B1 blogcsalád



Orbán addig nem ad pénzt a Notre-Dame újraépítésére, amíg Macron térden állva nem könyörög neki

2019. április 18. - nickgrabowszki

Ilyen ez a régivágású kereszténydemokrácia: se nem keresztény, se nem demokrácia. ovem.jpg

Az Orbán-kormány még nem döntött a hétfői tűzben hatalmas pusztítást elszenvedő Notre-Dame újjáépítésére felajánlott támogatásról – közölte Gulyás Gergely a Kormányinfón. A kancelláriaminiszter szerint az Orbán-kormány várja a franciák jelzését, hogy Magyarország miben tudna segíteni, és ha kapnak ilyet, a következő kormányülésen döntenek a mikéntjéről.

Ugyanezt már két napja elmondta Szijjártó Péter, aki szerint pénzügyi segítség is szóba jöhet a katedrális újraépítésére –

amennyiben a francia állam kéri ezt.

Amiből következik, hogy Orbán Viktor arra vár, személyesen Emmanuel Macron hívja fel őt, és térden állva könyörögjön a segítségért, meg hogy a Fidesz-elnöke mentse meg a kereszténységet, de legalább annak egyik világörökségi műemléktemplomát.

Mindezt az a párt- és nemzetvezető teszi, aki 

De a Notre-Dame-ra, az emberiség kulturális örökségére nem futja.

notre_dame_2.JPGMindeközben mások, akik kevésbé tartják kereszténynek magukat, nem várnak: máris összegyűlt 400 millió euró az újjáépítésre. Adakoztak magánszemélyek, cégek és közintézmények is.

Magyarországról elsőként például a szegedi önkormányzat, amit a fehérvári követett, de adott a Mazsihisz is. Sőt, a szombathelyi (ahol a Mészáros Lőrinc nevén lévő cég éppen akadémiát épít) Fidesz-szervezet is gyűjtésbe kezdett.

Annyira kínos már nekik, hogy pont saját pártjuk kormánya nem ad egy fillért se.

Talán azért nem ad, mert - szemben mindenféle afrikai és latin-amerikai országokkal - a francia kormánytól nem várható, hogy visszaosszon, és egy jelentősen túlárazott beruházásra valamelyik "Mészáros"-céget kérje fel.

Orbán nem keresztényi, hanem politikai szempontból tekint a hétfői tűzesetre. Propagandájával megszórja a szavazói fejét ostoba álhírekkel és sötét összeesküvés-elméletekkel. Továbbá az ateista és szekuláris francia államot okolja a baleset miatt.

Pénzt viszont nem ad, még a közösből sem, nemhogy a sajátjából.  Nem kenyere a szolidaritás. Ami nem baj. Nem kötelező neki adni, szíve joga a döntés.

Csak ne hangoztatná közben, hogy ő mekkora keresztény.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2214773604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.18. 15:53:21

előbb ad stadionra az ukránoknak, persze szavazatokért...

igazi stróman cziggány, gyomorforgató.

Tangooo 2019.04.18. 16:05:39

Hát egy olyan csóró ország, mint Franciaország rászorul az adományokra?
Na menjetek a náthásba!

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.18. 16:10:42

@Tangooo:

ez az együttérzésről szól, a keresztényi együttérzésről.

de nyilván, ami manit odaadna a főstrómanczigga Párizsnak, nem lehetne ellopni...

2019.04.18. 16:27:50

helyes, ne is adjon!
felcsúton épít egy másikat!
(nagyobbat, szebbet, mert megérdemli)

2019.04.18. 16:32:44

a kőszállító, a kivitelező már meg is nyerte atendert, a fát meg szállítják csernobilból akciós okosba...

Tangooo 2019.04.18. 17:00:00

@csüngőhasú norvégbáró: valóban a keresztényi együttérzés szép példája, amikor a Pápa egy katasztrófánál közli, hogy majd imádkozik a bajba jutottakért.
Most legalább állítólag az imán kívül mással is segítenek.

Greccsi Zsot 2019.04.18. 17:11:16

Felesleges ujaepiteni, le kell bontani es valami hasznosat epiteni a helyere, peldaul egy mecsetet.
Az igy megtakaritot penzt pedig a menekultek bankkartyaira kell utalni.

a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője 2019.04.18. 17:11:39

szívbemarkoló, amikor a szemiták így aggódnak a keresztény értékekért

taga20 2019.04.18. 17:58:51

@a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője:

szívbemarkoló, amikor az olyan fityeszorkok, mint te, aggódnak a keresztény értékekért, pedig ha valakinek semmiköze ezekhez az értékekhez, az a geci és maffiája és a sok retardált fityeszszavazó!

mikimackó 2019.04.18. 18:04:15

van a notre-dame-nak 3 gyereke? vagy fudbalcsapattya? naugye !

taga20 2019.04.18. 18:10:51

@mikimackó: mészaroslölönek még megtetszhet a notredame, ha szerencséjük lesz a galloknak.

és akkor minden meg fog oldódni:)))

2019.04.18. 18:18:36

@taga20:
alkapone is nagy hívő volt, sokat gyónt, tisztességesen járt templomba, és pénzelte az egyházat.
onnan jön a sok hívő szavazni, ha a pedofil pap, kiadja az ukászt.

n_dy 2019.04.18. 18:19:19

@csüngőhasú norvégbáró: majd adtok ti, viszont a magyar egyházakra, szegényekre, az egészségügyre meg szartok ...

n_dy 2019.04.18. 18:20:02

@csüngőhasú norvégbáró: majd adtok ti, viszont a magyar egyházakra, szegényekre, az egészségügyre meg szartok ...

elismert felhasználó 2019.04.18. 18:58:47

@vitéz Beverneky: há esz asz pasztmek! lófaszt senem kel adni a notredám újrafelépítésihez, mer asz is televan pedofill csuhásokal! épiccsék mek a csuhások maguknag két gyerekpöcörő szopikázása köszben. pasztmek megkora ricsaly van abúl, hoty leéget egy temblom! oszt akor mivan? mekhalt valaki? nem. akor mek nincsen baljy....

2019.04.18. 19:07:09

@elismert felhasználó:
amikor az mtv székházat felgyújtották a keresztény konzervatív tüntetők, nem emléxem, hogy valamelyik egyház felajánlott volna egy forintot is a felújítására....
na mindegy

elismert felhasználó 2019.04.18. 19:14:03

@vitéz Beverneky: akó mek misenem adung a notredámra!! szarom le, hoty mi lesz azal a temblomal. fizesen a pápa! anak bisztos van pínze, mer akora aranykerezt lóg a nyakába, hoty minden trompitaréz nyagláncot hordó cigus irigy reája.

taga20 2019.04.18. 19:23:27

@elismert felhasználó: szerintem jó beszél gyökér!

szerintem inkább alcsúton is fel kéne húzni egy stadiont, vagy egy törpediktátort.
mikor mire van igény:)))

2019.04.18. 19:29:24

@elismert felhasználó:
úgy van.
abból a 30milliárd ojróból ami eddig összejött, még adhatnának egy kis pézt a stadijonok föntartására nekünk, meg plagátra, hogy támogassuk orbánt, hogy ne jöjjön ide több migráncs, mermár így is sok jött!!!
bár az anyósom várja őket mereddig még egyse akarta megerőszakolni.

elismert felhasználó 2019.04.18. 19:30:45

@taga20: ja, mer ha leégne a kedvecz kocsmám, a háromlépcsős, akó ara bisztos adnék pínzt, mer esz egyértelmü, mek igény is van rá. de nem kérnék a csuhásuktúl, mer nem járnak a háromlépcsősben, mek nem is engedné be űket a zabar gyurka. ezér én nem adok a notrdámra! aggyanak rá aszok akik temblomban járnak. ha asz alcsutiak staionyra gerjednek, akó ők mek épiccsenek maguknag. mer én nemadok nekik....se...

elismert felhasználó 2019.04.18. 19:36:21

@vitéz Beverneky: há neküng ne aggyanak abúl a pínzbűl, mer akó utána bisztos elvárják, hoty menjünk építkezni, mek falazni a notredámhoz. esz ety csabda, oszt ha belesétálsz, akó mehecc dógozni a notredámho. semi senemvan ingyér. ugye? asz anyosod mek ténylek csúnya...esz amojan családi vonás. a fija mek a lánya is örökölte....sajnozs....
a migráncsok meg ne is jöjenek, mer it nem szeresük őket....bár mi nemsok mindenkit szeressünk...ugye?

2019.04.18. 19:59:26

@elismert felhasználó:
no azér az erdéji migráncsokat szeretjük, merazok az igazi magyarok, mimegcsak zabik vagyunk, meg lyézus is erdéjbe született, mer magyar!
bár a szemiták (!)szerint jiddis, de ők mindent maguknak akarnak, mint a sajtot is, és elvennák a magyaroktul.
bár az erdéji magyarok már nem akarnak a fogamzásgátlóval üzletelni ezér leszarnak minket, de szavaznak nekünk, ner rendesek.

elismert felhasználó 2019.04.18. 20:12:50

@vitéz Beverneky: én birom asz erdéji magyarokat, mer bírják a piát rendesen, mek lenyomlyák a kiseb medvéket. jó arczok. jészus meg nincsen, mek isten sincsen...ne haggyad átverni mek mektévezteni makadat. mongyuk mos vigyászni kel asz erdéji magyaroknag, mer megy csiksomjóra a pápa, oszt bisztos azé, hoty pénszt tarhájjon a notredámra. ha nyerek a lotón, akó se adnék pínzt a templomosoknag....kabják be...

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.18. 20:13:38

@vitéz Beverneky:

szerintem minden O1G seggnyaló ajánlja fel a mindörökké éhes fő-stómannak a fizetése 50% át, bizonyítsa hűségét úgy a staddioncziggánynak, ne itt ugasson.

morpho 2019.04.18. 20:38:02

Egyébként ha adna pénzt a magyar kormány a felújításra, maximum annyi történne, hogy a francia adófizetőktől kapott EU támogatás egy részét visszaadnák Franciaországnak. A franciák sehogy sem járnának jól! Ezért hülyeség adni. Ezt ismerhette fel Orbán!

morpho 2019.04.18. 20:40:40

Egyébként meg karácsonyi vagy születésnapi ajándékot is csak akkor veszünk a gyereknek, ha kér. Különben meg nem kap lófaszt sem!

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 20:52:48

@vitéz Beverneky: "a fát meg szállítják csernobilból akciós okosba..."

Reméljük a te házadat építik majd belőle.

"onnan jön a sok hívő szavazni, ha a pedofil pap, kiadja az ukászt."

Ha nem tetszik, hogy Magyarország keresztény ország, és a hívek nagy része a Fidesz-KDNP-re szavaz, akkor lehet eltakarodni Germanisztánba, Hollandisztánba a szeretett arabjaidhoz.

rallus 2019.04.18. 20:56:13

@morpho: Az egykori gyarmatok most visszaadnak abból a rengeteg pénzből egy töredéket, amit a franciáktól kaptak és már nem is lesz szükség több pénzre! Még marad is!
Nekünk is illene annyit adni, amennyit például a Suez, a Sodexo és a Cheque Dejeuner itt hagyott...

