B1 blogcsalád



Weber szavakban már egészen elhatárolódott Orbán Viktortól, a frakcióban még nem annyira

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2019. március 30. - Szelestey

• Kim Lane Scheppele: a Néppárt a Fidesz kapcsán egy fenékkel próbál két lovat megülni, de ez nemigen fog menni 

• Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak - írja a Times 

• Franciaországban könyv jelent meg az európai szélsőjobbról, szerzője azzal tért haza Budapestről, hogy a magyarok nem tartják magukat a Nyugat részének, viszont értelmiségük jó része már igencsak messze került a Felvilágosodástól (is) 

ZDF

zdf.png

Manfred Weber nem fogadná el a Bizottság elnöki tisztét, ha a Fidesz szavazataival választanák meg. Az európai konzervatívok jelölte azzal indokolta elhatárolódását a ZDF közszolgálati televízióban, hogy a politikai paletta közepéről kíván harcolni az EU jövőjéért, és nem tart igényt sem a szélsőbal: a kommunisták, sem pedig a szélsőjobb: a nacionalisták támogatására. Azzal érvelt, hogy a választók döntik el, milyen lesz a következő Európai Parlament összetétele, ideértve, hogy felbomlik-e Strasbourgban az eddigi nagykoalíció, ám Putyin, a kínai elnök nyomulása, de a Brexit is azt igazolja, hogy a közepet kell megerősíteni. Épp ezért arra buzdított mindenkit, hogy menjen el szavazni, mert nem volna jó, ha olyanok erősödnének meg, akik nemet mondanak a kompromisszumokra és nem a földrész jövőjét tartják szem előtt. Pontosan ezért tartja óriási jelentőségűnek a május végi választást. Ugyanakkor azt is hangsúlyozta, hogy kell a hídépítés, pl. a kontinens keleti és nyugati fele között.

Politico

politico_1.jpg

Nem csalódtak azok, akik feltételezték, hogy részben csupán látszatintézkedés volt a Fidesz tagságának felfüggesztése a Néppárt részéről. Hiszen semmi sem változik az ügyben, hogy a magyar párt 12 képviselője megőrzi jogait az EPP strasbourgi frakciójában. Mint egy brüsszeli szóvivő közölte: a magyar megbízottak továbbra is részt vehetnek a parlamenti csoport tanácskozásain, követik a pártcsalád szavazási listáit, ám a döntésekbe nem szólhatnak bele. A Fidesz ellenfelei annak sem fognak örülni, hogy Szájer József a konzervatívok alelnökeként a továbbiakban is végigsétál a kereszténydemokrata képviselői sorokon és kihirdeti, hogy mire kell voksolni.

Foreign Policy

foreign_policy.jpg

Az Európai Néppárt – egyelőre - jegeli saját belső autokratájának, a Fidesznek a tagságát, mert egyszerre próbálja megfegyelmezni Orbánt és megtartani annak támogatását, ám lehet, hogy felsül mindkét törekvéssel. Így látja a helyzetet Kim Lane Scheppele, amerikai alkotmányjogász, a magyar állapotok kitűnő ismerője és elemzője. Úgy értékeli, hogy az EPP nem egészen két hónappal a választás előtt fauszti megállapodást kötött a magyar párttal, miközben zavarban van, mert igazából nem tudja, mitévő legyen a szélsőségesen jobbos, nacionalista Fidesszel. Orbán Viktor 2010 óta meglehetősen messzire vezette Magyarországot a tekintélyuralom felé vezető úton, úgy hogy a Freedom House legutóbb már csupán részlegesen szabadnak minősítette a rendszert. Ilyesmire még nem volt példa az EU történetében.

A felfüggesztés inkább a szemnek szól, de EP-képviselői ugyanúgy dolgoznak tovább, mintha mi sem történt volna. Szavazataik jól jönnek a kereszténydemokratáknak, akik tudják, hogy jobbak az esélyeik májusban, ha nem teszik ki a Fidesz szűrét. Ily módon csupán kozmetikai módosítást hajtottak végre, ami azt bizonyítja, hogy a szándékok fontosabbak az elveknél. De az enyhekezűség még visszaüthet. Orbán évek óta rombolja az unió és a Néppárt értékeit. A hatalmi politizálás azonban arra ösztökéli a konzervatívokat, hogy ne alkalmazzanak keményebb szankciókat. Mert egyrészt szeretnék, ha a bírálók látnák, hogy igenis reagálnak a szemrehányásokra, másrészt azonban igényt tartanak a Bizottság elnökének tisztére, amihez Webernek szüksége lehet még a Fideszre.

Ily módon nem meglepő, hogy a bajor politikus sokáig keményen kitért Orbán megbüntetése elől. Ám március közepén hiába dobott mentőövet a magyar vezetőnek, az elutasította az áthidaló megoldást. A tolerancia alighanem csupasz politikai törekvés eredménye. A kormányfő ugyanis azzal kokettál, hogy új pártcsaládot alapít a bevándorlás-ellenes és euroszkeptikus erőkből, és átveszi az intézmények ellenőrzését a középpártoktól. Orbán két fronton harcol: egyrészt pajzsként használhatja a Néppártot a támadásokkal szemben, másrészt azt fontolgatja, hogy a feltörekvő populizmus vezetőjeként indul harcba.

A magyar kormánysajtónak van némi igaza, amikor azt állítja, hogy a miniszterelnök jól jött ki a vitából, hiszen meglepő módon végig kézben tartotta a fejleményeket. Hiszen ha a bölcsek tanácsa jó bizonyítványt állít ki, Orbán simán visszatérhet a nyájhoz. Ezzel párhuzamosan a fideszes EP-.képviselők megtartják tisztségeiket, így szavuk lehet, ha bármilyen javaslat születne Magyarország elmarasztalására. Ideértendő Szájer alelnöki posztja. Mindeközben jottányit sem változott Orbán hozzáállása. Brüsszelből hazatérve azonnal újabb támadást intézett mind az EU, mint a Néppárt ellen. Amikor az EPP figyelmen kívül hagyta, hogy a politikus újra meg újra átlép a vörös vonalakon, és a kereszténydemokraták csupán addig mentek el a felelősségre vonással, amíg azt a miniszterelnök jónak látta, igazából feladták azt az alapelvet, hogy meg kell védeni az értékközösséget.

Az is látnivaló, hiszen egy illiberális hatalmat igyekeznek megbékíteni, hogy nem számítanak az elvek, ha a befolyás forog kockán. Ám mivel nem tették ki a Fideszt, lehet, hogy nemigen tudják majd visszatartani azokat a pártokat, amelyek az elvibb politizálás mellett törnek lándzsát, már ha Orbán továbbra is renitenskedik. De az is elúszhat, hogy bebiztosítsák a magyar voksokat, ha a Fidesz a választás után más pártcsaládhoz áll át. Szóval, elképzelhető, hogy füstbe megy a kettős terv, tehát hogy megtorolják Orbán kilengéseit, egyidejűleg azonban megőrizzék a jóindulatát.

The Times

the_times_1.jpg

A konzervatív lap a Figyelő hírhedt címlapjával, a pénzesőben fürdő Mazsihisz-elnökkel illusztrálja jelentését, miszerint a magyar zsidók félnek megszólalni, miközben terjed az antiszemitizmus az orbáni Magyarországon. Mint a cikk megállapítja, a Heiszler Andrásról készült kép nyugodtan lehetett volna  az egykori náci német propaganda terméke. A reakció mégis visszafogottnak bizonyult. Orbán Viktor nem volt hajlandó elítélni a hatalompárti folyóiratot. A Köves Slomó-féle ultraortodox közösség vezetője tagadta, hogy a fotó zsidóellenes volna. Maga Heiszler úgy nyilatkozott, hogy nem akarja elkapkodni a véleményét. Bírálók szerint a csend mára normává vált egy olyan országban, ahol a zsidókat annyira kísérti a félelem, hogy a nevüket sem merik elmondani egy-egy interjúban.

Tíz zsidó közül 9 úgy ítéli meg, hogy erős az antiszemitizmus – ezt bizonyítja egy tudományos felmérés, amely megállapította, hogy az elmúlt 10 évben megdöbbentően újjáéledtek az érzelmek a zsidókkal szemben. A szerző, Kovács András, a CEU professzora szerint két éve már a magyarok 24 %-a mondta, hogy jó lenne, ha a zsidók szednék a sátorfájukat, szemben a 2006-ban mért 12 %-kal. Jelenleg pedig 30 %-a nem engedné meg, hogy bizonyos állásokat zsidók töltsenek be. 2013-ban ez az adat még 16 % volt. A kutató szerint a fő ok a Jobbik felemelkedése volt.

Orbán szerepe összetett. A miniszterelnök zéró toleranciát hirdet, de magánemberként két zsidó vezető is úgy vélekedett, hogy a politikus körei zavaró felhangoktól kísért kampányokat gerjesztettek. Az egyik feszültségforrást az az igyekezet jelenti, hogy a kormányfő rehabilitálni igyekszik Horthyt, ideértve, hogy szerinte a holokausztot szinte teljes egészében a németek követték el Magyarországon. Heiszler András kifejtette, hogy ezt a nézetet ők semmiképpen sem tudják elfogadni, mert a néhai kormányzó 600 ezer zsidó haláláért felelős. De jut a mostani rágalmakból Sorosnak is. A Mazsihisz vezetői mégis óvakodnak, hogy közvetlenül bírálják Orbánt, hiszen a hatalom segített zsinagógákat helyreállítani és Budapesten csökken az antiszemita fizikai támadások száma, ám a 100 ezer zsidó többsége mégis félve tekint a jövőbe.

Le Monde

le_monde.jpg

A magyarok nem félnek a saját rendszerüktől, viszont annál jobban tartanak a Nyugattól, olyannyira, hogy nem is érzik magukat odatartozónak. Így összegezte magyarországi tapasztalatait egy francia újságíró, aki jó 25 éven át készített nemzetközi politikai műsorokat a France Inter rádiónak. Bernard Guetta, aki a szélsőjobbról most megjelent könyvéhez felkereste Lengyelországot, Olaszországot és Ausztriát is, a legnagyobb részt a magyar helyzetnek szentelte. Ezt azzal indokolta, hogy ugyan az illiberalizmust Putyin alkotta meg, de Orbán Viktor volt az, aki elméleti szintre emelte és bevitte az unióba. Amúgy a szerző igen találónak érzi Kis János véleményét, miszerint itt egy tekintélyelvű választási rezsimről van szó. Különös jellemzője a fülledtség, a hisztérikus fóbia a muzulmán bevándorlással és a meleg házassággal szemben. E politika hívei szerint mindkettő a nyugati dekadencia abszolút megnyilvánulása. Szemükben a Nyugat a liberális demokráciával egyenlő, arról pedig úgy gondolják, hogy annak bizony befellegzett.

Magukat hiszik a keresztény civilizáció utolsó védőbástyájának és ez ügyben Orbánnak sokkal több támogatója van, mint a saját tábora, amelynek aránya nem éri el az 50 %-ot. Még olyanok is úgy gondolják, hogy a bevándorlás kapcsán jó munkát végez a miniszterelnök, akik pl. nehezményezik a korrupciót. A vendéget nagyon megrázta, hogy a magyar értelmiség milyen szinten utasítja el a Felvilágosodást, a francia és amerikai forradalmat, vagyis a szabadságot, az egyenlőséget és az emberi jogokat. Az orbánisták azt gondolják, hogy a májusi EP-választás lesz az utolsó előtti állomás a győzelmükhöz vezető úton, utána pedig átalakíthatják Európát. Ám az egy fojtott, szűkebb és kevésbé szabad világ volna.

Die Presse

die_presse.jpg

Lehet, hogy Ausztria visszaküldi mind a két lovat, amelyet nemrégiben Orbán Viktor ajándékozott osztrák lovasrendőrségnek, a szélsőséges belügyminiszter, az FPÖ-s Kickl által létrehozott presztízsegységnek. Mindkettő reménytelenül sántít ugyanis, így valószínű, hogy le kell őket cserélni. Az orvos megvizsgálta mind Zalánt, mind Zadart és utána abban állapodtak meg a magyar féllel, hogy ha két ló mégis felgyógyulna, aminek amúgy nem sok az esélye, akkor maradnak az osztrákoknál. Ha nem javul az állapotuk, akkor a magyarok adnak két másikat helyettük. Nem arról van szó, hogy mind a kettő eredendően sérült lett volna, hiszen már mindkét országban bevetették őket. Mindenesetre most egy mezőhegyesi szakorvos is megnézi a lovakat, de ha visszakerülnek Magyarországra, akkor sem ölik le őket, hanem vagy meggyógyítják, vagy könnyebb feladatokra fogják be őket.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6414727489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csüngőhasú norvégbáró 2019.03.30. 08:32:17

kell valaki a csapatba, aki kellően otromba, ostoba és törtető, kimondja azt, amit más kulturált európai nem mer.

eljő az idő és: "a mór megtette kötelességét, a mór mehet".

utána marad a lord báró norvég strómankirály a mi nyakunkon, zsákolni azt, amit még lehet.

Helga Beauty Salon. 2019.03.30. 08:41:59

Manfred Weber nem fogadná el a Bizottság elnöki tisztét, ha a Fidesz szavazataival választanák meg. ------- Ugyanakkor azt is hangsúlyozta, hogy kell a hídépítés, pl. a kontinens keleti és nyugati fele között...............

Lippsik ezt is túltolják mint mindent. Amikor Lenin a hasznos idiótákról beszélt, nem úgy értette hogy azokat kell vezető pozícióba ültetni.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 09:27:32

"Kim Lane Scheppele, amerikai alkotmányjogász, a magyar állapotok kitűnő ismerője és elemzője."

