B1 blogcsalád



Magyarország - Putyin szolgálatában - revansista veszélyforrás Közép-Európában

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2019. január 04. - Szelestey

• Orbán 5. hadoszlop az EU-ban és a NATO-ban 

• Karas: A Fideszt pedig ki kell zárni a Néppártból! 

•  A történelmi tények Schmidt Mária német szakértőjét sem érdeklik túlságosan

orban_putin.jpg

                                                        Nemzetközi sajtószemle, 2018. január 4.

 

Washington Post

washington_post.jpg

A vendégkommentár azt latolgatja, vajon Magyarország olyan állam lesz-e Európa közepén, amely a békét fenyegeti? A szerző, James Kirchik, a több mint 100 éve működő Brookings Elemző Intézet külső munkatársa, emlékeztet arra, hogy az Orbán-kormánnyal kapcsolatos nemzetközi bírálatok elsősorban a hazai állapotokat teszik szóvá, lásd a jogállamot, a hatalmi ágak szétválasztását, vagy a sajtószabadságot. Ám a miniszterelnök ténykedése nem csupán a demokrácia iránti elkötelezettségét kérdőjelezi meg, hanem azt is, hogy mennyire tekinthető az USA, illetve nyugati világ megbízható szövetségesének. Tessék csak megnézni, mit művelt csak az utóbbi pár hétben, hiszen a NATO külügyminiszteri ülésén, a nyelvtörvény körüli vitára hivatkozva megpróbálta megtorpedózni a kapcsolatok javítását Ukrajnával, amivel Moszkva parancsának megfelelően jár el. Méghozzá nem is először, emlékezzünk csak arra, amikor Amerika helyett Putyinnak adott ki két orosz fegyverkereskedőt.

Habár a magyar vezetés formálisan támogatja az Oroszország elleni szankciókat, Orbán az intézkedések leghangosabb belső bírálója. Az Ukrajna elleni agresszió miatt Európa nemigen akar találkozni az orosz államfővel, a magyar politikus azonban többször is barátként látta vendégül az elnököt. Egyes hírszerzési források szerint napjainkban Magyarország a legfőbb csatorna, amelyen keresztül a Kreml igyekszik befolyásolni a nyugati szövetséget. Orbán Viktort is ugyanaz hajtja, ami Putyint: a revansizmus. A magyar jobboldal 100 évvel Trianon után is nacionalista érzelmeket gerjeszt a határon túli magyarok soraiban.

Orbán mára a század egyik legkövetkezetesebb politikai szereplője lett, mindenkit megelőzött a nemzeti populizmusban, szélsebesen alakítja át az országot egypártrendszerré és távolodik el a demokratikus szervezetektől. A tekintélyelvű Kelet felé közeledik, arra a világra készül, amely szerinte a NATO és az EU után várható, miután úgy gondolja, hogy Európát lerohanják majd a muzulmánok. Amikor az amerikai külügyminiszter a múlt hónapban Brüsszelben az oroszoknak és a kínaiaknak üzent, mármint hogy ne próbálják illiberális alapokon átalakítani a világot, voltaképpen azt írta le, amit Orbán csinál az észak-atlanti rendszeren belül. Napjaink Európájában a fő küzdelem a demokrácia és a tekintélyelvűség között zajlik. Csak éppen egyre nehezebb megmondani, hogy a magyar kormányfő melyik oldalon is áll.

https://www.washingtonpost.com/opinions/2019/01/03/is-hungary-becoming-rogue-state-center-europe/?utm_term=.94035f7a382b

Die Presse

die_presse.jpg

Az osztrák konzervatívok strasbourgi frakcióvezetője azt gondolja, hogy az Európai Néppártnak meg kell szabadulnia a Fidesztől és sajnálatosnak tartja, hogy az EPP nem  következetesebben vitte végig a Fidesz tagságának felfüggesztést. Karas egyúttal kifogásolja, hogy az Európai Tanácsban egy szemernyit sem jutott előbbre a jogállami eljárás ügye a magyar kormánnyal szemben. A politikus a tavaly év egyik nagy mulasztásának tekinti, hogy ez így történt. Arra reagált, hogy Roszik Gábor lelkész, aki Orbán hívéből annak ellenfele lett, nehezményezte, hogy az ÖVP nem lép fel a magyar miniszterelnök demokrácia-ellenes, kereszténydemokrata-ellenes és konzervatív-ellenes politikájával szemben. Pedig, mint mondta, sokan üdvözölnék Magyarországon, ha a párt egyértelműen kiállna a magyar vezetővel szemben.   

https://diepresse.com/home/ausland/eu/5554962/Karas-kritisiert-Fehler-im-Umgang-mit-OrbanPartei?from=suche.intern.portal

New York Times

new_york_times.jpg

Lipták Béla szerint mindennek Trianon az oka. Az Amerikában élő környezetvédelmi professzor, az 56-os események egyik szereplője, a lap jó egy hete megjelent cikkével kapcsolatban fejti ki véleményét, miután az elemzés azt boncolgatja, hogy a magyar politikai rendszer látszólag demokratikus, ám ha a felszín mögé hatolunk, akkor már nehéz eldönteni, hogy voltaképpen mivel is állunk szemben. Nos, az olvasói levél szerint a magyarok elidegenednek Nyugat-Európától és az EU-tól, sőt, mindkettőre dühösek, mivel az unió nem tett semmit, hogy orvosolja az 1. világháború után történt hatalmas igazságtalanságot. Lipták azt hangsúlyozza, hogy a történelmi előzmények alapján Brüsszelnek kötelessége legalább helyi autonómiát követelni az anyaországtól elszakított millióknak. A közvéleménynek pedig meg kell értenie, hogy a demagógok milyen érzelmeket lovagolnak meg. Nyugaton ugyanis a legtöbben nem is tudják, hogy létezik ez a nemzeti kisebbség, noha az az egyik legnagyobb a földrészen.

https://www.nytimes.com/2019/01/03/opinion/letters/hungary-history-world-war-i.html

Daily Telegraph

daily_telegraph.jpg

Erdély a szinte már teljesen elfeledett 1. világháború eredményeként, éppen 100 éve került Romániához – idézi fel hosszú elemzésében a konzervatív újság. A román állam csak a 19. század végén szilárdult meg, bár bizonyos részek, így Moldávia, Havasalföld, valamint maga Erdély is a Középkor óta léteztek.  Az ország a megtévesztés és a tagadás keveréke révén vészelte át az első világégést. Az első két évben semleges maradt, majd titokban szövetkezett az Antanttal. A megállapodás azt ígérte, hogy több olyan magyar területet is odaadnak neki, ahol román többség volt, ha megtámadja a tengelyhatalmak kevéssé védett keleti szárnyát. Ez így történt, csakhogy az ellenfél visszavágott, így 1916 végére Bukarest ellenséges kézre került.  

Ám amikor két évvel később már minden eldőlni látszott, éppen egy nappal a nyugati tűzszünet előtt, Románia ismét hadat üzent a Központi Hatalmaknak és két nappal később megkezdte a benyomulást a magyar területre. Erdélyt akarta megkaparintani, ami sikerült is, sőt, pár hónappal később a magyar fővárost is elfoglalta. És Trianonban javarészt meg is kapta azokat a területeket, amelyeket megszállt.

https://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/romania/articles/forgotten-war-hungary-romania-transylvania/

FAZ

frankfurter_allgemeine.jpg

Német-magyar történészvita bontakozik ki a lapban, miután az újság december 24-én azt írta, hogy a Sorsok házának koncepcióját nem csupán a Mazsihisz utasítja el, hanem Izraelben is aggodalommal figyelik, ám most a kormány Köves Slomó személyében talált egy olyan ultraortodox zsidó vezetőt, aki hajlandó a nevét adni a tervhez. Erre reagált Michael Wolffsohn müncheni szakértő, aki szerint Horthynak nem volt köze a több mint 400 ezer magyar zsidó elhurcolásához, hiszen mint írja, a német megszállás után a hatalmat a nyilasok gyakorolták. A Sorsok Háza kuratóriumi tagjaként pedig azt állítja, hogy nem tapasztalni erőteljes ellenállást a Schmidt Mária által kidolgozott elképzeléssel szemben. Sem a Yad Vashem, sem Heisler András részéről. Szerinte a fejleményekbe sajnálatos módon belejátszik a napi politika. 

Minderre válaszul Ungváry Krisztián emlékeztet arra, hogy az egykori kormányzó annak idején nagyon is felelős volt a deportálásokért, hiszen a német megszállás után október közepéig a helyén maradt, a zsidók java részét pedig május és július között vitték lágerbe. Azon kívül a nyilaskeresztesek akkor még ellenzékben politizáltak, Szálasi pedig ellenezte, hogy a zsidókat elvigyék az országból, mert ő magyar földön akart koncentrációs táborokat. A szakember emlékeztet arra, hogy tények tagadása sosem jelentett problémát a Fidesz számára. Schmidt Mária pedig a többi közt arról nevezetes, hogy notórius hazudozókat történelmi forrásnak tekint, és az sem zavarja, hogy ezeknek a valótlan állításoknak egy részét magyar bírósági ítélet cáfolja. Azt viszont nem érti Ungváry, hogy egy német professzornak miért kell beszállnia a történelemhamisítási versenybe? 

Die Zeit

die_zeit.jpg

Románia erős embere ma ugyanúgy beszél az EU-ról, mint Orbán vagy Kaczynski, azoktól eltérően azonban Dragnea nem képvisel semmiféle ideológiát. Mint emlékezetes, a magyar kormányfő az illiberális demokráciát tűzte zászlajára, nemzeti-konzervatív lengyel szövetségese pedig a történelem  tévedésének tekinti az uniót. A román vezető semmi ilyet nem tud felmutatni. Nincs programja, nincs összefüggő nézetrendszere. Még az is kérdéses, hogy egyáltalán szociáldemokratának lehet-e nevezni. Viszont pontosan tudja, hogy ha az EU bármilyen értelemben meggyengül, az megkönnyíti a helyzetét, mármint hogy kivonja magát az igazságügyi eljárás alól. Vagyis teljes mértékben opportunista alapokon áll szemben Brüsszellel.

https://www.zeit.de/2019/02/rumaenien-eu-ratspraesidentschaft-korruption/komplettansicht

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1514533658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2019.01.04. 06:59:02

„Tessék csak megnézni, mit művelt csak az utóbbi pár hétben, hiszen a NATO külügyminiszteri ülésén, a nyelvtörvény körüli vitára hivatkozva megpróbálta megtorpedózni a kapcsolatok javítását Ukrajnával, amivel Moszkva parancsának megfelelően jár el.”

