B1 blogcsalád



A vereség forgatókönyve az Akadémián

Ez itt kérem egy diktatúra, tessék végre észrevenni

2019. február 14. - jdesi

Tanulságos interjút adott az MTA elnöke az index.hu-nak.  Arról, mit jelent a diktatúra és ő miként fogadja ezt el. 

A világhírű tudós, Lovász László, elismervén azt, hogy ő nem politikus alkat, akarva-akaratlanul elmondja, hogyan fogja az Orbán-rezsim tönkretenni a magyar tudományos élet egyik legfontosabb központját, az Akadémiát. Lovász még mindig bízik a tárgyalásban, a meggyőzésben, az észérvekben. A maga szempontjából teljesen jogosan - amennyiben elhisszük, hogy egy olyan rendszerben élünk, ahol az érvek, az értelem számít. Ahol tulajdonképpen mindenki a nehezen megfogalmazható közjót akarja, legfeljebb máshogy képzeli el azt.

De mit lehet kezdeni a kéjgyilkossal, aki most egy úthengerrel akar keresztülgázolni rajtunk.

Kérlelni a sofőrt, hogy jaj ne tedd ezt? Miközben az már a szája szélét nyalogatja és hallja a szétzúzott csontok ropogását, ami valamilyen perverz okból zene füleinek?

Lovász az értelmét keresi a történteknek? Miért csinálják velük ezt?

lova_sz_la_szlo_president_mta.jpg

(Forrás 444.hu)

 

Segítsünk neki. Független gondolkozókra nincs szükség. A független értelmiségi ellenség, akinek el kell vágni az egzisztenciális lehetőségeit. Egyelőre nem csukják le, nem végzik ki, de ha itt marad az országban, akkor nyomoroghat – munkához, pénzhez nem fog jutni és kit érdekel, hogy cserében ez vagy az majd nem lesz felfedezve, kitalálva.

A sajtónak nagyjából vége. A rövid pórázon tartott bércsahosok lehet, hogy G. Gergely szerint morális fölényben vannak, de hogy értelmes, önálló gondolatuk soha semmiről nem fog támadni, az nagyjából biztos.

A CEU elüldözve, az egyetemek lassan megrendszabályozva. A Közszolgálati Egyetembe tömött pénzek sem a tudományra mennek, hanem a szolgák eltartására.

Az iskolák függetlenségét szétzúzták, a tanár legyen csak parancsot teljesíti robot. Az egyházaknak sorra átadott iskoláknak egyre fontosabb az ideológiai átnevelés, mint a gondolkodásra nevelés.

A hülyék országában Orbánnak könnyű dolga lesz – hiszi. (Mert azért a világ szerencsére nem ilyen egyszerű.)

Szóval, az Akadémia nem kell, mert nem Orbáné, mert ott még megfogalmazódhatnak ellenvélemények. Mert, ha egy ország leggazdagabb emberévé válhat pár perc alatt egy Mészáros Lőrinc – akkor oda tényleg minek az ész.

Arról nem is beszélve, hogy egyetem, kutatóintézet, s mostantól Akadémia is, arra kell, hogy egyrészt a kis vezető nagy dicsőségét zengje, másrészt, hogy azon keresztül kifizessük azokat a szolgalelkűeket, akik a tudományos pályán ugyan nem vinnék normális viszonyok között semmire, de önbizalmuk határtalan, s most akkor ők akkor majd megmondják, hogy ez minden világok legjobbika. Továbbá, a szélsőjobb kedvenc dolgait is lehet nyomatni,  ősmagyar pártus-Jézus elméleteket, a hátrafelé nyilazás fizikáját és egyebeket. Legyél a mi emberünk, minket szolgálj és dicsőíts és akkor kifizetünk rendesen.

Van Lovász interjújában egy sírnivalóin szomorú rész. Amiből az derül ki, hogy még egy ilyen kiváló koponya is lassan lassan természetesnek veszi azt, ami pedig elfogadhatatlan. Szerinte az az egyik fő vád ellenük, hogy:

„az Akadémia”politizál”, hogy a társadalomtudományi intézetekben a miniszter szerint ellenzéki irányú politizálás folyik.”

És ha ez a Palkovics ezt mondja, akkor mi van?

Normális országban erre az Akadémia elnöke erre csak annyit felelne: És mi a közöd hozzá?

És ha politizál?

Az „ellenzéki irányú politizálás” éppen olyan szerves és alapvető része a demokratikus életnek, mint a „kormánypárti irányú politizálás”. Még ha igaz is, hogy „ellenzéki” politizálás folyik, akkor sincs vele semmi baj. Ahol csak a kormány álláspontját lehet visszhangozni, azt nevezzük diktatúrának.

Vagyis ez a Palkovics nevű nyíltan kimondja, hogy vége a demokráciának. A diktatúra zavartalanul épül és nincs kibeszélés.

És az Akadémia tekintélyes elnöke erre magyarázkodni kezd, hogy

„Lényegi különbség van azonban a pártpolitika és a szakpolitikák között. Az, hogy szakpolitikai eredmények születnek, elkerülhetetlen.  Egy társadalom- vagy oktatáskutató nem tudja elkerülni, hogy a kutatási eredményeinek ne legyen akár megerősítő, akár kritikai következménye.” Ez természetesen így van. Node nem ez a kérdés. Az, hogy a magyar oktatási rendszer átalakítása súlyos károkat okoz jól látható a mindennapokban. És ha egy tudományos ember is erre jut, akkor az normális dolog. Valóban, szakpolitikai eredmény. De lehet akár ellenzékinek is nevezni, mindegy. Semmi köze hozzá. Egy felelős miniszter inkább gondolkozzon el rajta, érveljen a saját álláspontja mellett. Próbáljon meggyőzni, hogy ugyan több a hülye, de azért az mégiscsak miért jó.

Az ellenzék csak a diktatúrában ellenség, akit el kell taposni. Különben is, ahol politikai váltógazdaság van (ezt nevezzük demokráciának), ott, ami ma „ellenzéki” az holnap könnyedén kormánypárti lehet és fordítva. És mégsem váltogathatja a tudomány embere négy évente a véleményét. Az Akadémiára, a tudományos műhelyekre éppen azért van szükség, hogy a napi politikai érdekek mögé lássunk –s a bölcs politikus – mert a mesékben azért ilyen is létezik – felhasználja ezeket az eredményeket.

Ahol csak a gyors rablás számít, persze mindegy az ilyesmi.

Ha igaz, amit Lovász idéz az Orbán-rezsim verőemberétől, és nyilván igaz, akkor ők már valódi diktatúraként látják a saját rendszerüket, ahol ki lehet mondani, hogy az „ellenzéki” gondolat üldözendő. Vagyis csak „hódolat illet, nem bírálat”. (Ezt egy NB II. focista mondta a kihagyott tizenegyes után. Csak hogy ne kelljen keresni a fiúknak a forrást.)

És Lovász védekezik. Már ő is úgy érzi, hogy az „ellenzéki gondolat” bűn, itt kérem olyan nincs is.

Fájdalom, de a demokráciákra méretezett kompromisszumkeresés itt már nem működik. Az Akadémiát be fogják szántani. Az átállókat megjutalmazzák, a tudományos eredmények elillanak. Aki teheti, külföldre menekül már megint.

Közben Orbán birodalma szépen hízik tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1114626628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azapali 2019.02.14. 11:39:44

Volt idő amikor a tudomány megkérdőjelezhetetlen tekintély volt előttem!-Gyerekként azt hittem ők a jók ők mindent tudnak nem engedik a gonoszt érvényesülni !-De ez mesének bizonyult ,úgy mint a papokkal kapcsolatos tévhitek !-Ugyanolyan esendő ember mind !-Tekintélyük előttem akkor lessz ha bizonyítanak emberségből és nem tévhitek,kiváltságok vezetik őket !

