B1 blogcsalád



Pompeo végig akarja venni Budapesten, hogy mely pontokban van az USÁ-nak gondja Magyarországgal

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2019. február 10. - Szelestey

• Egy amerikai szakértő szerint az USA nem tudja érdemben befolyásolni Orbán Viktort a magyar politika megváltoztatására 

• Szász-Anhalt kormányfője lebeszélné a Nyugatot arról, hogy az nagyképűen kioktassa a magyar és lengyel kormányt, hát még, hogy meghirdesse az Európai Egyesült Államokat, mert akkor a keleti tagok rögvest kiválnának, az pedig az unió dicstelen végével volna egyenlő  

• Az igen konzervatív brit Daily Telegraph a többi közt Magyarország példájával igazolja, hogy  miként nyomul alattomban a tekintélyelvűség, és hogy az EU-ban rendőrállam fenyeget

orban_rendor_police.jpg

                                                      Nemzetközi sajtószemle, 2019. február 10.

 

Yahoo/AFP

yah.png

Az amerikai külügyminiszter holnap személyesen próbálja meg meggátolni, hogy Magyarország még jobban sodródjon Kelet felé. Pompeo, aki Budapest után ellátogat Pozsonyba és Varsóba is, egyben azt reméli, hogy sikerül megállítania az orosz és a kínai befolyás erősödését a térségben. Főként a magyar helyzet váltott ki mély aggodalmat a nyugati szövetségesek körében, mivel az orbáni rendszer mind inkább tekintélyelvű, a kormányfő Putyinnal cimborál - függetlenül az Ukrajnával kapcsolatos gondoktól, és kénye-kedve szerint él a vétójoggal az EU-ban. Egy washingtoni illetékes azt közölte: a vendég szóba hozza azt is, hogy a magyar fél támogatja a Moszkva által támogatott Török Áramlat gázvezetéket, hogy az oroszok finanszírozzák a tervezett paksi bővítést, de főként azt, hogy az ország a kínai Huawei-jel akarja kiépíttetni az 5G mobiltelefon hálózatot. Az USA úgy véli  ugyanis, hogy a technológiai óriáscég a nemzetközi biztonságot veszélyezteti.

Az Obama-időszak hűvös évei után a Trump-kormányzat eleinte szorgalmazta kapcsolatok élénkítését, ám idővel aggodalommal kezdte figyelni, hogy Magyarország nem került közelebb az Egyesült Államok vonalához. Olyannyira nem, hogy tavaly nem Amerikának, hanem inkább a Kremlnek adott ki két feltételezett orosz fegyverkereskedőt. Továbbá minden diplomáciai próbálkozás dacára távozásra kényszerítette a CEU-t. A State Department szerint Pompeo szóba kívánja hozni ezeket a kérdéseket.

A már említett amerikai külügyi forrás szükségesnek tartja a párbeszédet, mert szerinte a korábbi tengerentúli politika légüres teret eredményezett a térségben és a vákuumot mások töltötték be. A washingtoni German Marshall Alapítvány egyik szakértője ellenben úgy gondolja, hogy Orbán furfangos, és pontosan tudja, hogy az Egyesült Államoknak még kevesebb eszköz van a kezében, mint az uniónak, így nemigen tudja befolyásolni őt. Vagyis köp mindenre, legyen szó a nyugati értékekről, a hagyományos partnerségről, vagy a NATO-ról, illetve az EU-ról.  Így azután az elemző nem biztos abban, hogy a házigazda nyíltan kiröhögi-e az amerikai diplomácia első emberét, de abban sem, hogy túl komolyan veszi az egész utat.

https://news.yahoo.com/pompeo-seeks-end-hungarys-eastward-drift-europe-trip-023429197.html;_ylt=AwrC1C74c19cARAARA3QtDMD;_ylu=X3oDMTByOHZyb21tBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--

NZZ

neue_zurcher.jpg

A németországi Szász-Anhalt tartomány miniszterelnöke azt ajánlja a németeknek, hogy ne legyenek annyira fölényesek, amikor olyan államokról van szó, mint Magyarország és Lengyelország. A kereszténydemokrata Haseloff  megjegyezte, hogy ossieként kötelessége figyelmeztetni erre. A politikus, aki kb. másfél éve a Luther-év alkalmából személyesen kísérte el magyar kollégáját a nagy egyházreformátor emlékkiállítására, óv attól, hogy bárki egyhamar kikiáltsa az Európai Egyesült Államokat, mert az az EU végét jelentené. Szerinte Magyarország, Bulgária, Románia, Lengyelország és a balti köztársaság azonnal kilépnének. A nemzeti szuverenitás ugyanis roppant érzékeny kérdés a volt szocialista országokban.    

Mint mondta, pontosan tudja, hogy a Kelet és Nyugat közötti mentális, politikai és történelmi választóvonalak a saját tartományában húzódnak. Az ottani lakosságnak saját magának kellett kivívnia a demokráciát és ez összeköti a keleti tagokkal. Ezért a helybéliek egészen másként ítélik meg a magyar helyzetet, mint, mondjuk, az alsó-szászországiak. Hozzátette, hogy Európát csak akkor lehet megmenteni, ha ismét megfelelőképpen elismerik a nemzetállam jelentőségét. Már abban az értelemben is, hogy gondosan el kell választani, milyen ügyekben illetékes Brüsszel, és milyenekben nem. A gyakorlatban kell igazolni az elvet, miszerint az egység a sokszínűségen keresztül érvényesül.

A politikus emlékeztet arra, hogy a németeket történelmi felelősség terheli Kelet-Európa 40 éves orosz megszállásáért, mert az nem következett volna be, ha nincs a 2. világháború. Ezért most nem szabad felemelt mutatóujjal mindent jobban tudni, és eldönteni, hogy ki az igazi demokrata, és ki nem. Ennélfogva Haseloff érti, hogy a lengyelek miért nem akarják, hogy mindent előírjanak számukra, sőt a hazafiságuk is közelebb áll hozzá, mint a nyugatnémeteké. Kitért továbbá arra, hogy a tartományban gazdaságilag még mindig nem mennek jól a dolgok, ezért érthető, ha az emberek nem szeretnének újabb menekülthullámot. Közben viszont úgy érzik, hogy az EU nem védi meg kellőképpen a külső határokat, magukra hagyja őket migráció kérdésében és ez visszaüthet a májusi EP-választáson.

https://www.nzz.ch/international/reiner-haseloff-europa-in-gaenze-wird-nur-rettbar-sein-wenn-die-positive-bedeutung-des-nationalstaats-wieder-ausreichend-anerkannt-wird-ld.1456257

Daily Telegraph

daily_telegraph.jpg

A konzervatív lap úgy ítéli meg, hogy az unión belül rendőrállam fenyeget és ezt Nagy-Britannia úgy tudja a leginkább megúszni, ha minden megállapodás nélkül lép ki. Vagyis nem arról van szó, hogy a szabadság, a biztonság és a jogállam fáklyavivőjét hagyná ott. Merthogy sötét és alattomos tekintélyelvűség tör magának utat az EU-ban. Az ellenőrzést egyre inkább központosítják és egy sor tagországban a kormányzat minden szintjén visszaélnek a hatalommal. A román Alkotmánybíróság pl. feltárta, hogy a titkosszolgálat összejátszott a Korrupcióellenes Ügyészséggel és hat millió embert figyelt meg titokban. Vagyis Románia még mindig rendőrállam. És most ennek a vádhatóságnak a vezetőjét akarják kinevezni az új Európai Ügyészség élére.

