B1 blogcsalád



Mutatjuk, miért nem valósult meg Orbán régi álma

2019. január 22. - ashwood

orba_n-polt-e1431506038456.jpgA Fidesz – és személyesen Orbán Viktor is – már első kormányra kerülésekor dédelgette az ügyészség kormány alá rendelésének álmát. Mégsem valósította meg a szükséges kétharmad birtokában sem. Mutatjuk, miért mondott le erről a NER.

Az ügyészség integrálása az igazságügyi tárca alá nem kizárólag a Fidesz és Orbán mániája volt. Kísérletet tett rá az MSZP is, ahogy 1998 után a Fidesz is. Mindkét oldal a másik bizalmatlansága és ellenállása - praktikusan pedig a kétharmados többsége hiánya miatt nem tudta átvinni akaratát a parlamenten. A NER-nek azonban immár a harmadik ciklus óta rendelkezésére áll a szükséges többség a változtatáshoz - mégsem tette meg. Ugyanis többet vesztene rajta, mint amennyit a mostani helyzeten nyer.

Az ügyészség kormány alá integrálása valójában nem ördögtől való elképzelés. Elvégre az legfőbb ügyész vezette szervezet a kormányzati büntetőpolitika végrehajtója – így egyáltalán nem szokatlan (a világ meglehetősen sok államában ez a rendszer), hogy közvetlen kormányzati irányítás alatt áll.

Magyarországon azonban az ügyészség nem csupán a büntetőpolitika megvalósításáért felel - és itt jön az első és legkomolyabb érv a jelenlegi rendszer fenntartására. A fidesznyik Polt Péter vezette testület ugyanis számos jogfelügyeleti tevékenységet is ellát. Ezek közül a NER számára a legfontosabb: a civil szervezetek jogszerű működésének felügyelete is Poltékhoz tartozik. Ebben az esetben nem beszélhetünk a büntetőpolitikáról, hiszen mindössze törvényességi felügyeletet lát el. Bűncselekmény észlelése esetén ugyan azt az utat kell az ügyészségnek is bejárnia, mint bármely más szervezetnek.

Azonban a kormány alá rendelt szervezetnek például erről a jogköréről le kellene mondania – átadva azt a bíróságoknak. A NER immár nyolcadik éve próbálja minden eszközzel bekebelezni a bíróságokat is, ám minden ágazat közül itt ütközik a legnagyobb ellenállásba. (A közigazgatási, házi bíróságok megalkotásával és az oda kinevezendő vazallusokkal az eddigi legkomolyabb léket fogja ütni ugyan a hatalom a független igazságszolgáltatáson, azonban még így is csak korlátozottnak tekinthető a befolyása az ítélethozatalokra.)

Hasonlóan fajsúlyos érv: amennyiben az ügyészség a kormány egyik szervezete lenne, úgy létre kellene hozni egy olyan bűnüldöző egységet, amely ettől függetlenül vizsgálná a kormányzat munkáját. Ilyen például Romániában a kormányzati korrupciót vizsgáló, független ügyészség - amely minden gond nélkül nyomozott volt és aktív miniszterek ellen. Az eredmény látható: a politikai elit mindent elkövet e szervezet szétverése ellen.

Ennél jelentősen kényelmesebb helyzet Orbán számára, hogy egyik legközelebbi híve és lekötelezettje, a függetlenség látszatával nem csinál semmit az ordító NER-korrupcióval. Ilyenkor bőszen lehet hivatkozni az ügyészség törvényben deklarált függetlenségére. Épp csak azt nem szokás ehhez hozzátenni, hogy a magyar ügyészség ma annyira független, mintha Gyurcsány Ferenc Lendvai Ildikót nevezte volna ki a posztra

Ugyancsak létkérdés Orbán számára, hogy bukása után egyetlen parlament se legyen képes - legalábbis az elévülési időn belül - leváltani Poltot. A legfőbb ügyész kinevezése ma 7 évre szól, ám ha nem sikerül kétharmados többséggel a helyére jelölni mást, úgy akár élete végéig a székében is maradhat. A kormány alá rendelés esetén ellenben egy osztályvezetőt is nehezebb lenne kirúgni, mint a legfőbb ügyészt.

Orbánnak mindaddig nincs mitől félnie, amíg eljátszhatja: a független magyar ügyészség semmi kivetnivalót nem talál NER-oligarchái elképesztő gazdagodásában. Polt a rendszer legfontosabb lába, amelyet Orbán akkor sem fog kirúgni, ha ezzel saját, centralizáló, despotikus hajlamival kell szembe mennie.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3914581440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK5 2019.01.22. 16:51:08

lehet áztatni Poltot, vagy az ügyészséget, attól még az MTVA-ban az történt, amit mondtak :)

rallus 2019.01.22. 17:17:00

A bíróságokat meg nem szabad bántani, mert az a sikerágazat! A harmadik turnus móri gyilkostól Kulcsáron át a jó magaviseletű enyingi gyilkos szabadon engedéséig csupa remek ítélet...

2019.01.22. 17:40:59

@FCUK5:

"lehet áztatni Poltot"

nyilván talpig becsület, elkente szépen gazdája utasítása szerint az ELIOS ügyet, ahol az EU szerint is komoly lopás volt, dehát a főczigány family is az szent, ugye.

azigaziraptor 2019.01.22. 17:49:46

Nagyon hamar rárepültek az írásra a NER csicskák!

azigaziraptor 2019.01.22. 17:51:33

Egyébként ugye van az a mondás, h vagy az aláírásod lesz a lemondó leveleden, vagy az agyvelőd!
Hol itt a gond?

paraszthajszal 2019.01.22. 17:53:25

@az EU pénzek zsákolója: „nyilván talpig becsület, elkente szépen gazdája utasítása szerint az ELIOS ügyet”

[Az ügyészség szerint a szakmaiatlan, félrecímzett kritikák jellemző példája az] „»Elios ügy, amelyben már sokadik alkalommal hivatkoztak igaztalanul az ügyészségre« – írták, s jelezték: az Európai Unió Csalás Elleni Hivatalának (OLAF) magyarországi közvilágítási projektekkel kapcsolatos ajánlását ők az illetékes Pest Megyei Főügyészségnek továbbították, amely épp egy éve nyomozást rendelt el, különösen jelentős értékre elkövetett költségvetési csalás bűntette és más bűncselekmények miatt. »A nyomozást a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda folytatta. Az új Be szerinti felderítési szakban lévő eljárást a Nemzeti Nyomozó Iroda a 2018. október 26. napján kelt határozatával bűncselekmény hiányában megszüntette.«” ugyeszseg.hu/az-ugyeszseg-visszautasitja-az-igazsagszolgaltatast-ert-politikai-nyomasgyakorlast/

paraszthajszal 2019.01.22. 17:57:09

@azigaziraptor: „vagy az aláírásod lesz a lemondó leveleden, vagy az agyvelőd!
Hol itt a gond?”

Gond az egy szál se, csak ha ilyen álmokat dédelgetsz, akkor jobb, ha meggondolod, hogy a Te agyvelőd is képes lehet kiloccsanni, ha valami hülyeséggel próbálkozol…

azigaziraptor 2019.01.22. 18:00:39

@paraszthajszal:
Segglyukszőr!
Valami konkrét dologra gondoltál? :-)

paraszthajszal 2019.01.22. 18:07:08

@azigaziraptor: Csak annyira konkrétra, mint amennyire az eredeti „költői kép” az volt.

Azt nem tudhatom, hogy te személyesen mennyire szeretnél ilyesmikben részt venni, de az államrend erőszakos megdöntésének kísérlete, állami vezetők, közjogi méltóságok elleni merényletkísérletek a (reménybeli) elkövetők számára is végződhetnek csúnyán…

2019.01.22. 18:16:24

@azigaziraptor:

"Nagyon hamar rárepültek az írásra a NER csicskák!"

egész nap a gép előtt baxa az anyukáját minden O1G rajongó.

kíváncsi lennék arra, mekkora könnycseppeket dörzsöltek el szemük sarkába, mikor lehozták, hogy megdöglött az egyik főstróman...

FCUK5 2019.01.22. 18:17:44

@az EU pénzek zsákolója: az Eu nem mondott semmit Elios-ügyben. az OLAF mondott, de az meg nem a hazai jogszabályok alapján, ugyanakkor azoknak kell megfelelni. érdekes ez, és értem én, hogy nem érted :)

2019.01.22. 18:23:59

@FCUK5:

a hazai jogszabályokat a főgeci úgy szabja át a csikcsa fizetett embereivel, amivel törvényesített a "lopás".

természetesen ilyen nézőpontból ez a geci fidess csürhe nem is lop, igazán. már rabol.

nekem elég lenne ha az EU elzárná a főcsapot, szopnánk, de a parazita czigány pénz híján nem tudná fizetni a sleppjét.... csak kiéhezne.

ingyen még egy fidessmajom se cidázza a főczigányt. pénz vezérelt rendszer ez. :D

FCUK5 2019.01.22. 18:26:52

@az EU pénzek zsákolója: a gázai szabályok az unióval együtt lettek kialakítva, ők mondták rá az ament. Te miért égeted magad? Majdnem annyira ciki vagy, mint az mtvas ellenzéki képviselők:)

azigaziraptor 2019.01.22. 18:29:01

@paraszthajszal:
segglyukszőr!
Élénk a fantáziád! Te magyarázol bele olyan dolgot, amit nem kell!
Ha én leírom, h: Orbánt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem!
Most akkor mi a fasz van? :-)

paraszthajszal 2019.01.22. 18:34:11

@azigaziraptor: „Most akkor mi a fasz van?”

Akkor az van, hogy te is csak egy gyáva fotelforradalmár vagy, szar dumával – mondjuk meglepődni nem lepődtem meg, de a rokonaidnak ez rossz hír, mert a fogatlan nagybácsi még sokáig fogja őket kölcsönért nyaggatni.

2019.01.22. 18:36:45

@FCUK5:

de azért lepipázol, ner köcsög?

beszélsz már félre, retkes gazdád éjjel nappal lop, mondom, egy strómannal kevesebb..

azigaziraptor 2019.01.22. 18:39:52

@paraszthajszal:
segglyukszőr!
Kevés vagy, mint lelencházban a szülői értekezlet!