Oxica 2019.02.14. 11:44:18

Hát eljöttek a tudós urakért is az elvtársak.

A tudós urak, akik csak lapítottak, mikor ellopták a manyup pénzt, kibasztak a trafikosokkal, a kaszinósokkal, mikor vegzálták az Ökotárs alapítványt, mikor megsemmisítették Kishantost, mikor kivették a juhászok alól a legelőt, mikor elüldözték a CEU t, csak a lapítás ment az akadémián.

Hát most a tudós urakért is eljöttek és senki sincs aki értük szót emelne és így van ez jól.
Menjenek csak a levesbe, vagy ahová akarnak.
Had tudják meg ők is, hogy mi is a fideSS.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

A második Trianon után, nem lesz egyszerű újjáépíteni a IV. Köztársaságot.

FCUK5 2019.02.14. 11:56:37

@Oxica: hogy van az, hogy ti balosok csak egy istent ismertek, hogy még kisebbek legyünk? második Trianon??? nem volt elég egy?

John Brennan 2019.02.14. 12:11:53

@Oxica: dögszagú családod hogy van?

John Brennan 2019.02.14. 12:17:25

Ha valóban megszüntetnék a társadalomtudományi intézményeket, az helyes, okos lépés lenne.
Az egyetemekre kell bevinni a kutatást, nem kellenek külön társadalomtudományi kutatóintézetek.

Hungryhorse 2019.02.14. 12:42:49

Ezt a valaha volt szervezetet rosenfeld és csermanek idején felszámolták, tagjait kizárták, meggyilkolták, deportálták, más tagjai idejekorán elmenekültek a kommunista terror elől.
Akiket a helyükre ültettek, azok a kommunista politika kegyeltjei, tudományos káderei voltak, ideológiailag a proletárdiktatúra aktív támogatói voltak.
Erre hazudják, hogy ök "függetlenek", "magyarok", "tudományosak".
Nem azok.
Viccből sem.
Az ilyen alakokkal feltöltött intézmény kibekkelte a gengszterváltást, szava se volt se a pufajkásra, se d209-re, se elqróra, se a 2006 őszi vérengzésére, de teli szájjal okádott buktorra és a jobboldalra akár a diktatúra áldozatait és saját volt tagjait is fikázva, minden alkalommal amikor csak tehette.
Ahol löwinger és társai lehetnek a sztárok, ott a magyarok csak áldozatok lehetnek.

Ideje rendet rakni ott.
Is.

kétszerkettes 2019.02.14. 12:50:26

@azapali: úgy sejtem, te nem rendes tag lehetsz az MTA-n csak levelező, ugye?!
Abban a pillanatban elfogadom a véleményed, amint bizonyítod az emberséged és nem tévhitek, meg mittudomén mi vezetnek téged.

paraszthajszal 2019.02.14. 13:04:21

@kétszerkettes: „úgy sejtem, te nem rendes tag lehetsz az MTA-n csak levelező, ugye?!”

Lám, ilyen egy gonosz és farizeus libbant.

Mintha az MTA szervezete, finanszírozása, intézményei ügyében csak és kizárólag a tudomány „felszentelt papjai”, az akadémikusok nyilváníthatnának véleményt, mindenki másnak kuss, ugyi?

De akkor ezt a logikát tessék szépen, következetesen alkalmazni ám máshol is! A stadionok építését, a focicsapatok tao-pénzeit is legfeljebb focisták és a klubok vezetői kritizálhatják!

Ugye mekkora ökörség lenne?!

De az MTA ügyében nálatok libbantaknál pont ez az elvárás: ne szólhasson bele más, csak maga az Akadémia, hogy mennyit költ, mire költ, abból a pénzből mit kutat és milyen eredményeket produkál?!

paraszthajszal 2019.02.14. 13:14:12

„Normális országban erre az Akadémia elnöke erre csak annyit felelne: És mi a közöd hozzá?

És ha politizál?”

Politizálni szabad! Még pártpolitizálni is!

Csak nem azon szervezet színeiben, helyszínén, munkaidőben; amely a fenntartására kapott állami pénzeket mint tudományos szervezet, műhely vagy kutatóintézet kapja!

Nyugodtan meg lehet alapítani a '49-es Akadémia Pártot (AK-47+2), ami az MTA szocialista időkben, szovjet mintára kapott státuszának, kiváltságainak* (államhatalmi eszközeinek, kutatóintézeti hálózatának) visszaállítását tűzi a zászlajára. Aztán lehet indulni a választásokon, és majd meglátjuk, hogy a választópolgárok mit szólnak ehhez a programhoz!

* Forrásként álljon itt az MTA saját honlapján szereplő szöveg:
„Az 1949. évi XXVII. törvény szovjet típusú akadémiává alakította át a tudósok testületét, amikor összeolvasztotta az MTA-t a Magyar Tudományos Tanáccsal. Ezáltal az Akadémia szervezetétől és funkciójától korábban idegen államhatalmi szerepet is kapott: »tervszerűen irányítja legfelsőbb fokon az elméleti és az alkalmazott tudományok művelését«. Feladata lett az országos tudományos terv kidolgozása, a tudományos utánpótlás biztosítása, az új, egységes és központosított tudományos minősítés, a tudományos egyesületek és társaságok felügyelete, a tudományos könyv- és folyóirat-kiadás irányítása. A szovjet minta, a »demokratikus centralizmus« szellemében alakult át az Akadémia szervezete is: a határozatokat a közgyűlés helyett az elnökség hozta, s az osztályok ügyeiben sem a tagok szavazata, hanem az elnökség döntött. Az új alapszabállyal 257-ról 131-re csökkentették az akadémiai tagok számát úgy, hogy megszüntették a Széptudományi alosztályt (ezzel megszűnt az alkotóművészek akadémiai képviselete), a régi tagok többségét (122 főt) pedig tanácskozó taggá nyilvánították – azaz gyakorlatilag kizárták.

Az osztályok száma 1949-ben hat volt, ez a korszak folyamán fokozatosan tízre bővült – a természettudományok egyre növekvő túlsúlyával. Az 1950–1960-as években hozták létre az Akadémia kutatóintézeteinek hálózatát.”

kétszerkettes 2019.02.14. 13:25:30

@paraszthajszal:végigolvastam hozzászólásod. Gondolom te fideszes lehetsz.
Sejtem mi/ki lehet a libbant...nyilván aki liberális.

Esküszöm nem akarok érveid csapásai ellen kétségbeesetten parírozni, ezért nem is érdeklődnék inkább, hogy a kommentem mely részében találtál magadra vagy elveidre nézvést politikailag (eszmeileg netán) kifogásolhatót... stadionépítés, tao-pénzek baszki... reggeltől-estig nyomod mi?!

paraszthajszal 2019.02.14. 13:34:21

@kétszerkettes: „a kommentem mely részében találtál magadra vagy elveidre nézvést politikailag (eszmeileg netán) kifogásolhatót”

Abban a részben, ahol gúnyosan érdeklődtél kommentelőtársunknál, hogy ugye ő csak levelező tag akadémikus-e és nem rendes, azt sugallva, hogy az akadémikusokon kívül az MTA pénzeihez és szervezetéhez senkinek semmi köze nincs!

Az MTA pénze valójában az adófizetők pénze, akiknek (akadémikus tagság nélkül is) VAN közük hozzá, hogy azokat a pénzeket ki mire, és főként: mennyire eredményesen költi el!

kétszerkettes 2019.02.14. 13:46:13

@paraszthajszal: "...azt sugallva".

Oké, most már értem.