Eközben Magyarországon még inkább egy kézbe kerül a hatalom. Tömegével kényszerítenek nyugdíjba bírákat, a politikai fokozatosan ellenőrzése alá vonja az igazságszolgáltatást, még a bírák munkáját is a kormány ítéli meg. Nem jobb a helyzet a lengyeleknél sem, ezért vezető elemzők úgy vélik, hogy a két ország sokkal nagyobb fenyegetést jelent az unió számára, mint a Brexit. Brüsszel nehéz helyzetbe manőverezte magát, mert nem lépett fel határozottan, miután attól félt, hogy ily módon kiderül: mennyire ingatag az egész klub. Igazából nincs a kezében semmi, hogy megbirkózzon az olyan, belső fenyegetésekkel, mint Magyarország, Lengyelország és Románia, amelyek gyorsan csúsznak visszafelé az autokráciába és látnivalóan megrendítik a szabályokra épülő rendet.

Az EU-nak nincs szüksége Oroszországra, maga is igen hathatósan ássa alá, gyengíti meg és tördeli szét a szervezetet. A Kreml gazdái nem hisznek a szemüknek, hogy micsoda mázlijuk van, hiszen az unió mind jobban eladósodik, gazdaságilag gyengélkedik és nem hajlandó szembenézni a veszéllyel, mármint hogy mit jelent a jogállam folyamatos összeomlása egy sor tagállamban.

https://www.telegraph.co.uk/politics/2019/02/08/no-deal-brexit-safest-option-escape-eu-police-state/

FAZ

frankfurter_allgemeine.jpg

Izzik a parázs az AfD-nél, mert egy krakkói bíróságon át Berlinbe vezetnek az ungvári magyar Kulturális Intézet ellen elkövetett gyújtogatás szálai. Leginkább a szélsőséges német párt egyik parlamenti képviselője, Markus Frohnmaier van bajban, mert megcsípték a három lengyel tettest és az egyikük azt vallotta, hogy az akcióhoz a politikus egyik volt munkatársától kapták a megbízást, valamint a pénzt. A cél az volt, hogy a bűntett úgy nézzen ki, mintha ukrán nacionalisták követték volna el a magyar kisebbség ellen. Budapest és Kijev viszonya amúgy is feszült a kárpátaljai magyarság miatt. Ám gyorsan bebizonyosodott, hogy a bűncselekményt oroszbarát lengyel szélsőségesek követték el.

A bírósági akták szerint a felbujtó Manuel O., egy szélsőjobbos német folyóirat főszerkesztője, a már említett német politikus beosztottja volt, akinek 1500 márkát ért meg az ügy. A feltételezett főkolompos nem kíván nyilatkozni, kiadványa viszont azt állítja, hogy alighanem kínzással csikarták ki a terhelő vallomást. A férfi ellen egyébként már nyomoz a német ügyészség. Ezért azután korábbi főnöke, akit a német elhárítás az AfD jobboldali-radikális szárnyához sorol, gyorsan megvált tőle. Amúgy mindkettejük esetében erősen kirajzolódnak az orosz kapcsolatok. A képviselő egyébként azt mondja, nem hajlandó beszélni egyetlen korábbi munkatársáról sem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6814617820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.02.10. 07:00:29

aki bírálni meri a gecit, rövid időn belül sorosbérenc lesz...

megy sargentini mellé a fiú hamar.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.02.10. 07:50:00

A Birodalom egyezkedni kénytelen, már ez önmagában eredmény, s erőnket jelzi.

Orbán tanult Horthy példájából.

2019.02.10. 08:43:25

@közíró MAXVAL bircaman:

hát igen, Magyarország a német multikból élve (az EU pénzcsöcsén túlélve) a demokrácia fellegvára (476 médiafelület került át a fidess gecik kezére, ahol propaganda megy) hugyozza le az egész világot.

ahol ekkora a fejlődés, ilyen szilárd a demokrácia, minden f@sz@, miért kell a fideSSnek állandóan mégis propagálni azt?

SOROS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS!!!

mantec 2019.02.10. 09:24:16

... 1500 márkát ...
Márkát?
Biztos?

paraszthajszal 2019.02.10. 10:00:33

„főként azt, hogy az ország a kínai Huawei-jel akarja kiépíttetni az 5G mobiltelefon hálózatot”

Na, csak kiderült végre, hogy honnét fúj a szél.

Ehhez azért egy-két gondolat idekívánkozik. Mobiltelefon-hálózatot mostanság leginkább mobilszolgáltatók szoktak akarni kiépíteni, mit tesz Isten, nálunk erre leginkább a német állami résztulajdonban lévő Magyar Telekom (a Deutsche Telekom leánya) lenne képes és alkalmas.

Na, és ha a Telekom, mint magáncég az alacsonyabb költségek okán a Huaweitől szeretné beszerezni a berendezéseit (nemcsak Magyarországon, hanem Európában csoportszinten), akkor az állam bácsinak kéne rászólni, hogy nem addiga, nyakas labancok, tőlük ugyan nem vásároltok?!

És mi is lenne ennek a következménye? Hogy Európában emiatt évekkel később (és évekkel az USA és Kína után) épülnének ki ezek a hálózatok?!

„Europe would fall behind the U.S. and China in the race to install the next generation of wireless networks if governments ban Chinese equipment supplier Huawei Technologies Co. over security fears, according to an internal assessment by Deutsche Telekom AG.

