B1 blogcsalád



A holland miniszternek feltünt, hogy itt lopják az EU-s pénzt

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2019. február 14. - Szelestey

• A magyar rendszer a nacionalista populizmus állatorvosi lova - mondja Jan-Werner Müller 

• Orbán Viktor biztosan nem mérte fel, milyen hatást vált ki a családtámogatási csomag Nyugaton, ahol a nők nem beszélő szerszámnak számítanak, közben Kovács Zoltán folyamatosan bizonyítja, hogy bizony, mindig lehet mélyebbre süllyedni 

A magyar kormány nagyjából azt az alternatívát kínálja az MTA-nak, hogy az vagy öngyilkos lesz, vagy saját kezével vet véget az életének 

akademia_protes.jpg

                                                      Nemzetközi sajtószemle, 2019. február 14.

 

NZZ

nzz.jpg

A holland kormányfő nem tart attól, hogy az Európa-ellenes erők bármit is blokkolni tudnak az EU-ban a májusi választások után, mert a földrészen a lakosság túlnyomó része támogatja az EU-t. Rutte azonban arra is figyelmeztetett, hogy az unió nem csupán egységes piacot jelent, hanem értékközösség is, ezért fontos, hogy felszólítsa a jogállam betartására az olyan tagokat, mint Magyarország, Lengyelország és Románia. A politikus úgy gondolja, hogy a szervezetnek a jövőben egy pár alapfeladatra kell összpontosítania, ideértve a Valutauniót, valamint a szabályok követését. Mert ragaszkodnia kell ahhoz, ami jóléthez segítette a kontinenst, tehát a szabad kereskedelemhez, a belső piachoz, a demokráciához és az emberi jogokhoz, mert egyre több ország van, amely nulla összegű játszmának tekinti a nemzetközi politikát.

A miniszterelnök úgy látja, hogy Európának ebben a helyzetben mindenekelőtt össze kell tartania, ragaszkodnia kell a szabályokon alapuló világrendhez. Így Trump ellenében is, bár az ő esetében elég a mormogásból, együtt kell működni vele. Az EU nem fogatlan oroszlán, vannak eszközök a kezében, a piaci ereje pl. egyedülálló. Ezért használni kell nem csupán az elveket, hanem a hatalmat is, hogy megvédjék az integráció fő érdekeit. Idetartoznak a szankciók is, bár azok bevetéséhez még mindig egyhangú határozat szükséges. Ám meg kell fontolni, hogy nem volna-e jó áttérni a minősített többség elvére, ha egyértelmű helyzetekről van szó, hangsúlyozta Rutte.

https://www.nzz.ch/international/europa-ist-zu-naiv-ld.1459639

Politico

politico_1.jpg

A holland pénzügyminiszter alig leplezett figyelmeztetést küldött Magyarországnak, Lengyelországnak, Romániának és a barátaiknak, amikor kifejtette, hogy kérdéses, mennyire hatékonyan használják fel az EU felzárkóztatási alapjait. Mert amikor az adófizetők pénzét költik ilyen célokra, mondta Hoekstra, akkor éppen az ő érdekükben biztosnak kell lenni afelől, hogy ez tisztességesen történik, már ami a jogállamot, vagy az olyan területeket illeti, mint a migráció. De az is idetartozik, hogy érdemleges célokra fordítsák ezeket az alapokat. A kijelentés azért különösen érdekes, mert éppen most nehéz időszak várható az unió következő, hosszú távú költségvetési tervezetének előkészítésében, márpedig a holland miniszter szerint túlságosan is gyakran legalábbis megkérdőjelezhető a kohézió hozzáadott értéke.  

Közben Kovács Zoltán úgy reagált a portál tegnapi cikkére, hogy nem légből kapott összeesküvés elmélet, amit Orbán mondott, tehát hogy Soros választotta ki Timmermanst a szociáldemokraták bizottsági elnökjelöltjeként. A twitter-üzenet hangsúlyozza, hogy a kormányfő támogatja az erős nemzetállamokra épülő erős EU-t, amelynek tiszteletben kell tartania az alapszerződéseket. A portál kommentárja: ezt biztos jó tudni.

https://www.politico.eu/newsletter/brussels-playbook/politico-brussels-playbook-presented-by-the-boeing-company-belgium-grinds-to-a-halt-welcome-north-macedonia-moneys-nice-if-you-can-get-it/

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche_zeitung.jpg

Az Egyesült Államok az ’oszd meg és uralkodj”-elv alapján igyekszik éket verni Európa két fele közé, a baj csak az, hogy az EU ezt megkönnyíti számára. Pompeo mostani útja pl. kifejezetten megosztó. Három témakört nyomat: a Nato-hozzájárulásokat, az Északi Áramlatot és az Irán elleni szankciókat. Kihasználja, hogy Lengyelország és Magyarország ellenséges az EU-val szemben, de azt is, hogy súrlódások vannak a két állam és Németország között. Ez azonban történelmietlen, főleg egy amerikai külügyminiszter részéről. Ám besegít neki, hogy Berlin és más kormányok nem oldják meg az ellentéteiket saját maguk. A Balti-tengeren át húzódó gázvezeték ügyében ugyan végül sikerült kompromisszumra jutni, ám a terv károkat okozott Közép-Európában. Hogy a térség államai hajlamosak hallgatni a washingtoni, sőt pekingi szirénhangokra, az arra utal, hogy nem kötődnek kellőképpen az unióhoz. Ez ellen csak a német vezetés és Brüsszel képes érdemben tenni.  

https://www.sueddeutsche.de/politik/usa-europa-teile-und-herrsche-1.4328154

Die Presse

die_presse.jpg

A washingtoni diplomácia vezetője jóformán ultimátumot adott az érintett európai kormányoknak: ha a Huawei-jel építtetik ki az 5G mobilhálózatot, és egyidejűleg amerikai rendszer is van náluk, akkor az veszélyezteti a partnerséget az Egyesült Államokkal. A kijelentés nem véletlenül Budapesten hangzott el, mivel Magyarország a kínai óriás központja szeretne lenni a földrészen és a Peking-barát európaiak zászlóvivőjének számít. Az időzítés sem véletlen, hiszen az államoknak most kell dönteniük, hogy kit bíznak meg a feladattal: a Huaweit, a tengerentúli Ciscot, vagy a fejlettségben hátrébb sorolt Ericssont, illetve Nokiát. Egyáltalán nem véletlen, hogy Pompeo Pozsonyban megismételte: az USA igyekszik ráébreszteni a szövetségeseket, milyen biztonsági kockázatokat jelent a kínai technológia.

Itt piacért, a politikai befolyásért vívott harcról van szó. A borúlátók arra emlékeztetnek, hogy a kínai cégek nem csupán a kémkedésben működhetnek közre, de diplomáciai vita esetén utasítást kaphatnak a hatalomtól az egész rendszer leállítására. A Huaweit már kiszorították Ausztráliából és az Egyesült Államokból, de Európában mindenütt jelen van.  

https://diepresse.com/home/ausland/aussenpolitik/5578420/Europa-das-neue-Schlachtfeld-im-TechWettkampf?from=suche.intern.portal

Kurier

kurier.jpg

Lehet, hogy Európa tényleg nem elég óvatos Kínával szemben, de ettől még az Egyesült Államoknak nem kellene fenyegetőznie. Márpedig – állapítja meg az elemzés – az amerikai külügyminiszter nem épp a legfinomabb eszközöket húzta elő mostani körútján: leplezetlenül kilátásba helyezte, hogy Washington megvonhatja a támogatását azoktól az országoktól, amelyek túl sokat üzletelnek az oroszokkal és a kínaiakkal. A vagdalkozás joggal dühíti az európai partnereket, mert pl. a Fehér Ház miért írná elő Magyarország számára, hogy kevesebb gázt vegyen Moszkvától. Persze az egész mögött kőkemény üzleti érdeket húzódnak meg, az USA le akarja szedni a pályáról a nemkívánatos vetélytársakat.

Abban azonban igaza van, hogy hiba volna, ha Kína túl nagy politikai befolyást építene ki a kontinensen, hiszen Peking a sokmilliárdos beruházásokkal máris politikai szerephez jutott Kelet- és Dél-Európában. Magyarország és Görögország már többször is megakadályozta, hogy az EU bírálja a kínai kormányt. És az is tény, hogy az egymásközti ellentétek folytán a tagállamok csak félszívvel hajtják végre az uniós szándékot, mármint hogy szigorúbban ellenőrizzék a kínai befektetéseket a stratégiai ágazatokban. Ám az ennyire átlátszó célokat követő amerikai nyomás bizonyosan nem változtat ezen.

https://kurier.at/politik/ausland/amerikas-berechtigte-warnung-an-europa-in-falscher-tonlage/400405358

Foreign Affairs

foreign_affairs_logo.png

A populizmus egyik legnevesebb kutatója nem gondolja, hogy küszöbön állna a világban a nacionalista áttörés. Jan-Werner Müller, a Princetoni Egyetem tanára szerint ez még akkor is így van, ha ilyen politikusok vezetik a legnépesebb országokat, így Brazíliában, Indiában és az Egyesült Államokban. És ők szembemennek a nemzetközi együttműködéssel, le akarják engedni a felvonó hidat, ráadásul úgy tűnik, hogy egyre többen voksolnak rájuk. Ám valamennyien csupán populista pozőrök, akik azért népszerűek, mert használják a nacionalista retorikát és jelképeket. Sajnos sikerült meggyőzniük nem csupán a híveiket, hanem az ellenfeleket is, hogy az átlagember nacionalista panaszainak adnak hangot. Ily módon mind inkább képesek befolyásolni a politikai vitákat, ennélfogva azután a nagy középpártok éppen az segíti elő, amit leginkább szeretnének elkerülni: zártabb társadalmakat és a globális együttműködés visszaszorulását.

Az elmúlt években a nacionalista populizmus tört előre. A pluralizmus elutasítása magyarázza, hogy az ilyen rendszerek miért tolódnak el a tekintélyelvűség felé, ha a független igazságszolgáltatás és sajtó már nem elég erős. Irányítóik a népakaratra hivatkozva elvetnek minden bírálatot, a konfliktusok éltetik őket. Folyamatos kultúrharcot folytatnak, a kérdések kérdése számukra az: aki nem ért velük egyet, az a nemzet ellensége. A populizmus nem doktrína, hanem keret, ezt kell megtölteni azzal, hogy ki az tartozik az igazi néphez, és hogy az mit akar. A jobboldali populisták egytől egyik nacionalisták. Azt ígérik, hogy az emberek nevében visszaveszik az ellenőrzést.  

Nem szabad beugrani a populista felhajtásnak, mert az csak felerősíti a jelenséget. Orbán 2010-ben arról beszélt, hogy forradalom zajlott a szavazófülkékben, pedig csupán annyi történt, hogy sokan kiábrándultak a baloldali kormányból, ezért a Fideszre szavaztak. A következő választásra azután a párt a maga javára módosította a feltételeket, ideértve az önálló sajtó és a civil társadalom drasztikus korlátozását, a bíróságok függetlenségének meggyengítését, stb. Ez úgy van, hogy a nacionalista populisták gyakran nem a csendes többséget képviselik, hanem a nagyon is hangos kisebbséget. Nem azért kerülnek hatalomra, mert annyira ellenállhatatlan volna az ideológiájuk. Hanem a többi közt azért, mert eleinte leplezik igazi szándékaikat, amint azt a magyar példa tanúsítja.

Amint bekerülnek a jóba, onnan kezdve egyáltalán nem törődnek az ellenőrzés visszaszerzésével a nép javára, sokkal inkább egyfajta nacionalista pantomimet adnak elő, javarészt jelképes gesztusokkal. Falakat építenek, amivel gyűlöletet gerjesztenek a kisebbségek között, időnként kirohannak a multik ellen, de a színfalak mögött általában jól el vannak velük, mint ahogy a nemzetközi intézményekkel is. Nekik nem az ország autonómiának helyreállítása, hanem annak a látszata a fontos.  Orbán államosított bizonyos cégeket és nem győzte ostorozni a külföldi holdingokat, mondván, hogy azok kizsákmányolják a magyarokat. Csakhogy most vezette be a rabszolga törvényt, amely elsősorban a német autógyárak érdekeit szolgálja.