Ja, Horn Gyuláék volt tanácsadója, a CEU Gender szak volt társigazgatója, a magyarul nem beszélő ronda kövér szőke amerikai, aki valahogy mindig el tudja magát adni a magyar alkotmány nagy szakértőjének, dacára annak, hogy ezen a területen sincseneknkomoly tudományos publikációi.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Türelem, május 26-án úgy "eligazítunk" titeket is, hogy a fal adja a másikat.

@csüngőhasú norvégbáró: "kell valaki a csapatba, aki kellően otromba, ostoba"

Hát aligha kell tovább keresni, erre a célra megtaláltunk téged, lipsikém! Nálad otrombább, ostobább fajankót keresve sem találnánk.

csüngőhasú norvégbáró 2019.03.30. 09:31:41

@Kigyozo kigyok:

"Hát aligha kell tovább keresni, erre a célra megtaláltunk téged, lipsikém! Nálad otrombább, ostobább fajankót keresve sem találnánk."

ott a csuti ciggányod.

soros soros migráncs migráncs!!

Elios és stadionok, trafikok és kaszinók, strómanok és lölőcskék.

enyém a világ, én vagyok minden magyarok főcziggánya.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 09:42:46

@csüngőhasú norvégbáró: Hát ez nagyon gyenge volt, de mit is várunk tőletek?

Nektek már csak erre telik, cigányozásra és lölőzésre.

Aztán május végén majd magzatpózban sírtok, amikor feltöröltük veletek a padlót.

Bàr olyan sokat már nem is kell várnotok, elvégre minden héten bedolgozunk benneteket a betonba, most éppen a lipsi-náci összefogást: mindenszo.hu/orban-viktor-professzionalisan-megsemmisiti-szabo-timeat-fel-perc-alatt-video/

csüngőhasú norvégbáró 2019.03.30. 09:52:22

@Kigyozo kigyok:

"amikor feltöröltük veletek a padlót."

na, a kis faszista párttag megszólalt, de kérdem, személyesen TE törlöd fel?
húgyos apróporfing szánalmas közmunkás. :D a cigányod valaghát nyalni jó vagy, de gondolom másra nem, az élet jól kibaxott veled is. :D

a mindenszo nem a magyar média (89% fidess) egyik fidess fizetett szennylapja???

persze közpénzen, mert annak lenyúlása nagyom megy a ciggányodnak.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 10:01:54

@csüngőhasú norvégbáró: A 2006-os jóslatok speciel nagyon betaláltak.

Elöntötte az országot az államadósság? Igen, 2010-ben 80%-os GDP-arányos államadóssággal adták át a kasszakulcsot.

Volt megszorítás? De még milyen! Emlékezzünk, elvettek mindent, a 13. havi nyugdíjat is.

Nagy kár, hogy akkor (2006. ápr.) még nem kaptuk meg a kormányrudat, 4 év elkúrását előzhettük volna meg.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 10:04:20

@csüngőhasú norvégbáró: "személyesen TE törlöd fel?"

Nem, lipsinácikám, mi nem.egyénben, hanem mindig közösségben gondolkodunk.

A legkisebb közösségtől, a családtól a legnagyobb közösségig, a nemzetig.

Jelen esetben pedog a politikai közösség, a Fidesz-KDNP húzza el a nótátokat májusban is.

csüngőhasú norvégbáró 2019.03.30. 10:09:41

@Kigyozo kigyok:

"hanem mindig közösségben gondolkodunk."

melyik közösség? a megvett roma, a remegő nyugdíjas és a primitív fajtád által adott 49% ami a nemzeti fő-stróman-cigányánál 2/3???

Magyarország szavazóinak közel fele nincs képviselve, akiket semmimbe vesz a ciggányod, azon felül, hogy ki is fosztja...

Helga Beauty Salon. 2019.03.30. 10:18:41

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Tart még az eligazítás,gyerekek?...........................

Téged is eligazíthatnának lassan, mert magadtól nem nagyon villogsz.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 10:21:38

@csüngőhasú norvégbáró: "fajtád által adott 49%"

Hát lipsikém, ha eddig abba az 1%-ba sikerült belekapaszkodnotok, amivel a Fidesz kevesebb listás szavazatot kapott A TELJES rajta kívül álló politikai spektrumnál, akkor van számodra egy nagyon rossz hírem, magzatpózban fogtok bőgni májusban:
mindenszo.hu/hivatalos-50-on-a-fidesz-az-ellenzek-a-futottak-meg-kategoriaban/

A nagypofájú ellenzéki arcoknak pedig mostanában rosszul áll a szénája, folyamatosan csicskítunk titeket:
mindenszo.hu/nocsak-szorul-a-hurok-ujabb-ragalmazasi-ugyben-lehet-vadlott-marki-zay/
mindenszo.hu/a-jobbik-sotet-multja-bizonyitek-a-jobbik-mar-2010-ben-is-hiteltelen-volt-kiraly-andras-volt-jobbik-szovivo-dolgozzal-helota-g-i-video/
mindenszo.hu/hatalmas-bombat-robbantott-az-informator-3-os-visszaosztasok-az-mszp-nek-teljes-adas/

Minden fronton szopóág

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.30. 10:54:13

@Kigyozo kigyok: "Elöntötte az országot az államadósság? Igen, 2010-ben 80%-os GDP-arányos államadóssággal adták át a kasszakulcsot."

Jó lesz az 70%-nak is, 10% ott volt a manyupban. És a gecinek az elmúlt 9 év világgazdasági konjunktúrája közepette egy forint államadósságot nem sikerült visszafizetnie, most is 70% fölött áll.

Mindezt egy soha nem látott EU-segíly pénzeső közepette.

"Volt megszorítás? De még milyen! Emlékezzünk, elvettek mindent, a 13. havi nyugdíjat is."

Milyen jó, hogy a geci visszaadta a 13. havi nyugdíjat, sőt 14. havit is ad ígéretének megfelelően. :))

Ja, nem a geci bazi nagyot hazudott, nem hogy 14. havit nem ad, de megszorításként a 13. havi nyugdíjat se adja oda. Ajjajajjajaj.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.30. 10:55:17

@Kigyozo kigyok: "közösségben gondolkodunk."

Román dezinformátorok közössége. :))

És még büszke is rá a hülyéje. :))

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 11:20:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "»80%-os GDP-arányos államadóssággal adták át a kasszakulcsot.«

Jó lesz az 70%-nak is"

Nem, az biza valóban 80% körül volt, amikor átadták, mostanra (2018 végére) szorítottuk le 70% közelébe. A KSH adattáblájában jól nyomon kehet követni, hogy hogyan nyomta le 1997-2001 között a GDP-arányos államadósságot az I. Orbán-kormány, majd hogyan baszta el ezeket az eredményeket, és adósította el az országot a D-209- és a kígyózó kígyók bűvölője, majd hogyan tudtuk ismét lefaragni az arányt a II-III. Orbán-kormány alatt.

Tanulságos!
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdde410.html

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 11:45:55

@taga20: Beárazta magát a manfréd, kínálja magát a szélsőbalos-méregzöld-ultralipsi frakcióknak, mert tudja, hogy az árulása után mi már úgyse szavazzuk meg őt. Most még abban reménykedik, hogy a Verhofstadttól elélvező momentumos bige, meg Szargentíni szavazatával talán átmegy majd a rostán.

Kapcsolódó cikkajánlónk:
mindenszo.hu/arulo-a-migranskvota-es-a-nyilt-tarsadalom-mellett-tett-hitet-weber-partja/

taga20 2019.03.30. 11:50:12

@Kigyozo kigyok: paraszthajszál, ha megkérhetlek, akkor ne fárassz a féknyuzoddal!

előre is kösz.

egyébként, aki beárazta magát, az a geci gazdád a csúti.
nála romlottabb, rohadékabb bűnözőt rég baszott európa.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 11:58:51

@taga20: "romlottabb, rohadékabb bűnözőt"

Na, hát ez az, amire a "csúti" vonatkozásában pontosan 0 bizonyítékot tudtatok eddig prezentálni.

Persze ha már romlott bűnözőket, hazug, hiteltelen politikusokat akarunk keresni, az ellenzéki térfélről nem kell messzire mennünk:
mindenszo.hu/hoppa-elfogatoparancs-alapjan-korozik-gulyas-martont/
mindenszo.hu/kozeleg-a-hazaarulo-ujhelyi-bukasa-dokumentumokkal-igazolja-a-volt-szeviep-vezeto-hogy-ok-ujitottak-fel-az-mszp-s-ujhelyi-hazat/
mindenszo.hu/nocsak-szorul-a-hurok-ujabb-ragalmazasi-ugyben-lehet-vadlott-marki-zay/
mindenszo.hu/agyhalal-a-kobon-a-verhofstadton-elvezkedo-momentumos-hatalmas-hazugsaggal-kezdte-a-karrierjet/

Kell még valamit mondanom, Ildikó?

taga20 2019.03.30. 12:19:17

@Kigyozo kigyok: margit!!!!!!!

te most gulyásmárton letartoztatásával példálózol???

egy vicc ez a szarházi putyini ország, ami nyomokban tartalmaz még magyarországot!

MTA rendes tagja 2019.03.30. 12:22:59

"Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak"

Kérném tisztelettel megadni a meggyilkolt, meglincselt, kifosztott, megalázott, leköpött, lehúgyozott, kirúgott, megvert stb. zsidók listáját.

MTA rendes tagja 2019.03.30. 12:52:35

@taga20:
cica, tehát nem tudsz; mert hogy a németek mit műveltek 75 éve meg hogy ma kit húgyoztak le zsidósága miatt Magyarországon, az nem ugyanaz, ezt még egy debil is megérti

Helga Beauty Salon. 2019.03.30. 13:51:24

@taga20: Ja, emlékfal! Milyen szépen hoztak a konyhára a halottak? Össze számolta már valaki. Néhány napja olvastam egy zsidóról aki szerint az antiszemitizmus jó dolog, mert segíti a zsidóság bizonyos céljait. Nem vicc. Már ha valaki nem jött volna rá, hogy miért van ez a sok pofátlan provokáció.
Kéne egy emlékfal Kunék, meg Rákosiék, meg a Kádár alatt már fedésben tevékenykedő társaik áldozatairól is, ha már (még) itt tartunk.
És hogy Orbán üldözi őket? Mivel? Felújított zsinagógák meg emlékházak tömkelegével, amibe ők egy fillért sem adtak és ugyebár az is közpénz.

taga20 2019.03.30. 13:55:09

@MTA rendes tagja: mit csináltak magyarországon a németek?

taga20 2019.03.30. 14:00:36

@Helga Beauty Salon: na befutott a b1 zsidó szakértője!

ajánljak egy jó kis rejtő könyvet vagy radnóti verset?

MTA rendes tagja 2019.03.30. 14:02:30

@taga20:
na akkor az arcátlan, mocskos mellébeszélésedet lezárva, kérem az idősorodat: a leköpött, munkahelyéről kidobott stb zsidók számának alakulása Magyarországon az elmúlt években, bizonyítékként a növekvő antiszemitizmusról

taga20 2019.03.30. 14:12:17

@MTA rendes tagja:

az a baj veled te nagypofájú, szarlelkű fityesztroll, hogy még a történelmet is ugatod!

nesze te szarházi, pl. ez megy nálatok. attól függetlenül, hogy a másik bűnözőnek(netanjáhú) csontig benyal a geci.

akibic.hu/2018/11/12/zsido-vilagosszeeskuvesrol-beszelt-a-frissen-megvalasztott-fideszes-kepviselo/

cdn.blog.hu/b1/b1/image/goebbels_likes_this.jpg

sZulamith 2019.03.30. 14:23:06

Nem kell csodálkozni a mindenkiben ellenséget látó kormány - aki nincs velünk az ellenünk - politikája hatással van az emberekre. Ha nincs migráns, van zsidó. Egyébként a hivatalos politikában, szerintem nem tapasztalható zsidóellenesség. Nem tudom, honnan szerzete információját az újság./The Times/

MTA rendes tagja 2019.03.30. 14:29:33

@taga20:
na akkor végre prezentáld az idősorba rendezett listát arról, hogy a zsidókat milyen atrocitások érték az elmúlt években Magyarországon, bizonyítékul a növekvő antiszemitizmusról!
Elég a mellébeszélésedből, te pondró!!!

taga20 2019.03.30. 14:47:34

@MTA rendes tagja:

anyádat utasítgasd vagy a purdédat!

ha nem érted, hogy miről dumálok, akkor húzzál a kurucinfora,, vagy a pestikurvákhoz fityeszparazita!

Greccsi Zsot 2019.03.30. 14:48:04

" Hiszen ha a bölcsek tanácsa jó bizonyítványt állít ki, Orbán simán visszatérhet a nyájhoz."

Az kizart, mert megfogjak talalni a halaltaborokat es tomegsirokat, es akkor vege a rezsimnek.

HabonyArpi 2019.03.30. 15:07:51

"Tíz zsidó közül 9 úgy ítéli meg, hogy erős az antiszemitizmus – ezt bizonyítja egy tudományos felmérés, amely megállapította, hogy az elmúlt 10 évben megdöbbentően újjáéledtek az érzelmek a zsidókkal szemben. "

10-böl 9 ???? És az az egy, az mégis minek örul ??
Na azt hiszem el kell majd beszélgetnünk azokkal a zsidokkal, akik még mindig ilyen jol érzik magukat, itt a holokauszt kellös közepén.
Beszarás, évek ota majd beleszakadunk, hogy az unios pénzekböl fenntartsuk a gázkamrákat (szegény Mészáros Lörinc gázszerelönek mennyi gondja van) ezek meg szorakoznak.
Na majd mi elvesszük a kedvüket, azt garantáljuk.

taga20 2019.03.30. 15:24:45

@HabonyArpi: árpi, te még szarnak is szar vagy, az a helyzet!

HabonyArpi 2019.03.30. 15:28:37

" Különös jellemzője a fülledtség, a hisztérikus fóbia a muzulmán bevándorlással és a meleg házassággal szemben. "

Na ez tényleg sulyos probléma. De majd bele irjuk az alkotmányba, hogy minden arab aki atlépi az országhatárt, csak akkor maradhat, ha melegházaságot köt.
Ezzel remélem mindenki elégedett lesz.

