B1 blogcsalád



Gulyás Gergely véletlenül beismerte, hogy a Fidesz leválthatatlan állampárt

2019. március 20. - nickgrabowszki

Az alkotmányjogász-miniszter úgy gondolja, a Fidesz = Magyarországgal. gg_2_1.jpg

Orbán Viktor kancelláriaminisztere azt bírta mondani, hogy a Fidesz azonnal kilép az Európai Néppártból, ha felfüggesztik a tagságát (fél évre, a vizsgálat lezárultáig).

Az emberarcú fideszes ezt azzal indokolta az MTI-nek, hogy itt a Fidesz és

az ország méltóságáról is szó van.

A miniszter szerint tehát Magyarországot alázzák meg azzal, ha kizárják felfüggesztik a Fideszt, azaz

Fidesz = Magyarország.

A miniszter úr el bírta felejteni, hogy ez nem igaz.

  • Ti. nem a kormányt és nem Magyarországot akarta felfüggeszteni az EPP, hanem csak egyik saját tagját, egy pártot, a Fideszt.
  • Valamint a párt szó már önmagában is részt jelent a latin eredetiben (a fides pedig a kliens hűségét a patrónusa iránt).
  • Illetve, hogy a Fidesz még határontúli importszavazatok beleszámolásával is kevesebb voksot kapott egy éve, mint az ellenzéki pártok, azaz az ország többsége a kormányváltásra szavazott tavaly áprilisban.
  • Az importszavazatok nélkül, pusztán Magyarországot (hiszen Gulyás azzal azonosítja a pártját) tekintve még rosszabb a helyzetük (és akkor még nem is említettem a 3000/5000 forintért vásárolt voksokat).

Gulyás miniszter úr ezekről a tényekről nagyvonalúan el látszott felejtkezni. Illetve egyúttal beismerő vallomást is tett arról, mit gondolnak a Fidesz, valamint a kormány felelős vezetésében a magyarországi demokrácia és jogállam állapotáról.

Az alkotmányjogot egyetemen oktató miniszternek ugyanis igen jól kell tudnia, hogy egy kormánypárt egyetlen esetben azonosítható a teljes országgal: ha az a  kormánypárt valójában

leválthatatlan állampárt.

Ebben az esetben - és csak ebben - Gulyás nem hazudott és nem is tévedett. Itt vannak újra a 80-as évek, meg a még korábbi évtizedek. A Fidesz hivatalosan is visszaforgatta az idő kerekét a XX. századi diktatúrák korába.

És még hálásak is lehetünk Orbán emberének, hogy méltóztatott elismerni ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3714703442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tököltyű 2019.03.20. 16:28:54

Leváltani nem csak felakasztani lehet

tököltyű 2019.03.20. 16:30:04

Leváltani nem csak felakasztani lehet

Anatolij Ubijca 2019.03.20. 16:47:22

@tököltyű: Felakasztani kicsodát? A törvényesen megválasztott kormány ellen lázítók nyakincáját szorítja majd el a kötél?

Joe Ball 2019.03.20. 16:58:42

Törvényesen?????Ezer sebből vérzik az egész!

Anatolij Ubijca 2019.03.20. 17:03:32

@Joe Ball: Jó, most még törvényesen nem lehet akasztani, kell hozzá Alaptörvény- és törvénymódosítás. De a 2/3-os többség megvan hozzá, ha az akarat is meglesz, akkor semmi akadálya.

Eli Gold 2019.03.20. 17:07:35

@tököltyű:
Látod ez a tipikus komcsi mentalitás puca.
De ahhoz az akasztáshoz lesz egy-két szavam nekem is, mert ha ők megúszták akkor nincs miről tárgyalni.

Csak úgy néhány kis "gyöngyszem",

„Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok megint,
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból…”
Spiró György

…Ad notam "a szembenállás, az acsarkodás, a láger-morál máig a lételemünk"
„mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket”
Kornis Mihály

"A nagy aljasságokhoz mindig kellenek értelmiségiek is."
Konrád György

„...a nagyszerű Tarlós István, régi, bejáratott fasiszta...”
Para-Kovács Imre

Aczél Endre
Andrassew Iván
Farkasházy Tivadar
Kende Péter
Krausz Tamás
Bauer Tamás
Bartus László
R Székely Júlianna
Juszt László
Sas József
Heller Ágnes
A Nap-Kelte
Bánó András
Bolgár György
Ungváry Rudolf
Kéri László
Gréczy Zsolt
Vásárhelyi Mária
Bächer Iván

És még sokan mások

A sok főállású „mai fasizmus-szakértő” és „média-szociológus”, akik egész egzisztenciájukat a jobboldal iránti gyógyíthatatlan fóbiájára alapozták. Bajnokok az egy főre jutó petíció-aláírásban, külföldi lapnak való - politikai ellenoldalt mószeroló - nyilatkozatokban. Rekorderek továbbá a szekértáborok közötti klasszikus árokásásban, a szakmainak álcázott, de politikai töltetű felmérésekben, (amelyek rendszerint az ÉS-ben jelennek meg és hónapokra ellátják picsogni- és rettegnivalóval az ellenzéket meg az ilyen fos blogokat is.

"A mai liberalizmus az emberiség legfőbb ellensége! A mindent megengedő látszatpolitika mögé bujtatott állítólagos demokrácia! Ami a legkirekesztőbb mindenki számára, aki ellent mond ideológiájuknak! A liberalizmus egy kisebbség ideológiája, ami akaratát a többségre kívánja kényszeríteni. A liberalizmus gátlástalansága korlátlan. És ha az építéshez nem is: a romboláshoz kiapadhatatlan ötletforrás buzog köreikben.
A "liberalizmus" mai formája már nem egy politikai nézet, elmélet, irányzat, hanem csak egy kor- és kórtünet. Egy szellemi-morális lepra, amelyet vagy mindenestől eltakarítunk, vagy végül az pusztít el mindenkit és mindent..."

cleanwater 2019.03.20. 17:26:57

@Eli Gold: És éljen Putyin és Orbán örök szerelme!Igaz?Te nagyon hülye....

morpho 2019.03.20. 17:29:09

Véletlenül...beismerte...aha.
Aki nem látja sajátból, az hülye!

Eli Gold 2019.03.20. 17:30:16

@cleanwater: Ne feszülj bele, ez a verbális dolog nem a te asztalod.
Se!
Semmi közötök a dolgokhoz, és ezért frusztráltak vagytok. Kapd be valamelyik másik hasonszőrünek aztán az is egy másiknak, oszt hátha jót tesz a bioritmusotoknak. (y)
Smiley nélkül is csak kacagok.
Putyin? Hogy jön ide? Te félkegyelmü :-*
Nyitott szemed semmit sem lát előtte érzelem barikád. (y)

azigaziraptor 2019.03.20. 17:32:47

@Eli Gold:
"Arany" csillagom, pubikám!
Hirtelenjében (bár nem tudom meddig gondolkodtál a névsoron) felsoroltál itt tisztességes embereket, akiket akasztani akarsz!
Nem véletlenül a Fidess SA frakciót akartad felsorolni?
Ostoba FidessSA fizetett troll vagy!

goto888 2019.03.20. 17:33:18

@LIPPSIGEDDON 2019: akasztanál ugye? ahhoz ki kell lépni az Unióból. Mert a fidesz most szopik, attól még az ország bent van

Eli Gold 2019.03.20. 17:38:37

@azigaziraptor:
hehe, te is csak egy kis frusztrál buzerátor vagy puca.
veled sem lehet mit kezdeni.
a poszt nyító hozzászóló mondatát is értelmezd már te fogalmatlan árokásó rettegó hülyegyerek.
fidess sa meg troll, meg ilyenek?
azt hiszed meghat?
látod-látod ezért vagytok a bányászbéka segge alatt, mert morális hulladékok vagytok, és csak gyűlölködni tudtok.
pont mint a névsorba felsorolt senkiháziak.
na szevasz! ;-)

Anatolij Ubijca 2019.03.20. 17:45:10

@goto888: Ha figyeltél volna, nem én kezdtem ezt az akasztós témát, hanem a @tököltyű: haverod, nehezen félreérthető módon utalva arra, hogy szerinte a kormánytagokkal/kormányfővel kéne ezt tenni.

Én csak eljátszottam a gondolattal, hogy helyettük kikkel lenne érdemes kezdeni.

2019.03.20. 17:54:01

A Fidesz két évtizede nyomja ezt az ők a magyarok, ők Magyarország retorikát. Szólok, ez vissza fog ütni, mert ezzel hosszútávon magukat írják ki bármilyen nemzeti összefogásból.

azigaziraptor 2019.03.20. 17:55:24

@Eli Gold:
"Arany" csillagom!
Leszop6sz! :-)

HabonyArpi 2019.03.20. 18:23:30

" hogy a Fidesz leválthatatlan állampárt"

Hat igen, a lipsiknek levalthatatlan. Soha nem kerultok tobbe a hatalom kozelebe sem, meg arab segitseggel sem.

morpho 2019.03.20. 18:31:27

@HabonyArpi: "Soha nem kerultok tobbe a hatalom kozelebe sem, meg arab segitseggel sem"

Csipázom, amikor valaki prejudikál és kirekeszt! Éljen a demokrácia!

2019.03.20. 18:32:12

@LIPPSIGEDDON 2019:

"hogy szerinte a kormánytagokkal/kormányfővel kéne ezt tenni."

ezt a g.ci bandát mernéd hasonlítani pl. Deák Ferenchez, vagy gróf Széchenyi-hez ?

tudjuk, hogy a csuti cziggányod már koronát vizionál a fejére, meg is vehetné urániumból is azt, de legyen inkább a fajtája vajdája mint a magyarok "legfőbb vezére"... ..i..

