B1 blogcsalád



Magyarországon a jövő a városi fiataloké, de ők elmennek, ha az EU nem ad elég pénzt

Nemzetközi sajtószemle

2019. január 13. - Szelestey
  • Ha az EU elvonja a pénzeket a renitens kormányoktól, az csak dacot vált ki Magyarország és Lengyelország részéről - mondja a cseh diplomácia első embere.
  • Nem szabad belenyugodni a demagógok grasszálásába, mert a harc kitermeli a megfelelő módszereket, eszméket és vezetőket is.
  • Bannon hiába kopogtat az európai populisták ajtaján, azok óvatosságból nem kérnek az idegen segítségből, bár pont úgy látják a világot, mint az őstulok amerikai.

sb.jpg

Deutsche Welle

deutsche_wellw.jpg

A mostanában zajló tüntetések kapcsán a budapesti tudósító úgy látja, hogy Kelet-Európának két lelke van: az egyik politikai változásokat sürget, a másik viszont nem tiltakozik, mert mindenekelőtt nyugalmat akar. Boris Kalnoky szerint a társadalom ezúttal is egy kissé skizofrén. Egyik fele vágyakozva néz a Nyugatra, a másik dühösen ráncolja a homlokát, mondván, hogy a túlfélen mindent jobban tudnak, nagyképűek, pedig sokszor rettenetes butaságokat beszélnek. És lehet, hogy ez az oldal az erősebb az emberekben. Ők szavatolják Orbán Viktor számára a kétharmadot. Már nem egészen fiatalok, de nem is idősek. Nem túl gazdagok, de nem is szegények, Van családjuk és állásuk, de még közülük is kiemelkednek a férjezett, gyermekes anyák.

Akik másként látják a dolgokat, azok főleg a nagyvárosokban élnek. Fiatalok, diákok, függetlenek, beszélnek nyelveket és szívesen utaznak a világban. Ha előrevetik a tekintetüket, ígéretes jövőt akarnak maguk előtt látni. Napjainkban gyakran vannak ott a tüntetéseken, nem csak Budapesten, hanem Lengyelországban, Szerbiában, Romániában és Szlovákiában is. Nekik nem felel meg, ha minden marad a régiben, a stabilitást szörnyűségesnek tartják. A két pólus már jó ideje létezik, a magyarok régebben urbánusoknak és népieseknek nevezték őket. Nyugaton azonban igyekeztek csupán az előbbieket észrevenni. Az ő műveiket fordították le világnyelvekre, velük készítettek interjúkat a nyugati újságírók a rendszerváltás után. És ez így van még ma is.

Csakhogy közben Magyarországon egyre népszerűbbek lettek a népi írók, felkapottá vált a népzene. A Nyugatot azonban ez nem érdekli, noha ez az oldal alkotja a többséget. Igaz, közben felnő egy nemzedék, amely számára nem mond semmit a kommunistaellenesség. Ők inkább a jelenlegi „gonosz” hatalmat figyelik. És valahol igazuk is van. Bármilyen színezetűek is a kormányok, próbálják elfoglalni az összes fontos posztot, megszállni a társadalmat és maguk alá rendelni a gazdaságot. A korrupció a rendszer lényeges eleme. Csak, sajnos, a változást szorgalmazó fiatalok közül sokan ki akarnak vándorolni Nyugatra. Ez azután szerkezeti konzervativizmust eredményez Keleten. A magyar, lengyel, szerb kormánynak egyelőre nem kell semmitől sem tartania.

A jövő elkerülhetetlen és a városi ifjúság, a következő elit másfajta országot akar. Ez a generáció kedveli az EU-t, de sajnos, az unió nem sok megértést tanúsít iránta. Kevesebb pénzt kíván adni a térségnek, ami csak ráerősít az exodusra. Elmozdulást csak az hoz, ha a fiatalok jólétre számíthatnak idehaza. Ezt figyelembe kellene venni Brüsszelben.

Bloomberg

bloomberg_1.jpg

A cseh külügyminiszter úgy látja, hogy az unió csak felszítja a populizmust, amikor azzal fenyeget, hogy a jövőben a demokratikus normák betartásától teszi függő a közösségi támogatásokat. Legutóbb a német kereszténydemokraták követelték, hogy ne folyósítsanak eurómilliókat, ha bizonyos tagállamok, mint Magyarország és Lengyelország megsértik a jogállamiságot, azaz visszalépnek a demokrácia területén. A vitában Csehország köztes álláspontra helyezkedik, Babis kormányfő nem szeretne szorosabb integrációt, de nem is  tekintélyelvű alapon irányítja az országot. A prágai diplomácia vezetője most azt közölte, hogy az EU-nak jogában áll ragaszkodni az értékeihez, de az anyagi természetű büntetések nem eredményeznek mást, mint nyugtalanságot. Szerinte a jogállam megvédéséhez elsősorban párbeszéd szükséges. A szociáldemokrata Petricek ugyanakkor kerülte, hogy egy az egyben bírálja Budapestet és Varsót. Azt hangoztatta, hogy ha erővel akarják kikényszeríteni a normákat, az bizonyosan negatív reakciót vált ki a másik oldalon.  Ő egyébként amellett van, hogy Csehország tegyen lépéseket az euró átvétele felé.

Guardian

guardian.png

A kommentár arra hív fel, hogy senki se adja meg magát sorsszerűen a populizmusnak, De az ellenérvek nem is az előadótermekben születnek meg. Mostanság sok ezer cikk szedi le a keresztvizet a trumpi Amerikáról, valamint a putyini diktatórikus demokráciákról, Magyarországtól kezdve, Venezuelán és a Törökországon át, egészen a Fülöp-szigetekig. Csak éppen arra nincs válasz, miként kell legyőzni ezeket a rendszereket. Pedig a 80-as években kialakult világrend kudarcot vallott, és e pillanatban a tekintélyelvű nacionalizmus kínálkozik egyetlen alternatívaként, ám az legalább annyira szegénységbe taszítja a támogatóit, mint az ellenfeleit. A veszély ott van, hogy a zűrzavar láttán sokan fatálisnak tekintik a dolgok menetét. Ily módon azonban feladják, hogy a hatalomtól függetlenül gondolkodjanak. Ez más, mint ami Venezuelában, Törökországban és Magyarországon van, mert ott a sajtó és az igazságszolgáltatás olyan erős ellenőrzés alatt áll, hogy lehetetlen az érdemi ellenzékiség

Az ellenállás a jobboldallal szemben biztos pontot kínál. Ha az ellenzék nem képes szerepe betöltésére, és a kormány nem irányít, amint azt Nagy-Britanniában látni, nos, az előbb-utóbb új ötleteket és vezetőket hoz a felszínre. A harcból keletkeznek a gondolatok. A világot az alakítja, ha a másik oldal visszavág, és nem hiszi azt kétségbeesésében, hogy hagyni kell, hadd menjenek a maguk útján az események.  

NZZ

neue_zurcher.jpg

Steve Bannon azon van, hogy szétverje az uniót, de ki fél tőle? – kérdi az elemzés. Trump volt főstratégája azt hirdeti, hogy a májusi európai választásokon a globalizáció ellenfelei, a nacionalisták átveszik az irányítást. Az ő szemében az EU zsarnoki, bürokratikus és az emberektől távol álló hatalmi apparátus, amelyek a népek érdekében meg kell semmisíteni. Szemtanúk szerint azonban az általa vezetett Mozgalom brüsszeli főhadiszállása mindenre emlékeztet, csak éppen egy főhadiszállásra nem. Mindenesetre a cél az, hogy a szervezet mozgósítsa a jobboldali populistákat, valamint a szélsőjobbos pártokat az EP-ért folyó harcban.