MTA rendes tagja 2019.03.30. 16:07:49

@taga20:
Elő azzal a listával, te taknyos kis mikropéniszes senki!

taga20 2019.03.30. 16:15:45

@MTA rendes tagja: mi bajod van? milyen péniszről dumálsz szutyok? milyen taknyos?

mi van, meghülyültél?

inkább erről pofázz!

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=https%3A%2F%2Findex.hu%2Fkulfold%2F2019%2F03%2F29%2Fweber_nem_ker_a_fideszbol%2F

MTA rendes tagja 2019.03.30. 16:55:25

@taga20:
te taknyos parazita
leégtél, beégtél, megsemmisültél
nincs anyagod a növekvő magyarországi antiszemitizmus bizonyítására; mert nem elég ebben a kérdésben a konrádgyörgyökre hivatkozni

taga20 2019.03.30. 17:11:13

@MTA rendes tagja:

te demens, szaragyú fityeszdroid, a pofám ég, hogy mekkora mocsadék vagy!

szerinted ki a kurvaanyád deportálta a magyar zsidókat 44-ben?

az aberrált fajtád rakta fel a vagonokba, a zsidó honfitársunkat, nem a németek!

radnóti miklóst ismered náci? nesze!

"A beteg munkaszolgálatosokat – köztük Radnótit – egyetlen győri kórház se fogadta be.[15] Halálának pontos körülményei nem teljesen ismertek, de egyes források szerint Marányi Ede honvéd alezredes parancsára, Tálas András hadapródőrmester ötfős kerete 1944. november 4-én vagy november 9-én Abda község határában lőtte le a végsőkig kimerült Radnóti Miklóst, 21 társával együtt.[16] A negyedik Razglednica sorai „Tarkólövés. – Így végzed hát te is…” az ő végzetét is előrevetítették. Az áldozatokat a Győrhöz közeli Abda község határában tömegsírba temették."

ezek vagytok ti fityeszes fekáliák!

"A beteg munkaszolgálatosokat – köztük Radnótit – egyetlen győri kórház se fogadta be.[15] Halálának pontos körülményei nem teljesen ismertek, de egyes források szerint Marányi Ede honvéd alezredes parancsára, Tálas András hadapródőrmester ötfős kerete 1944. november 4-én vagy november 9-én Abda község határában lőtte le a végsőkig kimerült Radnóti Miklóst, 21 társával együtt.[16] A negyedik Razglednica sorai „Tarkólövés. – Így végzed hát te is…” az ő végzetét is előrevetítették. Az áldozatokat a Győrhöz közeli Abda község határában tömegsírba temették."

MTA rendes tagja 2019.03.30. 17:17:21

@taga20:

Add meg azoknak a zsidóknak a nevét éves bontásban, akiket az elmúlt 10 évben atrocitás ért. Ekkor igazolható, ha évről évre növekszik a számuk, hogy:
"Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak"

75 évvel korábbi történetekkel pedig ne zaklass a jövőben senkit, ez egy mostani, aktuális cikk, nem történelemóra.

F1 L M 2019.03.30. 17:32:03

Hülye vagy szelesty csak nem forogsz. Ekkora haverságban még nem voltunk a zsidókkal mint mostanában.

kutyás malymok 2019.03.30. 17:36:12

"a néhai kormányzó 600 ezer zsidó haláláért felelős"

Ja, meg a Soros, aki az elkobzott zsidó vagyont leltározta, ugye?

F1 L M 2019.03.30. 17:39:59

Európát nem orbánisták akarják átalakítani hanem a libbantak. Multikulturalizmus meg Európai Egyesült Államok. Kiknek a víziói is ezek?

taga20 2019.03.30. 17:41:57

@kutyás malymok: mi van tolvaj fityeszes szar, délutáni műszak?

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.03.30. 17:42:05

"Kovács András, a CEU professzora szerint két éve már a magyarok 24 %-a mondta, hogy jó lenne, ha a zsidók szednék a sátorfájukat, szemben a 2006-ban mért 12 %-kal."

A CEU zsidó tanulmányok specializációja kutatója (életműve: antiszemitizmus Magyarországon) szerint.
Mint a Gyaloggaloppban, amikor a paraszt panaszkodik, hogy látják ugye, hogy elnyomnak? Ugye látják? El vagyok nyomva!!!!

F1 L M 2019.03.30. 17:45:19

@csüngőhasú norvégbáró: Mit cigányozól? Büdös antiszemita!

F1 L M 2019.03.30. 17:47:36

@csüngőhasú norvégbáró: Kérkedjél! Te mi vagy ha nem közmunkás?

taga20 2019.03.30. 17:49:04

@A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd:

mi van geci, má megint a zsidók?

taga20 2019.03.30. 17:51:35

@F1 L M:

meséjj, mi volt az efegyben!

F1 L M 2019.03.30. 17:51:56

@csüngőhasú norvégbáró: Sima országos listás szavazáson lesz 2/3 májusban is. Akkor is legyen nagy a pofád hogy elcsalták a választást.

F1 L M 2019.03.30. 17:54:10

@taga20: egyszer már ki oktatalak, kioktatlak még egyszer. Egybe van írva.

taga20 2019.03.30. 18:04:45

@F1 L M: mi a kurvaanyádról pofázol fityeszszar?

a fityeszszart egybe írjátok, vagy csak telibe szopjátok a gecit?

F1 L M 2019.03.30. 18:08:29

@taga20: Válaszoljál MTA rendes tagjának baszod! Ne lapíts mint szar a fűben! Neveket akarok!

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.03.30. 18:13:00

@taga20:
el vannak nyomva! el vannak nyomva! (mármint a zsidók a CEU zsidó tanulmányok specializációja kutatója szerint)

taga20 2019.03.30. 18:21:09

@A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd:

bakker, te élő ember vagy? ha csak egy számológépes világhálón lévő vírus vagy, akkor nincs kérdésem.

egyébként, mi bajod a zsidókkal?

pl. guttmann arnolddal mi a bajod? vagy radnótival, vagy szerb antallal?

F1 L M 2019.03.30. 18:51:27

@taga20: Neveket akarok bazdmeg.
Pötyögjed befele te kis geci.
Ne kelljen szólnom még egyszer.

taga20 2019.03.30. 19:04:37

@F1 L M: te három nick névvel tolod itt féreg?!

a kibaszott kurvaanyádat szólítsd fel, te nyomorék fityesz állat!

F1 L M 2019.03.30. 19:16:17

@taga20: Na idefigyelj te rohadt nemzetellenes szarházi féreg! Nem tudsz egy rohadt nevet se! Ebben a kérdésben meg hazudni sem tudnál mert egyből kiderülne!
Na te rohadék bemásolom neked MTA utolsó kommentjét azt égjél mint a rongy te utolsó mocskos szardarab.

"MTA rendes tagja 2019.03.30. 17:17:21
@taga20:

Add meg azoknak a zsidóknak a nevét éves bontásban, akiket az elmúlt 10 évben atrocitás ért. Ekkor igazolható, ha évről évre növekszik a számuk, hogy:
"Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak"

75 évvel korábbi történetekkel pedig ne zaklass a jövőben senkit, ez egy mostani, aktuális cikk, nem történelemóra."

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.30. 19:16:42

@F1 L M: "Sima országos listás szavazás"

Féknyúz. A geci elcsalja azt is, mint minden választást, milliárdokból "kampányol", plusz az egész ország infrastruktúráját a maga szolgálatába állítja, a köztévétől az önkormányzatokig.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.30. 19:17:59

@F1 L M: "ki oktatalak"

:))

Neked, mint igazolt félanalfabétának, nem kellene a kioktatást erőltetni. :))

taga20 2019.03.30. 19:20:10

@F1 L M: még egyszer kérdezem szargerincű fityeszgeci.

mi a kurvaanyádért égeted magadat három nick névvel?

hogy rohadnál meg fityeszszardarab!

taga20 2019.03.30. 19:25:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

haver, szerinted vége van végérvényesen a szutyok kis hazánknak, vagy túléljük a fityeszmohácsot?

zenét bírod migráncs?:) nesze a szomszédom:)

www.youtube.com/watch?v=oMXznC8laT8

elismert felhasználó 2019.03.30. 19:28:09

@taga20: te hafer, monnyuk enek az mtva-s csávonak igasza van, mer ha asztatat áliccsátok, hoty emelkedik asz antiszemitázás, akor bizonyiccsad nevekkel vagy videokkal ahol bibsit vernek vaty gázositanak...
monnyuk asz is lehet, hoty 2012-ben csak egy bibsinek kenték el a száját, 2018-ban mek ketőnek, oszt az mán 50%-os emelkedés. a számok nem hazudnag.
pasztmek, lehet, hoty anitiszemitiszmus van!

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.03.30. 19:29:04

@taga20: Gyerünk hélóta geci!

Lássuk már azt a listát!

taga20 2019.03.30. 19:32:05

@MarciGyöngyösy és AndrisKirály:

te kivoltál februárban kisgeci?
ha erről pofázol őszintén, akkor majd dumálhatunk fityeszgeciláda!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.30. 19:33:16

@taga20: Attól tartok, ennek a generációnak már annyi. :(

taga20 2019.03.30. 19:35:17

@elismert felhasználó:

bazdmeg, a subbán se voltál vicces, ott is leszart mindenki.

itt pláne egy szarfaszú fityeszgeci vagy.

ha akarsz valamit közölni, akkor magyarul, ne ruszkiul bazdmeg!

egyébként bírom a retardált fajtád!:)))

taga20 2019.03.30. 19:36:53

@elismert felhasználó: tenném, de aszt írja a gép, hogy konyec filma.

nem értem:)))

elismert felhasználó 2019.03.30. 19:38:39

@taga20: ja, mer én nem vitcelek, azé. maj ha vitzelek, akó szólok. na nyomod asz adatokat mek a listázásokat, hoty emelkedődik asz anitiszemitizálás? vaty sunyogsz el mint szogtál. a zsubán senem engedtük el asz ilyen csáveszokat. ájjon bele a történetbe, vaty halkuljon befele...

elismert felhasználó 2019.03.30. 19:41:52

@taga20: mer szar géped van...azé. maj szólok itt a háromlépcsősbe a korhut csabi fijának, asz olyan informatikás csávó. tutod iljyen szemüveges köcsöggyökér...na asz maj rendben teszi a gépedet, oszt begyön majd asz ingyérpornó is rajta...mer asz kel...

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.03.30. 19:42:09

@taga20: Nem látom a listát, te hélóta geci.

Karácsony Geri is azt mondta, hogy nincs semmi baj a zsidólistákkal.

Szóval hol is van az a lista?

Emlékeztetőül:
"MTA rendes tagja 2019.03.30. 17:17:21
@taga20:

Add meg azoknak a zsidóknak a nevét éves bontásban, akiket az elmúlt 10 évben atrocitás ért. Ekkor igazolható, ha évről évre növekszik a számuk, hogy:
"Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak"

75 évvel korábbi történetekkel pedig ne zaklass a jövőben senkit, ez egy mostani, aktuális cikk, nem történelemóra."

taga20 2019.03.30. 19:48:30

@MarciGyöngyösy és AndrisKirály:

te kivoltál februárban kisgeci?
ha erről pofázol őszintén, akkor majd dumálhatunk fityeszgeciláda!

taga20 2019.03.30. 20:02:40

@elismert felhasználó: haver, ha nem lennél fityeszgeci, mék vicces is lehetnél:)

zenét bírod mocsodék? nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=OhlVBpEnjig&list=PLcpBBg8UA1Oxz7973OVcCzyBR-caH7hCQ&index=1

elismert felhasználó 2019.03.30. 20:10:14

@taga20: esz kérlek szar, mer seholnemvan enió mórikóne szerzeményeihez....asz olaszok tutták miljyen asz igazzi vesztern. szerdzsió leóne....mek iljyenek...érted? nem? selytettem...

taga20 2019.03.30. 20:12:23

@Behaton: bakker haver, má csak te hiányoztál! mint mókus családnak az erdőtűz:)

egyébként, mikor jöttök a haverjaiddal hozzánk? anno beígérted.

elismert felhasználó 2019.03.30. 20:14:19

@taga20: tik öszejártok? há pasztmek szíp egy csapat vatytok....

taga20 2019.03.30. 20:18:47

@elismert felhasználó: és mék kurunk is, de én vagyok a fasz jobbik végén:)

bazdmeg, szívatjuk egymást, de azért bírom eszt a retek fityesz parazitát:)))

elismert felhasználó 2019.03.30. 20:25:35

@taga20: há iljyet ne mongyál te faszparaszt, hoty a fasz jobik végén, mer etyszer politikilag kiforkathato, például hoty valyon vona vagy a snejder fasz a jobik vége....másoccor mek a buszik gondolhattyák ugy, hoty a fasz jobik víge asz amit te bekapol...oszt ugye aszt mek tesenem akarod...útyhoty mongyad inkápp aszt, hoty szopatod mek méjtorkosztatod a térköves csávót....érted? nem? esztsem?

taga20 2019.03.30. 20:29:43

@elismert felhasználó: tuttam, hogy rábuksz a jobbikra köcsög, azé írtam:)

jobban ismerlek, mint a saját anyád, ha volt egyáltalán:)))

zenével, hogy állsz nigger? nesze cigány!:)))

www.youtube.com/watch?v=gooI9E4KY4Q

F1 L M 2019.03.30. 20:35:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hé nem egy ország szavaz, hanem Európa. Külföldi megfigyelők lesznek itt is. Minden az ő játékszabályaik szerint fog történni. Még le sem zajlott, de te már csalást emlegetsz. Szánalmas ahogy előre magyarázod a várható pofont.

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.03.30. 20:36:32

@taga20: Nem látom a listát, hélóta!