FCUK5 2019.03.20. 18:52:08

amit ti állítotok, azt nem mondta Gulyás. az meg, hogy mit láttok bele a mondatba, egyéni szoc probléma.

jut eszembe, mégsem zárták ki, most Lajos a kardjába dől? vagy holnap más napra ébredünk? vagy mi lesz?

2019.03.20. 19:02:05

köszönjük viktor!
mosmár több időd lesz putyin és erdogán ánuszát ápolgatnod.
esetleg egy balkán unióba még bevesznek, de ott is csak csicska maradsz.

HabonyArpi 2019.03.20. 19:10:32

NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!
NA BÜDÖS LIPSIK MEGINT MEGSZOPTÁTOK !!!!!!!!!!!!!!!

Eli Gold 2019.03.20. 19:12:46

fúúú bakker!
SE NEM ZÁRTÁK KI, SE NEM FÜGGESZTETTÉK FEL,
már megint rossz végén vagytok a cuminak
jaj jaj :-)))

azigaziraptor 2019.03.20. 19:25:58

@Eli Gold:
"Arany" Bogaram!
Felfüggesztették!
190:3 arányban!

"Felfüggesztették a Fideszt az Európai Néppártban
Szerda délután ült össze az Európai Néppárt (EPP) elnöksége. Hosszú és heves vita után megszületett a döntés: határozatlan időre felfüggesztették a Fidesz tagságát a pártcsaládban. "...
www.atv.hu/belfold/20190320-felfuggesztettek-a-fideszt-az-europai-neppartban/hirkereso

Eli Gold 2019.03.20. 19:33:05

@azigaziraptor: atv? az mi? bizos valami fék nyúz

látod látod megint és mindig csak hazudtok
mert pontosan és szépen az alábbi, te fogalmatlan kis árokásó buzerátor ;-)

JosephDaul twitter:
#Fidesz will be suspended with immediate effect and until further notice following today’s vote of EPP members (190 in favour, 3 against). The suspension entails:
▪No attendance at any party meeting
▪No voting rights
▪No right to propose candidates for posts

439
18:36 - 2019. márc. 20.
A szavazás után kiderült, hogy belekerült a szövegbe, hogy a Néppárt elnöksége egyetértenek abban, hogy A FIDESZ FELFÜGGESZTI a tagságát az EPP-ben, de csak addig, amíg a bölcsek tanácsának vizsgálata tart.

Piti kis senkik vagytok
pusza

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.03.20. 19:35:54

Orbán megint zseniális volt, hogy kitalálták, hogy a választási kampány érdekében önként felfüggesztik a tagságot. Igy mindenki jól járt.

Nekoashi2005 2019.03.20. 19:44:35

Na mit mondtam! A sok fidesspatkány elhiszi, hogy a csuti geci fingja a passzátszelet! Komolyan, a tatárjárást is eladná, mint keleti nyitást!

tököltyű 2019.03.20. 19:51:56

@LIPPSIGEDDON 2019: " gondolattal " b+ ez kicsit erős volt :) ne legyen kétséged faszikám hogy a csutiféle faszkalapok ritkán halnak meg párnák között ! És ez jól is van így !

rallus 2019.03.20. 19:55:40

Gulyás tájékozatlan! Nem látja a mindennapos kormányellenes tömegtüntetéseket és nem akarja tudomásul venni, hogy az ellenzéki pártokat zsenik vezetik és tagságuk nagyszámú, elszánt....

morpho 2019.03.20. 19:58:47

@rallus: 3 szavazat mellette??? Gulyás meg tájékozatlan.... Te meg hülye vagy.

rallus 2019.03.20. 20:15:33

@morpho: "3 szavazat mellette" Nyugtával a napot!
Bajban lenne az ország, ha nem ti döntenétek el, hogy ki hülye...

2019.03.20. 20:17:01

Győztek! :D :D :D

"A Fidesz mostantól nem vehet részt a Néppárt ülésein, nem szavazhat és jelölteket sem állíthat a pozíciókra."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.03.20. 20:22:30

Gyerünk fieszpatkányok,megmagyarázni!

taga20 2019.03.20. 20:24:32

@Ms.Cunnesburry: most mi bajod van? a geci így száll le a bicikliről:)))

édesfaszom, a sok suttyó fityeszork egész nap itt verte a nyálát, most meg égnek, mint a rejsztág!

szenvedjetek férgek!!!!:)))

6.Lenin 2019.03.20. 20:25:17

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory!
Máj. 26-ig ennek mi a jelentősége?
A lényeg 27-én lesz látható. Onnantól lesz érdekes a dolog.
Nem nézted a tájékoztatót? Vagy nem értetted?

Orbán mindent elmondott, ahogy eddig, és be is jött, mint eddig is.
Ennek az egész ügynek máj. 27-én lesz jelentősége, addig nem sok.

Eli Gold 2019.03.20. 20:28:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
@tököltyű: @Ms.Cunnesburry:
Segítek nektek retardok.
Ami történt az nem a Fidesz ellenében, hanem a Fidesszel egyetértésben történt.
Ha nem vágjátok a különbséget azzal én mi a fenét kezdjek?
Így is kimerítő nektek lefelé, a béka segge alá beszélnem.
Na, azért nem kéne follba tolni a kretént.

Ha ki is zárhatták volna miért nem tették?

Ha nem vennétek észre, ti ettől még mindig csak egy merő siralom klaviatúra huszár vagytok (Drága Huszárok bocsi!) akiknek semmi köze semmihez. ;-)
Ez csöcs! (y)
Ó Jaj! :-)))

6.Lenin 2019.03.20. 20:35:14

18. ápr. 8-án du. Karácsony Geri megfenyegette a Ke-t.

Most ez történ az EPP-ben is. Ott is ilyen kis pöcsök fenyegetnek.

Aztán a Fidesz nyert kétharmaddal, majd májusban is.

p-ban is

Eli Gold 2019.03.20. 20:36:55

Tényleg a felfüggesztésen rugóztok, amikor a zössze hugyos ballipsi portál a KIZÁRÁSSÉRT imádkozott? (és vagy pénzt dobált a csótányoknak lásd Borat idevágó epizódját)
Oszt az meg nem jött össze.
Azért ritka egy mazochista brigád vagytok.
Feszt csak a cumit keresiták, vágyjátok, akarjátok, és csodálkoztok ha mélytorkos van
:-O
Na uncsik vagytok, pá pá!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.03.20. 20:46:55

Azé összes fideszdroid itt veri a klaviatúrát.
Extra műszak dupla bözsijegy!XD
Na jóéjt!

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.03.20. 20:49:15

Megint jol megszopattak magukat libbancsok. Egy honapja uvoltik, hogy Orbannak vege van, erre Orban LEISKOLAZZA az egesz uniot.
Ezert lesz Orbannak 22-ben is ketharmada.

Eli Gold 2019.03.20. 20:56:50

pszt
Hé epehányó, libbantak!
Pető Péter a 24.hu-tól megvan? ex népszabi
Na kopizom a csávót!
„Kiegyezett az Európai Néppárt és Orbán Viktor. Az üzlet hideg hatalomtechnikai megállapodás, amely megmutatja, a magyar miniszterelnöknek sokkal fontosabb a néppárti tagság, mint valaha gondoltuk, a Néppártnak pedig fontosabb a magyar kormánypárt, mint valaha gondoltuk. Mindkét fél jelentős fordulatokat mutatott be, amíg előállította a mindkét fél értékmentes hatalmi játékának megfelelő kompromisszumot. Amin – a deal elvtelensége ellenére – Magyarország nyerhet.

Orbán Viktor újra bizonyította, a legjobb reálpolitikusok egyike. Az utóbbi hetekben teljesítette a Manfred Weber diktálta feltételeket, március 15-i, a konfliktust látványosan kerülő beszédével pedig megüzente, hogy maradni akar a Néppártban. Célját pedig kemény politikai munkával, nehezen elért kompromisszummal ma el is érte.”

Secnir 2019.03.20. 21:13:24

@Eli Gold:
"SE NEM ZÁRTÁK KI, SE NEM FÜGGESZTETTÉK FEL,
már megint rossz végén vagytok a cuminak
jaj jaj :-)))"

holnap lesz a néppárt soron következő ülése. segíts kérlek: hány fideszes fog részt venni rajta? hányan szavazhatnak rajta?
:D

taga20 2019.03.20. 21:14:27

@Eli Gold: mi van fityeszpatkány, itt visítasz egész nap?:))))

gulyás geci kemény volt, mint a puding!

index.hu/belfold/2019/03/20/a_fidesz_azonnal_elhagyja_a_neppartot_ha_ma_felfuggesztik

morpho 2019.03.20. 21:16:23

Hé narancskullancsok! Most akkor felfüggesztették a fidesz tagságát az európai néppártban, vagy sem? Annyit hazudik a köztévé saját magának, hogy nem tudom eldönteni mi van! Srácok, mi a fasz van? Kibaszták Orbánékat, vagy nem?

Eli Gold 2019.03.20. 21:19:49

@az EU pénzek zsákolója:

külön neked is, mert lemaradtál a retard csoportból:

Ha kizárhatták volna, miért nem tették?

"Tényleg a felfüggesztésen rugóztok, amikor a zösszes hugyos ballipsi portál a KIZÁRÁSSÉRT imádkozott? (és vagy pénzt dobált a csótányoknak lásd Borat idevágó epizódját)
Oszt az meg nem jött össze.
Azért ritka egy mazochista brigád vagytok.
Feszt csak a cumit keresiták, vágyjátok, akarjátok, és csodálkoztok ha mélytorkos van
:-O
Na uncsik vagytok, pá pá!"

2019.03.20. 21:21:14

@6.Lenin:

Kínos a magyarázkodás, mellébeszélés és hazudozás. :D
Ennyi.