Bannon szerint a zsidó-keresztény világot két oldalról is veszély fenyegeti. Belülről az ateizmus alámossa az értékek alapjait, kívülről pedig az „iszlám fasizmus” hordái özönlenek be a védtelen országokba. Úgy látja, hogy a 68-as nemzedék hedonizmusa meggyengítette a hagyományos családot, emellett szalonképessé tette a homoszexualitást és a genderideológiát. Végül pedig teret adott a pénztőke mohóságának. A kaszinókapitalizmus vesztesei azután a rendes fickók. Ha valaki tiltakozni merészel, azt elhallgattatják a politikai korrektség nevében.

A konzervatív forradalom jelszavai, pl. a nemzetek Európája, vagy muzulmán bevándorlás megakadályozása sokak fülében vonzóan csengenek. Elfogadják a Le Pen-isták, a Liga, valamint a Fidesz hívei is. Szó sincs azonban arról, hogy létrejönne a nacionalista Internationálé, Bannon pedig korunk Leninje volna.   Ő nem hivatásos forradalmár, hanem önmaga megvalósítója és sajtójelenség. A jobboldali populistáknak azonban nincs rá szükségük. Egyedül is boldogulnak. A Mozgalom már azelőtt dugába dőlt, hogy lábra állt volna. Egyedül a Ligával és a holland Wilders pártjával ápol jó kapcsolatot. A populisták ugyanis attól félnek, hogy választóik rossz néven veszik a külföldi segítséget.

Ezzel együtt az EP-választás döntőnek bizonyulhat az EU életében. A tét ugyanis a jövőbeni irány, és sok függ attól, mekkora zavarópotenciálhoz jut a szélsőjobb. Ha elhódítja a helyek egyharmadát, azzal igencsak meg tudná bénítani a munkát Strasbourgban és akkor fokozottan érvelhetne amellett, hogy a jogköröket vissza kell adni a nemzeti parlamenteknek. Ám sok minden szól a jobboldali egységfront ellen. A bezárkózást ugyan szentnek és sérthetetlennek tekintik ezek a pártok, de a menedékkérők elosztását élesen ellenzik a magyarok és a lengyelek. Ám köztük is éles vita van az Oroszországhoz fűződő viszony kapcsán.  Közben Bannon káderképzőt akar létrehozni olasz földön, hogy onnan kerüljenek ki a jövő Salvinijei és Orbánjai.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2214559032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 07:44:05

Sorosterv :)

92 százalékkal csökkent a bevándorlók száma Európában 2015 óta

24.hu/kulfold/2019/01/04/europa-migracios-valsag-bevandorlok-frontex/

rallus 2019.01.13. 07:44:42

" Csak, sajnos, a változást szorgalmazó fiatalok közül sokan ki akarnak vándorolni Nyugatra."
Vándoroljanak! Aztán a "nyugat" a hajára kenheti őket, mert ezek legfeljebb üvöltözni, falat firkálni és gyújtogatni hajlandók. Annyival jobbak csak a migránsoknál, hogy szexuális erőszakra a fizikumuk miatt legfeljebb az XX kromoszómával rendelkezők (nem tudom gender ügyileg ez pc.-e..) képesek.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 07:59:04

"A mostanában zajló tüntetések kapcsán a budapesti tudósító úgy látja, hogy Kelet-Európának két lelke van: az egyik politikai változásokat sürget, a másik viszont nem tiltakozik, mert mindenekelőtt nyugalmat akar."

Persze! Ezer ember tiltakozik (pl. felgyújtja a szánkót) az összes többi pedig otthonról természetesen szintén őket támogatja! Ismerős a "választási számtan kezdő libbantaknak" c. kiadványból.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 08:14:10

"Egyik fele vágyakozva néz a Nyugatra, a másik dühösen ráncolja a homlokát, mondván, hogy a túlfélen mindent jobban tudnak, nagyképűek, pedig sokszor rettenetes butaságokat beszélnek. "

Aki nem megy ki Londonba mosogatni, az utálja a nyugatot. Értem.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 08:35:10

@Gábris szomszéd: Ez a szar mire érv? Bárki összetákolhat egy ilyet, ráadásul az a rossz hírem van, hogy fordítva is igaz. Ha pedig abba is belegondolsz hogy az ellenzék nem egységes, akkor pláne!
Majd nézd meg az összefogást amikor nem pusztán hőbörögni kell kimenni, hanem egy visszalépéssel jól fizető EU képviselői helyet kell átengedni, hogy mi lesz ebből!

Gábris szomszéd 2019.01.13. 08:54:25

@Helga Beauty Salon: Ez arra érv, hogy te is narancsos vakságban szenvedsz. Persze csak addig, amíg a geci gazdid nem talál majd ki mást. Akkor egyből az lesz a frankó. :)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 09:14:18

@Gábris szomszéd: :-) Ha a nemszavazókat is számítjuk, inkább harmada volt az nemválasztási csalásokkal (hibáztunk, nem tudtuk hogyan kell szavaztatni - persze) együtt. :-)

Jóóóóreggeltnertársak! Ébresztő FÖL!

alapblog.hu/hol-jo-vallalkozast-inditani/

Hol jó vállalkozást indítani? Nem Haverlandiában.:-( Ne csüggedjetek nertársak! Van még helye a hátrálásnak lehetünk 5o.-ek is a mostani 49. helyezésünk helyett. Csak szólok, lejjebb nincs, csak 5o induló volt! :-(

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 09:19:10

@Gábris szomszéd: :" Ez arra érv, hogy te is narancsos vakságban szenvedsz. Persze csak addig, amíg a geci gazdid nem talál majd ki mást. "

Itt ti szenvedtek vakságban. Aki nem tolja az O1G-t és nem szidja a kormányt akkor is ha hosszú a sor a közértben, annak Orbán a gazdája szerintetek!
Szánalmas banda.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 09:31:00

A sztrájkszkeptikusokank mondom. A teljes államizgatás az elmúlt 8(-29) évben úgy "működik", mintha sztrájkolna. :-(

Az 5. éve embargóval küszködő Oroszország tudott egy 18. helyet megcsípni a befektetés baráti rangsorban (előző linkem, emlékeztetőül mi 49-ek lettünk)! Pedig ott szinte naponta halnak meg az újságírók. :-(

Ennyit a Váli-víz körüli dombság "géniuszáról". :-(

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 09:31:50

@rdos: "Hol jó vállalkozást indítani? Nem Haverlandiában.:-( Ne csüggedjetek nertársak! "

Én még emlékszem a régi kánaánra nálunk, amikor mindenki vállalkozó volt Tasnádi Pétertől kezdve a legutolsó alkalmazottig aki kényszervállalkozóként számlaadásra volt szorítva mert úgy volt jó a cégének. Szenzációs idők voltak!
A link hatalmas, "alapblog" vakmajom nevű poszterrel. Komoly.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 09:39:41

Szépség szalonos Helga figyelmébe ajánlom, hogy majdnem kétszázezer külföldi befektető véleményének az átlagát közölte Vakmajom. Hajtincseket szempisla elől elseper és jé!? Már is lát. :-)

taga20 2019.01.13. 09:50:15

@Helga Beauty Salon: helga, most nehogy mektagad má a csúti gazdádat!:)))

rallus 2019.01.13. 09:59:21

@rdos:
"Tavaly a teljes adósság 20 százaléka alá csökkent a deviza részaránya, a lemorzsolódás pedig az idén folytatódhat, hiszen a tervek szerint nem bocsát ki devizakötvényt Magyarország."

