B1 blogcsalád



Orbán kezéből kezd kicsúszni az irányítás, megmutatkozott a Fidesz ostoba stratégiája

2019. március 08. - Mr Flynn Rider

Teljes sebességgel forog a Fidesz központi agya a Néppárttal kapcsolatos konfliktus miatt. orban_brusszelben_170426_2.jpg

A modern politológia, ha egyszer bemerészkedne Magyarországra, elképesztő gyorsan meg tudná buktatni a Fideszt és Orbán Viktort. (Ha nem azzal lennének elfoglalva, hogy az Instagrammon fotozzák magukat, ahogy az ATV- stúdiójában ülnek, whatever.) Orbánék a sokadik konfliktusba keverednek bele és majdnem mindegyik konfliktusnak ugyanaz a forgatókönyve. Ugyanazon tényezők mentén dől el, hogy mit lépnek, mit fognak tenni és szinte mindegyik konfliktusnak ugyanaz a kifutása is. Közös még ezekben a konfliktusokban, hogy Orbán mindenáro fent akarja tartani a látszatot, hogy ő a főnök, ő dönt; illetve ő a jó fiú, őt támadták meg. Amiről beszél, annak sosincs túl sok köze ahhoz, ami valójában történik. 

Az aktuális konfliktus esetében is ugyanaz a mintázat figyelhető meg: a Néppártból való kilépést (vagy bennmaradást) is apróságok dönthetik el. 

Korábban megírtuk: a Magyar Nemzet, mint a központi kormányzati propaganda zászlóshajója tegnap már megüzente, hogy nem kell a Fidesznek feltétlenül bent maradnia a Néppártban. Ma Orbán ezt az üzenetet szajkózta vissza a Kossuth Rádióban. A pártja többször is kellemetlenül lebukott, amikor kiderült, hogy egyrészről próbálják a konfliktus élét csökkenteni Németországban a konzervatívoknál, másrészről aktívan egyezkednek a populista-szélsőjobbos frakcióval arról, mi lenne, ha átülnének.

Ehhez jött hozzá még tényezőként, hogy Manfred Weber – valószínűleg a következő Európai Bizottság elnöke – ultimátumot adott Orbánnak, amit ha elfogad, akkor vereséget szenved. Ha nem fogad el, akkor is: hiszen kizárják a Néppártból.

Ez lehetett az a döntő momentum, amikor Orbán úgy érezte, hogy kicsúszik a kezéből az irányítás.

A miniszterelnök pedig szereti a látszat-csatákat, amiket nagy dicsőséggel megnyerhet a hívei előtt, hogy erősnek mutatkozzon. Ebben a konfliktusban ez az ultimátum olyan lépés volt, ami egyértelművé tette számára, hogy a játéknak vége: a mozgástér az Európai Néppártban beszűkült. Az ottani politikusokat hülyére vette, átverte többször – látszólag mindent megígért, még egy, a liberális demokráciát támogató nyilatkozatot is aláírt, aztán itthon folytatta tovább a demokrácia és az Unió rombolását. Ebből a Néppártnak is elege lett egy idő után, ekkor jött a végső ultimátum.

Ma pedig Orbán Viktor a szokásos péntek reggeli üzenetében, két migráncsozás és gyerekszülés között (a szokásos neofasiszta propaganda előtt/után) egyszerűen közölte: nem alkuszik. (Ez persze bődületes hazugság, hiszen az utóbbi két hétben folyamatosan alkudozott, mint kiderült. De ez a miniszterelnököt nem zavarta, a hívei meg nem gondolnak bele.) Híveinek, választóinak és annak a pár szerencsétlen politológusnak, újságírónak, aki kénytelen a miniszterelnök halandzsáját hallgatni, úgy festette le a dolgot, mintha az egész konfliktus közte és a Néppárt között a bevándorlásról szólna. Ahogy a HVG beszámolója megírta, szerinte Európa változáson megy keresztül, a régi felosztásokat (bal, jobb, konzervatív, liberális) átmetszette az, hogy ki támogatja a bevándorlást, illetve ki nem – ez lett a választóvonal szerinte.

Mi semmilyen migrációt nem akarunk, ezt képviselem én is.

Hazudta ezt azok után, hogy az utóbbi fél évben sorra derülnek ki, hogy a kormány titokban hány bevándorlót, menekültet segített Magyarországra jutni, vagy éppen ott van a legutóbb a venezuelai eset, akiknek úgy szóltak, hogy tartsák titokban, hogy Magyarországon vannak. De ne is beszéljünk a letelepedési kötvényről, aminek segítségével több kétes alak jutott be az Európai Unióba sok pénzért ellenőrizetlenül, mint ahány átmasírozott Magyarországon pár éve Németországba.

Azt is hazudta, akik migrációt akarnak, azok rátámadtak. Ebből is látható: a miniszterelnök szereti az összeesküvés-elméleteket, természetesen ez is hazugság: ő provokálta ki az idióta gyűlölködő plakátjaival, hogy a Néppártnak elege legyen belőle.

Szerinte ezek az erők a Néppártot is át akarják alakítani, méghozzá egy migrációt támogató szervezetté. Meglátása szerint neki és a Fidesznek több lehetősége is van annál, minthogy a Néppárton belül vagy kívül foglalnak helyet.

“Ezt majd a Fidesz eldönti.”

Természetesen ez is hazugság: nem a Fidesz dönti el, hanem a Néppárt szavaz róla. a Fidesz maximum a szavazás előtt leléphet, meg se várva az orrba verést. Vagyis: kihátrálhatnak a vereség elől, mint az intenretadó, vagy a vasárnapi boltzár, esetleg az olimpia ügyében.

Minderre a halandzsára a migrációról azért van szükség, hogy Orbán a választóinak átkeretezhesse a konfliktust, amiben ő a jó fiú, akire rátámadtak. Nem akar arról beszélni, hogyan bomlasztja belülről az Uniót, hogy a plakátjai mennyire romboló hatásúak a demokráciára nézve. Nem akar arról beszélni, hogy külföldön elegük van abból, ahogy Orbán pl. a CEU-val bánik. Ennek semmi köze se Soroshoz, se a migrációhoz, semmilyen összeesküvés-elmélethez. Orbán csupán a szokásos alternatív valóságát építi fel, a szokásos kampány-narratívát. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy Orbán erősnek mutatkozzon és megmaradjon a látszat, hogy ő uralja a helyzetet.

Csakhogy a helyzetet egyre kevésbé uralja. 

Mindezt a miniszterelnök azzal támogatja meg állandóan, hogy

„Magyarország álláspontját a magyarok eldöntötték: meg akarják őrizni a keresztény értékeket, nem akarnak kevert népességet, nem akarnak bevándorlást, családpolitikát akarnak.”

Orbán imád erre hivatkozni, hogy neki erre van mandátuma, holott ez is hazugság: a „nemzeti konzultációk” irányított kérdései és hazug állításai, átláthatatlan feldolgozása és visszaküldési rátája csupán arra volt jó, hogy felmérjék az akítv Fidesz-szavazók számát, másra aligha. Felhatalmazást Orbán maximum a választáson kapott, ott pedig nem indult semmilyen programmal néhány ostoba szlogenen és a migráncsozáson kívül.

Hogy az irányítás látszatát megőrizze, és a híveinek be tudja mutatni a helyzetet, szükség van a Gonosz Háttérhatalomra, amelyik romba akarja dönteni Magyarországot a migráncsok/libsik/Gyurcsány/Soros zsoldosaival. Ezért mond olyanokat a migráncsozásról, hogy „Ebben semmilyen kompromisszum nem képzelhető el.”

Orbán saját - bár korábban letagadta, hogy egyezkedne - de saját magát is meghazudtolta az interjúban: saját bevallása szerint folyamatosan tárgyal a Fidesz és a Néppárt helyzetéről, Junckerrel, Weberrel, volt és jelenlegi miniszterelnökökkel. Megemlítette, vasárnap Lengyelországba megy, a lengyel kormánypárt pedig nem a Néppárt tagja. Utalt arra, ha menniük kell, és valami újba belefogniuk, velük számolhat.

Utána jött a kulcsmondat, amivel tulajdonképpen felkészíti a híveit a kilépésre:

Lehet, hogy a helyünk nem is a Néppártban van

– mondta. De ő maradna, inkább átalakítaná az EPP-t.

