B1 blogcsalád



Merkel már szóba sem áll Orbánnal

2019. március 04. - nickgrabowszki

A strukturált párbeszéd diplomatanyelven azt jelenti, le se hajlandó hányni. ormer_1.jpg

Már nem Donald Trump az egyetlen a nagyhatalmak vezetői közül, akivel Orbán Viktor találkozni szeretne, de az nem hajlandó vele: a német kancellár is csatlakozott az amerikai elnökhöz.

Angela Merkel tavaly nyáron tárgyalt utoljára Orbán Viktorral, azóta nem akar vele kettesben lenni. Júliusban Orbánnak még sikerült elodáznia a Fidesz kizárását az EPP-ből, amelynek a német CDU a legnagyobb pártja, azóta - tavaly ősz óta - ismét napirenden az ügy. A legegyszerűbb volna természetesen, ha Orbán felemelné a telefont, felhívná a kancellárt, és megbeszélnék a problémáikat.

Csakhogy Merkel nem akar vele beszélni.

Orbán próbált személyes találkozót, szűr körű tárgyalást is kérni.

  • Például Helsinkiben, a Néppárt 2018 novemberi kongresszusán. De Merkel kitért előle.
  • Aztán februárra meghívta Budapestre. De Merkel visszautasította a meghívást.
  • Próbált vele a múlt hónapban, a V4-ek és Németország találkozóján tárgyalni. De a németek tárgyaltak egyenként a lengyelekkel, a csehekkel a szlovákokkal is, Orbánnal Merkel nem volt hajlandó külön találkozni.
  • Mivel a németek az idén ünneplik a berlini fal lebontásának 30. évfordulóját, Orbán meghívta a kancellárt, ünnepeljék közösen annak előzményét, a vasfüggöny lebontásának évfordulóját. De Merkel azt is elutasította.

Marad az ún. strukturális párbeszéd. Azaz a német kormány csak alacsonyabb szinten hajlandó találkozni. Ezért van az, hogy Gulyás Gergely és Balog Zoltán volt kint Berlinben. Őket még hajlandók voltak fogadni a a CDU-nál, Orbánt saját protokollbeli partnere, a német kancellár viszont már nem.

A strukturált párbeszéd diplomatanyelven azt jelenti, hogy

Merkel le se hajlandó hányni Orbánt,

nem akar vele egy levegőt szívni, látni se akarja, csak ha végképp elkerülhetetlen (valamilyen plenáris eseményen), különtárgyalást végképp nem akar vele. (Ugyanígy nem hajlandó találkozni Orbán kifutójával, Szijjártóval Heiko Maas német külügyminiszter sem.)

És ennek oka nem a politikai nézetkülönbség. Hanem az, hogy

Orbán hazudik.

Egy-egy korábbi ilyen tárgyaláson mindent megígért. aztán visszajött Magyarországra, és semmit nem teljesített, megszegte a szavát. És annál nincs nagyobb bűn a diplomáciában, mint ha valaki nem tartja be, amiben zárt, szűk körben megegyeztek Azzal a továbbiakban nincs miről tárgyalni.

A Fideszt azért nem zárták ki a Néppártból a Sargentini-jelentés (amit az EPP jórésze is megszavazott) elfogadása után után tavaly szeptemberben, még jócskán az EP-kampány előtt, mert Orbán megígérte, hogy 

  • visszafogja a szélsőjobbos uszítást, hogy ne nyújtson támadási felületet a Néppárt európai ellenfeleinek,
  • nem a megy szembe a Néppárttal
  • és megszüntetik a CEU diszkriminációját.

Utóbbi esetben meg is indították a hivatalos eljárást, én is bedőltem neki, mint Merkelék, de aztán nem történt semmi, a CEU nem tud legálisan működni Magyarországon. Orbán csak időt akart nyerni, nem a szavát tartani.

A másik 2 kérdésben meg látjuk, mit csinált. Nemhogy visszafogta volna  rasszista hergelést, és beállt volna a Néppárt kampányába, éppen az EPP egyik kulcsfiguráját, az eddigi bizottsági elnököt tette fel az agymosó plakátokra,

Ezek után éppen meg lehet érteni Merkelt, hogy nem akar találkozni vele.

Mindegy mit mondana ugyanis, az számít úgyis, amit tesz.

Azt meg látjuk, és éppen úgy látják Berlinben is.

Úgyhogy az a furcsa helyzet állt elő, hogy ha esetleg fogadják Berlinben a magyar miniszterelnököt - mint egy múlt heti interjúban célzott rá -, akkor nem a kancellárián találkozik majd a kancellárral, hogy a magyar kormány amúgy súlyosan törvénysértő, közpénzből folytatott pártpropagandájáról tárgyaljon vele.  Hanem csak mint a Fidesz elnöke lehet jelen, és a tárgyalófél nem Angela Merkel, hanem a utóda a CDU elnöki posztján, Annegret Kramp-Karrenbauer lesz.

A szuverenitásért, meg egyenjogúságért folytatott harcában Orbán mostanra elérte, hogy a berlini kancellár helyett egy volt Saar-vidéki miniszterelnök hajlandó csak fogadni a regnáló magyar kormányfőt.

És ők még a CDU, a Fidesz szövetségesei.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5714667407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lenörd hofstadter 2019.03.05. 15:35:37

Milyen érdekes az agymosott bolseviktorista fideSScsőcselék látásmódja, ahogy a tetves komcsi kangecigány, az összes bolsevik seggnyaló kommenttrollja habzó szájjal hörög Merkellre, Brüsszelre, úgy anblokk az egész nyugati világra és közben fel sem tűnik nekik, hogy a saját retkes pofájukat fossák tele amikor azért lapátolnak, hogy a csúti csüngőhasú kangecigány minél nagyobb szeletet hasíthasson abból a gyűlölt tortából.

Pan Modry 2019.03.05. 15:51:58

@Szóra kész Szókratész:

Orbant egy lapon Salvinivel, muhahahaha

Orban egy apro, EU segelyeken tengodo orszag miniszterelnoke csak!

Francba már megint nem az Orbán bukott meg. 2019.03.05. 16:03:02

@István Tamasi: "immár 12 néppárt akik kérik a kizárását az EPP-ből, ugye? "

Aminek pontosan tudjuk, hogy mi lesz a vege. Orban ezt a csatat is folenyesen megnyeri, mint az elmult 10 evben mindent. Megerosodve kerul ki a kuzdelembol,O lesz a neppart nem hivatalos vezetoje. Es vegul Orban fogja megmondani, ki maradhat a neppartban es ki nem.

Francba már megint nem az Orbán bukott meg. 2019.03.05. 16:05:39

@István Tamasi: "immár 12 néppárt akik kérik a kizárását az EPP-ből, ugye? "

Aminek pontosan tudjuk, hogy mi lesz a vege. Orban ezt a csatat is folenyesen megnyeri, mint az elmult 10 evben mindent. Megerosodve kerul ki a kuzdelembol,O lesz a neppart nem hivatalos vezetoje. Es vegul Orban fogja megmondani, ki maradhat a neppartban es ki nem.

teéjesenmindegy 2019.03.05. 16:13:22

@pioneer2016: Ja. Azt engedte be a kormány - a mi általunk megválasztott kormány-, akit jónak látott.
Nem pedig azt, aki épp erre járt, és úgy gondolta, hogy neki itt pont jó lesz. Meg nem azt, akit ide szándékoztak baszni, mert Németországban meg Ausztriában épp elég az orvosmérnökből.

Kunhalmi Nelymar 2019.03.05. 16:18:36

"Merkel le se hajlandó hányni Orbánt,"

A stílusa minősíti ezt az okádék blogot.

"Meg kell erősíteni az EU külső határainak védelmét." Ezt mondta Merkel az elmúlt fél évben többször is. Ezzel szemben?

Látens Inszinuáció 2019.03.05. 16:26:53

@Ego55:

Te figyuzz!
Hol az anyádba írtál Pompeo külügyminiszterről?
Ha már a szövegértésről hadoválsz fityiszdroid, legalább olvasd vissza, hogy mit böffentettél ide, és utána ugass.
Oszt ezek szavaznak bakker.

Faszarcú...

Minden ballib bérretteg 2019.03.05. 16:46:26

A karaván halad a ballib kutya ugat.

Kedd van. A B1 nevű Gyurcsanyista hivatalos gyűlöletkeltő blogon Orbán megint megbukott menetrend szerint.
Ballib agyhalottak előnyben, ami az értelmezést illeti.. :DDDD

István Tamasi 2019.03.05. 17:25:13

@Francba már megint nem az Orbán bukott meg.:
A variáció: o1g bocsánatot kér az EPP-ben itthon persze győzelemnek adja el hogy ismételten segget csinál a szájából
B variáció: március 20-ig további néppártok csatlakoznak o1g kiléptetését követelőkhöz és az EPP vezetősége kénytelen kizárni o1g-t amit ő persze győzelemnek ad el a birkáinak.

nemecsekerno_007 2019.03.05. 17:39:05

Merkel elszigetelődik...

enrikokaruszo 2019.03.05. 18:06:59

@MrzNur: 10 év alatt kilencszeresére nőtt a németországi késes támadások száma
úgyhogy viccelődjél csak a bicskás gyerekekkel
előbb utóbb kiborul a bili
a műsor meg úgy megy mintha ez egy délutáni matiné lenne

martineden 2019.03.05. 18:13:00

@Látens Inszinuáció: Ne duhongj a trollon.A hulye elfelejtette melyik blogon ir eppen,de hat hajtania kell ,mert nem lesz meg a norma.

MIx 2019.03.05. 18:18:00

Ezt a diplomáciában úgy mondják:
"Persona non grata"
Nem kívánatos személy.
O1G, és PNG.

nemecsekerno_007 2019.03.05. 18:20:37

@VT Man: "Most igen. De 20 ev mulva a nemet dolgozok fogjak fizetni a magyar nyugdijak egy reszet, amikor a kinti magyarok hazakoltoznek nyugdijas korukra."

20 év múlva. Hát persze. Csakhogy a mostani nyugdíjakat most kéne fizetni. Ez így nem fenntartható....

Amúgy ez feltételezés, ráadásul 20 évre előre jósolva. Gratulálok a mellébeszéléshez....

martineden 2019.03.05. 18:33:47

@nemecsekerno_007: Hulye fidesztroll,mit lovagolsz ezen allandoan?A nyugdijat mindenki maga befizette az evek soran,sot tobbet.Az ,h a csuti cigannnyal az elen mindig elloptak,mas kerdes.Amugy az ukranoknak miert is fizetunk`````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````/o1g megtehetene ,h leallitja,de nem teszi,vajon miert?Ez most van,nem husz ev mulva,most makogj majom,es az ellopott 3000 milliard Ft nyugdijpeznrol es a kamataurol meselj,kocsog.

