B1 blogcsalád



Gyávák: sötétben lopják el a múltunk - és még le is tagadják

2018. december 28. - ashwood

7fx8wejmxad3132mms.jpeg2018. december 28-án, a hajnali sötétség leple alatt bontották le és szállították el Nagy Imre szobrát. A múltat nem csak vésővel és kalapáccsal, de szájkaratéval is bontja a NER, de még ahhoz is gyávák, hogy mindezt felvállalják.

Az egyik kormányzati szócső a minap Kövér Lászlóval készített interjút. A szöveg szellemiségét jól jelzi ez a kérdés is: "Sokakban felmerül, hogy amíg Nagy Imre szerepe nem tisztázódik, hogy kinek is a mártírja ő – a kommunistáké, vagy az egész országé -, illetve amíg nem ismerjük pontosan a szerepét a cári család meggyilkolásában, a két világháború közti, Sztálin melletti munkában, a svábok kitelepítésében, a padlássöprésekben vagy akár a Kossuth téri sortűzben, kell-e állítanunk Nagy Imrének ilyen központi emlékhelyet?" Vagyis Nagy Imre eszerint nem egyszerű kommunista, de saját kezével végzett a cári családdal és az '56 októberi sortüzeket is személyesen rendelte el.

Erre az ország – hivatalosan – második számú közméltósága: "Nagy Imréről mindenki tudja, hogy kommunista volt, mégpedig a legrosszabb fajtából, a felsorolt bűnlajtsrom nagyobbik részében tisztázott a semmivel sem mentegethető szerepe."

Az ugyancsak propagandatermékké silányult Mandineren pedig ilyen szövegek olvashatók: "Éppen eleget viseltük már, ahogy egy mesterségesen kialakított, a semmiből létrehozott Nagy Imre-kultuszt toltak le a torkunkon, hősnek beállítva egy velejéig kommunista, hazaáruló és szó szerint nemzetvesztő, mérhetetlenül negatív alakot. … Nagy Imre ugyanis nemhogy államférfiként volt elégtelen, de politikusként is. Mindössze egy megbízható végrehajtó volt, akinek fő erejét az adta, hogy már az Aurora idején is géppisztollyal állt a vörös csillag alatt. … Nagy Imre gonosztevő volt, de nem hülye."

Az Ötös Számú párttagkönyv pedig így ír róla: "1953-ban a szovjetek csináltak belőle miniszterelnököt. 1956. október 24-én – már kormányfőként – statáriumot hirdetett, és fegyverletételre szólította fel a forradalmárokat. A következő napokban csak sodródott, tanácsadói és az őt felkereső küldöttségek pillanatnyi hatására hozta meg döntéseit, amelyeknek a forradalom menetére semmiféle hatása nem volt. November 4-i búcsúja a legszörnyűbb: “Csapataink harcban állnak, a kormány a helyén van”, jelentette be a rádióban, majd azonnal a jugoszláv követségre menekült. A pesti srácok, akik hittek neki, meg harcoltak és meghaltak értelmetlenül."

Mindezek után, amikor a mártír miniszterelnök unokája szóvá merészeli tenni, hogy Nagy Imrét "nem átallja a jobboldal tele pofával szidni, mint "legrosszabbfajta kommunistát".  Ekkor jön Kovács Zoltán nemzetközi szóvivő és vadászatügyi főhajakend, és közli: "Jánosi Katalinnak nincs igaza. Nagy Imrét, Magyarország kommunisták által halálra ítélt és kivégzett miniszterelnökét a jobboldal nem szokta szidni, különösen nem "tele pofával".

Hát dehogynem!

Pontosabban: a NER-hívő Orbán-szavazó természetesen inkább Kovácsnak és nertársainak hisz, mint a saját fülének, de hát a tízmillió magyarból ők csak 2,5 milliót képviselnek.

Mindezek után már nem igazán meglepő, hogy december 28-án a hajnali sötétség leple alatt bontották le Nagy Imre szobrát a Kossuth tér szomszédságából. Hogy hová viszik, arról nincs döntés. De bárhova kerül, nagyon nem szabad a földhöz rögzíteni - ki tudja, mikor támad kedve a NER-nek újra átírni a múltat. Vagy esetleg végképp eltörölni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2214518562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John Brennan 2018.12.28. 10:36:17

A szoborállítás 1996-ban provokáció volt, most jött el az idő ennek helyrehozatalára.

azigaziraptor 2018.12.28. 11:09:24

@John Brennan:
Mi az anyád 3,14csájáért volt provokáció?
Nem a szaros seggű gazdaállatod istenítette őt '89-ben?
Mesélj, inni fogom szavaidat!

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2018.12.28. 11:10:04

Hol a probkléma? Vissza lesz helyezve egy megfelelőbb helyre.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2018.12.28. 11:12:06

Hol a probkléma? Vissza lesz helyezve egy megfelelőbb helyre.

azigaziraptor 2018.12.28. 11:27:49

@balfácán maxval birca:
Ostoba fasz vagy te is!

Efhetven 2018.12.28. 11:37:02

Rendben van, értem én. Az istenített mártírról szívós, alapos kutatómunkával, a történelmi tények szakszerű és gondos elemzésével sikerült kideríteni, hogy egy családirtó, véreskezű mocskos bolsevik, továbbá hazaáruló és anyab@szó idült komenista volt a valóságban, aki még halálában is mérgezte Mária országának mennyeien tiszta ájerjét. Az ilyen mocsadék szobrának nincs helye az ország főterén! Ezt értem én. De akkor miért nem áll ki az ország megmentője a szoborhoz, hogy egy proklamáció keretében tudtára is adja ezt a nézetét ország-világnak? Aztán ahogyan ezt kell, a kezében lévő hatalmas pöröllyel a szobor fejére mérje az első megsemmisítő erejű csapást, hogy aztán félreállva teret és utat engedjen a haragos tömegnek, aki ott és akkor, nappal, nyíltan, jogos gyűlöletében azonnal miszlikre törje-zúzza-vágja a méltatlanná vált szobrot, míg annak a legkisebb darabja sem azonosítható többé már. Ez már igen, férfimunka lehetett volna, és érteném is. De azt sehogyan se értem, hogy akkor miért nem így történt, ha ekkora a baj?

John Brennan 2018.12.28. 11:49:27

@azigaziraptor: mások már jól megírták, miért, de ebben a cikkben is idéznek többeket

azigaziraptor 2018.12.28. 12:05:12

@John Brennan:
Te hülyegyerek!
Neked Kövér L., Bayer Zs., Kovács Z. mérvadó?
Szomorú!
(rád nézve)

John Brennan 2018.12.28. 13:00:37

@azigaziraptor: igen, mérvadók ők is, és mások is megírták. Melyik részével nem értesz egyet?

rallus 2018.12.28. 13:20:24

"Nagy Imrét, Kádárék árulásának élő bizonyítékát eltüntették, arccal a föld felé fordított, kátránypapírba csomagolt holttestét nyomtalan sírba kotorták".-Ezt tették vele a párttársai, akiknek jogutódjaival együtt koszorúzott a lánya...

