a szar maradt. Versenyképességünk csökkent, az államadósság ugyanott van, csak most a magyar embereknek tartozik a maffia állam, mert azoktól simán elveheti a követelésüket, ha úgy alakul: lásd magánpénztári magtakarítások. Úgy tudom, kb. most értük el a 2008-as életszínvonalat tíz évnyi sikerszéria után, kár hogy a hozzánk hasonló helyzetű (volt szocialista) országok azóta elszáguldottak mellettünk.

qubit.hu/2019/06/20/mar-csak-ket-eu-tagallamban-rosszabb-az-eletszinvonal-mint-magyarorszagon

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 11:16:33

@6.Lenin:
"Na, lassan a fél tucat mégis összejön."

Ezen a héten az oldalkocsis összes énje szabin van úgyhogy készülj, mert az egyik leszopat, a másik leszop, a harmadik meg morcogva berak neked egy jó zenét!

6.Lenin 2019.08.20. 11:16:51

@taga20:

www.youtube.com/watch?v=9ZoKdcA-tDM

A lehetőségeidhez képest jó színben vagy (?)

miért 2019.08.20. 11:17:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ezért mondta Dávid Ibolya tíz évvel később, hogy becsapták!

miért 2019.08.20. 11:18:46

@Magyarország a Magyarok Országa: döbbenetes, mennyit tudnak a magához hasonló droidok hazudozni!

nu pagagyí 2019.08.20. 11:23:06

@6.Lenin: Lassan megszűnik a munkád. Kár volt tönkretenni az Indexet is. Még egy kis erőfeszítés és megkapod a felmondólevelet a Századvég fiók szervezetétől.

De szerencsére eredeti és megfontolt véleményekre biztosan szükség lesz az Origón, vagy a Riposzt nevű szennylapban. Javaslom az újságírást. Jó kollektíva, sok lóvé, kevés meló.

nu pagagyí 2019.08.20. 11:27:12

@conchita wurst: Nem az Indexé a blogketrec, azt a blog.hu kezeli, nyilván hatalomváltás történt és ezt is megvette a cinkotai özvegyasszony, mint a TV2-t.

6.Lenin 2019.08.20. 11:30:35

@nu pagagyí:

Még ebben is tévedsz. Az ellenzéket pont ti járatjátok le. A semmitmondó üres hülyeségeitekkel, és már 10. éve.

Azért erre már egy totál seggfejnek is rá kellett volna jönni, hogy amit csinál, eredménytelen.

Én csak ellenőrzöm, hogy hátha valaki rájön, de nem. Máig semmi kilátás nincs erre.

Kezd az egész már kurvára unalmas, és szánalmas lenni.

Ez pedig senkinek sem jó, se a kormánynak, se az ellenzéknek. Az országnak (választóknak) semmiképpen. De szerintem ilyesmit kár nektek írni, úgysem értitek, sajnos.

conchita wurst 2019.08.20. 11:33:17

@nu pagagyí: Ezt orommel hallom.

Bar inkabb arra gyanakszom, hogy mar a lakberendezos blogokat is tobben olvassak.

miért 2019.08.20. 11:34:04

@taga20: ezeknek a droidoknak, mint ahogy az MTI-nek is, minden napra megirják, hogy mit kell hazudozni! És a mrin kampf az egyik bibliájuk..

nu pagagyí 2019.08.20. 11:34:37

Na most, az eredeti témához visszakanyarodva: nem lett valami otthonos a több milliárdból összerittyentett kősivatag. Azért egy nívós szobrot ide is el tudok képzelni, a NER közismert izlésével kicsit feldobhatná a teret. Mondjuk egy tízméteres Horthy fej, vagy ha Belgrád lemond az ajándék Hunyadi szoborról, itt kifejezetten jól mutatna. Tartalékként a monumentális Jancsi huszár is szóba jöhet.

nu pagagyí 2019.08.20. 11:38:58

@conchita wurst: Hát, elég szar lesz, ha már csak a NER sajtó marad. Nem tudom, ki fogja olvasni. Én biztosan nem, de úgy látom, hogy téged sem nagyon érdekel, mert mindig az Indexen csüngsz. Hát majd nem fogsz, ha itt is Bayer Zsolti fogja köpködni a nem létező ellenséget. Lassan olyan lesz minden, mint a cuclizmusban, ahol úgy bírálták a rezsimmel egyet nem értő véleményeket, könyveket, hogy azt sehol nem lehetett elolvasni, csak a bírálatot.

alöksz róz 2019.08.20. 11:39:46

@rdos: akkor mehetsz is :-)

tényleg képtelen a gondolkodásra az összes lipsi...

conchita wurst 2019.08.20. 11:40:13

@nu pagagyí: Rezsim az apad fasza, te bukott gyoker.

nu pagagyí 2019.08.20. 11:40:33

@6.Lenin: Nektek úgy látom, azért kifizetődik.

alöksz róz 2019.08.20. 11:40:51

@nu pagagyí: ne bassz, nem az indexé az index címlap? :-)

6.Lenin 2019.08.20. 11:43:56

@nu pagagyí:

Gondoltam , hogy nem fogod érteni. Bocs, értelmesebbnek gondoltalak.
Még 1x elnézést kérek.

nu pagagyí 2019.08.20. 11:52:10

@alöksz róz: A blogketrecet nem az Index szerkesztői állítják össze. Az Index egy portál, gondolom a portfólió, napi.hu, femina és a többi hasonlóan gazdálkodik a rovatával.
A blog.hu kritikus blogjait az utóbbi időben nem rakják be a blogketrecbe, aminek oka nyilván valamiféle hatalomváltás a blog.hu-ban, azaz beette magát ide is a NER.
Tudvalevő, hogy a feletulajdonos egy KDNP-s köcsög, a másikért sem kezeskedem, nem zsarolják meg.

Az Index szerkesztőinek a hírrovatra van jogosultságuk, ezért van az, hogy időnként a hírfolyamba teszik be ezeket a blogokat, de ez nyilván nem megoldás.

taga20 2019.08.20. 11:56:10

@miért: ezek a szarlelkű fityeszjobbágyok nem tanulnak/tanultak a történelemből.

hogy tanulnának, ha ugatják azt?!
úgy gondolják, hogy a tanulás valami libsi ármány;)

alöksz róz 2019.08.20. 11:58:17

@nu pagagyí: na te se nagyon tudsz gondolkodni, igaz? :D
a habzó szájjal fröcsögő blog.hu rovatok, posztok ugyanúgy megvannak, ahogy eddig. az index nem rakja ki őket a címlapra.

nu pagagyí 2019.08.20. 11:58:43

@6.Lenin: Mindent értek, csak azt nem, hogy a NER-kompatibilis ellenzéki Thürmer Gyula miért nem nyert még választást?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 12:00:35

@nu pagagyí:
"Tudvalevő, hogy a feletulajdonos egy KDNP-s köcsög, a másikért sem kezeskedem, nem zsarolják meg."

Nem szép töled így beszélni a melegekröl!! Ha végre ki tudnánk harcolni a tejles LMBTQ+ emberjogi egyenlöséget, akkor nem lehetne senkit (még a KDNP-seket sem) megzsarolni a nemi vonzódásuk miatt!!

alöksz róz 2019.08.20. 12:02:08

@nu pagagyí: a közéleti blogválogatásba (ami a "blogketrectől" független) se rakták be még véletlenül se a b1-et, lehet rájöttek h mennyit árt :-)

alöksz róz 2019.08.20. 12:06:24

@nu pagagyí: de kérdezzük meg az indexet a tippelgetés helyett, csak tudják. hátha válaszolnak :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 12:24:42

@R.V.J.: "Ha végre ki tudnánk harcolni a tejles LMBTQ+ emberjogi egyenlöséget"

A magyaroktól ne várd. Illetve a magyarok helyét elfoglaló migráns népektől, akik Magyarországot lakják. Előbb lesznek a cigányok többségben, ők meg talán toleránsabbak lesznek embertársaikhoz, mint ez a gyűlölködő nép.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 12:35:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "gyűlölködő nép"

Hat igy jartatok, budos lipsik.