Eli Gold 2019.03.20. 21:26:05

@Secnir:
holnap csütörtök lesz.
segíts kérlek: holnap hány ballipsinek lesz bármibe is beleszólása? valamibe. akármibe.
:D
tőlem aztán püffölhetitek a billentyűzetet, de lényegen nem változtat, kis butusok.
Pipa van neket már 9 éve.
és még hol a vége.
sáláláláá
szasztok

Anatolij Ubijca 2019.03.20. 21:37:05

@az EU pénzek zsákolója: „remélem a fekete verda viszi megint a klinikára"

Titkoshírek… a WordPress.com-on. Nagyon hiteles forrásnak tűnik.

Szóval azt remélitek, hogy a klinikára viszik, mi? Hát, anyádat is vihették volna az abortuszklinikára még időben, de sajnos sosem jutott el oda.

A lényeg: A Fideszt nem zárták ki a Néppártból, most a választásokig mindkét fél időt adott magának, hogy átgondolja a dolgokat.

És ha úgy alakul a dolog, hogy május 27-én a Fidesz új kérőkre vár majd, akkor azért már biztosan maga mögött tudhatja a 13-14 mandátumos hozományt is.

Ami viszont biztos, hogy az ellenzéki oldal örül, ha az eddigi mandátumszámából csak egyet veszít majd, de a kettő sincs kizárva. Ugyanolyan jelentéktelen, törpe senkik lesznek, mint eddig voltak.

Eli Gold 2019.03.20. 21:50:59

Zárásnak
Az epp egyetlen döntést hozott ma: belátták, hogy webernek annyi, ha kizárjátok a Fideszt!
A Fidesz majd a választások után eldönti az epp viselkedésetek alapján, hogy marad-e ebben a szargödörben!
Ha bevándorláspártivá válnak, vagy megtagadják a keresztény kultúrát a Fidesz szájba szarja ez epp-t.!
A felfüggesztés nem csak a jogokat veszi el, hanem a kötelességeket is!
Tehát a Fidesz mától szabad, azt tesz a választási kampányban amit akar, az epp-nekkuss van!
Idióta, esztelen, gerinctelen banda még ezt sem látták át!
Ti - mint pl. a hülye gyurcsány - a következő lépést sem látjátok, Orbán már a tizediket is!
Titkon azért irigykedtek a sok tehetségtelen, nímand baloldali politikus láttán ugye?!
(y)
:-*

azigaziraptor 2019.03.20. 21:54:37

@Eli Gold:
"Arany" csillagom, itt egy másik, ha az ATV nem tetszett!
..."A Fidesz tagságának felfüggesztéséről szóló javaslatot 190 igen és 3 nem szavazat mellett fogadták el. Ez azt jelenti, hogy a Fidesz nem vehet részt az üléseken, nem szavazhat és nem állíthat jelöltet pozíciókra. Egyben egy bölcsek tanácsát is felállítanak, melynek feladata lesz ellenőrizni és kivizsgálni a helyzetet, a tanácsot az a Van Rampuy vezeti, aki a Fidesz Néppártból való kizárását javasolta. A vizsgálat lezárultával pedig döntenek arról, hogy a Fidesz továbbra is a Néppárt tagja maradjon-e.

Manfred Weber, az Európai Néppárt csúcsjelöltje a szavazás utáni sajtótájékoztatón azt mondta: a Fidesz kizárása nem került le a napirendről, viszont a Fidesz részéről tények és cselekedetek kellenek. Személy szerint ugyanakkor örül, hogy vége ennek és most már szeretne elkezdeni kampányolni."...
Ennyike! :-)

6.Lenin 2019.03.20. 21:57:59

@Ms.Cunnesburry:

Igen, ezt én is észrevettem, miután megnéztem a tájékoztatót (Orbánét), aztán elolvastam a ballib tudósításokat róla. Nagyon igazad van, hazudozás, mellébeszélés a részükről.
De nem válaszoltál a kérdésemre, mi a jelentősége bárminek is , máj. 26-ig?
Lehet, ezek a kérdések teljesen érdektelenné válnak, előállhat egy tök más szitu is. Az viszont hosszabb távra lesz érvényes. Akkor kell jól dönteni.
Nem jött össze a ballib támadás.

Eli Gold 2019.03.20. 22:05:45

@azigaziraptor:
fúú gec, azt a diszlexiás hibbant fejedet baszki.
Na sebaj.
Gyere kapsz egy kis simit, és kedvesen szólok hozzád:
Drága egysejtüm!
Ha észrevetted volna, már régen bekopiztam az eredtijét.
JosephDaul twitter:
#Fidesz will be suspended with immediate effect and until further notice following today’s vote of EPP members (190 in favour, 3 against). The suspension entails:
▪No attendance at any party meeting
▪No voting rights
▪No right to propose candidates for posts

439
18:36 - 2019. márc. 20.

Mint írtam, ki a fenét érdekli!? A nap holnap is felkel, a benzin annyiba kerül amennyibe, a kenyér sem drágább, ti meg szoptok.
Flefüggesztésen rugózol, amikor kizárásért könyörgtél.
csöcs
A felfüggesztés nem csak a jogokat veszi el, hanem a kötelességeket is!
Tehát a Fidesz mától szabad, PLÁNE azt tesz a választási kampányban amit akar, az epp-nek kuss van!
csöcs
elfáradtam veletek
annyira reménytelenek vagytok :-((

Eli Gold 2019.03.20. 22:07:12

@az EU pénzek zsákolója:
költözz el pubi
mindenkinek jobb lesz
szevasz ;-)

Nekoashi2005 2019.03.20. 22:08:01

Hogyan gondolkodik egy államférfi?

"Hogy teheti meg, hogy közvetlenül a választások előtt minden osztogatás és ígéret nélkül ily szigorúan takarékos költségvetést tervez? Ártani akar saját pártjának?” –kérdezte 1989 decemberében Theo Waigel nyugatnémet pénzügyminiszter Németh Miklós kormányfőtől. „Ez az ország érdeke – hangzott a válasz –, és ez minden pártszempontot felülír.”

azigaziraptor 2019.03.20. 22:15:47

@Eli Gold: "Arany bari!
Akkor eddig csak púderoltál baszki?
Játszottad a hülyét?
Nem esett nehezedre, magadat adtad! :-)

John Brennan 2019.03.20. 22:31:26

@Ms.Cunnesburry:
Neked mindegy mi történik, A vagy nem-A, (a Fidesz A-t teszi vagy nem-A-t teszi) minden esetben egyfolytában gyűlőlködsz.

Anatolij Ubijca 2019.03.20. 22:32:23

@Nekoashi2005: @azigaziraptor: @az EU pénzek zsákolója:
Szegény LIPPSIKÉK! Aligha erre számítottatok. Már készítettétek be a pezsgőt, erre nem megint szar került a palacsintába?!

„Óriási győzelem a Fidesznek, óriási vereség a bevándorláspárti erőknek

Hiába ment Brüsszelbe Soros György fia, nem sikerült kikényszerítenie, hogy kizárják a Fideszt.”
www.origo.hu/nagyvilag/20190320-oriasi-gyozelem-a-fidesznek-oriasi-vereseg-a-bevandorlasparti-eroknek.html

Muhahaha!

John Brennan 2019.03.20. 22:38:55

@Ms.Cunnesburry:
Miután három hete egyfolytában a kizárásról ír a kozmopolita-nihillista-liberálfasiszta oldal (ahova tartozol), a nem kizárás kudarc számukra. A fidesz sem győzött, na és? Mit lehetne ezen győzni?

DeiFlagellum 2019.03.20. 22:42:15

BRUHHAHAHAHAHA
Szopároller, nerniggerek!

A TÉNYEK:
A fityiSS EPP tagságát HATÁROZATLAN időre felfüggesztette az EPP, méghozzá olyan hatalmas többséggel, amit nem nagyon lehet sehogy se megmagyarázni. Plusz, hab a tortán, a felfüggesztés mellé kaptak a nyakukba egy kis "bizottságot", aki ellenőrzi, betartja-e végre az ígéreteit (mert soha, semmikor nem tarotta semmiben a szavát a hazug csutigeci).
Ez volt a legrosszabb forgatókönyv O1G-nek.
Benn is van, de mégse. Ha kibaszarintják, akkor tudott volna tetszelegni a szegényszerencsétlenkidobott szerepében. De nem baszták ki. Jahh, mit is kamuzott a felfüggesztés előtt? Ha felfüggesztik, kilép? Ja, ez is csak egy volt a blöffök-hazugságok cunaimjából? :) :)
Így aztán semmi mozgástere nem maradt, ha nem tartja be a játékszabályokat, akkor kampec. Sőt, akkor egyértelműen beismeri: esze ágának sincs betartani az EPP és az EU alapértékeit. Oda meg nem ér el a "bevándorláspártisosormigráncsmindmeghalunk" kimirszeni kétbites propaganda.
Akkora cumedli ez vityagecifővezérnek, hogy hetek múlva is ondószagút fog felbüfögni.
Erre mit csinál a tolvajnácicsutiminiviktátor: épp kapott apofájába egy nagy sallert, kilép az ajtón és AZONNAL hazudik egyet: nem is az EPP függesztette fel a fityiSS tagságát, ő függesztette fel a fityiSS tagságát az EPP-ben! Tetszenek érteni ugye? Bár ilyen joga önállóan nincs egyetlen tagnak sem (marad vagy kilép,, slussz), de azért rögtön belehaudik vagy 200 millió eu polgár pofájába úgy, hogy a széke ég ki se hűlt odabent. Na ehhez kell pofa!
Jahh, a TELJES EPP sorosbérenc meg bevándorláspárti, tudjuk, tudjuk... :) :)
Hős vezérünkkel felmosták a padlót, megetették vele a saját szarát. ENNYI!
A nercsicskák meg itt nyüszítenek, mint a kivert kutyák, úgy reszket az összes nerjobbágy, hogy öröm olvasni.
Fincsi...

