B1 blogcsalád



A keresztény értelmiségiek: Bayer a demokrácia alapértékeit tiporja

2019. január 16. - ashwood

12544529_492469_fef2a72def86e7fe34ba54e77faee3ff_wm.jpgA legváratlanabb helyen, épp saját fészkében támadták meg rútul az Ötös Számú Párttagkönyvet, nem is akárkik. Az Echo TV-ben – majd közleményben – kelt ki a Keresztény Értelmiségiek Szövetségének vezetője a csúnya beszéd ellen.

Aggódnak a keresztény értelmiségiek. Most épp a "közbeszéd tisztasága" miatt. Ugyanis

"mindennapossá vált a legfőbb közjogi méltóságokat, a vezető politikusokat és a közéleti emberek személyét becsmérlő szóhasználat. … Különös aggodalomra ad okot az, hogy már a nyilvánosan megszólalók körében is elterjedt mások vulgáris és obszcén kifejezésekkel történő gyalázása."

De ez még nem minden!

"A közönséges stílus elsősorban az azt használót jellemzi és szennyezi be, de az emberi személy tiszteletét, a demokrácia alapértékét is megtiporja. Az ilyen szóbeli gyűlölködés szélsőséges, emberhez nem méltó viselkedéshez teremt alapot, és így könnyen igaza lehet a közmondásnak: „aki szelet vet, az vihart arat”."

A nyilatkozatra személyesen is ráerősített az Echo TV nevű propagandatermék adásában Makláry Ákos, a KÉSZ vezetője.

Fontos ügyben szólaltak meg végre a keresztény értelmiségiek. És fontos helyen. E tévé ad ugyanis végtelen műsoridőt Bayer Zsoltnak. A NER vezető publicistája pedig alaposan rászolgált a dorgálásra. E svihák munkásságának elmúlt néhány hetéből sikerült az alábbi citátumokat ideollózni:

Gyurcsány Ferenc: "amorális, szétcsúszott, nárcisztikus, alkoholista faszkalap".

Varjú László: "egy becstelen, gyáva, szar gazember".

Sixx (az Index kritikusa): "A te felakasztásoddal mi a helyzet, indexes patkány? Az biztos nem “pc”, igaz, a kurva anyádat!"

Szanyi Tibor: "A pia súlyos és előrehaladott demenciát okoz, mindez Szanyi-féle aljassággal és geciséggel párosulva szembefújja önmagát."

Szél Bernadett: "műmájer, álságos, ócska ripacs"

Ujhelyi István: "Becstelen fasz"

Macron: "nárcisztikus, hülye bájgúnár"

Tordai Bence: "fasz"

Judit Sargentini: "egy megvett, ócska, pitiáner gazember"

Puzsér Róbert: "Egy igazi idióta fasz."

Csaba László: "Állítólag a Csaba László egy fasz."

Konok Péter: "tudat­zavaros idióta"

Nagy Blanka (tüntető): "egy igazi, kretén, barom állat. És még csak 18 éves. … szerencsétlen, nyomorult, ócska, kis proli. És hogyha így folytatod, akkor belőled nem hős lesz, hanem maradsz egy szerencsétlen, nyomorult, rohadt, kis proli."

Biztosak vagyunk abban, hogy

a keresztény értelmiségiek nem az O1G mém elterjedése miatt szólaltak meg.

Nem lenne ugyanis túl keresztényi, ha a szálka és gerenda problémájával kellene szembesíteni e jóravaló társaságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4014563628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.01.16. 17:03:50

Olvasták a B1 hozzászólásai közt a ballib nagyon művelt kommentelőit?
(természetesen ez nem menti Bayer valóban színvonaltalan, és egyben káros stílusát)

6.Lenin 2019.01.16. 17:10:43

A mocskos Fidesz bírósága elítélte az 5.sz tag Bayeret. Ilyen sunyik. Hol van itt demokrácia?

index.hu/belfold/2019/01/16/bayer_zsolt_pert_vesztett_300_ezret_kell_fizetnie_hadhazynak/

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 17:38:00

@6.Lenin: igazad van Lajosom, első gondolatod felnyomni a nem ner-cseléd kurvaanyázókat!:-D

444.hu/2019/01/16/mostanra-erett-be-egy-1988-as-ludas-matyi-vicc-a-fideszrol

taga20 2019.01.16. 17:41:16

@6.Lenin: van képed pont neked pofázni, ebben a témában?

döbbenet, hogy mekkora egy képmutató fityeszdroid vagy!

nekem az a véleményem bájerről, mint puzsérnak.

íme:

www.youtube.com/watch?v=Kq9TAoIFFlI

6.Lenin 2019.01.16. 17:48:44

@taga20:

Pont rátok is gondoltam. Ha neked van pofád, nekem miért ne lehetne?
Gondoltam, hogy majd jöttök szép sorban.

taga20 2019.01.16. 17:53:35

@6.Lenin: te szerencsétlen fityeszzombi, a te idolod zsoca, közpénzből teletömött echotévében, saját műsorában gyalázza az ellenzéki és civil embereket, akik köpnek a fityeszmaffiádra.

és neked ez tetszik! az ilyen szaralakokra, mint te és ez a szarjankó bájer, csak megvetéssel
tud gondolni az ember!

taga20 2019.01.16. 18:32:33

@vitéz Beverneky:

dehogy, ez maga a ner!
az ötödik elem a fityeszbirodalomban:)

6.Lenin 2019.01.16. 18:33:30

@taga20:

Olvasd, az első hsz-em. Érted is?

taga20 2019.01.16. 18:51:50

@6.Lenin: gondolom a zárójeles részre vered itt nekem a nyálad.

ember, ha csak azt dobtad volna be, akkor még embernek is néznélek.

így viszont, csak egy mosakodó bájerzsocának!

hvg.hu/itthon/20170728_Megoszt_rombol_botranyt_okoz__kikeltek_a_kereszteny_ertelmisegiek_Bayer_Zsolt_ellen

6.Lenin 2019.01.16. 19:19:19

@taga20:

hvg.hu,444 meg hasonlók szerinted az etalon? Vagy a B1 kommentjei?
Te ekkora seggfej vagy?

Figyelj, nem kedvelem Bayert, nem azért mert lehülyéz benneteket-ezzel a részével 1etértek-hanem feleslegesen teszi, mert a csürhe lesi minden szavát és rohannak a bíróságra, a Fidesz bírósága meg elítéli a mocskos fideszest.

Szerintem sokkal hatásosabb, mint pl a keménymagban, kiröhögni benneteket, vagy 10 percenként levetíteni az MTVA Ostroma című börleszket.

A ballibsik ellen a legjobb fegyver a tükör, eléjük tartani, aztán egy jót röhögni rajtuk.

Látom most megint divat lett, hogy megpróbálják egyenként levadászni a rájuk veszélyesen őszinte mebereket.

taga20 2019.01.16. 19:29:03

@6.Lenin: össze-visszapofázol rohadt lelkű fityeszparazita.

"Látom most megint divat lett, hogy megpróbálják egyenként levadászni a rájuk veszélyesen őszinte mebereket."

döbbenet, hogy te egy létező ember lehetsz.
széthazudod az agyad. a fityeszmaffiád mindenkit kicsinál, aki egy kicsit is ellenáll, de te itt csorgatod a nyálad, te szargerincű bájerfan!

undorító, amit te és a fityeszhiéna falkád csináltok!

BROÁF!

2019.01.16. 19:37:36

nem jön a papagáj kommandó?
aggódok a 400 huf túlóra pénzükért.
igaz majd megkapják a választások elött, ha jól bázseválnak a prímásnak...

6.Lenin 2019.01.16. 19:47:25

@taga20:

Ez a te véleményed. Mi a faszért kéne nekem mindig a te véleményedet elfogadni?
Neked se kell az enyémet, de miért kell neked is mindjárt ordenáré módon válaszolni?

www.atv.hu/belfold/20190116-hadhazynak-sikerult-interjut-keszitenie-az-mtva-vezerigazgatojaval-mutatjuk-a-valaszokat

Ha ezt meg tudnád érteni, akkor talán azt is, amit most írtram.

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 19:48:34

@6.Lenin: Lajosom, először is ne vamzerkodj! Másodszor: tényleg a keménymag "A" műsor?!?!? Ne égess már Lajos!!!... Mi lesz még? apáti bence "A" publicista?!... Lajos, nem vagy gourmand, de azért szart ne egyél már!!...

6.Lenin 2019.01.16. 19:54:19

@Sir Bates dö Hól:

És te ki a fasz vagy? Egy fasz a sok közül. Vagy "A" fasz? Ki a fenét érdekel a vélemyényed? Taga20-at? Akkor beszélgessetek. Közöm?

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 19:55:16

@6.Lenin: Lajosom, csak nem akarod azt mondani, hogy hpd nem gyáván és beszari módon nyafogva egyetlen egy kérdésre sem válaszolt, csupán mellébeszélt és bebújt a médiahatóság fedezékébe?!...

6.Lenin 2019.01.16. 20:08:14

@Sir Bates dö Hól:

Látom te sem értesz belőle semmit, mert elvakít az a tudat, hogy valami képzelt felsőrendűségből fakadóan csak nektek lehet igazatok mindenben.

Szerintem meg a pacák nagyon is logikusan érvelt, néha talán ő is mellébeszélt. Hiszen a nyugati sajtó hasonló hazugságai neki se mentség, de összességében igaza van.

A műsor szerkesztésébe se Hadházynak, de Szének sincs semmiféle joga beleszólni.

Én évek óta nem nézem az RTL, TV2, ATV műsorait, az utóbbiból esetleg néhány műsor videóját utólag. Amit én szarnak tartok, azt nem nézem. Tegye más is ugyanezt, amit szarnak tart azt ne nézze.

Én személy szerint Hadházyt, és Szélt is egy ........nak nézem. Másoknak tetszenek. És? Akkor nekem is néznem, imádnom kéne őket?
Mi a faszért?

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 20:21:08

@6.Lenin: miva'Lajos?! nem elég, hogy vamzerkodsz azonnal (te maszekként voltál beütve?), de most még csúnyán is beszélsz?!;-)... Lajosom, gyógyszert bevetted?!
(Egyébként meg ne engem kérdezz, hogy én vagyok-e "A" fasz! Kérdezd nejed, lányod, unokád, egy keresztény magyar úr ilyenről nem nyilatkozik, s bármennyire is elképedsz kedves Lajosom, de keresztény, s magyar vagyok... úriember mivoltomhoz meg kétség sem férhet;-)...

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.16. 20:26:38

Nálam a kúgliban ha begépelem a: "5-ös számú" karaktersorozatot, az 1. találata a Vonnegut vágóhídja. :-)

A 2. a párttagkönyv. :-(

Ennyire nem lehet jó ez a "minőségi" újságírásért és minőségi uszításért felelőssé tehető, egyre inkább minek is nevezzem elsőre embernek tűnő, de valószínűleg inkább nem az. :-(

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 20:27:17

@6.Lenin: Lajos, van egy kis gond: hpd a közmédia, az mtva vezetője, s bizony ott azért a bbc-standardhoz kellene közelebb állni, mint a rákosi-éra agitpropját hozni;-)...
Lajosom, én egy szóval sem kifogásolnám az echo vagy hír tv, vagy bármelyik propagandasajtó tartalmát, ha azt a fidesz saját zsebből fizetné, de közpénzből tartja fent, miként az mtva-t is, így már bukott is a mutatványod Lajos;-)...

6.Lenin 2019.01.16. 20:29:56

@Sir Bates dö Hól:

Én egy prosztó fasznak tartalak. Te minek magadat, azt leszarom.
Mindezt az itt magadból mutatottak alapján.
"civilben" más lennél? Azt viszont nem ismerem, de az itt megmutatottak alapján kétségeim vannak, hogy más lennél.
Bár a nárcisztikusoknál nehéz megítélni a valódi énjét a pacáknak, de, hogy őszinte legyek, teszek rá melyik a valódi. Meg utálom is őket.

6.Lenin 2019.01.16. 20:33:14

@Sir Bates dö Hól:

A BBC standardhoz? Akkor nincs gond, nem hazudnak többet, mint amit a standard is megenged magának.

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.16. 20:39:46

@6.Lenin:

Ne irígykedj, hogy Bayeren túl más is szeretné ha lovaggá ütnék. Mondjuk az ő teljesítményét elég nehéz utolérni.

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.16. 20:42:30

@6.Lenin: "... a csürhe lesi minden szavát..."

Látom tükörbe néztél, és Byert láttad. Gratulálok.;D

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 20:47:35

@6.Lenin: Lajosom, akkor ezek után vehetem akként, hogy egyetértesz velem, de már csupán egy nyöszörgő kis hazugságra futja csupán;-)...

(komolyan: önálló egzisztenciával miért falod kétpofára a szart? mivel nem vagy ráazorulva, csak arra a megállapításra juthatunk, hogy te ezt szereted;-)...)

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 20:49:18

@6.Lenin: ne durcizzál Lajosom... beszéltél a család nőtagjaival?;-)...

6.Lenin 2019.01.16. 20:58:04

@látjátok feleim szümtükkel:

Látom most Bayer ordénáré stílusa a menő ballib oldalon, Gondolom parancsszóra mozdulnak a firkászok.
Egy másik blogban valaki leírta, hogy Bayer csak hasonlóan válaszol, de az már nem jön le.Én is kipróbáltam, de itt se jön le.

Ennekpedig nagyon 1xű a magyarázata. Nekünk szabad, gondolják a ballib oldalon, tévesen átvette a másik oldal is, és itt tartunk ez lett az általánosan elfogadott, sajnos.

6.Lenin 2019.01.16. 21:02:52

@Sir Bates dö Hól:

Igen, említettek valami gnómot, nyitott sliccel ugra-bugrált előttük, de nagyon kicsi volt neki, puha, és szaros. Közben a nyála is csorgott.

Te voltál?

morpho 2019.01.16. 21:55:03

Bayer szegény elmeroggyant. Ez ennyi, nincs benne több. Csak szólok neki halkan, hogy egyszer majd valakinek nem lesz humorérzéke és nem a bíróságon vesz elégtételt. Ha ezt a Bayer nevű prokariótát minden nap elverné Ludas Matyi, egy héten belül elmenne a kedve a tévézéstől. Ezt mint volt kollégája mondom, régóta ismerjük egymást, aggódom érte.

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 22:46:17

@6.Lenin: nem, az a jó szüléd volt;-)...

(hozzám már feljönnek a dombra, nagyon kivételes esetben szép lassan leballagok félútig...)

2019.01.16. 22:58:43

Részlet a csatolt linkből:
Makláry elmondta még, hogy „igenis sokkoló volt az elmúlt karácsony”.
„A Kossuth téri történések: mikor olyan vallási szimbólumok meggyalázása, verbális, majdnem tettleges meggyalázása történt, ami (...) elfogadhatatlan. Nem csak sokkolt, igenis, fájt”,

A Pesti Srácok híradása szerint a Kossuth téren eltűnt néhány kordont összekötő vastag lánc, megrongálták a rendőrautókat, a szánkókat és a karácsonyfát

Melyik vallási szimbólum közülük?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.16. 23:19:26

@Ms.Cunnesburry: "Melyik vallási szimbólum közülük?"

