B1 blogcsalád



Orbán megúszta, amibe szélsőjobbos cimborája belebukott

2019. május 19. - ashwood

pk_1.jpgNincs cáfolat, nincs migránsozás, csak csendes elkullogás a lebukás után - ez a sorsa az osztrák szélsőjobb vezérének, aki az oroszokkal vásároltatott volna médiát magának. Orbán ugyan ezt simán túlélte.

A szélsőjobbos FPÖ vezére, Heinz-Christian Strache, osztrák alkancellár belebukott, hogy a választások előtt egy Putyinhoz bekötött üzletasszonnyal egyeztetett arról, miként vásárol neki médiát Moszkva, zsíros közbeszerzésekért cserébe. Videófelvétel, teljes lebukás. Az érintett még csak nem is nagyon próbálta cáfolni a cáfolhatatlant - csendben elkullogott. (Az már csak Kurz kancellár politikai számítása, hogy ezzel egy időben a koalíciós szerződést is felbontotta.)

Ismerős a történet.

Simicska Lajos évekkel ezelőtt több ízben is azt nyilatkozta: A 2014-es választások másnapján 

“Orbán a beszélgetés során felvázolt egy komplett médiaprogramot médiaadóstól, mindenestül… és meg akarja vásárolni az RTL Klubot, hogy aztán meg tudja szüntetni. Hüledeztem, hogy miket mond, és próbáltam vele megértetni, hogy így ez nem fog menni. … Megkérdezte, mennyibe kerülne a csatorna megvétele. Mondtam, hogy nem tudom, de ránézésre legalább 300 millió euró, 100 milliárd forint lenne. Erre azt mondta: “Nem baj, megveszi majd nekem a Roszatom.”

Nem állítjuk, hogy Simicska épp annyira hiteles, mint egy videófelvétel - az azonban kétségtelen, hogy Orbán legközelebbi harcostársa és pénztárnoka volt 1988-tól 2014-ig. Állításait pedig érdemben soha, senki nem cáfolta, pert nem indítottak ellen kijelentéseiért.

Strache és Orbán sztorijában nem csak az a közös, hogy az oroszoktól várták, hogy médiát vásároljon nekik - és egyik sem jött össze.

Kiderült, hogy az osztrák közvetítőt is ajánlott az oroszoknak, mégipedig azt a Heinrich Pecinát, aki Magyarországon is aktív részt vállalt Orbán médiabirodalmának felépítésében, amikor megvásárolta a Népszabadság kiadóját, beszántotta a lapot, majd a maradékot átadta Mészáros Lőrincnek.

A videó sajátossága, hogy az oroszok nem látszanak rajta - míg az FPÖ első embere remekül. (Aki amúgy sokat hivatkozik – vágyakozva – a magyar médiaviszonyokra.) Egyértelműnek tűnik ebből, hogy a felvételt az oroszok készítették, így ők döntöttek a megjelenéséről is. Hogy miért - ma még rejtély. Nem tudjuk, milyen moszkvai utasításra mondott nemet az alkancellár.

A szélsőjobbos sógor sorsa figyelmeztetés mindazoknak, akik Putyin tenyeréből esznek: ha nem fogadsz szót, te is így, vagy akár még ígyebbül járhatsz. Bőséggel lehet még ott ilyen típusú felvétel, ahonnan ez kijött. Olyanokról, akik médiavásárlást vagy egyebeket kértek orosz barátaiktól.

Orbán eddig megúszta Putyin haragjának következményeit - igyekszik is mindenben az ex-KGB tiszt kedvére tenni.

Magyarországnak az elmúlt 200 évben túl sok jó tapasztalata nem volt az oroszokkal kapcsolatban. De sokan imájukba foglalnák Putyin nevét, ha mutatna egy-két felvételt Orbánról is.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6814834230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.19. 15:14:28

látom jól telt a sabbath
csak úgy dől ma belőletek a fosh a monitorra

Oxica 2019.05.19. 15:48:22

A tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigánynak is hasonló bukást képzelek el, mikor bukik a cigány és vele együtt a párt is.
Nagy kár hogy a Simicska nem merte ledobni az atomot, helyette most Hárskúton írja a memoárjait.
Remélem a geci is benne lesz.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

taga.20 2019.05.19. 16:17:49

szerintem a csúti disznó is előbb-utóbb fel lesz dolgozva.

röhögni fogok, hogy a sok szargerincű patkány fityeszes jobbágy, hogy fog vinnyogni:)

az élen, evvel a szardarab csókosszájú rohadékkal!

ugye szardarab?! "csókolom a Miniszterelnök Úr kezit"

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.19. 16:24:03

Mo-on meg a ballibák buktak le. Még 2010-ben. S azóta folyamatosan.

profilo 2019.05.19. 17:03:39

"A videó sajátossága, hogy az oroszok nem látszanak rajta"

De azért leírjuk azt, hogy...

"...egy Putyinhoz bekötött üzletasszonnyal egyeztetett arról, miként vásárol neki médiát Moszkva, zsíros közbeszerzésekért cserébe."

Miközben...

"Még érdekesebb, hogy ki az a csinos fiatal nő, akivel a vodkát iszogató politikusok beszélgetnek. Erre persze senki nem tudja a pontos választ, csak azt, hogy ő mit mondott magáról. "

index.hu/kulfold/2019/05/19/heinz-christian_strache_fpo_botrany_oligarcha_orosz_ibiza_video_ausztria_johann_gudenus/

Találgatunk, lebegtetünk, csúsztatgatunk...

taga.20 2019.05.19. 17:43:47

@profilo: csak el ne csússz, mert a nyálad nagyon folyik, ha meglátod a geci gazdád nevét!:)

na kapsz egy kis jótündért, hátha leesik a tantusz neked is!

"Június hetedikén a Frankfurter Allgemeine Zeitung publikált egy videót, amelyen Orbán Viktor felajánlotta Borsod-Abaúj-Zemplén megyét és a teljes magyar vízkészletet Marija Sesztakovának, Grigorij Sesztakov orosz milliárdos lányának, ha az megvásárolja neki az index.hu-t. A mintegy hat órás beszélgetés alatt Orbán egy tizenhárom éves thai prostituált fenekéről több alkalommal is azonosíthatatlan fehér csíkot szívott fel. Orbán elmondta, hogy síkhülye ázsiai hordának tartja a magyar népet, hogy az ISIS alkalifája személyesen tőle kapta meg a letelepedési engedélyt kétmillió euróért és, hogy a legutóbbi választáson kétszázezer ellenzéki szavazatot semmisítettek meg. A videón váratlanul megjelent egy strucc is, akivel Orbán bizalmasnak tűnő viszonyban volt. A miniszterelnök azt is elmondta, hogy azért záratta be a Magyar Tudományos Akadémiát, mert egy fogadáson Lovász László megette előle az utolsó kaviáros szendvicset. Végezetül elárulta, az a célja, hogy az országot az Orosz Föderációhoz csatolja és kötelezővé tegye a kvász fogyasztását.

Június nyolcadikán az égadtavilágon semmi sem történt. Ez nem teljesen igaz, mert a Facebookon vita alakult ki két jelentős ellenzéki értelmiségi között azon, hogy melyikük találta ki a stadionállam kifejezést. A 888.hu a Ripostra hivatkozva közölte, hogy megint olcsóbb lett a málnaizű kalmopyrin, a Ripost az Origot idézve számolt be arról, hogy védett szirtiborzot evett meg egy kiskorú migráns Bosznia-Hercegovinában, az Origo pedig a Pesti Srácok hírét ismertette, miszerint újra Princess Ráhel lett Miss Kazahsztán. Az emberek persze leginkább azért voltak boldogok, mert majdnem továbbjutott a magyar labdarúgó-válogatott a Mariana-árok elleni VB-selejtezőn. Csiviteltek a fajdlibák, búgtak a poszátok, pirregtek a réti hagymák, minden úgy volt jó, ahogy. "

profilo 2019.05.19. 17:47:49

@taga.20:

Neked leesett a második bekezdés ezen részletéből?

"...a Facebookon vita alakult ki két jelentős ellenzéki értelmiségi között azon, hogy melyikük találta ki a stadionállam kifejezést. "

Elek Gábor zseniális, mint mindig...

taga.20 2019.05.19. 17:49:31

@profilo: elkaptad a szarva köszt a tőgyit, haver!

taga.20 2019.05.19. 17:54:17

@profilo: elkaptad a szarva köszt a tőgyit, haver!

profilo 2019.05.19. 17:55:06

@taga.20:

Kétszer is! Ügyes vagyok.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 17:59:32

Ez a cikk miben is különbözik az előzőtől?

Kb. semmiben?

És mi is a bizonyíték arra, amit Simi "Gecizős" Lajos állít?

Honnan tudjuk, hogy nem a sok ital hatására delirálta mindezt Lajosunk?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.19. 18:06:32

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Ez a cikk miben is különbözik az előzőtől?
Kb. semmiben?"

Kubatovnál panaszkodj, aki ideküldött. Mi nem tehetünk róla, hogy itt kell trollkodnod, ne nekünk sírjál.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 18:12:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem Kubatov küldött ide. És nem panaszkodtam, csak egy kérdést tettem fel, de látom a válasz valóban az, amit gondoltam.

A goebbelsi ad nauseam propagandát nyomatjátok, de elég ötlettelenül. Ezzel a 2014-es Simicska-hazugsággal sem fogtok választást nyerni.

Úgy fogják veletek felmosni a padlót, mint 2010 óta minden évben. Egy igazi looser libbant banda.

taga.20 2019.05.19. 18:16:07

@Szergej Szergejevics Szergejev:

polt peti mondta még, amikor rendesen kinyomoztatta az elios ügyet, és vezetőszáron vezettette el a csúti gecit és kibaszott családját.

a kurvaanyádnak vergődsz itt fityeszdroid?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 18:20:26

@taga.20: Az Elios-ügyben nem Polt Péter, hanem a Nemzeti Nyomozó Iroda nyomozott, alaposan felderítették a tényállást, nem történt bűncselekmény az ügyben, egy újabb ballibbant hazugság bukott meg.
pestisracok.hu/az-ellenzek-egyik-legszomorubb-napja-buncselekmeny-hianyaban-szuntette-meg-a-rendorseg-az-elios-ugy-nyomozasat/

Már nem az első, de felteszem nem is az utolsó.

Szóval sajnos ez sem fog nektek a 2/3 elkerülésében segíteni, lyppschykhém, valami ötletesebbel gyertek legközelebb, mert sajnos megint felnyalatják veletek a padlót.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.19. 18:28:38

@Szergej Szergejevics Szergejev: "alaposan felderítették a tényállást"

Nyomozás hiányában a bűncselekményt megszüntették. :))

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 18:35:35

@taga.20: Ez te vagy, lyppschykhém? Örülök neki, hogy jól szórakoztál!

Mi jövő vasárnap fogunk így hahotázni, amikor az EP-választáson mossuk fel veletek a padlót.

6.Lenin 2019.05.19. 18:48:23

"De sokan imájukba foglalnák Putyin nevét, ha mutatna egy-két felvételt Orbánról is."

És a német sajtó lehozná. Merkel a putyin igazi pincsije, ezek szerint.

Mi a faszt akarhatnak Putyin és Merkel?

Gábris szomszéd 2019.05.19. 19:09:03

@taga.20: Lássuk be, tök jó hely ez az Ibiza, és bár a rejtett kamerás felvételeken sehol nem látni szipákoló Habony-klónokat, a lényeg így is érthető. Sajnálatos, hogy a liberális maffia legnagyobb szakértőjének őrző-védő-hazudozó lakájai nem találják hírértékűnek, hogy Orbán osztrák szélsőjobbos barátja ilyen módon akarja megreformálni Európát: zsíros közbeszerzéseket ígér egy Putyinhoz bekötött orosz nőnek azért, hogy vegye már meg neki Ausztria legbefolyásosabb bulvárlapját (Kronen Zeitung), mert jól jön még az a kampányban. Sőt, ha az Orbán-rezsim által kilóra felvásárolt médiára gondolunk, valójában választástól választásig jól jön az. Hogy Ausztria Strache ügyködései ellenére sem Magyarország, azt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Sebastian Kurz osztrák kancellár már péntek éjjel válságértekezletet hívott össze koalíciós partnere ügyében, és úgy tűnik már döntés is született: Strache repül a kormányból. Becsületére legyen mondva: ő maga mondott le. Vagyis Ausztria még így is olyannyira távol esik Felcsúttól, hogy olyan apróságokért, amelyek miatt ott válságtancsákozást hívnak össze, és amely nyomán kormányzati fejek hullanak, a NER-ben napokig csapkodják a térdüket a röhögéstől. Továbbá a bevándorláspártiak, meg külön Soros. Vagyis Ausztriában az nem működik, hogy a kancellár leszarja, nincs mondanivalója, a testőreivel körbeveszi magát, kiröhögi a sajtót és minden jót kíván.

szalonnazo.com/korrupt-szelsojobbos-ferto/

6.Lenin 2019.05.19. 19:23:44

@Gábris szomszéd:

Kurz se húzza sokáig, de...