"Magyarország világszerte a hetedik legkedveltebb befektetési célpont az IBM Global Location Trends legújabb, 2017-es adatokat tartalmazó jelentése szerint "

"A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) elnöke szerint, hogy tavaly 121 külföldi befektető által végrehajtott beruházás valósult meg Magyarországon összesen 17 500 munkahelyet teremtve, ami az évente készülő felmérés 2002-es indulása óta a legmagasabb érték."

Gábris szomszéd 2019.01.13. 10:03:52

@rdos: Ezt olvastad már? :))))

"Menekültekkel riogatsz, miközben azokkal sefteltek, Kósád a parlamentben kupakol, Hendéd a hadgyakorlaton, Rogánod a szomszédjával, letelepedési kötvényt mikor osztogattok a tahópénzből méregdrágán szerződtetett és azóta ezerszer átjátszott idegenlégiósoknak a Pancsóban? Tényleg, Öcsi hol született, Alcsúton vagy Felcsúton? Európát mikor hágod meg Zeuszként egy ökör képében? Két szőke foghegyre bíztad az egészségünket, délceg analfabéta kopaszokra a népszavazást, azokat hitegeted, akik negyedszázadon át dideregtek Elena és Nicolae alatt, nyugdíjat ígérsz a tiszavirágoknak, biztos jövőt az elhamvasztottaknak, meg lapátot, hogy ingyen eláshassák az urnájukat. Miért hagyod el a papírjaidat Moszkvában, annyit értesz az atomfizikához, hogy a Paks 2-ről azt hiszed, hogy a helyi tarcsi! Telepolitizálod a sportot, fáraót tartasz a szomszédban, Grazba jársz idegeskedni, ablaktalan trafikba zárod a mamelukokat, a feszületeket még nem oktatod? Már a szemafort is migránsnak nézed! Azt tudtad, hogy a Lőrinc agya egy egysejtű? Németh Szilárd pedig az IQ egysége? És azt, hogy a jövő befejeződött? A múlt meg elkezdődött. Mi akarsz lenni, ha nagy leszel, aga, bég vagy pasa? Londonban csapos? Ha a hét toronyból elveszünk négyet, hány ország marad? Úgy van, a Királyi, Erdély meg a Hódoltság! Addig is tanuld az idegen szavakat, rapsic, strici, smasszer, perzekutor! Gyöngyvirágtól Sopronkőhidáig! Azt hallottad, hogy két azeri offshore lovag beszélget? Fel tudnál váltani egymilliárdot? ... lesz olimpia a faludban? Tényleg onnan indulnak majd a hétvégi rakéták a Holdra? Apropó, hány holdatok van már? Egy kőbánya hány trafik? A kötélbarát mikor kezd a Burdzs Aligának? Hány művész homloklenyomata van már a cipődön? Te elhiszed magadat? Álmodban két oroszlán voltál és ordítottatok egymással? Andorra után miért nem naugyéztél? Miközben a szurkolók már összeállították, honnan juthatunk csak tovább: Disneyland, Lakatlan-szigetek… És hol lesz Európa új központja, Bicskén vagy Lovasberényben? A doki mit mond? Ráhel nem fél abban a sok szállodában egyedül? Tiétek lesz a Hotel Sopronkőhida?"

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 10:04:52

@rdos: majdnem kétszázezer külföldi befektető véleményének az átlagát közölte Vakmajom.

Így jobban hangzik. Orbán nem titkolta soha, hogy az itteni cégeket szeretné helyzetbe hozni, mert így értelemszerűen itthon marad a haszon. A befektető pénzt szivattyúzna ki, ahol nem szükséges (mert van amikor hasznosak) a jelenlétük, akkor kussoljanak.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 10:24:48

@Helga Beauty Salon:"Orbán nem titkolta soha, hogy az itteni cégeket szeretné helyzetbe hozni,.."

Azt már meg sem merem említeni, hogy a gecci főnökököd csak tizenhatszor mondta el a legutóbbi orbáninfón, hogy nem foglalkozik üzleti ügyekkel. :)

hvg.hu/gazdasag/20190113_Es_akkor_Orban_Viktor_tizenhatodszor_is_elmondta_hogy_nem_foglalkozik_uzlettel

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 10:26:45

@taga20: helga, most nehogy mektagad má a csúti gazdádat!:)))

Dehogynem! Megyek tüntetni SZRÁTJK! feliratú lepedővel!

rallus 2019.01.13. 10:31:29

@Gábris szomszéd: Nagyon tanulságos a feltett idézet! Pontosan így reagál egy koszos, büdös és impotens "udvarló" a visszautasításra...
Ha érted a párhuzamot...
Azért nem Aiszoposz: A róka és a szőlő-meséjét hoztam példának, mert annak megértéséhez még sokat kell fejlődnöd...

taga20 2019.01.13. 10:37:17

@Helga Beauty Salon: fasza, de vigyed a rezsiszilárdot, hogy legyen melletted egy értelmes ember is!:)))

444.hu/2019/01/08/nemeth-szilardnal-visszanyalt-a-magas-labda

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 10:39:19

@Gábris szomszéd: Azt már meg sem merem említeni, hogy a gecci főnökököd csak tizenhatszor mondta el a legutóbbi orbáninfón, hogy nem foglalkozik üzleti ügyekkel. :)

Pontosak az adataid? Nehogy átbassz, és nem is 16!
Mindenesetre aluménium, meg libalopó cége biztosan nincs, mint a ti szemét miniszterelnökeiteknek! Az mennyire nem volt gond akkor. :D

taga20 2019.01.13. 10:42:01

@Helga Beauty Salon: mije nincs te elvetemült?

szerinted az a szerencsétlen idióta mészaros 400milliárdja, kijé te fogyatékos?

Gábris szomszéd 2019.01.13. 10:51:48

@Helga Beauty Salon: Nekem gyuriferi sosem volt a minielnököm. A helyedben inkább azzal foglalkoznék, hogy "Orbán és Gyurcsány ugyanannak a fillérekre inflált, nyálban és köpetben úszó érmének a két oldala – ez az elmúlt tizenhat év legfőbb tanulsága. Gyurcsányból Orbán, Orbánból Gyurcsány következik – Orbán Gyurcsányból, Gyurcsány Orbánból nyeri legitimitását. Ők a két arca a nemzetet túszul ejtő, véres és gennyes huszadik századnak. Ha a magyarság nem értette meg a leckét, és Orbánra ismét Gyurcsánnyal, Gyurcsányra ismét Orbánnal válaszol, önmagát tizenhat újabb eltékozolt tanévre ítéli – nyolc évre kaotikus, csődközeli enyészetben, nyolc évre szigorú autoritás alatt zajló, módszeres rothasztásban. Hibás kérdésre nem lehet helyes választ adni: vissza kell utasítani a rossz dilemmát. Nincs Orbán vagy Gyurcsány – csak Orbán és Gyurcsány van."