Orbán abban zseniális, ahogy a bonyolult külpolitikai kérdéseket lebontja a mi-vagyunk-a-jók-és-ők-a-gonoszok kérdéskörére és belehelyezi abba a paranoid összeesküvés-elméletbe, amiben a háttérhatalom migráncsokkal akarja tönkretenni Magyarországot. Viszont abban már kevésbé zseniális, hogy a reálpolitikai folyamatokat kezelni tudja. Ez a konfliktus most kezd kicsúszni a kezei közül, ezért valószínűleg előbb fog lépni, minthogy be kelljen ismernie, kirakták a Néppártból.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2014677882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2019.03.08. 18:40:20

„Mi semmilyen migrációt nem akarunk, ezt képviselem én is.”

Így van, ez a lényeg, nem a Liberális Néppárt, a weréb meg az ő ultimátuma.

Magyarország megmarad kereszténynek, Magyarnak, az állítólagos kereszténydemokrata néppártiak, és a nyugat-európai kultúra átadja helyét a muszlimoknak és a saríának.

200-300 év múlva, amikor az utolsó nyugat-európa keresztényt is elűzik vagy felkoncolják, Magyarországon a Várban még mindig Orbán Viktor kései utódai törvénykeznek majd.

Az isiászosra, Micromra, a Muttira, Werébre pedig senki nem emlékszik majd (vagy legfeljebb úgy, mint a fehér, európai keresztények elárulóira, elveszejtőire).

Oláh István 2019.03.08. 19:17:48

@paraszthajszal: Gyors voltál, gondolom tematizálni óhajtod a témát, a központ megbízásából.

Eli Gold 2019.03.08. 19:24:36

@paraszthajszal:
Senki nem fog rájuk emlékezni.

Közben leesett, hogy ez az oldal egy álomcsapda.
Akik ide cikket írnak azok alvás után hipp-hopp tollat ragadnak, vagy a pöfülik a klaviatúrát, és leírják ami hülyeséget tele hassal álmodtak.
De már kizárják.
Ez az otolsó.
Az utolsó utáni.
Az utolsó utáni, utáni.
Ultimátum.
Nincs helye.
Fel is út, le is út.
Ütött az óra.
(plusz egyéb ótvar hülyeségeket)
Tavaly május óta úgy várják, mint gyerek a mikulást.

hvg.hu/itthon/20180527_A_CDU_meguzente_ezt_a_ket_feltetelt_kell_a_Fidesznek_teljesitenie_kulonben_repul?fbclid=IwAR2Op6k56qi0_If-8rvZ0e5LLu2poVDIn_qdVEbVMwUv1lmgXlmxdY81Epo

És vazze ezen gumiznak, ez a napi tesztoszteron adagjuk, a lélegeztető gépük, mert különben kiderülne hogy csak egy ócska, piti, irígy, outsider bagázs.

paraszthajszal 2019.03.08. 19:27:44

@Oláh István: Ha megnézed, ez már az n+1. (nagyonsokadik) Néppárt-Fidesz üggyel kapcsolatos téma itt, ezen a blogon; miközben más témákkal mostanában nem is nagyon foglalkoznak – szóval, ha valaki(k) tematizálni akanak itt, azok leginkább a blog szerzői.

Persze ezzel abból a szempontból semmi baj nincs, hogy ehhez minden joguk megvan – a blog műfaj erről szól; bár én a magam részéről messze eltúlzottnak érzem ezt a kitüntetett figyelmet, mert ez nem a Fidesz néppárti tagsága vagy nem tagsága szerintem nem különösebben fontos kérdés a párt támogatói vagy akár a világos pártszimpátiával nem rendelkező választók számára, nákunk ez sokadrangú tényező lesz még az EP-választáson is.

paraszthajszal 2019.03.08. 19:31:09

@Eli Gold: „És vazze ezen gumiznak, ez a napi tesztoszteron adagjuk”

Addig se azzal kell foglalkozniuk, hogy már a béka seggét is alulról nézhetik:
mindenszo.hu/most-erkezett-50-felett-a-fidesz/

Persze májusban majd jöhet az ébredés…

Hát így jártatok büdös lipsik. 2019.03.08. 19:43:45

Egy ujabb rakas rosszindulatu elmebeteg libbant kepzelgest, gyermeteg gunyoldast olvashattunk.
A LIBSI UGAT AZ ORSZAG HALAD.

Gödör Pöce 2019.03.08. 20:06:03

@paraszthajszal: Magyarország NEM KERESZTÉNY! Láttál már istentiszeteletet belülről? Az a lakosság létszámához képest nem sok templom is kong az ürességtől.

paraszthajszal 2019.03.08. 20:33:39

@Gödör Pöce: Szerinted nem keresztény, szerjntünk meg igen: libsifigyelo.hu/tobb-ezren-csatlakoztak-annak-a-peticionak-az-alairasahoz-melyet-egy-facebookos-csoport-kezdemenyezett-magyarorszag-megovasa-erdekeben/

Ami az „üres" templomokat illeti, sajnos+4+8 év szocializmus+ballippsi elkúrás nem múlt el nyom nélkül, de azért szépen lassan helyre fog állni a világ rendje, akárhogy ágáltok ellene.

taga20 2019.03.08. 20:37:30

@paraszthajszal: hát, hogy neked és a fityeszes maffiádnak semmi közötök a kereszténységhez, az fiksz!

Gandosz 2019.03.08. 20:38:00

Orbánnak ki kell lépnie a Néppártból, nem vállalhat közös platformot olyan gecikkel, mint a beneluxok és skandinávok.

"ő provokálta ki az idióta gyűlölködő plakátjaival, hogy a Néppártnak elege legyen belőle"

A gyűlölkődés a ballib-turbóliberálfasiszta gyűlőlködő férgek kedvenc szava.
Nem a magyar társadalom 1-2%-át kitevő nemzetellenes szemeteket kell figyelembe venni, akik mára egyre kevésbé hangadók, mivel többszörösen lejáratták magukat, hanem a normális többséget, amely nem akarja gyerekeit afroázsiai gyerekekkel teli levő óvodákba, iskolákba járatni. Senkinek sem hiányzik az a multikulti, ami Nyugat-Európa városait lakhatatlanná tette mára.

Gandosz 2019.03.08. 20:41:54

@Gödör Pöce:
Tök mindegy, mennyien vannak templomokban, Magyarországi világi állam, nem olyan teokrácia, mint Szaúd-Arábia.
A kereszténység így is meghatározó örökség, amely erősen beépült a mindennapokba, bármennyire is próbálják rombolni a nihillisták.

taga20 2019.03.08. 20:43:17

@Gandosz: a geci nem vállalhat közös platformot a beneluxokkal és a skandinávokkal.

igazad van fityeszes retek. irány putyinland, ott kurva jó lesz nektek!

Matild Vesztergom 2019.03.08. 20:48:48

Ordító egér,aki oroszlánnak képzeli magát!

paraszthajszal 2019.03.08. 20:50:07

@taga20: Hiába sivalkodtok, libsikém, nektek már lefőtt a kávé, mehettek Isten hírével, amerre láttok, a Magyar Nép már döntött, nem kíváncsi rátok!
mindenszo.hu/hoppa-elsopro-a-magyar-kormany-csaladpolitikajanak-tarsadalmi-tamogatottsaga-mutatjuk-a-szamokat/

morpho 2019.03.08. 21:00:13

@Gandosz: Én rád simán keresztet vetek.

@paraszthajszal: A magyar népre nem kéne hivatkozni. A legutóbbi parlamenti választáson többen szavaztak a fidesz ellen, mint mellette. Te meg az egész magyar népre hivatkozol. Nem kéne.

taga20 2019.03.08. 21:00:35

@paraszthajszal: te sivalkocc itt egész álló nap fityeszparazita.
én csak röhögök rajtad, ahogy felnyalod a geci gazdád szarát.
döbbenet, hogy a legócskább geci húzást is teli pofával véditek!

hülye egy jobbágy vagy paraszt!