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 20:57:03

@vitéz Beverneky: "bár az anyósom várja őket mereddig még egyse akarta megerőszakolni."

Települjön át Svédisztánba a kedves mama? Ott megkaphatná végre az áhított néger lompost?

"Jamaica, Costa Rica és Bolívia is sokkal jobb helyzetben van, mint a jóléti állam Svédország a nők elleni nemi erőszakok tekintetében. A migránsválság kezdete óta látványosan romlott a közbiztonság a skandináv államban"
www.origo.hu/nagyvilag/20190311-svedorszag-bunozes-rekordmagas-bevandorlas.html

2019.04.18. 20:57:22

ormány már odatta az utoló fillérjét is a mexikóji templomoknak és amúgyis öszesen 7százezer huf megtakarítása van a vagyonbevallásán úgyhogy csak haggyátok békin.

rasztaszív 2019.04.18. 20:59:23

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: ha nem tetszik,hogy európa szekuláris,és a választók döntő többsége liberális pártokra szavaz,nagy durcásan ki is lehet lépni.de alighanem futás lesz a vége.

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.18. 21:06:37

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:

" A migránsválság kezdete óta látványosan romlott a közbiztonság a skandináv államban""

szerintem oldják meg a svédek a migráncs problémájukat, az nekünk nincs (biztos a kib.ott 40 km fidess kerítés miatt...), egyébként őket se érdekli, hogy nekünk meg van egy staddion főstróman cziggányunk, ami többe van a népnek, mint az ő migráncsaik.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 21:14:07

@rasztaszív:
"választók döntő többsége liberális pártokra szavaz,"

Leginkább álmaidban.

Azért nem véletlen, hogy a liberálisok a saját cégérük alatt már alig tényezők.

Mi lett az egykor kormánypárt angol Lib. Dem. párttal, a német FDP-vel (egy időre még a Bundestagból is kipottyantak), nálunk az SZDSZ-szel, az EP-választáson indulni sem merő Fodorékkal, a bejutási küszöbbel hatalmas csatát vívó (és azt elveszíteni látszó) momentummal.

Az a német választó, aki Bajorországban a CSU-ra szavaz, feltehetőleg nem azért szavaz rájuk, mert liberálisokat akar a parlamentben látni (arra ott lenne az FDP), hanem azért, mert már 30-40 éve, pl. Kohl idejében is rájuk szavazott, és sokaknak még nem tűnt fel, hogy sajnos az egykor szebb lapokat látott párt Merkel anyu alatt liberális lesz.

Remélhetőleg AKK lassan visszanavigálja őket oda, ahová tartoznak, a jobboldalra, a bevándorlási politika felülvizsgálata, a 2015-ös hibák tanulságainak levonása és a genderlobbi kigúnyolása kezdetnek nem rossz lépés.
m.dw.com/cda/en/merkel-successor-kramp-karrenbauer-under-fire-for-anti-lgbt-joke/a-47757559

"alighanem futás lesz a vége"

Hát, részetekről lehet. Úgyhogy jobb is, ha meghúzzátok magatokat egy patkánylyukban, és nem provokáljátok a keresztény magyarokat.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 21:20:29

@csüngőhasú norvégbáró: "szerintem oldják meg a svédek a migráncs problémájukat, az nekünk nincs (biztos a kib.ott 40 km fidess kerítés miatt...)"

Így van, szerencsére nekünk nincs, és valóban, ebben a kerítésnek is van némi szerepe (abból az irányból jöttek a bevándorlók, és délen máshol természetes akadályok, pl. folyók vannak).

Persze a kerïtés önmagában nem sokat érne, a határőreink, honvédeink, rendőreink munkája; a magyar kormány kérlelhetetlen bevándorlásellenes politikája, a Stop Soros stb. mind szükséges elemei a muszlim betolakodók távoltartásának.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 21:21:48

@csüngőhasú norvégbáró: "nekünk meg van egy staddion főstróman cziggányunk"

Neked lehet, hogy van, én is gyanítom, hogy a kedves apukádban, aki anyut teherbe ejtette a Rákóczi téren, lehetett némi vonó.

rasztaszív 2019.04.18. 21:31:02

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: hosszas szófosás helyett inkább csak azt döntsd el végre magadban,hogy merkel anyu tulajdonképpen liberális,vagy csak én álmodozok...:)

aztán azt sem ártana eldönteni,hogy pöffeszkedve fenyegetőztök,vagy éppen üldözve vagytok.

Nancsibacsi 2019.04.18. 21:42:23

Én eleve nem értettem ezt az adakozás dolgot. A Notre-Dame-nak amúgy nagyjából semmi köze nincs a valláshoz. Aki vallásos, az nem fog egy turista-templomba járni. A Notre-Dame Párizs egyik legfőbb látványossága - kb annyira vallásos, mint az Eiffel-torony, vagy a Diadalív. Rohadt sok lóvét beszednek közvetve belőle - miért kellene bárkinek is adakoznia, hogy minél hamarabb termelhessenek maguknak profitot? Senki se halt meg, senki se maradt fedél nélkül - nincs miért adakozni.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 21:45:32

@rasztaszív:
"merkel anyu tulajdonképpen liberális,vagy csak én álmodozok"

Merkel anyu liberális, és ezért is szóltak neki a pártján belül, hogy pártelnökként immár kitelt az ideje, és ezért tölti az utolsó cikkusát kancellárként is, lassan egyre inkább béna kacsaként.

Érdemeire való tekintettel hagyják neki, hogy békében, mandátumának kitöltése után távozzon; de a németek, köztük párttársai szerint is hatalmasakat hibázott, pl. amikor Németországba édesgette a migránsokat.

Nem véletlen, hogy a CDU az új pártelnök kezei között (noha ő eredetileg Merkel-fióka volt) meg is kezdte a hibák újraértékelését, amelyet személy szerint Merkel nagyon rosszul fogadott, nem is volt hajlandó ebben részt venni.
m.spiegel.de/politik/deutschland/cdu-arbeitet-fluechtlingspolitik-unter-angela-merkel-auf-a-1252580.html

Ettől függetlenül, szintén ezen okok miatt mára a német jobboldali választók egy része már nem akar újabb esélyt adni a CDU/CSU-nak se, és átpártolt az AfD-hez. Ami feltehetőleg gyorsítja a CDU megújulását is.

A kereszténydemokratának álcázott lipsikéknek lassan lefő a kávé...

"aztán azt sem ártana eldönteni,hogy pöffeszkedve fenyegetőztök,vagy éppen üldözve vagytok"

Nem fenyegetőzünk, csak barátilag figyelmeztetünk, hogy ne rázzátok ilyen hévvel azt a pofonfát.

Aztán, ha a figyelmeztetés nem használ, akkor magatokra vessetek...

2019.04.18. 21:53:04

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
te segghülye amíg nem volt kerítés az összes migráncs csak át ment rajtunk, a taxisok jót kerestek belőlük, meg egykét fidesznyik oszt annyi.
egy sem akart itt maradni nem azért jöttek el, hogy itt kirabolják őket.
mikor elfogytak, akkor még a focigeciék jót kerestek a ketrecből....

rasztaszív 2019.04.18. 22:09:07

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: ami akkor azt jelenti,hogy a választók döntő többsége liberális pártra szavaz.

na,akkor én meg csak barátilag figyelmeztetlek,hogy ilyen pöffeszkedés mellett nem fog segíteni,ha jó előre még keresztényüldözést is próbáltok vizionálni...:)

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 22:19:24

@vitéz Beverneky: "amíg nem volt kerítés az összes migráncs csak át ment rajtunk"

És ezért akkor mindenki Orbánt savazta a nyugatiak közül, mert átengedte őket, vagy mert nem engedte át őket. Ennek ürügyén basztatták/-ják az Ausztriába ingázó magyar vendégmunkásokat is.

"egy sem akart itt maradni"

Naná, Svédországban nagyobb a segílyke.

De nem tudom, azzal tisztában vagy-e, hogy hivatalosan, amíg el nem bírálják a menekültkérelmüket, nem is lenne joguk továbbmenni?

Vagy azzal, hogy uniós döntés értelmében nekünk elvileg Görögországból kötelezően át kellett volna vennünk menedékkérőket (akik szintén nem mehettek volna tovább)?

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 22:28:33

@rasztaszív: "ami akkor azt jelenti,hogy a választók döntő többsége liberális pártra szavaz."

Nem, tisztán, bevallottan liberális pártokra kevesen szavaznak uniószerte. Az ALDE frakciója kisebb, mint az EPP-é/szociké. A probléma azzal van, hogy a papíron kereszténydemokrata pártokba is beépültek liberális ügynökök. De ez a nyugati választóknak sem tetszik, ezért fognak a legutóbbinál több helyet szerezni májusban az antiliberális, keményen bevándorlásellenes pártok.

"na,akkor én meg csak barátilag figyelmeztetlek,hogy ilyen pöffeszkedés mellett nem fog segíteni,ha jó előre még keresztényüldözést is próbáltok vizionálni"

Nem tudom, te érted-e, hogy az erőviszonyok lokálisan teljesen mások lehetnek az olyan országokban, ahol a liberalizmusnak (kormányzó erők között) semmi szerepe nincs (pl. Magyarország, Izrael); ahol kemény csata várható a libsik és a bevándorlásellenes erők között (pl. Macron liberális, de kemény ellenállással szembesül otthon is); valamint az olyan országok között, ahol tényleg kemény keresztényüldözés van már most is (pl. Egyiptom).

Magyarországon jelenleg, és úgy a következő 10-20 évben biztosan nem ti vagytok pozícióban, ezzel jobb, ha tisztában vagytok.

MrzNur 2019.04.18. 22:31:08

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
Akkora baromságokat hordasz itt össze, hogy öröm nézni.
Németország a 90-es években összeroppant volna a török és K európai (sok magyar is) bevándorló nélkül. A tatárjárás után betelepítettük a kun "migráncsokat", nehezen találsz olyan magyart, akiben nem folyik kun vér. Nem lehetsz ennyire buta!

rasztaszív 2019.04.18. 22:32:23

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: a keresztény ország szlogennel még nem nyertetek választást.sőt,valamiért még meg sem mertétek próbálni.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 22:39:41

@MrzNur: "A tatárjárás után betelepítettük a kun "migráncsokat""

Az más korszak volt, de akkor is voltak "együttélési" problémák, nem ment simán az integráció. Ma már a dolog még problémásabb, mert a muszlim bevándorlók több generáció után sem adják fel a sajátos "kultúrájukat"; sőt, sok esetben a másod-harmadik generációs bevándorlók könnyebben radikalizálhatók (mert nehezen találják a helyüket egy kulturálisan idegen közegben).

