B1 blogcsalád



Fogy a levegő Orbán körül a Néppártban, úgy tudni, már van 7 párt, amely egyetért a Fidesz kizárásával

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2019. március 01. - Szelestey

• AKK a szőnyeg szélére állította Gulyás Gergelyt és Balog Zoltánt, akik a plakátkampány miatti nemzetközi botrányt igyekeztek elrendezni Berlinben 

• Palotaforradalom érlelődik az Európai Néppártban Orbán Viktor ellen, mert vannak olyan pártok, amelyeknek fontosak az elvek és ami sok, az sok

• Orbán most már a gazdaságban is meg akarja mondani a (nacionalista) tutit, és ez baj, mert ott még nem követett el nagy hibát, szemben minden más területtel 

poster.jpg

                                                      Nemzetközi sajtószemle, 2019. március 1.

 

Die Welt

die_welt.jpg

A CDU elnök asszonya megerősítette Gulyás Gergelynek, hogy a Fidesznek tényeket kell letennie az asztalra, ha bizonyítani akarja, hogy továbbra is elfogadja az Európai Néppárt közös értékeit, illetve hogy folytatni kívánja a közös munkát Strasbourgban. Kramp-Karrenbauer ezt már azelőtt világosan kifejtette az uniópártok elnökségében, hogy Orbán a vita elsimítására tűzoltás céljából Berlinbe menesztette Gulyás Gergelyt és Balog Zoltánt. A német politikus egyben ismét határozottan elhatárolódott a Juncker elleni plakátkampánytól. A találkozóról tudni lehet, hogy a vendégek mindenekelőtt azt igyekeztek kijárni, nehogy a magyar kormánypártnak dicstelenül távoznia kelljen az EPP-ből.

Az európai konzervatívok soraiban egyre hangosabb a követelés, hogy ki kell adni a Fidesz útját, ehhez azonban vezető CDU-CSU-politikusok nem csatlakoztak. Viszont a két belga kereszténydemokrata párt, valamint a luxemburgi társszervezet a Daul elnöknek címzett levélben követelték Orbán Viktor kizárását, kiemelve, hogy immár elviselhetetlenek a kormányfő túlkapásai.

https://www.sueddeutsche.de/news/politik/eu-anti-juncker-plakate-orban-versucht-die-wogen-zu-glaetten-dpa.urn-newsml-dpa-com-20090101-190228-99-185620

Le Figaro

le_figaro_1.jpg

Egy néppárti forrás szerint már van 7 párt, amely kész aláírni, hogy váljanak meg a Fidesztől. A döntést többséggel kell meghozni az elnökségből, a frakcióvezetésből és a tagállamok képviselőiből álló Politikai Gyűlésben. A testület március 20-án ül össze, közvetlenül a pártcsalád vezetőinek tanácskozása előtt, ami megelőzi az EU csúcsértekezletét. A lap hozzáteszi, hogy Orbán Viktor újabb támadása miatt vita van az EPP-ben az ügyben, mitévők legyenek a magyar politikussal. Az egyik oldal szabadulni akar tőle, a másik tábor viszont azt hangoztatja, hogy bent kell tartani, mert akkor könnyebben féken lehet tartani, illetve ez esetben nem tud összeállni más, Európa-ellenes erőkkel. Weber, a parlamenti csoport első embere ez utóbbi álláspontot támogatja. Az ügyben az első vita a jövő szerdán lesz a frakcióban.

http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2019/02/28/97001-20190228FILWWW00152-bruxelles-decidee-a-se-battre-point-par-point-contre-orban.php  

Le Monde

le_monde.jpg

EPP-pártok most először sürgetik hivatalosan Orbán Viktor eltávolítását a pártcsaládból. Belga, luxemburgi és portugál küldöttek felvetették, hogy a Néppárt tűzze napirendre a kérdést. A törés immár nyilvánvaló a pártcsaládon belül, amely sokáig szemet hunyt a Brüsszel-ellenes provokációk, illetve az illiberális magyar politika fölött. Négy tagpárt vetette fel, hogy a Néppárt vizsgálja meg a Fidesz kizárásának lehetőségét március 20-án a Politikai Gyűlés következő ülésén. A Joseph Daulnak küldött belga-luxemburgi üzenet rámutat, hogy Orbán az évek során tökéletesen szembement a kereszténydemokráciáról, az emberről és a társadalomról vallott közös felfogással. Az aláírók sokáig azt remélték, hogy a párbeszéd hatására a magyar vezető majd megváltozik, ám a legutóbbi incidensek azt támasztják alá, hogy ez a vonal semmilyen eredményre nem vezetett.  A kezdeményezéshez nagyban hozzájárult a Juncker elleni provokáció.

https://www.lemonde.fr/international/article/2019/02/28/pour-la-premiere-fois-des-membres-de-la-droite-europeenne-reclament-l-exclusion-de-m-orban_5429646_3210.html?xtmc=hongrie&xtcr=1

Politico

politico_1.jpg

A portugál Néppárt, a CDS közölte, hogy ugyancsak levélben fordult az EPP elnökségéhez, kezdeményezve, hogy vagy függesszék fel, vagy szüntessék meg a Fidesz tagságát. Az üzenet rámutat, hogy a magyar párt egyértelműen és szándékosan megtörte az egységet, eltért annak céljaitól. Olyannyira, hogy ma már áthidalhatatlanok az ellentétek. A flamand kereszténydemokraták vezetője, aki szintén megkereste Joseph Dault, azzal indokolta lépésüket, hogy aki folyamatosan szembemegy a közös ideológiával, illetve értékekkel, annak nincs helye a pártcsaládban. A holland tagpárt szükségesnek tartja, hogy megvitassák Orbán helyét a Néppártban, mert az eddigi belső egyeztetések hiábavalónak bizonyultak a magyar politikussal. 

A feszültség már hónapok óta erősödik és immár a Néppárt legmagasabb szintű képviselői is megkérdőjelezik a Fidesz jövőjét a kereszténydemokraták soraiban. A Svéd Mérsékelt Párt már korábban jelezte, hogy indítványozza a Fidesz eltávolítását, a Finn Nemzeti Koalíciós Párt vezére pedig azt üzente, hogy az EPP-ben megvitatják a következő lépést a magyarok kapcsán. 

https://www.politico.eu/article/belgian-and-luxembourgish-conservatives-ask-epp-to-expel-fidesz/

FT

financial_times.jpg

Brüsszel határozottan visszavág Magyarországnak a migráció körüli vitában. A tiltakozás arra utal, hogy agresszívabb lesz a megközelítés az európai választások előtt. A Bizottság szerint a magyar kormány hamis híreket terjeszt az EU bevándorlási politikájáról. Eltorzítja az igazságot és próbál sötét képet festeni egy titkos összeesküvésről, aminek az volna a lényege, hogy máshonnan csábítsanak migránsokat a földrészre. Orbán Magyarországon politikai tőkét kovácsolt a menedékkérők elutasításából. A legújabb plakátkampányra reagált most az unió, pontról pontra cáfolva a magyar állításokat. A négypontos szövet kiemeli: amit Budapest mond, az a legrosszabb esetben tényszerűen nem állja meg a helyét vagy a legjobb esetben is igencsak félrevezető. És a vádaknak semmi közül Soros Györgyhöz.

Brüsszel attól tart, hogy többediziglen kemény csatákba bonyolódik rendszerellenes pártokkal az EP-választás közeledtével. A magyar hadjárat azért keltett feltűnést, mert Orbán és Juncker ugyanannak a pártcsaládnak a tagja. Kovács Zoltán határozott elutasítással reagált a Bizottság válaszára. Szerinte meg kell szólalniuk a vészharangoknak, miután az EU növelni akarja a közös határvédelem jogkörét, és hogy a hangnem nagyon hasonlít ahhoz, amit korábban Soros ütött meg. Elemzők szerint az Orbán-kabinet mintha dűlőre akarná vinni a hosszú vitát arról, ki kell-e tennie a Néppártnak a Fideszt. Csáky Zselyke, a Freedom House európai kutatási igazgatója ezt úgy érzékelteti, hogy a magyar vezetés alighanem szándékosan keresztez vörös vonalakat, mintha csak fitogtatni akarná a politikai erejét. Ehhez kiválasztotta a migrációt, mondván, eszi, nem eszi, nem kap mást.

https://www.ft.com/content/72fb571e-3b69-11e9-b72b-2c7f526ca5d0

FAZ

frankfurter_allgemeine.jpg

Brüsszel ellentámadásba ment át, mert cáfolni kívánja a Juncker elleni magyar vádakat, mind a bevándorlás, mind a határvédelem ügyében. A hivatalos állásfoglalás szerint a magyar állítások hamisak és félrevezetőek. A négyoldalas közlemény magyarul és angolul tartalmazza a Bizottság véleményét. Egy szóvivő megjegyezte, sajnálatos, hogy ilyesmire kényszerülnek, de a magyarok megérdemlik, hogy megismerjék az igazságot. Így azt, hogy az unióban a döntéseket közösen hozzák, ennélfogva azokért Magyarország is felelősséget visel. Közben a konzervatív EP-frakció a jövő szerdán tárgyal arról, hogy megszabaduljanak-e a Fidesztől. Juncker a múlt héten azt mondta, hogy Orbánnak immár semmi helye a Néppártban.

https://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/orbans-plakatkampagne-eu-kommission-geht-in-die-gegenoffensive-16065237.html

Guardian

guardian.png

Tavaly az egész világon belül Lengyelországban romlott a legnagyobb mértékben a jogállam helyzete. Ezt az egyik nemzetközi tudományos intézet legújabb jelentése mutatta ki, hozzátéve, hogy a lengyelek már a 2. egymást követő évben viszik el ezt a kétes pálmát, de nem sokkal jobb a helyzet Magyarországon sem. A World Justice Project azt állapította meg, hogy a tekintélyelvű vezetők sok helyütt feljövőben vannak és hatalmuk megszilárdítása érdekében a maguk javára változtatják meg a törvényeket, azaz igyekeznek levetni magukról a fékek és ellensúlyok béklyóját. A lengyelek után a legélesebb fordulatot Bosznia és Szerbia hajtotta végre az autokrácia felé, majd Egyiptom, a Fülöp-szigetek és Kína a sorrend. Az Orbán-kormány a hetedik a sorban. Ezek az államok kiemelkednek abban, hogy manipulálják a jogot, még akkor is, ha közben cinikus módon a jogállam betartására hivatkoznak, mondta a szervezet vezetője.