Behaton 2019.01.13. 11:10:02

Nagyon várjuk már, hogy a városi fiatalok elkezdjék a jövő építését. Jól fogunk szórakozni, az biztos.

rallus 2019.01.13. 11:14:14

@Gábris szomszéd: Régi jó bolsevik taktika..
Amikor már számotokra is teljesen egyértelmű, hogy egy addig istenített ballib vezető nem ér egy kalap szamócát sem, akkor villámgyorsan egyenlőségjelet próbálnak tenni közé és a politikai ellenfele közé, hogy hátha az is sz.ros lesz...
Az elgondolkodtató, hogy ezekkel a módszerekkel folyamatosan süllyedtek a mocsárba, amit a primitív propagandával még fokoztok is...

Behaton 2019.01.13. 11:19:35

@Gábris szomszéd:
Így, hogy már megvan a helyes kérdés, mi a "helyes" válasz? Van neve a helyes válasznak?
Vagy úgy is kérdezhetném, hogy szerinted ki a "legalkalmasabb", hogy leváltsa a "nagy párost"?

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:23:27

@Behaton: Valami ilyesmi hablatyoltak a komcsik is a 80-as évek elején. :)

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:24:56

@Behaton: "szerinted ki a "legalkalmasabb", hogy leváltsa a "nagy párost"?

„Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar." (Orbán Viktor)

www.facebook.com/groups/660472347299608/permalink/2352646848082141/

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 11:25:38

@Gábris szomszéd: És ez mit bizonyít? A multi és a befektető is lehet hasznos a maga területén, ugyanakkor nem szabad őket hagyni garázdálkodni ott is ahol mi is megoldjuk a problémát. Érthetően fogalmazva hipermarketet nem képes a CBA építeni és autót gyártani a lemezárugyár, tehát jöhet az Auchan meg a BMW, de a vízművek ne legyen francia, az étkezési jegy sem, valamint utat is tudunk mi is építeni. Kapisgálod?

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:25:46

@taga20: Fityeszorkok remélem olvasgatják.

„Az én álláspontom szerint viszont a lapulevél alatt növekvő gomba sem reménykedhet abban, hogy ha meghúzza magát, végül mindent kibekkelhet: szinte biztos, hogy valaki észreveszi, leszedi, és befalja. Aki pedig embernek születik, az végképp nem viselkedhet úgy, mint egy gomba.” (Anna Politkovszkaja: Orosz napló 2018. Athenaeum 390. old)

taga20 2019.01.13. 11:26:24

@Behaton: a szaros gumicsizmádat húzd fel, asztán irány a mészaroslölö sertéstelepe. az való nektek fityeszjobbágyok!

taga20 2019.01.13. 11:27:49

@Gábris szomszéd: EMBER, te bazdmeg minden héten meklepsz:)

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:29:35

@Helga Beauty Salon: Azt bizonyítja, hogy folyamatosan belegabalyodsz az agymenéseidbe. Kb. mint Orbán elvtárs hazugsággyárai. :)

alfahir.hu/2019/01/09/magyar_idok_jobbik

Behaton 2019.01.13. 11:30:01

@Gábris szomszéd:
Vagyis fogalmatok sincs....
Ez bizony probléma.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 11:31:28

@Gábris szomszéd: ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva.

Hogy tudsz rá hallgatni amikor ínyedre való a mondanivalója! :D Orbán tehet róla hogy az ellenzék faszfejekből áll? Úgy váltogatják a pártelnökeiket mint más a zokniját, mára már csak Gyurcsány stabil pont, azzal meg elmehettek a búsba!
A saját hülyeségeteket miért Orbánon kéred számon?

Behaton 2019.01.13. 11:34:50

@taga20:
Mondjuk az is probléma, hogy városi fiataljainkat, sikeres jövőnk letéteményeseit, kurvára nem érdekli a Lölö sertéstelepén, szaros gumicsizmában dolgozó jobbágy. Leszarják. Aztán meg megy a megdöbbenés, hogy a buta nyakas paraszt nem úgy szavaz, ahogy azt fiataljaink elképzelték. Szar ügy...

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 11:41:02

@Gábris szomszéd: A multikról szóló kommentemre tényleg idetetted az alfahír helyreigazítási ügyét?
Ez még úgy is meglep, hogy egyébként tisztában vagyok vele hogy egy tántoríthatatlan hülye vagy! Horgonyozz le egy témánál, hiszen eleve nem szoktál megérteni egy hosszabb mondatot sem csont nélkül, ha még csapongani is kezdesz akkor végképp használhatatlan leszel!

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:45:15

@Helga Beauty Salon: Megint elgurult a gyógyszered fityeszork. Szerinted amikor Csaut vitték a falhoz, kijafaszt érdekelt, hogy milyen pártok jönnek mennek? Le vagy maradva. :)

Behaton 2019.01.13. 11:45:55

@Gábris szomszéd:
Mondom, hogy fogalmatok sincs. Nem mersz egy nevet sem leírni, mert tudod mennyire gáz lenne. De segítek egy kicsit. Legalább azt írd le, hogy szerinted a Jobbikból, mert az neked hazai pálya, ki lenne a legalkalmasabb miniszterelnöknek. Csak egy nevet.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:49:56

@Helga Beauty Salon: Buta vagy mint a föld. A helyreigíztási hír azt illusztrálta, hogy te is úgy hazudsz mint Orbán elvtárs kanálisai. Tudod reggel, éjjel, meg este. :)

taga20 2019.01.13. 11:54:48

@Behaton: a geci és maffiájánál szerintem bárki jobb lenne.

ilyen parazita bandát rég láttam.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 11:57:27

@Behaton: A jobbik soraiból a következő személyeket tudnám elképzelni egy új kormányban. Dr. Steinmetz Ádám, Dr. Brenner Koloman, Ander Balázs, Dr. Varga-Damm Andrea, Z. Kárpát Dániel, Jakab Péter, stb. De egy átmeneti időszakban nyugodtan be lehetne vonni civil szakértőket is a kormányzásba. A nagybüdös parlamenten kívűl is sok remek ember van még.

Behaton 2019.01.13. 11:58:09

@taga20:
De amikor választani kell nem bárkire szavazunk. Te is írhatsz egy nevet, és mivel neked a DK a hazai pálya így elmondhatnád, hogy szerinted a DK-ból ki a legalkalmasabb miniszterelnöknek.

2019.01.13. 12:00:30

@Gábris szomszéd:

köszönöm, hogy osztjátok a fidess orkokat, nem bír magával a sok hazug férge.

Behaton 2019.01.13. 12:03:40

@Gábris szomszéd:
Gábriel, egy nevet kértem. Egyet. Ha egy cég tulajdonosa lennél és az ügyvezető igazgatót kellene kinevezned nem hatot nevezel ki, hanem egyet, a szerinted legalkalmasabbat.
Ha bemégy a szavazófülkébe, akkor nem hat jelöltet ikszelsz be...vagyis remélem, hogy nem...hanem egyet, a legalkalmasabbat.
Ha nem tudsz egyet megnevezni, az bizonytalanságot, kétségeket és erőtlenséget árul el.
Nem bonyolult ez. Szerinted ki közülük a legalkalmasabb.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 12:16:05

@Behaton: Mindent a maga idejében. A felsoroltakból nyugodtan lehet választani. De mindennél fontosabb, hogy te elmeséld, neked mitől "alkalmas" Orbán. Főleg egy ilyen 9 év után.

