B1 blogcsalád



Fegyveres őrökkel kell távol tartani az embereket Vajna temetéséről

2019. január 30. - nickgrabowszki

Ez sokat elmond a rezsim hangulatáról és támogatottságáról. terminatorcoffin.jpg

Állami temetés, állami temető állami parcellájában, középpénzből - csak a nyilvánosságot zárják ki róla.

Meg mindenki mást is, aki tisztelője vagy barátja volt az elhunytnak vagy a családnak, és nem szerepel a meghívottak zártkörű listáján. Vagy esetleg csak szeretne állami vezetőket látni, Schwarzenegger beszédét meghallgatni.

Fegyveres őrök fognak kidobni mindenkit, aki hívatlanul oda mer pofátlankodni.

Kezd a NER teljesen abszurdba fordulni, de - mint minden őrületben - ebben is van rendszer.

Nyilvánvalóan lehet helye annak, hogy egy temetés zártkörű legyen. A temetések túlnyomó többsége ilyen. Csak a család vesz rajta részt, szűk körben búcsúztatják az elhunytat. Nem is szükséges zártkörűvé nyilvánítás, mert a nyilvánosságot - a közt - nem is érdekli a dolog.

Egy másik eset, ha a család kéri a zártkörűvé nyilvánítást, mert tart a rajongók tömegétől. Ez abszolút védhető hozzáállás, de még akkor is meg szokták engedni, hogy a nyilvánosság képviselőin - ti. a sajtón - keresztül azért kaphasson beszámolót a történtekről.

De a váratlanul meghalt Vajna András György temetéséről nem a család döntött, hanem maga a kormány és a miniszterelnök:

egyszerűen nem merik megkockáztatni, hogy politikai demonstrációvá fajulhasson a rezsim egyik emberének gyászszertartása.

Pedig Orbán maga is egy temetésen (újratemetésen) kezdte politikai karrierjét; egyszersmind egy közérdeklődésre számot tartó, nagy nyilvánosság előtt zajló eseményen.

De ez már az idők távoli ködébe vesző dolog, a Fidesz elnöke - és általában a NER vezetése - rég nem mer megjelenni olyan rendezvényen, ahol nem kizárólag saját híveiből válogatják a közönséget.

  • Ezért volt, hogy Orbán október 23-ai beszédét is csak a meghívottak hallgathatták végig a helyszínen.
  • Ezért van, hogy minden Fidesz- és kormányrendezvényre az önkormányzatok(!) közpénzbő(!) buszokkal(!) szállítják a hallgatóságot.
  • Még a mára legendásnak tűnő 2012-es, 2013-as ún. békemenetek esetében is ez történt.

Orbán Viktor 2 dolgot nem engedhetett meg Andy Vajna temetése kapcsán.

Az egyik az, hogy a filmmogult, oligarchát és kormánybiztost Los Angelesben temessék el a fia mellé.

Hiába szerette volna ezt az amúgy is főként Amerikában élő özvegye. Mert nem ő dönt, majd a Főnök elhatározza, mikor, hol és milyen pénzből történjen a végső búcsú.

tem.jpgAz utolsó hónapjaiban Vajna kétségtelenül háborúban állt Orbánnal. A harc jórészt a függöny mögött, szivarfüstös hátsó helységekben zajlott, de ténye nyilvánvaló. Szemben Mészárossal, Habonnyal, Schmidttel, Tomborral, etc., Vajna nem volt hajlandó átadni a tévéjét és a rádióit a fideszes propagandaholdingnak.

Még akkor sem, ha azokat közpénzből vásárolhatta meg, állami hivatalok segítségével, és közpénzből finanszírozta. A többi fiókoligarcha és NER-lovag belátta, hogy ő csak stróman, a kaszinótulajdonos filmmogul a haláláig, szó szerint az utolsó pillanatig küzdött a kifosztása és lefokozása ellen.

Ha Orbán megengedi a Los Angeles-i temetést, akkor azzal azt üzeni, bomlik a NER, Vajna legalább a halálával el tudott menekülni a rezsim elől. Hogy nem mindenható. Hogy már a saját, általa gazdaggá embereket se képes uralni.

Ezt nem engedhette meg. Kényszeresen kontroll alatt kell tartania mindent, mert bármilyen jelentéktelen dolog lehet banánhéj, amin elcsúszhat a hatalma.

A másik, amit nem hagyhatott, hogy a temetés rezsimellenes demonstrációvá váljon.