Ez a mi orszagunk, es ha nem tetszik, hogy errefele nincs LMBTQXYZ-paradicsom, akkor nyugodtan elhuzhatsz a verbe.

Csak ne Nyugat-Europaba igyekezz, mert ha ott tobbsegbe kerulnek az agysebeszek, akkor bevezetik a sariat, es nektek vegetek lesz, mint a botnak.

Orulhettek, ha megkovezes helyett csak felakasztanak titeket.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 12:39:26

@nu pagagyí: "miért nem nyert még választást?"

Egyszeru, lipsikem.

Thurmer lehet joszandeku, emberarcu kommunista, de a magyaroknak 40 ev alatt mar igy is eleguk lett a szocializmusbol.

Ahogy az MSZP-SZDSZ kormany 4+8 eve alatt eleguk lett a lipsikbol is.

Ezert ti mar csak sovaroghattok, nyaladzhattok az uri szalonokbol kiszurodo pecsenyeillatokra, a husos fazekhoz tobbe nem fogtok kozel kerulni.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.08.20. 12:41:53

@taga20: "nem tanulnak/tanultak a történelemből"

Hogyne tanulnank...

A magyarok a "Dicsoseges Tanacskoztarsasag" 100 napja, a kommunista uralom 40+ eve, a ballipsi dulas 4+8 eve alatt boven megtanultak, hogy oriasi hiba, halalos bun a magyar baloldalt a hatalom kozelebe engedni.

Ezert ti mar csak sovaroghattok, nyaladzhattok az uri szalonokbol kiszurodo pecsenyeillatokra, a husos fazekhoz tobbe nem fogtok kozel kerulni.

taga20 2019.08.20. 12:48:53

@Magyarország MAGYAR Ország:

te vagy a legjobb példa mocskos fityeszork, hogy ez a szerencsétlen szar országunk miért tart itt.

azé, mert az olyan hulladék parazitákból, mint amilyen te is vagy, van vagy kétmisi ebben az elbaszott kis hazánkban. ráadásul még a fityeszmaffiát is megkaptuk a nyakunkba!

a bőr hűlne rád igor, ott leningrádban!

6.Lenin 2019.08.20. 12:49:11

@nu pagagyí:

Ne görcsölj, semmit nem értesz. Ha értenéd nem tennél fel ilyen hülye kérdést.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 13:28:11

@Magyarország MAGYAR Ország: "oriasi hiba, halalos bun a magyar baloldalt a hatalom kozelebe engedni."

Na igen. Sőt, még halálosabb a hazaáruló bolsevik fideSSt.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 13:30:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" Előbb lesznek a cigányok többségben, ők meg talán toleránsabbak lesznek embertársaikhoz,"

Ebben valóban bízhatunk, habár kicsit szkeptikus vagyok, mert a hazai roma populáció eléggé megfertözödött a kárpát-medencei fehér-európai buta, lusta génekkel :((
Azonnali vérfrissítés kellene ide kis- és dél-ázsiából!!

Ahogy azt az Open Society információs brossúrája nagyon találóan írja:
"Európa vár s ingyenesen taníttat, ha böröd szine barnább mint a karton papirnak.
Menekülj csak ide s az állam a tenyerén hordoz, még az sem fontos hogy ramadánkor dolgozz!"

antiinternáci 2019.08.20. 13:32:56

Ez a grabovszki már megint baromságokat beszél.
Neki biztisan a kutyaszaros, mocskos, húgyos, Demszkij-féle BP. kellene.
Mondjuk, ahogyan a fővárosban szégyenszemre állnak a dolgok, lehet, hogy októbertől visszakapja, jönnek vissza megint a tönkretevők...

antiinternáci 2019.08.20. 13:42:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Igen, a ráksejtek is gyűlölködőnek hívják az ellenük alkalmazott citoszatikumokat, mert azok harcolnak a daganatok terjedése, növekedése ellen. Sipákolnak, jajbékolnak, habzó szájjal ordítanak.
Akár csak a bolsevisták.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 13:44:13

@R.V.J.: :))

Azon szoktam röhögni, hogy a rasszista fideSSfasszopók egyszer az arabokba szerelmesek, máskor a zsidókba, ahogy a geci gazdájuk füttyent.

Azon is nagyot röhögtem, mikor genetikai kutatások kiderítették, hogy a palesztinok és a zsidók egymás legközelebbi rokonai.

Képtelen vagyok megérteni, hogy mi boldogságot hordoz a többségnek az esztelen gyűlölet. Valószínűleg a saját jelentéktelenségüket kompenzálják vele.

nu pagagyí 2019.08.20. 13:49:13

@Magyarország MAGYAR Ország:
"oriasi hiba, halalos bun a magyar baloldalt a hatalom kozelebe engedni"

Valóban. Igazán fasza a két bukott háború, benne Don-kanyar és a gettók voltak. Mi kell még az embereknek?

Sajnos, azt kell mondanom, hogy előzőekhez képest a Kádár-rendszer, legalábbis a 60-as évek közepétől maga volt a paradicsom: szakszervezeti vezető apuci, aki a falu széléről egyetemre küldhette Viktor fiát, majd övé lett az egész bánya. Üldözött múzeumigazgató rendszerváltó miniszterelnök, és hát Pozsgai elvtársról se feledkezzünk el, aki a Hazafias Népfrontban szerzett máig ható tapasztalatokat. Érdem volt a besúgás is, a NER is tiszteli az elkötelezett művész urat. A Kádár-rendszernek azonban volt egy komoly baja, nem Viktor volt a diktátor és az igazgatók alig kerestek többet a takarítónőnél, de majd most! Lesz itt olyan igazságos rendszer, hogy attól koldulunk!

Cycmen 2019.08.20. 13:52:20

Ez a lebetonozás tényleg nem jó dolog, én imádom a természetet, a Balaton is nagy örömet okozott az idén nyáron nekem és sok más hazafinak!

nu pagagyí 2019.08.20. 13:57:47

@6.Lenin: Kíváncsian várom a tanácsodat, hogyan tudnék én is olyan ellenzéki lenni, ami neked is tetszik. Látom Gyuszi módszerét lefitymáltad.

nu pagagyí 2019.08.20. 14:01:15

@alöksz róz: Tenni a tudatlant, az is jó módszer.

media1.hu/2019/08/09/az-index-hu-szembemegy-az-indamediaval-a-velemenyszabadsagert/

Állandóan itt csüngsz az Indexen, illetve most már nem azon, de fel sem tűnt a változás.

alöksz róz 2019.08.20. 14:03:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Képtelen vagyok megérteni, hogy mi boldogságot hordoz a többségnek az esztelen gyűlölet." - hát ezt nekedigazán tudnod kéne...
itt gyűlölködsz, köpködsz, mocskolódsz ja meg pofátlanul hazudozol 0-24-ben. hát mi ebben a jó neked, mami, mondjad?

nu pagagyí 2019.08.20. 14:06:08

@antiinternáci: Gondolom, te majd direkt a lekövezett térre jársz majd napozni 45 fokban. Igaz, a 45 fok is liberális ármány, neked meg sem kottyan majd.

nu pagagyí 2019.08.20. 14:08:08

@derw: Itt most nem erről van szó, egy térrendezés a téma. De ha már..., inkább megvárnám a helyreigazítást.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 14:12:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"genetikai kutatások kiderítették, hogy a palesztinok és a zsidók egymás legközelebbi rokonai"

Ábrahám gyermekei vagyunk mind ez igaz. DE!! A mi egyedülálló és máig tartó szenvedéstörténetünk kiemel minket a filiszteusok és egyéb kánaániták tengeréböl!!
Nem azért kólintottuk fejbe és temettük Mózest a Moáb hegy oldalába, hogy minden ágrólszakadt unokatesóval osztozzunk az örökölt földön!!!