Szegény amcsik még mindig nem értik…

A „nyelvtörvény [az oktatási törvény] körüli vita” nem Moszkva parancsáról szól, hanem a kárpátaljai magyarokról.

Magyarország NEM tartja feláldozhatónak őket a „magasabb érdekek” (=Amerika geopolitikai érdekei) oltárán; ha Ukrajna komolyan gondolja az európai, észak-atlanti szövetségi rendszerekhez való csatlakozást, akkor ezen elkötelezettségét demonstrálja oly módon, hogy kisebbségeivel európai módon bánik.

Megjegyzem Görögország ehhez képest kisebb jelentőségű, szimbolikus névvita miatt blokkolta évtizedekig Macedónia csatlakozását.

Ha nekik lehet, nekünk Magyaroknak miért nem? Mi talán nem érünk annyit?

Európai téridő 2019.01.04. 08:12:40

A WP firkásza, ez a Kirchik egy pánszláv barom a francos revansizmus-dumájával egyetemben. Márpedig azok a XIX. században majd' minden nem szláv nép, nemzet ellen acsarogtak itteni későbbi "érdekszférás" térségükben. Netán a NYT-beli Lipták-cikkel polemizál? Rálicitál erre a Daily Telegraph-cikk Romániáról, az ő Trianonnal végződő "centenáriumuk" ürügyén. A FAZ - ban publikáló német szerző mintegy felmenti Horthyt a magyar Holokausztban való részesség vádja alól, csak kissé furcsán teszi, mert a nyilasokat emlegeti, a megszálló németeket, Veesenmayert, Eichmannt elhallgatja. Ezen az sem javít, hogy őket Ungváry Krisztián sem említi meg. A Mazsihisz-EMIH-csörte valódi motivációiról a szerzőt nem homályosították fel rendesen magyar elvbarátai. Érdekes a Die Zeit fejtegetése arról, hogy a román Dragnea tulajdonképpen közeledik nézeteiben a lengyel és magyar állásponthoz, amely átalakulásaival egyetemben kezd kelet-közép-európai állásponttá válni a nyugat-európaival szemben. Az, hogy esetleg Brüsszel sem ártatlan abban, hogy ez így alakult, az ott, Hamburgban fel sem merül. Összegező kérdés: Lajos, mi a fészkes fittyfenéért szedte össze most pont ezeket a cikkeket kedvenc nyugat-mucsaröcsögei sajtóorgánumaiból? Csak nem történt meg az a csoda, hogy odaát, ennek a formálódó kelet-közép-európai, a brüsszelizmus antagonistájaként megjelenő álláspontnak a megértése céljából most már az amortizálódó demokratikus lózungokat meghaladva, agitprop helyett "őrkutyaként" az ottani médiamunkások is a dolgok mélyére akarnak tekinteni és netán az olvasóikat felhomályosítani ezekről a szempontokról is? Vagy ebben a kérdésben jőhiszemű volnék?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.01.04. 09:27:27

Putyin napjaink leghasznosabb politikusa. Sokat köszönhet neki a világ. Jó viszonyban lenni vele érdem.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.04. 09:30:21

Szereposztás? Kicsit off, de nem az.

Ha a trampli szíriai kivonulása - mint saját ötlet megbukott az adminisztráció, a háttérben működő struktúrák miatt, akkor miért gondoljuk, hogy pl. moszkoVitya bármiben is szabadon dönthet? Stadionépítésben és fejésben (sima lopás az, a 3 halmazati jelzővel együtt) talán. :-(

On. Valamiért az amiktól a rossz fiú szerepet kapta moszkoVitya. Ez egyáltalán nem zavar, az már sokkal inkább hogy a közelgő feketelevest mi egyszerű népek is ihatjuk. :-(

rallus 2019.01.04. 10:06:29

@rdos: Folyamatosan isszátok a feketelevest 2010 óta! Orbán felszámolja a Gyurcsány-Bajnai kormány vívmányait, nincs már túlzott deficit eljárás, infláció, munkanélküliség, devizaadósság, havi 2-3 gázáremelés, gumibot és kardlapozás....... nehéz az élet...

rasztaszív 2019.01.04. 10:25:30

@rallus: nincs tisztességes közmédia,nincs tisztességes választás,viszont van kultúrharc.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.01.04. 11:06:01

Hadoszlop!
Hogy lehet hadoszlop?!! Meg akarjuk buktatni! Ne írkálj már hülyeséget! Velünk vagy, vagy ellenünk!?!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.01.04. 11:09:21

@rasztaszív: Igazad van!
A válsztás csak akkor lehet tisssztességess,..... ha ÉN nyerek!

rasztaszív 2019.01.04. 11:30:12

@Én vagyok Gyurcsány Ferenc: nem én mondtam,hanem az ebesz.csak emlékszel,hiszen őket ezért kell nektek utálni...

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 11:41:26

"Lipták Béla szerint mindennek Trianon az oka. ....... A közvéleménynek pedig meg kell értenie, hogy a demagógok milyen érzelmeket lovagolnak meg. Nyugaton ugyanis a legtöbben nem is tudják, hogy létezik ez a nemzeti kisebbség,"

Pontosan! És mindezt mostani szövetségeseinknek köszönhetjük érdekes módon! Persze a Trianoni döntés szent és igazsága vitathatatlan, csak akkor vitatható ha más teszi, Ukrajna emlékeim szerint nem kapott magyar területet.
Orbánt támadják azért, mert keresztbe tesz az Ukrán NATO tagságnak, de ki védje meg az érdekeinket? A Görögök genyázhattak Macedóniával?
Az Ukrán NATO tagságnak pedig ne tapsoljatok nyomorult ballibek, egy sarokba szorított Oroszország nem jó buli, kivéve a globáltőkének, azok majd befektetnek, felvásárolnak, aztán egy újabb jó kis európai háború fegyvereledások képében szintén hoz a kóserkonyhára, bajuk meg mi lehet, ők távol lesznek! Szép ez a libsi világ igaz e?

kunzoo 2019.01.04. 11:48:55

Törökország a NATO tagja, miközben fegyverrel irtja a saját állampolgárait, fegverrel irtja az USA -aki ugyebár a szövetségese-leghűbb szíriai partnereit. Üzletelt az ISIS-el.
Puszipajtása lett Putyinnak. Újságírókat börtönöz be. Bekavar Cipruson.
Ennek ellenére mi vagyunk a NATO trójai falova.

rasztaszív 2019.01.04. 11:54:00

@kunzoo: a törökök esetében legalább a vatikáni befolyás kizárható.itt meg ez a másik bibi,csak senki nem mer beszélni róla.

2019.01.04. 11:55:59

@rallus:

"Folyamatosan isszátok a feketelevest 2010 óta! Orbán felszámolja a Gyurcsány-Bajnai kormány vívmányait, nincs már túlzott deficit eljárás, infláció, munkanélküliség, devizaadósság, havi 2-3 gázáremelés, gumibot és kardlapozás....... nehéz az élet..."

hát ezzel a fals dumával a 600e elmenekült magyart, aki sugárban okádnak O1G gazdádtól, nem győzted meg, kisköcsög. :D

-nincs már túlzott deficit eljárás
köszönjük, erre is ment el az elrabolt 3000 milliárd nyugdíjpénz

-infláció
valóban nincs, az euró agybafőbe drágul, a csirkehús 2 év alatt 1000/kg ártól már 2000 nél jár lassan, az albérlet dupla a lakásárak triplázódtak

-munkanélküliség
sikerült közmunkával leplezni, vidéken még az sincs

-devizaadósság
erre csak ennyit.. :D

-havi 2-3 gázáremelés
hja, helyette volt rezsicsökkentés (másik oldalon dupla adó), és emellett is dupla árat fizetünk a gázért mint a világpiaci

-gumibot és kardlapozás
nincs, kuss a nevünk, helyette van nemzeti trafik játékterem m1 és nemzeti lopás

kussoljál már te tetves kis RALLUS, ha elégedett vagy O1G vel, nyugodtan kussolj. vágod?

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 12:06:08

@rasztaszív: a törökök esetében legalább a vatikáni befolyás kizárható.itt meg ez a másik bibi,csak senki nem mer beszélni róla.

Annyira balfasz módon nyomod a kettősmércét, hogy az már fáj! Mi a gondod a Vatikánnal komám? Kényelmetlen egybentartó erő a libbantaknak még ezzel a köcsög pápával is? Le lehet kopni az egyházról, gyakorold a saját vallásodat, vagy ateistaként szopd le magad, de ne ugass a más dolgába!

Oxica 2019.01.04. 12:09:53

444.hu/2019/01/04/egy-fidesz-kozeli-egyesulet-kiplakatolta-hodmezovasarhelyt-azzal-hogy-marki-zay-magyarellenes

Márki-Zay magyarellenes.

A lónak a faszát, elvtársak.

Mikor azt hinné az ember, hogy ennél lejjebb már nem tud menni a fideSS, aztán mégis.

2019 ben is ezt az antiszemita propagandát tolják az összes magyar városban, erre kell felkészülni.
Érdekes lesz látni, hogy ezzel az uszító kampánnyal vissza tudják e szerezni Hódmezővásárhelyt.
Ha igen, akkor nincs több kérdés, akkor annyi, nincs remény. Rövidesen kiderül.

Ha Hódmezővásárhely is visszakerül a felcsúti birodalomba, akkor a felcsúti lótolvaj cigány g..i, nyugodtan pöffeszkedhet a várban, a végelgyengülésig, mert nincs mitől tartania.
Bevezetheti akár az 1400 óra túlórát is, mert nem lesz ellenállás.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

rasztaszív 2019.01.04. 12:17:09

@Helga Beauty Salon: nyomjátok a nyomorult kultúrharcotokat,de kopjunk le az egyházról?és kettősmérce...?az hogy is jön ki?:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:21:05

@rallus: "nincs már túlzott deficit eljárás"

Van helyette 27%-os ÁFA, nagy szegénység, mindenki lehagyott minket, már a ROMÁN minimálbér vásárlóereje is pár Euróra van csak a magyartól.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 12:23:03

@Helga Beauty Salon: "Mi a gondod a Vatikánnal"

Hogy egy demens vénember vezeti. ... Hoppá, ezt a fideSS mondja. :))

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.04. 12:26:36

@rallus: Ők is csak bábok voltak, de ők megtért és elkötelezett atlantisták voltak. MoszkoVityád meg kényszerűen vagy sem, de minimum 5. éve Putyinhoz húz. :-(

Azon filózz el, hogy az USA vagy Oroszország fegyverlobbija az erősebb?