  • Mint történt az 1989-ben, amitől Grósz elvtárs megjósolta.
  • Vagy mint történt 1956-ban, Rajk és társai újratemetésekor, amitől Gerő elvtárs tartott. És okkal.

Pedig Gerő kikötötte, hogy a szertartást a kommunista pártnak kell felügyelnie, megszerveznie és kiviteleznie. És mégis előjátéka lett ez a forradalomnak.

Ironikus, hogy Orbán mára elérte Gerő és Grósz szintjét, és még egy temetés megszervezését is saját kezében kell tartania. Nehogy úgy kerüljön bele a világ tévéhíradóiba, hogy Orbán-ellenes tüntetés lett a Rambo és a Terminátor producerének gyászszertartása.

Másfelől viszont se Grósz, se Gerő nem tudta elkerülni, amit előre látott. 

Orbán azonban tanulékony. Ő már nem csak a szervezést tartja kézben, hanem gondoskodik a nyilvánosság kizárásáról is, hogy még az alkalom se legyen, véletlenül se.  Okult a nagy elődök tévedéseiből, ő már nem követi el ugyanazt a hibát.

A köz meg érje be az udvari fényképész megszűrt és kiválogatott fotóival, esetleg a királyi tudósító közvetlenül a propagandaminisztériumban készült beszámolójával.

Továbbá a köz egyáltalán örüljön annak is, hogy a cechet állhatja.

(A felső képen Arnold Schwarzenegger a Terminátor 3-ból, az alsón Orbán Demján Sándor temetésén.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3014598110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azigaziraptor 2019.01.30. 12:38:58

A rospec sem szeretne elmenni Vajna temetésére, de Orsós Viktoréra igen!!

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.30. 12:41:53

Ti nagyon betegek vagytok- nem csoda, hogy Fletó vezíretek bezáratta az OPNI- t...

azigaziraptor 2019.01.30. 12:51:58

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:
Némi ellentmondás van az írásodban!
Nem baj, mire kijárod a 7.-et, jobb lesz, hidd el! :-)

neko1967 2019.01.30. 13:16:41

444.hu/2019/01/30/toroltette-az-nmhh-a-kisvasutas-es-keresztre-feszitos-jeleneteket-a-magyar-candide-bol

Így ki kellett vágni azt a jelenetet,

amiben Kim Dzsongun kisvasúton üdvözli a népet, a szomszédos falvak focimeccsét pedig egy ikonikus, nézők nélküli stadionban rendezik meg.

Azért, mert Kim Dzsongun jó elvtárs?

GNDL 2019.01.30. 13:26:28

Amikor mondogatni szoktam, hogy - tekintve a „fiatal” „demokraták” előrehaladott korát - egyszer részegen bizony le fogom hugyozni a korrupt és tolvaj fideszes elvtársak sírját, lehet rá is hányok majd de akár egy jókora adag kulát sem zárnék ki (attól függően mennyire leszek részeg), nem gondoltam még soha, hogy ezt ilyen hamar el is kezdhetem szervezni... :D De az irány mindenképp jó, bár rendszerváltáshoz elég lassú lenne ha így egyesével tűnnek el a képből ezek a gecik... bár a sorozat elég jól halad, Lovas, Kerényi, Vajna... lenne még tippem hogy ki fog előbb kiszállni ebből a dologból, mondjuk Németh Szilárd is legfeljebb két-három adag pacalpörköltnyire lehet egy kiadós sztróktól/infarktustól... :)

György Baranyai 2019.01.30. 15:12:17

@GNDL: Akkor szólj, megyek Veled!
Ha stílusában talán nem is, de mondanivalójában eltaláltad sokunk érzéseit...kösz.
Tisztelettel: Baranya iGyörgy

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.30. 15:33:02

@azigaziraptor: @György Baranyai: @GNDL:

Az OPNI- beutalóitok átvehetőek a Szemlőhegy utcában,
Kígyózó Kígyó Prímszám elvtársnál :DDD

diktafonos Hattházy- Parkour Pókember, állatorvos által kiállítva

György Baranyai 2019.01.30. 15:36:23

@azigaziraptor: Eddig nem engedett az oldal válaszolni. Vajh', miért? Mindenkit várunk,akiknek elege van az elmúlt 9 évből. Persze, gyere!

azigaziraptor 2019.01.30. 16:13:55

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:
Ostoba fidesspribék!
Anyád is ott van, azért tudod?

azigaziraptor 2019.01.30. 16:15:21

@György Baranyai:
Nekem is az elsőt kb. 5 perc után engedte!

rallus 2019.01.30. 16:26:24

Ismerve az ellenzék intellektuális színvonalát és frusztrációját, helyénvaló az óvatosság...

azigaziraptor 2019.01.30. 16:31:38

@rallus:
Te ostoba zigóta!
Nem kell a gecinek félnie, hisz rajta lesz a kevlár mellény!
És a teljes TEK állomány!