Ha a jobboldali középpártok megpróbálják utánozni ezeket az erőket, az halott ügy és súlyos károkat okoz az európai demokráciának. De még ennél is nagyobb veszély, hogy milyen hatást vált ki a megalkuvás. Hiszen először azt mondják, hogy a populisták hazudnak, ám amikor azt látják, hogy nő azok befolyása, arról kezdenek beszélni, hogy a demagógok tudnak valamit a nép bajairól, amit a többiek nem. Ám az emberek véleményét nagyban befolyásolja, mit látnak-hallanak. Ezt azután meglovagolják a nacionalista populisták. Sugallják, hogy mit kell gondolni. Csak éppen kulturális harcnak állítják be az egészen más jellegű problémákat. Viszont ha az egész politika elfogadja a populista véleményt a szavazópolgárok érdekeiről és identitásáról, akkor egyre többen fogják úgy érezni, hogy itt tényleg arról van szó, amit ők szeretnének. Ezáltal jobbra tolódhat az egész spektrum.

De az igazi viszályok az anyagi érdekről és nem a kultúráról szólnak, az emberek megközelítőleg sem annyira nacionalisták, ahogyan azt a populisták állítják. Vannak jogosan kemény viták a kereskedelemről, a bevándorlásról, nemzetközi rend alakításáról. A liberálisoknak nem szabad eleve kijelenteniük, hogy csak az a helyes, amit ők gondolnak ezekről a kérdésekről, meggyőzően kell érvelniük saját álláspontjuk mellett. De nem szabad elfogadniuk a populisták, opportunista középjobb politikusok és értelmiségiek által szabott kereteket, illetve azok nyelvezetét sem. Hiszen utóbbiak azzal intézik el az idegengyűlölő nézeteket, hogy azok csupán a gazdaság miatt érzett aggályok tüneteit jelentik. Ám ha a liberálisok belemennek ebbe az utcába, akkor olyan engedményeket tesznek, amikkel elárulják az eszményeiket.

https://www.foreignaffairs.com/articles/2019-02-12/false-flags

Frankfurter Rundschau

frankfurter.jpg

Az európai zöldek megdöbbenéssel reagáltak Strasbourgban Orbán Viktor hétpontos csomagjára, amely a gyerekvállalási kedvet hivatott fellendíteni. Frakcióvezetőjük azt mondta, hogy a miniszterelnök már megint átlépi a völkisch nacionalizmushoz vezető határt, a politikus rasszista nacionalista. Ska Keller rámutatott: legfőbb ideje, hogy kihajítsák a Fideszt a Néppártból. Megjegyezte, hogy Manfred Weber mindaddig nem pályázhat komolyan a Bizottság elnöki tisztére, amíg nem határolódik el a magyar vezetőtől. 

https://www.fr.de/politik/ungarn-viktor-orbn-will-frauen-dazu-bewegen-mehr-kinder-bekommen-11757948.html 

Die Zeit

die_zeit.jpg

A lap úgy látja, hogy Orbán Viktor hiába hirdetett programot a szülések számának fellendítésére, a nők továbbra is tömegesen fognak távozni az országból Nyugatra. A német és francia kormány is igyekszik a befolyt adókból serkenteni a gyermekvállalási hajlandóságot, de ott minden érintett részesül az előnyökből: azok is, akik egyedül, meg azok is, akik élettársi kapcsolatban nevelik a gyereküket. Ám ez Magyarországon nem így van, a Fidesz csak az „érintetlen családokat” segíti. A diszkrimináció tükrözi Orbán rasszista világképét, annál is inkább, mivel szombaton arról beszélt, hogy nem akar kevert lakosságot. És hogy meg kell védeni a magyar identitást, a keresztény örökséget. Ehhez a magyar nők méhét választotta eszközül.

Az európai populisták azonnal tapsikoltak neki, de jócskán akadnak kritikus kommentárok is. Az orbáni retorika jól beleillik abba a horrorregénybe, amelyben egy keresztény-fundamentalista diktatúra szülőgépekké degradálja a nőket. A politikus döntő ütközetnek nevezte a májusi választásokat – Brüsszellel, Sorossal, a romákkal, a menekültekkel és az ellenzékiekkel szemben. Ahogy azt szokta az utóbbi években. Ám a jelek szerint ez az identitáspolitika hozzájárul az alacsony születési kvótához. Már több mint félmillió magyar él Nyugaton. Nagy részük a Fidesz alatt vándorolt ki, és minden évben tízezrek követik a példát. Köztük sok, jól képzett, szülőképes korban lévő nő. Merthogy nem akarnak tovább Magyarországon élni a mostani kormány alatt. És az biztos, hogy hiába nem kellene többé adót fizetniük, ha szülnek elég gyereket, ez nem fogja őket arra ösztönözni, hogy készek legyenek több gyereket vállalni Orbán napnyugati fantazmagóriájához.

https://www.zeit.de/2019/08/ungarn-mutterschaft-subvention-viktor-orban-emanzipation-westen

Guardian 

guardian.png

Az erős emberek szeretnek rendelkezni a nők testével, a brazil elnöktől Orbán Viktorig azt a jogot veszik célba, hogy a 2. nem maga dönthesse el, akar-e szülni, vagy sem. Az ilyen politikusoknál egyáltalán nem véletlen, hogy egyszerre hirdetik a bevándorlók távol tartását, illetve azt, hogy szülniük kell az „őshonos” asszonyoknak. Pl. a magyar kormányfő, aki fortélyosan igyekszik valóságot csinálni a negatív utópiából, éppen most jelentette be, hogy ha egy anyának négy gyereke van, akkor annak nem kell többé személyi jövedelemadót fizetnie. Legalább három gyerek esetén kedvezményt kapsz gépkocsi vásárláshoz, de lesznek további kedvezmények is. Mint mondta, a magyarok számára a migráció megadás, magyar gyerekeket akarnak. A gond csak ott van, hogy ez fajta politika a nők testét olyan programhoz használja, ami mindenről szól, csak nem a nemek egyenlőségéről. A populista mozgalmak pontosan tudják, hogy az embereket meg lehet venni, de ez a végén mindig kényszerítésbe torkollik. Ezért sohasem késő ellenállni. 

https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/feb/13/women-bodies-brazil-jair-bolsonaro-hungary-victor-orban

Libération

liberation_1.jpg

A Magyar Tudományos Akadémia nem akarja, hogy Orbán Viktor betegye a lábát a laboratóriumaiba. Ugyanis a kormányfő reformja véget vetne a tekintélyes intézmény szellemi és anyagi autonómiájának. Emiatt tüntettek a kutatók. A fizikus Nagy Dénes Jánosnak semmi kétsége afelől, hogy azért akarják az MTA-t is a hatalom gyámsága alá helyezni, mert a miniszterelnök évek óta hadjáratot folytat az értelmiség, a liberálisok és mindazok ellen, akik gondolkodnak. Oroszországban miniszteri felügyelet alá helyezték a Tudományos Akadémiát, de ott nem nyúltak hozzá kutatás szabadságához és a finanszírozásba sem szólnak bele. Vagyis a magyar politikus messzebb megy, mint Putyin.

A kiszivárgott tervek szerint a társadalomtudományokkal foglalkozó intézeteket teljes egészében a hatalom alá rendelnék. Amióta Orbán visszaszerezte a kormányrudat, azóta több intézményt is létrehozott a múlt átírására. Az Akadémia szakemberei attól tartanak, hogy a nekik szánt pénzeket ezek az új vetélytársak viszik el. Csakhogy – mutat rá a politológus Szűcs Zoltán Gábor – megengedhetetlen az ilyesfajta ideológiai beavatkozás, mert a független kutatás végével egyenlő. A közgazdász Tóth István János arra figyelmeztet, hogy az unió a következő időszakban sokkal többet kíván áldozni a tudományra és a kormányfő éppen erre a forrásra igyekszik rátenni a kezét, hogy megszedje magát a család és a baráti kör. Hozzáteszi, hogy a Nyugatnak nem volna szabad pénzelnie az itteni diktatúrát. Ám a hatalom ajánlata láttán az Akadémia nagyjából aközött választhat, hogy vízbe fojtsa vagy felakassza magát.

https://www.liberation.fr/planete/2019/02/12/a-budapest-l-academie-des-sciences-ne-veut-pas-d-orban-dans-ses-labos_1708990

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5014626218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2019.02.14. 06:42:07

„Az EU nem fogatlan oroszlán, vannak eszközök a kezében, a piaci ereje pl. egyedülálló.”

Azért megnézném, hogy mire menne ez az egyedülálló piaci erő pl. az oroszok haderejével szemben. A pénz nem minden…

„Ezért használni kell nem csupán az elveket, hanem a hatalmat is, hogy megvédjék az integráció fő érdekeit”

Használni – gondolom az integrációban részt vevő országok, azok kormányai ellen gondolja a kedves úr. És még mondja valaki, hogy Brüsszel nem Moszkva!

„Idetartoznak a szankciók is, bár azok bevetéséhez még mindig egyhangú határozat szükséges. Ám meg kell fontolni, hogy nem volna-e jó áttérni a minősített többség elvére, ha egyértelmű helyzetekről van szó, hangsúlyozta Rutte.”

Ja, végre meg lehetne rendszabályozni ezeket a bevándorlásellenes Magyar kurucokat! Apró üröm az örömben, hogy az áttéréshez a Szerződések módosítása szükségeltetne, ahhoz pedig minden ország támogatása, de a szankciókkal fenyegetett, bevándorlásellenes KKE-országok majd BIZTOS megszavazzák azt a szerződésmódosítást, ami alapján könnyebben be tudják őket gyalulni a földbe.

Grecsi Zsot 2019.02.14. 07:19:17

Akinek kinai mobiltelefonja van, az egy rohadt FASISZTA !!!!!

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 07:21:59

A magyar kormány nagyjából azt az alternatívát kínálja az MTA-nak, hogy az vagy öngyilkos lesz, vagy saját kezével vet véget az életének.....................

Poszter te amúgy jól vagy? Látom kínodban már nem is tudod mit írj!

kunzoo 2019.02.14. 07:25:59

Vicces hogy rasszisták lennénk azért mert ösztönözzük a családalapításra a saját polgárainkat. Szerintük hozni kell népességet, szüljenek ők. Remélem abban mindenki egyetért hogy bármely népről van szó, csak a nők képesek szülni.

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.02.14. 07:27:06

" Magyar Tudományos Akadémia nem akarja, hogy Orbán Viktor betegye a lábát a laboratóriumaiba. Ugyanisa kormányfő reformja véget vetne a tekintélyes intézmény szellemi és anyagi autonómiájának. "

Az ötvenes évekből itt maradt kommunisták védik az előjogaikat. Ez az ország utolsó 100 %-ig kommunista szervezete. Kurvára elvannak tévedve, nem hallottak sem a 1989- es sem a 2010-es rendszerváltásról. Azt hiszik még mindig kommunista diktura van, és várják Kádár Jánost meg a felmentő orosz csapatokat.

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.02.14. 07:37:36

"A populista mozgalmak pontosan tudják, hogy az embereket meg lehet venni, de ez a végén mindig kényszerítésbe torkollik. "

Mondják ezt azok, akik több száz millió NEMIERŐSZAKOLÓ arabot akarnak erőszakkal betelepíteni hozzánk.

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 07:44:10

Orbán Viktor biztosan nem mérte fel, milyen hatást vált ki a családtámogatási csomag Nyugaton, ahol a nők nem beszélő szerszámnak számítanak, ............