A mutató olyan tényezőket vesz figyelembe, mint a független igazságszolgáltatás létezése és tényleges ereje, a szabad sajtó és törvényhozás valós felügyeleti lehetősége, a korrupció szintje, az alapvető jogok helyzete. Úgy tartják, hogy egyetlen más index sem támaszkodik ilyen hatalmas adathalmazra. 126 országban 120 ezer háztartástól kértek véleményt és 3800 tanulmányt készítettek hozzá. Az éllovas egyébként Skandinávia, a legnagyobb javulást pedig Argentína és Észtország tudja felmutatni. A kutatási igazgató felhívta a figyelmet, hogy egy kormányváltás sokat segíthet, de a meghekkelt állami intézmények visszaalakítása már jóval nehezebb ügy, mivel ellenállnak az előző rendszer haszonélvezői. Hozzátette: minden államnak magának kell kitalálnia, miként reagál a tekintélyelvűségre, de a világ nem teketóriázhat, ha a jogállam érdekében néven kell neveznie a dolgokat.

https://www.theguardian.com/global-development/2019/feb/28/study-warns-of-rise-in-autocratic-leaders-hijacking-laws-for-own-ends-world-justice-project-global-justice-index

Yahoo/Bloomberg

bloomberg_1.jpg

A kommentár úgy látja, hogy Orbán Viktor túlhajtja a gazdasági nacionalizmust. De hát a nacionalistáknál általában az a helyzet, hogy még ha kezdetben ésszerű is a gazdaságpolitikájuk, hajlanak arra, hogy túlzásba vigyék a szuverenitást. Ezt igazolja a magyar példa. Hogy most a miniszterelnök szerint magyar kézbe kell áttenni az államadósságot, az káros lépés egy olyan hatalom részéről, amely idáig nagyrészt meg tudta állni, hogy nacionalista beállítottsága ártson a gyorsan növekvő gazdaságnak. Az általában bölcs dolog, ha egy ország mérsékelni igyekszik a devizában jegyzett tartozásait, hiszen az által csökken kitettsége az árfolyamkockázatokkal szemben. Magyarország 8 év alatt elérte, hogy a külső hitelek aránya egyharmadról 20 %-ra menjen le. Emögött persze az is ott van, hogy a nacionalista politikusok számára lidércnyomásszerű, ha úgy érzik, hogy külső hitelezőktől függnek. Ennek megfelelően a devizakölcsönöknek ma már csupán 40 %-át jegyzik külföldiek, szemben a 2011-es 60 %-kal. 

Csakhogy a gazdaság logikája ennél bonyolultabb, hiszen minél több adósság van idegen kézben, annál alacsonyabb a kamat. Azon kívül kedvezően hat a növekedésre, hogy a hazai játékosok inkább a fogyasztás és befektetés felé fordulnak és nem az állampapírokra ácsingóznak. Azon kívül a hazai bankok sebezhetőbbek, ha felvásárolják a kormány által kibocsátott kötvényeket. Az egyetlen ésszerű érv, ami a külső tulajdonosok ellen szól, az az, hogy ők általában megbízhatatlanok és az első baljós jelre szabadulnak az ilyen követelésektől. De pl. a tisztességes költségvetési politikát folytató Németországnak vagy a balti államoknak semmi bajuk nem származik abból, hogy kinnlevőségeiket idegenek jegyzik. Az egyetlen kormány, amely szabadulni igyekszik a külföldi hitelezőktől, az a magyar. Az ország idáig kedvező növekedési pályán haladt, noha rosszabbodik a korrupció és korlátozzák a jogállamot. Ám oda kell figyelni, amikor a politika megpróbál beleszólni a gazdaságba, mert az megakaszthatja a fejlődést és nagy gondokat okozhat az egyetlen olyan területen, ahol mindezidáig nehéz szemrehányást tenni Orbánnak.

https://finance.yahoo.com/news/viktor-orban-takes-economic-nationalism-130820080.html

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5514660959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2019.03.01. 06:42:04

Jajj, de izgalmas ez a Néppárt-saga, én már aludni se bírok miatta éjjelente.

Komolyra fordítva: a dolog kezd már enyhén nevetségessé válni

Holott, ha a szakítás tényleg megtörténne, az lehetőségeket is rejtene magában.

Szerintem ma a Néppárt olyan, mint egy kukacos alma, vannak ugyan értékei, az ép részei ugyan finomak lehetnek, de azért senki sem szívesen harapna bele.

Helyettük a Fidesz egy olyan új, egyértelműen bevándorlásellenes, lippsimentes pártcsaládban lelhetne új otthonra, ami nem szűkíteni, hanem tágítani próbálná a tagállami kormányok döntési jogköreit, különösen a migráció ügyében.

Ha ez megtörténik, itthon újult lendülettel folytathatnánk a mocsárlecsapolást is, mert még bőven van olyan szféra, alrendszer, ahol ez szükséges lenne.

rallus 2019.03.01. 07:11:26

Éhes disznó makkal álmodik... Na de ennyiszer?

2019.03.01. 07:39:34

"A kommentár úgy látja, hogy Orbán Viktor túlhajtja a gazdasági nacionalizmust. "

ROTFL...

..ha így is lenne, az csak a velünk (rajtunk) szimbiózisban élő német gazdaságból szivároghatott át.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.03.01. 08:28:49

A Néppárt kb. olyan, mint a KDNP a 70-es években: a KDNP állami vezetése 8754. utolsó figyelmeztetésben részesíti az USA-t, hogy ne veszélyeztesse a törékény békét a Koreai-félszigeten.

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 09:05:32

Fogy a levegő Orbán körül a Néppártban, úgy tudni, már van 7 párt, amely egyetért a Fidesz kizárásával......................

Persze, már többen látták hogy oxigénpalackkal lélegzik! :D
Ezt a hülye dumát! Az elmúlt napokban már többször levezettétek hogy a néppártnak szüksége van a Fideszre (nem Orbánra balfaszok, nem ő a tag hanem a pártja) úgyhogy ez most megint ilyen buzihiszti csak!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.01. 09:22:56

Az már ugye ciki, hogy a 7 pártot sehol nem nevezik meg... pedig az ember kíváncsi lenne, hogy mégis kik azok, akik megásnák az EPP sírját.... Itt van a választás, nagy a bizonytalanság. HA még választás előtt kenyértörésre viszik a dolgot, akkor piszok gyorsan kiderülhet, hogy az EPP már nincs hatalmi pozícióban, mert eleve jobbra tolódik az egész EP, alakul egy mérsékelt jobboldali tömb, akik viszont szívesen látnak néhány lefasisztázott, széljobbernek kikiáltott, liberófasiszták által kiátkozott, ám valójában csak szimplán jobboldali, nacionalista és bevándorlásellenes pártot, aki hajlandó velük együtt szavazni...
És ebben az esetben az sem fogja őket zavarni, hogy az általuk vezetett országban kleptokrácia van, és állandóan szopatják a libsiket... bár, lehet, hogy ez utóbbit meg is tapsolják...

Szóval ez is benne van a pakliban, hogy befogott orral, de mindenképp benn akarják tartani a bevándorlásellenesek vezérkosát az akolban...

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 10:27:31

@Magánvéleményem: Az már ugye ciki, hogy a 7 pártot sehol nem nevezik meg... pedig az ember kíváncsi lenne, hogy mégis kik azok, akik megásnák az EPP sírját.............

Jó helyen kapisgálsz, tegnap a horvát parasztok sokalltak be, gondolom ezek meg a szlovák drótostótok népdalköre, a doni kohászok tánckara, meg az izraeli bányászok modellezőszakköre lehet!
Vagy hasonló fajsúlyos alakulatok!

FCUK5 2019.03.01. 11:00:54

én nagyon remélem, hogy kirakják a fideszt. az mínusz 12-14 képviselőt jelent a Néppártnak a májusi választáson, ez hozzáadódik ugye a százhoz, amit a felmérések szerint elvesztenek, és ha a horvátok is kilépnek, az euroszkeptikus erők meg kicsit jobban szerepelnek májusban, rögtön meg is van az új legnagyobb frakció. és mint tudjuk, a legnagyobb frakció adja a bizottság vezetőjét. lesz még sírás a b1-en, hahaha

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 11:10:23

@FCUK5: azé azt tudni illik, a déli parasztoknak 0, nulla, zéró képviselőjük van az ep-ben
nem is értem hogyan tudnak kilépni egy frakcióból Xd

FCUK5 2019.03.01. 11:14:18

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: nem a frakcióból lépnek ki, hanem a Néppártból, úgy.

felső határ nincs 2019.03.01. 11:55:41

A judeai nepi front is kerte a Fidesz kizarasat, bar meg senki se hallott rolla.

morpho 2019.03.01. 12:26:07

@közíró MAXVAL bircaman: A KDNP most is ugyanaz a gittegylet. Bár úgy tudtam, hogy a '70-es években éppen nem létezett. Most fidesz-kdnp néven dübörög, rénszarvasszánon, vagy helikopterrel...

morpho 2019.03.01. 12:39:17

@FCUK5: "az euroszkeptikus erők meg kicsit jobban szerepelnek májusban, rögtön meg is van az új legnagyobb frakció"
És mi van, ha nem? :) Nacionalista pártok amúgy sem tudnak közös frakciót csinálni. Ezt a nacionalizmus kizárja :)
Mi van, ha marad a néppárti-szocdem koala és Manfred Weber lesz az EB elnöke.Mi van, ha mégsem kell nekik a gidedz 12 képviselője? Ha kikúrják a fideszt, akkor hova ülnek be? Moziba?

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 12:41:16

@morpho: Most fidesz-kdnp néven dübörög, rénszarvasszánon, vagy helikopterrel...

Meddig gyászolod még azt a tetves rénszarvast te büdösbogár?
Rengeteg gyönyörű állatot lőnek le nap mint nap a vadászok, de te büdös proli egyiket sem sajnálod, egyébként ezt a rénszarvast sem, csak a vadász miatt ugatsz a többi ostobával együtt! A helikopterezés is marha nagy szám, befizesselek egy sétarepülésre?

Le Orme 2019.03.01. 12:51:35

Orbánból még nagyobb hőst csinálna egy kizárás.