"Németország a 90-es években összeroppant volna a török és K európai (sok magyar is) bevándorló nélkül"

Az "összeomlott volna" talán túlzás, de Hanséknak maguknak kellett volna WC-t pucolni, amihez nem fűlött a foguk.

A k-európai bevándorlók kulturálisan jobban illeszkednek a közegbe, mert szintén keresztény európaiak; ha a nyelvi problémákkal megbírkóznak, integrálhatók.

A törökök és arabok viszont más tészta. Köztük is vannak rendes, tisztességes kebabárusok, de a karácsonyi vásáron fejszével hadonászó, teherautóval a tömegbe hajtó vademberek is.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.04.18. 22:45:25

@rasztaszív: "a keresztény ország szlogennel még nem nyertetek választást.sőt,valamiért még meg sem mertétek próbálni."

Ezzel vitatkoznék.

Eddig se titkoltuk, hogy a cél az ország magyar, európai, keresztény jellegének megőrzése (2018-ban is tudták a választók, hogy ez a célunk), de persze nem egyedül a kereszténység, hanem mindhárom elem egyaránt fontos, és szerepet kaptak a mostani kampányunkban is:
fidesz.hu/hirek/kereszteny-kultura-nelkul-nem-lesz-szabad-elet-europaban-kereszteny-kulturank-megvedese-nelkul-elveszitjuk-europat

Májusban megnézheted, hogy vajon hogy szerepelünk ezekkel a szlogenekkel.

De tekintve, hogy már a Medián is 56%-ra mér minket a biztos pártválasztók körében, nem sok jóra számíthattok.

MrzNur 2019.04.18. 22:51:58

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
Ez is egy más korszak. Nem azzal az elvvel van bajom, hogy ne jöjjenek ide. DE, nem is Magyarország a cél. Ez egy jelentéktelen és szegény ország, lényegében gazdasági gyarmat. Orbán nem védi meg Európát senkitől, hiába is állítja magáról ezt, kötelezettségüknek megfelelően ellátjuk a schengeni határ védelmet. A migráns kérdés nem a mi dolgunk, nem is tudjuk megoldani. Ezzel maximum itthon lehet riogatni pár millió nyugdíjast és szellemi fogyatékosok újabb 4 év szabadrablásért.

rasztaszív 2019.04.18. 23:02:36

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: a migráncshablaty,és a vallási hablaty általatok lett összemosva,úgyhogy amint lecseng a migráncsos agymosás,készülj a legrosszabra...mert a vallásossal itt már nem fogtok meg senkit.

2019.04.18. 23:52:20

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
"De nem tudom, azzal tisztában vagy-e, hogy hivatalosan, amíg el nem bírálják a menekültkérelmüket, nem is lenne joguk továbbmenni?"

akkor azé sírnál mer még mindig itt lennének amig el nem bírálják őket...
igaz a korrupt fidesznyik hivatalnokok mint te is, jól megszedhetnék magukat...
monnyuk ez is egy szempont!

morpho 2019.04.19. 00:10:02

@rasztaszív: @vitéz Beverneky: Ti mi a fasznak "vitatkoztok" egy fizetett buta propagandistával, aki az anyját megbaszná két forintért? De most komolyan? Hülyék vagytok?

darlacko 2019.04.19. 05:32:29

Franciaország a világ egyik leggazdagabb országa. Nem gondolom, hogy Magyarországnak kellene kisegíteni őket anyagilag.
A sok millió mohamedánista migránst (főleg az algériai eredetűeket), akik most smiley-kkal örvendeznek az interneten a tűz kapcsán, be lehetne fogni az újjáépítésbe.

Franciaország mikor fogja visszacsinálni a trianoni békediktátum okozta károkat?

Pár évtizeden belül úgyis mecsetté fogják alakítani a templomokat nyugaton. Kár belefeccölni a pénzt ebbe a romhalmazba.
Inkább lőszert és fegyvert kell Magyarországnak beszerezni, az lesz az egyetlen hasznos cikk, ha elszabadul a pokol.

csüngőhasú norvégbáró 2019.04.19. 06:21:07

@darlacko:

"Inkább lőszert és fegyvert kell Magyarországnak beszerezni, az lesz az egyetlen hasznos cikk, ha elszabadul a pokol. "

már szabadul, lásd HVG fidess általi leoltása, szóval nem ártana a sok csúzli....

darlacko 2019.04.19. 06:35:31

Orbán egy ateista családban született, papíron meg református. Akkor miért is adna a katólikus pápahívő háttérhatalomnak pénzt? A Notre-Dame-ra adni még a stadionépítésnél is nagyobb baromság lenne. Inkább építsenek még egy kisvasutat, mint hogy a mohamedannyaló csigazabálóknak adják a pénzt.

István Tamasi 2019.04.19. 06:57:20

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
Csak óvatosan a muszlimozással! Őtörpesége a csüngőhasú suttyó szívesen bratyizik, üzletel muszlimokkal mint például a Naffa testvérek vagy a nemzetközi körözés alatt állt egykori Pharaonnal aki muszlim terroristák bankárja volt. Sőt azt is kijelentette, hogy az ő nyelve közeli rokonságban van a muszlim trükkökel - nyilván a muszlim trükkök seggére gondolt.

Anita a bátor nyussz 2019.04.19. 07:03:24

azért jók a szófosó hozzászólások, mert a kutya nem olvassa őket... de, ez nagyon ott van :D

"@morpho: Egyébként meg karácsonyi vagy születésnapi ajándékot is csak akkor veszünk a gyereknek, ha kér. Különben meg nem kap lófaszt sem!"

viktorunk viszont nem kér, hanem elvesz, oszt jónapot!

István Tamasi 2019.04.19. 07:04:41

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
" az ország magyar, európai, keresztény jellegének megőrzése"
- Tudnivaló, hogy Magyarország mindig is soknemzetiségű volt és ma is az. Sőt a magyarok is keveredtek más nemzetiségűekkel és nincs tiszta magyar.
- Őtörpesége a csüngőhasú suttyó szorgalmasan ügyködik azon hogy kivezesse Magyarországot Európából.
- A keresztények (katolikus, református, görögkeleti, stb. stb) aránya ma kevesebb mint 20 % azaz erős kisebbséget képviselnek. /Az tekinthető hívő kereszténynek aki rendszeresen gyakorolja is a vallását és nem csak évente 1-2x megy templomba, mert az utóbbi nem hívő keresztény hanem egyszerű hagyományőrző./

Kelly és a szexi dög 2019.04.19. 09:23:21

Inkább a magyar családokra költsük a pénzt, mint a szaros franciákra!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 09:27:25

Ha rögtön adott volna,most épp azon őrjöngenének a liberáltak.A nyuszi meg a sapka..

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.04.19. 09:37:35

A kérés az csak térden állva könyörgést jelenthet? Tudható, napok alatt több száz millió euró gyűlt össze az újjáépítésre. A franciáknak lehet, hogy még több péntre van szükségük. Vagy másra: alapanyag, szaktudás, mittomén. Hát hadd döntsék már el ők, hogy mit szeretnének!
Ja, úgy értem, elég gyenge lett ez a poszt.

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:40:52

"Orbán addig nem ad pénzt a Notre-Dame újraépítésére, amíg Macron térden állva nem könyörög neki"

Azt aztán várhatja a zsidó cigány... :DD

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:45:29

"hogy ő mekkora keresztény"

Keresztény? A Ráhel ősi zsidó név!

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:46:41

@Greccsi Zsot: Még ott is jobb helyen lenne mint egy zsidó stróman zsebében.

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:47:38

@a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője: Sőt, már a niggerek is adtak. Csak az álkeresztény zsicik nem.

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:49:15

@n_dy: Gondolom itt a "ti" a zsidesz lenne, meg a bűntárs hazaáruló szavazóik.

kolomparlole1114 2019.04.19. 09:51:43

@vitéz Beverneky: "bár az anyósom várja őket mereddig még egyse akarta megerőszakolni."

Van az a szint ahol már a buzulás is megfontolandó alternatíva. :D

atyus45 2019.04.19. 09:52:41

Mit is lehet egy agyament skizofrén vályogvetőtől elvárni.Haszna "0" csak az ő általa nagyra tartott elhívatott kereszténységnek jelképére adna pénzt.Mit is várhatna mást az ember tőle.

morph on deer 2019.04.19. 09:55:54

@darlacko:
“Orbán egy ateista családban született, papíron meg református. Akkor miért is adna a katólikus pápahívő háttérhatalomnak pénzt?”

Akkor miért is járkál családostól a pápához? Miért is csókolgatja a pápa kacsóját? (A gyűrűje se jobb!)

Csak nem tán azért, mert egy képmutató, köpönyegforgató geci?
Vagy mégis?

morph on deer 2019.04.19. 10:04:45

@kolomparlole1114:
“Van az a szint ahol már a buzulás is megfontolandó alternatíva. :D”

Te sem akarsz kimaradni a “jóból”?
:)

darlacko 2019.04.19. 10:05:49

@morph on deer: Mindenki, aki a 21. században vallást gyakorol, az vagy anyagilag érdekelt benne (papként kopasztja a népet vagy máshogy húz hasznot belőlük), vagy társadalmi, politikai hasznot remél belőle (kheresztyény nemzethy politikus, a gyerekének egyházi gimibe protekciót kitalpalni akaró szülő stb.), vagy a templomi gyülekezetben vadászik gyenge emberekre (eltartási szerződést akar kötni öregemberekkel, láttam már ilyet) vagy pedig gyengeelméjű és tényleg elhiszi az ott előadott meséket, vagy csak a családi hagyomány, megszokás miatt megy el templomba évente párszor, ünnepeken.
Orbán nyilván politikai érdekből nyalja le ghecit is a pápa kezeiről.
De ez semmit nem változtat azon, hogy a Notre-Dame újjáépítésére nem szabad pénzt adni. Magyar templomokra se kellene... tartsák el a hívek a papokat és tartsák fenn az ingatlanjaikat saját maguk.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.19. 10:06:07

@darlacko: Lehet Franciaország az egyik legvagyonosabb ország a földön de az egyik legszarabb is:) gyáva és hazug pöcsfejek. Az utolsó értelmes vezetőjük Napóleon volt. Ennyit a franciáktól, és akkor most beszéljünk a Vatikánról és a katolikus egyház vagyonáról egy kicsit.. vagy inkább ne, de egyeztünk meg abban hogy a Vatikán minden európai országban képes lenne Notre Dame-okat építeni ha ahhoz lenne kedve és még mindig a leggazdagabb szervezet lenne a bolygón...