6.Lenin 2019.01.30. 16:44:43

Mit keresnétek egy tehetséges ember temetésén?
Észt nem fognak ott osztani, hiába is mennétek.

István Tamasi 2019.01.30. 17:00:12

@6.Lenin: tömjénzsoltika még szenté is fogja szentelni a vén adócsalót.

taga20 2019.01.30. 17:05:39

@6.Lenin:

Mit keresnétek egy tolvaj parazita ember temetésén?

morpho 2019.01.30. 17:07:43

Én egyébként elmentem volna a temetésére. Tök komolyan mondom. Csak meghallgatni a beszédeket és vinni egy szivart. De ha kizárnak, akkor ez van. Aztán, hogy ez miért és kinek jó így, abban a poszternek komoly igazságai vannak...

taga20 2019.01.30. 17:08:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

remélem nem csak manduronak küldenek gépet a ruszkik, hanem lassan a gecinek is.

szerintem a ruszkiknál legyen a temetése, mint rákosinak:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 17:13:02

@taga20: :))

A Kreml falába.

- Szása fiam, szeretném, ha a Kreml falába temetnének!
- Dehát mámocska, oda csak a nagy embereket temetik.
- De én mégis azt szeretném.
...
Pár nap múlva.
- Mámocska, ne kérdezze, hogy intéztem el, ne kérdezze, mennyibe került, de holnap temetik.

paraszthajszal 2019.01.30. 17:15:26

@neko1967: „Azért, mert Kim Dzsongun jó elvtárs?”

Nem, azért mert az állam pénzéből finanszírozott filmben nem akarnak megengedni méltatlan és direkt aktuálpolitikai áthallásokat. Ha valaki politikai állásfoglalást akar filmre vinni, vigyen a saját és támogatói magánpénzéből.

@taga20: Vajna András kormánybiztos úrnak te és az itt kommentelő több, sírokra hugyozni, szarni akaró ballibbant, anarchista huligán még a cipőjét se köthetné be. Javaslom, hogy ha nem élhettek a szabadtéri ürítés élménye nélkül, akkor ezen perverziótokat valamilyen sötét erdőben, a túraútvonalaktól távol éljétek ki!

morpho 2019.01.30. 17:19:35

@paraszthajszal: Te már bocs, hogy megkérdem, de minek kéne bekötni Vajna András kormánybiztos úrnak a cipőjét? Elesne füzőben?

6.Lenin 2019.01.30. 17:21:44

@István Tamasi:

Nem mind1 már ilyenkor? Ennyi gyűlölet is csak a tehetségtelen emberekben lehet.
Jellemző is a ballibákra.
Talán ezért is indokolt a szűk körben tartott gyászszertartás, férgeknek semmi helyük ott, nekik egy későbbi időben lesz dolguk az elhunyttal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 17:22:06

@taga20: Vajna András György akár szép emlékeket is hagyhatott volna maga után, akire úgy emlékezünk, hogy egy magyar, aki nem csak adócsalóként, hanem producerként is hírünket vitte a nagyvilágba. Így meg csak egy döglött patkány, aki oligarchaként támogatta geci rendszerét. Egyrészt nyilván leszarja, hogy halála után milyen emlékek maradnak róla, másrészt nem hiszem, hogy sokat nyert a patkánykodással, anélkül se nagyon nyomorgott volna.

taga20 2019.01.30. 17:26:10

@paraszthajszal: "Vajna András kormánybiztos úrnak "

fityeszjobbágy, azt kihagytad, hogy vítézlő, nagycságos, etcetera!

elmész te a fityeszes maffia kurva anyádba! és még finom voltam!

morpho 2019.01.30. 17:27:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "anélkül se nagyon nyomorgott volna"
Erre nem vennék mérget. Az amerikai filmiparban nagyon régóta súlytalanná vált.

taga20 2019.01.30. 17:29:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

így van! csak az a bánatom, hogy most mi lesz a timike cicájával, mind a kettővel:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 17:32:18

@paraszthajszal: "sírokra hugyozni, szarni akaró ballibbant, anarchista huligán"

Engem ne hagyjál ki! Én jobboldali vagyok, de bármikor örömmel lehugyozom bármelyik hazaáruló tolvaj oligarcha sírját. A több jobb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 17:34:31

@taga20: "mind a kettővel"

:))

Biztos információim vannak, hogy Timike cicái eddig is a legjobb ellátást kapták. Nyilván ezután se lesz máshogy. (Gondolom eddig se Vajna András György intézte, ha szemet is hunyt.)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 17:37:13

@morpho: "Az amerikai filmiparban nagyon régóta súlytalanná vált."