Hungryhorse 2019.03.01. 12:56:26

Én azt olvastam itt a b1g blogon, hogy buktor megbukott, már 2010 végén.
Sőt.
Azóta is bukik hétköznaponta kétszer, kivéve sabbathkor, mert akkor nem bukik, ellenben vasárnap négyszer is.
Sőt.
Azt is megírta ez a kiváló blog, hogy a magyar gazdaság összeomlik mert buktor és a bandája miondent ellop, a növekedést, a zemberek pénzét, a zeu támogatásokat. Mindent!
Erre a nagyságos magasságos eu. és oecd felfelé módosítja a szar előrejelzéseit?
Felminősítenek a 2008-ban is csalhatatlan és tévedhetetlen hitelminősítők?
Mi van itt kérem?
Már a bukást is ellopta a fidesz?
Hallatlan!
Azt is olvastam már két éve itt, hogy kizárják a néppártból sec perc.
Akkor most miért fogyna el a levegője ennek a szerencsétlen bukott embernek a NÉPPÁRTBAN, ha már kirúgták itt az eltelt két évben minden héten kétszer, vagy négyszer?

Ki az a sok fasz, aki ezeket firkálja Európaszerte?
Nem kérdezte meg tőlük a főnökük, feleségük, haverjuk, hogy nem égés ez a sok sok bukott jóslatuk?
Most komolyan?
Ennyire fontos naponta hazudni féltucatnyi ordas marhaságot?
9 éven át?
Folyamatosan?
Hát hülyék ezek?

Azok.
De aljasak is és becstelenek, mint a zsidó gazdáik.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 13:02:56

@Hungryhorse: nyugi, szórakozni járunk ide, nem informálódni

felső határ nincs 2019.03.01. 13:07:03

Kik azok a szabad demokraták?
Szabó Dezső írásai, 1927-ből

"A liberális tábor, mint a páncél a harcos testét, a nemzetközi imperialista zsidó tőke testét vértezi. És így az a hallatlan történelmi humor kerekedik a vizsgáló megfigyelésébe, hogy a kizsákmányoló, elnyomó, imperialista nagytőke a szocializmus, a szociális igazság, szabadság és a gazdasági elnyomottak nevében hirdet harcot a kizsákmányoltak, a megrablot¬tak, a nincstelenek tábora ellen.

Az egyik igazság a „liberális” tábor lényegét mutatja meg. A világtörténelem egyik legzseniálisabb ténye volt az, mikor a világuralomra törő vér szerint imperialista és kapitalista zsidó faj az emberi elégületlenséget, a szociális forradalmat tette hódítása eszközévé
Hirdet szocializmust, szabadságot, kommunizmust, új gazdasági világrendet, világmegváltást, hogy a kihasználtak nagy tömegeit a maga imperializmusa eszközévé tegye."

FCUK5 2019.03.01. 13:07:35

@morpho: ugye az megvan, hogy kétharmad kell weber vagy más megválasztásához a parlamentben? Elég, ha egyharmad nem a klasszikus nagy frakciókban ül, máris blokkoló kisebbségnek hívják őket:)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 13:12:11

@FCUK5: elég fájdalmas bizonyos köröknek az angolkák kiesése
katolikus (olasz spanyol lengyel magyar portugál) túlsúly kezd formálódni

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.03.01. 13:13:28

@Magánvéleményem:

A cikkről jutott eszembe.

Amikor a Havannai Egyetemen tanultam 1985/1986-ban, a csoporttárs barátnőm testnevelés órája azzal kezdődött, hogy a résztvevő hallgatólányok határozatot fogadtak el nyílt levél intézéséről az IMF-nek, hogy azonnal engedje el minden fejlődő ország adósságát. Aztán mindenki ment a maga dolgára, labdázni.

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 13:23:32

@közíró MAXVAL bircaman: Kezdek Fidel hívő lenni! Én is utálom az IMF-et és szeretek labdázni és ebben a sorrendben! :D

Van ennek valami egyszerű bája, továbbgondoltam ahogy anno az építőtáborban a tábortűz körül elítélték a Vietnami agressziót, majd elvonultak a bokrokba megujjazni a lányokat! Nagy idők tanúi voltunk mi birka collegám, ezek a mostaniak mit sem tudnak minderről!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.01. 13:57:10

@Helga Beauty Salon: Én inkább a 20-21 éves hallgatólányokat szeretem, a többit meghagyom neked :-)

morpho 2019.03.01. 14:04:11

@közíró MAXVAL bircaman: "A Néppárt kb. olyan, mint a KDNP a 70-es években: a KDNP állami vezetése 8754. utolsó figyelmeztetésben részesíti az USA-t, hogy ne veszélyeztesse a törékény békét a Koreai-félszigeten."

Butusom... Azt se tudod már, hogy mit írsz le! Szegény hülye! :))

@Le Orme: Birkánál reklamálj, én őt idéztem.

@FCUK5: "ugye az megvan, hogy kétharmad kell weber vagy más megválasztásához a parlamentben? Elég, ha egyharmad nem a klasszikus nagy frakciókban ül, máris blokkoló kisebbségnek hívják őket"
Igen, kétharmad kell, mint a Sargentini jelentés elfogadásához :)) Az van pubi, hogy a zöldek és a liberális frakció sosem fog támogatni egy szélsőséges EU-t, úgyhogy ne álmodozzál. Ők is meg fogják szavazni Webert. Orbán meg majd keres egy náci frakciót magának és oda beülhet gyűlölködni, amíg össze nem veszik a többi gyűlölködő hülyével :))

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 14:04:45

@Magánvéleményem: Én inkább a 20-21 éves hallgatólányokat szeretem, a többit meghagyom neked :-)......................

A korosztály nem rossz ugyan, de kár ennyire leszűkíteni a célcsoportot, pár év ide vagy oda még nem a világ! A hallgatóval viszont mélységesen egyetértek, a nők állandó szövegelése a sírba tud vinni engem is! :D

morpho 2019.03.01. 14:06:06

@Helga Beauty Salon: "Meddig gyászolod még azt a tetves rénszarvast te büdösbogár?
Rengeteg gyönyörű állatot lőnek le nap mint nap a vadászok, de te büdös proli egyiket sem sajnálod, egyébként ezt a rénszarvast sem, csak a vadász miatt ugatsz a többi ostobával együtt! A helikopterezés is marha nagy szám, befizesselek egy sétarepülésre?"

Tök másról volt szó, de szórakoztató vagy, mint mindig! :))

FCUK5 2019.03.01. 14:12:47

@morpho: velük sem lesz meg a kétharmad, pubi, nem olvasol elemzéseket? :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.01. 14:15:12

@Helga Beauty Salon: "A hallgatóval viszont mélységesen egyetértek, a nők állandó szövegelése a sírba tud vinni engem is"

:))

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.03.01. 14:15:12

@morpho:

Hallottál már, édes ballibám, a nyomda ördögéről?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.03.01. 14:16:39

Ideális feleségjelölt: Néma lány, és az apjának kocsmája van.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.01. 14:18:49

@morpho: " ... Orbán meg majd keres egy náci frakciót magának és oda beülhet gyűlölködni, amíg össze nem veszik a többi gyűlölködő hülyével :)) ... "

Kicsit előre szaladtál az időben, avagy "Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet"

Egyelőre, még nem zárták őket ki, és nincs 10%-nál nagyobb valószínűsége annak hogy majd 3 hét múlva ki lesznek zárva...

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 14:22:40

@morpho: Tök másról volt szó, de szórakoztató vagy, mint mindig! :))................

Nem baj, én tudok úgy kommentelni hogy egy szót sem olvasok el abból amihez hozzászólok és amúgy is a tragikomédiát választottam mára a műfajomnak, remélem is hogy tetszik, beleadok apait, anyait!
Igyekszem gyorsan kitombolni magam amíg be nem fut a tanga barátom, mert az ugatni fog hogy egész nap itt basztam a rezet!

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 14:23:45

@közíró MAXVAL bircaman: Hallottál már, édes ballibám, a nyomda ördögéről?

Lucikner!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.01. 14:28:30

" ... Csáky Zselyke, a Freedom House európai kutatási igazgatója ... "

Ez az a civil gittegylet, amelyik országokat minősít? Náluk az USA a mértékegység szabadságból, ahol államilag lehallgatnak mindenkit, és üzemeltetik "A guantánamói fogolytábor"-t, amiben a foglyok emberi jogait a legmesszebbmenőkig biztosítják, ugye :-)

Secnir 2019.03.01. 14:34:13

@Magánvéleményem:
"Az már ugye ciki, hogy a 7 pártot sehol nem nevezik meg... "
guglizni nehezebb, mint igazat mondani?

a svéd konzervatív párt és a a svéd mérsékelt párt (4)
a flamand kereszténydemokraták és a vallon humanista demokrata centrum (4)
a luxemburgi keresztényszociális néppárt (3)
a portugál cds-pp (8)
akik még hezitálnak:
a holland kereszténydemokraták (5)
a finn nemzeti koalíció (3)

számuk az EPP-ben zárójelben. a kizárás javaslatának megtárgyalásához 7 párt kell 5 országból, ez idáig 6/4. ha még egy párt beszáll, akkor az EPP-nek kötelező megtárgyalnia.
lehet látni, nem mérvadó, mert 27 főről van szó - a 217-ből. az 10%, annyival nem érdemes foglalkozni, persze, minek.
csak ha ez a 27 fő megjelenik az ALDE-ban, a zöldeknél vagy máshol, akkor az EPP-nek már nincs többsége.
khm.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.01. 15:00:42

@Secnir: Minek guglizzak, ezt itt illett volna Szelestey magiszternek beszerkesztenie, de nem ez a lényeg...

Hanem az, ha a választás előtt kenyértörésre viszik a farokfejek a dolgot, akkor a választás után már nehéz lesz korrigálni, főleg ha a fidesznek lesz komoly alternatív lehetősége...
Az, hogy most ez a 27-fő erre a 3 hónapra mit csinál, gyakorlatilag lényegtelen, lehet hogy májusban már nem is lesznek tagjai az EP-nek....

Már kongatják a vészharangokat, hogy a nácik akár az EP 1/3-át is elfoglalhatják!! Lehet drukkolni, hogy zárják ki a fidesz, és utána reménykedni abban, hogy a sok náci nacionalista nem tud majd egységes frakcióként viselkedni.... VAGY jó politikushozz illően nem zárják ki a fideszt, és amikor kiderül, hogy ki kivel van, eldöntik, hogy a fidesz megy vagy marad.