Behaton 2019.01.13. 12:24:13

@Gábris szomszéd:
Elég nagy csalódás Gábriel, hogy egy nyavalyás nevet nem mersz leírni. Vagy azt nem merted leírni, hogy szerinted senki?
Én egyébként már 2014-ben is szívesebben szavaztam volna Orbán helyett Lézer Janira, de ez nem kívánságműsor. Orbán ahogy öregszik egyre makacsabb, egyre nyakasabb.
Na mindegy...a lényeg, hogy gőzötök sincs a "cseredarab" kilétéről.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.13. 12:27:29

@Behaton: "ki a "legalkalmasabb","

A csúti gecihez képest egy alkesz hajléktalan is alkalmasabb. Szétverte a demokráciát, elérte, hogy az EU-ban mi legyünk a legszegényebb ország.

Philip F. Queeg 2019.01.13. 12:27:34

@Gábris szomszéd:
Te Angyal, a listádon szereplő Z. Kárpát Dániel ezeaze:

„Ha azt a látszatot fenn akarjuk tartani, hogy nincsen pártszakadás, és igazából itt nem mi vagyunk reagálási kényszerben, akkor nagyon csínján kell ezekkel bánni. A legjobb lenne talán, hogy ha egy összefoglaló cikk készülne a Gergőnek a nyomvonalán, ami elmondott, hogy az összes lúzerről bebizonyítjuk, hogy miért lúzer, és miért nem tudja elfogadni… Most ezt nyilván nem injekciósan kell megírni, tehát semmiképpen sem úgy, hogy itt valami összeesküvéselmélet szaga legyen, de az lenne a jó, hogy a kommentelőink copy paste-tel ezt mindenhová be tudnák szúrni”

– fogalmaz Z. Kárpát Dániel a Figyelő birtokába jutott hangfelvételén."

Te is egy ilyen beszúrós jobbikos kommentelő vagyol?
:D

Behaton 2019.01.13. 12:30:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha az említett alkesz hajléktalant szeretnéd, én elfogadom. Azt is, ha őt tartod a legalkalmasabbnak. A te döntésed. De ha a decemberi ellenállók közül találsz jobbat, esetleg alkalmasabbat, akkor nyugodtan írd ide.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 12:35:34

@Gábris szomszéd: Szerinted amikor Csaut vitték a falhoz, kijafaszt érdekelt, hogy milyen pártok jönnek mennek?

Csau típusú vezetője Magyarországnak Rákosi volt aki komcsi, tehát a ballibek eszmetársa és rokona is! A hülyéket akkor tényleg nem érdekelte, de azután kiderült hogy a sajátjai nyírták ki szintén komcsi szokás szerint, néhány dolgon kívül nem is változott semmi!
Orbán nem diktátor, lesznek választások tessék elegen lenni! A sortűz opció nekem is tetszik, ideje lenne már egy pár szemét hazaáruló libsit falhoz állítani, mert kezdenek túlmenni minden határon!

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 12:45:28

@Gábris szomszéd: Buta vagy mint a föld. A helyreigíztási hír azt illusztrálta, hogy te is úgy hazudsz mint Orbán elvtárs kanálisai.

Az megvan hogy egy állítást odavágó tényekkel cáfolunk és nem helyreigazításról szóló linkekkel? A helyreigazítás egyébként is összetettebb okok alapján történik, esete válogatja őket, de nem feltétlenül az igazságtartalma a kérdés.
Úgyhogy esetünkben te vagy buta mint a föld, foggal körömmel kapaszkodsz a kényszerképzeteidbe, indokaid, érveid nincsenek ezért linkelsz baromságokat jobb híján!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.13. 12:54:45

@Behaton: Nehogy már egy leválthatatlan elmebetegtől szenvedjen évtizedekig az ország. Az csak a magyarok baromsága, hogy egy vezérürüt akarnak imádni.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 13:05:12

@Philip F. Queeg: Mondjuk én egy Figyelős hivatkozással nem égetném magam.

figyelo.hu/helyreigazitas-1

Ami pedig Z. Kárpátot illeti neked láthatóan fingod sincs a személyéről. Olvastad valaha egyetlen vezércikkét is az általa szerkesztett Karpatia magazinban? Olvastad godolatébresztző írásait legutóbbi kötetéből?

rukkola.hu/konyvek/173697-uzenet_a_toresvonalrol

Gábris szomszéd 2019.01.13. 13:08:27

@Behaton: Az nem az én nyomoron, hogy felétek csak egy führerben vagy Kádár elvtársban tudnak gondolkodni. Nekem bőven elég ha az országnak valóban lesz majd egy miniszterelnöke , aki ugye a többiekhez képest is jobban szolgálja nemzetét.
Szerencsére sok ilyen személy lehet, de előszőr el kell takarítani a geci gazdádat és elszámoltatni vele együtt a bandáját is. Aztán amikor fideszt is megtisztítottátok ismét a rajtvonalhoz állhattok majd, egy valóban igazságos választási törvény és kampány után.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 13:12:07

@Helga Beauty Salon: "Érthetően fogalmazva hipermarketet nem képes a CBA építeni és autót gyártani a lemezárugyár, tehát jöhet az Auchan meg a BMW, de a vízművek ne legyen francia, az étkezési jegy sem, valamint utat is tudunk mi is építeni. Kapisgálod?"

No akkor a tények. A korábbi linkem tehát arról szólt, hogy a geci gazdid sokkal több támogatást nyújtott a multiknak többek között a HAZAI KKV-k kárára. A francia étkezési utalvány témát én meg sem említeném a helyedben. :)

www.napi.hu/magyar_vallalatok/cafeteria_brutalis_karteritest_fizet_a_magyar_kormany.647543.html

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.13. 13:38:33

"Évente 8-10 ezer ember hal meg Magyarországon a légszennyezettség miatt"

index.hu/belfold/2019/01/13/legszennyezettseg_korai_halal/

Erről is Soros György patrióta tehet, esetleg a migráncsok, vagy az emútnyócév, esetleg a civilek. A geci bizonyítottan nem növeli a légszennyezést, mivel napi 24 órában a tolvajlással van elfoglalva. :))

Philip F. Queeg 2019.01.13. 13:48:49

@Gábris szomszéd:
:)
Angyal, Angyal...ez egy hangfelvétel. Itten hallgattam meg vala:

index.hu/belfold/2018/09/28/jobbik_hangfelvetel_figyelo/

És baszki azt mondta, amit bemásoltam! Na most mennyiben árnyalja mindezt, a Kárpáti vezércikke, te kis beszúrós bérkommentelő?

Hogy áll a Jobbik mostanság? Megvan a hangfelvétel kiszivárogtatója?
:)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 13:52:34

@Gábris szomszéd: :-) Nem. Köszi. Adnak muníciót a nertársak a netművészeknek. :-)

Főnertárs! A Gundel tálból kihátráltál már? Egy tál dödölle helyett egy szál dödölle (na jó, stefike). Magyar népmeséket kérhetnénk alámondani a "menzán"? Csak hangulatosabb a kis gömböcöt hallgatva nézni a kis ... Áh! Ezt nem tudom befejezni. :-)

Gábris szomszéd 2019.01.13. 13:56:22

@Philip F. Queeg: Philip, Philip annyiban árnyalja hogy világosan látszik fingod sincs a személyéről, és idaraksz egy olyan idézetet, amely a "szokásos" módon a szövegkörnyezetéből lett kiragadva. Persze semmi újdonság nincsen benne hiszen a mitanyánkosok valóban lúzerek és nem voltak képesek elfogadni egy elnökválasztás eredményét. Ami pedig a bérkommentelőket illeti nos ezen a téren inkább nektek lenne miről sűrűn beszámolni. :)

444.hu/2018/01/30/a-fidesz-egyik-facebook-katonaja-elmeselte-milyen-virtualis-hadsereget-hozott-letre-a-part

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 13:59:30

@Helga Beauty Salon: Nertársak és az üzlet szó egy mondatban? Viccnek is rossz. :-( Mi az üzlet a rablásban?