Van abban valami szomorú, ha valaki Áááámerikából jön haza karriert csinálni. Andyt is sajnálnám, ha nem árulta volna el a hazáját.

taga20 2019.01.30. 17:46:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

pedig milyen baba parókákat készített anno endivajna, szerintem még kodzsek is megremegett, mikor meglátta:)))

FCUK5 2019.01.30. 17:52:54

én nem tudom, hogy csinálja nick, de valahogy minden egyes alkalommal sikerül mellé lőnie :)

most sincs ez másként. nem az EMBEREK miatt lesz zártkör meg őrzés, hanem a CSŐCSELÉK miatt. akik a halál napján már nyomták a hisztit a facebookon, és azóta csak egyre jobban hergelik magukat.

azt mondjuk nem értem, hogy ez nálatok honnan jön, nekem és a hasonlóképp gondolkodóknak eszünkbe sem jutna hellerági temetésére elmenni kárörvendeni. de hát vannak ugye az emberek, meg az emberszabású patkányok. mondjuk idén jó év van, a tavalyi irtás után most lesz még két alkalom:) mondjuk lehet, hogy feleslegesen készülünk, mert ha a héten kicsit belehúz csabika, és lenyomja gerikét, magatokat irtjátok ki. de majd megköszönjük :D

taga20 2019.01.30. 17:58:14

@FCUK5: te agykárosult fityeszork! helleágnesnek hány kaszinója van, ami nincs bekötve a navhoz?

taga20 2019.01.30. 17:58:15

@FCUK5: te agykárosult fityeszork! helleágnesnek hány kaszinója van, ami nincs bekötve a navhoz?

FCUK5 2019.01.30. 18:01:48

@taga20: kurvára tökmindegy. egy temetésre az ember vagy azért megy el, mert tisztelte az elhunytat, vagy nincs ott keresnivalója.

és aki ezt nem tartja be, vagy nem akarja érteni, az max patkány, de ember semmiképpen nem lehet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 18:03:33

@taga20: "helleágnesnek hány kaszinója van"

Ez tényleg agykárosult. :))

Ezek a fideSSfasszopók azt se tudják, hogy mit jelent az, hogy filozófus. Csak ki van nekik adva, hogy minden filozófust gyűlöljenek, különösen Heller Ágnest. A geci is 2010-ben elsőként a filozófusoknak ment neki. Akkor se értettem a zabolátlan gyűlölet okát. A fideszzombik, is csak azt tudják felhozni, hogy öreg, mintha az egy különösen nagy bűn volna. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 18:06:51

@MOTHERFCUK5: "egy temetésre az ember vagy azért megy el, mert tisztelte az elhunytat, vagy nincs ott keresnivalója."

Akkor mit keresett a geci gazdád Nagy Imre temetésén, fideSSfasszopó? :))

2019.01.30. 18:31:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"csak egy döglött patkány, aki oligarchaként támogatta A geci rendszerét. "

melyik fidessmocsok képviselő nem tartja oda a gec.nek a farát, mert a pénzért a lelkét is eladja az ördögnek, ha kell?

egyébként abban bízom, timike és cecília főszereplésével kovi még összedob egy jó kis homevidijót...

neko1967 2019.01.30. 19:03:18

@paraszthajszal:
Büdős kommunista! Láttad a Tanú című filmet? Mint hithű kommunistának, biztos nem tetszett neked! Látod azt betiltották! Annyiban különbözik a mostani rezsim cenzurája az akkoritól, hogy most még csak részeket kell kivágni!

taga20 2019.01.30. 19:12:41

@neko1967: tudod ezek a fityeszmocskók azt szokták idehányni, hogy aki fizeti az rendeli.

döbbenet, hogy mindent megmagyaráznak ezek a kibaszott fityesz csótányok!

6.Lenin 2019.01.30. 19:23:30

@taga20:

Tudod miben különbözik egy rakás szar, és egy ember?