EP szavazás időpontja 2019. május 26 (Magyaroszágon)

morpho 2019.03.01. 15:03:40

@közíró MAXVAL bircaman: "Hallottál már, édes ballibám, a nyomda ördögéről?"

Az a gond, hogy te nem elütötted, hanem összekeverted. Ráadásul kétszer is. Amúgy van ilyen, csak vicces :) Egyébként a Helga nevű örömlány a téma szakértője. Egyszer mobilról írtam (szoktam, például most is) és hosszú ú lett egy rövid u-ból. Helguci egész nap ezt lapátolta a fejemre. Vicces volt :) Érdekes, ha egy elvtársa, mint most te totál hülyeséget ír le, az nem zavarja a kis narancsribancot :)

morpho 2019.03.01. 15:06:49

@Magánvéleményem: "Egyelőre, még nem zárták őket ki" Egyenlőre nem, de minden abba az irányba mutat, hogy ki fogják. Egyébként én pont leszarom, hogy a fidesz melyik frakcióban ül. A néppártot is rühellem! Ha nekik tetszik afidesz, jó étvágyat hozzá!

2019.03.01. 15:43:41

Péntektől lép életbe az új kormányzati igazgatásról szóló jogszabály, ami alapján a központi hivatalok tisztviselőinek

- munkaidejébe már nem számít bele az ebédszünet fél órája,
- a megyei és fővárosi kormányhivatali dolgozóknak már nem jár cafeteria,
- az alapszabadság 25 napról 20 napra csökken,
- már nem a munkában töltött idő, hanem a pozíció határozza meg a további szabadnapok számát,
- és ellentételezés nélkül terjeszthető ki a napi munkaidő 12 órára, vagyis nem fizetik ki a túlórákat.

gyűjti a csuti cziggányotok az ellenségeket, remélem mihamarább kipusztul a mocska.... :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 15:58:51

@az EU pénzek zsákolója: nehogy megszakadjanak abba a sok munkába
lesz erről is post ma még, miért lőtted le a poént? kreténó

paraszthajszal 2019.03.01. 16:00:42

@morpho: „Egyébként én pont leszarom, hogy a fidesz melyik frakcióban ül.”

Az a vicces, hogy szerintem a fideszes szavazók 99%-a is.

Ez az egész Néppárt-kérdés erősen túldimenzionált.

A legtöbb balliba ezt úgy kezeli, mintha a Fidesznek legalábbis élet-halál kérdés lenne, hogy Néppárt-tag maradhasson. Na, baromira nem.

Ha nem lennének néppártiak, attól még semmi nem változna meg Magyarországon: Ugyanúgy Dr. Orbán Viktornak hívnák a miniszterelnökünket, megmaradna a 2/3-os többség és nem változna meg Magyarország Alaptörvénye sem.

Ha az európai dimenziót, az uniós érdekérvényesítést nézzük, ott sem egyértelmű, hogy akkora jelentősége lenne a tagságnak: a 7-es cikkelyes eljárásban a Néppárt nem szavazott egységesen, és ez az eljárás már a tanácsi szakaszban tart; az eleve baromság, amit itt néhány b1-es cikk akart erőltetni, hogy Orbánnak uniós csúcsvezetői (bizottsági vagy tanácsi elnöki) tervei lennének; amit ők az unióban el akarnak érni (a migrációs tervek elkaszálását), azt amúgy is sokkal inkább a Tanácsban lehet majd megtenni, mivel az EP-n belül sajnos még a Néppártban is túl sok a lippsi (bevándorláspárti szélsőséges).

paraszthajszal 2019.03.01. 16:02:44

@paraszthajszal: Viszont ha a néppárti tagság megszűnne, az nagyobb mozgásteret adna a belpolitikai rendteremtésben: már másnap elindíthatnák a Lippsigeddon 2019 programot.

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.03.01. 16:08:03

"Hozzátette: minden államnak magának kell kitalálnia, miként reagál a tekintélyelvűségre, "

UNDORITO A GYAVASAGUK !!
Valojaban azt akarnak irni, hogy nalunk fasizmus van, nacizmus es holokauszt van. Csak gyavak leirni, mert mindenki nevetne rajtuk es helyette hasznaljak tekintelyelvu, meg populista kifejezest.

morpho 2019.03.01. 16:15:49

@paraszthajszal: Frakció nélkül kb annyit ér egy párt az EP-ben, mint Magyarországon. Nem szólhatnak bele semmibe, nem lobbizhatnak az Eb elnök személyéért és nem vehetnek részt a néppárti üléseken, nem tudják, hogy milyen "veszélyek" leselkednek rájuk és a felszólalási lehetőségeik is korlátozottak. Minden előterjesztésüket leszavazzák és állandó védekezésbe kényszerülnek. Ha mindegy lenne nekik, maguktól lépnének ki. Az egész plakátügy egy politikai hakni, de ezt te tudod a legjobban. Nem akarnak ők frakció nélkül maradni, csak úgy akarnak baszni, hogy közben szüzek maradjanak. Ez meg úgy néz ki, hogy nem jön össze.

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 16:19:31

@morpho: Egyszer mobilról írtam (szoktam, például most is) és hosszú ú lett egy rövid u-ból. Helguci egész nap ezt lapátolta a fejemre. Vicces volt :) ....................

Felületesen olvasok, nem keresem a hibákat és nem is szólok érte, azt is csak egy poén kedvéért tettem szóvá. Ha hagyod a facba akkor nem is folytattam volna (nem fojtattam? ja nem! :D) csakhogy elkezdtél magyarázkodni hogy mobil, izé, hozé! Magadra vess hülyegyerek!

morpho 2019.03.01. 16:38:06

@Helga Beauty Salon: Azt írtad te nagyon hülye, hogy a mobilon a hosszú és a rövid u nem egymás mellett van!!! :))))) Ezen röhög az összes haverom egy hete! :)) Most meg éppen te magyarázkodsz csúnyán :))) Baszatlan narancsribanc! :) Ott ül melletted paraszthajszál! Kérd meg, hogy akassza be rendesen, mert frusztrált vagy!

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 17:05:03

@morpho: Azt írtad te nagyon hülye, hogy a mobilon a hosszú és a rövid u nem egymás mellett van!!! :))))) Ezen röhög az összes haverom egy hete! :)) Most meg éppen te magyarázkodsz csúnyán :))).............

Az is magyarázkodásnak számít ha rámutatok arra az apróságra, hogy azt a gépi klaviatúrára értettem egyértelmű módon és te csak utána közölted hogy mobilról írsz? Azért láttam már mobilt,nekem is van, igaz letöltött magyar klavival, de mindegy.Bátran visszanézhető az időrend, kár kamuznod majomarcú! A barátaidat meg jól választottad meg ha ilyenen röhögcsélnek, gyenge humorú faszfejek lehetnek veled együtt, akik kevéssel is beérik, ha ezt mutogattad nekik! Na jó mulatást! Kabbe!

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 17:11:01

@John Brennan: nincsenek is haverjaid.....................

Dehogynem! A Rudasban barátkoznak a gőz szekcióban! Tutkeráj hogy homár, azok ilyen bosszúállók, hogy napok múlva is a kis sérelmük miatt hüppögnek! Az a csúnya Helga beszólt neki a sértődős feminin pöcsnek! Skandalum!:D

Populista tekintélyelvű autokrata diktátor 2019.03.01. 17:11:44

" A négypontos szövet kiemeli: "

Azt mondja szövet. :))))))))))))))))))))

na ezek is Kunhalmitol tanultak hejesen irni.

taga20 2019.03.01. 17:30:22

@Helga Beauty Salon: fiúcica, te nagyon otthon lehecc a gőzben, me nincs hét, hogy meg ne említsd.

de te nem vagy búza, csak mindenki szembe jön a sztrádán, mi?:)))

morpho 2019.03.01. 18:24:00

@Helga Beauty Salon: "Az is magyarázkodásnak számít ha rámutatok arra az apróságra, hogy azt a gépi klaviatúrára értettem egyértelmű módon és te csak utána közölted hogy mobilról írsz?"

Nem, ez konkrétan hazudozásnak számít!
Blöfföltél ribanc, de nem jött be!

"Bátran visszanézhető az időrend, kár kamuznod majomarcú!"

Hát tényleg visszanézhető:

"morpho2019.02.20. 19:11:24
@neko1967: Én is mobilról írok és egy elütés benne van, ezért az egész nem érdekel. Van olyan narancskullancs, amelyik ékezetek nélkül ír, az tettestárs, ezért nem zavarja őket. A kamukampányhoz meg nem szólnak hozzá. Milyen érdekes.

Helga Beauty Salon2019.02.20. 19:12:53
@neko1967: Ne izgulj, amikor mobilról írok, néha nekem is sikerül mellé nyomnom, és már a szemem sem a régi......

Persze seggarc, csak legyen olyan hülye aki ezt beveszi! A rövid és a hosszú u nem egymás mellett van."

b1.blog.hu/2019/02/20/ha_orban_vilagbotranyt_akart_a_juncker_elleni_kampannyal_akkor_azt_elerte

Lebuktál narancstroll! Ilyenkor szoktak az emberek bocsánatot kérni! De mivel te egy buta nőstényprokarióta vagy, ezért ezt nem fogod megtenni. Úgyhogy csak menj visszafele anyuciba simán. Muhaha! Ostoba, hazudozós, picsogós picsa! :)

Helga Beauty Salon. 2019.03.01. 18:55:38

@morpho:
Helga Beauty Salon 2019.02.20. 17:51:46
@morpho: Terelsz! Junker alkoholizmusának semmi köze Orbánék hazúg kampányához....