Ne csetelgess, meg udvarolj, hanem elő a nevekkel

elismert felhasználó 2019.03.30. 20:36:59

@taga20: há öcsém, esz a sícipös csávo esz nem tud énekelni...viszont szípen felvan pufadva a zarca...sok ilyent ismerek, mer pont iljyen arczok járnak a háromlépcsösbe...

F1 L M 2019.03.30. 20:37:21

@taga20: Minél jobban vergődsz annál jobban égsz. Csináld csak. :-)))

F1 L M 2019.03.30. 20:40:04

@taga20: Annyira kínosan érzed magad hogy a cicánál vigasztalódsz?

taga20 2019.03.30. 20:45:44

@MarciGyöngyösy és AndrisKirály:

ott van a falon kisnáci.

mehetsz a cipőkbe köpni, ahogy szoktátok!

taga20 2019.03.30. 20:47:14

@F1 L M:

még egyszer kérdezem szargerincű fityeszgeci.

mi a kurvaanyádért égeted magadat három nick névvel?

hogy rohadnál meg fityeszszardarab!

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.03.30. 20:54:18

@taga20: "ott van a falon kisnáci.

mehetsz a cipőkbe köpni, ahogy szoktátok!"

Jaj már, hogy milyen vagy, miért kell mindig felemlegetni a múltat?

Nem hallottad, hogy Geri már egyébként is megbánta, amit tett? Pedig Ádám világosan megmondta: 444.hu/2015/03/14/tenyleg-belekopott-a-duna-parti-holokauszt-emlekmu-egyik-cipojebe-a-jobbikos-kulcsar-gergely

Te meg itt ezt mégis a szemünkre hányod, hát milyen dolog ez? Nem hallottad libsi hélóta, hogy ősszel együtt indulunk veletek harcba Budapestért?! Te romba akarod dönteni a bimbózó románcunkat, mielőtt beérne a szerelmünk gyümölcse?

F1 L M 2019.03.30. 20:55:33

@elismert felhasználó: Figyi már. Ránéztem erre a subára, de ott nincs a taga20. Melyik lehet az?

F1 L M 2019.03.30. 20:59:30

@taga20: Mi van már a listával baszom az anyád!

elismert felhasználó 2019.03.30. 20:59:42

@F1 L M: egyiksenem...esz a fasz sosenem vót a subán. esz a figura a varánuszon vót a törsgárda felcumizója...vagy mi...

taga20 2019.03.30. 20:59:47

@MarciGyöngyösy és AndrisKirály:

avval nincs semmi gondom, ha homár vagy.

de remélem nem vagy fityeszes, me azoknál szutykabb rohadékok nincsenek a világon:)

egyébként fityesznáci, menjél el és olvasd végig, és utána rájössz, hogy hova vezet a fityeszmaffiád politikája.

aztán a végén ne sírj a vállamon!

taga20 2019.03.30. 21:02:40

@F1 L M: keresd az efegyelem nevű retardált nicket, aztán ha meg van, akkor baszd meg a retkes fityeszes anyádat.

remélem világos volt az itiner?:)

Ennyi volt lipsikék! Takarodó! 2019.03.30. 21:18:26

@taga20: "avval nincs semmi gondom, ha homár vagy."

Jaj drăguță, hát nem is gondoltuk, hogy lenne, múltkor is láttunk téged a Vona Gabival a Kék Osztriga bárban lassúzni.

Épp ezért bántott minket annyira, hogy most meg a szegény Geri meggondolatlan kis csínytevését előhozod, hát ősszel így akkor hogyan borulunk veletek össze, cicus?

Pedig Egerben már meg is állapodtunk, hogy ti ballibsik is a mieinkre szavaztok!

Ugye érted, hogy ezek után nem kellene annyira kapargatni azt a múltat, nem? Ami történt, megtörtént, most már nézzünk előre!
❤️❤️❤️❤️

F1 L M 2019.03.30. 22:00:18

@taga20: Valaki finanszírozza az itteni mindennapos tevékenységedet, vagy csak önszorgalomból teszed itt a hülyét.
Szókincsed is elég szegényes mert folyamatosan azzal próbálsz visszavágni másoknak is amit te előtte a pofádba kaptál.
Elő a nevekkel!

taga20 2019.03.30. 22:01:41

@F1 L M: szeretem a zenét, de a verset talán jobban.

ez a válaszom, a zenédre. remélem érted mit akarok üzenni.

íme!

www.youtube.com/watch?v=ga_ucCLMHrc

F1 L M 2019.03.30. 22:02:40

@taga20: Fegyelem. Érted tanga? Fegyelem ami rád fér.

Tenkes Kapitánya 2019.03.30. 22:05:01

Azon töprengek, milyen szinten kell még a zsidók seggét nyalogatni ahhoz, hogy csökkenjen a dühöngő antiszemitizmus.

taga20 2019.03.30. 22:07:54

@Tenkes Kapitánya: kérdezd meg a gazdádat a gecit.

szerintem, ha kihúzza netanjáhú seggéből a nyelvét el fogja neked magyarázni, te egyszerű fityeszjobbágy, hogy fogd be a pofádat és kussolj, és nézd ahogy lopnak az isteneid!

na szunya retek!

taga20 2019.03.30. 22:10:04

@F1 L M: efegyelemnek semmi értelme, te értelmetlen fityeszjobbágy!

érted?:)))

F1 L M 2019.03.30. 22:12:08

@taga20: Nem hittem hogy egyszer ezt kell írnom, de kellemesen csalódtam benned.
Nem is vagy olyan hülye,
Csak a hasznos idióta szerepét töltöd be.
Kellesz nekünk, mint a reggeli harmat.
Hogy meglegyen májusra az újabb kétharmad.

F1 L M 2019.03.30. 22:16:35

@taga20: Az utolsó kommenteddel mindet elkúrtál. Egy nagy rakás szerencsétlen gennygóc vagy. Te dupla nulla.

taga20 2019.03.30. 22:32:57

@F1 L M: pedig má aszt hittem margit, hogy kurunk egyet:)))

nem baj szép még lehecc, mint rogáncecilia!

verset bírod retek? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=5UxjWISWslg&start_radio=1&list=RD5UxjWISWslg

F1 L M 2019.03.30. 23:38:45

@taga20: "érted?"
"kurunk"
Szavak amiket tőlem kaptál. Még a látszatra sem ügyelsz. Erről pofáztam neked 22:00-kor csak az nem jutott el a nem létező tudatodig. Mint ahogy az sem hogy állj elő a meghurcolt zsidó nevekkel akiket az elmúlt 10 évben atrocitás ért.
Izzadságszagú ez a vergődés amit művelsz. Unlak nem etetlek tovább.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.30. 23:56:29

@taga20: "és mék kurunk is, de én vagyok a fasz jobbik végén"

Szerintem rossz helyen adod elő magad.

A PlanetRomeón szerintem nagyobb sikered lenne.

Zenét bírod, retek? nesze!
www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU&t=1m29s

taga20 2019.03.31. 00:04:11

@Kigyozo kigyok: érdekes az ízlésed búza, de így is szeretünk.

zenét bírod retek? na ez az, nesze!:)

nem is értem, hogy miért pocsékolom rád eszt a szép számot!:))

www.youtube.com/watch?v=j3qIBHStUc0&index=1&list=RDj3qIBHStUc0

taga20 2019.03.31. 00:05:30

@Kigyozo kigyok: "PlanetRomeón szerintem nagyobb sikered lenne."

tanícs mester!:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 09:20:00

@F1 L M: "Még le sem zajlott, de te már csalást emlegetsz."

Még el se kezdődött a kampány, de a gazdád már milliárdokkal csalt.

Ahogy elcsalta a 14-es és 18-as választásokat is.

Helga Beauty Salon. 2019.03.31. 09:48:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Még el se kezdődött a kampány, de a gazdád már milliárdokkal csalt.
Ahogy elcsalta a 14-es és 18-as választásokat is.......................

Ha fele annyit lopna mint állítjátok, már akkor is háromszor lenne itt az IMF!
Érdekes hogy amikor libsi uralom volt szó sem volt sajtószabadságról, jogállamról meg demokráciáról, akkor a buzi EU hallgatott mint szar a fűben!
Amíg ez az ellenzék várakozik a küszöbön, addig tegyen is meg mindent ellenük, ez elvárás vele szemben!
SOHA TÖBBÉ LIBSIKET!

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2019.03.31. 10:03:37

@Helga Beauty Salon: "Ha fele annyit lopna mint állítjátok, már akkor is háromszor lenne itt az IMF!"

Hát te se az eszed miatt kaptad meg a fideszes bértroll állást. Kicsi köcsög hülyegyerek, pénzt lopni nem egyenlő állami eldósodással. Tetszik érteni te fidióta funkcionális analfabéta? Ide ad az EU 4%-nyi INGYEN támogatást, abból megy 50%-ot fel´arazva kilopnak Orbán strómanjai, ami marad 50% az még mindig INYGYEN p´enz te retek agyú.
Csak éppen Orbán strómanjai loptak maguknak ezer milliárdokat, neked az alattvalónak meg kevesebb maradt felhasználni mint amennyi járt volna.

Nektek zokni agyú illibbantaknak egyenesne büntetés a troll állás, mert napionta 200-szor al´azzátok le saj´at magatokat

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 10:10:58

@Helga Beauty Salon: "Ha fele annyit lopna"

A Mészaros dollármilliárdossá lopta magát, a leggazdagabb tolvaj lett Magyarországon. Minden dokumentált, hogy lopta össze magát közbeszerzéseken. Téged teljesen elvakít a geci imádata?

"mint állítjátok, már akkor is háromszor lenne itt az IMF!"

Neked meg mi bajod? Hogy jön ide az IMF? Szerinted az valami nemzetközi maffiaellenes rendőrség?

enrikokaruszo 2019.03.31. 10:16:02

@Halálbüntetést a korrupt politikusokra!: jó nagy hülyeség ez az ingyenpénz duma
az eu gazdasága a peremvidék rabszolgamunkáján alapszik
töredék csorog vissza a haszonból
vicces volna látni, hogy egy esetleges ellenzéki vezetés mennyit óhajtana megvalósítani eus bérminimum meg fszmtudja milyen minimumtörekvéseiből a gazdik ellenében:)
bár, annyit nem ér az egész, így is viccesek
ha lopásról tudomásod van, állampolgári kötelességed a feljelentése, különben bűnpártolást követsz el:)

VT Man 2019.03.31. 10:16:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Jó lesz az 70%-nak is, 10% ott volt a manyupban. "

Nocsak, a ballib kommentelõk eljutottak oda, hogy a manyup nagy része állampapír volt, amit bezúztak Orbánék?

Akkor mégse lopták el azt a pénzt, hiszen sose létezett, csak állampapírként?

VT Man 2019.03.31. 10:18:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A Mészaros dollármilliárdossá lopta magát, a leggazdagabb tolvaj lett Magyarországon. Minden dokumentált, hogy lopta össze magát közbeszerzéseken. "

Az jó, akkor lesz elszámoltatás is kormányváltáskor, ugye?
Ahogy eddig mindig is volt, ha a baloldal került hatalomra.

Azaz: sehogy.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 10:26:22

@VT Man: "Nocsak, a ballib kommentelõk eljutottak oda"

Nem tudom, a nevükben nem tudok beszélni.

"Akkor mégse lopták el azt a pénzt, hiszen sose létezett, csak állampapírként?"

Látom, nem te vagy a legélesebb kés a fiókban. :))

@Kubatov_baszod_anyád: Küldj már olyan fideSDSfasszopókat, akik legalább az elemi dolgokkal tisztában vannak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 10:28:32

@VT Man: "elszámoltatás is kormányváltáskor"

Te a 2000-es éveket egy elhagyott völgyben egy lapos kő alatt töltötted? Mikor volt itt igazi elszámoltatás? Tolvaj a tolvajnak nem vájja ki a szemét.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 10:30:52

@enrikokaruszo: "jó nagy hülyeség ez az ingyenpénz duma"

Hülyeség vagy nem hülyeség, ez tartja felszín fölött a gazdaságunkat. EU-segíly nélkül 2010 óta évi 0,2%-ot nőtt volna a gazdaságunk. Nem 7% fölött, mint a csúti geci beígérte, ti meg beszoptátok, hanem NULLÁT, fideSSfasszopó.

conchita wurst 2019.03.31. 10:42:34

hat persze, erosodik az antiszemitizmus

ha ha ha

mondjuk, igeny az vona ra

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 10:42:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hú, te egy igazi díszpéldány vagy

@George_Soros: Gyuri bácsi, tessék már elemet cserélni a hosszúnevű trolljának a központi vezérlő egységében, mert egész nap mást se csinál, csak összefüggéstelen, légből kapott hülyeségekkel árasztja el a blogoszférát!

"EU-segíly nélkül 2010 óta évi 0,2%-ot nőtt volna a gazdaságunk"

Szerinted az ilyen seggedből kirántott kamu statisztikák mennyire győznek meg bárkit is? Az kicsit sem zavar, hogy már 2004 óta EU-tagok vagyunk, tehát nem az Orbán-kormány az első, aki uniós pénzt hívhat le, de pl. az elődjeiknek ennek ellenére sikerült uniós támogatások és rekordütemű eladósodás mellett nudli növekedést produkálni?

"Nem 7% fölött, mint a csúti geci beígérte"

Mikor is ígérte ezt, libsikém? Krisztus előtt 27-ben?

Arról akkor még nem volt szó, hogy közbeiktatunk 8 év szoci-libsi elkúrást, és így a rekordszintű eladósodás terheivel a vállunkon, annak leépítése közben kell ezt az ütemet produkálni. (Mellesleg tavaly majdnem 5% ezekkel a nehezítésekkel is összejött.)

taga20 2019.03.31. 10:43:42

@enrikokaruszo:

"ha lopásról tudomásod van, állampolgári kötelességed a feljelentése, különben bűnpártolást követsz el:)"

a mocskos pofádra nem szakad rá a plafon, amikor ilyet lemersz írni?!

remélem kínok közt fog megdögleni többek között poltpetya is!