A Prosti Srácok. :))

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.16. 23:24:22

@Ms.Cunnesburry: Vallási szimbóleum? Egyszerű: Kordonka, vastag lánc, rendérautó, ja és a szánkó és a karácsonyfa. Kiskarácsonygergely tudja ezt? :-)

Szerintem nem humoros, de akkor már inkább legyen humoros.:-(

2019.01.16. 23:31:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Határeset.))

A keresztény értelmiségiek vezetőjének görögkeleti papként illenék tisztában lenni a vallási szimbólumok fogalom pontos jelentésével.
Vagy most már minden mindegy alapon a legnagyobb marhaságot is le lehet nyilatkozni, ?
Ha ilyeneket olvasok, úgy érzem magam, mint Alice Csodaországban. :D

2019.01.16. 23:37:59

@rdos:

A karácsonyfa az egyetlen befutó, de az meg pogány szimbólum.

Sir Bates dö Hól 2019.01.16. 23:58:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem tudom mi volt ma Lajosommal! én kérek elnézést a nevében;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 00:02:47

@Ms.Cunnesburry: múltkor elmagyarázta a gandosz nevű gyökér, hogy a karácsonyfa az;-)... állítólag már nem pogány germán jelkép, hanem keresztény, mint a

2019.01.17. 00:12:25

@Sir Bates dö Hól:

unatkozol, hogy borzolod a kedélyeket? :D

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 08:48:39

@6.Lenin: (természetesen ez nem menti Bayer valóban színvonaltalan, és egyben káros stílusát)

Millió helyről árad a liberális arrogáns mocskolódás amire ez a válasz, mert más már nem lehet, a szép szót nem értik (és nem is beszélik) ezt régóta tudjuk.
Miért bonyolódsz te is bele az önkritikába? Igen, ezt kapják, meg még durvábbat, mert elég volt a hülyeségükből!
Akik előszednek egy tök buta gimnazista picsát és elmondatnak vele egy ilyen beszédet (mert ugyebár azt senki ne gondolja, hogy a kiscsaj spontán lépett a mikrofon elé) azok ne várjanak jobbat és ne moralizáljanak pofátlanul ilyen tettek után!

chrisred 2019.01.17. 08:51:00

Ha Bayer meghallja a demokrácia szót, kibiztosítja a revolverét.

2019.01.17. 08:53:35

Mondjuk a Sixx nevű egyén esetében maximálisan egyetértek - az akasztást kivéve - a bayer véleményével.

Ugyanis távolról sem ismerek akkora gyökeret, mint az a csóka.
Értelmes és konstruktív vita/hozzászólás helyett azonnal kitilt bármilyen blogról, ha neki nem tetsző véleményt alkotsz.

A szólás-, és véleményszabadság nála csak addig terjed, amíg a delikvens vele azonosul.

Ennyi.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 08:57:59

@Látens Inszinuáció: Mondjuk a Sixx nevű egyén esetében maximálisan egyetértek - az akasztást kivéve - a bayer véleményével.

Sixx akasztós dumájára adta ugyanazt a választ!

zsocek 2019.01.17. 09:01:44

bayer egyéb képességek híján otromba, kocsmai trágárságaival próbálja megszolgálni az orbáni alamizsnát, de hát pont ezért tartják. Kell, hogy hozza a hozzá hasonló réteg szavazatait, ennyi. A védett stúdiók és szerkesztőségek falain kívül egy senki kis patkány (ott is az, csak ott nem kell tartania a számonkéréstől).

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 09:12:31

@Látens Inszinuáció: A szólás-, és véleményszabadság nála csak addig terjed, amíg a delikvens vele azonosul.

Mondod te Bayerre, miközben nálad vita esetén a másik fél egyből fityeszmajma, droid, faszorrú stb. !
Vagy amikor az én posztra írt tárgyilagos kommentemre a válaszod legelső sora az volt hogy mit csináljak anyámmal!

2019.01.17. 09:23:14

Hogyhogy nincsen tünti..?

2019.01.17. 09:25:17

@morpho: Nekem ugyanezek szoktak eszembe jutni egy Tordai Bence nevű provokátor kapcsán.. Dehát addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik...

2019.01.17. 09:27:54

@Sir Bates dö Hól: A karácsony elnevezés is az ősmagyar kerecseny ünnepre vezethető vissza..

chrisred 2019.01.17. 09:28:02

@balfaszokkal sáncoló: Csatlakozom, vonassuk vissza Bayer és Tordai összes állami kitüntetését, mert méltatlanok rá. :)

exterminador 2019.01.17. 09:47:50

Na, VI. Lenin után megjött a náci meg az ezotudós bértroll is. Hajrá!

6.Lenin 2019.01.17. 09:50:11

@Helga Beauty Salon:

Nem Bayer mondandójával van bajom, hanem a stílussal, felesleges.

Itt van ez a cikk, Bayert támadja, de szinte egy szót sem ejtenek pl Gyurcsány, tordai,és fel lehetne sorolni az egész ballib tábor stílusát, azok ellen semmi.

Már írtam neked is, hogy van egy óriási különbség a két tábor között. a ballibák bármikor képesek magukból a legnagyobb hülyét is kihozni, mert ők meg vannak győződve a felsőbbrendűségükben, aminek az alapja talán még számukra is homályos.

Provokálnak, azután rohannak a bíróságra, mert tudják, hogy ők fognak nyerni, az ő mocskuk mindig belefér a szabadságba, a másoké soha.

Bayer mindig besétál ebbe az utcába, mert indulatos, ahogy pl Gajdics is. A konzervatív oldal igazságérzete más, magasabb. A ballibákban ilyen nincs, hiszen bármit tesz, jogosan teszi, hiszen mindig az ő oldalukon van az igazság, gondolják tévesen.
Számukra elképzelhetetlen, hogy valamiben is másnak igaza lenne.

Elvesztették a választásokat? Mert nem szavaztak rájuk? Á dehogy, az emberek őket támogatják, csak félnek, vagy bunkók, elcsalták a választást.
Bármekkora marhaságot képesek kitalálni, de egyet kerülnek, mint a macska a forró kását, hogy ők az alkalmatlanok.

A piac megold mindent. De akkor miért vannak ciklikusan gazdasági/politikai válságok?
Ezrével jönnek az idiótábbnál idiótább kifogások ,egy kivételével, hogy ők alkalmatlanok.

Itt ezek nyagyon szépen követhetők. Csak el kell olvasni a hozzászólásokat. Behunyt szemmel rögtön látszik, hogy kik hová tartoznak.
Persze ilyenkor kibaszott függetlenek- még saját maguktól is.

Bayernek nagy hibája, hogy ezt nem veszi észre. Őt támadják, a kis ribancot meg 1000-el védik. Ez van. ez nem politikai kérdés, ez genetika. Ezért találnak ki mindenféle elméleteket, hogy ezek nem betegségek, genetikai torzulások. Saját maguk igazolják az ellenkezőjét. Ha nem az lenne, nem kellenének ezek az elméletek.
Szerintem.

2019.01.17. 09:52:21

hogyhogy nincsen békemenet?

chrisred 2019.01.17. 10:01:53

@balfaszokkal sáncoló: Nem, mert azt nem tőlünk kapták. Legalábbis én sem Bayerre, sem Tordaira nem szavaztam, de még a pártjukra sem.

exterminador 2019.01.17. 10:02:39

Annyit még hadd tegyek hozzá, hogy az itteni bértrollok is remélem, küldenek neki pénzt, nehogy a végén még elszegényedjen.

6.Lenin 2019.01.17. 10:04:25

@chrisred:

Aztán mégis szépen beállsz az egyik oldal mögé. Vajon miért?

chrisred 2019.01.17. 10:05:30

@exterminador: "Félre ne értsenek, nem pénzt kunyerálok, én nem Juhász Péter meg a Jobbik vagyok, hogy másokkal fizettessem ki a saramat"

És nem is Orbán, aki az EP választásra kunyerált pénzt.

6.Lenin 2019.01.17. 10:06:29

@exterminador:

Természetesen te nem vagy bértollnok, te független vagy, még magadtól is, csak érdekes módon mégis egy jól körülhatárolható oldalt védesz, értük harcolsz.

chrisred 2019.01.17. 10:07:30

@6.Lenin: Nem, az te vagy. Nekem nincs oldalam. "I am on nobody's side, because nobody is on my side, little orc."

Jakab.gipsz 2019.01.17. 10:15:52

Hol volt ez a most bezzeg hangos "politikailag korrekt" Keresztény Értelmiségiek Szövetsége, amikor Kertész Ákos a magyarokat "kollektívan anyázta" akkor mért hallgattatok vagy inkább némán kussoltatok ?

Ha egy költő elragadtatja magát, megszoktuk bocsájtani neki, mert hiszen saját létezésének fonalát úgy mint nekünk a "saját segge súlya húzza", ámde ha hazudik úgy ahogyan azt Kertészék Ákoskája tette.

Mert hazug embert hamarabb utol érjük minta sánta kutyát.

Bayer tett egy javaslatot, (mondhatta volna szebben is), akinek nem tetszik az európaiak keresztyén demokráciája, az menjen vissza a sivatagba, és csináljon önmagának jobbat ha tud, (nem fog tudni).

A teológia, (amely pontosan olyan egzakt tudomány mint a matematika), pedig nem lehet a sátánfajzat globalista Soros szolgáló leánya.

6.Lenin 2019.01.17. 10:19:18

@chrisred:

Természetesen hatalmas orc barátom, csak valamiért egy oldalt támadsz, másikat meg véded, és rajtad kívül mindenki hülye, mert mindent rosszul látnak.
ezeknél semmi sem természetesebb az univerzumban.

6.Lenin 2019.01.17. 10:32:49

A demokrácia alapja,ha a ballibák vannak hatalmon, tehát aki őket támadja, az a demokrácia alapjait is.

kibaszott 1xű dolog ez kérem, aki ennyit se képes felfogni az csak hülye mucsai fideszes lehet. Ez meg a másik alapvető tétel.

chrisred 2019.01.17. 10:33:04

@6.Lenin: Nem igaz. Egyrészt nyugodtan figyelhetem kívülállóként, hogy milyen politikai erők harcolnak egymással a hatalomért, a minél jobb politikai pozícióért. Másrészt létezik az állami közhatalom, ami az én személyes véleményemtől és akaratomtól függetlenül engem képvisel és én életembe avatkozik be, ami ellen nem tudok semmit sem tenni. Ez nem oldal, ebből (mármint magyar államból) csak egyetlen létezik, tehát amikor a kormányról vagy a törvényhozásról mondok kritikát, nem politikai oldalról mondok véleményt. Ha a véleményem megegyezik bármely kormányon lévő vagy kormányon nem lévő politikai erő véleményével, annak nincs jelentősége, semmi közöm sincs egyikhez sem, a véleményem tőlük független.

exterminador 2019.01.17. 10:40:28

@6.Lenin: és te mit csinálsz?
Képzeld, 2010-ben még a Fideszre szavaztam, mert úgy gondoltam, Gyurcsánynál csak jobbak lehettek. De mivel nem vagyok elvakult zelóta, ezért képes vagyok változtatni a véleményemen. Nem lettek jobbak Gyurcsánynál ugyanis, sőt, ugyancsak alulmúlják.

Minden ballib bérretteg 2019.01.17. 10:44:59

@6.Lenin:

Ettől a képmutatástól mindig leesik az arcom.

BAsszus, Sixx TótaW, meg a többi ballib szarkeverő szakményban anyázza a jobboldaliakat naponta. Erre hoznak Bayertől 10 idézetet, ahol csúnyán beszélt, miközben azt a 18 éves gyereklányt védik egyként akik tüntetésen gecizik, szarozik, és okád.

Kettősmérce rulez !

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 10:47:36

@6.Lenin: tehát szerinted Bayer szinvonalban a B1 blog hozzászólóihoz hasonlítandó. Meg ne tudja, mert elküld a jó kurva anyádba téged is!

chrisred 2019.01.17. 10:48:02

@balfaszokkal sáncoló: Akkor pláne nehéz visszavonatni.

Homyak 2019.01.17. 10:50:55

@6.Lenin:

"Olvasták a B1 hozzászólásai közt a ballib nagyon művelt kommentelőit?
(természetesen ez nem menti Bayer valóban színvonaltalan, és egyben káros stílusát) "

Fölösleges itt az általad "ballibnek" tartott kommentelőket leszólnod. Nekem pont a fideszpártiakkal van negatív tapasztalatom. Nem vagyok ugyan ballib, csak erősen kormánykritikus (mert a fidesznek sikerült az mszpt is alulmúlnia).
Nem szoktam itt trágár módon megnyilvánulni, de mégis sokszor azt kapom a véleményemre, hogy (minden ballib bérretteg és társaitól) kapásból illetnek engem különféle trágár jelzőkkel még úgy is, hogy a válaszban elég finoman, inkább csipkelődően válaszolok. Szóval nem az ellenzéki kommentelőket kell szidni. Már eleve az is bicskanyitogató, ha a fidesz pártiak mindenkit leballibeznek, aki nem ért velük egyet.

2019.01.17. 10:53:57

@Helga Beauty Salon:

Izé.
Az megvan, hogy a szólás-, és véleményszabadság esetében a Sixx nevű egyénre gondoltam?

Vagy a felfogó képességed olyan alacsony, hogy már olvasni és értelmezni sem tudsz?

A felmenőid emlegetését biztosan megelőzte valami hasonló böffeneted, ahol valószínűleg ismét értelmezési gondjaid lehettek, lásd mint fent.
De ezen mondjuk nem csodálkozom.

Éppen tegnapi hír, hogy a Závecz közvélemény-kutató cég - amely azért nem vádolható baloldalisággal - felmérése szerint a fityisz támogatói között magas arányban van az aluliskolázott, illetve a nyugdíjas korú.

No komment.

bgp 2019.01.17. 10:55:58

Nyilván nem az o1g miatt, mert az nem "nyilvános megszólalás". De nem is a saját akol ellen ment, álmodik a nyomor. Ez a Blanka miatt volt, aki nyilvánosan lefaszozta az Ádert.

6.Lenin 2019.01.17. 10:57:37

@chrisred:

Igen ez így elfogadható is lehetne. Csak van egy komoly hátulütője.

Van egy politikai oldal, amelyiknek vannak valamilyen víziói, ŐK hogyan is képzelnek el valamit. ezt közel 3 millió ember támogatja közvetlen szavazatával , de elképzelhető, hogy ennél többen , de nem tartják szükségesnek ezt kinyilvánítani, de ez csak feltételezés, maradjunk a 3 milliónál, mert az ismert.