Eli Gold 2019.03.08. 21:04:42

@morpho:
Sehol sem volt még olyan, hogy a társadalom döntő többsége egyetlen egy párt ra szavazott volna, kivéve persze a kommunizmusban.
Szóval hiába büfögöd a hülyeségedet, a döglött kutyát nem érdekli, te is nyugodtan dölj hátra, és a köv 10-20 évben ... egyél kefét! :-*

Eli Gold 2019.03.08. 21:07:34

@taga20:
a lényeg szépöcsém, hogy semmi közötök a dolgokhoz, és magamat ismételve, neketek csak ez a virtuális koszfészek jutott, ahová nagy kegyesen néhe lejövök kacagni és bosszantani a hibbant agyatokat.
Jó röhögcsölöst neked is, a Valóságban.
hehehe

taga20 2019.03.08. 21:10:15

@Eli Gold: te bazdmeg magyar vagy, vagy leningrádból tolod szutyok?

paraszthajszal 2019.03.08. 21:11:32

@morpho: „A legutóbbi parlamenti választáson többen szavaztak a fidesz ellen, mint mellette”.

Na, már megint egy nagyokos lippsi „matematikus”?

Ennyi erővel akkor a legnagyobb lippsi párt ellen több mint hétszer annyian szavaztak (88,01%), mint mellette (11,99%).

Szóval tényleg ideje elhúzni a csíkot, lippsikéim?!

@taga20: „hülye egy jobbágy vagy paraszt!”

Ajvékolhattok kedvetekre, mi már csak röhögni tudunk rajtatok:
mindenszo.hu/ellenzeket-leleplezo-memek-erkeztek-rohogjuk-ki-az-ellenzeket/

morpho 2019.03.08. 21:23:48

@Eli Gold: "Sehol sem volt még olyan, hogy a társadalom döntő többsége egyetlen egy párt ra szavazott volna"

Igen. Én is erre utaltam. Ezt a paraszthajszál néven kommentelö narancshaveroddal dumcsizd meg!

@paraszthajszal: Örülök, hogy szerinted is többen szavaztak a fidesz ellen, tehát hiba volt részedről a magyar nép döntésére hivatkozni. Azért jó, hogy beláttad, hogy butaságot írtál.

Eli Gold 2019.03.08. 21:30:22

@morpho:
síkagyukám
ez a demokrácia vazze.
egyszerűsítsd le egy busznyi emberre, mert úgy látom nem vágod.
a busz arra megy amerre a többség akarja.
egész pontosan, mielőtt még kötekednél, akire a legtöbben szavaztak.
ez van
qrva sok helyen a egész világon
szóval olya felesleges ez a rinya

taga20: ennyi? egy gif? fúú vazze ezért vagytok ti a bányászbéka segge alatt, mert olyan siralom unkreatívok vagytok. :-( most csatoljak egy bangó lujzát? megyót? fletót? kunhalmit?
óó te.
te hülye te
kettesaláleülhetsz
:-))))

morpho 2019.03.08. 21:33:05

@Eli Gold: Mellébeszélsz! A fideszre szavaztak többen, vagy a fidesz ellen? A magyar nép egyenlő a fidesz szavazóival? Te miröl firkálgatsz tulajdonképpen? Mit akarsz bebizonyítani jópénzért?

morpho 2019.03.08. 21:34:15

@Eli Gold: Unkteatívak! :) Ez jó! :))

paraszthajszal 2019.03.08. 21:35:14

@morpho: „Örülök, hogy szerinted is többen szavaztak a fidesz ellen”

Pont, hogy nem.

37%-kal többen szavaztak az MSZP-P ellen, mint a Fidesz-KDNP ellen. (Persze titeket sose zavart meg az sem, hogy a választásokon nem valami ellen, hanem csak valami mellett lehet szavazni [a világ összes demokratikus országában], így sose fogtok semmit elérni, ha nem tudtok vállalható alternatívát nyújtani.)

Ami pedig a nemrégiben bejelentett családpolitikai intézkedéseket illeti, ezeket tekintve teljesen jogos a Magyar népre hivatkozni, hiszen a felmérések szerint a felnőtt népesség csaknem négyötöde (!) támogatja ezeket. pestisracok.hu/elsopro-a-magyar-kormany-csaladpolitikajanak-tarsadalmi-tamogatottsaga/

Az ellenzék magzatpózban sír, már megint kifogták a szelet a lippsi vitorlákból!

morpho 2019.03.08. 21:35:24

@Eli Gold: Már írni sem tudok, annyira meglibbantam! Unkreatívok természetesen! De akkor is jó! :)

morpho 2019.03.08. 21:36:52

@paraszthajszal: Mellébrszélsz! Te a magyar nép állítólagos döntésére hivatkoztál.

taga20 2019.03.08. 21:39:18

@Eli Gold: mi van fityeszparazita, te vagy paraszthajszál is?

te szerencsétlen szargerincű jobbágy. bukjál rá tallaievtárs vagy rezsiszilárdra. kábé az a színvonal vagy!

ne is ülj le, hanem húzzál felcsútra disznóólat ganézni. arra tökéletesen megfelelő vagy droid!

:)))

taga20 2019.03.08. 21:41:08

@morpho: ez olyan, mint az unortodoksz vagy az illiberális.

szakadok, hogy ezek a fityesztalpasok, mit ki nem találnak:)))

Eli Gold 2019.03.08. 21:52:08

@morpho:
lovagolhatsz a szavakon te kis butus, a lényegen nem változtat. ;-)
...
tudjátok hibban libbsikéim miért vagytok szopó ágon?
mert hülyék vagytok.
sík hülye, tolvaj, hazaáruló szemetek.
hülyék voltatok akkor is, amikor kormányoztatok.
a fidesznek volt egy árva tévéje, volt egy napilapja, meg egy hetilapja.
és onnan, a ti outsider hozzáállásotokkal, sikerült elérnie azt ahol most van.
és ez így van jól, és még ezerrel nyomatni is kell.
a ti hanyatlásotok, az árokásással kezdődött.
az ótvar demokratikus kartával 91-ben.
na akkorra pontosan kiderült, hogyha itt nem lesz jobboldali fordulat, akkor ennek az országnak kampec.
és ezt most is, a mai napig is bizonyítjátok hogy így lenne.
sír a szátok, penetránsan alpáriak vagytok, semmi értelmes, építő kritika, csak a tagadás minden szinten.
semmi szellemi jele annak, hogy képesek lennétek vezetni ezt az országot.
szánalom a milyenek vagytok.

Lakatos Rodolfó 2019.03.08. 21:52:51

@morpho: "Te a magyar nép állítólagos döntésére hivatkoztál."

Milyen állítólagos döntés, barátom?

Magyarországon a választók döntöttek arról, hogy a Fidesznek 2/3-a legyen a parlamentben?

Igen vagy nem?

A népesség zöme úgy döntött, hogy nem a bevándorlásban, hanem a családtámogatásban látja a jövőt?

Igen vagy nem?

Májusban megint nagyot fogtok bukni?

Igen vagy nem?

Eli Gold 2019.03.08. 21:53:49

@taga20:
szakadhatsz öcsém, de mihelyst innen kilépsz, kiderül kinél van a pénz, paripa, fegyver, szóval jó kacagást a valóságban is te idióta. :-))))

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:06:11

@Eli Gold: Sajna szarospelenkás fajtád tünik hibbantnak manapság,aztán szembejön a valóság,annyira szarul kormányoz o1g hogy ezer milliárdokba kerül neki-nekünk a választások elcsalása.Juncker beszólhatott nekije ami bökte nagyon az egóját,így elszórakázott 6-8 milliárdocskát plakátkampányra most hogy tiborczgyerek tönkrevágta imágóját és szimpla maffiás unijós pénztolvajjá degradálta.

taga20 2019.03.08. 22:06:22

@Eli Gold: szakadok is öcsém. ahogy anno szálasi a dunaparton, vagy hitler és göbbelsz 45-ben.

ha bedől a geci gazdád rendszere, te leszel az első aki elhúz a picsába, mint a patkányok, vagy előadod a hattyú halálát, hogy te csak parancsot teljesítettél.

szóval, menyé a jó kurvaanyádba fityeszdroid!