FCUK5 2019.01.22. 18:41:12

@az EU pénzek zsákolója: azt szeretem itt a legjobban, hogy fél pillanat alatt előjön belőletek ez az undorító stílus, aminek van viszont előnye: elűzi a szavazókat:) sokáig fogtok még hisztizni meg szopni. Szerencsére;)

Bryan élete 2019.01.22. 21:04:19

Isten ments egy kormányváltás után leváltani Poltot. Sőt, az lenne az igazi bazmeg, ha vele csináltatnák meg súlyos felügyelet mellett az elszámoltatásokat.Szinte már látom Mészáros, Tiborc , OlG szaros gatyáját lelki szemeim előtt.
Sőt, én létrehoznék egy Méglegfelsőbb Ügyészséget Polt nyakába, aki naponta basztatja.
Elmenekül ő magától is.

morpho 2019.01.22. 21:47:57

@Bryan élete: Nem kéne hagyni, hogy elmeneküljön. Évek óta törvénytelenségekhez asszisztál. Inkább bíróság elé kéne állítani és megkérni, hogy akkor magyarázza el, hogy miért nem indított nyomozást és miért nem tett feljelentést az ügyészség a következő ügyekben?: Aztán itt jönne egy kurva hosszú lista. Aztán a válasz alapján ítéletet kéne hozni.

morph on deer 2019.01.22. 22:36:08

@az EU pénzek zsákolója:
“nyilván talpig becsület, elkente szépen gazdája utasítása szerint az ELIOS ügyet, ”

Ahogy a Gripen ügyet is.
Folyamatosan azt harsokták, hogy a svédek nem léptek az ügyben, azért nem is vizsgálódhatnak, ugye, miközben a helyzet az, hogy a magyar ügyészségnek lett volna joga - és kötelessége - kérni az adatokat a svéd államügyésztől (mivel magyar személyekről volt szó) de ilyen megkeresés soha nem érkezett Svédországba, holott indokolt lett volna a svéd államügyész szerint!
Elég jó?

Persze lehet, hogy csak a címet nem tudták...

morph on deer 2019.01.22. 22:41:11

@FCUK5:
“a gázai szabályok az unióval együtt lettek kialakítva, ők mondták rá az ament.”

Gázában ament?

Te biztos, hogy jó országról beszélsz?

megamedve 2019.01.23. 05:47:07

A fidesszel könnyű kommunikálni.
Egyszerűen nincs egy igaz szavuk.
Ennyi.
Ha hang hagyja el a száját, akkor hazudik. (És közben azon gondolkodik, hogy mit lehet még fifikásan ellopni)
Nem olyan bonyolult ám ez.

megamedve 2019.01.23. 05:53:32

@morph on deer: a harsogtákot g-vel írjuk.
Egyrészt engem pl. nem érdekel a Gripen ügy (ugyanis letojom az MSZP-t is), engem az érdekel, hogy ezt az szemétdombot nyugodtan átnevezhetjük orbán populista közbeszerző (köz)társaságra.
De még ha össze is akarnám hasonlítani a két időszakot lopás terén, elég gáz eredmény jön ki belőle.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 06:26:56

Mindegy az ügyészség közjogi elhelyezkedése. A lényeg: ne a nyugatnak lekötelezett, liberális ember legyen az élén.

2019.01.23. 06:30:23

Álmodozzatok csak agyatlan libsi birkák, másra úgy sincs lehetőségetek.

szepipiktor 2019.01.23. 08:09:07

Az írás pontos!
Ráadásul tudjuk, hogy ez tudatos a csúti részéről.
A 2018-as választások előtt mondtuk sokan, hogy egy jobbik-lmp-momentum technikai koalícióra lenne szükség, előre lefektetett szabályokkal, hogy egy év, az alatt az összes ilyen bebetonozás felszámolható lett volna, a választási rendszer is rendberakható lettt volna, elindulhatott volna az elszámoltatás, és ezt követően lemondanak és új, már tiszta választások jöhettek volna.
Csak ezzel a módszerrel lehetne a mostani beágyazásokat megszüntetni.
Ne feledjük nem csak a legfőbb ügyész, hanem gyakorlatilag minden stratégiai pozíció ilyen, azaz ha az ellenzék nem nyer 2/3-al, nem működhet, hiszen a fidesz már nem az utcáról, hanem a döntéshozás bármely pontján blokkolhatja a megválasztott kormányt.
Média, igazságszolgáltatás, rendőrség, bankrendszer, költségvetési szevek stb. Mind ilyen kinevezéssel működnek.

Európai téridő 2019.01.23. 08:14:52

Közben kiderült, hogy ez amúgy is piszlicsáré részletkérdés.

Rоdney_2 2019.01.23. 08:28:39

Az illibsi kommandó már fent van?

DeiFlagellum 2019.01.23. 08:33:25

@paraszthajszal: AHHHA! Tehát ha az EU bármely szerve (legyen az akár az EU csalás elleni hivatala is) egy uniós pénzeket érintő ügyben bcs. gyanúját leli, DE a magyar nyomozó hatóság nem talál benne kivetnivalót, akkor minden OK? Hibátlan ner-logika. A csúnya, soros által fizetett, lejáratókampányos hazugságcunamis EU csak azért tesz ilyet, mert támadni akarnak minket, ismerem a vakert. Szánalmas... Ettől függetlenül a vitya veje millárdos lett pikk-pakk, mert hát ugyi a lyányka mégse lehet egy szegínyembör neje. Tulajdonképpen nincs is ezzel (sem) semmi gond, max azok káromkodnak, akik a vejkó által telepített, szart sem érő "világításban" botorkálnak haza. Ez a fityisz: nem elégszenek meg azzal, hogy lopnak, többszörösen túláraznak mindent, még amit megcsinálnak, azt is szarul. De megvan az ügyeletes nercsicska zseniális mentőválasza: mivel a magyar hatóságok szerint nincs bcs, akkor nincs itt látnivaló semmi, lehet továbbmenni.

DeiFlagellum 2019.01.23. 08:39:33

@FCUK5: Jahh persze.. ha te mondod. Akkor ezek szerint az OLAF nem az EU egyik szerve ugyi? Meg mivel nem a magyar szabályok szerint vizsgálódott (nah, ezt jólmegaszontad), ezért hozott téves ítéletet? Jól értelmezem a ner-rizsáda?
OLAF: A európai Unió csalás elleni hivatala, az EU egyik szerve. PONT. Amely valóban a saját szabályai szerint vizsgálódik (ha jól értem a ner-ogikát, ha MO-t vizsgálja, akkor a magyar szabályok szerint kellene???), majd ha "problémát" talál jelzi azt az adott országnak. Össze-vissza nerhalandzsa... Lassan azt se tudjátok, fityisztrollok, mit hazudjatok.

DeiFlagellum 2019.01.23. 08:56:55

Ahogy már elhangzott előttem, más oldalon: minek ez a látszat-cirkusz és hercehurca a "köz"beszerzésekkel (már az elnevezésén is sírva röhögök, "köz"...). Az EU utal 1 milla eurót közútfejlesztésre, a felét azonnal utalják tovább Lölőnek, a másik felét meg a vejkónak. Lölő kiküldi egy emberét csútra, aki önt egy kilónyi szurkot egy útkátyúba, lesimítja, Lölő meg ezért kiszámlázza 500 milla eurót. A vejkó kiküldi ugyanoda egy emberét, kicserél egy ledégőt egy közlámpában, és Tyiborcvejkó is számlát 500 millát ezért.
Természetesen lesznek olyan soros-bérenc gyucsányista hazaárulók, akiknek ezt kifogásolni merészelik, és feljelentést tesznek. A nyomozás (már ha indul) alig egy év alatt lezárul, majd megállapítják, hogy nem történt bcs, minden törvényes és jó volt így. Sajna az OLAF-nak sem tetszik, az is jelzi a problémát, mire a magyar hatóságok ismét mindent rendben lévőnek találnak.

Na ez a mai magyar nagyvalóság. Így megy ez a fejünk felett. Szóval tényleg el lehetne hagyni ezt a felesleges színjátékot a "köz"beszerzésekkel, eu utal, vitya meg azonnal utalja tovább az éppen aktuális cimbinek. A népnek meg kuss, dübörög a gazdaság, MO jobban teljesít, és pont.

Minden ballib bérretteg 2019.01.23. 08:59:31

Független igazságszolgáltatás a lófaszt független.
Ballib csinovnyikok uralják a bíróságokat.

Mi sem bizonyítja jobban, hogyha Bayer gecizik, akkor büntetést szabnak ki, a ballibek Blankástól kezdve, Hadházin Momentumon keresztül az MSZP, DK-ig O1G-zhetnek szarozhatnak, gecizhetnek kedvükre.

Populista Pista 2019.01.23. 09:00:46

Ha nem az MTVA-ban fetrengök és ßzénvelg

Minden ballib bérretteg 2019.01.23. 09:02:20

Láthatóan a Soros bérenceket már ráuszították a témára, hogy a napi bérrettegős mantrát lökessék.

Agyhalott egy banda.

De a karaván halad, a ballib kutya meg ugat.

Már 9 éve, és alsó hangon mág 9 évig. :DDD

Populista Pista 2019.01.23. 09:04:46

Ha nem az MTVA-ban fetrengő és szenvelgő képviselők ellen határozott volna az ügyészség, akkor ez az írás se jelent volna meg.

Populista Pista 2019.01.23. 09:11:46

@szepipiktor:
Amiről írsz, az a Soros kormányzás alternatívája.

Mindenütt a korrupciót tűzték a zászlóra Soros helyi szervezetei, és mi lett amikor sikerült átvenni a hatalmat pl Grúziában vagy Ukrajnában: még nagyobb korrupció, plusz gazdasági visszaesés.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 09:32:07

Ja, polt fogja kapni a legtöbb börtönt, utána pedig orbáncgeci az erőszakos megdöntésük után. Lelki szemeimmel látom hogyan fekszik a ceauescu klán egy fal tövében golyók által összerogyasztva.

morph on deer 2019.01.23. 09:36:31

@megamedve:
“a harsogtákot g-vel írjuk.”
Jogos, meg tudom is, csak a kezem sietett.