Dzseem 2019.03.05. 19:17:18

@Francba már megint nem az Orbán bukott meg.: És már olyan iszonyatosan rettenetesen mérhetetlenül erős, hogy azt ki sem bírom mondani. És már annyiszor iszonyatosan megerősödött, hogy már lassan jobban nem is tud. Ő maga a Rambo III .. a sötét anyag, ami körbe vesz minket. Nekiadom a galaxist, ha kell, csak egyszer nézzen rám, azzal a megerősödött zavart tekintetű légnyomás kapott szemeivel :-)))

Che21 2019.03.05. 20:05:14

A mutti már levezet, csaxólok.

teéjesenmindegy 2019.03.05. 20:55:53

@martineden: Tudod, anyád abból kapja a nyugdíjat, meg a pótlékokat a terhelt kölyke után.

BiG74 Bodri 2019.03.05. 20:57:08

Nem mindegy mire hajlandó merkel asszony, vagy mire nem? A viktátor, meg a ruszki bérenc sleppje elszabadul . Pont leszarja a miniduce, amíg itthon ő a kiskakas a szemétdombon, és bármit megtehet.
Ez eddig érdekes, de lényegtelen.

conchita wurst 2019.03.05. 21:10:05

@BiG74 Bodri: Fel kell szolitani Webbert, mert atlepte a voros vonalat:

1. Azonnal szuntesse be a hazudozast.
2. Kerjen bocsanatot a magyar emberektol.
3. Haladektalanul fogadja be a CEU-t.

Ezzel az aljas, nemtelen provokacioval Webber nyert par helyet a soros-plakatokon, timmermans mellett. Ebben az esetben ugyanis nem all fenn enyhito korulmenykent az idult alkoholizmus, mint Juncker eseteben.

TSandor Toth 2019.03.05. 22:16:58

Ki nem szarja le, hogy kivel áll szóba ez a hülye banya és kivel nem. Valszeg a Németországi migris terrorcselekmények áldozatainak családjai sem szívesen állnak szóba a vén lotyóval. Mert mit is tudna nekik mondani, hogy az élet szép és vannak még hibák? A történelem majd eldönti, hogy mi is Merkel, egy jószándékú idióta vagy egy aljas terrorista. Több lehetőség nem maradt számára.

Spiritmonger 2019.03.05. 23:44:58

@Pan Modry: te alulexponált, az EU által adott 4.5 mrd euro kevesebb, mint a magyar gdp-növekedés 2018-as összege.
Mikor értitek meg, hogy Magyarország nem az EU-s segélyekből él?
Amik nem segélyek, hanem részletben kifizetett díjak a termelés felszámolásáért és a piac megnyitásáért.

Spiritmonger 2019.03.05. 23:46:44

@Francba már megint nem az Orbán bukott meg.: 12 néppárt, összesen 26 képviselővel, amiből májusban jó, ha a felük bent marad az EP-ben...
De a liberráltak nem tanulnak, igaz, ez az ő bajuk :-P

Spiritmonger 2019.03.05. 23:47:58

@Minden ballib bérretteg: Orbán minden nap megbukik, kivéve kedden, amikor kétszer is... :-P

Blogolo Blogi 2019.03.05. 23:51:05

Ez a szolo kezd egyre savankasabb lenni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2019.03.06. 05:34:00

"A legfrissebb adatok szerint tavaly ötéves mélypontra süllyedt az illegálisan Európába érkező bevándorlók száma, és a benyújtott menedékkérelmek száma is nagyjából megfelel immár a migrációs válság kezdete előtti, 2014-es szintnek."

megvagyhadnagy 2019.03.06. 06:22:02

@látjátok feleim szümtükkel:
"hiszen a nyugati adófizető választóknál nem a migráncs, meg
soros, hanem a mi adónkat lopják a magyaroknál támogatás címszó alatt plakátolt kártya a menő. "
Muhahaaaaa! Először is, a korrupció az, amikor soros bácsi hetetnte zárt ajtók mögött "egyeztet" az EU vezetőivel.
Másodszor: egy átlag német polgár kb. ugyan olyan szinten tájékozott a magyar korrupcióval (belpolitikával) kapcsolatban, mint egy magyar a németével. Semennyire. És kb. pont ennyire is érdekli: semennyire.

Ménár Atya 2019.03.06. 06:36:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ne okoskodj pubi, ezt sem érted,mint az államadósságot sem :D:D

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 07:46:13

Angela Merkel tavaly nyáron tárgyalt utoljára Orbán Viktorral, azóta nem akar vele kettesben lenni....................

Akar nem akar, ez jó vagy rossz azt lehetne boncolgatni, viszont ami tény, hogy Merkel politikáját ismerve semmi értelme nem lenne találkozniuk!
A vezetők találkozása főképpen protokoll, az érdemi tárgyalásokat a "slepp" végzi amíg ezek díszvacsoráznak, meg koszorúznak!

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 07:51:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A legfrissebb adatok szerint tavaly ötéves mélypontra süllyedt .........................

Te vagy a blog Fajkasházy Teddije bazdmeg! Mindenki próbál valami jót mondani, te meg elkezded, hogy " a kájeshá adataji szejint kétezejhajmincja Ojbán Viktoj jezsimje tejjessen jezüjjeszti az ojszágot! :DDDDDDDDDDDDD

HaD 2019.03.06. 08:03:23

@Francba már megint nem az Orbán bukott meg.: ékezetes betűket pazsaluszta tavaris!!!! A fszért nem vesznek már néhányat leningrádban????

Orbán veje 2019.03.06. 08:07:07

A Nemzeti Geci bezsebelte az Európa Leprása címet is! Bravó orbán! Fantasztikus teljesítmény röpke nyolc év alatt!

HaD 2019.03.06. 08:07:40

Nagy tételben fogadnák hogy dehogy is zárják ki ezt a bandát(gyurcsány provokatőr kisz-cimborájuk is rátapadt mint takony az ügyre úgyhogy biztosan nem:))...lezajlik a választás és majd félreértésről beszélnek:)...a politika szótára szerint:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:16:11

@HaD: pont a választás után dobhatják ki könnyebben, ha nélküle is megvan a többség. de most úgy néz ki, már előtte kidobják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:23:20

@Helga Beauty Salon: Orbán Viktor viszont nagyon akar. és ez ebben az égő. szánalmas kis loserek!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:24:39

@Ménár Atya: te semmit nem értesz, ezért lettél atya. most volt rólad kongresszus Vatikánban, kis pedofil selejtkém!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:26:29

@megvagyhadnagy: az átlag német állampolgárt dehogynem érdekli az, hogy a csuti geci lopja a pénzét. nagyon is érdekli. ki van már a töke ezzel a balkáni, geci paraszttal!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:38:16

@Spiritmonger: a magyar gdp növekedés 2018-ban kb 6 milliárd euro volt, ha az eu 4-et adott, akkor elég nagy túlzás azt állítani, hogy Magyarország nem az eu pénzből generálja a növekedésének jelentős részét. a 4 milliárd nem éves, hanem akkumulált összeg, viszont mivel az a 4 milliárd generátor hatással is rendelkezik, bizony az a helyzet, hogy ha azt a 4 milliárdot nem kaptuk volna, akkor igen jóval kevesebb lett volna növekedés.

ez van, Fidiótácskám! nem fogjátok fel, pedig kismillió cikk kielemezte már, de nyomjátok a hülyeséget, mert selejtes elmebetegek vagytok. pontosan ezért vagytok Fideszesek.

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 08:42:00

@math0: Orbán Viktor viszont nagyon akar. és ez ebben az égő. ............

Az az égő, hogy a libsiknek nincs nagyobb ünnepelnivalójuk már megint, mint hogy ki akar vagy nem akar Orbánnal találkozni!
Nekem jó jel hogy a Németországot a bevándorlással szétkúró, majd mostanában már a menekülteket "igazságosan" szétosztani akaró Merkelnek Orbán nem jó csávó! Gondolom Fletó nem szarozott volna, hanem saját maga kéri a kvótát és már mehet is Merkelhez. Ja nem! A csicskákat sem fogadják, mert azok amúgy is megteszik amit elvárnak tőlük!

törppicur 2019.03.06. 08:45:41

Még szerencse, hogy Dobrevné Apró-Gyurcsány Ferenc szóba áll a muttival, ír neki nyílt levelet, amit sajat face oldalán szemléz - erre mondják , hogy csak tiszta forrásból
A Nagy Elqro kéri a muttit, tegyen valamit Orbán ellen
Erre a mutti nem valaszolt semmit
Hogyan értékeljük ezt a kommunikációt?
Mutti nem ér rá / nem ért vele egyet / szarik a magyar helyzetre / komolytalannak tartja a nyílt levelet?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:48:36

@törppicur: a nyílt levél nem egy olyan műfaj, amelyre feltétlenül válaszolnak. tudom, hogy idióta elmebeteg vagy, akinek a mindennapi élet apró kis dolgait is el kell magyarázni, de az ápolódat fáraszd ezzel, te baromállat!

Magyarország jobban szaporodik! 2019.03.06. 08:48:37

Orbán Viktor, nemzetünk és Európa megmentője nagyon tud valamit, hiszen az egész Néppárt róla beszél. Egy ország uralkodója se tudta ezt eddig elérni csak Orbán Viktor.

A libsiknek ez fáj hogy újra fontos nemzet lettünk a világpolitikában, mindenhol Orbán Viktort mutatják és emlegetik. Ekkora népszerüsége maximum csak ha Sztálinnak volt, mi magyarok büszkék lehetünk arra, hogy a világnak ma konkrét elképzelése van arról hogy milyenek vagyunk mi magyarok és erről az egész nyugat beszél.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:50:30

@Helga Beauty Salon: Orbán senkinek nem jó csávó, aki értelmes és számít, te szerencsétlen húgyagyú! Orbán egy kis büdös patkány, akit mindenki utál, kivétel pár másik büdös patkány. de ez édes kevés bármire is, meg a boldogságra is, és mondjuk Magyarországnak se jó.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 08:52:04

@Magyarország jobban szaporodik!: " az egész Néppárt róla beszél. "

ez sokszor nem jó. ez most az az eset, amikor nagyon szar. Orbánnak. be is húzta a farkát a kis büdös patkány!

Magyarország jobban szaporodik! 2019.03.06. 08:54:10

@math0:

Beégtél libsi, Merkel mutti nem tartja semmire a te Gyurcsányodat, szóba se áll vele, mutatkozni meg végleg nem fog vele sehol, mert nem lesz hülye a leprásokkal együtt megjelenni a nyilvánosság elött.
Orbán Viktorhoz viszont szívesen jön és büszkén barátkozik vele:

Merkel hajlandó Orbánnal ünnepelni a vasfüggöny-évfordulót, Gyurcsánynalk azonban nem!

A Politico szerint ugyan senki nem szeretne a májusi európai választások előtt néppárton belüli konfliktusokat, de a magyar miniszterelnök és a német konzervatív politikusok viszonya annyira rossz lett, hogy ez mégis elkerülhetetlenné vált.
Orbán Viktor magyar miniszterelnök német és visegrádi kapcsolatait elemzi a Politico.