:)))

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:11:19

@paraszthajszal: Ne szenvedj lúzer rezsimszolga,gazdi ezt elmérte és most be van szarva,neked mög az a dolgod hogy feltakarítsd.Kúltúráltan kéne tenned nem isiászozni...mert ezzel csak szellemi törpeségtek bizonyítod,vesztesek /lúzerek/ nyelve ez.

Lakatos Rodolfó 2019.03.08. 22:15:25

@Toportyán Zsóti: "szembejön a valóság,annyira szarul kormányoz o1g"

Barátom, ha már a szembejövő valóságnál tartunk:

Magyarországon a választók döntöttek arról, hogy a Fidesznek 2/3-a legyen a parlamentben?

Igen vagy nem?

A népesség zöme úgy döntött, hogy nem a bevándorlásban, hanem a családtámogatásban látja a jövőt?

Igen vagy nem?

Májusban megint nagyot fogtok bukni?

Igen vagy nem?

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:15:56

@Eli Gold: Ne légy már hülyegyerek, nem lett volna világválság maradtatok volna örök vesztesek.Manapság is rezeg a seggetek mindenkire ráküldtétek a pénzbeszedő köcsögjeitek.

morpho 2019.03.08. 22:16:33

@Eli Gold: "a lényegen nem változtat" Most már csak az a kérdés, hogy mi a lényeg!? Emlékszel még rá?

"a ti hanyatlásotok, az árokásással kezdődött" Amikor azt mondták, hogy "a haza nem lehet ellenzékben"? Szerintem is akkor kezdődött.

@Lakatos Rodolfó: "Magyarországon a választók döntöttek arról, hogy a Fidesznek 2/3-a legyen a parlamentben?" A fidesz kapta a legtöbb szavazatot. Nem vitás. Pontosan 2 824 551-et ez az összes választáson megjelent szavazó 49.27%-a. A választásra jogosultak száma: 8 312 173 fő. Neked a fidesz szavazóiból hogy jön ki a "magyar nép"?
Csak mert a narancshaverod azt írta, hogy a "Magyar Nép már döntött" Ez biztos? Tényleg?

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:19:56

@Lakatos Rodolfó: Várj kicsit oszt meglepődöl,sokáig már nem nézik el o1g nek a választások elcsalását most hogy tiborczgyerek elintézte örökre a reputációját,szimla maffiás unijós péztolvajjá degradálta.Feltünt hogy azóta sorra jönnek a sallerek?

morpho 2019.03.08. 22:20:35

@Lakatos Rodolfó: "A népesség zöme úgy döntött, hogy nem a bevándorlásban, hanem a családtámogatásban látja a jövőt?"

Erről mutassál már valami infót, mert én nem találtam. Egyébként maga a mondat is hülyeség, mert Magyarországon sem jövő nincs, sem családtámogatás, sem bevándorlás. A kormánypropagandától kímélj meg légyszi! Biztos vagyok benne, hogy álmodból felriadva is fel tudnád mondani ezt a hülyeséget, de én sajnos tudom, hogy ez politikai hanta.

Eli Gold 2019.03.08. 22:20:54

mondom én hogy hülyék vagytok egytől egyig
jaj de még mennyire!
Göbbels? Hitler?
Nem is tudtam, hogy Magyarok voltak?
Különben meg ki a gyászt érdekli???
De ha te ettől ennyire fosol miért nem húzol el a közel keletre???
szabad!
senki nem tart itt!
Mert én a magam kis száz kilós tanyasi múltjával, nem is fogok, erre mérget vehetsz, a magadfajtával meg hátratett kézzel is elbánok :-* Ha meg nincs hátratéve akkor akár hárommal is.
erre is mérget vehetsz kis vicceske. ;-)
na további jó mérgelődést kisfaszúak :-)))

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:25:39

@paraszthajszal: Lippsi az vajon mi ?Tahó mucsai vagy rezsimszolga,csak rontod a gazdi megítélésit.Nőj má fel a munkádhoz,ez csak a gyűlöletgombóc örök lúzerek nyelve.

Toportyán Zsóti 2019.03.08. 22:28:27

@Eli Gold: Kit érdekel hogy kicsi a répád tanyasi mucsai?

taga20 2019.03.08. 22:28:41

@Eli Gold: pistike, most má mennyé lefeküdni!

de előtte csináld meg a kecskédet, me már kicsit kanos vagy, pistike.

haver, ne mond má aszt, hogy egy hús-vér arc vagy, aki bivalybasznákról tolja az okosságot!

egyébként szakadok rajtad. te jobb vagy, mint benihil:)))

John Brennan 2019.03.08. 22:29:28

"Ehhez jött hozzá még tényezőként, hogy Manfred Weber – valószínűleg a következő Európai Bizottság elnöke – ultimátumot adott Orbánnak, amit ha elfogad, akkor vereséget szenved. Ha nem fogad el, akkor is: hiszen kizárják a Néppártból."

Orbán naponta többször szenved vereséget.
Hogy is hívták azt a bécsi taxist, aki bírálta Orbánt 3 éve a kerítés miatt?

Lakatos Rodolfó 2019.03.08. 22:29:39

@morpho: "Erről mutassál már valami infót, mert én nem találtam"

Nagyon szívesen, barátom:
"Egyetért-e Ön azzal, hogy a népességfogyást nem bevándorlással, hanem a családok erőteljesebb támogatásával kell orvosolni?
IGEN – 1 358 861 (99,18 %)
NEM – 11 242 (0,82 %)"
nemzetikonzultacio.kormany.hu/eredmenyek.pdf

Az utolsó kérdésre nem akarsz válaszolni? Kár!

@Toportyán Zsóti: "Feltünt hogy azóta sorra jönnek a sallerek?"

Mármint 2010 óta sorra jönnek a sallerek nektek? 2010/2014/2018 tavasza? Fájnak még a sallerek?

Sajnos májusban kapjátok a következőt!

John Brennan 2019.03.08. 22:33:16

"Hazudta ezt azok után, hogy az utóbbi fél évben sorra derülnek ki, hogy a kormány titokban hány bevándorlót, menekültet segített Magyarországra jutni, vagy éppen ott van a legutóbb a venezuelai eset, akiknek úgy szóltak, hogy tartsák titokban, hogy Magyarországon vannak."

Tovább alázzák magukat a baloldali untermencs rohadékok, még mindig hergelnek a venezuelai magyarok ellen.

taga20 2019.03.08. 22:36:33

@John Brennan: hogy fogják hívni a geci gazdádat?

vádlott álljon fel!

na tipli fityeszes szarházi!

taga20 2019.03.08. 22:40:04

@Lakatos Rodolfó: mi van vinetu, a féldisznyót mekkaptad a lölöéktől?

ezé vagy hálás itt is a fityeszmaffiádnak? borotválkozótükröd van te ostoba állat?!

morpho 2019.03.08. 22:43:07

@Lakatos Rodolfó: Ezt a kormány állítja. Ellenőrizhetetlen, komolytalan. De az  1 358 861 sem a magyar nép. Ugye?
Az utolsó kérdésedre nem tudok válaszolni, nem vagyok jós, de gondolom a fidesz kapja majd a legtöbb szavaztot.

H3rold 2019.03.09. 02:01:44

@Hát így jártatok büdös lipsik.: Agymosott fidiótára jellemző reakció. 0 % érvelés. 100 % személyeskedés. Ennyit tudtok.

chrisred 2019.03.09. 05:27:20

@morpho: Manapság már nem feltétel, hogy egy magyar tudjon magyarul.

megamedve 2019.03.09. 05:39:19

@Lakatos Rodolfó: te mi van beakadt a véreshurka a gigádba, vagy csak ennyit értettél meg az oktatáson?
Egyébként annyit elárulok, hogy a legutóbbi választáson többen szavaztak a gecid ellen, mint mellette.
És hogy hogy lett ebből ⅔?
Na ez a jó kérdés, amin lehetne gondolkodnod, de ne próbàlkozz a lehetetlennel...

paraszthajszal 2019.03.09. 05:40:13

@chrisred: Mint ahogy az sem, hogy egy ír tudjon keltául. Ha visszatelepül ide a Magyar, majd megtanul Magyarul is, anélkül itt nehezen is boldogulna. (Hacsak nem Spanyolországban, de akkor meg az Titeket nem kell, hogy zavarjon.)

chrisred 2019.03.09. 05:48:03

@paraszthajszal: Ezek szerint bárkiből, aki idetelepül és megtanul magyarul, idővel magyar lehet. Ez valami migránspárti propaganda a részedről?

chrisred 2019.03.09. 05:54:20

@Lakatos Rodolfó: Az ilyen kérdés-felelet játék semmivel sem hivatalosabb, mint egy Tesco nyereményjáték, vagy egy emelt mobilszámos kvíz a TV2-n. A közvetlen demokrácia eszköze a népszavazás, alkotmányos feltételekkel és garanciákkal. 11 éve nem volt érvényes népszavazás az országban, a leghosszabb időtartam, amióta a népszavazás intézményét bevezették 1989-ben. Napnál is világosabb, hogy mennyire érdekli a mostani kormányzatot a magyar polgárok véleménye.

chrisred 2019.03.09. 05:57:17

@paraszthajszal: Egy ír Írországban sem tanulja a gael nyelvet az iskolában. Magyarországon a magyar gyerekek tanulnak magyarul. Ennyire keveset számít neked a magyar nyelv, hogy egy lényegében kihalt nyelvvel helyezed hasonló szintre?