6.Lenin 2019.08.20. 14:14:19

@nu pagagyí:

Pedig nagyon egyszerű a dolog. Nem szidni kéne mindenkit, aki nem ért veled 1et, hanem bemutatni, hogy te mit is tennél az ország,és a választók érdekében.

Szép részletesen leírni a hosszútávú terveket. Nem azt, hogy te üveggyöngyökért kinek a seggét nyalnád szívesebben, hanem az itt élő emberekért mit is tennél.

Mit gondolsz, miért nem nyertetek 2006 óta egyetlen választ sem? Ki a fasz kíváncsi arra, hogy ti mit is gondoltok Orbánról, vagy bárkiről? Közben azt mutatjátok, hogy már az első nap eladnátok az országot megint valakinek.

Olyan ellenzék kellene, akik az országért, a választókért tennének valami, jobbat, mint a jelenlegiek. Biztosan lehetne mit tenni. Az eladáson kívül is, és talán támogató is lenne hozzá.

Tedd fel magadnak a kérdést, hogy most miért nincs támogatója a jelenlegi ellenzéknek? És próbálj őszintén magadnak válaszolni is.
ennyi lenne. Bonyolult?

nu pagagyí 2019.08.20. 14:21:42

@antiinternáci: Bocs, de nem látok tisztán. Te most ráksejt vagy, vagy "citosztatikum", mert az ajvékolás minőségéből nehéz eldönteni.

Cycmen 2019.08.20. 14:23:07

@nu pagagyí: " Igaz, a 45 fok is liberális ármány, neked meg sem kottyan majd."

Hol van 45 fok hülyeúr? Már a Rudas gőz szekcióján kívül, de az nektek jó, ott kúrjátok seggbe egymást a többi libsivel!

Cycmen 2019.08.20. 14:27:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azon szoktam röhögni, hogy a rasszista fideSSfasszopók egyszer az arabokba szerelmesek, máskor a zsidókba, ahogy a geci gazdájuk füttyent...............................

Akkor ritkán szoktál röhögni, mert mindkettőt úgy utáljuk mint a szart! Persze ha választani kell, akkor a zsiráfokat jobban!

conchita wurst 2019.08.20. 14:33:48

@6.Lenin: 2006ban se nyertek valasztast a lippsik

taga20 2019.08.20. 14:34:18

@derw: mi van retardált fasz erdész, döglődik a diggerhaverod fosblogja, és idejössz szétkúrni ezt a blogot is?

el leszel innen hajtva te szardarab!

taga20 2019.08.20. 14:36:33

@Cycmen:
mi van öklözőzsír kereskedő?

nehogy megbasszon mészaroslölö! ha meghallja, hogy milyen ügyesen reklámozod a köcsögségedet!:))))

alöksz róz 2019.08.20. 14:36:55

@nu pagagyí: na kösz a cikket, látod ez már valami érdemleges, nem csak köpködés a szélbe.

nem tűnt fel, nem lógok az indexen, mert rühellem az ilyen propagandalapokat...
csak azt tudom, hogy a b1-et valahogy nem rakták be sose a közéleti válogatásba :-)

alöksz róz 2019.08.20. 14:37:56

@taga20: te már szétkúrtad ezt a blogot régen.

nu pagagyí 2019.08.20. 14:44:11

@6.Lenin: Miért nem nyer az ellenzék? Talán azért, mert nincs már demokrácia. Olyan párt van hatalmon, amely tagadja más pártok létjogosultságát (ami a demokrácia lényege), nem ismeri el, hogy mögöttük áll az ország fele, ezért megvon tőlük minden nyilvánosságot, hol durvább, hol kifinomultabb eszközökkel. A hatalom kiépítése közpénzen történt és az állam megszállása az eszköz. Viccből demokráciának nevezik a rendszerüket, igaz csak illiberális jelzővel, hogy zavart keltsenek. Volt már ilyen: a szocialista demokrácia és ott is szűkítést jelentett a jelző, akárcsak most. Aztán kínos lett az illiberális jelző, erre jött a "keresztény szabadság", ami úgy tűnik szintén szűkíti a fapados alkotmányban felsorolt szabadságjogokat.

Igazából, nem is lenne jó, ha az ellenzék itt-ott nyerne, mert minden erőforrásra rátette a kezét a mostani hatalom mögött álló maffiózó csoport, csak szenvednének. Úgy kell nyerni, hogy le lehessen csukni a bűnösöket és ehhez immár rendszerváltás kell. Ki kell várni, amíg dugába dől magától a patyomkin építmény, amihez elég egy gazdasági válság. Addig is rögzíteni kell a mindennapi bűnöket, a rokonok gazdagodását, a szegények arculcsapását, a társadalmi szolgáltatások kibelezését, az emberek semmibevételét.

Nálunk elmaradt a polgárosodás, mert még nem akasztottak királyt, nem vette kezébe a sorsát a nép, még nem fosnak eléggé a potenciális diktátorok a következménytől. Remélem, ami késik, nem múlik.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 14:44:26

@derw:
"Nem csodálom, rendesen tökön lettek rúgva"

Merkel lejárt lemez. de Jönnek a német zöldek és kezdödik a tánc, amibe a Zorbánnak beleakadnak rövid lábai!!!
Ezen felül jövöre választás lesz az USÁ-ban, amit biztosan a demokraták nyernek és akkor az összes Trumpitáló zsebdiktátor vissza lesz küldve a putyin csikkzsebébe!!!!

nu pagagyí 2019.08.20. 14:45:25

@derw: Biztosan, de momentán nem azzal, amit te akarsz.

taga20 2019.08.20. 14:48:30

@alöksz róz: azé baszod itt a rezet 0-24-ben mókamiki, mi?:)))

a gazdád szétkúrta az országot, de az nem fáj, mi?

alöksz róz 2019.08.20. 14:50:26

@nu pagagyí: "Talán azért, mert nincs már demokrácia." - jaja, még véletlenül se azért, mert rühelli őket a nagy többség...

"megvon tőlük minden nyilvánosságot, hol durvább, hol kifinomultabb eszközökkel." - írod ezt egy kormánykritikus felületen :-)

nu pagagyí 2019.08.20. 14:52:00

@alöksz róz: De, szerepelt benne.De eleve kiszámíthatatlan, például most sincs semmilyen blog.hu-s politikai blog a címlapon. Feltételezem, hogy a tulaj nem járul hozzá (nem azért kezdett belepofázni a dolgokba), hogy csak úgy válogassanak. Valószínűleg a B1 is kereshet más felületet, nem hiszem, hogy sokáig tűrik, amikor sorban állnak az éhező NER-bloggerek, hogy dicsőíthessék a rezsimet.

taga20 2019.08.20. 14:52:24

@derw: mi van infantilis faszkalap quercus, tart még a cenzúra a fosfészketekben?

digger még mindig egy hulladék, mint te, vagy már fejlődik?:)))

alöksz róz 2019.08.20. 14:53:09

@taga20: eddig még tudomásom szerint csak ti kúrtátok szét az országot... most meg ajvékoltok, hogy miért nem hozott már mindent rendbe a zorbán, amit ti elbasztatok :D

ezt a blogot meg te kúrtad szét személyesen.

alöksz róz 2019.08.20. 14:55:13

@nu pagagyí: nem a blogketrecbe, hanem a közéleti blogválogatásba

6.Lenin 2019.08.20. 14:55:19

@nu pagagyí:

2010-ben kétharmaddal nyert a Fidesz, sokkal rosszabb körülmények közt. Azóta 3x.