Te, és még néhányan (kevesebben) ezt a víziót nem fogadjátok el-jogosan-mert másként képzelitek megoldani az emberek problémáját, ne adj Isten az ő beleegyezésük nélkül.
Kritikákat fogalmaztok meg a fennálló ellenében. Eddig ez is jogos. De nem tudjuk, ti mi kínáltok helyette. Kritizálni a hülye is tud, ha nem kínál helyette olyasmit, amit jóval többen tudnának elfogadni, mint az előzőkét, és -Úristen!-működik is.

Hogy ehhez mi köze Bayernak, vagy kis szakadt picsának, ezt nem értem.

Ha én kívülről szemlélek valamit, akkor mindkettőt elítélem, mert nem megoldás a fennálló problémákra.

A másik, kritizálom a fennállót, annak ellenére, hogy az eddig bemutatott másik elképzelésekhez képest működőképesebbnek látszik, jóval többen támogatják, ragaszkodunk egy olyan elképzeléshez, amit senki sem ismer, de határozott meggyőződésünk, hogy jobb, mint a jelenlegi, még annak ellenére is, hogy az eddig által általunk bemutatott kísérletek sorba kudarcba fulladtak ( a hülye kifogásokat most mellőzzük).

Mégis ragaszkodunk a saját elképzelésinkhez, sőt azt az egyetlen megoldásként dédelgetjük.
ezt oldaltól független szemléletként és speciel hülyeségnek tartom, de tévedhetek is (?)

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 10:58:37

@6.Lenin: Szóról szóra ugyanezt gondolom, azzal különbséggel, hogy néha hagyni kell a faszba a méltóságot és elküldeni ezt a tetves bandát a jó kurva anyjába, igazat adni nekik bármiben is és megpróbálni velük normálisan beszélni felesleges!

6.Lenin 2019.01.17. 11:01:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Neki is szívesen elmondanám, akár személyesen is, mert valóban értelmetlennek tartom, a kis szakadt picsáét is, neki is megmondanám a szemébe.

6.Lenin 2019.01.17. 11:06:19

@Helga Beauty Salon:

Talán 1-2 kivételtől eltekintve vannak, akikkel lehet normálisan is vitázni. A többséggel nem. Próbáltam már ezt is, azt is.
A B1-re nem jellemző a normális vita.
Lehet viszont jókat szórakozni. Nem kell mindig mindent komolyan venni.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 11:10:29

@6.Lenin: Ismerd már fel, hogy az egyetlen és alapvető mozgatórugójuk a Fidesz és az Orbánfóbia! Két csoportjuk van, a komcsilibsi, akik etnikai és ideológiai alapon állnak és a lumpenproli, akiknek az irigységére és az ostobaságára építve dobnak be átlátszó hazugságokat hogy tüzeljék őket. Az itt megforduló kommentelőktől kaptál már minimálisan logikusnak hangzó választ bármire is? Csak a néhány bevett panelükkel támadnak vissza és bármilyen témájú posztnál a rogántónizásnál kötnek ki.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 11:12:10

@6.Troll: "A B1-re nem jellemző a normális vita."

Mert a hozzád hasonló fideszgecik széttrollkodnak minden diszkussziót.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 11:12:30

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, levélszavazó 24/7-ben ner-seggnyaló hulladék! ne makszold, hogy hülye pöcs vagy! @Látens Inszinuáció: nem idolodról, hanem sixx-ről írta a kommentet, sz'tem;-)...

chrisred 2019.01.17. 11:12:40

@6.Lenin: Egy 10 milliós országban miért lenne a többség az a feltételezett 3 milliós tábor? A ti állításotok az, hogy az,álláspontotoknak egyeduralkodónak kell lennie, és mindenki másra rákényszeríthetőnek, egészen addig, amíg nem keletkezik egy másik, nagyobb tábor, és onnantól az ő álláspontjuk lesz az egyeduralkodó és mindenki másra rákényszerithető. A ti logikátok az autoriter rendszerek sajátja, és azt, hogy a magyar emberek többsége nem akar hozzátok hasonlóan szekértáborba tömörülni, hogy létrehozzon egyeduralkodó politikai tömörülést, az ő részükről gyengeségnek fogjátok fel.

Amúgy én mindkettő említett szereplő viselkedését elítéltem, amellett, hogy tisztában vagyok azzal, hogy annak a lánynak ez az a 15 perce volt, ami állítólag mindenkinek kijár egyszer az életben, míg Bayer a rendszerváltó elitbe betokozódott megélhetési hangulatcsináló.

Világít a torony 2019.01.17. 11:17:24

Bayer Zso nyilvánvalóan azonos súlyú válasszal sújt vissza, de azt a megbocsátó keresztényi szellemben teszi.
"Hadházy geci, Szél Detti nyeli"
„Hadházy egy utolsó, szemét, becstelen gazember"
Szintén a keresztényi szeretet és megbocsátás jegyében:
"A pápa vagy egy demens vénember, aki teljességgel alkalmatlan a pápai poszt betöltésére, vagy egy gazember."
BayerZso méltó a védelemre!

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 11:19:02

@zsocek: azé' bayer tud írni (népszabis publik), a többi stimmel... akik nem tudnak írni, azok a keménymag, troll2.0 vagy 888.hu, magyaridők, pestisrácok "szerzői", "publicistái" (én különösen apátit rühellem)...

6.Lenin 2019.01.17. 11:26:23

@chrisred:

Na ugye, lófaszt vagy te kívülálló.

"Egy 10 milliós országban miért lenne a többség az a feltételezett 3 milliós tábor?"

Mert van egy választás nevezetű mókás szórakozása az embereknek, Akire többen szavaznak az nyer.

ha a ballibák nyernek, akkor az a demokrácia diadala -de akkor se a többségé, hiszen akkor sem szavaz 20-30-40 % a a választásra jogosultaknak, de akkor mindenki győztessel van, ez csak természetes.

Ha nem a ballibák nyernek, akkor veszélyben az univerzum. A győztes pártra szavazók többsége se támogatja őket, csak azért szavaztak rájuk, mert be voltak szarva. Igazából ők is a ballibákat támogatnák, ha......és itt jön egy rakás marhaság felsorolása érvként.

Hamar kibújt belőled a független külső szemlélő nevezetű marhaság.

Miért nem mered vállalni, hogy te melyik oldalhoz tartozol? Ciki ma baloldalinak, vagy liberálisnak lenni ( a valódi értékek mentén)?

Én sok mindenben vallók baloldali értékeket, sokban liberálist és 94 óta a Fideszre szavaztam, és, ha nem lesz tőlük jobb, továbbra is. Ez miért lenne szégyen?

Mert taga20, a cicus meg néhány más, nem szereti ezeket az ideákat, vagy a jelenlegi kormányzó pártot? Mi közöm az ő ideáikhoz? azt nekik kell megvédeniük, ha tudják.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 11:27:07

@6.Lenin: "Bayer mindig besétál ebbe az utcába, mert indulatos, ahogy pl Gajdics is."

Lajosom, gajdics nem indulatos, hanem egy igazi suttyó paraszt, aki nagypofával ugat, mint bármelyik öleb a gazdája ölének védelméből;-)... a járási párttitkár-téesz-elnök-tanácselnök stílust meg tudjuk be szociókulturális környezetének;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 11:35:28

@6.Lenin: ja, egyébként most komolyan genetikusnak gondolod a "ballib" eszmék követőit?! (bármit is jelentsen az a zagyvaság, amit itt összehordtál;-))

Lajos, vedd be a gyógyszert, és NE igyál rá!!;-)...

livengood 2019.01.17. 11:35:33

Teccettetek volna érzékenykedni mielőtt elnéztétek a sajátjaitoknak az első meg második durvaságot. Minden oldalon. Így ez a téma (közbeszéd durvul - juj!) csak az ellenfél revolverezésre jó, és ily módon tovább ront a helyzeten. Kedves KÉSZ, bloggazda és kommentelők, álszentek vagytok mint a politikusaitok.

(-Ne beszélj csúnyán. -Te beszélsz csúnyán. -De te csúnyábban b..meg! -Ilyen ótvar módon én nem tudnék beszélni mint te, húzz a k..a.ba...

6.Lenin 2019.01.17. 11:39:39

@Sir Bates dö Hól:

froban nincsenek kurvák? Vagy nincs rá pénzed? Vagy veled pénzért se?
Le vannak bénulva a kezeid? A migrik nem szopnak ingyen? Téged még ők sem? Se pénzért, se ingyen? Defektes a tolókocsid?

Neked elsőként ezekre kéne megnyugtató válaszokat keresni, szerintem.

chrisred 2019.01.17. 11:41:47

@6.Lenin: "Mert van egy választás nevezetű mókás szórakozása az embereknek, Akire többen szavaznak az nyer."

Csak ugye az állításod az volt, hogy van egy állítólagos 3 milliós tábor, akiknek közös politikai víziói vannak (a hazai választókörökben mondjuk közülük 2,6 millió adta le a szavazatát listán a Fideszte, de ez most mindegy), és van egy állítólagos kisebbség, akik viszont nem osztoznak ebben a vízióban. Akár a 10 millióból a 3 milliót, akár a 14 millió kárpát-medencei magyarból a 2,8 milliót, akár a magyarországi lakóhellyel rendelkező 8,1 millió választóból a 2,6 millió szavazatot veszem, matematikailag nem jön ki a többség. Relatíve a legnagyobb szavazótábor, de jókora többségben vannak, akik nem kívánják jelezni, hogy osztozni akarnak azokban a víziókban - függetlenül attól, hogy más víziókban hisznek, vagy egyáltalán semmilyenben sem.

"Miért nem mered vállalni, hogy te melyik oldalhoz tartozol?"

Ismét tévedsz, mindig is és folyamatosan vállaltam, hogy jobboldali polgári konzervatív beállítottságú vagyok. Jelenleg ilyen irányultságú politikai erő nem létezik Magyarországon, az ilyen szemléletű polgárokat senki nem képviseli.

6.Lenin 2019.01.17. 11:46:24

@chrisred:

"Jelenleg ilyen irányultságú politikai erő nem létezik Magyarországon, az ilyen szemléletű polgárokat senki nem képviseli. "

Dehogynem, csak egyedül vagy vele. Meg kéne győznöd másokat is, nem megy? Ne másokat hibáztass érte.

chrisred 2019.01.17. 11:49:45

@6.Lenin: Egy ember nem politikai erő , és eszem ágában sincs másokat győzködni.

6.Lenin 2019.01.17. 11:52:47

@chrisred:

Akkor ez neked szívás. További jó szórakozást.

chrisred 2019.01.17. 11:56:31

@6.Lenin: Nincs ezzel semmi gond. Eddig sem nekem volt problémám, hanem neked, hogy a politikai közösségetekhez nem tartozók élni mernek a ius murmurandival.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 12:01:53

@Sir Bates dö Hól: Szerencsétlen froba menekült vattacukros ötévesvadász pedofil köcsög, írj már le összefüggő gondolatokat, mert a tököm se tudja kibogozni hogy mit is akarsz!

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 12:18:34

@6.Lenin: Lajosom, Lajcsi királyom! miért ez a személyeskedés? azt meg már tegnap megbeszéltük, hogy családod nőtagjai tudnak a kérdéseidre kielégítő választ adni;-)...

(nem tudtam, hogy gajdics a szívszerelmed;-)...)

mgdé 2019.01.17. 12:20:00

@Helga Beauty Salon:

Azt írta, kedves Helgácska, hogy egy hülye pöcs - illetve, bocsánat, "hülye pöcs" - kisnyilas vagy ...

Mi nem érthető ezen?

Etniez 2019.01.17. 12:20:35

Jó nézni, ahogy ez az egyszerű O1G szlogen pusztít a fidesz-táborában. A felségsértés, mint egy atombomba.. :D

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 12:35:31

@6.Lenin: ez igencsak érdekes cikk volt, de nagyon helyesen egy kérdést tett fel, melyre még mindig nem tudjuk a választ, de az bizonyos, hogy nem az a válasz, amit te, mint végkövetkeztetést felmutatsz: a "ballib" genetikai korcsosulás, betegség; ezzel csak egy szintre süllyedsz az olyan náci fajgyűlölő gyökerekkel, mint hájas testvér;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 12:44:24

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, az ötéves vagy/és a vattacukor szavak felbukkanása nálad okoz azonnali erekciót... mint az fentebb is látható;-)
(arra még mindig nem válaszoltál, hogy miért csak a hímneműekre szűkíted le ezt... freud szerint ez jelezheti, hogy téged komolyan abúzáltak kiskorodban... bár ez még mindig nem magyarázza meg, hogy miért is nyomod 24/7-ben a propagandát levélszavazóként... miért nem települsz mora, ha annyira imádod a ner-t? miért maradtál romániában?)

egyébként meg mit nem értesz? keress valakit magad mellett, aki nem analfabéta, mint te, majd elmagyarázza;-)...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:05:47

@livengood: Nagyon egyszerű. A durvaságot nem a hazafiak kezdték, hanem a fideSSAfasszopók. Én nem érzékenykedtem, hanem eltanultam tőlük - nehéz volt, mert nekem volt gyerekszobám -, most már a saját gyógyszerüket kapják tőlem. Néha vergődnek is emiatt, azt külön élvezem, nem tanultam hiába. :))

Nagy Anita Sv 2019.01.17. 13:07:46

@Helga Beauty Salon: a fobia a fideszhivokre jellemzo....

Gábris szomszéd 2019.01.17. 13:11:02

Mekkorát fog koppani Zsótika, amikor az Úr elé kell majd járulnia. A farizeusok mindig megszopják.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:12:52

@Sir Bates dö Hól: "ezzel csak egy szintre süllyedsz az olyan náci fajgyűlölő gyökerekkel, mint hájas testvér"

Szerintem nem süllyed, hanem emelkedik. 6.Leninnél nincs lejjebb. :))

2019.01.17. 13:13:21

bayer derekasan kivette a részét a közbeszéd elbunkósodásában. ezek után a felháborodása a gimnazista beszédjén...
inkább nem minősítem, mert nem egyek le a szintjére, vagy ha finom vagyok, bagoly mondja verébnek...

6.Lenin 2019.01.17. 13:13:59

@Sir Bates dö Hól:

Seggfejkém, hol írtam, hogy csak a genetika? Én azt írtam, amit a tanulmányban is, hogy a genetikának hatása van a politikai és minden más hovatartozásra is. A jobboldaliaknak is.
A genetikai torzulást nem a politikai nézeteikre írtam, hanem amikor azt is torzítják, és a jellembeli torzulásik okára.

Miért lenne a genetika fajgyűlölet? Miért vagyunk eltérőek? Nem a genetikai eltéréseink miatt? Nem öröklünk semmit az elődeinktől? Ha igen, mert igen, akkor az hogy történik? Nem a génekben tárolt adatok alapján?