Nagy Imre akkor lett hős, amikor a biztos halál tudatában sem segített legalizálni Kádárékat, ezért most nem a szobortemetőbe viszik.

azigaziraptor 2018.12.28. 13:27:33

@John Brennan:
Tudod mit, pubi?
Most inkább megyek és kiverem a kutyám faszát, mint veled beszélgessek!
Pá! :-)

morpho 2018.12.28. 13:31:20

@John Brennan: Orbán már 98-ban is kormányon volt. Akkor nem zavarta a szobor?
@rallus: Te mindig a központi direktávát másolod be ide. Orbánék hazudozásait amúgy is olvasom. Mi a fasznak ide is betolni?

rallus 2018.12.28. 13:52:24

@morpho: Rávilágíthatnál a hazugságokra.....
Feltehetően azért kellett gyorsan elvinni a szobrot, hogy a hivatásos "odaláncolók" miatt ne emelkedjenek a költségek.

John Brennan 2018.12.28. 14:02:45

@morpho: 1998-ban még más volt Imre megítélése, mint ma. Ma is a kommunisták által kivégzett mártír, de senki nem tudott arról, hogy a cári család kivégzésében szerepet játszott, Vologya néven volt besúgó, svábkitelepítő, padláslesöprő, hadd ne soroljam tovább.
Én pl. nem értek egyet a spanyolokat megmentő Fanco szobrainak eltávolításával (már csak Mellilában áll egy), de az is fokozatosan történt. Érted? Fokozatosan.

taga20 2018.12.28. 14:04:06

@rallus: te ilyenkor milyen kurva költségérzékeny vagy!

pl. amikor a vizesvébé többszörösére duzzadt, akkor befogtad a pofádat!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.28. 14:10:16

@John Brennan: "senki nem tudott arról, hogy a cári család kivégzésében szerepet játszott"

Miaszar? Mondjuk így volt. És? Faszt érdekel a cári család? Sőt, jutalmat érdemel, a ruszkik M.o. ellenségei évszázadok óta.

"Vologya néven volt besúgó"

:))

Mondjuk. És a fideSSben ül az összes MSZMP párttitkár, KISZ titkár, besúgó, oda valók, akkor N.I. is közéjük való testvér.

"svábkitelepítő, padláslesöprő"

Ez mióta újdonság?

Mi lenne. Ha. Egyszer. Nem hazudoznál? Csak úgy próbából tedd meg, a kísérlet kedvéért. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.28. 14:10:49

@taga20: "te ilyenkor milyen kurva költségérzékeny vagy!"

:))

John Brennan 2018.12.28. 14:11:47

@rallus: néhány performansz művészt (pl. Bangóné, Kunhalmi, Szél, Hadházy, Varju) megfosztottak művészetük kiteljesítésétől.

taga20 2018.12.28. 14:21:57

@John Brennan: mi a kurvaanyád volt benne proli, te fityeszork?

remélem ennek is örülsz, mikor a farhátat majszolod, te ostoba!

444.hu/2018/12/28/meszaros-lorinc-tagas-szaunabol-nezheti-majd-a-haverjaival-a-horvat-csapatanak-meccseit

John Brennan 2018.12.28. 14:24:37

@taga20: a prolik irigykednek a gazdagokra, meg hőzöngenek, ha valami épül, ami nem lélegeztetőgép

taga20 2018.12.28. 14:29:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

hallod, ezek a szarháziak képesek ilyen sorokat leírni. mikor nincs egyetlen beruházás, ami ne kerüljön alaphangon duplába. de lásd az e-jegyrendszert, úgy loptak el egy csomó pénzt, hogy még egy kibaszott retek várbazárt se tudtak kiizzadni ezek a fityeszbűnözők!

döbbenet, hogy milyen pofátlan aljadékok az ilyen rallus-féle fityeszférgek!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.28. 14:34:42

@John Brennan: "hőzöngenek, ha valami épül"

Faszt. Hőzöngenek, hogy ami épül, annak a tízszeresét lopják el. Képzeld, mi minden épülhetne abból!

MTA rendes tagja 2018.12.28. 14:35:21

Nem örülök neki, hogy elszállítják a Jászai Mari térre. A történelmi szoborparkban lenne a helye a Lenin és Kun Béla szobrok között.

taga20 2018.12.28. 14:36:22

@John Brennan:
te szerencsétlen fityeszfaszszopó.

én az olyan gazdagokat, mint bilgéc vagy kürtisándor példaképnek tekintem, de az olyan szarházi közpénzből meghízott disznókat, mint mészaroslölö vagy a tiborcgyerek, megvetem, mert ezek az ember kinéző paraziták csak a vérünket szívják!

és akkor még ORBÁN EGY GECIRŐL nem is dumáltunk!

taga20 2018.12.28. 14:37:28

@MTA rendes tagja: neked meg a pöcegödörben, szargerincű fityeszzombi!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.28. 14:44:46

@MTA rendes tagja: "A történelmi szoborparkban lenne a helye"

Nagyobb megaláztatás neki, hogy az ÁVH épületére (Fehér Ház) néz a szobra.

2018.12.28. 14:45:08

Orbán Viktor beszéde Nagy Imre újratemetésekor, 1989-ben.

Polgártársak!

Az orosz megszállás és a kommunista diktatúra negyven évvel ezelőtt történt bevezetése óta a magyar nemzetnek egyszer nyílt alkalma, csak egyszer volt elegendő bátorsága és ereje ahhoz, hogy megkísérelje elérni a már 1848-ban kitűzött céljait, a nemzeti függetlenséget és a politikai szabadságot. Céljaink máig nem változtak, ma sem engedünk a ’48-ból, így nem engedünk ’56-ból sem. Azok a fiatalok, akik ma az európai polgári demokrácia megvalósításáért küzdenek, két okból hajtanak fejet a kommunista Nagy Imre és társai előtt.

Mi azokat az államférfiakat tiszteljük bennük, akik azonosultak a magyar társadalom akaratával, akik hogy ezt megtehessék, képesek voltak leszámolni a szent kommunista tabukkal, azaz az orosz birodalom feltétlen szolgálatával és a párt diktatúrájával. Ők azok az államférfiak számunkra, akik az akasztófa árnyékában sem vállalták, hogy a társadalmat megtizedelő gyilkosokkal egy sorba álljanak, akik életük árán sem tagadták meg azt a nemzetet, amely elfogadta őket és bizalmát beléjük helyezte. Mi az ő sorsukból tanultuk meg, hogy a demokrácia és a kommunizmus összeegyeztethetetlenek.