Aki ilyet leír, meg elhisz, az belegondol hogy őt is egy ilyen beszélő szerszám szülte meg és nevelte fel? Persze nem túl jól, mert ekkora barom lett, de akkor is!

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 07:50:50

Üzent Orbánnak a holland kormányfő meg a pénzügyminiszter is.............

A nagyhatalmi arrogancia ismert jelenség, de szerintem fapapucséktól ez inkább nevetséges.

Igazsagoszto buldog seriff 2019.02.14. 07:52:48

'Az európai zöldek megdöbbenéssel reagáltak Strasbourgban Orbán Viktor hétpontos csomagjára, amely a gyerekvállalási kedvet hivatott fellendíteni. Frakcióvezetőjük azt mondta, hogy a miniszterelnök már megint átlépi a völkisch nacionalizmushoz vezető határt, a politikus rasszista nacionalista.'

EZ MÁR A POFÁTLAN ELMEBETEGSÉG CSUCSA, HOGY EZT MERÉSZELIK KRTIZÁLNI.

paraszthajszal 2019.02.14. 07:59:57

@Igazsagoszto buldog seriff: „EZ MÁR A POFÁTLAN ELMEBETEGSÉG CSUCSA, HOGY EZT MERÉSZELIK KRTIZÁLNI”

Pláne úgy, hogy völkisch-rasszista nacionalizmust, értsd nácizmust, kiáltanak csak azért, mert a Fidesz-KDNP a gyermekvállalást támogatja, és ezért kérik a Néppártból való kizárásukat!

Nem baj, minél hangosabban ajvékolnak a lipsik, annál biztosabb, hogy Orbán Viktor jó úton jár!

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.02.14. 08:01:41

@Helga Beauty Salon: Nem akarnak rosszat, csak egy kicsit osszezavarodtak. Azt hiszik, hogy Magyarorszag Holland gyarmat, es annak megfeleloen kezelnek minket.

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 08:08:50

A családtámogatás támadása ilyen aljas módon bebizonyítja, hogy a liberális eszméknél aberráltabb, károsabb és undorítóbb dolog nem létezik a világon!

telkoe 2019.02.14. 08:43:11

Talalos kerdes: Melyik az a nagy tavkozlesi szolgaltato, amelyik gyakorlatilag teljesen Huawei technologiat hasznal es egyik legnagyobb tulajdonosa az alternativlos nagyondemokratikus europai allam?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.02.14. 09:08:06

Kvittek vagyunk: a magyar népnek is feltűnt a nyugat szemtelensége...

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.02.14. 09:14:17

@Grecsi Zsot: ez igyen van
aki kínjai phonet használ az fasiszta
aki jappánt mek koreát aszmeg náci
kár hogy nincs 4dik országban tellefón gyártásban

élveteg 2019.02.14. 09:33:32

"Az európai zöldek megdöbbenéssel reagáltak Strasbourgban Orbán Viktor hétpontos csomagjára, amely a gyerekvállalási kedvet hivatott fellendíteni. "

Magyarországon a magyar miniszterelnök azt szeretené hogy több magyar gyerek szülessen

Megdöbbentő

rasztaszív 2019.02.14. 09:33:51

az mikor tűnik végre föl,hogy az egész populista hullám mögött ott sejlik a kereszt...?

István Tamasi 2019.02.14. 10:00:43

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.: Akkor most ön lekomcsizta az MTA alapító Széchenyit is.

István Tamasi 2019.02.14. 10:02:52

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.: Ugyan már, ne kicsinyeskedj, mondd, hogy több száz milliárd arabot akarnak erőszakkal betelepíteni.

István Tamasi 2019.02.14. 10:06:46

@Helga Beauty Salon:
Téged sem egy beszélő szerszám szült hanem egy birk és azért mégy a kolompot rázogató csúti suttyó után.
A hatalmi arrogancia sokkal inkább a csúti törpedisznóra jellemző.
A fideszmaffia nem általában a csládokat támogatja hanem kiemelten néhány családot mint például: tiborcz, kósa, mészáros, lázár.

István Tamasi 2019.02.14. 10:08:15

@Orbán 1 GÉNIUSZ:
A csúti suttyó egyetlen dologban valóban géniusz: abban hogy már évtizedek óta képes populista hazugságokkal megvezetni a birkáit.

neko1967 2019.02.14. 10:37:27

Buta fidesspatkányok! Nem tudjátok megtagadni magatokat! Tudjátok ti hogy a magyar nők mely csoportja szüli arányokat tekintve a legtöbb gyereket? A külföldre távozott nők csoportja. A magyar anyakönyvbe bekerülő gyermekek közül 15 % külföldön születik!
Nem kell mindenféle kamu 7 pontos terv, amiről semmilyen hatékonysági tanulmány nem készült, jövő ilyenkorra el lesz felejtve.

De vegyünk egy másik témát!

"Ritka pillanat a Nemzeti Együttműködés Rendszerében az, amikor a kormány beismeri saját kudarcát. Most ez is eljött: a kormány, ha részben is, de beismerte szakképzési stratégiája teljes kudarcát.

Részben, mert az Innovációs és Technológiai Minisztérium számára készült legújabb szakképzési stratégia, a Szakképzés 4.0 című munkaanyagban a kudarcért részben a tanárokra és a szülőkre terhelik a felelősséget. Hogy mi a tanárok és a szülők felelőssége a kudarcban?Hát az, hogy az oktatásban a sikert továbbtanulásban mérik!"

Ezek a hülye szülők meg tanárok! Azt akarják, hogy a gyerekük tovább tanuljon! Botrány!

"Emellett probléma az is, hogy túl sok a gimnázium, így ezek a magasabb szintű képzések "felszívják" azokat a fiatalokat, akiknek a kormány szerint inkább szakmát kéne tanulniuk. "Ha nem történik beavatkozás, akkor három év múlva 53 százalék fölött lesz a gimnáziumok [...] beiskolázási aránya", írták."

"Ha nem történik beavatkozás - morfondírozott Viktor G. Orbanovics elvtárs - a gimnáziumok is könnyen úgy járhatnak, mint az MTA meg a CEU."

2019.02.14. 10:42:00

@Helga Beauty Salon: Tényleg nem érted? Azt szerette volna mondani, hogy nincs választása.

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 10:46:15

@István Tamasi: Téged sem egy beszélő szerszám szült hanem egy birk és azért mégy a kolompot rázogató csúti suttyó után...........................

Komám nekünk bejött a szavazás, itt a panaszosan bégető bamba birkák ti vagytok ! :DDDDDDDDDDDDD
A beszélő szerszámról meg csak annyit, hogy neked még beszélő szerszámod sem volt, csak egy részeg csöves a falra rejszolt, azután a nap meg kiköltött!

neko1967 2019.02.14. 10:52:09

@Helga Beauty Salon:

Hát igen, az itt hozzászóló fidesspatkányok stílusából leszűrhető, hogy mi célból rontja le a magyar oktatás színvonalát a csuti geci, mit tart kívánatosnak!

2019.02.14. 11:06:50

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.: "Az ötvenes évekből itt maradt kommunisták védik az előjogaikat. Ez az ország utolsó 100 %-ig kommunista szervezete. Kurvára elvannak tévedve, nem hallottak sem a 1989- es sem a 2010-es rendszerváltásról. Azt hiszik még mindig kommunista diktura van, és várják Kádár Jánost meg a felmentő orosz csapatokat." Ezt te komolyan gondolod? Az 1989-ben történt rendszerváltásról tudok. Mesélnél kicsit a 2010-es rendszerváltásról? Lemaradtam volna róla? Bárhogy is próbálok utána nézni, nem találok róla semmit. Amiről ők hallottak és tudnak, neked annak egy tizede is elég lenne. Kádár János meg halt. Nem tudtad? Oroszok? Milyen felmentők? Száz százalékig kommunista szervezet? Assimovnak és Silvelbergnek van (többek között) egy "Leszáll az éj" című könyve. Elolvashatnád, akkor megértenéd, hogy mire gondolok, bár fentebb tettem rá finom utalásokat. (mielőtt félre értenéd, leírnám, hogy nem a könyv címe miatt ajánlottam neked, és nem a szellemi képességeidre céloztam vele, egyszerűen ez a címe és találónak érzem pár eseményre, történésre)

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 11:36:39

@Thomas Grande: Tényleg nem érted? Azt szerette volna mondani, hogy nincs választása............

Szerette volna mondani? És mi akadályozta meg? :D
Itt te nem érted amire én utaltam és ez a poszternek, neked, meg az összes elvakult libbantnak is szól!
Szemmel látható az a beteges erőlködés, hogy minél vitriolosabban fogalmazzátok meg a gondolataitokat az általatok gyűlölt ellenféllel szemben! Viszont annyira túlzásba estek az ész nélküli erőlködő mocskolódásotok közepette, hogy ilyen gyöngyszemek kerülnek ki a kezeitek közül, mint ez a "vagy öngyilkos lesz, vagy saját kezével vet véget az életének". Szánalmas!

neko1967 2019.02.14. 12:03:46

@Helga Beauty Salon: Én nem gyűlölöm a fidesspatkányokat!

Sajnálom......

paraszthajszal 2019.02.14. 12:13:43

@rasztaszív: „az mikor tűnik végre föl,hogy az egész populista hullám mögött ott sejlik a kereszt...?”

Az mikor tűnik már fel neked, hogy ez egy minden alapot nélkülöző, ultragagyi összeesküvés-elmélet?

Nem, az emberek nem azért szavaznak Orbán Viktorra, mert az Opus Dei átmosta az agyukat, nekem van nem egy olyan nem vallásos ismerősöm is, aki szintén fideszes, és a kormány legtöbb intézkedését, és főleg az általános stratégiai irányvonalát.

@István Tamasi: „Akkor most ön lekomcsizta az MTA alapító Széchenyit is.”

Ha lehet, akkor maradjunk inkább a tényeknél: a tervezett reform főként az MTA kutatóintézeti hálózatát érintené, amihez Széchenyinek semmi köze nem volt, ezt bevallottan szovjet mintára csak a legsötétebb komcsi diktatúra idején, az '50-es években kezdték kiépíteni.

Lásd mit ír erről maga az Akadémia:
„Az 1949. évi XXVII. törvény szovjet típusú akadémiává alakította át a tudósok testületét, amikor összeolvasztotta az MTA-t a Magyar Tudományos Tanáccsal. Ezáltal az Akadémia szervezetétől és funkciójától korábban idegen államhatalmi szerepet is kapott: »tervszerűen irányítja legfelsőbb fokon az elméleti és az alkalmazott tudományok művelését« (…)

Az osztályok száma 1949-ben hat volt, ez a korszak folyamán fokozatosan tízre bővült – a természettudományok egyre növekvő túlsúlyával. Az 1950–1960-as években hozták létre az Akadémia kutatóintézeteinek hálózatát.”
mta.hu/hatteranyagok/a-magyar-tudomanyos-akademia-tortenete-105670

paraszthajszal 2019.02.14. 12:18:43

@neko1967: „Tudjátok ti hogy a magyar nők mely csoportja szüli arányokat tekintve a legtöbb gyereket? A külföldre távozott nők csoportja. A magyar anyakönyvbe bekerülő gyermekek közül 15 % külföldön születik!”

Ezek szerint 85%-a meg külföldön, szóval az általad említett, általad „legnagyobbnak” aposztrofált csoport méretét a belföldön szülő nők csoportjáé csaknem hatszorosan haladja meg.

Egyébként az, hogy a Nyíregyházáról az amszterdami piroslámpás negyedbe távozott Kolompár Dzsennifer és Dzsesszika már az ötödik gyerekét hordja ki, mert a nagyobb siker reményében gumi nélkül is bevállalja a kuncsaftokat, már legyen a hollandok problémája.

paraszthajszal 2019.02.14. 12:19:50

@neko1967: jav: Ezek szerint 85%-a meg NEM külföldön, szóval az általad említett, általad „legnagyobbnak” aposztrofált csoport méretét a belföldön szülő nők csoportjáé csaknem hatszorosan haladja meg.

neko1967 2019.02.14. 12:33:25

@paraszthajszal:

Hát fidesspatkány, mindig meg tudsz lepni!