Pista Sagemono 2019.03.20. 22:58:20

A szamuráj akit nem az ellenség szúrt le hanem harakirit követett el ugyanúgy halott ember. Semmit sem tehet. Minden fideszre adott EP képviselői hely elvesztegetett lehetőség.
Marad a nem túl szervezett ellenzék lehetősége.

"A Fidesz mostantól nem vehet részt a Néppárt ülésein, nem szavazhat és jelölteket sem állíthat a pozíciókra."

Orbán veje 2019.03.20. 23:10:03

Hát a fidesz jól kiütötték 190 igen 3 tartózkodás! Senki nem állt ki a korrupt Nemzeti Geci mellett!

Európa gyakorlatilag elhajtotta orbánt a büdös picsába. A sajtótájékoztatón meg akkorát hazudott, hogy kiröhögték.

Eli Gold 2019.03.20. 23:18:32

hehe
hehehehe
Hatalmas a csalódás mert azt hittétek, hogy Orbánt már haza sem engedik és egyből viszik Hágába a Nemzetközi Bíróságra.
brühühüü
denemígylett
hehe
hehehehe
www.welt.de/politik/ausland/article190609225/Kurz-vor-Europawahl-EVP-setzt-Mitgliedschaft-von-Orbans-Fidesz-Partei-aus.html?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201903

Orbán veje 2019.03.20. 23:38:30

Teljes káosz a fideszben! Ez akkora méretes zakó, hogy még fel sem fogják a fideszbanditák.

Aszongya Nemzeti Geci délelőtt: "Minket nem lehet kizárni és felfüggeszteni sem" A Gulyás talpnyalóval még üzentek is: ha felfüggesztenék őket azonnal kilépnek.

Erre mi történik? 190:3 arányban kiüti őket Európa! S mit mond erre a Felcsúti Népbutító? Hogy há ők maguk kérik a felfüggesztést.

Ez valami olyasmi, mintha azt kérném: hadd szúrjam már én tökön magam. :))

Mondom: teljes a káosz a Nemzeti Geci birodalmában. Európa felmosta orbánnal a padlót.

2019.03.20. 23:40:31

@6.Lenin:

Szerintem tök nevetséges és szánalmas, ahogy a tagság felfüggesztését addig kevergetitek, míg el nem juttok a diadalig. Aztán aki mást mond, az szembejön az autópályán:D

John Brennan 2019.03.21. 00:09:59

@Ms.Cunnesburry: Neked mindegy mi történik, A vagy nem-A, (a Fidesz A-t teszi vagy nem-A-t teszi) minden esetben egyfolytában gyűlőlködsz.

Nzoltan 2019.03.21. 07:45:28

@az EU pénzek zsákolója: baszki, ti egy olyan buborékban élő kisebbség vagytok, akik maguk keverik a taknyot hozzá...

Nzoltan 2019.03.21. 07:47:50

@Pista Sagemono: de ez egy olyan időszakban van, amikor már az epp gyakorlatilg nem csinál semmit.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.21. 08:07:03

@morpho:

"A Fidesz akkor tud az Európai Néppártban maradni, ha szerdán nem csupán a párt kizárására, de tagságának felfüggesztésére sem kerül sor, mondta az MTI-nek a Miniszterelnökséget vezető miniszter, a párt alelnöke. Gulyás Gergely hozzátette:

A Fidesz a felfüggesztést nem tudja tudomásul venni, ilyen döntés esetén azonnal elhagyja a Néppártot."

Mikor fogja Gulyás beperelni az indexet, amely portál az MTI-re hivatkozva közölte ezt a kijelentést?
Mert ugy Gulyás arról nem beszélt, hogy maguk fogják magukat felfüggeszteni?

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.21. 08:11:58

Mellesleg dúl nálunk a demokrácia. Demokratikusan fideszközelbe került sok szálloda, ezért időszerűen csökkenteni fogják a szállodáztatásra terhelődő adókat. Írták tegnap. Ha ez a sok fidesz rajongónak teccik, akkor legyenek boldogok. Mert a szentírás is azt mondja, hogy boldogok a leki szegények, mert övék a menynek országa. A nertársaké meg a magyar menyoszág, itt a magyar földön. A fidesz adófizetői pénzéből , meg a rájuk nem szavazókéból is. Ja, meg az uniós támogatásokból.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.21. 08:19:18

Persze a jövő arról szól, mit szólnak a nép párt tagpártjainak tagjai a tökökéshez. De a legfontosabb hoyg ezt a magas labdát miként tuja a nép párt ellenzéke kihasználni. Szerintem a nyugati tagság elég nagy, és ott sokkal jobban vevők a szavazók arra, hogy az ő adójukat nyulják le egy renitens országban az illiberális politikával.
Szóval nyugtával a napot.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.21. 08:26:27

@Eli Gold:" #Fidesz"

Azt is másold már be ide, hogy a fidesz szó előtt mi volt. Felébe vágva más is tudja idézni a mondatot.;D

John Brennan 2019.03.21. 08:31:53

@látjátok feleim szümtükkel:
Gulyás perelhetné az indexet, mert hazudott az index

6.Lenin 2019.03.21. 09:11:24

@Ms.Cunnesburry:

Kezdem végképpen nem érteni, hogy mi a toszért foglalkozol politikai kérdésekkel, mert látszólag nem értesz belőle semmit.
Ez az idióta Weber még a választások előtt bonyolódott olyan helyzetbe, amiből nem tud jól kijönni.
Áprilisban elkezdődik (néhány nap) elkezdődik a kampány, és ezzel fog mindenki foglalkozni, tehát a választásokig érdemi munka nem igen lesz, nem lesz miről dönteni.
A választás után pedig előállhat olyan helyzet, amelyik teljesen átírhatja a jelenlegi felállást.
Orbán erre játszik, és eddig sikerrel. Tegnap nem láttam egyetlen nevető, vagy hüledező újságírót. Nem is volt egyet6len értelmes kérdés sem, pedig szerinted porig alázhatták volna Orbánt. Semmi ilyen nem volt.
szerintem viszont elég nyíltan elmondta a véleményét a jelenlegi eu-s vezetésről.
Megint az történt, amit Orbán akart, a ballib kísérlet elbukott. Orbán a választás végeredményének ismeretében úgy dönt, ahogy ő látja jónak a Fidesz számára.

István Tamasi 2019.03.21. 09:21:01

Azt mondja gulyás - miniszter és fitymasz alelnök - hogy Magyarországot alázzák meg ha felfüggesztik a fideszt. Erre o1g kiáll ország-világ elé és azt mondja, hogy ő maga függesztette fel a tagságot. Tehát o1g megalázta Magyarországot.

István Tamasi 2019.03.21. 09:22:43

@Eli Gold: o1g - mint egy tipikus suttyó libapásztor kezét a trottyos nadrágjába dugva - helybe ment a pofonért.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.21. 09:25:31

@DeiFlagellum: " ... A fityiSS EPP tagságát HATÁROZATLAN időre felfüggesztette az EPP, méghozzá olyan hatalmas többséggel, amit nem nagyon lehet sehogy se megmagyarázni ... "

Hát, csak erős túlzással lehet ezt így értékelni.. A kompromisszum szerint nagytöbbséggel megszavazták, hogy a felálljon egy vizsgálóbizottság, és a Csuti Rablóbanda önként vállalta, hogy a vizsgálat idejére felfüggeszti a tagságát...

Szóval, ez tényleg kínos lehet a liberálfasisztáknak, akik habzó szájjal hónapok óta követelik és jósolják hogy bukik a Bonsai Duce és Kompániája, közben neki sikerült olyan pozícióba manővereznie magát, hogy saját maga döntsön arról, melyik frakcióhoz fog csatlakozni.... Majd csak figyeljétek meg, ahhoz fog dörgölőzni, amelyik a legtöbbet kínálja a fityiszisták szavazataiért....

6.Lenin 2019.03.21. 09:32:41

@István Tamasi:

Te se értettél az egészből semmit.
Kik próbálkoztak? Akik mögött jelenleg sincs tömegtámogatás. És könnyen előfordulhat, hogy május végén még annyi sem lesz.
Most akkor lett volna az ennek a cirkusznak értelme, ha sikerült volna az EPP-t szétverni.
Ez tegnap elbukott, most már csak a választás végeredményének ismeretében lenne értelme a további döntéseknek. Addig nincs ennek jelentősége aq Fidesz számára, csak annyi, hogy felkeltette az érdeklődést nyugaton Jó ingyen reklám volt, plakátok nélkül.
Ez a jelenlegi eu-s vezetés egy kalap szar. Remélhetőleg ezt nyugaton is egyre többen belátják. az 1-2 % pártok meg ugráljanak, május végén meg eltűnnek.

Kivlov 2019.03.21. 10:14:51

"...azaz az ország többsége a kormányváltásra szavazott tavaly áprilisban..."

Ezt a kamudumát nem unjátok még? Ilyen alapon sosem volt még legitim kormány ('94et kivéve), mert az adott ellenzékre mindig többen szavaztak. vicc.
1.: Mivel nem arányos választási rendszer van, nem szabad kiindulni csak a pártlistás eredmények
2: Ebből következően az egyéni mandátumokkal együtt érdekes az eredmény. (Az egyéni körzetek 90%át vitte a fityisz, akkor miről is beszélünk, hogy kormányváltásra szavazott a nép?)
3: Cumiztatok áprilisban...is... :D

Ménár Atya 2019.03.21. 10:20:41

Jó kis írás volt, kár, hogy tartalmilag súlytalan ,és értelmetlen.
A leválthatatlan állampárt a 80-as évek stbstb
Mintha a nyolcvanas években leváltottak volna egy valódi állampártot, egy diktatúrát, aminek tevékeny részese volt a ma mszp néven futó és jogutód mszmp.
Tehát még akkor is sikerült leváltani, amikor egy diktatúra, egy megtorló rezsim ült a nyakunkon.
Most viszont az EU teljesjogú tagjaként ez nehezen mondható el, lehet próbálkozni, de szimpla hülye aki ezt teszi.
4 évente szavazás, elég ha többen szavaznak egy politikai tömörülés tagjai ellene, és máris fordul a kocka.
Csak hogy nem így történik, az ellenzék egymás ellen harcol a hatalomért, ezért buknak sorra.
Amíg pedig nőnek a bérek, kezd megtakarítás képződni az emberek zsebében, hát....elég nehéz lesz leváltani az adócsökkentés,és családtámogatás politikáját, egy adóemelés,és megszorító csomagok értelmetlen ismétlésére.
De hajrá, majd meglátjuk mit érez jónak a nép.