Officials at Europe’s largest telecommunication company have warned that removing Huawei from the list of suppliers of fifth-generation networks would delay roll-out of the technology by at least two years, said people familiar with a briefing paper written in recent weeks.” www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-28/deutsche-telekom-is-said-to-warn-huawei-ban-would-hurt-europe-5g

Ez lenne a Magyar és az európai érdek, lippsikéim?!

paraszthajszal 2019.02.10. 10:05:19

„Európát csak akkor lehet megmenteni, ha ismét megfelelőképpen elismerik a nemzetállam jelentőségét. Már abban az értelemben is, hogy gondosan el kell választani, milyen ügyekben illetékes Brüsszel, és milyenekben nem. A gyakorlatban kell igazolni az elvet, miszerint az egység a sokszínűségen keresztül érvényesül. (…) nem szabad felemelt mutatóujjal mindent jobban tudni, és eldönteni, hogy ki az igazi demokrata, és ki nem”

Na, vak tyúk is talál szemet alapon egyszer-egyszer okos embereket is idéztek itt? Ezekkel a gondolatokkal csak egyet lehet érteni, igaza van, Haseloff úr!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 10:34:32

@paraszthajszal: "Európában emiatt évekkel később (és évekkel az USA és Kína után) épülnének ki ezek a hálózatok?"

No és akkor mi van? Még pár évet várnod kell, hogy az állatos pornót mobilon is nézhesd. :))

2019.02.10. 10:44:00

@paraszthajszal:

"Ez lenne a Magyar és az európai érdek, lippsikéim?!"

nyilván te fidessbuzi, mindenkinek csak az a jó, ha pénztáros lölő építené ki 10 szeres pénzért, hetente lerohadó hálózat mellett.

neked csak az a jó, ami O1G szagú?

SOROS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS!!!

LOPUNK ÉJJEL NAPPAL.

2019.02.10. 10:48:00

@közíró MAXVAL bircaman:

"A Birodalom egyezkedni kénytelen, már ez önmagában eredmény, s erőnket jelzi."

Pompeo közép-európai körútja során látogatást tesz még Lengyelországban, Szlovákiában, Belgiumban és Írországban. Ezek szerint ők is ennyire erősek?

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 11:05:25

Egy amerikai szakértő szerint az USA nem tudja érdemben befolyásolni Orbán Viktort a magyar politika megváltoztatására ........................

Ugyan már! Ott a demokratikus bombázás!
Az USA amúgy is egy vízfejű debil esetlen óvodásként terrorizál mindenkit.

taga20 2019.02.10. 11:06:57

@Helga Beauty Salon: mi volt veled fityeszdroid? szoftver frissítésen voltál tegnap?:)))

2019.02.10. 11:22:02

Valószínűleg a látogatás végén a szuverenitására kényes kormány csontig benyal az amerikaiaknak. Gyorsütemben aláírja a DCA-t, megvásárolja a rakétarendszert, felveszi a kecskeméti repülőtér fejlesztésére szánt kölcsönt.
Orbán megmagyarázza híveinek, hogy mégiscsak NATO tagok vagyunk, mindez nemzetstratégiai érdek.
Putyin következő látogatása alkalmával tőlük is vásárol valamit, hogy megnyugtassa a pávatáncától kissé feszült partnert. :D

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.02.10. 11:22:04

@taga20:

Akkor most már biztos, hogy Zorbán bukik a jövő hét közepéig. A fekete lepel meg a mai ballib gigagtüntetés elsöpri a diktatúrát. Éljen Gyurcsány!

taga20 2019.02.10. 11:27:04

@közíró MAXVAL bircaman: meg fog bukni, ahogy a többi despota is megbukott.

csak vicces, hogy mennyire fosnak a kemény csávók :))))

2019.02.10. 11:30:00

@taga20:

Így készül egy népszerű kormányfő az évértékelőjére.

taga20 2019.02.10. 11:30:08

@Ms.Cunnesburry: szerintem valami jó kis metrót kéne venni, vagy polóniumos csáját, me az má bizonyított:))))

oi63.tinypic.com/mjqrl2.jpg

taga20 2019.02.10. 11:30:59

@Ms.Cunnesburry:

KÉTHARMAD!!!!!!!:)))))))))

2019.02.10. 11:33:54

@taga20:

Hülye vagy, az nem így megy. Majd megmondják neki mit akar venni és ő aláírja.

2019.02.10. 11:38:07

@taga20:

Többszörös!
Remélem a TEK is kivonul teljes fegyverzetben. Azért szervezhettek volna egy kis békementet. A hívek élőlánccal védhetnék vezérüket az ellenségtől.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.10. 12:05:49

" ... 476 médiafelület került át a fidess gecik kezére, ahol propaganda megy ... "

Gondolom mind úgy került át, hogy odament a fideszmaffia, pisztolyt tartott a tulajok homlokához, és eléjük tette az adásvételi szerződést, amit instant alá is írtak...

És nem úgy történt, hogy kellemetlen környezetben úgy gondolta a liberálfasiszta tulajdonos, hogy szarik a pártérdekre, ő biza nem finanszírozza az újságírók vaskos fizetését, nem fizet a veszteséges sajtóorgánumér, és eladja annak aki hajlandó megvenni.

Én tudom, hogy a Csuti Maffiavezér mindenért hibás, és a smucig liberálfasiszta vezérek pedig szentek, vagy angyalok ... DE engedtessék meg nekem hogy a liberálfasiszta szardarabok gerinctelenségét ne a Gecinek rójam fel, hanem az úgynevezett ellenzéknek, amelyik alájátszik az Orbánita kelptokrata rezsimnek, azaz kollaboráns senkiháziak, megélhetési bohócok.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.02.10. 12:06:02

@taga20: Fekete egyenruhás TEK-esek a fekete lepel redőiben elvegyülhetTEK, szóval szimpla álca? :-)

Persze lehet hogy az abszolút fekete testre rímelő elkerítő lepel mellett a leghaloványabb gondolati szikra is légoltalmi reflektor fénycsóváját túlfénylő jelenségnek, mit jelenségnek, csodának tűnhet. :-)

És felteszem több megfejtés is lehet, de az is lehet hogy egyszerűen csak ez az árnyalat volt a legdrágább. :-( Mint tudjuk a drága számlából kevesebbet lehet lopni, mint a drágább számlából. :-(

taga20 2019.02.10. 12:09:09

@Magánvéleményem: mi van fityeszork, te is elég szépen alájátszol itt a gecigazdádnak, nap-nap után!

nem kell a púder fityeszparazita, me aki nem hülye az vágja, hogy mit művelsz!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.10. 12:11:22

@taga20: Ja, és még náci és antiszemita és vöröskomcsi, meg rasszista is vagyok :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:12:19

@Magánvéleményem: "Gondolom mind úgy került át, hogy odament a fideszmaffia, pisztolyt tartott a tulajok homlokához, és eléjük tette az adásvételi szerződést, amit instant alá is írtak..."

Igen, a fideSS így szokta.