EGY UNDORÍTÓ PARAZITA VAGY FITYESZORK!

nemecsekerno_007 2019.03.31. 10:47:06

Freedom House, CEU professzor muhahahaha!!! :)))))
Ez elég egyoldalú propagandának tűnik, hiába nevezik függetlennek és nemzetközinek :)))))

darlacko 2019.03.31. 10:48:56

Franciaországban a lakosság 10-15%-a nem franciának, hanem elsősorban mohamedánnak tekinti magát. Ez mennyire nyugati, európai dolog? Magyarországon az emberek olyan Európához akarnak tartozni, ahol embernek tekintik őket és nem diktátumokkal utasítgatják őket.

A magyarországi zsidóság megosztott, kis részük retteg (ők az ex-szadeszesek), nagyobb részük meg örül Orbánnak, akinek uralma alatt biztonságban vannak.

A romagyilkosságok is Gyurcsány uralkodása alatt történtek, úgy tűnik az européer erők uralma alatt mindenki retteg. Jobb lesz nem újra megválasztani őket.

Orbán veje 2019.03.31. 10:52:12

@Kigyozo kigyok:

Haver! Énszerintem elég fárasztó lehet naponta új nickeket csinálnod! Miért nem veszel példát inkább a tolvaj gazdádról? Függeszt fel magad te is! Minél magasabbra annál jobb!

Ha nincs jó erős köteled csak szójjál!

conchita wurst 2019.03.31. 10:52:32

hat persze, erosodik az antiszemitizmus

ha ha ha

mondjuk, igeny az vona ra

Orbán veje 2019.03.31. 11:01:18

Már az is nagy gáz hogy a Felcsúti Geciből a saját pártcsaládja sem kér.

De az a tény, hogy már a féldemokrata Angola is elzavarja a tolvaj fideszes diktátort a sunyiba, az bizony már a világ szégyene.

Orbán már nem csupán a fejlett demokráciákban lett persona non grata, (pontosabban: Geci Non Grata) hanem a demokráciát éppen csak építgető országokban is.

Énszerintem egy-két év, s orbán már Észak-Koreának is vállalhatatlan lesz.

Tehát orbánék olyan mélyre süllyesztették az országot, amire az elmúlt ezer évben nem volt példa, és a következő ezer évben sem lesz.

enrikokaruszo 2019.03.31. 11:03:47

@Orbán veje: nem azért választottuk, hogy sokan megveregessék a vállát...persze aki szolgának született, ezt nehezen fogja fel:)

taga20 2019.03.31. 11:05:25

@conchita wurst:

mi van félkegyelmű?

beakadt a tű?

szerintem szakadj le a geci faszáról, me nem lesz jó véged!:)

döbbenet, ha te önszorgalomból vagy ekkora fasz!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.31. 11:13:05

@Kigyozo kigyok: "2004 óta EU-tagok vagyunk"

Te fested magad? Mert ennyire hülye ember nem létezik. A 2007-2013-as EU költségvetés hogyan hat a 2004-es évre??? Az EU-segíly kifizetések kb. 3 évet késnek, hozzá tudsz adni 3 évet 2007-hez, vagy segítsek?

"Mikor is ígérte"

Ja, ha elmúlt nyolc év, akkor már mentesül az ígérete alól. Elévül, mi, fideSSfasszopó?

A 60 ezer óvodai férőhelyet pár éve ígérte, azt se tartotta be. Hát amilyen idióták a fideSSfasszopók, nem vették észtre, hogy megint beígérte. :))

Nem semmi fazonok vagytok. :))

Orbán veje 2019.03.31. 11:23:19

@enrikokaruszo:

Haver! Énszerintem te még egy nagyon kezdő orbánseggnyaló vagy. Nagyon sokat kell még fejlődnöd, hogy felnőjj a legnagyobb orbáncsicskákhoz.

Bár igaz, hogy a helyzet egyre nehezebb. Mert hát ma már ott járunk, hogy nem csak a Néppárt mondja azt 190-3 arányban, hogy "Repülj Geci"

Hanem a fekete Afrika is azt üzeni, hogy takarodj innen te Tolvaj Orbán!

Vagyis még te is leszűrheted a tanulságokat: Ilyen mélyre süllyedni csak a legsötétebb diktatúrák szoktak! És te ennek vagy a geci szolgája.

Belzebubo 2019.03.31. 11:27:34

@enrikokaruszo: biztosan nem azért, hanem azért, hogy körberöhögjék az egész világon...Annyit tényleg elért, hogy példakép lett az egész EU-ban: annak a példája, hogy hova süllyeszthet egy országot egy széljobbos diktátor...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 11:28:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te kit nézel ennyire hülyének? Kinek akarod bemesélni, hogy 2010 előtt egy fillér EU-támogatás se volt lehívható?!

Sőt, igazság szerint már 2004 előtt is kaptunk "EU-segílykét" (ténylegesen támogatást) az előcsatlakozási alapokból, nem a nulláról futott fel a támogatás 2010-re.

"Elévül, mi, fideSSfasszopó?"

Nem elévült, hanem ellehetetlenült, mert a magadfajta barmok hatalomba segítették a ballipsi elkúró kormányt. Sajnos az általuk előidézett tatárdúlást 30 év is kevés lesz jóvá tenni, de a folyamat elkezdődött, sajnos fájdalmasan soká lesz vége.

"A 60 ezer óvodai férőhelyet pár éve ígérte, azt se tartotta be"

Anno se "adjuramistendeazonnal" ígérte; az óvodai kapacitásokat, óvónőképzést sajnos csak lassan lehet felfuttatni. De ahhoz, hogy eljussunk valahová, először ki kell jelölni az útirányt. (Persze ballipsiknél nem szokás az ilyen, ők inkább csak sodródnak az árral.)

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 11:29:42

@Orbán veje: "Függeszt fel magad te is! Minél magasabbra annál jobb!"

Mi inkább téged és a hozzád hasonló pofátlan lipsiket függesztenénk fel szívesen.

Az első lámpavasra.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 11:33:16

@sZulamith: "Nem tudom, honnan szerzete információját az újság./The Times/"
Ott van bazmeg, szerző a CEU professzora. Hát ő megmondja.
Az a fénykép ántiszemita. Igaz, hogy se az érintett, se a Mazsihisz szerint nem az, de ő megmondja. Hiszen ezek azért nem mondják, mert annyira félnek. Hogy mitől, hiszen kevesebb a fizikai atrocitás ( Mennyi volt 10 éve? Egyszer csúnyán néztek a főrabbira?) és támogatva vannak, de félnek. És lobogtat egy saját maga által kreált felmérést, hogy a magyarok x százaléka szerint elhúzhatnának a zsidók. Hát ez beszarás, komolyan.
Aztán csodálkoznak, hogy az ember felgyújtaná a ceut, és behintené sóval a helyét.

Orbán veje 2019.03.31. 11:34:35

@Kigyozo kigyok:

Így van haver! Pontosan ezért üzeni Európa a gazdádnak 190-3 arányban: "Repülj Geci"

De ez még semmi! A fekete Afrika így fogalmaz: "Orbán takarodj"

Lassan nem marad szeglete a világnak, ahová menekülhetnétek!

Orbán veje 2019.03.31. 11:39:12

@taga20:

Haver! Nagyon jó! Énszerintem te tökéletesen látod a jövőt!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 11:45:12

@taga20: A lipsi haverod kezdett itt keménykedni az "erős kötelezéssel" meg a "magas helyre való felfüggesztéssel".

Én csak képbe helyeztem szegényt, hogy ne legyen teljesen eltévedve, mert egyelőre még mi vagyunk sokkal többen, így ha netán esetleg erőszakra és akasztgatásokra kerülne a sor, akkor jó eséllyel ő himbálózhatna áramvonalasított nyelőcsővel.

Egy baráti jótanács neked is: a helyedben ezt a sapkás hasonlatot se nagyon erőltetném, hiszen a te sapid sem örülne, ha a molyrágta lyukak mellett pl. egy-két ólom ütötte is keletkezne rajta.

Ugye értjük egymást?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 11:46:45

@Orbán veje: Ja, csak a kérdés az, hogy kinek a jövőjét?

Speciel szerintem az elpofátlanadó lipsik vannak minden korábbinál közelebb ahhoz, hogy ilyen legyen a jövőjük.

Lehet rázogatni a pofonfát, csak ne tessék csodálkozni, ha keserű lesz a termés...

taga20 2019.03.31. 11:50:38

@Kigyozo kigyok: "Ugye értjük egymást?"

te és a fityeszmaffiád a geci gazdáddal az élén, évtizedek óta keresitek és megtaláljátok a képzelt ellenségeket, asztán ezerrel gyűlölitek.
pl. több száz milliárdot kidobva plakátokra.( amit persze néha kurva gyorsan leszedtek:)))

és ezek után te ugatsz nekem fityeszkutya???

remélem zöd voltam?

www.youtube.com/watch?v=fsLdhijtdwI

taga20 2019.03.31. 11:52:05

@Orbán veje: hát nem kell nagy tehetség hozzá.

csak azokat a kurva lottó számokat nem látom:)))

enrikokaruszo 2019.03.31. 11:53:01

@Orbán veje: feketeafrika és a néppárt...no igen....a kapcsolat eredménye egyelőre egy rakás fekete csávó akit el kell tartani
nem sírok nagyon ha ebből kimaradunk

enrikokaruszo 2019.03.31. 12:07:49

@enrikokaruszo: tudom, kurvaanyám meg lámpavas

taga20 2019.03.31. 12:16:35

@enrikokaruszo: na, a végén még ember lesz belőled!:)))

enrikokaruszo 2019.03.31. 12:18:15

@taga20: beszélem a nyelvet, de bohócnak már öreg vagyok

Belzebubo 2019.03.31. 12:22:39

@enrikokaruszo: Bizony, jött egy rakás kulturálatlan analfabéta fekete félmajom, még a Zindex is azon sirt, hogy a fele nem ment át a letelepedési vizsgán. Micsoda egy buta népség! Igaz a másik fele meg átment, ami nemcsak egy felsôfokú nyelvvizsgát jelentett, hanem jogi, kulturâlis stb ismeteteket is. Persze nyilván nem fog Goethe versekrôl esszét irni, de te tudsz net nélkül csak egyet is? Vagy hogy hány tartomány van No-ban? Az átlag magyar meg 10 év után se beszél egy szót se németül és még büszke is rá... Ausztriában hasonló a szitu, az ide érkezettek fele már dolgozik, az osztrákok megoldották a lakhatást, a képzést (80 ezer ember jött ide!) és a vállalkozók alkalmaznának többet is csak a nyelvtudás akadály

Kreml propaganda osztály bérszámfejtés 2019.03.31. 12:25:09

@F1 L M: " ki oktatalak" - elvtárs! Nem végezte el rendesen a magyar nyelvtan kurzust az ügynök tréningen, úgyhogy ne oktassa ki a magyarokat!

enrikokaruszo 2019.03.31. 12:33:21

@Belzebubo: a rózsaszálat gitáron is tudom, bár nem ez volt a téma, ugye
statisztikát meg annyit hoz mindenki amennyit akar, turistaként meg délidőben piknikező hordákat láttam olaszoknál,németeknél,svájcban,(aránylag ott a legkevesebbet)

taga20 2019.03.31. 12:39:09

@enrikokaruszo: arra válaszolj már nekem, hogy öregkorára kötelezően meghülyül az ember, vagy vannak kivételek?!

jó, nem rád gondoltam:)))

enrikokaruszo 2019.03.31. 12:46:34

@taga20: jó, majd figyellek és szólok ha elfelejted már a saját hazugságaidat is:)

darlacko 2019.03.31. 12:49:51

Riporter kérdezi a falusi parasztembert:
- Aztán antiszemitizmus, az van-e a maguk falujában, János bácsi.
Erre ő:
- Az nincs. De igény az vóna rá!

teéjesenmindegy 2019.03.31. 13:07:21

@Belzebubo:
"Igaz a másik fele meg átment, ami nemcsak egy felsôfokú nyelvvizsgát jelentett, hanem jogi, kulturâlis stb ismeteteket is. "
A lófaszt mama, miért hazudsz? Távolról sincsen felsőfokú, leginkább alapfoknak felel meg.
az Index szerzője a lower to intermediate levelt fordította középfoknak, ami a DW szerint B1 szint, és nálunk az alapfok, de valójában a Szövetségi Bevándorlási és Menekültügyi Hivatalnak elég a nálunk újabban belépőfokként ismert, még szerényebb nyelvtudást jelentő A2 szint is
Forrás: kuruc.info/r/4/196300/

Persze nyilván nem fog Goethe versekrôl esszét irni, de te tudsz net nélkül csak egyet is? Vagy hogy hány tartomány van No-ban?
Na, erről a retkeidnek sincs semmi fogalma. Az olyanokat tanulják meg, hogy a polizei feliratú autó a rendőr, hogy a vöröskeresztet nem megdobálni kell, hanem elengedni, ha szirénázik és azt, hogy üljön a vécére ne onnan igyon., illetve, hogy a nők vezethetnek, és nem 3 lépéssel a pasik mögött mennek.

"Az átlag magyar meg 10 év után se beszél egy szót se németül és még büszke is rá.."
Az átlagmagyarnak biztos van más dolga is amellett, hogy német nyelvtanfolyamra járjon.

"Ausztriában hasonló a szitu, az ide érkezettek fele már dolgozik, az osztrákok megoldották a lakhatást, a képzést (80 ezer ember jött ide!) és a vállalkozók alkalmaznának többet is csak a nyelvtudás akadály"
Pont az előbb magyaráztad, hogy mennyire megy a nyelv a kis szerelmeidnek. Akkor mégsem? Most a nyelvtudás az akadály, később a szaktudás lesz, utána a munkakedv.