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.03.21. 10:27:09

"Gulyás Gergely: Fidesz = Magyarország "

A lipsik meg egy vodor szarral egyenlok.

István Tamasi 2019.03.21. 10:40:03

@6.Lenin: Azt mondod, hogy o1g számára nincs jelentősége annak, hogy határozatlan időre nem szavazhat, nem delegálhat pozícióba senkit???
Vagy azt mondod, hogy nem függesztették fel, mert ő maga vonta meg a saját jogait, Ez pont olyan amikor a vádlott ítélethirdetés előtt mag kéri a saját elítélését. hehehe

István Tamasi 2019.03.21. 10:40:57

@A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD: gulyás egy napon belül csinált a saját szájából szarosvödröt.

Fülig José 2019.03.21. 10:41:18

@Ménár Atya: "4 évente szavazás, elég ha többen szavaznak egy politikai tömörülés tagjai ellene, és máris fordul a kocka."
ez sajos nem sikerült (ellapoztál másolás közben?)
"Amíg pedig nőnek a bérek, kezd megtakarítás képződni az emberek zsebében,.."
na, ez igen!
megmonta a nagyferenc is hogy minden szipiszupi, sőt: megpofoz, ha mást látok...Pl szétomlott kórházak helyett falunként 11 falábú parasztnak épített stadionok, "nemzettthy" elit kiépítése adóforintokból, közbeszerzésnek csúfolt ipari méretű lenyúlás, közpénzből fizetett központosított hazudozás minőségi oktatás helyett, milliárdokkal tömött senkit nem érdeklő nemzeti bajnokságok semmilyen nemzetközi sikerrel..hát...gratulálok.
vagy te mást látsz..?

István Tamasi 2019.03.21. 10:44:03

@Ménár Atya:
Hűha! Már annyira nőnek a bérek Nemzetthy Szotyialista Mutyisztánban, hogy azt már 6-7ezer ember nem képes elviselni és inkább elmegy migráncsnak a pusztuló Nyugatra.
A megtakarításai valóban nőnek leginkább strómanlölőnek aki 6-7 év alatt egy falusi senkiből dollármilliárdos lett.

Ménár Atya 2019.03.21. 10:51:46

@Fülig José:
Valóban, én mást látok.
Én azt látom, hogy csökkentek az adóim, az hogy dolgozok, és van gyerekem nem büntet érte minimálbérrel a kormány, és nem kell segíly, mert van annyi jövedelmem, hogy simán megélek.
A ki mit nyúl le, hát inkább ne menjünk bele, mert szerintem erősen vesztene a maszop -szadesz brigád ebben.
Mintegy 30% államadósság növeléssel elérték, hogy már 2006 ra tönkre mentünk, trükkök százaival sem voltak képesek kozmetikázni a csődjüket, várólisták jöttek létre az eüben,és lerohadt minden, az oktatás színvonala folyamatosan esett,a tanárok elégedetlenek voltak, És az elvtársak is jól meggazdagodtak, még bécsi titkos számlákra is jutott bőven a bissau guineai magyar állampolgároknak :)
15 gázáremelés,adóemelés után eljuttatták az országot egy olyan helyzetbe, hogy a válság elsőként döntötte be az országot a világon.
Hát cimbora, köszi, de ebből nem kérek többet.

6.Lenin 2019.03.21. 10:52:46

@István Tamasi:
A májusi választásig nincs jelentősége. Néhány napon belül kezdődik a kampány, ezzel lesz elfoglalva mindenki.
A választás után dől el minden, a végeredmény ismeretében.

"Nem kaptunk ma garanciákat arra, hogy az Európai Néppárt visszatér gyökereihez, a kereszténydemokráciához, de mi sem adtunk semmire garanciát és a mi döntésünk lesz, hogy a jövőben az Európai Néppárt tagjai maradunk, vagy sem – válaszolta Orbán Viktor miniszterelnök Brüsszelben.."

Ader Janos 2019.03.21. 10:53:02

Orbán tényleg zseniális, a libsiket még egy olyan választáson is megszopatja, amin nem is indulnak. Ezt tanitani kéne.
Elképesztöen frusztrálo lehet a libbantaknak, hogy Orbán mindig okosabb náluk.

Fülig José 2019.03.21. 11:03:51

@Ménár Atya: látod, látod.
egy harmad: a kormánypárt dícséretére.
de sajnos nem látod, hogy a világgazdasági helyzet kedvező volta NEM a fideSSnek köszönhető, ők csakeladták - neked/ tek- a sajátjukként.
két harmad: köpködés, elmútnyócév, bezzeggyurcsány...
mer ha ő lopott, akkor a bonsai duce is lophat, igaz? na de komám, ha gyurcsit utáltad miatta, akkor a dugónapcsit miért pippantod le...?
nem tudtok ti semmit, fogy a levegő körülöttetek, már a sötétség szinonímája a fideSSes...

Ménár Atya 2019.03.21. 11:08:36

@István Tamasi:
Baromságokat írsz.
Ilyen alapon írhatnám, hogy persze,aki kivándorol, az mind a bukott mszp szdsz holdudvara...........
Persze ez is baromság lenne, viszont a kivándorlás épp az előző kormány gazdasági csődje miatt indult el.

bgp 2019.03.21. 11:10:28

Orbán tényleg okos. Sétál a vonattal szemben a magas töltésen és félreugrik, bele a szakadékba mielőtt a vonat szétbaszná vagy belelökné.

Ménár Atya 2019.03.21. 11:20:05

@Fülig José:
:D
Vicces vagy cimbora, egész maszop-szadesz ámokfutás alatt azt hallottam minden rossz orbi miatt van, de majd mi megmutatjuk, lesz béremelés, nem lesz gázáremelés, lassan mondom hogy te is megértsd :D
Aztán mi lett, megdöglött a pannon puma a dübörgő gazdaság pedig az összeomlás miatt dübörgött :D
Nektek nem a lopással van a bajotok, szimplán fóbiásak vagytok.
Ha holnap meghalna orbi, összeomlana az ellenzéki bagázs, mert orbizáson kívül még nem hallottam értelmeset tőlük.
Illetve utólag mindig.
Nem lehet rezsit csökkenteni-mi sokkal többet tudnánk,
nem lehet családokat támogatni-mi sokkal többet tudnánk :D:D
Szerintem fordítva ülsz a lovon, a kutya nem akarja az előző fostalicska bandát.
Ha pedig függetlenül nézzük, akkor vegyük hogy orbi lemond, és kit ültetnél a helyükbe?
A jobbik egy náci párt, a DK egy jobbik szövetséges náci párt, egy hazugságai miatt bukott volt minelnökkel, a maszop már leszerepelt, a többi súlytalan.
És az összesnek egy programja van: orbán monnnyon le!
Akkor mégis kit?
Ne vizionálj ellenzéki kétharmadot, mint a múltkor is, mert megint pofára fogsz esni.
Józan ésszel, és ne indulatból, meg álomvilágból politizálj.
A fideSS-t pedig csak idióták írnak akik fletó hitgyülijére járnak:)
Amúgy milyen lesz az új zászlótok, vörös alapon az egyik felén sarló-kalapács,a másikon meg horogkereszt? :)

szepipiktor 2019.03.21. 11:35:41

Az elmúlt héten az elenzék kiabálta ezt napi szinten!
Hogy ha orbánékat kvágják, akkor azt az ország szívja meg.
Most miért lett kifordítva a "macska"?
Most ez éri meg?
.
GG értelemszerűen nem ezt mondta, arra fogalmazta ezt, hogy ha a néppártban felfüggesztik a fideszt, attól az országban nem lesz változás.
Lesz?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2019.03.21. 11:59:17

Magyar fiatalság kétharmada nem kér a vallásokból
(és vele együtt az F.MPSZ-ből sem)

erkolcstan.blog.hu/2019/03/21/magyar_fiatalsag_ketharmada_nem_ker_a_vallasokbol

Kuglóf. Az 2019.03.21. 13:12:01

Néppárt: Szóval KIZÁRUNK titeket, ti diktátorok!
Néppárt: De ha nem akkor FELFÜGGESZTÜNK titeket, ti diktátorok.
Orbán: BEKAPHATTYÁTOK, oké?
Néppárt: Oké, bekapjuk. Következő napirendi pont?

B+ Orbán Egy Géniusz!

Kuglóf. Az 2019.03.21. 13:14:41

@István Tamasi: Te, mondd, a választásokig mégis MI TÖRTÉNIK a Néppártban?

Ménár Atya 2019.03.21. 13:26:11

@TanNé: Ebből ezt a következtetést levonni, elég nagy blődség.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.21. 13:36:12

@TanNé: A magyar fiatalok jó része nem fakadna sírva akkor sem, ha az irodalom órák elmaradnának végleg.... A vallás pedig amúgy a bigott vénasszonyoknak való, akik a papok farkán nevelkedtek...