Gábris szomszéd 2019.01.13. 14:00:30

@rallus: "Régi jó bolsevik taktika.."

és milyen remekül alkalmazza is a geci gazdid. :)

"Régi munkásmozgalmi taktikával van dolgunk, tisztelt hölgyeim és uraim...
Ennek a politikai taktikának a lényege abban áll, hogy a kormánynak soha nem az a dolga, hogy kormányozzon, nem arra helyezi a hangsúlyt, hogy jó döntéseket hozzon, majd próbálja megvédeni érvekkel azokat a változásokat, amelyek megtestesülnek a döntésekben, hanem – hogy közelmúltban közzétett iratokból is idézhessek – az a dolga, hogy az ellenzéket folyamatosan támadni kell, ellenségképet kell felépíteni, veszélyt kell megfogalmazni, patás ördögöt kell a horizontra rajzolni, és utána ezt az ellenséget, ezt az ellenségképet meg kell vádolni a legképtelenebb vádakkal."

youtu.be/kQOZJyqLLaE

Behaton 2019.01.13. 14:02:41

@Gábris szomszéd:
Nekem nincs azzal bajom, ha mintának neked bejön a szocialisták miniszterelnök casting-ja. Náluk ez alap. Most pont előválasztásnak hívják. Ha minden ellenzéki szavazó úgy áll a kérdéshez mint te, akkor viszont értelmetlen, mert az iksz automatikusan odakerül, ahol nem Orbán vagy helytartója neve van. Álljon ott akár Puzsér, akár Dopeman, akár Fekete Pákó....hisz még egy gimis is jobb. Ugye?
De persze igazad van...először el kell takarítani Orbánt és rendszerét. És erre is bárki jó aki...Gondolom ezért halad olyan nehezen a dolog. Mert jelentkező van bőven. Ötlet is akad...de valahogy nem az igazi.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 14:03:04

@rallus: Te adsz kölcsönt a nertársaknak? Vagyis veszel vagy vettél MNB - vagy ÁKK kincstárjegyet? Ha igen, a kötmanyup rémlik? :-( A népek feledékenyek. :-(

Philip F. Queeg 2019.01.13. 14:06:25

@Gábris szomszéd:

Légy szíves Angyal, bővítsd ki az idézetet, lássuk hogy is néz az ki a teljes szövegkörnyezetben. Ott a link, könnyű.
:))
A "kommentelőink"-ből és a "copy-paste"-ből egyből rád asszociáltam, mert hát ugye...
:D

Gábris szomszéd 2019.01.13. 14:14:04

@Philip F. Queeg: Nem kell rám asszociálnod. Miközben hallgatom te meg kezd el olvasni a vezércikkeit vagy a könyvét, esetleg a parlamenti felszólalásaiba is belehallgathatsz.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 14:17:03

@Behaton: Engem különösebben nem igzat az előválasztás. Az már sokkal inkább, hogy a geci gazdid alólatok is kilopja az országot. A különbség csak annyi, hogy ti még tapsoltok is hozzá, mivel ugye nem "ballibsi" meg ugyan kire lehetne lecserélni a kárpátok géniuszát, kedves vezetőnket.

Behaton 2019.01.13. 14:21:32

@Gábris szomszéd:
Még irigyelhetnélek is titeket, hisz míg nekünk ugyan kire lehetne kicserélni, addig nálatok a kínálat a bárkiig terjed. Mondjuk elég furcsa, hogy ha ekkora a merítési lehetőség, ilyen a kínálat, miért nem sikerült még a project.

rallus 2019.01.13. 14:22:01

@rdos: Vettem 3 éve, de aztán áttoltam a pénzt a vállalkozásomba, mert ott most jobban megéri. Egyébként ha tavaly az ellenzék győzött volna, másnap eladtam volna az egészet...még emlékszem a Pannon puma időszak felvirágzására...

Az én esetem nem jellemző, mert: "A devizaadósság leépülése egyértelműen a lakossági állampapírok értékesítésének felpörgésével járt együtt, gyakorlatilag a háztartások számára szánt termékek eladásából pótolta a negatív nettó deviza-kibocsátást az állam. 2011 vége óta a lakossági termékek állománya több mint 7000 milliárd forinttal emelkedett. "

Gondolom ez a lakosság bizalmatlanságának a jele...

Philip F. Queeg 2019.01.13. 14:27:10

@Gábris szomszéd:
Hallgatom és olvasom Angyal. Annyit azért árulj el, szerinted Vona vagy inkább Z. Kárpát?

"Mondjuk én egy Figyelős hivatkozással nem égetném magam."
Erről meg az jutott eszembe, mikor a Gyíkon ugyanezt mondták neked, persze akkor ott a Figyelő helyén az Alfahír állt.
:D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.13. 14:35:40

@Behaton: "nekünk ugyan kire lehetne kicserélni"

Hát a maffiafőnök leváltása nem egy egyszerű folyamat. Az új jelentkezőnek a riválisokat és a maffiafőnököt és a testőreit is el kell tennie az útból. Szánlak titeket.

Behaton 2019.01.13. 14:38:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ezt nektek is meg kell tennetek, csak így lehet. Hogy halad a project?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 14:44:31

@rallus: Mit vállalkozol? Már persze csak ha nem titok.

rallus 2019.01.13. 14:47:17

@rdos: Kiskereskedelem. A szociban nagykereskedő voltam.....de csak visszafogottan nosztalgiázom...

Gábris szomszéd 2019.01.13. 15:08:24

@Philip F. Queeg: Ha ráérsz mutatsz majd olyan jogerős bírósági végzést, amely az Alfahírt marasztalta el mert hazudott? Azt nyilván te is tudod, hogy a figyelőről és a többi kanálisról többet is tudsz találni kb. 2 másoperc guglizás után. :)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 15:10:08

@rallus: Rákérdezhetek? "Trafikmutyifiltert" árulsz? És még fényezned is kell a nertársakat érte pl. itt? Ha talált akkor sajnálom. :-(

Gábris szomszéd 2019.01.13. 15:10:11

@Philip F. Queeg: Vona jobb lenne de főleg a családja miatt, belefáradt a több évi mocskolódásba, amita geci ellene folytatott. Megértem, hogy hátralépett.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 15:11:24

Markó Péter: Az utolsó pillanatban vagyunk ahhoz, hogy elkerüljünk egy polgárháborút

Nyolc évig volt a Vas megyei közgyűlés elnöke a Fidesz színeiben. Aztán jó pár év múlva két ellenzéki eseményen is megjelent, és nem volt éppen hízelgő a véleménye a jelenlegi kormányról. Mi történt ezek alatt az évek alatt, hogy így megváltozott a véleménye?

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/marko_peter_fidesz_megyei_kozgyules_tuntetes_interju?