Jól tudjuk, a forradalom és a megtorlások áldozatainak többsége korunkbeli, magunkfajta fiatal volt. De nem pusztán ezért érezzük magunkénak a hatodik koporsót. Mind a mai napig 1956 volt az utolsó esély arra, hogy nemzetünk a nyugati fejlődés útjára lépve gazdasági jólétet teremtsen. A ma vállunkra nehezedő csődtömeg egyenes következménye annak, hogy vérbe fojtották forradalmunkat, és visszakényszerítenek bennünket abba az ázsiai zsákutcába, amelyből most újra megpróbálunk kiutat találni. Valójában akkor, 1956-ban vette el tőlünk – mai fiataloktól – a jövőnket a Magyar Szocialista Munkáspárt. Ezért a hatodik koporsóban nem csupán egy legyilkolt fiatal, hanem a mi elkövetkező húsz vagy ki tudja, hány évünk is ott fekszik.

Barátaim!

Mi, fiatalok sok mindent nem értünk, ami talán természetes az idősebb generációk számára. Mi értetlenül állunk azelőtt, hogy a forradalmat és annak miniszterelnökét nemrég még kórusban gyalázók ma váratlanul ráébrednek, hogy ők Nagy Imre reformpolitikájának folytatói. Azt sem értjük, hogy azok a párt- és állami vezetők, akik elrendelték, hogy bennünket a forradalmat meghamisító tankönyvekből oktassanak, ma szinte tülekednek, hogy – mintegy szerencsehozó talizmánként – megérinthessék ezeket a koporsókat. Mi úgy véljük, nem tartozunk hálával azért, hogy harmincegy év után eltemethetjük halottainkat, nem jár nekik köszönet azért, mert ma már működhetnek politikai szervezeteink. A magyar politikai vezetésnek nem érdeme, hogy a demokráciát és szabad választásokat követelőkkel szemben – bár fegyvereik súlyánál fogva megtehetné – nem lép fel a Pol Potéhoz, Jaruzelskiéhez, Li Pengéhez vagy Rákosiékhoz hasonló módszerekkel.

Polgártársak!

Ma, harminchárom évvel a magyar forradalom és harmincegy évvel az utolsó felelős magyar miniszterelnök kivégzése után esélyünk van arra, hogy békés úton érjük el mindazt, amit az ’56-os forradalmárok véres harcokban ha csak néhány napra is, de megszereztek a nemzet számára. Ha hiszünk a magunk erejében, képesek vagyunk véget vetni a kommunista diktatúrának, ha elég eltökéltek vagyunk, rászoríthatjuk az uralkodó pártot, hogy alávesse magát a szabad választásoknak. Ha nem tévesztjük szem elől ’56 eszméit, olyan kormányt választhatunk magunknak, amely azonnali tárgyalásokat kezd az orosz csapatok kivonásának haladéktalan megkezdéséről. Ha van bennünk elég mersz, hogy mindezt akarjuk, akkor, de csak akkor beteljesíthetjük forradalmunk akaratát. Senki sem hiheti, hogy a pártállam magától fog megváltozni.

Emlékezzetek, 1956. október 6-án, Rajk László temetésének napján a párt napilapja, a Szabad Nép öles betűkkel hirdette címlapján: Soha többé! Csak három hét telt el, és a kommunista párt ÁVH-s keretlegényeivel békés, fegyvertelen tüntetők közé lövetett. Két év sem telt el, és az MSZMP Rajkéhoz hasonló koncepciós perekben ítéltette halálra ártatlanok százait, köztük saját elvtársait. Mi nem érjük be a kommunista politikusok semmire sem kötelező ígéretével, nekünk azt kell elérnünk, hogy az uralkodó párt ha akar, se tudjon erőszakot alkalmazni ellenünk. Csak ezen a módon kerülhetjük el az újabb koporsókat, a maihoz hasonló megkésett temetéseket. Nagy Imre, Gimes Miklós, Losonczy Géza, Maléter Pál, Szilágyi József a magyar függetlenségért és szabadságért adták életüket. Azok a magyar fiatalok, akik előtt ezek az eszmék még ma is sérthetetlenek, meghajtják fejüket emléketek előtt.

Nyugodjatok békében!
_________________________

Ezt is megtagadják.
Egyáltalán nem lepődtem meg. :D

MTA rendes tagja 2018.12.28. 14:48:07

"Hogy hová viszik, arról nincs döntés."

De:
"A Nagy Imre-emlékművet pedig a Jászai Mari tér déli, lipótvárosi területrészének geometriai középpontjában tervezik felállítani. A szobor áthelyezése ellen korábban Nagy Imre unokája, a Nagy Imre gyilkosai unokáival kedélyesen rendszeresen együtt nosztalgiázó Jánosi Katalin, valamint Nagy Imre Társaság is tiltakozott."

rallus 2018.12.28. 14:49:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mi épült akkor, amikor 16000 milliárd forinttal megnőtt az államadósság a kormányzati negyeden, az Időkeréken, a kutya wellnessen és a 40 centis kilátón kívül? Ja tényleg: a vaskefe és a 4-es metró...

2018.12.28. 14:52:30

@taga20:

Lehet, hogy titokban kolbászt és szalonnát füstölnek majd benne. Esetleg pálinkát főznek. :D

morpho 2018.12.28. 14:52:51

@rallus: "Rávilágíthatnál a hazugságokra....."
Figyu rávilágítok: Bazdmeg. Remélem elég konstruktív voltam.
@John Brennan: "1998-ban még más volt Imre megítélése, mint ma."
Ezt az emberek is tudják, vagy csak te? Szerintem most tök ugyanaz a megítélése. Vagy van egy linked erről? Úgy csinálsz, mintha népakarattal távolították volna el a szobrot. Gyanítom ezért intézték Karácsony után, hajnalban...

morpho 2018.12.28. 14:54:50

@rallus: "16000 milliárd forinttal megnőtt az államadósság"
Nem hazudozol már megint egy icipicit?

morpho 2018.12.28. 14:56:58

@Ms.Cunnesburry: Mindent megtagadnak. Egy Soros ösztöndíjas...

taga20 2018.12.28. 14:59:11

@Ms.Cunnesburry: gyanús vagy te nekem! nem vettek ezek meg téged?

ez csak bennfentesek tudhatják!:)

ja én meg azt hallottam, hogy szotyit pörkölnek, mikor O1G benéz:)))

2018.12.28. 15:02:26

@morpho:

"ezért intézték Karácsony után, hajnalban..."