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.21. 13:57:50

Nem látta valaki a "Fidesz..." szó előtti mondatrészt? Várom, de nem jön.
Sőt az idézet forrása sem vált ismertté. Nem véletlen?

kocsisj 2019.03.21. 14:27:45

@6.Lenin: Persze, megint hazudott, ahogy szokott. Közölte, hogy a Fidesz sohasem kampányolt Juncker ellen, mire kitört a közröhej. Én nem teljesen értem, miért jó ez neki. Annak idején a királyi udvarokban voltak udvari bolondok, de nem hiszem, hogy az EU is igényt tartana ilyenekre. Mi láttunk ilyen plakátok százait, meg a majmok küldtek is ilyet postán (pár tízmilkáért, ami annak idején a Pethő intézetnek bezzeg nem volt). Most már csak el kell döntsük, hogy sírjunk-e vagy mi is röhögjünk. De, mivel a mi bőrünkre és zsebünkre megy, marad a sírás.

Willkommenskultur 2019.03.21. 14:49:34

Hat azt erosen remelem, hogy a Fidesz=magyar kormany meg jo sokaig.

valkyre 2019.03.21. 14:51:50

Nem is igaz, az sem ami igaz sem nem ami nem. Minden büdös libbant tanuljon meg fideszül, az új hivatalos magyar nyelven. Rosszul van itt kérem minden értelmezve igazából most választotta meg az a büdös libbant únió I. Viktort királynak!!!!! Mindenkinek erővágót photoshop-olni a kezébe előre, hajrá!

valkyre 2019.03.21. 14:56:38

...ja, a gyurcsány is lopott!!! azt ne felejtsük

morph on deer 2019.03.21. 15:34:39

@Ménár Atya:
”A ki mit nyúl le, hát inkább ne menjünk bele, mert szerintem erősen vesztene a maszop -szadesz brigád ebben.”

Hát épp ez az!
A tolvajlás nyertese egyértelműen a fidesz, ha jól emlékszem legutóbb 003:190 arányban..:)

6.Lenin 2019.03.21. 16:21:14

@kocsisj:

Hol van a plakátokon Junker neve? Ő személyesíti az eu vezetését, alkoholista, megvett, korrupt politikus, mint a többi.
Joguk van tudni a választóknak, hogy kik is ők. Mi ezzel probléma?
Te úgy szeretsz segget nyalni, hogy fogalmad sincs, hogy miért is teszed?
Sajnos tényleg azt kell hinnem, hogy a ballibák csak ilyesmikre képesek, nem is értenek belőle semmit.

morph on deer 2019.03.21. 16:27:20

@6.Lenin:
“A választás után dől el minden, a végeredmény ismeretében.”

Tényleg indokolt lehet egy olyan fideszre szavazni, amelynek jelenleg semmilyen befolyása sincs az EP-ben, a saját frakciójában..!
Nyilván qrva sokat fognak tudni elérni ebben a pozicióban, csakis rájuk kell azavazni!

Oh, wait..!
“A Fidesznek mostantól kezdve nem engedélyezett a részvétel az üléseken, nem szavazhat a párt gyűlésein és jelölteket sem állíthatnak Néppárton belüli pozíciókra. Ez már a csütörtöki gyűlésükre is érvényes, amin Orbán Viktor nem lesz jelen. A vizsgálat idejére nem szólhatnak bele a Néppárt jövőbeni politikájába, jelentette ki Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője, és az EP-választási csúcsjelöltje a Fidesz néppárti tagságának felfüggesztésével végződő közgyűlés után.”

Tehát szavazz csak orbán viktor pártjára, és talán eléred majd, hogy az országot olyanok képviseljék, akiket pellengérre állítottak a gyökér viselkedésük miatt!
Az ország szégyenei.

M_R 2019.03.21. 16:28:28

Orbán (Fidesz média) részéről ez a tipikus gagyizó cigány mentalitás: ha rajta kapják a lopott cihával akkor: én kíremszípen ném loptám, táláltam.

A fideszes droidok "nem zárták ki" meg olyan mint amikor az agresszív kismalac zakózik a biciklivel, taknyán-nyálán csúszik 1 métert - amikor meg a nyuszika fel akarja segíteni:
- Kuss! Én így szoktam leszállni a bicikliről!

A néppárti szavazást meg nagy győzelemnek akarják hazudni.. Mint amikor 1-est kap gyerek, otthon meg azt mondja, nem bukott meg, csak az ötöshöz még hiányzott négy jegy :)

morph on deer 2019.03.21. 16:41:42

@Ménár Atya:
“viszont a kivándorlás épp az előző kormány gazdasági csődje miatt indult el.”

Lófax, mama!
Azért indult el, mert akkor vált lehetővé a szabad munkavállalás. De ezt te is ugyanolyan jól tudod, ebben biztos vagyok! :)

6.Lenin 2019.03.21. 16:45:47

@morph on deer:

Óh, Drága Matildka!

2 hónap múlva választás lesz az unióban!!!!! Mit gondolsz milyen lázas munka lesz az EPP-ben ?
Lehetséges, hogy 2 hónap múlva teljesen más lesz felállás.
Mi a szégyen?

paragrafus 2019.03.21. 17:15:27

Egy kis pontosítás: Gulyás Gergely nem alkotmányjogász. És soha nem is volt az.

BiG74 Bodri 2019.03.21. 17:34:15

@paragrafus:
Mostmár csakazértis az lesz!

2019.03.21. 17:54:32

Jelenleg az adott párt kormányoz, tehát képviseli Magyarországot.

teéjesenmindegy 2019.03.21. 18:05:52

"az ország többsége a kormányváltásra szavazott tavaly áprilisban."
Olyan nem volt a szavazólapon. Olyanok voltka

"Az importszavazatok nélkül, pusztán Magyarországot (hiszen Gulyás azzal azonosítja a pártját) tekintve még rosszabb a helyzetük (és akkor még nem is említettem a 3000/5000 forintért vásárolt voksokat)." Ja azt ne is. Kb mint a Télapó. Senki nem látta..

teéjesenmindegy 2019.03.21. 18:11:43

@morph on deer: "Azért indult el, mert akkor vált lehetővé a szabad munkavállalás. De ezt te is ugyanolyan jól tudod, ebben biztos vagyok! :)"
Akkor miért is sipákol a fajtád, hogy a patás elől menekül a nép?

teéjesenmindegy 2019.03.21. 18:13:42

@morph on deer:
"Tényleg indokolt lehet egy olyan fideszre szavazni, amelynek jelenleg semmilyen befolyása sincs az EP-ben, a saját frakciójában..!"
Tehát az LMPre kell akik függetlenként ülnek? Szocikra? Zöldekre? Nekik nagy beleszólásuk van?

morph on deer 2019.03.21. 18:22:03

@6.Lenin:
“Mi a szégyen?”

Úgy érted, ebben az esetben?
Hát ahhoz képest, hogy néhány hónapja még az EPP átvételéről ábrándozott szerettt viktorunk, most meg a saját pártcsaládjának tagjai 190:3 arányban még a szavazati jogát is megvonták, tulajdonképpen nem sok, valóban.

Az meg, hogy az ország miniszterelnöke elcsodálkozik azon, hogy amikor büdös bunkó módjára viselkedik, akkor bizony büdös bunkónak nézik, - mondván: hát nem gondolta, hogy ennyire zokon veszik, (amikor pitiáner, személyeskedő ámadást indít pl az EU főtitkára ellen is,)
akkor mégis kinek a pofájáról kéne, hogy lesüljön a bőr?

Mert orbán valóban majdhogynem ártatlan, hiszen az ilyen gyökérségeket valószínűleg nem kifogásolta a felcsúti fociedzője ötven évvel ezelőtt, és akkor meg honnan tudhatná szegény feje, hát nem?
Mert azóta egy csepp kultúra sem ragadt rá, ez teljesen egyértelmű!
Ma is ugyanaz a suttyó, aki a felcsúti gazban felcseperedett, ma is a fociöltözők értékrendje szerint él és gondolkodik, bármiről legyen is szó...

Hogy abban mi a szégyen, hogy ennek a személynek hagyjuk, hogy saját szintjére süllyessze az országot, azon ki-ki elmerenghet saját erőből is.

Az meg, hogy szégyent hoz a magyarokra nyilván csak olyanokat zavar, akiknek van némi fogalma a tisztességről és a civilizált viselkedésről, evidens módon a fideszhívőkre ez nem vonatkozik...

John Brennan 2019.03.21. 19:07:11

@Ms.Cunnesburry:
Orbánfóbiás pondró vagy.
Az persze nem zavar, hogy még csak nem is szavaztak a kizárásról. Bármi lett volna, szerinted az Orbán bukásával egyenértékű. Mindenben harcot, gyűlölködést látsz.

sZulamith 2019.03.21. 19:09:35

Gulyás Gergely melléfogott, van ez igy. Lássuk be, nem lehet könnyű - igaz jól megfizetik - olyat mondani amit más még nem mondott, meg ütős is legyen.)

Egyébként be kéne látnunk, hogy a világpolitika nem az erősségünk, és nem is volt soha. A magyaros virtust még gondolatunkból is száműzni kéne, mert mindig vesztésre álltunk/állunk.

taga20 2019.03.21. 19:33:27

@John Brennan: geci zabáló pondró vagy fityeszdroid!

6.Lenin 2019.03.21. 19:49:19

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory!

Írd le miről szavaztak.
Természetesen sok mindenre gondolhatod, hogy megteheted, én se tiltom meg, senki, de ez semmiképpen nem jelenti, értesz is hozzá.
Azt is megteheted, hogy fejen állva használod a bilit, senki és semmi nem tiltja.

regbor 2019.03.21. 19:50:02

@John Brennan: Te meg egy faszkalap fideszbuzi!

regbor 2019.03.21. 19:55:31

Olvasgatom itt ennek a sok agyatlan fideszbérencnek a vergődését, ahogy próbálják a vereséget győzelemre fordítani. Nagyon jól szórakozom a nagy erőlködésen. Hogy be nem szarnak a nagy igyekezetbe! Bár lehet, hogy megtörténik, amilyen szarevő mindahány, bizonyára a sajátjukat is elfogyasztják, nem csak Viktorét...