"A magyar anyakönyvbe bekerülő gyermekek közül 15 % külföldön születik!”

Ezek szerint 85%-a meg külföldön,"

Mi van, hol születik és mennyi? Komoly zavar van az agysejtjeid között! Mind a kettő közt!

Egyébként mit jössz Nyíregyházával? Ha már cigányozni akarsz, nézd meg alcsuton Orgován Rachelt! Hány gyereke is van? Neki biztos jól jön ez a családtámogatási rendszer! Így már nem havi 8-10 millió fog jutni gyerekenként, hanem még plusz néhány millió. Havonta! Majd a tolvaj tiborc is majd beveszi az asszonyt a cégeibe, havi 50-100 milliós fizetéssel....... A teljes nyereséget el fogja vinni egy ember bérköltsége, akinek a törvény szerint nem kell jövedelem adót fizetnie. Ki van ez találva!

Egyébként te nagyon hülye! A szexiparban nem jó a gyermekáldás, mert kiesik a munkából! Olyan magyar nők szülnek többet külföldön, akik dolgozni és élni mentek ki, és megtapasztalták a csuti cigány geci és bandája hiányát, hogy lehet tervezni, hogy a férj fizetéséből is meg lehet élni, nem kell félni attól, hogy a mocskos tolvaj lenyúlja a vagyonukat, mint a magánnyugdíjpénztári megtakarításaikat!

paraszthajszal 2019.02.14. 12:48:03

@neko1967: „Mi van, hol születik és mennyi?”

Ha 15% külföldön, akkor 85% belföldön, ezek szerint az általad legnagyobbnak hit csoport számosságát a belföldön szülő nőké csaknem hatszorosan haladja meg. Ennyit a libbant matematikáról.

Orgován Rachel nevű nőt egyébként nem ösmerek, se Alcsútdobozon, se másutt.

Neked lehet, hogy van ilyen nevű ismerősöd, szvsz ez magánügy. Ha pedig a férje milliókat kereső vállalkozó, akkor jól teszi, ha – akár a munkából való kiesés árán is – sok gyerekkel járul hozzá a nagyobb hazai népszaporulathoz. A milliókból bizonyára telik majd a gyermekek gondos neveltetésére, iskoláztatására is, így minden bizonnyal ők is hasznos tagjai lesznek a társadalomnak, az általuk befizetett adó és járulékok lévén lehetővé téve a te szolidaritási alapú minimálnyugdíjad kifizetéséhez is.

neko1967 2019.02.14. 13:07:47

@paraszthajszal:

Jaj de finoman fogalmazol a vezéred, a csuti geci lányával kapcsolatban!

"Orgován Rachel nevű nőt egyébként nem ösmerek, se Alcsútdobozon, se másutt. " Dehogynem ismered! Itt van róla egy kép:
www.bumm.sk/uploads/images/2018/rahel7.jpg

És a férje, a csuti geci veje pedig nem vállalkozó, hanem mocskos tolvaj, aki az Eu-tól akart lopni, de észrevették! Ezért most a mi pénzünkből lop!

Tisztességes államban már a börtönben rohadna az apósával együtt! Nem véletlenül vonta vissza a magyar állam az Elios számlákat! Nekik nem adót kellene fizetniük, hanem teljes vagyonelkobzást!

"A milliókból bizonyára telik majd a gyermekek gondos neveltetésére, iskoláztatására is, így minden bizonnyal ők is hasznos tagjai lesznek a társadalomnak,"

A csuti geci génjeit öröklik! Mióta hasznos tagok a bűnözők?

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 13:13:15

@neko1967: Magadat sajnáld, ti buktatok választást, nektek kell itt nyöszörögnötök, mi képviselve vagyunk a parlamentben megfelelő arányban. Mondjuk arányában ti is megfelelően és igazságosan, úgyhogy nincs it nagy baj!

2019.02.14. 13:22:20

@Helga Beauty Salon: Na figyuzzatok, fidesznyik farhátzabáló, soroscsicska , bértollnok kommandósok ! Lehet itt szépet , okosat és csodálatos mámorban úszó migránsozást elengedni. De felesleges.
Először is a migránsokat orsósfőgecó engedte be, mert nem tudta feltartóztani, igy először vonatoztatta őket, majd megpihenhettek a Keleti pu környékén. Utána, ismerd meg jövendő hazádat mozgalom keretében, sétáltatta őket a határig. Közben merkell muttitól kért segitséget hogy sigijen má kend ténsasszony, mer nem tudok mit csinálni !

Arról nem is szólva hogy közel 30 ezer pénzen beengedett migránst szedett a dakota össze, mert hasonlitanak rá egy cseppet. És ez az--adófizetőknek--90 millió+ kamataival megemelt összegű visszafizetést ér ! Na ezért egyetek csak farhátat ti is, hogy a vezír orsósgecó jó éljen, a letelepedési pénzből. Majd @paraszthajszál elmagyarázza, hogy miért nem kell csak a kamatait visszafizetni ! DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: Nekem már igyekezett, de sajna csak szarkupac lett belőle.

De jobb ha tudomásul veszitek, ha a migránsok jönni akarnak--bejönnek. Mehet oda rezsisziszi és orsós, meg a dinnyebiztos is, olyan kevesek lesznek, mint kósa mama disznójainak kipotyogott sz@rdarabjaiban a badacsonyi visszhang ! Mert amig a törökök feltartják őket, addig oké van. De ha Erdogán netán megunja hogy csak igérgetnek neki, rászabaditja a több millió táborban lévő migránst Európára. Na majd akkor lehet pattogni, mint kecske akarom mondani, mint birkaszar a deszkán !

Ha javasolhatom, addig egyetek farhátat, mert utána csak homokot fogtok enni, valamelyik sivatagi tevepásztor csicskájaként ! És tessék meghízni, mert egy csontsovány, öreg gebe "úriasszonyért " csak egy fél, max, egy negyed birkát adnak, azt is csak a csontosabbik részéből !

De ne fényezd magadt dagadék soroslakáj helgácska ! Jobban jártak volna ha a faterod ha netán görbebotot csinált volna helyetted. Valamivel hasznosabb lett volna mint ami most vagy. Sajna későn döbbent rá, hogy kár volt érted letolni a gatyát, értelmesebb dolog lett volna egy kisszéket vagy egy trágyahordó villát megcsinálni, mint egy ingyenélő farhátzabálót létrohozni ! Ám késő bánat, mert veled is csak sűrűbben vannak az országban, nem többen . Na további jó farhátzabálást ! Nyomjátok, hadd szóljon, ez nem benzines, ezt adták ki az eligazításon ! Szidjátok a libsiket, a soroslakáj migránsokat és a komcsikat ! Mert azok vagytok, vagy tévednék ?! Vagy csak simán fidesz-prolik ?

neko1967 2019.02.14. 13:22:22

@Helga Beauty Salon:
Ki beszél itt választásról? Ha a csuti geci és maffiózói megnyerik a választást, akkor nyugodtan lophatnak? Végül is igazuk van, mert lesz elég idióta, akik bevédik őket. Bármit elkövethetnek, tönkretehetik a magyar tudományos életet, és erre mit mond a fidesspatkány? " mi képviselve vagyunk a parlamentben megfelelő arányban."

Hát gratulálok a színvonaladhoz!

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 13:31:30

@neko1967: Ki beszél itt választásról? ..........

Én. Kínos mi?

2019.02.14. 13:33:02

@Helga Beauty Salon: Nem akadályozta meg semmi, leírta, kimondta, ha úgy tetszik célzott rá, úgy látja, nincs más lehetősége. Rosszul fogalmaztam amikor azt írtam, hogy "szerette volna". Ja, hogy nem értem. Aha, persze. Részemről maradnék annyiban, hogy a többi, az általad mélyen megvetett és gyűlölt nem fidesz pártiakra aggatott jelzőket egyenlőre nem venném magamra. Értem a többes számot is, csak azt nem értem, ebbe, én hogy kerülök bele? Szerencse, hogy ennek megértésére nem kényszerít semmi és senki. Tudod, van egy olyan jelenség, hogy ha én szeretnék egy társadalomban (mint abszolút vezető) valamit elérni, viszont sokan kritizálják akkor nem ellenérvekkel, logikusan bizonyítom, hogy nekem van igazam (így próbálva meg elérni a célom) ha nem megpróbálom lejáratni, meggyűlöltetni széles körben a kritizálókat, bizonyítva a valós vagy vélt igazamat. Csak azért is. Bizony, ha valaki csak mereven előre nézve, süket fülekkel halad előre, annak hiába mondják az út széléről, hogy vigyázz ott egy gödör, bele fog esni. Kicsit úgy érzem, ha az ember kérdést tesz fel, vagy csak jelez valakinek valamit, rögtön izzó gyűlöletet kap.

2019.02.14. 13:41:23

@Helga Beauty Salon: "A családtámogatás támadása ilyen aljas módon bebizonyítja, hogy a liberális eszméknél aberráltabb, károsabb és undorítóbb dolog nem létezik a világon!" Ezzel a hét pontos családtámogatási izével kapcsolatban, gondoltál arra, hogy mi lesz ebből kb. 8-10 év múlva? Példákkal, családokra vetítve. Számszerűsítve? (esetleg arra gondoltál, hogy ennek a realízációja kb. arra esik amikor 2022-ben ha véletlenűl nem a fidesz nyerné a választásokat, a következő kormány meg kénytelen vissza vonni ezen rendelkezéseket mert anyagilag egyszerűen tarthatatlan, akkor lehet őket sározni, mondván mi akartuk, bevezettük, ni a mocskos kormány meg vissza vonta)

2019.02.14. 13:49:23

@Helga Beauty Salon: A liberalizmusnak köszönheted, hogy itt vagy és bárkit következmények nélkül leköcsögözhetsz. Meg még sok mást is amit el sem tudsz képzelni. Kifejtenéd, hogy ezen "családtámogatás támadása" miképpen függ össze azzal, hogy "a liberális eszméknél aberráltabb, károsabb és undorítóbb dolog nem létezik a világon!" Ebből, hogy sikerült levetned a fenti-szerinted-bizonyítást?

neko1967 2019.02.14. 13:50:46

@Helga Beauty Salon:

Persze hogy kínos. Neked! Így mellébeszélni!

rasztaszív 2019.02.14. 13:58:45

@paraszthajszal: összeesküvés-elmélet,mi? csak végig kell nézni a bandátokon...:)aki a populista hullám keresztes hátterét nem látja,az vagy fizetetten vak,vagy totál agymosott.

paraszthajszal 2019.02.14. 14:24:26

@rasztaszív: Téged szerintem valamikor megcsíphetett egy különkegesen mérges keresztespók, mert azóta mindenhol kereszteket haluzol be magadnak.

Az általatok „populistának” tartott irányzat nem azért törtek előre, mert hirtelen sokkal több lett a templomba járó, gyakorló keresztény, hanem mert az ide nem sorolt politikai erők (leginkább ballipsik) olyan, a valóságtól elszakadt elvek, hittételek, politikák mellett kötelezték el magukat (pl. magukat meneküktnek mondók szinte korlátlan befogadása, egyre bizarrabb nemi-identitásbeli kisebbségi csoportok [LMBTIQ+] erőltetett propagálása, a saját nemzeti identitás elleni küzdelem stb.), amely miatt a többségi társadalom nagyon sok tagjának, Magyarországon a többségnek immár teljesen tele van a hócipője.

rasztaszív 2019.02.14. 14:34:24

@paraszthajszal: valóban nem azért,hanem egyrészt azért,mert a reakciós klerikálisok kezében még valós eszközök vannak a befolyásolásra,amivel hatnak a nem vallásosakra is,másrészt azért mert valós érdeküknek érzik,hogy felszámolják a szekuláris eu-t,hogy azután nemzetállami szinteken újra beszivároghassanak az államhatalomba.