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.19. 10:06:07

@darlacko: Lehet Franciaország az egyik legvagyonosabb ország a földön de az egyik legszarabb is:) gyáva és hazug pöcsfejek. Az utolsó értelmes vezetőjük Napóleon volt. Ennyit a franciáktól, és akkor most beszéljünk a Vatikánról és a katolikus egyház vagyonáról egy kicsit.. vagy inkább ne, de egyeztünk meg abban hogy a Vatikán minden európai országban képes lenne Notre Dame-okat építeni ha ahhoz lenne kedve és még mindig a leggazdagabb szervezet lenne a bolygón...

kolomparlole1114 2019.04.19. 10:20:04

@morph on deer: Te se maradnál ki ha Geronazzo Mária vetné rád magad. :D

kolomparlole1114 2019.04.19. 10:21:42

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Az cigány, nem zsidó. Feltételezem ez a nickemre utalna, de remélem 1 pillanatig se gondoltad hogy ilyen buzi néven születtem. Egyszerűen csak minden értelmes nick már foglalt, ilyen szarokat meg tuti nem regel senki. :D

szepipiktor 2019.04.19. 10:23:01

Megit sikerül megnevettetned, öreg.
"Amiből következik, hogy Orbán Viktor arra vár, személyesen Emmanuel Macron hívja fel őt, és térden állva könyörögjön a segítségért"
"Amiből" következik?
Ki és miszerint?
Ja, ez a vágy, a zsigeri gyűlölet alapú "demokratikus" véleményed?
Kezdem gyanítani, hogy Te az édesanyád vagy más szeretett családtagod sorsát is beáldoznád egy ilyen írásért.
Nyuszika - effektus...
Persze rúgtál egyet a számodra ellenségbe is.
"Ilyen ez a régivágású kereszténydemokrácia"
Milyen, Öreg??? Milyen?
Te ezt a megélhetési hordát azonosítod a kereszténydemokráciával? A mi bérkeresztényeinket?
A posztjaid a 70-es évek Népszabadságát idézi, akkor volt divat az "ellenség",a mocskos nyugat, a kapitalisták bármilyen módon - hazugság, szerkesztett kamupropaganda - történő gyalázása.
Tudod, a magyar választók többsége erre nem vevő, Te ezzel valójában a fidesz és a szélsőjobb karjaiba üldözöd az embereket.
Te gyűlölöd a keretszénységet így most ezt a kultúrális, történelmi tragédiát is felhasználod személyes támadásaidhoz.
Nem az iszlamisták rombolnák le a templomokat! Te és az ideológiai társaid.
Ahogy leninék, sztálinék tették...

eloi 2019.04.19. 10:26:09

A szokásos napi bolsi gyűlölködő poszt. Mára meg volt a penzum.

LebensraumamOsten 2019.04.19. 10:28:39

@a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője: A fideszes szemiták. Ugye tudjuk kikből áll a párt és te is mint fidesz támogató nyilván a keresztyén egyház egy különleges, évezredeken át üldözött irányzatának tagja vagy, akiknek a bibliáját úgy hívják Tóra. Erkölcsi útmutatótok pedig a Talmud. Hát ilyenek ezek a nemzethykeresztyének. Élükön Semjén uratokkal az egyházfőtökkel.

szepipiktor 2019.04.19. 10:30:55

Elképzelem, hogy Marcon "térden állva könyörög a segítségért" a csútinak, aki meg odadob 1 milliárd eurót alamizsnaként.
Na akkor milyen cikkek jelennének meg itt!!!!
Hogy a galád a közpénzt, a nép pénzét használja fel saját céljaira!
Hú mi lenne itt a blog.hu bérbloggereinél...
.
Továbbra sem értem, mi a szerző és társainak a célja?
Alig egy napja jött ki - az ellenzlk megrendelésére - a friss Závecz-jelentés.
Ott van benne, hogy a legnagyobb halmaz még mindig a semlegeseké, és a fidesz is fényévekkel vezet a többi párt előtt. A fidesznek annyi százaléka van, mint az ellenzéknek összesen, de ők sem érik el a passzív halmazt! A fix pártválasztóknál meg közel 60%-os a fidesz...
Miből gondolják az itteni propagandisták, hogy ezekkel a kamu, demagóg közhelytartalmú írásokkal sikerül a tömegeket maguk mellé éllítani és leválthatják a csúti és bandáját????
Ezzel csak tovább növelik a passzív halmazt és bebetonozzák a fidesz.
A szerzőt tehát a fidesz fizeti?

LebensraumamOsten 2019.04.19. 10:33:29

@eloi: Ez nagyon harmatosra sikerült kicsi gyermek. Ha ilyen gyengén teljesítesz, úgy ki fognak hajítani a prosti srácok és a 888 által fémjelzett stábból, hogy egyetlen ibizai kokópartira se fogja majd neked futni a főnököd társaságában. Szedd már össze magad és csúfold meg a pártotok elveit! Tegyél olyat amit csak a libsik szoktak: Gondolkozz! Persze miután az így kiizzadt demagóg ötletet leadtad a szerkesztőségben, tagadd le, hogy gondolkoznod kellett hozzá. Hazudd azt, hogy álmodban megjelent Szent József és ő adta az ötletet.

gaston 2019.04.19. 10:35:56

Ha adna pénzt, ez az undormány oldal most arról írna, miért nem a magyar hajléktalanokra költjük azt.
Ez a blog számomra az uszítás és a rosszindulat csimborasszója! Nem csoda,hogy a baloldal ott tart, ahol ma... ilyen megmondóemberek mellett maradnak a mélyben!!

LebensraumamOsten 2019.04.19. 10:43:31

@szepipiktor: Kár, hogy engem soha nem kérdezett meg senki, mert akkor azt mutatná az a híres felmérés, hogy a fityesz be sem jutott a parlamentbe. Nahát. Egyébként tényleg jó lenne, ha fényéveknyi távolságra lennétek azoktól akik rühellnek. Ez kb. a valódi magyarországi magyar (tehát nem szavazatért honosított és fizetett román cigány, ukrán köztörvényes, szerb maffiózó, szlovák irredenta és hasonló mocsok, a saját hazájukat is eláruló népség) és nemzetiségi népesség 75 százaléka, vagy talán még több is. Persze ha a szavazatszámláló gépet mi programoznánk, akkor kihoznánk mi is belőle, hogy az ellenzéki pártok 110 %-os fölénnyel nyertek és a fityesz elutasítottsága több mint 400 %-os. Utóbbi még akár igaz is lehetne. Na ennyit az ostoba, hazug és rosszinduatú demagogizálásodról. Te is tudod te kis buzeráns, hogy amint kormányváltás lesz, végképp le lesz veletek számolva és ezért rettegtek, mert tudjátok, hogy csalás nélkül soha többé nem lesz esélyetek hatalomra jutni, ahol is az adófizetők pénzéből élősködhettek te. Te kis nyomorék ratyi!

kolomparlole1114 2019.04.19. 10:44:04

@szepipiktor: "az ellenzlk megrendelésére"

Az ilyen faszprimitív felböfögések miatt nem tud titeket zsidókommunista hazaárulókat egy magyar se komolyan venni. Ne aggódj, lesz még itt elszámoltatás, mint 56-ban, ávósok!

bbwd 2019.04.19. 10:46:30

haggyadmááááá

minek kéne adni nekik, csak szimbolikusba? mert összejött mán vagy 700M

arty1977 2019.04.19. 10:47:05

legalabb jut valami hetedosztalyu szerb csapat stadionjara, az legalabb hoz 4 szavazatot

LebensraumamOsten 2019.04.19. 10:47:29

@gaston: Látod illibbant, milyen mélyen is benne vagytok az erkölcsi szarban. Már olyat sem tudtok tenni, aminek bárki is örülne. Ennyire romlott bandává züllöttetek.Ez csakis a ti hibátok, mert a sok lopással és hazugsággal teljesen leépítettétek a szavahihetőségetek és elvesztettétek azt a kicsi hitelességeteket is ami volt.

Blogolo Blogi 2019.04.19. 10:49:09

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:

Jóhogy nem ad Viktor pénzt! Egyrészt kell neki, meg Lőrincnek is, meg stadionra és persze a migránsimport sem két fillér. Már építik nekik a szállást. Közpénzből természetesen. Kár, hogy a fideszbirkák nem látják mi folyik az országban, persze nyakig segglyukban nem könnyű tájékozódni.

alfahir.hu/2019/04/17/jobbik_stummer_janos_kecskemet_lejer_zoltan_gazdasagi_bevandorlas_vendegmunkasok

nemecsekerno_007 2019.04.19. 10:50:19

Szánalmas, gusztustalan, értelmetlen nyáladzás amit ide okádtatok megint. Ti bármit odaadtok néhány üveggyöngyért amire demokrácia, szólásszabadság vagy európai értékek van írva.
A német köztévé is beleállt a V4-ek ekézésébe, hogy építették le a demokráciát az EU-s pénzekből, ti meg beveszitek, hogy az egész demokráciáról szól és nem a pénzről. Ezt már tapasztaltuk korábban és köszönjük nem tartunk rá igényt.

Róbert László 2019.04.19. 10:54:11

@Tangooo: A megállapítás mára igaz lett. Csóróvá és álszentekké lettünk a világ szemében. Macron helyében nem is fogadnám el a pocskondiázások után. Az országunk külpolitikai téren hadban áll minden haladó szellemiségű országgal.

Halibuli 2019.04.19. 10:57:09

"Egymilliárd forinttal támogatja a központi költségvetés a Magyar Divat & Design Ügynökség idei tevékenységét, derült ki a pénteki Magyar Közlönyből. Ezt az állami céget a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) alapította 150 millió forintos költségvetéssel, és januárban kapott meg székháznak egy budai villát az Istenhegyi úton, amit fel is újítanak.
A cégben nincs semmilyen formális funkciója a kormányfő lányának, de vezetőjét, Bata-Jakab Zsófiát a barátnőjeként tartják számon, és Orbán Ráhel a cég reprezentatív eseményein is részt vesz."

Pilotax 2019.04.19. 11:04:23

Miért kellene adni? A világ egyik leggazdagabb nemzetének miért is kellene adományoznunk?Akkor amikor olyan felelőtlenül kezelték az egész felújítási ügyet ahogyan?
Miért kell nekünk mexicoi templomfelújításra, Vietnami onkológiai kórházra, Ghanai uszodára, szlovák, román , szerb, horvát stadionokra költenünk a pénzünket, miközben kilóg a csupasz seggünk a gatyából?

Hadd gyújtsanak csak fel még néhány Loire menti kastélyt azt is felépítjük újra nekik. Nem értem miért kell az ilyen szintű felelőtlenséget honorálni együttérzéssel, ill. azzal lehet, de az anyagiakat tegyék csak ők maguk hozzá? Ha magánember követ el hasonlót úgy elítélik, hogy a rárohad a műanyag lakat.

_most_ 2019.04.19. 11:05:45

@nemecsekerno_007: talán nem igaz hogy a fidesz közeli oligarchák rengeteg EU-s pénzt nyernek, az így szerzett vagyonukkal pedig megveszik a médiát?

_most_ 2019.04.19. 11:10:51

Nem hiszem hogy Franciaország rászorul anyagi segítségre. De mondjuk, ha egy kórház égett volna le, a fidesznek eszébe se jutna segíteni, csak a templomok meg stadionok a fontosak, le akarják süllyesztetni Európát a vallásos arab országok szintjére.