István Tamasi 2019.03.09. 07:05:47

Tessék mondani hol volt az a fenenag mimagyarok önérzet amikor putyncsicska beengedte hazánkba az FSZB előretolt támaszpontját - fedőnéven beruházási bank - és abszolút mentességet adott neki mindenféle hazai pénzügy és egyéb hatósági szabály, törvény alól, ahol nyugodtan tárolhat mindenféle titkosszolgálati eszközt, lehallgatót, fegyvert, mérget és szabadon jöhetnek-mehetnek a titkosszolgálati harcosok, bérgyilkosok???

Tessék mondani hol volt a fenenagy nemzetthy szuverenitás amikor a csüngőhasú suttyó teljes mentességet adott hazánk területén a magyar törvények és szabályok alól minden amerikai tisztségviselőnek??? Migráncs néger büntethetetlenül erőszakolhatja a magyar lányokat, asszonyokat.

John Brennan 2019.03.09. 07:17:48

@István Tamasi: hány helyre irod be még ezt a szart?

Toportyán Zsóti 2019.03.09. 07:33:23

@paraszthajszal: Genetikai defekted van te szegény narancsvakegér,hazaszeretet szó fajtádtól inkább káromkodás mint valódi tetteken alapuló dolog,baksis mindig felülírja az ország érdekét.gazprom csicska.

John Brennan 2019.03.09. 07:36:10

@chrisred:
"Ezek szerint bárkiből, aki idetelepül és megtanul magyarul, idővel magyar lehet."
"Ennyire keveset számít neked a magyar nyelv, hogy egy lényegében kihalt nyelvvel helyezed hasonló szintre?"

Ezek az aljas és ostoba következtetések ismét mutatják, hogy csak egy szemét szarkavaró vagy, akinek nem érdeke a normális párbeszéd.
Bazdmeg magad, Venezuelába emigrált magyarok jobban őrizték magyarságukat, mint te (ez kiderül irományaidból). Magyarok magyarokból lehetnek csak, aki tanulja a magyart, az legfeljebb normális, rendes állampolgár lehet, nem olyan szemét kötekedő, mint te.

Toportyán Zsóti 2019.03.09. 07:39:12

@Lakatos Rodolfó: Látom nehez neked a szövegértés,alkalmas vagy erre a munkára.

Toportyán Zsóti 2019.03.09. 07:42:31

@John Brennan: Vona Gábort lebuzizó fajtád hadovál normális párbeszédről?Röhög a vakbelem,tőletek lejjebb csak holnapi tenmagatok van.

chrisred 2019.03.09. 07:48:49

@John Brennan: Téged leginkább a logika zavar, az a legnagyobb ellenfeled. Zavarba jöttök, mert a zsigeri gyűlöletet keltő propagandátokba nem illik bele, ha bajba jutott külföldieken segít a kormány. Ezért volt a nagy titkolózás, és kezdtek bele szánalmas magyarázkodásba, ha kipattan az ügy. Nekem semmi problémám nincs azzal, ha közpénzből humanitárius célokra is költünk, akárki is volt a személy felmenője, magyar, szingaléz vagy eszkimó.

DeiFlagellum 2019.03.09. 08:26:15

@paraszthajszal: ENNYI??? lol :) fetrengve röhögök!
Nekem speciel nagyon tetszik, hogy a nerniggerektől, komisszároktól már csak ennyi tellik... gyorsan első posztolni, de tartalom már semmi nincs... Nagyon fogy a muníció, nercsicska!
Európában egyetlen bevándorláspárti politikus van: ORBÁN! Európában egyetlen olyan párt van, amelyik pénzért eladja a hazáját: a fideSS!
Ha úgy is lenne, amit másnapos lázálmodban ide vizionáltál, akkor is kik felett uralkodhatna az orbán-dinasztia? egymillió jobbágysorba züllesztett magyar közmunkán, meg ide telepített venezuelai, mongol, ukrán IDEGENEK, bevándorlók, migárncsok királya lehetne!
egy utolsó hazaáruló a kenyéradód, nerdroid! te meg egy utolsó hazug senki vagy, aki egy ötszázas bözsiért árulod el a magyarokat!

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 08:32:04

@taga20: Nem dolgozom a Mátrai Erőműnél, így fél gyesznót sem kaptam! Szerintem ez egy kedves gesztus a Lőrincztől, egyébként is úgy hallottam, hogy ő mindig tisztességesen kifizeti a munkavállalóit és az alvállalkozóit. Bárcsak minden magyar vállalkozóra jellemző lenne ez!

@morpho: "komolytalan. De az 1 358 861 sem a magyar nép. Ugye?"

A Nemzeti Konzultáció kérdőíveit elvileg mindenhová kikézbesítették (kivéve, aki kifejezetten letiltotta) a feladható válaszborítékkal; így az elvi lehetősége mindenkinek megvolt, hogy véleményt nyilvánítson a kérdésben. Ezt végül ennyi ember tette meg, a többiek ezt ezek szerint nem tartották elég fontosnak. De az igen-nem arány szerintem azért ezen a mintán is sokatmondó (és az intézkedések támogatottságát a közvéleménykutatások adatai is alátámasztják).

DeiFlagellum 2019.03.09. 08:34:13

@Lakatos Rodolfó: ezen is fetrengve röhögök!
"hiteles" adatként idetolni egy irányított, tulajdonképpen egyféleképpen megválaszolható kérdőív egy sorát, hát ez már tényleg a legalja, amivel a nercsicskák bepróbálkoznak, "alátámasztandó" szavaikat...
jahh, az a "nemzeti konzultáció", ami akkora bukás volt, mint ide brüsszel, alig jött össze az egy milla, de az is csak a regisztrálatlanul szavazható internetes szavazással, ahol bárki akár 10X, 100X, 1000X is "szavazhatott"... tényleg, komisszár elvtárs, neked mennyi volt a penzum, amit előírtak? neked hányszor kellett kitölteni, hogy meglegyen?
a fityiSS azt nem reklámozza, mekkora HATALMAS bukás és égés volt az ál-pénzkunyizó (de tudjuk: a pártívek felmérést szolgáló) levél, hogy az eu-s kampányra kell a pénz... szóval nem reklámozza, de még a százezres nagyságrendet sem érte el... na ennyi az IGAZI támogatók száma...
a fityeSS ide telepít százezres nagyságban magyarsosemvolt BEVÁNDORLÓKAT, pénzért és a hatalom megtartásáért - mert már csak ezek szavaznak rájuk

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 08:45:17

@megamedve: "Egyébként annyit elárulok, hogy a legutóbbi választáson többen szavaztak a gecid ellen, mint mellette."

Valahol megtisztelő, hogy az életerős, virgonc spermiumaim ezek szerint azért még kaptak szavazatokat a választáson (bár az szomorú, hogy ellenük is szavaztak), bár eddig azt se tudtam, hogy egyáltalán indultak!

@chrisred: "11 éve nem volt érvényes népszavazás az országban, a leghosszabb időtartam, amióta a népszavazás intézményét bevezették 1989-ben."