És a te alkoholizmusodnak mennyi köze van hozzá hogy hosszú "ú"-val írod a hazugot? :D Vagy ez csak Kunfalvi szindróma? :DDDDDDD

Ennyit írtam, erre kezdtél vergődni és mivel nekem a mobilon is vannak ékezetek és nem a kétszer nyomós fajta, azért írtam amit írtam! Persze már a hülyeségjátszás esete forog fenn nálad mert még te sem lehetsz ekkora ló, hogy nem fogod fel, de ezt betudom utóvéd harcnak!
Ha még ez sem elég, akkor szopd le magad! :P

illaim 2019.03.01. 19:31:10

A fidess SA csürhéjének teljesen mindegy mit írogatnak, a zavarkeltés a lényeg, mint a szellemi ősöknél! Nem árt tudni, az SA tagjait a dolgozni nem akaró lumpenprolik közül toborozták! Ők elég gátlástalanok voltak a szemét munkához, csak valós munkát ne kelljen végezni!

morpho 2019.03.01. 19:36:26

@Helga Beauty Salon: HAZUDTÁL NARANCSRIBANC!!! Mint a vízfolyás. Még elnézést kérhettél volna, de ezt sem akartad. Most meg szaladsz a pénzed után!
Teljesen nyilvánvalóan kiderült, hogy hamarabb írtam, hogy mobilról írok és te utána kezdtél a hosszú ú-ról hantázni. Tehát a 2019.03.01. 17:05:03-as kommentedben hazudtál! Nem gondoltad, hogy utánanézek. Most meg a legjobb védekezés a támadás című játékot próbálod játszani, de ez harmatos. Függetlenül attól, hogy leszopom magam, vagy sem. Bár nem hiszem, hogy menne, nekem nincs gumigerincem. Már megint magadból indultál ki, meg a gőzfürdőből. Jó mulatást narancsribanc!

paraszthajszal 2019.03.01. 19:50:21

@illaim: „Nem árt tudni, az SA tagjait a dolgozni nem akaró lumpenprolik közül toborozták!”

Bezzeg a lippsik között rengeteg a dolgos bányász vagy földmíves, ugye?

@morpho: „Frakció nélkül kb annyit ér egy párt az EP-ben, mint Magyarországon.” „a felszólalási lehetőségeik is korlátozottak”

Ez lehet ugyan igaz, de nem mondta senki, hogy nem csatlakozhatnak egy másik pártcsaládhoz, vagy akár alakíthatnak egy újat.

„nem lobbizhatnak az Eb elnök személyéért”

Az már szerintem eldőlt, hogy a Néppárt jelöltje feltehetőleg Weber lesz (akár marad a Fidesz, akár nem). Ő talán Junckernél kicsit jobb választás, de nagy reményeket hozzá se lehet fűzni. Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy vele szemben (akár a Néppárton kívül) szoci, zöld vagy ALDE-s jelöltet támogassanak.

Nyilván van előnye annak, ha egy párt az EP legnagyobb frakciójához tartozik, de ezt azért nem kell.túldimenzionálni –;amint ez a 7-es cikkelyes eljárásban kiderült, ez igazi biztosítékot nem jelent a „veszélyek” ellen sem; amikor valóban szükség van határozott kiállásra, szilárd szövetségesre, akkor csak a PiS-re számíthattak (és számíthatnak).

morpho 2019.03.01. 20:32:31

@paraszthajszal: Oszt melyik pártcsaládhoz csatlakozhatnak? A liberálisban már voltak. A szocdemekhez, meg a zöldekhez nyilván nem fognak. Maradtak a szélsőségek.

Oxica 2019.03.01. 20:39:37

444.hu/2019/03/01/mar-kilenc-jobboldali-tagpart-keri-a-fidesz-kizarasat-a-neppartbol-a-vezetoseg-kezeben-a-dontes

Pfúú elvtársak.

Pedig milyen jó ötletnek tűnt Soros, Sargentini után Junckert is betámadni elvtársak.
Mert hát lássuk be, Juncker sem lő vissza.
Takonyárpi remekül kinanáta a célpontot, mint mindig, ki gondolta hogy ez lesz belőle elvtársak.
Eddig mindig úgy volt, hogy szaros gumicsizmában kimentünk Brüsszelbe, rászartunk a néppárt asztalára, felmarkoltuk a lóvét és sűrű sorosozás közepette diadalittasan elvonultunk és ez működött elvtársak hosszú évekig.
Faszsegondúta, hogy ez lesz belőle elvtársak, hogy kifele áll a szekér rúdja elvtársak, pont az EP választás előtt elvtársak.

Mi lesz így a kereszténydemokráciával elvtársak, kereszténydemokrácia nélkül elvtársak?
Hova fog beülni a frakció elvtársak, csak nem a fasiszták közé elvtársak? Akkor aztán végleg lehullik elvtársak a keresztény álca elvtársak és marad a színtiszta fasiszta valóság elvtársak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

paraszthajszal 2019.03.01. 20:48:50

@morpho: @Oxica: A lengyel és a brit kormánypárt (PiS és a Konzervatív Párt) se a Néppártban ült, hanem egy kisebb pártcsalád tagja volt, holott mindketten egyértelműen hazájuk legerősebb pártjai. Márpedig a lengyeleknél még a gazdaság is pörög, tehát nem lehet azt mondani, hogy a Néppárttal való esetleges szakítás feltétlenül borzalmas következményekkel járna.

És a jó oldala: nem kell együtt mosolyogni a bevándorláspárti, a 7-es cikkes eljárást megszavazó „társpártokkal” (szép kis „barát” az ilyen); és itthon is elkezdődhet a rendcsinálás.

taga20 2019.03.01. 21:01:07

@morpho: szerintem az egységes oroszországhoz csatlakozhatnának.

taga20 2019.03.01. 21:05:29

@paraszthajszal: milyen rendcsinálás te szerencsétlen fityeszork?
kilenc éve mindent szétbasztatok, amihez hozzá értetek!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 21:05:34

elképzelem ahogy a luxembergi pártocska mind a 3 tagja ül a soros kávéházban és 2:1 arányban megszavazzák hogy azorbán levegőjét kivonják a pellengérből lol

2019.03.01. 21:17:50

@paraszthajszal:

"és itthon is elkezdődhet a rendcsinálás"

8,5 év fidesz kormányzás után? Bátor lehetsz, ha ilyen nyíltan támadod a NER-t. :D

John Brennan 2019.03.01. 21:30:28

@Oxica: szarszagú anyád hogy van?

taga20 2019.03.01. 21:33:50

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: elképzelem, ahogy a geci ül a börtönben, és rájön, hogy mekkora egy féreg volt.

és az olyan talpas szardarabok mint te, ezek után harakirit követtek el:)))

taga20 2019.03.01. 21:34:57

@John Brennan: te itt bűzlesz minden nap, és te kérdezed?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 21:40:55

@taga20: azt a 20 évet már féllábon is kibírjátok, ameddig a Miniszterelnök Úr rendbe teszi az országot

taga20 2019.03.01. 21:50:26

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: szerintem nem kell addig várni, me má rendbe rakta.

nem fityeszszutyok? te most köpködöd a gazdádat?

te hálátlan fityeszjobbágy!

taga20 2019.03.01. 21:52:56

@Ms.Cunnesburry: édes faszom, mennyi patkány van ebben az országban.
itt van mingyá ez a @csókolom a Miniszterelnök Úr kezit féle parazita.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.01. 21:55:35

@taga20: azért még van egy 330 pontos lista amit végrehajtat
ha az indexet olvasnád, nem csak az ingyen gaypornó csatornán lógnál tudhatnád

2019.03.01. 22:04:26

@taga20:

Mindegyikük 3-4 nick alatt kommentel, ezt ne felejtsd el.

John Brennan 2019.03.01. 22:11:04

@Ms.Cunnesburry: egyik sem bukás. A dolgok normális menete. De akit a gyűlölet és a konfliktuskeresés éltet, mint téged, az csak bukásban tud gondolkodni, együttműködésben, normális egymás mellett élésben nem.

taga20 2019.03.01. 22:23:53

@Ms.Cunnesburry: csak aszt nem értem, hogy mi kurvaanyjukat élveznek azon.

itt van ez a semmirekellő dzsonibrennan. szerintem az anyja már rég kitagadta a fityeszes szargerincű fityeszdroidot, de ennek ellenére úgy érzi, hogy egy normális ember és nem egy gép.

döbbenet, hogy menyi állat szaladgál ebben az országban!

John Brennan 2019.03.01. 22:24:00

@Ms.Cunnesburry:
áltasd magad csak, hogy többségben van a fajtád; azt elfelejtetted írni, hogy csak hitvány fizetett bérkommentelők támogatják Orbánt

taga20 2019.03.01. 22:29:28

@John Brennan: a hitvány az áll, de te szerintem ingyé vagy ekkora szervilis fasz.

gondolom honfoglalás2000 nyugger lehetsz, ahogy olvasom az idehányásaidat.

John Brennan 2019.03.01. 22:55:04

@taga20:
lelepleztél, honfoglalás2000 nyugger vagyok

taga20 2019.03.01. 23:03:28

@John Brennan: na végre, hogy bevallottad szutyok!:)))

bazdmeg, te mi a kurvaanyádat égeted magad itt minden nap, a geci miatt?

engedd el, hidd el jobban fogod magad érezni! ;)

MrzNur 2019.03.01. 23:32:39

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
Nem fog addig élni. A jól látható puritán életvitelében, nagykönyvi zsírdisznóvá hízot. De mit is várhatnánk, az ország 2/3-át képző tudatlan paraszt szépen felhízlalta. Csak szólok, hogy lassan kilapátolhatnátok már alóla azt a mérhetetlen mennyiségű szart is, amit maga után hagy.
Ja, és alkalmasint megérett a vágásra is, mert (nektek parasztoknak tudnotok kellene) nem gazdaságos egy idő után tovább hízlalni.

éteIízesítő 2019.03.01. 23:41:57

@MrzNur:
Akkor majd jön helyette másik tehetséges nemzeti politikus, Kövér, Szíjjártó...

MrzNur 2019.03.01. 23:44:37

@éteIízesítő:
Tudom, alig várom már. ;-)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.03.02. 00:01:05

@MrzNur: hízot, nem hízot, téged mejik kisegítő oskolából irányítottak ide pupák

MrzNur 2019.03.02. 00:14:53

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"hízot, nem hízot, téged mejik kisegítő oskolából irányítottak ide pupák"

Csak a fenti mondatodra a hívnám fel a figyelmet. Tartalmilag, szerkezetileg és úgy összképében is Kiváló.
Gratulálok!

Én akkor most meghunyászkodom előtted és bezárom mára a Zinternetet...

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2019.03.02. 03:46:10

Szanalmas libbantak. 9 eve megy, "az ugyis kizarnak az uniobol szoveg". Nem jott be.
Akkor most potcselekveskent probalkoznak az "ugyis kizarnak a neppartbol" dumaval. Ami kulonosen azert nevetseges, mert kb senkit sem erdekelne, ha a fideszt netan kizarnak a neppartbol, mivel hogy az emberek 95 %-a azt sem tudja, hogy az EU-ban vannak partok.
Arrol mar nem is beszelve, ha netan az Orbanek ki akarnanak lepni a neppartbol, akkor konyorognenek nekik, hogy maradjanak.