Azért fajgyűlölet ez, mert néhány agyalágyult libbant nem tud szembenézni a torzulásaival, genetikai hibáival?
Miért születik valaki valamilyen fizikai, szellemi hibával?

Miért küzd az orvostudomány olyasmivel, hogy gén operációval/cserével gyógyítson már magzati korban, és ne engedje hibásan megszületni az embert?

Mert vannak degenerált libsik? Akik nem tudják elviselni, hogy genetikailag hibásak? Odavész a felsőbbrendűségbe vetett hitük?

Nem akarom elpusztítani/kirekeszteni őket semmiből, csak simán leszarom a torz elképzeléseiket, másokról. Pontosan ők a rasszisták. Te meg egy felfuvalkodott hólyag.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:14:11

@Gábris szomszéd: Szerintem vele eleve csak Lucifer fog foglalkozni. A hazaárulóknak már foglalt helye van. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:18:18

@Etniez: :))

A geciről minden lepereg. Egyedül a "Ti loptok" plakát, meg az "O1G" szlogen fogta meg. Ezekszerint a magyargyűlölet alatt még megőrzött valamennyi minimális szégyenérzetet. Biztos trenírozzák az orvosai, hogy ez is lekopjon róla. A kirendelt trollok meg vergődnek rendesen. :))

6.Lenin 2019.01.17. 13:18:49

@chrisred:

Tévedsz. Nekem semmi bajom, hogy te hová tartozónak tartod magad, de minek hazudozol, amikor más rögtön észreveheti. Ki is húztam belőled, akkor meg miért?
Ezt meg is beszéltük szépen, igaz ezt eddig is tudtam, de csak erőlködtél azt eltitkolni.
Jogodban áll akárkihez tartozni, de egyedül lófaszt se ér. Ennyike.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 13:19:29

@6.Lenin: "Bayernek nagy hibája, hogy ezt nem veszi észre. Őt támadják, a kis ribancot meg 1000-el védik. Ez van. ez nem politikai kérdés, ez genetika. Ezért találnak ki mindenféle elméleteket, hogy ezek nem betegségek, genetikai torzulások. Saját maguk igazolják az ellenkezőjét. Ha nem az lenne, nem kellenének ezek az elméletek.
Szerintem."

itt írtad Lajosom, Lajcsi királyom, világi cimborám:-DDD...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:20:39

@lujo1111: "bagoly mondja verébnek"

Bájer mondja gimisnek, hogy faszaklap. :))

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 13:22:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: intellektuálisan tényleg zokni-üzemmódban tolja nagyrészt, de a lelke mélyén azért mégiscsak ő Lajcsi király, ki a piros virág titkát sóvárogja;-)...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:23:07

@Sir Bates dö Hól: Ne gondolj túl sokat arról a farokról. Csak a trollkodás tartja életben. :))

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 13:23:35

@Én de genere Mi: küldd már át neki a desifrírozási módot, mert nem érti;-)...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 13:23:40

Te is segítesz életben tartani. Én jórészt ignorálom.

BéLóg 2019.01.17. 13:31:12

@chrisred: És nem is Obama, vagy Trump, vagy Bush, vagy Clinton, vagy, vagy, vagy akik az amerikai elnökválasztásra kunyerálnak pénzt.
Ugye?

BéLóg 2019.01.17. 13:32:44

@exterminador: És akkor kire szavazol? csak azért hogy szavazhassak én is arra.
Nos?

2019.01.17. 13:37:34

Szabad Bayer sítlusában válaszolni? Zsolti, nincs rosszabb egy magyarkodó zsidónál.

6.Lenin 2019.01.17. 13:37:42

@Sir Bates dö Hól:

Egy ilyen 1xű szöveget nem értettél? Tudod, hogy Bayer valójában melyik genetikai oldalhoz tartozik? Nem csak megjátszik valamit?
Lehet, hogy azért nem veszi észre mert, neki is hibás az a génje. írtam erről valamit?
Egészen fiatal korom óta érdekelt ez a kérdés, hogy miért vagyunk másak. Arra is rájöttem, hogy bizonyos tulajdonságok csak bizonyos csoportokra jellemzőek.

Valaki szükségét érzi, hogy olyanokat is bevonjon kettőjük vitájába, akiknek az ég világon semmi köze az ügyhöz, sőt, lehet pont ugyan olyan elveket vall ő is, nos az 99%-a politikailag/ideológiailag is egy csoporthoz tartozik.

Mert ugye a hülye fejeddel talán te se vonod kétségbe, hogy egy családban, azonos körülmények közt felnőtt gyerekek közt is vannak más-más nézeteket vallók. Mi a toszért, ha a szociális környezet azonos volt, de mondjuk a nagypapi nyilas, a mami meg vörös partizán, de miután lelőtte a nagypapit az erdőben és az nem döglött bele, ápolta és beleszeretett. És az egyik utódban az egyik génjei, a másikban a másiké dominánsabb.

6.Lenin 2019.01.17. 13:39:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te nem ignorálsz senkit, csak ha kellemetlen a kérdés, elsunnyogsz. Egy rakás szar vagy.

Oxica 2019.01.17. 13:46:11

Látom azért a nácik nincsenek kitiltva. "jóvanakkó". Csak aztán ne hogy ez a blog is elfasizálódjon mint a többi.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

Bayer is egy g..i, sőt ótvar g..i. B1G.

6.Lenin 2019.01.17. 13:52:04

@Oxica:

Te meg egy hülye vagy. És jó, hogy itt vagy. Lehet kin szörnyülködnie a normális embereknek.

(igaz, az egy érdekes kérdés lehet, hogy ma ki normális. Valószínűleg nem tévedek nagyot, ha azt írom, az, akiknél a legkevesebb hibás gént találták, minden rá jellemző csoportban-fizikai/szellemi)

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 13:53:15

@6.Lenin: Lajcsi királyom, a probléma az, hogy te magadat jelölöd ki önkényesen "nem betegnek", "nem diszfunkcionálisnak";-)... sz'al innentől kezdve nem vagy vitaképes;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 13:55:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: egy átvamzerkodott, átsimliskedett élet után csodálkozol ezen?;-)...

6.Lenin 2019.01.17. 13:59:59

@Sir Bates dö Hól:

Miért? Én akartam veled vitázni?
Hányszor kellene még leírnom, hogy minek (nem kinek) tartalak, a nekem(és másnak) írt válaszaid alapján. Mi vitáztunk valaha is? Te erőlködsz bizonyítani olyasmit, amire már régen megírtam, hogy tojok rá, ahogy rád is, de, ha állandón próbálsz piszkálni, néha válaszolok is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 14:16:12

@6.Lenin: már csak azt kérdezném, hogy a Tourette genetikai korcsosulás, vagy a felsőbb én megnyilvánulása?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 14:17:46

@6.Lenin: te normális vagy? Honnan tudod? Megmondták a hangok?

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 14:32:51

@6.Lenin: asszociálni sem nagyon kívánsz Lajcsi király;-)... tudod ez a net-tér nem olyan, hogy te döntöd el, hogy kivel kommunikálsz, hogy ki válaszolhat a felvetéseidre;-)... sz'al azért, hogy nyilvánosságra hozhasd kijegecesedett elméleteid a genetikáról, azzal fizetsz, hogy kiröhöglek;-)...

chrisred 2019.01.17. 14:34:33

@BéLóg: Miért engem választottál Bayer helyett, hogy továbbvidd ezt a hülyeséget? Se Juhászt, se a Jobbikot, se Orbánt nem a bíróság kötelezte pénz megfizetésére.

6.Lenin 2019.01.17. 14:36:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mondjuk meg lennék lepve, ha valaki elmesélne mindent részleteiben, hogy az mi a lófasz is valójában.
Most tudnék linket küldeni arról is, hogy egy híres magyar agykutató leírja, hogy minél többet tudnak az agy működéséről, annál inkább rájönnek, hogy még mennyire az elején tarthatnak az egész megértésénél.

Arra már rájött az emberiség, ha mondjuk a kínai vázát hozzávágod a kedves nejedhez, bele is halhat, amennyiben a megfelelő helyen találod el. A nagymama himzett kispárnája már nem biztos, hogy hozza a megkívánt eredményt, a tapasztalat szerint azt inkább 3 percnél tovább a légzőszervi nyílásokra szorítva érdemes felhasználni a megkívánt eredmény elérésének céljából.

Mondjuk azt most nem értem, hogy az ülögumóidban tartott énedet miért izgatja egy felsőbb én titka?

6.Lenin 2019.01.17. 14:43:24

@Sir Bates dö Hól:

És gondolod, hogy számít valamit?

(most nem azért, de felrovod nekem, hogy én szeretnék bármit is meghatározni, aztán leírsz egy ilyen szöveget, mintha ez a te egyedüli jogod lenne. B+ te tényleg hülye vagy)

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 14:50:56

@6.Lenin: Lajosom, Lajcsi király! erre most pontosan mi alapján jutottál?;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:06:54

@Én de genere Mi: @Sir Bates dö Hól: Mennyire egy hullámhosszon vagytok, mennyi hasonlóság van köztetek! Mindkét nick egy első látásra az itt megszokott alacsony színvonalat meghaladó libsit sejtet, a primitívség mellé szolgáltatott népszerű-tudományos körítés. Sokat von le ugyan az értékéből hogy logikailag általában nem kapcsolható a témához, így inkább csak sznob nagyképűsködés, de így is szép az itt uralkodó félanalfabéta lumpenproli stílushoz képest.

6.Lenin 2019.01.17. 15:07:11

@Sir Bates dö Hól:

"tudod ez a net-tér nem olyan, hogy te döntöd el, hogy kivel kommunikálsz, hogy ki válaszolhat a felvetéseidre;-)... sz'al azért, hogy nyilvánosságra hozhasd kijegecesedett elméleteid a genetikáról, azzal fizetsz, hogy kiröhöglek;-)... "

Kényszerítettem bárkit is, hogy válaszoljon, főleg, mit? Kényszerítettem valakit, hogy kommunikáljon velem, és főleg miről?

Nyilvánosságra mertem hozni a te tudtod, engedélyed nélkül? Ekkora szemétláda lennék? Röhögj ki, nem leszarom? Ha már 1x ekkora szemétláda vagyok.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:17:35

@Sir Bates dö Hól: freud szerint ez jelezheti, ........

Freud nem mérvadó, a nálad tapasztalható jelenségeket azzal magyarázná hogy 2-3 éves korodban benyitottál a baszó szüleidhez és ez okoz mindent nálad tudat alatt, pedig csak egyszerűen egy büdös paraszt vagy!

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:17:43

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! pontosan mit értesz a "népszerű-tudományos" alatt?;-)... TIT-es ismeretterjesztést? a b1 attenboroughját? vagy?...

milyen a "népszerűtlen-tudományos"?...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:20:36

@6.Lenin: Lajos, megint jöttek, kopogtattak a démonok? én ugyan nem írtam semmi olyat, amit te nekem tulajdonítasz;-)...

BiG74 Bodri 2019.01.17. 15:20:38

Bayer fasza csávó! Teljesen alkalmas arra, hogy a fityisz igazi belbecsét kimutassa!

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:22:15

@Sir Bates dö Hól: Ezt a Lajcsi királyt fogod most nyomni? Szenzációs!

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:27:12

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, pontosan miért is vagyok "egy büdös paraszt"? mert jelzem, hogy antiszemita fajgyűlölő szalonnáci vagy? vagy azért, mert aziránt érdeklődöm, hogy miért nem települsz mo területére romániából, ha már ennyire hájpolod a ner-t? s akkor én sem nevezhetnélek levélszavazónak;-)... vagy azért, mert néha javaslom, hogy üzekedjél anyáddal? mert mindezt az általad feljebb hájpolt bayer is megtette;-)...

6.Lenin 2019.01.17. 15:27:30

@Sir Bates dö Hól:

Ez igaz, semmi értelmeset eddig nem írtál, csak személyeskedsz. Gombázol megint? Vagy még a tegnapi adag hatása?
Mind1 is.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:28:41

@BiG74 Bodri: Kutya úr, szerintem foglalkozz a saját lumenproli oldaladon előforduló nímandokkal Bayer helyett.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:30:39

@6.Lenin: nem utazhatok a sámándobon minden nap;-)... elfogytak a törzsutas pontjaim;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:32:46

@Helga Beauty Salon: irigykedsz hájas testvér? király akarsz te is lenni? tegyél le valamit az asztalra te is a "segget nyal! szaros Népünk győzni fog!" nem elég;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:34:59

@Sir Bates dö Hól: Mindig ugyanazt nyomod szinte szóról szóra te félcédulás!
Nem is sértő ebben a formában, hiszen egyértelműen egy erőlködő nyögvenyelős túltolt debilség az egész, nem is haragszom, a büdös paraszt kitétel pusztán ténymegállapítás.

BiG74 Bodri 2019.01.17. 15:38:41

@Helga Beauty Salon:
Öcsém, vagy húgom! Még mindig hülye vagy!

horvathviteztamas 2019.01.17. 15:39:14

Egyszerű ez a beszéljünk a lehető legmocskosabban a másikról kérdés. Mindenkinek szabad vagy senkinek. Pont.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 15:39:32

@Helga Beauty Salon: olybá' tűnik, mintha kibújnál a válasz alól hájas testvér... vajon miért?...

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:42:32

@Én de genere Mi: Te vagy a batesz is hogy erre válaszolsz? Egyébként ismertem, a boldog gügyeségre reflektált a kommentem, ahogy rendszeres lett ez a Lajcsi királyozás.

BiG74 Bodri 2019.01.17. 15:44:05

@horvathviteztamas:
Ez nem rossz ötlet, csak pc gyanús, abból pedig az egyszeri fityiszesnek elege van.

mgdé 2019.01.17. 15:53:06

@Helga Beauty Salon:

Persze hogy ismerted. Minden további nélkül elhiszem.
Mégis, mégis, látom, a Piros Virág titka közjátékot még az ismétléssel sem bírtad értelmezni. :D

Most, hogy talán már ..., esetleg megosztanád ... 6.Uljacöf cimboráddal ... is? :)

(Az intuíciódra inkább ne nagyon hagyatkozz ... :D )

6.Lenin 2019.01.17. 15:54:04

@horvathviteztamas:

Ez így túl 1xű lenne.
O1G mit jelent? Trágárság, jellem/kulturáltság hiánya?
Nem.
Nincs mit mondani mást az embereknek. Kik támogatják a ballib pártokat?
Az irigy, tehetségtelen emberek.
Hogyan kell megszólítani őket?
O1G
Hatásos?
Nem.

kozvelemenykutatok.hu/wp-content/uploads/2019/01/jelenlegi_trend-02-3.png

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 15:56:22

@Sir Bates dö Hól: olybá' tűnik, mintha kibújnál a válasz alól .....