Az írás három legfontosabb állítása szerint

Budapest kezdeményezte Berlinnél, hogy Orbán Viktor magyar miniszterelnök és Angela Merkel német kancellár közösen ünnepeljék a magyar - osztrák határon, a német egyesítés előszobáját jelentő vasfüggöny-lebontás 30-ik évfordulóját, de Merkel ettől egyelőre elzárkózott.
Manfred Weber, az Európai Néppárt élére készülő német politikus árulásként élte meg a CEU elzavarását Budapestről, mert korábban Orbántól ígéretet kapott arra, hogy az egyetem marad, és Jean-Claude Juncker kiplakátolásáról már ezt mondta: "ami sok az sok".
Végül a V4 vezetői is egyre kínosabban érzik magukat, amikor Orbán kirohan Soros György ellen, hallgattak, amikor Orbán a szerbiai ellenzéki tüntetések kapcsán sorosozott.

törppicur 2019.03.06. 08:59:17

@math0: te kis szerencsétlen megnem értett szexuálisan másként gondolkodó
Ugye azt tudod, hogy a komment nem az a kommunikációs eszköz, amire neked feltétlenül reagálnod kell?
Volt már olyan hsz, amire normális, civilizált ember módjára válaszoltál, volt már olyan kommentelö, akit nem sértegetve küldtél el az anyjába?
Ezek meg költői kérdések voltak, ha tudod, mi az
Sanálom, hogy napi 24 órára össze vagy zárva magaddal, egyikőtöknek sem könnyű

Szóra kész Szókratész 2019.03.06. 09:40:30

@Pan Modry: Kicsi a bors ,de erős. Mindenesetre ő volt az első, aki fizikai akadályt állított a 2015-ös illegális migránsáradat elé, és a v4-ek szellemi vezérének is ő tekinthető. Ezenkívül, ahogy elnézem a néppárti frakcióba tartozó sok párt gyatra népszerűségét, a néppárti frakcióban is felértékelődik a szerepe. Akik eddig összeakasztották vele a bajszukat, azok vagy megbuktak már, vagy politikai hullák..

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 09:59:08

@math0: Orbán senkinek nem jó csávó, aki értelmes és számít, te szerencsétlen húgyagyú!.................

Tekintve hogy a liberalizmus, Soros, migráció, illetve a részeges Juncker ellenességét hányják a szemére, értelmesnek egyáltalán nem nevezhetők és emiatt a véleményük szart sem ér!

engedélyes pinaellenőr 2019.03.06. 10:00:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Egyrészt taktikai visszavonulás az EU választások előtt, elaltatandó a választók ébredező veszélyérzetét. Másrészt az olaszok lezárták a kikötőiket az afrikai bevándorlás előtt.. Ne legyen kétsége senkinek affelől,hogyha visszatérne a régi politikai elit a hatalomba, a kikötők azonnal megnyitásra kerülnének..

Világít a torony 2019.03.06. 11:16:39

Nagyon megalázó a fidesz agyhalottjainak hozzáállása Magyarország jövőjéhez.
A Fidesz már a Putyin fizette neonáci Löpen Máriával és társaságával tárgyal titokban menedékért.
123 fideszes hazaáruló a parlamentben megszavazta, hogy egy ßarházy szovjet bank a magyar földön a törvények felett álljon és úgy működjön diplomácia mentesség kíséretében.
Nem sokára az, hogy fidesz olyan általános szitokszó lesz, mely mellé köpés párosul....és jön a tagadás, miszerint soha senki nem volt fideszes az itt (is) firkázók között.

chrisred 2019.03.06. 11:17:25

@engedélyes pinaellenőr: Taktikából inkább lelövetik magukat a török határőrökkel, csak hogy néhány százalékkal megtolják az Európai Néppárt választási eredményét. Minden hájjal megkent ravasz fickók ezek a migránsok!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.06. 11:24:30

@Magyarország jobban szaporodik!: "Merkel ettől egyelőre elzárkózott"

ha diszlexiás vagy, ne gyere ide vitázni!

chrisred 2019.03.06. 11:28:21

@Szóra kész Szókratész: "Mindenesetre ő volt az első, aki fizikai akadályt állított a 2015-ös illegális migránsáradat elé"

Igaz, se a görögöknek, se az olaszoknak nem jutott eszébe, hogy szögesdrót kerítést állítsanak a Földközi-tengerbe.

Magyarország jobban szaporodik! 2019.03.06. 11:49:19

@Világít a torony:

Hát az a helyzet libsikém hogy Lö Pen meg a többi náci párt ma az igazi demokrata pártok, nem a Merkelék meg a liberális fasiszta nácik!

Orbán Viktornak nagyon igaza van amikor a keleti illiber´´alis nyitás után a nyugati illiberális nyitással folytatja és kiépíti a Putyin- Orbán - Lö Pen tengelyt. Aminek a szellemi vezére természetesen Orbán Viktor, hiszen Orbán Viktor ma már nem csak a V4-ek meg az EU valódi szellemi vezetője, hanem most már az Eurázsiai kontinensé is.
Amint ezt is kinövi, ő lesz a transzatlanti majd az öt kontinens szellemi vezetője is.

Utána meg jöhet az univerzum!

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 11:58:43

@chrisred: Igaz, se a görögöknek, se az olaszoknak nem jutott eszébe, hogy szögesdrót kerítést állítsanak a Földközi-tengerbe.............................

Nyilván a megakadályozásnak tengeren mások a módozatai amik elmaradtak, de a szellemi szinted nem engedte hogy kihagyd ezt a jópofaságnak szánt, de mély ostobaságról tanúskodó kommentet!
Jelenleg nyilván elégedetten hátradőlve simogatod a mellkasodat, bamba vigyorral a pofádon és a körülötted lévők el sem tudják találni hogy mi olyan jó már megint neked! :D

chrisred 2019.03.06. 12:06:03

@Helga Beauty Salon: Nálad bizonyára így történik, ha éppen beszólsz valakinek. Számomra semmi kihivást nem jelent, hogy falvédő felirat egyszerűségű propagandaszlogenekben meglássam a logikai bakugrásokat.

nemecsekerno_007 2019.03.06. 12:24:39

@martineden: Úgy látszik mégse lovagolok ezen eleget, mert nem sikerül megérteni...

A mostani nyugdíjakat a mostani járulékból fizetjük, ilyen a felosztó-kiróvó rendszer.
Amiről te beszélsz az biztosításos rendszer, de nálun nem az van...

Helga Beauty Salon 2019.03.06. 12:27:56

@chrisred: Számomra semmi kihivást nem jelent, hogy falvédő felirat egyszerűségű propagandaszlogenekben meglássam a logikai bakugrásokat....................

Az a gond, hogy senki sem mondta rajtad kívül, hogy szögesdrótot lehet (kell) tenni a tengerre!
Persze ettől még messzemenőkig igazad van, mert tényleg nem lehet és ha így nézzük akkor jóval okosabb vagy az átlag libsi kommentelőknél azzal, hogy ezt tudod! Mindenképpen jár a kockacukor!

chrisred 2019.03.06. 12:42:19

@Helga Beauty Salon: De, gyakorlatilag ezt mondta. Mert a török-görög szárazföldi határon már régen ki volt építve a kerités.

https://vs.hu/kozelet/osszes/halalt-hozo-hatarzar-a-gorogok-keritesenel-jartunk-0912#!s0

citrix 2019.03.06. 12:50:36

A Kedves Vezető úgy gondolja hogy neki kétfarkú kutya kötelessége tájékoztatnia a magyar embereket (természetesen közpénzből): szerinte mire készül Brüsszel. Az a Brüsszel amit tavaly irtózatos nehézségek árán sikerült csak megállítani. Bárki megnézheti, Brüsszel áll és nem mozog, tehát sikersztori a magyar kormány munkálkodása. Szélsőjobboldali uszítás? Ugyan már, Viktor csakis a magyar emberek érdekeit képviseli és megvédi a brüsszeli támadástól az országot, a nemzetet. Nem jöhet ide menekült egy szál se, kivéve orosz, kínai, venezuelai és egy elítélt köztörvényes bűnöző akiért diplomáciai futárt küld a kormány. Ők jöhetnek. A néppárttal se megy szembe csak a magyar emberek érdekeit képviseli és ebből nem enged, legfeljebb egy-egy pávatánc erejéig. A CEU pedig saját maga döntött a távozásról, a magyar kormány csak elengedte ha menni akart. Hiszen itt olyan demokrácia van hogy azt még maga a kínai kommunista párt legfelsőbb vezetője (Micimackó) is megsüvegeli.

Világít a torony 2019.03.06. 13:01:48

@Magyarország jobban szaporodik!:
Igazi agyhalotti monológot szösszentettél. Olyan jellemzőt!

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.06. 17:49:01

@pioneer2016: "Azért néha a saját eszetekkel is gondolkodhatnátok."

A baj az, hogy nincs saját eszük, ami meg van, az nem ész.

Azt mondja ma egyfickó, hogy a Gyurcsány elvette a 13-ik havit. Mondom neki, hogy no és, meg mikor is? Hiszen már 10 éve fidesz van, meg 27 százalékos áfa, de valahogy ennyi idő alatt nem értek rá visszaadni. Erre nem válaszolt semmit, egy idős ember meg aki ezt hallotta, jót somolygott. Ja, és közben vártunk az ebédosztásra, aminek most ment fel az ára.

látjátok feleim szümtükkel 2019.03.06. 17:52:39

@Magyarország jobban szaporodik!: "Utána meg jöhet az univerzum!"

No és mit fog ehhez szólni az úristen?

Szóra kész Szókratész 2019.03.06. 19:54:54

@chrisred: Más fizikai akadályozási lehetőség is létezik, nemcsak kerítés. A kerítés egy passzív rendszer. Az, hogy az olaszok lezárták a kikötőiket szintén fizikai akadályozása az illegális migrációnak.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.03.06. 20:39:27

@paraszthajszal: Akkurvaanyádat te köcsög!
Nem élvezed a gazdád munkájának a gyümölcsét,termését?!
te fasszopó kis csicskageci!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.03.06. 20:41:54

@nemecsekerno_007: A németek meg a norvégok nyugdíja szerinted a befizetésekből van??
Nálunk meg nem jobbanteljesítés van?

chrisred 2019.03.07. 04:16:09

@Szóra kész Szókratész: Ez így van. Az akadályozás leghatékonyabb módja az EU-török és a líbiai-olasz megállapodás volt, hiszen eleve azt akadályozza meg, hogy a migránsok elhagyják Ázsiát és Afrikát. Hogy milyen eszközökkel, azt inkább ne firtassuk.