John Brennan 2019.03.02. 07:50:20

@pofán verjük a lipsiket oszt jonapot:
Szerencsétlen B1, index, hvg (meg nyomukban az itteni agyhalottak, McCunnesberyék, morphoék) úgy akarják kommunikálni, mintha ez kardinális kérdés lenne és rossz lenne a Fidesznek a kizárás.

Toportyán Zsóti 2019.03.02. 07:57:08

Ahogy elnéztem megint riadólánc van az összes osztódással szaporodó O1G bértrollocskának,sajna tiborczgyerek elintézte örökre az imágóját,már csak 1 maffiás unijóspénztolvaj szegény hübrisztől elborult elmejű szerencsétlen aki bértrollokra nemzetikonzíliumokra költi a pénzt az államadósság visszafizetése helyett.

paraszthajszal 2019.03.02. 10:51:19

@Toportyán Zsóti: „Ahogy elnéztem megint riadólánc van”

Ja, riadólánc van a szegény szopóágon lévő lippschikéknek, hogy jönni kell ajvékolni, mert süjjedőben a halyó!
mindenszo.hu/most-erkezett-50-felett-a-fidesz/

2019.03.02. 10:54:12

"Álmodik a nyomor.." Avagy, éhes disznó makkal álmodik..:) Szar genny Timi jelenés hol tart? (Sehol..:)

paraszthajszal 2019.03.02. 11:10:33

@MrzNur: „Ja, és alkalmasint megérett a vágásra is”

Én úgy tudom, a lipschikék egyike-másika is érett lenne a vágásra. Bár te ránézésre értük rajonghatsz.
pestisracok.hu/gurmai-zita-oldalan-csak-ugy-omlik-a-gyuloletkampany-a-miniszterelnokot-is-felakasztanak/

@Ms.Cunnesburry: @taga20: „milyen rendcsinálás te szerencsétlen fityeszork?”

Sajnos az Országgyűlésben ezek a lippsikék szemtelenedtek el nagyon. Most már kínjukban csak echte btk-s cselekményekkel tudják felhívni magukat a figyelmet. Garázda, terrorista cselekményekkel (tévészékház-foglalási kísérlet, hamis tűzriadó keltése), az Országgyűlés működésének jogellenes akadályozásával (házelnöki pulpitus elfoglalása, közlekedés akadályozása, sípolás) próbálták lejáratni a parlament és legfőbb közjogi méltóságaink (házelnök, legfőbb ügyész, államelnök és miniszterelnök) tekintélyét.

Sajnos eddig a néppárti tagság miatt nem lehetett velük szemben keményebb eszközökkel fellépni, de nagyon itt lenne az ideje, hogy valaki móresre tanítsa őket, hogy örökre megjegyezzék, hogy a köztévé és a parlament nem játszótér.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.03.02. 11:23:46

Követellyük, hogy Lyunker bácsiék zárlyák a ki a patás Zorbányt mindenhonnan !!

A venezulyelalyiakat pedig küldlyék haza , nem eléggé hiperpigmentáltak..!

Orbán veje 2019.03.02. 11:32:22

A Felcsúti Nemzeti Gecit kiveti magából a civilizált világ!

A 450 milliós Európából már csak két millió agyhalott támogatja ezt az enyveskezű szarházi, tolvaj gazembert, s ebből kb. 1,6 millió csak a fideszgoebbelsi propagandából informálódik .

Orbán veje 2019.03.02. 11:35:43

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Haver! Énszerintem te akarsz lenni a fidesz köztársasági elnökjelöltje. Az "Álam Fö"! De ehhez minden nap ki is kell nyalnod a tolvaj, hazug orbán seggét! Szóval kapd össze magad.

dunántúli gyerek 2019.03.02. 11:40:13

Zorbannak a valasztasok elott nagyon jol jonne, ha kirugnak az EPP-bol...:)

Meg az is ha nem rugnak ki, azaz a lippshiknek az EP valasztasi bukas boritekolhato.

flydomi 2019.03.02. 11:55:29

Ido kerdes,es a fideSS-t vagy kirugjak a Neppartobol,vagy onkent tavozik. :)) A valasztasok utan eljo eme dicso pillanat. :) Mellesleg a fideSS egy senki az Union belul,meg a szimpatizans popsi illibsi tarsak szemeben is. :)) A Grazi beteg nem tud diktalni,ha a Neppparton kivul van. :)) Ok hangyafingek mindenkihez kepest. :)) A Brexit mutatja meg ,hogy az igazhitu hazug sivalkodo popsi illibsik mennyire hazaarulo politikat folytatnak folyamatosan a nep es az orszag ellen,Terez anyuval az ellen. :)) Igy ez a viselkedes forma kihat minden hu tarsra,a fideSS-re is,ami nem elonyos a valasztasok utan idoszakra. :)) Marad putyin apo faxa,amit a birka hivoknek is xopniuk kell hamarosan. :)) De ha a birka hivok 4/5-e unios parti,akkor a nagy hazafias rendszert nem szolgaljak most? :)) Apa es a hivok szembekoptek magukat ismet. :) Lesz itt tanc,ami nem pava lesz . :))

Orbán veje 2019.03.02. 12:09:12

@dunántúli gyerek:

Haver, mindenki tudja rólad, hogy egy soknickű geci orbántrollvagy. Így hát ezen a szép napsütéses napon is nyugodtan nyalhatod a tolvaj orbán seggét, dolgozz csak meg szépen az alamizsnáért ahogyan azt a diktatúraépítő nyomorult kenyéradó gazdád elvárja.

Killary Fucking Clingon 2019.03.02. 12:10:23

Hamarosan eljön az a boldog nap amikor kilépünk a fasz EU-ból. Lehetne akár már holnap is.

Killary Fucking Clingon 2019.03.02. 12:13:05

@Orbán veje: Miből kellene informálódni? Nigger híradóból? Migráns keltetőből?Felfogod te faszparaszt hogy nem mindenki baloldali liberális? Felfogod hogy a többségnek hányingere van attól amit műveltek? Felfogod hogy nem Te szarod a passzátszelet? Felfogod hogy nem nyertél a választásokon? Felfogod hogy nem is fogtok? :) Faszkalap

Killary Fucking Clingon 2019.03.02. 12:16:05

@Ms.Cunnesburry: rendcsinálás, :) Itthon rend van, Berlinben meg egy retkes arab megmondja anyádnak hogy hogyan öltözzön. :) Nagyon viccesek a balos libsi tetvek.

taga20 2019.03.02. 12:17:05

@Killary Fucking Clingon:

édesfaszom! mondd azt, hogy te egy számítógép vírus vagy, és nem egy hús-vér ember!

dunántúli gyerek 2019.03.02. 13:11:05

A fidesznek van a 4. legtobb kepviseloje a neppartban, raadasul a valasztasok utan plusz letto nez ki (es mar van is plusz ketto erdelyi es 1 felvideki aki mindenben a fidesszel szavaz)

A neppart elso 3 partja zsugurodik, ergo a Neppart legsikeresebb partja a fidesz. Ez fuggetlen attol, hogy kiteszik-e, de ha ki akartak volna tenni a valasztasok elott, akkor mar megtettek volna.

A valasztasok utan meg Orban donti el, ki marad a neppartban, s ki nem.

Simple as that....:)

morph on deer 2019.03.02. 13:19:20

@John Brennan:
“azt elfelejtetted írni, hogy csak hitvány fizetett bérkommentelők támogatják Orbánt”

De hálisten te nem felejtetted el, de jó!
Azért az nagyon dícséretes, hogy így szíveden viseled az olvasók teljeskörű informálását, komolyan! Köszi a segítséget!

Che21 2019.03.02. 13:20:29

"gondokat okozhat az egyetlen olyan területen, ahol mindezidáig nehéz szemrehányást tenni Orbánnak."

Most akkor mégsem állt fejre a magyar gazdaság minden egyes héten 2010-től.

Csak mert a "független" média mást se harsog nyolc éve

Che21 2019.03.02. 13:25:06

Sokáig nem értettem, hogyan tudják minden páros napon kizárni a Fidesz a Néppártból.

De aztán megvilágosodtam:

eccerű ez, minta gémeskút, minden páratlan napon visszaveszik, hogy másnap újra kizárják.

Csak azt nem értem a "független" média, ami minden egyes kizárásról többhasábos cikkekben tudósít, miért nem írja meg egyszer sem a visszavételt?

morph on deer 2019.03.02. 13:27:36

@Orbán veje:
“A Felcsúti Nemzeti Gecit kiveti magából a civilizált világ!”

Még be sem igazán jutott, miről beszélsz?
Próbálkoztak ugyan, hogy legalább szobatisztaságra neveljék, de nem jött össze, ennyi év alatt sem sikerült.
Így aztán viktorunk ugyanaz a felcsúti ganajtúró maradt, aki mindig is volt...

Kicst dagadtabb, kicsit büdösebb, de a miénk..!

morph on deer 2019.03.02. 13:32:33

@dunántúli gyerek:
“Zorbannak a valasztasok elott nagyon jol jonne, ha kirugnak az EPP-bol...:)”

Ezért aztán csak fel kell függeszteni a tagságukat, és már meg is van qrva viktorunk.
Mert ugye akkor magának kell kilépnie, ha el akarja kezdeni a műsort, ha meg nem teszi, akkor meg értelmetlen szavazni rá, mivel nincs befolyása semmire.

Így lehet lépéskényszerbe hozni a dicső vezért úgy, hogy nem köszöni meg.
Na mit szólsz?

dunántúli gyerek 2019.03.02. 13:43:52

@morph on deer: hat igen, Orban szopni fog az EP valasztason, ja nem

"A január 31. és február 22. között ötezer fő személyes megkérdezésével készült reprezentatív minta szerint a Trócsányi László által vezetett kormánypárti EP-lista a jelenleginél kettővel többet, 14 mandátumot szerezne."

Ennyit ert az egyesult lippshi utcai fekeles, bruhuhu.

Le Orme 2019.03.02. 14:14:02

@Che21: indexes módszer.
Sokat erősödött a forint idén. Nem irtak róla. Ha írnának, azt írnák, hogy rossz az exportőröknek.