Te elolvastad amúgy az eredeti hozzászólást? Ha belekötsz abba, hogy a válaszom gúnyos, vagy netán elitista, azt elfogadom, de, hogy 'sugallva'? Öreg...

Az aktuálpolitika meg fog ölni, hidd el. Lásd most is össze-vissza sugall neked mindent egy szimplán gúnyos, elitista (vagy amit akarsz) komment. A faszom sem írt semmit a zakadémikusokró' meg a zadófizetők pénzérő' Az valami katasztrófa, hogy ennyire elvette az eszed/eszetek a Zaktuálpoltika.

paraszthajszal 2019.02.14. 14:11:57

@kétszerkettes: „Ha belekötsz abba, hogy a válaszom gúnyos, vagy netán elitista, azt elfogadom”

Jó, akkor maradjunk is ennyiben, valóban ebbe kötöttem bele.

Ami meg azt a kérdést illeti, hogy ki(k)nek az eszét vette el az aktuálpolitika, ajánlanám szíves figyelmedbe Szentesi-Zöld László kiváló írását:
„A magyar közéletben hosszú évek óta a következő zajlik: az ellenzék megragad valamilyen ügyet, igyekszik azt a kilencvenes években megszokott módon a szétforgácsolódott, de még működő hálózatával szétteríti, aztán amikor a magyar társadalom nem vevő rá, megsértődik. Nem veszik észre, hogy a saját témáik nem esnek egybe a magyar emberek témáival. Amit ők égbekiáltó botrányként érzékelnek, az valójában egy szűk értelmiségi csoporton kívül senkit nem érdekel az országban. Az ellenzék szimfonikus zenekarból falusi malacbandává silányult, de egytől egyig úgy érzik, hogy ők a világ legnagyszerűbb zenészei, akik minden hangszeren játszanak.”
Továbbiak: 888.hu/article-a-malacbanda-vegnapjai

neko1967 2019.02.14. 14:13:53

@paraszthajszal:

"Az MTA pénze valójában az adófizetők pénze, akiknek (akadémikus tagság nélkül is) VAN közük hozzá, hogy azokat a pénzeket ki mire, és főként: mennyire eredményesen költi el! "

Akadémiával kapcsolatosan mekkora összegről van szó: 27 milliárd forint.

És mennyi pénz lesz a Taó? 125 milliárd

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. KO!

Húzzák ki ezt a selejtes fidesspatkányt!

morpho 2019.02.14. 14:25:40

@paraszthajszal: Ha holnap a kozmetikusoknak mennek neki, te akkor is megindoklod, hogy miért helyes. Ha a szemüvegeseknek, akkor azt is. Pár hónapja még fogalmad sem volt, hogy bajod van az akadémiával. Fél éve még nem tudtad, hogy milyen jó lesz felemelni a kötelező túlórát, pár éve azt se tudtad, hogy Soros György az életünkre tör és az se tudtad, hogy az egész ellenzék sorosista hazaáruló. Az a kérdés merül fel bennem, hogy ki tudnak találni Orbánék olyat, ami mögé nem állnál be még pénzért sem? Mondjuk ha bevezetnék az első éjszaka jogát, vagy a statáriumot, te annak is tapsolnál és itt libbantoznád, sorosoznád, meg hazaárulóznád akinek nem tetszik a ius primae noctis?

kétszerkettes 2019.02.14. 14:29:04

@paraszthajszal: tartom amit írtam. Elvette az eszed az akutálpolitika.

Az idézetben van igazság ez kétségtelen: tán ünnepelni is lehetne vagy szét lehetne cincálni akár a formális logika mentén , vagy esetleg kritizálni a központozás fájó hiányát, de minek? Kinek?

A közélet nem egyenlő a politikával tesó.

neko1967 2019.02.14. 14:30:37

@morpho:

"Az a kérdés merül fel bennem, hogy ki tudnak találni Orbánék olyat, ami mögé nem állnál be még pénzért sem?"

Hülye kérdést teszel fel!

Ha csuti g. fényes nappal a Hősök terén egy tíz éves fiúgyereket tenne magáévá, segítene lefogni!

cavalry 2019.02.14. 14:38:03

Az egy elég régi mondás hogy "a tudás hatalom". Minden olyan értékesíthető tudás, amiért pénzt fizet a piac, anyagi erővé, ezáltal - hatalommá válik. Azok a tudósok akiknek ilyen lehetőségük nincs hatalom nélküliek, akiknek meg van, azok gyakorlatilag függetlenek és erős az érdekérvényesítő képességük is. Velük modortalanul bánni nem gazdaságos, mert két perc alatt átköltöznek a szomszédba és a licenszeiket, a nemzetközi szabadalom szabályai szerint úgy érvényesítik ahogy akarják. Ez gondot jelenthet -, a világ szempontjából teljesen lényegtelen (a nagy államokéhoz képest) töredék GDP -t elérő - kis országunk részére. A kreatív tudós többet ér mint ezer jogász politikus aki egy ajtókilincset sem tudott még létrehozni soha, de pénzt előállított már de nem munkával, ezt tudomásul kell venni, bármennyire is bosszantó ez nekik. Van erre sok bizonyíték, és mindig várja őket a világ bármelyik fejlődést támogató országa. Akit megbántanak, üljön fel valami járgányra és járjon haza nyaralni. Minek ez a vacakolás. Aki meg már kiégett vagy sosem alkotott semmit, csak semmire sem jó elméleteket, meg írt pár könyvet a könyvtárnak, az dicsőítse az urat sok pénzért, az is jó munka.

neko1967 2019.02.14. 14:49:17

Az MTA ráérzett a modern idők stílusára, focipéldákkal magyarázza a tudomány működését! Vajon kire gondoltak ezzel a leegyszerűsítéssel?

mta.hu/mta_hirei/az-aranycsapathoz-hasonloan-kell-felepiteni-a-magyar-tudomanyt-109347

John Brennan 2019.02.14. 14:53:58

@neko1967: nincs szó semmilyen összegről; arról van szó, hogy pályázatok útján kapják-e vagy anélkül.
A teljes költségvetése az akadémiának 64 milliárd forint.
Amúgy az akadémia központi költségei nagyobbak: tiszteletdíjak, adminisztráció.

2. § (1) * Az akadémikusnak tudományos alkotómunkájára, tudományos teljesítményére tekintettel havonta tiszteletdíj jár. Ennek összege:
Akadémia rendes tagja esetében 455 000 Ft/hó
Akadémia levelező tagja esetében 353 900 Ft/hó
(2) A tiszteletdíjat az Akadémia elnöke állapítja meg hivatalból.

13. § (1) * Az Akadémia Doktori Tanácsa által - az akadémiai szabályozásban meghatározott feltételek szerint - odaítélt Akadémia Doktora címmel rendelkező személyek tudományos teljesítményét és köztestületi munkáját az Akadémia tiszteletdíj folyósításával is elismerheti. A tiszteletdíj ez esetben havonta 90 ezer forint, a (2)-(5) bekezdésben foglaltak figyelembevételével.

morpho 2019.02.14. 14:57:28

@neko1967: "Ha csuti g. fényes nappal a Hősök terén egy tíz éves fiúgyereket tenne magáévá, segítene lefogni!"

Lehet, de azért tőle akarom olvasni!

paraszthajszal 2019.02.14. 15:13:29

@morpho: „Pár hónapja még fogalmad sem volt, hogy bajod van az akadémiával.”