(valamikor az ősidőkben a nagy csatákban is megengedték, hogy a halottait mindenki tisztességgel, a saját szokásainak megfelelően elbúcsúztassák.
Mit gondolsz miért?

Mert, ha valaki azt szeretné, hogy tiszteljék, akkor neki is meg kell ezt adnia a másiknak is.

Egy rakás szart ezek a dolgok nem nagyon izgatják, ahogy se téged, se a cicust.

Pedig mennyire 1xű lenne.

taga20 2019.01.30. 19:28:19

@6.Lenin: "Tudod miben különbözik egy rakás szar, és egy ember?"

igen tudom.
te, a geci, endi, mészaros, tiborc, rógán, kósa, pintér, rezsi, és a többi bűnöző, egy rakás szar vagytok.

én, cicus, és még páran, nem szeretnénk, ha az olyan rakás szarok, mint te és a maffiád végérvényes a pöcegödörbe dobjátok ezt az országunkat.

ennyire egyszerű!

6.Lenin 2019.01.30. 19:33:19

@taga20:

Vannak olyan helyzetek, alkalmak, amikor valaki minden különösebb erőfeszítés nélkül megmutatja a valós "értékét". Te még büszke is vagy rá.
Bocs, de tévedtem veled kapcsolatban, egy rakás szarnak a kertemben lenne "értéke", téged kibasználak.

havrilla 2019.01.30. 19:35:00

Ekkora barom cikket!!

taga20 2019.01.30. 19:41:35

@6.Lenin: kölcsönös az érzés! hidd el!

2019.01.30. 19:49:46

@FCUK5:

"hanem a CSŐCSELÉK miatt. akik a halál napján már nyomták a hisztit a facebookon.."

Remélem, Esterházy halála után is legalább ugyanígy felháborodtál az akkori kommenteken.

6.Lenin 2019.01.30. 19:51:09

@taga20:

Tévedsz, nekem nincsenek "érzéseim" veled kapcsolatban, csak véleményem, miután itt sok mindent olvastam már tőled. El kell keserítenem téged, de odáig nem mennék le, hogy bármit is "érezzek" (csodálatot, irigységet, szeretet, ha jól meggondolom, még undort se, ennyit nem érsz)

taga20 2019.01.30. 19:55:09

@6.Lenin:

kölcsönös a nincs érzéseim! hidd el!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 19:58:28

@6.Troll: "nekem nincsenek "érzéseim""

TUDTAM! Mindig éreztem, hogy te is csak olyan csetrobot vagy, mint a Birka. Egy humanoid nem bírna ilyen monotóniával fasságokat kommentelni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 20:01:01

@taga20: Haver, ne keseríts el.

Ezt töltsd ki, és értesíts az eredményről.
www.turingteszt.hu/ember-vagy-gep/

:))

6.Lenin 2019.01.30. 20:05:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Csaknem azt képzelted, hogy tisztellek, szeretlek, csodállak, a kegyeidért esedezem?
Már neked is megírtam, hogy kb taga20-al együtt tesztek ki 2 rakást.

Amit itt levágtál néhány hozzászólásodban az emberileg értékelhetetlen, független az elhunyt hovatartozásától. Tulajdonképpen neked nm is szántam írni, de mivel belém kötöttél, válaszolok. Ennyit, többet te se érsz.

rasztaszív 2019.01.30. 20:10:47

@6.Lenin: idejössz,mocskolódsz,és még neked állna följebb...?olvasd már vissza,mivel indítottál.

élveteg 2019.01.30. 20:11:45

"A másik, amit nem hagyhatott, hogy a temetés rezsimellenes demonstrációvá váljon."

Aztán ugyan mi akadályoz meg téged abban Grabowski hogy tartsál bárhol egy rezsimellenes demonstrációt az öreg temetésének a napján ?

6.Lenin 2019.01.30. 20:20:57

@rasztaszív:

Mert szemtő-szembe leírom a véleményem? Nem a háta mögött, nem halála után. És nem valótlanságokat.
Az igazság mindig kellemetlen(is lehet), ha valaki nincs tisztában a saját "értékével".
Írjam le, hogy rólad mi a véleményem?

rasztaszív 2019.01.30. 20:24:24

@6.Lenin: nyilván leírod,hiszen csak ezért vagy itt...:)

6.Lenin 2019.01.30. 20:30:29

@rasztaszív:

Tévedsz. szeretném megismerni a "másik oldal" véleményét bizonyos dolgokról. A mocskolódás nem igazán érdekel.
Sajnos vélemények nincsenek, csak mocsok, hazugság, hülyeség. Ezekkel kéne vitázni?

paraszthajszal 2019.01.30. 20:31:55

@taga20: "tudod ezek a fityeszmocskók azt szokták idehányni, hogy aki fizeti az rendeli."