_most_ 2019.04.19. 11:14:40

@gaston: ellenben a fideszes oldalakon nyoma sincs az uszításnak és rosszindulatnak.

nemecsekerno_007 2019.04.19. 11:17:20

@_most_: Látom téged is megetettek a demokrata dumával....

_most_ 2019.04.19. 11:19:24

@szepipiktor: "A posztjaid a 70-es évek Népszabadságát idézi, akkor volt divat az "ellenség",a mocskos nyugat, a kapitalisták bármilyen módon - hazugság, szerkesztett kamupropaganda - történő gyalázása."
Várjunk a fideszes újságokban ma pont ugyanez megy, csak most Brüsszel meg a EU az ellenség és megint Moszkva a barát.

_most_ 2019.04.19. 11:24:02

@nemecsekerno_007: csak a tényeket írom. A fidesz közeli oligarchák hatalmas vagyonokat halmoztak fel az elmúlt években. És ezt a pénzt Orbán utasításai szerint költik, a fidesz politikai céljaink támogatására.

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2019.04.19. 11:31:20

Remélem egy fillért nem ad Vitya a franciáknak! Az lett volna a legjobb, ha leomlik az egész.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.04.19. 11:34:30

@szepipiktor: "Továbbra sem értem, mi a szerző és társainak a célja?"

Pedig világos. Nem a meggyőzés, hanem a baloldali választói aktivitás fenntartása.
Mondjuk, a kormány kampányának is az az elsődleges célja. Ilyen ez a politika. :))

Sean MacTíre 2019.04.19. 11:39:49

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: nem akarom megzavarni az eszmefuttatasodat, csak szeretnek ravilagitani arra, hogy folyamatosan libsizitek az Europai Neppartot. Ha ok libsik, akkor mindenki toluk balra is libsi veluk egyutt, ti vagytok az origo, es jobbra toletek nincs senki. :) Na, es ami toletek balra van mint libsi, na azok nagyon-nagyon sokan vannak. Olyan sokan, hogy addig el sem tudsz szamolni.

Legalabb a konzekvenciara adj mar, meg a latszatra.

pireza 2019.04.19. 11:51:28

@a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője: pont akkora seggfej vagy, mint az, akit annyira tisztelsz

Benikuty 2019.04.19. 11:52:15

@Nancsibacsi: " Senki se halt meg," Csak az agyad, de az menthetetlenül.

Behajtó70 2019.04.19. 12:00:20

Amikor az afrikai templomoknak adtunk, azon nyivákoltatok, hogy deminek! Francia ország a világ egyik leggazdagabb országa. Adjon nekik a bánatos lófasz! Ja, meg a liberálisok!

FCUK5 2019.04.19. 12:02:20

A tény ehhez képest az, hogy akkor ad a kormány pénzt, ha kérik, mert ha más segítséget kérnek, akkor azt adunk. Nick megint repült egy mélyet, az ember meg csak csodálkozik, hogy mindig van lejjebb. Grat, Nick, megint sikerült!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 12:06:25

@Modor Tibi: Zorbány, a folyton megbukó. Hétről hétre megbukik ő, csak azokon a kurva választásokon nem tud megbukni..:)

2019.04.19. 12:06:38

"Orbán nem ad pénzt a Notre-Dame újraépítésére"
Végülis az építését mi finanszíroztuk.
youtu.be/xqATRxzDbVk

Buchhalter 2019.04.19. 12:17:38

Szánalmas ez a B2 blog! Bele keverni a politikát egy tüzvészbe.A másik : a kedves francia kormány miért is keveri a szart Líbiában??! Nyílt titok,hogy egy olyan embert támogat aki lábbal tiporja az emberi jogokat.Haftár tábornokró van szó aki az ellenfeleit lelőveti .Hát igen jól kitatníttoák Amerikában.A Notre Dam leégett.És? Líbiában hivatalosan 2 hét alatt 205 ember meghalt és majd ezer megsebesült a harcokban.Hála Macronak,hogy tonna számra szállítja a egyvereket Líbiába. Na abból a pnzbők lehet renoválni.Orbánt meg ebbe kár belekavarni.A fidesz inkább gondolkodjon el a rendkivül magas magyarországi halálozási rátán.Tán valamit kéne kezdeni az egészségüggyel amig nem késő.Azért már vicc,hogy némelyik Pest megyei városkában sincs már se gyerekorvos se fogorvos.Ha elgyek maszekhez ott is 3-4 hét múlva kapok időpontot.

Ballib vagyok mert rettegek 2019.04.19. 12:17:47

Elképesztő hogy mit hazudoznak megint a lippsik össze! Nemcsak hogy Orbán Viktor adott adományt hanem az egész magyar kormány:

ORBÁN VIKTOR: a fél vagyonát odaadta, ez 530 ezer forint
MÉSZÁROS LÖRINC: egynapi bevételét adományozta, ez 120 millió forint
TIBORC ISTVÁN: a luxus székházainak az 1%-át odaadta, ez 500 millió forint
MATOLCSI ALAPÍTVÁNYAI: a nem közp´énznek számító vagyonuk 1%-át adományozták, ez 50 millió forint
ROGÁN ANTAL: egy évi helikopterezésének az összegét ajánlotta fel, ez 25 millió forint
NÉMET SZILÁRD: Imát mondott tegnap reggel, ennek az értéke felbecsülhetetlen!

Soros meg a migránsok viszont semmit nem adományoztak, itt a bizonyíték arra, hogy ők valójában örülnek az Eifel torony leégésének.

Rwindx 2019.04.19. 12:18:07

Azt hittem ez a fos szoci oldal már minden mélypontot elért okádásban, de úgy tűnik nem.

Ballib vagyok mert rettegek 2019.04.19. 12:20:19

@Buchhalter:

Hát ez a különbség Macron meg Orbán Viktor között: Macron semmit nem ad a líbiaiaknak, Orbán Viktor pedig bőségesen támogatja az ottani liberálisok elleni harcolókat sok 100 millió forinttal. Akárcsak Azerbajdzsánban, Kazahsztánban, Iránban, Szomáliában és még megannyi szövetséges országban

na__most__akkor 2019.04.19. 12:24:04

Nem t'om ki ismeri közületek azt a kifejezést, hogy "PISSING CONTEST".
Eredeti jelentése szerint "ki tud messzebbre hugyozni".
.
Ezen a blogon - néhány kivétellel - azt jelenti, hogy ki tud többet és büdösebbet a MÁSIKRA hugyozni.
Ennyit a blog résztvevőiről.

Mellesleg:
A Notre-Dame valóban nemcsak templom, hanem turistalátványosság is. Mióta gyerekkoromban olvastam Victor Hugo regényét, azóta szeretném látni. Nem tellett rá...

A kisvasúttal elutazni a felcsúti stadiont megnézni - szemköpszt valakinek a szülőházával - meg valahogy nem egy program. Még ha olcsó is.
Meg még, hogy adakoztam is a felépítésére. Ja, nem adakoztam, hanem adóztam...

Boross Bence 2019.04.19. 12:44:05

Nem látom be, hogy miért kellene nekünk, magyaroknak a háromszor gazdagabb Franciaországot anyagilag támogatnunk. Van a pénznek helye Magyarországon is (gyermekszegénység, tanárok, ápolók bére, pocsék közúthálózat stb.), és még felújításra váró katolikus templomból is akad jónéhány az országban, ha valaki kifejezetten vallási céllal akar jótékonykodni.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 12:45:06

Az egész felajánlósdi egy fasság. Ez a templom azon túl, hogy természetesen miséznek bene egy műemlék, ami egy rakat pénzt hoz a francia államnak, amelynek a költségvetésében van elkülönített keret rendkívüli helyzetekre..

darlacko 2019.04.19. 12:51:45

@Buchhalter: a blog neve B1, nem B2, te azt se tudod, hogy hova szólsz hozzá

Amúgy a hozzászólásod igaz, Magyarország le van gatyásodva, nem a franciáknak kellene átjátszani a közpénzt. Meg úgy általában az egyházaknak se.
Meg a határontúli álmagyaroknak se.
A magyarországi magyarok adóit rájuk kellene költeni.

Larry SiIverstein 2019.04.19. 13:01:50

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: "hogy a kedves apukádban, aki anyut teherbe ejtette a Rákóczi téren, lehetett némi vonó" - Nahát! Megtaláltad a féltestvéred?

Blogolo Blogi 2019.04.19. 13:11:54

@na__most__akkor: Ne legyél már ennyire csóró, néztem neked Budapest Párizs októberi járatot, akkor még nincs túl hideg, városnézésre pont alkalmas. 8051FT+13216FT oda vissza.

Attilajukkaja 2019.04.19. 13:12:29

Megint kiderült, Orbán mennyire egy pitiáner és nagyképű kis senki! Még hogy fontosak lennének számára a keresztény kultúra értékei! Ha-ha-ha!!!!
Nem kellene sokat felajánlania a katedrális újjáépítésére, mert egy relative szegény ország vagyunk, de az adománynak szimbolikus jelentése lenne. És most úgy viselkedik, úgy akar alkudozni, mint egy utolsó lókupec?

Blogolo Blogi 2019.04.19. 13:14:54

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Jól beszélsz! Köcsög papok újítsák fel a hívők pénzéből, oszt imádkozzanak együtt, amennyit csak akarnak. A többiek már eddig is perkáltak!

Attilajukkaja 2019.04.19. 13:28:39

@Boross Bence:
"miért kellene nekünk, magyaroknak a háromszor gazdagabb Franciaországot anyagilag támogatnunk."
Háromszor? Jóval gazdagabb!

" Van a pénznek helye Magyarországon is (gyermekszegénység, tanárok, ápolók bére, pocsék közúthálózat stb.)"
Tényleg lenne. Kell a pénz újabb vesztességes sertéstelepekre, stadionokra, díszburkolatokra, stb. Mert ugye arra megy el!

"felújításra váró katolikus templomból is akad jónéhány az országban"
Így igaz. Orbánék mégis milliárdokat költenek egy templom építésére Mexikóban. Érted, Mexikóban?????????????

moonlight777 2019.04.19. 13:36:45

Semmi szükség arra, hogy bármelyik állam is adjon pénzt, van elég dollár milliárdos a világon, dobják ők össze a zsebpénzükből, ez lenne a minimum...

moonlight777 2019.04.19. 13:40:29

@Attilajukkaja:

Baromság, adjanak nekik pénzt a nagy bankár családok, akiké a világ vagyonának 2/3-a, Rokefeller és társai.... nekik zsebpénz..

a Miniszterelnök Úr nagy tisztelője 2019.04.19. 13:48:30

ma mi a ME Úr nagy bűne?
hogy adott vagy hogy nem?
lényegtelen
a lényeg hogy májusban ismét pofánbassza a nemzetrontó sorosügynököket

sZulamith 2019.04.19. 14:05:47

Talán azért nem ad, mert ez annak az országnak a gondja ahol ilyesmi történik. Személy szerint Orbán Viktor és a 100 leggazdagabb adjon, de ne az én kontomra. Akkor amikor az infláció több lett a tervezettnél, és csak évvégén ismerik el a nyugdijasoknak, addig ők hiteleznek, akkor ne egy kőrengetegnek nyujtsunk segitséget.