Csakis a szeretet és a kétharmad nevében.
Smidt Mariska axiómája szerint - egyáltalán nem biztos, hogy az nyerte meg a II. világháborút, akiről tanultuk- talán már át is értékelték az 56-ban történteket, ezért lett kényelmetlen a Nagy Imre szobor.

maglilith 2018.12.28. 15:03:31

Miért kell ide-oda hurcolni szobrokat? Ki ér erre rá? Nincsenek más megoldandó kérdések ebben az országban? Ráadásul egy csomó pénzbe is kerül.

John Brennan 2018.12.28. 15:04:49

@morpho: Íme:
mandiner.hu/cikk/20181228_elszallitottak_nagy_imre_szobrat
46 egyetért, 7 nem.
A hiszterobolsik miatt intézték hajnalban.

2018.12.28. 15:09:30

@taga20:

Én is parasztlány vagyok, így értem Lőrincünk gondolkodását. Magyar ember nem gőzölteti magát, hisz idegen a kultúrájától. Viszont a gyermekkort idéző füstölés szép emlékeket idéz. Ahol füst, ott kolbász-szalonna. Na meg a jófajta kerítésszaggató pálinka.
Ezt diktálja a magyar néplélek. :D

rallus 2018.12.28. 15:10:34

@morpho: Feltehetően innen származik a lenyűgöző tudásod:
Berecz János: Ellenforradalom tollal és fegyverrel
Hollós Ervin: Kik voltak, mit akartak?

Sok minden változott azóta...csak ti nem....

LKerekes 2018.12.28. 15:10:36

Basszátok a kurva anyátokat a hazug cikkeitekkel!

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2018.12.28. 15:15:09

Érdekes, hogy Nagy Imre gyilkosainak leszármazottai, akik még 30 éve is lovasrendőrökkel verték szét a róla megemlékező becsületes magyarokat, nyivákolnak most a szobra elszállítása miatt, akkor levonom a következtetést: nekünk magyaroknak a legalja söpredék internacionalista-hungarofób szenny jutott. Ez vonatkozik az itt nyivákolókra is.

rallus 2018.12.28. 15:16:15

@maglilith: Kérdezd meg @morpho-tól, hogy melyik rendszernek volt hihetetlen energiája és pénze a szobrok , emlékművek és épületek végleges "kezelésére".
Ő biztosan tudja....

taga20 2018.12.28. 15:17:22

@LKerekes: mi van laci? mintha kicsit feszült lennél!

nem kaptál semmit a dzsézuskátol?:)))

taga20 2018.12.28. 15:20:11

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): te szerelmes vagy a jótündérbe, te kis nyílasházmester?

neked bazdmeg, semmi közöd a magyarokhoz!

2018.12.28. 15:28:22

„Szeretnénk, ha a régióra nem úgy tekintenének, mint egy összefüggő nagy problémaforrásra. Szét kell választani a Lengyelországgal és Magyarországgal folyó ügyeket a régió teljes egészétől" – folytatta Lajčák. A szlovák elnökség szerinte meg akarja mutatni, hogy a V4 sok tapasztalattal és hasznos ötlettel bír.

Lajčák szerint a szlovák elnökség időszaka nagyon intenzív. Az elnökség alatt már több mint 110 rendezvényt szerveztek, további százat a terveznek a következő félévre is. Kiemelten fontosak a V4 Plus találkozók, amelyek keretén belül a Visegrádi csoport februárban Angela Merkel német kancellárral tárgyalhat, tavasszal pedig ismét Pozsonyban fogadhatja Emmanuel Macron francia elnököt.

www.bumm.sk/belfold/2018/12/27/a-v4-ek-hirnevet-meg-nem-sikerult-teljesen-helyreallitani

Ezt leközölte már a Magyar Idők?

rallus 2018.12.28. 15:40:19

@Ms.Cunnesburry: Szlovák, osztrák és román szomszédainkat nem a következetes magatartásuk miatt kedveljük elsősorban.., de össze vagyunk bilincselve velük, tehát mosolygunk...
Mernél fogadni, hogy a Merkellel és a Macronnal tervezett találkozó nem marad el a címszereplők lecsóba kerülése miatt?

morpho 2018.12.28. 16:50:50

@John Brennan: Bebuktad pubi. Csak hazudozol. Szóra sem.

@rallus: Ezeket a könyveket nem olvastam, te viszont szokás szerint mellébeszélsz. Van az a pénz mi? Az ilyen hozzád hasonló kutyaszarokat átlépni kell, nem "szóba állni" velük. Maradjunk is ennyiben.

morpho 2018.12.28. 16:53:16

@rallus: "16000 milliárd forinttal megnőtt az államadósság"

Ezt azért még elmagyarázhatnád geci!

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2018.12.28. 17:00:47

@John Brennan:

Én nem is értem ezeket a liberókat, miért lelkesednek az antiliberális Nagy Imréért...

azigaziraptor 2018.12.28. 17:06:10

@balfácán maxval birca:
Te meg Fidel Castróért és Todor Zsivkovért lelkesedtél, a telibaszott kurva anyádat Iván!

taga20 2018.12.28. 17:13:57

@balcán maxval birca: te neked szétzabálta az agyadat, ez a liberális illiberális dolog.

nincs egy kommented, ahol ne erről röfögnél kágébés!

MTA rendes tagja 2018.12.28. 17:22:21

Az index már lázít, 3 cikkben a főhelyen a taknyok.

taga20 2018.12.28. 17:32:36

@MTA rendes tagja:

ORBÁN 1 GECI-t má lenyelted fityesztakony?

Gandosz 2018.12.28. 17:40:53

@Ms.Cunnesburry: "Én is parasztlány vagyok"

Ne sértegesd a parasztokat. Te egy Spirozabáló vagy, akinek attól nedvesedik a puncija, ha elolvassa a jönnek a szarból a mélymagyarokat.

2018.12.28. 17:41:11

@rallus:

:D :D

Lecsóba kerülés? Ezt leginkább csak Magyarországon kezelik tényként egyes sajtóorgánumok.
A szlovák és cseh lapokban elég jó cikkeket lehet olvasni a francia gazdaság jelenlegi helyzetéről, a tüntetések valódi okáról, Macron által elkövetett hibákról. Ezek gazdasági elemzések, így kerülik a "liberalizmus hájpolása" témát.
Merkellel kapcsolatban inkább az utódlás témáját boncolgatják. Valamint azt, mi fog megváltozni 2021 után, ha elköszön a politikától.

A top témák belpolitikával foglalkoznak. Mindkét országban elég erős az oknyomozó újságírás a politikusok nagy bosszúságára. A legjobb online lapok közösségi finanszírozással tartják fenn függetlenségüket.