Lám, még Te is képes vagy tanulni, okosodni (ha csak mérsékelten is).

Valóban: ha Puch Laci bácsi vagy Soros Gyuri bácsi vagy valami hasonszőrű finanszírozza a filmeteket, akkor lehet benne Kimdzsongun + kisvasút és üres stadion; amíg viszont az alkotók állami adóforintokat használnak fel, akkor ott az állam igenis megmondhatja, hogy mi az, ami már nem fér bele.

rasztaszív 2019.01.30. 20:36:00

@6.Lenin: ez első beírásodból mindjárt látszik,téged mi érdekel itt.

rasztaszív 2019.01.30. 20:38:56

@paraszthajszal: államérdek,hogy a kisvasútról ne essen szó...?:)

taga20 2019.01.30. 20:43:19

@paraszthajszal: "állam igenis megmondhatja,"

az állam én is vagyok, de én nem emlékszem, hogy arra utasítottam volna a kibaszott fityesz cenzorokat, hogy cenzúrázzanak!

6.Lenin 2019.01.30. 20:48:06

@rasztaszív:

Kíváncsi voltam, hogy miként is írnak egy tragikusan hirtelen meghalt emberről.

Beleolvastam, és majdnem elhánytam magam, amit cicus, és taga20 művelt itt.

Lehet kritizálni a politikai, emberi hovatartozását, ha életben van, és tudna védekezni, de halála után mocskolni, ami ellen semmit se tehetne, az a legaljasabb dolog, szerintem.
Nekem megírhatja bárki, hogy mit gondol rólam, meg tudom magam védeni. Nem sunnyogok el, ha kellemetlen a kérdés. Mindig is vállaltam, hogy kik, kiket, és miért is támogatok.
Az elsunnyogás a te és cicus módszere.

Igen, érdekelt a vélemény, de helyette megint csak mocsok volt, meg is írtam róla a véleményem, baj? Vagy tilos?

taga20 2019.01.30. 20:57:15

@6.Lenin: egy képmutató faszkalap vagy, ahogy az egész fityeszes maffiád!

döbbenet mit csinálnak ezek a bűnözők, aztán ha feldobják a pacskert, akkor megy itt is a nagy sikálás.

gratulálok te képmutató ostoba fityeszjobbágy!

paraszthajszal 2019.01.30. 21:01:45

@taga20: „az állam én is vagyok”

„L'État, c'est moi” – Mondta állítólag XIV. Lajos; megihletve taga20-at IS.

Sajnos, rossz hírem van – Te nem vagy az állam. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság munkatársai kinevezésüket az NMHH elnökétől kapják. A hatóság elnökének, egyben a Médiatanács elnökének a mandátuma az Országgyűléstől ered, amely közjogi rendszerünkben a néphatalmat képviseli. Ezek a munkatársak tehát rendelkeznek azon felhatalmazással, amely alapján az állam képviseletében járhatnak el az NMHH hatáskörébe tartozó, hozzájuk delegált ügyekben.

Te ellenben nem képviselsz senkit és semmit saját magadon kívül. Ha és amíg nem állsz közügyektől való eltiltás hatálya alatt, addig négyévente az országgyűlési választásokon, kivételesen a népszavazások alkalmával szólhatsz bele közügyeink allakulásába.

6.Lenin 2019.01.30. 21:02:59

@taga20:

Nálad ezek jelentik a legnagyobb szellemi teljesítményt, amit képes vagy magadból kipréselni. A te dolgod.
Neked valamilyen mániád lehet mások halálán, vagy halálát kívánva, szórakozni.
Miből gondolod, hogy ettől te "értékesebb" leszel?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 21:10:20

@paraszthajszal: "„L'État, c'est moi” – Mondta állítólag XIV. Lajos"

Egy faszt. Tudod, ki mondta?