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 13:03:52

@rasztaszív: nyomjátok a nyomorult kultúrharcotokat,de kopjunk le az egyházról?

Ez kb. annyira zagyva, mint a Törökország, Vatikáni befolyás összevetése. Ti libsik tényleg ilyen blődségekre vagytok csak képesek?

rallus 2019.01.04. 13:07:03

@az EU pénzek zsákolója:
2018. november 14. - 05:51

Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme, ráadásul egyre többen térnek haza azok közül is, akik korábban elmentek - állapítja meg a nemrég publikált Demográfiai Portré.

2018. december 19. - 18:18

Rendkívüli költségvetési intézkedések bevezetését jelentette be kedd este a román pénzügyminisztérium annak érdekében, hogy a 2019-es költségvetési hiány az elvárt 3% alatt maradjon. Van itt többfajta - a költségvetési egyenleg javulását célzó - adóemelés, különadók

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 13:10:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Mi a gondod a Vatikánnal"
Hogy egy demens vénember vezeti. ."

Ez a másik csodálatos a libsiagyban! Mindenre kiterjed a figyelmetek. Mi a fasz közöd van hozzá, miért bánt egyáltalán hogy ki vezeti a Vatikánt?
Ez a pápa messze nem a liblingem, de azért veri a ti libsi részeges idióta Junckeredet! Apropó! Az nem zavar? Az ellenzéki hölgyek urak elmebetegeket megszégyenítő viselkedésében nem találsz kivetnivalót?

rallus 2019.01.04. 13:11:29

@rdos: Nekünk minden nagyhatalommal korrekt, jó viszonyt kell ápolnunk. Gondold végig, mi lesz itt, ha a művelt nyugat a jószándéka jeléül egy elegáns gesztussal megint odaajándékoz bennünket az oroszoknak!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:17:24

@Helga Beauty Salon: "miért bánt egyáltalán hogy ki vezeti a Vatikánt?"

Bayert kérdezd, őt bántja a Pápa személye.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:21:14

@rallus: "Nekünk minden nagyhatalommal korrekt, jó viszonyt kell ápolnunk."

Hát az nagyon jó lenne. Ehelyett:

- Amerikával mindenáron össze akar vesz ni a geci gazdád, bezáratja az egyetemüket, az elfogott fegyverkereskedőket a ruszkiknak adja ki, áfacsalásokat csinál becsületes amerikai cégek ellen, stb.stb.

- Az összes EU állammal, és magával az EU-val baszakodik.

- A legnagyobb ellenségünkkel a ruszkikkal nem korrekt viszonyt ápol, hanem egyenesen eladja nekik az országot, mélytorokkal leszopja Putyint...

Mindent csinál a geci gazdád, ami a magyaroknak rossz.

rasztaszív 2019.01.04. 13:22:35

@Helga Beauty Salon: egyik sem zagyva,csak így már kínos nektek:)nem véletlen csak hörgésre futja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.04. 13:25:21

@rallus: "Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme"

2010-ben megnőtt a magyar migráncsok száma. Úgy látszik elfogytak a nyelvet beszélő, vállalkozó kedvű fitatalok, és csak a selejtes fideSSfasszopók maradtak. :))

"adóemelés, különadók"

Ja, ezek a geci gazdád intézkedései is. Miért a románok esetében hozod fel? Ennyire gyűlölöd a magyarokat?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.04. 13:41:47

@rallus: Ez az odaajándékozás sajnos részben már meg is történt. :-( Félelmem hogy azért történt ez így, mert régen volt már háború Európában. :-( Mi lassan már 8 felé szakadt magyarok leszünk az indok? :-(

Ne legyen igazam.

rallus 2019.01.04. 14:26:32

@rdos: Pillanatnyilag Oroszországot éppen rakétákkal rakják körbe, hiszen így egy esetleges világháború esetén praktikusan Európa (románok, ukránok, lengyelek) kapná az első csapást, nem a békeszerető USA.

Szerencsésebb esetben e helyett jöhet a jegyajándék kategóriába kerülésünk.

Az viszont érdekes, hogy Orbán miért a saját ( a hazaárulás jutalmául kapott, zsidóktól elkobzott) házában fogadta Putyint vacsorára és kutya simogatásra?

Toportyán Zsóti 2019.01.04. 14:26:50

Putingazda krími kalandjával simán lefelezte az országa valutáját,vakszerencse hogy kuszaszemnek ez nem sikerált pedig azon törte a buciját hogy rubelesíti a nemzeti bank valutatartalékát....magyar produktum hatalmas,eléri az unijó 0,3 %-át....simán lehet erre támaszkodva visszaszerezni Erdélyországot,de leginkább elszórakázni a maradék keveset ezeknek az nemzetiesch Kossuth teret összeszaró-hugyozóknak....

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 14:34:48

@rasztaszív: egyik sem zagyva,csak így már kínos nektek:)nem véletlen csak hörgésre futja.

Konkrétan hol hörgök? Számomra mindössze annyi kínos, hogy már megint egy marhával vitatkozok.

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 14:58:03

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, mondd már el, mi lenne, ha visszaadnák a trianoni területeket!... mert olyan az az eszed...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 15:02:10

@kunzoo: aha, de erdogan először lelövetett két orosz gépet, majd érdekek mentén kooperál putyinnal alkalmanként, ezzel szemben orbán jelleméből adódóan azonnal lement kutyába...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 15:09:41

@Helga Beauty Salon: "Annyira balfasz módon nyomod a kettősmércét, hogy az már fáj! Mi a gondod a Vatikánnal komám? Kényelmetlen egybentartó erő a libbantaknak még ezzel a köcsög pápával is? Le lehet kopni az egyházról, gyakorold a saját vallásodat, vagy ateistaként szopd le magad, de ne ugass a más dolgába!"

hájas testvér! moon nincs laicizmus, ez a fő gond... európa egyik legkevésbé vallásos országában mi a lófaszért kell így kitömni a keresztény egyházakat? nincs rá semmilyen igény a társadalom részéről... ezzel szemben a civileket meg üldözik... tetszik, nem tetszik @rasztaszív: az egyik legfontosabb kérdést feszegeti a Nemzet (nagybetűs, látod?!) jövője szempontjából...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 15:14:30

@rasztaszív: "nyomjátok a nyomorult kultúrharcotokat,de kopjunk le az egyházról?és kettősmérce...?az hogy is jön ki?:)"

írhatod neki, de nem érti... értelmi képességek terén inkább majomember, mint homo sapiens...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 15:20:39

@Helga Beauty Salon: "Konkrétan hol hörgök? Számomra mindössze annyi kínos, hogy már megint egy marhával vitatkozok."

konkrétan minden kommentedben; ez nem a "halálhörgés, siralom" kategória, hanem a minden edukációt nélkülöző primitív ösztönlények artikulálatlan morgása a gazda által már lerágott csont felett...

John Brennan 2019.01.04. 15:29:04

@Helga Beauty Salon: magyarázhatod bármilyen korrekten ennek hülye rasztának, az egy akkora egy tahó, hogy teljesen mindegy

John Brennan 2019.01.04. 15:31:08

@Sir Bates dö Hól: hol üldöztek bármikor is egy énekkórust, bélyeggyűjtőket, vagy a legnagyobb létszámú civileket, a horgászokat?? Te egy akkora tahó vagy, amekkorát még nem látott a világ!

rasztaszív 2019.01.04. 15:35:12

@John Brennan: és lám,neked is csak mocskolódásra telik...de legalább egyetértetek:)

John Brennan 2019.01.04. 15:42:37

@rasztaszív:

fogd mér fel egyszer, miket írsz, te tahó!! Nézz már egyszer magadba, te tahó!! Jusson el agyadig, hogy szembemész az autópályán, te tahó!!!

kunzoo 2019.01.04. 15:48:33

@Sir Bates dö Hól: Miért? Mit tettünk? Paks 1 üzemideje lassan lejár, azt pótolni kell. Mi nehezen lőnénk le orosz harci gépet erre nem járnak. A németek üzleteltek Putyinnak Északi áramlat ügyében akkor nekünk miért nem lehet déli áramlat ügyében?

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 16:03:48

@John Brennan: látom, te is egy majomember asszociatív képességeivel rendelkezel... otthon csak képeskönyvek vannak, ugye?:-DDD...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 16:19:55

@kunzoo: alávetett pozícióban nem lehet üzletelni... én sosem vallottam azt, hogy a nyugat jó, oroszok rosszak, ez nem fekete vagy fehér; ez orbánék világképe: fekete vagy fehér... miért nem volt nemzetközi tender, miért titkosak a szerződések, miért titkosak a hatástanulmányok: pakssal kapcsolatban ezek a kérdések... nem gondolom, hogy a roszatom ne nyerhetett volna transzparensen is akár! persze ebben az esetben nem latifundiumként/örökbirtokként/magántulajdonként kell tekinteni arra a területre, melynek éppen a miniszterelnöke vagy, hanem menedzserként, ahol a jó és eredményes munkád minősít majd... eddig orbán ezen a téren vajmi keveset tud felmutatni, ellenben a magánvagyona gyarapításában tényleg hatékony... az apró szépséghiba, hogy ez a társadalom rovására képes csak véghezvinni... ezt hozta otthonról, ilyen környezetben szocializálódott: felfelé nyalni, lefelé taposni, disznópásztorként ennyi elég is...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 16:38:49

@az EU pénzek zsákolója: " ... 600e elmenekült magyar ... "

Gondolom, mind a 600e menekült magyart személyesen kérdezted meg, hogy miért "menekült" és mind úgy nyilatkozott, hogy Orbán miatt...., nem azért, mert ott jobban keres, nem azért, mert rokonai már ott vannak Kurcsányék országlása óta, hanem azért mert "sugárban hányik O1G"-től

Olyan jó lenne lehinni, hogy igazad van, de sajnos a nyugatra szakadt hazánkfiai (és lányai) jelentős részükben ápr. 8-án ugyanúgy O1G-re szavaztak, mint akik nem menekültek el az országból...
Ezt mivel magyarázod?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 18:10:28

@rallus: Csak éppen a választások után meg négyszereződött a külföldi munka iránt érdeklődők száma.

Amúgy persze,hogy kevesebben mennek ki.
Egyre kevesebben vagyunk.