6.Lenin 2019.03.21. 19:55:39

@morph on deer:

a lakátok nem személyről szóltak. Ennyit azért illene tudni.
Miről szólt a szavazás?
Bár néhány évtizeddel hamarább züllesztette volna le valaki az országot az országot a jelenlegi szintre. Kár, hogy nem ez történt.
Mióta nevezik más országok kifosztását tisztességesnek?

Szerintem neked Gyurcsányt nagyon messzire kerülnöd kéne, már érződik a hatása.
Sőt, nagyon is.

taga20 2019.03.21. 20:04:10

@6.Lenin: akkor miért szedték le weber útvonalán, te fogyatékos?

6.Lenin 2019.03.21. 20:09:29

@taga20:

Hogy ez a köcsög beleélje magát, hogy nyert. Nem nyert, egy gyenge faszkalap ez a Weber. Azt én sem értem miért is támogatja a Fidesz. Majd májusban eldőlnek a dolgok.
Addig nincs nagy jelentősége.
Ma Európa a Fideszről, Orbánról szól. Jó kis ingyen reklám így kampány idején.

regbor 2019.03.21. 20:10:00

@taga20: Hagyd, ilyen konkrét érvre nem szoktak fideszdroidok válaszolni...

BiG74 Bodri 2019.03.21. 20:15:35

@6.Lenin:
Csak ámulok és bámulok. Tudja és tudja! Bármilyen kérdésre kapásból vágja a választ! Nagyon bennfentesnek tetszik lenni!

2019.03.21. 20:26:38

100 szónak is egy a vége, kibaszták mint ráchel a szaros pelust.

taga20 2019.03.21. 20:30:12

@6.Lenin: "Ma Európa a Fideszről, Orbánról szól. "

bakker ember, te a felcsút dvát nézed!:))))

"Hogy ez a köcsög beleélje magát, hogy nyert."

a kurvaanyátokat rohadék fityeszes tolvajok, hogy mertek közpénzt ilyen baromságra elégetni?

a kurvaanyátokat rohadék bűnözök!!!

taga20 2019.03.21. 20:31:56

@regbor: én nem hiszem el, hogy ilyen rohadék fityeszfasszopó kurvák vannak ebben az országban!

egyébként, igazad van.

6.Lenin 2019.03.21. 20:36:48

@taga20:

Látod milyen hülye vagy. Miről írnak a nyugati lapok? Miről tárgyaltak tegnap?
És már hetek óta.
Mit gondolsz nyugaton is olyan hülyék az emberek? Nem kérdezik meg, hogy ki a tököm ez az Orbán? Mi a baj vele?
-Utálja a migriket.
-Ne bassz, mi is, akkor ez az ember egy fasza gyerek.

Hány migráció ellenes párt erősödött az EU-ban? Hány kormány bukott, vagy jelenleg is billeg?

Te egy sötét fasz vagy, néha azért gondolkodhatnál is. Fejed nem csak azért van, hogy a rajta lévő nyíláson öntsd magadba a kannásboryt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.21. 20:41:25

A fidesz 3:190-re győzött az EPP-vel szemben. Ja, nem.

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.03.21. 20:44:32

Fél éve naponta jelenik meg cikk arról a Helsinki bizottságot éltető szennymédiában, hogy kizárják a Fideszt.
Mindig pofáraesés lett a vége, most is.

A Helsinki Bizottság gyilkosok, bűnözők jogait véd 2019.03.21. 20:46:57

"az ország többsége a kormányváltásra szavazott tavaly áprilisban"

Nem unják még a hazugságot. Egyetlen választási rendszer sincs, amiben ne a Fidesznek lett volna többsége.

John Brennan 2019.03.21. 20:50:56

@6.Lenin:
taga20droidnak már az is eredmény, ha leköpi valaki

taga20 2019.03.21. 20:56:03

@John Brennan: fityeszjobbágy töröld má le a gecit a szád széléről, me kurva gusztustalan vagy!:)

John Brennan 2019.03.21. 21:03:25

@taga20:
hiába kuncsorogsz, nem köplek le

taga20 2019.03.21. 21:05:02

@John Brennan:

a borotválkozó tükrödet minden nap leköpöd, te szerencsétlen gerinctelen fityeszparazita.

BiG74 Bodri 2019.03.21. 21:15:36

@6.Lenin:
Probléma, az nincs, tisztelt mindentudó, érett fideszes honfitársam, iszom szavait!

morph on deer 2019.03.21. 21:45:36

@6.Lenin:
“a plakátok nem személyről szóltak. Ennyit azért illene tudni.”

Rossz válasz.
Egyrészt mert én sehol nem mondtam, hogy személyről szóltak, sőt, azt sem, hogy szóltak volna vlamiről.

Pitiáner személyeskedésről írtam, ami viszont megtörtént, bármit hazudozik is erről az az orbán nevű szerencsétlen.
Nem véletlenül tört ki a röhögés ennek hallatán, ez már viccnek is merész.

Másrészt de, a plakát személy(ek)ről szólt, aljas és kisstílű módon. (Ez ugyanaz mint a pitiáner, - csak a fideszesek kedvéért mondom..:))
Ha egy konkrét, ismert személy arcképét használod, akkor az üzenet már nem elválasztható a személytől, ezt ugyancsak illene tudni. Ezért is fordulnak elő gyakran személyiségi-jogi perek, ha az illető beleegyezése nélkül használják fel a képét bármilyen célra.
Ráadásul ez itt reklám volt, annak is egy egészen primitív formája.

Tudom, a kötlező mantra “tájékoztatás”, ezt akár fel se hozd, de komolyan.
Ez semmi más, mint szép tiszta bullsit a maga nemes egyszerűségében, és ezt te is tudod.

Ahogy azt is, hogy én az ország erkölcsi és általános kulturáltsági szintjéről beszéltem, ami egyre inkább “orbanizálódik”, ahogy az orbánféle fideszes parvenü népség önti magából a szotyializmust minden megnyilvánulásával.

Igen, tudom: a viktor is így szokott leszállni a bicikliről, ezek szerint már megint qrva nagy a győzelem.
Ja. Akkora, hogy a fal adja a másikat.

Ezúton is gratulálok, és még sok hasonló diadalt kívánok bölcs vezérünknek!

Taps, viktor, viktor, taps, ő éljen, ő éljen, ő éljen.. ugyanez más nyelven jobban hangzik, dehát mit tegyünk, nekünk ez jutott. :)

John Brennan 2019.03.21. 22:13:04

@morph on deer:
elég lett volna ennyit írnod:
"gyűlölöm Orbánt"

Tenkes Kapitánya 2019.03.21. 22:41:40

Orbán Viktor tegnap lesöpörte az asztalról a migránssimogatókat, akik vinnyogni is alig tudnak. Semmilyen tömegbázisuk, legfeljebb az elmúlt években bevándoroltak támogatják őket.

Tenkes Kapitánya 2019.03.21. 22:48:44

Egyik magyar újságíró kérdezte jól Orbánt a sajtótájékoztatón: A baliberális oldal halálos öleléséből tud-e szabadulni az EPP?

6.Lenin 2019.03.22. 09:09:40

@morph on deer:

B+, te írsz pitiáner személyeskedésről, DK- s szimpatizáns létedre?
Azért ez már nagyon gáz.
(nekem semmi bajom azzal, hogy DK-s vagy mellesleg, ez van, el tudom fogadni, de nehogy már....)

István Tamasi 2019.03.22. 09:25:41

@Ménár Atya:
A baromság az, hogy még mindig véded a fideszmaffiát ami már gyerekeink és unokáuink jövőjét is ellopja.

6.Lenin 2019.03.22. 09:31:44

@István Tamasi:

Ezek szerint már te sem bízol abban, hogy a gyerekeid, vagy az unokáid a hatalom részesei lehetnek valaha is.
Ez viszont nagyon jó hír Mo-nak.

6.Lenin 2019.03.22. 09:37:50

@6.Lenin:

Ja, és még annyit, hogy a gyerkőcök nyugatra se menjenek, mert a bllibák ott is bukásra állnak, ha sokat totojáznak a kimenetellel, mire kiérnek, ott sem lesz már jövőjük.
Csak egy jó tanácsként mondom.
Nincs mit (ha esetleg megköszönnéd)

István Tamasi 2019.03.22. 10:05:50

@6.Lenin:
Ki is tagadnám a gyerekeimet ha egy ilyen maffiahatalomban akarnának szerepet vállalni.
Csak egy jó tanácsként mondom: tanulj törökül és/vagy arabul mert o1g megasszonta, hogy ők az ő rokonai és neked is oda kell küldened a gyerekeidet nem a pusztuló Ny.Európába. Remélem a Koránt már elkezdted bebiflázni.

6.Lenin 2019.03.22. 10:43:06

@István Tamasi:

Nem kell kitagadnod őket, majd az arab barátaid lenyakazzák őket is. Főleg, ha nyugatra mennek, növelve az esélyt erre.

István Tamasi 2019.03.22. 11:28:10

@6.Lenin:
o1g-nek vannak arab barátai például az (időközben elhunyt) nemzetközi körözés alatt állt G.Pharaon aki arab terroristák bankárja volt és akivel a csüngőhasú suttyó egy vályúból is zabált és a lányán és vején keresztül üzletelt.

6.Lenin 2019.03.22. 11:38:27

@István Tamasi:

És hányszor robbantottak Mo-on, vagy hány fiatal nőt erőszakoltak meg? Hány torkot vágtak el? Hány embert lőttek le?

Tomikám, rossz irányban görcsölsz.

István Tamasi 2019.03.22. 12:06:42

@6.Lenin
Magyarországon egyetlen migráncs sem robbantott sem lőtt le. Robbantás és kisgyerekek hátulról lelövése - miközben a rájuk gyújtott házból menekült a szélsőjobbos patkányok szokása.