"Strache azt javasolja az állítólagos orosz milliárdosnőnek, hogy kormányra kerülésük esetén alapítson egy Strabaghoz hasonló céget, és onnantól minden olyan állami megbízást ő kap meg, amit addig a Strabag kapott - természetesen alaposan túlárazva. "

Mi van? Mindig a Strabag nyert eddig is? Mindenki korrupt, csak eddig Putyin valamiért nem küldte el a német lapoknak?

Lesz ez ügy még csiszolgatva, ha rájönnek mekkora marhaságot csinált valaki, valamiért. Csak hirtelen rácuppantak

Érdemes elolvasni és egy picit elgondolkodni.
index.hu/kulfold/2019/05/19/heinz-christian_strache_fpo_botrany_oligarcha_orosz_ibiza_video_ausztria_johann_gudenus/

Gábris szomszéd 2019.05.19. 19:39:25

@6.Lenin: Szerinted ebben az ügyben az a gáz, amit írsz és nem az, hogy a geczi ennél 1000-szer durvább dolgok kapcsán is leszar mindenkit, nincs mondanivalója, a testőreivel körbeveszi magát, kiröhögi a sajtót és minden jót kíván?

Sir Bates dö Hól 2019.05.19. 19:46:55

poszter!
az "ugyanezt" az nem "ugyan ezt"! ne legyél már ennyire igénytelen!

6.Lenin 2019.05.19. 19:53:37

@Gábris szomszéd:

Az a gáz, hogy úgy látszik, mindenki tud mindenkiről mindent, de csak bizonyos érdek mentén hozzák nyilvánosságra.
Miért német lapok, orosz titkosszolgálati munkát? Mit kaptak cserébe, kiről?

Orbán sok mindenkivel találkozott az utóbbi időben, mindenkinek rettegnie kéne?
Macron, Merkel, Putyin stb.

Gondolom ez nem így működik, hogy néhány hülye lipsi miről álmodozik, befüvezve.

Gábris szomszéd 2019.05.19. 20:04:16

@6.Lenin: Az mondjuk tényleg frankó lenne, ha az országnak az lenne a legnagyobb baja, hogy néhány hülye lipsi miről álmodozik.

6.Lenin 2019.05.19. 20:09:58

@Gábris szomszéd:

Ez nem is az ország baja, ez a tiétek. Az ország szépen fejlődik.
Ki a fenét érdekel néhány zakkant lipsi álmodozása? A ti bajotok, hogy lassan semmi reményetek sincs, hogy a hatalom közelébe kerüljetek.

Igaz, máshol is nagy a helyezkedés, éppen valamilyen újrafelosztás zajlik. Ahol gyalulnak, ott forgács is keletkezik, csak nem mind1, hogy kikből lesz a forgács.

Gábris szomszéd 2019.05.19. 20:28:25

@6.Lenin: Miért kevered össze az ország "fejlődését" a geczi és bandájának tollasodásával?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 20:32:27

@Gábris szomszéd: Ne terelj, "barátom" nem arról van szó, hanem erről:
www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

Vajon hogy lehet, hogy ilyet nálunk csak az Orbán-kormány tudott?!

6.Lenin 2019.05.19. 20:33:59

@Gábris szomszéd:

Mert az országot látom "élőben", a gecit még csak a tv-ben, a bandáját még ott sem.
Sok helyen-az országban-pedig látványos a változás. 30-40 évvel ezelőtt is sokfelé jártam az országban.

Te miért nem jössz már fel a pincéből?

Nekoashi2005 2019.05.19. 21:07:14

@Szergej Szergejevics Szergejev:
"Vajon hogy lehet, hogy ilyet nálunk csak az Orbán-kormány tudott?!"

A következőképpen: Én lefutom a 100 métert 60 másodperc alatt, majd javítok 5 másodpercet. A világcsúcstartó meg egy tized másodpercet. Ki javított többet? Hát én! Es ki a király? Hát ő! A németeknél csak fél százalékkal bővült a gazdaság bezzeg orbanisztánban! Csak ha kivesszük az uniós támogatásokat meg a német autógyárakat, akkor milyen bővülésről beszélhetünk? Minuszosról!

Gábris szomszéd 2019.05.19. 21:23:48

@6.Lenin: Az egészségügyben dolgozom. Meséljek arról is? :)

Gábris szomszéd 2019.05.19. 21:27:14

@Szergej Szergejevics Szergejev: Te most akkor azt reklámozod, hogy a fosból már kilóg az orrunk, míg mondjuk a Németek nagy nehezen tudnak csak lábújjhegyre állni? Beszarok mekkora lámák vagytok. Ja és, hogy a valóságról is értesülj.

24.hu/kulfold/2018/12/14/eurostat-magyarorszag-aic-szegenyseg/

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 21:44:24

@Nekoashi2005: "Csak ha kivesszük"

Ja, és ha nagyanyámnak áramszedője lenne és csengetne, akkor ő lenne a villamos.

A támogatásokat hülyeség kivonni, mert már egy évvel ezelőtt is kaptunk EU-támogatásokat, tehát az a bázisban ugyanúgy benne van, a "német" autógyárakban pedig magyar emberek dolgoznak, szerelik össze azokat az autókat, tehát nincs okunk rá, hogy azokat ne számítsuk bele a GDP-be.

Legalább annyi közünk van ezek teljesítményéhez is, mint Írországnak a Google Europe-éhoz, ami leginkább az alacsony adók és adóoptimalizálasi lehetőségek (l. dupla ír-holland szendvics) miatt "települt oda", és mutatja ki ott a teljes EU-ban realizált nyereségét.

@Gábris szomszéd: Tudod barátom, a GDP arról szól, hogy mennyit termelünk, az AIC meg arról, hogy mennyit fogyasztunk.

A ballibbant kormányok alatt jó tücskök módjára vígadtunk, nagy lábon éltünk a szorgos hangyák (nyugatiak) adta hitelekből, és így adódott, hogy az egész KKE-térségben a legnagyobb államadósság, a magánembereknél pedig óriási devizaadósság gyülemlett fel. De ugyanezt már Kádár atyuska alatt is eljátszottunk a 70-es, 80-as években

Csakhogy ezeket az adósságokat valamikor vissza is kell fizetni, a kamatokat pedig addig is folyamatosan fizetni kell, ezért tudunk most kevesebbet fogyasztani. Arra gondolj, hogy a román, horvát fogyasztás jó részét te már Kádárék és Fletóék alatt elfogyaszthattad előre, akkor nem is volt gond az AIC-mutatóval...

Gábris szomszéd 2019.05.19. 21:45:42

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Ha távolabbról szemléljük a Fidesz által kiépített, Orbán Viktor által üzemeltetett rendszert, akkor világossá válik: elképesztő pénzeket kell ahhoz elsíbolni hónapról hónapra, hogy a Fidesz-klientúra jólétben éljen. Hogy működjön a rendszer, érdemes legyen bent maradni. Nem csak a fideszes képviselőknek, a családtagjaiknak, bizalmasaiknak is. Meg persze a szeretőknek, ha van - kinek férfi, kinek nő.

Ez egyébként az a pénz, amit mi adófizetők nap mint nap megtermelünk. Ebből lesznek a jachtozások, a több tízezres borok, a magánrepülések, a vadiúj luxusautók. Ez az a pénz, amit a slepp eltartása helyett egy államférfinak arra kellene fordítani például, hogy itthon tartsák azokat a fiatalokat, akik kevésbé házasodtak szerencsésen, mint Tiborcz István. A jövő dajkáit, tűzoltóit, szakmunkásait, akik közül sokan kénytelenek egy másik országban megtalálni számításaikat.

Ez az a hónapról hónapra ellopott pénz, amiből emberi fizetéseket lehetne biztosítani azoknak az állami alkalmazottaknak, akik a legfontosabb munkát végzik mindennap - megalázóan alacsony fizetésért. A pedagógusoknak, szociális munkásoknak, a rendőröknek, a mentősöknek, a kórházi dolgozóknak és a sor még hosszan folytatódik. Mert ők azok, akiken az ország jövője múlik, de jelenleg ezt a jövőt a Fidesz éli fel. A budai villából, a milliós karórákból meg a bécsi shopizásokból nem lesz béremelés, viszont ha az nem lesz, akkor még a legelhivatottabbak sem tudnak a pályájukon maradni."

Gábris szomszéd 2019.05.19. 21:49:15

@Szergej Szergejevics Szergejev: Miért nézel mindenkit hülyének szergejke? Szerinted a német melósnak szarabb, mert a GDP-jük csak 0,7-el növekedett vagy neked fidesztrollnak az 5,2-vel? :)

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 21:58:11

@Gábris szomszéd: Az 5,2 nagyobb szám, mint a 0,7. A helyzetünk abszolút értelemben rosszabb (és az is volt mindig is, de minimum a török uralom óta); de az elmúlt egy évben a mi gazdaságunk gyorsabb ütemben nőtt.

Persze hozzáteszem, hogy nincs okunk a németek ellen drukkolni, hiszen az egyik legfontosabb kereskedelmi npartnerünk, az exportunk felvevőpiaca jelentős részben pont Németország, így külön bravúr, hogy úgy tudtunk gyorsan növekedni, hogy Európa motorja, a német gazdaság csak 1-esben pörgött.

Gábris szomszéd 2019.05.19. 22:02:59

@Szergej Szergejevics Szergejev: Kicsit más elképzeléseid vannak a "bravúrról" de már ezt is megszokhattuk.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.19. 22:25:53

@Gábris szomszéd: Jó, hát a maga műfajában az is bravúr volt, amit a Fletóék hoztak össze több évben is, amikor az államháztartási hiányból hoztak ilyen, meg még ennél magasabb százalékokat. Tény, hogy akkor nem csak egy negyedév alapján voltunk "éllovasok" Európában (a jövőnk felélésében).

De vajon tényleg ezeket az időket szeretnénk most visszahozni? Május 26-án és ősszel választ kell adnunk erre a kérdésre is!

Európai téridő 2019.05.19. 22:48:19

OV profibb, mint a szabadságpárti osztrák miniszter és nem egy szózszátyár pletykás manus. Te pedig, Grabovszki kollégádhoz hasonló törzskönyvezett marha vagy. Apropó: Mi van Szelestey lapzsmléivel?