Miért ne lett volna fogalmam?! Már bocs, de ez egyszerűen nem igaz! Bár nem szeretem magamat idézni, de most kénytelen leszek idecitálni egy tavaly júliusi hozzászólásom:
„Nekik [az MTA kutatóintézetek munkatársainak, közülük is elsősorban a társadalomtudományi kutatóknak] alapvetően két választást hagynak majd: vagy beállnak a sorba, és a kormány által kívánatosnak tartott témákat, a »magyarság sorskérdéseit« kutatják (szociológiai téren pl. azt, hogy miért nem vállalnak több gyermeket a magyar anyák, hogyan ösztönözhető a gyermekvállalásuk), vagy elmennek a Tescóba pénztárosnak. Utóbbi alternatívájaként persze szolgálataikat ezentúl más, a magyar kormányzathoz nem kötődő magánkutatóhelyek, intézmények (pl. a bécsi CEU) számára is felajánlhatják.”
b1.blog.hu/2018/07/14/palkovics_kontra_mta_5_teny_ami_miatt_az_egesz_az_egesz_tortenet_kamu#c35521799

„»Ha csuti g. fényes nappal a Hősök terén egy tíz éves fiúgyereket tenne magáévá, segítene lefogni!«

Lehet, de azért tőle akarom olvasni!”

Ha lehetne kérni (lécci-lécci-lécci), akkor a beteges pedofil fantáziátokat ne rám és a miniszterelnök úrra projektáljátok! Ez, ha jól emlékszem, akkor a Kuncze Gabi bácsi szakterülete volt.

Elég gyalázatos, hogy nektek állandóan ilyesmin jár az agyatok, és már kérnétek a videó linkjét, hogy legyen mire rejszolnotok, de sajna le kell hűtenem a várakozásaitokat és sajnálattal közölnöm, hogy az efféle pederaszta perverziókat a nemzeti oldalon, beleértve személyesen engem is, a lehető meghatározottabban elutasítjuk és elítéljük.

paraszthajszal 2019.02.14. 15:20:53

@neko1967: „Az MTA ráérzett a modern idők stílusára, focipéldákkal magyarázza a tudomány működését! Vajon kire gondoltak ezzel a leegyszerűsítéssel?”

Csicskul az Akadémia, már szeretne nyalni a főninek? Nagyon helyes.

De sajna ezzel már elkéstek, túl sokáig feszítették a húrt.

neko1967 2019.02.14. 15:21:35

@paraszthajszal:

"efféle pederaszta perverziókat a nemzeti oldalon, beleértve személyesen engem is, a lehető meghatározottabban elutasítjuk és elítéljük. "
Nem fidesspatkány, az a ti "szakterületetek"!

hvg.hu/itthon/20181204_Vege_a_csendnek_a_papi_pedofiliarol_rendeznek_konferenciat_Budapesten

Ujabb KO fidesspatkány!

paraszthajszal 2019.02.14. 15:26:03

@neko1967: Gyanúsan rá vagy kattanva erre a pedó témára. Csak nem te is érintett vagy az elkövetői oldalon?

Amúgy, nem tudom feltűnt-e, de Dr. Orbán Viktor miniszterelnök és nem pap, én se vagyok pap; a klérusba beszivárgott deviáns, meleg papok miatt pedig nem ellenünk (akik, mint írtam is, az ilyesmit megvetjük és elítéljük), hanem a jelenséget eltűrő lipsi főpapok ellen kéne szót emelned.

neko1967 2019.02.14. 15:26:28

@paraszthajszal:

"Csicskul az Akadémia, már szeretne nyalni a főninek? Nagyon helyes."
Csicskul te nagyon hülye? Inkább megalázza, mert leviszi a szintet, hogy a csuti geci is megértse!

Harmadik KO perceken belül, fidesspatkány!

morpho 2019.02.14. 15:30:18

@paraszthajszal: Elfelejtettél válaszolni. Csak melléugatgatsz szokás szerint. Megpróbálom mégegyszer. Tudnának Orbánék olyat kérni tőled, ami mögé még pénzért sem állnál be??

neko1967 2019.02.14. 15:32:46

@paraszthajszal:
Nem, veled ellentétben sem pedofil sem elmebeteg nem vagyok!

"Dr. Orbán Viktor miniszterelnök" Ilyen finoman segget nyalni! Majdnem tökéletes, csak kimaradt a "tekintetes és méltóságos úr!"

neko1967 2019.02.14. 15:34:04

@paraszthajszal:

Hallottál már olyanról hogy KDNP? Ennyit a pedofil egyházi személyekről.......

paraszthajszal 2019.02.14. 15:37:49

@neko1967: Távolról sem mindenki egyházi személy a KDNP-ben, vagy akár a német CDU-ban, a kereszténydemokrácia nem papok által gyakorolt demokráciát jelent.

Másrészt, a pedofil politikusok végképp nem feltétlenül jobboldaliak, én egy szoci botrányról tudok:
pestisracok.hu/pedofil-vadak-miatt-elozetesben-volt-mszp-s-politikus/

neko1967 2019.02.14. 15:40:37

@paraszthajszal:

Én meg egy fidesses eu képviselőről halottam, hogy a saját neméhez vonzódik. Mondjuk nős, és a felesége is magas pozíciót tölt be! Én nyertem fidesspatkány, újabb KO! Ma eddig mennyi? 4-0 ?

neko1967 2019.02.14. 15:41:36

@paraszthajszal:

A prosti srácok eddig hány sajtópert buktak?

5-0!

morpho 2019.02.14. 15:59:02

@neko1967: Nem válaszol a gyáva narancskullancs! Figyeled? :)

paraszthajszal 2019.02.14. 16:00:41

@neko1967: „Én nyertem fidesspatkány, újabb KO! Ma eddig mennyi? 4-0 ?”

4-0 az agysorvadásnak az agysejtjeiddel szemben.

Neked egy homoszexualitásról szóló közönséges pletyka (a szoci politikus előzetesben ült!) súlyosabb egy pedofilvádnál? Te nem vagy komplett.

neko1967 2019.02.14. 16:16:03

@morpho:
Mit válaszolhatna? "Szopok, nyalok, pénzért mindent vállalok, mint a csuti Putin elvtársnak!"

morpho 2019.02.14. 16:31:06

@neko1967: Akár ezt. De kussol a gyáva féreg. Ezt is add hozzá! 7-0

neko1967 2019.02.14. 16:31:18

@morpho:

444.hu/2019/02/14/harom-honap-alatt-megoldotta-ami-az-allami-egeszsegugynek-evtizedek-alatt-sem-sikerult

Ennek a hirnek az előzményére kezdtek el köpködni a fidesspatkányok, hogy "a kórház nem szálloda!"

Szóval nincs olyan alávaló mocsokság, ami mögé ne tudnának felsorakozni!

morpho 2019.02.14. 16:39:08

@neko1967: Nekem is ezt dobta a gép. Azért ehhez kell egy ócska embertípus...

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.02.14. 18:03:52

"Ez itt kérem egy diktatúra, tessék végre észrevenni"

URISTEN ITT A DIKTATÚRA !! áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Meneküljünk !!! áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
jaj ne ez már vég áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.02.14. 18:07:11

Ja elnézést, most jut eszembe, hiszen már 9 éve diktatúra van.
Hát így nem tudom akkor mi legyen. Meneküljünk ?

neko1967 2019.02.14. 18:08:13

@morpho:
A fidessbolsevik pártnak nem csak a trolljai patkányok, hanem a képviselői is!

index.hu/belfold/2019/02/14/a_fidesz_leszavazta_balint_gazda_diszpolgarsagat/

paraszthajszal 2019.02.14. 18:15:33

@neko1967: Áginak teljesen igaza volt – ők a többség, azért szavazták be őket oda a kerület polgárai, hogy ők döntsenek a kerület ügyeiről; nem azért, hogy kritikátlanul megszavazzanak minden libbant előterjesztést!