Belzebubo 2019.03.31. 13:14:52

@enrikokaruszo: piknikezô „hordákat“ én is láttam Linz mellett a Pleschinger See-nél, törökök, bosnyákok, mindenféle náció K-Eu-ból, osztrákokkal vegyesen, és senkinek semmi baja a másikkal. De a legmókásabb az volt, amikor egy néger srácot tanitott sielni az osztrák haverja egy kis helyi sipályán... A rózsaszálhoz gratula, én csak az Erlköniget tudom, azt se végig... A stat-ról pedig annyit, hogy ahol komolyan veszik az integrálást, ott van is eredménye, orbanisztánban viszont csak a választók erre fogékony részének a riogatására használják, akik persze be is kajálják, mert semmilyen valós ismeretük sincs a dologról... Persze minden másképp néz ki turistaként, de ott élve kiderülnek a multikulti hétköznapjai is. Leginkább az, hogy semmi bajuk egymással. Persze énrám is nézett csúnyán a pénztárosnô a boltban, mikor rájött a kiejtésembôl, hogy migráns vagyok, de akkor is vakkantott egy „scheen tog“-ot...

conchita wurst 2019.03.31. 13:32:07

@Belzebubo: @teéjesenmindegy: Jaja, A2-B1 a` szint amikor el tudod mondani hogy Ahmed vagyok, 2000 jan 1-en szulettem szomaliaban. Meg tusz kerni egy pohar vizet, buszjegyet.

B2-tol az kibebaszott messze van, a felsofoktol meg plane. A2-t EGY honap szabadidos tanulassal meg lehet csinalni europai nyelvekbol.

conchita wurst 2019.03.31. 13:36:25

@Belzebubo: "A stat-ról pedig annyit, hogy ahol komolyan veszik az integrálást, ott van is eredménye"

lasd spanyol es angol cigok

bru hu hu

teéjesenmindegy 2019.03.31. 13:39:22

@Belzebubo:
"a legmókásabb az volt, amikor egy néger srácot tanitott sielni az osztrák haverja egy kis helyi sipályán..."
Pfff. Te tényleg a multikulti meg integráció szakértője vagy. Ránézésből megmondod a sípályán, hogy ki turista és ki a migráns.

Én még mindig nem értem a fajtádat. Ez az ország azt mondja, hogy nem. Nem akarjuk. Akkor sem akarjuk, ha az Alpokban a boldog labancok négerekkel síelnek és közben a hangszóróból a müezzin üvölt sramli helyett. Nem akarjuk ide ezeket. Pont. Mi a faszért koptatod a szád, hogy de az milyen jó. Meg lett mondva, hogy nem.
Bazmeg, a nagy metoo idején ha a nő azt mondja, hogy nem, akkor fel kell fognod, mert utána már zaklatásnak számít. Itt meg milliók mondták hogy nem, te meg csak nyomod az agitálást.
Ki a faszt érdekelsz, élj ott, biztos marha jó neked, azért baszod itt a blogokon a rezet, és hagyj minket a faszságoddal.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 13:56:05

@sZulamith: Én meg nem tudok nélküle beszélni :D

VT Man 2019.03.31. 14:09:58

@Szóra kész Szókratész:
"Az antiszemitizmus Franciaországban erősödik, ahonnan egyre több zsidó menekül"

De megmagyarázzák, hogy "az más", illetve azok a migránsok nem a zsidókat utálják, hanem csak az izraelieket, azt szabad.

2019.03.31. 14:11:26

Hahaha! Köszi B1!

taga20 2019.03.31. 15:01:10

@conchita wurst: ja, képzeld el, ha valamelyik radnóti, rejtő, vagy guttmannarnold szerű magyar ember lesz.

kinek kellenek ezek a selejtek, mi kisnáci?

Pop40 2019.03.31. 15:05:22

Lassan egyszerűbb lenne azokat felsorolni, akik még hajlandóak szóba elegyedni a lótolvaj cigánnyal.

Azért mikor már Angola-szintű országokban mutatnak ajtót neki, az tényleg nem gyenge, még akkor is, ha csak pénzt mosni (gyk, lopni) ment oda, jó szokása szerint.

Pop40 2019.03.31. 15:13:55

@teéjesenmindegy:

Bolsikám, a vajdádon kívül SENKI nem hozott Mo-ra migránsokat. Igaz, ő bőven túlteljesítette a kötelezőt.

Ki is volt az egyetlen, aki Szombathelyen nem szavazta meg a migrációs bizottságot?
Az állítólag bevándorláspárti ellenzék? Ja, nem. Csak a fidesz!

A vajdádnál nagyobb migránspárti Európában nincs, még ha a magadfajta tökkelütött hülyéknek sikeresen adja is be az állítsukmegbrüsszelt-szlogeneket.
Persze, mit is várhatunk attól, akit Soros az ösztöndíjával személyesen vakart ki a szarból, ugye? :D

conchita wurst 2019.03.31. 15:15:35

@taga20: "kinek kellenek ezek a selejtek, mi kisnáci?"

Hat nekunk nem, meg ugy laccika fransziaknak se.

taga20 2019.03.31. 15:17:06

@Pop40: és akkor arról nem is beszéltünk, hogy a csúti geci és bandája több százezer menekültet buszoztatott a labancokhoz. pedig ők kurvára nem kérték.

taga20 2019.03.31. 15:19:05

@conchita wurst: nektek bazdmeg kosalalák és mészaroslölök kellenek.
megspékelve putyinügynökökkel és arab bűnözőkkel.

a kurvaanyádat fityeszrohadék!

Pop40 2019.03.31. 15:20:43

@taga20:
Azt Merkelék cseszték el.
Le kellett volna zárni a határt, aztán visszaszólni, hogy oké, Vitya, beimportáltad őket, legyenek a tieid. :D

enrikokaruszo 2019.03.31. 15:20:53

@taga20: nono
hívásra jöttek, ugye nem felejtetted el

taga20 2019.03.31. 15:25:45

@enrikokaruszo: és akkor arról nem is beszéltünk, hogy a csúti geci és bandája több százezer menekültet buszoztatott a labancokhoz. pedig ők kurvára nem kérték.

erről dumálj, és ne maszatolj fityeszork!

teéjesenmindegy 2019.03.31. 15:30:33

@Pop40: Akkor most jó, hogy van Soros, vagy nem jó?

enrikokaruszo 2019.03.31. 15:30:47

@taga20: én hajítógépet használtam volna

teéjesenmindegy 2019.03.31. 15:32:47

@taga20: "és akkor arról nem is beszéltünk, hogy a csúti geci és bandája több százezer menekültet buszoztatott a labancokhoz. pedig ők kurvára nem kérték."

Ühüm. Gondolom itt gyártotta a migriket, ugye?

Tényleg nem jöttetek még rá, hogy így a 21.században amikor van internet ez a történelemhamisítás marhára nem jön össze?

taga20 2019.03.31. 15:34:05

@teéjesenmindegy: az a baj, hogy az olyan agyalágyult fityeszes szargerincű nímandokból, mint amilyen te is vagy, és a gazdád a geci, van legalább 2 misi.

az olyan nagyszerű emberekből, mint sorosgyörgy, meg néhány.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 15:35:09

@Pop40: "Le kellett volna zárni a határt, aztán visszaszólni, hogy oké, Vitya, beimportáltad őket, legyenek a tieid. :D"
Igen, hiszen mind emlékszünk, hogy Vitya kiállt és mondta a homokinégereknek, hogy nincs határ, gyertek, ugye?

taga20 2019.03.31. 15:36:32

@enrikokaruszo: és visszahajítottad volna magadat az uráli sztyeppékre?

vagy hogy?

"ember", te annyira fityeszes állat lettél, hogy má észre se veszed!

taga20 2019.03.31. 15:37:25

@teéjesenmindegy:

mi a tetves kurvaanyádról hablatyolsz, te szarházi?

enrikokaruszo 2019.03.31. 15:37:43

@taga20: és az arány egyre inkább a normálisan gondolkodók javára billen, igen :)

teéjesenmindegy 2019.03.31. 15:38:15

@taga20: Akkor szaladj oda hozzá, tartsd a valagad, és gyártsatok kis sorosokat.

enrikokaruszo 2019.03.31. 15:39:15

@taga20: te kaptál volna ingyen jegyet....
nem hiszem, hogy van családod, elég lett volna egy, igaz?

taga20 2019.03.31. 15:43:55

@teéjesenmindegy: te homár vagy? miért kell egyből a segg körül ólálkodnotok?

nálatok náciknál, ez a buzulás alap kritérium? vagy mi van nyomorék?

teéjesenmindegy 2019.03.31. 15:48:11

@taga20: Fogalmam sincs, mi megy a náciknál, te szemmel láthatóan szerelmes vagy a vén rohadékba, akkor teljesüljetek be. Manapság ez már elfogadott, bármennyire is gusztustalan. Szóval hajrá.

taga20 2019.03.31. 15:50:56

@enrikokaruszo: miből gondolod, hogy nincs családom?

abból, hogy nem gyűlölöm a menekülteket, vagy abból, hogy utálom a fityeszmaffiádat, vagy abból, hogy egyenlő félnek tekintem a nőket, vagy abból, hogy nem utálom a melegeket?

miből, drága honfitársam, miből?

taga20 2019.03.31. 16:06:07

@teéjesenmindegy: tényleg nem értem miről pofázol, pedig láthatóan magyarul teszed.

az meg, hogy tolod a náci dumát, az csak a ráadás.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 16:07:06

@taga20: Abból, hogy állandóan itt baszod magad.
A másik pedig, hogy nem létezik, hogy élő ember el bír viselni egy ilyen szellemi toprongyot mint te maga mellett.

A harmadik pedig a remény, a természetbe vetett hit, hogy nem engedi, hogy az ilyen evolúciós zsákutcák, mint te szaporodjanak.

teéjesenmindegy 2019.03.31. 16:08:40

@taga20: Na. Mutasd, hol toltam náci dumát? Idézd kérlek.
Melyik részét nem érted a mondandómnak? Mondjuk, ha ezt nem érted, akkor egyértelmű, hogy a világ dolgaiban is komoly kihívásokkal küszködsz.

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:11:18

@taga20: nem gondolnám, hogy nem vagy gyűlölködő, elképesztő energiákkal mocskolódsz, és mikor felnézek ide időnként, tucatnyi embert átkozol éppen, mert másképp gondolnak dolgokat
a melegeknek ehhez semmi köze, a migránsoknak se
szóval, a nyomorult lelked miatt gondoltam
de, örülök, ha van, aki elvisel:)

taga20 2019.03.31. 16:12:48

@Szóra kész Szókratész: ez igaz is lehet, de csak arra van történelmi tény, hogy nagyapádék 500ezer zsidót zsuppoltak a gázkamrákba.

az eszeszek meg csak néztek, mint ponyt a szatyorban, hogy a "magyar" csendőrség nácibb a náciknál!

büszke lehetsz magadra!

taga20 2019.03.31. 16:16:24

@enrikokaruszo: "tucatnyi embert átkozol éppen, mert másképp gondolnak dolgokat"

lehet, hogy igazad van haver, de egyre válaszolj!

én plakátolok évente több tízmilliárdért gyűlöletet, vagy a fityesz maffiád?

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:16:28

@taga20: te, ez nem az a szókratész lehet, ANNYIRA nem régi szerintem

antiinternáci 2019.03.31. 16:18:12

@enrikokaruszo: @teéjesenmindegy:

Mindketten Béke Nobel-díjat érdemeltek, ahogy itt szó nélkül viselitek ennek a trágár, suttyó alaknak az okádását.

taga20 2019.03.31. 16:18:39

@enrikokaruszo: "tucatnyi embert átkozol éppen, mert másképp gondolnak dolgokat"

lehet, hogy igazad van haver, de egyre válaszolj!

én plakátolok évente több tízmilliárdért gyűlöletet, vagy a fityesz maffiád?

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:18:40

@taga20: gyűlöletet?
kit gyűlölnek azokon a plakátokon?
politikus, pénzember céljairól szólnak, nem?
én az influenzát nem gyűlölöm, csak kigyógyulok, érted a különbséget?

taga20 2019.03.31. 16:21:44

@antiinternáci: na befutott a legéletlenebb kés a fityesz kredencből!

na meséjj, finom volt a farhát, amit a gazdád dobott neked?:)))

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:23:44

@antiinternáci: dolgozom a kertemben, néha leülök pihenni, olyankor idenézek, vajon min csámcsognak a nemnormálisok....:)

taga20 2019.03.31. 16:23:58

@enrikokaruszo: mégegyszer kérdezem!

miért kell elégetni évente több tíz csilliárdot ilyen agyhalott faszságokra?

ha pedig jön valami külföldi, akkor gyorsan leszedi a geci gazdád maffiája.

erre válaszolj, te ostoba fityesztalpas!

antiinternáci 2019.03.31. 16:26:32

@taga20:

Végre egyszer életedben helyesen gondolkodtál: magadra ismertél...

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:28:35

@taga20: már válaszoltam, csak nem látod a nyáladtól, jóember, törölgesd le a képernyőt
a politika játék, csak nagyban megy
ha kell, azt mondom, kedvellek, érted, butafiú?

taga20 2019.03.31. 16:40:35

@antiinternáci: ???

ti tényleg ennyire retardáltak vagytok, fityeszparaziták?

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:41:44

@taga20: persze, mindenki hülye, csak te vagy helikopter

taga20 2019.03.31. 16:43:09

@enrikokaruszo:

nem válaszoltál fityeszzombi!

akkor még egyszer!

miért kell több tíz milliárd közpénzt elégetni évente, a geci gazdád faszságaira?

conchita wurst 2019.03.31. 16:46:07

@taga20: Miert is ne?

Sokkal tobbet keres nekunk Orban, mint amenyi elmegy a hobbijara.

Szerintem megeri.