Gábris szomszéd 2019.05.19. 23:05:19

@Szergej Szergejevics Szergejev: Tévedsz. Én olyan időket szeretnék nem vissza, hanem elhozni, ahol gyuriferi és bolseviktor egy helyre kerül. Arról nem is beszélve, hogy elszámoltatás hiányában Orbán elvtárs Gyurcsány oltalmazója és cinkosa, tehát bűnrészes. Bolseviktor a jövőben sem fog fletóékhoz nyúlni, hiszen akkor nem tudna mindent összegyurcsányozni a hazai játszótéren.
"Orbán és Gyurcsány ugyanannak a fillérekre inflált, nyálban és köpetben úszó érmének a két oldala – ez az elmúlt tizenhat év legfőbb tanulsága. Gyurcsányból Orbán, Orbánból Gyurcsány következik – Orbán Gyurcsányból, Gyurcsány Orbánból nyeri legitimitását. Ők a két arca a nemzetet túszul ejtő, véres és gennyes huszadik századnak. Ha a magyarság nem értette meg a leckét, és Orbánra ismét Gyurcsánnyal, Gyurcsányra ismét Orbánnal válaszol, önmagát tizenhat újabb eltékozolt tanévre ítéli – nyolc évre kaotikus, csődközeli enyészetben, nyolc évre szigorú autoritás alatt zajló, módszeres rothasztásban. Hibás kérdésre nem lehet helyes választ adni: vissza kell utasítani a rossz dilemmát. Nincs Orbán vagy Gyurcsány – csak Orbán és Gyurcsány van." (P.R)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.20. 05:20:09

lya lapszemlét akarunk
faz politiko minimum

6.Lenin 2019.05.20. 09:03:51

@Gábris szomszéd:

Nyugodtan mesélhetsz (hazudhatsz valami ordasat) , de nem sok jelentősége van.
az egészségügy olyasvalami, amiben minden eset egyedi, és sehová nem vezet, hiszen sokszereplős, de elsősorban az egyéntől függ, Ki hogyan is él.
ebből kifolyólag az egészségügy soha nem lesz megnyugtatóan rendezve, ez nem csupán pénz kérdése.
Én a háziorvosunkat úgy picsán rugnám, hogy leégne a haja, szarik a betegeire, és 1-2 kiválasztott magán orvoshoz küldözgeti őket, aki szintén csak lehúzza a szerencsétlen öregeket, a kórházakból leselejtezett műszereivel bohóckodva. Egy gyógyszergyártó termékeivel etetve őket.

Az egészségügy, oktatás csak az ellenzékben lévőknek kiváló hablaty, amit ők se tettek soha rendbe. Nem is lehet, hiszen szinte minden résztvevőnek más-más az igénye, elvárása, stb.

Ha hazudozni szeretnél nekem, próbálkozz valami mással, hátha beveszem.

Nekoashi2005 2019.05.20. 11:22:16

@6.Lenin:

"Az egészségügy, oktatás csak az ellenzékben lévőknek kiváló hablaty, amit ők se tettek soha rendbe. Nem is lehet, hiszen szinte minden résztvevőnek más-más az igénye, elvárása, stb."

Dehogynem lehet! Hajrá fidess! Hornék is tudták, hogy a Bokros-csomag nem lesz népszerű, de azért megcsinálták, mert szükséges volt! Egy jó politikus az ország érdekét nézi, és nem a saját hatalomban maradását! De a csuti nem politikus, nem államférfi (férfi? senkivel nem mer kiállni vitázni) hanem egy mini-duche!

6.Lenin 2019.05.20. 11:53:48

@Nekoashi2005:

Jó a példád!
Ha nincs Bokros csomag, a Horn kormány bukik, de tulajdonképpen így is bukott 98-ban.
Nagyon hasznos volt a Bokros csomag, ha maradnak, végleg eláshatta volna magát az ország. Igen, nagyon felelősségteljesek voltak az akkori politikusok, mindent hazavittek, nehogy mások ellopják, vagy eladták bagóért. Azt már nem lehetett ellopni.

2010-ben valamilyen rejtélyes ok miatt megbukott a ballib oldal, azóta se tér észhez, valszeg a kibaszott jólét miatt nem csak a kutyák vesznek meg, hanem a ballibák is.

Kivel kéne vitáznia Orbánnak, és miről? Ne bassz! Akiknek esélyük sincs hatalomra kerülni, bármit megígérhetnének, nekik semmi se drága, velük kéne vitáznia?

Nekoashi2005 2019.05.20. 12:29:50

@6.Lenin:
Buta paraszt!

Kivel kellene vitáznia? Aki kihívja! Persze Gyurcsány úgy feltörölte vele a padlót, hogy retteg minden vitától!

"Akiknek esélyük sincs hatalomra kerülni, bármit megígérhetnének,"

Hogy is volt az a vita?

alfahir.hu/2018/07/31/tevevita_orban_viktor_igeretek_gyurcsany_ferenc

Te nagyon hülye, az internet nem felejt! A baloldal azért nyerte meg a 2006-ős választást, mert kisebbet ígért!

6.Lenin 2019.05.20. 12:50:30

@Nekoashi2005:

Mindenkivel le kéne állnia vitázni? Nem mondod komolyan.

Gyurcsány hazudott, meg is bukott, leváltották félidőben. Ez neked a feltörlés?
Láttam a vitát akkor is, és azóta is egyszer-kétszer. Én az ilyen vitákat értelmetlennek tartom, ez cirkusz a hülyéknek.
Miért nyert akkor még a baloldal, az jó kérdés, de szerintem a Fidesz se akart nagyon nyerni. Orbán előtte nyilatkozta, hogy ő csak akkor szeretne nyerni, ha kétharmaddal nyerhet, mert másként esélytelen, hogy végigvigye a terveit. Meg is csinálta 2010-re.

90 óta tudatosan építette fel a pártját. Amit mondott , be is jött, vagy inkább meg is csinálta.

90 óta 2 drb politikus bukott, Megyó és Fletó, a két debil.

Eltiltott Vélemény 2019.05.20. 13:43:02

@Európai téridő: " ... Apropó: Mi van Szelestey lapzsmléivel? ... "

Szelestey magiszter valszleg jobblétre szenderült, mert a liberálfasiszta sajtó egész biztosan fikázza az országot a Csuti Patással egyetemben.

Ami pedig a posztbeli Simicskás "lebuktatást" illeti, ha ilyen dolog valóban bizonyítható lenne, és létezne bizonyíték a liberálfasiszta sajtó már kiterítette volna ország világ elé. Nézhetjük úgy is, hogy Simicska blöffölt egyet, hogy O1G hátha bukik Orbán, és a túloldalon is jó pozícióba kerülhessen, DE szerintem inkább azt tette, amit a Patással megbeszélt korábban.
Előkészítette a visszavonulását, és azt, hogy a Patással közös elsíbolt vagyont kivonja a politikai légtérből... És lőn, jelenleg Simicska és a vagyona patyolat tiszta, valszleg jól kamatozó államkötvényben van. Nem basztatja az ellenzék, és már senki nem tartja a fidesz strómanjának....

Nekoashi2005 2019.05.20. 15:36:29

@6.Lenin:
A csuti geci hetente megbukik, csak van cirka 2-2.5 millió idióta, aki mellete áll! Egy jogállamban mondjuk tiborcz miatt már régen börtönben lenne! Egy gyáva, szar alak!

6.Lenin 2019.05.20. 16:22:28

@Nekoashi2005:

Nézd, neked nem tetszenek a jelenlegiek, ez OK, de akkor vagy költözz el, mert ezek még sokáig itt lesznek, vagy gyilkold le őket, és vezesd a sokat szenvedett népünket a Kánaánba. Vagy tegyél egy rövid kört a sivatagban az előbb említettekkel.
Volt már egy faszi, aki ilyet tett. Nézz utána, hogy ő miként is oldotta ezt meg. Hátha neked is bejönne.

Nekoashi2005 2019.05.20. 16:26:55

Már ezért is börtönbe kellene mennie a csutinak.......

444.hu/2019/05/20/nem-allnak-jol-az-adofizetok-csapatai

Hoyerswerda 2019.05.21. 00:25:49

Hülye vagy.A videot nem oroszok keszitettek.Meg az sem biztos, hogy a benne szereplök oroszok voltak.Egy szelsöbalos nemet szervezet lehet a megbizo a legutobbi hirek alapjan.
Eleve logikai bukfenc, ha az oroszok a szelsöjobbal paktalnanak, akkor utana mert nyomjak fel, buktatjak meg öket?

kolomparlole1114 2019.05.21. 03:27:14

Hungarisztán a következménynélküliség országa. Miért ne úszná meg ezt is? Azt is a képünkbe röhögte hogy "lopunk, és akkor mi van?", és még leváltani se tudja a sok román birka.

B60 2019.05.21. 04:20:51

@Kitiltott Vélemény: azért azt tegyük hozzá , hogy a lalinak beígért nyugodalmas élet nemcsak a pénzről szólt. Láttunk már egészséges embert mentőkocsiban váratlan meghalni. Simicska anno az akkori adóhatóság vezetője volt. Ezt követően vált ismertté , hogy feladata az adat mentés és törlés volt , így lett a beceneve Mr.Delete. Sokak szerint a törlendő fájlokból is raktározott magának. Egy picit ilyen róka fogta csuka helyzet lett ez orbánnal.

Nzoltan 2019.05.21. 04:50:32

És akkor mi lesz, ha az előrehozott választásokkal ismét nyernek? Esetleg nagyobb százalékkal? Láttunk már olyat, hogy nem jött be egy politikai oldal számítása. Most már lassan minden oldalról kiderül, hogy korrupt. És ez nem vezet azonnal a teljes oldal bukásához, csak az egyén kerül parkolópályára.
Csak a maszop meg a dk olyan hülye, hogy teljes mellszélasséggel kiáll egy elítélt bűnöző mellett.

B60 2019.05.21. 04:50:52

Cui prodest? Ebben az ügyben az egyetlen igazán fontos kérdés. Miért most? Ez viszonylag egyszerű ,az EP választások miatt.Miért Strache? Vezéráldozat.
Kurznak nem lehetett érdeke, viszonylag stabil kormányzás volt, működött a dolog.
Szociáldemokratáknak? Tulképpen igen , hiszen hosszú idő után estek ki a hatalomból , és a Kurz féle kormányzás túl stabilnak tűnt. Ha az FPt kiejtik gyak a szociáldemokraták nélkül nem lehet kormányozni, és most ez történt. Sőt ha a Kurz is bukik egy újabb választáson majdnem biztos a győzelmük. A legnagyobb nyertesei közvetlen tehát ők.
Nézzük meg a külföldi szálat is. Németek ? Ugyan miért ? Oroszok? Putyinról mindent el lehet képzelni, és itt jön be , hogy miért most? Putyinnak nem érdeke az egységesülő EU , hanem az oszd meg és uralkodj elv alapján működik. Egy szétzilált politikai szituációban nehéz egységesíteni, sőt a Salvini féle vonulat is jól jön , hiszen tovább mélyíti az ellentéteket és a zavaros helyzetet.
Aki a legtöbb haszonnal jön ki a buliból ott kell keresni a megbízót.

chrisred 2019.05.21. 06:00:29

@B60: Viszont a kérdés, ha a szocdemek, akkor miért nem használták fel azonnal a videót, miért vártak vele évekig. Mivel az EP választás előtt dobták be, nyilvánvalóan nem csak az FPÖ-nek, hanem az összes olyan európai populista pártnak akartak kárt okozni, akik az európai integráció szétverésén ügyködnek.

B60 2019.05.21. 06:17:55

@chrisred: ezért írtam , hogy az időzítés is fontos , ebben a kontextusban viszont Putyin jön szóba. Viszont hozáteszem , Kurz akkor még frissen került megválasztásra nem biztos , hogy úgy sült volna el ,mint most.

а nаgу hohohorgász 2019.05.21. 06:23:42

migráncsok, migráncsok, sallala

kalevaleeeeez 2019.05.21. 06:34:01

Ugyan, ha orbán ilyet tett volna, az oroszok már behajtották volna az árát minimum egy pályázat nélküli metrófelújítás, vagy esetleg egy pályázat nélküli atomerőmű bővítés formájában.

Ja, hogy mindkettő megtörtént?

Komolyan mondom irigylésre méltóak a fidesz droidok. Nincs gondolkodás, nincsenek kétségek, nincs lelkiismeretfurdalás.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.05.21. 06:56:49

vasárnap lehuzunk titeket a kloakaba...
ismét.

midnight coder 2019.05.21. 07:07:57

A post elkövetője vagy idióta, vagy az olvasóit nézi teljesen hülyének. Ehhez a botrányhoz az oroszoknak egészen biztos, hogy semmi köze. Putyinéknak kb. az utolsó dolog ami az érdeke lett volna, az FPÖ megbuktatása az EP választások elõtt. Ez kb. annyira jött jól nekik is, mint az európai civilizációnak: mint az üveges tótnak a hanyattesés.

Amit tudni lehet, hogy aki ezt összehozta:
1. Biztos nem az oroszok vagy a kínaiak, mert nekik ez rohadtul nem volt érdekük.
2. Vérprofik. Hosszú, alapos elõkészítés, gondos szervezés. Nem holmi oknyomozó újságíró vagy hasonló lúzer.