Roppant rövid az éelt, és nagyon sok országban borzasztó ahogyan ezt a röpke időszakot megélik, /Madagaszkát, Szomália, Nepál és még sorolhatnám/ oda kell adni a pénzt, ha már annyira máshova szeretnének adakozni.

nemecsekerno_007 2019.04.19. 14:09:50

@_most_: és a rendszerváltáskor a korábbi kommunista vezetők halmoztak fel vagyonokat... Azt meg illik most már elfelejteni??

Közben meg lett 3 millió munkanélküli hirtelen...

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 14:17:53

@Blogolo Blogi: Vajon ugyanezt mondanád,hogyha egy nagy mecset égett volna le?

morph on deer 2019.04.19. 14:20:18

@Attilajukkaja:
”És most úgy viselkedik, úgy akar alkudozni, mint egy utolsó lókupec?”

Miért, hát hogyan másképp?
Ezt tudja...
Eleve miért vársz el együttérzést, vagy bármilyen egyéb emberi gesztust ettől a hatalomvágytól elmebeteg aljadéktól?
De most komolyan..!

Remélem, ha mégegyszer ki meri ejteni azt a szót, hogy “keresztény”, valaki végre csak-csak pofánvágja már...!
Valami nagyobb bútorral...

Sötétlelkű kis nyomorult.
Méghogy ő keresztény..!

Na most legyetek rá büszkék, orbánhitű nyaloncok, a ti (horog)keresztény vezéretekre! Most megmutatta ország-világ előtt, hogy mekkora sötét féreg is igazából!

Haverjával a Semjénrózsival egyetemben!
Szégyellnivaló aljadékok.
Pfuj...

morph on deer 2019.04.19. 14:32:42

@Boross Bence:
“Van a pénznek helye Magyarországon is (gyermekszegénység, tanárok, ápolók bére...”

Akkor szerinted MIÉRT szerb stadionokra, román püspöki rezidenciákra, meg mexikói templomokra herdáljuk?
Meg még felsorolni is sok, hogy hány további agyabaszott külhoni célra VAN pénz!

Vagy netán dicső vezérünk nem értesült arról, hogy van a pénznek helye Magyarországon is, lásd gyermekszegénység, tanárok, ápolók bére, hogy csak az általad felsoroltakból emeljek ki néhányat...

Nyilván nem tudja a viktor, mi, hogy itt az országhatáron belül is él pár millió balszerencsés, akik pechjükre nem erdélyben vagy a vajdaságban születtek.
És a Zöldfoki szigeteket még nem is említettem!
Szóval?

Boross Bence 2019.04.19. 14:48:19

@morph on deer: Orbán szavazóit nem érdekli sem a gyermekszegénység, sem a tanárok, ápolók bére, sem a pocsék közúthálózat, de még a szerb stadionok, a román (pontosabban nagyváradi római katolikus) püspöki rezidencia, sőt a mexikói templom sem. Őket az érdekli, hogy ne jöjjenek ide négerek és arabok, akik aztán megerőszakolják az asszonyokat.

2019.04.19. 14:59:42

@Boross Bence:

orbán szavazói a megvezethető buta emberek és miután az országban már ezek vannak többségben a focigeci örökké uralkodni fog.

a normálisak elmenekültek, más országban migránsként jobban, nyugodtabban élnek mint itt.

Tatai Katalin 2019.04.19. 15:00:28

orbánról ne feledjétek,hogy az egész kompániája más vallásu,ha igaz , a fia muszlim,én alig várom,hogy mikor zárják be egy elmegyógyintézetbe

taga20 2019.04.19. 15:01:45

@vitéz Beverneky: "a normálisak elmenekültek, "

bocsika, de én még nem menekültem el, bár igény lenne rá:)

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 15:03:58

@morph on deer: És mennyi ágytálat meg lélegeztetőgépet lehetne venni ebből a pénzből..

2019.04.19. 15:10:25

@Tatai Katalin:
de ha épp szüksége van a szavazatokra lecsókolja a pápa gyűrűjét a kezéről az egész családjával együtt.
aztán a vatikánban milliárdokért szállodát épít a katilukas zarándokokna.
sok gerinctelen vezetője volt már az országnak de ilyen büdösbogár még nem!

Pop40 2019.04.19. 15:12:07

Úgy előttem is van, ahogy Macron remeg az idegtől: Mi lesz most a Notre Dame-mal, így, hogy az Eus pénzből vegetáló maffiaállam lótolvaj cigány "miniszterelnöke" nem küld nekünk egy kis aprót a saját pénzünkből? :DD

Viccen kívül, a tények meg ezek:

A helyi muszlimok adakoztak.
Az "Európát megvédő", " keresztény-konzervatív" fideszes maffiakúrmány nem adakozott SEMMIT a kereszténység legnagyobb jelképének újjáépítésére.

Le lehet vonni a következtetést, más kérdés, hogy a saját retardált szavazóin kívül kb nincs senki, aki bármiben is kereszténynek tartaná a sörhasú tolvaj Gecit, meg a bandáját.

Amúgy a fideszes csürhe szempontjából érthető is a dolog, itt se ellopni nem tudnák a pénzt, se szavazatot vásárolni nem tudnak vele, akkor meg minek? :D
Európában meg eddig is kiröhögték a Gecit, mostantól legalább jót röhögnek majd a "keresztény" hazudozásain is.

taga20 2019.04.19. 15:13:03

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

és mennyi stadiont lehetne még építeni, meg hány geci strómant lehetne felhizlalni, mi szargerincű fityeszparazita?

hogy baszodnál meg!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 15:15:56

@Boross Bence: Orbánék biztosítanak ingyenes óvodai étkezést,és iskolai tankönyvet nem a 2010 előtti álbaloldali vezetés..

enrikokaruszo 2019.04.19. 15:24:21

Gondolom, ha adott volna már, arra is kész egy cikk.
LFS :)

Boross Bence 2019.04.19. 15:29:21

@vitéz Beverneky: Nincsenek többségben az Orbán-hívők, csak a szavazók 47%-a, és nem menekültek el a normálisak. A kivándorlók főleg szakmunkások, másodsorban gyerekek, akiket szüleik magukkal vittek, harmadrészt diplomások, egyedülállók és fiatalok-középkorúak.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 15:30:06

@taga20: A 2010 előtti Gyárfás-féle futball Eb pályázatban is benne volt a stadionépítési és stadionrenstrukciós program.Akkor miért nem csaholtál?

morph on deer 2019.04.19. 15:31:11

@Boross Bence:
“román (pontosabban nagyváradi római katolikus) püspöki rezidencia,”

Ami ugye attól még egy román(iai) ingatlan!
Ráadásul még csak nem is egy templom, ami legalább valamennyire közérdek lehetne... de nem, ez kizárólag az úrhatnámság céljait szolgálja, ahogy orbán kolostorba vonulása is.

Amúgy igazuk is van az orbánhitűeknek: jobb, ha az asszony soha nem tudja meg, hogy mit is hagyott ki mostanáig! :)
Arról meg nem is beszélve, hogy igenis fenn kell tartani a helyeket a magyar nemzetthy erőszakolóknqk, mert még a végén megváltozna a statisztika..!

Meg jobb tudomásul venni, hogy mivel mi egy “keresztény ország” vagyunk, ragaszkodunk hozzá, hogy a magyar keresztény nőket kizárólag magyar keresztény férfiak erőszakolhassák meg, mert ez az igazi nemzetthy módszer!

És eddig nem is volt ezzel baj, sőt, nagyon is sikeresen működött!
Szóval nehogymááá...!

Attilajukkaja 2019.04.19. 15:32:01

@moonlight777:
"Baromság, adjanak nekik pénzt a nagy bankár családok, akiké a világ vagyonának 2/3-a, Rokefeller és társai.... nekik zsebpénz"
Nem baromság. Mint mondtam, ennek jelképértéke van. Az is elég, ha 2 forintot adunk a keresztény kultúra eme meghatározó épületének újjáépítésére.
A bankárok már adtak, és még adni is fognak. Emiatt ne legyenek álmatlan éjszakáid.

@morph on deer:
"Miért, hát hogyan másképp?
Ezt tudja..."
Úgy látszik, tényleg csak ezt tudja. :o((((

"Eleve miért vársz el együttérzést, vagy bármilyen egyéb emberi gesztust ettől a hatalomvágytól elmebeteg aljadéktól?
De most komolyan..!"
Komolyan? Nem várok el tőle együttérzést, de azt igen, hogy adjon a kereszténymentő imázsára, amit annyira szeretne kialakítani magáról. Már csak ezért is felajánlhatna néhány forintot a szerény vagyonából. Még akkor is, ha két napig csak zsíros kenyeret ehetne a családja.

"Remélem, ha mégegyszer ki meri ejteni azt a szót, hogy “keresztény”, valaki végre csak-csak pofánvágja már...!"
A magyar egyházi emberek (tisztelet a kivételnek) mind Orbán mögé állnak, annyi kedvezményt kapnak tőle. Annyit, mint senki más. Elsősorban az ő dolguk lenne kimondani azt a bűvszót, hogy ÁCSI!

"Méghogy ő keresztény..!"
Soha nem volt az. Csak egykor még büszke is volt rá. :o)

taga20 2019.04.19. 15:32:21

@enrikokaruszo:

szerintem, ha a geci, a gazdád felajánlotta volna a biznicdzsetjét, vagy mészaroslölöt, egy rossz szavunk nem lenne rá, retek!:)))

wolves84lb 2019.04.19. 15:33:05

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
"Nem fenyegetőzünk, csak barátilag figyelmeztetünk, hogy ne rázzátok ilyen hévvel azt a pofonfát.

Aztán, ha a figyelmeztetés nem használ, akkor magatokra vessetek..."

Te vagy az, izmosbátor bajerzsóti? Te keresztény magyar, te...pffff.

taga20 2019.04.19. 15:34:29

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

a kertvégébe szargerincű? elmész te a kurvaanyádba!

Boross Bence 2019.04.19. 15:35:43

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Kár volt megráznod a pofonfát! Tapasztalatból tudom, hogy az óvodások étele pocsék, mert kilopnak belőle mindent a fideszes önkormányzattal megállapodott bűnözők, a menü főleg felnőtteknek való kajákból áll (pl. paradicsomos káposzta), ellenőrzés pedig elvétve van. Az ingyenes tankönyvek is a legvacakabbak, csókos fideszes háziszerzők művei, amiket senki sem rendelne, ha megengednék a szabad tankönyvválasztást.

morph on deer 2019.04.19. 15:39:51

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:
“És mennyi ágytálat...”

Te csak ne ábrándozz ilyesmiről!
Méghogy ágytál..!
Vécépapír nem kéne?