Helga Beauty Salon. 2019.01.04. 18:12:11

@Sir Bates dö Hól: minden edukációt nélkülöző primitív ösztönlények artikulálatlan morgása

Hát eddig ilyesmit nem láthattál tőlem, de mivel szimpi vagy így szeretnék megfelelni neked, tehát menj már el abba a szájbabaszott jó büdös kurva anyádba te degenerált gyökér!

rallus 2019.01.04. 18:16:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"Románia és Litvánia lakosai a leginkább mobilak: a munkaképes korú románok majdnem egyötöde, 19,7 százaléka, a litvánoknak pedig a 15 százaléka tartózkodott tartósan más uniós tagállamban 2017-ben. A két országot Horvátország (14,0 százalék), Portugália (13,9 százalék), Lettország (12,9 százalék) és Bulgária (12,5 százalék) követte, Magyarország pedig 5,2 százalékkal a 13. helyen állt tavaly."

rallus 2019.01.04. 18:24:36

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Az persze sokat ront az ország helyzetén, hogy a becsomagolt bőröndjükön ülők és a Gerendás Péter kategóriába tartozók csak ígérik, de nem mennek el! Ha esetleg mégis elmennek, akkor hamar visszajönnek, mert ilyen béketűrő populációt máshol nem találnak...

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 18:30:45

@Helga Beauty Salon: csak igazolni akartad kommentem valóságtartalmát vagy ez zsigerből jött?;-DDD...

(írd le, hogy melyik szó jelentését nem ismered, megmagyarázom)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 18:41:02

@rallus: Ahhoz képest,hogy a magyar nem mobilis,elég szépen teljesítünk.

rallus 2019.01.04. 18:52:17

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Azok közül, akiket én ismerek a legtöbben a "devizahitel" néven elhíresült rafinált csapda miatt voltak kénytelenek külföldön munkát vállalni.

kunzoo 2019.01.04. 19:09:44

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Azt se feledjük, sokan a bedőlő frankhitele miatt ment ki külföldre. Személyes ismeretségemben volt erre is példa. Nyilván volt aki politikai okokból ment-vagy ez adta a végső lökést, de a többség a válság miatt ment el. Ráadásul évekig korlátozva volt a magyar munkaerő szabad mozgása az EU-n belül. Ez az időszak hét évig tartott, 2010-ben járt le.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 19:52:13

@kunzoo: És sokan várták a csodát,hogy 2010 után más lesz de csalódniuk kellett.
És sok mai fiatal van úgy,hogy minek maradna.

alöksz róz 2019.01.04. 20:06:10

@Sir Bates dö Hól: "európa egyik legkevésbé vallásos országában mi a lófaszért kell így kitömni a keresztény egyházakat? nincs rá semmilyen igény a társadalom részéről..." - de migszolra meg hasonlókra, és a demokráciát támadó szervezetekre össztársadalmi igény van, igaz? :D

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 20:41:50

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Valóban hazudnék?

Akkor idézd a hazugságaimat, és cáfold tényekkel, forrás megjelölésével. Vegyél elő a cilinderből elő ellenérveket, már ha tudsz.... DE tartok tőle, hogy nem fog menni...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.04. 21:02:50

@Magánvéleményem: Persze öccse!Azért vannak kint,mert szeretik orbánt és nyugaton hirdetik az igét!
Múltkor egy másik blogon írta valaki,hogy a levélszavazatok nagy része a fideszre ment ,de bizonyítani ő sem tudta.
Persze nektek ezt kell hazudnotok.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 21:12:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Hát, természetesen, DE Nektek meg azt kell hazudnotok, hogy aki kiment az a Patás miatt ment ki.... csak épp én is ismerek néhányat a "kitántorgók" közül, de közülük egyik sem a Patás Csuti miatt ment ki, hanem azért, mert "kint" 3-4 szer többet keres, sőt van kb 8 olyan ismerősöm, akiket a gaz multi már akkor kivitt dolgozni, amikor még nem is voltunk uniós tagok.

Haggyuk a rizsát, aki azt állítja, hogy 600e ember azért ment ki mert a Patásorbán, az az igazi hazug. Sosem állítottam, hogy nem volt olyan aki a NER miatt emigrált, de szerintem ők az elenyésző rész. Sokkal többet nyom a latba a sokszoros fizetés, és a szabad munkavállalás

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.01.04. 21:15:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " ... levélszavazatok nagy része a fideszre ment ,de bizonyítani ő sem tudta.
Persze nektek ezt kell hazudnotok. ... "

Szerintem meg a gugli a barátom. Keresőkifejezés: "levélszavazatok megoszlása 2018"

www.boon.hu/valasztas-2018-befejeztek-a-levelszavazatok-szamolasat/3828561

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 21:41:36

@alöksz róz: így van! jól is néznék ki a többiekkel itt a gettóban migszolg nélkül!;-)...

(vicc nélkül: te is tudod, hogy igazam van, a keresztény egyházak moon nem azt a szerepet töltik be, mint a katolikusok latin-amerikában vagy a muszlim testvériség az iszlám világban. csupán a hatalom elvtelen járadékos támogatói.)

alöksz róz 2019.01.04. 22:50:52

@Sir Bates dö Hól: ja, a keresztény egyházakkal kapcsolatban igazad van.
az ún. civilekkel kapcsolatban nincs.

MACISAJT1 2019.01.04. 23:15:55

" A szerző, James Kirchik, a több mint 100 éve működő Brookings Elemző Intézet külső munkatársa,"

Ja. Egy kattintással megnéztem, ki is az aki a legújabb Orbán-ellenes böffenetet elsütötte.
Itt van,
en.wikipedia.org/wiki/James_Kirchick

Már a fényképre pillantva minden világos. A szöveg már csak megerősítése annak hogy egy újabb holokauszttúlélő-sarjnak jutottunk valamiért eszébe...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.04. 23:22:15

@kunzoo: nos, úgy tűnik, Paks kussé döcög. Visszafizettük a hitelt, ami akkor nagyob kellett, már nem oly fontos. Az oroszok legutóbbi építései valahogy nem oly sikeresek.
Lehet, mégse lesz paks 2?

Kiderül, hogy nagyon jól tudták Orbánék, hogy nem szabad megépíteni, mert veszteséget termel?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.04. 23:23:33

@MACISAJT1: ne viccelj, Izrael most épp nagy barátunk, ne zsidózzál , mert elvisz a Rogán!

Sir Bates dö Hól 2019.01.04. 23:27:26

@alöksz róz: ezen vitatkozhatom: amennyiben az "ún. civilek" alatt az olyan szervezeteket érted, amelyek nem függetlenek, jól beazonosítható érdekcsoportok érdekében járnak el, akkor azokat valóban ne hívjuk civileknek; a tasz vagy a helsinki bizottság azonban nem ilyenek...

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.04. 23:29:54

@Magánvéleményem: talán érdemes lenne megnézni, mikortól lehet szabadon kimenni, aztán megnézni az évenkénti bontását a kivándorlásnak.
Aztán kitalálni a választ, miért 2012 volt a csúcspont. Miért vándorolt ki 15%-kal több ember Orbán sikeréve alatt, mint a 2008-as válság miatt.

Iamthelaw 2019.01.04. 23:34:54

@rasztaszív: soha sehol nincs tisztességes közmédia faszkalap. A kibaszott BBC baszdmeg egy baloldali liberális droid horda, már a született angolok nagy részét is zavarja hogy bolsevik proletár propagandát folyat kb 25 éve.. Na és akkor most beszéljünk a napkelte időszakáról, Horn korszakról, Gyurcsány idejéről a magyar közmédiában..Milyen függetlenek voltak mi??? Mást nem lehet a baloldali liberál náci média terror közepén olvasni hogy a közmédia jelentéktelen, nem nézi senki, a kérdés hogy mi a picsáért vergődtök amikor van saját baloldali tv-tek????? Jah hogy ott sem figyel rátok senki :) Rettenetes..

morph on deer 2019.01.04. 23:36:23

“Napjaink Európájában a fő küzdelem a demokrácia és a tekintélyelvűség között zajlik. Csak éppen egyre nehezebb megmondani, hogy a magyar kormányfő melyik oldalon is áll.”

Ez ugye csak vicc?
Erre válaszolni kinek nehéz és miért?
Mert hacsak nem vak és egyúttal süket is valaki, akkor semmilyen nehézséget nem okoz meghatározni orbán helyét!

Nem, szokásomtól eltérően most nem a szemétdomb jutott elsőre eszembe, hanem a demokráciához fűződő viszonya...

morph on deer 2019.01.04. 23:38:08

@Helga Beauty Salon:
“...szeretnék megfelelni neked”
:D)!

morph on deer 2019.01.04. 23:42:33

@rallus:
Legtöbben a "devizahitel" miatt?

Hogyhogy, hát nincsenek megmentve?
Az nem létezik, hiszen a viktor lépten-nyomon emlegette ezt a hőstettet!
Akkor ki tudja rosszul?

John Brennan 2019.01.04. 23:50:54

@MACISAJT1:
James Kirchik ezt írta a 2016-os amerikai elnökválasztás kapcsán: Aki nem akarja, hogy az Usa banánköztársasággá degenerálódjon, annak Hillary a jó választás; Trump egy bunkó populista.
Az intézetben egyébként valóban sok zsidó "dolgozik", akik mindenhol veszélyt szimatolnak, ahol a nemzeti érdeket védő kormány van.

John Brennan 2019.01.04. 23:54:03

@morph on deer:
kibaszottul szellemes lennél, ha nem lennél csak egy degenerált barom. 2012-től van árfolyamgát, 2016-ban írtak jóvá 3000 milliárd forintot a tisztességtelen banki díjak, praktikák miatt a devizahiteleseknek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.04. 23:57:03

@rallus: a tények ne zavarjanak. Orbán annyi EU segíjt zsebel be, amennyit Gyurcsány még leírva sem látott. Ha levonod a segíjt a megtermelt gdp-ből, kiderül, hogy nem volt növekedés az elmúttnyócévben.
Ezt csak a fidesz kreatív könyvelése múlja felül, ahol munkavállalónak veszik azt is, aki egy évben kétszer egy hónapot dolgozott, azt is, aki Ausztriába jár át, nomeg azt is, aki kényszermunkás a segélyért, de nem végez termelőmunkát.

Infláció meg azért nem volt, mert a szokásos fideszfurfang bejátszott: a fogyasztói kosárba a lakhatás rezsije 8%-kal esik latba....
2012-ben kivették a lakásbérlés díját, átsorolták nem fogyasztási jellegű szolgáltatássá. Nem szerepel a kosárban-ugyanezért- a hiteltörlesztés sem.