Nem szoktam kibújni a válaszok alól, normális kérdést kell feltenni! Egy blődségre ne várj választ.

mgdé 2019.01.17. 15:58:59

@horvathviteztamas:

Támogatom. S inkább a senkinek. Már csak egy kérdés maradt, az átváltási árfolyam:
1 milliárd forint lenyúlt közpénznek hány "kurvaanyád" a nem túlzásba vitt ellensúlya?

chrisred 2019.01.17. 16:07:20

@horvathviteztamas: Mindenkinek szabad, csak vannak, akinek nincs hozzá gyomra, hogy bármit megcsináljon, amit szabad.

BiG74 Bodri 2019.01.17. 16:10:34

@6.Lenin:
Szar a megközelítés.
Az O1G az a viktorodra vonatkozik, nem azokra akik mondják. Argo, hogy trágárság, kétségtelen! Hogy jellem és kultúra hiánya? Pont egy bayerral a hátad mögött magyarázol ilyenről. Esetleg egy olyan miniszterelnökkel az élen aki az ország házában a jobbikos elnök nemi identitásáról viccelődött a bégető, éljenző juhcsapat előtt?

Kontraproduktív? Akkor mijafaszért tépítek a szátokat? Hát ez is csak a ti előnyötök kis erkölcsi bajnokok!

horvathviteztamas 2019.01.17. 16:26:17

@6.Lenin: Értem, rendben van. Viszont a kérdés a fő kérdés az, hogy ki ébred először! Ki fogja megszólítani a normális embereket! Viktorékra szavaztam, mert jelenleg csak ők mutatnak abba az irányba, ahol a család fontosabb, mint a buzik esélyegyenlősége és ők közvetítenek ahhoz hasonló világképet amiben szeretnék élni. DE NEKEM NEM KELL a Bayer féle életérzés. A szoclib féle fetrengős, gecizős sem kellenek, KIFEJEZETTEN SZÁNALMASAK. Van ebben az országban milliónyi értelmes ember, gondolkodni kellene és előre menni...

horvathviteztamas 2019.01.17. 16:28:13

@chrisred: Melyik út a megfelelő? A gecizés? A Bayer féle fröcsögés? Egyik sem. Miért nem lehet ember módjára viselkedni?

horvathviteztamas 2019.01.17. 16:29:45

@Én de genere Mi: Érdekes mértékegységeket használsz. Szerintem nem jó irány...

6.Lenin 2019.01.17. 16:31:31

@BiG74 Bodri:

Miért tépném a számat egy győztes választás után?
Ellenzék sehol(sajnos, de normális lenne kívánatos)
O1G leiskolázott mindenkit egy sima sajtótájékoztatón.

Kontraproduktív?
Igen.
Kis előny?
22-ben egy 4/5 ?

Bégető, juhcsapat-közel 3 millió magyar állampolgár

Ők kik?

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 16:32:50

"Szerdán pórul járt a bíróságon Bayer Zsolt fideszes sztárpublicista, aki teljes karriert épített fel a vele politikailag egyet nem értő emberek becsmérlésére, ám ezúttal az igazságszolgáltatás szerint túl messzire ment.

A másodfokú bíróság ugyanis úgy döntött, Bayernek 300 ezer forint kártérítést kell fizetnie, és bocsánatot kell kérnie Hadházytól"

index.hu/mindekozben/poszt/2019/01/17/kinzo_kerdes_vajon_hogyan_fog_bayer_zsolt_behajitani_egy_tobb_szaz_kilos_zsakot_hadhazy_akos_kertjebe/

Nem mintha B5G- t megrázná az összeg nagysága, hisz a fideSStől nyilván megfelelő járandóságot szakít a hivatalos uszító pozíciójáért. :))

Mikor kap már ez a fehérjehalmaz nóbeldíjat a munkásságáért? .... Ja, soha, azt nem a geci adja. :))

horvathviteztamas 2019.01.17. 16:33:30

@BiG74 Bodri: A normális viselkedés és tisztelet nem pártállás kérdése. Mindenkinek van mit tanulnia és mindenhol vannak veszett barmok...Az egész bandát elküldeném pár küzdősport edzésre, hogy megtanulja tisztelni a másikat...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 16:38:29

@6.Lenin: tehát fogalmad sincs, de fölényeskedsz. A tanulatlanok felsőbbrendűsége.

6.Lenin 2019.01.17. 16:43:15

@horvathviteztamas:

Ebben tökéletesen 1etértek veled. Ezért is írtam már a legelején, hogy ugyan úgy hibásnak tartom Bayer stílusát is.
Nem kell 1etérteni, de a stílus elfogadhatatlan, ha csupán a másik megalázása a célja.
Lehet ironizálni, kifigurázni az ellenfelet, sokkal gyilkosabb fegyver lehet.

De a szülők, hozzátartozók felhívása különböző nemi tevékenységre, bunkóság.
Sajnos, hogy a bírói gyakorlatnak is sok minden "köszönhető" a durva/mások megalázására irányuló beszéd elterjedésének.

A trágárság az szerintem nem annyira érdekes kérdés. A külföldiek is a magyar nyelveben elsőként a káromkodást sajátítják el leghamarább, és ha néhány nyugati filmet nézünk, talán még nekünk kéne pedálozni a lemaradásunk csökkentéséért.

Sajnos az igazi mondanivaló hiánya miatt még sokáig leszünk kénytelenek ezzel a stílussal együtt élni.
szerintem

6.Lenin 2019.01.17. 16:52:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De van fogalmam, mert olvastam, és nem csak arról, de ez a része nem annyira érdekel. És nem tudományos szándékkal foglalkoztam ezzel a témával.
Inkább gyakorlatias szempontból. És főleg az a része, hogy miért mondunk valamit, miközben más a szándékunk. Az üzleti életben rendkívül hasznos ezeknek az ismerete.
És az eddig szóba hozott része se függ össze azzal, amiről te szeretnél itt esetleg társalogni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.17. 16:57:30

@6.Lenin: ja, mert politikai szándékkal? Akkor meg kell védeni Bayert!

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.01.17. 16:57:45

"Gyurcsány Ferenc: "amorális, szétcsúszott, nárcisztikus, alkoholista faszkalap".
Varjú László: "egy becstelen, gyáva, szar gazember".
Tordai Bence: "fasz"
Judit Sargentini: "egy megvett, ócska, pitiáner gazember"
Puzsér Róbert: "Egy igazi idióta fasz."
Csaba László: "Állítólag a Csaba László egy fasz."
Konok Péter: "tudat­zavaros idióta"

Kijelenthetjuk, hogy a Bayer tulsagosan finomkodva, tul udvariasan, feleslegesen enyhen fogalmaz.
Az emberek nem volnanak ilyen kedvesek, hanem csak pofan vagnak ezeket a kollaborans hazaarulokat.

6.Lenin 2019.01.17. 17:02:14

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem védtem Bayert, mert rossznak tartom amit csinál. Most is róla beszélünk olyasmiről, amiben a másik oldal sokkal mocskosabb dolgokat is csinált már.
Kár adni a másik tábornak felesleges támadási felületet.

Ha még valami nem tiszta, kérdezz nyugodtan.

mgdé 2019.01.17. 17:04:48

@horvathviteztamas:

Egy ideális rendszerben csak és kizárólag csúnyán beszélni nem szabad, vagy törvénytelen és/vagy aljas cselekedeteket sem szabad tenni?

Hány Miatyánk jár a trágárságért, és hány Miatyánk a lopásért, hány a rablásért?

2019.01.17. 17:06:21

@Orbán 1 GÉNIUSZ:

Micsoda ötlet! Aztán mi lesz a Nagy Nemzeti Pofozkodás eredménye?

mgdé 2019.01.17. 17:11:32

@Ms.Cunnesburry:

Nyugi, csak arra vágyik, hogy a románok a Tiszáig jöjjenek ...

De legalább bevallja.

6.Lenin 2019.01.17. 17:14:52

@Orbán 1 GÉNIUSZ:

Idézet a Bayer ellen hozott ítélet indoklásából

"A kifejezés jelentős nyilvánosság előtti használata pusztán az érintett megalázását, emberi mivoltának sárba tiprását eredményezi. Semmiféle kritikaként, társadalmilag általánosan elfogadott véleményként értelmezhető jelentése nincs"

Az általad felsoroltak a bíróság szerint ebbe nem tartozhatnak bele, mert nem megalázza az érintetteket, csupán a rájuk valóban jellemző kritikaként fogható fel, az pediglen nem bűn, ezek szerint.

Rezsiszilárd fizikai kinézetén is lehet kéjelegni mert ő egy mocskos fideszes disznó. Az megengedett.

2019.01.17. 17:15:38

@Én de genere Mi:

Ok.

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mindenképp szükséges-e a XXI. században is minden eddigi történelmi hibát elkövetni, amelyek eredményeképp egykor a románok a Tiszáig jöhettek?

horvathviteztamas 2019.01.17. 17:24:35

@Én de genere Mi: Csak az emberi méltóság tiszteletéről próbáltam dadogni, nem akarom megoldani az örök élet misztériumát. Túl messze futottunk, túl gyorsan, ész nélkül...az alapoktól kellene kezdenünk...

2019.01.17. 17:25:03

"A bíróság arra kötelezett, hogy kérjek bocsánatot Hadházytól. Ez akkor fog megtörténni, amikor Hadházyék bocsánatot kérnek a miniszterelnöktől és a köztársasági elnöktől. Addig nem.”
444.hu/2019/01/17/bayer-zsolt-otforintosokban-fogja-kifizetni-a-hadhazynak-megitelt-300-ezer-forintot-de-bocsanatot-nem-hajlando-kerni

Lehet feltételeket szabni jogerős bírósági ítélettel szemben?

BiG74 Bodri 2019.01.17. 17:26:43

@6.Lenin:
Uram, önben annyi konkrétság szorult mint mackósajtba brummogás!

Miért tépik a szájukat! Igen! Ez volt a kérdés (bár választ nem vártam, és nem is kaptam)!
Egy nyertes választás után miért is? A kontraproduktivitás mellett meg pláne!
Az O1G fáj a hívő fityiszesnek, mert bántják a cáratyuskát! Fáj, mert fél, hogy a demagóg popoulizmusra hajló emberkék felkapják és terjesztik. Jaj akkor mi lesz, ha az egész ország tele lesz firkálva!
Az egész rendszervédelmező nyálcsurgatásotok, önellentmondások, hazugságok, és fullkonzervatív hatalompártolási módszerekből áll.

Helga Beauty Salon. 2019.01.17. 17:27:22

@6.Lenin: "Nem védtem Bayert, mert rossznak tartom amit csinál. Most is róla beszélünk olyasmiről, amiben a másik oldal sokkal mocskosabb dolgokat is csinált már."

Mint például ez az eset! Milyen erkölcsi színvonalon állhatnak azok akik politikai rendezvényre elvisznek egy kislányt és elmondatnak vele egy kormánytagokat trágár szavakkal illető beszédet?
Ez milyen értékrendről tanúskodik? Már egyszer leírtam, de belefér mégegyszer, ez ugyanaz, mint amikor az a tetű szőröspofájú migráns ordítva átlógatta a kerítésen azt a kisgyereket!

mgdé 2019.01.17. 17:28:41

@Ms.Cunnesburry:

Nem "mindenképp szükséges".
De sajnos túl sok a tudatlan ösztönállat is, az ezeket uszító számító gazember is, ezért nem kizárt. A bármelyik oldali mérsékeltek, tárgyalni hajlandóak meg fogynak.

Mer' az akasztósdi, meg a polgárháborúsdi olyan romantikus.

:(

horvathviteztamas 2019.01.17. 17:29:23

@Orbán 1 GÉNIUSZ: Bayer szövegében van igazság, de a stílus vállalhatatlan. Valamelyik oldalnak el kellene kezdeni végre emberien megszólalni és nekünk kellene az elsőknek lenni... valakiknek utat kell mutatni...

horvathviteztamas 2019.01.17. 17:31:10

@BiG74 Bodri: A saját álmodat más nem álmodja...

horvathviteztamas 2019.01.17. 17:33:54

@6.Lenin: Időnk van, mindenkinek ugyanannyi, el kell kezdenünk változni...

mgdé 2019.01.17. 17:36:29

@horvathviteztamas:

Nem vártam el. :)
Csak annyit akartam volna vízfestékkel az égre skiccelni, hogy a trágárság mellőzése helyes cél, a civilizáltság valamiféle jele, csak épp nem igazán old meg bármit is. Azaz, ÖNMAGÁBAN bizony nem sok ... Lásd mondjuk - hagy ugorjon a kedves Helgácska - Esterházy példázata, este 6 után barna cipőt soha ...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.17. 17:38:53

@Ms.Cunnesburry: "Lehet feltételeket szabni jogerős bírósági ítélettel szemben? "

fideSsesnek vagy halandónak?

Schmidt Mária sem hajtotta végre bírósági ítéletet, nem festette át a plakátot, hanem inkább fehérre mázoltatta a házfalat. Lett belőle bármi baja?

6.Lenin 2019.01.17. 17:39:00

@BiG74 Bodri:

Engem miért izgatna az O1G-zés? Én mindig, mindenben azt nézem/néztem, hogy ki mondja, és vajon miért. Ez a lényegesbb része ennek.

Kik mondják?
Miért?
Van értelme ennek részükről?
Hoz valamilyen hasznot nekik?

Válaszolj te ezekre a kérdésekre, magadnak.

BiG74 Bodri 2019.01.17. 17:40:53

@horvathviteztamas:
Egy kicsit menjünk tovább bayer ügyében. Mond igazságokat? Trágár, obszcén módon? Ez számít? Hát nem, kedves uram. Volt egy Hofi Géza, vannak standup humoristáink, trágárak, obszcének néha, de nem számít igazán.
Most tényleg ki kell veséznem, hogy ki az a bayer, hogy milyen megbecsülésnek örvend a fideszesek, és kormányzati körökben. Miközben nem egy trágár megmondóember, csak egy vakhitű gyűlölködő, ocsmányszájú fideszdroid!

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 17:42:43

@horvathviteztamas: magyarázd már meg, hogy miben gátol/hátráltat téged a "buzik" jogegyenlősége! (bár a buzi kifejezés mellett kissé hiteltelen a trágárság elutasítása;-))...

BiG74 Bodri 2019.01.17. 17:43:03

@6.Lenin:
Köszönöm, nálam megvannak a válaszok.
(Sorrendben a,a,c,b).

6.Lenin 2019.01.17. 17:45:40

@horvathviteztamas:

Te, és én változunk, rendben.
Lesz ettől mondanivalója azoknak, akik szeretnek ezekkel a módszerekkel élni?
Félek, hogy nem.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 17:48:56

@horvathviteztamas: a baribaszó ner-cselédek által idézettek közül pontosan melyikre vonatkozik a "Bayer szövegében van igazság, de a stílus vállalhatatlan." megállapításod?;-)...

mgdé 2019.01.17. 18:01:21

@Sir Bates dö Hól:

Mi bajod az "Állítólag" szóval? :D

Csak azt nem értem, akkor még miért nem volt baja Zsocának Csaba Lászlóval, amikor az még a Fidesz gazdaságpolitikáját védte, magyarázta. De ugyanez Urbán Lacival, Chikánnal, stb. ...