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 16:41:16

@jános515: De ne fényezd magadt dagadék soroslakáj helgácska ! .....................

Egy libsi soroslakájozik! Pont fentebb említettem, hogy nagy hevületetekben már magatok sem tudjátok hogy mit írtok le!
Esküszöm már nekem megalázó egy ilyen kreténnel beszélgetni.

6.Lenin 2019.02.14. 16:54:18

Kedves Ballib Honfitársaim!

Ne elljetek több kis libsit, hamarább kipusztultok.
Végre 1x jót is tennétek az emberiségnek!
Ha fütyid van, és még nem vagy még impotens, egy alsó mandula műtét megoldja. Te se tudsz kis lipsit csinálni. Te is kipusztulsz.
Rátok amúgy sincs nagy szüksége az emberiségnek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.14. 17:15:59

@6.Lenin: "Ne elljetek több kis libsit, hamarább kipusztultok."

Vagy trollkodsz, vagy hülye vagy, vagy mindkettő. A libsi (valójában jobboldali konzervatív) Jeszenszkynek fideszes (hazaáruló bolsevik) gyereke van, úgyhogy a világnézet nem öröklődik a génekkel.

6.Lenin 2019.02.14. 17:21:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Öröklődik. De kis hiba % belefér, ha ennek az ára, hogy végleg megszabadul az emberiség a ballibáktól.

A legjobb ballib szülő 0. szülő

2019.02.14. 18:16:29

@6.Lenin: "Kedves Ballib Honfitársaim!

Ne elljetek több kis libsit, hamarább kipusztultok.
Végre 1x jót is tennétek az emberiségnek!
Ha fütyid van, és még nem vagy még impotens, egy alsó mandula műtét megoldja. Te se tudsz kis lipsit csinálni. Te is kipusztulsz.
Rátok amúgy sincs nagy szüksége az emberiségnek." Ezt remélem komolyan gondoltad. Mert viccnek durva lett volna.

2019.02.14. 18:42:22

@Helga Beauty Salon:

"Esküszöm már nekem megalázó egy ilyen kreténnel beszélgetni."

ne alázd tovább önként magad, akaszd fel csak simán, mocskos fidessbértolnok, pofázol egész nap a pénzedért?

6.Lenin 2019.02.14. 18:56:49

@Thomas Grande:

Én csak követem a libsi logikát. Aki ellik, az nem tudja kibontakoztatni a tehetségét.
tulajdonképpen egy libsi nyőstény szerint mi a fasz szükség van egy férfira? Hogy néha kinyalja a mézes bödönt? Szerintem csak útban van.
Bár most tényleg hülyeséget írtam, libsi logika, az mi a fasz?
Na ennyi elég, mert még én is elhülyülök teljesen.

Helga Beauty Salon. 2019.02.14. 18:58:26

@az EU pénzek zsákolója: Én akkor már inkább téged akasztanálak fel, jól mutatna a magasban egy ilyen proliszerszám! :D

2019.02.14. 19:48:51

@Helga Beauty Salon:

legalább jól mutatnék. az is valami, de egy ilyen jellemtelen czigányrajongó... undorító vagy.

élhetetlen 2019.02.14. 23:56:08

@kunzoo: „csak a nők képesek szülni.”. Hogyne, akár önmegtermékenyítéssel. Az apáknak semmi közük nincs a családhoz, gyerekhez. Ha egy özvegyen maradt férfi felneveli a négy gyerekét, miért is kapna SZJA mentességet? Ha egy családban, a férj vette fel a tandíj hitelt, nem a feleség, miért is engednék el, ugyanúgy ahogy a feleség esetén a gyerekek után, végül is nem közös kasszáról, közös életről van szó, ugye?

élhetetlen 2019.02.15. 00:14:49

@6.Lenin: Így van, az emberiségnek, csak az ilyen okos, empatikus, minden helyzetet átlátó emberekre van szüksége, mint te vagy. Ja, nem.

élhetetlen 2019.02.15. 00:24:35

@6.Lenin: Te már nem fogsz elhülyülni, túl vagy rajta. „egy libsi nyőstény szerint mi a fasz szükség van egy férfira?„. Nem Orbán az, aki egy fiatal családban, ha a férfi vette fel a diákhitelt, akkor, mint család fizethetik, mert csak akkor engedik el a gyerekek után, ha a nő vette fel? Nem Orbán szerint nem számít a férfi a családban? Vagy Orbán egy libsi nőstény? Nem érted? Szóval, ne félj az elhülyüléstől, ha már ezt sem érted, akkor tényleg túl vagy rajta.

Világít a torony 2019.02.15. 02:35:14

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.: Pedig pont a kádári utóvéd próbálja rárakni a szutykos mancsait. Nem tűnik fel?

Világít a torony 2019.02.15. 02:40:23

@Helga Beauty Salon: Rablással, csalással, szavazat lopásokkal. Van mire büszkének legyél. Az agyhalottal mentális kondicíójából,az is szép, hogy ennyire futja.

Pipas 2019.02.15. 06:42:53

"Idetartoznak a szankciók is, bár azok bevetéséhez még mindig egyhangú határozat szükséges. Ám meg kell fontolni, hogy nem volna-e jó áttérni a minősített többség elvére, ha egyértelmű helyzetekről van szó"

Ó, látom a fékek és ellensúlyok rendszere akkor mégsem olyan életbevágóan fontos, ugye? Dumbass!

Éva Lonkay 2019.02.15. 06:46:55

De szar nektek büdös bolsik, hogy megint elbuktatok egy választást. Az emberek dolgoznak, jobban élnek, és csak legyintenek rátok: "bolond lukból bolond szél fúj". Aztán becsmérlő szavaitokat ne felejtsétek. Szükség lesz rá az elkövetkező 100 év választásai után is...

MACISAJT 2019.02.15. 06:58:52

"Az orbáni retorika jól beleillik abba a horrorregénybe, amelyben egy keresztény-fundamentalista diktatúra szülőgépekké degradálja a nőket."

Megnéztem, ezt az elmebetegséget ki eresztette el a Die Zeit-ban.:

"Ein Kommentar von Mohamed Amjahid"

Világos.

MACISAJT 2019.02.15. 07:03:18

"A Magyar Tudományos Akadémia nem akarja, hogy Orbán Viktor betegye a lábát a laboratóriumaiba. "

Mi köze annak a sok ezer kádár-aczél korszakból eredeztető (kontra)szelektált bölcsész maffiának a laboratóriumokhoz?
Semmi.

"Ugyanis a kormányfő reformja véget vetne a tekintélyes intézmény szellemi és anyagi autonómiájának. "

Autonómia, mi? Azt valahogy másként képzelik mint hogy adjál évente száz- és ezermilliárdokat az adófizetők pénzéből, oszt ma mi majd jól elkutatgatjuk...
Autonómia az mikor minden tekintetben független maradsz.
Hajrá.

MACISAJT 2019.02.15. 07:29:19

"A holland miniszternek feltűnt".

És ez vajon feltűnt például a derék nagypofájú liberális demokratának?

Migránsbanda erőszakolt meg egy holland politikusnőt, mielőtt az öngyilkos lett
2018.08.11. 11:54

Szerdán öngyilkos lett Willie Dille hágai önkormányzati képviselő, a holland bevándorlásellenes Szabadságpárt tagja, a párt korábbi országgyűlési képviselője. A politikusnő nem sokkal az öngyilkosságát megelőzően egy videót tett közzé Facebookon, amelyben beszámolt arról, hogy még 2017 elején, az önkormányzati választás napján elrabolta egy muszlim migránsbanda, csoportosan megerőszakolták, és arra kényszerítették, hogy „tartsa a száját a képviselőtestületben". Vagyis ne szólaljon fel többet a muszlim térnyeréssel szemben. Az erőszak után megkérdezték a nőt, hogy "tiszteled-e már Mohamed prófétát?"

Karen Gerbrands, a Szabadságpárt helyi elnöke elmondta a sajtónak, hogy Dille nem tudta feldolgozni ami vele történt, és nem volt képes elviselni azokat a reakciókat, amik érték az esetet követően."

Ja és Pim Fortuynt sem a fasiszta Magyarországon ölték meg a nyílt utcán...Ha valaki már nem emlékezne,ő vezette a Pim Fortuyn Listája nevű pártot, fő kampányjelszava volt, hogy megállítja a muszlim bevándorlást(sic!) . Fortuyn-t 2002-es holland parlamenti választások előtt kilenc nappal meggyilkolták.

2002. május 6-án Fortuyn egy rádiós interjún vett részt Hilversum-ban, ami után a rádió parkolójában egy Volkert van der Graaf nevű környezetvédő aktivista (saic!) közelről többször rálőtt és meggyilkolta. Graaf a bíróságon azt mondta, hogy azért ölte meg Fortuyn-t, mert "bűnbakot csinált a kizsákmányolt muszlimokból". (sic!)
A gyilkos egyébként azóta természetesen jó magaviselete miatt már rég szabadlábon van...

2019.02.15. 07:33:03

@Helga Beauty Salon: Már bocsánat, te idióta fidióta gyökér és soroscsicska ! De tessék már mondani, hogy mikor is voltam a liberalizmust hirdető orsós brigág tagja és hol is voltunk együtt fidióta gyűlésen ? A Népligetben, a Margit-szigeten vagy a Pasaréten ? Mert tudtommal egyik helyen sem. Ja és szdsz-es sem voltam csak hogy tudd ! És te ?

De ha már itt tartunk, mesélj , mikor is kaptam a sorosgyurikabácsikától 100 millió ft -ot, sokszorosító és nyomdagépet, havi apanázst ? Csak hogy tudd, te és a vezéred , lakájai
nyaltátok a pénzeszsák seggét és szopogattátok--mint a falusi búcsúban a -- faszárú kakasos nyalókát . Még cuppogtatok is hozzá.

Mikor is beszélgetek én veled ? Már elnézést, de fizetett udvari lakájokkal eddig sem beszéltem és ezután sem fogok. Csigákkal mióta és hogy lehet beszélgetni ? Vagy a takonygerinced már megkeményedett ? Tudod, a fideszproli , nem az én kategóriám .

Willkommenskultur 2019.02.15. 07:56:06

Megint velunk van tele a sajto.

Bravo Orban, hajra Magyarorszag!

Willkommenskultur 2019.02.15. 08:02:00

@MACISAJT: A politikatudomanyi intezetnek gyonyoru laborjai lehetnek...:)

MACISAJT 2019.02.15. 08:04:53

@Willkommenskultur: "Megint velunk van tele a sajto."

Méghozzá melyik sajtó...A "liberális"...és a "baloldali".
szelestey elvtárs gondos válogatásában.

Ami, tegyük hozzá, igencsak hasznos.
Ha a ballibák megpukkandank(márpedig) tehetetlen dühükben, ha kim lane scheppele, jan werner müller, a politico, liberation( florence la bruyere) etc. vonal hányja az epét..na az a legbiztosabb jel arra hogy Magyarország( a karaván) rendben halad. Az ebek (az agyonvert ballibák és kapcsolt társulataik) meg vonyítanak.
Nem baj, a győztes csatákat is a halálhörgések zaja teszi még édesebbé...

Európai téridő 2019.02.15. 08:22:57

Kedves Lajos, maga már a címben egy óriásit hazudott. Nem is idézett a hivatkozott drágalátos hivalkodó holland szakminisztertől. Amúgy ők csak ne povedáljanak, a mosott pénzekből és a gyarmataikból híztak kőgazdagra, nem a polderek lecsapolásából és a szorgalmas munkából.

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:02:54

A Soros féle Brüsszeli bevándorláspárti geciktől nincs gusztustalanabb.