Jé, tényleg nincs infláció?
Nem nőttek az albérletárak, a hiteleket sem kell már törleszteni, az a havi 20 ezer forint, ami elmegy gáz-villany-víz-épületadó címen, csak 8%, tehát nettó 240 ezer az átlagjövedelem már 2012 óta, mint tudjuk...

Na, nehéz számok ezek, túlterheltelek vele. Inkább Habonyt kérdezd, ő számok néljül elmagyarázza.

morph on deer 2019.01.04. 23:57:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:
“Kiderül, hogy nagyon jól tudták Orbánék, hogy nem szabad megépíteni, mert veszteséget termel?”

Frászt. Akkor ez volt az egyetlen esélye úgy szerezni lóvét, hogy nem kell elszámolnia vele, és azt sem kérdik, hogy mire költi. Már akkor nagyobb lóláb lógott ki, mint orbán maga!
(- Miért, a póni is ló..!)

Emlékezz vissza, hogy először össze-vissza hazudoztak, mígnem az oroszok megírták a tutit valamelyik újságban!
Aztán meg Putyin buktatta le orbánt a közös sajtótájékoztatójukon, amikor élőben rácáfolt viktorunkra.

Egy darabig még el akarták sunnyogni az egészet, aztán kiderült, hogy nem lehet, és akkor lett hirtelen titkosítva minden.
Kedves kis történet ez is.

alöksz róz 2019.01.04. 23:58:12

@Sir Bates dö Hól: de a tasz meg helsinki is részben ilyenek, sajnos benne van a "portfóliójukban"

a tasz-t mondjuk ettől függetlenül se szeretném, nem értek egyet azzal az alap hozzáállással, hogy az adott egyén érdekeinek mindig mindenben mindenkivel szemben érvényesülni kellene.
egy elég defektes példa: írásban, nyilvánosan helyeslik, hogy egy aids-es a betegségét eltitkolva menjen fogorvosi kezelésre. hát ilyet azért nem kéne...

John Brennan 2019.01.05. 00:01:42

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Aki 2006-ban felvett mondjuk 5 milliós svájci frank alapú hitelt 20 évre, fizetett havi kb 35 ezer forint törlesztést.
Ma a forintosítás után fizet 45 ezret (330%), miközben a nettó átlagkereset 70%-al nőtt. Kinőtték a hitelüket, csökkent a hitelteher.

John Brennan 2019.01.05. 00:03:31

@John Brennan: +30%-al nött a törlesztő, + 70%-al nőtt a jövedelem

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 00:04:41

@rallus: várj, találtam valamit. A ksh szerint 2016-ban a nettó átlagjövedelem 1.200 ezer volt éves szinten, aminek a 18%-a a lakhatási költség....

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 00:07:37

@John Brennan: hogy jön ez ide?
Mellesleg akkor fölösleges volt a frankhitelesek kisegítése? Ekkora hibát!
Akkor nincs is, akit kilakoltatnának, mert nem tudja fizetni? Már megint ez a Soros!
Nem érzed, hogy valami sántít?
Hogy ha végiggondolod, ez megint játék a számokkal?

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 00:10:08

@morph on deer: hisz pont ezt mondom: a Paks 2 egy látszatberuházás. Nincs gazdasági értelme, de a pénz meg pont kellett, nem volt mégegy manyup.

John Brennan 2019.01.05. 00:16:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A lakásbérlés díja soha nem volt a fogyasztói kosárban, semelyik országban; a lakás nem fogyasztási cikk. (CPI consumer price index)
Amiről makogsz, az inkább a megélhetési költség. (Cost of living)

morph on deer 2019.01.05. 00:19:02

@John Brennan:
“2012-től van árfolyamgát”

És akkor hogyhogy mégis napi áron lehetett forintra váltani?
Csak nem arról szól a történet, hogy így Matolcsiék százmilliárdos hasznokat realizálnak évente az árfolyamkülönbség, azaz a forint értékvesztése miatt, a hitelesek ezrei meg ezen úsztak el végképp?

Azt sosem értettem, hogy ha valóban segíteni akartak a megcsúszott hiteleseken, akkor miért nem a törlesztőrészleteket fagyasztották be, és a futamidőt tolták ki inkább?

Talán mert akkor kevesebben vesztették volna el a lakásukat, és így kevesebb ingatlant lehetett volna elseftelni olyan aukciók folyamán, ahol még a hitel összegét sem kapták meg a károsultak, és máig fizetniük kell/kéne a kamatokat, ha bírnák..?

Talán mert akkor még kevesebb hajléktalan is lett volna, és az aluljárók konganánsk az ürességtől.
Az meg hogy nézne ki, hát nem?

Amúgy nem viccnek szántam, hiszen ez egy komoly propagandaelem volt évekig!
Most akkor megmentette, vagy nem mentette meg, vagy kit mentett meg egyáltalán?
Netán a semmi közepén százmilliókért felépített “devizahitel-károsult” falut is ide sorolod?

rasztaszív 2019.01.05. 00:40:00

@Iamthelaw: sőt,talán nincs is olyan,hogy tisztesség.az egész csak ballib fake news.

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 00:42:07

@alöksz róz: nem kell egyetérteni az általuk képviseltekkel, engem a cöf se zavarna, ha nem közpénzből tartanák fenn... a tasz és a helsinki bizottság féle szervezetekre még nyugaton is szükség van az állam túlkapásaival szemben, a feudalizmus felé orientálódó moon meg főleg...

(a példád nézd más szempontból: ma moon miként képzelhető el, hogy egy fogorvosi rendelésen a páciens bármilyen fizikai kontaktusba kerüljön más beteg testnedveivel? vagy az orvos? ellenben az aids-es hátrányos megkülönböztetésben részesülhet betegsége miatt... az más kérdés, hogy én sem szívesen ülnék be egy aids-es beteg után a fogorvosi székbe, de ez most irreleváns szerintem: normális helyeken van egy független legfelsőbb bíróság vagy alkotmánybíróság, mely ilyen ügyekben meghozza az alkotmány alapján a végleges verdiktet... az, hogy moon sem független igazságszolgáltatás, sem max weberi értelemben legitim alkotmány nincs, az mo egyéni szociális problémája...)

Iamthelaw 2019.01.05. 01:15:33

@rasztaszív: de van, csak pont nektek nincs közötök hozzá :)

rasztaszív 2019.01.05. 01:23:30

@Iamthelaw: és ez miből is derül ki?"mi"kisajátítottuk a közmédiát?tartottunk a nemzetközi megfigyelők által tisztességtelennek minősített választásokat?indítottunk kultúrharcot?

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.01.05. 01:28:04

@balcán maxval birca: "Putyin napjaink leghasznosabb politikusa. Sokat köszönhet neki a világ. Jó viszonyban lenni vele érdem."

Persze, te aki a Szentpétervári trollgyár bulgár lerakat´ában terjeszted a ruszki fake newsokat havi 200 euróért, neked hasznos a Putyin gazdád.
De ha majd nem végzed jól a troll munkádat, akkor esetleg kapsz majd tőle egy polóniumos te´át. A jó viszony eddig tartott.

alöksz róz 2019.01.05. 01:35:07

@Sir Bates dö Hól: pontosabban a tevékenységüknek arra a részére van szükség (nem ugyanaz, ne keverjük)

hát ha nehezen is, de éppen elképzelhető... de nem arra vonatkozott a példa, hanem arra a fajta hozzáállásra a kifogásolt szöveg alapján. ilyet egyszerűen nem írhat le, ha hátrányosan megkülönböztetik a beteget, ha nem.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.01.05. 01:37:17

@John Brennan:
"A lakásbérlés díja soha nem volt a fogyasztói kosárban, semelyik országban"

Újra termel a fidióta fake news gyár!

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 01:45:52

@alöksz róz: a szereplőt és a tevékenységét nem tudom elválasztani egymástól...

a példára visszatérve: filozófiai irányzatok állnak szemben egymással, hol vannak az egyén jogainak határai, ezek fontos és nem könnyen eldönhető kérdések a jelenlegi fejlettségű társadalmakban (régebben az egyén teljesen alárendelődött a közösségnek -a kitaszítás egyenlő volt a halálos ítélettel-, a mai technológia szinten ez már nem ilyen egyszerű... én egy ilyen döntés indoklását kíváncsi lennék egyébként)

alöksz róz 2019.01.05. 01:57:53

@Sir Bates dö Hól: és disztingválni tudsz a tevékenységek között? :-)

fenn vagy amúgy még a tasz jelenti blogon, nagyjából ugyanazok a szempontok vannak felsorolva, amiket írtál, a diszkriminált betegek számára kedvező döntéssel és indoklással együtt.
de úgy látom a szöveget azóta módosították (bár szerintem még mindig kifogásolható maradt egy ponton) és a kommenteket kitörölték, hogy nyoma se maradjon...
ataszjelenti.blog.hu/2018/02/16/elertuk_hogy_tobbe_ne_diszkriminaljak_a_hiv-vel_elo_pacienseket_a_fogaszatokon#comments

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 02:08:05

@alöksz róz: nehéz disztingválni:-)... bár dörnernél azért sikerült: színészként szerintem maradandót alkotott, kultúrkampfos tevékenységével meg nem...

jobban örülnék, ha bíróság mondja ki a döntést, mindegy milyen verdiktet, de az legalább kötelező lenne a jövőre nézve, ez szolgálná a jogbiztonságot... de ez lényegtelen ma moon...

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 02:10:57

@alöksz róz: én egyébként nem látom, hogy mi a probléma a tasz-szal...

alöksz róz 2019.01.05. 02:17:35

@Sir Bates dö Hól: akkor nem vagy teljesen reménytelen :-)

a bíróságnak akkor kellett volna döntenie, ha a két fél nem értett volna egyet abban, hogy jogellenes volt az eljárás és az addigi protokoll

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 02:31:21

@alöksz róz: nem mondod! magamtól nem tudtam, hogy mikor kell a bíróságnak döntenie;-)...

alöksz róz 2019.01.05. 02:32:23

@Sir Bates dö Hól: az elvi 'egyetnemértésen' kívül? a politikai tevékenységük egy része, meg a hazudozásra bujtogatás.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.05. 03:34:12

@rallus: Mert egyre több a rakéta az oroszok körül, ezért lett moszkoVitya moszkovita? Miért fáj ez (oroszok vélelmezett bekerítése) neked, vagy bármely magyarnak? És miért magyarázza ez túl kedves vezetőnk moszkovitaságát?