Bár minden témában nem lehet (egyébként korábban sem lehetett) népszavazást tartani, de mi akadályozza, hogy a nem tilos témákban összegyűjtsétek a megfelelő számú aláírást, és kiirassatok egyet? Talán nincs olyan témátok, ami tömegeket vonzana? Hát az pech.

Egyébként ahol egy kormányzó többség immár 9. éve sorra nyeri a választásokat, ott én azt gyanítom, a legfontosabb oka a népszavazások „elmaradásának”, hogy a kormány és a kormánypártok amúgy is úgy kormányoznak, olyan törvényeket hoznak, ami a lakosság igényeinek megfelel.

Itt említeném, hogy a népakarat előtt a kormány pl. az internetadó és a vasárnapi boltzár ügyében is meghajolt, elvetették, illetve visszavonták a népszerűtlen intézkedést, okafogyottá téve az ügyben tervezett népszavazást is. Amit az emberek akartak, az végül így is megvalósult, de az állam spórolni tudott egy csomó pénzt azzal, hogy nem volt szükség magára a procedúrára, szervezésre, épületekre, milliónyi szavazólapra, önkéntesre stb.

chrisred 2019.03.09. 08:49:47

@Lakatos Rodolfó: "Bár minden témában nem lehet (egyébként korábban sem lehetett) népszavazást tartani, de mi akadályozza, hogy a nem tilos témákban összegyűjtsétek a megfelelő számú aláírást, és kiirassatok egyet?"

Ne csúsztass és válts sunyi módon témát, arról volt szó, ha a kormánynak tényleg fontos demográfiai témában a polgárok véleménye, akkor miért nem írt ki népszavazást?

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 08:50:07

@DeiFlagellum: "fetrengve röhögök"

Röhögjél csak, csak nehogy a végén májusban meg sírnod kelljen!

"a fityeSS ide telepít százezres nagyságban magyarsosemvolt BEVÁNDORLÓKAT"

Milyen százezerről beszélsz, töki? Neked elmentek hazulról?

A határontúli magyarok csak állampolgárságot kaptak, betelepítési programot nem szerveztek nekik, mert az elsődleges cél az, hogy a szülőföldjükön (Erdélyben, a Felvidéken, Kárpátalján, a Vajdaságban) tudjanak boldogulni.

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 08:52:34

@chrisred: "ha a kormánynak tényleg fontos demográfiai témában a polgárok véleménye, akkor miért nem írt ki népszavazást?"

Mert a népszavazás egy rendkívül drága és eljárási szempontból nehézkes intézmény. Egyébként (a közvéleménykutatások adatai alapján) sem kétséges, hogy az intézkedések ott is többséget kaptak volna.

chrisred 2019.03.09. 09:13:39

@Lakatos Rodolfó: 444.hu/2019/03/06/a-tavalyi-evhez-kepest-drasztikusan-nott-a-kulfoldi-munkavallalok-szama-magyarorszagon

"2018-ban összesen 111.279-en kaptak tartózkodási engedélyt Magyarországon, aminek több mint a fele, 60 931 fő munkavállalási szándékkal érkezett, írja az Mfor."

chrisred 2019.03.09. 09:16:19

@Lakatos Rodolfó: Ne ilyenkor féltsd az adófizetők pénzét, hanem amikor nulla látogatottságú kisvasutakra vagy Tiborcz-közeli Elios projektekre költik. A feltételezgetések meg semmit nem érnek, a közvéleménykutatások szerint ma nem lenne a kormánynak kétharmada.

John Brennan 2019.03.09. 09:17:34

@chrisred:
Mindenre van valami hazugságokkal teli kitérő válaszod. A logika az állítások közötti kapcsolatokkal foglalkozik. Az logikailag téves, hogy a venezuelai magyarokból arra következtetsz, hogy bárkiből (eszimóból, szingalázből) lehet magyar, te rohadt szarkavaró. Lebuktál most is.

AvéCézárVavan 2019.03.09. 09:23:30

@chrisred: Erre Sztálin elvtárs adott receptet: mindegy, hogy kire szavaznak az emberek, az a lényeg, hogy ki számolja a szavazatokat!

John Brennan 2019.03.09. 09:28:54

@chrisred:
te azt sem tudod, mi a különbség a letelepedés és a munkavállalás között

John Brennan 2019.03.09. 09:31:54

@chrisred: "2018-ban összesen 111.279-en kaptak tartózkodási engedélyt Magyarországon, 60 931 fő munkavállalási szándékkal érkezett"

Valameddig itt van, itt dolgozik egy multicég helyi egységében, s el is megy, a többiek meg tanulók meg az itt dolgozók családtagjai.
Elmehetsz a picsába az állandó szarkavarásoddal!!

John Brennan 2019.03.09. 09:35:30

@chrisred: "Napnál is világosabb, hogy mennyire érdekli a mostani kormányzatot a magyar polgárok véleménye."

Ha nem érdekelné, akkor hogyan lehetne folyamatosan 45% fölött a népszerűsége 2010 óta, sőt, 2006 őse óta folyamatosan? Azért nem a közvélemény ellenében kormányoz, azt mutatják a felmérések, te gondolkodni képtelen szarkavaró kis pötsch.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.03.09. 09:57:36

@Lakatos Rodolfó: Naa! azért a 2/3-hoz kellett a turpisság!
viki ezt azért nem kockáztathatta!

megamedve 2019.03.09. 10:09:56

@Lakatos Rodolfó: kiváló válasz volt!
hoztad a szintet, leülhetsz.

chrisred 2019.03.09. 11:02:25

@John Brennan: Én pontosan tudom, az nem tudja, aki a migránsokat a letelepedőkkel azonosítja. Mint például a kormány, vagy aki a kormánypropagandát szajkózza. Most például azokról van szó, akik vagy akiknek valamelyik felmenője letelepedett Venezuelában és most a magyar kormány menedéket ad nekik. Érthető a különbség? Ahogy arra se kérte senki a magyar kormányt, hogy bárkit is betelepítsen Magyarországra, csak hogy menedéket adjon az arra érdemeseknek. De ebből az elszólásból is látszik, hogy ebben a témában akkor játsszátok a hülyét, amikor szavazatokat akartok gyűjteni vele. Ez a ti híres nemzeti elhivatottságotok, csak a pénzről és a hatalomról szól.

chrisred 2019.03.09. 11:06:56

@John Brennan: Ahonnan a Kádár-rezsimnek 99%-os népszerüsége. Nem kérdezi, hanem propagandával, agymosással alakítja az emberek véleményét. Ahogyan a multik csinálják, hogy eladják a termékeiket.

chrisred 2019.03.09. 11:12:50

@John Brennan: Inkább szokás szerint halványlila fingod sincs arról, hogy miről volt szó.

cila44 2019.03.09. 11:30:34

@paraszthajszal: Gondolom akkor utálod orbánt, mivel ő sokkal több migránst behozott az országba , mint amennyit az EU kért.

John Brennan 2019.03.09. 11:49:26

@chrisred:
Azt állítottad, hogy a Venezuelába kivándorolt magyarok (akik magyar házat hoztak létre, tartották a kapcsolatot egymással, magyarok maradtak) egyenlők az eszkimókkal s a szingalézekkel. Tehát nem vagy komplett.

John Brennan 2019.03.09. 11:51:33

@chrisred:
A Kádár rezsimnek nem volt népszerűsége, te ócska, hitvány szarkavaró féreg! Se felmérések nem lehettek, se szabad választás! 1985-ben nagy szó volt, hogy a párt két jelöltjéből lehetett választani! Elmebeteg vagy! Nem érzékeled az elemi tényeket sem!

morpho 2019.03.09. 11:56:24

@Lakatos Rodolfó: "mi akadályozza, hogy a nem tilos témákban összegyűjtsétek a megfelelő számú aláírást, és kiirassatok egyet?" A választási bizottság.

Erre elfelejtettél válaszolni narancskullancs!:
De az 1 358 861 sem a magyar nép. Ugye?

John Brennan 2019.03.09. 11:57:26

@cila44:
Ehelyett az gazság az, hogy 2015-ben még a migránsbefogadó állomásokat is megszüntette Orbán, így már nem kell félniük a közelükben lakóknak.
Németországban sok olyan település van, ahol laktak 5-10 ezren, és kaptak emellé egy elhagyott laktanyába vagy más épületbe 500-1000 migránst.
De van olyan német falu, ahol a 102 lakos mellé odatelepítettek 750 afroázsiait.