Mi a faszért hazudsz még magadnak is. Sokkal többen nem szavaztak a Fideszre, tehát lenne (talán) támogató is.

RÁTOK NINCS ELÉG.

A többiek vagy a Fideszre szavaznak, vagy senkire, mert tudják, kik is vagytok. Még néhány 5 a Fidesz mellé áll, és onnan kezdve nektek végleg befellegzett.
1 éve talán még lett volna esély.
Mi ebben a bonyolult?

nu pagagyí 2019.08.20. 14:57:36

@alöksz róz: Azért remélem érzékeled, hogy nem egy óriásplakáton üzengetek neked?

alöksz róz 2019.08.20. 14:59:12

@nu pagagyí: "Valószínűleg a B1 is kereshet más felületet" - na és mennyire lenne kár egy ilyen hazudozó, árokásó, gyűlöletkeltő blog elzavarása?

taga20 2019.08.20. 14:59:24

@alöksz róz: "ezt a blogot meg te kúrtad szét személyesen."

szerintem a geci gazdád kissé jobban szétkúrta a magyarfocit és az országot, mint én ezt a blogot.

ti kúrtok szét mindent fityeszparaziták, amihez hozzáértek!

6.Lenin 2019.08.20. 15:04:10

@nu pagagyí:

2010-ben óriásplákatok miatt nyert a Fidesz kétharmaddal?

Nem, a ballibák csődközeli helyzetbe vitték az országot. A saját bőrükön érezték a választók, nem kellett külön kiplakátolni.

Ma távolról sincs hasonló helyzet. Sőt más jövőkép sincs felkínálva. Mi a faszért nyernétek?
Gondolod, hogy tényleg jó 5let hülyének nézni a választókat? 10. éve nem jön össze. Miért erőltetitek? És kit szeretnétek hazugsággal meggyőzni?

nu pagagyí 2019.08.20. 15:04:22

@6.Lenin: Az a helyzet, hogy a Fideszre szavazók száma nem érte el az 50%-ot. Azóta pedig a megbuherált választási szabályokkal biztosítják, hogy egy bolsevista kisebbség teljhatalmat gyakorolhasson. A teljhatalommal aztán élnek is, minden alternatívát már csírájában elfojtanak, lásd 500 milliós bírság egy potenciálisan veszélyes pártra, vagy 20 év távlatából keresnek elő arra alkalmas személyeket, akik némi pénzért mocskolják az ellenzék jelöltjeit. De az is szép, hogy parlamenti képviselőktől tagadják meg a jogot, hogy közintézményekbe látogathassanak (pedig ők is százezreket képviselnek), miközben a legendás baseballütős csürhedéket, akik szintén látogatóban voltak egy közintézménynél éppen most "rehabilitálnák".

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 15:04:31

@alöksz róz:
"ezt a blogot meg te kúrtad szét személyesen."

Sajnos van segítsége! A szófordulataik alapján az a gyanúm, hogy ezeket a Mi Hazánk küldte!!!

alöksz róz 2019.08.20. 15:08:19

@taga20: a blogot te kúrtad szét, csakis akkor lenne esély hogy javuljon valamit, ha téged kitiltanának az összes nickeddel.
az országot ti kúrtátok szét, de már folyamatban van a károk helyrehozatala, nagyon jól halad vele orbán, ezt még merkel is elismerte.
a magyar focit is ti kúrtátok szét, de már itt is jó eredményeket ért el a fidesz: a magyar labdarúgó válogatottat csoportgyőztessé tette a 2016-os európa-bajnokságon és most is vezetjük a selejtezőcsoportot.

CSOKKI MÁLNA 2019.08.20. 15:09:15

@nu pagagyí: A GDP arányos államadósság jelentősen csökkent Orbánék alatt,ami a maastrichti kritériumok egyike.Csökkentek a vállalkozások terhei is..A kkv szektor nyereségadója pl. 16%-ról 10-re. A foglalkoztatás,a munkabérek,és kiskereskedelmi szektor forgalma pedig folyamatosan nőnek..

alöksz róz 2019.08.20. 15:10:09

@R.V.J.: dehogy. sima vidéki rasszista mszp-sek.

taga20 2019.08.20. 15:10:49

@R.V.J.: téged meg a fityesz és habonyárpi.

6.Lenin 2019.08.20. 15:11:37

@nu pagagyí:

B+, bementek a közintézménybe, MTVA-ba. Betegre röhögte magát az ország normális fele.
Na jó, hazudozz magadnak. Ez a te dolgod.
A Fidesz meg sorba nyeri a választásokat, és ha így fejlődik tovább az ország, nincs is nagy szükség ilyen ellenzékre. Vagy csak a móka kedvéért érdemes őket elviselni.

nu pagagyí 2019.08.20. 15:14:06

@6.Lenin: Semmiféle csőd nem volt. Tudtommal nem rendült meg az ország fizetőképessége, a nyugdíjasok ugyanúgy megkapták a nyugdíjukat, a forint értéke romlott az euróhoz képest 270-ről 310-re, de Bajnaiék visszatornázták 270-re. Hol van már az?

Csődbe a svájci frankos devizahitelesek jutottak, leginkább azért, mert devizahitelt vettek fel. Gondolom te is ezek közt a hülyék közt lehettél. Abban az időben nem volt mindenható a kormány, léteztek rajta kívül is autonómiák, így nem tudták megtiltani a fideszes önkormányzatok devizában történő eladósodását, amiből aztán a permanens hőzöngést finanszírozták a sikeres 2010-es puccshoz.

taga20 2019.08.20. 15:14:07

@alöksz róz: anyádat vádold szargerincű fityeszparazita!

erre recskázzál ostoba jobbágy, erre legyél büszke te szerencsétlen hulladék!

rangado.24.hu/magyar_foci/2019/08/14/oriasit-bulizott-a-dinamo-zagreb-a-fradi-legyozese-utan-az-oltozoben/

nu pagagyí 2019.08.20. 15:17:09

@6.Lenin: Az a baj, hogy nem fejlődünk és sajnos holnaptól a tudományos akadémián is a kumiszt fogják tanulmányozni. Szomorú jövő vár az országra, de lesz elég hülye, akinek még ez is tetszeni fog.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 15:19:58

@alöksz róz:
"dehogy. sima vidéki rasszista mszp-sek"

Micsoda szégyen!! Horngyuszibácsi felrotálja a Fiúmei ùti sírkertet :((((

6.Lenin 2019.08.20. 15:21:54

@nu pagagyí:

Akkor miért bukott akkorát a Gyurcsány/Bajnai kormány? Azóta is.
Szerintem nem a választók a hülyék, ezt felejtsd el, nézz a tükörbe, és mindezt amit itt léírtál, mond el a saját szemedbe.

alöksz róz 2019.08.20. 15:23:04

@taga20: hogy szétkúrtatok mindent amihez csak hozzáértetek, az tény.
hogy a blogot te kúrtad szét, az is tény.

amúgy nagyon bátor vagy a vélt névtelenséged mögé bújva. aztán nehogy meglepetés érjen, hallottam már ilyenről

6.Lenin 2019.08.20. 15:23:13

@6.Lenin:

2010-ben miért bukott a kormány, ha minden rendben volt?

taga20 2019.08.20. 15:26:44

@alöksz róz:
"amúgy nagyon bátor vagy a vélt névtelenséged mögé bújva. aztán nehogy meglepetés érjen, hallottam már ilyenről"

mi van fityeszcigány, már fenyegetsz is? ez új!

a telibebaszott kurvaanyádat és a fogyatékos családod fenyegesd, te szargerincű fityeszgané!

remélem világos voltam?!

nu pagagyí 2019.08.20. 15:27:32

@6.Lenin: Egy demokráciában miért ne bukhatna meg egy kormány. Na, ebben a mostaniban már nem fog, bár még messzi van a türkmén basi által bezsebelt 110%-os választási győzelem, de jól haladunk.