Áruló-e az, akinek a SZAKMAI nézetei nem változtak?

(Nos, kedves Uljacöf elvtárs & co., erről mit mond az a fene nagy élettapasztalat?)

horvathviteztamas 2019.01.17. 18:16:30

@Sir Bates dö Hól: a buzi kifejezés évtizedek óta általános megnevezése a melegeknek, csak ti szeretnétek újabban vmi szalonképesebb kifejezést...

horvathviteztamas 2019.01.17. 18:22:59

@Sir Bates dö Hól:
Tessék:
"Gyurcsány Ferenc: "amorális, szétcsúszott, nárcisztikus, alkoholista önző beteg ember".
Varjú László: "egy becstelen, gyáva, hazug gazember".
Tordai Bence: "félkegyelmű súlytalan senki"
Judit Sargentini: "egy megvett, ócska, pitiáner gazember"
Puzsér Róbert: "Egy igazi idióta öntelt, önjelölt celeb."
Csaba László: " egy kretén, aki senkit sem érdekel"
Konok Péter: "tudat­zavaros idióta"

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 18:29:43

@horvathviteztamas: miként az is már elég régóta elfogadott kifejezés az álságos képmutatókra, hogy baszd telibe a kurva anyádat tomika;-)... zárjuk rövidre: te is csak egy kurzuskeresztény faszszopó vagy;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 18:32:30

@horvathviteztamas: basszam a szádat, erre nem is reagáltál "magyarázd már meg, hogy miben gátol/hátráltat téged a "buzik" jogegyenlősége!";-)...

chrisred 2019.01.17. 18:45:41

@horvathviteztamas: A Simicska-féle gecizés és a Bayer-féle mocskos száj ugyanannak a társaságnak a produktuma. A mindenkit meghágó fehérvári huszárok kultúrája.

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 18:50:06

arra azért kíváncsi vagyok, hogy miként fogják a baribaszók megmagyarázni a momentum pénzének felfüggesztését;-)... lehet arra hivatkozni, hogy jogszerű az ász álláspontja, de az a joggal való visszaélés esete;-)...

horvathviteztamas 2019.01.17. 19:25:56

@Sir Bates dö Hól: Az a szép az kommentelésben, hogy te és a hozzád hasonló senkik is mernek ugatni:DDD

horvathviteztamas 2019.01.17. 19:27:25

@Sir Bates dö Hól: Tudom, nem tehetsz róla, hogy buzi vagy, de hergeld magad:DDD

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.17. 19:37:47

@Ms.Cunnesburry: "Lehet feltételeket szabni jogerős bírósági ítélettel szemben?"

Miért ne lehetne? Csak a következményeit is állni kell majd. A pedig forintosítva lesz.

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.17. 19:39:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Azt nem tudhatjuk, mert nem tették közzé, de akár kaphatott is érte bírságot a bíróságtól.

2019.01.17. 19:46:09

@Én de genere Mi:

Azt hiszem, el tudnék menni, hogy az állatokkal éljek, olyan békések és szerények,
Soká, soká állok és nézem őket.

Nem izzadnak és nem nyöszörögnek sorsukon,
Nem fekszenek ébren a sötétben, siratva bűneiket,
Nem keserítenek el Isten iránti kötelmeik megvitatásával,
Egyik sem elégedetlen, egyik eszét sem veszi el a bírás tébolya,
Egyik sem térdel a másik előtt, sem egy ezer évvel előbb élt fajtájabeli előtt,
Egyik sem tekintélyes vagy szerencsétlen az egész földkerekségen.

2019.01.17. 19:49:24

@látjátok feleim szümtükkel:

Ámen! Különben precedenst teremt, aminek katasztrófális következményei lehetnek.

látjátok feleim szümtükkel 2019.01.17. 19:49:33

@Helga Beauty Salon: "Ez milyen értékrendről tanúskodik?"

Pont olyanról, mint amit a Kövér nertárs és csapattársai mutattak nekik. Szerintem ideje lenne valami kötelet is keríteni, hogy teljes legyen az átvett értékrend.
Téged meg* a fidesz lapátra fog tenni, ha ellenük szónokolsz, hiszen kötelező az unortodox politizálás, az illiberális viselkedés dicsőítése. Te meg kis tévelygő, itt a nagy közönség előtt leszólod a fidesz értékrendjét átvevőket.
Azért ha kirúgnak, és nem lesz kenyered, én adok egy darabot az én libibolsikomcsi kenyeremből, hogy ne halj éhen.

6.Lenin 2019.01.17. 19:55:14

@Ms.Cunnesburry:

Az első utad az oroszlánok közé vezetne?
Fényképen olyan békések.

2019.01.17. 20:52:07

@6.Lenin:

Ja. És vinnék magammal egy Whitman kötetet, hogy bezárja az oroszlánok száját. :D

6.Lenin 2019.01.17. 21:00:14

@Ms.Cunnesburry:

Szerintem sokkal hatásosabb lenne Gyurcsány baloldalról írt nagyon jó könyveiből idézned nekik. Állítólag gyilkos erejű írások vannak benne, és már 5-6 m-ről is hatásosak.

Vagy meghívnád Hadházyt, ő állatorvos, és mindjárt olyan családias lenne a buli. Ő tudja kezelni a helyzeteket. Ő, te, és az oroszlánok, olyan megható már most is. Vajon az orosz-lánok értik a szláv nyelveket?

2019.01.17. 21:11:16

@6.Lenin:

Azért kösz, hogy nekem tulajdonítod Walt Whitman sorait. Ha élne, jót derülne rajta. Azon talán még jobban, hogy a szent cél érdekében simán belekeverted Gyurcsányt és Hadházyt.
Szép volt! :D
www.magyarulbabelben.net/works/en/Whitman,_Walt/%5BI_think_I_could_turn_and_live_with_animals%5D/hu/58508-%5BAzt_hiszem,_el_tudn%C3%A9k_menni,_hogy_az_%C3%A1llatokkal_%C3%A9ljek%5D?interfaceLang=en

Sir Bates dö Hól 2019.01.17. 21:14:02

@horvathviteztamas: így van, szemtől szemben én is pajzsra emelném orbánt;-)...

2019.01.17. 21:29:32

@Sir Bates dö Hól:

írsz még 2 hasonló kommentet és vérszerződést köt veled.

6.Lenin 2019.01.17. 22:24:31

@Ms.Cunnesburry:

"Ja. És vinnék magammal egy Whitman kötetet,..."

Mit tulajdonítottam neked? Én azt írtam , mit, kit vigyél magaddal inkább.

2019.01.17. 22:31:57

@6.Lenin:

Még nem teljesítetted a napi kvótát? Mással nem tudom magyarázni, hogy egy versrészletről épp Gyurcsány és Hadházy jut eszedbe. :D

Egy Hun Hunniából 2019.01.17. 22:48:41

A keresztény értelmiség épp nem rénszarvas vadászaton van? Akkor kussoljon, ha lehet kérni!

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 00:12:36

@6.Lenin: úgy látom, te nyitott szájjal rohantál a faszerdőbe...a bölcs fideszes, aki letagadja, hogy az. Aztán bevédi a hőseit, akkor is, amikor nem kéne. Whitman és Gyurcsány...
De hidd el, én se bántom a Bayert. Beteg szegény, nem tehet róla. Tourette-je van neki.
Na, ez a másik író, akit nem ismersz.

Helga Beauty Salon. 2019.01.18. 08:33:33

@Igazamvanvagyigazamvan?: Na, ez a másik író, akit nem ismersz.......

Jaj egyem azt az értelmiségi agyonművelt sznob fejedet, egy amerikai parasztköltőt miért létfontosságú ismerni egyáltalán? Te történetesen ismerd, de akkor mi a fasz is van? Így irodalombuziként ugyan tündökölhetsz, de te és a hozzád hasonló faszfejek tapasztalataim szerint más területeken egyből elvéreznek, mert baszhatják a huszadrangú írókkal kapcsolatos tudományukat. Példának rögtön téged tudlak felhozni, hiszen szemmel láthatóan egy hatalmas tökfej vagy minden Whitmannal kapcsolatos műveltséged ellenére!

6.Lenin 2019.01.18. 10:01:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Már vagy 1000x leírtam, hogy nem vagyok tagja a Fidesznek, nem is voltam, 1etlen pártnak sem.
Ellenben 94 óta a Fideszre szavazok, mert jelenleg sincs jobb. Szerintem.

Megtehetem, mert Mo-on demokrácia van, és jogom van hozzá.

Miért kéne ismernem a világ összes fasz íróját, költőjét, és akárkit?

Beleolvastam a tót picsának a hsz-be, és leírtam, hogy elsőként menjen az oroszlánok közé, ha már állatok közt szeretne élni.
Vigye magával Hadházyt mert az talán ért az állatokhoz és családiasan meglennének.
Állatok, és egy hozzájuk értő.
Én nem szeretnék állatok közt élni, van így is éppen elég ebben az országban. Én ember vagyok, vagy annak tartom magam.- Köztük szeretnék ,és a továbbiakban is élni.
Ismertem azt a génhibára visszavezethető betegséget amiről írtál, de az nem tartozott ahhoz,amiről írtam. Olvastam ennél jóval több defektről, amit a hibás gének okoznak.

Itt csak arról írtam, jobban mondva idéztem egy tanulmányt-amit nem én írtam-hogy a politikai hovatartozásunkról is sokan megállapították már, hogy visszavezethető -valamilyen %-os arányban -az öröklött génben rejlő információval.

Mi a fasz közöm van ahhoz, hogy nem értetted, vagy félre szeretted volna vinni a témát? Ez a Withman meg ott él, ahol neki jól esik, leszarom, miért kéne minden degeneráltat ismernem?
Foglalkozzanak vele a hasonló gondolkodásúak.
Seggfej.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 14:01:44

@Helga Beauty Salon: hát, az igaz, hogy a szoláriumhoz nem értek. De hogy te miért vagy büszke arra, hogy sötét vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 14:03:54

@6.Lenin: igen, és az a tanulmány nem sok jót ír a megalkuvókról. Nomeg a keresztény reakciósokról.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 14:05:42

@6.Lenin: azért azt legalább fel kellett volna ismerned,hogy valami irodalmi műből való idézet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 14:08:04

@6.Lenin: whitman már nem él. Közel sem degenerált, viszont jelentős alakja az amerikai irodalomnak.

6.Lenin 2019.01.18. 14:10:34

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ez is lényegtelen.Én abból az apropóból írtam, hogy a politikai attitűdnek köze van a géneknek, amit az elődeinktől öröklünk, sőt azóta az is kiderült, hogy nem feltétlen a szőlőktől, hanem egy régebben élt őstől is származhatnak azok.
Ennyi volt/van a lényege, nem több és nem kevesebb.
Az, hogy ki melyik csoportba tartozik, lényegtelen volt.

Remélem megint egy lépéssel közelebb kerültél a megértéséhez. Ha még most sem, kérdezz nyugodtan.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.18. 14:13:20

@6.Lenin: ezért cseszted le, hogy mehet az állatok közé. Mert genetikailag öröklötten lippsi.
Nagyon kilóg a lóláb, Vlagyimír.

Helga Beauty Salon. 2019.01.18. 14:19:36

@Igazamvanvagyigazamvan?: , viszont jelentős alakja az amerikai irodalomnak.......

Az amerikai irodalom viszont jelentéktelen része a világirodalomnak!

6.Lenin 2019.01.18. 14:19:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nézd, voltak amerikai fiatalok, akik elkerékpároztak iszlám országokba, elvágták a nyakukat. Mások téríteni mentek, megették őket. Van, aki állatok közé szeretne költözni.
Közöm?
Miért kéne követnem ilyeneket?
Hímneműnek születtem, az is szeretnék maradni.
Én sem tudok szabadulni a génjeimben meghatározott dolgaimtól, de nincs is szándékomban, eddig legalább is.
Miért lenne ez baj számomra? Nincs hozzá jogom?

6.Lenin 2019.01.18. 14:26:55

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem csesztem le, azért sem, mert lipsi.

Mást ajánlottam, hogy szerintem inkább mit vigyen. Semmi mást.

Azt is elárulom, hogy mi volt az alapja. Eszembe jutott, hogy egy blogban írtak a Hadházy/Szél duóról:

Bement az MTVA székházba egy állatorvos a paciensével. Ez ugrott be, mikor a kannásboryt olvastam. Ennyi.

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 14:45:44

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! a homo sapienst és főleg a homo ludenst az különbözteti meg humanoid kinézetű baribaszó ner-cselédtől, hogy ismeri whitmant, burnst és adyt;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 14:51:26

@Helga Beauty Salon: egyébként te tényleg ismered tourette-t? a család nagy barátja lehet nálatok;-)... ültök a csöndben és hallgatjátok: tic, tic, tic, tic... sz'tem invesztáljatok be egy metronómba:-)... vagy egy állóórába...

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 14:55:09

@6.Lenin: "sőt azóta az is kiderült, hogy nem feltétlen a szőlőktől, hanem egy régebben élt őstől is származhatnak azok."

Lajosom, Lajcsi király, nálad is látszik az atavisztikus visszaütés;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.18. 15:00:13

@Sir Bates dö Hól: egyébként te tényleg ismered tourette-t? a család nagy barátja lehet nálatok;-)........

És írod mindezt úgy, hogy az ezelőtti kommentedben "baribaszó ner-cselédeket" emlegetsz!
Annyira szerencsétlen jobbágy vagy, hogy te adod a lőszert a kivégzésedhez?

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 15:01:21

@Helga Beauty Salon: ellenben tormay cécile összes ott van a könyvespolcon mindenütt, ugye hájas testvér?! mindjárt nyírő és wass között;-)... vidal, heller, kerouac, salinger, mailer, hemingway meg egy törpe szubkultúra idoljai;-)...
(más sötétnek sem kell jelezzelek;-))

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 15:05:24

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! a jobbágy az jogi helyzetet jelöl, a sötét paraszt a kifejezés, melyet kerestél;-)...

egyébként nálatok, romániában, esik a hó?;-)...

6.Lenin 2019.01.18. 15:06:10

@Sir Bates dö Hól:

A nagypapid nyilas volt, a papi meg ÁVH-s, a dédpapid még kannibál. Kire ütöttél?
A póstásra? Aki másnaponként váltotta a nemét, és a macskán kívül mindenkit megizélt, aki az útjába került? Tovább már nem bonyolítom, nehogy sokk legyen neked.