Ez pedig nagyon találó: „Ősszel nyerj többséggel az LMPvel választást és akkor majd az lesz a díszpolgár akit csak szeretnél”.

paraszthajszal 2019.02.14. 18:19:39

@neko1967: „Ennek a hirnek az előzményére kezdtek el köpködni a fidesspatkányok, hogy »a kórház nem szálloda!«”

Pedig valóban nem az. Egész nap ott csöveznek majd, akadályozva az orvosokat, nővéreket a vizitekben, gyógyszeradagolásban? Terjesztik majd a fertőzéseket?

paraszthajszal 2019.02.14. 18:23:47

@neko1967: „A prosti srácokban megjelenik valami? Kevesebb a pletykánál! KO-k arány 5:0!”

LOL, vigyázz azért ezzel libbantkám, lassan nem marad egy agysejted sem, most már pláne, hogy az agysorvadás 6:0-ra vezet.

„https://24.hu/belfold/2017/10/27/a-tenyek-egyszeruen-elhallgatta-hogy-fideszes-volt-a-gyilkossag-kapcsan-elitelt-kepviselo/amp/”

Sikerült ám bemásolni egy olyan hírt, ami teljesen irreleváns – se nem a KDNP-ről szól, se pedofíliáhoupz nincs semmi köze, de legalább másfél éves…

WTF – az ilyenekkel mégis mi a célod?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.14. 18:33:52

@Ellenzéki BOHOC kommandó : "Meneküljünk"

Nyitott kapukat döngetsz, 800000 honfitársunk, aki megtehette, már elmenekült.

morpho 2019.02.14. 18:37:47

@paraszthajszal: Neked mi a célod ezzel a szarkavarással és folyamatos tereléssel, hazudozással, amit itt előadsz? Szar melód van pubi!

taga20 2019.02.14. 18:43:01

@paraszthajszal: te sötét kibaszott fityeszcsicska!
itt égeted magad minden nap reggeltől-estig. gondolom még pénzt se kapsz a lendvai uccából.

rólad mindig ez jut eszembe, ha olvasom a nyálas csicska fityeszes szar kommentjeidet.

66.media.tumblr.com/a1d00ab1546dcb38bb39eadacc062a52/tumblr_ogbsmyW3ww1qbofh7o1_1280.png

neko1967 2019.02.14. 18:43:34

@paraszthajszal:
Evidens dolgokat fidesspatkányoknak nem magyarázok!

Nem válaszoltál morpho kérdésére!

paraszthajszal 2019.02.14. 18:59:23

@neko1967: „Evidens dolgokat fidesspatkányoknak nem magyarázok!”

Jó vicc. Terelsz itt egy irreleváns hírrel, és amikor megkérdezik, hogy mivégre hoztad ezt fel, hiszen semmi, de tényleg semmi köze nem volt a korábbi témához, akkor közlöd, hogy „evidens”. Ja, evidens, hogy csak terelni és személyeskedni tudsz.

@taga20: Látom a témához neked se sikerült hozzászólnod, csak a személyeskedés megy, de még az se szellemesen. Gyengusz ez a képregény is, hatéves unokaöcsém jobbat rajzol.

morpho 2019.02.14. 19:05:24

@paraszthajszal: " evidens, hogy csak terelni és személyeskedni tudsz"

Belenéztél a tükörbe gyáva féreg?

neko1967 2019.02.14. 19:10:22

@paraszthajszal:
Buta fidesspatkány! Egy prosti srácok "hirrel" szembe álítottam egy bírósági ítéletet! Evidens, hogy már a sokadik KO-kaptad ma!
Koronázd meg a mai "teljesítményed" hogy válaszolsz morpho kérdésére!

taga20 2019.02.14. 19:13:06

@paraszthajszal: te szerencsétlen agyhalott, te bazdmeg egy sima képregényt se értesz meg!

mi van a mocsár csapolással szargerincű futyeszork?

nesze itt elmagyarázzák még neked is!

444.hu/2019/02/14/focis-hangulatokkal-magyarazza-el-az-mta-miert-orultseg-felszamolni-a-kutatohalozatot

paraszthajszal 2019.02.14. 19:25:35

@taga20: „te bazdmeg egy sima képregényt se értesz meg!”

Miért ne érteném? Attól még lehet irtó gyengusz. A „poén”, a gondolatiság, a kivitelezés mind silányra sikerükt, de mondjuk tőletek nem is vártam többet.

„mi van a mocsár csapolással szargerincű futyeszork?”

Szerintem jól halad a dolog. Gondolom a miniszter úr még a látszat kedvéért kicsit eltárgyalgat velük, de akire/amire nincs szükség, az megy szépen a levesbe.

„nesze itt elmagyarázzák még neked is!”

Ja, kollégád már linkelte.

Helyes, hogy csicskul az MTA vezetés, és már a főninek nyalna, de ezzel minimum fél évet elkéstek, most már hiába a nagy erőlködés.

@neko1967: „Egy prosti srácok »hirrel« szembe álítottam egy bírósági ítéletet”

Ja, és a hír persze 0%-ban érinti a Pesti Srácokat, a KDNP-t, a pedofíliát, az akadémiát – vagy akár bármi mást, amiről eddig szó volt. És ez szerinted K.O. – ja, magadat ütötted ki a komolyan vehető hozzászólók táborából. (Bár mentségedre szóljon, eddig se voltál benne.)

@morpho: „Belenéztél a tükörbe gyáva féreg?”

Látom, a személyeskedésnél többre te se vagy képes. Nagyon uncsik vagytok, inkább hagylak titeket magatokban rejszolni.

neko1967 2019.02.14. 19:31:57

@paraszthajszal:

Végre észrevetted, hogy neked itt lapot nem osztottak. Jó menekülést!

taga20 2019.02.14. 19:33:56

@paraszthajszal:

"Szerintem jól halad a dolog. Gondolom a miniszter úr még a látszat kedvéért kicsit eltárgyalgat velük"

félelmetes, hogy milyen primitív állat vagy fityeszes parazita!

444.hu/2019/02/14/palinkas-jozsef-szerint-sem-gyurcsany-sem-bajnai-nem-mert-volna-olyan-stilusban-beszelni-az-akademia-elnokevel-mint-amit-palkovics

neko1967 2019.02.14. 19:35:07

@paraszthajszal:
Nesze fidesspatkány, a témába vág!

"Pálinkás József szerint Gyurcsány vagy Bajnai sem mert volna olyan stílusban beszélni az MTA elnökével, mint Palkovics"

Hát igen, a két úrnak volt gyerekszobája....

6.Lenin 2019.02.14. 20:04:00

@neko1967:

"Hát igen, a két úrnak volt gyerekszobája.... "

Gyurcsány apja ott szokott hányni, ha sokat ivott. és a lopott bringákat tárolta ott. Ilyenkor a kis Fletó is kapott-azóta gyogyós.

Bajnai meg a libákat. Ezért pisilt be éjjel.

És ezeket két világhírű kutató (taga20, és neko 1967) ismerteti a nagyérdeművel.

És mindez a B1-en. Beszarás.

morpho 2019.02.14. 20:06:09

@paraszthajszal: "Nagyon uncsik vagytok, inkább hagylak titeket magatokban rejszolni"

Zene füleimnek! Mi rejszolunk, te meg elhúzol a picsába!

6.Lenin 2019.02.14. 20:07:39

@6.Lenin:

Bocs, egy faszt kifelejtettem, de jött magától.

morpho 2019.02.14. 20:09:17

@6.Lenin: Te Iljics. Ez nem volt igazán vicces! Inkább gyerekes volt. Olyan óvodás. És most ne gyere azzal, hogy az ilyen libsi stílussal csak így lehet, mert ez nem igaz.

neko1967 2019.02.14. 20:13:22

@6.Lenin:
Büdös bolsevik! Legalább más nevet választanál! Mert így el se kell olvani, mit röfögsz, mert egyből ignorálva lesz!