"Szombaton aláírta, amit soha nem akart, másnap meghalt a pályázati szoftver volt jogtulajdonosa"

444.hu/2014/03/03/meghalt-a-welt-2000-alapitoja

De nem is az az érdekes, hogy hogyan szerezték meg, hanem hogy megszerezték. Mindig van az a pénz, amiért valamit mindenképpen meg lehet venni. A mi pénzünkből, közpénzből veszik meg vagy tartják fönn az állampárt propaganda szócsöveit, az a probléma.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.10. 12:19:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Igen, ezért kellett volna némi gerincet mutatnia a maszopita és kurcsányita csürhének, és a háttérembereiknek gründolni egy holdingot, amibe átmentik a saját szócsöveiket, és fenntartják vele az emészthető méretű ellenzéki sajtót, DE nekik erre nincs szükségük, mert bőven elég, ha az apparátcsikjaiknak megvan a parlamenti státusza és a pártállása, amit az állam finanszíroz...

DE kényelmesebb nekik mutogatni, hogy a fidesz lenyúlta a sajtót, oda a sajtószabadság, oda a liberálfasiszta demokrácia, és várni, hogy valamely külföldi intervenció majd elsöpri a tolvajkúrmányt, és őket teszi újra piedesztálra.... miközben teli pofával köpködnek a vidékiekre akik "elvtelenül és agyatlanul a fideszre szavaznak, mert beparáztatták és megvették őket kilóra".

paraszthajszal 2019.02.10. 12:25:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „»Európában emiatt évekkel később (és évekkel az USA és Kína után) épülnének ki ezek a hálózatok?«

No és akkor mi van? Még pár évet várnod kell, hogy az állatos pornót mobilon is nézhesd. :))”

Tudod lippsikém, az internetet az animálpornón kívül akár más, hasznosabb dolgokra is lehet ám használni, persze mindenki magából indul ki, én elhiszem, hogy te egész nap csak arra recskázol.

De azért hadd hívjam fel a figyelmed ezekre a számodra tulajdonképpen érdektelen egyéb felhasználási területekre is:
„The European Commission supported study "Identification and quantification of key socio-economic data to support strategic planning for the introduction of 5G in Europe" (SMART 2014/0008) forecasts the benefits, impacts and technical requirements for the introduction of 5G in Europe.”

„[I]n 2025 benefits from the introduction of 5G capabilities could reach €113.1 billion per year in four key sectors which will be the first users of 5G connectivity: automotive, health, transport and energy. Investments of approximately €56.6 billion will be likely to create 2.3 million jobs in Europe.”
ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/5g-deployment-could-bring-millions-jobs-and-billions-euros-benefits-study-finds

@az EU pénzek zsákolója: „LOPUNK ÉJJEL NAPPAL.”

Vigyázz lyppshykém, manapság az ún. „megélhetési bűnözéssel” sajnos már nem vagyunk olyan elnézőek, mint a Kuncze Gabi bácsi belügyminisztersége idejében – be lesztek dugva a böribe, aztán nézegethettek…

@taga20: „hogy álltok a mocsárlecsapolással”

Köszi a kérdésed, úgy tudom, jól halad az ügy, már nem kell sokat aludni, és végre nem „puszira”, a „kutatók” két szép szeméért, hanem csak valós teljesítményre fizet majd az állam kutatási pénzeket!

Behaton 2019.02.10. 12:28:03

@Ms.Cunnesburry:

Használt amerikai F16-os vadászgép helyett új svéd JAS39 GRIPEN, használt amerikai M1A4 Abrams harckocsi helyett új német Leopard 2, amerikai M4 helyett cseh Bren gépkarabélyok, amerikai M109 Paladin rohamlöveg helyett új német PzH2000, használt amerikai helikopterek helyett vadiúj francia Airbus H145M....új svéd Carl Gustaf M4 tankelhárító rakéták... és... Cisco helyett Huawei...

Trump kereskedelmi háborút vív Kínával...és mindenkivel, aki sérti az USA gazdasági érdekeit. Ezért jön Pompeo...
És nagyon nem úgy néz ki, hogy veszünk valamit tőlük. A listából látható, hogy Európai beszerzést preferálunk. Nem véletlenül.
Amerikai barátaink eddig is szartak ránk, függetlenül attól, hogy volt-e rajtunk sapka vagy sem. Ez ezentúl sem lesz másképp. A világ legerősebb országának pozíciójából diktálnak és nem alkudoznak. De mi apró kis porszemként megtehetjük, hogy nem engedelmeskedünk, mert jelentéktelenek vagyunk és nem jelentünk semmit.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:29:06

@Magánvéleményem: "kellett volna némi gerincet mutatnia a maszopita és kurcsányita csürhének, és a háttérembereiknek gründolni egy holdingot, amibe átmentik a saját szócsöveiket"

Minek? Ahogy érdektelen és unalmas bolsevik fideSS szócsöveket olvasni, ugyanúgy érdektelen lenne maszopita propaganda szócsöveket olvasni. Bár ilyet egyet se tudok. (A Népszavára szokták mondani, de azt nem olvasom, nem tudom eldönteni.)

"ellenzéki sajtót"

Gondolom a független sajtóra gondolsz. Index, 444, hvg, rtl... A független sajtó mindig kormánykritikus, valójában mindenkritikus.

"a fidesz lenyúlta a sajtót, oda a sajtószabadság"

Ez így van. Ha például Hadházy aláírásgyűjtésének híre az ország lakosai feléhez nem juthat el, az a szabadsajtó halála.

2019.02.10. 12:29:11

@taga20:

czigány ha ilyen népszerű, miért nem egy szál facban a nép közé???

paraszthajszal 2019.02.10. 12:29:33

@Magánvéleményem: „így meg az ellenzéki TÖMEG:
index.hu/belfold/2019/02/10/tuntetok_zartak_le_a_lanchidat/ ”

Az az öt (5(!)) ember lenne a civilek egy csoportja?

Gyuri bácsi ilyen szűkmarkú lett mostanában, hogy ennél többre nem telik?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:33:15

@Behaton: "Európai beszerzést preferálunk. Nem véletlenül."

Pontosan. Amerikai F15 helyett Gripen, mert az amcsik nem fizettek kenőpénzt, míg a Gripen üzletből kapott fidesz, mszp egyaránt.

index.hu/kulfold/grip090130/

Behaton 2019.02.10. 12:34:38

@taga20:

Igen, és már vissza is vonták a rabszolgatörvényt. Ja...nem.

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 12:34:55

@Behaton: . A világ legerősebb országának pozíciójából diktálnak és nem alkudoznak. ........