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 16:13:17

@Gábris szomszéd: "Az utolsó pillanatban vagyunk ahhoz, hogy elkerüljünk egy polgárháborút"

Az utolsó utáni pillanat viszont mindenképpen jó időre fog esni elnézve az LMBTQ egyetemistákat és a Gyurcsány tüntetésen hordót püfölő nyomott exmunkásőr nyuggereket! :D

6.Lenin 2019.01.13. 16:20:01

@Gábris szomszéd:

Egy politikai szélhámos lehet a pacák (beleolvastam a cikkbe), bukott az MDF, átlépett a Fideszbe. az se jött be neki, most mocskolja, mert keresi a helyét valahol.

Mellesleg bármelyik jobbikos jelölt nevét leírhattad volna me jelöltként, hiszen ez csak álom kategória.
egyedül soha nem fog nyerni, koalícióban meg esetleg a legszarabb tárcát kapnák, amiben hamar buknának is.
kár ilyesmikkel az időt múlatnod.

rallus 2019.01.13. 16:36:55

@rdos: Annyit már a hozzászólásaimból is megállapíthattál, hogy ellentétes oldalon állunk, ami annyit jelent, hogy nem hazát.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.13. 17:54:55

@rallus: Talált süllyedt a tippem? :-)

Nem, nem ellentétes oldalon állunk, csak nem vetted még észre. Arrogántonyó Espanjában, pénztároslölö az Adrián és a luxusbaloldal van az egyik oldalon és mi kétkezi melósok, billentyűzet huszárok a másik oldalon. :-(

2019.01.13. 17:58:18

Nem ! A jövő, az európai NEMZETÁLLAMOKÉ..

Gábris szomszéd 2019.01.13. 18:30:37

@6.Lenin: Hát neked sem ártana már valami értelmes elfoglaltság után nézned a B1 helyett. :)

youtu.be/bWnJIupsV9Y

Gábris szomszéd 2019.01.13. 18:36:29

@Hata Mari..: "A jövő, az európai NEMZETÁLLAMOKÉ.."

Ez már akkor jobbik program volt, amikor a geci még kerítést sem akart építeni. :)

www.jobbik.hu/sites/default/files/cikkcsatolmany/ep_program_a5_jav.pdf

De aztán ezeket is csak elcseszte.

alfahir.hu/2018/01/30/fidesz_jobbik_tallai_andras_program_lopas

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 18:38:19

@Gábris szomszéd: Látom hozzád illő "igényes" videók nézegetésével töltöd az idődet!

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 18:43:22

@Gábris szomszéd: Ez is szenzációs! Persze tarts mértéket, mert még spontán összegenyózod a kis gatyódat nagy gyönyörödben!

Gábris szomszéd 2019.01.13. 18:46:52

@Helga Beauty Salon: Nyugi Helgácska, lesz ez még így se. :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.13. 19:25:09

@Hata Mari..: "A jövő, az európai NEMZETÁLLAMOKÉ."

A múlt az, fideSSfasszopó. A jövő az egységes Európáé.

6.Lenin 2019.01.13. 19:37:48

@Gábris szomszéd:

Mi az a Jobbik, valamilyen extrém lóbetegség?
Szerintem tavaszra elmúlik, nem kell nagyon izgulnod miatta.

A Jobbiknak eddig se volt jelentősége, és ez csak negatív irányba fokozódott. Kár már velük foglalkozni. Lassan elfelejtődik.

Gábris szomszéd 2019.01.13. 20:15:16

@6.Lenin: Vedd ki a kezed a biliből fideszbirka :)

6.Lenin 2019.01.13. 20:29:47

@Gábris szomszéd:

Miért? Már 2010-ben leírtam a Jobbik bukását. egyedül soha, koalícióban alkalmatlan.
Vona egy senki volt mindig is. Mindez sima ténymegállapítás.

A Jobbik egy kreált párt- a ballibák csinálták, hogy bemutathassák mennyire náci ellenesek. Nyert a Fidesz, már a jobbikra nem volt szükség, lett nekik egy valódi "náci" párt. Csak az a 10-15 % szavazó kéne a ballibáknak, de már az is kevés.
A játéknak vége, és nem csak a Jobbiknak.
ami most zajlik ellenzékinek nevezett oldalon, az már szánalmas vergődés a vég előtt.

Nézegesd a bárgyú videóidat, meg a retusált képeidet. Csak váltogasd néha a kezed, mikor mással is fokozod az élvezetet.

taga20 2019.01.13. 20:52:46

@Hata Mari..: egy ostoba fasz vagy pina vagy!

Gábris szomszéd 2019.01.13. 22:20:07

@6.Lenin: Dehogy fideszbirka. Ti fogtok nemsokára vergődni a geci gazdiddal együtt. Még magadhoz nyulkálni sem lesz időd. A jobbikkal kapcsolatos baromságaidra pedig egy szót sem érdemes vesztegetni.

6.Lenin 2019.01.14. 09:24:20

@Gábris szomszéd:

Cáfolatnak szántad? A Jobbiknak vége, úgy, hogy soha nem is volt esélyes. Ez ma már tény.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 10:47:23

@rdos: Aha, értem, ezzel azt próbálod mondani, hogy az újságírók nincsenek eléggé elnyomva Orbániában, és még biztonságban is érezhetik a seggüket, ami ugye felháborító egy rendes diktatúrában.... és ez befektetési hátrányt okoz.... érdekes....

Még hogy a ruszkik a 18. leginkább befektetőbarátok a világban...

Az fel sem merül, hogy ezeket a listákat is korrupt emberek rakják össze?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 10:53:45

@Gábris szomszéd: Tudod, az a baj, hogy Orbánék is valamikor "városi fiatalok" voltak.... Aztán most lehet megnézni mi lett belőlük....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 10:56:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azért minden faszságra nem kellene ráugrani... :-)

Ha ez igaz (a statisztika) akkor a népességfogyásért is a levegőszennyezettség a felelős, mert ugye naggyábó' ennyivel csökkent az ország lakossága is :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 10:56:59

@Magánvéleményem: "Még hogy a ruszkik a 18. leginkább befektetőbarátok a világban..."

:))

A rássátudélyon olvastam, az csak tuggya. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:00:49

@Magánvéleményem: Hát igen a légszennyezés a nagy szegénység következménye. Aztán meg a kórházi fertőzések, az is elvisz tízezret, meg a gyógyítható betegségbe belehalás, az 32000 volt, két és félszerese a demokratikus európai államok átlagának.

Szóval ami csak a geci számlájára írható, az tízezrek halála évente.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:04:57

@Magánvéleményem: "Orbánék is valamikor "városi fiatalok" voltak"

Hamisítatlan vidéki gyerek, az ezzel járó összes lehetséges komplexussal a négyzeten, ezt nyűgjük.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 11:10:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem a származásuk a lényeges, hanem az, hogy kb úgy viszonyultak az akkor rezsimhez, mint mosta a momentumos srácok az Csuti Rablókapitalizmushoz... Aztán eltelt pár év, pézszagot éreztek és megjött az étvágyuk...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:13:52

"- Egy szót, ami fontos, és kértek, hogy mondjuk el, hogy az őrök védték, tehát, hogy védték, jó?
- Jó.
- Jó. Erre akkor egy mondat erejéig térjünk ki.

Szóval kérték. Hogy legyen benne. A független szakértő saját véleményében. Jó, mi?"

comment.blog.hu/2019/01/14/igy_keszul_a_propaganda_az_mtva-ban_megmondjak_a_riportalanynak_hogy_mit_valaszoljon

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:15:50

@Magánvéleményem: "Nem a származásuk a lényeges"

Azért lényeges, mert innen származnak a komplexusai, amiket a mi vérünk árán kompenzál egyfolytában.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 11:22:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát, igen a Magyar egészségügy az sz@r, de erre rátesz egy lapáttal az is, hogy az áltudományos f@szságoknak teret adnak, ahelyett, hogy Kátrány és Toll professzorra bíznák a művelőit...