2019.08.20. 15:31:21

@nu pagagyí:

Te ugye ezt a sok agyament libbant baromságot bemásolod a propagandaanyagból?

Egyébként mennyit fizetnek nektek bérkommentelőknek? Ha jó pénz van benne, lehet, hogy beszállok.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 15:32:16

@6.Lenin:
"2010-ben miért bukott a kormány, ha minden rendben volt? "

Tévedsz, nem bukott a BaJnai kormány, hanem úgy gondolták, hogy 2 sikeres ciklus után jöjjön az ellenzék.
NA, ilyen udvariasságot és elözékenységet hiába is várnánk a fidesztöl, ezen belül is a Zorbánviktortól!!!

6.Lenin 2019.08.20. 15:33:41

@nu pagagyí:

2008-ban bukott elsőként egy óriásit, csak úgy, mert unatkozott a jónép. 2010-ben kétharmaddal, mert már kurvára unták a banánt. Demokrácia és Gyurcsány. Na, ja.
Meg a vega oroszlánok.

Te ezeket el is hiszed?

taga20 2019.08.20. 15:34:38

@Quercus Maximus:

"Egyébként mennyit fizetnek nektek bérkommentelőknek? Ha jó pénz van benne, lehet, hogy beszállok."

nem fognak bevenni, me te fogyatékos és infantilis vagy erdész.

még ha te fizecc, akkor se:)))

alöksz róz 2019.08.20. 15:36:52

@taga20: mert mi lesz??
idegből rámászol anyádra? vagy szegény kutyádra megint?
mondjad, ne szégyellősködj, ez egy felvilágosult blog

nu pagagyí 2019.08.20. 15:38:37

@Quercus Maximus: Éhen halnál, mert én csak passzióból kommentelgetek. Mondjuk úgy, azért, mert van mondandóm és érdekel hogyan vélekednek azok, akiket érdemesnek tartok olvasni.

Ha fizetős munkára vágysz, kérdezd 6.Lenint, Alöksz Rózt és Conchitát, szóval azokat, akiknek megjelenése egy liberális blogon semmivel nem magyarázható. Szerintem egy normális ember, nem olvasgatja azt, amit saját bevallása szerint ocsmánynak tart. Én például nem csüngök Bayer Zsolton és nem veszem meg a Riposztot. Csipesszel sem nyúlnék hozzájuk.

alöksz róz 2019.08.20. 15:40:18

@nu pagagyí: közbe megjött a válasz az indextől: taga miatt nem rakták a címoldalra a b1-et

6.Lenin 2019.08.20. 15:40:54

@R.V.J.:

Lehet benne valami, de az OPNI-t akkor miért kellett bezárni? Elhitték, hogy meggyógyultak és már nincs szükségük rá?
Sok a rejtély. Hiába na, macerás a demokrácia egy pusztai népnek.
Talán soha nem fognak felkapaszkodni azokba a szellemi magasságokba a szittya népek leszármazottai. Ehhez kell, hogy valamilyen különleges anyagból legyenek gyúrva.Pl teveszar, ezért is vonzódhatnak a migrikhez, csak gondolom.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.20. 15:42:12

@Cycmen:
"Persze ha választani kell, akkor a zsiráfokat jobban! "

Gondolom a ZS-kategóriás filmeket is imádod mi, te szalontudodmi!!!

zskategoria.blog.hu/

www.jegy.hu/program/zs-kategoria-onfeledt-zsidozas-revuvel-87167

alöksz róz 2019.08.20. 15:44:51

@nu pagagyí: "van mondandóm" - jaja, és a mondadód teljesen véletlenül pont szóról szóra megegyezik a lippsi propagandával

6.Lenin 2019.08.20. 15:45:43

@nu pagagyí:

Én meg azért jövök ide, hogy a mai ballib ellenzék mikor lesz olyan szellemi szinten, hogy felfogja, hol is basszák el. Kíváncsi vagyok rá.
10. éve reménytelen a dolog.

Pedig minden 1es példány tévedhetetlennek tartja magát, de miért is? Arra eddig nem tudtam rájönni. Ezt kutatom itt, és ingyen.

nu pagagyí 2019.08.20. 15:48:37

@6.Lenin: "Te ezeket el is hiszed?"
Nem, én abban hiszek, hogy a mostani nem fog megbukni magától, csak forradalom által. És ezt kívánatosnak is tartom. Romániában sem akar senki Orbanescu lenni, miután Ceausescu olyan kurtán bevégezte. Persze nem akarom senki halálát, de azért nem bízok a nagy keresztény vezetőnk önkéntes bűnbánatában, főleg azután, hogy olyan prímán kibélelte a családi fészket közpénzekkel.

6.Lenin 2019.08.20. 15:52:10

@nu pagagyí:

"Nem, én abban hiszek, hogy a mostani nem fog megbukni magától, csak forradalom által."

A forradalomhoz elégedetlen tömeg kell. Hol van?

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.20. 15:53:01

buzitagát már az arabok sem kúrják?
egész nap itt baszatja magát szájba, ahelyett hogy bedobna pár túrós csokitót

taga20 2019.08.20. 15:55:45

@alöksz róz: te fenyegetsz engem, és te vonsz kérdőre?

érdekes agyatok van nektek, fityesz bűnözőknek!

taga20 2019.08.20. 15:57:04

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

mi van fityeszköcsög, befutottál?

téged még a buzikamionról is ledobnak, me olyan meleg vagy!:))

nu pagagyí 2019.08.20. 15:57:20

@alöksz róz: Nem tudom értelmezni a "lippsi (két p)" propagandát. Van a ti szürke világotok, amiben valóban központilag szerkesztik a mondandódat, aztán van azon kívül egy sokszínű világ, ahol tere sincs a propagandának, mert mégis melyiknek? Minden ember egyedi, mindenki saját tapasztalata alapján ítél, nincs két egyforma tapasztalat, ahogy nincs két egyforma élet. Én magamat képviselem és egy olyan világot szeretnék, ahol nem kell politizálnom, mert nem tolakszik be az életembe, mert vannak autonómiák, önállóan működő közösségek, nem minden egy központtól függ. Olyan világot, ahol nem kell attól tartanom, hogy címeres gazemberek hazudoznak a képembe és győzködnek, miért jó embertelennek lenni.

alöksz róz 2019.08.20. 15:59:07

@taga20: csináld csak, szarember... aztán ha rábaszol, ne mondd h nem figyelmeztettelek

nu pagagyí 2019.08.20. 15:59:57

@6.Lenin: Majd lesz. Utólag majd értesítelek.

2019.08.20. 16:01:29

@nu pagagyí:

Na látod ezt okosan teszed. A baj az, hogy mást sem olvasol, hallgatsz. Mert ha olvasnál, hallgatnál értelmes, szakmájukban jártas, elismert embereket, akkor nem beszélnél ennyi hülyeséget, sem a "deviza hitelről", sem gyurcsótány ámokfutásáról, amit Pogátsa Zoltán egyszerűen csak gazdasági Hirosimának nevezett, nem beszélnél hülyeséget a jelenlegi kormány gazdaságpolitikájáról, és így tovább.

De amint látszik ilyenek nem olvasol. De ha nem a propaganda anyagból másolod be, amit írsz, akkor két verzió marad.
Vagy a liberofasiszta hulladékmédiából tájékozódsz, mint a zindex, a sorosürlék 444, vagy a drágabolgárúr, vagy.....magadtól vagy ilyen hülye.

alöksz róz 2019.08.20. 16:01:59

@nu pagagyí: amiket ide beírsz, két lippsi propagandaoldal három cikkéből össze lehet ollózni... nagyon önálló gondolatok, az biztos :-)

alöksz róz 2019.08.20. 16:03:57

@nu pagagyí: pontosítok: bármely két lippsi propagandaoldal bármely három cikkéből. az egész mondanivalódat.