John Brennan 2019.03.22. 12:48:40

@István Tamasi:
Utálom látni a migráncsokat az utcán. Azt is utálom, ha csak tudok róla, hogy esetleg találkozhatom velük. Ennyi elé ahhoz, hogy ne támogassam a befogadásukat. Magyarország a magyaroké.

6.Lenin 2019.03.22. 12:50:23

@István Tamasi:

Akkor keress rá, mit művelt a nyugat a gyarmatokon, vagy az amerikaiak Vietnámban, Szíriában, Afganisztánban.

(vettem lomisoktól egy laptopot, ami egy afgán újságíróé volt, tele van képekkel, amin az amerikaiak rémtettei láthatóak, még nézni-nem átélni-is borzalmas)

Gondolom a cigánygyilkosokra utaltál, ami a mai napig nem bizonyított rendesen, hogy kinek a megrendelésére történt. A Gyurcsány titkos szolgálata fedezte őket)

Megint rossz irányba mentél. Szedd már össze magad.

John Brennan 2019.03.22. 12:52:05

@Tenkes Kapitánya:
"A baliberális oldal halálos öleléséből tud-e szabadulni az EPP?"
Ha másért nem, már ezért a kérdésért megérte, hogy ki akarták zárni a Fideszt ebből a selejtes embereket-mozgalmakat is tartalmazó néppártból! Hadd gondolkodjanak a kérdésen az újságírók meg a cunnseburiék.

2019.03.22. 15:39:07

@John Brennan:
"Ennyi elé ahhoz, hogy ne támogassam a befogadásukat. "Magyarország a magyaroké"
monnya ezt egy john brennan nicket választó seggfej...:D
akkor azt is tedd már hozzá, hogy magyar seggbe csak magyar lófaszt!
így hitelesebbnek tűnsz ostoba!

István Tamasi 2019.03.22. 16:12:16

@John Brennan: Költözz egy borsodi zsákfaluba! Ott biztosan nem találkozol külföldivel.

John Brennan 2019.03.22. 19:12:55

@István Tamasi:
Sehol nem akarok találkozni velük. Se Pesten, se Kaposváron, se Szegeden, se Egerben. A lehetőségét is ki kell iktatni.

2019.03.22. 20:36:29

@John Brennan:
akkor a geci gazdádat istagadd meg te majom mert ő sem magyar!!!

John Brennan 2019.03.22. 21:37:01

@vitéz Beverneky:
Nincs gazdám, tehát hülyeségeket irogatsz.
Azt, hogy ki magyar, a származása és a viselkedése dönti el.

2019.03.22. 21:41:25

@John Brennan: ezexerint te is indiábol származó tolvaj migráns vagy.
akkor ne játszd a nagy magyart legalább, és kusolj

Lakatos Rodolfó 2019.03.22. 22:08:34

@vitéz Beverneky: "te is indiábol származó tolvaj migráns vagy"

Te nem vitéz vagy, csak egy sima rasszista seggfej.

Indiából származik egy csomó világhírű tudós – matematikusok (pl. Ramanujan, akiről a közelmúltban film is készült), fizikusok (pl. Bose és Chandrashekar); cégvezetők (pl. Satya Nadella, Microsoft-vezér); polgárjogi harcosok (pl. Gandhi) stb.

Mit tettél le az asztalra te?

John Brennan 2019.03.22. 22:24:14

@vitéz Beverneky:
Ezek szerint nem. Magyarországból származó szkíta magyar vagyok, sokezer éve itt élnek az őseim.

István Tamasi 2019.03.23. 08:43:31

@John Brennan: Mondtam: Vagy egy borsodi zsákfalu vagy egy lakatlan sziget. Mindenhol máshol kénytelen vagy külföldivel /vagy külföldi áruval/ találkozni. A globalizációt még egy agyatlan szélsőséges sem tudja megállítani.

István Tamasi 2019.03.23. 08:45:32

@John Brennan:
Már csak az a kérdés, hogy miért is kepeckedik foggal-körömmel a fitymasz hogy a "selejtes embereket-mozgalmakat tartalmazó néppártban" maradjon???

István Tamasi 2019.03.23. 08:50:36

@John Brennan: "szkíta magyar vagyok, sokezer éve itt élnek az őseim"
A gondolkodásod le is ragadt az ősember sokezer évvel ezelőtti szintjén. Esetedben haszontalanul telt el az a sokezer év.

2019.03.23. 09:20:17

@Lakatos Rodolfó:
mondod te, akinek a vajdája reggeltől estig az idegen, más bőrszínű, származású bevándorlókkal, sorossal fenyegeti a lakosságot.
valahogy nem érzek lelkifurdalást.

John Brennan 2019.03.23. 09:23:55

@István Tamasi:
igen, szerencsére a gondolkodásom leragadt sokezer évvel korábbi szinten
egy ősembert sokkal többre becsülök, mint pl téged

2019.03.23. 09:25:50

@John Brennan:
émmeg a szíríuszról jőttem, van 5db okj-s táltos vizsgám és jézus keresztelt meg szemeélyesen aki tudvalevőleg szintén magyar volt!
úgyhogy a tökömben sem vagy

István Tamasi 2019.03.23. 09:30:13

@John Brennan:
"igen, szerencsére a gondolkodásom leragadt sokezer évvel korábbi szinten" : ennyi önjellemzés pont elég.

Lakatos Rodolfó 2019.03.23. 22:26:01

@vitéz Beverneky: "mondod te, akinek a vajdája reggeltől estig az idegen, más bőrszínű, származású bevándorlókkal, sorossal fenyegeti a lakosságot."

Bőrszíntől, származástól függetlenül: általános alapelv, hogy az állampolgársági politika alapvetően a tagállamok kezében van, ők döntik el, kinek, milyen alapon adják, adhatják (ius sanguinis, ius soli, nemzeti érdekből stb.). Hasonló módon a határőrizet, határok ellenőrzése is alapvetően nemzeti kompetencia (a Frontex egy aránylag új elképzelés).

A menekültpolitikán belül a folyamatosan elő-elő kerülő kötelező átvételi rendszer viszont alapvetően ellentmond ezeknek az alapelveknek; adva van egy ország (Németország), amelyik "szívélyesen magához invitálja" a messzi földről érkező bevándorlókat; de utána, részben azért mert a lakosság ennek már nem örül annyira, elvárná, hogy más országok átvegyék, magukhoz betelepítsék ezeket az elemeket?

Vagy ott vannak pl. a görögök, akik nem is akarják megvédeni a saját határaikat, és ellenőrzés nélkül átengednek az országon mindenkit, holott az uniós szabályok szerint legalább regisztrálniuk kellene őket? Akik meg ott maradnak náluk, menekülttáborokban, azokat más országoknak kvóták alapján kötelezően át kellene venniük? (Pl. nekünk is.)

Bőrszíntől függetlenül ez az igazán gáz dolog.

2019.03.23. 22:39:33

@Lakatos Rodolfó:
te még mindig itt tartasz ennélaz ostobaságná.
ki akar itt maradni korrupt tolvaj sárfészekben, hogy ellopja előletek a máv kábelokat?
hol a sokmilliô bevándorló aki elveszi a magyar emberektől a munkát?
egyelőre az a néhány maffiózó kapott papírokat aki megfizette a fidesz maffiának a bevándorlási kötvényt, de azok is rég továbbmentek.
ezt az unalmas hisztériakeltést abbahagyhatnátok már, senki nem veszi be!

2019.03.23. 22:51:00

@Lakatos Rodolfó: te csak azért kommentelsz ezzel a nickel, ha valaki ellent mond neked lerasszistázhasd?!
(a világ leg pitiánerebb dolga csk, hogy tudd)

Lakatos Rodolfó 2019.03.23. 22:53:00

@vitéz Beverneky: "ellopja előletek a máv kábelokat"

Na, kibújt a szög a zsákból, megint itt van egy jó öreg, rasszista szereotípia?

Orbánra itt fröcsögtök, hogy előítéletes meg gyűlöletkeltő, erre te lekábeltolvajozol valakit, akit nem is ismersz, csak azért mert Lakatos a vezetékneve?

Akkor ezzel azt hiszem, inkább be is fejezném a veled való társalkodást, egy élmény volt!

P.S. májusban majd küldök nektek zsepit!

2019.03.23. 23:13:31

@Lakatos Rodolfó:
még szerencse, hogy előre meg válaszoltam, tudtam, hogy ez lesz a következő érved!!
neked erre tellik.
nekem meg arra, hogy akinek nem inge...

Anatolij Ubijca 2019.03.24. 00:25:22

@vitéz Beverneky: "ki akar itt maradni korrupt tolvaj sárfészekben"

Ha te nem szeretnel itt maradni, fajo szivvel, de le tudnank mondani rolad.

Bar a mosogatasi szaktudasod parjat ritkitja az orszagban, de megertenenk, ha ezt a jovoben inkabb Londonban vagy Berlinben szeretned kamatoztatni.

Jo utat!

P.S. Ha lehet, ne gyere vissza!

kolomparlole1114 2019.03.31. 07:43:14

Nagyon helyes, legalább mostmár tisztában lehet a saját sorsukkal. A leválthatatlan diktátorokat ugyanis akasztani szokták.

Kuglóf. Az 2019.04.08. 11:59:54

@István Tamasi: A büdös életben nem lesz neked se gyereked, se unokáid. Csaxólok. De bizonyára a tied lesz a Marvel legújabb hőse, a buzi.
Kérdezgették is hogy vajon mi lesz az ő képessége, de szerintem ez egyértelmű. A hátulról titkos BEHATOLÁS. Ezért fogod te annyira szeretni.

István Tamasi 2019.04.08. 12:55:20

@Kuglóf. Az:
Köszönjük az önvallomásodat, pirézül: me too.
Egyébként a gyerekeim és unokáim köszönik jól vannak.
süti beállítások módosítása