“Egyrészt engem pl. nem érdekel a Gripen ügy (ugyanis letojom az MSZP-t is)”

Itt nem az MSZP-ről van szó, hanem arról a nyolc milláról - dollárban - amit a “döntés” elősegítése céljából fizettek ki öt magyar személynek.
A sorsa ugyanolyan, mint az azeri baltásért járó millióknak: elküldték, - ez eddig ismert tény, - csak éppen “nem lehet tudni”, hogy aztán mi lett a lóvéval. Nyilván “elkallódott” valahogy. Biztos trehány a postás!
Hát istenem, van ez így, nincs mit tenni...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 09:39:01

@Minden ballib bérretteg: Még 40 évig, mint kádár idejében. Aztán utána meg is lehet hova jut majd ez a szerencsétlen, nyomorék, seggnyaló, birkaország.

6.Lenin 2019.01.23. 09:44:05

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Mindig feldobod a napom, ha meglátom az avatarod, annyira jellemző a mai ballib oldalra, hogy ennél tökéletesebbet talán nem i lehetne találni.

Egy nyálát csurgató, fogatlan vénember, kéjes(vagy inkább a totál hülyék) vigyorával néz a világba.
Ráadásul néhány tucat ballib komment után. Rövidre fogva, jól indul ez a napom is, kösz.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 09:47:47

@balfaszokkal sáncoló: Majd 30 év múlva meglátod. Az egyszemélyi diktatúrák már csak olyanok, hogy elsorvasztj@k országukat. Csak meg kell nézni a történelemben, hova jutottak az évtizedekig egyszemélyi, diktatórikusan vezetett országok. Így jár majd orbanisztán is. Szándékosan nem Magyarországot írok, mert ez nem Magyarország hanem csak egy félőrült, pszichopata, hatalommániás, korrupt, kapzsi kretén kreált förmedgénye, amit csak a seggnyaló hiszékeny birkái fognak évtizedekig lélegeztetőgépen tartani, mint kádárt vagy horthyt a múltban vagy a jelenben lukasenkot, putyint, erdogant meg a hozzájuk hasonló kleptokrata-fasiszta gennygödröket. Szép kis romlott, gennyedző társaság. És ez mind a csuti barom érdeme, hogy már ezekkel vagyunk egy szinten.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.01.23. 09:51:34

Polt-beat

Jól telik most ez év tele,
Dolgom alig, zsebem tele,
S Főnök bár közpénzben jól túr,
Elsikálom én, a Polt úr!

Legeslegfőbb ügyész vagyok,
S bűneim bár elég nagyok,
Fő, hogy Nagy Vezérünk szeret,
S nem furdal lelkiismeret!

(pávatánc!)

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 09:53:12

@FCUK5: @rallus: @paraszthajszal: @valaki nagyon más: @Minden ballib bérretteg: @Populista Pista: @közíró MAXVAL bircaman:

Te jó

ég, ennek a fideszmaffiának tényleg csak ti, a legostobább Homo fideszbirkuszok jutottatok bértrollnak? Hát már a troll állásban is ekora a munkaerőhi´ány, hogy titeket mélysötét birkalényeket is felvesznek?

Amúgy annyira jó láti, ahogy napról napra egyre nagyobb a pánik nálatok az orbáni birkatáborban. Egyre nagyobb a fosásotok egy kijevi forgatókönyvtől, különösen most hogy egyre hangosabb az ellenzék hangja és egyre radikálisabbak. A legnagyobb fosásotok persze attól van, hogy nektek is sikerül-e majd még idejében Moszkvába menekülnötök mint Janukovicsnak. A sok kis Homo Fideszbirkusz troll persze jól tudja, hogy Orbán nem fog titeket felvenni a magánrepülőgépére amikor eljön a menekülés ideje, nektek haza´áruló Homo fideszbirkuszoknak lábon kell majd rohannotok az orosz hazátok fele.

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 09:54:56

@6.Lenin: "Egy nyálát csurgató, fogatlan vénember, kéjes(vagy inkább a totál hülyék) vigyorával néz a világba."

Tükörbe nézel te kivénhedt kádári munkásőr nyugger?

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 09:56:40

@Minden ballib bérretteg: "De a karaván halad, a ballib kutya meg ugat.
Már 9 éve, és alsó hangon mág 9 évig. :DDD"

Te, ha ilyen gyorsított ütemben halnak ki a NER gengsztereitek, akkor 2022-re nem hogy kétharmad, de még Fidesz tagság se lesz!

6.Lenin 2019.01.23. 09:59:04

@Homo fideszbirkusz:

Már bocs, hogy megkérdezem, de mitől is kéne most nekem beszarnom, és Moszkva felé menekülnöm?
Bár nagyítóval keresem, de eddig semmit nem találtam-néhány idióta ballib kommenten kívül, de ezektől hiába erőlködöm, képtelen vagyok összeszarni magam, inkább lassan röhögő görcsöt kapok.
Előre is kösz.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 10:05:18

@Homo fideszbirkusz:

Bevallom, rettegünk is éjjel-nappal. Most hogy a nép szinte minden nap többszázezres tüntetéseken követeli Zorbán lemondását, s a Fidesz népszerűsége közelít az 5 %-os parlamenti bejutási küszöb felé, valamint napok óta általános sztrájk zajlik az országban, mi más is tehetnénk? Annyira remegünk, hogy sokszor betűt tévszetnük bérkommentelési trollfeladataink aljas elkövetése közben.

Tudjuk, hogy Zorbán nem fog minket felvenni menekülése közben gyémántbevonatú luxusgépére, nem marad nekünk hely, mert kell a hely az MNB aranytartalékának és parlamenti ajtókról leszerelt rézkilincseknek.

Moszkvába sajnos nem mehetünk, túl magasak az ottani ingatlanárak, erre még a viszonylag magas trollbérünkből se tellik. Így abban reménykedünk, hogy meghúzzuk magunkat Budapesten, hamis papírokkal. A KGB már ellátott minket hamis papírokkal, melyek igazolják, hogy 01G-partizánok vagyunk. Így aztán az új demokratikus kormányt renméljük, át tudjuk verni, s az alkalmaz majd minket független, demokratikus közírókként.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.23. 10:06:18

@6.Lenin: az avatarod mindent elárul a mentalitásodról. A fidesznyik igazi arca. Zsidó komcsi, de a sapka nagy rá. Hiába, törpe agynak nem kell koponya.

dr. mesterséges színezék 2019.01.23. 10:07:09

(Ajánlanám az alábbi játékot: az első kommentárt 1-2 órával késleltetni és kvízben tippelhetővé tenni az első 3 kommentelő személyét.)

arabok balrol 2019.01.23. 10:07:59

Na, ez most egy a szokasosnal komolyabb cikk valamirol, ami senkit nem erdekel.

Ahogy 2018ig 1 szavazot se szereztetek az OKTATASEGESZSEGUGYKORUPCIPO szentharomsaggal, ugy ezzel se lehet: kit erdekel ki ala van szervezve a legfobb ugyesz, ez meg csak nem is fekesellensuly.

de let e ... 2019.01.23. 10:12:45

@FCUK5: Hát a törvény szövege marhára nem az ügyészséget igazolja . Polt simán csak visszaél a hatalmával .

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:16:29

@közíró MAXVAL bircaman: Most az dicsőség lenne, hogy az ország agyhalott birka egyharmada isteníti a gecit? Hitler és sztálin ennél többre volt képes. Sőt, évtizedekig tudták birkaként mozgatni agyatlan népüket. Most ez politikai dicsőség? Nem hiszem, ezt márt többen megcsinálták a geci előtt, semmi újat nem mutatott.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:16:29

@közíró MAXVAL bircaman: Most az dicsőség lenne, hogy az ország agyhalott birka egyharmada isteníti a gecit? Hitler és sztálin ennél többre volt képes. Sőt, évtizedekig tudták birkaként mozgatni agyatlan népüket. Most ez politikai dicsőség? Nem hiszem, ezt márt többen megcsinálták a geci előtt, semmi újat nem mutatott.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 10:20:13

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

S mi a pontos baj azzal, hogy a nép megválaszt valakit, aki neked nem tetszik?

Minden ballib bérretteg 2019.01.23. 10:20:51

@de let e ...:

Baromság. Randalírozó és színészkedő barmokat középületekből, közfeladatot ellátó emberek munkavégzésének megzavarása okán, akkor is ki kell hajítani, ha történetesen képviselők.

Bár engem nagyon szórakoztatott, mind Bangóné "Feküdjünk a földre" színháza, mind Kunhalmi ajtó lefejelési produkciója, de még Hadházy lyukas zoknija, meg Varjú szummózása is, csakhát nem erre való az MTVA.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:22:37

@Homo fideszbirkusz: A kapzsi, korrupt pénzéhes kretének hamar halnak. Elviszi őket a meszesedés. Folyamatosan rohadnak belülről, ez egy darabig kívülről nem látszik. Csak meg kell nézni azt a kommunista kgb-s múmia putyint. Már csak a plasztikai műtétek során alkalmazott ragasztó tartja össze, mint lenin haverját a panoptikumnak átalakított pincemauzóleumában a palotája alatt.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:22:37

@Homo fideszbirkusz: A kapzsi, korrupt pénzéhes kretének hamar halnak. Elviszi őket a meszesedés. Folyamatosan rohadnak belülről, ez egy darabig kívülről nem látszik. Csak meg kell nézni azt a kommunista kgb-s múmia putyint. Már csak a plasztikai műtétek során alkalmazott ragasztó tartja össze, mint lenin haverját a panoptikumnak átalakított pincemauzóleumában a palotája alatt.

Minden ballib bérretteg 2019.01.23. 10:25:25

@közíró MAXVAL bircaman:

"S mi a pontos baj azzal, hogy a nép megválaszt valakit, aki neked nem tetszik?"

Már boccs, de ez meglehetősen hülye kérdés. A ballibek lételeme hogy kapálódzanak, diktatúrázzanak, bérrettegjenek, és ordítsanak, ha nem az általuk preferált törpe kisebbség vezeti az országot.

Igazűból forradalmat szeretnének, (mint ahogy Soros gazdi ezt megoldotta Ukrajnában, és Macedóniában is), csakhát itt a létszámot tekintve egy kispályás focimeccs létszámának is örülhetnek manapság.

6.Lenin 2019.01.23. 10:26:43

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Semmi újat? Ne viccelj.

Olyat csinált, amiben a komcsik ballibák, nácik megbuktak, mert ezek mindenhez hülyék, ég egy gyengén védett MTVA székházat se tudtak elfoglalni a haladó erők.