Amúgy is megmondta putyineftárs, 5x-ös hangsebességgel repülő hiper szuper szénszálas kompozit rakétájuk van, amely "plazma felhőben" kerüli ki az ellent (az armatáról indítható verzió még csiszolás alatt van, de az uaz kilincs az már magától leesik).

Boccs, a társasági rovatot nem olvasom, nemtom ki kinek a kutyáját simogatta a kinek a házában.

Helga Beauty Salon. 2019.01.05. 07:06:36

@Sir Bates dö Hól: (írd le, hogy melyik szó jelentését nem ismered, megmagyarázom)

Inkább azt magyarázd el nekem hatelemisnek, hogy milyen buziképzőre jártál amire így vered magad, mert nem tudok rájönni, csak utalgatsz a marha nagy műveltségedre non stop, amit meg előadsz az nulla.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 07:43:18

@John Brennan: a ksh szerint 2012-ben sorolták át, tehát addig benne volt. Nem én makogok, hanem a fidesz csal.
Egyébként nem nehéz belátni: a nettó 1.200 ezer éves jövedelmedből költesz-e albérletre, vagy hiteltòrlesztésre, lakásfelújításra?
Ha igen, akkor az is befolyásolja a megélhetésedet.
A ksh kimutatja, hogy remekül alakul az életed, az infláció elhanyagolgató.
Te meg azt látod, hogy az 1.200 ezerből kifizeted a 800 ezer albérletet, a 240 ezer lakásrezsit, a tömegközlekedést, és a maradékból jobban élsz, mint 8 éve!

Helga Beauty Salon. 2019.01.05. 07:56:40

@Igazamvanvagyigazamvan?: a ksh szerint 2012-ben sorolták át, tehát addig benne volt. Nem én makogok, hanem a fidesz csal.

Ja! Most éppen azt csalta, hogy január elsejétől nem emelték fel az isten faszának is az árát, mint ahogy a szocik alatt megszokhattuk! Gecik ezek, menniük kell!

Ménár Atya 2019.01.05. 08:06:47

Magyarország egy kis pont a térképen.
És valóban, orosz.o befolyásolja, meg németo,meg franciao.,meg az usa, meg kína.
Ettől függetlenül, nehezen elképzelhető, ennek bármilyen komoly hatása lenne a világpolitikában.
Mivel egy ici pici kis pötty vagyunk, így érdemes jóban lenni a nagyhatalmakkal, ráadásul, az oroszoktól még függünk is, ahogy a németektől is, tehát marad a hintázás.
Amikor viszont itt úgy állítják be, hogy az orbi kormány a világpolitika meghatározó része, mert rajtuk múlik a világbéke..............hát, még elhiszem a végén, aztán megszavazom a 4/5-öt 2022-ben.
Pedig a valóságban Magyarország egy kis pötty a térképen, egy gazdaságilag sérülékeny kis semmi, akiről most azt akárják elhitetni, hogy rajta múlik a világbéke, máskor pedig ugyan itt, hogy semmi nem múlik rajta,mert egy kis porszem csak.
Elkéne már dönteni hogy melyik irányba menjen a lejáratás, mert ez így elég komolytalanná kezd válni ,mint az ezer fős spontán tüntetések, ahol már név szerint tudjuk kik a spontán tüntetések fizetett alkalmazottai :D:D
Az úr adjon nektek egy újabb békés, gazdag esztendőt, ahogy tette ezt 2018-ban is!
Ámen

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 08:08:52

@John Brennan: 2015. február 1-jén minden szempontból forinthitellé alakulnak. A forintosítás svájcifrank-hitelek esetében 256,5 HUF/CHF, eurónál 309 HUF/EUR, a japán jen esetében pedig 2,16 HUF/JPY árfolyamon történik.

A konverziós árfolyamszintek megfeleltek a bejelentéskori piaci árfolyamoknak, vagyis az elszámolással és a tisztességes kamatszint visszaállításával ellentétben a forintosítás aktusa önmagában és azonnal nem csökkentette az adósok terhét."

Tehát a számaid légbőlkapottak. A frank 2006 áprilisában érte el a 170 forintot...aztán visszacsúszott, 2007-ben 152 forint átlagot produkált, 2008-ban 158 forint átlagárat...

256 forint volt a fixált átváltási összeg, tehát olyan 60% eleve az árfolyam miatti bukó, nem 33%.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 08:13:32

@Helga Beauty Salon: te menj vissza a szoli alá, az agyad ne használd, még összeráncosodik.

Helga Beauty Salon. 2019.01.05. 08:19:59

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ó te mestere a szavaknak, nagyon elmés sértés volt! Hüphüp!

Helga Beauty Salon. 2019.01.05. 08:21:28

Soros tényleg csak ilyen retard szarokat tud megfizetni libsikommentelőnek?
Nincs itt baj kérem! :DDDDDDDDD

oassasa 2019.01.05. 09:02:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: "2012-ben kivették a lakásbérlés díját, átsorolták nem fogyasztási jellegű szolgáltatássá." Nem vették ki , "Állandó lakásért fizetett bérleti díjak" 1.17% -os súllyal szerepelnek az inflációs kosárban.
" imputált lakbérek (tehát amit fizetnénk ha bérelnünk kellene és nem saját lakásban laknánk) figyelmen kívül hagyása" történt .
" A súlyrendszer kialakításának módszertana így összhangban van a 2012. január 1-től hatályos nemzetközi előírásokkal (1114/2010/EU Bizottsági rendelet) is. "

TSandor Toth 2019.01.05. 09:09:56

@az EU pénzek zsákolója: te egy agyatlan barom vagy. A kérdés csak az, hogy születésedtől fogva vagy képzed magad?

John Brennan 2019.01.05. 09:22:52

@Igazamvanvagyigazamvan?: árfolyam miatti bukás nem lehet nagyobb a 180 forintos CHF/forinthoz képesti 15%-nál - a futamidőt hosszabbították, ha nagyobb lett volna.

2019.01.05. 09:36:18

@TSandor Toth:

nem kell czigány, hidd el, nem kell....

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 09:38:19

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! nem figyelsz? írtam már: ruhatár-büfé szak. soha nem "utalgattam a marha nagy műveltségemre", az az átlagost éppen elérő, azt ellenben többször jeleztem, hogy te valamiért jóval az átlag alatt maradsz itteni kommentjeid alapján... ennek oka az is lehet, hogy a buziképzősök kizártak a könyvtárból gyerekkorodban, széttépték a könyvtárjegyed, stb....

2019.01.05. 09:38:27

@Helga Beauty Salon:

"Soros tényleg csak ilyen retard szarokat tud megfizetni libsikommentelőnek?
Nincs itt baj kérem! :DDDDDDDDD"

neked mennyit fizet O1G? ha ingyen tolod, nagyobb asshole vagy mint gondoltam. :D

2019.01.05. 09:39:18

figyuzzatok, jön O1G fizetett híradója...

www.youtube.com/watch?v=CSpLZaEBjOg

TSandor Toth 2019.01.05. 10:08:06

@az EU pénzek zsákolója: nem hát, jó neked így agyatlanul is.

törppicur 2019.01.05. 10:13:29

Kedves Szelestey Lapszemléző,

asszem, van egy két dolog, amiben le vagy maradva a valóságtól.

Gondolhatnék arra is, hogy kicsit több forrásból is meríthetnél, de van triviálisabb is.

Pl. tegnap ezt tetszett írni a nagyon független szemle tetejére:

Nemzetközi sajtószemle, 2018. január 4.

Ami alatta van, már nem is érdekes.

nemecsekerno_007 2019.01.05. 11:52:42

Vicces, hogy korábban a Szovjetunió ugyanezt a retorikát követte :) Magyarország veszélyezteti a Status Quo-t :). Ezért le kell törni a nemzeti megnyilvánulásokat. Igy volt ez a Kádár-rendszerben is. Ilyen ez a geopolitika :) a stabilitás mindenek felett, ezért még az ördöggel is kiegyeznek. Persze Oroszország is így működik :)

morph on deer 2019.01.05. 12:10:45

@Sir Bates dö Hól:
“ma moon miként képzelhető el, hogy egy fogorvosi rendelésen a páciens bármilyen fizikai kontaktusba kerüljön más beteg testnedveivel? vagy az orvos?”

Elképzelni azért nem nehéz, sajna.
Elég, ha az egyszer használatos eszözöket ‘véletlenül’ nem csak egyszer sikerül használni, legyen ez a nyakadba akasztott műanyag partedli - vagy mi a bánat a neve.
Az eszközök maradéktalan fertőtlenítéséről nem is beszélve, ahol ugyancsak gondolni érdemes nem csupán a fúróra, hanem magára a fúrógépre is.
Na meg a fogorvos cuccaira, köpeny, szemüveg, miegyéb, hiszen repül a ‘forgács’ ugyebár, és viszi magával a cseppeket, stb.
Ez lényegesen reálisabb veszélyt hordoz, mint beleülni a székbe, szerintem.
Persze a köpőcsésze is ott van még, de azt egyébként sem hiszem, hogy valaki elkezdene abban turkálni, a takarítón kívül, mondjuk.

Szóval a lehetőség adott, ha csak ez a probléma...

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 13:04:10

@morph on deer: persze, de ez a protokoll be nem tartása a fogorvos részéről...

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.01.05. 14:08:46

@Ménár Atya:

te tudatzavaros orbán pattanás, Magyarország NATO tag, ezek után a Putyini illiberalizmust élteni, Putyin faszát tövig leszopni, Putyin EU bomlasztó csicskájának lenni, kimeríti a HAZAÁRULÁS fogalmát.

2022-ben nem a Parlamentben lesz 4/5-öd fideszes tolvaj hazáruló, hanem a börtönökben!

Európai téridő 2019.01.05. 14:09:59

Ez a Karas cseh, vagy vend pánszláv osztrák?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.05. 14:10:37

@oassasa: "szerepelnek az inflációs kosárban."