Szóra kész Szókratész 2019.03.07. 11:03:27

@chrisred: Hát azért kezd megint alakulni a balkáni migráns szitu ami erőteljes szivárgásra utal, és Salvini is csúnya bácsi volt, amiért lezárta a kikötőket.

nemecsekerno_007 2019.03.07. 11:35:40

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Németeknél nem, ott is a jelenlegi befizetésekből van, csak kisebb arányban. Náluk kb. 10 évre elegendő a tartalék

Norvégiában az olajból van és a többi skadnináv országhoz hasonlóan kb. 70% évig elegendő a pénz, nemcsak nyugdíjra...

"Nálunk meg nem jobbanteljesítés van? "

Ez igaz, akár emelkedhetne is a nyugdíj. Persze akkor ha épp rosszabb teljesítmény van, akkor meg csökkenie kéne. Az gondolom nem nagyon tetszene. Különben akkor megint nem biztosítás lenne hanem szociális ellátás. Ahogy most is....

Szóra kész Szókratész 2019.03.08. 14:56:22

@chrisred: Csökkent, nem vitás. Európa kezd észhez térni. Viszont az olasz- líbiai megállapodás ellenére is voltak migráns taxik a Földközi -tengeren. Kikötni már nem nagyon tudtak. Jók ezek a megállapodások, de ettől függetlenül is védeni kell az EU határait..

chrisred 2019.03.09. 06:16:34

@Szóra kész Szókratész: Az olasz-líbiai megállapodás csak a líbiai felségvizeken talált migránsokra vonatkozik. A nemzetközi vizekre eljutottakra az általános tengerjogi szabályok érvényesek. Ellenőrizni kell, hogy ki az, aki be akar jutni a schengeni zónába, akár a fizikai határon teszi, akár letelepedési kötvényt vagy magyar állampolgárságot vesz magának. A határvédelem katonai/diplomáciai kifejezés, ami inkább a határok megváltoztathatatlanságára vonatkozik.

Szóra kész Szókratész 2019.03.09. 11:43:39

@chrisred: A lényeg, hogy lehetőleg minél kevesebb migránst kell beereszteni, ahogy azt pl. az ausztrálok teszik..Nagyon fontos, és kedvező fejlemény, hogy Salviniék nem engedik be az illegális migránsokat szállító hajókat az olasz kikötőkbe..Tombolnak is rendesen az NGO-k..:)

chrisred 2019.03.10. 09:09:40

@Szóra kész Szókratész: Hát, az őslakos ausztrálok háromszáz évet késtek a migránsok beengedésének tiltásával. :)

Ha a Földközi-tenger olyan széles és mély lenne, mint az Indiai-óceán, akkor talán értelme lenne ausztrál példával dobálózni.

Folyamatos vita van az olasz kormányon belül, és Salviniék egyelőre továbbra is a kisebbik koalíciós párt.

Szóra kész Szókratész 2019.03.11. 10:52:42

@chrisred: Az őslakos ausztráloknak nem volt ereje ahhoz, hogy megállítsák a briteket. Ma Európának van ereje az illegális migráció jelentős visszaszorítására, és egyre inkább élni is fog ezzel az erővel.

"Ha a Földközi-tenger olyan széles és mély lenne, mint az Indiai-óceán, akkor talán értelme lenne ausztrál példával dobálózni."

A kérdés szempontjából nem lényeges a kettő közti méretbeli különbség. Európában sem a migránstaxik azonosításával, hanem az idióta jogvédő szervezetekkel, és egyes valóságidegen gondolkodású európai politikusokkal van gond.

"Folyamatos vita van az olasz kormányon belül, és Salviniék egyelőre továbbra is a kisebbik koalíciós párt. "

A kikötők tekintetében Salvini álláspontja érvényesül. Pártja népszerűségben lehagyta az Öt csillagot. A jövő olasz miniszterelnöke Salvini..

chrisred 2019.03.12. 05:34:40

@Szóra kész Szókratész: "A kérdés szempontjából nem lényeges a kettő közti méretbeli különbség. Európában sem a migránstaxik azonosításával, hanem az idióta jogvédő szervezetekkel, és egyes valóságidegen gondolkodású európai politikusokkal van gond."

Szerintem ez az egyetlen lényeges kérdés, mert ha a megközelíthetetlenség miatt senki nem indul Afrikából vagy a Közel-Keletről vízi úton Ausztráliába, akkor az ausztrálok részéről nem nagy kunszt, hogy őket nem engedik be. Európa és a Mediterráneum többi részének kapcsolata inkább az USA-Mexikó/karib térséghez hasonlítható. A civil jogvédő szervezetek működése nélkül Európa és a nyugati világ ugyanúgy a sztálinizmushoz hasonló zsarnokságba süllyedt volna a második világháború után, mint a világ boldogtalanabb keleti fele - lásd mccarthyzmus. A valóságidegen gondolkodású politikusok tekintetében igazad van, kár, hogy közülük a legelvakultabb pont nálunk kormányozza az országot a zátonyok felé.

Szóra kész Szókratész 2019.03.12. 13:24:44

@chrisred: " a megközelíthetetlenség miatt senki nem indul Afrikából vagy a Közel-Keletről vízi úton Ausztráliába, akkor az ausztrálok részéről nem nagy kunszt, hogy őket nem engedik be."

Nem innen indul az Ausztráliába irányuló illegális migráció elsősorban. A bevándorlással kapcsolatos ausztrál szabályok sokkal keményebbek. Egyébként meg Európában sem azzal volt a gond, hogy ne tudták volna észlelni a migránstaxikat, vagy ne lett volna erő a behatolás megakadályozására. A bevándorláspárti szervezetek , politikusok bírók stb blokkolták az egészséges önvédelmi mechanizmus kialakulását.

"A civil jogvédő szervezetek működése nélkül Európa és a nyugati világ ugyanúgy a sztálinizmushoz hasonló zsarnokságba süllyedt volna a második világháború után"

Indoklás nélküli hülyeség..

"A valóságidegen gondolkodású politikusok tekintetében igazad van, kár, hogy közülük a legelvakultabb pont nálunk kormányozza az országot a zátonyok felé. "

Ádehogy. Épp a zátonyok elkerülésén dolgozik a kapitány. ÉS nemcsak Magyarország, hanem Európa szempontjából is.

chrisred 2019.03.13. 05:58:19

@Szóra kész Szókratész: "A bevándorláspárti szervezetek , politikusok bírók stb blokkolták az egészséges önvédelmi mechanizmus kialakulását."

Akik csupán a vonatkozó szabályok betartását kérték számon. Ahogy a rendőrök blokkolni szokták az autósok egészséges száguldozási ösztöneit.

"Indoklás nélküli hülyeség.."

Ott volt a példa, csak ügyesen levágtad, hogy utána számon kérd a hiányát. :)

"Épp a zátonyok elkerülésén dolgozik a kapitány."

Csupán a maga és a haverjai hajója számára, a többi magyar kárára.

Szóra kész Szókratész 2019.03.13. 13:06:43

@chrisred: igen a "vonatkozó szabályok", amelyek nem arra lettek, kitalálva, hogy napi ötezer ember özönlik be. Ezeket a szabályokat nagyon gyorsan meg kellett volna változtatni. Többek között az ilyen szervezetek, a világmédia, és sok felelőtlen nyugati politikusok miatt nem történt meg. Az NGO-k nemcsak az ostoba valóságidegen szabályok betartatásába próbálnak-egyre sikertelenebbül-részt venni, hanem azok kialakításában is.

"Ott volt a példa, csak ügyesen levágtad, hogy utána számon kérd a hiányát. :)"

A példa mióta indoklás? Milyen alapon kezeled azonosan a háború utáni amerikai és európai helyzetet? Másrészt a migráció elősegítésében érdekelt álcivil szervezeteket ne kezeljük már azonosan valódi jogvédőkkel .

"Csupán a maga és a haverjai hajója számára, a többi magyar kárára. "

Aha persze. Nyilván a magyarok abban érdekeltek, hogy napi ötezer ember masírozzon át az országukon. Májusban ismét eljön az igazság pillanata. A valóság ismét rávigyorog a hazai ellenzékre, mint tavaly április 8-án..:)

chrisred 2019.03.14. 05:57:01

@Szóra kész Szókratész: "Ezeket a szabályokat nagyon gyorsan meg kellett volna változtatni."

Volt rá próbálkozás, hoztak átmeneti szabályokat, lásd kvótarendelet, hogy enyhítsék a schengeni határországok idegenrendészeteire nehezedő nyomást. De hát az uniós intézmények túl demokratikusan működnek ahhoz, hogy ilyen helyzetben hatékonyan tudjanak fellépni. Az NGO-k az egymással marakodó és a saját gesztenyéjüket akár hullahegyeken keresztül kikaparó politikusok helyett próbáltak humánus, európai módon segédkezet nyújtani a bajban levőknek.

"Milyen alapon kezeled azonosan a háború utáni amerikai és európai helyzetet?"

Mert a háború utáni Európát a szovjet és az amerikai befolyás határozta meg.

"Másrészt a migráció elősegítésében érdekelt álcivil szervezeteket ne kezeljük már azonosan valódi jogvédőkkel"

Önkényes elhatárolás, álcivil szervezet az lehet, ami valójában valamilyen kormányzati érdeket szolgált, például a CÖF.

"Nyilván a magyarok abban érdekeltek, hogy napi ötezer ember masírozzon át az országukon."

Ahogy ez meg is történt, akár szerették volna a magyarok, akár nem.

"Májusban ismét eljön az igazság pillanata."

Ja, nyer az EPP, az S&D és az ALDE.

Szóra kész Szókratész 2019.03.14. 09:38:07

@chrisred: Nem ilyen változtatásokra gondoltam. Amit te írsz, az fából vaskarika. Hanem azokra, amiket az (ál)civilek számonkérnek a te felfogásodban. (Mellesleg, hogyha ők annyira a törvényesség őrei, akkor miért nem kérik számon a több százezer kiutasítási határozat teljesületlenségét pl. Németországban?)

"lásd kvótarendelet, hogy enyhítsék a schengeni határországok idegenrendészeteire nehezedő nyomást."

Ez kb. olyan, mint amikor egy süllyedő hajón a rések betömése helyett a beömlő víz hajón belüli pakolászásáról vitatkoznának. Olyan szabályváltoztatásra lett volna szükség,amely az EU területére való belépést tiltja.

"humánus, európai módon segédkezet nyújtani a bajban levőknek." Összejátszva az embercsempész hálózatokkal ,szemforgató módon humanitárius segítségről beszélve. Egy hajléktalannak sem úgy segítesz, hogy beköltözteted a lakásodba

"Mert a háború utáni Európát a szovjet és az amerikai befolyás határozta meg. "

Ebből nem következik, hogy ugyanaz zajlott volna le, ami az USA-ban. Valamint az se, hogy hasonló szituációt bármiféle módon is civil szervezetek akadályozta volna meg.