Orbán rencere meg működik vaze!

Ti meg egy giga tüntetésre 8 drb hajléktalanon kívül nem tudtok összeverbuválni többet. Ék is jobban érzik magukat a melegedőkben.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:28:48

@közíró MAXVAL bircaman: Nem a magyar nemzet választja ezeket, csak párszázezer agyhalott, agymosott kisebbségben lévő birka. De mivel úgy kutyulták a jogászbarmok saját maguknak a választási törvényt, hogy akár 10%-os "többséggel" is parlamenti kétharmadot szerezhessenek, így a rajtuk lévő többségnek esélye sincs arra, hogy ilyen elcsalt választáson legyőzzék őket.

paraszthajszal 2019.01.23. 10:30:02

@Homo fideszbirkusz: „Egyre nagyobb a fosásotok egy kijevi forgatókönyvtől, különösen most hogy egyre hangosabb az ellenzék hangja és egyre radikálisabbak.”

Egyre radikálisabbak, ja, és egyben egyre kevesebben is vannak. Ami ideális abból a szempontból, hogy a randalírozókat akár egyenként is elő lehet állítani.

Szerinted attól a párezer embertől kéne befosnunk, aki a szombati országbénító demonsrtációban részt vett? Vagy Hadházy Ákoskától és Szél Bernikétől, akik egy szál képviselői igazolvánnyal felfegyverkezve egymaguk szálnak szembe a rút hatalommal? Esetleg a leendő kormánybuktató gigaszrtájktól?

Mindenesetre esemény az lesz bőven, már csak az a kérdés, hogy ki fog elmenni rá:
pestisracok.hu/kromanybukkanto-gigaszrtajkok-ezekkel-az-esemenyekkel-fogjak-szorakoztatni-az-orszagot-az-igazi-demokratak/

„A legnagyobb fosásotok persze attól van, hogy nektek is sikerül-e majd még idejében Moszkvába menekülnötök mint Janukovicsnak.”

Jujj, de harciasnak tetszik lenni, bácsi!

Csak nehogy a végén esetleg maguknak kelljen nyúlcipőt húzni, ha sokat tetszik rázni a pofonfát.

A magyar kormány és a hatóságok eddig türelmesek voltak, de azért nem árt tudni azt sem, hogy a könnygáz mellett azért a rendőrség kezében is vannak komolyabb eszközök, ha sokat tetszik ugrálni, akkor egy-kettőt akár meg is tetszhet kóstolni ezekből.

„Te, ha ilyen gyorsított ütemben halnak ki a NER gengsztereitek, akkor 2022-re nem hogy kétharmad, de még Fidesz tagság se lesz!”

Most túl azon, hogy enyhén szólva gusztustalan egy ember halálán (aki mellesleg egyébként a magyar és nemzetközi filmipar egyik elismert, jelentős életművet maga mögött hagyó alakja is volt), ebben szvsz aztán hiába reménykedtek.

A magyar politika meghatározó alakjai (Orbán Viktor, Semjén Zsolt, Gulyás Gergely stb.), egyéb fontos közjogi méltóságaink (Áder János, Kövér László, Polt Péter stb.) mindannyian 60 alatt vannak, ahogy a Fidesz-tagságban sem csak nyugdíjasok vannak, úgyhogy egy nagyobb influenzajárvány esetén se lenne különösebb félnivalónk.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 10:30:52

@Minden ballib bérretteg:

Elfelejtik, hogy lehetséges ugyan a törvénytelen fordulat, de ennek szükséges feltétele a társadalmi támogatottság.

Macedóniában az albán kisebbségre támaszkodtak, Ukrajnában a galíciai neonácikra. Mindkettőnek NAGYOBB a támogatottsága, mint Mo-on a ballibeknek.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 10:32:44

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Az a nép, aki neked kedves módon szavaz, s mindenki más meg agyhalott?

A magyar választási rendszer mindig lehetővé tette azt, hogy kis többséggel nagy patlamenti többség legyen. De ez persze téged addig nem zavart, míg ez aballibeknek kedvezett, ugye?

Egy Hun Hunniából 2019.01.23. 10:34:13

@az EU pénzek zsákolója: "kíváncsi lennék arra, mekkora könnycseppeket dörzsöltek el szemük sarkába, mikor lehozták, hogy megdöglött az egyik főstróman... "

K*RVA NAGYOT! és K*RVA SOKAT ugyanakkor! És rménylem ez még csak a kezdet! (Apaaa kezdődikkk!)

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:37:46

@6.Lenin: Kellemes húsvéti ünnepeket! Ezek a gondolatok már elvesztették közjellegüket.

inteligencs elenzeki 2019.01.23. 10:39:38

@morpho:

"Aztán itt jönne egy kurva hosszú lista. "

Gondolom, arra gondolsz, hogy erre a listára fölkerülne a rendszerváltáskori, és az utána következő időszak története is. Egyetértek kurva hosszú lenne a lista. A gond számotokra az lenne, hogy kiderülne, hogy az ellenzék, néhány egzotikus formációt leszámítva szintén megszűnne.
Erről jut eszembe, Demszkinek most el kell (vagy már kellett?) adnia az Isztriai nyaralóját. Hiába, már 11 éve nem a ballibbantak kormányoznak. Kezdenek kopni a dolgok náluk. Ühümm.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:46:44

@közíró MAXVAL bircaman: Egyébként meg amiket írok nem kell kényszeredetten válaszolgatnotok, nem nektek írom. Vagy akkor nem lesz a nap végén fizetés a fideszpártirodán mélyen tisztelt hölgyeim és uraim, ha nem válaszolgattok?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 10:48:45

@közíró MAXVAL bircaman: Mivel nem értesz már megint egyet? A karácsonnyal, vagy a húsvéttal, mélyen tisztelt hölgyem és uram?

6.Lenin 2019.01.23. 10:50:21

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Már csak 1 kérdésem lenne: miért nem jössz már fel a pincéből?

A II. Világháborúnak vége, a komcsik is el lettek zavarva, 2010-ben végleg, a libsik is a szemétdombon. Kun Bélának már régen vége, Horthynak is. Kádár fejét vesztve tűnt el
Gyurcsány a maradék eszét alkohollal kezeli, eredményesen.

Gyere már ki a fényre! Igaz, még néhány agyament szaladgál néha, de veszélytelenek, csak a pofájuk nagy, ártalmatlanok.

Vagy berobbantották a pinceajtót 56-ban?

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 11:20:09

@paraszthajszal:

148 sort szenteltél annak Homo Fideszbirkuszom, hogy elhitesd, hogy miért is nem féltek ti Orbánjugend a néptől. Tényleg nagy már nálatok a pánik ti hazaáruló fideszbolsik!

Annyira hülyék azért nem lehettek, hogy elhiszitek, hogy itt Európában a tolvaj Ceuacescu maradvány Orbán diktátorod örökké a hatalmon fog maradni, mint kivétel a többi diktátortól akik mind lámpavason vagy golyó záorban vagy fegyházban végezték. Esetleg Putyinhoz elfutva. Nem, ez itt még mindig Európa, itt a diktátorokra hirtelen jön rá a bukás, de akkor nagyon gyorsan. Orbánodnak kevesebb napja van már hatalmon, mint amennyit eltöltött benne. Sokkal kevesebb.

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 11:26:41

@közíró MAXVAL bircaman:

Szar életed van neked Putyin ügynöke ott a legilliberálsabb nyomortelepen Bulgáriában. Tüzifára nem mindig futja, a troll beírásidra nem mindig fizeti Putyin a jutal´ékot, ha a liberalizmus győzne, akkor nem tudnál Putyinhoz futni, mert it kicsi hazsnos hülyék nem kelletek neki. Szóval, neked az a legjobb Homo Fidesz és Putyinbirkuszom, ha a bolgár nyomortanyád marad az ami, nem történik semmiféle fordulat, a liberális dolce vita világot meg kétezer kilométerröl pislákolod.

Ellenzéki Tüntető 2019.01.23. 11:28:59

de szánalmas ez a libbant hörgés

paraszthajszal 2019.01.23. 11:42:44

@Homo fideszbirkusz: „Orbánodnak kevesebb napja van már hatalmon, mint amennyit eltöltött benne.”

Hát tekintve, hogy eddig (összesen) csaknem 13 évig volt hatalmon, ez még akár hihető is lenne. Könnyen lehet, hogy 2030-ban (67 évesen) már maga érzi majd úgy, hogy elég volt neki a kormányzás terhe, és a közügyek helyett az onokákkal akar majd foglalkozni, átadva a stafétát a következő generaciónak.

„Sokkal kevesebb”

Hát ehhez viszont nem ártana valamikor választást nyernetek, tény, hogy 2030-ig erre még kétszer (2022, 2026) is lesz alkalmatok, de ehhez nem ártana felkészültebben odaállni a rajtvonalra, mint tavaly vagy 2014-ben…

„mind lámpavason vagy golyó záorban vagy fegyházban végezték”

Csak úgy elméleti lehetőségként említhetném, hogy egyébként a tömegtámogatás nélküli, önjelölt forradalmárok, anarchista pöcsfejek is végezhetik a fegyházban (vagy ha kicsit sokat heveskednek, a mozgalom hőseként golyózáporban), ha az államrend megdöntésére szervezkednek (vagy abban vesznek részt).

Téged mondjuk ez szerencsédre nem érint, mert Te is csak egy gyáva fotelforradalmár vagy, aki lájkokkal küzd a gaz hatalom ellen. Nosza regelj még két nicket a facsén, és azokkal is lájkold az o1g-s képeket, hogy meglegyen a kéttucat lájk szombatra, mert megbízható értesülések szerint akkor már biztos bukik a zOrbán. De ha aznap még nem, akkor vasárnap már tuttifix!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 11:47:05

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: " ... az erőszakos megdöntésük után ... "

Ne röhögtess, az a 2000 balfasz tüntikéző fogja erőszakkal megdönteni a Maffiaállamot?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 11:50:33

@Homo fideszbirkusz:

Mint félannalbéta, 5. osztályban megbukott, általlános iskolai végzettség nélküli embernek mi másra lenne esélyem, mint jutalékért nyalni a gonosz gyíkemberek seggét?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 11:52:42

@morpho:

Nem feladta az ügyészégnek Soros, Brüsszel, s a budapesti ballib agytröszt vágyaiank teljesítése.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 11:53:02

@Homo fideszbirkusz: " ... Egyre nagyobb a fosásotok egy kijevi forgatókönyvtől, különösen most hogy egyre hangosabb az ellenzék hangja és egyre radikálisabbak. ... "

A mosdatlanszájú kiscsajra gondolsz, mint az egyre hangosabb ellenzéki hang? A radikális alatt pedig a megröptetett Varnyúra gondolsz, Kunhalmi "ajtónindzsa" Ágnesre vagy Bangóné "kurvaerőskép" Borbély Ildikóra?