2018.12.28. 17:44:59

@Gandosz:

:D :D

Így még sosem gondoltam Spiróra. Bár mindig is lázba hoztak az okos, művelt férfiak.

taga20 2018.12.28. 17:45:17

@Gandosz: te szerelmes vagy ms.cunnesburryba vén fityeszzombi?

a pajtába recskázol nap-nap után?:))

taga20 2018.12.28. 17:47:14

@Ms.Cunnesburry: "Bár mindig is lázba hoztak az okos, művelt férfiak."

ja most már értem, hogy miért üldözöl évek óta a szerelmeddel:)))

taga20 2018.12.28. 17:52:35

@Ms.Cunnesburry: hallod cica, én sokszor arra gondolok, hogy gandosz nő.
azt hittem, hogy ő ebola:)))

2018.12.28. 17:53:12

@taga20:

Ha ilyet tud írni, akkor nem bánom.)))

Lackfi János

A testőr

Mint egy kabátot, rámteríted
éjszakáid, és nincs szelídebb,
sem komorabb testőr tenálad.

Neved lenyelem vagy kiejtem:
gyorsabban hat, mint bármi gyógyszer.

Néha vállamhoz ér a vállad,
bocsánatot kérsz. Fájsz, mint az álom,
ha ébredvén már nem találom.

2018.12.28. 17:56:34

@taga20:

Imola legalább szórakoztató volt a maga módján. Ha itt lenne, le sem tudnád magadról vakarni. Bizonyos kényszereket nem lehet egy sima nickváltással megoldani.)))

taga20 2018.12.28. 17:59:25

@Ms.Cunnesburry: tudod nagy törés volt az életemben, hogy ő eltűnt.

azóta a legutolsó fityeszszarban is őt keresem:)))

Pelso.. 2018.12.28. 18:05:54

Az erős, bátor ner, elbánt egy szoborral, hogy tetszelegjen a birkamenet népének.
Kiköp.

taga20 2018.12.28. 18:08:23

@Pelso..: azé csak annyira bátor, mint ORBAN1GECI, hogy hajnalban viteti el!

rallus 2018.12.28. 19:39:18

Nem tüntetik el Nagy Imre szobrát úgy, ahogy a komcsik tüntették el Nagy Imrét magát, (talán azért, hogy most sirathassák...?) a | Regnum Marianumot, Prohászka Ottokár szobrát és a régi Nemzeti Színházat, csak hogy néhányat említsek.
ÁTHELYEZIK!

taga20 2018.12.28. 19:45:09

@rallus: gondolom te még a gömbösgyuszi szobrának felrobbantását is megsirattad!

mi, nyílasházmester?

rallus 2018.12.28. 20:02:56

@taga20: Csak az történik, hogy VISSZAÁLLÍJÁK a Nemzeti Vértanúk Emlékművét az eredeti helyére. Ez nektek is jó lesz, mert oda járhattok Kun Bélára, Szamuely Tiborra, Cserny Józsefre emlékezni és nosztalgiázni, hogy milyen jó is volt amikor a baloldal megvalósíthatta az elképzeléseit. Természetesen a dolgozók érdekében....

taga20 2018.12.28. 20:05:40

@rallus: hát, szerintem te fogsz odajárni, ahhoz az ótvar szar szeméthez, me ti fityeszeszombik imádjátok a szart.

azigaziraptor 2018.12.28. 20:09:19

@taga20:
Összenő, ami összetartozik!
Szar a szarral!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.28. 21:25:44

Cigány elvitte vagy elvitette.

Azért ez a soros milyen sikeres volt a roma felzárkóztatásban.
Az a szaros kis cigánygyerek akit pénzelt annak idején mire vitte.

2018.12.29. 00:56:40

@taga20:

Elég sok munkád lehet. Itt van minden gyakorló elmebeteg.)))

Európai téridő 2018.12.29. 09:32:31

Valamikor olvastam a "Nagy Imre és bűntársai..." c. "fehér könyvet". Nagy Imre és társai újratemetése az elvtársak legitimációjának átmentésére tett kísérlet volt, akárcsak Rajkék újratemetése 1956-ban. Ez az újratemetés mégiscsak konszolidálta az elvtársi szocializmusból a kapitalizmusba való átmenetet, és annak vadkeleti és egyéb csibészségeit sokáig tűrte jóshiszemű bizakodással és birkatürelemmel a magyar nép. De az 50. évfordulón tényleg elszakadt a cérna. És most a hosszabb távon ható következmény az, amelyben élünk. És annak a nem is kicsit, nagyon elkövetett elqrásnak a helyrehozása nem sikerült az abban érdekelteknek. Most ez van.

Hungryhorse 2018.12.29. 11:32:03

Nem tudom mire hadonászol poszter a támogatottsággal 8 hónappal az után, hogy valóban demokratikusan, valóban közakarattal elhajtottunk benneteket a fenébe, nagyimréstől, löwingerestől, kohnostól, körmösbauerestől, rajkostól.

Ami itt arculköpést jelent sokunknak az 1956 nagyimrésítése.
A kedvencetek egy volt a sztálin által ránk szabadított kommunista gyilkos banda gazemberei közül. Padlásseprő sunyi alak, svábkitelepító az idősebb antallal karöltve, aki az nkvd ügynökeként az események után kullogott 56 forradalmi napjaiban.
Kézivezérelt díszgoj a sok zsidó között.

A saját elvtársai végezték ki, ami az esetében kohn, rajk és a többi vörös gyilkos hasonlóan aljas és sunyi eljárásokat követő akasztása után már csak egy szimpla üzemi baleset volt a kommunista halálgyárban.

Érdemes olvasgatni az utolsó szó jogán elmondott szavait, ahol a "nemzetközi munkásosztályt" emlegeti az eszement kommunista majma.

Legyen átkozott a hóhéraival együtt, akik békében, párnák között, kiemelt nyugdíjjal, rablott holmival dugig töltött rablott villáikban röhögtek a gengszterváltáson, jól tudva, hogy hajuk szála sem görbülhet sem nekik, sem ávós pribékjeiknek, sem a ma demokráciáról hazudozó fattyaiknak!

Nincs az az ordas elhallgatás, hazugság, ami ezt a kommunista mocskot fehérre mosdathatná.
Soha.

A szobrának Törökbálinton van a helye a kommunista társai között.
Vagy az olvasztóüstben, esetleg szétverve, ledöntve, felrobbantva, ami nagyimre kommunista fajtájánál evidencia volt az ideológiai ellenfeleik emlékműveivel 45 éven át.

Hungryhorse 2018.12.29. 11:38:14

@taga20: érdekes.
20 év nem volt elég degeszdemszkijnek az ejegyrendszerhez, a 4-es metró befejezéséhez, a várbazás rendbetételéhez, csak egy olaf korrupciós feljelentésre futotta amiben a 4-es metrónál elkövetett sokszázmilliárdnyi korrupciójukat vették sorra.

A rohadék orbán meg erre még képes megcsinálni mindet, szépen sorban.
Tűrhetetlen!
Ejrópa segíccss!