Első számú esélyes szerintem az USA. Második számú, egy olyan profi szervezet akit valamelyik baloldali liberális csoport pénzel. Ez utóbbi viszont elég csúnyán hangzik, mert nem áll nagyon távol a magánhadseregtől.

midnight coder 2019.05.21. 07:10:36

@B60: Könyörgöm, mi a fenéért lett volna ez most jó a Putyinnak ? Neki nem az az érdeke, hogy Európát még tovább tolja az USA segge alá.

B60 2019.05.21. 07:13:41

@midnight coder: leírtam olvasd el. Amit te írtál az hülyeség. USA ,minek? Magánhadsereg, ez vmi vicc?

törppicur 2019.05.21. 07:22:17

@midnight coder: a nem Putyin gondolatod világos, az USA nekem nem annyira. Azt nem tudom eldönteni, hogy a Weber vagy Timmermans vonalat erősíti. De mindegy is, úgy is egymásba vannak szeretve és össze fognak borulni. Én a német vonalat gondolom mögötte

AK76 2019.05.21. 07:32:14

Úpasztmek' kedd van, ma megint megbukik végre a patás, olyanizgi', márúgyvárom', asshole írja a vezérposztot, niggabrovszki a részleteket tálalja, ez egy csodálatos nap!

László Szűcs Szümi 2019.05.21. 07:42:17

Tanulni, Tanulni, Tanulni! Ez6 nagyon rátok férne, libbók, akik valójában sem fogalmazni, sem helyesen írni sem tudtok, nemhogy politikai, vagy egyéb összefüggéseket átlátni. Tanulni, tanulni! Nem győzöm hangsúlyozni.... A Fidesz egy igazi, jól körülbástyázott JOGÁSZ KORMÁNY, hogyan is gondoljátok, hogy a ti tyúkeszetekkel le lehetne győzni? Hogy jut eszetekbe, hogy hagytak bárhol is olyan ráncokat, ahol fogást lehetne rajtuk találni jogilag? Tanuljatok, hogy felérhessetek abba a számotokra szédítően magas intellektuális régióba, aminek az alapköveit rugdossátok évek óta. Tanuljatok, mert egyszer ugyan minden véget ér, de jó lenne, ha nem ilyen ostoba tulkok kezébe kerülne egy ország - vagy akár csak egy vidéki sajtüzem - vezetése. Nem kiabálni, ordítozni, káromkodni kéne - csupán tanulni. Szedjétek már össze magatokat.

Blogolo Blogi 2019.05.21. 07:48:54

Teljesen nyilvanvalo, hogy az osszes naci hazaarulo partvezer ugyanazt az utat jarja: Strache es Viktor, Salvini es Le Pen, egyre megy. Simicska elmindta a receptet, hogyan aruljak el az orszag nepet ezek a hitvany senkik. Viktor addig ussza meg, mig marad az oroszok kiscsicskaja, amint Paks2 bukik, Viktor is megy a levesbe. Persze ahogy ezt a blogot (is) elnezem, boven lesz utanna is, aki kinyalja majd a segget, ugye fideszgyokerek?

Blogolo Blogi 2019.05.21. 07:56:31

@Hoyerswerda: "Eleve logikai bukfenc, ha az oroszok a szelsöjobbal paktalnanak, akkor utana mert nyomjak fel, buktatjak meg öket?"

Mi van, ha ez csak rgy barati figyelmeztetes volt, hogy Viktor veletlenul se gondolja magat Paks ugyben? Bealdoztak a leggyengebbet, hogy vedjek az igazi befekteteseiket.

Cycmen 2019.05.21. 07:57:42

A szélsőjobbos FPÖ vezére, Heinz-Christian Strache, osztrák alkancellár belebukott, hogy a választások előtt egy Putyinhoz bekötött üzletasszonnyal egyeztetett arról, miként vásárol neki médiát Moszkva, zsíros közbeszerzésekért cserébe. Videófelvétel, teljes lebukás.
.............

Szerintem meg egy leitatott és bedrogozott hülye beszélt összeviszza, akit jól fel is vett a valamelyik.....CIA titkosszolgálat. Mert ugye nem hisszük hogy részegen tárgyalunk érdemben szállodai szobákban orosz szőke cicusokkal ép elménk teljes birtokában. Az orosz szál a legnagyobb baromság, ha ők csinálják, akkor nem derül ki. Mert a dezinformációba belekeverni saját magukat nem szokták sehol sem és különösebb érdekük sincs pont ezt az Osztrák kormányt megbuktatni. Lássuk már meg hogy a világszerte teljes letámadást játszó, gazdaságilag szorongatott USA érdeke Európa gyengítése és a tökösebb politikai formációk lejáratása.

szepipiktor 2019.05.21. 08:00:33

Remekül össze lette gépelve a különböző történetek, lényegtelen itt is a feltételezés és a tény.
A csúti megúszta? Most megint időutazó vagy?
Ugye tényszerűen: HA(!!!) az orosz pénzen megvásárolta volna a rtlk-t, akkor lehetne egyáltalán párhuzamot vonni a történetek között.
Az RTLK-t nem vásárolta meg, tehát ez egy fikció, ahogy az osztrák sztori is az, hiszen nem üzletkötésen csúszott el a pali, hanem egy magánbeszélgetés tervszerű titkos felvételének nyilvánosságra hozása után egy üzleti célú felvetéssel.
.
Szóval egy fikció áll szemben konkrét szerződésekkel.
Egy hiteles blogger, egy hiteles újságíró erre koncentrálna, hogy az osztrákoknál egy kandikamerás átverés is elég a lemondáshoz, nálunk ezermilliárdos élő szerződések sem...
Az osztrák korrupt lett volna (feltételes mód!), hiszen pénz kellett neki a céljaikhoz és ezért illegális rendelésekkel fizetett volna.
Orbánék a Paks2-nél is pénzt akartak, megkötettett a szerződés és az oroszok kapják a megrendeléseket és a túlárazásból származó hatalmas ellenőrizhetetlen pénzből meg finanszírozhatják a terveiket.
És orbánék még nem buktak meg, de ők is meg fognak...
.
A szerző valójában azt tálalta itt, mint amikor a haverokkal a kocsmában azt beszéljük, hogy megdugnánk a bögyös pincércsajt! És a biztonsági kamera felvétele alapján a feminstanáci aktivisták a nyilvánosság előtt fröcsögnének rólunk, hogy mocskos szexisták, hímsoviniszták, zaklatók és homofóbok!

Cycmen 2019.05.21. 08:05:58

@Blogolo Blogi: Mi van, ha ez csak rgy barati figyelmeztetes volt, hogy Viktor veletlenul se gondolja magat Paks ugyben?.........................

Te se fogadj testőrt, mert nem lopnak el az eszed miatt. Paksot eleve nem lehet már felmondani (mert akkor a kötbér miatt a semmi ugyanannyiba kerülne mint a reaktor) amúgy meg Viktor nélkül lenne veszélyben inkább Paks, tehát az oroszok legkevésbé gondolkodhatnak ugyanabba az irányba amibe te, már ha veled kapcsolatban lehet egyáltalán gondolkodásról beszélni. Itt ugyanis ritkán teszed.

..........

Sir Galahad 2019.05.21. 08:06:01

Nem hiszem, hogy az oroszoknak érdekében állt volna közvetlenül az uniós választás előtt megroppantani egy velük rokonszenvező pártot, tehát a szerző logikája alapból hibás. Én inkább az osztrák szocdemekre gondolnék, vagy a német, esetleg francia titkosszolgálatra.

szepipiktor 2019.05.21. 08:07:18

@Cycmen:
Hát elég jól látod!
A történet a szokásos kompromitáló startégia, mindenhol alkalmazzák az üzleti világban is.
Hogy ki csinálta? Szerintem nem a CIA, hiszen Ausztria semleges ország, nem NATO tag, nem veszélyezteti az amerikai érdekeket - szemben velünk...
Szerintem ez egy aktuálpolitikai ügy, ilyen aljas stílus a balliberális szektáknak, NGO-knak, aktivistáknak és a baloldalnak is a sajátja.
Nálunk ez azért elképzelhetetlen, mert a mi ellenzékünk egy ostoba buta halmaz, itt flashmobok, fészbúk akciók, lufieregetések, 200 fős "tömegtüntetések", székházfoglalós performanszok, genderfeminista #metoo-k jelentik a stratégiájuk alapjait...

Blogolo Blogi 2019.05.21. 08:11:01

@Cycmen: "Paksot eleve nem lehet már felmondani"

Mindent fel lehet mondani, mindent el lehet lopni. A kerdes csak annyi, hogy ki fizetne ki azt a merhetetlen kotbert, amitol ennyire rettegsz. Merj nagyban gondolkodni kisember!

Cycmen 2019.05.21. 08:13:00

@szepipiktor: A szerző valójában azt tálalta itt, mint amikor a haverokkal a kocsmában azt beszéljük, hogy megdugnánk a bögyös pincércsajt! És a biztonsági kamera felvétele alapján a feminstanáci aktivisták a nyilvánosság előtt fröcsögnének rólunk, hogy mocskos szexisták, hímsoviniszták, zaklatók és homofóbok!....................

Ez teljesen jó hasonlat. Piásan ugyan, de teljesen tudatában annak, hogy soha sem fog megtörténni, fantáziálsz a pincérnő seggén, de ha felvennék mindezt, és megmutatnák az asszonynak, akkor az szintén tudatában annak hogy csak a pofád járt és nyúlbéla vagy ahhoz hogy megtedd, mégis beleverne egy nagyot a pofádba bádog serpenyővel! :DDDDDDDDDD

Cycmen 2019.05.21. 08:21:36

@Blogolo Blogi: "Paksot eleve nem lehet már felmondani"

Tartozik hozzá egy másik mondat is félkegyelmű. Persze ha azt is idézed, akkor nem tudod előadni az Emese szint mondanivalódat. :D
Idemásolom hogy más is láthassa mekkora szánalmas mongolidióta vagy:

" Paksot eleve nem lehet már felmondani (mert akkor a kötbér miatt a semmi ugyanannyiba kerülne mint a reaktor) "

Blogolo Blogi 2019.05.21. 08:28:34

@Cycmen: "Paksot eleve nem lehet már felmondani (mert akkor a kötbér miatt a semmi ugyanannyiba kerülne mint a reaktor) "

Aztaaaaa, es mennyibe kerul A REAKTOR? Te tenyleg nem veszed eszre, hogy mi zajlik korulotted a vilagban, hogy milyen erok mozognak? A vilag es benne Europa nagy atalakulasok elott all. Tegnapi hir, hogy probaljak bedonteni a Huaweit, te meg a reaktorod ara miatt aggodsz? Probaljal mar elvonatkoztatni a bedolt szemelyi hiteledtol luzerkem!

Cycmen 2019.05.21. 08:34:15

@szepipiktor: Hogy ki csinálta? Szerintem nem a CIA, hiszen Ausztria semleges ország, nem NATO tag, nem veszélyezteti az amerikai érdekeket - szemben velünk...

Ausztria mint olyan talán nem is, de a kormánya már annál inkább és így méginkább érdemes belenyúlni egy baráti ország nem annyira baráti kormányába.
Nagyon is lehet a CIA, nem alapszabály, de rengetegszer az legártatlanabbnak tűnő csinálja a kavarást, az ilyen látszatok a titkosszolgálati munka alapjai. Egyébként rengeteg ehhez nem is köthető jel tanúskodik a CIA ellen, amíg nem derült ki, gondoltad volna hogy lehallgatják a szintén baráti Merkelt, Sárközyt? :DDD Ugye ugye?

Cycmen 2019.05.21. 08:37:59

@Blogolo Blogi: Tegnapi hir, hogy probaljak bedonteni a Huaweit, te meg a reaktorod ara miatt aggodsz? .................

Én inkább érted kezdek aggódni, Paksot te hoztad szóba Szenilla! :D

БУММЕР 2019.05.21. 08:43:07

Buta orszàg buta kommentelöi...olyannyira nagyra tartja magàt mindkét oldal, hogy azon csak nevetni lehet! Pont ugyan olyan müveletlen söpredék vagytok attol független hovà pozicionàljàtok magatokat! Önàllo gondolat nyista!