Nevetséges. PONT.

invalid user name 2019.01.23. 11:57:22

nem is leváltani kell polt pétert, ő lemond magától ha rágyújtják a házát.

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 11:59:27

@szepipiktor: végre!
(annyi kiegészítéssel, hogy mint churchill is jelezte, akár az ördöggel (sztálinnal) is szövetséget kötne hitler ellen; nem kormányváltásban, hanem a ner leváltásában kell gondolkodni elsődlegesen, majd új választásokat kiírni!... bár én nem hiszem, hogy a macron-epigon fekete-győr vagy ungár "az én apukám becsületesen megdolgozott az örökségmért" péter és a jobbik nemzetiszocialista koalíciója valóban megoldás a végletekig megosztott moi társadalom bajainak orvoslására)

@Comte de Gippaud: így van! kerüljön fel minden arra a listára! nézzük meg az ügynöklistákat és pintér széfének tartalmát is! lássa végre mo kendőzetlenül a múltját! volt felelőssége az akkori népességnek a moi holokausztban? igen, de ez nem felróható a ma élőknek, akinek nyilas volt a nagyapja azt emiatt ne érje hátrány, de az se jelentsen előnyt, se hivatkozási alapot, hogy a másik nagyszülője deportálás során húnyt el! ráhel trónörököst sem az apja miatt rühellem, hanem önmagáért...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 12:03:31

@paraszthajszal: " ...
A magyar kormány és a hatóságok eddig türelmesek voltak, de azért nem árt tudni azt sem, hogy a könnygáz mellett azért a rendőrség kezében is vannak komolyabb eszközök, ha sokat tetszik ugrálni, akkor egy-kettőt akár meg is tetszhet kóstolni ezekből. ... "

Ismerjük őket 2006-ból, vipera és a többiek... DE egyelőre nincs akkora tömeg, hogy a Bonsai Duce bevesse a kurcsányiták és a maszopiták ellen, pedig szivesen megnézném, ahogy őket is szarrá verik mint a 2006.10.23-i tüntetőket. Az lenne ideális, ha a verést azok a maszopita és kurcsányita vezetők kapnák, akik 2006-ban kormánytagok voltak... Lehetne szemkilövés, hátbalövés 3 méterről, gumibotozás és rugdosás is... meg térdepeltetés a kapitányságon, fogvatartás jó sokáig mindenféle igazolás nélkül, és persze utána a főyardokat ki kellene tüntetni....

Girhes Joe 2019.01.23. 12:05:41

@Magánvéleményem:

Az még csak hagyján, de még azt is elhiszi, hogy ők vannak többen. Ebből aztán levonják szépen azt a következtetést, hogy ha eleget hergelik saját magukat, és telerajzolják a fél világot O1G-vel, azzal még választást is nyerhetnek...

Hááát, ekkora létszámmal, amekkorát a hétvégén felmutattak, ölég bajos lesz, még ha a Holdra festenék fel, hogy O1G, akkor is. Ennyi embert egy megyei fideszgyűlésre össze lehet trombitálni bármikor, talán még Dunaújvárosban vagy Miskolcon is.

Az a mi szerencsénk, hogy ezek képtelenek felfogni, hogy MINKET kellene meggyőzniük egy választás megnyeréséhez, nem a saját levükben főni, hogy milyen sz@rul érzik magukat. Nem fogják fel, hogy azok vannak többen, akik JÓL érzik magukat ebben a rendszerben!

hobb 2019.01.23. 12:10:24

@paraszthajszal: az államrenddel az a probléma, hogy nincsen, helyette "államkupleráj" meg "állambanda" van. A közjogi méltóságokkal ugyanaz a helyzet, csupa bolondot látni, csak csörgősipka nincsen rajtuk

lenörd hofstadter 2019.01.23. 12:16:55

Látszik, hogy két választás is közeleg. A NER férgei minden létező nevükön folyamatosan, mindenhol mocskolódnak.

Azért ne feledjétek:

O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI
O1G = orbán egy GECI

Girhes Joe 2019.01.23. 12:21:26

@lenörd hofstadter:

Nem feledjük. :) Épp ezért nem is szavazunk rátok soha a büdös életbe'. Most eltekintve attól, hogy kinek van igaza, de SZERINTED EGY ORBÁN PÁRTIT MEGGYŐZ AZ O1G??? Mert szerintem inkább ellenetek zárunk össze a hatására... :D

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 12:22:39

@Girhes Joe: "Nem fogják fel, hogy azok vannak többen, akik JÓL érzik magukat ebben a rendszerben!"

erre azért ne legyél büszke!;-)... vagy akkor ne tiltakozz, ha szolgának hívnak;-)...

Girhes Joe 2019.01.23. 12:27:00

@Sir Bates dö Hól:

Ez nem büszkeség, hanem tények kérdése. És basszus, még nekem kell az észt osztanom, hogy a fideszesek meggyőzése nélkül SOHA nem kerültök hatalomra? Ha azt mondjátok, hogy O1G, meg a NER diktatúra, meg Áder egy bajszos sz@r, azzal egyetlen nyomorult fideszest nem fogtok átcsábítani az ellenzékhez, anélkül meg kevesek vagytok, mint kakaós tekercsben az önindukció!

Minden ballib bérretteg 2019.01.23. 12:30:54

@Sir Bates dö Hól:

Ti vagytok a szolgák marharépa. Soros szolgái, és a haza elárulói.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 12:41:30

@lenörd hofstadter: O1G ide vagy O1G oda, ettől még senki nem fog úgy dönteni, hogy újra a kurcsányitákra vagy a maszopitákra szavazzon. Én is maradok a MKKP-nál, mert a gazdáid 2006-ban lejáratták magukat, azóta csak kollaborálnak a Csuti Rablóval, és kiszorítják az ellenzékből azokat a hiteles és vállalható arcokat, akikre érdemes lenne szavazni. A történelem szemétdombján lenne a helyük, de a Csuti Patás Napóleon nagyon vigyáz rájuk, nehogy elvesszen az udvari bolondjának az 5% és az udvari színjátszó szakkörének 10% körüli támogatottsága, és felüthesse a fejét egy komolyabb és egységes ellenfél.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 12:45:44

@6.Lenin: Kellemes pünkösdöt, a csuti pünkösdi királyotokkal az élen!

Girhes Joe 2019.01.23. 12:47:21

@Magánvéleményem:

Szerintem is lehet abban igazság (mondom ezt amúgy fideszesként), hogy Gyurcsányra és a DK-ra úgy vigyáznak, mint a hímes tojásra, nehogy eltűnjön az ellenség.

Girhes Joe 2019.01.23. 12:48:40

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

13 év már kicsit több egy pünkösdi királyságnál, hajrá hajrá, szabad utána csinálni. :D

6.Lenin 2019.01.23. 12:48:48

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

márc. 21-e, ápr. 4-et, és május 1-et kihagytad.

6.Lenin 2019.01.23. 12:53:36

@Magánvéleményem:

1et nem értek ebben. Hülyének néztek több millió választásra jogosult polgárt, miközben majd meg vesztek a szavazataikért. Mondjuk a viccpártra nem teljesen igaz, mert ők nem akarnak nyerni, még kiderülne, hogy pont olyan, vagy nagyobb hülyék, mit akiket szidnak.

Hogy is van ez?

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 12:55:51

@Girhes Joe: pubi, a szolga nem szabad akar lenni, ő akar lenni a mester... ez a ti ars poeticátok;-)...

Girhes Joe 2019.01.23. 12:59:18

Egyébiránt, ha már osztom itt a fatökű ellenzéknek a stratégiai tanácsokat... nem félek attól, hogy meg is hallgatják... nem elég, hogy a fideszeseket kell meggyőzni. Orbánt leváltani CSAK JOBBRÓL LEHET. Egy Kunhalmival, egy Karácsonnyal, pláne egy Gyurcsánnyal nem fog menni. A Jobbiknak esetleg lehetett volna rá potenciálja, ha nem nyírja ki magát előbb a cukiskodással, aztán a ballibekkel való összebújással. Olyan párt kell, ami PONTOSAN A FIDESZ IDEOLÓGIÁJÁT KÖVETI, csak melléteszi, hogy a fideszes hibákat ki kell kerülni. Ennyire egyszerű lenne a recept, ezek meg idétlenkednek itt a balos "hülyeség a bevándorlás" meg "fizessenek a gazdagok" meg "jajjoktatásegészségügy" témákkal. Balf@szok!!!

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 13:01:26

@paraszthajszal: "Hát ehhez viszont nem ártana valamikor választást nyernetek,"

Szegény táborba befogott Homo fideszbirkuszom, én se többes szám nem vagyok, se a választáson nem indulok.

Viszint röhögve nézem végig, ahogy itt szenvedtek, önmagatokat hipnotizálva, hogy a felcsúti diktátorod az EU közepén Jobban fog teljesíteni túlélésben mint Ceaucescu kollegája. Ti tényleg nem csak játszáttok a hülyét, hanem azok is vagytok, nemkicsitnagyon!

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 13:06:35

@Magánvéleményem: "A mosdatlanszájú kiscsajra gondolsz, mint az egyre hangosabb ellenzéki hang? "

Te, fedett fideszes troll, ezt már megbeszéltük: az Orbánod pont ugyanilyen mosdatlanszájú kispöcs volt 1989-ben, ahogy akkor ordibált. Meg ahogy most is, ahogy a Kossuth rádió reklámjában visít minden nap a Soros meg migrik ellen.

Na szóval a mosdatlan szájú kispöcsből egy nap a gazdád lett, maga alá hajtva az egész országot. Mármint ez utóbbit csak szeretné, de mint tudjuk a történelemből, Európa nem az a hely ahol a diktátorok ágyban párnák közt végzik be, sokkal inkább vasipari termékek környékén.