6.Lenin 2019.08.20. 16:05:56

@nu pagagyí:

Nekem mind1, felőlem kivárhatod, ha addig nem hülyülsz el teljesen.

( már most közelít a Fidesz ahhoz a támogatottsági szinthez, hogy erre mindinkább csökken az esélyed, de tedd nyugodtan. Volt már ilyen, valami Godot-ra is várt valaki)

6.Lenin 2019.08.20. 16:11:17

@nu pagagyí:

Ha nem értenéd ezt Godot-os dolgot...

"A világ jobb elmegyógyintézeteiben állítólag külön részleget tartanak fent azok számára, akik Beckett színművének tartalmi ismertetésébe gárgyultak bele,"

taga20 2019.08.20. 16:12:16

@alöksz róz: kösz, hogy figyelmeztettél, te igaz ember.

nu pagagyí 2019.08.20. 16:13:03

@6.Lenin:

A kutatáshoz prekoncepció nélkül kell hozzáállni.

Adok egy témát: most elégedett vagy mert kegyekben részesülsz, de tegyük fel hirtelen megvonják és mivel a kegy nem jog, megtehetik.

A kutatáshoz szerezz be egy csivavát és vizsgáld meg, milyen hatása van a kutyára, ha hirtelen megvonod az addig menetrendszerűen juttatott prémiumfalatot. Majd írd le, lennél-e csivava.

Ellenpéldaként szerezz be egy farkast, amely önálló élethez szokott és próbáld kényeztetni, majd írd le, milyen sebeket szereztél.

A kísérletekből levont tanulságok érdekelnének. Érdemes-e csivavává tenni a népet, ha egyszer nem biztos a prémiumfalat ellátmány, vagy hagyjuk inkább önállóan boldogulni az embereket. Te melyik állat szeretnél lenni?

taga20 2019.08.20. 16:21:24

@Quercus Maximus:

"derw
1 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2019.07.07. óta tag."

mi van erdész?
úgy váltogatod a nickneveidet, mint a csútigeci gazdád a szarosgatyáit és a világnézeteit?:)))

6.Lenin 2019.08.20. 16:22:18

@nu pagagyí:

Nagyon rossz a gondolatmeneted (nem csodálkozom már). Én soha nem függtem a politikától, politikusoktól, most sem. Csupán érdekel, mert nekem sem mind1, hogy mások miként élnek, mert, ha az embereknek van olyan jövedelmük, hogy bizonyos szolgáltatásokat képesek megfizetni, akkor én is jól élek.
Egy kormány ebben csak annyiban érdekes, hogy ez nekem is könnyebb, vagy kénytelen vagyok mással is kiegészíteni, mert nehezebb az embereknek.
Eddig mindig megtaláltam a megfelelő megoldásokat. Mert megbíztam az emberekben, hogy ők is megtalálják a megoldást.

2010-ben megtalálták. Előtte is több esetben, de könnyelműek voltak. Azt hiszem most már nem fogják visszaengedni azokat, akik megnehezítették az életüket.

De ezt te úgysem értheted.

nu pagagyí 2019.08.20. 16:27:05

@Quercus Maximus: Elég ismerethiányos vagy, ha úgy gondolod, hogy az Orbán-rezsim előtt is az volt, ami most: csak egyet füttyent az éppen aktuális diktátor, aztán már kész is. Most ugyebár nem kell senkivel sem egyeztetni, nem érdekes, mit akarnak az emberek, úgy is kuss van nekik, legyenek hálásak, ha valami legurul az asztalról.

Az Orbán-rezsim úgynevezett gazdasági sikerei a nemzetközi konjunktúrának köszönhetők, hiába lopnak sokat mégis pozitív a szaldó. És hát valóban előre haladunk, mint a 100 méteres síkfutás tök utolsója, igaz, ezt az eredmény hatalmas hírveréssel van megtámogatva. Nem véletlenül van külön propaganda minisztérium Tóni oligarcha vezetésével, van mit magyarázni és persze elhallgatni (hallgattatni), például azt, hogy a nálunk "szerencsétlenebb" liberális országok valahogy mégis jobban fejlődnek.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.20. 16:27:14

@taga20: háhá most látom te a legősibb taga vagy
az érdi buzimazdás gecis
hetekig az 1. számú klónod tolta

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 16:32:04

@6.Troll: ""A világ jobb elmegyógyintézeteiben állítólag külön részleget tartanak fent azok számára, akik Beckett színművének tartalmi ismertetésébe gárgyultak bele,""

És a szomszéd részlegben tartják azokat, akik Ondó Viktor pálfordulásainak kimagyarázásába gárgyultak bele.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.20. 16:33:29

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "hetekig az 1. számú klónod tolta"

Igen. Ti fideSSfasszopók csak más neve alatt meritek bevallani buziságotokat. Nem baj, nekem semmi problémám vele, csak szólok, hogy ki fogtok halni.

nu pagagyí 2019.08.20. 16:33:40

@6.Lenin: Én mindig a saját munkámból éltem, most is, a versenypiacon (amíg hagyják persze). De te ezt úgysem érted. Nem tartom kívánatosnak az államfüggő népesség tömegesítését, mert ők nem vállalnak felelősséget semmiért, összes törekvésük, hogy teljesítmény nélkül mit lehet kiszopni a kasszából. Polgárokat szeretnék látni, akik nem CSOK-ból vesznek házat, nem pénzért szülnek és nem azon háborognak, hogy folyik a zacskós tej a Nemzeti CBA-ban, esetleg kifogyott a gyógyszer a kvázi állami oligarcha-gyógyszertárból.

Cycmen 2019.08.20. 16:42:16

@taga20: "mi van öklözőzsír kereskedő?
nehogy megbasszon mészaroslölö! ha meghallja, hogy milyen ügyesen reklámozod a köcsögségedet!:))))"

Jaj tangamanga buzibarát! Nem engem szoktak megbaszni, én öklözök! :D Ha nem hiszed, a vendégem vagy egy kezelésre! :P

nu pagagyí 2019.08.20. 16:45:50

@alöksz róz: Mielőtt propagandázol másokat, villants már egy eredeti gondolatot. Légyszi!

Nekem te csak egy címke vagy, értelmeset még nem olvastam tőled. Nem vagy hiteles, hiszen neked sem jó, ha jogokat vonnak el, mert neked sem marad. Nem hiszem, hogy gyűlöletre születtél, nem hiszem, hogy értelmesnek tartod mondjuk Kövér úr agymenéseit, nem hiszem hogy Wass Albert a kedvenc íród és azt sem, hogy Ákoson kívül nincs más zene számodra. Úgy gondolom, hogy szándékosan hazudozol itt, abban az értelemben, hogy te sem hiszed azt, amit leírsz. Nehéz lehet így élni, remélem civilben nem folytatod ezt a szellemi leépüléshez vezető tevékenységet.

nu pagagyí 2019.08.20. 16:48:03

@Quercus Maximus: Ha csak ilyen tőmondatokra futja felkopik az állad. Kérj telefonos segítséget, mert ez így kevés lesz.

nu pagagyí 2019.08.20. 16:49:01

@Quercus Maximus: Ebben igazad van, a gázóra Pesten van, én meg nem ott lakok.

Cycmen 2019.08.20. 16:50:24

@nu pagagyí: "Az Orbán-rezsim úgynevezett gazdasági sikerei a nemzetközi konjunktúrának köszönhetők, hiába lopnak sokat mégis pozitív a szaldó."

Érdekes, eddig azt mantráztátok, hogy szarul állunk! Most meg elszóltad magad, hogy te is így látod? Akkor miért nem fogod be a retkes pofádat, mondd már el, az ellenzék csődöt csinált mindenből és hitelekből élt, ezt akarjátok megint? Ja, az itthagyott szart is Orbánék alatt kellett visszafizetni, az meg bebasz a konjuktúrának és még így is pozitív a szaldó? Elmentek a picsába büdös libsik!