Hungryhorse 2018.12.29. 11:41:27

@Ms.Cunnesburry: gondolom a pufajkásnak, a d209-nek, no meg körmösbauernek és rajknak, hobónak és a maoista köpönyegforgató társaiknak is elmondtad mi mindent tagadtak meg.

Ja nem.
Csak egy képmutató senki vagy.

John Brennan 2018.12.29. 14:47:28

@Hungryhorse: amellett egy agresszív okoskodó, aki szerint a szlovákiai nyugdíjszabályozás érvényes Magyarországon, még azután is ezt hirdeti, hogy szembesül vele, hogy nem

2018.12.29. 15:04:21

@Hungryhorse:

Te meg a nagy ítész :D
Ez ügyben sem látunk tisztán, mivel a fidesz sorozatosan meg heckkeli az ügynöktörvény elfogadását. Vajon miért? ))))

2018.12.29. 15:06:17

@John Brennan:

szerintem járjatok össze panaszkodni. küldjek zsepit?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.29. 15:06:42

@Ms.Cunnesburry: Persze, mert tele van kommunista ügynökökkel.

Stumpf István : MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő
Chikán Attila : MSZMP tag
Pintér Sándor : MSZMP titkár
Boross Péter : MSZMP tag, DÉLBUDA III/III
Ligetvári Ferenc : MSZMP tag
Boros Imre : MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Áder János: KISZ tag
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár
Balogh Gyula : MSZMP tag
Szita Károly : III/III együttműködő
Mikola István - Hazafias Népfront alelnök
Fónagy János : MSZMP tag
Vonza András : MSZMP tag
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr
Polt Péter : KISZ titkár
Varga Mihály : KISZ titkár
Deutsch Tamás : KISZ titkár
Orbán Viktor : KISZ titkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa

És még sokan mások.

2018.12.29. 15:21:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az ügynöklista ettől érdekesebb lehet.

Fura, hogy pont egy olyan párt elkötelezett híve köpönyegforgatózik, akinek idoljai előszeretettel ölelnek keblükre köpönyegforgatókat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.29. 15:33:06

@Ms.Cunnesburry: "Az ügynöklista ettől érdekesebb lehet."

Nyilván. Ez csak egy indikáció.

alöksz róz 2018.12.29. 17:05:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ez fáj neked, mi, vén komcsi... hogy kiléptek a pártodból :D

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2018.12.29. 17:57:47

Most aztan ossze kell fogni a teljes a liberalis oldalnak. A jobbiknak, dk-nak, lmp-nek, mszp-nek, a karacsonyfa gyujtogatoknak, a CEU-soknak, a kulfoldi antifasisztaknak. Es TOTALIS ORSZAGOS GIGA tuntetesen kell a kovetelni, a kommunista dktator szobranak visszaalitasat. Es ha sikerul megbuktatni a kormanyt, akkor minden utcasarokra SZTALIN szobrot kell allitani a liberalizmus dicsoitesere.

John Brennan 2018.12.29. 18:30:43

@Ms.Cunnesburry:
Van bőr a pofádon. Folyamatosan hazudoztál nyugdíjügyben (jól ellenőrizhető tényekben), gondolom legközelebb ugyanúgy hazudni fogsz ebben is, másban is.
De itt is hazudtál. Orbán 29 éve Nagy Imréről ugyanazt mondta, amit ma mond róla, hogy saját kommunista elvtársai ítélték halálra.

vénkujon 2018.12.29. 18:38:13

megvárnám hút gergely ur új véleményét ezügybe, asztán kialakitom én is a nézöpontomat

Sir Galahad 2018.12.29. 18:54:12

Nagy Imre élete meglehetősen ellentmondásos, megítélése vitatható, és most vitatják is. Mi ezzel a baj?

Fidesz bérszámfejtés 2018.12.29. 18:54:53

@Hungryhorse: "20 év nem volt elég degeszdemszkijnek az ejegyrendszerhez" - Így van, mi sikeresen megcsináltuk!

Fidesz bérszámfejtés 2018.12.29. 18:59:03

@Sir Galahad: Így van. A Nemzetmentő Kormány miniszterelnöke a viták mestere.

Fidesz bérszámfejtés 2018.12.29. 19:01:30

@Gandosz: "Te egy Spirozabáló vagy, akinek attól nedvesedik a puncija, ha elolvassa a jönnek a szarból a mélymagyarokat." - Szeretik az életrajzi regényedet.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.29. 19:07:19

@Ms.Cunnesburry: Hülye vagy bazzeg?!:))
Akkor még soros pénze is jó volt!

nemecsekerno_007 2018.12.29. 19:46:33

Sajnos azt kell mondjam a "rendszerváltás" jellegéhez nagyon jól passzolt a bűnbánó kommunista figurája, sikeresen hőst is csináltak belőle. Végtelenül hasznos volt a hatalmukat átmentők számára, az emberek meg símán bevették mint annyi mást.

nemecsekerno_007 2018.12.29. 19:49:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Donáth Anna ezek közül egyik se volt, viszont azokat az elveket képviseli. Melyik jobb?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.29. 20:27:21

Innen indult, és hol tart ma?

www.youtube.com/watch?v=4YybjROUMu0

Úgy sejtem az elmúlt nyolcésfélben kinyílt az ázsiai zsákutca.

Szóval senki sem hiheti, hogy a pártállam magától fog megváltozni. A fideszé sem fog maguktól, csak magunktól?

2018.12.29. 20:33:03

@John Brennan:

Az örökösödéssel kapcsolatban tévedtem.
Úgy látom mélyen érintett, hogy nem osztottam a magánnyugdííjpénztárakról szóló véleményed. Azt is megmutattam, ahogy Szlovákiában Fico a tiéidhez hasonló tévképzetekkel próbálta elriasztani a lakosságot a II, pilértől.
Bőr-pofa. Tükör? :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.12.29. 21:09:26

@nemecsekerno_007: "símán" csak "sűlyednek". Mikor tanulsz már meg helyesen írni?

jajdehülyevagyok 2018.12.29. 21:49:44

Ha ez a múltad, akkor rendkívüli módon sajnállak.

Emzé Periksz 2018.12.29. 21:57:35

Aki megtagadta a 89-es Hősök teri beszédét, az Mécs Imre.
Vásárhelyi Miklós akkor is és mindig egy rohadék volt.
Rácz Sándor jellemes fantaszta.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.12.29. 23:00:21

A kereszténynemzeti úri világba beleszerelmesedett Tiszaimádó, ex-komcsi Kötél László megnyilvánulásain nem lehet csodálkozni. Amikor csak kinyitja a száját, ömlik a szar a szájából.

A Mandiner a törvénytelen neohorthysta rezsim seggnyalója. Hogy miről cikkeznek, a szart sem érdekli.