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 13:09:11

@6.Lenin: "Hülyének néztek több millió választásra jogosult polgárt, miközben majd meg vesztek a szavazataikért. "

Igen, ezt csinálja Orbán ´és sikerül neki. Korábban Hornnak meg Gyurcsánynak sikerült. De lesz még neked újabb gazdád, ezen három után, meglátod. Mert úgy 20-30 évenként még ti a panelprolik is megvilágosodtok, hogy egy igazi keresztény fideszes közírót idézzek.

Girhes Joe 2019.01.23. 13:10:04

@Sir Bates dö Hól:

"a szolga nem szabad akar lenni, ő akar lenni a mester"

Ja, és a legszebb az, amikor ez össze is jön. :) Az ellenzék mostani működését elnézve...

6.Lenin 2019.01.23. 13:16:08

@Homo fideszbirkusz:

Ha nem választasz, meg nem is szeretnéd, ha téged választanának. Gondolom, mert valamikor megmondták, hogy hülye vagy, és az is maradsz. Legalább ezt be is tartod, dicséretes.
De minek téped itt akkor a szád?

Én pl imádom, ha van gazdám, akit vakon szolgálhatok. Pont egy ilyen hülye kedvéért erről lemondanék?
Miért is?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.23. 13:16:37

@Magánvéleményem: Ellenzék nevű párt nem létezik húgyagyú, azonban egy jó vezető figyelembe veszi, hogy az ország többsége nem rá szavazott, és nem állandóan azt makogja, hogy ő és a birkái a többség. Ki kell hogy ábrándítsalak. A führerednek ezt a valós nemzeti többséget, aki nem rá szavazott, sikerült teljesen maga ellen fordítania. Ennyi rühellővel nem lennék a csuti helyében a jövőben. Nemhiába makog most már össze-vissza a kreténje és markolássza az öltönygombját, birizgálja a nyakkendőjét, és nyaldossa a pofáját. Kezd teljesen retardálttá válni. Ha jól emlkszem kádárék és hitler is makogta már a végén, hogy ők az ország, meg gaz imperialisták és hasonló kreténségek. Bármennyire is gölcsöl a csuti hatökör, csak nem akar neki összejönni, hogy a többség őt támogassa. Lehet itt hazudozni, meg baromságokat okádni éjt nappallá téve, a matek magáért beszél, a tolvaj csuti geci max. 2,5 millió birkának a pásztora, se több se kevesebb. Az nagyon messze van a nemzet egészétől, húgyagyú birkácskám.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 13:18:12

@Homo fideszbirkusz: " ... Te, fedett fideszes troll, ezt már megbeszéltük: az Orbánod pont ugyanilyen mosdatlanszájú kispöcs volt 1989-ben ... "

Ezt velem nem beszélted meg, és én nem fideszes, hanem kétfarkú troll vagyok, és főleg náci, mert a te kurcsányita haverjaidnak az tetszik a legjobban. Ami pedig az aláhajtást illeti, egész jól esne, ha az a kiscsaj hajtana maga alá engemet, sokkal jobban, mint neked, ahogy a Fényességes Vezetőnk téged hajtott maga alá. :-)

Ami pedig a Csuti Napcsi erőszakos vasipari termék általi végét illeti, kötve hiszem, hogy lenne rá lehetőséged, egyrészt nincs annyi spiritusz a maszopita-kurcsányita tengelyben, másrészt pedig hiányzik a sokat emlegetett tömegbázis...

Ha eddig lett volna tömegbázis, akkor tüntetésekről beszélnénk, és nem tüntikézésről, amit a kivezényelt maszopita és kurcsányita nyugger-diák tagozat mutatott be, és nem röhejes performaszokat láttunk volna megröptetett Varnyú, Kunhalmi "ajtónindzsa" Ágnes vagy Bangóné "kurvaerőskép" Borbély Ildikó előadásában.

Girhes Joe 2019.01.23. 13:26:43

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Ha igaz, amit mondasz, akkor minimum százezrek mentek volna utcára most hétvégén, ha nem országosan 1-2 millió. Nyilván látnák, hogy ők csak a választási rendszer miatt nem tudnak érvényesülni, de egyébként ők a többség... és "ütnének, ahová köll".

Mivel ez nem így történt, kénytelen vagyok elkönyvelni, hogy mégiscsak a - szerinted - birkáké a többség. A közvéleménykutatóknak jelenleg úgy néz ki, igazuk van. 10%-kal meg nem lehet forradalmat csinálni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 13:35:21

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: " ... egy jó vezető ... "

Hátvazze, itt van az a bizonyos eb elhantolva, Orbán olyan amilyen, ezen nem lehet változtatni. Mondhatsz akármit, hisztizhetsz a szavazás eredménye miatt, de erre csak az tudom mondani, hogy így jártál. Amíg ezen nem tudsz továbblépni, és csak imamalmi szinten ismételgeted az elvesztett választás című mantrát, nem lesz lehetőséged felkészülni a következőre, és ismét meglepetésként fog érni, hogy Csúti Napóleon megőrzi hatalmát.

Szánalmas vagy, és továbbra is hiszel a " ... valós nemzeti többség .... " nevű pártban, amiben szép számmal akadnak olyanok, akik inkább a fideszre szavaznak, minthogy a kurcsányita-maszopita tengely bármilyen formában visszakerüljön a húsosfazék közelébe. Nem titok, hogy hogy a JOBBIK (amelyik közel akkor táborral rendelkezik mint a maszopiták és kurcsányiták együttvéve) szavazóinak jelentős része inkább a fideszre és a Csuti Törpére szavazna, mint a 2006-os érintettségűekkel koalázó JOBBIK-ra.
Ezt valahogy úgy lehetne orvosolni, hogy a következő választáson nem indulna egyetlen maszopita vagy kurcsányita megélhetési politikus sem, és onnantól megnyílna az út a fidesz leváltására. Addig viszont marad a Csuti Napóleon uralkodása. PONT.

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 13:37:18

@Girhes Joe: pubi, van aközött különbség, hogy O1G és az ún. ellenzéket támogatni;-)... nem, nem szeretném azt, hogy ismét a 2010 előtti szintén nepotista elit kerüljön hatalomba, ellenben más olyan elitet sem nagyon szeretnék, amely magasról tesz azokra, akik nem tartoznak közéjük...

Csaba Preisz 2019.01.23. 13:39:46

@közíró MAXVAL bircaman: Ütős szöveg! Netán te vagy az új Nostradamus?

6.Lenin 2019.01.23. 13:47:58

@Sir Bates dö Hól:

" ellenben más olyan elitet sem nagyon szeretnék, amely magasról tesz azokra, akik nem tartoznak közéjük... "

Vagyis nagyon szerettél volna már valakik közé tartozni, de eddig ez valamiért nem jött össze. A gettóban sem?
A jelek szerint eddig semmi nem jött össze. Lassan kezdelek megérteni.
Szar ügy.

Girhes Joe 2019.01.23. 13:49:47

@Sir Bates dö Hól:

Az O1G-zás engem nem izgat, vagy ha igen, akkor mérsékelten taszít, vagy inkább csak ferde mosolyra késztet. De mivel a jelenlegi ellenzék nem az én asztalom, legfőképp ignorálom. Viszont másra szavazni csak akkor tudnék, ha nagyjából a jelenlegi fideszes ideológiát követve, megjelenne egy náluk tisztább párt. (Bemocskosulna az is 10-15 év után, tudjuk jól, ismerjük a politika működését.) És vagyunk így még jó pár (tíz, száz) ezren. Itt SEMMI nem fog változni, amíg a jelenlegi ellenzéki pártok megmaradnak a "bevándorlásnincsis", "orbánkorrupcióstadionok", "oktatásegészségügy" bűvkörében. Mi arra várunk, hogy mit lehetne Orbánnál VALÓBAN JOBBAN csinálni.

Pop40 2019.01.23. 13:58:59

Nem valósul meg??

Hogyan lehetne az ex-fideszes Polt elvtárs által vezetett ügyészséget ennél is jobban beapplikálni a fideszes maffiabanda seggébe??

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 13:59:47

@6.Lenin: Lajosom, most lélekbúvár leszel? Gondolod az jobban megy majd, mint az elemző szerepe?;-)...
(én mindig is tartoztam valahová... a póstás gyermekeihez, ahogy te is báttya;-DDD...)

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.23. 14:03:35

@Csaba Preisz:

Csak egy apró, nyomorult, szürke Nosztradamusz-bérenc vagyok...

6.Lenin 2019.01.23. 14:09:13

@Sir Bates dö Hól:

Már régen búvárkodom. És ki tudom várni (néha provokálni) a rejtegetni szándékozottat.
Csak meg kell tanulni kívülről figyelni a pacákot. Lassan összeáll a kép. Már nincs sok jelentősége. Megszokás.
Mind1

Pop40 2019.01.23. 14:18:30

@Girhes Joe:

"Nem fogják fel, hogy azok vannak többen, akik JÓL érzik magukat ebben a rendszerben!"

Ebben ne légy biztos, bolsi.
Értem én, hogy az ilyen tehetségtelen, semmihez nem értő szarhalmok jól érzik magukat a Geci maffiaállamában, de attól még messze nem lesztek többség, hogy fantasztikusan ügyesen csalja el a választást a vajdád.

Az igazi többség már lassan rég Nyugaton van, és onnan integetünk a magatokfajta faszfejeknek, akik a szétrohadó eü, szétvert oktatás, szétlopott ország-kombinációban érzik JÓL, meg többségnek magukat. :D

Remélem, mihamarabb bekerültök a vajdád világszínvonalú egészségügyébe is, hogy a temetkezési vállalkozások is jól érezhessék magukat egy kicsit.

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 14:37:12

@Girhes Joe: "Viszont másra szavazni csak akkor tudnék, ha nagyjából a jelenlegi fideszes ideológiát követve, megjelenne egy náluk tisztább párt."

ez felkeltette az érdeklődésemet. mit értesz "fideszes ideológia" alatt? (egészen közelről volt "szerencsém" látni kívülállóként, hogy mit tett a "tiszta" fideszes elit a saját maga jobb életkörülményeiért a '98-as kormányzati ciklusuk előtt, sz'al tényleg kíváncsi vagyok az ún. "ideológia" tartalmára: mert aki áfa- és hitelezési csalással valamint sikkasztással kezdte a karrierjét (ráadásul úgy, hogy mindig megbukott, hisz tökéletesen hiányzik az ahhoz szükséges finesz! ), az nem tudom, hogy miként lehet hiteles;-)..)