"Önkényes elhatárolás, álcivil szervezet az lehet2

Vannak olyan civil szervezetek, amelyeknek valóban emberi személyiségi jogokat akarnak védeni, és vannak akiknél ez csupán ürügy Európa tönkretételére, az embercsempészet felpörgetésére. Olyanok, mint hogyha egy hajléktalanokat segítő civilszervezet azt szeretné elérni, hogy a polgárok kötelesek legyenek befogadni a lakásukba hajléktalanokat..

"Ahogy ez meg is történt, akár szerették volna a magyarok, akár nem."

Egészen addig, meg a magyar kormány -állampolgárait is védve-cselekedett és felállította a határzárat.

"Ja, nyer az EPP, az S&D és az ALDE. "

Megerősödnek a bevándorlásellenes erők.Május után egy egészen más EU parlament lesz..

chrisred 2019.03.16. 07:45:16

@Szóra kész Szókratész: A civil szervezetek nem a törvény őrei (mert az az állam), hanem az állam törvényes működésében fellépő anomáliákra reagálnak.

"Ez kb. olyan, mint amikor egy süllyedő hajón a rések betömése helyett a beömlő víz hajón belüli pakolászásáról vitatkoznának."

Nem, ez olyan, mintha a legénység többi tagja nem tétlenül nézné, hogy két-három ember bajlódik a rések betömésével, hanem besegítene nekik.

"Olyan szabályváltoztatásra lett volna szükség,amely az EU területére való belépést tiltja."

Ez a nemzetközi szerződésekkel ellentétes lett volna.

"Valamint az se, hogy hasonló szituációt bármiféle módon is civil szervezetek akadályozta volna meg."

Nem azt írtam, hogy a civil szervezetek akadályozták meg, hanem hogy az állam működése feletti társadalmi kontroll megszüntetése esetén ugyanúgy autoriter rendszerek alakultak volna ki Európa nyugati felén, mint a szovjet blokkban.

"Vannak olyan civil szervezetek, amelyeknek valóban emberi személyiségi jogokat akarnak védeni, és vannak akiknél ez csupán ürügy Európa tönkretételére, az embercsempészet felpörgetésére. "

Ezt bizonyítani is kellene, jogerős bírósági ítélet hiányában ez nem más, mint alaptalan vádaskodás.

"Olyanok, mint hogyha egy hajléktalanokat segítő civilszervezet azt szeretné elérni, hogy a polgárok kötelesek legyenek befogadni a lakásukba hajléktalanokat.."

De egy ilyen civil szervezet sincs.

Szóra kész Szókratész 2019.03.17. 13:53:56

@chrisred: És az nem anomália, hogy Németországban több százezer kiutasításnak nem képesek érvényt szerezni a belügyi szervek? Ezért miért nem reklamálnak?

"Nem, ez olyan, mintha a legénység többi tagja nem tétlenül nézné, hogy két-három ember bajlódik a rések betömésével, hanem besegítene nekik."

De nem úgy, hogy azon agyal, hogy a hajón belüli vizet hogyan lehetne pakolászni máshova a hajón belül, hanem elkezdené kimerni (kiutasítások, amelynek érvényt is szereznek), illetve részt vesz a rések betömésében és nem úgy állítja be, hogyhát úgyis fölösleges, ez nem megoldás, és hátráltatja, kiröhögi az ezzel foglalatoskodókat.

"Ez a nemzetközi szerződésekkel ellentétes lett volna."

Rendkívüli helyzetek rendkívüli intézkedéseket igényelnek. Nem lehet azért Európát muzulmánokkal elárasztani, hogy megfeleljünk nemzetközi szerződéseknek.

"Nem azt írtam, hogy a civil szervezetek akadályozták meg, hanem hogy az állam működése feletti társadalmi kontroll megszüntetése esetén ugyanúgy autoriter rendszerek alakultak volna ki Európa nyugati felén"

Ezt semmi nem igazolja. Ez csak egy vélemény a részedről, semmi több. A parlamentarizmus önmagában is garantálja a demokratikus jogállamot.

"Ezt bizonyítani is kellene, jogerős bírósági ítélet hiányában ez nem más, mint alaptalan vádaskodás."

Éppolyan vélemény a részemről, mint a te fenti véleményed. Tény, hogy számos civilszervezet foglalkozott afrikai migránsok behajózásával az olasz kikötőkbe.

"De egy ilyen civil szervezet sincs. "

De még lehet..:) Ezzel a példával csak érzékeltetni akartam, hogy milyen léptékű az az elmebaj, amelyben számos civilszervezet részt vesz, totálisan idegen kultúrájú vallású nyelvet nem beszélő , szakmával nem rendelkező tömegekkel próbálva meg elárasztani Európa városait, élettereit..

chrisred 2019.03.18. 05:49:54

@Szóra kész Szókratész: "És az nem anomália, hogy Németországban több százezer kiutasításnak nem képesek érvényt szerezni a belügyi szervek?"

De, nyilvánvalóan az, és az is nyilvánvaló, hogy nem egyetlen, hanem 28 ország idegenrendészeti hatóságainak kellett volna közreműködnie ennyi kérelem ügyében. Úgy érted, a civil szervezeteknek harcolnia kellett volna a kvótarendelet érvényre juttatásáért?

"De nem úgy, hogy azon agyal, hogy a hajón belüli vizet hogyan lehetne pakolászni máshova a hajón belül, hanem elkezdené kimerni"

Dehogynem. Ha van 28 vödröm és 28 emberem hozzá, akkor próbálom megszervezni, hogy folyamatosan mindegyik vödör használatban legyen.

"illetve részt vesz a rések betömésében és nem úgy állítja be, hogyhát úgyis fölösleges, ez nem megoldás, és hátráltatja, kiröhögi az ezzel foglalatoskodókat."

Ez a kerítésre vonatkozna? Az nem a hajó falán támadt rés betömése (mert az a török-uniós egyezmény volt), hanem csupán az egyik kabin vízmentesítése volt. Amitől persze az a kabin kényelmes és biztonságos lett, amíg az egész hajó el nem süllyed.

"Rendkívüli helyzetek rendkívüli intézkedéseket igényelnek. Nem lehet azért Európát muzulmánokkal elárasztani, hogy megfeleljünk nemzetközi szerződéseknek."

A humanitárius válsághelyzet rendkívüli helyzetnek számít, lásd most Venezuelát. Az emberi élet megmentésének parancsa felülír minden kulturális különbséget.

"A parlamentarizmus önmagában is garantálja a demokratikus jogállamot."

Tehát az a tény, hogy Magyarországon 1949-1988 között voltak parlamenti választások és az országgyűlés ülésezett, szerinted önmagában garantálta a demokratikus jogállamot? Ha a civil szféra ki van zárva a közéletből, és a politikával csak a kiválasztottak foglalkozhatnak, egyenes utat jelent az autoriter berendezkedéshez.

"Éppolyan vélemény a részemről, mint a te fenti véleményed."

A jogellenességet kell bizonyítani, nem a jogszerűséget.

Szóra kész Szókratész 2019.03.19. 09:32:41

@chrisred: " Úgy érted, a civil szervezeteknek harcolnia kellett volna a kvótarendelet érvényre juttatásáért?"

Nem, hanem a kiindulási országba való visszaszállítmányozásért. Ehelyett minden lehetséges eszközzel próbálják blokkolni a kiutasítások végrehajtását (lásd bin Laden egykori testőrének esete..)

" Ha van 28 vödröm és 28 emberem hozzá, akkor próbálom megszervezni, hogy folyamatosan mindegyik vödör használatban legyen."

A legelső, hogy betömöd a réseket, és elkezded kimerni a vizet, ne pedig azon vitatkozol, hogy vigyük az orrából a hajó egyéb részeibe.

"Ez a kerítésre vonatkozna? Az nem a hajó falán támadt rés betömése (mert az a török-uniós egyezmény volt), hanem csupán az egyik kabin vízmentesítése volt."

A török-EU szerződés jóval a magyar kerítés felállítása után lépett életbe. (A Török-szír kerítés pedig csak 2016 őszére készült el) A hajó réseiknek betömése: a magyar és más balkáni határzárak létrejötte, az olasz kikötők lezárása, folyt köv..Ezek a féldiktatúrákkal kötött szerződések előnyösek, de ezen felül Európának gondoskodni kell saját határainak védelméről.

"Az emberi élet megmentésének parancsa felülír minden kulturális különbséget."

Nem, mert mindenki erre hivatkozva fog Európába jönni, és a jóléti szociális rendszeren élősködni. Miért kell a harmadik világ nyomorát Európába importálni? A hajléktalanon sem úgy segítesz, hogy elszállásolod a lakásodon.

"Tehát az a tény, hogy Magyarországon 1949-1988 között voltak parlamenti választások és az országgyűlés ülésezett,"

Viszont nem volt többpártrendszer, ami egy demokrácia alapfeltétele. a többpárti parlamentáris rendszerben biztosított a demokratikus kontroll. Nem kellenek ehhez civil szervezetek.

"A jogellenességet kell bizonyítani, nem a jogszerűséget. "

Nem bizonyítottad, hogy a civilszervezetek nélkül nem létezhetne demokratikus politikai berendezkedés.

chrisred 2019.03.20. 05:53:37

@Szóra kész Szókratész: "Nem, hanem a kiindulási országba való visszaszállítmányozásért."

Miért tennének ilyet? Ez nem a jogalkalmazó szervek feladata?

"A legelső, hogy betömöd a réseket, és elkezded kimerni a vizet, ne pedig azon vitatkozol, hogy vigyük az orrából a hajó egyéb részeibe."

Ez logikus, de az Európai Tanács döntéshozatali rendszere a konszenzusra épül, tehát akkor, ha akár egyvalaki vitatkozni akar, akkor ott vita lesz és nem gyors megoldás.

"A török-EU szerződés jóval a magyar kerítés felállítása után lépett életbe. (A Török-szír kerítés pedig csak 2016 őszére készült el) "

Így van, és a migrációs nyomás ezek hatására enyhült, tehát végülis ez volt "a rés betömése a hajó falán".

"Nem, mert mindenki erre hivatkozva fog Európába jönni, és a jóléti szociális rendszeren élősködni."

Írjunk át az alapvető európai és keresztény értékrendet, mert mások vissza akarnak élni vele?

"Viszont nem volt többpártrendszer, ami egy demokrácia alapfeltétele. a többpárti parlamentáris rendszerben biztosított a demokratikus kontroll."

Több szocialista országban volt többpártrendszer.

24.hu/belfold/2007/02/27/orban_nem_ker_bocsanatot/

“Bár nincs demokrácia Magyarországon, mi demokratikus eszközökkel küzdünk” – mondta Orbán, majd hozzátette, “demokrácia nélküli többpártrendszer van.”

"Nem bizonyítottad, hogy a civilszervezetek nélkül nem létezhetne demokratikus politikai berendezkedés."

Most nem erről van szó, hanem az általad említett, felsorolt jogellenes célokért működő civil szervezetekről. Amik közül egyről sem állapította meg jogerős bírósági ítélet, hogy így működnek.