A tápláléklánc szabályai ezek! Egyedül a képmutató angolszász körítés undorít, hogy mindezt a becsület és demokrácia jelszavait hangoztatva csinálják.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:36:08

@parasztpinaszőr: "Az az öt (5(!)) ember lenne a civilek egy csoportja?"

Igen. És nyilván 20 önvezető autóval jöttek. :))

Egyébként ott láthatod a háttérben a tömeget, ha szemüveget húzol. :))

Behaton 2019.02.10. 12:40:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hogy mik vannak? Nagyvállalatok politikusokat kennek meg a jó üzlet reményében? Hallatlan!

JÓ REGGELT!

Így működik a világ a Lajtán túl is. Amerikai barátaink azt hitték elég, ha az erő pozíciójából ránk tukmálják a használt szarjaikat. Tévedtek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:44:00

@Behaton: Miért? A ruszkiknak sikerült, ránk tukmálták a szar eladhatatlan elavult metrószerelvényeiket. (Felújítást hazudtak.)

Lehet, hogy ott a bibi, hogy míg Putyin hagyja hogy a geci leszopja, a Trump még találkozni se hajlandó a csüngőhasúval. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 12:46:28

@Behaton: "Nagyvállalatok politikusokat kennek meg a jó üzlet reményében?"

Nem. Amerikában törvény van ellene, amerikai cégek nem kenhetik meg idegen országok korrupt vezetőit. Ezért is fáj különösen a magyar korrupció az amcsiknak.

Behaton 2019.02.10. 12:47:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A ruszkik is tejeltek, hogy megvegyük a szarjaikat. A Huawei sem a két szép szemünkért jön ide, és csak az ovisok hiszik el azt a mesét, hogy miközben a Huawei rendszerei kémkednek, addig a Cisco kütyüjei nem.

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 12:49:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Egyébként ott láthatod a háttérben a tömeget, ha szemüveget húzol. :))..........

Pöpec társaság lehet, harcászati tapasztalataim alapján célszerű az előőrsöt elit alakulatokból felállítani, így aztán a képen látható "harcosok" jókedvre derítettek!

taga20 2019.02.10. 12:51:33

@Magánvéleményem: ha nem vagy az, akkor miért csinálsz úgy?

2019.02.10. 12:52:04

@paraszthajszal:

"Gyuri bácsi ilyen szűkmarkú lett mostanában, hogy ennél többre nem telik?!"

tán most esett le te fideszes darab sz@r, hogy gyurinak ehhez semmi köze?
de a migráncsokhoz se? ezzel csak téged és a többi agyatlan fidessidiótát nyalatja O1G gazdád?

ostoba.

Behaton 2019.02.10. 12:52:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Törvény ami megszeghető, kijátszható. A különböző kongresszusi meghallgatások, és azok eredményei megvannak? Az iraki olaj elcsencselése megvan? A magyar korrupció azért fáj az amiknak, mert nem az ő cuccaikat vettük meg. Ha az ő kütyüiket részesítettük volna előnybe, akkor szarnának a korrupciónkra.
Az amerikai kormányzat számtalan gonosz diktatúrával tudott remekül együttműködni. Van az a pénz és jó üzlet.

taga20 2019.02.10. 12:52:53

@Behaton: kemények vagytok haver.

ja és jut eszembe, mi van az olimpiával, vagy a netadóval?

taga20 2019.02.10. 12:59:19

@paraszthajszal: te szutyok, az egyik istened, a bencsik mukásőrevtárs is mondta anno, hogy gyerekes ez az állandó sorosozásotok!

index.hu/video/2018/02/27/bencsik_andras_sorosozas/

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 13:00:57

@taga20: ja és jut eszembe, mi van az olimpiával, vagy a netadóval?...................

A netadó jó ötlet lett volna, a közmunkás fizudból nem fizeted és így megszabadulunk a baromságaidtól.

Behaton 2019.02.10. 13:02:04

@taga20:

Ismerve a Fideszt, azért van a fekete fólia, mert az idegesíti majd a tüntetőket, akik vélhetően ettől egy kicsit elvetik majd a sulykot és dobálni, rongálni, esetleg gyújtogatni fognak. Remek vágóképek készülnek majd azokhoz a propaganda anyagokhoz, melyek azt hivatottak demonstrálni, hogy milyen türhő is az ellenzék.

taga20 2019.02.10. 13:03:17

@paraszthajszal: ja, mint az eliosnál, vagy a mészaroslölönél!:))))

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 13:05:14

@taga20: Mi van, nem lehet a nevén nevezni a mocskos spekuláns maffiózótokat?
Majd ha eltakarodik, vagy méginkább megdöglik, nem emlegetjük.

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 13:05:51

@taga20: Mi van, nem lehet a nevén nevezni a mocskos spekuláns maffiózótokat?
Majd ha eltakarodik, vagy méginkább megdöglik, nem emlegetjük.

taga20 2019.02.10. 13:06:26

@Behaton: most tényleg komolyan kérdezem, mert úgy látom, hogy nem vagy full hülye. (bár megígérted, hogy meglátogatsz, de azóta se jöttél:)

szerinted ezek a dolgok rendben vannak?

taga20 2019.02.10. 13:08:17

@Helga Beauty Salon:

"Mi van, nem lehet a nevén nevezni a mocskos spekuláns maffiózótokat?"

dehogynem! O1G, tiborcgyerek, récsöl, kósalala, mészaroslölö, stb.

Behaton 2019.02.10. 13:09:40

@taga20:

Semmi sincs rendben. Mindig alkalmazkodni kell a körülményekhez.

taga20 2019.02.10. 13:14:30

@Behaton: ez nem válasz. ez olyan birkás válasz volt.

szerinted rendben van, amit pl. most csinálnak az MTA-val?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 13:20:31

@Behaton: "A ruszkik is tejeltek, hogy megvegyük a szarjaikat."

Na végre! Ezt magyarázom. Az amcsik meg nem tejelhetnek, ezért fáj nekik a mérhetetlen magyar korrupció.

"miközben a Huawei rendszerei kémkednek, addig a Cisco kütyüjei nem."

Ez így van. Le is buktak a hülye kínaiak, lehetetlen titokban tartani.

Behaton 2019.02.10. 13:21:09

@taga20:

Pedig ez a válasz. Ha jó ha nem jó, nem tudok tenni ellene. Mint mezei választónak, annyi lehetőségem van, annyi maradt, hogy válasszak az önjelöltek közül. Bármennyire is szar a Fidesz, elég meghallgatnom néhány ellenzéki idiótát, hogy rohanjak szavazni Orbánékra.
Például olvasd el Fletó dolgozatát és dönts:
dkp.hu/uploads/docs/10/147/gyurcsany_ferenc_merjunk_hazafiaknak_lenni.pdf

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 13:24:55

@Behaton: "Törvény ami megszeghető, kijátszható."