6.Lenin 2019.02.14. 20:13:59

@morpho:

1) ki az az Iljics?
2) mi az a vicces?

taga20 2019.02.14. 20:14:08

@6.Lenin: de szívesen bebalzsamoználak, miután kizsigereltelek:)))

6.Lenin 2019.02.14. 20:15:09

@neko1967:

Én se olvasom el a te hozzászólásaidat. Csak válaszolok néha.

neko1967 2019.02.14. 20:17:07

@6.Lenin:
Olvasni? Csak szeretnél, de meghaladja képességeidet! Szerintem valamilyen felolvasó programot használsz.......

6.Lenin 2019.02.14. 20:19:15

@neko1967:

Írtam, hogy nem olvasom, csak válaszolok, néha.

neko1967 2019.02.14. 20:20:27

@6.Lenin:
Akkor nekem adsz igazat, analfabéta!

6.Lenin 2019.02.14. 20:23:01

@neko1967:

Ha nem olvasom, hogy tudnék neked igazat adni? Lökött vagy? Téged is vertek néha soxor?

morpho 2019.02.14. 20:23:49

@6.Lenin:
"1) ki az az Iljics?
2) mi az a vicces"

Na ezeknek kell utánanézned! Eddig is gyanítottam, hogy ezekkel nem vagy tisztában.

neko1967 2019.02.14. 20:24:43

@6.Lenin:
Megint nekem adsz igazat! Nem olvasod, mert nem tudsz olvasni! Felolvastatod egy programmal!

6.Lenin 2019.02.14. 20:35:21

@morpho:

És?
Nem fogok elhülyülni, ahogy te vagy a taga20, ha utána nézek?
Én eddig elvoltam, és nem szeretnék rátok hasonlítani, ha nem muszáj.
Szerencsére most elég régen már szopóágon vagytok és tuti azon is lesztek még egy jó darabig, ezért nem félek, hogy muszáj lesz valaha is .

taga20-at csak azért hoztam most szóba, mert nem tudom kijött-é már az alagútból. Kérdezd meg, és bólints, ha kint van. Ha nincs kint, tök mind1, mert ott sötét van, és úgysem értené. Igaz kint se.

6.Lenin 2019.02.14. 20:40:52

@neko1967:

Az egyik részében tévedsz. Tényleg nem tudok olvasni, kitapogatom, és csak utána válaszolok. Mi az a program? Olyan, mint a menjünk moziba? Vagy pecázni?

John Brennan 2019.02.14. 20:42:16

@neko1967: köszi a jó hírt.
Bálint gazda volt az, aki az Ablak című tévéműsorban kertészkedés közben is alkalmat talált az akkori mdf kormány szidására. Méltatlan a jelölése is.

taga20 2019.02.14. 20:51:02

@John Brennan: putyint kellett volna, mi retek?!

6.Lenin 2019.02.14. 20:51:44

Most kapcsolok, hogy ez a poszt a tudósokról szól. Minden elismerésem az övék.

www.youtube.com/watch?v=kN0uwBq8Vb4

morpho 2019.02.14. 20:54:01

@6.Lenin: "nem szeretnék rátok hasonlítani, ha nem muszáj"

Emiatt ne aggódj! Rám sosem fogsz hasonlítani! Ha muszáj, ha nem.
Idejössz és kapásból lefaszozol. Anélkül, hogy hozzád szóltam volna. Idejössz a narancskullancs haverjaiddal együtt. Kapásból mindenkibe belerúgtok, lipsiztek, komcsiztok, személyeskedtek, sokszor a védhetetlent véditek, aztán nem érted, hogy ez egyeseknek nem tetszik. És állítólag neked van álláspontod, meg vannak érveid. Én meg egy fasz vagyok, csak úgy. Ok. Legyen így! Régen kommenteltem a reakción (mandiner leánykori neve) Sosem kezdtem azzal, hogy a kommentelők faszok, meg nácik. Ez nem így megy. Ez csak akkor megy így, ha az a szándékod, hogy szart kavarj. Ráadásul bugyutácska is vagy, meg humorod sincs!

neko1967 2019.02.14. 20:55:07

@John Brennan:
Igen, az ilyen molekulahalmazokra mondta Hofi - mint te -hogy hozzájuk képest a meztelencsiga gerinces!

morpho 2019.02.14. 21:00:26

@John Brennan: Aki az MDF kormányt szidta az nem lehet díszpolgár, viszont aki folyamatosan, bunkó módon komcsizik, cigányozik, zsidózik, büdös kis prolizik az lovagkeresztet kap. Nincs itt valami paradoxon? Egyébként miért tilos szídni a tv-ben a kormányt? Mindennel egyet kell érteni? Varázslatos vagy pubi! Tök komolyan mondom!

neko1967 2019.02.14. 21:02:20

@6.Lenin:
Én békés ember vagyok, de ti, fidesspatkányok, ezt hozzátok ki belőlem:
www.youtube.com/watch?v=s4QV6OZdmWY

John Brennan 2019.02.14. 21:04:26

@neko1967: talán bálint gazdáról mondta

6.Lenin 2019.02.14. 21:05:11

@morpho:

Kösz, most megnyugtattál. Közben én is elgondolkodtam , hogy tényleg, igaziból szeretnék rátok hasonlítani? Arra jutottam, hogy nem, és örülök, ezt te se szeretnéd.
Most már nyugodtam fogok alukálni.
bocs, hogy csak úgy simán lefaszoztalak, kifelejtettem a bal jelzőt, helyesen balfasz ( mint baloldali és ez nem azt jelenti, hogy a bal oldalon lógsz a gatyában)

Na, pá. most dolgom van.

morpho 2019.02.14. 21:06:50

@6.Lenin: Ezért kár volt betüket írni egymás után.

taga20 2019.02.14. 21:08:12

@John Brennan: vagy a gazdádról a csútigeciről.

róla!

John Brennan 2019.02.14. 21:10:33

@taga20: de leginkább saját magáról mondta a hofmann

neko1967 2019.02.14. 21:10:46

@John Brennan:

Bálint gazda nem volt soros ösztöndíjas, nem volt a liberális internacionale társelnöke. Ismersz valakit, akire illik a leírás, fidesspatkány?

Ma minden ütésem talál, és KO!

John Brennan 2019.02.14. 21:16:33

@neko1967: óriási ütéseid vannak, kiterültem, kómában vagyok

taga20 2019.02.14. 21:16:36

@John Brennan: szerintem az orsosról, aki belenézett a velencei tükörbe:)))

te mi a kurvaanyádat túlórázol itt fityeszdroid?! 400órára hajtasz?

neko1967 2019.02.14. 21:19:26

@John Brennan:
Tudom, azért írsz viszonylag érthetően, mert a KO-m megzavarta a szokásos agy - nem - működésed!

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2019.02.15. 00:43:45

"Ez itt kérem egy diktatúra, tessék végre észrevenni"

Hát így jártatok büdös lipsik.

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2019.02.15. 02:36:02

"Fájdalom, de a demokráciákra méretezett kompromisszumkeresés itt már nem működik"

Szerintem, már így is túl sok kompromisszumot kötöttünk azzal, hogy még mindig nem tapostunk bele a MOCSKOS lipsi pofátokba, és ezért megállás nélkül ömölhet belölle az ocsmány demagóg hazuságáradat.
Elmentünk a falig, ennél több kompromisszumot nem várhattok.

neko1967 2019.02.15. 05:54:26

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!:

Még egy újabb idióta laposföldhívő fidesspatkány! Vagy egy régi új névvel.......

paraszthajszal 2019.02.15. 07:00:48

@neko1967: „Nesze fidesspatkány, a témába vág!”