Szóra kész Szókratész 2019.03.23. 11:02:33

@chrisred: "Miért tennének ilyet? Ez nem a jogalkalmazó szervek feladata?"

Hanem kié? Szted hogyan kellene érvényt szerezni a kiutasítási végzéseknek? (Gondolom leginkább sehogy..)

"Ez logikus, de az Európai Tanács döntéshozatali rendszere a konszenzusra épül, tehát akkor, ha akár egyvalaki vitatkozni akar, akkor ott vita lesz és nem gyors megoldás."

Vagyis szted hagyni kell a bevándorlási üzletmenetet zajlani háborítatlanul. Szerencsére a külső államok léptek és elkezdték blokkolni a beáramlást.

"Így van, és a migrációs nyomás ezek hatására enyhült,"

Már előtte is enyhült. Ez már 2016 tavaszára látványos volt. Másrészt a jól működő határzárak Európa féldiktatúráknak való kiszolgáltatottságát is csökkenti. A jelenlegi balkáni helyzet pedig azt mutatja, hogy szivárgás van a törökök felől.

"Írjunk át az alapvető európai és keresztény értékrendet, mert mások vissza akarnak élni vele"

Igen. Te sem telepíted be a hajléktalanokat a lakásodba, vagy akárcsak csak a kertedbe, más módon próbálsz meg segíteni rajtuk.

"Több szocialista országban volt többpártrendszer. "

Például hol? Magyarországon az 50-es évektől egypártrendszer volt, és a keleti blokk többi országában is..

"mondta Orbán, majd hozzátette, “demokrácia nélküli többpártrendszer van.”

Kommunikációs trükk, nagyotmondás. Szeretik a politikusok az ilyet.Hogyha nem lett volna demokrácia, nem lehetett volna a baloldalt leváltani választásokon..

"Most nem erről van szó, hanem az általad említett, felsorolt jogellenes célokért működő civil szervezetekről. "

Azt állítottad, hogy civilszervezetek nélkül nincs demokratikus kontroll. Holott ez nem igaz. Az többpárti parlamentáris rendszer felépítése eleve ilyen.

chrisred 2019.03.24. 07:23:04

@Szóra kész Szókratész: "Hanem kié? Szted hogyan kellene érvényt szerezni a kiutasítási végzéseknek?"

Szerintem ugyanazt kérdezed, mint én. Nyilvánvalóan nem a civil társadalom feladata, hanem a hatóságoké.

"Vagyis szted hagyni kell a bevándorlási üzletmenetet zajlani háborítatlanul."

Vagyis szerintem a politikának békén kellene hagyni az idegenrendészeti szerveket, hagyni, hogy végezzék a jogszabályban meghatározott feladataikat, és ahhoz a megfelelő támogatást nyújtani. "Bevándorlási üzletmenet": nálam ebbe a kategóriába tartozik az embercsempészet, az állampolgárság árusítása és a letelepedési kötvényezés is.

"Igen. Te sem telepíted be a hajléktalanokat a lakásodba, vagy akárcsak csak a kertedbe, más módon próbálsz meg segíteni rajtuk."

Viszont nincsenek szervezeteim, amik legálisan alkalmazhatnak erőszakot, és nincs jogom tőled adót szedni.

"Például hol? Magyarországon az 50-es évektől egypártrendszer volt, és a keleti blokk többi országában is.."

NDK, Lengyelország, Bulgária.

"Kommunikációs trükk, nagyotmondás. Szeretik a politikusok az ilyet.Hogyha nem lett volna demokrácia, nem lehetett volna a baloldalt leváltani választásokon.."

A kommunikációs trükkök akkor sikeresek, ha találkoznak a hallgatóság egyetértésével. 2006. október 23-a után az ország nagyobbik fele ugyanígy érzett.

"Azt állítottad, hogy civilszervezetek nélkül nincs demokratikus kontroll."

Nem, azt állítottam, hogy nincs demokrácia, ha a civil társadalom nem kap lehetőséget a közéletben való aktív és felülről nem korlátozott tevékenységre. A politika által ellenőrzött társadalom végül az 1984 valamelyik formációjához vezet.

Szóra kész Szókratész 2019.03.31. 16:34:12

@chrisred: "Szerintem ugyanazt kérdezed, mint én. Nyilvánvalóan nem a civil társadalom feladata, hanem a hatóságoké."

De e tekintetben miért nem emelnek szót, ha a jogállamiság civil őrei ? Sőt, hogy azt a német menekültügyi hivatal vezetője a múlt héten elmondta, bizonyos civil szervezetek segítenek a kiutasított migránsoknak, hogy elkerüljék a kiutasítás végrehajtását.

"Vagyis szerintem a politikának békén kellene hagyni az idegenrendészeti szerveket, hagyni, hogy végezzék a jogszabályban meghatározott feladataikat"

Az idegenrendészeti szervek politikai döntések nyomán végzik a munkájukat. Ha a szabályok azt eredményezik, hogy napi 4-5 ezer zömmel muzulmán migráns hatol be Európába, majd onnan gyakorlatilag kiutasíthatatlan, akkor a politikának oly módon kell megváltoztatni a szabályokat, hogy ez ne történhessen meg.

"nálam ebbe a kategóriába tartozik az embercsempészet, az állampolgárság árusítása és a letelepedési kötvényezés is."

Az embercsempészek többek között a valóságidegen pc idiotizmusok által befolyásolt EU-s szabályok, valamint a civilszervezetek, és a mainstream nyugati sajtó által teremtett kedvező körülmények nyomán végezhetik kártékony tevékenységüket. A letelepedési kötvény egy kis létszámú csoportot érint, akik nem terhelik az állam szociális ellátórendszereit.

"Viszont nincsenek szervezeteim, amik legálisan alkalmazhatnak erőszakot, és nincs jogom tőled adót szedni."

Nem ezen van a lényeg, hanem azon, hogy nem úgy segítesz, hogy beengeded őket saját életteredbe, amelynek az lesz a következménye , hogy a te életed is előbb-utóbb működésképtelen lesz. A segítséget kell a problémához vinni, nem a bajt betelepíteni az előszobádba..

"NDK, Lengyelország, Bulgária."

Az NDK-ban az 50-es években többpártrendszer volt? Mesélj már erről bővebben..:)

"A kommunikációs trükkök akkor sikeresek, ha találkoznak a hallgatóság egyetértésével. "

2006 őszén a baloldal csúnyán elbukta az önkormányzati választásokat. Mindenesetre nem gondolom, hogy 2010 előtt ne lettek volna demokratikus viszonyok az országban.

"Nem, azt állítottam, hogy nincs demokrácia, ha a civil társadalom nem kap lehetőséget a közéletben való aktív és felülről nem korlátozott tevékenységre."

Nem ,te arról beszéltél, hogy civil kontroll nélkül nem valósulhat meg igaz demokrácia, ami nem igaz.

"A politika által ellenőrzött társadalom végül az 1984 valamelyik formációjához vezet. "

Inkább az elszabadult hajóágyúként viselkedő, egyre agresszívabb, ki tudja kik által pénzelt civil szervezetek tevékenysége vezethet ide. Elsősorban a gondolatrendőrségre gondolok..:)

chrisred 2019.04.01. 05:41:27

@Szóra kész Szókratész: "De e tekintetben miért nem emelnek szót, ha a jogállamiság civil őrei ?"

Mert a jogállamiság, ahogy a kifejezésből is kikövetkeztethető, azt jelenti, hogy az állami szervek nem terjeszkedhetnek túl azon a határon, amit a jogrend kijelöl számukra. Tehát ezek a szervezetek a civilek érdekeit védik a hivatalos jogalkalmazók törvénytelenségeivel szemben, és nem fordítva. Akikre te gondolsz, az állam besúgói, III/III-asok, névtelen feljelentők stb.

"Az idegenrendészeti szervek politikai döntések nyomán végzik a munkájukat. Ha a szabályok azt eredményezik, hogy napi 4-5 ezer zömmel muzulmán migráns hatol be Európába, majd onnan gyakorlatilag kiutasíthatatlan, akkor a politikának oly módon kell megváltoztatni a szabályokat, hogy ez ne történhessen meg."

Nem, az idegenrendészeti szervek a jogszabályok szerint végzik a munkájukat. A probléma az volt, hogy egyes helyeken (pl. Görögország, Magyarország) a szervek nem hajtották végre a jogszabály szerinti feladataikat. Más kérdés, hogy ehhez a politikusok nem is biztosították a feltételeket.

"Az embercsempészek többek között a valóságidegen pc idiotizmusok által befolyásolt EU-s szabályok, valamint a civilszervezetek, és a mainstream nyugati sajtó által teremtett kedvező körülmények nyomán végezhetik kártékony tevékenységüket. A letelepedési kötvény egy kis létszámú csoportot érint, akik nem terhelik az állam szociális ellátórendszereit."

Nem, az embercsempészeknek a politikusok, illetve a rosszul működő állami szervek tevékenykedhetnek zavartalanul. Ha nem értesz egyet, idézz be bármilyen uniós rendelkezést, civil szervezettől vagy médiától olyan megnyilatkozást, ami az embercsempészetet pozitív formában állítja be. A szociális ellátórendszerek nem tartoznak a témához, nincs közük ahhoz, hogy valaki legálisan vagy illegálisan tartózkodik az országban.

"Nem ezen van a lényeg, hanem azon, hogy nem úgy segítesz, hogy beengeded őket saját életteredbe, amelynek az lesz a következménye , hogy a te életed is előbb-utóbb működésképtelen lesz. A segítséget kell a problémához vinni, nem a bajt betelepíteni az előszobádba."

Már írtam, hogy a szíriai polgárháború következményeit nem orvosolni, hanem megelőzni kellett volna.

"Az NDK-ban az 50-es években többpártrendszer volt? Mesélj már erről bővebben..:)"

https://hu.wikipedia.org/wiki/Német_Demokratikus_Köztársaság

"Az NDK-ban a náci párton kívül egyetlen más pártot sem tiltottak be. A jobboldali pártok működését engedélyezték, de természetesen erős kontroll alatt álltak."

"Nem ,te arról beszéltél, hogy civil kontroll nélkül nem valósulhat meg igaz demokrácia, ami nem igaz."

Gyakorlatilag ugyanazt elmondtad más szavakkal.

"Inkább az elszabadult hajóágyúként viselkedő, egyre agresszívabb, ki tudja kik által pénzelt civil szervezetek tevékenysége vezethet ide. Elsősorban a gondolatrendőrségre gondolok..:)"

Bármire is gondolsz, annak semmi köze az 1984-hez, mert ott a Gondolatrendőrség állami és nem civil szervezet volt.