John Brennan 2019.03.02. 14:21:28

@morph on deer: azt se írtam meg, hogy MsCunnesberi annak örülne legjobban, ha a Felvidéki magyarok elszlovákosodnának, asszimilálódnának.

simonpali 2019.03.02. 14:26:40

@Orbán veje: Aztán arról mesélj te féleszű , hogy hogy az ördögbe lehetséges, hogy Orbánnak már 2010-ben 2.7 millió szavazoja volt? Akkor is ment a fidesz propaganda, ugye,a legvadabb gyurcsótányi meg libajnai korszak alatt?De még 2014ben is szereztetek majd 2.3 millió voksot mindenfajta sorosozás meg migránsozás nélkül. Meg azon gondolkodj, miért képtelen még a legerősebb ellenzéki párt is egy acélosnak korántsem mondható 1.5 milliós tábort összehozni es megtartani.Pedig tavaly április előtt még médiájuk is volt rá dögivel.

morph on deer 2019.03.02. 14:43:24

@dunántúli gyerek:
“Orban szopni fog az EP valasztason”

Gondolom anem zavar, hogy nem ezt mondtam. :)

Az a lényeg, hogy nem igaz az, hogy orbán mindenképpen jól járhat csak. Azaz nem csak az a lehetőség van, hogy vagy kizárják, vagy nem, hanem az is lehetséges, hogy felfüggesztik, és onnantól orbán lesz kénytelen lépni, vagy így, vagy úgy.

Akkor viszont én már nem lennék teljesen biztos abban, hogy ebből csak nyertesként lehet majd kijönni.

Larry Silverstein 2019.03.02. 14:55:47

@morph on deer: "Azaz nem csak az a lehetőség van, hogy vagy kizárják, vagy nem, hanem az is lehetséges, hogy felfüggesztik, és onnantól orbán lesz kénytelen lépni"

1 meg milyen lehetoseg van?
2 mi van ha felfuggesztik
3 miert lesz kenytelen lepni

Es foleg, hogy qrnak mar ki a neppart bevandorloparti, az idei valasztason kiszopo partocskai Orbant, aki a 2019es valasztas legnagyobb nyertese lesz az egesz EUban?

2019.03.02. 15:59:10

@morph on deer:

"Az a lényeg, hogy nem igaz az, hogy orbán mindenképpen jól járhat csak. "

Természetesen nem igaz. Viszont a hívek ezzel nyugtatják magukat, ahogy olvashattuk az elmúlt napokban.
Bármi is történik, mindenre van válaszuk. A legfrissebb agyrém Kovács Zoltán reakciója Weber kijelentésére.
hvg.hu/itthon/20190302_Kovacs_Zoltan_Amugy_is_csak_marcius_15ig_tartott_volna_a_plakatkampany

Vajon mennyit kell ahhoz inni, hogy ezt normálisnak tartsa valaki? :D

Halibuli 2019.03.02. 16:21:55

Dögöljön meg Orbán és minden politikus pártállástól függetlenül, inkább előbb mint utóbb.

törppicur 2019.03.02. 16:26:24

@Ms.Cunnesburry: örülök, hogy nálatok tótiában minden rendben van, nincs mivel foglalkoznod
A neved ado kannasborhoz megszereztétek a tokaji borvidék északi csücsket
Most milyen célbol kavarod a magyar xart? Azon túl, hogy árts?

törppicur 2019.03.02. 16:35:02

Kicsit olyan ez a népparton belül ajvékolo Orban ellenes különitmeny mint az itthoni ellenzék
Átlagos letszámok majdnem nulla - na jó, 3 fő
Önmagukban tehetetlenek, ezert a ballibbant sajto segítségét várják ahhoz, hogy a komoly erőket megmozdítsák és utána együtt dübörögjenek, mnt a lrgendás egér és elefánt
Igazából náluk már a lét a tét, azaz, hogy bejussanak az EP-be, ezért bármilyen megnyilvanulásnak hirértéke van, Tmeszetesen valami pozitiv üzenezű gondolarnak kisebb, marad a több csillagszórót hozó kártékonyság

törppicur 2019.03.02. 16:38:42

@Orbán veje: már kérdeztem tőled máshol, de elmaradt az öntudatos válasz
Te hány % szavazattal lennél elégedett a választason?

törppicur 2019.03.02. 16:52:57

@flydomi: csak úgy kíváncsiságból - nálad mit jelentenek az egyes mondatok végén az írásjelek?
Mert 10-ből 10 nem vicces mondatot lezárni kettőspont és jobbos zárójel kombóval kb annyit jelent, hogy valaki mindenen csak röhög, az meg annyi jelent, hogy ....
Szerinted attól hogyan érhetne el többet a Fidesz, hogy övé a legnagyobb feakcio orszagos delegacio arányosan?
Szerinted mit kellene TENNETEK es nem csak mondanotok, hogy valmi mérhető 15-20 %-ot pártszinten összehozzatok és ne a küszöb megugrasa legyen a siker? Amiket írtál, seggnyalás, szopás, pávatánc, birkazas nem jo ötlet, mert eddig nem jött be
Teréz anyu helyett van egy muttitok, de az hiszem, igazából Magdi anyus a szintetek

2019.03.02. 16:53:45

@törppicur:

A nevem ismerős lenne számodra is, ha elolvastál volna néhány Rejtő könyvet. Gondolom, inkább a kannásbor áll hozzád közelebb, mert ez jutott eszedbe először.
Ne búsulj, nem vagy ezzel egyedül.
Kovács Zoltán kormányszóvivőhöz méltatlan kijelentéséről mi a véleményed? Ugye ennél jobban nem lehet lejáratni a magyar diplomáciát?

törppicur 2019.03.02. 17:09:41

@Ms.Cunnesburry: melyik reszevel nem ertesz egyet?
Mármint a KZ által mondottaknak - nem 444 vagy HVG kommenteknek. Valamiért ti úgy működtök, van valami nyiltkozat, azt egy ballib kommenteli, azt egy szelballib felnagyítja es a többi ezt a két ujsagiroi geget rágja tovább, mint a gittet
KZ mondandojaval es stilusaval,egyebkent egyetertek, a merjunk kicsik lenni stilus a te fajtadnal volt divatban, ra is ment a fel országunk, közte a Tokaji név is

John Brennan 2019.03.02. 17:25:26

@taga20:
Készítettem egy szógyakoriságelemzést az utolsó 50 hozzászólásodból. AZ EREDMÉNY A KÖVETKEZŐ, VAGYIS A LEGGYAKORIBB SZAVAK, AMIKET HASZNÁLSZ (leszámítva a névelőket és névmásokat, a szavakat az ékezetektől megtisztítva) (előfordulás gyakorisága/szó):
11 geci
9 haver
9 fityeszork
7 orban
6 fityeszdroid
6 csuti
6 baloldali
5 szarhazi
5 fityeszparazita
5 fityeszes
4 szutyok
4 szardarab
4 szar
4 droid
3 kurvaanyadat
3 gazdad
3 bazdmeg
2 szopni
2 szemet
2 stadiont
2 rohadek
2 retek
2 fereg
1 szivjatok
1 szart
1 szarra
1 szarkupacrol
1 retardalt
1 pofazzal
1 parazita
1 kurvaanyadert
1 kivered
1 kibaszasat
1 gecigazdad
1 fityeszszutyoknak
1 fityeszrohadek
1 fityeszretek
1 fityeszpatkany
1 fityeszmaffia
1 faszt
1 baszodsz
1 agyhalott
1 agyatlan

2019.03.02. 17:40:06

@törppicur:

Ez a fajtázás valami védjegy nálatok, vagy ugyanabból a szövegkönyvből dolgoztok? Ugyanis te vagy ma a második, aki ezt a szófordulatot használja.
Engem nem zavar, csak unalmas folyamatosan ugyanazt olvasni.
Kovácsra visszatérve. Egy nemzetközi kormányszóvivőtől elvárható lenne /szerintem/ a diplomáciai nyelvezet ismerete és használata. Amit te tévesen a merjunk kicsik lenni stilussal azonosítasz.
Kovács feladata épp az lenne, hogy uniós szinten is emészthetővé tegye a kormány kommunikációját. Úgy látszik erre vagy nem képes, vagy nem engedik meg számára. Mindkét variáció nagy gáz.

John Brennan 2019.03.02. 17:42:41

@törppicur:
McSunnesburi kinyilatkoztatja, hogy Kovács Zoltán kijelentése méltatlan/agyrém, és kész. Nem fogja indokolni.

Orbán veje 2019.03.02. 19:04:27

@John Brennan: Haver! De jó, hogy 0-24 ben baszod itt a rezet, s még listát is készítesz. Remélem ezért külön fizetnek, mert ha nem, akkor a legbölcsebb dolog az lenne, ha eltakarodnál a retkes hazug, fideszes kurva anyádba.

paraszthajszal 2019.03.02. 19:10:22

@Orbán veje: Hello haver, látom a mondanivalód ma is (mint minden másik napon) kimerül a nemzeti érzelmű kommentelőkkel szembeni közönséges gyalázkodásban, személyeskedésben, érvekkel ismét nem sikerült hozzájárulnod a színvonalas vitához.

Nem akarsz a változatosság kedvéért egyszer a személyek helyett inkább a témával foglalkozni?

De ha a Néppárt-téma nem is tetszik annyira (kicsit már tényleg uncsi), akkor pl. megpróbálhatod megmagyarázni azt is, hogy hogy száguldhat a Magyar gazdaság rekordsebességgel, ha a gazOrbánék a lopáson kívül nem értenek semmihez?
mindenszo.hu/ettol-az-ellenzek-sirva-fog-fakadni-5-szazalek-folott-a-magyar-gdp/

John Brennan 2019.03.02. 19:31:00

@Orbán veje:
TAGA20-nak persze változatosabb a szókincse, hiszen a szógyakoriságelemzés az elmúlt napok hozzászólásaiból készült.
Szívesen használja a következő szavakat is:
fityesznyugger
fityeszparazita
fityeszjobbágy
fityeszfalka
fityeszházmester
fityeszköcsög
fityeszmajom
fityeszszemét
fityesztróger
fityeszork
fityeszbűnöző
fityesztakony
fityeszszardarab
fityeszbarom
fityeszkutya
fityeszparaszt
fityeszdzsuva
fityeszribanc
fityeszszolga
fityeszfekália
fityeszmuzsik
fityeszzombi
fityesztalpas
fityeszzsoldos
fityeszringyó
fityeszközmunkás
fityeszgané
fityeszcsicska
fityesznyomorék
fityesztálib
fityeszállat
fityesztetű
fityesznyuggerzombi
stb

taga20 2019.03.02. 20:27:44

@John Brennan: mi van fityeszparazita, szerelmes vagy belém?:)))

@John Brennan: én is készítettem egyet rólad.