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:48:28

@taga20: nézd, ezt a fárasztó játékot már egyszer végigcsináltam...no jó...de ideges leszel..:)...tájékoztatás, a közfigyelem felhívása egy jelenségre, amely a jövő szempontjából nagy jelentőséggel bír

taga20 2019.03.31. 16:53:18

@enrikokaruszo: "tájékoztatás, a közfigyelem felhívása egy jelenségre, amely a jövő szempontjából nagy jelentőséggel bír"

melyik más eus országban csinálnak ilyet évek óta?

és neked az nem gáz, hogy gyorsan lekapják, ha valami külföldi vezető idelátogat?

vagy anno a vízes vébé alkalmával?

neked ez nem gáz? szerinted ez rendben van? ennyire szarba néznek téged a geciék, és te büszke vagy magadra?

tényleg nem értelek haver!

enrikokaruszo 2019.03.31. 16:58:33

@taga20: tudom hogy nem értesz
ha a plakátkampány nincsen, a ballib sajtó még mindig kussolna a beáramló milliókról, (a késelések, és egyéb hálás megnyilvánulások még így is csak nehezen kerülik meg a nagy testvért, az ep. pl képes volt a bevándorlást levenni a napirendjéről nemrég....gáz...

élhetetlen 2019.03.31. 17:09:45

@Kigyozo kigyok: Nem nézek utána a többi „hiteles” forrásodnak, csak egy, mert ez tegnap volt, még kéznél van. index.hu/belfold/2019/03/30/ujhelyi_haz_kormanymedia/
Ujhelyi meghívott kormányközeli újságírókat, és körbevezette őket a kertben, a házban. Tényleg elképesztő luxus. Jakuzzi, ma 1 milla körül van. Szauna milla alatt. A kettő együtt is olcsóbb, mint egy autó. A kerti tó, kb 2x2 méteres. A húgomé nagyobb Alsónémedin. Az uszodát meg biztosan eldugták a spájzba a látogatás idejére. Ha ráérsz, nézd meg a videót, de aztán ne higgy a szemednek, csak a mindenszónak.

élhetetlen 2019.03.31. 17:31:25

@enrikokaruszo: „nem azért választottuk, hogy sokan megveregessék a vállát...persze aki szolgának született, ezt nehezen fogja fel:)”. Ez nagyon szép! Felvesznek valakit végre egy klubba, becsörtet, a szőnyegre kamuzik, sőt a csikket is ott tapossa el, és mikor szólnak neki, hogy ezt tiltja a klub szabályzata, amit elvileg elfogadott, akkor felrúgja a székeket, felborít pár asztalt, mert ő nem szolga? Így gondolod? Tényleg senkit nem ismersz, aki úriember, és még a szava is ér valamit?

enrikokaruszo 2019.03.31. 17:40:10

@élhetetlen: az a klub is egy proli illúziója csupán

2019.03.31. 17:40:28

Az az erdekes hogy az utobbi evekben csak a szelsobalosok zsidoznak mas senki. Ennyire nincs min ragodni?

enrikokaruszo 2019.03.31. 17:43:08

@randomgenerator: valamiből élni kell...a munka pedig megalázó

élhetetlen 2019.03.31. 18:01:40

@enrikokaruszo: Tévedhetek, de nekem úgy tűnik, az EU még mindig egy zártkörű klub, és, bár kissé felhígult, még mindig komoly feltételei vannak a belépésnek. De lehet, hogy ez csak az én proli illúzióm, és a tudás nálad van. Hogy is volt? Felkértek bennünket a belépésre, vagy kértük, és sokáig sorban álltunk?

élhetetlen 2019.03.31. 18:17:26

@enrikokaruszo: „délidőben piknikező hordákat láttam olaszoknál,németeknél,svájcban”. Ez tényleg botrányos! Ebédelni a zöldben! Ütősebb lett volna, ha azt állítod, hogy miközben piknikeztek, minden arra tévedőt leszúrtak. Egyébként kíváncsi lennék, hogy, ha olyan helyre vetne a sors, ahol még a betűket sem ismered, pl. görög, cirill betűk, arab írásjelek, mennyi idő alatt tanulnád meg a nyelvet.

Ménár Atya 2019.03.31. 18:24:45

"Erősödik az antiszemitizmus Magyarországon, a zsidóság egyre jobban fél és ebben szerepe van Orbán Viktornak - írja a Times "
Ezzel csak annyi a baj, hogy a Times elfelejtette erről értesíteni a magyar zsidókat, és ők köszönik szépen de jól érzik magukat itt magyar állampolgárként, minden veszély és atrocitás nélkül.
Bár annyi valóságalapja azért van, hogy a Náci DK nyugger kommandósai beálltak a Náci jobbik mellé, és már egy színpadon szónokolnak a vezetőik :)
Tehát a Nácik tényleg erősödtek gyurcsány führerrel :)

John Brennan 2019.03.31. 18:38:58

@élhetetlen:
Jól leírták már, hogyan változtatta meg végzetesen Magyarországot egy másik nagy bevándorlási hullám a 19. században: Bartha Miklós: Kazárföldön.

"Szomorú jele a magyar nemzeti tudat mesterségesen fenntartott csököttségének, hogy egyre több az olyan nagy könyv, klasszikus érvényű munka, amelyről széles néptömegek legfeljebb annyit tudnak mondani: - Hallottam emlegetni, de nem olvastam. Pedig mint a testnek mindennapi falatozás, úgy a tudatnak a mindennapi betű, amely biztosítja megmaradását, erejét és fejlődését. Bartha Miklós jelen könyve mindenképpen azon „hírhedett" munkák élenjárója, amelyekről kritikát még csak-csak hallhatott a magyar, de kezükben eddig kevesen tarthatták.
Pedig nagyon fontos könyv ez, boldogabb országokban - feltéve, hogy lett volna Bartha Miklósuk - a kötelező érettségi tételek közé sorolnák. Ugyanis az első nemzeti szociográfia, alapmű, továbbá történelemkönyv, hiszen amit felvázol, a nemzet sorsának korszakos fordulója, de mindemellett líra is, mert valódi emberek, nevesíthető sorsok, megélt tragédiák summázatos foglalata. Ez a nem túl vaskos, először 1901-ben megjelent munka hiteles kortársi bizonyságát adja, amint Magyarországon a magyar világból - lassan és feltartóztathatatlanul - kazár világ lett. Hogy milyen a kazár világ? Bartha látleletének figyelmes elolvasása erre is választ ad, ha pedig röviden akarnánk összefoglalni esszenciáját, azt mondhatnánk róla: más, mint magyar, azaz magyartalan. S hogy kik a kazárok? Ők a XIX. századi Oroszországi és Lengyelországból Galícián át Magyarországra beszivárgott zsidók.
Gyökértelen, ápolatlan, balkánias benyomást keltő, kaftános, pajeszos emberek, akiket megjelenésüket követően a beregi magyar parasztság - miért, miért nem - kazároknak nevezett el. Ez a terminus tehát nem Bartha Miklós leleménye és legkevésbé sem eufemizmus a zsidó szó kiváltására. (Ez utóbbi különben sem számított még tabunak Bartha könyvének írásakor. ) Az önmagukat menekültnek minősítő kazárok megjelenésére nem véletlenül alkalmaztuk a beszivárgás kifejezést, mivel egyedül ez fejezi ki taktikájukat: sohasem csoportosan vagy szervezetten emigráltak, sohasem érkeztek meg valahová hivatalosan, csak megjelent egy-egy kósza menekült, akinek kijárt a vendégjog, aztán lassan követte őt a népes család és a baráti kör. Úgy telepedtek le valahol, hogy sosem kértek semmiféle hozzájárulást ehhez, egyszer csak ott voltak tömegesen és elmozdíthatatlanul.
S hogy ezek a másságos jövevények úgy hatoltak bele az ezeréves nemzet testébe, mint kés a vajba, s hogy félszázad alatt, ha nem is formálisan, de ténylegesen hatalmuk alá gyűrték az országot, annak a két másik sajátságuknak tulajdonítható, amely a kazár másságot mindig is kíséri honfoglalásain: az egyik az amorális másság, a másik az amorális félrevezetés. Ha hétköznapibban akarnánk fogalmazni, azt mondhatnánk, hogy kielégíthetetlen hataloméhség és felelőtlen handabanda. És e két fegyverrel szemben teljesen védtelennek bizonyult a Felső-Tiszavidéki ősi falvak magyar és rutén paraszti közössége: ők a keresztényi moralitás, a becsületesség és a gerincesség megszabta határok között élték életüket történelmi korok óta, számukra a kazár siserehad inváziószerű megjelenése több volt, mint övön aluli ütés: korábban teljesen elképzelhetetlen képtelenség, maga az ördög."

Orbán veje 2019.03.31. 18:42:44

@Ménár Atya:

Haver! Az igazság az, hogy Times meglátásait, meg a tiédet, aki egy ócska orbánseggnyaló troll vagy, nem lehet egy lapon említeni.

Sir Galahad 2019.03.31. 18:49:35

Gyakran olvasok itt baromságokat, de a legfelháborítóbb közülük az, amivel most a címlapon ajánlják a sajtószemlét: hogy itt erősödik az antiszemitizmus. Most akkor szeretnék egy összevetést látni arról, hogy Nyugat-Európa egyes országaira jellemző-e inkább, hogy zsidók tömegesen költöznek el az őket ért rendszeres bántalmazás miatt, hogy megölnek pusztán a hovatartozása miatt zsidókat, hogy zsinagógákat, kóser boltokat, zsidó iskolákat támadnak meg, gyújtanak fel - vagy Magyarországra?

Ekkorát hazudni tényleg a pofátlanság legteteje!

Ménár Atya 2019.03.31. 18:54:08

@Orbán veje:
Ebben igazad van.
A Times meglátásai valótlanok.
Az enyémek viszont valóságosak.
Nem beszélve Izrael államról, akik egy árva szót nem szóltak bármilyen magyar zsidóüldözésről.
Ez egy jól bejáratott lemez, csak épp már recseg és hamisan szól. :)
De amúgy te hol tapasztaltad az antiszemitizmust, és a zsidóüldözést, a DK-Jobbik nácipárt politikusain kívül? :)
Amúgy mi abban az orbán seggnyalás" ha a valóságot írom meg, és nem egy a Timesnak valami volt komcsi ratyi által tollba mondott marhaságot szajkózok?
Te zsidó vagy, és sárga csillagot kell hordanod, vagy nem tölthetsz be állami pozciót mert zsidó vagy, vagy megvertek az utcán a náci DK- aktivisták mert zsidó vagy?
Légyszi írd már le, hogy ezek hol fordultak elő veled, és akkor hiszek neked, addig viszont csak te vagy egy Náci DK-Jobbik seggnyaló elkeseredett vesztes nyugger honfitársam :)

Orbán veje 2019.03.31. 18:57:36

@Sir Galahad:

Haver! Képzeld amikor a gazdád a néppárti kizárása után belehazudta a sajtótájékoztatón a világ képébe, hogy nem folytatott Junker ellen kampányt, te csak lapítottál mint szar a fűben.

Most meg visítasz! Énszerintem te egyszerűen egy geci orbán seggnyaló vagy. Se több, se kevesebb.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.03.31. 19:01:22

@Orbán veje: A visítás akkor lesz a leghangosabb, ha eljön a disznóvágás ideje, május utolsó vasárnapján.

Türelem, ehhez már nem kell sokat aludni. :-))))

John Brennan 2019.03.31. 19:20:39

Az antiszemitizmus vád most már egyértelműen visszaüt, abszolút hiteltelen.
Mert mondjuk a cigányellenesség vádjának még lenne olyan eleme, ami igazolható, mondjuk a munkaerőpiaci hátrányok. De az antiszemitizmust csak az támasztja alá, hogy egy zsidó kutató a CEU zsidó kutatások részlegén a zsidókutatás eredményeként kijelenti, hogy az antiszemitizmus növekszik.

enrikokaruszo 2019.03.31. 19:22:51

@élhetetlen: az hogy a bevándorlók délidőben csapatostul kajálgatnak a parkban. csak annyit jelent, hogy nem dolgoznak sehol, okostojás.
róluk állította az eufasza sajtó, hogy mekkora nyereség, kár hogy nem jön 10xannyi
rólam, ha személyemmel idegen civilizációkat szerencséltetnék, nem tudom mit írnának, ne kínlódj, tudom, hogy nehéz dolgod van behúzni ebbe a sztoriba, itt én vagyok otthon, értve vagyok?

Sir Galahad 2019.03.31. 19:35:29

@Orbán veje: Nem emlékszem, hogy haverok lennénk, egyébként meg örülök, hogy semmivel nem tudtad cáfolni, amit leírtam. Ha jól esett a trágárkodás, azt meg egészségedre.

Orbán veje 2019.03.31. 19:46:56

@Ménár Atya:
Haver! Mivel köztudott, hogy te egy szarházi orbántalpnyaló vagy, ezért te éppen olyan hazug vagy mint a tolvaj gazdád.