EMBER VAGY ELSÖSORBAN TE BAROM, ENTITÀS NEM EGY POLITIKAI PÀRT CSICSKÀJA - ÉBREDJ MÀR FEL!

Butuskàk, nem veszitek észre, hogy a nyàjat meg kell osztani mert akkor tehetetlen és képtelen az érdekeit érvényesiteni! Ezt sem az MSZP-SZDSZ sem a FIDESZ-KDNP alatt nem vàltozott...

Mind1 ki kormànyoz mindig az a hazaàrulo aki éppen eladja az orszàgot valakinek! Komolyan mondom Mo-n se zsido se cigàny nem lennék mert jobbrol/balrol ütnének és kihasznàlnànak!

Az különösen furcsa, hogy sokaknak csak most esett le, hogy a politika miröl is szol...gerinces ember nem lesz politikus soha (nem vàlasztjàk meg), ha pedig igen akkor bàb lesz hamarosan...

Acsarogtok egymàsra és az egyértelmüt nem akarjàtok làtni, az életet nem a hülye politikusoknak kellene meghatàroznia hanem az embereknek maguknak! De ez müveletlenül és megosztottan nem lehet!

Ahogy Fleto is sajàt magàt nyirta ki ugy Orbàn is azon van, hogy egy életre kiirja magàt a politikàbol...ha normàlis politikàt akartok akkor azért nektek kell tenni EGYÜtt nem egymäsra acsarkodva!

Mariusz 2019.05.21. 08:57:13

Boldog karácsonyt VOL.2.

Egy nem megvásárolt ellenzék ezzel jelentősen befolyásolhatta volna a választásokat, de mindenki kussol. Mert ezért kapják a fizetésüket.

Kedves magyarok, ha kínai-türkmén-szovjet társadalmi modellben akartok élni, akkor hajrá fidesz. Addig szopjátok a nemzeti marketingszövegeket, amíg a gyerekeitek eltűnnek mellőletek, vagy életetek végéig a nem létező nyugdíjatokból kölcsönbe kell adnotok nekik, mert sem saját ingatlanra, sem nyaralásra nem lesz pénzük a stadionok tövében. Mindeközben a román minimálbér már a duplája lesz a furfangos, szabadságszerető magyarénak. De a nemzeti büszkeség megmarad. Az ingyen van. Vagy csak nagyon olcsó?

6.Lenin 2019.05.21. 08:57:14

@БУММЕР:

Embereknek kéne irányítani, OK, de melyik embereknek, és hogyan. Az emberek pontosan úgy vannak Felosztva (genetikailag), mint a politikusok, hiszen beállnak mögéjük.

Leírtál egy jó nagy marhaságot, látszik, hogy nem értesz belőle semmit.
Vagy nyilván arra gondolsz, hogy neked, vagy a hozzád hasonlóan gondolkodóknak kéne tulajdonképpen irányítani, mert te/ti tudod/tudjátok a tutit, és már helyben is vagyunk.
Te ismered mind a 8 millió magyar választásra jogosult gondolatait, érdekeit, és tökéletesen el tudod dönteni, hogy kinek miként is kéne idomulnia hozzád/hozzátok?

Blogolo Blogi 2019.05.21. 09:05:52

@Cycmen: "Én inkább érted kezdek aggódni,"

Rendes, hogy aggodsz ertem, bar forditanad az energiaidat magadra Draga Baratom! Sajna maradtal az a beszukult agyu fideszgyoker, aki voltal. Fel nem fogod a pont agyaddal, hogy sosem az ar szamit, hanem az, hogy mit kapsz cserebe.

morph on deer 2019.05.21. 09:12:26

@FILTOL:
“vasárnap lehuzunk titeket a kloakaba...
ismét.”

Magatok mellé, szivi?
Akkor jobb lesz igyekezni, mert már megkezdődött a mentesítés, legalább is Tarlós bejelentette...

Donatus a Jerbiton 2019.05.21. 09:13:25

Hülyeség!

A Népszava meg az RTL közölné a videókat, mire az lenne a válasz hogy Soros, a többi, kormánypárti média meg sem említené, és minden maradna a régiben.

ami szabad 2019.05.21. 09:14:37

Hát, igen a sok népnemzethy fasisztáról, sorban derül ki, hogy a legnagyobb hazaáruló, legyen szó bármelyik országbeliről. Le pentől oviig, trumptól az salviniig, szép csendben mindegyikről az derült ki, hogy a saját hasznára, idegen hatalomnak szolgáltatta ki az országát. Ez a vegytiszta hazaárulás, akárhogy is próbálják agyonhallgatni, illetve mosdatni a szerecsent... Amikor Kertész moslékországnak titulálta Magyarországot a megalkuvás miatt, kifejezetten haragudtam érte, ma attól tartok, sokkal szarabb jelző sem túlzó. 2-2,5M eltökélt és bármit bezabáló ( részben felvásárolt, kisrészben meggyőződéses) szavazó, az ellenzék asszisztálása mellett, fogva tartja az országot, ami alig 50-100 évvel veti majd vissza a valós felemelkedést. Kár, mert akár máshogyan is lehetne, de lassan már azzal is megelégednék, ha a jelenlegi 40-70-90%.-os lopási ráta visszamenne újra 20%-ra, és nem a folyamatos ellenséggyártással mérgeznék a lelkeket, és égetnék a magyarokat azzal a sok idiotizmussal, ami mára nem csak elfogadottá, de lassan természetessé is vált. :(

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.05.21. 09:16:19

mindednki egy gyökér fasz, én is, de nem hiszem, hogy az oroszok honák nyílvánosságra, mi érdekük lenne hozzá? Ha netán ők is csinálták, akkor lenyúlta tőlük valaki a felvételt, és az tette ki

a ciá-t se hiszem, egy gazdag szövetséges nyugati országgal szemben azért nem ekkora parasztok, ausztira nem venezuela

Cycmen 2019.05.21. 09:18:20

@Blogolo Blogi: Meddig kínozol még a hülyeségeddel? Szívesen beszélgetnék, csak veled nem nagyon lehet.

chrisred 2019.05.21. 09:19:52

@B60: Én meg arra írtam, hogy túl gyorsan kizártad Kurzot és az ÖVP-t a cui prodest kategóriából. Nálam az tűnik logikusnak, hogy két éve az osztrák néppártnak és Kurznak nem állt érdekében kitörni Strache nyakát, hogy a koaliciós kormány működni tudjon. Most viszont, hogy kiélesedett a küzdelem az európai konzervatívok és a populisták között, és Kurz egyértelműen vezéregyéniség akar lenni az Európai Néppártban, talán már kényelmetlen szövetségesnek tartja az FPÖ-t.

arckönyv 2019.05.21. 09:22:27

@Cycmen: ja, csak közben lemondott a fél párt, az oroszoknak meg biztosan nem érdeke az EU gyengítése. öröm látni, hogy a fidesz birkák 10 év alatt orosz ellenesből orosz csicskák lettek.

chrisred 2019.05.21. 09:23:39

@midnight coder: Az USA ugyanúgy gyengíteni akarja az európai integrációt, mint Putyin, ezért természetes szövetségeseik az FPÖ jellegű integrációellenes populista pártok.

gigabursch 2019.05.21. 09:35:27

Ekkora süket vernyákolást...
Tényfoszlányok vannak, de ebből már megy a baromi nagy következtetéshalmaz.
S ismét kedd, tehát Orbán bukik. 9 éve. Minden kedden. Olyan 460 hete.

Egyébként aki a saját hatalmi deliriumában nem veszi észre a fecskét, az annyira hülye, hogy mutogatni kell.

Blogolo Blogi 2019.05.21. 09:41:00

@Cycmen: "Szívesen beszélgetnék, csak veled nem nagyon lehet."

Buta kislany! Orulnel inkabb, hogy foglalkozik veled valaki es probal tanitani, eligazodni a vilagban, amely sokkal bonyolultabb a migrans-soros-lepsi szentharomsagnal, amiben eddig hittel. Ezzel az esettel kapcsolatban biztosan racsodalkoztal a vilagra, kikerekedett a szemed, rancba borult buksi homlokod, mint egy masik agyhalott baratodnak, nevezett ulpiusnak, aki tegnap mar odaig jutott az elmelkedesben, hogy valoszinuleg szineszekkel megrendezett performansz volt az egesz. Latod, vele nem is foglalkoztam, menthetetlen. A hulye fideszgyoker.

De te ne koszond meg, neha engem is meglep, ahogy felszinre tor a bennem tombolo humanum.

erkölcsi hulla 2019.05.21. 09:44:02

A kémvideóba bukott bele. Bármelyik, bármelyik politikus azonnal belebukna egy róla készült videóba.

Orbánról van ilyen? Nincs.

Akkor ez az állítás : "Orbán megúszta, amibe szélsőjobbos cimborája belebukott" nem igaz.

Cycmen 2019.05.21. 09:46:07

@arckönyv: Most komolyan elővetted ezt az elfekvő mindenhova odafosásra használt harci nickedet csak azért, hogy megkérdezzem tőled hogy mégis mi az anyádról beszélsz?

Cycmen 2019.05.21. 09:50:13

@Blogolo Blogi:
Buta kislany! Orulnel inkabb, hogy foglalkozik veled valaki es probal tanitani, eligazodni a vilagban, amely sokkal bonyolultabb a migrans-soros-lepsi szentharomsagnal, amiben eddig hittel..............

Pont azt akartam még írni, hogy ne próbálj fölényeskedni, mert szemmel láthatóan tök primitív vagy és csak még nagyobb hülyét csinálsz magadból feleslegesen. Szerénység.

Cycmen 2019.05.21. 09:52:55

Beindultak az elfekvő nickek, némelyikhez száz komment is tartozik tíz éves regnálás mellett! :D Gigatünci libsikommenter módra! :P

Minden ballib bérretteg 2019.05.21. 09:56:13

Gyurcsány seggnyalók vágyálma manifesztálódik újra ebben a hányadék gyűlöletkeltő blogban...

Öröm nézni ahogy a ballib férgek vergődnek a saját hányásukban.

Mindeközben a karaván halad, a ballib kutya (ahogy szokott, és szopott eddig is) ugat. :DDDD

Blogolo Blogi 2019.05.21. 10:03:04

@Cycmen: "Pont azt akartam még írni"

Draga Baratom, idoben irjad ha gondolod. Utolag mar csak szanalmas magyarazkodasnak tunik az ilyen utanloves.
Van meg kerdesed Viktor leket kapott europai nacik internacionalejahoz vagy ujfent feldobsz valami butasagot?

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.21. 10:10:24

"Sokan imájukba foglalnák Putyin nevét, ha mutatna egy-két felvételt Orbánról is."

Én inkább a Mol eladása előtti tárgyalások felvételeit látnám szívesen Gyurcsányról..

citrix 2019.05.21. 10:16:07

Hofit idézve: Éljen a megbonthatatlan Szovjet-Magyar konzerv!

chrisred 2019.05.21. 10:20:02

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Miért, még hány őszödi beszédnek kellene kiszivárognia Fletóról, hogy még a számodra is bukott politikus legyen?

Cycmen 2019.05.21. 10:22:40

@Blogolo Blogi:
Draga Baratom, idoben irjad ha gondolod. Utolag mar csak szanalmas magyarazkodasnak tunik az ilyen utanloves.....................

Nem veszed az adást. Nem akartalak megsérteni azzal, hogy buta paraszt létedre nem kéne fölényeskedned, hanem inkább próbáltam normális lenni. Persze kiderült amit sejtettem, hogy feleslegesen, de ahogy mondani szokták, a remény hal meg utoljára.

Blogolo Blogi 2019.05.21. 10:28:27

@Cycmen: "Nem akartalak megsérteni azzal, hogy buta paraszt létedre nem kéne fölényeskedned, hanem inkább próbáltam normális lenni."

S meg eme buta paraszt is felmossa veled a padlot, Draga Gyermek. Hogyan is ertehetned meg valodi helyed es szereped a vilagban...

morph on deer 2019.05.21. 10:28:52

Azért az jellemző, hogy mindenki azon agyal, hogy ki is szopatta meg ilyen szépen Strachet, közben az fel sem merül, hogy mindez kizárólag azért volt lehetséges, mert dicső vezérünk derék harcostársa IS egy hazaáruló geci!
(Elnézést a hozzájuk képest nemes hímivarszervi váladéktól, de ez fejezi ki leginkább a jellemüket.)