A komcsik és nácik sehol nem voltak hozzájuk képest az elképesztő kis diktátumaik tekintetáben.

A legröhejesebb, hogy egy szűk kisebbség tartja foglyul az EU-t. Remélhetőleg 2019-ben kipicsázzuk Soros által pénzelt ballib csicskákat az EP-ből, akik tönkretennék Európát, és aki ennek ellenáll azt szankcionálják !

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:05:02

@jános515:

A magadfajta Gyurcsány csicskák örjöngése is egyre szánalmasabb.

Tojad csak, mutasd meg a magyargyűlöleted, hogy végre mindenkinek kinyíljon a szeme !

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 09:09:06

@Minden ballib bérretteg: "A Soros féle Brüsszeli bevándorláspárti geciktől nincs gusztustalanabb."

Na akkor Homo Fideszbirkusz, a te geci orbánodnál nincs gusztustalanabb, mert ő pár év alatt akarná kisebbségbe rakni a magyart a saját haz´ájában:

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár
ORIGO.HU

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 09:11:49

@Minden ballib bérretteg: "Tojad csak, mutasd meg a magyargyűlöleted,"

Homo fideszbirkuszom, te ezzel a "TOJAD" szóval lenni magyar? Csak nem te is valami magyar nyelvi gyorstalpalón kifejlesztett hatosztályos félromán troll vagy, aki a magyarok pénzén "toja" az illiberált propagandát?

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 09:14:06

@Minden ballib bérretteg: "A Soros féle Brüsszeli bevándorláspárti geciktől nincs gusztustalanabb."

Ja jut eszembe, itt a Soros lista az ő általa megvett fidesz gecikről:

Rengeteg pénzt kapott Sorostól a Fidesz és személyesen Orbán
origo.hu

Többször írtunk már mi is arról, hogy a nagyobbik kormánypárt prominensei vagy a Fideszhez közel állónak mondható emberek közül hányan és kik profitáltak Soros György és alapítványa ténykedéséből. Közéjük sorolható Orbán Viktor, Lázár János, de például Schmidt Mária vagy Habony Árpád is.

Az origo.hu most viszont azt is összeszedte, hogy pontosan mennyit köszönhet a párt a milliárdos befektető filantróp tevékenységének.

A Rajk- és a Bibó-szakkollégium, melyekből a Fidesz is kinőtt, összesen 11,8 millió forintot kapott a 80-as évek végén, ami mai értéken számolva nagyjából 231 millió lenne.

A Fidesz maga (még nem pártként) közel 4 millióhoz jutott a Soros Alapítványtól, ami mai értéken majdnem 125 millió. Ebből jutott az országos hálózat kiépítésére is, irodákra, irodaszerekre, berendezésre.

Orbán Viktor 88 áprilisától a Soros Alapítvány támogatásából alapított Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt, ’89 augusztusában azt nyilatkozta a HVG-nek, hogy 10 ezer forintos ösztöndíjat kap havonta közvetlenül az alapítványtól és még 5-10 ezret a szintén Soros-pénzből alapított Századvég című folyóirat szerkesztéséért. Ha összesen 20 ezerrel számolunk, az ma 310 ezer forint lenne.

1989 szeptemberében Orbán Viktor Soros-ösztöndíjasként Oxfordba utazott, ahol a Pembroke College-ben kutatási témája „a civil társadalom eszméje az európai politikai filozófiában” volt.

Deutsch Tamás szintén Sorosnak köszönhetően járt egy Magyarországon és Angliában működő menedzseriskolába, valamint a University of Tennessee-n.

Kövér László is az alapítvány támogatásával kutatta a közép-európai társadalmi mozgalmakat.

Németh Zsolt és Szájer József Oxfordban tanult.

Schmidt Mária két társával együtt összesen 1,35 milliót, mai értéken több mint 30 millió forintot kapott egy kutatásra. Egy jeruzsálemi konferenciaútját is az alapítvány fizette, majd az Indiana Universityn is tanulhatott.

A ma szintén tele szájjal sorosozó Kósa Lajos 250 dollárért vehetett részt ’88-ban a dubrovniki nyári egyetemen, ezekből a kurzusokból nőtt ki később a CEU maga.

Fellegi Tamás mai értéken számítva 2,5 milliót kapott arra, hogy a Connecticuti Egyetemen PhD-zzen.

Bába Iván, a második Orbán-kormány külügyi államtitkára mai értéken 3 millióból kutatott, majd ő lett a Kelet-Európa Kutatócsoport vezetője.

Hörcsik Richárd, a Fidesz korábbi frakcióvezető-helyettese ’87 és ’89 között havi 5 ezer forintos (ma nagyjából 105 ezer lenne) ösztöndíjban részesült.

Cséfalvay Zoltán harmadmagával végzett palóckutatást, és portugál konferenciára is utazott, összesen – mai értéken – 4 millióból.

Soros-ösztöndíjas volt a lex CEU-t a minap államfőként szignózó Áder János is, de a támogatás mértéke nem ismert.

Habony Árpád a Soros Alapítvány által hétmillióval megtámogatott könyv- és papírrestaurátor-képzésre járt.

Nem apanázst kapott, hanem közvetlenül a szervezetnek dolgozott Mikola István, Stumpf István, Sólyom László, Jeszenszky Géza, Chikán Attila.

A CEU-n tanított Illés Géza, és oda járt Kovács Zoltán kormányszóvivő és Kumin Ferenc New York-i főkonzul. Berzétei Ákos külügyi helyettes államtitkár jelenleg is ott tanul

– emlékeztet az origo.

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 09:17:28

@Éva Lonkay: "De szar nektek büdös bolsik, hogy megint elbuktatok egy választást. Az emberek dolgoznak, jobban élnek, és csak legyintenek rátok"

Ja te főgyökér Homo fideszbirkusz. Az az 1 millió aki már lelépett Orbanisztánból az tényleg jobban él nálad, a NER jobbágynál. Ezek tényleg legyintenek rátok és naponta röhögnek rajtatok röghöz kötött Homo fideszbirkusz állatokon.

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:40:55

@Homo fideszbirkusz:

Kétségtelenül szükség van külföldi munkaerőre. De azt csak az agyhalott Soros csicskák gondolják, hogy az integrációra képtelen, nőket erőszakoló, robbangató, muszlim csürhe fogja ezt megoldani.

Európai keresztény emberekre van szükség. Pár millió Trinaon következtében külföldön élő magyar, alapból él pl a környező országokban.

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:43:10

@Homo fideszbirkusz:

Való igaz. Soros számtalan politikust támogatott minden országban.
Vélja hogy ezek közül a legmegbízhatóbbak az ő érdekeit képviseljék a saját országuk ellenében is akár.
Ezekről a megbízhatókról listát is vezet:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Érdemes megnézni, hogy ezen a listán egy név sincs az általad felsoroltak közül, viszont mind ott vannak a migránsseggnyaló bevándorláspártiak, akik hazánkat is élvezettel rugdossák, Timmervanstól, Verhohstaton át Sargentini nevű magyargyűlölő fasszopó picsáig.

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:44:43

@Homo fideszbirkusz:

A környező országok között arányaiban tűlönk léptek le a legkevesebben.
Ennek oka pedig az, hogy a környező országok között is nekünk van a legjobb kormányunk gazdasági értelembe is.

Minden ballib bérretteg 2019.02.15. 09:47:47

@Homo fideszbirkusz:

Egyébként érdemes a Gyurcsányseggnyaló barátunk nevéről is elmélkedni egy sort.
"Homo fideszbirkusz". Ezt ő találta ki, hogy gúnyolja a jobboldaliakat.

Viszont elvbarátai, Soros csicskái önnön maguk alkották meg a "Homo sorosensus" kifejezést saját magukra. Ahol le is írják, hogy minden gazdasági és politikai hatalmat ők fognak bitorolni.
A "Homo fideszbirkusz"-hoz hasonlatos, ballib magyargyűlölő, gender előszopó migránspárti, elfajzott ballib kretének.

www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html
A "homo sorosensus", azaz a Soros embertípus létrehozásának szükségességéről értekezett Nils Muiznieks, az Európa Tanács (ET) emberi jogi biztosa egy 2009-es dokumentumban
...
egy átmeneti időszakot követően a "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót.
...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 09:51:26

@Minden ballib bérretteg: ""Homo fideszbirkusz". Ezt ő találta ki, hogy gúnyolja a jobboldaliakat."

Minket nem gúnyol. Inkább titeket, hazaáruló bolsevik fideSSfasszopókat. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 09:53:30

@Minden ballib bérretteg: "nekünk van a legjobb kormányunk gazdasági értelembe is. "

Aha, bele az értelembe. :))

Ha lenne neked. :))

Olyan jó a kormányunk, hogy Megtette Magyarországot az EU legszegényebb államává. Hát ez csudijó!

enrikokaruszo 2019.02.15. 10:05:52

az egész napközi teli a hírrel, hogy a tanítónéni kieszi a sajtot a szendvicsekből

felucca02 2019.02.15. 10:14:23

@MACISAJT: Megjegyzem, van olyan intézmény, amit most összeverbuvált a kormány, csúcsába ültetett egy nevenincs senkit, aztán az most száz-és ezermilliárdokból kutatgatja a nagy semmit.
Ez téged nem zavar, csak az akadémia. Sőt, ezt kifejezetten szereted.
Dögöljek meg, ha valaha meg fogom érteni a logikátokat.

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:22:56

@felucca02: A lipsik nem fognak penzt kapni, vagy elhuznak az MTArol, vagy a kormany csinal maganak MTA-t.

Ha nem tetszik nyerjetek valasztast..:)

bru hu hu

felucca02 2019.02.15. 10:25:00

@Willkommenskultur: Ez eddig is napnál világosabb volt.

Két kérdés:

1. Ez mennyiben próbál meg válasz lenni az én előbbi kérdésemre?
2. Mi lesz azokkal a fideszes nemlippsikkel, akikkel most szintén kibaszik a kormány?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 10:25:25

@Willkommenskultur: "A lipsik nem fognak penzt kapni, vagy elhuznak az MTArol"

Honnan tudod, hogy az akadémiai hálózatban ki a lipsi, ki a szocialista, ki a jobboldali, és ki a bolsevik fideszes?

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:26:57

@felucca02: 1. mivan?
2. karpotolva lesznek

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:28:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ez konnyu

- aki az oktatas szabadsagara, meg a tudomanyos autonomiajukra hivatkozik, az mind lippsi

Aki Orbantol ker penzt, az milyen autonomiarol beszel? Van beveteluk, nincs. Akkor pofa lapos kuss van.

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 10:32:58

@Minden ballib bérretteg:

hehe ostoba Homo fideszbirkusz, egyre jobban szopatod magad:

Orbánod TÖMEGES MIGRI BETELEPÍTÉST akar, négymillót.

10 milli´ó magyar több nőt erőszakol meg, több embert öl meg, mit 10 millió migráns!

Te agyhalott fidesztroll, te még azt se érted hogy mi az a sorosensus, kimondani meg még annyira se tudnád. Ellenben ezt pont Orbánra mondták rá, (ráadásul még be is kopizod te pöttömnyi agyú birka!) ugyanis pontosan ő Soros pénzelt nemzedéke, akik elfoglalták a hatalmat. Sikerült a funkcinális analfabetizmusoddal megint mélyen megaláznod magad, bár t´éged pont ezért tart Orbán, a Homo Vezérbirkusz hogy ezt csináld. Legjobban ő röhög rajtad!

Origo = a Homo fideszbirkusz törpeagyúak számára alapított fake news gyár. Csak ők szopják be az origo futószlagon gyartott hamis híreit. Megint hülyét csináltál magadból kisköcsög, nemkicsitnagyon, de pont ezt imádjuk benned!

felucca02 2019.02.15. 10:34:51

@Willkommenskultur: Aha, ha nem tudsz válaszolni, hülyének tetteted magadat. Értem, jó stratégia. De akkor minek kommentelsz?