Áll a csúti geci a tükör előtt:
- Az orrom az kiköpött az apám... a szemem az tiszta anyám... az állam... az én vagyok.

rasztaszív 2019.01.30. 21:16:31

@6.Lenin: nyugodtan mondd csak el a véleményed,de azt azért ne akard már eladni,hogy itt mások kötöttek beléd...:)

6.Lenin 2019.01.30. 22:02:32

@rasztaszív:

Akkor nézd vissza. Leírtam a véleményem, aztán jött taga20, cicus, és te. Belekötöttetek a véleményembe, de nincs is ezzel nekem semmi gondom.

n_dy 2019.01.30. 22:06:42

aki ezt a cikket írta, az beteg ... nem csodálom, hogy nem írta alá...

rasztaszív 2019.01.30. 22:08:32

@6.Lenin: beléd kötnek,pedig te csak fikázgattál kicsit...szörnyű ez a világ...:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.30. 22:15:30

@rasztaszív: "beléd kötnek,pedig te csak fikázgattál kicsit"

Önélzetes latol. :))

Mindig ezt csinálja. Trollkodik ezerrel, aztán próbálja sajnáltatni magát. :))

6.Lenin 2019.01.30. 22:16:25

@rasztaszív:

És? Én nem háborodtam fel azon, hogy belém kötöttek, de ne egy -két szarrakás papoljon nekem az erkölcsről, tisztességről.

Ne olyan próbáljon kioktatni, aki elküldi a másikat a retkes kurva anyjába, mert más a véleménye. Kapjál már a fejedhez.

Csoki mama 2019.01.30. 22:21:12

@taga20: eddig is más ápolgatta, most is, csak már szabadon.

rasztaszív 2019.01.30. 22:27:17

@6.Lenin: nem ők kötöttek beléd.olvasd vissza,mivel indítottál.

Kunhalmi Agnes 2019.01.31. 01:53:26

"Fegyveres őrökkel kell távol tartani az embereket Vajna temetéséről"

Mar csak fegyverrel tudjak visszatartani az embereket, nagyon jol tudja a rezsim, hogy napjai meg vannak szamlalva. Es hogy a szokasos heti GIGA tuntetesunkon elsoporjuk a rezsimet.

E1G ellenzék egy geci 2019.01.31. 01:58:59

"Fegyveres őrök fognak kidobni mindenkit, aki hívatlanul oda mer pofátlankodni."

Uristen, nem lehet egy temetésre oda menni, balhézni, verekedni, földön fetrengeni ?
Nem lehet oda szarni a koporso tetejére ? Ez felháborító, még ilyen vérlázító diktatura nem volt a földön.

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.01.31. 02:18:07

"Nehogy úgy kerüljön bele a világ tévéhíradóiba, hogy Orbán-ellenes tüntetés lett a Rambo és a Terminátor producerének gyászszertartása."

Szokasos vagyvezerelt ha nem is ujsagiras, de blogolas. A libbantak napi 24 oraban kormany buktatasrol almodoznak. Barhol barmi tortenik a vilagban, szamukra annak egyetlen kimenetele lehet az, hogy emberek majd felazadnak a Orban kormany ellen.
Mikozben valosagban, 2-3 honapnyi tuntetes szervezes utan sem tudnak 2000 kulfoldrol fizetett aktivistanál tobbet az utcara vinni.

Erika Nagyi 2019.01.31. 04:49:29

Fizess mindenért proli,mert csak ennyi a dolgod,oszt munka közben patkolj el ,az Orbán és a költségvetés örömére.Tőlem naponta elkaparhatnak bárkit, csak ne az én adóból,mert úgy is loptak eleget a mocsok NAV segédletével.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.31. 05:54:26

Nem lennék most a ballibek helyében.

Elbukták az Audi-csatát, most meg ez a Vajna-temetés is feszíti idegeiket.

NemodaBuda 2019.01.31. 07:25:48

A fegyveres őrök a majdani forradalom legnagyobb tartalékai ! Csak marconán, gyerekek, a fel nem nőtt vidéki prosztók legnagyobb örömére !

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.31. 09:04:15

@E1G ellenzék egy geci: "Nem lehet oda szarni a koporso tetejére?"

Nem hiszem, hogy a csúti geci megcsinálná. Brüsszelben szokott az asztalra szarni.

Inkább azt gondolom, hogy kezet fog csókolni a halottnak, a kéznyalogatás nagyon erős fixáció nála. :))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.31. 09:38:26

@Kunhalmi Agnes :
AZONNAL HAGYD ABBA ANNAK A CSODÀLATOS, INTELLIGENS, GYÖNYÖRÜ NÖ NEVÈVEL VALÒ VISSZAÈLÈST, TE LELKETLEN NERHULIGÀN!!!!
Igen is odamegyünk a vajnatemetésre és FÈLRE #METOO-zzuk az öröket!!!
Végigéltük Andy és Timike kapcsolatát az újságokon keresztül, SZERETNÈNK OTT LENNI A KAPCSOLAT LEZÀRÀSAKOR IS!!!!!
Meg hátha ki esik egy-két milliárd a koporsóból amit összeszedhetünk!!!!