Szóra kész Szókratész 2019.04.09. 15:18:30

@chrisred: Nem ,a jogállamiság azt is jelenti, hogy az állam az igazságszolgáltatás döntéseit képes végrehajtani. A kiutasítások végrehajtásának nem teljesülését pedig nem hogy nem kérik számon ezek a civil szervezetek, hanem még segítik is a kiutasított személyt abban , hogy ne kerüljön kiutasításra. Erről nemcsak a korábban említett német menekültügyi hivatal vezetője, hanem a német alkotmányvédelmi hivatal korábbi igazgatója is beszélt pár napja egy interjúban. Ezek a civil szervezetek ezek szerint blokkolni próbálják a német jogállamiságot.

"Nem, az idegenrendészeti szervek a jogszabályok szerint végzik a munkájukat. "

A jogszabályokat a nép által megválasztott parlament alkotja (törvényhozás). Azokat a politikusokat, amelyek ostoba jogszabályokat hoznak le kell váltani választások útján, és meg kell változtatni a törvényeket.

"A probléma az volt, hogy egyes helyeken (pl. Görögország, Magyarország) a szervek nem hajtották végre a jogszabály szerinti feladataikat."

Konkrétan mire gondolsz?

"civil szervezettől vagy médiától olyan megnyilatkozást, ami az embercsempészetet pozitív formában állítja be."

Nyilván nem fogja néven nevezni. Szimbiózist alkotnak. Az embercsempész jól jár anyagilag. Az Európa etnikai összetételét megváltoztatni kívánó civil szervezetek pedig politikai céljaik teljesülését látják a folyamatban. Nincs köztük operatív kapcsolat (vagy legalábbis nem bizonyítható), de tevékenységeik kiegészítik egymást.

"Már írtam, hogy a szíriai polgárháború következményeit nem orvosolni, hanem megelőzni kellett volna."

Vagy talán inkább nem kellett volna kirobbantani. De hogyha már így történt akkor sem az a megoldás, hogy minden menekült zavartalanul eljuthat Hamburgba, Malmöbe,vagy ahová éppen akar.Ráadásul igen sokan nem is szírek voltak az Európába igyekvők.

"Az NDK-ban a náci párton kívül egyetlen más pártot sem tiltottak be. A jobboldali pártok működését engedélyezték, de természetesen erős kontroll alatt álltak."

Magad sem gondolod komolyan, hogy ez valódi többpártrendszer volt.

"Gyakorlatilag ugyanazt elmondtad más szavakkal."

Korábban egyértelműen arról beszéltél, hogy civil szervezetek kontrollja nélkül nem működhet demokratikus politikai rendszer, holott igen. Erre vannak az ellenzéki pártok.

"Bármire is gondolsz, annak semmi köze az 1984-hez, mert ott a Gondolatrendőrség állami és nem civil szervezet volt. "

Napjainkban egyre inkább egy államok feletti entitás törekszik gondolatrendőrség bevezetésére. Eszközei többek között-az NGO-k..

chrisred 2019.04.11. 05:16:36

@Szóra kész Szókratész: "Nem ,a jogállamiság azt is jelenti, hogy az állam az igazságszolgáltatás döntéseit képes végrehajtani. A kiutasítások végrehajtásának nem teljesülését pedig nem hogy nem kérik számon ezek a civil szervezetek, hanem még segítik is a kiutasított személyt abban , hogy ne kerüljön kiutasításra. Erről nemcsak a korábban említett német menekültügyi hivatal vezetője, hanem a német alkotmányvédelmi hivatal korábbi igazgatója is beszélt pár napja egy interjúban. Ezek a civil szervezetek ezek szerint blokkolni próbálják a német jogállamiságot."

Attól függ, mit tesznek. Ha jogellenesen cselekednek, akkor nyilvánvalóan eljárást kell indítani ellenük. A ha a kiutasítási határozattal érintett személy jogainak érvényre jutattása érdekében nyújtanak segítséget, akkor a jogállamiság szellemében cselekednek.

"A jogszabályokat a nép által megválasztott parlament alkotja (törvényhozás)."

Kivéve például a nemzetközi egyezményeket, amiket az államok közössége hoz, és az egyes államok törvényhozása csak abban dönthet, hogy csatlakozik hozzá vagy nem.

"Konkrétan mire gondolsz?"

Konkrétan a dublini rendelet alkalmazására. Ezek az országok keresztül engedték magukon keresztül az Unióba igyekvőket, ahelyett, hogy helyben folytatták volna le a szükséges eljárásokat.

"Nyilván nem fogja néven nevezni. Szimbiózist alkotnak. Az embercsempész jól jár anyagilag. Az Európa etnikai összetételét megváltoztatni kívánó civil szervezetek pedig politikai céljaik teljesülését látják a folyamatban. Nincs köztük operatív kapcsolat (vagy legalábbis nem bizonyítható), de tevékenységeik kiegészítik egymást."

Erre vagy vannak bizonyítékaid, és akkor feljelentési kötelezettséged van, vagy pedig az egész csak egy alaptalan konteó. Az embercsempészek működését elősegítő tényezők: a legális migráció nehezítése vagy megakadályozása (mint az amerikai szesztilalom, ami csak a bűnszervezeteket tette gazdagabbá és erősebbé) és a megfelelő felderítés hiánya. Mindkettő az állami szervek tevékenysége vagy mulasztása.

"Vagy talán inkább nem kellett volna kirobbantani."

Ezzel az erővel vissza lehet menni az Aszad puccsig, és az autoriter rendszer kialakításáig szovjet segédlettel, amibe bele volt kódolva, hogy valamikor összeomlik.

"Magad sem gondolod komolyan, hogy ez valódi többpártrendszer volt." vs "Erre vannak az ellenzéki pártok."

Vicces, hogy előbb leírod, hogy az állam által kontrollált pártokat magad sem tartod a valódi többpártrendszer elemeinek, majd utána leírod, hogy az ellenzéki pártok szerinted a civil társadalom közreműködése nélkül is működhetnek.

"Napjainkban egyre inkább egy államok feletti entitás törekszik gondolatrendőrség bevezetésére."

Szerintem napjainkban csak a kínai államnál vannak ilyen törekvések. A civil szervezeteknek nincsenek eszközeik erre (mindenkire kötelező szabályok alkotása, erőszak igénybevételének lehetősége).

Szóra kész Szókratész 2019.04.19. 16:31:53

@chrisred:"A ha a kiutasítási határozattal érintett személy jogainak érvényre jutattása érdekében nyújtanak segítséget, akkor a jogállamiság szellemében cselekednek.

De itt arról van szó, hogy tömegesen nem kerülnek végrehajtásra kiutasítások, nem arról, hogy jogellenesen cselekednének. Bizonyos civil szervezetek pedig asszisztálnak a jogerős döntések végrehajtásának abortálásában. Vagyis jogsértésben cinkosak.

"Kivéve például a nemzetközi egyezményeket, amiket az államok közössége hoz, és az egyes államok törvényhozása csak abban dönthet, hogy csatlakozik hozzá vagy nem. "

Illetve abban, hogy kilép belőle.Semmilyen hivatal nem intézkedhet a törvényhozással szemben. Nem vizsgálhatja, hogy az adott törvény hogy viszonyul bármilyen nemzetközi szerződéshez.

"Konkrétan a dublini rendelet alkalmazására. Ezek az országok keresztül engedték magukon keresztül az Unióba igyekvőket, ahelyett, hogy helyben folytatták volna le a szükséges eljárásokat."

Ehhez naponta beérkező több ezer embert kellett volna zárt táborokban őrizni a szükséges eljárások lefolytatásának végéig. Ez alsó hangon százezres befogadóképesség zárt táborrendszert igényelt volna. Plusz őrszemélyzetet, plusz határvadász alakulatokat a belépők begyűjtésére. Arról nem is beszélve, hogy ezt az egészet a görögöknek kellett volna kivitelezniük, hisz ők voltak az első EU-s tagállam, ahol az EU területére léptek. Az egész dublini rendszer nem egy ekkora tömegre lett kitalálva. Ezt az EU vezetésének már az áradat megindulása előtt meg kellett volna változtatnia. Az ny-európai közhangulatot pedig 2015-ben még a wilkommenskultur jellemezte. Ez az elmebaj blokkolt minden józan intézkedésre való törekvést. aztán persze jött a fekete leves.. Mára sok minden változott..

"Erre vagy vannak bizonyítékaid, és akkor feljelentési kötelezettséged van, vagy pedig az egész csak egy alaptalan konteó"

Ez egy vélemény. A zorbányi lopásokra milyen bírósági ítélet van?Az is csak egy konteó?Mint ahogy írtam, az összehangoltság nem bizonyított egyelőre a csempészek és az NGO-között csak sejthető. Az viszont biztos, hogy kiegészítik egymás tevékenységét .Az NGO-k azt a folyamatot segítik, viszik tovább, amit az embercsempészek elindítottak. ( Egyébként el lehetne gondolkodni utóbbiak titkosszolgálati módszerekkel való levadászásán, mert rengeteg kárt okoznak..)

"Ezzel az erővel vissza lehet menni az Aszad puccsig, és az autoriter rendszer kialakításáig szovjet segédlettel, amibe bele volt kódolva, hogy valamikor összeomlik."

Nem volt belekódolva. Ez a Hillary féle külügy és a CIA közös projektje volt, amely persze befuccsolt, mert a nyugatos "demokratikus" erőket hamar háttérbe szorított az isis. Végül az oroszok segítségével Aszadék gyakorlatilag mára győztek.

"Vicces, hogy előbb leírod, hogy az állam által kontrollált pártokat magad sem tartod a valódi többpártrendszer elemeinek, majd utána leírod, hogy az ellenzéki pártok szerinted a civil társadalom közreműködése nélkül is működhetnek. "

Igen, hogyha létezik pl. szabad ellenzéki sajtó, ellenzéki vezetésű parlamenti bizottságok stb., valamint nem élnek fizikai megfélemlítés közepette az ellenzékiek. Ezek a háború utáni NDK-ban nem voltak adottak.

"Szerintem napjainkban csak a kínai államnál vannak ilyen törekvések. A civil szervezeteknek nincsenek eszközeik erre (mindenkire kötelező szabályok alkotása, erőszak igénybevételének lehetősége). "

Hogyne volnának eszközeik. Rögtön ott vannak a kiváló kapcsolataik a gyakorlatilag gondolatrendőrségként működő nyugati fősodratú médiával, amely gyakorlatilag bárkit kicsinál, aki kibeszél a pc kánonból.

chrisred 2019.04.25. 06:23:50

@Szóra kész Szókratész: "De itt arról van szó, hogy tömegesen nem kerülnek végrehajtásra kiutasítások, nem arról, hogy jogellenesen cselekednének. Bizonyos civil szervezetek pedig asszisztálnak a jogerős döntések végrehajtásának abortálásában. Vagyis jogsértésben cinkosak."

A jogsértés feltétele a jogellenes magatartás. Ha te a NAV-tól határozatot kapsz az adóhátralékod befizetésére, és fizetési halasztást vagy részletfizetést kérelmezel, ugyanúgy abortálni akarod a hatósági döntést, ugyanakkor ezt teljesen jogszerűen teszed.