SOROS
MIGRÁNCS
BRÜSSZEL

szerintem én vagyok a választékosabb:))

u.i.: te bazdmeg, te tényleg ennyire fogyatékos vagy? te tényleg egy ekte fityeszdroid vagy?

Orbán veje 2019.03.02. 20:38:16

@taga20: :)))

Haver! A kis buzi John Brennan a hét elején még nekem udvarolt. Ez van ha orbán szaporodási tervet jelent be. :)))

Orbán veje 2019.03.02. 20:43:25

@paraszthajszal:

Haver! Úgy száguld a magyar gazdaság, hogy már csak a bolgárok csoróbbak nálunk!

uzletem.hu/europai-unio/szomoru-statisztika-csak-bulgariat-elozzuk-meg-az-eu-ban

Hát ezt szokás szerint tövig beszoptad.

taga20 2019.03.02. 20:47:57

@Orbán veje: szerintem, eszt egy sörvirsli párbajjal le kell jáccanunk!

me az mégse megy, hogy juksogorok legyünk:)))

2019.03.02. 20:59:03

@taga20:

Bakker! Azt hittem, én vagyok az egyetlen, akit kitartó ragaszkodással üldöz. )))))

MrzNur 2019.03.02. 21:09:58

@paraszthajszal: "megpróbálhatod megmagyarázni azt is, hogy hogy száguldhat a Magyar gazdaság rekordsebességgel, ha a gazOrbánék a lopáson kívül nem értenek semmihez?
mindenszo.hu/ettol-az-ellenzek-sirva-fog-fakadni-5-szazalek-folott-a-magyar-gdp/"
Például úgy, hogy az általad linkelt oldal egy NER Fake news, uszító portál???
Vagy mert ezt mondja az M1, TV2, EchoTV(náci tv Bayer seggéből) vagy a többi szemét?
Tudod nem is várok töled/tőletek mást, aki "liPPsizik", mert azt sem képes felfogni, hogy az "libbsi" és a liberális szóból ered! Tájékozatlanok, tudatlanok és intoleránsak (a magyar testvéreitekkel szemben!!!) vagytok. Folyton a nektek nem tetsző véleményűek elűzéséről beszéltek, de TI nem vagytok sem kommunisták, sem nácik... Na persze! Ti eláruljátok és kivéreztetitek ezt az Országot és annak népét, 1998 óta keltitek és szítjátok a gyűlöletet. Mondd, hová vezet majd mindez????

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:22:19

@MrzNur: "Például úgy, hogy az általad linkelt oldal egy NER Fake news, uszító portál???
Vagy mert ezt mondja az M1, TV2, EchoTV(náci tv Bayer seggéből) vagy a többi szemét? "

S mi koze az oldalnak az 5%-os gdp emelkedeshez?

Ismet nehez evek varnak a lippshykre.

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:32:47

"Március közepétől a Frans Timmermans, az Európai Bizottság alelnöke és a baloldal csúcsjelölteje kerül a kormány plakátjain Juncker helyére a kormány sorosos plakátjain - mondta Orbán Viktor a a Welt am Sonntagnak."

.....:)

index.hu/belfold/2019/03/02/timmermans_kerul_juncker_helyere_a_kormany_plakatjain_marcius_kozepetol/

Ugylatom Zorban beszart, hogy kirakjak a Nepparbol.

MrzNur 2019.03.02. 21:41:29

@dunántúli gyerek:
Az, hogy "mesterségesen generált" növekedésről van szó. Az építőipar húzta fel (meg a mezőgazdaság a többlet kukoricával), ami a CSOK és a TAO miatt pörög. Ugye nem kell elmagyarázni, hogy minden vastagon benne van a vezető elvtársak keze. Lölö, Garancsi, soroljam? A CSOK-miatt ismét jelentős lett a lakosság hitelállománya (Csányi neve mond valamit?). A 4,8%-os növekedésből ugye nem arra következtethetsz, hogy ennyivel több megtakarítások lesz, mert akkor hamar csalódni fogsz. ;-)
Abban igazad van, hogy nehéz évek várnak a "lippshykre" (az "-jel újfent azért, mert Te is Kunhalminál tanultad a nyelvtant), hiszen az elszálló ingatlanárak miatt nem jutnak lakáshoz (ahogyan a Fidesz szavazó sem...), az egészségügy helyzete miatt megfelelő ellátást nem kapnak, a gyerekeik színvonalon aluli oktatásban részesülnek, a nyugdíjak pedig (az Orbáni ígéretek ellenére) a béka segge alatt vannak.
A véleményem továbbra is áll, tudatlanok és tájékozatlanok vagytok!

taga20 2019.03.02. 21:43:08

@dunántúli gyerek:

A KURVAANYJÁT A GECINEK ÉS BANDÁJÁNAK!

neked is te szarházi fityeszszar, aki még az ékezetekre is szarik!

te vagy a geci talpnyalóinak mintapéldánya!

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:46:03

@MrzNur: @taga20:

Reszemrol orulok, hogy TIMMERMANS veszi at marciustol az isiaszos dzsanki helyet a plakatokon, mert o mar onmagaban is qrva eros vagokep.

Bar lehetne egy montazs a 8osztalyos Sulc doktorral, a lippshyk masik nagyformatumu ikonjaval is szvsz.

LoL

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:46:43

@MrzNur: @taga20:

Reszemrol orulok, hogy TIMMERMANS veszi at marciustol az isiaszos dzsanki helyet a plakatokon, mert o mar onmagaban is qrva eros vagokep.

Bar lehetne egy montazs a 8osztalyos Sulc doktorral, a lippshyk masik nagyformatumu ikonjaval is szvsz.

LoL

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:48:46

@MrzNur: Mivel az adossag csokken, az idok vegezeteig lehet "mesterseges" novekedest generalni...

HA a lippshyk fele ekkora mesterseges novekedest generaltak volna, most nem a parlamenti kuszobert kuzdenenek minden valasztason.

bru hu hu

dunántúli gyerek 2019.03.02. 21:50:52

@MrzNur: Mivel az adossag csokken, az idok vegezeteig lehet "mesterseges" novekedest generalni...

HA a lippshyk fele ekkora mesterseges novekedest generaltak volna, most nem a parlamenti kuszobert kuzdenenek minden valasztason.

bru hu hu

Willkommenskultur 2019.03.02. 21:53:07

@dunántúli gyerek: En kedvelem a mesterseges beremelest. Lipsik meg huzzanak a bus csaba gondolom.

törppicur 2019.03.02. 22:15:20

@Ms.Cunnesburry: olvastam Rejtőt
Az ő kannasborosa egy n-nel irja, de bevallom ő sem egy nagy karakter
A fajta meg ne zavarjon, valahogy osztalyozni kell az emberi fajt
Ez pl a politikai beallitittsag alapjan is lehetseges, pl ballibbant

John Brennan 2019.03.02. 22:22:21

Orbán helyretette a szemeteket (és vinnyoghat a Cunnesbury, hogy hát a Babis sokkal jobb politikus nála):

Interjút adott a Welt am Sonntagnak Orbán Viktor magyar miniszterelnök. Kifejtette: a baloldali támadás nem a Fideszt, hanem az Európai Néppártot gyengíti, ha pedig a Fidesz már nem lesz ott, akkor az olaszokat, aztán az osztrákokat veszik elő. „Ezt hívják szalámitaktikának.”
Orbán arról is beszélt: „Nem mindenki érti ezt meg, de a politikai szakirodalomban az ilyeneket Lenin nyomán hasznos idiótáknak nevezik”, akik mások, az ellenfelek hatalmi taktikáit szolgálják. A lap kérdésére megerősítette: igen, hasznos idiótának tartja azokat, akik az Európai Néppárt megosztására játszanak.
A miniszterelnök elmondta: jön a fideszes EP-kampány újabb fázisa, amiben Frans Timmermans lesz a plakátokon Juncker helyett. Orbán Timmermanst Soros szövetségesének nevezte a holland uniós biztost.

John Brennan 2019.03.02. 22:25:25

@taga20:
Egyszerűsíts: minden témához egyszer szólj hozzá, a következőt:

fityesznyugger
fityeszparazita
fityeszjobbágy
fityeszfalka
fityeszházmester
fityeszköcsög
fityeszmajom
fityeszszemét
fityesztróger
fityeszork
fityeszbűnöző
fityesztakony
fityeszszardarab
fityeszbarom
fityeszkutya
fityeszparaszt
fityeszdzsuva
fityeszribanc
fityeszszolga
fityeszfekália
fityeszmuzsik
fityeszzombi
fityesztalpas
fityeszzsoldos
fityeszringyó
fityeszközmunkás
fityeszgané
fityeszcsicska
fityesznyomorék
fityesztálib
fityeszállat
fityesztetű
fityesznyuggerzombi

John Brennan 2019.03.02. 22:28:37

@Ms.Cunnesburry:
te szopd csak Babist, aki jelenleg Eurázsia legmeghatározóbb politikusa

John Brennan 2019.03.03. 00:28:13

@Ms.Cunnesburry:
Babist te Orbánnal összehasonlítva nevezted zseninek vagy hasonlónak, úgyhogy ne hivatkozz tisztességtelenül Orbánra!

John Brennan 2019.03.03. 11:49:11

@Ms.Cunnesburry: Orbán 4 választást nyert, 10 milliós ország politikusaként világszinten vannak hívei. Nem lehet rossz poitikus. A gyűlölet és hungarofóbia megint elvakított.

2019.03.03. 12:39:23

@John Brennan: Tkp. ezt csinálja, csak panelekkel dolgozik, nem szavakkal. De a szellemi leépülés bizonyos fokán át fog térni az általad javasoltakra..:)

2019.03.03. 18:55:34

@Ms.Cunnesburry: És miért klasszisokkal jobb? Ezt elfelejtetted megindokolni..
süti beállítások módosítása