Egy következmények nélküli országban, mint Magyarország.

"A magyar korrupció azért fáj az amiknak, mert nem az ő cuccaikat vettük meg."

Igen. Mert nem tudnak megkenni. Amerikában törvény van ellene, amerikai cégek nem kenhetik meg idegen országok korrupt vezetőit.

Behaton 2019.02.10. 13:25:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hidd azt, hogy csak a Huawei rendszerei képesek erre. A Cisco-é meg nem. Ha neked így könnyebb, akkor hidd ezt.
Ha neked könnyebb úgy, hogy az amerikai gazdasági szereplőket tisztakezű grál lovagokként tünteted fel, akkor hidd azt.

paraszthajszal 2019.02.10. 13:30:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „»miközben a Huawei rendszerei kémkednek, addig a Cisco kütyüjei nem.«

Ez így van. Le is buktak a hülye kínaiak, lehetetlen titokban tartani.”

Persze az amerikaiak sosem buknak le ilyesmivel, OH WAIT…

„Snowden: The NSA planted backdoors in Cisco products

'No Place to Hide,' the new book by Glenn Greenwald, says the NSA eavesdrops on 20 billion communications a day -- and planted bugs in Cisco equipment headed overseas”
www.infoworld.com/article/2608141/internet-privacy/snowden--the-nsa-planted-backdoors-in-cisco-products.html

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 13:35:09

@Behaton: "a Huawei rendszerei képesek erre. A Cisco-é meg nem"

Ez nem kémkedés képesség kérdése, mert simán, bármilyen programot beleégethetnek. Ez lebukás kérdése. Lehetetlen titokban tartani, ezért is buktak le a kínaiak, a Cisco nem bukott még le.

A Windowsban viszont van hátsó ajtó, amit az amcsik háborús helyzetben többször jól ki is használtak. Szerintem az Adobe PDF szoftvereiben is van kémprogram. Bármilyen amerikai termékben lehet, mert a nemzetbiztonsági szolgálat parancsainak engedelmeskedniük kell az amerikai cégeknek.

index.hu/tech/cellanaplo/2015/09/08/elore_telepitett_kemprogramokat_talaltak_kinai_mobilokon/

index.hu/techtud/2018/10/04/titkos_csipekkel_kemkedik_kina/

Behaton 2019.02.10. 13:36:24

@taga20:

Tetszik, nem tetszik...ez van. Kíváncsi vagyok, hogy reagál az ellenzék erre.

Behaton 2019.02.10. 13:38:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Lebukás kérdése...
Ha valamit szabad az amiknak, akkor azt szabad másnak is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 13:44:16

@Behaton: "Ha valamit szabad az amiknak, akkor azt szabad másnak is."

Olyan édesen naiv vagy. :))

Egyébként az amcsik a szövetségeseink, a kínaiak meg a ruszkik az ellenségeink.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 13:55:03

@Behaton: A NATO ellen vannak, mi meg a NATO-val.

Ugye nem kell neked felvázolnom az utóbbi pár száz év magyar történelmét, és benne a ruszkik szerepét? Csak trollkodsz, ugye?

taga20 2019.02.10. 13:58:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

szerintem nem. ahogy a geci se.

ilyenek az emberek!

eddig nem vetted észre???:)))

2019.02.10. 14:05:19

@Behaton:

Nemsokára kiderül.
Egy biztos. A magyar kormány minimum egy éve tisztában van vele, hogy a védelmi együttműködési megállapodás aláírását nem tudja kikerülni. Orbán hiába álmodozik az osztrák függetlenségről, NATO tagként ez lehetetlen.
De azért járta pávatáncát, az orosz fegyverkereskedők kiadásával tovább hergelte az amerikaiakat.
Nem csodálom, hogy most berágtak.

paraszthajszal 2019.02.10. 14:08:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Lehetetlen titokban tartani, ezért is buktak le a kínaiak, a Cisco nem bukott még le.”

Aha, persze, a rendes amerikai titkosszolgálat, az NSA a Cisco eszközein keresztül SOSEM kémkedne senki után, ez szemenszedett hazugság! OH WAIT…

„The NSA's wide-ranging surveillance programme should be curtailed, says hardware-maker Cisco in a letter to President Obama.

Cisco boss John Chambers said faith in US technology companies was being eroded by the NSA's activities.

The letter comes after whistleblowers revealed the NSA regularly intercepted Cisco hardware to help it gather information on potential targets.”
www.bbc.com/news/technology-27468794

Cicus, cicus, te házhoz mész a lófaszért…

2019.02.10. 14:09:29

@Magánvéleményem:

Ezzel mi a bajod? Állampolgárok egy csoportja törvényesen él az Alaptörvény adta jogaival.
"A rendőrség egyébként korábban megtiltotta a Lánchidon tünetést, azonban TASZ pert nyert a Fővárosi Törvényszéken a gyülekezési törvény védelmében."

Behaton 2019.02.10. 14:11:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Amiért a NATO megalakult, az már nincs. A globális gazdaság csak partnereket és vetélytársakat ismer. Ha "barátaink" a NATO-ban a vitás gazdasági kérdéseiket úgy akarják eldönteni, hogy erre egy védelmi szövetség katonai potenciálját használják, akkor lehet, hogy ebben nekünk nem kellene részt venni. Kína gazdasági nagyhatalom. Kis országként kicsit sem érdekünk, hogy ellenséges viszonyt ápoljunk velük. Ha az amiknak gazdasági létkérdés a rizsszeműek visszaszorítása, akkor tegyék. De minket hagyjanak nyugodtan, békésen kereskedni velük. Vagy rúgjanak ki minket a NATO-ból, ha nekik így tetszik.
És ne felejtsük el, hogy Európa nagyon nehezen van meg az orosz gáz nélkül. Ha németeknek szabad a ruszkikkal bizniszelni, akkor nekünk is.

2019.02.10. 14:15:04

@Behaton:

"Kis országként kicsit sem érdekünk, hogy ellenséges viszonyt ápoljunk velük. "

A szövetségeseinkkel nem fontos, de Kínával mindenképp szükséges. :D

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 14:16:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ugye nem kell neked felvázolnom az utóbbi pár száz év magyar történelmét, és benne a ruszkik szerepét? Csak trollkodsz, ugye?..........................