6.Lenin 2019.08.20. 16:53:50

@nu pagagyí:

Ez roppant egyerű dolog, mond el ezt soxor, és, ha beveszik, téged választanak.
Ha nem, akkor így jártál.

Tudtam, hogy nem érted ezt az egészet. Világos az általad írtakból. Te csak várj Godot-ra, hátha.
Megyek tűzijátékot bámulni.

alöksz róz 2019.08.20. 16:56:44

@nu pagagyí: "Úgy gondolom, hogy szándékosan hazudozol itt, abban az értelemben, hogy te sem hiszed azt, amit leírsz" - na mondjad, melyik állítólagos hazugságommal van problémád?

ezt a kövér-vass-ákos dolgot meg fingom nincs, honnan szedted...
de rákeresek melyik lippsi oldalról van :-)

nu pagagyí 2019.08.20. 16:59:25

@Quercus Maximus: Nem vagy egy bonyolult lélek. Egy mondatban összefoglalható a teljes életműved: szart sem érsz, de kikéred magadnak.

nu pagagyí 2019.08.20. 17:04:25

@alöksz róz: Felesleges keresgélned, eredetiben olvashattad. Most.

taga20 2019.08.20. 17:07:13

@Quercus Maximus: mé mi lesz móricka? megbaszod magad itt, vagy leszopod a diggergazdádat?

a kibaszott infantilis fos lelkivilágoddal húzzál innen a retekbe ruszkiügynök!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.20. 17:09:04

@derw: Mi van quercuskám?! Már megint "új" neved van?:))

Cycmen 2019.08.20. 17:18:07

@nu pagagyí: " Én mindig a saját munkámból éltem, most is, a versenypiacon (amíg hagyják persze)."

Úristen, mi a bánatot csinálhatsz, ami már csak ideig óráig művelhető, mert a Fidesz nem biztos hogy hagyja? Nagyon meghatóan hangzik, elárulod, hogy mi az és akkor rettegek veled szívesen!
Amúgy azt nem értem, hogy versenypiacot emlegetsz és ott nem engedésről szól a történet, hanem a tehetségről!

Cycmen 2019.08.20. 17:18:08

@nu pagagyí: " Én mindig a saját munkámból éltem, most is, a versenypiacon (amíg hagyják persze)."

Úristen, mi a bánatot csinálhatsz, ami már csak ideig óráig művelhető, mert a Fidesz nem biztos hogy hagyja? Nagyon meghatóan hangzik, elárulod, hogy mi az és akkor rettegek veled szívesen!
Amúgy azt nem értem, hogy versenypiacot emlegetsz és ott nem engedésről szól a történet, hanem a tehetségről!

nu pagagyí 2019.08.20. 17:22:20

@alöksz róz: Ja, hazugság!
Komoly forrásmunkát kellett végeznem, mivel az egymondatos minősítgetések kiesnek, ami az igazán hazug fényt keltik.

De talán ez: "a magyar focit is ti kúrtátok szét, de már itt is jó eredményeket ért el a fidesz: a magyar labdarúgó válogatottat csoportgyőztessé tette a 2016-os európa-bajnokságon és most is vezetjük a selejtezőcsoportot."

2009-ben U21-es világbajnokságon 3. volt a magyar válogatott, vajon ki kúrta el azt a generációt. Az EB-re meg úgy jutottunk ki, hogy duplájára emelték a létszámot, így csak néhány szerencsétlen ország maradt ki a jóból. Utóbbi nem hazugság, csak más tollával való ékeskedés, amit szintén prímán űz a keresztény-populista-fasiszta-maffiózó konglomerátum, melynek vélhetően lelkes híve vagy.

A focival kapcsolatban azért felmerül bennem, hogy nem hűtlen kezelés-e, ha milliárdokból csak 0-4-re futja a Fidesz pártigazgatója által vezényelt csapatnak és hát említsük meg Garancsi oligarcha Vaduzi fiaskóját is. A jelenlegi EB csoportot valóban vezetjük, le a kalappal, de előttünk van még egy szlovák meccs, amit meg kéne nyerni ahhoz, hogy érjen valamit. Gondolom, vereség esetén néma csend lesz és kajak-kenu sikerekkel lesz betömve az elégedetlen polgárok szája.

conchita wurst 2019.08.20. 17:22:57

@rdos: Ja, az EU tamogataspolitikaja a szegeny regioknak szolt eddig is, ez csak neked ujsag.

taga20 2019.08.20. 17:31:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

ennek a hulladéknak, minden nap más neve van, minden nap más gerince, ami soha nem volt.

olyan, mint a gazdája, a csúti geci!:)))

nu pagagyí 2019.08.20. 17:40:13

@Cycmen: Talán te is tapasztalod a verseny minden szintű kiiktatását, ami ugyebár akadályozza a lojális, ámde hülye rezsimszolgák érvényesülését. Vajon milliárdos lenne-e Lőrinc a versenypiacon? Amíg ott kellett boldogulnia nem lett az. Vajon nyerne-e tendert Tiborcz tendert ott, ahol takarékoskodni is szeretnének, a beruházás költsége sem közömbös, de a fényerő is fontos?

Vajon, ha lenne még Népszabi, mit olvasnának az emberek? Ha nem lenne egyetlen kötelező tanterv minden általános iskolára, hanem önállóan kell kidolgozni olyat, amit a szülők is jónak tartanak, a gyerekekhez is alkalmazkodik, vajon egy hülye igazgató hogyan boldogulna?

Nem kötelező elem a versenypiac egy diktatúrában, sőt káros, mert úgy juthat pénzhez valaki, hogy elkerüli a hatalom figyelmét és akkor még véletlenül/esetleg, csinál egy újságot melynek mondandóját nem egyezteti a propaganda minisztériummal, vagy ne adj Isten, pénzt ad egy koncertre, amin nem a "halszagú Magyarország" lesz a sláger, esetleg színházi előadásra. Persze egyre kevésbé fenyeget mindez. Az ilyen önálló, nem egyeztetett dolgokat azonnal megfojtják, lásd Figyelő, amelynek már volt vevője Mariska előtt is, vagy a polgármesterek ámokfutásai, ha nem fityesz áldással szeretne valaki valamilyen rendezvényt létrehozni.

conchita wurst 2019.08.20. 18:04:50

@nu pagagyí: A magyar az EU leggyorsabban novo gazdasaga. Plusz azon ritka klubban van, amelyik az adossagat is evrol evre csokkenti.

Azaz valaszthatsz:

"a verseny minden szintű kiiktatását" - az ellenkezoje igaz
- vagy a verseny art a gazdasagnak

alöksz róz 2019.08.20. 18:09:49

@nu pagagyí: semmit nem értünk el a fociban a nyolcvanas évek óta, csak mostanában kezd kinézni valami... na vajon ki kúrhatta el? :D
az u21-es csapatot az kúrta el, aki kinevelte őket. az ifijátékosok valódi értékét a felnőtt csapatokban nyújtott teljesítményük elég jól megmutatja, mind kiment a vébé után külföldre, ahol még a tarcsiba se fértek be. mi köze ehhez a fidesznek?