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 14:43:30

@6.Lenin: láttad a shrek1-t? mint a hagyma, olyanok vagyunk jónéhányan: több réteg van;-)... ezért vagy te is Lajos, a lángeszű szalonnasütő, s nem egy baribaszó ner-cseléd nálam;-)...

arabok balrol 2019.01.23. 14:45:27

@Pop40: fel evvel a bukott valasztasok utan mar nagy a pofa

par honap mulva EP valasztast buktok megint, nem kicsit, nagyon

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 14:49:27

Az azért tényleg érdekelne, hogy belegondoltak-e a "nemzethy" nemzetek európája hívei, hogy mi várna mora és népességére, amennyiben francia, német, osztrák, olasz, szerb, horvát, szlovák, ukrán és román etnicisták kerülnének valóban hatalomra a saját országukban? Én láttam, hogy milyenek az angol, német vagy francia etnicisták, láttam a szerbeket, horvátokat is. Ti is ismeritek őket?;-)...

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 14:54:57

@6.Lenin: "Én pl imádom, ha van gazdám, akit vakon szolgálhatok. Pont egy ilyen hülye kedvéért erről lemondanék?"

Végre egy igazi seghülye troll, aki nem rejti a véka alá hogy genetikailag mekkora cselédnek született!

Biztosíthatlak, hogy érdemedből semmit se von le, hogy Kádáért, Hornért meg Gyurcsányért ugyanígy nyálazdtál, amikor ők voltak a gazdáid.

Pop40 2019.01.23. 14:58:55

@arabok balrol:

"Bukott" választás?
Arra gondolsz, amit elcsalt a Geci gazdád, kékcédulás elődei mintájára?

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 14:59:48

@Magánvéleményem:

Na látod te kis agysejt amputált köcsög fidelitaszos Homo Fideszbirkusz, nem bírod te sokáig a felcsúti diktátorod kritikáját, rögtön hisztizel amint nem jön be a szereped, hogy Orbánt védő fedett fidióta troll legyél.

Hülyegyerekecske, rögötn lebuksz, amint elkezdel telepofával gyurcsányozni, amint a felcsúti gazdádból szart csinálnak. Meg persze belőled. Inkább menj és próbáld meg közmunka keretében elvégezni a nyolc osztályt, hátha egy nap még hasznát veszi neked a társdalom.

Homo fideszbirkusz 2019.01.23. 15:10:14

@arabok balrol: "par honap mulva EP valasztast buktok megint, nem kicsit, nagyon"

pöcörő, ez megvan, hogy a legnagyobbat 2010 óta ti NERetlen fidióta hülyegyerekek bukjátok?

A magyar a gazdasági növekedés elérte a csúcsát – az EU peremére sodródhatunk

„…Az Eurostat a múlt év (2017 – a szerk.) decemberében közzétette a tagországok egy főre jutó bruttó hazai termékének és a háztartások egy főre jutó fogyasztásának vásárlóerő paritás szerint számított 2017. évi adatait. Az Eurostat évenként elvégzett elemzése – sajnálatos módon – Magyarország lecsúszásának folyamatát tükrözi.

.. A környező országokhoz képest pedig még ez a magyar gazdaság uniós támogatás lehívástól függő, átmenetileg magasabb növekedési ütem sem állította meg a lecsúszásunk folyamatát, és a háztartások egy főre jutó fogyasztásában már Románia is megelőzte Magyarországot.

A háztartások egy főre jutó fogyasztásában az elmúlt öt év egyáltalán nem hozott változást: ez a fogyasztási mutató 2015-ben az Európai Unió átlagának 63%-a lett, de a következő évben 62%-ra csökkent, és 2017-ben is ezen a szinten maradt.
Ez a pozíció jól mutatja a magyar társadalom helyzetét: a korábbinál valamivel gyorsabb gazdasági növekedés csupán a kormányzati kommunikáció szerint eredményezett sikereket, az Európai Unió többi országához képest egyáltalán nem.

Azaz a háztartások egy főre jutó fogyasztásának alakulása a kormány torz társadalompolitikáját tükrözi.

Ez idő alatt a kelet-közép-európai térség országai közül csak kettőben volt a mienknél szerényebb ütemű felzárkózás: Horvátországban, amely hosszabb krízissel küzdött az utóbbi időszakban, és igen szerény volt az előrelépés hasonló okból Szlovéniában. Az összes többi országban eredményesebb volt a közeledés az európai centrumhoz, mint a magyar gazdaságban.

Mára oda jutottunk, hogy 2004-ig csatlakozott országok közül egyet sem, a legutóbb csatlakozott három balkáni tagország közül csupán kettőt előzünk meg az Európai Unió fejlettségi rangsorában.

2010-hez képest is romlott a pozíciónk: akkor a térség 11 államából a negyedik helyet foglaltuk el Szlovénia, Csehország és Szlovákia után. A múlt évben viszont a nyolcadikat.

Az egy főre jutó bruttó hazai termék vásárlóerőben mért értékét 2010 óta vizsgálva az uniós centrumhoz Litvánia 18, Észtország és Lettország 14, Románia 12, Lengyelország 8, Csehország 6, Bulgária 5, Horvátország és Magyarország 3, Szlovákia és Szlovénia 2 százalékponttal közelített. Ha a háztartások egy főre jutó fogyasztását vizsgáljuk, akkor Litvánia 22 ponttal, Észtország és Románia 15 ponttal, Lettország 13 ponttal, Bulgária 10 ponttal, Csehország és Lengyelország 8 ponttal, Horvátország 4 ponttal, Szlovákia 2 ponttal, Magyarország 1 százalékponttal került közelebb az Európai Unió átlagához.

Az Európai Unió tagállamaitól és a szövetség átlagától való lemaradásunkat jól jellemzi a háztartások egy főre jutó fogyasztása szerinti rangsor: 2017-ben Litvánia egy főre jutó háztartási fogyasztása az uniós átlag 88, Csehországé 82, Szlovéniáé 77, Lengyelországé és Szlovákiáé 76, Észtországé 73, Lettországé és Romániáé 68, míg Magyarországé 62%-a volt.
Azaz Litvániában és Csehországban a háztartások egy főre jutó fogyasztása meghaladja az uniós átlag négyötödét, Lengyelországban és Szlovákiában a háromnegyedét, két balti államban és Romániában a kétharmadát, Magyarországé viszont még a csatlakozáskor lényegesen nagyobb lemaradással indult román mutatónál is alacsonyabb.
A mutató időbeli változása ráadásul azt jelzi, hogy míg a kelet-közép-európai országok többsége érzékelhetően közeledik az uniós centrumhoz, addig a magyar átlag ehhez mérten alig mozdul. A magyar gazdaság helyzetét jól érzékelteti a mutató Törökországéval történő összehasonlítása is, ahol a háztartások egy főre jutó fogyasztása magasabb, mint nálunk, az Európai Unió átlagának több mint kétharmada, 68%-a…”

6.Lenin 2019.01.23. 15:19:13

@Homo fideszbirkusz:

Amennyiben nem érjük el a megfelelő szinte, akkor az EU-nak fizetnie kell.

Girhes Joe 2019.01.23. 15:38:14

@Pop40:

A trágárságtól (hallod, Blanka?) éppúgy nem lesztek többen, mint az alpesi sípályába életveszélyes (!!!) helyen beletaposott O1G-től. '14-ben, meg '18-ban is ment a mantra a rejtett többségről, oszt láthattuk, mi lett.

Majd a következő választás megmutatja. De én nyugodt vagyok, te meg frusztráltnak tűnsz. Szerintem belátható időben maximum a főpolgit sikerül leváltanotok, és már attól is a földhöz fogjátok verni a seggeteket.

rasztaszív 2019.01.23. 15:40:49

@6.Lenin: valakinek ezért fizetnie kell...

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 15:44:47

@Girhes Joe: amennyiben tarlós vesztene, az katasztrófa lenne a ner számára;-)...

6.Lenin 2019.01.23. 15:52:20

@rasztaszív:

Majd hívek perselyeznek.

martineden 2019.01.23. 15:55:18

@megamedve: ,,Egyrészt engem pl. nem érdekel a Gripen ügy (ugyanis letojom az MSZP-t is),"..igenhulye fidesztroll ! Mi koze ehhez az MSZP-nek.A gazdad o1g azon a beszerzesen tanulta meg,h lehet sokat lopni.A letargyalt ,fegyverzettel rendelkezo F 16-osok helyet ,sajat hataskorben ,egyk naprol a masikra,megvasarolta a fegyverzet nelkuli Gripeneket.

Girhes Joe 2019.01.23. 15:57:42

@Sir Bates dö Hól:

Nézd. Mindig van az ideológia, és vannak a politikusok. Az előbbi az eszme, az utóbbi az ember. Ez így volt már az ókorban is, de így működött példának okáért a francia forradalom, vagy épp a kommunizmus alatt is.

Az eszme adja a fílinget, hogy merre tartunk. A politikusok meg a csalódást, hogy na, ti is csak emberek vagytok...

És a választóban valahogy e kettőnek a keveréke jelenik meg. Jó-jó, lehetőség szerint ne lopjon lopjon túl sokat a slepp, de... azért mégse mindegy, mi a vezérfonal. Ha valaki nekem nekiáll vallásellenességgel, b*ziházassággal, bevándorlással, meg fizessenek a gazdagokkal kampányolni, még akkor se szavaznék rá, ha elhinném, hogy nem fog annyi közpénz félrefolyni, mint most (persze nem hiszem el, '02-'10 között se aludtam). Én már rég feladtam a hajdani LMP "tiszta politikás" jelszavát. A politika mocskos, és kész. Ha eleinte nem az, akkor azzá válik. Úgyhogy pragmatikus alapokon mérlegelek, hogy az elszórt közpénz aránya, és az adott pillanatban elfoglalt társadalmi irány között mi az optimális a véleményemhez képest (tökéletes persze nincs, mert az a Girhes Joe Párt lenne), és ebből a képletből jelenleg a Fidesz jön ki győztesen. Utcahosszal. Minden (általam is látott) stiklijükkel együtt!!! Aki meg ezért trágárkodik velem, már csak röhögni tudok rajta. Tetszene inkább jobb alternatívát nyújtani nekem, az O1G idiotizmusa helyett.