Ezt a szar dumát! Ilyen alapon az ellenség a jenki az angol a francia, az osztrák, az összes környező ország, apropó Doberdo, tehát a digók is, törökök, mongolok bazdmeg!
Más az üzlet, más az ellenség, az hogy a faszszopó USA el akarja adni a palagázt, meg a Kínaiak kinőtték a filléres tömegmunka kategóriát az ne a mi ügyünk legyen, pláne mert ebből mindenképpen csak a rövidebbet húzzuk! Állandóan náciztok, meg Hitlereztek, meg Horthyztok, közben most ugyanolyan elvtelen csatlósként állnátok az USA mellé, mint akkor történt a németekkel!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 14:17:55

@Behaton: "Ha az amiknak gazdasági létkérdés a rizsszeműek visszaszorítása, akkor tegyék. De minket hagyjanak nyugodtan, békésen kereskedni velük."

24.hu/belfold/2018/01/11/hadhazy-a-kinai-penzbol-epulo-vasut-nem-egyszeru-korrupcio-hanem-hazaarulas/

"Vagy rúgjanak ki minket a NATO-ból, ha nekik így tetszik."

Hogy megint a Körúton düböröghessenek a ruszki tankok.

Csak trollkodsz. Végeztem veled.

Behaton 2019.02.10. 14:18:27

@Ms.Cunnesburry:

A védelmi együttműködési megállapodás értelmében a védelemre a bruttó nemzeti jövedelem (GDP) 2 százalékát kell fordítani.(jelenleg a 29 NATO-tagállam közül ezt nyolc tudja teljesíteni.) Magyarország vállalta, hogy 2024-re ezt teljesíti. A jelenlegi beszerzések ezen vállalás alapján történnek. Az amikat persze zavarja, hogy nem tőlük vásárolunk. Ahogy sok mást sem. Persze, hogy berágtak. Most jönnek fenyegetőzni.

Behaton 2019.02.10. 14:21:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A körúton dübörgő tankok emlegetése, és egy kínai pénzből épülő vasútvonal hazaárulásnak minősítése egyenértékű azzal a fideszes alapvetéssel, hogy minden gazemberség mögött Soros áll.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.02.10. 14:21:31

@Helga Beauty Salon: "ellenség a jenki az angol a francia, az osztrák, az összes környező ország"

Ezek közül pontosan melyik folytat hódító katonai politikát, és van kívül a NATO szövetségen, agyhalottkám?

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 14:31:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezek közül pontosan melyik folytat hódító katonai politikát, és van kívül a NATO szövetségen, agyhalottkám?.........

Oroszország negatív szerepére hivatkoztál a történelmünkben! Arra válaszoltam azzal, hogy felsoroltam ezen országokat akik történelmi szerepe szintén tagadhatatlanul negatív a mi irányunkban! Ki a barát és ki az ellenség? Mindenki és senki, jobb itt nem ugrálni meg szeretgetni és utálgatni másokat parancsszóra!
De egyébként pont azzal bukik az egész történet, hogy Kínát is ellenségnek kell tekinteni. Ez csak a szemét gazdasági manipulációja az usákoknak.
Ja és anyád az agyhalott, hogy nem baszott falhoz amikor megszülettél.

2019.02.10. 14:34:05

@Behaton:

Tévesek az infóid. A DCA-ról van szó.

"Mi az a DCA?
Magyar Levente külügyi államtitkár tavaly februárban egy parlamenti írásbeli kérdésre adott válaszban közölte: az Egyesült Államok 2017 őszén kereste meg Magyarországot azzal, hogy vizsgálják felül az 1997 óta érvényben lévő védelmi együttműködési megállapodást (Defense Cooperation Agreement, DCA).

„Az új védelmi együttműködési megállapodás (Defense Cooperation Agreement, DCA) létrehozásának legfontosabb célja, hogy a több mint 20 éve érvényben lévő, hazánk NATO-csatlakozása előtt kötött megállapodást szövetségesi kapcsolataink fejlődéséhez igazítva újítsuk meg” írta válaszában Magyar Levente, aki hozzátette: nem egyedi eset hazánké, mert a térségben nyolc másik ország (Csehország, Lengyelország, Szlovákia, Bulgária, Románia, Észtország, Lettország, Litvánia) is új megállapodásról tárgyal.

A most újratárgyalandó megállapodást az 1997. évi XLIX. törvény tartalmazza. Ebből kiderül, hogy a DCA a hazánk területén tartózkodó fegyveres erőkre vonatkozó szabályokat fekteti le. Ide tartozik például, hogy bűncselekmény gyanúja esetén mely ország hatóságai járnak el (amerikai katona esetében alapvetően az amerikaiak), mi történik, ha az amerikai fegyveres erők tagja közlekedési balesetben értintett. Ez a megállapodás alapján hordhatnak fegyvert és egyenruhát az amerikai katonák Magyarország területén, és ez biztosítja az amerikai fegyveres erők által a hazánk területére behozott eszközök, berendezések és egyebek adó- és vámmentességét."

atlatszo.hu/2019/01/27/a-magyar-kormany-nem-hajlando-alairni-a-vedelmi-egyuttmukodesi-megallapodast-az-amerikaiakkal/

Behaton 2019.02.10. 14:45:06

@Ms.Cunnesburry:

Kulcsmondatok az általad idézett cikkből:

"Az is feltűnt Washingtonban, hogy a magyar fegyverbeszerzésekből az amerikaiaknak nem jutott: decemberi bejelentés szerint helikoptereket az európai Airbustól, tankokat a németektől, mobil repülőgép-hangárt pedig a svédektől vesz Magyarország."

"Egy magas rangú, névtelenséget kérő magyar kormányzati illetékes azonban úgy fogalmazott: Orbán nagyra értékeli a NATO-tagság nyújtotta védelmet és továbbra is részt vesznek magyar katonák a NATO-missziókban, de nem szívesen csatlakozna Washingtonhoz az egyre feszültebb kínai, illetve orosz viszonyt illetően."

„Az a lényeg, hogy Orbán üzletelni akar Oroszországgal” mondta. „Mi akkor lázadunk, amikor megpróbálnak minket kioktatni arról, mi a helyes viselkedés Kínával szemben. Hogy kínai ügynökök vagyunk, és hasonlók.”

"Forrásaink szerint Orbán elkötelezett a NATO iránt, ám eközben fontos neki a szuverenitás kérdése is, az, hogy ne szóljon bele senki a magyarok dolgába. „A nemzetközi szervezetekkel szemben a nemzeti szuverenitást részesíti előnyben” mondta Orbán egyik amerikai kérdésekben illetékes tanácsadója. „Ez az egész történet ebbe a keretbe illeszkedik” mondta."