Mivel lesznek kárpótolva? Kit kárpótolnak és kit nem? Bemondásra megy majd? Vagy haveri alapon?

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:35:14

Amugy a zorbani penznyelok (pl. foci) is pont ekkora baromsagok, mint az MTA.

Meg 10 eve egyetem utan, dolgoztam par honapot az MTA egyik intezeteben: andrassy uti kastely, intezetvezeto fizuja kb. 1 millio (10 eve), de meg mi projektans kis senkik is atlag felett kerestunk. Munka egyaltalan nem folyik, de egyaltalan, alt. be sem mennek a "kutatok", vagy ha igen akkor a kertben sutkereznek, Bp. legdragabb reszen. Ha vmit demonstralni kell hogy tulkepp mi a faszert letezik az intezet akkor gyorsan osszekontrolkopiznak egy 300 oldalas tanulmanyt a tavaly elottibol, aztan atkuldik egy masik MTA gittegyletbe megvitatasra.

Ez egy tarsadalomtudomanyi intezet volt, nem biztos hogy mindenhol ugyanez van, de nyugodtan beszanthato, ertelme zero.

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:35:44

@felucca02: haveri alapon, miert mit gondoltal?

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 10:38:10

@Willkommenskultur: "Aki Orbantol ker penzt, az milyen autonomiarol beszel?"

Te síkhülye szlovák komcsi fideszbirkusz, Orbánod azt a pénzt az adófizetőktől szedi le, az nem az övé!

Csak az ellopott, elsikkasztott EU pénzek az övé, mert inkább rásózza az elvesztett EU-s (Elios) támogatást a magyar népre, az a Homo birkafajzat meg szó nélkül kifizeti azt, nehogy már az Orbán diktátor klán privát bankszámlájáról kelljen visszautalni azt a 13 milliárd forintot.

Menjél inkább vissza te szlovák Homo fideszbirkusz Meciar seggét nyalni, a pofádat ne üsd bele a magyarok dolgába!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 10:41:30

@Willkommenskultur: "az oktatas szabadsagara, meg a tudomanyos autonomiajukra"

Ezek az egész világon evidenciák.

"Aki Orbantol ker penzt"

Nem tudok ilyenről. A Parlament által a tudományos kutatásra 2019 évre megszavazott, így törvényben rögzített pénz kifizetését várják.

Homo fideszbirkusz 2019.02.15. 10:43:19

@Willkommenskultur: "Meg 10 eve egyetem utan, dolgoztam par honapot az MTA egyik intezeteben: "

Még portásként se bírtál pár hónapnál többet teljesíteni? Ebből a "kemény" melóból? Ugye mennyivel kénylemesebb fidesz trollnak lenni, semmi kötöttség, azt a napi 300 beböfögést akkor nyomod be amikor akarod, közben egész nap sütettetheted a napon a gyapjadat.

felucca02 2019.02.15. 10:44:35

@Willkommenskultur: Semmit, pont ezt vártam, kösz!

citrix 2019.02.15. 10:45:54

A fidesztrollok miért nem az Origo-n lógnak és a többi nekik szóló nemzeti érzelmű oldalakon? Drága pénz költ Viki a nemzeti hazugsággyárra (cirka 90 milliárd évente) és mi értelme az egésznek ha még a fidesztrollok se azt olvassák hanem a "soros" indexen lógnak a nap 24 órájában?

Willkommenskultur 2019.02.15. 10:53:39

@Homo fideszbirkusz: Az adofizetok penzet csak Orban koltheti, o a felelos erte. MTA papirgyarosok meg kerhetnek tole, alazatosan.

Nem muszaj kerni, vannak palyazatok is.

felucca02 2019.02.15. 10:55:07

@Willkommenskultur: Nem, nem kell kérni, törvény kötelezi az államot a finanszírozásra. Még a feltételezése sem áll meg, hogy esetleg bármit kérni kellene.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 10:59:02

@Willkommenskultur: "Az adofizetok penzet csak Orban koltheti"

Nem így van. A Parlament az oktatásra, egészségügyre, közszolgálatra is ad pénzt, mindet nem költheti el a geci gazdád. Azért ne szomorkodj, így is van elég kastélya, szállodája, kempingje, földjei, erőművei... Éhen már nem hal a következő 86 milliárd évben. :))

gyurmicsek 2019.02.15. 11:00:04

@Willkommenskultur: A Fideszesek fizuja nem zavar? Csak kérdezem.....

Willkommenskultur 2019.02.15. 11:03:31

Ugy latszik a penzosztas semmiert, nem csak a mi kutatointezetunkben volt az MTA policy

444.hu/2019/02/15/palkovics-eveken-at-vett-havi-800-ezres-fizetest-az-mta-tol-de-kozben-nem-publikalt-semmit

Szoval, jo kis kadertemeto az MTA sajnos.

Willkommenskultur 2019.02.15. 11:04:47

@gyurmicsek: Most irtam: Amugy a zorbani penznyelok (pl. foci) is pont ekkora baromsagok, mint az MTA.

De az hogy mukodtetnek penznyeloket, nem jelenti azt, hogy tobb penznyelo jobb, mint a kevesebb.

Willkommenskultur 2019.02.15. 11:05:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az hogy a Parlament mire ad penzt Orban mondja meg.

Simple as that. Money talks, bullshit walks.

kunzoo 2019.02.15. 11:18:01

@élhetetlen:
Arra reagáltam hogy "szülőgépként kezelik a nőket" érted?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 11:19:07

@Willkommenskultur: "Az hogy a Parlament mire ad penzt Orban mondja meg."

Köszönöm, hogy igazoltad, hogy a fideSSmaffia kormányzása alkotmányellenes. :))

Pedig még az alkotmányt is a geci írta. :))

Pedig már 67-szer módosította is. :))

_most_ 2019.02.15. 11:28:07

@Willkommenskultur: szerintem az a magyar adófizetők pénze, nem Orbáné, bármennyire is sajátjának tekinti a közpénzt.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.02.15. 11:29:34

@élhetetlen: 4 gyereket egyedul nevelo apa mar az szja mentesseg nelkul se fizet kb semmi szja-t, hacsak nem keres minimum masfelmilliot havonta. az szja mentesseg viszont ezen felul vonatkozik majd a nokre, ha nem tevedek. ha tevedek, valami hiteles forrasnak orulnek.

Willkommenskultur 2019.02.15. 11:42:56

@_most_: Ok 4 evente elmondhatjak, ki kolti a kozpenzt, aztan kussolnak. Ha nem szeretik a demokraciat, szavazzak meg a Kiralysagot.

törppicur 2019.02.15. 11:43:21

Azt hiszem, ha most választhatnék pályát, holland minielnök szeretnék lenni.
Dolgom semmi, hobbiból random kiválasztok néhány területet, amihez nem értek, és hozzászólok. Majd begyűjtöm a barátaim dicséretét.
Pl. ha fogalmam sincs, mi alapján működik Magyarország, akkor jól elitélem, megköpködöm, mondok róla butaságokat.
Szerintem Rutte úr vért hányna, ha a bolgár vagy az észt (ne adj isten a magyar vagy lengyel) minielnök, a saját országának vezetése helyett, Hollandiát áztatná nem igazolt téveszmékkel.
Lehet ilyen is van egyébként, csak a szelestey-féle lapszemlébe nem fér be, de nekem gyanús, hogy inkább saját problémájuk megoldásával vannak elfoglalva. Rutte mesternek egyébként nem biztos, hogy 21% szavazat mindig elég lesz a győzelemhez. Magyar ballib értékrend szerint 79% másra szavazott + aki nem szavazott senkire = nagyon vékony legitimáció. Cserébe erős beleszólási kényszer. Kb mint Macron

Fülig José 2019.02.15. 11:47:18

@törppicur: " igazolt téveszmékkel."
te szánalmas szar, te... igazolt? mesélj már troll, ki? hol?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 11:53:22

@Willkommenskultur: "Ez mind benne van az Alaptorvenyben. Is."

Szóval nem ismered az alaptörvénynek csúfolt gránitszilárdságú 983-szor módosított alkotmányt se? Vajon miért nem csodálkozom?

"(2) Az Országgyűlés ... c) elfogadja a központi költségvetést, és jóváhagyja annak végrehajtását;"

www.keh.hu/magyarorszag_alaptorvenye/1515-Magyarorszag_Alaptorvenye&pnr=7

morph on deer 2019.02.15. 11:58:56

@felucca02:
“Dögöljek meg, ha valaha meg fogom érteni a logikátokat.”

Minek?
Valamihez is hiányzik a megértése?

Arról már nem is beszélve, hogy a “logika” már megint egy olyan külföldi szó, ami nálunk nyilván “mást jelent” , - mint a “liberális” például - és amúgy is csak a sorosista libsibolsik értik és használják, a felcsúti gazban felcseperedett “nemzetthy népszaporító” gondolkodásától ez teljesen idegen.

Én például már vagy eg évtizede meg sem próbálom megérteni ezt a rengeteg, se füle se farka, hajánál fogva előrángatott faszságot, mert teljesen feleslegesnek tartom.
Egy időben - mazohista módon - rendre végigolvastam az orbán-beszédek írott változatát, hátha ott mégsem akkora baromságok vannak, mint amiket hallani véltem, de őszintén szólva úgy még rosszabb..!

Szóval szerintem teljesen értelmetlen tevékenység igyekezni megérteni az orbánhitűek “logikáját”, merthogy olyan nincs, sose volt.
Háá mer’ nem vót rá szükség, azéée....

Inkább ültess parlagfüvet, mert ennél még az is értelmesebb dolog...

morph on deer 2019.02.15. 12:02:44

@Willkommenskultur:
“Simple as that. Money talks, bullshit walks.”

Miért, hová indulsz?

felucca02 2019.02.15. 12:16:21

@morph on deer: Oks, megyek, elvetem, ez tényleg szánalmas. Kétnaponta fordul a széljárás, visszahozza, saját nadrágjukat áztatja el a pisájuk, erre még megkérdezik, hogy miért, ez mindig is így volt, ez a normális.
Igaza volt Tétényi Évának: fideszessel vitatkozni olyan, mint egy szekrénnyel.

0dzsud0 2019.02.15. 12:19:21

@Willkommenskultur: Barátnőm elmondásai alapján a mai napig ugyanez van. Annyi különbséggel, hogy azóta home officera hivatkozva már be sem kell járni semmit tenni, elég hetente egy óra hosszára bemenni kávézni, és megbeszélni, hogy senki nem csinált ezen a héten sem az égvilágon semmit. És mindenki "kutató", úgy, hogy három évre visszamenőleg nem publikáltak semmit. Ő három hónap után hagyta őket ott a fenébe, és amikor hallotta, hogy mire készül a kormány, ööö...nem annyira volt felháborodva. :) Ehhez képest milyen jellemző, hogy sokszor olyan a reakció libtard oldalról, mintha legalábbis a KFKI-t akarná a kormány a földdel egyenlővé tenni. Mert megértem én, ha egy olyan nyíg, aki eddig a semmire hívhatta magát kutatónak, és a 600 nettó fizuért egy powerpoint prezentációt kellett havonta összeraknia politikatudomány, vagy társadalmi nemek témában, de szerintem nem annyira nagy baj, ha nem csak az ő véleményük alapján dönt a kormány. És akkor nagyon udvariasan fogalmaztam.

felucca02 2019.02.15. 12:29:29

@0dzsud0: libtard, ó, jaj, milyen vicces!:)
Ok, tegyük fel, hogy mindez így van, szuper, hirtelen mindenkienk a barátnője, ismerőse ott dolgozik. Ez tényleg nagyszerű, legalább első kézből kapjuk az infókat!
A fideszes kutatót dolgoztak egyébként? Remélem, igen, csak a libtardok voltak ilyen lusták! Remélem, nem az volt, hogy a rendes polgárikonzervatív kutatókat nem hagyták a libtardok dolgozni!
By the way, barátnőd mit mond, az új, sokmilliárddal kibélelt kormányzati kutatóintézeteknél ugye valóban dolgoznak? Remélem, előállítanak valamit magyarságügyben, mert ez az elavult finnugorság, ez már tarthatatlan!