Fel kéne már ébredni, drágaságaim!
Ugyanis ezek a ti hős nemzetvédő vezéreitek nem az országuk érdekeit nézik, hanem a sajátjaikat, és nem a keresztény Európát “védik”, hanem csak a saját hatalmukat, és az összeharácsolt milliárdokat!

Erről van szó, szeretteim, és ez az, aminek érdekében nyomják a nagy nemzeti- meg nemzetiszocialista lózungokat, ezért is hergelnek benneteket állandóan újabb és újabb “ellenség” ellen, de legfőképpen ezért osztják meg a népet.

Ugyanis számukra nincs nagyobb veszély, mint amikor a lakosság képes összefogni, és egységesen fellépni bármilyen ügyben!

Mert akkor kénytelenek (lennének)színt vallani: vagy engedni a népakaratnak, - ez ugye megmutatná, hogy mégsem mindenható a vezér, - vagy pedig ellene fordulni, és vállalni a konfrontációt, és azt, hogy elsöpri a népakarat önjelölt uralkodóját..!

Hát ennél sokkal hasznosabb, ha az ország egyik fele utálja a másikat, met akkor a végtelenségig ki lehet játszani egymás ellen az alattvalókat, és akkor garantált, hogy az egyik fele mindenáron megvédi majd, akár a saját érdekei ellenében is, csak hogy a másik félnek ártson vele...

Ismerős?
Nem véletlen.
Az, ami Stracheval most történt világosan megmutatja, hogy mi is mozgatja a mi kis populista széljobb nemzetmentő hőseinket! Igaz, mindez nálunk is tisztán látható lenne, ha mernénk látni is a szemünkkel, de mi nem a szemünknek szoktunk hinni, hanem a “vezérnek”...

Arról már nem is beszélve, hogy ott még működik a társadalom immunrenszere, aminek nálunk már nyoma sincs.
Így aztán nálunk érzi legjobban magát az “európai karcinogén”, terjed is rendesen...

БУММЕР 2019.05.21. 10:30:34

@6.Lenin:

Làtom hsz-om elso soràba tartozol!

arckönyv 2019.05.21. 10:33:59

@Cycmen: pontosan tudod miről beszélek, birka... :) az a vallásod amit a cigány hitler mond neked.

chrisred 2019.05.21. 10:39:45

@morph on deer: Éppen azért számít, hogy ki csalta tőrbe Strachét, mert nem most történt.

Cycmen 2019.05.21. 10:44:48

@arckönyv: pontosan tudod miről beszélek, birka... :) az a vallásod amit a cigány hitler mond neked.................

Nem nehéz tudni, mindig ezt mondjátok és mindenre. Ezt az egy mondatot, sohasem többet sohasem mást. Notórius lúzerek vagytok és nem is akartok többek lenni.

6.Lenin 2019.05.21. 10:47:23

@БУММЕР:

Már bocs, de te írtál orbitális butaságot. Az embereknek kéne irányítani, OK, de hogyan?
Pártokba kéne tömörülniük, és választásokat tartani? Aki azon nyer, az vezetné az országot?

A langyos víz már feltaláltatott, B+!

Cycmen 2019.05.21. 10:49:23

@Blogolo Blogi: S meg eme buta paraszt is felmossa veled a padlot,...............

:DDDDDDDDD Itt nincs jelentősége, de a főnöködnek a mekiben majd ne mondj ilyeneket, mert ki leszel rúgva! :P

arckönyv 2019.05.21. 10:51:04

@Cycmen: azért mondja ezt mindenki az ostoba fajtádnak mert ennyire birkák vagytok. pontosan emiatt nem vagyok lúzer mert nem vagyok birka. a lúzer pont az ostoba birka aki hisz a felette uralkodóknak és mindig megvédi a saját tévedését mert ennyi van neki az életben. még ezt is a szádba kell rágni ennyire hülye vagy.

Blogolo Blogi 2019.05.21. 11:09:52

@Cycmen: "de a főnöködnek a mekiben majd ne mondj ilyeneket, mert ki leszel rúgva! :P"

Van is fogalmad arrol, mit jelent dolgozni. Egesz eletedben csak eloskodtel, most frusztralt vagy, mert nincs penz.

Eszedbe jutott esetleg valami uj gondolat, epito hozzaszolas a bloghoz? Persze hogy nem, hiszen Viktor is lapit, igy te is probalsz eszrevetlen maradni. A gond az, hogy kenyszeret erzed, hogy meg akkor is nyald a segget, mikor a tobbiek mar vegeztek, hat ezert porogtel be mar koran reggel. Sebaj, jo etvagyat hozza!

Cycmen 2019.05.21. 11:11:40

@arckönyv: Szerintem először magadnak magyarázd el hogy miért szoptok meg őrjöngtök immáron kilenc éve! Feleslegesen birkázol, mert ti bégettek meg Orbánoztok egyfolytában. És hogy a többség miért nem tart veletek? Mert emlékszik hogy mi volt az "elmúlt nyolc év" alatt, látja hogy ugyanazok jönnének vissza, csak kiegészülve ajtónak rohanó hasonló debilekkel. Ezek a politikusok nektek valók, ők képviselik a hozzád hasonló agyhalottakat, mások meg le sem szarnak benneteket.

Cycmen 2019.05.21. 11:15:52

@Blogolo Blogi: Eszedbe jutott esetleg valami uj gondolat, epito hozzaszolas a bloghoz? ...........

Csak az volt amíg el nem kezdtél "kóstologatni".......... ott lent (:D) és mert jól csinálod, egyenlőre veled foglalkozok! :P :D Faszfej!

morph on deer 2019.05.21. 11:18:03

@chrisred:
“Éppen azért számít, hogy ki csalta tőrbe Strachét, mert nem most történt.”

És akkor mi fog változni, ha tudjuk?
Ha objektíven próbáljuk nézni, akkor vagy hatalmi/pénzügyi ok, vagy ideológiai ok jöhet szerintem számításba.

Ha pedig a publikálás időpontját is figyelembe veszed, akkor ez egyértelműen a második változatra utal: valaki(k) nagyon nem örülne(k) a neofasiszta vonal megerősödésének, és ezért tartották fontisnak megmutatni épp az EP választások előtt, hogy kikből is áll az új hatalmi “elit”.
Magyarul: hogy gondolkodás nélkül eladják magukat, hazájukat, stb akár a hatalom igéretéért is, jellem niente!
És valóban!

Egyébként egy ilyen trükköt meglépni nem igazán bonyolult, elsősorban pénzkérdés. Mert még igazán komoly titkosszolgálati tudás sem kell hozzá, a technika meg három pillanat alatt beszerezhető, akár online.
Innentől pedig csak a helyszín bérlése meg a szereplők gázsija jön hozzá, és már mehet is a dolog.

Lehet, hogy pár hét múlva kiderül, mint a menekültsegítők beetetési kisérlete tavaly. Meglátjuk.

БУММЕР 2019.05.21. 11:23:33

@6.Lenin:

Meddö történet vagy ...nincs értelme energiàt feccölni a veled valo egyoldalu "kommunikàcioba"

6.Lenin 2019.05.21. 11:24:51

@morph on deer:

"Ha pedig a publikálás időpontját is figyelembe veszed, akkor ez egyértelműen a második változatra utal: valaki(k) nagyon nem örülne(k) a neofasiszta vonal megerősödésének, és ezért tartották fontisnak megmutatni épp az EP választások előtt, hogy kikből is áll az új hatalmi “elit”.
Magyarul: hogy gondolkodás nélkül eladják magukat, hazájukat, stb akár a hatalom igéretéért is, jellem niente!"

Milyen igazad van, az új "elit" gondolkodás nélkül elad bármit, ohne jellem. Csak a hatalom a fontos számukra. De miért nevezed őket újnak? Már régen hatalmon vannak az eu-ban, de most igen beszartak. Talán inkább ez indokolja az időzítést (2 évet vártak vele) most vált fontossá.

6.Lenin 2019.05.21. 11:25:53

@БУММЕР:

Nem is kértelek erre, minek, butaságokat írsz.

arckönyv 2019.05.21. 11:31:33

@Cycmen: na egy újabb önnyugtató magyarázat. nem vetted észre, hogy akik lebirkázzák az ostoba fajtádat azok valahogy nem kardoskodnak egyik párt mellett sem? nem mondanak ilyeneket, hogy képvisel minket a parlamentben mert szociopata politikusok magukon és rabló bandájukon kívül senkit nem képviselnek? hogy azért birkázzák az ostoba fajtádat mert birka módjára kiállsz a téged meglopók mellett? mert azt hiszed egy platformon vagy a politikusokkal? látszik, hogy ennyi sikered van az életben, attól érzed magad valakinek mert arra szavaztál aki hatalmon van. igazi nyerő típus vagy... :) az is fogsz maradni, nézd csak végig az életeden, csicskalelkű. :)

chrisred 2019.05.21. 11:35:43

@6.Lenin: Abban igazad van, hogy Strache, Salvini, Orbán vagy Le Pen minden, csak nem új politikai szereplő.

chrisred 2019.05.21. 11:41:08

@6.Lenin: Időgéppel vagy kollektív memóriatörléssel?

Blogolo Blogi 2019.05.21. 11:46:57

@Cycmen:"Csak az volt amíg el nem kezdtél "kóstologatni".......... ott lent (:D)"

Jaj nemar, meg kiderul, hogy nem csak gyoker vagy de buzi is vagy. Ejnye Draga Gyermek, hat mi lett beloled? Apad eroszakoskodott vagy a genjeid ennyire szarok? Hat hogy mentel felre ennyire?

Az tisztan latszik, hogy az oktatasodra nem helyeztek tul nagy hangsulyt, epp ezert csodalkozom, hogy nem hasznalod ki az alkalmat, ha mar ide evett a fene, tanulhatnal kicsit. Nem kell mindenkepp kis senkinek maradnod, akinek az agya ledobja a lancot A REAKTORnal. Itt arra leszel nevelve, hogy tulass a sajat arnyekodon. Mindenki neked szurkol, hat becsuld meg magad, csakugy mint a tamogato kozeget, amibe belecsoppentel.

6.Lenin 2019.05.21. 11:50:07

@chrisred:
Nem. Beindult egy folyamat, amit a mai nyugati "elit" már nem tud megállítani. Ekkora "birodalmak" nem 5 perc alatt szoktak összeomlani. A megkérdezett nyugati polgárok többsége szerint is 20 éven belül nyekk ENNEK az eu-nak.
Már csak pár nap, de sorban buknak/ a bukás szélén billegnek kormányok, "nagyfiúk/lányok" mennek a levesbe.
Az egész világon egy újraelosztás zajlik. Visszaút nem igen jellemző az ilyen folyamatokra. A vesztesek nehezen viselik a bukást, ez természetes reakció a részükről
Szerintem.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.21. 11:55:05

@chrisred: Egyrészt Őszöd után nem bukott meg rögtön. Másrészt az a beszéd nem szól hazaárulásról , csak dilettantizmusról, tehetetlenségről..

Cycmen 2019.05.21. 12:05:22

@arckönyv: : na egy újabb önnyugtató magyarázat. nem vetted észre, hogy akik lebirkázzák az ostoba fajtádat azok valahogy nem kardoskodnak egyik párt mellett sem? .................

Naggyon rossz duma! Persze, Fideszezel, meg birkázol ezerrel, de te vagy a bölcs kívülálló ugye? Akkor milyen változást akarsz és kire te logika bajnoka?
Szerintem szégyelled bevallani annyira gáz a pártod.