2019.01.31. 10:30:17

Állítólag kopaszok védik 24 órás váltásban a filmmogul sírját!Közpénzen!

2019.01.31. 10:34:29

Az egyik illiberális nemzetisegg tudni véli,hogy a tüntetéseket külfőldről finanszirozzák!Szeretném látni a pofáját,amikor meglátja a csekkjét a nyalakodásért!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.01.31. 11:58:59

soros bérencek nem nyughatnak
egész nap csaholnak a roki nyugdíjat várva
csodálom Miniszterelnök Urat, hogy még ezeket sem hagyja éhen dögleni

azigaziraptor 2019.01.31. 12:18:49

@közíró MAXVAL bircaman:
Miről is beszélsz migráns balfácán?

azigaziraptor 2019.01.31. 12:37:32

@közíró MAXVAL bircaman:
Figyu migráns!
"Elbukták az Audi-csatát, most ...."
Ez tüntetés volt, te ostoba? :-)

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.31. 12:40:16

@azigaziraptor:

@azigaziraptor:

S a ballibek elbukták.

A ballib narratíva az volt, hogy hatalmas a felháborodás, mindjárt jön a rabszolgaság, a fideszesek is Orbán ellen vannak, lesz óriási tüntetés, általános sztrájk.

Erre jön egy konkrét szztrájk, NEM a kormány ellen, NEM a túlóraszabály ellen. Próbálnka beleakszkodni a ballibek, de maga a szakszervezet küldi el őket a fenébe.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.31. 13:27:44

@R.V.J.: "CSODÀLATOS, INTELLIGENS, GYÖNYÖRÜ NÖ"

Kunhalmi Ági igenis vicces. Na meg sunáznám is. :))

www.youtube.com/watch?v=TCQK_yxYO9A
Ha ezt kibírod röhögés nélkül, akkor egy fafej vagy. :))

Populista Pista 2019.01.31. 13:33:27

Mindig azt kérdem, van még ennél lejjebb? Úgy látszik van.

Vajnát a libsik démonizálták, mert jóban volt Orbánnal, a halála is csak fröcsögésre volt alkalom. De mivel eben nem osztoztak a gazdáik, most hirtelen kiderül (számomra ebből a blogból) hogy nem voltak jóban. Nemsoká az lesz hogy Orbán miatt halt meg. Bármi jó nekik, amivel vagdalkozni lehet.

A temetés körülményeit a hozzátartozók döntik el. Vajna meg nyugodjon békében.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.31. 14:37:19

@Populista Pista: "A temetés körülményeit a hozzátartozók döntik el."

Milyen oldalágon rokona a geci gazdád a Vajnának? :))

6.Lenin 2019.01.31. 14:48:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az özvegy is eldöntheti a körülményeket, és a meghívottak személyét. Az utóbbiak lehetnek nem közvetlen hozzátartozók is, pl barátok, bárkik.

Cicus te 1 oltári nagy marha vagy, válts avatart

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR_iEvWbKQ4sD2huSzFM-pCcGXHFrGtyPjVzwwzdSQ3DtI3GwMsDQ

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.01.31. 14:58:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nyitott kapukat döngetsz ertás, kinn van a kolléganö plakátja az öltözöszekrényemben!!! Jó a beszélökéje, nagy jövöje lesz a NATO intervenciója után!! Ha nem a politikában, akkor valami zsíros alapítványnál. Ahogy a társelnök úr szokta volt mondani: "A jó orátorokból lesznek a legjobb kurátorok!!!"

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.31. 15:01:29

@R.V.J.: "A jó orátorokból lesznek a legjobb kurátorok!!!"

:))

Populista Pista 2019.01.31. 15:51:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mindig a hozzátartozó dönt. Ez benne van az állami protokollban is. De azért hordd csak tovább a trágyát.

Nancsibacsi 2019.02.01. 10:46:30

Azért ez már igazán az alja, hogy egy temetésen rugóztok. Csodálkoztok hogy nem engedtek be titeket? Olvassátok már el, amiket írtok, meg amilyen stílusban írjátok, és rájöttök miért. Geszti vagy Jáksó az mióta jobboldali - mert ők ott pl. voltak a temetésen. Hülyéket nem hívtak - ez tény.
süti beállítások módosítása