VT Man 2019.02.15. 12:42:13

Koherens baloldali erveles:

"A jobboldali populisták egytől egyik nacionalisták. "
"Csakhogy most vezette be a rabszolga törvényt, amely elsősorban a német autógyárak érdekeit szolgálja."

Tehat a jobboldali NACIONALISTA Orban bevezetett egy olyan torvenyt, ami IDEGEN orszagnak jo (nemetorszag).

Ezt hogy magyarazzatok ki?

VT Man 2019.02.15. 12:46:06

@citrix:
"A fidesztrollok miért nem az Origo-n lógnak és a többi nekik szóló nemzeti érzelmű oldalakon?"

Talan mert az Index "fuggetlen" media, azaz bal es jobboldaliaknak is szol.

Elvileg.
Gyakorlatilag baloldali propaganda nagyreszt (a blogketrec), de kozben fuggetlennek hazudja magat.
szabadindex.eu/

0dzsud0 2019.02.15. 12:46:32

@felucca02: Tehát besérülsz a libtardon, de közvetlenül előtte neked szabad minden fideszest idiótázni. Ez aranyos. :)

"hirtelen mindenkinek a barátnője, ismerőse ott dolgozik"

Eddig, ha jól látom ketten írtunk tapasztalatokat az MTA pénzherdáló, semmittevő "kutatóintézeteiről". Az én információim ráadásul nem is első kézből származnak. Valóban marhára életszerűtlen, hogy egy napi több tízezres olvasottságú, index címoldalas blogon legyen két ilyen hozzászólás is. Igazi kis detektív vagy, hogy ezt ilyen ügyesen kiszagoltad. Kicsit úgy hangzik, mintha csak azért, mert számodra valami elérhetetlen vágyálom csupán, hogy egy hasonló intézetnél munkát vállalhass, már valószínűtlennek is tartod, hogy egy ilyen hulladék blog hozzászólásai közt mégis olvashatsz olyanról, akinek akadhat a témában ismerete. Pláne, ha fideszes, hiszen azok mind négy elemis, vidéki suttyó parasztok, még a Tétényi Éva is megmondta.

Btw a barátnőm a továbbiakban tartózkodott az akadémiától, legalábbis ebből a belterjes kamu kutatói közegből - érthető módon - nagyon hamar elege lett.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.15. 12:47:53

@VT Man: "Tehat a jobboldali NACIONALISTA Orban bevezetett egy olyan torvenyt, ami IDEGEN orszagnak jo (nemetorszag)."

Nem kéne akkorát csodálkoznod, te is tudod, hogy a geci gazdád bolsevik hazaáruló.

A frázisokat hamisan pufogtató nacionalizmusnak semmi köze a valódi hazafisághoz.

Willkommenskultur 2019.02.15. 12:48:30

@felucca02: Orban a torveny, tehat kizart hogy barmi kotelezi Orbant az MTA-s marxistak hobbijanak a finanszirozasara.

felucca02 2019.02.15. 12:56:41

@0dzsud0: Tisztázzuk, hogy nem sértődtem be, hanem tetszett ez a rendkívül humoros megnyilvánulás! Igazi jó humor!:)

Tétényi Éva nem suttyót mondott, hanem szekrényt.

Nem szeretnék se itt, se ott munkát vállani, éppen jó nekem ez az itthonról szellemiszabadfoglalkozás, se ilyen, se olyanoldali suttyóknak nem vagyok kitéve, azt mondom és azt gondolok, amit akarok, nincsen ennél jobb!
És persze szarrádolgozom magamat, de ez okoz örömet.

0dzsud0 2019.02.15. 13:05:25

@felucca02: Azért annyit engedj meg, hogy nem lehetett másnak, mint iróniának érezni. :)

Tétényi Éva gyakorlatilag implikálta, amit én írtam, vagy szerinted szerinte a fideszesek fizikailag szekrények? :D

A többi korrekt, hozzáállásod becsülendő. Hasonló értékrendet vallok.

törppicur 2019.02.15. 14:02:18

@Fülig José: bocsi jobarat, az er eidet nem ertem
A kerdesed meg kicsit dekoncentralt - talan Besenyo
pista bacsi megertene, tudod, nem mindegy hogy lentrol fel vagy fentrol le
Nem vagy te egy kicsit zavart?

Fülig José 2019.02.15. 14:05:21

@törppicur: ez valami fideSSes humor, köcsög? mer nem vágom... a kérdésre nem tudsz válaszolni? 2 mosogatás között nem jött meg a leirat? vagy a nyelvet feletetted el? kicsipicur??
ui: zorigó & co. nektek készül 90 mrd-ból / év, ménem ott toszod anyád?
féleszű csicska.

élhetetlen 2019.02.15. 14:12:08

@droid_: Mire vársz hiteles forrást? Arra, hogy az adójóváírás csak az eltartott gyerekek után vehető igénybe, vagy arra, hogy a példámban említett özvegy férfi nem kap élete végéig SZJA mentességet? Csak, hogy értsd, miről beszélet. Mondjuk, 23 évesen, egyetem után megnősül, 30 éves korára lehet négy gyereke. 50-51 éves korára a legkisebb gyereke is dolgozhat már. Neki meg van még 15 éve, amikor semmilyen kedvezményt nem kap, míg egy nő akkor is kap, ha nem egyedül nevelte fel a gyerekeket, vagy nem is ő nevelte fel. Ennél az is igazságosabb lenne, ha választhatna egy pár, hogy ki kéri a kedvezményt, szélsőséges esetben meg az kapná, aki él. Mert a négy gyerek, az négy gyerek. És nekem azért kusza ez a „kedvezmény” törvény, mert egyáltalán nem biztos, hogy aki szülte a gyereket, az is neveli fel, váláskor is kerülhet az apához. Értem, hogy a 9 hónap és szülés fontos, de fontos a következő 20 év is, ezért nem látom kereknek az esetet.

törppicur 2019.02.15. 14:14:37

@Fülig José: lehet nem voltam vilagos, kedvedert egyszerubben
A temahoz nem szoltal
Engem letrolloztal, pedig torp vagyok
Mi kozod hozza hanyszpr mosogatok, lehet harmat is bevallalok
Leg kozelebb akkor szolj hozzam, ha emberkent kezelsz, akkor fogok valaszolni, addig itt vegeztunk
Kerem, a nemi identitas problemaiddal ne terhelj, Amszterdamban mindenre van megoldas a vigalmi negyedben, kozben valos infokkal lathatod el (mar ha van neked olyan) Rutte nasagosurat
A kerdesed, mar bocsi, de fogalmatlan

törppicur 2019.02.15. 14:21:31

@élhetetlen: meg mielott megmondjatok, mi miert nem jo, ki van kizarva, talan varjatok ma torvenyt, Meg ha van vegrehajtasit
Addig csak tippelgettek
OV mondott egy beszedet, ahol vazolta a kormany csaladsegito programjat, mist meg lehetkeplekeny, de egy beszed nem torvenyi reszletezettsegu, mert bealudnanak a nezok
Makd ha torvenylesz belole ott vitezkedhet a parlament szelballib noi szabadcsapata - remelem pozitiv hozzaallassal

élhetetlen 2019.02.15. 14:24:31

@kunzoo: „Arra reagáltam hogy "szülőgépként kezelik a nőket" érted?”. Ezt válaszoltad: „csak a nők képesek szülni.”. Erre írtam, hogy de nem egyedül. Semmi nem indokolja, hogy pl. ha a diákhitelt a nő vette fel, akkor gyerekenként elengedik, ha a férj vette fel, akkor ugyanabból a háztartásból vissza kell fizetni, stb.

Fülig José 2019.02.15. 14:33:31

@törppicur: te pöcs.
"Szerintem Rutte úr vért hányna, ha a bolgár vagy az észt (ne adj isten a magyar vagy lengyel) minielnök, a saját országának vezetése helyett, Hollandiát áztatná nem igazolt téveszmékkel. "
ezt sikerült ideokádd. mi nincs igazolva?! hogy a geci gazdád a szemünket kilopja? hány csilliárdot kell elvigyen még a debil lötyő, hogy a hozzád hasonló szánalomvölgye fityfasznak is feltűnjön?! bazmeg, rajtatok fitymahuszárokon kívül MINDENKI látja, mi folyik itt...még a hollandus nemtom ki is... hogy is van ez?!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.02.15. 15:22:03

@élhetetlen: arra, hogy esetleg nem ugy hangzik a terv, ahogy leirtam. ezek szerint ugy hangzik, tehat a korabbi "egy özvegyen maradt férfi felneveli a négy gyerekét" c. peldaban valoban nem sokra menne az illeto a mentesseggel a gyerekneveles soran. a tovabb "finomitott" peldadban tenyleg a no a kedvezmenyezett, es a ferfi a 4 felnott gyerekevel szja-zni fog a maradek idoben, ha ebben a formaban marad a szabaly.

kunzoo 2019.02.15. 15:53:08

@élhetetlen:
Szerintem azért a nőket említik merz egy válás után ált. a nőknél marad a gyerek, a nők szervezete amortizálódik le. Az özvegyi kérdésben igazad van.

Helga Beauty Salon. 2019.02.15. 15:57:55

@Fülig José: a geci gazdád a szemünket kilopja? .............

Szemünket? Az enyém még a helyén van, de valami testrésztolvaj dolgozhat errefelé, mert a te agyadnak már csak a hűlt helye van meg ahogy látom!

élhetetlen 2019.02.15. 16:21:16

@kunzoo: „egy válás után ált. a nőknél marad a gyerek”. Általában. Nem egy statisztikai tömeg, de csak öt elvált családot ismerek szerencsére. Ezek közül két esetben maradt a férjnél a gyerek. Az egyik horrorisztikus volt. Harminöt éve, a férj 100 eft-t (az akkor még nagy pénz volt) fizetett a feleségnek, hogy nála maradhasson a gyerek. (a bíróság lehet, hogy az anyának ítélte volna). Már boldog nagypapa. Azért a nőket említik, mert szerintük olyan jól hangzik, hogy támogatjuk a szülő nőket. Pedig ez nem egyszemélyes project. Nem tudod megmagyarázni a diákhitel elengedést sem, mert egyszerűen épeszűtlen. Az lenne az igazi, ha egy törvényt hozzáértők rendesen előkészítenének, nem szlogenekre alapoznának. Na hagyjuk.

élhetetlen 2019.02.15. 17:02:01

@törppicur: „, mi miert nem jo, ki van kizarva, talan varjatok ma torvenyt, Meg ha van vegrehajtasit„. Te élvezed, hogy hülyeséget beszélsz? Most függetlenül attól, hogy nem számít, hogy mi megy a kommentekben, komolyan gondolod, hogy nem a törvény előterjesztése előtt kéne szakemberekkel is, az ellenzék szakembereivel is megbeszélni, hanem, ha egységes gombnyomással elfogadták, (akár úgy, hogy el sem olvasták, de megmondták melyik gombot kell megnyomni), utána „vitezkedhet a parlament szelballib noi szabadcsapata”? Mire mennének vele? Te tényleg ennyire sötét vagy?

kunzoo 2019.02.15. 18:44:10

@élhetetlen:
Öööö.....nem is akartam semmit mondani a diákhitelről:))

Fülig José 2019.02.15. 19:19:10

@Helga Beauty Salon: pontosan így van buta hugi. ... további boldog köpködést, nyomoronc.

kotyesz 2019.06.12. 13:42:14

@VT Man: akár a bankokkal akár a multikkal, akár brüsszellel vív szabadságharcot a végén neki is jut a predabol, úgy pedig már nem is annyira fontos a keményen dolgozó kisember!
süti beállítások módosítása