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 15:17:44

@6.Lenin: ja, a kétszer csengetőre, aki meghúzta anyád is, bár púposkodott, mint a macska, sz'al mi a helyzet tesó?;-DDD...
by the way, ha a bátyóm Lajcsi király, akkor én vók a kisherceg;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.18. 15:21:16

@Sir Bates dö Hól: Mit sorolgatsz, a faszba sincsenek még az orosz irodalomhoz képest sem (a példa pusztán a területi azonosság miatt került említésre) ami egyébként nem baj, mert történelmileg fiatalabb kultúra, csak mit bizonygatsz feleslegesen a tények ellenében? Amerikában Homérosz idejében maximum a porba rajzolgattak!
Ez a Romániában esik e a hó pedig színtiszta vergődés, ne égesd már magad!

6.Lenin 2019.01.18. 15:22:52

@Sir Bates dö Hól:

Bunkókám, csak ennyit sikerült kipréselni magadból?
Szar lehet ott a gettóban neked.

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 16:02:40

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! tényleg azt gondolod, hogy ez egy érv "történelmileg fiatalabb kultúra", "Amerikában Homérosz idejében maximum a porba rajzolgattak!"?!

te tényleg csak egy igazi szőrös talpú havasi paraszt vagy;-)...

(mondanám gondolj bele, hogy mi volt a helyzet az arabok és a keresztény európa viszonyában a IX-XIII. században kultúra, tudomány tekintetében;-)... arról nem beszélve, hogy az őseink homérosz idején valahol az ural táján vívták élet-halál harcukat a mókusokkal a tobozokért;-)... a prekolumbián amerika kultúrájáról meg elég keveset tudunk, ám az is lenyűgöző... )

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 16:05:00

@6.Lenin: haggyá'má' báttya! sanyarú hepyzetemre való tekintettel küggyé' má' egy kis lét! csókolom a többieket, tarcsuk a kapcsolatot, ha mán így egymásra találtunk;-)...

6.Lenin 2019.01.18. 16:15:49

@Sir Bates dö Hól:

Ez siralmasan gyenge. Szedd már össze magad. Vagy tényleg nem megy?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.18. 16:33:41

„Szeretnénk néhány támogató, bátorító szót mondani neked. Nem ismerünk, nem tudjuk valójában ki vagy, egy dolgot tudunk: iszonyatosan bántanak mostanában, mert volt bátorságod gimnazistaként pár mondatot mondani szívedből, lelkedből saját országod kormányáról. Voltak benne erős szavak, mondatok. Mi is szoktunk ilyeneket használni időnként. Nincs ezzel baj. A baj azokkal van, akik most bántanak, gyaláznak téged.

Tudod szerintünk mindegy, hogy igazad van-e vagy sem. Nekünk sincs mindig igazunk. De jogod és jogunk van ahhoz, hogy nyilvánosan beszéljünk hazánkról. Úgy, ahogy gondolkodunk róla.

A magyar Országgyűlés képviselőnőiként azt mondjuk neked, hogy nagyszerű ember vagy. Nem a valamelyik tantárgyból elért jegyed, hanem tisztességed, emberi becsületed, helytállásod, bátorságod minősít. És ezekből nálunk most ötöst kaptál. Ismeretlenül is becsülve fejezzük ki tiszteletünket és kívánunk neked erőt megküzdeni a saját ügyedet, ami a mi ügyünk is”.

index.hu/belfold/2019/01/18/nagy_blanka_ellenzek_gimnazista_nyilt_leve/

6.Lenin 2019.01.18. 16:42:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Tudod szerintünk mindegy, hogy igazad van-e vagy sem. Nekünk sincs mindig igazunk. De jogod és jogunk van ahhoz, hogy nyilvánosan beszéljünk hazánkról. Úgy, ahogy gondolkodunk róla."

Nagyon jó. Végre itt van leírva. Mindekinek joga van hazudni is akár. Aki a mi oldalunkon teszi annak biztos, hogy joga van.

Vajon elfogadnának egy ilyen nyilatkozatot az elleféltől is? Kétlem.

6.Lenin 2019.01.18. 16:54:33

@6.Lenin:

Azért ez egy gyöngyszem...

"Tudod szerintünk mindegy, hogy igazad van-e vagy sem."

"Nem a valamelyik tantárgyból elért jegyed, hanem tisztességed, emberi becsületed, helytállásod, bátorságod minősít."

Annyira jellemző ez a mai ellenzékre.

Hazudj bátran, tiszetsségesen, és már közénk is tartozol.

Ekkora marhákat, édes Istenem.

Helga Beauty Salon. 2019.01.18. 17:13:18

@Sir Bates dö Hól: Figyelj komám! Egy amerikai paraszt költő, nevezetesen Whitman huszadrangú személy a világirodalomban és ezt az állításomat fenntartom, maximum a századrangú besorolásra változtatást fogadom el. Te megszokásból elkezdtél már megint összehordani minden barom faszságot ami mellé a másik érved a román hó tudott lenni és ez így önmagában a tehetségtelenség és vitaképtelenség bizonyítéka.
Mit kezdjek veled? :D Baszd szájba Whitmant meg a többi hozzád hasonló hülyét akinek ez valami, azon kívül anyádat, magadat ha jól hajlik a derekad, a degenerált de generét, az összes hasonszőrű tudálékos libsi mongolidiótát akikkel itt rontod a levegőt, ja és az összes romániai medvetáncoltató cigányt is ha már annyira érdekel az a környék!

2019.01.18. 18:44:21

@6.Lenin:

1. belekaffogtál valamibe, amiről halvány sejtelmed sem volt.
2. letámadsz mindenkit, aki ezt szóvá teszi
3. kened a szart mindenfelé, csakhogy jól jöhess ki a helyzetből

További kellemes műfelháborodást! :D

6.Lenin 2019.01.18. 19:36:54

@Ms.Cunnesburry:

6.Lenin
2019.01.18. 14:26:55
@Igazamvanvagyigazamvan?:

Olvasd el, ebben minden benne van. Nem több, nem kevesebb ér ez az egész szarság.

Beleolvastam a hozzászólásodba, beugrott a vicc, írtam valamit. Ennyit ér az egész, részemről.
Milyen szart kenegetek, és kire? Ti igyekeztek olyasmit belelátni, ami nincs is benne.

2019.01.18. 20:24:56

@6.Lenin:

Olvastam. Gondolom, azért kellett mindenképp letótpicsáznod,hogy érzékletesebben kifejtsd álláspontod @Igazamvanvagyigazamvan?: -nak.
Ugye eszedbe jut, ha legközelebb elítélően írsz a személyeskedésről és trágárságról?

6.Lenin 2019.01.18. 20:31:22

@Ms.Cunnesburry:

Kb. Minden igyekezeted a másik megalázása. Mire számítottál?
Nem ezt szeretted volna kiprovokálni?
Én csak szívességet tettem, megkaptad amit akartál.
Igen eszembe fog jutni, de én mindenkinek megadom azt, amit szeretne, nem vagyok irigy.

2019.01.18. 20:43:58

@6.Lenin:

:D:D
A szartapicskolás után jön a mosakodás. Van még lejjebb?
Sok szerencsét hozzá! Ügyelj, nehogy keszonbetegséget kapj!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.18. 21:25:04

Azért rendesen megdolgoztatjátok lenin efftársat!:))

Sir Bates dö Hól 2019.01.18. 23:04:34

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! ad1/nem paraszt, maximum farmer;-); ad2/mivel angolul írt, ha valóban huszadrangúnak tekintenék, egyáltalán nem ismernénk, csak a szakmabeliek (sajnos ady, nyelvi determináltsága okán a huszadrangú, ha franciául ír, akkor világhírű)...
természetesen nem vitatom el a jogod, hogy neked ne tessék;-)...

(a "baszd szájba" miként értendő? a szó eredeti jelentésében vagy a "verd szájba" szinonimájaként, hisz iskolázatlan voltod következtében ezt a kifejezést használod mindig;-)... )

taga20 2019.01.18. 23:45:57

@Sir Bates dö Hól: haver, erre csak azt tudom mondani, mint rodeo.

ne gereblyézd a vizet, me semmi értelme!:)))

zenét bírod, nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=6-_3t4DGLeA&start_radio=1&list=RD6-_3t4DGLeA

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 09:44:07

@Sir Bates dö Hól: : hájas testvér! ad1/nem paraszt, maximum farmer;-); ad2/mivel angolul írt, ha valóban huszadrangúnak tekintenék, egyáltalán nem ismernénk,

Látom ismét kénytelen voltál huszadrangú emberként huszadrangú problémákba kapaszkodni. A farmer bizony a paraszt megfelelője, annak ugyan a kisgazda változata, de akkor is paraszt!
Hülye sznob mivoltodat mi sem bizonyítja jobban mint ez a nem magyar költőket hozsannázó baromság! Bármely, akármilyen értékű idegen nyelven íródott vers itteni értéke már a fordító érdeme, vagy bűne ezek után besorolgatni, összehasonlítgatni faszok szokták egyéb hasznos elfoglaltság híján! Ők a sznobok, az Omar Khajjám rajongó eredetieskedő különc seggfejek!

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 09:46:34

@taga20: "ne gereblyézd a vizet, me semmi értelme!:)))"

Elnézve a kommentjeidet elhiszem hogy sokat tudsz a felesleges haszontalan tevékenységekről!

taga20 2019.01.19. 10:08:30

@Helga Beauty Salon: elnézve, ahogy egész héten, reggeltől-estig itt baszod a rezet, elhiszem, hogy az egész életed haszontalan és felesleges.

de nincs harag, remélem:)))

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 11:03:06

@taga20: Tagácska, már mondtam, én annyira hatékony és zseniális dolgozó vagyok hogy feladatom maradéktalan ellátása mellett is tudok kommentelni!
Te viszont egy ketyó kommentelő vagy és csak remélni tudom hogy amikor nem vagy itt a munkádat nem ilyen szar színvonalon végzed! :D

de nincs harag, remélem:)))

taga20 2019.01.19. 11:28:53

@Helga Beauty Salon: helgácska, ha olyan zseniális dolgozó vagy, mint amilyenek a kommentjeid, akkor te nem vágod mit jelent ez a szó.

persze egy csomó szóról sincs fingod se, és csak idehányod.

persze fogyatékosok is kellenek egy társadalomban, me így, veletek vagyunk kerek egész:)))

de nincs harag, remélem:)

ja és küldök valamit, me nagy szakértő vagy, ahogy látom:)))

www.youtube.com/watch?v=TYJcGWz5D9U&list=PLSID3BL3SaXSB2_NFb0NYKFqBxeqAwiba&index=47

Sir Bates dö Hól 2019.01.19. 14:29:00

@Helga Beauty Salon: "Ők a sznobok, az Omar Khajjám rajongó eredetieskedő különc seggfejek!"

hájas testvér!
az élet nem mindenkinek csak és kizárólagosan az "enni-inni-baszni" szentháromságát jelenti;-)...
(talán ismered a churchill-nek tulajdonított mondást, miszerint, ha a háborús erőfeszítések miatt beszüntetjük a színházi előadásokat, akkor miért is harcolunk?)

taga20 2019.01.19. 15:03:24

@Sir Bates dö Hól: "az élet nem mindenkinek csak és kizárólagosan az "enni-inni-baszni" szentháromságát jelenti;-)..."

én meg aszittem.

bakker, egy világ omlott össze:)))

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 15:13:10

@Sir Bates dö Hól: (talán ismered a churchill-nek tulajdonított mondást, .....

Nem ismertem, de pont erről beszélek! Tudsz valami szart, azután azzal turnézol, előszeded ha kell ha nem jobb híján, mert saját gondolataid nincsenek! Ezek egy félművelt sznob ismérvei, olyané mint te is vagy! Persze ahhoz már hülye vagy hogy ne hájastestvérezz debilségedet bizonyítva ugyanabban a gondolatmenetben amiben szellemi nagyságodat bizonygatod! :D

taga20 2019.01.19. 15:24:22

@Helga Beauty Salon: hájastestvér, nem ismerek rád! te puhatatestűbb vagy, mint szoktál!

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 15:25:36

@taga20: Nyugi tanga, van akinél az enni inni baszni egészen jó ötlet és jobb ha nem nyúl semmihez, mert csak kárt csinál!
Gondolhatnánk ugyan hogy a basznit ki kéne hagyni hiszen a betosz, meg a hozzád hasonló alakok jobb ha nem szaporodnak, de én úgy vagyok vele hogy vak tyúk is találhat szemet! Remélem a sirnek és neked életképes utódaitok vannak és nem örökölték korcs felmenőik génjeit! :D

Helga Beauty Salon. 2019.01.19. 15:27:40

@taga20: " hájastestvér, nem ismerek rád! te puhatatestűbb vagy, mint szoktál!"

Két ilyen balfasz fél fogamra sem elég! :D

taga20 2019.01.19. 15:44:24

@Helga Beauty Salon: mondod te parazita, asztán tovább szívod a közösséget:)

cicmen, te kábé, olyan kemény lehecc, mint bájerzsoca.
bekóstolta zsoca hontot, aki azt mondta, hogy legyen, erre a B5G becsicskult:)

szerintem, te maksz. a műfogsorodat csattogtatod fityeszork!

mgdé 2019.01.19. 20:57:45

@Helga Beauty Salon:

Helgácska, te tényleg, te valóban tudsz arról, hogy Faludy komolyabb repülő nindzsa volt mint a Szíriuszt sose látott Khajjám? Hát ez meg hogy lehet? :D

Ha megengeded, a csillagos ötösért még egy kérdés:
Ha egy - mind Kerberoszt, mind Orthoszt közös őséül tudható - Paralelepipedon csillagképi canariai parittyás rokonszerelemben összejön egy Argosztól atavisztikusan fogant, hétszer metszett lernai hidralánnyal, hány feje és hány szeme lesz a kisdednek?

Ha Uljacöf tanárbácsi segítségével még azt is megmondod, hogy genetikusan jobbra vagy balra fognak dőlni a eme gyermek sarki szemzugai, kapsz még egy szép, '92-es heinekenvörös hatágú csodacsillagot is.

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 10:41:42

@Én de genere Mi: Ha egy - mind Kerberoszt, mind Orthoszt közös őséül tudható - Paralelepipedon csillagképi canariai parittyás rokonszerelemben összejön egy Argosztól atavisztikusan fogant, hétszer metszett lernai hidralánnyal, hány feje és hány szeme lesz a kisdednek?

Halvány lila gőzöm sincs, nem tartozik a napi problémáim közé az ilyen elvont baromság. :D Ellenben rólad már van egy képem, téged egy vizenyős tekintetű hájfejű mongolidiótának képzellek. :P

Sir Bates dö Hól 2019.01.20. 11:14:36

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! milyen erdélyi levélszavazó vagy te?! ember... vagy legalábbis valami olyasféle! te komolyan nem ismersz semmit? adyt nem ismered, józsef attilát nem ismered, dsidát nem ismered, csáthot nem ismered, a huszadrangú nem magyarokat nem ismered eleve, kácsort nem ismered, závadát nem ismered, mit ismersz te? a kurvákon kívül miről lehetne veled diskurálni? antiszemitizmusodról? miről pubi? te tényleg azt hiszed, hogy amit itt kapsz, az az ún. "magaskultúra"?! hájas testvér, ez az alapot alig haladja meg!;-)...