Látod, neko1967, tudsz te a témához is hozzászólni, ha akarsz. *Buksisimi*

@taga20: „félelmetes, hogy milyen primitív állat vagy fityeszes parazita!

444.hu/2019/02/14/palinkas-jozsef-szerint-sem-gyurcsany-sem-bajnai-nem-mert-volna-olyan-stilusban-beszelni-az-akademia-elnokevel-mint-amit-palkovics ”

Hát ez egy érdekes fejlemény.

Eddig azt hittem, hogy elég a kutatóintézeti hálózatot megreformálni, az MTA diniszauruszai úgyis kihalnak maguktól.

A volt MTA elnöknek ez a pökhendisége, nagy mellénye viszont már kétségetek ébreszt bennem: lehet, hogy mégis szükséges lenne egy alapos tagrevízió is…

paraszthajszal 2019.02.15. 07:03:21

@morpho: „Kapásból mindenkibe belerúgtok, lipsiztek, komcsiztok, személyeskedtek”

Hát már bocs, de a b1 újabb posztja az, aki immár sokadszor rúg bele a köztiszteletben álló egyetemi tanár, akadémikus miniszterbe és a kormányba, perverz kéjgyilkoshoz hasonlítva a szükséges intézményi reformokat propagáló kormányzati szakembereket…

neko1967 2019.02.15. 07:31:16

@paraszthajszal:

"sokadszor rúg bele a köztiszteletben álló egyetemi tanár, akadémikus miniszterbe"

Félelmetesen szétestél, fidesspatkány! Rajtad csak egy agyátültetés segítene!

József Cseri 2019.02.15. 07:48:17

@paraszthajszal: ki a faszom az a Szentesi Zöldi?

József Cseri 2019.02.15. 07:50:57

@paraszthajszal: most már felmagasztalod az akdémikusságot? Vagy csak azt az egy akadémikust?

paraszthajszal 2019.02.15. 08:06:26

@József Cseri: „ki a faszom az a Szentesi Zöldi”

Elsősorban újságíró, de könyveket is írt, a Wikipédián fent van egy rövid életrajza: https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Szentesi_Zöldi_László&oldid=20962341

„most már felmagasztalod az akdémikusságot? Vagy csak azt az egy akadémikust?”

Nem magasztalok én fel senki(ke)t, de a b1 cikkei úgy kezelik Dr. Palkovics Lászlót, mintha ő valami fogalmatlan kívülálló, vizesnyolcas lenne, holott ő az, akinek a kutatási-innovációs szféra minden szegmenséből (állami, vállalati, akadémiai) van rálátása, tapasztalata: volt kutatóintézeti kutatóként, a Knorr-Bremsénél (egészen magas szintű) igazgatóként, egyetemi tanárként, akadémikusként és volt államtitkárként. És nem csak hazai, hiszen dolgozott ő Kanadában, Németországban, volt vendégkutató Finnországban és Hollandiában is.

Willkommenskultur 2019.02.15. 12:12:09

Mar eleve HADUZENET, hogy a faszi az Indexen uzenget Orban Miniszterelnok Urnak, nem Orbannal beszel.

Ugyhogy valoban nem politikus alkat, hanem hulye mint a segg. Ugy is fogja vegezni.

morpho 2019.02.15. 15:41:43

@paraszthajszal: Aki pénzért bármilyen segget kinyal, bármilyen igét hirdet és bárkibe belerúg, mint te, az ne osztogasson életvezetési tanácsokat, hanem kussoljon!

6.Lenin 2019.02.15. 16:06:22

-Jó napot professzor úr.
-Köszönöm, a mai is jó napom volt.
-Ön mivel foglalkozik itt az Akadémián?
-Kb 15 éve kutatok.
-És mit tetszik kutatni, ha szabad kérdezni?
-Ha jók az emlékeim kb 15 éve írtam egy nagyon sikeresnek vélt tanulmányt.
-Milyen témában?
-Pont ez a gond, már mindent átkutattam az Akadémián, de nem találom már 15 éve.
-Mi volt a lényege?
-Amint megtalálom, feltétlen nyilvánosságra is hozom.
-Őnt ismerik külföldön is?
-Igen, van egy kis vityillóm Horvátországban a tenger mellett, és a szomszédokkal szoktunk borozgatni.
-Mit szól a Fidesz támadásához?
-A mocskok, ha nem adnak pénzt, hogyan fogom megtalálni a fontos tanulmányomat?
Kérem, így nem lehet nyugodtan kutatni.
-Hát igen, ez nagyon durva húzás a részükről. További jó kutatást.
-Igyexem, jövő nyáron ismét fogom kutatni, mert van még néhány hely, ahová nem néztem még be. Télen nem szoktam kutatni, mert szar itt a fűtés.

morpho 2019.02.15. 17:48:08

@6.Lenin: Milyen igazad van! Nem vicces, inkább gyermeteg a vaker, de jogos!

"Évekig 800 ezres fizetést kapott Palkovics az MTA-tól, pedig nem is publikált"

index.hu/belfold/2019/02/15/evekig_800_ezres_fizetest_kapott_palkovics_az_mta-tol_pedig_nem_is_publikalt/

paraszthajszal 2019.02.15. 19:02:12

@morpho: Ha Palkovics esete elszigetelt eset lenne, akkor nyugodtan elő lehetne venni őt, de ahol egy ilyen eset simán átcsusszan a rendszeren, és automatikusan kiállítják a teljesítésigazolást, kérdés nélkül utalják a lovettát, ott az igazi probléma a rendszerrel van, nem az emberrel.

A lipsik persze érthető módon csak Palkovics szerződését pécézték ki maguknak, de a Figyelő egy ennél sokkal alaposabb gyűjtést végzett:
„Megnéztük, hogy a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) hivatalos publikációs jegyzéke (MTMT) szerint a Magyar Tudományos Akadémia Társadalomtudományi Kutatóközpontjának intézeteiben milyen tudományos publikációk születtek az elmúlt időszakban. Az adófizetői pénzekből fenntartott műhelyekben van olyan munkatárs, aki akadémiai keretek között évek óta nem publikált”
Névsor a „Feltűnően ritka megjelenések” részben: figyelo.hu/v/bevandorlas-homoszexualisok-jogai-es-gendertudomany--ezek-foglalkoztatjak-leginkabb-az-mta-munkatarsait--/

morpho 2019.02.15. 19:48:25

@6.Lenin: @paraszthajszal: Aki lopott, az ne kiabáljon tolvajt! A többi stimmel.

6.Lenin 2019.02.15. 19:54:18

@morpho:

Pedig csak az tud változtatni, aki belülről is ismeri a helyzetet.

morpho 2019.02.15. 21:00:59

@6.Lenin: A börtönök állapotán az elitélteknek kéne változtatni, a háborún meg annak, akit bombáznak. Neked meg mint bennfentesnek az állampárt központi kommunikációját kéne normális mederbe terelni.

John Brennan 2019.02.15. 23:01:24

@paraszthajszal:
sokan csak a fizetést veszik fel az MTA intézetben
főleg magasabb szinten, tudományos főmunkatársként és tudományos tanácsadóként
semmit nem csinálnak

morpho 2019.02.15. 23:17:12

@John Brennan: Például Palkovics is így volt ezzel sokáig. Amúgy a tudomány nem úgy működik, hogy minden héten publikálok valamit. Publikálni akkor szoktak valamit, ha van eredmény, amit publikálni lehet. Van, hogy ez húsz év. Amúgy vissza lehet ezzel élni, ebben igazatok van.