István Tamasi 2019.03.09. 12:19:14

Tessék mondani hol volt az a fenenag mimagyarok önérzet amikor putyncsicska beengedte hazánkba az FSZB előretolt támaszpontját - fedőnéven beruházási bank - és abszolút mentességet adott neki mindenféle hazai pénzügy és egyéb hatósági szabály, törvény alól, ahol nyugodtan tárolhat mindenféle titkosszolgálati eszközt, lehallgatót, fegyvert, mérget és szabadon jöhetnek-mehetnek a titkosszolgálati harcosok, bérgyilkosok???

Tessék mondani hol volt a fenenagy nemzetthy szuverenitás amikor a csüngőhasú suttyó teljes mentességet adott hazánk területén a magyar törvények és szabályok alól minden amerikai tisztségviselőnek??? Migráncs néger büntethetetlenül erőszakolhatja a magyar lányokat, asszonyokat, d

István Tamasi 2019.03.09. 12:20:49

@John Brennan:
A fifymaszbirkáknak - mint ami te is vagy - sokszor kell ismételni az igazságot amíg felfogják.

morpho 2019.03.09. 12:55:47

@John Brennan:

"2015-ben még a migránsbefogadó állomásokat is megszüntette Orbán, így már nem kell félniük a közelükben lakóknak"

:)) Mekkora mázlijuk van! :))) Bezzeg a távolban lakók szívnak! :)

"van olyan német falu, ahol a 102 lakos mellé odatelepítettek 750 afroázsiait" :))

Nagy formában vagy ma! :) Az "afroázsiai" egészen zseniális!!! :))

langesz 2019.03.09. 13:18:24

Gyerekszülés , mint szokásos neofasiszta propaganda...
Elgurult a gyógyszerod ?

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 14:17:04

@chrisred: A tartózkodási engedély nem jelenti azt, hogy az illetőket ide betelepítik, betelepítették. Írják is, hogy a cca. 60 ezer munkavállaló mellett a legnagyobb csoport az itt tanulóké, pl. orvostanhallgatók a SOTE-n, mérnökhallgatók a BME-n. Ezeknek utána a töredéke marad csak itt Magyarországon (eleve a tartózkodási engedély hossza a hallgatói jogviszonyukéhoz igazodik), szóval a százezres "betelepített" szám kamu.

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 14:20:14

@chrisred: "A feltételezgetések meg semmit nem érnek, a közvéleménykutatások szerint ma nem lenne a kormánynak kétharmada."

Hát az ilyen ballibbant meg nácika házi kutatóké, mint a jobbikos Iránytű Intézeté (akik a választások után le is húzták a rolót, annyira lebőgtek) valóban nem, de az hülye is volt, aki őket komolyan vette. A Medián emlékeim szerint egészen közel lőtt a valós számokhoz (bár 100% pontosságot tőlük se lehet várni).

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 14:27:27

@megamedve: "hoztad a szintet, leülhetsz."

Bírom, amik or egy "gecizős" hülyegyerek kezd nekünk nagy mellénnyel "szintről" beszélni, te fújtad fel a múltkori cikkben emlegetett nyilaskereszteket is, ugye? b1.blog.hu/2019/03/05/nyilaskeresztes_ner-felirat_kerult_a_kuria_es_a_kulugy_epulete_koze

A ti színvonalatokat leginkább a választók minősítették tavaly áprilisban, és fogják idén is május végén, csak félek, hogy nem lesz mit dicsekedni a bizivel!

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Naa! azért a 2/3-hoz kellett a turpisság!"

Nem tudom, mit érthetsz "turpisság" alatt, de azért ahhoz a 2/3-hoz leginkább teljesítmény kellett. Ami kormányoldalon megvolt, az ellenzéki oldalon meg hiányzott (és azóta se mutatták fel).

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 14:32:23

@morpho: "Erre elfelejtettél válaszolni narancskullancs!:
De az 1 358 861 sem a magyar nép. Ugye?"

Nem egészen értem, miért kullancsozol, pláne, hogy én nem szívtam a véred – ez nem egy kultúrált vitastílus!

Ami meg a számokat illeti, a kérdőívek – szinte – mindenhová (mindenkinek) kimentek, tehát a Magyar Nép nyilváníthatott ezekben a kérdésekben véleményt. Ezt végül ennyien tették meg, de aki nem küldte vissza, annak a szándékáról csak találgatni lehet, azt gyanítom azért milliós számban köztük sincsenek, akik a családok helyett a bevándorlást támogatták volna. De legkésőbb májusban mégis kiderül, ha mégis vannak.

morpho 2019.03.09. 16:12:54

@Lakatos Rodolfó: Haknizol a bevándorlásról, ami nincs. Ez így komolytalan. Bocs.

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 16:22:22

@morpho: "Haknizol a bevándorlásról, ami nincs"

Engedelmeddel, ezt a "nincs" állítást bemondásra azért elég nehéz elhinni.

Nézzük miért szükséges ún. európai migrációs politika az Európai Bizottság szerint:
"Megrázó látni, hogy migránsok ezrei kockáztatják az életüket azért, hogy a Földközi-tengeren át eljussanak Európába. Nem lehet és nem is szabad hagyni, hogy akár egyetlen uniós ország is magára maradjon a hatalmas migrációs nyomás kezelésében."
ec.europa.eu/commission/priorities/migration_hu

És nem, ez nem egy drámai sajtóközlemény 2015-ből; ez az Európai Bizottság oldalán, "A Bizottság és prioritásai" rovatban szerepel jelenleg is. Most akkor hogy is van ez?

megamedve 2019.03.09. 16:56:29

@Lakatos Rodolfó: jajj ember ne játszd itt a szentlelket.
Véded orbánt velőszakadtáig, de minden épeszű ember tudja, hogy és/vagy gazember, tolvaj, troll, fideszbérenc vagy.
Ami ebben a szarfészekben zajlik, az már agyrém.

morpho 2019.03.09. 17:27:22

@Lakatos Rodolfó: 15-ben voltak menekültek. Most nincsenek és 2015-ben sem Magyarországra jöttek.
Egyébként felhívnám a figyelmed, hogy Magyarotszág nem határos a Földközi tengerrel. Ezt a mesét azoknak a hülyéknek add be, akik beszopják!

seepheerd 2019.03.09. 17:45:00

@Hát így jártatok büdös lipsik.:
Hova te idióta? A putyin bankba? Remélem megtapsoltad :)

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 22:32:26

@morpho: "15-ben voltak menekültek. Most nincsenek"

Mondd, barátom, Neked már az óvodában is strucc volt a jeled, ugye?

Szerinted, ha migráció nincs, akkor miért lenne szükség az eufemisztikusan csak "humanitárius vízumnak" nevezett migránsvízumokra, amelyek bevezetését egy 2018 decemberi (!) európai parlamenti határozat szorgalmazza, és azt szorgalmazza, hogy a Bizottság idén tavasszal (!) nyújtson be erről jogszabálytervezetet?

Ráadásul abból a jelentésből még más érdekes dolgok is kiderülnek:

"MEPs stress that, despite many announcements and requests for safe and legal pathways for asylum-seekers into Europe, the EU lacks a harmonised framework of protected entry procedures. They underline that, due to insufficient legal options, an estimated 90% of those granted international protection reached the European Union through irregular means.

Parliament believes that humanitarian visas would help to address the intolerable death toll in the Mediterranean and on the migration routes to the EU (at least 30 000 persons have died at EU borders since 2000), to combat human smuggling, and to manage arrivals, reception and processing of asylum claims better."
www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20181205IPR20933/humanitarian-visas-to-avoid-deaths-and-improve-management-of-refugee-flows

Szóval ezek szerint még 2018 végén is a földközi-tengeri embercsempészet halálos áldozatai számának "tűrhetetlenül magas" mivoltával indokolnák ezt az új intézkedést? Ahhoz képest, hogy migráció állítólag nincs is?

"Egyébként felhívnám a figyelmed, hogy Magyarotszág nem határos a Földközi tengerrel."