Az Ötös párttagkönyv tulajdonosa pedig egy bűzlő nyilas-bolsevik mentalitású szarkupac, aki 1944-ben vígan vagonírozott volna, Rákosi alatt körmöket tépkedett volna az Andrássy út 60.-ban, míg '56-ban Lovassal, Bencsikkel, Stefkával, és a többi őskomcsi nyamvadékkal lőtte volna a népet a szovjet tankok fedezékében.

Ennyit erről az egyívású bagázsról.

sZulamith 2018.12.29. 23:25:25

Arra azért kiváncsi lennék, hogy ezek a Nagy Imrét. - akitől tanulni lehetne a tartást, - ocsmány módon leminősítők, vállalnák-e halált, mint ahogy Ő tette, nem megalkuvóként.

Faszfej_liberalisok 2018.12.29. 23:54:50

Nagy Imre egy retkes kommunista volt akit miután átbasztak a haverjai mint szart a palánkon még kis is nyírták, Grósz Kárcsikával az élen. Eleve nem kellett volna hogy szobra legyen, de ha van legalább ne a parlament előtt álljon. Aki meg elkezd itt ugatni a védelmében, annak ajánlom figyelmébe Nagy Imre életútját. Nem kell rajta hamisítani semmit, egy bolsevik faszkalap volt világ életében.

alöksz róz 2018.12.30. 00:48:03

ellopják a múltatokat és letagadják?
hát ember, nektek az a múltatok, hogy a ti pártotok ölte meg nagy imrét és társait..

morph on deer 2018.12.30. 01:40:26

@Faszfej_liberalisok:
“Eleve nem kellett volna hogy szobra legyen, de ha van legalább ne a parlament előtt álljon”

És ez most derült ki?
Nebassssz..!

Hát hogyhogy nem tűnt ez eddig még fel egyetlen igazmagyarszittya turulszaros végvári vitéznek sem???
Szűzmáriám!
Hát hová tetted a szemed, viktor, hogy mostanáig ott álldogálhatott az a vén oroszbarát a legteljesebb titokban!

Mik derülnek itt még ki, ha nem vigyázunk..!

Dzendör Sztadiz 2018.12.30. 05:45:18

Az fáj nektek, hogy visszaállítják az áldozataitok emlékművét.

szepipiktor 2018.12.30. 10:01:04

Döbbenetes!
HÁROM poszt is kint van az index címlapján, mindhárom blogger ÁLLÍTJA, hogy Nagy Imre egy pozutív hős volt, egy igazi követendő demokrata.
Ez az írás is pontosan ezt állítja.
Miközben történelmi tény, amit dokumentumok százai igazolnak, hogy NI egy gerinctelen, aljas, számító bolsevik volt, aki Moszkvába menekült, ahol besúgó volt, még magyar honfitásait is feldobta, börtönbe jutatta, kivégeztette.
Itthon a rákosi kormányban a vidék pusztításáért volt felellős, a kulákozásért, a padlésseprésért.
Itthon tevékenyen vett részt az "elvtársak" koncepciós pereiben is.
Aki szovjet állampolgár volt, soha nem mondott le arról.
.
Na ezt a mocsadékot védi ma az ellenzéki média, az ellenzéki "demokratikus" újságírótársadalom, bloggerközösség.
NI felemeléséhez, dicsőítéséhez képest a másik oldalnak a Horn pufajkázása, vagy Göncz Árpád patkányozása eltörpül...
.
Rendben, tudjuk, hogy a mai ellenzék a jobbik kivételével mind baloldali, az ex-mszmpsek mellett a genny neobolsevik mozgalmak, az internacionalista alapú aktivista mozgalmak is ide tartoznak, így a hozzájuk tartozó média is mélyen baloldali, bolsevik, neomarxista.
.
Innen nézve még érthető is lenne, hogy egy aljadék bolsevik lényt ma istenítenek hazánkban.
Egy olyan országban, ahol a baloldalnak a büdös életben nem volt baloldali gyökere, a régi, kalszikus szocdemeken kívül csak a szovjet terror tartotta hatalomban ezeket a mocskokat.
Most, 2018-ban az ellenzék ezt a világot követeli vissza.
Most a fidesz gyűlölete akkora részükről, hogy akát Hitlert is istenítenék, ha a csúti az ellen tenne bármit is.
Most a NI szobor a kamu, ahogy a ceu tüntetés, a munka-tüntetések is azok voltak, ahogy a kamu tévés performansz is csak politikai eszköz a hatalom megszerzésére, hogy a kondér mellé jussanak, hogy a saját ideológiai terrorjukat bevezethessék.
Az mszp/dk vonalat értem, talán a kamu lmp-t is idesorolhatjuk, de vajon a fiatalokból létrehozott momnetumosok miért???? sorolnak be a bolsevik vonalba?
Őn a globalizációs internacionalizmus hívei, a hazátlanság, a nemzetállamiség, az anyanyelv tagadása mentén képviselik a nemzetközi aktivista mozgalmakat, ők a "jogvédelem", a feminizmus, a genderfilozófia, a másság és a többi szektások hazai végrehajtói, csupán a működési modelljük bolsevik, de a régi gyilkosok követésére nem kapnak utasítást New Yorkból, Los Angelesből, Londonból... Ők miért adják ehhez a nevüket.
Bolsevik gyilkosok tisztelete nem növeli a választóik számát - ellenkezőleg!
Most a másik blogger a magyar népre hivatkozik! Egy olyan ideológia alapján, aminek ma szinte már nincs mérhető szavazóbázisa, az lmp, a momentum a parlamentbe sem jutna, a két utódpárt meg pár fős frakciót hozhatna létre közösen.
És erre alapozva a magyar népre hivatkozik a blogger!
.
Szóval ma a haza legnagyobb ellensége nem a fidesz, nem a jobbik, hanem ezek a pici pártocskák, pontosabban a megélehtési politikusaik és a kiszolgáló médiájuk, bloggereik.
Garantált, hogy a nép, akire a másik blogger hivetkozik, 2/3 arányban nem NI párti, nem bolsevik, baloldali, nem csak a fideszes seggnyalók nem azok, hanem a ma már meghatározó mértékű passzív, csalódott, pártnélküli milliók sem azok, akik száma az ellenzékből kiábrándult, az ilyen írások miatt felháborodott, csalodott emberekből rohamosan növekszik.
De sok sikert 1919-hez a baloldalnak...