"2012-től a hazai fogyasztói árindex nem tartalmazza a saját lakásszolgáltatás imputált bérleti díját, amely korábban a szolgáltatások főcsoportban jelent meg. Ez a tétel a nemzeti számla előírások szerint nem vásárolt fogyasztásnak minősül, így a lakosság által vásárolt termékek és szolgáltatások árváltozását mérő fogyasztói árindexből is kihagyjuk."

www.ksh.hu/docs/hun/modszgyors/farmodsz15.html

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.01.05. 14:17:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

lám hogy csal az inflációs mutatóval a KSH, csak hogy azt tudják hazudni hogy "matollcsy nulla százalékra vitte le az inflációt!". Közben a lakhatásim költségek pár év alatt 50%-kal is nőttek. Jobb országokban a lakhat´ási költségek pedig akár 30%-ban súlyozottak a CPI-ban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 14:25:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ááá, ez mind nem igaz! A ksh Soros szekerét tolja . John Brennan ùgyis jobban tudja!

nemecsekerno_007 2019.01.05. 14:26:32

Nyílván ilyen a "független" nemzetközi sajtó :) csak valahogy mindig az USA geopolitikai és gazdasági érdekeit képviseli :) Ti meg besz@ptok bármilyen demokratikus szlogent mint indián az üveggyöngyöt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.01.05. 14:30:28

@John Brennan: aha, kár, hogy nem pont úgy van.
"Mivel a devizahiteles szerződéseket 2015 februárjában forintosították – és ez alól az adós csak bizonyos feltételek esetén tudott kikerülni –, az elszámolás szabályait leíró törvény külön rendelkezett arról, hogy a havi törlesztő nem lehet magasabb, mint a forintosítás előtti utolsó hónap, azaz a 2015 januári összeg.

A forintosítás sem iktatta ki a devizaárfolyam mumusát az adósok életéből, hiszen bár a konstrukciók a magyar devizában futottak tovább,
az árfolyamkülönbségből adódó tőketartozás növekedett a gyűjtőszámlán."

Az 5 év lejárt, lehet tòrteszteni az emelt kamatot is a gyűjtőszámla után.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.05. 14:30:58

@Helga Beauty Salon: "Soros tényleg csak ilyen retard szarokat tud megfizetni"

Miért kéne hazafikat megfizetni, hogy szeressék a hazájukat? Petőfit is Soros György fizette, baromarc?

Titeket, fideSSfasszopókat kell Kubatovnak megfizetnie, hogy kicsit lelkesebben áruljátok el a hazátokat. Ti panaszkodtok folyton, hogy ideküldenek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 14:31:34

@Magánvéleményem: LOl bazeeg!Jó hogy nem 101%!:))
Na elmész te a picsába!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.05. 14:33:48

@oassasa: ""Állandó lakásért fizetett bérleti díjak" 1.17% -os súllyal"

Ki fizeti a pénze 1,17%-át lakhatásra? Talán Matolcsi. Megsúgom, ő még annyit se fizet, te fizeted a villáját.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 14:34:22

@Magánvéleményem: De sokan vannak úgy hogy amíg maszop vagy fidesz van addig ide vissza soha!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.05. 14:36:20

@Magánvéleményem: ööö bocsánat határon túliak vagy nyugatra kivándoroltak?
Azért van különbség.

alöksz róz 2019.01.05. 15:21:48

@morph on deer: ezek a veszélyek nyilván akkor állnak fenn leginkább, ha a beteg eltitkolja a betegségét. és kifejezetten erre biztatott a tasz eredeti cikke. ehhez milyen elborult agy kell szerinted, arra biztatni embereket, hogy szándékosan halálos betegség veszélyének tegyen ki másokat, mert jaj a jogai. és a többiek jogai?

alöksz róz 2019.01.05. 15:30:39

másik kedvencem az ún jogvédőktől, amikor betanítják, mit kell hazudni

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 16:10:18

@alöksz róz: ezért kellett volna ítélet, hogy mi a kötelező, mert ne vegyük már el a másik jogát a beszarástól!...
a jogvédőkre visszatérve: konzultáltál te már ügyvéddel? "én ilyet nem mondhatok/tanácsolhatok, úgyhogy meg se hallja" kezdetű fejtegetést? egyébként a jogvédőknél tiszta a helyzet: minimum közokirathamisításra felbújtás vagy bűnsegéd, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, mert akkor ez eszközcselekménynek minősül... legalábbis ezt mondják a gettóban...

Iamthelaw 2019.01.05. 16:31:51

@rasztaszív: Az utolsó tisztességtelen választás ebben az országban, az 1947-es a ti, kommunisták kék cédulás választása volt, amit még a csalások ellenére sem tudtátok abszolút többséggel megnyerni, mert már akkor is faszfejek voltatok, aztán majd 50 évre kisajátítottátok a médiát, és kőkemény kultúrharcot folytattatok.. Tisztességről egy baloldali szocialista Magyarországon ne beszéljen, nem tudja mit jelent a szó.

rasztaszív 2019.01.05. 17:03:54

@Iamthelaw: az ebesz erről mást mondott.

aztán meg volt itt pár év,amíg nem volt itt kultúrharc,vagy legalábbis a túlnyomó többség nem tudott ilyesmiről.sőt,a közmédiát sem sajátította ki senki pártcélokra,hiába mutogatsz ezerrel.

lehet olyan,hogy tisztességes közmédia,aki ezt tagadja,a tisztesség lehetőségét tagadja,és te éppen ezt teszed.és persze mutogatsz:)

alöksz róz 2019.01.05. 17:13:51

@Sir Bates dö Hól: de minek szeretnél hozzá magyar bírósági ítéletet, ezt magyarázd már el, ezt nem vágom.. nem érzed teljesen egyértelműnek az eu-s és magyar jogszabályokat az ügyben és kell hozzá szerinted a magyar bíróság jogértelmezése?

ismerek ügyvéd egyéneket. most nem egyénekről van szó, hanem egy szervezetről, ami az "üzemszerű" működése során ilyen. maga a szervezet. nem egyes tagjai.

alöksz róz 2019.01.05. 17:17:33

@rasztaszív: "volt itt pár év,amíg nem volt itt kultúrharc,vagy legalábbis a túlnyomó többség nem tudott ilyesmiről" - a túlnyomó többség most se tud ilyesmiről, arisztotelész

rasztaszív 2019.01.05. 17:20:30

@alöksz róz: a túlnyomó többség a vita szabályait sem ismeri,de legalább nem is büszke rá...:)

ma már lényegében mindenki tud róla.

alöksz róz 2019.01.05. 17:21:23

@rasztaszív: én nem írhatom ezt, de te igen, mert te liberális vagy plusz leírtad kétszer is, hogy arisztotelész.
világos.

alöksz róz 2019.01.05. 17:24:17

@rasztaszív: "ma már lényegében mindenki tud róla." - hát akkor itt a remek lehetőség, hogy bizonyítsd ezt az állítást :-)

rasztaszív 2019.01.05. 17:28:55

@alöksz róz: itt a lehetőség,hogy bizonyítsd,ismered a vita szabályait.volt egy állítás,és te egyelőre csak az oppozíciódat rögzítetted.ez még pont semmi.a vita akkor kezdődik,ha érveket (vagy legalább egyet...!..) hozol fel mellette.

alöksz róz 2019.01.05. 17:42:01

@rasztaszív: én már leírtam, hogy arisztotelész, innentől neked kell érvelned...
tegnapelőtt óta különben is liberális vagyok, így nem nekem kell bizonyítanom az állításomat, hanem neked kell megcáfolnod.
arisztotelész.

rasztaszív 2019.01.05. 17:46:33

@alöksz róz: csak hát a vita szabályai pár ezer éve ugyanazok,még ha nem is ismered,csak a leírójuk nevét.és az szerint máshogy van.most mi legyen?égessük el az összes arisztotelészt?itt már mintha tartottunk volna...mikor is...?
na kb ott tartasz te.

alöksz róz 2019.01.05. 17:58:57

@rasztaszív: á, már megtanultam azóta a leckét: ha állítasz valamit, neked kell bizonyítanod, kivéve ha liberális vagy, mert akkor az ellenfelednek kell...
úgyhogy liberális lettem, innentől írhatok bármit, nekem nem kell bizonyítanom semmit, tényként kezelendő.
max odabiggyesztem a végére, hogy arisztotelész, ha valaki okvetetlenkedik.

rasztaszív 2019.01.05. 18:11:53

@alöksz róz: ha kiragadsz egy állítást,hogy te pont azt vitatod,akkor azt vitatnod is kell ahhoz,hogy vita legyen.nem úgy megy,hogy te beböfögöd,hogy az nem úgy van,és bizonyítsd be.ezzel csak annyit mondtál hogy te máshogy gondolod,plusz játszod az agresszív kismalacot.csak nincs mire.a vita szabályai pont erre lettek kitalálva,hogy ne lehessen így trollkodni,még ha annak idején nem is igy hívták.
olvasd csak el.

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 18:19:32

@alöksz róz: viselik a jogkövetkezményeket; az ügyvéd meg maga a "szervezet" jelen esetben...

azért, mert a magyar jogfejlődés szempontjából lenne fontos... mindegy, hogy én mit érzek, a bíróságok indokolási kötelezettsége folytán jogszabályhelyi hivatkozásokkal együtt tennék tisztába a helyzetet... mondjuk a tasz is indíthatna egy eljárást a másik egészséghez való jogára hivatkozva:-)... a gond az, hogy jelen esetben megváltoztattak egy protokollt - egyébként szerintem helyesen -, viszont emiatt nem tudjuk, hogy hol a határa az egyén jogainak... nevezzük pusztán szakmai érdeklődésnek...

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 18:21:32

@alöksz róz: "úgyhogy liberális lettem"
eddig is az voltál, a klasszikus szabadelvű értelemben...

Iamthelaw 2019.01.05. 18:30:14

@rasztaszív: Vitatkozhatunk napestig, akkor sem lesz a baloldali liberális agyhalott társaság se tisztességes se alkalmas az ország vezetésére. Az hogy orbángyülölet van nem program, ahogy a progresszív adóztatás sem az és a befekvés az EU-nak sem az. Boldog vagyok hogy nem baloldali liberális kormány van, ha az lenne, nem élnék itthon. De hála Istennek és a magyar nép értelmesebb felének most nincs és a belátható jövőben nem is lesz baloldali vagy liberális vagy baloldali liberális :) kormány ebben az országban, és nekem csak ez számít.

alöksz róz 2019.01.05. 18:31:18

@rasztaszív: az akkor volt. akkor még ostoba módon azt hittem, hogy a bizonyítás kényszere a vita szabályai közé tartozik...
de mindegy, az akkor volt. most nem az van. azzal ne gyere, hogy mi volt, mit írtam vagy mit trollkodtam a múltban.
már mondtam, hogy megtanultam azóta...
olvasd vissza, én állítottam és te vitattad. az nem úgy megy, hogy beböfögöd... érvelj akkor...
ja, neked megint nem kell. arisztotelész.
ennyi. :-)

rasztaszív 2019.01.05. 18:33:33

@alöksz róz: neked már fingod sincs,hogy miről van szó:)

rasztaszív 2019.01.05. 18:37:38

@Iamthelaw: rátok fog égni,ha ennyire semmibe veszitek a tisztességet.

alöksz róz 2019.01.05. 19:09:56

@Sir Bates dö Hól: ja értem. én meg úgy gondoltam, hogy az maga a jogszabály :-) és akkor a jogalkotó dolga

alöksz róz 2019.01.05. 19:11:30

@Sir Bates dö Hól: az mai viszonylatban inkább antiliberális

alöksz róz 2019.01.05. 19:16:30

@rasztaszív: de már kezdem azért kapisgálni.
tehát az a szabály, h rád nem vonatkozik se a bizonyítás kényszere, se az h érvelni kell, nem elég bebüfögni h az nem úgy van. világos.
arisztotelész.