Ezzel természetesen én is tisztában vagyok, és még meg is nyugodnék ebben, amennyiben a korábban idézett weboldalon nem a legnagyobb migrációs nyomásnak kitett országokból más uniós tagországokba való szervezett áttelepítést (angolul: relocation) javasolná megoldásként a Bizottság. Meg nem lennének benne olyan számunkra rendkívül rosszul csengő mondatok, hogy "Europe is working to turn migration from a challenge into an opportunity"; meg Junckertől az "I'm convinced that much more solidarity is needed". ec.europa.eu/commission/priorities/migration_hu

@megamedve: "minden épeszű ember tudja, hogy és/vagy gazember, tolvaj, troll, fideszbérenc vagy."

Szóval szerinted a Fidesz csaknem hárommillió szavazója, szimpatizánsai mind gazemberek, tolvajok, bérencek lennének? És ezt te komolyan is gondolod? Vagy csak te is szereted homokba dugni a fejed?

Szerinted kit kéne megválasztani miniszterelnöknek? A már egyszer csúfosan megbukott Gyurcsány Ferit, aki maga ismerte be, hogy elkúrták, de hazudtak "éjjel, reggel meg este", hogy a választók számára ez ne derüljön ki? Vagy a volt szkinhed, jobbikos főgórét, Sneider Tamást? Fodor Gábort?

Számotokra ki az alternatíva? (Csak azt ne mondd, hogy "bárki jobb lenne", mert ez nem valódi válasz, szerintem pl. az alkoholista nagybácsikád nem lenne jobb, sőt.)

morpho 2019.03.09. 22:35:49

@Lakatos Rodolfó: A kormánypropaganda nem érdekel.

Lakatos Rodolfó 2019.03.09. 23:57:17

@morpho: Ez érthető, de az már különösen ijesztő, ha az Európai Bizottság és a Parlament is a kormánypropagandát harsogja. Mármint a struccok fülébe. :-)))

morpho 2019.03.10. 00:55:07

@Lakatos Rodolfó: Ez meg nem igaz. Kurva unalmas vagy. Akkor sem fogom elhinni azt, ami nincs, ha ezt naponta hatszázszor leírod, buta propagandista.

chrisred 2019.03.10. 07:46:53

@John Brennan: Hazudsz. Azt állítottam, hogy olyanok is jönnek Venezuelából, akiknek soha semmi közük nem volt a magyar néphez, a magyar földhöz, a magyar kultúrához.

merce.hu/2018/07/15/titokban-fogad-be-venezuelai-menekulteket-a-magyar-kormany/

"A hatóságok egyébként nem kezelik túl szigorúan a magyar felmenők kérdését: ha egy személynek vannak magyar felmenői, akkor a házastársának tágabb rokonsága is jöhet."

chrisred 2019.03.10. 07:50:14

@John Brennan: Te vezetted le a választási eredményekből a népszerűséget, szóval a jelzőidet magadra szórtad. Akkor is irányított választások voltak, ahol az állampárt és az általa engedélyezett szervezetek vehettek részt.

chrisred 2019.03.10. 07:57:41

@Lakatos Rodolfó: A menekült vagy a menedékes státusz nem azt jelenti, hogy őket ide telepítik, ide telepítenék:

"Menedékes státuszra, vagyis ideiglenes védelemben való részesítésre a hazájukat tömegesen elhagyó csoportok esetében az Európai Unió Tanácsa vagy a Kormány döntése alapján kerülhet sor. Az Országgyűlés menedékesként ideiglenes védelemben részesíti azt a külföldit, aki a területére tömegesen menekülők olyan csoportjába tartozik, aki hazájából fegyveres konfliktus, polgárháború, etnikai összecsapás, illetve az emberi jogok általános, módszeres, durva megsértése – így különösen kínzás, kegyetlen, embertelen vagy megalázó bánásmód miatt kényszerült elmenekülni. A menekült és a menedékes státuszok között időbeli különbség van, mivel amíg a menedékes státusz csak az országgyűlés által megjelölt időpontig – egy év, mely időtartam meghosszabbítható - áll fenn, addig a menekültstátusz a magyar állampolgárság megszerzésével vagy a menekültstátusz visszavonásával szűnik meg."

Tehát ugyanúgy nem végleges, hanem ideiglenes és feltételes tartózkodást jelent, mint a munkavállalási vagy a tanulási célú tartózkodási engedély.

Lakatos Rodolfó 2019.03.10. 09:35:22

@chrisred: Igen, ez a mandátumbecslés a többihez és a lehetőségekhez képest nagyon jó volt; a "kétharmad körüli többséget szerezhet" teljesen áll (134 mandátum épp eggyel több, mint a kétharmad minimuma), és az idézett számszerű becslés ("éppen nem éri el a kétharmadot" ≈ 132 becsült mandátum) 1%-os, tehát hibahatáron belüli hibát jelent (ami egy mintavételes vizsgálatnál nem kiküszöbölhető).

Aztán ez szembeállítható pl. a Jobbik-közeli Iránytű Intézet becslésével, akik szegénykék szoros eredményt vártak. Nekik nagyon mellément a becslésük, beszédes, hogy tavaly április óta nem is publikáltak új becslést, gondolom szélnek is eresztették a leszerepelt csapatot.

John Brennan 2019.03.10. 09:38:36

@chrisred:
Te szarkavaró ostoba féreg, nem voltak szabad választások a Kádár rendszerben, nem állíthatott bárki jelöltet, nem voltak pártok; ma bárki szavazhatna az mszp-re, dékára vagy a jobbikra, ha annyira bejönne nekik a botránypolitizálásuk, mindenük megvan, hogy eljuttassák üzeneteiket az emberekhez, lehet élőben közvetíteni Bangóné fetrengését, kunhalmy ajtónak futását

Lakatos Rodolfó 2019.03.10. 09:40:12

@chrisred: "ugyanúgy nem végleges, hanem ideiglenes és feltételes tartózkodást jelent"

Azért a menekültstátusz így is határozatlan idejű, és a megszűnési okok között említik az állampolgárság megszerzését, ami elég beszédes. Ha azt nézzük, hogy az egyes országokban milyen régóta tart a ramazuri (pl. Afganisztánban, Irakban mióta voltak amerikai katonák), akkor ez nem kecsegtet sok jóval…

@morpho: "Ez meg nem igaz. Kurva unalmas vagy. Akkor sem fogom elhinni azt, ami nincs"

Mondom én, hogy neked strucc volt a jeled az oviban. :-)))

Te még akkor sem fogod "elhinni", amikor egy karácsonyi vásáron éppen a te torkincád nyiszálják meg egy késsel…

morpho 2019.03.10. 11:12:03

@Lakatos Rodolfó: Igen. Strucc volt a jelem. Már akkor is kiröhögtem a konteókat! :)) Na most untalak meg végleg. További jó migráncsozást!

John Brennan 2019.03.10. 12:52:12

@Lakatos Rodolfó:
bármit írhatsz, a hülyegyerek chrisred talál benne olyat, amibe beleköt

chrisred 2019.03.10. 15:23:07

@John Brennan: Ma meg az állampárt az ÁSZ-on keresztül a a többi politikai pártnak elkobozhatja a vagyonát, a parlamentbe ültetett komisszáron keresztül letiltathatja az ellenzéki képviselők illetményét, az állami hirdetéseken keresztül irányíthatja, hogy melyik közéleti médiatermék maradhat talpon, törvényeket hozhat a társadalmi szervezetek ellen.

chrisred 2019.03.10. 15:30:15

@Lakatos Rodolfó: A munkavállalási vagy tanulmányi célú tartózkodási engedély is megszűnik az állampolgárság megszerzésekor. Akkor ez is beszédes? Nem tudom, mit jelent, hogy határozatlan időtartamú, ha háromévente felül kell vizsgálni. Hogy nem lehet tudni, mikor ér majd véget egy polgárháború? Erre a bizonytalanságra nem a határozatlan, hanem az ideiglenes a megfelelő kifejezés, a jogszabályok is ezt tartalmazzák.

taga20 2019.03.10. 15:55:20

@John Brennan: dzsoni, te pofázol a hülyeségről?

bazdmeg, te olyan sötét vagy, hogy melléd harap a pitbul!

elmész te a fityeszmaffiás kurvaanyádba!

azé remélem nincs harag?:)))
süti beállítások módosítása