"Egy másik forrásunk arra emlékeztet: nagy meglepetést okozott, amikor 2001-ben Orbán Viktor hirtelen az amerikai F-16-os vadászgépek helyett a svéd Gripenek mellett döntött. ....„Az erős korrupciógyanú mellett a döntés másik fontos eleme már akkor az volt, hogy Magyarország ne kötelezze el magát egy ilyen lépéssel az amerikai technológia és kötelék mellett” mondta egy forrásunk, aki akkoriban közelről követte a tárgyalásokat a repülőgép-beszerzésről. „A cél már akkor az volt, hogy az osztrák típusú semlegesség felé menjen az ország.”

taga20 2019.02.10. 14:49:24

@Behaton: haver, te is izgulsz?
mingyá három óra, és az istened kinyitja a pofáját, és ömleni fog belőle a fos!:)))

Behaton 2019.02.10. 14:57:43

@taga20:

Csak kíváncsi vagyok.

Behaton 2019.02.10. 15:01:24

@Ms.Cunnesburry:

Ezek nem a számomra előnyös részek. Mivel amerikai barátaink, már egy ideje szabadon használnak itt reptereket, raktárakat, gondolom te sem hiszed, hogy a fegyverviselés, vagy az esetleges bűncselekményeket elkövető katonák büntetőjogi kérdése miatt utazik ide Pompeo. És nem csak ide...hanem Pozsonyba, Prágába, Varsóba...

taga20 2019.02.10. 15:16:13

@Behaton: mire?

elmondom mi lesz.
migráncs, soros, állícsuk meg brüsszelt, ja és hülye ostoba fityeszjobbágyok bégessetek a gazdátoknak!

na ez lesz.

szegény endi, eszt már csak a pokolból nézheti, pedig milyen faszákat tudott alukálni ezeken a gecifosásokon!:)))

Behaton 2019.02.10. 15:20:49

@taga20:

Ez így túl könnyű lenne. Nem azért izgul az ellenzék, nem azért hegyezi ceruzáját az ellenzéki sajtó, hogy ezeket a lerágott csontokat szopogassa. Persze előfordulhat, hogy Orbán nem mond semmi használhatót, de végül is inkább arra vagyok kíváncsi, hogy mit hoz ki ebből, mit használhat fel az ellenzék.

taga20 2019.02.10. 15:24:49

@Behaton: "Persze előfordulhat, hogy Orbán nem mond semmi használhatót"

szerintem a gecinek 90 környékén volt egypár jó éve, de 93 környékén beszippantotta az erő sötét oldala.

azóta csak a szar ömlik a pofájából.

Behaton 2019.02.10. 15:35:23

@taga20:

Akkor elmondhatjuk, hogy a sötét erő hozta meg számára a politikai sikert.

taga20 2019.02.10. 15:46:35

@Behaton: ja, számunkra meg a sötétséget.

kurva jól jártunk!

Behaton 2019.02.10. 15:50:55

@taga20:

No ennyit még nem ígért senki sem. Előteremthetetlen összegeket ígért a gonosz patás.
Hirtelen ez jutott eszembe:
www.youtube.com/watch?v=8Qp5RFeWQAM

taga20 2019.02.10. 15:52:30

@Behaton: meséjj, mit hazudott a geci ma!

Behaton 2019.02.10. 15:54:14

@taga20:

Az Indexen írják. Tekintsd meg. Ide nem merem leírni, mert remeg a kezem...

taga20 2019.02.10. 16:06:48

@Behaton: én csak a lokált meg 888-at szoktam olvasni:)

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 16:09:57

„Talán vidékről is félnek feljönni, nehogy észrevegye a szomszéd vagy megtudja a főnök" – mondta az egyik tüntető..............

Kb. 120-an voltak, miért nem mentél @taga20: ? Felszedhettél volna valami gazdag ávósözvegyet és nem kéne szemetet szedned közmunkában!

Helga Beauty Salon. 2019.02.10. 16:10:29

„Talán vidékről is félnek feljönni, nehogy észrevegye a szomszéd vagy megtudja a főnök" – mondta az egyik tüntető..............

Kb. 120-an voltak, miért nem mentél @taga20: ? Felszedhettél volna valami gazdag ávósözvegyet és nem kéne szemetet szedned közmunkában!

taga20 2019.02.10. 16:12:10

@Helga Beauty Salon: én smittmariskára hajtok!

neked meghagyom a kecskédet, fityeszdroid:)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.10. 18:29:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... Gondolom a független sajtóra gondolsz. Index, 444, hvg, rtl... A független sajtó mindig kormánykritikus, valójában mindenkritikus. ... "

Nem, nem a független sajtóra gondolok, hanem a mostani ellenzéknek (kurcsányiták és maszopiták) nevezett csőcselék saját sajtóorgánumaira. Ahogy annak idején (anno 2006-ban) a HírTV volt a fidesz saját TV-je, szócsöve, így nekik is maradhatott volna saját, ha nem lettek volna a saját oligarcháik smucigok.

@taga20: Csak azért, mert egyformán rühellem a Csuti csürhéjét, a maszopitákat és a kurcsányitákat. Mind a három gyülevész csőcseléknek a történelem szemétdombján lenne a helye, a vezetőiknek meg börtönben, DE amíg a kurcsányiták és a maszopiták fogják a helyeket a parlamentben, addig nem lehet komoly kihívót állítani O1G-vel szemben. Ez sajnos a realitás, tehát először a maszopitáknak és a kurcsányitáknak kell eltávozniuk a halál f@szára furulyázni, hogy utána legyen esély ugyanoda elküldeni a Csuti Törpe hadait is.

Legalábbis én így látom a helyzetet.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.02.10. 18:31:46

@Ms.Cunnesburry: Az vele a bajom, hogy nevetséges. Ugyanolyan röhelyes a TÖMEG, mint Kunhalmi "ajtónindzsa" Ágnes és Bangóné "kurvaerőskép" Borbély Ildikó.

Nincs támogatottság mögöttük, csak geciznek a város lakosságával, mert nekik tüntethetnékjük van.
Ennyi!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.02.11. 04:47:11

@Helga Beauty Salon: "Felszedhettél volna valami gazdag ávósözvegyet és nem kéne szemetet szedned közmunkában!"

egyszerre rásszitának és homokfóbnak lenni 1 mondaton belül: fityissgecy

Európai téridő 2019.02.11. 09:37:20

Már egy brosúrányi a lemaradás, kedves Lajos!

Helga Beauty Salon. 2019.02.11. 10:00:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: egyszerre rásszitának és homokfóbnak lenni 1 mondaton belül: fityissgecy.................

Ja, tényleg! Nőt ajánlani kúrásra az manapság már homofóbia! De hogy miért rasszistáztál le azt nem tudom zsidó gyerek!
süti beállítások módosítása