Hát mit gondolsz te, lopjuk mi a pénzt?
Na jó, de nem ágytálra..!
Vécépapír helyett meg inkább becsüld meg, hogy a miniszterelnök rendszeresen küld neked e célra papírt, a saját aláírásával!

Hát hol van még egy ilyen ország, most viccen kívül..!

wolves84lb 2019.04.19. 15:42:59

@gaston:
"Ez a blog számomra az uszítás és a rosszindulat csimborasszója! "

De minden rosszérzésed ellenére te hősiesen ide jársz, ugye? Fantasztikus, mennyire ostoba egy troll vagy te, baszod.

Boross Bence 2019.04.19. 15:47:06

@morph on deer: A hangvételedből úgy látom, téged nem érdekel a külhoni magyarok sorsa, de azért leírom ide, hogy a katolikus és a protestáns felekezetek magyar nemzetmegtartó erővel bírnak Romániában, és az ortodox egyházzal összefonódó román állam sosem fogja támogatni a magyar érdekeltségű egyházi intézmények rendbetételét.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 15:56:20

@taga20: Mert ha nem a vályog"palota" mellett van, akkor ugye olcsóbb az egész program.Tényleg ez a lényeg ugye te debil? Hogy kotródnál vissza a retkes valagú büdös kurva anyád ótvaros végbelébe..

Balambér Kovács 2019.04.19. 15:56:49

Azé' nem, mer nem tud franciául ez az MSZMP párttitkár gyerek!
Monnyuk, ha stadion, vagy Bözsi néni malacóla lett volna, az más!
Akkor megint találkozhatott volna az övéivel.
Hello Röfik!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 15:59:17

@Boross Bence: Inkább a hazugság fát ráztam meg. A ballibsi média által terjesztett álhírek, hazugságok, amiket írsz. Mindenesetre a tény tény marad: Orbánék idején van INGYENES óvodai étkezés és ingyen tankönyv, nem a híres baloldali kormányok idején. Bajnai az iskolatej programot is megszüntette..

taga20 2019.04.19. 15:59:40

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

"Hogy kotródnál vissza a retkes valagú büdös kurva anyád ótvaros végbelébe.."

mi van szardarab feltörtek nálad az emlékek? nem mindenki úgy született, mint te, és a szargerincű fityeszes bandád, a geciddel az élen!

förtelem, hogy milyen ostoba állatok vagytok ti fityeszdroidok!

smilan1 2019.04.19. 16:05:11

Legnagyobb kepmutatoak azok a keresztenyek akik ennyire hangoztatjak a hituk. Pont mint a radikalis muszlimok, akik a vallasukat pont ugy ertelmezik, ami nekik epp megfelelo a celjaikhoz. De talan jobban ertheto pelda, ha azt mondom, mikor LeBron James -KICSODA??!!-kijelentette, hogy o a valaha elt legjobb kosarlabdazo. Michael Jordan ilyet sosem allitott. Rola mondtak. Kosaras-kosaras. Kereszteny-kereszteny. Van kulonbseg. Itt lehet kiszurni.....

Nagyorrú Barbi 2019.04.19. 16:10:12

@kolomparlole1114: Zsidó és cigány a qrva édesanyád, akinek (sajnos) nem folytál végig a lábán...

Isaac Milo Mendez 2019.04.19. 16:29:24

Szargyártó nem akar térden csúszva könyörögni Macronnak, hogy vonja vissza Trianont?

kolomparlole1114 2019.04.19. 16:30:53

@Nagyorrú Barbi: Tudtam én, de legalább már te is bevallod hogy zsidó fajú a cigánykurva kommunista felszopó anyád. Legalább mostmár tudjuk hogy miért vagy te is zsidó cigány. A kérdés csak az hogy minek kell itt kérkedned vele? Nem baszott meg a buzi apád este, és most frusztrált vagy, zsici kisköcsög?

Világít a torony 2019.04.19. 16:31:13

@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!: " De tekintve, hogy már a Medián is 56%-ra mér minket a biztos pártválasztók körében, nem sok jóra számíthattok."
Hogy finoman fogalmazzak, a legyek vannak mint a méhek.

kolomparlole1114 2019.04.19. 16:32:48

@Nagyorrú Barbi: Mondjuk a nagy orrod eléggé beszédes, önvallomás nélkül is kitaláltuk volna melyik fajba tartozol...

Boross Bence 2019.04.19. 16:33:42

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Igen, én is pontosan erről írtam. A megvezetett embereknek annyi duma elég, hogy valami ingyenes (azaz az adófizetők állják a cechet és közben meglopják őket), a többi már nem érdekes. A gyerekeknek vacak étel és tankönyv jut, de az nem érdekes. Szarul élünk, de nem érdekes. Lényeg, hogy a négerek és az arabok nem jönnek ide asszonyokat erőszakolni.

georgenius 2019.04.19. 16:35:37

Az állam ne adjon a közösből a templom felújítására. Adományozzanak a hívők a saját pénzükből.

vénkujon 2019.04.19. 16:38:08

hahahaha. a Miniszerelnők Ur azonnal utalja a lovét, mihelyst megtudgyja, hogy stadioná alakitják a franciák a nyomi kis plébániájukat. haha

kolomparlole1114 2019.04.19. 16:39:22

@Világít a torony: Majd amikor a nyugdíjadat is stadion részvényben fogják kifizetni pénz helyett, akkor legyél ilyen büszke magatokra! Mert a rendszerváltás után először a magyarok nyugdíját kell folyósítani, aztán ami marad, abból kaphatttok ti fidesznyikek. Már ha hagytak nektek valamit a tolvaj gazdáitok. Offshore Luxustónit és Stróman Lölőt elnézve túlsokra azért ne számíts, talán befizetned azért nem kell majd, de ki tudja.

taga20 2019.04.19. 16:40:05

@Nagyorrú Barbi: barbi, látom kurvára elkapott a húsvét szelleme.

cica a nyúllal vigyáz, nehogy mögéd kerüljön!:)))

kolomparlole1114 2019.04.19. 16:41:00

@georgenius: Én is így vagyok a magyar közpénzzel, az általam befizetettből ne adjanak Helikopteres Tóninak, Kokainos Árpinak, meg Stróman Lölőnek, dobják össze a kommunista fideszhívők az ellopnivalót!

taga20 2019.04.19. 17:03:44

@georgenius: én ateista vagyok, de szerintem be kéne szállnunk a helyreállításba, mert a notre-dame több, mint egy templom.

Eastwater 2019.04.19. 17:04:53

Szükségük van ennek az alaknak és hordájának a felajánlására?

fda 2019.04.19. 17:25:11

Kedves cikkíró! Ha olyan fontosnak érzed, hogy cikket is írsz róla, adakozz! Ne másra mutogass, hogy más adjon!

Egyébként az elsődlegesen becsült felújítási összeg már összegyűlt, bár nem is értem, miért nem inkább a károkozón verik le a kár összegét, vagy a biztosítóján.

taga20 2019.04.19. 17:34:11

@fda: ki a károkozó te szerencsétlen? meséjj!

te adakoztál már, vagy csak idejöttél a arcodat járatni?

"Egyébként az elsődlegesen becsült felújítási összeg már összegyűlt,"

mennyi az? persze, ha a geci és lölö csinálná, akkor meg kéne szorozni kettővel, kedves fityeszparazita!

Helga Beauty Salon. 2019.04.19. 17:37:42

@taga20: én ateista vagyok, de szerintem be kéne szállnunk a helyreállításba, ...........

Nem autistát mondott az orvos? Azt mondta hogy elmebeteg, te meg azt értetted hogy elmehetek! :D

taga20 2019.04.19. 17:41:45

@Helga Beauty Salon: a bőr hűlne rád, te kis te!:)

neked semmi sem elég?:)))

n3spr3ss0 2019.04.19. 17:53:23

Egy fideszes geci sem fog egy fillért sem adni, még soha senkinek nem adtak, lopott pénzekből pedig futná.

grafoguru 2019.04.19. 17:54:26

Úgy látom, mindenki meghülyült.
Volt már ilyen ilyen, sok bánat és sírás lett belőle. Egymásnak estek akkor is az emberek, néhány hasonló senkiházi miatt.
Persze ti erre nem emlékezhettek.
Rátok fér az emlékeztető... sajnos.

georgenius 2019.04.19. 17:57:12

@taga20: Mitől több mint egy templom? Szép, nagy és kész. Milyen fontosabb esemény történt ott? (Napóleon császár lett? Ez nagyon fontos esemény?) Szerintem ugyanolyan templom, mint a többi.

Helga Beauty Salon. 2019.04.19. 18:00:14

Orbán addig nem ad pénzt a Notre-Dame újraépítésére, amíg Macron térden állva nem könyörög neki........................

Igényeljen CSOK-ot és majd el lesz bírálva! Jók vagytok libsik, miért ad családi otthon támogatást, azt ne adjon, de a franciáknak aztán......! A Trianon kastélyt ne tapétáztassa ki?

taga20 2019.04.19. 18:02:29

@georgenius: jó! te így gondolod, én meg úgy.

szerintem nem egy a templomok között, hanem a templom.

valami ilyennek gondolom, mint ez.

www.youtube.com/watch?v=GG2jench7Kg&list=RDGG2jench7Kg&start_radio=1

bekov 2019.04.19. 18:04:31

kevés embert ismerek, aki nálam is jobban gyűlöli orbánt és a sleppjét, de ha megfeszülök se értem mi a faszért kéne pénzt adni egy francia katedrális újjáépítésére. még akkor se ha ez egyik legismertebb épület a világon. oldják meg a francik maguknak

a liberalizmus meg nem feltétlenül abból áll, hogy mindenért (akár ok nélkül is) fikázzuk a nekünk nem tetsző kormányt. azt a fidesz csinálta 2006 és 2010 között. elég szomorú is, hogy ezzel be lehetett húzni három 2/3-os győzelmet a választásokon

kolomparlole1114 2019.04.19. 18:11:09

@bekov: Én azt se értem minek kell stadionra, főleg külföldire, mégis adnak. Ha van felesleges pénz ablakon kidobásra, akkor valódi országimázsra miért nem futja? Mert ez éppen az. Még afrikai niggerek meg iszlámok is adnak. Nem ciki ez egy "keresztény" kommunistának?

taga20 2019.04.19. 18:13:09

@Helga Beauty Salon: kósa anyjának ne adjon disznóhizlaldát?

récsölnek ne adjon egy egész iparágat?

lölönek ne adjon.........kukoricát?

neked, te ostoba állat, ne adjon üveggyöngyöket?

látom megcsapott a húsvét szele. de látom téged csak a hús szaga csapott meg!:)))

taga20 2019.04.19. 18:16:03

@bekov: erről olvastál, te állítólagos fityesz gyűlölő?

24.hu/fn/gazdasag/2019/04/16/szeged-notre-dame/

na ezé!