"Ehhez naponta beérkező több ezer embert kellett volna zárt táborokban őrizni a szükséges eljárások lefolytatásának végéig. "

Ezt a célt szolgálták volna a hotspotok, amiknek telepítését a magyar kormány elutasította.

"Ez egy vélemény. A zorbányi lopásokra milyen bírósági ítélet van?Az is csak egy konteó?"

Persze, hogy az, a különbséget Polt Péter személye és pártállása teszi, ezért a tiéddel szemben nem alaptalan, hanem megalapozott konteó.

"Nem volt belekódolva."

De igen, az autoriter rendszereket Líbiában és Szíriában a magas olajár tartotta fenn. A gazdasági válság globálisan visszafogta a keresletet az olaj iránt, ami miatt lezuhant a piaci ár. Az amcsik, eltekintve Trump néhány látványos bombázásától, teljesen passzívak voltak, ami komoly hiba volt tőlük, mert egyrészt valóban hozzájárultak ezzel az IS látványos előretöréséhez Irakban majd Szíriában, illetve elveszítették a térségben Törökországot szövetségesként. Mert az amcsikkal ellentétben Erdogan valóban nyomatta a szíriai szunniták támogatását, amíg ki nem derült a számára, hogy egy az egyben kell szembenéznie Putyinnal.

"Igen, hogyha létezik pl. szabad ellenzéki sajtó, ellenzéki vezetésű parlamenti bizottságok stb., valamint nem élnek fizikai megfélemlítés közepette az ellenzékiek. Ezek a háború utáni NDK-ban nem voltak adottak."

Tévedés, az NDK-ban nem csak az ellenzéki politikusokat tartották ellenőrzés és nyomás alatt, hanem az egész civil társadalmat.

"Rögtön ott vannak a kiváló kapcsolataik a gyakorlatilag gondolatrendőrségként működő nyugati fősodratú médiával, amely gyakorlatilag bárkit kicsinál, aki kibeszél a pc kánonból."

Az emberek 99%-ának semmiben nem tudnak ártani a médiával, ellentétben nyugaton a szolgáltató média jókora pénzeket kockáztat, ha valótlan adatokat jelentet meg civilekről. Ha Amerikában egy médiatermék valakinek a tanulmányi eredményeiről kezd cikkezni az illető előzetes hozzájárulása nélkül, a gatyáját is leperelnék róla.

Szóra kész Szókratész 2019.05.07. 19:29:12

@chrisred: A fizetési halasztás, és a részletfizetési kérelem teljesen legális, míg a kiutasításra kerültek rejtegetése, menekítése a végrehajtás elől nem az. Ez törvénysértésben való részvétel.

"Ezt a célt szolgálták volna a hotspotok, amiknek telepítését a magyar kormány elutasította."

Ami nem akadályozta volna meg a továbbhaladásukat, hanem egyfajta pihenőhelyként szolgált volna a továbbhaladásuk előtt. Te hogyan akadályoztad volna még a be nem azonosítottak továbbhaladását?

"Persze, hogy az, a különbséget Polt Péter személye és pártállása teszi, ezért a tiéddel szemben nem alaptalan, hanem megalapozott konteó."

Milyen kétséget kizáró bizonyítékod van a zorbányi lopásokra? Azon túl, hogy ez a véleményed?

"De igen, az autoriter rendszereket Líbiában és Szíriában a magas olajár tartotta fenn."

Korábban is volt alacsony az olajár, ez nem érv. Az amcsik ugyanúgy kúrták el mint máshol. Elhitették magukkal, hogy hozzájuk hű "demokratikus" erőket tudnak a hatalomba juttatni, aztán most se úgy lett. Viszont legalább a fegyverkereskedők és gyártók jól jártak..

"Tévedés, az NDK-ban nem csak az ellenzéki politikusokat tartották ellenőrzés és nyomás alatt, hanem az egész civil társadalmat."

Ezt nem is vitattam.

"Az emberek 99%-ának semmiben nem tudnak ártani a médiával," Csak alaposan át tudják mosni az agyukat. Valamint nem lehet valós politikai vita, mivel a mainstream média pillanatok alatt levadássza, azt aki nem a konform elfogadott véleményt hangoztatja. Nyugaton ma nincs sajtószabadság..

chrisred 2019.05.12. 11:54:25

@Szóra kész Szókratész: "kiutasításra kerültek rejtegetése, menekítése a végrehajtás elől"

És ez miben nyilvánult meg? Egyáltalán hog kerültek abba a helyzetbe, hogy náluk keressék őket?

"Ami nem akadályozta volna meg a továbbhaladásukat, hanem egyfajta pihenőhelyként szolgált volna a továbbhaladásuk előtt."

Nem megvalósult létesítmények hasznosságáról vitatkozni elég hiábavaló. Lényeg az, hogy a magyar kormány nem is próbálozott olyasmivel, amire szerinted is szükség lett volna.

"Milyen kétséget kizáró bizonyítékod van a zorbányi lopásokra?"

Ennek kérdésnek akkor lenne létjogosultsága, ha én vetettem volna fel ezt a témát, és nem te. Leírtam róla mindent, ami lényeges, egyes embereknek vannak ezzel kapcsolatos konteói, amik megalapozottabbak, mint neked az embercsempészet és a civil szervezetek összefonódásával kapcsolatos konteód.

"Korábban is volt alacsony az olajár, ez nem érv."

Csak korábban nem voltak műholdak meg internet, amikkel a tömegek láthatták, hogy máshol milyen életmódot folytatnak az emberek. Az arab tavasznak hasonlóak voltak az előzményei, mint a közép-európai bársonyos forradalomnak, csak ott olcsóbb az emberélet.

"Valamint nem lehet valós politikai vita, mivel a mainstream média pillanatok alatt levadássza, azt aki nem a konform elfogadott véleményt hangoztatja. Nyugaton ma nincs sajtószabadság."

Ez az illibsi látszatdemokráciákra igaz, ahol a média az állam megbízásából vadássza le azokat, akik nem hűek a hatlomhoz.

Szóra kész Szókratész 2019.05.18. 17:05:19

@chrisred: Kérdezd a német menekültügyi hivatal jelenlegi, és a német alkotmányvédelmi hivatal korábbi vezetőjét.. Az egy dolog, hogy az- egyelőre-végtelenül buta menekültjogi szabályozást segítenek a végletekig kihasználni az eljárások során, de jogerős ítéletek elszabotálásában is részt vesznek, különböző (ál)civil szerveződések..

"Nem megvalósult létesítmények hasznosságáról vitatkozni elég hiábavaló. Lényeg az, hogy a magyar kormány nem is próbálkozott olyasmivel, amire szerinted is szükség lett volna."

Mert értelmetlen lett volna, és ezt te sem tudod cáfolni. Igen hamar százezres őrzendő, ellátandó tömeg feltorlódásához vezetett volna. És mindenképpen szükség lett volna fizikai kényszerre a továbbhaladni szándékozókkal és később az elutasítottakkal szemben. Arról nem is beszélve, hogy ezt a feladatot Görögországnak kellett volna elvégeznie..A jelenlegi rendszer teljesen jól működik.

"Ennek kérdésnek akkor lenne létjogosultsága, ha én vetettem volna fel ezt a témát, és nem te." Éppúgy nincsen kézzelfogható bizonyíték a jelenlegi kormányoldal lopásaira, mint arra, hogy az ngo-k és az embercsempészek konspirált módon együttműködnek. Ez csak sejtés. Ami látszik, hogy jól kiegészítik egymás tevékenységét. Illetve ma már egyre inkább kezd múltidő lenni,elsősorban Salvini intézkedéseinek köszönhetően.

"Csak korábban nem voltak műholdak meg internet, amikkel a tömegek láthatták, hogy máshol milyen életmódot folytatnak az emberek"

Már hogyne tudták volna, hogy sokkal jobban élnek a nyugatiak?Másrészt 2010-es évek előtt is jelentős volt bevándorlás.Egyébként Afganisztánban mekkora a kőolaj kitermelés? Vagy Marokkóban? Vagy Etiópiában? Ebből is látszik, hogy mennyire hamis ez az egész Narratíva..

"Ez az illibsi látszatdemokráciákra igaz, ahol a média az állam megbízásából vadássza le azokat, akik nem hűek a hatlomhoz. "

Mégha így is lenne, ez nem cáfolja azt, hogy nyugaton jelenleg nincs szólás és sajtószabadság. A nyugati média 95 %-a a mainstream bevándorláspárti narratívát szajkózza. Aki ezt vitatni meri, az náci. Valós, kiegyenlített vita nem lehet a kérdésben..(Most még.)

chrisred 2019.05.25. 06:55:31

@Szóra kész Szókratész: Buta vagy nem buta, hatályos és kötelezően betartandó. Továbbra is csak homályosan célozgatsz, mit is tesznek azok az (ál)civil szerveződések. Amik ezek szerint állami szervezetek, mert az lehet álcivil, mint például a CÖF.

"Mert értelmetlen lett volna, és ezt te sem tudod cáfolni."

Nem is kell cáfolnom, mert te sem támasztod alá érvekkel. Ez csak vélemény, és nem állítás.

"Igen hamar százezres őrzendő, ellátandó tömeg feltorlódásához vezetett volna."

Így meg Németországban torlódtak fel az ügyek, egy olyan országban, ami nem is schengeni határország, tehát a dublini rendelet szerint simán visszaküldhette volna ide őket.

"Ez csak sejtés. Ami látszik, hogy jól kiegészítik egymás tevékenységét."

Szerintem azok segítik legjobban az embercsempészek segítségét, akik meg akarják akadályozni, hogy legális úton is bejöhessenek.

"Egyébként Afganisztánban mekkora a kőolaj kitermelés? Vagy Marokkóban? Vagy Etiópiában?"

Nem tudom, mit keres itt Afganisztán, ott kisebb-nagyobb szünetekkel negyven éve folyik a háború. Marokkóban mg simán lezajlott az arab tavasz, nem lett belőle az, ami Szíriában, pont azért, mert ott nagyjából a turizmusból élnek, tehát egy nyitott ország volt.

"Mégha így is lenne, ez nem cáfolja azt, hogy nyugaton jelenleg nincs szólás és sajtószabadság. A nyugati média 95 %-a a mainstream bevándorláspárti narratívát szajkózza. Aki ezt vitatni meri, az náci. Valós, kiegyenlített vita nem lehet a kérdésben."

Tök ugyanaz a helyzet, mint fentebb. Ez csak egy vélemény, bármiféle alátámasztás nélkül. Ha nem tetszik a médiában leírt vélemény, ne olvasd. Egyébként ez a 95% nagyjából arra utal, ha 20-ból 19 ember azt mondja, hogy be vagy rúgva, akkor hiába érzed teljesen józannak magadat, nem árt, ha hazamész és kialszod magad.