(azért az tényleg kellemetlen, hogy még @taga20: is ismeri a fentieket, mi?;-)... pedig szerinted ő egy műveletlen proli;-)... )

Sir Bates dö Hól 2019.01.20. 11:16:17

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! egyáltalán érted, hogy mit is kérdeztek tőled?;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 11:23:45

@Sir Bates dö Hól: hájas testvér! egyáltalán érted, hogy mit is kérdeztek tőled?;-)...

Egy szavát sem bazmeg! Próbálom, de nem tudom minden esetben követni az elmebetegek csapongó gondolkodását.

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 11:28:51

@Sir Bates dö Hól: (azért az tényleg kellemetlen, hogy még @taga20: is ismeri a fentieket, mi?;-).....

Még taga is? :DDDDD Nem tudom hogy mit szól ha meglátja ezt a lenéző fogalmazást. Ha veled van, legalább titkold el hogy nem becsülöd, de ez is az ostobaság és tapintatlanság jele hogy így elszólod magad!

Sir Bates dö Hól 2019.01.20. 14:47:14

@Helga Beauty Salon: ;-)... nem nálam van a "proli" kategóriában, hanem nálad;-)... ő pontosan tisztában van azzal, hogy becsülöm-e vagy sem...
(neked kellemetlen, hogy egy általad lenézett személy jóval műveltebb, mint te... pedig a műveltség tőled sincs elzárva, csak te igénytelen baribaszó vagy... vannak igényes baribaszók is;-))

Sir Bates dö Hól 2019.01.20. 14:50:20

@6.Lenin: köszönöm a videót... te azonos vagy hájas testvérrel? ezt állítottam volna?;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 15:29:46

@Sir Bates dö Hól: Egy tízes műveltségi skálán te mint "művelt baribaszózó" hova sorolnád magad?
Te ezeket a műveltségi kampányaidat mindig beszopod mint Gyurcsány a prímszámokat, ugyanis a tetthelyen szénné szopatod saját magadat! Sajnos a belátási képességed ugyanott van ahol a dicső féleszűnek és visszapofátlankodsz mint ha mi sem történt volna.

mgdé 2019.01.20. 15:31:16

@Helga Beauty Salon:

Az már a rezsiszilárdi magasság, Helgácska? :D

Pótkérdés:
Vajon Görgey ismert verseket?
Valamint, vajon Ady disznófejű Nagyurát is felakasztatta volna?
S mit szól mindehhez a Szent Szabályzat: :P

Sir Bates dö Hól 2019.01.20. 15:57:04

@Helga Beauty Salon: valahová a hatos és hetes közé;-)...
hájas testvér!
téged nem zavar az igénytelenséged, engem az általad "a tetthelyen szénné szopatod saját magadat" képzavarral jelzett állapotom, bármit is jelentsen ez vadul vágtató elmédben;-)...
levélszavazó kisnyilas, megható az aggódásod a határon túlról;-)...

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 18:05:56

@Én de genere Mi: @Sir Bates dö Hól: Fiúk mi ez a görcsös erőlködés? Nagyon kitartóak vagytok, le akartok szopni? Vívjatok meg egymással a kegyeimért és üsse kő, a győztes jöhet! De rendszert nem csinálunk belőle!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.20. 19:14:29

Azé egy két közmunkás ma is megdolgozik a pénzünkért.

mgdé 2019.01.20. 22:19:16

@Helga Beauty Salon:

Helgácska kedves, kiskegyed kegyei legfeljebb a bülbülszavú Zsocát érdekelhetik, de ő meg semmi igazán jóra, max. egy nagyon_külvárosiasan obszcén félfajversig ihletődne kiskegyedtől.
Én ugyanis kötelezően elvárom, hogy legalább egy előkelő japán guminő értelmi és kulturális szintjét önerőből(!) - kiskegyed számára ez a nagyon-nagyon sajnos ! - meghaladó kedves leányzó/belevaló hölgy legyen a közös intimitásra, avagy kiadós bacchanáliára jelentkező.

Helgácska :P , te csak légy türelmes, míg befutnak az évek óta oly epedve várt lóhossznyi migrijeid ... További jó epedezést!

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 08:32:52

@Én de genere Mi: Akkor mi a kurva anyádat akarsz? Mondandód nincs, ugyanazt ismételgetitek azzal a másik faszfejjel napról napra, kommentről kommentre. Kiakasztani nem tudtok, egyedül annyi a hatásotok hogy egy idő után unalmassá váltok, semmi egyéb.

mgdé 2019.01.21. 11:35:27

@Helga Beauty Salon:

Helgácska, most épp az öregedő Bayer vagy az ifjú Blanka babérjait irigyelted meg?
No de miért ily kendőzetlenül kisstílűen-fantáziátlanul-tehetségtelenül? :D

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 12:10:58

@Én de genere Mi: Ne keress emögött semmi rejtett tartalmat, egyszerűen az érdekel hogy mi a kurva anyádat akarsz. Nem kell válaszolni rá, csak próbálj rájönni, mert szerintem te sem tudod.

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 12:16:25

@Én de genere Mi: No de miért ily kendőzetlenül kisstílűen-fantáziátlanul-tehetségtelenül? :D.....

Ezt is leírtam, már unalmasak vagytok. Önmagukat ismételgető stílustalan balfaszoknak minek strapáljam magam?

mgdé 2019.01.21. 12:32:52

@Helga Beauty Salon:

:DDD

No lám, a ha kell, ha nem, kurvaanyázó, balfaszozó gumibot szakember fogja újraírni az Értelmező Szótárban a stílus szó definícióját. Hiába, a bértroll szakma letagadhatatlanul dúskál a reneszánszt idézően sokoldalú szakmai zsenikben ... :D

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 13:48:23

@Én de genere "Mi: No lám, a ha kell, ha nem, kurvaanyázó, balfaszozó gumibot szakember fogja újraírni az Értelmező Szótárban a stílus szó definícióját."

Stílustalant írtam faszfej, a stílus önmagában széles határokat felölelő fogalom, az esetben a szar jelzőcske is szerepelt volna.
Egyébként voltak problémáid gumibotos bácsikkal? Az ilyen természetű baleseteknél elég nagyfokú szokott lenni az áldozati közrehatás! :P

mgdé 2019.01.21. 14:48:30

@Helga Beauty Salon:

Helgácska kedves, a stílus szó jelentésének ismerete nélkül hogyan gondoltad meghatározni az abból képzett stílustalan szó valós jelentését? :D

Nem bácsikról szóltam, csak és kizárólag az önként választott "szakmádról". :P

Amúgy mondd, kedves Helgácska, mi a véleményed
Radnóti Miklósról,
Szerb Antalról,
Federico Garcia Lorcáról?

Vagy, ha netán csakis a reál tárgyak az imádatod tárgyai, mondjuk
Richter Gedeonról?

No és az őket botozókról?

6.Lenin 2019.01.21. 14:59:19

@Helga Beauty Salon:

"No és az őket botozókról? "

Az agyonművelt baloldali botozó.

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 16:19:26

@Én de genere Mi: Rólad van véleményem, azt már le is írtam. :D Te egyébként zsidrák vagy? Rájuk jellemző ez a fölényeskedő pofátlanság meg a kényszeres bűntudatkeltés.

mgdé 2019.01.21. 16:41:02

@6.Lenin:

No de Uljacöf bácsi! Ő verte volna agyon Helgácskát?
Ez az itteni kommentcica már csak Helgácska elborult szelleme? :DDD

mgdé 2019.01.21. 16:54:41

@Helga Beauty Salon:

Velem nem tudnak fölényeskedni.
Próbáld ki, irigykedés helyett tanulj, okosodj, légy képes föléjük nőni, s akkor majd te is átmosolyoghatsz rajtuk is, a Helgácskákon is, de még a nagy Uljacöf bácsikon is ... :D

Tehát aki nem kedveli az agyatlan botozókat az szerinted automatikusan zsidó? :D
Komoly gerinctorzulásod lehet, éveket ácsorgó oszlopszentnek vagy genetikusnak semmiképp ne menj ...

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 17:28:57

@Én de genere Mi: Próbáld ki, irigykedés helyett tanulj, okosodj, légy képes föléjük nőni, s akkor majd te is átmosolyoghatsz rajtuk is, a Helgácskákon is, de még a nagy Uljacöf bácsikon is ... :D......

Valahogy nem az átmosolygás jön le, ha meglátod valamelyikünk kommentjét akkor kényszeresen rácuppansz, próbálsz belekötni mindenbe, na olyankor kérdezem meg hogy mit akarsz, le akarsz szopni hogy ennyire foglalkoztatlak? Máskor meg nekünk tulajdonított gondolatokat és tetteket vizionálsz, majd azokat véleményezed. Na olyankor kérdezem meg hogy mi a k.va anyádról beszélsz már megint!

mgdé 2019.01.21. 18:30:43

@Helga Beauty Salon:

"ha meglátod valamelyikünk kommentjét"

Összeköltöztetek? Végre! :DDD

Az én 7-800 kommentem lenne a rárepülés a ti 23.000 kommentetekre? :D

Úgy tűnik, kedves Helgácska kisasszonyka, te nem csak a kultúrához, de az elemi számtanhoz is gumibotos vagy. Nem baj, a korán elöregedett, csupa tetkó bőr, a rajzolt szemöldök és a szolárium csövek napi bámulása bizonyára minden iskolai kudarcot feledtet. :P

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 19:13:44

@Én de genere Mi: Te emlegettél egy mondatban minket " a Helgácskákon is, de még a nagy Uljacöf bácsikon is .."

És ezért, meg mert előzőleg egy másik kommentedben nálam érdeklődtél különféle torzszülöttek keresztezésének kimeneteléről, az a tanácsom hogy menj és baszd teherbe a kurva anyád, azáltal meglesz az esély hogy egy degenere klón születik és jelleme, elméje emberibb lesz mint a tiéd!

mgdé 2019.01.21. 20:48:55

@Helga Beauty Salon:

Helgácska kedves, látom, mostanában üresjáratban a szexualitásod, ráadásul anyukád iránti erős homoerotikus vonzalmak gyötörnek, s ez nagy baj, mert az altesti pangás miatt az agyadban mindez torz fantáziálásokká görcsösül. Nem akarsz inkább fokhagymát enni vagy jeges Dunát 3,14-szer átúszni? Mindkettő tisztítja a rossz vért ...

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 21:15:56

@Én de genere Mi: Látom természetgyógyász is vagy és ha anyunak kell beakasztani, akkor a genetika nem érdekel már, csak hülye kérdéseket tudsz feltenni, de hangember vagy! Bocs köcsög, de a Dunában nem úszkálok, mert a tesóid még azt hiszik hogy a nagyapád vázát akarom lenyúlni,.

mgdé 2019.01.21. 21:57:36

@Helga Beauty Salon:

Ó, kedves Helgácska kisasszony, csak nem már megint elragadott a teliholdas esték nőiesenérzékenydákorománkisnyilas lelkülete, hogy Magyarországon mindenhol rád, rád és rád leselkedő "zsidókat" látomásozol? Csempészett nejlonharisnya helyett már tiszai román-magyar határt is álmodozol? Meg budapesti bevonulást, jó kis pogromokkal, no meg múzeum fosztogatásokkal fűszerezve? Rossz hírem van, hiába vagy szoknyás-csöcsös, Orbán Viktor miniszterelnök úr személyesen fog pofánbaszni, ha megpróbálsz ide merészkedni. :P

Helga Beauty Salon. 2019.01.22. 06:30:38

@Én de genere Mi: Te mi a kurva anyádról beszélsz? :DDDDDDDD

mgdé 2019.01.22. 12:51:01

@Helga Beauty Salon:

A "kurva anyád" az ugye személyesen te magad vagy az összes költői képedben,
kedves álmodozó Helgácska kisasszonyka? Hiába, aki oestehetség, az oestehetség!
:DDD

Helga Beauty Salon. 2019.01.22. 14:02:26

@Én de genere Mi: Jól van retard, az a lényeg hogy sárga havat ne egyél!

mgdé 2019.01.22. 15:58:43

@Helga Beauty Salon:

No de kedves miss Doolittle!
Kiskegyed, ha másban nem is, alsó-ideológiailag eléggé kiképzett,
igazán tudhatnád hát, hogy ma merre felé kell nyitni az ajtókat,
s akkor ebből bizony már nyílegyenesen kikertészkedhető,
hogy virágozzék minden virág ...
:D

(Az volt már, hogy egyes egyedül csak kiskegyedben szinte teljes bizonyossággal jóval több a zsidó eredet, mint az én sok-sok nemzedékes teljes vérvonalamban? Óvatosan hát azzal a tükörrel! :D )

mgdé 2019.01.22. 17:15:36

@Helga Beauty Salon:

Helga kisasszony tényleg külvárosban, a földszinten, nyilas jegyben született?
S tényleg barna szoknyát hord?

Minő meglepetés! :D

mgdé 2019.01.22. 17:53:35

@Helga Beauty Salon:

egy - megérett a meggy,
kettő - csipkebokor vessző,

te jössz, kedves Helgácska kisasszony

:D

Helga Beauty Salon. 2019.01.23. 09:46:34

@Én de genere Mi: Anyád azt üzeni hogy vigyél ki neki forró teát, mert nagyon hideg van a droszton!

mgdé 2019.01.23. 11:30:30

@Helga Beauty Salon:

Ejnye! Egy egyszerű gyerekmondóka folytatása sem megy? :P

Minden kisnyilas - gondolat híján - csak aljas ostobaságokat tud böfögni, kedves Helgácska kisasszony?

A mamám már jó ideje nem él. Apádat viszont ő lőtte szitává, amikor az hozzád hasonló primitív módon próbált "élcelődni". Vagy a ti családotokban ezt nevezik udvarlásnak? No, meg is látszik az eredményen, illedelmes beszédű, kedves, okos, szép, jóravaló Helgácska ... :D

Helga Beauty Salon. 2019.01.23. 11:49:29

@Én de genere Mi: Ejnye! Egy egyszerű gyerekmondóka folytatása sem megy? :P

Nem hagyom magam belevonni ebbe az infantilis játékba hogy folytassam, írok jobbat.

A kertünkben hó van,
szopjál le "oszt jóvan" !

mgdé 2019.01.23. 12:29:58

@Helga Beauty Salon:

No de kedves Helgácska! A migrikre gondolva durva vérbőség árasztotta el a csiklóját, az megduzzadt, s a csiklócska máris majdnem-fütyinek képzeli magát? Thaiföldi kitelepülésre és/vagy műtétre még nem gondoltál? Pedig az segítene a lelkeden! :D
süti beállítások módosítása