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 19:16:40

@Iamthelaw: "akkor sem lesz a baloldali liberális agyhalott társaság se tisztességes se alkalmas az ország vezetésére"

ezt nem igazán vitatnám, hisz valóban már jópáran bizonyították, hogy vagy tisztességtelenek vagy inkompetensek erre a feladatra, azonban a ner elitje minden mértéket felülmúlóan tisztességtelen, sőt becstelen, kormányzás szempontjából pedig eddig semmit sem tettek le az asztalra, amennyiben kormányzás alatt a közügyek intézését, a "közjó" előmozdítását érjük, s nem a state capture csúcsra járatását... lehet hivatkozni életnívó emelkedésre (nyilván nincs a többségnek), de semmi önálló előremutató tevékenységet nem tudnak felmutatni a gazdaság terén, fellendülés és eu-transzfer: mikor ez csökken, azonnal láthatóvá válik ez... tisztán látszik mészáros legutóbbi cégszerzésénél (szigetelőanyag-gyártás), hogy csak abban tudnak gondolkodni, mint ami a kádár-kort jellemezte: állami vállalatokat létrehozni, a piac biztos (egy valag programot kiírják az energiahatékonyság jegyében, még kutyaházat is lehet majd eu-pénzből szigetelni), csak a lopás! ez nem kormányzás... az nem gazdasági tevékenység, hogy a tenyeres-talpas ráhelt kinevezik turisztikai- és divatgurunak! semmi eredménye nem lesz, csupán annyi, hogy párszáz ember jobban keres nagyságrendekkel, mint amit a piacon tudna, a költségvetésből juttatott pénzt meg lenyúlja a szent család, de valós gazdasági eredményt semmit sem fognak tudni felmutatni...
sz'al az, hogy etnicisták és hányják a keresztett, még nem írja felül, hogy a fidesz abszolút bolsevik párt... nem gond, hogy erre szavazol, ha neked ez jó, csak gondoltam legyél ezzel tisztában...

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 19:24:15

@alöksz róz: rosszul tudtad;-)... (ideális esetben persze nincs kollízió, de ahhoz szakemberek kellenének... nem törvénygyár, bár ez nem is az, hanem egy gmk-s fröccsöntő sufniműhely... b+ borzalom, amit művelnek! pénz, paripa, fegyver, mind ott van és csak ennyire képesek... és ez nem szándékos, ez inkompetencia)

rasztaszív 2019.01.05. 19:25:21

@alöksz róz: olvasd el,és akkor majd nem beszélsz hülyeségeket.bár jobban belegondolva erre sincs semmi garancia...

Sir Bates dö Hól 2019.01.05. 19:29:33

@alöksz róz: nem egészen, bár értem, hogy számodra az extremitások és azok agresszív szószólói okoznak gondot...

(néztem egy műsort youtu.be/fBYbyDjgyZA , dévényi - aki nem a kedvencem - szerintem teljesen jól megfogalmazta: az alt right nem az, amit moon ez alatt művelnek, mert moon ez a bunkóságot jelenti ma)

Iamthelaw 2019.01.05. 23:09:16

@Sir Bates dö Hól: Én nem azt írtam hogy nem vagyok tisztában az általad felsorolt problémákkal kapcsolatban, de ezt én még mindig jobbnak ítélem mint bármit amire a jelenlegi ellenzék képes. A szar az a szar de nekem kisebb kupac szar mint a nagyon nagy szarkupac a baloldali liberális oldalon. Ha érted..a kisebb rossz elvét.

Sir Bates dö Hól 2019.01.06. 00:28:03

@Iamthelaw: szerintem ugyan a ner a nagyobb kupac, az nyugati orientációjú észak-balkáni inkompetens bordély meg a kisebb, de értem a hozzáállást, viszont én nem is nagyon szavaznék egyikre sem, csupán a ner ellen, mert az megöli moot... ha hagyjuk, márpedig mo a szülőhazám, s ez nem változik, függetlenül attól, hogy hol élek... sz'al sz'tem annyival minimum tartozom neki, hogy legalább basztatom az ún. "ellenzéket" is, bár nem szívesen látnám a jelentős többségét soha többet akár csak képviselőként sem... a ner és az abban résztvevők abszolút elutasítása mellett...

oassasa 2019.01.06. 05:28:45

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:
" A súlyrendszer kialakításának módszertana így összhangban van a 2012. január 1-től hatályos nemzetközi előírásokkal (1114/2010/EU Bizottsági rendelet) is. "
Nekünk az EU-s módszertanhoz kell igazodnunk nem az amerikaihoz.

2012-ben 5,7%-os volt az infláció.

alöksz róz 2019.01.07. 00:38:49

@Sir Bates dö Hól: az a gond, hogy ez a szélsőség lett az általános, a mainstream 'liberalizmus'

alöksz róz 2019.01.07. 00:46:13

@Sir Bates dö Hól: mint ahogy az ún. jobboldalon a tahóság meg a kicsinyesség...

alöksz róz 2019.01.07. 01:17:34

@rasztaszív: megeshet, hogy hülyeségeket írok időnként.
de ez nem változtat azon, hogy sikeresen bebizonyítottad magadról, hogy nem vagy vitaképes.

Helga Beauty Salon. 2019.01.07. 08:18:38

@Sir Bates dö Hól: mo a szülőhazám,

Maximum helyed! Eleve nem lennél lusta Magyarországot írni ha a hazádnak tekintenéd és nem csak egy helynek ahol a világraszart az anyád!

Helga Beauty Salon. 2019.01.07. 08:24:45

@alöksz róz: Hogy a viharban lenne vitaképes, ha eleve egy védhetetlen ügy mellett próbál kiállni? Szegénykémnek nincs más fegyvere mint az értetlenkedés, terelés, panelek és az ócska demagógia! Nem egyszerű a feladata így, pláne hogy eleve korlátozza még önnön retardáltsága is!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.07. 08:29:35

@rasztaszív: "vitatnod is kell ahhoz,hogy vita"

Nem is értem mit akarsz. Ezzel a fasszal nem lehet "vitázni". :))

Európai téridő 2019.01.07. 10:28:36

@Igazamvanvagyigazamvan?: Helyesírás, koma! Segíly és nem segíj, az csak felszólító módban okés, két j-vel.

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 11:21:59

@Helga Beauty Salon:

"Helga Beauty Salon
2 órája
@Sir Bates dö Hól: mo a szülőhazám,

Maximum helyed! Eleve nem lennél lusta Magyarországot írni ha a hazádnak tekintenéd és nem csak egy helynek ahol a világraszart az anyád!"

hájas testvér!
a régmúlt soha nem létezett aranykorának alaptalan, minden tartalmat nélkülöző és tudatosan megkonstruált szakrális tisztelete, mely agresszív dühvel próbálja elfedni a szentség szintjére emelt forma kongó ürességét, minden bizonnyal kapaszkodót nyújt a téged körülvevő, de általad átláthatatlan, és ezért ellenséges világ történései közt, na nem a haladásra, hanem a legalább komfortos, szaró galambként való helyben topogásra, hisz az a génjeidbe ivódott komfort. ám ezért nem is értheted, hogy miért is távolodik oly masszívul a világ többi része.
inkább olvasd el ezt: bookline.hu/product/home.action?_v=_&type=22&id=82728
kitartás! éljen a nyalható segg! szaros néped győzni fog...

(gondolom, még a budipapír is nagymagyarország mintás nálad;-DDD...)

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 11:32:08

@alöksz róz: mindkét oldalon iq és eq hiányt jelez ez (engem nem zavar, ha valaki karácsonyfaként tekint önmagára, de ezt ne próbálja ráerőltetni szubjektomumra, hisz ad1/ vélemény- és gondolatszabadság van; ad2/ menjen a picsába... sz'al ebben a tekintetben teljesen igaza van jordan petersonnak;-)...)

a kicsinyességre és tahóságra csak tekints hájas testvérre!:-DDD... (bár szerintem nála a cipő orrára van kalligrafálva a "jobb" és a "bal")

rasztaszív 2019.01.07. 11:38:03

@alöksz róz: olvasd el.addig csak kiröhögteted magad.főleg vitaképesség témájában.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.07. 14:05:27

@Iamthelaw: A legutóbbi tisztességtelen választásokat a mostani kommunista gazdáid szervezték.

Iamthelaw 2019.01.07. 16:18:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: A kurva anyádnak van gazdája te retkes kis köcsög, ha valaki nem ért egyet veletek akkor rögtön gazdázni kezditek? Patkány vagy ahogy az eszme társaid is, faszkalap. Nem tűnik fel hogy ebben az országban néhány ezer agyhalotton kívül senki nem kér belőletek??? Nem feltűnő hogy képtelenek vagytok megmozdítani bármilyen tömeget a saját kiscsoportos aktivistáitokon kívül? Ez az ország soha nem lesz többé szocialista liberális kormányzás alatt, és ha nem megy parlamenti módszerekkel akkor megy majd máshogy. Így vagy úgy, nektek itt nincs több sansz. És most leszophatod magad

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.07. 16:38:39

@Iamthelaw: "Az utolsó tisztességtelen választás ebben az országban, az 1947-es a ti, kommunisták kék cédulás választása volt"

Az utolsó tisztességtelen választás ebben az országban, az 2018-as "választás volt". Megszámlálhatatlan fideSSes választási csalást folytatott a geci gazdád, fideSSfasszopó.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.08. 19:48:46

@Iamthelaw: Nem megy ,gyere segíts!:))
Talán fáj az igazság,hogy báncsák a gazgit? hüp hüp

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.08. 19:52:19

@Iamthelaw: Amúgy te melyik voltál azelőtt?
Hogy vagy batyu?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.09. 12:41:10

@Iamthelaw: Az a gond veletek fideszférgekkel,hogy pont ti mondjátok a másikra azt amit ti csináltok!
süti beállítások módosítása