Tamás András György 2019.05.21. 12:09:32

"Egyrészt Őszöd után nem bukott meg rögtön. "
Bizony. Még a TV-ben panaszkodott, hogy elküldték neki a "szponzorok" a selyemzsinórt... Komolyan meglepődött. Ilyen nagy formátumú politikus volt Flet0! :)

Sir Bates dö Hól 2019.05.21. 12:09:39

tegnap háttérként ment a youtube, zene egy dokumentumfilm után jött a sajtóklub youtu.be/ejUGFfU_3CQ (a waczak szálló jobb lett volna, de ez sem rossz!), ahol azonnal megfejtették, hogy a német titkosszolgálat volt, mert migráns-brüsszel-soros. látom, ez a hivatalos interpretáció, ezt kell nyomni, elmeroggyant baribaszó ner-cselédek, hajrá!

egyébként szerintem a legjobb a videón az, ahol strachte megmutatja, hogy mi is a legnagyobb probléma az Nemzetközi Soviniszták és Nacionalisták Bajtársi Vértestvéri Szövetségével: horvátok, szerbek szarok! mikor hazament az orbánnal való találkozóról valószínűleg egy kórház évi fertőtlenítő folyadékát használta el a fürdéshez, majd egy egész drogéria raktárkészletét locsolta magára, hogy semlegesítse az Ungarische Zigeunerin rátapadt mocskát!;-)
ha valaki komolyan azt gondolja, hogy akár salvini, akár, le ön, akár bármelyik valóban elmeroggyant, de hithű etnicista nem azt gondolja, hogy az ő nemzete a legkülönb, akkor az klinikai eset! (orbán nyilván nem ilyen, az ő kényszerképzete más eredetű;-))
pontosan látszik, hogy ez a "szövetség" miért életképtelen, hogy mit is jelent a vizionált "nemzetek európája": európa és az európai lakosok ma még kivételezett helyzetének és jólétének lenullázása/feláldozása egyéni hatalmi ambíciók érdekében, mely a sok-sok önjelölt kis führer/duce/nemzetvezető egyéni hatalomvágyát szolgálja, paralel azzal, hogy se az usa, se kína, se moszkva ne legyen kénytelen konkurálni egy 500 milliós népességű, a legnagyobb gazdasági teljesítményt nyújtó államalakulattal, mely bármely döntésben/kérdésben megkerülhetetlen lenne;-)... az önállóságra való hivatkozással birodalmak játékszerévé degradálják európát. az biztos jó lesz, félgyarmati/csatlósállami létbe süllyedni, birodalmak játékszerévé válni;-)... poroljátok le az orosz nyelvkönyveket, mert mo nagy valószínűséggel a moszkovita birodalom érdekszférájába kerül;-)...

Tamás András György 2019.05.21. 12:10:50

@Cycmen: "Szerintem szégyelled bevallani annyira gáz a pártod."
Ez teljesen általános jelenség náluk. Pl. a Dobrevre SENKI sem fog szavazni, de aztán mégis... :)

Cycmen 2019.05.21. 12:12:07

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Őszöd után nem bukott meg rögtön. .......

Pláne hogy az belső munka volt, az MSZP-ből buktatták. Ha megfigyelted, akkor ott soha nem volt pártelnök fúrás nélkül, különben Kovács pártelnök kezdett volna Medgyessy helyett, el ne hidd hogy ő mindenáron külügyminiszter akart lenni!

Cycmen 2019.05.21. 12:21:21

@Sir Bates dö Hól: ahol azonnal megfejtették, hogy a német titkosszolgálat volt, mert migráns-brüsszel-soros. látom, ez a hivatalos interpretáció, ezt kell nyomni, elmeroggyant baribaszó ner-cselédek, hajrá!.........................

Sajtóklub tényleg kötődik a kormány reálpolitikájához és nem akartak az USA valószínűségével foglalkozni a sikeres Trump vizit után! :D

arckönyv 2019.05.21. 12:21:46

@Cycmen: köszönöm a kérdést, nyilvánvalóan fingod sincs a pártok és az adófizetők viszonyáról. az egyetlen ami érdekli a pártokat az a támogatottság. amíg birka módjára ezt valami versenyként fogod fel addig nem lesz változás, a lölők és gyurcsányok fogják lenyúlni azt amiért te dolgozol meg. az egyetlen fegyver a kezedben ez ellen az, hogy nem támogatod őket. a kontroll aminek meg kell határozni a szavazó viszonyát a politikához nem pedig a vak bizalom meg a szerecsenmosdatás amit a birka fajtád képvisel. az értelmes ember észreveszi a tévedését nem pedig dédelgeti. azt meg nem fogod magadnak sem bemagyarázni, hogy olyan országvezetést kell támogatni amelyik maffiát üzemeltet az adófizetők pénzének lenyúlására.

Cycmen 2019.05.21. 12:35:27

@Sir Bates dö Hól: ha valaki komolyan azt gondolja, hogy akár salvini, akár, le ön, akár bármelyik valóban elmeroggyant, de hithű etnicista nem azt gondolja, hogy az ő nemzete a legkülönb, akkor az klinikai eset!...................

Jaj hagyd már ezt a nagy internacionalizmust, egy vezetőnek minimum hogy nem mindenki mást helyez a saját népe elé, nem náci még attól senki. Legkülönbnek biztosan nem gondolják, hiszen a sikereik nem ezt mutatják. Az ilyen látásmódról kiderült hogy erőltetve hova vezet, Hitler alatt a németek mindenben különbek voltak mindenkinél (nem ideológiai kérdésekben értem, még mielőtt kenőcs nélkül....:D) aztán az sem volt elég. Remek példa az USA mostani politikája, mindenhol mindenkit betalál, de nem mindenhol nyíltan, mert ha egységesen világszerte ellene fordulnának, akkor az nekik is kínos lenne. A nemzettudat egy kis egészséges önzőséggel nagyon is jó!

Cycmen 2019.05.21. 12:37:41

@arckönyv: Beakatt a tűűűű, kérem kaccsojja ki!

chrisred 2019.05.21. 12:37:47

@6.Lenin: Először is nem birodalomról beszélünk, hanem államok önként vállalt transznacionális együttműködéséről. Másodszor meg a polgári demokráciákban a világ legtermészetesebb eseménye, hogy kormányok jönnek-mennek. Harmadszor meg arról volt szó, hogy a felsoroltak már az előző évezredben is karrierpolitikusok voltak, éppen csak másod- vagy sokadvonalbeliek. Ellentétben az olyanokkal, mint Macron vagy Kurz, akik tényleg új arcok.

chrisred 2019.05.21. 12:43:55

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: A hazaárulás nagyon rugalmas fogalom lett mostanában. Nekem az, hogy a kormányon levők szándékosan tùlvezérlik az országot a valós lehetöségein, hogy hatalomban maradhassanak, eléggé annak tűnik.

arckönyv 2019.05.21. 12:46:00

@Cycmen: kérdeztél válaszoltam. le is fagyott az egybites rendszered.

6.Lenin 2019.05.21. 12:49:32

@chrisred:

Igen, Macron, és Kurz éppen elmenőben, a másod-, meg sokadrendűek meg felmenőben.
Persze, hogy nem beszélünk birodalomról, mert az nem PC, még ha a valóságban mégis csak akként működik.
Akkor most miért lenne ciki, ha más irányultságú kormányok jönnének, ha a régiek mennek? Mégsincs polgári demokrácia? Vagy vannak nem polgárok is?
Elég zavarosan a gondolatmeneted.

Cycmen 2019.05.21. 12:55:32

@chrisred: Másodszor meg a polgári demokráciákban a világ legtermészetesebb eseménye, hogy kormányok jönnek-mennek. .................

Bírom ezeket a bölcs libsi féligazságokat! Az, hogy jönnek mennek, az elsősorban nem a demokrácia jele, hanem az alkalmatlanságuké! Érdekes módon a libsik már nincsenek oda a demokráciáért, ha a nekik nem tetsző, de sikeres kormányokat többször megválasztják!
Tényleg marha jó ha különböző hülyék kísérletezgetnek az országgal ugye? Az a szerencse hogy itt körbement ez a jövő-menő vetésforgó, mindenki megmutathatta hogy mire képes és a jónép nagy realistán úgy döntött, hogy elég a jövés-menésből!

Cycmen 2019.05.21. 12:57:36

@arckönyv: Ja! Nem bírlak követni! :D

arckönyv 2019.05.21. 13:00:14

@Cycmen: vagy inkább kifogyott a birka eszköztár. ezt csinálja a birka amikor már nem tudja védeni a saját ostobaságát.

chrisred 2019.05.21. 13:00:46

@6.Lenin: Ki mondta, hogy baj lenne, ha más polgári irányultságú pártok kerülnének hatalomba egy polgári demokráciában? A baj az lenne, ha másmilyenek lennének, és megszüntetnék a polgári társadalmakra jellemzö intézményrendszereket, a polgároknak a közhatalommal szembeni szuverenitásának garanciáit. Amúgy leírtam, hogy miért nem lehet birodalomnak tekinteni. Csak azt tartod zavarosnak a gondolatmenetben, ami nincs ott, csak hozzáképzeled.

chrisred 2019.05.21. 13:05:01

@Cycmen: Amit libsi féligazságnak nevezel, mások logikának hívják. A választás megelőlegezett bizalom, olyan, mintha beülsz egy étterembe, hogy megkóstold, hogy főznek ott. Attól, hogy utána más étterembe is elátogatsz, semmilyen módon nem jelenti azt, hogy a másodikban jobban főznek, de esély van rá.

6.Lenin 2019.05.21. 13:15:01

@chrisred:

Értem én a hülyeségeiteket B+, nem kell itt hülye mesékkel jönni.

Van a polgári demokrácia, amit csak egy saját maga által kiválasztott réteg képvisel(het)
Minden más mucsai.
Nem kell ezt a végtelenségig ragozni.

Ez az önelégült réteg (és híveik) mindent jobban tudnak, de a kurva életben még nem bizonyították hosszabb távon.
Egy dolog biztos, hogy nagyon értenek, a maguk által előidézett válságok kezeléséhez, mások rovására. Ehhez nagyon értenek.

Most veszélyben a hatalom, beszartak. Bármi megengedett. Meséket ha lehet, mellőzd.

Cycmen 2019.05.21. 13:18:38

@chrisred: Amit libsi féligazságnak nevezel, mások logikának hívják. .............

Most mutattam rá hogy a kormányok jövés-menése a sikertelenség és nem a demokrácia jele.A tartós regnálás nem zárja ki a demokráciát! Ergo ez féligazság és a logikával ellentétes.

Cycmen 2019.05.21. 13:30:31

@chrisred: A választás megelőlegezett bizalom, olyan, mintha beülsz egy A választás megelőlegezett bizalom, olyan, mintha beülsz egy étterembe, hogy megkóstold, hogy főznek ott. étterembe,...........

Nem olyan mintha beülök az étterembe. Tudom hogy kikre adom a szavazatomat az idióták kísérletezgetnek ez nem bableves bazmeg hogy otthagyod ha nem ízlik! Kímélj meg a debil hasonlataidtól, nem vagyok vevő rájuk, ha valamit mondani akarsz akkor próbáld megfogalmazni, ha nem tudod akkor ne fárassz! Amúgy ezek alapján meg szabad kérdezni hogy kikkel kívánsz legközelebb kísérletezni? De ne úgy kezdődjön hogy "amikor elmegyek a közértbe"....

chrisred 2019.05.21. 13:33:28

@6.Lenin: Pont fordítva. Éppen az illibsik (nácik és a bolsik) alapállása volt az, hogy a nép csupán a különleges helyzetben lévő és leválthatatlan eliten keresztül gyakorolhatják a hatalmat, míg léteznek polgári demokráciák, ahol a közvetlen demokrácia intézményeinek gyakorlása általános.

chrisred 2019.05.21. 13:34:05

@Cycmen: Nem rámutattál, leírtad a véleményedet.

chrisred 2019.05.21. 13:43:08

@Cycmen: Nem tudod, kikre szavazol, azt meg végképp nem, hogy mit fognak csinálni a megszerzett mandátumukkal. Mert te sem látsz a jövőbe. Ha ezt hiszed magadról, akkor az előitéleteid rabja vagy, vagyis könnyen irányítható, a politikai propaganda ideális alanya.

Sir Bates dö Hól 2019.05.21. 14:07:35

@Cycmen: legalább ne nekem!;-) nem írtam/nem is gondoltam, hogy náci, tudod jól!;-) persze, jó a "nemzettudat egy kis egészséges önzőséggel", mert eltereli a hasznos idióták figyelmét a hatalomvágyról és a harácsról, a nagytőke érdekeinek érvényesítéséről, s még pénzbe sem kerül;-)...