Fele annyi probléma nem lenne, ha az emberek időben orvoshoz fordulnának, és nem próbálnák ki előtte az "alternatív orvoslás" összes szarságát, mert az a helyzet, hogy inkább hisznek az ezoterikus és homokpatikus f@szságban mint az orvosban... aztán amikor már szó szerint dögrováson vannak, elmennek az orvoshoz....

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:25:03

@Magánvéleményem: Ha nem is fele annyi, de biztos segítene. Én a homeopátiától tudok kiakadni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 11:30:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Akkor nagy gáz van, mert a mostani büfészakos romkocsmatöltelék belvárosi népség jelentős része is vidékről költözött Pestre, és itt csinálja a feszkót, leszarja, hogy odahaza a faterék az Orbánra szavaznak, ahelyett, hogy meggyőzné őket, hogy szavazzanak valaki másra....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 11:32:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Engem a kristályos f@szságok borítottak ki, amikor a pohárba mittomén milyen kristályt kell tenni, mert a víz átveszi a rezgését és persze emlékezni is fog rá, és attól majd meg fog az ember gyógyulni.... :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:37:01

@Magánvéleményem: Ha nem lenne olyan gyáva - még a sajtó elé se mer kiállni -, végrehajtóként törhetett volna felfelé egy hagyományos maffiában. :))

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.14. 11:46:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Biztos üzekedő buzikat ábrázoltak, ami sértette Országunk Védelmezőjének Fényességes Vezetőnknek I.O.V. Napóleonnak az ízlését...

Mondjuk ez speciel engem is zavarna :-)

Egyébként az ilyen festményes dolgokról mindig ez a klasszikus ugrik be
" ... Oda a falla valami posztmodeln képet képzeltem, valami Goyát vagy más madalat áblázolót ... "

Helga Beauty Salon. 2019.01.14. 11:56:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Freskókat tüntettek el Orbán hivatalában"

Fingod se volt eddig hogy léteznek vazze, mit vered magad a földhöz?
Megmondom, mert köthető Orbánhoz! Ugyebár egy O1G rajongó mit tudna a művészetről?
Az ilyen sztoriban az a jó, hogy ugattok mert drága volt a felújítás.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 11:59:17

@Helga Beauty Salon: Tőled meg lerombolhatnák a Tádzs Mahalt. Fingod se volt eddig hogy létezik vazze, mit vered magad a földhöz? :))

Gábris szomszéd 2019.01.14. 12:54:12

@6.Lenin: Akinek Uljanov a nickje és közben Orbán seggéből kandikál kifelé, annak szerinted használ bármilyen tény vagy cáfolat, amit elé raknak?

6.Lenin 2019.01.14. 13:34:21

@Gábris szomszéd:

Még mindig nem cáfoltál semmit. Gondolom, mert igazam van. Ez jön le a válaszaidból, de ezt képtelen vagy megérteni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.14. 13:41:50

Ebből a 6.Trollból sose fogy ki az elem? Teszkós? Osanos? Vennék egy tucattal. :))

Gábris szomszéd 2019.01.14. 14:34:27

@6.Lenin: A válaszodból az jön le, hogy neked teljesen mindegy, hogy mit cáfolunk a baromságaid közül. :)

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.14. 18:04:02

@Magánvéleményem: Igen, ezen nem kissé én is elgondolkodtam, hogy lehet hogy az oroszok (külföldi befektetői szemmel) kishazánknál ennyivel jobbak? :-( Korrupció mindenütt van amúgy, kérdés a mértéke, szóval szerintem nem ez a magyarázat. Két tippem van.

Oroszország bő egy nagyságrenddel nagyobb piac mint mi (143 milla mi meg 1o milla se).

A másik dolog, hogy Putyin és az apparátusa más nemzetközi üzleteken cucializálódott, mint kisvasutas - stadionos - szőlőbányás - Eu agrártámogatást felvevő lopkoVityád. Mire gondolok? Kőolaj, földgáz, arany, platina, gyémánt (azért ezek komoly nemzetközi piacok), aztán hadiipar, űrtechnika (ezek meg nem büfé szakon végzettek játszóterei).

Szégyenkezve írom le, de úgy tűnik Putyin és apparátusa - sportnyelven szólva (csak hogy lopkoVityád is értse) nagypályás.

MoszkoVityád pedig kispályán labdaszedő se. :-( Azért persze egy rögtönzött "Helló röfi"-re nekije is fussa. :-)

6.Lenin 2019.01.14. 19:11:00

@Gábris szomszéd:

Eddig 1x sem cáfoltál semmit. Csak személyeskedtél.

Hol volt a Jobbik 2010-ben? Hol van most? Hol van Vona? Me? Egy senki.

HaD 2019.01.15. 08:06:19

Már nem egy bibsitől(mint ez a bannon gyerek) hallottam hogy "zsidó-kersztény" vagy "keresztény-zsidó" összefüggést emlegetnek....ami kizárólag arról szól hogy a zsidók hogyan próbálják SZÓBAN szegregálni magukat a "többiektől",és ehhez első körben egy nagy létszámú goj népséggel egységet felmutatni...aztán persze ha már kellő képen kivéreztette egymást a "szövetséges" meg a "többi" akkor jót röhögve rabszolgásítsák a megmaradtakat...a "magyar" elit is ebben a játszmában szereplő...a magyar goj népség legnagyobb csodálatára:):)

HaD 2019.01.15. 08:17:10

Ez a ne vonják mááá el a zs-t a régi szoci országok rablóitól mert aztán a fiatalok elmennek nyugatra ez meg ki a faszt érdekel nyugaton...örülnek ha néha fehér ember is betelepedik pláne ha fiatal és kitermeli a nyuggerek kis jólétét,pláne ha képzett és beszéli a nyelvet. Ilyen logikával azt is mondhatnák,mint ahogy mondják is:),hogy adjatok zs-t hogy kussoltatni tudjuk a népet,mert ha nem akkor a melósok elhúznak és a maradék hazai nyugger meg analfabéta szétkapja a pofáját a helyi elitnek aztán meg visszajönnek a ruszkik rendet tenni...ez afféle politikai zsarolás,ami persze a nyugat szándékaival szépen egybe esik nagyjából...majd ők kiválogatják hogy ki kell a jövőben(lásd még a brit politikát)aztán a többi csak maradjon otthon a szutyokban tipródni...és egymást életbe tartani...kell a melós a gyártósorokra is(egyenlőre:))..nekem csak a Zrínyi jut eszembe aki az "ottomán hódot" "vígan burította" volna "Hazája hamujával"...ez is egy logika a tetves élősködőkkel szemben...és Ő volt az utolsó aki az elitből valóban a Haza érdekét nézte egy tetves terület lerabló hatalmi törekvés ellen...csak akkor az oszmán szpáhi volt a lerabló most egy másik keleti mentalitású népség...a bibsik akik erre hajtanak...sikerrel:(

Helga Beauty Salon. 2019.01.15. 21:15:18

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem is méltatnám válaszra ezt a szart, ha nem kelti fel valami a figyelmemet.
Mondd, tényleg 36 óra kellett hogy ezt kinyögd? Annyira szerencsétlen fajankó vagy, hogy az már csúcs!
süti beállítások módosítása