szepipiktor 2018.12.30. 10:18:43

A másik meg itt is a csúti temetésen elhangzott beszédének az emlegetése, a baloldaliak érvelése...
1) a csúti soha nem a szavahihetőség szimbóluma volt, tőle számonkérni, hogy ekkor vagy akkor mit mondott? Ez az érvelés alapja?
2) a temetés idején már a csúti be volt szervezve, az már a tervezett hatalomátmentés része volt. Ugye senki sem gondolja, hogy ne lett volna sok másik, hiteles ember, aki beszédet mondhatott volna? Az mdf-et a mszmp reformkörösök hozták létre, a fideszeseket a bm tette védőburok alá. Odatolták a pofánkba a antalllljóskát, mint hiteles ellenzékit, aki a "pincében" éldegélt, egy mozdulatot sem tett a kádári diktatúra ellen. A hőz apukája meg a rákosi kormány egyik vezető politikusa volt, olyan kisgazda, aki beállt a sorba, miközben a párttársait börtönbe zárták vagy emigrálni kényszerűltek akötél elől.
.
Most itt egyesek a csúti hgaládságai miatt védik a másik mocskot?
Csak a szemellenzős barmok nem hajlandóak a tényeket elfogadni, azok nem hajlandók a történelmet megismerni, felfogni.
Még 1980 körül egy éjszakai tévéműsorban mesélt Hegedűs András az ötvenes évekről, 56-ról.
Az nem található meg már, de egy 1992-es fekete Dobozos igen:
youtu.be/SaXebzHa5SA
Érdemes megnézni.
.
Akik a csútit itt felhozzák, azon is gondolkodjanak el, miért is nem lehet hazánkban 28 év elteltével sem megismerni a bm-es aktákat, a besúgók neveit, a hazaárulók adatait...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.30. 10:42:33

@szepipiktor: "a csúti soha nem a szavahihetőség szimbóluma volt"

Pedig azt mondta, ő sose hazudott. Csak nem hazudott ebben is? :))

- Tudod, mikor hazudik a geci?
- Ha mozog a szája.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.30. 10:44:56

@szepipiktor: "mindhárom blogger ÁLLÍTJA, hogy Nagy Imre egy pozutív hős volt, egy igazi követendő demokrata."

Napazmeg. Hittek a csúti gecinek? És nem fordítottak köpönyeget a gecivel szinkronban? Látod, ez van, ha valakinek van gerince.

morph on deer 2018.12.30. 10:51:46

@szepipiktor:
“miért is nem lehet hazánkban 28 év elteltével sem megismerni a bm-es aktákat, a besúgók neveit, a hazaárulók adatait...”

Meg lehet, csak jó helyen kell keresni!
Nézd csak meg a parlament.hu honlapon, a legtöbb adat kint van!
:)))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 12:12:56

@szepipiktor: "a csúti soha nem a szavahihetőség szimbóluma volt, tőle számonkérni, hogy ekkor vagy akkor mit mondott? Ez az érvelés alapja?"

igen, hogy egy megbízhatatlan, hazudozós, széllel bélelt, köpönyegforgató, elvtelen idióta teszi tönkre Magyarországot, kell ennél nyomósabb érv?! nem. ez a legfontosabb érv, ami mondható.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.30. 12:14:41

@szepipiktor: "miért is nem lehet hazánkban 28 év elteltével sem megismerni a bm-es aktákat, a besúgók neveit, a hazaárulók adatait... "

azt is az Orbángeciék szabotálták el nagyon sokszor.

24.hu/kozelet/2018/10/30/tizennyolcadszor-is-leszavazta-a-fidesz-az-ugynokaktak-nyilvanossagat/

Hungryhorse 2018.12.30. 14:40:32

@Ms.Cunnesburry: nem vagyok ítész.
Azok a komcsiktól örökölt hatalmukat átmentették és ma is ott pusztítanak ahol csak tudnak.
Egy a zindex blogmocsarában megmártózó user vagyok, akit szórakoztat, hogy 2006 ősze óta nem volt olyan ordas bukásotok, amiből bármit is tanultatok volna.
A B1 erre egy különösen kellemes hely, ahol a magadfajta barmok trágárkodnak és gyalázkodnak a tanulás, a megértés, a változásra képesség bármiféle apró jele nélkül.

Az ügynökbuli és a diktatúra működtetőinek felelősségrevonása lefutott a zétényi/takács törvényjavaslat sólyom általi elmeszelésekor.
Olvasgass.
Ma már senkinek (sem az mszp/szdsz ikerpártnak, sem a leszármazottaiknak, sem a fidesz/kdnp nem kevésbé terhelt bandájának) nem érdeke egy 29 éves gennyedt seb kurkászása, már csak azért sem, mert az állampárt és a titkosszolgálatai a nyilvántartásaikat meghekkelték, meghamisították és boldog-boldogtalant bemaszatoltak ügynökvádakkal már az első 8 évben, mindek során az olyan aljas férgeknek se esett semmilyen bántódása mint szabó, a d209, a pufajkás, körmös bauer, eörsi, konrád - akit lebukásuk ellenére ünnepelnek a veled egyívásúak a mai napig.

Hungryhorse 2018.12.30. 14:42:14

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ki bizony.
Egyike a hamisan megvádoltaknak, míg a pufajkás, martonyi/marosvásárhelyi és szabó tündökölhet vikidállal együtt.

Gandosz 2018.12.30. 20:45:37

@Hungryhorse:
"az olyan aljas férgeknek se esett semmilyen bántódása mint szabó, a d209, a pufajkás, körmös bauer, eörsi, konrád - akit lebukásuk ellenére ünnepelnek a veled egyívásúak a mai napig"

Ez a lényeg. Horn a ballibsik ünnepelt miniszterelnöke lehetett, közismert pufajkás múltja ellenére. Abszurd, hogy ezek után a hiányos és meghamisított ügynöklistát ők követelik. Ünnepelni akarják az ügynököket?

Hungryhorse 2018.12.31. 00:15:36

@Gandosz: emlékezz a pufajkásra - terme és szobra van a marxot, csegevárát, kastrót ünneplő komisszárok brüsszeli fészkében.
Emlékezz szabóra, akit a lebukását követően is körberajongtak a szarból nyomuló zsidó haverjai, pont, mint a megmitúzott martonyit.
De ott van martonyi/marosvásárhelyi is, aki elsőként a komcsik alatt árulta a magyarokat privatizatorként, majd a gengszterváltás után külügyérré is avanzsálhatott besúgóként egy "nemzetinek""kereszténynek""jobboldalinak" hazudott qrmányban 1998-tól, majd rá is duplázhatott 2010-től, ugyan úgy árulva a magyarokat mint komcsi besúgó korában tette volt.
Van bajunk elég
Nem kell hozzá nagyimre sem, meg éjjel/nappal védett megszállási emlékművel, usa légióserőddel, el n3m takarított zsidó hulladékkal, mocsokkal szennyezett "Szabadság" tér sem.

Hungryhorse 2018.12.31. 00:18:55

@Hungryhorse: bocsi.
MARTON, nem pedig martonyi volt az, akit az általa megszopatott, dugott csepűrágó ribancok megmitúztak.
süti beállítások módosítása