6.Lenin 2019.05.21. 14:08:18

@chrisred:

Írtam már, hogy ne fárassz a meséiddel.

"míg léteznek polgári demokráciák, ahol a közvetlen demokrácia intézményeinek gyakorlása általános. "

Igen, és aki a kiválasztottak demokratikus polgári véleményét nem osztja, az mucsai, náci, fasiszta, antiszemita, korrupt gazember, ergo kénytelen elfogadni, és beállni az igazi demokraták, haladók, meg minden eleve elvártakat teljesítők soraiba, amit a megvásárolt demokraták hirdetnek.

Sir Bates dö Hól 2019.05.21. 14:16:16

@Cycmen: egyébként, ha muppet showként nézed, akkor egészen szórakoztató. szerintem egyszer eljutnak majd az alusisakhoz is, ha mészáros rááll a gyártására. s kereslet is lesz rá!;-)... faszán fogsz kinézni, mint mirr-murr alusisakban! csak arra vigyázz, hogy ne röhögd el magad, mikor a többiekkel együtt viseled, miközben intézed az ügyeidet!;-))))...

chrisred 2019.05.21. 14:17:01

@Cycmen: Egyébként egy szóval sem írtam, hogy a tartós regnálás kizárja a demokráciát, csak azt, hogy semmi köze a politikai intézményrendszer stabilitásához.

Villanyallat 2019.05.21. 14:57:41

Szörnyű ez a "blog".. Addig ok, hogy Ausztriában lemond a politikus egy ilyen botrány után, de melyik politikus "ártatlan"?? Az állítólag független ORF és Krone köztudottan a vörösök kezén van, miért baj az, ha meg akarja a másik oldal szerezni? Kurz meg felmondja a koalíciót, tönkrevágja a kormányt emiatt. Az elmúlt szűk két év sok kiváló eredménye, egy jól működő ország meg nem számít semmit.. Ösztönlényi szint, hazárdírozás ez kérem szépen!
Ha Orbán is eltűnne valami miatt, akkor honnan tudhatjuk, hogy jobb lenne utána?
Nem vagyok senki ellen és mellett sem, csak valahogy eddig sem volt, most sincs és eztán sem lesz tökéletes rendszer, ezért legalább ami jó, azt kéne megtartani!

Macropus Rufus 2019.05.21. 15:38:53

annyira bírom amikor a sok hozzáértő elkezdi írogatni, hogy mi 1.5%-al nőttünk bezzeg a németek "csak" pl. 0.8%... Az a 0.8 kb. Mo. 34 évnyi bevétele.
Egy példa, hogy - talán - érthető legyen.
Mo.-nak van 1db fája, Németo-nak meg 10db fája. Ha ő is én is 1-1 fát ültetek akkor nekünk 100%-al nőt a fák darabszáma, nekik meg 10%-al... Tehát a mi 100%-al növeltük a fáink dara számát, ezzel köröket vertünk a németekre akik csak 10%-al növelték a darab számot. Közben mi a tény? Nekünk van 2db fánk nekik meg 11.... Na pontosan ennyire qurvára mind1, hogy mi 1.5%-al nőttünk ők meg "csak" 0.8... De ezt egy vér fideszes soha, de soha nem fogja megérteni.

nemecsekerno_007 2019.05.21. 15:55:51

@arckönyv: Ez amiről beszélsz az okozat már. Az ok a 3 millió nyugdíjas akinek a nyugdíját havonta be kell fizetnie az aktívaknak mivel nem biztosításként működik, ahogy a manyup se. Ezért kell magasan tartani az adókat, járulékokat és ezért nem lehet a lopást visszaszorítani mert sokat szed ki a zsebünkből az állam és mindig van 3 millió szavazó aki szintén ebben érdekelt. Úgyhogy ne mészáros lölözzél hanem beszélj nagyanyáddal, hogy mennyit hajlandó engedni az életszínvonalából az unokája jövője érdekében...

nemecsekerno_007 2019.05.21. 15:58:34

@Macropus Rufus: És azt vágod, hogy a Németországban dolgozó magyarok a német nyugdíjakat termelik?! Gondolom a család nyuggereit nem vitték magukkal, hogy a német állam tartsa el őket, helyette nekünk kell.

chrisred 2019.05.21. 16:14:23

@nemecsekerno_007: A német autógyárak meg német tőkéből az alkalmazottaik járulékain keresztül magyar nyugdíjakat fizetik ki. A német adófizetők meg az uniós támogatásokhoz járulnak hozzá, amiből a projekteken dolgozó magyar munkavállalók járlékain keresztül ismételten a magyar nyugdíjasokhoz jutnak el. Mindez cserébe azért, mert pár tízezer magyar munkavállaló Németországban dolgozhat.

nemecsekerno_007 2019.05.21. 16:27:37

@chrisred: Kevered a szociális ellátást a piaci szektorral, ami azért gond mert a piac EU-s szinten harmonizálva van, a szociálus rendszer meg nem. Önkényesen váltogatsz a különféle elemek közt, hogy magyarázd a bizonyítványt. A logikád szerint akkor ha 2021-től csökkentik az EU-s támogatást, akkor mi is mondhatjuk azt, hogy bevezetjük a családi adózást és akinek nincs Mo-on járulekfizetője, az nem kap nyugdíjat. Ezzel nőhetnek a nettó bérek.

chrisred 2019.05.21. 16:39:32

@nemecsekerno_007: Voltaképpen te keverted, én csak felhívtam a figyelmet a keverésben az önkényesen kiválogatott elemekre. Valójában akkor te is belátod, hogy nem érdemes a munkaerőpiaci lehetőségek és a szociális ellátások között párhuzamot vonni.

chrisred 2019.05.21. 16:42:27

@nemecsekerno_007: Az uniós támogatásnak semmi köze ahhoz, hogy valaki xy évig járulékfizető volt, aztán meg nyugdíjas lett. Aki nem Magyarországon fizet járulékot, az nem is lesz jogosult itteni nyugdíjra.

morph on deer 2019.05.21. 16:46:57

@Villanyallat:
”...miért baj az, ha meg akarja a másik oldal szerezni?”

Az a baj, hogy hogyan!
Az a baj, hogy orosz pénzzel, aminek fejében állami megbízásokat igért.
Ez pedig színtiszta korrupció, ha tetszik, ha nem.
Tehát a módszer az, ami (köz)törvénybe ütközik, nem a cél önmagában a problémás.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.21. 17:14:23

én annyit tudok, nem én voltam
ti is ennyit tudtok valójában
a többi üres fecsegés
se információtok, se tudásotok nincs
b+ elbasztam fél órát az életemből amíg végigolvastam ezt a sok baromságot b+

teac 2019.05.21. 18:13:04

@БУММЕР: Nagyon jol mondod ! De senki nem fog veled egyeterteni .

nemecsekerno_007 2019.05.21. 19:05:49

@chrisred: A nyugdíjnak nincs semmi köze ahhoz, hogy xy évig fizetett, fogd már fel végre. Ez csak jogalap, de a pénzügyi alapját a mostani befizetések adják.
Játszod itt a hülyét folyamatosan... NEM BIZTOSÍTÁSKÉNT MŰKÖDIK!!!!

Az autógyárakat meg ne keverd ebbe bele: az egyik szociális ellátás, a másik céges környezet... Egyébként a német nyugdíjrendszer is felosztó-kiróvó csak nekik kb. 10 évre elég a tartalékuk...

Géza Gem 2019.05.21. 19:27:07

orbán helyrehozhatatlan károkat okozott. És ha le is váltanak, aki jönnének helyette ugyan ott folytatnák ahol ő abbahagyta.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.21. 20:03:43

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

"elbasztam fél órát az életemből "

megfizet a fidess maffia érte? nem, akkor tolj a ku..a @nyádba a bringát és nyomd a közmunkát, senki nem kényszerít arra, hogy itt ugass.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.21. 20:08:25

"Míg Ausztriában egy 2017-es rejtettkamerás felvétel az egész osztrák kormány gyors bukását hozta, a videóban megemlített Orbán Viktor - aki Európa legnagyobb propagandagépezetét építette fel és a demokratikus korlátok lebontásában a legmesszebb ment az EU-ban - rendszere meg sem rendült - írja a Bloomberg a két ország helyzetét összehasonlítva."

ezen röhög ausztria (is), a magyar meg tűri, hogy a retkes staddion strómankirály főcziggány lerabolja az országot, és megnyomorítsa a demokráciát.

gratula fidess patkányok!!

chrisred 2019.05.21. 20:24:24

@nemecsekerno_007: Már hogyne lenne köze hozzá? Egyébként valóban alanyi jogon járó szociális ellátás lenne, mindenkinek ugyanannyi, mint a tűzifa vagy az ingyenleves a hajléktalanszállón.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.21. 20:36:10

@csüngőhasú norvégbáró: taga, taga már megint tejfölös a szád széle
lya hogy az nem tejföl?

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.05.21. 23:55:04

"A szélsőjobbos FPÖ vezére, Heinz-Christian Strache, osztrák alkancellár belebukott, hogy a választások előtt egy Putyinhoz bekötött üzletasszonnyal egyeztetett arról,"

A ficko duplan idiota volt. Egyszeruen csak annyit kellett volna mondania, hogy nem tortent ilyen, a felvetel hamisitvany es kesz . Nincs itt semmit latnivalo, 5 perc alatt vege lett volna az ugynek. Egy ilyen videot ma mar par ora alatt osszelehet vagni, hangot kepet tokeletesen meghamisitani.
A felvetel keszitoi, meg sohasem tanuskodnanak a birosagon, hogy "Mi keszitettuk a felvetelt", mert nincs olyan titkosszolgalat, aki nyiltan bevallalna az akciot. Es egyebbkent is, a felvetel szereploi, mar regen betonba ontve fekszenek egy epulet talapzataban, vagy betonnal a labukon valamelyik tengerben.
Szoval barmit mondhatott volna azt senki soha nem tudtta volna megcafolni.

Cycmen 2019.05.22. 09:25:11

@Bankkártyát minden arabnak !!!:
A ficko duplan idiota volt. Egyszeruen csak annyit kellett volna mondania, hogy nem tortent ilyen, a felvetel hamisitvany es kesz . Nincs itt semmit latnivalo, 5 perc alatt vege lett volna az ugynek............................

Ha vége nincs is, de kisebb a botrány. Egyszerűen lezárhatta volna, hiszen tökrészegen, olyannal aki nyilván nem tárgyalóképes semmi jelentősége nincs, hogy miről beszélünk. Ugye egyértelmű, hogy még egy hülye orosz oligarcha sem a cicababa unokahúgával köttet meg politikát is érintő milliárdos üzleteket?
Szóval valószínű hogy a magasröptű "üzleti" tárgyalás után ment tovább a buli ezerrel, drog és esetleg szexuális segédeszközök felhasználásával, szintén jól dokumentálva, amitől ez a balfasz még jobban fél és inkább elviszi ezt a balhét.

6.Lenin 2019.05.22. 09:43:45

@Cycmen:

Ausztriában ez a szokás, készül egy videó, ha nem elég, jön egy éles kanyar. Csak jobb hamarább lelépni, élve.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.05.22. 16:40:57

@Cycmen: Ja lehet hogy kesobb voltak durvabb dolgok is, peldaul ostorral a segebben negykezlab kutyakent csahol, es konyorog a csajnak,(gazdinak nevezve) hogy lenyalogathassa a pisit a csaj labarol. :)))
Es meg az elott kiszalt az egesz ugybol, hogy a durvabb dolgok is nyilvanosagra keruljenek.

Laciii 2019.05.23. 12:36:56

Közbe már az index is megírta, hogy puszta átverés volt és nem volt semmiféle orosz szál
index.hu/kulfold/2019/05/22/heinz-christian_strache_ibiza_video_johann_gudenus_sascha_w_julian_h_euro/
Az hogy ennek ellenére elhúzott gyanússá teszi, hogy nem akart Jorg Heiderezni.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.24. 01:47:02

@Laciii: a zindex hazudozik
hiszen asswood megírta hogy egy Putyinhoz bekötött üzletasszonnyal egyeztetett
süti beállítások módosítása