élhetetlen 2019.03.31. 19:48:09

@John Brennan: Szépen, hosszan leírtad egy ember szemszögéből Magyarország halálát. Nem olvastam, így a zanzádból szemezgetek. „Pedig nagyon fontos könyv ez, boldogabb országokban - feltéve, hogy lett volna Bartha Miklósuk - a kötelező érettségi tételek közé sorolnák.”. Ez, gondolom, magánvélemény. „először 1901-ben megjelent munka hiteles kortársi bizonyságát adja, amint Magyarországon a magyar világból - lassan és feltartóztathatatlanul - kazár világ lett.„ „hiteles kortársi”, mint a tiszaeszlári perről megjelent írások? Szerintem csak a saját hozzáállását tükrözi. „: más, mint magyar, azaz magyartalan.”. Hú, ebben az országos felvágottban ki a magyar? „Úgy telepedtek le valahol, hogy sosem kértek semmiféle hozzájárulást ehhez, egyszer csak ott voltak tömegesen és elmozdíthatatlanul„. A honfoglalás meg úgy történt (persze csak a regék szintjén), hogy mi hozzájárulást kaptunk, csalással, egy lóért, stb. „kielégíthetetlen hataloméhség és felelőtlen handabanda.”. Te, lehet, hogy Orbán is kazár? „ők a keresztényi moralitás, a becsületesség és a gerincesség megszabta határok között élték életüket történelmi korok óta”. Ja, a moralitás jegyében működtek a tiszazugi gyilkos asszonyok is. „korábban teljesen elképzelhetetlen képtelenség, maga az ördög." Kicsit talán késő
öbb. Úgy tudom, hogy a zsidóknak nem volt földvásárlási joguk, tehát nem gazdálkodhattak, maradt a kereskedés, és a bank. Ha egy faluban két zsidó boltos kiszolgálta a falut, az nyilvánvalóan ördögtől való. És amelyik megtudta, hogy beteg valahol egy gyerek, akkor küldött egy kosárka gyümölcsöt, az maga volt a sátán. És ezeket az embereket vitték el! Akarsz még valamit mondani? Nincs értelme, ha gondolkodsz is.

Orbán veje 2019.03.31. 19:48:30

@Sir Galahad:

Haver! Szóval nincs érdemi válasz? Ebből is látszik, hogy csak egy geci orbánseggnyaló vagy.

elismert felhasználó 2019.03.31. 19:50:12

@Orbán veje: te hafer! te osztán tátot szályal rohantál a faszerőbe. eszek a fityeszesek jól mekszopatnag tégedet. rosz látni ahogy égsz....

teéjesenmindegy 2019.03.31. 20:05:54

@élhetetlen: "Tényleg elképesztő luxus. Jakuzzi, ma 1 milla körül van. Szauna milla alatt. "
Értem. "A mi luxusunk nem is luxus".
Mondd már el, hogy honnan számít neked luxusnak egy épület, mert amiben szauna és jacuzzi van, az egy sima pecó nálatok. Gyémánt kilincs, arany budi?

Ménár Atya 2019.03.31. 20:07:42

@Orbán veje:
Tehát most jön a személyeskedés, amikor bizonyítékokkal nem tudod alátámasztani a fent leírt tényként megállapított vádaskodást :)
Ezért természetesen orbán talpnyaló is lettem :D:D
Mondjuk ez még mindig jobb, mint a Fasiszta náci pártok Jobbik-DK seggét nyalni :D
Te nyugger, nem veszed észre, hogy csak szopni jársz ide?
Olyan vagy mint az autópálya viccben a fordítva felhajtó idióta:, mi az hogy egy hülye jön szembe a forgalommal, mind szembejön! :D:D

teéjesenmindegy 2019.03.31. 20:10:35

@élhetetlen:
"Egyébként kíváncsi lennék, hogy, ha olyan helyre vetne a sors, ahol még a betűket sem ismered, pl. görög, cirill betűk, arab írásjelek, mennyi idő alatt tanulnád meg a nyelvet."
Én speciel valami rohadt nehezen.
De közben reménykednék, hogy a liberális balfaszok azért valahogy csak kimagyarázzák, hogy tőlem megy a gazdaság.

Sir Galahad 2019.03.31. 20:18:50

@Orbán veje: Milyen érdemi választ szeretnél? Én bemutattam, hogy miért hazugság, hogy Magyarországon nő az antiszemitizmus, mire te ezt semmivel nem tudtad cáfolni, csak sértegettél. Ezek után mire kéne válaszolnom?

Ménár Atya 2019.03.31. 20:23:45

@Sir Galahad:
Uram!
Kéred az Antiochiai szent kézigránátot eme vad,állat ellen? :D:D:D

John Brennan 2019.03.31. 20:27:49

@élhetetlen:
A könyvajánlót másoltam be, szánalmasak a kommentjeid.

élhetetlen 2019.03.31. 20:38:11

@enrikokaruszo: „ az hogy a bevándorlók délidőben csapatostul kajálgatnak a parkban. csak annyit jelent, hogy nem dolgoznak sehol, okostojás”. Ezt csak te gondolod így okostojás. Vagy így van, vagy nem. Amíg a Matáv itt volt az Infoparkban, ha szép idő volt sokszor kimentünk egy szendviccsel, kávéval az aranyhalas tavacska partjára, pedig dolgoztunk. Az egyetemisták meg a füvön heverésztek szünetben.

Orbán veje 2019.03.31. 20:44:02

@Ménár Atya: :

Haver! Énszerintem te egyre szánalmasabb vagy. Bár megértem! Amikor a saját pártcsaládotok mondja azt, hogy " Repülj Geci" , a fekete Afrika pedig azt, hogy "Orbán takarodj" az bizony már marha nagy gáz!

És haver! Mindezt egy héten belül! Orbán Magyarország szégyenévé vált.

De most már nem írok többet, mert megyek megnézni, hogy himbálódzik a gazdád! Bizonyára te is hallottál róla, a múlt héten felfüggesztette magát.

élhetetlen 2019.03.31. 20:48:11

@John Brennan: Ja, hogy egy könyvajálóval agitálsz a kazárok, zsidók ellen, az nem szánalmas? Nem feltételezhető, hogy azért ezt nyomod, mert egyetértesz vele? Szánalmasak a kommentjeim? A tieid bezzeg világító fáklyák az emberiségnek? Nem, csak a hozzád hasonlóknak. Megokosodnak, mint te. Ja. Na, hess…

John Brennan 2019.03.31. 20:56:49

@élhetetlen:
Szánalmas vagy.
Egy korábbi bevándorlás negatív következményeit írja le a könyv, mi ebben az agitáció?? He?

Ménár Atya 2019.03.31. 21:05:09

@Orbán veje:
Na mi a neved zsidó!
Olbán Veje! :D:D
B+ te hülyébb vagy mint a sokévi átlag, nem válaszoltál az antiszemitizmus és zsidó üldözésre, inkább menekülsz.
Mi van B+ 9.-ig szól a munkaidőd a DK komment kommandójában?
Jól van, valamelyik hülye írta, hogy nekünk meg 10 ig, mindjárt vége a műszaknak :D

Orbán veje 2019.03.31. 21:39:09

@Ménár Atya:

Haver! Az Európai Néppárt azt mondta a gazdádnak hogy "Repülj Geci, a Fekete Afrika meg azt, hogy Orbán takarodj!

És még nincs vége!!!!! Itt a hab a tortán!

Economist: "Magyarország kormánya úszik a mocskos korrupcióban!"

De ez még semmi! Haver! Most jött a hír! "Kétharmados vereséget szenvedett a Fidesz által támogatott jelölt Ibrányban"

Haver! Nagyon nagy a baj, már 2/3-dal ütnek titeket a magyarok is, itthon, hazai pályán! Európa mög 190-3 ra döngölte agyagba a felcsúti Tolvajt! Ajjajjajaj!

De én megpróbálok segíteni neked, mert bajban láthatod ki az igazi barátod. Gyorsan megnézem van e még neked is hely azon a fán amelyen a gazdád himbálódzik. Biztosan te is hallottál róla, a múlt héten elkeseredésében felfüggesztette magát!

élhetetlen 2019.03.31. 21:46:45

@teéjesenmindegy: Bár veled nem szívesen állok szóba, de pár példa: index.hu/belfold/2014/09/26/szijjarto_peter_kulugyminiszter_haz_belso_kepek/
24.hu/belfold/2018/03/13/400-millios-luxusvillaba-vette-be-magat-matolcsy-es-csaladja/
Sajnálom, hogy nem tudsz különbséget tenni egy szőregi családiház, és egy 400 millás kecó között. „mert amiben szauna és jakuzzi van, az egy sima pecó nálatok.”. Ez csak hely kérdése, mert a szauna és a jacuzzi együtt kevesebbe kerül akár egy használt autónál. Igény szerint nem abszurd, hogy negyven éves korára berendezzen valaki egy konditermet, ha ez a vágya, (az öcsém), vagy kerti tavat létesítsen (a húgom), három méter átmérőjű, amiből a macskák kihalásszák az aranyhalakat. Ő ezzel szórakozik. Ez nagyon nem luxus, csak hely kérdése. Nekem a nyolcadikon nyilván nem lesz tavam. Nem várom el, hogy ezt megértsd, csak arra kérlek, kímélj meg a nekem szánt kommentjeidtől, ha lehet, mert nagyon nem kedvellek.

élhetetlen 2019.03.31. 22:01:30

@John Brennan: Ja, szánalmas vagyok. Bezzeg te nem. „Egy korábbi bevándorlás negatív következményeit írja le a könyv, mi ebben az agitáció??”. Ami annyi volt, hogy „ a kazár siserehad inváziószerű megjelenése több volt, mint övön aluli ütés: korábban teljesen elképzelhetetlen képtelenség, maga az ördög.". Nem, ebben nincs benne, hogy nem kellett volna engedni, és hogy emiatt nem magyar már a magyar, ugye? Maradhatsz szánalmas hülye, csak engem ne nézz annak.

John Brennan 2019.03.31. 22:25:55

@élhetetlen:
Mivel a szerző, Bartha Miklós terepbejárást végzett műve megírása előtt, te meg nem, a szerzőnek hiszek engedelmeddel, téged meg egy tájékozatlan hőbörgőnek tartalak.

élhetetlen 2019.03.31. 22:47:20

@John Brennan: Na, ennyit már nem érsz, de legyen. Terepbejárás. Ja, csak meg kell találni a megfelelő embert. Szép példa volt, gyermekkoromban volt egy durva száj és körömfájás járvány az országban, nem mentem iskolába sem, csak apa ment ki a házból, gumicsizmában, és a fertőtlenítő medencén át jött vissza. Így jöhetett be az állatorvos is. Megúsztuk 40 hízóval. Aztán pár éve láttam egy riportot egy falubelivel, akinek kilőtték az állományát, és elmondta, hogy nem is volt járvány, csak a TSZ nem akarta a háztáji állattartást. Ennyit a korabeli, hiteles beszámolókról. Egyébként azt hiszel, amit akarsz, és, hogy minek tartasz te engem, ez nem befolyásolja az életemet, magyarul lesz.rom. Így rendben vagyunk?

John Brennan 2019.03.31. 22:58:26

@élhetetlen:
Saját vitakészségedet hitelteleníted és tájékozatlanságodat demonstrálod ezzel a hamis analógiával. Bartha Miklós előtt és után nagyon sokan mások is megírták terepbejárás eredményeként ugyanazt, nem annyira részletesen; például Kölcsey Ferenc A szatmári adózó nép állapotáról (1830-ban vagy Berzsenyi Dániel.
Te csak foglalkozz a disznóiddal.

élhetetlen 2019.03.31. 23:07:04

@conchita wurst: „Sokkal tobbet keres nekunk Orban, mint amenyi elmegy a hobbijara„. Neked , te hülye? Tiéd a fél Fejér megye, vagy a Balaton part szállodáinak, kempingjeinek háromnegyed része? Vagy te kapod a baksist a Párizsi udvar eladásáért? Két dolgot nem értek. Az egyik, hogy ennyire nem lehet hülye senki, és mégis itt vagy. A másik, nem tudom elképzelni, hogy normális ember pénzért ezt csinálja. Értem, hogy akár senki nem tudja, hogy ki vagy, csak azt nem értem, hogy ez hogyan fér bele egy normális ember értékrendjébe.

conchita wurst 2019.03.31. 23:09:26

@élhetetlen: igen, nekem

nem is neked szavazok

élhetetlen 2019.03.31. 23:27:56

@John Brennan: „Te csak foglalkozz a disznóiddal.”. Ez nagyon elegáns válasz volt. Eltekinthetünk attól, hogy nem a disznókról volt szó, hanem arról hogy az adott korban élő emberek mit, hogyan láttak. Nem vagy képes elvonatkoztatni? Az már bonyolult? Igaz, ahhoz már nem elég idézni, gondolkodni is kellene. Egyébként, hogy voltak antiszemita beállítottságú emberek, az azt jelenti, hogy igazuk is van/volt? Na, maradj magadnak, faji felsőbbrendűséged, és igazságod tudatában, de engem ezzel hagyj békén. Nekem nem fér bele a világképembe.

élhetetlen 2019.03.31. 23:42:13

@conchita wurst: „igen, nekem”. Jaj, ne röhögtess már! Ha nem te vagy Orbán vagy Mészáros, vagy valamelyik NER közeli nagy ágyú, akkor te csak filléreket kaphatsz hozzájuk képest. És nem vagy egyik sem, mert akkor nem kommentelnél itt, tehát egy fillérekért megvehető nímand vagy.

conchita wurst 2019.03.31. 23:50:01

@élhetetlen: en jo sok fillert kapok a lippsi dulashoz kepest

Ménár Atya 2019.04.01. 06:53:47

@Orbán veje:
B+ te tényleg nagyon elvakult buta vagy?
Te élvezed, hogy magadból csinálsz hülyét? :D:D:D

"De ez még semmi! Haver! Most jött a hír! "Kétharmados vereséget szenvedett a Fidesz által támogatott jelölt Ibrányban"

Index:
Ibrány: függetlenek harcoltak
A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Ibrányban Trencsényi Imre független jelölt lett a polgármester, 68-31 százalékra győzte le szintén független ellenfelét.

Trencsényi Imre - 2021 szavazat (68,1 %)
Németh Szilvia 947 szavazat (31,9 %)
Ibrányban azért tartottak időközi választást, mert a korábbi polgármester, Berencsi Béla (független) múlt év decemberében meghalt.

Húúúú most aztán elkezdődött a forradalom, a független dk megverte a független fideszest,mert meghalt a független mszp-s :D:D:D

Sir Galahad 2019.04.01. 11:28:10

@Ménár Atya: Igen. Olvasd fel a Fegyverek Könyvéből, miként kell használni!
süti beállítások módosítása