Girhes Joe 2019.01.23. 16:00:59

@Sir Bates dö Hól:

Nem tartom nagyon valószínűnek, de Tarlóst van esélyetek megverni (én se vagyok vak), amennyiben találtok egy alkalmas ellenjelöltet, és mind felsorakoztok mögé, majd el is mentek szavazni. Viszont az még nagyon messze van a katasztrófától a mi oldalunkról nézve.

2022 szerintem nem lesz 2/3, egyébként már 2018-ra is ezt jósoltam, de benéztem. Sima feles Fidesz többség lesz.

megamedve 2019.01.23. 16:04:27

@martineden: hülye az anyád, hogy a világrahozott

rasztaszív 2019.01.23. 16:06:31

@6.Lenin: éppen megtehetik,de nyilván nem a híveknek kell ezért fizetni.

martineden 2019.01.23. 16:30:27

@megamedve: Talan a tied az a repedtsarku,aki a kocsisoron szedett ossze es ilyen hazug fidesztrollt tanitatott ki,mint te.Egeszen 4 .osztalyig.Azota te vagy a csalad esze.

megamedve 2019.01.23. 16:35:46

@martineden: köszönjük, szép volt.
Vedd be a bogyódat, és eredj duzzogni a sarokba.
De ettől függetlenül anyád a hülye.

martineden 2019.01.23. 16:45:50

@megamedve: Terelj csak fidesztroll.De azert nem feledjuk, h og1 elso tobb milliardos lopasa a Gripen ugynel kezdodott.Ezen felbuzdulva verszemet kapott es maga is elhiszi,h megallithatatlan.Viszon tudva levo, h ,,addig jar a orso....akarom mondani a korso a kutra,mig el nem torik.

megamedve 2019.01.23. 16:54:19

@martineden: folytasd kérlek, ne hagyd abba!
Ott tartottál, hogy fidesztroll.
Tudsz te ennél jobbat is!

martineden 2019.01.23. 16:57:00

@megamedve: Blabla bla fidesztroll.Ne hagyd abba!
De ettől függetlenül anyád egy repdtsarku a kocsisoron.

megamedve 2019.01.23. 17:02:33

@martineden: na látom megakadt a tű.
Legközelebb légy jobban felkészült!

Azért ne haragudj anyádra, ő csak jót akart szegény....

martineden 2019.01.23. 17:18:19

@megamedve: na látom megakadt a tű,fidesztroll.
Legközelebb légy jobban felkészült!
Azért ne haragudj anyádra, h csak egy repedtsarku kurva.A fiabol azert 4 faiskolas fideszest (ertelmisegit)nevelt.

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 17:36:00

@Girhes Joe: ezt értem, de mi a vezérvonal? mert én nem látom az ideológiát...

"Ha valaki nekem nekiáll vallásellenességgel, b*ziházassággal, bevándorlással, meg fizessenek a gazdagokkal kampányolni" ez lenne az ideológia? képes vagy ezekről higgadtan beszélni, eszmecserét folytatni?

vallásellenesség? én nem vagyok a hit ellen, az intézményesített struktúra ellen vagyok, az ellen vagyok, hogy a struktúra megmondja, hogy miben hihetek, hogy mi legyen a prioritás!;

buziházasság? mondjuk inkább úgy, hogy az azonos neműek kapcsolatát miért ne fogadhatnánk el, miért ne keletkeztethetne ugyanolyan jogi védettséget, mint a hagyományos párkapcsolat? én is homofób vagyok, mint a többség, de mit árt nekem az, ha két férfi összeköti az életét? vagy nő? nálunk úgy se lenne esélyem;-)... ha az egyház nem szentesíti a kapcsolatukat, az az ő belső ügyük, az a klubjuk belső ügye, se nekem, sem az államnak ebbe nincs beleszólása...;

bevándorlás? erről is kell beszélni, de nem abból a primitív és hazug narratívából kiindulva, amit orbánék állítanak: soros-terv, keresztény kultúra védelme, magyar magyarország! ez tényleg egybites, miként az is, hogy mindenki jöjjön ide! (alapvetően nem kellene támogatni a migrációt kiváltó okokat, és akkor nem jönnek, de ez legalább olyan komplex és toleráns látásmódot igényel, mint az, hogy miként lehet megoldani a magyar-cigány együttélés problémáját, mely egy ketyegő bomba mo számára...)

fizessenek a gazdagok? egyrészt ki számít gazdagnak, másrészt pedig azért gondolom, hogy valóban nagyobb arányban kellene visszaadni a jövedelmükből a jobban keresőknek, mert az infrastruktúrát, a közszolgáltatásokat, a "gazdagok" jólétének alapjait mind a közösből finanszírozzuk, ezt nem nehéz belátni;-)... alapíthat itt a bmw egy gyárat, de az utakat, a tűzoltókat, a munkások tanítását, a rendere ügyelő karhatalmat, mindent a közösből finanszírozunk;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 17:41:06

@Girhes Joe: nem "esélyetek van", én maximum az O1G szintjén tudok a jelenlegiekkel azonosulni;-)... azután lássuk a programokat, hogy ki mit is akar és miként;-)...

megamedve 2019.01.23. 17:54:55

@martineden: csalódnom kellett, fantáziátlan, gyenge ez a produkció.
Már unalmas vagy, itt hagylak a szinteden.

martineden 2019.01.23. 18:09:23

@megamedve: Csalódnom kellett, fidesztroll,fantáziátlan, gyenge ez a produkció.
Már unalmas vagy, itt hagylak a 4,osztalyos szinteden.
Pedig mennyit gurizett anyad a kocsisoron,h ezt elerd.

Pop40 2019.01.23. 18:57:49

@Girhes Joe:

Annyiban kétségkívül frusztrált vagyok, hogy rossz nézni azt a pusztítást, amit a hordád az országban csinál, kb egy milla fogyatékos birka bégetése, és a többség közönye közepette.

Ettől eltekintve viszont biztosra veheted, hogy kettőnk közül nem én járok rosszul, ha a Geci elcsal még pár választást. A "hanyatló" Nyugaton dolgozom, kifejezetten jó fizuért, nem engem érint rosszul, ha a Geci meg a bandája tönkrevágja az országot, hanem a fogyatékos fideszes nyuggert, amelyik reszket a kétezres Bözsiért (mert ha nem kapja meg, nincs vacsora) és jó eséllyel beledöglik a vajda világszínvonalú egészségügyébe.

Előtte persze előtte még leszavaz a Gecire, legalább az hadd zabálja 260-ért a somlóit a Gundelben, ha már neki nem telik rá. :D

Szerinted ki jár rosszabbul a hordáddal? Én, vagy a magát győztesnek gondoló fogyatékos fideszes? :-)
Biztosra veheted, hogy én rohadtul kellemesen fogom kibekkelni Nyugaton azt a pár évet, míg a tolvaj gazdád, meg a sleppje eltakarodik. Jó esély van rá, hogy a saját csalódott szavazói lógatják föl, mikor valami válság, vagy elapadó eus pénz után nagy nehezen felfogják, milyen szarkupacot épített a "jobbanteljesít" helyett.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.23. 19:02:08

@Homo fideszbirkusz: Te csak egy kis kurcsányita fosköcsög vagy, még arra sem vagy alkalmas, hogy elolvasd amit írok. Nyugodj le, vedd be a gyóccert, ha elgurult keresd meg, ha nem találod kérj az ápolóktól másikat.

arabok balrol 2019.01.23. 19:07:16

@Sir Bates dö Hól: Mert magyarorszagon magyar etnicistak vannak hatalmon? Pedig tegnap azt irtak ezen a blogon hogy O cigany. Az exnacik meg a lipsikkel jarnak tuntizni.

arabok balrol 2019.01.23. 19:11:03

@Homo fideszbirkusz: Az, hogy a haztartasok fogyasztasa alacsony, mikozben a GDP novekedese az egyik legmagasabb Europaban, jo hir.

Sot nagyon jo, ertem hogy a masok penzen eloskodo ballib szavazok ezt nem ertik, de ez legyen az o bajuk.

arabok balrol 2019.01.23. 19:13:08

@Pop40: Tavasszal gondolom az lesz a mondasod, hogy elcsalta a valasztast Zorban, de mar a legutobb se jott be...:)

martineden 2019.01.23. 20:31:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Hat ,ahhoz kepest elegge vedte o1g-t es a Gripen vasarlast is gyurcsanyra akarta kenni,holott azon a beszerzesen kapott verszemet a csuti torpe.Szoval ha valami kicsi,totyog es hapog,raadasul sarga is,abbol csak kacsa lesz elobb-utobb.

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 20:41:58

@arabok balrol: ;-)... én írtam volna ezt?... most komolyan a b1-re hivatkozol?... tegnap még arra hivatkoztál, hogy személyesen ismered poltot!;-)...

(pubi, inkább cseréld le a nicked,tegnap már épp eléggé hülyét csinátál magadból... ne szólíts meg, én nem froclizlak, miért keresed a bajt?)

Sir Bates dö Hól 2019.01.23. 20:45:46

@arabok balrol: " Az, hogy a haztartasok fogyasztasa alacsony, mikozben a GDP novekedese az egyik legmagasabb Europaban, jo hir."

te tényleg fidelitaszos vagy;-)... nem elég, hogy a joghoz vagy hülye, de még a gazdasági összefüggésekhez is, a statisztikák olvasásához is;-)... ellenben nagy pofával makszolod mindezt, azt, hogy tényleg hülye vagy;-)... a ner-ben sokra viheted...

alöksz róz 2019.01.24. 01:45:24

@Sir Bates dö Hól: pedig ez a statisztika így amit állítani/sugallni akartak vele, biztos hogy nem jó.

Sir Bates dö Hól 2019.01.24. 02:51:16

@alöksz róz: azaz (ki akarta sugallni?)... ez egy esetben lehetne kedvező, ha azért nem emelkedik, mert az árak csökkennek (bár ezt azért a számításnál figyelembe veszik, korrigálják), ebben az esetben viszont a háztartások megtakarításainak kellene nőnie, hiszen állítólag emelkedik a bérszint...

Pop40 2019.01.24. 16:55:47

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Tudom. Csak már nem bírtam a baromságaikat szó nélkül hagyni.
süti beállítások módosítása