Cycmen 2019.08.20. 18:51:01

@nu pagagyí: Ez csak a megszokott szar libsi rizsa, mivel foglalkozol nyüzüge, aminél a Fidesz veszélyezteti a versenyt? Mészárossal ne fárassz, az azért m ás ligában játszik.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.20. 18:53:00

@Quercus Maximus: Gyáááá,nemáááá!
Kiszólt a lyuk a gödörből?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.20. 18:58:52

@Cycmen: Akármit lenyúlhatnak,ami megtetszik valamelyik havernak.
Pl.Lebénított biztonságiőr cégek,amiket aztán töredék áron átvesz valaki.

taga20 2019.08.20. 19:01:37

@Cycmen: "Mészárossal ne fárassz, az azért m ás ligában játszik."

ja mirr-murr, ő és a gazdája, nemsokára a börtön ligában fog játszani!

te meg elmehecc labdaszedőnek fityeszdroid, melléjük:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.20. 19:01:50

@taga20: Nagyon durván el van borulva az agya ennek a szerencsétlennek.

taga20 2019.08.20. 19:15:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

beteg ez a szerencsétlen, me normális ember nem csinál ilyeneket, mint ez a terhelt erdész.

ez a fogyatékos, imélben fenyegeti rendszeresen a határátkelő blog törzs kommentelőit.

persze ők a pofájába röhögnek, ennek az infantilis baromnak:)))

magándemokrata 2019.08.20. 19:46:35

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

nepszava.hu/3044757_joleti-megszoritasokkal-operalnak-orbanek
gondolom nem gond ha ide linkelem, hogy a 2010 gdp-ből mennyi ment oktatásra, eűre,
illetve a 2020 ból mennyit szán a mihály.

nu pagagyí 2019.08.21. 04:41:30

@Cycmen: Mészáros mégis melyik ligában játszik? Van neki egy másik Magyarországa? Nyilván, mert szerinted a stróman elvtárs biztosan nem ezt lopja szét a haverjaival, hanem azt a másikat, amihez semmi köze senkinek.

nu pagagyí 2019.08.21. 04:53:04

@alöksz róz: Azt hiszem egyről beszélünk, korábban sem volt eredmény, most sincs. A különbség talán annyi, hogy kevesebb lóvéból nem volt eredmény, bár ez sem igaz, mert azokat a légiósokat, akik játszottak is nyugati csapataikban: Szalai, Huszti nem most nevelték ki. A kevés lóvé mentek ki.

Úgy tűnik, hiába kapott kiemelt finanszírozást a miniszterelnök hobbija, csak nem jönnek az eredmények. Talán azért, mert a teljesítménykövetelmény nélküli pénzszórás, nem kényszeríti ki. Köszönik a lóvét, vesznek belőle villát. Csak össze ne akadjunk ismét valamelyik félelmetes miniállammal, mert azoktól nem jó kikapni, meg nehéz kommunikálni.

Cycmen 2019.08.21. 08:57:27

@nu pagagyí: "Mészáros mégis melyik ligában játszik? Van neki egy másik Magyarországa? Nyilván, mert szerinted a stróman elvtárs biztosan nem ezt lopja szét a haverjaival, hanem azt a másikat, amihez semmi köze senkinek."

Mondjuk egy átlagos kisegítőiskolás megértette volna, hogy Mészáros nagyvállalkozó és kétlem, hogy neked közvetlen versenytársad lenne, tehát így értendő a másik liga!
Persze a primitív hülye halandzsáddal megint saját magadnak ástál vermet, mert azt állítod, hogy Mészáros lop, előtte meg azt írtad, hogy ő a te konkurenciád! Akkor ezek szerint te egy tolvaj vagy!

6.Lenin 2019.08.21. 09:02:57

@nu pagagyí:

Gondolkozz el azon a népi bölcsességen, hogy....

A kutya is a jó dolgában veszik meg (vagy valami hasonló, de a lényeg benne van)
Minél gazdagabb volt egy birodalom, annál inkább elindult a bukás felé. Az ember miért lenne más? A gazdag ember utódait nézd meg, mivé válnak(nagy általánosságban).

Valamikor az 50-60-as években egy kis bányásztelepülésen NB III-as csapat volt. Lovaskocsival jártak a szomszédos településre a meccsre (a csapat), öltöző sem volt.

aztán kapott a csapat egy buszt (fakaruszt, ha tudod mi az), öltözőt. A következő évben kiestek az NB III-ból. Minél többet kapott a csapat, annál lejjebb csúsztak.

A nyugati csapatoknál vajon miért csereberélik a sztárokat? Néhány évnél többet sehol nem maradnak meg, pedig milliókat keresnek €-ban.

antiinternáci 2019.08.21. 10:37:36

@nu pagagyí:

A realitás a mostani kedvező pozíciónk ellenére sem a csoportgyőzelem. De tisztességes magyar ember (aki foglalkozik a kérdéssel), szívből drukkol érte.
Nincs rakéta sebességű emelkedés, de azért egy kicsit megindult a magyar foci felfelé.
Pont jókor jött a 0:4, hogy ne bízzuk el túlzottan magunkat, mert azért az igaz, hogy kellő szerénységgel kell örülnünk minden apró sikernek. Ilyenek, főleg válogatott szinten tényleg vannak. Viszont aggasztó, hogy a klubokban túl sok a légiós, a klubok az azonnali "eredményben" érdeleltek, nem pedig az utánpótlás minél magadabb szintre emelésével a hosszabb távú eredményben.

antiinternáci 2019.08.21. 11:05:00

@nu pagagyí:

Nyugodta add be a pályázatodat a következő autópálya, vagy híd megépítésére.
Ja, hogy nem értesz hozzá? Akkor ne arról beszélj, hogy a verseny korlátozva van, hanem arról, hogy egyébként sem tudsz részt v3nni benne.
A szadeszmp idején ugyanúgy vezérelten kerültek szétosztásra a pénzek a kommunisták számára megfelelő vállalkozások részére. De azok eltapsolták a pénzt, nem tudtak vele mit kezdeni, csak ikszedik bermudai nyaralásra, meg luxusautóra költötték azt a részt, amit nem kellett visszadniuk a szadeszmpseknek.
Tehát ostoba hatalom ostoba embereknek adta oda a közpénzeket.
Ezzel szemben Mészáris hasznosítja a pénzeket. Vállalatbiridapmat hozott létre belőle, emberek ezreit foglalkoztatják a projektjei. Érted a különbséget? Mind a két oldal ugyanazt csinálta, de a kommunisták kezéből kifolyt a pénz, most meg termel.
Persze itt is van egy komoly gondolkodásbéli különbség.
A szadeszmp sok kisebb részre osztotta a pénzeket. Egy-egy cinkosuk kezébe így viszonylag kevés, 2-5-10 milliárd jutott.
Mindegyik megvette a világ körüli utazást, a villát, a nyaralót, az autókat, a barátnőt. És így a végén lett 1000 utazás, 1000 villa, 1000autó, 1000 kitartott barátnő titkos lakással, stb...
Tehát elaprózódott a tőke.
A Fidesz ebben is sokkal okosabb volt: koncentrálta a tőkét. 1 utazás, egy villa, nemtom barátnő volt-e. Tehát a jutalék töredéke volt a kommunisták által a vagyon kistivattyúzására használthoz képest.
Így maradt tőke arra, hogy befektessék, és az újra tőkét termeljen. És így is történt.
Nem patyolattiszta, igen De akkor már inkább ezerszer ilyen, mint az ostoba, a korrupción és a lopáson kívül csak a hazudozáshoz és a gyűlölködéshez értő kommunista idióták újbóli hatalma. Ha mutatsz a világban patyolattiszta politikust, aki nem vesz részt ilyen praktikákban (ha módja ban rá), akkor meggondolom, hogy változtatok a véleményemen.

enrikokaruszo 2019.08.24. 15:37:34

ezt a szart már a moszkvakálmán tér kapcsán végignyomta a demokratikus ellenzék...aztán most, hogy ott lehet ülni a fák alatt, kuss van....mást kell kitalálni..ilyen a rockszakma

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 11:48:38

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/YyTP_NLAyo0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 12:13:14

<a href="http://photobucket.com/images/recent" target="_blank"><img src="https://i350.photobucket.com/albums/q402/smartboyrob/3_zpsidlpdvbe.jpg" border="0" alt="recent photo: 3_zpsidlpdvbe.jpg"/></a>
süti beállítások módosítása