John Brennan 2019.02.15. 23:29:33

@morpho: igen, Palkovics is
de ő akadémikusként amúgy is kivétel a normál kutatókhoz képest
az akadémikusok között mondj olyat, akinek nincs kamuállása

morpho 2019.02.16. 02:02:15

@John Brennan: Még a Puskás Akadémiáról sem tudnék ilyet mondani. Ebben igazad van. De attól még ne egy kamuállásos akadémikust bízzanak meg azzal, hogy nekimegy a kamuállásos akadémikusoknak! Ráadásul az egésznek politikai okai vannak, nem a kamuállás. Képzeld el azt a narancskullancsot, aki azt a feladatot kapja, hogy zabolázza meg az idióta narancskullancsokat! Kemény.

6.Lenin 2019.02.16. 09:34:43

@morpho:

Aki nincs tisztában azzal, hogy mi is zajlik az adott helyen, miért is változtatna, és min?
Kik is szoktak tiltakozni a börtönök állapotáért? Nem az elítéltek?
Kik ismerik a bombázások borzalmait? Akik aláírják a parancsot, ezer km-el távolabb?

Ezek a pénznyeldék miért nem háborítják fel a libsi társadalmat? Mert főleg ők vannak ilyen helyeken?

morpho 2019.02.16. 18:23:03

@6.Lenin: A libsi társadalmat a Mészáros féle strómanokon kilopott közpénz százmilliárdok háborítják fel! Nem az akadémia.

6.Lenin 2019.02.16. 18:29:32

@morpho:

Milyen kilopott pénz, te szerencsétlen. Mészáros cégei sok ezer magyar családnak biztosítanak megélhetést. Az Akadémián lopják a közpénzt , rajtuk kívül senkinek nincs belőle haszna (tisztelet a kivételeknek).

John Brennan 2019.02.16. 19:18:24

@6.Lenin: a hülyegyereknek hiába írod,
aki annyira hülye, hogy százmilliárdos lopásról beszél, az reménytelenül hülye

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.16. 21:47:09

@John Brennan: "százmilliárdos lopásról"

Melyik évben is nőtt a Mészaros vagyona százmilliárddal? Azt se a nyuszi tojta, hanem mind közpénzből lopta. És tavaly két vagy háromszázmilliárdot lopott? És ez csak egy strómanja a gecinek. De ne higgy a szemednek, annak higgy, amit a geci gazdád a pofádba hazudik. :))

John Brennan 2019.02.16. 21:50:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
az én vagyonom is növekszik évente pár millióval, mert megdolgozom érte
te meg irigyen nyavalyogsz és azzal áltatod magad, hogy akinek jól megy, az biztos lop

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.16. 21:52:14

@John Brennan: "az én vagyonom is növekszik évente pár millióval"

:))

Kötve hiszem, hogy Kubatov ennyit fizet a trollkodásért. :))

morpho 2019.02.16. 22:07:49

@6.Lenin: @John Brennan: Igazatok van! Teljesen életszerű, hogy egy kőbunkó gázszerelő három év alatt a leggazdagabb magyar lett. Mindezt kizárólag állami megrendelésekből hozta össze. Ti tényleg elhiszitek, hogy ez lehetséges bárkinek? Dehogy hiszitek. Ennyire hülyék nem vagytok. Az meg hogy Mészáros munkát ad, gyermeteg duma. Ha nem ő nyerte volna el az összes közbeszerzést, akkor más adna munkát ugyanennyi embernek. Az aki elnyerte. Vagy csak Mészáros alkalmaz aszfaltozókat az útépítésnél? A többi cég varázspálcával csinálja. Ez közismert.

morpho 2019.02.16. 22:09:45

@John Brennan: Ha neked miliókkal növekedne a "vagyonod" (muhaha), akkor nem lennél narancspropagandista. Kubatov meg nem fizet ennyit. Cicus jól mondja!

John Brennan 2019.02.16. 23:19:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
ennyit tudsz
belső meggyőződésből irogatok néha
téged meg megvetéssel vagy szánalommal olvasnak, te primitiv hazug gyűlölködő

morpho 2019.02.17. 00:19:35

@John Brennan: "belső meggyőződésből irogatok néha"

Most kiröhöglek figyu: Muhahahahahahahahahahahaha!!!!! :))))))
Belső meggyőződésből!! :)))))
Szigorúan! :)))))))
Zseniális vagy!!! :)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.17. 09:06:00

@John Brennan: "belső meggyőződésből irogatok"

Dicséretes egy román dezinformátortól. Mi magyarok viszont nem annyira értékeljük a trollkodásodat, fideSSfasszopó. :))

6.Lenin 2019.02.17. 09:51:01

@morpho:

Tele vagy rosszindulattal, mert sötét vagy. Minden normális állam azon igyexik, hogy a pénztermelés lehetőleg hazai kezekben legyen, mert az idegen kéz már kiszolgáltatottságot jelent. Ezt te képtelen vagy felfogni, mert seggnyaló vagy, és szolgalelkű. Egy simogatásért eladnád talán még az anyádat is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.17. 09:59:42

@6.Troll: "Minden normális állam azon igyexik, hogy a pénztermelés lehetőleg hazai kezekben legyen"

Így van. Ebből is látszik, hogy Magyarország jelenleg nem normális ország. Itt a közbeszerzésekből ki vannak zárva a hazai vállalkozók, csak a hazaáruló geci kaphat megbízást többszörös áron.

6.Lenin 2019.02.17. 10:09:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egy soros seggét nyaló fasz szeretné eldönteni, hogy ki a hazaáruló? Ne bassz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.17. 10:24:48

@6.Lenin: "Egy soros seggét nyaló fasz szeretné eldönteni, hogy ki a hazaáruló?"

Erre sajnos nem tudok válaszolni, nem ismerek egyetlen soros seggét nyaló faszt sem.

Viszont ennek a blognak a komment szekciója tele van Kubatov által pénzelt román dezinformátorokkal, te is egy gyönyörű példája vagy a fideSSfasszopóknak.

De eltértünk a tárgytól. Arról volt szó, hogy a hazaáruló geci gazdád minden tőle telhetőt megtesz az ellen, hogy a gazdaság minél nagyobb része magyar kézben legyen.

6.Lenin 2019.02.17. 10:47:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nézz tükörbe.
Talán elsőnek el kéne dönteni, hogy ki, kit nevezhet hazaárulónak. Gondolom, hogy aki külföldi érdekeket igyexik kiszolgálni, annak nagy esélye van a cím elnyerésére. Nekik másokat annak nevezni nem éppen hitelt érdemlő.

Mi az, hogy Kubetov általt pénzelt román dezinformátor? Ráadásul fideSSfaszszopó-nak nevezni azokat, akiknek más a véleménye, mint a tiéd.
B+, te kibaszott egy sötét fasz vagy, még a saját "elveid" szerint is, ha van ilyesmid egyáltalán. Saját magad köpöd szembe te szerencsétlen, és még dicsexel is vele.

6.Lenin 2019.02.17. 10:58:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Talán illene végre bebizonyítanod, hogy amit te képviselsz az előnyösebb, sikeresebb, mint a jelenlegi, és nem kubatovozni meg fideSSfaszszopózni.
Hátha tényleg elfogadhatóbb lenne a jelenleg Fideszre szavazók szerint is.

Jelenleg te látszol elfogadhatatlanabbnak számukra, és számomra is. Rossz irányban erőlködsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.17. 11:42:23

@6.Troll: "Gondolom, hogy aki külföldi érdekeket igyexik kiszolgálni, annak nagy esélye van a cím elnyerésére."

Jól gondolod, faszfej. A hazaáruló geci gazdád eladja az országot a ruszkiknak, Paks2, a kínaiaknak, vasútvonal, meg a németeknek is kedvez a magyarok ellen, rabszolgatörvény. Nem tudsz olyan lépését mondani, ami Putyin kedve ellen való lenne.
süti beállítások módosítása