2019.04.19. 18:22:10

@Helga Beauty Salon:

Trianon esetén melyik kastélyra tetszik gondolni?
Mer' hogy kettő is vagyon ott. Van ugye a kis Trianon - amelyet XV. Lajos építtetett az elhíresült szeretőjének -, és van a nagy Trianon, ahol megköttetett a gyalázatos országrablás -, amit viszont az előző fia, XIV. Lajos francia király építtetett.

Mert azé' nem mindegy ám!

2019.04.19. 18:50:47

@Látens Inszinuáció:
szerintem teljesen mindegy, csak adják vissza trianont!
sőt borneó és celebesz, magyar volt és magyar lesz!!!

különben meg akkor lenne nagy szarban a sok hülye irredenta, ha erdélyt, vajdságot, kárpátalját stb. visszacsatolnák, mert már csak románokat, szerbeket, szlovákokat stb kapnánk a területekkel.
a magyarok már rég lefalcoltak onnan, aztán jöhetne a háborúzás a nemzetiségekkel...

Helga Beauty Salon. 2019.04.19. 19:05:53

@Látens Inszinuáció: Természetesen mindkettőre, kerül amibe kerül!

moonlight777 2019.04.19. 19:28:34

@Attilajukkaja:

Nem, nem és nem, jelképesen sem..... egy lóf...t.....

taga20 2019.04.19. 19:42:18

@moonlight777: vagy a geci és mészaroslölö, me övék az ország!

te egyébként hülye vagy?

bekov 2019.04.19. 20:01:53

@taga20: tkp pont leszarom, hogy a francik hogy segítettek ki minket egy kis áradástól. ha ők ennyire marhák voltak, hogy 800 éve ekkora kőhalmokat és farakásokat pakoltak egymásra, amik aztán egy katedrálist adtak végeredményül (ráadásul mennyit, akad még egy pár a párizsi medencében, még nagyobbak is) önnön hülyeségük nagyszerűsítésére és önigazolására, akkor oldják meg maguknak a felújítást is. ahogy egyébként meg is oldják, és ez így van jól. nem látom semmi értelmét, hogy mi is ott tolongjunk az adományokkal. ha már segítség, akkor max szaktudással támogatnám, de gondolom vannak ott is jól képzett építészek.

és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a felújítás már régóta érett, csak folyton halasztották, hát így bosszulta meg magát. a lényeg, hogy nem sérült/halt meg senki, lehet tovább haladni, nincs itt semmi látnivaló

persze az is lehet, hogy csak az ateizmus beszél belőlem, engem az se érdekelt volna különösebben ha a földdel válik egyenlővé ez a templom, amíg nem temet maga alá senkit

Helga Beauty Salon. 2019.04.19. 20:18:18

Küldjenek nekik a környező országok hálájuk jeléül Trianonért, de tényleg mindegyik, mert még a faszszopó Ausztria is kapott! Verjék a csigazabáló anyjukba és ha már történelem, a törökök anno francia ágyúkkal lőtték Egert (meg minden mást) mert jó üzlet volt eladni!

Attilajukkaja 2019.04.19. 20:24:59

@moonlight777:
"Nem, nem és nem, jelképesen sem..... egy lóf...t....."
Miért? Mi bajod a Notre Dame-mal?
Vagy te is ezt a bugyuta Trianonos "érvelést" = gyűlölködést nyomod?

taga20 2019.04.19. 20:28:58

@bekov: "persze az is lehet, hogy csak az ateizmus beszél belőlem, engem az se érdekelt volna különösebben ha a földdel válik egyenlővé ez a templom, amíg nem temet maga alá senkit"

jó rendben, csináljunk, úgy mintha értelmes érző ember lennél.

téged mi rázna meg, mi lenne az amitől te is megremegnél?

Blogolo Blogi 2019.04.19. 20:32:41

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: "Vajon ugyanezt mondanád,hogyha egy nagy mecset égett volna le?"
Gyujts fel egyet es utanna megmondom.

Helga Beauty Salon. 2019.04.19. 20:48:03

@taga20: téged mi rázna meg, mi lenne az amitől te is megremegnél?..................

Egy értelmes komment tőled. :D

bekov 2019.04.19. 20:51:51

@taga20: mondjuk ha csak egyszer lennének glamour napok egy évben

komolyra fordítva, mivel láthatóan képtelen vagy elfogadni, hogy vannak más gondolkodású emberek is rajtad kívül, így aztán teljesen felesleges példákat sorolnom neked, mint értelmes érző embernek :)

mindbender2 2019.04.19. 20:58:22

Ha ad az a baj, ha nem ad akkor meg az.
Nagyon hitelesek vagytok ám.
Függetlenobjektívek.

taga20 2019.04.19. 21:37:59

@Helga Beauty Salon:

anyád hogy van fityeszretek?:)

taga20 2019.04.19. 21:38:51

@bekov: próbáld meg, hátha!:)

bekov 2019.04.19. 21:54:28

@taga20: mondjuk ha terrortámadás miatt égett volna le, meg bent ég vele még 268 ember, az megrendített volna. így csak annyit mondok, hogy a természet rendje. átmentem a teszten?

taga20 2019.04.19. 22:00:23

@bekov: mivel nem ez történt, ezért nem tudom, hogy mi lett volna.

"mondjuk ha terrortámadás miatt égett volna le"

az azért fontos információ lett volna, hogy az ira, vagy a kágébé, vagy binláden az a terrorista támadó.

ja és milyen teszten? ha csak ember vagy, az nem teszt, hanem állapot:)

bekov 2019.04.19. 22:17:56

@taga20: hűűűű, hát ez most bebaszott. nem tudom mit szívtál az elmúlt fél órában, de adhatnál nekem is :)

taga20 2019.04.19. 22:20:50

@bekov: hűűűű, hát ez most bebaszott.
nem tudom mit szívtál az elmúlt negyed órában, de adhatnál nekem is belőle:)

mi van?

bekov 2019.04.19. 22:39:58

@taga20: hát, először én is ezt kérdeztem magamtól. de akkor leírom

"mivel nem ez történt, ezért nem tudom, hogy mi lett volna." -> ez mi? nem értem minek írtad ezt, egyszerűen nincs kontextusa

"az azért fontos információ lett volna, hogy az ira, vagy a kágébé, vagy binláden az a terrorista támadó." -> nem tök mindegy melyik szervezet a támadó, meg milyen indíttatásból? bármilyen terrortámadás borzalmas dolog. és még te kérdőjelezed meg, hogy érző, értelmes ember vagyok-e? kuncogok ^^

"ja és milyen teszten?" -> te feltételezted nagyon előzékenyen, hogy érző, értelmes ember vagyok, és ennek igazolására kérted írjam meg milyen esemény rendítene meg, ha már egy szimpla tűzvész nem váltott ki belőlem letargikus sokkot. leírtam, erre te zagyvaságokat kezdesz el hadoválni. bocs de itt komolytalanná váltál számomra :)

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 23:04:06

@Boross Bence: Miről beszéltél te szerencsétlen hülye?A ballib hülyeségeket nyomod,amit azért találtatok ki mert valamit mondanotok kell arra a nyilvánvaló tényre,hogy nem a 2010 előtti kormányok biztosítottak ingyenes óvodai étkezést és ingyen tankönyvet(igen adófozezői pénzből,mi másból te idióta balfasz),hanem Orbánék.Nem maradt más,minthogy kialálni,hogy szar a kaja meg a könyv.Szánalmasak vagytok..

taga20 2019.04.19. 23:13:19

@bekov: "bocs de itt komolytalanná váltál számomra :)"

ez annyira szép volt. ne haragudj, hogy mek mertelek szolitani.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.19. 23:32:01

@vitéz Beverneky: Csak a tájékozatlanságodra hívta fel a figyelmedet.Semmi olyat nem írt,ami megpróbálsz belemagyarázni.
Egyébként meg senki nem akarja már visszaszerezni az elcsatolt területeket. A cél a minél szélesebb körű autonómia kivívása a magyarlakta régiókban..

taga20 2019.04.19. 23:40:39

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: de nem az van, hogy nemzetállamok jurópájaikat akarjátok?

szerintem ott, hol vannak olyanok, amit előbb idehánytál?

Világít a torony 2019.04.20. 00:05:37

@kolomparlole1114: Bánatomra, valahogy kimaradt egy lényeges szó, a "többen".
Pontosan így hangzott volna:
"Hogy finoman fogalmazzak, a legyek többen vannak mint a méhek."
Remélem, így már sikerül elhelyezni a palettán a hozzászólásom.

Európai téridő 2019.04.20. 09:29:55

@Blogolo Blogi: A franciaországi templomok állami tulajdonban vannak, az Egyház csak használja azokat.

Bálint László Hatfaludy 2019.04.20. 11:00:27

Hát én pedig úgy vélem, hogy regnáló kormányunk nagyon bölcs álláspontra helyezkedett, mert egyelőre LEBEGTET és illetékes káderein keresztül figyeli a reagálásokat, külföldről , belföldről, még a 'FÉSZBUK' beírásokat is talán, de Jeruzsálem a Kreml, és a Fehér Ház véleményét mindenképpen kivárva. Mert igaz, hogy az "ÖREG HÖLGY" a világörökség része, ráadásul az Európa nevű fölkdrész egyik legmegbecsültebb keresztény műemléke, de a mai Franciaország szekuláris ország, ráadásul nem érzékeli a minálunk rettegett migránsveszélyt, de észlel mifelénk antiszemitizmust, meg demokráciahiányt. Antiszemitizmus márpedig erre felé nincsen, NETA szerint sem, legfeljebb 'sorosozás', de az meg nem az.Demokráciahiánytól meg ne dumáljanak, akik a sárgamellényeseiket éleslőszerrel fenyegetik.Ráadásul regnáló kormányfőnk bizony kereszténynek vallja magát, de kálomista, meg hát van amit jobban szeret mifelénk építeni, mint a Trianont minékünk összebuheráló csigaevőknél bármit;

2019.04.20. 13:23:34

Ehhez a viselkedéshez, majd azon keresztül ehhez az emberhez már nincs mit nagyon hozzá tenni.

Zsiga Károly 2019.04.23. 10:49:49

Azt gondolom,hogy a fidesz párt egy vallási egylet. Hiszen a hívők agya valami változáson esett át amit Orbán főideológus stílusa okozott: folytonos harc,harcrabuzdítás,aki nem velünk van az gonosz,más népek elleni gyűlölet,törekvés a partner átverésére(pávatánc),összevissza beszél hazugságokat(ne azt nézzék mit mondok hanem azt mit cselekszek). Van azért jó cselekedete is,de összességében az államot sajátította ki. De ehhez bőven akad seggnyaló igaz magyar ember.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.24. 10:49:55

@taga20: Olyan értelemben nemzetállamok Európája, hogy az adott államnak meg marad az önálló mozgástere, és nem valósulnak meg Macron elmebeteg integrációs elképzelései. Ettől még egy adott állam adhat autonómiát a saját területén belül. Katalónia pl. eddig is autonóm helyzetben volt. Ebből akar továbblépni az önálló nemzetállamiság szintjére.
süti beállítások módosítása